Četvrtak, 08.09.2016.

13:00

Novak: Evoluirao sam kao ličnost, nije sve u pobedama

U karijeri je osvojio 66 trofeja, od toga 12 na Gren slem turnirima i 30 iz Masters 1000 serije.

Izvor: B92

Novak: Evoluirao sam kao liènost, nije sve u pobedama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

156 Komentari

Sortiraj po:

das U-Boot

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota
Potpuno si omanuo temu, pogrešnoj se crkvi moliš. Novak priča o tome šta ga inspiriše da bude najbolji u nečemu, konkretno u njegovoj profesiji? I lepim primerom služi kao uzor mnogima, naročito klincima, kako se to postiže. Čovek propoveda uzoran način života. Ne bahati se, ne hvataš ga u silnim porocima, iživljavanju kojekakvom čemu se superstarovi skloni, živi jedan pa previše normalan život, 100% posvećen svom poslu i porodici. I kada se tako nešto iznese u javnost, tebi to smeta? I ti to porediš sa dotupvanim starletama, domaćim pevaljkama, osionim fudbalerima koji su ni krivi, niti dužni, počeli da zarađuj silne pare a da ne znaju zbog čega? Ubacuješ u kontekst doktore, u zemlji Srbiji? Doktori u Srbiji, kojim se postaje kastinskim pristupom, i kako on to svaki dan spasava živote? S kojim znanjem? Pesnici već dugo nikog ne inspirišu sem zaludne romantike, naučnici su nam pobegli iz zemlje, rudari su definitivno potcenjena kategorija (neka se izbore za bolje uslove) ali kopanje pod zemljom stvarno ne zahteva neko veliko znanje i škole, a i nije sada nešto čime možeš da inspirišeš ljude. I da, tenis je izuzetno fizički težak sport, veoma kompleksan pride, probaj uostalom da trčiš 4-5 km, u konstantnom sprintu, sa zategnutim mišićima, i da kao nešto mlatiš sa reketom, i da to pritom bude precizno? Još jednom, pogrešnoj se crkvi moliš, nemoj ljudima da otimaš sreću ako im je super da gotive Novaka.

Vanja

pre 7 godina

@ (objasni šta znači sinergično, 9. septembar 2016 11:33)

Pa da objasnim, iako je jasno da se ova polemika ne vodi za ljubav gramatike i pravopisa nego radi osporavanja Novaka u stilu 'glup je i frlja se izrazima', ipak nije zgoreg da se rašščiste nedoumice vezane za famoznu, o tako čudnu i nikada korišćenu reč - 'sinergično'.

Sinergizam (grč. syn, ergon delo) - učenje o sadejstvu, učenje o slobodnom sadejctvu ljudi u težnji za svojim popravljanjem;
koordinirano dejstvo više sistema (tehničkih, organizacionih i sl.) u ostvarivanju zajedničkog cilja (grč.)

Dakle, SINERGIZAM - SINERGIČNO. Ali jeste dublet i takodje je ispravno reći i SINERGETSKI. Tol'ko.

Uzgred budi rečeno, u kući trenutno imam tri proizvoda, dva leka i jedna pasta za zube u čijim uputstvima za korišćenje se navodi 'sinegično dejstvo'.

Loknica

pre 7 godina

Setaj, bre u Monte Carlo pa njima filozofiraj i evoluiraj do mile volje.
Blago Englezima. Oni ne mogu da citaju ove nebuloze. Ne razumeju nis'!

Profi Bot

pre 7 godina

Samo da pitam..Ima li Nolo svoje botove, i cime ih hrani ako nije tajna.! PA NORMALNO DA IMA! ALI IZABRANA EKIPA! RADE SE IQ TESTOVI, MASOVNI TRENINZI UDARANJA JAGODICAMA PO TASTATURI, BONTON, ITD, MA DE TE NE DAVIM SADA POMISLICES DA TE LOZIM. IZVINI, ZAMALO DA ZABORAVIM, ZA HRANU SI PITAO. NIJE TAJNA, CUDI ME DA NE ZNAS!? A STA TEBI DAJU BOTE? IZVALIO SAM TE NA KECA CIM ZA HRANU PITAS!!!

objasni šta znači sinergično

pre 7 godina

@ (Đole, 9. septembar 2016 10:09)

hahahahahahahahahahaha

Pametnjakoviću,
Sinergija je imenica, a sinergetski je pridev (npr. sinergetski efekat). Reč SINERGIČNO - ne postoji, i to je samo Novakova izmišljotina koja samo pokazuje da ni on, ni ti, ne razumete ono o čemu pričate. Bolje malo konsultuj knjige a i engleski kad guglaš.

Đole

pre 7 godina

Sinergija da, ali sinergično, hahahaha, pa to još nikad nije izrečeno.
(Sad hoće da bude i pametan, 9. septembar 2016 08:29)
Jednostavnom pretragom na guglu dobija se 8300 rezultata. Upravo tvoj komentar je primer kad se neko pravi pametan, a ispadne suprotno od pametan.

ma, šta reče?

pre 7 godina

Joooj sjašite više sa porezom, 98% vas bi dupe prodalo za 10. deo osvojenog, ponavljam OSVOJENOG novca (dakle, niko mu nije poklonio ništa). Pobegli bi na Madagaskar ako treba da sačuvate sve to… Smeta vam Novak, ali ne smeta vam Vuki koji vam uzima od crkavice, još usput otvoreno za* *ava… tako i treba dok je ovaca neće falit' vune.

Sad hoće da bude i pametan

pre 7 godina

Mislim da mu žena ujutru dok se brije, zada jednu novu reč koju mora da savlada taj dan, pa onda vežba pred ogledalom. Šteta što mu neko nije objasnio kada da treba ih upotrebi da ne bi ispao još "pametniji". SINERGIČNO, EVOLUIRAO, HOLISTIČKI...

Sinergija da, ali sinergično, hahahaha, pa to još nikad nije izrečeno.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota - "obožavam" ova populistcka izlaganja o rudarima, lekarima .... O izjednačavanju vrhunskih sportista i starleta... Nipodastavanju svega sto ne predstavlja jednu uranilovku gde smo svi jednaki i nedo Bog da se neko istakne... Covek je prvi na svetu i da bi to postao radio je na tome od svoje seste godine i da odrekao se gomile stvari i uz to nije ostao "glupi sportista" nego je naucio jezike, citao knjige, sticao znanja, usavršavao se....Pa kada je to tako lako "prebacivati lopticu na livadi" zasto danas ne pričamo o vama umesto o Novaki?!

Jelena

pre 7 godina

Pošto vidim da svako ko napiše bilo šta osim hvalospeva Novaku dobija minuse i pogrdne reči, moram nešto da obrazložim. Novak mi je bio mnogo simpatičniji u prvom delu karijere nego sad. Mislim da se malo pogubio u silnoj slavi i novcu što i nije čudno. Nemam ništa protiv dečka, ali postoje teniseri koje više cenim i ne osećam se obaveznom da navijam za njega samo zato što je iz Srbije. Recimo, Federer i Nadal su ljudi koji imaju integritet, čvrste stavove iza kojih stoje i pritom ne vređaju nikoga. Novak nekad menja mišljenje kako vetar duva, menja stavove, previše je snishodljiv, hoće da se svima dopadne i ponekad deluje kao osoba bez kičme. I mislim da u svemu tome nije iskren. Ne volim takve karaktere i to me inače nervira i u životu. To je moj stav i niko nema pravo da me vređa i naziva kompleksašem i mrziteljem zato što ne navijam za nekog sportistu. Svako ima pravo da navija za koga hoće.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota - "obožavam" ova populistcka izlaganja o rudarima, lekarima .... O izjednačavanju sportista i starleta... Nipodastavanju svega sto ne predstavlja jednu uranilovku gde smo svi jednaki i nedo Bog da se neko istakne... Covek je prvi na svetu i da bi to postao radio je na tome od svoje seste godine i da odrekao se gomile stvari i uz to nije ostao "glupi sportista" nego je naucio jezike, citao knjige sticao znanja na tim silnim putovanjima ... Pa kada je to tako lako "prebacivati lopticu na livadi" zasto danas ne pričamo o vama umesto o Novaku?!

Neko iz Banata

pre 7 godina

Covek priprema teren za penziju, u naredne 2-3god to ce se i desiti,nema vise motiva(a ako tu dodamo i ovo poslednje blacenje porodice po novinama),postoje i druge stvari u zivotu,a on ima kesa i pameti da se ostvari i u drugim oblastima,em ce se povuci u velikom stilu.Meni licno je on mnogo bolja licnost,nego teniser(konstantno tezi da unapredi sebe,a u tenisu je vec presao igricu,a cini mi se da vec trazi drugu).
Porodica-check
br 1,sva 4GS-check
znaci ostavio jos Sinsinati da ga koliko -toliko motivise.

Mujo

pre 7 godina

finale: Djokovic -Nisikori
75 63 64 76 ? (Lazendic, 8. septembar 2016 21:36)

Da, da Lazendicu, finale US Opena se igra u četiri dobijena seta.

Vanja

pre 7 godina

Vidim da se pojedinim komentatorima ne dopada shta je Novak izjavio, pa zakljuchujem, da bi im se dopalo da je rekao suprotno od onog shto je rekao. Evo, kako bi to izgledalo:

Ipak, suštinski mi je toliko presudno u životu da osvajam i da pobeđujem – ako izgubim ili ne ostvarim neki svoj cilj, kao što je npr. bilo u Riju, to je emotivno teško podneti, i ceo svet ce mi se raspasti ako se to dogodi“.

“Prošao sam kroz period evolucije kao ličnosti, ali ne postoje mnoge stvari koje su mi bitnije od pobede i poraza – jer mi pre svega, nije od ključnog značaja da uživam u sportu. Mnogo toga sam postigao, zahvalan sam na tome, ali nije mi bitno da i dalje gajim ljubav prema svakom momentu provedenom na terenu, niti da znam da postoji neki smisao u tome“.

"Ali stvarno ne volim bas tenis iako imam podršku svojih najbližih i to mi daje snagu. Takođe, ne mogu da pronadjem sebe i u drugim stvarima niti da ishta sinergično povezem sa tenisom, shto samom tenisu daje veći značaj“.

Nadam se da je sada kristalno jasno koliko zrelo i elokventno zuche njegove izjave.

Mislite o tome

pre 7 godina

U Đokovićevim godinama Federer je imao osvojenih 16 GS-ova. Osvojio je još jednu sa 30 godina i kusur meseci... I to je bilo to. Novak je realan i sigurno već razmišlja kako će da se suoči sa padom koji sledi, jer kad si na vrhu jedini put vodi na dole.

Gmaz

pre 7 godina

Pa dobro, ljudi, zar niko od vas nije sazrevao kroz život, menjao se, menjao i prioritete...? Da li je stvarno Novak jedini koji koji je primetio da je mudriji sa 30 nego sa 15 godina? Na stranu kako dobro upotrebljava reket, ali da li je on stvarno toliki erudita i intelektualna gromada, i načitani mudrac da bi ikoga mogao da uči smislu života? Stvarno duboke misli... Za jednu estradnu zvezdu.

znam da mi necete objaviti komentar

pre 7 godina

Pa sigurno da si evoluirao sad kad igras na turniru koji donosi milione, kad je trebalo na olimpijadi da branis boje drzave cvrc poraz i kmecanje u pretkolu... da su ti dali makar koju stotinu evra igrao bi ti...

dragan

pre 7 godina

Moglo bi da se kaze - ovoliki broj negativnih komentara na racun Novaka, ocigldan dokaz da Srbiji nema spasa... Ipak, stvarnost je mnogo drugacija. Najveci deo nacije, siguran sam 99 odsto zna da postuje i ceni to sto je Novak uradio za Srbiju. Ljudi koliko nam je samo radosti doneo u ovim ludim vremenima, to ne bi valjalo zaboraviti.

$

pre 7 godina

Vidis dragi Novace, neuspeh tj. katastrofa na olimpijadi nije tvoj licni neuspeh kao sto kazes vec neuspeh drzave pod cijom si zastavom nastupao. Zato si taj neuspeh tako lako preboleo...

Igor

pre 7 godina

Izgubili smo detinju jednostavnost i sposobnost da se radujemo lepom. Ovo što je rekao je zrelo i lepo. Eto, iako je zabavljač, slavna ličnost koja se ne bavi naukom ili umetnošću ili tako nečim, zar nije dobro što priča ovo a nešto bezveze. Ima ljudi koji ga uzdižu preterano, u nekog poluboga. To je njihov problem. On je, naravno, samo čovek. Ali zar nije lepo da ovako razmišlja? Eto, toliko. :)

zanimljivo

pre 7 godina

Da li Novak stvarno misli da su njegovi navijači toliko naivni da će povjerovati u njegovu priču da se tenisom u kojem se obrću ogromna finansijska sredstva on bavi iz čiste i velike ljubavi prema njemu.Ako je stvarno tako, zašto je onda u prvoj polovini godine izjavljivao da bi se teniseri trebali izboriti za veće novčane nagrade na turnirima.

KRUNSKA

pre 7 godina

Nije me mrzelo... od 62 komentara na retko lepo i neobicno izlaganje NAJBOLJEG tenisera na svetu a na temu duhovnih vrednosti, 21 je pljuvacki (naravno, vezan za PARE, ljubomoru, trolovanje, komlekse,komplekse, komplekse...) . Kad cete uvesti poput nekih drugih sajtova autorizaciju, odnosno nemogucnost anonimnog predstavljanja komentatora, pa da se onda svi zajedno zabavimo, a ne samo trolcine..?

Maja

pre 7 godina

Mnogo volim gledati tvoje mečeve i vatreni sam tvoj navijač. Ali što se tiče filozofiranja, možda ne bi bilo loše da malo smanjiš doživljaj. Ostavi to za uži krug svoje porodice, nama si malo dosadan. Sve manje pričaš o tenisu, ciljevima, željama, sportu. Mani se bre guruizma, pravoslavac si ti čoveče. Ili možda više nisi ?

CATAPA

pre 7 godina

Jel vama normalno da momak od 29 godina ovo prica?
(laa, 8. septembar 2016 14:41)
Jel tebi normalno da čovek od 29 godina priča drugačije?

šta to beše mozak

pre 7 godina

(ljudi su rasa idiota, 8. septembar 2016 16:58)

E svaka Vam čast što ste ovo ovako lepo obrazložili. Novak ovde ima status nekog božanstva i ako kažeš bilo šta loše gledaju te kao da nisi normalan, kao da si oskrnavio nešto sveto a on je po meni neko ko radi u industriji zabave, isto kao pevač, glumac, čak i starleta, sve je to isti koš. Ajde što "moramo" da volimo njega nego nam ispiraju mozak sa njegovom zaludnom ženom, braćom, njihovim devojkama, kučićima(jedno se zove Tesla!), stric, otac itd. I svima njima moramo da se divimo, inače smo hejteri i mrzitelji.

Energija

pre 7 godina

@Tanja

Verujem da si strucnjak o sinergiji, ali opet si postavila sebe u svemu tako da tvoje predavanje otpalo u vodu. Ti ustvari treba dosta da citas i naucis o tome sto si htela komentarisati o Novaku. Novak je divna osoba i vrlo je covek prizemljen. Rekao bi za tebe : Uredu je.

bajbaj

pre 7 godina

hoće to od lupanja loptice 24 h/7d čovek postane znatno zreliji...;-)
više bi sazreo da si pio pivo na klupi sa ortacima!
ovako si simpa mašina za lovu...hodajući bankomat...kad to shvatiš, možda budeš čovek...

zanimljivo

pre 7 godina

Da li Novak stvarno misli da su njegovi navijači toliko naivni da će povjerovati u njegovu priču da se tenisom u kojem se obrću ogromna finansijska sredstva on bavi iz čiste i velike ljubavi prema njemu.Ako je stvarno tako, zašto je onda u prvoj polovini godine izjavljivao da bi se teniseri trebali izboriti za veće novčane nagrade na turnirima.

조선 민주주의 인민 공화국

pre 7 godina

Ако Новак успе да дефинише појам личност, ја ћу му саградити биоскоп!

Marko iz Canade

pre 7 godina

Vama Srbima nisu potrebni neprijatelji vi to mozete i medjusobno da ratujete. Ne priznavati zasluge coveku koji je nacrtao mapu Srbije u svetu i koji je postovan u celom svetu izuzev u svojoj zemlji samo dokazujete koliko ste pali moralno. Balkan je ostao duboko u vama...

monden

pre 7 godina

(ljudi su rasa idiota, 08. septembar 2016 16:58)

Svaka čast na komentaru.Artikulisao si stav koji delim sa tobom u potpunosti.Podsetio si me na jednog izvanrednog intelektualca, za kojeg nema mesta u mejnstrim medijima, u Srbiji.Jer, ne može, odnosno, ne sme da dođe na red.Njegovo ime je LJUBODRAG DUCI SIMONOVIĆ

kzen

pre 7 godina

Kako se lako frjlate brojem osvojenih GS titula... ono sto osvoji ove i naredne godine je ono sa cim ce zavrsiti karijeru. GS titule nakon tridesete jako tesko dolaze...

tnsfan

pre 7 godina

Ako je cilj izjave da sa sebe skine nepotrebni pritisak, onda je ovo dobra izjava. Velika je greska bila kada je na pocetku godine javno objavio da su mu ciljevi RG, OI i Sinsinati.

Najbolje bi bilo kada nista ne bi izjavljivao jer posle svake izjave slede napadi, objasnjavanja i izvinjenja.

Naravno da svi znaju sta je pravi cilj: 18 GS-ova, 310 nedelja kao No1 i masters slam, mada ne bi bilo lose i kada bi broj osvojenih mastersa 1000 podigao na barem 40.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@poslednji mohikanac daj umukni vise!!! Svaki Boziji dan na svaku vest pišeš nebuloze, širiš svoje frustracije i iznad svega nesnosno smaraš !!!

Valderama

pre 7 godina

Da budemo iskreni u profesionalnom tenisu , ako ste u vrhu naravno zaradjuje se ekstremno mnogo novca- i to najvise daje smisao svemu tome.Bas zbog tih nenormalnih nagrada je i medijska paznja ogromna , iako to ide jedno s'drugim. Naravno da je Novak toliko zaradio da mu novac nije prioritet, ali sam ubedjen kad bi se nagrade smanjile drasticno , popularnost bi naglo opala.

Beobrad

pre 7 godina

Novak je kompletna licnost!
Ostvaren u svojoj profesiji, ostvaren kao suprug i otac!
Donece jos mnogo radosti i dobra i sad dok je aktivan teniser, a i posle igracke karijere.
Ziveo Novace!

Wong

pre 7 godina

Što god Nole govorio, istina je samo jedna - za njegov vanserijski talenat i njegove mogućnosti, sve ispod Pitovih 14 slemova je neuspjeh.
Inače, US OPEN je sad jako važan za njega. Da je Endi ostao do kraja ovdje, Nole ga ne bi morao osvojiti, imao bi izgovor, jer je ipak Endi jedan od elitnih igrača i trenutno je u sjajnoj formi. Ali Endijevim ispadanjem, sad tog izgovora nema, Nole sad više ratuje za obraz nego za titulu. Eventualnim gubitkom, Nole bi imao užasnih 2:5 u finalima ovog turnira, a još bi bilo gore da taj poraz uslijedi od Vavrinke, čime bi imao skor od 0:2 u slem finalima s njim.
Najrizičniji su ovakvi turniri, gdje se igra i za titulu i za obraz. Nadajmo se da Vavrinka neće proći, a da će Nole u finalu da unakazi protivnika, ko god to bio. Nole ulazi u tridesete godine, ne smije trpjeti puno uzastopnih poraza na velikim turnirima, jer to može uticati na njegovu mentalnu stabilnost i nametnuti mu stav da tridesetogodišnjaci nemaju "pravo" da osvajaju puno trofeja. Ako Nole ostane "mentalno mlad", on može još dugo da igra. Ali ako sebe na mentalnom planu uvjeri da je igrač kad uđe u 30-u "mator", može upasti u ogromne probleme.
Zato, dosta je filozofiranja, Novače, hoću u ponedeljak da vidim trofej u tvojim rukama!

guja

pre 7 godina

Naravno da nije, pogotovo ne kada imas petsto miliona na kontu. (Dule, 08. septembar 2016 17:41)

... e da Bog dâ, da ti imaš 1000 miliona na dva konta ... pa uživaj Dux ...

Iskander

pre 7 godina

U jednom danu intervju Vlade i Novaka, takve dve velicine. Nesto i pametno da se procita. Naravno, pozdrav za Saleta uvek je zadovojlstvo citati njegove tekstove.

ford

pre 7 godina

Idemo Novace pa sta bude,sa postignutim do sada si bar mene,nebitnog pojedinca u vise navrata ucinio ponosnim sto smo iz iste zemlje!To kako zivim/prezivljavam je moja stvar i apsolutno me ne zanima misljenje drugih,za mene si lek za dusu!

Jabuka York

pre 7 godina

Super stav. Ako zeli dostignuti Federera u principu mora sada ovaj turnir pobediti i siguran sam da hoce! Ovog puta publika u finalu mozda cak vise na njegovoj strani.

dads

pre 7 godina

Nole svaka čast na svemu što si uradio ali daj malo pričaj o sportu, dosta je vise tih izjava i filozofije, zna se gdje je mjesto za taj sadržaj. Napred i osvoji US Open...

papaja

pre 7 godina

@Tanja - Ne mogu da kazem da si daleko od istine ali da to sto neko prica o sebi tebe "razocarava" je meni neshvatljivo. Eto na tome bi ti mogla da poradis kao i Novak na tome da svoj spiritualni razvoj zadrzi za sebe.

Ipak, cak i kada pokazuje svoje mane, bolje je da nasa deca slusaju njegove izjave nego 90% ljudi koji se pojavljuju u medijima.

ljudi su rasa idiota

pre 7 godina

Tenis je precenjen. Klasican primer koliko je lako manipulisati ljudima i ubediti ih da je vredno nesto sto nije, samo uz dobar marketing. Kazu "ali on se odricao". Cega se odricao, trenira ono sto najvise voli kao i svi koji treniraju. Ima ljudi koji imaju visestruko jace treninge za sportove koje niko ne vidi. Triatlon na primer, maraton, oni magarci sto se biju po ringovima... Za to vreme hirurzi spasavaju zivote, pesnici inspirisu ljude da menjaju planetu, naucnici nam svaki dan olaksavaju zivote, ucitelji podizu generacije, rudari i poljoprivrednici nam daju hranu i sirovine bez kojih bi umrli...nikog od njih nismo u stanju ni da vidimo, a kamoli cenimo... ali eto ljudi se loze na coveka koji zna da prebaci lopticu preko mreze na drugu stranu ocrtane livade, neki se kunu u njega, neki njegove pobede (ne i poraze) dozivljavaju kao svoje, prate sta jede i sa kime se druzi, neki bi ratovali zbog toga... Decko je za primer, nema price, ali samo teniser, zabavljac, veliko nista. Takvih ljudi za primer je svuda okolo. Koliko je ova civilizacija intelektualno i moralno osakacena gde su uspeli da ubede ljude da su tenis, fudbal, pevaljke i starlete nesto izuzetno vazno, a ono sto je zaista vazno ostaje potpuno neprimetno. Kada bi toliko paznje poklanjali onima kojima stvarno treba, bolesnoj majci ili ocu, invalidima, ugrozenima i nemocnima ili bar poklanjali divljenje onima koji stvarno doprinose necemu vrednom, ova civilizacija bi procvetala.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

А неко има 88 титула... од тога чак 17 Грен слема, рачунајући и оних 5 узастопно освојених у Њујорку (2004 - 2008). Док неко други мање битан моли Бога да му противници испадну или предају меч, не би ли освојио тек трећу. Тц тц тц, е мој Ђоковићу. Добар си тенисер, не и човек. Најбољи тренутно, не и свих времена. Хауг!

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Управо је изјавио да му тенис није најбитнија ствар у животу и према томе не бисте требали ишта више да очекујете од њега. Многи су разочарани, уплакани након његових пораза у великим мечевима, а њега очигледно није брига, па зашто би вама било стало до тога? Запитајте се мало, фанатици.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Никада овако нешто не би изјавили Федерер или Надал, али то је некако разумљиво и не иде уз њих, јер су истински шампиони за разлику од Ђоковића који је током целе каријере имао више среће, него умећа и талента.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Док је некоме свеједно да ли ће победити или изгубити, да ли ће разочарати своје навијаче, неко други је рођен као победник, као најбољи свих времена, човек који живи за тенис и чак у 35-ој години, и даље игра најбољи тенис на АТП туру против много млађих играча.

nesabridges

pre 7 godina

Ovo je klasicno razmisljanje jednog od najboljih svih vremena. To je razlika izmedju dobrih (La Monf, Tsonga, Raonic, Berdih), boljih (Marej, Stan, Cilic, Delpo) i najboljih (Novak, Rodzer, Rafa). Danas svi treniraju maksimalno i imaju sve od udaraca sto je potrebno da bi bili najbolji. Ali mentalni sklop je ta ogromna razlika. I Berdih i Cilkan i Kirijos imaju sve udarce, to je cinjenica, ALI...

Piter

pre 7 godina

Nole jesi car, ali da ne foliraš, malo.Povreda, čega??? Nije ti stalo do pobede???Ako glatko osvojiš turnir, znači da nisi uopšte povređen i da si nsmerno ispso sa OI.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

А у чему је све? У поразима, можда? Наравно да ћеш да причаш како није све у победама, јер углавном побеђујеш. Видећемо какве ћеш изјаве да дајеш у блиској будућности кад те свако буде побеђивао у првим колима турнира. То би исто било као кад би мултимилијардер говорио сиротињи о томе како није све у новцу. Ха ха ха, и ха!

Stojan

pre 7 godina

Mnogi pišu da će Endi do kraja godine prestići Novaka na ATP lestvici. Mnogi su govorili da će Rafa i Federer sigurno doći u finale USA OPEN 2016. Sad kad je ostao samo Novak od velike četvorke u igri, ja kažem IDEMO MAJSTORE!

GBG031

pre 7 godina

Ja lično smatram da ovaj stav (nije strašno izgubiti, nije sve u pobedama) je razlika između njegovih osvojenih GS i recimo 15-16 kojih bi već sada trebao da ima. Mada ko zna, možda je i ovaj pristup taj koji mu je doveo par najboljih sezona u istoriji tenisa...

Dule San Francisko

pre 7 godina

To su misli koje je imao i Buda... Samo nastavi da se uzdizes duhovno i sve granice ce nestati! Tenis si vec skoro doveo do savrsenstva! Bravo!

Vera

pre 7 godina

Dobro,Nole,Gael jeste super i kao lik i kao tenisač,ali nema šanse da te itko pobijedi kada si ti fokusiran,motiviran i zdrav.U nedjelju slavimo 13 GS,sretno!

zlatiborac

pre 7 godina

Nole poceo si malo vise da filozofiras. Znamo mi da si bistar i pametan i to je neosporno. Nadasve si strasan teniser. Uskoro mozda i najbolji u istoriji

novica

pre 7 godina

Dobro si se setio da nije sve u sportskim pobedama.Kad óstaviš tenis, tek ćeš onda da shvatiš šta si sve propustio u životu.Od uspomena iz sporta ostaće ti samo "teniski lakat"i neka prevelika lova..

SrbiNY

pre 7 godina

I danas da se penzionises hvala ti na svemu. Prepoznaju Srbiju svuda u svetu. Najlepsa reklama koju iko moze da pozeli su nasi sportisti. Zaduzio si nas za narednih 1000 godina. Ps prosto mi je milina da se setam petom avenijom sa tvojim bilbordom od kilometra ��

Djole*

pre 7 godina

Buduci najbolji svih vremena, ljudina koja se ne radja vise, idol, motivator, genije, majstor, jedan jedini i neponovljivi - Novak Djokovic. Boze zdravlja i za koju godinu definitivno postaje GOAT! Covijek gromada u svakom smislu, srecan sam sto zivim u tvojoj eri sampione! Go Nole!

Ogi BG

pre 7 godina

Koliko je pametan i elokventan ovaj momak. Stice se utisak da cega god bi se u zivotu uhvatio da bi bio vrhunski u tome. Neverovatno odmerene izjave!
Treba davati ovom coveku medijskog prostora, definitivno.... za razliku od nekih!!!

retro

pre 7 godina

Kako god,ali nisi osvojio ono najvaznije ,zlato u Riu jer si bio jedan od najozbiljnijih kandidata !
Shvatio bih da nisi bio u formi i da pre toga nisi redjao pobede.Iz kog razloga,najbolje ti znas ali greske u pripremama ne mogu da se dese broju 1 !
Mogao si da se odmoris i naspavas barem pre odlaska ako nista drugo.

Offensive Rebound

pre 7 godina

Jos 3-4 godine vrhunskog tenisa, ako sad osvoji imace 13 grand slam titula, i u naredne 3 godine da osvoji minimum po 2 grand slama, stize do broja 19, a u medjuvremeju racunam sigurno 40+ masters turnira, po meni greatest of all the time, najbolji dokaz ce biti titule, pozdrav svima.

dzigi

pre 7 godina

Njega će žena,sa svojim filozofiranjem o svrsi zivota, pretvoriti u nekakvog našeg Dalaj lamu.Melji Novace jos koju godinu,dok mozes,mani se filozofije.

Tanja

pre 7 godina

Preterano prica, objasnjava... A ako si zaista toliko duhovno napredovao, onda znas Novace da se o tome ne prica. O tome se nw tupi na konferencijama za medije. Ne rasipa se energija. Ne lupeta se o sinergiji. Prva lekcija govori o cutanju o svom duhovnom napretku. Ti ni nju nisi naucio. Razovaravajuce. .

ljudi su rasa idiota

pre 7 godina

Tenis je precenjen. Klasican primer koliko je lako manipulisati ljudima i ubediti ih da je vredno nesto sto nije, samo uz dobar marketing. Kazu "ali on se odricao". Cega se odricao, trenira ono sto najvise voli kao i svi koji treniraju. Ima ljudi koji imaju visestruko jace treninge za sportove koje niko ne vidi. Triatlon na primer, maraton, oni magarci sto se biju po ringovima... Za to vreme hirurzi spasavaju zivote, pesnici inspirisu ljude da menjaju planetu, naucnici nam svaki dan olaksavaju zivote, ucitelji podizu generacije, rudari i poljoprivrednici nam daju hranu i sirovine bez kojih bi umrli...nikog od njih nismo u stanju ni da vidimo, a kamoli cenimo... ali eto ljudi se loze na coveka koji zna da prebaci lopticu preko mreze na drugu stranu ocrtane livade, neki se kunu u njega, neki njegove pobede (ne i poraze) dozivljavaju kao svoje, prate sta jede i sa kime se druzi, neki bi ratovali zbog toga... Decko je za primer, nema price, ali samo teniser, zabavljac, veliko nista. Takvih ljudi za primer je svuda okolo. Koliko je ova civilizacija intelektualno i moralno osakacena gde su uspeli da ubede ljude da su tenis, fudbal, pevaljke i starlete nesto izuzetno vazno, a ono sto je zaista vazno ostaje potpuno neprimetno. Kada bi toliko paznje poklanjali onima kojima stvarno treba, bolesnoj majci ili ocu, invalidima, ugrozenima i nemocnima ili bar poklanjali divljenje onima koji stvarno doprinose necemu vrednom, ova civilizacija bi procvetala.

Ogi BG

pre 7 godina

Koliko je pametan i elokventan ovaj momak. Stice se utisak da cega god bi se u zivotu uhvatio da bi bio vrhunski u tome. Neverovatno odmerene izjave!
Treba davati ovom coveku medijskog prostora, definitivno.... za razliku od nekih!!!

SrbiNY

pre 7 godina

I danas da se penzionises hvala ti na svemu. Prepoznaju Srbiju svuda u svetu. Najlepsa reklama koju iko moze da pozeli su nasi sportisti. Zaduzio si nas za narednih 1000 godina. Ps prosto mi je milina da se setam petom avenijom sa tvojim bilbordom od kilometra ��

ford

pre 7 godina

Idemo Novace pa sta bude,sa postignutim do sada si bar mene,nebitnog pojedinca u vise navrata ucinio ponosnim sto smo iz iste zemlje!To kako zivim/prezivljavam je moja stvar i apsolutno me ne zanima misljenje drugih,za mene si lek za dusu!

papaja

pre 7 godina

@Tanja - Ne mogu da kazem da si daleko od istine ali da to sto neko prica o sebi tebe "razocarava" je meni neshvatljivo. Eto na tome bi ti mogla da poradis kao i Novak na tome da svoj spiritualni razvoj zadrzi za sebe.

Ipak, cak i kada pokazuje svoje mane, bolje je da nasa deca slusaju njegove izjave nego 90% ljudi koji se pojavljuju u medijima.

Djole*

pre 7 godina

Buduci najbolji svih vremena, ljudina koja se ne radja vise, idol, motivator, genije, majstor, jedan jedini i neponovljivi - Novak Djokovic. Boze zdravlja i za koju godinu definitivno postaje GOAT! Covijek gromada u svakom smislu, srecan sam sto zivim u tvojoj eri sampione! Go Nole!

Offensive Rebound

pre 7 godina

Jos 3-4 godine vrhunskog tenisa, ako sad osvoji imace 13 grand slam titula, i u naredne 3 godine da osvoji minimum po 2 grand slama, stize do broja 19, a u medjuvremeju racunam sigurno 40+ masters turnira, po meni greatest of all the time, najbolji dokaz ce biti titule, pozdrav svima.

Iskander

pre 7 godina

U jednom danu intervju Vlade i Novaka, takve dve velicine. Nesto i pametno da se procita. Naravno, pozdrav za Saleta uvek je zadovojlstvo citati njegove tekstove.

dzigi

pre 7 godina

Njega će žena,sa svojim filozofiranjem o svrsi zivota, pretvoriti u nekakvog našeg Dalaj lamu.Melji Novace jos koju godinu,dok mozes,mani se filozofije.

Stojan

pre 7 godina

Mnogi pišu da će Endi do kraja godine prestići Novaka na ATP lestvici. Mnogi su govorili da će Rafa i Federer sigurno doći u finale USA OPEN 2016. Sad kad je ostao samo Novak od velike četvorke u igri, ja kažem IDEMO MAJSTORE!

Tanja

pre 7 godina

Preterano prica, objasnjava... A ako si zaista toliko duhovno napredovao, onda znas Novace da se o tome ne prica. O tome se nw tupi na konferencijama za medije. Ne rasipa se energija. Ne lupeta se o sinergiji. Prva lekcija govori o cutanju o svom duhovnom napretku. Ti ni nju nisi naucio. Razovaravajuce. .

nesabridges

pre 7 godina

Ovo je klasicno razmisljanje jednog od najboljih svih vremena. To je razlika izmedju dobrih (La Monf, Tsonga, Raonic, Berdih), boljih (Marej, Stan, Cilic, Delpo) i najboljih (Novak, Rodzer, Rafa). Danas svi treniraju maksimalno i imaju sve od udaraca sto je potrebno da bi bili najbolji. Ali mentalni sklop je ta ogromna razlika. I Berdih i Cilkan i Kirijos imaju sve udarce, to je cinjenica, ALI...

Jabuka York

pre 7 godina

Super stav. Ako zeli dostignuti Federera u principu mora sada ovaj turnir pobediti i siguran sam da hoce! Ovog puta publika u finalu mozda cak vise na njegovoj strani.

Dule San Francisko

pre 7 godina

To su misli koje je imao i Buda... Samo nastavi da se uzdizes duhovno i sve granice ce nestati! Tenis si vec skoro doveo do savrsenstva! Bravo!

Vera

pre 7 godina

Dobro,Nole,Gael jeste super i kao lik i kao tenisač,ali nema šanse da te itko pobijedi kada si ti fokusiran,motiviran i zdrav.U nedjelju slavimo 13 GS,sretno!

zlatiborac

pre 7 godina

Nole poceo si malo vise da filozofiras. Znamo mi da si bistar i pametan i to je neosporno. Nadasve si strasan teniser. Uskoro mozda i najbolji u istoriji

GBG031

pre 7 godina

Ja lično smatram da ovaj stav (nije strašno izgubiti, nije sve u pobedama) je razlika između njegovih osvojenih GS i recimo 15-16 kojih bi već sada trebao da ima. Mada ko zna, možda je i ovaj pristup taj koji mu je doveo par najboljih sezona u istoriji tenisa...

Beobrad

pre 7 godina

Novak je kompletna licnost!
Ostvaren u svojoj profesiji, ostvaren kao suprug i otac!
Donece jos mnogo radosti i dobra i sad dok je aktivan teniser, a i posle igracke karijere.
Ziveo Novace!

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Никада овако нешто не би изјавили Федерер или Надал, али то је некако разумљиво и не иде уз њих, јер су истински шампиони за разлику од Ђоковића који је током целе каријере имао више среће, него умећа и талента.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Управо је изјавио да му тенис није најбитнија ствар у животу и према томе не бисте требали ишта више да очекујете од њега. Многи су разочарани, уплакани након његових пораза у великим мечевима, а њега очигледно није брига, па зашто би вама било стало до тога? Запитајте се мало, фанатици.

Mujo

pre 7 godina

finale: Djokovic -Nisikori
75 63 64 76 ? (Lazendic, 8. septembar 2016 21:36)

Da, da Lazendicu, finale US Opena se igra u četiri dobijena seta.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

А у чему је све? У поразима, можда? Наравно да ћеш да причаш како није све у победама, јер углавном побеђујеш. Видећемо какве ћеш изјаве да дајеш у блиској будућности кад те свако буде побеђивао у првим колима турнира. То би исто било као кад би мултимилијардер говорио сиротињи о томе како није све у новцу. Ха ха ха, и ха!

Neko iz Banata

pre 7 godina

Covek priprema teren za penziju, u naredne 2-3god to ce se i desiti,nema vise motiva(a ako tu dodamo i ovo poslednje blacenje porodice po novinama),postoje i druge stvari u zivotu,a on ima kesa i pameti da se ostvari i u drugim oblastima,em ce se povuci u velikom stilu.Meni licno je on mnogo bolja licnost,nego teniser(konstantno tezi da unapredi sebe,a u tenisu je vec presao igricu,a cini mi se da vec trazi drugu).
Porodica-check
br 1,sva 4GS-check
znaci ostavio jos Sinsinati da ga koliko -toliko motivise.

Piter

pre 7 godina

Nole jesi car, ali da ne foliraš, malo.Povreda, čega??? Nije ti stalo do pobede???Ako glatko osvojiš turnir, znači da nisi uopšte povređen i da si nsmerno ispso sa OI.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@poslednji mohikanac daj umukni vise!!! Svaki Boziji dan na svaku vest pišeš nebuloze, širiš svoje frustracije i iznad svega nesnosno smaraš !!!

Sad hoće da bude i pametan

pre 7 godina

Mislim da mu žena ujutru dok se brije, zada jednu novu reč koju mora da savlada taj dan, pa onda vežba pred ogledalom. Šteta što mu neko nije objasnio kada da treba ih upotrebi da ne bi ispao još "pametniji". SINERGIČNO, EVOLUIRAO, HOLISTIČKI...

Sinergija da, ali sinergično, hahahaha, pa to još nikad nije izrečeno.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

А неко има 88 титула... од тога чак 17 Грен слема, рачунајући и оних 5 узастопно освојених у Њујорку (2004 - 2008). Док неко други мање битан моли Бога да му противници испадну или предају меч, не би ли освојио тек трећу. Тц тц тц, е мој Ђоковићу. Добар си тенисер, не и човек. Најбољи тренутно, не и свих времена. Хауг!

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Док је некоме свеједно да ли ће победити или изгубити, да ли ће разочарати своје навијаче, неко други је рођен као победник, као најбољи свих времена, човек који живи за тенис и чак у 35-ој години, и даље игра најбољи тенис на АТП туру против много млађих играча.

Vanja

pre 7 godina

Vidim da se pojedinim komentatorima ne dopada shta je Novak izjavio, pa zakljuchujem, da bi im se dopalo da je rekao suprotno od onog shto je rekao. Evo, kako bi to izgledalo:

Ipak, suštinski mi je toliko presudno u životu da osvajam i da pobeđujem – ako izgubim ili ne ostvarim neki svoj cilj, kao što je npr. bilo u Riju, to je emotivno teško podneti, i ceo svet ce mi se raspasti ako se to dogodi“.

“Prošao sam kroz period evolucije kao ličnosti, ali ne postoje mnoge stvari koje su mi bitnije od pobede i poraza – jer mi pre svega, nije od ključnog značaja da uživam u sportu. Mnogo toga sam postigao, zahvalan sam na tome, ali nije mi bitno da i dalje gajim ljubav prema svakom momentu provedenom na terenu, niti da znam da postoji neki smisao u tome“.

"Ali stvarno ne volim bas tenis iako imam podršku svojih najbližih i to mi daje snagu. Takođe, ne mogu da pronadjem sebe i u drugim stvarima niti da ishta sinergično povezem sa tenisom, shto samom tenisu daje veći značaj“.

Nadam se da je sada kristalno jasno koliko zrelo i elokventno zuche njegove izjave.

dragan

pre 7 godina

Moglo bi da se kaze - ovoliki broj negativnih komentara na racun Novaka, ocigldan dokaz da Srbiji nema spasa... Ipak, stvarnost je mnogo drugacija. Najveci deo nacije, siguran sam 99 odsto zna da postuje i ceni to sto je Novak uradio za Srbiju. Ljudi koliko nam je samo radosti doneo u ovim ludim vremenima, to ne bi valjalo zaboraviti.

objasni šta znači sinergično

pre 7 godina

@ (Đole, 9. septembar 2016 10:09)

hahahahahahahahahahaha

Pametnjakoviću,
Sinergija je imenica, a sinergetski je pridev (npr. sinergetski efekat). Reč SINERGIČNO - ne postoji, i to je samo Novakova izmišljotina koja samo pokazuje da ni on, ni ti, ne razumete ono o čemu pričate. Bolje malo konsultuj knjige a i engleski kad guglaš.

retro

pre 7 godina

Kako god,ali nisi osvojio ono najvaznije ,zlato u Riu jer si bio jedan od najozbiljnijih kandidata !
Shvatio bih da nisi bio u formi i da pre toga nisi redjao pobede.Iz kog razloga,najbolje ti znas ali greske u pripremama ne mogu da se dese broju 1 !
Mogao si da se odmoris i naspavas barem pre odlaska ako nista drugo.

Marko iz Canade

pre 7 godina

Vama Srbima nisu potrebni neprijatelji vi to mozete i medjusobno da ratujete. Ne priznavati zasluge coveku koji je nacrtao mapu Srbije u svetu i koji je postovan u celom svetu izuzev u svojoj zemlji samo dokazujete koliko ste pali moralno. Balkan je ostao duboko u vama...

Igor

pre 7 godina

Izgubili smo detinju jednostavnost i sposobnost da se radujemo lepom. Ovo što je rekao je zrelo i lepo. Eto, iako je zabavljač, slavna ličnost koja se ne bavi naukom ili umetnošću ili tako nečim, zar nije dobro što priča ovo a nešto bezveze. Ima ljudi koji ga uzdižu preterano, u nekog poluboga. To je njihov problem. On je, naravno, samo čovek. Ali zar nije lepo da ovako razmišlja? Eto, toliko. :)

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota - "obožavam" ova populistcka izlaganja o rudarima, lekarima .... O izjednačavanju vrhunskih sportista i starleta... Nipodastavanju svega sto ne predstavlja jednu uranilovku gde smo svi jednaki i nedo Bog da se neko istakne... Covek je prvi na svetu i da bi to postao radio je na tome od svoje seste godine i da odrekao se gomile stvari i uz to nije ostao "glupi sportista" nego je naucio jezike, citao knjige, sticao znanja, usavršavao se....Pa kada je to tako lako "prebacivati lopticu na livadi" zasto danas ne pričamo o vama umesto o Novaki?!

KRUNSKA

pre 7 godina

Nije me mrzelo... od 62 komentara na retko lepo i neobicno izlaganje NAJBOLJEG tenisera na svetu a na temu duhovnih vrednosti, 21 je pljuvacki (naravno, vezan za PARE, ljubomoru, trolovanje, komlekse,komplekse, komplekse...) . Kad cete uvesti poput nekih drugih sajtova autorizaciju, odnosno nemogucnost anonimnog predstavljanja komentatora, pa da se onda svi zajedno zabavimo, a ne samo trolcine..?

CATAPA

pre 7 godina

Jel vama normalno da momak od 29 godina ovo prica?
(laa, 8. septembar 2016 14:41)
Jel tebi normalno da čovek od 29 godina priča drugačije?

novica

pre 7 godina

Dobro si se setio da nije sve u sportskim pobedama.Kad óstaviš tenis, tek ćeš onda da shvatiš šta si sve propustio u životu.Od uspomena iz sporta ostaće ti samo "teniski lakat"i neka prevelika lova..

ma, šta reče?

pre 7 godina

Joooj sjašite više sa porezom, 98% vas bi dupe prodalo za 10. deo osvojenog, ponavljam OSVOJENOG novca (dakle, niko mu nije poklonio ništa). Pobegli bi na Madagaskar ako treba da sačuvate sve to… Smeta vam Novak, ali ne smeta vam Vuki koji vam uzima od crkavice, još usput otvoreno za* *ava… tako i treba dok je ovaca neće falit' vune.

조선 민주주의 인민 공화국

pre 7 godina

Ако Новак успе да дефинише појам личност, ја ћу му саградити биоскоп!

kzen

pre 7 godina

Kako se lako frjlate brojem osvojenih GS titula... ono sto osvoji ove i naredne godine je ono sa cim ce zavrsiti karijeru. GS titule nakon tridesete jako tesko dolaze...

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota - "obožavam" ova populistcka izlaganja o rudarima, lekarima .... O izjednačavanju sportista i starleta... Nipodastavanju svega sto ne predstavlja jednu uranilovku gde smo svi jednaki i nedo Bog da se neko istakne... Covek je prvi na svetu i da bi to postao radio je na tome od svoje seste godine i da odrekao se gomile stvari i uz to nije ostao "glupi sportista" nego je naucio jezike, citao knjige sticao znanja na tim silnim putovanjima ... Pa kada je to tako lako "prebacivati lopticu na livadi" zasto danas ne pričamo o vama umesto o Novaku?!

šta to beše mozak

pre 7 godina

(ljudi su rasa idiota, 8. septembar 2016 16:58)

E svaka Vam čast što ste ovo ovako lepo obrazložili. Novak ovde ima status nekog božanstva i ako kažeš bilo šta loše gledaju te kao da nisi normalan, kao da si oskrnavio nešto sveto a on je po meni neko ko radi u industriji zabave, isto kao pevač, glumac, čak i starleta, sve je to isti koš. Ajde što "moramo" da volimo njega nego nam ispiraju mozak sa njegovom zaludnom ženom, braćom, njihovim devojkama, kučićima(jedno se zove Tesla!), stric, otac itd. I svima njima moramo da se divimo, inače smo hejteri i mrzitelji.

Gmaz

pre 7 godina

Pa dobro, ljudi, zar niko od vas nije sazrevao kroz život, menjao se, menjao i prioritete...? Da li je stvarno Novak jedini koji koji je primetio da je mudriji sa 30 nego sa 15 godina? Na stranu kako dobro upotrebljava reket, ali da li je on stvarno toliki erudita i intelektualna gromada, i načitani mudrac da bi ikoga mogao da uči smislu života? Stvarno duboke misli... Za jednu estradnu zvezdu.

Jelena

pre 7 godina

Pošto vidim da svako ko napiše bilo šta osim hvalospeva Novaku dobija minuse i pogrdne reči, moram nešto da obrazložim. Novak mi je bio mnogo simpatičniji u prvom delu karijere nego sad. Mislim da se malo pogubio u silnoj slavi i novcu što i nije čudno. Nemam ništa protiv dečka, ali postoje teniseri koje više cenim i ne osećam se obaveznom da navijam za njega samo zato što je iz Srbije. Recimo, Federer i Nadal su ljudi koji imaju integritet, čvrste stavove iza kojih stoje i pritom ne vređaju nikoga. Novak nekad menja mišljenje kako vetar duva, menja stavove, previše je snishodljiv, hoće da se svima dopadne i ponekad deluje kao osoba bez kičme. I mislim da u svemu tome nije iskren. Ne volim takve karaktere i to me inače nervira i u životu. To je moj stav i niko nema pravo da me vređa i naziva kompleksašem i mrziteljem zato što ne navijam za nekog sportistu. Svako ima pravo da navija za koga hoće.

Wong

pre 7 godina

Što god Nole govorio, istina je samo jedna - za njegov vanserijski talenat i njegove mogućnosti, sve ispod Pitovih 14 slemova je neuspjeh.
Inače, US OPEN je sad jako važan za njega. Da je Endi ostao do kraja ovdje, Nole ga ne bi morao osvojiti, imao bi izgovor, jer je ipak Endi jedan od elitnih igrača i trenutno je u sjajnoj formi. Ali Endijevim ispadanjem, sad tog izgovora nema, Nole sad više ratuje za obraz nego za titulu. Eventualnim gubitkom, Nole bi imao užasnih 2:5 u finalima ovog turnira, a još bi bilo gore da taj poraz uslijedi od Vavrinke, čime bi imao skor od 0:2 u slem finalima s njim.
Najrizičniji su ovakvi turniri, gdje se igra i za titulu i za obraz. Nadajmo se da Vavrinka neće proći, a da će Nole u finalu da unakazi protivnika, ko god to bio. Nole ulazi u tridesete godine, ne smije trpjeti puno uzastopnih poraza na velikim turnirima, jer to može uticati na njegovu mentalnu stabilnost i nametnuti mu stav da tridesetogodišnjaci nemaju "pravo" da osvajaju puno trofeja. Ako Nole ostane "mentalno mlad", on može još dugo da igra. Ali ako sebe na mentalnom planu uvjeri da je igrač kad uđe u 30-u "mator", može upasti u ogromne probleme.
Zato, dosta je filozofiranja, Novače, hoću u ponedeljak da vidim trofej u tvojim rukama!

dads

pre 7 godina

Nole svaka čast na svemu što si uradio ali daj malo pričaj o sportu, dosta je vise tih izjava i filozofije, zna se gdje je mjesto za taj sadržaj. Napred i osvoji US Open...

guja

pre 7 godina

Naravno da nije, pogotovo ne kada imas petsto miliona na kontu. (Dule, 08. septembar 2016 17:41)

... e da Bog dâ, da ti imaš 1000 miliona na dva konta ... pa uživaj Dux ...

$

pre 7 godina

Vidis dragi Novace, neuspeh tj. katastrofa na olimpijadi nije tvoj licni neuspeh kao sto kazes vec neuspeh drzave pod cijom si zastavom nastupao. Zato si taj neuspeh tako lako preboleo...

Maja

pre 7 godina

Mnogo volim gledati tvoje mečeve i vatreni sam tvoj navijač. Ali što se tiče filozofiranja, možda ne bi bilo loše da malo smanjiš doživljaj. Ostavi to za uži krug svoje porodice, nama si malo dosadan. Sve manje pričaš o tenisu, ciljevima, željama, sportu. Mani se bre guruizma, pravoslavac si ti čoveče. Ili možda više nisi ?

Mislite o tome

pre 7 godina

U Đokovićevim godinama Federer je imao osvojenih 16 GS-ova. Osvojio je još jednu sa 30 godina i kusur meseci... I to je bilo to. Novak je realan i sigurno već razmišlja kako će da se suoči sa padom koji sledi, jer kad si na vrhu jedini put vodi na dole.

das U-Boot

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota
Potpuno si omanuo temu, pogrešnoj se crkvi moliš. Novak priča o tome šta ga inspiriše da bude najbolji u nečemu, konkretno u njegovoj profesiji? I lepim primerom služi kao uzor mnogima, naročito klincima, kako se to postiže. Čovek propoveda uzoran način života. Ne bahati se, ne hvataš ga u silnim porocima, iživljavanju kojekakvom čemu se superstarovi skloni, živi jedan pa previše normalan život, 100% posvećen svom poslu i porodici. I kada se tako nešto iznese u javnost, tebi to smeta? I ti to porediš sa dotupvanim starletama, domaćim pevaljkama, osionim fudbalerima koji su ni krivi, niti dužni, počeli da zarađuj silne pare a da ne znaju zbog čega? Ubacuješ u kontekst doktore, u zemlji Srbiji? Doktori u Srbiji, kojim se postaje kastinskim pristupom, i kako on to svaki dan spasava živote? S kojim znanjem? Pesnici već dugo nikog ne inspirišu sem zaludne romantike, naučnici su nam pobegli iz zemlje, rudari su definitivno potcenjena kategorija (neka se izbore za bolje uslove) ali kopanje pod zemljom stvarno ne zahteva neko veliko znanje i škole, a i nije sada nešto čime možeš da inspirišeš ljude. I da, tenis je izuzetno fizički težak sport, veoma kompleksan pride, probaj uostalom da trčiš 4-5 km, u konstantnom sprintu, sa zategnutim mišićima, i da kao nešto mlatiš sa reketom, i da to pritom bude precizno? Još jednom, pogrešnoj se crkvi moliš, nemoj ljudima da otimaš sreću ako im je super da gotive Novaka.

Vanja

pre 7 godina

@ (objasni šta znači sinergično, 9. septembar 2016 11:33)

Pa da objasnim, iako je jasno da se ova polemika ne vodi za ljubav gramatike i pravopisa nego radi osporavanja Novaka u stilu 'glup je i frlja se izrazima', ipak nije zgoreg da se rašščiste nedoumice vezane za famoznu, o tako čudnu i nikada korišćenu reč - 'sinergično'.

Sinergizam (grč. syn, ergon delo) - učenje o sadejstvu, učenje o slobodnom sadejctvu ljudi u težnji za svojim popravljanjem;
koordinirano dejstvo više sistema (tehničkih, organizacionih i sl.) u ostvarivanju zajedničkog cilja (grč.)

Dakle, SINERGIZAM - SINERGIČNO. Ali jeste dublet i takodje je ispravno reći i SINERGETSKI. Tol'ko.

Uzgred budi rečeno, u kući trenutno imam tri proizvoda, dva leka i jedna pasta za zube u čijim uputstvima za korišćenje se navodi 'sinegično dejstvo'.

Energija

pre 7 godina

@Tanja

Verujem da si strucnjak o sinergiji, ali opet si postavila sebe u svemu tako da tvoje predavanje otpalo u vodu. Ti ustvari treba dosta da citas i naucis o tome sto si htela komentarisati o Novaku. Novak je divna osoba i vrlo je covek prizemljen. Rekao bi za tebe : Uredu je.

znam da mi necete objaviti komentar

pre 7 godina

Pa sigurno da si evoluirao sad kad igras na turniru koji donosi milione, kad je trebalo na olimpijadi da branis boje drzave cvrc poraz i kmecanje u pretkolu... da su ti dali makar koju stotinu evra igrao bi ti...

zanimljivo

pre 7 godina

Da li Novak stvarno misli da su njegovi navijači toliko naivni da će povjerovati u njegovu priču da se tenisom u kojem se obrću ogromna finansijska sredstva on bavi iz čiste i velike ljubavi prema njemu.Ako je stvarno tako, zašto je onda u prvoj polovini godine izjavljivao da bi se teniseri trebali izboriti za veće novčane nagrade na turnirima.

Đole

pre 7 godina

Sinergija da, ali sinergično, hahahaha, pa to još nikad nije izrečeno.
(Sad hoće da bude i pametan, 9. septembar 2016 08:29)
Jednostavnom pretragom na guglu dobija se 8300 rezultata. Upravo tvoj komentar je primer kad se neko pravi pametan, a ispadne suprotno od pametan.

Valderama

pre 7 godina

Da budemo iskreni u profesionalnom tenisu , ako ste u vrhu naravno zaradjuje se ekstremno mnogo novca- i to najvise daje smisao svemu tome.Bas zbog tih nenormalnih nagrada je i medijska paznja ogromna , iako to ide jedno s'drugim. Naravno da je Novak toliko zaradio da mu novac nije prioritet, ali sam ubedjen kad bi se nagrade smanjile drasticno , popularnost bi naglo opala.

tnsfan

pre 7 godina

Ako je cilj izjave da sa sebe skine nepotrebni pritisak, onda je ovo dobra izjava. Velika je greska bila kada je na pocetku godine javno objavio da su mu ciljevi RG, OI i Sinsinati.

Najbolje bi bilo kada nista ne bi izjavljivao jer posle svake izjave slede napadi, objasnjavanja i izvinjenja.

Naravno da svi znaju sta je pravi cilj: 18 GS-ova, 310 nedelja kao No1 i masters slam, mada ne bi bilo lose i kada bi broj osvojenih mastersa 1000 podigao na barem 40.

monden

pre 7 godina

(ljudi su rasa idiota, 08. septembar 2016 16:58)

Svaka čast na komentaru.Artikulisao si stav koji delim sa tobom u potpunosti.Podsetio si me na jednog izvanrednog intelektualca, za kojeg nema mesta u mejnstrim medijima, u Srbiji.Jer, ne može, odnosno, ne sme da dođe na red.Njegovo ime je LJUBODRAG DUCI SIMONOVIĆ

zanimljivo

pre 7 godina

Da li Novak stvarno misli da su njegovi navijači toliko naivni da će povjerovati u njegovu priču da se tenisom u kojem se obrću ogromna finansijska sredstva on bavi iz čiste i velike ljubavi prema njemu.Ako je stvarno tako, zašto je onda u prvoj polovini godine izjavljivao da bi se teniseri trebali izboriti za veće novčane nagrade na turnirima.

bajbaj

pre 7 godina

hoće to od lupanja loptice 24 h/7d čovek postane znatno zreliji...;-)
više bi sazreo da si pio pivo na klupi sa ortacima!
ovako si simpa mašina za lovu...hodajući bankomat...kad to shvatiš, možda budeš čovek...

Profi Bot

pre 7 godina

Samo da pitam..Ima li Nolo svoje botove, i cime ih hrani ako nije tajna.! PA NORMALNO DA IMA! ALI IZABRANA EKIPA! RADE SE IQ TESTOVI, MASOVNI TRENINZI UDARANJA JAGODICAMA PO TASTATURI, BONTON, ITD, MA DE TE NE DAVIM SADA POMISLICES DA TE LOZIM. IZVINI, ZAMALO DA ZABORAVIM, ZA HRANU SI PITAO. NIJE TAJNA, CUDI ME DA NE ZNAS!? A STA TEBI DAJU BOTE? IZVALIO SAM TE NA KECA CIM ZA HRANU PITAS!!!

Loknica

pre 7 godina

Setaj, bre u Monte Carlo pa njima filozofiraj i evoluiraj do mile volje.
Blago Englezima. Oni ne mogu da citaju ove nebuloze. Ne razumeju nis'!

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Никада овако нешто не би изјавили Федерер или Надал, али то је некако разумљиво и не иде уз њих, јер су истински шампиони за разлику од Ђоковића који је током целе каријере имао више среће, него умећа и талента.

Tanja

pre 7 godina

Preterano prica, objasnjava... A ako si zaista toliko duhovno napredovao, onda znas Novace da se o tome ne prica. O tome se nw tupi na konferencijama za medije. Ne rasipa se energija. Ne lupeta se o sinergiji. Prva lekcija govori o cutanju o svom duhovnom napretku. Ti ni nju nisi naucio. Razovaravajuce. .

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

А неко има 88 титула... од тога чак 17 Грен слема, рачунајући и оних 5 узастопно освојених у Њујорку (2004 - 2008). Док неко други мање битан моли Бога да му противници испадну или предају меч, не би ли освојио тек трећу. Тц тц тц, е мој Ђоковићу. Добар си тенисер, не и човек. Најбољи тренутно, не и свих времена. Хауг!

ljudi su rasa idiota

pre 7 godina

Tenis je precenjen. Klasican primer koliko je lako manipulisati ljudima i ubediti ih da je vredno nesto sto nije, samo uz dobar marketing. Kazu "ali on se odricao". Cega se odricao, trenira ono sto najvise voli kao i svi koji treniraju. Ima ljudi koji imaju visestruko jace treninge za sportove koje niko ne vidi. Triatlon na primer, maraton, oni magarci sto se biju po ringovima... Za to vreme hirurzi spasavaju zivote, pesnici inspirisu ljude da menjaju planetu, naucnici nam svaki dan olaksavaju zivote, ucitelji podizu generacije, rudari i poljoprivrednici nam daju hranu i sirovine bez kojih bi umrli...nikog od njih nismo u stanju ni da vidimo, a kamoli cenimo... ali eto ljudi se loze na coveka koji zna da prebaci lopticu preko mreze na drugu stranu ocrtane livade, neki se kunu u njega, neki njegove pobede (ne i poraze) dozivljavaju kao svoje, prate sta jede i sa kime se druzi, neki bi ratovali zbog toga... Decko je za primer, nema price, ali samo teniser, zabavljac, veliko nista. Takvih ljudi za primer je svuda okolo. Koliko je ova civilizacija intelektualno i moralno osakacena gde su uspeli da ubede ljude da su tenis, fudbal, pevaljke i starlete nesto izuzetno vazno, a ono sto je zaista vazno ostaje potpuno neprimetno. Kada bi toliko paznje poklanjali onima kojima stvarno treba, bolesnoj majci ili ocu, invalidima, ugrozenima i nemocnima ili bar poklanjali divljenje onima koji stvarno doprinose necemu vrednom, ova civilizacija bi procvetala.

Piter

pre 7 godina

Nole jesi car, ali da ne foliraš, malo.Povreda, čega??? Nije ti stalo do pobede???Ako glatko osvojiš turnir, znači da nisi uopšte povređen i da si nsmerno ispso sa OI.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Док је некоме свеједно да ли ће победити или изгубити, да ли ће разочарати своје навијаче, неко други је рођен као победник, као најбољи свих времена, човек који живи за тенис и чак у 35-ој години, и даље игра најбољи тенис на АТП туру против много млађих играча.

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

А у чему је све? У поразима, можда? Наравно да ћеш да причаш како није све у победама, јер углавном побеђујеш. Видећемо какве ћеш изјаве да дајеш у блиској будућности кад те свако буде побеђивао у првим колима турнира. То би исто било као кад би мултимилијардер говорио сиротињи о томе како није све у новцу. Ха ха ха, и ха!

Последњи Мохиканац

pre 7 godina

Управо је изјавио да му тенис није најбитнија ствар у животу и према томе не бисте требали ишта више да очекујете од њега. Многи су разочарани, уплакани након његових пораза у великим мечевима, а њега очигледно није брига, па зашто би вама било стало до тога? Запитајте се мало, фанатици.

novica

pre 7 godina

Dobro si se setio da nije sve u sportskim pobedama.Kad óstaviš tenis, tek ćeš onda da shvatiš šta si sve propustio u životu.Od uspomena iz sporta ostaće ti samo "teniski lakat"i neka prevelika lova..

retro

pre 7 godina

Kako god,ali nisi osvojio ono najvaznije ,zlato u Riu jer si bio jedan od najozbiljnijih kandidata !
Shvatio bih da nisi bio u formi i da pre toga nisi redjao pobede.Iz kog razloga,najbolje ti znas ali greske u pripremama ne mogu da se dese broju 1 !
Mogao si da se odmoris i naspavas barem pre odlaska ako nista drugo.

Ogi BG

pre 7 godina

Koliko je pametan i elokventan ovaj momak. Stice se utisak da cega god bi se u zivotu uhvatio da bi bio vrhunski u tome. Neverovatno odmerene izjave!
Treba davati ovom coveku medijskog prostora, definitivno.... za razliku od nekih!!!

kzen

pre 7 godina

Kako se lako frjlate brojem osvojenih GS titula... ono sto osvoji ove i naredne godine je ono sa cim ce zavrsiti karijeru. GS titule nakon tridesete jako tesko dolaze...

Dule San Francisko

pre 7 godina

To su misli koje je imao i Buda... Samo nastavi da se uzdizes duhovno i sve granice ce nestati! Tenis si vec skoro doveo do savrsenstva! Bravo!

dzigi

pre 7 godina

Njega će žena,sa svojim filozofiranjem o svrsi zivota, pretvoriti u nekakvog našeg Dalaj lamu.Melji Novace jos koju godinu,dok mozes,mani se filozofije.

조선 민주주의 인민 공화국

pre 7 godina

Ако Новак успе да дефинише појам личност, ја ћу му саградити биоскоп!

znam da mi necete objaviti komentar

pre 7 godina

Pa sigurno da si evoluirao sad kad igras na turniru koji donosi milione, kad je trebalo na olimpijadi da branis boje drzave cvrc poraz i kmecanje u pretkolu... da su ti dali makar koju stotinu evra igrao bi ti...

$

pre 7 godina

Vidis dragi Novace, neuspeh tj. katastrofa na olimpijadi nije tvoj licni neuspeh kao sto kazes vec neuspeh drzave pod cijom si zastavom nastupao. Zato si taj neuspeh tako lako preboleo...

zlatiborac

pre 7 godina

Nole poceo si malo vise da filozofiras. Znamo mi da si bistar i pametan i to je neosporno. Nadasve si strasan teniser. Uskoro mozda i najbolji u istoriji

Mislite o tome

pre 7 godina

U Đokovićevim godinama Federer je imao osvojenih 16 GS-ova. Osvojio je još jednu sa 30 godina i kusur meseci... I to je bilo to. Novak je realan i sigurno već razmišlja kako će da se suoči sa padom koji sledi, jer kad si na vrhu jedini put vodi na dole.

Vanja

pre 7 godina

Vidim da se pojedinim komentatorima ne dopada shta je Novak izjavio, pa zakljuchujem, da bi im se dopalo da je rekao suprotno od onog shto je rekao. Evo, kako bi to izgledalo:

Ipak, suštinski mi je toliko presudno u životu da osvajam i da pobeđujem – ako izgubim ili ne ostvarim neki svoj cilj, kao što je npr. bilo u Riju, to je emotivno teško podneti, i ceo svet ce mi se raspasti ako se to dogodi“.

“Prošao sam kroz period evolucije kao ličnosti, ali ne postoje mnoge stvari koje su mi bitnije od pobede i poraza – jer mi pre svega, nije od ključnog značaja da uživam u sportu. Mnogo toga sam postigao, zahvalan sam na tome, ali nije mi bitno da i dalje gajim ljubav prema svakom momentu provedenom na terenu, niti da znam da postoji neki smisao u tome“.

"Ali stvarno ne volim bas tenis iako imam podršku svojih najbližih i to mi daje snagu. Takođe, ne mogu da pronadjem sebe i u drugim stvarima niti da ishta sinergično povezem sa tenisom, shto samom tenisu daje veći značaj“.

Nadam se da je sada kristalno jasno koliko zrelo i elokventno zuche njegove izjave.

dads

pre 7 godina

Nole svaka čast na svemu što si uradio ali daj malo pričaj o sportu, dosta je vise tih izjava i filozofije, zna se gdje je mjesto za taj sadržaj. Napred i osvoji US Open...

SrbiNY

pre 7 godina

I danas da se penzionises hvala ti na svemu. Prepoznaju Srbiju svuda u svetu. Najlepsa reklama koju iko moze da pozeli su nasi sportisti. Zaduzio si nas za narednih 1000 godina. Ps prosto mi je milina da se setam petom avenijom sa tvojim bilbordom od kilometra ��

Djole*

pre 7 godina

Buduci najbolji svih vremena, ljudina koja se ne radja vise, idol, motivator, genije, majstor, jedan jedini i neponovljivi - Novak Djokovic. Boze zdravlja i za koju godinu definitivno postaje GOAT! Covijek gromada u svakom smislu, srecan sam sto zivim u tvojoj eri sampione! Go Nole!

Iskander

pre 7 godina

U jednom danu intervju Vlade i Novaka, takve dve velicine. Nesto i pametno da se procita. Naravno, pozdrav za Saleta uvek je zadovojlstvo citati njegove tekstove.

Gmaz

pre 7 godina

Pa dobro, ljudi, zar niko od vas nije sazrevao kroz život, menjao se, menjao i prioritete...? Da li je stvarno Novak jedini koji koji je primetio da je mudriji sa 30 nego sa 15 godina? Na stranu kako dobro upotrebljava reket, ali da li je on stvarno toliki erudita i intelektualna gromada, i načitani mudrac da bi ikoga mogao da uči smislu života? Stvarno duboke misli... Za jednu estradnu zvezdu.

Jelena

pre 7 godina

Pošto vidim da svako ko napiše bilo šta osim hvalospeva Novaku dobija minuse i pogrdne reči, moram nešto da obrazložim. Novak mi je bio mnogo simpatičniji u prvom delu karijere nego sad. Mislim da se malo pogubio u silnoj slavi i novcu što i nije čudno. Nemam ništa protiv dečka, ali postoje teniseri koje više cenim i ne osećam se obaveznom da navijam za njega samo zato što je iz Srbije. Recimo, Federer i Nadal su ljudi koji imaju integritet, čvrste stavove iza kojih stoje i pritom ne vređaju nikoga. Novak nekad menja mišljenje kako vetar duva, menja stavove, previše je snishodljiv, hoće da se svima dopadne i ponekad deluje kao osoba bez kičme. I mislim da u svemu tome nije iskren. Ne volim takve karaktere i to me inače nervira i u životu. To je moj stav i niko nema pravo da me vređa i naziva kompleksašem i mrziteljem zato što ne navijam za nekog sportistu. Svako ima pravo da navija za koga hoće.

Offensive Rebound

pre 7 godina

Jos 3-4 godine vrhunskog tenisa, ako sad osvoji imace 13 grand slam titula, i u naredne 3 godine da osvoji minimum po 2 grand slama, stize do broja 19, a u medjuvremeju racunam sigurno 40+ masters turnira, po meni greatest of all the time, najbolji dokaz ce biti titule, pozdrav svima.

ford

pre 7 godina

Idemo Novace pa sta bude,sa postignutim do sada si bar mene,nebitnog pojedinca u vise navrata ucinio ponosnim sto smo iz iste zemlje!To kako zivim/prezivljavam je moja stvar i apsolutno me ne zanima misljenje drugih,za mene si lek za dusu!

GBG031

pre 7 godina

Ja lično smatram da ovaj stav (nije strašno izgubiti, nije sve u pobedama) je razlika između njegovih osvojenih GS i recimo 15-16 kojih bi već sada trebao da ima. Mada ko zna, možda je i ovaj pristup taj koji mu je doveo par najboljih sezona u istoriji tenisa...

Beobrad

pre 7 godina

Novak je kompletna licnost!
Ostvaren u svojoj profesiji, ostvaren kao suprug i otac!
Donece jos mnogo radosti i dobra i sad dok je aktivan teniser, a i posle igracke karijere.
Ziveo Novace!

papaja

pre 7 godina

@Tanja - Ne mogu da kazem da si daleko od istine ali da to sto neko prica o sebi tebe "razocarava" je meni neshvatljivo. Eto na tome bi ti mogla da poradis kao i Novak na tome da svoj spiritualni razvoj zadrzi za sebe.

Ipak, cak i kada pokazuje svoje mane, bolje je da nasa deca slusaju njegove izjave nego 90% ljudi koji se pojavljuju u medijima.

Sad hoće da bude i pametan

pre 7 godina

Mislim da mu žena ujutru dok se brije, zada jednu novu reč koju mora da savlada taj dan, pa onda vežba pred ogledalom. Šteta što mu neko nije objasnio kada da treba ih upotrebi da ne bi ispao još "pametniji". SINERGIČNO, EVOLUIRAO, HOLISTIČKI...

Sinergija da, ali sinergično, hahahaha, pa to još nikad nije izrečeno.

bajbaj

pre 7 godina

hoće to od lupanja loptice 24 h/7d čovek postane znatno zreliji...;-)
više bi sazreo da si pio pivo na klupi sa ortacima!
ovako si simpa mašina za lovu...hodajući bankomat...kad to shvatiš, možda budeš čovek...

Vera

pre 7 godina

Dobro,Nole,Gael jeste super i kao lik i kao tenisač,ali nema šanse da te itko pobijedi kada si ti fokusiran,motiviran i zdrav.U nedjelju slavimo 13 GS,sretno!

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@poslednji mohikanac daj umukni vise!!! Svaki Boziji dan na svaku vest pišeš nebuloze, širiš svoje frustracije i iznad svega nesnosno smaraš !!!

šta to beše mozak

pre 7 godina

(ljudi su rasa idiota, 8. septembar 2016 16:58)

E svaka Vam čast što ste ovo ovako lepo obrazložili. Novak ovde ima status nekog božanstva i ako kažeš bilo šta loše gledaju te kao da nisi normalan, kao da si oskrnavio nešto sveto a on je po meni neko ko radi u industriji zabave, isto kao pevač, glumac, čak i starleta, sve je to isti koš. Ajde što "moramo" da volimo njega nego nam ispiraju mozak sa njegovom zaludnom ženom, braćom, njihovim devojkama, kučićima(jedno se zove Tesla!), stric, otac itd. I svima njima moramo da se divimo, inače smo hejteri i mrzitelji.

Stojan

pre 7 godina

Mnogi pišu da će Endi do kraja godine prestići Novaka na ATP lestvici. Mnogi su govorili da će Rafa i Federer sigurno doći u finale USA OPEN 2016. Sad kad je ostao samo Novak od velike četvorke u igri, ja kažem IDEMO MAJSTORE!

zanimljivo

pre 7 godina

Da li Novak stvarno misli da su njegovi navijači toliko naivni da će povjerovati u njegovu priču da se tenisom u kojem se obrću ogromna finansijska sredstva on bavi iz čiste i velike ljubavi prema njemu.Ako je stvarno tako, zašto je onda u prvoj polovini godine izjavljivao da bi se teniseri trebali izboriti za veće novčane nagrade na turnirima.

Maja

pre 7 godina

Mnogo volim gledati tvoje mečeve i vatreni sam tvoj navijač. Ali što se tiče filozofiranja, možda ne bi bilo loše da malo smanjiš doživljaj. Ostavi to za uži krug svoje porodice, nama si malo dosadan. Sve manje pričaš o tenisu, ciljevima, željama, sportu. Mani se bre guruizma, pravoslavac si ti čoveče. Ili možda više nisi ?

Jabuka York

pre 7 godina

Super stav. Ako zeli dostignuti Federera u principu mora sada ovaj turnir pobediti i siguran sam da hoce! Ovog puta publika u finalu mozda cak vise na njegovoj strani.

zanimljivo

pre 7 godina

Da li Novak stvarno misli da su njegovi navijači toliko naivni da će povjerovati u njegovu priču da se tenisom u kojem se obrću ogromna finansijska sredstva on bavi iz čiste i velike ljubavi prema njemu.Ako je stvarno tako, zašto je onda u prvoj polovini godine izjavljivao da bi se teniseri trebali izboriti za veće novčane nagrade na turnirima.

das U-Boot

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota
Potpuno si omanuo temu, pogrešnoj se crkvi moliš. Novak priča o tome šta ga inspiriše da bude najbolji u nečemu, konkretno u njegovoj profesiji? I lepim primerom služi kao uzor mnogima, naročito klincima, kako se to postiže. Čovek propoveda uzoran način života. Ne bahati se, ne hvataš ga u silnim porocima, iživljavanju kojekakvom čemu se superstarovi skloni, živi jedan pa previše normalan život, 100% posvećen svom poslu i porodici. I kada se tako nešto iznese u javnost, tebi to smeta? I ti to porediš sa dotupvanim starletama, domaćim pevaljkama, osionim fudbalerima koji su ni krivi, niti dužni, počeli da zarađuj silne pare a da ne znaju zbog čega? Ubacuješ u kontekst doktore, u zemlji Srbiji? Doktori u Srbiji, kojim se postaje kastinskim pristupom, i kako on to svaki dan spasava živote? S kojim znanjem? Pesnici već dugo nikog ne inspirišu sem zaludne romantike, naučnici su nam pobegli iz zemlje, rudari su definitivno potcenjena kategorija (neka se izbore za bolje uslove) ali kopanje pod zemljom stvarno ne zahteva neko veliko znanje i škole, a i nije sada nešto čime možeš da inspirišeš ljude. I da, tenis je izuzetno fizički težak sport, veoma kompleksan pride, probaj uostalom da trčiš 4-5 km, u konstantnom sprintu, sa zategnutim mišićima, i da kao nešto mlatiš sa reketom, i da to pritom bude precizno? Još jednom, pogrešnoj se crkvi moliš, nemoj ljudima da otimaš sreću ako im je super da gotive Novaka.

nesabridges

pre 7 godina

Ovo je klasicno razmisljanje jednog od najboljih svih vremena. To je razlika izmedju dobrih (La Monf, Tsonga, Raonic, Berdih), boljih (Marej, Stan, Cilic, Delpo) i najboljih (Novak, Rodzer, Rafa). Danas svi treniraju maksimalno i imaju sve od udaraca sto je potrebno da bi bili najbolji. Ali mentalni sklop je ta ogromna razlika. I Berdih i Cilkan i Kirijos imaju sve udarce, to je cinjenica, ALI...

monden

pre 7 godina

(ljudi su rasa idiota, 08. septembar 2016 16:58)

Svaka čast na komentaru.Artikulisao si stav koji delim sa tobom u potpunosti.Podsetio si me na jednog izvanrednog intelektualca, za kojeg nema mesta u mejnstrim medijima, u Srbiji.Jer, ne može, odnosno, ne sme da dođe na red.Njegovo ime je LJUBODRAG DUCI SIMONOVIĆ

dragan

pre 7 godina

Moglo bi da se kaze - ovoliki broj negativnih komentara na racun Novaka, ocigldan dokaz da Srbiji nema spasa... Ipak, stvarnost je mnogo drugacija. Najveci deo nacije, siguran sam 99 odsto zna da postuje i ceni to sto je Novak uradio za Srbiju. Ljudi koliko nam je samo radosti doneo u ovim ludim vremenima, to ne bi valjalo zaboraviti.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota - "obožavam" ova populistcka izlaganja o rudarima, lekarima .... O izjednačavanju vrhunskih sportista i starleta... Nipodastavanju svega sto ne predstavlja jednu uranilovku gde smo svi jednaki i nedo Bog da se neko istakne... Covek je prvi na svetu i da bi to postao radio je na tome od svoje seste godine i da odrekao se gomile stvari i uz to nije ostao "glupi sportista" nego je naucio jezike, citao knjige, sticao znanja, usavršavao se....Pa kada je to tako lako "prebacivati lopticu na livadi" zasto danas ne pričamo o vama umesto o Novaki?!

Profi Bot

pre 7 godina

Samo da pitam..Ima li Nolo svoje botove, i cime ih hrani ako nije tajna.! PA NORMALNO DA IMA! ALI IZABRANA EKIPA! RADE SE IQ TESTOVI, MASOVNI TRENINZI UDARANJA JAGODICAMA PO TASTATURI, BONTON, ITD, MA DE TE NE DAVIM SADA POMISLICES DA TE LOZIM. IZVINI, ZAMALO DA ZABORAVIM, ZA HRANU SI PITAO. NIJE TAJNA, CUDI ME DA NE ZNAS!? A STA TEBI DAJU BOTE? IZVALIO SAM TE NA KECA CIM ZA HRANU PITAS!!!

Loknica

pre 7 godina

Setaj, bre u Monte Carlo pa njima filozofiraj i evoluiraj do mile volje.
Blago Englezima. Oni ne mogu da citaju ove nebuloze. Ne razumeju nis'!

guja

pre 7 godina

Naravno da nije, pogotovo ne kada imas petsto miliona na kontu. (Dule, 08. septembar 2016 17:41)

... e da Bog dâ, da ti imaš 1000 miliona na dva konta ... pa uživaj Dux ...

Đole

pre 7 godina

Sinergija da, ali sinergično, hahahaha, pa to još nikad nije izrečeno.
(Sad hoće da bude i pametan, 9. septembar 2016 08:29)
Jednostavnom pretragom na guglu dobija se 8300 rezultata. Upravo tvoj komentar je primer kad se neko pravi pametan, a ispadne suprotno od pametan.

Neko iz Banata

pre 7 godina

Covek priprema teren za penziju, u naredne 2-3god to ce se i desiti,nema vise motiva(a ako tu dodamo i ovo poslednje blacenje porodice po novinama),postoje i druge stvari u zivotu,a on ima kesa i pameti da se ostvari i u drugim oblastima,em ce se povuci u velikom stilu.Meni licno je on mnogo bolja licnost,nego teniser(konstantno tezi da unapredi sebe,a u tenisu je vec presao igricu,a cini mi se da vec trazi drugu).
Porodica-check
br 1,sva 4GS-check
znaci ostavio jos Sinsinati da ga koliko -toliko motivise.

objasni šta znači sinergično

pre 7 godina

@ (Đole, 9. septembar 2016 10:09)

hahahahahahahahahahaha

Pametnjakoviću,
Sinergija je imenica, a sinergetski je pridev (npr. sinergetski efekat). Reč SINERGIČNO - ne postoji, i to je samo Novakova izmišljotina koja samo pokazuje da ni on, ni ti, ne razumete ono o čemu pričate. Bolje malo konsultuj knjige a i engleski kad guglaš.

Marko iz Canade

pre 7 godina

Vama Srbima nisu potrebni neprijatelji vi to mozete i medjusobno da ratujete. Ne priznavati zasluge coveku koji je nacrtao mapu Srbije u svetu i koji je postovan u celom svetu izuzev u svojoj zemlji samo dokazujete koliko ste pali moralno. Balkan je ostao duboko u vama...

Energija

pre 7 godina

@Tanja

Verujem da si strucnjak o sinergiji, ali opet si postavila sebe u svemu tako da tvoje predavanje otpalo u vodu. Ti ustvari treba dosta da citas i naucis o tome sto si htela komentarisati o Novaku. Novak je divna osoba i vrlo je covek prizemljen. Rekao bi za tebe : Uredu je.

KRUNSKA

pre 7 godina

Nije me mrzelo... od 62 komentara na retko lepo i neobicno izlaganje NAJBOLJEG tenisera na svetu a na temu duhovnih vrednosti, 21 je pljuvacki (naravno, vezan za PARE, ljubomoru, trolovanje, komlekse,komplekse, komplekse...) . Kad cete uvesti poput nekih drugih sajtova autorizaciju, odnosno nemogucnost anonimnog predstavljanja komentatora, pa da se onda svi zajedno zabavimo, a ne samo trolcine..?

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@ljudi su rasa idiota - "obožavam" ova populistcka izlaganja o rudarima, lekarima .... O izjednačavanju sportista i starleta... Nipodastavanju svega sto ne predstavlja jednu uranilovku gde smo svi jednaki i nedo Bog da se neko istakne... Covek je prvi na svetu i da bi to postao radio je na tome od svoje seste godine i da odrekao se gomile stvari i uz to nije ostao "glupi sportista" nego je naucio jezike, citao knjige sticao znanja na tim silnim putovanjima ... Pa kada je to tako lako "prebacivati lopticu na livadi" zasto danas ne pričamo o vama umesto o Novaku?!

CATAPA

pre 7 godina

Jel vama normalno da momak od 29 godina ovo prica?
(laa, 8. septembar 2016 14:41)
Jel tebi normalno da čovek od 29 godina priča drugačije?

Igor

pre 7 godina

Izgubili smo detinju jednostavnost i sposobnost da se radujemo lepom. Ovo što je rekao je zrelo i lepo. Eto, iako je zabavljač, slavna ličnost koja se ne bavi naukom ili umetnošću ili tako nečim, zar nije dobro što priča ovo a nešto bezveze. Ima ljudi koji ga uzdižu preterano, u nekog poluboga. To je njihov problem. On je, naravno, samo čovek. Ali zar nije lepo da ovako razmišlja? Eto, toliko. :)

Mujo

pre 7 godina

finale: Djokovic -Nisikori
75 63 64 76 ? (Lazendic, 8. septembar 2016 21:36)

Da, da Lazendicu, finale US Opena se igra u četiri dobijena seta.

Vanja

pre 7 godina

@ (objasni šta znači sinergično, 9. septembar 2016 11:33)

Pa da objasnim, iako je jasno da se ova polemika ne vodi za ljubav gramatike i pravopisa nego radi osporavanja Novaka u stilu 'glup je i frlja se izrazima', ipak nije zgoreg da se rašščiste nedoumice vezane za famoznu, o tako čudnu i nikada korišćenu reč - 'sinergično'.

Sinergizam (grč. syn, ergon delo) - učenje o sadejstvu, učenje o slobodnom sadejctvu ljudi u težnji za svojim popravljanjem;
koordinirano dejstvo više sistema (tehničkih, organizacionih i sl.) u ostvarivanju zajedničkog cilja (grč.)

Dakle, SINERGIZAM - SINERGIČNO. Ali jeste dublet i takodje je ispravno reći i SINERGETSKI. Tol'ko.

Uzgred budi rečeno, u kući trenutno imam tri proizvoda, dva leka i jedna pasta za zube u čijim uputstvima za korišćenje se navodi 'sinegično dejstvo'.

Wong

pre 7 godina

Što god Nole govorio, istina je samo jedna - za njegov vanserijski talenat i njegove mogućnosti, sve ispod Pitovih 14 slemova je neuspjeh.
Inače, US OPEN je sad jako važan za njega. Da je Endi ostao do kraja ovdje, Nole ga ne bi morao osvojiti, imao bi izgovor, jer je ipak Endi jedan od elitnih igrača i trenutno je u sjajnoj formi. Ali Endijevim ispadanjem, sad tog izgovora nema, Nole sad više ratuje za obraz nego za titulu. Eventualnim gubitkom, Nole bi imao užasnih 2:5 u finalima ovog turnira, a još bi bilo gore da taj poraz uslijedi od Vavrinke, čime bi imao skor od 0:2 u slem finalima s njim.
Najrizičniji su ovakvi turniri, gdje se igra i za titulu i za obraz. Nadajmo se da Vavrinka neće proći, a da će Nole u finalu da unakazi protivnika, ko god to bio. Nole ulazi u tridesete godine, ne smije trpjeti puno uzastopnih poraza na velikim turnirima, jer to može uticati na njegovu mentalnu stabilnost i nametnuti mu stav da tridesetogodišnjaci nemaju "pravo" da osvajaju puno trofeja. Ako Nole ostane "mentalno mlad", on može još dugo da igra. Ali ako sebe na mentalnom planu uvjeri da je igrač kad uđe u 30-u "mator", može upasti u ogromne probleme.
Zato, dosta je filozofiranja, Novače, hoću u ponedeljak da vidim trofej u tvojim rukama!

Valderama

pre 7 godina

Da budemo iskreni u profesionalnom tenisu , ako ste u vrhu naravno zaradjuje se ekstremno mnogo novca- i to najvise daje smisao svemu tome.Bas zbog tih nenormalnih nagrada je i medijska paznja ogromna , iako to ide jedno s'drugim. Naravno da je Novak toliko zaradio da mu novac nije prioritet, ali sam ubedjen kad bi se nagrade smanjile drasticno , popularnost bi naglo opala.

ma, šta reče?

pre 7 godina

Joooj sjašite više sa porezom, 98% vas bi dupe prodalo za 10. deo osvojenog, ponavljam OSVOJENOG novca (dakle, niko mu nije poklonio ništa). Pobegli bi na Madagaskar ako treba da sačuvate sve to… Smeta vam Novak, ali ne smeta vam Vuki koji vam uzima od crkavice, još usput otvoreno za* *ava… tako i treba dok je ovaca neće falit' vune.

tnsfan

pre 7 godina

Ako je cilj izjave da sa sebe skine nepotrebni pritisak, onda je ovo dobra izjava. Velika je greska bila kada je na pocetku godine javno objavio da su mu ciljevi RG, OI i Sinsinati.

Najbolje bi bilo kada nista ne bi izjavljivao jer posle svake izjave slede napadi, objasnjavanja i izvinjenja.

Naravno da svi znaju sta je pravi cilj: 18 GS-ova, 310 nedelja kao No1 i masters slam, mada ne bi bilo lose i kada bi broj osvojenih mastersa 1000 podigao na barem 40.