Nedelja, 02.12.2012.

08:39

Čović: Moramo da promenimo sistem

Posle poraza Crvene zvezde od Vojvodine od 3:0, član radne grupe tog kluba Nebojša Čović rekao je za Sportski žurnal da je potrebno menjati sistem rada.

Izvor: ÈŽ

Èoviæ: Moramo da promenimo sistem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 11 godina

Zvezda je sada udruzenje gradjana, tj. njen vlasnik nije niko, ona je nicija. Ipak, njom neko mora da upravlja. E tu dolaze politicari, sa namerom da pomognu, a u stvari samo gledaju da napune svoje dzepove. Za poslednje dve decenije ukradeno je minimum 250 do 300 miliona evra. Ako bi se Zvezda privatizovala tek bi onda bila nasa. Ja bih prvi kupio akcije za onoliko para koliko imam. Takodje, vise ne bi bilo kradje, jer bi vlasnici brinuli o klubu, vodili racuna o svakom dinaru. Na kraju ce biti tako, a ostace iza nas izgubljene godine u kojima smo gledali kako Zvezda gubi od indijanaca, umesto da dobija Real i Liverpul kao nekada.

charli dzordz

pre 11 godina

Nasi treneri su prica za sebe,jer su culi da tamo neki treneri u Mancesteru,Celziju itd imaju po 10 pomocnika,pa su i oni to poceli da rade.Te fitnes trener,kondicioni trener,pa trener za ovo, pa trener za ono a igraci neznaju da urade osnovno u fudbalu, primi i predaj tacno loptu.Ali zato je tu lap top da pokaze sposobnosti svakog igraca ,ali lap top ne zna da dodje neki igrac kome je bog dao dar, i sve te njihove instant igrace stavi na ledja i sam pobedi.Zato treneri uzmite loptu pa na teren,i pokazite igracima sta treba da rade, pod uslovom da na prvoj vezbi ne povredite sami sebi nogu.A teretane su price za sebe,jer sadasnji igraci(ne fudbaleri)mogu bez problema da podignu 15o kila ,ali kada im das loptu da vode, saplicu se sami a da ih niko ne napada.Nisu oni krivi, nego trenercici kojih je puna Srbija.....

Vladimir

pre 11 godina

Nakon ovog jučerašnjeg debakla u fudbalu, ja sam izgubio nadu da ću ikad živeti bolje. Znači, gospodine Čoviću, pitanje za vas:
Kad ću ja početi živeti bolje? Kada?

Zvezdas iz EU

pre 11 godina

Nije mi jasno zasto grobari tako psuju Covica. Podigao je kosarkase Zvezda a sada ce i FK. Znam da Vam to smeta, a ne smeta Vam Vujosevic koji nezna sta prica, jer polako Vas Zvezda bije svuda. Kosarka, vaterpolo. fudbal. Sacekajte jos malo i nece Vas biti nigde. Koliko Vi dugujete to ni Bog nezna, ali doci ce vreme i za to. Zato gledajte Vasa posla, jer ste Vi sada na redu. Zivela Zvezda, evropski i svetski prvak o kome Vi sama mozete da sanjate.

Veselin

pre 11 godina

Nikada mi nece biti jasni ovi sto bi voleli da samo njihov klub postoji a svi drugi da se ugase i da onda imamo uvek istog prvaka. Kako je to sebicno i glupo razmisljanje. Pa kamo srece da imamo jos velikih klubova kao sto su Zvezda i Partizan. Kako bi onda tek prvenstvo bilo zanimljivo. Ali nekima je super da samo Partizan osvaja trofeje a da se Zvezda ugasi. Pa kako niste svesni da ovo moze i vama da se desi.

Pet šestina srba prati četvrtu ligu

pre 11 godina

Ja sam nešto kombinovao, uopšte nije loše krenuti iz čatvrte lige. Nema Vojvodine, OFK-a, Spartaka, Jagodine, Borče,.... a Majo ako je stvarno zvezdaš može da se "prilagodi" za četvrtu ligu. Isto, Partizanu ne treba davati legitimitet nego reći: bili ste prvaci kad nije bilo Zvezde. Ogadiće im se!

dasa

pre 11 godina

prodati stadion sa svim zemljistem, napraviti novi sa svim sadrzajima koji su potrebni negde na obilaznici oko BGD-a
parking, trening centar, tribine na kojima moze da se dodje porodicno (kafici,restorani,shop,muzej) Sve se vrti oko novca a ne huligana koji su proterali ljude sa stadiona

Lee Moon

pre 11 godina

a sta cemo sa dugovima partizana? koliko, kad, ko? zasto se cuti hocemo da znamo.
(500 miliona neprijavljenih kineza, 2. decembar 2012 12:28)

Isto kao sa dugovima KK Zvezde a sada i FK Zvezde. Eto sada znate ...

Predrag89

pre 11 godina

Ovaj cove je pronasao najbolju strategiju vracanja na politicku scenu i izabrao najvecu i najbolju ciljnu grupu ljudi u Srbiji za pridobijanje politickih poena i glasova. Ovo je toliko providno i marketinski sto radi je perfektno, vidi se da ga Ameri guraju. Ne interesuje njega nikakav sistem, nikakva CZV BG DIVA i ostalo, dobice on kesh da podigne odavno mrtve klubove, samo da se vidi kako on eto ima rezultate, i posle ce svi da kazu, pa ako je uspeo sa nasim stubom srpstva uspece i sa drzavom. :) Eto njega u politici za par godina, zivi bili pa videli. Ovaj covek je novi kec u rukavu Zapada, a vi se meni samo smejte.

Ivan Drago

pre 11 godina

Moze li mi neko reci da li iko ko hoce da radi u Zvezdi,VAMA gospodo sa Interneta iko valja.Nije vam dobar bio Miljanic,Dzajic,Den-Tana,Spasojevic,Jugovic,Stojanovic,Lukic,Vesic,Prosinecki,Petrovic,Bajevic,Kosanovic,Piksi,Jankovic,pa evo sada i ovaj Covic...bilo koja funkcija da je u pitanju,necu ja da pricam o njihovim poslovnim kvalitetima,nikog od njih licno ne poznajem...ali zar je moguce ljudi moji da niko ne cini pravu stvar.Mislim da to dosta govori o nama kao drustvu.Pozdrav svima.

321

pre 11 godina

Ne znam zvezdasi kada cete da shvatitie, da profitabilan KK i vrhunski KK ne ide jedno sa drugim. Nadjite koji je to klub koji igra EL ili UK a da je profitabilan. Ni jedan od njih ne moze sebe da izdrzava od prodaje igraca, vec su tu sponzori. Vidim da je veliki broj vas zaslepljen Covicem, a ne vidite sustinu.

Napredak u prošlost

pre 11 godina

Escort je uvek bio na pravoj strani. Branio je Prosinećkog, lobirao za Lukića, zastupao Stojadinovića, savetovao Džajića,....uzdao se u ... samo se sad nešto ućutao. To ne sluti na dobro. Bez escorta nema budućnosti, napredak je u "hajkuli", tristać je neprevaziđen, vartburg i trabant, zwiter i willis a tek kampanjola, čepel, mirko CZ i zindap,...eventualno ZIS na kurblu ....

markoni

pre 11 godina

Sto ovakvu mrznju ljudi ne iznesu na ulice nego ovde na internet....
Posle se pitate sto lose zivimo, pa zato sto se svi zale a niko nista ne radi -.-
aj vozdra

Pravda za Srbiju

pre 11 godina

Covica mrze i blate navijaci Partizana jer znaju da ce konacno kao u kosarci naci put da se CZ oporavi. Ustvari sto ga vise pljuju njegova vrednost postaje sve veca! Čoviću samo napred!
(Rasa, 2. decembar 2012 12:27)
CZ u košarci više NE POSTOJI. Postoji Diva, ali ti to još niko nije javio.
Inače...srećno u nadanjima da će čovek koji je izašao iz naftalina 90-ih da donese sistem budućnosti.
Okupili ste u klubu grupu ljudi kojima je očigledno ta Crvena zvezda jedini instrument da odlože sebi sudske procese.
Ali nisu bitne višemilionske mahinacije kojima je ovaj čovek ojadio ono šake jada na Kosovu kojem pevate tako zdušno. Ipak je zvezda bitnija.

Veselin

pre 11 godina

Pa vama niko ne valja. Kritikujete coveka koji je digao kk iz mrtvih. Da nije njega danas ne bi ni postojao kk crvena zvezda. Secam se kako ste kritikovali Antica kao trenera reprezentacije, a svi sada vidimo rezultate posle njega.

Radojee

pre 11 godina

G.Covicu, kakve su vase kvalifikacije da se bavite finansijama? Da li imate potrebno obrazovanje i iskustvo u finansijama? Gde ste to ucili i od koga? Da li Vi stvarno mislite da tu oblast poznajete i da upravljanje fabrikom konzervi proizvodi znanje o finansijama? Da li je Vama jasno da je Vasa izjava: "Ja se bavim finansijama..." potpuno analogna izjavi: "Ja se bavim elektronikom..." Svi znaju da ni elektronika a ni finansije nisu u domenu Vase strucnosti (koju u oblasti masinstva ne osporavam) - kako onda mozete da dajete ovakve izjave?

Zoran

pre 11 godina

Za sve one koji pljuju po Covicu koji je tek dosao u FK
- FMP je on stvorio
- Poslednja Olimpijska medalja u kosarci je osvojena dok je on bio Predsednik KS.
- Od propalog KK Zvezda je napravio tim koji lici na nesto i publika se konacno vratila u Pionir
Ovo su cinjenice i ne treba ga minirati na pocetku. Slazem se da je Jankovic veliki Zvezdas ali nije veliki trener. I moje pitanje Jankovicu;
Zasto je cutao o platama dok su tu bili Lukic i Vesic? (Verovatno zato sto se nije osecao ugrozenim i sto mu je mesto bilo sigurno)
Kada je dosao u Zvezdu, znao je kakva je situacija a pitanje je potegao pred samu utakmicu sa Vojvodinom a rezultat toga smo videli. I uspeo je u svojoj nameri. Svojom pricom je slomio srca mnogim Zvezdasima. I ja bezgranicno volim Zvezdu, znam mnogo o fudbalu, taktici, postavci igre, ali to nije dovoljno da bi bio neko i nesto u Zvezdi. Uspeh se u svim poljima meri samo rezultatima a nikako ljubavlju prema firmi, poslu, klubu.
Navijaci su ti koji vole klub a oni koji ga vode treba da dobiju podrsku samo ukoliko iza njihovog rada postoji uspeh.

Rasa

pre 11 godina

Covica mrze i blate navijaci Partizana jer znaju da ce konacno kao u kosarci naci put da se CZ oporavi. Ustvari sto ga vise pljuju njegova vrednost postaje sve veca! Čoviću samo napred!

Ne bih ovoga puta

pre 11 godina

Sav prihod u dzepove.
Sve dugove na grbacu kluba.
Ne postoji covek (bar ne u Srbibji) ko moze spasiti Zvezu iz ruku raznih lesinara i kriminalaca. Laka je to kinta za njih (i velika). Zakrpice se par rupa. Namazati malo oci. Par novih kredita.....
I za par godina ponovo.
A bili smo prvaci sveta!!!! ( Ziveli smo i u zemlji ciji pasos nije trebao vize).
Nikome nije gorela do zore!

bojan

pre 11 godina

O kojoj kosarci i kojoj zvezdi vi pricate, spojila se dva prvoligasa da bi parirali Partizanu, plus se i ne zovete zvezda, i jos se hvalite time, kao kad bi se spojili Partizan i Radnicki da bi vas dobili, pa nikad ne bi se hvalio time, ali vas razumem , frustrirani ste rezultatima, tako da je za vas sve prihvatljivo samo da Partizan ne bude vise prvi, mozda ce Covic radi vase konsolidacije u fudbalu da predlozi npr da se fuzionisete sa Vojvodinom, oni su kaze dobro organizovani, a vidimo da i dobro igraju, pa mozda eto prilike da se primeni vec isprobani recept

Mrtvac

pre 11 godina

Neverovatno koliko ljudi ovde napadaju Covica da je lopov, da ce upropastiti Zvezdu... On je upropascenu Zvezdu podigao na noge u kosarci i to toliko boli grobare da sad placu i kukaju da ce se isto dogoditi i u fudbalu. Covic nije ukrao nijedan jedini dinar od bilo koga, pljacka na Kosovu je krenula kad su Covica oterali mucki odatle samo to ljudi zaboravljaju... Covek je pravi izbor za Zvezdu jer ume da reaguje u ovakvim teskim situacijama, a vi grobati gledajte malo u svoje dvoriste...

lsh

pre 11 godina

trazi se resenje da zvezda ne ispadne iz takmicenja i krene iz najnizeg ranga, nesto sto je trebalo da zadesi i KK da je sve uradjeno po propisu. ostanite uz vase prijemnike.

Filozof

pre 11 godina

"mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka"

Da odgovorim:
"Oni koji ne pamte prošlost osuđeni su na to da je ponavljaju."

Kupus i koza

pre 11 godina

Čovića je sam Bog poslao u Zvezdu, da selektira igrače, da organizuje treninge, da najuri Kasalicu i Maxu, da lupi šamare kome treba, da se prepucava sa mrskim partizanovcima, .....ali držite ga dalje od finansija.

zasto ???

pre 11 godina

Ovo bi proslo neopazeno da nije jednog detalja koji prosto vapi za odgovorom.Ovo su reci koje je izjavio posle desavanja i u kosarci tj fuziji sa FMP,dao je odgovoe koliki je dug i na pitanje "ko je napravio toliki dug"kazao je da ga to ne interesuje??/?? Vrlo intrigantno doci u sredinu da utvrdis gde se evidentno desavalo sve i svasta jednostavno iznenada zaustavis istragu i ponovis kako "ne treba dalje kopati" e sad postavlja se veliko pitanje ZASTO???

alo bree

pre 11 godina

Ko god je u politici bio ili je sada, u dosadasnjem
sistemu u Srbiji, tesko da je cist . Ne simpatisem nesto Covica, ali U SPORTU se dokazao. Napravio je FMP , stabilan, profitabilan klub, prepoznatljiv u Evropi i Svetu po rezultatima i radu sa mladjim kategorijama! Sampion Jadranske lige, bez drzavnih para ! Znaci, ume da napravi SISTEM! Stavio je svoj klub u sluzbu Zvezde i vidimo da to dobro funkcionise! Naravno, da covek mora imati neki interes u svemu tome, bez obzira sto je veliki zvezdas... Drugi su se pokazali.... Ako imate boljeg, predlozite ga! Jos nesto, ZVEZDU, PARTIZAN, VOJVODINU, RADNICKI drzava MORA da pomogne, ali ne na nacin koji je u Zvezdi bio. Ti klubovi su brendovi gradova i drzave Srbije, i ne smeju se privatizovati !

deja vu

pre 11 godina

@(Mrtvac, 2. decembar 2012 12:08)

Tako je i Lukic sebi pisao hvalospeve u kometarima... Samo napred komsije, ne zanimate na puno, ali ste nam smesni :)

Zvezdas

pre 11 godina

Sta vise trabunjate?
Rasprodali ste i privatizovali sve, a privatizacija u sportu nikako!!
Verovatno iz vase neizmerne ljubavi za sport? Zvezda i Partizan su veci nacionalni interes nego sva industrija i zemljiste i voda Srbije.
Ili ste cekali da prezaduzite klubove i napunite dzepove a sad cekate momenat da ih kupite za 1 dinar?
Ja bi svima vama iz uprave trajno zabranio bilo kakvu aktivnost oko Zvezde!

danilo

pre 11 godina

"Ako se bude kopalo po prošlosti,neće biti napretka!?"
Znači,opet ništa.
Koji raj smo za lopove postali?!
Mirno spavajte svi vi u Zvezdi danas,a sutra u Partizanu,svi koji ste vodili računa o sebi a voljene klubove ste doveli do dna.
Eto,čovek će postaviti sistem "Oprostite naše dugove jer nismo znali šta radimo",a Djura se već prijavio za postdiplomca;gleda taj u daljinu.
Tužno da tužnije ne može biti...

Sarkazam

pre 11 godina

Status quo. Nista se nece promeniti sa ovom novom upravom u kojoj vredi samo dragan dzajic. A sto je covica tice, meni je dovoljna cinjenica da je 90-tih bio u slobodanovom sps-u.

Zoran

pre 11 godina

Toplu vodu ne moramo izmišljati.Imamo primer Reala i Barselone u Španiji.Taj model treba da se prilagodi našim uslovima i primeni za Zvezdu i Partizan koji su naše sportske institucije.U prevodu naše institucije ne smeju se do kraja privatizovati,država mora da bude garant i čuvar svojih brendova.

milan032

pre 11 godina

Koji bre Dzajic...covek je tu samo kao pojava nece on nista odlucivati...a Jankovic je otisao jos pre 15 dana.... nama je sudbina kao Rendzersima...i najpametnije je tako...ko bre i kako da vrati dug?

Dragan

pre 11 godina

Menjajte sistem rada, menjajte organizaciju poslovanja, radite sta hocete, ali nemojte pustiti da vam ode kvalitetan trener...i ne samo da je dobar trener, vec je civilizovan, pametan, inteligentan i elokventan covek...pravo osvezenje medju gomilom mediokriteta i primitivaca koji se motaju vec godinama u srpskom fudbalu. Bez obzira na ovo juce i na -6 u odnosu na Partizan, ove jeseni smo igrali kvalitetno, imali igru, imali karakter da preokrecemo rezultat, a Evropa nam je letos nesrecno izmakla kada je vecina mislila da cemo biti topovsko meso Bordou. Moja podrska Jankovicu i poruka Dzajicu da sve ucini da ga odgovori od ostavke!!!

bane

pre 11 godina

mislim da je dzaja doveden samo kao ukras,tj.da zamaze oci javnosti,a da odluke donose drugi ljudi!gde je covic dosao kuca nije procvetala,osim naravno njegova!ako ostane jos neko vreme,bice to konacan krah crvene zvezde!

Soko

pre 11 godina

Svaki privredni subjekt mora imati tehnologiju organizaciju i najvaznije trziste . U Zvezdi su sve menjali ali nisu trziste njihovu robu kupuje 1oooooo uglavnom siromasni kupaca. Problem je sto hoce vrhunski proizvod a nisu u mogucnosti da plate takav proizvod stalno pada i jednog dana ga nece biti. Milion navijaca nemoze pokrit dug samo znaci da Zvezda nema navijace, Zakljucak ako nemas kupca ne pravi proizvod.

w

pre 11 godina

e moj vucicu pa ti sve hapsi a doticni je tu e moj vucicu.srbi s kosova znaju zasto.pa jos finasije.da je pravedna drzava bilo bi ono sto treba,bilo na tv u.objavi

zika

pre 11 godina

Znaci opet Covic oko finansija , da li ima neko u ovoj zemlji cuda da ukaze na nesto sto je stetno za sve nas , doticni gospodin je upravljao sa ogromnim novcem za kosovo i sta se desilo? Javno izjavljujem kao vatreni navijac Zvezde da vise nikad necu da navijam za zvezdu zbog ovih mutnih tipova (DZAJIC; COVIC)

Mile

pre 11 godina

Sta mu to znaci "ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka".
Izleteo se i ne namerno priznao manipulacije svake uprave.Ne kopati po proslosti,znaci zastititi Dzajica,jedinog potrebnog Zvezdi sada.
Ionako,sve ce to narod pozlatiti,hocu reci.....platiti.

Djoka

pre 11 godina

Sigurno da morate: poreski obveznici da vam podhitno podmire sve dugove nastale jednim postenim i pregalackim radom, te da se konacno pronadje jedan normalan nacin da vas konacno redovno i trajno finansiraju, a ne da se opet "zaduzujete". Jer ako ne umemo da privredjujemo, a na zalost ni da se tucemo, bar fuzbal da navijamo.

Nenad

pre 11 godina

Menjao si ga ti i na jugu, zna se kako je proslo to menjanje, neki nacisto osiromasili, neki se obogatili. Jedne jure, jedne aboliraju i oslobadjaju. Ako si u toj vrsti mozes raditi sto god hoces, ovaj gospodin je klasican primer, uvek oko vlasti i niko ga ne dira.

srdjanr

pre 11 godina

E kad su ovakvi zaduzeni za finansije nije ni cudo sto nam je sport pao na najnize grane............. a tek ce da padne sa ovim postenjacinama!

stefancg

pre 11 godina

Covicu pusti se ti FKCZ vodi racuna o KK..tamo imamo veliku sansu da zaigramo u EL,dobro igramo na svim poljima a FK nema spasa bez privatizacije..nek dugove vracaju oni sto su ih napravili.

obeliks

pre 11 godina

"Ako se bude kopalo po proslosti nema napredka",rece Coki.Ocigledno da su kopajuci po proslosti vrlo brzo naletili na Dzajine mahinacije,pa sad treba sve zataskati,i ne talasati sa Piksijem,i ostalima.

Upoznat

pre 11 godina

Odakle pare Delijama za koreografije i insistiranje da Dragan Džajić opet bude predsednik? Navešću tri prezimena pa ih vi povežite kako hoćete:
Šavija-Džajić
Šavija-Čović
Čović-Džajić

Jasam

pre 11 godina

...mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka"
Pa opet Dzajic u pritvor, pa abolicija pa...
Ne ide, zaista.

runner

pre 11 godina

Ne razumem! Šta je još Zvezdi potrebno? Država ih i finansijski i na sve druge načine obilato pomaže. Prošle godine su bam badava kupili skoro celu mladu reprezentaciju Srbije plus Kasalicu. FSS im je pored blage finansijske injekcije ustupio i selektora mlade reprezentacije, našeg "Murinja", bez ikakvih problema. Otarasili su se Lukića and co. Toma im abolirao Džajića, a Vučić ga imenovao direktorom FK. Poseta navijača je na svakoj utakmici na zavidnom nivou. Čak su i mnogi njihovi poverioci obećali opraštanje dugova. Pa šta još treba!?

nesa

pre 11 godina

uopste mi nije jasno sta ti trazis u zvezdi.sta ti imas da govoris o sistemu,nemislis valda ti da ucis djaju kako se vodi c.zvezda.a i cudi me da djaja uopste i sedi stobom u klubu ! s tobom joj je propast zagarantovana.dali postoji neka prevara(a ima ih toliko)u kojoj ti nemas svoje prste.ti si prodo kosovo a neces zvezdu!mali sloba pa posten,svasta!

Rilak stanisav

pre 11 godina

Bravo za Covica treba promeniti sistem tako je vrati se u komunizam mnogo pametujes
napoljle iz zvezde dosta si uradio loseg za Srbiju sada hoces i sa zvezdom.

vladimir todorovic

pre 11 godina

O da naravno,javlja se super genije!!!Ekspert za sve,covek bez emocija......samo me cudi sta ceka Nikolic zasto mu ne ponudi da bude "ministar za sve i svasta"pa da najzad Srbija progleda.

Zinjo Mazinjo i Mauro Silva

pre 11 godina

Ma rešenje je jednostavno. Ugasite FKCZ, dugovi postanu nenaplativi, otvorite novo društvo FKCZBGDFMP i jovo nanovo...

cartmanx

pre 11 godina

"Moj posao su finansije, a njegov razgovor sa trenerom", rekao je Nebojša Čović za Sportski žurnal.

Naravno ekpsertu decenijama su tvoj "posao" finansije, sada ce biti ono otpisite dugove FK inace dobar sam sa Vucicem, a na prolece eto ti silnih pojacanja dug od 50 miliona ne postoji ili je smanjen za dve trecine ...,opet neko trpi, ali vazno da je sve "zakonski"...vec vidjeno!I onda za neku godinu,boze zdravlje, ako se insajder bude bavio i ovim Covic ce reci kao i po pitanju para za kosovske Srbe u serijalu "patriotska pljacka" -"To nije bio deo mog posla"!

Veštačko trčanje uz vetar

pre 11 godina

Kad je Čović rek'o, odmah mi lakše. I celoj Srbiji je lakše samo izgleda Zvezdi sve teže i teže. Zovi Vesića!

Sistem

pre 11 godina

Vidi, najbolje da kupiš mali fudbalski klub iz predgrađa (košarkaški već imaš) pa da mu promeniš ime u Crvena Zvezda, tako postaneš i vlasnik fudbalskog kluba Crvena Zvezda, izjaviš da se klub kao što je Crvena Zvezda ne može privatizovati jer je od državnog interesa (u stvari jer je već tvoj, koji si od državnog interdsa). To bi bila dobra promena sistema.

student

pre 11 godina

Ako su ti posao finanaije, sta se onda non-stop javljas na sve druge teme?! Uspeo si to sto si uspeo u KK, na ovaj ili onaj nacin, nije sad bitno, ali zar ne mozes da cutis i radis, ti bi u politiku, ali kroz sport!

Dusan

pre 11 godina

Treba menjati stvar u korenu. Kao prvo, sta ce drzava u bilo kom sportskom klubu? Klubove treba privatizovati, pa ko vlasnik hoce da mu, za njegove pare klubom upravljaju razni Covici i dalje, to je ok.

privatizacija

pre 11 godina

"Mi moramo da postavimo model rada za neku drugu upravu, jer mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka", rekao je on.
Znaci nikad se nece saznati ko je napravio ovoliki dug...pojeo vuk magarca...

Nikola

pre 11 godina

Covek zaduzen za finansije, zapamitite ovo, da ne bude kasnije, nisam ja odgovoran za ovo nisam ja napravio dug 100 mliona itd. Srbi sa Kosova znaju zasto.

kancelar za brze odgovore

pre 11 godina

ma ja ipak mislim da bi ti mogao da objasnis mnogo toga Jankovicu po pitanju taktike...bas kao sto je to uradio proslavljeni fudbalski strucnjak Tole selektoru Anticu nakon poraza od Australije.

Zlaja

pre 11 godina

Jedinstvena prilika da se klub reorganizuje. Savremen pristup i profesionalizam od najmladjih kategorija do prvog tima. Pa nije Zvezda socijalna ustanova. Do sada, a i sada, iz podmladka stižu igrač koji igraju samo sa jednom nogom, nedopustivo u savremenom fudbalu. Nemaju svi igrači isti fizički kapacitet, i istu brzinu oporavka organizma. Savremena sportska medicina lako moze da pomogne da se napravi prava selekcija u mladjim kategorijama i kod kreiranja prvog tima.

sve se menja samo mi smo večni

pre 11 godina

Sistem morate menjati, ime kluba, adresu, upravu, trenera, igrače, sve sve sve

http://gobarbra.com/hit/new-299d07919ed1c50a206a9354a4af9430

fergi

pre 11 godina

Ma ne moraš da kopaš po prošlosti samo dok ne utvrdite, gde su pare? A da li će javnost to ikada da sazna, to je pitanje od milion dolara.

Dragan BL

pre 11 godina

'ne kopati po prošlosti...' Zašto ne?
Uradi se revizija, pronađu se krivci, od njih se naplati šteta. Uz nove sponzore se dovede klub na 0 i krene kako treba. Domaćinskim radom za 5 godina Zvezda može opet biti ozbiljan klub.
Ako sačuvate ljude iz prošlosti ostaje da ste vi svi 'srpska elito' uništavali kako Zvezdu, tako i komplet srpsku privredu, zarad ličnog interesa. Kad izvučete pare, kad nema dalje, tražite investitora da zakrpi sve vaše rupe. Stvarno mislite da je narod glup? Nije, samo je nemoćan. Nema alat da uradi šta treba.
Postavite g-dine Nebojša sebi pitanje: Kad bi policiju, inspektore, pravosuđe postavljao pošten čovek...gde bi 'srpska elita' završila?
Zvezdu volim, sve Uprave u zadnjih 10 godina prezirem.

delije pgd

pre 11 godina

Nema kopanja po proslosti to znaci covicu da ste amnestirali sve koji su doveli zvezdu do gasenja ili su vam toliko bliski da nema smisla da krecete protiv njih,kao sto je i vesic jos uvek tu zbog licnog prijateljstva.Oterali ste jankovica koji je dobar trener i zasluzuje priliku ali covek je dosao na najbedniju ekipu koju je zvezda imala u poslednjih 20g i kad niko nije hteo da bude trener.Odbrana nepostoji,golmani nikad gori a najjace pojacanje i vrhunski spic eli babalj koga vi vucete xa nos i od koga ocekujete titulu....jankoviceva zelja je bio mudrinski i vec za njega mozete uzeti 2mil,dajte coveku pare i da dovede jos 3-4 pojacanja i onda mu zamerite svaki gol svaki poraz,ovako bolje se vi kupite komplet i ostavite zvezdu,ovu decu i jankovica na miru.

Predrag

pre 11 godina

Covicu, vec si nam dvadesetpet miliona evra puta rekao da se novi sistem zasniva na formaciji Agrobanka-Vucic-poreski obveznici!
Samo sto to buducim upravama nece nimalo pomoci.

popokatepetl

pre 11 godina

Treba menjati tebe, bre, Čoviću, a Džaju je, uz svo poštovanje, pregazilo vreme... A, i nema više Savićevića, Piksija, Pančeva, Mihajlovića... Napolje iz sporta Čovići, Stojadinovići i ostali "kaloperovići"...

Raša

pre 11 godina

Ubeđen sam da Gospodin Čović zna put rešavanja krize u CZ a to je dokazao sa košarkaškim klubom. Bez odlaganja treba krenuti po tom načinu rada jer je ovaj neodrživ. Takođe sam ubeđen da će kojekakvi mešetari (hohštapleri) naći zamerke ali te ne treba uzimati u obzir.

hvala što ste objavili

pre 11 godina

Izbacite sve na videlo i za početak da se uhapsi Goran Vesić. To će biti primer u svim budućim sistemima kakvi rezultati ne smeju da se postižu i kako sa finansijama ne sme da se ophodi. Inače preko dela plaćene šipke i dela plaćenog portala RSB(Selektor, vajti i slični piončići), Vesić agituje da se ostavi barem Goran Broćić(i preko njega da ostane prisutan) da mogu da i dalje zarađuju, i preko Marketinga nije loše. To je Čoviću preduslov za bolje sutra, a onda sesti sa Stojadinovićem kao ključnim čovekom u sportskom delu i početi se posle psiho vesića, baviti se fudbalom!

Nikola

pre 11 godina

Covek zaduzen za finansije, zapamitite ovo, da ne bude kasnije, nisam ja odgovoran za ovo nisam ja napravio dug 100 mliona itd. Srbi sa Kosova znaju zasto.

Zinjo Mazinjo i Mauro Silva

pre 11 godina

Ma rešenje je jednostavno. Ugasite FKCZ, dugovi postanu nenaplativi, otvorite novo društvo FKCZBGDFMP i jovo nanovo...

runner

pre 11 godina

Ne razumem! Šta je još Zvezdi potrebno? Država ih i finansijski i na sve druge načine obilato pomaže. Prošle godine su bam badava kupili skoro celu mladu reprezentaciju Srbije plus Kasalicu. FSS im je pored blage finansijske injekcije ustupio i selektora mlade reprezentacije, našeg "Murinja", bez ikakvih problema. Otarasili su se Lukića and co. Toma im abolirao Džajića, a Vučić ga imenovao direktorom FK. Poseta navijača je na svakoj utakmici na zavidnom nivou. Čak su i mnogi njihovi poverioci obećali opraštanje dugova. Pa šta još treba!?

Sistem

pre 11 godina

Vidi, najbolje da kupiš mali fudbalski klub iz predgrađa (košarkaški već imaš) pa da mu promeniš ime u Crvena Zvezda, tako postaneš i vlasnik fudbalskog kluba Crvena Zvezda, izjaviš da se klub kao što je Crvena Zvezda ne može privatizovati jer je od državnog interesa (u stvari jer je već tvoj, koji si od državnog interdsa). To bi bila dobra promena sistema.

obeliks

pre 11 godina

"Ako se bude kopalo po proslosti nema napredka",rece Coki.Ocigledno da su kopajuci po proslosti vrlo brzo naletili na Dzajine mahinacije,pa sad treba sve zataskati,i ne talasati sa Piksijem,i ostalima.

privatizacija

pre 11 godina

"Mi moramo da postavimo model rada za neku drugu upravu, jer mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka", rekao je on.
Znaci nikad se nece saznati ko je napravio ovoliki dug...pojeo vuk magarca...

Pet šestina srba prati četvrtu ligu

pre 11 godina

Ja sam nešto kombinovao, uopšte nije loše krenuti iz čatvrte lige. Nema Vojvodine, OFK-a, Spartaka, Jagodine, Borče,.... a Majo ako je stvarno zvezdaš može da se "prilagodi" za četvrtu ligu. Isto, Partizanu ne treba davati legitimitet nego reći: bili ste prvaci kad nije bilo Zvezde. Ogadiće im se!

Veštačko trčanje uz vetar

pre 11 godina

Kad je Čović rek'o, odmah mi lakše. I celoj Srbiji je lakše samo izgleda Zvezdi sve teže i teže. Zovi Vesića!

bojan

pre 11 godina

O kojoj kosarci i kojoj zvezdi vi pricate, spojila se dva prvoligasa da bi parirali Partizanu, plus se i ne zovete zvezda, i jos se hvalite time, kao kad bi se spojili Partizan i Radnicki da bi vas dobili, pa nikad ne bi se hvalio time, ali vas razumem , frustrirani ste rezultatima, tako da je za vas sve prihvatljivo samo da Partizan ne bude vise prvi, mozda ce Covic radi vase konsolidacije u fudbalu da predlozi npr da se fuzionisete sa Vojvodinom, oni su kaze dobro organizovani, a vidimo da i dobro igraju, pa mozda eto prilike da se primeni vec isprobani recept

dasa

pre 11 godina

prodati stadion sa svim zemljistem, napraviti novi sa svim sadrzajima koji su potrebni negde na obilaznici oko BGD-a
parking, trening centar, tribine na kojima moze da se dodje porodicno (kafici,restorani,shop,muzej) Sve se vrti oko novca a ne huligana koji su proterali ljude sa stadiona

Predrag89

pre 11 godina

Ovaj cove je pronasao najbolju strategiju vracanja na politicku scenu i izabrao najvecu i najbolju ciljnu grupu ljudi u Srbiji za pridobijanje politickih poena i glasova. Ovo je toliko providno i marketinski sto radi je perfektno, vidi se da ga Ameri guraju. Ne interesuje njega nikakav sistem, nikakva CZV BG DIVA i ostalo, dobice on kesh da podigne odavno mrtve klubove, samo da se vidi kako on eto ima rezultate, i posle ce svi da kazu, pa ako je uspeo sa nasim stubom srpstva uspece i sa drzavom. :) Eto njega u politici za par godina, zivi bili pa videli. Ovaj covek je novi kec u rukavu Zapada, a vi se meni samo smejte.

Upoznat

pre 11 godina

Odakle pare Delijama za koreografije i insistiranje da Dragan Džajić opet bude predsednik? Navešću tri prezimena pa ih vi povežite kako hoćete:
Šavija-Džajić
Šavija-Čović
Čović-Džajić

milan032

pre 11 godina

Koji bre Dzajic...covek je tu samo kao pojava nece on nista odlucivati...a Jankovic je otisao jos pre 15 dana.... nama je sudbina kao Rendzersima...i najpametnije je tako...ko bre i kako da vrati dug?

fergi

pre 11 godina

Ma ne moraš da kopaš po prošlosti samo dok ne utvrdite, gde su pare? A da li će javnost to ikada da sazna, to je pitanje od milion dolara.

Pravda za Srbiju

pre 11 godina

Covica mrze i blate navijaci Partizana jer znaju da ce konacno kao u kosarci naci put da se CZ oporavi. Ustvari sto ga vise pljuju njegova vrednost postaje sve veca! Čoviću samo napred!
(Rasa, 2. decembar 2012 12:27)
CZ u košarci više NE POSTOJI. Postoji Diva, ali ti to još niko nije javio.
Inače...srećno u nadanjima da će čovek koji je izašao iz naftalina 90-ih da donese sistem budućnosti.
Okupili ste u klubu grupu ljudi kojima je očigledno ta Crvena zvezda jedini instrument da odlože sebi sudske procese.
Ali nisu bitne višemilionske mahinacije kojima je ovaj čovek ojadio ono šake jada na Kosovu kojem pevate tako zdušno. Ipak je zvezda bitnija.

cartmanx

pre 11 godina

"Moj posao su finansije, a njegov razgovor sa trenerom", rekao je Nebojša Čović za Sportski žurnal.

Naravno ekpsertu decenijama su tvoj "posao" finansije, sada ce biti ono otpisite dugove FK inace dobar sam sa Vucicem, a na prolece eto ti silnih pojacanja dug od 50 miliona ne postoji ili je smanjen za dve trecine ...,opet neko trpi, ali vazno da je sve "zakonski"...vec vidjeno!I onda za neku godinu,boze zdravlje, ako se insajder bude bavio i ovim Covic ce reci kao i po pitanju para za kosovske Srbe u serijalu "patriotska pljacka" -"To nije bio deo mog posla"!

lsh

pre 11 godina

trazi se resenje da zvezda ne ispadne iz takmicenja i krene iz najnizeg ranga, nesto sto je trebalo da zadesi i KK da je sve uradjeno po propisu. ostanite uz vase prijemnike.

vladimir todorovic

pre 11 godina

O da naravno,javlja se super genije!!!Ekspert za sve,covek bez emocija......samo me cudi sta ceka Nikolic zasto mu ne ponudi da bude "ministar za sve i svasta"pa da najzad Srbija progleda.

Lee Moon

pre 11 godina

a sta cemo sa dugovima partizana? koliko, kad, ko? zasto se cuti hocemo da znamo.
(500 miliona neprijavljenih kineza, 2. decembar 2012 12:28)

Isto kao sa dugovima KK Zvezde a sada i FK Zvezde. Eto sada znate ...

Predrag

pre 11 godina

Covicu, vec si nam dvadesetpet miliona evra puta rekao da se novi sistem zasniva na formaciji Agrobanka-Vucic-poreski obveznici!
Samo sto to buducim upravama nece nimalo pomoci.

danilo

pre 11 godina

"Ako se bude kopalo po prošlosti,neće biti napretka!?"
Znači,opet ništa.
Koji raj smo za lopove postali?!
Mirno spavajte svi vi u Zvezdi danas,a sutra u Partizanu,svi koji ste vodili računa o sebi a voljene klubove ste doveli do dna.
Eto,čovek će postaviti sistem "Oprostite naše dugove jer nismo znali šta radimo",a Djura se već prijavio za postdiplomca;gleda taj u daljinu.
Tužno da tužnije ne može biti...

zasto ???

pre 11 godina

Ovo bi proslo neopazeno da nije jednog detalja koji prosto vapi za odgovorom.Ovo su reci koje je izjavio posle desavanja i u kosarci tj fuziji sa FMP,dao je odgovoe koliki je dug i na pitanje "ko je napravio toliki dug"kazao je da ga to ne interesuje??/?? Vrlo intrigantno doci u sredinu da utvrdis gde se evidentno desavalo sve i svasta jednostavno iznenada zaustavis istragu i ponovis kako "ne treba dalje kopati" e sad postavlja se veliko pitanje ZASTO???

w

pre 11 godina

e moj vucicu pa ti sve hapsi a doticni je tu e moj vucicu.srbi s kosova znaju zasto.pa jos finasije.da je pravedna drzava bilo bi ono sto treba,bilo na tv u.objavi

popokatepetl

pre 11 godina

Treba menjati tebe, bre, Čoviću, a Džaju je, uz svo poštovanje, pregazilo vreme... A, i nema više Savićevića, Piksija, Pančeva, Mihajlovića... Napolje iz sporta Čovići, Stojadinovići i ostali "kaloperovići"...

Kupus i koza

pre 11 godina

Čovića je sam Bog poslao u Zvezdu, da selektira igrače, da organizuje treninge, da najuri Kasalicu i Maxu, da lupi šamare kome treba, da se prepucava sa mrskim partizanovcima, .....ali držite ga dalje od finansija.

bane

pre 11 godina

mislim da je dzaja doveden samo kao ukras,tj.da zamaze oci javnosti,a da odluke donose drugi ljudi!gde je covic dosao kuca nije procvetala,osim naravno njegova!ako ostane jos neko vreme,bice to konacan krah crvene zvezde!

Zvezdas iz EU

pre 11 godina

Nije mi jasno zasto grobari tako psuju Covica. Podigao je kosarkase Zvezda a sada ce i FK. Znam da Vam to smeta, a ne smeta Vam Vujosevic koji nezna sta prica, jer polako Vas Zvezda bije svuda. Kosarka, vaterpolo. fudbal. Sacekajte jos malo i nece Vas biti nigde. Koliko Vi dugujete to ni Bog nezna, ali doci ce vreme i za to. Zato gledajte Vasa posla, jer ste Vi sada na redu. Zivela Zvezda, evropski i svetski prvak o kome Vi sama mozete da sanjate.

markoni

pre 11 godina

Sto ovakvu mrznju ljudi ne iznesu na ulice nego ovde na internet....
Posle se pitate sto lose zivimo, pa zato sto se svi zale a niko nista ne radi -.-
aj vozdra

Mile

pre 11 godina

Sta mu to znaci "ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka".
Izleteo se i ne namerno priznao manipulacije svake uprave.Ne kopati po proslosti,znaci zastititi Dzajica,jedinog potrebnog Zvezdi sada.
Ionako,sve ce to narod pozlatiti,hocu reci.....platiti.

Nenad

pre 11 godina

Menjao si ga ti i na jugu, zna se kako je proslo to menjanje, neki nacisto osiromasili, neki se obogatili. Jedne jure, jedne aboliraju i oslobadjaju. Ako si u toj vrsti mozes raditi sto god hoces, ovaj gospodin je klasican primer, uvek oko vlasti i niko ga ne dira.

deja vu

pre 11 godina

@(Mrtvac, 2. decembar 2012 12:08)

Tako je i Lukic sebi pisao hvalospeve u kometarima... Samo napred komsije, ne zanimate na puno, ali ste nam smesni :)

Radojee

pre 11 godina

G.Covicu, kakve su vase kvalifikacije da se bavite finansijama? Da li imate potrebno obrazovanje i iskustvo u finansijama? Gde ste to ucili i od koga? Da li Vi stvarno mislite da tu oblast poznajete i da upravljanje fabrikom konzervi proizvodi znanje o finansijama? Da li je Vama jasno da je Vasa izjava: "Ja se bavim finansijama..." potpuno analogna izjavi: "Ja se bavim elektronikom..." Svi znaju da ni elektronika a ni finansije nisu u domenu Vase strucnosti (koju u oblasti masinstva ne osporavam) - kako onda mozete da dajete ovakve izjave?

student

pre 11 godina

Ako su ti posao finanaije, sta se onda non-stop javljas na sve druge teme?! Uspeo si to sto si uspeo u KK, na ovaj ili onaj nacin, nije sad bitno, ali zar ne mozes da cutis i radis, ti bi u politiku, ali kroz sport!

Sarkazam

pre 11 godina

Status quo. Nista se nece promeniti sa ovom novom upravom u kojoj vredi samo dragan dzajic. A sto je covica tice, meni je dovoljna cinjenica da je 90-tih bio u slobodanovom sps-u.

Filozof

pre 11 godina

"mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka"

Da odgovorim:
"Oni koji ne pamte prošlost osuđeni su na to da je ponavljaju."

zika

pre 11 godina

Znaci opet Covic oko finansija , da li ima neko u ovoj zemlji cuda da ukaze na nesto sto je stetno za sve nas , doticni gospodin je upravljao sa ogromnim novcem za kosovo i sta se desilo? Javno izjavljujem kao vatreni navijac Zvezde da vise nikad necu da navijam za zvezdu zbog ovih mutnih tipova (DZAJIC; COVIC)

Jasam

pre 11 godina

...mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka"
Pa opet Dzajic u pritvor, pa abolicija pa...
Ne ide, zaista.

delije pgd

pre 11 godina

Nema kopanja po proslosti to znaci covicu da ste amnestirali sve koji su doveli zvezdu do gasenja ili su vam toliko bliski da nema smisla da krecete protiv njih,kao sto je i vesic jos uvek tu zbog licnog prijateljstva.Oterali ste jankovica koji je dobar trener i zasluzuje priliku ali covek je dosao na najbedniju ekipu koju je zvezda imala u poslednjih 20g i kad niko nije hteo da bude trener.Odbrana nepostoji,golmani nikad gori a najjace pojacanje i vrhunski spic eli babalj koga vi vucete xa nos i od koga ocekujete titulu....jankoviceva zelja je bio mudrinski i vec za njega mozete uzeti 2mil,dajte coveku pare i da dovede jos 3-4 pojacanja i onda mu zamerite svaki gol svaki poraz,ovako bolje se vi kupite komplet i ostavite zvezdu,ovu decu i jankovica na miru.

Dragan BL

pre 11 godina

'ne kopati po prošlosti...' Zašto ne?
Uradi se revizija, pronađu se krivci, od njih se naplati šteta. Uz nove sponzore se dovede klub na 0 i krene kako treba. Domaćinskim radom za 5 godina Zvezda može opet biti ozbiljan klub.
Ako sačuvate ljude iz prošlosti ostaje da ste vi svi 'srpska elito' uništavali kako Zvezdu, tako i komplet srpsku privredu, zarad ličnog interesa. Kad izvučete pare, kad nema dalje, tražite investitora da zakrpi sve vaše rupe. Stvarno mislite da je narod glup? Nije, samo je nemoćan. Nema alat da uradi šta treba.
Postavite g-dine Nebojša sebi pitanje: Kad bi policiju, inspektore, pravosuđe postavljao pošten čovek...gde bi 'srpska elita' završila?
Zvezdu volim, sve Uprave u zadnjih 10 godina prezirem.

Rilak stanisav

pre 11 godina

Bravo za Covica treba promeniti sistem tako je vrati se u komunizam mnogo pametujes
napoljle iz zvezde dosta si uradio loseg za Srbiju sada hoces i sa zvezdom.

Zvezdas

pre 11 godina

Sta vise trabunjate?
Rasprodali ste i privatizovali sve, a privatizacija u sportu nikako!!
Verovatno iz vase neizmerne ljubavi za sport? Zvezda i Partizan su veci nacionalni interes nego sva industrija i zemljiste i voda Srbije.
Ili ste cekali da prezaduzite klubove i napunite dzepove a sad cekate momenat da ih kupite za 1 dinar?
Ja bi svima vama iz uprave trajno zabranio bilo kakvu aktivnost oko Zvezde!

Rasa

pre 11 godina

Covica mrze i blate navijaci Partizana jer znaju da ce konacno kao u kosarci naci put da se CZ oporavi. Ustvari sto ga vise pljuju njegova vrednost postaje sve veca! Čoviću samo napred!

hvala što ste objavili

pre 11 godina

Izbacite sve na videlo i za početak da se uhapsi Goran Vesić. To će biti primer u svim budućim sistemima kakvi rezultati ne smeju da se postižu i kako sa finansijama ne sme da se ophodi. Inače preko dela plaćene šipke i dela plaćenog portala RSB(Selektor, vajti i slični piončići), Vesić agituje da se ostavi barem Goran Broćić(i preko njega da ostane prisutan) da mogu da i dalje zarađuju, i preko Marketinga nije loše. To je Čoviću preduslov za bolje sutra, a onda sesti sa Stojadinovićem kao ključnim čovekom u sportskom delu i početi se posle psiho vesića, baviti se fudbalom!

Ne bih ovoga puta

pre 11 godina

Sav prihod u dzepove.
Sve dugove na grbacu kluba.
Ne postoji covek (bar ne u Srbibji) ko moze spasiti Zvezu iz ruku raznih lesinara i kriminalaca. Laka je to kinta za njih (i velika). Zakrpice se par rupa. Namazati malo oci. Par novih kredita.....
I za par godina ponovo.
A bili smo prvaci sveta!!!! ( Ziveli smo i u zemlji ciji pasos nije trebao vize).
Nikome nije gorela do zore!

Mrtvac

pre 11 godina

Neverovatno koliko ljudi ovde napadaju Covica da je lopov, da ce upropastiti Zvezdu... On je upropascenu Zvezdu podigao na noge u kosarci i to toliko boli grobare da sad placu i kukaju da ce se isto dogoditi i u fudbalu. Covic nije ukrao nijedan jedini dinar od bilo koga, pljacka na Kosovu je krenula kad su Covica oterali mucki odatle samo to ljudi zaboravljaju... Covek je pravi izbor za Zvezdu jer ume da reaguje u ovakvim teskim situacijama, a vi grobati gledajte malo u svoje dvoriste...

Ivan Drago

pre 11 godina

Moze li mi neko reci da li iko ko hoce da radi u Zvezdi,VAMA gospodo sa Interneta iko valja.Nije vam dobar bio Miljanic,Dzajic,Den-Tana,Spasojevic,Jugovic,Stojanovic,Lukic,Vesic,Prosinecki,Petrovic,Bajevic,Kosanovic,Piksi,Jankovic,pa evo sada i ovaj Covic...bilo koja funkcija da je u pitanju,necu ja da pricam o njihovim poslovnim kvalitetima,nikog od njih licno ne poznajem...ali zar je moguce ljudi moji da niko ne cini pravu stvar.Mislim da to dosta govori o nama kao drustvu.Pozdrav svima.

srdjanr

pre 11 godina

E kad su ovakvi zaduzeni za finansije nije ni cudo sto nam je sport pao na najnize grane............. a tek ce da padne sa ovim postenjacinama!

nesa

pre 11 godina

uopste mi nije jasno sta ti trazis u zvezdi.sta ti imas da govoris o sistemu,nemislis valda ti da ucis djaju kako se vodi c.zvezda.a i cudi me da djaja uopste i sedi stobom u klubu ! s tobom joj je propast zagarantovana.dali postoji neka prevara(a ima ih toliko)u kojoj ti nemas svoje prste.ti si prodo kosovo a neces zvezdu!mali sloba pa posten,svasta!

sve se menja samo mi smo večni

pre 11 godina

Sistem morate menjati, ime kluba, adresu, upravu, trenera, igrače, sve sve sve

http://gobarbra.com/hit/new-299d07919ed1c50a206a9354a4af9430

Dusan

pre 11 godina

Treba menjati stvar u korenu. Kao prvo, sta ce drzava u bilo kom sportskom klubu? Klubove treba privatizovati, pa ko vlasnik hoce da mu, za njegove pare klubom upravljaju razni Covici i dalje, to je ok.

Raša

pre 11 godina

Ubeđen sam da Gospodin Čović zna put rešavanja krize u CZ a to je dokazao sa košarkaškim klubom. Bez odlaganja treba krenuti po tom načinu rada jer je ovaj neodrživ. Takođe sam ubeđen da će kojekakvi mešetari (hohštapleri) naći zamerke ali te ne treba uzimati u obzir.

charli dzordz

pre 11 godina

Nasi treneri su prica za sebe,jer su culi da tamo neki treneri u Mancesteru,Celziju itd imaju po 10 pomocnika,pa su i oni to poceli da rade.Te fitnes trener,kondicioni trener,pa trener za ovo, pa trener za ono a igraci neznaju da urade osnovno u fudbalu, primi i predaj tacno loptu.Ali zato je tu lap top da pokaze sposobnosti svakog igraca ,ali lap top ne zna da dodje neki igrac kome je bog dao dar, i sve te njihove instant igrace stavi na ledja i sam pobedi.Zato treneri uzmite loptu pa na teren,i pokazite igracima sta treba da rade, pod uslovom da na prvoj vezbi ne povredite sami sebi nogu.A teretane su price za sebe,jer sadasnji igraci(ne fudbaleri)mogu bez problema da podignu 15o kila ,ali kada im das loptu da vode, saplicu se sami a da ih niko ne napada.Nisu oni krivi, nego trenercici kojih je puna Srbija.....

stefancg

pre 11 godina

Covicu pusti se ti FKCZ vodi racuna o KK..tamo imamo veliku sansu da zaigramo u EL,dobro igramo na svim poljima a FK nema spasa bez privatizacije..nek dugove vracaju oni sto su ih napravili.

321

pre 11 godina

Ne znam zvezdasi kada cete da shvatitie, da profitabilan KK i vrhunski KK ne ide jedno sa drugim. Nadjite koji je to klub koji igra EL ili UK a da je profitabilan. Ni jedan od njih ne moze sebe da izdrzava od prodaje igraca, vec su tu sponzori. Vidim da je veliki broj vas zaslepljen Covicem, a ne vidite sustinu.

Vladimir

pre 11 godina

Nakon ovog jučerašnjeg debakla u fudbalu, ja sam izgubio nadu da ću ikad živeti bolje. Znači, gospodine Čoviću, pitanje za vas:
Kad ću ja početi živeti bolje? Kada?

kancelar za brze odgovore

pre 11 godina

ma ja ipak mislim da bi ti mogao da objasnis mnogo toga Jankovicu po pitanju taktike...bas kao sto je to uradio proslavljeni fudbalski strucnjak Tole selektoru Anticu nakon poraza od Australije.

Zoran

pre 11 godina

Za sve one koji pljuju po Covicu koji je tek dosao u FK
- FMP je on stvorio
- Poslednja Olimpijska medalja u kosarci je osvojena dok je on bio Predsednik KS.
- Od propalog KK Zvezda je napravio tim koji lici na nesto i publika se konacno vratila u Pionir
Ovo su cinjenice i ne treba ga minirati na pocetku. Slazem se da je Jankovic veliki Zvezdas ali nije veliki trener. I moje pitanje Jankovicu;
Zasto je cutao o platama dok su tu bili Lukic i Vesic? (Verovatno zato sto se nije osecao ugrozenim i sto mu je mesto bilo sigurno)
Kada je dosao u Zvezdu, znao je kakva je situacija a pitanje je potegao pred samu utakmicu sa Vojvodinom a rezultat toga smo videli. I uspeo je u svojoj nameri. Svojom pricom je slomio srca mnogim Zvezdasima. I ja bezgranicno volim Zvezdu, znam mnogo o fudbalu, taktici, postavci igre, ali to nije dovoljno da bi bio neko i nesto u Zvezdi. Uspeh se u svim poljima meri samo rezultatima a nikako ljubavlju prema firmi, poslu, klubu.
Navijaci su ti koji vole klub a oni koji ga vode treba da dobiju podrsku samo ukoliko iza njihovog rada postoji uspeh.

Napredak u prošlost

pre 11 godina

Escort je uvek bio na pravoj strani. Branio je Prosinećkog, lobirao za Lukića, zastupao Stojadinovića, savetovao Džajića,....uzdao se u ... samo se sad nešto ućutao. To ne sluti na dobro. Bez escorta nema budućnosti, napredak je u "hajkuli", tristać je neprevaziđen, vartburg i trabant, zwiter i willis a tek kampanjola, čepel, mirko CZ i zindap,...eventualno ZIS na kurblu ....

Veselin

pre 11 godina

Pa vama niko ne valja. Kritikujete coveka koji je digao kk iz mrtvih. Da nije njega danas ne bi ni postojao kk crvena zvezda. Secam se kako ste kritikovali Antica kao trenera reprezentacije, a svi sada vidimo rezultate posle njega.

Zoran

pre 11 godina

Toplu vodu ne moramo izmišljati.Imamo primer Reala i Barselone u Španiji.Taj model treba da se prilagodi našim uslovima i primeni za Zvezdu i Partizan koji su naše sportske institucije.U prevodu naše institucije ne smeju se do kraja privatizovati,država mora da bude garant i čuvar svojih brendova.

alo bree

pre 11 godina

Ko god je u politici bio ili je sada, u dosadasnjem
sistemu u Srbiji, tesko da je cist . Ne simpatisem nesto Covica, ali U SPORTU se dokazao. Napravio je FMP , stabilan, profitabilan klub, prepoznatljiv u Evropi i Svetu po rezultatima i radu sa mladjim kategorijama! Sampion Jadranske lige, bez drzavnih para ! Znaci, ume da napravi SISTEM! Stavio je svoj klub u sluzbu Zvezde i vidimo da to dobro funkcionise! Naravno, da covek mora imati neki interes u svemu tome, bez obzira sto je veliki zvezdas... Drugi su se pokazali.... Ako imate boljeg, predlozite ga! Jos nesto, ZVEZDU, PARTIZAN, VOJVODINU, RADNICKI drzava MORA da pomogne, ali ne na nacin koji je u Zvezdi bio. Ti klubovi su brendovi gradova i drzave Srbije, i ne smeju se privatizovati !

Soko

pre 11 godina

Svaki privredni subjekt mora imati tehnologiju organizaciju i najvaznije trziste . U Zvezdi su sve menjali ali nisu trziste njihovu robu kupuje 1oooooo uglavnom siromasni kupaca. Problem je sto hoce vrhunski proizvod a nisu u mogucnosti da plate takav proizvod stalno pada i jednog dana ga nece biti. Milion navijaca nemoze pokrit dug samo znaci da Zvezda nema navijace, Zakljucak ako nemas kupca ne pravi proizvod.

Djoka

pre 11 godina

Sigurno da morate: poreski obveznici da vam podhitno podmire sve dugove nastale jednim postenim i pregalackim radom, te da se konacno pronadje jedan normalan nacin da vas konacno redovno i trajno finansiraju, a ne da se opet "zaduzujete". Jer ako ne umemo da privredjujemo, a na zalost ni da se tucemo, bar fuzbal da navijamo.

Marko

pre 11 godina

Zvezda je sada udruzenje gradjana, tj. njen vlasnik nije niko, ona je nicija. Ipak, njom neko mora da upravlja. E tu dolaze politicari, sa namerom da pomognu, a u stvari samo gledaju da napune svoje dzepove. Za poslednje dve decenije ukradeno je minimum 250 do 300 miliona evra. Ako bi se Zvezda privatizovala tek bi onda bila nasa. Ja bih prvi kupio akcije za onoliko para koliko imam. Takodje, vise ne bi bilo kradje, jer bi vlasnici brinuli o klubu, vodili racuna o svakom dinaru. Na kraju ce biti tako, a ostace iza nas izgubljene godine u kojima smo gledali kako Zvezda gubi od indijanaca, umesto da dobija Real i Liverpul kao nekada.

Dragan

pre 11 godina

Menjajte sistem rada, menjajte organizaciju poslovanja, radite sta hocete, ali nemojte pustiti da vam ode kvalitetan trener...i ne samo da je dobar trener, vec je civilizovan, pametan, inteligentan i elokventan covek...pravo osvezenje medju gomilom mediokriteta i primitivaca koji se motaju vec godinama u srpskom fudbalu. Bez obzira na ovo juce i na -6 u odnosu na Partizan, ove jeseni smo igrali kvalitetno, imali igru, imali karakter da preokrecemo rezultat, a Evropa nam je letos nesrecno izmakla kada je vecina mislila da cemo biti topovsko meso Bordou. Moja podrska Jankovicu i poruka Dzajicu da sve ucini da ga odgovori od ostavke!!!

Zlaja

pre 11 godina

Jedinstvena prilika da se klub reorganizuje. Savremen pristup i profesionalizam od najmladjih kategorija do prvog tima. Pa nije Zvezda socijalna ustanova. Do sada, a i sada, iz podmladka stižu igrač koji igraju samo sa jednom nogom, nedopustivo u savremenom fudbalu. Nemaju svi igrači isti fizički kapacitet, i istu brzinu oporavka organizma. Savremena sportska medicina lako moze da pomogne da se napravi prava selekcija u mladjim kategorijama i kod kreiranja prvog tima.

Veselin

pre 11 godina

Nikada mi nece biti jasni ovi sto bi voleli da samo njihov klub postoji a svi drugi da se ugase i da onda imamo uvek istog prvaka. Kako je to sebicno i glupo razmisljanje. Pa kamo srece da imamo jos velikih klubova kao sto su Zvezda i Partizan. Kako bi onda tek prvenstvo bilo zanimljivo. Ali nekima je super da samo Partizan osvaja trofeje a da se Zvezda ugasi. Pa kako niste svesni da ovo moze i vama da se desi.

Zvezdas iz EU

pre 11 godina

Nije mi jasno zasto grobari tako psuju Covica. Podigao je kosarkase Zvezda a sada ce i FK. Znam da Vam to smeta, a ne smeta Vam Vujosevic koji nezna sta prica, jer polako Vas Zvezda bije svuda. Kosarka, vaterpolo. fudbal. Sacekajte jos malo i nece Vas biti nigde. Koliko Vi dugujete to ni Bog nezna, ali doci ce vreme i za to. Zato gledajte Vasa posla, jer ste Vi sada na redu. Zivela Zvezda, evropski i svetski prvak o kome Vi sama mozete da sanjate.

Rasa

pre 11 godina

Covica mrze i blate navijaci Partizana jer znaju da ce konacno kao u kosarci naci put da se CZ oporavi. Ustvari sto ga vise pljuju njegova vrednost postaje sve veca! Čoviću samo napred!

Mrtvac

pre 11 godina

Neverovatno koliko ljudi ovde napadaju Covica da je lopov, da ce upropastiti Zvezdu... On je upropascenu Zvezdu podigao na noge u kosarci i to toliko boli grobare da sad placu i kukaju da ce se isto dogoditi i u fudbalu. Covic nije ukrao nijedan jedini dinar od bilo koga, pljacka na Kosovu je krenula kad su Covica oterali mucki odatle samo to ljudi zaboravljaju... Covek je pravi izbor za Zvezdu jer ume da reaguje u ovakvim teskim situacijama, a vi grobati gledajte malo u svoje dvoriste...

Raša

pre 11 godina

Ubeđen sam da Gospodin Čović zna put rešavanja krize u CZ a to je dokazao sa košarkaškim klubom. Bez odlaganja treba krenuti po tom načinu rada jer je ovaj neodrživ. Takođe sam ubeđen da će kojekakvi mešetari (hohštapleri) naći zamerke ali te ne treba uzimati u obzir.

Zinjo Mazinjo i Mauro Silva

pre 11 godina

Ma rešenje je jednostavno. Ugasite FKCZ, dugovi postanu nenaplativi, otvorite novo društvo FKCZBGDFMP i jovo nanovo...

Nikola

pre 11 godina

Covek zaduzen za finansije, zapamitite ovo, da ne bude kasnije, nisam ja odgovoran za ovo nisam ja napravio dug 100 mliona itd. Srbi sa Kosova znaju zasto.

Zoran

pre 11 godina

Za sve one koji pljuju po Covicu koji je tek dosao u FK
- FMP je on stvorio
- Poslednja Olimpijska medalja u kosarci je osvojena dok je on bio Predsednik KS.
- Od propalog KK Zvezda je napravio tim koji lici na nesto i publika se konacno vratila u Pionir
Ovo su cinjenice i ne treba ga minirati na pocetku. Slazem se da je Jankovic veliki Zvezdas ali nije veliki trener. I moje pitanje Jankovicu;
Zasto je cutao o platama dok su tu bili Lukic i Vesic? (Verovatno zato sto se nije osecao ugrozenim i sto mu je mesto bilo sigurno)
Kada je dosao u Zvezdu, znao je kakva je situacija a pitanje je potegao pred samu utakmicu sa Vojvodinom a rezultat toga smo videli. I uspeo je u svojoj nameri. Svojom pricom je slomio srca mnogim Zvezdasima. I ja bezgranicno volim Zvezdu, znam mnogo o fudbalu, taktici, postavci igre, ali to nije dovoljno da bi bio neko i nesto u Zvezdi. Uspeh se u svim poljima meri samo rezultatima a nikako ljubavlju prema firmi, poslu, klubu.
Navijaci su ti koji vole klub a oni koji ga vode treba da dobiju podrsku samo ukoliko iza njihovog rada postoji uspeh.

bojan

pre 11 godina

O kojoj kosarci i kojoj zvezdi vi pricate, spojila se dva prvoligasa da bi parirali Partizanu, plus se i ne zovete zvezda, i jos se hvalite time, kao kad bi se spojili Partizan i Radnicki da bi vas dobili, pa nikad ne bi se hvalio time, ali vas razumem , frustrirani ste rezultatima, tako da je za vas sve prihvatljivo samo da Partizan ne bude vise prvi, mozda ce Covic radi vase konsolidacije u fudbalu da predlozi npr da se fuzionisete sa Vojvodinom, oni su kaze dobro organizovani, a vidimo da i dobro igraju, pa mozda eto prilike da se primeni vec isprobani recept

alo bree

pre 11 godina

Ko god je u politici bio ili je sada, u dosadasnjem
sistemu u Srbiji, tesko da je cist . Ne simpatisem nesto Covica, ali U SPORTU se dokazao. Napravio je FMP , stabilan, profitabilan klub, prepoznatljiv u Evropi i Svetu po rezultatima i radu sa mladjim kategorijama! Sampion Jadranske lige, bez drzavnih para ! Znaci, ume da napravi SISTEM! Stavio je svoj klub u sluzbu Zvezde i vidimo da to dobro funkcionise! Naravno, da covek mora imati neki interes u svemu tome, bez obzira sto je veliki zvezdas... Drugi su se pokazali.... Ako imate boljeg, predlozite ga! Jos nesto, ZVEZDU, PARTIZAN, VOJVODINU, RADNICKI drzava MORA da pomogne, ali ne na nacin koji je u Zvezdi bio. Ti klubovi su brendovi gradova i drzave Srbije, i ne smeju se privatizovati !

Veselin

pre 11 godina

Pa vama niko ne valja. Kritikujete coveka koji je digao kk iz mrtvih. Da nije njega danas ne bi ni postojao kk crvena zvezda. Secam se kako ste kritikovali Antica kao trenera reprezentacije, a svi sada vidimo rezultate posle njega.

popokatepetl

pre 11 godina

Treba menjati tebe, bre, Čoviću, a Džaju je, uz svo poštovanje, pregazilo vreme... A, i nema više Savićevića, Piksija, Pančeva, Mihajlovića... Napolje iz sporta Čovići, Stojadinovići i ostali "kaloperovići"...

Dragan

pre 11 godina

Menjajte sistem rada, menjajte organizaciju poslovanja, radite sta hocete, ali nemojte pustiti da vam ode kvalitetan trener...i ne samo da je dobar trener, vec je civilizovan, pametan, inteligentan i elokventan covek...pravo osvezenje medju gomilom mediokriteta i primitivaca koji se motaju vec godinama u srpskom fudbalu. Bez obzira na ovo juce i na -6 u odnosu na Partizan, ove jeseni smo igrali kvalitetno, imali igru, imali karakter da preokrecemo rezultat, a Evropa nam je letos nesrecno izmakla kada je vecina mislila da cemo biti topovsko meso Bordou. Moja podrska Jankovicu i poruka Dzajicu da sve ucini da ga odgovori od ostavke!!!

Pet šestina srba prati četvrtu ligu

pre 11 godina

Ja sam nešto kombinovao, uopšte nije loše krenuti iz čatvrte lige. Nema Vojvodine, OFK-a, Spartaka, Jagodine, Borče,.... a Majo ako je stvarno zvezdaš može da se "prilagodi" za četvrtu ligu. Isto, Partizanu ne treba davati legitimitet nego reći: bili ste prvaci kad nije bilo Zvezde. Ogadiće im se!

Zoran

pre 11 godina

Toplu vodu ne moramo izmišljati.Imamo primer Reala i Barselone u Španiji.Taj model treba da se prilagodi našim uslovima i primeni za Zvezdu i Partizan koji su naše sportske institucije.U prevodu naše institucije ne smeju se do kraja privatizovati,država mora da bude garant i čuvar svojih brendova.

Sarkazam

pre 11 godina

Status quo. Nista se nece promeniti sa ovom novom upravom u kojoj vredi samo dragan dzajic. A sto je covica tice, meni je dovoljna cinjenica da je 90-tih bio u slobodanovom sps-u.

runner

pre 11 godina

Ne razumem! Šta je još Zvezdi potrebno? Država ih i finansijski i na sve druge načine obilato pomaže. Prošle godine su bam badava kupili skoro celu mladu reprezentaciju Srbije plus Kasalicu. FSS im je pored blage finansijske injekcije ustupio i selektora mlade reprezentacije, našeg "Murinja", bez ikakvih problema. Otarasili su se Lukića and co. Toma im abolirao Džajića, a Vučić ga imenovao direktorom FK. Poseta navijača je na svakoj utakmici na zavidnom nivou. Čak su i mnogi njihovi poverioci obećali opraštanje dugova. Pa šta još treba!?

deja vu

pre 11 godina

@(Mrtvac, 2. decembar 2012 12:08)

Tako je i Lukic sebi pisao hvalospeve u kometarima... Samo napred komsije, ne zanimate na puno, ali ste nam smesni :)

Radojee

pre 11 godina

G.Covicu, kakve su vase kvalifikacije da se bavite finansijama? Da li imate potrebno obrazovanje i iskustvo u finansijama? Gde ste to ucili i od koga? Da li Vi stvarno mislite da tu oblast poznajete i da upravljanje fabrikom konzervi proizvodi znanje o finansijama? Da li je Vama jasno da je Vasa izjava: "Ja se bavim finansijama..." potpuno analogna izjavi: "Ja se bavim elektronikom..." Svi znaju da ni elektronika a ni finansije nisu u domenu Vase strucnosti (koju u oblasti masinstva ne osporavam) - kako onda mozete da dajete ovakve izjave?

Pravda za Srbiju

pre 11 godina

Covica mrze i blate navijaci Partizana jer znaju da ce konacno kao u kosarci naci put da se CZ oporavi. Ustvari sto ga vise pljuju njegova vrednost postaje sve veca! Čoviću samo napred!
(Rasa, 2. decembar 2012 12:27)
CZ u košarci više NE POSTOJI. Postoji Diva, ali ti to još niko nije javio.
Inače...srećno u nadanjima da će čovek koji je izašao iz naftalina 90-ih da donese sistem budućnosti.
Okupili ste u klubu grupu ljudi kojima je očigledno ta Crvena zvezda jedini instrument da odlože sebi sudske procese.
Ali nisu bitne višemilionske mahinacije kojima je ovaj čovek ojadio ono šake jada na Kosovu kojem pevate tako zdušno. Ipak je zvezda bitnija.

Predrag89

pre 11 godina

Ovaj cove je pronasao najbolju strategiju vracanja na politicku scenu i izabrao najvecu i najbolju ciljnu grupu ljudi u Srbiji za pridobijanje politickih poena i glasova. Ovo je toliko providno i marketinski sto radi je perfektno, vidi se da ga Ameri guraju. Ne interesuje njega nikakav sistem, nikakva CZV BG DIVA i ostalo, dobice on kesh da podigne odavno mrtve klubove, samo da se vidi kako on eto ima rezultate, i posle ce svi da kazu, pa ako je uspeo sa nasim stubom srpstva uspece i sa drzavom. :) Eto njega u politici za par godina, zivi bili pa videli. Ovaj covek je novi kec u rukavu Zapada, a vi se meni samo smejte.

Kupus i koza

pre 11 godina

Čovića je sam Bog poslao u Zvezdu, da selektira igrače, da organizuje treninge, da najuri Kasalicu i Maxu, da lupi šamare kome treba, da se prepucava sa mrskim partizanovcima, .....ali držite ga dalje od finansija.

Lee Moon

pre 11 godina

a sta cemo sa dugovima partizana? koliko, kad, ko? zasto se cuti hocemo da znamo.
(500 miliona neprijavljenih kineza, 2. decembar 2012 12:28)

Isto kao sa dugovima KK Zvezde a sada i FK Zvezde. Eto sada znate ...

milan032

pre 11 godina

Koji bre Dzajic...covek je tu samo kao pojava nece on nista odlucivati...a Jankovic je otisao jos pre 15 dana.... nama je sudbina kao Rendzersima...i najpametnije je tako...ko bre i kako da vrati dug?

lsh

pre 11 godina

trazi se resenje da zvezda ne ispadne iz takmicenja i krene iz najnizeg ranga, nesto sto je trebalo da zadesi i KK da je sve uradjeno po propisu. ostanite uz vase prijemnike.

Veselin

pre 11 godina

Nikada mi nece biti jasni ovi sto bi voleli da samo njihov klub postoji a svi drugi da se ugase i da onda imamo uvek istog prvaka. Kako je to sebicno i glupo razmisljanje. Pa kamo srece da imamo jos velikih klubova kao sto su Zvezda i Partizan. Kako bi onda tek prvenstvo bilo zanimljivo. Ali nekima je super da samo Partizan osvaja trofeje a da se Zvezda ugasi. Pa kako niste svesni da ovo moze i vama da se desi.

Upoznat

pre 11 godina

Odakle pare Delijama za koreografije i insistiranje da Dragan Džajić opet bude predsednik? Navešću tri prezimena pa ih vi povežite kako hoćete:
Šavija-Džajić
Šavija-Čović
Čović-Džajić

zika

pre 11 godina

Znaci opet Covic oko finansija , da li ima neko u ovoj zemlji cuda da ukaze na nesto sto je stetno za sve nas , doticni gospodin je upravljao sa ogromnim novcem za kosovo i sta se desilo? Javno izjavljujem kao vatreni navijac Zvezde da vise nikad necu da navijam za zvezdu zbog ovih mutnih tipova (DZAJIC; COVIC)

bane

pre 11 godina

mislim da je dzaja doveden samo kao ukras,tj.da zamaze oci javnosti,a da odluke donose drugi ljudi!gde je covic dosao kuca nije procvetala,osim naravno njegova!ako ostane jos neko vreme,bice to konacan krah crvene zvezde!

Rilak stanisav

pre 11 godina

Bravo za Covica treba promeniti sistem tako je vrati se u komunizam mnogo pametujes
napoljle iz zvezde dosta si uradio loseg za Srbiju sada hoces i sa zvezdom.

w

pre 11 godina

e moj vucicu pa ti sve hapsi a doticni je tu e moj vucicu.srbi s kosova znaju zasto.pa jos finasije.da je pravedna drzava bilo bi ono sto treba,bilo na tv u.objavi

delije pgd

pre 11 godina

Nema kopanja po proslosti to znaci covicu da ste amnestirali sve koji su doveli zvezdu do gasenja ili su vam toliko bliski da nema smisla da krecete protiv njih,kao sto je i vesic jos uvek tu zbog licnog prijateljstva.Oterali ste jankovica koji je dobar trener i zasluzuje priliku ali covek je dosao na najbedniju ekipu koju je zvezda imala u poslednjih 20g i kad niko nije hteo da bude trener.Odbrana nepostoji,golmani nikad gori a najjace pojacanje i vrhunski spic eli babalj koga vi vucete xa nos i od koga ocekujete titulu....jankoviceva zelja je bio mudrinski i vec za njega mozete uzeti 2mil,dajte coveku pare i da dovede jos 3-4 pojacanja i onda mu zamerite svaki gol svaki poraz,ovako bolje se vi kupite komplet i ostavite zvezdu,ovu decu i jankovica na miru.

Zlaja

pre 11 godina

Jedinstvena prilika da se klub reorganizuje. Savremen pristup i profesionalizam od najmladjih kategorija do prvog tima. Pa nije Zvezda socijalna ustanova. Do sada, a i sada, iz podmladka stižu igrač koji igraju samo sa jednom nogom, nedopustivo u savremenom fudbalu. Nemaju svi igrači isti fizički kapacitet, i istu brzinu oporavka organizma. Savremena sportska medicina lako moze da pomogne da se napravi prava selekcija u mladjim kategorijama i kod kreiranja prvog tima.

Napredak u prošlost

pre 11 godina

Escort je uvek bio na pravoj strani. Branio je Prosinećkog, lobirao za Lukića, zastupao Stojadinovića, savetovao Džajića,....uzdao se u ... samo se sad nešto ućutao. To ne sluti na dobro. Bez escorta nema budućnosti, napredak je u "hajkuli", tristać je neprevaziđen, vartburg i trabant, zwiter i willis a tek kampanjola, čepel, mirko CZ i zindap,...eventualno ZIS na kurblu ....

Ivan Drago

pre 11 godina

Moze li mi neko reci da li iko ko hoce da radi u Zvezdi,VAMA gospodo sa Interneta iko valja.Nije vam dobar bio Miljanic,Dzajic,Den-Tana,Spasojevic,Jugovic,Stojanovic,Lukic,Vesic,Prosinecki,Petrovic,Bajevic,Kosanovic,Piksi,Jankovic,pa evo sada i ovaj Covic...bilo koja funkcija da je u pitanju,necu ja da pricam o njihovim poslovnim kvalitetima,nikog od njih licno ne poznajem...ali zar je moguce ljudi moji da niko ne cini pravu stvar.Mislim da to dosta govori o nama kao drustvu.Pozdrav svima.

nesa

pre 11 godina

uopste mi nije jasno sta ti trazis u zvezdi.sta ti imas da govoris o sistemu,nemislis valda ti da ucis djaju kako se vodi c.zvezda.a i cudi me da djaja uopste i sedi stobom u klubu ! s tobom joj je propast zagarantovana.dali postoji neka prevara(a ima ih toliko)u kojoj ti nemas svoje prste.ti si prodo kosovo a neces zvezdu!mali sloba pa posten,svasta!

321

pre 11 godina

Ne znam zvezdasi kada cete da shvatitie, da profitabilan KK i vrhunski KK ne ide jedno sa drugim. Nadjite koji je to klub koji igra EL ili UK a da je profitabilan. Ni jedan od njih ne moze sebe da izdrzava od prodaje igraca, vec su tu sponzori. Vidim da je veliki broj vas zaslepljen Covicem, a ne vidite sustinu.

markoni

pre 11 godina

Sto ovakvu mrznju ljudi ne iznesu na ulice nego ovde na internet....
Posle se pitate sto lose zivimo, pa zato sto se svi zale a niko nista ne radi -.-
aj vozdra

dasa

pre 11 godina

prodati stadion sa svim zemljistem, napraviti novi sa svim sadrzajima koji su potrebni negde na obilaznici oko BGD-a
parking, trening centar, tribine na kojima moze da se dodje porodicno (kafici,restorani,shop,muzej) Sve se vrti oko novca a ne huligana koji su proterali ljude sa stadiona

Sistem

pre 11 godina

Vidi, najbolje da kupiš mali fudbalski klub iz predgrađa (košarkaški već imaš) pa da mu promeniš ime u Crvena Zvezda, tako postaneš i vlasnik fudbalskog kluba Crvena Zvezda, izjaviš da se klub kao što je Crvena Zvezda ne može privatizovati jer je od državnog interesa (u stvari jer je već tvoj, koji si od državnog interdsa). To bi bila dobra promena sistema.

vladimir todorovic

pre 11 godina

O da naravno,javlja se super genije!!!Ekspert za sve,covek bez emocija......samo me cudi sta ceka Nikolic zasto mu ne ponudi da bude "ministar za sve i svasta"pa da najzad Srbija progleda.

stefancg

pre 11 godina

Covicu pusti se ti FKCZ vodi racuna o KK..tamo imamo veliku sansu da zaigramo u EL,dobro igramo na svim poljima a FK nema spasa bez privatizacije..nek dugove vracaju oni sto su ih napravili.

Predrag

pre 11 godina

Covicu, vec si nam dvadesetpet miliona evra puta rekao da se novi sistem zasniva na formaciji Agrobanka-Vucic-poreski obveznici!
Samo sto to buducim upravama nece nimalo pomoci.

kancelar za brze odgovore

pre 11 godina

ma ja ipak mislim da bi ti mogao da objasnis mnogo toga Jankovicu po pitanju taktike...bas kao sto je to uradio proslavljeni fudbalski strucnjak Tole selektoru Anticu nakon poraza od Australije.

Jasam

pre 11 godina

...mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka"
Pa opet Dzajic u pritvor, pa abolicija pa...
Ne ide, zaista.

Soko

pre 11 godina

Svaki privredni subjekt mora imati tehnologiju organizaciju i najvaznije trziste . U Zvezdi su sve menjali ali nisu trziste njihovu robu kupuje 1oooooo uglavnom siromasni kupaca. Problem je sto hoce vrhunski proizvod a nisu u mogucnosti da plate takav proizvod stalno pada i jednog dana ga nece biti. Milion navijaca nemoze pokrit dug samo znaci da Zvezda nema navijace, Zakljucak ako nemas kupca ne pravi proizvod.

Veštačko trčanje uz vetar

pre 11 godina

Kad je Čović rek'o, odmah mi lakše. I celoj Srbiji je lakše samo izgleda Zvezdi sve teže i teže. Zovi Vesića!

sve se menja samo mi smo večni

pre 11 godina

Sistem morate menjati, ime kluba, adresu, upravu, trenera, igrače, sve sve sve

http://gobarbra.com/hit/new-299d07919ed1c50a206a9354a4af9430

obeliks

pre 11 godina

"Ako se bude kopalo po proslosti nema napredka",rece Coki.Ocigledno da su kopajuci po proslosti vrlo brzo naletili na Dzajine mahinacije,pa sad treba sve zataskati,i ne talasati sa Piksijem,i ostalima.

Dusan

pre 11 godina

Treba menjati stvar u korenu. Kao prvo, sta ce drzava u bilo kom sportskom klubu? Klubove treba privatizovati, pa ko vlasnik hoce da mu, za njegove pare klubom upravljaju razni Covici i dalje, to je ok.

hvala što ste objavili

pre 11 godina

Izbacite sve na videlo i za početak da se uhapsi Goran Vesić. To će biti primer u svim budućim sistemima kakvi rezultati ne smeju da se postižu i kako sa finansijama ne sme da se ophodi. Inače preko dela plaćene šipke i dela plaćenog portala RSB(Selektor, vajti i slični piončići), Vesić agituje da se ostavi barem Goran Broćić(i preko njega da ostane prisutan) da mogu da i dalje zarađuju, i preko Marketinga nije loše. To je Čoviću preduslov za bolje sutra, a onda sesti sa Stojadinovićem kao ključnim čovekom u sportskom delu i početi se posle psiho vesića, baviti se fudbalom!

privatizacija

pre 11 godina

"Mi moramo da postavimo model rada za neku drugu upravu, jer mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka", rekao je on.
Znaci nikad se nece saznati ko je napravio ovoliki dug...pojeo vuk magarca...

cartmanx

pre 11 godina

"Moj posao su finansije, a njegov razgovor sa trenerom", rekao je Nebojša Čović za Sportski žurnal.

Naravno ekpsertu decenijama su tvoj "posao" finansije, sada ce biti ono otpisite dugove FK inace dobar sam sa Vucicem, a na prolece eto ti silnih pojacanja dug od 50 miliona ne postoji ili je smanjen za dve trecine ...,opet neko trpi, ali vazno da je sve "zakonski"...vec vidjeno!I onda za neku godinu,boze zdravlje, ako se insajder bude bavio i ovim Covic ce reci kao i po pitanju para za kosovske Srbe u serijalu "patriotska pljacka" -"To nije bio deo mog posla"!

srdjanr

pre 11 godina

E kad su ovakvi zaduzeni za finansije nije ni cudo sto nam je sport pao na najnize grane............. a tek ce da padne sa ovim postenjacinama!

Ne bih ovoga puta

pre 11 godina

Sav prihod u dzepove.
Sve dugove na grbacu kluba.
Ne postoji covek (bar ne u Srbibji) ko moze spasiti Zvezu iz ruku raznih lesinara i kriminalaca. Laka je to kinta za njih (i velika). Zakrpice se par rupa. Namazati malo oci. Par novih kredita.....
I za par godina ponovo.
A bili smo prvaci sveta!!!! ( Ziveli smo i u zemlji ciji pasos nije trebao vize).
Nikome nije gorela do zore!

zasto ???

pre 11 godina

Ovo bi proslo neopazeno da nije jednog detalja koji prosto vapi za odgovorom.Ovo su reci koje je izjavio posle desavanja i u kosarci tj fuziji sa FMP,dao je odgovoe koliki je dug i na pitanje "ko je napravio toliki dug"kazao je da ga to ne interesuje??/?? Vrlo intrigantno doci u sredinu da utvrdis gde se evidentno desavalo sve i svasta jednostavno iznenada zaustavis istragu i ponovis kako "ne treba dalje kopati" e sad postavlja se veliko pitanje ZASTO???

student

pre 11 godina

Ako su ti posao finanaije, sta se onda non-stop javljas na sve druge teme?! Uspeo si to sto si uspeo u KK, na ovaj ili onaj nacin, nije sad bitno, ali zar ne mozes da cutis i radis, ti bi u politiku, ali kroz sport!

Djoka

pre 11 godina

Sigurno da morate: poreski obveznici da vam podhitno podmire sve dugove nastale jednim postenim i pregalackim radom, te da se konacno pronadje jedan normalan nacin da vas konacno redovno i trajno finansiraju, a ne da se opet "zaduzujete". Jer ako ne umemo da privredjujemo, a na zalost ni da se tucemo, bar fuzbal da navijamo.

Zvezdas

pre 11 godina

Sta vise trabunjate?
Rasprodali ste i privatizovali sve, a privatizacija u sportu nikako!!
Verovatno iz vase neizmerne ljubavi za sport? Zvezda i Partizan su veci nacionalni interes nego sva industrija i zemljiste i voda Srbije.
Ili ste cekali da prezaduzite klubove i napunite dzepove a sad cekate momenat da ih kupite za 1 dinar?
Ja bi svima vama iz uprave trajno zabranio bilo kakvu aktivnost oko Zvezde!

Marko

pre 11 godina

Zvezda je sada udruzenje gradjana, tj. njen vlasnik nije niko, ona je nicija. Ipak, njom neko mora da upravlja. E tu dolaze politicari, sa namerom da pomognu, a u stvari samo gledaju da napune svoje dzepove. Za poslednje dve decenije ukradeno je minimum 250 do 300 miliona evra. Ako bi se Zvezda privatizovala tek bi onda bila nasa. Ja bih prvi kupio akcije za onoliko para koliko imam. Takodje, vise ne bi bilo kradje, jer bi vlasnici brinuli o klubu, vodili racuna o svakom dinaru. Na kraju ce biti tako, a ostace iza nas izgubljene godine u kojima smo gledali kako Zvezda gubi od indijanaca, umesto da dobija Real i Liverpul kao nekada.

fergi

pre 11 godina

Ma ne moraš da kopaš po prošlosti samo dok ne utvrdite, gde su pare? A da li će javnost to ikada da sazna, to je pitanje od milion dolara.

Dragan BL

pre 11 godina

'ne kopati po prošlosti...' Zašto ne?
Uradi se revizija, pronađu se krivci, od njih se naplati šteta. Uz nove sponzore se dovede klub na 0 i krene kako treba. Domaćinskim radom za 5 godina Zvezda može opet biti ozbiljan klub.
Ako sačuvate ljude iz prošlosti ostaje da ste vi svi 'srpska elito' uništavali kako Zvezdu, tako i komplet srpsku privredu, zarad ličnog interesa. Kad izvučete pare, kad nema dalje, tražite investitora da zakrpi sve vaše rupe. Stvarno mislite da je narod glup? Nije, samo je nemoćan. Nema alat da uradi šta treba.
Postavite g-dine Nebojša sebi pitanje: Kad bi policiju, inspektore, pravosuđe postavljao pošten čovek...gde bi 'srpska elita' završila?
Zvezdu volim, sve Uprave u zadnjih 10 godina prezirem.

danilo

pre 11 godina

"Ako se bude kopalo po prošlosti,neće biti napretka!?"
Znači,opet ništa.
Koji raj smo za lopove postali?!
Mirno spavajte svi vi u Zvezdi danas,a sutra u Partizanu,svi koji ste vodili računa o sebi a voljene klubove ste doveli do dna.
Eto,čovek će postaviti sistem "Oprostite naše dugove jer nismo znali šta radimo",a Djura se već prijavio za postdiplomca;gleda taj u daljinu.
Tužno da tužnije ne može biti...

Vladimir

pre 11 godina

Nakon ovog jučerašnjeg debakla u fudbalu, ja sam izgubio nadu da ću ikad živeti bolje. Znači, gospodine Čoviću, pitanje za vas:
Kad ću ja početi živeti bolje? Kada?

Mile

pre 11 godina

Sta mu to znaci "ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka".
Izleteo se i ne namerno priznao manipulacije svake uprave.Ne kopati po proslosti,znaci zastititi Dzajica,jedinog potrebnog Zvezdi sada.
Ionako,sve ce to narod pozlatiti,hocu reci.....platiti.

Nenad

pre 11 godina

Menjao si ga ti i na jugu, zna se kako je proslo to menjanje, neki nacisto osiromasili, neki se obogatili. Jedne jure, jedne aboliraju i oslobadjaju. Ako si u toj vrsti mozes raditi sto god hoces, ovaj gospodin je klasican primer, uvek oko vlasti i niko ga ne dira.

charli dzordz

pre 11 godina

Nasi treneri su prica za sebe,jer su culi da tamo neki treneri u Mancesteru,Celziju itd imaju po 10 pomocnika,pa su i oni to poceli da rade.Te fitnes trener,kondicioni trener,pa trener za ovo, pa trener za ono a igraci neznaju da urade osnovno u fudbalu, primi i predaj tacno loptu.Ali zato je tu lap top da pokaze sposobnosti svakog igraca ,ali lap top ne zna da dodje neki igrac kome je bog dao dar, i sve te njihove instant igrace stavi na ledja i sam pobedi.Zato treneri uzmite loptu pa na teren,i pokazite igracima sta treba da rade, pod uslovom da na prvoj vezbi ne povredite sami sebi nogu.A teretane su price za sebe,jer sadasnji igraci(ne fudbaleri)mogu bez problema da podignu 15o kila ,ali kada im das loptu da vode, saplicu se sami a da ih niko ne napada.Nisu oni krivi, nego trenercici kojih je puna Srbija.....

Filozof

pre 11 godina

"mora da se gleda u budućnost, ako se bude kopalo po prošlosti, neće biti napretka"

Da odgovorim:
"Oni koji ne pamte prošlost osuđeni su na to da je ponavljaju."