Spektakl, 4:0, ali suđenje!?

Fantastičnu utakmicu na Alianc areni između Bajerna i Barselone u polufinalu Lige šampiona malo je pokvarilo očajno suđenje.

AG Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ovo je bila prava stvar sto se tice Barselone.
    Jednom i njima da se naplate sva foliranja,sva nepravda kojom oni stete uopste postojanju fudbala.
    Lepo je juce posle utakmice rekao Subotic iz Dortmunda.
    Izadji bez respekta prema njima i napravices od njih tost sir kojem je prosao rok.
    Bravo sudija Kasai,napokon neko da ne podlegne pritisku mrtve Barselone i mrtvog spanskog fudbala
    (Somi, 25. april 2013 12:21)

    # Link komentara

  2. Ali kompenzacija je cudo, odnosno pravda je dostizna ali dolazi u nezgodnom trenutku.
     (Geometar, 25. april 2013 08:59)

    # Link komentara

  3. Što se tiče penala nijedan ne bi svirao, ofsajd je postojao, kod poslednjeg gola je čist faul, a ostalo je sve OK. Po igri Bajern je bio dosta bolji, a da je suđenje bilo bolje bilo bi možda 2:0.
    (Vlada, 24. april 2013 23:17)

    # Link komentara

  4. Шта Барса,Бајерн,Реал.... ЗВЕЗДА!!!!
     (Александар, 24. april 2013 21:45)

    # Link komentara

  5. Шта Барса шта Бајерн ЗВЕЗДА БРЕЕЕ!!!!!!!
     (Александар, 24. april 2013 21:42)

    # Link komentara

  6. Ljudi strasno ste nerealni i neobjektivni. Najobjektivnije moguce rezultat je trebalo da bude 2:0 za Barcelonu, jednom Sances a drugi put onaj sto nemam pojma odakle on u Barceloni. Svi pricate o 3 neregularna gola a niko da spomene da je i cetvrti veoma neregularan posto je Miler definitivno isao djonom na loptu, eh sada sto su igraci Barcelone bili svi po 26 metara iza njega, ne moze mu se uzeti kao olaksavajuca okolnost. Penali, pa tek tu ne razumemem o cemu pricate, svi spominjete nameru kao element odlucivanja da li je penal ili nije, pa molom vas kako bilo ko moze da zna sta je u glavi drugog coveka a narocito ako je taj covek fudbaler (generalno oni nemaju nikakvu nameru posto im je, je l' te glava prazna), znaci moramo da verujemo slobodnom sudijskom uvernju u procenu sta je bila namera poslata iz prazne glave prema lopti. Znaci svi penali potpuno regularno nedosudjeni. Posle ove, verujem svi ste shvatili veoma objektivne analize, sta nam ostaje kao jedina, nicim iziazvana istina, one dve jedine prave sanse Barcelone, Sancez i onaj sto nemam pojma od kada je u Barceloni, toliko ocigledno da vas sve uopste ne razumem.
    (Srdjan, 24. april 2013 20:20)

    # Link komentara

  7. Sto se tice penala, po meni ni jedan ne mora da se sudi, a pogotovo ne zadnja dva. Onaj Dante ima skoro dva metra, kad skoci ima 4 metra, a jos drzi jadnog alvesa na zemlji. To je kod "obicnih" sudija penal. (Alex)

    Zadnja dva, a bile su ukupno tri situacije na stetu Bajerna! Hahaha
    Kakav penal, to je mogao samo da bude faul u napadu.
    (Ko sve ovde ne komentarise, 24. april 2013 20:01)

    # Link komentara

  8. Ove 'sudijske greške' nisu ni prineti onima od pre par sezona kada je zahvaljujući istima Barselona potpuno nezasluženo eliminisala Čelsi. Ono su bili previdi o kojima bi još uvek trebalo da se priča, a ono od juče... Ima naziv za to: poetska pravda!
    (ticroo, 24. april 2013 19:48)

    # Link komentara

  9. Lošiji od sudija na utakmici su bili svi igrači Barselone i njihova impotentna igra. Možda razlog zato leži u promeni trenera (dok je Vilanova bio bolestan) ili u čestoj anti-doping kontroli ali evidentno je da su u velikoj krizi. Žalosno je kako se traži razlog za umanjenje Bajernovog uspeha. Sinoć igrači Bajerna su odigrali jednu perfektnu utakmicu i svaka im čast na tome, a prvi put se u očima Barseloninih igrača video strah i to strah od revanša.
     (bobo mk, 24. april 2013 18:28)

    # Link komentara

  10. Vi sad svi napadate Kasaija ovde su sve greške trebali da signaliziraju pomoćnici Kasai je ovde najmanje kriv, šta ćeš kad imaš diletante i slepce za pomoćnike...
     (Mad4Red, 24. april 2013 18:00)

    # Link komentara

  11. Ali nemačka medicina?
     (Kum Žoržo, 24. april 2013 17:57)

    # Link komentara

  12. Ne kaze se "protestVovali" vec "protestovali", jeste li vi normalni?!
    (Revolt, 24. april 2013 17:54)

    # Link komentara

  13. Solunac, nije Alves igrao rukom nego Pike, a posle njega i Sancez i Bartra.
    Alves nema sta da trazi jos i na tom delu terena pored svega sto pokriva 90 min,
    ali nije to poenta- ako vec pricas o neznalicama, budi i sam egzaktan.

    Zeljko, nije Miler sutnuo u prvoj spornoj situaciji vec Lam. Lopta jeste isla ka golu, ali i da nije- ne mozes tako da gledas, 1000 puta su svirani penali u takvoj situaciji. Sancez u drugoj situaciji nije okrenut ka golu vec bocno,
    ali ista prica. Treca sporna situacija- kakvo crno remplovanje, kakvi bakraci?!
    Ne daj Boze da se neko kao ti ikad nesto pita, ali ocigledno da se i to desava.
    (Kvadratura kruga, 24. april 2013 17:51)

    # Link komentara

  14. Novo pravilo FIFE,nema penala protiv Barse.
    (CAR NL, 24. april 2013 17:48)

    # Link komentara

  15. Kako god da je sudjenje bilo, barca to zaskuzuje jer je poznato da se njima ubedljivo najvise gleda kroz prsti i sudije najvise stite njihove igrace. Uvek su kvrano igrali i drago mi je da je ih neko zgazio.
     (Nije u tvom stilu, 24. april 2013 17:46)

    # Link komentara

  16. Sto se tice penala, po meni ni jedan ne mora da se sudi, a pogotovo ne zadnja dva. Onaj Dante ima skoro dva metra, kad skoci ima 4 metra, a jos drzi jadnog alvesa na zemlji. To je kod "obicnih" sudija penal. Drugi gol je ofsajd, o tome nema sta da se diskutuje, a treci gol je ocigledan prekrsaj. Facit: sudjenje je bilo katastrofalno, bajernu poklonjena pobeda, ali sam i jako razocaran igrom barselone. Cuvenog Mesija nisam video ni jednom u nekoj dobroj akciji. Fudbalu treba ista tehnika kao u tenisu, kosarci, itd.
    (Alex, 24. april 2013 17:40)

    # Link komentara

  17. Sudije su ostetile oba tima, definitivno. Navijac sam Barse, ali moram da priznam da ih je Bajern totalno nadigrao sinoc. Procitali su ih i nisu im dozvoljavali da igraju svoju igru. Samo me interesuje jedna stvar: otkud ona voda na sredini terena, a kise nije bilo??? Nisu valjda polivali teren da onemoguce Barsine kratke pasove???
    (Sasa KS, 24. april 2013 17:37)

    # Link komentara

  18. Sta suđenje, i Mesi je rekao da je Bajern prejak za njih. Prvi gol čist ko suza, poslednji takođe. Možda je bio faul kod bloka Milera, ali realno Roven ga je već izbacio iz igre, a ofsajd Gomeza i ako je postojao bio je mali i to ipak nije toliko sporna situacija. Barsa je nadigrana i biće nadigrana i u revanšu. Nadam se da situacija oko Gecea nece poremetiti Borusiju, pa da gledamo dva realbo najbolja tima u finalu. Nije fudbal samo Mesi i Ronaldo. Šteta što PSG nije prošao zbog nebuloznog pravila gol i gostima.
     (Veljko, 24. april 2013 17:32)

    # Link komentara

  19. Za sve je kriv Tito Villanova !!! Prva izmena tek u 83.min pri rezultatu 4:0 !!!
     (Menager Big Ben, 24. april 2013 17:29)

    # Link komentara

  20. Ne navijam ni za Bajern ni za Barsu. Gledao sam mec i mozemo da govorimo sta bi se desilo kad bi se desilo , ali jedino sto moze da se zakljuci da je Bajern bio nadmocan u svim elementima igre. Pozdrav
    (bla bla, 24. april 2013 17:10)

    # Link komentara

  21. Ako dobro odradi posao na utakmici Fenerbahce - Benfika, nema sumnje da bi Mazic trebalo da sudi finale! Covek je stvarno DOKTOR za ove kvazisudije, a to se najbolje vidi po tome sto je uglavnom neprimetan na terenu, tj. ne utice na igru, donosi uglavnom ispravne odluke, a ima i osecaj kada teba pustiti prednost u odnosu na prekid, sto je retkost kod ovih drugih!
    (Objektivno!, 24. april 2013 17:01)

    # Link komentara

  22. Darko mani raspravi sa ovim Panticem, vidis da covek ne zna elementarna fudbalska pravila.
    Ono kad je pogodila Pikea i moze da se raspravlja, ovo drugo je DEFINICIJA PENALA! Faul kod prvog gola ne bi svirao ni Sandro Rosel licno. Gol Gomeza takodje nije iz ofsajda jer je Dani Alves koji je bio u skoku bio u liniji sa Gomezom. Gol Robena je trebao da bude ponisten, ali to anulira CIST PENAL za Bajern.
    (Pep, 24. april 2013 16:55)

    # Link komentara

  23. Meni nije bitno ko prolazi navijam za Arsenal, ali kako se sudi u ligi šampiona poslednjih godina je čist skandal, uništavaju fudbal u svakom pogledu. Ponekad se pitam dali ovo sve ima neki svrhu,dzaba sve izgleda da se sve zna unapred. Fudbal je postao najveća fabrika za proizvodnju para i to je to ko ima više i da više prvak, nema više iznenadjenja.
     (Rastko Kg, 24. april 2013 16:40)

    # Link komentara

  24. Pa šta. Milerov potez je bio skroz regularan, samo da su igrali hokej na ledu.
    (Rs, 24. april 2013 16:31)

    # Link komentara

  25. Ja navijam za barsu ali bajern je zasluzeno pobedio i da je gol ili dva manje dao opet bi to bilo to, mnogo jaka ekipa igrali su neverovatno, s druge strane barsa nije licila na sebe da li je zasicenost u pitanju ili nesto drugo ne znam, umesto da su po svaku cenu doveli ovog Martineza koji im je bio skup ili Tijaga Silvu oni kupuju Songa da se menja sa Busketsom, znaci ako zele nesto sledece god 2 stopera golmana i spica moraju da kupe... Cestitam Bajernu strasni su.
    (Mare, 24. april 2013 16:29)

    # Link komentara

  26. Kod treceg gola nema govora o faulu Milera nad Albom, pitanje je da li se u kosarci to uopste svira. Cisto remplovanje.
    (XXL, 24. april 2013 10:54)
    Nemas ti blage veze ni o Kosarci ni o Fudbalu, drzi se Ragbija. Inace sasvim zasluzena pobeda Bayerna, i po visini.
    (Boris, 24. april 2013 16:27)

    # Link komentara

  27. Ne znam koliko od vas je ponekad pogledalo americki fudbal. Videli ste kako izgleda njihov challenge. Kao sto se i u kosarci ponekad pogleda snimak, i utvrdi da li je sut upucen na vreme. Sudije su ljudi, i ukoliko nisu primili novac, greske su moguce. Sve se odvija u delicu sekunde, nekad budete zaklonjeni drugim igracem, nekad kontra bude toliko brza, pa linijski ne bude u liniji. Nekada jednostavno pogresite u proceni. E zato postoji video snimak, koji cetvrti, peti sudija moze za cas posla da pogleda, i da resi sve dileme. A ne, placa se 15 sudija koje stoje iza gola, zatim ulaze se u tehnologiju da li je lopta presla liniju ili ne, a mislim da su te greske procentualno najmanje. Secam se preproslog svetskog prvenstva, Brazil daje gol, covek 5 metara u ofsajdu, gol odmah ide na video bim, ceo stadion zvidi, a sudija ne moze da ponisti gol jer su takva pravila, kratko receno GLUPOST! Pozdrav svima.
    (Milan, 24. april 2013 16:03)

    # Link komentara

  28. Voleo bih da Barselona u revansu povede sa 3-0 do 60-70 minuta sto je moguce (setite se Bajern - Arsenal) ali da su sva tri gola neregularna , pa da poslije cujem vase objektivne komentare
    (nino, 24. april 2013 16:02)

    # Link komentara

  29. svi regularni osim drugog gola, a robenov gol je za diskusije. kad pogledamo cinjenicu da nisu svirana dva penala bajernu, moze da se kaze i da je dobro ispalo za barselonu, koja je imala jedan jedini sut u okvir gola i to nekog igraca koga pre jucerasnje utakmice nigde nisam video da igra fudbal.
    (seljo, 24. april 2013 15:54)

    # Link komentara

  30. svi regularni osim drugog gola, a robenov gol je za diskusije. kad pogledamo cinjenicu da nisu svirana dva penala bajernu, moze da se kaze i da je dobro ispalo za barselonu, koja je imala jedan jedini sut u okvir gola i to nekog igraca koga pre jucerasnje utakmice nigde nisam video da igra fudbal.
    (seljo, 24. april 2013 15:54)

    # Link komentara

  31. Dosuditi penal nije isto sto i priznati gol iz ofsajda.Penal nije uvek i gol! Ako je dosudio bar jedan penal, sledeca situacija u nikomslucaju ne bi bila ista i niko ne bi znao kako bi se stvari dalje odvijale. Mozda bi Bajern dao jos pet golova, a mozda ne bi dao ni jedan. Steta! Ovako slabo sudjenje ne obecava lepu utakmicu u revansu.
    (relativno, 24. april 2013 15:54)

    # Link komentara

  32. Slazem se sa konstatacijom da je sudjenje bilo katastrofa ali da nije uticalo na krajnji rezultat... Igrom slucaja, kolko penala nisu dobili, toliko su golova sumnjivih dali, a pored toga Bajern je mogao da ih pobedi 6,7:0. Ali da li je sudiju neko platio? Zasto sada niko ne postavlja to pitanje, koje stalno postavljaju kada kod nas neki sudija pogresi? Normalni ljudi, koji nisu navijacki poptuno oslepljeni, ce to shvatiti, ostalima sta da kazem...
    (Nemanja, 24. april 2013 15:46)

    # Link komentara

  33. prvo: pogledajte ostale stopere gde drze ruke kad se sprema sut, iza ledja, nisu valjda oni ludi? penali kao suze
     (chuks, 24. april 2013 15:43)

    # Link komentara

  34. O svim ovim greskama sam pisao tokom meca ali mi nisu svi komentari objavljeni. Jedno od najgorih sudjenja koje sam video i to od strane svih 5 sudija. Cemu li ona dvojica kod gola sluze? Jedino se ne bih sluzuo za "drugi penal" jer tu nije bilo elemenata za kazneni udarac. Ali vidim komentare da sudiha nije uticao na rezultat. Itekako jeste! Da je dosudio prvi penal ko zna da li bi bio dat gol i ko zna kako bi se rezultat dalje kretao: mozda bi bio 1-1 a mozda 5-0, to niko ne zna sada. Takodje da je ponistio prvi gol zbog faula ili drugi zbog ofsajda mozda bi ostalo 0-0. Dakle svaka ovako velika greska utice na rezultat.
     (veliki strumf, 24. april 2013 15:32)

    # Link komentara

  35. je su ovo sve arenini gledaoci dali komentare.ja nisam gledao utakmicu kao rtsovac.
    (dragan bataja ukleti grobar, 24. april 2013 15:22)

    # Link komentara

  36. Barselona je najjaci evropski klub a zatim Manchester United!
    (Novo-kralj-CG, 24. april 2013 15:20)

    # Link komentara

  37. Od ovog sudije je samo Cakir gori!
    (Novo-kralj-CG, 24. april 2013 15:18)

    # Link komentara

  38. tri 'čista penala'?!?!?! hahaha

    samo prvi je bio penal, druga dva ni govora o penalu, a kamo li 'čisti penali'.

    Realno je bilo 3:0 za Bajern, u svakom slucaju Bajern ide dalje...
    (majte molimvas, 24. april 2013 15:15)

    # Link komentara

  39. kako neko moze da tvrdi ´da nije bio faul nad albom? ono je faul i ragbiju. i ne kazem to zato sto je faul bio grub, vec zato sto takvo pravilo zaista postoji.
    (wiener, 24. april 2013 15:11)

    # Link komentara

  40. Meni ovako suđenje ubije svaki ugođaj u gledanju fudbala. Pobeda Bajerna je prljava i nelegitimna iako su bili bolji. Da je suđeno sve po redu, možda bi i rezultat bio sasvim drugačiji. Tri nedosuđena možda penala i tri neregularna možda gola, meč pretvaraju u besmisao. Igra je čarolija u okviru pravila igre - pravila života u igri - ubijaju igru.
    (Mali Mefisto, 24. april 2013 15:08)

    # Link komentara

  41. Realan rezultat je trebalo da bude 2:0. Penali i jesu i nisu bili, i da ih je cak i svirao,niko nebi mogao nista da mu zameri. Ali ona dva gola su toliko ocigledno neregularna, da moze svasta da se posumnja, mada iznad svega je katastrofalna igra Barselone. Ako tu ukljucimo i nasu cuvenu teoriju zavere, postavlja se pitanje koliko bi bilo interesantno(naravno sa finansijske strane)da jedna ekipa stalno osvaja neka takmicenja.(Raz)mislite o tome.
    (no name, 24. april 2013 15:06)

    # Link komentara

  42. Jel slucajnost da se barsi sudi lose u poslednjih 10 godina bas posle njihove zalbe na sudije posle meca sa PSG?? Jednostavno umislili su da su nesto jaki kao tim pa pljunuli u lice UEFI... Epa gospodo kad vas ne guraju sudije vi ste jedan obican tim sto se i videlo sinoc. Jednostavno receno jedna velika farsa...
    (teoreticar, 24. april 2013 15:05)

    # Link komentara

  43. E ovo lici na srpsku analizu meca. Pikë priznaje da sudija nije uticao na rezultat meca,Alves skida kapu Bajernu...
    (Uli, 24. april 2013 11:46)

    To je zato sto se igraci Barse nikad ne zale na sudjenje, gresaka je bilo ko blata, a njima je voda usla u usi zbog njihove slabe igre. Sudija je ostetio Barsu, ali Barsa nije zbog toga izgubila, sad treba da razmisljaju koje su to bile njihove greske, a ne sudijine. Uvek je vaznije da gledas na to kako ti mozes da utices na svoju igru, a ne da krivis druge zbog svojih gresaka kao sto je Murinju uvek neko drugi kriv.
    Nije barsa pukla zbog sudije nego zbog svoje lose igre i zato sto ih je Bayern dobro procitao i skroz blokirao.
    Da je Real tako bio ostecen tada bi cuo kuknjavu i teoriju zavere, svi su protiv reala, bla bla bla... Nema sanse da je sudija ovo uradio namerno, jednostavno greske se desavaju.
    (Stimac, 24. april 2013 15:03)

    # Link komentara

  44. Sve se vratilo barci za vishegodisnje simuliranje. Zgazeni su, sad mogu samo da kukaju
     (Falcao, 24. april 2013 15:02)

    # Link komentara

  45. Veceras ce sve vase dileme biti razjasnjene. Samo poslusajte saveznog sudiju Milana Karadzica! :)
    (Styx river, 24. april 2013 15:01)

    # Link komentara

  46. Pobeda i rezultat zasluzeni,sudjenje je licilio na ono iz 2009 na Bridzu.. mnogo gresaka...
     (Barsa, 24. april 2013 14:55)

    # Link komentara

  47. Bayern potpuno zasluženo slavio. Ima nas još koji smo nekad bili suci tako da moram demantirat onoga koji je pisao da ono sinoć nisu bili penali. Osim toga ovdje nitko ne spominje još jedan nedosuđeni penal što je promaklo i mnogim gledateljima. Radi se o detalju iz prvog poluvremena kada je Dante u kaznenom prostoru išao na loptu ali je odgurnut s leđa nakon čega je pao. Važno je naglasiti ono što mnogi ne znaju ili zanemaruju. Svaki kontakt koji se van kaznenog prostora može okarakterizirati kao prekršaj za slobosni udarac, u kaznenom prostoru je prekršaj za kazneni udarac, a onaj start na Danteu je evidentni prekršaj. Prvo igranje rukom je školski primjer penala. Ruka Piquea nije uz tijelo nego se kreće prema lopti (pogledati snimku), lopta na putu prema golu pogađa ispruženu ruku, penal ko suza. Drugo igranje rukom, igrač Barcelone u padu kreće rukom prema lopti, dira je....ovo je situacija koju bi prepustio slobodnoj sudačkoj procjeni. Naime radi se o tome da igrač u padu instiktivno kreće rukom prema travi da bi ublažio pad pa to sudac može okarakterizirati kao prirodni položaj ruke, mada po meni je bio penal jer je ruka išla prema lopti ali sudac na terenu ima jednu sekundu da donese odluku, a mi to gledamo iz fotelja pa nam je lakše prosuditi. Drugi gol Gomeza pao je iz zaleđa (prvi pomoćni sudac krivo postavljen, greška pomoćnog suca). Treći gol Bayerna nakon čistog prekršaja Mullera (greška suca). Sve u svemu katastrofalno loše suđenje za ovu razinu natjecanja.
    (Ex referee, 24. april 2013 14:46)

    # Link komentara

  48. Novost, uefa je odlucila da se utakmica ponavlja! Interesantno al cista istina ;)
    (marko rankovic, 24. april 2013 14:41)

    # Link komentara

  49. "svi sto gube se ljute to je poznata stvar" Bajern je bez obzira na sudjenje bio mnogo bolja ekipa .
     (malcolmX, 24. april 2013 14:37)

    # Link komentara

  50. Boze kakav clanak, a komentari su ludilo,pa da li vi ljudi pratite fudbal, ruka se svira samo ako je igrac drzi u neprirodnom polozaju i kada postoji sumnja da postoji namera. Zapravo sve je na sudijskom uverenju. Ne moze se za svaku ruku svirati penal. Najveca sudijska greska u ovom mecu je faul nad ALbom, to je bilo jako smesno kako je covek bukvalno postavio ksarkaski blok u punom trku.. Eto to je najveca greska na utakmici.
    (Marko, 24. april 2013 14:35)

    # Link komentara

  51. Rezultat je nerealan, trebalo je biti sedam nula. Ovo je pobeda fudbala, da neko pokaze onim kako se to radi, a ne da gubim volju da gledam fudbal nakon svake njihove pobede u kojima smore i onu loptu kojom se dodaju u mestu i u kojima je sudjenje 'besprekorno'.
     (ziki, 24. april 2013 14:33)

    # Link komentara

  52. XXL

    To bi i u kosarci bio faul, jer se igrac koji je u bli=oku krece.
    U Fudbalu je faul svakako
    (sssR, 24. april 2013 14:29)

    # Link komentara

  53. Simpatizer sam Barselone.

    Prva sporna situacija, kada lopta pogadja u ruku Pikea. Miler je uputio sut sa nekih 18 metara, ali lopta je bila u penjanju, tako da ne bi isla u okvir gola sigurno, nema penala.

    Druga sporna situacja, lopta pogadja u ruku Sanceza, on okrenut ka golu, cist penal.

    I treca sporna situacija, Bartra, ni tu nema govora o penalu, bilo je to remplovanje, lopta je dobila cudan efe, isla je ka gore. Ista situacija kao Real - Galatasaray, kad je Kedira pipao loptu rukom.
    (Zeljko, 24. april 2013 14:19)

    # Link komentara

  54. xxl nije bilo remplovanje zato sto miler nije imao loptu, ali ja takodje smatram da nema govora o penalu, da sam bio na mestu sudije isto bi postupio!
     (mile, 24. april 2013 14:16)

    # Link komentara

  55. Сад кад Срби потегну о теоријама завјере...
    Било би неправедно да је ово: 1)утицало на ток меча
    2)обје екипе нису оштећене.
    Али, с обзиром да су обје екипе оштећене, ово је на крају фер било.

    Судија је катастрофалан и уопште примјети се у ЛШ разлика у критеријумима.
    Између осталог, енглеска лига је најјача јер имају најуједначеније суђење, пуштају да се игра итд. У ЛШ стварно некад мораш да имаш среће. Играш чврсто и допадне те судија који нонстоп сјецка игру и дијели картоне и шаком и капом. Или си мало слабији, као Барса, па те допадне неки који пушта крљање по терену.

    Што се текме тиче, Барселона је изгледала као неки источноевропски клуб. Свака акција која је имала више од 5 додавања се десила на њиховој половини. Нису имали шута, а камоли 100%не прилике.
    (Tekelija, 24. april 2013 14:15)

    # Link komentara

  56. Ja ne razumem sta sudi onaj cetvrti sudija kod gola? Da li je njegov zadatak samo da proverava da li je lopta presla gol linju? Zasto on nema pravo da kontrolise i ofsajde koji su u neposrednoj blizini. Ofsajd Santane iz Dormunda protiv Mallage morao je videti. Isto ovo sada sa Gomezom. Inace i linijski sudija je bio u liniji sa loptom te i on je ovo morao videti.
    (Euronics, 24. april 2013 14:13)

    # Link komentara

  57. ja znam da ljudi ne vole vise barsu,posebno jer je u skorije vreme imala niz cudnih utakmica.ali budimo realni,bili su penali i trebali su da poniste golove i to je to.vidim kazu ovaj jaci od alvesa pa nije faul.to onda znaci da alves njega moze jace da udara,jer on moze da podnese pa nije faul?navijam za barsu,ali bajernu svaka cast!
     (micifu, 24. april 2013 13:55)

    # Link komentara

  58. Ljudi...namešteno,Bajern uzima LŠ ove godine....
     (milica, 24. april 2013 13:53)

    # Link komentara

  59. jel to mesi nije igrao? :D
     (xMADx, 24. april 2013 13:52)

    # Link komentara

  60. Kakav bre faul Dantea, pa onaj skraceni nije imao sanse ni da je visi za 10cm. Jednostavno covek nije imao nikakve sanse u skoku, nije mogao do lopte, ali to su Spanci, i uvek ce igrati na ruku iznudjivanja faula, samo sto to ovog puta nije uspelo. Sta reci o penalima...puna podrska domacim sudijama, kad gledamo ovako nesto, oni nisu roboti da sve vide, ali ovo je previse. Tri puta je to bilo toliko ocigledno da kad pogledamo ove nase, mozemo samo da se tesimo sto taj madjar nije nas sudija.
    (Walter83, 24. april 2013 13:49)

    # Link komentara

  61. Toliko gledate taj fudbal i jos niste naucili da se na svira svaka ruka jer postoji razlika izmedju igranja rukom i pogodjene ruke. Neverovatno je da toliko plitko razmisljate, a svaki dan blenete u tv.
    Pogledajte prvi "penal" koliko je sut Lama bio jak i koliko je lopra brzo isla (ne gladajte usporen snimak jer tu igrac moze da odreaguje) ne postoji sansa da ljudski mozak tako brzo registruje i da igrac uspe da pomeri ruku. Ruka je bila u prirodnom polozaju jer je Pike bio u trku i lopte ga bukvalno pogadja, to nije penal.
    Kod drugog se jasno vidi da igraca pogadja lopta jer je igrac Barse nije ni video, a pogodjen je u ruku jer je igrac Bayerna igrao glavom i promenio joj putanju. On nije igrao rukom nego je ruka bila pogodjena.
    Svaki put isto, sudije skoro nikad ne sviraju penale za ovakve situacije, a vi se uvek cudite, jel moguce da ne mozete da skontate da se to ne svira, bez obzire o kom klubu je rec?
    Igranje rukom ( kad ruka ide ka lopti, kad postoji namera) i pogodjena ruka su dva razlicita pojma.
    (Pantic, 24. april 2013 11:48)

    Da, ali zato se penal svira za Barselonu kada korner nije jos ni izveden ili kada malo jace dune vetar pa igraci barselone dobiju epilepticne napade!!!

    Penal je cist kao suza, ruka nije u prirodnom polozaju plus sto sprecava putanju lopte ka golu! Mislim da ociglednije nije moglo da bude!!! Zasto je podigao ruku, nije ga bas ona napucala! Pametnom dosta, a ti izmisljaj nova fudbalska pravila koja tebi i barseloni odgovaraju.
    (Darko, 24. april 2013 13:48)

    # Link komentara

  62. Nisu ni sve ove sudijske greske iz iste kategorije. "Centarski" faul Mulera kod treceg gola je bio ocigledan, i to je stvarno neshvatljiva greska sudije, posebno obzirom na to da Muler niti je zeleo do lopte, niti je mogao, niti je Roben zeleo da mu je doda, pa je jedini cilj bio da Albi postavi rame da se ovaj zakuca. Situacije kada je Pike rukom u sesnaestercu izblokirao Lama i kada je Gomez stajao u ofsajdu jesu ocigledno pogresne odluke, ali nisu bile tako ocigledne pre nego sto smo videli ponovljeni snimak. Ovo sto se Dante naslonio na Alvesa kod prvog gola, kao i kada je Bartra "pomazio" loptu rukom pokusavajuci da je zagradi od protivnika u sesnaestercu (a protivnik u trenutku igranja rukom vise nije imao nekog izgleda da odigra loptu pre nego sto napusti teren), su stvari koje sudije redovno tolerisu i koje im promicu bez da se ista sudi. Sto se tice igranja rukom Sancesa, tu nema govora o penalu, i sudijska odluka je po meni ispravna. Em je lopta udarena glavom iz velike blizine, em su obojica bili u skoku i kontaktu jedan sa drugim, em Sances ocigledno nije ni gledao u loptu (zmuri, vidi se na snimku), i nije uopste promenio polozaj tela/ruke u trenutku nakon sto je Dante sutirao glavom. Znaci jedna bas losa odluka, dve pogresne, dve strogo gledano pogresne ali ipak znamo da se tolerisu skoro uvek, i jedna, bar po meni - ispravna. Da je sudjen faul Mulera nad Albom otprilike bi bila pravda zadovoljena...al' sta ja znam, pa, pogresi co'ek, mozda sam i ja nekad zlzl:)
    (shazam, 24. april 2013 13:45)

    # Link komentara

  63. Milan-Barsa 2:0 ; Barsa-Milan 4:0
    Bajern-Barsa 4:0 ; Barsa-Bajern 6:0
     (Ja, 24. april 2013 13:41)

    # Link komentara

  64. Prva sporna situacija nije bio penal jer je Pike odigrao ramenom vise nego rukom. Drugo je cist penal. Takodje prvi gol nije ni malo sporan. Po meni tu nije bilo faula. I hajde da razumem da su sudije opet propustile da uoce ofsajd prilikom drugog gola. Ali je zato treci gol za zabranu sudjenja svim sudijama na mecu od 2 godine. Sto kaze engleski komentator ... koliko sudija treba da stoji na oko gola da uoci onako ocigledan faul.
    (Vlada, 24. april 2013 13:39)

    # Link komentara

  65. ne može biti sydija bilo ko taj mora imati neverovatne komplekse, a što se tiče toga ko je oštećen samo ljudi koji su fudbalske neznalice mogu da tvrde da bajernu nisu svirana tri penala čak i kad je alves igrao rukom ruka mu je bila u prirodnom polozaju jer kad skocis ne moze ti ruka ostati zalepljena uz telo, a o golovima bajerna , pa sta reci : oslanjanje obema rukama kod prvog, cist ofsajd kod drugog a o bodičeku kod treceg gola je bilo šta reći suvisno, ocigledno je u evropi napravljena medijska hajka protiv barse jer ne mogu da podnesu taj izvorni brazilski doktorski fudbal već im vise odgovara gladijatorska arena puna krvi gde ce glavni akteri biti Pepe, Gatuzo i slični.....
     (solunac, 24. april 2013 13:26)

    # Link komentara

  66. Odavno, ali jako davno nisam video goreg sudiju. Nije svirao tri čista penala za Bajern, nije poništio drugi gol zbog ofsajda, a ni četvrti zbog faula Müllera. Sve u svemu užas! I ovo je kažu najbolji sudija u Evropi?! Pa, šta li bi tek bilo da Bajern nije ovoliko bolji od Barselone...
    (Granota, 23. april 2013 22:38)

    Rekoh ja odmah, jer nije bilo ni potrebe za pregledavanjem usporenih snimaka. Kasai ne sme da sudi sledece godine u evro takmicenjima.
    (Granota, 24. april 2013 13:17)

    # Link komentara

  67. Kao prvo, Bayern je fizički superiornija ekipa. Kao drugo, kad se sukobe lepota i snaga, uvek snaga pobedjuje. Svi golovi su posledica fizičke nadmoćnosti Bavaraca nad Kataloncima. Setite se svetskog prvenstva i nemačkog "cepanja" Argentine, sve sa Messijem... Žao mi je Barse, ali Bayern ne samo što je jak neko i igra ozbiljan fudbal...
    (Messiah, 24. april 2013 13:13)

    # Link komentara

  68. bajern je bio bolji ali 3 gola su neregularna a i njima nisu svirani penali. madjar je od ranije poznat po propustima..i to teskim.
     (madmax, 24. april 2013 13:10)

    # Link komentara

  69. Pa nije sudjenje bilo bas toliko ocajno. Po meni jedina ozbiljna greska je treci gol Bajerna kada je bio ocigledan faul Milera. Sve ovo ostalo je krajnje diskutabilno i stvar sudijske procene. Ofsajd Gomeza je bio na ivici, par centimetara, to je tesko proceniti bez snimka. Takodje je mogao da bude penal kod suta Lama kada je Pike odbranio ali i to je bilo tesko za sudije u onoj guzvi.

    I da, ako je Cavi Shavi onda treba i Miler da bude Mjula ili tako nesto. Nemci to sigurno ne izgovaraju Miler kao mi. Redakcijo reaguj ne zelimo dvostruke arsine :).
    (the vault dweller, 24. april 2013 13:10)

    # Link komentara

  70. buahahaha barselona ostecena aaaaaaaa cisti cisti penali da cistiji nisu mogli da budu naletela deca na brzi voz :))
    (vince carter, 24. april 2013 13:09)

    # Link komentara

  71. Greške su bile na štetu oba tima. Ali kad se setim jedne đurđevdanske večeri na Stanford bridžu ne bi mi smetalo ni da su sve greške na štetu Katalonaca. Sve u životu dođe na naplatu...
     (Dragan Jurić, 24. april 2013 13:09)

    # Link komentara

  72. Ja mislim da kada bi Tomas Miler dosao kod mene u selo,u skolsko da igra fudbal da bi sastavljao 3 ekipu,znaci ne bi bio biran uopste! Tako on meni izgleda na terenu,a u stvari samo ga ne golu jos nema......
    (goran, 24. april 2013 13:07)

    # Link komentara

  73. Odličan primer katastrofalnog suđenja koje sticajem okolnosti nije uticalo na krajnji rezultat. A posle se mi žalimo na naše sudije i pričamo o teorijama zavere. Jednostavno su sudije ljudi koji greše (i to baš mnogo ponekad).
    (Darko 88, 24. april 2013 13:00)

    # Link komentara

  74. zvezdinjo da li si ti normalan?hoces da kazes da ono nisu bili penali , pa dokle ljudi vise da pisete gluposti.
    (pantelija, 24. april 2013 12:59)

    # Link komentara

  75. Sto se tice prvog gola, ko je kriv Daniju Alvesu sto je fizicki inferioran u odnosu na Dantea? Tu o faulu nema govora, borba za prostor, Dante fizicki snazniji, nije ga sprecavao, vukao, saplitao ili bilo sta drugo. To sto svi igraci Barselone na najmanji kontakt lete, previjaju se i padaju kao da su metkom pokoseni je neka druga, nesportska, prica i nesto cime treba da se pozabave FIFA i UEFA. Kriterijum sudjenja u danasnjem fudbalu je suvise mekan, svira se svaki kontakt i kao posledicu toga imate cinjenicu da su Spanci prvaci sveta i Evrope. Sto se tice sudija, od Koline i Merka nema sudije koji ima svoj identitet. Mislim da je najveci problem u silnim (bespotrebnim) preporukama i nalozima sudijske komisije FIFA od kojih su sudije pogubljene. Ocit je primer Kasai koji je uvek slovio za 12 igraca Barselone, a koji je juce primenio kriterijum sudjenja kontakata koji mu nije svojstven, verovatno pod uticajem ili zbog primedbe nekog iz UEFE. Da su Maradona, Platini i ostali fudbalski znalci imali danasnji kriterijum sudjenja, Mesi bi danas po rezultatima bio malo dete za njih.
    (Beoman, 24. april 2013 12:53)

    # Link komentara

  76. Pobjeda Bayerna je cista kao suza. Ja sam mec vidio kao demonstraciju nadmoci. Penali? Svaki je mogao biti dosudjen, ja ne vjerujem u naivnost odbrambenih igraca koji su toliko iskusni da uvijek znaju kako da izgleda da ih je lopta slucajno pogodila (klasican primjer ruka Pique-a na sut Lahma). Kod prvog gola faul? - Sudija je mogao da sudi faul da su u pitanju livadske lige i da je Alves visociji nekih 10-tak cm (nije ni pokusao da udje u skok, sto je kod njega redovna pojava). Offside kod prvog gola je milimetarski (veci je bio kod drugog gola kuci protiv Juventusa) i nije kardinalna greska. Slazem se da se mogao suditi faul kod gola Robena, ali je Igrac Barse trazio kontakt i jedva je cekao da padne - navikli su svih ovih godina na sudjenje koje je izrazavalo gadjenje kod neutralnih navijaca, da ne nabrajam. Ne znam zasto sad ovaj tekst o sudjenju, jer i u Barsi ne zele da to komentarisu priznavsi na taj nacin svoju nemoc. Mislim da su svi svjesni da su i protiv Milana imali puno srece i genijalnost Messija kod dva prva gola u revansu, te srecu i protiv PSZ-a koga u dva meca nijesu dobili. Poraz sinoc predstavlja kraj mukama ove sezone.Volio bih da nocas Borussia dobije Reala jer je prikazala najleprsaviju igru u Champions League tokom citave sezone ik jer su jedini bez poraza. Nisam navijac nijedne od 4 ekipe preostale, najvise respekta imam prema Bayernu, Borussia igra najleprsavije, za Real i Barcu ne navijam nikad.
    (armin, 24. april 2013 12:52)

    # Link komentara

  77. Penal se ne sudi valjda samo na namernu ruke, sudi se valjda i na (nenamernu) ruku koja ometa gol sansu?

    Inace ofsajd unutar peterca treba izbaciti iz pravila.
    Gol Robena je trebao da bude ponisten
    (Nebojsa, 24. april 2013 12:46)

    # Link komentara

  78. Zaista su smesni ovi sto kazu da ne navijaju za Barselonu a komentarisu da penali nisu bili a da su golovi neregularni.
    Ha! Steta sto ne bese petarda a imali su igraci Bajerna priliku za to. Ovako je zaista jos sladje, em su pukli em se zale na sudjenje. Steta sto nisu svirani penali bilo bi 7:0!!!
    (Ja!, 24. april 2013 12:32)

    # Link komentara

  79. osećam da je sudija prekjuče digo´ kredit u banci,juče odigrao "keca" na bajern za sve pare,a danas ? ma boli ga do kraja života ... šta mi mislimo o njegovom suđenju!
    (ivan vukićević, 24. april 2013 12:32)

    # Link komentara

  80. realno, trebalo je biti 6-0...za Bajern, naravno.....
    (trole, 24. april 2013 12:31)

    # Link komentara

  81. Dante nije napravio faul, taj gol je 100% regularan, ostalo ste u pravu. Pre skoka ga nije pipnuo, bio je mnogo iznad njega, a i blagi kontakt je bio koliko da Alves njega ne odnese, a ne obrnuto.
    (Slauter, 24. april 2013 12:23)

    # Link komentara

  82. S tim da ALba pocinje da se baca i glumi epi napad pre nego sto udara u Milera, a sudija koji stoji na gol aut liniji, stoji na metar dva od njih, faul Milera ne postoji...
    (xim, 24. april 2013 12:22)

    # Link komentara

  83. Mazic je za ovog tata!
     (bojan, 24. april 2013 12:18)

    # Link komentara

  84. Pored živog Mažića njima ovakve utakmice sude neki amateri.
     (Bane, 24. april 2013 12:16)

    # Link komentara

  85. (cuj, 24. april 2013 11:45)

    УЕФА је направила Барсину доминацију,судије су их гурале нон стоп,од оне оружане пљачке против Челсија,па пенал пре корнера против Милана,па црвени Ван Персију,примера има колико хоћеш.Било је време да то дође за наплату.
    (Влада, 24. april 2013 12:12)

    # Link komentara

  86. A gde je Šavi? :)
    (Aco, 24. april 2013 12:11)

    # Link komentara

  87. Sve se to namesta pa vi i dalje navijajte. Barsu ne gotivim a jos manje Bajern. Bajern ne volim od meca sa Fjorentinom kad su dali gol iz cak 3 metra ofsajda,ceo stadion je video i svi igraci samo nije sudija. Ovde se vratilo Barsi za meceve sa Celsijem. Po meni najbolji je Dortmund i mislim da je jako blizu osvajanja. Video sam ovde jedan poduzi komentar o penalima i slazem se. Iste situacije su bile i na Zvezdinim utakmicama. Da bi bio penal ruka mora da se krece prema lopti.. Sve se to stimuje tako da se ne uzbudjujete :)
     (Zvezdinjo, 24. april 2013 12:11)

    # Link komentara

  88. Da se malo podsetimo... Sve se vraca, sve se placa! Mozda je trebalo o sudjenju malo ranije da se prica kad se pomagala Barca, ili ne?
    [link] Chelsea
    [link] Milan
    [link] Milan
    (vlada, 24. april 2013 12:04)

    # Link komentara

  89. Panticu brate, nisi u pravu niz poslednjih godina, Barcelona ima povlasteni status kod sudija, da je bilo obrnuto? vidio bi da li bi se penal svirao. .
     (huihu, 24. april 2013 12:03)

    # Link komentara

  90. E vala da sam i to doziveo, da neko sudi protiv Barselone. Uglavnom su sudili protiv Barsinih protivnika, a sad je doslo na naplatu.
    (Bojan, 24. april 2013 12:03)

    # Link komentara

  91. Kako ste jadni... Secate se jedino kada su Barsini protivnici bili osteceni, ali ne i kada je Barsa ostecena... Ako cemo posteno, onda posteno i pricajmo, a ne kao pi*ke da pljujete samo Barsu. Mnogo ste mali kao ljudske velicine... Ugledajte se bar malo na Djokovica, koji nas na lep nacin predstavlja svetu. U tome je vas kompleks... Sudija je ostetio Celsi 2009. u korist Barse, i to znaci da on ne bi trebao da sudi vise, kao i Kasai i ostali koji su mnogo gresili... dakle sudije su krive za greske, a ne Barsa ili Bajern ili ko vec!
    Inace Bajern je potpuno zasluzio da pobedi, ali realan rezultat je trebao da bude 2:0.
    Pozdrav
    (Kompleksi su cudo!, 24. april 2013 12:02)

    # Link komentara

  92. Ako je neko ostecen ovde to je Bajern. Tri ocigledna penala nisu svirana, pa ajde da nisu sva 3, ali bar 2 bi drugi svirali. Sto se tice navodnih ofsajda ili faula Bajerna. Prvo nije bio ofsajd jer u usporenom snimku se lepo vidi kada igrac glavom dobacuje da Spanac stoji u istoj liniji kao Gomes. Jedino je diskutabilan treci gol Bajerna gde je mozda bio faul. Ali kad se takodje pogleda usporeni snimak vidi se da je Miler prvo potrcao ka lopti jer je verovatno ocekivao da se odbije lopta na tu stranu, a kada je video da njegov saigrac kontrolise loptu, onda se ukopao na mestu, a na njega je naleteo igrac Barselone. Iz raznih utakmica Barselone smo mogli videti da oni inace padaju i na malo jaci nalet vetra.
    Znaci realno je moglo da bude 5:0 ili 6:0 da sudija nije zastitio Barselonu kao po obicaju.
    (Pedja, 24. april 2013 12:01)

    # Link komentara

  93. @hmm Bolje da ne govoriš
    (SRBIJA, 24. april 2013 11:58)

    # Link komentara

  94. vreme je da naš Mažić sudi finale ili polufinale !
    (darko, 24. april 2013 11:56)

    # Link komentara

  95. Toliko gledate taj fudbal i jos niste naucili da se na svira svaka ruka jer postoji razlika izmedju igranja rukom i pogodjene ruke. Neverovatno je da toliko plitko razmisljate, a svaki dan blenete u tv.
    Pogledajte prvi "penal" koliko je sut Lama bio jak i koliko je lopra brzo isla (ne gladajte usporen snimak jer tu igrac moze da odreaguje) ne postoji sansa da ljudski mozak tako brzo registruje i da igrac uspe da pomeri ruku. Ruka je bila u prirodnom polozaju jer je Pike bio u trku i lopte ga bukvalno pogadja, to nije penal.
    Kod drugog se jasno vidi da igraca pogadja lopta jer je igrac Barse nije ni video, a pogodjen je u ruku jer je igrac Bayerna igrao glavom i promenio joj putanju. On nije igrao rukom nego je ruka bila pogodjena.
    Svaki put isto, sudije skoro nikad ne sviraju penale za ovakve situacije, a vi se uvek cudite, jel moguce da ne mozete da skontate da se to ne svira, bez obzire o kom klubu je rec?
    Igranje rukom ( kad ruka ide ka lopti, kad postoji namera) i pogodjena ruka su dva razlicita pojma.
    (Pantic, 24. april 2013 11:48)

    # Link komentara

  96. E ovo lici na srpsku analizu meca. Pikë priznaje da sudija nije uticao na rezultat meca,Alves skida kapu Bajernu...
    (Uli, 24. april 2013 11:46)

    # Link komentara

  97. Da li se meni cini ili UEFA zeli da stane na kraj Barsinoj dominaciji ? Pocelo je sa onim golom Milana nakon ociglednog igranja rukom Milanu je ipak priznat gol. Pa onda protiv PSGa se ponistava Ibrahimovicu kazna da moze igrati protiv Barse pa u toj utakmici postize gol iz ofsajda barem 2m. Pa sad i ovo protiv Bajerna... Nekako se moze i progledati ovom prvom golu Bajerna jer ipak to nije bilo lako za vidjeti ali onaj ofsajd nije vidio isti onaj sudac koji nije vidio ni ofsajd kod gola Junajteda u finalu lige prvaka protiv Barcelone 2011 godine, a gol Robena ja bez ikakve sumnje trebalo ponistit...Zaista cudno...
    (cuj, 24. april 2013 11:45)

    # Link komentara

  98. Nije svaka ruka u šesnaestercu penal. Najvažnija je namera, a do se gleda po tome da li je ruka u prirodnoj poziciji ili je namerno ispružena da bi se udarila lopta. Kod sve tri sporne situacije Barselone izgleda da je ruka bila napucana. Kod Pikea se i može diskutovati (ja lično mislim da nije penal, bio je jak šut a njemu je ruka u normalnoj poziciji i nije stigao da skloni), a kod Aleksisa posebno nema govora o penalu jer je jasno da u skoku nije ni video loptu ni znao gde mu je ruka.

    Što se tiče Bajernovih golova, prvi je po meni regularan, jeste Dante malo dohvatio Alveša u skoku, ali to je stvar nijasni. Drugi i treći su neregularni, prvo ofsajd Gomeza, a zatim čist faul Milera nad Albom.
    (Poznavalac pravila, 24. april 2013 11:44)

    # Link komentara

  99. Isto Pike je trebalo da dobije crveni karton zbog simuliranja
    (Champions League, 24. april 2013 11:41)

    # Link komentara

  100. Kao bivši fudbalski sudija, a na osnovu sinoćne i nekih ranijih utakmica koje je sudio Viktor Kasai, mogu slobodno da kažem da on nikada ne može da bude vrhunski sudija. Sinoć je pravio početničke greške, procene su mu bile očajne, igru uopšte ne oseća, nema autoritet, mlatara rukama, bez pomoći je od strane svojih pomoćnika.

    Ne znam samo zašto UEFA forsira ovog sudiju i zašto ga drži u Top klasi. Prošle godine mađarska šestorka, na čelu sa njim, vraćena je sa Evropskog prvenstva zbog početničke greške (Ukrajina-Engleska). Ove godine su kao nagradu dobili polufinale Lige šampiona. Sramota za UEFU!!!
    (Bivši fudbalski sudija, 24. april 2013 11:41)

    # Link komentara

  101. Barselona uopste nije bila ostecana, Bajern je bio, jer sudija nije svirao tri ocigledna penala za njih, tako da bi realan rezulta po mom misljenju trebalo da bude 7:0 za Bajern.
    (Champions League, 24. april 2013 11:40)

    # Link komentara

  102. Ne mogu da verujem koliko + na komentar XXL. Ono je faul i u kosarci (kretanje u bloku), a za fudbal ne treba trositi reci.
     (Zeljko, 24. april 2013 11:39)

    # Link komentara

  103. sve se vraća sve se plaća!!!
    (marija, 24. april 2013 11:39)

    # Link komentara

  104. Ispao je klub koji igra najdosadniji fudbal za dodavanjima na 50 metara od gola dok se gledaoci ne uspavaju. Prosao je klub koji igra brz, direktan, muski fudbal i tako nas spasio da ne gledamo dosadno finale sa dobacivanjima stopera, Xavija, Busketsa na kilometar od protivnickog gola, nego da gledamo pravi muski fudbal izmedju Bajerna i verovatno Real Madrida i to je najbolje moguce finale koje moze da se zamisli.
    A Real je ove sezone 2 puta zgazio Barselonu, 2 puta je bilo nereseno i plus je osvojio superkup upravo u dvomecu protiv Barselone, a i prosle godine je osvojio titulu pobedom na Nou Kampu. Bajern sinoc bukvalno sazvakao i ispljunuo Barselonu i to su dva najbolja svetska tima u ovom trenutku, a ne ona uspavanka od Barselone.
    Prvi penal za Bajern kao suza, drugi jos cistiji, oko treceg bi moglo da se polemise da li je onaj Bartra poneo loptu rukom ili ne. Oko faulova pre tih penala kao sto rece neko u komentaru je smesno i pricati, mada su igraci Barselone navikli da se bacaju cim dune malo jaci vetar i to su dobro radili proslih sezone, iznudili tako 100 penala i crvenih kartona, ali sada su malo provaljeni ti folirantski trikovi.
    (Milan Galic, 24. april 2013 11:37)

    # Link komentara

  105. Sudija je pogresio i pre cetvrtog gola kada nije svirao ocigledan faul na Alvesom (djoncina zesca).Lopta je ostala kod Bajerna,Alves van terena,i Bajern prolazi po desnoj strani i daje gol.

    Takodje mislim da nisu sva tri igranja rukom za penal,ali dva jesu )pogotovo Sancezova ruka).

    Sve u svemu sudija ocajan,Bajern zasluzeno pobedio ali rezultat je previsok.
    (krajnje realno, 24. april 2013 11:32)

    # Link komentara

  106. Bolji tim je pobedio, ali je sramota za UEFU da ovakve sudije sude polufinale Lige sampiona..kardinalne greske se ponavljaju iz godine u godinu.Jedino sto su sad te greske bile i na stetu Barselone, sto prethodnih godina nije bio slucaj.Finale Bajern-Real, pa da vidimo ko je jaci.Madridista :)
    (Zizou, 24. april 2013 11:32)

    # Link komentara

  107. Maži da sudi finale, pa da imamo i mi za koga da navijamo.
     (brm, 24. april 2013 11:30)

    # Link komentara

  108. A Cezli 2008 a Arsenal kad je Eufalona dobila na prevaru, non stop su ih forsirali. 4:0 i jos ne znaju za sram.
    (Kad se samo setim, 24. april 2013 11:27)

    # Link komentara

  109. tole super liga ima bolje suđenje od ovoga.
    (joca, 24. april 2013 11:27)

    # Link komentara

  110. U potpunosti se slazem da je sudjenje u LS katarstofalno, ali mi nije jasno zasto se tek sada govori o regularnosti kada je Barca izgubila, zasto niko nije pomeno ofsajd gol Mesija protiv Milana ili onaj penal za Barcu takodje protiv Milana prosle godine??
    (vladaP, 24. april 2013 11:26)

    # Link komentara

  111. Kod treceg gola nema govora o faulu Milera nad Albom, pitanje je da li se u kosarci to uopste svira. Cisto remplovanje.
    (XXL, 24. april 2013 10:54)

    To nikako ne moze biti cisto remplovanje jer on nije bio igrac sa loptom vec je s ledja uleteo u Albu kako bi Robenu omogucio nesmetan prolaz ka golu.
    (BOBA DELIJA, 24. april 2013 11:25)

    # Link komentara

  112. Lepa analiza. Zasto navijaci Barse ne vide to nego se zale da su samo oni osteceni? A dueli sa Celsijem se zaboravljaju. Cak i da je sudija ostetio samo Barsu, sta se vi zalite?
    (paki, 24. april 2013 11:24)

    # Link komentara

  113. Nisam uopšte navijač Barselona, ali ako ćemo realno, ovog puta su oštećeni. Oni penali su diskutabilni. Ni u jednom slučaju nema namernog igranja rukom, pa spadaju u kategoriju onih koji su mogli da se sviraju, a nisu morali. Slobodna sudijska procena. S druge strane, Gomes je bio u ofsajdu, doduše malom i to je bilo jako teško pomoćnom sudiji da vidi. Ali onaj blok koji je napravljen Robenu je toliko očigledan faul, da je prosto neverovatno kako to sudija nije svirao. Za ostale situacije i postoje opravdanja, ali za ovu ne.
    Sve u svemu zaslužena pobeda Nemaca.
    (Đorđe, 24. april 2013 11:22)

    # Link komentara

  114. Cestitke Bayernu stvarno su bili mnogo bolji. Al juce je Barca ostecena mnogo.
    Penal je bio ruka Rikea ali ne i drugi i trece put kao sto pisete jer i u tim slucajima prvo je bio faul nad Barcinim igracima koji su u oba slucaja odgurnuti faulom od Bayernovih igraca i tako su igrali rukom.
    A o 3 Bayernovih golova ne treba uopste pricati. Neregularni.
    Ovim ne zelim da napalim uspeh Bayerna stvarno su bili mnogo bolju, Barcelona nikad nije igrala tako lose ali ostecena je juce.
    Ovag sudiji treba da mu se pod hitno oduzme licenca ne samo za ligu sampiona vec uopste ne treba da sudi vise nikud. Suspenzija Kasaeu.
    (Ohrid, 24. april 2013 11:20)

    # Link komentara

  115. Ljudi ovo je smijesno...koliko je ovo namjesteno. Pa ove godine Bajern uzima ovu ligu sampiona 100 posto,sjeti te se samo prosle godine i izgubljene titule na istom ovom terenu gdje su pobjedili barsu sinoc... Gade mi se i Blater lopov i Platini lopov
    (srdjan, 24. april 2013 11:17)

    # Link komentara

  116. Prvo gol Gomeza nije iz ofsajda jer je Alves koji je bio u skoku bio u liniji sa Gomezom. A nisu svirana 3 cista penala za Bajern tako da se Bajernu oduzmu 2 gola i dodaju 3 penala bilo bi 5:0.
    Bajern je zgazio Barselonu u svakom segmentu fudbalske igre i to je jedina neoboriva cinjenica sa ove utakmice.
    Ali da Barselona je imala posed lopte, onaj kad se na 60 metara od protivnickog gola besomucno dodaju Pike, Xavi, Alves i Buskets.
    (Pep, 24. april 2013 11:16)

    # Link komentara

  117. @XXL
    Vi, gospodine, nemate pojma o fudbalu! Ne moze se remplovati igrac bez lopte. U pitanju je cista obstrukcija (ometanje) nad Albom. Indirektan udarac za Barcelonu kod treceg gola.
    (Lala, 24. april 2013 11:14)

    # Link komentara

  118. Sve spoorne situacije su takve da je kojim slučajem doneo drugačiju odluku opet bi ga pljuvali za te situacije. Može da se svira, a i ne mora, jedino Gomezov gol je sporan skroz. Olakšavajuća okolnost jeste da su obe ekipe podjednako "oštećene" tako da to nije uticalo na rezultat toliko. Jednostavno, bili su bolji i zasluženo ih razbili...
    (Jim Beam, 24. april 2013 11:13)

    # Link komentara

  119. Tri cista penala? Preterujete...
    (Ivan M, 24. april 2013 11:13)

    # Link komentara

  120. Odmah challenge uvesti slicno kao u tenisu!
    (novica, 24. april 2013 11:12)

    # Link komentara

  121. Igrao sam na kladži da će biti penal i crveni, kvota 13, mislim da je to uvijek dobar pokušaj kad igra Barca jer oni uvijek mlataraju rukama i bacaju se kad god mogu.

    Na zalost za mene penali se protiv njih stvarno rijetko sude, a sinoc bas i nisu imali priliku pasti u Bayernovih 16m.
     (Stoka, 24. april 2013 11:11)

    # Link komentara

  122. Svaka cast Barseloni na jos jednom na muski podnesenom porazu... Koliko god bili osteceni nikad ne spominju suce, a to je se desilo mnogo puta iako to neki ne zele priznati... Jedino je onaj Alba izuzetak jer ono sto je uradio Robenu mu nije trebalo ali eto...
    (zzzz, 24. april 2013 11:10)

    # Link komentara

  123. I onda nece tehnologiju, a sudije kod golova ne smiju reagovati kod spornih situacija vec samo oko toga da li je lopta presla gol liniju ili ne!?
    (aNOnymous, 24. april 2013 11:09)

    # Link komentara

  124. Bajern je zasluzeno pobedio, samo je rezultat previsok usled sudijskih gresaka. . .kod drugog gola ofsajd, kod treceg cist faul, Bartra je imao 2 odlicne sanse, ali je to bilo sve od Barse, neki realniji rezultat mi je 2:0. . . .
    (Undiano, 24. april 2013 11:05)

    # Link komentara

  125. Smesno je koliko sudije guraju Bajern i Real... Sjetite se gola iz ofsajda Bajerna protiv Juventusa, pa i onog protiv Arsenala, a o Realu je bolje da ne govorimo...
    (hmm, 24. april 2013 11:04)

    # Link komentara

  126. Zamislite samo ovakvo sudjenje kod nas na derbiju, u korist bilo kog od timova...
    (Sima, 24. april 2013 11:02)

    # Link komentara

  127. Odličan primer katastrofalnog suđenja koje nije uticalo na krajnji rezultat!
     (Manu, 24. april 2013 11:02)

    # Link komentara

  128. Nek svira onako kako je..Mrzim sudije naprave gresku pa vrate kompenzaciju takodje greskom..Ako je penal,SVIRAJ GA..A ne da vraca npr onaj faul milera..Gomezov ofsajd je jako sitan mozda cak i nevidljiv bez usporenog snimka ali zato onakav kosarkaski blok da se precuti...
    (Barcaboy, 24. april 2013 11:02)

    # Link komentara

  129. Pa dobro, na kraju se sve lepo izbalansiralo. Da je dosudio sva tri penala, mogao je i da poništi ova tri gola, opet bi bilo 4:0.

    Dokle god suđenje ide na štetu Barseloni, to je ok. Mora i njima nekada da se vrati sve ono što im je poklonjeno proteklih godina i zbog čega su nepravedno nazvani najboljim timom svih vremena.
    (Pera, 24. april 2013 11:02)

    # Link komentara

  130. suma sumarum, na isto mu dodje....samo sreca da je bajern uzeo u svoje ruke da resi to...da je ovo bio real, kod 1:0 bi se povukli i branili rezultat kuci...zato su nemci toliko fascinantni!

    hala madrid.
    (wlado, 24. april 2013 10:58)

    # Link komentara

  131. Ceo zivot mi prodje u smetnjama. Eto to je meni pokvarilo spektakl.
    (tarzan, 24. april 2013 10:56)

    # Link komentara

  132. Tole,Tole...
    (prokupcanin, 24. april 2013 10:55)

    # Link komentara

  133. Kod treceg gola nema govora o faulu Milera nad Albom, pitanje je da li se u kosarci to uopste svira. Cisto remplovanje.
    (XXL, 24. april 2013 10:54)

    # Link komentara

  134. Ispade Mazic najbolji :)
     (dzoni cg, 24. april 2013 10:52)

    # Link komentara