Litvanija 2011

Teodosić: "Nisam jedini krivac"

Posle neuspeha na Evropskom prvenstvu košarci najviše kritika upućeno je Milošu Teodosiću. On kaže da je jedan od krivaca, ali da nije jedini.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Djordjeviceve trojke Litvancima su delo vrhunskog sutera. Trojku koju je dao hrvatima je repriza iste trojke kojom je doneo Partizanu titulu prvaka Evrope, (istu ponovio na proslavi 10 godina - dakle nije slucajno - majstor je majstor).

    Guroviceve trojke Americi su bili ocajnicki sutevi, u principu nerezonski, ali posto boljih ideja nije bilo, a mec se lomio, ako udje, udje. Na srecu proslo je.

    Teodosiceva trojka Spancima, sa kosarkaske strane gledano, kretenizam, pri takvom rezultatu, toliko vremena do kraja, sutirati sa 9 metara je kretenizam. Tu se ide na pick-and-roll, da se resi ulazom ili faulom, dakle sigurica, imas utakmicu u rukama.

    I najbitnije od svega, Djordjevic i Gurovic (da ne navodim druge primere) su te suteve ZARADILI!!!!!!!! Teodosic NIJE. Sve sto je sutnuo sem te trojke nise islo u kos. Pa i protiv Partizana na final 4 ga je povadio Cildrens. Dakle, nesporno decko ima atletske predispozicije, decko ima talenat, ali nema glavu. I jos nesto, neko ga gura. Te godine je proglasen za MVP-a evrolige a da nije imao ni blizu najbolju statistiku.

    Da rezimiramo, dok god on bude igrao, ja vise ne gledam reprezentaciju. Decko je neodgovoran i nedisciplinovan, nije timski igrac i ima probleme sa glavom i egom. I jos nesto, da se sutne u odlucujucim trenucima treba imati onu stvar... ili biti idiot. Teodosic definitivno nije u prvoj kategoriji.

    Dudi svaka cast, ali istrosio je svoj kredibilitet, neka ide da uziva u penziji. Tu je Danilovic ispao car, lepo je rekao: Povlacim se na vrhuncu karijere jer ne mogu vise da pruzim, a ne zelim da zivim od stare slave i da me ljudi pamte kao nekog matorca kome su klinci lupali banane
    (Aleksandar, 21. septembar 2011 00:07)

    # Link komentara

  2. Ako ne znas sta znaci rec karakter, zasto je koristis?
    (Takticar, 20. septembar 2011 21:25)

    # Link komentara

  3. Nista mu ne zameram ! On je takav kakav je... Negde treneri i igraci to trpe a negde ne... Ako imamo boljeg, predlozite ga...
     (tupson, 20. septembar 2011 19:50)

    # Link komentara

  4. Teodosic je jedan prenamazeni lik meni uvjek antipatican i odbojan.nesto popud recimo Navara koji uvjek ima da kaze nesto sudijama.
    (what, 20. septembar 2011 13:22)

    # Link komentara

  5. Nisi brate, evo ja sam kriv!
    (lynx, 20. septembar 2011 11:42)

    # Link komentara

  6. Prosle godine naginjao DJordjevicu a ove Lukovski na kvadrat.
    (mili, 20. septembar 2011 11:39)

    # Link komentara

  7. Vujanic je sa obe polomljene ruke i jednom vestackom nogom, ko Vuk Karadzic, kompletniji igrac od Markovica, Paunica i Rasica zajedno...
    (A gde je Vujanic, 20. septembar 2011 11:30)

    # Link komentara

  8. Dzaba krava da 30 litara mleka ako posle sutne kofu i sve prospe. Ovo sto je uradio u mecu protiv Rusije nije sportski i za svaku je osudu bez obzira na ranije uspehe. Ako se nije osecao spremnim za igru mogo je da sedi na klupu a ne da uporno gadja za trojku i promasuje ceo kos ko nakveci amater.
     (Nenad-EU, 20. septembar 2011 10:32)

    # Link komentara

  9. (Razocaran u narod, 19. septembar 2011 13:28)
    Bravo care,rekao si sve sto ja mislim samo mnogo bolje nego sto bih ja to mogao.Slazem se sa svim recenim.
    (milosh, 20. septembar 2011 09:53)

    # Link komentara

  10. Teodosic je prosecan igrac u prosecnom timu koji godinama nista ne osvaja. Toliko o njegovim uspesima u Evropi...
    Sto se tice Perovica, naravno da mu treb 5 sekundi da podigne loptu kada mu Teodosic baci asistenciju iza ledja smekerski, pravo medju stopala... Onoliki covek dok se sagne pokupi loptu, podigne i sutne i moja baba bi stigla na blokadu... Trebalo je viseke lopte pa samo da se gurne u kos... Perovic moze odlicno da se iskoristi ako ima ko ume da ga koristi. Pa ne igra on za neki drugorazredni Ruski klub, nego za Barsu, aman.
    I dalje neverovatno je da se prica da nema boljih igraca!?
    Mile Ilic, Rasko Katic i Raduljica bi srce ostavili na terenu, a Marjanovic se vodi da ne bi igrao?! Neverovatno. Mogao je i neku zensku da vodi makar da ih zabavlja na klupi...
    Macvan koji je mogao biti otkrovenje prvenstva ima epizodnu ulogu da bi Teodosic i Savanovic mogli da se izivljavaju po terenu. Tako se gube utakmice i kada su tu dva mnogo bolja igraca on njih...
    Rakocevic je nekoliko puta nosio naslov najboljeg strelca evrolige, zasto nije u timu? Pola igraca u ovoj reprezentaciji nije ni videlo Evroligu, nemaju iskustva za teske utakmice, njima je vrhunac bio mec protiv Partizana...
    Zar nije sramota da igrac kalibra Kecmana nikada nije igrao za reprezentaciju na nekom prvenstvu...
    Samo cu jos reci da su morali biti pozvani po svaku cenu igraci: Vujanic, Rakocevic, Popovic, Kecman, Tripkovic, Radmanovic, Stojakovic, Raduljica, Ilic
    Kazu posle nema boljih igraca, a ima ceo bolji tim.
    I ne zanosite se nekim napretkom ove reprezentacije, sem par igraca, ona zaista nema potreban kvalitet za bolje rezultate.
    8. mesto je neuspeh

    Boze,,pa zasto teodosic ne ispada tolki krivac kada igra u evropi,,zato sto ima igrace i s kim da igra,,,koliko je samo lopti namestio perovicu koji dok je primi pa krene na kos,,bananu mu lupe i plej mejkeri,,a da ne pricam o marjanovicu,paunicu i ostalima....Ivkovic je realno i jos zbog ovih povreda mogao da vrti 7 igraca samo,,pa ne moze se tako nista i napraviti...A druga stvar 8 mesto za mene nije neuspeh,,jer realno ajde da pogledamo profil svih igraca,,,dosta ekipa ima jace igrace,,ovo je realnost!!!!
    (stefan, 19. septembar 2011 17:50)
    (Realno, 20. septembar 2011 09:10)

    # Link komentara

  11. Ti si Teodosicu kao ja na fakultetu,nista posebno ali ponasam se kao da mi nema ravnog.
    (Deksiiii, 20. septembar 2011 07:59)

    # Link komentara

  12. "Кошарка, која је од доласка у Србију 1923. дуго имала назив баскет-бал, деценијама је заслуживала назив којим се још дичи: „најбољи државни производ”. Какве смо уметнике у том спорту имали, како су они плесали с лоптом, то је заиста био и баскет и бал. Готово све медаље на највећим такмичењима, чак 34, освојили смо на таленат, машту и виц. Заправо, само једна није била плод наше посебности. Њу смо ишчупали на снагу, рововску борбу и тренерску тактику, пре две године на Европском првенству у Пољској, када је од нас била боља само Шпанија." Aлександар Милетић... Мислим да је овим пасусом доста речено. Прошле године смо сви били сведоци на који начин им је украдено још једно сребро и то на светском првенству. Ове године је било доста пехова па је резултат изостао. Фалило им је да буду бољи за нијансу да би остварили много бољи резултат али то се због повреда није десило и ту нема много шта да се дода. А што се Теа тиче, као што рече неко у претходним коментаторима, да није такав какав је не би ми ни био посебан и не бих га толико волео. Човек је играо колико је могао али се сада сав притисак свалио на њега, а посебно у последњим утакмицама када је то било најприметније и норамлно је да је у таквим условима концентрација слабија и долази до грешака, али је опет и поред тога против Русије предводио напад и имао највише постигнутих поена... Извућиће се и важне поуке из ових пораза и верујем да ће Тео и Другари изаћи искусинији и бити још јачи после овога.
    (ljubičica, 20. septembar 2011 04:31)

    # Link komentara

  13. Nisi jedini ali si klucni
     (MKD, 20. septembar 2011 02:27)

    # Link komentara

  14. Pa ne moze se bolje od ovoga sa ovakvim stanjem stvari. Samo molim da se vise ne optuzije Ivkovic,posto je covek lepo rekao da se Milicic nikad nije odazvao. Barata sa onim sto ima,a to nije mnogo. Moje je misljenje da je ovo realnost, i da nam i narednih godina sledi sushan period
    (Marko, 20. septembar 2011 02:27)

    # Link komentara

  15. Ovakvim izjavam se postaje jedini krivac ...opusteno...to je taj tip ljudi...evo vec pominje i svadje...pa niko nije slep, imaju i saigraci oci..vide oni i vise od nas.Sad je samo problem kako ga udaljiti?
    (Antis, 20. septembar 2011 01:09)

    # Link komentara

  16. Samo jedan detalj, Spanija je prosle godine, istina sa malo slabijom ekipom bila sesta! Momci samo hrabro i znajte da je velika vecina uz vas! Hvala vam na trudu i zalaganju!
    (Zlizo, 20. septembar 2011 00:03)

    # Link komentara

  17. Naravno da nisi! Nisi ti kriv, sto je selekcija mozda bila losa, i nisi imao sa kime da igras! Nisi ti kriv, sto u celom timu ima jedan igrac koji moze da prboije na ulaz i postigne pogodak (Tepic), nisi ti kriv sto su nam centri "machke" pa su pokretljivi, spor (Krstic, uz tebe nas najbolji igrac), sporiji (Perovic), najsporiji (Bobi)! Nisi ti kriv sto se Novica povredio u lose vreme! Osetio se njegov nedostatak! Itd... Glavu gore Teo! Ne obaziri se... ...Da ti nisi igrao, prosli bi mozda i gore!
    (eee, 19. septembar 2011 23:21)

    # Link komentara

  18. Rano je umislio da je najbolji, ali fali nam jedan plej pored njega da ga rastereti. Takvog pleja nemamo, sto onda ne uzmemo nekog Amera u cemu je problem? I dalje mislim da je greska stoleca sto nismo uzeli Bo-a. Shvatite da nemamo takve igrace, ne radi se dobro u mladjim kategorijama, cist primer je Teo. Nikakva odgovornost, borbenost, odbrana naucna fantastika, prodornost nikakva, sve to je morao jos kao kadet da nauci. Ima odlican pregled, cak je i sut imao ali je poceo da sutira sa 9 metara, pa je totalno sut unistio.
    (GrobaR, 19. septembar 2011 21:56)

    # Link komentara

  19. Nisi,ali si najveci.Zato sto nisi igrao ODBRANU.Sto se tice dileme da li je PROSECAN ili VRHUNSKI igrac...Moka Slavnic je negde na EP 1977 imao 3(tri) izgubljene lopte na celom prvenstvu!Naspram Milosa Teodosica koji je u Litvaniji izgubio 42 lopte!!!Uzmimo u obzir da je kosarka sada drugacija,ali sto je mnogo,mnogo je.Teodosic je jedan prosecan igrac.
    (ZokiNS, 19. septembar 2011 21:37)

    # Link komentara

  20. Svaka cast majstore, drugo mjesto u Evropi, cetvrto na svijetu.
    kome je malo?
    (milan, 19. septembar 2011 21:05)

    # Link komentara

  21. Ljudi, teška srca se prijavljujem za glavnog krivca. JA sam odabrao igrače, JA sam odredio taktiku za utakmice, JA sam odlučivao kad će ko da igra. I zato, pustite Ivkovića, Teodosića, Krstića i ostale na miru i DRŽITE MENE ZA KRIVCA!
    (ivan.mile, 19. septembar 2011 20:19)

    # Link komentara

  22. Pa dobro, ne moraju bas svi da se odazovu :))
    (RaleZi, 19. septembar 2011 18:04)

    # Link komentara

  23. Kada ste izgubili od Francuza i promasili poslednji napad na utakmici rekao sam burazeru " ma da izgube sve do kraja oni su heroji "
    (I prevario sam se, 19. septembar 2011 17:52)

    # Link komentara

  24. Boze,,pa zasto teodosic ne ispada tolki krivac kada igra u evropi,,zato sto ima igrace i s kim da igra,,,koliko je samo lopti namestio perovicu koji dok je primi pa krene na kos,,bananu mu lupe i plej mejkeri,,a da ne pricam o marjanovicu,paunicu i ostalima....Ivkovic je realno i jos zbog ovih povreda mogao da vrti 7 igraca samo,,pa ne moze se tako nista i napraviti...A druga stvar 8 mesto za mene nije neuspeh,,jer realno ajde da pogledamo profil svih igraca,,,dosta ekipa ima jace igrace,,ovo je realnost!!!!
    (stefan, 19. septembar 2011 17:50)

    # Link komentara

  25. Momci, samo igrajte dalje i ne brinite. Biće za vas još prilika, dolazi još mladih i odličnih igrača da vam ojača redove. Biće sve OK!
    (IBJ, 19. septembar 2011 17:43)

    # Link komentara

  26. Ovim momcima treba samo dosta prakse i rutina igranja kao tim. Moraju da se odlicno upoznaju i da znaju kako onaj drugi misli. Kao Spanci, jedan gadja kos drugi skace i u letu hvata loptu i zakucava. Neverovatni potezi ali se medjusobno mnogo dobro poznaju. Kod nas postoji i veliki raspon godina!!! Ali posle ovog pada mislim da su motivisani vise nego ikad da nam svima pokazu koliko su ustvari jaki. Razbijamo sledeci sampionat!
    (bikolino, 19. septembar 2011 17:30)

    # Link komentara

  27. Teodosic nije jedini krivac, krivaca ima mnogo, zna se ko su glavni, a ko su oni koji nose mnogo manju krivicu.
    Izguglajte malo teskt: Ne moze se pita od svacega praviti, mnoge stvari ce vam postati jasnije.
    (shnji-zen, 19. septembar 2011 17:20)

    # Link komentara

  28. Kakav smo bre to narod, samo znamo da laprdamo naokolo
    (xxx, 19. septembar 2011 16:58)

    # Link komentara

  29. sta god da bude kosarkasi srbije se vole !! niko nije kriv idemo dalje, imamo sjajnu mladu ekipu koja moze mnogo toga da uradi u buducnosti !!!
    (boris, 19. septembar 2011 16:31)

    # Link komentara

  30. Ja se izvinjavam...malo sam neobavešten...koje beše mesto zauzela Španija na prethodnom svetskom prvenstvu? Man'te Srbi...dobri su ovo momci..bice sve ok...
    (zvoncica, 19. septembar 2011 15:36)

    # Link komentara

  31. @mrle

    Ne bih se slozio... Protiv Spanije je mozda i igrao kao Djordjevic, ali je zato protiv Slovenije u polufinalu igrao kao Teodosic!!!
    Covek jeste napravio greske na ovom prvenstvu, a te greske mogu biti i posledica da se isprave one prethodne, tu je trebalo Ivkovic da reaguje... a opet, ako reaguje, ko onda da igra? Teu treba jos neki igrac, tacnije svima nama u reprezentaciji treba jos neki igrac... Nadam se da ce ti koji fale biti upravo klinci koji dolaze.
    Na kraju, izmedju Rubia kojem ostaje Spanija i Teodosica koji ce vuci Srbiju, jako sam srecan sto nisam Spanac... :D
    (svasta, 19. septembar 2011 15:35)

    # Link komentara

  32. Mozda bi trebao da pocnes da sutiras sa pola. Ipak si ti heroj.
    (Marinho, 19. septembar 2011 15:30)

    # Link komentara

  33. @Guile

    Evo ja sam malo stariji pa ću ti reći, Ivković je istog tog Đorđevića sputavao u reprezentaciji i nije ga forsirao (čuj forsirao, igrao je na kašičicu) da bi u prvom planu bio Dražen Petrović!
    (antimatter, 19. septembar 2011 15:27)

    # Link komentara

  34. Majstore, puna podrška tebi i momcima koji su na predstavljali na ovom EP! I neuspesi su sastavni deo sporta. Ko nije pao, nije ni ustao! Glavu gore, šampioni...
    (Vasilevs, 19. septembar 2011 15:18)

    # Link komentara

  35. Prestanite vise da trazite krivce u ovome ili onome...desilo sta se desilo glavu gore i ne zaboravite da je Djordjevic imao 25 godina kad je ubacio onu trojku, od tog trenutka njegovo vreme krece a pre toga je bio sasvim prosecan kosarkas...Pitajte malo starije koji su pratili kosarku malo bolje... Pokazite malo vise patriotizma na delima a ne na recima...
    Ajd
    U
    Zdravlje
    Za
    Bolje
    Sutra
    (Guile, 19. septembar 2011 14:31)

    # Link komentara

  36. Ma ljubi te majka nisi ti izgubio 9 lopti protiv Rusa,a nisi ni imao 15/55 za 3 poena na sampionatu,a nisi ni bacao lopte u bunar kako si hteo,a nisi ni sutirao trojke kada je za napad ostajalo po 20 sekundi.Nisi ti nista kriv ja sam.
    (Sasa, 19. septembar 2011 14:31)

    # Link komentara

  37. realno, nama kvalifikacije i trebaju mozda to pozitivno utice na momke ..u svakom slucaju ja vas podrzavam, i dobro je to da ce se svi odazvati....
    (crtani, 19. septembar 2011 14:26)

    # Link komentara

  38. Meni ovaj decko jako drag.Sa 23 godine postao je najbolji igrac Evrope preuzeo je odgovornost na sebe odgovornost na sebe zbog neuspeha a to niko nije ucinio osim njega.I ka brzo zaboravljate onu njegovu trojku protiv Spanaca
    (Sandra, 19. septembar 2011 13:57)

    # Link komentara

  39. Više me veseli što imate želje i volje igrati dalje za reprezentaciju nego da ste u Litvi osvojili zlato.Iskreno se veselim vašim novim utakmicama jer jedino vi imate prkosa i znanja skinuti Španjolce s vrha evrope.
    (miro split, 19. septembar 2011 13:56)

    # Link komentara

  40. Duda je rekao:Svaki igrac ima jasnu definisanu ulogu.
    Kakva je bre uloga Marjanovica?
    Ako Paunic ima ulogu,zasto ne igra svaku tekmu,neko igra protiv Letonije,a protiv Nemacke , Francuske,Litvanije greje klupu.
    Cemu sluze pripreme od 2 meseca???
    Za navijace:
    Novica nije Gasol,i ne pravite od coveka mega giga zvezdu.
    Vidim ljudi,pominju neigranje Tepica,istog onog koga ste pljuvali,i zamalo ne pisali peticju da ne igra.
    ($$$, 19. septembar 2011 13:51)

    # Link komentara

  41. Teodosicu ti si velemajstor. Svaka cast i tebi i reprezentaciji. Ko moze biti jedan put srebreni u Evropi, drugi put cetvrti u svijetu i treci put osmi u Evropi moze nesto da kaze. Svi ostali imamo pravo da sutimo.
    (mile, 19. septembar 2011 13:44)

    # Link komentara

  42. TEO TI SI KRALJ i ja te obozavam trudio si se da odigras najbolje ! !! Nisi ti nista kriv za ono sto se desavalo na EP samo pusteno gore glave momci i okrenimo se drugim takmicenjima...Hvala vam za sve i vama i gospodinu Ivkovicu uvek cete imati podrsku pravih navijaca i kad pobedjujete i kad gubite...Jer vi ste oni koji nas uvk ucinite ponosnim pa i u ovakvim situacijama!!!Hvala vam za sve! Volim vas!!!
    (Red star girl, 19. septembar 2011 13:37)

    # Link komentara

  43. Navara niko ne pljuje kada siluje loptu, a realno to radi vise od Teodosica bar 5 puta. Teodosic ja najmanje kriv za neuspeh na EP, od utakmice sa Francuskom nije imao kome da da loptu: Savanovic se raspao, Keselj kampuje na liniji za tri poena, bez ulaza, bez protrcavanja, decko koji ima sjajne fizicke predispozicije, Macvan je po mom misljenju uz Perovica najvece razocarenje prvenstva. Bez Rasica i Tepica da odmene Tea malo nismo imali sta da trazimo.

    Ekipi igrac koji ima tu dozu lucidnosti i bezobrazluka znaci neverovatno, da podigne atmosferu, narocito onda kada nikome ne ide. Koliko god da je silovao neka je, da imamo jos nekog igraca poput njega i Velickovica koji nisu staticni bila bi to drugacija prica.

    Kako nikome nije upalo u oci da su protiv Grka sa pet licnih gresaka ispali prvo nasi bekovi (Paunic, Markovic i Teodosic), a da Macvan dobija prvu (PRVU) licnu gresku par minuta pred kraj utakmice. Buruzis odigra mec prvenstva sa 27 poena (od cega dve trojke u prvoj cetvrtini, covek sam samcat na vrhu kapice), ko je njega "cuvao"?

    Teodosicu treba dati svu sirinu u igri da ispolji talenat koji ima, pridodati jos igrace koji mogu da vuku ekipu onda kada ne ide, svojim prodorima i kontakt igrom i eto nas opet u vrhu. Naravno pod hitno naci i adekvatnu zamenu fenomenalnom Krsticu, jer je Perovic blago receno uzasan. Ni jedan jedini faul kos, uz konstantno spustanje pre izbacivanja lopte. Jeza.

    Poz.
    (ZikaZikic, 19. septembar 2011 13:36)

    # Link komentara

  44. Ja ne verujem sta vi ljudi pisete. Kakav Teodosic, pa on nije ni prosao pored vrhunskog igraca, a kamoli da je sam isti. Vecina kao da gleda kosarku tri-cetiri godine i to je to. Ima nas koji smo odrasli na Drazenu Petrovicu, Saletu Djordevicu, a sada treba, kao, da gledam Teodosica. Pa to je smesno bre ljudi. Cuj vrhunski igrac, ahahaha. I sto je najgore, sta on moze i kako videlo se odmah, pa i na proslom prvenstvu Evropie u Poljskoj, gde je stvarno odigrao odlicno, i gde se i prvu put predstavio siroj publici. Sve ovo sto se dogodilo sada videlo se i tada. A lik je osvojio sva vas srca jednom trojkom, i to nije bila trojka, to je neki sut sa pola terena, pogodio covek, verovatno jednu od pet, ma i to mu je mnogo, i kao majstor lik, pogodio trojku sa 8-9 metara.
    (Marko, 19. septembar 2011 13:28)

    # Link komentara

  45. Jadan ti Teo sa ovakvim narodom. Pa sad te ni tri trojke u zadnjoj sekundi protiv Amera u finalu OI 2016. nece spasiti, sve i da se dogode. Narod sa kolektivno kratkim pamcenjem. Narod sa 7 miliona kosarkaskih strucnjaka. Narod sa 6 900 000 laznih patriota koji posle svakog reprezentativnog neuspeha, dotrcavaju do tastature da bi krenuli sa salvom epiteta koji samo odrazavaju stanje u kom se njihov zivot nalazi i nista drugo. A tebi treba zahvaliti na 1000 i nesto sati krvavog treninga za te iste ljude, koji su ovoliko isfrustrirani samo zato sto su morali da se nerviraju tokom meceva koji sve ukupno traju 5-6 sati. Zato sto si jedinstven igrac, bez koga bi ova reprezentacija bila 15. u Evropi. Da si igrao na momente kriminalno jesi, ali ko sam ja da ti pridikujem, kad je jedan Duda shvatio da bi tebe ogranicavati bilo glupavo. Uostalom eto sada i motiva da se u buducnosti iskupis za ovo na nekim od narednih takmicenja. Pa ce ovaj zaboravni narod kad ponovo das neku trojku ili asistenciju bez gledanja koja resi neku tekmu, ponovo da te dize u nebesa, kao da se ovo nikada nije dogodilo. I sve tako u krug. Na kraju krajeva tvoj slucaj je jos i smesan kad se setim sta sam sve mogao o Novakovoj predaji sinoc da procitam. SPASI SE SRBIJO LAZNOG PATRIOTIZMA I KRATKOG KOLEKTIVNOG PAMCENJA, ne samo u sportu, vec uopste!
    (Razocaran u narod, 19. septembar 2011 13:28)

    # Link komentara

  46. Teo slažem se sa tobom a tome da si glavi krivac,istina,jedino se Krle kapitenski borio u odnosu na Bjelicu koji se nije pošteno oznojio,ugledajte se odbojkaše o tome kako se igra za državni grb,i dosta više sa tim izgovorima o Veličkoviću,Tepiću,najlakše je naći opravadnje,nešto mora da se menja ovo je težak udarac za srpsku košarku,šta da vam pričam kad vama jedna Olimpijada nije dovoljan motiv i dopuštate Grcima da vode skoro 30 razlike u prvoj četvrtini,to je sramota,nemate kvalitet za medalju a zašto onda Ivković cilja finale ili najgorem slučaju bronzu...
    (sramna igra, 19. septembar 2011 13:24)

    # Link komentara

  47. OK.TEO se izvinio, priznao je da je kriv, mnogo mu je zao, I TO JE TO .
    Zivot tece dalje , ne moze se uvek pobedjivati, mora imati i padova,
    kao i u zivotu.Bice bolje !
    Hvala Bogu za sve, Zivi i zdravi bili !!!
    (sacha, 19. septembar 2011 13:01)

    # Link komentara

  48. Teo najbolji si i covek i igrac suvise je i komentarisati dalje.
    (mirko, 19. septembar 2011 12:54)

    # Link komentara

  49. Neverovatno talentovan momak sa potrebnom dozom sportskog bezobrazluka koji ne moze da se nauci. Steta sto ima hm.... cudan karakter.
    Mene su ucili dok sam trenirao kosarku nekad davno, da je igranje odbrane 90% voljni momenat,a ovaj momak definitvno to nema. Kad ga vidim kako je uvek na metar od igraca koga cuva, kako se lepi na blokovima protivnickih centara kod pick n rolla bez zelje da probije(za razliku od Markovica recimo), kako uvek kasni na pomaganju, nesto mi govori da je to u glavi. Ne moguce da je inferioran fizicki.
    Nikada nisam verovao u psihologe previse, ali ovo bi mogao da bude jedan veliki izazov za jednog. Ko zna mozda upali. Jel ipak divljanje se da obuzdati, igra u odbrani uz pravu motivaciju se da popraviti, ali sirovi talenat i lucidnost su urodjeni, a to ovaj momak ima....
    (goranxx, 19. septembar 2011 12:53)

    # Link komentara

  50. Nisi jedini, tačno, ali si glavni krivac. Indolentost u odbrani kakva se retko viđa. U sportu se ne živi od stare slave! Pozdrav za ljubitelje košarke.
    (Pedja, 19. septembar 2011 12:52)

    # Link komentara

  51. Pre bilo kakvih kritika upućenih ovoj reprezentaciji, svako prvo treba da pogleda sebe i šta je on uradio u životu, gde je naša zemlja sada, u odnosu na ostale, pa onda da piše.
    Mislim da košarkašima nema šta da se zameri, i za mene je bilo lepo gledati ih kako se bore za našu zemlju, pa i onda kada su igrali loše, jer za razliku od mnogih, oni su imali priliku da to rade. Osmo mesto nije neuspeh, ko misli drugačije, nek' se zapita u čemu je on osmi u Evropi, a da nije putnik.
    (Jonytan, 19. septembar 2011 12:43)

    # Link komentara

  52. Ma kakav krivac,ti si bio nas najbolji igrac na predhodna 3 takmicenja(EP 2009,SP 2010,EP 2011).Bez tebe bi bili sasvim prosjecna ekipa.Nisi bezveze bio najbolji igrac Evrope 2010.Ako nastavis ovako da igras bicu zadovoljan,a ako jos malo popravis igru(to jest smanjis broj gresaka)bices neprikosnoven.Ima jos vremena za napredak,ali ipak jedan je MILOS TEODOSIC.Uzivam da gledam nerezonske suteve sa 9m pa makar i promasio,kao i lucidne asistencije koje nema niko na svijetu pa makar i imao i 5,6(a imao je 3,9 prosjecno izg.lopti na prvenstvu predhodnom)izgubljenih lopti.Kada bi igrao sablonski kao i ostali nebi mi bio toliko drag,jer ovo sto sam malo prije naveo cini te posebnim.
    (koool, 19. septembar 2011 12:41)

    # Link komentara

  53. Kakav karakter?
    Tacno je da nisi jedino ti kriv,jer je kosarka kolektivna igra.Ali po meni najvecu odgovornost snose centri koji su imali katastrofalan skok,tj bili su nadskakani kao u odbrani tako i u napadu.Na svim utakmicama.
    Elem,sta je tu je,onakva igra je vasa sramota i nisam se zbog toga previse potresao.Ja cu svakako olimpijadu pratiti iz fotelje,ali i vi cete mi se pridruziti.Ja cu imati za koga da navijam(vaterpolo,odbojka,plivanje,tenis...)a ovaj put cete i vi SAMO navijati.
    (Babin_zub, 19. septembar 2011 12:39)

    # Link komentara

  54. Nisi ti kriv sto si poneo svoju loptu od kuce pa je nikome ne das.
    Ali realno mogli smo i bez tebe. Das 20p, izgubis 10 lopti i promasis 15 suteva po mecu i plus 4 licne, brat bratu je tvoj ucinak nula ako ne i negativan.
    (Bob Sent Kler, 19. septembar 2011 12:38)

    # Link komentara

  55. Ti nemas zasto da se pravdas...samo neko ko ne poznaje kosarku moze tebe da optuzuje...plejmejker koji pre svega vazi za asistenta mora da dodaje loptu perovicu koji nije naucio da hvata loptu,macvanu koji je najsporiji igrac na svetu i paunicu koji ne sme da sutne na kos...i opet nakupis 7 asistencija po mecu...kad niko ne sme da sutne svi stanu i gledaju sta ce teo da uradi....On nije tony parker,njegova jaca strana nije postizanje poena vec organizovanje napada,al sta ces kad nema sa kim da ga organizuje...jedino krstic i savanovic,dok nije psihicki pukao posle francuza,mogu da ga isprate svi ostali boze me sacuvaj...njegove povrede niko ne spominje...to sto je od 11 meceva 6 igrao pod blokadama..cele sezone je vukao to...cim ne da 5 trojki sa 10 metara odmah je najgori igrac ikada,odmah krecu "strucnjaci" da se javljaju...tako je uvek bilo u ovoj zemlji sa svim sportistima cim malo ne ide odmah se proglasavaju neuspesima drzave...izvlacio nas je covek zadnja 2 prvenstva i samo sitne duse mogu da kazu da je on upropastio ovu reprezentaciju!
    (HA!, 19. septembar 2011 12:35)

    # Link komentara

  56. Hvala vam za sve. Jesmo se nervirali, ali to je sport, zato ga i volimo. Veliki pozdrav i da na sledecem takmicenju budemo bolji!
    (Rade, 19. septembar 2011 12:32)

    # Link komentara

  57. Teo brate ako si stvarno reko momcima na terenu za Dudu "ko ga j. igramo coveka"... ne znam sta da ti zemka. Dobar si momak, ali stavi malo prst na celo.
    Ako radis kako selektor kaze, uspelo - ne uspelo, selektor je odgovoran. Ako pak radis po svom a ne uspe - nemoj da se cudis sto te pljuju. posledica.

    Dodji nam opet i nauci nesto iz ovoga. Zeznuo si stvar. Nema veze, svi mi zeznemo stvar negde. U buducnosti, pamet u vugla. Sve se da ispraviti.
    (munze, 19. septembar 2011 12:24)

    # Link komentara

  58. Slazem se nisi kriv.Imao si povredjene bekove koji nisu mogli da te rasterete,niko nije imao ideju i niste mogli da se ispratite.Jednostavno pali ste posle Francuske,posle su vas ubili Litvanci trojkama.
    Sve je to lepo i sve cemo ti oprostiti,ali daj uzmi treniraj sad jos vise,nemoj da si lenj,kao sto znamo da jesi.Samo se zalazite i sve ce biti u redu.Verujemo jos u vas svi ste mladi i Spanci posle OI nece biti ista ekipa,stari su,dolazi nase vreme.
    (coa, 19. septembar 2011 12:19)

    # Link komentara

  59. Hajde, i ovo je pomak. Priznaje da je krivac, ne jedini ali krivac. Kad shvati da pored talenta i lucidnosti, potrebna je i disciplina i odgovornost od njega moze postati veliki kosarkas. Ovako je samo basketas. Kad shvati da u dresu koji nosi, ne igra samo za sebe, vec reprezentuje 10 miliona ljudi, napravice veliki korak u karijeri. Momak jos nije sazrio, jos treba da kvasa. A da je veliki talenat, jeste. Ponekad imam utisak, madam sam u principu protiv toga, vaspitni tretman kojeg ponekad primjenjuju Boza Maljkovic i Nikola Stamenic. Cisto vaspitno, ponavljam.
    (Kembo Ekoko, 19. septembar 2011 12:15)

    # Link komentara

  60. Podrska Milosu Teodosicu !!
    (srbija!!!, 19. septembar 2011 12:08)

    # Link komentara

  61. Jesi Teodosicu priznaj...lepo je meni Keselj pre prvenstva rekao da si totalno ne zainteresovan...rezultat smo videli
    (MimiBK1, 19. septembar 2011 12:08)

    # Link komentara

  62. Danima ne mogu da shvatim kako je moguće da je reprezentacija odigrala tako bezvoljnu i bezidejnu završnicu prvenstva. Kao da se nije radilo o istom timu sa početka prvenstva, a ulog je bio tako velik...Čak ni zlato odbojkaša nije uspelo da mi potisne misli sa košarke.

    Ako to bilo kome znači, želeo bih da Duda Ivković nikako ne napusti mesto na kome se nalazi, jer mislim da je jedinstven trener i čovek, da Teo i saigrači ne klonu duhom i da nam ubuduće pruže onu staru, dobropoznatu, nadahnutu igru pa će stići i rezultati.
    (stan ns, 19. septembar 2011 12:08)

    # Link komentara

  63. naravno da on nije jedini krivac, mada je neusmnjivo ubedljivo najveci, ne samo zbog toga kako je igrao i gubio lopte i ptavio ostale gluposti, nego bas zbog toga sto nije imao dovoljno sportske inteligencije da igra na nacin koji bi najvise korsitio timu. a kriv je i onaj koji ga je pustiod a igra onakvu divljacku kosarku koja se ne igra ni na basketima. a sve te price, i njegova, i svih drugih, o pehovima koji su ih pratili tokom prvenstva bi drzale vodu da nemamo primer makedonije, koja je dosla i sa 6, a potom i sa 5 igraca, odigrala super i skoro osvojila medalju, ako su oni to mogli da urade, ne vidim zasto ovi nasi nisu mogli isto. protiv makedonije se niko nije nasutirao do mile volje, protiv nas su svi te utakmice koristili kao suterske treninge, pogadjajuci sve i svasta, jer ih niko nije cuvao. dok ne nauce da igraju odbranu, nece biti novih uspeha, to je sigurno. i ne mislim da se treba previse baviti njima, neka sami analiziraju zasto su prosli kako su prosli, jeste da je surovo zaboraviti sta su uradili do sada, ali tako je to u svakom sportu i u svakoj zemlji u svetu, pa ne treba da kukaju kako smo "nezahvalni".
    (gordan, 19. septembar 2011 12:01)

    # Link komentara

  64. Dečku nažalost fali jedna karika u razvoju da bi bio vrhunski plej. Zbog toga će ostati prosek i ništa više.
    (zoksi, 19. septembar 2011 12:01)

    # Link komentara

  65. Za mene si kriv!I ostaces kriv,sa svojim egocentrizmom,madmenoscu i arogancijom,dok god si ti u reprezentaciji necu vise da je gledam!STIDI SE TEODOSICU!!!!
    (bas jesi!, 19. septembar 2011 11:57)

    # Link komentara

  66. Kad citam ovaj naslov vidim da nisu krivi svi igaci vec selektor. Koji nakon ijednog loseg poteza Teodosica nije ga vratio na klupu. Da je kojim slucajem Vujosevic bio selektor culi bi kako mu "zahvaljuje" Kad god je dodao loptu Bjelici, Keselju ili nekom drugom igracu on bi postigao kos. Sve vreme je drzao loptu, povremeno bi dodao niske lopte centrima koji su u tom trenutku bili okruzeni gomilom igraca.
    Drugi los potez Ivkovcica je Kosta Perovic. Taj covek bi u proseku morao da da 8-10 koseva na utakmici, a one promasivao ciste zicere, lopta mu ispadala iz ruku, nije cestito ni skocio da uhvati loptu. Selektor je kao od bede vodio tim. Nikom prekor, nikome opomena. Igrali smo staromodnu kosarku. Reprezentaciji treba mladji selektor koji ce uneti nove ideje, nov pristup igri, povezati igrace da igraju timski a ne svako za sebe. Pogledajte odbojkase. Svaki od njih je barem 5 puta manje placen od kosarkasa ali su timski igrali, jedan za drugog. Nije bila savrsena igra ali je savrseno drugarstvo i medjusobna povezanost koja je dovela do vrhunskog rezultata.
    (Vojin, 19. septembar 2011 11:56)

    # Link komentara

  67. Vratice se sve sto nam se izdesavalo na ovom prvenstvu, Teo. Verujem u tebe i nase igrace 100%. Donecete nam mnogo medalja, pod uslovom da samo malo pmatnije igrate i da narvno trener ostane Duda ili Zeljko ili Sveta. Teska je bila prethodna sezona za sve vas, neki nisu igrali, neki bili povredjeni, tek na pripremama reprezentacije usli u ritma rada. Nasa glupa javnost, koja zadnjicu nije digla dalje od frizidera zna da kritikuje, a ne sagledava sta vas je sve pratilo. Ocekujem zlato od vas na nekom takmicenju i ubedjen sam da cete to ostvariti. Mnogo odricanja ste imali poslednjih par godina, a onda oni koji preko leta teraju zezanciju sa ortacima ispred kioska, znaju da vas kritikuju. Imas sve sto ti treba da budes najbolja jedinica u Evropi samo jos malo strpljenja moras da pokazes!!! Da si ti nama ziv i zdrav jos 100 godina, a za radost koju ces nam doneti sa saigracima nikada nisam dovodio u pitnanje!!!!!!
    (aleks, 19. septembar 2011 11:51)

    # Link komentara

  68. Apsolutno tačno, Teodosiću: nemaš šta da zameriš ostalima, njima nisu ispadale lopte k'o da su jegulje...
    (Kvazimodo Sorabius, 19. septembar 2011 11:50)

    # Link komentara

  69. Jao kad procitam ovo: Zaboravljamo sta je uradio do sada... Pa sta je uradio za reprezentaciju osim trojke Spancima? Istripovao se da je Sasa Djordjevic i da ima neogranicen kredit kod navijaca, a mora on jos mnooogo pasulja da pojede da dobije taj status. Do tada samo zameram Dudi sto mu je dao slobodu da u trecoj sekundi napada sutira trojku sa osam metara. Razmazenko
    (mrle, 19. septembar 2011 11:47)

    # Link komentara

  70. Nisi ali si najveci ...
    (kuksa, 19. septembar 2011 11:42)

    # Link komentara

  71. nisi jedini krivac ali si igrao veoma neodgovorno...
    (SRB, 19. septembar 2011 11:42)

    # Link komentara

  72. Decko , samo napred i nemoj da se menjas.
    Ti si vec velicina i ime. Nastavi sa radom i bices jos veci.
    Ono sto ti radis na jednoj utakmici mnogi nece za celu karijeru..
    TEO MAJSTORE
    (glava-gore, 19. septembar 2011 11:41)

    # Link komentara

  73. Teo, uz tebe smo! Rezultat nije kakvom smo se nadali, ali ne gubimo vjeru ni u tebe, ni u nas tim. Jos uvijek se rado sjetim utakmice sa Spanijom!
    (teofil, 19. septembar 2011 11:32)

    # Link komentara

  74. Tako je Teo!Glava gore.Nismo bili u formi,nije bas sve islo kako treba,ali boze moj...! Vi ste generacija koja je vratila veru u srpsku kosarku i to vam ne moze niko oduzeti.Bice bolje sledeci put,ubedjen sam!
    (slavko, 19. septembar 2011 11:29)

    # Link komentara

  75. Bice bolje, a sto se tice zalaganja, ne slazem se da ste se borili maksimalno, bilo je ocigledno da niste. Pogledajte snimke vasih ranijih utakmica sa svetskog prvenstva u Turskoj i evropskog u Poljskoj pa ce te videti ogromnu razliku.
    (milos, 19. septembar 2011 11:28)

    # Link komentara

  76. Sto se mene tice ne smatram nikoga krivim. Kada smo se najmanje nadali oni su bili drugi,a sada kao svi su ljuti. Ne zameram nista,verujem da ste dali sve od sebe. Svaka cast za stare uspehe.
    (NBGD, 19. septembar 2011 11:26)

    # Link komentara

  77. Vreme je da se konačno malo promenimo na bolje i mi koji samo čekamo čuda. Kao da smo na njih pretplaćeni. Momci su podbacili, pa šta. Tačno, sreća nam je okrenula leđa, a tu su i brojne povrede. Sve u svemu, solidno osmo mesto. Našu košarku i momke koji se tako bore za svoj tim ne smemo olako "pustiti niz reku". Ne zaboravite, oni su ono najbolje što Srbija ima u sportu. Šta će nam "veliki igrači" koje treba moliti da igraju za reprezentaciju. Ovi momci koji su svim srcem igrali za svoju zemlju ne zaslužuju da budu odbačeni. Njih moramo čuvati, negovati, verovati u njih i čekati.
    (Kokan Prvi, 19. septembar 2011 11:25)

    # Link komentara

  78. Cemu frka?! Pa mi ni nemamo tim za prva 4 mesta. Mozda smo mogli bolje protiv Grka i Slovenaca... A da smo s vremena na vreme izgledali ko banda - jesmo. Treba nam JAK centar, igra bez divljanja u pojedinim trenucima, defanzivni skok (zagradjivanje), i ono nesto locirano medju nogama sto se ne ogleda u nerezonskim sutevima.
    (djaps, 19. septembar 2011 11:17)

    # Link komentara

  79. "Rekao sam ranije da nijedan igrač neće odbiti reprezentaciju, siguran sam da ćemo se svi okupiti i za te kvalifikacije." - molim te Teodosiću ti nemoj da se okupljaš. 10 izgubljenih lopti na jednoj utakmici, onoliko nepotrebno i na silu potrošenih lopti na šut za tri poena (jedan je Sale Đorđević, ti nisi ni bleda kopija), da ne pominjem tehničke greške i nesportske faulove koji su ti svirani u trenucima kada se lomi rezultat, u odbrani kada si ti na terenu kao da imamo igrača manje... Hvala ti za sve što si ranije uradio, ali nemoj više da radiš ništa, tako ćemo imati najveću korist od tebe. Onoliko nerezonskih šuteva za tri poena, ej bre - pa to ni najgori amater ne bi radio. Želeo si da budeš junak nacije, ali nisi imao ni znanja ni mogućnosti za tako nešto. Ekipa je važnija od tebe, ali ti to nećeš nikada shvatiti. Ajd' sad i ne vraćaj se.
    (debela hladovina, 19. septembar 2011 11:16)

    # Link komentara

  80. nisi jedini ali si najveci
    evo reci kada ti je rodjendan da ti posaljem snimke na kojima igra sale djordjevic pa da malo vidis i naucis kako se vodi ekipa,sta su rezonski sutevi kako se ne gube lopte itd itd
    (loperamid, 19. septembar 2011 11:13)

    # Link komentara

  81. Nisi jedini ali si najveći posle selektora koj te je razmazio da možeš da divljaš na terenu. Soliranje u tvojoj izvedbi se ne može opravdati ni preuzimanjem odgovornosti jer je to sve samo ne odgovorna igra. Pamet u glavu, mali, progutaj malo sujetu i treniraj do besvesti. Od Navara si skinuo bacakanje karakteristično za ribu koj ae zakačila na udicu ali pogledaj šta je taj majstor uradio u polufimalu i finalu, promišljena igra do kraja, svaki šut iz bloka, asistencije, ukradene lopte, gledaj i uči. Da, od Navara, kojeg niko u Srbiji ne voli zbog foliranja ali kapa dole za igru.
    (Saša Nbg, 19. septembar 2011 11:13)

    # Link komentara

  82. ja sam jedan od tvojih vecih kriticara, ali si i dalje nas najbolji plej.Uzmi se u pamet i igraj odbranu i nemoj biti toliko sebican i opet ces biti heroj nacije.
    (Nemanja, 19. septembar 2011 11:11)

    # Link komentara

  83. Sto se mene tice, ja dajem punu podrsku i Dudi Ivkovicu, i Teodosicu, i Krsticu, i svim nasim reprezentativcima. Borili su se, zeleli su najbolje, nije najbolje ispalo, Boze moj, to je zivot. Glavu gore, bice bolje drugi put.
    (Meni je najvaznije da nije bilo problema sa sujetama "zvezdica" kakve smo ranije imali sa Radmanovicem i Jaricem).
    (Nebojsa, 19. septembar 2011 11:09)

    # Link komentara

  84. pa naravno da Teo nije jedini krivac,pa kome da doda loptu,svi su bezali od nje,sem Krstica...
    ajde momci bice bolje na EP 2013,za koje ce biti u ubzir i uzeti i drugi igraci kao Jeremic,Nedovic,Milicic,Erceg...
    treba malo da se vodi racun za Cantekina(koji igra za TUR juniori)i Radosavljevica(GER juniori),oni bi uz dozvolu iz FIBA mogli da igraju za Srbija...treba voditi racun i za igrace koji igraju po Americi i Canadi jer mala zemlja je Srbija i vise ne igra svaki klinac basket kao nekada...
    (ljubisa, 19. septembar 2011 10:59)

    # Link komentara

  85. naravno da nisi samo ti kriv covece... pa nisi bre sam igrao na terenu!
    daj opusti se ako mozes... i mani se ovih pljuvaca u srbiji. njih imamo na izvoz.
    krivica je kolektivna, ako ste TIM. a ako niste, e onda ne znam sta da kazem...

    glavu gore majstore i malo vise discipline u buducnosti! imas ogroman talenat, samo ga kanalisi. veliki pozdrav iz kraljeva.
    (brufen od 400, 19. septembar 2011 10:58)

    # Link komentara

  86. Nisi ti Milose kriv sto dolazis iz zemlje Srbije,gde se sportisti uzdizu u nebesa kad pobedjuju,a kad gube po njima drvlje i kamenje od "strucnjaka" koji ovoj zemlji nisu dali 1% posto onoga sto si ti,svi oni iz fotelje znaju kako treba da se igra!Sramota!Za mene ste vi junaci samim tim sto ste se svoje vreme ulozili u pripreme i igru za nacionalni dres,A NISTE MORALI!Mi od vas bolje nemamo,a znam da ce tek godine pred nama pokazati koliki ste zaista kvalitet!Pravi sportisti znaju da su i porazi sastavni deo igre!Glavu gore!
     (Neko iz mase, 19. septembar 2011 10:51)

    # Link komentara

  87. Nisi sine, kriv je i Pera sto nije otisao pravo u policiju...
    (almanah, 19. septembar 2011 10:43)

    # Link komentara

  88. Pa i nije bilo puno izbora poslije povreda Rasica i Tepica. Teodosic je morao da igra predugo seriju meceva i jednostavno je pucao po savovima sve vise kako je turnir odmicao. Takav grah ispao.
    (bekovi, 19. septembar 2011 10:40)

    # Link komentara

  89. Milose nisi ti krivac nizasta ,ti si ubedljivo najbolji igrac te reprezentacije i svi znamo da si dao sve od sebe da pobedjujemo.Zbog povreda morao si ti da igras gotovo cele utakmice i normalno je da si gubio snagu a samim tim i koncentraciju.Nas problem je sto imamo 5-6 igraca a ostali nebi trebalo nikad da igraju u reprezentaciji .Realni kvalitet i snaga ovog tima je 8 mesto .Sa novih 5-6 imena svi znamo koja su ta imena mi bi bili u finalu ovako treba jos vise podmladiti reprezentaciju i promeniti trenera i krenuti u pravljenje nove jake reprezentacije sa postavljenim ciljevima za buducnost.Verujem u Bodirogu i ostale da ce to i da urade.
    (PRZA LAS VEGAS USA, 19. septembar 2011 10:39)

    # Link komentara

  90. “Ne bih menjao ništa, možda samo onaj Savanov promašaj protiv Francuske."

    To bi menjao, a svoje izgubljene lopte i divljačke šuteve ne bi ?
    Teo, kad uradiš nešto dobro - dobiješ pohvale (i treba da očekuješ da ćeš ih dobiti). Kad uradiš nešto loše - očekuj grdnje.

    Za ovo što si rekao možeš da dobiješ samo : sram te bilo !
    (DjP, 19. septembar 2011 10:39)

    # Link komentara

  91. Nisi jedini, ali si glavni.
    (Goran, 19. septembar 2011 10:38)

    # Link komentara

  92. Ma TEO TI SI KRALJ...nisi ti nista kriv, hteo si njabolje za nasu reprezentaciju i jeini koji je pored Krstica igrao za reprezentaciju na ovvom EP za razliku od nekih...A cinjenica je da ovde ljudi slabo pamte i to je glavni problem pa se brzo zaborave svi vasi uspesi nakon jednog kiksa....Samo napred momci imate podrsku svih koji stvarno vole kosarku...IDEMO DALJE a na ovo sto pre da zaboravite...Volim vas...SRBIJA!!!
    (Red star girl, 19. septembar 2011 10:31)

    # Link komentara

  93. skroman momak...
    (xxx, 19. septembar 2011 10:30)

    # Link komentara

  94. Da li ima ovde ijedan text a da nije pretenziozan,narucen?Lose radite svoj posao gospodo sa B92.Svega vi ovde imate osim objektivnosti.Iako znam da necete ovo objaviti naravno,jer vam vredja sujetu i oterace ovo malo "zavisnika" koji posecuju sajt.Kada ja budem prime-minister u vladi Srbije,tesko vama! :D
    (slucajni prolaznik, 19. septembar 2011 10:29)

    # Link komentara

  95. Moje jedino pitanje je .."Šta je TEO, 'teo?"
    (Voćni pozdrav, 19. septembar 2011 10:27)

    # Link komentara

Fudbal

Igra se u Elbasanu, "orlovi" šetali Tiranom

8.10.2015. | 12:00 | Izvor: B92 | Komentari: 26 foto: StarSport

Srpski fudbaleri su bili obučeni u trenerke nacionalnog tima i za vreme njihove šetnje nije bilo incidenata. Fudbaleri Srbije će nekoliko sati uoči utakmice kvalifikacija za Evropsko prvenstvo sa Albanijom krenuti za Elbasan. Reprezentativci Srbije su u

Paunović dobio doktorat: Živiš da bi izgradio sebe

8.10.2015. | 13:12 | Komentari: 0

Trener Veljko Paunović dobio je počasni doktorat Fakulteta za menadžment u sportu Alfa BK univerziteta. Paunović, koji je prevodio omladinsku reprezentaciju Srbije do titule prvaka sveta, rekao je da je ovo veliki i značajan dan u njegovom životu

Maja Ognjenović za B92: Vreme je za olimpijsku medalju

8.10.2015. | 13:09 | Komentari: 0

Srpske odbojkašice vratile su se sa bronzom sa Evropskog prvenstva, na kojem je Maja Ognjenović bila pravi vođa na terenu. U intervjuu za B92, Ognjenovićeva je pričala o svim uspesima našeg tima i onome što ga čeka naredne godine

Srbija

Lekarka zbog penzije ušla u proceduru promene pola

8.10.2015. | 11:48 | Izvor: Beta | Komentari: 13
Foto: Thinkstock.com

Gornji Milanovac -- Lekarka Mira Stanojčić zvanično je predala zahtev za promenu pola jer smara da je diskriminisana u odnosu na muškarce koji u penziju odlaze kasnije od žena.

Vesti

Bivša Top Gear trojka počela snimanje nove emisije

8.10.2015. | Komentari: 0
Foto: Twitter/Jeremy Clarkson

Fanovi Džeremija Klarksona i ekipe imaju razloga da se raduju. Nekadašnji voditelj automobilskog serijala Top Gear, objavio je fotografiju sa snimanja nove emisije koju radi za Amazon Prime. Modeli koji se na njoj vide obradovaće sve istinske zaljubljenike u

Vesti

Srbija jedna od najdinamičnijih turističkih destinacija

8.10.2015. | Izvor: Tanjug | Komentari: 0
Foto: marko8904 / Flickr.com

Generalna skupština Evropske turističke komicije (European Travel Commission - ETC), koja okuplja nacionalne turističke organizacije 33 evropske zemlje, održava se danas u prestonici Srbije. U zemljama Evrope u istom periodu turizam beleži rast od oko