Nedelja, 23.01.2011.

23:22

Vuković, Venta, igrači: "Sreća..."

U izjavama posle poraza od Poljske i selektor Vuković i igrači kao razlog poraza navode manjak sreće.

Izvor: B92

Vukoviæ, Venta, igraèi: "Sreæa..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Shpanac

pre 13 godina

Kad citam neke komentare upitam sebe znam li ista o ovom sportu? Vama nekima ne valja nijedan selektor, nijedan igrac?! Sa Cvetkovicem i Hasanefendicem, selekcija Srbije je bila topovska hrana no vidim da ni Vuk ne valja kao sto nije valjao ni Vuja! Da li vidite da je Vuk izvukao i vise no sto se ocekivalo! Pogledajte klupu 4 ekipe koje su u polufinalu. Koju tu klupu imaju Srbi? Da li neki od vas znaju (vidim da ne) da je sampionat naporan, da treba rasporediti snagu?! Dalje... greske, cak i sudijske su sastavni dio igre. Boze dragi o cemu neki od vas pricate? Rece "neki" da se sreca treba zasluziti? A kako se TO sreca zasluzuje?
Puna podrska Vuku koji ce osvjeziti ekipu za EP 2012 sto je neminovno.

Johny Logan

pre 13 godina

Sreca ce se vratiti vec sledece godine na Evropskom. Ima materijala, jos samo malo krila da se razigraju i eto nas u vrhu. Vukovicu puna podrska, mislim da je dobar trener i igraci ga postuju.

Bosanac - neutralan

pre 13 godina

Prijatno sam iznenadjen igrom reprezentacije Srbije na ovom SP-u. Mislim da se nepotrebno kritikuju igraci i vodjstvo. Ruku na srce, pored manjka srece, u utakmici protiv Poljske, uzrok poraza je i neobjektivno sudjenje dvojice Francuza. Posljednji dosudjeni "faul" u napadu je cista izmisljotina. Da ima pravde, Paljaci ce dobiti Hrvatsku sa 5-6 razlike, a Srbija Argentinu 15-ak i izboriti plasman na Olimpijadu. Nista protiv Hrvatske, samo mislim da je Srbija na ovom SP pokazala vise. Pozdrav iz Bosne

bosanac ali Srbin

pre 13 godina

Nismo imali srece????? A ne tako davno bila je utakmica protiv Rumuna.... Srecu treba zasluziti,dragi moji rukometasi!!!!

pera

pre 13 godina

Treba sastaviti reprezentaciju od igraca iz domace lige. Ovi stranci nemaju motiva. Igraju u dobrim klubovima za dobru kintu i misle da su uvatili boga za onu stvar.
Treba pustiti boraniju koja igra za serpu ribe ,pa da vidis kako se grize .

Rojters

pre 13 godina

Sa odbranom koja je ne uigrana i koja igra uvek na granici iskljucenja, bez taktike u napadu, koji se svodi samo na sut Vujina ili Ilica, tesko bih pobedili ponovo i Alzir gde smo imali srece da ih pobedimo!! Imamo vrhunske igrace, smo neko treba takticki da ih postavi, da im da zadatke ko sta treba da radi, ovo sto Vukovic radi to je improvizacija, covek nema pojma, pa jednu kontru na celom sampionatu nismo istrcali, to vidi cela Srbija, a njemu su krive sudije! Dokle god je takvih strucnjaka u nasem sprotu lose cemo se provesti i blamirati na svim takmicanjima.

Milica

pre 13 godina

Evo bas danas u Vecernjim Novostima intervju sa Momirom Ilicem koji je rekao da nemamo sistem igre, tj. da je problem sto se ne znam ko sta tacno treba da radi....a ja mislim da ovo selektor treba da im kaze, a ne da oni sami na terenu smisljaju....Nadam se da ce bolje odigrati sledece godine kod nas....

Serdjo

pre 13 godina

Bilo bi bolje da su naši rukometaši češće igrali na lucidnost recimo Ilića i šutirali sa centra, pa sa svog gola, iz kornera itd itd...

Keckec

pre 13 godina

Citam ove ovde komentare i primetih da nas komsije Hrvati hvale, dok mi pljujemo li pljujemo svoje, ali jbg to smo mi, nikad nam nista ne valja...
Na milione trenera i selektora a ustvari niko pojma nema...

Vanja

pre 13 godina

Poznato je da u Srbiji odavno nema sistema vrednosti i zato sve pokusavamo da uradimo ispod zita muvanjima namestaljkama..Krive su nam sudije neiskustvo umor.Navodno Svedjani i Danci se dogovaraju oko rezultata i zreba ili je to samo alibi za ono sta mi planiramo da dogovaramo sledece godine kada budemo domacini.Uzgred prica se da je i utakmica sa Hrvatskom bila dogovorena.Zato treba da se okrenemo sebi da radimo i stvaramo TIM.Sada imamo samo par kvalitetnih pojedinaca.

Baghdatis

pre 13 godina

Ma daj ljudi sta je to Vukovic napravio sa ovom ekipom. Napadi se svode na suvi kvalitet pojedinaca bez ijedne izradjene kombinacije. Fali srednji (Andjelkovic??), fali jak pivot (je'l se Ratko oprostio??). Nekada smo bili inovatori u rukometu, a sada prikazujemo najzastereliju igru od svih ekipa. Ova generacija ima kvalitet za medalju samo dajte nekog trenera koji ne zivi u osamdesetima vise.

Teletabis

pre 13 godina

Ma koja bre sreca, dokle cete se izvlaciti na sudije i na srecu, momci malo vam hvali do vrha a to malo nikako da preskocite, nije mi jasno sta vam se dogadje, je li se to plasite pobjede. Nema to nikakve veze sa srecom, par nepotrebnih iskljucenja a ono najgore kad smo trebali da prelomimo Bojinpovica. Nije mi jasno sto mu je trebao onaj sut pogotovo sto je on najiskusniji od svih...

sportski hronicar

pre 13 godina

Od ovog istog sastava Poljske pre dve godine u Zagrebu nasi su izgubili savise od 10 razlike a u jednom trenutku gubili smo i sa 17 razlike. Selektor je bio Cvetkovic.Sada smo igrali sa rukometnim velesilama Hrvatskom i Poljskom, bili smo u obe utakmice bolji i nesrecno smo izgubili.

Misa Pavlovic

pre 13 godina

Stvarno smo cudan narod. Poljska je bila bolja od nas celu utakmicu, ali smo mi u prvom poluvremenu imali srece da se Poljaci nisu odlepili od nas. Tuzno je videti ovakve izjave koje stvrano nicemu ne vode? Uz Vujovica smo poceli da igramo moderniji rukomet, ali vec davno nemamo igraca koji ima ideje i koji moze da organizuje nas napad. Kod nas se sve svodi na individualce koji nekom nesto dokazuju. Tako se ne gradi tim za bilo kakve domete.

branko

pre 13 godina

Sa Dancima minus osam, sa Rumunima minus deset, sa Švedima miniss pet, sa Poljacima poraz u zadnjim sekundama, sa Hrvatima nereseno i to tako sto su zapucali dva puta pobedu u zadnoj minuti (Hrvati), dobili samo Alzir sa golom razlije i Australiju! I neko kaze: Vidi se napredak u igri?! Ajde da mi neko objasni sta je merodavno za igru nekog tima? Pa valjda rezultati. A nasi rezltati govore sve. Ima li naivaca koji misle da ovaj tim moze do medalje samo zato sto se prvenstvo Evrope igra u Srbiji?! Sa ovim trenerom kome su neiskustavo, sreca, sudije i svi drugi krivi, a samo on i igraci (mnogobrojni internacionalci) nisu krivi ni za sta?! Dajte ljudi dosta laznih nada, mi smo dekadentni, spori, bez srednjaka, sa dva razbijaca i ostalima koji su tu da pokrpe praznine. A sto je najgore za naredno prvenstvo imace 20 dana priprema tako da ni neki novi selketor nista tu ne bi mogao da promeni. Nas rukomet je obicna druga evropska liga i iskreno nije mi jasno sta ce nama EP? Niti imamo tim, niti nam je taj sport razvijen, niti ce biti napravljene neke nove sale, jer je velika ekonomska kriza? Dilentatizam.Kao sto je to i nasa reprezentacija ili domaca liga.

Sasa

pre 13 godina

Nema kuknjave. Ja sam vrlo zadovoljan pristupom utakmicama. Za nesto jaci rezultat treba imati i srece a i treba zasluziti respekt kod sudija dobrim i konstantnim igrama na prvenstvima koje slede. Ova ekipa je vrlo dobra, trener odlican, samo sto vise prijateljskih utakmica(turnira) i uigravanje ekipe. Samo spremni igraci mogu biti dobri igraci, tako da se treba zahvaliti Bojinovicu, ubaciti jos par kvalitetnih momaka i trenirati, trenirati,trenirati. Rezultati ce doci. Pozdrav iz Nisa.

006 svetlosna godina

pre 13 godina

Posle duzeg vremena,bez obzira na rezultat,uocava se vidljiv napredak naseg rukometa,sto ce reci pocetak povratka na stare staze slave nase reprezentacije.Nije prijatno gibiti od dojucerasnjih ucenika,ali verujem da ce na sledecem velikom takmicenju stvari doci na svoje mesto.Sve cestitke treneru i igracima.Verujem u vas.

Beogradjanin

pre 13 godina

U poslednjoj minuti bez razloga sudije su nam iskljucile igraca a zatim i svirale protiv nas faul u napadu i omogucile Poljacima da daju pobednosno go.Direktno su nama oduzele pobedu i dodelile je Poljskoj.Budimo posteni i priznajmo te cinjenice!Nasi su se posteno borili.

bogdan

pre 13 godina

Navodno je on najumorniji i redovno se odmara u bitnom delu utakmice(48-54 min)
(dex, 24. januar 2011 00:09)

Naravno, jer ako nisi primetio Ilić igra i napad i odbranu, a Vujin samo napad, tako da je logično da će Ilić u jednom momentu utakmice morati da odmori.

sasaPFC

pre 13 godina

momcima svaka cast,Bojinovic je ipak kapiten.I nema opravdanja za njegovo nesmotreno iskljucenje,mozda i u kljucnom trenutku utakmice.I dalje mislim da je Pribaka trebalo gurnuti u vatru.Imamao fantasticnu reprezentaciju,i mislim da bi dobili jos jednog odlicnog igraca.Ali sta je tu je,dati Vukovicu punu slobodu u radu,da nastavi zapoceti posao.Prvenstvo evrope je sledece godine u Beogradu.Treba reprezentaciji omoguciti kvalitetan rad,rezultat ne moze da izostane!Samo da ne napravimo kakvu glupost,2008 imamo dobrog trenera,smjenimo ga,dodje Hasanfendic.Usvo duzno postovanje za napravljene rezultate,ipak nije bio za trenera reprezentacije.Sada moramo biti svi kao jedno,rezultat ce doci.Napred SRBIJA,pozdrav iz srpske Budve!!!

Rukometas

pre 13 godina

Glavu gore momci, borili ste se!

Iz ovih izgubljenih utakmica treba izvuci pouke, i sve to naplatiti na sledecem evropskom prvenstvu. Osim sa Francuzima(vanzemaljci) mi sa svakom ekipom mozemo da se nosimo!

S R B I J A! ! ! ! ! !

markooo

pre 13 godina

svaka cast momci na borbenosti ....! vratice se sve ,bar se nadam, jer stvarno ste se borili kao lavovi ...okrenuce se sreca i nama ... samo anpred

dex

pre 13 godina

Molio bih izjavu Momira Ilica, coveka koji ni na jednoj utakmici nije dao maksimum, kada treba stisnuti zube i sutnuti, on daje loptu Vujinu. Navodno je on najumorniji i redovno se odmara u bitnom delu utakmice(48-54 min) , a da ne pricam o ovom skandaloznom sutu sa pola terena na 10 sekundi do kraja !

???

pre 13 godina

KAKVE VEZE IMA SRECA sa tim sto u kljucnim trenucima meca selektor uvodi Bojinovica (na ovom prvenstvu kao da nije nas igrac!) koji gubi cistu loptu u napadu i posle toga sutira loptu i biva zaslozeno izbacen!

nislija

pre 13 godina

Kao sto Hrvatima fali neko kao Vujin, ko ima petlju da sutne kad se lomi rezultat, tako nama fali neko kao Balic, ko ima ideju i znanje da razigrava sve igrace, a ne samo bekove... Sve u svemu, momci su se borili, svaka im cast. Fali nam malo srece, kvaliteta, i koncentracije u kljucnim trenutcima. Niko ne treba da zameri Mladenu Bojinovicu, mnogo je dao ovoj reprezentaciji a i videlo se da je njemu bilo najteze posle greske.

Ante_Zg

pre 13 godina

Nisam gledao vašu utakmicu jer sam gledao naše baletane kako gube od Šveđana tako da sam izgubio volju za rukometom..mada ga nikad nisam ni pretjerano volio. Ali hoću reć da sam pratio rezultate Srbije tokom prvenstva i zaključio sam da se kojim slučajem utakmice igraju do 40.minute Srbija bi bila prvak svijeta..ali isto tako da mi imamo golmana ili barem neko drvo na golu i mi bi mogli bit prvaci.

rajko

pre 13 godina

bašić, elezović, cvetković, isaković, portner, vuković, rnić, vujović...

ili barem

stojanović, butulija, peruničić x2, milosavljević, jovanović, škrbić...

kod prvih se ulagalo, drugi su bili ostatak iz vremena kad je bilo para. ovi sad su sjajni koliko para imaju. čestitke u svakom slučaju.

Ivan_Nish

pre 13 godina

Iako nismo uspeli da udjemo u borbu za medalju i OI mislim da trebamo biti zadovoljni!S obzirom da nas dugi niz godina nije bilo na rukometnoj mapi evrope budimo objektivni, pokazali smo da mozemo da se nosimo sa najjacim timovima, falilo nam je iskustvo jakih meceva, sreca pa da doguramo mnogo dalje na ovom SP.Ide EP u Srbiji, samo tako da nastavimo i bicemo tada uz podrsku nase publike, uz vodstvo sasvim dobrog trenera Vukovica, jaki kao zemlja!Nas rukomet se polako vraca stazama stare slave, sledece takmicenje i eto medalje, videcete...

Momčilo Vasić

pre 13 godina

Igrali smo najdekadentniji rukomet, bez ikakve ideje, sa raštrkanim selektorom, koji nije znao niti šta, niti to što ne zna - kako će.
Nema sumnje, odvaliti izjavu kako "plaćamo danak neiskustvu" je bezobrazluk i neznanje. Igrači, od kojih je bar polovina na zalasku karijere, treba da se osećaju uvređenim na ovakvu neukusnu tvrdnju selektora: igraju u najjačim ligama Evrope, a selektoru niko to nije saopštio?
Prosto je pucalo na sve strane. Bez vođe, bez oirganizatora, bez centra, bez krila; osloniti se na dodavanje pet metara od protivničke linije pa šutirati iz skakutanja ili sa tla? Bez ijednog kontranapada, bez ozbiljnog zabijanja u protivničku odbranu; cepanje dresova protivniku, džudo zahvati pošto ih protivnik prođe.
Igrali smo u istom stilu kao kada je selektor bio onaj čiča-"veseljko", koji se bar nije trudio da navija, poput OVOG.
Imamo sjajnih igrača, ali smo totalno bez trenera, krajnje je vreme da se angažuje neko ko će iskoristiti nekadašnje naše vrline, iz vremena Pokrajca, na primer: brzinu, kontranapad, zamenu mesta, probijanje, igranje na centra i krila, skok-šut; odbranu telom, a ne hvatanje za dresove i udaranje po grlu.
Mislim da su nam sudije često gledale kroz prste, jer svaki nasrtaj Ćurkovića i Toskića je za isključenje bez prava na zamenu!
Rukomet je dugo u krizi, ali junački tone sve dublje i dublje u ponor, a rukovodstvo saveza će čestitati sebi "učešće" na SP?
Samo KOMPLETNO rasturanje Saveza, dovođenje mladih ljudi, bivših igrača - poznavalaca makar rukomentnih pravila, može spasiti srpski rukomet, nekada brend!

veliki strumf

pre 13 godina

Sreca??? pa ona se u sportu mora zasluziti, a vi je ama bas nicim niste zasluzili! Vukovic je obican neznalica i folirant koji se stalno vadi na sudije, losu srecu, raspored zvezda... Gomila gluposti!
Evo i nekoliko njegovih:
1. Vodimo prvo poluvreme i u prvih 5-7 min drugog protivnik prelomi utakmicu. I tako 5 puta! Znaci: ne zna da ih motivise na poluvremenu!
2. Time out uvek zove prekasno, najcesce kada je sve izgubljeno! Veceras umesto da pozove na 3 razlike kod 17-14 cekao da prednost naraste na 5!
3. Ilica i sa Svedskom i veceras drzi neprekidno vise od 40 min u igri iako mu ne ide, umara ga na taj nacin, a onda ga kada se lomi rezultat menja mladim Rnicem, koji je nezagrejan i naravno da nema hrabrosti da resava ovakve utakmice!
4. Bojinovic muigra odlucujuci napad sa igracem vise, i to nezagrejan i onako spor, i jos pravi neoprostivu gresku!
5. Toskic igra zadnjih 10 min u napadu, iako je Stojkovic nas prvi pivot i igrao je odlicno! Epilog: nepotreban faul u poslednjem napadu!
6. Citavo prvenstvo nemamo akciju sa igracem vise!
7. Citavo prvenstvo primamo gol sa igracem manje za 3 sekunde, i to cesto kroz sredinu!
8. Dopustamo lemom krilu da nam da 10 golova!!!
9. Igra u napadu nam se svodi na: daj loptu Vujinu pa sta bude!
10. Pustamo sut u poslednjem napadu, umesto da po svaku cenu pravimo faulove! Neverovatno!
Jednostavno: Vukovic je obican amater koji je pun izgovora! A sto je najgore cini mi se da covek nije ni svestan koliko je supalj!

branko

pre 13 godina

Треба имати и мало среће у пресудним моментима. Да, али !
Ако наши и против Хрвата и против Пољака у завршници имају по два напада у којима гол доноси победу, а они ни у једном од та 4 напада не шутну на гол, где би ту, молим вас, срећа могла да се ''умеша'' све и кад би хтела? Да смо четири пута шутнули, по сваком закону вероватноће ''умешала'' би се бар једном. А грешке у тим нападима правили су и најнеискуснији Рнић и најискуснији Бојиновић и нека двојица средње искусних чија имена, на крају крајева нису битна. Битно је то да се у овој екипи НЕ ЗНА КО ШТА ТРЕБА ДА РАДИ у таквим ситуацијама. Рукомет, нажалост, и даље остаје наша велика жеља и још већа заблуда. И уместо да се ми приближавама Хрватима, приближавају се они нама. Они су овде играли још горе од нас и страх ме да кад оду Балић, Вори и Лацковић, а нико није вечан, и код њих би рукомет могао постати само лепо сећање. Ако неко мисли да се ја томе радујем - греши. Ја само мислим да треба веровати својим очима више него осећањима.

nislija

pre 13 godina

Kao sto Hrvatima fali neko kao Vujin, ko ima petlju da sutne kad se lomi rezultat, tako nama fali neko kao Balic, ko ima ideju i znanje da razigrava sve igrace, a ne samo bekove... Sve u svemu, momci su se borili, svaka im cast. Fali nam malo srece, kvaliteta, i koncentracije u kljucnim trenutcima. Niko ne treba da zameri Mladenu Bojinovicu, mnogo je dao ovoj reprezentaciji a i videlo se da je njemu bilo najteze posle greske.

Ante_Zg

pre 13 godina

Nisam gledao vašu utakmicu jer sam gledao naše baletane kako gube od Šveđana tako da sam izgubio volju za rukometom..mada ga nikad nisam ni pretjerano volio. Ali hoću reć da sam pratio rezultate Srbije tokom prvenstva i zaključio sam da se kojim slučajem utakmice igraju do 40.minute Srbija bi bila prvak svijeta..ali isto tako da mi imamo golmana ili barem neko drvo na golu i mi bi mogli bit prvaci.

veliki strumf

pre 13 godina

Sreca??? pa ona se u sportu mora zasluziti, a vi je ama bas nicim niste zasluzili! Vukovic je obican neznalica i folirant koji se stalno vadi na sudije, losu srecu, raspored zvezda... Gomila gluposti!
Evo i nekoliko njegovih:
1. Vodimo prvo poluvreme i u prvih 5-7 min drugog protivnik prelomi utakmicu. I tako 5 puta! Znaci: ne zna da ih motivise na poluvremenu!
2. Time out uvek zove prekasno, najcesce kada je sve izgubljeno! Veceras umesto da pozove na 3 razlike kod 17-14 cekao da prednost naraste na 5!
3. Ilica i sa Svedskom i veceras drzi neprekidno vise od 40 min u igri iako mu ne ide, umara ga na taj nacin, a onda ga kada se lomi rezultat menja mladim Rnicem, koji je nezagrejan i naravno da nema hrabrosti da resava ovakve utakmice!
4. Bojinovic muigra odlucujuci napad sa igracem vise, i to nezagrejan i onako spor, i jos pravi neoprostivu gresku!
5. Toskic igra zadnjih 10 min u napadu, iako je Stojkovic nas prvi pivot i igrao je odlicno! Epilog: nepotreban faul u poslednjem napadu!
6. Citavo prvenstvo nemamo akciju sa igracem vise!
7. Citavo prvenstvo primamo gol sa igracem manje za 3 sekunde, i to cesto kroz sredinu!
8. Dopustamo lemom krilu da nam da 10 golova!!!
9. Igra u napadu nam se svodi na: daj loptu Vujinu pa sta bude!
10. Pustamo sut u poslednjem napadu, umesto da po svaku cenu pravimo faulove! Neverovatno!
Jednostavno: Vukovic je obican amater koji je pun izgovora! A sto je najgore cini mi se da covek nije ni svestan koliko je supalj!

dex

pre 13 godina

Molio bih izjavu Momira Ilica, coveka koji ni na jednoj utakmici nije dao maksimum, kada treba stisnuti zube i sutnuti, on daje loptu Vujinu. Navodno je on najumorniji i redovno se odmara u bitnom delu utakmice(48-54 min) , a da ne pricam o ovom skandaloznom sutu sa pola terena na 10 sekundi do kraja !

Momčilo Vasić

pre 13 godina

Igrali smo najdekadentniji rukomet, bez ikakve ideje, sa raštrkanim selektorom, koji nije znao niti šta, niti to što ne zna - kako će.
Nema sumnje, odvaliti izjavu kako "plaćamo danak neiskustvu" je bezobrazluk i neznanje. Igrači, od kojih je bar polovina na zalasku karijere, treba da se osećaju uvređenim na ovakvu neukusnu tvrdnju selektora: igraju u najjačim ligama Evrope, a selektoru niko to nije saopštio?
Prosto je pucalo na sve strane. Bez vođe, bez oirganizatora, bez centra, bez krila; osloniti se na dodavanje pet metara od protivničke linije pa šutirati iz skakutanja ili sa tla? Bez ijednog kontranapada, bez ozbiljnog zabijanja u protivničku odbranu; cepanje dresova protivniku, džudo zahvati pošto ih protivnik prođe.
Igrali smo u istom stilu kao kada je selektor bio onaj čiča-"veseljko", koji se bar nije trudio da navija, poput OVOG.
Imamo sjajnih igrača, ali smo totalno bez trenera, krajnje je vreme da se angažuje neko ko će iskoristiti nekadašnje naše vrline, iz vremena Pokrajca, na primer: brzinu, kontranapad, zamenu mesta, probijanje, igranje na centra i krila, skok-šut; odbranu telom, a ne hvatanje za dresove i udaranje po grlu.
Mislim da su nam sudije često gledale kroz prste, jer svaki nasrtaj Ćurkovića i Toskića je za isključenje bez prava na zamenu!
Rukomet je dugo u krizi, ali junački tone sve dublje i dublje u ponor, a rukovodstvo saveza će čestitati sebi "učešće" na SP?
Samo KOMPLETNO rasturanje Saveza, dovođenje mladih ljudi, bivših igrača - poznavalaca makar rukomentnih pravila, može spasiti srpski rukomet, nekada brend!

???

pre 13 godina

KAKVE VEZE IMA SRECA sa tim sto u kljucnim trenucima meca selektor uvodi Bojinovica (na ovom prvenstvu kao da nije nas igrac!) koji gubi cistu loptu u napadu i posle toga sutira loptu i biva zaslozeno izbacen!

branko

pre 13 godina

Треба имати и мало среће у пресудним моментима. Да, али !
Ако наши и против Хрвата и против Пољака у завршници имају по два напада у којима гол доноси победу, а они ни у једном од та 4 напада не шутну на гол, где би ту, молим вас, срећа могла да се ''умеша'' све и кад би хтела? Да смо четири пута шутнули, по сваком закону вероватноће ''умешала'' би се бар једном. А грешке у тим нападима правили су и најнеискуснији Рнић и најискуснији Бојиновић и нека двојица средње искусних чија имена, на крају крајева нису битна. Битно је то да се у овој екипи НЕ ЗНА КО ШТА ТРЕБА ДА РАДИ у таквим ситуацијама. Рукомет, нажалост, и даље остаје наша велика жеља и још већа заблуда. И уместо да се ми приближавама Хрватима, приближавају се они нама. Они су овде играли још горе од нас и страх ме да кад оду Балић, Вори и Лацковић, а нико није вечан, и код њих би рукомет могао постати само лепо сећање. Ако неко мисли да се ја томе радујем - греши. Ја само мислим да треба веровати својим очима више него осећањима.

Rukometas

pre 13 godina

Glavu gore momci, borili ste se!

Iz ovih izgubljenih utakmica treba izvuci pouke, i sve to naplatiti na sledecem evropskom prvenstvu. Osim sa Francuzima(vanzemaljci) mi sa svakom ekipom mozemo da se nosimo!

S R B I J A! ! ! ! ! !

markooo

pre 13 godina

svaka cast momci na borbenosti ....! vratice se sve ,bar se nadam, jer stvarno ste se borili kao lavovi ...okrenuce se sreca i nama ... samo anpred

sasaPFC

pre 13 godina

momcima svaka cast,Bojinovic je ipak kapiten.I nema opravdanja za njegovo nesmotreno iskljucenje,mozda i u kljucnom trenutku utakmice.I dalje mislim da je Pribaka trebalo gurnuti u vatru.Imamao fantasticnu reprezentaciju,i mislim da bi dobili jos jednog odlicnog igraca.Ali sta je tu je,dati Vukovicu punu slobodu u radu,da nastavi zapoceti posao.Prvenstvo evrope je sledece godine u Beogradu.Treba reprezentaciji omoguciti kvalitetan rad,rezultat ne moze da izostane!Samo da ne napravimo kakvu glupost,2008 imamo dobrog trenera,smjenimo ga,dodje Hasanfendic.Usvo duzno postovanje za napravljene rezultate,ipak nije bio za trenera reprezentacije.Sada moramo biti svi kao jedno,rezultat ce doci.Napred SRBIJA,pozdrav iz srpske Budve!!!

bogdan

pre 13 godina

Navodno je on najumorniji i redovno se odmara u bitnom delu utakmice(48-54 min)
(dex, 24. januar 2011 00:09)

Naravno, jer ako nisi primetio Ilić igra i napad i odbranu, a Vujin samo napad, tako da je logično da će Ilić u jednom momentu utakmice morati da odmori.

branko

pre 13 godina

Sa Dancima minus osam, sa Rumunima minus deset, sa Švedima miniss pet, sa Poljacima poraz u zadnjim sekundama, sa Hrvatima nereseno i to tako sto su zapucali dva puta pobedu u zadnoj minuti (Hrvati), dobili samo Alzir sa golom razlije i Australiju! I neko kaze: Vidi se napredak u igri?! Ajde da mi neko objasni sta je merodavno za igru nekog tima? Pa valjda rezultati. A nasi rezltati govore sve. Ima li naivaca koji misle da ovaj tim moze do medalje samo zato sto se prvenstvo Evrope igra u Srbiji?! Sa ovim trenerom kome su neiskustavo, sreca, sudije i svi drugi krivi, a samo on i igraci (mnogobrojni internacionalci) nisu krivi ni za sta?! Dajte ljudi dosta laznih nada, mi smo dekadentni, spori, bez srednjaka, sa dva razbijaca i ostalima koji su tu da pokrpe praznine. A sto je najgore za naredno prvenstvo imace 20 dana priprema tako da ni neki novi selketor nista tu ne bi mogao da promeni. Nas rukomet je obicna druga evropska liga i iskreno nije mi jasno sta ce nama EP? Niti imamo tim, niti nam je taj sport razvijen, niti ce biti napravljene neke nove sale, jer je velika ekonomska kriza? Dilentatizam.Kao sto je to i nasa reprezentacija ili domaca liga.

Beogradjanin

pre 13 godina

U poslednjoj minuti bez razloga sudije su nam iskljucile igraca a zatim i svirale protiv nas faul u napadu i omogucile Poljacima da daju pobednosno go.Direktno su nama oduzele pobedu i dodelile je Poljskoj.Budimo posteni i priznajmo te cinjenice!Nasi su se posteno borili.

rajko

pre 13 godina

bašić, elezović, cvetković, isaković, portner, vuković, rnić, vujović...

ili barem

stojanović, butulija, peruničić x2, milosavljević, jovanović, škrbić...

kod prvih se ulagalo, drugi su bili ostatak iz vremena kad je bilo para. ovi sad su sjajni koliko para imaju. čestitke u svakom slučaju.

Sasa

pre 13 godina

Nema kuknjave. Ja sam vrlo zadovoljan pristupom utakmicama. Za nesto jaci rezultat treba imati i srece a i treba zasluziti respekt kod sudija dobrim i konstantnim igrama na prvenstvima koje slede. Ova ekipa je vrlo dobra, trener odlican, samo sto vise prijateljskih utakmica(turnira) i uigravanje ekipe. Samo spremni igraci mogu biti dobri igraci, tako da se treba zahvaliti Bojinovicu, ubaciti jos par kvalitetnih momaka i trenirati, trenirati,trenirati. Rezultati ce doci. Pozdrav iz Nisa.

sportski hronicar

pre 13 godina

Od ovog istog sastava Poljske pre dve godine u Zagrebu nasi su izgubili savise od 10 razlike a u jednom trenutku gubili smo i sa 17 razlike. Selektor je bio Cvetkovic.Sada smo igrali sa rukometnim velesilama Hrvatskom i Poljskom, bili smo u obe utakmice bolji i nesrecno smo izgubili.

006 svetlosna godina

pre 13 godina

Posle duzeg vremena,bez obzira na rezultat,uocava se vidljiv napredak naseg rukometa,sto ce reci pocetak povratka na stare staze slave nase reprezentacije.Nije prijatno gibiti od dojucerasnjih ucenika,ali verujem da ce na sledecem velikom takmicenju stvari doci na svoje mesto.Sve cestitke treneru i igracima.Verujem u vas.

Serdjo

pre 13 godina

Bilo bi bolje da su naši rukometaši češće igrali na lucidnost recimo Ilića i šutirali sa centra, pa sa svog gola, iz kornera itd itd...

Ivan_Nish

pre 13 godina

Iako nismo uspeli da udjemo u borbu za medalju i OI mislim da trebamo biti zadovoljni!S obzirom da nas dugi niz godina nije bilo na rukometnoj mapi evrope budimo objektivni, pokazali smo da mozemo da se nosimo sa najjacim timovima, falilo nam je iskustvo jakih meceva, sreca pa da doguramo mnogo dalje na ovom SP.Ide EP u Srbiji, samo tako da nastavimo i bicemo tada uz podrsku nase publike, uz vodstvo sasvim dobrog trenera Vukovica, jaki kao zemlja!Nas rukomet se polako vraca stazama stare slave, sledece takmicenje i eto medalje, videcete...

Misa Pavlovic

pre 13 godina

Stvarno smo cudan narod. Poljska je bila bolja od nas celu utakmicu, ali smo mi u prvom poluvremenu imali srece da se Poljaci nisu odlepili od nas. Tuzno je videti ovakve izjave koje stvrano nicemu ne vode? Uz Vujovica smo poceli da igramo moderniji rukomet, ali vec davno nemamo igraca koji ima ideje i koji moze da organizuje nas napad. Kod nas se sve svodi na individualce koji nekom nesto dokazuju. Tako se ne gradi tim za bilo kakve domete.

Milica

pre 13 godina

Evo bas danas u Vecernjim Novostima intervju sa Momirom Ilicem koji je rekao da nemamo sistem igre, tj. da je problem sto se ne znam ko sta tacno treba da radi....a ja mislim da ovo selektor treba da im kaze, a ne da oni sami na terenu smisljaju....Nadam se da ce bolje odigrati sledece godine kod nas....

Keckec

pre 13 godina

Citam ove ovde komentare i primetih da nas komsije Hrvati hvale, dok mi pljujemo li pljujemo svoje, ali jbg to smo mi, nikad nam nista ne valja...
Na milione trenera i selektora a ustvari niko pojma nema...

Teletabis

pre 13 godina

Ma koja bre sreca, dokle cete se izvlaciti na sudije i na srecu, momci malo vam hvali do vrha a to malo nikako da preskocite, nije mi jasno sta vam se dogadje, je li se to plasite pobjede. Nema to nikakve veze sa srecom, par nepotrebnih iskljucenja a ono najgore kad smo trebali da prelomimo Bojinpovica. Nije mi jasno sto mu je trebao onaj sut pogotovo sto je on najiskusniji od svih...

Baghdatis

pre 13 godina

Ma daj ljudi sta je to Vukovic napravio sa ovom ekipom. Napadi se svode na suvi kvalitet pojedinaca bez ijedne izradjene kombinacije. Fali srednji (Andjelkovic??), fali jak pivot (je'l se Ratko oprostio??). Nekada smo bili inovatori u rukometu, a sada prikazujemo najzastereliju igru od svih ekipa. Ova generacija ima kvalitet za medalju samo dajte nekog trenera koji ne zivi u osamdesetima vise.

Bosanac - neutralan

pre 13 godina

Prijatno sam iznenadjen igrom reprezentacije Srbije na ovom SP-u. Mislim da se nepotrebno kritikuju igraci i vodjstvo. Ruku na srce, pored manjka srece, u utakmici protiv Poljske, uzrok poraza je i neobjektivno sudjenje dvojice Francuza. Posljednji dosudjeni "faul" u napadu je cista izmisljotina. Da ima pravde, Paljaci ce dobiti Hrvatsku sa 5-6 razlike, a Srbija Argentinu 15-ak i izboriti plasman na Olimpijadu. Nista protiv Hrvatske, samo mislim da je Srbija na ovom SP pokazala vise. Pozdrav iz Bosne

Vanja

pre 13 godina

Poznato je da u Srbiji odavno nema sistema vrednosti i zato sve pokusavamo da uradimo ispod zita muvanjima namestaljkama..Krive su nam sudije neiskustvo umor.Navodno Svedjani i Danci se dogovaraju oko rezultata i zreba ili je to samo alibi za ono sta mi planiramo da dogovaramo sledece godine kada budemo domacini.Uzgred prica se da je i utakmica sa Hrvatskom bila dogovorena.Zato treba da se okrenemo sebi da radimo i stvaramo TIM.Sada imamo samo par kvalitetnih pojedinaca.

pera

pre 13 godina

Treba sastaviti reprezentaciju od igraca iz domace lige. Ovi stranci nemaju motiva. Igraju u dobrim klubovima za dobru kintu i misle da su uvatili boga za onu stvar.
Treba pustiti boraniju koja igra za serpu ribe ,pa da vidis kako se grize .

bosanac ali Srbin

pre 13 godina

Nismo imali srece????? A ne tako davno bila je utakmica protiv Rumuna.... Srecu treba zasluziti,dragi moji rukometasi!!!!

Rojters

pre 13 godina

Sa odbranom koja je ne uigrana i koja igra uvek na granici iskljucenja, bez taktike u napadu, koji se svodi samo na sut Vujina ili Ilica, tesko bih pobedili ponovo i Alzir gde smo imali srece da ih pobedimo!! Imamo vrhunske igrace, smo neko treba takticki da ih postavi, da im da zadatke ko sta treba da radi, ovo sto Vukovic radi to je improvizacija, covek nema pojma, pa jednu kontru na celom sampionatu nismo istrcali, to vidi cela Srbija, a njemu su krive sudije! Dokle god je takvih strucnjaka u nasem sprotu lose cemo se provesti i blamirati na svim takmicanjima.

Johny Logan

pre 13 godina

Sreca ce se vratiti vec sledece godine na Evropskom. Ima materijala, jos samo malo krila da se razigraju i eto nas u vrhu. Vukovicu puna podrska, mislim da je dobar trener i igraci ga postuju.

Shpanac

pre 13 godina

Kad citam neke komentare upitam sebe znam li ista o ovom sportu? Vama nekima ne valja nijedan selektor, nijedan igrac?! Sa Cvetkovicem i Hasanefendicem, selekcija Srbije je bila topovska hrana no vidim da ni Vuk ne valja kao sto nije valjao ni Vuja! Da li vidite da je Vuk izvukao i vise no sto se ocekivalo! Pogledajte klupu 4 ekipe koje su u polufinalu. Koju tu klupu imaju Srbi? Da li neki od vas znaju (vidim da ne) da je sampionat naporan, da treba rasporediti snagu?! Dalje... greske, cak i sudijske su sastavni dio igre. Boze dragi o cemu neki od vas pricate? Rece "neki" da se sreca treba zasluziti? A kako se TO sreca zasluzuje?
Puna podrska Vuku koji ce osvjeziti ekipu za EP 2012 sto je neminovno.

Ivan_Nish

pre 13 godina

Iako nismo uspeli da udjemo u borbu za medalju i OI mislim da trebamo biti zadovoljni!S obzirom da nas dugi niz godina nije bilo na rukometnoj mapi evrope budimo objektivni, pokazali smo da mozemo da se nosimo sa najjacim timovima, falilo nam je iskustvo jakih meceva, sreca pa da doguramo mnogo dalje na ovom SP.Ide EP u Srbiji, samo tako da nastavimo i bicemo tada uz podrsku nase publike, uz vodstvo sasvim dobrog trenera Vukovica, jaki kao zemlja!Nas rukomet se polako vraca stazama stare slave, sledece takmicenje i eto medalje, videcete...

branko

pre 13 godina

Sa Dancima minus osam, sa Rumunima minus deset, sa Švedima miniss pet, sa Poljacima poraz u zadnjim sekundama, sa Hrvatima nereseno i to tako sto su zapucali dva puta pobedu u zadnoj minuti (Hrvati), dobili samo Alzir sa golom razlije i Australiju! I neko kaze: Vidi se napredak u igri?! Ajde da mi neko objasni sta je merodavno za igru nekog tima? Pa valjda rezultati. A nasi rezltati govore sve. Ima li naivaca koji misle da ovaj tim moze do medalje samo zato sto se prvenstvo Evrope igra u Srbiji?! Sa ovim trenerom kome su neiskustavo, sreca, sudije i svi drugi krivi, a samo on i igraci (mnogobrojni internacionalci) nisu krivi ni za sta?! Dajte ljudi dosta laznih nada, mi smo dekadentni, spori, bez srednjaka, sa dva razbijaca i ostalima koji su tu da pokrpe praznine. A sto je najgore za naredno prvenstvo imace 20 dana priprema tako da ni neki novi selketor nista tu ne bi mogao da promeni. Nas rukomet je obicna druga evropska liga i iskreno nije mi jasno sta ce nama EP? Niti imamo tim, niti nam je taj sport razvijen, niti ce biti napravljene neke nove sale, jer je velika ekonomska kriza? Dilentatizam.Kao sto je to i nasa reprezentacija ili domaca liga.

sasaPFC

pre 13 godina

momcima svaka cast,Bojinovic je ipak kapiten.I nema opravdanja za njegovo nesmotreno iskljucenje,mozda i u kljucnom trenutku utakmice.I dalje mislim da je Pribaka trebalo gurnuti u vatru.Imamao fantasticnu reprezentaciju,i mislim da bi dobili jos jednog odlicnog igraca.Ali sta je tu je,dati Vukovicu punu slobodu u radu,da nastavi zapoceti posao.Prvenstvo evrope je sledece godine u Beogradu.Treba reprezentaciji omoguciti kvalitetan rad,rezultat ne moze da izostane!Samo da ne napravimo kakvu glupost,2008 imamo dobrog trenera,smjenimo ga,dodje Hasanfendic.Usvo duzno postovanje za napravljene rezultate,ipak nije bio za trenera reprezentacije.Sada moramo biti svi kao jedno,rezultat ce doci.Napred SRBIJA,pozdrav iz srpske Budve!!!

Beogradjanin

pre 13 godina

U poslednjoj minuti bez razloga sudije su nam iskljucile igraca a zatim i svirale protiv nas faul u napadu i omogucile Poljacima da daju pobednosno go.Direktno su nama oduzele pobedu i dodelile je Poljskoj.Budimo posteni i priznajmo te cinjenice!Nasi su se posteno borili.

dex

pre 13 godina

Molio bih izjavu Momira Ilica, coveka koji ni na jednoj utakmici nije dao maksimum, kada treba stisnuti zube i sutnuti, on daje loptu Vujinu. Navodno je on najumorniji i redovno se odmara u bitnom delu utakmice(48-54 min) , a da ne pricam o ovom skandaloznom sutu sa pola terena na 10 sekundi do kraja !

Rukometas

pre 13 godina

Glavu gore momci, borili ste se!

Iz ovih izgubljenih utakmica treba izvuci pouke, i sve to naplatiti na sledecem evropskom prvenstvu. Osim sa Francuzima(vanzemaljci) mi sa svakom ekipom mozemo da se nosimo!

S R B I J A! ! ! ! ! !

???

pre 13 godina

KAKVE VEZE IMA SRECA sa tim sto u kljucnim trenucima meca selektor uvodi Bojinovica (na ovom prvenstvu kao da nije nas igrac!) koji gubi cistu loptu u napadu i posle toga sutira loptu i biva zaslozeno izbacen!

nislija

pre 13 godina

Kao sto Hrvatima fali neko kao Vujin, ko ima petlju da sutne kad se lomi rezultat, tako nama fali neko kao Balic, ko ima ideju i znanje da razigrava sve igrace, a ne samo bekove... Sve u svemu, momci su se borili, svaka im cast. Fali nam malo srece, kvaliteta, i koncentracije u kljucnim trenutcima. Niko ne treba da zameri Mladenu Bojinovicu, mnogo je dao ovoj reprezentaciji a i videlo se da je njemu bilo najteze posle greske.

markooo

pre 13 godina

svaka cast momci na borbenosti ....! vratice se sve ,bar se nadam, jer stvarno ste se borili kao lavovi ...okrenuce se sreca i nama ... samo anpred

veliki strumf

pre 13 godina

Sreca??? pa ona se u sportu mora zasluziti, a vi je ama bas nicim niste zasluzili! Vukovic je obican neznalica i folirant koji se stalno vadi na sudije, losu srecu, raspored zvezda... Gomila gluposti!
Evo i nekoliko njegovih:
1. Vodimo prvo poluvreme i u prvih 5-7 min drugog protivnik prelomi utakmicu. I tako 5 puta! Znaci: ne zna da ih motivise na poluvremenu!
2. Time out uvek zove prekasno, najcesce kada je sve izgubljeno! Veceras umesto da pozove na 3 razlike kod 17-14 cekao da prednost naraste na 5!
3. Ilica i sa Svedskom i veceras drzi neprekidno vise od 40 min u igri iako mu ne ide, umara ga na taj nacin, a onda ga kada se lomi rezultat menja mladim Rnicem, koji je nezagrejan i naravno da nema hrabrosti da resava ovakve utakmice!
4. Bojinovic muigra odlucujuci napad sa igracem vise, i to nezagrejan i onako spor, i jos pravi neoprostivu gresku!
5. Toskic igra zadnjih 10 min u napadu, iako je Stojkovic nas prvi pivot i igrao je odlicno! Epilog: nepotreban faul u poslednjem napadu!
6. Citavo prvenstvo nemamo akciju sa igracem vise!
7. Citavo prvenstvo primamo gol sa igracem manje za 3 sekunde, i to cesto kroz sredinu!
8. Dopustamo lemom krilu da nam da 10 golova!!!
9. Igra u napadu nam se svodi na: daj loptu Vujinu pa sta bude!
10. Pustamo sut u poslednjem napadu, umesto da po svaku cenu pravimo faulove! Neverovatno!
Jednostavno: Vukovic je obican amater koji je pun izgovora! A sto je najgore cini mi se da covek nije ni svestan koliko je supalj!

006 svetlosna godina

pre 13 godina

Posle duzeg vremena,bez obzira na rezultat,uocava se vidljiv napredak naseg rukometa,sto ce reci pocetak povratka na stare staze slave nase reprezentacije.Nije prijatno gibiti od dojucerasnjih ucenika,ali verujem da ce na sledecem velikom takmicenju stvari doci na svoje mesto.Sve cestitke treneru i igracima.Verujem u vas.

pera

pre 13 godina

Treba sastaviti reprezentaciju od igraca iz domace lige. Ovi stranci nemaju motiva. Igraju u dobrim klubovima za dobru kintu i misle da su uvatili boga za onu stvar.
Treba pustiti boraniju koja igra za serpu ribe ,pa da vidis kako se grize .

sportski hronicar

pre 13 godina

Od ovog istog sastava Poljske pre dve godine u Zagrebu nasi su izgubili savise od 10 razlike a u jednom trenutku gubili smo i sa 17 razlike. Selektor je bio Cvetkovic.Sada smo igrali sa rukometnim velesilama Hrvatskom i Poljskom, bili smo u obe utakmice bolji i nesrecno smo izgubili.

Keckec

pre 13 godina

Citam ove ovde komentare i primetih da nas komsije Hrvati hvale, dok mi pljujemo li pljujemo svoje, ali jbg to smo mi, nikad nam nista ne valja...
Na milione trenera i selektora a ustvari niko pojma nema...

Sasa

pre 13 godina

Nema kuknjave. Ja sam vrlo zadovoljan pristupom utakmicama. Za nesto jaci rezultat treba imati i srece a i treba zasluziti respekt kod sudija dobrim i konstantnim igrama na prvenstvima koje slede. Ova ekipa je vrlo dobra, trener odlican, samo sto vise prijateljskih utakmica(turnira) i uigravanje ekipe. Samo spremni igraci mogu biti dobri igraci, tako da se treba zahvaliti Bojinovicu, ubaciti jos par kvalitetnih momaka i trenirati, trenirati,trenirati. Rezultati ce doci. Pozdrav iz Nisa.

Bosanac - neutralan

pre 13 godina

Prijatno sam iznenadjen igrom reprezentacije Srbije na ovom SP-u. Mislim da se nepotrebno kritikuju igraci i vodjstvo. Ruku na srce, pored manjka srece, u utakmici protiv Poljske, uzrok poraza je i neobjektivno sudjenje dvojice Francuza. Posljednji dosudjeni "faul" u napadu je cista izmisljotina. Da ima pravde, Paljaci ce dobiti Hrvatsku sa 5-6 razlike, a Srbija Argentinu 15-ak i izboriti plasman na Olimpijadu. Nista protiv Hrvatske, samo mislim da je Srbija na ovom SP pokazala vise. Pozdrav iz Bosne

Momčilo Vasić

pre 13 godina

Igrali smo najdekadentniji rukomet, bez ikakve ideje, sa raštrkanim selektorom, koji nije znao niti šta, niti to što ne zna - kako će.
Nema sumnje, odvaliti izjavu kako "plaćamo danak neiskustvu" je bezobrazluk i neznanje. Igrači, od kojih je bar polovina na zalasku karijere, treba da se osećaju uvređenim na ovakvu neukusnu tvrdnju selektora: igraju u najjačim ligama Evrope, a selektoru niko to nije saopštio?
Prosto je pucalo na sve strane. Bez vođe, bez oirganizatora, bez centra, bez krila; osloniti se na dodavanje pet metara od protivničke linije pa šutirati iz skakutanja ili sa tla? Bez ijednog kontranapada, bez ozbiljnog zabijanja u protivničku odbranu; cepanje dresova protivniku, džudo zahvati pošto ih protivnik prođe.
Igrali smo u istom stilu kao kada je selektor bio onaj čiča-"veseljko", koji se bar nije trudio da navija, poput OVOG.
Imamo sjajnih igrača, ali smo totalno bez trenera, krajnje je vreme da se angažuje neko ko će iskoristiti nekadašnje naše vrline, iz vremena Pokrajca, na primer: brzinu, kontranapad, zamenu mesta, probijanje, igranje na centra i krila, skok-šut; odbranu telom, a ne hvatanje za dresove i udaranje po grlu.
Mislim da su nam sudije često gledale kroz prste, jer svaki nasrtaj Ćurkovića i Toskića je za isključenje bez prava na zamenu!
Rukomet je dugo u krizi, ali junački tone sve dublje i dublje u ponor, a rukovodstvo saveza će čestitati sebi "učešće" na SP?
Samo KOMPLETNO rasturanje Saveza, dovođenje mladih ljudi, bivših igrača - poznavalaca makar rukomentnih pravila, može spasiti srpski rukomet, nekada brend!

Misa Pavlovic

pre 13 godina

Stvarno smo cudan narod. Poljska je bila bolja od nas celu utakmicu, ali smo mi u prvom poluvremenu imali srece da se Poljaci nisu odlepili od nas. Tuzno je videti ovakve izjave koje stvrano nicemu ne vode? Uz Vujovica smo poceli da igramo moderniji rukomet, ali vec davno nemamo igraca koji ima ideje i koji moze da organizuje nas napad. Kod nas se sve svodi na individualce koji nekom nesto dokazuju. Tako se ne gradi tim za bilo kakve domete.

bogdan

pre 13 godina

Navodno je on najumorniji i redovno se odmara u bitnom delu utakmice(48-54 min)
(dex, 24. januar 2011 00:09)

Naravno, jer ako nisi primetio Ilić igra i napad i odbranu, a Vujin samo napad, tako da je logično da će Ilić u jednom momentu utakmice morati da odmori.

rajko

pre 13 godina

bašić, elezović, cvetković, isaković, portner, vuković, rnić, vujović...

ili barem

stojanović, butulija, peruničić x2, milosavljević, jovanović, škrbić...

kod prvih se ulagalo, drugi su bili ostatak iz vremena kad je bilo para. ovi sad su sjajni koliko para imaju. čestitke u svakom slučaju.

Baghdatis

pre 13 godina

Ma daj ljudi sta je to Vukovic napravio sa ovom ekipom. Napadi se svode na suvi kvalitet pojedinaca bez ijedne izradjene kombinacije. Fali srednji (Andjelkovic??), fali jak pivot (je'l se Ratko oprostio??). Nekada smo bili inovatori u rukometu, a sada prikazujemo najzastereliju igru od svih ekipa. Ova generacija ima kvalitet za medalju samo dajte nekog trenera koji ne zivi u osamdesetima vise.

Serdjo

pre 13 godina

Bilo bi bolje da su naši rukometaši češće igrali na lucidnost recimo Ilića i šutirali sa centra, pa sa svog gola, iz kornera itd itd...

Vanja

pre 13 godina

Poznato je da u Srbiji odavno nema sistema vrednosti i zato sve pokusavamo da uradimo ispod zita muvanjima namestaljkama..Krive su nam sudije neiskustvo umor.Navodno Svedjani i Danci se dogovaraju oko rezultata i zreba ili je to samo alibi za ono sta mi planiramo da dogovaramo sledece godine kada budemo domacini.Uzgred prica se da je i utakmica sa Hrvatskom bila dogovorena.Zato treba da se okrenemo sebi da radimo i stvaramo TIM.Sada imamo samo par kvalitetnih pojedinaca.

Ante_Zg

pre 13 godina

Nisam gledao vašu utakmicu jer sam gledao naše baletane kako gube od Šveđana tako da sam izgubio volju za rukometom..mada ga nikad nisam ni pretjerano volio. Ali hoću reć da sam pratio rezultate Srbije tokom prvenstva i zaključio sam da se kojim slučajem utakmice igraju do 40.minute Srbija bi bila prvak svijeta..ali isto tako da mi imamo golmana ili barem neko drvo na golu i mi bi mogli bit prvaci.

Johny Logan

pre 13 godina

Sreca ce se vratiti vec sledece godine na Evropskom. Ima materijala, jos samo malo krila da se razigraju i eto nas u vrhu. Vukovicu puna podrska, mislim da je dobar trener i igraci ga postuju.

branko

pre 13 godina

Треба имати и мало среће у пресудним моментима. Да, али !
Ако наши и против Хрвата и против Пољака у завршници имају по два напада у којима гол доноси победу, а они ни у једном од та 4 напада не шутну на гол, где би ту, молим вас, срећа могла да се ''умеша'' све и кад би хтела? Да смо четири пута шутнули, по сваком закону вероватноће ''умешала'' би се бар једном. А грешке у тим нападима правили су и најнеискуснији Рнић и најискуснији Бојиновић и нека двојица средње искусних чија имена, на крају крајева нису битна. Битно је то да се у овој екипи НЕ ЗНА КО ШТА ТРЕБА ДА РАДИ у таквим ситуацијама. Рукомет, нажалост, и даље остаје наша велика жеља и још већа заблуда. И уместо да се ми приближавама Хрватима, приближавају се они нама. Они су овде играли још горе од нас и страх ме да кад оду Балић, Вори и Лацковић, а нико није вечан, и код њих би рукомет могао постати само лепо сећање. Ако неко мисли да се ја томе радујем - греши. Ја само мислим да треба веровати својим очима више него осећањима.

bosanac ali Srbin

pre 13 godina

Nismo imali srece????? A ne tako davno bila je utakmica protiv Rumuna.... Srecu treba zasluziti,dragi moji rukometasi!!!!

Rojters

pre 13 godina

Sa odbranom koja je ne uigrana i koja igra uvek na granici iskljucenja, bez taktike u napadu, koji se svodi samo na sut Vujina ili Ilica, tesko bih pobedili ponovo i Alzir gde smo imali srece da ih pobedimo!! Imamo vrhunske igrace, smo neko treba takticki da ih postavi, da im da zadatke ko sta treba da radi, ovo sto Vukovic radi to je improvizacija, covek nema pojma, pa jednu kontru na celom sampionatu nismo istrcali, to vidi cela Srbija, a njemu su krive sudije! Dokle god je takvih strucnjaka u nasem sprotu lose cemo se provesti i blamirati na svim takmicanjima.

Milica

pre 13 godina

Evo bas danas u Vecernjim Novostima intervju sa Momirom Ilicem koji je rekao da nemamo sistem igre, tj. da je problem sto se ne znam ko sta tacno treba da radi....a ja mislim da ovo selektor treba da im kaze, a ne da oni sami na terenu smisljaju....Nadam se da ce bolje odigrati sledece godine kod nas....

Shpanac

pre 13 godina

Kad citam neke komentare upitam sebe znam li ista o ovom sportu? Vama nekima ne valja nijedan selektor, nijedan igrac?! Sa Cvetkovicem i Hasanefendicem, selekcija Srbije je bila topovska hrana no vidim da ni Vuk ne valja kao sto nije valjao ni Vuja! Da li vidite da je Vuk izvukao i vise no sto se ocekivalo! Pogledajte klupu 4 ekipe koje su u polufinalu. Koju tu klupu imaju Srbi? Da li neki od vas znaju (vidim da ne) da je sampionat naporan, da treba rasporediti snagu?! Dalje... greske, cak i sudijske su sastavni dio igre. Boze dragi o cemu neki od vas pricate? Rece "neki" da se sreca treba zasluziti? A kako se TO sreca zasluzuje?
Puna podrska Vuku koji ce osvjeziti ekipu za EP 2012 sto je neminovno.

Teletabis

pre 13 godina

Ma koja bre sreca, dokle cete se izvlaciti na sudije i na srecu, momci malo vam hvali do vrha a to malo nikako da preskocite, nije mi jasno sta vam se dogadje, je li se to plasite pobjede. Nema to nikakve veze sa srecom, par nepotrebnih iskljucenja a ono najgore kad smo trebali da prelomimo Bojinpovica. Nije mi jasno sto mu je trebao onaj sut pogotovo sto je on najiskusniji od svih...