Ponedeljak, 27.06.2016.

18:37

Novak: Jugonostalgičar? U neku ruku jesam, priznajem

Novak Đoković kaže da je sport idealan način da se pošalje poruka prijateljstva između zemalja bivše Jugoslavije.

Izvor: B92

Novak: Jugonostalgièar? U neku ruku jesam, priznajem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

152 Komentari

Sortiraj po:

my way

pre 7 godina

(neko, 28. jun 2016 14:25)
Svi smo mi ziveli u to vreme, samo, neki od nas su gledali sve, a neki samo ono sto su iz nekog razloga zeleli, dok su drugo ignorisali kao ti. Da li ti znas da su hrvatske odbrambene snage formirane na dan osnivanja NDH? Da li ti znas da je Hrvatska i danas puna ulica i trgova Mile Budaka, nacionalnog ideologa NDH i kreatora cuvenog matematickog resenja za Srbe? Da li ti znas ko se dicio sa 2 pobede u Drugom svetskom ratu, u cijem su se saboru odomacili nacisticki pozdravi? Da li znas za Suske, Mercepe, Norce, Glavase? Islamsku deklaraciju, Kutiljerov plan za BiH... i tako mozemo do sutra? Je li, "principijalni" savremenice tog vremena? Slabo si gledao svojim ocima sta se desava.

miro split

pre 7 godina

Ma,Novak Đoković more bit šta god oće.Šta bi god odlučija da bude,svugdi bi ga dočekali rašireni ruku i sa crvenim tapetom,svugdi bi mu se klanjali do poda i uzdizali ga do neba...
Čovik je ipak osta vjeran sebi i svojima.Srbin je i smatra to ponosom i povlasticom bez da ikoga sa time provocira i omalovažava.
Triba bi bit vaš ponos i kruna srpskog sporta.Tribali bi bit uz njega i kad gubi i kad tuče,ali ipak uvik mu imate nešto za prigovorit,uvik ga opominjete,uvik mu nešto zamjerate.
Ko normalan nije jugonostalgičar,ko od nas duboko u sebi bar ponekad ne zažali za snom koji se nije ostvarija i koji se rasplinija sa mamurnim buđenjem i drekom primitivizma i stvarnosti?

bio sam mlađi i sve je bilo bolje

pre 7 godina

Yuga se mogla preustrojiti u konfederaciju ( slično kao Švicarska),što su 1990 predlagali Slo & Hrv, ali Srbi ( Slobo ) su to odbili. Da nije bilo rata sad bi svi živjeli puno bolje,a ne samo 5% tajkuna!
Juga je imala industriju i razvijenu poljoprivredu... a o sportu da ne pričam!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Panac, 27. jun 2016 20:50)

"Sloba" to nije odbio zato da bi terao kontru, nego zato što srpska strana nije htela da Srbi u Hrvatskoj ostanu odvojeni od matice. Onda je krenulo političko cenjkanje, s tim što ni jedna od strana nije imala želje da se to razreši pregovorima, nego đonom, pa je hrvatska strana malo podgrevala strahove kod "svojih" Srba, pa su Srbi krenuli sa barikadama... i ostalo je sve istorija.

Bila je to zemlja sa svojim manama, ali na kojoj se moglo mnogo izgraditi i napraviti jednu vrlo solidnu i uspešnu državu, da je bilo više volje i pameti. Mislim da sada nema ni blizu osnova da se ide ponovo u tom pravcu, nažalost. Bez obzira na to šta bi neko od nas lično više voleo.

neko

pre 7 godina

@@my way
Ne bih ja da pravim nikakvu novu Jugoslaviju, vec samo kazem da je ta Jugoslavija bila 10 puta bolja i normalnija drzava od svih ovih drzavica koje su kasnije nastale.
Suludo bi bilo sada praviti neku zajednicku drzavu, jer je sve sto je bilo dobro u drzavama koje su je cinile odavno unisteno, a vecina pametnih, normalnih i postenih ljudi odavno se iselila. Sad praviti zajednicku drzavu bi bilo isto sto i ujedinjavanje 5-6 gangsterskih klanova u jedan.

A sto se Milosevica tice on jeste bio najveci krivac za raspad.
Imali su i drugi svoju ulogu, ali Miloseviceva je bila najveca.
Ziveo sam u to vreme i sopstvenim ocima gledao mnoge stvari za koje nikada nisi ni cuo. Imao sam mnogo prilika da razgovaram sa ljudima koji su u to vreme imali direktne kontakte sa tim istim Milosevicem. Sopstvenim ocima sam iz dana u dan gledao sve sta je taj Milosevic radio.
Mogao bih da ti navedem 10 000 cinjenica koje dokazuju da je on bio glavni i odgovorni urednik svega sto se desavalo. Naravno uvek je lakse za sve okriviti druge, pa verovatno i ti kao i vecina mislis da je glavni krivac za raspad Zapad.

Ja nisam licemeran. Ako mi je rodjeni otac kriminalac, lopov ili zlocinac - ja cu pljuvati po njemu. To se zove moral i postenje, osobine koje ste vi odavno zaboravili. Licemerje je to sto vi branite nekog samo zato sto je srbin, a dobro znate kakvo je zlo napravio.

Beljo

pre 7 godina

90% komentara u fazonu "nista Juga nije donijela, samo su naivni Srbi bili za tu drzavu, sve srpsko...". Ali pazi logiku. 90% ljudi pljuje po toj zemlji i "daleko joj lijepa kuca", a ovamo prica o ocuvanju i tome kako su Srbi naivno... Pa najrealnije, Srbija i Hrvatska su pocijepale Jugu. U CG procentualno ima daleko vise Jugonastalgicara nego u Srbiji. CG nista nije dobila ni tom velikom ni malom Jugoslavijom, pa ne pljuju ljudi vec zale za vecom zemljom, boljim univerzitetima, boljim zdravstvom, boljim uredjenjem, manje ubica, lopova... A cime se ponose to ovi sto pljuju Jugu?

Brajan

pre 7 godina

Ako nesto razdvaja narode u Jugoslaviji, to je sport. Raspad drzave poceo na fudbalskoj utakmici. Nisi u pravu Nolo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Adriano_Galliani, 27. jun 2016 18:50)

Prijatelju, fudbal tada a ni sada nema mnogo veze sa sportom.

my way

pre 7 godina

(neko, 28. jun 2016 03:41)
Jedan mali problem u tvojoj logici prijatelju. Brak moze da se raspadne, mogu bivsi supruznici da se pomire, nadju bracne partnere u drugim ljudima, imaju dobre odnose. Ali ako se jedna drzava 2 puta raspadne u krvi, odnese milione zivota i ti bi opet da je formiras i pravis paralelu sa brakom (i to sa drugim partnerom), pa, ja se ne bih hvalio svojom sposobnoscu logickog razmisljanja i vredjanjem iste kod drugih. Cinjenica da navodis samo Milosevica i to kao glavnog krivca sa raspad Jugoslavije, dok one koji su u krvi tu drzavu komadali iako su mogli mirno da se odvoje da su daleko manje pravo, da ostanu u svojoj drzavi i svojim kucama, bili spremni drugima da priznaju dovoljno govori kakva je tvoja "jugonostalgija" i kakva je tvoja "logika". To se zove licemerno gazenje po istini, pravdi i apokalipticnim zrtvama.

Mufljuz

pre 7 godina

Cela zamisao je uzvisena, inspirativna, humana i vrlo lepa. Ali, na zalost ako se i dogodi bice ISPOLITIZOVANA (od raznoraznih koji ce u tome videti svoju sansu) a samim tim i vrlo ZAGADJENA. Mislim da to ne treba forsirati, pogotovo sto je Djokovic jedini koji ima sta da ulozi (a samim tim i ugrozi). Ovi ostali su tu samo dekor.

2015 . Srbija je bila jedna od najjuspješnijh nacija u sportu

pre 7 godina

@ Hrvat ,tvoj komentar upućen ovdje je u službi za liječenje tvojih osobnih kompleksa : Ajmo redom po 100. put , Nole je Srbin , otac mu je Srbin , čovjek slavi Slavu što samo Srbi rade... 2. Sportski uspjesi Srbije dalekooooooo nadmašuju uspjehe bilo koje države s prostora bivše Yu , pogledaj samo broj osvojenih zlatnih medalja u svim sportovima i sve će ti biti jasno... 3. čak i u tvom nogometu Srbija je prvak Europe i Svijeta, atletika Dragutin i Biljana Topić , Dejan Perić , Dudaš , Kolašinac , Španović, Bekrić, Jelača... su svi osvajači medalja sa SP ili EP u usporedbi sa Perković i Vlašić, tako mani se da nam fali uspjeha u atletici ... Stvarno što se tiče sporta vi nama uopće ne trebate

Na US open po četrnaestu!

pre 7 godina

Zna li Novak koliko je ljudi poginulo u zadnjih 100 godina zbog te Jugoslavije?
(Deki, 27. jun 2016 23:43)
Mnogi su stradali neduzni, a vecinu je pobio Tito, jer su im ruke bile krvave do lakata, oni koji su pretekli, devedesetih su se vratili na velika vrata! I evo ih izmilise se na ovu vest!

megatronman

pre 7 godina

Respect prema Novaku. Ionako nas je ta klika na vlasti u politici uvalila u rat. Pa da iznesem jedan hrvatski podatak a mislim da će srpski čitaoci pronaći analogiju u Srbiji. Nitijedan hrvatski tajkun nije bio na bojišnici i nitijedan hrvatski tajkun nije učinio suicid uslijed PTSP-a (koga valjda i nemaju). 200-500 familija se ratom ekstremno obogatilo. Većina ostalih su zadojeni ekstremnom mržnjom. Jugoslavija bi danas bila respektabilna država. Ovako smo 6 (sedam ako uračunamo Kosovo) smiješnih i korumpiranih državica ...

Nena

pre 7 godina

Novace pametan si covek, izjava je cista konvencija. Jugoslavija nas je puno kostala i ne ponovila se. Drzimo se mi srpskog roda, a tebi svako dobro.

super logika

pre 7 godina

@oklagija italijan
Niko nije ziveo na racun svojih nerodjenih unuka.
-Jedan podatak:
Broz je celu SFRJ za nekih 40 godina zaduzio za oko dvadesetak milijardi dolara. Sa tim novcem je iz pepela podigao i sagradio veliku i modernu drzavu. Izgradjeno na stotine gradova, sagradjeno desetine hiljada fabrika. Svi su radili i ziveli lepo od svog rada.

-Drugi podatak:
Devedeseth Milosevic dolazi na vlast i krece u rasturanje i pljackanje te drzave.
1997. je jedna hakerska organizacija koja se bavila upadanjem u siseme svih poznatijih svetskih banaka i prikupljanjem podataka, iznela sledece podatke.
U tom trenutku, na racunima raznih svetskih banaka, 14 srpskih porodica je drzalo ukupno 17 MILIJARDI DOLARA.

To ti je jednostavan odgovor na pitanje zasto je rasturena Jugoslavija, a istovremeno i odgovor na pitanje zasto svi mi danas zivimo lose. Milosevic i njegovi lopovi su za svega 5-6 godina pokrali sve sto je u ovoj zemlji stvarano 40 godina.

Da malo uprostim ovo.
Imas dedu koji stvori veliko bogatsvo. Onda dodje tvoj otac koji sve to nasledi, i potrosi, prokocka i popije.
I sada ti zivis u bedi, ali za tu bedu ne okrivljujes oca, nego dedu.

smrt fasizmu, slobodan pod lipom

pre 7 godina

@miro split

Da mogu dao bih ti 1000 pluseva.
Reko pametan, normalan a uz to i duhovit komentar.
Svaka cast.

Na zalost ovde ima puno onih ciji se IQ granici sa debilitetom, pa nista zivo ne razumeju.
Pozdrav.

neko

pre 7 godina

@my way
Zaista imas cudnu logiku.
Navodis krvavi raspad Jugoslavije kao glavni razlog za mrznju prema istoj.
Hajde da uprostimo stvari.
Zamisli tu Jugoslaviju kao jedan obican brak.
I taj brak se raspadne kroz svadju tuce i najgore uvrede.
I ti sad zamrzis svoju bivsu zenu i zamrzis brak kao instituciju i resis da se vise nikada ne zenis???
Super logika. Svi bi te verovatno pitali da li si normalan.

Nije problem bio u Jugoslaviji, vec u onima koji su je rasturili i u nama koji smo im verovali i slepo ih slusali dok su je rasturali.
Ni jednom normalnom, pametnom i vrednom coveku nije bilo lose u toj Jugoslaviji.
Ali bilo je lose onima koji su bili glupi, neobrazovani, kojima je u krvi bilo da kradu, lazu i otimaju.
E pa upravo takvi ljudi su devedesetih dosli na vlast u sve bivse republike SFRJ. Docekali su svojih pet minuta i unistili drzavu koja je stvarana skoro sto godina. Prvo sto su uradili je bilo to da proteraju sve postene i pametne ljude i nateraju ih da se isele sa ovih podrucja.
I sta imamo danas?
6 gangsterskih banana drzavica u kojima ljudi zive deset puta losije nego sto su ziveli u toj Jugoslaviji.

E pa vidis ja ne mrzim Jugoslaviju, vec mrzim ovu sadasnju drzavu u kojoj zivim, a najvise mrzim Milosevica koji je bio glavni krivac za raspad SFRJ. U toj Jugoslaviji je bila hiljadu i jedna dobra stvar, a u ovoj sadasnjoj nema ni jedna jedina dobra a ima milion losih stvari.

Hare

pre 7 godina

Kakva je ovo ljudina samo, iako sam veliki fan Rogera, zelim ti da oboris njegov rekord i sve najbolje u zivotu od srca jer si to zasuzio! Veliki pozdrav svima iz Sarajeva. :)

np

pre 7 godina

Ma ti si Nole kralj čovek.Zbog toga u Pazaru navijaju ko da si iz Pazara.Nas je tesko pridobit ali ti si to uradio. živa legenda.Umeren u izjavama.Ne navijaju samo srbi za tebe vec i ostali gradjani ove zemlje.Želimo ti da vladaš još 100 godina.Živ bio burko.Tako kažu u Pazaru.

Marko

pre 7 godina

Zasto ne? Iako sebe smatram vise desnicarem i patriotom, ne mrzim srbe, bas naprotiv, smatram da bi trebali imati puno bolje odnose nego sto su sada. Svoju djecu učim da, isto kako vole svoju domovinu, da isto tako vole i poštuju sve njene gradjane, i gradjane drugih drzava, neovisno o Rasi, nacionalnosti i vjeri. Rat je bio, rat je i završio. Ima jos stvari koje bi naše države trebale rijesiti, ali to ne smije biti prepreka da normalno živimo, uvažavajući jedni druge. Kako i na jednoj, a i na drugoj i trećoj strani jos uvijek postoje mrzitelji svega i svih koji se razlikuju od njih samih, bilo po pitanju vjere, Rase, nacionalnosti ili nečega drugog, ovakve akcije i dogadjanja su i vise nego dobrodošli. Ne radi se tu o Jugoslaviji, niti itko istu priželjkuje, ali mnogo toga imamo zajedničkog da bi dopustili da nas mržnja razdvaja. I da, iako mnogi od vas tako ne misle, vecina mojih prijatelja i ja u RH uvijek podržavamo Noleta i navijamo za njega (osim kad igra sa našim Hrvatima :-) ). Novak je car i nikada mi nece biti jasno da gledatelji i strani mediji, uz takvu ljudinu na terenu, izaberu za favorita Federera ili Nadala. :-/ a tek Novakova supruga-prava dama, prekrasna zena i pari vrlo prizemljena i draga osoba....za razliku od, primjerice, Mirke.

D.P.

pre 7 godina

Jugoslavijo, narod te slavijo. Jugoslavijo zemljo ponosna. Jugoslavio ti si nam donela, slavu ponos i moć. Jugoslavio opet ću ti doć. Ljubavi moja.

Hajzenberg četvrti

pre 7 godina

Mnogo više bih voleo da živim u velikok zemlji kakva je bila Jugoslavija. Sa svim tim različitom narodima, sa planinama u Sloveniji, sa Jadranskim morem, sa plodnom Vojvodinom, sa bogatom Bosnom i Makedonijom. Da se graničim sa Italijom i Grčkom...

A ne kao sad u maloj zemlji punoj lopova, moralno degradiranoj, opljačkanoj, sa zasejanim semenom mrznje prema drugim narodima, političarima diletantima....

držači za naočare!

pre 7 godina

Nole nije mnogo cudno kad si sampion sveta kao Srbin. A da recimo igras kao Jugosloven, bilo bi skoro pa normalno.

Jer Srbija naravno ima najbolje sportiste ali ni bivse ex yu komsije nisu za bacanje.

Srbija je svetska sila u sportu a Jugoslavija bi bila super sila.

Role

pre 7 godina

To sine je jedna od tvojih najlepsih osobina.Vidi se da si pravi u svakom smislu.Mogu deda da ti budem a ispunio si me svojim recima i hrabroscu da to kazes.

Jos jedan jn

pre 7 godina

Teske je sada, posto je HR u EU, ali bismo trebali da se ujedinimo ne iz ljubavi vec zajednickih ekonomskih interesa koji su veliki.

frederico

pre 7 godina

Juga je bila mila majka za ovu eu. Teski cetnici i ustase naravno nisu je mogli smisliti. Sada su konobari i eskort momci po eu...
rekli bi nemci slavishe...

Милош

pre 7 godina

Дечко организује хуманитарну акцију и људи пишу коментаре „мани се ћорава посла". Хит.

Slovenac

pre 7 godina

Novače odličan si momak, još bolji si sportista, ali mani se gluposti. Jugoslavija je bila tvoretina koja se jednostavno nije smjela desiti, a večini je donijela bol i patnju. Samo malo smanji patetiku, bratski narodi ne postoji, kao što ne postoje neprijateljski narodi...

osnova

pre 7 godina

Nole nece da kaze sta oseca i misli da ga ne bi u blato vukli.

Ali znamo Nole to, nema Srbina niti ce biti koji nije

Jugosloven.

Srbi su, za razliku od ostalih Jugoslovena, bez ikakve

malicioznosti, ulozili par miliona glava.

I nikada ih se nece odreci.

Nole idemo

onamonamo

pre 7 godina

Hoće li na toj turneji učestvovati i Miroslav Ilić,TAP 011 i Marko Perković Tomson,koji su pevali na Novakovoj proslavi GS i ovaj poslednji uz čije je pevanje svoj GS proslavio Marin Čilić? Mislim ono posle egzibicije u trenucima opuštanja hehehe.Ma koji Hrvati i jugonostalgija,to ima samo kod nas ludi Srba.

svelepo

pre 7 godina

Nije ni malo lako pomiriti usijane, tvrdpglave i glave pune inata sirom Balkana, ali ako iko to moze uraditi onda je to 'Nas zajednicki kralj, jedan jedini Novak'! Svi te volimo kao rodjenog legendo!

Nikad !

pre 7 godina

Srbi su najvise propatili u Jugoslaviji i najvecu cenu platiti za nju, kako u njenom stvaranju tako i raspadu. Stoga, nikad Jugoslavija ! Zivela Srbija !

jugonostalgicar

pre 7 godina

E brate Nole sad te jos vise volim!

Pozdrav od jos jednog jugonostalgicara, da si nam ziv i zdrav i da postanes najbolji teniser u istoriji tenisa...

Lukazg

pre 7 godina

Ruku na srce, ko normalan nije u nekom dijelu Jugonostalgičar. Zadnja država koja je funkcionirala u punom smislu, sve istalo su banana državice s kriminalcima i ostalim polusvijetom u glavnij ulozi.

Dule

pre 7 godina

Jao ljudi sta ste zapenili. Pa nije on covek rekao da ce sad da obnavlja Jugoslaviju, samo je rekao da ima izuzetno korektne odnose sa teniserima iz zemalja bivse Jugoslavije, a kako i ne bi kad ih spaja slican jezik, kultura, obicaji i ostalo. Pa i ja u dalekom svetu uvek imam vrlo lepe odnose sa bivsim zemljacima. Ne mora se ziveti u istoj drzavi da bi se negovali dobri medjuljudski, komsijski odnosi

xYz

pre 7 godina

nova jugoslavija ce biti osnova za udruzivanje svih slovenskih naroda u jednu drzavu - SLAVIJU. tako je prirodno, a kome se ne svidja, moze slobodno kod anglosaksonaca, da zivi s njima i da zajedno nemaju dusu.

Srpkinja

pre 7 godina

Cekajte ljudi malo.
Srbija se borila za opstanak YU a citajuci ove komentare vecina Srba smatra da je ona bila losa po Srbe. Nesto ovde ne stima.
(Sloboda, 27. jun 2016 19:45)
Štima, napravili smo Jugoslaviju, platili to u krvi, ona se raspala. Drugi profitirali, mi popu*ili. Loša ideja. Naknadna pamet.

my way

pre 7 godina

Шта значи бити југоносталгичар? Мени је рецимо жао што је Југославија пропала, а наравно да је након ужаса 20. века и ове њене рушевине коју данас имамо свакоме са 2 грама мозга јасно да је њено стварање највећа трагедија која нас је задесила. Но, лакше је вређати се, лепити етикете, гађати се испразним флоскулама, него заиста укључити мозак и схватити да се ставови људи, бар Срба, по том питању не разликују. Оне којима је драго што се Југославија распала само бих једно питање поставио. Због чега, рођаци, мрзите Југославију, ако не управо због зла које је изазвала својим распадом, тачније оба распада. За титоисте немам чак ни питања, то је сој људи који живи у некој својој стварности, за анализу њих је потребна стручност коју не поседујем.

nole slem

pre 7 godina

svi prihvataju kad inicijativu pokrene/podrzi trenutno ubedljivo najbolji na svetu. a da nema noleta i npr inicijativu napravi neko ko je 20ti igrac (viktor ili neko drugi) da li bi i ostali prihvatili tako jednoglasno?

iskreno

pre 7 godina

Njegov još jedan u nizu neuspjelih markentiških poteza,Sve njegove izjave su usmjerene kako bi pridobio što više publike za sebe,a pošto nije toliko uspješan uzu svijetu ,sve se više okreće Balkanu.Ne vjerujem mu da je da je iskren,a pogotovo ne vjerujem njegovom populizmu.

srki s

pre 7 godina

bla,bla,......tenis,bla,bla....a Jugoslavija je greska koju su srbi preskupo platili ,osim bogatih,ultrabogatih elita i sportista...bla,bla....radi ono sto ti je posao,udri po loptici i cuti

\|/

pre 7 godina

Cilic da me ujedinjuje? Evo jos jednom: Manite se corava posla!
Nikad se ne zaboravlja: Tri prsta u vis, zastava na patikama, pevanje himne, nosenje zastave na OI... Niko ne trazi da se neko mrzi, ali Hvate ne mogu da volim. SSSS

Dr

pre 7 godina

1968.
Skoro sve sam video.

Broz je tesla za ove sabane sa prostora ex YU.
Manite me samo price da je bilo drugo vreme.

Sve moze da se relativizuje i opravda.

PFC

pre 7 godina

Hrvatima nije do pomirenja sa srbima i to je cinjenica. Nikad ali nikad nisu pokrenuli neku mirotvornu akciju, nikakav gest dobre volje. Zato Nole, juri ti rekorde, to najbolje znas. Ne trosi sebe uzalud.

Toto-ko-tunjo-zarobljen-u-osamdesetim

pre 7 godina

Ovom sjajnom ali mladom čoveku trebalo bi neko da objasni koliko je štete Srbiji i srpskom narodu donela komunistička Jugoslavija, da ne živi u iluziji.
(istoričar, 27. jun 2016 19:06)
Naravno. Neka pogleda muzicku scenu SFRJ i koliko se uzdigosmo na tom planu posle raspada. A kultura je odraz jednog naroda iako se ne maze na hleb.

Panac

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.
(aleks, 27. jun 2016 18:52)

Yuga se mogla preustrojiti u konfederaciju ( slično kao Švicarska),što su 1990 predlagali Slo & Hrv, ali Srbi ( Slobo ) su to odbili. Da nije bilo rata sad bi svi živjeli puno bolje,a ne samo 5% tajkuna!
Juga je imala industriju i razvijenu poljoprivredu... a o sportu da ne pričam!

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Batali to! Ti isti prijatelji odu kući pa slave uz Tompsona, čoveka koji u svojim pesmama slavi ustaške logore. Opameti se!
(---, 27. jun 2016 19:01)
Stvarno žalosno kako nam ni Hrvatima ni Srbima nikad nije falilo budala.
Frajeru u Hrvatskoj su Zdravko Čolić i Željko Joksimović 10x popularniji od Thompsona!
A ti si sigurno ponekad, onako za dušu pustiš Baju Knindžu...

Zutoplav

pre 7 godina

Nije tacno da nikome nista dobro nije doneo taj rat. Eto hrvati su dobili drzavu, bosanci isto, slovenci takodje. Mi smo ti koji nismo dobili nista. To je nesto najlakse sto ti oni mogu reci, a opet zvuci diplomatski.

Salerno

pre 7 godina

alo nepismeni, jel citate do kraja,,lepo je rekao da su mu roditeli pricali kako je bilo u jugi, zato citajte do kraja,a manje komentarisite.

miro split

pre 7 godina

Za gospu blaženu,a šta je čovik loše reka.Koliko san ja pročita reka je:Da se druži sa svin teniserima i da se ne svađaju,da rat nikome nije donija dobro,da bi organizira dobrotvorni turnir sa prijateljima.Čim ćovik reče nešto ljudski i normalno odma je izdajnik,a da se izbeštima i prosuja otrov po mrskim neprijateljima,e onda je dobar?
Čovik je normalan i upravo se on ne bavi politikon već se sa njom bavite vi koji ga savjetujete da se ostavi politike.
Kako čovik more politiku vidit u tome da nekoliko prijatelja odigra teniski turnir i da novci odu u humanitarne svrhe?
Je sto posto će Izvambegović,Kolinda i Vućić otrčat u Jajce stvorit novu Jugoslaviju!

sarajevo u srcu

pre 7 godina

Nije problem u Yugoslaviji,u sadasnjim drzavama,pa mozda cak ni u politicarima vec u samim nama.
Ja zivim od poslije rata u Svicarskoj i najbolja iskustva imam sa srbima,hrvatima...
Ovdje zaposljavaju,druze se,pomazu jedni drugima svi sa nasih prostora.
Ne gledamo u proslost,ne pricamo o ratu i politici vec jednostavno zivimo.
Valjda nas je to ova zemlja naucila,ne znam.
Zivim u blizini Zeneve i bas skoro na ovom sajtu sam procitao da u samoj Zenevi zivi 187 nacija mislim,ejjjj 187 nacija i nikakvih problema nemaju u vezi s tim.
Radi,placaj dadzbine,pozdravi komsiju i zdravo.Ne idemo jedni drugima svaki dan na kafu,ne volimo se ali se postujemo.
Kod nas 3 nacije ne mogu se nista dogovoriti.
Ljudi idu na mjesec a mi 20 godina posle pricamo o ratu.
Imao sam 9 godina kad rat zavrsio i da sam tada zaspao a danas se probudio kod nas bi bilo isto kao i te 1995e.
Treba ljudima dati posao od kojeg ce moci zivjeti normalno i da ih mediji svaki dan ne bombarduju informacijama s likovima iz devedesetih.
Novaku svaka cast,ono sto je on napravio ne moze se vidjeti ni u filmovima i njemu ne treba Yuga jer ga ogromna vecina gotivi kao da smo u zajednickoj drzavi.

Ugodna noc komsije,susjedi,drugari i ostali

abraham

pre 7 godina

rodjen sam '84. i sjecam se ko kroz maglu.. bio sam mali i sa ponosom sam pjevao "jugoslavijo na noge, pjevaj nek te cuju" i pri tom osjecao ponos sto sam jugosloven

dr Zoki

pre 7 godina

kakav folirant (Sta uradi to Evertone Luize??!!??, 27. jun 2016 20:12)

Koji si ti napaćeni grobar pun mržnje, a takvi kao ti su večito nesrećni.

Hrvat

pre 7 godina

Nole je pametan čovjek.

Činjenica je da bi juga bila uspješnija jer bi bila veća država, a ne vidim baš da su bilo Hrvatska bilo Srbija niti gospodarski uspješne (za sport je lako, mada mislim da bi juga bila uspješnija u sportu od individualno naših država. Mislim da za sportskim uspjesima više tu mogu žaliti Srbi koji, iako su vrlo uspješni u nekim sportovima kao vaterpolo, povremeno košarka i odbojka nisu uspješni u najpopularnijim sportovima kao nogomet i atletika, Hrvati su imali uspjeha u svim tim sportovima, uključujući i skijanje).

Osim toga, Noletu je majka Hrvatica, otac Crnogorac a žena Srpkinja i nekako je logično da razmišlja tako kako razmišlja.

vlado

pre 7 godina

Pustite covjeka na miru. Sve sto je uradio i sve cega se dotakao u zlato je pretvorio. I zasto ne bi mogao biti jugo nostalgicar? Samo naprijed legendo i nastavi svojim pozlacenim putem.

hejj

pre 7 godina

Jugoslavijom ? Zasto Muslimani u BiH navijaju za Mareja kad igra protiv tebe ? Ostavi podalje Jugoslaviju, jer je svaka od njih odnjela po milion Srba, a Srbiju skratila svaki put za neku pokrajinu a drugim republikama podarila mora, pasnjake i ostrva. Nemoj nasjedati na pitanja sopijuna novinara koji ruse drzave, narode i izvrcu istoriju. Ako neko moze da na Novakovom twiteru objavi ovu konstataciju. Hvala

Against modern sport

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.
(aleks, 27. jun 2016 18:52)

Najgluplja stvar je bila stvaranje te tvorevine. Umesto da se stvori snazna i stabilna srpska drzava, Srbima je bilo prece da omoguce Hrvatima da dodju to ovoga sto imaju danas. Svako ko misli drugacije ne misli dobro Srbiji.

Ненад

pre 7 godina

"Онај ко не жали за Совјетским Савезом нема срца, онај ко хоће да га обнови нема мозга." - Путин

miro split

pre 7 godina

@Novak Đoković
Prijatelju čim osvojiš ovi Vimbldon odma pravac za Užice!Ja te tamo čekan da dignemo ustanak svih naroda i narodnosti.
Jedva čekan da Užice postane Mirovo Užice.Moraš priznat da je skroz bezveze da ga nazovu po tebi.
Đokino Užice.Ne ide to jel tako legendo?

Panac

pre 7 godina

Ljudi, sva sreca sto se Jugoslavija raspala, uf, samo kad se setim. Rekavsi ovo ne mislim ni o jednoj naciji nista lose, samo mislim da nam je SVIMA mnogo bolje ovako.
(Zaciorski, 27. jun 2016 19:18)

Ne znam koliko imaš god,ali hajde reci po čemu je sad bolje?

Franjo

pre 7 godina

neki ljudi ne razumiju. nacionalizam je bolest teška. kad sam nedavno na jednoj posve banalnoj temi komentirao da mislim da je nacionalizam bolest i tumor modernog društva i da ja volim svoju obitelj, pa svoj grad, regiju, državu, da volim bivšu jugu i cijeli balkan i europu i svijet i ne znam zašto stati na nekim umjetnim nacionalnim granicama koje mi nameće netko drugi... dogodilo se to da sam prozvan četnikom i dobio nekoliko prijetećih poruka. ja takav način razmišljanja ne razumijem, dok mi je Noletov način razmišljanja savršeno jasan. ja se sa "slobodnomislećim" srbima puno lakše i prisnije povezujem nego s nacionalistima hrvatima, s kojima sam na "ratnoj nozi" oduvijek. iako potječem iz jedne hrvatske nacionalističke obitelji... ili možda upravo zato. uglavnom - ljudi moji, voljeti svoj kraj, svoje ljude, svoj narod, to je prirodno, ali biti nacionalist - e to je jedno kancerogeno stanje svijesti i mi se s njim tek moramo izboriti. pogotovo u hrvatskoj.

nikola

pre 7 godina

A šta da odgovori kada dobije ovakvo pitanje? Na kraju krajeva, rekao je u neku ruku jesam jugonostalgičar, možda u neku drugu ruku nije.

ne YU

pre 7 godina

Ko je Noletu postavljao ovako senzitivna pitanja? Znate da je miroljubiv i navodite ga na tanak led. On je jos mladen da zna sta znaci pripadnost narodu koji mu je dao karakter da bude ono sto jeste. To se najbolje oseti pod starije dane. Samo neka pogleda u taj krstic sto nosi na grudima i ima odmah da se podseti ko je i sta je. On treba da zna da se kloni ovakvih novinarskih klopki, jer mu Srbija nikad ne bi oprostila da joj se kalja duhovni ponos, niti su nasa prosla pokoljenja morala da se zrtvuju i stradaju za neciju tudju nostalgiju. Ako mu zelite dobro, dalje od njega sa provokacijama i ne gradite mu izbeglistvo. Posle nema UNDO.

menjam nick

pre 7 godina

Neko kaze da je raspad Jige jedna od najglupljih stvari koja nam se dogodila.. Ocigledno ne poznaje istoriju.. Cudo je kako je Jugoslavija i opstala toliko posle WW2.. 2 Naroda koja su se oštro sukobila u Drugom svetksom ratu, klaki se, bilo logora itd, ubacis u istu drzavu nakon svega toga? Ne moze prosto.. Bilo je pitanje vremena..

emil

pre 7 godina

Novace,a da ti zaradjujes svoje milione lupajuci taj portvis,batali ono o cemu pojma nemas. Jugoslavija je les,a obožavanje lesa je nekrofilija.

istoričar 2

pre 7 godina

E moj naivni dečko, samo su glupi Srbi bili za tu državu. Drugi su licemerno i podmuklo sve vreme radili za svoju stvar. Sloba im došao ko kec na jedan'es... kao naručen, da imaju alibi za odlazak.

Miloš

pre 7 godina

Impresivno i hrabro od svih ex-Yu tenisera da uopšte pokušaju ovako nešto. Jugoslavija je sigurno imala svoje probleme ali je za sve svoje konstutivne narode bila bolja nego ovo što sada imaju.

Meister Jakob

pre 7 godina

Ja sam baš završavao 8. razred kad je sve počelo.
Do tada pojma nisam imao da sa mnom u razred idu neki Srbi, niti da je Jovanka srpsko ime, svi smo se najnormalnije družili, Zoran iz B razreda je bio glavni frajer među curama!

Bojan

pre 7 godina

Kako moze da bude Yugo nostalgicar, kada realno nije no doziveo Jugu.
Besmislice i apsolutno sam protiv bilo kakvog povampirenja Jugoslavije u bilo kakvom smislu.
Samo susedi sa reciprocitetom u trgovini i nista, nista vise od toga.

mornarpopaj1966

pre 7 godina

Idemo po 13 i domaci za konkurenciju, 5 u nizu. Idemo i po 17+, majstore tenisa. Ostavi se politike, pls, izdigni se iz toga. Ideja zajednistva je nas, Srbe, kostala 3 miliona ljudi, minimum, u zadnjih 100 godina. Molim rubriku da objavi komentar. Napred No1e majstore.

istoričar

pre 7 godina

Ovom sjajnom ali mladom čoveku trebalo bi neko da objasni koliko je štete Srbiji i srpskom narodu donela komunistička Jugoslavija, da ne živi u iluziji.

Sloboda

pre 7 godina

Cekajte ljudi malo.
Srbija se borila za opstanak YU a citajuci ove komentare vecina Srba smatra da je ona bila losa po Srbe. Nesto ovde ne stima.

miro split

pre 7 godina

Muči Nole budi pametan.Tvoji će te proglasit za komunjaru i Ustašu,a moji će te proglasit za komunjaru i Četnika.
Kako god okrenija postat ćeš najbogatiji komunjara Balkana.

Zaciorski

pre 7 godina

Ljudi, sva sreca sto se Jugoslavija raspala, uf, samo kad se setim. Rekavsi ovo ne mislim ni o jednoj naciji nista lose, samo mislim da nam je SVIMA mnogo bolje ovako.

aleks

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.

Igggy

pre 7 godina

A zasto si onda rekao da neces navijati za nijednu reprezentaciju na EP jer nema Srbije? Inace navijam za tebe iz Hrvatske, ali tom izjavom si me malo razocarao. Svejedno, sve najbolje na Wimbledonu.

oklagija italijan

pre 7 godina

Sigurno ce kad bude imao vremena da prouci doba bivse juge promeniti misljenje. Bila je to antisrpska drzava, zbog cijih izmisljenih granica i danas ratujemo. Standard jeste bio bolji jer su ziveli na racun nerodjenih unuka, tj. nas.

rejnald

pre 7 godina

Nole,kao tvoj veliki navijac iskreno ti porucujem-mani se corava posla!!!Znas kako kaze Njegos :"...Spustavah se ja niz vase uze,umalo se uze ne pretrze,otada smo visi prijatelji,u glavu mi pamet uceraste..."

LUAN

pre 7 godina

Ja mislim da je sport velika sansa da svi manje vise naucimo iz proslosti da mrznja ama bas nikom nista nije donela.Niko nas ne tera da jedni druge volimo ali poštujmo jedni druge i bice svima puno lepši zivot.

aleks

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.

rejnald

pre 7 godina

Nole,kao tvoj veliki navijac iskreno ti porucujem-mani se corava posla!!!Znas kako kaze Njegos :"...Spustavah se ja niz vase uze,umalo se uze ne pretrze,otada smo visi prijatelji,u glavu mi pamet uceraste..."

miro split

pre 7 godina

Muči Nole budi pametan.Tvoji će te proglasit za komunjaru i Ustašu,a moji će te proglasit za komunjaru i Četnika.
Kako god okrenija postat ćeš najbogatiji komunjara Balkana.

LUAN

pre 7 godina

Ja mislim da je sport velika sansa da svi manje vise naucimo iz proslosti da mrznja ama bas nikom nista nije donela.Niko nas ne tera da jedni druge volimo ali poštujmo jedni druge i bice svima puno lepši zivot.

Meister Jakob

pre 7 godina

Ja sam baš završavao 8. razred kad je sve počelo.
Do tada pojma nisam imao da sa mnom u razred idu neki Srbi, niti da je Jovanka srpsko ime, svi smo se najnormalnije družili, Zoran iz B razreda je bio glavni frajer među curama!

oklagija italijan

pre 7 godina

Sigurno ce kad bude imao vremena da prouci doba bivse juge promeniti misljenje. Bila je to antisrpska drzava, zbog cijih izmisljenih granica i danas ratujemo. Standard jeste bio bolji jer su ziveli na racun nerodjenih unuka, tj. nas.

abraham

pre 7 godina

rodjen sam '84. i sjecam se ko kroz maglu.. bio sam mali i sa ponosom sam pjevao "jugoslavijo na noge, pjevaj nek te cuju" i pri tom osjecao ponos sto sam jugosloven

Dule

pre 7 godina

Jao ljudi sta ste zapenili. Pa nije on covek rekao da ce sad da obnavlja Jugoslaviju, samo je rekao da ima izuzetno korektne odnose sa teniserima iz zemalja bivse Jugoslavije, a kako i ne bi kad ih spaja slican jezik, kultura, obicaji i ostalo. Pa i ja u dalekom svetu uvek imam vrlo lepe odnose sa bivsim zemljacima. Ne mora se ziveti u istoj drzavi da bi se negovali dobri medjuljudski, komsijski odnosi

miro split

pre 7 godina

Za gospu blaženu,a šta je čovik loše reka.Koliko san ja pročita reka je:Da se druži sa svin teniserima i da se ne svađaju,da rat nikome nije donija dobro,da bi organizira dobrotvorni turnir sa prijateljima.Čim ćovik reče nešto ljudski i normalno odma je izdajnik,a da se izbeštima i prosuja otrov po mrskim neprijateljima,e onda je dobar?
Čovik je normalan i upravo se on ne bavi politikon već se sa njom bavite vi koji ga savjetujete da se ostavi politike.
Kako čovik more politiku vidit u tome da nekoliko prijatelja odigra teniski turnir i da novci odu u humanitarne svrhe?
Je sto posto će Izvambegović,Kolinda i Vućić otrčat u Jajce stvorit novu Jugoslaviju!

Lukazg

pre 7 godina

Ruku na srce, ko normalan nije u nekom dijelu Jugonostalgičar. Zadnja država koja je funkcionirala u punom smislu, sve istalo su banana državice s kriminalcima i ostalim polusvijetom u glavnij ulozi.

Sloboda

pre 7 godina

Cekajte ljudi malo.
Srbija se borila za opstanak YU a citajuci ove komentare vecina Srba smatra da je ona bila losa po Srbe. Nesto ovde ne stima.

Miloš

pre 7 godina

Impresivno i hrabro od svih ex-Yu tenisera da uopšte pokušaju ovako nešto. Jugoslavija je sigurno imala svoje probleme ali je za sve svoje konstutivne narode bila bolja nego ovo što sada imaju.

Ненад

pre 7 godina

"Онај ко не жали за Совјетским Савезом нема срца, онај ко хоће да га обнови нема мозга." - Путин

Franjo

pre 7 godina

neki ljudi ne razumiju. nacionalizam je bolest teška. kad sam nedavno na jednoj posve banalnoj temi komentirao da mislim da je nacionalizam bolest i tumor modernog društva i da ja volim svoju obitelj, pa svoj grad, regiju, državu, da volim bivšu jugu i cijeli balkan i europu i svijet i ne znam zašto stati na nekim umjetnim nacionalnim granicama koje mi nameće netko drugi... dogodilo se to da sam prozvan četnikom i dobio nekoliko prijetećih poruka. ja takav način razmišljanja ne razumijem, dok mi je Noletov način razmišljanja savršeno jasan. ja se sa "slobodnomislećim" srbima puno lakše i prisnije povezujem nego s nacionalistima hrvatima, s kojima sam na "ratnoj nozi" oduvijek. iako potječem iz jedne hrvatske nacionalističke obitelji... ili možda upravo zato. uglavnom - ljudi moji, voljeti svoj kraj, svoje ljude, svoj narod, to je prirodno, ali biti nacionalist - e to je jedno kancerogeno stanje svijesti i mi se s njim tek moramo izboriti. pogotovo u hrvatskoj.

sarajevo u srcu

pre 7 godina

Nije problem u Yugoslaviji,u sadasnjim drzavama,pa mozda cak ni u politicarima vec u samim nama.
Ja zivim od poslije rata u Svicarskoj i najbolja iskustva imam sa srbima,hrvatima...
Ovdje zaposljavaju,druze se,pomazu jedni drugima svi sa nasih prostora.
Ne gledamo u proslost,ne pricamo o ratu i politici vec jednostavno zivimo.
Valjda nas je to ova zemlja naucila,ne znam.
Zivim u blizini Zeneve i bas skoro na ovom sajtu sam procitao da u samoj Zenevi zivi 187 nacija mislim,ejjjj 187 nacija i nikakvih problema nemaju u vezi s tim.
Radi,placaj dadzbine,pozdravi komsiju i zdravo.Ne idemo jedni drugima svaki dan na kafu,ne volimo se ali se postujemo.
Kod nas 3 nacije ne mogu se nista dogovoriti.
Ljudi idu na mjesec a mi 20 godina posle pricamo o ratu.
Imao sam 9 godina kad rat zavrsio i da sam tada zaspao a danas se probudio kod nas bi bilo isto kao i te 1995e.
Treba ljudima dati posao od kojeg ce moci zivjeti normalno i da ih mediji svaki dan ne bombarduju informacijama s likovima iz devedesetih.
Novaku svaka cast,ono sto je on napravio ne moze se vidjeti ni u filmovima i njemu ne treba Yuga jer ga ogromna vecina gotivi kao da smo u zajednickoj drzavi.

Ugodna noc komsije,susjedi,drugari i ostali

istoričar 2

pre 7 godina

E moj naivni dečko, samo su glupi Srbi bili za tu državu. Drugi su licemerno i podmuklo sve vreme radili za svoju stvar. Sloba im došao ko kec na jedan'es... kao naručen, da imaju alibi za odlazak.

Srpkinja

pre 7 godina

Cekajte ljudi malo.
Srbija se borila za opstanak YU a citajuci ove komentare vecina Srba smatra da je ona bila losa po Srbe. Nesto ovde ne stima.
(Sloboda, 27. jun 2016 19:45)
Štima, napravili smo Jugoslaviju, platili to u krvi, ona se raspala. Drugi profitirali, mi popu*ili. Loša ideja. Naknadna pamet.

PFC

pre 7 godina

Hrvatima nije do pomirenja sa srbima i to je cinjenica. Nikad ali nikad nisu pokrenuli neku mirotvornu akciju, nikakav gest dobre volje. Zato Nole, juri ti rekorde, to najbolje znas. Ne trosi sebe uzalud.

istoričar

pre 7 godina

Ovom sjajnom ali mladom čoveku trebalo bi neko da objasni koliko je štete Srbiji i srpskom narodu donela komunistička Jugoslavija, da ne živi u iluziji.

onamonamo

pre 7 godina

Hoće li na toj turneji učestvovati i Miroslav Ilić,TAP 011 i Marko Perković Tomson,koji su pevali na Novakovoj proslavi GS i ovaj poslednji uz čije je pevanje svoj GS proslavio Marin Čilić? Mislim ono posle egzibicije u trenucima opuštanja hehehe.Ma koji Hrvati i jugonostalgija,to ima samo kod nas ludi Srba.

Salerno

pre 7 godina

alo nepismeni, jel citate do kraja,,lepo je rekao da su mu roditeli pricali kako je bilo u jugi, zato citajte do kraja,a manje komentarisite.

Милош

pre 7 godina

Дечко организује хуманитарну акцију и људи пишу коментаре „мани се ћорава посла". Хит.

Igggy

pre 7 godina

A zasto si onda rekao da neces navijati za nijednu reprezentaciju na EP jer nema Srbije? Inace navijam za tebe iz Hrvatske, ali tom izjavom si me malo razocarao. Svejedno, sve najbolje na Wimbledonu.

vlado

pre 7 godina

Pustite covjeka na miru. Sve sto je uradio i sve cega se dotakao u zlato je pretvorio. I zasto ne bi mogao biti jugo nostalgicar? Samo naprijed legendo i nastavi svojim pozlacenim putem.

\|/

pre 7 godina

Cilic da me ujedinjuje? Evo jos jednom: Manite se corava posla!
Nikad se ne zaboravlja: Tri prsta u vis, zastava na patikama, pevanje himne, nosenje zastave na OI... Niko ne trazi da se neko mrzi, ali Hvate ne mogu da volim. SSSS

mornarpopaj1966

pre 7 godina

Idemo po 13 i domaci za konkurenciju, 5 u nizu. Idemo i po 17+, majstore tenisa. Ostavi se politike, pls, izdigni se iz toga. Ideja zajednistva je nas, Srbe, kostala 3 miliona ljudi, minimum, u zadnjih 100 godina. Molim rubriku da objavi komentar. Napred No1e majstore.

Panac

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.
(aleks, 27. jun 2016 18:52)

Yuga se mogla preustrojiti u konfederaciju ( slično kao Švicarska),što su 1990 predlagali Slo & Hrv, ali Srbi ( Slobo ) su to odbili. Da nije bilo rata sad bi svi živjeli puno bolje,a ne samo 5% tajkuna!
Juga je imala industriju i razvijenu poljoprivredu... a o sportu da ne pričam!

Against modern sport

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.
(aleks, 27. jun 2016 18:52)

Najgluplja stvar je bila stvaranje te tvorevine. Umesto da se stvori snazna i stabilna srpska drzava, Srbima je bilo prece da omoguce Hrvatima da dodju to ovoga sto imaju danas. Svako ko misli drugacije ne misli dobro Srbiji.

jugonostalgicar

pre 7 godina

E brate Nole sad te jos vise volim!

Pozdrav od jos jednog jugonostalgicara, da si nam ziv i zdrav i da postanes najbolji teniser u istoriji tenisa...

osnova

pre 7 godina

Nole nece da kaze sta oseca i misli da ga ne bi u blato vukli.

Ali znamo Nole to, nema Srbina niti ce biti koji nije

Jugosloven.

Srbi su, za razliku od ostalih Jugoslovena, bez ikakve

malicioznosti, ulozili par miliona glava.

I nikada ih se nece odreci.

Nole idemo

Panac

pre 7 godina

Ljudi, sva sreca sto se Jugoslavija raspala, uf, samo kad se setim. Rekavsi ovo ne mislim ni o jednoj naciji nista lose, samo mislim da nam je SVIMA mnogo bolje ovako.
(Zaciorski, 27. jun 2016 19:18)

Ne znam koliko imaš god,ali hajde reci po čemu je sad bolje?

menjam nick

pre 7 godina

Neko kaze da je raspad Jige jedna od najglupljih stvari koja nam se dogodila.. Ocigledno ne poznaje istoriju.. Cudo je kako je Jugoslavija i opstala toliko posle WW2.. 2 Naroda koja su se oštro sukobila u Drugom svetksom ratu, klaki se, bilo logora itd, ubacis u istu drzavu nakon svega toga? Ne moze prosto.. Bilo je pitanje vremena..

emil

pre 7 godina

Novace,a da ti zaradjujes svoje milione lupajuci taj portvis,batali ono o cemu pojma nemas. Jugoslavija je les,a obožavanje lesa je nekrofilija.

miro split

pre 7 godina

@Novak Đoković
Prijatelju čim osvojiš ovi Vimbldon odma pravac za Užice!Ja te tamo čekan da dignemo ustanak svih naroda i narodnosti.
Jedva čekan da Užice postane Mirovo Užice.Moraš priznat da je skroz bezveze da ga nazovu po tebi.
Đokino Užice.Ne ide to jel tako legendo?

Nikad !

pre 7 godina

Srbi su najvise propatili u Jugoslaviji i najvecu cenu platiti za nju, kako u njenom stvaranju tako i raspadu. Stoga, nikad Jugoslavija ! Zivela Srbija !

svelepo

pre 7 godina

Nije ni malo lako pomiriti usijane, tvrdpglave i glave pune inata sirom Balkana, ali ako iko to moze uraditi onda je to 'Nas zajednicki kralj, jedan jedini Novak'! Svi te volimo kao rodjenog legendo!

Hrvat

pre 7 godina

Nole je pametan čovjek.

Činjenica je da bi juga bila uspješnija jer bi bila veća država, a ne vidim baš da su bilo Hrvatska bilo Srbija niti gospodarski uspješne (za sport je lako, mada mislim da bi juga bila uspješnija u sportu od individualno naših država. Mislim da za sportskim uspjesima više tu mogu žaliti Srbi koji, iako su vrlo uspješni u nekim sportovima kao vaterpolo, povremeno košarka i odbojka nisu uspješni u najpopularnijim sportovima kao nogomet i atletika, Hrvati su imali uspjeha u svim tim sportovima, uključujući i skijanje).

Osim toga, Noletu je majka Hrvatica, otac Crnogorac a žena Srpkinja i nekako je logično da razmišlja tako kako razmišlja.

Bojan

pre 7 godina

Kako moze da bude Yugo nostalgicar, kada realno nije no doziveo Jugu.
Besmislice i apsolutno sam protiv bilo kakvog povampirenja Jugoslavije u bilo kakvom smislu.
Samo susedi sa reciprocitetom u trgovini i nista, nista vise od toga.

xYz

pre 7 godina

nova jugoslavija ce biti osnova za udruzivanje svih slovenskih naroda u jednu drzavu - SLAVIJU. tako je prirodno, a kome se ne svidja, moze slobodno kod anglosaksonaca, da zivi s njima i da zajedno nemaju dusu.

Slovenac

pre 7 godina

Novače odličan si momak, još bolji si sportista, ali mani se gluposti. Jugoslavija je bila tvoretina koja se jednostavno nije smjela desiti, a večini je donijela bol i patnju. Samo malo smanji patetiku, bratski narodi ne postoji, kao što ne postoje neprijateljski narodi...

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Batali to! Ti isti prijatelji odu kući pa slave uz Tompsona, čoveka koji u svojim pesmama slavi ustaške logore. Opameti se!
(---, 27. jun 2016 19:01)
Stvarno žalosno kako nam ni Hrvatima ni Srbima nikad nije falilo budala.
Frajeru u Hrvatskoj su Zdravko Čolić i Željko Joksimović 10x popularniji od Thompsona!
A ti si sigurno ponekad, onako za dušu pustiš Baju Knindžu...

Dr

pre 7 godina

1968.
Skoro sve sam video.

Broz je tesla za ove sabane sa prostora ex YU.
Manite me samo price da je bilo drugo vreme.

Sve moze da se relativizuje i opravda.

ne YU

pre 7 godina

Ko je Noletu postavljao ovako senzitivna pitanja? Znate da je miroljubiv i navodite ga na tanak led. On je jos mladen da zna sta znaci pripadnost narodu koji mu je dao karakter da bude ono sto jeste. To se najbolje oseti pod starije dane. Samo neka pogleda u taj krstic sto nosi na grudima i ima odmah da se podseti ko je i sta je. On treba da zna da se kloni ovakvih novinarskih klopki, jer mu Srbija nikad ne bi oprostila da joj se kalja duhovni ponos, niti su nasa prosla pokoljenja morala da se zrtvuju i stradaju za neciju tudju nostalgiju. Ako mu zelite dobro, dalje od njega sa provokacijama i ne gradite mu izbeglistvo. Posle nema UNDO.

dr Zoki

pre 7 godina

kakav folirant (Sta uradi to Evertone Luize??!!??, 27. jun 2016 20:12)

Koji si ti napaćeni grobar pun mržnje, a takvi kao ti su večito nesrećni.

my way

pre 7 godina

Шта значи бити југоносталгичар? Мени је рецимо жао што је Југославија пропала, а наравно да је након ужаса 20. века и ове њене рушевине коју данас имамо свакоме са 2 грама мозга јасно да је њено стварање највећа трагедија која нас је задесила. Но, лакше је вређати се, лепити етикете, гађати се испразним флоскулама, него заиста укључити мозак и схватити да се ставови људи, бар Срба, по том питању не разликују. Оне којима је драго што се Југославија распала само бих једно питање поставио. Због чега, рођаци, мрзите Југославију, ако не управо због зла које је изазвала својим распадом, тачније оба распада. За титоисте немам чак ни питања, то је сој људи који живи у некој својој стварности, за анализу њих је потребна стручност коју не поседујем.

Toto-ko-tunjo-zarobljen-u-osamdesetim

pre 7 godina

Ovom sjajnom ali mladom čoveku trebalo bi neko da objasni koliko je štete Srbiji i srpskom narodu donela komunistička Jugoslavija, da ne živi u iluziji.
(istoričar, 27. jun 2016 19:06)
Naravno. Neka pogleda muzicku scenu SFRJ i koliko se uzdigosmo na tom planu posle raspada. A kultura je odraz jednog naroda iako se ne maze na hleb.

srki s

pre 7 godina

bla,bla,......tenis,bla,bla....a Jugoslavija je greska koju su srbi preskupo platili ,osim bogatih,ultrabogatih elita i sportista...bla,bla....radi ono sto ti je posao,udri po loptici i cuti

megatronman

pre 7 godina

Respect prema Novaku. Ionako nas je ta klika na vlasti u politici uvalila u rat. Pa da iznesem jedan hrvatski podatak a mislim da će srpski čitaoci pronaći analogiju u Srbiji. Nitijedan hrvatski tajkun nije bio na bojišnici i nitijedan hrvatski tajkun nije učinio suicid uslijed PTSP-a (koga valjda i nemaju). 200-500 familija se ratom ekstremno obogatilo. Većina ostalih su zadojeni ekstremnom mržnjom. Jugoslavija bi danas bila respektabilna država. Ovako smo 6 (sedam ako uračunamo Kosovo) smiješnih i korumpiranih državica ...

iskreno

pre 7 godina

Njegov još jedan u nizu neuspjelih markentiških poteza,Sve njegove izjave su usmjerene kako bi pridobio što više publike za sebe,a pošto nije toliko uspješan uzu svijetu ,sve se više okreće Balkanu.Ne vjerujem mu da je da je iskren,a pogotovo ne vjerujem njegovom populizmu.

Zaciorski

pre 7 godina

Ljudi, sva sreca sto se Jugoslavija raspala, uf, samo kad se setim. Rekavsi ovo ne mislim ni o jednoj naciji nista lose, samo mislim da nam je SVIMA mnogo bolje ovako.

hejj

pre 7 godina

Jugoslavijom ? Zasto Muslimani u BiH navijaju za Mareja kad igra protiv tebe ? Ostavi podalje Jugoslaviju, jer je svaka od njih odnjela po milion Srba, a Srbiju skratila svaki put za neku pokrajinu a drugim republikama podarila mora, pasnjake i ostrva. Nemoj nasjedati na pitanja sopijuna novinara koji ruse drzave, narode i izvrcu istoriju. Ako neko moze da na Novakovom twiteru objavi ovu konstataciju. Hvala

nikola

pre 7 godina

A šta da odgovori kada dobije ovakvo pitanje? Na kraju krajeva, rekao je u neku ruku jesam jugonostalgičar, možda u neku drugu ruku nije.

Zutoplav

pre 7 godina

Nije tacno da nikome nista dobro nije doneo taj rat. Eto hrvati su dobili drzavu, bosanci isto, slovenci takodje. Mi smo ti koji nismo dobili nista. To je nesto najlakse sto ti oni mogu reci, a opet zvuci diplomatski.

Hajzenberg četvrti

pre 7 godina

Mnogo više bih voleo da živim u velikok zemlji kakva je bila Jugoslavija. Sa svim tim različitom narodima, sa planinama u Sloveniji, sa Jadranskim morem, sa plodnom Vojvodinom, sa bogatom Bosnom i Makedonijom. Da se graničim sa Italijom i Grčkom...

A ne kao sad u maloj zemlji punoj lopova, moralno degradiranoj, opljačkanoj, sa zasejanim semenom mrznje prema drugim narodima, političarima diletantima....

Marko

pre 7 godina

Zasto ne? Iako sebe smatram vise desnicarem i patriotom, ne mrzim srbe, bas naprotiv, smatram da bi trebali imati puno bolje odnose nego sto su sada. Svoju djecu učim da, isto kako vole svoju domovinu, da isto tako vole i poštuju sve njene gradjane, i gradjane drugih drzava, neovisno o Rasi, nacionalnosti i vjeri. Rat je bio, rat je i završio. Ima jos stvari koje bi naše države trebale rijesiti, ali to ne smije biti prepreka da normalno živimo, uvažavajući jedni druge. Kako i na jednoj, a i na drugoj i trećoj strani jos uvijek postoje mrzitelji svega i svih koji se razlikuju od njih samih, bilo po pitanju vjere, Rase, nacionalnosti ili nečega drugog, ovakve akcije i dogadjanja su i vise nego dobrodošli. Ne radi se tu o Jugoslaviji, niti itko istu priželjkuje, ali mnogo toga imamo zajedničkog da bi dopustili da nas mržnja razdvaja. I da, iako mnogi od vas tako ne misle, vecina mojih prijatelja i ja u RH uvijek podržavamo Noleta i navijamo za njega (osim kad igra sa našim Hrvatima :-) ). Novak je car i nikada mi nece biti jasno da gledatelji i strani mediji, uz takvu ljudinu na terenu, izaberu za favorita Federera ili Nadala. :-/ a tek Novakova supruga-prava dama, prekrasna zena i pari vrlo prizemljena i draga osoba....za razliku od, primjerice, Mirke.

nole slem

pre 7 godina

svi prihvataju kad inicijativu pokrene/podrzi trenutno ubedljivo najbolji na svetu. a da nema noleta i npr inicijativu napravi neko ko je 20ti igrac (viktor ili neko drugi) da li bi i ostali prihvatili tako jednoglasno?

np

pre 7 godina

Ma ti si Nole kralj čovek.Zbog toga u Pazaru navijaju ko da si iz Pazara.Nas je tesko pridobit ali ti si to uradio. živa legenda.Umeren u izjavama.Ne navijaju samo srbi za tebe vec i ostali gradjani ove zemlje.Želimo ti da vladaš još 100 godina.Živ bio burko.Tako kažu u Pazaru.

super logika

pre 7 godina

@oklagija italijan
Niko nije ziveo na racun svojih nerodjenih unuka.
-Jedan podatak:
Broz je celu SFRJ za nekih 40 godina zaduzio za oko dvadesetak milijardi dolara. Sa tim novcem je iz pepela podigao i sagradio veliku i modernu drzavu. Izgradjeno na stotine gradova, sagradjeno desetine hiljada fabrika. Svi su radili i ziveli lepo od svog rada.

-Drugi podatak:
Devedeseth Milosevic dolazi na vlast i krece u rasturanje i pljackanje te drzave.
1997. je jedna hakerska organizacija koja se bavila upadanjem u siseme svih poznatijih svetskih banaka i prikupljanjem podataka, iznela sledece podatke.
U tom trenutku, na racunima raznih svetskih banaka, 14 srpskih porodica je drzalo ukupno 17 MILIJARDI DOLARA.

To ti je jednostavan odgovor na pitanje zasto je rasturena Jugoslavija, a istovremeno i odgovor na pitanje zasto svi mi danas zivimo lose. Milosevic i njegovi lopovi su za svega 5-6 godina pokrali sve sto je u ovoj zemlji stvarano 40 godina.

Da malo uprostim ovo.
Imas dedu koji stvori veliko bogatsvo. Onda dodje tvoj otac koji sve to nasledi, i potrosi, prokocka i popije.
I sada ti zivis u bedi, ali za tu bedu ne okrivljujes oca, nego dedu.

2015 . Srbija je bila jedna od najjuspješnijh nacija u sportu

pre 7 godina

@ Hrvat ,tvoj komentar upućen ovdje je u službi za liječenje tvojih osobnih kompleksa : Ajmo redom po 100. put , Nole je Srbin , otac mu je Srbin , čovjek slavi Slavu što samo Srbi rade... 2. Sportski uspjesi Srbije dalekooooooo nadmašuju uspjehe bilo koje države s prostora bivše Yu , pogledaj samo broj osvojenih zlatnih medalja u svim sportovima i sve će ti biti jasno... 3. čak i u tvom nogometu Srbija je prvak Europe i Svijeta, atletika Dragutin i Biljana Topić , Dejan Perić , Dudaš , Kolašinac , Španović, Bekrić, Jelača... su svi osvajači medalja sa SP ili EP u usporedbi sa Perković i Vlašić, tako mani se da nam fali uspjeha u atletici ... Stvarno što se tiče sporta vi nama uopće ne trebate

smrt fasizmu, slobodan pod lipom

pre 7 godina

@miro split

Da mogu dao bih ti 1000 pluseva.
Reko pametan, normalan a uz to i duhovit komentar.
Svaka cast.

Na zalost ovde ima puno onih ciji se IQ granici sa debilitetom, pa nista zivo ne razumeju.
Pozdrav.

miro split

pre 7 godina

Ma,Novak Đoković more bit šta god oće.Šta bi god odlučija da bude,svugdi bi ga dočekali rašireni ruku i sa crvenim tapetom,svugdi bi mu se klanjali do poda i uzdizali ga do neba...
Čovik je ipak osta vjeran sebi i svojima.Srbin je i smatra to ponosom i povlasticom bez da ikoga sa time provocira i omalovažava.
Triba bi bit vaš ponos i kruna srpskog sporta.Tribali bi bit uz njega i kad gubi i kad tuče,ali ipak uvik mu imate nešto za prigovorit,uvik ga opominjete,uvik mu nešto zamjerate.
Ko normalan nije jugonostalgičar,ko od nas duboko u sebi bar ponekad ne zažali za snom koji se nije ostvarija i koji se rasplinija sa mamurnim buđenjem i drekom primitivizma i stvarnosti?

Brajan

pre 7 godina

Ako nesto razdvaja narode u Jugoslaviji, to je sport. Raspad drzave poceo na fudbalskoj utakmici. Nisi u pravu Nolo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Adriano_Galliani, 27. jun 2016 18:50)

Prijatelju, fudbal tada a ni sada nema mnogo veze sa sportom.

Beljo

pre 7 godina

90% komentara u fazonu "nista Juga nije donijela, samo su naivni Srbi bili za tu drzavu, sve srpsko...". Ali pazi logiku. 90% ljudi pljuje po toj zemlji i "daleko joj lijepa kuca", a ovamo prica o ocuvanju i tome kako su Srbi naivno... Pa najrealnije, Srbija i Hrvatska su pocijepale Jugu. U CG procentualno ima daleko vise Jugonastalgicara nego u Srbiji. CG nista nije dobila ni tom velikom ni malom Jugoslavijom, pa ne pljuju ljudi vec zale za vecom zemljom, boljim univerzitetima, boljim zdravstvom, boljim uredjenjem, manje ubica, lopova... A cime se ponose to ovi sto pljuju Jugu?

neko

pre 7 godina

@my way
Zaista imas cudnu logiku.
Navodis krvavi raspad Jugoslavije kao glavni razlog za mrznju prema istoj.
Hajde da uprostimo stvari.
Zamisli tu Jugoslaviju kao jedan obican brak.
I taj brak se raspadne kroz svadju tuce i najgore uvrede.
I ti sad zamrzis svoju bivsu zenu i zamrzis brak kao instituciju i resis da se vise nikada ne zenis???
Super logika. Svi bi te verovatno pitali da li si normalan.

Nije problem bio u Jugoslaviji, vec u onima koji su je rasturili i u nama koji smo im verovali i slepo ih slusali dok su je rasturali.
Ni jednom normalnom, pametnom i vrednom coveku nije bilo lose u toj Jugoslaviji.
Ali bilo je lose onima koji su bili glupi, neobrazovani, kojima je u krvi bilo da kradu, lazu i otimaju.
E pa upravo takvi ljudi su devedesetih dosli na vlast u sve bivse republike SFRJ. Docekali su svojih pet minuta i unistili drzavu koja je stvarana skoro sto godina. Prvo sto su uradili je bilo to da proteraju sve postene i pametne ljude i nateraju ih da se isele sa ovih podrucja.
I sta imamo danas?
6 gangsterskih banana drzavica u kojima ljudi zive deset puta losije nego sto su ziveli u toj Jugoslaviji.

E pa vidis ja ne mrzim Jugoslaviju, vec mrzim ovu sadasnju drzavu u kojoj zivim, a najvise mrzim Milosevica koji je bio glavni krivac za raspad SFRJ. U toj Jugoslaviji je bila hiljadu i jedna dobra stvar, a u ovoj sadasnjoj nema ni jedna jedina dobra a ima milion losih stvari.

Hare

pre 7 godina

Kakva je ovo ljudina samo, iako sam veliki fan Rogera, zelim ti da oboris njegov rekord i sve najbolje u zivotu od srca jer si to zasuzio! Veliki pozdrav svima iz Sarajeva. :)

Role

pre 7 godina

To sine je jedna od tvojih najlepsih osobina.Vidi se da si pravi u svakom smislu.Mogu deda da ti budem a ispunio si me svojim recima i hrabroscu da to kazes.

Mufljuz

pre 7 godina

Cela zamisao je uzvisena, inspirativna, humana i vrlo lepa. Ali, na zalost ako se i dogodi bice ISPOLITIZOVANA (od raznoraznih koji ce u tome videti svoju sansu) a samim tim i vrlo ZAGADJENA. Mislim da to ne treba forsirati, pogotovo sto je Djokovic jedini koji ima sta da ulozi (a samim tim i ugrozi). Ovi ostali su tu samo dekor.

frederico

pre 7 godina

Juga je bila mila majka za ovu eu. Teski cetnici i ustase naravno nisu je mogli smisliti. Sada su konobari i eskort momci po eu...
rekli bi nemci slavishe...

držači za naočare!

pre 7 godina

Nole nije mnogo cudno kad si sampion sveta kao Srbin. A da recimo igras kao Jugosloven, bilo bi skoro pa normalno.

Jer Srbija naravno ima najbolje sportiste ali ni bivse ex yu komsije nisu za bacanje.

Srbija je svetska sila u sportu a Jugoslavija bi bila super sila.

D.P.

pre 7 godina

Jugoslavijo, narod te slavijo. Jugoslavijo zemljo ponosna. Jugoslavio ti si nam donela, slavu ponos i moć. Jugoslavio opet ću ti doć. Ljubavi moja.

Na US open po četrnaestu!

pre 7 godina

Zna li Novak koliko je ljudi poginulo u zadnjih 100 godina zbog te Jugoslavije?
(Deki, 27. jun 2016 23:43)
Mnogi su stradali neduzni, a vecinu je pobio Tito, jer su im ruke bile krvave do lakata, oni koji su pretekli, devedesetih su se vratili na velika vrata! I evo ih izmilise se na ovu vest!

my way

pre 7 godina

(neko, 28. jun 2016 03:41)
Jedan mali problem u tvojoj logici prijatelju. Brak moze da se raspadne, mogu bivsi supruznici da se pomire, nadju bracne partnere u drugim ljudima, imaju dobre odnose. Ali ako se jedna drzava 2 puta raspadne u krvi, odnese milione zivota i ti bi opet da je formiras i pravis paralelu sa brakom (i to sa drugim partnerom), pa, ja se ne bih hvalio svojom sposobnoscu logickog razmisljanja i vredjanjem iste kod drugih. Cinjenica da navodis samo Milosevica i to kao glavnog krivca sa raspad Jugoslavije, dok one koji su u krvi tu drzavu komadali iako su mogli mirno da se odvoje da su daleko manje pravo, da ostanu u svojoj drzavi i svojim kucama, bili spremni drugima da priznaju dovoljno govori kakva je tvoja "jugonostalgija" i kakva je tvoja "logika". To se zove licemerno gazenje po istini, pravdi i apokalipticnim zrtvama.

neko

pre 7 godina

@@my way
Ne bih ja da pravim nikakvu novu Jugoslaviju, vec samo kazem da je ta Jugoslavija bila 10 puta bolja i normalnija drzava od svih ovih drzavica koje su kasnije nastale.
Suludo bi bilo sada praviti neku zajednicku drzavu, jer je sve sto je bilo dobro u drzavama koje su je cinile odavno unisteno, a vecina pametnih, normalnih i postenih ljudi odavno se iselila. Sad praviti zajednicku drzavu bi bilo isto sto i ujedinjavanje 5-6 gangsterskih klanova u jedan.

A sto se Milosevica tice on jeste bio najveci krivac za raspad.
Imali su i drugi svoju ulogu, ali Miloseviceva je bila najveca.
Ziveo sam u to vreme i sopstvenim ocima gledao mnoge stvari za koje nikada nisi ni cuo. Imao sam mnogo prilika da razgovaram sa ljudima koji su u to vreme imali direktne kontakte sa tim istim Milosevicem. Sopstvenim ocima sam iz dana u dan gledao sve sta je taj Milosevic radio.
Mogao bih da ti navedem 10 000 cinjenica koje dokazuju da je on bio glavni i odgovorni urednik svega sto se desavalo. Naravno uvek je lakse za sve okriviti druge, pa verovatno i ti kao i vecina mislis da je glavni krivac za raspad Zapad.

Ja nisam licemeran. Ako mi je rodjeni otac kriminalac, lopov ili zlocinac - ja cu pljuvati po njemu. To se zove moral i postenje, osobine koje ste vi odavno zaboravili. Licemerje je to sto vi branite nekog samo zato sto je srbin, a dobro znate kakvo je zlo napravio.

Nena

pre 7 godina

Novace pametan si covek, izjava je cista konvencija. Jugoslavija nas je puno kostala i ne ponovila se. Drzimo se mi srpskog roda, a tebi svako dobro.

Jos jedan jn

pre 7 godina

Teske je sada, posto je HR u EU, ali bismo trebali da se ujedinimo ne iz ljubavi vec zajednickih ekonomskih interesa koji su veliki.

my way

pre 7 godina

(neko, 28. jun 2016 14:25)
Svi smo mi ziveli u to vreme, samo, neki od nas su gledali sve, a neki samo ono sto su iz nekog razloga zeleli, dok su drugo ignorisali kao ti. Da li ti znas da su hrvatske odbrambene snage formirane na dan osnivanja NDH? Da li ti znas da je Hrvatska i danas puna ulica i trgova Mile Budaka, nacionalnog ideologa NDH i kreatora cuvenog matematickog resenja za Srbe? Da li ti znas ko se dicio sa 2 pobede u Drugom svetskom ratu, u cijem su se saboru odomacili nacisticki pozdravi? Da li znas za Suske, Mercepe, Norce, Glavase? Islamsku deklaraciju, Kutiljerov plan za BiH... i tako mozemo do sutra? Je li, "principijalni" savremenice tog vremena? Slabo si gledao svojim ocima sta se desava.

bio sam mlađi i sve je bilo bolje

pre 7 godina

Yuga se mogla preustrojiti u konfederaciju ( slično kao Švicarska),što su 1990 predlagali Slo & Hrv, ali Srbi ( Slobo ) su to odbili. Da nije bilo rata sad bi svi živjeli puno bolje,a ne samo 5% tajkuna!
Juga je imala industriju i razvijenu poljoprivredu... a o sportu da ne pričam!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Panac, 27. jun 2016 20:50)

"Sloba" to nije odbio zato da bi terao kontru, nego zato što srpska strana nije htela da Srbi u Hrvatskoj ostanu odvojeni od matice. Onda je krenulo političko cenjkanje, s tim što ni jedna od strana nije imala želje da se to razreši pregovorima, nego đonom, pa je hrvatska strana malo podgrevala strahove kod "svojih" Srba, pa su Srbi krenuli sa barikadama... i ostalo je sve istorija.

Bila je to zemlja sa svojim manama, ali na kojoj se moglo mnogo izgraditi i napraviti jednu vrlo solidnu i uspešnu državu, da je bilo više volje i pameti. Mislim da sada nema ni blizu osnova da se ide ponovo u tom pravcu, nažalost. Bez obzira na to šta bi neko od nas lično više voleo.

oklagija italijan

pre 7 godina

Sigurno ce kad bude imao vremena da prouci doba bivse juge promeniti misljenje. Bila je to antisrpska drzava, zbog cijih izmisljenih granica i danas ratujemo. Standard jeste bio bolji jer su ziveli na racun nerodjenih unuka, tj. nas.

Igggy

pre 7 godina

A zasto si onda rekao da neces navijati za nijednu reprezentaciju na EP jer nema Srbije? Inace navijam za tebe iz Hrvatske, ali tom izjavom si me malo razocarao. Svejedno, sve najbolje na Wimbledonu.

iskreno

pre 7 godina

Njegov još jedan u nizu neuspjelih markentiških poteza,Sve njegove izjave su usmjerene kako bi pridobio što više publike za sebe,a pošto nije toliko uspješan uzu svijetu ,sve se više okreće Balkanu.Ne vjerujem mu da je da je iskren,a pogotovo ne vjerujem njegovom populizmu.

rejnald

pre 7 godina

Nole,kao tvoj veliki navijac iskreno ti porucujem-mani se corava posla!!!Znas kako kaze Njegos :"...Spustavah se ja niz vase uze,umalo se uze ne pretrze,otada smo visi prijatelji,u glavu mi pamet uceraste..."

istoričar

pre 7 godina

Ovom sjajnom ali mladom čoveku trebalo bi neko da objasni koliko je štete Srbiji i srpskom narodu donela komunistička Jugoslavija, da ne živi u iluziji.

emil

pre 7 godina

Novace,a da ti zaradjujes svoje milione lupajuci taj portvis,batali ono o cemu pojma nemas. Jugoslavija je les,a obožavanje lesa je nekrofilija.

\|/

pre 7 godina

Cilic da me ujedinjuje? Evo jos jednom: Manite se corava posla!
Nikad se ne zaboravlja: Tri prsta u vis, zastava na patikama, pevanje himne, nosenje zastave na OI... Niko ne trazi da se neko mrzi, ali Hvate ne mogu da volim. SSSS

Zaciorski

pre 7 godina

Ljudi, sva sreca sto se Jugoslavija raspala, uf, samo kad se setim. Rekavsi ovo ne mislim ni o jednoj naciji nista lose, samo mislim da nam je SVIMA mnogo bolje ovako.

aleks

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.

Slovenac

pre 7 godina

Novače odličan si momak, još bolji si sportista, ali mani se gluposti. Jugoslavija je bila tvoretina koja se jednostavno nije smjela desiti, a večini je donijela bol i patnju. Samo malo smanji patetiku, bratski narodi ne postoji, kao što ne postoje neprijateljski narodi...

ne YU

pre 7 godina

Ko je Noletu postavljao ovako senzitivna pitanja? Znate da je miroljubiv i navodite ga na tanak led. On je jos mladen da zna sta znaci pripadnost narodu koji mu je dao karakter da bude ono sto jeste. To se najbolje oseti pod starije dane. Samo neka pogleda u taj krstic sto nosi na grudima i ima odmah da se podseti ko je i sta je. On treba da zna da se kloni ovakvih novinarskih klopki, jer mu Srbija nikad ne bi oprostila da joj se kalja duhovni ponos, niti su nasa prosla pokoljenja morala da se zrtvuju i stradaju za neciju tudju nostalgiju. Ako mu zelite dobro, dalje od njega sa provokacijama i ne gradite mu izbeglistvo. Posle nema UNDO.

Nikad !

pre 7 godina

Srbi su najvise propatili u Jugoslaviji i najvecu cenu platiti za nju, kako u njenom stvaranju tako i raspadu. Stoga, nikad Jugoslavija ! Zivela Srbija !

Bojan

pre 7 godina

Kako moze da bude Yugo nostalgicar, kada realno nije no doziveo Jugu.
Besmislice i apsolutno sam protiv bilo kakvog povampirenja Jugoslavije u bilo kakvom smislu.
Samo susedi sa reciprocitetom u trgovini i nista, nista vise od toga.

xYz

pre 7 godina

nova jugoslavija ce biti osnova za udruzivanje svih slovenskih naroda u jednu drzavu - SLAVIJU. tako je prirodno, a kome se ne svidja, moze slobodno kod anglosaksonaca, da zivi s njima i da zajedno nemaju dusu.

istoričar 2

pre 7 godina

E moj naivni dečko, samo su glupi Srbi bili za tu državu. Drugi su licemerno i podmuklo sve vreme radili za svoju stvar. Sloba im došao ko kec na jedan'es... kao naručen, da imaju alibi za odlazak.

mornarpopaj1966

pre 7 godina

Idemo po 13 i domaci za konkurenciju, 5 u nizu. Idemo i po 17+, majstore tenisa. Ostavi se politike, pls, izdigni se iz toga. Ideja zajednistva je nas, Srbe, kostala 3 miliona ljudi, minimum, u zadnjih 100 godina. Molim rubriku da objavi komentar. Napred No1e majstore.

srki s

pre 7 godina

bla,bla,......tenis,bla,bla....a Jugoslavija je greska koju su srbi preskupo platili ,osim bogatih,ultrabogatih elita i sportista...bla,bla....radi ono sto ti je posao,udri po loptici i cuti

Against modern sport

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.
(aleks, 27. jun 2016 18:52)

Najgluplja stvar je bila stvaranje te tvorevine. Umesto da se stvori snazna i stabilna srpska drzava, Srbima je bilo prece da omoguce Hrvatima da dodju to ovoga sto imaju danas. Svako ko misli drugacije ne misli dobro Srbiji.

onamonamo

pre 7 godina

Hoće li na toj turneji učestvovati i Miroslav Ilić,TAP 011 i Marko Perković Tomson,koji su pevali na Novakovoj proslavi GS i ovaj poslednji uz čije je pevanje svoj GS proslavio Marin Čilić? Mislim ono posle egzibicije u trenucima opuštanja hehehe.Ma koji Hrvati i jugonostalgija,to ima samo kod nas ludi Srba.

menjam nick

pre 7 godina

Neko kaze da je raspad Jige jedna od najglupljih stvari koja nam se dogodila.. Ocigledno ne poznaje istoriju.. Cudo je kako je Jugoslavija i opstala toliko posle WW2.. 2 Naroda koja su se oštro sukobila u Drugom svetksom ratu, klaki se, bilo logora itd, ubacis u istu drzavu nakon svega toga? Ne moze prosto.. Bilo je pitanje vremena..

Hrvat

pre 7 godina

Nole je pametan čovjek.

Činjenica je da bi juga bila uspješnija jer bi bila veća država, a ne vidim baš da su bilo Hrvatska bilo Srbija niti gospodarski uspješne (za sport je lako, mada mislim da bi juga bila uspješnija u sportu od individualno naših država. Mislim da za sportskim uspjesima više tu mogu žaliti Srbi koji, iako su vrlo uspješni u nekim sportovima kao vaterpolo, povremeno košarka i odbojka nisu uspješni u najpopularnijim sportovima kao nogomet i atletika, Hrvati su imali uspjeha u svim tim sportovima, uključujući i skijanje).

Osim toga, Noletu je majka Hrvatica, otac Crnogorac a žena Srpkinja i nekako je logično da razmišlja tako kako razmišlja.

abraham

pre 7 godina

rodjen sam '84. i sjecam se ko kroz maglu.. bio sam mali i sa ponosom sam pjevao "jugoslavijo na noge, pjevaj nek te cuju" i pri tom osjecao ponos sto sam jugosloven

hejj

pre 7 godina

Jugoslavijom ? Zasto Muslimani u BiH navijaju za Mareja kad igra protiv tebe ? Ostavi podalje Jugoslaviju, jer je svaka od njih odnjela po milion Srba, a Srbiju skratila svaki put za neku pokrajinu a drugim republikama podarila mora, pasnjake i ostrva. Nemoj nasjedati na pitanja sopijuna novinara koji ruse drzave, narode i izvrcu istoriju. Ako neko moze da na Novakovom twiteru objavi ovu konstataciju. Hvala

dr Zoki

pre 7 godina

kakav folirant (Sta uradi to Evertone Luize??!!??, 27. jun 2016 20:12)

Koji si ti napaćeni grobar pun mržnje, a takvi kao ti su večito nesrećni.

Sloboda

pre 7 godina

Cekajte ljudi malo.
Srbija se borila za opstanak YU a citajuci ove komentare vecina Srba smatra da je ona bila losa po Srbe. Nesto ovde ne stima.

miro split

pre 7 godina

Muči Nole budi pametan.Tvoji će te proglasit za komunjaru i Ustašu,a moji će te proglasit za komunjaru i Četnika.
Kako god okrenija postat ćeš najbogatiji komunjara Balkana.

miro split

pre 7 godina

@Novak Đoković
Prijatelju čim osvojiš ovi Vimbldon odma pravac za Užice!Ja te tamo čekan da dignemo ustanak svih naroda i narodnosti.
Jedva čekan da Užice postane Mirovo Užice.Moraš priznat da je skroz bezveze da ga nazovu po tebi.
Đokino Užice.Ne ide to jel tako legendo?

Srpkinja

pre 7 godina

Cekajte ljudi malo.
Srbija se borila za opstanak YU a citajuci ove komentare vecina Srba smatra da je ona bila losa po Srbe. Nesto ovde ne stima.
(Sloboda, 27. jun 2016 19:45)
Štima, napravili smo Jugoslaviju, platili to u krvi, ona se raspala. Drugi profitirali, mi popu*ili. Loša ideja. Naknadna pamet.

LUAN

pre 7 godina

Ja mislim da je sport velika sansa da svi manje vise naucimo iz proslosti da mrznja ama bas nikom nista nije donela.Niko nas ne tera da jedni druge volimo ali poštujmo jedni druge i bice svima puno lepši zivot.

Lukazg

pre 7 godina

Ruku na srce, ko normalan nije u nekom dijelu Jugonostalgičar. Zadnja država koja je funkcionirala u punom smislu, sve istalo su banana državice s kriminalcima i ostalim polusvijetom u glavnij ulozi.

jugonostalgicar

pre 7 godina

E brate Nole sad te jos vise volim!

Pozdrav od jos jednog jugonostalgicara, da si nam ziv i zdrav i da postanes najbolji teniser u istoriji tenisa...

my way

pre 7 godina

Шта значи бити југоносталгичар? Мени је рецимо жао што је Југославија пропала, а наравно да је након ужаса 20. века и ове њене рушевине коју данас имамо свакоме са 2 грама мозга јасно да је њено стварање највећа трагедија која нас је задесила. Но, лакше је вређати се, лепити етикете, гађати се испразним флоскулама, него заиста укључити мозак и схватити да се ставови људи, бар Срба, по том питању не разликују. Оне којима је драго што се Југославија распала само бих једно питање поставио. Због чега, рођаци, мрзите Југославију, ако не управо због зла које је изазвала својим распадом, тачније оба распада. За титоисте немам чак ни питања, то је сој људи који живи у некој својој стварности, за анализу њих је потребна стручност коју не поседујем.

Miloš

pre 7 godina

Impresivno i hrabro od svih ex-Yu tenisera da uopšte pokušaju ovako nešto. Jugoslavija je sigurno imala svoje probleme ali je za sve svoje konstutivne narode bila bolja nego ovo što sada imaju.

Panac

pre 7 godina

I ja sam a i inace je raspad Juge najgluplja stvar koja se dogodila na ovim prostorima od paleozoika na ovamo. Sta smo imali to ovi klinci ni ne shvataju ali bar evo on shvata. Napreduje u svakom pogledu, svaka cast.
(aleks, 27. jun 2016 18:52)

Yuga se mogla preustrojiti u konfederaciju ( slično kao Švicarska),što su 1990 predlagali Slo & Hrv, ali Srbi ( Slobo ) su to odbili. Da nije bilo rata sad bi svi živjeli puno bolje,a ne samo 5% tajkuna!
Juga je imala industriju i razvijenu poljoprivredu... a o sportu da ne pričam!

Panac

pre 7 godina

Ljudi, sva sreca sto se Jugoslavija raspala, uf, samo kad se setim. Rekavsi ovo ne mislim ni o jednoj naciji nista lose, samo mislim da nam je SVIMA mnogo bolje ovako.
(Zaciorski, 27. jun 2016 19:18)

Ne znam koliko imaš god,ali hajde reci po čemu je sad bolje?

PFC

pre 7 godina

Hrvatima nije do pomirenja sa srbima i to je cinjenica. Nikad ali nikad nisu pokrenuli neku mirotvornu akciju, nikakav gest dobre volje. Zato Nole, juri ti rekorde, to najbolje znas. Ne trosi sebe uzalud.

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Batali to! Ti isti prijatelji odu kući pa slave uz Tompsona, čoveka koji u svojim pesmama slavi ustaške logore. Opameti se!
(---, 27. jun 2016 19:01)
Stvarno žalosno kako nam ni Hrvatima ni Srbima nikad nije falilo budala.
Frajeru u Hrvatskoj su Zdravko Čolić i Željko Joksimović 10x popularniji od Thompsona!
A ti si sigurno ponekad, onako za dušu pustiš Baju Knindžu...

miro split

pre 7 godina

Za gospu blaženu,a šta je čovik loše reka.Koliko san ja pročita reka je:Da se druži sa svin teniserima i da se ne svađaju,da rat nikome nije donija dobro,da bi organizira dobrotvorni turnir sa prijateljima.Čim ćovik reče nešto ljudski i normalno odma je izdajnik,a da se izbeštima i prosuja otrov po mrskim neprijateljima,e onda je dobar?
Čovik je normalan i upravo se on ne bavi politikon već se sa njom bavite vi koji ga savjetujete da se ostavi politike.
Kako čovik more politiku vidit u tome da nekoliko prijatelja odigra teniski turnir i da novci odu u humanitarne svrhe?
Je sto posto će Izvambegović,Kolinda i Vućić otrčat u Jajce stvorit novu Jugoslaviju!

Salerno

pre 7 godina

alo nepismeni, jel citate do kraja,,lepo je rekao da su mu roditeli pricali kako je bilo u jugi, zato citajte do kraja,a manje komentarisite.

osnova

pre 7 godina

Nole nece da kaze sta oseca i misli da ga ne bi u blato vukli.

Ali znamo Nole to, nema Srbina niti ce biti koji nije

Jugosloven.

Srbi su, za razliku od ostalih Jugoslovena, bez ikakve

malicioznosti, ulozili par miliona glava.

I nikada ih se nece odreci.

Nole idemo

nole slem

pre 7 godina

svi prihvataju kad inicijativu pokrene/podrzi trenutno ubedljivo najbolji na svetu. a da nema noleta i npr inicijativu napravi neko ko je 20ti igrac (viktor ili neko drugi) da li bi i ostali prihvatili tako jednoglasno?

Nena

pre 7 godina

Novace pametan si covek, izjava je cista konvencija. Jugoslavija nas je puno kostala i ne ponovila se. Drzimo se mi srpskog roda, a tebi svako dobro.

Dule

pre 7 godina

Jao ljudi sta ste zapenili. Pa nije on covek rekao da ce sad da obnavlja Jugoslaviju, samo je rekao da ima izuzetno korektne odnose sa teniserima iz zemalja bivse Jugoslavije, a kako i ne bi kad ih spaja slican jezik, kultura, obicaji i ostalo. Pa i ja u dalekom svetu uvek imam vrlo lepe odnose sa bivsim zemljacima. Ne mora se ziveti u istoj drzavi da bi se negovali dobri medjuljudski, komsijski odnosi

Na US open po četrnaestu!

pre 7 godina

Zna li Novak koliko je ljudi poginulo u zadnjih 100 godina zbog te Jugoslavije?
(Deki, 27. jun 2016 23:43)
Mnogi su stradali neduzni, a vecinu je pobio Tito, jer su im ruke bile krvave do lakata, oni koji su pretekli, devedesetih su se vratili na velika vrata! I evo ih izmilise se na ovu vest!

Милош

pre 7 godina

Дечко организује хуманитарну акцију и људи пишу коментаре „мани се ћорава посла". Хит.

Meister Jakob

pre 7 godina

Ja sam baš završavao 8. razred kad je sve počelo.
Do tada pojma nisam imao da sa mnom u razred idu neki Srbi, niti da je Jovanka srpsko ime, svi smo se najnormalnije družili, Zoran iz B razreda je bio glavni frajer među curama!

Ненад

pre 7 godina

"Онај ко не жали за Совјетским Савезом нема срца, онај ко хоће да га обнови нема мозга." - Путин

Dr

pre 7 godina

1968.
Skoro sve sam video.

Broz je tesla za ove sabane sa prostora ex YU.
Manite me samo price da je bilo drugo vreme.

Sve moze da se relativizuje i opravda.

svelepo

pre 7 godina

Nije ni malo lako pomiriti usijane, tvrdpglave i glave pune inata sirom Balkana, ali ako iko to moze uraditi onda je to 'Nas zajednicki kralj, jedan jedini Novak'! Svi te volimo kao rodjenog legendo!

Toto-ko-tunjo-zarobljen-u-osamdesetim

pre 7 godina

Ovom sjajnom ali mladom čoveku trebalo bi neko da objasni koliko je štete Srbiji i srpskom narodu donela komunistička Jugoslavija, da ne živi u iluziji.
(istoričar, 27. jun 2016 19:06)
Naravno. Neka pogleda muzicku scenu SFRJ i koliko se uzdigosmo na tom planu posle raspada. A kultura je odraz jednog naroda iako se ne maze na hleb.

neko

pre 7 godina

@@my way
Ne bih ja da pravim nikakvu novu Jugoslaviju, vec samo kazem da je ta Jugoslavija bila 10 puta bolja i normalnija drzava od svih ovih drzavica koje su kasnije nastale.
Suludo bi bilo sada praviti neku zajednicku drzavu, jer je sve sto je bilo dobro u drzavama koje su je cinile odavno unisteno, a vecina pametnih, normalnih i postenih ljudi odavno se iselila. Sad praviti zajednicku drzavu bi bilo isto sto i ujedinjavanje 5-6 gangsterskih klanova u jedan.

A sto se Milosevica tice on jeste bio najveci krivac za raspad.
Imali su i drugi svoju ulogu, ali Miloseviceva je bila najveca.
Ziveo sam u to vreme i sopstvenim ocima gledao mnoge stvari za koje nikada nisi ni cuo. Imao sam mnogo prilika da razgovaram sa ljudima koji su u to vreme imali direktne kontakte sa tim istim Milosevicem. Sopstvenim ocima sam iz dana u dan gledao sve sta je taj Milosevic radio.
Mogao bih da ti navedem 10 000 cinjenica koje dokazuju da je on bio glavni i odgovorni urednik svega sto se desavalo. Naravno uvek je lakse za sve okriviti druge, pa verovatno i ti kao i vecina mislis da je glavni krivac za raspad Zapad.

Ja nisam licemeran. Ako mi je rodjeni otac kriminalac, lopov ili zlocinac - ja cu pljuvati po njemu. To se zove moral i postenje, osobine koje ste vi odavno zaboravili. Licemerje je to sto vi branite nekog samo zato sto je srbin, a dobro znate kakvo je zlo napravio.

vlado

pre 7 godina

Pustite covjeka na miru. Sve sto je uradio i sve cega se dotakao u zlato je pretvorio. I zasto ne bi mogao biti jugo nostalgicar? Samo naprijed legendo i nastavi svojim pozlacenim putem.

Franjo

pre 7 godina

neki ljudi ne razumiju. nacionalizam je bolest teška. kad sam nedavno na jednoj posve banalnoj temi komentirao da mislim da je nacionalizam bolest i tumor modernog društva i da ja volim svoju obitelj, pa svoj grad, regiju, državu, da volim bivšu jugu i cijeli balkan i europu i svijet i ne znam zašto stati na nekim umjetnim nacionalnim granicama koje mi nameće netko drugi... dogodilo se to da sam prozvan četnikom i dobio nekoliko prijetećih poruka. ja takav način razmišljanja ne razumijem, dok mi je Noletov način razmišljanja savršeno jasan. ja se sa "slobodnomislećim" srbima puno lakše i prisnije povezujem nego s nacionalistima hrvatima, s kojima sam na "ratnoj nozi" oduvijek. iako potječem iz jedne hrvatske nacionalističke obitelji... ili možda upravo zato. uglavnom - ljudi moji, voljeti svoj kraj, svoje ljude, svoj narod, to je prirodno, ali biti nacionalist - e to je jedno kancerogeno stanje svijesti i mi se s njim tek moramo izboriti. pogotovo u hrvatskoj.

nikola

pre 7 godina

A šta da odgovori kada dobije ovakvo pitanje? Na kraju krajeva, rekao je u neku ruku jesam jugonostalgičar, možda u neku drugu ruku nije.

D.P.

pre 7 godina

Jugoslavijo, narod te slavijo. Jugoslavijo zemljo ponosna. Jugoslavio ti si nam donela, slavu ponos i moć. Jugoslavio opet ću ti doć. Ljubavi moja.

Beljo

pre 7 godina

90% komentara u fazonu "nista Juga nije donijela, samo su naivni Srbi bili za tu drzavu, sve srpsko...". Ali pazi logiku. 90% ljudi pljuje po toj zemlji i "daleko joj lijepa kuca", a ovamo prica o ocuvanju i tome kako su Srbi naivno... Pa najrealnije, Srbija i Hrvatska su pocijepale Jugu. U CG procentualno ima daleko vise Jugonastalgicara nego u Srbiji. CG nista nije dobila ni tom velikom ni malom Jugoslavijom, pa ne pljuju ljudi vec zale za vecom zemljom, boljim univerzitetima, boljim zdravstvom, boljim uredjenjem, manje ubica, lopova... A cime se ponose to ovi sto pljuju Jugu?

sarajevo u srcu

pre 7 godina

Nije problem u Yugoslaviji,u sadasnjim drzavama,pa mozda cak ni u politicarima vec u samim nama.
Ja zivim od poslije rata u Svicarskoj i najbolja iskustva imam sa srbima,hrvatima...
Ovdje zaposljavaju,druze se,pomazu jedni drugima svi sa nasih prostora.
Ne gledamo u proslost,ne pricamo o ratu i politici vec jednostavno zivimo.
Valjda nas je to ova zemlja naucila,ne znam.
Zivim u blizini Zeneve i bas skoro na ovom sajtu sam procitao da u samoj Zenevi zivi 187 nacija mislim,ejjjj 187 nacija i nikakvih problema nemaju u vezi s tim.
Radi,placaj dadzbine,pozdravi komsiju i zdravo.Ne idemo jedni drugima svaki dan na kafu,ne volimo se ali se postujemo.
Kod nas 3 nacije ne mogu se nista dogovoriti.
Ljudi idu na mjesec a mi 20 godina posle pricamo o ratu.
Imao sam 9 godina kad rat zavrsio i da sam tada zaspao a danas se probudio kod nas bi bilo isto kao i te 1995e.
Treba ljudima dati posao od kojeg ce moci zivjeti normalno i da ih mediji svaki dan ne bombarduju informacijama s likovima iz devedesetih.
Novaku svaka cast,ono sto je on napravio ne moze se vidjeti ni u filmovima i njemu ne treba Yuga jer ga ogromna vecina gotivi kao da smo u zajednickoj drzavi.

Ugodna noc komsije,susjedi,drugari i ostali

neko

pre 7 godina

@my way
Zaista imas cudnu logiku.
Navodis krvavi raspad Jugoslavije kao glavni razlog za mrznju prema istoj.
Hajde da uprostimo stvari.
Zamisli tu Jugoslaviju kao jedan obican brak.
I taj brak se raspadne kroz svadju tuce i najgore uvrede.
I ti sad zamrzis svoju bivsu zenu i zamrzis brak kao instituciju i resis da se vise nikada ne zenis???
Super logika. Svi bi te verovatno pitali da li si normalan.

Nije problem bio u Jugoslaviji, vec u onima koji su je rasturili i u nama koji smo im verovali i slepo ih slusali dok su je rasturali.
Ni jednom normalnom, pametnom i vrednom coveku nije bilo lose u toj Jugoslaviji.
Ali bilo je lose onima koji su bili glupi, neobrazovani, kojima je u krvi bilo da kradu, lazu i otimaju.
E pa upravo takvi ljudi su devedesetih dosli na vlast u sve bivse republike SFRJ. Docekali su svojih pet minuta i unistili drzavu koja je stvarana skoro sto godina. Prvo sto su uradili je bilo to da proteraju sve postene i pametne ljude i nateraju ih da se isele sa ovih podrucja.
I sta imamo danas?
6 gangsterskih banana drzavica u kojima ljudi zive deset puta losije nego sto su ziveli u toj Jugoslaviji.

E pa vidis ja ne mrzim Jugoslaviju, vec mrzim ovu sadasnju drzavu u kojoj zivim, a najvise mrzim Milosevica koji je bio glavni krivac za raspad SFRJ. U toj Jugoslaviji je bila hiljadu i jedna dobra stvar, a u ovoj sadasnjoj nema ni jedna jedina dobra a ima milion losih stvari.

Zutoplav

pre 7 godina

Nije tacno da nikome nista dobro nije doneo taj rat. Eto hrvati su dobili drzavu, bosanci isto, slovenci takodje. Mi smo ti koji nismo dobili nista. To je nesto najlakse sto ti oni mogu reci, a opet zvuci diplomatski.

2015 . Srbija je bila jedna od najjuspješnijh nacija u sportu

pre 7 godina

@ Hrvat ,tvoj komentar upućen ovdje je u službi za liječenje tvojih osobnih kompleksa : Ajmo redom po 100. put , Nole je Srbin , otac mu je Srbin , čovjek slavi Slavu što samo Srbi rade... 2. Sportski uspjesi Srbije dalekooooooo nadmašuju uspjehe bilo koje države s prostora bivše Yu , pogledaj samo broj osvojenih zlatnih medalja u svim sportovima i sve će ti biti jasno... 3. čak i u tvom nogometu Srbija je prvak Europe i Svijeta, atletika Dragutin i Biljana Topić , Dejan Perić , Dudaš , Kolašinac , Španović, Bekrić, Jelača... su svi osvajači medalja sa SP ili EP u usporedbi sa Perković i Vlašić, tako mani se da nam fali uspjeha u atletici ... Stvarno što se tiče sporta vi nama uopće ne trebate

Hajzenberg četvrti

pre 7 godina

Mnogo više bih voleo da živim u velikok zemlji kakva je bila Jugoslavija. Sa svim tim različitom narodima, sa planinama u Sloveniji, sa Jadranskim morem, sa plodnom Vojvodinom, sa bogatom Bosnom i Makedonijom. Da se graničim sa Italijom i Grčkom...

A ne kao sad u maloj zemlji punoj lopova, moralno degradiranoj, opljačkanoj, sa zasejanim semenom mrznje prema drugim narodima, političarima diletantima....

super logika

pre 7 godina

@oklagija italijan
Niko nije ziveo na racun svojih nerodjenih unuka.
-Jedan podatak:
Broz je celu SFRJ za nekih 40 godina zaduzio za oko dvadesetak milijardi dolara. Sa tim novcem je iz pepela podigao i sagradio veliku i modernu drzavu. Izgradjeno na stotine gradova, sagradjeno desetine hiljada fabrika. Svi su radili i ziveli lepo od svog rada.

-Drugi podatak:
Devedeseth Milosevic dolazi na vlast i krece u rasturanje i pljackanje te drzave.
1997. je jedna hakerska organizacija koja se bavila upadanjem u siseme svih poznatijih svetskih banaka i prikupljanjem podataka, iznela sledece podatke.
U tom trenutku, na racunima raznih svetskih banaka, 14 srpskih porodica je drzalo ukupno 17 MILIJARDI DOLARA.

To ti je jednostavan odgovor na pitanje zasto je rasturena Jugoslavija, a istovremeno i odgovor na pitanje zasto svi mi danas zivimo lose. Milosevic i njegovi lopovi su za svega 5-6 godina pokrali sve sto je u ovoj zemlji stvarano 40 godina.

Da malo uprostim ovo.
Imas dedu koji stvori veliko bogatsvo. Onda dodje tvoj otac koji sve to nasledi, i potrosi, prokocka i popije.
I sada ti zivis u bedi, ali za tu bedu ne okrivljujes oca, nego dedu.

my way

pre 7 godina

(neko, 28. jun 2016 14:25)
Svi smo mi ziveli u to vreme, samo, neki od nas su gledali sve, a neki samo ono sto su iz nekog razloga zeleli, dok su drugo ignorisali kao ti. Da li ti znas da su hrvatske odbrambene snage formirane na dan osnivanja NDH? Da li ti znas da je Hrvatska i danas puna ulica i trgova Mile Budaka, nacionalnog ideologa NDH i kreatora cuvenog matematickog resenja za Srbe? Da li ti znas ko se dicio sa 2 pobede u Drugom svetskom ratu, u cijem su se saboru odomacili nacisticki pozdravi? Da li znas za Suske, Mercepe, Norce, Glavase? Islamsku deklaraciju, Kutiljerov plan za BiH... i tako mozemo do sutra? Je li, "principijalni" savremenice tog vremena? Slabo si gledao svojim ocima sta se desava.

my way

pre 7 godina

(neko, 28. jun 2016 03:41)
Jedan mali problem u tvojoj logici prijatelju. Brak moze da se raspadne, mogu bivsi supruznici da se pomire, nadju bracne partnere u drugim ljudima, imaju dobre odnose. Ali ako se jedna drzava 2 puta raspadne u krvi, odnese milione zivota i ti bi opet da je formiras i pravis paralelu sa brakom (i to sa drugim partnerom), pa, ja se ne bih hvalio svojom sposobnoscu logickog razmisljanja i vredjanjem iste kod drugih. Cinjenica da navodis samo Milosevica i to kao glavnog krivca sa raspad Jugoslavije, dok one koji su u krvi tu drzavu komadali iako su mogli mirno da se odvoje da su daleko manje pravo, da ostanu u svojoj drzavi i svojim kucama, bili spremni drugima da priznaju dovoljno govori kakva je tvoja "jugonostalgija" i kakva je tvoja "logika". To se zove licemerno gazenje po istini, pravdi i apokalipticnim zrtvama.

smrt fasizmu, slobodan pod lipom

pre 7 godina

@miro split

Da mogu dao bih ti 1000 pluseva.
Reko pametan, normalan a uz to i duhovit komentar.
Svaka cast.

Na zalost ovde ima puno onih ciji se IQ granici sa debilitetom, pa nista zivo ne razumeju.
Pozdrav.

frederico

pre 7 godina

Juga je bila mila majka za ovu eu. Teski cetnici i ustase naravno nisu je mogli smisliti. Sada su konobari i eskort momci po eu...
rekli bi nemci slavishe...

Mufljuz

pre 7 godina

Cela zamisao je uzvisena, inspirativna, humana i vrlo lepa. Ali, na zalost ako se i dogodi bice ISPOLITIZOVANA (od raznoraznih koji ce u tome videti svoju sansu) a samim tim i vrlo ZAGADJENA. Mislim da to ne treba forsirati, pogotovo sto je Djokovic jedini koji ima sta da ulozi (a samim tim i ugrozi). Ovi ostali su tu samo dekor.

Jos jedan jn

pre 7 godina

Teske je sada, posto je HR u EU, ali bismo trebali da se ujedinimo ne iz ljubavi vec zajednickih ekonomskih interesa koji su veliki.

Role

pre 7 godina

To sine je jedna od tvojih najlepsih osobina.Vidi se da si pravi u svakom smislu.Mogu deda da ti budem a ispunio si me svojim recima i hrabroscu da to kazes.

Brajan

pre 7 godina

Ako nesto razdvaja narode u Jugoslaviji, to je sport. Raspad drzave poceo na fudbalskoj utakmici. Nisi u pravu Nolo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Adriano_Galliani, 27. jun 2016 18:50)

Prijatelju, fudbal tada a ni sada nema mnogo veze sa sportom.

np

pre 7 godina

Ma ti si Nole kralj čovek.Zbog toga u Pazaru navijaju ko da si iz Pazara.Nas je tesko pridobit ali ti si to uradio. živa legenda.Umeren u izjavama.Ne navijaju samo srbi za tebe vec i ostali gradjani ove zemlje.Želimo ti da vladaš još 100 godina.Živ bio burko.Tako kažu u Pazaru.

Hare

pre 7 godina

Kakva je ovo ljudina samo, iako sam veliki fan Rogera, zelim ti da oboris njegov rekord i sve najbolje u zivotu od srca jer si to zasuzio! Veliki pozdrav svima iz Sarajeva. :)

bio sam mlađi i sve je bilo bolje

pre 7 godina

Yuga se mogla preustrojiti u konfederaciju ( slično kao Švicarska),što su 1990 predlagali Slo & Hrv, ali Srbi ( Slobo ) su to odbili. Da nije bilo rata sad bi svi živjeli puno bolje,a ne samo 5% tajkuna!
Juga je imala industriju i razvijenu poljoprivredu... a o sportu da ne pričam!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Panac, 27. jun 2016 20:50)

"Sloba" to nije odbio zato da bi terao kontru, nego zato što srpska strana nije htela da Srbi u Hrvatskoj ostanu odvojeni od matice. Onda je krenulo političko cenjkanje, s tim što ni jedna od strana nije imala želje da se to razreši pregovorima, nego đonom, pa je hrvatska strana malo podgrevala strahove kod "svojih" Srba, pa su Srbi krenuli sa barikadama... i ostalo je sve istorija.

Bila je to zemlja sa svojim manama, ali na kojoj se moglo mnogo izgraditi i napraviti jednu vrlo solidnu i uspešnu državu, da je bilo više volje i pameti. Mislim da sada nema ni blizu osnova da se ide ponovo u tom pravcu, nažalost. Bez obzira na to šta bi neko od nas lično više voleo.

Marko

pre 7 godina

Zasto ne? Iako sebe smatram vise desnicarem i patriotom, ne mrzim srbe, bas naprotiv, smatram da bi trebali imati puno bolje odnose nego sto su sada. Svoju djecu učim da, isto kako vole svoju domovinu, da isto tako vole i poštuju sve njene gradjane, i gradjane drugih drzava, neovisno o Rasi, nacionalnosti i vjeri. Rat je bio, rat je i završio. Ima jos stvari koje bi naše države trebale rijesiti, ali to ne smije biti prepreka da normalno živimo, uvažavajući jedni druge. Kako i na jednoj, a i na drugoj i trećoj strani jos uvijek postoje mrzitelji svega i svih koji se razlikuju od njih samih, bilo po pitanju vjere, Rase, nacionalnosti ili nečega drugog, ovakve akcije i dogadjanja su i vise nego dobrodošli. Ne radi se tu o Jugoslaviji, niti itko istu priželjkuje, ali mnogo toga imamo zajedničkog da bi dopustili da nas mržnja razdvaja. I da, iako mnogi od vas tako ne misle, vecina mojih prijatelja i ja u RH uvijek podržavamo Noleta i navijamo za njega (osim kad igra sa našim Hrvatima :-) ). Novak je car i nikada mi nece biti jasno da gledatelji i strani mediji, uz takvu ljudinu na terenu, izaberu za favorita Federera ili Nadala. :-/ a tek Novakova supruga-prava dama, prekrasna zena i pari vrlo prizemljena i draga osoba....za razliku od, primjerice, Mirke.

megatronman

pre 7 godina

Respect prema Novaku. Ionako nas je ta klika na vlasti u politici uvalila u rat. Pa da iznesem jedan hrvatski podatak a mislim da će srpski čitaoci pronaći analogiju u Srbiji. Nitijedan hrvatski tajkun nije bio na bojišnici i nitijedan hrvatski tajkun nije učinio suicid uslijed PTSP-a (koga valjda i nemaju). 200-500 familija se ratom ekstremno obogatilo. Većina ostalih su zadojeni ekstremnom mržnjom. Jugoslavija bi danas bila respektabilna država. Ovako smo 6 (sedam ako uračunamo Kosovo) smiješnih i korumpiranih državica ...

držači za naočare!

pre 7 godina

Nole nije mnogo cudno kad si sampion sveta kao Srbin. A da recimo igras kao Jugosloven, bilo bi skoro pa normalno.

Jer Srbija naravno ima najbolje sportiste ali ni bivse ex yu komsije nisu za bacanje.

Srbija je svetska sila u sportu a Jugoslavija bi bila super sila.

miro split

pre 7 godina

Ma,Novak Đoković more bit šta god oće.Šta bi god odlučija da bude,svugdi bi ga dočekali rašireni ruku i sa crvenim tapetom,svugdi bi mu se klanjali do poda i uzdizali ga do neba...
Čovik je ipak osta vjeran sebi i svojima.Srbin je i smatra to ponosom i povlasticom bez da ikoga sa time provocira i omalovažava.
Triba bi bit vaš ponos i kruna srpskog sporta.Tribali bi bit uz njega i kad gubi i kad tuče,ali ipak uvik mu imate nešto za prigovorit,uvik ga opominjete,uvik mu nešto zamjerate.
Ko normalan nije jugonostalgičar,ko od nas duboko u sebi bar ponekad ne zažali za snom koji se nije ostvarija i koji se rasplinija sa mamurnim buđenjem i drekom primitivizma i stvarnosti?