Nedelja, 31.08.2014.

16:22

Istraživači otkrili u čemu prednjače niži muškarci

Izvor: Super žena

Istraživaèi otkrili u èemu prednjaèe niži muškarci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

prevelika

pre 9 godina

Ja imam 167cm,znači spadam u one srednje ka nižim. Moj prijatelj, koji je najbolja osoba na svetu, divnoća koju obožavam, volim, cenim i poštujem ima jedva , možda 170cm. Kaže za sebe da je nizak, da teško nalazi devojke..Ja sam mu ispred nosa, postoji nešto medju nama, ali , ja sam ''prevelika ''za njegove pojmove (previsoka?!) i ajd sad budi pametan.

Dragana Prodanovic Peric

pre 9 godina

Prihvatite da vas nece svako. Birajte spram sebe. Ima mnogo gorih osobina od male visine. Pa ljudi su debeli, ruzni, hendikepirani, glupi, zli... Po vama oni ne bi trebalo da imaju partnera??? Neka je 160-170, ali da voli sebe takvog kakav je, da je pametan, sposoban. Sta vam je sa tih par cm? Gori je nedostatak cm dole.

Dejan

pre 9 godina

Hm, uvek kada procitam recenicu "ljudi imaju problem da prihvate sebe", zapitam se a sta to treba da prihvate? Jel, treba da prihvate nedostatak( to sto su niski), ili to sto su zbog tog nedostatka neprivlacni suprotnom polu?? Ma, svako je svestan sebe, i mislim da niko ne bezi od svog izgleda. Nislim da nema coveka koji nije svestan svog izgleda, makar pred samim sobom. Al prihvatiti to da te niko nece, ajd da se ne lazemo, to teze ide. Prema tome, ljudski je, sasvim je normalno to sto niskim ljudima teze pada to sto nisu privlacni suprotnom polu. Pa svi mi volimo i zelimo da budemo privlacni, zar ne? Znaci,nije problem u prihvatanju cinjenice da neko ima nedostatak, vec u prihvatanju cinjenice da je covek zbog nedostatka seksualno nepozeljan. A to ne mozemo tek tako ocekivati od ljudi, realno. Kao sto je nerealno ocekivati od zna da zele niske muskarce, tako i niske treba razumeti za njihove frustracije. Kao sto neko pre rece, frustracije su logicne, kad seksa nema. Inace, licno nemam problem sa visinom(imam 182cm), al poznajem niske ljude, imam nekoliko drugara, i znam njihovu problematiku. I zaista, reetko koja devojka ih hoce. Namestao sam im neke, ono priblizne njihovim visinima, ili malo vislje, i ...nista. Tako da, ovo sto pise u tekstu..mislim da to bas i nije zivotna praksa. Ne znam ni jednu od mojih poznanica, prijateljica, rodjaka,itd, koje bi bile u vezi ili u braku sa niskim muskarcima. Zaista ne znam. Zato, imam razumevanja za njihove probleme. Razumem ih.

Markoni

pre 9 godina

Moja visina je 167cm. I ima istine, tacno je to da mi koji smo niski uglavnom teze dolazimo u priliku da nadjemo devojke. Imao sam do sada(imam 25 godina) jednu vezu. Isto tako, moji ortaci, oni koji su moje visine ili cak nizi niko od njih nije uspevao bas puno u nekim vezama. Ljudi ovde pricaju o kompleksima, o lecenju kompleksa...suvise je ta prica pojednostavljena. Na koju stranu da se okrenemo mi niski, kada uglavnom i niske i visoke devojke gledaju visoke muskarce. :) I tu cinjenicu vise manje svi znaju, a opet se o nama niskima prica kao o nekim 'umisljenim kompleksasima'. Ovi sto pisu u tekstu kako se "niski zene samo sa neobrazovanim zenama"itd. Opet pojednostavljeno. Zenimo se sa onim zenama koje hoce sa nama. Nije to lecenje, nego resavanje problema. Ako imamo problem da nadjemo devojke, zato sto vecina devojaka(i visokih i niskih) zeli visoke muskarce, resenje se samo namece: ici ka onim devojkama kod kojih se mozda moze proci, koje visinu ne gledaju ili koje nemaju prejake kriterijume, ili i same zele da ih neko pozeli. Pa se tako okrecemo, ka onim zenama koje pokazu interesovanje za nas, kod kojih mozemo jos da prodjemo. To uopste ne znaci da te devojke 'ne vrede', vec da je kod njih moguce proci. Pa necu valjda ici mazohisticki glavom kroz zid, kod neke kod koje nemam sanse? Ici cu ka onoj kod koje imam neku sansu. Sta je tu tako nejasno i nelogicno. Isto tako, ta prica kako "niski muskarci trenraju pravila". Zivotni principi nisu povezani sa izgledom.

Maks_Bg

pre 9 godina

Fizicki izgled, spoljasnost, kao i spoljasni utisak je pocetno i inicijalno merilo. Merilo, kod odabira, da li ce nekom uopste biti pruzena sansa za dalji kontakt ili ne. Seksualnost je ipak osnovni diskurs, svakog ljudskog bica. Samim tim i njen osnovni parametar-spoljsnjost, fizicka privlacnost. Naravno, to nije jedino, ima tu citav spektar, ali je pri vrhu vaznosti. U tom kontekstu logicno je da nizi muskarci nece biti prioritetna grupa, u koju ce zene gledati. Naravno, izuzetaka uvek ima, ali kao sto je poznato, izuzetci samo potvrdjuju okvirno pravilo. Pitanje kompleksa...potpuno je pogresno tvrditi kako su ljudi sa kompleksima "sami krivi" zbo svojih kompleksa.U konkretnom kontekstu povezanim sa manjkom visine. Niko nije bas sam kriv za komplekse. Komplekse indukuje i ponasanje okoline, prema necijem nedostatku. Kompleks inhibira prema ponasanju okoline, prema reakcijama okoline. Jer, ljudsko bice je interaktivno sa okolinom. I ovisi o prihvacenosti ili neprihvacenosti u okolini. To je podsvesno. U konkretnom kontekstu,i nezainteresovanost zena za niske muskarce ima uticaj na stvaranje kompleksa. Pa zamislimo recimo muskarca od 160cm visine, i jos uz to prosecne gradje, prosecnog ili ispod prosecnog izgleda, ruznjikavog lica, koji nije u mogucnosti da seksualno, fizicki zaintrigira ni jednu zensku osobu, da u njoj probudi seksualnu zelju? I da taj teret nosi ceo zivot. Pa naravno da ce tada da nastupe kompleksi, i gomile drugih frustracija. Ne vidim tu nista cudno.

kloi

pre 9 godina

Visina nije ni prednost ni mana. Mnoge druge osobine odredjuju coveka.
Gore od svega je kada neko ne moze da prihvati sebe takvog kakav je, kao i ljude oko sebe, pa dolazi do kompleksa i njihovih pratecih pojava, sto nije ni malo prijatno ni privlacno.

Drill

pre 9 godina

(Miss S, 02. septembar 2014 08:02)
Ne, grešiš. Isključive i površne su jedino te devojke od 180+ koje i ne gledaju nekoga ko nije viši od njih bar deset centimetara. Džaba meni što su mi visoke devojke ženstvene, kada su snobovi koji na sve gledaju s visine.

Miss S

pre 9 godina

@mikky Mnogo si povrsan. Mia je rekla da je na stiklama oko 195-197cm, to znaci da je oko 185cm u ravnom. A sto se tice toga "sta je nekome zenstveno", recimo samo da je lepota u oku posmatraca. A ti si jako iskljuciva osoba.

Sofija

pre 9 godina

@Jovo Pa necete valjda dozvoliti da vas pobedi takav jedan lik . Nadjite nacin i objasnite devojci da ste bolja prilika. Steta bi bila da propadne pored budale,ako toliko vredi.

Lale Gator

pre 9 godina

Kod mene u domu ima neki decko koji je visok oko 165 i ponasa se kao neki pekinezer, stalno prica, zbija sale, najpametniji je, uvek ima neke ideje, predloge, u svakom sportu je naj naj, stalno se mota oko devojaka iako vec duze vreme ima devojku koja je jos niza od njega (prilicno sam siguran da ne bude nista sa tim drugim devojkama nego samo pricaju sa njim zato sto je zanimljiv i bezazlen - citaj: nema sanse). Tako da je meni sve to prosto smesno.

Jose Alvelade

pre 9 godina

Ali zato ti imas 190 i sve ti se kace oko vrata. (Ja volim zenu zelenu, 01. septembar 2014 14:06)

Oseca se kompleks ovde. Mora da si ispod 175. Klasican mentalitet malih zadrtih pekinezera "da a sta si ti" "a sta a ti si kao lep" "ajde da vidimo tebe smekeru' itd... Tema su niski muskarci a kao sto si mogao da primetis sebe nisam.pomenuo u komentaru. I da, imam pristojnih 184.

Ja volim zenu zelenu

pre 9 godina

Imam niskog ortaka I znam sta pricam I uglavnom je simpatican devojkama ali nista vise od toga, ponekad mu se posreci zbog upornosti.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jose Alvelade, 31. avgust 2014 22:44)


Ali zato ti imas 190 i sve ti se kace oko vrata.

lila

pre 9 godina

Jedna povelika zena mi je rekla da su one takve ljubomorne na zene prosecne visine i nize, jer mogu biti i sa visim i sa nizim muskarcima
Posto su vec velike, tesko im je da se osecaju zenstveno i malo, pa im treba neki visok da bi naspram njega se osetile zenstveno.
To je kao i sa godinama - ne robujte tome sta kaze okolina, ljudi ima u svim varijacijama, birajte nekoga ko vam odgovara, ne gledajte godine, visinu, novac itd., pa u toj grupi odabrati nekoga. Nije visina nikakva prednost.

d

pre 9 godina

uvek sam zeleo da budem vislji da bih mogao da kucam na basketu (mada bi jos jaci trip bio da sa istom visinom imam nadljudski odraz :D), ali zbog zena nikada. (mada je tacno da mnoge zene kao osnovnu vrlinu muskog izgleda vide visinu). inace, sa 180 ne znam da l spadam u vise ili nize. u japanu sam bio hadzija, ali ovde sam bio uvek medju poslednjima u vrsti na fizickom.
u svakom slucaju komentar rezultata istrazivanja mi nije jasan. zasto se nizi redje razvode? koliko sam shvatio zbog toga sto sto im ne smeta da odbiju da peru sudove? :P

jana

pre 9 godina

Komentari su skandalozni.Nije ni cudo sto je vecina i devojaka i momaka samo.Niste ni zasluzili.Glupi ste i povrsni...Ja sam 173 a moj dugogodisnji decko 170 ...I prelepo nam je...Kakva visina i oastale gluposti, to je samo za isprazne ljude koji se u nedostatku dobrih osobina hvataju za ono sto jedino imaju- visinu ,pa se drze toga ko pijan plota.Kolicina gluposti u komentarima je nemerljiva.Sramim se u njihovo ime...

Đavolji Advokat

pre 9 godina

Ne znam zašto, ali ovo me je podsetilo na priču o šimpanzama i gorilama. Nadam se da se niko neće uvrediti, reč je o prirodi. Elem, priroda je udesila da šimpanze imaju znatno veće testise od gorila iako su mnogi sitniji. I jednim i drugim je cilj da ostave potomstvo i produže vrstu. Gorila vrlo lako nalazi ženku i ona mu je uvek dostupna i raspoložena. S druge strane, šimpanza nije te sreće, pa pokušava na sve strane, ne bi li došao do potomstva, a priroda mu je za uzvrat dala pun šaržer municije.
(mira, 31. avgust 2014 21:51)
E pa Miro, sto se mene tice, ono za testise je tačno, ali i Bogu hvala što me je 'smestio' u GorilaGrupu ;-)

Jovo

pre 9 godina

Ludo sam bio zaljubljen u jednu devojku. I džaba što su me smatrali inteligentnim, duhovitim, dobrim u duši, džaba što sam pre 30-te god. života sam stekao solidan kapital, džaba što me smatraju zgodnim, a nisam ni nizak (183cm), kad je ona svoju sreću našla sa likom koji sem visine od 195cm ni jedan drugi adut nema - jedva zavrsio vandredno neki zanat, uglavnom sedi namršten i glumi nekog opasnog tipa, a boji se da progovori jer bi shvatili koliko je "mudar". A da mu nema roditelja, ne bi imao od čega da živi ...
Ali devojka je u njega zaljubljena, a nije od onih plitke pameti. Naprotiv. Izuzetno pametna i duhovita.
E zaista nikad neću shvatiti žene ...

marija

pre 9 godina

samo ponudite ljudima osobinu koja satro nesto indicira, dokazuje, odvaja, i oni ce je prihvatiti kao demarkacionu crtu. mogli su to da budu ridjokosi ili krivozubi. ili sirokonosi kao u ruandi ... vecina ce odjednom znati, u retrospektivi naravno, da su "svi ridjokosi koje znam upravo takvi ... " i igranka moze da pocne.

Miss S

pre 9 godina

Ja sa svojih 185cm visine uglavnom preferiram momke koji su visi od mene ili moje visine. Nemam sad neku mogucnost izbora.
Preko drugarice sam upoznala jednog decka koji se za moje pojmove moze okarakterisati jedino kao nizak (175cm). To je osoba koja je uspela da me zasmejava celo vece, izuzetno inteligentan, zanimljiv i lep momak. Nazalost, upoznali smo se 2 nedelje ore njegovog preseljenja u Ameriku, pa zbog toga nisam htela nista da zapocinjem.
Poenta mog komentara: devojke, nemojte biti iskljucive. Sve bismo volele nekog zgodnog kosarkasa ali nazalost nema ih dovoljno. Dajte sansu i nekome ko nije vas tip, mozda se prijatno iznenadite.

Bojan

pre 9 godina

Ja sam visok, i mogu reci da sam uvek primecen gde god da se pojavim, naravno mora muskarac biti i lepo gradjen a ne da bude ko paragraf, onda dzabe visina, svaka devojka je volela da "nestane" u mom zagrljaju, sad imam suprugu koja je visoka pa je to malo teze :-) ali i ona voli sto sam visok i sto sam krupan, valjda to zenama instiktivno uliva sigurnost, sve se svodi na urodjene instikte nad kojima nemamo kontrolu, a instikt je da zena bira jake muskarce da bi sa njim imala decu i da taj muskarac moze da zastiti svoju porodicu

mira

pre 9 godina

Ja sam se dva puta opasno zabljivala u momke čija je visina bila približna mojoj, možda su bili centimetar-dva niži. Ali nešto nije funkcionisalo. Znam da to grozno zvuči, ali biću potpuno iskrena - nisam se osećala dobro kraj njih. Udala sam se za 14 cm višeg od sebe i osećam da smo zajedno celina u fizičkom smislu. Mislim da je prirodno da žene privlače krupniji i viši muškarci i da je to ostatak nasleđa od predaka kada je muškarac zaista morao i fizički da štiti ženu i decu. To važi u čitavom životinjskom svetu, a mi smo njegov deo. Priče palc-prst, prst - palac, visoki neobrazovani orangutan i duhoviti Italijani su ili stereotipi ili posledice kompleksa.

irony

pre 9 godina

Ako vam je visina i izgled vazan meni je vas onda zao. mada ja nisam relevantna, svojevremeno mi se svidjao momak manji od mene pet cm, a neku noc se zaljubih u momka koji bas bas nije lijep, nije visok, nema trbusnjake i savrsen osmijjeh ali je pametan i od tri sata provedena s njim smijala sam se dva. i sad mi je najljepsi. stvarno mi je zao sto imate predrasude na osnovu izgleda, vas gubitak, pozz!

visok

pre 9 godina

Gledaj kako ovi niski i pojedine komentatorke nešto pišu da visina mužijaka nije bitna. Sine, ako je devojka 180cm znaš kad će da bude sa tobom ako si 170cm ? Pa nikad. Možeš da imaš facu Džoni Depa, ali džabe. Izađeš u grad sa njom, ona u štiklama još 8,9,10cm, razlika 20cm, realno ružno za videti, i totalno ne ide koliko god se vi trudili da dokažete suprotno. Ako je muško niže od devojke to ne liči ninašta. Tu nema skladnosti pre svega, ti parovi izgledaju loše u javnosti...to je osuđeno na propast.
Visok čovek nikad ne može biti mnogo ružan to zapamtite, i uvek kad se pominje ružnjikavost, uvek je to neki ''mali- debeli- ćelavi '' .
Vi i dalje ne možete da objasnite zašto 9 od 10 devojaka voli visoke?

visok

pre 9 godina

Pričao sam sa mnogo devojaka i ni jedna ne voli niske muškarce, sve one žele momke 185cm-200cm +. Čak i niske devojke žele visoke mužijake, a one srednje visine žele nas visoke jer kad se popnu na štikle mi smo im idealni. Zašto žele nas visoke? Prosto, prvo zbog evolutivne strane jer smo zaštitnici, drugo ako ostanu trudne sa nama znaju da će rodite neke košarkaše, odbojkaše u najvi, imamo dobar genetski materijal, pravimo decu koja će imati najbolju genetsku osnovnu. Treće, ako legnu sa nama u krevet znaju da je tu sve na svom mestu(mislim na cm), i razočarenja zbog dužine pojedinih delova tela su retka. Nosimo patike broj 46-48 nema šanse da se razočaraju jer smo ''domaćini''. Obrni okreni, m visoki smo superiorniji od ostatka. Pišem realnost, i nek' se ne uvredi neko, slučajno, jednostavno tako stvari idu.

Pauly Ester

pre 9 godina

Pokazivanje dominacije je jako bitna stvar u nasem drustvu. Naravno na splavovima i slicnim mestima gde se rasirenih ruku peva narodna muzika na sav glas visoki muskarci su dominantniji i to vole da pokazuju. Drugi nacin iskazivanja dominacije je pokazivanje koliko para imas. Treci nacin je nazalost nasilje.
Japanska kultura je totalna suprotnost - oni uvek gledaju da svoje potrebe zanemare zbog drugih (ne upadaju u rec, pricaju tiho za nase pojmove), iako valadaju borilackim vestinama ne koriste to da bi bili dominantni, iako imaju para ne zive rasipnicki nego veoma veoma skromno za nase pojmove (u skucenom prostoru, u hladnim prostorijama - cesto greju samo prostor ispod stola gde sede).

Sem kod tih zena koje idu na posao i na splavove u stiklama od 10 cm visina nije uposte prednost. Ali od tih devojaka me ne deli samo stikla, nego i muzika, nacin oblacenja, smisao zivota i mnogo toga jos...

emma

pre 9 godina

tražila sam visokog, crnog sa 190cm i više, a već 5 god sam sa plavim, relativno niskim 170cm višim od mene svega 5cm, al ga volem :-) kakve štikle i ostalo, ljudi vooooolite se samo je to bitno

Mrvica Brbica

pre 9 godina

Koliko ovde ima malih kompleksasa?!Videcemo kad mi odvale minuse.
Pa niski tipovi su duze u braku jer su nizi i samim tim ne smeju da rizikuju da ostanu bez zene jer ko zna sta ce posle a sa druge strane visoki frajeri su svakako sa mnogo vecim izborom pa samim tim i u vecoj mogucnosti da se nadju u situaciji da svrljaju sto se ne retko zavrsi razvodom.Nista ruznije nego kad vidis kompleksasa od 1,7m sa sirinom od 1m,svez iz teretane pa se rasirio za dvojicu,glasan ko pevac a obucen ko kanarinac samo da skrene paznju.Isto je u zivotinjskom svetu,dominantne muzijake biraju zenke a mali prgavi se samo ku.ce nebi li skrenuli paznju i malo umirili komplekse.To je tako i nemojte misliti da smo daleko od zivotinja!

nemanja

pre 9 godina

cinjenica je samo da su mali iskompleksiraniji i cesto se pumpaju po teretanama da nadomeste visinu.. mozda je 10% ljudi u teretani preko 190 jer nemaju problem sa tim. ja sam malo puniji, al sam "visok i crn" i to me "vadi" .. mnogi nebi rekli da sam imao vise duzih veza.. al nije sve u izlgedu, treba imati pricu :) to je cinjenica..

Samo realno

pre 9 godina

@ ... ali mi odgovara muskarac od 190 i vise, ali ne i preko 195. Nisam iskompleksirana, samo realna.
(zena pauk, 31. avgust 2014 22:15)

Dakle odgovaraju Vam samo muskarci visine izmedju 190 cm i 195 cm.
Hm, a kako mora da im se zove askurdjel?

robokap

pre 9 godina

"Kloni se brkate zene i nizkog muskarca"
(M, 31. avgust 2014 21:09) malo si pogresio/la. Kloni se brkate zene i cosavog muskarca :)

Zivot prema Dott-u

pre 9 godina

Najbolja visina za muskarce je od 180 do 190cm. Nizi rastom kao i izrazito visoki najcesce imaju komplekse proizisle iz te cinjenice, oni izrazito visoki jer su nezgrapni, dok oni niski, zbog toga sto mogu da im jedu burek s glave, doduse na to je Dzej rekao "ali za jogurt zato mora da klekne", mozda nekome duhovito, ali ja bih rekao prosto, iz toga se vidi postojanje kompleksa ipak. Da je sredina zlatna, ovo je jos jedan dokaz.

niska i obrazovana!!!!

pre 9 godina

Ja sam niska, muz visok, u braku smo 20godina plus 3 godine pre braka imamo 3 deci vernijeg coveka od svog visokog muza ne poznajem.

Splata

pre 9 godina

Nizak muskarac je roba sa greskom. Koja riba moze da se pali na kepeca? Jedino ako ima lovu, ili ako i nju niko drugi nece.
(hedonista, 31. avgust 2014 17:27)

Da oni su roba s greškom a zato smo mi visoki Srbi toliko pametniji, uspešniji, vredniji i radniji nego milioni Japanaca i Korejanaca. Pri tom njihov Samsung je bar 4 puta vredniji nego BDP cele Srbije...
I da oni su roba sa greškom...

milan

pre 9 godina

Ja sam visok 180cm i volim omanje žene do 165cm.Međutim,meni su se uvek više nabacivale one od 175cm i više,a takve me nikada nisu privlačile,pa i kada bi bile zgodne.Sve se bojim da ću na kraju,ipak,da završim sa nekom od 175cm...šmrc

povremeni komentator

pre 9 godina

@Kepec, obicno ne saljem komentare i ne odgovaram ali tebi moram da odgovorim. Ljudi na Balkanu nisu visoki zato sto zene vole samo "orangutane" pa se sa njima "pare" vec zbog genetike. Ne uzmi za zlo ako sam pogresio ali mi se cini da je dinarski tip gena odgovoran za visoke i krupne ljude. A genetika je jedna cudna kombinacija tako da sta kome zapadne(od visokih roditelja niska deca i obrnuto). Pozdrav :)

ja

pre 9 godina

Ljudi moji, da ne prosipam neke filozofije ovde... ja sam osoba kojoj je sve ok, samo da si ok covek, ne obracam paznju ni na dzep ni na visinu. U zivotu poznajem 3 niska muskarca, jedan pati od anksioznosti i u kriticnom je psihickom stanju godinama, drugi glumi macoa i fizicki maltretira zenu, a treci slicno drugom, ne maltretira zenu fizicki, ali psihicki je ubija svojim pravilima i kontrolama. I ta neka potreba za dokazivanjem kod niskih muskaraca me uzasno nervira. Cast izizecima.

Kepec

pre 9 godina

Normalno da su visi muskarci na prvu privlacniji nekim djevojkama..nekim!!Samo sto je to ‘‘nekim’’kod nas 90% a negdje vani 10 %..i normalno da to i nizi decaci tinejdjeri primete i na neke to utice kroz manjak samopouzdanja..Sto je i normalno,ako si odbijen vise puta od cure a na kraju ona zavrsi sa nekim orangutanom,polupismenim,nadobudnim..onda razmisljas,pa jeli samo to bitno?Pa gdje su one zenske price,hocu momka da je duhovit,lijep,pazljiv!!!? Zato i jesmo medju najvisim narodima,jer je to kod nas jako izrazeno..da se djevojka ispodprosjecne visine uda za momka nadprosjecne visine..i kakva ce njihova djeca biti??Pa bar je to jednostavno zashvatiti...i tako generacijama i generacijama.. A talijani maleni,normalno tamo je curama oduvjek kavalijer,duhovit i sa stilom uvjek bio privlacniji od neke sirovine pa nisu ni ‘narasli’ tokom generacija..

Jose Alvelade

pre 9 godina

Biraju manje obrazovane sa manjom platom....meni je to potvrda ranijih istrazivanja o kompleksima niskih ljudi. Ali neeverovatno je da je vecina niskih muskaraca jaaako pricljivo, muvaju na sve strane zaskacu sve zivo kao petlici. Imam niskog ortaka I znam sta pricam I uglavnom je simpatican devojkama ali nista vise od toga, ponekad mu se posreci zbog upornosti.

zena pauk

pre 9 godina

@boca 77
Visoka sam 178 i volim da nosim lepe salonke 10cm, poslovne su a i za izlazak su. Platforme prezirem i nikad ih ne bih obula. Da, naravno da mi je vazan kvalitet i ksrakter muskarca, ali mi odgovara muskarac od 190 i vise, ali ne i preko 195. Nisam iskompleksirana, samo realna. Nizi muskarci su ok, ali volim da se podignem na prstima kad se lnubim. Nizi muskarci odgovaraju nizim zenama i to je sve super!

blackdog

pre 9 godina

Smesno istrazivanje a komentari, maltene, jezivi. Doduse, nista novo. Komentari su uvek grozni i bas se cesto pitam gde se nadjose svi ovi komentatori na jednom mestu. S obzirom da imam malo dete svaki dan smo u parku i druzimo se sa drugom decom i njihovim roditeljima. I znate sta, mozete videti visoke muskarce sa niskim zenama, debeljusne zene sa mrsavim muzevima, zene koje su vise od svojih muzeva, lepe i ne bas lepe parove, niske i visoke, punacke i vitke i muskarce i zene. I svi oni, za razliku od vas, zive zivot. Smeju se, zabavljaju, vole, grle, ljube...ah, da, zaboravih, garant "imaju para" jer je nemoguce da se neko voli ako nije bogat, lep, visok i zgodan, zar ne?

mira

pre 9 godina

Ne znam zašto, ali ovo me je podsetilo na priču o šimpanzama i gorilama. Nadam se da se niko neće uvrediti, reč je o prirodi. Elem, priroda je udesila da šimpanze imaju znatno veće testise od gorila iako su mnogi sitniji. I jednim i drugim je cilj da ostave potomstvo i produže vrstu. Gorila vrlo lako nalazi ženku i ona mu je uvek dostupna i raspoložena. S druge strane, šimpanza nije te sreće, pa pokušava na sve strane, ne bi li došao do potomstva, a priroda mu je za uzvrat dala pun šaržer municije.

santimetar

pre 9 godina

ljudi moji ja ne znam koja je pomama zenskih za visokima ali ja sam 196 i realno da sam bar 10 cm ili 15 nizi dao bi sve. obuca se slabo nalazi a ljude starije od mene gledam s visoka i to me zivcira. da ne pricam o tome da roditelji imaju svemirska ocekivanja o vama kada.ste.visoki. VISINA JE PROBLEM !

Mecena

pre 9 godina

Sa prosečnom visinom od preko 180 cm, naši muškarci su među najvišim u svetu, tek kada odemo u svet vidimo koliko smo ustvari visoki. Ne mislim da nam je to neki poseban plus. Izlazio sam sa par holivudskih "glumica u pokušaju". Fotomodeli i male uloge, ništa značajno. Na ekranu i na fotografijama izgledaju fenomenalno. Ali kada stanu pored tebe, sve su bile jako niske i sitne. Dok su na štiklama još nekako, ali kada se izujete stvarno izgleda smešno, osećate se pored njih kao gorila.
Ceo muški deo Holivuda je ustvari za naše pojmove nizak, zato i prolaze tako niske glumice. Međutim, nisam primetio da su holivudski muškarci materijal za brak.

irony

pre 9 godina

nikad ali nikad nisam obracala paznju na visinu, kao ni cure u mom okruzenju, bitnije su mi npr crte lice. nerijetko mi se desavalo da mi se svidi neko nizi od mene, ne razumijem zasto to predstavljate kao nesto tragicno. znam momke koji su veci frajeri, šarmeri, dzentlmeni visine do1.70 nego oni od dva m koji bukvalno mogu da imaju curu koju pozele.

Mari

pre 9 godina

Znam jednog nižeg, žena ga ostavila jer je varao više puta, a troje dece... Tuga za decu, ali on se snašao a novom devojkom i baš ga briga.

Petar_Veliki

pre 9 godina

Kakve gluposti. Tako nesto moze da se plasira samo u Srbiji gde sve vrvi od sveopsteg ludila, beznadja, gluposti i primitivizma. Vecini je vazno kako izgleda i koliko para ima. Para uglavnom nema, a samo glupaci misli da je sve u spoljnem izgledu. Zato na svakom koraku su sponzoruse i nabildovani visoki kriminalci, koji su novi model za lepotu i snagu. Uzas!
Odumirete duhovno i bioloski zagarantovano.

Djordje

pre 9 godina

Ja sam nizak muskarac i nikada se nisam osetio diskriminisano. Za toliko opterecenost visinom saznao sam na internetu. Mogu da zamislim kako je nekom tinejdzeru koji ovo cita, a ciji dusevni razvoj je tek poceo. A, iskreno, stvarno ne razumem ljude koji dodju ovde i komentarisu o sebi u superlativu, da li vi ljudi imate posao, porodicu, devojku, neki hobi?
Mene to ne vredja, jer svako ima pravo da bira i da mu se svidjaju razlicite stvari, ali zasto ste dozvolili sebi da vam Tumblr i ostali sajtovi upravljaju kriterijumima? Zasto mislite da ste svi vi mamine princeze/mamini princevi koji su zasluzili sve najbolje u zivotu i koji ne pristaju ni na kakve kompromise? Svi mi imamo milion mana, ali najbitnije je biti covek.

mia b.

pre 9 godina

Ja sam na ozbiljnim stiklama, a opasno izgledam na istima, oko 195-197 cm, tako da je sve ispod i malo preko toga - nisko pa nisko.
Preko toga je, jbg, retko i mahom bangavo, cast izuzecima.
TAko da decaci moji nemojte se time uopce opterecivati, ima bitnijih aduta/stvari/duzina. Ko to ne shvati do 16-17-18, džaba - njemu ce sve ostai predaleko i previsoko i stalno ce nesto meriti.

mama

pre 9 godina

AKO se ,,bira, manje obrazovana i ona koja zarađuje manje, da bi mogla da bude,,reduša,, a on,,mačo,, u sopstvenim očima NERADI LI SE TO U STVARI O VELIKOM KOMPLEKSU.NEKAŽE SE BEZ VEZE ,,U MALIM FLAŠICAMA ČUVA SE OTROV,,.Sve poznate javne ličnosti male visine muška populacije imaju sopsvena ,,pravila, kao da se ,,prikažu,, da bi bili,,egal,, sa ostalima, ili nam se čini.I svi imaju,,narav,, za izbegavanje.

Rock

pre 9 godina

Za stabilan brak,okreni obrni ipak je najvažnija lova,jer strast u braku ionako ima ograničen rok trajanja. Visina tu igra sporednu ulogu,pre bih rekao tvrdoća nečega,možda?

serbiangirl

pre 9 godina

Duze ostaju u braku, zene se zenama koje su manje obrazovane, zaradjuju manje para bla bla blaa

Sve to da bi lecili svoje komplekse.

Posebni

pre 9 godina

Potpuno povrsna i neutemeljena teorija. Ispada da je bolji nizi muskarac samo zato sto ima smanjen broj opcija za prevaru zbog fizicke inferiornosti. Po toj logici, oni ne varaju samo zbog toga sto ne mogu. Nisu bas svi muskarci takvi. Ja sa svojih 190 i sasvim solidnim izgledom nikada nisam prevario devojku, iako sam imao puno prilika za to. Relevantni parametri su samo ljubav i karakter. Sve ostalo je nebitno. Da ne pricam o manjku samopouzdanja niskih muskaraca i kako se to odrazava na njihov emotivni odnos...

Ime i prezime!

pre 9 godina

Ja sam nizi muskarac ... ovo bas nije tacno .... ozenio sam se 23 a razveo sa 32 .... ne pada mi napamet da se opet zenim ...i mogu reci da zaradjujem bas dobro ... iznad proseka znatno ...

hedonista

pre 9 godina

ovi mali kompenzuju visinu visinom zarade i to je to, a žene kojima je to dosta baš love takve i tako to
(eto, 31. avgust 2014 16:56)

Nemas ti pojima bato. Ima i niskih sirotana, i visokih sirotana, i suprotno. Nema tu pravila sto se tice love.

u zdravlje sad

pre 9 godina

Ama dokle vise to kako "niski" ili ovakvi navodno "kompenzuju" nedostatke novcem??? SVI hrle na pare, i niski i visoki i lepi i zgodni i muski, a pogotovo zenski, samo sto se to podmuklo primecuje i komentarise s nipodastavanjem.

Inace, kad vidite nisko musko, setite se koliko je lako biti zensko.

logicno

pre 9 godina

Ako si visok i nabildovan, veca interakcija sa zenama usled veceg interesovanja, veca sansa da nesto krene po zlu. Koji patuljak ce da sara, osim ako nema milione pa da nadomesti fizicki izgled...

Sofija

pre 9 godina

Ne sklapajte nikakve poslove sa muskarcem nizim od 170cm. Interesantno je da svi oni niski muskarci u mom okruzenju,kao da su izasli iz ovog teksta.

Sid

pre 9 godina

moje devojke su sve bile vise od mene, obrazovanije i bolje placene i ja sa tim nisam imao problem, mada generalno ljudi moraju da se nadju prvenstveno a ne da posezu za taktikama. kada mi se devojka svidi moram to da kazem pa bla bogata siromasna, visoka niska....treba biti spontan i svoj, mada danas sve vise igra ulogu samo kolicina novca u celoj prici.

lukavo

pre 9 godina

Ne znam da li je istina, ali ovo ima logike i dobra je igra niskih.
Manje obrazovana i to, znaci igraju na sigurno, jer sta ce im britanska princeza, ta ce ionako da vara i sta sve ne.

Djordje

pre 9 godina

Ja sam nizak muskarac i nikada se nisam osetio diskriminisano. Za toliko opterecenost visinom saznao sam na internetu. Mogu da zamislim kako je nekom tinejdzeru koji ovo cita, a ciji dusevni razvoj je tek poceo. A, iskreno, stvarno ne razumem ljude koji dodju ovde i komentarisu o sebi u superlativu, da li vi ljudi imate posao, porodicu, devojku, neki hobi?
Mene to ne vredja, jer svako ima pravo da bira i da mu se svidjaju razlicite stvari, ali zasto ste dozvolili sebi da vam Tumblr i ostali sajtovi upravljaju kriterijumima? Zasto mislite da ste svi vi mamine princeze/mamini princevi koji su zasluzili sve najbolje u zivotu i koji ne pristaju ni na kakve kompromise? Svi mi imamo milion mana, ali najbitnije je biti covek.

lukavo

pre 9 godina

Ne znam da li je istina, ali ovo ima logike i dobra je igra niskih.
Manje obrazovana i to, znaci igraju na sigurno, jer sta ce im britanska princeza, ta ce ionako da vara i sta sve ne.

hedonista

pre 9 godina

ovi mali kompenzuju visinu visinom zarade i to je to, a žene kojima je to dosta baš love takve i tako to
(eto, 31. avgust 2014 16:56)

Nemas ti pojima bato. Ima i niskih sirotana, i visokih sirotana, i suprotno. Nema tu pravila sto se tice love.

Posebni

pre 9 godina

Potpuno povrsna i neutemeljena teorija. Ispada da je bolji nizi muskarac samo zato sto ima smanjen broj opcija za prevaru zbog fizicke inferiornosti. Po toj logici, oni ne varaju samo zbog toga sto ne mogu. Nisu bas svi muskarci takvi. Ja sa svojih 190 i sasvim solidnim izgledom nikada nisam prevario devojku, iako sam imao puno prilika za to. Relevantni parametri su samo ljubav i karakter. Sve ostalo je nebitno. Da ne pricam o manjku samopouzdanja niskih muskaraca i kako se to odrazava na njihov emotivni odnos...

Petar_Veliki

pre 9 godina

Kakve gluposti. Tako nesto moze da se plasira samo u Srbiji gde sve vrvi od sveopsteg ludila, beznadja, gluposti i primitivizma. Vecini je vazno kako izgleda i koliko para ima. Para uglavnom nema, a samo glupaci misli da je sve u spoljnem izgledu. Zato na svakom koraku su sponzoruse i nabildovani visoki kriminalci, koji su novi model za lepotu i snagu. Uzas!
Odumirete duhovno i bioloski zagarantovano.

irony

pre 9 godina

nikad ali nikad nisam obracala paznju na visinu, kao ni cure u mom okruzenju, bitnije su mi npr crte lice. nerijetko mi se desavalo da mi se svidi neko nizi od mene, ne razumijem zasto to predstavljate kao nesto tragicno. znam momke koji su veci frajeri, šarmeri, dzentlmeni visine do1.70 nego oni od dva m koji bukvalno mogu da imaju curu koju pozele.

Sid

pre 9 godina

moje devojke su sve bile vise od mene, obrazovanije i bolje placene i ja sa tim nisam imao problem, mada generalno ljudi moraju da se nadju prvenstveno a ne da posezu za taktikama. kada mi se devojka svidi moram to da kazem pa bla bogata siromasna, visoka niska....treba biti spontan i svoj, mada danas sve vise igra ulogu samo kolicina novca u celoj prici.

santimetar

pre 9 godina

ljudi moji ja ne znam koja je pomama zenskih za visokima ali ja sam 196 i realno da sam bar 10 cm ili 15 nizi dao bi sve. obuca se slabo nalazi a ljude starije od mene gledam s visoka i to me zivcira. da ne pricam o tome da roditelji imaju svemirska ocekivanja o vama kada.ste.visoki. VISINA JE PROBLEM !

Ime i prezime!

pre 9 godina

Ja sam nizi muskarac ... ovo bas nije tacno .... ozenio sam se 23 a razveo sa 32 .... ne pada mi napamet da se opet zenim ...i mogu reci da zaradjujem bas dobro ... iznad proseka znatno ...

Mari

pre 9 godina

Znam jednog nižeg, žena ga ostavila jer je varao više puta, a troje dece... Tuga za decu, ali on se snašao a novom devojkom i baš ga briga.

Mecena

pre 9 godina

Sa prosečnom visinom od preko 180 cm, naši muškarci su među najvišim u svetu, tek kada odemo u svet vidimo koliko smo ustvari visoki. Ne mislim da nam je to neki poseban plus. Izlazio sam sa par holivudskih "glumica u pokušaju". Fotomodeli i male uloge, ništa značajno. Na ekranu i na fotografijama izgledaju fenomenalno. Ali kada stanu pored tebe, sve su bile jako niske i sitne. Dok su na štiklama još nekako, ali kada se izujete stvarno izgleda smešno, osećate se pored njih kao gorila.
Ceo muški deo Holivuda je ustvari za naše pojmove nizak, zato i prolaze tako niske glumice. Međutim, nisam primetio da su holivudski muškarci materijal za brak.

mira

pre 9 godina

Ne znam zašto, ali ovo me je podsetilo na priču o šimpanzama i gorilama. Nadam se da se niko neće uvrediti, reč je o prirodi. Elem, priroda je udesila da šimpanze imaju znatno veće testise od gorila iako su mnogi sitniji. I jednim i drugim je cilj da ostave potomstvo i produže vrstu. Gorila vrlo lako nalazi ženku i ona mu je uvek dostupna i raspoložena. S druge strane, šimpanza nije te sreće, pa pokušava na sve strane, ne bi li došao do potomstva, a priroda mu je za uzvrat dala pun šaržer municije.

Kepec

pre 9 godina

Normalno da su visi muskarci na prvu privlacniji nekim djevojkama..nekim!!Samo sto je to ‘‘nekim’’kod nas 90% a negdje vani 10 %..i normalno da to i nizi decaci tinejdjeri primete i na neke to utice kroz manjak samopouzdanja..Sto je i normalno,ako si odbijen vise puta od cure a na kraju ona zavrsi sa nekim orangutanom,polupismenim,nadobudnim..onda razmisljas,pa jeli samo to bitno?Pa gdje su one zenske price,hocu momka da je duhovit,lijep,pazljiv!!!? Zato i jesmo medju najvisim narodima,jer je to kod nas jako izrazeno..da se djevojka ispodprosjecne visine uda za momka nadprosjecne visine..i kakva ce njihova djeca biti??Pa bar je to jednostavno zashvatiti...i tako generacijama i generacijama.. A talijani maleni,normalno tamo je curama oduvjek kavalijer,duhovit i sa stilom uvjek bio privlacniji od neke sirovine pa nisu ni ‘narasli’ tokom generacija..

zena pauk

pre 9 godina

@boca 77
Visoka sam 178 i volim da nosim lepe salonke 10cm, poslovne su a i za izlazak su. Platforme prezirem i nikad ih ne bih obula. Da, naravno da mi je vazan kvalitet i ksrakter muskarca, ali mi odgovara muskarac od 190 i vise, ali ne i preko 195. Nisam iskompleksirana, samo realna. Nizi muskarci su ok, ali volim da se podignem na prstima kad se lnubim. Nizi muskarci odgovaraju nizim zenama i to je sve super!

Rock

pre 9 godina

Za stabilan brak,okreni obrni ipak je najvažnija lova,jer strast u braku ionako ima ograničen rok trajanja. Visina tu igra sporednu ulogu,pre bih rekao tvrdoća nečega,možda?

jana

pre 9 godina

Komentari su skandalozni.Nije ni cudo sto je vecina i devojaka i momaka samo.Niste ni zasluzili.Glupi ste i povrsni...Ja sam 173 a moj dugogodisnji decko 170 ...I prelepo nam je...Kakva visina i oastale gluposti, to je samo za isprazne ljude koji se u nedostatku dobrih osobina hvataju za ono sto jedino imaju- visinu ,pa se drze toga ko pijan plota.Kolicina gluposti u komentarima je nemerljiva.Sramim se u njihovo ime...

u zdravlje sad

pre 9 godina

Ama dokle vise to kako "niski" ili ovakvi navodno "kompenzuju" nedostatke novcem??? SVI hrle na pare, i niski i visoki i lepi i zgodni i muski, a pogotovo zenski, samo sto se to podmuklo primecuje i komentarise s nipodastavanjem.

Inace, kad vidite nisko musko, setite se koliko je lako biti zensko.

Splata

pre 9 godina

Nizak muskarac je roba sa greskom. Koja riba moze da se pali na kepeca? Jedino ako ima lovu, ili ako i nju niko drugi nece.
(hedonista, 31. avgust 2014 17:27)

Da oni su roba s greškom a zato smo mi visoki Srbi toliko pametniji, uspešniji, vredniji i radniji nego milioni Japanaca i Korejanaca. Pri tom njihov Samsung je bar 4 puta vredniji nego BDP cele Srbije...
I da oni su roba sa greškom...

blackdog

pre 9 godina

Smesno istrazivanje a komentari, maltene, jezivi. Doduse, nista novo. Komentari su uvek grozni i bas se cesto pitam gde se nadjose svi ovi komentatori na jednom mestu. S obzirom da imam malo dete svaki dan smo u parku i druzimo se sa drugom decom i njihovim roditeljima. I znate sta, mozete videti visoke muskarce sa niskim zenama, debeljusne zene sa mrsavim muzevima, zene koje su vise od svojih muzeva, lepe i ne bas lepe parove, niske i visoke, punacke i vitke i muskarce i zene. I svi oni, za razliku od vas, zive zivot. Smeju se, zabavljaju, vole, grle, ljube...ah, da, zaboravih, garant "imaju para" jer je nemoguce da se neko voli ako nije bogat, lep, visok i zgodan, zar ne?

mia b.

pre 9 godina

Ja sam na ozbiljnim stiklama, a opasno izgledam na istima, oko 195-197 cm, tako da je sve ispod i malo preko toga - nisko pa nisko.
Preko toga je, jbg, retko i mahom bangavo, cast izuzecima.
TAko da decaci moji nemojte se time uopce opterecivati, ima bitnijih aduta/stvari/duzina. Ko to ne shvati do 16-17-18, džaba - njemu ce sve ostai predaleko i previsoko i stalno ce nesto meriti.

emma

pre 9 godina

tražila sam visokog, crnog sa 190cm i više, a već 5 god sam sa plavim, relativno niskim 170cm višim od mene svega 5cm, al ga volem :-) kakve štikle i ostalo, ljudi vooooolite se samo je to bitno

Sofija

pre 9 godina

Ne sklapajte nikakve poslove sa muskarcem nizim od 170cm. Interesantno je da svi oni niski muskarci u mom okruzenju,kao da su izasli iz ovog teksta.

mama

pre 9 godina

AKO se ,,bira, manje obrazovana i ona koja zarađuje manje, da bi mogla da bude,,reduša,, a on,,mačo,, u sopstvenim očima NERADI LI SE TO U STVARI O VELIKOM KOMPLEKSU.NEKAŽE SE BEZ VEZE ,,U MALIM FLAŠICAMA ČUVA SE OTROV,,.Sve poznate javne ličnosti male visine muška populacije imaju sopsvena ,,pravila, kao da se ,,prikažu,, da bi bili,,egal,, sa ostalima, ili nam se čini.I svi imaju,,narav,, za izbegavanje.

irony

pre 9 godina

Ako vam je visina i izgled vazan meni je vas onda zao. mada ja nisam relevantna, svojevremeno mi se svidjao momak manji od mene pet cm, a neku noc se zaljubih u momka koji bas bas nije lijep, nije visok, nema trbusnjake i savrsen osmijjeh ali je pametan i od tri sata provedena s njim smijala sam se dva. i sad mi je najljepsi. stvarno mi je zao sto imate predrasude na osnovu izgleda, vas gubitak, pozz!

Jovo

pre 9 godina

Ludo sam bio zaljubljen u jednu devojku. I džaba što su me smatrali inteligentnim, duhovitim, dobrim u duši, džaba što sam pre 30-te god. života sam stekao solidan kapital, džaba što me smatraju zgodnim, a nisam ni nizak (183cm), kad je ona svoju sreću našla sa likom koji sem visine od 195cm ni jedan drugi adut nema - jedva zavrsio vandredno neki zanat, uglavnom sedi namršten i glumi nekog opasnog tipa, a boji se da progovori jer bi shvatili koliko je "mudar". A da mu nema roditelja, ne bi imao od čega da živi ...
Ali devojka je u njega zaljubljena, a nije od onih plitke pameti. Naprotiv. Izuzetno pametna i duhovita.
E zaista nikad neću shvatiti žene ...

logicno

pre 9 godina

Ako si visok i nabildovan, veca interakcija sa zenama usled veceg interesovanja, veca sansa da nesto krene po zlu. Koji patuljak ce da sara, osim ako nema milione pa da nadomesti fizicki izgled...

Samo realno

pre 9 godina

@ ... ali mi odgovara muskarac od 190 i vise, ali ne i preko 195. Nisam iskompleksirana, samo realna.
(zena pauk, 31. avgust 2014 22:15)

Dakle odgovaraju Vam samo muskarci visine izmedju 190 cm i 195 cm.
Hm, a kako mora da im se zove askurdjel?

Pauly Ester

pre 9 godina

Pokazivanje dominacije je jako bitna stvar u nasem drustvu. Naravno na splavovima i slicnim mestima gde se rasirenih ruku peva narodna muzika na sav glas visoki muskarci su dominantniji i to vole da pokazuju. Drugi nacin iskazivanja dominacije je pokazivanje koliko para imas. Treci nacin je nazalost nasilje.
Japanska kultura je totalna suprotnost - oni uvek gledaju da svoje potrebe zanemare zbog drugih (ne upadaju u rec, pricaju tiho za nase pojmove), iako valadaju borilackim vestinama ne koriste to da bi bili dominantni, iako imaju para ne zive rasipnicki nego veoma veoma skromno za nase pojmove (u skucenom prostoru, u hladnim prostorijama - cesto greju samo prostor ispod stola gde sede).

Sem kod tih zena koje idu na posao i na splavove u stiklama od 10 cm visina nije uposte prednost. Ali od tih devojaka me ne deli samo stikla, nego i muzika, nacin oblacenja, smisao zivota i mnogo toga jos...

serbiangirl

pre 9 godina

Duze ostaju u braku, zene se zenama koje su manje obrazovane, zaradjuju manje para bla bla blaa

Sve to da bi lecili svoje komplekse.

Miss S

pre 9 godina

Ja sa svojih 185cm visine uglavnom preferiram momke koji su visi od mene ili moje visine. Nemam sad neku mogucnost izbora.
Preko drugarice sam upoznala jednog decka koji se za moje pojmove moze okarakterisati jedino kao nizak (175cm). To je osoba koja je uspela da me zasmejava celo vece, izuzetno inteligentan, zanimljiv i lep momak. Nazalost, upoznali smo se 2 nedelje ore njegovog preseljenja u Ameriku, pa zbog toga nisam htela nista da zapocinjem.
Poenta mog komentara: devojke, nemojte biti iskljucive. Sve bismo volele nekog zgodnog kosarkasa ali nazalost nema ih dovoljno. Dajte sansu i nekome ko nije vas tip, mozda se prijatno iznenadite.

lila

pre 9 godina

Jedna povelika zena mi je rekla da su one takve ljubomorne na zene prosecne visine i nize, jer mogu biti i sa visim i sa nizim muskarcima
Posto su vec velike, tesko im je da se osecaju zenstveno i malo, pa im treba neki visok da bi naspram njega se osetile zenstveno.
To je kao i sa godinama - ne robujte tome sta kaze okolina, ljudi ima u svim varijacijama, birajte nekoga ko vam odgovara, ne gledajte godine, visinu, novac itd., pa u toj grupi odabrati nekoga. Nije visina nikakva prednost.

marija

pre 9 godina

samo ponudite ljudima osobinu koja satro nesto indicira, dokazuje, odvaja, i oni ce je prihvatiti kao demarkacionu crtu. mogli su to da budu ridjokosi ili krivozubi. ili sirokonosi kao u ruandi ... vecina ce odjednom znati, u retrospektivi naravno, da su "svi ridjokosi koje znam upravo takvi ... " i igranka moze da pocne.

robokap

pre 9 godina

"Kloni se brkate zene i nizkog muskarca"
(M, 31. avgust 2014 21:09) malo si pogresio/la. Kloni se brkate zene i cosavog muskarca :)

niska i obrazovana!!!!

pre 9 godina

Ja sam niska, muz visok, u braku smo 20godina plus 3 godine pre braka imamo 3 deci vernijeg coveka od svog visokog muza ne poznajem.

ja

pre 9 godina

Ljudi moji, da ne prosipam neke filozofije ovde... ja sam osoba kojoj je sve ok, samo da si ok covek, ne obracam paznju ni na dzep ni na visinu. U zivotu poznajem 3 niska muskarca, jedan pati od anksioznosti i u kriticnom je psihickom stanju godinama, drugi glumi macoa i fizicki maltretira zenu, a treci slicno drugom, ne maltretira zenu fizicki, ali psihicki je ubija svojim pravilima i kontrolama. I ta neka potreba za dokazivanjem kod niskih muskaraca me uzasno nervira. Cast izizecima.

povremeni komentator

pre 9 godina

@Kepec, obicno ne saljem komentare i ne odgovaram ali tebi moram da odgovorim. Ljudi na Balkanu nisu visoki zato sto zene vole samo "orangutane" pa se sa njima "pare" vec zbog genetike. Ne uzmi za zlo ako sam pogresio ali mi se cini da je dinarski tip gena odgovoran za visoke i krupne ljude. A genetika je jedna cudna kombinacija tako da sta kome zapadne(od visokih roditelja niska deca i obrnuto). Pozdrav :)

mira

pre 9 godina

Ja sam se dva puta opasno zabljivala u momke čija je visina bila približna mojoj, možda su bili centimetar-dva niži. Ali nešto nije funkcionisalo. Znam da to grozno zvuči, ali biću potpuno iskrena - nisam se osećala dobro kraj njih. Udala sam se za 14 cm višeg od sebe i osećam da smo zajedno celina u fizičkom smislu. Mislim da je prirodno da žene privlače krupniji i viši muškarci i da je to ostatak nasleđa od predaka kada je muškarac zaista morao i fizički da štiti ženu i decu. To važi u čitavom životinjskom svetu, a mi smo njegov deo. Priče palc-prst, prst - palac, visoki neobrazovani orangutan i duhoviti Italijani su ili stereotipi ili posledice kompleksa.

d

pre 9 godina

uvek sam zeleo da budem vislji da bih mogao da kucam na basketu (mada bi jos jaci trip bio da sa istom visinom imam nadljudski odraz :D), ali zbog zena nikada. (mada je tacno da mnoge zene kao osnovnu vrlinu muskog izgleda vide visinu). inace, sa 180 ne znam da l spadam u vise ili nize. u japanu sam bio hadzija, ali ovde sam bio uvek medju poslednjima u vrsti na fizickom.
u svakom slucaju komentar rezultata istrazivanja mi nije jasan. zasto se nizi redje razvode? koliko sam shvatio zbog toga sto sto im ne smeta da odbiju da peru sudove? :P

Drill

pre 9 godina

(Miss S, 02. septembar 2014 08:02)
Ne, grešiš. Isključive i površne su jedino te devojke od 180+ koje i ne gledaju nekoga ko nije viši od njih bar deset centimetara. Džaba meni što su mi visoke devojke ženstvene, kada su snobovi koji na sve gledaju s visine.

Zivot prema Dott-u

pre 9 godina

Najbolja visina za muskarce je od 180 do 190cm. Nizi rastom kao i izrazito visoki najcesce imaju komplekse proizisle iz te cinjenice, oni izrazito visoki jer su nezgrapni, dok oni niski, zbog toga sto mogu da im jedu burek s glave, doduse na to je Dzej rekao "ali za jogurt zato mora da klekne", mozda nekome duhovito, ali ja bih rekao prosto, iz toga se vidi postojanje kompleksa ipak. Da je sredina zlatna, ovo je jos jedan dokaz.

Jose Alvelade

pre 9 godina

Biraju manje obrazovane sa manjom platom....meni je to potvrda ranijih istrazivanja o kompleksima niskih ljudi. Ali neeverovatno je da je vecina niskih muskaraca jaaako pricljivo, muvaju na sve strane zaskacu sve zivo kao petlici. Imam niskog ortaka I znam sta pricam I uglavnom je simpatican devojkama ali nista vise od toga, ponekad mu se posreci zbog upornosti.

Markoni

pre 9 godina

Moja visina je 167cm. I ima istine, tacno je to da mi koji smo niski uglavnom teze dolazimo u priliku da nadjemo devojke. Imao sam do sada(imam 25 godina) jednu vezu. Isto tako, moji ortaci, oni koji su moje visine ili cak nizi niko od njih nije uspevao bas puno u nekim vezama. Ljudi ovde pricaju o kompleksima, o lecenju kompleksa...suvise je ta prica pojednostavljena. Na koju stranu da se okrenemo mi niski, kada uglavnom i niske i visoke devojke gledaju visoke muskarce. :) I tu cinjenicu vise manje svi znaju, a opet se o nama niskima prica kao o nekim 'umisljenim kompleksasima'. Ovi sto pisu u tekstu kako se "niski zene samo sa neobrazovanim zenama"itd. Opet pojednostavljeno. Zenimo se sa onim zenama koje hoce sa nama. Nije to lecenje, nego resavanje problema. Ako imamo problem da nadjemo devojke, zato sto vecina devojaka(i visokih i niskih) zeli visoke muskarce, resenje se samo namece: ici ka onim devojkama kod kojih se mozda moze proci, koje visinu ne gledaju ili koje nemaju prejake kriterijume, ili i same zele da ih neko pozeli. Pa se tako okrecemo, ka onim zenama koje pokazu interesovanje za nas, kod kojih mozemo jos da prodjemo. To uopste ne znaci da te devojke 'ne vrede', vec da je kod njih moguce proci. Pa necu valjda ici mazohisticki glavom kroz zid, kod neke kod koje nemam sanse? Ici cu ka onoj kod koje imam neku sansu. Sta je tu tako nejasno i nelogicno. Isto tako, ta prica kako "niski muskarci trenraju pravila". Zivotni principi nisu povezani sa izgledom.

Mrvica Brbica

pre 9 godina

Koliko ovde ima malih kompleksasa?!Videcemo kad mi odvale minuse.
Pa niski tipovi su duze u braku jer su nizi i samim tim ne smeju da rizikuju da ostanu bez zene jer ko zna sta ce posle a sa druge strane visoki frajeri su svakako sa mnogo vecim izborom pa samim tim i u vecoj mogucnosti da se nadju u situaciji da svrljaju sto se ne retko zavrsi razvodom.Nista ruznije nego kad vidis kompleksasa od 1,7m sa sirinom od 1m,svez iz teretane pa se rasirio za dvojicu,glasan ko pevac a obucen ko kanarinac samo da skrene paznju.Isto je u zivotinjskom svetu,dominantne muzijake biraju zenke a mali prgavi se samo ku.ce nebi li skrenuli paznju i malo umirili komplekse.To je tako i nemojte misliti da smo daleko od zivotinja!

Maks_Bg

pre 9 godina

Fizicki izgled, spoljasnost, kao i spoljasni utisak je pocetno i inicijalno merilo. Merilo, kod odabira, da li ce nekom uopste biti pruzena sansa za dalji kontakt ili ne. Seksualnost je ipak osnovni diskurs, svakog ljudskog bica. Samim tim i njen osnovni parametar-spoljsnjost, fizicka privlacnost. Naravno, to nije jedino, ima tu citav spektar, ali je pri vrhu vaznosti. U tom kontekstu logicno je da nizi muskarci nece biti prioritetna grupa, u koju ce zene gledati. Naravno, izuzetaka uvek ima, ali kao sto je poznato, izuzetci samo potvrdjuju okvirno pravilo. Pitanje kompleksa...potpuno je pogresno tvrditi kako su ljudi sa kompleksima "sami krivi" zbo svojih kompleksa.U konkretnom kontekstu povezanim sa manjkom visine. Niko nije bas sam kriv za komplekse. Komplekse indukuje i ponasanje okoline, prema necijem nedostatku. Kompleks inhibira prema ponasanju okoline, prema reakcijama okoline. Jer, ljudsko bice je interaktivno sa okolinom. I ovisi o prihvacenosti ili neprihvacenosti u okolini. To je podsvesno. U konkretnom kontekstu,i nezainteresovanost zena za niske muskarce ima uticaj na stvaranje kompleksa. Pa zamislimo recimo muskarca od 160cm visine, i jos uz to prosecne gradje, prosecnog ili ispod prosecnog izgleda, ruznjikavog lica, koji nije u mogucnosti da seksualno, fizicki zaintrigira ni jednu zensku osobu, da u njoj probudi seksualnu zelju? I da taj teret nosi ceo zivot. Pa naravno da ce tada da nastupe kompleksi, i gomile drugih frustracija. Ne vidim tu nista cudno.

Ja volim zenu zelenu

pre 9 godina

Imam niskog ortaka I znam sta pricam I uglavnom je simpatican devojkama ali nista vise od toga, ponekad mu se posreci zbog upornosti.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jose Alvelade, 31. avgust 2014 22:44)


Ali zato ti imas 190 i sve ti se kace oko vrata.

kloi

pre 9 godina

Visina nije ni prednost ni mana. Mnoge druge osobine odredjuju coveka.
Gore od svega je kada neko ne moze da prihvati sebe takvog kakav je, kao i ljude oko sebe, pa dolazi do kompleksa i njihovih pratecih pojava, sto nije ni malo prijatno ni privlacno.

visok

pre 9 godina

Gledaj kako ovi niski i pojedine komentatorke nešto pišu da visina mužijaka nije bitna. Sine, ako je devojka 180cm znaš kad će da bude sa tobom ako si 170cm ? Pa nikad. Možeš da imaš facu Džoni Depa, ali džabe. Izađeš u grad sa njom, ona u štiklama još 8,9,10cm, razlika 20cm, realno ružno za videti, i totalno ne ide koliko god se vi trudili da dokažete suprotno. Ako je muško niže od devojke to ne liči ninašta. Tu nema skladnosti pre svega, ti parovi izgledaju loše u javnosti...to je osuđeno na propast.
Visok čovek nikad ne može biti mnogo ružan to zapamtite, i uvek kad se pominje ružnjikavost, uvek je to neki ''mali- debeli- ćelavi '' .
Vi i dalje ne možete da objasnite zašto 9 od 10 devojaka voli visoke?

nemanja

pre 9 godina

cinjenica je samo da su mali iskompleksiraniji i cesto se pumpaju po teretanama da nadomeste visinu.. mozda je 10% ljudi u teretani preko 190 jer nemaju problem sa tim. ja sam malo puniji, al sam "visok i crn" i to me "vadi" .. mnogi nebi rekli da sam imao vise duzih veza.. al nije sve u izlgedu, treba imati pricu :) to je cinjenica..

Đavolji Advokat

pre 9 godina

Ne znam zašto, ali ovo me je podsetilo na priču o šimpanzama i gorilama. Nadam se da se niko neće uvrediti, reč je o prirodi. Elem, priroda je udesila da šimpanze imaju znatno veće testise od gorila iako su mnogi sitniji. I jednim i drugim je cilj da ostave potomstvo i produže vrstu. Gorila vrlo lako nalazi ženku i ona mu je uvek dostupna i raspoložena. S druge strane, šimpanza nije te sreće, pa pokušava na sve strane, ne bi li došao do potomstva, a priroda mu je za uzvrat dala pun šaržer municije.
(mira, 31. avgust 2014 21:51)
E pa Miro, sto se mene tice, ono za testise je tačno, ali i Bogu hvala što me je 'smestio' u GorilaGrupu ;-)

visok

pre 9 godina

Pričao sam sa mnogo devojaka i ni jedna ne voli niske muškarce, sve one žele momke 185cm-200cm +. Čak i niske devojke žele visoke mužijake, a one srednje visine žele nas visoke jer kad se popnu na štikle mi smo im idealni. Zašto žele nas visoke? Prosto, prvo zbog evolutivne strane jer smo zaštitnici, drugo ako ostanu trudne sa nama znaju da će rodite neke košarkaše, odbojkaše u najvi, imamo dobar genetski materijal, pravimo decu koja će imati najbolju genetsku osnovnu. Treće, ako legnu sa nama u krevet znaju da je tu sve na svom mestu(mislim na cm), i razočarenja zbog dužine pojedinih delova tela su retka. Nosimo patike broj 46-48 nema šanse da se razočaraju jer smo ''domaćini''. Obrni okreni, m visoki smo superiorniji od ostatka. Pišem realnost, i nek' se ne uvredi neko, slučajno, jednostavno tako stvari idu.

Dejan

pre 9 godina

Hm, uvek kada procitam recenicu "ljudi imaju problem da prihvate sebe", zapitam se a sta to treba da prihvate? Jel, treba da prihvate nedostatak( to sto su niski), ili to sto su zbog tog nedostatka neprivlacni suprotnom polu?? Ma, svako je svestan sebe, i mislim da niko ne bezi od svog izgleda. Nislim da nema coveka koji nije svestan svog izgleda, makar pred samim sobom. Al prihvatiti to da te niko nece, ajd da se ne lazemo, to teze ide. Prema tome, ljudski je, sasvim je normalno to sto niskim ljudima teze pada to sto nisu privlacni suprotnom polu. Pa svi mi volimo i zelimo da budemo privlacni, zar ne? Znaci,nije problem u prihvatanju cinjenice da neko ima nedostatak, vec u prihvatanju cinjenice da je covek zbog nedostatka seksualno nepozeljan. A to ne mozemo tek tako ocekivati od ljudi, realno. Kao sto je nerealno ocekivati od zna da zele niske muskarce, tako i niske treba razumeti za njihove frustracije. Kao sto neko pre rece, frustracije su logicne, kad seksa nema. Inace, licno nemam problem sa visinom(imam 182cm), al poznajem niske ljude, imam nekoliko drugara, i znam njihovu problematiku. I zaista, reetko koja devojka ih hoce. Namestao sam im neke, ono priblizne njihovim visinima, ili malo vislje, i ...nista. Tako da, ovo sto pise u tekstu..mislim da to bas i nije zivotna praksa. Ne znam ni jednu od mojih poznanica, prijateljica, rodjaka,itd, koje bi bile u vezi ili u braku sa niskim muskarcima. Zaista ne znam. Zato, imam razumevanja za njihove probleme. Razumem ih.

milan

pre 9 godina

Ja sam visok 180cm i volim omanje žene do 165cm.Međutim,meni su se uvek više nabacivale one od 175cm i više,a takve me nikada nisu privlačile,pa i kada bi bile zgodne.Sve se bojim da ću na kraju,ipak,da završim sa nekom od 175cm...šmrc

Bojan

pre 9 godina

Ja sam visok, i mogu reci da sam uvek primecen gde god da se pojavim, naravno mora muskarac biti i lepo gradjen a ne da bude ko paragraf, onda dzabe visina, svaka devojka je volela da "nestane" u mom zagrljaju, sad imam suprugu koja je visoka pa je to malo teze :-) ali i ona voli sto sam visok i sto sam krupan, valjda to zenama instiktivno uliva sigurnost, sve se svodi na urodjene instikte nad kojima nemamo kontrolu, a instikt je da zena bira jake muskarce da bi sa njim imala decu i da taj muskarac moze da zastiti svoju porodicu

Jose Alvelade

pre 9 godina

Ali zato ti imas 190 i sve ti se kace oko vrata. (Ja volim zenu zelenu, 01. septembar 2014 14:06)

Oseca se kompleks ovde. Mora da si ispod 175. Klasican mentalitet malih zadrtih pekinezera "da a sta si ti" "a sta a ti si kao lep" "ajde da vidimo tebe smekeru' itd... Tema su niski muskarci a kao sto si mogao da primetis sebe nisam.pomenuo u komentaru. I da, imam pristojnih 184.

Lale Gator

pre 9 godina

Kod mene u domu ima neki decko koji je visok oko 165 i ponasa se kao neki pekinezer, stalno prica, zbija sale, najpametniji je, uvek ima neke ideje, predloge, u svakom sportu je naj naj, stalno se mota oko devojaka iako vec duze vreme ima devojku koja je jos niza od njega (prilicno sam siguran da ne bude nista sa tim drugim devojkama nego samo pricaju sa njim zato sto je zanimljiv i bezazlen - citaj: nema sanse). Tako da je meni sve to prosto smesno.

Sofija

pre 9 godina

@Jovo Pa necete valjda dozvoliti da vas pobedi takav jedan lik . Nadjite nacin i objasnite devojci da ste bolja prilika. Steta bi bila da propadne pored budale,ako toliko vredi.

Miss S

pre 9 godina

@mikky Mnogo si povrsan. Mia je rekla da je na stiklama oko 195-197cm, to znaci da je oko 185cm u ravnom. A sto se tice toga "sta je nekome zenstveno", recimo samo da je lepota u oku posmatraca. A ti si jako iskljuciva osoba.

prevelika

pre 9 godina

Ja imam 167cm,znači spadam u one srednje ka nižim. Moj prijatelj, koji je najbolja osoba na svetu, divnoća koju obožavam, volim, cenim i poštujem ima jedva , možda 170cm. Kaže za sebe da je nizak, da teško nalazi devojke..Ja sam mu ispred nosa, postoji nešto medju nama, ali , ja sam ''prevelika ''za njegove pojmove (previsoka?!) i ajd sad budi pametan.

Dragana Prodanovic Peric

pre 9 godina

Prihvatite da vas nece svako. Birajte spram sebe. Ima mnogo gorih osobina od male visine. Pa ljudi su debeli, ruzni, hendikepirani, glupi, zli... Po vama oni ne bi trebalo da imaju partnera??? Neka je 160-170, ali da voli sebe takvog kakav je, da je pametan, sposoban. Sta vam je sa tih par cm? Gori je nedostatak cm dole.

mia b.

pre 9 godina

Ja sam na ozbiljnim stiklama, a opasno izgledam na istima, oko 195-197 cm, tako da je sve ispod i malo preko toga - nisko pa nisko.
Preko toga je, jbg, retko i mahom bangavo, cast izuzecima.
TAko da decaci moji nemojte se time uopce opterecivati, ima bitnijih aduta/stvari/duzina. Ko to ne shvati do 16-17-18, džaba - njemu ce sve ostai predaleko i previsoko i stalno ce nesto meriti.

logicno

pre 9 godina

Ako si visok i nabildovan, veca interakcija sa zenama usled veceg interesovanja, veca sansa da nesto krene po zlu. Koji patuljak ce da sara, osim ako nema milione pa da nadomesti fizicki izgled...

Sofija

pre 9 godina

Ne sklapajte nikakve poslove sa muskarcem nizim od 170cm. Interesantno je da svi oni niski muskarci u mom okruzenju,kao da su izasli iz ovog teksta.

serbiangirl

pre 9 godina

Duze ostaju u braku, zene se zenama koje su manje obrazovane, zaradjuju manje para bla bla blaa

Sve to da bi lecili svoje komplekse.

zena pauk

pre 9 godina

@boca 77
Visoka sam 178 i volim da nosim lepe salonke 10cm, poslovne su a i za izlazak su. Platforme prezirem i nikad ih ne bih obula. Da, naravno da mi je vazan kvalitet i ksrakter muskarca, ali mi odgovara muskarac od 190 i vise, ali ne i preko 195. Nisam iskompleksirana, samo realna. Nizi muskarci su ok, ali volim da se podignem na prstima kad se lnubim. Nizi muskarci odgovaraju nizim zenama i to je sve super!

Kepec

pre 9 godina

Normalno da su visi muskarci na prvu privlacniji nekim djevojkama..nekim!!Samo sto je to ‘‘nekim’’kod nas 90% a negdje vani 10 %..i normalno da to i nizi decaci tinejdjeri primete i na neke to utice kroz manjak samopouzdanja..Sto je i normalno,ako si odbijen vise puta od cure a na kraju ona zavrsi sa nekim orangutanom,polupismenim,nadobudnim..onda razmisljas,pa jeli samo to bitno?Pa gdje su one zenske price,hocu momka da je duhovit,lijep,pazljiv!!!? Zato i jesmo medju najvisim narodima,jer je to kod nas jako izrazeno..da se djevojka ispodprosjecne visine uda za momka nadprosjecne visine..i kakva ce njihova djeca biti??Pa bar je to jednostavno zashvatiti...i tako generacijama i generacijama.. A talijani maleni,normalno tamo je curama oduvjek kavalijer,duhovit i sa stilom uvjek bio privlacniji od neke sirovine pa nisu ni ‘narasli’ tokom generacija..

visok

pre 9 godina

Pričao sam sa mnogo devojaka i ni jedna ne voli niske muškarce, sve one žele momke 185cm-200cm +. Čak i niske devojke žele visoke mužijake, a one srednje visine žele nas visoke jer kad se popnu na štikle mi smo im idealni. Zašto žele nas visoke? Prosto, prvo zbog evolutivne strane jer smo zaštitnici, drugo ako ostanu trudne sa nama znaju da će rodite neke košarkaše, odbojkaše u najvi, imamo dobar genetski materijal, pravimo decu koja će imati najbolju genetsku osnovnu. Treće, ako legnu sa nama u krevet znaju da je tu sve na svom mestu(mislim na cm), i razočarenja zbog dužine pojedinih delova tela su retka. Nosimo patike broj 46-48 nema šanse da se razočaraju jer smo ''domaćini''. Obrni okreni, m visoki smo superiorniji od ostatka. Pišem realnost, i nek' se ne uvredi neko, slučajno, jednostavno tako stvari idu.

Rock

pre 9 godina

Za stabilan brak,okreni obrni ipak je najvažnija lova,jer strast u braku ionako ima ograničen rok trajanja. Visina tu igra sporednu ulogu,pre bih rekao tvrdoća nečega,možda?

santimetar

pre 9 godina

ljudi moji ja ne znam koja je pomama zenskih za visokima ali ja sam 196 i realno da sam bar 10 cm ili 15 nizi dao bi sve. obuca se slabo nalazi a ljude starije od mene gledam s visoka i to me zivcira. da ne pricam o tome da roditelji imaju svemirska ocekivanja o vama kada.ste.visoki. VISINA JE PROBLEM !

visok

pre 9 godina

Gledaj kako ovi niski i pojedine komentatorke nešto pišu da visina mužijaka nije bitna. Sine, ako je devojka 180cm znaš kad će da bude sa tobom ako si 170cm ? Pa nikad. Možeš da imaš facu Džoni Depa, ali džabe. Izađeš u grad sa njom, ona u štiklama još 8,9,10cm, razlika 20cm, realno ružno za videti, i totalno ne ide koliko god se vi trudili da dokažete suprotno. Ako je muško niže od devojke to ne liči ninašta. Tu nema skladnosti pre svega, ti parovi izgledaju loše u javnosti...to je osuđeno na propast.
Visok čovek nikad ne može biti mnogo ružan to zapamtite, i uvek kad se pominje ružnjikavost, uvek je to neki ''mali- debeli- ćelavi '' .
Vi i dalje ne možete da objasnite zašto 9 od 10 devojaka voli visoke?

lukavo

pre 9 godina

Ne znam da li je istina, ali ovo ima logike i dobra je igra niskih.
Manje obrazovana i to, znaci igraju na sigurno, jer sta ce im britanska princeza, ta ce ionako da vara i sta sve ne.

mama

pre 9 godina

AKO se ,,bira, manje obrazovana i ona koja zarađuje manje, da bi mogla da bude,,reduša,, a on,,mačo,, u sopstvenim očima NERADI LI SE TO U STVARI O VELIKOM KOMPLEKSU.NEKAŽE SE BEZ VEZE ,,U MALIM FLAŠICAMA ČUVA SE OTROV,,.Sve poznate javne ličnosti male visine muška populacije imaju sopsvena ,,pravila, kao da se ,,prikažu,, da bi bili,,egal,, sa ostalima, ili nam se čini.I svi imaju,,narav,, za izbegavanje.

Jose Alvelade

pre 9 godina

Ali zato ti imas 190 i sve ti se kace oko vrata. (Ja volim zenu zelenu, 01. septembar 2014 14:06)

Oseca se kompleks ovde. Mora da si ispod 175. Klasican mentalitet malih zadrtih pekinezera "da a sta si ti" "a sta a ti si kao lep" "ajde da vidimo tebe smekeru' itd... Tema su niski muskarci a kao sto si mogao da primetis sebe nisam.pomenuo u komentaru. I da, imam pristojnih 184.

Mecena

pre 9 godina

Sa prosečnom visinom od preko 180 cm, naši muškarci su među najvišim u svetu, tek kada odemo u svet vidimo koliko smo ustvari visoki. Ne mislim da nam je to neki poseban plus. Izlazio sam sa par holivudskih "glumica u pokušaju". Fotomodeli i male uloge, ništa značajno. Na ekranu i na fotografijama izgledaju fenomenalno. Ali kada stanu pored tebe, sve su bile jako niske i sitne. Dok su na štiklama još nekako, ali kada se izujete stvarno izgleda smešno, osećate se pored njih kao gorila.
Ceo muški deo Holivuda je ustvari za naše pojmove nizak, zato i prolaze tako niske glumice. Međutim, nisam primetio da su holivudski muškarci materijal za brak.

Posebni

pre 9 godina

Potpuno povrsna i neutemeljena teorija. Ispada da je bolji nizi muskarac samo zato sto ima smanjen broj opcija za prevaru zbog fizicke inferiornosti. Po toj logici, oni ne varaju samo zbog toga sto ne mogu. Nisu bas svi muskarci takvi. Ja sa svojih 190 i sasvim solidnim izgledom nikada nisam prevario devojku, iako sam imao puno prilika za to. Relevantni parametri su samo ljubav i karakter. Sve ostalo je nebitno. Da ne pricam o manjku samopouzdanja niskih muskaraca i kako se to odrazava na njihov emotivni odnos...

Lale Gator

pre 9 godina

Kod mene u domu ima neki decko koji je visok oko 165 i ponasa se kao neki pekinezer, stalno prica, zbija sale, najpametniji je, uvek ima neke ideje, predloge, u svakom sportu je naj naj, stalno se mota oko devojaka iako vec duze vreme ima devojku koja je jos niza od njega (prilicno sam siguran da ne bude nista sa tim drugim devojkama nego samo pricaju sa njim zato sto je zanimljiv i bezazlen - citaj: nema sanse). Tako da je meni sve to prosto smesno.

Mrvica Brbica

pre 9 godina

Koliko ovde ima malih kompleksasa?!Videcemo kad mi odvale minuse.
Pa niski tipovi su duze u braku jer su nizi i samim tim ne smeju da rizikuju da ostanu bez zene jer ko zna sta ce posle a sa druge strane visoki frajeri su svakako sa mnogo vecim izborom pa samim tim i u vecoj mogucnosti da se nadju u situaciji da svrljaju sto se ne retko zavrsi razvodom.Nista ruznije nego kad vidis kompleksasa od 1,7m sa sirinom od 1m,svez iz teretane pa se rasirio za dvojicu,glasan ko pevac a obucen ko kanarinac samo da skrene paznju.Isto je u zivotinjskom svetu,dominantne muzijake biraju zenke a mali prgavi se samo ku.ce nebi li skrenuli paznju i malo umirili komplekse.To je tako i nemojte misliti da smo daleko od zivotinja!

Bojan

pre 9 godina

Ja sam visok, i mogu reci da sam uvek primecen gde god da se pojavim, naravno mora muskarac biti i lepo gradjen a ne da bude ko paragraf, onda dzabe visina, svaka devojka je volela da "nestane" u mom zagrljaju, sad imam suprugu koja je visoka pa je to malo teze :-) ali i ona voli sto sam visok i sto sam krupan, valjda to zenama instiktivno uliva sigurnost, sve se svodi na urodjene instikte nad kojima nemamo kontrolu, a instikt je da zena bira jake muskarce da bi sa njim imala decu i da taj muskarac moze da zastiti svoju porodicu

u zdravlje sad

pre 9 godina

Ama dokle vise to kako "niski" ili ovakvi navodno "kompenzuju" nedostatke novcem??? SVI hrle na pare, i niski i visoki i lepi i zgodni i muski, a pogotovo zenski, samo sto se to podmuklo primecuje i komentarise s nipodastavanjem.

Inace, kad vidite nisko musko, setite se koliko je lako biti zensko.

Petar_Veliki

pre 9 godina

Kakve gluposti. Tako nesto moze da se plasira samo u Srbiji gde sve vrvi od sveopsteg ludila, beznadja, gluposti i primitivizma. Vecini je vazno kako izgleda i koliko para ima. Para uglavnom nema, a samo glupaci misli da je sve u spoljnem izgledu. Zato na svakom koraku su sponzoruse i nabildovani visoki kriminalci, koji su novi model za lepotu i snagu. Uzas!
Odumirete duhovno i bioloski zagarantovano.

Ime i prezime!

pre 9 godina

Ja sam nizi muskarac ... ovo bas nije tacno .... ozenio sam se 23 a razveo sa 32 .... ne pada mi napamet da se opet zenim ...i mogu reci da zaradjujem bas dobro ... iznad proseka znatno ...

milan

pre 9 godina

Ja sam visok 180cm i volim omanje žene do 165cm.Međutim,meni su se uvek više nabacivale one od 175cm i više,a takve me nikada nisu privlačile,pa i kada bi bile zgodne.Sve se bojim da ću na kraju,ipak,da završim sa nekom od 175cm...šmrc

mira

pre 9 godina

Ja sam se dva puta opasno zabljivala u momke čija je visina bila približna mojoj, možda su bili centimetar-dva niži. Ali nešto nije funkcionisalo. Znam da to grozno zvuči, ali biću potpuno iskrena - nisam se osećala dobro kraj njih. Udala sam se za 14 cm višeg od sebe i osećam da smo zajedno celina u fizičkom smislu. Mislim da je prirodno da žene privlače krupniji i viši muškarci i da je to ostatak nasleđa od predaka kada je muškarac zaista morao i fizički da štiti ženu i decu. To važi u čitavom životinjskom svetu, a mi smo njegov deo. Priče palc-prst, prst - palac, visoki neobrazovani orangutan i duhoviti Italijani su ili stereotipi ili posledice kompleksa.

mira

pre 9 godina

Ne znam zašto, ali ovo me je podsetilo na priču o šimpanzama i gorilama. Nadam se da se niko neće uvrediti, reč je o prirodi. Elem, priroda je udesila da šimpanze imaju znatno veće testise od gorila iako su mnogi sitniji. I jednim i drugim je cilj da ostave potomstvo i produže vrstu. Gorila vrlo lako nalazi ženku i ona mu je uvek dostupna i raspoložena. S druge strane, šimpanza nije te sreće, pa pokušava na sve strane, ne bi li došao do potomstva, a priroda mu je za uzvrat dala pun šaržer municije.

Zivot prema Dott-u

pre 9 godina

Najbolja visina za muskarce je od 180 do 190cm. Nizi rastom kao i izrazito visoki najcesce imaju komplekse proizisle iz te cinjenice, oni izrazito visoki jer su nezgrapni, dok oni niski, zbog toga sto mogu da im jedu burek s glave, doduse na to je Dzej rekao "ali za jogurt zato mora da klekne", mozda nekome duhovito, ali ja bih rekao prosto, iz toga se vidi postojanje kompleksa ipak. Da je sredina zlatna, ovo je jos jedan dokaz.

Sid

pre 9 godina

moje devojke su sve bile vise od mene, obrazovanije i bolje placene i ja sa tim nisam imao problem, mada generalno ljudi moraju da se nadju prvenstveno a ne da posezu za taktikama. kada mi se devojka svidi moram to da kazem pa bla bogata siromasna, visoka niska....treba biti spontan i svoj, mada danas sve vise igra ulogu samo kolicina novca u celoj prici.

irony

pre 9 godina

nikad ali nikad nisam obracala paznju na visinu, kao ni cure u mom okruzenju, bitnije su mi npr crte lice. nerijetko mi se desavalo da mi se svidi neko nizi od mene, ne razumijem zasto to predstavljate kao nesto tragicno. znam momke koji su veci frajeri, šarmeri, dzentlmeni visine do1.70 nego oni od dva m koji bukvalno mogu da imaju curu koju pozele.

nemanja

pre 9 godina

cinjenica je samo da su mali iskompleksiraniji i cesto se pumpaju po teretanama da nadomeste visinu.. mozda je 10% ljudi u teretani preko 190 jer nemaju problem sa tim. ja sam malo puniji, al sam "visok i crn" i to me "vadi" .. mnogi nebi rekli da sam imao vise duzih veza.. al nije sve u izlgedu, treba imati pricu :) to je cinjenica..

Jose Alvelade

pre 9 godina

Biraju manje obrazovane sa manjom platom....meni je to potvrda ranijih istrazivanja o kompleksima niskih ljudi. Ali neeverovatno je da je vecina niskih muskaraca jaaako pricljivo, muvaju na sve strane zaskacu sve zivo kao petlici. Imam niskog ortaka I znam sta pricam I uglavnom je simpatican devojkama ali nista vise od toga, ponekad mu se posreci zbog upornosti.

Ja volim zenu zelenu

pre 9 godina

Imam niskog ortaka I znam sta pricam I uglavnom je simpatican devojkama ali nista vise od toga, ponekad mu se posreci zbog upornosti.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jose Alvelade, 31. avgust 2014 22:44)


Ali zato ti imas 190 i sve ti se kace oko vrata.

hedonista

pre 9 godina

ovi mali kompenzuju visinu visinom zarade i to je to, a žene kojima je to dosta baš love takve i tako to
(eto, 31. avgust 2014 16:56)

Nemas ti pojima bato. Ima i niskih sirotana, i visokih sirotana, i suprotno. Nema tu pravila sto se tice love.

Djordje

pre 9 godina

Ja sam nizak muskarac i nikada se nisam osetio diskriminisano. Za toliko opterecenost visinom saznao sam na internetu. Mogu da zamislim kako je nekom tinejdzeru koji ovo cita, a ciji dusevni razvoj je tek poceo. A, iskreno, stvarno ne razumem ljude koji dodju ovde i komentarisu o sebi u superlativu, da li vi ljudi imate posao, porodicu, devojku, neki hobi?
Mene to ne vredja, jer svako ima pravo da bira i da mu se svidjaju razlicite stvari, ali zasto ste dozvolili sebi da vam Tumblr i ostali sajtovi upravljaju kriterijumima? Zasto mislite da ste svi vi mamine princeze/mamini princevi koji su zasluzili sve najbolje u zivotu i koji ne pristaju ni na kakve kompromise? Svi mi imamo milion mana, ali najbitnije je biti covek.

Jovo

pre 9 godina

Ludo sam bio zaljubljen u jednu devojku. I džaba što su me smatrali inteligentnim, duhovitim, dobrim u duši, džaba što sam pre 30-te god. života sam stekao solidan kapital, džaba što me smatraju zgodnim, a nisam ni nizak (183cm), kad je ona svoju sreću našla sa likom koji sem visine od 195cm ni jedan drugi adut nema - jedva zavrsio vandredno neki zanat, uglavnom sedi namršten i glumi nekog opasnog tipa, a boji se da progovori jer bi shvatili koliko je "mudar". A da mu nema roditelja, ne bi imao od čega da živi ...
Ali devojka je u njega zaljubljena, a nije od onih plitke pameti. Naprotiv. Izuzetno pametna i duhovita.
E zaista nikad neću shvatiti žene ...

d

pre 9 godina

uvek sam zeleo da budem vislji da bih mogao da kucam na basketu (mada bi jos jaci trip bio da sa istom visinom imam nadljudski odraz :D), ali zbog zena nikada. (mada je tacno da mnoge zene kao osnovnu vrlinu muskog izgleda vide visinu). inace, sa 180 ne znam da l spadam u vise ili nize. u japanu sam bio hadzija, ali ovde sam bio uvek medju poslednjima u vrsti na fizickom.
u svakom slucaju komentar rezultata istrazivanja mi nije jasan. zasto se nizi redje razvode? koliko sam shvatio zbog toga sto sto im ne smeta da odbiju da peru sudove? :P

Miss S

pre 9 godina

@mikky Mnogo si povrsan. Mia je rekla da je na stiklama oko 195-197cm, to znaci da je oko 185cm u ravnom. A sto se tice toga "sta je nekome zenstveno", recimo samo da je lepota u oku posmatraca. A ti si jako iskljuciva osoba.

Mari

pre 9 godina

Znam jednog nižeg, žena ga ostavila jer je varao više puta, a troje dece... Tuga za decu, ali on se snašao a novom devojkom i baš ga briga.

Đavolji Advokat

pre 9 godina

Ne znam zašto, ali ovo me je podsetilo na priču o šimpanzama i gorilama. Nadam se da se niko neće uvrediti, reč je o prirodi. Elem, priroda je udesila da šimpanze imaju znatno veće testise od gorila iako su mnogi sitniji. I jednim i drugim je cilj da ostave potomstvo i produže vrstu. Gorila vrlo lako nalazi ženku i ona mu je uvek dostupna i raspoložena. S druge strane, šimpanza nije te sreće, pa pokušava na sve strane, ne bi li došao do potomstva, a priroda mu je za uzvrat dala pun šaržer municije.
(mira, 31. avgust 2014 21:51)
E pa Miro, sto se mene tice, ono za testise je tačno, ali i Bogu hvala što me je 'smestio' u GorilaGrupu ;-)

lila

pre 9 godina

Jedna povelika zena mi je rekla da su one takve ljubomorne na zene prosecne visine i nize, jer mogu biti i sa visim i sa nizim muskarcima
Posto su vec velike, tesko im je da se osecaju zenstveno i malo, pa im treba neki visok da bi naspram njega se osetile zenstveno.
To je kao i sa godinama - ne robujte tome sta kaze okolina, ljudi ima u svim varijacijama, birajte nekoga ko vam odgovara, ne gledajte godine, visinu, novac itd., pa u toj grupi odabrati nekoga. Nije visina nikakva prednost.

Drill

pre 9 godina

(Miss S, 02. septembar 2014 08:02)
Ne, grešiš. Isključive i površne su jedino te devojke od 180+ koje i ne gledaju nekoga ko nije viši od njih bar deset centimetara. Džaba meni što su mi visoke devojke ženstvene, kada su snobovi koji na sve gledaju s visine.

jana

pre 9 godina

Komentari su skandalozni.Nije ni cudo sto je vecina i devojaka i momaka samo.Niste ni zasluzili.Glupi ste i povrsni...Ja sam 173 a moj dugogodisnji decko 170 ...I prelepo nam je...Kakva visina i oastale gluposti, to je samo za isprazne ljude koji se u nedostatku dobrih osobina hvataju za ono sto jedino imaju- visinu ,pa se drze toga ko pijan plota.Kolicina gluposti u komentarima je nemerljiva.Sramim se u njihovo ime...

ja

pre 9 godina

Ljudi moji, da ne prosipam neke filozofije ovde... ja sam osoba kojoj je sve ok, samo da si ok covek, ne obracam paznju ni na dzep ni na visinu. U zivotu poznajem 3 niska muskarca, jedan pati od anksioznosti i u kriticnom je psihickom stanju godinama, drugi glumi macoa i fizicki maltretira zenu, a treci slicno drugom, ne maltretira zenu fizicki, ali psihicki je ubija svojim pravilima i kontrolama. I ta neka potreba za dokazivanjem kod niskih muskaraca me uzasno nervira. Cast izizecima.

Dragana Prodanovic Peric

pre 9 godina

Prihvatite da vas nece svako. Birajte spram sebe. Ima mnogo gorih osobina od male visine. Pa ljudi su debeli, ruzni, hendikepirani, glupi, zli... Po vama oni ne bi trebalo da imaju partnera??? Neka je 160-170, ali da voli sebe takvog kakav je, da je pametan, sposoban. Sta vam je sa tih par cm? Gori je nedostatak cm dole.

Pauly Ester

pre 9 godina

Pokazivanje dominacije je jako bitna stvar u nasem drustvu. Naravno na splavovima i slicnim mestima gde se rasirenih ruku peva narodna muzika na sav glas visoki muskarci su dominantniji i to vole da pokazuju. Drugi nacin iskazivanja dominacije je pokazivanje koliko para imas. Treci nacin je nazalost nasilje.
Japanska kultura je totalna suprotnost - oni uvek gledaju da svoje potrebe zanemare zbog drugih (ne upadaju u rec, pricaju tiho za nase pojmove), iako valadaju borilackim vestinama ne koriste to da bi bili dominantni, iako imaju para ne zive rasipnicki nego veoma veoma skromno za nase pojmove (u skucenom prostoru, u hladnim prostorijama - cesto greju samo prostor ispod stola gde sede).

Sem kod tih zena koje idu na posao i na splavove u stiklama od 10 cm visina nije uposte prednost. Ali od tih devojaka me ne deli samo stikla, nego i muzika, nacin oblacenja, smisao zivota i mnogo toga jos...

irony

pre 9 godina

Ako vam je visina i izgled vazan meni je vas onda zao. mada ja nisam relevantna, svojevremeno mi se svidjao momak manji od mene pet cm, a neku noc se zaljubih u momka koji bas bas nije lijep, nije visok, nema trbusnjake i savrsen osmijjeh ali je pametan i od tri sata provedena s njim smijala sam se dva. i sad mi je najljepsi. stvarno mi je zao sto imate predrasude na osnovu izgleda, vas gubitak, pozz!

kloi

pre 9 godina

Visina nije ni prednost ni mana. Mnoge druge osobine odredjuju coveka.
Gore od svega je kada neko ne moze da prihvati sebe takvog kakav je, kao i ljude oko sebe, pa dolazi do kompleksa i njihovih pratecih pojava, sto nije ni malo prijatno ni privlacno.

blackdog

pre 9 godina

Smesno istrazivanje a komentari, maltene, jezivi. Doduse, nista novo. Komentari su uvek grozni i bas se cesto pitam gde se nadjose svi ovi komentatori na jednom mestu. S obzirom da imam malo dete svaki dan smo u parku i druzimo se sa drugom decom i njihovim roditeljima. I znate sta, mozete videti visoke muskarce sa niskim zenama, debeljusne zene sa mrsavim muzevima, zene koje su vise od svojih muzeva, lepe i ne bas lepe parove, niske i visoke, punacke i vitke i muskarce i zene. I svi oni, za razliku od vas, zive zivot. Smeju se, zabavljaju, vole, grle, ljube...ah, da, zaboravih, garant "imaju para" jer je nemoguce da se neko voli ako nije bogat, lep, visok i zgodan, zar ne?

robokap

pre 9 godina

"Kloni se brkate zene i nizkog muskarca"
(M, 31. avgust 2014 21:09) malo si pogresio/la. Kloni se brkate zene i cosavog muskarca :)

Splata

pre 9 godina

Nizak muskarac je roba sa greskom. Koja riba moze da se pali na kepeca? Jedino ako ima lovu, ili ako i nju niko drugi nece.
(hedonista, 31. avgust 2014 17:27)

Da oni su roba s greškom a zato smo mi visoki Srbi toliko pametniji, uspešniji, vredniji i radniji nego milioni Japanaca i Korejanaca. Pri tom njihov Samsung je bar 4 puta vredniji nego BDP cele Srbije...
I da oni su roba sa greškom...

Samo realno

pre 9 godina

@ ... ali mi odgovara muskarac od 190 i vise, ali ne i preko 195. Nisam iskompleksirana, samo realna.
(zena pauk, 31. avgust 2014 22:15)

Dakle odgovaraju Vam samo muskarci visine izmedju 190 cm i 195 cm.
Hm, a kako mora da im se zove askurdjel?

Markoni

pre 9 godina

Moja visina je 167cm. I ima istine, tacno je to da mi koji smo niski uglavnom teze dolazimo u priliku da nadjemo devojke. Imao sam do sada(imam 25 godina) jednu vezu. Isto tako, moji ortaci, oni koji su moje visine ili cak nizi niko od njih nije uspevao bas puno u nekim vezama. Ljudi ovde pricaju o kompleksima, o lecenju kompleksa...suvise je ta prica pojednostavljena. Na koju stranu da se okrenemo mi niski, kada uglavnom i niske i visoke devojke gledaju visoke muskarce. :) I tu cinjenicu vise manje svi znaju, a opet se o nama niskima prica kao o nekim 'umisljenim kompleksasima'. Ovi sto pisu u tekstu kako se "niski zene samo sa neobrazovanim zenama"itd. Opet pojednostavljeno. Zenimo se sa onim zenama koje hoce sa nama. Nije to lecenje, nego resavanje problema. Ako imamo problem da nadjemo devojke, zato sto vecina devojaka(i visokih i niskih) zeli visoke muskarce, resenje se samo namece: ici ka onim devojkama kod kojih se mozda moze proci, koje visinu ne gledaju ili koje nemaju prejake kriterijume, ili i same zele da ih neko pozeli. Pa se tako okrecemo, ka onim zenama koje pokazu interesovanje za nas, kod kojih mozemo jos da prodjemo. To uopste ne znaci da te devojke 'ne vrede', vec da je kod njih moguce proci. Pa necu valjda ici mazohisticki glavom kroz zid, kod neke kod koje nemam sanse? Ici cu ka onoj kod koje imam neku sansu. Sta je tu tako nejasno i nelogicno. Isto tako, ta prica kako "niski muskarci trenraju pravila". Zivotni principi nisu povezani sa izgledom.

Dejan

pre 9 godina

Hm, uvek kada procitam recenicu "ljudi imaju problem da prihvate sebe", zapitam se a sta to treba da prihvate? Jel, treba da prihvate nedostatak( to sto su niski), ili to sto su zbog tog nedostatka neprivlacni suprotnom polu?? Ma, svako je svestan sebe, i mislim da niko ne bezi od svog izgleda. Nislim da nema coveka koji nije svestan svog izgleda, makar pred samim sobom. Al prihvatiti to da te niko nece, ajd da se ne lazemo, to teze ide. Prema tome, ljudski je, sasvim je normalno to sto niskim ljudima teze pada to sto nisu privlacni suprotnom polu. Pa svi mi volimo i zelimo da budemo privlacni, zar ne? Znaci,nije problem u prihvatanju cinjenice da neko ima nedostatak, vec u prihvatanju cinjenice da je covek zbog nedostatka seksualno nepozeljan. A to ne mozemo tek tako ocekivati od ljudi, realno. Kao sto je nerealno ocekivati od zna da zele niske muskarce, tako i niske treba razumeti za njihove frustracije. Kao sto neko pre rece, frustracije su logicne, kad seksa nema. Inace, licno nemam problem sa visinom(imam 182cm), al poznajem niske ljude, imam nekoliko drugara, i znam njihovu problematiku. I zaista, reetko koja devojka ih hoce. Namestao sam im neke, ono priblizne njihovim visinima, ili malo vislje, i ...nista. Tako da, ovo sto pise u tekstu..mislim da to bas i nije zivotna praksa. Ne znam ni jednu od mojih poznanica, prijateljica, rodjaka,itd, koje bi bile u vezi ili u braku sa niskim muskarcima. Zaista ne znam. Zato, imam razumevanja za njihove probleme. Razumem ih.

niska i obrazovana!!!!

pre 9 godina

Ja sam niska, muz visok, u braku smo 20godina plus 3 godine pre braka imamo 3 deci vernijeg coveka od svog visokog muza ne poznajem.

emma

pre 9 godina

tražila sam visokog, crnog sa 190cm i više, a već 5 god sam sa plavim, relativno niskim 170cm višim od mene svega 5cm, al ga volem :-) kakve štikle i ostalo, ljudi vooooolite se samo je to bitno

Miss S

pre 9 godina

Ja sa svojih 185cm visine uglavnom preferiram momke koji su visi od mene ili moje visine. Nemam sad neku mogucnost izbora.
Preko drugarice sam upoznala jednog decka koji se za moje pojmove moze okarakterisati jedino kao nizak (175cm). To je osoba koja je uspela da me zasmejava celo vece, izuzetno inteligentan, zanimljiv i lep momak. Nazalost, upoznali smo se 2 nedelje ore njegovog preseljenja u Ameriku, pa zbog toga nisam htela nista da zapocinjem.
Poenta mog komentara: devojke, nemojte biti iskljucive. Sve bismo volele nekog zgodnog kosarkasa ali nazalost nema ih dovoljno. Dajte sansu i nekome ko nije vas tip, mozda se prijatno iznenadite.

povremeni komentator

pre 9 godina

@Kepec, obicno ne saljem komentare i ne odgovaram ali tebi moram da odgovorim. Ljudi na Balkanu nisu visoki zato sto zene vole samo "orangutane" pa se sa njima "pare" vec zbog genetike. Ne uzmi za zlo ako sam pogresio ali mi se cini da je dinarski tip gena odgovoran za visoke i krupne ljude. A genetika je jedna cudna kombinacija tako da sta kome zapadne(od visokih roditelja niska deca i obrnuto). Pozdrav :)

marija

pre 9 godina

samo ponudite ljudima osobinu koja satro nesto indicira, dokazuje, odvaja, i oni ce je prihvatiti kao demarkacionu crtu. mogli su to da budu ridjokosi ili krivozubi. ili sirokonosi kao u ruandi ... vecina ce odjednom znati, u retrospektivi naravno, da su "svi ridjokosi koje znam upravo takvi ... " i igranka moze da pocne.

Maks_Bg

pre 9 godina

Fizicki izgled, spoljasnost, kao i spoljasni utisak je pocetno i inicijalno merilo. Merilo, kod odabira, da li ce nekom uopste biti pruzena sansa za dalji kontakt ili ne. Seksualnost je ipak osnovni diskurs, svakog ljudskog bica. Samim tim i njen osnovni parametar-spoljsnjost, fizicka privlacnost. Naravno, to nije jedino, ima tu citav spektar, ali je pri vrhu vaznosti. U tom kontekstu logicno je da nizi muskarci nece biti prioritetna grupa, u koju ce zene gledati. Naravno, izuzetaka uvek ima, ali kao sto je poznato, izuzetci samo potvrdjuju okvirno pravilo. Pitanje kompleksa...potpuno je pogresno tvrditi kako su ljudi sa kompleksima "sami krivi" zbo svojih kompleksa.U konkretnom kontekstu povezanim sa manjkom visine. Niko nije bas sam kriv za komplekse. Komplekse indukuje i ponasanje okoline, prema necijem nedostatku. Kompleks inhibira prema ponasanju okoline, prema reakcijama okoline. Jer, ljudsko bice je interaktivno sa okolinom. I ovisi o prihvacenosti ili neprihvacenosti u okolini. To je podsvesno. U konkretnom kontekstu,i nezainteresovanost zena za niske muskarce ima uticaj na stvaranje kompleksa. Pa zamislimo recimo muskarca od 160cm visine, i jos uz to prosecne gradje, prosecnog ili ispod prosecnog izgleda, ruznjikavog lica, koji nije u mogucnosti da seksualno, fizicki zaintrigira ni jednu zensku osobu, da u njoj probudi seksualnu zelju? I da taj teret nosi ceo zivot. Pa naravno da ce tada da nastupe kompleksi, i gomile drugih frustracija. Ne vidim tu nista cudno.

Sofija

pre 9 godina

@Jovo Pa necete valjda dozvoliti da vas pobedi takav jedan lik . Nadjite nacin i objasnite devojci da ste bolja prilika. Steta bi bila da propadne pored budale,ako toliko vredi.

prevelika

pre 9 godina

Ja imam 167cm,znači spadam u one srednje ka nižim. Moj prijatelj, koji je najbolja osoba na svetu, divnoća koju obožavam, volim, cenim i poštujem ima jedva , možda 170cm. Kaže za sebe da je nizak, da teško nalazi devojke..Ja sam mu ispred nosa, postoji nešto medju nama, ali , ja sam ''prevelika ''za njegove pojmove (previsoka?!) i ajd sad budi pametan.