Atalanta slavila na San Siru

Fudbaleri Atalante napravili su iznenađenje na otvaranju trećeg kola Serije A pobedom nad Milanom u gostima.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Ne unistava vas on! Milan ove godine ima slabe igrace. Od titule mogu da se oproste a i pitanje je LE!
     (Spartacus, 16. septembar 2012 12:18)

    # Link komentara

  2. Ko je uzeo pare na kladionici juce svaka mu cast!
    (Kol, 16. septembar 2012 09:43)

    # Link komentara

  3. dajte otkaz Alegriju,molim vas!Unisti me u kladionici!
    (ivan, 16. septembar 2012 08:17)

    # Link komentara

Vesti

"Nedodirljivi Đoković"

31.03.2014. | 14:18 | Komentari: 56 Beta/AP

Kako navodi autor teksta, ova pobeda Djokovića u Majamiju bila je jedna od najubedljivijih u istoriji susreta sa Nadalom. Francuski L"Ekip naziva Đokovića "Nedodirljivim". "Đoković je prosto impresionirao u svim aspektima igre",

TV

Utisak nedelje

Nedelja u 21:00

Specijalna uskršnja emisija: Kako biti dobar i kako biti dobro?

Gosti emisije “Utisak nedelje” biće:
Nikola Rak...

Nema odmora za fristajl skijaše

10.04.2014. | 09:41 | Komentari: 1

Sezona skijaških takmičenja je gotova, ali za ljude koji su zavisnici od dobre zabave i adrenalina, ona se nikada ne prekida. Fristajl skijaši iz celog sveta okupili su se u nedelju u Lez Arku, na "B&E Inventational" takmičenju, koje su

EK: Zvezda je u četvrtfinalu!

13.03.2014. | 12:44 | Komentari: 0

Košarkaši Crvene zvezde igraće protiv ukrajinskog Budiveljnika u četvrtfinalu ovogodišnjeg Evrokupa.

Svet

Da li plakati za "Made in Germany"?