Balić i Goluža nastavili rat

Zvanično najbolji rukometaš svih vremena Ivano Balić i selektor hrvatske reprezentacije Slavko Goluža nastavili su svoj rat i na Olimpijskim igrama.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. (xyz, 11. avgust 2012 15:30)

    Realniji i pametniji koentar nisam procitao dugo vremena od ovog tvog
    (Rade, 14. avgust 2012 02:58)

    # Link komentara

  2. Hm.Čudnih li kriterijuma.Najbolji rukometaš svih vremena je - Veselin Vujović.Tačka.
    (JByO, 11. avgust 2012 23:54)

    pa sad kriteriji...Vujović je bio extra ali po tvojim kriterijima ja stavljam ispred njega Hrvoja Horvata ( osvojio sam klubom LP 72. protiv Nijemaca i Rusa a trenirali na betonskom igralištu, Olimpijski pobjednik 72.nositelj Jug. zastave 1976.u Montrealu), , Zdravka Rađenovića( maestro na terenu, dodavanja iza leđa u produžecima finala SP1982. Petritu Fejzuli na crtu mogu samo najhladnokrvniji mjstori ), Abasa Arslanagića (hobotnica, OI 1972.u vremenima 70. ih pola Borčeve ekipe nije trčalo natrag braniti kontru jer nije bilo potrebe )..
    (Tereza, 12. avgust 2012 14:53)

    # Link komentara

  3. Ivano je car...igrači kao on čine rukomet lepšim,ima maštu,mozak,uvek spreman da napravi potez koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Uz to,jako fer igrač,dobar odnos sa svakim protivnikom, super je bio i sa našim(srpskim) sportistima dok je igrao u Španiji... A ovaj Goluza,ljiga od čoveka,dno...dno dna... još ovo za "Storm" posle utakmice sa nama,je vrhunac ljudske gluposti i bezobrazluka. Balicu nije ni do cukljeva....
     (el_darinjo, 12. avgust 2012 09:16)

    # Link komentara

  4. Ne znam ja ko je najbolji, a ko nije. Koji su kriteriji? Ali jedno je sigurno: rukomet je zanimljiv sport, dinamican, uzbudljiv, pogotovo poslednjih 10 minuta. A kad igra Balic, onda je i duovit, sarmantan, veseo.
    (Petar A, 12. avgust 2012 08:02)

    # Link komentara

  5. Nogomet:pele
    Kosarka:jordan
    golf:tiger wods
    F1:Schumacher
    Boks:Muhamed Ali
    Rukomet:IVANO BALIC
    I nisu ga Hrvati izabrali nego rukometni rukometni svjet
     (zg, 12. avgust 2012 04:52)

    # Link komentara

  6. istorija ne pocinje@Balic je sluzbeno od ihf-a proglasen kao najbolji igrac svih vremena sad sigurno vise nije u formi ko prije ali ti izgleda pratis rukomet tek od eura u srbiji pa neznas kako je nekad igro i skoro sam pobjedivo najjace momcadi svjeta i u reprezentativnom i u klupskom rukometu. Samo upisi u yutube ime Ivani Balic i odma ceti bit sve jasnije
     (susjed, 12. avgust 2012 04:33)

    # Link komentara

  7. @(NElecar75, 11. avgust 2012 14:58

    Ako te vise veseli sportski neuspjeh Hrvata nego sportski uspjeh Srba, to pokazuje da posjedujes komplekse, nedostatak kucnog odgoja i osobnog karaktera. A to su vrlo ozbiljni problemi za razliku od zasluzenog poraza hrvatske reprezentacije u polufinalu OI..
    (The Storm, 11. avgust 2012 15:36)

    Sa tvojim komentarom bih se apsolutno slozio, jer mi je vise dosta prepucavanja napaljenih klinaca i nezrelih matoraca. Mene raduju medalje moje zemlje, a ne rastuzuju me medalje drugih. To je valjda normalno.
    Medjutim, kda vidim kako si se potpisao ocigledno je da se ne razlikuje ni za jotu od onoga koga kritikujes.
    Btw, Francuska je zasluzeno dobila, ali to jeste bilo finale pre finala... Jer, samo Danska u punoj formi (a to ocigledno nije bila na ovim OI) moze, trenutno, da se meri sa ove dve reprezentacije. Ono sto Hrvatima fali jeste dobar golman i pre svega dobar selektor. S druge strane, mi, Srbija, mozda samo te dve stvari i imamo u top klasi.
    (Nebojsa BG, 12. avgust 2012 01:09)

    # Link komentara

  8. Pozdrav svim pravim ljubiteljima rukometa, ali ja ipak pamtim malo vise. Svaka cast Baljicu, Karabaticu, i svima sto misle koji rukometas ili reprezentacija je najbolja ikada, ali uzmite u obzir ovo;
    Basic
    Isakovic
    Mrkonja
    Cvetkovik
    Rnic
    Vukovic
    Portner
    Vujovic
    Ukucajte na netu pa tek onda pricajte koje najbolji svih vremena. Standarde rukometa koji su ovi ljudi postavili su jos nedostizni

    Prijateljski pozdrav iz Makedonije
    (Johnny Dep, 11. avgust 2012 17:19)

    Slazem se sa tobom Johnny samo da bi razjasnili neke stvari pored imena igraca napisacemo i zemlju kojoj pripadaju
    Basic ........Hrvatska
    Isakovic......Srbija
    Mrkonja.......B i H
    Cvetkovik.....Srbija
    Rnic..........Srbija
    Vukovic.......Srbija
    Portner.......Srbija
    Vujovic.......Srbija

    Johnny ti ne pamtis malo vise vec ti burazeru pamtis sve jer kada je rukomet u pitanju ova ekipa je sve i normalno apsolutna dominacija Hrvata.
    (sto prva medalja, 12. avgust 2012 00:50)

    # Link komentara

  9. Crnogorke su se doro borile,ali dosta im je drugo mesto jer,u protivnom,ne bi moglo da se živi od njihovog instant patriotizma.Umorih se više od iživljavanja državnosti novonastalih državica,a sve uzimajući Srbiju kao reper svojim uspesima ili neuspesima.Hrvati to evo čine već dvadesetak godina,a tek crnogorska megalomanija i sklonost ka samohvalisanju...
    (JByO, 12. avgust 2012 00:33)

    # Link komentara

  10. Hm.Čudnih li kriterijuma.Najbolji rukometaš svih vremena je - Veselin Vujović.Tačka.
    (JByO, 11. avgust 2012 23:54)

    # Link komentara

  11. ne palite se vise,srbin-hrvat...ivano je legenda,u moru nemastovitih a jakih bekova,jedini ima ideju,vic..u svojoj igri,i daje ovoj igri poseban smek!bravo majstore!
     (buki, 11. avgust 2012 23:53)

    # Link komentara

  12. u tom slucaju Hrvati nemaju gde ili na cemu da citaju vesti
     (nebitan, 11. avgust 2012 23:36)

    # Link komentara

  13. Pa da si imalo pametan i da vidiš gdje se vodi kao SLUŽBENO NAJBOLJI RUKOMETAŠ SVIH VREMENA. Malo prouči pa pričaj. Kladim se da je za tebe najbolji igrač Veselin. LOL I da opet ćete imati manje medalja od nas. LOL
    (jamezdin cveće, 11. avgust 2012 19:34)

    veselin vujovic,nikola karabatic,magnus vislander,andrej lavrov,dzekson richardson...samo neki od mnogih
    da je balic "najveci rukometash svih vremena" on bi sam vodio valjda bar sasvim pristojnu hrvatsku do planetarne dominacije u svom sportu...tako su radili dzordan,pele..ne bi ste bili francuske redovne mushterije.
    simpatichan je balic onako ko lokalni chovek shto svako veche gluvari uz dragstor i ispija gajbe pa razumem da ga zato balkanci gotive i glavni je shraf hrvatske vec dugo al reci da je on"najveci rukometash svih vremena" je smeshno.To moze samo neko ko prati rukomet zadnjih par godina,pa chak ni tad.
    (istorija ne pocinje 2004., 11. avgust 2012 22:52)

    # Link komentara

  14. Ja vasu reprezentaciju pratim samo zbog Balica.Uvek mi je bilo zao sto mi nemamo takvog igraca.
    (JORDAN, 11. avgust 2012 20:26)

    # Link komentara

  15. Najbolje je da hrvatsku reprezentaciju vodi čuveni Dino Červar jer su sa njim najviše napredovali.
    (times, 11. avgust 2012 20:11)

    # Link komentara

  16. Da se prvo navijački izjasnim, uvek , ali baš uvek navijam protiv Hrvatske u bilo kom sportu, ali gospodina, Igračinu, LJudinu Ivana Balića neizmerno poštujem.
    (Miodrag, 11. avgust 2012 20:01)

    # Link komentara

  17. dok srpski mediji pisu o Hrvatima znaci da da smo uspjesni dosta jer srbi nemaju sta o sebi da pisu
    (BalicMaestro, 11. avgust 2012 19:40)

    # Link komentara

  18. Ako ti Ivano Balic kaze da radiš nesto krivo a tice se rukometa, ti se onda ako treba i 314 puta zapitaj sta je to sto radim krivo.
    (Vladimir Pula, 11. avgust 2012 19:38)

    # Link komentara

  19. "najbolji rukometash svih vremena"
    i tu sam prestao da chitam
    (ahahahhahahaha, 11. avgust 2012 16:42)

    Pa da si imalo pametan i da vidiš gdje se vodi kao SLUŽBENO NAJBOLJI RUKOMETAŠ SVIH VREMENA. Malo prouči pa pričaj. Kladim se da je za tebe najbolji igrač Veselin. LOL I da opet ćete imati manje medalja od nas. LOL
    (jamezdin cveće, 11. avgust 2012 19:34)

    # Link komentara

  20. kakav je ovaj Balic car i kao covjek i kao igrac,a pre svega mi se svidja sto je kao covjek na pravom mjestu,izuzev konflikta sa Karabaticem pre par godina nisam nikada jos vidio da je ulazio u neki kontakt sa igracima. Kad se setim kad se igralo EP kod nas u Srbiji tacnije polufinale u Beogradu,kad god je neki nas igrac pao na zemlju i sudario se sa njim,fino ga je digao pozdravio se sa njim...neka sitnica al vidis odma da je to ljudina, ziv bio Ivano...!!!
    (apokalipsa, 11. avgust 2012 19:24)

    # Link komentara

  21. Balic je za ovog mediokriteta Goluzu esencija ljudskosti i sporta.
     (Milos, 11. avgust 2012 19:03)

    # Link komentara

  22. Citam ove komentare i stvarno je zalosno ovo prepucavanje izmedju nas i Hrvata,ovo je sport nekad dobijes nekad ne,sve su to super momci i Balic i nasi vaterpolisti ,zamislite kako je njima tek tesko.Gledajte majstore u sportu suvise smo mali i vi i mi da bi brojali medalje pricali lose jedni o drugima.Nekad u sportu treba i dan da pogodis a nekad ako su zamislili celnici druga finala sa drugim ekipama ni to ne pomaze narocito za nase male zemlje.
     (kmania, 11. avgust 2012 18:57)

    # Link komentara

  23. iskreno Balic je falio ali vasoj reprezentaciji mnogo fali Petar Metlicic tu Kopljar i Buntic nisu ni 40% njega...ma da i golmani vam nisu kao nekada Vlado Sola mada izgledali ste mocno do ove utakmice iako vam nije igrao puno Balic...ali zapamtite jedno nije sarmota izgubiti od ovakve Francuske
    (acika, 11. avgust 2012 18:46)

    # Link komentara

  24. Balic je sjajan rukometas, srcan, veliki borac i motivator. Ne znam kakav je privatno, ali ga postujem kao sportistu. A o Goluzi, njegovim izjavama i ponasanju, nemam reci. On je sve sam rekao
    (Patuljasti snaucer, 11. avgust 2012 18:44)

    # Link komentara

  25. FeboZG - Zalutao si ovde. Ovde su ljubitelji sporta, uz to odrasli. 'Ajde, mama zove, casu mleka, pa u krevet.
     (zeil, 11. avgust 2012 18:42)

    # Link komentara

  26. goluza je dokazao svoju trenersku neinteligenciju kada je u boj za olimpijsko zlato (uz duzno postovanje prema svedskoj) poslao bicanica, kopljara i slicne poluigrace, a velikog ivana balica drzao na klupi, mada je on jedini bio sposoban nesto promijeniti na terenu, a bio je i silno motiviran uzeti zlato za kraj neponovljive karijere! nije izgubila samo hrvatska vec i svi ljubitelji rukometa, jer ivana necemo imat ni za 5, ni za 10, ni za 100 god. imali smo ga jucer i drzali ga na klupi. neshvatljivo! goluza srami se!!
     (da da, 11. avgust 2012 18:04)

    # Link komentara

  27. Dodje jedan Hrvat pa kaze da je Srbin i da mu drago sto su Hrvati izgubili. Tu se posle javi dosta Hrvata da se sa njim prepucavaju. Da se mi Srbi sklonimo da ne smetamo.
     (pera, 11. avgust 2012 17:42)

    # Link komentara

  28. ...jesi Hrvat, a ja Srbin, ali si stvarno GENIJALAC....cast mi je sto sam ovih decenija uzivao u tvojoj igri....pozdrav iz Vrnjacke Banje
    (karaves, 11. avgust 2012 17:39)

    # Link komentara

  29. @ (a, 11. avgust 2012 12:37) Sad kad si procitao komentare , jel se osecas nekako jadno i nesrecno? Steta za hrvate , ista prica ko nasi vaterpolisti... svi vec racunali zlato , kad ono trt!
    (Milos BK, 11. avgust 2012 17:37)

    # Link komentara

  30. Pozdrav svim pravim ljubiteljima rukometa, ali ja ipak pamtim malo vise. Svaka cast Baljicu, Karabaticu, i svima sto misle koji rukometas ili reprezentacija je najbolja ikada, ali uzmite u obzir ovo;
    Basic
    Isakovic
    Mrkonja
    Cvetkovik
    Rnic
    Vukovic
    Portner
    Vujovic
    Ukucajte na netu pa tek onda pricajte koje najbolji svih vremena. Standarde rukometa koji su ovi ljudi postavili su jos nedostizni

    Prijateljski pozdrav iz Makedonije
    (Johnny Dep, 11. avgust 2012 17:19)

    # Link komentara

  31. Nista gore nema za jedan tim nema kada pocne trener da leci svoje komplekse.Autoritet se ne stice sikaniranjem najboljeg igraca, nego znanje da iz tog igraca izvuces maksimum zarad dobrog rezultata.Steta za Hrvatsku, imaju fenomenalan tim, ali sa Balicem, ne sa Goluzom.
    (charli dzordz, 11. avgust 2012 17:09)

    # Link komentara

  32. Ivano Balić je jedna od najvećih sportskih veličina sa ovih prostora. Možda se to nekome ne svidja ali je tako. To je čovek koji je popularan i u Srbiji, i u Sloveniji, ali i ovde kod nas u Bosni. Sećam se kad je Zagreb gosotvao u Banjaluci u okviru SEHA Lige, čovek je dobio ogromne ovacije.
    To govori dovoljno o tome kolika je sportska veličina, a pogotovo kakav je čovek Ivano Balić.
    I na kraju, moram da kažem, ali baš iskreno, da sam navijao za Hrvatsku protiv Francuske, upravo zbog Balića. Valjda će Hrvati uspeti da se oporave i da uzmu bronzu.
    Pozdrav iz Banjaluke.
    (Dragan, 11. avgust 2012 16:49)

    # Link komentara

  33. Aleksandar@nebudi smjesan kakva odbojka pa jesil ikad gledo rukometnu ligu prvaka gdje dvorane od 15 tisuca ljudi budu krcate. Za kosarku i tenis se slazem
     (zg, 11. avgust 2012 16:44)

    # Link komentara

  34. heh, balic je strasan igrac, verovatno najveci ikada i deluje kao dobar covek. goluza je sve suprotno.
     (kavijar, 11. avgust 2012 16:44)

    # Link komentara

  35. Hrvate upropasti Goluža, bez sumnje. Držati najboljeg igrača SVIH VREMENA toliko na klupi je samoubistvo. Mi smo imali Kolakovića i Terzića. Kolaković je u petom setu odlučujućeg meča sa Brazilom na klupi zadržao Atanasijevića koji je "držao" naš tim i samo sa njim u igri imali smo šansu da pobedimo. Ubacio ga je u igru kad je Brazil poveo sa razlikom koja se nije više mogla stići, a ostalima je pao moral. A Kolaković i Terzić imaju isti manir. Kad igramo sa USA I Rusijom oni lepo objasne našim igračima( odbojkašicama) da nemamo šanse i mi lepo glatko gubimo!? Pa ko još dolazi na Olimpijadu unapred pomiren sa porazom. A prvaci smo Evrope i kod muškaraca i žena??!!
    (bole bgd, 11. avgust 2012 16:42)

    # Link komentara

  36. "najbolji rukometash svih vremena"
    i tu sam prestao da chitam
    (ahahahhahahaha, 11. avgust 2012 16:42)

    # Link komentara

  37. Samo mi je vazno da su hrvati ispali makar mi ne uzeli ama bas nista.Ali ovo sto su pukli je predivno....Hvala Francuzi braco ulepsali ste mi dan.
    (NElecar75, 11. avgust 2012 14:58)

    A gdje smo mi to ispali?Igramo za broncu protiv osrednjih madzara a vi protiv jakih crnogoraca.Tko ce se veselit a tko tugovat sutra cemo vidit,-)
    (6 medalja hrvatska..srbija mozda 3.tako je bilo i za vrijeme yuge, 11. avgust 2012 16:34)

    # Link komentara

  38. Kako možete uspoređivati naše rukometaše sa vašim delfinčićima..pa naši su bili na OI 2 x zlatni a vaši osvajaju neke svjetske lige i turnire u Surdulici i Nišu..pa kaj je vama...?!?!?!?
    (FeboZg, 11. avgust 2012 16:29)

    # Link komentara

  39. Mene je sinocnja igra igra Francuza podsecala na film ``The Storm II``,a tebe Goluza !? Hahaha,kakav si ti frustriran lik ! Ajmo Madjari,bacite ih na pod i obrisite ga s`njima !
    (pazarac, 11. avgust 2012 16:10)

    # Link komentara

  40. Na komjeziku su psovali hrvatski igraci i treneri?
    (pero, 11. avgust 2012 15:53)

    # Link komentara

  41. HR nije smela da dobije FR u rukometu, isto kao i SRB ITA u vaterpolu. Ne talasajte više. Nameštaljka.
    (Bez veze, 11. avgust 2012 15:45)

    # Link komentara

  42. Evo ga drvlje i kamenje na Golužu,koji je ,prvi priznajem,izuzetno iritantan lik,ali ovaj puta niste u pravu kada ga kritizirate.Tvrdim da je naša repka na ovome turniru odigrala više smislenih akcija nego u 10 godina Line Červara,a Goluža definitivno nije kriv što smo promašili barem pet mrtvih zicera samo u prvom poluvremenu.I još nešto,svako ko je ikada odigrao ijednu tekmu momčadskog sporta,pa makar i rekreativno,zna kako na moral ekipe utječe bahatost jednog lika,pa bio on i Ivano Balić,a scena u kojoj na početku drugog poluvremena svi naši igrači stoje u krugu zagrljeni i hrabre se za nastavak,a Ivano Balić sjedi sa strane kao da ga se to ne tiče,poništava sva genijalna proigravanja koja je odigrao tijekom svoje karijere!Što se same utakmice tiče,ostaje žal što naša repka nije i rezultatski i simbolično oprostila jednu veliku francusku generaciju,jer nakon ovih OI oni odlaze kao veliki šampioni,iako sam uvjeren da smo bolji od njih.Poraz doista peče,ali mislim da ćemo do 2014 i OI u Riu osvojiti apsolutno svako natjecanje na kojemu ćemo se pojaviti,neovisno o Goluži,Baliću,Karabatiću ili Hansenu!
    (Dvoranski polo, 11. avgust 2012 15:42)

    # Link komentara

  43. 4. mesto je lep uspeh!!!!!
    (vlada krusevac, 11. avgust 2012 15:40)

    # Link komentara

  44. Ne samo da je dobar rukometas ovaj Balic nego je stvarno extra lik. Na evropskom prvenstvu u Srbiji, tacnije u Vrscu gde je Hrvatska igrala svoje meceve su ga nakon jedne utakmice spopali vrsacki klinci da im podeli autograme. Decko je ostao nakon tekme ali bukvalno sat vremena da prica i da se zeza sa njima
    (iggy, 11. avgust 2012 15:40)

    # Link komentara

  45. nelecar@A ja kad sam vidio da ste izgubili od talijana bilo mi je svejedno sto gubimo od francuza.
     (zg, 11. avgust 2012 15:37)

    # Link komentara

  46. @(NElecar75, 11. avgust 2012 14:58

    Ako te vise veseli sportski neuspjeh Hrvata nego sportski uspjeh Srba, to pokazuje da posjedujes komplekse, nedostatak kucnog odgoja i osobnog karaktera. A to su vrlo ozbiljni problemi za razliku od zasluzenog poraza hrvatske reprezentacije u polufinalu OI..
    (The Storm, 11. avgust 2012 15:36)

    # Link komentara

  47. Ovaj Balić baš lik, bi je onako ležeran, vidi se veoma talentovan, igra baš sa lakoćom a i odlično je bilo ono njegovo grljenje sa nekim od Francuza....dok je pored Karabatića skoro prošao, ono, samo kurtoazno rukovanje....ali momak je deluje opušteno, normalno.

    A KO ĆE DA POBEDI - baš nas briga, sem eto zbog naših Srba kojih u timu ima, ako uopšte smeju da kažu ko su im roditelji ili se možda stide ili boje za život.....ali to je zapadna i županijska demokratija, nije to Srbija.....pa da i u vlast upadneš kao Hrvat, Slovenac, ........ZATO SMO TU GDE SMO, sa 2 medalje.
    (nikol dz. femija, 11. avgust 2012 15:33)

    # Link komentara

  48. Mene jedino smeta što mi uvijek tražimo neke razloge poraza u tim tekmama s Francuzima - Francuska je jednostavno broj jedan i to je to. Neka sutra osvoje medalju i ja sam sretan. Momci su već punih deset godina pri vrhu ili na samom vrhu (nikada ispod petoga mjesta), ali ne... ne znamo mi to cijeniti. Očito ih ne zaslužujemo, baš kao ni vi velikoga sportaša Novaka Đokovića. Jadni smo i poistovjećivanjem sa sportskim rezultatima nastojimo kompenzirati osobne nedostatke u životu.
    (xyz, 11. avgust 2012 15:30)

    # Link komentara

  49. Ivano je doktor za Goluzu! Kad god je juce usao Hrvati su smanjivali razliku! Francuzi su bili bolji,ali po prikazanom na ovim OI ovaj mec je trebalo da bude finale,i ko realno gleda recice da je tako! Kao sto je finale u vaterpolu po kvalitetu na ovim OI Srbija-Hrvatska,ali to je sport,a u sportu je sve moguce!
    (... :), 11. avgust 2012 15:29)

    # Link komentara

  50. Ljudi, sta reagujete, rukomet i vaterpolo su sportovi koje prate samo pojedini evropski mediji, a gledajte malo ove svetske sportove, kao npr. tenis, kosarka, odbojka ( vrlo popularna u Brazilu, pored fudbala) itd. i sve ce vam biti jasno.
    (Aleksandar, 11. avgust 2012 15:24)

    # Link komentara

  51. Rukometna reprezentacija Hrvatske = vaterpolo reprezentacija Srbije
    (Jovan, 11. avgust 2012 15:21)

    # Link komentara

  52. Za NElecar75 i ACu
    Samo tako nastavite i gledajte u komšijino dvorište, i da komšiji crkne krava.
    A u našem, jad,čemer,tuga....
    (Čikalo, 11. avgust 2012 15:18)

    # Link komentara

  53. Balić je najbolji igrač svih vremena, ali Omeyer je najbolji golman svih vremena. Hrvatska nije igrački lošija od Francuske ali ipak nemamo takvog golmana.
    (Mladja car, 11. avgust 2012 15:16)

    # Link komentara

  54. Samo mi je vazno da su hrvati ispali makar mi ne uzeli ama bas nista.Ali ovo sto su pukli je predivno....Hvala Francuzi braco ulepsali ste mi dan.
    (NElecar75, 11. avgust 2012 14:58)

    # Link komentara

  55. Srbi moram vam reći SVAKA ČAST na realnim komentarima,s obzirom da sam očekivao navalu rugajućih komentara!Činjenica je da se možda moglo drugačije,ali zato je trebao vjerojatno iskusniji izbornik,a očito nam i neki igrači,osim tog Balića nisu dovoljno muškarci da pobjede Francuze.Očito ni mi kao ni vi,ne možemo pobjeći od balkanskog mentaliteta,kao što sam očekivao naše zlato u rukometu,iskreno čekivao sam i vaše u vaterpolu i pogotovo tenisu,ali izgleda bolujemo od istih bolesti.Sportski pozdrav iz Hrvatske svakom.
    (HRVAT_SB, 11. avgust 2012 14:41)

    # Link komentara

  56. Хрватска ме је стварно изненадила овим поразом. Мислим да су до сада највише показали на тирниру. Доминирали су у групи. Добро спорт је то, али ипак заслужују бољег тренера.
    (Кривокапић, 11. avgust 2012 14:32)

    # Link komentara

  57. Obožavam ovog čoveka. Evo, dajem mu za džabe moj plac pored Leskovca, odlično uspevaju šljive i višnje :) Goluža rajca ekipu za pogrešne stvari, emotivno i fizički ih istroši u grupnom delu. Hrvati imaju sjajne momke u repki, ali Ovaj je kvalifikovani pajser.
    (b70, 11. avgust 2012 14:29)

    # Link komentara

  58. A Gojkov pogled u trećoj četvrtini kao da je govorio " I ti mene držiš na klupi?"
    Evo linka za iskrene ljubitelje sporta, perfektni potezi najboljeg rukometaša, po mom mišljenju, kog sam imao priliku da gledam.
    [link]
    (Čikalo, 11. avgust 2012 14:28)

    # Link komentara

  59. Zbog ovakvih stvari nikad zlato necete ni uzeti...sto ste osvojili osvojili ste pa se vi i dalje opterecujte Srbijom :D
    (Aca, 11. avgust 2012 13:10
    pa Aca uzeli smo več dve u rukometu,a vi?sad čemo i u vaterpolu,a vi?vi možete nastaviti rasturati u streljaštvu jer to vam jedino ide,adioooo
    (torca du, 11. avgust 2012 14:22)

    # Link komentara

  60. Balic je u pravu 100%, samo se to ne govori na terenu. Nema sanse da se bilo koja ekipa podigne posle izjava "mene je sram", "dva meseca smo se spremali"... Sve je to kontraproduktivno, a Goluza je pokazao zavidan nivo sujete, sto se Hrvacanima obilo o glavu (posto smo mi Srbijanci, jel...). Zao mi je, imali su strasnu generaciju, ovo je samo dokaz koliko smo isti, a toliko zelimo da budemo razliciti.
    (sone, 11. avgust 2012 13:21)
    bez uvrede ali nismo isti jer mi čemo imati šest medalja i vjerovatno tri zlatne a vi imate dvije i to iz streljaštva,ima vas tri miliona više pa razmisli jesmo li isti,adioooo
    (torca du, 11. avgust 2012 14:20)

    # Link komentara

  61. Ivano je jedan od najharizmaticnijih sportista na Svetu.
    (The doctor 46, 11. avgust 2012 13:54)

    # Link komentara

  62. Ovaj čovjek je čudo..RUKOMETNA INSTITUCIJA je naš Ivano, ponekad mi se čini da ne znamo šta imamo i nedovoljno ga cijenimo!Što se tiče tekme jučer,ja sam previše razočaran..definitivno bi stavio sve na zlato i nisam očekivao ništa manje od toga.Znam da se ne može uvijek dobijati, sport je čudan,loš trenutak tvoje ekipe,trenutak inspiracije protivnika i poraz..Mislim da je isto vama sa vaterpolom,jer ja sam iskreno očekivao da vi idete do zlata,naši osvajaju srebro i ja prezadovoljan..al za rukomet sam očekivao samo onu "žutu" kolajnu.Na stranu i Goluža i njegove čudne odluke,igranje Bičanića kojeg nigdje nema nauštrb Ivana,al mislim da je jučer, kao i puno puta do sada jedina prevaga i razlika između nas i Francuza bio čudesni Omeyer..definitivno najbolji rukometni golman svih vremena,čast svima prije i poslije!On je ta razlika,i čovjek je posebno napaljen na nas i uvijek brani čudesno.Naši golmani su katastrofa..super brane u manje važnim tekmama i sve je super tada kad i bez golmanove pomoći mi pravimo par golova razlike bez problema,al kad dođemo do protivnika s kojim smo u bobu i uz kojega smo najbolja ekipa zadnjeg desetljeća,onda nastaju problema.Mi smo se još i dobro držali jer bez ikakve pomoći golmana bili smo "tu",dok je onaj čarobnjak bio čudesan(19obrana)-od naših prvih 7 šuteva čovjek obrani 6..eejjjj!!!I to je ta razlika između nas i njih u svim "bitkama"!Mi da imamo Stanića npr.,ruku u vatru da bi osvojili zlato..jer je čovjek uvijek na nivou,a ne ko ovi naši..
    (El Croata, 11. avgust 2012 13:46)

    # Link komentara

  63. Francuzi su najbolja ekipa svih vremena i nije sramota izgubit od njih,ali da se moglo bolje moglo se.Najveći krivac za poraz isključivo goluža sa potpuno besmislenim izmjenama.Hrvatska je tek proigrala kad je ušao balić i onda ga majmun vadi van i stavlja zadnjih 14 minuta kad je već bilo -4,5.Al neka nije mi žao,francuzi su pravi rukometni dream team,na svakoj poziciji imaju boljeg igrača osim srednjeg vanjskog.Pravi ih je gušt gledat i nemožeš da im se ne diviš mada u tom trenu gaze tim za koji navijaš.Po meni trenutno duvnjak najbolji igrač na svijetu bezobzira šta je jučer bio loš.Svaka čast francuzima na zlatu,šveđani nemaju šanse protiv njih.
    (marko, 11. avgust 2012 13:40)

    # Link komentara

  64. Napisao sam onomad da su Francuzi za kalsu bolji, a vi mi izdeleiste silne minuse...
    (Nine, 11. avgust 2012 13:27)

    # Link komentara

  65. Ocigledno je da ste odlicna reprezentacija,ali mi nije jasno na osnovu cega ste mislili da pobedite vanserijsku Francusku?! Pa videlo se da su za klasu bolji od vas,a plus su vam nabili traume koje i sami igraci priznaju...
    (Znaisha, 11. avgust 2012 13:23)

    # Link komentara

  66. Balic je u pravu 100%, samo se to ne govori na terenu. Nema sanse da se bilo koja ekipa podigne posle izjava "mene je sram", "dva meseca smo se spremali"... Sve je to kontraproduktivno, a Goluza je pokazao zavidan nivo sujete, sto se Hrvacanima obilo o glavu (posto smo mi Srbijanci, jel...). Zao mi je, imali su strasnu generaciju, ovo je samo dokaz koliko smo isti, a toliko zelimo da budemo razliciti.
    (sone, 11. avgust 2012 13:21)

    # Link komentara

  67. Zbog ovakvih stvari nikad zlato necete ni uzeti...sto ste osvojili osvojili ste pa se vi i dalje opterecujte Srbijom :D
    (Aca, 11. avgust 2012 13:10)

    # Link komentara

  68. Baliću ljudino! Nema veze, bit će bolje drugi put, samo ostavite srce na terenu kao i uvijek i ne može vam nitko ništa prigovorit. Samo da ostanu klapa i da se taj kult reprezentacije ne izgubi kroz neke svađe (a neće) i sve OK. Nije ni Goluža sve kriv, Francuzi su jednostavno bolji i svaka im čast. Onda smo mi i Danci, pa svi ostali. Nadam se da će i srpska repka naći pravog trenera koji će skupit tu vašu mlađariju, jer potencijal imaju. Pitajte Červara, možda bi on htio probat. Nije šala.
    (cc, 11. avgust 2012 13:07)

    # Link komentara

  69. Ja ne vidim ovdje nikakav rat, Balić mu opet pljuca u lice i ismijava njegov trenerski autoritet, a ovaj opet mirno briše lice i stavlja ga u igru...Mislim, Balić je ovaj put u pravu, ali me i on već duže vrijeme nervira svojom nonšalancijom, prepotencijom i gestikulacijom...Uostalom, da ga je i držao cijelu utakmicu ne bismo dobili, pa svejedno...
    (Mikula, 11. avgust 2012 13:05)

    # Link komentara

  70. E moje komsije: zar niste videli od nas: Ne sme trainer da bude (ili da se pravi) zvezda!

    PS: a kod "nas" ne mesilm na Vukovica

    I jos nesto: bez IKAKVE diskusije itd... BALIC je najbolji rukometas svih vremena!!!!
    (patriot, 11. avgust 2012 13:03)

    # Link komentara

  71. Svaka čast Goluži,čovek uspeva da iritira i Srbe i Hrvate...
    Prosečan rukometaš i još prosečniji trener...imao je sreće,pa je od Lina Červara nasledio jednu od najboljih rukometnih ekipa svih vremena...
    (Rih, 11. avgust 2012 12:56)

    # Link komentara

  72. Ovaj Goluza stvarno ima masu problema u glavi, Hrvatska je po svemu dosad pokazanom trebalo da se proseta do zlata ali kad umesto genijalaca forsiras prosek gubi se i ono sto ne bi smelo. Pozdrav normalnim ljudima sa obe strane i nadam se da cete sutra rasturiti Italijane u vaterpolu.
    (cvele, 11. avgust 2012 12:48)

    # Link komentara

  73. Ista stvar je sa nasim selektorom Udovicicem, zapravo puno slicnosti izmedju njega i Goluze. Bezidejni,nesposobni. Rukometna reprezentacija Hrvatske mi lici na nasu vaterpolo ekipu. Ceo turnir pokazuju najbolju igru, jedan psiholoski pad i kraj price. Rapsodija igre do polufinala i dalje ne mozes. Istina je, obe ekipe su legendarne.
    (mens, 11. avgust 2012 12:44)

    # Link komentara

  74. Pa i ja bih ga drzao na klupi, da je toliko bolji igrac od mene.
    Goluza, malo egoizam u stranu kad su veci interesi u pitanju. Balic ti je morao igrati, jesu Francuzi jaki, ali ne igranjem Balica, znacajno su bili jaci!
    p.s. mlad si ti trener, mozda ces jednom shvatiti kakvu si priliku imao!
    (da, da, 11. avgust 2012 12:43)

    # Link komentara

  75. A prije nego sto pocne likovanje da pitam, s kim igra Srbija za medalju?
    (a, 11. avgust 2012 12:37)

    # Link komentara

Olimpizam

Rog zabrinut zbog radova u Riju

17.08.2012. | 11:04 | Izvor: B92, Tanjug | Komentari: 1 Beta

Predsednik MOK Žak Rog u intervjuu za brazilski list “O Globo” upozorio je organizatore da radovi kasne. “Ne možete da bude zadovoljni, morate da radite više”, rekao je Rog. Rio je grad od šest i po miliona stanovnika, a poznat

Fudbal

Igra se u Elbasanu, "orlovi" šetali Tiranom

8.10.2015. | 12:00 | Izvor: B92 | Komentari: 26 foto: StarSport

Srpski fudbaleri su bili obučeni u trenerke nacionalnog tima i za vreme njihove šetnje nije bilo incidenata. Fudbaleri Srbije će nekoliko sati uoči utakmice kvalifikacija za Evropsko prvenstvo sa Albanijom krenuti za Elbasan. Reprezentativci Srbije su u

Paunović dobio doktorat: Živiš da bi izgradio sebe

8.10.2015. | 13:12 | Komentari: 0

Trener Veljko Paunović dobio je počasni doktorat Fakulteta za menadžment u sportu Alfa BK univerziteta. Paunović, koji je prevodio omladinsku reprezentaciju Srbije do titule prvaka sveta, rekao je da je ovo veliki i značajan dan u njegovom životu

Maja Ognjenović za B92: Vreme je za olimpijsku medalju

8.10.2015. | 13:09 | Komentari: 0

Srpske odbojkašice vratile su se sa bronzom sa Evropskog prvenstva, na kojem je Maja Ognjenović bila pravi vođa na terenu. U intervjuu za B92, Ognjenovićeva je pričala o svim uspesima našeg tima i onome što ga čeka naredne godine