Petak, 02.07.2010.

20:23

Đoković za B92: "Biće još prilika za finale"

Izvor: AK

Ðokoviæ za B92: "Biæe još prilika za finale" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

goran ns

pre 13 godina

Prilika će možda biti ali ishod će opet biti isti! Kada je trebalo opravdati br.2 i ući u finale najvećeg šta bi? Nikad većeg straha,totalno bezidejna igra i opet disanje na škrge!Što reče Višković;nemojte se ljudi nervirati,kad je njemu dobro dobro je i nama(razlika u par stotina hiljda funti)!Više se ne nerviram i samo uživam gledajući majstore ove igre - što i vama želim-!!!

@dr.house

pre 13 godina

Vidim da pišeš iz komšiluka pa počni od svoga zemljaka Nikole Pilića, valjda njemu veruješ.

A od Agassija koga si utrpao medju stručnjake ne verujem da si igde pročitao da je to izjavio za Nadala. Agassi je kovao u nebesa Murray-a i prognozirao mu prošle godine mesto br. 1 kao i Vilander i mnogi kvazi stručnjaci.

Vi komšije morate najzad da se pomirite da u komšiluku imate vrhunskog talenta.

dr.house

pre 13 godina

@bane
To šta si napisao nije istina. Koji "svi svjetski stručnjaci" smatraju da je đoković toliko talentiran? Baš suprotno,svi tvrde da ima talenat,ali nedovoljan za velikog igrača tipa nadal,federer...Svi bivši igrači(Agassi,Rafter,Pat cash...) tvrde da je nadal po talentu odmah iza federera. Da je on toliko talentiran,osvojio bi barem 3-4 grand slama,ali nije nego je nešto malo iznad prosjeka,a te priče "mentalna snaga" su samo izlika za slabije rezultate.

Nikola

pre 13 godina

tesko predvidjati dali ce biti jos gren slem finala za djokovica. sa ovakvom igrom koja ga vec prati dve sezone tesko zamisliti.
mora se postepeno mnogo menjati u njegovoj igri i okruzenju. poceci od trenera pa dublje.
novak sebi netreba dati mnogo pritiska, karijera je jos u toku ali nije vecna. 24 godina mu je nastala, samo jedan gren slem mu je na racun i jos jedan finalni pristup tako da se mora malo hvatati za usi ukoliko zeli jos finala da igra.
najveci teniseri istorije su izmedju 20 i 25 godine imali svoje najvece uspehe, uz manjih izuzetaka.
tako da novaku polako prolazi rok.
ja licno nemam veliko uverenja u djokovica. sigurno ce triumfati jos po nekih masters turnirima ili turnirima manje kategorije ali gren slemovi su jednostavno preopterecenje za njega.

Tvix

pre 13 godina

Usuđujem se prognozirati u ovom trenutku kada je Nole mnooogo daleko od toga, da je trenutno jedini teniser koji ima sve što treba da osvoji sva četiri GS (odnosno ova tri koja mu nedostaju). Nadal je vrlo blizu ali mislim da će teško uzeti USO bilo kad u narednih 5-6 godina ako uopšte i bude trajao toliko. Nole, brate, sredi psihu malo, namesti atlas što pre (rešićeš dosta problema kad to uradiš i nadam se da će ekipa koja se bavi time uspeti da dođe do tebe uskoro) i onda ti je samo nebo granica!

Realno

pre 13 godina

Novak ako imas zdravstvenih problema idi kod doktora i nemoj vise da kukas, imas pare idi operisi sta treba da operises i zdravo, ako imas problema sa kondicijom unajmi trenera i nabildaj se kao Nadal i to je rjeseno, samo nemoj da kukas i izdises, kao da si istovarao djakove cementa i drva zajedno, molim te. Poradi na svom ponasanju za vrijeme meca i bice sve u redu jer u teniskim krugovima si poznati "bolesnik".
Jos jedna stvar, ti sa ovakvom igrom nema teorije da mozes nesto vise da uradis, sad ti je bila jedinstvena prilika da nesto vise uradis tj. da si u finalu, ali ti si je prokockao a ti gubis od Ceha, svaka cast Berdicu ali realno niti je on igrao a o tebi da ne govorim. Imao si zrjeb imao si sve i nisi znao da iskoristis.

ja

pre 13 godina

@nikol
Ja sam pre svega reagovao na to poredjenje Novaka i Jelene.
Njih dvoje se nikako ne mogu porediti, jer su jednostavno nebo i zemlja.
Jedine stvari koje ih povezuju su to da su iz iste drzave i da se bave istim sportom.
U svemu ostalom su razliciti. Razlikuju se u vaspitanju i ponasanju, nacinu i stilu igre, ostvarenim rezultatima i mnogim drugim stvarima.

Uostalom Jeleni je ovo bilo vec 28. ucesce na gren slemovima. Ima jedno finale, 5 polufinala i jedno cetvrtfinale. Dakle jos 21 put je ispadala u prvom, drugom, tecem kolu.
Shodno tome sasvim logicno je zakljuciti da su na gren slemovima polufinala za Jelenu veliki uspeh i velika iznenadjenja. Za jos neko finale su izuzetno male sanse, a za titulu nikakve.
To ne govorim ja vec njeni dosadasnji rezultati.

Djokovic ucestvovao do sada 23 puta na gren slemovima. Za poslednje 3 i po godine od 15 ucesca zabelezio sledece rezultate: 6 polufinala, 5 cetvrtfinala, 1 finale i jedna titula.
Dakle samo 2 puta nije stigao do 16 najboljih.
Ja ovde ne vidim nikakve slicnosti izmedju Jeleninih i Novakovih rezultata.
Novakovi rezultati govore da od njega treba ocekivati bar nekoliko GS titula do kraja karijere, a od Jelene ne treba ocekivati nista.

Jelenu po nacinu igre pre mozes porediti sa Nadalom. Medjutim Nadal pomocu raznih trikova uspeva da sa takvom igrom pravi i odlicne rezultate, a Jelena ocigledno ne zna te trikove.

ja

pre 13 godina

@bane
Svasta i ti napisa. Pa naravno da je vreme pred ovim momkom. Ne igra se muski tenis do 25. godine vec bar do 30.
Federer je svoju poslednju GS titulu osvojio sa skoro 29 godina. Pa cak da Novak igra jos samo 3 godine to je bar 12 gren slemova. Usotalom do sada ih je ukupno odigrao 23. Vec u svom desetom ucescu na nekom gren slemu stigao je do polufinala, u dvanaestom ucescu usao u finale, a u trinaestom uzeo i titulu.
Posle toga imao je i dosta pehova.
Poslednja 2 ucesca u Australiji zavrsava u cetvrtfinalima i to ne zbog lose igre vec iskljucivo zbog zdravstvenih problema.
Poslednja 2 ucesca na US Openu zavrsava u polufinalu i gubi od Federera koji u tim trenucima igra verovatno najbolje meceve svog zivota.
Na Vimbldonu je tek ove godine pronasao pravu igru, ali opet trebalo mu je i malo srece.
Uporedite jucesnja 2 polufinala.
U prvom polufinalu se u tai brejku drugog seta odlucuje sudbina celog meca i sta se desava?
Prvo Djokovicu uzimaju cist poen, a zatim na set loptu za protivnika pravi duplu servis gresku.
Istovremeno u drugom finalu na 6:6 servira Marej, a Nadalova lopta kaci vrh mreze i bezi od Mareja koji je vec imao siguran poen na mrezi.
U takvim mecevima i takvim trenucima odlucuje jedan poen, a za taj jedan poen treba imati i malo srece.
Juce je sreca bila na strani Berdiha i Nadala, jer da je bilo obrnuto i da su Marej i Djokovic dobili taj jedan poen garantujem vam da bi sada njih dvojica igrali finale a ne Berdih i Nadal, jer su jednostavno njih dvojica trenutno bolji od ove druge dvojice.
Meni nije toliko zao sto je Djokovic izgubio, koliko mi je zao sto je Nadal prosao dalje. Taj covek jednostavno nije zasluzio da se nadje u finalu, a ipak je u finalu iako igra lose.
Neko je poredio Nadal i Djokovica i govorio kako je Nadal mentalno jaci.
Pa moze da bude jaci kad ga sreca toliko prati.
Prvi put kad ga je sreca malo napustila prosle godine na RG i kada je ispao od Soderlinga, coveka godinu dana nije bilo nigde. Nije mogao nikog da pobedi. Bio kao povredjen godinu dana. Mozes misliti. E onda opet pocela da ga sluzi sreca. Imao smesne zrebove, osvajao titule igrajuci sa smesnim protivnicima, a u par meceva ga ponovo pocela sluziti sreca i tu je gde je sada.
Pa lako je biti mentalno jak, kad neko ima toliko srece kao Nadal. Da Novak ima njegovu srecu bio bi mentalno najjaci teniser. Medjutim Novak ne samo da nema srecu, vec ga prate svi moguci maleri koji mogu da ga prate.
I pored svega toga on se drzi , bori i ne odustaje. Zato bi mu trebalo dati orden i za hrabrost i za upornost, a Nadalu samo orden za srecu i ni za sta drugo.

bane

pre 13 godina

(Predo, 3. jul 2010 14:41)

Ne slažem se da Novak Đoković spada u grupu koju si naveo: Hjuita, Rodika,Safina i čak Ivaniševića.
Svi svetski stručnjaci se slažu da je Đoković neviđeni talenat, igrač kakav se retko rađa, možda jedan u tri četiri generacije i može se po talentu
uporediti jedino sa Rodžerom Federerom i nikim više. Čak i jedan Nadal nije toliko nadaren kao Đoković, svidelo se to nekom ili ne.
Problem nastaje kada se uporede rezultati koje on postiže sa njegovim potencijalom. Tu nastaje nesaglasje. Potencijal ogroman a rezultati ispod očekivanja. Da je
Đoković na nivou jednog Hjuita nikad mu ne bih ni ja a ni mnogi drugi uputili ni jednu reč kritike kada izgubi. Ali kada gubi od igrača koji je daleko ispod
njegovog nivoa znanja i veštine, naravno da nas sve izluđuje.
Ako ga bude savladala ta tvoja mediokritetska logika, da se zadovoljava četvrtfinalima ili 2-3 kolima velikih takmičenja, svetski tenis će izgubiti jednog velikog šampiona.
I kao što se na SP očekivalo da Mesi i Ronaldo daju golove tako se od Đokovića očekuje da podiže pehare na jednom Wibledonu, RG, US openu i drugde.
Nažalost za šampione važe mnogo stroži kriterijumi i veća očekivanja nego za mediokritete. Naprimer ja nikada nisam kritikovao jednog Troickog ili Tipsarevića
zašto nisu osvojili ovo ili ono jer sam svestan njihove limitiranosti.

Ako Đoković uspe da u svojoj glavi prebaci iz prve u šestu brzinu, sve će mu biti oprošteno kada i bude ponekada izgubio samo da gledamo pravog Đokovića a to je šampionski Đoković.

milwood

pre 13 godina

Što reče Nole pre tri godine je ulazio u mečeve kao klinac i rasterećenije igrao , vreme je da preuzme breme favorita , rezultati ( titule) na na GS će doći . I do sad nije loš , 7 polufinala na GS-ovima sa 23 godine a USO sledi , malo li je . Druga stvar , nemojmo zaboraviti da je Nole usred sezone promenio trenera , time polufinale Wimba još više dobija na težini . Sledeće sezone treba očekivati Noleta u punom sjaju , ako ne i ove na USO.

stojan

pre 13 godina

Naravno da je dobro,dovoljno za momka njegovih godina,pa i za nasa navijacka ocekivanja.Treba biti realan!Jos uvek mislimo da je "nepravda" sto ne ucini jos korak vise.Ne pada nam na pamet da postoje limiti cak i za najbolje. Tu je,gde je i verovatno ce mnoge stvari morati da se poklope,kao onomad u Australiji,pa da stigne do samog vrha.Ali,to je fantasticno.Manje je fantastican nacin na koji gubi meceve.Drag i pametan momak,po svemu najharizmaticniji u belom sportu,morao bi da vezba kako da ukloni grc nezadovoljstva svim i svacim kada kola krenu nizbrdo.Nema razloga da narusava sliku koja odrazava veci deo njegovog karaktera.Moguce da podlegne prevelikim ocekivanjima i ne zna da se izbori sa pritiskom.To nije ni malo lako,ali mora da zna da ga svi normalni ljudi u Srbiji,a verujem i sirom sveta,i postuju i vole zbog teniskog majstorstva.Mislim da bi veliki korak u tome bio "reformisanje" najuzeg okruzenja.Da ima malo vise Novaka,a malo manje Djokovica.

Taca

pre 13 godina

@4:1
Pa ja bih ti rekla da si ti prvi 'pametnjakovic' koji lupa gluposti... Ne verujem ni da si gledao mec, a javio si se da pametujes. Berdih jeste igrao prosecno juce, a ti si verovetno hteo reci da je bio nedprosecan.. Ali ja cu da ti prenesem statistiku: Ubacivao je 50% prvog servisa, sa druge str Djokovicu nije isao retern, a Berdihu je to jedino dobro islo. Djokovic mu je poklanjao poene svojim greskama, i gubio energiju onda kad mu je najvise trebala, tako da je samo Djokovic kriv sto je izgubio, a Berdih nije uradio nista nadprosecno... P..S..Sledeci put pogledaj mec, pa se onda javi da das komentar!

Predo

pre 13 godina

Vecina komentara su izliv frustracija ljudi, koji se nikad nisu bavili sportom ni neozbiljno, a kamoli ozbiljno, i naravno da su ocekivani, pa cak da je Novak izgubio i 3:2, sto se lako moglo desiti. Problem je sto svi hoce da Novak bude Federer ili Nadal, ali on je NOvak Djokovic, sa svim svojim vrlinama i manama. On za sada spada u grupu ljudi, poput Hjuita, Rodika, Safina, Ivanisevica i mnogih drugih odlicnih tenisera, koji su osvojili 1 ili 2 Grand Slama i bili prvi ili drugi na listi odredjeno vrijeme. Samo sto on jos uvjek ima sanse da uradi nesto vise, posto su svi nabrojani vise ili manje bivsi. Ja vjerujem da ce on do kraja karijere osvojiti jos jedan ili dva GS-a i barem za kratko zasjesti na br. 1, ali gotovo sigurno nece biti vladalac teniskim terenima, poput Lendla, Samprasa, Borga, Bekera, Federera. A zar je malo gore vise nabrojano drustvo tako lose. To su sve velika imena, koja su obiljezila istoriju tenisa. Zar je to malo? Ja se, za razliku od mnogih, sjecam kakvu je popularnost uzivao Slobodan Zivojinovic, a NOvak je napravio vise ove lose godine (koja jos nije zavrsena), nego on tokom citave karijere. NIsam sklon ni kritikovanju Vajde, ali on je ovaj put morao uciniti vise na psihickoj i taktickoj pripremi svog pulena. To je njegov posao. Imam dojam da su ocekivali da ce Berdih vise grijesiti, a covjek je igrao kao da svaki dan igra polufinale i zasluzeno slavio.

Milan

pre 13 godina

@ rade

A koji su to uspavani potencijali u Novaku? On i Nadal su poceli da se razvijaju i dizu kao igraci skoro istovremeno. Obojica su promenili dosta u svojoj igri od pocetka, Nadal se sada vise ne krece po terenu iskljucivo paralelno sa osnovnom linijom, unapredio je servis itd. Novak je fizicki dosta ojacao, unapredio je onaj nesretni drop sot itd. Ali jedno je ostalo isto, njihova mentalna snaga. Nadal je vec sa 19 godina bio mentalno jaci od jednog Federera i sa godinama moze samo da se poboljsa. Novakova mentalna labilnost u nekim vaznim momentima skorijih meceva je mozda vise posledica nekih tehnickih i fizickih nazadovanja u proteklih godinu dana. Na primer servis, mozete vi imati celicnu volju, ali ako vam je servis slab ne mozete spasiti tri gem/set/mec lopte sa tri asa ili servis vinera kao sto je Novak to znao raditi.

Mozda Novak nikad nece biti bolji nego sto je trenutno. Mozda ce ostati veciti br 2-3, ali morate uzeti u obzir da on igra u eri najboljeg igraca u istoriji i najboljeg igraca na sljaci ikada, a mozda i sledeceg najboljeg igraca u istoriji s obzirom da je Nadal do sada uzeo sedam gren slemova, a sutra ce verovatno uzti i osmi. Naravno da bi mi svi zeleli da Novak redovno dobija Nadala, ali je to nerealno ocekivati. Nadal je uvek bio i verovatno ce uvek biti mentalno jaci od Novaka i zato ce uvek imati prednost. Ali zasto se toliko uzbudjivati zbog toga?! Zar je toliko lose ako Novak ostane drugi igrac pored verovatno najboljih igraca ikada?

rade

pre 13 godina

Dzon Mek. je lepo rekao:"Novak ima strah od poraza i to ga sprecava da uradi nesto vise."

Normalno, Novak je uradio jako,jako mnogo u okvirima Srbije, ali on je pre dve godine pokazao da ima kvalitet za mnogo,mnogo vise. Do sada je vec mogao imati 2-3 GS u svom dzepu. No, ja mislim da Novak je prevazisao strucni stab okolo sebe. On u njima trazi prijatelje, to je lepo, ali od toga nema pomoci u postizanju samog vrha.
Vajda je nesumnjivo dobar covek i verovatno mu je preneo sve sto je znao, ali vise nema "goriva" koje Novaka moze uzdici na mesto br.jedan i pomoci mu na osvajanju jos kojeg GS-a. On mu moze biti priajtelj van terena, ali je ocigledno da Novak treba nekoga ko moze da pokrene one uspavane potencijale u njemu.
Novaka nije imao ko da savetuje kada je u svom mladalackom zanosu krenuo za novim reketom (citaj novcem). Nije bilo autoriteta koji bi stao na "papucicu" i ukocio ga - rekavsi:"NE". Takvog nije bilo i to ga je survalo, prosto survalo u ponor iz koga ne moze da izadje. Novi rekete je odmah "oduzeo" servu i svu preciznost na udarcima. Oduzeo mu igru...(pogledajte finale AO 2008).To je automatski povuklo za sobom i samopuzdanje u ponor. Cim je to nestalo, strah je zauzeo svoje mesto, jer na kraju, sponzori traze rezultate da bi pare bile isplacene. Sigurno su to uslovlejni ugovori, nisu menadzeri tih mega-kompanija ludi pa daju pare na slepo. Tako je nas Novak sada u ,takozvanom,djavoljem krugu iz koga se jako tesko izlazi. Licno,misim da sa ljudima koje sada ima u stabu da od izlaska nema govora, jer u sutini oni nisu videli niti jednu od zamki na Putu. Kako ce ga sada izvaditi.>? Nemoguce.

Imam priliku ,ovde u U.K, da razgovaram sa nekim profesionalnim trenerima u tenisu. Svi, ali svi su odusevljeni njegovim talentom, ali isto tako misle da ga je reket unistio.Ne bih ovde ulazio u tehnicke detalje u vezi te konstantacija, ali Iz rezultata nije tesko to zakljuciti.

4:1

pre 13 godina

Koji se ovdje likovi javljaju, pa to je nevjerojatno. Kaže majstor Berdih je igrao prosječno. Pa on je upravo izbacio Federera i Đokovića sa turnira. Pa kako igrati prosječno i pobjediti dva takva igrača? Da se iko od ovih pametnjakovića bavio sportom znao bi kako je ogroman uspjeh uopće biti profesionalni tenisač, a kamoli biti među najboljima. Za deset godina kad će najbolji srpski tenisač biti 150 na listi onda će ti isti govoriti: e da je ovdje Nole...

Jale Dobric

pre 13 godina

Pozdrav svima!
Bio sam donedavno najveci Novakov kriticar, ali sad moram reci da nisam. Zasto sam ga kritikovao? Zbog ponasanja. Ne verujem da je bas sad 100% onako kako bi trebalo sampion da se ponasa, ali je znatno, znatno bolje nego pre.
Nije pobedio ovaj put, pobedice drugi put. Nisu svi Bpgpdm dani da osvajaju Wimbledon 5-6 puta. Nole ce ga osvojiti kad-tad> Siguran sam u to. Mozda je i ovaj put mogao, ali imao je ispred sebe neprelaznu prepreku u vidu Berdiha, koji je bio maksimalno "napucan", ne samo za ovaj nego i za sve meceve. Deluje mi kao vrlo skroman momak i, ruku na srce, zasluzio je da pobedi Noleta. Nole nije psihicki spreman za ovaj mec. Vreme mu nije islo na ruku, imajuci u vidu da ima astmu (siguran sam u to). Neko je zove alergija, ali ja vam kazem da je to laksi oblik astme. Berdih je nametnuo svoju igru koju tesko da ce i Nadal da slomi. No, o tom mecu nemam nameru da pricam. Nole, ne posustaj, kontrolisi ponasanje i ne ubi energiju na gluposti, posebno pred beogradskom publikom. Nemoj vise da obracas paznju jel se neko nakasljao ili dobacio(navijacki). Velikim sampionima ne bi trebalo da smeta bodrenje navijaca. A ti jesi sampion. Ne dozvoli sebi luksuz da psujes nase ljude u Australiji koji su mozda odvojili neku ustedjevinu da bi dosli da te vide i koje se ne razumeju u tenis, i dobace nekad nesto u pogresnom momentu. Nemoj ih psovati, progutaj i cepaj dalje. NAPRED SAMPIONE!

Jovan

pre 13 godina

Djokovicu nisu potrebni advokati i branioci njegovog lika i dela, vec oni koji ce mu uputiti iskrenu i dobronamernu kritiku. On takvu kritiku, posle svega vidjenog juce, itekako zavredjuje.

Taca

pre 13 godina

Prvo, Novak je danas odigrao kao neki pocetnik, koji se uplasio Berdiha, a njegova porodica ni da mu pruzi podrsku..... Drugo, Berdih je igrao prosecno, ali ga je Djokovic motivisao da napada svojim kratkim reternima sa puno spina, a tada je Berdih bio nepogresiv... Trece, Novak je cekao greske protivnika, kada se to nije desilo, i bilo 2:0, totalno psihicki pao, i tu je bio kraj... I kako da uopste udje u finale, kad tako igra i ponasa se ??? Mnogo mi je krivo zbog njega, jer sam ga vec videla sa peharom, ali sat je-tu je :((((

nikol dž.femija

pre 13 godina

JJ sa svojom igrom nikada nece videti ni finale nekog gren slema...
(ja, 2. jul 2010 21:35)

Na Vašu žalost već je videla finale Gren slema i to US Open. Ali imate prostora za radost, pa koristite, jer još nije osvojila GS.

NOVAK neka nam bude zdrav, a svi se nadamo da će biti i prilika za finale a i pehara za njega.

Možda bi bilo dobro da i on, poput Rodžera i Rafe, postane majstor za jednu podlogu,za jedan gren slem, za početak. Da pokuša da na jednoj podlozi i jednom gren slemu trijumfuje više puta, a onda ako polako da osvoji i još neki drugi.Možda da usmeri pažnju na US Open ili AO gde je već pobedio. Ovako se rasplinjuje i ostaje na nivou polufinala, a ima ih do sada čak 6.

Radmila T-P.

pre 13 godina

...pa kako je mogao da pobeđuje bolje rangirane tenisere kada su i oni gubili mečeve od tamo nekih pacera. Idemo dalje Nole.Čestitam ti polufinale na Vimldonu i drugo mesto. Srećno na DK u Splitu. Imaće Hrvati odličnu podršku ali ne zaboravi koliko nas će tebi i celoj ekipi slati pozitivne misli i navijati za vas ispred TV-a. SREĆNO !!!!!!!!!!!

sasa jokic

pre 13 godina

Kada si stajao u tunelu pred izlazak na teren u ocima Ti se video strah. Cudno je i nedopustivo da nisi uspeo da se opustis tri seta?! Zasto ne angazujes strucnjaka-psihologa, koji ce Ti pomoci da prevazidjes tremu i adrenalinske sokove?! Berdrih je danas igrao osrednje da ne kazem slabo, ali Ti si bio ocajan, ne zato sto ne znas, nego zato sto Te je nervoza unistila. Skratila Ti se ruka, nijedan dobar ritern nisi izveo, veliki broj duplih gresaka, i nijedan uspesan drop shot?! Katastrofa, moras da radis na psihi, bez toga nema vrha! Greota je da Te vise niko ne spominje kao favorita na bilo kom vecem turniru, malte ne su te otpisali, a to je zato sto dugo nisi pobedio nekog iz prvih 1o. A ne tako davno istresao si i Nadala i Federera iz gaca.

Neutron

pre 13 godina

Nole, pokusaj sada da predjes u drugu fazu...znaci odrastao zreo sportista i covek. U stabu samo strucni stab, a porodica, ma koliko te voleli i ti nih voleo, nek prate meceve preko ekrana. Mozda tu ima neceg. Pokusaj, a ako to pomogne u necemu, bice prvo njima drago a i tebi, sigurno.

Marko

pre 13 godina

Kako bas samo nije sramota da pljujete po Novaku
Covek ima 23 godine i pred njime je blistava buducnost mada je on vec osvojio dosta toga
Nole car!!!

bane

pre 13 godina

Ovo je samo za smeh. Pa on ima pune 23 god. i ušao je u 24-tu, znači jos samo 2-3 god može da igra u punoj snazi osim ako ne planira da drugi GS napadne u 30-toj.
Ako danas nije imao priliku za finale neće je imati nikad. O Đokovićevoj igri ne vredi trošiti reči ali je interesantan ovaj Berdych. Danas je pokazao jedno veliko NIŠTA. Nikakav servis, samo tri četiri linije je pogodio i to uglavnom sumnjivo i ulazi ni manje ni više u finale W? Svaka mu čast. Da se ne lažemo on je bio daleeeko najslabiji kandidat od svih u polufinalu ali i takav pretežak za Đokovića. Zato bi neko morao da kaže istinu Đokoviću da ovakvih prilika više neće biti barem ne u dogledno vreme.

Miroslav

pre 13 godina

Nole druže shvati da tvoja blistava igra protiv LUA nije tvoj SJAJ ... nego slabost Kineza koji se potrošio i ispucao protiv Rodika ...

A kada je došao neko malo OZBILJNIJI ... tvoja magija nestade kao mehur od sapunice ...

Nauči da ne trčiš ko ždrebe pred rudu sa izjavama i hvalospevima ... prvo reci skoči pa reci HOP !!!

Bojan

pre 13 godina

Neverovatno je koliko covek moze da bude malodusan,a igra polufinale vimbldona.Definitivno vise necu gledati njegove meceve.Zasto da kidam zivce, kada se on ne nervira.
Sigurno je on vrhunski sportista,ali za sampiona nije zreo.
Kada bude resio problem u glavi,mozda ce nekada biti broj 1.Ovako, nema sanse!
Neka mu je Bog u pomoci.

Tanc

pre 13 godina

Srbi su cudo. Imaju igraca br. 2 na svetu i opet im nesto ne valja. Da je Novak kojom nesrecom Hrvat oni bi ga dizali u nebesa gubio on ili dobijao. Uvek bi im bio najbolji. Mi nismo imali ovakvog, vrhunskog igraca nikad, a sad kada imamo jednog od trojice najboljih, sto on potvrdjuje vec godinama, mi ga pljujemo!? Amerika, Engleska, Francuska, Nemacka su samo neke od drzava koje vec nekoliko godina nemaju igraca kalibra Djokovica. A mi ga pljujemo sto nije prosao u finale Vimbldona. Ajd sad malo ukljucite mozak.
(Milan, 2. jul 2010 21:43)

Znači,preporučio bi ti komentar 1000 puta da mogu.

Tanja

pre 13 godina

Sto se mene tice,ja ne "pljujem",odn.kritikujem Novaka sebe radi.Krivo mi je zbog njega jer je imao lepu sansu bar za finale.Bio bi blizi svom snu, ne mom.Na ovom turniru je igrao super, za razliku od R.Garosa,i ostaje zal jer je mogao vise.Dobro je i ovo,ali je mogao bolje.

Bojan

pre 13 godina

Najbolje rangirani igrac kojeg je Djokovic dobio ove godine je Juznji u finalu Dubaija. Tada je bio 15. na rang listi. Mislim da to najbolje govori o njegovoj igri i formi u poslednje vreme.

midagm

pre 13 godina

Osnovni razlog zbog kojeg je Novak izgubio je dolazak tate Srđana na turnir. Dečko je imao savršenu igru do danas. Čudna ali istinita koincidencija. Naravno da će biti prilika i osvajanja titula, ali definitivno Novak ima problem koji niti je zdravstveni niti je vezan za tenis. Kada to reši, naravno unutar porodice, daleko od javnosti i nikako preko medija, biće konstantno na vrhunskom nivou i broj 1 neće biti daleko.

Srećno majstore i hrabro.

Жао ми је, други пут

pre 13 godina

Када будеш поново сервирао као некад, успећеш! Са оваквим сервисом се не може освојити Вимблдон, нити било који озбиљнији турнир.

Smilica

pre 13 godina

@milan Svaka cast za komentar.Stvarno smo mi Srbi "cudni" pa u cemu je sasa 2, na svetu,mozda u pljuvanju. Sta bi neko dao da ima 2.igraca na svetu.
Napred Nole Care !!!!US open je tvoj. ti imas samo 23 g i toliko ces imati jos titula najmanje! Ziveo Car Nole!!!!!!

Milić

pre 13 godina

Šteta , baš sam se nadao da će Novak stići do finala. Ali izgleda da Čeh nije slučajno pobedio Federera.
Na žalost , izgleda da je Nole postigao svoj maksimum 2oo8. godine.

Pravi Srbin

pre 13 godina

@sasa Prvo da kazem da neverujem da si ti Srbin, a tek posle cu da ti kazem da o tenisu nemas pojma. Zaista me strasno razocarava sto takvi ljudi uopste pisu komentare, puni mrzovolje i svega ostalog negativnog. Pa care jeli mozda on dao nekom 500e i rekao hocu da budem 2 na Atp listi. Sto se tice Noleta zelim mu puno srece, i da do godine osvoji cuveni Wimbledon.

sasa

pre 13 godina

ne razumem kad ces samo shvatiti da nisi igrac za prvih dvadeset..turnir do turnira pokazuje to...ne mozes dobiti nijednog igraca iz prvih 10..a samo spletom sretnih okolnosti koji nemaju veze sa tenisom si tu na ATP listi gde i jesi

Milan

pre 13 godina

Srbi su cudo. Imaju igraca br. 2 na svetu i opet im nesto ne valja. Da je Novak kojom nesrecom Hrvat oni bi ga dizali u nebesa gubio on ili dobijao. Uvek bi im bio najbolji. Mi nismo imali ovakvog, vrhunskog igraca nikad, a sad kada imamo jednog od trojice najboljih, sto on potvrdjuje vec godinama, mi ga pljujemo!? Amerika, Engleska, Francuska, Nemacka su samo neke od drzava koje vec nekoliko godina nemaju igraca kalibra Djokovica. A mi ga pljujemo sto nije prosao u finale Vimbldona. Ajd sad malo ukljucite mozak.

brate Srbina

pre 13 godina

Nole samo malo da imas razlicite udarce.Moras malo pametno da koristis udarce,nekako kao na silu da igras.Na mrezu moras cesce da izlazis,tu leze ti poeni koje izgubis na liniji jer silis.Samo servis malo bolji i na mrezu,ovo ostalo igras odlicno.Srecno brate moj!

ja

pre 13 godina

@Tanja
Nemoj molim te da Novaka poredis sa JJ.
Momak igra tenis, za razliku od te nekulturne prebacivacice loptica.
JJ sa svojom igrom nikada nece videti ni finale nekog gren slema, a Novak ce se naosvajati gren slem titula do kraja svoje karijere.

pipopo

pre 13 godina

Axa sad mi je jasno zašto je Nole izgubio.Pa hoće čovek da ide kod Janka na svadbu!Kakvo finale Wimbldona,bitnija je svadba i da se zaigra kolo :)

Novakov navijac do groba

pre 13 godina

Ne samo da ce biti jos prilika za finale, nego i puno gren slem titula za Novaka.
Samo hrabro Novace i ne daj da te ovaj poraz obeshrabi. Bolji si od svih njih tamo.

Nole Samo Napred

pre 13 godina

@sasa
Tebi ocigledno treba bubanj da bi imao o sta da lupas. Vidi se da si se profesionalno bavio sportom pa se razumes. Daaaaa, neko mu je poklonio drugo mesto na listi. Za razliku od tih igraca koji nekad njega pobede Nole je koliko toliko konstantan na svakom turniru a ne da jednom dodje do finala pa da ga nema nigde sledecih 3 meseca. Izvinjavam se zbog tona ali ne mogu da verujem sta ljudi ovde pisu. Ako ne pratite tenis nemojte ni da komentarisete

majanole

pre 13 godina

Naravno Nole...bitno je da se ti nama polako vracas ,da te zdravlje sluzi,a sve ostalo ce doci na svoje...sad daj sve od sebe u Splitu i pokazi komsijama ko je glavni...:)

Tanja

pre 13 godina

Novak bi trebalo da se stidi svoje igre u polufinalu. Igrao je iznenadjujuce lose, kao i J.J. u istoj rundi R.Garosa. Kod oboje je izgleda u pitanju bio strah od moguceg osvajanja turnira. A mogli su...

Milan

pre 13 godina

Srbi su cudo. Imaju igraca br. 2 na svetu i opet im nesto ne valja. Da je Novak kojom nesrecom Hrvat oni bi ga dizali u nebesa gubio on ili dobijao. Uvek bi im bio najbolji. Mi nismo imali ovakvog, vrhunskog igraca nikad, a sad kada imamo jednog od trojice najboljih, sto on potvrdjuje vec godinama, mi ga pljujemo!? Amerika, Engleska, Francuska, Nemacka su samo neke od drzava koje vec nekoliko godina nemaju igraca kalibra Djokovica. A mi ga pljujemo sto nije prosao u finale Vimbldona. Ajd sad malo ukljucite mozak.

majanole

pre 13 godina

Naravno Nole...bitno je da se ti nama polako vracas ,da te zdravlje sluzi,a sve ostalo ce doci na svoje...sad daj sve od sebe u Splitu i pokazi komsijama ko je glavni...:)

Nole Samo Napred

pre 13 godina

@sasa
Tebi ocigledno treba bubanj da bi imao o sta da lupas. Vidi se da si se profesionalno bavio sportom pa se razumes. Daaaaa, neko mu je poklonio drugo mesto na listi. Za razliku od tih igraca koji nekad njega pobede Nole je koliko toliko konstantan na svakom turniru a ne da jednom dodje do finala pa da ga nema nigde sledecih 3 meseca. Izvinjavam se zbog tona ali ne mogu da verujem sta ljudi ovde pisu. Ako ne pratite tenis nemojte ni da komentarisete

Novakov navijac do groba

pre 13 godina

Ne samo da ce biti jos prilika za finale, nego i puno gren slem titula za Novaka.
Samo hrabro Novace i ne daj da te ovaj poraz obeshrabi. Bolji si od svih njih tamo.

Tanc

pre 13 godina

Srbi su cudo. Imaju igraca br. 2 na svetu i opet im nesto ne valja. Da je Novak kojom nesrecom Hrvat oni bi ga dizali u nebesa gubio on ili dobijao. Uvek bi im bio najbolji. Mi nismo imali ovakvog, vrhunskog igraca nikad, a sad kada imamo jednog od trojice najboljih, sto on potvrdjuje vec godinama, mi ga pljujemo!? Amerika, Engleska, Francuska, Nemacka su samo neke od drzava koje vec nekoliko godina nemaju igraca kalibra Djokovica. A mi ga pljujemo sto nije prosao u finale Vimbldona. Ajd sad malo ukljucite mozak.
(Milan, 2. jul 2010 21:43)

Znači,preporučio bi ti komentar 1000 puta da mogu.

midagm

pre 13 godina

Osnovni razlog zbog kojeg je Novak izgubio je dolazak tate Srđana na turnir. Dečko je imao savršenu igru do danas. Čudna ali istinita koincidencija. Naravno da će biti prilika i osvajanja titula, ali definitivno Novak ima problem koji niti je zdravstveni niti je vezan za tenis. Kada to reši, naravno unutar porodice, daleko od javnosti i nikako preko medija, biće konstantno na vrhunskom nivou i broj 1 neće biti daleko.

Srećno majstore i hrabro.

pipopo

pre 13 godina

Axa sad mi je jasno zašto je Nole izgubio.Pa hoće čovek da ide kod Janka na svadbu!Kakvo finale Wimbldona,bitnija je svadba i da se zaigra kolo :)

brate Srbina

pre 13 godina

Nole samo malo da imas razlicite udarce.Moras malo pametno da koristis udarce,nekako kao na silu da igras.Na mrezu moras cesce da izlazis,tu leze ti poeni koje izgubis na liniji jer silis.Samo servis malo bolji i na mrezu,ovo ostalo igras odlicno.Srecno brate moj!

Tanja

pre 13 godina

Sto se mene tice,ja ne "pljujem",odn.kritikujem Novaka sebe radi.Krivo mi je zbog njega jer je imao lepu sansu bar za finale.Bio bi blizi svom snu, ne mom.Na ovom turniru je igrao super, za razliku od R.Garosa,i ostaje zal jer je mogao vise.Dobro je i ovo,ali je mogao bolje.

Tanja

pre 13 godina

Novak bi trebalo da se stidi svoje igre u polufinalu. Igrao je iznenadjujuce lose, kao i J.J. u istoj rundi R.Garosa. Kod oboje je izgleda u pitanju bio strah od moguceg osvajanja turnira. A mogli su...

ja

pre 13 godina

@Tanja
Nemoj molim te da Novaka poredis sa JJ.
Momak igra tenis, za razliku od te nekulturne prebacivacice loptica.
JJ sa svojom igrom nikada nece videti ni finale nekog gren slema, a Novak ce se naosvajati gren slem titula do kraja svoje karijere.

Smilica

pre 13 godina

@milan Svaka cast za komentar.Stvarno smo mi Srbi "cudni" pa u cemu je sasa 2, na svetu,mozda u pljuvanju. Sta bi neko dao da ima 2.igraca na svetu.
Napred Nole Care !!!!US open je tvoj. ti imas samo 23 g i toliko ces imati jos titula najmanje! Ziveo Car Nole!!!!!!

sasa

pre 13 godina

ne razumem kad ces samo shvatiti da nisi igrac za prvih dvadeset..turnir do turnira pokazuje to...ne mozes dobiti nijednog igraca iz prvih 10..a samo spletom sretnih okolnosti koji nemaju veze sa tenisom si tu na ATP listi gde i jesi

sasa jokic

pre 13 godina

Kada si stajao u tunelu pred izlazak na teren u ocima Ti se video strah. Cudno je i nedopustivo da nisi uspeo da se opustis tri seta?! Zasto ne angazujes strucnjaka-psihologa, koji ce Ti pomoci da prevazidjes tremu i adrenalinske sokove?! Berdrih je danas igrao osrednje da ne kazem slabo, ali Ti si bio ocajan, ne zato sto ne znas, nego zato sto Te je nervoza unistila. Skratila Ti se ruka, nijedan dobar ritern nisi izveo, veliki broj duplih gresaka, i nijedan uspesan drop shot?! Katastrofa, moras da radis na psihi, bez toga nema vrha! Greota je da Te vise niko ne spominje kao favorita na bilo kom vecem turniru, malte ne su te otpisali, a to je zato sto dugo nisi pobedio nekog iz prvih 1o. A ne tako davno istresao si i Nadala i Federera iz gaca.

Pravi Srbin

pre 13 godina

@sasa Prvo da kazem da neverujem da si ti Srbin, a tek posle cu da ti kazem da o tenisu nemas pojma. Zaista me strasno razocarava sto takvi ljudi uopste pisu komentare, puni mrzovolje i svega ostalog negativnog. Pa care jeli mozda on dao nekom 500e i rekao hocu da budem 2 na Atp listi. Sto se tice Noleta zelim mu puno srece, i da do godine osvoji cuveni Wimbledon.

Predo

pre 13 godina

Vecina komentara su izliv frustracija ljudi, koji se nikad nisu bavili sportom ni neozbiljno, a kamoli ozbiljno, i naravno da su ocekivani, pa cak da je Novak izgubio i 3:2, sto se lako moglo desiti. Problem je sto svi hoce da Novak bude Federer ili Nadal, ali on je NOvak Djokovic, sa svim svojim vrlinama i manama. On za sada spada u grupu ljudi, poput Hjuita, Rodika, Safina, Ivanisevica i mnogih drugih odlicnih tenisera, koji su osvojili 1 ili 2 Grand Slama i bili prvi ili drugi na listi odredjeno vrijeme. Samo sto on jos uvjek ima sanse da uradi nesto vise, posto su svi nabrojani vise ili manje bivsi. Ja vjerujem da ce on do kraja karijere osvojiti jos jedan ili dva GS-a i barem za kratko zasjesti na br. 1, ali gotovo sigurno nece biti vladalac teniskim terenima, poput Lendla, Samprasa, Borga, Bekera, Federera. A zar je malo gore vise nabrojano drustvo tako lose. To su sve velika imena, koja su obiljezila istoriju tenisa. Zar je to malo? Ja se, za razliku od mnogih, sjecam kakvu je popularnost uzivao Slobodan Zivojinovic, a NOvak je napravio vise ove lose godine (koja jos nije zavrsena), nego on tokom citave karijere. NIsam sklon ni kritikovanju Vajde, ali on je ovaj put morao uciniti vise na psihickoj i taktickoj pripremi svog pulena. To je njegov posao. Imam dojam da su ocekivali da ce Berdih vise grijesiti, a covjek je igrao kao da svaki dan igra polufinale i zasluzeno slavio.

rade

pre 13 godina

Dzon Mek. je lepo rekao:"Novak ima strah od poraza i to ga sprecava da uradi nesto vise."

Normalno, Novak je uradio jako,jako mnogo u okvirima Srbije, ali on je pre dve godine pokazao da ima kvalitet za mnogo,mnogo vise. Do sada je vec mogao imati 2-3 GS u svom dzepu. No, ja mislim da Novak je prevazisao strucni stab okolo sebe. On u njima trazi prijatelje, to je lepo, ali od toga nema pomoci u postizanju samog vrha.
Vajda je nesumnjivo dobar covek i verovatno mu je preneo sve sto je znao, ali vise nema "goriva" koje Novaka moze uzdici na mesto br.jedan i pomoci mu na osvajanju jos kojeg GS-a. On mu moze biti priajtelj van terena, ali je ocigledno da Novak treba nekoga ko moze da pokrene one uspavane potencijale u njemu.
Novaka nije imao ko da savetuje kada je u svom mladalackom zanosu krenuo za novim reketom (citaj novcem). Nije bilo autoriteta koji bi stao na "papucicu" i ukocio ga - rekavsi:"NE". Takvog nije bilo i to ga je survalo, prosto survalo u ponor iz koga ne moze da izadje. Novi rekete je odmah "oduzeo" servu i svu preciznost na udarcima. Oduzeo mu igru...(pogledajte finale AO 2008).To je automatski povuklo za sobom i samopuzdanje u ponor. Cim je to nestalo, strah je zauzeo svoje mesto, jer na kraju, sponzori traze rezultate da bi pare bile isplacene. Sigurno su to uslovlejni ugovori, nisu menadzeri tih mega-kompanija ludi pa daju pare na slepo. Tako je nas Novak sada u ,takozvanom,djavoljem krugu iz koga se jako tesko izlazi. Licno,misim da sa ljudima koje sada ima u stabu da od izlaska nema govora, jer u sutini oni nisu videli niti jednu od zamki na Putu. Kako ce ga sada izvaditi.>? Nemoguce.

Imam priliku ,ovde u U.K, da razgovaram sa nekim profesionalnim trenerima u tenisu. Svi, ali svi su odusevljeni njegovim talentom, ali isto tako misle da ga je reket unistio.Ne bih ovde ulazio u tehnicke detalje u vezi te konstantacija, ali Iz rezultata nije tesko to zakljuciti.

Marko

pre 13 godina

Kako bas samo nije sramota da pljujete po Novaku
Covek ima 23 godine i pred njime je blistava buducnost mada je on vec osvojio dosta toga
Nole car!!!

Jovan

pre 13 godina

Djokovicu nisu potrebni advokati i branioci njegovog lika i dela, vec oni koji ce mu uputiti iskrenu i dobronamernu kritiku. On takvu kritiku, posle svega vidjenog juce, itekako zavredjuje.

Bojan

pre 13 godina

Najbolje rangirani igrac kojeg je Djokovic dobio ove godine je Juznji u finalu Dubaija. Tada je bio 15. na rang listi. Mislim da to najbolje govori o njegovoj igri i formi u poslednje vreme.

Radmila T-P.

pre 13 godina

...pa kako je mogao da pobeđuje bolje rangirane tenisere kada su i oni gubili mečeve od tamo nekih pacera. Idemo dalje Nole.Čestitam ti polufinale na Vimldonu i drugo mesto. Srećno na DK u Splitu. Imaće Hrvati odličnu podršku ali ne zaboravi koliko nas će tebi i celoj ekipi slati pozitivne misli i navijati za vas ispred TV-a. SREĆNO !!!!!!!!!!!

Jale Dobric

pre 13 godina

Pozdrav svima!
Bio sam donedavno najveci Novakov kriticar, ali sad moram reci da nisam. Zasto sam ga kritikovao? Zbog ponasanja. Ne verujem da je bas sad 100% onako kako bi trebalo sampion da se ponasa, ali je znatno, znatno bolje nego pre.
Nije pobedio ovaj put, pobedice drugi put. Nisu svi Bpgpdm dani da osvajaju Wimbledon 5-6 puta. Nole ce ga osvojiti kad-tad> Siguran sam u to. Mozda je i ovaj put mogao, ali imao je ispred sebe neprelaznu prepreku u vidu Berdiha, koji je bio maksimalno "napucan", ne samo za ovaj nego i za sve meceve. Deluje mi kao vrlo skroman momak i, ruku na srce, zasluzio je da pobedi Noleta. Nole nije psihicki spreman za ovaj mec. Vreme mu nije islo na ruku, imajuci u vidu da ima astmu (siguran sam u to). Neko je zove alergija, ali ja vam kazem da je to laksi oblik astme. Berdih je nametnuo svoju igru koju tesko da ce i Nadal da slomi. No, o tom mecu nemam nameru da pricam. Nole, ne posustaj, kontrolisi ponasanje i ne ubi energiju na gluposti, posebno pred beogradskom publikom. Nemoj vise da obracas paznju jel se neko nakasljao ili dobacio(navijacki). Velikim sampionima ne bi trebalo da smeta bodrenje navijaca. A ti jesi sampion. Ne dozvoli sebi luksuz da psujes nase ljude u Australiji koji su mozda odvojili neku ustedjevinu da bi dosli da te vide i koje se ne razumeju u tenis, i dobace nekad nesto u pogresnom momentu. Nemoj ih psovati, progutaj i cepaj dalje. NAPRED SAMPIONE!

4:1

pre 13 godina

Koji se ovdje likovi javljaju, pa to je nevjerojatno. Kaže majstor Berdih je igrao prosječno. Pa on je upravo izbacio Federera i Đokovića sa turnira. Pa kako igrati prosječno i pobjediti dva takva igrača? Da se iko od ovih pametnjakovića bavio sportom znao bi kako je ogroman uspjeh uopće biti profesionalni tenisač, a kamoli biti među najboljima. Za deset godina kad će najbolji srpski tenisač biti 150 na listi onda će ti isti govoriti: e da je ovdje Nole...

Milan

pre 13 godina

@ rade

A koji su to uspavani potencijali u Novaku? On i Nadal su poceli da se razvijaju i dizu kao igraci skoro istovremeno. Obojica su promenili dosta u svojoj igri od pocetka, Nadal se sada vise ne krece po terenu iskljucivo paralelno sa osnovnom linijom, unapredio je servis itd. Novak je fizicki dosta ojacao, unapredio je onaj nesretni drop sot itd. Ali jedno je ostalo isto, njihova mentalna snaga. Nadal je vec sa 19 godina bio mentalno jaci od jednog Federera i sa godinama moze samo da se poboljsa. Novakova mentalna labilnost u nekim vaznim momentima skorijih meceva je mozda vise posledica nekih tehnickih i fizickih nazadovanja u proteklih godinu dana. Na primer servis, mozete vi imati celicnu volju, ali ako vam je servis slab ne mozete spasiti tri gem/set/mec lopte sa tri asa ili servis vinera kao sto je Novak to znao raditi.

Mozda Novak nikad nece biti bolji nego sto je trenutno. Mozda ce ostati veciti br 2-3, ali morate uzeti u obzir da on igra u eri najboljeg igraca u istoriji i najboljeg igraca na sljaci ikada, a mozda i sledeceg najboljeg igraca u istoriji s obzirom da je Nadal do sada uzeo sedam gren slemova, a sutra ce verovatno uzti i osmi. Naravno da bi mi svi zeleli da Novak redovno dobija Nadala, ali je to nerealno ocekivati. Nadal je uvek bio i verovatno ce uvek biti mentalno jaci od Novaka i zato ce uvek imati prednost. Ali zasto se toliko uzbudjivati zbog toga?! Zar je toliko lose ako Novak ostane drugi igrac pored verovatno najboljih igraca ikada?

Neutron

pre 13 godina

Nole, pokusaj sada da predjes u drugu fazu...znaci odrastao zreo sportista i covek. U stabu samo strucni stab, a porodica, ma koliko te voleli i ti nih voleo, nek prate meceve preko ekrana. Mozda tu ima neceg. Pokusaj, a ako to pomogne u necemu, bice prvo njima drago a i tebi, sigurno.

Milić

pre 13 godina

Šteta , baš sam se nadao da će Novak stići do finala. Ali izgleda da Čeh nije slučajno pobedio Federera.
Na žalost , izgleda da je Nole postigao svoj maksimum 2oo8. godine.

Taca

pre 13 godina

Prvo, Novak je danas odigrao kao neki pocetnik, koji se uplasio Berdiha, a njegova porodica ni da mu pruzi podrsku..... Drugo, Berdih je igrao prosecno, ali ga je Djokovic motivisao da napada svojim kratkim reternima sa puno spina, a tada je Berdih bio nepogresiv... Trece, Novak je cekao greske protivnika, kada se to nije desilo, i bilo 2:0, totalno psihicki pao, i tu je bio kraj... I kako da uopste udje u finale, kad tako igra i ponasa se ??? Mnogo mi je krivo zbog njega, jer sam ga vec videla sa peharom, ali sat je-tu je :((((

Жао ми је, други пут

pre 13 godina

Када будеш поново сервирао као некад, успећеш! Са оваквим сервисом се не може освојити Вимблдон, нити било који озбиљнији турнир.

Tvix

pre 13 godina

Usuđujem se prognozirati u ovom trenutku kada je Nole mnooogo daleko od toga, da je trenutno jedini teniser koji ima sve što treba da osvoji sva četiri GS (odnosno ova tri koja mu nedostaju). Nadal je vrlo blizu ali mislim da će teško uzeti USO bilo kad u narednih 5-6 godina ako uopšte i bude trajao toliko. Nole, brate, sredi psihu malo, namesti atlas što pre (rešićeš dosta problema kad to uradiš i nadam se da će ekipa koja se bavi time uspeti da dođe do tebe uskoro) i onda ti je samo nebo granica!

bane

pre 13 godina

Ovo je samo za smeh. Pa on ima pune 23 god. i ušao je u 24-tu, znači jos samo 2-3 god može da igra u punoj snazi osim ako ne planira da drugi GS napadne u 30-toj.
Ako danas nije imao priliku za finale neće je imati nikad. O Đokovićevoj igri ne vredi trošiti reči ali je interesantan ovaj Berdych. Danas je pokazao jedno veliko NIŠTA. Nikakav servis, samo tri četiri linije je pogodio i to uglavnom sumnjivo i ulazi ni manje ni više u finale W? Svaka mu čast. Da se ne lažemo on je bio daleeeko najslabiji kandidat od svih u polufinalu ali i takav pretežak za Đokovića. Zato bi neko morao da kaže istinu Đokoviću da ovakvih prilika više neće biti barem ne u dogledno vreme.

Bojan

pre 13 godina

Neverovatno je koliko covek moze da bude malodusan,a igra polufinale vimbldona.Definitivno vise necu gledati njegove meceve.Zasto da kidam zivce, kada se on ne nervira.
Sigurno je on vrhunski sportista,ali za sampiona nije zreo.
Kada bude resio problem u glavi,mozda ce nekada biti broj 1.Ovako, nema sanse!
Neka mu je Bog u pomoci.

nikol dž.femija

pre 13 godina

JJ sa svojom igrom nikada nece videti ni finale nekog gren slema...
(ja, 2. jul 2010 21:35)

Na Vašu žalost već je videla finale Gren slema i to US Open. Ali imate prostora za radost, pa koristite, jer još nije osvojila GS.

NOVAK neka nam bude zdrav, a svi se nadamo da će biti i prilika za finale a i pehara za njega.

Možda bi bilo dobro da i on, poput Rodžera i Rafe, postane majstor za jednu podlogu,za jedan gren slem, za početak. Da pokuša da na jednoj podlozi i jednom gren slemu trijumfuje više puta, a onda ako polako da osvoji i još neki drugi.Možda da usmeri pažnju na US Open ili AO gde je već pobedio. Ovako se rasplinjuje i ostaje na nivou polufinala, a ima ih do sada čak 6.

ja

pre 13 godina

@nikol
Ja sam pre svega reagovao na to poredjenje Novaka i Jelene.
Njih dvoje se nikako ne mogu porediti, jer su jednostavno nebo i zemlja.
Jedine stvari koje ih povezuju su to da su iz iste drzave i da se bave istim sportom.
U svemu ostalom su razliciti. Razlikuju se u vaspitanju i ponasanju, nacinu i stilu igre, ostvarenim rezultatima i mnogim drugim stvarima.

Uostalom Jeleni je ovo bilo vec 28. ucesce na gren slemovima. Ima jedno finale, 5 polufinala i jedno cetvrtfinale. Dakle jos 21 put je ispadala u prvom, drugom, tecem kolu.
Shodno tome sasvim logicno je zakljuciti da su na gren slemovima polufinala za Jelenu veliki uspeh i velika iznenadjenja. Za jos neko finale su izuzetno male sanse, a za titulu nikakve.
To ne govorim ja vec njeni dosadasnji rezultati.

Djokovic ucestvovao do sada 23 puta na gren slemovima. Za poslednje 3 i po godine od 15 ucesca zabelezio sledece rezultate: 6 polufinala, 5 cetvrtfinala, 1 finale i jedna titula.
Dakle samo 2 puta nije stigao do 16 najboljih.
Ja ovde ne vidim nikakve slicnosti izmedju Jeleninih i Novakovih rezultata.
Novakovi rezultati govore da od njega treba ocekivati bar nekoliko GS titula do kraja karijere, a od Jelene ne treba ocekivati nista.

Jelenu po nacinu igre pre mozes porediti sa Nadalom. Medjutim Nadal pomocu raznih trikova uspeva da sa takvom igrom pravi i odlicne rezultate, a Jelena ocigledno ne zna te trikove.

Miroslav

pre 13 godina

Nole druže shvati da tvoja blistava igra protiv LUA nije tvoj SJAJ ... nego slabost Kineza koji se potrošio i ispucao protiv Rodika ...

A kada je došao neko malo OZBILJNIJI ... tvoja magija nestade kao mehur od sapunice ...

Nauči da ne trčiš ko ždrebe pred rudu sa izjavama i hvalospevima ... prvo reci skoči pa reci HOP !!!

bane

pre 13 godina

(Predo, 3. jul 2010 14:41)

Ne slažem se da Novak Đoković spada u grupu koju si naveo: Hjuita, Rodika,Safina i čak Ivaniševića.
Svi svetski stručnjaci se slažu da je Đoković neviđeni talenat, igrač kakav se retko rađa, možda jedan u tri četiri generacije i može se po talentu
uporediti jedino sa Rodžerom Federerom i nikim više. Čak i jedan Nadal nije toliko nadaren kao Đoković, svidelo se to nekom ili ne.
Problem nastaje kada se uporede rezultati koje on postiže sa njegovim potencijalom. Tu nastaje nesaglasje. Potencijal ogroman a rezultati ispod očekivanja. Da je
Đoković na nivou jednog Hjuita nikad mu ne bih ni ja a ni mnogi drugi uputili ni jednu reč kritike kada izgubi. Ali kada gubi od igrača koji je daleko ispod
njegovog nivoa znanja i veštine, naravno da nas sve izluđuje.
Ako ga bude savladala ta tvoja mediokritetska logika, da se zadovoljava četvrtfinalima ili 2-3 kolima velikih takmičenja, svetski tenis će izgubiti jednog velikog šampiona.
I kao što se na SP očekivalo da Mesi i Ronaldo daju golove tako se od Đokovića očekuje da podiže pehare na jednom Wibledonu, RG, US openu i drugde.
Nažalost za šampione važe mnogo stroži kriterijumi i veća očekivanja nego za mediokritete. Naprimer ja nikada nisam kritikovao jednog Troickog ili Tipsarevića
zašto nisu osvojili ovo ili ono jer sam svestan njihove limitiranosti.

Ako Đoković uspe da u svojoj glavi prebaci iz prve u šestu brzinu, sve će mu biti oprošteno kada i bude ponekada izgubio samo da gledamo pravog Đokovića a to je šampionski Đoković.

Realno

pre 13 godina

Novak ako imas zdravstvenih problema idi kod doktora i nemoj vise da kukas, imas pare idi operisi sta treba da operises i zdravo, ako imas problema sa kondicijom unajmi trenera i nabildaj se kao Nadal i to je rjeseno, samo nemoj da kukas i izdises, kao da si istovarao djakove cementa i drva zajedno, molim te. Poradi na svom ponasanju za vrijeme meca i bice sve u redu jer u teniskim krugovima si poznati "bolesnik".
Jos jedna stvar, ti sa ovakvom igrom nema teorije da mozes nesto vise da uradis, sad ti je bila jedinstvena prilika da nesto vise uradis tj. da si u finalu, ali ti si je prokockao a ti gubis od Ceha, svaka cast Berdicu ali realno niti je on igrao a o tebi da ne govorim. Imao si zrjeb imao si sve i nisi znao da iskoristis.

dr.house

pre 13 godina

@bane
To šta si napisao nije istina. Koji "svi svjetski stručnjaci" smatraju da je đoković toliko talentiran? Baš suprotno,svi tvrde da ima talenat,ali nedovoljan za velikog igrača tipa nadal,federer...Svi bivši igrači(Agassi,Rafter,Pat cash...) tvrde da je nadal po talentu odmah iza federera. Da je on toliko talentiran,osvojio bi barem 3-4 grand slama,ali nije nego je nešto malo iznad prosjeka,a te priče "mentalna snaga" su samo izlika za slabije rezultate.

ja

pre 13 godina

@bane
Svasta i ti napisa. Pa naravno da je vreme pred ovim momkom. Ne igra se muski tenis do 25. godine vec bar do 30.
Federer je svoju poslednju GS titulu osvojio sa skoro 29 godina. Pa cak da Novak igra jos samo 3 godine to je bar 12 gren slemova. Usotalom do sada ih je ukupno odigrao 23. Vec u svom desetom ucescu na nekom gren slemu stigao je do polufinala, u dvanaestom ucescu usao u finale, a u trinaestom uzeo i titulu.
Posle toga imao je i dosta pehova.
Poslednja 2 ucesca u Australiji zavrsava u cetvrtfinalima i to ne zbog lose igre vec iskljucivo zbog zdravstvenih problema.
Poslednja 2 ucesca na US Openu zavrsava u polufinalu i gubi od Federera koji u tim trenucima igra verovatno najbolje meceve svog zivota.
Na Vimbldonu je tek ove godine pronasao pravu igru, ali opet trebalo mu je i malo srece.
Uporedite jucesnja 2 polufinala.
U prvom polufinalu se u tai brejku drugog seta odlucuje sudbina celog meca i sta se desava?
Prvo Djokovicu uzimaju cist poen, a zatim na set loptu za protivnika pravi duplu servis gresku.
Istovremeno u drugom finalu na 6:6 servira Marej, a Nadalova lopta kaci vrh mreze i bezi od Mareja koji je vec imao siguran poen na mrezi.
U takvim mecevima i takvim trenucima odlucuje jedan poen, a za taj jedan poen treba imati i malo srece.
Juce je sreca bila na strani Berdiha i Nadala, jer da je bilo obrnuto i da su Marej i Djokovic dobili taj jedan poen garantujem vam da bi sada njih dvojica igrali finale a ne Berdih i Nadal, jer su jednostavno njih dvojica trenutno bolji od ove druge dvojice.
Meni nije toliko zao sto je Djokovic izgubio, koliko mi je zao sto je Nadal prosao dalje. Taj covek jednostavno nije zasluzio da se nadje u finalu, a ipak je u finalu iako igra lose.
Neko je poredio Nadal i Djokovica i govorio kako je Nadal mentalno jaci.
Pa moze da bude jaci kad ga sreca toliko prati.
Prvi put kad ga je sreca malo napustila prosle godine na RG i kada je ispao od Soderlinga, coveka godinu dana nije bilo nigde. Nije mogao nikog da pobedi. Bio kao povredjen godinu dana. Mozes misliti. E onda opet pocela da ga sluzi sreca. Imao smesne zrebove, osvajao titule igrajuci sa smesnim protivnicima, a u par meceva ga ponovo pocela sluziti sreca i tu je gde je sada.
Pa lako je biti mentalno jak, kad neko ima toliko srece kao Nadal. Da Novak ima njegovu srecu bio bi mentalno najjaci teniser. Medjutim Novak ne samo da nema srecu, vec ga prate svi moguci maleri koji mogu da ga prate.
I pored svega toga on se drzi , bori i ne odustaje. Zato bi mu trebalo dati orden i za hrabrost i za upornost, a Nadalu samo orden za srecu i ni za sta drugo.

stojan

pre 13 godina

Naravno da je dobro,dovoljno za momka njegovih godina,pa i za nasa navijacka ocekivanja.Treba biti realan!Jos uvek mislimo da je "nepravda" sto ne ucini jos korak vise.Ne pada nam na pamet da postoje limiti cak i za najbolje. Tu je,gde je i verovatno ce mnoge stvari morati da se poklope,kao onomad u Australiji,pa da stigne do samog vrha.Ali,to je fantasticno.Manje je fantastican nacin na koji gubi meceve.Drag i pametan momak,po svemu najharizmaticniji u belom sportu,morao bi da vezba kako da ukloni grc nezadovoljstva svim i svacim kada kola krenu nizbrdo.Nema razloga da narusava sliku koja odrazava veci deo njegovog karaktera.Moguce da podlegne prevelikim ocekivanjima i ne zna da se izbori sa pritiskom.To nije ni malo lako,ali mora da zna da ga svi normalni ljudi u Srbiji,a verujem i sirom sveta,i postuju i vole zbog teniskog majstorstva.Mislim da bi veliki korak u tome bio "reformisanje" najuzeg okruzenja.Da ima malo vise Novaka,a malo manje Djokovica.

milwood

pre 13 godina

Što reče Nole pre tri godine je ulazio u mečeve kao klinac i rasterećenije igrao , vreme je da preuzme breme favorita , rezultati ( titule) na na GS će doći . I do sad nije loš , 7 polufinala na GS-ovima sa 23 godine a USO sledi , malo li je . Druga stvar , nemojmo zaboraviti da je Nole usred sezone promenio trenera , time polufinale Wimba još više dobija na težini . Sledeće sezone treba očekivati Noleta u punom sjaju , ako ne i ove na USO.

Nikola

pre 13 godina

tesko predvidjati dali ce biti jos gren slem finala za djokovica. sa ovakvom igrom koja ga vec prati dve sezone tesko zamisliti.
mora se postepeno mnogo menjati u njegovoj igri i okruzenju. poceci od trenera pa dublje.
novak sebi netreba dati mnogo pritiska, karijera je jos u toku ali nije vecna. 24 godina mu je nastala, samo jedan gren slem mu je na racun i jos jedan finalni pristup tako da se mora malo hvatati za usi ukoliko zeli jos finala da igra.
najveci teniseri istorije su izmedju 20 i 25 godine imali svoje najvece uspehe, uz manjih izuzetaka.
tako da novaku polako prolazi rok.
ja licno nemam veliko uverenja u djokovica. sigurno ce triumfati jos po nekih masters turnirima ili turnirima manje kategorije ali gren slemovi su jednostavno preopterecenje za njega.

Taca

pre 13 godina

@4:1
Pa ja bih ti rekla da si ti prvi 'pametnjakovic' koji lupa gluposti... Ne verujem ni da si gledao mec, a javio si se da pametujes. Berdih jeste igrao prosecno juce, a ti si verovetno hteo reci da je bio nedprosecan.. Ali ja cu da ti prenesem statistiku: Ubacivao je 50% prvog servisa, sa druge str Djokovicu nije isao retern, a Berdihu je to jedino dobro islo. Djokovic mu je poklanjao poene svojim greskama, i gubio energiju onda kad mu je najvise trebala, tako da je samo Djokovic kriv sto je izgubio, a Berdih nije uradio nista nadprosecno... P..S..Sledeci put pogledaj mec, pa se onda javi da das komentar!

@dr.house

pre 13 godina

Vidim da pišeš iz komšiluka pa počni od svoga zemljaka Nikole Pilića, valjda njemu veruješ.

A od Agassija koga si utrpao medju stručnjake ne verujem da si igde pročitao da je to izjavio za Nadala. Agassi je kovao u nebesa Murray-a i prognozirao mu prošle godine mesto br. 1 kao i Vilander i mnogi kvazi stručnjaci.

Vi komšije morate najzad da se pomirite da u komšiluku imate vrhunskog talenta.

goran ns

pre 13 godina

Prilika će možda biti ali ishod će opet biti isti! Kada je trebalo opravdati br.2 i ući u finale najvećeg šta bi? Nikad većeg straha,totalno bezidejna igra i opet disanje na škrge!Što reče Višković;nemojte se ljudi nervirati,kad je njemu dobro dobro je i nama(razlika u par stotina hiljda funti)!Više se ne nerviram i samo uživam gledajući majstore ove igre - što i vama želim-!!!

sasa

pre 13 godina

ne razumem kad ces samo shvatiti da nisi igrac za prvih dvadeset..turnir do turnira pokazuje to...ne mozes dobiti nijednog igraca iz prvih 10..a samo spletom sretnih okolnosti koji nemaju veze sa tenisom si tu na ATP listi gde i jesi

Tanja

pre 13 godina

Novak bi trebalo da se stidi svoje igre u polufinalu. Igrao je iznenadjujuce lose, kao i J.J. u istoj rundi R.Garosa. Kod oboje je izgleda u pitanju bio strah od moguceg osvajanja turnira. A mogli su...

ja

pre 13 godina

@Tanja
Nemoj molim te da Novaka poredis sa JJ.
Momak igra tenis, za razliku od te nekulturne prebacivacice loptica.
JJ sa svojom igrom nikada nece videti ni finale nekog gren slema, a Novak ce se naosvajati gren slem titula do kraja svoje karijere.

Bojan

pre 13 godina

Najbolje rangirani igrac kojeg je Djokovic dobio ove godine je Juznji u finalu Dubaija. Tada je bio 15. na rang listi. Mislim da to najbolje govori o njegovoj igri i formi u poslednje vreme.

Milić

pre 13 godina

Šteta , baš sam se nadao da će Novak stići do finala. Ali izgleda da Čeh nije slučajno pobedio Federera.
Na žalost , izgleda da je Nole postigao svoj maksimum 2oo8. godine.

pipopo

pre 13 godina

Axa sad mi je jasno zašto je Nole izgubio.Pa hoće čovek da ide kod Janka na svadbu!Kakvo finale Wimbldona,bitnija je svadba i da se zaigra kolo :)

Milan

pre 13 godina

Srbi su cudo. Imaju igraca br. 2 na svetu i opet im nesto ne valja. Da je Novak kojom nesrecom Hrvat oni bi ga dizali u nebesa gubio on ili dobijao. Uvek bi im bio najbolji. Mi nismo imali ovakvog, vrhunskog igraca nikad, a sad kada imamo jednog od trojice najboljih, sto on potvrdjuje vec godinama, mi ga pljujemo!? Amerika, Engleska, Francuska, Nemacka su samo neke od drzava koje vec nekoliko godina nemaju igraca kalibra Djokovica. A mi ga pljujemo sto nije prosao u finale Vimbldona. Ajd sad malo ukljucite mozak.

bane

pre 13 godina

Ovo je samo za smeh. Pa on ima pune 23 god. i ušao je u 24-tu, znači jos samo 2-3 god može da igra u punoj snazi osim ako ne planira da drugi GS napadne u 30-toj.
Ako danas nije imao priliku za finale neće je imati nikad. O Đokovićevoj igri ne vredi trošiti reči ali je interesantan ovaj Berdych. Danas je pokazao jedno veliko NIŠTA. Nikakav servis, samo tri četiri linije je pogodio i to uglavnom sumnjivo i ulazi ni manje ni više u finale W? Svaka mu čast. Da se ne lažemo on je bio daleeeko najslabiji kandidat od svih u polufinalu ali i takav pretežak za Đokovića. Zato bi neko morao da kaže istinu Đokoviću da ovakvih prilika više neće biti barem ne u dogledno vreme.

dr.house

pre 13 godina

@bane
To šta si napisao nije istina. Koji "svi svjetski stručnjaci" smatraju da je đoković toliko talentiran? Baš suprotno,svi tvrde da ima talenat,ali nedovoljan za velikog igrača tipa nadal,federer...Svi bivši igrači(Agassi,Rafter,Pat cash...) tvrde da je nadal po talentu odmah iza federera. Da je on toliko talentiran,osvojio bi barem 3-4 grand slama,ali nije nego je nešto malo iznad prosjeka,a te priče "mentalna snaga" su samo izlika za slabije rezultate.

Novakov navijac do groba

pre 13 godina

Ne samo da ce biti jos prilika za finale, nego i puno gren slem titula za Novaka.
Samo hrabro Novace i ne daj da te ovaj poraz obeshrabi. Bolji si od svih njih tamo.

Жао ми је, други пут

pre 13 godina

Када будеш поново сервирао као некад, успећеш! Са оваквим сервисом се не може освојити Вимблдон, нити било који озбиљнији турнир.

Miroslav

pre 13 godina

Nole druže shvati da tvoja blistava igra protiv LUA nije tvoj SJAJ ... nego slabost Kineza koji se potrošio i ispucao protiv Rodika ...

A kada je došao neko malo OZBILJNIJI ... tvoja magija nestade kao mehur od sapunice ...

Nauči da ne trčiš ko ždrebe pred rudu sa izjavama i hvalospevima ... prvo reci skoči pa reci HOP !!!

ja

pre 13 godina

@bane
Svasta i ti napisa. Pa naravno da je vreme pred ovim momkom. Ne igra se muski tenis do 25. godine vec bar do 30.
Federer je svoju poslednju GS titulu osvojio sa skoro 29 godina. Pa cak da Novak igra jos samo 3 godine to je bar 12 gren slemova. Usotalom do sada ih je ukupno odigrao 23. Vec u svom desetom ucescu na nekom gren slemu stigao je do polufinala, u dvanaestom ucescu usao u finale, a u trinaestom uzeo i titulu.
Posle toga imao je i dosta pehova.
Poslednja 2 ucesca u Australiji zavrsava u cetvrtfinalima i to ne zbog lose igre vec iskljucivo zbog zdravstvenih problema.
Poslednja 2 ucesca na US Openu zavrsava u polufinalu i gubi od Federera koji u tim trenucima igra verovatno najbolje meceve svog zivota.
Na Vimbldonu je tek ove godine pronasao pravu igru, ali opet trebalo mu je i malo srece.
Uporedite jucesnja 2 polufinala.
U prvom polufinalu se u tai brejku drugog seta odlucuje sudbina celog meca i sta se desava?
Prvo Djokovicu uzimaju cist poen, a zatim na set loptu za protivnika pravi duplu servis gresku.
Istovremeno u drugom finalu na 6:6 servira Marej, a Nadalova lopta kaci vrh mreze i bezi od Mareja koji je vec imao siguran poen na mrezi.
U takvim mecevima i takvim trenucima odlucuje jedan poen, a za taj jedan poen treba imati i malo srece.
Juce je sreca bila na strani Berdiha i Nadala, jer da je bilo obrnuto i da su Marej i Djokovic dobili taj jedan poen garantujem vam da bi sada njih dvojica igrali finale a ne Berdih i Nadal, jer su jednostavno njih dvojica trenutno bolji od ove druge dvojice.
Meni nije toliko zao sto je Djokovic izgubio, koliko mi je zao sto je Nadal prosao dalje. Taj covek jednostavno nije zasluzio da se nadje u finalu, a ipak je u finalu iako igra lose.
Neko je poredio Nadal i Djokovica i govorio kako je Nadal mentalno jaci.
Pa moze da bude jaci kad ga sreca toliko prati.
Prvi put kad ga je sreca malo napustila prosle godine na RG i kada je ispao od Soderlinga, coveka godinu dana nije bilo nigde. Nije mogao nikog da pobedi. Bio kao povredjen godinu dana. Mozes misliti. E onda opet pocela da ga sluzi sreca. Imao smesne zrebove, osvajao titule igrajuci sa smesnim protivnicima, a u par meceva ga ponovo pocela sluziti sreca i tu je gde je sada.
Pa lako je biti mentalno jak, kad neko ima toliko srece kao Nadal. Da Novak ima njegovu srecu bio bi mentalno najjaci teniser. Medjutim Novak ne samo da nema srecu, vec ga prate svi moguci maleri koji mogu da ga prate.
I pored svega toga on se drzi , bori i ne odustaje. Zato bi mu trebalo dati orden i za hrabrost i za upornost, a Nadalu samo orden za srecu i ni za sta drugo.

majanole

pre 13 godina

Naravno Nole...bitno je da se ti nama polako vracas ,da te zdravlje sluzi,a sve ostalo ce doci na svoje...sad daj sve od sebe u Splitu i pokazi komsijama ko je glavni...:)

Pravi Srbin

pre 13 godina

@sasa Prvo da kazem da neverujem da si ti Srbin, a tek posle cu da ti kazem da o tenisu nemas pojma. Zaista me strasno razocarava sto takvi ljudi uopste pisu komentare, puni mrzovolje i svega ostalog negativnog. Pa care jeli mozda on dao nekom 500e i rekao hocu da budem 2 na Atp listi. Sto se tice Noleta zelim mu puno srece, i da do godine osvoji cuveni Wimbledon.

Bojan

pre 13 godina

Neverovatno je koliko covek moze da bude malodusan,a igra polufinale vimbldona.Definitivno vise necu gledati njegove meceve.Zasto da kidam zivce, kada se on ne nervira.
Sigurno je on vrhunski sportista,ali za sampiona nije zreo.
Kada bude resio problem u glavi,mozda ce nekada biti broj 1.Ovako, nema sanse!
Neka mu je Bog u pomoci.

midagm

pre 13 godina

Osnovni razlog zbog kojeg je Novak izgubio je dolazak tate Srđana na turnir. Dečko je imao savršenu igru do danas. Čudna ali istinita koincidencija. Naravno da će biti prilika i osvajanja titula, ali definitivno Novak ima problem koji niti je zdravstveni niti je vezan za tenis. Kada to reši, naravno unutar porodice, daleko od javnosti i nikako preko medija, biće konstantno na vrhunskom nivou i broj 1 neće biti daleko.

Srećno majstore i hrabro.

Smilica

pre 13 godina

@milan Svaka cast za komentar.Stvarno smo mi Srbi "cudni" pa u cemu je sasa 2, na svetu,mozda u pljuvanju. Sta bi neko dao da ima 2.igraca na svetu.
Napred Nole Care !!!!US open je tvoj. ti imas samo 23 g i toliko ces imati jos titula najmanje! Ziveo Car Nole!!!!!!

Tanc

pre 13 godina

Srbi su cudo. Imaju igraca br. 2 na svetu i opet im nesto ne valja. Da je Novak kojom nesrecom Hrvat oni bi ga dizali u nebesa gubio on ili dobijao. Uvek bi im bio najbolji. Mi nismo imali ovakvog, vrhunskog igraca nikad, a sad kada imamo jednog od trojice najboljih, sto on potvrdjuje vec godinama, mi ga pljujemo!? Amerika, Engleska, Francuska, Nemacka su samo neke od drzava koje vec nekoliko godina nemaju igraca kalibra Djokovica. A mi ga pljujemo sto nije prosao u finale Vimbldona. Ajd sad malo ukljucite mozak.
(Milan, 2. jul 2010 21:43)

Znači,preporučio bi ti komentar 1000 puta da mogu.

Jale Dobric

pre 13 godina

Pozdrav svima!
Bio sam donedavno najveci Novakov kriticar, ali sad moram reci da nisam. Zasto sam ga kritikovao? Zbog ponasanja. Ne verujem da je bas sad 100% onako kako bi trebalo sampion da se ponasa, ali je znatno, znatno bolje nego pre.
Nije pobedio ovaj put, pobedice drugi put. Nisu svi Bpgpdm dani da osvajaju Wimbledon 5-6 puta. Nole ce ga osvojiti kad-tad> Siguran sam u to. Mozda je i ovaj put mogao, ali imao je ispred sebe neprelaznu prepreku u vidu Berdiha, koji je bio maksimalno "napucan", ne samo za ovaj nego i za sve meceve. Deluje mi kao vrlo skroman momak i, ruku na srce, zasluzio je da pobedi Noleta. Nole nije psihicki spreman za ovaj mec. Vreme mu nije islo na ruku, imajuci u vidu da ima astmu (siguran sam u to). Neko je zove alergija, ali ja vam kazem da je to laksi oblik astme. Berdih je nametnuo svoju igru koju tesko da ce i Nadal da slomi. No, o tom mecu nemam nameru da pricam. Nole, ne posustaj, kontrolisi ponasanje i ne ubi energiju na gluposti, posebno pred beogradskom publikom. Nemoj vise da obracas paznju jel se neko nakasljao ili dobacio(navijacki). Velikim sampionima ne bi trebalo da smeta bodrenje navijaca. A ti jesi sampion. Ne dozvoli sebi luksuz da psujes nase ljude u Australiji koji su mozda odvojili neku ustedjevinu da bi dosli da te vide i koje se ne razumeju u tenis, i dobace nekad nesto u pogresnom momentu. Nemoj ih psovati, progutaj i cepaj dalje. NAPRED SAMPIONE!

bane

pre 13 godina

(Predo, 3. jul 2010 14:41)

Ne slažem se da Novak Đoković spada u grupu koju si naveo: Hjuita, Rodika,Safina i čak Ivaniševića.
Svi svetski stručnjaci se slažu da je Đoković neviđeni talenat, igrač kakav se retko rađa, možda jedan u tri četiri generacije i može se po talentu
uporediti jedino sa Rodžerom Federerom i nikim više. Čak i jedan Nadal nije toliko nadaren kao Đoković, svidelo se to nekom ili ne.
Problem nastaje kada se uporede rezultati koje on postiže sa njegovim potencijalom. Tu nastaje nesaglasje. Potencijal ogroman a rezultati ispod očekivanja. Da je
Đoković na nivou jednog Hjuita nikad mu ne bih ni ja a ni mnogi drugi uputili ni jednu reč kritike kada izgubi. Ali kada gubi od igrača koji je daleko ispod
njegovog nivoa znanja i veštine, naravno da nas sve izluđuje.
Ako ga bude savladala ta tvoja mediokritetska logika, da se zadovoljava četvrtfinalima ili 2-3 kolima velikih takmičenja, svetski tenis će izgubiti jednog velikog šampiona.
I kao što se na SP očekivalo da Mesi i Ronaldo daju golove tako se od Đokovića očekuje da podiže pehare na jednom Wibledonu, RG, US openu i drugde.
Nažalost za šampione važe mnogo stroži kriterijumi i veća očekivanja nego za mediokritete. Naprimer ja nikada nisam kritikovao jednog Troickog ili Tipsarevića
zašto nisu osvojili ovo ili ono jer sam svestan njihove limitiranosti.

Ako Đoković uspe da u svojoj glavi prebaci iz prve u šestu brzinu, sve će mu biti oprošteno kada i bude ponekada izgubio samo da gledamo pravog Đokovića a to je šampionski Đoković.

Marko

pre 13 godina

Kako bas samo nije sramota da pljujete po Novaku
Covek ima 23 godine i pred njime je blistava buducnost mada je on vec osvojio dosta toga
Nole car!!!

Realno

pre 13 godina

Novak ako imas zdravstvenih problema idi kod doktora i nemoj vise da kukas, imas pare idi operisi sta treba da operises i zdravo, ako imas problema sa kondicijom unajmi trenera i nabildaj se kao Nadal i to je rjeseno, samo nemoj da kukas i izdises, kao da si istovarao djakove cementa i drva zajedno, molim te. Poradi na svom ponasanju za vrijeme meca i bice sve u redu jer u teniskim krugovima si poznati "bolesnik".
Jos jedna stvar, ti sa ovakvom igrom nema teorije da mozes nesto vise da uradis, sad ti je bila jedinstvena prilika da nesto vise uradis tj. da si u finalu, ali ti si je prokockao a ti gubis od Ceha, svaka cast Berdicu ali realno niti je on igrao a o tebi da ne govorim. Imao si zrjeb imao si sve i nisi znao da iskoristis.

brate Srbina

pre 13 godina

Nole samo malo da imas razlicite udarce.Moras malo pametno da koristis udarce,nekako kao na silu da igras.Na mrezu moras cesce da izlazis,tu leze ti poeni koje izgubis na liniji jer silis.Samo servis malo bolji i na mrezu,ovo ostalo igras odlicno.Srecno brate moj!

Nole Samo Napred

pre 13 godina

@sasa
Tebi ocigledno treba bubanj da bi imao o sta da lupas. Vidi se da si se profesionalno bavio sportom pa se razumes. Daaaaa, neko mu je poklonio drugo mesto na listi. Za razliku od tih igraca koji nekad njega pobede Nole je koliko toliko konstantan na svakom turniru a ne da jednom dodje do finala pa da ga nema nigde sledecih 3 meseca. Izvinjavam se zbog tona ali ne mogu da verujem sta ljudi ovde pisu. Ako ne pratite tenis nemojte ni da komentarisete

4:1

pre 13 godina

Koji se ovdje likovi javljaju, pa to je nevjerojatno. Kaže majstor Berdih je igrao prosječno. Pa on je upravo izbacio Federera i Đokovića sa turnira. Pa kako igrati prosječno i pobjediti dva takva igrača? Da se iko od ovih pametnjakovića bavio sportom znao bi kako je ogroman uspjeh uopće biti profesionalni tenisač, a kamoli biti među najboljima. Za deset godina kad će najbolji srpski tenisač biti 150 na listi onda će ti isti govoriti: e da je ovdje Nole...

nikol dž.femija

pre 13 godina

JJ sa svojom igrom nikada nece videti ni finale nekog gren slema...
(ja, 2. jul 2010 21:35)

Na Vašu žalost već je videla finale Gren slema i to US Open. Ali imate prostora za radost, pa koristite, jer još nije osvojila GS.

NOVAK neka nam bude zdrav, a svi se nadamo da će biti i prilika za finale a i pehara za njega.

Možda bi bilo dobro da i on, poput Rodžera i Rafe, postane majstor za jednu podlogu,za jedan gren slem, za početak. Da pokuša da na jednoj podlozi i jednom gren slemu trijumfuje više puta, a onda ako polako da osvoji i još neki drugi.Možda da usmeri pažnju na US Open ili AO gde je već pobedio. Ovako se rasplinjuje i ostaje na nivou polufinala, a ima ih do sada čak 6.

Nikola

pre 13 godina

tesko predvidjati dali ce biti jos gren slem finala za djokovica. sa ovakvom igrom koja ga vec prati dve sezone tesko zamisliti.
mora se postepeno mnogo menjati u njegovoj igri i okruzenju. poceci od trenera pa dublje.
novak sebi netreba dati mnogo pritiska, karijera je jos u toku ali nije vecna. 24 godina mu je nastala, samo jedan gren slem mu je na racun i jos jedan finalni pristup tako da se mora malo hvatati za usi ukoliko zeli jos finala da igra.
najveci teniseri istorije su izmedju 20 i 25 godine imali svoje najvece uspehe, uz manjih izuzetaka.
tako da novaku polako prolazi rok.
ja licno nemam veliko uverenja u djokovica. sigurno ce triumfati jos po nekih masters turnirima ili turnirima manje kategorije ali gren slemovi su jednostavno preopterecenje za njega.

sasa jokic

pre 13 godina

Kada si stajao u tunelu pred izlazak na teren u ocima Ti se video strah. Cudno je i nedopustivo da nisi uspeo da se opustis tri seta?! Zasto ne angazujes strucnjaka-psihologa, koji ce Ti pomoci da prevazidjes tremu i adrenalinske sokove?! Berdrih je danas igrao osrednje da ne kazem slabo, ali Ti si bio ocajan, ne zato sto ne znas, nego zato sto Te je nervoza unistila. Skratila Ti se ruka, nijedan dobar ritern nisi izveo, veliki broj duplih gresaka, i nijedan uspesan drop shot?! Katastrofa, moras da radis na psihi, bez toga nema vrha! Greota je da Te vise niko ne spominje kao favorita na bilo kom vecem turniru, malte ne su te otpisali, a to je zato sto dugo nisi pobedio nekog iz prvih 1o. A ne tako davno istresao si i Nadala i Federera iz gaca.

ja

pre 13 godina

@nikol
Ja sam pre svega reagovao na to poredjenje Novaka i Jelene.
Njih dvoje se nikako ne mogu porediti, jer su jednostavno nebo i zemlja.
Jedine stvari koje ih povezuju su to da su iz iste drzave i da se bave istim sportom.
U svemu ostalom su razliciti. Razlikuju se u vaspitanju i ponasanju, nacinu i stilu igre, ostvarenim rezultatima i mnogim drugim stvarima.

Uostalom Jeleni je ovo bilo vec 28. ucesce na gren slemovima. Ima jedno finale, 5 polufinala i jedno cetvrtfinale. Dakle jos 21 put je ispadala u prvom, drugom, tecem kolu.
Shodno tome sasvim logicno je zakljuciti da su na gren slemovima polufinala za Jelenu veliki uspeh i velika iznenadjenja. Za jos neko finale su izuzetno male sanse, a za titulu nikakve.
To ne govorim ja vec njeni dosadasnji rezultati.

Djokovic ucestvovao do sada 23 puta na gren slemovima. Za poslednje 3 i po godine od 15 ucesca zabelezio sledece rezultate: 6 polufinala, 5 cetvrtfinala, 1 finale i jedna titula.
Dakle samo 2 puta nije stigao do 16 najboljih.
Ja ovde ne vidim nikakve slicnosti izmedju Jeleninih i Novakovih rezultata.
Novakovi rezultati govore da od njega treba ocekivati bar nekoliko GS titula do kraja karijere, a od Jelene ne treba ocekivati nista.

Jelenu po nacinu igre pre mozes porediti sa Nadalom. Medjutim Nadal pomocu raznih trikova uspeva da sa takvom igrom pravi i odlicne rezultate, a Jelena ocigledno ne zna te trikove.

Radmila T-P.

pre 13 godina

...pa kako je mogao da pobeđuje bolje rangirane tenisere kada su i oni gubili mečeve od tamo nekih pacera. Idemo dalje Nole.Čestitam ti polufinale na Vimldonu i drugo mesto. Srećno na DK u Splitu. Imaće Hrvati odličnu podršku ali ne zaboravi koliko nas će tebi i celoj ekipi slati pozitivne misli i navijati za vas ispred TV-a. SREĆNO !!!!!!!!!!!

Taca

pre 13 godina

Prvo, Novak je danas odigrao kao neki pocetnik, koji se uplasio Berdiha, a njegova porodica ni da mu pruzi podrsku..... Drugo, Berdih je igrao prosecno, ali ga je Djokovic motivisao da napada svojim kratkim reternima sa puno spina, a tada je Berdih bio nepogresiv... Trece, Novak je cekao greske protivnika, kada se to nije desilo, i bilo 2:0, totalno psihicki pao, i tu je bio kraj... I kako da uopste udje u finale, kad tako igra i ponasa se ??? Mnogo mi je krivo zbog njega, jer sam ga vec videla sa peharom, ali sat je-tu je :((((

Predo

pre 13 godina

Vecina komentara su izliv frustracija ljudi, koji se nikad nisu bavili sportom ni neozbiljno, a kamoli ozbiljno, i naravno da su ocekivani, pa cak da je Novak izgubio i 3:2, sto se lako moglo desiti. Problem je sto svi hoce da Novak bude Federer ili Nadal, ali on je NOvak Djokovic, sa svim svojim vrlinama i manama. On za sada spada u grupu ljudi, poput Hjuita, Rodika, Safina, Ivanisevica i mnogih drugih odlicnih tenisera, koji su osvojili 1 ili 2 Grand Slama i bili prvi ili drugi na listi odredjeno vrijeme. Samo sto on jos uvjek ima sanse da uradi nesto vise, posto su svi nabrojani vise ili manje bivsi. Ja vjerujem da ce on do kraja karijere osvojiti jos jedan ili dva GS-a i barem za kratko zasjesti na br. 1, ali gotovo sigurno nece biti vladalac teniskim terenima, poput Lendla, Samprasa, Borga, Bekera, Federera. A zar je malo gore vise nabrojano drustvo tako lose. To su sve velika imena, koja su obiljezila istoriju tenisa. Zar je to malo? Ja se, za razliku od mnogih, sjecam kakvu je popularnost uzivao Slobodan Zivojinovic, a NOvak je napravio vise ove lose godine (koja jos nije zavrsena), nego on tokom citave karijere. NIsam sklon ni kritikovanju Vajde, ali on je ovaj put morao uciniti vise na psihickoj i taktickoj pripremi svog pulena. To je njegov posao. Imam dojam da su ocekivali da ce Berdih vise grijesiti, a covjek je igrao kao da svaki dan igra polufinale i zasluzeno slavio.

stojan

pre 13 godina

Naravno da je dobro,dovoljno za momka njegovih godina,pa i za nasa navijacka ocekivanja.Treba biti realan!Jos uvek mislimo da je "nepravda" sto ne ucini jos korak vise.Ne pada nam na pamet da postoje limiti cak i za najbolje. Tu je,gde je i verovatno ce mnoge stvari morati da se poklope,kao onomad u Australiji,pa da stigne do samog vrha.Ali,to je fantasticno.Manje je fantastican nacin na koji gubi meceve.Drag i pametan momak,po svemu najharizmaticniji u belom sportu,morao bi da vezba kako da ukloni grc nezadovoljstva svim i svacim kada kola krenu nizbrdo.Nema razloga da narusava sliku koja odrazava veci deo njegovog karaktera.Moguce da podlegne prevelikim ocekivanjima i ne zna da se izbori sa pritiskom.To nije ni malo lako,ali mora da zna da ga svi normalni ljudi u Srbiji,a verujem i sirom sveta,i postuju i vole zbog teniskog majstorstva.Mislim da bi veliki korak u tome bio "reformisanje" najuzeg okruzenja.Da ima malo vise Novaka,a malo manje Djokovica.

Tvix

pre 13 godina

Usuđujem se prognozirati u ovom trenutku kada je Nole mnooogo daleko od toga, da je trenutno jedini teniser koji ima sve što treba da osvoji sva četiri GS (odnosno ova tri koja mu nedostaju). Nadal je vrlo blizu ali mislim da će teško uzeti USO bilo kad u narednih 5-6 godina ako uopšte i bude trajao toliko. Nole, brate, sredi psihu malo, namesti atlas što pre (rešićeš dosta problema kad to uradiš i nadam se da će ekipa koja se bavi time uspeti da dođe do tebe uskoro) i onda ti je samo nebo granica!

rade

pre 13 godina

Dzon Mek. je lepo rekao:"Novak ima strah od poraza i to ga sprecava da uradi nesto vise."

Normalno, Novak je uradio jako,jako mnogo u okvirima Srbije, ali on je pre dve godine pokazao da ima kvalitet za mnogo,mnogo vise. Do sada je vec mogao imati 2-3 GS u svom dzepu. No, ja mislim da Novak je prevazisao strucni stab okolo sebe. On u njima trazi prijatelje, to je lepo, ali od toga nema pomoci u postizanju samog vrha.
Vajda je nesumnjivo dobar covek i verovatno mu je preneo sve sto je znao, ali vise nema "goriva" koje Novaka moze uzdici na mesto br.jedan i pomoci mu na osvajanju jos kojeg GS-a. On mu moze biti priajtelj van terena, ali je ocigledno da Novak treba nekoga ko moze da pokrene one uspavane potencijale u njemu.
Novaka nije imao ko da savetuje kada je u svom mladalackom zanosu krenuo za novim reketom (citaj novcem). Nije bilo autoriteta koji bi stao na "papucicu" i ukocio ga - rekavsi:"NE". Takvog nije bilo i to ga je survalo, prosto survalo u ponor iz koga ne moze da izadje. Novi rekete je odmah "oduzeo" servu i svu preciznost na udarcima. Oduzeo mu igru...(pogledajte finale AO 2008).To je automatski povuklo za sobom i samopuzdanje u ponor. Cim je to nestalo, strah je zauzeo svoje mesto, jer na kraju, sponzori traze rezultate da bi pare bile isplacene. Sigurno su to uslovlejni ugovori, nisu menadzeri tih mega-kompanija ludi pa daju pare na slepo. Tako je nas Novak sada u ,takozvanom,djavoljem krugu iz koga se jako tesko izlazi. Licno,misim da sa ljudima koje sada ima u stabu da od izlaska nema govora, jer u sutini oni nisu videli niti jednu od zamki na Putu. Kako ce ga sada izvaditi.>? Nemoguce.

Imam priliku ,ovde u U.K, da razgovaram sa nekim profesionalnim trenerima u tenisu. Svi, ali svi su odusevljeni njegovim talentom, ali isto tako misle da ga je reket unistio.Ne bih ovde ulazio u tehnicke detalje u vezi te konstantacija, ali Iz rezultata nije tesko to zakljuciti.

Milan

pre 13 godina

@ rade

A koji su to uspavani potencijali u Novaku? On i Nadal su poceli da se razvijaju i dizu kao igraci skoro istovremeno. Obojica su promenili dosta u svojoj igri od pocetka, Nadal se sada vise ne krece po terenu iskljucivo paralelno sa osnovnom linijom, unapredio je servis itd. Novak je fizicki dosta ojacao, unapredio je onaj nesretni drop sot itd. Ali jedno je ostalo isto, njihova mentalna snaga. Nadal je vec sa 19 godina bio mentalno jaci od jednog Federera i sa godinama moze samo da se poboljsa. Novakova mentalna labilnost u nekim vaznim momentima skorijih meceva je mozda vise posledica nekih tehnickih i fizickih nazadovanja u proteklih godinu dana. Na primer servis, mozete vi imati celicnu volju, ali ako vam je servis slab ne mozete spasiti tri gem/set/mec lopte sa tri asa ili servis vinera kao sto je Novak to znao raditi.

Mozda Novak nikad nece biti bolji nego sto je trenutno. Mozda ce ostati veciti br 2-3, ali morate uzeti u obzir da on igra u eri najboljeg igraca u istoriji i najboljeg igraca na sljaci ikada, a mozda i sledeceg najboljeg igraca u istoriji s obzirom da je Nadal do sada uzeo sedam gren slemova, a sutra ce verovatno uzti i osmi. Naravno da bi mi svi zeleli da Novak redovno dobija Nadala, ali je to nerealno ocekivati. Nadal je uvek bio i verovatno ce uvek biti mentalno jaci od Novaka i zato ce uvek imati prednost. Ali zasto se toliko uzbudjivati zbog toga?! Zar je toliko lose ako Novak ostane drugi igrac pored verovatno najboljih igraca ikada?

milwood

pre 13 godina

Što reče Nole pre tri godine je ulazio u mečeve kao klinac i rasterećenije igrao , vreme je da preuzme breme favorita , rezultati ( titule) na na GS će doći . I do sad nije loš , 7 polufinala na GS-ovima sa 23 godine a USO sledi , malo li je . Druga stvar , nemojmo zaboraviti da je Nole usred sezone promenio trenera , time polufinale Wimba još više dobija na težini . Sledeće sezone treba očekivati Noleta u punom sjaju , ako ne i ove na USO.

Tanja

pre 13 godina

Sto se mene tice,ja ne "pljujem",odn.kritikujem Novaka sebe radi.Krivo mi je zbog njega jer je imao lepu sansu bar za finale.Bio bi blizi svom snu, ne mom.Na ovom turniru je igrao super, za razliku od R.Garosa,i ostaje zal jer je mogao vise.Dobro je i ovo,ali je mogao bolje.

Jovan

pre 13 godina

Djokovicu nisu potrebni advokati i branioci njegovog lika i dela, vec oni koji ce mu uputiti iskrenu i dobronamernu kritiku. On takvu kritiku, posle svega vidjenog juce, itekako zavredjuje.

@dr.house

pre 13 godina

Vidim da pišeš iz komšiluka pa počni od svoga zemljaka Nikole Pilića, valjda njemu veruješ.

A od Agassija koga si utrpao medju stručnjake ne verujem da si igde pročitao da je to izjavio za Nadala. Agassi je kovao u nebesa Murray-a i prognozirao mu prošle godine mesto br. 1 kao i Vilander i mnogi kvazi stručnjaci.

Vi komšije morate najzad da se pomirite da u komšiluku imate vrhunskog talenta.

goran ns

pre 13 godina

Prilika će možda biti ali ishod će opet biti isti! Kada je trebalo opravdati br.2 i ući u finale najvećeg šta bi? Nikad većeg straha,totalno bezidejna igra i opet disanje na škrge!Što reče Višković;nemojte se ljudi nervirati,kad je njemu dobro dobro je i nama(razlika u par stotina hiljda funti)!Više se ne nerviram i samo uživam gledajući majstore ove igre - što i vama želim-!!!

Neutron

pre 13 godina

Nole, pokusaj sada da predjes u drugu fazu...znaci odrastao zreo sportista i covek. U stabu samo strucni stab, a porodica, ma koliko te voleli i ti nih voleo, nek prate meceve preko ekrana. Mozda tu ima neceg. Pokusaj, a ako to pomogne u necemu, bice prvo njima drago a i tebi, sigurno.

Taca

pre 13 godina

@4:1
Pa ja bih ti rekla da si ti prvi 'pametnjakovic' koji lupa gluposti... Ne verujem ni da si gledao mec, a javio si se da pametujes. Berdih jeste igrao prosecno juce, a ti si verovetno hteo reci da je bio nedprosecan.. Ali ja cu da ti prenesem statistiku: Ubacivao je 50% prvog servisa, sa druge str Djokovicu nije isao retern, a Berdihu je to jedino dobro islo. Djokovic mu je poklanjao poene svojim greskama, i gubio energiju onda kad mu je najvise trebala, tako da je samo Djokovic kriv sto je izgubio, a Berdih nije uradio nista nadprosecno... P..S..Sledeci put pogledaj mec, pa se onda javi da das komentar!