Sreda, 23.04.2014.

08:27

Vizardsi na 2-0, vraća se Indijana

Protekle noći u NBA ligi su odigrane tri utakmice, a veče je obeležio novi brejk Vašingtona, koji su posle trijumfa sa 101:99 poveli sa 2-0 protiv Čikago Bulsa.

Izvor: JT

Vizardsi na 2-0, vraæa se Indijana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

vince carter

pre 10 godina

pa da kevin love je daleko bolji igrac od lamarcusa,zato i igra svake godine playof hahah ccccc!! a ovi sto se javljaju i pricaju o odbranama u nba ne znam dali su uopste svesni da nba mec traje 8 minuta duze i da lamarcus oldridz nikako nije rasko katic a ni gagic :)))

alen

pre 10 godina

Ljudi najvece greska Indijane je sto je trejdovala igraca grendzera pa on je do povrede bio glavni njihov igrac a da ne pricam pokretac,motivator ko prati Indijanu zna to on je bio kao Miler nekada srce tima nije to pol budite sigurni. Da stavi Rivers njega u startnu petorku u klipersa bez problema bi dao 25 pojena sad u playoffu kad za nepunih 20min da 10-15 bez problema.

Majkl

pre 10 godina

@Scottie Pippen
Indiana-Atlanta je ubedljivo najlosija serija dosadasnjeg plej-ofa. Atlanta je cista suterska ekipa, od suta zivi, od suta i umire. Ipak imaju talenta i simpaticni su za gledanje. Ovakvu Indijanu bi Majami razbio 40 razlike. Oni nemaju resenja u napadu protiv najlosije odbrane plej ofa. Koja god od ove 2 ekipe prodje, bice pregazena u narednoj rundi.

vince carter

pre 10 godina

indianu u eventualnoj borbi za titulu moze da iscupa samo povratak andrew bynama a ja nisam u toku hoce li on da se vraca na teren ili ne!!

parmalat

pre 10 godina

drug zivi preko i kaze da se Indijana raspada unutar tima u smislu da se igraci ne podnose konkretno Hibert i Dzordz i ostali,steta velika jer imaju tim za finale mozda a ovako nece tesko dogurati...

petarczv

pre 10 godina

Alo o cemu vi pricate? Indijana nece proci atlantu?! I nema sanse da udje u finale?! Ta indijana je bila prva posle regularnog dela dva puta dobila miami bila ispred na tabeli... Ne moze se posle jedne ili dve utakmice pricati o celom playoffu polako sacekajte to je izvanredna ekipa

Jovica CZV NBGD

pre 10 godina

Da da sta se desava sa Veselim? Da nije dobio otkaz i stvarno dolazi u Zvezdu kao sto se prica po komentarima? Bilo bi super, a i siguran sam da je Zvezdas

bohemian

pre 10 godina

Svaki put kada procitam da LeBron James "igra na suvu snagu" i "nema kosarkaske inteligencije" osjetim strahovit transfer blama od onoga koji napise tako nesto. Ljudi moji sta vi gledate da mi je znati...

Pastore

pre 10 godina

@nikolavr

LeBron ne poseduje kosarkasku inteligenciju? Covek koji sutira 57% iz igre ove sezone(Odlicna selekcija suta), covek koji je u top 10 asistenata(A po mom misljenju top 3 po kvalitetu pasa i samom razigravanju saigraca), covek koji je u stanju da igra defanzivu od jedinice do petice, i koji je uz sve to treci strelac lige..A sve to na osnovu svojih atletskih sposobnosti?! Ma hajde..

florida

pre 10 godina

@nikolavr

Lebron samo sirova snaga bez inteligencije? Ima vise asistencija i bolji sut za tri poena cak i od Dzordana.
Medzik je rekao za Lebrona da je najinteligentniji igrac i da vrhunski cita protivnicke odbrane.
Sirova snaga su bili Sekil,Ben Valas,sada je to Dvajt Hauard, ali Lebron nikako nije samo sirova snaga.

Zoki

pre 10 godina

@nikolavr

Sta smo videli?! Da Sarlot moze da dobije Majami?! Pa ljudi su dodali gas krajem trece i pocetkom cetvrte i vodili 95-75 u jednom trenutku... Ako je to sansa bila i ako si ti tu "video" da Sarlot moze da pobedi Majami,onda ne znam kako izgleda kad neko nije imao nikakvu sansu... Znam da ne volite Majami i Lebrona,ali covek je najbolji,i opet ce da osvoji tako da bih vas zamolio za bar malo realnosti u komentarima!

dw

pre 10 godina

Ne znam čemu optimizam oko Indiane,ako prođu Atlantu,a to je veliko AKO,slijedi im Washington koji je konačno zdrav.Indianu bi navjiše trebao brinuti "all star" centar Roy Hibernacija koji igra nevjerojatno očajno i u matchapu s Gortatom ili Neneom pogotovo imat će tisuću puta više problema nego s Perom Tricom.Ariza može praviti probleme Georgeu,a Wall već sada trlja ruke kada zna da će zlostavljati Georgea Hilla.Ali sinovi Indiane prvo moraju u Atlantu gdje su izgubili 14 od zadnjih 16. Bit će veselo.

Mrča

pre 10 godina

Ma to Chicago tankuje radi sto viseg pika ;-). A serija Indiana-Atlanta me neodoljivo potseca na finale Lakers-Philadelphia pre mnogo godina kad su domacini iako ogromni favoriti prodali prvi mec za kladionice a onda lako otresli Iversona u naredne cetiri.

nikolavr

pre 10 godina

@zoki

Nisam reko da ce Sarlot izbaciti Majami,vec da je razlika bila samo 10,i o tom davanju gasa i odmaranju u prvom poluvremenu nema govora u plej off-u.Sarlot je popustio u drugom.Mislim da ce bar jednu da im otkinu kod kuce.
Sto se tice konkurencije,jasno je da Pacersi ne mogu skinuti Majami sa trona.San Antonio i Oklahoma su ipak jedini koji mogu da ugroze Majami.
Le Bron je marketinska gromada,nije sporno da je kvalitetan,atleta i sve to,ali nije to to.Nema tu kosarkaske inteligencije,sve je snaga,sirova snaga.Kajri Irving,mozda najperspektivniji igrac u NBA,najlepsi za gledanje,kao Iverson nekada.

mikilandjelo

pre 10 godina

Gledao sam Indianu prvo polyvreme... ono je najblaze receno bilo KATASTROFA! Pa oni nemaju nikakva resenja u napadu?! Hibert je ko bandera(izuzimajuci skok gde je donekle bio ok) a ostali... loptu uzme bilo ko i davi je po 10-ak sekundi i kad ne uradi nista sam onda je uvali drugom i tako u krug... ova treca cetvrtina koliko vidim vise je produkt lose igre Atlante nego sjajne odbrane Indiane... jedino pohvalno da su bolje koliko toliko odigrali nego prvi mec. A kad se samo setim kakvu su seriju igrali prosle god protiv Majamija i kakvu odbranu...

tracy lamar mcgrady

pre 10 godina

Bullsi riljaju celu sezonu bez Rosea,bez prave opcije u napadu i to je vec druga sezona za redom,do ovoga je moralo doci,jednostavno su premoreni i imaju velikih problema sa mladim bekovima Wizardsa.Isto tako Wizardsi nisu toliko neiskusni,Nene se vratio i mnogo im znaci,Nene je igrao finale konferencije sa Denverom,Ariza ima titulu,Gortat je igrao finale...Sledeca utakmica je kljucna za Bullse,nikad ne otpisuj ratnike a Bullsi to jesu.

bohemian

pre 10 godina

Niceg cudnog nema u ovih 2-0 za Wizardse. Neuporedivo talentovanija ekipa od Chicaga, pa pogledajte samo matchupe, pogotovo na spoljnim pozicijama. Inace, ovaj tim Bullsa uopste nije sagradjen da bi bio konkurentan u playoffu. Oni su zavrsili sezonu na 4. poziciji zahvaljujuci svom fajterskom, gotovo pogibeljnom stilu igre, kada vecina ozbiljnih ekipa tempira formu za playoff. Sada vise ne mogu da dobijaju na tucu, to u playoffu ne prolazi jer ce svi da se biju, a Washington je uz to atletski dosta jaka ekipa.
Sto se tice Pacersa, nista ja za sada nisam vidio sto bi me navelo da povjerujem da ce oni biti ti koji ce skinuti s trona Miami. Kao sto je neko vec dobro primjetio, ako ti u dva duela na svom terenu 6 cetvrtina gubis od ekipe kao sto je Atlanta koja ima dva dobra igraca u timu, onda te se niko ozbiljan nece plasiti, a kamoli dvostruki uzastopni sampion. Zaista, mislim da LeBron & co uopste i ne razmisljaju o Indiani ni jednog momenta.

dj_bakic

pre 10 godina

Koliko velika greska Tibodoa da mu Augustin igra skoro 20 min bez pauze, a da Danlivija kojeg ide sut za 3 drzi sve vreme na klupi...forsira Hajnriha koji siluje sut za tri i ne ide mu. I opet ista greska se ponavlja iz prvog meca...vodi do pola trece cetvrtine WAS, onda CHI preokrene, vodi sa 10 razlike i na pola 4 cetvrtine stanu sa sutom i izgube mec. Gadno se nesto desava!
Previse se trose kljucni igraci, u rotaciji su 7 igraca, a ostatak klupe sedi i gleda vaku utakmicu...Ako nastavi Tibo ovako da komanduje, zavrsice brzo, a plasim se da ne preforsira nekog od igraca i da krene sudbinom Rose-a.
Tesko jeste, ali se nadam preokretu na iskustvo...Go Bulls!

Scottie Pippen

pre 10 godina

@ Fox Molder

nisu oni uopšte pokazali sinoć šta znaju u trećoj četvrtini nego atlanta nije mogla da pogodi otvoren šut u tom periodu. inače je do tada bio egal i indiana se mučila kao i na prethodnoj utakmici. do sada uopšte nisu uverili da mogu ovu seriju da dobiju i da je prva tekma bila samo kiks. ovo je za svaku ozbiljnu ekipu trebalo da bude sweap, a igraće se najmanje 6 utakmica. tako se ne napada titula, jer ako jedna atlanta može da ti dođe i uzme ti utakmicu u gostima i sledeću bude ravnopravan protivnik prvo poluvreme, onda zamisli šta će majami da im uradi kad im dođe na noge

Fox Molder

pre 10 godina

U pravu si ti Pipen, ali ja nisam rekao da Indijana moze da osvoji, jer iako se nekim cudom provuce na istoku u sta jako sumnjam sa ekipama sa zapada nema sta da trazi! Smesna je razlika u kvalitetu plej off-a na zapadu sa jedne i istoka sa druge strane.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Mirisalo je, mirisalo na X !!! Bravo "čarobnjaci" - pravac Finale Istoka, a Mika pravac Halkidiki !!! Bredli Beal - odličan momak !!!

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Mirisalo je, mirisalo na X !!! Bravo "čarobnjaci" - pravac Finale Istoka, a Mika pravac Halkidiki !!! Bredli Beal - odličan momak !!!

nikolavr

pre 10 godina

Svako svakog moze da pobedi ovde.Videli smo da Dallas moze protiv San Antonia,Charlot protiv Majamija.Ne postoje apsolutni favoriti.Mislim da se nijedna od ovih serija nece zavrsiti sa 4-0.

Pastore

pre 10 godina

Misljenja sam da bi trebalo da ubacite procente suta najboljih igraca kao i broj izgubljenih lopti, kako bi citaoci stekli bolji utisak o tome ko je kako odigrao.

Fox Molder

pre 10 godina

Koliko god da Indijana igra lose u poslednje vreme, proci ce Atlantu. Dobice ii sad dva puta a Atlanti. Sinoc im je bila dovoljna samo jedna, treca cetvrtina da pokazu sta znaju i prelome mec. Ali neverovatno je sto ce Vasington izgleda da izbaci Cikago, mada nije ni to neko iznenadjenje. Ali ko je ocekivao da dobiju dva meca u Cikagu :-) Bruklin ce vezati tri za redom protiv Toronta i onda nadam se izbaciti Majami.

bree

pre 10 godina

čudno kako čikago gubi sa 2-0...nadam se da će preokrenuti, ali teško će biti...indijana sigurno pobeđuje kada george prebaci 50% FG..

dekiD

pre 10 godina

Jaooo, da je ovom timu Indijane malo bolji trener... Nije Vogel bas sarlatan (kao npr onaj Bruks iz Oklahome) ali slazem se sa mnogim komentarima ovde na Indijanine partije u zadnje vreme - pad forme ide njemu na dusu!!
Dajte Tibodou ovaj tim.... Popovica ne spominjem, njemu ovako talentovan tim nije potreban.. :-D

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Sad se treba okrenuti traganju za X-om na istoku, a jedna serija takooo mirišeee na skorašnji X !!!
(Mika Guster iz Ritopeka, 22. april 2014 11:48)

Xexexe, koja je "glava" ovaj Mika, kao što neko reče, xexexe pametna vugla!!!

leandro

pre 10 godina

Gledao sam Wasington - Chicago. Sjajna utakmica koju su pomalo sudije zakomplikovale i iseckale u drugom poluvremenu. Nene Hilario odigrao majstorski, iskusno, što je posebno osetio Gibson kod podbacivanja kad ga je ovaj uhvatio za ruku, a i imao je nekoliko šuteva sa distance preko ruke. Ariza poptuno odsekao Augustina u zadnjoj četvrtini i produžetku. Bredli Bil je sjajan igrač. Noćas je uništio Čikago. Greška Tibodoa je bila uvođenje nikakvog Hajnriha umesto raspoloženog Danlivija u samoj završnici. Kirk je i upropastio bulse inače. Noa i DJ Augustin sinoć nisu bili dovoljni. Teško će bulsi proći ovo, a i ako nekim čudom prođu - istrošiće se za eventualnog narednog protivnika i tu teško da imaju šta da traže. Tužno je i ovaj play off gledati Rouza u odelu kako bodri saigrače.

devotion

pre 10 godina

Vasington iznenadjuje,bruklin-toronto mozda i 7 tekma padne,a indijana 4-2 dobija.Zanimljiv je jako playoff samo me nervira sto nema vise prenosa na SK.

devotion

pre 10 godina

Vasington iznenadjuje,bruklin-toronto mozda i 7 tekma padne,a indijana 4-2 dobija.Zanimljiv je jako playoff samo me nervira sto nema vise prenosa na SK.

Pastore

pre 10 godina

Misljenja sam da bi trebalo da ubacite procente suta najboljih igraca kao i broj izgubljenih lopti, kako bi citaoci stekli bolji utisak o tome ko je kako odigrao.

leandro

pre 10 godina

Gledao sam Wasington - Chicago. Sjajna utakmica koju su pomalo sudije zakomplikovale i iseckale u drugom poluvremenu. Nene Hilario odigrao majstorski, iskusno, što je posebno osetio Gibson kod podbacivanja kad ga je ovaj uhvatio za ruku, a i imao je nekoliko šuteva sa distance preko ruke. Ariza poptuno odsekao Augustina u zadnjoj četvrtini i produžetku. Bredli Bil je sjajan igrač. Noćas je uništio Čikago. Greška Tibodoa je bila uvođenje nikakvog Hajnriha umesto raspoloženog Danlivija u samoj završnici. Kirk je i upropastio bulse inače. Noa i DJ Augustin sinoć nisu bili dovoljni. Teško će bulsi proći ovo, a i ako nekim čudom prođu - istrošiće se za eventualnog narednog protivnika i tu teško da imaju šta da traže. Tužno je i ovaj play off gledati Rouza u odelu kako bodri saigrače.

dekiD

pre 10 godina

Jaooo, da je ovom timu Indijane malo bolji trener... Nije Vogel bas sarlatan (kao npr onaj Bruks iz Oklahome) ali slazem se sa mnogim komentarima ovde na Indijanine partije u zadnje vreme - pad forme ide njemu na dusu!!
Dajte Tibodou ovaj tim.... Popovica ne spominjem, njemu ovako talentovan tim nije potreban.. :-D

Scottie Pippen

pre 10 godina

@ Fox Molder

nisu oni uopšte pokazali sinoć šta znaju u trećoj četvrtini nego atlanta nije mogla da pogodi otvoren šut u tom periodu. inače je do tada bio egal i indiana se mučila kao i na prethodnoj utakmici. do sada uopšte nisu uverili da mogu ovu seriju da dobiju i da je prva tekma bila samo kiks. ovo je za svaku ozbiljnu ekipu trebalo da bude sweap, a igraće se najmanje 6 utakmica. tako se ne napada titula, jer ako jedna atlanta može da ti dođe i uzme ti utakmicu u gostima i sledeću bude ravnopravan protivnik prvo poluvreme, onda zamisli šta će majami da im uradi kad im dođe na noge

bree

pre 10 godina

čudno kako čikago gubi sa 2-0...nadam se da će preokrenuti, ali teško će biti...indijana sigurno pobeđuje kada george prebaci 50% FG..

nikolavr

pre 10 godina

Svako svakog moze da pobedi ovde.Videli smo da Dallas moze protiv San Antonia,Charlot protiv Majamija.Ne postoje apsolutni favoriti.Mislim da se nijedna od ovih serija nece zavrsiti sa 4-0.

bohemian

pre 10 godina

Niceg cudnog nema u ovih 2-0 za Wizardse. Neuporedivo talentovanija ekipa od Chicaga, pa pogledajte samo matchupe, pogotovo na spoljnim pozicijama. Inace, ovaj tim Bullsa uopste nije sagradjen da bi bio konkurentan u playoffu. Oni su zavrsili sezonu na 4. poziciji zahvaljujuci svom fajterskom, gotovo pogibeljnom stilu igre, kada vecina ozbiljnih ekipa tempira formu za playoff. Sada vise ne mogu da dobijaju na tucu, to u playoffu ne prolazi jer ce svi da se biju, a Washington je uz to atletski dosta jaka ekipa.
Sto se tice Pacersa, nista ja za sada nisam vidio sto bi me navelo da povjerujem da ce oni biti ti koji ce skinuti s trona Miami. Kao sto je neko vec dobro primjetio, ako ti u dva duela na svom terenu 6 cetvrtina gubis od ekipe kao sto je Atlanta koja ima dva dobra igraca u timu, onda te se niko ozbiljan nece plasiti, a kamoli dvostruki uzastopni sampion. Zaista, mislim da LeBron & co uopste i ne razmisljaju o Indiani ni jednog momenta.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Sad se treba okrenuti traganju za X-om na istoku, a jedna serija takooo mirišeee na skorašnji X !!!
(Mika Guster iz Ritopeka, 22. april 2014 11:48)

Xexexe, koja je "glava" ovaj Mika, kao što neko reče, xexexe pametna vugla!!!

Pastore

pre 10 godina

@nikolavr

LeBron ne poseduje kosarkasku inteligenciju? Covek koji sutira 57% iz igre ove sezone(Odlicna selekcija suta), covek koji je u top 10 asistenata(A po mom misljenju top 3 po kvalitetu pasa i samom razigravanju saigraca), covek koji je u stanju da igra defanzivu od jedinice do petice, i koji je uz sve to treci strelac lige..A sve to na osnovu svojih atletskih sposobnosti?! Ma hajde..

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Mirisalo je, mirisalo na X !!! Bravo "čarobnjaci" - pravac Finale Istoka, a Mika pravac Halkidiki !!! Bredli Beal - odličan momak !!!

florida

pre 10 godina

@nikolavr

Lebron samo sirova snaga bez inteligencije? Ima vise asistencija i bolji sut za tri poena cak i od Dzordana.
Medzik je rekao za Lebrona da je najinteligentniji igrac i da vrhunski cita protivnicke odbrane.
Sirova snaga su bili Sekil,Ben Valas,sada je to Dvajt Hauard, ali Lebron nikako nije samo sirova snaga.

bohemian

pre 10 godina

Svaki put kada procitam da LeBron James "igra na suvu snagu" i "nema kosarkaske inteligencije" osjetim strahovit transfer blama od onoga koji napise tako nesto. Ljudi moji sta vi gledate da mi je znati...

mikilandjelo

pre 10 godina

Gledao sam Indianu prvo polyvreme... ono je najblaze receno bilo KATASTROFA! Pa oni nemaju nikakva resenja u napadu?! Hibert je ko bandera(izuzimajuci skok gde je donekle bio ok) a ostali... loptu uzme bilo ko i davi je po 10-ak sekundi i kad ne uradi nista sam onda je uvali drugom i tako u krug... ova treca cetvrtina koliko vidim vise je produkt lose igre Atlante nego sjajne odbrane Indiane... jedino pohvalno da su bolje koliko toliko odigrali nego prvi mec. A kad se samo setim kakvu su seriju igrali prosle god protiv Majamija i kakvu odbranu...

dw

pre 10 godina

Ne znam čemu optimizam oko Indiane,ako prođu Atlantu,a to je veliko AKO,slijedi im Washington koji je konačno zdrav.Indianu bi navjiše trebao brinuti "all star" centar Roy Hibernacija koji igra nevjerojatno očajno i u matchapu s Gortatom ili Neneom pogotovo imat će tisuću puta više problema nego s Perom Tricom.Ariza može praviti probleme Georgeu,a Wall već sada trlja ruke kada zna da će zlostavljati Georgea Hilla.Ali sinovi Indiane prvo moraju u Atlantu gdje su izgubili 14 od zadnjih 16. Bit će veselo.

Zoki

pre 10 godina

@nikolavr

Sta smo videli?! Da Sarlot moze da dobije Majami?! Pa ljudi su dodali gas krajem trece i pocetkom cetvrte i vodili 95-75 u jednom trenutku... Ako je to sansa bila i ako si ti tu "video" da Sarlot moze da pobedi Majami,onda ne znam kako izgleda kad neko nije imao nikakvu sansu... Znam da ne volite Majami i Lebrona,ali covek je najbolji,i opet ce da osvoji tako da bih vas zamolio za bar malo realnosti u komentarima!

tracy lamar mcgrady

pre 10 godina

Bullsi riljaju celu sezonu bez Rosea,bez prave opcije u napadu i to je vec druga sezona za redom,do ovoga je moralo doci,jednostavno su premoreni i imaju velikih problema sa mladim bekovima Wizardsa.Isto tako Wizardsi nisu toliko neiskusni,Nene se vratio i mnogo im znaci,Nene je igrao finale konferencije sa Denverom,Ariza ima titulu,Gortat je igrao finale...Sledeca utakmica je kljucna za Bullse,nikad ne otpisuj ratnike a Bullsi to jesu.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Mirisalo je, mirisalo na X !!! Bravo "čarobnjaci" - pravac Finale Istoka, a Mika pravac Halkidiki !!! Bredli Beal - odličan momak !!!

parmalat

pre 10 godina

drug zivi preko i kaze da se Indijana raspada unutar tima u smislu da se igraci ne podnose konkretno Hibert i Dzordz i ostali,steta velika jer imaju tim za finale mozda a ovako nece tesko dogurati...

Fox Molder

pre 10 godina

Koliko god da Indijana igra lose u poslednje vreme, proci ce Atlantu. Dobice ii sad dva puta a Atlanti. Sinoc im je bila dovoljna samo jedna, treca cetvrtina da pokazu sta znaju i prelome mec. Ali neverovatno je sto ce Vasington izgleda da izbaci Cikago, mada nije ni to neko iznenadjenje. Ali ko je ocekivao da dobiju dva meca u Cikagu :-) Bruklin ce vezati tri za redom protiv Toronta i onda nadam se izbaciti Majami.

petarczv

pre 10 godina

Alo o cemu vi pricate? Indijana nece proci atlantu?! I nema sanse da udje u finale?! Ta indijana je bila prva posle regularnog dela dva puta dobila miami bila ispred na tabeli... Ne moze se posle jedne ili dve utakmice pricati o celom playoffu polako sacekajte to je izvanredna ekipa

Fox Molder

pre 10 godina

U pravu si ti Pipen, ali ja nisam rekao da Indijana moze da osvoji, jer iako se nekim cudom provuce na istoku u sta jako sumnjam sa ekipama sa zapada nema sta da trazi! Smesna je razlika u kvalitetu plej off-a na zapadu sa jedne i istoka sa druge strane.

Majkl

pre 10 godina

@Scottie Pippen
Indiana-Atlanta je ubedljivo najlosija serija dosadasnjeg plej-ofa. Atlanta je cista suterska ekipa, od suta zivi, od suta i umire. Ipak imaju talenta i simpaticni su za gledanje. Ovakvu Indijanu bi Majami razbio 40 razlike. Oni nemaju resenja u napadu protiv najlosije odbrane plej ofa. Koja god od ove 2 ekipe prodje, bice pregazena u narednoj rundi.

alen

pre 10 godina

Ljudi najvece greska Indijane je sto je trejdovala igraca grendzera pa on je do povrede bio glavni njihov igrac a da ne pricam pokretac,motivator ko prati Indijanu zna to on je bio kao Miler nekada srce tima nije to pol budite sigurni. Da stavi Rivers njega u startnu petorku u klipersa bez problema bi dao 25 pojena sad u playoffu kad za nepunih 20min da 10-15 bez problema.

nikolavr

pre 10 godina

@zoki

Nisam reko da ce Sarlot izbaciti Majami,vec da je razlika bila samo 10,i o tom davanju gasa i odmaranju u prvom poluvremenu nema govora u plej off-u.Sarlot je popustio u drugom.Mislim da ce bar jednu da im otkinu kod kuce.
Sto se tice konkurencije,jasno je da Pacersi ne mogu skinuti Majami sa trona.San Antonio i Oklahoma su ipak jedini koji mogu da ugroze Majami.
Le Bron je marketinska gromada,nije sporno da je kvalitetan,atleta i sve to,ali nije to to.Nema tu kosarkaske inteligencije,sve je snaga,sirova snaga.Kajri Irving,mozda najperspektivniji igrac u NBA,najlepsi za gledanje,kao Iverson nekada.

Jovica CZV NBGD

pre 10 godina

Da da sta se desava sa Veselim? Da nije dobio otkaz i stvarno dolazi u Zvezdu kao sto se prica po komentarima? Bilo bi super, a i siguran sam da je Zvezdas

dj_bakic

pre 10 godina

Koliko velika greska Tibodoa da mu Augustin igra skoro 20 min bez pauze, a da Danlivija kojeg ide sut za 3 drzi sve vreme na klupi...forsira Hajnriha koji siluje sut za tri i ne ide mu. I opet ista greska se ponavlja iz prvog meca...vodi do pola trece cetvrtine WAS, onda CHI preokrene, vodi sa 10 razlike i na pola 4 cetvrtine stanu sa sutom i izgube mec. Gadno se nesto desava!
Previse se trose kljucni igraci, u rotaciji su 7 igraca, a ostatak klupe sedi i gleda vaku utakmicu...Ako nastavi Tibo ovako da komanduje, zavrsice brzo, a plasim se da ne preforsira nekog od igraca i da krene sudbinom Rose-a.
Tesko jeste, ali se nadam preokretu na iskustvo...Go Bulls!

vince carter

pre 10 godina

indianu u eventualnoj borbi za titulu moze da iscupa samo povratak andrew bynama a ja nisam u toku hoce li on da se vraca na teren ili ne!!

Mrča

pre 10 godina

Ma to Chicago tankuje radi sto viseg pika ;-). A serija Indiana-Atlanta me neodoljivo potseca na finale Lakers-Philadelphia pre mnogo godina kad su domacini iako ogromni favoriti prodali prvi mec za kladionice a onda lako otresli Iversona u naredne cetiri.

vince carter

pre 10 godina

pa da kevin love je daleko bolji igrac od lamarcusa,zato i igra svake godine playof hahah ccccc!! a ovi sto se javljaju i pricaju o odbranama u nba ne znam dali su uopste svesni da nba mec traje 8 minuta duze i da lamarcus oldridz nikako nije rasko katic a ni gagic :)))

nikolavr

pre 10 godina

@zoki

Nisam reko da ce Sarlot izbaciti Majami,vec da je razlika bila samo 10,i o tom davanju gasa i odmaranju u prvom poluvremenu nema govora u plej off-u.Sarlot je popustio u drugom.Mislim da ce bar jednu da im otkinu kod kuce.
Sto se tice konkurencije,jasno je da Pacersi ne mogu skinuti Majami sa trona.San Antonio i Oklahoma su ipak jedini koji mogu da ugroze Majami.
Le Bron je marketinska gromada,nije sporno da je kvalitetan,atleta i sve to,ali nije to to.Nema tu kosarkaske inteligencije,sve je snaga,sirova snaga.Kajri Irving,mozda najperspektivniji igrac u NBA,najlepsi za gledanje,kao Iverson nekada.

Fox Molder

pre 10 godina

Koliko god da Indijana igra lose u poslednje vreme, proci ce Atlantu. Dobice ii sad dva puta a Atlanti. Sinoc im je bila dovoljna samo jedna, treca cetvrtina da pokazu sta znaju i prelome mec. Ali neverovatno je sto ce Vasington izgleda da izbaci Cikago, mada nije ni to neko iznenadjenje. Ali ko je ocekivao da dobiju dva meca u Cikagu :-) Bruklin ce vezati tri za redom protiv Toronta i onda nadam se izbaciti Majami.

Mrča

pre 10 godina

Ma to Chicago tankuje radi sto viseg pika ;-). A serija Indiana-Atlanta me neodoljivo potseca na finale Lakers-Philadelphia pre mnogo godina kad su domacini iako ogromni favoriti prodali prvi mec za kladionice a onda lako otresli Iversona u naredne cetiri.

Jovica CZV NBGD

pre 10 godina

Da da sta se desava sa Veselim? Da nije dobio otkaz i stvarno dolazi u Zvezdu kao sto se prica po komentarima? Bilo bi super, a i siguran sam da je Zvezdas

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Mirisalo je, mirisalo na X !!! Bravo "čarobnjaci" - pravac Finale Istoka, a Mika pravac Halkidiki !!! Bredli Beal - odličan momak !!!

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Mirisalo je, mirisalo na X !!! Bravo "čarobnjaci" - pravac Finale Istoka, a Mika pravac Halkidiki !!! Bredli Beal - odličan momak !!!

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Sad se treba okrenuti traganju za X-om na istoku, a jedna serija takooo mirišeee na skorašnji X !!!
(Mika Guster iz Ritopeka, 22. april 2014 11:48)

Xexexe, koja je "glava" ovaj Mika, kao što neko reče, xexexe pametna vugla!!!

Zoki

pre 10 godina

@nikolavr

Sta smo videli?! Da Sarlot moze da dobije Majami?! Pa ljudi su dodali gas krajem trece i pocetkom cetvrte i vodili 95-75 u jednom trenutku... Ako je to sansa bila i ako si ti tu "video" da Sarlot moze da pobedi Majami,onda ne znam kako izgleda kad neko nije imao nikakvu sansu... Znam da ne volite Majami i Lebrona,ali covek je najbolji,i opet ce da osvoji tako da bih vas zamolio za bar malo realnosti u komentarima!

dj_bakic

pre 10 godina

Koliko velika greska Tibodoa da mu Augustin igra skoro 20 min bez pauze, a da Danlivija kojeg ide sut za 3 drzi sve vreme na klupi...forsira Hajnriha koji siluje sut za tri i ne ide mu. I opet ista greska se ponavlja iz prvog meca...vodi do pola trece cetvrtine WAS, onda CHI preokrene, vodi sa 10 razlike i na pola 4 cetvrtine stanu sa sutom i izgube mec. Gadno se nesto desava!
Previse se trose kljucni igraci, u rotaciji su 7 igraca, a ostatak klupe sedi i gleda vaku utakmicu...Ako nastavi Tibo ovako da komanduje, zavrsice brzo, a plasim se da ne preforsira nekog od igraca i da krene sudbinom Rose-a.
Tesko jeste, ali se nadam preokretu na iskustvo...Go Bulls!

florida

pre 10 godina

@nikolavr

Lebron samo sirova snaga bez inteligencije? Ima vise asistencija i bolji sut za tri poena cak i od Dzordana.
Medzik je rekao za Lebrona da je najinteligentniji igrac i da vrhunski cita protivnicke odbrane.
Sirova snaga su bili Sekil,Ben Valas,sada je to Dvajt Hauard, ali Lebron nikako nije samo sirova snaga.

alen

pre 10 godina

Ljudi najvece greska Indijane je sto je trejdovala igraca grendzera pa on je do povrede bio glavni njihov igrac a da ne pricam pokretac,motivator ko prati Indijanu zna to on je bio kao Miler nekada srce tima nije to pol budite sigurni. Da stavi Rivers njega u startnu petorku u klipersa bez problema bi dao 25 pojena sad u playoffu kad za nepunih 20min da 10-15 bez problema.

nikolavr

pre 10 godina

Svako svakog moze da pobedi ovde.Videli smo da Dallas moze protiv San Antonia,Charlot protiv Majamija.Ne postoje apsolutni favoriti.Mislim da se nijedna od ovih serija nece zavrsiti sa 4-0.

petarczv

pre 10 godina

Alo o cemu vi pricate? Indijana nece proci atlantu?! I nema sanse da udje u finale?! Ta indijana je bila prva posle regularnog dela dva puta dobila miami bila ispred na tabeli... Ne moze se posle jedne ili dve utakmice pricati o celom playoffu polako sacekajte to je izvanredna ekipa

Scottie Pippen

pre 10 godina

@ Fox Molder

nisu oni uopšte pokazali sinoć šta znaju u trećoj četvrtini nego atlanta nije mogla da pogodi otvoren šut u tom periodu. inače je do tada bio egal i indiana se mučila kao i na prethodnoj utakmici. do sada uopšte nisu uverili da mogu ovu seriju da dobiju i da je prva tekma bila samo kiks. ovo je za svaku ozbiljnu ekipu trebalo da bude sweap, a igraće se najmanje 6 utakmica. tako se ne napada titula, jer ako jedna atlanta može da ti dođe i uzme ti utakmicu u gostima i sledeću bude ravnopravan protivnik prvo poluvreme, onda zamisli šta će majami da im uradi kad im dođe na noge

bohemian

pre 10 godina

Svaki put kada procitam da LeBron James "igra na suvu snagu" i "nema kosarkaske inteligencije" osjetim strahovit transfer blama od onoga koji napise tako nesto. Ljudi moji sta vi gledate da mi je znati...

bree

pre 10 godina

čudno kako čikago gubi sa 2-0...nadam se da će preokrenuti, ali teško će biti...indijana sigurno pobeđuje kada george prebaci 50% FG..

tracy lamar mcgrady

pre 10 godina

Bullsi riljaju celu sezonu bez Rosea,bez prave opcije u napadu i to je vec druga sezona za redom,do ovoga je moralo doci,jednostavno su premoreni i imaju velikih problema sa mladim bekovima Wizardsa.Isto tako Wizardsi nisu toliko neiskusni,Nene se vratio i mnogo im znaci,Nene je igrao finale konferencije sa Denverom,Ariza ima titulu,Gortat je igrao finale...Sledeca utakmica je kljucna za Bullse,nikad ne otpisuj ratnike a Bullsi to jesu.

Majkl

pre 10 godina

@Scottie Pippen
Indiana-Atlanta je ubedljivo najlosija serija dosadasnjeg plej-ofa. Atlanta je cista suterska ekipa, od suta zivi, od suta i umire. Ipak imaju talenta i simpaticni su za gledanje. Ovakvu Indijanu bi Majami razbio 40 razlike. Oni nemaju resenja u napadu protiv najlosije odbrane plej ofa. Koja god od ove 2 ekipe prodje, bice pregazena u narednoj rundi.

Pastore

pre 10 godina

Misljenja sam da bi trebalo da ubacite procente suta najboljih igraca kao i broj izgubljenih lopti, kako bi citaoci stekli bolji utisak o tome ko je kako odigrao.

Fox Molder

pre 10 godina

U pravu si ti Pipen, ali ja nisam rekao da Indijana moze da osvoji, jer iako se nekim cudom provuce na istoku u sta jako sumnjam sa ekipama sa zapada nema sta da trazi! Smesna je razlika u kvalitetu plej off-a na zapadu sa jedne i istoka sa druge strane.

bohemian

pre 10 godina

Niceg cudnog nema u ovih 2-0 za Wizardse. Neuporedivo talentovanija ekipa od Chicaga, pa pogledajte samo matchupe, pogotovo na spoljnim pozicijama. Inace, ovaj tim Bullsa uopste nije sagradjen da bi bio konkurentan u playoffu. Oni su zavrsili sezonu na 4. poziciji zahvaljujuci svom fajterskom, gotovo pogibeljnom stilu igre, kada vecina ozbiljnih ekipa tempira formu za playoff. Sada vise ne mogu da dobijaju na tucu, to u playoffu ne prolazi jer ce svi da se biju, a Washington je uz to atletski dosta jaka ekipa.
Sto se tice Pacersa, nista ja za sada nisam vidio sto bi me navelo da povjerujem da ce oni biti ti koji ce skinuti s trona Miami. Kao sto je neko vec dobro primjetio, ako ti u dva duela na svom terenu 6 cetvrtina gubis od ekipe kao sto je Atlanta koja ima dva dobra igraca u timu, onda te se niko ozbiljan nece plasiti, a kamoli dvostruki uzastopni sampion. Zaista, mislim da LeBron & co uopste i ne razmisljaju o Indiani ni jednog momenta.

dw

pre 10 godina

Ne znam čemu optimizam oko Indiane,ako prođu Atlantu,a to je veliko AKO,slijedi im Washington koji je konačno zdrav.Indianu bi navjiše trebao brinuti "all star" centar Roy Hibernacija koji igra nevjerojatno očajno i u matchapu s Gortatom ili Neneom pogotovo imat će tisuću puta više problema nego s Perom Tricom.Ariza može praviti probleme Georgeu,a Wall već sada trlja ruke kada zna da će zlostavljati Georgea Hilla.Ali sinovi Indiane prvo moraju u Atlantu gdje su izgubili 14 od zadnjih 16. Bit će veselo.

devotion

pre 10 godina

Vasington iznenadjuje,bruklin-toronto mozda i 7 tekma padne,a indijana 4-2 dobija.Zanimljiv je jako playoff samo me nervira sto nema vise prenosa na SK.

dekiD

pre 10 godina

Jaooo, da je ovom timu Indijane malo bolji trener... Nije Vogel bas sarlatan (kao npr onaj Bruks iz Oklahome) ali slazem se sa mnogim komentarima ovde na Indijanine partije u zadnje vreme - pad forme ide njemu na dusu!!
Dajte Tibodou ovaj tim.... Popovica ne spominjem, njemu ovako talentovan tim nije potreban.. :-D

Pastore

pre 10 godina

@nikolavr

LeBron ne poseduje kosarkasku inteligenciju? Covek koji sutira 57% iz igre ove sezone(Odlicna selekcija suta), covek koji je u top 10 asistenata(A po mom misljenju top 3 po kvalitetu pasa i samom razigravanju saigraca), covek koji je u stanju da igra defanzivu od jedinice do petice, i koji je uz sve to treci strelac lige..A sve to na osnovu svojih atletskih sposobnosti?! Ma hajde..

vince carter

pre 10 godina

indianu u eventualnoj borbi za titulu moze da iscupa samo povratak andrew bynama a ja nisam u toku hoce li on da se vraca na teren ili ne!!

mikilandjelo

pre 10 godina

Gledao sam Indianu prvo polyvreme... ono je najblaze receno bilo KATASTROFA! Pa oni nemaju nikakva resenja u napadu?! Hibert je ko bandera(izuzimajuci skok gde je donekle bio ok) a ostali... loptu uzme bilo ko i davi je po 10-ak sekundi i kad ne uradi nista sam onda je uvali drugom i tako u krug... ova treca cetvrtina koliko vidim vise je produkt lose igre Atlante nego sjajne odbrane Indiane... jedino pohvalno da su bolje koliko toliko odigrali nego prvi mec. A kad se samo setim kakvu su seriju igrali prosle god protiv Majamija i kakvu odbranu...

leandro

pre 10 godina

Gledao sam Wasington - Chicago. Sjajna utakmica koju su pomalo sudije zakomplikovale i iseckale u drugom poluvremenu. Nene Hilario odigrao majstorski, iskusno, što je posebno osetio Gibson kod podbacivanja kad ga je ovaj uhvatio za ruku, a i imao je nekoliko šuteva sa distance preko ruke. Ariza poptuno odsekao Augustina u zadnjoj četvrtini i produžetku. Bredli Bil je sjajan igrač. Noćas je uništio Čikago. Greška Tibodoa je bila uvođenje nikakvog Hajnriha umesto raspoloženog Danlivija u samoj završnici. Kirk je i upropastio bulse inače. Noa i DJ Augustin sinoć nisu bili dovoljni. Teško će bulsi proći ovo, a i ako nekim čudom prođu - istrošiće se za eventualnog narednog protivnika i tu teško da imaju šta da traže. Tužno je i ovaj play off gledati Rouza u odelu kako bodri saigrače.

parmalat

pre 10 godina

drug zivi preko i kaze da se Indijana raspada unutar tima u smislu da se igraci ne podnose konkretno Hibert i Dzordz i ostali,steta velika jer imaju tim za finale mozda a ovako nece tesko dogurati...

vince carter

pre 10 godina

pa da kevin love je daleko bolji igrac od lamarcusa,zato i igra svake godine playof hahah ccccc!! a ovi sto se javljaju i pricaju o odbranama u nba ne znam dali su uopste svesni da nba mec traje 8 minuta duze i da lamarcus oldridz nikako nije rasko katic a ni gagic :)))