Četvrtak, 25.05.2017.

13:00

Novak na šljaci i teniski postulati

U svetu tenisa postoji nekoliko osnovnih postulata u stvaranju budućeg profesionalca.

Izvor: Nemanja Ðorðeviæ

Novak na šljaci i teniski postulati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

BG

pre 6 godina

@Beobrad
Jeste, kako da ne. Zato je polovinu GS osvojio na jednom jedinom turniru, ima katastrofalan odnos pobeda i poraza u finalima na RG i US Openu i ima samo 3 titule na travi. Mnogo kompletan teniser, nema sta.

?

pre 6 godina

@anica
Ne moze kralj betona da bude neko ko ima najgori skor u finalima USO u istoriji i ko nije osvojio sve masterse na betonu. Uz to nema ni najvise titula, tako da je to sasvim jasno.

antiDebil

pre 6 godina

Anica: Nije. Ferer ima vise titula od aktivnih tenisera, Federer je bolji jer je osvajao masterse i RG u vreme kada je Nadal bio na vrhuncu. A sto se istorije tice, Novak nije ni blizu. Nadal, Borg, Viljas, Kuerten, Vilander, Lendl itd.

antiDebil

pre 6 godina

I onda neko kaze kako je Nadal dobar samo na sljaci, a Novak kompletan!? Pa pogledajte taj skor! Na sljaci jedva pozitivan, 13 titula i 10 poraza u finalima, a na travi 3-3! Znaci da je Novak dobar samo na betonu, naravno nije nikakav kralj, ali je dobar. Nadal je kompletniji teniser od njega, to je jasno svima koji poznaju tenis.

Beobrad

pre 6 godina

Novak je najkompletniji teniser danasnjice!
Igra dobro na svim podlogama sto samo
govori o njegovom raskosnom talentu.
Takodje je najbolji u dvoranskim uslovima!
Jednostavno najbolji!

Bozidar

pre 6 godina

Ja verujem u Novaka i odbranu titule,i da ce biti posebno motivisan i borben.
Veliki teret je sebi skinuo sa vrata osvojivsi RG,napravio je taj poslednji korak.
A sada po prvi put dolazi na turnir kao osvajač i sampion-branilac titule,a misli i emocije od prosle godine daju snagu i motiv.

Bozidar

pre 6 godina

Sutra je žreb za RG,bas me intetesuje raspored.
Posto je skoro uvek Nadal bio na strani gde je naš Novak,osećam da ce sada Nadal biti u delu žreba gde je Marej.
U suštini samo se zavaravaju da je "španac" u nekoj formi,nece doci do polu finala.

?

pre 6 godina

@auh!!!
Federera je Nadal sprecio da osvoji Rim i MC, ne Nolo. I kakve to veze ima s mojim komentarom? Niko ne kaze da je Federer kralj sljake.
Lepo ukazujem na cinjenicu da Nolo ne moze biti kralj betona jer nema Sinsinati (sprecio ga Federer da ga osvoji) i ima najgori skor u istoriji finala na USO. Uz to, ima manje titula i finala na betonu od RF. Vidis, to su sve cinjenice.

anica

pre 6 godina

Ne mogu da verujem sta pises covece...kakav procenat I Sinsinati pa pogledaj gde je sve Novak osvajao trofeje na betonu, pogledaj koje je godiste Federer. Sta ovde ljudi dozvoljavaju sebi...sta vam Novak zgresio???

srle

pre 6 godina

(Negativni, 25. maj 2017 17:33)

Neverovatno je dokle ide omalovažavanje rezultata tenisera. Rod Lejver je igrao na grend slem turnirima koji su se u većini slušajeva igrali na travi, Novak je osvojio titule u nizu na TRI različite podloge. Federer je gubio od Novaka kad je bio u najboljim godinama, 26 godina! Nadal je gubio od Novaka kad je bio najjači i osvajao grend slemove uveliko. Kažeš, Novak je osvajao u najslabijoj konkurenciji? Sa tom konstatacijom ispada da su Federer i Nadal najslabija konkurencija! Mnogo je kontradiktorno tvoje mišljenje i bez argumenata.

rumor has it...

pre 6 godina

Ali nikada nije spojio RG i Vimbldon, a to je najtezi "prelaz" u tenisu.
(?, 25. maj 2017 16:45)

Evo sad ce. Ma neka si ga ti raskrinkao.

?

pre 6 godina

@anica
Ne moze , ima najgori skor u finalima USO u istoriji tog turnira i nema osvojene sve masterse na betonu. Nema ni najvise pobeda na toj podlozi, ni najvise finala, dakle nikakvog osnova nema za tu "titulu". Zamisli, "kralj" betona sa 2 USO i bez Sinsinatija!? Tesko!

Negativni

pre 6 godina

Novak ima sreće jer je osvojio RG u najgoroj konkurenciji ikada. Federer ga je odrao na šljaci u sezoni kada je Novak igrao svoj najbolji tenis. Da su ista generacija, nikada ne bi dobio Rodžera na šljaci i na travi, možda po koji put na betonu. Kada su sva trojica u vrhunskoj formi, Djoković nema šta da traži protiv Nadala i Federera. Nadala je bar deset puta dobio posle njegovih višemesečnih pauza zbog povreda. Nadal je ostavio u povredama bar tri sezone.
Kada govorite o Lejveru, on je toliko bio dominantan, da bi osvojio sigurno,preko 20 GS - a da nisu tada zabranili profesionalnim igračima da igraju na najvećim turnirima. On je osvojio sve 1963, a onda pauzirao do 1968 zbog zabrane, pa kada se vratio sa 29 godina 1969, odrao je sve na sva četiri GS-a. Znači, zabranjeno mu je da igra na petnaestak GS turnira i to kada je bio u najboljim godinama. Ali, naravno, mi smo toliko ostrašćeni da se to graniči sa psihozom. Ovo sve ljudi iz tenisa znaju, ali blaženi Srbi su mnogo pametniji od svih.

fantom

pre 6 godina

Samo kad sam dočekao da Novak podigne trofej na terenu Filip Šatrije i zbog himne Bože pravde. Još nek uzme Sinsinati i par grend slemova, pa u zasluženu penziju. Inače po meni, Rolan Garos je najgori grend slem, dok su AO, Vimbldon i US Open mnogo napredovali, imaju krov na terenima i reflektore.

auh!!!

pre 6 godina

Ne moze , ima najgori skor u finalima USO u istoriji tog turnira i nema osvojene sve masterse na betonu. Nema ni najvise pobeda na toj podlozi, ni najvise finala, dakle nikakvog osnova nema za tu "titulu". Zamisli, "kralj" betona sa 2 USO i bez Sinsinatija!? Tesko!
(?, 25. maj 2017 17:06)

Novaku fali jedan masters (Sinsinati), Federeru 2 (MK i Rim). Upravo ga je Novak sprečio da osvoji ta dva. I?
Uostalom, Novak je mlađi od Federera i ima još vremena za osvajanje turnira. U 2011. je ušao sa jednim GS, te godine prvi u istoriji sa 5 mastersa, + 3 GS, 2015. 6 mastersa (opet prvi) + završni + 3 GS, 2016. do RG 4 (od ukupno 9 u sezoni) mastersa i 2 GS, posle koliko godina vezao 4 GS (Fedu i Rafi to nije pošlo za rukom), prvi put prvi imao više nego drugi i treći zajedno...
Meni je to dovoljno.
Vama ostaje da se radujete što nije osvojio Sinsinati.

auh!!!

pre 6 godina

Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас. Хауг!
(Последњи Мохиканац, 25. maj 2017 13:22)

Eto, uradi i ti nešto za sebe. Preskoči vesti o Novaku Đokoviću, nemoj ih čitati, nemoj ih komentarisati. Biće bolje tebi, a i nama.
Naravno da igra zbog sebe, ne igra sigurno zbog tebe. I da, igra zbog novca, to svi rade, ali ne zarađuju svi teniseri kao on i ostali vrhunski teniseri.
Zapravo, samo pokazuješ gde počinje tvoja mržnja: pare. Broj ovakvih komentara kao tvoj drastično je porastao kada je objavljeno da je Đoković stigao do sto miliona dolara samo od nagrada na turnirima, bez ostalih prihoda. Tada ste se žestoko obrušili na njega.
Čitaj rubriku "bulevar", "tehnopolis", "super žena", preskoči sport i svi ćemo biti mirni, i ti i mi ostali.

auh!

pre 6 godina

Nezavisno od konteksta, svaki put me impresionira kako vecina Novakovih strasnih navijaca standardno ima problema sa rečcom " ne ", zavisnim i umetnutim recenicama, nekim padezima, znacenjem reci istog korena, i sl., jednom recju, sa sopstvenim jezikom.

as43333

pre 6 godina

Iako Novak ima 4 vezana GS-a nije uspeo da veze jedino RG i WIMBLEDON sto se ipak smatra najvecim dostignucim kad je rec o vezivanju 2 turnira,iz mnogo razloga koje ne moram da navodim.I Federer i Nadal su to postigli.

?

pre 6 godina

@Danilo
Pa i ne moze, to je titula samo za domacu upotrebu. U svetu ga niko ne smatra kraljem betona, jer je kralj betona Rodzer Federer, koji ima vise titula na toj podlozi, vise finala, a osvojio je i sve GS i sve masterse na toj podlozi. Uz to drzi i rekord po seriji nepobedivosti na toj podlozi i ima 5 USO titula, dok Nolo ima samo 2 USO uz najgori skor u finalima USO u istoriji. Dakle, zna se ko je kralj betona, ali ovo je za botove, da misle da je i Nolo u necemu "kralj".

Mirjana

pre 6 godina

No1e Goat by 2022 Lejver i sa drskom od metle da je igrao osvojio je Kalendarski Slem i to vise niko nikada nije ponovio... ti si nasao da omalovazavas necije uspehe a verovatno reket u ruci nisi drzao i lecis frustracije preko Novaka Djokovica. Novak sto je osvojio osvojio je i ne trebaju mu advokati da mu dodaju ono sto nije posteno osvojio. Novak je sportista i sam osvaja sta moze a tudje mu netreba...

?

pre 6 godina

@No1e GOAT by 2022
Pa sta ako je osvojio drvenim reketom? Teze je igrati drvenim reketima nego ovim danasnjim, kada tehnologija izrade pomaze teniserima da "ublaze" nedostatke. To bi trebao da znas kada vec pominjes rekete. A tenis je danas mnogo skuplji sport nego u vreme Lejvera, ali ti ni to ne znas. Zarade su neuporedivo vece danas, pa je i treniranje mnogo skuplje. Lejver je morao da odigra na desetine turnira samo da zaradi onoliko koliko danas neki klinac, npr. Nolo, plati Pilicu za godinu dana treniranja.
Najbolju sezonu u istoriji tenisa imao je Rod Lejver, kada je osvojio sva 4 GS, a za razliku od Noloa, Lejver je jedan od 5 najboljih tenisera u istoriji.

No1e GOAT by 2022

pre 6 godina

Poslednji put je Rod Lejver imao sva cetiri Slema 1969, a ne 1963 i to je bilo u Open eri.
(Mala moja, 25. maj 2017 14:24)

Da, sa drvenim reketima! Od tada je tenis evoluirao u sport koji je izuzetno zahtevan i zato je Novakovo dostignuce daleko daleko teze ostvarivo nego sto je to bilo u vreme Laver-a pre 50+ godina (tada je daleko manje ljudi igralo tenis jer je to tada bio elitni i preskup sport, a danas je ipak dostupniji puno vecem broju ljudi). A No1e je istovremeno drzao sva 4 GS-a na 3 razlicite podloge + osvojen zavrsni masters u Londonu! I najbolju sezonu u istoriji tenisa (2015.) sa 16,950 bodova. Jednom reci - N.E.D.O.S.T.I.Z.N.O.

Ime šampiona

pre 6 godina

Osvojio je Lejver 4 GS i 1969., tj u prvoj godini Open ere.

Ne znam na kojim se sve podlogama tada igralo, bilo bi lepo da se u tekstu osvrnulo i na to, ali znam da je Novak jedini u istoriji sa 4 slema u nizu na 3 različite podloge.

Ogromno dostignuće.

Car Uros Prejaki

pre 6 godina

Nole Goata smaze u zalogaju,samo kad hoce, naravno bez Imaza I sirenja ljubavi. Bravo za sve.
(anica, 25. maj 2017 13:36)

Smaze Nolo goata ali bulla Rafu,young liona Kirjosa i Zvereva ne moze.Preveliki su to zalogaji za Noloa.

RS

pre 6 godina

"Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас.
(Последњи Мохиканац, 25. maj 2017 13:22)"

Auu, pa vama samo novac u glavi, ne valja ti to ako stalno tako razmišljaš. Riješi se te pakosti što prije za tvoje dobro ;)

Mare,NS

pre 6 godina

Lep tekst,Nemanja.
Dobrodosao da se malo podsetimo.
Samo mala ispravka u vezi finala na turniru u Umagu na koji je stigao odmah posle svoje prve ATP titule.
Nije Novak predao taj mec Vavrinki zbog povrede,jer je nije ni bilo.
Jednostavno je ostao bez daha,stropostao se dole i gotovo onesvestio.
Bukvalno se borio za vazduh.
Veoma ruzna scena za gledanje,secam se kao da je juce bilo.
Srdjan je utrcao na teren(kao pravi otac) i ubedili su ga da preda.
Posle toga je resavao problem devijacije nosa operativnim putem,a ispostavilo se i da je alergican na gluten.
Malo je poznato da iza sebe ima i dve operacije vrata.
Kad je sve to eliminisano vinuo se u neslucene teniske visine,ali i pokazuje koliko se mora biti posvecen ovom sportu,gde svaka sitnica moze da odluci u kom pravcu ce krenuti dalja karijera.
Ako nisi spreman 100% nemas nikakvu sansu,protivnici na ovom nivou sve nemilosrdno kaznjavaju.
Surov je to sport,mada izgleda i zovu ga gospodskim(belim)!
Idemo!

Pera

pre 6 godina

Posmatrajuci logikom verovatnoce, matematicki, cinjenica da "neko se super prilagodjava raznim podlogama" - ne stoji.

Poznato je da se turniri odogravaju ciklicno: sezona beton, sljaka, trava itd. i igraci se SVI redom prilagodjavaju tome i radi se samo u nijansama - nije Nadal bas toliko bolji na sljaci od Novaka ili Federera, mada se mozda brze prilagodjava i ima vise titula na toj podlozi.

Cinjenica da imati vise titula ne znaci biti najbolji jer ima mnogo faktora u igri jer skoro uvek (za 1-2 izuzetka) su najbolji "pri kraju" turnira a to znaci da je prilagodjavanje "opsta pojava" pa o njoj i ne treba ni pricati.

Laza

pre 6 godina

Kakva reklama, kakvo zaludjivanje medija i navijaca! Samo da jos malo privlačim medijsku paznju. Max treće kolo u Parizu. Posle toga Agasi pakuje kući.

Spartak

pre 6 godina

Нисте написали да је Лејвер 1969. по други пут освојио календарски слем. По томе је непревазиђен.

tesla

pre 6 godina

Bravo za tekst. Retko ko zna da se Vavrinka pre zvao Stanislas (ne Stanislav), a sada Stan. :) A Nole, vratice se u formu sa kojom moze da osvaja GS, a da li ce - to cemo videti. Ona forma iz 2011/15 mislim da je teze dostizna, pre svega zbog godina, ali uz pazljiv odabir turnira sve je moguce. Ovde su svi pisali probleme oko gurua Imasa, onda porodica itd. Pre svega je problem u motivaciji, 100%. Sada moze da postavi novi cilj (kao sto je 19 GS) i da trenira jako i naporno da to postigne.

ahila

pre 6 godina

Sve što mogu reci je: Nole,volimo te.Ti si ,za mene najbolji od svih...i sada i zauvijek.Sretno ti.Čekamo 13. veliku titulu!!!
Radujem se prenosima na B92 i svemu što ide uz to,komentarima prije i poslije meča.

Sinisa

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim da ga je dobio Zverev u finalu Rima.Pa dje ce veca motivacija nego da se ponovo osami po broju mastersa,imao bi jednu vise od Nadala.Steta.

Последњи Мохиканац

pre 6 godina

Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас. Хауг!

Sinisa

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim da ga je dobio Zverev u finalu Rima.Pa dje ce veca motivacija nego da se ponovo osami po broju mastersa,imao bi jednu vise od Nadala.Steta.

Mare,NS

pre 6 godina

Lep tekst,Nemanja.
Dobrodosao da se malo podsetimo.
Samo mala ispravka u vezi finala na turniru u Umagu na koji je stigao odmah posle svoje prve ATP titule.
Nije Novak predao taj mec Vavrinki zbog povrede,jer je nije ni bilo.
Jednostavno je ostao bez daha,stropostao se dole i gotovo onesvestio.
Bukvalno se borio za vazduh.
Veoma ruzna scena za gledanje,secam se kao da je juce bilo.
Srdjan je utrcao na teren(kao pravi otac) i ubedili su ga da preda.
Posle toga je resavao problem devijacije nosa operativnim putem,a ispostavilo se i da je alergican na gluten.
Malo je poznato da iza sebe ima i dve operacije vrata.
Kad je sve to eliminisano vinuo se u neslucene teniske visine,ali i pokazuje koliko se mora biti posvecen ovom sportu,gde svaka sitnica moze da odluci u kom pravcu ce krenuti dalja karijera.
Ako nisi spreman 100% nemas nikakvu sansu,protivnici na ovom nivou sve nemilosrdno kaznjavaju.
Surov je to sport,mada izgleda i zovu ga gospodskim(belim)!
Idemo!

No1e GOAT by 2022

pre 6 godina

Poslednji put je Rod Lejver imao sva cetiri Slema 1969, a ne 1963 i to je bilo u Open eri.
(Mala moja, 25. maj 2017 14:24)

Da, sa drvenim reketima! Od tada je tenis evoluirao u sport koji je izuzetno zahtevan i zato je Novakovo dostignuce daleko daleko teze ostvarivo nego sto je to bilo u vreme Laver-a pre 50+ godina (tada je daleko manje ljudi igralo tenis jer je to tada bio elitni i preskup sport, a danas je ipak dostupniji puno vecem broju ljudi). A No1e je istovremeno drzao sva 4 GS-a na 3 razlicite podloge + osvojen zavrsni masters u Londonu! I najbolju sezonu u istoriji tenisa (2015.) sa 16,950 bodova. Jednom reci - N.E.D.O.S.T.I.Z.N.O.

ahila

pre 6 godina

Sve što mogu reci je: Nole,volimo te.Ti si ,za mene najbolji od svih...i sada i zauvijek.Sretno ti.Čekamo 13. veliku titulu!!!
Radujem se prenosima na B92 i svemu što ide uz to,komentarima prije i poslije meča.

Ime šampiona

pre 6 godina

Osvojio je Lejver 4 GS i 1969., tj u prvoj godini Open ere.

Ne znam na kojim se sve podlogama tada igralo, bilo bi lepo da se u tekstu osvrnulo i na to, ali znam da je Novak jedini u istoriji sa 4 slema u nizu na 3 različite podloge.

Ogromno dostignuće.

RS

pre 6 godina

"Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас.
(Последњи Мохиканац, 25. maj 2017 13:22)"

Auu, pa vama samo novac u glavi, ne valja ti to ako stalno tako razmišljaš. Riješi se te pakosti što prije za tvoje dobro ;)

Последњи Мохиканац

pre 6 godina

Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас. Хауг!

Spartak

pre 6 godina

Нисте написали да је Лејвер 1969. по други пут освојио календарски слем. По томе је непревазиђен.

tesla

pre 6 godina

Bravo za tekst. Retko ko zna da se Vavrinka pre zvao Stanislas (ne Stanislav), a sada Stan. :) A Nole, vratice se u formu sa kojom moze da osvaja GS, a da li ce - to cemo videti. Ona forma iz 2011/15 mislim da je teze dostizna, pre svega zbog godina, ali uz pazljiv odabir turnira sve je moguce. Ovde su svi pisali probleme oko gurua Imasa, onda porodica itd. Pre svega je problem u motivaciji, 100%. Sada moze da postavi novi cilj (kao sto je 19 GS) i da trenira jako i naporno da to postigne.

auh!!!

pre 6 godina

Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас. Хауг!
(Последњи Мохиканац, 25. maj 2017 13:22)

Eto, uradi i ti nešto za sebe. Preskoči vesti o Novaku Đokoviću, nemoj ih čitati, nemoj ih komentarisati. Biće bolje tebi, a i nama.
Naravno da igra zbog sebe, ne igra sigurno zbog tebe. I da, igra zbog novca, to svi rade, ali ne zarađuju svi teniseri kao on i ostali vrhunski teniseri.
Zapravo, samo pokazuješ gde počinje tvoja mržnja: pare. Broj ovakvih komentara kao tvoj drastično je porastao kada je objavljeno da je Đoković stigao do sto miliona dolara samo od nagrada na turnirima, bez ostalih prihoda. Tada ste se žestoko obrušili na njega.
Čitaj rubriku "bulevar", "tehnopolis", "super žena", preskoči sport i svi ćemo biti mirni, i ti i mi ostali.

srle

pre 6 godina

(Negativni, 25. maj 2017 17:33)

Neverovatno je dokle ide omalovažavanje rezultata tenisera. Rod Lejver je igrao na grend slem turnirima koji su se u većini slušajeva igrali na travi, Novak je osvojio titule u nizu na TRI različite podloge. Federer je gubio od Novaka kad je bio u najboljim godinama, 26 godina! Nadal je gubio od Novaka kad je bio najjači i osvajao grend slemove uveliko. Kažeš, Novak je osvajao u najslabijoj konkurenciji? Sa tom konstatacijom ispada da su Federer i Nadal najslabija konkurencija! Mnogo je kontradiktorno tvoje mišljenje i bez argumenata.

auh!!!

pre 6 godina

Ne moze , ima najgori skor u finalima USO u istoriji tog turnira i nema osvojene sve masterse na betonu. Nema ni najvise pobeda na toj podlozi, ni najvise finala, dakle nikakvog osnova nema za tu "titulu". Zamisli, "kralj" betona sa 2 USO i bez Sinsinatija!? Tesko!
(?, 25. maj 2017 17:06)

Novaku fali jedan masters (Sinsinati), Federeru 2 (MK i Rim). Upravo ga je Novak sprečio da osvoji ta dva. I?
Uostalom, Novak je mlađi od Federera i ima još vremena za osvajanje turnira. U 2011. je ušao sa jednim GS, te godine prvi u istoriji sa 5 mastersa, + 3 GS, 2015. 6 mastersa (opet prvi) + završni + 3 GS, 2016. do RG 4 (od ukupno 9 u sezoni) mastersa i 2 GS, posle koliko godina vezao 4 GS (Fedu i Rafi to nije pošlo za rukom), prvi put prvi imao više nego drugi i treći zajedno...
Meni je to dovoljno.
Vama ostaje da se radujete što nije osvojio Sinsinati.

Laza

pre 6 godina

Kakva reklama, kakvo zaludjivanje medija i navijaca! Samo da jos malo privlačim medijsku paznju. Max treće kolo u Parizu. Posle toga Agasi pakuje kući.

fantom

pre 6 godina

Samo kad sam dočekao da Novak podigne trofej na terenu Filip Šatrije i zbog himne Bože pravde. Još nek uzme Sinsinati i par grend slemova, pa u zasluženu penziju. Inače po meni, Rolan Garos je najgori grend slem, dok su AO, Vimbldon i US Open mnogo napredovali, imaju krov na terenima i reflektore.

Mirjana

pre 6 godina

No1e Goat by 2022 Lejver i sa drskom od metle da je igrao osvojio je Kalendarski Slem i to vise niko nikada nije ponovio... ti si nasao da omalovazavas necije uspehe a verovatno reket u ruci nisi drzao i lecis frustracije preko Novaka Djokovica. Novak sto je osvojio osvojio je i ne trebaju mu advokati da mu dodaju ono sto nije posteno osvojio. Novak je sportista i sam osvaja sta moze a tudje mu netreba...

Beobrad

pre 6 godina

Novak je najkompletniji teniser danasnjice!
Igra dobro na svim podlogama sto samo
govori o njegovom raskosnom talentu.
Takodje je najbolji u dvoranskim uslovima!
Jednostavno najbolji!

Car Uros Prejaki

pre 6 godina

Nole Goata smaze u zalogaju,samo kad hoce, naravno bez Imaza I sirenja ljubavi. Bravo za sve.
(anica, 25. maj 2017 13:36)

Smaze Nolo goata ali bulla Rafu,young liona Kirjosa i Zvereva ne moze.Preveliki su to zalogaji za Noloa.

auh!

pre 6 godina

Nezavisno od konteksta, svaki put me impresionira kako vecina Novakovih strasnih navijaca standardno ima problema sa rečcom " ne ", zavisnim i umetnutim recenicama, nekim padezima, znacenjem reci istog korena, i sl., jednom recju, sa sopstvenim jezikom.

as43333

pre 6 godina

Iako Novak ima 4 vezana GS-a nije uspeo da veze jedino RG i WIMBLEDON sto se ipak smatra najvecim dostignucim kad je rec o vezivanju 2 turnira,iz mnogo razloga koje ne moram da navodim.I Federer i Nadal su to postigli.

rumor has it...

pre 6 godina

Ali nikada nije spojio RG i Vimbldon, a to je najtezi "prelaz" u tenisu.
(?, 25. maj 2017 16:45)

Evo sad ce. Ma neka si ga ti raskrinkao.

?

pre 6 godina

@auh!!!
Federera je Nadal sprecio da osvoji Rim i MC, ne Nolo. I kakve to veze ima s mojim komentarom? Niko ne kaze da je Federer kralj sljake.
Lepo ukazujem na cinjenicu da Nolo ne moze biti kralj betona jer nema Sinsinati (sprecio ga Federer da ga osvoji) i ima najgori skor u istoriji finala na USO. Uz to, ima manje titula i finala na betonu od RF. Vidis, to su sve cinjenice.

?

pre 6 godina

@Danilo
Pa i ne moze, to je titula samo za domacu upotrebu. U svetu ga niko ne smatra kraljem betona, jer je kralj betona Rodzer Federer, koji ima vise titula na toj podlozi, vise finala, a osvojio je i sve GS i sve masterse na toj podlozi. Uz to drzi i rekord po seriji nepobedivosti na toj podlozi i ima 5 USO titula, dok Nolo ima samo 2 USO uz najgori skor u finalima USO u istoriji. Dakle, zna se ko je kralj betona, ali ovo je za botove, da misle da je i Nolo u necemu "kralj".

?

pre 6 godina

@anica
Ne moze , ima najgori skor u finalima USO u istoriji tog turnira i nema osvojene sve masterse na betonu. Nema ni najvise pobeda na toj podlozi, ni najvise finala, dakle nikakvog osnova nema za tu "titulu". Zamisli, "kralj" betona sa 2 USO i bez Sinsinatija!? Tesko!

Negativni

pre 6 godina

Novak ima sreće jer je osvojio RG u najgoroj konkurenciji ikada. Federer ga je odrao na šljaci u sezoni kada je Novak igrao svoj najbolji tenis. Da su ista generacija, nikada ne bi dobio Rodžera na šljaci i na travi, možda po koji put na betonu. Kada su sva trojica u vrhunskoj formi, Djoković nema šta da traži protiv Nadala i Federera. Nadala je bar deset puta dobio posle njegovih višemesečnih pauza zbog povreda. Nadal je ostavio u povredama bar tri sezone.
Kada govorite o Lejveru, on je toliko bio dominantan, da bi osvojio sigurno,preko 20 GS - a da nisu tada zabranili profesionalnim igračima da igraju na najvećim turnirima. On je osvojio sve 1963, a onda pauzirao do 1968 zbog zabrane, pa kada se vratio sa 29 godina 1969, odrao je sve na sva četiri GS-a. Znači, zabranjeno mu je da igra na petnaestak GS turnira i to kada je bio u najboljim godinama. Ali, naravno, mi smo toliko ostrašćeni da se to graniči sa psihozom. Ovo sve ljudi iz tenisa znaju, ali blaženi Srbi su mnogo pametniji od svih.

anica

pre 6 godina

Ne mogu da verujem sta pises covece...kakav procenat I Sinsinati pa pogledaj gde je sve Novak osvajao trofeje na betonu, pogledaj koje je godiste Federer. Sta ovde ljudi dozvoljavaju sebi...sta vam Novak zgresio???

Pera

pre 6 godina

Posmatrajuci logikom verovatnoce, matematicki, cinjenica da "neko se super prilagodjava raznim podlogama" - ne stoji.

Poznato je da se turniri odogravaju ciklicno: sezona beton, sljaka, trava itd. i igraci se SVI redom prilagodjavaju tome i radi se samo u nijansama - nije Nadal bas toliko bolji na sljaci od Novaka ili Federera, mada se mozda brze prilagodjava i ima vise titula na toj podlozi.

Cinjenica da imati vise titula ne znaci biti najbolji jer ima mnogo faktora u igri jer skoro uvek (za 1-2 izuzetka) su najbolji "pri kraju" turnira a to znaci da je prilagodjavanje "opsta pojava" pa o njoj i ne treba ni pricati.

?

pre 6 godina

@anica
Ne moze kralj betona da bude neko ko ima najgori skor u finalima USO u istoriji i ko nije osvojio sve masterse na betonu. Uz to nema ni najvise titula, tako da je to sasvim jasno.

Bozidar

pre 6 godina

Ja verujem u Novaka i odbranu titule,i da ce biti posebno motivisan i borben.
Veliki teret je sebi skinuo sa vrata osvojivsi RG,napravio je taj poslednji korak.
A sada po prvi put dolazi na turnir kao osvajač i sampion-branilac titule,a misli i emocije od prosle godine daju snagu i motiv.

antiDebil

pre 6 godina

I onda neko kaze kako je Nadal dobar samo na sljaci, a Novak kompletan!? Pa pogledajte taj skor! Na sljaci jedva pozitivan, 13 titula i 10 poraza u finalima, a na travi 3-3! Znaci da je Novak dobar samo na betonu, naravno nije nikakav kralj, ali je dobar. Nadal je kompletniji teniser od njega, to je jasno svima koji poznaju tenis.

?

pre 6 godina

@No1e GOAT by 2022
Pa sta ako je osvojio drvenim reketom? Teze je igrati drvenim reketima nego ovim danasnjim, kada tehnologija izrade pomaze teniserima da "ublaze" nedostatke. To bi trebao da znas kada vec pominjes rekete. A tenis je danas mnogo skuplji sport nego u vreme Lejvera, ali ti ni to ne znas. Zarade su neuporedivo vece danas, pa je i treniranje mnogo skuplje. Lejver je morao da odigra na desetine turnira samo da zaradi onoliko koliko danas neki klinac, npr. Nolo, plati Pilicu za godinu dana treniranja.
Najbolju sezonu u istoriji tenisa imao je Rod Lejver, kada je osvojio sva 4 GS, a za razliku od Noloa, Lejver je jedan od 5 najboljih tenisera u istoriji.

Bozidar

pre 6 godina

Sutra je žreb za RG,bas me intetesuje raspored.
Posto je skoro uvek Nadal bio na strani gde je naš Novak,osećam da ce sada Nadal biti u delu žreba gde je Marej.
U suštini samo se zavaravaju da je "španac" u nekoj formi,nece doci do polu finala.

antiDebil

pre 6 godina

Anica: Nije. Ferer ima vise titula od aktivnih tenisera, Federer je bolji jer je osvajao masterse i RG u vreme kada je Nadal bio na vrhuncu. A sto se istorije tice, Novak nije ni blizu. Nadal, Borg, Viljas, Kuerten, Vilander, Lendl itd.

BG

pre 6 godina

@Beobrad
Jeste, kako da ne. Zato je polovinu GS osvojio na jednom jedinom turniru, ima katastrofalan odnos pobeda i poraza u finalima na RG i US Openu i ima samo 3 titule na travi. Mnogo kompletan teniser, nema sta.

Последњи Мохиканац

pre 6 godina

Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас. Хауг!

Laza

pre 6 godina

Kakva reklama, kakvo zaludjivanje medija i navijaca! Samo da jos malo privlačim medijsku paznju. Max treće kolo u Parizu. Posle toga Agasi pakuje kući.

Negativni

pre 6 godina

Novak ima sreće jer je osvojio RG u najgoroj konkurenciji ikada. Federer ga je odrao na šljaci u sezoni kada je Novak igrao svoj najbolji tenis. Da su ista generacija, nikada ne bi dobio Rodžera na šljaci i na travi, možda po koji put na betonu. Kada su sva trojica u vrhunskoj formi, Djoković nema šta da traži protiv Nadala i Federera. Nadala je bar deset puta dobio posle njegovih višemesečnih pauza zbog povreda. Nadal je ostavio u povredama bar tri sezone.
Kada govorite o Lejveru, on je toliko bio dominantan, da bi osvojio sigurno,preko 20 GS - a da nisu tada zabranili profesionalnim igračima da igraju na najvećim turnirima. On je osvojio sve 1963, a onda pauzirao do 1968 zbog zabrane, pa kada se vratio sa 29 godina 1969, odrao je sve na sva četiri GS-a. Znači, zabranjeno mu je da igra na petnaestak GS turnira i to kada je bio u najboljim godinama. Ali, naravno, mi smo toliko ostrašćeni da se to graniči sa psihozom. Ovo sve ljudi iz tenisa znaju, ali blaženi Srbi su mnogo pametniji od svih.

Car Uros Prejaki

pre 6 godina

Nole Goata smaze u zalogaju,samo kad hoce, naravno bez Imaza I sirenja ljubavi. Bravo za sve.
(anica, 25. maj 2017 13:36)

Smaze Nolo goata ali bulla Rafu,young liona Kirjosa i Zvereva ne moze.Preveliki su to zalogaji za Noloa.

?

pre 6 godina

@anica
Ne moze , ima najgori skor u finalima USO u istoriji tog turnira i nema osvojene sve masterse na betonu. Nema ni najvise pobeda na toj podlozi, ni najvise finala, dakle nikakvog osnova nema za tu "titulu". Zamisli, "kralj" betona sa 2 USO i bez Sinsinatija!? Tesko!

as43333

pre 6 godina

Iako Novak ima 4 vezana GS-a nije uspeo da veze jedino RG i WIMBLEDON sto se ipak smatra najvecim dostignucim kad je rec o vezivanju 2 turnira,iz mnogo razloga koje ne moram da navodim.I Federer i Nadal su to postigli.

?

pre 6 godina

@No1e GOAT by 2022
Pa sta ako je osvojio drvenim reketom? Teze je igrati drvenim reketima nego ovim danasnjim, kada tehnologija izrade pomaze teniserima da "ublaze" nedostatke. To bi trebao da znas kada vec pominjes rekete. A tenis je danas mnogo skuplji sport nego u vreme Lejvera, ali ti ni to ne znas. Zarade su neuporedivo vece danas, pa je i treniranje mnogo skuplje. Lejver je morao da odigra na desetine turnira samo da zaradi onoliko koliko danas neki klinac, npr. Nolo, plati Pilicu za godinu dana treniranja.
Najbolju sezonu u istoriji tenisa imao je Rod Lejver, kada je osvojio sva 4 GS, a za razliku od Noloa, Lejver je jedan od 5 najboljih tenisera u istoriji.

?

pre 6 godina

@Danilo
Pa i ne moze, to je titula samo za domacu upotrebu. U svetu ga niko ne smatra kraljem betona, jer je kralj betona Rodzer Federer, koji ima vise titula na toj podlozi, vise finala, a osvojio je i sve GS i sve masterse na toj podlozi. Uz to drzi i rekord po seriji nepobedivosti na toj podlozi i ima 5 USO titula, dok Nolo ima samo 2 USO uz najgori skor u finalima USO u istoriji. Dakle, zna se ko je kralj betona, ali ovo je za botove, da misle da je i Nolo u necemu "kralj".

RS

pre 6 godina

"Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас.
(Последњи Мохиканац, 25. maj 2017 13:22)"

Auu, pa vama samo novac u glavi, ne valja ti to ako stalno tako razmišljaš. Riješi se te pakosti što prije za tvoje dobro ;)

auh!

pre 6 godina

Nezavisno od konteksta, svaki put me impresionira kako vecina Novakovih strasnih navijaca standardno ima problema sa rečcom " ne ", zavisnim i umetnutim recenicama, nekim padezima, znacenjem reci istog korena, i sl., jednom recju, sa sopstvenim jezikom.

?

pre 6 godina

@auh!!!
Federera je Nadal sprecio da osvoji Rim i MC, ne Nolo. I kakve to veze ima s mojim komentarom? Niko ne kaze da je Federer kralj sljake.
Lepo ukazujem na cinjenicu da Nolo ne moze biti kralj betona jer nema Sinsinati (sprecio ga Federer da ga osvoji) i ima najgori skor u istoriji finala na USO. Uz to, ima manje titula i finala na betonu od RF. Vidis, to su sve cinjenice.

srle

pre 6 godina

(Negativni, 25. maj 2017 17:33)

Neverovatno je dokle ide omalovažavanje rezultata tenisera. Rod Lejver je igrao na grend slem turnirima koji su se u većini slušajeva igrali na travi, Novak je osvojio titule u nizu na TRI različite podloge. Federer je gubio od Novaka kad je bio u najboljim godinama, 26 godina! Nadal je gubio od Novaka kad je bio najjači i osvajao grend slemove uveliko. Kažeš, Novak je osvajao u najslabijoj konkurenciji? Sa tom konstatacijom ispada da su Federer i Nadal najslabija konkurencija! Mnogo je kontradiktorno tvoje mišljenje i bez argumenata.

antiDebil

pre 6 godina

I onda neko kaze kako je Nadal dobar samo na sljaci, a Novak kompletan!? Pa pogledajte taj skor! Na sljaci jedva pozitivan, 13 titula i 10 poraza u finalima, a na travi 3-3! Znaci da je Novak dobar samo na betonu, naravno nije nikakav kralj, ali je dobar. Nadal je kompletniji teniser od njega, to je jasno svima koji poznaju tenis.

Sinisa

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim da ga je dobio Zverev u finalu Rima.Pa dje ce veca motivacija nego da se ponovo osami po broju mastersa,imao bi jednu vise od Nadala.Steta.

tesla

pre 6 godina

Bravo za tekst. Retko ko zna da se Vavrinka pre zvao Stanislas (ne Stanislav), a sada Stan. :) A Nole, vratice se u formu sa kojom moze da osvaja GS, a da li ce - to cemo videti. Ona forma iz 2011/15 mislim da je teze dostizna, pre svega zbog godina, ali uz pazljiv odabir turnira sve je moguce. Ovde su svi pisali probleme oko gurua Imasa, onda porodica itd. Pre svega je problem u motivaciji, 100%. Sada moze da postavi novi cilj (kao sto je 19 GS) i da trenira jako i naporno da to postigne.

Pera

pre 6 godina

Posmatrajuci logikom verovatnoce, matematicki, cinjenica da "neko se super prilagodjava raznim podlogama" - ne stoji.

Poznato je da se turniri odogravaju ciklicno: sezona beton, sljaka, trava itd. i igraci se SVI redom prilagodjavaju tome i radi se samo u nijansama - nije Nadal bas toliko bolji na sljaci od Novaka ili Federera, mada se mozda brze prilagodjava i ima vise titula na toj podlozi.

Cinjenica da imati vise titula ne znaci biti najbolji jer ima mnogo faktora u igri jer skoro uvek (za 1-2 izuzetka) su najbolji "pri kraju" turnira a to znaci da je prilagodjavanje "opsta pojava" pa o njoj i ne treba ni pricati.

antiDebil

pre 6 godina

Anica: Nije. Ferer ima vise titula od aktivnih tenisera, Federer je bolji jer je osvajao masterse i RG u vreme kada je Nadal bio na vrhuncu. A sto se istorije tice, Novak nije ni blizu. Nadal, Borg, Viljas, Kuerten, Vilander, Lendl itd.

No1e GOAT by 2022

pre 6 godina

Poslednji put je Rod Lejver imao sva cetiri Slema 1969, a ne 1963 i to je bilo u Open eri.
(Mala moja, 25. maj 2017 14:24)

Da, sa drvenim reketima! Od tada je tenis evoluirao u sport koji je izuzetno zahtevan i zato je Novakovo dostignuce daleko daleko teze ostvarivo nego sto je to bilo u vreme Laver-a pre 50+ godina (tada je daleko manje ljudi igralo tenis jer je to tada bio elitni i preskup sport, a danas je ipak dostupniji puno vecem broju ljudi). A No1e je istovremeno drzao sva 4 GS-a na 3 razlicite podloge + osvojen zavrsni masters u Londonu! I najbolju sezonu u istoriji tenisa (2015.) sa 16,950 bodova. Jednom reci - N.E.D.O.S.T.I.Z.N.O.

auh!!!

pre 6 godina

Стварно сте постали досадни са свакодневним вестима о Новаку. Вратио се он у форму или не, свако од нас као појединац нема баш никакве користи од тога. Он, пре свега, тенис игра због себе и новца, а не због било кога од нас. Хауг!
(Последњи Мохиканац, 25. maj 2017 13:22)

Eto, uradi i ti nešto za sebe. Preskoči vesti o Novaku Đokoviću, nemoj ih čitati, nemoj ih komentarisati. Biće bolje tebi, a i nama.
Naravno da igra zbog sebe, ne igra sigurno zbog tebe. I da, igra zbog novca, to svi rade, ali ne zarađuju svi teniseri kao on i ostali vrhunski teniseri.
Zapravo, samo pokazuješ gde počinje tvoja mržnja: pare. Broj ovakvih komentara kao tvoj drastično je porastao kada je objavljeno da je Đoković stigao do sto miliona dolara samo od nagrada na turnirima, bez ostalih prihoda. Tada ste se žestoko obrušili na njega.
Čitaj rubriku "bulevar", "tehnopolis", "super žena", preskoči sport i svi ćemo biti mirni, i ti i mi ostali.

ahila

pre 6 godina

Sve što mogu reci je: Nole,volimo te.Ti si ,za mene najbolji od svih...i sada i zauvijek.Sretno ti.Čekamo 13. veliku titulu!!!
Radujem se prenosima na B92 i svemu što ide uz to,komentarima prije i poslije meča.

auh!!!

pre 6 godina

Ne moze , ima najgori skor u finalima USO u istoriji tog turnira i nema osvojene sve masterse na betonu. Nema ni najvise pobeda na toj podlozi, ni najvise finala, dakle nikakvog osnova nema za tu "titulu". Zamisli, "kralj" betona sa 2 USO i bez Sinsinatija!? Tesko!
(?, 25. maj 2017 17:06)

Novaku fali jedan masters (Sinsinati), Federeru 2 (MK i Rim). Upravo ga je Novak sprečio da osvoji ta dva. I?
Uostalom, Novak je mlađi od Federera i ima još vremena za osvajanje turnira. U 2011. je ušao sa jednim GS, te godine prvi u istoriji sa 5 mastersa, + 3 GS, 2015. 6 mastersa (opet prvi) + završni + 3 GS, 2016. do RG 4 (od ukupno 9 u sezoni) mastersa i 2 GS, posle koliko godina vezao 4 GS (Fedu i Rafi to nije pošlo za rukom), prvi put prvi imao više nego drugi i treći zajedno...
Meni je to dovoljno.
Vama ostaje da se radujete što nije osvojio Sinsinati.

Beobrad

pre 6 godina

Novak je najkompletniji teniser danasnjice!
Igra dobro na svim podlogama sto samo
govori o njegovom raskosnom talentu.
Takodje je najbolji u dvoranskim uslovima!
Jednostavno najbolji!

fantom

pre 6 godina

Samo kad sam dočekao da Novak podigne trofej na terenu Filip Šatrije i zbog himne Bože pravde. Još nek uzme Sinsinati i par grend slemova, pa u zasluženu penziju. Inače po meni, Rolan Garos je najgori grend slem, dok su AO, Vimbldon i US Open mnogo napredovali, imaju krov na terenima i reflektore.

Bozidar

pre 6 godina

Sutra je žreb za RG,bas me intetesuje raspored.
Posto je skoro uvek Nadal bio na strani gde je naš Novak,osećam da ce sada Nadal biti u delu žreba gde je Marej.
U suštini samo se zavaravaju da je "španac" u nekoj formi,nece doci do polu finala.

Mirjana

pre 6 godina

No1e Goat by 2022 Lejver i sa drskom od metle da je igrao osvojio je Kalendarski Slem i to vise niko nikada nije ponovio... ti si nasao da omalovazavas necije uspehe a verovatno reket u ruci nisi drzao i lecis frustracije preko Novaka Djokovica. Novak sto je osvojio osvojio je i ne trebaju mu advokati da mu dodaju ono sto nije posteno osvojio. Novak je sportista i sam osvaja sta moze a tudje mu netreba...

anica

pre 6 godina

Ne mogu da verujem sta pises covece...kakav procenat I Sinsinati pa pogledaj gde je sve Novak osvajao trofeje na betonu, pogledaj koje je godiste Federer. Sta ovde ljudi dozvoljavaju sebi...sta vam Novak zgresio???

?

pre 6 godina

@anica
Ne moze kralj betona da bude neko ko ima najgori skor u finalima USO u istoriji i ko nije osvojio sve masterse na betonu. Uz to nema ni najvise titula, tako da je to sasvim jasno.

Bozidar

pre 6 godina

Ja verujem u Novaka i odbranu titule,i da ce biti posebno motivisan i borben.
Veliki teret je sebi skinuo sa vrata osvojivsi RG,napravio je taj poslednji korak.
A sada po prvi put dolazi na turnir kao osvajač i sampion-branilac titule,a misli i emocije od prosle godine daju snagu i motiv.

Mare,NS

pre 6 godina

Lep tekst,Nemanja.
Dobrodosao da se malo podsetimo.
Samo mala ispravka u vezi finala na turniru u Umagu na koji je stigao odmah posle svoje prve ATP titule.
Nije Novak predao taj mec Vavrinki zbog povrede,jer je nije ni bilo.
Jednostavno je ostao bez daha,stropostao se dole i gotovo onesvestio.
Bukvalno se borio za vazduh.
Veoma ruzna scena za gledanje,secam se kao da je juce bilo.
Srdjan je utrcao na teren(kao pravi otac) i ubedili su ga da preda.
Posle toga je resavao problem devijacije nosa operativnim putem,a ispostavilo se i da je alergican na gluten.
Malo je poznato da iza sebe ima i dve operacije vrata.
Kad je sve to eliminisano vinuo se u neslucene teniske visine,ali i pokazuje koliko se mora biti posvecen ovom sportu,gde svaka sitnica moze da odluci u kom pravcu ce krenuti dalja karijera.
Ako nisi spreman 100% nemas nikakvu sansu,protivnici na ovom nivou sve nemilosrdno kaznjavaju.
Surov je to sport,mada izgleda i zovu ga gospodskim(belim)!
Idemo!

Ime šampiona

pre 6 godina

Osvojio je Lejver 4 GS i 1969., tj u prvoj godini Open ere.

Ne znam na kojim se sve podlogama tada igralo, bilo bi lepo da se u tekstu osvrnulo i na to, ali znam da je Novak jedini u istoriji sa 4 slema u nizu na 3 različite podloge.

Ogromno dostignuće.

rumor has it...

pre 6 godina

Ali nikada nije spojio RG i Vimbldon, a to je najtezi "prelaz" u tenisu.
(?, 25. maj 2017 16:45)

Evo sad ce. Ma neka si ga ti raskrinkao.

BG

pre 6 godina

@Beobrad
Jeste, kako da ne. Zato je polovinu GS osvojio na jednom jedinom turniru, ima katastrofalan odnos pobeda i poraza u finalima na RG i US Openu i ima samo 3 titule na travi. Mnogo kompletan teniser, nema sta.

Spartak

pre 6 godina

Нисте написали да је Лејвер 1969. по други пут освојио календарски слем. По томе је непревазиђен.