Četvrtak, 01.01.2015.

12:00

Milorad Mažić za B92: Mundijal najveći ispit u karijeri

Izvor: Nikola Ðukiæ

Milorad Mažiæ za B92: Mundijal najveæi ispit u karijeri IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

Dele

pre 9 godina

sudio mi je vise od dvadeset puta,kako u mladjim kategorijama tako i u seniorskoj konkurenciji,uvek je bio maksimalno disciplinovan i profesionalan...secam se jedne utakmice u srpskoj ligi 2000,2001,bio sam klinac igrao na pozajmici,igrali smo u sutjeskoj,radnicki-backa,mazic je sudio odlicno,atmosfera je bila uzavrela,backa je vodila 1 0,navijaci su ga bili napali,dobio je i udarac,prekinuo utakmicu,otisli smo ka svlacionicama,secam se kao danas,upali su unutra i pretili mu da mora nastaviti utakmicu,on je rekao,cuo sam kad se steknu uslovi da ce nastaviti i pod teskim uvredama i uslovima priveo utakmicu kraju...hocu da kazem ,tezak i krvav je njegov put,ovo sto je do sada postigao je neverovatan uspeh i svaka mu cast,i ponosim se kao Srbin sto predstavlja nasu zemlju na pravi nacin i najezim se kad sudi svaku veliku utakmicu i navijam za njega i ostale nase sudije a pojedinaca koji olajavaju ce uvek biti,meni bar kao coveku koji imam trnovit put pred sobom daje motiv da uspem i primer kako se bori kroz zivot...sve najbolje a jedva cekam utakmicu borusija-juventus,srecno...

Finac

pre 9 godina

Sve cestitke Mazicu i njegovom timu na jos jednu uspesnu godinu, a nadamo se da ce 2015 suditi finale Lige Evrope i nastaviti tradiciju svojih slavnih predhodnika.Sudije iz Srbije koji su kao predstavnici Jugoslavije sudili na svetskim prvenstvima su: Vasa Stefanovic (Beograd) sudio je 1954 u Svajcarskoj, Konstantin Zecevic (Beograd) 1966 u Engleskoj (bio cak i pomocni sudija na polufinalnoj utakmici Engleska-Portugal, Dusan Maksimovic (Novi Sad) 1978 u Argentini (mec Italija-Nemacka) i Zoran Petrovic (Beograd) 1986 u Meksiku (bio i pomocnik na polufinalnoj utakmici Francuska - Nemacka), i 1990 u Italiji (sudio i utakmicu Holandija - Engleska.

aleksandar

pre 9 godina

Imam tu čast da ga poznajem lično, gospodin!
(Thilmo, 01. januar 2015 15:12)veci je gospodin majstor Vuksan iz srecnih ljudi od ovoga

Nenad

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka.
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.
(Morski Vuk, 01. januar 2015 13:39)da je ova drzava pravna,klub za koji navijas bi igrao tu Beogradsku zonu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 1. januar 2015 15:41)
Zasto da igra Beogradsku zonu?Zato sto su ga opljackali lopovi koje stiti od robije ova drzava.

NEKADA SUVISE STROGO

pre 9 godina

Prvo da pozelim svima srecnu Novu godinu!!!
Uzivam da gledam utakmice kada znam da igra/sudi neko iz Srbije. Ponosan sam zbog toga, normalno?!

Ali mislim da je sudija Mazic opasno pogresio kada je sudio jedanaesterac na utakmici Portugal vs Nemacka na svetskom prvenstvu, kao i davanje crvenog kartona Pepeu. Mislim da nije bilo jedanaesterca/penala jer je su Nemci padali kao balerine, (na mali kontakt) iako smatram nemce za najdisciplinovaniju naciju. Sudija mora da uvidi kada neko od fudbalera "folira". Kod penala, Nemacki igrac je ulazio u putanju portugalskom, mozda je to dozvoljeno ali nije za penal.
Ako kazemo "bilo je KONTAKTA" pa normalno, to je utakmica gde dva igraca pokusavaju da se domognu lopte, ali da li je to odmah penal ili crveni karton???? Smatram da su Nemci vise isfolirali. Mislim da je armitar Mazic (koga zaista postujem) u tim momentima mogao da izadje sa nekim opomenama ali ne sa penalom i ne sa crvenim kartonom, i degradirati Portugal ipak je to svetsko prvenstvo.

veliki strumf

pre 9 godina

@Miki Ne. Taj penal je sudio Danilo Grujic iz Nisa. Trol ti nije prosao, sledeci put se obavesti na vreme da ne ispadnes previse pametan ili pitaj cika Googla!

Nenad

pre 9 godina

Jel i derbi, citaj 2 penala za Zvezdu i nedosudjen za Partizan, takodje ispit karijere?
(nex, 1. januar 2015 12:28)

...i pobedonosni gol Partizana posle faula nad Mrdjom...a sto se tice dva penala, nije poenta u broju penala, vec da li su postojali ili nisu...a ako si iole objektivan priznaces da jesu...u tom smislu, sta je problem da nam svira i 5 penala ako su postojali...i nemoj napadati sudiju koji vam je onako sudio u Subotici u prolece 2011...spomenik treba da mu dignete.
(Dragan, 1. januar 2015 13:33)
Znaju oni vrlo dobro da su penali za Zvezdu cisti, nego namerno spinuju, a onda traze neki penal nad Ninkovicem, koji je stajao van kaznenoga prostora, sto se lepo videlo u novinama, u momentu kada je izgubio loptu i namerno isturio gornji deo tela da bi nekako na silu iznudio penal, a objektivno, tu su trebali dobiti slobodan udarac i zuti karton zbog pokusaja da se odglumi penal.A najveci spin im je prica da im je titula oteta jer su osteceni u drugom delu sezone, dok naravno ne racunaju prvi deo sezone u kome su mnogo bodova dobili na poklon.

aleksandar

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo. 
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16) 
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka. 
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.
(Morski Vuk, 01. januar 2015 13:39)da je ova drzava pravna,klub za koji navijas bi igrao tu Beogradsku zonu

milan010

pre 9 godina

@nex, ulazis u Novu godinu sa starim kompleksima, da nema Zvezde, mrzeo bi sam sebe verovatno. Svaka cast Mazicu, dobar covek i odlican sudija.

neki

pre 9 godina

@zonpi
Ako si čitao intervju, negde piše da sudije nisu bezgrešne, pogotovo one najbolje. Tako, da on nikakav ispit nije pao, nego je naučio lekciju. Inače, slažem se sa konstatacijom da je tu pogrešio.
@stefanb
U principu si u pravu za derbi, ali ponekad je veća šteta nego korist ne ići na siguricu kada je izbor sudije u pitanju. Što se tiče Pepeovog isključenja, zanima me kakva bi tvoja odluka bila i zašto? Po meni, isključenje je potpuno OK u ovakvim situacijama (nedozvoljeni kontakt, ma kako mali on bio) sa igračem koji leži-sedi na terenu, pa još ako je to po proceni sudije bilo nesportsko ponašanje na svetskom prvenstvu...

Svima sve najbolje u Novoj godini! :)

zaljubljenik u fudbal

pre 9 godina

@Maksa,Novi Sad

Mala korekcija samo, opšte je poznato da je g-din Zoran Petrović sudio u Meksiku 1986. i Italiji 1990.
Suštinski ne menja mnogo, ali barem da ispravno napišemo.

Što se g-dina Mažića i njegovog sudijskog tima tiče, sve pohvale uz duboki naklon i poštovanje za sve što su dosad ostvarili, uz želju da nastave tim putem uspeha i napretka.

Svima želim sve najbolje u 2015-oj, ponajviše dobro zdravlje!

Morski Vuk

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka.
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.

stefanb

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)

Ne znam cemu minusi. Ovo je istina, ne moze igrac da nasrce na sudiju i to mora da sasece u korenu. Ovo su mu i FIFA-ini zvanicnici javno zamerili. Inace po meni Pepe nije zasluzio onaj crveni. A da bi dobili jos nekog dobrog sudiju morao bi neko drugi nekad da sudi derbi, to je jedina utakmica koju sude pod pritiskom i pod budnim okom javnosti.

payaNG

pre 9 godina

Svaka cast kolegi Mazicu. Svako ko je svirao zna koliko je to tezak i odgovoran posao i samo moze da mu zavidi. Da sudije prave greske o tome ne treba pricati, niko ne prica ni o tome kad napadac promasi cist gol ili odbrana/golman napravi neki teski zicer.
Srecna ti nova godina kolega a i svima ostalima.

Dragan

pre 9 godina

Jel i derbi, citaj 2 penala za Zvezdu i nedosudjen za Partizan, takodje ispit karijere?
(nex, 1. januar 2015 12:28)

...i pobedonosni gol Partizana posle faula nad Mrdjom...a sto se tice dva penala, nije poenta u broju penala, vec da li su postojali ili nisu...a ako si iole objektivan priznaces da jesu...u tom smislu, sta je problem da nam svira i 5 penala ako su postojali...i nemoj napadati sudiju koji vam je onako sudio u Subotici u prolece 2011...spomenik treba da mu dignete.

Zonpi

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.

veliki strumf

pre 9 godina

Veliki Milorad! Svaka mu cast na svemu sto je uradio! Ovaj Zonpi, kome je ocigledno "lepo" pocela nova godina, treba da procita izvestaje posmatraca sa meceva SP, pa ce videti da je recimo Mazic bio bolje ocenjen od Ricolija, kome je kao Italijanu dodeljeno finale. A to da je "pao" ispit najbolje potvrdjuje sto je dobio da sudi cak 4 kola u LS ove sezone, a uz to je sudio 2 velika derbija! Ali, sta zna Kolina...

Maksa,Novi Sad

pre 9 godina

Mažić je prvi sudija iz Srbije i sa ovih prostora koji je,posle raspada SFR JUGOSLAVIJE sudio na svetskom prvenstvu,pre njega su sudili Dušan Maksimović(Novi Sad) u Argentini 1978;Zoran Petrović(Beograd) u Španiji 1982 i Meksiko 1986.Imali smo sudiju i na svetskom prvenstvu u Engleskoj 1966,nisam siguran da li je to bio Gugulović.

veliki strumf

pre 9 godina

Veliki Milorad! Svaka mu cast na svemu sto je uradio! Ovaj Zonpi, kome je ocigledno "lepo" pocela nova godina, treba da procita izvestaje posmatraca sa meceva SP, pa ce videti da je recimo Mazic bio bolje ocenjen od Ricolija, kome je kao Italijanu dodeljeno finale. A to da je "pao" ispit najbolje potvrdjuje sto je dobio da sudi cak 4 kola u LS ove sezone, a uz to je sudio 2 velika derbija! Ali, sta zna Kolina...

Maksa,Novi Sad

pre 9 godina

Mažić je prvi sudija iz Srbije i sa ovih prostora koji je,posle raspada SFR JUGOSLAVIJE sudio na svetskom prvenstvu,pre njega su sudili Dušan Maksimović(Novi Sad) u Argentini 1978;Zoran Petrović(Beograd) u Španiji 1982 i Meksiko 1986.Imali smo sudiju i na svetskom prvenstvu u Engleskoj 1966,nisam siguran da li je to bio Gugulović.

Morski Vuk

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka.
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.

zaljubljenik u fudbal

pre 9 godina

@Maksa,Novi Sad

Mala korekcija samo, opšte je poznato da je g-din Zoran Petrović sudio u Meksiku 1986. i Italiji 1990.
Suštinski ne menja mnogo, ali barem da ispravno napišemo.

Što se g-dina Mažića i njegovog sudijskog tima tiče, sve pohvale uz duboki naklon i poštovanje za sve što su dosad ostvarili, uz želju da nastave tim putem uspeha i napretka.

Svima želim sve najbolje u 2015-oj, ponajviše dobro zdravlje!

payaNG

pre 9 godina

Svaka cast kolegi Mazicu. Svako ko je svirao zna koliko je to tezak i odgovoran posao i samo moze da mu zavidi. Da sudije prave greske o tome ne treba pricati, niko ne prica ni o tome kad napadac promasi cist gol ili odbrana/golman napravi neki teski zicer.
Srecna ti nova godina kolega a i svima ostalima.

Dele

pre 9 godina

sudio mi je vise od dvadeset puta,kako u mladjim kategorijama tako i u seniorskoj konkurenciji,uvek je bio maksimalno disciplinovan i profesionalan...secam se jedne utakmice u srpskoj ligi 2000,2001,bio sam klinac igrao na pozajmici,igrali smo u sutjeskoj,radnicki-backa,mazic je sudio odlicno,atmosfera je bila uzavrela,backa je vodila 1 0,navijaci su ga bili napali,dobio je i udarac,prekinuo utakmicu,otisli smo ka svlacionicama,secam se kao danas,upali su unutra i pretili mu da mora nastaviti utakmicu,on je rekao,cuo sam kad se steknu uslovi da ce nastaviti i pod teskim uvredama i uslovima priveo utakmicu kraju...hocu da kazem ,tezak i krvav je njegov put,ovo sto je do sada postigao je neverovatan uspeh i svaka mu cast,i ponosim se kao Srbin sto predstavlja nasu zemlju na pravi nacin i najezim se kad sudi svaku veliku utakmicu i navijam za njega i ostale nase sudije a pojedinaca koji olajavaju ce uvek biti,meni bar kao coveku koji imam trnovit put pred sobom daje motiv da uspem i primer kako se bori kroz zivot...sve najbolje a jedva cekam utakmicu borusija-juventus,srecno...

Dragan

pre 9 godina

Jel i derbi, citaj 2 penala za Zvezdu i nedosudjen za Partizan, takodje ispit karijere?
(nex, 1. januar 2015 12:28)

...i pobedonosni gol Partizana posle faula nad Mrdjom...a sto se tice dva penala, nije poenta u broju penala, vec da li su postojali ili nisu...a ako si iole objektivan priznaces da jesu...u tom smislu, sta je problem da nam svira i 5 penala ako su postojali...i nemoj napadati sudiju koji vam je onako sudio u Subotici u prolece 2011...spomenik treba da mu dignete.

milan010

pre 9 godina

@nex, ulazis u Novu godinu sa starim kompleksima, da nema Zvezde, mrzeo bi sam sebe verovatno. Svaka cast Mazicu, dobar covek i odlican sudija.

Zonpi

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.

neki

pre 9 godina

@zonpi
Ako si čitao intervju, negde piše da sudije nisu bezgrešne, pogotovo one najbolje. Tako, da on nikakav ispit nije pao, nego je naučio lekciju. Inače, slažem se sa konstatacijom da je tu pogrešio.
@stefanb
U principu si u pravu za derbi, ali ponekad je veća šteta nego korist ne ići na siguricu kada je izbor sudije u pitanju. Što se tiče Pepeovog isključenja, zanima me kakva bi tvoja odluka bila i zašto? Po meni, isključenje je potpuno OK u ovakvim situacijama (nedozvoljeni kontakt, ma kako mali on bio) sa igračem koji leži-sedi na terenu, pa još ako je to po proceni sudije bilo nesportsko ponašanje na svetskom prvenstvu...

Svima sve najbolje u Novoj godini! :)

stefanb

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)

Ne znam cemu minusi. Ovo je istina, ne moze igrac da nasrce na sudiju i to mora da sasece u korenu. Ovo su mu i FIFA-ini zvanicnici javno zamerili. Inace po meni Pepe nije zasluzio onaj crveni. A da bi dobili jos nekog dobrog sudiju morao bi neko drugi nekad da sudi derbi, to je jedina utakmica koju sude pod pritiskom i pod budnim okom javnosti.

Nenad

pre 9 godina

Jel i derbi, citaj 2 penala za Zvezdu i nedosudjen za Partizan, takodje ispit karijere?
(nex, 1. januar 2015 12:28)

...i pobedonosni gol Partizana posle faula nad Mrdjom...a sto se tice dva penala, nije poenta u broju penala, vec da li su postojali ili nisu...a ako si iole objektivan priznaces da jesu...u tom smislu, sta je problem da nam svira i 5 penala ako su postojali...i nemoj napadati sudiju koji vam je onako sudio u Subotici u prolece 2011...spomenik treba da mu dignete.
(Dragan, 1. januar 2015 13:33)
Znaju oni vrlo dobro da su penali za Zvezdu cisti, nego namerno spinuju, a onda traze neki penal nad Ninkovicem, koji je stajao van kaznenoga prostora, sto se lepo videlo u novinama, u momentu kada je izgubio loptu i namerno isturio gornji deo tela da bi nekako na silu iznudio penal, a objektivno, tu su trebali dobiti slobodan udarac i zuti karton zbog pokusaja da se odglumi penal.A najveci spin im je prica da im je titula oteta jer su osteceni u drugom delu sezone, dok naravno ne racunaju prvi deo sezone u kome su mnogo bodova dobili na poklon.

Finac

pre 9 godina

Sve cestitke Mazicu i njegovom timu na jos jednu uspesnu godinu, a nadamo se da ce 2015 suditi finale Lige Evrope i nastaviti tradiciju svojih slavnih predhodnika.Sudije iz Srbije koji su kao predstavnici Jugoslavije sudili na svetskim prvenstvima su: Vasa Stefanovic (Beograd) sudio je 1954 u Svajcarskoj, Konstantin Zecevic (Beograd) 1966 u Engleskoj (bio cak i pomocni sudija na polufinalnoj utakmici Engleska-Portugal, Dusan Maksimovic (Novi Sad) 1978 u Argentini (mec Italija-Nemacka) i Zoran Petrovic (Beograd) 1986 u Meksiku (bio i pomocnik na polufinalnoj utakmici Francuska - Nemacka), i 1990 u Italiji (sudio i utakmicu Holandija - Engleska.

veliki strumf

pre 9 godina

@Miki Ne. Taj penal je sudio Danilo Grujic iz Nisa. Trol ti nije prosao, sledeci put se obavesti na vreme da ne ispadnes previse pametan ili pitaj cika Googla!

aleksandar

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo. 
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16) 
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka. 
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.
(Morski Vuk, 01. januar 2015 13:39)da je ova drzava pravna,klub za koji navijas bi igrao tu Beogradsku zonu

Nenad

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka.
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.
(Morski Vuk, 01. januar 2015 13:39)da je ova drzava pravna,klub za koji navijas bi igrao tu Beogradsku zonu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 1. januar 2015 15:41)
Zasto da igra Beogradsku zonu?Zato sto su ga opljackali lopovi koje stiti od robije ova drzava.

aleksandar

pre 9 godina

Imam tu čast da ga poznajem lično, gospodin!
(Thilmo, 01. januar 2015 15:12)veci je gospodin majstor Vuksan iz srecnih ljudi od ovoga

NEKADA SUVISE STROGO

pre 9 godina

Prvo da pozelim svima srecnu Novu godinu!!!
Uzivam da gledam utakmice kada znam da igra/sudi neko iz Srbije. Ponosan sam zbog toga, normalno?!

Ali mislim da je sudija Mazic opasno pogresio kada je sudio jedanaesterac na utakmici Portugal vs Nemacka na svetskom prvenstvu, kao i davanje crvenog kartona Pepeu. Mislim da nije bilo jedanaesterca/penala jer je su Nemci padali kao balerine, (na mali kontakt) iako smatram nemce za najdisciplinovaniju naciju. Sudija mora da uvidi kada neko od fudbalera "folira". Kod penala, Nemacki igrac je ulazio u putanju portugalskom, mozda je to dozvoljeno ali nije za penal.
Ako kazemo "bilo je KONTAKTA" pa normalno, to je utakmica gde dva igraca pokusavaju da se domognu lopte, ali da li je to odmah penal ili crveni karton???? Smatram da su Nemci vise isfolirali. Mislim da je armitar Mazic (koga zaista postujem) u tim momentima mogao da izadje sa nekim opomenama ali ne sa penalom i ne sa crvenim kartonom, i degradirati Portugal ipak je to svetsko prvenstvo.

Zonpi

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.

stefanb

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)

Ne znam cemu minusi. Ovo je istina, ne moze igrac da nasrce na sudiju i to mora da sasece u korenu. Ovo su mu i FIFA-ini zvanicnici javno zamerili. Inace po meni Pepe nije zasluzio onaj crveni. A da bi dobili jos nekog dobrog sudiju morao bi neko drugi nekad da sudi derbi, to je jedina utakmica koju sude pod pritiskom i pod budnim okom javnosti.

Dragan

pre 9 godina

Jel i derbi, citaj 2 penala za Zvezdu i nedosudjen za Partizan, takodje ispit karijere?
(nex, 1. januar 2015 12:28)

...i pobedonosni gol Partizana posle faula nad Mrdjom...a sto se tice dva penala, nije poenta u broju penala, vec da li su postojali ili nisu...a ako si iole objektivan priznaces da jesu...u tom smislu, sta je problem da nam svira i 5 penala ako su postojali...i nemoj napadati sudiju koji vam je onako sudio u Subotici u prolece 2011...spomenik treba da mu dignete.

aleksandar

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo. 
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16) 
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka. 
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.
(Morski Vuk, 01. januar 2015 13:39)da je ova drzava pravna,klub za koji navijas bi igrao tu Beogradsku zonu

milan010

pre 9 godina

@nex, ulazis u Novu godinu sa starim kompleksima, da nema Zvezde, mrzeo bi sam sebe verovatno. Svaka cast Mazicu, dobar covek i odlican sudija.

Morski Vuk

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka.
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.

NEKADA SUVISE STROGO

pre 9 godina

Prvo da pozelim svima srecnu Novu godinu!!!
Uzivam da gledam utakmice kada znam da igra/sudi neko iz Srbije. Ponosan sam zbog toga, normalno?!

Ali mislim da je sudija Mazic opasno pogresio kada je sudio jedanaesterac na utakmici Portugal vs Nemacka na svetskom prvenstvu, kao i davanje crvenog kartona Pepeu. Mislim da nije bilo jedanaesterca/penala jer je su Nemci padali kao balerine, (na mali kontakt) iako smatram nemce za najdisciplinovaniju naciju. Sudija mora da uvidi kada neko od fudbalera "folira". Kod penala, Nemacki igrac je ulazio u putanju portugalskom, mozda je to dozvoljeno ali nije za penal.
Ako kazemo "bilo je KONTAKTA" pa normalno, to je utakmica gde dva igraca pokusavaju da se domognu lopte, ali da li je to odmah penal ili crveni karton???? Smatram da su Nemci vise isfolirali. Mislim da je armitar Mazic (koga zaista postujem) u tim momentima mogao da izadje sa nekim opomenama ali ne sa penalom i ne sa crvenim kartonom, i degradirati Portugal ipak je to svetsko prvenstvo.

aleksandar

pre 9 godina

Imam tu čast da ga poznajem lično, gospodin!
(Thilmo, 01. januar 2015 15:12)veci je gospodin majstor Vuksan iz srecnih ljudi od ovoga

veliki strumf

pre 9 godina

Veliki Milorad! Svaka mu cast na svemu sto je uradio! Ovaj Zonpi, kome je ocigledno "lepo" pocela nova godina, treba da procita izvestaje posmatraca sa meceva SP, pa ce videti da je recimo Mazic bio bolje ocenjen od Ricolija, kome je kao Italijanu dodeljeno finale. A to da je "pao" ispit najbolje potvrdjuje sto je dobio da sudi cak 4 kola u LS ove sezone, a uz to je sudio 2 velika derbija! Ali, sta zna Kolina...

Maksa,Novi Sad

pre 9 godina

Mažić je prvi sudija iz Srbije i sa ovih prostora koji je,posle raspada SFR JUGOSLAVIJE sudio na svetskom prvenstvu,pre njega su sudili Dušan Maksimović(Novi Sad) u Argentini 1978;Zoran Petrović(Beograd) u Španiji 1982 i Meksiko 1986.Imali smo sudiju i na svetskom prvenstvu u Engleskoj 1966,nisam siguran da li je to bio Gugulović.

Nenad

pre 9 godina

Jel i derbi, citaj 2 penala za Zvezdu i nedosudjen za Partizan, takodje ispit karijere?
(nex, 1. januar 2015 12:28)

...i pobedonosni gol Partizana posle faula nad Mrdjom...a sto se tice dva penala, nije poenta u broju penala, vec da li su postojali ili nisu...a ako si iole objektivan priznaces da jesu...u tom smislu, sta je problem da nam svira i 5 penala ako su postojali...i nemoj napadati sudiju koji vam je onako sudio u Subotici u prolece 2011...spomenik treba da mu dignete.
(Dragan, 1. januar 2015 13:33)
Znaju oni vrlo dobro da su penali za Zvezdu cisti, nego namerno spinuju, a onda traze neki penal nad Ninkovicem, koji je stajao van kaznenoga prostora, sto se lepo videlo u novinama, u momentu kada je izgubio loptu i namerno isturio gornji deo tela da bi nekako na silu iznudio penal, a objektivno, tu su trebali dobiti slobodan udarac i zuti karton zbog pokusaja da se odglumi penal.A najveci spin im je prica da im je titula oteta jer su osteceni u drugom delu sezone, dok naravno ne racunaju prvi deo sezone u kome su mnogo bodova dobili na poklon.

payaNG

pre 9 godina

Svaka cast kolegi Mazicu. Svako ko je svirao zna koliko je to tezak i odgovoran posao i samo moze da mu zavidi. Da sudije prave greske o tome ne treba pricati, niko ne prica ni o tome kad napadac promasi cist gol ili odbrana/golman napravi neki teski zicer.
Srecna ti nova godina kolega a i svima ostalima.

Nenad

pre 9 godina

Prijatelju ti si taj ispit pao. Napavio si niz velikih gresaka. N aprimer, dopustio si da igrac nasrne na tebe, a nisi reagovao i dodelio mu crveni. Sta dalje da pricamo.
(Zonpi, 01. januar 2015 12:16)
Klasican komentar nesotvarenog i iskompleksiranog coveka.
Najverovatnije radi se o bivsem sudiji koji nije sudio vise od Beogradske Zone.
(Morski Vuk, 01. januar 2015 13:39)da je ova drzava pravna,klub za koji navijas bi igrao tu Beogradsku zonu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 1. januar 2015 15:41)
Zasto da igra Beogradsku zonu?Zato sto su ga opljackali lopovi koje stiti od robije ova drzava.

zaljubljenik u fudbal

pre 9 godina

@Maksa,Novi Sad

Mala korekcija samo, opšte je poznato da je g-din Zoran Petrović sudio u Meksiku 1986. i Italiji 1990.
Suštinski ne menja mnogo, ali barem da ispravno napišemo.

Što se g-dina Mažića i njegovog sudijskog tima tiče, sve pohvale uz duboki naklon i poštovanje za sve što su dosad ostvarili, uz želju da nastave tim putem uspeha i napretka.

Svima želim sve najbolje u 2015-oj, ponajviše dobro zdravlje!

neki

pre 9 godina

@zonpi
Ako si čitao intervju, negde piše da sudije nisu bezgrešne, pogotovo one najbolje. Tako, da on nikakav ispit nije pao, nego je naučio lekciju. Inače, slažem se sa konstatacijom da je tu pogrešio.
@stefanb
U principu si u pravu za derbi, ali ponekad je veća šteta nego korist ne ići na siguricu kada je izbor sudije u pitanju. Što se tiče Pepeovog isključenja, zanima me kakva bi tvoja odluka bila i zašto? Po meni, isključenje je potpuno OK u ovakvim situacijama (nedozvoljeni kontakt, ma kako mali on bio) sa igračem koji leži-sedi na terenu, pa još ako je to po proceni sudije bilo nesportsko ponašanje na svetskom prvenstvu...

Svima sve najbolje u Novoj godini! :)

veliki strumf

pre 9 godina

@Miki Ne. Taj penal je sudio Danilo Grujic iz Nisa. Trol ti nije prosao, sledeci put se obavesti na vreme da ne ispadnes previse pametan ili pitaj cika Googla!

Finac

pre 9 godina

Sve cestitke Mazicu i njegovom timu na jos jednu uspesnu godinu, a nadamo se da ce 2015 suditi finale Lige Evrope i nastaviti tradiciju svojih slavnih predhodnika.Sudije iz Srbije koji su kao predstavnici Jugoslavije sudili na svetskim prvenstvima su: Vasa Stefanovic (Beograd) sudio je 1954 u Svajcarskoj, Konstantin Zecevic (Beograd) 1966 u Engleskoj (bio cak i pomocni sudija na polufinalnoj utakmici Engleska-Portugal, Dusan Maksimovic (Novi Sad) 1978 u Argentini (mec Italija-Nemacka) i Zoran Petrovic (Beograd) 1986 u Meksiku (bio i pomocnik na polufinalnoj utakmici Francuska - Nemacka), i 1990 u Italiji (sudio i utakmicu Holandija - Engleska.

Dele

pre 9 godina

sudio mi je vise od dvadeset puta,kako u mladjim kategorijama tako i u seniorskoj konkurenciji,uvek je bio maksimalno disciplinovan i profesionalan...secam se jedne utakmice u srpskoj ligi 2000,2001,bio sam klinac igrao na pozajmici,igrali smo u sutjeskoj,radnicki-backa,mazic je sudio odlicno,atmosfera je bila uzavrela,backa je vodila 1 0,navijaci su ga bili napali,dobio je i udarac,prekinuo utakmicu,otisli smo ka svlacionicama,secam se kao danas,upali su unutra i pretili mu da mora nastaviti utakmicu,on je rekao,cuo sam kad se steknu uslovi da ce nastaviti i pod teskim uvredama i uslovima priveo utakmicu kraju...hocu da kazem ,tezak i krvav je njegov put,ovo sto je do sada postigao je neverovatan uspeh i svaka mu cast,i ponosim se kao Srbin sto predstavlja nasu zemlju na pravi nacin i najezim se kad sudi svaku veliku utakmicu i navijam za njega i ostale nase sudije a pojedinaca koji olajavaju ce uvek biti,meni bar kao coveku koji imam trnovit put pred sobom daje motiv da uspem i primer kako se bori kroz zivot...sve najbolje a jedva cekam utakmicu borusija-juventus,srecno...