Sreda, 13.10.2010.

12:46

Grobari Jug: "Podrška Stojkoviću!"

Navijačka grupa Grobari Jug izdala je saopštenje u kojem se osuđuje napad na Vladimira Stojkovića.

Izvor: B92

Grobari Jug: "Podrška Stojkoviæu!" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

provaljeni su

pre 13 godina

Prilicno zanimljivo da bas sad dodje do ovih scena. Narko dileri nesmetano rade, a onda dodje trenutak kad ih neko pozove i kaze - vreme je da oduzite svoje. Idite u Italiju, stavite tetovaze svega sto nam smeta i pravite sranja. Zaboravili su majmunu da urade jos par tetovaza sa imenima organizacija koje "zuljaju", pa da posao odrade do kraja.
Zvezda, Srbija...sa jedne strane. Na drugoj stoji - Srbija iznad svega.
Jasno je ko ovde radi za rezim, a ko za Srbiju!

Milan

pre 13 godina

Ja sam grobar i uvek sam bio ne samo uz Stojkovića, nego i uz svakog igrača Zvezde kada su igrali za Srbiju. Setite se Darka Kovačevića koji je sa igračima Partizana proslavljao jesenju titulu prvaka, pokazivao svoju momačku sobu gde su bili izlepljeni Partizanovi posteri, pa je posle 6 meseci prešao u Zvezdu. I jel mu je falilo nešto osim vebalnih uvreda?

veroljub savic

pre 13 godina

Upućujem reči iskrene podrške g.Vladi Stojkoviću:Istraj do kraja,profesionalac si,pravi navijači su uz tebe,nebitno za koji klub navijaju.

pera

pre 13 godina

Kako neko ko vam nije valjao dok nije imao nikakve veze sa partizanom i grobarima moze odjednom da bude dobar i kvalitetan ?

Samo budite iskreni prema sebi ... a ono sto su mentoli uradili u Djenovi je van svake pameti.
(goran, 13. oktobar 2010 13:15)

Ma nije stvar u tome da li on valja ili ne valja. Coveka hteli da lincuju u autobusu, prave mu umrlice, skndiraju mu parole gde se pominje neki drveni sanduk... Neko pominje Kamerun,ali ja znam da je u to vreme 90% ljudi bilo nezadovoljno njime,i kada je dosao u Partizan mnogi grobari nisu bili odusevljeni,ali ovde uopste nije stvar u tome,nego u cinjenici da se jednom coveku ,koji je i clan Partizana, ugrozava zivot i preti!

bily

pre 13 godina

ovo je sramota za srbiju dokle ce manijaci,ludaci da predstavljaju srbiju treba ih strpati u zatvor a sto se tice stojkovica mogu donekle da razumem verbalne uvrede toga ima svuda ali napasti coveka pa plasim se da postajemo balkanska kolumbija gde se sve resava nasiljem.

Svi ste vi stoka i huligani...iz svakog kluba

pre 13 godina

Vi ste cvećke i dobri mamini i tatini sinovi,niko vas nezna i ne poznaje,uzorni ste građani naše zemlje a onaj Francuz je sam izvršio samoubistvo jer ga neko od vas mrko pogledao.

NUSKNP KG

pre 13 godina

Prvo:Divno ponasanje "stuba srpstva" u Djenovi,a tu ne mislim na prozivke prema Stojkovic,vec na opste ponasanje...
a drugo:Vidi se da je decko njihov,jer da je Grobar,znao bi koji su to misevi i ne bi mu bilo frka da se obracuna sa njima...

IVORY

pre 13 godina

Jednom i ja da se slozim sa stavom neke navijacke grupe.

Ove huligance treba zakonom zabraniti, pa neka bude ona:
Igrale se delije na sred zemlje Srbije,
a onda su delije strpali u celije.

Nenad

pre 13 godina

huligani zvezde su dokazali da im reprezentacije nista ne znaci, pevaju smrtne pesme stojki.oni izgleda ne znaju da su mnogi veliki igraci prelazili u rivalske klubove...

Dalmatia

pre 13 godina

Ma nista drugo nego sramota, nije ovo cin ''Delija'' kao organizirane navijacke skupine nego jednog dijela istih, nazalost imamo i mi takvih problema samo sto je i nasa i vasa policija nesposobna, lagano za svaki takav incident dozivotna zabrana prisustvovanja sportskih dogadjanja i zatvor 5 godina, pa da vidimo tko ce biti faca i ''baciti kamen'' prvi. Pozdrav iz Hrvatske.

VR74

pre 13 godina

Ovo je iznudjeno saopstenje, dato u inat suprotnom taboru. Ocete li vi, nevinasca, da podrzite i Brankicu ili joj i dalje zelite sudbinu nesrecnog Curuvije? Posle niza ubistava (Taton, Dimitrijevic, Radovic), mahanja utokama i otvorenim pretnjama u navijackim pesmama, bolje bi bilo da se spremite za "privremeni odmor" u zatvoru. Vi imate najmanje prava da dajete podrsku Stojketu. Pozdrav svim iskrenim navijacima Zvezde i Partizana !!!

GJ

pre 13 godina

Svaka cast za saopstenje, puna podrska Stojkovicu. Jeste da i dalje mnogi od nas njega tretiraju kao privremeno zaposlenog u svetom klubu ali kada dodje do udara makar i na takvog pojedinca treba mu dati apsolutnu podrsku. Ja ga recimo nikad necu dozivljavati kao nekog omiljenog igraca (za to su tu Kleo, Zuka, Raca, Mare, ili ranije Djani, Mijat, Mance) ali dokle god casno brani boje naseg kluba (a i gol naravno) imace moje postovanje i podrsku.

Sto se tice onih koji sada izvrcu sve i svasta pa pominju gurovica, zrinjski, Tatona, samo jedno malo objasnjenje. gurovic je covek koji je bio pljuvan od svih osim od Grobara pre i dok je igrao za Partizan, nakon sto je napustio klub na onoj konferenciji za stampu je rekao sve najbolje o nama i onda odjednom pola godine kasnije ode covek u zvezdu. Ok, sam je izabrao. Nije jedini, u istoj toj generaciji zvezde su igrali jos neki koji su ranije bili kod nas (Radivojevic, Bakic) i svi su imali povike sa tribina na jednoj do dve utakmice a posle ih niko nije vise nijednom pomenuo. Tako bi isto bilo i sa gurovicem da je ostao covek, medjutim nije. Da bi se dodvorio novim zastitnicima poceo je da radi sve i svasta: omalovazavanje, pljuvanje, psovanje, i povrh svega gadjanje flasom ka nasoj tribini. Posle svega toga, zasluzio je sve sto je cuo i video o sebi. Ali, i pored najgoreg moguceg njegovog ponasanja on nikada nije bio fizicki ugrozen. Pevalo se, pisalo se svasta o njemu ali nikada ga niko nije sacekao u mracnoj ulici ili na pripremama reprezentacije da mu "objasni neke stvari". A i zasto bi. On je uradio sta je uradio, za to je bio kaznjen vredjanjem i to je to. To je ultra duh. Prebijanje igraca profesionalaca nije ultra. Sto se tice Tatona, pricale su se razne price. Istina je da je on izdahnuo i da se niko od nas nije hvalio time. Odgovorno tvrdim da niko nije imao nameru da ga ubije. Tuca jeste bila planirana ali ubistvo nije. Na kraju krajeva znamo svi koliko je ljudi u zatvoru zbog toga i kolike ce kazne dobiti tako da je svako pominjanje tog slucaja bespredmetno pogotovu nako desavanja u Briselu. Mostar necu ni da komentarisem, svako normalan zna da su tamo Grobari bili docekani punim arsenalom raznih oruzja sto od policije sto od domacih navijaca i jedino sto su mogli da urade je da se brane. Na kraju krajeva utakmica je sasvim normalno privedena kraju. Kazna Partizanu je dosla zbog ranijih ispada koji se posle toga vise nikada nisu ponovili (bar ne na stadionu). Poenta svega je, mi ako smo nesto uradili da ne valja nikada od toga nismo pravili cirkus i izvrtali cinjenice. Svaka kazna na racun Partizana, Grobara, i pojedinaca je primljena casno i izdrzana muski bez kukanja. Pitanje za ostale, sta vas uopste briga za sve to i zasto potezete sve te teme kad sada ovo nema nikakve veze s tim. Ovo ima veze sa namerom malih i iskompleksiranih da rade isto ono sto su radili i na kosarci u Vrscu i Pioniru pre par sezona ne bi li dosli do ispunjenja svojih ciljeva. U tome oni ne prezaju ni od cega. Zrtvuju svoje navijace, ugled kluba a sada i reprezentacije i sto je najgore od svega sada i navijace drugih klubova. Prosto sam ubedjen da je sinoc nakon onog prekida kada je doslo do haosa na parkingu ispred stadiona deblji kraj izvukao i prilican broj navijaca Zemuna, Radnickog, i svih drugih klubova koji su tu bili. Zasto? Zarad mracnih planova onih koji sebe nazivaju zastitnicima ultra duha a u stvari su obicni puleni najgorih osoba u Srbiji koji po svaku cenu oce titulu pa makar bilo i mrtvih.

Nece moci! Nema predaje do konacne pobede!

Tuzno, sramota!

pre 13 godina

Подршка саопштењу Гробара! Да је саопштење тачно види се и из коментара навијача Звезде који су једноставно очајни што се Гробарима не може пребацити за последње догађаје и током последњих месеци. "Ви сте били овакви и онакви", што би требало ваљда да значи да нико не сме да се промени (посебно не на боље), бар не док се сви навијачи Звезде не сагласе. Какве везе са овим догађајима има трагични и ужасни случај Бриса Татона? Последице тих безумног поступака су познате а актери или ухапшени или под потерницом. Помињање Гуровића је још мање утемељено јер Гробари припадају оној групи навијача која поштује неписани "навијачки кодекс", који су до сада у Србији више пута кршили искључиво навијачи Звезде: НИКО не сме ф9изички да напада спортисте другог клуба. То НИКАДА није био случај са Гуровићем који је непотребно и највулгарније могуће прозиван и вређан, али никада није био физички нападнут. Са друге стране навијачи Звезде су не тако давно на ручку у ресторану напали и ударили Сашу Илића, још у присуству супруге.

Гробари, разуме се, нису невинашца а нису никада ни тврдили да су. Последњи догађаји последњих месеци указују, међутим, да су ствари заиста кренуле на боље. дела говоре много убедљивије од речи. Утакмица са Арсеналом била је час љубави према клубу а амбијент светски забележен као визуелна атракција, није било ниједног инцидента са навијачима Арсенала који су се шетали улицама Београда без икакве пратње а навијачи Партизана су дали јавну подршку и тешко болесном Звездином фудбалеру Вилотићу, показујући да је људскост изнад свега, што "Делије" никада у својој навијачкој историји нису урадиле. Сада то можда са разлогом боли навијаче Звезде. Није им драго што се ствари мењају у исправом правцу а на медијима, попут Б92 рецимо, јесте да по препознају и подрже позитивне промене, игноришу их (као што се данас ради) или поново призову инциденте (као што видим овде инсистирају навијачи Звезде) како би се доказала погрешна теза да су сви навијачи исти и да су сви навијачи хулигани. Навијачи НИСУ хулигани иако међу њима има таквих, а оне који праве испаде, нереде и кривична дела, што је честа појава тамо где се окупи велики број људи, морају да трпе последице таквог понашања и то нико нормалан не може оспорити.

Сада се испадима готово свакодневно истичу људи из Црвене Звезде (популарне "Звезде Србије", што данас делује као нешто невероватно иронично). Сетите се хулиганског испада Лукића на тробинама свог стадиона, за који је, разуме се, имао бројна бесмислена оправдања износећи сатв да као председник клуба има право да се физички обрачунава са онима који га псују, макар били људи који купују карте клуба у коме он ради. Већина изјава Лукића је до те мере бесмислена и невероватна, и наноси штету пре свега Звезди, да сваки Гробар само може да пожели да што дуже остане на челу Звезде. Изјаве да Звезда не признаје титулу Партизана (што би можда и могао да каже) као што "Србија не признаје независност Косова" (што је испод нивоа дегутантног и представља израз неконтролисаног "бедака" у коме се налази), или скорашња да ако Партизан освоји титулу у првенству које је тек почело то значи да је првенство нерегуларно, или пак изјаве да је Звезда "српски клуб", што се зна док "неки други" то нису, што се тобоже исто зна (јер је партизан, по Лукићу, разуме се, хрватски или не дај Боже југословенски тим у најбољем случају), довеле су до тога да су се од њега и управе, а тиме и клуба, сасвим констернирани оградили и највећи навијачи Звезде попут Пеце Поповића, који су изјавили да више неће бодрити клуб за који навијају од рођења, и кога знају као клуб добре грађанске традиције, док такви људи не оду. Ту су сада уз Лукића "естрадне" звезде исте снаге и популарности као што је и ниво угледа који некада најтрофејнији клуб данас има.

Али Лукића неће "оставити" истомишљеници, они којима се допада шта он говори и који вероватно верују у ту гомилу глупости, људи попут тетовираног билдера који је предводио нереде у Ђенови, са маском и гомилом видљивих тетоважа на које је очигледно поносан. Теже би га полиција препознали без маске, да је носио билборд са копијом свог пасоша него са тим тетоважама, што речито демонстрира "високи степен инетлигенцији". Уз то се одлучио да се физички обрачунава са голманом Стојковићем и Караџићем, а потом и намерно прекине утакмицу и то дан пре заседања Уставног суда Србије где треба видети шта ће бити са неформалним навијачким групама. Да они навијачи Звезде који овде пишу нешто о изгредима у Ђенови са позиције навијања за Звезду, што је несхватљиво, имају барем мало мозга мозга схватили би да је то што је тамо урађено вероватно, у најмању руку, врло битно за одлуку.

Уколико се сви колективно не правимо ненормални немогуће је да се не сећамо ко су ЈЕДИНИ навијачи у Србији који су до сада НАМЕРНО прекидали утакмице, и то тако "вешто" да су сви (навијачи, новинари, спортисти, управе) унапред знали шта ће се догодити. Сетитие се кошаркашких утакмица и тадашње управе КК Црвене Звезде, која је данас, као што се зна, у стечају. Ово зато није никакво изнанеђење!

Штета и жалосно за све. Овде још једном треба дићи глас против насиља и против будала и криминалаца који крње ужитак спорта, уништавју углед грађана Србије и који срамоте име Србије. Такође, како су актери свега део "водећих" навијача Црвене Звезде, који су били "слика" свега одвратног што се у Ђенови дешавало, може се рећи да су тамо у дело спровођене "неодмерене" и "запаљиве" изјаве челника тог истог клуба (везане за Стојковића, Караџића, Пижона Петровића, Партизан, првенство и даље, као израз фрустрација и комплекса), минимум пристојности захтева да се са својим ставом огласе и Црвена Звезда и Делије. Можда хоће а можда и неће? Не верујем да ће се и једни и други експлицитно одрећи вођа а посебно не верујем да је Лукић уопште у стању да сагледа разлоге и поводе онога што се десило, и покаже трунку кајања за своје "ложачке" изјаве. саопштења тог клуба су предвидива, "већ виђено", још из времена кошарке, и готово је сигурно да ће се клуб оградити од инцидента и са велики АЛИ ће поново прозвати Караџића (што ће бити суштина тона саопштења), призивајући подсвесно или свесно да се и њему деси оно што се десило Стојковићу, а оптужујући га да је он тај који је провоцирао Звезду Србију и навијаче. Не верујем ни да је баш нешто тужан због свега што се десило Стојковићу. Такав је човек. делија Србија. Видећемо уосталом.

dsssd

pre 13 godina

do juce ste ga pljuvali,jedva da znam jednog grobara koji je bio za njega. kad je poceo da brani dobro i kad treba da ispadnete frajeri,javljate se.

stefan

pre 13 godina

Niste vi oni koji trebaju pricati o ovome, a nisam ni ja,jer ne pratim, ali mogu reci neka svoja zapazanja, koja jesu bitna. Da li se secate Brisa Tatona i bacanja lutki po stadioni i parola koje ste uzvikivali? Mostara i Zrinjskog? Brisela kada niste dali saopstenje povodom vasih povredjenih drugova i nasih sunarodnika?
A koliko se secam,i kako su mi rekli, zvezdini navijaci su na prvoj sledecoj utakmici pruzili preko transpaarenta podrsku vasim navijacima u Brislu. Onda vasem navijacu koji je poginuo prilikom nemira u Beogradu na mitingu. Onda posle nemilih dogadjaja u Novom Sadu stavili transparent"Dokle vise da se ubijamo". A takvi grafiti postoje i na Marakani.
Neka me neko ispravi ako gresim. A ne znam zasto svi pojedince mesaju sa grupama? Mislim da ovo nije akt navijaca Zvezde,vec pojedinaca. Iza navijaca zveze postoje lose situacije,ali ne zaboraviti i prelep atmosfer,koje su se cak i meni dopale,iako slabo pratim. Pa onda i humanitarne koncerte, Itd...Budimo relani,svo su isti. Ali treba znati kada pojedinac/pojedinci predsavljaju sebe, a ne grupu,naciju. I ne znas zasto se vi javljate, vidim da mnogi kazu da je bilo i vasih zastava tamo i vasih drugova,tako da ako sam ui pravu ima neistine u vasem saopstenju.

Licemerno...

pre 13 godina

Aha, vidim...Ogradili ste se i od onih koji su skandirali Brankici i razapinjali je...Niste, jer je iza toga stajala cela tribina. Baš ste dosledni, licemeri jedni!

atza87

pre 13 godina

Ja sam Delija i pridruzujem se ovom protestu sta se desilo Stojkovicu jer to ne zasluzuje ni jedan igrac, i mogu da kazem samo da su one stoke od ljudi vervatno dobro potplacene od strane nekog jer ono normalna osoba ne moze da ucini...

Atropin

pre 13 godina

Јел сте тако мислили и када сте вређали Гуровића и претили му смрћу??????
(Милош Кг, 13. oktobar 2010 13:14)

Alo decko, postoji velika razlika izmedju reci i dela! Da su mene zatvarali posle svakog izgovorenog 'ubicu te' sada bih bio na dozivotnoj robiji!!

Emozemise

pre 13 godina

Aman ljudi,
svaki igrac ima pravo da izabere gde ce da igra. Ni nama se niko ne mesa u kojoj firmi cemo raditi. Sto ovo dozivljavate toliko licno kao da vam je taj covek pobio familiju !!! Svasta !!!

Srbin

pre 13 godina

ha,ha........zanimljivo! Zanima me samo sta bi pevali Grobari da je neki njihov igrac presao u Zvezdu?! Sigurno bi mu tapsali na utakmicama! Kakva demagogija.....

eva

pre 13 godina

Hahahah,ovo kad procitam prosto mi zao sto ne navijam za Partizan.Oni ljudi kulturno navijaju,nisu ubili Tatona a ni onog Zvezdinog navijaca,toliko o njima...A moram da priznam da su mi ulepsali jutro,odavno se nisam ovako nasmejala sabajle.

Sale

pre 13 godina

Dogovorite se jel smo mi gejlije ili huligani koji hoce da biju gejeve? Ne mozemo biti i jedno i drugo? Sto se tice saopstenja smesno je! Znaju se pesme navijaca C.Zvezde i navijaca Partizana ! Ne znam stvarno ko u pesmama istice da nece u Evripu i kritikuje Demokrate sto haspse da bi usli u Evropu! I tdd... Mislim da su najvise navijaci C.Zvezde izazvali icindente ali je isto tako da je veca bruka ubijanje Tatona poenta nemoj da smo smesni i da pricamo da li su grobari i Delije cvecke kada jednostavno ni jedni ni drugi nisu!

Tpa6/! Mejkep

pre 13 godina

" ljudi kojimа srpski grb ništа ne predstаvljа."
"ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice"
Aloo, pa malo ste pomesali uloge Topalovici...

grobar kumanovo

pre 13 godina

kakav im je predsednik lukic sta ocekivati od ovih huligana koji se kriju pod obelezje da su navijaci ovo je scenario isplanirano od ranije evo sada sklanjaju i stolice sa juga samo da se omalovaze nasi navijaca podrska za naseg golmana koji je pravi profesionalac

boki_rs

pre 13 godina

(janko, 13. oktobar 2010 13:11) i ostali, ne spominjite više pokojnika
pa nije valjda navijačka grupa Partizana došla organizovano u kafić ili gdje se to već desilo i istukla momka.
ono što se sinoć desilo nije akt par ljudi, ono je organizovano, i to veoma dobro, i sa mnogo novca.

ciki

pre 13 godina

Ma sve bi ja njih u rudnik pa da ručno kopaju tunel u Čileu ako se slučajno ovi njihovi rudari opet zaglave u onom ili sličnom rudniku.

Northon

pre 13 godina

Ne bih ja o tome ko je kriv i ko je u pravu....Ja nisam "pravi" navijač jer kad gledam sve naše klubove i repku radujem se golovima koje damo i nerviram kada izgubimo....
Što se Stojkovića tiče, on je golman reprezentacije i ja kao stari navijač Zvezde neću mu oprostiti što je prešao u Partizan. Ali šta je drugo mogao sa onako usr...m karijerom? Ima slučajeva od pre kada je Milko menjao dresove pa ga nije niko kamenovao....
Da ga vidim na ulici, okrenuo bih glavu na drugu stranu i ne bih klinca pustio da mu traži autogram (ako ga iko i traži). Pa ako je čovek, biće mu krivo...
A simboli na slici - QUQHH - simbolično!

asd

pre 13 godina

Svako iole normalan treba da pruzi podrsku Stojkovicu u ovoj situaciji a ovo ostalo gde se pravite fini, u to samo slepi i gluvi koji su povrh toga ludi mogu da poveruju.

ljubi vas majka

pre 13 godina

Fuj! Kakvi ste licemeri! Vi da pricate o navijackom pokretu? Po vama sve navijacke grupe treba ukinuti samo "Grobare jug" ostaviti. Vi ste ti koji su bacali cvece na navijace Tuluza, pevali o ljubavi prema novinarima,... Ma oaza mira i ljubavi u navijackom pokretu! Juce ste mahali zastavom sa likom Seselja, klicali Mladicu a danas podrzavate Paradu i UEFU? E moji "navijaci"! Agenti bili - agenti ostali!
Ovo nema veze sa sportom i navijacima vec sa stanjem u nasem drustvu! HULIGANI = POLITICARI, samo su sredstva drugacija. Otimanje, nasilje i bezvlasce! Kada zakon bude jednak za sve tada ce nam svima biti bolje. A do tada...

Slobodan

pre 13 godina

Ma važi... Vi ste sve članovi Hora bečkih dečaka...u slobodno vreme volontirate u Domu staraca, pa nemate vremena da idete na utakmice reprezentacije...
A Brankica i sudovi mogu samo da vam ... šta ono...
Roditelji Brisa Tatona će biti oduševljeni vašom katarzom...Svaka čast!!!

Grobar_CA

pre 13 godina

Navijaci Partizana su poslali sliku Srbije koju bi svi zeleli da vidimo na utakmici sa Arsenalom,Anderlehtom...Na slikama koje se plasiraju u Areni nam zavidi pola kosarkaske Evrope. Grobari ne zele da se ponavljaju kazne i da nas ponovo izbacuju iz takmicenja,kao posle Mostara. ZNA SE ODAKLE i iz kog KLUBA ovo dolazi,na zalost.Oni sto svake nedelje pisu nova "saopstenja" bi bili pametniji da se ograde od ovakvih ljudi jer je napad na golmana REPREZENTACIJE ZEMLJE najveca sramota u istoriji srpskog sporta.Vladimire,dokazao si vise puta da si odlucan i hrabar momak,izdrzi, imas punu podrsku svih navijaca Partizana!Grobari,nemojte da nasiljem odgovarate na ove provakacije,znamo odakle i zbog cega dolaze.To je dokaz njihove SLABOSTI a ne SNAGE!ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!

djole

pre 13 godina

(Niksicko Pivo, 13. oktobar 2010 13:15) ...
a sta ima vise i 'pametnije' da se kaze? vi sigurno niste uzor mudrosti i hiper inteligentnih izjava.

RSFC

pre 13 godina

"žrtvа ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice u cilju hrаnjenjа sopstvenog egа"...
Kao da slušam Vesnu Vukelić-Vendi, jbt! Kakva besmislena hrpa poštapalica.

Bris Taton, Aca Radović, Deja Lonac... Mnogo ste mi vi fini :-/

A ovo u Đenovi - najblaže rečeno, odvratno.

sasa

pre 13 godina

Joooj vi ste sad fini. A zaboravili ste Brisa Tatona. Ubili ste coveka pre godinu dana i nikom nista. Stojkovic je trebao da stavi prst na celo kad je dolazio u vas klub i trebao je da ocekuje sta ce ga zadesiti. A on i pored svega daje neke izjave kao: "Ovo je potez karijere" Mozda zvuci smesno ali svemu ovome je kumovao Tole i sad ima alibi za neuspeh reprezentacije, smenu Antica. A Stojkovic mu je posluzio kao marioneta za ostvarivanje svojih ciljeva. Imam 40 godina i dan danas kazem "Zvezda je zivot...."

vlajzi

pre 13 godina

(goran, 13. oktobar 2010 13:15)

Nema veze to sa njegovim kvalitetom i bla, bla bla... dok 'nije imao veze s Partizanom' NIKO KO IMA VEZE S TIM PARTIZANOM NIJE NI POMISLJAO DA GA LINCUJE!!! e to je ta 'mala' razlika...

rin

pre 13 godina

prvi put pametno saopstenje navijaca... potpuna podrska od mene... ovaj potez i podrska viloticu jasno pokazuju da se navijaci partizana izdizu iznad sake huligana koja je dugo vldala trebinama u srbiji..

Ex Grobar

pre 13 godina

Slazem se oko stava u vezi napada na Stojkovica, mada mi ovo sa "punom podrskom" deluje kao da se to sad kaze i radi samo iz inata prema navijacima Zvezde, jer ako cemo posteno nije bas euforicno docekan od svih pristalica Partizana na juznoj tribini. Slazem se i oko toga da je napad na njega u Djenovi proizvod kompleksa navijaca Zvezda, koji su to ucinili. Jedino oko cega se ne slazem i sta mi uopste nije jasno je stav oko 10.10.2010. Nadam se, i ubedjen sam u to, da nije tacno da na ulicama nije bilo navijaca Partizana. Isto tako se nadam da ce u buducim borbama protiv rezima Srbi postupati slozno i hrabro. Podele nam u ovom trenutku najmanje trebaju. Bez obzira na ljuto rivalstvo sad je najmanje potrebno isticanje toga ko je pravi, veci, bolji Srbin, a ko to uopste nije iz ovog ili onog razloga. Samo ujedinjeni mozemo nesto napraviti. Pamet u glavu.

hugo

pre 13 godina

Evo ga, javio se ''Zdrav Razum''.
Secam se utakmice Vojvodina-Partizan pre par godina i transparenata: ''Svi cete zavrsiti u crno-belom loncu'' i '' Polupani loncici, serpe i poklopcici''( aluzije na ubijenog navijaca Vojvodine Dejana Dimitrijevica- Lonca kog je pistoljem ubio navijac partizana). Da li se vrh tribine tada oglasio?
Svi ste isti. Patologija, devijacija, frustracija, poremecaji..

goran

pre 13 godina

Kako neko ko vam nije valjao dok nije imao nikakve veze sa partizanom i grobarima moze odjednom da bude dobar i kvalitetan ?

Samo budite iskreni prema sebi ... a ono sto su mentoli uradili u Djenovi je van svake pameti.

Nesa

pre 13 godina

"U saopštenju se navodi da "na utakmici u Đenovi nije bilo Grobara" ali i da Grobari "nisu bili akteri sramote od 10. oktobra"."

Šta, bilo je tako kad ste došli?

Dosta ste nas sve pravili budalama, vreme je za odgovornost. Prvo, za Brisa Tatona, pa nadalje.

djoda

pre 13 godina

alo bre,koji vam je.
u djenovi je tacno da ihnije bilo,ali 10.10 bogami i te kako jeste,u OGROMNOM broju.
Sad se ogradjujete,a pre neki dan divljate po gradu??
Koja je razlika grobara,delija,radovih navijaca,nikakva.samo se pamte po divljanju.

pisni sad...

pre 13 godina

evo ga kolovodja iz djenove na ovoj slici:

http://img831.imageshack.us/img831/3153/slovancrvenazvezda.jpg

nije tesko zakljuciti kojoj navijackoj grupi pripada ovaj huligan.

djole

pre 13 godina

•Ma i vi ste cvecke... Zaboravili smo Zrinjski, nemamo pojma o cemu govorite, mi smo nevinascad...
(zzzzz, 13. oktobar 2010 13:20) ... zanima me gde u Mostaru je njihov golman bio napadnut i bilo mu preceno zivotom. aj' mi kazi molim te. cela ova scena je MNOGO gora od Zrinjskog.

pučina je stoka jedna grdna...

pre 13 godina

Amen, nemam sta da dodam.
(Milan, 13. oktobar 2010 13:18)

U Srbiji se kaže amin.

Ne volim crkvu, ne volim fanatike, al` obožavam kad se polupismeni prave pametni, nema bolje razonode.

Beogradjanin

pre 13 godina

Lepo saopstenje, ali koga vi lazete....ja sam navijac PARTIZANA! Do koske! ali huligan nisam....i vrlo dobro znam da ovakvih imbecila ima i na nasoj strani! I dobro je sto ce konacno drzava udariti i na vas "navijace" svi ste vi ista bagra!
P.S. da li znate da je Brice Taton kupio dres Partizana dan pre utakmice, dan pre nego sto su ga "navijaci" mucki ubili.....STOP NASILJU! STOP HULIGANIMA!!!

biske

pre 13 godina

...ocigledno je iz ovog saopstenja da Grobari i ne navijaju za Srbiju,posto oni nisu bili jel'te...nisam se nacitao njihovih saopstenja posle Brisa Tatona,Brankice Stankovic,Slikanja sa utokama itd...mnogo ste fini,nema sta...
...A svakom iole normalnom coveku je jasno da je ovo sinoc jos jedna bruka i sramota...
...Sa sve Italijanima koji se odusevljavaju jos jednoj nasoj naivnosti i gluposti.Bez ikakvih problema su pustili par ludaka koji jos nisu tesko pesadijsko naoruzanje imali, da terorisu 95% Srpskih navijaca (na snimku se jasno vide ljudi kojima nista jasno nije) i 100% njihovih,zarad laganice od 3:0,plus najverovatnije diskvalifikacije najveceg rivala u grupi...
...Eventualno se izvucemo sa utakmicama bez publike,koje vidi slucajnosti najvise odgovaraju Toletu i ekipi i onom Stojkovicu kako bi na miru bili na stadionu
...tuzna smo mi nacija sa sve Toletom,Grobarima,Ovim mojima preko puta,Stojkovicima itd...

grobar

pre 13 godina

"Nа prekinutoj utаkmici Itаlijа - Srbijа u Đenovi nije bilo Grobаrа, mаdа smo svesni činjenice dа postoji grupа ljudi kojimа je izuzetno krivo što nаvijаči Pаrtizаnа nisu bili аkteri ove srаmote, kаo ni one od 10. oktobra 2010. godine." Ako stvarno tako misle kao sto su napisali, onda svaka im cast, ponosan sam sto sam grobar.

razvojni put djure snajdera

pre 13 godina

Raketu je ipalio Vlada Lukic, Brisa Tatona je prebio Vlada Lukic, navijaca Vojvodine iz pistolja je ubio Vlada Lukic za sve je kriv Vlada Lukic koji je nas cigane takve kakve smo poceo da vadi iz blata. Mozda nismo najbolji ali ne ubijamo kao ovi dziberi.

nemanja

pre 13 godina

Ma i vi ste cvecke... Zaboravili smo Zrinjski, nemamo pojma o cemu govorite, mi smo nevinascad...
(zzzzz, 13. oktobar 2010 13:20)


da nisu mozda izbacili repku ili zvezdu zbog Zrinjskog.Mi smo svoja sra... progutali sta sad oces ?

Goran pariz

pre 13 godina

Ma vi ste zlatni,nema sta..Recite to Tatonovim roditeljima ili roditeljima onoga mladica koga ste ubili kada ste ispalili brodsku raketu na Marakani..Da ova drzava nesto radi svi vi vodje(i grobari i delije) bi odavno bili na visegodisnjoj robiji a ne da izdajete nekakva saopstenja..Sada mi je cak i zao onog decka Urosa Misica sto je jedini ispao zrtveno jagnje pa dobio 10 god zatvora kada ovi sto su trolejbus gurali na policajce dobili po 6 meseci..Njih ocigledno neko stiti nakon sto ih je platio a njega ocigledno nije imao niko...Ja bih samo pitao javnost u Srbiji ko je za da se vodje navijaca i Partizana i Crvene Zvezde smeste u zatvor ?? Ako bude bilo vise onih ne preporucujem klikova onda nam ovo stvarno i treba sto se desava jer smo ocigledno kao drustvo odlepili skroz..

Milvol

pre 13 godina

Jer ste istu ovakvu podrsku pruzili i roditeljima Brisa Tatona?
(aca, 13. oktobar 2010 13:07)
Kad smo vec kod toga...ko je pruzio podrsku u Briselu onom jadnom coveku? Da li je iko to uradio? Da li ga je neko obisao? Nije. Za Tatona se radilo sve sta se radilo, trebalo je tako, ali ajde da malo pogledamo i svoje ljude i zastitimo ih od ovakvih "navijaca". Pozzz

Max

pre 13 godina

Selo gori a baba se češlja....

Ili u pervodu: huligani nam zavode diktaturu a oni bi o "golmanu" Stojkoviću i podršku istom.

Svu su iste te huligane svojatali, branili i opravdavali kada su UBILI Brisa Tatona. Eeeeejjj... UBILI!!!!
Klub se brinuo da se nikad ne dospe do organizatora i izvršilaca. A sada bi podršku.

Ovo je nažalost tek početak. Nažalost manjini koja upravlja ovom državom ili iz senke ili javno haos koji nam se dešava baš odgovara. Biće još veći....

baja bajazit

pre 13 godina

Ne krijte se vi sa juga sada iza Stojkovica i ne pravite se mnogo pametni, kada ste ista banda kao i ona juce u Italiji?! Prosle godine ste presudili mladom Francuzu koji je dosao u nasu zemlju prvenstveno kao turista, na derbiju ste pre par godina ubili suparnickog navijaca raketom, tako da nemate pravo glasa. Posebno sada, kada ni za jednu od tih "vasih" (ili "njihovih") nazovi navijackih grupa nema lakih poena i jeftinog publiciteta. Prvo i osnovno, koji posten i normalan covek koji ima nesto u zivotu (posao/skolu/devojku/familiju) moze da bude po ceo dan posvecen nekakvoj navijackoj grupi?!

sestric

pre 13 godina

Za brisa tatona me bas briga ko mu je kriv sto dolazi u Srbiju,da se pokaze da ima vise kinte od nas a? Jeste krivica grobara sto je ubijen aki nas ne racunajuci taj dogadjaj postuje cela evropa,pa cak i dobar deo sveta,a vas sto unistavate nasu reprezentaciju,sto pjujeta golmana nase reprezentacije umesto da ga bodrite vas treba da vas je sramota,ugasiti sportsko drustvo CRVENA ZVEZDA to je resenje iskorenjivanja huliganstva u Srbiji!

Bird

pre 13 godina

Bravo! Prava izjava u pravo vreme! Stojkovic je golman Srbije i to je dovoljno da mora da ostavi sve klupske razmirice sa strane! Srbija je ispred svega!

Niksicko Pivo

pre 13 godina

Pozivаmo celokupnu sportsku jаvnost dа podrži golmаnа Vlаdimirа Stojkovićа, koji je golmаn srpske reprezentаcije i koji je žrtvа ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice u cilju hrаnjenjа sopstvenog egа," navodi se u saopštenju navijačke grupe 'Grobari Jug'.

Nista pametnije nista znali reci?

ВЛАДА ЛО

pre 13 godina

Колико се сећам пре само пар месеци на утакмици против Камеруна, навијачи партизана су звиждали Стојковићу и иронично аплаудирали кад год би ухватио лопту. Сад одједном то није лепо. И да, наравно да осуђујем све што се јуче дешавало, али смо ми много "мали" да би знали шта је позадина свега.

Sbbkbb

pre 13 godina

Za Italiju i da vam poveruje covek,al za paradu ne!!! U svako slucaju,ni po babu ni po stricevima nego po zasluzi,svakog izgrednika u ćorku!

Dejan

pre 13 godina

Srpske sramote?!! A ko je ubio onog decka u sred Beograda,ko je ubio Zvezdinog navijaca Aleksandra Radovica na stadionu,ko je danima pretio i napadao porodicu Milana Gurovica,gde mu je supruga bila trudna...Ko? Tada ste bili "cvecke"! Jel mangupi? A sada se prvi javljate,i kao u skoli "uciteljice,nisam ja,nisam ja,on je..." Samo ne razumem ko je Vas sta pitao pa se javljate prvi i da nekoga prozivate kada treba prvi da cutite i da se pokrijete usima....

Beogradjanin

pre 13 godina

Lepo saopstenje, ali koga vi lazete....ja sam navijac PARTIZANA! Do koske! ali huligan nisam....i vrlo dobro znam da ovakvih imbecila ima i na nasoj strani! I dobro je sto ce konacno drzava udariti i na vas "navijace" svi ste vi ista bagra!
P.S. da li znate da je Brice Taton kupio dres Partizana dan pre utakmice, dan pre nego sto su ga "navijaci" mucki ubili.....STOP NASILJU! STOP HULIGANIMA!!!

hugo

pre 13 godina

Evo ga, javio se ''Zdrav Razum''.
Secam se utakmice Vojvodina-Partizan pre par godina i transparenata: ''Svi cete zavrsiti u crno-belom loncu'' i '' Polupani loncici, serpe i poklopcici''( aluzije na ubijenog navijaca Vojvodine Dejana Dimitrijevica- Lonca kog je pistoljem ubio navijac partizana). Da li se vrh tribine tada oglasio?
Svi ste isti. Patologija, devijacija, frustracija, poremecaji..

Dejan

pre 13 godina

Srpske sramote?!! A ko je ubio onog decka u sred Beograda,ko je ubio Zvezdinog navijaca Aleksandra Radovica na stadionu,ko je danima pretio i napadao porodicu Milana Gurovica,gde mu je supruga bila trudna...Ko? Tada ste bili "cvecke"! Jel mangupi? A sada se prvi javljate,i kao u skoli "uciteljice,nisam ja,nisam ja,on je..." Samo ne razumem ko je Vas sta pitao pa se javljate prvi i da nekoga prozivate kada treba prvi da cutite i da se pokrijete usima....

rin

pre 13 godina

prvi put pametno saopstenje navijaca... potpuna podrska od mene... ovaj potez i podrska viloticu jasno pokazuju da se navijaci partizana izdizu iznad sake huligana koja je dugo vldala trebinama u srbiji..

Sbbkbb

pre 13 godina

Za Italiju i da vam poveruje covek,al za paradu ne!!! U svako slucaju,ni po babu ni po stricevima nego po zasluzi,svakog izgrednika u ćorku!

ВЛАДА ЛО

pre 13 godina

Колико се сећам пре само пар месеци на утакмици против Камеруна, навијачи партизана су звиждали Стојковићу и иронично аплаудирали кад год би ухватио лопту. Сад одједном то није лепо. И да, наравно да осуђујем све што се јуче дешавало, али смо ми много "мали" да би знали шта је позадина свега.

djoda

pre 13 godina

alo bre,koji vam je.
u djenovi je tacno da ihnije bilo,ali 10.10 bogami i te kako jeste,u OGROMNOM broju.
Sad se ogradjujete,a pre neki dan divljate po gradu??
Koja je razlika grobara,delija,radovih navijaca,nikakva.samo se pamte po divljanju.

Tuzno, sramota!

pre 13 godina

Подршка саопштењу Гробара! Да је саопштење тачно види се и из коментара навијача Звезде који су једноставно очајни што се Гробарима не може пребацити за последње догађаје и током последњих месеци. "Ви сте били овакви и онакви", што би требало ваљда да значи да нико не сме да се промени (посебно не на боље), бар не док се сви навијачи Звезде не сагласе. Какве везе са овим догађајима има трагични и ужасни случај Бриса Татона? Последице тих безумног поступака су познате а актери или ухапшени или под потерницом. Помињање Гуровића је још мање утемељено јер Гробари припадају оној групи навијача која поштује неписани "навијачки кодекс", који су до сада у Србији више пута кршили искључиво навијачи Звезде: НИКО не сме ф9изички да напада спортисте другог клуба. То НИКАДА није био случај са Гуровићем који је непотребно и највулгарније могуће прозиван и вређан, али никада није био физички нападнут. Са друге стране навијачи Звезде су не тако давно на ручку у ресторану напали и ударили Сашу Илића, још у присуству супруге.

Гробари, разуме се, нису невинашца а нису никада ни тврдили да су. Последњи догађаји последњих месеци указују, међутим, да су ствари заиста кренуле на боље. дела говоре много убедљивије од речи. Утакмица са Арсеналом била је час љубави према клубу а амбијент светски забележен као визуелна атракција, није било ниједног инцидента са навијачима Арсенала који су се шетали улицама Београда без икакве пратње а навијачи Партизана су дали јавну подршку и тешко болесном Звездином фудбалеру Вилотићу, показујући да је људскост изнад свега, што "Делије" никада у својој навијачкој историји нису урадиле. Сада то можда са разлогом боли навијаче Звезде. Није им драго што се ствари мењају у исправом правцу а на медијима, попут Б92 рецимо, јесте да по препознају и подрже позитивне промене, игноришу их (као што се данас ради) или поново призову инциденте (као што видим овде инсистирају навијачи Звезде) како би се доказала погрешна теза да су сви навијачи исти и да су сви навијачи хулигани. Навијачи НИСУ хулигани иако међу њима има таквих, а оне који праве испаде, нереде и кривична дела, што је честа појава тамо где се окупи велики број људи, морају да трпе последице таквог понашања и то нико нормалан не може оспорити.

Сада се испадима готово свакодневно истичу људи из Црвене Звезде (популарне "Звезде Србије", што данас делује као нешто невероватно иронично). Сетите се хулиганског испада Лукића на тробинама свог стадиона, за који је, разуме се, имао бројна бесмислена оправдања износећи сатв да као председник клуба има право да се физички обрачунава са онима који га псују, макар били људи који купују карте клуба у коме он ради. Већина изјава Лукића је до те мере бесмислена и невероватна, и наноси штету пре свега Звезди, да сваки Гробар само може да пожели да што дуже остане на челу Звезде. Изјаве да Звезда не признаје титулу Партизана (што би можда и могао да каже) као што "Србија не признаје независност Косова" (што је испод нивоа дегутантног и представља израз неконтролисаног "бедака" у коме се налази), или скорашња да ако Партизан освоји титулу у првенству које је тек почело то значи да је првенство нерегуларно, или пак изјаве да је Звезда "српски клуб", што се зна док "неки други" то нису, што се тобоже исто зна (јер је партизан, по Лукићу, разуме се, хрватски или не дај Боже југословенски тим у најбољем случају), довеле су до тога да су се од њега и управе, а тиме и клуба, сасвим констернирани оградили и највећи навијачи Звезде попут Пеце Поповића, који су изјавили да више неће бодрити клуб за који навијају од рођења, и кога знају као клуб добре грађанске традиције, док такви људи не оду. Ту су сада уз Лукића "естрадне" звезде исте снаге и популарности као што је и ниво угледа који некада најтрофејнији клуб данас има.

Али Лукића неће "оставити" истомишљеници, они којима се допада шта он говори и који вероватно верују у ту гомилу глупости, људи попут тетовираног билдера који је предводио нереде у Ђенови, са маском и гомилом видљивих тетоважа на које је очигледно поносан. Теже би га полиција препознали без маске, да је носио билборд са копијом свог пасоша него са тим тетоважама, што речито демонстрира "високи степен инетлигенцији". Уз то се одлучио да се физички обрачунава са голманом Стојковићем и Караџићем, а потом и намерно прекине утакмицу и то дан пре заседања Уставног суда Србије где треба видети шта ће бити са неформалним навијачким групама. Да они навијачи Звезде који овде пишу нешто о изгредима у Ђенови са позиције навијања за Звезду, што је несхватљиво, имају барем мало мозга мозга схватили би да је то што је тамо урађено вероватно, у најмању руку, врло битно за одлуку.

Уколико се сви колективно не правимо ненормални немогуће је да се не сећамо ко су ЈЕДИНИ навијачи у Србији који су до сада НАМЕРНО прекидали утакмице, и то тако "вешто" да су сви (навијачи, новинари, спортисти, управе) унапред знали шта ће се догодити. Сетитие се кошаркашких утакмица и тадашње управе КК Црвене Звезде, која је данас, као што се зна, у стечају. Ово зато није никакво изнанеђење!

Штета и жалосно за све. Овде још једном треба дићи глас против насиља и против будала и криминалаца који крње ужитак спорта, уништавју углед грађана Србије и који срамоте име Србије. Такође, како су актери свега део "водећих" навијача Црвене Звезде, који су били "слика" свега одвратног што се у Ђенови дешавало, може се рећи да су тамо у дело спровођене "неодмерене" и "запаљиве" изјаве челника тог истог клуба (везане за Стојковића, Караџића, Пижона Петровића, Партизан, првенство и даље, као израз фрустрација и комплекса), минимум пристојности захтева да се са својим ставом огласе и Црвена Звезда и Делије. Можда хоће а можда и неће? Не верујем да ће се и једни и други експлицитно одрећи вођа а посебно не верујем да је Лукић уопште у стању да сагледа разлоге и поводе онога што се десило, и покаже трунку кајања за своје "ложачке" изјаве. саопштења тог клуба су предвидива, "већ виђено", још из времена кошарке, и готово је сигурно да ће се клуб оградити од инцидента и са велики АЛИ ће поново прозвати Караџића (што ће бити суштина тона саопштења), призивајући подсвесно или свесно да се и њему деси оно што се десило Стојковићу, а оптужујући га да је он тај који је провоцирао Звезду Србију и навијаче. Не верујем ни да је баш нешто тужан због свега што се десило Стојковићу. Такав је човек. делија Србија. Видећемо уосталом.

Sale

pre 13 godina

Dogovorite se jel smo mi gejlije ili huligani koji hoce da biju gejeve? Ne mozemo biti i jedno i drugo? Sto se tice saopstenja smesno je! Znaju se pesme navijaca C.Zvezde i navijaca Partizana ! Ne znam stvarno ko u pesmama istice da nece u Evripu i kritikuje Demokrate sto haspse da bi usli u Evropu! I tdd... Mislim da su najvise navijaci C.Zvezde izazvali icindente ali je isto tako da je veca bruka ubijanje Tatona poenta nemoj da smo smesni i da pricamo da li su grobari i Delije cvecke kada jednostavno ni jedni ni drugi nisu!

Nesa

pre 13 godina

"U saopštenju se navodi da "na utakmici u Đenovi nije bilo Grobara" ali i da Grobari "nisu bili akteri sramote od 10. oktobra"."

Šta, bilo je tako kad ste došli?

Dosta ste nas sve pravili budalama, vreme je za odgovornost. Prvo, za Brisa Tatona, pa nadalje.

Niksicko Pivo

pre 13 godina

Pozivаmo celokupnu sportsku jаvnost dа podrži golmаnа Vlаdimirа Stojkovićа, koji je golmаn srpske reprezentаcije i koji je žrtvа ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice u cilju hrаnjenjа sopstvenog egа," navodi se u saopštenju navijačke grupe 'Grobari Jug'.

Nista pametnije nista znali reci?

Bird

pre 13 godina

Bravo! Prava izjava u pravo vreme! Stojkovic je golman Srbije i to je dovoljno da mora da ostavi sve klupske razmirice sa strane! Srbija je ispred svega!

biske

pre 13 godina

...ocigledno je iz ovog saopstenja da Grobari i ne navijaju za Srbiju,posto oni nisu bili jel'te...nisam se nacitao njihovih saopstenja posle Brisa Tatona,Brankice Stankovic,Slikanja sa utokama itd...mnogo ste fini,nema sta...
...A svakom iole normalnom coveku je jasno da je ovo sinoc jos jedna bruka i sramota...
...Sa sve Italijanima koji se odusevljavaju jos jednoj nasoj naivnosti i gluposti.Bez ikakvih problema su pustili par ludaka koji jos nisu tesko pesadijsko naoruzanje imali, da terorisu 95% Srpskih navijaca (na snimku se jasno vide ljudi kojima nista jasno nije) i 100% njihovih,zarad laganice od 3:0,plus najverovatnije diskvalifikacije najveceg rivala u grupi...
...Eventualno se izvucemo sa utakmicama bez publike,koje vidi slucajnosti najvise odgovaraju Toletu i ekipi i onom Stojkovicu kako bi na miru bili na stadionu
...tuzna smo mi nacija sa sve Toletom,Grobarima,Ovim mojima preko puta,Stojkovicima itd...

Slobodan

pre 13 godina

Ma važi... Vi ste sve članovi Hora bečkih dečaka...u slobodno vreme volontirate u Domu staraca, pa nemate vremena da idete na utakmice reprezentacije...
A Brankica i sudovi mogu samo da vam ... šta ono...
Roditelji Brisa Tatona će biti oduševljeni vašom katarzom...Svaka čast!!!

Grobar_CA

pre 13 godina

Navijaci Partizana su poslali sliku Srbije koju bi svi zeleli da vidimo na utakmici sa Arsenalom,Anderlehtom...Na slikama koje se plasiraju u Areni nam zavidi pola kosarkaske Evrope. Grobari ne zele da se ponavljaju kazne i da nas ponovo izbacuju iz takmicenja,kao posle Mostara. ZNA SE ODAKLE i iz kog KLUBA ovo dolazi,na zalost.Oni sto svake nedelje pisu nova "saopstenja" bi bili pametniji da se ograde od ovakvih ljudi jer je napad na golmana REPREZENTACIJE ZEMLJE najveca sramota u istoriji srpskog sporta.Vladimire,dokazao si vise puta da si odlucan i hrabar momak,izdrzi, imas punu podrsku svih navijaca Partizana!Grobari,nemojte da nasiljem odgovarate na ove provakacije,znamo odakle i zbog cega dolaze.To je dokaz njihove SLABOSTI a ne SNAGE!ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!

Srbin

pre 13 godina

ha,ha........zanimljivo! Zanima me samo sta bi pevali Grobari da je neki njihov igrac presao u Zvezdu?! Sigurno bi mu tapsali na utakmicama! Kakva demagogija.....

GJ

pre 13 godina

Svaka cast za saopstenje, puna podrska Stojkovicu. Jeste da i dalje mnogi od nas njega tretiraju kao privremeno zaposlenog u svetom klubu ali kada dodje do udara makar i na takvog pojedinca treba mu dati apsolutnu podrsku. Ja ga recimo nikad necu dozivljavati kao nekog omiljenog igraca (za to su tu Kleo, Zuka, Raca, Mare, ili ranije Djani, Mijat, Mance) ali dokle god casno brani boje naseg kluba (a i gol naravno) imace moje postovanje i podrsku.

Sto se tice onih koji sada izvrcu sve i svasta pa pominju gurovica, zrinjski, Tatona, samo jedno malo objasnjenje. gurovic je covek koji je bio pljuvan od svih osim od Grobara pre i dok je igrao za Partizan, nakon sto je napustio klub na onoj konferenciji za stampu je rekao sve najbolje o nama i onda odjednom pola godine kasnije ode covek u zvezdu. Ok, sam je izabrao. Nije jedini, u istoj toj generaciji zvezde su igrali jos neki koji su ranije bili kod nas (Radivojevic, Bakic) i svi su imali povike sa tribina na jednoj do dve utakmice a posle ih niko nije vise nijednom pomenuo. Tako bi isto bilo i sa gurovicem da je ostao covek, medjutim nije. Da bi se dodvorio novim zastitnicima poceo je da radi sve i svasta: omalovazavanje, pljuvanje, psovanje, i povrh svega gadjanje flasom ka nasoj tribini. Posle svega toga, zasluzio je sve sto je cuo i video o sebi. Ali, i pored najgoreg moguceg njegovog ponasanja on nikada nije bio fizicki ugrozen. Pevalo se, pisalo se svasta o njemu ali nikada ga niko nije sacekao u mracnoj ulici ili na pripremama reprezentacije da mu "objasni neke stvari". A i zasto bi. On je uradio sta je uradio, za to je bio kaznjen vredjanjem i to je to. To je ultra duh. Prebijanje igraca profesionalaca nije ultra. Sto se tice Tatona, pricale su se razne price. Istina je da je on izdahnuo i da se niko od nas nije hvalio time. Odgovorno tvrdim da niko nije imao nameru da ga ubije. Tuca jeste bila planirana ali ubistvo nije. Na kraju krajeva znamo svi koliko je ljudi u zatvoru zbog toga i kolike ce kazne dobiti tako da je svako pominjanje tog slucaja bespredmetno pogotovu nako desavanja u Briselu. Mostar necu ni da komentarisem, svako normalan zna da su tamo Grobari bili docekani punim arsenalom raznih oruzja sto od policije sto od domacih navijaca i jedino sto su mogli da urade je da se brane. Na kraju krajeva utakmica je sasvim normalno privedena kraju. Kazna Partizanu je dosla zbog ranijih ispada koji se posle toga vise nikada nisu ponovili (bar ne na stadionu). Poenta svega je, mi ako smo nesto uradili da ne valja nikada od toga nismo pravili cirkus i izvrtali cinjenice. Svaka kazna na racun Partizana, Grobara, i pojedinaca je primljena casno i izdrzana muski bez kukanja. Pitanje za ostale, sta vas uopste briga za sve to i zasto potezete sve te teme kad sada ovo nema nikakve veze s tim. Ovo ima veze sa namerom malih i iskompleksiranih da rade isto ono sto su radili i na kosarci u Vrscu i Pioniru pre par sezona ne bi li dosli do ispunjenja svojih ciljeva. U tome oni ne prezaju ni od cega. Zrtvuju svoje navijace, ugled kluba a sada i reprezentacije i sto je najgore od svega sada i navijace drugih klubova. Prosto sam ubedjen da je sinoc nakon onog prekida kada je doslo do haosa na parkingu ispred stadiona deblji kraj izvukao i prilican broj navijaca Zemuna, Radnickog, i svih drugih klubova koji su tu bili. Zasto? Zarad mracnih planova onih koji sebe nazivaju zastitnicima ultra duha a u stvari su obicni puleni najgorih osoba u Srbiji koji po svaku cenu oce titulu pa makar bilo i mrtvih.

Nece moci! Nema predaje do konacne pobede!

Milvol

pre 13 godina

Jer ste istu ovakvu podrsku pruzili i roditeljima Brisa Tatona?
(aca, 13. oktobar 2010 13:07)
Kad smo vec kod toga...ko je pruzio podrsku u Briselu onom jadnom coveku? Da li je iko to uradio? Da li ga je neko obisao? Nije. Za Tatona se radilo sve sta se radilo, trebalo je tako, ali ajde da malo pogledamo i svoje ljude i zastitimo ih od ovakvih "navijaca". Pozzz

ljubi vas majka

pre 13 godina

Fuj! Kakvi ste licemeri! Vi da pricate o navijackom pokretu? Po vama sve navijacke grupe treba ukinuti samo "Grobare jug" ostaviti. Vi ste ti koji su bacali cvece na navijace Tuluza, pevali o ljubavi prema novinarima,... Ma oaza mira i ljubavi u navijackom pokretu! Juce ste mahali zastavom sa likom Seselja, klicali Mladicu a danas podrzavate Paradu i UEFU? E moji "navijaci"! Agenti bili - agenti ostali!
Ovo nema veze sa sportom i navijacima vec sa stanjem u nasem drustvu! HULIGANI = POLITICARI, samo su sredstva drugacija. Otimanje, nasilje i bezvlasce! Kada zakon bude jednak za sve tada ce nam svima biti bolje. A do tada...

RSFC

pre 13 godina

"žrtvа ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice u cilju hrаnjenjа sopstvenog egа"...
Kao da slušam Vesnu Vukelić-Vendi, jbt! Kakva besmislena hrpa poštapalica.

Bris Taton, Aca Radović, Deja Lonac... Mnogo ste mi vi fini :-/

A ovo u Đenovi - najblaže rečeno, odvratno.

razvojni put djure snajdera

pre 13 godina

Raketu je ipalio Vlada Lukic, Brisa Tatona je prebio Vlada Lukic, navijaca Vojvodine iz pistolja je ubio Vlada Lukic za sve je kriv Vlada Lukic koji je nas cigane takve kakve smo poceo da vadi iz blata. Mozda nismo najbolji ali ne ubijamo kao ovi dziberi.

Atropin

pre 13 godina

Јел сте тако мислили и када сте вређали Гуровића и претили му смрћу??????
(Милош Кг, 13. oktobar 2010 13:14)

Alo decko, postoji velika razlika izmedju reci i dela! Da su mene zatvarali posle svakog izgovorenog 'ubicu te' sada bih bio na dozivotnoj robiji!!

sasa

pre 13 godina

Joooj vi ste sad fini. A zaboravili ste Brisa Tatona. Ubili ste coveka pre godinu dana i nikom nista. Stojkovic je trebao da stavi prst na celo kad je dolazio u vas klub i trebao je da ocekuje sta ce ga zadesiti. A on i pored svega daje neke izjave kao: "Ovo je potez karijere" Mozda zvuci smesno ali svemu ovome je kumovao Tole i sad ima alibi za neuspeh reprezentacije, smenu Antica. A Stojkovic mu je posluzio kao marioneta za ostvarivanje svojih ciljeva. Imam 40 godina i dan danas kazem "Zvezda je zivot...."

atza87

pre 13 godina

Ja sam Delija i pridruzujem se ovom protestu sta se desilo Stojkovicu jer to ne zasluzuje ni jedan igrac, i mogu da kazem samo da su one stoke od ljudi vervatno dobro potplacene od strane nekog jer ono normalna osoba ne moze da ucini...

goran

pre 13 godina

Kako neko ko vam nije valjao dok nije imao nikakve veze sa partizanom i grobarima moze odjednom da bude dobar i kvalitetan ?

Samo budite iskreni prema sebi ... a ono sto su mentoli uradili u Djenovi je van svake pameti.

pisni sad...

pre 13 godina

evo ga kolovodja iz djenove na ovoj slici:

http://img831.imageshack.us/img831/3153/slovancrvenazvezda.jpg

nije tesko zakljuciti kojoj navijackoj grupi pripada ovaj huligan.

VR74

pre 13 godina

Ovo je iznudjeno saopstenje, dato u inat suprotnom taboru. Ocete li vi, nevinasca, da podrzite i Brankicu ili joj i dalje zelite sudbinu nesrecnog Curuvije? Posle niza ubistava (Taton, Dimitrijevic, Radovic), mahanja utokama i otvorenim pretnjama u navijackim pesmama, bolje bi bilo da se spremite za "privremeni odmor" u zatvoru. Vi imate najmanje prava da dajete podrsku Stojketu. Pozdrav svim iskrenim navijacima Zvezde i Partizana !!!

Ex Grobar

pre 13 godina

Slazem se oko stava u vezi napada na Stojkovica, mada mi ovo sa "punom podrskom" deluje kao da se to sad kaze i radi samo iz inata prema navijacima Zvezde, jer ako cemo posteno nije bas euforicno docekan od svih pristalica Partizana na juznoj tribini. Slazem se i oko toga da je napad na njega u Djenovi proizvod kompleksa navijaca Zvezda, koji su to ucinili. Jedino oko cega se ne slazem i sta mi uopste nije jasno je stav oko 10.10.2010. Nadam se, i ubedjen sam u to, da nije tacno da na ulicama nije bilo navijaca Partizana. Isto tako se nadam da ce u buducim borbama protiv rezima Srbi postupati slozno i hrabro. Podele nam u ovom trenutku najmanje trebaju. Bez obzira na ljuto rivalstvo sad je najmanje potrebno isticanje toga ko je pravi, veci, bolji Srbin, a ko to uopste nije iz ovog ili onog razloga. Samo ujedinjeni mozemo nesto napraviti. Pamet u glavu.

nemanja

pre 13 godina

Ma i vi ste cvecke... Zaboravili smo Zrinjski, nemamo pojma o cemu govorite, mi smo nevinascad...
(zzzzz, 13. oktobar 2010 13:20)


da nisu mozda izbacili repku ili zvezdu zbog Zrinjskog.Mi smo svoja sra... progutali sta sad oces ?

asd

pre 13 godina

Svako iole normalan treba da pruzi podrsku Stojkovicu u ovoj situaciji a ovo ostalo gde se pravite fini, u to samo slepi i gluvi koji su povrh toga ludi mogu da poveruju.

eva

pre 13 godina

Hahahah,ovo kad procitam prosto mi zao sto ne navijam za Partizan.Oni ljudi kulturno navijaju,nisu ubili Tatona a ni onog Zvezdinog navijaca,toliko o njima...A moram da priznam da su mi ulepsali jutro,odavno se nisam ovako nasmejala sabajle.

Goran pariz

pre 13 godina

Ma vi ste zlatni,nema sta..Recite to Tatonovim roditeljima ili roditeljima onoga mladica koga ste ubili kada ste ispalili brodsku raketu na Marakani..Da ova drzava nesto radi svi vi vodje(i grobari i delije) bi odavno bili na visegodisnjoj robiji a ne da izdajete nekakva saopstenja..Sada mi je cak i zao onog decka Urosa Misica sto je jedini ispao zrtveno jagnje pa dobio 10 god zatvora kada ovi sto su trolejbus gurali na policajce dobili po 6 meseci..Njih ocigledno neko stiti nakon sto ih je platio a njega ocigledno nije imao niko...Ja bih samo pitao javnost u Srbiji ko je za da se vodje navijaca i Partizana i Crvene Zvezde smeste u zatvor ?? Ako bude bilo vise onih ne preporucujem klikova onda nam ovo stvarno i treba sto se desava jer smo ocigledno kao drustvo odlepili skroz..

boki_rs

pre 13 godina

(janko, 13. oktobar 2010 13:11) i ostali, ne spominjite više pokojnika
pa nije valjda navijačka grupa Partizana došla organizovano u kafić ili gdje se to već desilo i istukla momka.
ono što se sinoć desilo nije akt par ljudi, ono je organizovano, i to veoma dobro, i sa mnogo novca.

Licemerno...

pre 13 godina

Aha, vidim...Ogradili ste se i od onih koji su skandirali Brankici i razapinjali je...Niste, jer je iza toga stajala cela tribina. Baš ste dosledni, licemeri jedni!

Svi ste vi stoka i huligani...iz svakog kluba

pre 13 godina

Vi ste cvećke i dobri mamini i tatini sinovi,niko vas nezna i ne poznaje,uzorni ste građani naše zemlje a onaj Francuz je sam izvršio samoubistvo jer ga neko od vas mrko pogledao.

grobar

pre 13 godina

"Nа prekinutoj utаkmici Itаlijа - Srbijа u Đenovi nije bilo Grobаrа, mаdа smo svesni činjenice dа postoji grupа ljudi kojimа je izuzetno krivo što nаvijаči Pаrtizаnа nisu bili аkteri ove srаmote, kаo ni one od 10. oktobra 2010. godine." Ako stvarno tako misle kao sto su napisali, onda svaka im cast, ponosan sam sto sam grobar.

grobar kumanovo

pre 13 godina

kakav im je predsednik lukic sta ocekivati od ovih huligana koji se kriju pod obelezje da su navijaci ovo je scenario isplanirano od ranije evo sada sklanjaju i stolice sa juga samo da se omalovaze nasi navijaca podrska za naseg golmana koji je pravi profesionalac

Tpa6/! Mejkep

pre 13 godina

" ljudi kojimа srpski grb ništа ne predstаvljа."
"ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice"
Aloo, pa malo ste pomesali uloge Topalovici...

djole

pre 13 godina

•Ma i vi ste cvecke... Zaboravili smo Zrinjski, nemamo pojma o cemu govorite, mi smo nevinascad...
(zzzzz, 13. oktobar 2010 13:20) ... zanima me gde u Mostaru je njihov golman bio napadnut i bilo mu preceno zivotom. aj' mi kazi molim te. cela ova scena je MNOGO gora od Zrinjskog.

stefan

pre 13 godina

Niste vi oni koji trebaju pricati o ovome, a nisam ni ja,jer ne pratim, ali mogu reci neka svoja zapazanja, koja jesu bitna. Da li se secate Brisa Tatona i bacanja lutki po stadioni i parola koje ste uzvikivali? Mostara i Zrinjskog? Brisela kada niste dali saopstenje povodom vasih povredjenih drugova i nasih sunarodnika?
A koliko se secam,i kako su mi rekli, zvezdini navijaci su na prvoj sledecoj utakmici pruzili preko transpaarenta podrsku vasim navijacima u Brislu. Onda vasem navijacu koji je poginuo prilikom nemira u Beogradu na mitingu. Onda posle nemilih dogadjaja u Novom Sadu stavili transparent"Dokle vise da se ubijamo". A takvi grafiti postoje i na Marakani.
Neka me neko ispravi ako gresim. A ne znam zasto svi pojedince mesaju sa grupama? Mislim da ovo nije akt navijaca Zvezde,vec pojedinaca. Iza navijaca zveze postoje lose situacije,ali ne zaboraviti i prelep atmosfer,koje su se cak i meni dopale,iako slabo pratim. Pa onda i humanitarne koncerte, Itd...Budimo relani,svo su isti. Ali treba znati kada pojedinac/pojedinci predsavljaju sebe, a ne grupu,naciju. I ne znas zasto se vi javljate, vidim da mnogi kazu da je bilo i vasih zastava tamo i vasih drugova,tako da ako sam ui pravu ima neistine u vasem saopstenju.

pučina je stoka jedna grdna...

pre 13 godina

Amen, nemam sta da dodam.
(Milan, 13. oktobar 2010 13:18)

U Srbiji se kaže amin.

Ne volim crkvu, ne volim fanatike, al` obožavam kad se polupismeni prave pametni, nema bolje razonode.

dsssd

pre 13 godina

do juce ste ga pljuvali,jedva da znam jednog grobara koji je bio za njega. kad je poceo da brani dobro i kad treba da ispadnete frajeri,javljate se.

Emozemise

pre 13 godina

Aman ljudi,
svaki igrac ima pravo da izabere gde ce da igra. Ni nama se niko ne mesa u kojoj firmi cemo raditi. Sto ovo dozivljavate toliko licno kao da vam je taj covek pobio familiju !!! Svasta !!!

IVORY

pre 13 godina

Jednom i ja da se slozim sa stavom neke navijacke grupe.

Ove huligance treba zakonom zabraniti, pa neka bude ona:
Igrale se delije na sred zemlje Srbije,
a onda su delije strpali u celije.

baja bajazit

pre 13 godina

Ne krijte se vi sa juga sada iza Stojkovica i ne pravite se mnogo pametni, kada ste ista banda kao i ona juce u Italiji?! Prosle godine ste presudili mladom Francuzu koji je dosao u nasu zemlju prvenstveno kao turista, na derbiju ste pre par godina ubili suparnickog navijaca raketom, tako da nemate pravo glasa. Posebno sada, kada ni za jednu od tih "vasih" (ili "njihovih") nazovi navijackih grupa nema lakih poena i jeftinog publiciteta. Prvo i osnovno, koji posten i normalan covek koji ima nesto u zivotu (posao/skolu/devojku/familiju) moze da bude po ceo dan posvecen nekakvoj navijackoj grupi?!

sestric

pre 13 godina

Za brisa tatona me bas briga ko mu je kriv sto dolazi u Srbiju,da se pokaze da ima vise kinte od nas a? Jeste krivica grobara sto je ubijen aki nas ne racunajuci taj dogadjaj postuje cela evropa,pa cak i dobar deo sveta,a vas sto unistavate nasu reprezentaciju,sto pjujeta golmana nase reprezentacije umesto da ga bodrite vas treba da vas je sramota,ugasiti sportsko drustvo CRVENA ZVEZDA to je resenje iskorenjivanja huliganstva u Srbiji!

Dalmatia

pre 13 godina

Ma nista drugo nego sramota, nije ovo cin ''Delija'' kao organizirane navijacke skupine nego jednog dijela istih, nazalost imamo i mi takvih problema samo sto je i nasa i vasa policija nesposobna, lagano za svaki takav incident dozivotna zabrana prisustvovanja sportskih dogadjanja i zatvor 5 godina, pa da vidimo tko ce biti faca i ''baciti kamen'' prvi. Pozdrav iz Hrvatske.

pera

pre 13 godina

Kako neko ko vam nije valjao dok nije imao nikakve veze sa partizanom i grobarima moze odjednom da bude dobar i kvalitetan ?

Samo budite iskreni prema sebi ... a ono sto su mentoli uradili u Djenovi je van svake pameti.
(goran, 13. oktobar 2010 13:15)

Ma nije stvar u tome da li on valja ili ne valja. Coveka hteli da lincuju u autobusu, prave mu umrlice, skndiraju mu parole gde se pominje neki drveni sanduk... Neko pominje Kamerun,ali ja znam da je u to vreme 90% ljudi bilo nezadovoljno njime,i kada je dosao u Partizan mnogi grobari nisu bili odusevljeni,ali ovde uopste nije stvar u tome,nego u cinjenici da se jednom coveku ,koji je i clan Partizana, ugrozava zivot i preti!

djole

pre 13 godina

(Niksicko Pivo, 13. oktobar 2010 13:15) ...
a sta ima vise i 'pametnije' da se kaze? vi sigurno niste uzor mudrosti i hiper inteligentnih izjava.

ciki

pre 13 godina

Ma sve bi ja njih u rudnik pa da ručno kopaju tunel u Čileu ako se slučajno ovi njihovi rudari opet zaglave u onom ili sličnom rudniku.

Northon

pre 13 godina

Ne bih ja o tome ko je kriv i ko je u pravu....Ja nisam "pravi" navijač jer kad gledam sve naše klubove i repku radujem se golovima koje damo i nerviram kada izgubimo....
Što se Stojkovića tiče, on je golman reprezentacije i ja kao stari navijač Zvezde neću mu oprostiti što je prešao u Partizan. Ali šta je drugo mogao sa onako usr...m karijerom? Ima slučajeva od pre kada je Milko menjao dresove pa ga nije niko kamenovao....
Da ga vidim na ulici, okrenuo bih glavu na drugu stranu i ne bih klinca pustio da mu traži autogram (ako ga iko i traži). Pa ako je čovek, biće mu krivo...
A simboli na slici - QUQHH - simbolično!

NUSKNP KG

pre 13 godina

Prvo:Divno ponasanje "stuba srpstva" u Djenovi,a tu ne mislim na prozivke prema Stojkovic,vec na opste ponasanje...
a drugo:Vidi se da je decko njihov,jer da je Grobar,znao bi koji su to misevi i ne bi mu bilo frka da se obracuna sa njima...

veroljub savic

pre 13 godina

Upućujem reči iskrene podrške g.Vladi Stojkoviću:Istraj do kraja,profesionalac si,pravi navijači su uz tebe,nebitno za koji klub navijaju.

bily

pre 13 godina

ovo je sramota za srbiju dokle ce manijaci,ludaci da predstavljaju srbiju treba ih strpati u zatvor a sto se tice stojkovica mogu donekle da razumem verbalne uvrede toga ima svuda ali napasti coveka pa plasim se da postajemo balkanska kolumbija gde se sve resava nasiljem.

vlajzi

pre 13 godina

(goran, 13. oktobar 2010 13:15)

Nema veze to sa njegovim kvalitetom i bla, bla bla... dok 'nije imao veze s Partizanom' NIKO KO IMA VEZE S TIM PARTIZANOM NIJE NI POMISLJAO DA GA LINCUJE!!! e to je ta 'mala' razlika...

Nenad

pre 13 godina

huligani zvezde su dokazali da im reprezentacije nista ne znaci, pevaju smrtne pesme stojki.oni izgleda ne znaju da su mnogi veliki igraci prelazili u rivalske klubove...

Max

pre 13 godina

Selo gori a baba se češlja....

Ili u pervodu: huligani nam zavode diktaturu a oni bi o "golmanu" Stojkoviću i podršku istom.

Svu su iste te huligane svojatali, branili i opravdavali kada su UBILI Brisa Tatona. Eeeeejjj... UBILI!!!!
Klub se brinuo da se nikad ne dospe do organizatora i izvršilaca. A sada bi podršku.

Ovo je nažalost tek početak. Nažalost manjini koja upravlja ovom državom ili iz senke ili javno haos koji nam se dešava baš odgovara. Biće još veći....

Milan

pre 13 godina

Ja sam grobar i uvek sam bio ne samo uz Stojkovića, nego i uz svakog igrača Zvezde kada su igrali za Srbiju. Setite se Darka Kovačevića koji je sa igračima Partizana proslavljao jesenju titulu prvaka, pokazivao svoju momačku sobu gde su bili izlepljeni Partizanovi posteri, pa je posle 6 meseci prešao u Zvezdu. I jel mu je falilo nešto osim vebalnih uvreda?

provaljeni su

pre 13 godina

Prilicno zanimljivo da bas sad dodje do ovih scena. Narko dileri nesmetano rade, a onda dodje trenutak kad ih neko pozove i kaze - vreme je da oduzite svoje. Idite u Italiju, stavite tetovaze svega sto nam smeta i pravite sranja. Zaboravili su majmunu da urade jos par tetovaza sa imenima organizacija koje "zuljaju", pa da posao odrade do kraja.
Zvezda, Srbija...sa jedne strane. Na drugoj stoji - Srbija iznad svega.
Jasno je ko ovde radi za rezim, a ko za Srbiju!

Dejan

pre 13 godina

Srpske sramote?!! A ko je ubio onog decka u sred Beograda,ko je ubio Zvezdinog navijaca Aleksandra Radovica na stadionu,ko je danima pretio i napadao porodicu Milana Gurovica,gde mu je supruga bila trudna...Ko? Tada ste bili "cvecke"! Jel mangupi? A sada se prvi javljate,i kao u skoli "uciteljice,nisam ja,nisam ja,on je..." Samo ne razumem ko je Vas sta pitao pa se javljate prvi i da nekoga prozivate kada treba prvi da cutite i da se pokrijete usima....

Niksicko Pivo

pre 13 godina

Pozivаmo celokupnu sportsku jаvnost dа podrži golmаnа Vlаdimirа Stojkovićа, koji je golmаn srpske reprezentаcije i koji je žrtvа ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice u cilju hrаnjenjа sopstvenog egа," navodi se u saopštenju navijačke grupe 'Grobari Jug'.

Nista pametnije nista znali reci?

rin

pre 13 godina

prvi put pametno saopstenje navijaca... potpuna podrska od mene... ovaj potez i podrska viloticu jasno pokazuju da se navijaci partizana izdizu iznad sake huligana koja je dugo vldala trebinama u srbiji..

ВЛАДА ЛО

pre 13 godina

Колико се сећам пре само пар месеци на утакмици против Камеруна, навијачи партизана су звиждали Стојковићу и иронично аплаудирали кад год би ухватио лопту. Сад одједном то није лепо. И да, наравно да осуђујем све што се јуче дешавало, али смо ми много "мали" да би знали шта је позадина свега.

hugo

pre 13 godina

Evo ga, javio se ''Zdrav Razum''.
Secam se utakmice Vojvodina-Partizan pre par godina i transparenata: ''Svi cete zavrsiti u crno-belom loncu'' i '' Polupani loncici, serpe i poklopcici''( aluzije na ubijenog navijaca Vojvodine Dejana Dimitrijevica- Lonca kog je pistoljem ubio navijac partizana). Da li se vrh tribine tada oglasio?
Svi ste isti. Patologija, devijacija, frustracija, poremecaji..

Nesa

pre 13 godina

"U saopštenju se navodi da "na utakmici u Đenovi nije bilo Grobara" ali i da Grobari "nisu bili akteri sramote od 10. oktobra"."

Šta, bilo je tako kad ste došli?

Dosta ste nas sve pravili budalama, vreme je za odgovornost. Prvo, za Brisa Tatona, pa nadalje.

Beogradjanin

pre 13 godina

Lepo saopstenje, ali koga vi lazete....ja sam navijac PARTIZANA! Do koske! ali huligan nisam....i vrlo dobro znam da ovakvih imbecila ima i na nasoj strani! I dobro je sto ce konacno drzava udariti i na vas "navijace" svi ste vi ista bagra!
P.S. da li znate da je Brice Taton kupio dres Partizana dan pre utakmice, dan pre nego sto su ga "navijaci" mucki ubili.....STOP NASILJU! STOP HULIGANIMA!!!

biske

pre 13 godina

...ocigledno je iz ovog saopstenja da Grobari i ne navijaju za Srbiju,posto oni nisu bili jel'te...nisam se nacitao njihovih saopstenja posle Brisa Tatona,Brankice Stankovic,Slikanja sa utokama itd...mnogo ste fini,nema sta...
...A svakom iole normalnom coveku je jasno da je ovo sinoc jos jedna bruka i sramota...
...Sa sve Italijanima koji se odusevljavaju jos jednoj nasoj naivnosti i gluposti.Bez ikakvih problema su pustili par ludaka koji jos nisu tesko pesadijsko naoruzanje imali, da terorisu 95% Srpskih navijaca (na snimku se jasno vide ljudi kojima nista jasno nije) i 100% njihovih,zarad laganice od 3:0,plus najverovatnije diskvalifikacije najveceg rivala u grupi...
...Eventualno se izvucemo sa utakmicama bez publike,koje vidi slucajnosti najvise odgovaraju Toletu i ekipi i onom Stojkovicu kako bi na miru bili na stadionu
...tuzna smo mi nacija sa sve Toletom,Grobarima,Ovim mojima preko puta,Stojkovicima itd...

djoda

pre 13 godina

alo bre,koji vam je.
u djenovi je tacno da ihnije bilo,ali 10.10 bogami i te kako jeste,u OGROMNOM broju.
Sad se ogradjujete,a pre neki dan divljate po gradu??
Koja je razlika grobara,delija,radovih navijaca,nikakva.samo se pamte po divljanju.

Grobar_CA

pre 13 godina

Navijaci Partizana su poslali sliku Srbije koju bi svi zeleli da vidimo na utakmici sa Arsenalom,Anderlehtom...Na slikama koje se plasiraju u Areni nam zavidi pola kosarkaske Evrope. Grobari ne zele da se ponavljaju kazne i da nas ponovo izbacuju iz takmicenja,kao posle Mostara. ZNA SE ODAKLE i iz kog KLUBA ovo dolazi,na zalost.Oni sto svake nedelje pisu nova "saopstenja" bi bili pametniji da se ograde od ovakvih ljudi jer je napad na golmana REPREZENTACIJE ZEMLJE najveca sramota u istoriji srpskog sporta.Vladimire,dokazao si vise puta da si odlucan i hrabar momak,izdrzi, imas punu podrsku svih navijaca Partizana!Grobari,nemojte da nasiljem odgovarate na ove provakacije,znamo odakle i zbog cega dolaze.To je dokaz njihove SLABOSTI a ne SNAGE!ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!

sestric

pre 13 godina

Za brisa tatona me bas briga ko mu je kriv sto dolazi u Srbiju,da se pokaze da ima vise kinte od nas a? Jeste krivica grobara sto je ubijen aki nas ne racunajuci taj dogadjaj postuje cela evropa,pa cak i dobar deo sveta,a vas sto unistavate nasu reprezentaciju,sto pjujeta golmana nase reprezentacije umesto da ga bodrite vas treba da vas je sramota,ugasiti sportsko drustvo CRVENA ZVEZDA to je resenje iskorenjivanja huliganstva u Srbiji!

Atropin

pre 13 godina

Јел сте тако мислили и када сте вређали Гуровића и претили му смрћу??????
(Милош Кг, 13. oktobar 2010 13:14)

Alo decko, postoji velika razlika izmedju reci i dela! Da su mene zatvarali posle svakog izgovorenog 'ubicu te' sada bih bio na dozivotnoj robiji!!

dsssd

pre 13 godina

do juce ste ga pljuvali,jedva da znam jednog grobara koji je bio za njega. kad je poceo da brani dobro i kad treba da ispadnete frajeri,javljate se.

Sale

pre 13 godina

Dogovorite se jel smo mi gejlije ili huligani koji hoce da biju gejeve? Ne mozemo biti i jedno i drugo? Sto se tice saopstenja smesno je! Znaju se pesme navijaca C.Zvezde i navijaca Partizana ! Ne znam stvarno ko u pesmama istice da nece u Evripu i kritikuje Demokrate sto haspse da bi usli u Evropu! I tdd... Mislim da su najvise navijaci C.Zvezde izazvali icindente ali je isto tako da je veca bruka ubijanje Tatona poenta nemoj da smo smesni i da pricamo da li su grobari i Delije cvecke kada jednostavno ni jedni ni drugi nisu!

Tpa6/! Mejkep

pre 13 godina

" ljudi kojimа srpski grb ništа ne predstаvljа."
"ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice"
Aloo, pa malo ste pomesali uloge Topalovici...

Ex Grobar

pre 13 godina

Slazem se oko stava u vezi napada na Stojkovica, mada mi ovo sa "punom podrskom" deluje kao da se to sad kaze i radi samo iz inata prema navijacima Zvezde, jer ako cemo posteno nije bas euforicno docekan od svih pristalica Partizana na juznoj tribini. Slazem se i oko toga da je napad na njega u Djenovi proizvod kompleksa navijaca Zvezda, koji su to ucinili. Jedino oko cega se ne slazem i sta mi uopste nije jasno je stav oko 10.10.2010. Nadam se, i ubedjen sam u to, da nije tacno da na ulicama nije bilo navijaca Partizana. Isto tako se nadam da ce u buducim borbama protiv rezima Srbi postupati slozno i hrabro. Podele nam u ovom trenutku najmanje trebaju. Bez obzira na ljuto rivalstvo sad je najmanje potrebno isticanje toga ko je pravi, veci, bolji Srbin, a ko to uopste nije iz ovog ili onog razloga. Samo ujedinjeni mozemo nesto napraviti. Pamet u glavu.

razvojni put djure snajdera

pre 13 godina

Raketu je ipalio Vlada Lukic, Brisa Tatona je prebio Vlada Lukic, navijaca Vojvodine iz pistolja je ubio Vlada Lukic za sve je kriv Vlada Lukic koji je nas cigane takve kakve smo poceo da vadi iz blata. Mozda nismo najbolji ali ne ubijamo kao ovi dziberi.

Tuzno, sramota!

pre 13 godina

Подршка саопштењу Гробара! Да је саопштење тачно види се и из коментара навијача Звезде који су једноставно очајни што се Гробарима не може пребацити за последње догађаје и током последњих месеци. "Ви сте били овакви и онакви", што би требало ваљда да значи да нико не сме да се промени (посебно не на боље), бар не док се сви навијачи Звезде не сагласе. Какве везе са овим догађајима има трагични и ужасни случај Бриса Татона? Последице тих безумног поступака су познате а актери или ухапшени или под потерницом. Помињање Гуровића је још мање утемељено јер Гробари припадају оној групи навијача која поштује неписани "навијачки кодекс", који су до сада у Србији више пута кршили искључиво навијачи Звезде: НИКО не сме ф9изички да напада спортисте другог клуба. То НИКАДА није био случај са Гуровићем који је непотребно и највулгарније могуће прозиван и вређан, али никада није био физички нападнут. Са друге стране навијачи Звезде су не тако давно на ручку у ресторану напали и ударили Сашу Илића, још у присуству супруге.

Гробари, разуме се, нису невинашца а нису никада ни тврдили да су. Последњи догађаји последњих месеци указују, међутим, да су ствари заиста кренуле на боље. дела говоре много убедљивије од речи. Утакмица са Арсеналом била је час љубави према клубу а амбијент светски забележен као визуелна атракција, није било ниједног инцидента са навијачима Арсенала који су се шетали улицама Београда без икакве пратње а навијачи Партизана су дали јавну подршку и тешко болесном Звездином фудбалеру Вилотићу, показујући да је људскост изнад свега, што "Делије" никада у својој навијачкој историји нису урадиле. Сада то можда са разлогом боли навијаче Звезде. Није им драго што се ствари мењају у исправом правцу а на медијима, попут Б92 рецимо, јесте да по препознају и подрже позитивне промене, игноришу их (као што се данас ради) или поново призову инциденте (као што видим овде инсистирају навијачи Звезде) како би се доказала погрешна теза да су сви навијачи исти и да су сви навијачи хулигани. Навијачи НИСУ хулигани иако међу њима има таквих, а оне који праве испаде, нереде и кривична дела, што је честа појава тамо где се окупи велики број људи, морају да трпе последице таквог понашања и то нико нормалан не може оспорити.

Сада се испадима готово свакодневно истичу људи из Црвене Звезде (популарне "Звезде Србије", што данас делује као нешто невероватно иронично). Сетите се хулиганског испада Лукића на тробинама свог стадиона, за који је, разуме се, имао бројна бесмислена оправдања износећи сатв да као председник клуба има право да се физички обрачунава са онима који га псују, макар били људи који купују карте клуба у коме он ради. Већина изјава Лукића је до те мере бесмислена и невероватна, и наноси штету пре свега Звезди, да сваки Гробар само може да пожели да што дуже остане на челу Звезде. Изјаве да Звезда не признаје титулу Партизана (што би можда и могао да каже) као што "Србија не признаје независност Косова" (што је испод нивоа дегутантног и представља израз неконтролисаног "бедака" у коме се налази), или скорашња да ако Партизан освоји титулу у првенству које је тек почело то значи да је првенство нерегуларно, или пак изјаве да је Звезда "српски клуб", што се зна док "неки други" то нису, што се тобоже исто зна (јер је партизан, по Лукићу, разуме се, хрватски или не дај Боже југословенски тим у најбољем случају), довеле су до тога да су се од њега и управе, а тиме и клуба, сасвим констернирани оградили и највећи навијачи Звезде попут Пеце Поповића, који су изјавили да више неће бодрити клуб за који навијају од рођења, и кога знају као клуб добре грађанске традиције, док такви људи не оду. Ту су сада уз Лукића "естрадне" звезде исте снаге и популарности као што је и ниво угледа који некада најтрофејнији клуб данас има.

Али Лукића неће "оставити" истомишљеници, они којима се допада шта он говори и који вероватно верују у ту гомилу глупости, људи попут тетовираног билдера који је предводио нереде у Ђенови, са маском и гомилом видљивих тетоважа на које је очигледно поносан. Теже би га полиција препознали без маске, да је носио билборд са копијом свог пасоша него са тим тетоважама, што речито демонстрира "високи степен инетлигенцији". Уз то се одлучио да се физички обрачунава са голманом Стојковићем и Караџићем, а потом и намерно прекине утакмицу и то дан пре заседања Уставног суда Србије где треба видети шта ће бити са неформалним навијачким групама. Да они навијачи Звезде који овде пишу нешто о изгредима у Ђенови са позиције навијања за Звезду, што је несхватљиво, имају барем мало мозга мозга схватили би да је то што је тамо урађено вероватно, у најмању руку, врло битно за одлуку.

Уколико се сви колективно не правимо ненормални немогуће је да се не сећамо ко су ЈЕДИНИ навијачи у Србији који су до сада НАМЕРНО прекидали утакмице, и то тако "вешто" да су сви (навијачи, новинари, спортисти, управе) унапред знали шта ће се догодити. Сетитие се кошаркашких утакмица и тадашње управе КК Црвене Звезде, која је данас, као што се зна, у стечају. Ово зато није никакво изнанеђење!

Штета и жалосно за све. Овде још једном треба дићи глас против насиља и против будала и криминалаца који крње ужитак спорта, уништавју углед грађана Србије и који срамоте име Србије. Такође, како су актери свега део "водећих" навијача Црвене Звезде, који су били "слика" свега одвратног што се у Ђенови дешавало, може се рећи да су тамо у дело спровођене "неодмерене" и "запаљиве" изјаве челника тог истог клуба (везане за Стојковића, Караџића, Пижона Петровића, Партизан, првенство и даље, као израз фрустрација и комплекса), минимум пристојности захтева да се са својим ставом огласе и Црвена Звезда и Делије. Можда хоће а можда и неће? Не верујем да ће се и једни и други експлицитно одрећи вођа а посебно не верујем да је Лукић уопште у стању да сагледа разлоге и поводе онога што се десило, и покаже трунку кајања за своје "ложачке" изјаве. саопштења тог клуба су предвидива, "већ виђено", још из времена кошарке, и готово је сигурно да ће се клуб оградити од инцидента и са велики АЛИ ће поново прозвати Караџића (што ће бити суштина тона саопштења), призивајући подсвесно или свесно да се и њему деси оно што се десило Стојковићу, а оптужујући га да је он тај који је провоцирао Звезду Србију и навијаче. Не верујем ни да је баш нешто тужан због свега што се десило Стојковићу. Такав је човек. делија Србија. Видећемо уосталом.

veroljub savic

pre 13 godina

Upućujem reči iskrene podrške g.Vladi Stojkoviću:Istraj do kraja,profesionalac si,pravi navijači su uz tebe,nebitno za koji klub navijaju.

grobar

pre 13 godina

"Nа prekinutoj utаkmici Itаlijа - Srbijа u Đenovi nije bilo Grobаrа, mаdа smo svesni činjenice dа postoji grupа ljudi kojimа je izuzetno krivo što nаvijаči Pаrtizаnа nisu bili аkteri ove srаmote, kаo ni one od 10. oktobra 2010. godine." Ako stvarno tako misle kao sto su napisali, onda svaka im cast, ponosan sam sto sam grobar.

Bird

pre 13 godina

Bravo! Prava izjava u pravo vreme! Stojkovic je golman Srbije i to je dovoljno da mora da ostavi sve klupske razmirice sa strane! Srbija je ispred svega!

grobar kumanovo

pre 13 godina

kakav im je predsednik lukic sta ocekivati od ovih huligana koji se kriju pod obelezje da su navijaci ovo je scenario isplanirano od ranije evo sada sklanjaju i stolice sa juga samo da se omalovaze nasi navijaca podrska za naseg golmana koji je pravi profesionalac

goran

pre 13 godina

Kako neko ko vam nije valjao dok nije imao nikakve veze sa partizanom i grobarima moze odjednom da bude dobar i kvalitetan ?

Samo budite iskreni prema sebi ... a ono sto su mentoli uradili u Djenovi je van svake pameti.

Sbbkbb

pre 13 godina

Za Italiju i da vam poveruje covek,al za paradu ne!!! U svako slucaju,ni po babu ni po stricevima nego po zasluzi,svakog izgrednika u ćorku!

Srbin

pre 13 godina

ha,ha........zanimljivo! Zanima me samo sta bi pevali Grobari da je neki njihov igrac presao u Zvezdu?! Sigurno bi mu tapsali na utakmicama! Kakva demagogija.....

sasa

pre 13 godina

Joooj vi ste sad fini. A zaboravili ste Brisa Tatona. Ubili ste coveka pre godinu dana i nikom nista. Stojkovic je trebao da stavi prst na celo kad je dolazio u vas klub i trebao je da ocekuje sta ce ga zadesiti. A on i pored svega daje neke izjave kao: "Ovo je potez karijere" Mozda zvuci smesno ali svemu ovome je kumovao Tole i sad ima alibi za neuspeh reprezentacije, smenu Antica. A Stojkovic mu je posluzio kao marioneta za ostvarivanje svojih ciljeva. Imam 40 godina i dan danas kazem "Zvezda je zivot...."

ljubi vas majka

pre 13 godina

Fuj! Kakvi ste licemeri! Vi da pricate o navijackom pokretu? Po vama sve navijacke grupe treba ukinuti samo "Grobare jug" ostaviti. Vi ste ti koji su bacali cvece na navijace Tuluza, pevali o ljubavi prema novinarima,... Ma oaza mira i ljubavi u navijackom pokretu! Juce ste mahali zastavom sa likom Seselja, klicali Mladicu a danas podrzavate Paradu i UEFU? E moji "navijaci"! Agenti bili - agenti ostali!
Ovo nema veze sa sportom i navijacima vec sa stanjem u nasem drustvu! HULIGANI = POLITICARI, samo su sredstva drugacija. Otimanje, nasilje i bezvlasce! Kada zakon bude jednak za sve tada ce nam svima biti bolje. A do tada...

eva

pre 13 godina

Hahahah,ovo kad procitam prosto mi zao sto ne navijam za Partizan.Oni ljudi kulturno navijaju,nisu ubili Tatona a ni onog Zvezdinog navijaca,toliko o njima...A moram da priznam da su mi ulepsali jutro,odavno se nisam ovako nasmejala sabajle.

boki_rs

pre 13 godina

(janko, 13. oktobar 2010 13:11) i ostali, ne spominjite više pokojnika
pa nije valjda navijačka grupa Partizana došla organizovano u kafić ili gdje se to već desilo i istukla momka.
ono što se sinoć desilo nije akt par ljudi, ono je organizovano, i to veoma dobro, i sa mnogo novca.

Licemerno...

pre 13 godina

Aha, vidim...Ogradili ste se i od onih koji su skandirali Brankici i razapinjali je...Niste, jer je iza toga stajala cela tribina. Baš ste dosledni, licemeri jedni!

asd

pre 13 godina

Svako iole normalan treba da pruzi podrsku Stojkovicu u ovoj situaciji a ovo ostalo gde se pravite fini, u to samo slepi i gluvi koji su povrh toga ludi mogu da poveruju.

stefan

pre 13 godina

Niste vi oni koji trebaju pricati o ovome, a nisam ni ja,jer ne pratim, ali mogu reci neka svoja zapazanja, koja jesu bitna. Da li se secate Brisa Tatona i bacanja lutki po stadioni i parola koje ste uzvikivali? Mostara i Zrinjskog? Brisela kada niste dali saopstenje povodom vasih povredjenih drugova i nasih sunarodnika?
A koliko se secam,i kako su mi rekli, zvezdini navijaci su na prvoj sledecoj utakmici pruzili preko transpaarenta podrsku vasim navijacima u Brislu. Onda vasem navijacu koji je poginuo prilikom nemira u Beogradu na mitingu. Onda posle nemilih dogadjaja u Novom Sadu stavili transparent"Dokle vise da se ubijamo". A takvi grafiti postoje i na Marakani.
Neka me neko ispravi ako gresim. A ne znam zasto svi pojedince mesaju sa grupama? Mislim da ovo nije akt navijaca Zvezde,vec pojedinaca. Iza navijaca zveze postoje lose situacije,ali ne zaboraviti i prelep atmosfer,koje su se cak i meni dopale,iako slabo pratim. Pa onda i humanitarne koncerte, Itd...Budimo relani,svo su isti. Ali treba znati kada pojedinac/pojedinci predsavljaju sebe, a ne grupu,naciju. I ne znas zasto se vi javljate, vidim da mnogi kazu da je bilo i vasih zastava tamo i vasih drugova,tako da ako sam ui pravu ima neistine u vasem saopstenju.

baja bajazit

pre 13 godina

Ne krijte se vi sa juga sada iza Stojkovica i ne pravite se mnogo pametni, kada ste ista banda kao i ona juce u Italiji?! Prosle godine ste presudili mladom Francuzu koji je dosao u nasu zemlju prvenstveno kao turista, na derbiju ste pre par godina ubili suparnickog navijaca raketom, tako da nemate pravo glasa. Posebno sada, kada ni za jednu od tih "vasih" (ili "njihovih") nazovi navijackih grupa nema lakih poena i jeftinog publiciteta. Prvo i osnovno, koji posten i normalan covek koji ima nesto u zivotu (posao/skolu/devojku/familiju) moze da bude po ceo dan posvecen nekakvoj navijackoj grupi?!

Goran pariz

pre 13 godina

Ma vi ste zlatni,nema sta..Recite to Tatonovim roditeljima ili roditeljima onoga mladica koga ste ubili kada ste ispalili brodsku raketu na Marakani..Da ova drzava nesto radi svi vi vodje(i grobari i delije) bi odavno bili na visegodisnjoj robiji a ne da izdajete nekakva saopstenja..Sada mi je cak i zao onog decka Urosa Misica sto je jedini ispao zrtveno jagnje pa dobio 10 god zatvora kada ovi sto su trolejbus gurali na policajce dobili po 6 meseci..Njih ocigledno neko stiti nakon sto ih je platio a njega ocigledno nije imao niko...Ja bih samo pitao javnost u Srbiji ko je za da se vodje navijaca i Partizana i Crvene Zvezde smeste u zatvor ?? Ako bude bilo vise onih ne preporucujem klikova onda nam ovo stvarno i treba sto se desava jer smo ocigledno kao drustvo odlepili skroz..

Max

pre 13 godina

Selo gori a baba se češlja....

Ili u pervodu: huligani nam zavode diktaturu a oni bi o "golmanu" Stojkoviću i podršku istom.

Svu su iste te huligane svojatali, branili i opravdavali kada su UBILI Brisa Tatona. Eeeeejjj... UBILI!!!!
Klub se brinuo da se nikad ne dospe do organizatora i izvršilaca. A sada bi podršku.

Ovo je nažalost tek početak. Nažalost manjini koja upravlja ovom državom ili iz senke ili javno haos koji nam se dešava baš odgovara. Biće još veći....

pisni sad...

pre 13 godina

evo ga kolovodja iz djenove na ovoj slici:

http://img831.imageshack.us/img831/3153/slovancrvenazvezda.jpg

nije tesko zakljuciti kojoj navijackoj grupi pripada ovaj huligan.

VR74

pre 13 godina

Ovo je iznudjeno saopstenje, dato u inat suprotnom taboru. Ocete li vi, nevinasca, da podrzite i Brankicu ili joj i dalje zelite sudbinu nesrecnog Curuvije? Posle niza ubistava (Taton, Dimitrijevic, Radovic), mahanja utokama i otvorenim pretnjama u navijackim pesmama, bolje bi bilo da se spremite za "privremeni odmor" u zatvoru. Vi imate najmanje prava da dajete podrsku Stojketu. Pozdrav svim iskrenim navijacima Zvezde i Partizana !!!

atza87

pre 13 godina

Ja sam Delija i pridruzujem se ovom protestu sta se desilo Stojkovicu jer to ne zasluzuje ni jedan igrac, i mogu da kazem samo da su one stoke od ljudi vervatno dobro potplacene od strane nekog jer ono normalna osoba ne moze da ucini...

djole

pre 13 godina

•Ma i vi ste cvecke... Zaboravili smo Zrinjski, nemamo pojma o cemu govorite, mi smo nevinascad...
(zzzzz, 13. oktobar 2010 13:20) ... zanima me gde u Mostaru je njihov golman bio napadnut i bilo mu preceno zivotom. aj' mi kazi molim te. cela ova scena je MNOGO gora od Zrinjskog.

Slobodan

pre 13 godina

Ma važi... Vi ste sve članovi Hora bečkih dečaka...u slobodno vreme volontirate u Domu staraca, pa nemate vremena da idete na utakmice reprezentacije...
A Brankica i sudovi mogu samo da vam ... šta ono...
Roditelji Brisa Tatona će biti oduševljeni vašom katarzom...Svaka čast!!!

IVORY

pre 13 godina

Jednom i ja da se slozim sa stavom neke navijacke grupe.

Ove huligance treba zakonom zabraniti, pa neka bude ona:
Igrale se delije na sred zemlje Srbije,
a onda su delije strpali u celije.

ciki

pre 13 godina

Ma sve bi ja njih u rudnik pa da ručno kopaju tunel u Čileu ako se slučajno ovi njihovi rudari opet zaglave u onom ili sličnom rudniku.

Svi ste vi stoka i huligani...iz svakog kluba

pre 13 godina

Vi ste cvećke i dobri mamini i tatini sinovi,niko vas nezna i ne poznaje,uzorni ste građani naše zemlje a onaj Francuz je sam izvršio samoubistvo jer ga neko od vas mrko pogledao.

pučina je stoka jedna grdna...

pre 13 godina

Amen, nemam sta da dodam.
(Milan, 13. oktobar 2010 13:18)

U Srbiji se kaže amin.

Ne volim crkvu, ne volim fanatike, al` obožavam kad se polupismeni prave pametni, nema bolje razonode.

Nenad

pre 13 godina

huligani zvezde su dokazali da im reprezentacije nista ne znaci, pevaju smrtne pesme stojki.oni izgleda ne znaju da su mnogi veliki igraci prelazili u rivalske klubove...

RSFC

pre 13 godina

"žrtvа ljudi kojimа su sujetа i kompleksi isprovocirаli njihovo prаvo lice u cilju hrаnjenjа sopstvenog egа"...
Kao da slušam Vesnu Vukelić-Vendi, jbt! Kakva besmislena hrpa poštapalica.

Bris Taton, Aca Radović, Deja Lonac... Mnogo ste mi vi fini :-/

A ovo u Đenovi - najblaže rečeno, odvratno.

GJ

pre 13 godina

Svaka cast za saopstenje, puna podrska Stojkovicu. Jeste da i dalje mnogi od nas njega tretiraju kao privremeno zaposlenog u svetom klubu ali kada dodje do udara makar i na takvog pojedinca treba mu dati apsolutnu podrsku. Ja ga recimo nikad necu dozivljavati kao nekog omiljenog igraca (za to su tu Kleo, Zuka, Raca, Mare, ili ranije Djani, Mijat, Mance) ali dokle god casno brani boje naseg kluba (a i gol naravno) imace moje postovanje i podrsku.

Sto se tice onih koji sada izvrcu sve i svasta pa pominju gurovica, zrinjski, Tatona, samo jedno malo objasnjenje. gurovic je covek koji je bio pljuvan od svih osim od Grobara pre i dok je igrao za Partizan, nakon sto je napustio klub na onoj konferenciji za stampu je rekao sve najbolje o nama i onda odjednom pola godine kasnije ode covek u zvezdu. Ok, sam je izabrao. Nije jedini, u istoj toj generaciji zvezde su igrali jos neki koji su ranije bili kod nas (Radivojevic, Bakic) i svi su imali povike sa tribina na jednoj do dve utakmice a posle ih niko nije vise nijednom pomenuo. Tako bi isto bilo i sa gurovicem da je ostao covek, medjutim nije. Da bi se dodvorio novim zastitnicima poceo je da radi sve i svasta: omalovazavanje, pljuvanje, psovanje, i povrh svega gadjanje flasom ka nasoj tribini. Posle svega toga, zasluzio je sve sto je cuo i video o sebi. Ali, i pored najgoreg moguceg njegovog ponasanja on nikada nije bio fizicki ugrozen. Pevalo se, pisalo se svasta o njemu ali nikada ga niko nije sacekao u mracnoj ulici ili na pripremama reprezentacije da mu "objasni neke stvari". A i zasto bi. On je uradio sta je uradio, za to je bio kaznjen vredjanjem i to je to. To je ultra duh. Prebijanje igraca profesionalaca nije ultra. Sto se tice Tatona, pricale su se razne price. Istina je da je on izdahnuo i da se niko od nas nije hvalio time. Odgovorno tvrdim da niko nije imao nameru da ga ubije. Tuca jeste bila planirana ali ubistvo nije. Na kraju krajeva znamo svi koliko je ljudi u zatvoru zbog toga i kolike ce kazne dobiti tako da je svako pominjanje tog slucaja bespredmetno pogotovu nako desavanja u Briselu. Mostar necu ni da komentarisem, svako normalan zna da su tamo Grobari bili docekani punim arsenalom raznih oruzja sto od policije sto od domacih navijaca i jedino sto su mogli da urade je da se brane. Na kraju krajeva utakmica je sasvim normalno privedena kraju. Kazna Partizanu je dosla zbog ranijih ispada koji se posle toga vise nikada nisu ponovili (bar ne na stadionu). Poenta svega je, mi ako smo nesto uradili da ne valja nikada od toga nismo pravili cirkus i izvrtali cinjenice. Svaka kazna na racun Partizana, Grobara, i pojedinaca je primljena casno i izdrzana muski bez kukanja. Pitanje za ostale, sta vas uopste briga za sve to i zasto potezete sve te teme kad sada ovo nema nikakve veze s tim. Ovo ima veze sa namerom malih i iskompleksiranih da rade isto ono sto su radili i na kosarci u Vrscu i Pioniru pre par sezona ne bi li dosli do ispunjenja svojih ciljeva. U tome oni ne prezaju ni od cega. Zrtvuju svoje navijace, ugled kluba a sada i reprezentacije i sto je najgore od svega sada i navijace drugih klubova. Prosto sam ubedjen da je sinoc nakon onog prekida kada je doslo do haosa na parkingu ispred stadiona deblji kraj izvukao i prilican broj navijaca Zemuna, Radnickog, i svih drugih klubova koji su tu bili. Zasto? Zarad mracnih planova onih koji sebe nazivaju zastitnicima ultra duha a u stvari su obicni puleni najgorih osoba u Srbiji koji po svaku cenu oce titulu pa makar bilo i mrtvih.

Nece moci! Nema predaje do konacne pobede!

nemanja

pre 13 godina

Ma i vi ste cvecke... Zaboravili smo Zrinjski, nemamo pojma o cemu govorite, mi smo nevinascad...
(zzzzz, 13. oktobar 2010 13:20)


da nisu mozda izbacili repku ili zvezdu zbog Zrinjskog.Mi smo svoja sra... progutali sta sad oces ?

Milvol

pre 13 godina

Jer ste istu ovakvu podrsku pruzili i roditeljima Brisa Tatona?
(aca, 13. oktobar 2010 13:07)
Kad smo vec kod toga...ko je pruzio podrsku u Briselu onom jadnom coveku? Da li je iko to uradio? Da li ga je neko obisao? Nije. Za Tatona se radilo sve sta se radilo, trebalo je tako, ali ajde da malo pogledamo i svoje ljude i zastitimo ih od ovakvih "navijaca". Pozzz

Emozemise

pre 13 godina

Aman ljudi,
svaki igrac ima pravo da izabere gde ce da igra. Ni nama se niko ne mesa u kojoj firmi cemo raditi. Sto ovo dozivljavate toliko licno kao da vam je taj covek pobio familiju !!! Svasta !!!

NUSKNP KG

pre 13 godina

Prvo:Divno ponasanje "stuba srpstva" u Djenovi,a tu ne mislim na prozivke prema Stojkovic,vec na opste ponasanje...
a drugo:Vidi se da je decko njihov,jer da je Grobar,znao bi koji su to misevi i ne bi mu bilo frka da se obracuna sa njima...

vlajzi

pre 13 godina

(goran, 13. oktobar 2010 13:15)

Nema veze to sa njegovim kvalitetom i bla, bla bla... dok 'nije imao veze s Partizanom' NIKO KO IMA VEZE S TIM PARTIZANOM NIJE NI POMISLJAO DA GA LINCUJE!!! e to je ta 'mala' razlika...

djole

pre 13 godina

(Niksicko Pivo, 13. oktobar 2010 13:15) ...
a sta ima vise i 'pametnije' da se kaze? vi sigurno niste uzor mudrosti i hiper inteligentnih izjava.

Northon

pre 13 godina

Ne bih ja o tome ko je kriv i ko je u pravu....Ja nisam "pravi" navijač jer kad gledam sve naše klubove i repku radujem se golovima koje damo i nerviram kada izgubimo....
Što se Stojkovića tiče, on je golman reprezentacije i ja kao stari navijač Zvezde neću mu oprostiti što je prešao u Partizan. Ali šta je drugo mogao sa onako usr...m karijerom? Ima slučajeva od pre kada je Milko menjao dresove pa ga nije niko kamenovao....
Da ga vidim na ulici, okrenuo bih glavu na drugu stranu i ne bih klinca pustio da mu traži autogram (ako ga iko i traži). Pa ako je čovek, biće mu krivo...
A simboli na slici - QUQHH - simbolično!

Dalmatia

pre 13 godina

Ma nista drugo nego sramota, nije ovo cin ''Delija'' kao organizirane navijacke skupine nego jednog dijela istih, nazalost imamo i mi takvih problema samo sto je i nasa i vasa policija nesposobna, lagano za svaki takav incident dozivotna zabrana prisustvovanja sportskih dogadjanja i zatvor 5 godina, pa da vidimo tko ce biti faca i ''baciti kamen'' prvi. Pozdrav iz Hrvatske.

bily

pre 13 godina

ovo je sramota za srbiju dokle ce manijaci,ludaci da predstavljaju srbiju treba ih strpati u zatvor a sto se tice stojkovica mogu donekle da razumem verbalne uvrede toga ima svuda ali napasti coveka pa plasim se da postajemo balkanska kolumbija gde se sve resava nasiljem.

pera

pre 13 godina

Kako neko ko vam nije valjao dok nije imao nikakve veze sa partizanom i grobarima moze odjednom da bude dobar i kvalitetan ?

Samo budite iskreni prema sebi ... a ono sto su mentoli uradili u Djenovi je van svake pameti.
(goran, 13. oktobar 2010 13:15)

Ma nije stvar u tome da li on valja ili ne valja. Coveka hteli da lincuju u autobusu, prave mu umrlice, skndiraju mu parole gde se pominje neki drveni sanduk... Neko pominje Kamerun,ali ja znam da je u to vreme 90% ljudi bilo nezadovoljno njime,i kada je dosao u Partizan mnogi grobari nisu bili odusevljeni,ali ovde uopste nije stvar u tome,nego u cinjenici da se jednom coveku ,koji je i clan Partizana, ugrozava zivot i preti!

provaljeni su

pre 13 godina

Prilicno zanimljivo da bas sad dodje do ovih scena. Narko dileri nesmetano rade, a onda dodje trenutak kad ih neko pozove i kaze - vreme je da oduzite svoje. Idite u Italiju, stavite tetovaze svega sto nam smeta i pravite sranja. Zaboravili su majmunu da urade jos par tetovaza sa imenima organizacija koje "zuljaju", pa da posao odrade do kraja.
Zvezda, Srbija...sa jedne strane. Na drugoj stoji - Srbija iznad svega.
Jasno je ko ovde radi za rezim, a ko za Srbiju!

Milan

pre 13 godina

Ja sam grobar i uvek sam bio ne samo uz Stojkovića, nego i uz svakog igrača Zvezde kada su igrali za Srbiju. Setite se Darka Kovačevića koji je sa igračima Partizana proslavljao jesenju titulu prvaka, pokazivao svoju momačku sobu gde su bili izlepljeni Partizanovi posteri, pa je posle 6 meseci prešao u Zvezdu. I jel mu je falilo nešto osim vebalnih uvreda?