Nedelja, 05.04.2020.

10:18

Otkriveno da jedan lek ubija koronavirus u laboratoriji

Izvor: B92

Otkriveno da jedan lek ubija koronavirus u laboratoriji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

analiticar_amater

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (del boy, 5. april 2020 11:11)

Ono kao, mozda je bolje da ti cutis. Sta kazes na to? Niko ne pali ljude, istrazivaci s vremena na vreme izveste o napretku svojih istrazivanja a kako to novinari koji jure senzaciju predstavljaju je druga stvar. Ti ces da kazes naucnicima da cute, jak faktor nema sta.

Naučnica

pre 4 godine

Verovali ili ne, kada se ispituju lekovi za upotrebu kod ljudi, najveći broj eksperimenata se radi upravo na ovcama jer se pokazalo da su nam najsličniji genetski materijali i
najsličnije rekacije na lekove.

Samosvesna građanka

pre 4 godine

... Inace, Australijanci su najdalje odmakli i sa vakcinom, svaka im cast.
(Dule, 5. april 2020 16:23)


Australijanci vrše eksperimente sa vakcinom protiv tuberkuloze (BSŽ), ali eksperimente vrše i u Rusiji - takođe sa vakcinom protiv tuberkuloze, ali u sadržaj te postojeće vakcine dodaju različite procente sadržaja vakcine protiv malarije i sadržaj vakcine (zaboravila sam protiv koje bolesti) a o tim ruskim eksperimentima je pre dve nedelje razgovarano u jednoj od tri ruske televizijske emisije posvećene korona virusu (Jutjub: ,,Док - ток: Коронавирус").

Ivan

pre 4 godine

"Kako stvari stoje, i kako je krenulo, postarace se priroda za takve kao vi. A sto se drustva tice, idemo ka tome da ce se voditi popis o ovima koji se ne vakcinisu. Pa sedite kuci, i skolujte decu u okviru svojih domova - a ne znam cemu, jel' nigde nece moci dalje bez vakcinacija."

Jel ce priroda da se pobrine ili tvoje fašističke metode? Čime tebe ugrožava ako ti primiš vakcinu a on ne? On i njegovo dete će preležati virus i biće iole otporniji od tebe koji nisi. Ajde da čujemo neke argumente a ne samo pretnje.

Jelena

pre 4 godine

“Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.”

Da dodam jos- pisem iz Brisbane-a-Australija ima brzo delovanje, mi smo taman izasli iz najvecih pozara za koje su kazali da ee desilo negde drugde hiljade bi izginulo- i nije proslo par nedelja, sve drzave ponovo u “state of emergency “. Ovde se zajednicki deluje, politicari, instituti, mediji, naravno i ovde dobijaju pojedinci kazne-al ljudi prijavljuju ko ne postuje- vec je istraga i kazna Qantas-u jer je klaster otkriven kod njegovih zaposlenih, istraga oko NSW Health department sto su postili putnike sa the Ruby Princess cruiser pa se posle uspostavilo da je bilo dosta pozitivnih-mada je korespodencija sa kruzerskim doktorom i kapetanom otkrila da su oni lagali da su testirali- i slicno. Poenta je u brzom reagovanjuni odgovornosti i pojedinaca i drustva. Nas opominju da se spremimo na “dug let”, tj ovako sest meseci -nema opustanja.

Dule

pre 4 godine

Ovako.

Neki lek će u nekom ljudskom organizmu delovati, ali u nekom neće skroz. Pa će virus da se brani, pa će da izmutira. I možda dobijemo još veći problem nego što smo imali. Zato su potrebna duga i temeljna ispitivanja.

Pera

pre 4 godine

U pitanju je lek Stromectol. Inace taj lek se prodaje od pocetka osamdesetih tako da je doza dobro poznata. Jedino je pitanje da li ta doza deluje na Koronu ili treba jaca.

Ako deluje ta koja deluje na crevne parazite, onda vec imamo lek i lek treba podeliti u
po svetu. Postoje i genericki oblici leka koji su mnogo jeftiniji.

Dule

pre 4 godine

Virus nije živo biće, a nije ni neživa stvar. Nešto između. Može da se razmnožava kada uđe u neki organizam, pa čak i u bakteriju. Zato je pogrešno reći da se on ubija nečim kada se nalazi van organizma. Pravilnije je reći uništava ili uklanja.

Topla voda

pre 4 godine

Sad nam samo objasni kakve veze imaju bakterije i virusi?
(Brzi, 05. april 2020 20:58)

Zar se ulice ne tretiraju hipohloritom za dezinfekciju od korona virusa?
Ili to samo prskaju zbog sigurnosti građana iako ubija samo bakterije?

Jo

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
(del boy, 5. april 2020 11:11)

Bas suprotno. Poenta je da se zainteresuju investitori kako bi se pokrenuo, ili bar ubrazao proces pronalaska leka. Laboratorija je jedna veoma skupa rabota a jos ako se bavi slobodnim istrazivanjem bez sigurnog uspeha, novac tece kroz slivnike.

Masa

pre 4 godine

Secam se da mi je samo Ivermectin pomogao brzo i jednostavno po pitanju scabiesa, da ne kazem suge.
Lekarka me poslala u veterinatsku odrinaciju, kaze nema toga ovako... Meni to bilo malo cudno, ali sam na kraju nasao i da CDC to preporucuje kao resenje.

pex

pre 4 godine

Postoje verzije za ljude, to nista novo nije. Ta verzija koju su testirali je uglavnom za ovce (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dule, 5. april 2020 16:23)

Eto konacno i neka lepa vest. Znaci kod nas ce moci masovno da se primenjuje bez modifikacija.

TLN

pre 4 godine

šoping u milanu?
(najsmešniji virus, 5. april 2020 20:13

Mene zena nagovorila i jos uvjek se nemozemo vratiti, sve zbog jednog virusa sa fejsbuka.

Brzi

pre 4 godine

Hlor je hemijski dezinfekcioni rastvor širokog spektra koji uništava patogene bakterije zaslužne za sve infekcije dobijene na bazenima“
Kada se hlor – nekad u prahu, tečnom stanju ili u svom elementarnom obliku (gas) – doda u vodu, nastaje takozvani „slobodni hlor” ili hipohlorična kiselina, koja vešto ubija razne viruse i bakterije poput salmonele i ešerihije koli.
Ključna stvar koja hipohloričnu kiselinu pravi pogubnom za mikrobe jeste njeno neutralno naelektrisanje. Dok zidovi ćelija oko bakterija imaju mrežu negativnog naelektrisanja, čime odbijaju druge negativno naelektrisane čestice u vodi, hipohlorična kiselina je u stanju da probije ćelijske zidove patogena i na taj način ih uništi.
Proteini su najsnažniji molekuli ćelije. Oni su uključeni u sve telesne funkcije ljudi, a isto tako i bakterija. Kada jednom uništite proteine, uništavate i mogućnost bakterije da preživi, a upravo to se dešava kada se hipohlorična kiselina nađe unutar ovih izazivača raznih bolesti”.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Topla voda, 5. april 2020 15:43

Sad nam samo objasni kakve veze imaju bakterije i virusi?

Jezicar

pre 4 godine

Doza koja je testirana u navedenoj studiji koja je uradjena u Petri solji je 50 puta veca nego doza koja moze da se da ljudima, a da ih ne ubije. U pricipu, to bi ubilo i virus, ali nisam siguran da je to poenta...

Dejan

pre 4 godine

Ovaj lek se vec koristi na ljudima (preko 100 miliona godisnje). Ali ne znaju kako ce telo obolelog od korone reagovati. Zato treba da se testira dalje. Inace, lek se iskljucivo proizvodi u Holandiji za Ujedinjene Nacije (SZO)

Dzoni

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
(Gvozden, 05. april 2020 10:26)

Gvozdena disciplina što bi rekao stručnjak Tiodorović.

Baginsi iz komšiluka

pre 4 godine

Veterinarski antiparazitik kao da smo ovce, možda ipak i jesmo ? Virus ubija i vrela voda ,pa ne bi bilo zgoreg koristiti saune ,pa ko izdrži ,izdrži .

мики

pre 4 godine

И алкохол га убија у лабораторијским условима.
(Из угла, 05. april 2020 11:32)

сапуница га убија у било којим условима. предлажем да пијемо сапуницу и инхалирамо балоне од сапунице као лек.

Dule

pre 4 godine

Postoje verzije za ljude, to nista novo nije. Ta verzija koju su testirali je uglavnom za ovce, ali se daje i drugim zivotinjama (naravno, za parazite). Otkriveno je da funkcionise tako sto inhibira odredjene receptore pa rnk virusa usled nemogucnosti replikacije nema uslova za prezivljavanje, zato i jeste efikasnost tako visoka u laboratoriji.
Inace, studija izlazi na googlu na prvom mestu pretrage, tako da je vrlo dostupna za citanje.
Naredni korak je ispitivanje efikasnosti kad se deli na manje doze. Inace, Australijanci su najdalje odmakli i sa vakcinom, svaka im cast.

ajde

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.
(majstor, 5. april 2020 14:25)

Kako stvari stoje, i kako je krenulo, postarace se priroda za takve kao vi. A sto se drustva tice, idemo ka tome da ce se voditi popis o ovima koji se ne vakcinisu. Pa sedite kuci, i skolujte decu u okviru svojih domova - a ne znam cemu, jel' nigde nece moci dalje bez vakcinacija.

p.s. neko izgleda ne shvata da je ovo kraj vas anti-vakcinasa.

Topla voda

pre 4 godine

„Hlor je hemijski dezinfekcioni rastvor širokog spektra koji uništava patogene bakterije zaslužne za sve infekcije dobijene na bazenima“
Kada se hlor – nekad u prahu, tečnom stanju ili u svom elementarnom obliku (gas) – doda u vodu, nastaje takozvani „slobodni hlor” ili hipohlorična kiselina, koja vešto ubija razne viruse i bakterije poput salmonele i ešerihije koli.
Ključna stvar koja hipohloričnu kiselinu pravi pogubnom za mikrobe jeste njeno neutralno naelektrisanje. Dok zidovi ćelija oko bakterija imaju mrežu negativnog naelektrisanja, čime odbijaju druge negativno naelektrisane čestice u vodi, hipohlorična kiselina je u stanju da probije ćelijske zidove patogena i na taj način ih uništi.
Proteini su najsnažniji molekuli ćelije. Oni su uključeni u sve telesne funkcije ljudi, a isto tako i bakterija. Kada jednom uništite proteine, uništavate i mogućnost bakterije da preživi, a upravo to se dešava kada se hipohlorična kiselina nađe unutar ovih izazivača raznih bolesti”.

Veliki brat

pre 4 godine

Uvek isto.. pronasli smo lek.. ali treba 10 godina testiranja.. gde se posle i zaboravi na to.. cisto da.. se radi i uzmu pare.
(024, 5. april 2020 13:45)

Radi se o tome da bi pacijenti u slučaju nekih trajnih neželjenih efekata odrali na sudovima te farmaceutske kompanije.

Ne želi niko da 100% garantuje samo pozitivno dejstvo, ako nije dobro istestirao lek.

Pročitaj malo po internetu istoriju promašaja u SAD, gde su plaćali ogromne sume zbog smrtnih ishoda pacijenata koji su uzimali lek za jedno obolenje, a efekat je bio da su posle godinu-dve umrli od infarkta ili nečeg drugog.

Ali, nije problem samo testiranje, već i da se dobiju sve potrebne dozvole i licence, koje koštaju papreno.

Bio je neki tekst pre nekoliko godina da za neku najbanalniju tableticu, maltene u klasi aspirina, treba oko 10 miliona evra da se registruje na tržištu EU. Isto važi za medicinske kreme, masti i bilo šta drugo.

Zato one bombone za grlo, koje 99% liče na nekadašnje Herba life bombone, koštaju u apoteci blizu 500 dinara, dok ista takva bombona koja nema medicinski sertifikat i ne vodi se kao lek za bilo šta ne košta ni 150 dinara.

Imamo u celom svetu jednu novu vrstu "reketaša", koji uzimaju ogroman novac samo za "pečat". Birokratija koja kao nešto proverava i garantuje, a u stvari ti moraš sve da ispitaš i proveriš, a oni samo lupe pečat.

CATAPA

pre 4 godine

Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.
(kvatro, 5. april 2020 12:21)
Potpuno se slažem. Ako iko pronađe delotvoran lek, biće to Australijanci. Njihovi instituti su ostali jedini nekorumpirani od farmaceutske mafije. Bizarna trivija: finansiraju se od države zbog specifičnih bolesti australijskih aboridžina, ali naravno ne bave se samo time.
Plus, i pored sinofobne australijske propagande (Mardok) i vlasti, tesno sarađuju sa kineskim institutima što je pogotovo u ovom slučaju i od posebnog značaja za jedne, druge i sve nas.

neko te sabotira?

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.
(majstor, 05. april 2020 14:25)

Majstore, nikog nije briga sta ti mislis. Inace, to sto je tebi na pameti je krivicno delo. Srecno tvom detetu!

majstor

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.

peki

pre 4 godine

Lek kojim se redovno leči srčani crv u veterini. Kod nas ga ima u injekciji, kao i u prahu za upotrebu u stočarstvu. Preko se može naći i u tableti pod drugim nazivom.

Gago

pre 4 godine

Lako je ubiti bilo šta u laboratoriji. Pa i virus HIV samo što dođe u spoljnu sredinu posle nekoliko sekundi postaje inertan, a za manje od minut potpuno mrtav. Problem je kada uđe u živ organizam što bilo šta što ga može ubiti ubija i dramatično više ćelija "domaćina".

Forca Italia

pre 4 godine

Zanimljivo da je i ovo lek sa hlorom kao i Hlorokin, možda samo pojačaju hlorisanje vode i eto leka. Kardiovaskularni ne jedu so (NaCl) a dosta ih napada korona.

jana

pre 4 godine

Mogli bi i da pustite te lekove u prodaju ,jer sve nus pojave leka su manja steta od gubljenja zivota! Samo pricaju do vakcine ima puno vremena,pa onda pustite lek u prodaju da pomogne ???!

024

pre 4 godine

Uvek isto.. pronasli smo lek.. ali treba 10 godina testiranja.. gde se posle i zaboravi na to.. cisto da.. se radi i uzmu pare. Kao i gomilu drugih bolesti.. uvek je na prvom mestu da naprave od nje hronicnu bolest da kasnije mogu uzimati pare.. a lek da bude izlecena nije na prvom mestu.. sve je NOVAC.. i kad imas pare mozes i koronu pobediti.. dobijes antitela.. plazmu od prebolelih od korone.. i gotovo.. u Kini su izlecili coveka 102 godine tako.. sigurno postoji pozadina.

I am will

pre 4 godine

Čašica rakije dnevno? Ništa?
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 05. april 2020 11:33)
Da... Zasto nema statistike o tome, koliko hronicnih alkoholicara ima medju zarazenima? ?

унк

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
(del boy, 05. april 2020 11:11)

Не причају они него новинари, ако си научници нешто објавили, то је било зато да би се обавестиле колеге.
То су људи који су нешто постигли у животу и немају потребу да се доказују дежурним коментаторима.

Dobronamernik

pre 4 godine

Situacija je depresivna. Predug je put vakcine od testiranja na životinjama preko testiranja na ljudima do serijske proizvodnje i masovnih vakcinacija.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Čašica rakije dnevno? Ništa?
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 5. april 2020 11:33)

Rakija sada služi za mazanje, ne za piće.

kvatro

pre 4 godine

Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.

Soleil

pre 4 godine

Ja imam proizvod sa ivermektinom i koristim ga na pticama koje imam, za uklanjanje spoljasnjih, i nekih unutrasnjih parazita... Ali ne kontam kako bi se to davalo čoveku, kada se on upptrebljava tipa jedna kap na vrat/kožu ptice.

Aleksa

pre 4 godine

Nije problem u leku. Evo ovo moze biti delotvorno. Tu su i ostala istrazivanja sa potencionalnim rešenjima. Problem je što kada se nadje lek sledi borba proizvođača i distributera koja će da traje dva tri meseca...

voodoo

pre 4 godine

U bre sa ovim ispitivanjima vise, treba mnogo da se ispituje, treba vremena da prodje, ... u redu je. Ako zaista skroz azurno i hitno se radi ovo je 4. mesec od kako znamo za virus, da je ubrzano i azurno zaista 4 meseca nije malo vremena za ispitivanje. Nije ipak ovo lek za glavobolju ili potenciju pa da prolazi spora klinicka ispitivanja 2 godine, malo hitnosti bi moglo da se uvede da ima prave zelje. Medjutim jos izgleda nije postignut cilj ovim virusom.

John

pre 4 godine

Lek ili vakcina... Ne kapiram
(ivanica, 5. april 2020 10:47)

Piše da ubija virus. Već postojeći virus. Dakle - lek.
Naravno, ako deluje u laboratorijskim uslovima, ne mora da znači da će delovati i kod čoveka, a ako deluje ne znači da neće imati nus-pojava.

Will Mosley

pre 4 godine

I ovo otkriveno je moglo pod navodnike. Svakome ko ima gram mozga je jasno da virus ne bi ni bio pusten iz laboratorije da vec ne postoji lek.

Will Mosley

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
(Gvozden, 05. april 2020 10:26)

Ali korona nije kozna bolest.

Tin

pre 4 godine

I sad ce da otrce u veterinarsku apoteku, pocnu da piju i potruju se! Najvece je pitanje da li su takvi kad izgube glavu uradili najbolju stvar za planetu! Dokazali Darvinovu teoriju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (op op eno ga, 5. april 2020 11:11)
More, trčaćeš ti još kako kada zagusti i to sa sve temperaturom i kada se uveriš da te svi gledaju sa žaljenjem jer su kapaciteti puni i uz najbolju volju niko ne može da ti pomogne. A pojeo bi Ti tada i ...ne smem da napišem jer neće da objave. Što se tiče čika Darvina, pitaću te za komentar u toku tvog trčanja (trčaću i ja paralelno s tobom, sa sve mikrofonom).

del boy

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.

Tin

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gvozden, 5. april 2020 10:26)
Molim vas da objavite koliko je težak Labrador, koliko dana ste mu davali Ivermektin, koliko puta na dan i u kojoj količini. Naravno, bez ikakvih obaveza na verodostojnost, čisto informativno.

Profesor

pre 4 godine

Ivermektin NIJE čak ni za pse! Ispitan je samo na ovcama detaljno. Ubija ekto i endo parazite. Nemojte da vas veterinari prevare pa da daju psu, može imati vrlo teške nus pojave a dokazane su one koje se tiču reprodukcije.

Razum

pre 4 godine

Pažljivo sa ovakvim tekstovima. Znam najmanje jednog hipohondra koji će ako zagusti da se samoleči, jer eto ima baš taj lek. Ostalo od terapije za psa.

Ljudi, molim vas, ZOVITE lekara, veterinara, razumnog prijatelja PRE nego što odlučite da popijete/ubrizgate bilo koji lek ma koliko da logično zvuči.

op op eno ga

pre 4 godine

I sad ce da otrce u veterinarsku apoteku, pocnu da piju i potruju se! Najvece je pitanje da li su takvi kad izgube glavu uradili najbolju stvar za planetu! Dokazali Darvinovu teoriju

Ostin A

pre 4 godine

Možda zato psi ne mogu da se zaraze. Čisto kao info, kada su ova testiranja oni daju oko 1000x jaču dozu nego što bi u ovom slučaju dali psu. Imate tako lekove koji nikad lakše ubijaju HIV i Ebolu... Ali ubijaju i čoveka...

Ostin A

pre 4 godine

Možda zato psi ne mogu da se zaraze. Čisto kao info, kada su ova testiranja oni daju oko 1000x jaču dozu nego što bi u ovom slučaju dali psu. Imate tako lekove koji nikad lakše ubijaju HIV i Ebolu... Ali ubijaju i čoveka...

del boy

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.

neko te sabotira?

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.
(majstor, 05. april 2020 14:25)

Majstore, nikog nije briga sta ti mislis. Inace, to sto je tebi na pameti je krivicno delo. Srecno tvom detetu!

унк

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
(del boy, 05. april 2020 11:11)

Не причају они него новинари, ако си научници нешто објавили, то је било зато да би се обавестиле колеге.
То су људи који су нешто постигли у животу и немају потребу да се доказују дежурним коментаторима.

op op eno ga

pre 4 godine

I sad ce da otrce u veterinarsku apoteku, pocnu da piju i potruju se! Najvece je pitanje da li su takvi kad izgube glavu uradili najbolju stvar za planetu! Dokazali Darvinovu teoriju

мики

pre 4 godine

И алкохол га убија у лабораторијским условима.
(Из угла, 05. april 2020 11:32)

сапуница га убија у било којим условима. предлажем да пијемо сапуницу и инхалирамо балоне од сапунице као лек.

Profesor

pre 4 godine

Ivermektin NIJE čak ni za pse! Ispitan je samo na ovcama detaljno. Ubija ekto i endo parazite. Nemojte da vas veterinari prevare pa da daju psu, može imati vrlo teške nus pojave a dokazane su one koje se tiču reprodukcije.

Razum

pre 4 godine

Pažljivo sa ovakvim tekstovima. Znam najmanje jednog hipohondra koji će ako zagusti da se samoleči, jer eto ima baš taj lek. Ostalo od terapije za psa.

Ljudi, molim vas, ZOVITE lekara, veterinara, razumnog prijatelja PRE nego što odlučite da popijete/ubrizgate bilo koji lek ma koliko da logično zvuči.

Tin

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gvozden, 5. april 2020 10:26)
Molim vas da objavite koliko je težak Labrador, koliko dana ste mu davali Ivermektin, koliko puta na dan i u kojoj količini. Naravno, bez ikakvih obaveza na verodostojnost, čisto informativno.

I am will

pre 4 godine

Čašica rakije dnevno? Ništa?
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 05. april 2020 11:33)
Da... Zasto nema statistike o tome, koliko hronicnih alkoholicara ima medju zarazenima? ?

pex

pre 4 godine

Postoje verzije za ljude, to nista novo nije. Ta verzija koju su testirali je uglavnom za ovce (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dule, 5. april 2020 16:23)

Eto konacno i neka lepa vest. Znaci kod nas ce moci masovno da se primenjuje bez modifikacija.

John

pre 4 godine

Lek ili vakcina... Ne kapiram
(ivanica, 5. april 2020 10:47)

Piše da ubija virus. Već postojeći virus. Dakle - lek.
Naravno, ako deluje u laboratorijskim uslovima, ne mora da znači da će delovati i kod čoveka, a ako deluje ne znači da neće imati nus-pojava.

Gago

pre 4 godine

Lako je ubiti bilo šta u laboratoriji. Pa i virus HIV samo što dođe u spoljnu sredinu posle nekoliko sekundi postaje inertan, a za manje od minut potpuno mrtav. Problem je kada uđe u živ organizam što bilo šta što ga može ubiti ubija i dramatično više ćelija "domaćina".

kvatro

pre 4 godine

Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.

peki

pre 4 godine

Lek kojim se redovno leči srčani crv u veterini. Kod nas ga ima u injekciji, kao i u prahu za upotrebu u stočarstvu. Preko se može naći i u tableti pod drugim nazivom.

ajde

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.
(majstor, 5. april 2020 14:25)

Kako stvari stoje, i kako je krenulo, postarace se priroda za takve kao vi. A sto se drustva tice, idemo ka tome da ce se voditi popis o ovima koji se ne vakcinisu. Pa sedite kuci, i skolujte decu u okviru svojih domova - a ne znam cemu, jel' nigde nece moci dalje bez vakcinacija.

p.s. neko izgleda ne shvata da je ovo kraj vas anti-vakcinasa.

Veliki brat

pre 4 godine

Uvek isto.. pronasli smo lek.. ali treba 10 godina testiranja.. gde se posle i zaboravi na to.. cisto da.. se radi i uzmu pare.
(024, 5. april 2020 13:45)

Radi se o tome da bi pacijenti u slučaju nekih trajnih neželjenih efekata odrali na sudovima te farmaceutske kompanije.

Ne želi niko da 100% garantuje samo pozitivno dejstvo, ako nije dobro istestirao lek.

Pročitaj malo po internetu istoriju promašaja u SAD, gde su plaćali ogromne sume zbog smrtnih ishoda pacijenata koji su uzimali lek za jedno obolenje, a efekat je bio da su posle godinu-dve umrli od infarkta ili nečeg drugog.

Ali, nije problem samo testiranje, već i da se dobiju sve potrebne dozvole i licence, koje koštaju papreno.

Bio je neki tekst pre nekoliko godina da za neku najbanalniju tableticu, maltene u klasi aspirina, treba oko 10 miliona evra da se registruje na tržištu EU. Isto važi za medicinske kreme, masti i bilo šta drugo.

Zato one bombone za grlo, koje 99% liče na nekadašnje Herba life bombone, koštaju u apoteci blizu 500 dinara, dok ista takva bombona koja nema medicinski sertifikat i ne vodi se kao lek za bilo šta ne košta ni 150 dinara.

Imamo u celom svetu jednu novu vrstu "reketaša", koji uzimaju ogroman novac samo za "pečat". Birokratija koja kao nešto proverava i garantuje, a u stvari ti moraš sve da ispitaš i proveriš, a oni samo lupe pečat.

CATAPA

pre 4 godine

Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.
(kvatro, 5. april 2020 12:21)
Potpuno se slažem. Ako iko pronađe delotvoran lek, biće to Australijanci. Njihovi instituti su ostali jedini nekorumpirani od farmaceutske mafije. Bizarna trivija: finansiraju se od države zbog specifičnih bolesti australijskih aboridžina, ali naravno ne bave se samo time.
Plus, i pored sinofobne australijske propagande (Mardok) i vlasti, tesno sarađuju sa kineskim institutima što je pogotovo u ovom slučaju i od posebnog značaja za jedne, druge i sve nas.

Soleil

pre 4 godine

Ja imam proizvod sa ivermektinom i koristim ga na pticama koje imam, za uklanjanje spoljasnjih, i nekih unutrasnjih parazita... Ali ne kontam kako bi se to davalo čoveku, kada se on upptrebljava tipa jedna kap na vrat/kožu ptice.

Forca Italia

pre 4 godine

Zanimljivo da je i ovo lek sa hlorom kao i Hlorokin, možda samo pojačaju hlorisanje vode i eto leka. Kardiovaskularni ne jedu so (NaCl) a dosta ih napada korona.

Will Mosley

pre 4 godine

I ovo otkriveno je moglo pod navodnike. Svakome ko ima gram mozga je jasno da virus ne bi ni bio pusten iz laboratorije da vec ne postoji lek.

Dobronamernik

pre 4 godine

Situacija je depresivna. Predug je put vakcine od testiranja na životinjama preko testiranja na ljudima do serijske proizvodnje i masovnih vakcinacija.

Jo

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
(del boy, 5. april 2020 11:11)

Bas suprotno. Poenta je da se zainteresuju investitori kako bi se pokrenuo, ili bar ubrazao proces pronalaska leka. Laboratorija je jedna veoma skupa rabota a jos ako se bavi slobodnim istrazivanjem bez sigurnog uspeha, novac tece kroz slivnike.

024

pre 4 godine

Uvek isto.. pronasli smo lek.. ali treba 10 godina testiranja.. gde se posle i zaboravi na to.. cisto da.. se radi i uzmu pare. Kao i gomilu drugih bolesti.. uvek je na prvom mestu da naprave od nje hronicnu bolest da kasnije mogu uzimati pare.. a lek da bude izlecena nije na prvom mestu.. sve je NOVAC.. i kad imas pare mozes i koronu pobediti.. dobijes antitela.. plazmu od prebolelih od korone.. i gotovo.. u Kini su izlecili coveka 102 godine tako.. sigurno postoji pozadina.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Čašica rakije dnevno? Ništa?
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 5. april 2020 11:33)

Rakija sada služi za mazanje, ne za piće.

Aleksa

pre 4 godine

Nije problem u leku. Evo ovo moze biti delotvorno. Tu su i ostala istrazivanja sa potencionalnim rešenjima. Problem je što kada se nadje lek sledi borba proizvođača i distributera koja će da traje dva tri meseca...

majstor

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.

Dule

pre 4 godine

Postoje verzije za ljude, to nista novo nije. Ta verzija koju su testirali je uglavnom za ovce, ali se daje i drugim zivotinjama (naravno, za parazite). Otkriveno je da funkcionise tako sto inhibira odredjene receptore pa rnk virusa usled nemogucnosti replikacije nema uslova za prezivljavanje, zato i jeste efikasnost tako visoka u laboratoriji.
Inace, studija izlazi na googlu na prvom mestu pretrage, tako da je vrlo dostupna za citanje.
Naredni korak je ispitivanje efikasnosti kad se deli na manje doze. Inace, Australijanci su najdalje odmakli i sa vakcinom, svaka im cast.

Baginsi iz komšiluka

pre 4 godine

Veterinarski antiparazitik kao da smo ovce, možda ipak i jesmo ? Virus ubija i vrela voda ,pa ne bi bilo zgoreg koristiti saune ,pa ko izdrži ,izdrži .

voodoo

pre 4 godine

U bre sa ovim ispitivanjima vise, treba mnogo da se ispituje, treba vremena da prodje, ... u redu je. Ako zaista skroz azurno i hitno se radi ovo je 4. mesec od kako znamo za virus, da je ubrzano i azurno zaista 4 meseca nije malo vremena za ispitivanje. Nije ipak ovo lek za glavobolju ili potenciju pa da prolazi spora klinicka ispitivanja 2 godine, malo hitnosti bi moglo da se uvede da ima prave zelje. Medjutim jos izgleda nije postignut cilj ovim virusom.

Will Mosley

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
(Gvozden, 05. april 2020 10:26)

Ali korona nije kozna bolest.

Tin

pre 4 godine

I sad ce da otrce u veterinarsku apoteku, pocnu da piju i potruju se! Najvece je pitanje da li su takvi kad izgube glavu uradili najbolju stvar za planetu! Dokazali Darvinovu teoriju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (op op eno ga, 5. april 2020 11:11)
More, trčaćeš ti još kako kada zagusti i to sa sve temperaturom i kada se uveriš da te svi gledaju sa žaljenjem jer su kapaciteti puni i uz najbolju volju niko ne može da ti pomogne. A pojeo bi Ti tada i ...ne smem da napišem jer neće da objave. Što se tiče čika Darvina, pitaću te za komentar u toku tvog trčanja (trčaću i ja paralelno s tobom, sa sve mikrofonom).

Jezicar

pre 4 godine

Doza koja je testirana u navedenoj studiji koja je uradjena u Petri solji je 50 puta veca nego doza koja moze da se da ljudima, a da ih ne ubije. U pricipu, to bi ubilo i virus, ali nisam siguran da je to poenta...

Topla voda

pre 4 godine

„Hlor je hemijski dezinfekcioni rastvor širokog spektra koji uništava patogene bakterije zaslužne za sve infekcije dobijene na bazenima“
Kada se hlor – nekad u prahu, tečnom stanju ili u svom elementarnom obliku (gas) – doda u vodu, nastaje takozvani „slobodni hlor” ili hipohlorična kiselina, koja vešto ubija razne viruse i bakterije poput salmonele i ešerihije koli.
Ključna stvar koja hipohloričnu kiselinu pravi pogubnom za mikrobe jeste njeno neutralno naelektrisanje. Dok zidovi ćelija oko bakterija imaju mrežu negativnog naelektrisanja, čime odbijaju druge negativno naelektrisane čestice u vodi, hipohlorična kiselina je u stanju da probije ćelijske zidove patogena i na taj način ih uništi.
Proteini su najsnažniji molekuli ćelije. Oni su uključeni u sve telesne funkcije ljudi, a isto tako i bakterija. Kada jednom uništite proteine, uništavate i mogućnost bakterije da preživi, a upravo to se dešava kada se hipohlorična kiselina nađe unutar ovih izazivača raznih bolesti”.

TLN

pre 4 godine

šoping u milanu?
(najsmešniji virus, 5. april 2020 20:13

Mene zena nagovorila i jos uvjek se nemozemo vratiti, sve zbog jednog virusa sa fejsbuka.

Dzoni

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
(Gvozden, 05. april 2020 10:26)

Gvozdena disciplina što bi rekao stručnjak Tiodorović.

Masa

pre 4 godine

Secam se da mi je samo Ivermectin pomogao brzo i jednostavno po pitanju scabiesa, da ne kazem suge.
Lekarka me poslala u veterinatsku odrinaciju, kaze nema toga ovako... Meni to bilo malo cudno, ali sam na kraju nasao i da CDC to preporucuje kao resenje.

Brzi

pre 4 godine

Hlor je hemijski dezinfekcioni rastvor širokog spektra koji uništava patogene bakterije zaslužne za sve infekcije dobijene na bazenima“
Kada se hlor – nekad u prahu, tečnom stanju ili u svom elementarnom obliku (gas) – doda u vodu, nastaje takozvani „slobodni hlor” ili hipohlorična kiselina, koja vešto ubija razne viruse i bakterije poput salmonele i ešerihije koli.
Ključna stvar koja hipohloričnu kiselinu pravi pogubnom za mikrobe jeste njeno neutralno naelektrisanje. Dok zidovi ćelija oko bakterija imaju mrežu negativnog naelektrisanja, čime odbijaju druge negativno naelektrisane čestice u vodi, hipohlorična kiselina je u stanju da probije ćelijske zidove patogena i na taj način ih uništi.
Proteini su najsnažniji molekuli ćelije. Oni su uključeni u sve telesne funkcije ljudi, a isto tako i bakterija. Kada jednom uništite proteine, uništavate i mogućnost bakterije da preživi, a upravo to se dešava kada se hipohlorična kiselina nađe unutar ovih izazivača raznih bolesti”.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Topla voda, 5. april 2020 15:43

Sad nam samo objasni kakve veze imaju bakterije i virusi?

Topla voda

pre 4 godine

Sad nam samo objasni kakve veze imaju bakterije i virusi?
(Brzi, 05. april 2020 20:58)

Zar se ulice ne tretiraju hipohloritom za dezinfekciju od korona virusa?
Ili to samo prskaju zbog sigurnosti građana iako ubija samo bakterije?

jana

pre 4 godine

Mogli bi i da pustite te lekove u prodaju ,jer sve nus pojave leka su manja steta od gubljenja zivota! Samo pricaju do vakcine ima puno vremena,pa onda pustite lek u prodaju da pomogne ???!

Dejan

pre 4 godine

Ovaj lek se vec koristi na ljudima (preko 100 miliona godisnje). Ali ne znaju kako ce telo obolelog od korone reagovati. Zato treba da se testira dalje. Inace, lek se iskljucivo proizvodi u Holandiji za Ujedinjene Nacije (SZO)

analiticar_amater

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (del boy, 5. april 2020 11:11)

Ono kao, mozda je bolje da ti cutis. Sta kazes na to? Niko ne pali ljude, istrazivaci s vremena na vreme izveste o napretku svojih istrazivanja a kako to novinari koji jure senzaciju predstavljaju je druga stvar. Ti ces da kazes naucnicima da cute, jak faktor nema sta.

Naučnica

pre 4 godine

Verovali ili ne, kada se ispituju lekovi za upotrebu kod ljudi, najveći broj eksperimenata se radi upravo na ovcama jer se pokazalo da su nam najsličniji genetski materijali i
najsličnije rekacije na lekove.

Jelena

pre 4 godine

“Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.”

Da dodam jos- pisem iz Brisbane-a-Australija ima brzo delovanje, mi smo taman izasli iz najvecih pozara za koje su kazali da ee desilo negde drugde hiljade bi izginulo- i nije proslo par nedelja, sve drzave ponovo u “state of emergency “. Ovde se zajednicki deluje, politicari, instituti, mediji, naravno i ovde dobijaju pojedinci kazne-al ljudi prijavljuju ko ne postuje- vec je istraga i kazna Qantas-u jer je klaster otkriven kod njegovih zaposlenih, istraga oko NSW Health department sto su postili putnike sa the Ruby Princess cruiser pa se posle uspostavilo da je bilo dosta pozitivnih-mada je korespodencija sa kruzerskim doktorom i kapetanom otkrila da su oni lagali da su testirali- i slicno. Poenta je u brzom reagovanjuni odgovornosti i pojedinaca i drustva. Nas opominju da se spremimo na “dug let”, tj ovako sest meseci -nema opustanja.

Ivan

pre 4 godine

"Kako stvari stoje, i kako je krenulo, postarace se priroda za takve kao vi. A sto se drustva tice, idemo ka tome da ce se voditi popis o ovima koji se ne vakcinisu. Pa sedite kuci, i skolujte decu u okviru svojih domova - a ne znam cemu, jel' nigde nece moci dalje bez vakcinacija."

Jel ce priroda da se pobrine ili tvoje fašističke metode? Čime tebe ugrožava ako ti primiš vakcinu a on ne? On i njegovo dete će preležati virus i biće iole otporniji od tebe koji nisi. Ajde da čujemo neke argumente a ne samo pretnje.

Samosvesna građanka

pre 4 godine

... Inace, Australijanci su najdalje odmakli i sa vakcinom, svaka im cast.
(Dule, 5. april 2020 16:23)


Australijanci vrše eksperimente sa vakcinom protiv tuberkuloze (BSŽ), ali eksperimente vrše i u Rusiji - takođe sa vakcinom protiv tuberkuloze, ali u sadržaj te postojeće vakcine dodaju različite procente sadržaja vakcine protiv malarije i sadržaj vakcine (zaboravila sam protiv koje bolesti) a o tim ruskim eksperimentima je pre dve nedelje razgovarano u jednoj od tri ruske televizijske emisije posvećene korona virusu (Jutjub: ,,Док - ток: Коронавирус").

Pera

pre 4 godine

U pitanju je lek Stromectol. Inace taj lek se prodaje od pocetka osamdesetih tako da je doza dobro poznata. Jedino je pitanje da li ta doza deluje na Koronu ili treba jaca.

Ako deluje ta koja deluje na crevne parazite, onda vec imamo lek i lek treba podeliti u
po svetu. Postoje i genericki oblici leka koji su mnogo jeftiniji.

Dule

pre 4 godine

Ovako.

Neki lek će u nekom ljudskom organizmu delovati, ali u nekom neće skroz. Pa će virus da se brani, pa će da izmutira. I možda dobijemo još veći problem nego što smo imali. Zato su potrebna duga i temeljna ispitivanja.

Dule

pre 4 godine

Virus nije živo biće, a nije ni neživa stvar. Nešto između. Može da se razmnožava kada uđe u neki organizam, pa čak i u bakteriju. Zato je pogrešno reći da se on ubija nečim kada se nalazi van organizma. Pravilnije je reći uništava ili uklanja.

majstor

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.

Tin

pre 4 godine

I sad ce da otrce u veterinarsku apoteku, pocnu da piju i potruju se! Najvece je pitanje da li su takvi kad izgube glavu uradili najbolju stvar za planetu! Dokazali Darvinovu teoriju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (op op eno ga, 5. april 2020 11:11)
More, trčaćeš ti još kako kada zagusti i to sa sve temperaturom i kada se uveriš da te svi gledaju sa žaljenjem jer su kapaciteti puni i uz najbolju volju niko ne može da ti pomogne. A pojeo bi Ti tada i ...ne smem da napišem jer neće da objave. Što se tiče čika Darvina, pitaću te za komentar u toku tvog trčanja (trčaću i ja paralelno s tobom, sa sve mikrofonom).

neko te sabotira?

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.
(majstor, 05. april 2020 14:25)

Majstore, nikog nije briga sta ti mislis. Inace, to sto je tebi na pameti je krivicno delo. Srecno tvom detetu!

jana

pre 4 godine

Mogli bi i da pustite te lekove u prodaju ,jer sve nus pojave leka su manja steta od gubljenja zivota! Samo pricaju do vakcine ima puno vremena,pa onda pustite lek u prodaju da pomogne ???!

Will Mosley

pre 4 godine

I ovo otkriveno je moglo pod navodnike. Svakome ko ima gram mozga je jasno da virus ne bi ni bio pusten iz laboratorije da vec ne postoji lek.

del boy

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.

Tin

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gvozden, 5. april 2020 10:26)
Molim vas da objavite koliko je težak Labrador, koliko dana ste mu davali Ivermektin, koliko puta na dan i u kojoj količini. Naravno, bez ikakvih obaveza na verodostojnost, čisto informativno.

Will Mosley

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
(Gvozden, 05. april 2020 10:26)

Ali korona nije kozna bolest.

Forca Italia

pre 4 godine

Zanimljivo da je i ovo lek sa hlorom kao i Hlorokin, možda samo pojačaju hlorisanje vode i eto leka. Kardiovaskularni ne jedu so (NaCl) a dosta ih napada korona.

024

pre 4 godine

Uvek isto.. pronasli smo lek.. ali treba 10 godina testiranja.. gde se posle i zaboravi na to.. cisto da.. se radi i uzmu pare. Kao i gomilu drugih bolesti.. uvek je na prvom mestu da naprave od nje hronicnu bolest da kasnije mogu uzimati pare.. a lek da bude izlecena nije na prvom mestu.. sve je NOVAC.. i kad imas pare mozes i koronu pobediti.. dobijes antitela.. plazmu od prebolelih od korone.. i gotovo.. u Kini su izlecili coveka 102 godine tako.. sigurno postoji pozadina.

ajde

pre 4 godine

Takodje treba napomenuti da mi na lepu pamet ne pada da uzimam bilo kakvu vakcinu za bilo sta od bilo koga dokle god sam ziv. Hvala. A ni moje dete. Hvala.
(majstor, 5. april 2020 14:25)

Kako stvari stoje, i kako je krenulo, postarace se priroda za takve kao vi. A sto se drustva tice, idemo ka tome da ce se voditi popis o ovima koji se ne vakcinisu. Pa sedite kuci, i skolujte decu u okviru svojih domova - a ne znam cemu, jel' nigde nece moci dalje bez vakcinacija.

p.s. neko izgleda ne shvata da je ovo kraj vas anti-vakcinasa.

voodoo

pre 4 godine

U bre sa ovim ispitivanjima vise, treba mnogo da se ispituje, treba vremena da prodje, ... u redu je. Ako zaista skroz azurno i hitno se radi ovo je 4. mesec od kako znamo za virus, da je ubrzano i azurno zaista 4 meseca nije malo vremena za ispitivanje. Nije ipak ovo lek za glavobolju ili potenciju pa da prolazi spora klinicka ispitivanja 2 godine, malo hitnosti bi moglo da se uvede da ima prave zelje. Medjutim jos izgleda nije postignut cilj ovim virusom.

Baginsi iz komšiluka

pre 4 godine

Veterinarski antiparazitik kao da smo ovce, možda ipak i jesmo ? Virus ubija i vrela voda ,pa ne bi bilo zgoreg koristiti saune ,pa ko izdrži ,izdrži .

унк

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
(del boy, 05. april 2020 11:11)

Не причају они него новинари, ако си научници нешто објавили, то је било зато да би се обавестиле колеге.
То су људи који су нешто постигли у животу и немају потребу да се доказују дежурним коментаторима.

мики

pre 4 godine

И алкохол га убија у лабораторијским условима.
(Из угла, 05. april 2020 11:32)

сапуница га убија у било којим условима. предлажем да пијемо сапуницу и инхалирамо балоне од сапунице као лек.

Brzi

pre 4 godine

Hlor je hemijski dezinfekcioni rastvor širokog spektra koji uništava patogene bakterije zaslužne za sve infekcije dobijene na bazenima“
Kada se hlor – nekad u prahu, tečnom stanju ili u svom elementarnom obliku (gas) – doda u vodu, nastaje takozvani „slobodni hlor” ili hipohlorična kiselina, koja vešto ubija razne viruse i bakterije poput salmonele i ešerihije koli.
Ključna stvar koja hipohloričnu kiselinu pravi pogubnom za mikrobe jeste njeno neutralno naelektrisanje. Dok zidovi ćelija oko bakterija imaju mrežu negativnog naelektrisanja, čime odbijaju druge negativno naelektrisane čestice u vodi, hipohlorična kiselina je u stanju da probije ćelijske zidove patogena i na taj način ih uništi.
Proteini su najsnažniji molekuli ćelije. Oni su uključeni u sve telesne funkcije ljudi, a isto tako i bakterija. Kada jednom uništite proteine, uništavate i mogućnost bakterije da preživi, a upravo to se dešava kada se hipohlorična kiselina nađe unutar ovih izazivača raznih bolesti”.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Topla voda, 5. april 2020 15:43

Sad nam samo objasni kakve veze imaju bakterije i virusi?

Aleksa

pre 4 godine

Nije problem u leku. Evo ovo moze biti delotvorno. Tu su i ostala istrazivanja sa potencionalnim rešenjima. Problem je što kada se nadje lek sledi borba proizvođača i distributera koja će da traje dva tri meseca...

Gago

pre 4 godine

Lako je ubiti bilo šta u laboratoriji. Pa i virus HIV samo što dođe u spoljnu sredinu posle nekoliko sekundi postaje inertan, a za manje od minut potpuno mrtav. Problem je kada uđe u živ organizam što bilo šta što ga može ubiti ubija i dramatično više ćelija "domaćina".

op op eno ga

pre 4 godine

I sad ce da otrce u veterinarsku apoteku, pocnu da piju i potruju se! Najvece je pitanje da li su takvi kad izgube glavu uradili najbolju stvar za planetu! Dokazali Darvinovu teoriju

Profesor

pre 4 godine

Ivermektin NIJE čak ni za pse! Ispitan je samo na ovcama detaljno. Ubija ekto i endo parazite. Nemojte da vas veterinari prevare pa da daju psu, može imati vrlo teške nus pojave a dokazane su one koje se tiču reprodukcije.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Čašica rakije dnevno? Ništa?
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 5. april 2020 11:33)

Rakija sada služi za mazanje, ne za piće.

Dzoni

pre 4 godine

Ovaj lek je pomogao mom labradoru da se reši teških kožnih problema.
(Gvozden, 05. april 2020 10:26)

Gvozdena disciplina što bi rekao stručnjak Tiodorović.

Ostin A

pre 4 godine

Možda zato psi ne mogu da se zaraze. Čisto kao info, kada su ova testiranja oni daju oko 1000x jaču dozu nego što bi u ovom slučaju dali psu. Imate tako lekove koji nikad lakše ubijaju HIV i Ebolu... Ali ubijaju i čoveka...

I am will

pre 4 godine

Čašica rakije dnevno? Ništa?
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 05. april 2020 11:33)
Da... Zasto nema statistike o tome, koliko hronicnih alkoholicara ima medju zarazenima? ?

CATAPA

pre 4 godine

Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.
(kvatro, 5. april 2020 12:21)
Potpuno se slažem. Ako iko pronađe delotvoran lek, biće to Australijanci. Njihovi instituti su ostali jedini nekorumpirani od farmaceutske mafije. Bizarna trivija: finansiraju se od države zbog specifičnih bolesti australijskih aboridžina, ali naravno ne bave se samo time.
Plus, i pored sinofobne australijske propagande (Mardok) i vlasti, tesno sarađuju sa kineskim institutima što je pogotovo u ovom slučaju i od posebnog značaja za jedne, druge i sve nas.

Dejan

pre 4 godine

Ovaj lek se vec koristi na ljudima (preko 100 miliona godisnje). Ali ne znaju kako ce telo obolelog od korone reagovati. Zato treba da se testira dalje. Inace, lek se iskljucivo proizvodi u Holandiji za Ujedinjene Nacije (SZO)

TLN

pre 4 godine

šoping u milanu?
(najsmešniji virus, 5. april 2020 20:13

Mene zena nagovorila i jos uvjek se nemozemo vratiti, sve zbog jednog virusa sa fejsbuka.

Soleil

pre 4 godine

Ja imam proizvod sa ivermektinom i koristim ga na pticama koje imam, za uklanjanje spoljasnjih, i nekih unutrasnjih parazita... Ali ne kontam kako bi se to davalo čoveku, kada se on upptrebljava tipa jedna kap na vrat/kožu ptice.

Topla voda

pre 4 godine

„Hlor je hemijski dezinfekcioni rastvor širokog spektra koji uništava patogene bakterije zaslužne za sve infekcije dobijene na bazenima“
Kada se hlor – nekad u prahu, tečnom stanju ili u svom elementarnom obliku (gas) – doda u vodu, nastaje takozvani „slobodni hlor” ili hipohlorična kiselina, koja vešto ubija razne viruse i bakterije poput salmonele i ešerihije koli.
Ključna stvar koja hipohloričnu kiselinu pravi pogubnom za mikrobe jeste njeno neutralno naelektrisanje. Dok zidovi ćelija oko bakterija imaju mrežu negativnog naelektrisanja, čime odbijaju druge negativno naelektrisane čestice u vodi, hipohlorična kiselina je u stanju da probije ćelijske zidove patogena i na taj način ih uništi.
Proteini su najsnažniji molekuli ćelije. Oni su uključeni u sve telesne funkcije ljudi, a isto tako i bakterija. Kada jednom uništite proteine, uništavate i mogućnost bakterije da preživi, a upravo to se dešava kada se hipohlorična kiselina nađe unutar ovih izazivača raznih bolesti”.

Dobronamernik

pre 4 godine

Situacija je depresivna. Predug je put vakcine od testiranja na životinjama preko testiranja na ljudima do serijske proizvodnje i masovnih vakcinacija.

Jezicar

pre 4 godine

Doza koja je testirana u navedenoj studiji koja je uradjena u Petri solji je 50 puta veca nego doza koja moze da se da ljudima, a da ih ne ubije. U pricipu, to bi ubilo i virus, ali nisam siguran da je to poenta...

Jo

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
(del boy, 5. april 2020 11:11)

Bas suprotno. Poenta je da se zainteresuju investitori kako bi se pokrenuo, ili bar ubrazao proces pronalaska leka. Laboratorija je jedna veoma skupa rabota a jos ako se bavi slobodnim istrazivanjem bez sigurnog uspeha, novac tece kroz slivnike.

John

pre 4 godine

Lek ili vakcina... Ne kapiram
(ivanica, 5. april 2020 10:47)

Piše da ubija virus. Već postojeći virus. Dakle - lek.
Naravno, ako deluje u laboratorijskim uslovima, ne mora da znači da će delovati i kod čoveka, a ako deluje ne znači da neće imati nus-pojava.

peki

pre 4 godine

Lek kojim se redovno leči srčani crv u veterini. Kod nas ga ima u injekciji, kao i u prahu za upotrebu u stočarstvu. Preko se može naći i u tableti pod drugim nazivom.

Dule

pre 4 godine

Postoje verzije za ljude, to nista novo nije. Ta verzija koju su testirali je uglavnom za ovce, ali se daje i drugim zivotinjama (naravno, za parazite). Otkriveno je da funkcionise tako sto inhibira odredjene receptore pa rnk virusa usled nemogucnosti replikacije nema uslova za prezivljavanje, zato i jeste efikasnost tako visoka u laboratoriji.
Inace, studija izlazi na googlu na prvom mestu pretrage, tako da je vrlo dostupna za citanje.
Naredni korak je ispitivanje efikasnosti kad se deli na manje doze. Inace, Australijanci su najdalje odmakli i sa vakcinom, svaka im cast.

pex

pre 4 godine

Postoje verzije za ljude, to nista novo nije. Ta verzija koju su testirali je uglavnom za ovce (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dule, 5. april 2020 16:23)

Eto konacno i neka lepa vest. Znaci kod nas ce moci masovno da se primenjuje bez modifikacija.

Razum

pre 4 godine

Pažljivo sa ovakvim tekstovima. Znam najmanje jednog hipohondra koji će ako zagusti da se samoleči, jer eto ima baš taj lek. Ostalo od terapije za psa.

Ljudi, molim vas, ZOVITE lekara, veterinara, razumnog prijatelja PRE nego što odlučite da popijete/ubrizgate bilo koji lek ma koliko da logično zvuči.

kvatro

pre 4 godine

Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.

Masa

pre 4 godine

Secam se da mi je samo Ivermectin pomogao brzo i jednostavno po pitanju scabiesa, da ne kazem suge.
Lekarka me poslala u veterinatsku odrinaciju, kaze nema toga ovako... Meni to bilo malo cudno, ali sam na kraju nasao i da CDC to preporucuje kao resenje.

Ivan

pre 4 godine

"Kako stvari stoje, i kako je krenulo, postarace se priroda za takve kao vi. A sto se drustva tice, idemo ka tome da ce se voditi popis o ovima koji se ne vakcinisu. Pa sedite kuci, i skolujte decu u okviru svojih domova - a ne znam cemu, jel' nigde nece moci dalje bez vakcinacija."

Jel ce priroda da se pobrine ili tvoje fašističke metode? Čime tebe ugrožava ako ti primiš vakcinu a on ne? On i njegovo dete će preležati virus i biće iole otporniji od tebe koji nisi. Ajde da čujemo neke argumente a ne samo pretnje.

Veliki brat

pre 4 godine

Uvek isto.. pronasli smo lek.. ali treba 10 godina testiranja.. gde se posle i zaboravi na to.. cisto da.. se radi i uzmu pare.
(024, 5. april 2020 13:45)

Radi se o tome da bi pacijenti u slučaju nekih trajnih neželjenih efekata odrali na sudovima te farmaceutske kompanije.

Ne želi niko da 100% garantuje samo pozitivno dejstvo, ako nije dobro istestirao lek.

Pročitaj malo po internetu istoriju promašaja u SAD, gde su plaćali ogromne sume zbog smrtnih ishoda pacijenata koji su uzimali lek za jedno obolenje, a efekat je bio da su posle godinu-dve umrli od infarkta ili nečeg drugog.

Ali, nije problem samo testiranje, već i da se dobiju sve potrebne dozvole i licence, koje koštaju papreno.

Bio je neki tekst pre nekoliko godina da za neku najbanalniju tableticu, maltene u klasi aspirina, treba oko 10 miliona evra da se registruje na tržištu EU. Isto važi za medicinske kreme, masti i bilo šta drugo.

Zato one bombone za grlo, koje 99% liče na nekadašnje Herba life bombone, koštaju u apoteci blizu 500 dinara, dok ista takva bombona koja nema medicinski sertifikat i ne vodi se kao lek za bilo šta ne košta ni 150 dinara.

Imamo u celom svetu jednu novu vrstu "reketaša", koji uzimaju ogroman novac samo za "pečat". Birokratija koja kao nešto proverava i garantuje, a u stvari ti moraš sve da ispitaš i proveriš, a oni samo lupe pečat.

Topla voda

pre 4 godine

Sad nam samo objasni kakve veze imaju bakterije i virusi?
(Brzi, 05. april 2020 20:58)

Zar se ulice ne tretiraju hipohloritom za dezinfekciju od korona virusa?
Ili to samo prskaju zbog sigurnosti građana iako ubija samo bakterije?

Samosvesna građanka

pre 4 godine

... Inace, Australijanci su najdalje odmakli i sa vakcinom, svaka im cast.
(Dule, 5. april 2020 16:23)


Australijanci vrše eksperimente sa vakcinom protiv tuberkuloze (BSŽ), ali eksperimente vrše i u Rusiji - takođe sa vakcinom protiv tuberkuloze, ali u sadržaj te postojeće vakcine dodaju različite procente sadržaja vakcine protiv malarije i sadržaj vakcine (zaboravila sam protiv koje bolesti) a o tim ruskim eksperimentima je pre dve nedelje razgovarano u jednoj od tri ruske televizijske emisije posvećene korona virusu (Jutjub: ,,Док - ток: Коронавирус").

analiticar_amater

pre 4 godine

te onaj cupavi francuz, pa rusi naski lek, pa ameri nesto ispituju, pa lek protiv malarije pomaze a sada i ovi. I samo se prica kako je neko nasao nesto ali treba vremena. bolje cutite i radite pa ako nesto i pronadjete eto vam nobel u suprotnom ne palite ljude.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (del boy, 5. april 2020 11:11)

Ono kao, mozda je bolje da ti cutis. Sta kazes na to? Niko ne pali ljude, istrazivaci s vremena na vreme izveste o napretku svojih istrazivanja a kako to novinari koji jure senzaciju predstavljaju je druga stvar. Ti ces da kazes naucnicima da cute, jak faktor nema sta.

Dule

pre 4 godine

Ovako.

Neki lek će u nekom ljudskom organizmu delovati, ali u nekom neće skroz. Pa će virus da se brani, pa će da izmutira. I možda dobijemo još veći problem nego što smo imali. Zato su potrebna duga i temeljna ispitivanja.

Naučnica

pre 4 godine

Verovali ili ne, kada se ispituju lekovi za upotrebu kod ljudi, najveći broj eksperimenata se radi upravo na ovcama jer se pokazalo da su nam najsličniji genetski materijali i
najsličnije rekacije na lekove.

Pera

pre 4 godine

U pitanju je lek Stromectol. Inace taj lek se prodaje od pocetka osamdesetih tako da je doza dobro poznata. Jedino je pitanje da li ta doza deluje na Koronu ili treba jaca.

Ako deluje ta koja deluje na crevne parazite, onda vec imamo lek i lek treba podeliti u
po svetu. Postoje i genericki oblici leka koji su mnogo jeftiniji.

Dule

pre 4 godine

Virus nije živo biće, a nije ni neživa stvar. Nešto između. Može da se razmnožava kada uđe u neki organizam, pa čak i u bakteriju. Zato je pogrešno reći da se on ubija nečim kada se nalazi van organizma. Pravilnije je reći uništava ili uklanja.

Jelena

pre 4 godine

“Za ove koji pitaju Monas unirvezitet je iz Melburna, Australija. Inace Australija nije jako pogodjena virusom ali imaju izvanredne institute i vec probaju nekoliko lekova a pocela su i testiranja dve vakcine.”

Da dodam jos- pisem iz Brisbane-a-Australija ima brzo delovanje, mi smo taman izasli iz najvecih pozara za koje su kazali da ee desilo negde drugde hiljade bi izginulo- i nije proslo par nedelja, sve drzave ponovo u “state of emergency “. Ovde se zajednicki deluje, politicari, instituti, mediji, naravno i ovde dobijaju pojedinci kazne-al ljudi prijavljuju ko ne postuje- vec je istraga i kazna Qantas-u jer je klaster otkriven kod njegovih zaposlenih, istraga oko NSW Health department sto su postili putnike sa the Ruby Princess cruiser pa se posle uspostavilo da je bilo dosta pozitivnih-mada je korespodencija sa kruzerskim doktorom i kapetanom otkrila da su oni lagali da su testirali- i slicno. Poenta je u brzom reagovanjuni odgovornosti i pojedinaca i drustva. Nas opominju da se spremimo na “dug let”, tj ovako sest meseci -nema opustanja.