1. HTC VIVE najbolji VR uredjaj...bez konkurencije...
     (max, 16. oktobar 2017 19:00)

    # Link komentara

  2. Желимо милијарду људи у Матриксу да нам дају Џ струју ... обновљиву и чисту ... да можемо сви на ФејкБук!!!
     (bojan, 13. oktobar 2017 21:56)

    # Link komentara

  3. Mozda kad smanjite cenu da bude pristupacna i ostatku sveta a ne samo eliti u americi , zapadnoj evropi i jugoistocnoj aziji....
     (..., 13. oktobar 2017 18:43)

    # Link komentara

  4. nikad me necete uhvatiti zivog!!!
     (MrMojoRisin, 13. oktobar 2017 11:44)

    # Link komentara

  5. A svetu je potrebno tih milijardu normalnih ljdi za društvenokoristan rad.
    A posebno Srbiji
     (Retro, 13. oktobar 2017 11:19)

    # Link komentara

  6. To sto je Srbija sa platama na 400eur, ne mora da znaci da treba da razmisljate o tome koliko je skupa nova tehnologija koja trenutno menja svet. Okrenite se razmisljanju koliko je to kvalitetan ili nekvalitetan proizvod, udjite u materiju toga, tako cete vas mozak trenirati vise pa mozda dobijete ideju da nesto novo stvorite- neku novu hi-tech zavesu ili bicikl na vodonik...
    (Dovla, 13. oktobar 2017 10:35)

    # Link komentara

  7. Ovo postoji da se jos vise zarobe ljudi, kojima je sloboda vec previse uskracena.
     (NoName, 13. oktobar 2017 07:59)

    # Link komentara

  8. Matriks?
    (Zlaja, 12. oktobar 2017 19:17)

    # Link komentara

  9. Kosta 400 dolara sada i potrebna ti je minimum rx470 kartica, i dovoljan ti je Ryzen3 1200 procesor. Kakvih 2000?

    A uskoro izlazi uredjaj od 200 dolara (Oculus GO), za koji ti ne treba ni PC ni skupoceni galaxy telefon. Na njemu ce raditi GearVR aplikacije i igre. Jeste da nece biti jak kao Rift ali za mobilno iskustvo cena je odlicna
    (Mika NS, 12. oktobar 2017 19:04)

    # Link komentara

  10. Ma vec ih je i vise u VR, ali neki jos nisu svesni
    (Svet je pun budala, 12. oktobar 2017 18:45)

    # Link komentara

  11. Ready, player one.
    (dhapica, 12. oktobar 2017 18:12)

    # Link komentara

  12. neka hvala
     (sibke, 12. oktobar 2017 17:50)

    # Link komentara

  13. Ovaj će da nas uništi. Ne osvrće se čovek i ne razmišlja o posledicama.
     (Nikola, 12. oktobar 2017 17:49)

    # Link komentara

  14. Želiš ti da praviš budale od ljudi i da od njih izvlačiš dobit.
    (Marko, 12. oktobar 2017 17:44)

    # Link komentara

  15. Чекајте ? Он говори о оном систему који кошта 800€ + РС од минимум 1200€, дакле 2000€ ?!? који то може да потера ?!? Чак и каубоји кукају како је све то безобразно скупо и да од тога вајде нема ! Да окулус кошта 199€ и ради перфектно на било ком иоле савременом РС-ју успели би, овако ?!? Нема од тога ништа. Претешко, прегломазно, презахтевно, ћао !!!
    (да да, 12. oktobar 2017 16:47)