basket majstor NS
pre 9 godina
Svaka čast, za takav turnir ("250") - takva 2 top10 igrača! Čestitke organizatorima!
Četvrtak, 05.02.2015.
14:35
Fransoa Kožoj, direktor ATP turnira u Marseju, kaže da bi danas za dolazak Đokovića, Federera ili Nadala trebalo izdvojiti miliona evra.
Izvor: SO
pre 9 godina
Svaka čast, za takav turnir ("250") - takva 2 top10 igrača! Čestitke organizatorima!
pre 9 godina
@( сад види ко има испран мозак, 05. februar 2015 21:08)
I? Sta bi bilo kad bi svi lekari otisli u inostranstvo? Ili otvorili privatne klinike? Ko bi lecio ljude? Nije ti logika jaca strana.
Ko je pravio terene po Kopaoniku? Sam Novak ili neko drugi? Znaci, po tvojoj logici "svi mi" smo mu omogucili da ima teren.
Lekar spasava zivot, teniser udara lopticu. Razlika je ogromna. Ovaj narod podrzava bacanje para na tenisere, a kuka kad lekari traze vece plate.
Ajde da uvedemo bonus za lekare. 100 000 evra za svaki zivot koji spasu!? Ko bi to podrzao? Niko, ali vazno je da se milioni bacaju na sportiste, njihove nacionalne penzije itd.
Pazi, teniser dobije nacionalnu penziju jer igra dobro tenis, a lekar dobije sipak jer spasava zivote ljudi.
Zato i propadamo.
pre 9 godina
Novak ima velike komplekse od Federera i Nadala.
Zato je i trazio vise novca nego njih dvojica zajedno.
Verovatno ga bas mnogo nervira to sto ce zauvek ostati u njihovoj senci, jer je osvojio neuporedivo manji broj najvecih trofeja od njih, pa to zeli da nadoknadi novcem. Ego mu je takav da on ne moze da podnese da oni dobijaju vise novca od njega. Verovatno zbog toga i nema jake sponzore kao Rafa i RF, on bi im trazio da mu daju vise para nego njima.
A to nije realno, jer su oni mnogo mnogo popularniji od njega.
pre 9 godina
@ "ali kakvo manipulativno prezentovanje stvari, to je strasno
nije Federer od Bazela trazio nista, trazio je od organizatora turnira u Bazelu, i to je velika razlika. Znaci, nije placao grad od poreza svojih stanovnika vec organizatori kojima profit visetruko skace kada se Federer pojavi na turniru."...
(Bojan, 5. februar 2015 23:42)
Potpuno si u pravu, ali...
Kad sam rekao da je "od Bazela trazio million eurica" nisam bukavalno mislio na grad, vec na turnir koji se igra u tom gradu. Pricamo o tenisu, pa se podrazumeva da se misli na ATP u Bazelu. Mora li sve da se shvata zlonamerno bukvalno? Ja kazem da ne mora.
Inace, zivim u kapitalistickoj zemlji i dobro znam sta to znaci kad se u nekom gradu organizuje neki turnir (u bilo cemu). Drzava sa tim nema nista. Organizator - privatnik - se "hvata u kolo" i snosi sve posledice (i pohvale). Od bezbednosne do finansijske; plati porez drzavi i... Idemo dalje. Ako je organizator zaradio, turnir ce se igrati i dalje. U protivnom... Bas briga drzavu.
I da te upozorim: nikakav manipulator nisam. Vrlo si drzak!
pre 9 godina
(O iskrenosti cemo drugi put, 5. februar 2015 19:34)
ali kakvo manipulativno prezentovanje stvari, to je strasno
nije Federer od Bazela trazio nista, trazio je od organizatora turnira u Bazelu, i to je velika razlika. Znaci, nije placao grad od poreza svojih stanovnika vec organizatori kojima profit visetruko skace kada se Federer pojavi na turniru.
i, ne vidim sto je ovo uopste vest, vrhunski igraci imaju pravo da traze na malim turnirima dodatne novce za ucesce jer svojim pojavljivanjem donose tom turiru vise nego sto ga kostaju.
jeste liberalni kapitalizam i jeste fer.
Sto se tice komentara da u USA 10 miliona ljudi igra tenis pa kao to govori o nekoj velikoj konkurenciji u sportu na profesionalnom nivou, to je daleko od istine. Strasno je velika razlika izmedju amaterskog i profesionalnog nivoa i meri se u stotinama hiljada evra ulaganja u razvoj igraca. Da, ja mogu uzeti reket i mlatiti lopticu sa svojim drugarima i dovesti tehniku i kondiciju do odredjenog nivoa, ali bez pomenute cifre necu primirisati uslovima koji su mi potrebni da to razvijem na nivo potreban da se plasiram medju prvih 20.
pre 9 godina
@???
Dobar si....he-he....sigurno si veoma ponosan na ovo što si tu napisao.....he-he....ne boj se neću se spustiti na tvoj nivo...znaš šta....sigurno si u pravu....-)-)
pre 9 godina
"@Teodosije
Milioni ne uspeju? Aha, sve milioni igraju tenis.
Sport kojim se ozbiljno bavi 100 ljudi na svetu. I nema to nikakve veze sa talentom. Ima veze sa parama. Oni koji u siromasnim drzavama imaju toliko novca da mogu da placaju stotine hiljada maraka ili evra najskupljim trenerima na svetu, uspeju da se probiju u tenisu. Oni ciji roditelji nemaju taj novac, ne uspeju.
Gledaoci na taj turnir inace dolaze i bez Djokovica, Nadala ili Federera, tako da su pare koje traze besmislene.
Kad dobiju taj novac, samo skoci cena karata za gledaoce koji dolaze, a neki teniseri uopste nemaju postovanja za te ljude, nego se jos i svadjaju sa njima. Primer - Madrid 2013.
(ju, 5. februar 2015 19:19)"
Da, milioni! Preko 10 miliona ljudi je igralo tenis samo u USA tokom 2012. godine.
Sto se tice "pravedne" raspodele... pa zelEli ste liberalni kapitalizam, eto vam ga!
To je uredjenje koje je izmisljeno da bogatima povecava bogatstvo, sto vidite na delu. Nema (vise) nazad.
pre 9 godina
Толико о томе ко је какав човек...РОЏЕР ФЕДЕРЕР, један, једини, непоновљиви...
pre 9 godina
Turnir u Marselju počinje 16. februara i pripada Seriji 250 a turnir u Dubaiu počinje 23. febreuara i pripada Seriji 500, dakle to je jedan od obaveznih turnira. Secam se nakad davno kad su kritikovali Agasija zašto igra rovit ovaj turnir, on je ladno izjavio da se milionče ispod stola ne odbija. Nagradni fond nije mali 2 500 000 dolara a zbog podloge je i priprema za Masterse u IW i Miami
pre 9 godina
Dzaba se trudis da objasnis bilo sta ovom narodu.
To je gomila ispranih mozgova koji misle da je sasvim u redu da neko dobija milione da bi prebacivao lopticu preko mreze, a ovamo pljuju i kunu lekare kad strajkuju jer su im plate 300 eura. Isti odnos imaju i prema profesorima, vojnicima, ma prema svima. Nezahvalna gomila...To je takav profil ljudi, oni misle da onaj ko spasava zivote ljudima i deci ne zasluzuje nista, ali zato onaj koji mlati reketom zasluzuje da bude proglasen za kralja.
Takav smo narod, zato i propadamo. Zbog ovakvih koji misle da su je uspeh nekog sportiste i njihov uspeh.
Sramota.
(ju, 05. februar 2015 19:23)
Постоји разлика. Новак је до пара дошао сам. Лекара је школовала држава тј. сви ми. Плату прима од државе тј. свих нас. Каква привреда таква и плата. Може да ради и приватно па нек одређује цене за лечење како хоће. А њима је све мало па би мало и да узимају мито.
pre 9 godina
Dodatak mom komentaru.Rockefeller kažu kad je počinjao je brao jabuke i prodavao na ulici.Jel on terao nekoga da kupi kod njega?Nije.A jebiga znao da se proda.Mi neznano ko nam je kriv.
pre 9 godina
Kada je Bekham prelazio iz Manchester u Real bila neka luda cifra.Ali Real je samo u Aziji prodao dresova sa njegovim imenom u prvih šest meseci u vrednosti od sto pedeset miliona.Niko bre danas ne ulaze u nešto bez racunice.Šta mislite da je Real doveo Ronalda iz ljubavi prema navijacima.Ne bre ne prvo olovka i papir pa da se preracunamo.A vi st mislite da tu ima emocije varate se nema samo čist racun.Dovedi ti Brazil da odigra prijateljsku sa nekim.Burazeru par miliona pa da se nadjemo.
pre 9 godina
Koliko naivnih.Još uvek vam je socijalizam u glavi.Halo bre ljudi ovo je kapitalizam.Kolko love toliko muzike.Nije važno šta ti znaš nego kolko si sposoban da to tvoje znanje prodas.Tako je na zapadu.A tržište diktira cenu niko tebe netera da voziš Mercedes od 100000 hiljada ima Fijat za deset.Kao sa Nole tom.On traži toliko jer zna kolko će oni da kasiraju od sponzora zato što broj jedan igra na tom turniru.U čemu je problem?Probudite se ljudi gde živite prošlo je vreme gde vam je zajednica t.j država brisala sline.Što bre samo kukate probajte i vi.Gde su bili svi ti silni što kukaju kad je Novak pravio prve korake u tenisu uspeo je a mogao je i da ne uspe.E taj uspeh Nole naplaćuje jer i oni naplaćuju kad on igra kod njih.
pre 9 godina
Sad, kad ih je ovako ocinkario, sigurno ce mu sva trojica potrcati i jos platiti, samo da bi igrali kod njega.
pre 9 godina
Da Novak trazi 400 a Federer 75 hiljada? I to jos pre neku godinu? E u ovo ni moja baba apotekarka ne bi verovala da je Rodzer tako skroman. Pa sto onda napravi najskuplje sponzorske ugovore i to mnoge i dozivotno.
Nole dupliraj cifru!
pre 9 godina
Znači 40-70000€ i tiče se samo domaćih igrača,(ivan petrović crni, 5. februar 2015 16:18)
Ne kazem da cifre nisu velike, pa i prevelike, ali, ipak, treba imati u vidu da ne idu svi ti novci njemu. Nije taj teniser slobodna profesija, pa da sve sto mu plate stavlja u dzep. On je poslodavac, na celu jedne male firme i to je zarada te firme. Od toga treba isplatiti trenera, masera, kuvara, nekog ko se stara o logistici i vec koliko ih ko ima. Osim toga, to je firma koja, po prirodi posla, ima jako velike troskove poslovanja - pomislite samo na avionske karte i na smestaj, ne samo za njega, nego i za celu svitu (zaposlene). To se ne moze porediti sa zaradama fudbalera, koji dobije svoje pare od ugovora i svoju platu i to je njegovo (ako on jos placa i privatnog menadzera, odnosno agenta, to je njegova licna stvar - ne mora). Na sve ostalo misli klub.
pre 9 godina
@???
Dzaba se trudis da objasnis bilo sta ovom narodu.
To je gomila ispranih mozgova koji misle da je sasvim u redu da neko dobija milione da bi prebacivao lopticu preko mreze, a ovamo pljuju i kunu lekare kad strajkuju jer su im plate 300 eura. Isti odnos imaju i prema profesorima, vojnicima, ma prema svima. Nezahvalna gomila...To je takav profil ljudi, oni misle da onaj ko spasava zivote ljudima i deci ne zasluzuje nista, ali zato onaj koji mlati reketom zasluzuje da bude proglasen za kralja.
Takav smo narod, zato i propadamo. Zbog ovakvih koji misle da su je uspeh nekog sportiste i njihov uspeh.
Sramota.
pre 9 godina
Previda se jedan momenat, u svim komentarima, a to je nepisano pravilo, solidarnosti.Jer, ako bi oni ucestvovali i na turnirima 250/citaj pobedivali/od cega bi zivel;i onda ostali teniseri nize rangirani?Pogledajte, naprimer, sta je ove godine uradio Krajcek za Roterdam, 6 od prvih 10!Mari, je prosle godine trazio 700 000, i dobio, pa odustao,sada dolazi.Za koliko? Ne zam, ali tako se i u ATP biznisu napreduje na lestici, a Krajcek zeli od Roterdama, u buducnosti da napravi MS;
pre 9 godina
Idi pitaj ti tvog grofa, koliko je trazio para da igra na turniru u sopstvenoj drzavi,Svajcarskoj i to u rodjenom gradu,Bazelu!?
(Advokat svih Srba, 5. februar 2015 15:34)
Pa mozda upravo u tom grmu i lezi zec? Mozda bolje od drugih zna organizatora turnira? Pa je resio "e, ovog cu da oderem, ili nek se slika".
pre 9 godina
@Teodosije
Milioni ne uspeju? Aha, sve milioni igraju tenis.
Sport kojim se ozbiljno bavi 100 ljudi na svetu. I nema to nikakve veze sa talentom. Ima veze sa parama. Oni koji u siromasnim drzavama imaju toliko novca da mogu da placaju stotine hiljada maraka ili evra najskupljim trenerima na svetu, uspeju da se probiju u tenisu. Oni ciji roditelji nemaju taj novac, ne uspeju.
Gledaoci na taj turnir inace dolaze i bez Djokovica, Nadala ili Federera, tako da su pare koje traze besmislene.
Kad dobiju taj novac, samo skoci cena karata za gledaoce koji dolaze, a neki teniseri uopste nemaju postovanja za te ljude, nego se jos i svadjaju sa njima. Primer - Madrid 2013.
pre 9 godina
@ "Rodja je pre 10-tak godina bio ubedljivo prvi na svetu. Tada je trazio 75 000 da se pojavi na turniru. Danas Novak kao prvi hoce 400 000. Znaci da je Novaku apetit mnogo veci kad je novac u pitanju. Ne znam samo kako ga nije sramota."
(stik, 5. februar 2015 18:16)
Nek' ti neko izracuna koliko je tih 75000 eurica od pre desetak godina vredelo u vreme kad je N°1e trazio 400 hiljada.
I da te podsetim: Prosle godine je tvoj ljubljeni Rodja od RODNOG Bazela trazio CELI MILION!
pre 9 godina
@stik Stik ili pajser?
pre 9 godina
@Madjar
Ukljuci mozak druskane, nemoj slepo da slusas sta ti neko prica preko medija.
Tesko odrzati formu!? Jel tesko odrzati formu u NBA ligi, ako uopste znas sta je to, gde se igra na svaka 2-3 dana, jel tesko odrzati formu u milion drugih sportova pa niko ne trazi da mu se posebno plati da dodje, i uz to pokupi nagradu kad osvoji titulu.
Jel tesko odrzati formu u poslovima van sporta? Jel bi glasao ti da se lekaru placa 100 000 samo da se pojavi u bolnici posle radnog vremena, kad je nesto hitno, jer je tesko odrzati formu kad spavas 2 sata dnevno? Ili vozacu autobusa? Vatrogascu? VOJNIKU? Jel placa neko vojniku milione da se pojavi na ratistu? Ili na granici? Zasto bi onda teniseri uzimali leba preko pogace? Oni za razliku od pomenutih ne rade nista vazno. Samo prebacuju lopticu preko mreze.
Ko je tebi kriv sto nisi uspeo da zaradis neki veliki novac pa sad umesto da radis nesto, ti se poistovecujes sa teniserima i mislis da ce tebi biti bolje ako oni zarade vise novca? Jel bi se Novak, Federer ili Nadal mozda borili za to da ti zaradis vise para?
pre 9 godina
@ivan petrovic crni
Rodja je pre 10-tak godina bio ubedljivo prvi na svetu. Tada je trazio 75 000 da se pojavi na turniru. Danas Novak kao prvi hoce 400 000. Znaci da je Novaku apetit mnogo veci kad je novac u pitanju. Ne znam samo kako ga nije sramota.
pre 9 godina
(???, 05. februar 2015 18:13)
Да ли би Лејкерси хтели да дођу у Косјерић да одиграју утакмицу са локалним кошаркашким клубом? Или би тражили паре? Реал, Манчестер и Барселона узимају лепе паре да иду по Азији да играју. Зашто? Доброчинитељи, зар не?
pre 9 godina
"Šta boland treba. Ovolike pare samo da se neko pojavi negdje. Kao da ljudi ne prolivaju znoj svaki dan pa nemaju ni 4 eura. Ovo je HAOS i UŽAS. Ali ko koga pita kad su to tako izmislili. Kao što su izmišljeni glupi ljudi s ovih prostora zbog kojih živimo ovako.
(Oskar, 5. februar 2015 15:48)"
Da se "neko" pojavi... pobogu covece, ko ti brani da trazis koliko hoces novca, da se pojavis bilo gde... kao da je njima neko DAO to pravo a tebi ne... nego reket u sake i trci za lopticom... nema ti druge... pa stani u red od milion polaznika, od kojih uspe samo jedan, ostali ostanu nezanimljivi, nepoznati i zaboravljeni... mada ne mogu biti ni zaboravljeni, i za to trebaju barem neke zasluge, koje ti definitivno nemas.
Da ponovim, glavna poenta je da DODJE narod, da bi TEBE gledao kako nesto radis... eto samo toliko ti treba...
Pod "DODJE narod" se podrazumeva da isti digne svoju cenjenu pozadinu iz fotelje, sedne u auto da se doveze i time potrosi gorivo a i rizikuje zivot, pa plati kartu, te posle sedi tamo na suncu lozi se na tebe i nesto galami... itd
Zasto ne probas?
pre 9 godina
Sramota za svu trojicu ako je ovo istina. Ovakvim stvarima sport gubi draz !
pre 9 godina
Drago mi je da Novak trazi najvise. Tako i treba jer samo kada se on pojavi mogu da kazu da na turniru ucestvuje najbolji igrac sveta. Zato je ATP lista kljucna.
pre 9 godina
@cacanin
A koliko su krvi i znoja prolili oni koji rade neke druge poslove?
Koliko je prolio znoja onaj ko se skolovao da bude lekar? Advokat? Koliko znoja je prolio onaj koji radi na gradjevini? Onaj koji je policajac? Vatrogasac? Njima sve to palo s neba jel? Nije trebalo nista da se uci, da se placa, zrtvuje?
A Novakova porodica se toliko finansijski "mucila" da su ga poslali u najskuplju tenisku skolu u celoj Evropi! Gde je tu mucenje? Jel citas ti uopste sta pises ili samo lupas bzvz?
pre 9 godina
Mislim da bi se na tom turniru, od pomenute trojice, u ovom trenutku pojavio eventualno samo Rafa, čak i ako bi u pitanju bilo milionče.
Verujem da Novak ima prioritet da se čuva da bi mu karijera što duže trajala i da pritom ostvari sportske ciljeve koje je postavio pred sebe. Rodžer takođe mora da se čuva jer mu to daje šansu da se fokusira na nešto značajno što bi možda još mogao da osvoji.
Rafa bi učešćem mogao da povrati formu i poljuljano samopouzdanje, uz, naravno, milion dodatnih papirnih razloga.
pre 9 godina
Bio sam u Umagu jedne godine ( nisam siguran 2009. ili 2010. ), baš u vreme odigravanja turnira i družio se sa nekim ljudima iz organizacije. Tako sam slučajno saznao i iznose ( appearence fee ) isplaćene igračima za dolazak na turnir i sume uopšte nisu male, u stvari su bile u visini nagrade za osvajanje turnira ili plasman u finale. Znači 40-70000€ i tiče se samo domaćih igrača, toliko su platili Ljubičiću, Čiliću, Karloviću, mislim da je bio i Dodig za dolazak. Tog istog leta je Nadal od Queensa dobio milionče, Rođa od Halle-a takođe. Dakle ovo da se Rođa mogao dovesti za te pare je bilo jako davno, verovatno pre 10 godina. Kad mu je pre par godina direktor turnira u Roterdamu, Krajiček ( bivši pobednik W ) ponudio 700000 on ga je odbio rekavši "da je razočaran ponudom". Takođe, Rođa je 2013. od Bazela tražio 2 miliona pa su se malo posvađali oko toga i prozivali po novinama.
pre 9 godina
I ja bi utakmicu NBA kod nas ali ne ide.
pre 9 godina
"ne pominje Murray-a :)
(ja sam bio, 5. februar 2015 15:07)"
A ko ti je taj?
pre 9 godina
"misljenja sam da je nepotrebno bar novaku..zaradjuje preko 30 miliona ne znam vec sa koliko je zavrsio 2014..i bez slabijih turnira moze obezbediti broj 1..neka se cuva za gs i masterse
(bazan, 5. februar 2015 15:05)"
Na srecu, ne racuna se tako. Pare se traze za slucaj (lakse!) povrede, te da bi se (eventualno) nadoknadio gubitak novca od neigranja na mnogo ozbiljnijim turnirima. Sve ima svoju cenu, ne vidim sta je sporno, osim da su visine nagrada skocile, i da svaki teniser gubi mnogo ako se povredi, tako da autor gornjih redova zaboravlja da teniseri rizikuju svoje zdravlje i dalju karijeru, za razliku od organizatora.
pre 9 godina
realnost je dosta drugacija od mnostva komentara...svako moze biti povredjen i ne doci na masters ili slam turnir....ali akomse plati debelo, niko propustiti nece. Cak i Wimbledon placa najboljima da se pojave.....citajte pre no sto komentarisete.....a naravno da mali turniri moraju da daju i "bubreg" da bi ih doveli. Setite se turnira u Bgd..... ko je dolazio?....niko nije imao pare ili nije hteo da plati drugarima da ih dovede......nazalost sve se vrti oko para, ali jeste opravdano.....ti ljudi su u poziciji da diktiraju pravila......svaka im cast!.....to je razlika izmedju uspesnih i onih ostalih.....
pre 9 godina
A to tako ide ! Zato se Rafa pojavi u Pekingu sa upalom slepog creva, pukne prvo kolo i pali kuci na operaciju. Jel prodje to kroz Rafine knjige, plati li porez i on na takve transakcije ? Cujem da ovde ima mnogo dusebriznika koji mere porez Novaku, pa reko mora da ih interesuje i taj deo.
pre 9 godina
Sta ce mu turnir iz serije 250?? Za pare? Pare Novak zaradjuje sa vecim kategorijama . Viktor moze da tamo igra a Novak da rasporedjuje snagu prvenstveno za GS turnire. U toku godine uvek se igra neka egzibicija i tu mozu da se tezgari..
pre 9 godina
Ljudi moji....koliko su komentatori "pametni" na ovom sajtu?! Šta blebećete gluposti, umesto da malo razmislite! Pojma nemate koliko je naporno ispoštovati sve slemove, masterse i turnire 500 !!! Ne radi se tu samo o parama nego i o zdravlju!! Jedva uspevaju da održe forme za ove turnire, ko je lud da učestvuje na manjim turnirima?! Nemojte da zamarate više ljude sa vašim "pametnim" komentarima, molim vas. Zašto su vam oni krivi što vi ne zarađujete tolike pare??!! Zavidni ste, to je problem.
Pozdrav
pre 9 godina
Ovaj svet je otisao dodjavola.Ja verovati ne mogu o kojim sumama se govori kada je u pitanju profesionalni sport,nevezano da li je u pitanju tenis,fudbal,kosarka itd.MILION EVRA da se jedan teniser SAMO pojavi na turniru.Kosarkas u NBA iskesira za 5 godina 20-30 miliona,onaj Mejveder dobije 50 miliona za mec,da dalje ne nabrajam.
Sto se vise bore protiv siromastva,to je vise siromasnih,gladnih,zednih...Duci Simonovic je u pravu kada govori o ovakvim stvarima.
Skrenuo sam malo sa teme,ali u sustini mislim da je to sve povezano
pre 9 godina
@(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Ako pažljivo pročitate članak još jednom shvatićete da je vaš komentar pogodak u prazno.
Eksplicitno piše u članku da danas niko od ove trojice ne bi igrao za ispod milion. Te cifre što pominju su od pre nekoliko godina.
pre 9 godina
(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Idi pitaj ti tvog grofa, koliko je trazio para da igra na turniru u sopstvenoj drzavi,Svajcarskoj i to u rodjenom gradu,Bazelu!?
pre 9 godina
@Advokat svih Srba
Idi pitaj svog ljubimca kad ce da plati struju za teniske terene koje je BESPLATNO koristio da bi organizovao turnir u Srbiji. Koji je na kraju odlucio da ukine i proda drugoj drzavi.
pre 9 godina
pa sta mislite zasto igraju i Dubai? Da ih seici debelo ne placaju ne bi im bio ni u malom mozgu. Zasto je Novak igrao Dohu ove godine? Bogati seici ne pitaju koliko kosta!
pre 9 godina
@Gospodin arogancija
Nekoliko godina kasnije ne znaci 100 godina kasnije. On je kada je bio prvi trazio 75 000, a danasnji prvi na svetu trazi 400 000. Ocigledna razlika. "Neko" ima debele komplekse i zeli da mu se da vise novca nego Federeru i Nadalu.
pre 9 godina
Jeste pa će svaki turnir iz serije 250 i 500 da ponudi solidnu sumu za moćnu trojku, a onda će da zaradi na ulaznicama, TV prenosu širom sveta, suvenirima, reklamama... a ovi će da se lome cele sezone, rizikovaće povrede, formu za velike turnire i td.
Ma kad jednom sakupite milione i milione, novac postaje samo papir za vas.
Imao 50 miliona ili 60 i nije više tolika razlika, tada počinjete da gledate i na druge stvari kao što su rekordi, dominacija, što više trofeja, prestiž... a sve to traži planski raspored i treninga i turnira na kojima se pojavljujete.
Dovoljne je za Novaka da igra u sezoni Masterse i GS, ništa van toga mu ne treba, naravno DK, mada i taj DK je izvikan, osvojili smo ga i ne vidim toliku potrebu navijača da se Nole smara i sa tim, samo rizikuje neku povredu.
Više bih voleo da osvoji RG nego 5 DK za redom.
pre 9 godina
Samo slem,and nothing else matters, izmedju ostalog i iz ovih razloga.
pre 9 godina
10 miliona za Djokovića nije dovoljno jer je najbolji na svetu...neprocenjive vrednosti..možda 500 milijardi evra otprilike bi koštalo to zadoviljstvo
pre 9 godina
Shvatite da je kalendar prenatrpan. Da su igraci umorni i da ne zele da igraju te turnire. Ne zele da trose tjelo i jos zakace neku povredu. Nisu oni roboti da stalno igraju. Mnogo je vaznije tempirati formu za vaznije turnire nego igrati sve redom. Svake nedelje igra se neki turnir. I svi oni zele da vide nekoga iz velike trojke. Masters1000 i ATP250 su kao prva i druga liga u fudbalu.
pre 9 godina
@Gosn covek - nisi pratio tekst. Promaklo ti je "Nekoliko godina kasnije" i "Posle..." Da si pazio čovek je lepo opisao kako im je cena rasla u vremenu. Kako je nastao Fedal tako je i Rafa dostigao milion za appearance fee. Novak ih je dostigao 2011e (inače upravo je za par miliona pretekao Rafu i po zaradi kroz karijeru...).
Što se tiče gospodstva takođe nisi ispratio kuknjavu direktora turnira u Bazelu ATP 500. Ispljuvao je Rodžera s kojim ne može ni da se čuje telefonom, dok je Rafaela i Novaka opisao kao normalne momke sa kojima se opušteno komunicira.
Sve je to zbog nenormalnosti tenisa. Dok npr. u NBA igrači uzimaju čak 50% ukupnog novca u tenisu to je jedva 16%. (I da, obrnuto sumanuto je da naši igrači uzmu čak 70% novca iz Davis Kupa...) Još je gora distribucija novca: u fudbalu i drugde je kao jedno veliko brdo - jako mnogo igrača uzima pare, puno njih dosta para a nemali broj i milione; u tenisu je ta distribucija kao šiljak za led: samo njih 100 je na pozitivnoj nuli, 50 zaradi jedva, pristojne pare uzima njih 30 a tek u top10 čovek se obezbedi. Pravi novac međutim jedino uzimaju njih četvorica! Nigde, ni u jednom sportu nije tako. Teniskom biznisu je apsolutno najisplativije što manji broj zvezda a sveopštih miljenika. Zato su deifikovali Rodžera i pumpali do ludila Fedal sve do onih nenormalnih žrebova za GS. Očajni su i nedovoljnim Marijem i otsustvom USA zvezde, a pravu stvar radi Novak postajući blazirana kopija Federera i uzima im maksimum para!
pre 9 godina
misljenja sam da je nepotrebno bar novaku..zaradjuje preko 30 miliona ne znam vec sa koliko je zavrsio 2014..i bez slabijih turnira moze obezbediti broj 1..neka se cuva za gs i masterse
pre 9 godina
ljudi ovo je turnir na kojem ova trojica nema sta da traze, zato hoce lovu. To ti je ko da trazis od mesija da dodje na seosku utakmicu. Glavni turniri ih nista naplaćuju sem onoga sto zasluze.
pre 9 godina
@@@Tako i treba. Mnogo su oni krvi i znoja prolili, Novak se i mucio sa porodicom finansijski.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cacanin, 5. februar 2015 15:16)
Šta boland treba. Ovolike pare samo da se neko pojavi negdje. Kao da ljudi ne prolivaju znoj svaki dan pa nemaju ni 4 eura. Ovo je HAOS i UŽAS. Ali ko koga pita kad su to tako izmislili. Kao što su izmišljeni glupi ljudi s ovih prostora zbog kojih živimo ovako.
pre 9 godina
ljudi ovo je turnir na kojem ova trojica nema sta da traze, zato hoce lovu. To ti je ko da trazis od mesija da dodje na seosku utakmicu. Glavni turniri ih nista naplaćuju sem onoga sto zasluze.
pre 9 godina
Samo napred!!
pre 9 godina
ne pominje Murray-a :)
pre 9 godina
Koja je kinta u ovom tenisu...
pre 9 godina
bsbs@ zar si stvarno toliko naivan da to nisi znao??? Pa to je opšte poznata stvar...ide se za turnir klase 250, gde ove najbolje aždaje i ne moraju da igraju (mislim da su obavezni jedan ili čak nijedan turnir da odigraju na tom nivou). Sve što je kvalitet nosi svoju cenu. Pa Federer nije želeo da igra za "đf" ni na turniru u svom rodnom gradu Baselu.
pre 9 godina
Federer je iz rodnog grada Bazela trazio milion ili dva evra za ucesce. Rod Lejver je takodje trazio pare od svoje zemlje Australije za ucesce na turnirima u toj zemlji. Sve sto vredi plati.
pre 9 godina
Tako i treba. Mnogo su oni krvi i znoja prolili, Novak se i mucio sa porodicom finansijski.
pre 9 godina
(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Mogao bi da čitaš malo bolje pre nego što kreneš hvalospeve o tvom junaku iz Švajcarske. Federer je tražio 75 hiljada par godina pre nego što su ponudili Nadalu koji je tražio 300.
Cene rastu sa godinama, pa bi danas taj isti Federer tražio verovatno pola miliona.
pre 9 godina
Vidim da mnogi nisu upućeni pa komentarišu svašta. Dakle, top 30 teniseri su u obavezi da igraju na GS turnirima i Mastersima (gube neki bonus od ATP za svaki propušteni Masters) i tu ne dobijaju nikakav novac od organizatora za učešće. Zapravo, moraju da odgiraju 8 od 9 mastersa (onaj u Monte Karlu imaju pravo da propuste ako žele). Takođe, moraju da odigraju najmanje 4 od 11 turnira serije 500. Tu prva trojica već imaju mogućnost da naplaćuju svoje učešće, jer svi organizatori žele da ih vide zbog toga što tako privlače mnogo bolje sponzore pa se mnogima i isplati da daju 500-600 hiljada evra za nekog od njih, pa teniseri mogu da važu, ali većinom gledaju da im se uklopi u raspored, a od Arapa masno naplate učešće. Pored toga svega, mogu da odigraju još 2 turnira (opciono serija 500 ili 250). Gospodin iz članka govori o ATP 250 turniru u Marseju koji najbolji teniseri nemaju ni obavezu da igraju. Rafa, Rođa i Nole odlaze 250 turnire samo ako im neko debelo plati za to, jer oni nemaju takmičarski a ni interes sponzora da igraju te turnire. Turniri 250 za njih su nepotrebno umaranje. Možda može dobro da im dođe za povratak iz povrede, kao što je Rafa radio pretprošle godine. Pa je na 250 turnirama vraćao formu. Jednostavno, kao što 30. na svetu nećete videti na čelendžeru, tako ni prvog reketa sveta danas nećete videti na 250 turnirima ako je potpuno zdrav i ima ambicije da osvaja GS i Masterse. Nema svrhe da se umara zbog 250 bodova tek tako.
pre 9 godina
navija za zvezdu nikad mu nije dosta para i da ima 300 miliona evra!!
pre 9 godina
@gosn covek
Ajde malo bolje čitaj tekst, to je tražio dve godine ranije, posle dve godine su pitali Nadala i Novaka, znači u međuvremenu je poskupelo, vidiš da je rekao da je sada situacija drugačija
pre 9 godina
Organizatori turnira zarade jako puno para i teniseri sad treba da se cimaju po celom svetu gde god da ih pozovu da bi omogućili drugim ljudima da zarade pare. Naravno da ili neće ili traže pare.
pre 9 godina
kad hoces da kupis nesto sto valja, moras da izdvojis novac, sta je tu cudno ? Sto bi rekao Dzoker u Betmenu, nikad ne radi za dzabe ono u cemu si dobar
pre 9 godina
R N R - dok obrcu se repa ti samo budi lepa :)
pre 9 godina
Federer je još ispao najveći grof od pomenute trojice. Uz malu banalizaciju ispade da traži čovek putne troškove i džeparac za đus i kokice. Eventualno bi mu preostalo i za koji par bokserica.
pre 9 godina
plati pa se klati...
pre 9 godina
A i ovoga ima? Znači pred nagradnog fonda njima još dodatno plaćaju samo da učestvuju na turnirima???
pre 9 godina
Sve istina, ali mislim da su nekorektne izjave jednog direktora turnira.
Opste je poznata stvar da ako zelite da imate turnir sa dobrim igracima iz top 100 vi morate da im platite mimo nagradnog fonda.
pre 9 godina
Pa i Kim traži milionče za,jednu noć...A ko je ona???
pre 9 godina
I treba da traže. Što više to bolje. Svi.
pre 9 godina
@Gosn covek Kljucne reci su: "nekoliko godina kasnije..." Nole kad je prvi put osvojio Australiju, nagrada je bila oko milion aus dolara. Sada, 7 godina kasnije, nagrada je vrtoglavih 3 miliona aus dolara! Novak ce po nagradama sa turnira uskoro prestici Federera, iako ovaj ima 30 titula i 9 GS vise. Nagrade su sada mnogo vece, tako ce biti i ubuduce - zato su oni trazili mnogo vise.
pre 9 godina
kad hoces da kupis nesto sto valja, moras da izdvojis novac, sta je tu cudno ? Sto bi rekao Dzoker u Betmenu, nikad ne radi za dzabe ono u cemu si dobar
pre 9 godina
Pa i Kim traži milionče za,jednu noć...A ko je ona???
pre 9 godina
Organizatori turnira zarade jako puno para i teniseri sad treba da se cimaju po celom svetu gde god da ih pozovu da bi omogućili drugim ljudima da zarade pare. Naravno da ili neće ili traže pare.
pre 9 godina
ljudi ovo je turnir na kojem ova trojica nema sta da traze, zato hoce lovu. To ti je ko da trazis od mesija da dodje na seosku utakmicu. Glavni turniri ih nista naplaćuju sem onoga sto zasluze.
pre 9 godina
Vidim da mnogi nisu upućeni pa komentarišu svašta. Dakle, top 30 teniseri su u obavezi da igraju na GS turnirima i Mastersima (gube neki bonus od ATP za svaki propušteni Masters) i tu ne dobijaju nikakav novac od organizatora za učešće. Zapravo, moraju da odgiraju 8 od 9 mastersa (onaj u Monte Karlu imaju pravo da propuste ako žele). Takođe, moraju da odigraju najmanje 4 od 11 turnira serije 500. Tu prva trojica već imaju mogućnost da naplaćuju svoje učešće, jer svi organizatori žele da ih vide zbog toga što tako privlače mnogo bolje sponzore pa se mnogima i isplati da daju 500-600 hiljada evra za nekog od njih, pa teniseri mogu da važu, ali većinom gledaju da im se uklopi u raspored, a od Arapa masno naplate učešće. Pored toga svega, mogu da odigraju još 2 turnira (opciono serija 500 ili 250). Gospodin iz članka govori o ATP 250 turniru u Marseju koji najbolji teniseri nemaju ni obavezu da igraju. Rafa, Rođa i Nole odlaze 250 turnire samo ako im neko debelo plati za to, jer oni nemaju takmičarski a ni interes sponzora da igraju te turnire. Turniri 250 za njih su nepotrebno umaranje. Možda može dobro da im dođe za povratak iz povrede, kao što je Rafa radio pretprošle godine. Pa je na 250 turnirama vraćao formu. Jednostavno, kao što 30. na svetu nećete videti na čelendžeru, tako ni prvog reketa sveta danas nećete videti na 250 turnirima ako je potpuno zdrav i ima ambicije da osvaja GS i Masterse. Nema svrhe da se umara zbog 250 bodova tek tako.
pre 9 godina
@gosn covek
Ajde malo bolje čitaj tekst, to je tražio dve godine ranije, posle dve godine su pitali Nadala i Novaka, znači u međuvremenu je poskupelo, vidiš da je rekao da je sada situacija drugačija
pre 9 godina
pa sta mislite zasto igraju i Dubai? Da ih seici debelo ne placaju ne bi im bio ni u malom mozgu. Zasto je Novak igrao Dohu ove godine? Bogati seici ne pitaju koliko kosta!
pre 9 godina
A i ovoga ima? Znači pred nagradnog fonda njima još dodatno plaćaju samo da učestvuju na turnirima???
pre 9 godina
Sve istina, ali mislim da su nekorektne izjave jednog direktora turnira.
Opste je poznata stvar da ako zelite da imate turnir sa dobrim igracima iz top 100 vi morate da im platite mimo nagradnog fonda.
pre 9 godina
@Gosn covek Kljucne reci su: "nekoliko godina kasnije..." Nole kad je prvi put osvojio Australiju, nagrada je bila oko milion aus dolara. Sada, 7 godina kasnije, nagrada je vrtoglavih 3 miliona aus dolara! Novak ce po nagradama sa turnira uskoro prestici Federera, iako ovaj ima 30 titula i 9 GS vise. Nagrade su sada mnogo vece, tako ce biti i ubuduce - zato su oni trazili mnogo vise.
pre 9 godina
Federer je iz rodnog grada Bazela trazio milion ili dva evra za ucesce. Rod Lejver je takodje trazio pare od svoje zemlje Australije za ucesce na turnirima u toj zemlji. Sve sto vredi plati.
pre 9 godina
Jeste pa će svaki turnir iz serije 250 i 500 da ponudi solidnu sumu za moćnu trojku, a onda će da zaradi na ulaznicama, TV prenosu širom sveta, suvenirima, reklamama... a ovi će da se lome cele sezone, rizikovaće povrede, formu za velike turnire i td.
Ma kad jednom sakupite milione i milione, novac postaje samo papir za vas.
Imao 50 miliona ili 60 i nije više tolika razlika, tada počinjete da gledate i na druge stvari kao što su rekordi, dominacija, što više trofeja, prestiž... a sve to traži planski raspored i treninga i turnira na kojima se pojavljujete.
Dovoljne je za Novaka da igra u sezoni Masterse i GS, ništa van toga mu ne treba, naravno DK, mada i taj DK je izvikan, osvojili smo ga i ne vidim toliku potrebu navijača da se Nole smara i sa tim, samo rizikuje neku povredu.
Više bih voleo da osvoji RG nego 5 DK za redom.
pre 9 godina
@(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Ako pažljivo pročitate članak još jednom shvatićete da je vaš komentar pogodak u prazno.
Eksplicitno piše u članku da danas niko od ove trojice ne bi igrao za ispod milion. Te cifre što pominju su od pre nekoliko godina.
pre 9 godina
ne pominje Murray-a :)
pre 9 godina
R N R - dok obrcu se repa ti samo budi lepa :)
pre 9 godina
Shvatite da je kalendar prenatrpan. Da su igraci umorni i da ne zele da igraju te turnire. Ne zele da trose tjelo i jos zakace neku povredu. Nisu oni roboti da stalno igraju. Mnogo je vaznije tempirati formu za vaznije turnire nego igrati sve redom. Svake nedelje igra se neki turnir. I svi oni zele da vide nekoga iz velike trojke. Masters1000 i ATP250 su kao prva i druga liga u fudbalu.
pre 9 godina
@Gosn covek - nisi pratio tekst. Promaklo ti je "Nekoliko godina kasnije" i "Posle..." Da si pazio čovek je lepo opisao kako im je cena rasla u vremenu. Kako je nastao Fedal tako je i Rafa dostigao milion za appearance fee. Novak ih je dostigao 2011e (inače upravo je za par miliona pretekao Rafu i po zaradi kroz karijeru...).
Što se tiče gospodstva takođe nisi ispratio kuknjavu direktora turnira u Bazelu ATP 500. Ispljuvao je Rodžera s kojim ne može ni da se čuje telefonom, dok je Rafaela i Novaka opisao kao normalne momke sa kojima se opušteno komunicira.
Sve je to zbog nenormalnosti tenisa. Dok npr. u NBA igrači uzimaju čak 50% ukupnog novca u tenisu to je jedva 16%. (I da, obrnuto sumanuto je da naši igrači uzmu čak 70% novca iz Davis Kupa...) Još je gora distribucija novca: u fudbalu i drugde je kao jedno veliko brdo - jako mnogo igrača uzima pare, puno njih dosta para a nemali broj i milione; u tenisu je ta distribucija kao šiljak za led: samo njih 100 je na pozitivnoj nuli, 50 zaradi jedva, pristojne pare uzima njih 30 a tek u top10 čovek se obezbedi. Pravi novac međutim jedino uzimaju njih četvorica! Nigde, ni u jednom sportu nije tako. Teniskom biznisu je apsolutno najisplativije što manji broj zvezda a sveopštih miljenika. Zato su deifikovali Rodžera i pumpali do ludila Fedal sve do onih nenormalnih žrebova za GS. Očajni su i nedovoljnim Marijem i otsustvom USA zvezde, a pravu stvar radi Novak postajući blazirana kopija Federera i uzima im maksimum para!
pre 9 godina
plati pa se klati...
pre 9 godina
I treba da traže. Što više to bolje. Svi.
pre 9 godina
(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Mogao bi da čitaš malo bolje pre nego što kreneš hvalospeve o tvom junaku iz Švajcarske. Federer je tražio 75 hiljada par godina pre nego što su ponudili Nadalu koji je tražio 300.
Cene rastu sa godinama, pa bi danas taj isti Federer tražio verovatno pola miliona.
pre 9 godina
bsbs@ zar si stvarno toliko naivan da to nisi znao??? Pa to je opšte poznata stvar...ide se za turnir klase 250, gde ove najbolje aždaje i ne moraju da igraju (mislim da su obavezni jedan ili čak nijedan turnir da odigraju na tom nivou). Sve što je kvalitet nosi svoju cenu. Pa Federer nije želeo da igra za "đf" ni na turniru u svom rodnom gradu Baselu.
pre 9 godina
(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Idi pitaj ti tvog grofa, koliko je trazio para da igra na turniru u sopstvenoj drzavi,Svajcarskoj i to u rodjenom gradu,Bazelu!?
pre 9 godina
Tako i treba. Mnogo su oni krvi i znoja prolili, Novak se i mucio sa porodicom finansijski.
pre 9 godina
Federer je još ispao najveći grof od pomenute trojice. Uz malu banalizaciju ispade da traži čovek putne troškove i džeparac za đus i kokice. Eventualno bi mu preostalo i za koji par bokserica.
pre 9 godina
ljudi ovo je turnir na kojem ova trojica nema sta da traze, zato hoce lovu. To ti je ko da trazis od mesija da dodje na seosku utakmicu. Glavni turniri ih nista naplaćuju sem onoga sto zasluze.
pre 9 godina
misljenja sam da je nepotrebno bar novaku..zaradjuje preko 30 miliona ne znam vec sa koliko je zavrsio 2014..i bez slabijih turnira moze obezbediti broj 1..neka se cuva za gs i masterse
pre 9 godina
Ljudi moji....koliko su komentatori "pametni" na ovom sajtu?! Šta blebećete gluposti, umesto da malo razmislite! Pojma nemate koliko je naporno ispoštovati sve slemove, masterse i turnire 500 !!! Ne radi se tu samo o parama nego i o zdravlju!! Jedva uspevaju da održe forme za ove turnire, ko je lud da učestvuje na manjim turnirima?! Nemojte da zamarate više ljude sa vašim "pametnim" komentarima, molim vas. Zašto su vam oni krivi što vi ne zarađujete tolike pare??!! Zavidni ste, to je problem.
Pozdrav
pre 9 godina
Koja je kinta u ovom tenisu...
pre 9 godina
Bio sam u Umagu jedne godine ( nisam siguran 2009. ili 2010. ), baš u vreme odigravanja turnira i družio se sa nekim ljudima iz organizacije. Tako sam slučajno saznao i iznose ( appearence fee ) isplaćene igračima za dolazak na turnir i sume uopšte nisu male, u stvari su bile u visini nagrade za osvajanje turnira ili plasman u finale. Znači 40-70000€ i tiče se samo domaćih igrača, toliko su platili Ljubičiću, Čiliću, Karloviću, mislim da je bio i Dodig za dolazak. Tog istog leta je Nadal od Queensa dobio milionče, Rođa od Halle-a takođe. Dakle ovo da se Rođa mogao dovesti za te pare je bilo jako davno, verovatno pre 10 godina. Kad mu je pre par godina direktor turnira u Roterdamu, Krajiček ( bivši pobednik W ) ponudio 700000 on ga je odbio rekavši "da je razočaran ponudom". Takođe, Rođa je 2013. od Bazela tražio 2 miliona pa su se malo posvađali oko toga i prozivali po novinama.
pre 9 godina
A to tako ide ! Zato se Rafa pojavi u Pekingu sa upalom slepog creva, pukne prvo kolo i pali kuci na operaciju. Jel prodje to kroz Rafine knjige, plati li porez i on na takve transakcije ? Cujem da ovde ima mnogo dusebriznika koji mere porez Novaku, pa reko mora da ih interesuje i taj deo.
pre 9 godina
"misljenja sam da je nepotrebno bar novaku..zaradjuje preko 30 miliona ne znam vec sa koliko je zavrsio 2014..i bez slabijih turnira moze obezbediti broj 1..neka se cuva za gs i masterse
(bazan, 5. februar 2015 15:05)"
Na srecu, ne racuna se tako. Pare se traze za slucaj (lakse!) povrede, te da bi se (eventualno) nadoknadio gubitak novca od neigranja na mnogo ozbiljnijim turnirima. Sve ima svoju cenu, ne vidim sta je sporno, osim da su visine nagrada skocile, i da svaki teniser gubi mnogo ako se povredi, tako da autor gornjih redova zaboravlja da teniseri rizikuju svoje zdravlje i dalju karijeru, za razliku od organizatora.
pre 9 godina
Ovaj svet je otisao dodjavola.Ja verovati ne mogu o kojim sumama se govori kada je u pitanju profesionalni sport,nevezano da li je u pitanju tenis,fudbal,kosarka itd.MILION EVRA da se jedan teniser SAMO pojavi na turniru.Kosarkas u NBA iskesira za 5 godina 20-30 miliona,onaj Mejveder dobije 50 miliona za mec,da dalje ne nabrajam.
Sto se vise bore protiv siromastva,to je vise siromasnih,gladnih,zednih...Duci Simonovic je u pravu kada govori o ovakvim stvarima.
Skrenuo sam malo sa teme,ali u sustini mislim da je to sve povezano
pre 9 godina
Dzaba se trudis da objasnis bilo sta ovom narodu.
To je gomila ispranih mozgova koji misle da je sasvim u redu da neko dobija milione da bi prebacivao lopticu preko mreze, a ovamo pljuju i kunu lekare kad strajkuju jer su im plate 300 eura. Isti odnos imaju i prema profesorima, vojnicima, ma prema svima. Nezahvalna gomila...To je takav profil ljudi, oni misle da onaj ko spasava zivote ljudima i deci ne zasluzuje nista, ali zato onaj koji mlati reketom zasluzuje da bude proglasen za kralja.
Takav smo narod, zato i propadamo. Zbog ovakvih koji misle da su je uspeh nekog sportiste i njihov uspeh.
Sramota.
(ju, 05. februar 2015 19:23)
Постоји разлика. Новак је до пара дошао сам. Лекара је школовала држава тј. сви ми. Плату прима од државе тј. свих нас. Каква привреда таква и плата. Може да ради и приватно па нек одређује цене за лечење како хоће. А њима је све мало па би мало и да узимају мито.
pre 9 godina
10 miliona za Djokovića nije dovoljno jer je najbolji na svetu...neprocenjive vrednosti..možda 500 milijardi evra otprilike bi koštalo to zadoviljstvo
pre 9 godina
Drago mi je da Novak trazi najvise. Tako i treba jer samo kada se on pojavi mogu da kazu da na turniru ucestvuje najbolji igrac sveta. Zato je ATP lista kljucna.
pre 9 godina
(???, 05. februar 2015 18:13)
Да ли би Лејкерси хтели да дођу у Косјерић да одиграју утакмицу са локалним кошаркашким клубом? Или би тражили паре? Реал, Манчестер и Барселона узимају лепе паре да иду по Азији да играју. Зашто? Доброчинитељи, зар не?
pre 9 godina
I ja bi utakmicu NBA kod nas ali ne ide.
pre 9 godina
"ne pominje Murray-a :)
(ja sam bio, 5. februar 2015 15:07)"
A ko ti je taj?
pre 9 godina
Samo slem,and nothing else matters, izmedju ostalog i iz ovih razloga.
pre 9 godina
realnost je dosta drugacija od mnostva komentara...svako moze biti povredjen i ne doci na masters ili slam turnir....ali akomse plati debelo, niko propustiti nece. Cak i Wimbledon placa najboljima da se pojave.....citajte pre no sto komentarisete.....a naravno da mali turniri moraju da daju i "bubreg" da bi ih doveli. Setite se turnira u Bgd..... ko je dolazio?....niko nije imao pare ili nije hteo da plati drugarima da ih dovede......nazalost sve se vrti oko para, ali jeste opravdano.....ti ljudi su u poziciji da diktiraju pravila......svaka im cast!.....to je razlika izmedju uspesnih i onih ostalih.....
pre 9 godina
@ "Rodja je pre 10-tak godina bio ubedljivo prvi na svetu. Tada je trazio 75 000 da se pojavi na turniru. Danas Novak kao prvi hoce 400 000. Znaci da je Novaku apetit mnogo veci kad je novac u pitanju. Ne znam samo kako ga nije sramota."
(stik, 5. februar 2015 18:16)
Nek' ti neko izracuna koliko je tih 75000 eurica od pre desetak godina vredelo u vreme kad je N°1e trazio 400 hiljada.
I da te podsetim: Prosle godine je tvoj ljubljeni Rodja od RODNOG Bazela trazio CELI MILION!
pre 9 godina
Da Novak trazi 400 a Federer 75 hiljada? I to jos pre neku godinu? E u ovo ni moja baba apotekarka ne bi verovala da je Rodzer tako skroman. Pa sto onda napravi najskuplje sponzorske ugovore i to mnoge i dozivotno.
Nole dupliraj cifru!
pre 9 godina
Samo napred!!
pre 9 godina
Kada je Bekham prelazio iz Manchester u Real bila neka luda cifra.Ali Real je samo u Aziji prodao dresova sa njegovim imenom u prvih šest meseci u vrednosti od sto pedeset miliona.Niko bre danas ne ulaze u nešto bez racunice.Šta mislite da je Real doveo Ronalda iz ljubavi prema navijacima.Ne bre ne prvo olovka i papir pa da se preracunamo.A vi st mislite da tu ima emocije varate se nema samo čist racun.Dovedi ti Brazil da odigra prijateljsku sa nekim.Burazeru par miliona pa da se nadjemo.
pre 9 godina
Sta ce mu turnir iz serije 250?? Za pare? Pare Novak zaradjuje sa vecim kategorijama . Viktor moze da tamo igra a Novak da rasporedjuje snagu prvenstveno za GS turnire. U toku godine uvek se igra neka egzibicija i tu mozu da se tezgari..
pre 9 godina
Znači 40-70000€ i tiče se samo domaćih igrača,(ivan petrović crni, 5. februar 2015 16:18)
Ne kazem da cifre nisu velike, pa i prevelike, ali, ipak, treba imati u vidu da ne idu svi ti novci njemu. Nije taj teniser slobodna profesija, pa da sve sto mu plate stavlja u dzep. On je poslodavac, na celu jedne male firme i to je zarada te firme. Od toga treba isplatiti trenera, masera, kuvara, nekog ko se stara o logistici i vec koliko ih ko ima. Osim toga, to je firma koja, po prirodi posla, ima jako velike troskove poslovanja - pomislite samo na avionske karte i na smestaj, ne samo za njega, nego i za celu svitu (zaposlene). To se ne moze porediti sa zaradama fudbalera, koji dobije svoje pare od ugovora i svoju platu i to je njegovo (ako on jos placa i privatnog menadzera, odnosno agenta, to je njegova licna stvar - ne mora). Na sve ostalo misli klub.
pre 9 godina
"Šta boland treba. Ovolike pare samo da se neko pojavi negdje. Kao da ljudi ne prolivaju znoj svaki dan pa nemaju ni 4 eura. Ovo je HAOS i UŽAS. Ali ko koga pita kad su to tako izmislili. Kao što su izmišljeni glupi ljudi s ovih prostora zbog kojih živimo ovako.
(Oskar, 5. februar 2015 15:48)"
Da se "neko" pojavi... pobogu covece, ko ti brani da trazis koliko hoces novca, da se pojavis bilo gde... kao da je njima neko DAO to pravo a tebi ne... nego reket u sake i trci za lopticom... nema ti druge... pa stani u red od milion polaznika, od kojih uspe samo jedan, ostali ostanu nezanimljivi, nepoznati i zaboravljeni... mada ne mogu biti ni zaboravljeni, i za to trebaju barem neke zasluge, koje ti definitivno nemas.
Da ponovim, glavna poenta je da DODJE narod, da bi TEBE gledao kako nesto radis... eto samo toliko ti treba...
Pod "DODJE narod" se podrazumeva da isti digne svoju cenjenu pozadinu iz fotelje, sedne u auto da se doveze i time potrosi gorivo a i rizikuje zivot, pa plati kartu, te posle sedi tamo na suncu lozi se na tebe i nesto galami... itd
Zasto ne probas?
pre 9 godina
Mislim da bi se na tom turniru, od pomenute trojice, u ovom trenutku pojavio eventualno samo Rafa, čak i ako bi u pitanju bilo milionče.
Verujem da Novak ima prioritet da se čuva da bi mu karijera što duže trajala i da pritom ostvari sportske ciljeve koje je postavio pred sebe. Rodžer takođe mora da se čuva jer mu to daje šansu da se fokusira na nešto značajno što bi možda još mogao da osvoji.
Rafa bi učešćem mogao da povrati formu i poljuljano samopouzdanje, uz, naravno, milion dodatnih papirnih razloga.
pre 9 godina
Sad, kad ih je ovako ocinkario, sigurno ce mu sva trojica potrcati i jos platiti, samo da bi igrali kod njega.
pre 9 godina
Koliko naivnih.Još uvek vam je socijalizam u glavi.Halo bre ljudi ovo je kapitalizam.Kolko love toliko muzike.Nije važno šta ti znaš nego kolko si sposoban da to tvoje znanje prodas.Tako je na zapadu.A tržište diktira cenu niko tebe netera da voziš Mercedes od 100000 hiljada ima Fijat za deset.Kao sa Nole tom.On traži toliko jer zna kolko će oni da kasiraju od sponzora zato što broj jedan igra na tom turniru.U čemu je problem?Probudite se ljudi gde živite prošlo je vreme gde vam je zajednica t.j država brisala sline.Što bre samo kukate probajte i vi.Gde su bili svi ti silni što kukaju kad je Novak pravio prve korake u tenisu uspeo je a mogao je i da ne uspe.E taj uspeh Nole naplaćuje jer i oni naplaćuju kad on igra kod njih.
pre 9 godina
navija za zvezdu nikad mu nije dosta para i da ima 300 miliona evra!!
pre 9 godina
Turnir u Marselju počinje 16. februara i pripada Seriji 250 a turnir u Dubaiu počinje 23. febreuara i pripada Seriji 500, dakle to je jedan od obaveznih turnira. Secam se nakad davno kad su kritikovali Agasija zašto igra rovit ovaj turnir, on je ladno izjavio da se milionče ispod stola ne odbija. Nagradni fond nije mali 2 500 000 dolara a zbog podloge je i priprema za Masterse u IW i Miami
pre 9 godina
@Gospodin arogancija
Nekoliko godina kasnije ne znaci 100 godina kasnije. On je kada je bio prvi trazio 75 000, a danasnji prvi na svetu trazi 400 000. Ocigledna razlika. "Neko" ima debele komplekse i zeli da mu se da vise novca nego Federeru i Nadalu.
pre 9 godina
"@Teodosije
Milioni ne uspeju? Aha, sve milioni igraju tenis.
Sport kojim se ozbiljno bavi 100 ljudi na svetu. I nema to nikakve veze sa talentom. Ima veze sa parama. Oni koji u siromasnim drzavama imaju toliko novca da mogu da placaju stotine hiljada maraka ili evra najskupljim trenerima na svetu, uspeju da se probiju u tenisu. Oni ciji roditelji nemaju taj novac, ne uspeju.
Gledaoci na taj turnir inace dolaze i bez Djokovica, Nadala ili Federera, tako da su pare koje traze besmislene.
Kad dobiju taj novac, samo skoci cena karata za gledaoce koji dolaze, a neki teniseri uopste nemaju postovanja za te ljude, nego se jos i svadjaju sa njima. Primer - Madrid 2013.
(ju, 5. februar 2015 19:19)"
Da, milioni! Preko 10 miliona ljudi je igralo tenis samo u USA tokom 2012. godine.
Sto se tice "pravedne" raspodele... pa zelEli ste liberalni kapitalizam, eto vam ga!
To je uredjenje koje je izmisljeno da bogatima povecava bogatstvo, sto vidite na delu. Nema (vise) nazad.
pre 9 godina
@( сад види ко има испран мозак, 05. februar 2015 21:08)
I? Sta bi bilo kad bi svi lekari otisli u inostranstvo? Ili otvorili privatne klinike? Ko bi lecio ljude? Nije ti logika jaca strana.
Ko je pravio terene po Kopaoniku? Sam Novak ili neko drugi? Znaci, po tvojoj logici "svi mi" smo mu omogucili da ima teren.
Lekar spasava zivot, teniser udara lopticu. Razlika je ogromna. Ovaj narod podrzava bacanje para na tenisere, a kuka kad lekari traze vece plate.
Ajde da uvedemo bonus za lekare. 100 000 evra za svaki zivot koji spasu!? Ko bi to podrzao? Niko, ali vazno je da se milioni bacaju na sportiste, njihove nacionalne penzije itd.
Pazi, teniser dobije nacionalnu penziju jer igra dobro tenis, a lekar dobije sipak jer spasava zivote ljudi.
Zato i propadamo.
pre 9 godina
Previda se jedan momenat, u svim komentarima, a to je nepisano pravilo, solidarnosti.Jer, ako bi oni ucestvovali i na turnirima 250/citaj pobedivali/od cega bi zivel;i onda ostali teniseri nize rangirani?Pogledajte, naprimer, sta je ove godine uradio Krajcek za Roterdam, 6 od prvih 10!Mari, je prosle godine trazio 700 000, i dobio, pa odustao,sada dolazi.Za koliko? Ne zam, ali tako se i u ATP biznisu napreduje na lestici, a Krajcek zeli od Roterdama, u buducnosti da napravi MS;
pre 9 godina
Dodatak mom komentaru.Rockefeller kažu kad je počinjao je brao jabuke i prodavao na ulici.Jel on terao nekoga da kupi kod njega?Nije.A jebiga znao da se proda.Mi neznano ko nam je kriv.
pre 9 godina
Svaka čast, za takav turnir ("250") - takva 2 top10 igrača! Čestitke organizatorima!
pre 9 godina
@@@Tako i treba. Mnogo su oni krvi i znoja prolili, Novak se i mucio sa porodicom finansijski.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cacanin, 5. februar 2015 15:16)
Šta boland treba. Ovolike pare samo da se neko pojavi negdje. Kao da ljudi ne prolivaju znoj svaki dan pa nemaju ni 4 eura. Ovo je HAOS i UŽAS. Ali ko koga pita kad su to tako izmislili. Kao što su izmišljeni glupi ljudi s ovih prostora zbog kojih živimo ovako.
pre 9 godina
@Advokat svih Srba
Idi pitaj svog ljubimca kad ce da plati struju za teniske terene koje je BESPLATNO koristio da bi organizovao turnir u Srbiji. Koji je na kraju odlucio da ukine i proda drugoj drzavi.
pre 9 godina
(O iskrenosti cemo drugi put, 5. februar 2015 19:34)
ali kakvo manipulativno prezentovanje stvari, to je strasno
nije Federer od Bazela trazio nista, trazio je od organizatora turnira u Bazelu, i to je velika razlika. Znaci, nije placao grad od poreza svojih stanovnika vec organizatori kojima profit visetruko skace kada se Federer pojavi na turniru.
i, ne vidim sto je ovo uopste vest, vrhunski igraci imaju pravo da traze na malim turnirima dodatne novce za ucesce jer svojim pojavljivanjem donose tom turiru vise nego sto ga kostaju.
jeste liberalni kapitalizam i jeste fer.
Sto se tice komentara da u USA 10 miliona ljudi igra tenis pa kao to govori o nekoj velikoj konkurenciji u sportu na profesionalnom nivou, to je daleko od istine. Strasno je velika razlika izmedju amaterskog i profesionalnog nivoa i meri se u stotinama hiljada evra ulaganja u razvoj igraca. Da, ja mogu uzeti reket i mlatiti lopticu sa svojim drugarima i dovesti tehniku i kondiciju do odredjenog nivoa, ali bez pomenute cifre necu primirisati uslovima koji su mi potrebni da to razvijem na nivo potreban da se plasiram medju prvih 20.
pre 9 godina
@???
Dobar si....he-he....sigurno si veoma ponosan na ovo što si tu napisao.....he-he....ne boj se neću se spustiti na tvoj nivo...znaš šta....sigurno si u pravu....-)-)
pre 9 godina
@ivan petrovic crni
Rodja je pre 10-tak godina bio ubedljivo prvi na svetu. Tada je trazio 75 000 da se pojavi na turniru. Danas Novak kao prvi hoce 400 000. Znaci da je Novaku apetit mnogo veci kad je novac u pitanju. Ne znam samo kako ga nije sramota.
pre 9 godina
@cacanin
A koliko su krvi i znoja prolili oni koji rade neke druge poslove?
Koliko je prolio znoja onaj ko se skolovao da bude lekar? Advokat? Koliko znoja je prolio onaj koji radi na gradjevini? Onaj koji je policajac? Vatrogasac? Njima sve to palo s neba jel? Nije trebalo nista da se uci, da se placa, zrtvuje?
A Novakova porodica se toliko finansijski "mucila" da su ga poslali u najskuplju tenisku skolu u celoj Evropi! Gde je tu mucenje? Jel citas ti uopste sta pises ili samo lupas bzvz?
pre 9 godina
@stik Stik ili pajser?
pre 9 godina
Idi pitaj ti tvog grofa, koliko je trazio para da igra na turniru u sopstvenoj drzavi,Svajcarskoj i to u rodjenom gradu,Bazelu!?
(Advokat svih Srba, 5. februar 2015 15:34)
Pa mozda upravo u tom grmu i lezi zec? Mozda bolje od drugih zna organizatora turnira? Pa je resio "e, ovog cu da oderem, ili nek se slika".
pre 9 godina
@Madjar
Ukljuci mozak druskane, nemoj slepo da slusas sta ti neko prica preko medija.
Tesko odrzati formu!? Jel tesko odrzati formu u NBA ligi, ako uopste znas sta je to, gde se igra na svaka 2-3 dana, jel tesko odrzati formu u milion drugih sportova pa niko ne trazi da mu se posebno plati da dodje, i uz to pokupi nagradu kad osvoji titulu.
Jel tesko odrzati formu u poslovima van sporta? Jel bi glasao ti da se lekaru placa 100 000 samo da se pojavi u bolnici posle radnog vremena, kad je nesto hitno, jer je tesko odrzati formu kad spavas 2 sata dnevno? Ili vozacu autobusa? Vatrogascu? VOJNIKU? Jel placa neko vojniku milione da se pojavi na ratistu? Ili na granici? Zasto bi onda teniseri uzimali leba preko pogace? Oni za razliku od pomenutih ne rade nista vazno. Samo prebacuju lopticu preko mreze.
Ko je tebi kriv sto nisi uspeo da zaradis neki veliki novac pa sad umesto da radis nesto, ti se poistovecujes sa teniserima i mislis da ce tebi biti bolje ako oni zarade vise novca? Jel bi se Novak, Federer ili Nadal mozda borili za to da ti zaradis vise para?
pre 9 godina
Толико о томе ко је какав човек...РОЏЕР ФЕДЕРЕР, један, једини, непоновљиви...
pre 9 godina
@ "ali kakvo manipulativno prezentovanje stvari, to je strasno
nije Federer od Bazela trazio nista, trazio je od organizatora turnira u Bazelu, i to je velika razlika. Znaci, nije placao grad od poreza svojih stanovnika vec organizatori kojima profit visetruko skace kada se Federer pojavi na turniru."...
(Bojan, 5. februar 2015 23:42)
Potpuno si u pravu, ali...
Kad sam rekao da je "od Bazela trazio million eurica" nisam bukavalno mislio na grad, vec na turnir koji se igra u tom gradu. Pricamo o tenisu, pa se podrazumeva da se misli na ATP u Bazelu. Mora li sve da se shvata zlonamerno bukvalno? Ja kazem da ne mora.
Inace, zivim u kapitalistickoj zemlji i dobro znam sta to znaci kad se u nekom gradu organizuje neki turnir (u bilo cemu). Drzava sa tim nema nista. Organizator - privatnik - se "hvata u kolo" i snosi sve posledice (i pohvale). Od bezbednosne do finansijske; plati porez drzavi i... Idemo dalje. Ako je organizator zaradio, turnir ce se igrati i dalje. U protivnom... Bas briga drzavu.
I da te upozorim: nikakav manipulator nisam. Vrlo si drzak!
pre 9 godina
@???
Dzaba se trudis da objasnis bilo sta ovom narodu.
To je gomila ispranih mozgova koji misle da je sasvim u redu da neko dobija milione da bi prebacivao lopticu preko mreze, a ovamo pljuju i kunu lekare kad strajkuju jer su im plate 300 eura. Isti odnos imaju i prema profesorima, vojnicima, ma prema svima. Nezahvalna gomila...To je takav profil ljudi, oni misle da onaj ko spasava zivote ljudima i deci ne zasluzuje nista, ali zato onaj koji mlati reketom zasluzuje da bude proglasen za kralja.
Takav smo narod, zato i propadamo. Zbog ovakvih koji misle da su je uspeh nekog sportiste i njihov uspeh.
Sramota.
pre 9 godina
@Teodosije
Milioni ne uspeju? Aha, sve milioni igraju tenis.
Sport kojim se ozbiljno bavi 100 ljudi na svetu. I nema to nikakve veze sa talentom. Ima veze sa parama. Oni koji u siromasnim drzavama imaju toliko novca da mogu da placaju stotine hiljada maraka ili evra najskupljim trenerima na svetu, uspeju da se probiju u tenisu. Oni ciji roditelji nemaju taj novac, ne uspeju.
Gledaoci na taj turnir inace dolaze i bez Djokovica, Nadala ili Federera, tako da su pare koje traze besmislene.
Kad dobiju taj novac, samo skoci cena karata za gledaoce koji dolaze, a neki teniseri uopste nemaju postovanja za te ljude, nego se jos i svadjaju sa njima. Primer - Madrid 2013.
pre 9 godina
Sramota za svu trojicu ako je ovo istina. Ovakvim stvarima sport gubi draz !
pre 9 godina
Novak ima velike komplekse od Federera i Nadala.
Zato je i trazio vise novca nego njih dvojica zajedno.
Verovatno ga bas mnogo nervira to sto ce zauvek ostati u njihovoj senci, jer je osvojio neuporedivo manji broj najvecih trofeja od njih, pa to zeli da nadoknadi novcem. Ego mu je takav da on ne moze da podnese da oni dobijaju vise novca od njega. Verovatno zbog toga i nema jake sponzore kao Rafa i RF, on bi im trazio da mu daju vise para nego njima.
A to nije realno, jer su oni mnogo mnogo popularniji od njega.
pre 9 godina
Federer je još ispao najveći grof od pomenute trojice. Uz malu banalizaciju ispade da traži čovek putne troškove i džeparac za đus i kokice. Eventualno bi mu preostalo i za koji par bokserica.
pre 9 godina
navija za zvezdu nikad mu nije dosta para i da ima 300 miliona evra!!
pre 9 godina
@Gospodin arogancija
Nekoliko godina kasnije ne znaci 100 godina kasnije. On je kada je bio prvi trazio 75 000, a danasnji prvi na svetu trazi 400 000. Ocigledna razlika. "Neko" ima debele komplekse i zeli da mu se da vise novca nego Federeru i Nadalu.
pre 9 godina
10 miliona za Djokovića nije dovoljno jer je najbolji na svetu...neprocenjive vrednosti..možda 500 milijardi evra otprilike bi koštalo to zadoviljstvo
pre 9 godina
@Advokat svih Srba
Idi pitaj svog ljubimca kad ce da plati struju za teniske terene koje je BESPLATNO koristio da bi organizovao turnir u Srbiji. Koji je na kraju odlucio da ukine i proda drugoj drzavi.
pre 9 godina
A i ovoga ima? Znači pred nagradnog fonda njima još dodatno plaćaju samo da učestvuju na turnirima???
pre 9 godina
Sramota za svu trojicu ako je ovo istina. Ovakvim stvarima sport gubi draz !
pre 9 godina
@ivan petrovic crni
Rodja je pre 10-tak godina bio ubedljivo prvi na svetu. Tada je trazio 75 000 da se pojavi na turniru. Danas Novak kao prvi hoce 400 000. Znaci da je Novaku apetit mnogo veci kad je novac u pitanju. Ne znam samo kako ga nije sramota.
pre 9 godina
Толико о томе ко је какав човек...РОЏЕР ФЕДЕРЕР, један, једини, непоновљиви...
pre 9 godina
@cacanin
A koliko su krvi i znoja prolili oni koji rade neke druge poslove?
Koliko je prolio znoja onaj ko se skolovao da bude lekar? Advokat? Koliko znoja je prolio onaj koji radi na gradjevini? Onaj koji je policajac? Vatrogasac? Njima sve to palo s neba jel? Nije trebalo nista da se uci, da se placa, zrtvuje?
A Novakova porodica se toliko finansijski "mucila" da su ga poslali u najskuplju tenisku skolu u celoj Evropi! Gde je tu mucenje? Jel citas ti uopste sta pises ili samo lupas bzvz?
pre 9 godina
Novak ima velike komplekse od Federera i Nadala.
Zato je i trazio vise novca nego njih dvojica zajedno.
Verovatno ga bas mnogo nervira to sto ce zauvek ostati u njihovoj senci, jer je osvojio neuporedivo manji broj najvecih trofeja od njih, pa to zeli da nadoknadi novcem. Ego mu je takav da on ne moze da podnese da oni dobijaju vise novca od njega. Verovatno zbog toga i nema jake sponzore kao Rafa i RF, on bi im trazio da mu daju vise para nego njima.
A to nije realno, jer su oni mnogo mnogo popularniji od njega.
pre 9 godina
@@@Tako i treba. Mnogo su oni krvi i znoja prolili, Novak se i mucio sa porodicom finansijski.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cacanin, 5. februar 2015 15:16)
Šta boland treba. Ovolike pare samo da se neko pojavi negdje. Kao da ljudi ne prolivaju znoj svaki dan pa nemaju ni 4 eura. Ovo je HAOS i UŽAS. Ali ko koga pita kad su to tako izmislili. Kao što su izmišljeni glupi ljudi s ovih prostora zbog kojih živimo ovako.
pre 9 godina
misljenja sam da je nepotrebno bar novaku..zaradjuje preko 30 miliona ne znam vec sa koliko je zavrsio 2014..i bez slabijih turnira moze obezbediti broj 1..neka se cuva za gs i masterse
pre 9 godina
@Madjar
Ukljuci mozak druskane, nemoj slepo da slusas sta ti neko prica preko medija.
Tesko odrzati formu!? Jel tesko odrzati formu u NBA ligi, ako uopste znas sta je to, gde se igra na svaka 2-3 dana, jel tesko odrzati formu u milion drugih sportova pa niko ne trazi da mu se posebno plati da dodje, i uz to pokupi nagradu kad osvoji titulu.
Jel tesko odrzati formu u poslovima van sporta? Jel bi glasao ti da se lekaru placa 100 000 samo da se pojavi u bolnici posle radnog vremena, kad je nesto hitno, jer je tesko odrzati formu kad spavas 2 sata dnevno? Ili vozacu autobusa? Vatrogascu? VOJNIKU? Jel placa neko vojniku milione da se pojavi na ratistu? Ili na granici? Zasto bi onda teniseri uzimali leba preko pogace? Oni za razliku od pomenutih ne rade nista vazno. Samo prebacuju lopticu preko mreze.
Ko je tebi kriv sto nisi uspeo da zaradis neki veliki novac pa sad umesto da radis nesto, ti se poistovecujes sa teniserima i mislis da ce tebi biti bolje ako oni zarade vise novca? Jel bi se Novak, Federer ili Nadal mozda borili za to da ti zaradis vise para?
pre 9 godina
@???
Dzaba se trudis da objasnis bilo sta ovom narodu.
To je gomila ispranih mozgova koji misle da je sasvim u redu da neko dobija milione da bi prebacivao lopticu preko mreze, a ovamo pljuju i kunu lekare kad strajkuju jer su im plate 300 eura. Isti odnos imaju i prema profesorima, vojnicima, ma prema svima. Nezahvalna gomila...To je takav profil ljudi, oni misle da onaj ko spasava zivote ljudima i deci ne zasluzuje nista, ali zato onaj koji mlati reketom zasluzuje da bude proglasen za kralja.
Takav smo narod, zato i propadamo. Zbog ovakvih koji misle da su je uspeh nekog sportiste i njihov uspeh.
Sramota.
pre 9 godina
@Teodosije
Milioni ne uspeju? Aha, sve milioni igraju tenis.
Sport kojim se ozbiljno bavi 100 ljudi na svetu. I nema to nikakve veze sa talentom. Ima veze sa parama. Oni koji u siromasnim drzavama imaju toliko novca da mogu da placaju stotine hiljada maraka ili evra najskupljim trenerima na svetu, uspeju da se probiju u tenisu. Oni ciji roditelji nemaju taj novac, ne uspeju.
Gledaoci na taj turnir inace dolaze i bez Djokovica, Nadala ili Federera, tako da su pare koje traze besmislene.
Kad dobiju taj novac, samo skoci cena karata za gledaoce koji dolaze, a neki teniseri uopste nemaju postovanja za te ljude, nego se jos i svadjaju sa njima. Primer - Madrid 2013.
pre 9 godina
@Gosn covek - nisi pratio tekst. Promaklo ti je "Nekoliko godina kasnije" i "Posle..." Da si pazio čovek je lepo opisao kako im je cena rasla u vremenu. Kako je nastao Fedal tako je i Rafa dostigao milion za appearance fee. Novak ih je dostigao 2011e (inače upravo je za par miliona pretekao Rafu i po zaradi kroz karijeru...).
Što se tiče gospodstva takođe nisi ispratio kuknjavu direktora turnira u Bazelu ATP 500. Ispljuvao je Rodžera s kojim ne može ni da se čuje telefonom, dok je Rafaela i Novaka opisao kao normalne momke sa kojima se opušteno komunicira.
Sve je to zbog nenormalnosti tenisa. Dok npr. u NBA igrači uzimaju čak 50% ukupnog novca u tenisu to je jedva 16%. (I da, obrnuto sumanuto je da naši igrači uzmu čak 70% novca iz Davis Kupa...) Još je gora distribucija novca: u fudbalu i drugde je kao jedno veliko brdo - jako mnogo igrača uzima pare, puno njih dosta para a nemali broj i milione; u tenisu je ta distribucija kao šiljak za led: samo njih 100 je na pozitivnoj nuli, 50 zaradi jedva, pristojne pare uzima njih 30 a tek u top10 čovek se obezbedi. Pravi novac međutim jedino uzimaju njih četvorica! Nigde, ni u jednom sportu nije tako. Teniskom biznisu je apsolutno najisplativije što manji broj zvezda a sveopštih miljenika. Zato su deifikovali Rodžera i pumpali do ludila Fedal sve do onih nenormalnih žrebova za GS. Očajni su i nedovoljnim Marijem i otsustvom USA zvezde, a pravu stvar radi Novak postajući blazirana kopija Federera i uzima im maksimum para!
pre 9 godina
Jeste pa će svaki turnir iz serije 250 i 500 da ponudi solidnu sumu za moćnu trojku, a onda će da zaradi na ulaznicama, TV prenosu širom sveta, suvenirima, reklamama... a ovi će da se lome cele sezone, rizikovaće povrede, formu za velike turnire i td.
Ma kad jednom sakupite milione i milione, novac postaje samo papir za vas.
Imao 50 miliona ili 60 i nije više tolika razlika, tada počinjete da gledate i na druge stvari kao što su rekordi, dominacija, što više trofeja, prestiž... a sve to traži planski raspored i treninga i turnira na kojima se pojavljujete.
Dovoljne je za Novaka da igra u sezoni Masterse i GS, ništa van toga mu ne treba, naravno DK, mada i taj DK je izvikan, osvojili smo ga i ne vidim toliku potrebu navijača da se Nole smara i sa tim, samo rizikuje neku povredu.
Više bih voleo da osvoji RG nego 5 DK za redom.
pre 9 godina
(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Mogao bi da čitaš malo bolje pre nego što kreneš hvalospeve o tvom junaku iz Švajcarske. Federer je tražio 75 hiljada par godina pre nego što su ponudili Nadalu koji je tražio 300.
Cene rastu sa godinama, pa bi danas taj isti Federer tražio verovatno pola miliona.
pre 9 godina
Tako i treba. Mnogo su oni krvi i znoja prolili, Novak se i mucio sa porodicom finansijski.
pre 9 godina
A to tako ide ! Zato se Rafa pojavi u Pekingu sa upalom slepog creva, pukne prvo kolo i pali kuci na operaciju. Jel prodje to kroz Rafine knjige, plati li porez i on na takve transakcije ? Cujem da ovde ima mnogo dusebriznika koji mere porez Novaku, pa reko mora da ih interesuje i taj deo.
pre 9 godina
kad hoces da kupis nesto sto valja, moras da izdvojis novac, sta je tu cudno ? Sto bi rekao Dzoker u Betmenu, nikad ne radi za dzabe ono u cemu si dobar
pre 9 godina
(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Idi pitaj ti tvog grofa, koliko je trazio para da igra na turniru u sopstvenoj drzavi,Svajcarskoj i to u rodjenom gradu,Bazelu!?
pre 9 godina
Sve istina, ali mislim da su nekorektne izjave jednog direktora turnira.
Opste je poznata stvar da ako zelite da imate turnir sa dobrim igracima iz top 100 vi morate da im platite mimo nagradnog fonda.
pre 9 godina
Organizatori turnira zarade jako puno para i teniseri sad treba da se cimaju po celom svetu gde god da ih pozovu da bi omogućili drugim ljudima da zarade pare. Naravno da ili neće ili traže pare.
pre 9 godina
Ovaj svet je otisao dodjavola.Ja verovati ne mogu o kojim sumama se govori kada je u pitanju profesionalni sport,nevezano da li je u pitanju tenis,fudbal,kosarka itd.MILION EVRA da se jedan teniser SAMO pojavi na turniru.Kosarkas u NBA iskesira za 5 godina 20-30 miliona,onaj Mejveder dobije 50 miliona za mec,da dalje ne nabrajam.
Sto se vise bore protiv siromastva,to je vise siromasnih,gladnih,zednih...Duci Simonovic je u pravu kada govori o ovakvim stvarima.
Skrenuo sam malo sa teme,ali u sustini mislim da je to sve povezano
pre 9 godina
I treba da traže. Što više to bolje. Svi.
pre 9 godina
@gosn covek
Ajde malo bolje čitaj tekst, to je tražio dve godine ranije, posle dve godine su pitali Nadala i Novaka, znači u međuvremenu je poskupelo, vidiš da je rekao da je sada situacija drugačija
pre 9 godina
Federer je iz rodnog grada Bazela trazio milion ili dva evra za ucesce. Rod Lejver je takodje trazio pare od svoje zemlje Australije za ucesce na turnirima u toj zemlji. Sve sto vredi plati.
pre 9 godina
ljudi ovo je turnir na kojem ova trojica nema sta da traze, zato hoce lovu. To ti je ko da trazis od mesija da dodje na seosku utakmicu. Glavni turniri ih nista naplaćuju sem onoga sto zasluze.
pre 9 godina
Koja je kinta u ovom tenisu...
pre 9 godina
Ljudi moji....koliko su komentatori "pametni" na ovom sajtu?! Šta blebećete gluposti, umesto da malo razmislite! Pojma nemate koliko je naporno ispoštovati sve slemove, masterse i turnire 500 !!! Ne radi se tu samo o parama nego i o zdravlju!! Jedva uspevaju da održe forme za ove turnire, ko je lud da učestvuje na manjim turnirima?! Nemojte da zamarate više ljude sa vašim "pametnim" komentarima, molim vas. Zašto su vam oni krivi što vi ne zarađujete tolike pare??!! Zavidni ste, to je problem.
Pozdrav
pre 9 godina
Pa i Kim traži milionče za,jednu noć...A ko je ona???
pre 9 godina
@Gosn covek Kljucne reci su: "nekoliko godina kasnije..." Nole kad je prvi put osvojio Australiju, nagrada je bila oko milion aus dolara. Sada, 7 godina kasnije, nagrada je vrtoglavih 3 miliona aus dolara! Novak ce po nagradama sa turnira uskoro prestici Federera, iako ovaj ima 30 titula i 9 GS vise. Nagrade su sada mnogo vece, tako ce biti i ubuduce - zato su oni trazili mnogo vise.
pre 9 godina
@(Gosn covek, 5. februar 2015 14:42)
Ako pažljivo pročitate članak još jednom shvatićete da je vaš komentar pogodak u prazno.
Eksplicitno piše u članku da danas niko od ove trojice ne bi igrao za ispod milion. Te cifre što pominju su od pre nekoliko godina.
pre 9 godina
ne pominje Murray-a :)
pre 9 godina
Samo slem,and nothing else matters, izmedju ostalog i iz ovih razloga.
pre 9 godina
Da Novak trazi 400 a Federer 75 hiljada? I to jos pre neku godinu? E u ovo ni moja baba apotekarka ne bi verovala da je Rodzer tako skroman. Pa sto onda napravi najskuplje sponzorske ugovore i to mnoge i dozivotno.
Nole dupliraj cifru!
pre 9 godina
Dzaba se trudis da objasnis bilo sta ovom narodu.
To je gomila ispranih mozgova koji misle da je sasvim u redu da neko dobija milione da bi prebacivao lopticu preko mreze, a ovamo pljuju i kunu lekare kad strajkuju jer su im plate 300 eura. Isti odnos imaju i prema profesorima, vojnicima, ma prema svima. Nezahvalna gomila...To je takav profil ljudi, oni misle da onaj ko spasava zivote ljudima i deci ne zasluzuje nista, ali zato onaj koji mlati reketom zasluzuje da bude proglasen za kralja.
Takav smo narod, zato i propadamo. Zbog ovakvih koji misle da su je uspeh nekog sportiste i njihov uspeh.
Sramota.
(ju, 05. februar 2015 19:23)
Постоји разлика. Новак је до пара дошао сам. Лекара је школовала држава тј. сви ми. Плату прима од државе тј. свих нас. Каква привреда таква и плата. Може да ради и приватно па нек одређује цене за лечење како хоће. А њима је све мало па би мало и да узимају мито.
pre 9 godina
ljudi ovo je turnir na kojem ova trojica nema sta da traze, zato hoce lovu. To ti je ko da trazis od mesija da dodje na seosku utakmicu. Glavni turniri ih nista naplaćuju sem onoga sto zasluze.
pre 9 godina
Vidim da mnogi nisu upućeni pa komentarišu svašta. Dakle, top 30 teniseri su u obavezi da igraju na GS turnirima i Mastersima (gube neki bonus od ATP za svaki propušteni Masters) i tu ne dobijaju nikakav novac od organizatora za učešće. Zapravo, moraju da odgiraju 8 od 9 mastersa (onaj u Monte Karlu imaju pravo da propuste ako žele). Takođe, moraju da odigraju najmanje 4 od 11 turnira serije 500. Tu prva trojica već imaju mogućnost da naplaćuju svoje učešće, jer svi organizatori žele da ih vide zbog toga što tako privlače mnogo bolje sponzore pa se mnogima i isplati da daju 500-600 hiljada evra za nekog od njih, pa teniseri mogu da važu, ali većinom gledaju da im se uklopi u raspored, a od Arapa masno naplate učešće. Pored toga svega, mogu da odigraju još 2 turnira (opciono serija 500 ili 250). Gospodin iz članka govori o ATP 250 turniru u Marseju koji najbolji teniseri nemaju ni obavezu da igraju. Rafa, Rođa i Nole odlaze 250 turnire samo ako im neko debelo plati za to, jer oni nemaju takmičarski a ni interes sponzora da igraju te turnire. Turniri 250 za njih su nepotrebno umaranje. Možda može dobro da im dođe za povratak iz povrede, kao što je Rafa radio pretprošle godine. Pa je na 250 turnirama vraćao formu. Jednostavno, kao što 30. na svetu nećete videti na čelendžeru, tako ni prvog reketa sveta danas nećete videti na 250 turnirima ako je potpuno zdrav i ima ambicije da osvaja GS i Masterse. Nema svrhe da se umara zbog 250 bodova tek tako.
pre 9 godina
Shvatite da je kalendar prenatrpan. Da su igraci umorni i da ne zele da igraju te turnire. Ne zele da trose tjelo i jos zakace neku povredu. Nisu oni roboti da stalno igraju. Mnogo je vaznije tempirati formu za vaznije turnire nego igrati sve redom. Svake nedelje igra se neki turnir. I svi oni zele da vide nekoga iz velike trojke. Masters1000 i ATP250 su kao prva i druga liga u fudbalu.
pre 9 godina
Bio sam u Umagu jedne godine ( nisam siguran 2009. ili 2010. ), baš u vreme odigravanja turnira i družio se sa nekim ljudima iz organizacije. Tako sam slučajno saznao i iznose ( appearence fee ) isplaćene igračima za dolazak na turnir i sume uopšte nisu male, u stvari su bile u visini nagrade za osvajanje turnira ili plasman u finale. Znači 40-70000€ i tiče se samo domaćih igrača, toliko su platili Ljubičiću, Čiliću, Karloviću, mislim da je bio i Dodig za dolazak. Tog istog leta je Nadal od Queensa dobio milionče, Rođa od Halle-a takođe. Dakle ovo da se Rođa mogao dovesti za te pare je bilo jako davno, verovatno pre 10 godina. Kad mu je pre par godina direktor turnira u Roterdamu, Krajiček ( bivši pobednik W ) ponudio 700000 on ga je odbio rekavši "da je razočaran ponudom". Takođe, Rođa je 2013. od Bazela tražio 2 miliona pa su se malo posvađali oko toga i prozivali po novinama.
pre 9 godina
realnost je dosta drugacija od mnostva komentara...svako moze biti povredjen i ne doci na masters ili slam turnir....ali akomse plati debelo, niko propustiti nece. Cak i Wimbledon placa najboljima da se pojave.....citajte pre no sto komentarisete.....a naravno da mali turniri moraju da daju i "bubreg" da bi ih doveli. Setite se turnira u Bgd..... ko je dolazio?....niko nije imao pare ili nije hteo da plati drugarima da ih dovede......nazalost sve se vrti oko para, ali jeste opravdano.....ti ljudi su u poziciji da diktiraju pravila......svaka im cast!.....to je razlika izmedju uspesnih i onih ostalih.....
pre 9 godina
@ "Rodja je pre 10-tak godina bio ubedljivo prvi na svetu. Tada je trazio 75 000 da se pojavi na turniru. Danas Novak kao prvi hoce 400 000. Znaci da je Novaku apetit mnogo veci kad je novac u pitanju. Ne znam samo kako ga nije sramota."
(stik, 5. februar 2015 18:16)
Nek' ti neko izracuna koliko je tih 75000 eurica od pre desetak godina vredelo u vreme kad je N°1e trazio 400 hiljada.
I da te podsetim: Prosle godine je tvoj ljubljeni Rodja od RODNOG Bazela trazio CELI MILION!
pre 9 godina
(O iskrenosti cemo drugi put, 5. februar 2015 19:34)
ali kakvo manipulativno prezentovanje stvari, to je strasno
nije Federer od Bazela trazio nista, trazio je od organizatora turnira u Bazelu, i to je velika razlika. Znaci, nije placao grad od poreza svojih stanovnika vec organizatori kojima profit visetruko skace kada se Federer pojavi na turniru.
i, ne vidim sto je ovo uopste vest, vrhunski igraci imaju pravo da traze na malim turnirima dodatne novce za ucesce jer svojim pojavljivanjem donose tom turiru vise nego sto ga kostaju.
jeste liberalni kapitalizam i jeste fer.
Sto se tice komentara da u USA 10 miliona ljudi igra tenis pa kao to govori o nekoj velikoj konkurenciji u sportu na profesionalnom nivou, to je daleko od istine. Strasno je velika razlika izmedju amaterskog i profesionalnog nivoa i meri se u stotinama hiljada evra ulaganja u razvoj igraca. Da, ja mogu uzeti reket i mlatiti lopticu sa svojim drugarima i dovesti tehniku i kondiciju do odredjenog nivoa, ali bez pomenute cifre necu primirisati uslovima koji su mi potrebni da to razvijem na nivo potreban da se plasiram medju prvih 20.
pre 9 godina
R N R - dok obrcu se repa ti samo budi lepa :)
pre 9 godina
plati pa se klati...
pre 9 godina
bsbs@ zar si stvarno toliko naivan da to nisi znao??? Pa to je opšte poznata stvar...ide se za turnir klase 250, gde ove najbolje aždaje i ne moraju da igraju (mislim da su obavezni jedan ili čak nijedan turnir da odigraju na tom nivou). Sve što je kvalitet nosi svoju cenu. Pa Federer nije želeo da igra za "đf" ni na turniru u svom rodnom gradu Baselu.
pre 9 godina
"ne pominje Murray-a :)
(ja sam bio, 5. februar 2015 15:07)"
A ko ti je taj?
pre 9 godina
Drago mi je da Novak trazi najvise. Tako i treba jer samo kada se on pojavi mogu da kazu da na turniru ucestvuje najbolji igrac sveta. Zato je ATP lista kljucna.
pre 9 godina
Samo napred!!
pre 9 godina
"misljenja sam da je nepotrebno bar novaku..zaradjuje preko 30 miliona ne znam vec sa koliko je zavrsio 2014..i bez slabijih turnira moze obezbediti broj 1..neka se cuva za gs i masterse
(bazan, 5. februar 2015 15:05)"
Na srecu, ne racuna se tako. Pare se traze za slucaj (lakse!) povrede, te da bi se (eventualno) nadoknadio gubitak novca od neigranja na mnogo ozbiljnijim turnirima. Sve ima svoju cenu, ne vidim sta je sporno, osim da su visine nagrada skocile, i da svaki teniser gubi mnogo ako se povredi, tako da autor gornjih redova zaboravlja da teniseri rizikuju svoje zdravlje i dalju karijeru, za razliku od organizatora.
pre 9 godina
"@Teodosije
Milioni ne uspeju? Aha, sve milioni igraju tenis.
Sport kojim se ozbiljno bavi 100 ljudi na svetu. I nema to nikakve veze sa talentom. Ima veze sa parama. Oni koji u siromasnim drzavama imaju toliko novca da mogu da placaju stotine hiljada maraka ili evra najskupljim trenerima na svetu, uspeju da se probiju u tenisu. Oni ciji roditelji nemaju taj novac, ne uspeju.
Gledaoci na taj turnir inace dolaze i bez Djokovica, Nadala ili Federera, tako da su pare koje traze besmislene.
Kad dobiju taj novac, samo skoci cena karata za gledaoce koji dolaze, a neki teniseri uopste nemaju postovanja za te ljude, nego se jos i svadjaju sa njima. Primer - Madrid 2013.
(ju, 5. februar 2015 19:19)"
Da, milioni! Preko 10 miliona ljudi je igralo tenis samo u USA tokom 2012. godine.
Sto se tice "pravedne" raspodele... pa zelEli ste liberalni kapitalizam, eto vam ga!
To je uredjenje koje je izmisljeno da bogatima povecava bogatstvo, sto vidite na delu. Nema (vise) nazad.
pre 9 godina
@( сад види ко има испран мозак, 05. februar 2015 21:08)
I? Sta bi bilo kad bi svi lekari otisli u inostranstvo? Ili otvorili privatne klinike? Ko bi lecio ljude? Nije ti logika jaca strana.
Ko je pravio terene po Kopaoniku? Sam Novak ili neko drugi? Znaci, po tvojoj logici "svi mi" smo mu omogucili da ima teren.
Lekar spasava zivot, teniser udara lopticu. Razlika je ogromna. Ovaj narod podrzava bacanje para na tenisere, a kuka kad lekari traze vece plate.
Ajde da uvedemo bonus za lekare. 100 000 evra za svaki zivot koji spasu!? Ko bi to podrzao? Niko, ali vazno je da se milioni bacaju na sportiste, njihove nacionalne penzije itd.
Pazi, teniser dobije nacionalnu penziju jer igra dobro tenis, a lekar dobije sipak jer spasava zivote ljudi.
Zato i propadamo.
pre 9 godina
Sta ce mu turnir iz serije 250?? Za pare? Pare Novak zaradjuje sa vecim kategorijama . Viktor moze da tamo igra a Novak da rasporedjuje snagu prvenstveno za GS turnire. U toku godine uvek se igra neka egzibicija i tu mozu da se tezgari..
pre 9 godina
@???
Dobar si....he-he....sigurno si veoma ponosan na ovo što si tu napisao.....he-he....ne boj se neću se spustiti na tvoj nivo...znaš šta....sigurno si u pravu....-)-)
pre 9 godina
Mislim da bi se na tom turniru, od pomenute trojice, u ovom trenutku pojavio eventualno samo Rafa, čak i ako bi u pitanju bilo milionče.
Verujem da Novak ima prioritet da se čuva da bi mu karijera što duže trajala i da pritom ostvari sportske ciljeve koje je postavio pred sebe. Rodžer takođe mora da se čuva jer mu to daje šansu da se fokusira na nešto značajno što bi možda još mogao da osvoji.
Rafa bi učešćem mogao da povrati formu i poljuljano samopouzdanje, uz, naravno, milion dodatnih papirnih razloga.
pre 9 godina
"Šta boland treba. Ovolike pare samo da se neko pojavi negdje. Kao da ljudi ne prolivaju znoj svaki dan pa nemaju ni 4 eura. Ovo je HAOS i UŽAS. Ali ko koga pita kad su to tako izmislili. Kao što su izmišljeni glupi ljudi s ovih prostora zbog kojih živimo ovako.
(Oskar, 5. februar 2015 15:48)"
Da se "neko" pojavi... pobogu covece, ko ti brani da trazis koliko hoces novca, da se pojavis bilo gde... kao da je njima neko DAO to pravo a tebi ne... nego reket u sake i trci za lopticom... nema ti druge... pa stani u red od milion polaznika, od kojih uspe samo jedan, ostali ostanu nezanimljivi, nepoznati i zaboravljeni... mada ne mogu biti ni zaboravljeni, i za to trebaju barem neke zasluge, koje ti definitivno nemas.
Da ponovim, glavna poenta je da DODJE narod, da bi TEBE gledao kako nesto radis... eto samo toliko ti treba...
Pod "DODJE narod" se podrazumeva da isti digne svoju cenjenu pozadinu iz fotelje, sedne u auto da se doveze i time potrosi gorivo a i rizikuje zivot, pa plati kartu, te posle sedi tamo na suncu lozi se na tebe i nesto galami... itd
Zasto ne probas?
pre 9 godina
@stik Stik ili pajser?
pre 9 godina
Znači 40-70000€ i tiče se samo domaćih igrača,(ivan petrović crni, 5. februar 2015 16:18)
Ne kazem da cifre nisu velike, pa i prevelike, ali, ipak, treba imati u vidu da ne idu svi ti novci njemu. Nije taj teniser slobodna profesija, pa da sve sto mu plate stavlja u dzep. On je poslodavac, na celu jedne male firme i to je zarada te firme. Od toga treba isplatiti trenera, masera, kuvara, nekog ko se stara o logistici i vec koliko ih ko ima. Osim toga, to je firma koja, po prirodi posla, ima jako velike troskove poslovanja - pomislite samo na avionske karte i na smestaj, ne samo za njega, nego i za celu svitu (zaposlene). To se ne moze porediti sa zaradama fudbalera, koji dobije svoje pare od ugovora i svoju platu i to je njegovo (ako on jos placa i privatnog menadzera, odnosno agenta, to je njegova licna stvar - ne mora). Na sve ostalo misli klub.
pre 9 godina
Turnir u Marselju počinje 16. februara i pripada Seriji 250 a turnir u Dubaiu počinje 23. febreuara i pripada Seriji 500, dakle to je jedan od obaveznih turnira. Secam se nakad davno kad su kritikovali Agasija zašto igra rovit ovaj turnir, on je ladno izjavio da se milionče ispod stola ne odbija. Nagradni fond nije mali 2 500 000 dolara a zbog podloge je i priprema za Masterse u IW i Miami
pre 9 godina
@ "ali kakvo manipulativno prezentovanje stvari, to je strasno
nije Federer od Bazela trazio nista, trazio je od organizatora turnira u Bazelu, i to je velika razlika. Znaci, nije placao grad od poreza svojih stanovnika vec organizatori kojima profit visetruko skace kada se Federer pojavi na turniru."...
(Bojan, 5. februar 2015 23:42)
Potpuno si u pravu, ali...
Kad sam rekao da je "od Bazela trazio million eurica" nisam bukavalno mislio na grad, vec na turnir koji se igra u tom gradu. Pricamo o tenisu, pa se podrazumeva da se misli na ATP u Bazelu. Mora li sve da se shvata zlonamerno bukvalno? Ja kazem da ne mora.
Inace, zivim u kapitalistickoj zemlji i dobro znam sta to znaci kad se u nekom gradu organizuje neki turnir (u bilo cemu). Drzava sa tim nema nista. Organizator - privatnik - se "hvata u kolo" i snosi sve posledice (i pohvale). Od bezbednosne do finansijske; plati porez drzavi i... Idemo dalje. Ako je organizator zaradio, turnir ce se igrati i dalje. U protivnom... Bas briga drzavu.
I da te upozorim: nikakav manipulator nisam. Vrlo si drzak!
pre 9 godina
pa sta mislite zasto igraju i Dubai? Da ih seici debelo ne placaju ne bi im bio ni u malom mozgu. Zasto je Novak igrao Dohu ove godine? Bogati seici ne pitaju koliko kosta!
pre 9 godina
I ja bi utakmicu NBA kod nas ali ne ide.
pre 9 godina
(???, 05. februar 2015 18:13)
Да ли би Лејкерси хтели да дођу у Косјерић да одиграју утакмицу са локалним кошаркашким клубом? Или би тражили паре? Реал, Манчестер и Барселона узимају лепе паре да иду по Азији да играју. Зашто? Доброчинитељи, зар не?
pre 9 godina
Previda se jedan momenat, u svim komentarima, a to je nepisano pravilo, solidarnosti.Jer, ako bi oni ucestvovali i na turnirima 250/citaj pobedivali/od cega bi zivel;i onda ostali teniseri nize rangirani?Pogledajte, naprimer, sta je ove godine uradio Krajcek za Roterdam, 6 od prvih 10!Mari, je prosle godine trazio 700 000, i dobio, pa odustao,sada dolazi.Za koliko? Ne zam, ali tako se i u ATP biznisu napreduje na lestici, a Krajcek zeli od Roterdama, u buducnosti da napravi MS;
pre 9 godina
Koliko naivnih.Još uvek vam je socijalizam u glavi.Halo bre ljudi ovo je kapitalizam.Kolko love toliko muzike.Nije važno šta ti znaš nego kolko si sposoban da to tvoje znanje prodas.Tako je na zapadu.A tržište diktira cenu niko tebe netera da voziš Mercedes od 100000 hiljada ima Fijat za deset.Kao sa Nole tom.On traži toliko jer zna kolko će oni da kasiraju od sponzora zato što broj jedan igra na tom turniru.U čemu je problem?Probudite se ljudi gde živite prošlo je vreme gde vam je zajednica t.j država brisala sline.Što bre samo kukate probajte i vi.Gde su bili svi ti silni što kukaju kad je Novak pravio prve korake u tenisu uspeo je a mogao je i da ne uspe.E taj uspeh Nole naplaćuje jer i oni naplaćuju kad on igra kod njih.
pre 9 godina
Dodatak mom komentaru.Rockefeller kažu kad je počinjao je brao jabuke i prodavao na ulici.Jel on terao nekoga da kupi kod njega?Nije.A jebiga znao da se proda.Mi neznano ko nam je kriv.
pre 9 godina
Idi pitaj ti tvog grofa, koliko je trazio para da igra na turniru u sopstvenoj drzavi,Svajcarskoj i to u rodjenom gradu,Bazelu!?
(Advokat svih Srba, 5. februar 2015 15:34)
Pa mozda upravo u tom grmu i lezi zec? Mozda bolje od drugih zna organizatora turnira? Pa je resio "e, ovog cu da oderem, ili nek se slika".
pre 9 godina
Kada je Bekham prelazio iz Manchester u Real bila neka luda cifra.Ali Real je samo u Aziji prodao dresova sa njegovim imenom u prvih šest meseci u vrednosti od sto pedeset miliona.Niko bre danas ne ulaze u nešto bez racunice.Šta mislite da je Real doveo Ronalda iz ljubavi prema navijacima.Ne bre ne prvo olovka i papir pa da se preracunamo.A vi st mislite da tu ima emocije varate se nema samo čist racun.Dovedi ti Brazil da odigra prijateljsku sa nekim.Burazeru par miliona pa da se nadjemo.
pre 9 godina
Sad, kad ih je ovako ocinkario, sigurno ce mu sva trojica potrcati i jos platiti, samo da bi igrali kod njega.
pre 9 godina
Svaka čast, za takav turnir ("250") - takva 2 top10 igrača! Čestitke organizatorima!
73 Komentari
Sortiraj po: