Ponedeljak, 26.06.2017.

11:55

Ivanišević: Novak peti favorit, Čilić i pre Marija

Nekadašnji šampion Vimbldona Goran Ivanišević, napravio je svoju listu favorita, na kojoj je Marin Čilić ispred Novaka Đokovića i Endija Marija.

Izvor: PT

Ivaniševiæ: Novak peti favorit, Èiliæ i pre Marija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

nikola

pre 6 godina

A da se malo ne zanosiš? Čilić je isto kao Marej NEZASLUŽENO na visokom mestu na ATP listi! Uopšte, tenis danas i muški i ženski su u opadanju, pa zato su vaskrsnuli i Rođžer i Rafa a Novak je sam kriv za potonuće jer nemože da reši odnose unutar familije i vrača Pepea!

Torrente

pre 6 godina

U završnici Novak, Rođa, Wawrinka, i, eventualno, Rafa ili Marej.
(monden, 26. jun 2017 18:21)

Kakv crni Vavrinka, pa taj je 1/4 Vimbldona video dva puta u životu.

Negovoj igri ne odgovara travnata podloga.

Tina

pre 6 godina

U vremanu kad je on igrao, bio je popularan zbog svojih izjava protiv Srba, uklopio se u opštu histeriju, i kao takav bio veoma "cenjen". Da sad neki teniser izjavi to što je on izjavljivao, bio bi kažnjen.
Izjave su mu bile toliko "dobre", da ih je nešto kasnije Njujork tajms zauvek skinuo sa svoje internet stranice, čak su i u digitalizovanim štampanim brojevima, arhivi, iste zauvek izbrisali

Darko

pre 6 godina

@Vladimir
Nije istina.Cilic do turnira u Monte Carlu nije dobio pet meceva od pocetka godine.Gubio je u prvom kolu Miamija i Indian Welsa,a u Australiji u drugom kolu tako da mu je ova sezona u prva cetiri mjeseca bila najlosija u posljednjih deset sezona i zato sad ima na race listi 1705 bodova.Da je igrao cijelu sezonu kao sto jgra sada imao bi oko 3000 bodova i bio bi treci na race listi.

Vladimir

pre 6 godina

Novak, za svoje standarde, ima losu godinu. Nije u formi. I takav, van forme, ima vise bodova od Cilica koji igra u tako reci zivotnoj formi. Novak je ove godine skupio 1975 bodova a Marin 1705. Eto i kad je ocajan, za svoje standarde, opet je bolji od Marina koji ima ,za svoje standarde, odlicnu godinu.

Dragan

pre 6 godina

Nisam mogao vjerovati da ovaj Ivanisevic toliko poznaje tenis.Njegovo misljenje za favorita ove godine na Wimbledonu, nema smisla komentarisati.Cilic , treci, a Novak peti.Rafa pre Fedexa.Stvarno mi nije jasno, sta ovaj covek prica.Negov pulen nece proci ni prvu sedmicu.Po meni ovo osvaja Novak ili stari Fedex, ako budu igrali polufinale.Svi drugi u treci plan.Sa takvom izjavom nikada neces doci u poziciju da budes Novakov trener, a ni Cilicev jer si vec odavno dobio otkaz.

Biće tako, javila mu je Marija Magdalena lično iz Hercegovine

pre 6 godina

Slažem se sa Ivaniševićem, pa zar Hrvati nisu i dalje ubeđeni da su viša (arijevska) rasa, u šta ih i dalje uveravaju Nemci i ostali.
Iskreno želim Čiliću da konačno osvoji bar petinu onoga što je Đoković osvojio, vreme mu je.

Sandokan iz Pakašnice

pre 6 godina

E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!
(Bosanac, 26. jun 2017 13:02)

1.Босанац који дели савете о размишљању 2.жена с брадом 3.Чилић фаворит на Вимблдону 4.жаба која говори... наставите низ

razmisli zasto

pre 6 godina

@Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!
(Bosanac, 26. jun 2017 13:02)

Bosna li je svijet???

Meister Jakob

pre 6 godina

@Meister Jakob I ćorava koka ponekad ubode...
(Sg, 26. jun 2017 13:19)

Pa ne bi ja Ivaniševića nazvao "ćoravom kokom" koji se odnekud pojavio i osvojio Wimbledon.
On je godinama bio broj 2 nakon Samprasa, osvojio puno turnira, u strašno puno je bio u finalu ili polufinalu, od 500 i nešto profesionalnih mečeva ima 333 pobjede.
Po meni on da je bio malo smireniji, ne tako superživčan i da nije imao takav kratki fitilj mogao je biti broj 1.
I ima jedan koji je napisao da je mečeve osvajao na servis, a šta je s gemovima kad je onaj drugi servirao?!

Makedonce

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)

Evo i meni nije bitno što ti mosliš o Ivaniševicu..jer nisi nikad držao reket u ruke

Nisam Jumko!

pre 6 godina

Šta sve tu zli jezici pišu o Ivaniševiću, on je jedan od najpopularnijih tenisera svih vremena, Nole može osvojiti još 100 GS i biti 10 godina kontinuirano broj 1 nikad neće ni blizu biti popularan ko Ivanišević!

Fei Li

pre 6 godina

Nadal, koji je na Vimbldonu od 2011.-te samo jednom igrao 1/4 finale favorit pre Federera ?
?
Prvi favorit je sigurno Federer, i to već godinama nije bio ovoliki favorit za osvajanje nekog GS,
drugi je Marej jer je na VB skoro uvek igrao dobro(mada je kao branilac titule 2014.-te odigrao najgore, i mislim da će se sa ovom formom situacija ponoviti),
na treće bih stavio Vavrinku kojeg iz nekog razloga niko ne spominje, a ove godine će prvi put imati priliku da na VB kompletira Gren Slem,
četvrti Nadal, koji međutim na travi 6 godina nije uradio ništa,
peti Đoković, ako pronađe neku igru,
6, 7, 8 mlađi Zverev, Lopez, Raonić ako igra.
I to je to, Federeru dajem 50% šanse, svima ostalima zajedno isto toliko.

Vladimir

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!? 
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43) 

Za tvoje pitanje odgovor moze da ti da b92 jer je preuzeo Ivanisevicev intervju... Te njegovo misljenje nije upuceno tebi i ovoj zemlji nego celom svetu... A misljenje je bitno jer je on bivši pro i sad vrhunski trener a ti dobro je znas da čitaš.

Zigzag

pre 6 godina

Ma ovo je smesno za Cilica, taj Cilic evo sad ovih dana na travi nije mogao da pobedi Karlovica i Lopesa, onda su oni ispada favoriti pre njega. inace sto se tice prve dvojice to je tacno imaju mnogo vece sanse od novaka i mareja.
(tenis, 26. jun 2017 12:28)Vesely je pobjedio u Monte Carlu Djokovica pa je ovaj osvojio RG.....Sta je Vesely onda bio glavni favorit za Rg 2016?

Dobro

pre 6 godina

Razumem se u tenis i igram ga vec dvadesetak godina. Ova analiza uopste nije losa. Ima i smisla i logike. Mozda treba samo dodati uz ovih pet 'ocekivanih' i jos neko 'iznenadjenje', jer su bas na WB-travi ona jao moguca i cesta. I sam Goran je jedna od njih, iako je bio dobar na travi i bio u par WB zavrsnica.
Sto se Noleta tice, sa ovakvom igrom ima vise sanse na WB ili nekoj tvrdoj podlozi, jer mu je kretanje losije i mrzi ga i da zivi, a kamo li da igra. Ipak, treba biti optimista, jer svaki pad ima svoje dno, od koga se moze samo navise i nabolje.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

mate

pre 6 godina

Wimbledoon je osvojio na kraju karijere ( 125 igrac svita bio ) ... Al za ove sto ga pljuju - jeli bas losa karijera osvojit ukupno 22 turnira ,bit drugi igrac svijeta I osvojit 2 olimpijske bronce ? 1992 igrao se tenis na zemlji u barceloni na olimpijskim - ako je ima samo servis kako je I u singlu I u paru s prpicem broncu uzeo ?

obad

pre 6 godina

Za Rođu je ipak teško proceniti,
sa čokolinom je sigurno prvi favorit, bez čokolina može i Tomić da ga pošalje na Alpe.
Ne znam kakav je plan za Vimbldon.

gargleblaster

pre 6 godina

Boze, iz koje ludnice su pusteni ovi Novak entuzijasti koji komentarisu?
Wolfie Asylum? Verovatno.
Ne znam kako je stigao do Thiema na RG, ali ovde nece u drugu nedelju.
Rafa, naravno, pobedjuje.

Ma tko bi rekao, kao sada će Crnogorci da se iznenade

pre 6 godina

Ako to kaže jedan hrvatski intelektualni i teniski genije - treba mu verovati. I inače Hrvati su vazda Srbe smatrali za drugorazredna bića, još od njihovog velikog uspona 1941..., tako da, hvala mu što računa (zna) da je i ovaj Srbin gubitnik.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Vec vidim Federer prva dva kola igra sa igracima za koje 70% ljudi nije ni culo teren br 2 ako bude kise ni pod tackom razno da ima znanje ima ali to navlacenje na njegovu stranu malo odvratno

Oz

pre 6 godina

Nadal tesko moze dalje od treceg kola,Federer...zavisi kako mu se otvori zreb,moze da ispadne na pocetku a moze da igra u samoj zavrsnici,Marej mi izgleda ko izduvani balon ali je Marej,em igra u Londonu em ga je osvajao.....Cilic,Zverev,Vavrinka,Nisikori,Tim i mozda jos poneko tipa Kirios cekace svoju sansu iz drugog reda...a Novak,to samo onaj odozgo zna,ako bih objektivno i po onome sto je igrao ove godine nije ni medju pet favorita,ali dve su stvari cinjenica...prva,igra na nekih 30% svojih kapaciteta a druga vrlo jednostavna,ostalo mu je jos 70% rezerve...nek se nadje sredina,konkurentan je...na 100% samo se on pita...i ne zaboravite da su ga stavili za drugog nosioca...u svakom slucaju bice zanimljivo na travi ovog jula...

gandra šajkaš

pre 6 godina

Tesko da je Novak ove godine bilo gde favorit. Ali to ne znaci da ne moze da osvoji. Veliki je on sampion i pitanje dana kad ce se vratiti...naravno da mu zelim da osvoji,ne samo ovo vec mnogo jos GS-a ali ove godine tesko....

ex m. mila

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)

Svakako bi tvoje misljenje stavio pod udrnu vest, evo meni je veoma bitno :)

taki p.

pre 6 godina

Mislim da je Federer prvi favorit,sto se tice Nadala,potpuno drugacija podloga,brzina i nizi odskok loptice,servis i jaca konkurencija mu ne odgovaraju previse,a sigurno je malo istrosen posle sljake.Ivanisevic je dobar na 2 seta,nema velike sanse na 3 dobijena,mnogi su ga okretali ukljucujuci i Novaka,kome je najbolje da se pritaji i uz povoljan zreb,vreba kao potencijalno iznenadjenje.Ovi sto mu predvidjaju ranu eliminaciju slabo se razumeju u tenis,ponavljaju iste stvari kao papagajii vec su smorili.Igracima kao sto je Novak, malo treba da ponovo uhvate korak,samo je pitanje na kom turniru ce se desiti,ja mislim na US OPENU,ali ce mu WIM dobro doci da pokusa pa sta bude.

Bosanac

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!

Gac

pre 6 godina

1. Federer
2. Đoković
3. Marej
4. Nadal
5. Vavrinka

Stavio sam Nadala na 4. mjesto zato što prvu nedelju turnira nije prošao još od 2012. To njegovi fanovi svake godine zaboravljaju. A svaki put se ponavlja ista priča. Marej nema glavu za odbranu GS titule, ove godine ima mnogo jaču konkurenciju + igra lošiji tenis. Varnki je trava najgora podloga. Njemu će i četvrtfinale biti uspjeh. Sve u svemu biće veoma otvoren turnir.

Ivan

pre 6 godina

Za neke stvari je skroz pogrešio a za neke je veoma u pravu! Skroz je pogrešio ne stavljajući Federera za prvog favorita jer Federer jednostavno ove sezone igra fenomenalno, po svemu što je prikazao ubedljivo je prvi favorit na ovogodišnjem Vimbldonu i ne vidim ko ga može dobiti i 3 seta na travi u sadašnjem trenutku. A Nadal još od onog finala Vimbldona sa Noletom 2011. nakon toga nije konkurentan na travi jer ni ne želi da forsira mnogo tu podlogu, četvtfinale mu je vrh. A za Noleta je veoma u pravu, više ne igra ni približno na onom njegovom šampionskom nivou i četvtfinale bi mu bilo odlično. Za Marija mislim da greši. A za Čilića da je pre više subjektivan jer su zemljaci. Mada je Čilića nekoliko godina unazad odlično igrao na Vimbldonu demolirao Federera prošle godine a nije umeo da završi dobijen meč! Prema tome nije ispred ovih, možda 10. favorit.

Igor

pre 6 godina

Ne vjerujem kakvih komentara ima. Pa Ivanisevic iznosi svoj subjektivni sud jer ga je novinar tako pitao. Da je Novaka stavio na broj 1. pisali bi mu hvalospjeve. Je li tako teško shvatiti da je ovo njegov vrijednosni sud i slobodna procjena? Nije čovjek rekao da će 100% biti tako već odgovara na pitanje novinara...

zex

pre 6 godina

Ja nikada Novaka nebih otpisao za titulu.Njegove sanse su vece od Federera.Samo polako kad pocne turnir ispadace favoriti.Novak je osvojio Vimbldon tri puta a uvek je neko drugi bio favorit.Toliko o tim strucnim ljidima.Kakav crni Cilic.

Rajko

pre 6 godina

Covjek kojem se čitava igra bazirala na servisu..tipično kao Karlovicu..užasno za gledanje..po meni nikakav igrac..udri lopticu i trci na mrezu,sta je tu ljepota tenisa ja ne znam..njega mogu samo podržavati Hrvati jer je njihov,normalno..da budem iskren,bilo mi je drago kad je pobijedio Raftera na Wimbledonu..nista licno protiv Gorana..ovo je samo moje misljenje.

NISAM vec poslao ovaj komentar!!!

pre 6 godina

Čilić favorit?! Po mom misljenju, ni u top 5. (Djole***, 26. jun 2017 12:18)

Nije rekao da je favorit, nego da je treci favorit. Cilic je na 3 uzastopna Wimbledona (2014, 2015, 2016) stigao do 1/4-finala. Sad izgleda u boljoj formi, pa sto bi bilo nerealno ocekivati ga u polufinalu!? U prevodu - pa zar nije isto to i Ivanisevic rekao? A naravno da na kraju moze ispasti i bolje i gore. Cilic je trenutno 6. na ATP listi. Ispred njega su, osim Nadala i Federera, jos i Wawrinka, Djokovic i Murray. Naravno da Djokovic moze biti prvi favorit bilo gde, ali, tek kad dodje sebi. Do sada jos nije nagovestio da mu je to u planu. Wawrinka nije specijalist za travu (ili mu, makar, ona manje lezi nego Cilicu), a osim toga, vrlo je moguce da ce biti pod narocitim pritiskom zbog tako atraktivne sanse da kompletira slam karijere. Za Murray-a vazi slicno kao i za Djokovica, mada u nesto manjoj meri. Istina, bio je vrlo dobar na RG, ali, to znaci i da je imao manje vremena da se pripremi za travu. Eto, taman mu je krenulo, a menja podlogu. Osim toga, on za Cilica nikad nije bio neresiv problem, kao sto mu je bio Djokovic. Dakle, ako Cilic ne stigne do 1/2-finala, tamo ce pre biti neko nov iz treceg plana, neko ko je ispod njega na ATP listi, nego jedan od ove trojice. BTW, ja ipak Federeru dajem vece sanse nego Nadalu.

Sve same noge i gola dupeta

pre 6 godina

@Bosanac, tvoja izjava je izjava godine.
Samo se nadam da ce i drugi procitati tvoj komentar. Takodje da vise neces pisati. Stvarno posle ovako lepe misli ne moras. LOL Najveca glupost u istoriji portala.

K.G.

pre 6 godina

Nažalost ovaj Wimbledon osvaja Federer. Od on na 19GS. Nadal nema sanse protiv Federera na Wimblefonu, nema on toliko samopuzdanja da bi pobedio Federera na travi. A Novak ako ne izgubi u prvom kolu onda moze jos dva da prođe, u jednom kolu da briljira a u drugom da se provuče i to je to.
Trebaš imati srca za velike rezultate a on ga onako nesebicno deli posle svake pobede i logicno je da ne moze doci do finala.

Negativni

pre 6 godina

Koliko god Novak loše igrao trenutno, nema šanse da bude iza Marreja i Čilića po šansama. On je za njih svetlosnu godinu ispred. Novak će pre kiksnuti protiv Zvereva ili Kiriosa, nego protiv Čilića i Mareja.
Ali, dobro, mora da hvali svoga pulena ne bi li ga ohrabrio.

Djogasi

pre 6 godina

A Vavrinke nigde? Sigurno vece sanse od Cilica ima. Sto se Novaka tice ne znam sta se ljutite nije pokazao da je u formi da osvoji Vimbldon. Videcemo kako ce se pokazati ove nedelje, mada i ako tamo podbaci ne znaci da nece biti bolji u Londonu. Nadam se da ce da se pokaze da je Agasi bio dovar izbor za njega.Sto se Mareja tice mislim da muje na Vimbldonu poslednja sansa da se vrati jer gde bi imao vise motiva nego kuci i svakako bi dobio samopouzdanja za nastavak sezone. Ipak sta god uradio smatram da gubi prvo mesto u skorijoj buducnosti jer brani ogroman broj poena a on jednostavno nije navikao na toliki pritisak.

Samo čovek

pre 6 godina

Ovo je trava i po mom misljenju prava prilika da neko od mladje garde napravi bum, ja bih voleo naravno da Novak osvoji, ali koliko je to realno je druga prica. Videcemo rano je za bilo kakve prognoze jos.

tenis

pre 6 godina

Ma ovo je smesno za Cilica, taj Cilic evo sad ovih dana na travi nije mogao da pobedi Karlovica i Lopesa, onda su oni ispada favoriti pre njega. inace sto se tice prve dvojice to je tacno imaju mnogo vece sanse od novaka i mareja.

pribil

pre 6 godina

Ne znam da li je dobro za tenis kao sport da Federer od skoro 36 leta bude favorit na Gren slemu. Sad ce neko reci on je najbolji u istoriji, ali druga strana medalje pokazuje da je tenis generalno stagnirao, a moguce da je cak i izgubio na kvalitetu u odnosu na prethodnu deceniju.

Milan Jokic

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?

Sabre

pre 6 godina

Ha, ha, ha. Jel to ovaj salty zato sto nije ni pozvan da bude trener?! Cilic ostaje do kraja karijere na tom jednom GS-u, nemoj da se gubis, liche..

Djole***

pre 6 godina

Sve sve, ali Rafa prvi?! Ispada u prvoj nedelji.. Samo da naleti na nekog 'travara' npr. njegovog dzelata na travi Dastina Brauna, ili na nekog servera.. Čilić favorit?! Po mom misljenju, ni u top 5.

Komunalac

pre 6 godina

Nadal na 1 mestu, i to na travi?! Nece Rafa stici ni do cetvrtfinala...A po mom skromnom misljenju Rodzer je na prvom mestu, mada ima nekoliko momaka koji iz "drugog plana" mogu da doguraju do zavrsnice.

buki

pre 6 godina

Ne shvataam zasto napadate Ivanisevica, kada je covjek cak i precijenio Novaka. Veliki sam Novakov fan ali njegova trenutna forma pa nije ni za 4. kola. Ako nastavi ovako doci ce mu neki server koji ce da ga pocisti. Zivi hili pa vidjeli

Huligan

pre 6 godina

Nije dovoljno stručan da bi bio trener Novaku, pa se sada ljuti...
(ns, 26. jun 2017 12:20)

Pa naravno, Noletu je potreban neki teniski guru kad je u manje od godinu dana pao s prvog na četvrto mjesto, takav stručnjak se još nije rodio!

moki

pre 6 godina

Ja bi stavi cika Federera na poziciju br1 favorita.Nadal ipak na br2.Ostalo je nebitno obzirom u kakvoj su formi (tj.nisu).A Cilic ni u ludilu.Nema on sampionski mentalitet i da je u zivotnoj formi tesko bi mogao da se izbori sa pritiskom u polufinalu a kamoli finalu GS.Puste zelje zemljaka.

buki

pre 6 godina

Ne shvataam zasto napadate Ivanisevica, kada je covjek cak i precijenio Novaka. Veliki sam Novakov fan ali njegova trenutna forma pa nije ni za 4. kola. Ako nastavi ovako doci ce mu neki server koji ce da ga pocisti. Zivi hili pa vidjeli

Komunalac

pre 6 godina

Nadal na 1 mestu, i to na travi?! Nece Rafa stici ni do cetvrtfinala...A po mom skromnom misljenju Rodzer je na prvom mestu, mada ima nekoliko momaka koji iz "drugog plana" mogu da doguraju do zavrsnice.

Sabre

pre 6 godina

Ha, ha, ha. Jel to ovaj salty zato sto nije ni pozvan da bude trener?! Cilic ostaje do kraja karijere na tom jednom GS-u, nemoj da se gubis, liche..

moki

pre 6 godina

Ja bi stavi cika Federera na poziciju br1 favorita.Nadal ipak na br2.Ostalo je nebitno obzirom u kakvoj su formi (tj.nisu).A Cilic ni u ludilu.Nema on sampionski mentalitet i da je u zivotnoj formi tesko bi mogao da se izbori sa pritiskom u polufinalu a kamoli finalu GS.Puste zelje zemljaka.

pribil

pre 6 godina

Ne znam da li je dobro za tenis kao sport da Federer od skoro 36 leta bude favorit na Gren slemu. Sad ce neko reci on je najbolji u istoriji, ali druga strana medalje pokazuje da je tenis generalno stagnirao, a moguce da je cak i izgubio na kvalitetu u odnosu na prethodnu deceniju.

Huligan

pre 6 godina

Nije dovoljno stručan da bi bio trener Novaku, pa se sada ljuti...
(ns, 26. jun 2017 12:20)

Pa naravno, Noletu je potreban neki teniski guru kad je u manje od godinu dana pao s prvog na četvrto mjesto, takav stručnjak se još nije rodio!

Sandokan iz Pakašnice

pre 6 godina

E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!
(Bosanac, 26. jun 2017 13:02)

1.Босанац који дели савете о размишљању 2.жена с брадом 3.Чилић фаворит на Вимблдону 4.жаба која говори... наставите низ

Djole***

pre 6 godina

Sve sve, ali Rafa prvi?! Ispada u prvoj nedelji.. Samo da naleti na nekog 'travara' npr. njegovog dzelata na travi Dastina Brauna, ili na nekog servera.. Čilić favorit?! Po mom misljenju, ni u top 5.

Ivan

pre 6 godina

Za neke stvari je skroz pogrešio a za neke je veoma u pravu! Skroz je pogrešio ne stavljajući Federera za prvog favorita jer Federer jednostavno ove sezone igra fenomenalno, po svemu što je prikazao ubedljivo je prvi favorit na ovogodišnjem Vimbldonu i ne vidim ko ga može dobiti i 3 seta na travi u sadašnjem trenutku. A Nadal još od onog finala Vimbldona sa Noletom 2011. nakon toga nije konkurentan na travi jer ni ne želi da forsira mnogo tu podlogu, četvtfinale mu je vrh. A za Noleta je veoma u pravu, više ne igra ni približno na onom njegovom šampionskom nivou i četvtfinale bi mu bilo odlično. Za Marija mislim da greši. A za Čilića da je pre više subjektivan jer su zemljaci. Mada je Čilića nekoliko godina unazad odlično igrao na Vimbldonu demolirao Federera prošle godine a nije umeo da završi dobijen meč! Prema tome nije ispred ovih, možda 10. favorit.

Samo čovek

pre 6 godina

Ovo je trava i po mom misljenju prava prilika da neko od mladje garde napravi bum, ja bih voleo naravno da Novak osvoji, ali koliko je to realno je druga prica. Videcemo rano je za bilo kakve prognoze jos.

Bosanac

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!

ex m. mila

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)

Svakako bi tvoje misljenje stavio pod udrnu vest, evo meni je veoma bitno :)

Igor

pre 6 godina

Ne vjerujem kakvih komentara ima. Pa Ivanisevic iznosi svoj subjektivni sud jer ga je novinar tako pitao. Da je Novaka stavio na broj 1. pisali bi mu hvalospjeve. Je li tako teško shvatiti da je ovo njegov vrijednosni sud i slobodna procjena? Nije čovjek rekao da će 100% biti tako već odgovara na pitanje novinara...

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Vec vidim Federer prva dva kola igra sa igracima za koje 70% ljudi nije ni culo teren br 2 ako bude kise ni pod tackom razno da ima znanje ima ali to navlacenje na njegovu stranu malo odvratno

Milan Jokic

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?

K.G.

pre 6 godina

Nažalost ovaj Wimbledon osvaja Federer. Od on na 19GS. Nadal nema sanse protiv Federera na Wimblefonu, nema on toliko samopuzdanja da bi pobedio Federera na travi. A Novak ako ne izgubi u prvom kolu onda moze jos dva da prođe, u jednom kolu da briljira a u drugom da se provuče i to je to.
Trebaš imati srca za velike rezultate a on ga onako nesebicno deli posle svake pobede i logicno je da ne moze doci do finala.

Makedonce

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)

Evo i meni nije bitno što ti mosliš o Ivaniševicu..jer nisi nikad držao reket u ruke

razmisli zasto

pre 6 godina

@Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!
(Bosanac, 26. jun 2017 13:02)

Bosna li je svijet???

zex

pre 6 godina

Ja nikada Novaka nebih otpisao za titulu.Njegove sanse su vece od Federera.Samo polako kad pocne turnir ispadace favoriti.Novak je osvojio Vimbldon tri puta a uvek je neko drugi bio favorit.Toliko o tim strucnim ljidima.Kakav crni Cilic.

Gac

pre 6 godina

1. Federer
2. Đoković
3. Marej
4. Nadal
5. Vavrinka

Stavio sam Nadala na 4. mjesto zato što prvu nedelju turnira nije prošao još od 2012. To njegovi fanovi svake godine zaboravljaju. A svaki put se ponavlja ista priča. Marej nema glavu za odbranu GS titule, ove godine ima mnogo jaču konkurenciju + igra lošiji tenis. Varnki je trava najgora podloga. Njemu će i četvrtfinale biti uspjeh. Sve u svemu biće veoma otvoren turnir.

Djogasi

pre 6 godina

A Vavrinke nigde? Sigurno vece sanse od Cilica ima. Sto se Novaka tice ne znam sta se ljutite nije pokazao da je u formi da osvoji Vimbldon. Videcemo kako ce se pokazati ove nedelje, mada i ako tamo podbaci ne znaci da nece biti bolji u Londonu. Nadam se da ce da se pokaze da je Agasi bio dovar izbor za njega.Sto se Mareja tice mislim da muje na Vimbldonu poslednja sansa da se vrati jer gde bi imao vise motiva nego kuci i svakako bi dobio samopouzdanja za nastavak sezone. Ipak sta god uradio smatram da gubi prvo mesto u skorijoj buducnosti jer brani ogroman broj poena a on jednostavno nije navikao na toliki pritisak.

Negativni

pre 6 godina

Koliko god Novak loše igrao trenutno, nema šanse da bude iza Marreja i Čilića po šansama. On je za njih svetlosnu godinu ispred. Novak će pre kiksnuti protiv Zvereva ili Kiriosa, nego protiv Čilića i Mareja.
Ali, dobro, mora da hvali svoga pulena ne bi li ga ohrabrio.

gandra šajkaš

pre 6 godina

Tesko da je Novak ove godine bilo gde favorit. Ali to ne znaci da ne moze da osvoji. Veliki je on sampion i pitanje dana kad ce se vratiti...naravno da mu zelim da osvoji,ne samo ovo vec mnogo jos GS-a ali ove godine tesko....

Zigzag

pre 6 godina

Ma ovo je smesno za Cilica, taj Cilic evo sad ovih dana na travi nije mogao da pobedi Karlovica i Lopesa, onda su oni ispada favoriti pre njega. inace sto se tice prve dvojice to je tacno imaju mnogo vece sanse od novaka i mareja.
(tenis, 26. jun 2017 12:28)Vesely je pobjedio u Monte Carlu Djokovica pa je ovaj osvojio RG.....Sta je Vesely onda bio glavni favorit za Rg 2016?

tenis

pre 6 godina

Ma ovo je smesno za Cilica, taj Cilic evo sad ovih dana na travi nije mogao da pobedi Karlovica i Lopesa, onda su oni ispada favoriti pre njega. inace sto se tice prve dvojice to je tacno imaju mnogo vece sanse od novaka i mareja.

NISAM vec poslao ovaj komentar!!!

pre 6 godina

Čilić favorit?! Po mom misljenju, ni u top 5. (Djole***, 26. jun 2017 12:18)

Nije rekao da je favorit, nego da je treci favorit. Cilic je na 3 uzastopna Wimbledona (2014, 2015, 2016) stigao do 1/4-finala. Sad izgleda u boljoj formi, pa sto bi bilo nerealno ocekivati ga u polufinalu!? U prevodu - pa zar nije isto to i Ivanisevic rekao? A naravno da na kraju moze ispasti i bolje i gore. Cilic je trenutno 6. na ATP listi. Ispred njega su, osim Nadala i Federera, jos i Wawrinka, Djokovic i Murray. Naravno da Djokovic moze biti prvi favorit bilo gde, ali, tek kad dodje sebi. Do sada jos nije nagovestio da mu je to u planu. Wawrinka nije specijalist za travu (ili mu, makar, ona manje lezi nego Cilicu), a osim toga, vrlo je moguce da ce biti pod narocitim pritiskom zbog tako atraktivne sanse da kompletira slam karijere. Za Murray-a vazi slicno kao i za Djokovica, mada u nesto manjoj meri. Istina, bio je vrlo dobar na RG, ali, to znaci i da je imao manje vremena da se pripremi za travu. Eto, taman mu je krenulo, a menja podlogu. Osim toga, on za Cilica nikad nije bio neresiv problem, kao sto mu je bio Djokovic. Dakle, ako Cilic ne stigne do 1/2-finala, tamo ce pre biti neko nov iz treceg plana, neko ko je ispod njega na ATP listi, nego jedan od ove trojice. BTW, ja ipak Federeru dajem vece sanse nego Nadalu.

mate

pre 6 godina

Wimbledoon je osvojio na kraju karijere ( 125 igrac svita bio ) ... Al za ove sto ga pljuju - jeli bas losa karijera osvojit ukupno 22 turnira ,bit drugi igrac svijeta I osvojit 2 olimpijske bronce ? 1992 igrao se tenis na zemlji u barceloni na olimpijskim - ako je ima samo servis kako je I u singlu I u paru s prpicem broncu uzeo ?

Vladimir

pre 6 godina

Novak, za svoje standarde, ima losu godinu. Nije u formi. I takav, van forme, ima vise bodova od Cilica koji igra u tako reci zivotnoj formi. Novak je ove godine skupio 1975 bodova a Marin 1705. Eto i kad je ocajan, za svoje standarde, opet je bolji od Marina koji ima ,za svoje standarde, odlicnu godinu.

Dragan

pre 6 godina

Nisam mogao vjerovati da ovaj Ivanisevic toliko poznaje tenis.Njegovo misljenje za favorita ove godine na Wimbledonu, nema smisla komentarisati.Cilic , treci, a Novak peti.Rafa pre Fedexa.Stvarno mi nije jasno, sta ovaj covek prica.Negov pulen nece proci ni prvu sedmicu.Po meni ovo osvaja Novak ili stari Fedex, ako budu igrali polufinale.Svi drugi u treci plan.Sa takvom izjavom nikada neces doci u poziciju da budes Novakov trener, a ni Cilicev jer si vec odavno dobio otkaz.

Nisam Jumko!

pre 6 godina

Šta sve tu zli jezici pišu o Ivaniševiću, on je jedan od najpopularnijih tenisera svih vremena, Nole može osvojiti još 100 GS i biti 10 godina kontinuirano broj 1 nikad neće ni blizu biti popularan ko Ivanišević!

Vladimir

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!? 
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43) 

Za tvoje pitanje odgovor moze da ti da b92 jer je preuzeo Ivanisevicev intervju... Te njegovo misljenje nije upuceno tebi i ovoj zemlji nego celom svetu... A misljenje je bitno jer je on bivši pro i sad vrhunski trener a ti dobro je znas da čitaš.

Oz

pre 6 godina

Nadal tesko moze dalje od treceg kola,Federer...zavisi kako mu se otvori zreb,moze da ispadne na pocetku a moze da igra u samoj zavrsnici,Marej mi izgleda ko izduvani balon ali je Marej,em igra u Londonu em ga je osvajao.....Cilic,Zverev,Vavrinka,Nisikori,Tim i mozda jos poneko tipa Kirios cekace svoju sansu iz drugog reda...a Novak,to samo onaj odozgo zna,ako bih objektivno i po onome sto je igrao ove godine nije ni medju pet favorita,ali dve su stvari cinjenica...prva,igra na nekih 30% svojih kapaciteta a druga vrlo jednostavna,ostalo mu je jos 70% rezerve...nek se nadje sredina,konkurentan je...na 100% samo se on pita...i ne zaboravite da su ga stavili za drugog nosioca...u svakom slucaju bice zanimljivo na travi ovog jula...

Rajko

pre 6 godina

Covjek kojem se čitava igra bazirala na servisu..tipično kao Karlovicu..užasno za gledanje..po meni nikakav igrac..udri lopticu i trci na mrezu,sta je tu ljepota tenisa ja ne znam..njega mogu samo podržavati Hrvati jer je njihov,normalno..da budem iskren,bilo mi je drago kad je pobijedio Raftera na Wimbledonu..nista licno protiv Gorana..ovo je samo moje misljenje.

Meister Jakob

pre 6 godina

@Meister Jakob I ćorava koka ponekad ubode...
(Sg, 26. jun 2017 13:19)

Pa ne bi ja Ivaniševića nazvao "ćoravom kokom" koji se odnekud pojavio i osvojio Wimbledon.
On je godinama bio broj 2 nakon Samprasa, osvojio puno turnira, u strašno puno je bio u finalu ili polufinalu, od 500 i nešto profesionalnih mečeva ima 333 pobjede.
Po meni on da je bio malo smireniji, ne tako superživčan i da nije imao takav kratki fitilj mogao je biti broj 1.
I ima jedan koji je napisao da je mečeve osvajao na servis, a šta je s gemovima kad je onaj drugi servirao?!

taki p.

pre 6 godina

Mislim da je Federer prvi favorit,sto se tice Nadala,potpuno drugacija podloga,brzina i nizi odskok loptice,servis i jaca konkurencija mu ne odgovaraju previse,a sigurno je malo istrosen posle sljake.Ivanisevic je dobar na 2 seta,nema velike sanse na 3 dobijena,mnogi su ga okretali ukljucujuci i Novaka,kome je najbolje da se pritaji i uz povoljan zreb,vreba kao potencijalno iznenadjenje.Ovi sto mu predvidjaju ranu eliminaciju slabo se razumeju u tenis,ponavljaju iste stvari kao papagajii vec su smorili.Igracima kao sto je Novak, malo treba da ponovo uhvate korak,samo je pitanje na kom turniru ce se desiti,ja mislim na US OPENU,ali ce mu WIM dobro doci da pokusa pa sta bude.

Sve same noge i gola dupeta

pre 6 godina

@Bosanac, tvoja izjava je izjava godine.
Samo se nadam da ce i drugi procitati tvoj komentar. Takodje da vise neces pisati. Stvarno posle ovako lepe misli ne moras. LOL Najveca glupost u istoriji portala.

Dobro

pre 6 godina

Razumem se u tenis i igram ga vec dvadesetak godina. Ova analiza uopste nije losa. Ima i smisla i logike. Mozda treba samo dodati uz ovih pet 'ocekivanih' i jos neko 'iznenadjenje', jer su bas na WB-travi ona jao moguca i cesta. I sam Goran je jedna od njih, iako je bio dobar na travi i bio u par WB zavrsnica.
Sto se Noleta tice, sa ovakvom igrom ima vise sanse na WB ili nekoj tvrdoj podlozi, jer mu je kretanje losije i mrzi ga i da zivi, a kamo li da igra. Ipak, treba biti optimista, jer svaki pad ima svoje dno, od koga se moze samo navise i nabolje.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Biće tako, javila mu je Marija Magdalena lično iz Hercegovine

pre 6 godina

Slažem se sa Ivaniševićem, pa zar Hrvati nisu i dalje ubeđeni da su viša (arijevska) rasa, u šta ih i dalje uveravaju Nemci i ostali.
Iskreno želim Čiliću da konačno osvoji bar petinu onoga što je Đoković osvojio, vreme mu je.

Fei Li

pre 6 godina

Nadal, koji je na Vimbldonu od 2011.-te samo jednom igrao 1/4 finale favorit pre Federera ?
?
Prvi favorit je sigurno Federer, i to već godinama nije bio ovoliki favorit za osvajanje nekog GS,
drugi je Marej jer je na VB skoro uvek igrao dobro(mada je kao branilac titule 2014.-te odigrao najgore, i mislim da će se sa ovom formom situacija ponoviti),
na treće bih stavio Vavrinku kojeg iz nekog razloga niko ne spominje, a ove godine će prvi put imati priliku da na VB kompletira Gren Slem,
četvrti Nadal, koji međutim na travi 6 godina nije uradio ništa,
peti Đoković, ako pronađe neku igru,
6, 7, 8 mlađi Zverev, Lopez, Raonić ako igra.
I to je to, Federeru dajem 50% šanse, svima ostalima zajedno isto toliko.

gargleblaster

pre 6 godina

Boze, iz koje ludnice su pusteni ovi Novak entuzijasti koji komentarisu?
Wolfie Asylum? Verovatno.
Ne znam kako je stigao do Thiema na RG, ali ovde nece u drugu nedelju.
Rafa, naravno, pobedjuje.

Tina

pre 6 godina

U vremanu kad je on igrao, bio je popularan zbog svojih izjava protiv Srba, uklopio se u opštu histeriju, i kao takav bio veoma "cenjen". Da sad neki teniser izjavi to što je on izjavljivao, bio bi kažnjen.
Izjave su mu bile toliko "dobre", da ih je nešto kasnije Njujork tajms zauvek skinuo sa svoje internet stranice, čak su i u digitalizovanim štampanim brojevima, arhivi, iste zauvek izbrisali

obad

pre 6 godina

Za Rođu je ipak teško proceniti,
sa čokolinom je sigurno prvi favorit, bez čokolina može i Tomić da ga pošalje na Alpe.
Ne znam kakav je plan za Vimbldon.

Darko

pre 6 godina

@Vladimir
Nije istina.Cilic do turnira u Monte Carlu nije dobio pet meceva od pocetka godine.Gubio je u prvom kolu Miamija i Indian Welsa,a u Australiji u drugom kolu tako da mu je ova sezona u prva cetiri mjeseca bila najlosija u posljednjih deset sezona i zato sad ima na race listi 1705 bodova.Da je igrao cijelu sezonu kao sto jgra sada imao bi oko 3000 bodova i bio bi treci na race listi.

Torrente

pre 6 godina

U završnici Novak, Rođa, Wawrinka, i, eventualno, Rafa ili Marej.
(monden, 26. jun 2017 18:21)

Kakv crni Vavrinka, pa taj je 1/4 Vimbldona video dva puta u životu.

Negovoj igri ne odgovara travnata podloga.

Ma tko bi rekao, kao sada će Crnogorci da se iznenade

pre 6 godina

Ako to kaže jedan hrvatski intelektualni i teniski genije - treba mu verovati. I inače Hrvati su vazda Srbe smatrali za drugorazredna bića, još od njihovog velikog uspona 1941..., tako da, hvala mu što računa (zna) da je i ovaj Srbin gubitnik.

nikola

pre 6 godina

A da se malo ne zanosiš? Čilić je isto kao Marej NEZASLUŽENO na visokom mestu na ATP listi! Uopšte, tenis danas i muški i ženski su u opadanju, pa zato su vaskrsnuli i Rođžer i Rafa a Novak je sam kriv za potonuće jer nemože da reši odnose unutar familije i vrača Pepea!

Bosanac

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!

Sabre

pre 6 godina

Ha, ha, ha. Jel to ovaj salty zato sto nije ni pozvan da bude trener?! Cilic ostaje do kraja karijere na tom jednom GS-u, nemoj da se gubis, liche..

Milan Jokic

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Vec vidim Federer prva dva kola igra sa igracima za koje 70% ljudi nije ni culo teren br 2 ako bude kise ni pod tackom razno da ima znanje ima ali to navlacenje na njegovu stranu malo odvratno

buki

pre 6 godina

Ne shvataam zasto napadate Ivanisevica, kada je covjek cak i precijenio Novaka. Veliki sam Novakov fan ali njegova trenutna forma pa nije ni za 4. kola. Ako nastavi ovako doci ce mu neki server koji ce da ga pocisti. Zivi hili pa vidjeli

Djole***

pre 6 godina

Sve sve, ali Rafa prvi?! Ispada u prvoj nedelji.. Samo da naleti na nekog 'travara' npr. njegovog dzelata na travi Dastina Brauna, ili na nekog servera.. Čilić favorit?! Po mom misljenju, ni u top 5.

Komunalac

pre 6 godina

Nadal na 1 mestu, i to na travi?! Nece Rafa stici ni do cetvrtfinala...A po mom skromnom misljenju Rodzer je na prvom mestu, mada ima nekoliko momaka koji iz "drugog plana" mogu da doguraju do zavrsnice.

Rajko

pre 6 godina

Covjek kojem se čitava igra bazirala na servisu..tipično kao Karlovicu..užasno za gledanje..po meni nikakav igrac..udri lopticu i trci na mrezu,sta je tu ljepota tenisa ja ne znam..njega mogu samo podržavati Hrvati jer je njihov,normalno..da budem iskren,bilo mi je drago kad je pobijedio Raftera na Wimbledonu..nista licno protiv Gorana..ovo je samo moje misljenje.

Nisam Jumko!

pre 6 godina

Šta sve tu zli jezici pišu o Ivaniševiću, on je jedan od najpopularnijih tenisera svih vremena, Nole može osvojiti još 100 GS i biti 10 godina kontinuirano broj 1 nikad neće ni blizu biti popularan ko Ivanišević!

moki

pre 6 godina

Ja bi stavi cika Federera na poziciju br1 favorita.Nadal ipak na br2.Ostalo je nebitno obzirom u kakvoj su formi (tj.nisu).A Cilic ni u ludilu.Nema on sampionski mentalitet i da je u zivotnoj formi tesko bi mogao da se izbori sa pritiskom u polufinalu a kamoli finalu GS.Puste zelje zemljaka.

zex

pre 6 godina

Ja nikada Novaka nebih otpisao za titulu.Njegove sanse su vece od Federera.Samo polako kad pocne turnir ispadace favoriti.Novak je osvojio Vimbldon tri puta a uvek je neko drugi bio favorit.Toliko o tim strucnim ljidima.Kakav crni Cilic.

Negativni

pre 6 godina

Koliko god Novak loše igrao trenutno, nema šanse da bude iza Marreja i Čilića po šansama. On je za njih svetlosnu godinu ispred. Novak će pre kiksnuti protiv Zvereva ili Kiriosa, nego protiv Čilića i Mareja.
Ali, dobro, mora da hvali svoga pulena ne bi li ga ohrabrio.

Ma tko bi rekao, kao sada će Crnogorci da se iznenade

pre 6 godina

Ako to kaže jedan hrvatski intelektualni i teniski genije - treba mu verovati. I inače Hrvati su vazda Srbe smatrali za drugorazredna bića, još od njihovog velikog uspona 1941..., tako da, hvala mu što računa (zna) da je i ovaj Srbin gubitnik.

ex m. mila

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)

Svakako bi tvoje misljenje stavio pod udrnu vest, evo meni je veoma bitno :)

mate

pre 6 godina

Wimbledoon je osvojio na kraju karijere ( 125 igrac svita bio ) ... Al za ove sto ga pljuju - jeli bas losa karijera osvojit ukupno 22 turnira ,bit drugi igrac svijeta I osvojit 2 olimpijske bronce ? 1992 igrao se tenis na zemlji u barceloni na olimpijskim - ako je ima samo servis kako je I u singlu I u paru s prpicem broncu uzeo ?

pribil

pre 6 godina

Ne znam da li je dobro za tenis kao sport da Federer od skoro 36 leta bude favorit na Gren slemu. Sad ce neko reci on je najbolji u istoriji, ali druga strana medalje pokazuje da je tenis generalno stagnirao, a moguce da je cak i izgubio na kvalitetu u odnosu na prethodnu deceniju.

gargleblaster

pre 6 godina

Boze, iz koje ludnice su pusteni ovi Novak entuzijasti koji komentarisu?
Wolfie Asylum? Verovatno.
Ne znam kako je stigao do Thiema na RG, ali ovde nece u drugu nedelju.
Rafa, naravno, pobedjuje.

Makedonce

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)

Evo i meni nije bitno što ti mosliš o Ivaniševicu..jer nisi nikad držao reket u ruke

tenis

pre 6 godina

Ma ovo je smesno za Cilica, taj Cilic evo sad ovih dana na travi nije mogao da pobedi Karlovica i Lopesa, onda su oni ispada favoriti pre njega. inace sto se tice prve dvojice to je tacno imaju mnogo vece sanse od novaka i mareja.

Dragan

pre 6 godina

Nisam mogao vjerovati da ovaj Ivanisevic toliko poznaje tenis.Njegovo misljenje za favorita ove godine na Wimbledonu, nema smisla komentarisati.Cilic , treci, a Novak peti.Rafa pre Fedexa.Stvarno mi nije jasno, sta ovaj covek prica.Negov pulen nece proci ni prvu sedmicu.Po meni ovo osvaja Novak ili stari Fedex, ako budu igrali polufinale.Svi drugi u treci plan.Sa takvom izjavom nikada neces doci u poziciju da budes Novakov trener, a ni Cilicev jer si vec odavno dobio otkaz.

Huligan

pre 6 godina

Nije dovoljno stručan da bi bio trener Novaku, pa se sada ljuti...
(ns, 26. jun 2017 12:20)

Pa naravno, Noletu je potreban neki teniski guru kad je u manje od godinu dana pao s prvog na četvrto mjesto, takav stručnjak se još nije rodio!

Sve same noge i gola dupeta

pre 6 godina

@Bosanac, tvoja izjava je izjava godine.
Samo se nadam da ce i drugi procitati tvoj komentar. Takodje da vise neces pisati. Stvarno posle ovako lepe misli ne moras. LOL Najveca glupost u istoriji portala.

Gac

pre 6 godina

1. Federer
2. Đoković
3. Marej
4. Nadal
5. Vavrinka

Stavio sam Nadala na 4. mjesto zato što prvu nedelju turnira nije prošao još od 2012. To njegovi fanovi svake godine zaboravljaju. A svaki put se ponavlja ista priča. Marej nema glavu za odbranu GS titule, ove godine ima mnogo jaču konkurenciju + igra lošiji tenis. Varnki je trava najgora podloga. Njemu će i četvrtfinale biti uspjeh. Sve u svemu biće veoma otvoren turnir.

obad

pre 6 godina

Za Rođu je ipak teško proceniti,
sa čokolinom je sigurno prvi favorit, bez čokolina može i Tomić da ga pošalje na Alpe.
Ne znam kakav je plan za Vimbldon.

Sandokan iz Pakašnice

pre 6 godina

E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!
(Bosanac, 26. jun 2017 13:02)

1.Босанац који дели савете о размишљању 2.жена с брадом 3.Чилић фаворит на Вимблдону 4.жаба која говори... наставите низ

Ivan

pre 6 godina

Za neke stvari je skroz pogrešio a za neke je veoma u pravu! Skroz je pogrešio ne stavljajući Federera za prvog favorita jer Federer jednostavno ove sezone igra fenomenalno, po svemu što je prikazao ubedljivo je prvi favorit na ovogodišnjem Vimbldonu i ne vidim ko ga može dobiti i 3 seta na travi u sadašnjem trenutku. A Nadal još od onog finala Vimbldona sa Noletom 2011. nakon toga nije konkurentan na travi jer ni ne želi da forsira mnogo tu podlogu, četvtfinale mu je vrh. A za Noleta je veoma u pravu, više ne igra ni približno na onom njegovom šampionskom nivou i četvtfinale bi mu bilo odlično. Za Marija mislim da greši. A za Čilića da je pre više subjektivan jer su zemljaci. Mada je Čilića nekoliko godina unazad odlično igrao na Vimbldonu demolirao Federera prošle godine a nije umeo da završi dobijen meč! Prema tome nije ispred ovih, možda 10. favorit.

Biće tako, javila mu je Marija Magdalena lično iz Hercegovine

pre 6 godina

Slažem se sa Ivaniševićem, pa zar Hrvati nisu i dalje ubeđeni da su viša (arijevska) rasa, u šta ih i dalje uveravaju Nemci i ostali.
Iskreno želim Čiliću da konačno osvoji bar petinu onoga što je Đoković osvojio, vreme mu je.

K.G.

pre 6 godina

Nažalost ovaj Wimbledon osvaja Federer. Od on na 19GS. Nadal nema sanse protiv Federera na Wimblefonu, nema on toliko samopuzdanja da bi pobedio Federera na travi. A Novak ako ne izgubi u prvom kolu onda moze jos dva da prođe, u jednom kolu da briljira a u drugom da se provuče i to je to.
Trebaš imati srca za velike rezultate a on ga onako nesebicno deli posle svake pobede i logicno je da ne moze doci do finala.

Fei Li

pre 6 godina

Nadal, koji je na Vimbldonu od 2011.-te samo jednom igrao 1/4 finale favorit pre Federera ?
?
Prvi favorit je sigurno Federer, i to već godinama nije bio ovoliki favorit za osvajanje nekog GS,
drugi je Marej jer je na VB skoro uvek igrao dobro(mada je kao branilac titule 2014.-te odigrao najgore, i mislim da će se sa ovom formom situacija ponoviti),
na treće bih stavio Vavrinku kojeg iz nekog razloga niko ne spominje, a ove godine će prvi put imati priliku da na VB kompletira Gren Slem,
četvrti Nadal, koji međutim na travi 6 godina nije uradio ništa,
peti Đoković, ako pronađe neku igru,
6, 7, 8 mlađi Zverev, Lopez, Raonić ako igra.
I to je to, Federeru dajem 50% šanse, svima ostalima zajedno isto toliko.

razmisli zasto

pre 6 godina

@Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!?
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43)E vidiš, ljudi u svijetu više vole jedan njegov GS nego sve Novakove.Sad ti razmisli zašto !!!
(Bosanac, 26. jun 2017 13:02)

Bosna li je svijet???

Vladimir

pre 6 godina

Novak, za svoje standarde, ima losu godinu. Nije u formi. I takav, van forme, ima vise bodova od Cilica koji igra u tako reci zivotnoj formi. Novak je ove godine skupio 1975 bodova a Marin 1705. Eto i kad je ocajan, za svoje standarde, opet je bolji od Marina koji ima ,za svoje standarde, odlicnu godinu.

Tina

pre 6 godina

U vremanu kad je on igrao, bio je popularan zbog svojih izjava protiv Srba, uklopio se u opštu histeriju, i kao takav bio veoma "cenjen". Da sad neki teniser izjavi to što je on izjavljivao, bio bi kažnjen.
Izjave su mu bile toliko "dobre", da ih je nešto kasnije Njujork tajms zauvek skinuo sa svoje internet stranice, čak su i u digitalizovanim štampanim brojevima, arhivi, iste zauvek izbrisali

Djogasi

pre 6 godina

A Vavrinke nigde? Sigurno vece sanse od Cilica ima. Sto se Novaka tice ne znam sta se ljutite nije pokazao da je u formi da osvoji Vimbldon. Videcemo kako ce se pokazati ove nedelje, mada i ako tamo podbaci ne znaci da nece biti bolji u Londonu. Nadam se da ce da se pokaze da je Agasi bio dovar izbor za njega.Sto se Mareja tice mislim da muje na Vimbldonu poslednja sansa da se vrati jer gde bi imao vise motiva nego kuci i svakako bi dobio samopouzdanja za nastavak sezone. Ipak sta god uradio smatram da gubi prvo mesto u skorijoj buducnosti jer brani ogroman broj poena a on jednostavno nije navikao na toliki pritisak.

Igor

pre 6 godina

Ne vjerujem kakvih komentara ima. Pa Ivanisevic iznosi svoj subjektivni sud jer ga je novinar tako pitao. Da je Novaka stavio na broj 1. pisali bi mu hvalospjeve. Je li tako teško shvatiti da je ovo njegov vrijednosni sud i slobodna procjena? Nije čovjek rekao da će 100% biti tako već odgovara na pitanje novinara...

Oz

pre 6 godina

Nadal tesko moze dalje od treceg kola,Federer...zavisi kako mu se otvori zreb,moze da ispadne na pocetku a moze da igra u samoj zavrsnici,Marej mi izgleda ko izduvani balon ali je Marej,em igra u Londonu em ga je osvajao.....Cilic,Zverev,Vavrinka,Nisikori,Tim i mozda jos poneko tipa Kirios cekace svoju sansu iz drugog reda...a Novak,to samo onaj odozgo zna,ako bih objektivno i po onome sto je igrao ove godine nije ni medju pet favorita,ali dve su stvari cinjenica...prva,igra na nekih 30% svojih kapaciteta a druga vrlo jednostavna,ostalo mu je jos 70% rezerve...nek se nadje sredina,konkurentan je...na 100% samo se on pita...i ne zaboravite da su ga stavili za drugog nosioca...u svakom slucaju bice zanimljivo na travi ovog jula...

Vladimir

pre 6 godina

Ne razumem uopste kome je bitno sta Ivanisevic misli i zasto uopste prenosite misljenje bivseg tenisera koji je osvojio SAMO jedan GS?!? 
(Milan Jokic, 26. jun 2017 12:43) 

Za tvoje pitanje odgovor moze da ti da b92 jer je preuzeo Ivanisevicev intervju... Te njegovo misljenje nije upuceno tebi i ovoj zemlji nego celom svetu... A misljenje je bitno jer je on bivši pro i sad vrhunski trener a ti dobro je znas da čitaš.

NISAM vec poslao ovaj komentar!!!

pre 6 godina

Čilić favorit?! Po mom misljenju, ni u top 5. (Djole***, 26. jun 2017 12:18)

Nije rekao da je favorit, nego da je treci favorit. Cilic je na 3 uzastopna Wimbledona (2014, 2015, 2016) stigao do 1/4-finala. Sad izgleda u boljoj formi, pa sto bi bilo nerealno ocekivati ga u polufinalu!? U prevodu - pa zar nije isto to i Ivanisevic rekao? A naravno da na kraju moze ispasti i bolje i gore. Cilic je trenutno 6. na ATP listi. Ispred njega su, osim Nadala i Federera, jos i Wawrinka, Djokovic i Murray. Naravno da Djokovic moze biti prvi favorit bilo gde, ali, tek kad dodje sebi. Do sada jos nije nagovestio da mu je to u planu. Wawrinka nije specijalist za travu (ili mu, makar, ona manje lezi nego Cilicu), a osim toga, vrlo je moguce da ce biti pod narocitim pritiskom zbog tako atraktivne sanse da kompletira slam karijere. Za Murray-a vazi slicno kao i za Djokovica, mada u nesto manjoj meri. Istina, bio je vrlo dobar na RG, ali, to znaci i da je imao manje vremena da se pripremi za travu. Eto, taman mu je krenulo, a menja podlogu. Osim toga, on za Cilica nikad nije bio neresiv problem, kao sto mu je bio Djokovic. Dakle, ako Cilic ne stigne do 1/2-finala, tamo ce pre biti neko nov iz treceg plana, neko ko je ispod njega na ATP listi, nego jedan od ove trojice. BTW, ja ipak Federeru dajem vece sanse nego Nadalu.

Meister Jakob

pre 6 godina

@Meister Jakob I ćorava koka ponekad ubode...
(Sg, 26. jun 2017 13:19)

Pa ne bi ja Ivaniševića nazvao "ćoravom kokom" koji se odnekud pojavio i osvojio Wimbledon.
On je godinama bio broj 2 nakon Samprasa, osvojio puno turnira, u strašno puno je bio u finalu ili polufinalu, od 500 i nešto profesionalnih mečeva ima 333 pobjede.
Po meni on da je bio malo smireniji, ne tako superživčan i da nije imao takav kratki fitilj mogao je biti broj 1.
I ima jedan koji je napisao da je mečeve osvajao na servis, a šta je s gemovima kad je onaj drugi servirao?!

Samo čovek

pre 6 godina

Ovo je trava i po mom misljenju prava prilika da neko od mladje garde napravi bum, ja bih voleo naravno da Novak osvoji, ali koliko je to realno je druga prica. Videcemo rano je za bilo kakve prognoze jos.

taki p.

pre 6 godina

Mislim da je Federer prvi favorit,sto se tice Nadala,potpuno drugacija podloga,brzina i nizi odskok loptice,servis i jaca konkurencija mu ne odgovaraju previse,a sigurno je malo istrosen posle sljake.Ivanisevic je dobar na 2 seta,nema velike sanse na 3 dobijena,mnogi su ga okretali ukljucujuci i Novaka,kome je najbolje da se pritaji i uz povoljan zreb,vreba kao potencijalno iznenadjenje.Ovi sto mu predvidjaju ranu eliminaciju slabo se razumeju u tenis,ponavljaju iste stvari kao papagajii vec su smorili.Igracima kao sto je Novak, malo treba da ponovo uhvate korak,samo je pitanje na kom turniru ce se desiti,ja mislim na US OPENU,ali ce mu WIM dobro doci da pokusa pa sta bude.

Torrente

pre 6 godina

U završnici Novak, Rođa, Wawrinka, i, eventualno, Rafa ili Marej.
(monden, 26. jun 2017 18:21)

Kakv crni Vavrinka, pa taj je 1/4 Vimbldona video dva puta u životu.

Negovoj igri ne odgovara travnata podloga.

Dobro

pre 6 godina

Razumem se u tenis i igram ga vec dvadesetak godina. Ova analiza uopste nije losa. Ima i smisla i logike. Mozda treba samo dodati uz ovih pet 'ocekivanih' i jos neko 'iznenadjenje', jer su bas na WB-travi ona jao moguca i cesta. I sam Goran je jedna od njih, iako je bio dobar na travi i bio u par WB zavrsnica.
Sto se Noleta tice, sa ovakvom igrom ima vise sanse na WB ili nekoj tvrdoj podlozi, jer mu je kretanje losije i mrzi ga i da zivi, a kamo li da igra. Ipak, treba biti optimista, jer svaki pad ima svoje dno, od koga se moze samo navise i nabolje.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

gandra šajkaš

pre 6 godina

Tesko da je Novak ove godine bilo gde favorit. Ali to ne znaci da ne moze da osvoji. Veliki je on sampion i pitanje dana kad ce se vratiti...naravno da mu zelim da osvoji,ne samo ovo vec mnogo jos GS-a ali ove godine tesko....

Zigzag

pre 6 godina

Ma ovo je smesno za Cilica, taj Cilic evo sad ovih dana na travi nije mogao da pobedi Karlovica i Lopesa, onda su oni ispada favoriti pre njega. inace sto se tice prve dvojice to je tacno imaju mnogo vece sanse od novaka i mareja.
(tenis, 26. jun 2017 12:28)Vesely je pobjedio u Monte Carlu Djokovica pa je ovaj osvojio RG.....Sta je Vesely onda bio glavni favorit za Rg 2016?

nikola

pre 6 godina

A da se malo ne zanosiš? Čilić je isto kao Marej NEZASLUŽENO na visokom mestu na ATP listi! Uopšte, tenis danas i muški i ženski su u opadanju, pa zato su vaskrsnuli i Rođžer i Rafa a Novak je sam kriv za potonuće jer nemože da reši odnose unutar familije i vrača Pepea!

Darko

pre 6 godina

@Vladimir
Nije istina.Cilic do turnira u Monte Carlu nije dobio pet meceva od pocetka godine.Gubio je u prvom kolu Miamija i Indian Welsa,a u Australiji u drugom kolu tako da mu je ova sezona u prva cetiri mjeseca bila najlosija u posljednjih deset sezona i zato sad ima na race listi 1705 bodova.Da je igrao cijelu sezonu kao sto jgra sada imao bi oko 3000 bodova i bio bi treci na race listi.