Petak, 28.08.2015.

20:52

Nadal: Sa Rodžerom čast, ali Novak mi je najteži rival

Rafael Nadal izjavio je u intervjuu za magazin GQ da mu je Novak Đoković najteži protivik kojeg je ikada imao.

Izvor: SO

Nadal: Sa Rodžerom èast, ali Novak mi je najteži rival IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

anica

pre 8 godina

Puntice,
Eto, tebe interesuje moje misljenje cim mi odgovaras, ja nisam pominjala dal je Rafa najbolji, svako od njih ima negde bolji negde losiji skor, niti sam rekla da je Novak, samo kazem da Federer nije, meni su sva trojica sportisti cije karijere jos traju, koje treba postovati, a ti smaras sa jednim istim informacijama, daj kazi nesto novo, i ptice na grani znaju za 17/87/302...to sto sam navela su kriterijumi logicni koji bi ga izdvojili od ostalih, a ne 5 gs za 7 godina koje je osvojio, i RG na srecu...Pozdravljam te.

.

pre 8 godina

@anica
Jos kad bi nekog interesovalo ko je za tebe najbolji...
I Novak i Nadal bi bili najbolji da imaju 302 nedelje na 1 mestu, 17 GS, 87 titula, 300 rekorda u tenisu... ali nemaju.
Kako to da tvoj Nadal nikad nije uspeo da osvoji Zavrsni Masters gde samo najboljih 8 igraju? Imas neko objasnjenje ili da sacekamo 2-3 dana dok smislis nesto?

xyz

pre 8 godina

Najbitnije su Gren slem titule(i ukupan broj titula) i broj nedelja na prvom mestu. Ne mogu da verujem da se ljudi i dalje loze na medjusobne skorove izmedju tenisera. Stvar je vrlo prosta, ko ima vise titula, pogotovu onih najvaznijih, i ko je bio najduze na prvom mestu, taj je bolji. Skor je u tom slucaju samo kuriozitet. Uzgred, Nadal je taj skor najvise nabio 2008. i 2013. godine kada je sa Fedom imao skor po 4:0 u tim sezonama, a to su najgore Federerove sezone, u kojima je imao zaista problema sa povredama i ss zdravljem. Iako zvuci kao opravdanje, na primeru Nadalovih najlosijih sezona, vidimo da on nikako ne moze da dodje do Federera, pa i Novaka. Ne da ne moze da dodje do njih nego gubi od potpunih anonimusa, i po tome je "crni" rekorder. A da ne spominjem da je pola meceva i protiv Feda i Novaka odigrao na sljaci na kojoj se igra mesec i po dana. Recimo, protiv Rodzera nije odigrao nijedan mec na US openu, a na Garosu su odigrali 5 meceva. Takodje, protiv Novaka samo jedan mec u Australiji, a cak 7 na Garosu. Ima tu jos puno zanimljivosti, ali sustina je da ne moze neko biti bolji samo na osnovu skora a ima manje titula, manje slemova, manje zavrsnih turnira(tacnije nema Zavrsni turnir), duplo manje nedelja na prvom mestu, neuporedivo manje titula na betonu i travi, losiji je na 3 od 4 slema, nikada nije odbranio slem sem na Garosu, nikada nije odbranio titulu na drugim podlogama osim na sljaci, itd.

gnu gnu

pre 8 godina

Zar prevodioc sa engleskog na srpski ne moze ama bas ni malo da se potrudi i nadje dobru srpsku rec za svaku englesku? Uredmik je ovde omanuo! Nije vam na cast!
....na Turu...... - iz teksta

DINO

pre 8 godina

A zašto bi se gledali međusobni susreti ako ih je 15 i više, a ne npr 14 i više... 3 i više... Je li Davidenko bolji od Nadala jer ga šije 6:5?

anica

pre 8 godina

Za mene bi loknica bio najbolji u istoriji da ima bar jedan RG preko Rafe, jer covek 10 godina nije mogao da ga dobije, bar 5 GS osvojenih preko Noleta i Rafe posle njihove 20 godine, a jok oni mu makli 6, da ima minimum 30 mastersa jer je 6 godina stariji od Novaka, te price kako ne juri masterse su smesne, da je osvojio MC i Rim, i da naravno ima ubedljiv pozitivan skor sa Rafom i Noletom...ovo su samo neki od parametara, imalo bi jos...prema tome, Roki, u nekom drugom zivotu, a da si vrhunski teniser, jesi.

ivan78bg

pre 8 godina

@Dr. Roddick
No.1e je postao prvi teniser sveta kada je Federer imao 29 godina a Nadal bio u top formi.Da pratis tenis znao bi to.Uostalom Djokovic sada ima 28 godina.

pusa susjed

pre 8 godina

(Dr. Roddick, 29. avgust 2015 08:47)

Neobičan fenomen da povređeni teniser (Nadal) osvoji u jednoj sezoni Rolan Garos, Monte Karlo, Barselonu, i igra finala Indian Velsa, Majamija, Madrida, Rima, Vimbldona, US Opena!?! Daa, daa, baš je bio povređen hi hi! Njegova jedina povreda te 2011. se zvala SRBIN NOVAK ĐOKOVIĆ!

sve jasno

pre 8 godina

Ne mogu da shvatim potrebu Hrvata da pljuju svaku vest vezanu za Đokovića.
(Pokojni Toza, 29. avgust 2015 08:47)

Ja mogu hi, hi!
Teško bih shvatio da to rade npr Norvežani.

anica

pre 8 godina

Gago, jeste uspesniji teniser po trofejima od Nadala i Novaka, ali 23:10 nije smeo nikako dozvoliti...to samo govori da nije bolji teniser od Nadala, ili sta vec?!

toliko od mene

pre 8 godina

Vidim Federerovci se ubiše dokazujući da taj ponižavajući skor sa Nadalom gubi na validnosti zbog nesrazmernog udela mečeva na šljaci, gde je Federer redovno dolazio do finala na Nadalovoj omiljenoj podlozi i gubio, a Nadal na Federerovom omiljenom betonu nije, i Rodžer nije ni bio u prilici da ima veći broj pobeda. PA ŠTA ONDA NOVAK DA KAŽE! ON JE STO PUTA BOLJI PRIMER ZA TU PRIČU, PA OPET IMA EGAL SKOR SA NJIM!

prevodilac za hr jezik

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.
(prevodilac, 28. avgust 2015 22:33)

Ajd i ja tebe da prevedem:
Krivo mi je što je Srbin no1, najbolji, jedan od najboljih ikada, krivo mi je što pobeđuje Nadala i Federera, što domira, što ređa slemove i titule, jako sam frustriran tom činjenicom. Još više me boli radost i uživanje Srba zbog toga, jer oni ne zaslužuju sve to i to je nepravda. Dođe mi da plačem zbog toga. Kompleks me tera da dolazim ovde svaki dan i pokušam provokacijama da ih iznervram i pokvarim im radovanje. Često i uspevam u tome pa mi je malo lakše, inače bi mi se život pretvorio u pakao. Hvala Bogu da imam način da ublažim frustraciju.

Dragana

pre 8 godina

Čitajući izmedju redova stičem utisak da je Rodžer Nadalu nešto posebno,da ga gleda malo drugačije od ostalih protivnika.A bez obzira što je skor izmedju njih takav kakav jeste,Nadal zna da je Federer kompletniji i uspešniji teniser od njega.

Prosecan

pre 8 godina

To se kaze - Federer mu je musterija. Nadal ga ubija u pojam vec godinama. Jednostavno on je Federeru mrlja u karijeri i kada se potegne prica o najboljem svih vremena argument koji se ne moze osporiti.

cheers

pre 8 godina

asdf, ali bi i ti trebao da znas da je vise od 80% tih pobjeda na sljaci. Dok je na drugim podlogama Nadal tako rano ispadao i nijesu uspijevali da se sretnu. Time bi ovaj odnos bio znatno drugaciji. Ali uzalud je objasnjavati tebi i slicnima.

Yumko

pre 8 godina

Nadal ove intervjue daje na staru slavu, u poslednjih godinu i po dana je potpuno irelevantan teniser.
(Vragolan, 28. avgust 2015 21:14)
Da li si ozbiljan, Nadal je jedan od najboljih tenisera svih vremena.

Dr. Roddick

pre 8 godina

E moj n0le sreca tvoja da se Nadal povredio inace bi te i dalje cepao ko siroce poklon paketic. Postao si "prvi" teniser sveta tek kad je Roger presao 30, a Nadal se povredio. Interesantna slucajnost... :D

Diksi

pre 8 godina

@zoran Nadal ima pozitivan skor sa Federerom od kako je poceo da igra tenis na turu (prvi medjusobni mec je dobio i to na tvrdoj podlozi). Inace medjusobni skor van sljake je 10:8 u korist Nadala. Skor od 23:10 je toliko velik da je suvisno govoriti o nekim slucajnostima, kao i o povredama i formi, tim pre sto je skor nastao u rasponu od 10 godina.
Licno ja najvise uzivam da gledam Federera kako igra, ali on za mene nikada nece biti broj jedan bas zbog katastrofalnog skora sa Nadalom.

Добро јутро посао зове

pre 8 godina

Овај Рафа је један највећи цар на атп турниру, где год да се појави,шта год да каже буде са смислом речено...без икаквог потцењивања или- не да Бог,,мржња према некоме.Стога свака му част на свему урађено у тенису али првенствено на његово понашање које је апсолутно крајне нормално.

unknown

pre 8 godina

Samo cu k'asti, i Nole i Nadal su veliki teniseri, ali jedino Federera volim da gledam, covek kao da je izmislio tenis, ovi samo nabijaju lopticu, dok neko ne pogresi, dok on igra onako leprsavo i sa uzivanjem, prosto milina za gledanje... zao mi je sto je vec mator, ali nadam se ds ce igrati jos 2- 3 sezone, pa da uzivam jos malko :)

Mikii

pre 8 godina

Stefan@

Po tvojoj logici, Djokovic je poceo da stize Nadala u medjusobnim kad je ovaj poceo da pada?! Dalje, nikako se ne moze reci da Novak sada igra nesto znacajno bolje nego 2010. npr. Postao je cvrsci teniser mentalno i fizicki, njegova igra je uvek bila tu. I za kraj: Po tebi ce biti realan odnos koji ce Djokovic da napravi pobedjujuci ovakvog Nadala?! To dovoljno govori o tebi. Bolje predji na kriket.

Zerox

pre 8 godina

Kad Hrvati navale na srpski portal i članak o Đokoviću...pa, turpijaju li turpijaju i oštre svoje komplekse. Nebitni likovi totalno u celoj priči, al', ono, ajd da bulaznimo zarad bulažnjenja.

asdf

pre 8 godina

(DINO, 28. avgust 2015 22:52)

Mali ti je statisticki uzorak za zakljucak. Nije isto 4 meca i 30+ meca. Na 2-5 meca moze da bude slusajnost, bolji dan, sreca. Na 30+ vec ne mozes da kazes da je sreca ako neko ima 23-10.

tex

pre 8 godina

(Stefan, 28. avgust 2015 22:09)

Šta? Da je Nole od početka karijere igrao kao sada bio bi u pozitivnom bilansu? Pa da Federer ne stari i da Nadal ima neuništiva kolena onda bi opet ostalo sve isto kao danas

Albus

pre 8 godina

U njegovoj izjavi se tacno vidi da prica o samim mecevima i taktici protivnika a, ne o medjusobnom skoru. inace bi sigurno pomenuo i Davidenka, sa kojim ima negativan skor (5:6)

Đovak

pre 8 godina

Primećujem da mnogi komentarišu kako Federer ima tremu kad igra protiv Nadala i da zbog toga unapred gubi... Ja bih pre rekao da je Nadal taj koji ima jednostavan koncept za Federerovu igru, snažni forhend spinovi u bekhend u kontinuitetu, koje samo Nadal može da izvodi...naravno, onaj Nadal u svojim najboljim godinama karijere kada je bio fizički najdominantniji teniser planete.

zoran

pre 8 godina

Najsmešniji su ovi koji komentarišu skor nadala i federera. Da im objasnim. Prvo, van šljake je 8 8. Drugo, uvek iraju kada je Nadal u top formi. Razlog je jednostavan, kada Nadal nije u vrhunskoj formi nikada ne stigne da igra na turnirima sa Federerom. Federer kada nije u top formi opet dolazi daleko i takav igra sa Nadalom. Kada je nadal osvajo RG u početnim godnama Federer je na osali turnirima dominirao ali nikada nije skoro sretao Nadala jer je ovaj samo šljaku igrao dobro. Evo, i sad na US Openu mogu da se sastanu tek u finalu. Neko će mi reći da Nadal može ovde do finala. I na svim turnirima tako od početka godine.

Objavite mi komentar

pre 8 godina

@Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.
(prevodilac, 28. avgust 2015 22:33)

Ti ni sam ne znas sta je poenta ovog tvog komentara. Idi uberi cvet, nadji devojku ili dečka. Ubice te mržnja.

fanste

pre 8 godina

Rafa ima tako malu prednost nad Novakom zato sto je igrao povredjen celu 2011 godinu i finale AO 2012, bez te godine razlika bi bila 9 pobeda u korist Nadala. Njegovi mecevi sa Federerom ce se zauvek pamtiti jer su kvalitetom i raznovrsnoscu najbolji u istoriji. Djokovic kao igrac koji igra robotske udarce bez imalo kreativnosti i lepote u njima ne moze da ima najbolje rivalstvo ni sa jednim teniserom.

Dott

pre 8 godina

Da je novinar Nadalu postavio pitanje u stilu: znaci li to da je za vas Novak i bolji teniser od Rodzera? Svakako da ne bi rekao da jeste, vec bi rekao da njemu Novak po svojoj igri manje odgovara od Rodzera i da svako ima neke protivnike sa kojima teze izlaze na kraj. Rodzera rezultati koje je postigao stavljaju na prvo mesto, medjutim sta ce biti do kraja ostaje da vidimo, Novak jeste veliki teniser, tesko je reci sada moze li dostici Rodzerove rezultate.
Ako nekoga zanima kako znam da bi bas ovo rekao, sasvim prosto, u ovom stilu vec je odgovorio na to pitanje, ko prati tenis zna.

marin

pre 8 godina

Za kog ces ti navijat u ponedeljak za Bornu Corica ili Rafaela Nadala ?
(antiDebil, 28. avgust 2015 22:24) # Link komentara

@antiDebil
Navijat cu za filipa krajinovica. xDD

djoko

pre 8 godina

gle ovog Karlovic bolji pa covjece ne mozes poredit igrace koji su igrali jedva 3 ili 4 meca i igrace koje su igrali preko 40 meceva da Karlovic ima 23-22 lupam protiv Djokovica onda bi se to moglo tako gledat a ne na osnovu 3 meca a nijedan nije bio ni finalni ni na GS...Djokovic je jednom prilikom na ceremoniji pobjednika mislim da je u pitanju Majami ili Indian Wells 2011 rekao da je za njega Nadal najbolji teniser svih vremena...Federer ne moze sa njima jednostavno,moze jedino u slucaju kad su oni iscrpljeni i van forme a on svjez kao na Sinsinatiju ili na zavrsnom turniru gdje Federer bije Nadala uvjek samo zato sto je ovaj umoran vidjecemo na US openu kako ce proci Federer...Jedan je DJOKOVIC NOVAK

Objavite mi komentar

pre 8 godina

Ljudi, laže Nadal da mu je Novak najteži protivnik i to samo da bi nervirao Jumka i ostale vrhunske eksperte koji ovde komentarisu.

v

pre 8 godina

Međusobni omjer ne može biti jedini kriterij! Jer onda bi Ivo Karlović bio bolji igrač od Đokovića jer ga šije 3:1 u duelima.
(DINO, 28. avgust 2015 22:52

Moze. Ali se gledaju susreti ako ih je vise od 15.

ona

pre 8 godina

to je gospodin covek i pravi muskarac! van terena, na terenu , u zivotu, prema kolegama, devojci, majci... to se ne uci, ne moze se kupiti parama ili naslediti. jedan jedini - Rafael Nadal!

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je mešu teške ubrojao Mareja i Ferera.

sanja

pre 8 godina

(Coj, 28. avgust 2015 21:58) # Link komentara

@Coj
ti gledas samo djokoviceve meceve ?
nadal je barem 5 puta rekao da je federer najbolji igrac svih vremena, da igra najljepsu igru, da ima najljepse udarce ... itd ... pogledaj slobodno neki mec u kojem ne igra djokovic nebi vjerovo osim djokovica ima sjajnih igraca npr. federer, nadal ...

Aleksa

pre 8 godina

Svima je najteze sa Noletom sem Rodzeru, kome je najteze sa Rafom, ali pre svega zbog stilova igre, inace da nema Rafe i Rodzeru bi najtezi rival bio Nole

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

Stefan

pre 8 godina

Svaka cast Rafi na izjavi i iskrenosti. Da je Nole igrao ovako dobro kao i na pocetku karijere, sigurno bi on bio taj koji bi imao pozitivan skor i za rodjom i sa rafom, ovako oni su na pocetku nabili skor, pa je Nole to vremenom stizao.

simke

pre 8 godina

Ovo svi znamo...Nisam siguran da bi Federer i sad dobio Nadala koji igra najlosiju sezonu u svojoj karijeri,jednostavno Rodzer ima mentalnu blokadu i tremu kad ugleda Rafu sa druge strane mreze,i to ce tako ostati do kraja njihovih karijera.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

asdf

pre 8 godina

Nadal je oduvek bio penicilin za Federera. Mislim da je on jedini koji sa njim ima pozitivan skor, 23-10 je za Nadala, ubedljivo. Dok protiv Djokovica ima 23-21.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je mešu teške ubrojao Mareja i Ferera.

antiDebil

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...
(marina, 28. avgust 2015 21:43)


Izbombardiro ??? Tjedan ??? Covjek ??? 35god ???
Zamisli Djokovic ovog tjedna na ATP ljestvici ima skoro skoro 6 tisuća poena vise od Federera, sta bi tek bilo da Federer nije bombardijer ?
Za kog ces ti navijat u ponedeljak za Bornu Corica ili Rafaela Nadala ?

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

C i n i k

pre 8 godina

Ljudi moji,kako neko uopste zamislja "prijateljstvo" medju ljudima profesionalcima koji krvavo zaradjuju pare.Uz krv i znoj.Kad izgubis,trebalo bi da odes na veceru sutra sa pobednikom? Onaj ko se ikada bavio profi aportom zna da je to potpuno nemoguce.Nije prirodno.Ne treba te sportiste opterecivati takvim glupim pitanjima.Oni se postuju,ali da budu "prijatelji"??! Pa kako onda da pobedjujes "prijatelja" u mecu za trofej?

anica

pre 8 godina

Neverovatna je iskrenost kojom zraci ovaj decko...uvek je bio dasa, najvece rivalstvo sa Noletom, najlepsi mecevi, obelezio je tenis zajedno sa Novakom, vaspitan...sta vise reci...jos dugo da trajes majstore, puno uspeha na US openu!

danilo

pre 8 godina

Kakva iskrenost oko svega i kakav metforički nož u ledja Fedexu?!
Jer ako jedan od kandidata za najvećeg u istoriji, jedan zaista savršen igrač, pravi bitnu razliku u težini mečeva protiv Noleta i Fedexa, šta to znači?
Naravno, znači samo jedno:
Da je za Rafu Nole bolji igrač i da ga je teže pobediti.
To pokazuju i medjusobni mečevi velike trojke.
Javiće se naravno sada oni koji će da tvrde da svako ima nekog "nezgodnog" protivnika koji mu ne "leži".
Naravno da ima.
Ali taj "nezgodni" ne može biti direktni konkurent za titule i mesto u istoriji jer onda nije "nezgodan" već je jednostavno bolji.
Tu negde ide tačka.

Coj

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...(marina, 28. avgust 2015 21:43)
Ne, on nikada nije rekao da je Federere najbolji svih vremena.

Cole

pre 8 godina

Ma jok bre, sad će neki "stručnjak"
da se javi i da ti objasni kako
si odlepio i ne znaš šta pričaš,
pošto je Novak "najslabiji" prvi
u istoriji tenisa. Šta reći, a
ne zaplakati. Tako da...

Nebojsa

pre 8 godina

Nole će ove godine eventualno sledeće izjednačiti skor sa Rafom možda će ga i preteći u zavisnosti koliko se puta budu sastali nadam se već za nedelju dana u četvrtfinalu us opena isto važi i za Federera samo je pitanje vremena velika je stvar imati pozitivan skor sa dve veličine posle toliko odigranih mečeva skoro devedeset.

marina

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...

danilo

pre 8 godina

Kakva iskrenost oko svega i kakav metforički nož u ledja Fedexu?!
Jer ako jedan od kandidata za najvećeg u istoriji, jedan zaista savršen igrač, pravi bitnu razliku u težini mečeva protiv Noleta i Fedexa, šta to znači?
Naravno, znači samo jedno:
Da je za Rafu Nole bolji igrač i da ga je teže pobediti.
To pokazuju i medjusobni mečevi velike trojke.
Javiće se naravno sada oni koji će da tvrde da svako ima nekog "nezgodnog" protivnika koji mu ne "leži".
Naravno da ima.
Ali taj "nezgodni" ne može biti direktni konkurent za titule i mesto u istoriji jer onda nije "nezgodan" već je jednostavno bolji.
Tu negde ide tačka.

antiDebil

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...
(marina, 28. avgust 2015 21:43)


Izbombardiro ??? Tjedan ??? Covjek ??? 35god ???
Zamisli Djokovic ovog tjedna na ATP ljestvici ima skoro skoro 6 tisuća poena vise od Federera, sta bi tek bilo da Federer nije bombardijer ?
Za kog ces ti navijat u ponedeljak za Bornu Corica ili Rafaela Nadala ?

anica

pre 8 godina

Neverovatna je iskrenost kojom zraci ovaj decko...uvek je bio dasa, najvece rivalstvo sa Noletom, najlepsi mecevi, obelezio je tenis zajedno sa Novakom, vaspitan...sta vise reci...jos dugo da trajes majstore, puno uspeha na US openu!

C i n i k

pre 8 godina

Ljudi moji,kako neko uopste zamislja "prijateljstvo" medju ljudima profesionalcima koji krvavo zaradjuju pare.Uz krv i znoj.Kad izgubis,trebalo bi da odes na veceru sutra sa pobednikom? Onaj ko se ikada bavio profi aportom zna da je to potpuno nemoguce.Nije prirodno.Ne treba te sportiste opterecivati takvim glupim pitanjima.Oni se postuju,ali da budu "prijatelji"??! Pa kako onda da pobedjujes "prijatelja" u mecu za trofej?

Cole

pre 8 godina

Ma jok bre, sad će neki "stručnjak"
da se javi i da ti objasni kako
si odlepio i ne znaš šta pričaš,
pošto je Novak "najslabiji" prvi
u istoriji tenisa. Šta reći, a
ne zaplakati. Tako da...

Nebojsa

pre 8 godina

Nole će ove godine eventualno sledeće izjednačiti skor sa Rafom možda će ga i preteći u zavisnosti koliko se puta budu sastali nadam se već za nedelju dana u četvrtfinalu us opena isto važi i za Federera samo je pitanje vremena velika je stvar imati pozitivan skor sa dve veličine posle toliko odigranih mečeva skoro devedeset.

Stefan

pre 8 godina

Svaka cast Rafi na izjavi i iskrenosti. Da je Nole igrao ovako dobro kao i na pocetku karijere, sigurno bi on bio taj koji bi imao pozitivan skor i za rodjom i sa rafom, ovako oni su na pocetku nabili skor, pa je Nole to vremenom stizao.

Aleksa

pre 8 godina

Svima je najteze sa Noletom sem Rodzeru, kome je najteze sa Rafom, ali pre svega zbog stilova igre, inace da nema Rafe i Rodzeru bi najtezi rival bio Nole

simke

pre 8 godina

Ovo svi znamo...Nisam siguran da bi Federer i sad dobio Nadala koji igra najlosiju sezonu u svojoj karijeri,jednostavno Rodzer ima mentalnu blokadu i tremu kad ugleda Rafu sa druge strane mreze,i to ce tako ostati do kraja njihovih karijera.

Coj

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...(marina, 28. avgust 2015 21:43)
Ne, on nikada nije rekao da je Federere najbolji svih vremena.

asdf

pre 8 godina

Nadal je oduvek bio penicilin za Federera. Mislim da je on jedini koji sa njim ima pozitivan skor, 23-10 je za Nadala, ubedljivo. Dok protiv Djokovica ima 23-21.

Objavite mi komentar

pre 8 godina

Ljudi, laže Nadal da mu je Novak najteži protivnik i to samo da bi nervirao Jumka i ostale vrhunske eksperte koji ovde komentarisu.

Objavite mi komentar

pre 8 godina

@Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.
(prevodilac, 28. avgust 2015 22:33)

Ti ni sam ne znas sta je poenta ovog tvog komentara. Idi uberi cvet, nadji devojku ili dečka. Ubice te mržnja.

Đovak

pre 8 godina

Primećujem da mnogi komentarišu kako Federer ima tremu kad igra protiv Nadala i da zbog toga unapred gubi... Ja bih pre rekao da je Nadal taj koji ima jednostavan koncept za Federerovu igru, snažni forhend spinovi u bekhend u kontinuitetu, koje samo Nadal može da izvodi...naravno, onaj Nadal u svojim najboljim godinama karijere kada je bio fizički najdominantniji teniser planete.

asdf

pre 8 godina

(DINO, 28. avgust 2015 22:52)

Mali ti je statisticki uzorak za zakljucak. Nije isto 4 meca i 30+ meca. Na 2-5 meca moze da bude slusajnost, bolji dan, sreca. Na 30+ vec ne mozes da kazes da je sreca ako neko ima 23-10.

prevodilac za hr jezik

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.
(prevodilac, 28. avgust 2015 22:33)

Ajd i ja tebe da prevedem:
Krivo mi je što je Srbin no1, najbolji, jedan od najboljih ikada, krivo mi je što pobeđuje Nadala i Federera, što domira, što ređa slemove i titule, jako sam frustriran tom činjenicom. Još više me boli radost i uživanje Srba zbog toga, jer oni ne zaslužuju sve to i to je nepravda. Dođe mi da plačem zbog toga. Kompleks me tera da dolazim ovde svaki dan i pokušam provokacijama da ih iznervram i pokvarim im radovanje. Često i uspevam u tome pa mi je malo lakše, inače bi mi se život pretvorio u pakao. Hvala Bogu da imam način da ublažim frustraciju.

v

pre 8 godina

Međusobni omjer ne može biti jedini kriterij! Jer onda bi Ivo Karlović bio bolji igrač od Đokovića jer ga šije 3:1 u duelima.
(DINO, 28. avgust 2015 22:52

Moze. Ali se gledaju susreti ako ih je vise od 15.

djoko

pre 8 godina

gle ovog Karlovic bolji pa covjece ne mozes poredit igrace koji su igrali jedva 3 ili 4 meca i igrace koje su igrali preko 40 meceva da Karlovic ima 23-22 lupam protiv Djokovica onda bi se to moglo tako gledat a ne na osnovu 3 meca a nijedan nije bio ni finalni ni na GS...Djokovic je jednom prilikom na ceremoniji pobjednika mislim da je u pitanju Majami ili Indian Wells 2011 rekao da je za njega Nadal najbolji teniser svih vremena...Federer ne moze sa njima jednostavno,moze jedino u slucaju kad su oni iscrpljeni i van forme a on svjez kao na Sinsinatiju ili na zavrsnom turniru gdje Federer bije Nadala uvjek samo zato sto je ovaj umoran vidjecemo na US openu kako ce proci Federer...Jedan je DJOKOVIC NOVAK

Prosecan

pre 8 godina

To se kaze - Federer mu je musterija. Nadal ga ubija u pojam vec godinama. Jednostavno on je Federeru mrlja u karijeri i kada se potegne prica o najboljem svih vremena argument koji se ne moze osporiti.

Yumko

pre 8 godina

Nadal ove intervjue daje na staru slavu, u poslednjih godinu i po dana je potpuno irelevantan teniser.
(Vragolan, 28. avgust 2015 21:14)
Da li si ozbiljan, Nadal je jedan od najboljih tenisera svih vremena.

Albus

pre 8 godina

U njegovoj izjavi se tacno vidi da prica o samim mecevima i taktici protivnika a, ne o medjusobnom skoru. inace bi sigurno pomenuo i Davidenka, sa kojim ima negativan skor (5:6)

sanja

pre 8 godina

(Coj, 28. avgust 2015 21:58) # Link komentara

@Coj
ti gledas samo djokoviceve meceve ?
nadal je barem 5 puta rekao da je federer najbolji igrac svih vremena, da igra najljepsu igru, da ima najljepse udarce ... itd ... pogledaj slobodno neki mec u kojem ne igra djokovic nebi vjerovo osim djokovica ima sjajnih igraca npr. federer, nadal ...

Diksi

pre 8 godina

@zoran Nadal ima pozitivan skor sa Federerom od kako je poceo da igra tenis na turu (prvi medjusobni mec je dobio i to na tvrdoj podlozi). Inace medjusobni skor van sljake je 10:8 u korist Nadala. Skor od 23:10 je toliko velik da je suvisno govoriti o nekim slucajnostima, kao i o povredama i formi, tim pre sto je skor nastao u rasponu od 10 godina.
Licno ja najvise uzivam da gledam Federera kako igra, ali on za mene nikada nece biti broj jedan bas zbog katastrofalnog skora sa Nadalom.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

marina

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...

ona

pre 8 godina

to je gospodin covek i pravi muskarac! van terena, na terenu , u zivotu, prema kolegama, devojci, majci... to se ne uci, ne moze se kupiti parama ili naslediti. jedan jedini - Rafael Nadal!

zoran

pre 8 godina

Najsmešniji su ovi koji komentarišu skor nadala i federera. Da im objasnim. Prvo, van šljake je 8 8. Drugo, uvek iraju kada je Nadal u top formi. Razlog je jednostavan, kada Nadal nije u vrhunskoj formi nikada ne stigne da igra na turnirima sa Federerom. Federer kada nije u top formi opet dolazi daleko i takav igra sa Nadalom. Kada je nadal osvajo RG u početnim godnama Federer je na osali turnirima dominirao ali nikada nije skoro sretao Nadala jer je ovaj samo šljaku igrao dobro. Evo, i sad na US Openu mogu da se sastanu tek u finalu. Neko će mi reći da Nadal može ovde do finala. I na svim turnirima tako od početka godine.

Zerox

pre 8 godina

Kad Hrvati navale na srpski portal i članak o Đokoviću...pa, turpijaju li turpijaju i oštre svoje komplekse. Nebitni likovi totalno u celoj priči, al', ono, ajd da bulaznimo zarad bulažnjenja.

Добро јутро посао зове

pre 8 godina

Овај Рафа је један највећи цар на атп турниру, где год да се појави,шта год да каже буде са смислом речено...без икаквог потцењивања или- не да Бог,,мржња према некоме.Стога свака му част на свему урађено у тенису али првенствено на његово понашање које је апсолутно крајне нормално.

tex

pre 8 godina

(Stefan, 28. avgust 2015 22:09)

Šta? Da je Nole od početka karijere igrao kao sada bio bi u pozitivnom bilansu? Pa da Federer ne stari i da Nadal ima neuništiva kolena onda bi opet ostalo sve isto kao danas

pusa susjed

pre 8 godina

(Dr. Roddick, 29. avgust 2015 08:47)

Neobičan fenomen da povređeni teniser (Nadal) osvoji u jednoj sezoni Rolan Garos, Monte Karlo, Barselonu, i igra finala Indian Velsa, Majamija, Madrida, Rima, Vimbldona, US Opena!?! Daa, daa, baš je bio povređen hi hi! Njegova jedina povreda te 2011. se zvala SRBIN NOVAK ĐOKOVIĆ!

sve jasno

pre 8 godina

Ne mogu da shvatim potrebu Hrvata da pljuju svaku vest vezanu za Đokovića.
(Pokojni Toza, 29. avgust 2015 08:47)

Ja mogu hi, hi!
Teško bih shvatio da to rade npr Norvežani.

marin

pre 8 godina

Za kog ces ti navijat u ponedeljak za Bornu Corica ili Rafaela Nadala ?
(antiDebil, 28. avgust 2015 22:24) # Link komentara

@antiDebil
Navijat cu za filipa krajinovica. xDD

ivan78bg

pre 8 godina

@Dr. Roddick
No.1e je postao prvi teniser sveta kada je Federer imao 29 godina a Nadal bio u top formi.Da pratis tenis znao bi to.Uostalom Djokovic sada ima 28 godina.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

Dott

pre 8 godina

Da je novinar Nadalu postavio pitanje u stilu: znaci li to da je za vas Novak i bolji teniser od Rodzera? Svakako da ne bi rekao da jeste, vec bi rekao da njemu Novak po svojoj igri manje odgovara od Rodzera i da svako ima neke protivnike sa kojima teze izlaze na kraj. Rodzera rezultati koje je postigao stavljaju na prvo mesto, medjutim sta ce biti do kraja ostaje da vidimo, Novak jeste veliki teniser, tesko je reci sada moze li dostici Rodzerove rezultate.
Ako nekoga zanima kako znam da bi bas ovo rekao, sasvim prosto, u ovom stilu vec je odgovorio na to pitanje, ko prati tenis zna.

fanste

pre 8 godina

Rafa ima tako malu prednost nad Novakom zato sto je igrao povredjen celu 2011 godinu i finale AO 2012, bez te godine razlika bi bila 9 pobeda u korist Nadala. Njegovi mecevi sa Federerom ce se zauvek pamtiti jer su kvalitetom i raznovrsnoscu najbolji u istoriji. Djokovic kao igrac koji igra robotske udarce bez imalo kreativnosti i lepote u njima ne moze da ima najbolje rivalstvo ni sa jednim teniserom.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

anica

pre 8 godina

Za mene bi loknica bio najbolji u istoriji da ima bar jedan RG preko Rafe, jer covek 10 godina nije mogao da ga dobije, bar 5 GS osvojenih preko Noleta i Rafe posle njihove 20 godine, a jok oni mu makli 6, da ima minimum 30 mastersa jer je 6 godina stariji od Novaka, te price kako ne juri masterse su smesne, da je osvojio MC i Rim, i da naravno ima ubedljiv pozitivan skor sa Rafom i Noletom...ovo su samo neki od parametara, imalo bi jos...prema tome, Roki, u nekom drugom zivotu, a da si vrhunski teniser, jesi.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je mešu teške ubrojao Mareja i Ferera.

cheers

pre 8 godina

asdf, ali bi i ti trebao da znas da je vise od 80% tih pobjeda na sljaci. Dok je na drugim podlogama Nadal tako rano ispadao i nijesu uspijevali da se sretnu. Time bi ovaj odnos bio znatno drugaciji. Ali uzalud je objasnjavati tebi i slicnima.

anica

pre 8 godina

Gago, jeste uspesniji teniser po trofejima od Nadala i Novaka, ali 23:10 nije smeo nikako dozvoliti...to samo govori da nije bolji teniser od Nadala, ili sta vec?!

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je mešu teške ubrojao Mareja i Ferera.

toliko od mene

pre 8 godina

Vidim Federerovci se ubiše dokazujući da taj ponižavajući skor sa Nadalom gubi na validnosti zbog nesrazmernog udela mečeva na šljaci, gde je Federer redovno dolazio do finala na Nadalovoj omiljenoj podlozi i gubio, a Nadal na Federerovom omiljenom betonu nije, i Rodžer nije ni bio u prilici da ima veći broj pobeda. PA ŠTA ONDA NOVAK DA KAŽE! ON JE STO PUTA BOLJI PRIMER ZA TU PRIČU, PA OPET IMA EGAL SKOR SA NJIM!

Dragana

pre 8 godina

Čitajući izmedju redova stičem utisak da je Rodžer Nadalu nešto posebno,da ga gleda malo drugačije od ostalih protivnika.A bez obzira što je skor izmedju njih takav kakav jeste,Nadal zna da je Federer kompletniji i uspešniji teniser od njega.

Dr. Roddick

pre 8 godina

E moj n0le sreca tvoja da se Nadal povredio inace bi te i dalje cepao ko siroce poklon paketic. Postao si "prvi" teniser sveta tek kad je Roger presao 30, a Nadal se povredio. Interesantna slucajnost... :D

Mikii

pre 8 godina

Stefan@

Po tvojoj logici, Djokovic je poceo da stize Nadala u medjusobnim kad je ovaj poceo da pada?! Dalje, nikako se ne moze reci da Novak sada igra nesto znacajno bolje nego 2010. npr. Postao je cvrsci teniser mentalno i fizicki, njegova igra je uvek bila tu. I za kraj: Po tebi ce biti realan odnos koji ce Djokovic da napravi pobedjujuci ovakvog Nadala?! To dovoljno govori o tebi. Bolje predji na kriket.

unknown

pre 8 godina

Samo cu k'asti, i Nole i Nadal su veliki teniseri, ali jedino Federera volim da gledam, covek kao da je izmislio tenis, ovi samo nabijaju lopticu, dok neko ne pogresi, dok on igra onako leprsavo i sa uzivanjem, prosto milina za gledanje... zao mi je sto je vec mator, ali nadam se ds ce igrati jos 2- 3 sezone, pa da uzivam jos malko :)

DINO

pre 8 godina

A zašto bi se gledali međusobni susreti ako ih je 15 i više, a ne npr 14 i više... 3 i više... Je li Davidenko bolji od Nadala jer ga šije 6:5?

xyz

pre 8 godina

Najbitnije su Gren slem titule(i ukupan broj titula) i broj nedelja na prvom mestu. Ne mogu da verujem da se ljudi i dalje loze na medjusobne skorove izmedju tenisera. Stvar je vrlo prosta, ko ima vise titula, pogotovu onih najvaznijih, i ko je bio najduze na prvom mestu, taj je bolji. Skor je u tom slucaju samo kuriozitet. Uzgred, Nadal je taj skor najvise nabio 2008. i 2013. godine kada je sa Fedom imao skor po 4:0 u tim sezonama, a to su najgore Federerove sezone, u kojima je imao zaista problema sa povredama i ss zdravljem. Iako zvuci kao opravdanje, na primeru Nadalovih najlosijih sezona, vidimo da on nikako ne moze da dodje do Federera, pa i Novaka. Ne da ne moze da dodje do njih nego gubi od potpunih anonimusa, i po tome je "crni" rekorder. A da ne spominjem da je pola meceva i protiv Feda i Novaka odigrao na sljaci na kojoj se igra mesec i po dana. Recimo, protiv Rodzera nije odigrao nijedan mec na US openu, a na Garosu su odigrali 5 meceva. Takodje, protiv Novaka samo jedan mec u Australiji, a cak 7 na Garosu. Ima tu jos puno zanimljivosti, ali sustina je da ne moze neko biti bolji samo na osnovu skora a ima manje titula, manje slemova, manje zavrsnih turnira(tacnije nema Zavrsni turnir), duplo manje nedelja na prvom mestu, neuporedivo manje titula na betonu i travi, losiji je na 3 od 4 slema, nikada nije odbranio slem sem na Garosu, nikada nije odbranio titulu na drugim podlogama osim na sljaci, itd.

gnu gnu

pre 8 godina

Zar prevodioc sa engleskog na srpski ne moze ama bas ni malo da se potrudi i nadje dobru srpsku rec za svaku englesku? Uredmik je ovde omanuo! Nije vam na cast!
....na Turu...... - iz teksta

anica

pre 8 godina

Puntice,
Eto, tebe interesuje moje misljenje cim mi odgovaras, ja nisam pominjala dal je Rafa najbolji, svako od njih ima negde bolji negde losiji skor, niti sam rekla da je Novak, samo kazem da Federer nije, meni su sva trojica sportisti cije karijere jos traju, koje treba postovati, a ti smaras sa jednim istim informacijama, daj kazi nesto novo, i ptice na grani znaju za 17/87/302...to sto sam navela su kriterijumi logicni koji bi ga izdvojili od ostalih, a ne 5 gs za 7 godina koje je osvojio, i RG na srecu...Pozdravljam te.

.

pre 8 godina

@anica
Jos kad bi nekog interesovalo ko je za tebe najbolji...
I Novak i Nadal bi bili najbolji da imaju 302 nedelje na 1 mestu, 17 GS, 87 titula, 300 rekorda u tenisu... ali nemaju.
Kako to da tvoj Nadal nikad nije uspeo da osvoji Zavrsni Masters gde samo najboljih 8 igraju? Imas neko objasnjenje ili da sacekamo 2-3 dana dok smislis nesto?

marina

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je mešu teške ubrojao Mareja i Ferera.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je mešu teške ubrojao Mareja i Ferera.

prevodilac

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.

sanja

pre 8 godina

(Coj, 28. avgust 2015 21:58) # Link komentara

@Coj
ti gledas samo djokoviceve meceve ?
nadal je barem 5 puta rekao da je federer najbolji igrac svih vremena, da igra najljepsu igru, da ima najljepse udarce ... itd ... pogledaj slobodno neki mec u kojem ne igra djokovic nebi vjerovo osim djokovica ima sjajnih igraca npr. federer, nadal ...

fanste

pre 8 godina

Rafa ima tako malu prednost nad Novakom zato sto je igrao povredjen celu 2011 godinu i finale AO 2012, bez te godine razlika bi bila 9 pobeda u korist Nadala. Njegovi mecevi sa Federerom ce se zauvek pamtiti jer su kvalitetom i raznovrsnoscu najbolji u istoriji. Djokovic kao igrac koji igra robotske udarce bez imalo kreativnosti i lepote u njima ne moze da ima najbolje rivalstvo ni sa jednim teniserom.

danilo

pre 8 godina

Kakva iskrenost oko svega i kakav metforički nož u ledja Fedexu?!
Jer ako jedan od kandidata za najvećeg u istoriji, jedan zaista savršen igrač, pravi bitnu razliku u težini mečeva protiv Noleta i Fedexa, šta to znači?
Naravno, znači samo jedno:
Da je za Rafu Nole bolji igrač i da ga je teže pobediti.
To pokazuju i medjusobni mečevi velike trojke.
Javiće se naravno sada oni koji će da tvrde da svako ima nekog "nezgodnog" protivnika koji mu ne "leži".
Naravno da ima.
Ali taj "nezgodni" ne može biti direktni konkurent za titule i mesto u istoriji jer onda nije "nezgodan" već je jednostavno bolji.
Tu negde ide tačka.

zoran

pre 8 godina

Najsmešniji su ovi koji komentarišu skor nadala i federera. Da im objasnim. Prvo, van šljake je 8 8. Drugo, uvek iraju kada je Nadal u top formi. Razlog je jednostavan, kada Nadal nije u vrhunskoj formi nikada ne stigne da igra na turnirima sa Federerom. Federer kada nije u top formi opet dolazi daleko i takav igra sa Nadalom. Kada je nadal osvajo RG u početnim godnama Federer je na osali turnirima dominirao ali nikada nije skoro sretao Nadala jer je ovaj samo šljaku igrao dobro. Evo, i sad na US Openu mogu da se sastanu tek u finalu. Neko će mi reći da Nadal može ovde do finala. I na svim turnirima tako od početka godine.

Coj

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...(marina, 28. avgust 2015 21:43)
Ne, on nikada nije rekao da je Federere najbolji svih vremena.

tex

pre 8 godina

(Stefan, 28. avgust 2015 22:09)

Šta? Da je Nole od početka karijere igrao kao sada bio bi u pozitivnom bilansu? Pa da Federer ne stari i da Nadal ima neuništiva kolena onda bi opet ostalo sve isto kao danas

Dr. Roddick

pre 8 godina

E moj n0le sreca tvoja da se Nadal povredio inace bi te i dalje cepao ko siroce poklon paketic. Postao si "prvi" teniser sveta tek kad je Roger presao 30, a Nadal se povredio. Interesantna slucajnost... :D

Dragana

pre 8 godina

Čitajući izmedju redova stičem utisak da je Rodžer Nadalu nešto posebno,da ga gleda malo drugačije od ostalih protivnika.A bez obzira što je skor izmedju njih takav kakav jeste,Nadal zna da je Federer kompletniji i uspešniji teniser od njega.

antiDebil

pre 8 godina

ljudi sta se lozite ? pa nadal je nekoliko puta rekao ''federer je najbolji igrac svih vremena'' kompleksi su cudo, covjek je rekao da mu djokovic manje lezi nego federer sta je i logicki kad oba dvojica igraju obrambeni tenis dok je federer bombarder koji je u 35god izbombardiro djokovica prije nepunih tjedan dana ...
(marina, 28. avgust 2015 21:43)


Izbombardiro ??? Tjedan ??? Covjek ??? 35god ???
Zamisli Djokovic ovog tjedna na ATP ljestvici ima skoro skoro 6 tisuća poena vise od Federera, sta bi tek bilo da Federer nije bombardijer ?
Za kog ces ti navijat u ponedeljak za Bornu Corica ili Rafaela Nadala ?

unknown

pre 8 godina

Samo cu k'asti, i Nole i Nadal su veliki teniseri, ali jedino Federera volim da gledam, covek kao da je izmislio tenis, ovi samo nabijaju lopticu, dok neko ne pogresi, dok on igra onako leprsavo i sa uzivanjem, prosto milina za gledanje... zao mi je sto je vec mator, ali nadam se ds ce igrati jos 2- 3 sezone, pa da uzivam jos malko :)

Stefan

pre 8 godina

Svaka cast Rafi na izjavi i iskrenosti. Da je Nole igrao ovako dobro kao i na pocetku karijere, sigurno bi on bio taj koji bi imao pozitivan skor i za rodjom i sa rafom, ovako oni su na pocetku nabili skor, pa je Nole to vremenom stizao.

Dott

pre 8 godina

Da je novinar Nadalu postavio pitanje u stilu: znaci li to da je za vas Novak i bolji teniser od Rodzera? Svakako da ne bi rekao da jeste, vec bi rekao da njemu Novak po svojoj igri manje odgovara od Rodzera i da svako ima neke protivnike sa kojima teze izlaze na kraj. Rodzera rezultati koje je postigao stavljaju na prvo mesto, medjutim sta ce biti do kraja ostaje da vidimo, Novak jeste veliki teniser, tesko je reci sada moze li dostici Rodzerove rezultate.
Ako nekoga zanima kako znam da bi bas ovo rekao, sasvim prosto, u ovom stilu vec je odgovorio na to pitanje, ko prati tenis zna.

Cole

pre 8 godina

Ma jok bre, sad će neki "stručnjak"
da se javi i da ti objasni kako
si odlepio i ne znaš šta pričaš,
pošto je Novak "najslabiji" prvi
u istoriji tenisa. Šta reći, a
ne zaplakati. Tako da...

prevodilac za hr jezik

pre 8 godina

Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.
(prevodilac, 28. avgust 2015 22:33)

Ajd i ja tebe da prevedem:
Krivo mi je što je Srbin no1, najbolji, jedan od najboljih ikada, krivo mi je što pobeđuje Nadala i Federera, što domira, što ređa slemove i titule, jako sam frustriran tom činjenicom. Još više me boli radost i uživanje Srba zbog toga, jer oni ne zaslužuju sve to i to je nepravda. Dođe mi da plačem zbog toga. Kompleks me tera da dolazim ovde svaki dan i pokušam provokacijama da ih iznervram i pokvarim im radovanje. Često i uspevam u tome pa mi je malo lakše, inače bi mi se život pretvorio u pakao. Hvala Bogu da imam način da ublažim frustraciju.

marin

pre 8 godina

Za kog ces ti navijat u ponedeljak za Bornu Corica ili Rafaela Nadala ?
(antiDebil, 28. avgust 2015 22:24) # Link komentara

@antiDebil
Navijat cu za filipa krajinovica. xDD

C i n i k

pre 8 godina

Ljudi moji,kako neko uopste zamislja "prijateljstvo" medju ljudima profesionalcima koji krvavo zaradjuju pare.Uz krv i znoj.Kad izgubis,trebalo bi da odes na veceru sutra sa pobednikom? Onaj ko se ikada bavio profi aportom zna da je to potpuno nemoguce.Nije prirodno.Ne treba te sportiste opterecivati takvim glupim pitanjima.Oni se postuju,ali da budu "prijatelji"??! Pa kako onda da pobedjujes "prijatelja" u mecu za trofej?

cheers

pre 8 godina

asdf, ali bi i ti trebao da znas da je vise od 80% tih pobjeda na sljaci. Dok je na drugim podlogama Nadal tako rano ispadao i nijesu uspijevali da se sretnu. Time bi ovaj odnos bio znatno drugaciji. Ali uzalud je objasnjavati tebi i slicnima.

ona

pre 8 godina

to je gospodin covek i pravi muskarac! van terena, na terenu , u zivotu, prema kolegama, devojci, majci... to se ne uci, ne moze se kupiti parama ili naslediti. jedan jedini - Rafael Nadal!

anica

pre 8 godina

Neverovatna je iskrenost kojom zraci ovaj decko...uvek je bio dasa, najvece rivalstvo sa Noletom, najlepsi mecevi, obelezio je tenis zajedno sa Novakom, vaspitan...sta vise reci...jos dugo da trajes majstore, puno uspeha na US openu!

simke

pre 8 godina

Ovo svi znamo...Nisam siguran da bi Federer i sad dobio Nadala koji igra najlosiju sezonu u svojoj karijeri,jednostavno Rodzer ima mentalnu blokadu i tremu kad ugleda Rafu sa druge strane mreze,i to ce tako ostati do kraja njihovih karijera.

Objavite mi komentar

pre 8 godina

@Novakovim navijačima opet treba prevodilac.Rafa je lijepo rekao da mu je sa Federererom bila čast igrati ,što u prevodu znači da ga smatra iznad ostalih igrača ,a da mu je Novak najteži protivnik,a ne najbolji teniser i pri tom je meĐu teške ubrojao Mareja i Ferera.
(prevodilac, 28. avgust 2015 22:33)

Ti ni sam ne znas sta je poenta ovog tvog komentara. Idi uberi cvet, nadji devojku ili dečka. Ubice te mržnja.

Nebojsa

pre 8 godina

Nole će ove godine eventualno sledeće izjednačiti skor sa Rafom možda će ga i preteći u zavisnosti koliko se puta budu sastali nadam se već za nedelju dana u četvrtfinalu us opena isto važi i za Federera samo je pitanje vremena velika je stvar imati pozitivan skor sa dve veličine posle toliko odigranih mečeva skoro devedeset.

djoko

pre 8 godina

gle ovog Karlovic bolji pa covjece ne mozes poredit igrace koji su igrali jedva 3 ili 4 meca i igrace koje su igrali preko 40 meceva da Karlovic ima 23-22 lupam protiv Djokovica onda bi se to moglo tako gledat a ne na osnovu 3 meca a nijedan nije bio ni finalni ni na GS...Djokovic je jednom prilikom na ceremoniji pobjednika mislim da je u pitanju Majami ili Indian Wells 2011 rekao da je za njega Nadal najbolji teniser svih vremena...Federer ne moze sa njima jednostavno,moze jedino u slucaju kad su oni iscrpljeni i van forme a on svjez kao na Sinsinatiju ili na zavrsnom turniru gdje Federer bije Nadala uvjek samo zato sto je ovaj umoran vidjecemo na US openu kako ce proci Federer...Jedan je DJOKOVIC NOVAK

Aleksa

pre 8 godina

Svima je najteze sa Noletom sem Rodzeru, kome je najteze sa Rafom, ali pre svega zbog stilova igre, inace da nema Rafe i Rodzeru bi najtezi rival bio Nole

v

pre 8 godina

Međusobni omjer ne može biti jedini kriterij! Jer onda bi Ivo Karlović bio bolji igrač od Đokovića jer ga šije 3:1 u duelima.
(DINO, 28. avgust 2015 22:52

Moze. Ali se gledaju susreti ako ih je vise od 15.

Mikii

pre 8 godina

Stefan@

Po tvojoj logici, Djokovic je poceo da stize Nadala u medjusobnim kad je ovaj poceo da pada?! Dalje, nikako se ne moze reci da Novak sada igra nesto znacajno bolje nego 2010. npr. Postao je cvrsci teniser mentalno i fizicki, njegova igra je uvek bila tu. I za kraj: Po tebi ce biti realan odnos koji ce Djokovic da napravi pobedjujuci ovakvog Nadala?! To dovoljno govori o tebi. Bolje predji na kriket.

pusa susjed

pre 8 godina

(Dr. Roddick, 29. avgust 2015 08:47)

Neobičan fenomen da povređeni teniser (Nadal) osvoji u jednoj sezoni Rolan Garos, Monte Karlo, Barselonu, i igra finala Indian Velsa, Majamija, Madrida, Rima, Vimbldona, US Opena!?! Daa, daa, baš je bio povređen hi hi! Njegova jedina povreda te 2011. se zvala SRBIN NOVAK ĐOKOVIĆ!

asdf

pre 8 godina

Nadal je oduvek bio penicilin za Federera. Mislim da je on jedini koji sa njim ima pozitivan skor, 23-10 je za Nadala, ubedljivo. Dok protiv Djokovica ima 23-21.

asdf

pre 8 godina

(DINO, 28. avgust 2015 22:52)

Mali ti je statisticki uzorak za zakljucak. Nije isto 4 meca i 30+ meca. Na 2-5 meca moze da bude slusajnost, bolji dan, sreca. Na 30+ vec ne mozes da kazes da je sreca ako neko ima 23-10.

Diksi

pre 8 godina

@zoran Nadal ima pozitivan skor sa Federerom od kako je poceo da igra tenis na turu (prvi medjusobni mec je dobio i to na tvrdoj podlozi). Inace medjusobni skor van sljake je 10:8 u korist Nadala. Skor od 23:10 je toliko velik da je suvisno govoriti o nekim slucajnostima, kao i o povredama i formi, tim pre sto je skor nastao u rasponu od 10 godina.
Licno ja najvise uzivam da gledam Federera kako igra, ali on za mene nikada nece biti broj jedan bas zbog katastrofalnog skora sa Nadalom.

xyz

pre 8 godina

Najbitnije su Gren slem titule(i ukupan broj titula) i broj nedelja na prvom mestu. Ne mogu da verujem da se ljudi i dalje loze na medjusobne skorove izmedju tenisera. Stvar je vrlo prosta, ko ima vise titula, pogotovu onih najvaznijih, i ko je bio najduze na prvom mestu, taj je bolji. Skor je u tom slucaju samo kuriozitet. Uzgred, Nadal je taj skor najvise nabio 2008. i 2013. godine kada je sa Fedom imao skor po 4:0 u tim sezonama, a to su najgore Federerove sezone, u kojima je imao zaista problema sa povredama i ss zdravljem. Iako zvuci kao opravdanje, na primeru Nadalovih najlosijih sezona, vidimo da on nikako ne moze da dodje do Federera, pa i Novaka. Ne da ne moze da dodje do njih nego gubi od potpunih anonimusa, i po tome je "crni" rekorder. A da ne spominjem da je pola meceva i protiv Feda i Novaka odigrao na sljaci na kojoj se igra mesec i po dana. Recimo, protiv Rodzera nije odigrao nijedan mec na US openu, a na Garosu su odigrali 5 meceva. Takodje, protiv Novaka samo jedan mec u Australiji, a cak 7 na Garosu. Ima tu jos puno zanimljivosti, ali sustina je da ne moze neko biti bolji samo na osnovu skora a ima manje titula, manje slemova, manje zavrsnih turnira(tacnije nema Zavrsni turnir), duplo manje nedelja na prvom mestu, neuporedivo manje titula na betonu i travi, losiji je na 3 od 4 slema, nikada nije odbranio slem sem na Garosu, nikada nije odbranio titulu na drugim podlogama osim na sljaci, itd.

Prosecan

pre 8 godina

To se kaze - Federer mu je musterija. Nadal ga ubija u pojam vec godinama. Jednostavno on je Federeru mrlja u karijeri i kada se potegne prica o najboljem svih vremena argument koji se ne moze osporiti.

toliko od mene

pre 8 godina

Vidim Federerovci se ubiše dokazujući da taj ponižavajući skor sa Nadalom gubi na validnosti zbog nesrazmernog udela mečeva na šljaci, gde je Federer redovno dolazio do finala na Nadalovoj omiljenoj podlozi i gubio, a Nadal na Federerovom omiljenom betonu nije, i Rodžer nije ni bio u prilici da ima veći broj pobeda. PA ŠTA ONDA NOVAK DA KAŽE! ON JE STO PUTA BOLJI PRIMER ZA TU PRIČU, PA OPET IMA EGAL SKOR SA NJIM!

anica

pre 8 godina

Za mene bi loknica bio najbolji u istoriji da ima bar jedan RG preko Rafe, jer covek 10 godina nije mogao da ga dobije, bar 5 GS osvojenih preko Noleta i Rafe posle njihove 20 godine, a jok oni mu makli 6, da ima minimum 30 mastersa jer je 6 godina stariji od Novaka, te price kako ne juri masterse su smesne, da je osvojio MC i Rim, i da naravno ima ubedljiv pozitivan skor sa Rafom i Noletom...ovo su samo neki od parametara, imalo bi jos...prema tome, Roki, u nekom drugom zivotu, a da si vrhunski teniser, jesi.

ivan78bg

pre 8 godina

@Dr. Roddick
No.1e je postao prvi teniser sveta kada je Federer imao 29 godina a Nadal bio u top formi.Da pratis tenis znao bi to.Uostalom Djokovic sada ima 28 godina.

DINO

pre 8 godina

A zašto bi se gledali međusobni susreti ako ih je 15 i više, a ne npr 14 i više... 3 i više... Je li Davidenko bolji od Nadala jer ga šije 6:5?

.

pre 8 godina

@anica
Jos kad bi nekog interesovalo ko je za tebe najbolji...
I Novak i Nadal bi bili najbolji da imaju 302 nedelje na 1 mestu, 17 GS, 87 titula, 300 rekorda u tenisu... ali nemaju.
Kako to da tvoj Nadal nikad nije uspeo da osvoji Zavrsni Masters gde samo najboljih 8 igraju? Imas neko objasnjenje ili da sacekamo 2-3 dana dok smislis nesto?

Objavite mi komentar

pre 8 godina

Ljudi, laže Nadal da mu je Novak najteži protivnik i to samo da bi nervirao Jumka i ostale vrhunske eksperte koji ovde komentarisu.

Zerox

pre 8 godina

Kad Hrvati navale na srpski portal i članak o Đokoviću...pa, turpijaju li turpijaju i oštre svoje komplekse. Nebitni likovi totalno u celoj priči, al', ono, ajd da bulaznimo zarad bulažnjenja.

Добро јутро посао зове

pre 8 godina

Овај Рафа је један највећи цар на атп турниру, где год да се појави,шта год да каже буде са смислом речено...без икаквог потцењивања или- не да Бог,,мржња према некоме.Стога свака му част на свему урађено у тенису али првенствено на његово понашање које је апсолутно крајне нормално.

Yumko

pre 8 godina

Nadal ove intervjue daje na staru slavu, u poslednjih godinu i po dana je potpuno irelevantan teniser.
(Vragolan, 28. avgust 2015 21:14)
Da li si ozbiljan, Nadal je jedan od najboljih tenisera svih vremena.

Albus

pre 8 godina

U njegovoj izjavi se tacno vidi da prica o samim mecevima i taktici protivnika a, ne o medjusobnom skoru. inace bi sigurno pomenuo i Davidenka, sa kojim ima negativan skor (5:6)

Đovak

pre 8 godina

Primećujem da mnogi komentarišu kako Federer ima tremu kad igra protiv Nadala i da zbog toga unapred gubi... Ja bih pre rekao da je Nadal taj koji ima jednostavan koncept za Federerovu igru, snažni forhend spinovi u bekhend u kontinuitetu, koje samo Nadal može da izvodi...naravno, onaj Nadal u svojim najboljim godinama karijere kada je bio fizički najdominantniji teniser planete.

sve jasno

pre 8 godina

Ne mogu da shvatim potrebu Hrvata da pljuju svaku vest vezanu za Đokovića.
(Pokojni Toza, 29. avgust 2015 08:47)

Ja mogu hi, hi!
Teško bih shvatio da to rade npr Norvežani.

anica

pre 8 godina

Gago, jeste uspesniji teniser po trofejima od Nadala i Novaka, ali 23:10 nije smeo nikako dozvoliti...to samo govori da nije bolji teniser od Nadala, ili sta vec?!

gnu gnu

pre 8 godina

Zar prevodioc sa engleskog na srpski ne moze ama bas ni malo da se potrudi i nadje dobru srpsku rec za svaku englesku? Uredmik je ovde omanuo! Nije vam na cast!
....na Turu...... - iz teksta

anica

pre 8 godina

Puntice,
Eto, tebe interesuje moje misljenje cim mi odgovaras, ja nisam pominjala dal je Rafa najbolji, svako od njih ima negde bolji negde losiji skor, niti sam rekla da je Novak, samo kazem da Federer nije, meni su sva trojica sportisti cije karijere jos traju, koje treba postovati, a ti smaras sa jednim istim informacijama, daj kazi nesto novo, i ptice na grani znaju za 17/87/302...to sto sam navela su kriterijumi logicni koji bi ga izdvojili od ostalih, a ne 5 gs za 7 godina koje je osvojio, i RG na srecu...Pozdravljam te.