- Komentari -
  1. Ma za ovu pobedu je zasluzan Beker on mu je odredio taktiku da mu servira u telo i ovaj nije mogao puno da izlazi na mrezu !!
     (Dragan, 14. septembar 2015 12:31)

    # Link komentara

  2. Da prekinete sa tradicijom docekivanja Noleta u BGu po osvajanjima GS.
    Bankrot ce vas strefi! :D
    (Swedenonline, 14. septembar 2015 05:53)

    # Link komentara

  3. Ko je favorit sada?
    (Дража, 14. septembar 2015 05:01)

    # Link komentara

  4. NY, Manhattan waiting 18. GS !!!!Come on baby, come on !!!!!!!
    Down Dzole
     (Helloguys, 14. septembar 2015 00:20)

    # Link komentara

  5. Mare,NS, 13. septembar 2015 21:20)


    Novak od Federera u tri seta nije izgubio od Wimbledon2012.
    (JA, 13. septembar 2015 21:49)


    Bilo je 3-1 ne 3-0.
     (Nebojša, 13. septembar 2015 23:48)

    # Link komentara

  6. Servis, ritern...to ako radi Rodja nema sta da trazi...puno ce zavisiti od toga...
    (anica, 13. septembar 2015 22:05)

    # Link komentara

  7. uvek uz Noleta!Dosao je do finala u scakog finala u ovoj sezoni,malo li je?To sto mi zelimo je sasvim normalno,da pobedi,da uzme svoj deseti Gren slem.Ali je normalno i zaliti ako se to ne dogodi.To svakako ne znaci da bilo ko ogranicenih shvatanja,sebi dozvoli slobodu da Noleta vredja i omalovazava.Nole je kao sportista velik,jako velik svetskih razmera,da sportski duh mora da nadvlada ponizavajuce reci,Bilo da se radi o Noletovim fanovima ili Rodzerovim.Zelimo dobar mec,a ako neko to moze da nam pruzi to su Nole i Rodzer.Noletu zelim pobedu,zelim mu sirok osmeh,radost i sve sto ide uz titulu!
    (Melenci, 13. septembar 2015 21:59)

    # Link komentara

  8. (Mare,NS, 13. septembar 2015 21:20)


    Novak od Federera u tri seta nije izgubio od Wimbledon2012.
     (JA, 13. septembar 2015 21:49)

    # Link komentara

  9. Ko pobedi prvi set on je pobednik.
    (prizrenac, 13. septembar 2015 21:48)

    # Link komentara

  10. Po mom misljenju ipak je Federer favorit,bolje je igrao u dosadasnjem delu turnira,nije izgubio niti jedan set.Novak poslednjih mesec dana igra uz dosta oscilacija.Ne treba zaboraviti ni cinjenicu da ce 95% publike navijati za Federera,sto ce sigruno odmoci Novaku.Naravno da bih voleo da Djokovic pobedi nadobudnog Federera,ali bice tesko.
    (Marko, 13. septembar 2015 21:37)

    # Link komentara

  11. Najkljucniji faktor je onaj tko ce dobiti poslednji poen.
    (ssaesiw, 13. septembar 2015 21:35)

    # Link komentara

  12. Ako Nole ide na pobedu od 3:2 verovatno će izgubiti, ako krene na pobedu od 3:0, verovatno će pobediti.
     (SEXaS, 13. septembar 2015 21:30)

    # Link komentara

  13. Ja ne gledam,tako ce no biti lakse...
     (Viki, 13. septembar 2015 21:30)

    # Link komentara

  14. Pobjediće Nole Federera u 4,5 setova.
     (napred nole, 13. septembar 2015 21:24)

    # Link komentara

  15. Jos pola sata. Haos...
    (anica, 13. septembar 2015 21:23)

    # Link komentara

  16. federer izgleda mocno,prosirio je arsenal ,Novak tu ima male sanse ...
    Svajcarac sigurnom igrom osvaja ...posluzavnik,,,ccc...
    (SASA, 13. septembar 2015 21:20)

    # Link komentara

  17. Sad se vec priblizava mec,pa jedan komentar `na brzaka`!

    Novakov skor na GS turnirima ove godine je 26:1!

    Moze li krace ili mislite li o tome,pre nego sto nesto napisete?
    (Mare,NS, 13. septembar 2015 21:20)

    # Link komentara

  18. Jedno je sigurno, biće izuzetno izuzetno teško Noletu u ovom finalu! Rođa je više nego nabrijan i izuzetno motivisan a uz to igra kao da ima 24 a ne 34 godine, prosto leti po terenu, što, uz njegovu tenisku magiju jednog vrhunskog majstora, magiju sa kojom je rođen, od njega čini više nego neugodnog protivnika Noletu u ovom finalu! Finale Wimbledona i poprilično lagana pobeda Noleta nad Rođom se sada neće ponoviti, to je sigurno, a nama Noletovim navijačima ostaje da se nadamo da će Nole pružiti svoj maksimum maksimuma i onda možda i pobediti! Ali Rođa se i te kako i te kako pita u ovom finalu i mislim da od toga zavisi ishod meča i kome će pripasti tutula na US Openu
    (Ivan, 13. septembar 2015 21:17)

    # Link komentara

  19. Teško, voleo bih da Nole osvoji, ali Fedrer igra kao lud...kad bi mu stao servis bilo bi super...ali kako je došao do finala i kako je "razbijao" protivnike, kapa dole...Neka samo bude Novakova noć.
     (Milan Djordjevic, 13. septembar 2015 21:17)

    # Link komentara

  20. Ako obojica budu na nivou iz polufinala, ici ce u 5 setova i moze da ode na bilo koju stranu, iako mislim da bi Novak bio u prednosti tada zbog godina/fizicke izdrzljivosti. Ukoliko jedan popusti, onaj drugi ce ga "razbiti"...
    Sve u svemu, ulog je ogroman i veci od same GS titule. Ako Djokovic dobije, potvrdjuje domnaciju u poslednjih 5 godina i tesko da ce ga Federer ikada vise pobediti u zavrsnicama slemova. Ako Federer pobedi, otklanja sve sumnje koje GOAT i duplira broj GS titula u odnosu na Djokovica. Enough said.
     (terza, 13. septembar 2015 21:15)

    # Link komentara

  21. Ja ništa ne mislim , ja navijam za Novaka..
     (HR, 13. septembar 2015 21:14)

    # Link komentara

  22. Ako Nole natera Rodžera da trči, ima velike šanse. Samo da ga ne hrani plitkim loptama po sredini terena, onda Rođa jede malu decu. Servis i ritern su klasika, nema meča u kojem nisu bitni ako su igrači izjednačeni.
    (Stanimir Branimir, 13. septembar 2015 21:11)

    # Link komentara

  23. Ja ne vidim način na koji bi Nole mogao i do jednog jedinog gema da dođe u ovom finalu, toliko dobro i nepobedivo igra Federer!
    (Trajektant, 13. septembar 2015 21:07)

    # Link komentara

  24. Novak dobija, video sam. Predvidjam buducnost, mozete da mi se javite tm povodom
    (saban, 13. septembar 2015 20:59)

    # Link komentara

  25. Jos sat vremena... trese me trema.... NARED NOLE!!!
    (anica, 13. septembar 2015 20:57)

    # Link komentara

  26. Evo svi smo za Dokovica .....
     (Pozdrav iz HR, 13. septembar 2015 20:55)

    # Link komentara

  27. Zamolio bih nekog da napise Link za gledanje preko interneta... Hvala!
    I napred Nole !!!
     (nk, 13. septembar 2015 20:52)

    # Link komentara

  28. Sve ce se znati posle prvog seta. Federer dugo nije igrao 5 setova i njegovo telo nece dobro reagovati na 5 setova protiv Novaka. Ako Novak dobije 1. set to je kraj za Federera. Ako dobije Federer ali tesno, dajem opet prednost Novakovu pobedu. Ako Federer glatko dobije prvi set, pobedice ali to je najmanje verovatno.
    (Goran, 13. septembar 2015 20:46)

    # Link komentara

  29. Ajmo Nole! Srecno sokole.
     (charlotte sometimes, 13. septembar 2015 20:43)

    # Link komentara

  30. Vise od igre!!!
    (Sima Sipa, 13. septembar 2015 20:23)

    # Link komentara

  31. Ne mogu da iscekam mec! Ajmo Nole legendo!!!
     (mislim, 13. septembar 2015 20:18)

    # Link komentara

  32. Mislim da ce biti 1:3 za Noleta, gubi prvi i dobija zadnja 3, SA SRECOM LEGENDO!!!!
    (Danac, 13. septembar 2015 20:16)

    # Link komentara

  33. Razvaliće Nole tog manekena ( penzosa ). Poslaće ga u istoriju EXPRESNO. I ONDA ĆE CEO SVET ZNATI DA JE R.F. DVOJKA. Uživajte.
     (mix, 13. septembar 2015 20:15)

    # Link komentara

  34. Srce kuca kao nikada pre. Jos sat i po. Idemo Nole!9
    (anica, 13. septembar 2015 20:10)

    # Link komentara

  35. Veceras ce mo videti koja je razlika izmedzu Noleta i tenisera koje RF ,,olako''pobedzuje,logicki je da ce biti Novaku jako tesko i neizvesno,ali logicniji je poraz Federera,vreme je da ga neko posalje u penziju,jer nije logicki da ce sunce u zalasku vise grijati nocu...
    (Logika, 13. septembar 2015 20:09)

    # Link komentara

  36. Ma kakvi faktori??? Svaki znalac tenisa zna da će Federer da se prošeta večeras tlom Njujorka!
     (Bog, 13. septembar 2015 20:01)

    # Link komentara

  37. Roger 6 7 3 6 … Novak4 5 6 3
    (oli, 13. septembar 2015 19:55)

    # Link komentara

  38. I jos kad bi neko objasnio Novakovim navijacima da izvikivanjem njegovog imena, u trenutku kaf se sprema na servis, najvise bas njemu smetaju...
     (biti normalan, 13. septembar 2015 19:48)

    # Link komentara

  39. Kljucni faktor kod Federara servis da ga posluzi , bekend da ga posluzi i ritern ...
    Nole takodje servis , ritern kao do sada je ok , bolji izlazak na mrezi i ofanzivnija igra
     (Vladislav, 13. septembar 2015 19:44)

    # Link komentara

  40. Vidim da svi pišu neke savete kako Novak treba da odigra smireno i strpljivo i da čeka 5. set da se Federer umori, ali zašto ste tako sigurni da će tom igrom uopšte uzeti 2 seta?

    Po meni, all out attack, kao protiv Nadala na RG, kao da je poslednji meč u karijeri, gas do daske i gadjaj vinere čim možeš. To je odgovor na ono istrčavanje i na agresivnog protivnika - da on nema kad da bude agresivan ako mora da se brani. Bolje dupla greška nego pasing u mrežu zbog SABR! Servis u telo, oštre dijagonale u razmeni i nikako lob, samo paralele i samo jako.

    Mislim da i Federer očekuje pasivnog Novaka koji ide na maratonski meč, eto taktike za iznenadjenje. Konačno, ako Novak 3 seta bude promašivao vinere u kontinuitetu, onda i ne treba da pobedi.

    Pogledajte današnju košarku, 3 četvrtine ne možemo ništa da pogodimo, 5 minuta je krenuo šut i dovoljno da se sve reši, tako je i ovde - vrhunski igrači ne mogu 3 seta sve da pogadjaju, ali ne mogu ni sva tri seta sve da promaše!

    Odužih, ali uhvatila nervoza, zato, samo hrabro i u napad, Novače!
     (mickreyrs, 13. septembar 2015 19:31)

    # Link komentara

  41. Da ga Nole iznervira svojom dobrom igrom.Igrom na bekhend.
     (N. 1, 13. septembar 2015 19:28)

    # Link komentara

  42. Oljuštiće ga Federer kao krastavac
    (L XL XXL, 13. septembar 2015 19:19)

    # Link komentara

  43. Federer 3:0. Nijedan iskreni navijač Partizana neće navijati za Đokovića.
     (BrankoPFC, 13. septembar 2015 19:15)

    # Link komentara

  44. Po meni je ključ da Novak otegne meč maksimalno. Rodžer je i u najboljim godinama gubio kondiciju u dugim mečevima (kad je izgubio od Delpa u finalu ovog turnira, imao je 28 god., dakle nije bio "mator"), a sad kad je zakoračio u 35-u godinu života, još je veća opasnost za njega da će ostati bez kondicije ako dugo igra.
    Rodžer je prije svega igrač koji pobjeđuje protivnike fantastičnom tehnikom. On nikad nije bio fizički snažan, a pogotovo ne kondiciono. Ali on iskoristi prvi nalet, prvih 90 minuta, i tako pobijedi većinu protivnika.
    Znači u čemu je ključ? Kao što rekoh, u tome da Novak maksimalno otegne prva dva seta. Ne mora ih osvojiti, ali ih može žestoko oteći, tako da Rodžer, čak i u slučaju da povede sa 2:0, u trećem setu bude potpuno iznuren. Prvih sat i po su najkritičniji, Rodžer će gledati da "ekspresno" privede meč kraju, a to mu Novak ne smije dopustiti. Dakle, bitno je odbiti Federerov prvi nalet, tj. prvih 90 minuta, jer je Federer igrač tehnike, a ne igrač sile.
    Budimo realni, stvari ovako stoje-ako Rodžer ne pobijedi 3:0 na osnovu prvih 90 minuta dobre forme, Novak ga definitivno dobija. Ako se meč otegne na 2-3 sata, to je ogromni minus za Rodžera i ogromna prilika za Novaka.
    Da se ne lažemo, postoji i opasnost da danas Rodžera krene luda sreća kao Vavrinku u finalu RG-a. Ako se to desi, a molim Boga da se ne desi, jebiga, to je onda viša sila, Novak ne bi bio kriv za to. Novak je kriv samo ako ne pruži sve od sebe i bude igrao bezvoljno.
    (Wong, 13. septembar 2015 19:14)

    # Link komentara

  45. Najviše volim tenis koji igra Feđa, naravno.Međutim, mislim da će njegova nadobudnost i publika, koja će u ogromnoj većini biti na njegovoj strani, probuditi zver u Novaku.Biće to još jedna epizoda iz serijala o teniskom ROKI-ju, sa puno uzbuđenja i emotivnog naboja.
     (monden, 13. septembar 2015 19:14)

    # Link komentara

  46. Wawrinka je lepo objasnio da svi znaju da ce svuda navijati za Federera,na svakom turniru vise nego i za nekog ko dolazi iz zemlje gde se turnir igra,tako da su navikli i nesmeta im i covek je potpuno u pravu,tako da to sto je publika na strani Rodje,Novaka odavno ne dotice,osim kad je neko toliko nekulturan pa dobacuje u toku poena,pa je posle Novak kriv sto psuje i nervira se.
     (mix, 13. septembar 2015 19:04)

    # Link komentara

  47. Jednom davno,jos na pocetku svoje blistave karijere,dok je Federer zario i palio svetskim tenisom,jedan tada jos decak je izasao i rekao:Ja ne izlazim na teren da namucim Federera,ja izlazim da ga pobedim.Ostalo je istorija.
     (milan nis, 13. septembar 2015 18:58)

    # Link komentara

  48. Djokovic 7 5 6 6
    Federer 6 7 4 3
    IDEMO NOLE DO 10 Gren Slem
     (Red Skull, 13. septembar 2015 18:55)

    # Link komentara

  49. Nema nikakve konkurencije za njih...realno....dosli su do finala igrajuci 60% od svojih mogucnosti.
     (sklek, 13. septembar 2015 18:49)

    # Link komentara

  50. Ne brinite, čitao sam sutrašnje novine.
    (nije ja , ja je., 13. septembar 2015 18:44)

    # Link komentara

  51. Novak 3 7 7 6
    Roger 6 6 5 2
     (Kowalski, 13. septembar 2015 18:41)

    # Link komentara

  52. idemo Noleeeeee . .nego sta!!!
     (zvezdana,podgorica, 13. septembar 2015 18:38)

    # Link komentara

  53. Zgazit ce ga Fedex!!!
    (Jasenko, 13. septembar 2015 18:36)

    # Link komentara

  54. Nadal vodi protiv rogera 23-10. 13 pobeda vise nad GOAT-om. Nesto tu ne stima. Ako si GOAT onda i na sljaci budi GOAT. Tako da te floskule ne piju vodu. A nole je mladji 6 godina, rafa 5. Pitanje GOAT-a je uvek otvoreno. Mozda nole bude GOAT. Ma samo nek nocas dobije pa i nek ne bude.
     (pribil, 13. septembar 2015 18:34)

    # Link komentara

  55. Nadam se da ce Novak pobediti, ima teskog protivnika i ceo stadion protiv sebe.
    (anon, 13. septembar 2015 18:24)

    # Link komentara

  56. Presudice bolja realizacija brejk lopti i osvojeni poeni sa bezlajna.Federer i kada je dobijao Djokovica u proslosti sa nekom slicnom igrom kao sada( deluje nepobedivo) Djokovic je imao svoje sanse ali ih nije koristio.Djokovic mora biti u fokusu od zagrevanja pa sve do poslednjeg poena.Mora da uzima vecinu poena kada se " razvije" igra i to je to.Da li je fizicki spreman za to- ne znam.Kada je fizicki delovao bolje od Zeke,uglavnom ga je pobedjivao.U suprotnom ce biti lakih 3:0 za Rodju!
    Medjutim i ako ne pobedi,nece biti smak sveta.Do sada je ovo bila fantasticna sezona i kapa dole Djokovicu.Zelim mu puno zdravlja i bice jos velikih pobeda!
    (Veljko Marinkovic, 13. septembar 2015 18:17)

    # Link komentara

  57. Volimo te Nole...
    (Mica, 13. septembar 2015 18:16)

    # Link komentara

  58. Ideeeemo Nole!Nek danas bude savršen dan za Srbiju.Košarkaši su započeli,ti završi.
    (Nenad, 13. septembar 2015 18:15)

    # Link komentara

  59. A za sve ove Srbe kojima je preci 18. federerov GS od jubilarnog 10 . Novakovog, stvarno nemam reci... 
    U stvari, vi ste za posmatranje bre!
    (Deki, 13. septembar 2015 16:18)

    43. 25

    Slazem se Deki,koji to Srbin,a trenutno ovde vise od 50% ne zeli 10. jubilarnu,los smo dakle narod,vecinom.Novace,najveci srpski sine,gazi veceras.
     (JA, 13. septembar 2015 18:15)

    # Link komentara

  60. Sve preko 3 seta ide Novaku na vodenicu!
    Tesko Federer moze nesto u 5 setova!
    (Beobrad, 13. septembar 2015 18:08)

    # Link komentara

  61. Niste ni svesni kako će brzo da pukne večeras.
    (560e na RF, 13. septembar 2015 17:56)

    # Link komentara

  62. ako fedex bude na svom nivou djoko nema sta da trazi, ali u finalu je sve moguce, federer je apsolutni favorit ali.....
     (ogac, 13. septembar 2015 17:54)

    # Link komentara

  63. 'Beš publiku koja ne navija za Noleta!
    (Mr Monty, 13. septembar 2015 17:46)

    # Link komentara

  64. Mišljenja sam da što meč duže bude trajao, Novaku rastu šanse iz prostog razloga zato što Rodžer ima 34 godine i ne može toliko da trči i trpi duge razmene. Verujem da će Rođa pokušavati maskimalno da skraćuje poene, ali bude li Novak dobio prvi set, mislim da je odradio više od pola posla iako se igra na tri dobijena.

    U svakom slučaju, videli ste kako su stvari stajale na poslednja dva Vimbldona - 2014. se otišlo u 5. set zbog Novakovog neshvatljivog pada u igri kojim je vratio Ruđu u život, a 2015. je sve bilo "čisto" i 3:1 za Novaka. Podsetio bih vas da je i na tom Vimbldonu 2015. Federer igrao nevervatno dobro i to na najbržoj, njegovoj omiljenoj podlozi i - izgubio.

    Poenta cele ove moje "žvake" je da mislim da Federer više ne može Đokovića da dobije u meču na 3. dobijena seta, pogotovo ako Novak uzme neki od setova. Ako Rođa ne pobedu u 3 seta, šanse mu drastično opadaju.
    (Adam Jensen, 13. septembar 2015 17:46)

    # Link komentara

  65. Ajmo srpski sine, Delije Čikago...
     (Saša, 13. septembar 2015 17:42)

    # Link komentara

  66. Meni je smešno sa kim je Djoković igrao do finala ,sve pacijent do pacijenta od Dutre Silve pa sve do bagavog Čilića , Nadal Berdih Wawrinka Conga Isner Gaske nikoga od njih zakačio nije a samo se kuka o žrebu ,uopšte ne zaslužuje da osvoji Us open ja navijam za Rogera
    (Cecina ćerka, 13. septembar 2015 17:36)

    # Link komentara

  67. go rogerr jos samo taj jedan grend slam za istorijuu!
     (james, 13. septembar 2015 17:12)

    # Link komentara

  68. Ovde je izgleda vecina tzv. strucnjaka koji znaju ne samo taktiku vec i krajnji rezultat meca u gem kako za jednog, tako i za drugog, i to unapred. Odgledacu mec, pa kada se zavrsi onda cu nesto konkretnije da kazem o ovom mecu. Inace, navijam da bude najbolje finale GS ove godine, pa zasto da ne i u 5 setova.
    (mister x, 13. septembar 2015 17:03)

    # Link komentara

  69. idemo Nole!
     (krsman, 13. septembar 2015 16:51)

    # Link komentara

  70. Kod nas zlo ide jedno za drugim,a isti slucaj je sa dobrim stvarima...:) Tom logikom,ako uzmemo u obzir kosarku i danasnju pobjedu nad Finskom,vjerujem da ce biti napeto ali da ce Djokovic na kraju pobijediti ;) Inace super je sto se sacuvao teskih i iscrpljujucih meceva,i odmoran ulazi u finale.Ja znam da ce osvojiti,dugo vremena mi se na pomen Novakovih GS titula po glavi mota komb 5-3-2 :) I to mnogo prije US opena...
     (rejnald, 13. septembar 2015 16:51)

    # Link komentara

  71. Jedva cekam da mec pocne kao i ti Nole. Srecno!!!
    (Lazna Anica 3, 13. septembar 2015 16:47)

    # Link komentara

  72. Federer, Mats Vilander, onda ova kako se ono zove Brbara sa helankama, pa onda neka Trejsi Ostin i tako te osobe su se napalile kao mladi majmuni i misle da je Feda kadar da pobedi Noleta.
    Ljudi moji Nole je u formi u kakvoj samo ostali sanjaju da budu. To je pokazao na ovom turniru. Razbija kako hoće i na koji način hoće. Niko mu ništa ne može, a to se posebno odnosi na Fedu, koji misli da ima igru, kao što je izjavio njegov zemota Vava, zvani Ru Stanislas.
    Inače Radovane, mnogo s...š.
    (Aca Znalac, 13. septembar 2015 16:45)

    # Link komentara

  73. večeras Rođa pobeđuje samo u slučaju da Nole udari glavom od sudijske stepenice i padne u nesvest
     (Mirko Kojotovski, 13. septembar 2015 16:34)

    # Link komentara

  74. Ceo dan ne mogu da jedem. Ubi me trema.

    P.S. baka mi je rekla da Nole pobedjuje veceras.
    (anica, 13. septembar 2015 16:29)

    # Link komentara

  75. Razbice ga Federer, 6-3; 6-1; 6-0; GAZENJE!!! Napred Rodzer!!!!
    (!!!, 13. septembar 2015 16:27)

    # Link komentara

  76. Ajmo ovako
    Nole 7 6 4 6
    Federer 5 4 6 3
     (sve je to laz, 13. septembar 2015 16:24)

    # Link komentara

  77. Novakov ritern i Federerov servis.

    A za sve ove Srbe kojima je preci 18. federerov GS od jubilarnog 10 . Novakovog, stvarno nemam reci...
    U stvari, vi ste za posmatranje bre!
    (Deki, 13. septembar 2015 16:18)

    # Link komentara

  78. Srbija gazi u kosarci Novak u tenisu, najveca smo sportska sila na svetu!
    (srbija, 13. septembar 2015 16:15)

    # Link komentara

  79. Mnogi opet pisu da ako RF ne osvoji ovaj GS, nece nijedan vise.... po mom misljenju lupetaju.
    Ali niko ne razmislja u suprotnom pravcu... sta ako ga osvoji!? Ako dobije to ogromno samopouzdanje? Onda me ne bi iznenadilo da osvoji jos neki. Po igri svakako moze, jos samo samopouzdanje da vrati.
    Veoma veoma vazan mec.
    (ja, 13. septembar 2015 16:15)

    # Link komentara

  80. Slomi ga Noleee
    (Vica, 13. septembar 2015 16:13)

    # Link komentara

  81. Slomi ga Noleee
    (Vica, 13. septembar 2015 16:13)

    # Link komentara

  82. Zavisi od toga sta piju,to jest ko ce biti izdrzljiviji,manje umoran.Doping je čudo,a najk vele čudo.
     (ss, 13. septembar 2015 16:13)

    # Link komentara

  83. Novace,

    Nisam tvoj trener ali da jesam dao bih ti ovaj savet: ako zelis pobijediti, ne smijes izgubiti!
    (AlexP, 13. septembar 2015 16:12)

    # Link komentara

  84. Kljucan faktor je da ce Federer da dozivi sudbinu dva posljednja Wimbledona,koliko god vaskoliki zapad i manjina domacih crva krstenih kao hejteri prizeljkivali drugaciji ishod.Ajde Djokaro,razbucaj ih sve svojim riternom,pa da se radujemo !!!
     (macak u cizmama, 13. septembar 2015 16:12)

    # Link komentara

  85. @Igor Novkovic
    Ali koliko samo tvrdoglavo vi Nadalovci pokusavate da ubedite sve da bi ovakav Nadal pobedio Federera. Hocete da ispadne da je Nadal najbolji, pa ako npr. Rodzer nocas pobedi Novaka da vi pricate kako bi Nadal osvojio...
    Lupetanje. Taj Nadal je proslost. Nikada nije bio bolji od Federera, skor je nabijao na sljaci i onda kada je RF imao zdravstvenih problema, dakle 2008 i 2013. U te 2 sezone Nadal je zabelezio po 5 pobeda nad njim. A sada kada je on nikakav, nema ga nigde da se sastane sa Rodzerom.
    Neka mu ga skor, Federer ima titule a Nadal bolji medjusobni skor, pa ti vidi sta je vaznije.
    (., 13. septembar 2015 16:10)

    # Link komentara

  86. Novak prije svega treba da igra pametno i hladne glave. Imajući u vidu da se igra na 3 dobijena seta, Novak bi trebalo da pokuša da što više izmori Federera slanjem dubokih lopti naizmjenično i na forhend i na bekhend, makar ta taktika i ne donosila rezultat odmah. Naravno, ne forsirati vinere po svaku cijenu - igrati na sigurno. Na kraju, više benefita će Noletu na duže staze donijeti duži poen sa više 'miksanja' i trčanja nego efektan viner uz veliku dozu rizika.
     (dera petlic, 13. septembar 2015 16:02)

    # Link komentara

  87. da ga udalji sa osnovne linije i da razmene budu sto duze!Da umrtvi igru!Nasem Noletu zelim pobedu od sveg srca,idemo Nole!
    (Melenci, 13. septembar 2015 15:54)

    # Link komentara

  88. Dylan Dog@

    Sve je to vec odavno ispricano, strucnjak. Imas nesto novo? Ako ne, prestani da smaras vise, covece.
     (Mikii, 13. septembar 2015 15:45)

    # Link komentara

  89. 7:6 4:6 6:4 6:3 za noleta
    (zika, 13. septembar 2015 15:40)

    # Link komentara

  90. Ja ne brinem za rezultat. Prva dva finala Nole je izgubio, trece je dobio. Cetvrto i peto je izgubio. Nastaviti niz...
    (Statistika, 13. septembar 2015 15:37)

    # Link komentara

  91. Sasa Ozmo!
    Ne svidja mi se naslov. U tenisu postoji jedna hijerarhija koju treba postovati i koja znaci teniserima, izmedju ostalih i ta da nizerangirani na atp listi ide na viserangiranog, nikako ovako kako stoji u naslovu.
    Istina Rodzer jeste institucija i Novak je, ali mora se priznati ipak manja i ako je to cinjenica ATP i ITF nigde u zvanicnim objavama i obracanjima to nece narusiti, osim na Vimbldonu i u nekim stvarima, poput pitanja ko izlazi prvi na teren, kod njih to nije striktno, dok na svim ostalim turnirima uvek prvi izlazi nizerangirani teniser.
    E zato, malo mi je krivo kad vidim da se o tome ne vodi racuna, bar kad je nas teniser u pitanju, skoro pa bih voleo da je razlog ovakvim greskama teniska nepismenost, ima i nje sigurno, ali i doze respekta prema liku i delu doticnog, koji se da ustanoviti da postoji kod autora naslova, s obzirom na karakter greske.

    Sto se tice finala, ne da je tesko proceniti ko ce osvojiti titulu, vec je to nemoguce uciniti, verujem i da kladionice ukoliko nekome daju prednost, da je ona minimalna. Rodzer jeste pomalo uterao strah svojim supernapadackim stilom, on zaista igra kao nikad, medjutim mene to i raduje, jer protiv takvog Rodzera za koga kazu da je najbolji svih vremena, Novak ima gotovo izjednacen skor pobeda i poraza, dok je poslednjih godina i u drsticnom plusu. Zahvaljujuci tome rezultati koje je Novak postigao dobijaju velikun tezinu i vrednost.
    (Dott, 13. septembar 2015 15:37)

    # Link komentara

  92. Ako ne bude jako sunce i vlaga Novak dobija 99.9%. Cini mi se da je vremenska prognoza povoljna tako da predvidjam pobedu Novaka u 4 ili 3 seta!
    (Moler, 13. septembar 2015 15:36)

    # Link komentara

  93. Све зависи од репрезентације. Ако Србија победи Финску , угасио је Федерер.
    (Zare MKD, 13. septembar 2015 15:28)

    # Link komentara

  94. Kad gledam s kim su obojica igrali do finala, bolje bi bilo da su organizovali da Nole i Federer igraju 7 puta, zanimljivije bi bilo...
    (vajda, 13. septembar 2015 15:25)

    # Link komentara

  95. Ako Federer osvoji 18. gs veceras, mislim da ce to znaciti da definitivno ide u istoriju kao najbolji svih vremena, da nece imati ko da ga prestigne. Nadal je na ivici karijere, mislim da ce on sigurno imati bolju sledecu sezonu od ove, malo ce se dici, ali njegovo telo jasno salje znake da je njegovoj karijeri kraj blizu, cak me nebi cudilo da se penzionise pre Rogera. Uz bolju formu, malo srece i dobar zreb, Rafa mozda moze da uzme jos jedan slem u narednih godinu-dve, ali to je to, sto znaci stace na 15, mozda 16 u najboljem slucaju. Novak je u manje vise istom ritmu od 2011. na ovamo, on je na vrhuncu koji ce mozda potrajati jos jednu ili dve sezone, ali tada sledi postepen pad, cije naznake su mozda vec sada pomalo vidljive, ne zato sto je izgubio finale Sinsija i jer se muci sve vise u mecevima, vec zbog igre. Kao da nema prostora da vise nesto nadogradi, kao da je to to, pa dokle bude trajalo. Srecno obojici, ali ako Roger osvoji nocas, siguran sam da ga niko nece prestici, zapravo bar ne u narednih 20-30 godina, dok ne sazri neka buduca legenda.
     (Igor, 13. septembar 2015 15:03)

    # Link komentara

  96. Ne može Novak i protiv Federera i protiv 20.000 njegovih fanatika na tribinama. Rodžer laganica 3:0, fina kvota u kladži.
    (GS18, 13. septembar 2015 14:59)

    # Link komentara

  97. Ako ga Novak ne bude konstantno držao iza osnovne linije, a on to lepo zna da radi, ovaj će se uporno zaletati na mrežu i lako dobijati poene, kao što to uvek čini, jer niko ne pravi tako malo grešaka na mreži kao on.
    (Dan, 13. septembar 2015 14:53)

    # Link komentara

  98. fedex će proći kao marin.

    Ubedljiva pobjeda Novaka 6-3 6-2 6-1
     (ma ja samo kažem, 13. septembar 2015 14:30)

    # Link komentara

  99. Prvi servis i ritern i onda Federer nema sta da trazi s Novakom u tri seta!
    (Beobrad, 13. septembar 2015 14:28)

    # Link komentara

  100. Samo da Fedex pobedi veceras,posle mogu da umrem.Idemo po 18.
    (anica, 13. septembar 2015 14:24)

    # Link komentara

  101. Federerov all-court stil igre je prvenstveno zasnovan na servisu, a zatim na brzom, eksplozivnom forhendu. Kada ide servis, samopouzdanje mu je ogromno, ne oseća se ugroženim, pa može opušteno da napada servis protivnika.
    U razmenama ne odstupa od osnovne linije, po cenu da duboke lopte hvata poluvolejima sa same linije. Sposobnost da u jednom udarcu naglo ubrza poen mu omogućava da stekne odlučujuću prednost u razmeni. Vrlo je agresivan kada dobije pliće lopte, odakle ili pravi direktne poene po kratkim dijagonalama ili iznuđuje greške. Odlično igra na mreži i izvrsno improvizuje u netipičnim situacijama.
    Mana mu je mentalna istrajnost. On je sprinter, a ne maratonac. Kada ga neko dovoljno dugo i čvrsto pritiska, ima tendenciju da drastično obori nivo igre. Ako mu ne ide servis, u startu postaje ranjiv, jer nema očekivanih lakih poena. Ako ga protivnik forsira duge razmene u kojima ga čvrstom igrom i dugim loptama drži van komforne zone, prinuđen je igra iz trka i zaradi svaki poen. Tada krene da preigrava, a onda počne da greši, pada mu samopouzdanje, a time i nivo kvaliteta tenisa. Negativne deja-vu situacije ga dodatno inhibiraju. BH spin, iako unapređen, na duže staze predstavlja veliku rupu u njegovoj igri.

    Novak treba da bude fokusiran, da snizi broj neiznuđenih grešaka, da dobro riternira, a iznad svega da DOBRO SERVIRA. BH paralela mora da funkcioniše. Osvajanje 1. seta je vrlo važano zbog samopouzdanja.
    Novaku puno zdravlja i obilje sportske sreće!
    Uzdravlje!
    (Dylan Dog, 13. septembar 2015 14:23)

    # Link komentara

  102. Epski mec je pred nama!
     (Djole, 13. septembar 2015 14:23)

    # Link komentara

  103. ja mislim da je kljucni faktor prvi set, u koliko ga federer dobije pocet ce da leti po terenu, u koliko ga djokovic dobije u federera ce se uvuc sumnja i bit ce tesko za njega
    (Ceko, 13. septembar 2015 14:19)

    # Link komentara

  104. A to da Federer igra najbolje u karijeri ?Ne slažem se, naravno da je bio bolji prije 8-9 godina.U suštini federer je ponovo u svim finalima zato što nema Nadala, on je za njega smrt, čak i ovako sakat bi ga dobio, zato što nema riješenje za njegovu igru odnosno izgubi u tunelu! Zato se ne slažem da je najbolji ikada , jer ko ima takvu neriješivu enigmu, (10-21) skor sa najvećim rivalom u karijeri ne može biti najbolji!
    (Igor Novkovic, 13. septembar 2015 14:17)

    # Link komentara

  105. Teško, ali ako neko može, može Novak. Ako uspe da mu čita servis I da pogadja paralele njegov je ali ako Federer igra kao u Sinsinatiju teško da će Novakova igra da prodje. Inače ko bude imao svoje veče dobija. Nadam se da će Novak.
     (Milan Djordjevic, 13. septembar 2015 14:17)

    # Link komentara

  106. Djokovic 3:0 ili 3:1.
    (Oskar, 13. septembar 2015 14:12)

    # Link komentara

  107. 4 seta, verujem Novak.
    Idemoooooo! !!
     (red, 13. septembar 2015 14:10)

    # Link komentara

  108. Treba gledati kako se ponaša BB.
    Ako navija i aplaudira Noletu, sve OK, igra se pa ko bolji,
    a ko ne verovatno je meč namešten da Fed dobije
    .
    (Joc@, 13. septembar 2015 14:05)

    # Link komentara

  109. Odlučiće par bitnih poena kao i u većini utakmica između njih dvojice.
     (Banezi, 13. septembar 2015 14:02)

    # Link komentara

  110. Velika je zagonetka koliko će Feda osvojiti gemova. Ovo vam ozbiljno kažem. Njegov novi stav prema tenisu, trči i hvataj pre penjanja biće više nego dvosekli mač. Feda će izgubiti kao na Wimbledonu, glatko i slatko.
    (Aca Znalac, 13. septembar 2015 13:52)

    # Link komentara

  111. Ajmo srpski sine, Delije Čikago...
     (Saša, 13. septembar 2015 13:52)

    # Link komentara

  112. Da li će se Cincinnati KID revanširati Lancey Howard-u, ili će ga stari lisac, opet, nadigrati? Ima nekog neodoljvog šmeka u tim klasicima, kako na filmu, tako i u tenisu.
     (monden, 13. septembar 2015 13:44)

    # Link komentara

  113. Nole pobeđuje u tri seta i tačka. Federer je u najboljoj formi do sada ali ni to mu nije dovoljno da Noletu uzme makar jedan set. Idemo Nole po deseti gs!
     (Paja, 13. septembar 2015 13:40)

    # Link komentara

  114. Ja ovako:
    Ako Rodja dobije bice to 18. i vise ga niko nikad ne stize, bice GOAT!!!
    A ako No1e dobije bice to 10. sa izvanrednom sansom da dodje do bar 17. I da on bude GOAT!!!
    Rodja ako ne uzme danas nece vise uzeti nikad.
    Sve u svemu, po meni ovo je mec koji ce odgovoriti na najvaznije pitanje u istoriji tenisa: Who is THE BEST???
    Da li sam preterao???
    Ostaje jos samo jedno pitanje:
    Sta cemo sa Rodjinih 300+ nedelja na prvom mestu?
    Nije tako puno. Ako danas NDj uzme, bice prvi sigurno do kraja Wimbledona 2016. To je 200+ nedelja. Onda nedostaju jos oko 2 godine...
    Eto ti izazova Djole ako hoces da budes GOAT, i to u eri RF i RN. Tu se onda nema vise sta prigovoriti.
    Sta mislite da li je ovo najvazniji mec u istoriji tenisa???
     (SaNpion bez N, 13. septembar 2015 13:35)

    # Link komentara

  115. Ne verujem da rodzer ima snage da posle 5 seta slavi, ali mislim da djokovic ne sme nikako da se cuva za 5.set. pogotovo ako bude 1:1, mislim da treba u tom slucaju da igra punom snagom i izbegne gresku finala u roland garosu gde ga je wavrinka pocistio u cetvrtom setu nakon novakovog opustanja posle uzetog brejka.Ali ipak mislim da su razlicite podloge u pitanju i da Novak ovde dominira i da ce sve zavisiti od njegove igre
     (laki, 13. septembar 2015 13:31)

    # Link komentara

  116. Ne treba biti neki poseban ekspert da bi znao sta Nole treba da radi kako bi pobedio. Prvo, mora da ima procenat ubacenog prvog servisa preko 60%. Drugo, mora da ima realizaciju poena na drugi servis preko 50%. Trece, mora dobro da ritenira, da drzi loptu u igri sto duze kako bi umarao Federera, koji ce u mecu na cetiri ili pet setova imati sve manje sansi za pobedu. Cetvrto, neiznudjene greske da svede na minimum. Ako ispuni sve ovo onda znaci da ce odigrati jedan skoro savrsen mec, ali svajcarac je u formi i Nole jednostavno mora ovako. Roger ce izlaziti na mrezu posle prvog servisa, cesto i posle drugog, tu ga Novak sa par dobrih pasing sotova mora vratiti nazad, oduzeti mu samopouzdanje. Napadace drugi servis cip end carcom i ovim novim riternom sa servis linije, zato Nole gadjaj bocne linije sa puno kika i slajsa, u zavisnosti sa koje strane serviras. Verujem u tebe, veruje cela Srbija i RS., obraduj nas veceras.
     (igor pfc, 13. septembar 2015 13:28)

    # Link komentara

  117. Favorit je Nole jer u igri na tri seta je svjeziji,mladji i pokazuje sustavno da je zasluženo broj 1.Federer je u sjajnoj formi i igra sjajan tenis.Definitivno nas ocekuje sjajan meč.Nisu se puno oznojili u polufinalu,a realno igraju najbolji tenis ove godine.Federeru je ovo posljednja šansa i zbog toga ću biti na njegovoj strani iako mi je i Nole drag.Uzivajmo veceras.Pozdrav iz Hrvatske.
    (totti007, 13. septembar 2015 13:26)

    # Link komentara

  118. Vamos Rodzer,oporezuj barem ti Nolu kad nece nasa drzava!!!
    p.s. zapleniti mu Pjera i Teslu
     (makarije_lemi, 13. septembar 2015 13:25)

    # Link komentara

  119. Djokovic gubi od doktora Federera.
     (zola, 13. septembar 2015 13:23)

    # Link komentara

  120. Saša Ozmo hahahahaha...
     (Partizanovac, 13. septembar 2015 13:21)

    # Link komentara

  121. Ovaj komentar neka citaju samo oni koji poznaju sport i tenis u ovom slucaju. Kao sto Dule Vujosevic sinoc rece u emisiji, cini se da je sport jedino polje u zivotu gde pravda nadje put i sve poravna. 2 x je Nole imao nevarovatno dozu srece na US openu protiv Federera ponistivsi 2x po dvije mec lopte. Ako gledamo karmu, red je Federeru da se vrati. Problem je sto ne znamo da li ce to veceras ili neki drugi put. Sto se same igre tice, tu su stvari jasne. Ako Nole stane par petara iza o.linije, Federer ce osvojiti titulu, slicno kao u Sinsinatiju. Cvrst prvi set, posle toga ce biti rutina. Ako Nole ostane na liniji kao na Vimbldonu onda ce biti spektakl. 2 seta za uzdahe, i mislim da u tom slucaju titula ide Novaku rezultatom 3'1. Po meni ili 3'0 za Rogera, ili 3'1 za Novaka. S tim sto su sanse za tako nesto 50-50. SPortski pozdrav do veceras, i uzivajmo u trenutku, mozda velikani igraju jedno od zadnjih G.S. finala:)
    (Enriko KieZa, 13. septembar 2015 13:20)

    # Link komentara

  122. Имам трему :) Не због испита, због Новака :)
     (student, 13. septembar 2015 13:18)

    # Link komentara

  123. Bice ovo veoma tezak mec, No1e moze ovo osvojiti ali mora da odigra stvarno dobro, kljuc ce biti sigurno servis i ritern, IDEMOOOOO NO1E, MOZES TI TO.
     (No1emikic, 13. septembar 2015 13:01)

    # Link komentara

  124. Nadam se da će večeras ček koji primi Federer biti od PEMZIJE.
    (Lažna Anica 2, 13. septembar 2015 12:59)

    # Link komentara

  125. Biće to interesantan meč i gledaćemo dobar tenis. Srbija veruje da će Novak pobediti, navijaćemo. Ako Federer ipak pobedi, neću "voleti" rezultat ali ću i dalje obožavati Noleta.
    (Nole, 13. septembar 2015 12:58)

    # Link komentara

  126. Novak ima jednostavnu taktiku i to da igra agresivno i da natera Rođera da trči, pošto kada ga umori ovaj postaje neprecizan. Novak od starta meča mora da napada Rođerov srevis, da ga čini nesigurnim i da ga što više šeta. Na zadnjem meču u Sinsinatiju Rođer je maksimalno skračivao svoje servis gemove, a napadao Novakov servis. Igra po principu ako prođe prođe. Na Vimbldonu je Rođer više pretrčao nego Novak što je pomoglo Novaku da bude dominantniji kako je meč odmicao. S poštovanjem.
    (Mito, 13. septembar 2015 12:50)

    # Link komentara

  127. ide u 4 seta nadam se za Novaka
     (topcidera lepsa strana, 13. septembar 2015 12:50)

    # Link komentara

  128. Federer je u zaletu, nije izgubio set, siguran je, ali nije ni imao dostojnog protivnika mislim prvenstveno po igri jer svi koji su igrali sa njim igrali su slabo.Novak je podigao formu, u ritmu je, malo je nervozan ali ako , bolje je, volim kad lomi reket , nego da je bezdušan, znači da može i zna koliko? Biće tjesno u prva 2 seta, možda t.brejk ili 7/5! Ali kad ga Novak načne njegov je! Ima da mu padne procenat serve, bekend će da izbacuje vani i postaće nervozan!Siguran sam da ga Novak dobija 3-1
    (Igor Novkovic, 13. septembar 2015 12:44)

    # Link komentara

  129. Koliko je Djokara dominantan i dobar od pocetka 2011 godine govori i podatak o osvojenim grend slemovima od tada.Novak 8,Rafa 5,Marej 2,wawrinka 2,cilic 1,federer 1.Ova federerova jedna u zadnjih 5 govori vise od svega ko je favorit vcrs.Iako igra odlicno vreme ga je neupitno pregazilo i Federer ima veoma male sanse da osvoji jos koju titulu.Nije nemoguce ali bila bi to senzacija.
     (stevan, 13. septembar 2015 12:38)

    # Link komentara

  130. Bice tezak mec za Noleta jer Federer zadnjih mjesec dana igra kao da je sam vrag usao u njega. Ostaje nam samo da navijamo i da se nadamo Noletovoj jubilarnoj GS tituli.
     (mahir, 13. septembar 2015 12:35)

    # Link komentara

  131. Federer ima skor 22:1 u zadnjih 23 meca, 11 trijumfa u nizu bez izgubljenog seta - 28:0 u setovima. Ovo je odlucujuci okrsaj ove sezone a mozda i karijere ova 2 tenisera.Ako dobije Novak dokazace da je pravi lider, u suprotnom sezona ce mu biti jako losa iako ce biti prvi na kraju. Ako dobije Federer to ce znaciti da ga Nadal i Djokovic nikada ne mogu stici, u suprotnom imaju realne sanse.
    (Dragan, 13. septembar 2015 12:28)

    # Link komentara

  132. Ovo finale ispred sebe brise i Montreal i Sinsinati, trag u Novakovoj igri nakon nakon duzeg odmora posle Vimbldona, kao i Federerovu top formu. Po ko zna koji put, verovatno jos od 2011., sve zavisi od Novaka. A Novak dobro zna; Mnogo izgubljenih finala u
    NY - vreme je da dobije. Nedovoljna motivisanost, malodusnost, taktiziranje, slab fokus u mnogim mecevima nakon Vimbldona - nema boljeg trenutka za apsolutnu promenu. Federerov jos samo jedan korak ka 18. GS tituli ili
    Novakovo priblizavanje najuspesnijem ikada - motivaciona planina. Federerovo samopouzdanje koje godinama nije bilo na ovakvom nivou - trenutak da ga Novak poljulja i ostavi do kraja karijere na klackalici sumnje.
    Sve drugo nas sampion ima. Znanje, snagu, volju, istoriju. I najbolji moguci trenutak da sve to upotrebi.
    Mecevi protiv Cilica i Wawrinke nisu nista rekli. Apsolutno nista. Vecerasnji mec zahteva sasvim druge atribute u pogledu teniskog znanja i pre svega, glave.

    Novak je favorit, to je svakom objektivnom posmatracu jasno. Istorija njegovog tenisa i prvo mesto na
    ATP govore sasvim dovoljno. Nazalost, meceve ne dobijaju uvek favoriti. Nadamo se da to veceras nece biti slucaj.
    (handsome, 13. septembar 2015 12:27)

    # Link komentara

  133. Gotovo da sam ubedjen da Novak dobija,ne moze mu Federer nista na 3 dobijena seta,na 2 ga dovine s vremena na vreme ali na gren slemovima Nole to uz manje provleme dobija.
     (mrki, 13. septembar 2015 12:21)

    # Link komentara

  134. Ako ga Nole ne pobedi uze covek US open!
    (Kolumbo, 13. septembar 2015 12:17)

    # Link komentara

  135. Ko god pobijedi bice vise nego zasluzeno. Ko god izgubi bice razocaranje i nepravda...
    P.S. Danas 13ti septembar i trenutni broj pobjeda u karijeri za Novaka je 666. Skidaj taj maler Nole, idemo na jednu pobjedu vise veceras :D
     (Marko BL, 13. septembar 2015 12:16)

    # Link komentara

  136. Đoković i posle ovoliko vremena nije naučio da Federera na mreži neutrališe brzim i preciznim dugim paralelama kao što je to uspešno radio Nadal. Zato ćete i dalje gledati besomučna RF istrčavanja i besomučno glupe pokušaje lobova NĐ od kojih će proći tek svaki 10-ti (a NĐ će se tome radovati i urlati kao da je dobio meč). RF drastično poboljšao servis i servira najbolje od svih na atp turu i to posebno protiv top10 igrača u važnim mečevima. Njemu je sad najteže napraviti brejk a u svakom taj-brejku seta je favorit. Vidi se da ima dosta toga ličnog protiv NĐ (posebno posle Bekerovih izjava o njemu posle RG) i da je letos vredno radio da bi onemogućio NĐ (koji je bio previše opušten posle W) da uzme Sinsinati i USOpen. Mislim da će se sve odvijati kao u Sinsinatiju i da RF osvaja US Open. Meč ću gledati jedino ako uđe u peti set, što svima preporučujem zbog manjeg nerviranja, a ako NĐ pobedi repriza se uvek može na miru odgledati. Nažalost, jasno je već duže da je NĐ u padu forme i da se zasitio tenisa, tako da nije vredan gubljenja živaca posebno u kasne sate.
    (tja, 13. septembar 2015 12:15)

    # Link komentara

  137. Nije Novak izmislio svoj No.1 nego ga je zasluzio. Danas ce da pobedi bolji i navijamo za njega pa kako bude. Nadam se da ce da ga odere u 3 seta :)
     (..knight, 13. septembar 2015 12:11)

    # Link komentara

  138. Tekst je odlican kao pristrasna analiza! Mislim, nedostaje iskrena ocena da Federer igra od Vimbldona na mnogo visem nivou nego ranije, da je podigao kvalitet tenisa na najvisu lestvicu svih vremena i da sada igra bolje nego kada je zario i palio ka oneprikosnoveni broj 1. Prvo, poboljsao je ionako fantastican servis. Drugo, izlazak na mrezu mu je besprekoran. Trece, uveo je u igru novi ritern, kojim plasi i ponizava protivnike, a koji je moguc zahvaljujuci besprekornom citanju protivnikovog servisa. Cetvrto, strasno je poboljsao svoj, inace, los bekhend, do opasnog udarca. O samopouzdanju da ne pricam. Ukratko, od Sinsija do meca protiv Vavrinke, gledamo jednog novog, najboljeg Federera svih vremena!
    E sada, za Novaka se nista od prethodnih superlativa ne moze reci. Prva dva meca je odigrao dobro, druga dva lose, dok je protiv Lopeza igrao osrednje, a protiv Cilica tek toliko da odrzi pocetnu prednost, stecenu Cilicevom prethodnom povredom. Sve u svemu, igrao je jedan tenis nedostojan broja 1.
    U igri je mnogo i obojica to znaju. Nole ima samo jednu jedinu sansu - da od samog pocetka podigne nivo svoje igre na neslucene visine, dostojne broja 1! Dakle, da zaigra svoj najbolji tenis, a to podrazumeva igru na mnogo, ali mnogo visem nivou od dosadasnje.
    Da li on to moze? Po prikazanom tenisu,Federer je mnogo blizi pobedi, pa cak ocekujem da Noleta ponizi, sa tri nula u setovima. Ipak, ostaje nada da ce nas as sakupiti sve sto poseduje i najzad zaigrati svoj vrhunski tenis.
    (Kole, 13. septembar 2015 12:10)

    # Link komentara

  139. Kljucni faktor je to da nas n0la do finala imao samo jednog igraca iz top 10, usao u istoriju kao igrac sa najlaksim zrebom do finala GS. Da li je to slucajno ili uniqlo? Sve u svemu ni kap znoja nije pustio, odmoran je..
    (Dr. Roddick, 13. septembar 2015 12:09)

    # Link komentara

  140. Kljuc je u Noletovoj glavi. Aku uspe da se smiri, fokusira i igra agresivno, pobedjuje sigurno. Ne sme da pokaze nesigurnost, da gleda prema boksu i siri ruke. Mec se igra u tri dobijena, tako da ima puno vremena da se sve ispravi i ako ne krene dobro.
    Nema se sta dodati na Sasinu analizu, sve sto se tice taktike je tako, ali u njihovim finalima je presudna hladna glava, kaou Wimbledonu.
    (sasa jokic, 13. septembar 2015 12:08)

    # Link komentara

  141. Kljuc je da Novak uvede Federera u svoj ritam. Za to mu je neophodan vrhunski ritern, kako bi se poen produzavao, Federer umarao, bio nervozniji i nestrpljiviji. Usled toga bi vise srljao i vise gresio. Da bi ritern uopste radio, neophodno je i da serva malo stane. Ocekujem da ce Federer biti nervozan na startu, sto je odmah velika sansa za Novaka. Prvi set moze biti kljucan. Novak ce verovatno na startu, i iz sevisa i u relijima napadati forhend Federera, sto cini dugi niz meceva unazad, osim ako namerno ne promeni taktiku i maksimalno optereti bekhend. Pasinzi ce takodje biti vrlo bitni, ali i Novakovi prilazni udarci mrezi, koji moraju biti i duboki, i iskljucivo u bekhend. Sve je ovo lako ispricati, videcemo realizaciju. Ono sto sam apsolutno siguran je sledece: ako Novak odigra na 100% - dobija garantovano, ma kako Federer odigrao. Takodje, ocekujem i Rodzerov pad, jer kao masina je odigrao prethodnih 11 meceva i 28 setova.
     (veliki strumf, 13. septembar 2015 12:07)

    # Link komentara

  142. Istorija!
    Vrhunski igrači, nema dalje!
    Biće uživanje gledati!

    Ajmo Djole Srbendo!!:-)
     (Bojan Ilić, 13. septembar 2015 12:06)

    # Link komentara

  143. Новак 3-1!
    Би ће то плес из снова!
     (идеја, 13. septembar 2015 12:05)

    # Link komentara

  144. Dobija Novak ovo, pravilo balansa. I Djokovic je imao seriju od 36 uzastopnih pobeda pa ga je Federer pobedio u polufinalu RG iako nije bio u nekoj formi.
     (Jo1e, 13. septembar 2015 12:04)

    # Link komentara

  145. Samo je jedan kljucan faktor,to je Novakov ritern,jer Federer ekstremno dobro servira.Ako yaustavi servis,dobija mec.
    (simke, 13. septembar 2015 12:04)

    # Link komentara

  146. Nole i Fed su na USO odigrali ukupno 20 setova. Od toga,cak 12 je zavrseno rezultatom 7:6 ili 7:5. Prema tome, ne treba biti mnogo mudar pa predvideti veoma neizvestan mec, sa velikim brojem gemova. Ne igram kladionicu,ali ako tamo ima neka opcija da se uloze pare da ce prvi set biti resen u taj brejku,neko bi mogao velike pare da uzme.
    (statstika je kao bikini, 13. septembar 2015 12:02)

    # Link komentara

  147. Nolov return.
     (BeKo, 13. septembar 2015 12:00)

    # Link komentara

  148. Dan Đ.
    (Lažna Anica 2, 13. septembar 2015 11:55)

    # Link komentara

  149. ključno će biti da novak dobro reternira, i servira, da digne nivo igre najvise moguce, jer ce federer servirati i igrati ko lud, bice jako tesko, i novak ce morati odigrati najbolje sto zna....
    (napred nole, 13. septembar 2015 11:54)

    # Link komentara

  150. Ibanez tacno.
    (Sampras36, 13. septembar 2015 11:53)

    # Link komentara

  151. Ključ je u prvom servisu Federera,ukoliko ga nema ili Novak riternira kako treba neće biti problema i Novak ovo sigurno dobija u 3 ili 4 seta.
     (Markobg, 13. septembar 2015 11:52)

    # Link komentara

  152. Vreme je!
    (Roger 18, 13. septembar 2015 11:51)

    # Link komentara

  153. Biće, verujem, dovoljno za pobedu ako Đoković spreči Federera da povede 2:0 u setovima. Onda će se sve odužiti a mi ćemo se radovati jer je Nole fizički spremniji. Ne treba danas da ga pobedi spektakularno, samo neka Rođi bude duša u nosu od tempa.
    (Zoran, 13. septembar 2015 11:47)

    # Link komentara

  154. klucni faktor je to sto je u ovom trenutku Djokovic bolji igrac,toliko je jednostavno!
    (ana, 13. septembar 2015 11:45)

    # Link komentara

  155. Valjda dobijemo konačno jedan pravi meč na US Openu u muškoj konkurenciji,ne računajući ranije runde,jer ni Federer ni Đoković nisu imali nijedan ozbiljan izazov dosad,pogotovo Federer. Trebao je to biti Wawrinka,ali nije. Isner je takav kakav jest,sa njim se igra na tie-break poneki,jer se mora radi servisa. Dosad je Roger bio superioran,bio je i na Wimbledonu doduše. Mada sad djeluje još bolji. Trava se uvijek ističe kod njega,ali naosvajao se on toga i na betonu,a otkad su krenula ta usporavanja trave,drugačije se i tamo igra. Ne mora da znači ništa ovo dosad,finale je novi meč,pa ćemo sve saznati večeras. Prednost Federeru ipak. Ni set nije izgubio,počesto ni servis u čitavom meču. Doduše nije ni igrao protiv Đokovića,ali mnogo je sad tri najednom...
    (Damir, 13. septembar 2015 11:44)

    # Link komentara

  156. Ajde Deda došao je dan da osvojiš 18. gs a posle nek ide život
    (RF, 13. septembar 2015 11:42)

    # Link komentara

  157. Jos dva bitna faktora ce biti vremenski uslovi i publika. Nole ce danas imati prednost zbog nesto sporijeg kretanja loptice po oblacnom vremnu sa blagom temperaturom, dok ce Rodzer imati podrsku vecine publike na stadionu. Noletov pristup prema publici treba da bude kao za vreme poslednja dva gejma na nedavnom Vimbldonu: in-your-face. Naravno, to je lakse reci nego uraditi. Ako danas bude uspeo da se mentalno "našpanuje" i izdrzi taj pritisak publike, podici ce pehar i doci na korak do Borga i Lejvera. Ja se svim srcem nadam i verujem da ce uspeti. Ajde!
    (364ETF81, 13. septembar 2015 11:38)

    # Link komentara

  158. Treba malo povesti racuna i o mentalnom aspektu.
    Federer se ne oseca prijatno na terenu,kada je Novak sa druge strane!
    Sto se neprijatnije oseca,sve vise raste broj neiznudjenih gresaka u cemu prednjace one sa bekend strane,mada ni druge nisu retke.
    Ne mislim pri tom na `obicne` greske.
    Lopticu cesto udara ramom reketa.
    Kada upadne u takvu seriju,gubi samopuzdanje,pa i naizgled lake poena zavrsava izbacivanjem loptice u aut od par metara.
    Nesto slicno,kao kad igra protiv Nadala,ali se to pripisivalo velikim spinovima i visokim odskocima.
    Ipak,sve polazi od glave,ima tu nesto.
    Srecom po njega,Nadal nije u formi,a ja i ne pamtim kada su poslednji put igrali jedan protiv drugog.
    Ali tu je Novak,teniser koji na svakom turniru(ali bas) stize u samu zavrsnicu,cak i kad nije najspremniji.
    Mislim da je Novak u prednosti,jer je vec osvojio dva GS-a,igrao finale treceg,evo sada i cetvrtog u nizu,vec moze reci kako je imao odlicnu sezonu,dok je RF pod pritiskom.
    Jedan Masters,nije ono sto je ocekivao,ipak je on drugi teniser na listi.
    Razocaran je sigurno,a to moze doci do izrazaja u ovom finalu.
    Bilo kako bilo,ocekujem `pravog` Novaka na terenu,protiv `gladnog trofeja` RF-a.
    Mec godine i reprizu WB-a!
    (Mare,NS, 13. septembar 2015 11:38)

    # Link komentara

  159. Publika na strani Federera. Medije na strani Federa. Ja na tvojoj strani Nole."Ne može nam niko ništa...". To je ključni faktor. Budi superioran. Mladji si. No mercy. Pobedi bez respekta. Pobeda pripada tebi. Poštuj protivnika posle pobede jer je zaslužuje. Nole do pobede.
     (Bane, 13. septembar 2015 11:37)

    # Link komentara

  160. Ajde Nole, salji dedu u penziju! Vreme je.
    (sava, 13. septembar 2015 11:36)

    # Link komentara

  161. Jako dobra analiza...naravno...jasno je da je Rodzer favorit, da igra bolje i sigurnije...nadam se da ce presuditi sampionsko srce Novaka...zelja da se odigra jedno finale onako muski, do kraja...jos jedno u nizu koje necu gledati jer jako brzo poludim i onda nije bas lijepo biti moja zena ili komsija....
    (Don Serdjo, 13. septembar 2015 11:13)


    Ti si ipak običan navijač kao i ja ti imaš razloga zašto je jasno Fedex favorit ja se ne slažem a i kladionice su sve od reda proglasile Novaka blagim favoritom naravno to ne znači da Federer ne može da dobije ali to bi ipak bilo iznenadjenje
    Novak u četiri.
     (Nebojša, 13. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  162. Proteklih 5 godina su za Noleta bile neverovatne jer pored 8 GS i 18 ATP 1000, ima i tih 164 nedelje već kao broj 1.
    S druge strane Fedex sada stiže tek u svoje 5. finale na GS, a osvaja 1 GS , za tih istih 5 godina?!
    Ima 7 ATP 1000.
    Ukupno je za ovi 5 godina bio broj 1 ukupno 17 nedelja.
    Ove godine Nole ima na GS i na ATP 1000 9 finala, uz 6 pobeda!
    Fedex ima 5.finala, uz jednu pobedu?
    I u Vimbldonu se naveliko pisalo, nakon pobede nad Marejem, da je Fedex favorit.
    Ovde se piše, a i on sam tvrdi, da igra najbolji tenis u svom životu, da "lebdi" na terenu.
    Medju nama, takvo favorizovanje - nekog ko je u poslednjih 5 godina bitno slabiji od Noleta - kako u medijima,tako i od strane publike, nije zabeleženo u istoriji sporta gde bi rezultati morali biti presudni za status, a ne roze patike ili legendarni ritern, star mesec dana.
    U najmanju ruku čudno, a i nedovoljno pošteno prema Noletu posebno, a zatim i velikom igraču Rafi...
    Što se tiče večerašnjeg meča, ja dilemu nemam.
    Nole dobija ako igra najbolje. Sve ostalo je nebitno...
    (danilo, 13. septembar 2015 11:30)

    # Link komentara

  163. Bitno je da se non-stop igra onaj isti poen, koji Djokovic igra ceo zivot. Ako 85% igre bude taj poen, Novak dobija. Nikako ne dozvoliti raznovrsnost. Ajmo Nole.
    (parz, 13. septembar 2015 11:29)

    # Link komentara

  164. Ako nole bude servirao 70% prvi servis pobedjuje.
     (pribil, 13. septembar 2015 11:27)

    # Link komentara

  165. Meni se dopada to sto bi trebalo da bude prijatnije vreme u odnosu na prethodne godine, sto nije bilo napornih meceva nakon kojih je gubio kao ranije (Vavrinka 5 setova pa poraz od Nadala, Ferer bez dana pauze pa poraz od Mareja u vetrovitim uslovima, pa bogami cak i naporan mec protiv Mareja prosle godine pa poraz od Nisikorog), tako da ne verujem da cemo videti onog tipicnog Novaka iz finala USO-a. E sada, Federer igra fenomenalno, ali je isto tako polufinalni mec na Vimbldonu protiv Mareja bio mozda najbolji Federerov mec koji sam gledao u njegovoj KARIJERI i znamo sta je bilo u finalu. Ne znam, dokle god bude 1:1 nakon prva dva seta, mislim da uzima Nole.
     (velikoslovog, 13. septembar 2015 11:26)

    # Link komentara

  166. Za Novaka je važno, kao i u svim GS mečevima sa Federerom, da posle dva seta nije u minusu. Posle toga Federerov servis za nijansu slabi i dosta je lakše. Znači fokus je na servisu.
     (jackie, 13. septembar 2015 11:23)

    # Link komentara

  167. Teško je reći bilo šta novo, što nije rečeno sada i u prethodnih 41 meč. Mislim da će ovde ipak presuditi glava. Prvi set obično nije bio toliko važan u njihovim mečevima na tri seta, ali ovde može biti zbog tog neverovatnog Federerovog niza od 28 uzastopno osvojenih setova. Sa druge strane, svi nizovi jednom padaju, kao što je i Novakov od 43 uzastopne pobede pao upravo protiv Feda, i to na šljaci Pariza. Rodžer je sam sebi nametnuo pritisak blagog favorita svojim igrama, mada kladionice kažu drugačije, a stručnjaci su podeljeni. I to je dobro za Novaka, situacija je slična kao u Vimbldonu. Jedini pritisak, koji Novak treba da oseća je onaj da baš nema neki neki fantastičan skor u finalima US Opena. Nema dodatnog pritiska oko borbe za prvo mesto ATP liste, nekih rekorda i sl. Rodžer mora da oseća želju da osvoji još barem jedan GS do kraja karijere. A otpisivali su ga i prije nekoliko godina. Džaba su mnogi od nas tvrdili da nije star i da igra najbolji tenis u svojoj karijeri. Današnja fizikalna medicina čini čuda u rehabilitaciji, što je ranije bio problem "veterana" Dok vas ništa ne boli, nema razlike između 24-godišnjaka i 34-godišnjaka. Problem je jedino sezona i akumulirani umor i napor. Ovde je Fed napravio savršenu formulu. Preskočio spori beton Montreala, zbrzao Sinsinati, a zatim i ovih šest mečeva do finala, ali mi je sve to delovalo presavršeno i pomalo nerealno. Kažu, ako ti je sve potaman, stavi kamenčić u cipelu da te malo žulja.
    (Predo, 13. septembar 2015 11:22)

    # Link komentara

  168. Ono što me brine je to što Djoković uvek gubi važne karijerne mečeve zbog psiholoških razloga i to po istom šablonu - stegne se, bude previše pasivan i ne igra mnogo tenis pa mu protivnik sa lakoćom uzima trofej ispred nosa bez velike borbe. I ovo je važan karijerni meč ali za Federera. Ovo RF čeka tri godine. Ako Federer uspe da uzme trofej Novaku ispred nosa to će biti na neki način kruna njegove karijere jer će zacementirati sebe kao Goata. Ako Novak zaigra hrabrije i agresivnije, sa svojom prosečnom igrom može da savlada razgiranog Rodžera sa 3:0 u setovima i da stavi tačku na njegovu karijeru. To treba da uradi. Psihološki pritisak je na Federeru a ne Novaku.
    (expert iz fotelje, 13. septembar 2015 11:21)

    # Link komentara

  169. Idemo maestro po 18.
    (17:9, 13. septembar 2015 11:20)

    # Link komentara

  170. Bilo kako bilo, ko god da pobedi sutra biće apsolutno zasluženo a još više senzacionalno!
    Ako pobedi Federer, koji trenutno igra najbolji tenis u karijeri, a i sam je to nedavno priznao, smatraće se senzacionalno jer je u 34-toj godini pobedio Novaka, koji trenutno ima jednu od najboljih sezona.
    Pa kakav je to onda teniser Rodžer Federer nego najbolji u istoriji ikada!
    Ako pobedi Novak, znači da je pobedio Rodžera Federera, najboljeg tenisera u istoriji i to u vreme kad Rodžer igra najbolji tenis u karijeri!
    Pa kakav je to onda teniser Novak Đoković??
    (Ibanez, 13. septembar 2015 11:15)

    # Link komentara

  171. Samo hrabro i bez prevelikog postovanja jer ga protivnik ne zasluzuje! Napred Novace, zelimo taj 10-i jubilarni trofej
     (bilja, 13. septembar 2015 11:14)

    # Link komentara

  172. Kao da sam ja pisala ovaj tekst. Slažem se sa svim što je Saša rekao. Samo se nadam da će Novak biti skoncentrisan i da će ga služiti servis i ritern. A moraće da se izbori i sa publikom, jer sam sigurna da će zdušno podržavati Federera. E, tu će mu trebati srpski inat. Verujem da Federer još pamti onaj ritern na dve meč lopte. Ipak, ne bih želela da do toga dođe. Pogubiću živce. Navijajmo svi i šaljimo pozitivnu energiju. NAPRED, NOLE!
    (nolemanijakinja, 13. septembar 2015 11:13)

    # Link komentara

  173. Jako dobra analiza...naravno...jasno je da je Rodzer favorit, da igra bolje i sigurnije...nadam se da ce presuditi sampionsko srce Novaka...zelja da se odigra jedno finale onako muski, do kraja...jos jedno u nizu koje necu gledati jer jako brzo poludim i onda nije bas lijepo biti moja zena ili komsija....
     (Don Serdjo, 13. septembar 2015 11:13)

    # Link komentara

  174. Krajnje je vreme i prava prilika da se vrate ta 2 izgubljena polufinala US opena! I mec lopte. Konačno.
     (Napred Fedex, 13. septembar 2015 11:11)

    # Link komentara

  175. Kljucni faktor je ako Novak odigra svoj teni pocistice Federera.
     (Peneta, 13. septembar 2015 11:09)

    # Link komentara

  176. Đoković vodi u finalima 2-1, Federer nije osvojio GS već više od 36 meseci...Ako Federer osvoji USO otići će na 18 GS što je čini mi se ipak nedostižno za Novaka, koji bi ostao na 9. Međutim, u slučaju Novakove pobede, odnos u GS bi bio 17-10 za Rodžera i verujem da bi Đoković mogao da ga prestigne kroz 4-5 godina. Navijam za ovu drugu opciju! U svakom slučaju ovo su 2 najbolja tenisera sveta tako da očekujem kvalitetan meč pa neka bolji pobedi. Ostavite se dečjih prepucavanja, pogotovo omalovažavanja ove dvojice teniskih Bogova!!
     (Kendra Lust, 13. septembar 2015 11:08)

    # Link komentara

  177. Kljucni faktor smo mi.Nema ovo, ono...taktika,tehnika...mlacenje prazne slame.
    Svi veceras uz Novaka,da se cuje do Amerike,da grmi Srbija !
    (kimiko, 13. septembar 2015 11:07)

    # Link komentara

  178. Ovo ce biti finale decenije!
     (Ziva istina, 13. septembar 2015 11:06)

    # Link komentara

  179. Idemooooooo Noleee…ee !!!!!!!!!!
    Uvek uz naše, Vaterpolo juniori, prvaci sveta svaka čast budućnosti naša, košarkaši danas za četvrtfinale pa srećno Srbijaaaaaaa
     (Dejan, 13. septembar 2015 11:03)

    # Link komentara

  180. Camoooon Nooovak!
     (zmt, 13. septembar 2015 10:59)

    # Link komentara

  181. Svim srcem za Noleta!!!
    (Iv-anica, 13. septembar 2015 10:57)

    # Link komentara

  182. Novakova odlučnost da osvoji deseti Gren slem je glavni faktor.Federer igra odlično, ali slična situacija je bila i pred finale Vimbldona...
     (Micko, 13. septembar 2015 10:57)

    # Link komentara

  183. Idemo Rodžere, tri godine čekam još jedan tvoj GS, vreme je !
    Dobar servis, stabilan bekhend i vera u pobedu su tri glavna faktora pobede.
    Što se Đokovića tiče, doći će on do svojih 10-14 GS, ima još koju godinu za to.
     (Vragolan, 13. septembar 2015 10:56)

    # Link komentara

  184. Ako bude pasivan kao protiv RF i Mareja u proslim duelima, ili protiv Vavrinke na RG, Novak nema sta da trazi.Rodzer ce iskoristiti odmah svaku sansu.Zato mora da napada sto vise.
     (Kayser Soze, 13. septembar 2015 10:56)

    # Link komentara

  185. Publika na strani Federera, Mediji na strani Federera, Federer bolje igra ovih dana ... bice tesko Djokovicu ... moja prognoza kao i poslednja njihova 2 meca na Us openu - 5 setova ...
    (r0s0ner0, 13. septembar 2015 10:53)

    # Link komentara

  186. Uzivacu u mecu dva velemajstora.
     (Mark, 13. septembar 2015 10:51)

    # Link komentara

  187. Igrao sam na Đokovića sa hendikepom (-1.5) pa nek ide život!
     (Samo napred!, 13. septembar 2015 10:51)

    # Link komentara

  188. Biće pehara, ako ga ne bude Simon će ukrade
     (10 Nole Forzzaa, 13. septembar 2015 10:50)

    # Link komentara

  189. Svim srcem za Noleta!!!
    (Iv-anica, 13. septembar 2015 10:50)

    # Link komentara

  190. Bravo za tekst Saša, bas sam cekao da izadje najava za mec i da kazem da ce servis i ritern biti kljucni, ali ste me prestigli. Mislim da ce servis biti malo vise bitniji. Da Federer nema tako kvalitetan servis, ne bi bio tako dobar. Nole mora da bude pre svega agresivan na Rodzerov drugi i na svoj drugi servis. Ako uspe da ga prolazi na mrezi kao i na Wimbledonu, tu je Rodjin kraj.
     (Nidza, 13. septembar 2015 10:49)

    # Link komentara