Ponedeljak, 14.07.2014.

16:37

Da li je Apple promašio "zicer" protiv Samsunga?

Izvor: businessinsider.com

Da li je Apple promašio "zicer" protiv Samsunga? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Običan čovek

pre 9 godina

Mislim da su Apple uređaji jako skupi za naše tržiste jer su primanja u Srbiji jako mala. Stim smo prinuđeni na skromnost u bilo kakvoj kupovini. Na tehnologiju manje obraćamo pažnje jer nam je bitnije da imamo osnovnih životnih sredstava, koja su svima neophodna. Što se tiče toga mislim da je većini naroda kristalno jasno, a pogotovo onom narodu koji ne živi u gradovima i nemaju stalna primanja. Nažalost to je istina! :(

cicvara

pre 9 godina

@Talenat

Što se tiče uskraćivanje prava korisničkih naloga na win računarima, slažem se da možeš da ih podesiš, ali ćeš da se namučiš mnogo, pogotovu ako imaš neke specifične programe za rad, ili ne daj bože lične programere u firmi.... E pa vidiš na osx u je to sve tako i podešeno i dok ne uneseš šifru za bilo šta i admin je u neku ruku običan korisnik. Što se tiče win servera slažem se da mogu da rade po par godina, (uptime jednog servera mi je i preko 5 god.)ali ti os-ovi koštaju po par hiljada evra, ne verujem da imaš windows, npr. xp koji nisi resetovao godinama, osim ako ništa za to vreme nisi ni radio ni instalirao.
Drugo, ne znam o kakvim sistemskim aplikacijama pričaš, imaš app store i skidaš programe isto kao i za android. Telefon najviše koristim za telefoniranje nije mi potrebna libela npr. jedino mi je zafalila navigacija, koju ne možeš da instaliraš na divlje dok ne jailbreak-uješ tel. Ni to nisam uradio, nego sam je kupio. Sad će većina vas biti zadovoljna sto vi vašu niste platili. Verovatno bi bili isto tako zadovoljni da i vaš rad neko krade, a ne plaća....

@Rango
Sa tobom moram malo da se našalim, ti čoveče onda i telefoniraj po youtube. U tome i jeste problem što većina ljudi nije kopetentno da priča o stvarima koje nikad nije koristio duže od 2 min.

U suštini neka koristi svako šta hoće, al mislite ljudi malo svojom glavom, nemojte ponavljati mantre, otključan, zaključan....kad i onako velikoj većini to ništa ne znači. Zivi bili :)

HanSolo

pre 9 godina

Pa nije iphone ništu uradio Samsungu.. Oni su sami sebi doneli probleme sa ružnim S5..ja imam S3 i nebi kupio Tačviz još jednom.. Jednostavno čekam Android Silver ili Nexus ako će da se još pravi.. Sve marke moraće da prave kao google edition ili će morati da budu mnogo brži sa apdejtovima ili će ljudi da prestanu da im kupuju telefone.. 3 meseci nije dovoljno kad platiš po 600 evra u inostranstvu...

Bole

pre 9 godina

O kakvom resetovanju i trzanjima pričaju ovi Iphone korisnici. Moj Nexus 5 radi savršenog od prvog dana, ni jednom nije nigdje zapao, niti zastao. Nikad ga ne restartujem, a non stop radim u najmanje 3-4 aplikacije simultano otvorene. Inače imam instalirano preko 290 aplikacija :D

Rango

pre 9 godina

E moj @Cicvara, Nexus 5, LG g2, HTC one m8, I slični uredjaji nemaju ništa slično sa onim Androidima o kojima ti pričaš. Svaki od ovih telefona jede Iphone 5s - uporedi na youtube - Nexus 5 vs iPhone 5s. To su Uber uredjaji za Iphone, i po stabilnosti i po brzini ali i po mogućnostima (multitaskingu). Drug, sve i jedan Android koji košta blizu Iphone 5s je danas mnogo bolji uredjaj! To je činjenica :). (izuzev možda samsung koji zna praviti probleme zbog TouchWiz-a.

niki

pre 9 godina

na primer, glupost je kupovati nove telefone, tj flagship modele cim se pojave jer cenu diktira potraznja pa su zbog toga skuplji u startu nekih 35 posto od realne cene, vi na primer sad imate da kupite sgs4 za 340 eura i to nov model, na primer imate da nadjete sgs3 za 220 eura, to je 300 eura jeftinije od iphona 5s, znaci kupite i sebi i devojci vrhunski telefon i ostane vam skoro 100 evra u dzepu.. e sad, koliko je zapravo iphone 5s bolji od na primer s3, mislim da na to pitanje niko ne bih znao dati tacan odgovor.. pametnom dosta, istina je da samsungu brze pada cena jer izbacuju mnogo modela a i kod nas ga ima preko operatera, cim se iphon pojavi cena ce mu pasti za 15 do 20 posto i nece biti takva ekskluziva, cinjenica je da samsunga ima mnogo, delova na svakom cosku, najisplativije kod nas u srbiji je uzeti samsung, govorim iskreno!! telefoni su im odlicni, vrhunski, ko kaze da nisu, nema pojma sta prica!! a ni ja sam ne nosim samsung, gde god sam otisao da pitam za deo, odgovor je, imamo za samsung, za vas telefon nemamo!!!!!!!!

Zoki

pre 9 godina

@Talenat
Zašto većina ljudi kupe automobil, pa se sva podešavanja svode na položaj vozačevog sedišta i eventualno ukras na retrovizoru? Ljudi kupuju pametne uređaje da bi imali mogućnosti koje im nisu dostupne na običnim telefonima. Email, kalendar, navigacija, Twitter, Instagram, ... Hushed alternativni telefon za švaleraciju :) Nekih 95% korisnika smart telefona ih ne kupuje da bi se igralo sa podešavanjima. Ovo se posebno odnosi na Apple uređaje, ljudi ih vole zato što mogu da ih koriste od trenutka kada ga izvade iz kutije.
Tvoj komentar o retardiranosti ponajviše govori o tebi. BTW, sticajem okolnosti znam par ljudi koji za jedno prepodne zarade mesečnu platu tvojih kolega (u razvijenim zemljama, ne u Indiji, Belorusiji ili Srbiji), nisam primetio da bilo ko od njih koristi Android. iPhone, Blackberry, čak i Windows Phone da - Android ne. Smart telefoni im služe u procesu rukovođenja i odlučivanja. Šta misliš, koliko bi zarađivali da su ih "prilagodili svojim potrebama"?

nikola87

pre 9 godina

@Marx: kako je apple propustio sasnu da uzme deo kolaca? Pa kolac do skora nije ni postojao, tek sad zapravo ima prcu sansu da uzme deo :) takodje, telefoni se uglavnom menjaju na dve godine, sto znaci da postoji ogroman broj kupaca koji su spremi da predju na novi fonblet (prakticno svaki vlasnik prvog nota i velika vecina note 2ke).

Good Earth

pre 9 godina

@Talentat, zamolio bih te da probas OSX. Moras da se informises, obrazujes i obucic prenego sto bilo sta napises. Napomena: nemoj da se bavis sa informatikom.

Talenat

pre 9 godina

@cicvara
Ako bih posmatrao OSX sa gledista sistem administratora,rekao bih da je najbolji na svetu,jer korisniku ne dozvoljava gotovo nista,a samim tim ni da napravi problem ,koji bi mi kao administratori trebali da resavamo.
Nazalost,ni osx nije savrsen i itekako pravi probleme kao i bilo koji drugi os.
Na windows racunarima koje odrzavam,desava se da ih ne pipnem ni po vise godina,a kljuc je u userskom nalogu i dodeljivanju prava na aplikacije koje smeju da se koriste.
Osx je prilagodjen za blago retardirane osobe,koje sve vole "out of the box",a racunar im sluzi za fejs i gledanje spotova na jutubu.Normalno moze on i mnogo vise od toga,ali ciljna grupa su upravo ovakvi ljudi.
Isto je i sa korisnicima ajfona.Zasto bi ,pobogu ,neko kupio "pametni " uredjaj,a onda bio zadovoljan sa fabricki instaliranim aplikacijama i bez ikakve zelje da nesto dalje podesava i prilagodjava sebi?
To nije dokaz inteligencije,vec retardiranosti!

b e n z i n

pre 9 godina

šta je to fablet, zaposlite lektore!?
(zoran, 15. jul 2014 12:31)
To je ono sto nije ni (tele)fon ni tablet, vec nesto izmedju

Ske

pre 9 godina

@cicvara

Vecina komentatora ovde poistovecuje Apple iskljucivo sa iphone-om
Za njih ne postoji nista drugo do krekovanog Windowsa i skuvanog Androida kojeg ce morati da dokuvaju i pre nego sto prokljuca, samo da bi na istom sistemu promenili boju ikonica i uklonili ono sto im ne treba.
Sa racunarima je tek druga prica... potpuno amaterski i povrsni pogledi na stvari, bez imalo predznanja o sistemu koji je vecina jedva ikada videla u zivotu a kamoli koristila u svakodnevnom radu.
Prosle godine npr, sam na svom starom Macbooku pozeleo da zamenim HDD sa SSD-om. Napravio backup, otkacio HDD, zakacio SSD, steknuo USB sa backup diskom i za 20 minuta sam imao potpuno isti sistem, sa istim podesavanjima, sa istim aplikacijama, bukvalno, istim sistemom, kao da nista nisam zamenio.
Ne smem ni da pomislim koliko bi mi vremena trebalo da uradim isto na Windowsu ili Linuxu, ali takve stvari ovi komentatori ne razumeju.

Kada vide nekoga da koristi Mac, iPad ili iPhone, ego im odlece u vazduh braneci svoje iako ni dinara od istih nece zaraditi a korisnici Apple uredjaja se nazivaju ovcama i sta ti ja znam...

Ja ne mogu da budem kompetentan.. iPhone u zivotu nisam imao, ali vec godinama unazad zajedno sa Windowsom i Androidom koristim  racunare i iPad i opste nemam dilemu ko je proizvodjac mog sledeceg telefona.

Talenat

pre 9 godina

Koristio sam sve premijum telefone u poslednjih 10 godina.Normalno isprobao sam i sve generacije Apple telefona i tableta.Za sada moj izbor je android!
Ne bih se preterano vezivao za brend,jer premijum telefoni su uvek dobri,ma koji os da imaju,ali su ipak neki malo bolji....
Note serija je fantasticna,bas kao i g serija kog Lg-ja.Ajfoni su tradicionalno odlicne izrade,ali uzasnog softvera,dok su htc telefoni iz one serije ,takodje veoma dobri.
Priocenjivanju telefona ,tesko je biti objektivan.Note serija je mozda najbolja na trzistu,ali upakovana u losa kucista,Ajfon ima vrhunsku izradu,ali uzasan Os,Htc One ima vrhunsko kuciste,odican os,ali zakljucava kernele i otezava flesovanje,neksusi su sjani,ali po pravilu nemaju prosirenje memorije.....itd.!
Trenutno se drzim Note-a,jer mi sam kvalitet kucista nije presudan,koji je superioran nad ostalim smart telefonima.Priceo bagovanjima ne piju vodu,posto svaki os baguje,manje ili vise, u zavisnosti kako se koristi i ko ga koristi.Moj sin je u stanju da natera svoj ajfon da blokira barem 5 puta dnevno,dok moj note radi savrseno,istina u mojim rukama,dok kod njega ima isti problem kao i ajfon.
Android vise odgovara mojim zeljama i potrebama nego ios.Volim da koristim kuvane romove,volim da menjam sve i svasta,da zamenim ono sto mi ne odgovara u romu i sl.To je sve na Ios-u nemoguce.
IOS ili android?
Mnogi lome koplja oko toga,ali android je ipak znacajno bolji od IOs-a zbog mogucnosti koje pruza!

Ske

pre 9 godina

"Continuity" je kupio mene, te zbog njega kupujem iPhone cim ga predstave.
https://www.apple.com/ios/ios8/continuity/
To je nesto sto sa Androidom i Linuxom verovatno nikada necemo ni imati, dok od Windowsa i Lumie jos mozda i bude nesto ali ne skoro, a vrlo je korisno, barem meni.

Ako ne koristite ostale Apple proizvode, iPhone vam nece doneti nista revolucionarno.

cicvara

pre 9 godina

@Talenat
Android bolji od OS-a? Ti si prijatelju stvarno talenat. To sto tvom sinu zakucava tel, moze da znaci samo jedno, a to je da nema free sim iphone, pa neke budzevine... Evo ja se dobovoljno javljam da napravimo test. Ja cu poneti iphone 4s, znaci ne nešto najnovije, čisto da ti dam malu prednost, a ti ponesi šta god hoćeš što ima android. I instaliramo po 100 aplikacija na tel, obrišemo ih i iphone ce i dalje da šljaka, a androidu ce da sleduje reset. Talentu, kad ukapiras rad os-a i kad provalis da je to jedina platforma gde su totalno odvojene aplikacije od sistema, shvatićeš i sam da si grešio. O dizajnu da i ne govorim, kvalitetu izrade... ma da si to i sam primetio. Usput vratiću se malo na apple računare. Znaš šta se desi kad kupiš nov mac, a onda sa starog prekopiraš samo folder aplikaceje na novi i svaka od njih radi bez problema. Prvo doživiš nevericu, a onda poželiš da više nikad ne sedneš za PC. Nažalost u mojoj firmi ih ima preko 500, a još gore je da ih moja služba održava :) O antivirusu i da ne govorimo, šta to beše? Tu jedino unix može da mu parira

Nikola

pre 9 godina

Za ove strucnjake sto kazu da nece da daju za telefon 1000 evra,iphone kad se pjavi kosta 750 dolara tj 540 eura,a to sto ga gledate i kupujete kod nasih prevaranata,to je vas problem.Oni lupe takvu neku cenu i onda vi ovde pljujete apple kako je skup,a Samsung kad se pojavi kosta isto samo sto brzo gubi vrednost.

EU Citizen

pre 9 godina

Apple nije nikakva konkurencija za Samsung, jer njegov najveći problem nije veličina ekrana, već zatvorenost i nefleksibilnost operativnog sistema, pa ja lično ne znam apsolutno nikoga ko je vlasnik Samsunga da bi mu iPhone padao na pamet i u ružnim snovima. iPhone skoro ni po čemu ne može da se poredi sa Samsungovim premium telefonima, a naročito sa Note serijom (koja je istinski Samsungov flagship), jer je teško naći tehnički parametar gde ne postoji ne samo ubedljiva prednost u korist Samsunga, već, u suštini, razlika u klasi. Mnogo veća opasnost su, koliko sam ja u stanju da procenim, na prvom mestu LG, koji je sve bolji, i fali mu samo da još malo ispegla nadogradnju operativnog sistema i poboljša marketing, i nekolicina kineskih firmi sa sličnim problemom, koje su, međutim, daleko iza LG-a, i dok se najuspešnije od njih prilagode zahtevnom ukusu platežnih zapadnih mušterija za koje cena nije ključni parametar proći će još barem dve godine, a i ta cena će sigurno otići barem par desetina procenata nagore, pa razlika neće biti tolika. Ustvari, Samsung je najveća opasnost sam za sebe, odnosno, ako zadrži nivo kvaliteta i inovativnosti koji je imao poslednjih goodina, teško da će ga neko uskoro ugroziti, a ponajmanje Apple, koga je vreme davno pregazilo i ima loš imidž telefona za ne baš najbistrije korisnike, a ako upadne u samozadovoljstvo i postane klasični korporatni dinosaurus, proći će kao i tolike druge firme koje su nekada žarile i palile, recimo Nokia ili Sony.

novosadjan

pre 9 godina

Apple mi je ko Ljubav i Moda, a Tim Kuk poput Ruske Jakic. To je za ljude koji ne znaju koji stil vole, pa im se preporucuje kako da budu "kul". Funkcionalnost? Spominje se samo ako im to Apple spomene. Inace ih to i neinteresuje mnogo, to je vise za ove rasprave tipa "E pa moj ima revolucionarni izum blabla". Doduse mnogi Samsungovci isto to rade. Ljudi su takvi, ne biraju prema sebi, nego prema drugima. Ko ima para nece kupiti tek tako Volvo, vec Audija ili BMW, da zna komsiluk da su face. Kompleksi su cudo.

Cicvara

pre 9 godina

Svaki brend je stvar izbora, neko voli Apple, neko Samsung, neko voli kineza, svako u suštini voli ono što može da priušti, ali i šta zna da koristi. Dugo godina koristim Apple računare, od "skoro" i telefon, iskreno, sa ovim brendom sam prezadovoljan. Sto se tiče IT industrije tu me niko neće ubediti da je PC i WIN bolji, kao prvo i osnovno to je stabilnost (kad software i hardware prave isti, ne može biti greške), zatim bezbednost i na kraju lakoća korišćenja. Usput moj prvi eMac koji je kupljen pre 10 i kusur godina i dalje zadovoljno radi. Na njemu je os x 10.6.8, mala digresija, to vam je kao da na pentium IV instalirate win 7 i sve ectra radi, prosto nemoguće..... A telefon, me oduševljava iz dana u dan, pravi poslovni telefon, android mi sad izgleda kao igračka za malu decu. Probajde vaše androide da ne resetujete jedno godinu dana, takođe prosto nemoguće... Pozdrav svima :)

Mahatma

pre 9 godina

Medju smartphonima i tabletima više nema šta posebno revolucionarno da se napravi niti to treba očekivati. Novi modeli će da nose nešto više snage svakom novom generacijom bez prave potrebe za tim i još više uglavnom bespotrebnog softvera koji gotovo niko ne koristi i to je to. A uz sve veću konkurenciju iz Kine će i cene da padaju i donose sve manje profite proizvodjačima kojo će morati da ponude neke nove igračke...

Šta se borbe Apple vs Samsung tiče, to i nije prava borba, većina kupaca kupuje ili iPhone ili android i drže se svog tabora tako da prava konkurencija za Samsung su HTC, LG, Sony i sve više kako uspiju povećavati proizvodnju Kinezi kao OnePlus One...

Bash Chelik

pre 9 godina

Koliko "stručnjaka" ovde ima ... android "otvoren", a iOS "zatvoren" sistem, a i jedan i drugi koristimo da bismo telefonirali, poslali SMS, malo surfovali netom, pogledali vremensku prognozu, i naravno, neizbežan FB ... baš su nam bitne sve blagodeti "otvorenog" sistema, ne znamo ni šta to znači, ali znamo da je "bolje".
Ja sam korisnik androida, ali apple ima neuporedivo bolju završnu izradu, kvalitet se oseti dok se telefon uzme u ruku, a samsung odaje utisak jeftinog plastikanera. Kome je to bitno, uzeće apple, kome nije, uzeće samsung. A što se sistema tiče, i jedan i drugi su odlični.

neko ko radi za at&t

pre 9 godina

nemate vi pojma.
note i s5 zajedno se prodaje bolje od ajfona a galaxy tab je 4 puta veci po proxaji od ajpeda i ajpeda mini

Upuceni

pre 9 godina

5.5 inca ekran,7 mm debeo ,16 gb memorije + sd kartica ,13 mgpixela kamera ,quad core mediateck,HD IPS ekran(nije full HD ali to mi je nepotrebno za mali ekran..laptopove 15.6 inca 99% i dalje prave sa obicnim HD ekranom pa se niko ne buni) .radi extra a cena samo 155$ + besplatna postarina iz Kine.
(Dzoni, 14. jul 2014 17:24)

Ako moze informacija o tome koji je model telefona i preko kog sajta je kupljen, jako sam zainteresovan! :)

filozof

pre 9 godina

I ja sam nekad izbegavao da kupujem iphone ili samsung ( kupovao sam huawei lg htc). onda sam cisto eksperimentalno kupio iphone 4s a zatim samsung s4.
cinjenica da iphone fino lezi u ruci i da je lakse pisanje jednom rukom, al je jako dosadan telefon.
Samsung je puno veci, cesto u pisanju koristim dve ruke, al je samsung puno puno zanimljiviji i puno privlacniji. Sa s4 nikad nije dosadno. Tako da sam sada prihvatio cinjenicu da je samsung za balkansko trziste najodgovarajuci smartphone.

Nema tu...

pre 9 godina

Meni se kod iphone-a i dopadalo sto ne insistira na velicini ekrana vec na premium osecaju (staklo, metal...) i drugacijem pristupu operativnom sistemu (u smislu koriscenja od strane korisnika) pa mi ta prica oko povecanja ekrana zvuci kao pogresan korak... Kao da je samsung uspeo da ih navuce na svoj teren (ako se to povecanje desi)...

Bizz

pre 9 godina

Apple se ipak ujeo za "jezik" - toliko su trubili kako nikad neće praviti velike telefone i kako je korištenje jednom rukom savršeno, i sad odjednom PRAVE VELIKI IPHONE! Morate priznati da to izgleda jadno! :D :D
(Rango, 14. jul 2014 20:07)
Pa pre 3,4 godine nije trebao veći ekran sad treba. Napreduju ljudi. Nekada su ljudi mislili da je svet ravna ploca pa...?

Djole

pre 9 godina

Mislim da ce iPhone 6 biti najbolji uredjaj ove godine. Povecace ekran koji je u ovom trenutku premali u odnosu na konkurenciju, a zatim ce u svakom slucaju da unaprede komponente, a da ne pricam da telefon nece uopste, ali uopste nece bagovati koliko kog korisnik bude koristio. Po meni, mislim da ce mu biti prava konkurencija rame uz rame Sony Xperia Z2. Slazem se da je tu i G3, ali je vec nazalost prerastao u fablet. Cujem da neki pricaju kako xperia dosta baguje, ali ljudi nisu taj telefon imali u rukama, tako da nemoj da vas lazu. Posedujem xperia m2 i prezadovoljan sam zaista. Da naglasim jos da imam i LG G2 koji je fenomenalan. Moj izbor su Sony, LG i iPhone. Necete se pokajati koji god budete izabrali od ova 3, verujte mi.

molim vas objavite komentar

pre 9 godina

Apple je promasio sve. Sad bi Samsung trebao njih da tuži za krađu patenata. Neka se oni drže bapskih i klinačkih iPhoneova.

Zarko

pre 9 godina

Nije Apple nista promasio. Gol i dalje zjapi prazan i to se nece promeniti cak i ako fablet varijanta sestice zakasni koji mesec. Model od 4.7 ce biti udarni model bez obzira da li se pojave zajedno ili ne.

Bojan

pre 9 godina

Mene je odusevio Blu telefon od 230e prvenstveno zbog softvera - vanila android bez ikakvih gluposti. Telefon leti kako radi, a nema silne megaherce i gigabajte. Steta sto se gubi garancija flesovanjem romova, jer samo tada nepotreban softver ne ubija mogucnosti hardvera.

jasko_tt

pre 9 godina

Pisem sa galaxy note 3. Nikad nisam sanjao da kupim fablet uredjaj. Brat je kupio, ja od njega. Kupio sam ga u januru. I dalje sam zaljubljen u note 3. Oni koji su imali priliku da koriste znaju o cemu pricam. Nemam nameru jos da ga menjam osim ako me note 4 ne impresionira. Veliki sam ljubitelj androida, custom romova, kernela i td ;).
Apple ce uvek biti medju najvecima i najboljima. Stvar ukusa je ko ima sredstava da izabere izmedju vrhunskih smartfona koje nude kompanije samsnug i apple, a i lg sa novim g3 prime-om.

Winston

pre 9 godina

Joj Boze, kakve gluposti. Da bi se ljudi bavili vise da se druze, lice u lice, a ne preko neki mali ekran, svima di lepse bilo. Sta je fasinacija sa mobilni? Dali mislite da ste bolji covek, ako imate naj skuplji, ili naj novii mobilni? Kakve gluposti.

Rango

pre 9 godina

Apple se ipak ujeo za "jezik" - toliko su trubili kako nikad neće praviti velike telefone i kako je korištenje jednom rukom savršeno, i sad odjednom PRAVE VELIKI IPHONE! Morate priznati da to izgleda jadno! :D :D

Rango

pre 9 godina

Note 3 je stvarno fantastičan i multifunkcionalan uredjaj. Ja lično ne volim Samsung, ali razmišljam o Note 3. Jednostavno, ako ste kreativac, dizajner, Arhitekta, ili jednostavno osoba koja proizvodi mnogo ideja, Note je nezamjenjiv zbog SPena. Spen ne može zamijeniti nijedan kapacitivni stylus na iPhone ili nekom drugom Android uredjaj. Jednostavno, za razvoj ideja Note 3 je obavezna oprema!

Nebojša

pre 9 godina

Nisam niciji fanboy ali mi izgleda da ce svi vodeci proizvodjaci androida biti u velikom problemu kad se pojavi Iphone 6,pod uslovom da cena ne bude astronomska. (Rista, 14. jul 2014 17:25)

Cena neće biti astronomska verovatno ce koštati isto kao i do sada a ne vidim šta osim većeg ekrana mogu da ponude a to za android korisnije nije dovoljno da na njega predju jer ekran nije razlog zašto oni ne koriste iphone već os.

Aleksandar

pre 9 godina

Samsung i Apple su fantastične kompanije i prave odlične proizvode! Ja već deset godina koristim Samung mikrotalasnu rernu i frižider kao i preko 3 godine Apple telefon.

dragan

pre 9 godina

OVO je tačn: postoje dva odvojena tržišta – jedno za Apple, drugo za Android proizvode. Na prvom, Apple se takmiči sam sa sobom, a drugom, Samsung se bori sa još hiljadama azijskih proizvođača.

I postoji par procenata koji prelaze sa jednog na drugi, u oba smera tako da se to poništav.

Шкорпион

pre 9 godina

Не знам какав ће бити iPhone 6, али ови тренутно iphone-ови су толики крш да их мој самсунг с2 још увек бије иако је модел стар 3 година. Једино због чега волим Apple i iPhone је тај што су им телефону по квалитету најквалитетнији на тржишту, и због њихове подршке, све остало 0.

only fools and horses

pre 9 godina

"Neki misle da 5,5-inčni iPhone 6 nije ni trebalo da bude najveća uzdanica, zato što kupci ovog brenda više vole manje, kompaktnije telefone, koji lako staju u jednu ruku."

Ovo je potpuno netačno. Kupci ovog brenda vole ono što im "brend" kaže da treba da vole i ono što je po "brendu" najbolje za njih.

Dzoni

pre 9 godina

Zar ne rekose skoro u appleu da je 3.5 inca idealna velicina i da im ne pada napamet da prave veci ..a u drugom tromesecju ove godine samsung je prodao "samo" 82 miliona telefona..sto se tice kineskih telefona i ja sam kupio jedan .. vec sam se ovde u komentarima pohvalio al ajd da ponovim ..5.5 inca ekran,7 mm debeo ,16 gb memorije + sd kartica ,13 mgpixela kamera ,quad core mediateck,HD IPS ekran(nije full HD ali to mi je nepotrebno za mali ekran..laptopove 15.6 inca 99% i dalje prave sa obicnim HD ekranom pa se niko ne buni) .radi extra a cena samo 155$ + besplatna postarina iz Kine dovde..posle ove kupovine me iskreno boli uvo i za samsung i za HTC ,za apple me nikad nije ni bolelo uvo (ne podnosim zatvorene sisteme) ..zasto bi davao 4 puta vece pare za jedno te isto samo zbog marke ...znam da ima mnogo ljudi koji se opterecuju markama ali ja nisam taj.

Che

pre 9 godina

Hmmm...novi apple iphone za 1000 evra, novi samsung za 1000 evra ili premijum kinez u vrhunskom pakovanju, sa odlicnim softverom i istim hardverom koji bolje i stabilnije radi od oba, za 200evra....

Marx

pre 9 godina

Ne razumem poentu. Apple je propustio šansu da uzme deo kolača na polju velikih telefona Samsungu koji sada može da odahne, a kupci Applea su inače posebna kategorija koje interesuju mali, kompaktni telefoni.

disco ninja

pre 9 godina

pre nego uložim na berzi, moram da konsultujem komentare na ovu vest.
Poznato je da su ovde najbolji analitičari i najnepristrasnije analize.

Rista

pre 9 godina

Nisam niciji fanboy ali mi izgleda da ce svi vodeci proizvodjaci androida biti u velikom problemu kad se pojavi Iphone 6,pod uslovom da cena ne bude astronomska.

Nebojša

pre 9 godina

Samsung drhti njihovi direktori neće moći da spavaju noćas :) meni su stvarno glupi ovakvi tekstovi pa Note je phablet pa nešto ne vidim da imaju problem da ga prodaju a i ko može da tvrdi da ce appleov šestoincni model postići značajan uspeh kada je do skora 4 inča bilo idealno a sve iznad 5 po appleovcima tacne i posluzavnici.

only fools and horses

pre 9 godina

"Neki misle da 5,5-inčni iPhone 6 nije ni trebalo da bude najveća uzdanica, zato što kupci ovog brenda više vole manje, kompaktnije telefone, koji lako staju u jednu ruku."

Ovo je potpuno netačno. Kupci ovog brenda vole ono što im "brend" kaže da treba da vole i ono što je po "brendu" najbolje za njih.

disco ninja

pre 9 godina

pre nego uložim na berzi, moram da konsultujem komentare na ovu vest.
Poznato je da su ovde najbolji analitičari i najnepristrasnije analize.

Che

pre 9 godina

Hmmm...novi apple iphone za 1000 evra, novi samsung za 1000 evra ili premijum kinez u vrhunskom pakovanju, sa odlicnim softverom i istim hardverom koji bolje i stabilnije radi od oba, za 200evra....

Aleksandar

pre 9 godina

Samsung i Apple su fantastične kompanije i prave odlične proizvode! Ja već deset godina koristim Samung mikrotalasnu rernu i frižider kao i preko 3 godine Apple telefon.

Nebojša

pre 9 godina

Samsung drhti njihovi direktori neće moći da spavaju noćas :) meni su stvarno glupi ovakvi tekstovi pa Note je phablet pa nešto ne vidim da imaju problem da ga prodaju a i ko može da tvrdi da ce appleov šestoincni model postići značajan uspeh kada je do skora 4 inča bilo idealno a sve iznad 5 po appleovcima tacne i posluzavnici.

Dzoni

pre 9 godina

Zar ne rekose skoro u appleu da je 3.5 inca idealna velicina i da im ne pada napamet da prave veci ..a u drugom tromesecju ove godine samsung je prodao "samo" 82 miliona telefona..sto se tice kineskih telefona i ja sam kupio jedan .. vec sam se ovde u komentarima pohvalio al ajd da ponovim ..5.5 inca ekran,7 mm debeo ,16 gb memorije + sd kartica ,13 mgpixela kamera ,quad core mediateck,HD IPS ekran(nije full HD ali to mi je nepotrebno za mali ekran..laptopove 15.6 inca 99% i dalje prave sa obicnim HD ekranom pa se niko ne buni) .radi extra a cena samo 155$ + besplatna postarina iz Kine dovde..posle ove kupovine me iskreno boli uvo i za samsung i za HTC ,za apple me nikad nije ni bolelo uvo (ne podnosim zatvorene sisteme) ..zasto bi davao 4 puta vece pare za jedno te isto samo zbog marke ...znam da ima mnogo ljudi koji se opterecuju markama ali ja nisam taj.

dragan

pre 9 godina

OVO je tačn: postoje dva odvojena tržišta – jedno za Apple, drugo za Android proizvode. Na prvom, Apple se takmiči sam sa sobom, a drugom, Samsung se bori sa još hiljadama azijskih proizvođača.

I postoji par procenata koji prelaze sa jednog na drugi, u oba smera tako da se to poništav.

Marx

pre 9 godina

Ne razumem poentu. Apple je propustio šansu da uzme deo kolača na polju velikih telefona Samsungu koji sada može da odahne, a kupci Applea su inače posebna kategorija koje interesuju mali, kompaktni telefoni.

Rango

pre 9 godina

Apple se ipak ujeo za "jezik" - toliko su trubili kako nikad neće praviti velike telefone i kako je korištenje jednom rukom savršeno, i sad odjednom PRAVE VELIKI IPHONE! Morate priznati da to izgleda jadno! :D :D

jasko_tt

pre 9 godina

Pisem sa galaxy note 3. Nikad nisam sanjao da kupim fablet uredjaj. Brat je kupio, ja od njega. Kupio sam ga u januru. I dalje sam zaljubljen u note 3. Oni koji su imali priliku da koriste znaju o cemu pricam. Nemam nameru jos da ga menjam osim ako me note 4 ne impresionira. Veliki sam ljubitelj androida, custom romova, kernela i td ;).
Apple ce uvek biti medju najvecima i najboljima. Stvar ukusa je ko ima sredstava da izabere izmedju vrhunskih smartfona koje nude kompanije samsnug i apple, a i lg sa novim g3 prime-om.

molim vas objavite komentar

pre 9 godina

Apple je promasio sve. Sad bi Samsung trebao njih da tuži za krađu patenata. Neka se oni drže bapskih i klinačkih iPhoneova.

Шкорпион

pre 9 godina

Не знам какав ће бити iPhone 6, али ови тренутно iphone-ови су толики крш да их мој самсунг с2 још увек бије иако је модел стар 3 година. Једино због чега волим Apple i iPhone је тај што су им телефону по квалитету најквалитетнији на тржишту, и због њихове подршке, све остало 0.

Winston

pre 9 godina

Joj Boze, kakve gluposti. Da bi se ljudi bavili vise da se druze, lice u lice, a ne preko neki mali ekran, svima di lepse bilo. Sta je fasinacija sa mobilni? Dali mislite da ste bolji covek, ako imate naj skuplji, ili naj novii mobilni? Kakve gluposti.

Nebojša

pre 9 godina

Nisam niciji fanboy ali mi izgleda da ce svi vodeci proizvodjaci androida biti u velikom problemu kad se pojavi Iphone 6,pod uslovom da cena ne bude astronomska. (Rista, 14. jul 2014 17:25)

Cena neće biti astronomska verovatno ce koštati isto kao i do sada a ne vidim šta osim većeg ekrana mogu da ponude a to za android korisnije nije dovoljno da na njega predju jer ekran nije razlog zašto oni ne koriste iphone već os.

Zarko

pre 9 godina

Nije Apple nista promasio. Gol i dalje zjapi prazan i to se nece promeniti cak i ako fablet varijanta sestice zakasni koji mesec. Model od 4.7 ce biti udarni model bez obzira da li se pojave zajedno ili ne.

Rango

pre 9 godina

Note 3 je stvarno fantastičan i multifunkcionalan uredjaj. Ja lično ne volim Samsung, ali razmišljam o Note 3. Jednostavno, ako ste kreativac, dizajner, Arhitekta, ili jednostavno osoba koja proizvodi mnogo ideja, Note je nezamjenjiv zbog SPena. Spen ne može zamijeniti nijedan kapacitivni stylus na iPhone ili nekom drugom Android uredjaj. Jednostavno, za razvoj ideja Note 3 je obavezna oprema!

Rista

pre 9 godina

Nisam niciji fanboy ali mi izgleda da ce svi vodeci proizvodjaci androida biti u velikom problemu kad se pojavi Iphone 6,pod uslovom da cena ne bude astronomska.

Bash Chelik

pre 9 godina

Koliko "stručnjaka" ovde ima ... android "otvoren", a iOS "zatvoren" sistem, a i jedan i drugi koristimo da bismo telefonirali, poslali SMS, malo surfovali netom, pogledali vremensku prognozu, i naravno, neizbežan FB ... baš su nam bitne sve blagodeti "otvorenog" sistema, ne znamo ni šta to znači, ali znamo da je "bolje".
Ja sam korisnik androida, ali apple ima neuporedivo bolju završnu izradu, kvalitet se oseti dok se telefon uzme u ruku, a samsung odaje utisak jeftinog plastikanera. Kome je to bitno, uzeće apple, kome nije, uzeće samsung. A što se sistema tiče, i jedan i drugi su odlični.

Nikola

pre 9 godina

Za ove strucnjake sto kazu da nece da daju za telefon 1000 evra,iphone kad se pjavi kosta 750 dolara tj 540 eura,a to sto ga gledate i kupujete kod nasih prevaranata,to je vas problem.Oni lupe takvu neku cenu i onda vi ovde pljujete apple kako je skup,a Samsung kad se pojavi kosta isto samo sto brzo gubi vrednost.

Cicvara

pre 9 godina

Svaki brend je stvar izbora, neko voli Apple, neko Samsung, neko voli kineza, svako u suštini voli ono što može da priušti, ali i šta zna da koristi. Dugo godina koristim Apple računare, od "skoro" i telefon, iskreno, sa ovim brendom sam prezadovoljan. Sto se tiče IT industrije tu me niko neće ubediti da je PC i WIN bolji, kao prvo i osnovno to je stabilnost (kad software i hardware prave isti, ne može biti greške), zatim bezbednost i na kraju lakoća korišćenja. Usput moj prvi eMac koji je kupljen pre 10 i kusur godina i dalje zadovoljno radi. Na njemu je os x 10.6.8, mala digresija, to vam je kao da na pentium IV instalirate win 7 i sve ectra radi, prosto nemoguće..... A telefon, me oduševljava iz dana u dan, pravi poslovni telefon, android mi sad izgleda kao igračka za malu decu. Probajde vaše androide da ne resetujete jedno godinu dana, takođe prosto nemoguće... Pozdrav svima :)

Bizz

pre 9 godina

Apple se ipak ujeo za "jezik" - toliko su trubili kako nikad neće praviti velike telefone i kako je korištenje jednom rukom savršeno, i sad odjednom PRAVE VELIKI IPHONE! Morate priznati da to izgleda jadno! :D :D
(Rango, 14. jul 2014 20:07)
Pa pre 3,4 godine nije trebao veći ekran sad treba. Napreduju ljudi. Nekada su ljudi mislili da je svet ravna ploca pa...?

EU Citizen

pre 9 godina

Apple nije nikakva konkurencija za Samsung, jer njegov najveći problem nije veličina ekrana, već zatvorenost i nefleksibilnost operativnog sistema, pa ja lično ne znam apsolutno nikoga ko je vlasnik Samsunga da bi mu iPhone padao na pamet i u ružnim snovima. iPhone skoro ni po čemu ne može da se poredi sa Samsungovim premium telefonima, a naročito sa Note serijom (koja je istinski Samsungov flagship), jer je teško naći tehnički parametar gde ne postoji ne samo ubedljiva prednost u korist Samsunga, već, u suštini, razlika u klasi. Mnogo veća opasnost su, koliko sam ja u stanju da procenim, na prvom mestu LG, koji je sve bolji, i fali mu samo da još malo ispegla nadogradnju operativnog sistema i poboljša marketing, i nekolicina kineskih firmi sa sličnim problemom, koje su, međutim, daleko iza LG-a, i dok se najuspešnije od njih prilagode zahtevnom ukusu platežnih zapadnih mušterija za koje cena nije ključni parametar proći će još barem dve godine, a i ta cena će sigurno otići barem par desetina procenata nagore, pa razlika neće biti tolika. Ustvari, Samsung je najveća opasnost sam za sebe, odnosno, ako zadrži nivo kvaliteta i inovativnosti koji je imao poslednjih goodina, teško da će ga neko uskoro ugroziti, a ponajmanje Apple, koga je vreme davno pregazilo i ima loš imidž telefona za ne baš najbistrije korisnike, a ako upadne u samozadovoljstvo i postane klasični korporatni dinosaurus, proći će kao i tolike druge firme koje su nekada žarile i palile, recimo Nokia ili Sony.

Ske

pre 9 godina

@cicvara

Vecina komentatora ovde poistovecuje Apple iskljucivo sa iphone-om
Za njih ne postoji nista drugo do krekovanog Windowsa i skuvanog Androida kojeg ce morati da dokuvaju i pre nego sto prokljuca, samo da bi na istom sistemu promenili boju ikonica i uklonili ono sto im ne treba.
Sa racunarima je tek druga prica... potpuno amaterski i povrsni pogledi na stvari, bez imalo predznanja o sistemu koji je vecina jedva ikada videla u zivotu a kamoli koristila u svakodnevnom radu.
Prosle godine npr, sam na svom starom Macbooku pozeleo da zamenim HDD sa SSD-om. Napravio backup, otkacio HDD, zakacio SSD, steknuo USB sa backup diskom i za 20 minuta sam imao potpuno isti sistem, sa istim podesavanjima, sa istim aplikacijama, bukvalno, istim sistemom, kao da nista nisam zamenio.
Ne smem ni da pomislim koliko bi mi vremena trebalo da uradim isto na Windowsu ili Linuxu, ali takve stvari ovi komentatori ne razumeju.

Kada vide nekoga da koristi Mac, iPad ili iPhone, ego im odlece u vazduh braneci svoje iako ni dinara od istih nece zaraditi a korisnici Apple uredjaja se nazivaju ovcama i sta ti ja znam...

Ja ne mogu da budem kompetentan.. iPhone u zivotu nisam imao, ali vec godinama unazad zajedno sa Windowsom i Androidom koristim  racunare i iPad i opste nemam dilemu ko je proizvodjac mog sledeceg telefona.

cicvara

pre 9 godina

@Talenat
Android bolji od OS-a? Ti si prijatelju stvarno talenat. To sto tvom sinu zakucava tel, moze da znaci samo jedno, a to je da nema free sim iphone, pa neke budzevine... Evo ja se dobovoljno javljam da napravimo test. Ja cu poneti iphone 4s, znaci ne nešto najnovije, čisto da ti dam malu prednost, a ti ponesi šta god hoćeš što ima android. I instaliramo po 100 aplikacija na tel, obrišemo ih i iphone ce i dalje da šljaka, a androidu ce da sleduje reset. Talentu, kad ukapiras rad os-a i kad provalis da je to jedina platforma gde su totalno odvojene aplikacije od sistema, shvatićeš i sam da si grešio. O dizajnu da i ne govorim, kvalitetu izrade... ma da si to i sam primetio. Usput vratiću se malo na apple računare. Znaš šta se desi kad kupiš nov mac, a onda sa starog prekopiraš samo folder aplikaceje na novi i svaka od njih radi bez problema. Prvo doživiš nevericu, a onda poželiš da više nikad ne sedneš za PC. Nažalost u mojoj firmi ih ima preko 500, a još gore je da ih moja služba održava :) O antivirusu i da ne govorimo, šta to beše? Tu jedino unix može da mu parira

novosadjan

pre 9 godina

Apple mi je ko Ljubav i Moda, a Tim Kuk poput Ruske Jakic. To je za ljude koji ne znaju koji stil vole, pa im se preporucuje kako da budu "kul". Funkcionalnost? Spominje se samo ako im to Apple spomene. Inace ih to i neinteresuje mnogo, to je vise za ove rasprave tipa "E pa moj ima revolucionarni izum blabla". Doduse mnogi Samsungovci isto to rade. Ljudi su takvi, ne biraju prema sebi, nego prema drugima. Ko ima para nece kupiti tek tako Volvo, vec Audija ili BMW, da zna komsiluk da su face. Kompleksi su cudo.

b e n z i n

pre 9 godina

šta je to fablet, zaposlite lektore!?
(zoran, 15. jul 2014 12:31)
To je ono sto nije ni (tele)fon ni tablet, vec nesto izmedju

Bojan

pre 9 godina

Mene je odusevio Blu telefon od 230e prvenstveno zbog softvera - vanila android bez ikakvih gluposti. Telefon leti kako radi, a nema silne megaherce i gigabajte. Steta sto se gubi garancija flesovanjem romova, jer samo tada nepotreban softver ne ubija mogucnosti hardvera.

Talenat

pre 9 godina

@cicvara
Ako bih posmatrao OSX sa gledista sistem administratora,rekao bih da je najbolji na svetu,jer korisniku ne dozvoljava gotovo nista,a samim tim ni da napravi problem ,koji bi mi kao administratori trebali da resavamo.
Nazalost,ni osx nije savrsen i itekako pravi probleme kao i bilo koji drugi os.
Na windows racunarima koje odrzavam,desava se da ih ne pipnem ni po vise godina,a kljuc je u userskom nalogu i dodeljivanju prava na aplikacije koje smeju da se koriste.
Osx je prilagodjen za blago retardirane osobe,koje sve vole "out of the box",a racunar im sluzi za fejs i gledanje spotova na jutubu.Normalno moze on i mnogo vise od toga,ali ciljna grupa su upravo ovakvi ljudi.
Isto je i sa korisnicima ajfona.Zasto bi ,pobogu ,neko kupio "pametni " uredjaj,a onda bio zadovoljan sa fabricki instaliranim aplikacijama i bez ikakve zelje da nesto dalje podesava i prilagodjava sebi?
To nije dokaz inteligencije,vec retardiranosti!

Talenat

pre 9 godina

Koristio sam sve premijum telefone u poslednjih 10 godina.Normalno isprobao sam i sve generacije Apple telefona i tableta.Za sada moj izbor je android!
Ne bih se preterano vezivao za brend,jer premijum telefoni su uvek dobri,ma koji os da imaju,ali su ipak neki malo bolji....
Note serija je fantasticna,bas kao i g serija kog Lg-ja.Ajfoni su tradicionalno odlicne izrade,ali uzasnog softvera,dok su htc telefoni iz one serije ,takodje veoma dobri.
Priocenjivanju telefona ,tesko je biti objektivan.Note serija je mozda najbolja na trzistu,ali upakovana u losa kucista,Ajfon ima vrhunsku izradu,ali uzasan Os,Htc One ima vrhunsko kuciste,odican os,ali zakljucava kernele i otezava flesovanje,neksusi su sjani,ali po pravilu nemaju prosirenje memorije.....itd.!
Trenutno se drzim Note-a,jer mi sam kvalitet kucista nije presudan,koji je superioran nad ostalim smart telefonima.Priceo bagovanjima ne piju vodu,posto svaki os baguje,manje ili vise, u zavisnosti kako se koristi i ko ga koristi.Moj sin je u stanju da natera svoj ajfon da blokira barem 5 puta dnevno,dok moj note radi savrseno,istina u mojim rukama,dok kod njega ima isti problem kao i ajfon.
Android vise odgovara mojim zeljama i potrebama nego ios.Volim da koristim kuvane romove,volim da menjam sve i svasta,da zamenim ono sto mi ne odgovara u romu i sl.To je sve na Ios-u nemoguce.
IOS ili android?
Mnogi lome koplja oko toga,ali android je ipak znacajno bolji od IOs-a zbog mogucnosti koje pruza!

Bole

pre 9 godina

O kakvom resetovanju i trzanjima pričaju ovi Iphone korisnici. Moj Nexus 5 radi savršenog od prvog dana, ni jednom nije nigdje zapao, niti zastao. Nikad ga ne restartujem, a non stop radim u najmanje 3-4 aplikacije simultano otvorene. Inače imam instalirano preko 290 aplikacija :D

neko ko radi za at&t

pre 9 godina

nemate vi pojma.
note i s5 zajedno se prodaje bolje od ajfona a galaxy tab je 4 puta veci po proxaji od ajpeda i ajpeda mini

Mahatma

pre 9 godina

Medju smartphonima i tabletima više nema šta posebno revolucionarno da se napravi niti to treba očekivati. Novi modeli će da nose nešto više snage svakom novom generacijom bez prave potrebe za tim i još više uglavnom bespotrebnog softvera koji gotovo niko ne koristi i to je to. A uz sve veću konkurenciju iz Kine će i cene da padaju i donose sve manje profite proizvodjačima kojo će morati da ponude neke nove igračke...

Šta se borbe Apple vs Samsung tiče, to i nije prava borba, većina kupaca kupuje ili iPhone ili android i drže se svog tabora tako da prava konkurencija za Samsung su HTC, LG, Sony i sve više kako uspiju povećavati proizvodnju Kinezi kao OnePlus One...

Ske

pre 9 godina

"Continuity" je kupio mene, te zbog njega kupujem iPhone cim ga predstave.
https://www.apple.com/ios/ios8/continuity/
To je nesto sto sa Androidom i Linuxom verovatno nikada necemo ni imati, dok od Windowsa i Lumie jos mozda i bude nesto ali ne skoro, a vrlo je korisno, barem meni.

Ako ne koristite ostale Apple proizvode, iPhone vam nece doneti nista revolucionarno.

Nema tu...

pre 9 godina

Meni se kod iphone-a i dopadalo sto ne insistira na velicini ekrana vec na premium osecaju (staklo, metal...) i drugacijem pristupu operativnom sistemu (u smislu koriscenja od strane korisnika) pa mi ta prica oko povecanja ekrana zvuci kao pogresan korak... Kao da je samsung uspeo da ih navuce na svoj teren (ako se to povecanje desi)...

Rango

pre 9 godina

E moj @Cicvara, Nexus 5, LG g2, HTC one m8, I slični uredjaji nemaju ništa slično sa onim Androidima o kojima ti pričaš. Svaki od ovih telefona jede Iphone 5s - uporedi na youtube - Nexus 5 vs iPhone 5s. To su Uber uredjaji za Iphone, i po stabilnosti i po brzini ali i po mogućnostima (multitaskingu). Drug, sve i jedan Android koji košta blizu Iphone 5s je danas mnogo bolji uredjaj! To je činjenica :). (izuzev možda samsung koji zna praviti probleme zbog TouchWiz-a.

filozof

pre 9 godina

I ja sam nekad izbegavao da kupujem iphone ili samsung ( kupovao sam huawei lg htc). onda sam cisto eksperimentalno kupio iphone 4s a zatim samsung s4.
cinjenica da iphone fino lezi u ruci i da je lakse pisanje jednom rukom, al je jako dosadan telefon.
Samsung je puno veci, cesto u pisanju koristim dve ruke, al je samsung puno puno zanimljiviji i puno privlacniji. Sa s4 nikad nije dosadno. Tako da sam sada prihvatio cinjenicu da je samsung za balkansko trziste najodgovarajuci smartphone.

Good Earth

pre 9 godina

@Talentat, zamolio bih te da probas OSX. Moras da se informises, obrazujes i obucic prenego sto bilo sta napises. Napomena: nemoj da se bavis sa informatikom.

cicvara

pre 9 godina

@Talenat

Što se tiče uskraćivanje prava korisničkih naloga na win računarima, slažem se da možeš da ih podesiš, ali ćeš da se namučiš mnogo, pogotovu ako imaš neke specifične programe za rad, ili ne daj bože lične programere u firmi.... E pa vidiš na osx u je to sve tako i podešeno i dok ne uneseš šifru za bilo šta i admin je u neku ruku običan korisnik. Što se tiče win servera slažem se da mogu da rade po par godina, (uptime jednog servera mi je i preko 5 god.)ali ti os-ovi koštaju po par hiljada evra, ne verujem da imaš windows, npr. xp koji nisi resetovao godinama, osim ako ništa za to vreme nisi ni radio ni instalirao.
Drugo, ne znam o kakvim sistemskim aplikacijama pričaš, imaš app store i skidaš programe isto kao i za android. Telefon najviše koristim za telefoniranje nije mi potrebna libela npr. jedino mi je zafalila navigacija, koju ne možeš da instaliraš na divlje dok ne jailbreak-uješ tel. Ni to nisam uradio, nego sam je kupio. Sad će većina vas biti zadovoljna sto vi vašu niste platili. Verovatno bi bili isto tako zadovoljni da i vaš rad neko krade, a ne plaća....

@Rango
Sa tobom moram malo da se našalim, ti čoveče onda i telefoniraj po youtube. U tome i jeste problem što većina ljudi nije kopetentno da priča o stvarima koje nikad nije koristio duže od 2 min.

U suštini neka koristi svako šta hoće, al mislite ljudi malo svojom glavom, nemojte ponavljati mantre, otključan, zaključan....kad i onako velikoj većini to ništa ne znači. Zivi bili :)

niki

pre 9 godina

na primer, glupost je kupovati nove telefone, tj flagship modele cim se pojave jer cenu diktira potraznja pa su zbog toga skuplji u startu nekih 35 posto od realne cene, vi na primer sad imate da kupite sgs4 za 340 eura i to nov model, na primer imate da nadjete sgs3 za 220 eura, to je 300 eura jeftinije od iphona 5s, znaci kupite i sebi i devojci vrhunski telefon i ostane vam skoro 100 evra u dzepu.. e sad, koliko je zapravo iphone 5s bolji od na primer s3, mislim da na to pitanje niko ne bih znao dati tacan odgovor.. pametnom dosta, istina je da samsungu brze pada cena jer izbacuju mnogo modela a i kod nas ga ima preko operatera, cim se iphon pojavi cena ce mu pasti za 15 do 20 posto i nece biti takva ekskluziva, cinjenica je da samsunga ima mnogo, delova na svakom cosku, najisplativije kod nas u srbiji je uzeti samsung, govorim iskreno!! telefoni su im odlicni, vrhunski, ko kaze da nisu, nema pojma sta prica!! a ni ja sam ne nosim samsung, gde god sam otisao da pitam za deo, odgovor je, imamo za samsung, za vas telefon nemamo!!!!!!!!

Zoki

pre 9 godina

@Talenat
Zašto većina ljudi kupe automobil, pa se sva podešavanja svode na položaj vozačevog sedišta i eventualno ukras na retrovizoru? Ljudi kupuju pametne uređaje da bi imali mogućnosti koje im nisu dostupne na običnim telefonima. Email, kalendar, navigacija, Twitter, Instagram, ... Hushed alternativni telefon za švaleraciju :) Nekih 95% korisnika smart telefona ih ne kupuje da bi se igralo sa podešavanjima. Ovo se posebno odnosi na Apple uređaje, ljudi ih vole zato što mogu da ih koriste od trenutka kada ga izvade iz kutije.
Tvoj komentar o retardiranosti ponajviše govori o tebi. BTW, sticajem okolnosti znam par ljudi koji za jedno prepodne zarade mesečnu platu tvojih kolega (u razvijenim zemljama, ne u Indiji, Belorusiji ili Srbiji), nisam primetio da bilo ko od njih koristi Android. iPhone, Blackberry, čak i Windows Phone da - Android ne. Smart telefoni im služe u procesu rukovođenja i odlučivanja. Šta misliš, koliko bi zarađivali da su ih "prilagodili svojim potrebama"?

Djole

pre 9 godina

Mislim da ce iPhone 6 biti najbolji uredjaj ove godine. Povecace ekran koji je u ovom trenutku premali u odnosu na konkurenciju, a zatim ce u svakom slucaju da unaprede komponente, a da ne pricam da telefon nece uopste, ali uopste nece bagovati koliko kog korisnik bude koristio. Po meni, mislim da ce mu biti prava konkurencija rame uz rame Sony Xperia Z2. Slazem se da je tu i G3, ali je vec nazalost prerastao u fablet. Cujem da neki pricaju kako xperia dosta baguje, ali ljudi nisu taj telefon imali u rukama, tako da nemoj da vas lazu. Posedujem xperia m2 i prezadovoljan sam zaista. Da naglasim jos da imam i LG G2 koji je fenomenalan. Moj izbor su Sony, LG i iPhone. Necete se pokajati koji god budete izabrali od ova 3, verujte mi.

Upuceni

pre 9 godina

5.5 inca ekran,7 mm debeo ,16 gb memorije + sd kartica ,13 mgpixela kamera ,quad core mediateck,HD IPS ekran(nije full HD ali to mi je nepotrebno za mali ekran..laptopove 15.6 inca 99% i dalje prave sa obicnim HD ekranom pa se niko ne buni) .radi extra a cena samo 155$ + besplatna postarina iz Kine.
(Dzoni, 14. jul 2014 17:24)

Ako moze informacija o tome koji je model telefona i preko kog sajta je kupljen, jako sam zainteresovan! :)

Običan čovek

pre 9 godina

Mislim da su Apple uređaji jako skupi za naše tržiste jer su primanja u Srbiji jako mala. Stim smo prinuđeni na skromnost u bilo kakvoj kupovini. Na tehnologiju manje obraćamo pažnje jer nam je bitnije da imamo osnovnih životnih sredstava, koja su svima neophodna. Što se tiče toga mislim da je većini naroda kristalno jasno, a pogotovo onom narodu koji ne živi u gradovima i nemaju stalna primanja. Nažalost to je istina! :(

nikola87

pre 9 godina

@Marx: kako je apple propustio sasnu da uzme deo kolaca? Pa kolac do skora nije ni postojao, tek sad zapravo ima prcu sansu da uzme deo :) takodje, telefoni se uglavnom menjaju na dve godine, sto znaci da postoji ogroman broj kupaca koji su spremi da predju na novi fonblet (prakticno svaki vlasnik prvog nota i velika vecina note 2ke).

HanSolo

pre 9 godina

Pa nije iphone ništu uradio Samsungu.. Oni su sami sebi doneli probleme sa ružnim S5..ja imam S3 i nebi kupio Tačviz još jednom.. Jednostavno čekam Android Silver ili Nexus ako će da se još pravi.. Sve marke moraće da prave kao google edition ili će morati da budu mnogo brži sa apdejtovima ili će ljudi da prestanu da im kupuju telefone.. 3 meseci nije dovoljno kad platiš po 600 evra u inostranstvu...

Aleksandar

pre 9 godina

Samsung i Apple su fantastične kompanije i prave odlične proizvode! Ja već deset godina koristim Samung mikrotalasnu rernu i frižider kao i preko 3 godine Apple telefon.

Шкорпион

pre 9 godina

Не знам какав ће бити iPhone 6, али ови тренутно iphone-ови су толики крш да их мој самсунг с2 још увек бије иако је модел стар 3 година. Једино због чега волим Apple i iPhone је тај што су им телефону по квалитету најквалитетнији на тржишту, и због њихове подршке, све остало 0.

Che

pre 9 godina

Hmmm...novi apple iphone za 1000 evra, novi samsung za 1000 evra ili premijum kinez u vrhunskom pakovanju, sa odlicnim softverom i istim hardverom koji bolje i stabilnije radi od oba, za 200evra....

molim vas objavite komentar

pre 9 godina

Apple je promasio sve. Sad bi Samsung trebao njih da tuži za krađu patenata. Neka se oni drže bapskih i klinačkih iPhoneova.

Rista

pre 9 godina

Nisam niciji fanboy ali mi izgleda da ce svi vodeci proizvodjaci androida biti u velikom problemu kad se pojavi Iphone 6,pod uslovom da cena ne bude astronomska.

only fools and horses

pre 9 godina

"Neki misle da 5,5-inčni iPhone 6 nije ni trebalo da bude najveća uzdanica, zato što kupci ovog brenda više vole manje, kompaktnije telefone, koji lako staju u jednu ruku."

Ovo je potpuno netačno. Kupci ovog brenda vole ono što im "brend" kaže da treba da vole i ono što je po "brendu" najbolje za njih.

Zarko

pre 9 godina

Nije Apple nista promasio. Gol i dalje zjapi prazan i to se nece promeniti cak i ako fablet varijanta sestice zakasni koji mesec. Model od 4.7 ce biti udarni model bez obzira da li se pojave zajedno ili ne.

Dzoni

pre 9 godina

Zar ne rekose skoro u appleu da je 3.5 inca idealna velicina i da im ne pada napamet da prave veci ..a u drugom tromesecju ove godine samsung je prodao "samo" 82 miliona telefona..sto se tice kineskih telefona i ja sam kupio jedan .. vec sam se ovde u komentarima pohvalio al ajd da ponovim ..5.5 inca ekran,7 mm debeo ,16 gb memorije + sd kartica ,13 mgpixela kamera ,quad core mediateck,HD IPS ekran(nije full HD ali to mi je nepotrebno za mali ekran..laptopove 15.6 inca 99% i dalje prave sa obicnim HD ekranom pa se niko ne buni) .radi extra a cena samo 155$ + besplatna postarina iz Kine dovde..posle ove kupovine me iskreno boli uvo i za samsung i za HTC ,za apple me nikad nije ni bolelo uvo (ne podnosim zatvorene sisteme) ..zasto bi davao 4 puta vece pare za jedno te isto samo zbog marke ...znam da ima mnogo ljudi koji se opterecuju markama ali ja nisam taj.

Winston

pre 9 godina

Joj Boze, kakve gluposti. Da bi se ljudi bavili vise da se druze, lice u lice, a ne preko neki mali ekran, svima di lepse bilo. Sta je fasinacija sa mobilni? Dali mislite da ste bolji covek, ako imate naj skuplji, ili naj novii mobilni? Kakve gluposti.

EU Citizen

pre 9 godina

Apple nije nikakva konkurencija za Samsung, jer njegov najveći problem nije veličina ekrana, već zatvorenost i nefleksibilnost operativnog sistema, pa ja lično ne znam apsolutno nikoga ko je vlasnik Samsunga da bi mu iPhone padao na pamet i u ružnim snovima. iPhone skoro ni po čemu ne može da se poredi sa Samsungovim premium telefonima, a naročito sa Note serijom (koja je istinski Samsungov flagship), jer je teško naći tehnički parametar gde ne postoji ne samo ubedljiva prednost u korist Samsunga, već, u suštini, razlika u klasi. Mnogo veća opasnost su, koliko sam ja u stanju da procenim, na prvom mestu LG, koji je sve bolji, i fali mu samo da još malo ispegla nadogradnju operativnog sistema i poboljša marketing, i nekolicina kineskih firmi sa sličnim problemom, koje su, međutim, daleko iza LG-a, i dok se najuspešnije od njih prilagode zahtevnom ukusu platežnih zapadnih mušterija za koje cena nije ključni parametar proći će još barem dve godine, a i ta cena će sigurno otići barem par desetina procenata nagore, pa razlika neće biti tolika. Ustvari, Samsung je najveća opasnost sam za sebe, odnosno, ako zadrži nivo kvaliteta i inovativnosti koji je imao poslednjih goodina, teško da će ga neko uskoro ugroziti, a ponajmanje Apple, koga je vreme davno pregazilo i ima loš imidž telefona za ne baš najbistrije korisnike, a ako upadne u samozadovoljstvo i postane klasični korporatni dinosaurus, proći će kao i tolike druge firme koje su nekada žarile i palile, recimo Nokia ili Sony.

Nebojša

pre 9 godina

Samsung drhti njihovi direktori neće moći da spavaju noćas :) meni su stvarno glupi ovakvi tekstovi pa Note je phablet pa nešto ne vidim da imaju problem da ga prodaju a i ko može da tvrdi da ce appleov šestoincni model postići značajan uspeh kada je do skora 4 inča bilo idealno a sve iznad 5 po appleovcima tacne i posluzavnici.

Bojan

pre 9 godina

Mene je odusevio Blu telefon od 230e prvenstveno zbog softvera - vanila android bez ikakvih gluposti. Telefon leti kako radi, a nema silne megaherce i gigabajte. Steta sto se gubi garancija flesovanjem romova, jer samo tada nepotreban softver ne ubija mogucnosti hardvera.

Rango

pre 9 godina

Apple se ipak ujeo za "jezik" - toliko su trubili kako nikad neće praviti velike telefone i kako je korištenje jednom rukom savršeno, i sad odjednom PRAVE VELIKI IPHONE! Morate priznati da to izgleda jadno! :D :D

Cicvara

pre 9 godina

Svaki brend je stvar izbora, neko voli Apple, neko Samsung, neko voli kineza, svako u suštini voli ono što može da priušti, ali i šta zna da koristi. Dugo godina koristim Apple računare, od "skoro" i telefon, iskreno, sa ovim brendom sam prezadovoljan. Sto se tiče IT industrije tu me niko neće ubediti da je PC i WIN bolji, kao prvo i osnovno to je stabilnost (kad software i hardware prave isti, ne može biti greške), zatim bezbednost i na kraju lakoća korišćenja. Usput moj prvi eMac koji je kupljen pre 10 i kusur godina i dalje zadovoljno radi. Na njemu je os x 10.6.8, mala digresija, to vam je kao da na pentium IV instalirate win 7 i sve ectra radi, prosto nemoguće..... A telefon, me oduševljava iz dana u dan, pravi poslovni telefon, android mi sad izgleda kao igračka za malu decu. Probajde vaše androide da ne resetujete jedno godinu dana, takođe prosto nemoguće... Pozdrav svima :)

Talenat

pre 9 godina

Koristio sam sve premijum telefone u poslednjih 10 godina.Normalno isprobao sam i sve generacije Apple telefona i tableta.Za sada moj izbor je android!
Ne bih se preterano vezivao za brend,jer premijum telefoni su uvek dobri,ma koji os da imaju,ali su ipak neki malo bolji....
Note serija je fantasticna,bas kao i g serija kog Lg-ja.Ajfoni su tradicionalno odlicne izrade,ali uzasnog softvera,dok su htc telefoni iz one serije ,takodje veoma dobri.
Priocenjivanju telefona ,tesko je biti objektivan.Note serija je mozda najbolja na trzistu,ali upakovana u losa kucista,Ajfon ima vrhunsku izradu,ali uzasan Os,Htc One ima vrhunsko kuciste,odican os,ali zakljucava kernele i otezava flesovanje,neksusi su sjani,ali po pravilu nemaju prosirenje memorije.....itd.!
Trenutno se drzim Note-a,jer mi sam kvalitet kucista nije presudan,koji je superioran nad ostalim smart telefonima.Priceo bagovanjima ne piju vodu,posto svaki os baguje,manje ili vise, u zavisnosti kako se koristi i ko ga koristi.Moj sin je u stanju da natera svoj ajfon da blokira barem 5 puta dnevno,dok moj note radi savrseno,istina u mojim rukama,dok kod njega ima isti problem kao i ajfon.
Android vise odgovara mojim zeljama i potrebama nego ios.Volim da koristim kuvane romove,volim da menjam sve i svasta,da zamenim ono sto mi ne odgovara u romu i sl.To je sve na Ios-u nemoguce.
IOS ili android?
Mnogi lome koplja oko toga,ali android je ipak znacajno bolji od IOs-a zbog mogucnosti koje pruza!

neko ko radi za at&t

pre 9 godina

nemate vi pojma.
note i s5 zajedno se prodaje bolje od ajfona a galaxy tab je 4 puta veci po proxaji od ajpeda i ajpeda mini

Bash Chelik

pre 9 godina

Koliko "stručnjaka" ovde ima ... android "otvoren", a iOS "zatvoren" sistem, a i jedan i drugi koristimo da bismo telefonirali, poslali SMS, malo surfovali netom, pogledali vremensku prognozu, i naravno, neizbežan FB ... baš su nam bitne sve blagodeti "otvorenog" sistema, ne znamo ni šta to znači, ali znamo da je "bolje".
Ja sam korisnik androida, ali apple ima neuporedivo bolju završnu izradu, kvalitet se oseti dok se telefon uzme u ruku, a samsung odaje utisak jeftinog plastikanera. Kome je to bitno, uzeće apple, kome nije, uzeće samsung. A što se sistema tiče, i jedan i drugi su odlični.

Rango

pre 9 godina

Note 3 je stvarno fantastičan i multifunkcionalan uredjaj. Ja lično ne volim Samsung, ali razmišljam o Note 3. Jednostavno, ako ste kreativac, dizajner, Arhitekta, ili jednostavno osoba koja proizvodi mnogo ideja, Note je nezamjenjiv zbog SPena. Spen ne može zamijeniti nijedan kapacitivni stylus na iPhone ili nekom drugom Android uredjaj. Jednostavno, za razvoj ideja Note 3 je obavezna oprema!

jasko_tt

pre 9 godina

Pisem sa galaxy note 3. Nikad nisam sanjao da kupim fablet uredjaj. Brat je kupio, ja od njega. Kupio sam ga u januru. I dalje sam zaljubljen u note 3. Oni koji su imali priliku da koriste znaju o cemu pricam. Nemam nameru jos da ga menjam osim ako me note 4 ne impresionira. Veliki sam ljubitelj androida, custom romova, kernela i td ;).
Apple ce uvek biti medju najvecima i najboljima. Stvar ukusa je ko ima sredstava da izabere izmedju vrhunskih smartfona koje nude kompanije samsnug i apple, a i lg sa novim g3 prime-om.

Talenat

pre 9 godina

@cicvara
Ako bih posmatrao OSX sa gledista sistem administratora,rekao bih da je najbolji na svetu,jer korisniku ne dozvoljava gotovo nista,a samim tim ni da napravi problem ,koji bi mi kao administratori trebali da resavamo.
Nazalost,ni osx nije savrsen i itekako pravi probleme kao i bilo koji drugi os.
Na windows racunarima koje odrzavam,desava se da ih ne pipnem ni po vise godina,a kljuc je u userskom nalogu i dodeljivanju prava na aplikacije koje smeju da se koriste.
Osx je prilagodjen za blago retardirane osobe,koje sve vole "out of the box",a racunar im sluzi za fejs i gledanje spotova na jutubu.Normalno moze on i mnogo vise od toga,ali ciljna grupa su upravo ovakvi ljudi.
Isto je i sa korisnicima ajfona.Zasto bi ,pobogu ,neko kupio "pametni " uredjaj,a onda bio zadovoljan sa fabricki instaliranim aplikacijama i bez ikakve zelje da nesto dalje podesava i prilagodjava sebi?
To nije dokaz inteligencije,vec retardiranosti!

filozof

pre 9 godina

I ja sam nekad izbegavao da kupujem iphone ili samsung ( kupovao sam huawei lg htc). onda sam cisto eksperimentalno kupio iphone 4s a zatim samsung s4.
cinjenica da iphone fino lezi u ruci i da je lakse pisanje jednom rukom, al je jako dosadan telefon.
Samsung je puno veci, cesto u pisanju koristim dve ruke, al je samsung puno puno zanimljiviji i puno privlacniji. Sa s4 nikad nije dosadno. Tako da sam sada prihvatio cinjenicu da je samsung za balkansko trziste najodgovarajuci smartphone.

cicvara

pre 9 godina

@Talenat
Android bolji od OS-a? Ti si prijatelju stvarno talenat. To sto tvom sinu zakucava tel, moze da znaci samo jedno, a to je da nema free sim iphone, pa neke budzevine... Evo ja se dobovoljno javljam da napravimo test. Ja cu poneti iphone 4s, znaci ne nešto najnovije, čisto da ti dam malu prednost, a ti ponesi šta god hoćeš što ima android. I instaliramo po 100 aplikacija na tel, obrišemo ih i iphone ce i dalje da šljaka, a androidu ce da sleduje reset. Talentu, kad ukapiras rad os-a i kad provalis da je to jedina platforma gde su totalno odvojene aplikacije od sistema, shvatićeš i sam da si grešio. O dizajnu da i ne govorim, kvalitetu izrade... ma da si to i sam primetio. Usput vratiću se malo na apple računare. Znaš šta se desi kad kupiš nov mac, a onda sa starog prekopiraš samo folder aplikaceje na novi i svaka od njih radi bez problema. Prvo doživiš nevericu, a onda poželiš da više nikad ne sedneš za PC. Nažalost u mojoj firmi ih ima preko 500, a još gore je da ih moja služba održava :) O antivirusu i da ne govorimo, šta to beše? Tu jedino unix može da mu parira

novosadjan

pre 9 godina

Apple mi je ko Ljubav i Moda, a Tim Kuk poput Ruske Jakic. To je za ljude koji ne znaju koji stil vole, pa im se preporucuje kako da budu "kul". Funkcionalnost? Spominje se samo ako im to Apple spomene. Inace ih to i neinteresuje mnogo, to je vise za ove rasprave tipa "E pa moj ima revolucionarni izum blabla". Doduse mnogi Samsungovci isto to rade. Ljudi su takvi, ne biraju prema sebi, nego prema drugima. Ko ima para nece kupiti tek tako Volvo, vec Audija ili BMW, da zna komsiluk da su face. Kompleksi su cudo.

Bole

pre 9 godina

O kakvom resetovanju i trzanjima pričaju ovi Iphone korisnici. Moj Nexus 5 radi savršenog od prvog dana, ni jednom nije nigdje zapao, niti zastao. Nikad ga ne restartujem, a non stop radim u najmanje 3-4 aplikacije simultano otvorene. Inače imam instalirano preko 290 aplikacija :D

Marx

pre 9 godina

Ne razumem poentu. Apple je propustio šansu da uzme deo kolača na polju velikih telefona Samsungu koji sada može da odahne, a kupci Applea su inače posebna kategorija koje interesuju mali, kompaktni telefoni.

Ske

pre 9 godina

@cicvara

Vecina komentatora ovde poistovecuje Apple iskljucivo sa iphone-om
Za njih ne postoji nista drugo do krekovanog Windowsa i skuvanog Androida kojeg ce morati da dokuvaju i pre nego sto prokljuca, samo da bi na istom sistemu promenili boju ikonica i uklonili ono sto im ne treba.
Sa racunarima je tek druga prica... potpuno amaterski i povrsni pogledi na stvari, bez imalo predznanja o sistemu koji je vecina jedva ikada videla u zivotu a kamoli koristila u svakodnevnom radu.
Prosle godine npr, sam na svom starom Macbooku pozeleo da zamenim HDD sa SSD-om. Napravio backup, otkacio HDD, zakacio SSD, steknuo USB sa backup diskom i za 20 minuta sam imao potpuno isti sistem, sa istim podesavanjima, sa istim aplikacijama, bukvalno, istim sistemom, kao da nista nisam zamenio.
Ne smem ni da pomislim koliko bi mi vremena trebalo da uradim isto na Windowsu ili Linuxu, ali takve stvari ovi komentatori ne razumeju.

Kada vide nekoga da koristi Mac, iPad ili iPhone, ego im odlece u vazduh braneci svoje iako ni dinara od istih nece zaraditi a korisnici Apple uredjaja se nazivaju ovcama i sta ti ja znam...

Ja ne mogu da budem kompetentan.. iPhone u zivotu nisam imao, ali vec godinama unazad zajedno sa Windowsom i Androidom koristim  racunare i iPad i opste nemam dilemu ko je proizvodjac mog sledeceg telefona.

Good Earth

pre 9 godina

@Talentat, zamolio bih te da probas OSX. Moras da se informises, obrazujes i obucic prenego sto bilo sta napises. Napomena: nemoj da se bavis sa informatikom.

Nebojša

pre 9 godina

Nisam niciji fanboy ali mi izgleda da ce svi vodeci proizvodjaci androida biti u velikom problemu kad se pojavi Iphone 6,pod uslovom da cena ne bude astronomska. (Rista, 14. jul 2014 17:25)

Cena neće biti astronomska verovatno ce koštati isto kao i do sada a ne vidim šta osim većeg ekrana mogu da ponude a to za android korisnije nije dovoljno da na njega predju jer ekran nije razlog zašto oni ne koriste iphone već os.

disco ninja

pre 9 godina

pre nego uložim na berzi, moram da konsultujem komentare na ovu vest.
Poznato je da su ovde najbolji analitičari i najnepristrasnije analize.

Nikola

pre 9 godina

Za ove strucnjake sto kazu da nece da daju za telefon 1000 evra,iphone kad se pjavi kosta 750 dolara tj 540 eura,a to sto ga gledate i kupujete kod nasih prevaranata,to je vas problem.Oni lupe takvu neku cenu i onda vi ovde pljujete apple kako je skup,a Samsung kad se pojavi kosta isto samo sto brzo gubi vrednost.

dragan

pre 9 godina

OVO je tačn: postoje dva odvojena tržišta – jedno za Apple, drugo za Android proizvode. Na prvom, Apple se takmiči sam sa sobom, a drugom, Samsung se bori sa još hiljadama azijskih proizvođača.

I postoji par procenata koji prelaze sa jednog na drugi, u oba smera tako da se to poništav.

Bizz

pre 9 godina

Apple se ipak ujeo za "jezik" - toliko su trubili kako nikad neće praviti velike telefone i kako je korištenje jednom rukom savršeno, i sad odjednom PRAVE VELIKI IPHONE! Morate priznati da to izgleda jadno! :D :D
(Rango, 14. jul 2014 20:07)
Pa pre 3,4 godine nije trebao veći ekran sad treba. Napreduju ljudi. Nekada su ljudi mislili da je svet ravna ploca pa...?

Rango

pre 9 godina

E moj @Cicvara, Nexus 5, LG g2, HTC one m8, I slični uredjaji nemaju ništa slično sa onim Androidima o kojima ti pričaš. Svaki od ovih telefona jede Iphone 5s - uporedi na youtube - Nexus 5 vs iPhone 5s. To su Uber uredjaji za Iphone, i po stabilnosti i po brzini ali i po mogućnostima (multitaskingu). Drug, sve i jedan Android koji košta blizu Iphone 5s je danas mnogo bolji uredjaj! To je činjenica :). (izuzev možda samsung koji zna praviti probleme zbog TouchWiz-a.

Djole

pre 9 godina

Mislim da ce iPhone 6 biti najbolji uredjaj ove godine. Povecace ekran koji je u ovom trenutku premali u odnosu na konkurenciju, a zatim ce u svakom slucaju da unaprede komponente, a da ne pricam da telefon nece uopste, ali uopste nece bagovati koliko kog korisnik bude koristio. Po meni, mislim da ce mu biti prava konkurencija rame uz rame Sony Xperia Z2. Slazem se da je tu i G3, ali je vec nazalost prerastao u fablet. Cujem da neki pricaju kako xperia dosta baguje, ali ljudi nisu taj telefon imali u rukama, tako da nemoj da vas lazu. Posedujem xperia m2 i prezadovoljan sam zaista. Da naglasim jos da imam i LG G2 koji je fenomenalan. Moj izbor su Sony, LG i iPhone. Necete se pokajati koji god budete izabrali od ova 3, verujte mi.

Zoki

pre 9 godina

@Talenat
Zašto većina ljudi kupe automobil, pa se sva podešavanja svode na položaj vozačevog sedišta i eventualno ukras na retrovizoru? Ljudi kupuju pametne uređaje da bi imali mogućnosti koje im nisu dostupne na običnim telefonima. Email, kalendar, navigacija, Twitter, Instagram, ... Hushed alternativni telefon za švaleraciju :) Nekih 95% korisnika smart telefona ih ne kupuje da bi se igralo sa podešavanjima. Ovo se posebno odnosi na Apple uređaje, ljudi ih vole zato što mogu da ih koriste od trenutka kada ga izvade iz kutije.
Tvoj komentar o retardiranosti ponajviše govori o tebi. BTW, sticajem okolnosti znam par ljudi koji za jedno prepodne zarade mesečnu platu tvojih kolega (u razvijenim zemljama, ne u Indiji, Belorusiji ili Srbiji), nisam primetio da bilo ko od njih koristi Android. iPhone, Blackberry, čak i Windows Phone da - Android ne. Smart telefoni im služe u procesu rukovođenja i odlučivanja. Šta misliš, koliko bi zarađivali da su ih "prilagodili svojim potrebama"?

niki

pre 9 godina

na primer, glupost je kupovati nove telefone, tj flagship modele cim se pojave jer cenu diktira potraznja pa su zbog toga skuplji u startu nekih 35 posto od realne cene, vi na primer sad imate da kupite sgs4 za 340 eura i to nov model, na primer imate da nadjete sgs3 za 220 eura, to je 300 eura jeftinije od iphona 5s, znaci kupite i sebi i devojci vrhunski telefon i ostane vam skoro 100 evra u dzepu.. e sad, koliko je zapravo iphone 5s bolji od na primer s3, mislim da na to pitanje niko ne bih znao dati tacan odgovor.. pametnom dosta, istina je da samsungu brze pada cena jer izbacuju mnogo modela a i kod nas ga ima preko operatera, cim se iphon pojavi cena ce mu pasti za 15 do 20 posto i nece biti takva ekskluziva, cinjenica je da samsunga ima mnogo, delova na svakom cosku, najisplativije kod nas u srbiji je uzeti samsung, govorim iskreno!! telefoni su im odlicni, vrhunski, ko kaze da nisu, nema pojma sta prica!! a ni ja sam ne nosim samsung, gde god sam otisao da pitam za deo, odgovor je, imamo za samsung, za vas telefon nemamo!!!!!!!!

Ske

pre 9 godina

"Continuity" je kupio mene, te zbog njega kupujem iPhone cim ga predstave.
https://www.apple.com/ios/ios8/continuity/
To je nesto sto sa Androidom i Linuxom verovatno nikada necemo ni imati, dok od Windowsa i Lumie jos mozda i bude nesto ali ne skoro, a vrlo je korisno, barem meni.

Ako ne koristite ostale Apple proizvode, iPhone vam nece doneti nista revolucionarno.

Nema tu...

pre 9 godina

Meni se kod iphone-a i dopadalo sto ne insistira na velicini ekrana vec na premium osecaju (staklo, metal...) i drugacijem pristupu operativnom sistemu (u smislu koriscenja od strane korisnika) pa mi ta prica oko povecanja ekrana zvuci kao pogresan korak... Kao da je samsung uspeo da ih navuce na svoj teren (ako se to povecanje desi)...

HanSolo

pre 9 godina

Pa nije iphone ništu uradio Samsungu.. Oni su sami sebi doneli probleme sa ružnim S5..ja imam S3 i nebi kupio Tačviz još jednom.. Jednostavno čekam Android Silver ili Nexus ako će da se još pravi.. Sve marke moraće da prave kao google edition ili će morati da budu mnogo brži sa apdejtovima ili će ljudi da prestanu da im kupuju telefone.. 3 meseci nije dovoljno kad platiš po 600 evra u inostranstvu...

Upuceni

pre 9 godina

5.5 inca ekran,7 mm debeo ,16 gb memorije + sd kartica ,13 mgpixela kamera ,quad core mediateck,HD IPS ekran(nije full HD ali to mi je nepotrebno za mali ekran..laptopove 15.6 inca 99% i dalje prave sa obicnim HD ekranom pa se niko ne buni) .radi extra a cena samo 155$ + besplatna postarina iz Kine.
(Dzoni, 14. jul 2014 17:24)

Ako moze informacija o tome koji je model telefona i preko kog sajta je kupljen, jako sam zainteresovan! :)

Mahatma

pre 9 godina

Medju smartphonima i tabletima više nema šta posebno revolucionarno da se napravi niti to treba očekivati. Novi modeli će da nose nešto više snage svakom novom generacijom bez prave potrebe za tim i još više uglavnom bespotrebnog softvera koji gotovo niko ne koristi i to je to. A uz sve veću konkurenciju iz Kine će i cene da padaju i donose sve manje profite proizvodjačima kojo će morati da ponude neke nove igračke...

Šta se borbe Apple vs Samsung tiče, to i nije prava borba, većina kupaca kupuje ili iPhone ili android i drže se svog tabora tako da prava konkurencija za Samsung su HTC, LG, Sony i sve više kako uspiju povećavati proizvodnju Kinezi kao OnePlus One...

nikola87

pre 9 godina

@Marx: kako je apple propustio sasnu da uzme deo kolaca? Pa kolac do skora nije ni postojao, tek sad zapravo ima prcu sansu da uzme deo :) takodje, telefoni se uglavnom menjaju na dve godine, sto znaci da postoji ogroman broj kupaca koji su spremi da predju na novi fonblet (prakticno svaki vlasnik prvog nota i velika vecina note 2ke).

cicvara

pre 9 godina

@Talenat

Što se tiče uskraćivanje prava korisničkih naloga na win računarima, slažem se da možeš da ih podesiš, ali ćeš da se namučiš mnogo, pogotovu ako imaš neke specifične programe za rad, ili ne daj bože lične programere u firmi.... E pa vidiš na osx u je to sve tako i podešeno i dok ne uneseš šifru za bilo šta i admin je u neku ruku običan korisnik. Što se tiče win servera slažem se da mogu da rade po par godina, (uptime jednog servera mi je i preko 5 god.)ali ti os-ovi koštaju po par hiljada evra, ne verujem da imaš windows, npr. xp koji nisi resetovao godinama, osim ako ništa za to vreme nisi ni radio ni instalirao.
Drugo, ne znam o kakvim sistemskim aplikacijama pričaš, imaš app store i skidaš programe isto kao i za android. Telefon najviše koristim za telefoniranje nije mi potrebna libela npr. jedino mi je zafalila navigacija, koju ne možeš da instaliraš na divlje dok ne jailbreak-uješ tel. Ni to nisam uradio, nego sam je kupio. Sad će većina vas biti zadovoljna sto vi vašu niste platili. Verovatno bi bili isto tako zadovoljni da i vaš rad neko krade, a ne plaća....

@Rango
Sa tobom moram malo da se našalim, ti čoveče onda i telefoniraj po youtube. U tome i jeste problem što većina ljudi nije kopetentno da priča o stvarima koje nikad nije koristio duže od 2 min.

U suštini neka koristi svako šta hoće, al mislite ljudi malo svojom glavom, nemojte ponavljati mantre, otključan, zaključan....kad i onako velikoj većini to ništa ne znači. Zivi bili :)

b e n z i n

pre 9 godina

šta je to fablet, zaposlite lektore!?
(zoran, 15. jul 2014 12:31)
To je ono sto nije ni (tele)fon ni tablet, vec nesto izmedju

Običan čovek

pre 9 godina

Mislim da su Apple uređaji jako skupi za naše tržiste jer su primanja u Srbiji jako mala. Stim smo prinuđeni na skromnost u bilo kakvoj kupovini. Na tehnologiju manje obraćamo pažnje jer nam je bitnije da imamo osnovnih životnih sredstava, koja su svima neophodna. Što se tiče toga mislim da je većini naroda kristalno jasno, a pogotovo onom narodu koji ne živi u gradovima i nemaju stalna primanja. Nažalost to je istina! :(