Subota, 30.05.2015.

09:36

Vilander: Novak favorit za titulu, ali...

Bivši švedski teniser Mats Vilander izjavio je da je Novak Đoković favorit na Rolan Garosu, ali i istakao da Nadal može da ga ugrozi ukoliko se poklope kockice.

Izvor: ÐN

Vilander: Novak favorit za titulu, ali... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Gajetano

pre 8 godina

@ Zlatko

Ne razumem sta ti nije jasno.

Ne tvrdim ni da je zreb namesten ni da nije. Samo kazem da je totalno neizbalansiran jer se kulminacija turnira dogadja u cetvrtfinalu, umesto u finalu. U gornju polovinu se cak ugurao i Marej, pa imamo slucaj da se u istoj polovini zreba nalaze dva jedina osvajaca Mastersa i neporazena igraca na sljaci ove sezone (Novak i Marej) i 9-struki i aktuelni sampion Nadal. Uvek je zreb nekom majka a nekom maceha, ali ovaj put je stvarno preterano. Evo npr. Maestro, koji na sljaci u 3 dobijena seta realno ima male sanse protiv bilo koga od ove trojice, moze da se sastane samo sa jednim, i to u finalu kada je ovaj vec doziveo kulminaciju.

Inace, nije isto ispasti u cetvtfinalu, polufinalu ili finalu. Velika je razlika u osvojenim bodovima, a bogami i novcu.

A o suncu, lopticama, brzini podloge i slicno, mislim da cak i vrapci znaju. Mnogi bivsi i sadasnji igraci i eksperti pricali su o tome, ne bih da ih ponavljam.

Pozdrav,

mister x

pre 8 godina

Ovaj swedo ne voli nase tenisere a inace globalno receno svedjani su uvijek bili protiv nasih bilo kakvih uspjeha ,to definiitvno tesko podnose,Pa radilo se to o fudbalu,tenisu,rukometu,skijanju..da naprosto crknu od zavisti,Zivim ovdje i tacno znam kako disu.Zlatan je vjerojatno najdrasticniji primjer,Nikad ga nisu priznali ko velicinu,cak su ga godinama stavljali na klupu ,/zeljeli/,te ne pase im ,te nije svedjanin,te ovaki te onaki..proglase ga formalno kao najboljeg fudbalera jednostavno ne postoji niko drugi koji nesto i vrijedi..Tako ne treba da vas cudi stav Wilandera o Noletu,

Zlatko

pre 8 godina

@Gajetano

Napisao si dugacak komentar da bih ga citirao, ali nije mi bas najjasniji tekst. U prvom delu kazes da je tesko osvojiti RG a izbeci Nadala, dok u drugom kukas na zreb. Da bi se osvojio RG treba 7 pobeda, od toga jedna protiv Nadala. Nema mesta za kukanje na zreb, svejedno je da li je ta pobeda u prvom, trecem ili sedmom mecu. To zna i Novak. Na to je Novak i spreman. Istina je da jedan od njih dvojice nece biti u zavrsnici turnira, ali ko izgubi, izgubio je od najboljeg. Izgubiti od najboljeg nije sramota, kad god se taj poraz desio. Novak zna da mora da pobedi Nadala da bi uzeo RG i to ga drzi koncentrisanim. Da li ce u tome uspeti, videcemo. Novaka bi mnogo vise poremetilo da do tog meca ne dodje, pogotovo sad kad im je ostao jos po jedan mec ili gledano od starta turnira sad kad su u istom delu zreba i kad im je mec projektovan pre finala. Kazes top fore za Nadala. Da si rekao pesak ili lovac pa da se slozim, ali top fore je mnogo. Ne znam raspored, tj satnicu, ali ako nije napravljena unapred, mec Novak-Nadal nece biti po najvecem suncu. Bice negde oko 16h, kako bi u slucaju epskog meca imali vremena da zavrse do 20h. Cak i da bude po suncu, to je otezavajuci faktor za Novaka ali je isto Nadalu. A cuvene loptice koje spominjes, pa Novak je takvima odigrao tri meca do sad. Sigurno je video kako "rade". Lepo si poceo konentar. "Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal." Tako mora da razmislja i Novak, sto on to i sam zna. "Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal, ja imam bolju." Videcemo sta ce doneti sutrasnji dan, ali ako sve bude kako treba, sutra popodne na RG vreme staje. Dva dana ce samo da se prica o mecu Nadal-Djokovic.

Sima Strahota

pre 8 godina

Ima jedna dobra stvar i jedna losa. Dobra je da ce u sredu na dan cetvrtfinala temperatura biti max 22-23 a to je odlicno za Djokovica. Losa vest je da ,ako Nole prodje, u petak i nedelju, tj na termine polufinala i finala, temperatura ce biti preko 30 sepeni a to nikako ne odgovara Noletu. Mnogo puta je pokazao da mu je to veliki problem. Ako drugi igraci igraju 10-15% losije kad je tropska vrucina, kod Nola je gubitak bar 30.
Da je celo vreme temperatura oko 20, bio bih skoro siguran da Novak uzima Garos a ovako...

my way

pre 8 godina

Ама, је ли он то рекао да је код мушкараца теже одредити фаворита? Част Серени, велика шампионка, али та изјава је толико нетачна да је бесмислено и коментарисати. Но, ја свеједно волим његову емисију, коментари на мечеве и дешавања, Барбара Шет, интервјуи... леп формат, а свако има своју главу да се слаже или не са нечим што чује.

Beobrad

pre 8 godina

Nadal po ocekivanju bolje igra na RG nego do RG-a, Novak igra rutinski, bez previse naprezanja sa racionalnom potrosnjom energije.
Samo PRESPORA sljaka Satrijea daje sansu Nadalu, na Lenglenu ne bih imao bas nikakvu sumnju u Novakov trijumf.
I ovako ce pobediti Novak, ali sa vise ulozeniog truda sto nije nevazno zbog sledecg meca s' Marejem gde ce takodje biti veoma naporno za Novaka!
Bice vrhunski mec, to je sigurno, nadam se i ne previse napet, 3:1 za Novaka bilo bi idealno, ne mora 3:0, nije bas ni realno(zbog Satrijea)!

Zloćko

pre 8 godina

Ne slažem se da Vilander mrzi Đokovića.

On jednostavno više voli i favorizuje Federera i donekle Nadala.

To nije isto. Ovde bi svi odmah da sve pretvaraju u mržnju, Srbe, Hrvate, Albance ... dođavola više sa tim.

Jednostavno - čovek obožava Federera, živite sa tim nekako. Komentator je čovek kao i svako drugi - lepo je rekao da je Đoković favorit broj jedan, a sve posle toga je njegovo špekulisanje odnosno u ovom slučaju pusta želja i nadanje. :-)

Gem, Barbara i smeč

pre 8 godina

@jumko
"Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje."
Tako je care, zato te i volimo.;))
Barbara je super riba i veoma pozitivna osoba, a za razliku od zloće Meca Wilandera.I moja prognoza je da je u finalu sve moguće, jel će Novak biti preumoran od maratona sa Nadalom i Marejem u polufinlu ako do njega dođe.

realno

pre 8 godina

bice epski mec,nadam se pobedi djokovica...jeste da vilander pokazuje da ne trpi novaka,ali sto se tice da je los prognozer,bas i nije tako,prosle godine u emisiji na rolan garosu je rekao da ce biti 3:1 za nadala u finalu,i to se nazalost obistinilo...bice ovo mozda najjace cetvrtfinale ikada!

Losmi

pre 8 godina

Barbara je extra riba. Nepodeljeno misljenje ekipe iz caffe Scudeto Novi Sad
(dragao, 30. maj 2015 14:09)
Nije losa, ali ima facu kao da joj nesto smrdi.

antiDebil

pre 8 godina

Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje. Mislim da bi mozda tako imao uspeha, jer je ovako 6:0 u Bulonjskoj sumi.
(Jumko, 30. maj 2015 10:12)


Ne ne ne, Djokovic treba da igra niske slajs udarce i natera Nadala da se savija u kolenima, tako postoji sansa da mu kolena otkazu i da preda mec i posalje ga na pauzu od 7 meseca a to moze da dovede i do bola u ledjima pa bi Nadal mogao i da se ukoci na sred terena i onda bi ga tako celog izneli sa Satrijea !! Ima jos nekoliko varijanti...

jack

pre 8 godina

Slažem se sa Vilanderom. Rafa bi bio najopasniji u finalu tako da je za Novaka bolje da ga eliminiše u četvrtfinalu. Iz meča u meč se vidi kako Nadal igra sve bolje. Novak mora da misli samo na sledeći meč i da se ne opterećuje previše.

monden

pre 8 godina

Sta ste zapeli sa tom Barbarom i kakav to ukus imate? Obratite pažnju na njen nos i grimase koje ima kada govori? To vam je lepo??
(?!?!?, 30. maj 2015 11:55)

Lepota je u njenom neodoljivom sexepilu i ženstvenosti, a ne u njenom nosu i tim grimasama.Žena jednostavno odiše sexualnom harizmom, a to se ne da kupiti nikakvim estetskim zahvatima.Mene, lično, nikada nisu privlačile one DEFAULT lepotice.Barbara definitivno ima "ono nešto" što kod, pravih, muškaraca izaziva dobre vibracije.

NS

pre 8 godina

Svi pricaju o Noletu i Rafi. A ja vam vrc 2 nedelje govorim turnir uzima ili Marej ili Federer. Nole ce dobiti Rafu ali sto je jos gore nece uzeti turnir.

Gradjanin se (ne) pita

pre 8 godina

@Rafael29
Za ljude koji na malo visem nivou koriste maternji jezik, iza zapete se pravi razmak, a ne ispred :)
OK, gotivis Vilandera, po meni nije objektivan bas uvek, ali i jedno i drugo je subjektivno i u redu.
pozz

Kico

pre 8 godina

Niste u pravu. Svi vi! Vilander je u pravu.
Ko pobedi u tom mecu uzima titulu.

Kakav Marej, kakav Federer... Garantujem da ce biti 3:0 i u polu finalu i finalu.

Djokovic je strah i trepet za SVE tenisere na svim podlogama, a Nadal je strah i trepet na Roland Garosu.

Zaboravili ste da je Marej u Madridu odigrao mec zivota na sljaci a igralo se u formatu na 3 dobijena seta. Sad Nadal igra mnogo bolje, igra se u 5 setova a teren je za 30% veci pa ima vise manevarskog prostora.

S razlogom je izgubio samo 1 mec u karijeru tu. Djokovic je jedini covek koji ga moze pobediti i hoce!

Zivi bili videli.

Boki

pre 8 godina

Kakav lik....
Pa kockice mogu da se sloze mnogima,kao sto se desavalo Cilicu ili Vavrinki,mozda se to sada desi nekom drugom.
Poenta je da je Nole trenutno bez konkurencije i da Rafi nedostaju dobri rezultati i samopouzdanje.
Bojim se samo da Novak ne "izgori" u zelji da osvoji RG.
Ako to prevazidje,pocistice Rafu tako da ce se narednih deset godina pricati o tome.
Ako ne uspe,znaci da nije dovoljno jak.
Mislim da je prva opcija verovatnija.

Mare,NS

pre 8 godina

Ja sam odusevljen ovom Matsovom prognozom.
Po njemu,NOVAK NIJE favorit u tom mecu.
Ljudi moji,pa on NIKADA nista nije pogodio.
Brinuo bih se da je nesto drugo izjavio.
Veceg baksuza nema,nego da te ON proglasi za SIGURNOG pobednika.

Шумадинац

pre 8 godina

Седми јун.....
Вино пије Ђоковић Новаче
у Паризу подно Ајфел куле
на асталу меса овнујскога
ђаконија са свих страна света
око стола шес товара блага
под асталом Матсе Виландеру
а у руци пехар пресијава....

LazarBL

pre 8 godina

Bezvezna analiza takozvanog strucnjaka! Ako je to tako onda i danasnji Noletov protivnik ako mu se sloze sve kockice a Nole ima los dan nas Nole gubi??? Ma dajte molim Vas gospodine Mats!!!!

Rafael29

pre 8 godina

Wilander je sve rekao kako i jest ..fer i korektno ..
Novak je veliki favorit ,ali stvar je puno kompleksnija nego sto djeluje ..ljudi koji igraju tenis (na malo visem nivou) ,kao ja npr.,znaju da su razlike izmedju nadala i djokovica i velike i male u ovom trenutku..sto bi znacilo za laike da je djokovic u puno boljoj formi ,Rafa ima problema sa svojom igrom..ali s seuge strane ,jedan malo slabiji dan Djokovica i inspirirAni Rafa na Chatrieru ,za toplog dana ,sve mogu promijeniti ..
Kad bi se samo tako osvajali grand slamovi onda polumuskarac u tijelu Serene Williams nikad ne bi izgubio nijedan mec na grand slamu ..
Zato,ne budite smijesni sa svojim izjavama da wilander omalovazava novaka jer to nije istina..on mozda voli vise Rafu ,ali izjava mu je objektivna 100%
Pozz iz Hrvatske

cofi008

pre 8 godina

ali ne mogu da verujem da jedan ovakav poznavalac tenisa ne spomene vavrinku kao jednog od favorita..covek ubija kako igra. i posle nadala,po mom misljenju, glavni novakov konkurent.

monden

pre 8 godina

ovaj vilander mozda ne voli toliko Novaka ... ali GSandMats je mnogo dobra emisija, ima dosta strucnih komentara, uvjek se moze nesto novo nauciti o tenisu ...
(stramen, 30. maj 2015 10:27)

Slažem se s' tobom što se tiče emisije Game, Set and Mats.Naročito što je u njoj Barbara Shett, koju bih tako "posedovao"...

godine prolaze a ja ostajem isti ... hmmm ... ne bas

pre 8 godina

Priznajem da nisam vrstan poznavalac teniske psihologije, statistike i istorije, tako da ne vidim način na koji bi neko ko je 6 puta gubio od istog igrača na istom turniru mogao da ga pobedi u sedmom meču, kada je ta pobeda potrebnija nego ikad.
(9 je valjda više od 1? 6 je više od 0? Ma, štaznaja..., 30. maj 2015 10:12)

A nisi ni vrastan poznavalac tennisa, kao ni spota uopste

тако је и на Вимбију

pre 8 godina

@teniser
Желим cамо да одреагујем на то где ко игра. Поcле толико година праћења тениcа и поготово "милион" веcти које cмо читали због Новака, ти напишеш "шта раде". Опште је правило да првих не знам колико ноcилаца мора да одигра макар један меч на Ленглану. Тако да је и боље што је Новак cвој отараcио већ у другом колу.
Мука ми је више од теоретичара.

Aca Znalac

pre 8 godina

I ovaj napokon spoznao, ko je favorit. Mada mislim da hoće da ga izbaksuzira. Juče je u njegovoj emisiji gostovala ona USA menka CEL. I pita je ona Barbara o Novaku, Nadalu i Federeru. Ona onako ni reč jednu da spomene o gazdi u tenisu Novaku Đokovići. Nole je ovo sigurno gledao i mogu da zamislim kakav je njegov unutrašnji eko. Sve jači i jači. Nole osvaja RG 1.000.000.000.000.000%. Znači milion milijardi posto.

stramen

pre 8 godina

ovaj vilander mozda ne voli toliko Novaka ... ali GSandMats je mnogo dobra emisija, ima dosta strucnih komentara, uvjek se moze nesto novo nauciti o tenisu ...

Boston

pre 8 godina

Covek je sve rekao onako kako jeste, Novak je favorit ali postoje mnogi faktori koji uticu na pobednika Grend Slema. Ovde ljudi pljuju svakoga ko komentarise Djokovica, cak i kad kazu da je favorit broj 1 vi mu nadjete manu i pljujete ga. Mislim strasnooo.

nesa

pre 8 godina

Dosta vise sa ovim tipoom.Nikad taj nece biti objektivan kad je Novak ü pitanjuu Smucio mi se sa svom tom negativnom energijom oko Novaka.Novak je neprikosnoveni broj jedan svidelo se to njemu ili ne.Pozdrav iz Beca

anica

pre 8 godina

Tacno je da Vilander "ne mirise" Noleta, ali je rekao ovog puta sve iskreno, nadam se da ce 7.juna ova slika biti drugacija, i da cemo videti osmeh na tvom licu, PONOSU NAS!!

teniser

pre 8 godina

Ova slika govori sve..Nasmejani Nadal i Wilander,kao da je on osvojio RG..
Isplatle se pare koje je dobio od Noletovih sponzora...Smejao bh se i ja..
Prosto je neverovatno,da cak i sada,kada je Nole skoro 150 nedelja Svetski N01,kada nije porazen ne pamtim,kada ima onaj pobednicki mentalitet koji rusi sve pred sobom,za svaku njegovu pobedu Wilander kaze-Novak je pobedio,ALI,njegova igra je bila malo konfuzna,los na mrezi,greske protivnika,bla,bla,bla...
Svaka pobeda Rafe i Rokija je "fascinantna",bez trunke kritike..
Apsolutni favorit u tom mecu je Nole..U svemu..Setite se kako je Rafa,nakon zadnjeg poraza od Noleta izjavio da u trecem setu vise nije imao snage,pa je pokusao da "skracuje" poene,a tako NIKO ne moze da pobedi Novaka!Sada sa Noletom treba,ako ga sreca posluzi,a nece,da igra 4 ili 5 setova,gde ce biti demoliran...
Pa pogledajte sta sve rade-pre neki dan,Rafa,6-i nosilac igra na Satrijeu,a Nole,Svetski N01 i 1-i nosilac na Leglendu!
I uhvatili se za tih 9 titula kao pijan za plot,kao zadnju nadu!Pa Nole je 5 puta pobedio na AO,ko mu garantuje da ce pobediti i na sledecem?Niko,niti to iko spominje..
Vise od 9000 poena Rafa "kaska" za Noletom!Cela ova frka je zbog Rokija,jer samo on moze da profitira ako Nole ne dodje do polufinala,ne bi li smanjio onu razliku od 4600 poena!Rafa MORA da odbrani titulu...
Moja prognoza 3-1 za Noleta...

9 je valjda više od 1? 6 je više od 0? Ma, štaznaja...

pre 8 godina

Priznajem da nisam vrstan poznavalac teniske psihologije, statistike i istorije, tako da ne vidim način na koji bi neko ko je 6 puta gubio od istog igrača na istom turniru mogao da ga pobedi u sedmom meču, kada je ta pobeda potrebnija nego ikad.

Bg

pre 8 godina

Opet Vilander Vileni.. :)
Oboje su favoriti, nema šta. Novak ima pritisak jer nikada nije pobedio Nadala na RG, i nikada nije osvojio RG, ali i Nadal ima pritisak jer igra sa Novakom koji je JOŠ bolji na šljaci, a zna da ako i pobedi Novaka u epskom meču od pet setova, tako iscrpljen ide verovatno na Endija, koji ga je počistio u Madridu, i koji je možda i jedini teniser u top 10 koji se ni najmanje ne plaši Nadala.
Mariju je Novak u glavi, ove sezone ga je Nole redovno drao, delio i krompire.
Znači obojica imaju pritisak, ali ako Novak pobedi ima veće šanse i da osvoji RG od Nadala, jer Nole ima lek za Endija, a Federera je dobio u Rimu i to je opet psihička prednost za njega.
Ali ima još dosta i do meča Nadal - Novak, a još više do Finala!
Berdih, Monfils, Tsonga... svi su za sad pokazali odličnu igru.
Nišikori je odmoran, motivisan, već je u 1/8 finala.
Ferer odličan na šljaci, na tri seta, i naravno ovi klinci, Kirijos, Borna, pa i Kokinakis, sve je moguće na GS.

Dott

pre 8 godina

Da, ovo je jedna od najkorektnijih izjava Vilandera, medjutim ne svidja mi se sto svi iznose kao Novakovu prednost to sto se sataju ranije u cetvrtfinalu.
Zar godinama unazad ne govore svi da Nadal od starta i na svakom turniru igra maksimalno i svaki poen bez kalkulacija? Zar se nije govorilo unazad godinama da Novak igra sve bolje kako turnir odmice, da bi u finalima pokazao najbolju igru?
Novak je taj koji rasporedjuje snagu i stedi je do finala, ovaj mec sa Nadalom u cetvrtfinalu ce mu to znacajno poremetiti, ne cinili vam se da je tako, dok Nadal koji uvek daje sve od sebe u svakom mecu, pa onda logicno da to njega nece poremetiti u toj meri, jer on igra najbolje sto zna bez obzira na protivnika.
E sad sto taj njegov maksimum nije ona i njegova najbolja igra, pa nije je posigao od pocetka godine i sad je toliko znacajno jos 4 dana? Nadal tempira formu za Rolad Garos vec 10 godina i tu je njegova prednost, ali ja znam da i najstrasniji Nadal moze da izgubi od Novaka i na Rolad garosu i u bilo kom kolu.
Onaj cije htenje bude vece, taj ce i pobediti, a Nadal i sa jednom nogom bi igrao protiv Novaka kao furija, jer od Novaka veci izazov ne postoji.

Stefan

pre 8 godina

Uopste ne volim kad Vilander prica o Noletu kao favoritu, jer je baksuz tezak. Da ce doci do tog cetvrtfinala to je sigurno, Nadal ispred sebe ima jedva poznatog Kuznjecova i Corica a Nole Kokkinakisa i Gaskea. Tako da se mec Nole i Rafa igra na Rafin rodjendan 3. juna. Nadam se da Nole nece nista da mu pokloni. Steta sto mec nije ranije, posfo se u naredna cetiri dana u Parizu ocekuje kisa, a vec 3. juna suncano. Videcemo, nadam se da ce Nole izaci na teren kao u Monte Karlu, sa slabim brojem gresaka, i dosta bekend paralela.

Jumko

pre 8 godina

Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje. Mislim da bi mozda tako imao uspeha, jer je ovako 6:0 u Bulonjskoj sumi.

RF

pre 8 godina

Samo neka oni igraju a u finalu ce ih sacekati odmorni i maksimalno spreman Federer koji i ako je sljaka nece im tek tako prepustiti titulu. Zivi bili pa videli. Znaci nisam rekao da ce Federer osvojiti, vec da ako Federer bude u finalu nikome nece biti lako da ga pobedi, ni Djokovicu ni Nadalu, a o Mareju da ne pricam ako on bude finalista.

гази их Ноле!

pre 8 godina

Потпуно бих cе cложио cа Виландером иако у cуштини није рекао ништа ново.
Иначе, када бих cе бавио "теоријама завере", рекао бих да је ове године пежо одрадио cвој део поcла. Новак је добио меч cа Рафом у четвртфиналу, тада cу му највеће шанcе за победу, а нереално је очекивати да Надал иcпадне од било кога другог, без обзира на жреб. Cада је оcтало cамо на Новаку да одради cвој део поcла :-)
Идемо по "Боже правде"!!!

dunja ranka

pre 8 godina

Novak osvaja RG! Nadal je odigrao svoje dok je primao autotransvuziju, sada moze da ceka Novakov los dan, ali to se neće skoro desiti.

Gajetano

pre 8 godina

Vrlo objektivna izjava Vilandera.

Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal, on je ovde najopasniji protivnik od svih. Kako god okrenes, tesko je osvojiti titulu na RG a izbeci Nadala (samo Federeru je to uspelo, zato ga i zovu Maestro), mozda je i bolje sto se sastaju ovako rano. Za mene ce to biti hendikep mec sa (po sahovskim merilima) recimo topom fore za Nadala. Uslovi igranja (najsporija moguca podloga, Babolat loptice, mec verovatno u po bela dana) savrseno odgovaraju Nadalu, a Djokovic je u ovom trenutku daleko bolji i svestraniji igrac.

Sto se tice zreba, koja je poenta biti #1 i kao takav "povlascen" u zrebu, a u cetvrtfinalu igras sa 9-strukim i jos uvek aktuelnim sampionom turnira? Uz to, zavrsnica turnira ce ostati uskracena za jednog od dvojice glavnih favorita, ubedljivo najboljih i najtrofejnijih igraca na sljaci vec duzi niz godina. Ako neko veruje da se parovi posteno odredjuju po deterministicko-stohastickom modelu poludirigovanog zreba, preporucujem definiciju poludirigovanog zreba iz Vukajlije:
"Sistem odredjivanja parova na razlicitim takmicenjima koji domacinu odnosno organizatoru pruza mogucnost potpune manipulacije nad ucesnicima istih"

Pozdrav,

nikola tesla

pre 8 godina

U redu, svi znamo da je Vilander legenda tenisa i da zna dosta o tenisu. Ali realno kada pogledas, iznova i iznova omalovazava Noleta. Pa i ptice na grani znaju da je Nole favorit, apsolutni. Ali neeeee, gosin Vilander ne prognozira sa kim ce igrati Nole u finalu/polufinalu, nego Nadal. Jeste da kaze da ce ga Djokovic osvojiti, ali definitivno ne gotivi noleta.
Vecina prate eurosport i zna sta je pricao godinama u nazad.
P.S. Svaka cast Sasa na radu. I molim te uradi interviju sa Vilanderom.
I pomeni na kulturan nacin, onako kako ti znas, da je on gresio u procenama, dosta kod Djokovicevih rezultata.

velibor

pre 8 godina

Ajmo biti realni i zaboraviti da ne volimo Vilandera. Čovjek je rekao istinu, Novak je veliki favorit ali nije sigurno da će osvojiti RG. To bi svakome trebalo biti jasno!

Gajetano

pre 8 godina

Vrlo objektivna izjava Vilandera.

Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal, on je ovde najopasniji protivnik od svih. Kako god okrenes, tesko je osvojiti titulu na RG a izbeci Nadala (samo Federeru je to uspelo, zato ga i zovu Maestro), mozda je i bolje sto se sastaju ovako rano. Za mene ce to biti hendikep mec sa (po sahovskim merilima) recimo topom fore za Nadala. Uslovi igranja (najsporija moguca podloga, Babolat loptice, mec verovatno u po bela dana) savrseno odgovaraju Nadalu, a Djokovic je u ovom trenutku daleko bolji i svestraniji igrac.

Sto se tice zreba, koja je poenta biti #1 i kao takav "povlascen" u zrebu, a u cetvrtfinalu igras sa 9-strukim i jos uvek aktuelnim sampionom turnira? Uz to, zavrsnica turnira ce ostati uskracena za jednog od dvojice glavnih favorita, ubedljivo najboljih i najtrofejnijih igraca na sljaci vec duzi niz godina. Ako neko veruje da se parovi posteno odredjuju po deterministicko-stohastickom modelu poludirigovanog zreba, preporucujem definiciju poludirigovanog zreba iz Vukajlije:
"Sistem odredjivanja parova na razlicitim takmicenjima koji domacinu odnosno organizatoru pruza mogucnost potpune manipulacije nad ucesnicima istih"

Pozdrav,

velibor

pre 8 godina

Ajmo biti realni i zaboraviti da ne volimo Vilandera. Čovjek je rekao istinu, Novak je veliki favorit ali nije sigurno da će osvojiti RG. To bi svakome trebalo biti jasno!

nikola tesla

pre 8 godina

U redu, svi znamo da je Vilander legenda tenisa i da zna dosta o tenisu. Ali realno kada pogledas, iznova i iznova omalovazava Noleta. Pa i ptice na grani znaju da je Nole favorit, apsolutni. Ali neeeee, gosin Vilander ne prognozira sa kim ce igrati Nole u finalu/polufinalu, nego Nadal. Jeste da kaze da ce ga Djokovic osvojiti, ali definitivno ne gotivi noleta.
Vecina prate eurosport i zna sta je pricao godinama u nazad.
P.S. Svaka cast Sasa na radu. I molim te uradi interviju sa Vilanderom.
I pomeni na kulturan nacin, onako kako ti znas, da je on gresio u procenama, dosta kod Djokovicevih rezultata.

teniser

pre 8 godina

Ova slika govori sve..Nasmejani Nadal i Wilander,kao da je on osvojio RG..
Isplatle se pare koje je dobio od Noletovih sponzora...Smejao bh se i ja..
Prosto je neverovatno,da cak i sada,kada je Nole skoro 150 nedelja Svetski N01,kada nije porazen ne pamtim,kada ima onaj pobednicki mentalitet koji rusi sve pred sobom,za svaku njegovu pobedu Wilander kaze-Novak je pobedio,ALI,njegova igra je bila malo konfuzna,los na mrezi,greske protivnika,bla,bla,bla...
Svaka pobeda Rafe i Rokija je "fascinantna",bez trunke kritike..
Apsolutni favorit u tom mecu je Nole..U svemu..Setite se kako je Rafa,nakon zadnjeg poraza od Noleta izjavio da u trecem setu vise nije imao snage,pa je pokusao da "skracuje" poene,a tako NIKO ne moze da pobedi Novaka!Sada sa Noletom treba,ako ga sreca posluzi,a nece,da igra 4 ili 5 setova,gde ce biti demoliran...
Pa pogledajte sta sve rade-pre neki dan,Rafa,6-i nosilac igra na Satrijeu,a Nole,Svetski N01 i 1-i nosilac na Leglendu!
I uhvatili se za tih 9 titula kao pijan za plot,kao zadnju nadu!Pa Nole je 5 puta pobedio na AO,ko mu garantuje da ce pobediti i na sledecem?Niko,niti to iko spominje..
Vise od 9000 poena Rafa "kaska" za Noletom!Cela ova frka je zbog Rokija,jer samo on moze da profitira ako Nole ne dodje do polufinala,ne bi li smanjio onu razliku od 4600 poena!Rafa MORA da odbrani titulu...
Moja prognoza 3-1 za Noleta...

dunja ranka

pre 8 godina

Novak osvaja RG! Nadal je odigrao svoje dok je primao autotransvuziju, sada moze da ceka Novakov los dan, ali to se neće skoro desiti.

Шумадинац

pre 8 godina

Седми јун.....
Вино пије Ђоковић Новаче
у Паризу подно Ајфел куле
на асталу меса овнујскога
ђаконија са свих страна света
око стола шес товара блага
под асталом Матсе Виландеру
а у руци пехар пресијава....

monden

pre 8 godina

ovaj vilander mozda ne voli toliko Novaka ... ali GSandMats je mnogo dobra emisija, ima dosta strucnih komentara, uvjek se moze nesto novo nauciti o tenisu ...
(stramen, 30. maj 2015 10:27)

Slažem se s' tobom što se tiče emisije Game, Set and Mats.Naročito što je u njoj Barbara Shett, koju bih tako "posedovao"...

RF

pre 8 godina

Samo neka oni igraju a u finalu ce ih sacekati odmorni i maksimalno spreman Federer koji i ako je sljaka nece im tek tako prepustiti titulu. Zivi bili pa videli. Znaci nisam rekao da ce Federer osvojiti, vec da ako Federer bude u finalu nikome nece biti lako da ga pobedi, ni Djokovicu ni Nadalu, a o Mareju da ne pricam ako on bude finalista.

гази их Ноле!

pre 8 godina

Потпуно бих cе cложио cа Виландером иако у cуштини није рекао ништа ново.
Иначе, када бих cе бавио "теоријама завере", рекао бих да је ове године пежо одрадио cвој део поcла. Новак је добио меч cа Рафом у четвртфиналу, тада cу му највеће шанcе за победу, а нереално је очекивати да Надал иcпадне од било кога другог, без обзира на жреб. Cада је оcтало cамо на Новаку да одради cвој део поcла :-)
Идемо по "Боже правде"!!!

Mare,NS

pre 8 godina

Ja sam odusevljen ovom Matsovom prognozom.
Po njemu,NOVAK NIJE favorit u tom mecu.
Ljudi moji,pa on NIKADA nista nije pogodio.
Brinuo bih se da je nesto drugo izjavio.
Veceg baksuza nema,nego da te ON proglasi za SIGURNOG pobednika.

Kico

pre 8 godina

Niste u pravu. Svi vi! Vilander je u pravu.
Ko pobedi u tom mecu uzima titulu.

Kakav Marej, kakav Federer... Garantujem da ce biti 3:0 i u polu finalu i finalu.

Djokovic je strah i trepet za SVE tenisere na svim podlogama, a Nadal je strah i trepet na Roland Garosu.

Zaboravili ste da je Marej u Madridu odigrao mec zivota na sljaci a igralo se u formatu na 3 dobijena seta. Sad Nadal igra mnogo bolje, igra se u 5 setova a teren je za 30% veci pa ima vise manevarskog prostora.

S razlogom je izgubio samo 1 mec u karijeru tu. Djokovic je jedini covek koji ga moze pobediti i hoce!

Zivi bili videli.

monden

pre 8 godina

Sta ste zapeli sa tom Barbarom i kakav to ukus imate? Obratite pažnju na njen nos i grimase koje ima kada govori? To vam je lepo??
(?!?!?, 30. maj 2015 11:55)

Lepota je u njenom neodoljivom sexepilu i ženstvenosti, a ne u njenom nosu i tim grimasama.Žena jednostavno odiše sexualnom harizmom, a to se ne da kupiti nikakvim estetskim zahvatima.Mene, lično, nikada nisu privlačile one DEFAULT lepotice.Barbara definitivno ima "ono nešto" što kod, pravih, muškaraca izaziva dobre vibracije.

Dott

pre 8 godina

Da, ovo je jedna od najkorektnijih izjava Vilandera, medjutim ne svidja mi se sto svi iznose kao Novakovu prednost to sto se sataju ranije u cetvrtfinalu.
Zar godinama unazad ne govore svi da Nadal od starta i na svakom turniru igra maksimalno i svaki poen bez kalkulacija? Zar se nije govorilo unazad godinama da Novak igra sve bolje kako turnir odmice, da bi u finalima pokazao najbolju igru?
Novak je taj koji rasporedjuje snagu i stedi je do finala, ovaj mec sa Nadalom u cetvrtfinalu ce mu to znacajno poremetiti, ne cinili vam se da je tako, dok Nadal koji uvek daje sve od sebe u svakom mecu, pa onda logicno da to njega nece poremetiti u toj meri, jer on igra najbolje sto zna bez obzira na protivnika.
E sad sto taj njegov maksimum nije ona i njegova najbolja igra, pa nije je posigao od pocetka godine i sad je toliko znacajno jos 4 dana? Nadal tempira formu za Rolad Garos vec 10 godina i tu je njegova prednost, ali ja znam da i najstrasniji Nadal moze da izgubi od Novaka i na Rolad garosu i u bilo kom kolu.
Onaj cije htenje bude vece, taj ce i pobediti, a Nadal i sa jednom nogom bi igrao protiv Novaka kao furija, jer od Novaka veci izazov ne postoji.

Losmi

pre 8 godina

Barbara je extra riba. Nepodeljeno misljenje ekipe iz caffe Scudeto Novi Sad
(dragao, 30. maj 2015 14:09)
Nije losa, ali ima facu kao da joj nesto smrdi.

Zloćko

pre 8 godina

Ne slažem se da Vilander mrzi Đokovića.

On jednostavno više voli i favorizuje Federera i donekle Nadala.

To nije isto. Ovde bi svi odmah da sve pretvaraju u mržnju, Srbe, Hrvate, Albance ... dođavola više sa tim.

Jednostavno - čovek obožava Federera, živite sa tim nekako. Komentator je čovek kao i svako drugi - lepo je rekao da je Đoković favorit broj jedan, a sve posle toga je njegovo špekulisanje odnosno u ovom slučaju pusta želja i nadanje. :-)

Stefan

pre 8 godina

Uopste ne volim kad Vilander prica o Noletu kao favoritu, jer je baksuz tezak. Da ce doci do tog cetvrtfinala to je sigurno, Nadal ispred sebe ima jedva poznatog Kuznjecova i Corica a Nole Kokkinakisa i Gaskea. Tako da se mec Nole i Rafa igra na Rafin rodjendan 3. juna. Nadam se da Nole nece nista da mu pokloni. Steta sto mec nije ranije, posfo se u naredna cetiri dana u Parizu ocekuje kisa, a vec 3. juna suncano. Videcemo, nadam se da ce Nole izaci na teren kao u Monte Karlu, sa slabim brojem gresaka, i dosta bekend paralela.

antiDebil

pre 8 godina

Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje. Mislim da bi mozda tako imao uspeha, jer je ovako 6:0 u Bulonjskoj sumi.
(Jumko, 30. maj 2015 10:12)


Ne ne ne, Djokovic treba da igra niske slajs udarce i natera Nadala da se savija u kolenima, tako postoji sansa da mu kolena otkazu i da preda mec i posalje ga na pauzu od 7 meseca a to moze da dovede i do bola u ledjima pa bi Nadal mogao i da se ukoci na sred terena i onda bi ga tako celog izneli sa Satrijea !! Ima jos nekoliko varijanti...

nesa

pre 8 godina

Dosta vise sa ovim tipoom.Nikad taj nece biti objektivan kad je Novak ü pitanjuu Smucio mi se sa svom tom negativnom energijom oko Novaka.Novak je neprikosnoveni broj jedan svidelo se to njemu ili ne.Pozdrav iz Beca

anica

pre 8 godina

Tacno je da Vilander "ne mirise" Noleta, ali je rekao ovog puta sve iskreno, nadam se da ce 7.juna ova slika biti drugacija, i da cemo videti osmeh na tvom licu, PONOSU NAS!!

Rafael29

pre 8 godina

Wilander je sve rekao kako i jest ..fer i korektno ..
Novak je veliki favorit ,ali stvar je puno kompleksnija nego sto djeluje ..ljudi koji igraju tenis (na malo visem nivou) ,kao ja npr.,znaju da su razlike izmedju nadala i djokovica i velike i male u ovom trenutku..sto bi znacilo za laike da je djokovic u puno boljoj formi ,Rafa ima problema sa svojom igrom..ali s seuge strane ,jedan malo slabiji dan Djokovica i inspirirAni Rafa na Chatrieru ,za toplog dana ,sve mogu promijeniti ..
Kad bi se samo tako osvajali grand slamovi onda polumuskarac u tijelu Serene Williams nikad ne bi izgubio nijedan mec na grand slamu ..
Zato,ne budite smijesni sa svojim izjavama da wilander omalovazava novaka jer to nije istina..on mozda voli vise Rafu ,ali izjava mu je objektivna 100%
Pozz iz Hrvatske

Boki

pre 8 godina

Kakav lik....
Pa kockice mogu da se sloze mnogima,kao sto se desavalo Cilicu ili Vavrinki,mozda se to sada desi nekom drugom.
Poenta je da je Nole trenutno bez konkurencije i da Rafi nedostaju dobri rezultati i samopouzdanje.
Bojim se samo da Novak ne "izgori" u zelji da osvoji RG.
Ako to prevazidje,pocistice Rafu tako da ce se narednih deset godina pricati o tome.
Ako ne uspe,znaci da nije dovoljno jak.
Mislim da je prva opcija verovatnija.

Beobrad

pre 8 godina

Nadal po ocekivanju bolje igra na RG nego do RG-a, Novak igra rutinski, bez previse naprezanja sa racionalnom potrosnjom energije.
Samo PRESPORA sljaka Satrijea daje sansu Nadalu, na Lenglenu ne bih imao bas nikakvu sumnju u Novakov trijumf.
I ovako ce pobediti Novak, ali sa vise ulozeniog truda sto nije nevazno zbog sledecg meca s' Marejem gde ce takodje biti veoma naporno za Novaka!
Bice vrhunski mec, to je sigurno, nadam se i ne previse napet, 3:1 za Novaka bilo bi idealno, ne mora 3:0, nije bas ni realno(zbog Satrijea)!

Aca Znalac

pre 8 godina

I ovaj napokon spoznao, ko je favorit. Mada mislim da hoće da ga izbaksuzira. Juče je u njegovoj emisiji gostovala ona USA menka CEL. I pita je ona Barbara o Novaku, Nadalu i Federeru. Ona onako ni reč jednu da spomene o gazdi u tenisu Novaku Đokovići. Nole je ovo sigurno gledao i mogu da zamislim kakav je njegov unutrašnji eko. Sve jači i jači. Nole osvaja RG 1.000.000.000.000.000%. Znači milion milijardi posto.

stramen

pre 8 godina

ovaj vilander mozda ne voli toliko Novaka ... ali GSandMats je mnogo dobra emisija, ima dosta strucnih komentara, uvjek se moze nesto novo nauciti o tenisu ...

тако је и на Вимбију

pre 8 godina

@teniser
Желим cамо да одреагујем на то где ко игра. Поcле толико година праћења тениcа и поготово "милион" веcти које cмо читали због Новака, ти напишеш "шта раде". Опште је правило да првих не знам колико ноcилаца мора да одигра макар један меч на Ленглану. Тако да је и боље што је Новак cвој отараcио већ у другом колу.
Мука ми је више од теоретичара.

godine prolaze a ja ostajem isti ... hmmm ... ne bas

pre 8 godina

Priznajem da nisam vrstan poznavalac teniske psihologije, statistike i istorije, tako da ne vidim način na koji bi neko ko je 6 puta gubio od istog igrača na istom turniru mogao da ga pobedi u sedmom meču, kada je ta pobeda potrebnija nego ikad.
(9 je valjda više od 1? 6 je više od 0? Ma, štaznaja..., 30. maj 2015 10:12)

A nisi ni vrastan poznavalac tennisa, kao ni spota uopste

LazarBL

pre 8 godina

Bezvezna analiza takozvanog strucnjaka! Ako je to tako onda i danasnji Noletov protivnik ako mu se sloze sve kockice a Nole ima los dan nas Nole gubi??? Ma dajte molim Vas gospodine Mats!!!!

realno

pre 8 godina

bice epski mec,nadam se pobedi djokovica...jeste da vilander pokazuje da ne trpi novaka,ali sto se tice da je los prognozer,bas i nije tako,prosle godine u emisiji na rolan garosu je rekao da ce biti 3:1 za nadala u finalu,i to se nazalost obistinilo...bice ovo mozda najjace cetvrtfinale ikada!

jack

pre 8 godina

Slažem se sa Vilanderom. Rafa bi bio najopasniji u finalu tako da je za Novaka bolje da ga eliminiše u četvrtfinalu. Iz meča u meč se vidi kako Nadal igra sve bolje. Novak mora da misli samo na sledeći meč i da se ne opterećuje previše.

Boston

pre 8 godina

Covek je sve rekao onako kako jeste, Novak je favorit ali postoje mnogi faktori koji uticu na pobednika Grend Slema. Ovde ljudi pljuju svakoga ko komentarise Djokovica, cak i kad kazu da je favorit broj 1 vi mu nadjete manu i pljujete ga. Mislim strasnooo.

Gradjanin se (ne) pita

pre 8 godina

@Rafael29
Za ljude koji na malo visem nivou koriste maternji jezik, iza zapete se pravi razmak, a ne ispred :)
OK, gotivis Vilandera, po meni nije objektivan bas uvek, ali i jedno i drugo je subjektivno i u redu.
pozz

Bg

pre 8 godina

Opet Vilander Vileni.. :)
Oboje su favoriti, nema šta. Novak ima pritisak jer nikada nije pobedio Nadala na RG, i nikada nije osvojio RG, ali i Nadal ima pritisak jer igra sa Novakom koji je JOŠ bolji na šljaci, a zna da ako i pobedi Novaka u epskom meču od pet setova, tako iscrpljen ide verovatno na Endija, koji ga je počistio u Madridu, i koji je možda i jedini teniser u top 10 koji se ni najmanje ne plaši Nadala.
Mariju je Novak u glavi, ove sezone ga je Nole redovno drao, delio i krompire.
Znači obojica imaju pritisak, ali ako Novak pobedi ima veće šanse i da osvoji RG od Nadala, jer Nole ima lek za Endija, a Federera je dobio u Rimu i to je opet psihička prednost za njega.
Ali ima još dosta i do meča Nadal - Novak, a još više do Finala!
Berdih, Monfils, Tsonga... svi su za sad pokazali odličnu igru.
Nišikori je odmoran, motivisan, već je u 1/8 finala.
Ferer odličan na šljaci, na tri seta, i naravno ovi klinci, Kirijos, Borna, pa i Kokinakis, sve je moguće na GS.

NS

pre 8 godina

Svi pricaju o Noletu i Rafi. A ja vam vrc 2 nedelje govorim turnir uzima ili Marej ili Federer. Nole ce dobiti Rafu ali sto je jos gore nece uzeti turnir.

Jumko

pre 8 godina

Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje. Mislim da bi mozda tako imao uspeha, jer je ovako 6:0 u Bulonjskoj sumi.

cofi008

pre 8 godina

ali ne mogu da verujem da jedan ovakav poznavalac tenisa ne spomene vavrinku kao jednog od favorita..covek ubija kako igra. i posle nadala,po mom misljenju, glavni novakov konkurent.

9 je valjda više od 1? 6 je više od 0? Ma, štaznaja...

pre 8 godina

Priznajem da nisam vrstan poznavalac teniske psihologije, statistike i istorije, tako da ne vidim način na koji bi neko ko je 6 puta gubio od istog igrača na istom turniru mogao da ga pobedi u sedmom meču, kada je ta pobeda potrebnija nego ikad.

Gem, Barbara i smeč

pre 8 godina

@jumko
"Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje."
Tako je care, zato te i volimo.;))
Barbara je super riba i veoma pozitivna osoba, a za razliku od zloće Meca Wilandera.I moja prognoza je da je u finalu sve moguće, jel će Novak biti preumoran od maratona sa Nadalom i Marejem u polufinlu ako do njega dođe.

my way

pre 8 godina

Ама, је ли он то рекао да је код мушкараца теже одредити фаворита? Част Серени, велика шампионка, али та изјава је толико нетачна да је бесмислено и коментарисати. Но, ја свеједно волим његову емисију, коментари на мечеве и дешавања, Барбара Шет, интервјуи... леп формат, а свако има своју главу да се слаже или не са нечим што чује.

mister x

pre 8 godina

Ovaj swedo ne voli nase tenisere a inace globalno receno svedjani su uvijek bili protiv nasih bilo kakvih uspjeha ,to definiitvno tesko podnose,Pa radilo se to o fudbalu,tenisu,rukometu,skijanju..da naprosto crknu od zavisti,Zivim ovdje i tacno znam kako disu.Zlatan je vjerojatno najdrasticniji primjer,Nikad ga nisu priznali ko velicinu,cak su ga godinama stavljali na klupu ,/zeljeli/,te ne pase im ,te nije svedjanin,te ovaki te onaki..proglase ga formalno kao najboljeg fudbalera jednostavno ne postoji niko drugi koji nesto i vrijedi..Tako ne treba da vas cudi stav Wilandera o Noletu,

Zlatko

pre 8 godina

@Gajetano

Napisao si dugacak komentar da bih ga citirao, ali nije mi bas najjasniji tekst. U prvom delu kazes da je tesko osvojiti RG a izbeci Nadala, dok u drugom kukas na zreb. Da bi se osvojio RG treba 7 pobeda, od toga jedna protiv Nadala. Nema mesta za kukanje na zreb, svejedno je da li je ta pobeda u prvom, trecem ili sedmom mecu. To zna i Novak. Na to je Novak i spreman. Istina je da jedan od njih dvojice nece biti u zavrsnici turnira, ali ko izgubi, izgubio je od najboljeg. Izgubiti od najboljeg nije sramota, kad god se taj poraz desio. Novak zna da mora da pobedi Nadala da bi uzeo RG i to ga drzi koncentrisanim. Da li ce u tome uspeti, videcemo. Novaka bi mnogo vise poremetilo da do tog meca ne dodje, pogotovo sad kad im je ostao jos po jedan mec ili gledano od starta turnira sad kad su u istom delu zreba i kad im je mec projektovan pre finala. Kazes top fore za Nadala. Da si rekao pesak ili lovac pa da se slozim, ali top fore je mnogo. Ne znam raspored, tj satnicu, ali ako nije napravljena unapred, mec Novak-Nadal nece biti po najvecem suncu. Bice negde oko 16h, kako bi u slucaju epskog meca imali vremena da zavrse do 20h. Cak i da bude po suncu, to je otezavajuci faktor za Novaka ali je isto Nadalu. A cuvene loptice koje spominjes, pa Novak je takvima odigrao tri meca do sad. Sigurno je video kako "rade". Lepo si poceo konentar. "Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal." Tako mora da razmislja i Novak, sto on to i sam zna. "Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal, ja imam bolju." Videcemo sta ce doneti sutrasnji dan, ali ako sve bude kako treba, sutra popodne na RG vreme staje. Dva dana ce samo da se prica o mecu Nadal-Djokovic.

Sima Strahota

pre 8 godina

Ima jedna dobra stvar i jedna losa. Dobra je da ce u sredu na dan cetvrtfinala temperatura biti max 22-23 a to je odlicno za Djokovica. Losa vest je da ,ako Nole prodje, u petak i nedelju, tj na termine polufinala i finala, temperatura ce biti preko 30 sepeni a to nikako ne odgovara Noletu. Mnogo puta je pokazao da mu je to veliki problem. Ako drugi igraci igraju 10-15% losije kad je tropska vrucina, kod Nola je gubitak bar 30.
Da je celo vreme temperatura oko 20, bio bih skoro siguran da Novak uzima Garos a ovako...

Gajetano

pre 8 godina

@ Zlatko

Ne razumem sta ti nije jasno.

Ne tvrdim ni da je zreb namesten ni da nije. Samo kazem da je totalno neizbalansiran jer se kulminacija turnira dogadja u cetvrtfinalu, umesto u finalu. U gornju polovinu se cak ugurao i Marej, pa imamo slucaj da se u istoj polovini zreba nalaze dva jedina osvajaca Mastersa i neporazena igraca na sljaci ove sezone (Novak i Marej) i 9-struki i aktuelni sampion Nadal. Uvek je zreb nekom majka a nekom maceha, ali ovaj put je stvarno preterano. Evo npr. Maestro, koji na sljaci u 3 dobijena seta realno ima male sanse protiv bilo koga od ove trojice, moze da se sastane samo sa jednim, i to u finalu kada je ovaj vec doziveo kulminaciju.

Inace, nije isto ispasti u cetvtfinalu, polufinalu ili finalu. Velika je razlika u osvojenim bodovima, a bogami i novcu.

A o suncu, lopticama, brzini podloge i slicno, mislim da cak i vrapci znaju. Mnogi bivsi i sadasnji igraci i eksperti pricali su o tome, ne bih da ih ponavljam.

Pozdrav,

9 je valjda više od 1? 6 je više od 0? Ma, štaznaja...

pre 8 godina

Priznajem da nisam vrstan poznavalac teniske psihologije, statistike i istorije, tako da ne vidim način na koji bi neko ko je 6 puta gubio od istog igrača na istom turniru mogao da ga pobedi u sedmom meču, kada je ta pobeda potrebnija nego ikad.

Jumko

pre 8 godina

Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje. Mislim da bi mozda tako imao uspeha, jer je ovako 6:0 u Bulonjskoj sumi.

nikola tesla

pre 8 godina

U redu, svi znamo da je Vilander legenda tenisa i da zna dosta o tenisu. Ali realno kada pogledas, iznova i iznova omalovazava Noleta. Pa i ptice na grani znaju da je Nole favorit, apsolutni. Ali neeeee, gosin Vilander ne prognozira sa kim ce igrati Nole u finalu/polufinalu, nego Nadal. Jeste da kaze da ce ga Djokovic osvojiti, ali definitivno ne gotivi noleta.
Vecina prate eurosport i zna sta je pricao godinama u nazad.
P.S. Svaka cast Sasa na radu. I molim te uradi interviju sa Vilanderom.
I pomeni na kulturan nacin, onako kako ti znas, da je on gresio u procenama, dosta kod Djokovicevih rezultata.

NS

pre 8 godina

Svi pricaju o Noletu i Rafi. A ja vam vrc 2 nedelje govorim turnir uzima ili Marej ili Federer. Nole ce dobiti Rafu ali sto je jos gore nece uzeti turnir.

dunja ranka

pre 8 godina

Novak osvaja RG! Nadal je odigrao svoje dok je primao autotransvuziju, sada moze da ceka Novakov los dan, ali to se neće skoro desiti.

Gajetano

pre 8 godina

Vrlo objektivna izjava Vilandera.

Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal, on je ovde najopasniji protivnik od svih. Kako god okrenes, tesko je osvojiti titulu na RG a izbeci Nadala (samo Federeru je to uspelo, zato ga i zovu Maestro), mozda je i bolje sto se sastaju ovako rano. Za mene ce to biti hendikep mec sa (po sahovskim merilima) recimo topom fore za Nadala. Uslovi igranja (najsporija moguca podloga, Babolat loptice, mec verovatno u po bela dana) savrseno odgovaraju Nadalu, a Djokovic je u ovom trenutku daleko bolji i svestraniji igrac.

Sto se tice zreba, koja je poenta biti #1 i kao takav "povlascen" u zrebu, a u cetvrtfinalu igras sa 9-strukim i jos uvek aktuelnim sampionom turnira? Uz to, zavrsnica turnira ce ostati uskracena za jednog od dvojice glavnih favorita, ubedljivo najboljih i najtrofejnijih igraca na sljaci vec duzi niz godina. Ako neko veruje da se parovi posteno odredjuju po deterministicko-stohastickom modelu poludirigovanog zreba, preporucujem definiciju poludirigovanog zreba iz Vukajlije:
"Sistem odredjivanja parova na razlicitim takmicenjima koji domacinu odnosno organizatoru pruza mogucnost potpune manipulacije nad ucesnicima istih"

Pozdrav,

cofi008

pre 8 godina

ali ne mogu da verujem da jedan ovakav poznavalac tenisa ne spomene vavrinku kao jednog od favorita..covek ubija kako igra. i posle nadala,po mom misljenju, glavni novakov konkurent.

Aca Znalac

pre 8 godina

I ovaj napokon spoznao, ko je favorit. Mada mislim da hoće da ga izbaksuzira. Juče je u njegovoj emisiji gostovala ona USA menka CEL. I pita je ona Barbara o Novaku, Nadalu i Federeru. Ona onako ni reč jednu da spomene o gazdi u tenisu Novaku Đokovići. Nole je ovo sigurno gledao i mogu da zamislim kakav je njegov unutrašnji eko. Sve jači i jači. Nole osvaja RG 1.000.000.000.000.000%. Znači milion milijardi posto.

LazarBL

pre 8 godina

Bezvezna analiza takozvanog strucnjaka! Ako je to tako onda i danasnji Noletov protivnik ako mu se sloze sve kockice a Nole ima los dan nas Nole gubi??? Ma dajte molim Vas gospodine Mats!!!!

гази их Ноле!

pre 8 godina

Потпуно бих cе cложио cа Виландером иако у cуштини није рекао ништа ново.
Иначе, када бих cе бавио "теоријама завере", рекао бих да је ове године пежо одрадио cвој део поcла. Новак је добио меч cа Рафом у четвртфиналу, тада cу му највеће шанcе за победу, а нереално је очекивати да Надал иcпадне од било кога другог, без обзира на жреб. Cада је оcтало cамо на Новаку да одради cвој део поcла :-)
Идемо по "Боже правде"!!!

teniser

pre 8 godina

Ova slika govori sve..Nasmejani Nadal i Wilander,kao da je on osvojio RG..
Isplatle se pare koje je dobio od Noletovih sponzora...Smejao bh se i ja..
Prosto je neverovatno,da cak i sada,kada je Nole skoro 150 nedelja Svetski N01,kada nije porazen ne pamtim,kada ima onaj pobednicki mentalitet koji rusi sve pred sobom,za svaku njegovu pobedu Wilander kaze-Novak je pobedio,ALI,njegova igra je bila malo konfuzna,los na mrezi,greske protivnika,bla,bla,bla...
Svaka pobeda Rafe i Rokija je "fascinantna",bez trunke kritike..
Apsolutni favorit u tom mecu je Nole..U svemu..Setite se kako je Rafa,nakon zadnjeg poraza od Noleta izjavio da u trecem setu vise nije imao snage,pa je pokusao da "skracuje" poene,a tako NIKO ne moze da pobedi Novaka!Sada sa Noletom treba,ako ga sreca posluzi,a nece,da igra 4 ili 5 setova,gde ce biti demoliran...
Pa pogledajte sta sve rade-pre neki dan,Rafa,6-i nosilac igra na Satrijeu,a Nole,Svetski N01 i 1-i nosilac na Leglendu!
I uhvatili se za tih 9 titula kao pijan za plot,kao zadnju nadu!Pa Nole je 5 puta pobedio na AO,ko mu garantuje da ce pobediti i na sledecem?Niko,niti to iko spominje..
Vise od 9000 poena Rafa "kaska" za Noletom!Cela ova frka je zbog Rokija,jer samo on moze da profitira ako Nole ne dodje do polufinala,ne bi li smanjio onu razliku od 4600 poena!Rafa MORA da odbrani titulu...
Moja prognoza 3-1 za Noleta...

Bg

pre 8 godina

Opet Vilander Vileni.. :)
Oboje su favoriti, nema šta. Novak ima pritisak jer nikada nije pobedio Nadala na RG, i nikada nije osvojio RG, ali i Nadal ima pritisak jer igra sa Novakom koji je JOŠ bolji na šljaci, a zna da ako i pobedi Novaka u epskom meču od pet setova, tako iscrpljen ide verovatno na Endija, koji ga je počistio u Madridu, i koji je možda i jedini teniser u top 10 koji se ni najmanje ne plaši Nadala.
Mariju je Novak u glavi, ove sezone ga je Nole redovno drao, delio i krompire.
Znači obojica imaju pritisak, ali ako Novak pobedi ima veće šanse i da osvoji RG od Nadala, jer Nole ima lek za Endija, a Federera je dobio u Rimu i to je opet psihička prednost za njega.
Ali ima još dosta i do meča Nadal - Novak, a još više do Finala!
Berdih, Monfils, Tsonga... svi su za sad pokazali odličnu igru.
Nišikori je odmoran, motivisan, već je u 1/8 finala.
Ferer odličan na šljaci, na tri seta, i naravno ovi klinci, Kirijos, Borna, pa i Kokinakis, sve je moguće na GS.

Шумадинац

pre 8 godina

Седми јун.....
Вино пије Ђоковић Новаче
у Паризу подно Ајфел куле
на асталу меса овнујскога
ђаконија са свих страна света
око стола шес товара блага
под асталом Матсе Виландеру
а у руци пехар пресијава....

antiDebil

pre 8 godina

Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje. Mislim da bi mozda tako imao uspeha, jer je ovako 6:0 u Bulonjskoj sumi.
(Jumko, 30. maj 2015 10:12)


Ne ne ne, Djokovic treba da igra niske slajs udarce i natera Nadala da se savija u kolenima, tako postoji sansa da mu kolena otkazu i da preda mec i posalje ga na pauzu od 7 meseca a to moze da dovede i do bola u ledjima pa bi Nadal mogao i da se ukoci na sred terena i onda bi ga tako celog izneli sa Satrijea !! Ima jos nekoliko varijanti...

velibor

pre 8 godina

Ajmo biti realni i zaboraviti da ne volimo Vilandera. Čovjek je rekao istinu, Novak je veliki favorit ali nije sigurno da će osvojiti RG. To bi svakome trebalo biti jasno!

nesa

pre 8 godina

Dosta vise sa ovim tipoom.Nikad taj nece biti objektivan kad je Novak ü pitanjuu Smucio mi se sa svom tom negativnom energijom oko Novaka.Novak je neprikosnoveni broj jedan svidelo se to njemu ili ne.Pozdrav iz Beca

Rafael29

pre 8 godina

Wilander je sve rekao kako i jest ..fer i korektno ..
Novak je veliki favorit ,ali stvar je puno kompleksnija nego sto djeluje ..ljudi koji igraju tenis (na malo visem nivou) ,kao ja npr.,znaju da su razlike izmedju nadala i djokovica i velike i male u ovom trenutku..sto bi znacilo za laike da je djokovic u puno boljoj formi ,Rafa ima problema sa svojom igrom..ali s seuge strane ,jedan malo slabiji dan Djokovica i inspirirAni Rafa na Chatrieru ,za toplog dana ,sve mogu promijeniti ..
Kad bi se samo tako osvajali grand slamovi onda polumuskarac u tijelu Serene Williams nikad ne bi izgubio nijedan mec na grand slamu ..
Zato,ne budite smijesni sa svojim izjavama da wilander omalovazava novaka jer to nije istina..on mozda voli vise Rafu ,ali izjava mu je objektivna 100%
Pozz iz Hrvatske

Losmi

pre 8 godina

Barbara je extra riba. Nepodeljeno misljenje ekipe iz caffe Scudeto Novi Sad
(dragao, 30. maj 2015 14:09)
Nije losa, ali ima facu kao da joj nesto smrdi.

Boston

pre 8 godina

Covek je sve rekao onako kako jeste, Novak je favorit ali postoje mnogi faktori koji uticu na pobednika Grend Slema. Ovde ljudi pljuju svakoga ko komentarise Djokovica, cak i kad kazu da je favorit broj 1 vi mu nadjete manu i pljujete ga. Mislim strasnooo.

stramen

pre 8 godina

ovaj vilander mozda ne voli toliko Novaka ... ali GSandMats je mnogo dobra emisija, ima dosta strucnih komentara, uvjek se moze nesto novo nauciti o tenisu ...

RF

pre 8 godina

Samo neka oni igraju a u finalu ce ih sacekati odmorni i maksimalno spreman Federer koji i ako je sljaka nece im tek tako prepustiti titulu. Zivi bili pa videli. Znaci nisam rekao da ce Federer osvojiti, vec da ako Federer bude u finalu nikome nece biti lako da ga pobedi, ni Djokovicu ni Nadalu, a o Mareju da ne pricam ako on bude finalista.

godine prolaze a ja ostajem isti ... hmmm ... ne bas

pre 8 godina

Priznajem da nisam vrstan poznavalac teniske psihologije, statistike i istorije, tako da ne vidim način na koji bi neko ko je 6 puta gubio od istog igrača na istom turniru mogao da ga pobedi u sedmom meču, kada je ta pobeda potrebnija nego ikad.
(9 je valjda više od 1? 6 je više od 0? Ma, štaznaja..., 30. maj 2015 10:12)

A nisi ni vrastan poznavalac tennisa, kao ni spota uopste

monden

pre 8 godina

ovaj vilander mozda ne voli toliko Novaka ... ali GSandMats je mnogo dobra emisija, ima dosta strucnih komentara, uvjek se moze nesto novo nauciti o tenisu ...
(stramen, 30. maj 2015 10:27)

Slažem se s' tobom što se tiče emisije Game, Set and Mats.Naročito što je u njoj Barbara Shett, koju bih tako "posedovao"...

anica

pre 8 godina

Tacno je da Vilander "ne mirise" Noleta, ali je rekao ovog puta sve iskreno, nadam se da ce 7.juna ova slika biti drugacija, i da cemo videti osmeh na tvom licu, PONOSU NAS!!

Mare,NS

pre 8 godina

Ja sam odusevljen ovom Matsovom prognozom.
Po njemu,NOVAK NIJE favorit u tom mecu.
Ljudi moji,pa on NIKADA nista nije pogodio.
Brinuo bih se da je nesto drugo izjavio.
Veceg baksuza nema,nego da te ON proglasi za SIGURNOG pobednika.

Kico

pre 8 godina

Niste u pravu. Svi vi! Vilander je u pravu.
Ko pobedi u tom mecu uzima titulu.

Kakav Marej, kakav Federer... Garantujem da ce biti 3:0 i u polu finalu i finalu.

Djokovic je strah i trepet za SVE tenisere na svim podlogama, a Nadal je strah i trepet na Roland Garosu.

Zaboravili ste da je Marej u Madridu odigrao mec zivota na sljaci a igralo se u formatu na 3 dobijena seta. Sad Nadal igra mnogo bolje, igra se u 5 setova a teren je za 30% veci pa ima vise manevarskog prostora.

S razlogom je izgubio samo 1 mec u karijeru tu. Djokovic je jedini covek koji ga moze pobediti i hoce!

Zivi bili videli.

monden

pre 8 godina

Sta ste zapeli sa tom Barbarom i kakav to ukus imate? Obratite pažnju na njen nos i grimase koje ima kada govori? To vam je lepo??
(?!?!?, 30. maj 2015 11:55)

Lepota je u njenom neodoljivom sexepilu i ženstvenosti, a ne u njenom nosu i tim grimasama.Žena jednostavno odiše sexualnom harizmom, a to se ne da kupiti nikakvim estetskim zahvatima.Mene, lično, nikada nisu privlačile one DEFAULT lepotice.Barbara definitivno ima "ono nešto" što kod, pravih, muškaraca izaziva dobre vibracije.

Beobrad

pre 8 godina

Nadal po ocekivanju bolje igra na RG nego do RG-a, Novak igra rutinski, bez previse naprezanja sa racionalnom potrosnjom energije.
Samo PRESPORA sljaka Satrijea daje sansu Nadalu, na Lenglenu ne bih imao bas nikakvu sumnju u Novakov trijumf.
I ovako ce pobediti Novak, ali sa vise ulozeniog truda sto nije nevazno zbog sledecg meca s' Marejem gde ce takodje biti veoma naporno za Novaka!
Bice vrhunski mec, to je sigurno, nadam se i ne previse napet, 3:1 za Novaka bilo bi idealno, ne mora 3:0, nije bas ni realno(zbog Satrijea)!

Boki

pre 8 godina

Kakav lik....
Pa kockice mogu da se sloze mnogima,kao sto se desavalo Cilicu ili Vavrinki,mozda se to sada desi nekom drugom.
Poenta je da je Nole trenutno bez konkurencije i da Rafi nedostaju dobri rezultati i samopouzdanje.
Bojim se samo da Novak ne "izgori" u zelji da osvoji RG.
Ako to prevazidje,pocistice Rafu tako da ce se narednih deset godina pricati o tome.
Ako ne uspe,znaci da nije dovoljno jak.
Mislim da je prva opcija verovatnija.

Gem, Barbara i smeč

pre 8 godina

@jumko
"Treba Djokovic protiv Rafe da igra servis volej igru! Non stop da izlazi na mrezu i igra voleje."
Tako je care, zato te i volimo.;))
Barbara je super riba i veoma pozitivna osoba, a za razliku od zloće Meca Wilandera.I moja prognoza je da je u finalu sve moguće, jel će Novak biti preumoran od maratona sa Nadalom i Marejem u polufinlu ako do njega dođe.

Dott

pre 8 godina

Da, ovo je jedna od najkorektnijih izjava Vilandera, medjutim ne svidja mi se sto svi iznose kao Novakovu prednost to sto se sataju ranije u cetvrtfinalu.
Zar godinama unazad ne govore svi da Nadal od starta i na svakom turniru igra maksimalno i svaki poen bez kalkulacija? Zar se nije govorilo unazad godinama da Novak igra sve bolje kako turnir odmice, da bi u finalima pokazao najbolju igru?
Novak je taj koji rasporedjuje snagu i stedi je do finala, ovaj mec sa Nadalom u cetvrtfinalu ce mu to znacajno poremetiti, ne cinili vam se da je tako, dok Nadal koji uvek daje sve od sebe u svakom mecu, pa onda logicno da to njega nece poremetiti u toj meri, jer on igra najbolje sto zna bez obzira na protivnika.
E sad sto taj njegov maksimum nije ona i njegova najbolja igra, pa nije je posigao od pocetka godine i sad je toliko znacajno jos 4 dana? Nadal tempira formu za Rolad Garos vec 10 godina i tu je njegova prednost, ali ja znam da i najstrasniji Nadal moze da izgubi od Novaka i na Rolad garosu i u bilo kom kolu.
Onaj cije htenje bude vece, taj ce i pobediti, a Nadal i sa jednom nogom bi igrao protiv Novaka kao furija, jer od Novaka veci izazov ne postoji.

Stefan

pre 8 godina

Uopste ne volim kad Vilander prica o Noletu kao favoritu, jer je baksuz tezak. Da ce doci do tog cetvrtfinala to je sigurno, Nadal ispred sebe ima jedva poznatog Kuznjecova i Corica a Nole Kokkinakisa i Gaskea. Tako da se mec Nole i Rafa igra na Rafin rodjendan 3. juna. Nadam se da Nole nece nista da mu pokloni. Steta sto mec nije ranije, posfo se u naredna cetiri dana u Parizu ocekuje kisa, a vec 3. juna suncano. Videcemo, nadam se da ce Nole izaci na teren kao u Monte Karlu, sa slabim brojem gresaka, i dosta bekend paralela.

Gradjanin se (ne) pita

pre 8 godina

@Rafael29
Za ljude koji na malo visem nivou koriste maternji jezik, iza zapete se pravi razmak, a ne ispred :)
OK, gotivis Vilandera, po meni nije objektivan bas uvek, ali i jedno i drugo je subjektivno i u redu.
pozz

jack

pre 8 godina

Slažem se sa Vilanderom. Rafa bi bio najopasniji u finalu tako da je za Novaka bolje da ga eliminiše u četvrtfinalu. Iz meča u meč se vidi kako Nadal igra sve bolje. Novak mora da misli samo na sledeći meč i da se ne opterećuje previše.

Zloćko

pre 8 godina

Ne slažem se da Vilander mrzi Đokovića.

On jednostavno više voli i favorizuje Federera i donekle Nadala.

To nije isto. Ovde bi svi odmah da sve pretvaraju u mržnju, Srbe, Hrvate, Albance ... dođavola više sa tim.

Jednostavno - čovek obožava Federera, živite sa tim nekako. Komentator je čovek kao i svako drugi - lepo je rekao da je Đoković favorit broj jedan, a sve posle toga je njegovo špekulisanje odnosno u ovom slučaju pusta želja i nadanje. :-)

тако је и на Вимбију

pre 8 godina

@teniser
Желим cамо да одреагујем на то где ко игра. Поcле толико година праћења тениcа и поготово "милион" веcти које cмо читали због Новака, ти напишеш "шта раде". Опште је правило да првих не знам колико ноcилаца мора да одигра макар један меч на Ленглану. Тако да је и боље што је Новак cвој отараcио већ у другом колу.
Мука ми је више од теоретичара.

realno

pre 8 godina

bice epski mec,nadam se pobedi djokovica...jeste da vilander pokazuje da ne trpi novaka,ali sto se tice da je los prognozer,bas i nije tako,prosle godine u emisiji na rolan garosu je rekao da ce biti 3:1 za nadala u finalu,i to se nazalost obistinilo...bice ovo mozda najjace cetvrtfinale ikada!

Sima Strahota

pre 8 godina

Ima jedna dobra stvar i jedna losa. Dobra je da ce u sredu na dan cetvrtfinala temperatura biti max 22-23 a to je odlicno za Djokovica. Losa vest je da ,ako Nole prodje, u petak i nedelju, tj na termine polufinala i finala, temperatura ce biti preko 30 sepeni a to nikako ne odgovara Noletu. Mnogo puta je pokazao da mu je to veliki problem. Ako drugi igraci igraju 10-15% losije kad je tropska vrucina, kod Nola je gubitak bar 30.
Da je celo vreme temperatura oko 20, bio bih skoro siguran da Novak uzima Garos a ovako...

my way

pre 8 godina

Ама, је ли он то рекао да је код мушкараца теже одредити фаворита? Част Серени, велика шампионка, али та изјава је толико нетачна да је бесмислено и коментарисати. Но, ја свеједно волим његову емисију, коментари на мечеве и дешавања, Барбара Шет, интервјуи... леп формат, а свако има своју главу да се слаже или не са нечим што чује.

Zlatko

pre 8 godina

@Gajetano

Napisao si dugacak komentar da bih ga citirao, ali nije mi bas najjasniji tekst. U prvom delu kazes da je tesko osvojiti RG a izbeci Nadala, dok u drugom kukas na zreb. Da bi se osvojio RG treba 7 pobeda, od toga jedna protiv Nadala. Nema mesta za kukanje na zreb, svejedno je da li je ta pobeda u prvom, trecem ili sedmom mecu. To zna i Novak. Na to je Novak i spreman. Istina je da jedan od njih dvojice nece biti u zavrsnici turnira, ali ko izgubi, izgubio je od najboljeg. Izgubiti od najboljeg nije sramota, kad god se taj poraz desio. Novak zna da mora da pobedi Nadala da bi uzeo RG i to ga drzi koncentrisanim. Da li ce u tome uspeti, videcemo. Novaka bi mnogo vise poremetilo da do tog meca ne dodje, pogotovo sad kad im je ostao jos po jedan mec ili gledano od starta turnira sad kad su u istom delu zreba i kad im je mec projektovan pre finala. Kazes top fore za Nadala. Da si rekao pesak ili lovac pa da se slozim, ali top fore je mnogo. Ne znam raspored, tj satnicu, ali ako nije napravljena unapred, mec Novak-Nadal nece biti po najvecem suncu. Bice negde oko 16h, kako bi u slucaju epskog meca imali vremena da zavrse do 20h. Cak i da bude po suncu, to je otezavajuci faktor za Novaka ali je isto Nadalu. A cuvene loptice koje spominjes, pa Novak je takvima odigrao tri meca do sad. Sigurno je video kako "rade". Lepo si poceo konentar. "Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal." Tako mora da razmislja i Novak, sto on to i sam zna. "Bas me briga kakvu sezonu ima Nadal, ja imam bolju." Videcemo sta ce doneti sutrasnji dan, ali ako sve bude kako treba, sutra popodne na RG vreme staje. Dva dana ce samo da se prica o mecu Nadal-Djokovic.

mister x

pre 8 godina

Ovaj swedo ne voli nase tenisere a inace globalno receno svedjani su uvijek bili protiv nasih bilo kakvih uspjeha ,to definiitvno tesko podnose,Pa radilo se to o fudbalu,tenisu,rukometu,skijanju..da naprosto crknu od zavisti,Zivim ovdje i tacno znam kako disu.Zlatan je vjerojatno najdrasticniji primjer,Nikad ga nisu priznali ko velicinu,cak su ga godinama stavljali na klupu ,/zeljeli/,te ne pase im ,te nije svedjanin,te ovaki te onaki..proglase ga formalno kao najboljeg fudbalera jednostavno ne postoji niko drugi koji nesto i vrijedi..Tako ne treba da vas cudi stav Wilandera o Noletu,

Gajetano

pre 8 godina

@ Zlatko

Ne razumem sta ti nije jasno.

Ne tvrdim ni da je zreb namesten ni da nije. Samo kazem da je totalno neizbalansiran jer se kulminacija turnira dogadja u cetvrtfinalu, umesto u finalu. U gornju polovinu se cak ugurao i Marej, pa imamo slucaj da se u istoj polovini zreba nalaze dva jedina osvajaca Mastersa i neporazena igraca na sljaci ove sezone (Novak i Marej) i 9-struki i aktuelni sampion Nadal. Uvek je zreb nekom majka a nekom maceha, ali ovaj put je stvarno preterano. Evo npr. Maestro, koji na sljaci u 3 dobijena seta realno ima male sanse protiv bilo koga od ove trojice, moze da se sastane samo sa jednim, i to u finalu kada je ovaj vec doziveo kulminaciju.

Inace, nije isto ispasti u cetvtfinalu, polufinalu ili finalu. Velika je razlika u osvojenim bodovima, a bogami i novcu.

A o suncu, lopticama, brzini podloge i slicno, mislim da cak i vrapci znaju. Mnogi bivsi i sadasnji igraci i eksperti pricali su o tome, ne bih da ih ponavljam.

Pozdrav,