Sreda, 20.06.2018.

19:40

Nastavljeno mučenje favorita - Španija jedva sa Iranom!

Izvor: B92

Nastavljeno muèenje favorita - Španija jedva sa Iranom! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

156 Komentari

Sortiraj po:

Dacha

pre 5 godina

Uvaljace im Portugal 3 komada najmanje,ne zato sto su bolji od Spanije nego zato sto ce Iran za promenu morati da ide na pobedu ako misli da prodje dalje jer nereseno im ne znaci skoro nista. I neko rece krivo mu zbog Irana sto primise gol,pa meni je najmilije kad ovakve ekipe u pokusaju prime najjadniji i najgluplji gol na svetu,po mogucstvu u stotom minutu samo da ih vise boli jer ovo sto oni igraju nije fudbal,ovo je bruka i sramota,da bar igraju na kontre pa i da razumem,tipa Island ali oni svaku loptu koju pokupe u odbrani izbiju sto dalje od gola ne gledajuci uopste da naprave neku akciju i svakih 5 min neko lezi i previja se po travi kao boli ga nesto,zimi sve da sam sudija kako bi delio kartone za simulacije,svako ko legne bez potrebe zuti odmah,prigovori nesto,jos jedan zuti,crveni i izlazi napolje pa da vidimo dal ce jos neko da pokusa tako nesto!!

adgsfbsfbsfbfsbsf

pre 5 godina

Iran ako bude igrao protiv Portugala kao danas protiv Spanije, moze Ronaldo da pakuje kofere i ide kuci, a njegova armija dece da gasi rutere i ide u skolicu.

Donekle poznavaoc fudbal

pre 5 godina

Vala persijanci pokazali svoji patriotizam prema svojoj državi. Iran nije repka koja ima uspeha na Sp al se bore na tome da je dostojno prezentuju i svaka čast na tome. Španija je bez pola tima a Ćavi fali itekako na toj sredini terena koji završio karijeru i ostala rupa na toj poziciji. Vilja,Tores i Fabregas koji nije u protokolu kao većina. Mucno dobiše al veliko ime su Španija da će otić do samog kraja. Zasluženo uz muku nevezano jer svi danas igraju fudbal.

Kockar

pre 5 godina

Najveci gubitnik dana sam ja,odlazim
na poluvremenu meca Iran-Spanija i stavljam novac ,nije bitno koliki na Spanija daje bar dva gola u drugom poluvremenu. Tek kada sam uplatio sine mi ideja kako su Spanci ljige i skroz proracunati i da je vrlo moguce da odigraju isto kao i Portugal 1:0 da bi kalkulisali u poslednjem kolu da li hoce sa prvog ili drugog mesta,rezultat na kraju utakmice naravno svi vec znate sada.

Boce

pre 5 godina

VAR je nevidjena glupost! Sta sad, igraci ne treba da se raduju kad daju gol uopste?? Meni se zgadilo ovo Svetsko vec. Sta reci za ovo kolo, 3 utakmice 3 gola. Jadno.

pobeda

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).
(Stefan, 20. jun 2018 21:29)

Ubistvo sa predOmisljajem??? Ko se to predomisljao?
Kaze se ubistvo sa predUmisljajem

Marko

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu. 
(TTP, 20. jun 2018 20:00)  

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma... 
(infantilni, 20. jun 2018 20:21) 

fora covece, spanska himna nema tekst, nekima treba pisati uputstvo za upotrebu.
(el topo, 20. jun 2018 20:33)

Zahvaljujemo se na glasu.

Pokida coveka surovo. ?

Ivan Veljković

pre 5 godina

Još jedna teška i tvrda utakmica za favorite na ovom prvenstvu. Jesu Španci veliki favoriti ali onaj ko bi potcenio Irance taj nije dovoljno informisan o kolikim se borcima radi. Dali su sve od sebe Iranci da sačuvaju remi, borili se fanatično i čestitke na tome, ali bolja reprezentacija je pobedila večeras, moramo priznati, zaista svetlosnim godinama Iranci zaostaju na tehničkom planu iza Španaca koji su jedna prekaljena i preiskusna reprezentacija prepuna sjajnih igrača i čestitke na pobedi, jednostavno zasluženo.

DaglasssC

pre 5 godina

Dobra je Španjolska, stižu oni do polufinala sigurno. A sutra uvečer igra moja Hrvatska protiv Argentine.. Nadam se pobjedi! Isto ću tako navijati za Srbiju protiv Švicarske. Sretno susjedi.

Deki-Španija

pre 5 godina

Španija je prva u grupi trenutno,jer imaju istu gol razliku i isto bodova kao Portugal,ali imaju jedan zuti karton manje. U slučaju istih bodova i gol razlike,odlučuje fer play ko je prvi u grupi. Sve u svemu posle vidjenog,srbija izgleda mnogo ozbiljnija ekipa nego Španija.

Milan_BK

pre 5 godina

Svaka ekipa treba da nadje nacin na koji ce doci do odredjenog rezultata. Naravno da ce da se brane ekipe koje nemaju napadački potencijal. Voleli mi to ili ne, na kraju se gleda samo rezultat. Grcka ce zauvek ostati sampion Evrope iz 2004. god, a i na onaj način uzeti titulu je jedna vrsta umetnosti.
Nadigrati protivnika ne znaci samo dati gol vise, vec i zaustaviti ga u njegovoj nameri da ti naudi.
Svakako je zanimljivije gledati ovu utakmicu nego da pobedi Spanija 5:0. Ovako smo iscekivali do kraja da li ce Iran iz nekog prekida ili kontre dati gol. :)
Sportski pozdrav!

sef strucnog staba

pre 5 godina

E sada da ih vidim protiv Portugala gde ce morati da pojure pobedu. Ne daj boze da im daju prvi gol nekako, odmah ce se transformisati u malopredjasnjih 10 0 0. Nego, Portugal ima totalno drugaciji stil igre u odnosu na Spaniju, prepustice igru Irancima koji se ne snalaze u toj ulozi, a cika Kristijano ce da pumpa statistiku.

veliki strumf

pre 5 godina

Au sta je znalaca ovde... A kako Spanija da igra kad Iran parkira dabl deker? Nabili se svi u 25 metara - moraju ljudi da se dodaju da probiju bunker, pokusaju sutem ili ubacivanjem sa strane. Iran samo na kontre, a logicno da imaju sanse kad Spanija igra sa 10 igraca napred, svi u 40 metara od gola Irana, pa kad je kontra - naravno da odbrana nije formirana i da se brane sa malo igraca pozadi. Da se uloge izmene, da je Iran (mogao da) pritisne i napadne sa 7-8 igraca - Spanija bi im iz polukontri i kontri dala 5 komada.
Slican mec kao Argentina-Island, s tim sto su ostrvljani srecno odbitak ubacili u mrezu.

ozymundias

pre 5 godina

Da podsetim da Iran nije odigrao pripremne utakmice zbog sankcija USA. Napred Iran, iako su danas igrali odvratno i folirali, i dalje navijam za njih

Dejan

pre 5 godina

Iran prvih sat vremena nije igrao fudbal. Nabili se svi u 16, borbeni, bacaju se na glavu, svaka cast. Ali, to retko uspeva. Znas da ce ti onda bar jedna zavrsiti u golu, duga je utakmica. Retko bunker na ovaj nacin moze da donese nesto. Kvalitet Spanije se na ovakvoj utakmici nije ni mogao videti, ali su grupa fenomenalnih igraca, sigurno mogu do zavrsnice. Prave utakmice cemo gledati od osmine finala. Niko od velikih favorita do sada nije pokazao nesto posebno (Francuska, Spanija, Brazil, Nemacka, Argentina), ali ce sve te ekipe proigrati kad bude najvaznije. Zanimljiv turnir.

mare

pre 5 godina

Favoriti se muče sa “autsajderima”. Očito danas svi znaju igrati fudbal. Zato će od sad svako SP i EP biti veoma interesantni i neizvesni. To je dodatni čar.
(Iraninjo, 20. jun 2018 22:20)

Ljudi , molim vas otidjite na youtube ili wikpedia pa da vidite da svako igra fudbal jos od 70-tih, alzir je 82 dobio evropskog prvaka njemacku, maroko se 86 prosetao u grupi sa englezima portugalcima i poljacima , kamerun isto 1990 je u cevtrfinalu nesrecno ispao od engelza ,kosta rika isto u osmini, 1994 su u osmini finala igrali saudijska arabija ,tada sjajna nigerija, usa, rumuni cetvrfinale bugari polufinale , 98 su isto odlicni bili nigerijci, 2002 juzna koreja , senegal, turska, usa, japan su igrali sjajno, 2006 gana i ekvador i td 2010 opet, dakle sve zemlje jos od nekoliko decenija unazad znaju da igraju fudbal to je cinjenica pa sjeverna koreja je 1966 igrala cetfinale dobila italiju prije toga...., nema iznenadjenja za mene na ovom SP, osim sto sam ocekivao da cemnjemci izvuci remi sa meksikom ( 1986 je njemacka srecno na penale dobila meksiko a 1998 u samom finisu utakmice ovo je bila treca sreca i zato mi je milo za mexico)!

milanovac

pre 5 godina

Spanska reprezentacija je tehnicki daleko najpotkovanija ekipa na prvenstvu, ne zna se ko je bolji sa loptom. Ipak, Vaskes neprimjetan danas mora bolje. mozda pruziti asensiu sansu ili Iagu Aspasu.

Mare

pre 5 godina

Na svakom prvenstvu neko iznenadi. Nikad ama bas nikad nije kao sto mi svi mislimo da ce da bude. Neko je vec pisao o tome kako na proslim prvenstvima autsajderi su izbacivali favorite. Zato je i fudbal sport broj jedan u svetu.
Na primer: u bilo kom drugom sportu u ek pobedi onaj koji je bolji tog dana. Recimo u kosarci - tim koji ima vise asistencija, skokova, bolji procenat suta itd. uvek pobedi. U fudbalu to nije slucaj. Moze favorit da napada, da ima loptu u nogama nonstop, ali da ga nece gol, a autsajder iz jednog kornera zavali gol. Zato se i svi tako nerviramo, zato je i fudbal pun strasti. (Da ne bude zablude, ja sam trenirao kosarku sedam godina, volim je jako ali tako stoje stvari). Toliko

Iraninjo

pre 5 godina

Favoriti se muče sa “autsajderima”. Očito danas svi znaju igrati fudbal. Zato će od sad svako SP i EP biti veoma interesantni i neizvesni. To je dodatni čar.

Sloba

pre 5 godina

Ovde se komentrise kako je Iran parkirao autobus.Gospido draga fudbal je ozbiljan biznis a ne cirkus i zabava za narod.Igra se za rezulztat.Cilj opravdava sredstvo

sir oliver

pre 5 godina

@sladoledsamesom, maroko i jeste kolonijalna zemlja, drzali su 3 veka 2/3 spanije i citavu severozapadnu afriku! zapadna sahara je dobila nezavisnost od maroka tek 90-ih godina, koliko se secam! za srbiju manje, vise, znali smo i mi da zabasamo u tudje! a iran se uopste nije obrukao, odigrali vise od svojih mogucnosti! svaka cast za pola sata odlicnog fudbala!

takkar

pre 5 godina

Nista gore kad neka ekipa dodje da ne igra fudbal.Znamo to,gledamo to cesto u ligama sirom Evrope tokom sezone.Cudi me da je jedan majstor poput Karlosa Kjerosa,pokusao ovim ultra mega giga busom.On je sjajan trener,ali nije imao srecu da napravi veliku karijeru.Njega je cuveni Kapelo zvao za savete.Ali dobro ulog je veliki,zamislite da su ostavili Spance na 2 poena.Ali da su se otvorili primili bi 9,a ovih kulturni 1-0,da covek pozeli.Morace Portugal sa Iranom ozbiljno i maksimalno posveceno,jer nisu oni uopste tako losi,iako ce svi sad da ih proklinju 3 dana zbog ovog bunkera i totalnog (ne)fudbala,nego vcrs nisu hteli da igraju,ili bolje receno nisu smeli otvoreno.

HARIS

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).
(Stefan, 20. jun 2018 21:29)

Ljudi se fokusirali na kontre, igraju nesto konkretno, a ne kao ovi spanci. Hiljadu pasova, sretan gol i cekanje da se dosudi penal ili crveni za protivnika. SP 2010. su osvojili ovakom igrom i pobjedama od 1:0. Iranci nemaju taj kvalitet i toga su svjesni, a pogledaj selekciju Spanije. Na kraju krajeva, kada su se Iranci malo otvorili umalo su i izjednacili, ja ipak cjenim njihovu borbenost.

b

pre 5 godina

Bice bas zanimljivo poslednje kolo i u grupi A i u grupi B zbog ukrstanja.Ko ce na koga u eliminacijama.Neka prednost je na Spaniji koja ce igrati sa Marokom,a Portugalija sa Iranom koji ima nekakve sanse.Sutra ce biti zanimljiva utakmica Francuska protiv Perua.Peru sasvim dobra ekipa,iako porazeni bili su bolji od Danske.Mogu da uzdrmaju Francuze.Nije nemoguce da bude 0-0 na Danska-Australija.Dve bas cvrste ekipe,tesko postizu golove.

Elderheim

pre 5 godina

Gospodo draga, sledeca utakmica Iran - Portugal. Predstava u najavi. Cenim da ce biti 2/3 fudbala i 1/3 glume i valjanja po travi, cirkus kakav jos nije vidjen...

Kad smo vec kod cirkusa, evo ga i ovaj malocas sa pokusajem akrobacije kod izvodjenja auta. I to jos u zadnjim sekundama meca, cisto da bude siguran da ga sve kamere prate :P

Da bre

pre 5 godina

zipi
Šta treba? Pa da igra fudbal valjda, zato su došli, a ne da se svi uguraku u gol i nedaju lipti da diše. Igramo fudbam pa ko će koga da nadmudri, da nadigra...ako si sobar i imaš znanje, što bi ti protivnik dao 9 golova, a ako ti pak daje, onda znaći da nisi dobar i da ne zasluzuješ dalju fazu...Znaš ja ne znam da dajem golove ali zato ću da branim gol sa 11 igrača i tako ću da idem dalje, a dalje ću isto tako,i na penale ću nekako da stignem možda i do fanala...ma i osvojim sp. Je l može takav scenario, svidelo bi ti se?

nisam zombi

pre 5 godina

Iran je pre ove utakmice bio u istoj situaciji kao Srbija da bi prosao dalje potrebna mu je jedna pobeda iz dve sledece utakmice, problem je samo sto su to Spanija i Portugalija. Pisem ovo zbog neshvatljive euforije po ko zna koji put, Svajcarska je topten repr. po svim parametrima koja je u prvom kolu igrala nereseno sa Brazilom i sto je jos vaznije stajala je potpuno ravnopravno na terenu sa njima tako da je Svajcarska apsolutni favorit upetak a da li ce dobiti pitaju se i nasi momci nesto.. Spustite malo loptu na zemlju D

only fools and horses

pre 5 godina

Vi što pišete da je sramota šta rade Iranci. Jeste, sramota je. Ali šta god radili ne može da bude veća sramota od načina igre Španije, Portugala, Argentine i sličnih reprezentacija. Onih koji najviše razmišljaju kako da iznude jedanesterac, faul, crveni, kako da povrede protivnika (Ramos), uglavnom prljavo i kvarno. Mnogo je teško igrati protiv takvih reprezentacija, naročito ako imaju i prave znalce i majstore u ekipi.
I onda dođemo do toga da svi to počinju da kopiraju i imamo situaciju da gledamo odvratan folirantski fudbal.

maxmax32

pre 5 godina

Ona Spanija(Barselonina igra) je smor zivi.Imaju 100 000 pasova,a dva suta na gol.Tuga od ekipe isto kao Barselona.Barselonu dobije ekipa sa 19% posedom lopte ali sa vise seuteva na gol.Ne znam da li znaju da se ovaj sport zove fudbal,a ne vaterpolo.Ne moras da pridjes kolu na tri metra da bi dao gol.Znaju samo da igraju protiv ekipa koje se otvore.Tako se Barselona zalila kada ju je Inter izbacio iz lige sampiona(kada je bio prvak evrope),zato sto je igrao bunker.Tuga.O Iranu ne zelim da trosim reci.

u magnovenju

pre 5 godina

Kosta je namerno nagazio golmana po prstima. Da je pravde dobio bi žuti. Al to je Iran, jelte, pa sudija opušteno može da žmuri.
Do kraja ima da svira sumnjiv penal za špance ako ga ovi ne daju do 70.

Stefan

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).

laRS0n

pre 5 godina

Pa ko moze da navija za ovu Spaniju sa ovim Kostom? Cini mi se da bih prije navijao za Izrael, nego za njih!
(HARIS, 20. jun 2018 21:19)
Ne nego cu da navijam za ekipu koja igra u formaciji 10-0-0

SV

pre 5 godina

Poraz ili nereseno Iranu je svejedno, svakako ce morati da pobede Portugaliju. Iranci stvorise vise sansi za pola sata, nego Spanci za celu utakmicu.

Partizan 1918

pre 5 godina

@(room 1408, 20. jun 2018 21:18)

Španija igra tika-taka 2.0 ali sa ovakvom odbranom teško će daleko stići.Odbrana osim Ramosa samo fizički postoji,beže od duela a De Hea totalno van forme .Ramos mu pokazuje da izađe i pokupi loptu a on ko omađijan stoji i zamalo da Iranci to iskoriste.Pike takođe ,kao da nije na SP.

sladoledsmesom

pre 5 godina

Nema to veze sa kvalitetom već politikom.Male i pravedne zemlje se brane (Tunis,Iran,Kostarika,Panama..) a velike i kolonijalne zemlje napadaju tako su navikli(Španija,Portugal,Rusija,Srbija,Francuska,Nemačka,Maroko...)
(Partizan 1918, 20. jun 2018 21:00)

Srbija i Maroko kolonijalne zemlje...
Gasi internete

Tygranis

pre 5 godina

Svaka cast sudiji. Iranu protiv Spaniji ne bi ponistio gol ni da su ga dali s dve ruke.Gde ce ti dusa covece? Upropasti i utakmicu i grupu.

Partizan 1918

pre 5 godina

Posle dosadasnjih utakmica na SP shvatio sam da nisu favoriti ti koji su kiksali nego sistem takmicenja, tj. veliki broj nekvalitetnih reprezentacija koje se brane sa svih 11 igraca. Oni udju u mec i ne razmisljajuci o napadu, vec samo da ne prime gol. Pa njima ne moze niko nista. Bruka za fudbal i kvalitet igre, ali svaka cast za borbenost.
(novosti, 20. jun 2018 20:47)

Nema to veze sa kvalitetom već politikom.Male i pravedne zemlje se brane (Tunis,Iran,Kostarika,Panama..) a velike i kolonijalne zemlje napadaju tako su navikli(Španija,Portugal,Rusija,Srbija,Francuska,Nemačka,Maroko...)

Pera Pisar

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP)

...ima tri ili četiri ovakva komentara i nadam se da se sva trojica ili četvorica šale, neki pominju i Katalonce i primer Ljajića i za te se nadam da se šale, jer španska himna nema reči !!!

palop

pre 5 godina

Svaka cast sudiji. Iranu protiv Spaniji ne bi ponistio gol ni da su ga dali s dve ruke.Gde ce ti dusa covece? Upropasti i utakmicu i grupu.
(Tygranis, 20. jun 2018 21:27)

Slazem se, pravila treba da vaze samo ako idu u korist ekipe koja nam se vise svidja...

Jaran

pre 5 godina

Pera Pisar
Spanska himna ima reci, ali je to malo komplikovanija situacija. Nakon Franka su zabranili tekst himne jer je smatran uvredljivim. Ni danas se ne peva iako neki znaju da zapevaju stari tekst.

room 1408

pre 5 godina

Spanija će ovo dobiti na suvi kvalitet.Retko su na svetu postojale ekipe koje mogu da dominiraju bez obzira na atmosferu u ekipi.Bez obzira da li imaju ili nemaju trenera,da li se tuku,svadjaju,..Spanija ima najjači sastav na ovom SP.Da li čega osvojiti?Pa pita se nešto i Belgija,Brazil,Nemacka(bez obzira na startni poraz) pa čak i Argentina,..Mislim da će u 1/4 biti ekipa koje niko nije ni u snovima mislio da će uspeti plasirati,..

sreten

pre 5 godina

ja samo zamisljam sta bi bilo da ove ekipe koje igraju fokusirano, disciplinovano I cvrsto u odbrani igraju tako I na sredini I napred... Iran, Island...

kole

pre 5 godina

Iran kada se otvorio imao vise sansi nego spanci koji kako se negde u Srbiji kaze "igraju dodaju" Ko to moze da voli.Ni jedan jedini dribling i za celu utakmicu 200 pasova.I sto je najgore kada prolazim pored pomocog terena jednog beogradskog superligasa treneri mladjih kategorija uce decu ovakvoj igri i stalno se cuje "pas, pas"

zipi

pre 5 godina

Sta sve covek nece procitati ovde neverovatno ! Recite mi sta treba, Iran da se otvori ,da se nadigrava sa Iniestom,Iscom, Costom,Silvom, Buskecom i ostalim.? Pa da primi 5 golova , a da nisu ni trepnuli ? Defanziva, bunker je sastavi deo igre, pogotovo u ovakvim situacijama gde razlika u kvaliteti ogromna . Ruzno je videti kad su ekipe pribliznog kvaliteta a jedna od njih ne zeli igrat, brani se sa 10-ricom (sto Murinho cesto radi ) ,a ovo je sasvim normalno i u tome ima cari ! Sutra da prodjemo grupu, igramo eventualno sa nemcima, i pobedimo ih tako sto se citavu utakmicu branimo, zabijemo neki gol iz prekida ili kontre, da li bi kome to smetalo ?? Naravno da ne. Velicali bi nase i pricali kako su izginuli i uspeli se odbraniti.Iranci se bore,kidaju, brane se muski i svaka im cast na tome. U tome svemu ima cari, ali za vas plicake to nije fudbal. I da zele igrati , ne mogu.Nemaju ljudi kvalitet da povezu 5,6 pasova,naprave neku sansu iz izigrane akcije. Sudar Davida i Golijata i sasvim je prirodno da se David brnai na sve moguce nacine jer je slabiji , i ako nekim lukavim potezom baci Golijata na kolena, ide u legendu .Iranci mogu biti ponosni kako su odigrali, evo mogli su sad zabiti za 1-1 .Ne bi me cak iznenadilo da ako odigraju ovako u transu i disciplinovano da pobede Portugal i odu na kraju dalje.

SV

pre 5 godina

Sudija pomaze Irancima, non stop je Spancima ispred lopte, Ramos ga je zamalo bacio na zemlju. Sta radi ovaj Iranac, covek moze da odspava dok se on namesti da centrira, uzas!

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Pre bih rekao da Iran igra formaciju 10-0-0,zanimljivo bi bilo da izdrze do kraja ovako,iako igraju totalni anti-fudbal meni je ovako zanimljivije nego da Spanija vec vodi 4:0,a da ne pricam da su izlezavanje na terenu i odugovlacenje sa izvidjenjem auta podigli na sasvim novi nivo.

Kol

pre 5 godina

Realno Spanci bi prema prikazanoj igri iz prvog kola ovo trebalo lagano da rese, 3-0 ili 2-0 ako Iran bude igrao bunker od prvog minuta!

Gojko

pre 5 godina

Smešni su ovi što pišu da Španija uzima SP... Zar stvarno mislite da ovi Španci mogu nešto protiv velikana kao što su Srbija, Island, Senegal....? :D

DisordeR

pre 5 godina

Da odigras 0:0 protiv Spanije je vrhunac discipline, komunikacije, organizacije. Meni je zanimljivo da gledam, fudbal nisu samo golovi.
(Lazni Brkajlo, 20. jun 2018 20:45)

Ne gledam jer sam tacno znao kako ce da bude, nikada ne gledam utakmice tipa ovakve jer to sto ti nazivas fudbalom zove se viktorije a ja fan viktorija nisam vec fudbala.

SV

pre 5 godina

Sudija svira sve i svasta, kao da je balet, a ne fudbal, a od sviranja faula do izvodjenja prolazi skoro minut. Za sada sudija je najzapazeniji akter utakmice.

Kouć

pre 5 godina

Iran igra 6-3-1 formaciju.
(Kiza, 20. jun 2018 20:29)

Koju očas posla transformiše u 7-3-0, po potrebi i u 8-2-0, 9-1-0 i onda u slučaju da ne prime gol obavezno i u 10-0-0! Milina za gledanje! Iran i Island bunkerice na kvadrat, Dabl Dekeri ispred svojih golova, fudbal budućnosti!

Saša

pre 5 godina

Kapiten Irana povređen, Ramos je bio na nekih 10m daljine, ali se zna ko je glavni osumnjičeni čim neko leži. Utakmica dobra za analizu marki dresova. Kakav smor prvo poluvreme.

laRS0n

pre 5 godina

Pa kraće traje time out u kosarci nego kad Iranci treba da izvedu aut ili korner. Ovo je najdoaadnije SP i istoriji fudbala. Sreća pa na drugom dokumentarac Zene diktatora

Doki

pre 5 godina

Iako Iran igra bunker, utakmica je, bar meni, jako zanimljiva.
Sa jedne strane navijam da Spanija probije iranski zid nekom tika-taka akcijom, dok sa druge strane navijam da Iran odoli mocnim Spancima.

infantilni

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP, 20. jun 2018 20:00)

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma...

Bolje bez imena

pre 5 godina

Sta se desava ako iran bunkerom izvuce jos 2 boda, a spanija nakanta maroko u poslednjem kolu. Svi ce imati po 5 bodova a jednak medjusobji skor, ko prolazi?

Lazni Brkajlo

pre 5 godina

Da odigras 0:0 protiv Spanije je vrhunac discipline, komunikacije, organizacije. Meni je zanimljivo da gledam, fudbal nisu samo golovi.

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Daće Španci gol, ali sa ovom Barsinom igrom neće usrećiti! Inijesta, Buskets, Alba i Pike , ali i Ramos i Isko igraju tika, taka oko bunkera... Mora da udju Aspas i Asensio da ubrzaju i da se oslabi pritisak i izvuku Iranci makar malo. Džaba posed i milion pasova...koga to interesuje!

Nemanja

pre 5 godina

Jel vidite rodjaci razliku one spanske reprezentacije kada je Barselona dominirala, i ove kada Real..?
Nesto Ramos ne pogadja u zadnjoj sekundi vise..
I neka im je Ronaldo strpao 3 komada, kada su sve snage utrosili ne bi li srusili Barselonu.. Sada neka razmisljaju..

Jkoool

pre 5 godina

Cuj ovog sto napisa da zali sto nismo u Adidas opremi.. O boze... Kome je to vazno bre, nek furaju i LEGEA dresove... Samo fudbal da igraju.

Ivan

pre 5 godina

Iran je svestan svojih mogucnosti, nema oni tu sta da se nadigravaju sa spanijom, pa da prime 7 komada. Ovako svi nazad i neka im neka oni igraju.

Pravda je pobedila

pre 5 godina

Glavni utisak sa utakmice je to koliko su moćni Adidasovi dresovi. Pitam se kad ćemo mi opet da se vratimo Adidasu, pa da imamo dresove kao davne 1998-2000. A što se tiče same tekme i komentara “vidi bunkera, 10-0-0”..ne, najbolje je da se Iran skroz otvori i da primi 4 komada, s obzirom da su kvalitetno dosta ispod Španije. Samo taktikom i mogu da dobiju, nikako na kvalitet.

BOSS

pre 5 godina

Pa sta ako je bunker,Spanija je jaca makar 10 puta,i ovo im je jedini nacin da se nesto naprave,i meni ovo ne smeta.
A smeta mi kad u klupskom fudbalu,ulozis 300 miliona i onda igras formaciju 5 5 0 sa ekipom slicnom kao tvoja...

novosti

pre 5 godina

Posle dosadasnjih utakmica na SP shvatio sam da nisu favoriti ti koji su kiksali nego sistem takmicenja, tj. veliki broj nekvalitetnih reprezentacija koje se brane sa svih 11 igraca. Oni udju u mec i ne razmisljajuci o napadu, vec samo da ne prime gol. Pa njima ne moze niko nista. Bruka za fudbal i kvalitet igre, ali svaka cast za borbenost.

Nathan

pre 5 godina

40.min golman Irana se zali na povredu i baca loptu u aut, a spanci im je ne vracaju posle prekida. Fer plej nema sta..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NemanjaBB, 20. jun 2018 20:40)

Sto da im vrate? Liku nije nista, samo gledaju kako da budu sto duze na travi. Ovo sto rade oni, sto su radili Tunizani je degradacija fudbala. Trebao je produzi 8 minuta.

Ivan

pre 5 godina

Teško je igrati protiv bunkera i protiv antifudbala zvanog 10-0-0 koji pritom ne preza da te polomi na sve načine, ne gledajući u loptu već u igrača po sistemu "lopta može da prođe, protivnički igrač ne"! Ne razumem ko voli takve ikipe sa takvim taktikama! A na ovom prvenstvu mnogo je takvih, 50% možda i više, zato i nema mnogo golova do sada!

el topo

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP, 20. jun 2018 20:00) 

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma...
(infantilni, 20. jun 2018 20:21)

fora covece, spanska himna nema tekst, nekima treba pisati uputstvo za upotrebu.

Kouč

pre 5 godina

Sta se desava ako iran bunkerom izvuce jos 2 boda, a spanija nakanta maroko u poslednjem kolu. Svi ce imati po 5 bodova a jednak medjusobji skor, ko prolazi?
(Bolje bez imena, 20. jun 2018 20:30)

Gol-razlika onda odlučuje a s obzirom da bi po tebi u tom slučaju Španija nakantala Maroko, što znači pobedila sa 4:0 ili 5:0 onda bi ona bila prva u grupi a Portugal drugi jer bi i on imao bolju gol-razliku od Irana zbog remija sa Španijom od 3:3 i više postignutih golova od Irana a to se prvo gleda kada je u pitanju isti bodovni saldo i ista gol-razlika, a Portugal ima 3:3 protiv Španije dok bi Iran imao 0:0 i presudilo bi više datih golova od strane Portugalaca! Što znači da Iranu nipošto ne odgovaraju dva remija bunkerima protiv Španije i Portugalije!

Nathan

pre 5 godina

Kad ce ta promena vise sto su najavili da se igra 2x30 sa zaustavljanjem vremena to je najbolja stvar koja moze da se desi u fudbalu u istoriji. Ovo sto rade iranci je sramota. Mada i generalno prosecna utakmica se igra efektivno 55 minuta i onda kao sudija nadoknadi 3,4 minuta. To je smesno.

ivan

pre 5 godina

Igrao sam ukupno golova na sp 162+ a jako malo golova pada ccc.Danas obe po samo 1 gol palo,kakav sam baksuz i ovde ce biti samo 1 0 ccc.A potajno se nadam da ce spanci dobiti 0 6.

el topo

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP, 20. jun 2018 20:00) 

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma...
(infantilni, 20. jun 2018 20:21)

fora covece, spanska himna nema tekst, nekima treba pisati uputstvo za upotrebu.

sladoledsmesom

pre 5 godina

Nema to veze sa kvalitetom već politikom.Male i pravedne zemlje se brane (Tunis,Iran,Kostarika,Panama..) a velike i kolonijalne zemlje napadaju tako su navikli(Španija,Portugal,Rusija,Srbija,Francuska,Nemačka,Maroko...)
(Partizan 1918, 20. jun 2018 21:00)

Srbija i Maroko kolonijalne zemlje...
Gasi internete

Pravda je pobedila

pre 5 godina

Glavni utisak sa utakmice je to koliko su moćni Adidasovi dresovi. Pitam se kad ćemo mi opet da se vratimo Adidasu, pa da imamo dresove kao davne 1998-2000. A što se tiče same tekme i komentara “vidi bunkera, 10-0-0”..ne, najbolje je da se Iran skroz otvori i da primi 4 komada, s obzirom da su kvalitetno dosta ispod Španije. Samo taktikom i mogu da dobiju, nikako na kvalitet.

DaglasssC

pre 5 godina

Dobra je Španjolska, stižu oni do polufinala sigurno. A sutra uvečer igra moja Hrvatska protiv Argentine.. Nadam se pobjedi! Isto ću tako navijati za Srbiju protiv Švicarske. Sretno susjedi.

Lazni Brkajlo

pre 5 godina

Da odigras 0:0 protiv Spanije je vrhunac discipline, komunikacije, organizacije. Meni je zanimljivo da gledam, fudbal nisu samo golovi.

palop

pre 5 godina

Svaka cast sudiji. Iranu protiv Spaniji ne bi ponistio gol ni da su ga dali s dve ruke.Gde ce ti dusa covece? Upropasti i utakmicu i grupu.
(Tygranis, 20. jun 2018 21:27)

Slazem se, pravila treba da vaze samo ako idu u korist ekipe koja nam se vise svidja...

Pera Pisar

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP)

...ima tri ili četiri ovakva komentara i nadam se da se sva trojica ili četvorica šale, neki pominju i Katalonce i primer Ljajića i za te se nadam da se šale, jer španska himna nema reči !!!

zipi

pre 5 godina

Sta sve covek nece procitati ovde neverovatno ! Recite mi sta treba, Iran da se otvori ,da se nadigrava sa Iniestom,Iscom, Costom,Silvom, Buskecom i ostalim.? Pa da primi 5 golova , a da nisu ni trepnuli ? Defanziva, bunker je sastavi deo igre, pogotovo u ovakvim situacijama gde razlika u kvaliteti ogromna . Ruzno je videti kad su ekipe pribliznog kvaliteta a jedna od njih ne zeli igrat, brani se sa 10-ricom (sto Murinho cesto radi ) ,a ovo je sasvim normalno i u tome ima cari ! Sutra da prodjemo grupu, igramo eventualno sa nemcima, i pobedimo ih tako sto se citavu utakmicu branimo, zabijemo neki gol iz prekida ili kontre, da li bi kome to smetalo ?? Naravno da ne. Velicali bi nase i pricali kako su izginuli i uspeli se odbraniti.Iranci se bore,kidaju, brane se muski i svaka im cast na tome. U tome svemu ima cari, ali za vas plicake to nije fudbal. I da zele igrati , ne mogu.Nemaju ljudi kvalitet da povezu 5,6 pasova,naprave neku sansu iz izigrane akcije. Sudar Davida i Golijata i sasvim je prirodno da se David brnai na sve moguce nacine jer je slabiji , i ako nekim lukavim potezom baci Golijata na kolena, ide u legendu .Iranci mogu biti ponosni kako su odigrali, evo mogli su sad zabiti za 1-1 .Ne bi me cak iznenadilo da ako odigraju ovako u transu i disciplinovano da pobede Portugal i odu na kraju dalje.

Sloba

pre 5 godina

Ovde se komentrise kako je Iran parkirao autobus.Gospido draga fudbal je ozbiljan biznis a ne cirkus i zabava za narod.Igra se za rezulztat.Cilj opravdava sredstvo

Milan_BK

pre 5 godina

Svaka ekipa treba da nadje nacin na koji ce doci do odredjenog rezultata. Naravno da ce da se brane ekipe koje nemaju napadački potencijal. Voleli mi to ili ne, na kraju se gleda samo rezultat. Grcka ce zauvek ostati sampion Evrope iz 2004. god, a i na onaj način uzeti titulu je jedna vrsta umetnosti.
Nadigrati protivnika ne znaci samo dati gol vise, vec i zaustaviti ga u njegovoj nameri da ti naudi.
Svakako je zanimljivije gledati ovu utakmicu nego da pobedi Spanija 5:0. Ovako smo iscekivali do kraja da li ce Iran iz nekog prekida ili kontre dati gol. :)
Sportski pozdrav!

mare

pre 5 godina

Favoriti se muče sa “autsajderima”. Očito danas svi znaju igrati fudbal. Zato će od sad svako SP i EP biti veoma interesantni i neizvesni. To je dodatni čar.
(Iraninjo, 20. jun 2018 22:20)

Ljudi , molim vas otidjite na youtube ili wikpedia pa da vidite da svako igra fudbal jos od 70-tih, alzir je 82 dobio evropskog prvaka njemacku, maroko se 86 prosetao u grupi sa englezima portugalcima i poljacima , kamerun isto 1990 je u cevtrfinalu nesrecno ispao od engelza ,kosta rika isto u osmini, 1994 su u osmini finala igrali saudijska arabija ,tada sjajna nigerija, usa, rumuni cetvrfinale bugari polufinale , 98 su isto odlicni bili nigerijci, 2002 juzna koreja , senegal, turska, usa, japan su igrali sjajno, 2006 gana i ekvador i td 2010 opet, dakle sve zemlje jos od nekoliko decenija unazad znaju da igraju fudbal to je cinjenica pa sjeverna koreja je 1966 igrala cetfinale dobila italiju prije toga...., nema iznenadjenja za mene na ovom SP, osim sto sam ocekivao da cemnjemci izvuci remi sa meksikom ( 1986 je njemacka srecno na penale dobila meksiko a 1998 u samom finisu utakmice ovo je bila treca sreca i zato mi je milo za mexico)!

Mare

pre 5 godina

Na svakom prvenstvu neko iznenadi. Nikad ama bas nikad nije kao sto mi svi mislimo da ce da bude. Neko je vec pisao o tome kako na proslim prvenstvima autsajderi su izbacivali favorite. Zato je i fudbal sport broj jedan u svetu.
Na primer: u bilo kom drugom sportu u ek pobedi onaj koji je bolji tog dana. Recimo u kosarci - tim koji ima vise asistencija, skokova, bolji procenat suta itd. uvek pobedi. U fudbalu to nije slucaj. Moze favorit da napada, da ima loptu u nogama nonstop, ali da ga nece gol, a autsajder iz jednog kornera zavali gol. Zato se i svi tako nerviramo, zato je i fudbal pun strasti. (Da ne bude zablude, ja sam trenirao kosarku sedam godina, volim je jako ali tako stoje stvari). Toliko

ozymundias

pre 5 godina

Da podsetim da Iran nije odigrao pripremne utakmice zbog sankcija USA. Napred Iran, iako su danas igrali odvratno i folirali, i dalje navijam za njih

Ivan Veljković

pre 5 godina

Još jedna teška i tvrda utakmica za favorite na ovom prvenstvu. Jesu Španci veliki favoriti ali onaj ko bi potcenio Irance taj nije dovoljno informisan o kolikim se borcima radi. Dali su sve od sebe Iranci da sačuvaju remi, borili se fanatično i čestitke na tome, ali bolja reprezentacija je pobedila večeras, moramo priznati, zaista svetlosnim godinama Iranci zaostaju na tehničkom planu iza Španaca koji su jedna prekaljena i preiskusna reprezentacija prepuna sjajnih igrača i čestitke na pobedi, jednostavno zasluženo.

Kouć

pre 5 godina

Iran igra 6-3-1 formaciju.
(Kiza, 20. jun 2018 20:29)

Koju očas posla transformiše u 7-3-0, po potrebi i u 8-2-0, 9-1-0 i onda u slučaju da ne prime gol obavezno i u 10-0-0! Milina za gledanje! Iran i Island bunkerice na kvadrat, Dabl Dekeri ispred svojih golova, fudbal budućnosti!

SV

pre 5 godina

Poraz ili nereseno Iranu je svejedno, svakako ce morati da pobede Portugaliju. Iranci stvorise vise sansi za pola sata, nego Spanci za celu utakmicu.

only fools and horses

pre 5 godina

Vi što pišete da je sramota šta rade Iranci. Jeste, sramota je. Ali šta god radili ne može da bude veća sramota od načina igre Španije, Portugala, Argentine i sličnih reprezentacija. Onih koji najviše razmišljaju kako da iznude jedanesterac, faul, crveni, kako da povrede protivnika (Ramos), uglavnom prljavo i kvarno. Mnogo je teško igrati protiv takvih reprezentacija, naročito ako imaju i prave znalce i majstore u ekipi.
I onda dođemo do toga da svi to počinju da kopiraju i imamo situaciju da gledamo odvratan folirantski fudbal.

nisam zombi

pre 5 godina

Iran je pre ove utakmice bio u istoj situaciji kao Srbija da bi prosao dalje potrebna mu je jedna pobeda iz dve sledece utakmice, problem je samo sto su to Spanija i Portugalija. Pisem ovo zbog neshvatljive euforije po ko zna koji put, Svajcarska je topten repr. po svim parametrima koja je u prvom kolu igrala nereseno sa Brazilom i sto je jos vaznije stajala je potpuno ravnopravno na terenu sa njima tako da je Svajcarska apsolutni favorit upetak a da li ce dobiti pitaju se i nasi momci nesto.. Spustite malo loptu na zemlju D

Dejan

pre 5 godina

Iran prvih sat vremena nije igrao fudbal. Nabili se svi u 16, borbeni, bacaju se na glavu, svaka cast. Ali, to retko uspeva. Znas da ce ti onda bar jedna zavrsiti u golu, duga je utakmica. Retko bunker na ovaj nacin moze da donese nesto. Kvalitet Spanije se na ovakvoj utakmici nije ni mogao videti, ali su grupa fenomenalnih igraca, sigurno mogu do zavrsnice. Prave utakmice cemo gledati od osmine finala. Niko od velikih favorita do sada nije pokazao nesto posebno (Francuska, Spanija, Brazil, Nemacka, Argentina), ali ce sve te ekipe proigrati kad bude najvaznije. Zanimljiv turnir.

Elderheim

pre 5 godina

Gospodo draga, sledeca utakmica Iran - Portugal. Predstava u najavi. Cenim da ce biti 2/3 fudbala i 1/3 glume i valjanja po travi, cirkus kakav jos nije vidjen...

Kad smo vec kod cirkusa, evo ga i ovaj malocas sa pokusajem akrobacije kod izvodjenja auta. I to jos u zadnjim sekundama meca, cisto da bude siguran da ga sve kamere prate :P

HARIS

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).
(Stefan, 20. jun 2018 21:29)

Ljudi se fokusirali na kontre, igraju nesto konkretno, a ne kao ovi spanci. Hiljadu pasova, sretan gol i cekanje da se dosudi penal ili crveni za protivnika. SP 2010. su osvojili ovakom igrom i pobjedama od 1:0. Iranci nemaju taj kvalitet i toga su svjesni, a pogledaj selekciju Spanije. Na kraju krajeva, kada su se Iranci malo otvorili umalo su i izjednacili, ja ipak cjenim njihovu borbenost.

BOSS

pre 5 godina

Pa sta ako je bunker,Spanija je jaca makar 10 puta,i ovo im je jedini nacin da se nesto naprave,i meni ovo ne smeta.
A smeta mi kad u klupskom fudbalu,ulozis 300 miliona i onda igras formaciju 5 5 0 sa ekipom slicnom kao tvoja...

Doki

pre 5 godina

Iako Iran igra bunker, utakmica je, bar meni, jako zanimljiva.
Sa jedne strane navijam da Spanija probije iranski zid nekom tika-taka akcijom, dok sa druge strane navijam da Iran odoli mocnim Spancima.

sef strucnog staba

pre 5 godina

E sada da ih vidim protiv Portugala gde ce morati da pojure pobedu. Ne daj boze da im daju prvi gol nekako, odmah ce se transformisati u malopredjasnjih 10 0 0. Nego, Portugal ima totalno drugaciji stil igre u odnosu na Spaniju, prepustice igru Irancima koji se ne snalaze u toj ulozi, a cika Kristijano ce da pumpa statistiku.

Partizan 1918

pre 5 godina

@(room 1408, 20. jun 2018 21:18)

Španija igra tika-taka 2.0 ali sa ovakvom odbranom teško će daleko stići.Odbrana osim Ramosa samo fizički postoji,beže od duela a De Hea totalno van forme .Ramos mu pokazuje da izađe i pokupi loptu a on ko omađijan stoji i zamalo da Iranci to iskoriste.Pike takođe ,kao da nije na SP.

Iraninjo

pre 5 godina

Favoriti se muče sa “autsajderima”. Očito danas svi znaju igrati fudbal. Zato će od sad svako SP i EP biti veoma interesantni i neizvesni. To je dodatni čar.

Ivan

pre 5 godina

Iran je svestan svojih mogucnosti, nema oni tu sta da se nadigravaju sa spanijom, pa da prime 7 komada. Ovako svi nazad i neka im neka oni igraju.

laRS0n

pre 5 godina

Pa ko moze da navija za ovu Spaniju sa ovim Kostom? Cini mi se da bih prije navijao za Izrael, nego za njih!
(HARIS, 20. jun 2018 21:19)
Ne nego cu da navijam za ekipu koja igra u formaciji 10-0-0

kole

pre 5 godina

Iran kada se otvorio imao vise sansi nego spanci koji kako se negde u Srbiji kaze "igraju dodaju" Ko to moze da voli.Ni jedan jedini dribling i za celu utakmicu 200 pasova.I sto je najgore kada prolazim pored pomocog terena jednog beogradskog superligasa treneri mladjih kategorija uce decu ovakvoj igri i stalno se cuje "pas, pas"

b

pre 5 godina

Bice bas zanimljivo poslednje kolo i u grupi A i u grupi B zbog ukrstanja.Ko ce na koga u eliminacijama.Neka prednost je na Spaniji koja ce igrati sa Marokom,a Portugalija sa Iranom koji ima nekakve sanse.Sutra ce biti zanimljiva utakmica Francuska protiv Perua.Peru sasvim dobra ekipa,iako porazeni bili su bolji od Danske.Mogu da uzdrmaju Francuze.Nije nemoguce da bude 0-0 na Danska-Australija.Dve bas cvrste ekipe,tesko postizu golove.

u magnovenju

pre 5 godina

Kosta je namerno nagazio golmana po prstima. Da je pravde dobio bi žuti. Al to je Iran, jelte, pa sudija opušteno može da žmuri.
Do kraja ima da svira sumnjiv penal za špance ako ga ovi ne daju do 70.

Nathan

pre 5 godina

40.min golman Irana se zali na povredu i baca loptu u aut, a spanci im je ne vracaju posle prekida. Fer plej nema sta..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NemanjaBB, 20. jun 2018 20:40)

Sto da im vrate? Liku nije nista, samo gledaju kako da budu sto duze na travi. Ovo sto rade oni, sto su radili Tunizani je degradacija fudbala. Trebao je produzi 8 minuta.

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Pre bih rekao da Iran igra formaciju 10-0-0,zanimljivo bi bilo da izdrze do kraja ovako,iako igraju totalni anti-fudbal meni je ovako zanimljivije nego da Spanija vec vodi 4:0,a da ne pricam da su izlezavanje na terenu i odugovlacenje sa izvidjenjem auta podigli na sasvim novi nivo.

Jkoool

pre 5 godina

Cuj ovog sto napisa da zali sto nismo u Adidas opremi.. O boze... Kome je to vazno bre, nek furaju i LEGEA dresove... Samo fudbal da igraju.

takkar

pre 5 godina

Nista gore kad neka ekipa dodje da ne igra fudbal.Znamo to,gledamo to cesto u ligama sirom Evrope tokom sezone.Cudi me da je jedan majstor poput Karlosa Kjerosa,pokusao ovim ultra mega giga busom.On je sjajan trener,ali nije imao srecu da napravi veliku karijeru.Njega je cuveni Kapelo zvao za savete.Ali dobro ulog je veliki,zamislite da su ostavili Spance na 2 poena.Ali da su se otvorili primili bi 9,a ovih kulturni 1-0,da covek pozeli.Morace Portugal sa Iranom ozbiljno i maksimalno posveceno,jer nisu oni uopste tako losi,iako ce svi sad da ih proklinju 3 dana zbog ovog bunkera i totalnog (ne)fudbala,nego vcrs nisu hteli da igraju,ili bolje receno nisu smeli otvoreno.

milanovac

pre 5 godina

Spanska reprezentacija je tehnicki daleko najpotkovanija ekipa na prvenstvu, ne zna se ko je bolji sa loptom. Ipak, Vaskes neprimjetan danas mora bolje. mozda pruziti asensiu sansu ili Iagu Aspasu.

Tygranis

pre 5 godina

Svaka cast sudiji. Iranu protiv Spaniji ne bi ponistio gol ni da su ga dali s dve ruke.Gde ce ti dusa covece? Upropasti i utakmicu i grupu.

maxmax32

pre 5 godina

Ona Spanija(Barselonina igra) je smor zivi.Imaju 100 000 pasova,a dva suta na gol.Tuga od ekipe isto kao Barselona.Barselonu dobije ekipa sa 19% posedom lopte ali sa vise seuteva na gol.Ne znam da li znaju da se ovaj sport zove fudbal,a ne vaterpolo.Ne moras da pridjes kolu na tri metra da bi dao gol.Znaju samo da igraju protiv ekipa koje se otvore.Tako se Barselona zalila kada ju je Inter izbacio iz lige sampiona(kada je bio prvak evrope),zato sto je igrao bunker.Tuga.O Iranu ne zelim da trosim reci.

room 1408

pre 5 godina

Spanija će ovo dobiti na suvi kvalitet.Retko su na svetu postojale ekipe koje mogu da dominiraju bez obzira na atmosferu u ekipi.Bez obzira da li imaju ili nemaju trenera,da li se tuku,svadjaju,..Spanija ima najjači sastav na ovom SP.Da li čega osvojiti?Pa pita se nešto i Belgija,Brazil,Nemacka(bez obzira na startni poraz) pa čak i Argentina,..Mislim da će u 1/4 biti ekipa koje niko nije ni u snovima mislio da će uspeti plasirati,..

Jaran

pre 5 godina

Pera Pisar
Spanska himna ima reci, ali je to malo komplikovanija situacija. Nakon Franka su zabranili tekst himne jer je smatran uvredljivim. Ni danas se ne peva iako neki znaju da zapevaju stari tekst.

ivan

pre 5 godina

Igrao sam ukupno golova na sp 162+ a jako malo golova pada ccc.Danas obe po samo 1 gol palo,kakav sam baksuz i ovde ce biti samo 1 0 ccc.A potajno se nadam da ce spanci dobiti 0 6.

Gojko

pre 5 godina

Smešni su ovi što pišu da Španija uzima SP... Zar stvarno mislite da ovi Španci mogu nešto protiv velikana kao što su Srbija, Island, Senegal....? :D

veliki strumf

pre 5 godina

Au sta je znalaca ovde... A kako Spanija da igra kad Iran parkira dabl deker? Nabili se svi u 25 metara - moraju ljudi da se dodaju da probiju bunker, pokusaju sutem ili ubacivanjem sa strane. Iran samo na kontre, a logicno da imaju sanse kad Spanija igra sa 10 igraca napred, svi u 40 metara od gola Irana, pa kad je kontra - naravno da odbrana nije formirana i da se brane sa malo igraca pozadi. Da se uloge izmene, da je Iran (mogao da) pritisne i napadne sa 7-8 igraca - Spanija bi im iz polukontri i kontri dala 5 komada.
Slican mec kao Argentina-Island, s tim sto su ostrvljani srecno odbitak ubacili u mrezu.

laRS0n

pre 5 godina

Pa kraće traje time out u kosarci nego kad Iranci treba da izvedu aut ili korner. Ovo je najdoaadnije SP i istoriji fudbala. Sreća pa na drugom dokumentarac Zene diktatora

novosti

pre 5 godina

Posle dosadasnjih utakmica na SP shvatio sam da nisu favoriti ti koji su kiksali nego sistem takmicenja, tj. veliki broj nekvalitetnih reprezentacija koje se brane sa svih 11 igraca. Oni udju u mec i ne razmisljajuci o napadu, vec samo da ne prime gol. Pa njima ne moze niko nista. Bruka za fudbal i kvalitet igre, ali svaka cast za borbenost.

infantilni

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP, 20. jun 2018 20:00)

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma...

Kouč

pre 5 godina

Sta se desava ako iran bunkerom izvuce jos 2 boda, a spanija nakanta maroko u poslednjem kolu. Svi ce imati po 5 bodova a jednak medjusobji skor, ko prolazi?
(Bolje bez imena, 20. jun 2018 20:30)

Gol-razlika onda odlučuje a s obzirom da bi po tebi u tom slučaju Španija nakantala Maroko, što znači pobedila sa 4:0 ili 5:0 onda bi ona bila prva u grupi a Portugal drugi jer bi i on imao bolju gol-razliku od Irana zbog remija sa Španijom od 3:3 i više postignutih golova od Irana a to se prvo gleda kada je u pitanju isti bodovni saldo i ista gol-razlika, a Portugal ima 3:3 protiv Španije dok bi Iran imao 0:0 i presudilo bi više datih golova od strane Portugalaca! Što znači da Iranu nipošto ne odgovaraju dva remija bunkerima protiv Španije i Portugalije!

Ivan

pre 5 godina

Teško je igrati protiv bunkera i protiv antifudbala zvanog 10-0-0 koji pritom ne preza da te polomi na sve načine, ne gledajući u loptu već u igrača po sistemu "lopta može da prođe, protivnički igrač ne"! Ne razumem ko voli takve ikipe sa takvim taktikama! A na ovom prvenstvu mnogo je takvih, 50% možda i više, zato i nema mnogo golova do sada!

sir oliver

pre 5 godina

@sladoledsamesom, maroko i jeste kolonijalna zemlja, drzali su 3 veka 2/3 spanije i citavu severozapadnu afriku! zapadna sahara je dobila nezavisnost od maroka tek 90-ih godina, koliko se secam! za srbiju manje, vise, znali smo i mi da zabasamo u tudje! a iran se uopste nije obrukao, odigrali vise od svojih mogucnosti! svaka cast za pola sata odlicnog fudbala!

Stefan

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).

SV

pre 5 godina

Sudija svira sve i svasta, kao da je balet, a ne fudbal, a od sviranja faula do izvodjenja prolazi skoro minut. Za sada sudija je najzapazeniji akter utakmice.

Nathan

pre 5 godina

Kad ce ta promena vise sto su najavili da se igra 2x30 sa zaustavljanjem vremena to je najbolja stvar koja moze da se desi u fudbalu u istoriji. Ovo sto rade iranci je sramota. Mada i generalno prosecna utakmica se igra efektivno 55 minuta i onda kao sudija nadoknadi 3,4 minuta. To je smesno.

Bolje bez imena

pre 5 godina

Sta se desava ako iran bunkerom izvuce jos 2 boda, a spanija nakanta maroko u poslednjem kolu. Svi ce imati po 5 bodova a jednak medjusobji skor, ko prolazi?

Kol

pre 5 godina

Realno Spanci bi prema prikazanoj igri iz prvog kola ovo trebalo lagano da rese, 3-0 ili 2-0 ako Iran bude igrao bunker od prvog minuta!

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Daće Španci gol, ali sa ovom Barsinom igrom neće usrećiti! Inijesta, Buskets, Alba i Pike , ali i Ramos i Isko igraju tika, taka oko bunkera... Mora da udju Aspas i Asensio da ubrzaju i da se oslabi pritisak i izvuku Iranci makar malo. Džaba posed i milion pasova...koga to interesuje!

Saša

pre 5 godina

Kapiten Irana povređen, Ramos je bio na nekih 10m daljine, ali se zna ko je glavni osumnjičeni čim neko leži. Utakmica dobra za analizu marki dresova. Kakav smor prvo poluvreme.

Partizan 1918

pre 5 godina

Posle dosadasnjih utakmica na SP shvatio sam da nisu favoriti ti koji su kiksali nego sistem takmicenja, tj. veliki broj nekvalitetnih reprezentacija koje se brane sa svih 11 igraca. Oni udju u mec i ne razmisljajuci o napadu, vec samo da ne prime gol. Pa njima ne moze niko nista. Bruka za fudbal i kvalitet igre, ali svaka cast za borbenost.
(novosti, 20. jun 2018 20:47)

Nema to veze sa kvalitetom već politikom.Male i pravedne zemlje se brane (Tunis,Iran,Kostarika,Panama..) a velike i kolonijalne zemlje napadaju tako su navikli(Španija,Portugal,Rusija,Srbija,Francuska,Nemačka,Maroko...)

pobeda

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).
(Stefan, 20. jun 2018 21:29)

Ubistvo sa predOmisljajem??? Ko se to predomisljao?
Kaze se ubistvo sa predUmisljajem

Deki-Španija

pre 5 godina

Španija je prva u grupi trenutno,jer imaju istu gol razliku i isto bodova kao Portugal,ali imaju jedan zuti karton manje. U slučaju istih bodova i gol razlike,odlučuje fer play ko je prvi u grupi. Sve u svemu posle vidjenog,srbija izgleda mnogo ozbiljnija ekipa nego Španija.

DisordeR

pre 5 godina

Da odigras 0:0 protiv Spanije je vrhunac discipline, komunikacije, organizacije. Meni je zanimljivo da gledam, fudbal nisu samo golovi.
(Lazni Brkajlo, 20. jun 2018 20:45)

Ne gledam jer sam tacno znao kako ce da bude, nikada ne gledam utakmice tipa ovakve jer to sto ti nazivas fudbalom zove se viktorije a ja fan viktorija nisam vec fudbala.

adgsfbsfbsfbfsbsf

pre 5 godina

Iran ako bude igrao protiv Portugala kao danas protiv Spanije, moze Ronaldo da pakuje kofere i ide kuci, a njegova armija dece da gasi rutere i ide u skolicu.

sreten

pre 5 godina

ja samo zamisljam sta bi bilo da ove ekipe koje igraju fokusirano, disciplinovano I cvrsto u odbrani igraju tako I na sredini I napred... Iran, Island...

Da bre

pre 5 godina

zipi
Šta treba? Pa da igra fudbal valjda, zato su došli, a ne da se svi uguraku u gol i nedaju lipti da diše. Igramo fudbam pa ko će koga da nadmudri, da nadigra...ako si sobar i imaš znanje, što bi ti protivnik dao 9 golova, a ako ti pak daje, onda znaći da nisi dobar i da ne zasluzuješ dalju fazu...Znaš ja ne znam da dajem golove ali zato ću da branim gol sa 11 igrača i tako ću da idem dalje, a dalje ću isto tako,i na penale ću nekako da stignem možda i do fanala...ma i osvojim sp. Je l može takav scenario, svidelo bi ti se?

Marko

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu. 
(TTP, 20. jun 2018 20:00)  

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma... 
(infantilni, 20. jun 2018 20:21) 

fora covece, spanska himna nema tekst, nekima treba pisati uputstvo za upotrebu.
(el topo, 20. jun 2018 20:33)

Zahvaljujemo se na glasu.

Pokida coveka surovo. ?

Kockar

pre 5 godina

Najveci gubitnik dana sam ja,odlazim
na poluvremenu meca Iran-Spanija i stavljam novac ,nije bitno koliki na Spanija daje bar dva gola u drugom poluvremenu. Tek kada sam uplatio sine mi ideja kako su Spanci ljige i skroz proracunati i da je vrlo moguce da odigraju isto kao i Portugal 1:0 da bi kalkulisali u poslednjem kolu da li hoce sa prvog ili drugog mesta,rezultat na kraju utakmice naravno svi vec znate sada.

SV

pre 5 godina

Sudija pomaze Irancima, non stop je Spancima ispred lopte, Ramos ga je zamalo bacio na zemlju. Sta radi ovaj Iranac, covek moze da odspava dok se on namesti da centrira, uzas!

Nemanja

pre 5 godina

Jel vidite rodjaci razliku one spanske reprezentacije kada je Barselona dominirala, i ove kada Real..?
Nesto Ramos ne pogadja u zadnjoj sekundi vise..
I neka im je Ronaldo strpao 3 komada, kada su sve snage utrosili ne bi li srusili Barselonu.. Sada neka razmisljaju..

Boce

pre 5 godina

VAR je nevidjena glupost! Sta sad, igraci ne treba da se raduju kad daju gol uopste?? Meni se zgadilo ovo Svetsko vec. Sta reci za ovo kolo, 3 utakmice 3 gola. Jadno.

Donekle poznavaoc fudbal

pre 5 godina

Vala persijanci pokazali svoji patriotizam prema svojoj državi. Iran nije repka koja ima uspeha na Sp al se bore na tome da je dostojno prezentuju i svaka čast na tome. Španija je bez pola tima a Ćavi fali itekako na toj sredini terena koji završio karijeru i ostala rupa na toj poziciji. Vilja,Tores i Fabregas koji nije u protokolu kao većina. Mucno dobiše al veliko ime su Španija da će otić do samog kraja. Zasluženo uz muku nevezano jer svi danas igraju fudbal.

Dacha

pre 5 godina

Uvaljace im Portugal 3 komada najmanje,ne zato sto su bolji od Spanije nego zato sto ce Iran za promenu morati da ide na pobedu ako misli da prodje dalje jer nereseno im ne znaci skoro nista. I neko rece krivo mu zbog Irana sto primise gol,pa meni je najmilije kad ovakve ekipe u pokusaju prime najjadniji i najgluplji gol na svetu,po mogucstvu u stotom minutu samo da ih vise boli jer ovo sto oni igraju nije fudbal,ovo je bruka i sramota,da bar igraju na kontre pa i da razumem,tipa Island ali oni svaku loptu koju pokupe u odbrani izbiju sto dalje od gola ne gledajuci uopste da naprave neku akciju i svakih 5 min neko lezi i previja se po travi kao boli ga nesto,zimi sve da sam sudija kako bi delio kartone za simulacije,svako ko legne bez potrebe zuti odmah,prigovori nesto,jos jedan zuti,crveni i izlazi napolje pa da vidimo dal ce jos neko da pokusa tako nesto!!

Stefan

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).

Da bre

pre 5 godina

zipi
Šta treba? Pa da igra fudbal valjda, zato su došli, a ne da se svi uguraku u gol i nedaju lipti da diše. Igramo fudbam pa ko će koga da nadmudri, da nadigra...ako si sobar i imaš znanje, što bi ti protivnik dao 9 golova, a ako ti pak daje, onda znaći da nisi dobar i da ne zasluzuješ dalju fazu...Znaš ja ne znam da dajem golove ali zato ću da branim gol sa 11 igrača i tako ću da idem dalje, a dalje ću isto tako,i na penale ću nekako da stignem možda i do fanala...ma i osvojim sp. Je l može takav scenario, svidelo bi ti se?

laRS0n

pre 5 godina

Pa ko moze da navija za ovu Spaniju sa ovim Kostom? Cini mi se da bih prije navijao za Izrael, nego za njih!
(HARIS, 20. jun 2018 21:19)
Ne nego cu da navijam za ekipu koja igra u formaciji 10-0-0

Partizan 1918

pre 5 godina

Posle dosadasnjih utakmica na SP shvatio sam da nisu favoriti ti koji su kiksali nego sistem takmicenja, tj. veliki broj nekvalitetnih reprezentacija koje se brane sa svih 11 igraca. Oni udju u mec i ne razmisljajuci o napadu, vec samo da ne prime gol. Pa njima ne moze niko nista. Bruka za fudbal i kvalitet igre, ali svaka cast za borbenost.
(novosti, 20. jun 2018 20:47)

Nema to veze sa kvalitetom već politikom.Male i pravedne zemlje se brane (Tunis,Iran,Kostarika,Panama..) a velike i kolonijalne zemlje napadaju tako su navikli(Španija,Portugal,Rusija,Srbija,Francuska,Nemačka,Maroko...)

Tygranis

pre 5 godina

Svaka cast sudiji. Iranu protiv Spaniji ne bi ponistio gol ni da su ga dali s dve ruke.Gde ce ti dusa covece? Upropasti i utakmicu i grupu.

Nemanja

pre 5 godina

Jel vidite rodjaci razliku one spanske reprezentacije kada je Barselona dominirala, i ove kada Real..?
Nesto Ramos ne pogadja u zadnjoj sekundi vise..
I neka im je Ronaldo strpao 3 komada, kada su sve snage utrosili ne bi li srusili Barselonu.. Sada neka razmisljaju..

Deki-Španija

pre 5 godina

Španija je prva u grupi trenutno,jer imaju istu gol razliku i isto bodova kao Portugal,ali imaju jedan zuti karton manje. U slučaju istih bodova i gol razlike,odlučuje fer play ko je prvi u grupi. Sve u svemu posle vidjenog,srbija izgleda mnogo ozbiljnija ekipa nego Španija.

maxmax32

pre 5 godina

Ona Spanija(Barselonina igra) je smor zivi.Imaju 100 000 pasova,a dva suta na gol.Tuga od ekipe isto kao Barselona.Barselonu dobije ekipa sa 19% posedom lopte ali sa vise seuteva na gol.Ne znam da li znaju da se ovaj sport zove fudbal,a ne vaterpolo.Ne moras da pridjes kolu na tri metra da bi dao gol.Znaju samo da igraju protiv ekipa koje se otvore.Tako se Barselona zalila kada ju je Inter izbacio iz lige sampiona(kada je bio prvak evrope),zato sto je igrao bunker.Tuga.O Iranu ne zelim da trosim reci.

Kouć

pre 5 godina

Iran igra 6-3-1 formaciju.
(Kiza, 20. jun 2018 20:29)

Koju očas posla transformiše u 7-3-0, po potrebi i u 8-2-0, 9-1-0 i onda u slučaju da ne prime gol obavezno i u 10-0-0! Milina za gledanje! Iran i Island bunkerice na kvadrat, Dabl Dekeri ispred svojih golova, fudbal budućnosti!

Gojko

pre 5 godina

Smešni su ovi što pišu da Španija uzima SP... Zar stvarno mislite da ovi Španci mogu nešto protiv velikana kao što su Srbija, Island, Senegal....? :D

DaglasssC

pre 5 godina

Dobra je Španjolska, stižu oni do polufinala sigurno. A sutra uvečer igra moja Hrvatska protiv Argentine.. Nadam se pobjedi! Isto ću tako navijati za Srbiju protiv Švicarske. Sretno susjedi.

DisordeR

pre 5 godina

Da odigras 0:0 protiv Spanije je vrhunac discipline, komunikacije, organizacije. Meni je zanimljivo da gledam, fudbal nisu samo golovi.
(Lazni Brkajlo, 20. jun 2018 20:45)

Ne gledam jer sam tacno znao kako ce da bude, nikada ne gledam utakmice tipa ovakve jer to sto ti nazivas fudbalom zove se viktorije a ja fan viktorija nisam vec fudbala.

kole

pre 5 godina

Iran kada se otvorio imao vise sansi nego spanci koji kako se negde u Srbiji kaze "igraju dodaju" Ko to moze da voli.Ni jedan jedini dribling i za celu utakmicu 200 pasova.I sto je najgore kada prolazim pored pomocog terena jednog beogradskog superligasa treneri mladjih kategorija uce decu ovakvoj igri i stalno se cuje "pas, pas"

laRS0n

pre 5 godina

Pa kraće traje time out u kosarci nego kad Iranci treba da izvedu aut ili korner. Ovo je najdoaadnije SP i istoriji fudbala. Sreća pa na drugom dokumentarac Zene diktatora

sladoledsmesom

pre 5 godina

Nema to veze sa kvalitetom već politikom.Male i pravedne zemlje se brane (Tunis,Iran,Kostarika,Panama..) a velike i kolonijalne zemlje napadaju tako su navikli(Španija,Portugal,Rusija,Srbija,Francuska,Nemačka,Maroko...)
(Partizan 1918, 20. jun 2018 21:00)

Srbija i Maroko kolonijalne zemlje...
Gasi internete

novosti

pre 5 godina

Posle dosadasnjih utakmica na SP shvatio sam da nisu favoriti ti koji su kiksali nego sistem takmicenja, tj. veliki broj nekvalitetnih reprezentacija koje se brane sa svih 11 igraca. Oni udju u mec i ne razmisljajuci o napadu, vec samo da ne prime gol. Pa njima ne moze niko nista. Bruka za fudbal i kvalitet igre, ali svaka cast za borbenost.

sef strucnog staba

pre 5 godina

E sada da ih vidim protiv Portugala gde ce morati da pojure pobedu. Ne daj boze da im daju prvi gol nekako, odmah ce se transformisati u malopredjasnjih 10 0 0. Nego, Portugal ima totalno drugaciji stil igre u odnosu na Spaniju, prepustice igru Irancima koji se ne snalaze u toj ulozi, a cika Kristijano ce da pumpa statistiku.

Pravda je pobedila

pre 5 godina

Glavni utisak sa utakmice je to koliko su moćni Adidasovi dresovi. Pitam se kad ćemo mi opet da se vratimo Adidasu, pa da imamo dresove kao davne 1998-2000. A što se tiče same tekme i komentara “vidi bunkera, 10-0-0”..ne, najbolje je da se Iran skroz otvori i da primi 4 komada, s obzirom da su kvalitetno dosta ispod Španije. Samo taktikom i mogu da dobiju, nikako na kvalitet.

Sloba

pre 5 godina

Ovde se komentrise kako je Iran parkirao autobus.Gospido draga fudbal je ozbiljan biznis a ne cirkus i zabava za narod.Igra se za rezulztat.Cilj opravdava sredstvo

ozymundias

pre 5 godina

Da podsetim da Iran nije odigrao pripremne utakmice zbog sankcija USA. Napred Iran, iako su danas igrali odvratno i folirali, i dalje navijam za njih

Mare

pre 5 godina

Na svakom prvenstvu neko iznenadi. Nikad ama bas nikad nije kao sto mi svi mislimo da ce da bude. Neko je vec pisao o tome kako na proslim prvenstvima autsajderi su izbacivali favorite. Zato je i fudbal sport broj jedan u svetu.
Na primer: u bilo kom drugom sportu u ek pobedi onaj koji je bolji tog dana. Recimo u kosarci - tim koji ima vise asistencija, skokova, bolji procenat suta itd. uvek pobedi. U fudbalu to nije slucaj. Moze favorit da napada, da ima loptu u nogama nonstop, ali da ga nece gol, a autsajder iz jednog kornera zavali gol. Zato se i svi tako nerviramo, zato je i fudbal pun strasti. (Da ne bude zablude, ja sam trenirao kosarku sedam godina, volim je jako ali tako stoje stvari). Toliko

u magnovenju

pre 5 godina

Kosta je namerno nagazio golmana po prstima. Da je pravde dobio bi žuti. Al to je Iran, jelte, pa sudija opušteno može da žmuri.
Do kraja ima da svira sumnjiv penal za špance ako ga ovi ne daju do 70.

Ivan

pre 5 godina

Teško je igrati protiv bunkera i protiv antifudbala zvanog 10-0-0 koji pritom ne preza da te polomi na sve načine, ne gledajući u loptu već u igrača po sistemu "lopta može da prođe, protivnički igrač ne"! Ne razumem ko voli takve ikipe sa takvim taktikama! A na ovom prvenstvu mnogo je takvih, 50% možda i više, zato i nema mnogo golova do sada!

veliki strumf

pre 5 godina

Au sta je znalaca ovde... A kako Spanija da igra kad Iran parkira dabl deker? Nabili se svi u 25 metara - moraju ljudi da se dodaju da probiju bunker, pokusaju sutem ili ubacivanjem sa strane. Iran samo na kontre, a logicno da imaju sanse kad Spanija igra sa 10 igraca napred, svi u 40 metara od gola Irana, pa kad je kontra - naravno da odbrana nije formirana i da se brane sa malo igraca pozadi. Da se uloge izmene, da je Iran (mogao da) pritisne i napadne sa 7-8 igraca - Spanija bi im iz polukontri i kontri dala 5 komada.
Slican mec kao Argentina-Island, s tim sto su ostrvljani srecno odbitak ubacili u mrezu.

Lazni Brkajlo

pre 5 godina

Da odigras 0:0 protiv Spanije je vrhunac discipline, komunikacije, organizacije. Meni je zanimljivo da gledam, fudbal nisu samo golovi.

Iraninjo

pre 5 godina

Favoriti se muče sa “autsajderima”. Očito danas svi znaju igrati fudbal. Zato će od sad svako SP i EP biti veoma interesantni i neizvesni. To je dodatni čar.

Boce

pre 5 godina

VAR je nevidjena glupost! Sta sad, igraci ne treba da se raduju kad daju gol uopste?? Meni se zgadilo ovo Svetsko vec. Sta reci za ovo kolo, 3 utakmice 3 gola. Jadno.

nisam zombi

pre 5 godina

Iran je pre ove utakmice bio u istoj situaciji kao Srbija da bi prosao dalje potrebna mu je jedna pobeda iz dve sledece utakmice, problem je samo sto su to Spanija i Portugalija. Pisem ovo zbog neshvatljive euforije po ko zna koji put, Svajcarska je topten repr. po svim parametrima koja je u prvom kolu igrala nereseno sa Brazilom i sto je jos vaznije stajala je potpuno ravnopravno na terenu sa njima tako da je Svajcarska apsolutni favorit upetak a da li ce dobiti pitaju se i nasi momci nesto.. Spustite malo loptu na zemlju D

infantilni

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP, 20. jun 2018 20:00)

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma...

palop

pre 5 godina

Svaka cast sudiji. Iranu protiv Spaniji ne bi ponistio gol ni da su ga dali s dve ruke.Gde ce ti dusa covece? Upropasti i utakmicu i grupu.
(Tygranis, 20. jun 2018 21:27)

Slazem se, pravila treba da vaze samo ako idu u korist ekipe koja nam se vise svidja...

ivan

pre 5 godina

Igrao sam ukupno golova na sp 162+ a jako malo golova pada ccc.Danas obe po samo 1 gol palo,kakav sam baksuz i ovde ce biti samo 1 0 ccc.A potajno se nadam da ce spanci dobiti 0 6.

SV

pre 5 godina

Sudija pomaze Irancima, non stop je Spancima ispred lopte, Ramos ga je zamalo bacio na zemlju. Sta radi ovaj Iranac, covek moze da odspava dok se on namesti da centrira, uzas!

sreten

pre 5 godina

ja samo zamisljam sta bi bilo da ove ekipe koje igraju fokusirano, disciplinovano I cvrsto u odbrani igraju tako I na sredini I napred... Iran, Island...

only fools and horses

pre 5 godina

Vi što pišete da je sramota šta rade Iranci. Jeste, sramota je. Ali šta god radili ne može da bude veća sramota od načina igre Španije, Portugala, Argentine i sličnih reprezentacija. Onih koji najviše razmišljaju kako da iznude jedanesterac, faul, crveni, kako da povrede protivnika (Ramos), uglavnom prljavo i kvarno. Mnogo je teško igrati protiv takvih reprezentacija, naročito ako imaju i prave znalce i majstore u ekipi.
I onda dođemo do toga da svi to počinju da kopiraju i imamo situaciju da gledamo odvratan folirantski fudbal.

takkar

pre 5 godina

Nista gore kad neka ekipa dodje da ne igra fudbal.Znamo to,gledamo to cesto u ligama sirom Evrope tokom sezone.Cudi me da je jedan majstor poput Karlosa Kjerosa,pokusao ovim ultra mega giga busom.On je sjajan trener,ali nije imao srecu da napravi veliku karijeru.Njega je cuveni Kapelo zvao za savete.Ali dobro ulog je veliki,zamislite da su ostavili Spance na 2 poena.Ali da su se otvorili primili bi 9,a ovih kulturni 1-0,da covek pozeli.Morace Portugal sa Iranom ozbiljno i maksimalno posveceno,jer nisu oni uopste tako losi,iako ce svi sad da ih proklinju 3 dana zbog ovog bunkera i totalnog (ne)fudbala,nego vcrs nisu hteli da igraju,ili bolje receno nisu smeli otvoreno.

Dejan

pre 5 godina

Iran prvih sat vremena nije igrao fudbal. Nabili se svi u 16, borbeni, bacaju se na glavu, svaka cast. Ali, to retko uspeva. Znas da ce ti onda bar jedna zavrsiti u golu, duga je utakmica. Retko bunker na ovaj nacin moze da donese nesto. Kvalitet Spanije se na ovakvoj utakmici nije ni mogao videti, ali su grupa fenomenalnih igraca, sigurno mogu do zavrsnice. Prave utakmice cemo gledati od osmine finala. Niko od velikih favorita do sada nije pokazao nesto posebno (Francuska, Spanija, Brazil, Nemacka, Argentina), ali ce sve te ekipe proigrati kad bude najvaznije. Zanimljiv turnir.

Nathan

pre 5 godina

40.min golman Irana se zali na povredu i baca loptu u aut, a spanci im je ne vracaju posle prekida. Fer plej nema sta..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NemanjaBB, 20. jun 2018 20:40)

Sto da im vrate? Liku nije nista, samo gledaju kako da budu sto duze na travi. Ovo sto rade oni, sto su radili Tunizani je degradacija fudbala. Trebao je produzi 8 minuta.

SV

pre 5 godina

Poraz ili nereseno Iranu je svejedno, svakako ce morati da pobede Portugaliju. Iranci stvorise vise sansi za pola sata, nego Spanci za celu utakmicu.

Saša

pre 5 godina

Kapiten Irana povređen, Ramos je bio na nekih 10m daljine, ali se zna ko je glavni osumnjičeni čim neko leži. Utakmica dobra za analizu marki dresova. Kakav smor prvo poluvreme.

Nathan

pre 5 godina

Kad ce ta promena vise sto su najavili da se igra 2x30 sa zaustavljanjem vremena to je najbolja stvar koja moze da se desi u fudbalu u istoriji. Ovo sto rade iranci je sramota. Mada i generalno prosecna utakmica se igra efektivno 55 minuta i onda kao sudija nadoknadi 3,4 minuta. To je smesno.

room 1408

pre 5 godina

Spanija će ovo dobiti na suvi kvalitet.Retko su na svetu postojale ekipe koje mogu da dominiraju bez obzira na atmosferu u ekipi.Bez obzira da li imaju ili nemaju trenera,da li se tuku,svadjaju,..Spanija ima najjači sastav na ovom SP.Da li čega osvojiti?Pa pita se nešto i Belgija,Brazil,Nemacka(bez obzira na startni poraz) pa čak i Argentina,..Mislim da će u 1/4 biti ekipa koje niko nije ni u snovima mislio da će uspeti plasirati,..

sir oliver

pre 5 godina

@sladoledsamesom, maroko i jeste kolonijalna zemlja, drzali su 3 veka 2/3 spanije i citavu severozapadnu afriku! zapadna sahara je dobila nezavisnost od maroka tek 90-ih godina, koliko se secam! za srbiju manje, vise, znali smo i mi da zabasamo u tudje! a iran se uopste nije obrukao, odigrali vise od svojih mogucnosti! svaka cast za pola sata odlicnog fudbala!

zipi

pre 5 godina

Sta sve covek nece procitati ovde neverovatno ! Recite mi sta treba, Iran da se otvori ,da se nadigrava sa Iniestom,Iscom, Costom,Silvom, Buskecom i ostalim.? Pa da primi 5 golova , a da nisu ni trepnuli ? Defanziva, bunker je sastavi deo igre, pogotovo u ovakvim situacijama gde razlika u kvaliteti ogromna . Ruzno je videti kad su ekipe pribliznog kvaliteta a jedna od njih ne zeli igrat, brani se sa 10-ricom (sto Murinho cesto radi ) ,a ovo je sasvim normalno i u tome ima cari ! Sutra da prodjemo grupu, igramo eventualno sa nemcima, i pobedimo ih tako sto se citavu utakmicu branimo, zabijemo neki gol iz prekida ili kontre, da li bi kome to smetalo ?? Naravno da ne. Velicali bi nase i pricali kako su izginuli i uspeli se odbraniti.Iranci se bore,kidaju, brane se muski i svaka im cast na tome. U tome svemu ima cari, ali za vas plicake to nije fudbal. I da zele igrati , ne mogu.Nemaju ljudi kvalitet da povezu 5,6 pasova,naprave neku sansu iz izigrane akcije. Sudar Davida i Golijata i sasvim je prirodno da se David brnai na sve moguce nacine jer je slabiji , i ako nekim lukavim potezom baci Golijata na kolena, ide u legendu .Iranci mogu biti ponosni kako su odigrali, evo mogli su sad zabiti za 1-1 .Ne bi me cak iznenadilo da ako odigraju ovako u transu i disciplinovano da pobede Portugal i odu na kraju dalje.

HARIS

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).
(Stefan, 20. jun 2018 21:29)

Ljudi se fokusirali na kontre, igraju nesto konkretno, a ne kao ovi spanci. Hiljadu pasova, sretan gol i cekanje da se dosudi penal ili crveni za protivnika. SP 2010. su osvojili ovakom igrom i pobjedama od 1:0. Iranci nemaju taj kvalitet i toga su svjesni, a pogledaj selekciju Spanije. Na kraju krajeva, kada su se Iranci malo otvorili umalo su i izjednacili, ja ipak cjenim njihovu borbenost.

milanovac

pre 5 godina

Spanska reprezentacija je tehnicki daleko najpotkovanija ekipa na prvenstvu, ne zna se ko je bolji sa loptom. Ipak, Vaskes neprimjetan danas mora bolje. mozda pruziti asensiu sansu ili Iagu Aspasu.

BOSS

pre 5 godina

Pa sta ako je bunker,Spanija je jaca makar 10 puta,i ovo im je jedini nacin da se nesto naprave,i meni ovo ne smeta.
A smeta mi kad u klupskom fudbalu,ulozis 300 miliona i onda igras formaciju 5 5 0 sa ekipom slicnom kao tvoja...

Jaran

pre 5 godina

Pera Pisar
Spanska himna ima reci, ali je to malo komplikovanija situacija. Nakon Franka su zabranili tekst himne jer je smatran uvredljivim. Ni danas se ne peva iako neki znaju da zapevaju stari tekst.

Elderheim

pre 5 godina

Gospodo draga, sledeca utakmica Iran - Portugal. Predstava u najavi. Cenim da ce biti 2/3 fudbala i 1/3 glume i valjanja po travi, cirkus kakav jos nije vidjen...

Kad smo vec kod cirkusa, evo ga i ovaj malocas sa pokusajem akrobacije kod izvodjenja auta. I to jos u zadnjim sekundama meca, cisto da bude siguran da ga sve kamere prate :P

Ivan Veljković

pre 5 godina

Još jedna teška i tvrda utakmica za favorite na ovom prvenstvu. Jesu Španci veliki favoriti ali onaj ko bi potcenio Irance taj nije dovoljno informisan o kolikim se borcima radi. Dali su sve od sebe Iranci da sačuvaju remi, borili se fanatično i čestitke na tome, ali bolja reprezentacija je pobedila večeras, moramo priznati, zaista svetlosnim godinama Iranci zaostaju na tehničkom planu iza Španaca koji su jedna prekaljena i preiskusna reprezentacija prepuna sjajnih igrača i čestitke na pobedi, jednostavno zasluženo.

adgsfbsfbsfbfsbsf

pre 5 godina

Iran ako bude igrao protiv Portugala kao danas protiv Spanije, moze Ronaldo da pakuje kofere i ide kuci, a njegova armija dece da gasi rutere i ide u skolicu.

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Daće Španci gol, ali sa ovom Barsinom igrom neće usrećiti! Inijesta, Buskets, Alba i Pike , ali i Ramos i Isko igraju tika, taka oko bunkera... Mora da udju Aspas i Asensio da ubrzaju i da se oslabi pritisak i izvuku Iranci makar malo. Džaba posed i milion pasova...koga to interesuje!

Kol

pre 5 godina

Realno Spanci bi prema prikazanoj igri iz prvog kola ovo trebalo lagano da rese, 3-0 ili 2-0 ako Iran bude igrao bunker od prvog minuta!

Bolje bez imena

pre 5 godina

Sta se desava ako iran bunkerom izvuce jos 2 boda, a spanija nakanta maroko u poslednjem kolu. Svi ce imati po 5 bodova a jednak medjusobji skor, ko prolazi?

Doki

pre 5 godina

Iako Iran igra bunker, utakmica je, bar meni, jako zanimljiva.
Sa jedne strane navijam da Spanija probije iranski zid nekom tika-taka akcijom, dok sa druge strane navijam da Iran odoli mocnim Spancima.

el topo

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP, 20. jun 2018 20:00) 

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma...
(infantilni, 20. jun 2018 20:21)

fora covece, spanska himna nema tekst, nekima treba pisati uputstvo za upotrebu.

mare

pre 5 godina

Favoriti se muče sa “autsajderima”. Očito danas svi znaju igrati fudbal. Zato će od sad svako SP i EP biti veoma interesantni i neizvesni. To je dodatni čar.
(Iraninjo, 20. jun 2018 22:20)

Ljudi , molim vas otidjite na youtube ili wikpedia pa da vidite da svako igra fudbal jos od 70-tih, alzir je 82 dobio evropskog prvaka njemacku, maroko se 86 prosetao u grupi sa englezima portugalcima i poljacima , kamerun isto 1990 je u cevtrfinalu nesrecno ispao od engelza ,kosta rika isto u osmini, 1994 su u osmini finala igrali saudijska arabija ,tada sjajna nigerija, usa, rumuni cetvrfinale bugari polufinale , 98 su isto odlicni bili nigerijci, 2002 juzna koreja , senegal, turska, usa, japan su igrali sjajno, 2006 gana i ekvador i td 2010 opet, dakle sve zemlje jos od nekoliko decenija unazad znaju da igraju fudbal to je cinjenica pa sjeverna koreja je 1966 igrala cetfinale dobila italiju prije toga...., nema iznenadjenja za mene na ovom SP, osim sto sam ocekivao da cemnjemci izvuci remi sa meksikom ( 1986 je njemacka srecno na penale dobila meksiko a 1998 u samom finisu utakmice ovo je bila treca sreca i zato mi je milo za mexico)!

Kockar

pre 5 godina

Najveci gubitnik dana sam ja,odlazim
na poluvremenu meca Iran-Spanija i stavljam novac ,nije bitno koliki na Spanija daje bar dva gola u drugom poluvremenu. Tek kada sam uplatio sine mi ideja kako su Spanci ljige i skroz proracunati i da je vrlo moguce da odigraju isto kao i Portugal 1:0 da bi kalkulisali u poslednjem kolu da li hoce sa prvog ili drugog mesta,rezultat na kraju utakmice naravno svi vec znate sada.

Pera Pisar

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu.
(TTP)

...ima tri ili četiri ovakva komentara i nadam se da se sva trojica ili četvorica šale, neki pominju i Katalonce i primer Ljajića i za te se nadam da se šale, jer španska himna nema reči !!!

Milan_BK

pre 5 godina

Svaka ekipa treba da nadje nacin na koji ce doci do odredjenog rezultata. Naravno da ce da se brane ekipe koje nemaju napadački potencijal. Voleli mi to ili ne, na kraju se gleda samo rezultat. Grcka ce zauvek ostati sampion Evrope iz 2004. god, a i na onaj način uzeti titulu je jedna vrsta umetnosti.
Nadigrati protivnika ne znaci samo dati gol vise, vec i zaustaviti ga u njegovoj nameri da ti naudi.
Svakako je zanimljivije gledati ovu utakmicu nego da pobedi Spanija 5:0. Ovako smo iscekivali do kraja da li ce Iran iz nekog prekida ili kontre dati gol. :)
Sportski pozdrav!

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Pre bih rekao da Iran igra formaciju 10-0-0,zanimljivo bi bilo da izdrze do kraja ovako,iako igraju totalni anti-fudbal meni je ovako zanimljivije nego da Spanija vec vodi 4:0,a da ne pricam da su izlezavanje na terenu i odugovlacenje sa izvidjenjem auta podigli na sasvim novi nivo.

Partizan 1918

pre 5 godina

@(room 1408, 20. jun 2018 21:18)

Španija igra tika-taka 2.0 ali sa ovakvom odbranom teško će daleko stići.Odbrana osim Ramosa samo fizički postoji,beže od duela a De Hea totalno van forme .Ramos mu pokazuje da izađe i pokupi loptu a on ko omađijan stoji i zamalo da Iranci to iskoriste.Pike takođe ,kao da nije na SP.

Dacha

pre 5 godina

Uvaljace im Portugal 3 komada najmanje,ne zato sto su bolji od Spanije nego zato sto ce Iran za promenu morati da ide na pobedu ako misli da prodje dalje jer nereseno im ne znaci skoro nista. I neko rece krivo mu zbog Irana sto primise gol,pa meni je najmilije kad ovakve ekipe u pokusaju prime najjadniji i najgluplji gol na svetu,po mogucstvu u stotom minutu samo da ih vise boli jer ovo sto oni igraju nije fudbal,ovo je bruka i sramota,da bar igraju na kontre pa i da razumem,tipa Island ali oni svaku loptu koju pokupe u odbrani izbiju sto dalje od gola ne gledajuci uopste da naprave neku akciju i svakih 5 min neko lezi i previja se po travi kao boli ga nesto,zimi sve da sam sudija kako bi delio kartone za simulacije,svako ko legne bez potrebe zuti odmah,prigovori nesto,jos jedan zuti,crveni i izlazi napolje pa da vidimo dal ce jos neko da pokusa tako nesto!!

SV

pre 5 godina

Sudija svira sve i svasta, kao da je balet, a ne fudbal, a od sviranja faula do izvodjenja prolazi skoro minut. Za sada sudija je najzapazeniji akter utakmice.

Jkoool

pre 5 godina

Cuj ovog sto napisa da zali sto nismo u Adidas opremi.. O boze... Kome je to vazno bre, nek furaju i LEGEA dresove... Samo fudbal da igraju.

b

pre 5 godina

Bice bas zanimljivo poslednje kolo i u grupi A i u grupi B zbog ukrstanja.Ko ce na koga u eliminacijama.Neka prednost je na Spaniji koja ce igrati sa Marokom,a Portugalija sa Iranom koji ima nekakve sanse.Sutra ce biti zanimljiva utakmica Francuska protiv Perua.Peru sasvim dobra ekipa,iako porazeni bili su bolji od Danske.Mogu da uzdrmaju Francuze.Nije nemoguce da bude 0-0 na Danska-Australija.Dve bas cvrste ekipe,tesko postizu golove.

Ivan

pre 5 godina

Iran je svestan svojih mogucnosti, nema oni tu sta da se nadigravaju sa spanijom, pa da prime 7 komada. Ovako svi nazad i neka im neka oni igraju.

Donekle poznavaoc fudbal

pre 5 godina

Vala persijanci pokazali svoji patriotizam prema svojoj državi. Iran nije repka koja ima uspeha na Sp al se bore na tome da je dostojno prezentuju i svaka čast na tome. Španija je bez pola tima a Ćavi fali itekako na toj sredini terena koji završio karijeru i ostala rupa na toj poziciji. Vilja,Tores i Fabregas koji nije u protokolu kao većina. Mucno dobiše al veliko ime su Španija da će otić do samog kraja. Zasluženo uz muku nevezano jer svi danas igraju fudbal.

Kouč

pre 5 godina

Sta se desava ako iran bunkerom izvuce jos 2 boda, a spanija nakanta maroko u poslednjem kolu. Svi ce imati po 5 bodova a jednak medjusobji skor, ko prolazi?
(Bolje bez imena, 20. jun 2018 20:30)

Gol-razlika onda odlučuje a s obzirom da bi po tebi u tom slučaju Španija nakantala Maroko, što znači pobedila sa 4:0 ili 5:0 onda bi ona bila prva u grupi a Portugal drugi jer bi i on imao bolju gol-razliku od Irana zbog remija sa Španijom od 3:3 i više postignutih golova od Irana a to se prvo gleda kada je u pitanju isti bodovni saldo i ista gol-razlika, a Portugal ima 3:3 protiv Španije dok bi Iran imao 0:0 i presudilo bi više datih golova od strane Portugalaca! Što znači da Iranu nipošto ne odgovaraju dva remija bunkerima protiv Španije i Portugalije!

pobeda

pre 5 godina

Za one koji nisu upuceni na svetskom prvenstvu se desilo ubistvo.Iranci su ubili fudbal,i to sa predomisljajem.Za ovo krivicno delo je predvidjena maksimalna kazna od cetrdeset godina svim igracima Irana,a nalogodavcu tacnije selektoru zna se(da ne citiram Miroljuba Petrovica).
(Stefan, 20. jun 2018 21:29)

Ubistvo sa predOmisljajem??? Ko se to predomisljao?
Kaze se ubistvo sa predUmisljajem

Marko

pre 5 godina

Španci velike patriote, niko ne peva himnu. 
(TTP, 20. jun 2018 20:00)  

Da sam umro pre utakmice, ne bih saznao da je to kriterijum za odredjivanje patriotizma... 
(infantilni, 20. jun 2018 20:21) 

fora covece, spanska himna nema tekst, nekima treba pisati uputstvo za upotrebu.
(el topo, 20. jun 2018 20:33)

Zahvaljujemo se na glasu.

Pokida coveka surovo. ?