Sreda, 17.12.2014.

09:42

Žeravica: Dule reagovao ishitreno

Ranko Žeravica, jedan od najtrofejnijih jugoslovenskih selektora u istoriji, kaže za Novosti da ne želi dalju polemiku sa trenerom Partizana Duškom Vujoševićem.

Izvor: B92

Žeravica: Dule reagovao ishitreno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Srbin From Spain

pre 9 godina

Vujosevicu, ocigledno te ne prati pamcenje, dede ukucaj "Žeravica wikipedia", onako usput, ako sa racunar znas, cisto da se prisetis ko je i sta je Žeravica: jedan od temalja Jugoslovenske kosarke, to jest' Srbije, njen naslednik...

drvobradi

pre 9 godina

@sovuljaga
Bez ljudi kao sto je Zeravica, mozda ti igraci nikada ne bi ni zaigrali na tom nivou. Sa druge strane imamo velikog maga, koji je 13x prvi u svom selu. Od toga je jedna titula u 3 na 3 kosarci. Konkurencija mu bese veciti duznik kome se na pola sezone raspadne ekipa (niko nece za dz da igra), jedna privatna ekipa koja se izdrzava prodajom polu igraca, i poneki lokalni projekat. Ah da, dobitnik je nagrade za najboljeg trenera Evrope, koja nosi ime po Gomeljskom, ciji je tim taj isti Zeravica tukao.

racky

pre 9 godina

Ne dirajte Duleta covek je mnogo uradio sve dolazi sa godinama.U proslosti je bilo mnogo takvih trenera koji su dizali tenzije skretali paznju na sebe skidajuci odgovornost sa igraca pritisak na sudije tehnicka kad se lomi rezultat zna se napravis haos u 2 i 3 cetvrtini i u zadnjoj kad se lomi dobijes par lopti i to je to

bora

pre 9 godina

Sine Miloše,čika Bora je utakmicu protiv Benfike GLEDAO!Bekovi su bili "slabi" Nikola Lončar,Miroslav Berić,i Haris Brkić!!
Inače za tvoju informaciju,to je jedini put da smo mi Grobari,čupali stolice od besa i gadjali 'legendu',na parketu haos a 'legenda' se sat vremena tresao kao prut.
Te godine smo pod njegovim vodjstvom izgubili i od Plam-a iz Plevena u Pioniru!!?
Šlag na torti 'legende',bio je poraz od Budućnosti u Nikšiću (finale Kupa),koji su nas razbili davši 120 koševa!
I još nešto.Videvši sa kime imaju posla,i u situaciji kada od BFC-a (Mute) gube 0:2 u Beogradu,igrači su se sami obratili za pomoć svom bivšem pom.treneru Naseru Trajkoviću i krišom sa njim ozbiljno trenirali,uz dogovor da ne slušaju više 'legendu',nego da igraju svoju igru.Preokrenuli su na 3:2 (Muta se doduše nije pretrgao).'Legenda' je saznavši za ovo,tužila Udruženju Nasera Trajkovića (pomogao bez dinara) i čoveku je zabranjeno da vodi naše timove dve godine!?
Ovo što ti pišem je za edukaciju vas mladih,a cela košarkaška Srbija sve to odavno zna!!

vladimir

pre 9 godina

Molio bih Grobare da mi objasne zasto je Dule legenda Jel sto je poceo karijeru u CZ
Jel sto s najboljim timom u istoriji SFRJ je uzimao mrvice a Boza Maljkovic titule -Uglavnom
Jel zato sto cim je Buducnost ponudila vise para otisao u Podgoricu
Jel zato sto vrsi non stop pritisak na sudije i maksimalno je nerealan i iritantan
Toliko se vrsi pritisak na sudije da su posle jednog meca sa Realom pauzirali 2 meseca u EL
Jel sto je za vreme njegovog mandata ne pobedio -sto je normalno vec unistio sve konkurentske klubove sem Tvezde i FMP-a koji se fuzionisu i postaju inferiorni ma malignitet ovog coveka Na uspesima iskreno cestitam na svemu drugom ne
Jel zato sto... u svim drugim klubovima igraci igraju za pare a u KKP ....
Jel zato sto klub krije budzet sluzi se van terena svim i svacim pa iskljucivo zato nema A licencu EL koju je po mnogo cemu drugom zasluzio
Doticni Zeravica je jedan od utemeljivaca KKP i visegodisnji trener CZ Moze se u strucnom smislu s njim raspravlati ali tesko da je sporno da kad je 7-20 odnos bacanja ista sem ono sto je Zeravica rekao Uz zeravicu je odrastao io sazreo Maljkovic ko ce odrasti i sazreti uz Vujosevica

bzvz

pre 9 godina

Zeravica je bio trener cija je filozofija bila da je vaznija kolektivna igra tima od igre pojedinca, kao i da je improvizacija nepotrebna, a da se cela stvar odvija po odredjenim semama. Sa takvim stavom se nisu slagali Moka, Cosic, Kica i ostali genijalni igraci, i cesto su igrali svoju igru koja je bila potpuno suprotna ovoj Zeravicinoj. Najveci oponent mu je bio Moka Slavnic, koji je bio trener na terenu zajedno sa Cosicem. Ali, daleko od toga da je Zeravica bio los trener. Naprotiv, mnogi su ucili od njega i koristili neka resenja. Ali, isto tako, uvek je bio autoritaran i prgav, voleo je da njegova bude poslednja, a to je ponekad dobro, ali ne uvek. Deo toga i danas pokazuje, ali ipak zasluzuje veliko postovanje.

sovuljaga

pre 9 godina

Vlada...pogledaj ko se takmicio na prvenstvima od 67 do 82.pa pogledaj nasu ekipu a onda i druge.to bi bilo kao da sada Spanska reprezentacija u kosarci igra na prvenstvu sa jos solidnim ali ne i jakim Italijanima,Poljacima,Fincima,Cesima i slicnim.pogledaj malo igrace koji su igrali za nas a koji za protivnika.Boza Maljkovic je osvajao sa Panatinaikosom i Limozom,u poslednjih 15 godina je vodio Real,Tau(danasnji laboral samo sa 10x jacom ekipom),Cedevitu,Sloveniju...reci mi jedan uspeh koji je napravio sa bilo kojom od tih ekipa i reprezentacijom?nema,svuda je gubio i bivao otpusten!Duletu se zamera losa epizoda sa CSKA,a Maljkovic je imao 5-6 takvih "epizoda".i da,Orenga i Skariolo imaju medalje sa prvenstava,jel to zato sto su vrhunski treneri ili zato sto su vodili ubedljivo najjacu reprezentaciju???

oberin martell

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sa la la la, 17. decembar 2014 10:01)
Kaže se alHemičar.
A Žeravica je osvojio Olimpijadu.
To je jedan od ljudi koji su stvorili košarku u Srbiji i bivšoj SFRJ.

Karaburac

pre 9 godina

Ne boli nas,nego nas zabole...za vas.
@Batko
Kako te ne boli a na nasim vestima si 24 h ?
Ti si opsednut Partizanom i Vujosevicem. Nemas ni jedan afirmitivan komentar o timu za koji navijas. Ocigledno da je fmp ostavio duboke posledice. Nije ti lako decko,ako si decko.

gledalac

pre 9 godina

Žeravica nije uspeo da osvoji titulu sa Kićom i Prajom ,koji su bili najbolji na svetu u amaterskoj košarci. Osvojio je nameštenu titulu 1996 posle dva poraza od BFC-a ,POSLE 0-2 DO 3-2 U POBEDAMA. BFC je vodio Muta Nikolić i pose prešao u Partizan pošto je čika Ranku predao titulu.
(slobodan, 17. decembar 2014 13:23)

Ma nije moguće da je partizan osvojio nameštenu titulu?

Darko

pre 9 godina

Aj sad scenario.....

Gospodine Zeravica, kao bivsi trener partizana,da li biste mogli da prokomentarisete utakmicu svog bivseg kluba?

... Izvinite stvarno ne bih zeleo, dulo ce da mi se naljuti.....

Joe Carroll

pre 9 godina

Zvezdas sam,ali ovaj matori je poceo strasno da ide na zivce.Jos malo cu i u frizideru moci da ga pronadjem.Ja razumem covek 85 godina,zeli paznju ali preterao je.Neka ide na pijac,pecanje,domine,sah...

Milos

pre 9 godina

Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??
(bora, 17. decembar 2014 12:14)

Da ista znas o kosarci znao bi ono sto svi treneri govore a to je da bekovi igraju kosarku.Ali oprosteno ti je,verovatno imas 12 godina

realan grobar

pre 9 godina

"Nisam optimista kada je reč o visokom plasmanu Srbije na EP. Imam mnogo zamerki na sastav ekipe. Selektor Dušan Ivković se još drži svoga. Neće da pozove Darka Miličića, što nikako ne mogu da mu oprostim. On je naš najbolji igrač u ovom trenutku. Isto tako ni Bobana Marjanovića nije pozvao. Boban je dokazao da je bolji centar od onih koji su u reprezentaciji. Ali, nema smisla kritikovati jer ne postoji stručni savet. U stručnom savetu bismo te teme dotakli i verovatno zahtevali da igrači poput Bobana budu u reprezentaciji", rekao je Žeravica u petak u Banjaluci, gdje je došao kao gost na 10. memorijalni turnir "Radivoj Korać - Banjaluka 2013" za košarkaše do 21 godine.
LEGENDARNI TRENER i VIZIONAR verovatno sada prati kakve udarce ima nas legendarni kick bokser, a kosarku prati usput....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.
(soulsale, 17. decembar 2014 11:13)

Svašta ovde ljudi pišu!I glume stručnjake.
Pa šta je Žeravica pogrešio?
Na tom prvenstvu smo bili 7 !
Jel to neki veliki Ivkovićev uspeh? Ej bre on je vodio Gagića na prvenstvo,a sad i vi za njega kažete da nema veze.

Her Zivota

pre 9 godina

CUvena finalna serija zapadne konferencije izmedju Lakersa i Sacramenta 2002. godine, mislim da je 6 utakmica Sacramento vodi 3-2, u toj utakmici sutira slobodna bacanja nesto preko 50 %, sa sve Stojakovicem, najboljim izvodjacem slobodnih bacanja u istoriji NBA lige, u timu !!! FINALE ZAPADA NBA LIGE, preko 50 %, a ovde 12 kolo ABA lige ??? Pitam se da li je tu utakmicu uzeo za primer i prikazivao na seminarima?

Mada zanimljivo mi je uopste da se javlja, 100 godina ima, 10 godina ne radi, ne secam se da je u skorije vreme komentarisao pojedinacno bilo koji tim u Srbiji, kao i sto se ne secam da je npr. komentarisao Bogdanovu igru u finalu prosle sezone, i sada je nasao pored svega sto je snalo Partizan da se javlja i da kljuca nekog u glavu, interesantan dedica, pitam se da li je legenda iz predgradja imala neki razgovor s njim u poslednje vreme ??

Treba neko da mu postavi pitanje kada je on to bio trener Crvene Zvezde Telekom, posto je to izjavio na jednoj televiziji pre 2 ili 3 nedelje !!

Batko

pre 9 godina

Koliko pantere bole 13 uzastopnih titula. Obozavam da citam njihove komentare. Hvalaa ti Dule.
(skiljo_92, 17. decembar 2014 12:53)

Ne boli nas, nego nas zabole ..... za vas

slobodan

pre 9 godina

Žeravica nije uspeo da osvoji titulu sa Kićom i Prajom ,koji su bili najbolji na svetu u amaterskoj košarci. Osvojio je nameštenu titulu 1996 posle dva poraza od BFC-a ,POSLE 0-2 DO 3-2 U POBEDAMA. BFC je vodio Muta Nikolić i pose prešao u Partizan pošto je čika Ranku predao titulu.

coldplayer

pre 9 godina

@Danilo.Ja sad ne znam jesi li ti ogranicen ili si samo malo t....
Covek iz kosarke ima pravo da komentarise sta hoce pa tako i slobodna bacanja Partizana.To sto neko ima komplekse i na svaki pomen skace kao oparen,a pritom svakog kudi,nije stvar nas normalnih ljudi.Ne znam kako godine imaju veze sa komentarom sl.bacanja???Nije to govorio mesar vec kosarkaska legenda.Inace i mesar na to ima pravo cisto da znas jer i on preko poreza finansira taj PRIVATNI,a ne drzavni,klub Partizan.Jer kako drugacije da kazemo kada se o tom klubu nista ne zna.Ni ko,ni koliko,ni sta vec samo da treba NOVAC.A to sto ga mi finansiramo a nemamo nikakav uvid u finansije to nema veze.Moze im se.Ali nece doveka.A sto se tice Duleta tu tek ne znam o kakvim svetlima pricas?Covek proziva sve zivo i blati i nikom nita.Ok...to govori dosta o velicini kluba.A ti podrzavaj to slobodno.To takodje dosta govori i o tebi.Pozz

Vlada

pre 9 godina

Da ne ulazim u polemike ko je ovde kriv ili ne, nije mi namera u opste, samo cu reci da svi ovu koji spustaju dostignuca Ranka Zeravice nisu ni svesni sta je on uradio sa reprezentazijom od 67me do 82ge.
1x zlato, Olimpijske igre u Moskvi 80te
1x zlato, Svetsko prvenstro u Ljubljani 70te
1x srebro, Olimpijske igre u Meksiku 68me
1x srebro, Svetsko prvenstvo u Urugvaju 67me
2x srebro, Evropsko prvenstvo, Italija 69te, Nemacka 71ve
1x bronza, Svetsko prvenstvo u Kolumbiji 82ge
2007me usao u FIBA kucu slavnih.
I sad neko da mi kaze da Zeravica nije niko i nista, ili je neinformisan, ili je jednostavno u zabludi.

Azazel

pre 9 godina

"Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??"
Pa i ova, ali samo vaša, (grobljanska) legenda je sa gomilom dobrih igrača (nabrojte ih sami) ispao ove godine iz grupe rezervnog evro-košarkaškog takmičenjima, igrajući protiv takvih veličina kao Asesoft, Krasni, Banvit...
Žeravica je nacionalna legenda, jer je mnogo uradio za razvoj klupske i reprezentativne košarke u Jugoslaviji/Srbiji i postizao dobre rezultate. Ali nijedan trener nije večan, i u nekim godinama počne da popušta i počnu rezultatska posrtanja klubova koje vodi, pa biva vreme da se povuče sa trenerskog posla. To se vidi sad i na primeru Vujoševića, koga vreme već gazi. S tim, što za razliku od najvećih srpskih trenera, koji su uspehe postizali u reprezentaciji, ili bar u nekoliko klubova koji su vodili tokom karijere, on je sav svoj uspeh postigao na vrlo sumnjiv način i u specifičnim okolnostima, u samo jednom klubu, iako je imao prilike da trenira još neke, pa i reprezentaciju. Uz to je još i vrlo problematičan i neprijatan čovek. Usled svega toga, a ne zbog klupskih ostrašćenosti ili nečije ljubomore, nije i nikad neće biti nacionalna legenda, jer ga veći deo naše sportske javnosti ne priznaje i ne poštuje!

bora

pre 9 godina

Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??

Komša

pre 9 godina

Obično treneri ne komentarišu rad kolega.Dule nije reagovao zbog sebe već zbog dela teksta u kojem se aludira da bi bilo drugačije da je ekipu vodio on a ne Gaša.Dule je tako isto skresao u brk navijačima Partizana koji su kritikovali Vladu Jovanovića i Gašića (prošle godine) pa ne vidim razlog da svog pomoćnika zaštiti i sada.
Pratim košarku kraće nego Žeravica (i sigurno znam manje o njoj) ali sam video i timove Partizana i drugih klubova sa naših prostora koji su šutirali bacanja slabije.
Inače Žeravicu cenim.

sovuljaga

pre 9 godina

ma da,kakva odmerenost i velicina...prvo pljuje kao sto je radio pre dve godine,pre tri godine a onda kao popusta,kaze voli Vujosevica nego,eto ima neke dobronamerne savete za njega u vidu kritika(inace,nikada nije kritikovao Crvenu Zvezdu a poslednjih tri godina ni Crvenu Zvezdu Beograd-fmp) jer je osvojio sa ubedljivo najjacom reprezentacijom pre 40 godina prvenstva...to neki nazivaju odmerenost ovde,kada pljujes pa polizes ali ja zovem foliranje i podmuklost.

Grobari, Zemun

pre 9 godina

Ko je uopste ovaj Zeravica i sta hoce? Nikada nista nije osvojio sa nasim Partizanom. Zar on da kritikuje Duleta, najveceg evropskog trenera u poslednjih 20 godina!

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Prvo,Partizan niko ne nakantava ! Ako od 15 sezona odigras extra u 11,to je veliki uspeh ! I United je institucija,koja je trenutno u fazi ozdravljenja.Do toga nekada mora da dodje ! Sem Makabija ja ne znam nijedan tim koji godinama,decenijama dominira ! Partizan ima 6 ABA liga,sto je skoro vise od svih klubova zajedno,13 titula u domacoj ligi,nekoliko TOP16 faza Eurolige,cetiri TOP8 faza i jedan F4 Eurolige ! To nemaju ni mnogo organizovaniji i bogatiji klubovi od Partizana ! Neki od njih bi za takve rezultate dali i vise od novca !

Dule je Bog

pre 9 godina

"Gospodin", "gospodin"!!
samo ponavljate tu frazu a pored gospodina niste prosli!!!!!
kako i bi kad gospodu (KK Partizan) vidjate samo na terenu u evroligi kako pobedjuje real, barsu, ceeska, pao, efes...e te momke predvodi jedan PRAVI GOSPODIN profesor doktor Dusko Vujosevic, genije i alkemicar!

Zeravica je star covek ali to mu ne daje za pravo da napada KK Partizan i naravno da Dule nece da mu ocuti...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sa la la la, 17. decembar 2014 10:52)



Dule je pre svega veliki kosarkaski strucnjak, zatim veliki gospodin, izuzetno inteligentan, pravican, iskren i emotivan covek. Bas kao i svaki pravi Grobar, on samo ponekad, sa razlogom, opravdano burno reauguje. Ponesu ga emocije pa opsuje, ustine i pridavi ako je potrebno, a kada je gladan, bez trunke laznog, malogradjanskog srama, pojede i slinu.

Aca

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korto, 17. decembar 2014 10:23)

"Očinski"? Ne lupetaj.

Batko

pre 9 godina

....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.
(soulsale, 17. decembar 2014 11:13)

Ma jok valja....da promaši 14 bacanja od 21....i da ga nakantavaju po Evropi,a Boga mi i po ABA ligi ko kako stigne

masterkg

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!
(sa la la la, 17. decembar 2014 10:01)
Molim za minimum pismenosti u komentarima.....

Sigmund

pre 9 godina

Slazem se i ja da je Dule ishitreno i preostro reagovao, ali je gos. Zeravica trebao da iskulira sa takvim komentarom s'obgirom da je veliki strucnjak zna u kakvoj se trenutno situaciji nalazi Partizan, kritike u ovom slucaju su sve samo ne dobronamerne. Mogao je recimo Zeravica da kritikuje i drzavu da ne urusava najveci kosarkaski klub u zemlji ali nije, e to bi bilo dobronamerno. Ovako Dule, je samo stao u odbranu svojih igraca, koji ubovako teskoj situaciji, daju sve od sebe na treninzima i utakmicama.

dikac

pre 9 godina

@ja
" Čovek koji nema nijednu klupsku titulu..."
Što ponavljate ovu Daviteljevu laž? I ti si navijač Partizana? Pa ko je osvojio titulu i sa kojim trenerom 95/96? Sram vas bilo...

soulsale

pre 9 godina

Posto je svakome ko prati kosarku (ali ne od prosle godine) jasno da KKCZ polako dostize formu neophodnu za PLAY OF i da ce se sezona okoncati onako kako se po tradiciji okoncava, krecu napadi na Partizan. Pa se iz naftalina izvlace "treneri", "biznismeni", "analiticari" kako bi proucili Partizan i sve njegove mane, a u stvarnoati se ide na to da se ospori sve sto je Partizan za srpsku kosarku uradio. Nisam cuo da se Zeravica oglasavao kad igrci KKCZ nisu mogli vola da pogode, a kamoli slobodno bacanje ali se recimo da je "legendarni trener" rekao ovo:"Nisam optimista kada je reč o visokom plasmanu Srbije na EP. Imam mnogo zamerki na sastav ekipe. Selektor Dušan Ivković se još drži svoga. Neće da pozove Darka Miličića, što nikako ne mogu da mu oprostim. On je naš najbolji igrač u ovom trenutku. Isto tako ni Bobana Marjanovića nije pozvao. Boban je dokazao da je bolji centar od onih koji su u reprezentaciji. Ali, nema smisla kritikovati jer ne postoji stručni savet. U stručnom savetu bismo te teme dotakli i verovatno zahtevali da igrači poput Bobana budu u reprezentaciji", rekao je Žeravica u petak u Banjaluci, gdje je došao kao gost na 10. memorijalni turnir "Radivoj Korać - Banjaluka 2013" za košarkaše do 21 godine.
LEGENDARNI TRENER i VIZIONAR verovatno sada prati kakve udarce ima nas legendarni kick bokser, a kosarku prati usput....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.

c55

pre 9 godina

Onaj koji kaze da Sale ima minimalno trenersko znanje o kosarci ne zna NISTA. Sale moze samo da nema iskustva kao trener ali znanja?? Pa to je smesno.. covek ceo zivot igra kosarku, treninzi svaki dan, slusa kako to treneri rade, gleda i uci na svakom tajm autu sta trener prica i crta, sta se trazi od centra, beka, kako da sutira, pleja jer je sam bio plej, vrste odbrana i da ne nabrajam. Uz to polagao je i ispit, bio na predavanjima najboljih trenera da bi polozio?? I onda neko kaze, kao trener ne zna nista?? Pa kako neko koji nema pojma u svom poslu osvoji srebro na SP?? JER NEMA POJMA?? Pa sta je onda sa onim trenerima koji znaju, koji godinama rade taj posao, koji su iskusni, gde su oni bili na SP? Ajde ljudi, razmislite pre nego sto nesto javno napisete.

Tole

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski. Bezrezervna podrška DV-u i igračima Partizana. Trenirajte i grizite,biće to sve dobro,kao što je bilo prethodnih godina. 12-i km je pao, ali nikad neće Kadinjača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korto, 17. decembar 2014 10:23)

Uopste nije odreagovao na prvu loptu, kao sto kaze Zeravica, a nije ni ishitreno i spontano, kao sto ti kazes. Nego je uzeo novine, procitao sta je Zeravica izjavio,i dosao na konferenciju za stampu. To uopste nije ishitreno, nego svesno planirano. A jos manje je reagovao ocinski (poznate su njegove ocinske metode). To sto je Zeravica pristojan i gospodin covek, koji sad spusta loptu na zemlju, ga uopste ne opravdava. I zasto uostalom ne bi smeo da komentarise da su slabo izvodili slobodna bacanja? Pa jesu ih slabo izodiii. I kako moze biti kriv neko ko je izjavio nesto sto je objektivno tacno? I zasto je to stavljanje u funkciju jednog kluba i iskazivanje mrznje?

NBGD

pre 9 godina

Boze koliko ovde ima amatera ili su u pitanju samo deca. Nadam se ovo drugo. Prestacu da citam ove komentare ili se mora uvesti da ne mogu da komentarisu ovi ispod 18 godina. ZNACI 18+ :)

petarczv

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.
(ja, 17. decembar 2014 10:18)

Covek koji ima klupsku titulu sa tvojim klubom 1996!!! Ne postoji partizan od 2000 i duleta a to da je lako biti selektor je upravo dulence demantovao kada je 2006 sa najjacim timom osvojio 6 mesto...

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

onaj osecaj kad pokazes da si GOSPODIN i da si 100 puta bolji covek od nekog samoproklamovanog "carobnjaka"...

serhio

pre 9 godina

Kao iskreni Partizanovac i poštovalac DV, za Žeravicu, mogu da kažem da je pokazao da je pravi gospodin. Nadam se da će DV uzvratiti istom merom.

mirko

pre 9 godina

Očigledno da neki nazovi navijači Partizana, a stvarno botovi Vujoševića, ne znaju kada je Žeravica trenerao Partizan, i gde se on nalazio kada ga je preuzeo.
Žeravica je krenuo od druge lige, i stvorio tim koji je osvojio KRK, i bio jedan od najjačih timova Jugoslavije u konkurenciji koja je neuporediva sa ovom današnjom, kao trener reprezentacije osvajao je prvenstvo Sveta, olimpijske medalje, i važio kao jedan od najboljih svetskih trenera osim NBA.
Po pristojnosti i kulturi ponašanja Vujošević se ne može ravnati ni sa kime, a ne sa velikim gospodinom Žeravicom.

Marko 33

pre 9 godina

WOW!
Na ovakvim ljudima je izrasla titova Jugoslavija. Njima imamo da zahvalimo i ovo malo vrednosti sto nam je u drustvu i sportu do dan danas ostalo, jer posle njih malo sta vredno i sposobno se pojavilo.

Batko

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.
(ja, 17. decembar 2014 10:18)

Klasican primerak opranog mozga ! Pazi..ti KAO navijas za Partizan , a ne znas da je taj isti Žeravica 1996. osvojio titulu sa vama ?!
Ali zato dobro pratis "upustva" tvog maga !
Momak, batali ti ovo pisanje samo se blamiraš

danilo

pre 9 godina

U pravu je ovaj veliki trener, Dule jeste reagovao ishitreno.
Zaista ne znam za koga navija Žeravica,ne znam ništa o njemu privatno i ne zanima me, ali znam da je on postavio temelje imperiji zvanoj Partizan, da je doveo Kiću i Praju, a meni je to više nego dovoljno.
Istina je da je Partizan katastrofalno šutirao u Zadru, to se videlo iz aviona pa možda Žeravica nije morao da doliva tu ulje, ali i Dule je mogao da ima u vidu i godine, i zasluge starog gospodina pa da prećuti.
U svakom slučaju, očigledno je da su reflektori postavljeni prema Duletu pa tako svaki njegov preki pogled postaje vest dana, dok istraga za silnu proneveru nekih drugih se nigde i ne pominje.
Sada je takav odnos snaga i Duletu je najpametnije da sve što ima da kaže da kaže igrom svoga tima.
Mi navijači smo uz tim i njega a Telekom neka finansira privatne klubove...

ja

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.

Dragan

pre 9 godina

Eeeee, čika Ranko, bolje da nisi ni ovo rekao iako ti je svaka na mestu...jer Dule će i tome naći zamerku i zaveru protiv njegovog kluba i njega lično. Pazi ti njega, "Otkud Žeravici pravo da komentariše loš šut Partizana?"...svašta...pa, što ne bi komentarisao?...čovek je legenda srpske košarke...komentarisao je nešto što je čitavog života bilo u domenu njegovog posla, a ne krizu u Ukrajini. I još kaže da je to sejanje mržnje...pazi, boga ti.

srevan

pre 9 godina

Ne treba obracati paznju na Vujoseviceve izjave ,ponasanje ..... covek koji treba da ostavi trenerski posao ,ponasanje mu je neprimerno ......nemam reci , i sa kakvim pravom on napada legendu jugoslovenskog i srpskog koakaskog sporta Ranka Zeravicu

Zeleznik

pre 9 godina

E sad svi vi koji pisete 'gospodski', 'odmereno' itd itd.. setite se duela kod Olje Beckovic i komentara vase legende. 'Gospodski' zar ne? :)

navijac koji iskreno voli srpsku kosarku

pre 9 godina

gospodin covek

nasa kosarka i drzava ce se izdici na mnogo visi nivo kad se svi budu ovako ponasali

mrznjom i pljuvanjem koje usmeravamo ka drugima, samo sebe unistavamo jer se onda ta mrznja vraca nama samima....

i obrnuto naravno

sa la la la

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!

Wolfgang O.

pre 9 godina

Bravo za odgovor. Kad bi svi tako reagovali, nekonstruktivne svadje bi se gusile u korenu i svi bi bili srecniji. Nadam se da ce Vujosevic imati snage da se izvini, prihvati ruku pomirenja (mada se Zeravica nije ni svadjao) i zatvori ovu pricu.

Zelim mu jos vise da pocne da kontrolise svoje emocije i ne dozvoli im da zamrljaju sve dobro sto je profesionalno uradio.

Korto

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski. Bezrezervna podrška DV-u i igračima Partizana. Trenirajte i grizite,biće to sve dobro,kao što je bilo prethodnih godina. 12-i km je pao, ali nikad neće Kadinjača.

sa la la la

pre 9 godina

"Gospodin", "gospodin"!!
samo ponavljate tu frazu a pored gospodina niste prosli!!!!!
kako i bi kad gospodu (KK Partizan) vidjate samo na terenu u evroligi kako pobedjuje real, barsu, ceeska, pao, efes...e te momke predvodi jedan PRAVI GOSPODIN profesor doktor Dusko Vujosevic, genije i alkemicar!

Zeravica je star covek ali to mu ne daje za pravo da napada KK Partizan i naravno da Dule nece da mu ocuti...

ne kapira on

pre 9 godina

Džaba Ranko spušta loptu.
Gledajte šta će sad ovaj da mu odgovori.
Lepše mu da počne svaću sa Žeravicom nego da objašnjava što se bruka po Rumuniji.

The Wolf

pre 9 godina

Ranko Žeravica, član Upravnog odbora KKCzvBgTelekom...
Predrag Ćulibrk, generalni direktor Telekoma i član Upravnog odbora FK Crvena zvezda...
Ne, nismo u funkciji nekoga drugog!!!
Sram Vas bilo!!!

Lemilivoskodi

pre 9 godina

Dule opozicija svemu i svakome. Kad bi kojim slučajem naleteo na DV iz paralelne dimenzije bio bi opozicija i tom "paralelnom" Duletu 100%.

Lemilivoskodi

pre 9 godina

Dule opozicija svemu i svakome. Kad bi kojim slučajem naleteo na DV iz paralelne dimenzije bio bi opozicija i tom "paralelnom" Duletu 100%.

navijac koji iskreno voli srpsku kosarku

pre 9 godina

gospodin covek

nasa kosarka i drzava ce se izdici na mnogo visi nivo kad se svi budu ovako ponasali

mrznjom i pljuvanjem koje usmeravamo ka drugima, samo sebe unistavamo jer se onda ta mrznja vraca nama samima....

i obrnuto naravno

ne kapira on

pre 9 godina

Džaba Ranko spušta loptu.
Gledajte šta će sad ovaj da mu odgovori.
Lepše mu da počne svaću sa Žeravicom nego da objašnjava što se bruka po Rumuniji.

Marko 33

pre 9 godina

WOW!
Na ovakvim ljudima je izrasla titova Jugoslavija. Njima imamo da zahvalimo i ovo malo vrednosti sto nam je u drustvu i sportu do dan danas ostalo, jer posle njih malo sta vredno i sposobno se pojavilo.

Batko

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.
(ja, 17. decembar 2014 10:18)

Klasican primerak opranog mozga ! Pazi..ti KAO navijas za Partizan , a ne znas da je taj isti Žeravica 1996. osvojio titulu sa vama ?!
Ali zato dobro pratis "upustva" tvog maga !
Momak, batali ti ovo pisanje samo se blamiraš

Wolfgang O.

pre 9 godina

Bravo za odgovor. Kad bi svi tako reagovali, nekonstruktivne svadje bi se gusile u korenu i svi bi bili srecniji. Nadam se da ce Vujosevic imati snage da se izvini, prihvati ruku pomirenja (mada se Zeravica nije ni svadjao) i zatvori ovu pricu.

Zelim mu jos vise da pocne da kontrolise svoje emocije i ne dozvoli im da zamrljaju sve dobro sto je profesionalno uradio.

masterkg

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!
(sa la la la, 17. decembar 2014 10:01)
Molim za minimum pismenosti u komentarima.....

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

onaj osecaj kad pokazes da si GOSPODIN i da si 100 puta bolji covek od nekog samoproklamovanog "carobnjaka"...

petarczv

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.
(ja, 17. decembar 2014 10:18)

Covek koji ima klupsku titulu sa tvojim klubom 1996!!! Ne postoji partizan od 2000 i duleta a to da je lako biti selektor je upravo dulence demantovao kada je 2006 sa najjacim timom osvojio 6 mesto...

Dule je Bog

pre 9 godina

"Gospodin", "gospodin"!!
samo ponavljate tu frazu a pored gospodina niste prosli!!!!!
kako i bi kad gospodu (KK Partizan) vidjate samo na terenu u evroligi kako pobedjuje real, barsu, ceeska, pao, efes...e te momke predvodi jedan PRAVI GOSPODIN profesor doktor Dusko Vujosevic, genije i alkemicar!

Zeravica je star covek ali to mu ne daje za pravo da napada KK Partizan i naravno da Dule nece da mu ocuti...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sa la la la, 17. decembar 2014 10:52)



Dule je pre svega veliki kosarkaski strucnjak, zatim veliki gospodin, izuzetno inteligentan, pravican, iskren i emotivan covek. Bas kao i svaki pravi Grobar, on samo ponekad, sa razlogom, opravdano burno reauguje. Ponesu ga emocije pa opsuje, ustine i pridavi ako je potrebno, a kada je gladan, bez trunke laznog, malogradjanskog srama, pojede i slinu.

Tole

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski. Bezrezervna podrška DV-u i igračima Partizana. Trenirajte i grizite,biće to sve dobro,kao što je bilo prethodnih godina. 12-i km je pao, ali nikad neće Kadinjača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korto, 17. decembar 2014 10:23)

Uopste nije odreagovao na prvu loptu, kao sto kaze Zeravica, a nije ni ishitreno i spontano, kao sto ti kazes. Nego je uzeo novine, procitao sta je Zeravica izjavio,i dosao na konferenciju za stampu. To uopste nije ishitreno, nego svesno planirano. A jos manje je reagovao ocinski (poznate su njegove ocinske metode). To sto je Zeravica pristojan i gospodin covek, koji sad spusta loptu na zemlju, ga uopste ne opravdava. I zasto uostalom ne bi smeo da komentarise da su slabo izvodili slobodna bacanja? Pa jesu ih slabo izodiii. I kako moze biti kriv neko ko je izjavio nesto sto je objektivno tacno? I zasto je to stavljanje u funkciju jednog kluba i iskazivanje mrznje?

mirko

pre 9 godina

Očigledno da neki nazovi navijači Partizana, a stvarno botovi Vujoševića, ne znaju kada je Žeravica trenerao Partizan, i gde se on nalazio kada ga je preuzeo.
Žeravica je krenuo od druge lige, i stvorio tim koji je osvojio KRK, i bio jedan od najjačih timova Jugoslavije u konkurenciji koja je neuporediva sa ovom današnjom, kao trener reprezentacije osvajao je prvenstvo Sveta, olimpijske medalje, i važio kao jedan od najboljih svetskih trenera osim NBA.
Po pristojnosti i kulturi ponašanja Vujošević se ne može ravnati ni sa kime, a ne sa velikim gospodinom Žeravicom.

dikac

pre 9 godina

@ja
" Čovek koji nema nijednu klupsku titulu..."
Što ponavljate ovu Daviteljevu laž? I ti si navijač Partizana? Pa ko je osvojio titulu i sa kojim trenerom 95/96? Sram vas bilo...

serhio

pre 9 godina

Kao iskreni Partizanovac i poštovalac DV, za Žeravicu, mogu da kažem da je pokazao da je pravi gospodin. Nadam se da će DV uzvratiti istom merom.

Aca

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korto, 17. decembar 2014 10:23)

"Očinski"? Ne lupetaj.

danilo

pre 9 godina

U pravu je ovaj veliki trener, Dule jeste reagovao ishitreno.
Zaista ne znam za koga navija Žeravica,ne znam ništa o njemu privatno i ne zanima me, ali znam da je on postavio temelje imperiji zvanoj Partizan, da je doveo Kiću i Praju, a meni je to više nego dovoljno.
Istina je da je Partizan katastrofalno šutirao u Zadru, to se videlo iz aviona pa možda Žeravica nije morao da doliva tu ulje, ali i Dule je mogao da ima u vidu i godine, i zasluge starog gospodina pa da prećuti.
U svakom slučaju, očigledno je da su reflektori postavljeni prema Duletu pa tako svaki njegov preki pogled postaje vest dana, dok istraga za silnu proneveru nekih drugih se nigde i ne pominje.
Sada je takav odnos snaga i Duletu je najpametnije da sve što ima da kaže da kaže igrom svoga tima.
Mi navijači smo uz tim i njega a Telekom neka finansira privatne klubove...

vladimir

pre 9 godina

Molio bih Grobare da mi objasne zasto je Dule legenda Jel sto je poceo karijeru u CZ
Jel sto s najboljim timom u istoriji SFRJ je uzimao mrvice a Boza Maljkovic titule -Uglavnom
Jel zato sto cim je Buducnost ponudila vise para otisao u Podgoricu
Jel zato sto vrsi non stop pritisak na sudije i maksimalno je nerealan i iritantan
Toliko se vrsi pritisak na sudije da su posle jednog meca sa Realom pauzirali 2 meseca u EL
Jel sto je za vreme njegovog mandata ne pobedio -sto je normalno vec unistio sve konkurentske klubove sem Tvezde i FMP-a koji se fuzionisu i postaju inferiorni ma malignitet ovog coveka Na uspesima iskreno cestitam na svemu drugom ne
Jel zato sto... u svim drugim klubovima igraci igraju za pare a u KKP ....
Jel zato sto klub krije budzet sluzi se van terena svim i svacim pa iskljucivo zato nema A licencu EL koju je po mnogo cemu drugom zasluzio
Doticni Zeravica je jedan od utemeljivaca KKP i visegodisnji trener CZ Moze se u strucnom smislu s njim raspravlati ali tesko da je sporno da kad je 7-20 odnos bacanja ista sem ono sto je Zeravica rekao Uz zeravicu je odrastao io sazreo Maljkovic ko ce odrasti i sazreti uz Vujosevica

Korto

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski. Bezrezervna podrška DV-u i igračima Partizana. Trenirajte i grizite,biće to sve dobro,kao što je bilo prethodnih godina. 12-i km je pao, ali nikad neće Kadinjača.

Vlada

pre 9 godina

Da ne ulazim u polemike ko je ovde kriv ili ne, nije mi namera u opste, samo cu reci da svi ovu koji spustaju dostignuca Ranka Zeravice nisu ni svesni sta je on uradio sa reprezentazijom od 67me do 82ge.
1x zlato, Olimpijske igre u Moskvi 80te
1x zlato, Svetsko prvenstro u Ljubljani 70te
1x srebro, Olimpijske igre u Meksiku 68me
1x srebro, Svetsko prvenstvo u Urugvaju 67me
2x srebro, Evropsko prvenstvo, Italija 69te, Nemacka 71ve
1x bronza, Svetsko prvenstvo u Kolumbiji 82ge
2007me usao u FIBA kucu slavnih.
I sad neko da mi kaze da Zeravica nije niko i nista, ili je neinformisan, ili je jednostavno u zabludi.

Dragan

pre 9 godina

Eeeee, čika Ranko, bolje da nisi ni ovo rekao iako ti je svaka na mestu...jer Dule će i tome naći zamerku i zaveru protiv njegovog kluba i njega lično. Pazi ti njega, "Otkud Žeravici pravo da komentariše loš šut Partizana?"...svašta...pa, što ne bi komentarisao?...čovek je legenda srpske košarke...komentarisao je nešto što je čitavog života bilo u domenu njegovog posla, a ne krizu u Ukrajini. I još kaže da je to sejanje mržnje...pazi, boga ti.

Batko

pre 9 godina

....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.
(soulsale, 17. decembar 2014 11:13)

Ma jok valja....da promaši 14 bacanja od 21....i da ga nakantavaju po Evropi,a Boga mi i po ABA ligi ko kako stigne

The Wolf

pre 9 godina

Ranko Žeravica, član Upravnog odbora KKCzvBgTelekom...
Predrag Ćulibrk, generalni direktor Telekoma i član Upravnog odbora FK Crvena zvezda...
Ne, nismo u funkciji nekoga drugog!!!
Sram Vas bilo!!!

gledalac

pre 9 godina

Žeravica nije uspeo da osvoji titulu sa Kićom i Prajom ,koji su bili najbolji na svetu u amaterskoj košarci. Osvojio je nameštenu titulu 1996 posle dva poraza od BFC-a ,POSLE 0-2 DO 3-2 U POBEDAMA. BFC je vodio Muta Nikolić i pose prešao u Partizan pošto je čika Ranku predao titulu.
(slobodan, 17. decembar 2014 13:23)

Ma nije moguće da je partizan osvojio nameštenu titulu?

c55

pre 9 godina

Onaj koji kaze da Sale ima minimalno trenersko znanje o kosarci ne zna NISTA. Sale moze samo da nema iskustva kao trener ali znanja?? Pa to je smesno.. covek ceo zivot igra kosarku, treninzi svaki dan, slusa kako to treneri rade, gleda i uci na svakom tajm autu sta trener prica i crta, sta se trazi od centra, beka, kako da sutira, pleja jer je sam bio plej, vrste odbrana i da ne nabrajam. Uz to polagao je i ispit, bio na predavanjima najboljih trenera da bi polozio?? I onda neko kaze, kao trener ne zna nista?? Pa kako neko koji nema pojma u svom poslu osvoji srebro na SP?? JER NEMA POJMA?? Pa sta je onda sa onim trenerima koji znaju, koji godinama rade taj posao, koji su iskusni, gde su oni bili na SP? Ajde ljudi, razmislite pre nego sto nesto javno napisete.

Azazel

pre 9 godina

"Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??"
Pa i ova, ali samo vaša, (grobljanska) legenda je sa gomilom dobrih igrača (nabrojte ih sami) ispao ove godine iz grupe rezervnog evro-košarkaškog takmičenjima, igrajući protiv takvih veličina kao Asesoft, Krasni, Banvit...
Žeravica je nacionalna legenda, jer je mnogo uradio za razvoj klupske i reprezentativne košarke u Jugoslaviji/Srbiji i postizao dobre rezultate. Ali nijedan trener nije večan, i u nekim godinama počne da popušta i počnu rezultatska posrtanja klubova koje vodi, pa biva vreme da se povuče sa trenerskog posla. To se vidi sad i na primeru Vujoševića, koga vreme već gazi. S tim, što za razliku od najvećih srpskih trenera, koji su uspehe postizali u reprezentaciji, ili bar u nekoliko klubova koji su vodili tokom karijere, on je sav svoj uspeh postigao na vrlo sumnjiv način i u specifičnim okolnostima, u samo jednom klubu, iako je imao prilike da trenira još neke, pa i reprezentaciju. Uz to je još i vrlo problematičan i neprijatan čovek. Usled svega toga, a ne zbog klupskih ostrašćenosti ili nečije ljubomore, nije i nikad neće biti nacionalna legenda, jer ga veći deo naše sportske javnosti ne priznaje i ne poštuje!

Darko

pre 9 godina

Aj sad scenario.....

Gospodine Zeravica, kao bivsi trener partizana,da li biste mogli da prokomentarisete utakmicu svog bivseg kluba?

... Izvinite stvarno ne bih zeleo, dulo ce da mi se naljuti.....

realan grobar

pre 9 godina

"Nisam optimista kada je reč o visokom plasmanu Srbije na EP. Imam mnogo zamerki na sastav ekipe. Selektor Dušan Ivković se još drži svoga. Neće da pozove Darka Miličića, što nikako ne mogu da mu oprostim. On je naš najbolji igrač u ovom trenutku. Isto tako ni Bobana Marjanovića nije pozvao. Boban je dokazao da je bolji centar od onih koji su u reprezentaciji. Ali, nema smisla kritikovati jer ne postoji stručni savet. U stručnom savetu bismo te teme dotakli i verovatno zahtevali da igrači poput Bobana budu u reprezentaciji", rekao je Žeravica u petak u Banjaluci, gdje je došao kao gost na 10. memorijalni turnir "Radivoj Korać - Banjaluka 2013" za košarkaše do 21 godine.
LEGENDARNI TRENER i VIZIONAR verovatno sada prati kakve udarce ima nas legendarni kick bokser, a kosarku prati usput....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.
(soulsale, 17. decembar 2014 11:13)

Svašta ovde ljudi pišu!I glume stručnjake.
Pa šta je Žeravica pogrešio?
Na tom prvenstvu smo bili 7 !
Jel to neki veliki Ivkovićev uspeh? Ej bre on je vodio Gagića na prvenstvo,a sad i vi za njega kažete da nema veze.

oberin martell

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sa la la la, 17. decembar 2014 10:01)
Kaže se alHemičar.
A Žeravica je osvojio Olimpijadu.
To je jedan od ljudi koji su stvorili košarku u Srbiji i bivšoj SFRJ.

Batko

pre 9 godina

Koliko pantere bole 13 uzastopnih titula. Obozavam da citam njihove komentare. Hvalaa ti Dule.
(skiljo_92, 17. decembar 2014 12:53)

Ne boli nas, nego nas zabole ..... za vas

bora

pre 9 godina

Sine Miloše,čika Bora je utakmicu protiv Benfike GLEDAO!Bekovi su bili "slabi" Nikola Lončar,Miroslav Berić,i Haris Brkić!!
Inače za tvoju informaciju,to je jedini put da smo mi Grobari,čupali stolice od besa i gadjali 'legendu',na parketu haos a 'legenda' se sat vremena tresao kao prut.
Te godine smo pod njegovim vodjstvom izgubili i od Plam-a iz Plevena u Pioniru!!?
Šlag na torti 'legende',bio je poraz od Budućnosti u Nikšiću (finale Kupa),koji su nas razbili davši 120 koševa!
I još nešto.Videvši sa kime imaju posla,i u situaciji kada od BFC-a (Mute) gube 0:2 u Beogradu,igrači su se sami obratili za pomoć svom bivšem pom.treneru Naseru Trajkoviću i krišom sa njim ozbiljno trenirali,uz dogovor da ne slušaju više 'legendu',nego da igraju svoju igru.Preokrenuli su na 3:2 (Muta se doduše nije pretrgao).'Legenda' je saznavši za ovo,tužila Udruženju Nasera Trajkovića (pomogao bez dinara) i čoveku je zabranjeno da vodi naše timove dve godine!?
Ovo što ti pišem je za edukaciju vas mladih,a cela košarkaška Srbija sve to odavno zna!!

NBGD

pre 9 godina

Boze koliko ovde ima amatera ili su u pitanju samo deca. Nadam se ovo drugo. Prestacu da citam ove komentare ili se mora uvesti da ne mogu da komentarisu ovi ispod 18 godina. ZNACI 18+ :)

drvobradi

pre 9 godina

@sovuljaga
Bez ljudi kao sto je Zeravica, mozda ti igraci nikada ne bi ni zaigrali na tom nivou. Sa druge strane imamo velikog maga, koji je 13x prvi u svom selu. Od toga je jedna titula u 3 na 3 kosarci. Konkurencija mu bese veciti duznik kome se na pola sezone raspadne ekipa (niko nece za dz da igra), jedna privatna ekipa koja se izdrzava prodajom polu igraca, i poneki lokalni projekat. Ah da, dobitnik je nagrade za najboljeg trenera Evrope, koja nosi ime po Gomeljskom, ciji je tim taj isti Zeravica tukao.

sa la la la

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!

coldplayer

pre 9 godina

@Danilo.Ja sad ne znam jesi li ti ogranicen ili si samo malo t....
Covek iz kosarke ima pravo da komentarise sta hoce pa tako i slobodna bacanja Partizana.To sto neko ima komplekse i na svaki pomen skace kao oparen,a pritom svakog kudi,nije stvar nas normalnih ljudi.Ne znam kako godine imaju veze sa komentarom sl.bacanja???Nije to govorio mesar vec kosarkaska legenda.Inace i mesar na to ima pravo cisto da znas jer i on preko poreza finansira taj PRIVATNI,a ne drzavni,klub Partizan.Jer kako drugacije da kazemo kada se o tom klubu nista ne zna.Ni ko,ni koliko,ni sta vec samo da treba NOVAC.A to sto ga mi finansiramo a nemamo nikakav uvid u finansije to nema veze.Moze im se.Ali nece doveka.A sto se tice Duleta tu tek ne znam o kakvim svetlima pricas?Covek proziva sve zivo i blati i nikom nita.Ok...to govori dosta o velicini kluba.A ti podrzavaj to slobodno.To takodje dosta govori i o tebi.Pozz

ja

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.

srevan

pre 9 godina

Ne treba obracati paznju na Vujoseviceve izjave ,ponasanje ..... covek koji treba da ostavi trenerski posao ,ponasanje mu je neprimerno ......nemam reci , i sa kakvim pravom on napada legendu jugoslovenskog i srpskog koakaskog sporta Ranka Zeravicu

bzvz

pre 9 godina

Zeravica je bio trener cija je filozofija bila da je vaznija kolektivna igra tima od igre pojedinca, kao i da je improvizacija nepotrebna, a da se cela stvar odvija po odredjenim semama. Sa takvim stavom se nisu slagali Moka, Cosic, Kica i ostali genijalni igraci, i cesto su igrali svoju igru koja je bila potpuno suprotna ovoj Zeravicinoj. Najveci oponent mu je bio Moka Slavnic, koji je bio trener na terenu zajedno sa Cosicem. Ali, daleko od toga da je Zeravica bio los trener. Naprotiv, mnogi su ucili od njega i koristili neka resenja. Ali, isto tako, uvek je bio autoritaran i prgav, voleo je da njegova bude poslednja, a to je ponekad dobro, ali ne uvek. Deo toga i danas pokazuje, ali ipak zasluzuje veliko postovanje.

Milos

pre 9 godina

Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??
(bora, 17. decembar 2014 12:14)

Da ista znas o kosarci znao bi ono sto svi treneri govore a to je da bekovi igraju kosarku.Ali oprosteno ti je,verovatno imas 12 godina

sovuljaga

pre 9 godina

ma da,kakva odmerenost i velicina...prvo pljuje kao sto je radio pre dve godine,pre tri godine a onda kao popusta,kaze voli Vujosevica nego,eto ima neke dobronamerne savete za njega u vidu kritika(inace,nikada nije kritikovao Crvenu Zvezdu a poslednjih tri godina ni Crvenu Zvezdu Beograd-fmp) jer je osvojio sa ubedljivo najjacom reprezentacijom pre 40 godina prvenstva...to neki nazivaju odmerenost ovde,kada pljujes pa polizes ali ja zovem foliranje i podmuklost.

Grobari, Zemun

pre 9 godina

Ko je uopste ovaj Zeravica i sta hoce? Nikada nista nije osvojio sa nasim Partizanom. Zar on da kritikuje Duleta, najveceg evropskog trenera u poslednjih 20 godina!

Sigmund

pre 9 godina

Slazem se i ja da je Dule ishitreno i preostro reagovao, ali je gos. Zeravica trebao da iskulira sa takvim komentarom s'obgirom da je veliki strucnjak zna u kakvoj se trenutno situaciji nalazi Partizan, kritike u ovom slucaju su sve samo ne dobronamerne. Mogao je recimo Zeravica da kritikuje i drzavu da ne urusava najveci kosarkaski klub u zemlji ali nije, e to bi bilo dobronamerno. Ovako Dule, je samo stao u odbranu svojih igraca, koji ubovako teskoj situaciji, daju sve od sebe na treninzima i utakmicama.

bora

pre 9 godina

Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??

soulsale

pre 9 godina

Posto je svakome ko prati kosarku (ali ne od prosle godine) jasno da KKCZ polako dostize formu neophodnu za PLAY OF i da ce se sezona okoncati onako kako se po tradiciji okoncava, krecu napadi na Partizan. Pa se iz naftalina izvlace "treneri", "biznismeni", "analiticari" kako bi proucili Partizan i sve njegove mane, a u stvarnoati se ide na to da se ospori sve sto je Partizan za srpsku kosarku uradio. Nisam cuo da se Zeravica oglasavao kad igrci KKCZ nisu mogli vola da pogode, a kamoli slobodno bacanje ali se recimo da je "legendarni trener" rekao ovo:"Nisam optimista kada je reč o visokom plasmanu Srbije na EP. Imam mnogo zamerki na sastav ekipe. Selektor Dušan Ivković se još drži svoga. Neće da pozove Darka Miličića, što nikako ne mogu da mu oprostim. On je naš najbolji igrač u ovom trenutku. Isto tako ni Bobana Marjanovića nije pozvao. Boban je dokazao da je bolji centar od onih koji su u reprezentaciji. Ali, nema smisla kritikovati jer ne postoji stručni savet. U stručnom savetu bismo te teme dotakli i verovatno zahtevali da igrači poput Bobana budu u reprezentaciji", rekao je Žeravica u petak u Banjaluci, gdje je došao kao gost na 10. memorijalni turnir "Radivoj Korać - Banjaluka 2013" za košarkaše do 21 godine.
LEGENDARNI TRENER i VIZIONAR verovatno sada prati kakve udarce ima nas legendarni kick bokser, a kosarku prati usput....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.

Komša

pre 9 godina

Obično treneri ne komentarišu rad kolega.Dule nije reagovao zbog sebe već zbog dela teksta u kojem se aludira da bi bilo drugačije da je ekipu vodio on a ne Gaša.Dule je tako isto skresao u brk navijačima Partizana koji su kritikovali Vladu Jovanovića i Gašića (prošle godine) pa ne vidim razlog da svog pomoćnika zaštiti i sada.
Pratim košarku kraće nego Žeravica (i sigurno znam manje o njoj) ali sam video i timove Partizana i drugih klubova sa naših prostora koji su šutirali bacanja slabije.
Inače Žeravicu cenim.

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Prvo,Partizan niko ne nakantava ! Ako od 15 sezona odigras extra u 11,to je veliki uspeh ! I United je institucija,koja je trenutno u fazi ozdravljenja.Do toga nekada mora da dodje ! Sem Makabija ja ne znam nijedan tim koji godinama,decenijama dominira ! Partizan ima 6 ABA liga,sto je skoro vise od svih klubova zajedno,13 titula u domacoj ligi,nekoliko TOP16 faza Eurolige,cetiri TOP8 faza i jedan F4 Eurolige ! To nemaju ni mnogo organizovaniji i bogatiji klubovi od Partizana ! Neki od njih bi za takve rezultate dali i vise od novca !

Karaburac

pre 9 godina

Ne boli nas,nego nas zabole...za vas.
@Batko
Kako te ne boli a na nasim vestima si 24 h ?
Ti si opsednut Partizanom i Vujosevicem. Nemas ni jedan afirmitivan komentar o timu za koji navijas. Ocigledno da je fmp ostavio duboke posledice. Nije ti lako decko,ako si decko.

Joe Carroll

pre 9 godina

Zvezdas sam,ali ovaj matori je poceo strasno da ide na zivce.Jos malo cu i u frizideru moci da ga pronadjem.Ja razumem covek 85 godina,zeli paznju ali preterao je.Neka ide na pijac,pecanje,domine,sah...

Her Zivota

pre 9 godina

CUvena finalna serija zapadne konferencije izmedju Lakersa i Sacramenta 2002. godine, mislim da je 6 utakmica Sacramento vodi 3-2, u toj utakmici sutira slobodna bacanja nesto preko 50 %, sa sve Stojakovicem, najboljim izvodjacem slobodnih bacanja u istoriji NBA lige, u timu !!! FINALE ZAPADA NBA LIGE, preko 50 %, a ovde 12 kolo ABA lige ??? Pitam se da li je tu utakmicu uzeo za primer i prikazivao na seminarima?

Mada zanimljivo mi je uopste da se javlja, 100 godina ima, 10 godina ne radi, ne secam se da je u skorije vreme komentarisao pojedinacno bilo koji tim u Srbiji, kao i sto se ne secam da je npr. komentarisao Bogdanovu igru u finalu prosle sezone, i sada je nasao pored svega sto je snalo Partizan da se javlja i da kljuca nekog u glavu, interesantan dedica, pitam se da li je legenda iz predgradja imala neki razgovor s njim u poslednje vreme ??

Treba neko da mu postavi pitanje kada je on to bio trener Crvene Zvezde Telekom, posto je to izjavio na jednoj televiziji pre 2 ili 3 nedelje !!

sovuljaga

pre 9 godina

Vlada...pogledaj ko se takmicio na prvenstvima od 67 do 82.pa pogledaj nasu ekipu a onda i druge.to bi bilo kao da sada Spanska reprezentacija u kosarci igra na prvenstvu sa jos solidnim ali ne i jakim Italijanima,Poljacima,Fincima,Cesima i slicnim.pogledaj malo igrace koji su igrali za nas a koji za protivnika.Boza Maljkovic je osvajao sa Panatinaikosom i Limozom,u poslednjih 15 godina je vodio Real,Tau(danasnji laboral samo sa 10x jacom ekipom),Cedevitu,Sloveniju...reci mi jedan uspeh koji je napravio sa bilo kojom od tih ekipa i reprezentacijom?nema,svuda je gubio i bivao otpusten!Duletu se zamera losa epizoda sa CSKA,a Maljkovic je imao 5-6 takvih "epizoda".i da,Orenga i Skariolo imaju medalje sa prvenstava,jel to zato sto su vrhunski treneri ili zato sto su vodili ubedljivo najjacu reprezentaciju???

racky

pre 9 godina

Ne dirajte Duleta covek je mnogo uradio sve dolazi sa godinama.U proslosti je bilo mnogo takvih trenera koji su dizali tenzije skretali paznju na sebe skidajuci odgovornost sa igraca pritisak na sudije tehnicka kad se lomi rezultat zna se napravis haos u 2 i 3 cetvrtini i u zadnjoj kad se lomi dobijes par lopti i to je to

sa la la la

pre 9 godina

"Gospodin", "gospodin"!!
samo ponavljate tu frazu a pored gospodina niste prosli!!!!!
kako i bi kad gospodu (KK Partizan) vidjate samo na terenu u evroligi kako pobedjuje real, barsu, ceeska, pao, efes...e te momke predvodi jedan PRAVI GOSPODIN profesor doktor Dusko Vujosevic, genije i alkemicar!

Zeravica je star covek ali to mu ne daje za pravo da napada KK Partizan i naravno da Dule nece da mu ocuti...

slobodan

pre 9 godina

Žeravica nije uspeo da osvoji titulu sa Kićom i Prajom ,koji su bili najbolji na svetu u amaterskoj košarci. Osvojio je nameštenu titulu 1996 posle dva poraza od BFC-a ,POSLE 0-2 DO 3-2 U POBEDAMA. BFC je vodio Muta Nikolić i pose prešao u Partizan pošto je čika Ranku predao titulu.

Zeleznik

pre 9 godina

E sad svi vi koji pisete 'gospodski', 'odmereno' itd itd.. setite se duela kod Olje Beckovic i komentara vase legende. 'Gospodski' zar ne? :)

Srbin From Spain

pre 9 godina

Vujosevicu, ocigledno te ne prati pamcenje, dede ukucaj "Žeravica wikipedia", onako usput, ako sa racunar znas, cisto da se prisetis ko je i sta je Žeravica: jedan od temalja Jugoslovenske kosarke, to jest' Srbije, njen naslednik...

sa la la la

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!

ja

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.

Korto

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski. Bezrezervna podrška DV-u i igračima Partizana. Trenirajte i grizite,biće to sve dobro,kao što je bilo prethodnih godina. 12-i km je pao, ali nikad neće Kadinjača.

The Wolf

pre 9 godina

Ranko Žeravica, član Upravnog odbora KKCzvBgTelekom...
Predrag Ćulibrk, generalni direktor Telekoma i član Upravnog odbora FK Crvena zvezda...
Ne, nismo u funkciji nekoga drugog!!!
Sram Vas bilo!!!

danilo

pre 9 godina

U pravu je ovaj veliki trener, Dule jeste reagovao ishitreno.
Zaista ne znam za koga navija Žeravica,ne znam ništa o njemu privatno i ne zanima me, ali znam da je on postavio temelje imperiji zvanoj Partizan, da je doveo Kiću i Praju, a meni je to više nego dovoljno.
Istina je da je Partizan katastrofalno šutirao u Zadru, to se videlo iz aviona pa možda Žeravica nije morao da doliva tu ulje, ali i Dule je mogao da ima u vidu i godine, i zasluge starog gospodina pa da prećuti.
U svakom slučaju, očigledno je da su reflektori postavljeni prema Duletu pa tako svaki njegov preki pogled postaje vest dana, dok istraga za silnu proneveru nekih drugih se nigde i ne pominje.
Sada je takav odnos snaga i Duletu je najpametnije da sve što ima da kaže da kaže igrom svoga tima.
Mi navijači smo uz tim i njega a Telekom neka finansira privatne klubove...

Grobari, Zemun

pre 9 godina

Ko je uopste ovaj Zeravica i sta hoce? Nikada nista nije osvojio sa nasim Partizanom. Zar on da kritikuje Duleta, najveceg evropskog trenera u poslednjih 20 godina!

sovuljaga

pre 9 godina

ma da,kakva odmerenost i velicina...prvo pljuje kao sto je radio pre dve godine,pre tri godine a onda kao popusta,kaze voli Vujosevica nego,eto ima neke dobronamerne savete za njega u vidu kritika(inace,nikada nije kritikovao Crvenu Zvezdu a poslednjih tri godina ni Crvenu Zvezdu Beograd-fmp) jer je osvojio sa ubedljivo najjacom reprezentacijom pre 40 godina prvenstva...to neki nazivaju odmerenost ovde,kada pljujes pa polizes ali ja zovem foliranje i podmuklost.

sa la la la

pre 9 godina

"Gospodin", "gospodin"!!
samo ponavljate tu frazu a pored gospodina niste prosli!!!!!
kako i bi kad gospodu (KK Partizan) vidjate samo na terenu u evroligi kako pobedjuje real, barsu, ceeska, pao, efes...e te momke predvodi jedan PRAVI GOSPODIN profesor doktor Dusko Vujosevic, genije i alkemicar!

Zeravica je star covek ali to mu ne daje za pravo da napada KK Partizan i naravno da Dule nece da mu ocuti...

Joe Carroll

pre 9 godina

Zvezdas sam,ali ovaj matori je poceo strasno da ide na zivce.Jos malo cu i u frizideru moci da ga pronadjem.Ja razumem covek 85 godina,zeli paznju ali preterao je.Neka ide na pijac,pecanje,domine,sah...

soulsale

pre 9 godina

Posto je svakome ko prati kosarku (ali ne od prosle godine) jasno da KKCZ polako dostize formu neophodnu za PLAY OF i da ce se sezona okoncati onako kako se po tradiciji okoncava, krecu napadi na Partizan. Pa se iz naftalina izvlace "treneri", "biznismeni", "analiticari" kako bi proucili Partizan i sve njegove mane, a u stvarnoati se ide na to da se ospori sve sto je Partizan za srpsku kosarku uradio. Nisam cuo da se Zeravica oglasavao kad igrci KKCZ nisu mogli vola da pogode, a kamoli slobodno bacanje ali se recimo da je "legendarni trener" rekao ovo:"Nisam optimista kada je reč o visokom plasmanu Srbije na EP. Imam mnogo zamerki na sastav ekipe. Selektor Dušan Ivković se još drži svoga. Neće da pozove Darka Miličića, što nikako ne mogu da mu oprostim. On je naš najbolji igrač u ovom trenutku. Isto tako ni Bobana Marjanovića nije pozvao. Boban je dokazao da je bolji centar od onih koji su u reprezentaciji. Ali, nema smisla kritikovati jer ne postoji stručni savet. U stručnom savetu bismo te teme dotakli i verovatno zahtevali da igrači poput Bobana budu u reprezentaciji", rekao je Žeravica u petak u Banjaluci, gdje je došao kao gost na 10. memorijalni turnir "Radivoj Korać - Banjaluka 2013" za košarkaše do 21 godine.
LEGENDARNI TRENER i VIZIONAR verovatno sada prati kakve udarce ima nas legendarni kick bokser, a kosarku prati usput....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.

Sigmund

pre 9 godina

Slazem se i ja da je Dule ishitreno i preostro reagovao, ali je gos. Zeravica trebao da iskulira sa takvim komentarom s'obgirom da je veliki strucnjak zna u kakvoj se trenutno situaciji nalazi Partizan, kritike u ovom slucaju su sve samo ne dobronamerne. Mogao je recimo Zeravica da kritikuje i drzavu da ne urusava najveci kosarkaski klub u zemlji ali nije, e to bi bilo dobronamerno. Ovako Dule, je samo stao u odbranu svojih igraca, koji ubovako teskoj situaciji, daju sve od sebe na treninzima i utakmicama.

Komša

pre 9 godina

Obično treneri ne komentarišu rad kolega.Dule nije reagovao zbog sebe već zbog dela teksta u kojem se aludira da bi bilo drugačije da je ekipu vodio on a ne Gaša.Dule je tako isto skresao u brk navijačima Partizana koji su kritikovali Vladu Jovanovića i Gašića (prošle godine) pa ne vidim razlog da svog pomoćnika zaštiti i sada.
Pratim košarku kraće nego Žeravica (i sigurno znam manje o njoj) ali sam video i timove Partizana i drugih klubova sa naših prostora koji su šutirali bacanja slabije.
Inače Žeravicu cenim.

bora

pre 9 godina

Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??

Zeleznik

pre 9 godina

E sad svi vi koji pisete 'gospodski', 'odmereno' itd itd.. setite se duela kod Olje Beckovic i komentara vase legende. 'Gospodski' zar ne? :)

racky

pre 9 godina

Ne dirajte Duleta covek je mnogo uradio sve dolazi sa godinama.U proslosti je bilo mnogo takvih trenera koji su dizali tenzije skretali paznju na sebe skidajuci odgovornost sa igraca pritisak na sudije tehnicka kad se lomi rezultat zna se napravis haos u 2 i 3 cetvrtini i u zadnjoj kad se lomi dobijes par lopti i to je to

Her Zivota

pre 9 godina

CUvena finalna serija zapadne konferencije izmedju Lakersa i Sacramenta 2002. godine, mislim da je 6 utakmica Sacramento vodi 3-2, u toj utakmici sutira slobodna bacanja nesto preko 50 %, sa sve Stojakovicem, najboljim izvodjacem slobodnih bacanja u istoriji NBA lige, u timu !!! FINALE ZAPADA NBA LIGE, preko 50 %, a ovde 12 kolo ABA lige ??? Pitam se da li je tu utakmicu uzeo za primer i prikazivao na seminarima?

Mada zanimljivo mi je uopste da se javlja, 100 godina ima, 10 godina ne radi, ne secam se da je u skorije vreme komentarisao pojedinacno bilo koji tim u Srbiji, kao i sto se ne secam da je npr. komentarisao Bogdanovu igru u finalu prosle sezone, i sada je nasao pored svega sto je snalo Partizan da se javlja i da kljuca nekog u glavu, interesantan dedica, pitam se da li je legenda iz predgradja imala neki razgovor s njim u poslednje vreme ??

Treba neko da mu postavi pitanje kada je on to bio trener Crvene Zvezde Telekom, posto je to izjavio na jednoj televiziji pre 2 ili 3 nedelje !!

Dule je Bog

pre 9 godina

"Gospodin", "gospodin"!!
samo ponavljate tu frazu a pored gospodina niste prosli!!!!!
kako i bi kad gospodu (KK Partizan) vidjate samo na terenu u evroligi kako pobedjuje real, barsu, ceeska, pao, efes...e te momke predvodi jedan PRAVI GOSPODIN profesor doktor Dusko Vujosevic, genije i alkemicar!

Zeravica je star covek ali to mu ne daje za pravo da napada KK Partizan i naravno da Dule nece da mu ocuti...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sa la la la, 17. decembar 2014 10:52)



Dule je pre svega veliki kosarkaski strucnjak, zatim veliki gospodin, izuzetno inteligentan, pravican, iskren i emotivan covek. Bas kao i svaki pravi Grobar, on samo ponekad, sa razlogom, opravdano burno reauguje. Ponesu ga emocije pa opsuje, ustine i pridavi ako je potrebno, a kada je gladan, bez trunke laznog, malogradjanskog srama, pojede i slinu.

sovuljaga

pre 9 godina

Vlada...pogledaj ko se takmicio na prvenstvima od 67 do 82.pa pogledaj nasu ekipu a onda i druge.to bi bilo kao da sada Spanska reprezentacija u kosarci igra na prvenstvu sa jos solidnim ali ne i jakim Italijanima,Poljacima,Fincima,Cesima i slicnim.pogledaj malo igrace koji su igrali za nas a koji za protivnika.Boza Maljkovic je osvajao sa Panatinaikosom i Limozom,u poslednjih 15 godina je vodio Real,Tau(danasnji laboral samo sa 10x jacom ekipom),Cedevitu,Sloveniju...reci mi jedan uspeh koji je napravio sa bilo kojom od tih ekipa i reprezentacijom?nema,svuda je gubio i bivao otpusten!Duletu se zamera losa epizoda sa CSKA,a Maljkovic je imao 5-6 takvih "epizoda".i da,Orenga i Skariolo imaju medalje sa prvenstava,jel to zato sto su vrhunski treneri ili zato sto su vodili ubedljivo najjacu reprezentaciju???

slobodan

pre 9 godina

Žeravica nije uspeo da osvoji titulu sa Kićom i Prajom ,koji su bili najbolji na svetu u amaterskoj košarci. Osvojio je nameštenu titulu 1996 posle dva poraza od BFC-a ,POSLE 0-2 DO 3-2 U POBEDAMA. BFC je vodio Muta Nikolić i pose prešao u Partizan pošto je čika Ranku predao titulu.

ne kapira on

pre 9 godina

Džaba Ranko spušta loptu.
Gledajte šta će sad ovaj da mu odgovori.
Lepše mu da počne svaću sa Žeravicom nego da objašnjava što se bruka po Rumuniji.

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Prvo,Partizan niko ne nakantava ! Ako od 15 sezona odigras extra u 11,to je veliki uspeh ! I United je institucija,koja je trenutno u fazi ozdravljenja.Do toga nekada mora da dodje ! Sem Makabija ja ne znam nijedan tim koji godinama,decenijama dominira ! Partizan ima 6 ABA liga,sto je skoro vise od svih klubova zajedno,13 titula u domacoj ligi,nekoliko TOP16 faza Eurolige,cetiri TOP8 faza i jedan F4 Eurolige ! To nemaju ni mnogo organizovaniji i bogatiji klubovi od Partizana ! Neki od njih bi za takve rezultate dali i vise od novca !

Marko 33

pre 9 godina

WOW!
Na ovakvim ljudima je izrasla titova Jugoslavija. Njima imamo da zahvalimo i ovo malo vrednosti sto nam je u drustvu i sportu do dan danas ostalo, jer posle njih malo sta vredno i sposobno se pojavilo.

Karaburac

pre 9 godina

Ne boli nas,nego nas zabole...za vas.
@Batko
Kako te ne boli a na nasim vestima si 24 h ?
Ti si opsednut Partizanom i Vujosevicem. Nemas ni jedan afirmitivan komentar o timu za koji navijas. Ocigledno da je fmp ostavio duboke posledice. Nije ti lako decko,ako si decko.

vladimir

pre 9 godina

Molio bih Grobare da mi objasne zasto je Dule legenda Jel sto je poceo karijeru u CZ
Jel sto s najboljim timom u istoriji SFRJ je uzimao mrvice a Boza Maljkovic titule -Uglavnom
Jel zato sto cim je Buducnost ponudila vise para otisao u Podgoricu
Jel zato sto vrsi non stop pritisak na sudije i maksimalno je nerealan i iritantan
Toliko se vrsi pritisak na sudije da su posle jednog meca sa Realom pauzirali 2 meseca u EL
Jel sto je za vreme njegovog mandata ne pobedio -sto je normalno vec unistio sve konkurentske klubove sem Tvezde i FMP-a koji se fuzionisu i postaju inferiorni ma malignitet ovog coveka Na uspesima iskreno cestitam na svemu drugom ne
Jel zato sto... u svim drugim klubovima igraci igraju za pare a u KKP ....
Jel zato sto klub krije budzet sluzi se van terena svim i svacim pa iskljucivo zato nema A licencu EL koju je po mnogo cemu drugom zasluzio
Doticni Zeravica je jedan od utemeljivaca KKP i visegodisnji trener CZ Moze se u strucnom smislu s njim raspravlati ali tesko da je sporno da kad je 7-20 odnos bacanja ista sem ono sto je Zeravica rekao Uz zeravicu je odrastao io sazreo Maljkovic ko ce odrasti i sazreti uz Vujosevica

Batko

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.
(ja, 17. decembar 2014 10:18)

Klasican primerak opranog mozga ! Pazi..ti KAO navijas za Partizan , a ne znas da je taj isti Žeravica 1996. osvojio titulu sa vama ?!
Ali zato dobro pratis "upustva" tvog maga !
Momak, batali ti ovo pisanje samo se blamiraš

gledalac

pre 9 godina

Žeravica nije uspeo da osvoji titulu sa Kićom i Prajom ,koji su bili najbolji na svetu u amaterskoj košarci. Osvojio je nameštenu titulu 1996 posle dva poraza od BFC-a ,POSLE 0-2 DO 3-2 U POBEDAMA. BFC je vodio Muta Nikolić i pose prešao u Partizan pošto je čika Ranku predao titulu.
(slobodan, 17. decembar 2014 13:23)

Ma nije moguće da je partizan osvojio nameštenu titulu?

bora

pre 9 godina

Sine Miloše,čika Bora je utakmicu protiv Benfike GLEDAO!Bekovi su bili "slabi" Nikola Lončar,Miroslav Berić,i Haris Brkić!!
Inače za tvoju informaciju,to je jedini put da smo mi Grobari,čupali stolice od besa i gadjali 'legendu',na parketu haos a 'legenda' se sat vremena tresao kao prut.
Te godine smo pod njegovim vodjstvom izgubili i od Plam-a iz Plevena u Pioniru!!?
Šlag na torti 'legende',bio je poraz od Budućnosti u Nikšiću (finale Kupa),koji su nas razbili davši 120 koševa!
I još nešto.Videvši sa kime imaju posla,i u situaciji kada od BFC-a (Mute) gube 0:2 u Beogradu,igrači su se sami obratili za pomoć svom bivšem pom.treneru Naseru Trajkoviću i krišom sa njim ozbiljno trenirali,uz dogovor da ne slušaju više 'legendu',nego da igraju svoju igru.Preokrenuli su na 3:2 (Muta se doduše nije pretrgao).'Legenda' je saznavši za ovo,tužila Udruženju Nasera Trajkovića (pomogao bez dinara) i čoveku je zabranjeno da vodi naše timove dve godine!?
Ovo što ti pišem je za edukaciju vas mladih,a cela košarkaška Srbija sve to odavno zna!!

masterkg

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!
(sa la la la, 17. decembar 2014 10:01)
Molim za minimum pismenosti u komentarima.....

drvobradi

pre 9 godina

@sovuljaga
Bez ljudi kao sto je Zeravica, mozda ti igraci nikada ne bi ni zaigrali na tom nivou. Sa druge strane imamo velikog maga, koji je 13x prvi u svom selu. Od toga je jedna titula u 3 na 3 kosarci. Konkurencija mu bese veciti duznik kome se na pola sezone raspadne ekipa (niko nece za dz da igra), jedna privatna ekipa koja se izdrzava prodajom polu igraca, i poneki lokalni projekat. Ah da, dobitnik je nagrade za najboljeg trenera Evrope, koja nosi ime po Gomeljskom, ciji je tim taj isti Zeravica tukao.

Wolfgang O.

pre 9 godina

Bravo za odgovor. Kad bi svi tako reagovali, nekonstruktivne svadje bi se gusile u korenu i svi bi bili srecniji. Nadam se da ce Vujosevic imati snage da se izvini, prihvati ruku pomirenja (mada se Zeravica nije ni svadjao) i zatvori ovu pricu.

Zelim mu jos vise da pocne da kontrolise svoje emocije i ne dozvoli im da zamrljaju sve dobro sto je profesionalno uradio.

Lemilivoskodi

pre 9 godina

Dule opozicija svemu i svakome. Kad bi kojim slučajem naleteo na DV iz paralelne dimenzije bio bi opozicija i tom "paralelnom" Duletu 100%.

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

onaj osecaj kad pokazes da si GOSPODIN i da si 100 puta bolji covek od nekog samoproklamovanog "carobnjaka"...

Batko

pre 9 godina

Koliko pantere bole 13 uzastopnih titula. Obozavam da citam njihove komentare. Hvalaa ti Dule.
(skiljo_92, 17. decembar 2014 12:53)

Ne boli nas, nego nas zabole ..... za vas

Batko

pre 9 godina

....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.
(soulsale, 17. decembar 2014 11:13)

Ma jok valja....da promaši 14 bacanja od 21....i da ga nakantavaju po Evropi,a Boga mi i po ABA ligi ko kako stigne

Azazel

pre 9 godina

"Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??"
Pa i ova, ali samo vaša, (grobljanska) legenda je sa gomilom dobrih igrača (nabrojte ih sami) ispao ove godine iz grupe rezervnog evro-košarkaškog takmičenjima, igrajući protiv takvih veličina kao Asesoft, Krasni, Banvit...
Žeravica je nacionalna legenda, jer je mnogo uradio za razvoj klupske i reprezentativne košarke u Jugoslaviji/Srbiji i postizao dobre rezultate. Ali nijedan trener nije večan, i u nekim godinama počne da popušta i počnu rezultatska posrtanja klubova koje vodi, pa biva vreme da se povuče sa trenerskog posla. To se vidi sad i na primeru Vujoševića, koga vreme već gazi. S tim, što za razliku od najvećih srpskih trenera, koji su uspehe postizali u reprezentaciji, ili bar u nekoliko klubova koji su vodili tokom karijere, on je sav svoj uspeh postigao na vrlo sumnjiv način i u specifičnim okolnostima, u samo jednom klubu, iako je imao prilike da trenira još neke, pa i reprezentaciju. Uz to je još i vrlo problematičan i neprijatan čovek. Usled svega toga, a ne zbog klupskih ostrašćenosti ili nečije ljubomore, nije i nikad neće biti nacionalna legenda, jer ga veći deo naše sportske javnosti ne priznaje i ne poštuje!

Milos

pre 9 godina

Ova 'legenda' je,sa u to vreme najboljom centarskom linijom u Evropi (Drobnjak,Stevanović,Koturović,Tomašević) ispala od Benfike iz Lisabona!!??
(bora, 17. decembar 2014 12:14)

Da ista znas o kosarci znao bi ono sto svi treneri govore a to je da bekovi igraju kosarku.Ali oprosteno ti je,verovatno imas 12 godina

oberin martell

pre 9 godina

Ne znam sta zamislja ovaj Zeravica nije Duletu ni do kolena. Osvajao titule sa onim timom to bi mogo i ja, Dule je ALKEMICAR - olovo u zlato znaci MAGIJA a Zeravica neka se mane KK Partizan. Dule samo napred pravi Grobari su uz tebe!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sa la la la, 17. decembar 2014 10:01)
Kaže se alHemičar.
A Žeravica je osvojio Olimpijadu.
To je jedan od ljudi koji su stvorili košarku u Srbiji i bivšoj SFRJ.

navijac koji iskreno voli srpsku kosarku

pre 9 godina

gospodin covek

nasa kosarka i drzava ce se izdici na mnogo visi nivo kad se svi budu ovako ponasali

mrznjom i pljuvanjem koje usmeravamo ka drugima, samo sebe unistavamo jer se onda ta mrznja vraca nama samima....

i obrnuto naravno

Darko

pre 9 godina

Aj sad scenario.....

Gospodine Zeravica, kao bivsi trener partizana,da li biste mogli da prokomentarisete utakmicu svog bivseg kluba?

... Izvinite stvarno ne bih zeleo, dulo ce da mi se naljuti.....

coldplayer

pre 9 godina

@Danilo.Ja sad ne znam jesi li ti ogranicen ili si samo malo t....
Covek iz kosarke ima pravo da komentarise sta hoce pa tako i slobodna bacanja Partizana.To sto neko ima komplekse i na svaki pomen skace kao oparen,a pritom svakog kudi,nije stvar nas normalnih ljudi.Ne znam kako godine imaju veze sa komentarom sl.bacanja???Nije to govorio mesar vec kosarkaska legenda.Inace i mesar na to ima pravo cisto da znas jer i on preko poreza finansira taj PRIVATNI,a ne drzavni,klub Partizan.Jer kako drugacije da kazemo kada se o tom klubu nista ne zna.Ni ko,ni koliko,ni sta vec samo da treba NOVAC.A to sto ga mi finansiramo a nemamo nikakav uvid u finansije to nema veze.Moze im se.Ali nece doveka.A sto se tice Duleta tu tek ne znam o kakvim svetlima pricas?Covek proziva sve zivo i blati i nikom nita.Ok...to govori dosta o velicini kluba.A ti podrzavaj to slobodno.To takodje dosta govori i o tebi.Pozz

bzvz

pre 9 godina

Zeravica je bio trener cija je filozofija bila da je vaznija kolektivna igra tima od igre pojedinca, kao i da je improvizacija nepotrebna, a da se cela stvar odvija po odredjenim semama. Sa takvim stavom se nisu slagali Moka, Cosic, Kica i ostali genijalni igraci, i cesto su igrali svoju igru koja je bila potpuno suprotna ovoj Zeravicinoj. Najveci oponent mu je bio Moka Slavnic, koji je bio trener na terenu zajedno sa Cosicem. Ali, daleko od toga da je Zeravica bio los trener. Naprotiv, mnogi su ucili od njega i koristili neka resenja. Ali, isto tako, uvek je bio autoritaran i prgav, voleo je da njegova bude poslednja, a to je ponekad dobro, ali ne uvek. Deo toga i danas pokazuje, ali ipak zasluzuje veliko postovanje.

petarczv

pre 9 godina

Covek koji nema nijednu klupsku titulu...a to koliko je tesko biti selektor, pokazuje primer Saleta Djordjevica...covek, koji ima minimalno trenersko znanje, osvojio je srebro na SP...ili recimo Dirk Bauerman osvajao medalje sa Nemackom, zahvaljujuci Novickom, a ovamo trenira Crveni Oktobar...pa Vensan Kole, selektor Francuske, a klupska karijera nula. Realno, sta moze selektor da uradi za ta dva meseca sa igracima pred prvenstvo, tu je njegova uloga minimalna, sve zavisi od igrackog kadra.
(ja, 17. decembar 2014 10:18)

Covek koji ima klupsku titulu sa tvojim klubom 1996!!! Ne postoji partizan od 2000 i duleta a to da je lako biti selektor je upravo dulence demantovao kada je 2006 sa najjacim timom osvojio 6 mesto...

Aca

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korto, 17. decembar 2014 10:23)

"Očinski"? Ne lupetaj.

Tole

pre 9 godina

Iskreno, Duško je odreagovao kao roditelj koji sluša od nekog kako mu dete za nešto nije talentovano. Znači krajnje instiktivno, odbrambeno i spontano. Očinski. Bezrezervna podrška DV-u i igračima Partizana. Trenirajte i grizite,biće to sve dobro,kao što je bilo prethodnih godina. 12-i km je pao, ali nikad neće Kadinjača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korto, 17. decembar 2014 10:23)

Uopste nije odreagovao na prvu loptu, kao sto kaze Zeravica, a nije ni ishitreno i spontano, kao sto ti kazes. Nego je uzeo novine, procitao sta je Zeravica izjavio,i dosao na konferenciju za stampu. To uopste nije ishitreno, nego svesno planirano. A jos manje je reagovao ocinski (poznate su njegove ocinske metode). To sto je Zeravica pristojan i gospodin covek, koji sad spusta loptu na zemlju, ga uopste ne opravdava. I zasto uostalom ne bi smeo da komentarise da su slabo izvodili slobodna bacanja? Pa jesu ih slabo izodiii. I kako moze biti kriv neko ko je izjavio nesto sto je objektivno tacno? I zasto je to stavljanje u funkciju jednog kluba i iskazivanje mrznje?

realan grobar

pre 9 godina

"Nisam optimista kada je reč o visokom plasmanu Srbije na EP. Imam mnogo zamerki na sastav ekipe. Selektor Dušan Ivković se još drži svoga. Neće da pozove Darka Miličića, što nikako ne mogu da mu oprostim. On je naš najbolji igrač u ovom trenutku. Isto tako ni Bobana Marjanovića nije pozvao. Boban je dokazao da je bolji centar od onih koji su u reprezentaciji. Ali, nema smisla kritikovati jer ne postoji stručni savet. U stručnom savetu bismo te teme dotakli i verovatno zahtevali da igrači poput Bobana budu u reprezentaciji", rekao je Žeravica u petak u Banjaluci, gdje je došao kao gost na 10. memorijalni turnir "Radivoj Korać - Banjaluka 2013" za košarkaše do 21 godine.
LEGENDARNI TRENER i VIZIONAR verovatno sada prati kakve udarce ima nas legendarni kick bokser, a kosarku prati usput....kad treba objasniti kako Partizan ne valja.
(soulsale, 17. decembar 2014 11:13)

Svašta ovde ljudi pišu!I glume stručnjake.
Pa šta je Žeravica pogrešio?
Na tom prvenstvu smo bili 7 !
Jel to neki veliki Ivkovićev uspeh? Ej bre on je vodio Gagića na prvenstvo,a sad i vi za njega kažete da nema veze.

Vlada

pre 9 godina

Da ne ulazim u polemike ko je ovde kriv ili ne, nije mi namera u opste, samo cu reci da svi ovu koji spustaju dostignuca Ranka Zeravice nisu ni svesni sta je on uradio sa reprezentazijom od 67me do 82ge.
1x zlato, Olimpijske igre u Moskvi 80te
1x zlato, Svetsko prvenstro u Ljubljani 70te
1x srebro, Olimpijske igre u Meksiku 68me
1x srebro, Svetsko prvenstvo u Urugvaju 67me
2x srebro, Evropsko prvenstvo, Italija 69te, Nemacka 71ve
1x bronza, Svetsko prvenstvo u Kolumbiji 82ge
2007me usao u FIBA kucu slavnih.
I sad neko da mi kaze da Zeravica nije niko i nista, ili je neinformisan, ili je jednostavno u zabludi.

mirko

pre 9 godina

Očigledno da neki nazovi navijači Partizana, a stvarno botovi Vujoševića, ne znaju kada je Žeravica trenerao Partizan, i gde se on nalazio kada ga je preuzeo.
Žeravica je krenuo od druge lige, i stvorio tim koji je osvojio KRK, i bio jedan od najjačih timova Jugoslavije u konkurenciji koja je neuporediva sa ovom današnjom, kao trener reprezentacije osvajao je prvenstvo Sveta, olimpijske medalje, i važio kao jedan od najboljih svetskih trenera osim NBA.
Po pristojnosti i kulturi ponašanja Vujošević se ne može ravnati ni sa kime, a ne sa velikim gospodinom Žeravicom.

c55

pre 9 godina

Onaj koji kaze da Sale ima minimalno trenersko znanje o kosarci ne zna NISTA. Sale moze samo da nema iskustva kao trener ali znanja?? Pa to je smesno.. covek ceo zivot igra kosarku, treninzi svaki dan, slusa kako to treneri rade, gleda i uci na svakom tajm autu sta trener prica i crta, sta se trazi od centra, beka, kako da sutira, pleja jer je sam bio plej, vrste odbrana i da ne nabrajam. Uz to polagao je i ispit, bio na predavanjima najboljih trenera da bi polozio?? I onda neko kaze, kao trener ne zna nista?? Pa kako neko koji nema pojma u svom poslu osvoji srebro na SP?? JER NEMA POJMA?? Pa sta je onda sa onim trenerima koji znaju, koji godinama rade taj posao, koji su iskusni, gde su oni bili na SP? Ajde ljudi, razmislite pre nego sto nesto javno napisete.

dikac

pre 9 godina

@ja
" Čovek koji nema nijednu klupsku titulu..."
Što ponavljate ovu Daviteljevu laž? I ti si navijač Partizana? Pa ko je osvojio titulu i sa kojim trenerom 95/96? Sram vas bilo...

serhio

pre 9 godina

Kao iskreni Partizanovac i poštovalac DV, za Žeravicu, mogu da kažem da je pokazao da je pravi gospodin. Nadam se da će DV uzvratiti istom merom.

srevan

pre 9 godina

Ne treba obracati paznju na Vujoseviceve izjave ,ponasanje ..... covek koji treba da ostavi trenerski posao ,ponasanje mu je neprimerno ......nemam reci , i sa kakvim pravom on napada legendu jugoslovenskog i srpskog koakaskog sporta Ranka Zeravicu

Dragan

pre 9 godina

Eeeee, čika Ranko, bolje da nisi ni ovo rekao iako ti je svaka na mestu...jer Dule će i tome naći zamerku i zaveru protiv njegovog kluba i njega lično. Pazi ti njega, "Otkud Žeravici pravo da komentariše loš šut Partizana?"...svašta...pa, što ne bi komentarisao?...čovek je legenda srpske košarke...komentarisao je nešto što je čitavog života bilo u domenu njegovog posla, a ne krizu u Ukrajini. I još kaže da je to sejanje mržnje...pazi, boga ti.

NBGD

pre 9 godina

Boze koliko ovde ima amatera ili su u pitanju samo deca. Nadam se ovo drugo. Prestacu da citam ove komentare ili se mora uvesti da ne mogu da komentarisu ovi ispod 18 godina. ZNACI 18+ :)

Srbin From Spain

pre 9 godina

Vujosevicu, ocigledno te ne prati pamcenje, dede ukucaj "Žeravica wikipedia", onako usput, ako sa racunar znas, cisto da se prisetis ko je i sta je Žeravica: jedan od temalja Jugoslovenske kosarke, to jest' Srbije, njen naslednik...