Ponedeljak, 16.08.2010.

10:42

ATP: Federer prestigao Đokovića

Najbolji srpski teniser Novak Đoković pao je na treću poziciju na najnovijoj ATP rang listi.

Izvor: B92

ATP: Federer prestigao Ðokoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

ja

pre 13 godina

@Teniser
O ukusima ne vredi raspravljati. Tebi je tenis na sljaci lepsi, meni nije.
Ja cak ni na toj sljaci ne vidim da Nadal ima neku umetnost, sem umetnost trcanja, brzinu i kondiciju, sa kojom stize vecinu lopti.
Cak i na toj sljaci na kojoj Nadal dominira vecina njegovim protivnika u mecevima sa njim pravi vise vinera od njega.
Pa ne dolaze ti vineri sami od sebe, vec upravo tim gradjenjem poena koje ti pominjes. Nadal do iznemoglosti vraca loptice svojih protivnika i 80% poena osvaja zbog greski svojih protivnika, a ne zato sto je on izgradio te poene. Jedino sto on gradi su te greske.
Ja stvarno ne znam sta ima lepo i zanimljivo u gledanju par sati Nadalovog trcanja sa jednog kraja terena na drugi i u besomucnom pokusavanju da nekako vrati tu lopticu u teren i doceka gresku protivnika.
Ako ti je zanimljivo trcanje, bolje gledaj atletiku.
Moze Nadal da osvoji 1000 takvih poena, ali poenta je u tome da je u svakom takvom poenu nadigran. Covek igra najruzniji tenis koji sam ikada gledao i stvarno ne znam kome taj njegov tenis moze biti lep i zanimljiv.
mene ne zanima da li on gubi ili dobija poene, da li gubi ili dobija setove i meceve.
Jedino sto me zanima je kako igra, a igra tako da ga cesto nadigra i neki teniser koji nije ni u prvih 100 na svetu.

Sem toga uzasno umori ono cekanje po par minuta da se Rafa smiluje da odservira jedan servis. Gomila rituala koju izvodi svaki puta kao da mu od tih rituala zavisi zivot.
Pa kad se nama gledaocima smuci to cekanje da Rafa zapocne poen na svoj servis, mogu samo da zamislim kako je tek njegovim protivnicima.
Sigurno si nekad stajao na semaforu, a ispred tebe automobil kome treba pola minuta da krene svaki put kada se ukljuci zeleno svetlo.
Sad zamisli kako bi se osecao da moras dva sata da vozis za tim automobilom i da jedno 50 puta moras da stanes na semaforu. E pa isto tako se oseca svaki Rafin protivnik kada igra protiv njega u svakom njegovom servis gemu.
Normalno da se ljudmo to smuci i da izgube zivce i izgube i mec iako su duplo bolji.

Tenis nije zamisljen kao sport u kome treba da se dokazuje ko ima vecu kondiciju, ko je izdrzljiviji i ko brze trci, vec je zamisljen kao sport u kome treba da se dokazuje ko bolje udara lopticu, ko ima jace i preciznije udarce, ko se bolje salazi u tome da u svakom trenutku izabere najbolji udarac i najbolje resenje.
I tenis je upravo tako i izgledao poslednjih 100 godina. E sad se pojavio jedan Rafael Nadal koji pokusava da tenis napravi onakvim kakav nikada nije bio, da ga jednostavno pretvori u jednu atleticarsku disciplinu.
E pa nece moci. Postojao je tenis i pre Nadala, postojace i posle njega, a on ce samo ostati upamcen kao neko ko je ubijao svu lepotu te lepe igre.
Na svu srecu pa postoje i ovi brojni turniri na betonu, gde taj Nadalov antitenis ne donosi nikakve rezultate.
Evo i nocas je morao da spasava mec lopte protiv tamo nekog francuza.
Samo jos jedna potvrda onog sto vec nekoliko godina ponavljam, a to je cinjenica da on nikada nece nauciti da igra dobar tenis na betonu.

ja

pre 13 godina

@Dragance
Sve sto si napisao je u suprotnosti sa istinom.
Ako neko na ovom sajtu pokusava da sve sto napise obrazlozi cinjenicama - onda sam to upravo ja.
Ne volim ljude koji pisu stvari na pamet i zato se trudim da ni sam to ne radim.
Bas zbog tih argumenata koje uvek iznosim, moji komentari su cesto prilicno dugacki.
Kao sto vidis i na ovaj prethodni Mickov komenat i njegove argumente, izneo sam kontraargumente.
Svako ima pravo na svoje misljenje kakvo god ono bilo.
Zato i ja koristim pravo na svoje misljenje i uvek to misljenje obrazlozim jasnim argumentima.
Ali vazno je da si ti zakljucio kako mene argumenti ne zanimaju, iako si procitao mozda moja 3 komentara od 1000 napisanih.

Evo iskoristicu i ovu priliku da iznesem jos jedan argument za svoje tvrdnje.
Rafa je nocas u drugom kolu soppasavao mec lopte protiv tamo nekog francuza koji nije ni u prvih 30. Jos jedan dokaz da ne zna da igra na betonu.

Od svih ovih ljudi koji tvrde kako je Nadal najbolji 80% njih to tvrdi zato jer su tako procitali ili culi, neko im je to rekao i oni u to veruju. Ostatak ni ne gleda Nadalovu igru, vec samo rezultate.
Njih je bas briga sto je Rafa protiv jednog Benetoa morao da spasava mec lopte. Njima je jedino vazno da je pobedio, a kako igra to nikog ne zanima.
Kad u sledecem mecu izgubi od nekog prosecnog tenisera kao razlog ce opet smisliti neku povredu i nikada sebi nece priznati da je jedini razlog to sto ne zna da igra.

Pominjali ste taj IW odnosno poslednji turnir koji je Nadal osvojio na betonu i poslednji puta kada je pobedjivao igrace iz prvih 10 na betonu.
Pobedio je tada i Del Potra i Mareja, samo ste zaboravili da je na tom istom turniru u drugom kolu spasavao 5 mec lopti protiv Nalbandiana.
U prevodu i tada je lose igrao, kao sto uvek lose igra na betonu.
Iskoristio je splet srecnih okolnosti, jedan los Del Potrov dan, vetar koji je duvao u mecu finala i na kraju osvojio titulu.
Da je bio u pitanju los Del Potrov dan dokazuje cinjenica da ga je posle toga taj isti Del Potro tukao na betonu 3 puta za redom, a ono ponizenje na US Openu je nesto sto odavno nije vidjeno.
Da je Mareja pobedio samo zahvaljujuci tom vetru potvrdjuje cinjenica da je Nadalu to bila jedina pobeda u 5 poslednjih meceva koje su njih dvojica odigrali na betonu.

Mogu ja do suta da iznosim argumente, ali to nece mnogo pomoci.
Kad neko nema oci, normalno je da nista ne vidi.
Nazalost tuzno je sto su mnogi ljudi ovde slepi pored sopstvenih ociju.

Teniser

pre 13 godina

@ja
tenis na betonu je relativno nova inovacija. Jeftinije za odrzavanje.
Pravi tenis je bio (i jos uvek je) na sljaci. Tu se vidi ko je majstor. Tu mora da se izgradi poen. Tu nema skrivanja, nema servisa koji ti odradjuju sav posao. Tu sve treba znati. Tu trebaju kondicija i strpljenje.
To je najlepsi i najelegantniji tenis.
E, sad, za one koji nemaju strpljenja da zaista gledaju tenis i njegove finese, bum-bum, beton varijante su atraktivnije.
Nadal ne treba da trosi vreme i talenat na prilagodjavanje inferiornoj podlozi (betonu), vec treba da ostane majstor na najtezoj i najvaznijoj podlozi (sljaka).

Dragance

pre 13 godina

@Micke
Ti mislis da ce neko ko se potpisuje sa "ja" moci da razume ovo sto si napisao (to jest argumente)?
Pa "ja"-u nisu vazne cinjenice, samo njegove emocije.

ja

pre 13 godina

@xzx
Ocigledno ne razlikujes babe i zabe.
Pominjes tu neke cfre koje mogu impresionirati samo nekog ko ne zna sta te cifre predstavljaju.

Od tih 18 mastersa, 13 su na sljci. Od tih 8 gren slemova, 5 je na sljaci. Od tih 5 uzastopnih turnira 4 su na sljaci, od ukupno osvojene 41 titule 29 je na sljaci...
Ne igra se tenis samo na sljaci, odnosno na toj podlozi se igra svega 3 meseca, a na betonu bar 8 meseci u toku godine.
Tenis se igra tokom cele godina i u vecem delu godine se igra upravo na betonu.

Na tom betonu Nadala nigde nema, jer jednostavno na betonu nikada nije znao da igra niti ce ikada nauciti.

Na US Openu su ga izbacivali : Blejk (49.), Juzni (54.), Ferer (15.), Marej (6.) i Del Potro (6.)
Sa Australia Opena su ga izbacivali: Hjuit (11.), Gonzales (9.), Conga (38.) i Marej (4.)


Sve ovo se desavalo dok je Nadal bio drugi ili prvi igrac na listi.
E jak mi je taj prvi igrac koji na betonu nikoga ne moze da pobedi.
Za 9 godina igranja osvojio je ukupno 9 titula na betonu.
S obzirom kako trenutno igra na betonu, nije nemoguce da ove godine na US Openu izgubi od nekog tenisera koji nije ni u prvih 100.

Da odgovorim i ovom sto pita koliko je Federer osvojio titula na sljaci. Osvojio je 9 komada isto koliko i Nadal na betonu.
E sad da ne bude zabune, Federer je na sljaci odigrao jedva 40 turnira i osvojio 9 titula, dakle osvajao je svaki 4 turnir na sljaci na kome se pojavio iako je vecinu tih turnira igrao upravo za vreme Nadalove vladavine na sljaci.
A da nije bilo Nadala Federer bi osvojio bar jos 10 titula na sljaci, jer ga je upravo Nadal 10 puta pobedjivao i uvek u finalima turnira na sljaci.

Sa druge strane Nadal je na betonu odigrao preko 80 turnira i osvojio ukupno 9 titula, odnosno osvajao je otprile svaki deveti turnir na kome se pojavio.
Uz to nije mu uopste Federer smetao da osvaja turnire na betonu, jer je od njega izgubio samo 3 puta od ovih 70 poraza. Sve ostalo su bili porazi od mnogo nepoznatijih tenisera.

Iz svega izlozenog vidi se da je Federer na sljaci duplo uspesnije nego Nadal na betonu. Na betonu je bar 10 puta uspesniji od Nadala a Nadal je jedino uspesniji od Federera na samoj sljaci.

U svakom slucaju Federer je toliko daleko od Nadala da je smesno i samo poredjenje njih dvojice.
Pozitivne ocene takvim vasim komentarima mogu da daju samo osobe koje su juce pocele da prate tenis.

Svako ko malo duze prati tenis i ko se razume u isti shvata da su takvi komentari obicno izvrtanje realnosti i prikazivanje neke lazne slike.
Sto se Nadala tice, na sljaci se pojavio, na sljaci ce i nestati. Na turnirima na betonu se vise pojavljuje kao turista i tamo ga niko ne shvata previse ozbiljno.

ja

pre 13 godina

@micke
1. Napravio sam lapsus kada sam napisao 2008. umesto 2009. U svakom slucaju radi se o poslednjih 18 meseci. Tacno pobedjivao je dva puta Congu koji je u tim trenutcima bio na 10. mestu, mada ja tog desetog ni ne smatram za top ten. Mozda bi preciznije bilo top 9.

2. Nemaju na betonu ni priblizno iste rezultate. I Djokovic ima 5 mastera na betonu iako igra 2 godine krace od Nadala. (Nadal je poceo da igra profi tenis 2001., a Djokovic 2003.)
Hoces da kazes da zavrsni masters nije masters? Pa tamo ucestvuje 8 najboljih tenisera i tezi je turnir od bilo kog mastersa. Djokovic je taj zavrsni masters osvojio iz treceg pokusaja, a Nadal jos uvek nije video ni finale tog turnira.
Ako oduzmes masterse Nadal na betonu ima jos samo 4 titule za 10 godina igranja, a Djokovic jos 8 titula.
Nadal na betonu ima 206 pobeda i 67 poraza odnosno procenat dobijenih meceva mu je oko 75%.
Djokovic 176 pobeda i 53 poraza odnosno procenat dobijenih meceva mu je oko 77%

Dakle i po tome je bar za nijansu uspesniji od Nadala.

U svojoj karijeri Nadal u susretima sa top 10 teniserima na betonu ima ukupno 15 pobeda uz cak 34 poraza. Djokovic ima 26 pobeda i 26 poraza.
Samo prosle godine je na betonu 10 puta pobedjivao top ten igrace, a Nadal u celoj svojoj desetogodisnjoj karijeri jedva 15 puta.

3. Jeste osvajao tih godina po jedan turnir na betonu od preko 10 odigranih. Ja ne mislim da je to neki uspeh pogotovo ne za nekog ko bi trebao da vazi za najboljeg igraca na svetu.

4. Velika je razlika. Naravno da i Djokovic ima zdravstvenih problema ali on i pored tih problema pravi na betonu duplo bolje rezultate od Nadala. I kada izgubi ne pravda se time sto je imalo probleme, vec jednostavno kaze odigrao sam lose, protivnik je bio bolji i tacka.
Nadal poslednjih par godina kad god gubi na betonu ima neke zdravstvene probleme.
Nisu ti zdravstveni problemi uzrok njegovih poraza na betonu, vec je naprotiv samo sreca uzrok njegovih retkih znacajnijih pobeda na betonu, posto do tih pobeda ne dolazi zahvaljujuci dobroj igri.

5. Naravno da je pobeda u tom finalu AO bila nezasluzena.
Federer je ceo mec bio bolji.
I u prvom i u trecem setu je imao po brejk prednosti i na kraju gubio te setove.
Federer od 19 brejk prilika iskoristio 6,a Nadal od 16 prilika 7.
Cak je na kraju meca Federer imao vise osvojenih poena od Nadala, a ipak izgubio. Po meni je to nezasluzena pobeda i zbog toga je Federer i plakao na kraju. Ne zato sto nije osvojio titulu, vec zato sto je znao da je bio bolji u tom mecu i da je realno trebao da pobedi sa 3:0 a ne da izgubi sa 3:2.

6. Djokovic je na primer 2008. imao oko 6000 bodova po onom starom sistemu bodovanja odnosno 12000 po novom sistemu pa je opet bio tek na 3. mestu, tako da sam ubedjen da ni ovih 11000 bodova nije dovoljno za prvo mesto u muskom tenisu.
Takodje nema sansi da Nadal poveca svoj broj bodova. Do kraja godine brani 4 polufinala i jedno finale. S obzirom da se igra na betonu to je za Rafu "mison imposible".
Uostalom uverices se u to u nastavku.

Naravno da je to prvo mesto nezasluzeno jer se zasniva samo na tim titulama na sljaci i toj jednoj tituli sa Vimbldona.
OD ovih Nadalovih 11000 bodova 5000 je sa sljake, 2000 sa Vimbldona i manje od 4000 sa turnira na betonu.
Na betonu se igra vise od dve trecine svih turnira.
Dakle da se svi turniri igraju samo na betonu Nadal sada ne bi imao ni 6000 bodova i bio bi negde na 4-5 mestu.
To sto je uspeo da sa ovom jednom trecinom turnira bude i ukupno prvi nije njegova krivica , vec krivica drugih tenisera koji su mu to dozvolili. Objasni mi koja je to logika da covek po igri na dve trecine turnira ne bude ni u prvih 5, a na jednoj trecini bude prvi i na kraju i u ukupnom zbiru bude prvi.
Nema tu nikakve logike i jedina je logika ona narodna "dok se dvojica tuku, treci koristi priliku".

7. Tenis je sport u kome se ovaj termin nezasluzeno ubedljivo najcesce pojavljuje. Bar jednu cetvrtinu meceva dobijaju losiji teniseri, odnosno bolji teniseri gube te meceve. Igraju bolje od svog protivnika tokom celog meca, nadigraju protivnika u svakom segmentu igra, a ipak na kraju izgube samo zbog nedostatka srece ili par greski u kljucnim momentima.
Opet Nadal obara i taj zakon jer on bar 3 cetvrtine svojih meceva dobija nezasluzeno.
Stvarno su retki mecevi u kojima Nadal pobedi svoje protivnike , a da ih je istovremeno i nadigrao i bio bolji na terenu od njih.
Sto se Djokovica tice on spada u onu drugu grupu tenisera koji ubedljivo najcesce nezasluzeno gube meceve. U celoj karijeri je mozda nezasluzeno dobio 3-4 meca, ali zato bar 30 nezasluzeno izgubio.

Na kraju ni jednog trenutka nisam rekao da Djokovic zasluzuje da bude prvi, vec samo pisem da to prvo mesto ne zasluzjuje Nadal svojom igrom.
Bar 10 tenisera pre zasluzuje to prvo mesto od Nadala, a ako pitas koji su to teniseri, pa recimo svi oni koji tog istog Nadala redovno demoliraju na betonu.

micke

pre 13 godina

@ja

Postavicu vam isto pitanje "Kada je Nadal poslednji put dobio nekog top ten igraca na betonu?"
Odgovor je pre tacno 18 meseci u martu 2008. u finalu Indian Welsa gde je pobedio Mareja, a i tad je do pobede dosao samo zahvaljujuci ludackom vetru koji je duvao tokom celog meca.

Služiš se neistinama.
Nadal je pobedio Tsongu u Majamiju ove godine i u Parizu
krajem prošle godine. Propusito si da kažeš da je na IW 2009 (ne 2008 kako si ti naveo) pobedio tri igraca iiz top ten(još Roddick-i Del Poltr-a).

@ja
Da li po vama teniser koji godinu i po dana ne moze da na betonu pobedi ni jednog tenisera iz prvih 10 zasluzuje da bude prvi???

Ovo je neistina.

Da li igrac koji ove godine nije pobedio nikog ispod 15og mesta zalužuje da bude medju prvih pet(Djokovic,izgubio svih pet meceva).
Da li igrac koji je osvojio dva GS tri mastersa i igrao 3 polufinala na mastersima koji se igraju na betonu ne zaslužuje da bude na prvom mestu?
Nadal ove godine ima bolje rezultate od Ðokovica na betonu (tri polufinala na mastersima Djokovic samo jedno, na Miaami-u je odmah ispao).
Inace Nadal ima 5(pet) titula
na betonskim mastersima a Djokovic 4(cetiri). Van šljake
Nadal ima 3 GS Djokovic samo jedan. Znaci na betonu imaju
slicne rezultate. Dok se na travi ne mogu se ni porediti.Nadal dva GS i jedno finale Ðokovic ništa.
@ja

Sigurno ce neki reci kako ja mrzim Nadala. Ne,ja samo mrzim nepravdu.
Ne ti si mnogo nepravedan prema njemu.

@ja
2005. ga je na betonu dobijao ko god je stigao.
2005 je osvojio dva mastersa na betonu.
2007 masters IW
2008 masters Canada i OI
@ja
Malo je falilo da izgubi od jednog Kolsajbera.
Opet biser.
Da bi neko imao šansu da pobedi Nadala trebalo bi da ima bar mec loptu ili da servira za pobedu, pa i onda nije sigurno.

@ja
Sto se tice betona postaju vec smesne price o nekim nazovi Nadalovim povredama.

A sta ce mo sa Ðokovicem. Tek
njemu stalno nešto fali.

@ja
Pa i u tom polufinalu je jedna lopta odlucila ceo mec, jedna lopta u tai brejku koja je na set lopti zakacila mrezu i pobegla Mareju koji je vec imao cist volej.

Ti hoceš da kaže da je Murray dobio ta set da bi dobio sigurno i mec?
E pa ja kažem da i tom slucaju Nadal sigurno pobedio. I kako cemo u tvrditi ko je u prvu. Zato batali "šta bi bil ka bi bilo". Cinjenica je da je Nadal Pobedio galtko sa 3-0 i da Murray nije imao nikakve šanse da ga pobedi(isto kao u Torontu samo u obrnutim ulogama.

On samo na takav nacin i moze da pobedi nekog ozbiljnijeg tenisera na betonu, jer svojom igrom to ne moze da uradi.
Pobedio je Federera na AO.
Hoce da kažeš nezasuženo.

@ja

Ovaj broj bodova koji Nadal ima prosle i pretprosle godine mu ne bi bio dovoljan ni za 4. mesto, a ne za prvo.

Opet neistina. Pošle godine izuzev
Nadal niko nije imao prakticno
više od 12000bodova(Fedrer 12040 dve nedelje) Nadal sada ima blizu 11000 bodova i verovatno ce do kraja godine
povecati broj bodova(ne brani puno).
@ja

Na travi nije toliko dobar iako je igrao 2 finala Vimbldona i osvojio 2 titule

A ko je bolji trenutno na travi od njega.(dva GS u tri
godine stim da jedanput nije
ucestvovao).
@ja
Ni ove godine nije imao ozbiljnijeg protivnika na travi.
To se može reci i za svaku titulu koju je Djokovic osvojio.Da li je on mnogo bolji od ostalih ili su drug
i mnogo lošiji to je predmet za mlacenje prazne slame, cime se nebih bavio.

@ja
Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
A Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
A Nadal nije osvoijo Wimbledon

@ja
Koliko je samo meceva u svojoj karijeri nezasluzeno dobio uopste nije cudno da se ovako nezasluzeno nalazi i na prvom mestu.

Ako to važi za Nadal to isto tako važi i za Federera i Ðokovica. Spomenucu samo jedan
mec,Djokovic protiv Kolsajbera
ove godine u Miami-u ako je taj mec dobio zaslužemo onda je i Nadal svaki mec u svojoj
karijeri dobio zaslužemo.

Po meni ne postoje nezaslužene
pobede. Ako nisi iskoristio svoje šanse onda i nisi dovoljno dobar za pobedu.

@ja

pre 13 godina

Iznosis netacne podatke. Nadal je ove godine u Majamiju pobedio Congu, tada 10. tenisera sveta. To je ove godine. A, Nadal na betonu ima devet titula ukljucujuci OI i Ozi open. Objasni mi, kako onda ne zna da igra na betonu?

I reci mi koliko Rodzer ima titula na sljaci?

xzx

pre 13 godina

Covek koji je osvojio TRI mastersa i DVA GS za redom,ukupno OSAM GS i OSAMNAEST mastersa(vlasnik rekorda),ne zasluzuje 1.mesto?E bas me zanima ko u ovom trenutku to 1.mesto zasluzuje da bi "pravda" bila zadovoljena za izvesnog "ja"!Samo jos da odvali da Djokovicu pripada to mesto pa da glupost bude kompletna :D

micke

pre 13 godina

@Dylan Dog
Negativni ti je lepo odgovorio o pobedama Djokoviće na Nadalom krajem prošle godine.
Ovo je ubedljivio rezultatski nalošija sezona Djokovića od kada je postao igrač.Samo jedna pobeda na manjem turniru
ni jedno finale na većim. Od sedam mečeva na turnirima iz prvi dvadeset dobijo je samo jedan. Na zadnja četiri turnira dobio je samo jednog igrača iz prvih 30, sve ostalo je izgubio.Pogledaj samo njegovi igru sa kraja prošle godine i sada pa ćeš
videti kolika je razlika. Uostalom sada u Cincinnati-ju trebalo bi da igra protiv Nalbandian-a,Soderling-a i ako kojim slučajem prođe, Marray-a pa će mo videti kako će proći. Na Wimbledon-u i Torontu Djoković došao polufinala a da nije imao protivnika iz prvih 25. Čim je naišao na jačeg protivnika ispao je.Da li je to uspeh? Proceni sam.Po meni nije. A ti možeš da uočavaš napredak u Djokovićevoj igri koliko hoćeš, ali rezutata nema.

objasnjenje

pre 13 godina

@neve mind
Neo ocigledno misli na to da bi Federeru bilo bolje da pred US Open bude treci upravo zbog Mareja. U takvoj poziciji bi bio siguran da nece biti u istoj polovini sa Marejem, jer su 3. i 4. uvek u suprotnim polovinama zreba.
Ako bi Federer bio drugi onda bi od zreba zavislilo u kojoj ce polovini biti Marej i imao bi 50% sansi da bude u istoj polovini sa njim.

Normalno je da bi za Federera bilo bolje da ne bude u istoj polovini sa Marejem jer bi tako lakse dosao do finala.
Ipak je Marej teniser koji je ubedljivo najvise puta pobedjivao Federera.
Sa ovom poslednjom pobedom Marej ima 7:5 protiv Federera.
Ako tu jos dodamo 2 pobede sa egzibicionih turnira to je 9:5 i svi mecevi su igrani na betonu.
Jednostavno ne postoji teniser koji je 9 puta pobedjivao Federera na betonu i ako Federer zeli nekog da izbegne u mecevima na betonu onda je to upravo Marej koji je prosto postao penicilin za njega.

Braca

pre 13 godina

E pa burazeru da bi opstao kao drugi,mora da se uzme neki turnir,da se odigra par finala. A ne samo odigrati polufinale i cekati da mu tamo neki Berdich zavrsi posao sa Federerom,u cetvrtfinalu.

ja

pre 13 godina

@Negativni
Nadal tokom cele svoje karijere dominira na sljaci.
Na travi nije toliko dobar iako je igrao 2 finala Vimbldona i osvojio 2 titule. Ni ove godine nije imao ozbiljnijeg protivnika na travi, sem Mareja u polufinalu.
Marej je igrao pod velikim pristiskom i ocekivanjem domace publike da osvoji titulu. Pa i u tom polufinalu je jedna lopta odlucila ceo mec, jedna lopta u tai brejku koja je na set lopti zakacila mrezu i pobegla Mareju koji je vec imao cist volej.
Umesto da bude 1:1 ta lopta pravi 2:0 i naravno da Nadal pobedjuje, a onda u finalu igra protiv Berdiha koji pre toga nikada nije video ni polufinale nekog GS.

Sto se tice betona postaju vec smesne price o nekim nazovi Nadalovim povredama.
2005. ga je na betonu dobijao ko god je stigao. 2006. isti slucaj. 2007. pa i 2008. kada je bio prvi isti slucaj.
Jel moguce da je taj covek povredjen 5 godina za redom kad god se igraju turniri na betonu i zdrav kad god se igra na sljaci???
Jel bio povredjen i u Torontu prosle nedelje?
Malo je falilo da izgubi od jednog Kolsajbera, a u mecu sa Marejem nije imao ni 2% sansi da osvoji ni set, a kamoli da pobedi.
Jel Nadala bio povredjen i 2007. na mastersima u Majamiju i Kanadi?
Jel bio povredjen 2008. na mastersima u IW i Sinsinatiju?
Nemoguce da je uvek bio povredjen, a u svakom tom mecu protiv Djokovica na betonu jedva je uzimamo 5 gemova po mecu.
Pa i na OI 2008. je jedva osvojio jedan set, u drugom ga Novak razbio sa 6:1 da bi u trecem dobio mec zbog jednog Novakovog neodmerenog smeca.
On samo na takav nacin i moze da pobedi nekog ozbiljnijeg tenisera na betonu, jer svojom igrom to ne moze da uradi.
Kad cete vise shvatiti da on nije igrac za beton i kad cete shvatiti da te tituule na sljaci nisu dovoljne za prvo mesto?
Ovaj broj bodova koji Nadal ima prosle i pretprosle godine mu ne bi bio dovoljan ni za 4. mesto, a ne za prvo.
Prvi je samo iz prostog razloga sto su u prvoj polovini sezone na betonu svi podbacili. I Federer i Djokovic, Marej , Delpo , Davidenko, pa su na mastersima na betonu finala igrali Ljubicic i Rodik. Na sljaci do finala umesto Federera i Djokovica stizali Verdasko i Ferer.
Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
On te 4 titule na sljaci osvaja svake godine u poslednjih 5 godina, a ipak se jedva drzao i na drugom mestu, bez ikakvih sansi za prvo.
Ostace Nadal na prvom mestu verovatno do proleca sledece godine, ali tada pada sa tog prvog mesta, jer jednostavno je nemoguce drzati prvo mesto samo zahvaljujuci tim titulama na sljaci.
Cim neko pocne da dominira na betonu, kao sto je to u svoje vreme radio Federer videcete na kom ce se mestu Nadal naci.
Igrac koji ne zna da igra na betonu jednostavno ne moze i ne zasluzuje da bude prvi.

Kod Nadala nista nije cudno. Koliko je samo meceva u svojoj karijeri nezasluzeno dobio uopste nije cudno da se ovako nezasluzeno nalazi i na prvom mestu.

Neki ovde postavljaju pitanje kada je Djokovic poslednji put dobio nekog tenisera iz prvih 10.
Postavicu vam isto pitanje "Kada je Nadal poslednji put dobio nekog top ten igraca na betonu?"
Odgovor je pre tacno 18 meseci u martu 2008. u finalu Indian Welsa gde je pobedio Mareja, a i tad je do pobede dosao samo zahvaljujuci ludackom vetru koji je duvao tokom celog meca.
Da li po vama teniser koji godinu i po dana ne moze da na betonu pobedi ni jednog tenisera iz prvih 10 zasluzuje da bude prvi???
Ja mislim da ne zasluzjuje i da je njegovo prvo mesto velika nepravda.

Sigurno ce neki reci kako ja mrzim Nadala. Ne, ja samo mrzim nepravdu.
Pravda je ponekad spora, ali na kraju ipak pobedi.

Robin

pre 13 godina

Rodzer bi verovatno vise voleo da bude 3. nosilac na US openu, jer onda sigurno ima relativno lako polufinale (Nadal (na betonu) ili Djokovic), a u finalu grand slema znamo kako Rodzer igra. Kao drugi nosilac imao bi mozda imao lakog Djokovica, ali moze da mu se desi i neko nezgodan poput Soderlinga, Berdicha, ili tako nekog. Kao 3 nosilac ne ide nikako na Mari-a sve do finala.
(Kika Majstor, 16. avgust 2010 11:11)

Lak Djokovic, tezak Soderling i Berdih?! Protiv Soderlinga vodi 11:1 u skoru ( :( za mene), a sa Berdihom igra kao sa Novakom. Nadal na betonu?! Skor na betonu im je 3:3, tako da to ništa ne znači! Zna se kako igra finale GS-a?! Finale GS-a je od Nadala gubio na svim mogućim podlogama, a na US-open-u je prošle godine izgubio od Del-Potra.
Slažem se samo za Mareja.

Negativni

pre 13 godina

Dylan dog,kako je to Novak pobedio Rafu "bez servisa"?Mislis na one pobede posle Nadalove povrede i tromesecne pauze?Tada su Nadala pobedjivali i Juzni i Davidenko i Berdih...Lako je mrtvom vuku rep meriti.Sto ga nisu pobedili na zadnja dva GS-a?Ili se te pobede ne racunaju jer Nadal igra "na snagu" a Novak je svileni tehnicar?
Mislim da je Marej trenutno ubedljivo najjaci igrac na betonu i kladio bih se na njega u vecini meceva osim u finalu GS jer tu igraju i neke stvari iz glave,ne samo trenutna forma.Djokovic igra bolje nego poslednjih nekoliko meseci,ali to jos uvek nije dovoljno za prvo mesto.Jeste da mi malo navijacki gledamo na njega,ali mislim da smo ga malo precenili.Kriv je i njegov cale sa cuvenom izjavom o mrtvom kralju,tako da je sam sebi nametnuo obavezu da bude prvi.To ce biti pakleno tesko jer osim Mareja,Del Potra i Rafe(koga uporno potcenjuju i sahranjuju a on osvoji osam GS-a a stariji je od Novaka nepunu godinu)doci ce i novi igraci koji jedva cekaju svoju sansu.Ne bih zapostavljao ni oldtajmere jer videli smo kako Rodik zna da ga vrati u stvarnost.Ali,bice zanimljivo videti Novaka kako se nosi sa tim.

Neo

pre 13 godina

@neve mind,brzi americ. beton(Sinsinati,USO)manje odgovara Noletu kad igra protiv Feda nego sporiji(IW,Majami).Bolje je da u poluf USO-a igra sa Rafom nego sa Fedom ili sa Marijem koji je u strasnoj formi.Kao 3nosioc imao bi 50% sanse da se sastane s njim.

milwood

pre 13 godina

Ništa strašno za Noleta . Kruna preostalog dela sezone je USO . Drugo ili treće mesto ne znače mnogo . I kad je bio drugi mogao je da se susretne u polufinalu sa Federerom ( što se i dogodilo ) , koji je opasniji na američkom betonu od Rafe . Mislim da nas očekuje bolji USO od prošlogodišnjeg . Tu su izvanredna prva četiri igrača , tu je Berdih , domaća nada Rodik , Soderling , probuđeni Nalbandijan , enigma Davidenko ... Sve u svemu biće uživanja . Sinsinati , iako masters biće samo ''pripremni'' turnir .

Neo

pre 13 godina

Jedna zanimljivost.Ako Nole izgubi u cetvrfinalu a Fed u polufinalu,Nole se vraca na 2 mesto.A ako Nole udje u polufinale,Fed mora da osvoji turnir da bi zadrzao 2 mesto.Ipak,bolje je za njega da bude 3 nosioc na USO a ne drugi.A vi sami shvatite zasto..?

Dylan Dog

pre 13 godina

Definitvno je malo važno na kom je mestu Novak.

Važnije da je počeo da pronalazi onu igru "kontrolisane agresivnosti" koja ga je krasila 2007. i 2008. Nadam se da će i servis doći na svoje mesto, a onda ćemo videti šta ovaj momak stvarno može. Kada je osvojio AO 2008. imao je prosečnu brzinu prvog servisa oko 195km/h, a možda i najbolji drugi servis na turu. Sada mu je prosečan 1. servis znatno sporiji, a drugi vrlo nesiguran.
Pomenutih godina je mogao da pobeđuje Federera i Nadala samo uz pomoć fenomenalnog servisa i svoje najbolje igre. Sada ih pobeđuje gotovo bez servisa - što po sebi znači izuzetan napredak u samoj igri.

@Predo, moje pohvale za dobru elaboraciju trenutnog stanja na ATP listi!

Pozdrav,

Goldmen

pre 13 godina

Trenutno trece mesto mu je ustvari prvo, jer su vec godinama Nadal i Federer van konkurencije! Niko im nije ni blizu i dok budu igrali (ako ne bude ozbiljnijih povreda) niko im se nece ni pribliziti!
A Novak ako ne bude ozbiljnije podigao nivo igre nece dugo ostati ni 3-ci! Tu su sve bolji Marej, Soderling, Berdih i dugo odsutni Del Potro.
Najbolji pokazatelj igre u poslednje vreme Novaka je jedno pitanje: Setite se kada je zadnji put pobedio nekog iz top 10?

micke

pre 13 godina

Ova lista može da zavara. Zašto? Pogledajte ovogodišnju listu:

1. nadal 8815
2. federer 4320
3. murray 3775
4. solering 3570
5. berdych 3545
6. djokovic 3395
7. ferrer 2885
8. roddick 2765
9. verdasco 2725
10. tsonga 2090
11. Cilic 2085


Iz liste se vidi da ja Nadal praktično obezbedio prvo mesto na kraju godine, da predstoji grčevita borba za mesta izmedju drugog i šestog,
da je tu u maloj prednosti Federer i veliko pitanje je na kom će mestu Đoković završiti godinu. Đoković če verovatno biti drugi lil treći sve Pariza, ali tu brani 1000 poena i skidaju mu se poeni sa mastersa(400) i pitanje je na kom će mestu biti tada.

Miša

pre 13 godina

Siguran sam da Novak ima talenat i kvalitet da bude broj 1, čak i sada, pored Rođe i Rafe. Ko je gledao meč protiv Federera mogao je da vidi dokaze za ovu tvrdnju, ali i da se uveri zašto i nije broj 1. Mislim da u sledećih nekoliko meseci ima možda poslednju šansu da se odluči: ili da zadovoljno tapka za tandemom snova, ili da napravi korak više. Za taj korak ima sve, samo mislim da nema adekvatnog trenera; dakle, promena trenera (ne kombinovanje dvojice, trojice, nego promena (i trener da mu bude trener, a ne dobar drugar)); drugo, distanca od tate! Samo tako i nikako drugačije. Čak i servis je koliko-toliko ponovo tu, igra je potpuno tu, samo neke kockice u glavi i 2 pomenuta neophodna faktora.

?!?

pre 13 godina

uu tesko ce nole zadrzati 3.poziciju do kraja godine. ako se dobro secam, djokica brani 3 ili 4 turnira, jedno finale i polu-finale us-opena, ispravite me ako gresim posto me mrzi da trazim, ali to su sigurno 3 do 4.000 hiljade poena!

Kika Majstor

pre 13 godina

Rodzer bi verovatno vise voleo da bude 3. nosilac na US openu, jer onda sigurno ima relativno lako polufinale (Nadal (na betonu) ili Djokovic), a u finalu grand slema znamo kako Rodzer igra. Kao drugi nosilac imao bi mozda imao lakog Djokovica, ali moze da mu se desi i neko nezgodan poput Soderlinga, Berdicha, ili tako nekog. Kao 3 nosilac ne ide nikako na Mari-a sve do finala.

Predo

pre 13 godina

Ubjedljivo najneizvjesnija teniska godina sa toliko promjena, povreda, igrackih kriza, povratka "otpisanih", sto je uticalo na odredjeni pad kvaliteta u poredjenju sa prethodinm sezonama. Prvo Nadal nije mogao da se "sastavi" i mnogi su predvidjeli njegov pad, koji se i dogodio u prvom djelu sezone, pa je onda eksplodirao sa pet velikih titula i prakticno obezbjedio prvo mjesto na kraju. Federer poceo godinu trijumfom u Australiji i onda potpuno podbacio sredinom sezone. Djokovic je pomalo profitirao iz tih njihovih padova i po prvi put spletom okolnosti se u dva navrata popeo na drugo mjesto, mada zvuci interesantno da je on jedini u konstantnoj krizi citavu sezonu. Marej odlicno odigrao Australiju i onda pao da bi se sad podigao i istakao kandidaturu za US Open. Soderling odigrao losije nego prosle godine, ili mozda na istom nivou, samo je sada "procitan". Berdih je definitivno najprijatnije iznenadjenje. Del Potro, Davidenko i Rodik nestali sa scene zbog povreda, bolesti itd. Ostali su uglavnom epizodisti, poput Verdaska, Cilica, Tsonge i mnogih drugih, od kojih se vise ocekivalo.
Djokovic je sada pred imperativom da mora napraviti dobre rezultate u Sinsinatiju i na US Openu, a to znaci najmanje polufinala, inace gotovo sigurno zavrsava sezonu na cetvrtom mjestu, pa cak i nize. Puno bodova je u igri, a i puno prostora da se osvoje. U Torontu je napravio iskorak i ipak zaradio dodatnih 180 bodova (prosle godine cetvrtfinale), ali su njegovi direktni konkurenti Federer i Marej napravili puno vise.
Zrijeb u Sinsinatiju je paklen za nase. Troicki igra prvo kolo sa Scepanekom, a ako pobjedi igra sa NOvakom, koji nakon u svom djelu zrijeba ima servera do servera: Nalbandijana, Ljubicica, Rodika, Soderlinga, Mareja itd. Nedostaje samo Berdih, koji je jedini na drugoj strani. No, NOvaku su sada potrebni jaki mecevi, jer igrajuci sa Haneskuom, Sardijem i slicno ne moze znati gdje je i sta mu fali u igri i ne moze se pripremiti za susrete sa najboljim. To po meni i jeste bio jedan od presudnih faktora u mecu protiv Federera, pogotovo u prvom setu.
Idemo uzivati, a ne se nervirati.

Predo

pre 13 godina

Ubjedljivo najneizvjesnija teniska godina sa toliko promjena, povreda, igrackih kriza, povratka "otpisanih", sto je uticalo na odredjeni pad kvaliteta u poredjenju sa prethodinm sezonama. Prvo Nadal nije mogao da se "sastavi" i mnogi su predvidjeli njegov pad, koji se i dogodio u prvom djelu sezone, pa je onda eksplodirao sa pet velikih titula i prakticno obezbjedio prvo mjesto na kraju. Federer poceo godinu trijumfom u Australiji i onda potpuno podbacio sredinom sezone. Djokovic je pomalo profitirao iz tih njihovih padova i po prvi put spletom okolnosti se u dva navrata popeo na drugo mjesto, mada zvuci interesantno da je on jedini u konstantnoj krizi citavu sezonu. Marej odlicno odigrao Australiju i onda pao da bi se sad podigao i istakao kandidaturu za US Open. Soderling odigrao losije nego prosle godine, ili mozda na istom nivou, samo je sada "procitan". Berdih je definitivno najprijatnije iznenadjenje. Del Potro, Davidenko i Rodik nestali sa scene zbog povreda, bolesti itd. Ostali su uglavnom epizodisti, poput Verdaska, Cilica, Tsonge i mnogih drugih, od kojih se vise ocekivalo.
Djokovic je sada pred imperativom da mora napraviti dobre rezultate u Sinsinatiju i na US Openu, a to znaci najmanje polufinala, inace gotovo sigurno zavrsava sezonu na cetvrtom mjestu, pa cak i nize. Puno bodova je u igri, a i puno prostora da se osvoje. U Torontu je napravio iskorak i ipak zaradio dodatnih 180 bodova (prosle godine cetvrtfinale), ali su njegovi direktni konkurenti Federer i Marej napravili puno vise.
Zrijeb u Sinsinatiju je paklen za nase. Troicki igra prvo kolo sa Scepanekom, a ako pobjedi igra sa NOvakom, koji nakon u svom djelu zrijeba ima servera do servera: Nalbandijana, Ljubicica, Rodika, Soderlinga, Mareja itd. Nedostaje samo Berdih, koji je jedini na drugoj strani. No, NOvaku su sada potrebni jaki mecevi, jer igrajuci sa Haneskuom, Sardijem i slicno ne moze znati gdje je i sta mu fali u igri i ne moze se pripremiti za susrete sa najboljim. To po meni i jeste bio jedan od presudnih faktora u mecu protiv Federera, pogotovo u prvom setu.
Idemo uzivati, a ne se nervirati.

micke

pre 13 godina

Ova lista može da zavara. Zašto? Pogledajte ovogodišnju listu:

1. nadal 8815
2. federer 4320
3. murray 3775
4. solering 3570
5. berdych 3545
6. djokovic 3395
7. ferrer 2885
8. roddick 2765
9. verdasco 2725
10. tsonga 2090
11. Cilic 2085


Iz liste se vidi da ja Nadal praktično obezbedio prvo mesto na kraju godine, da predstoji grčevita borba za mesta izmedju drugog i šestog,
da je tu u maloj prednosti Federer i veliko pitanje je na kom će mestu Đoković završiti godinu. Đoković če verovatno biti drugi lil treći sve Pariza, ali tu brani 1000 poena i skidaju mu se poeni sa mastersa(400) i pitanje je na kom će mestu biti tada.

Miša

pre 13 godina

Siguran sam da Novak ima talenat i kvalitet da bude broj 1, čak i sada, pored Rođe i Rafe. Ko je gledao meč protiv Federera mogao je da vidi dokaze za ovu tvrdnju, ali i da se uveri zašto i nije broj 1. Mislim da u sledećih nekoliko meseci ima možda poslednju šansu da se odluči: ili da zadovoljno tapka za tandemom snova, ili da napravi korak više. Za taj korak ima sve, samo mislim da nema adekvatnog trenera; dakle, promena trenera (ne kombinovanje dvojice, trojice, nego promena (i trener da mu bude trener, a ne dobar drugar)); drugo, distanca od tate! Samo tako i nikako drugačije. Čak i servis je koliko-toliko ponovo tu, igra je potpuno tu, samo neke kockice u glavi i 2 pomenuta neophodna faktora.

?!?

pre 13 godina

uu tesko ce nole zadrzati 3.poziciju do kraja godine. ako se dobro secam, djokica brani 3 ili 4 turnira, jedno finale i polu-finale us-opena, ispravite me ako gresim posto me mrzi da trazim, ali to su sigurno 3 do 4.000 hiljade poena!

Kika Majstor

pre 13 godina

Rodzer bi verovatno vise voleo da bude 3. nosilac na US openu, jer onda sigurno ima relativno lako polufinale (Nadal (na betonu) ili Djokovic), a u finalu grand slema znamo kako Rodzer igra. Kao drugi nosilac imao bi mozda imao lakog Djokovica, ali moze da mu se desi i neko nezgodan poput Soderlinga, Berdicha, ili tako nekog. Kao 3 nosilac ne ide nikako na Mari-a sve do finala.

Negativni

pre 13 godina

Dylan dog,kako je to Novak pobedio Rafu "bez servisa"?Mislis na one pobede posle Nadalove povrede i tromesecne pauze?Tada su Nadala pobedjivali i Juzni i Davidenko i Berdih...Lako je mrtvom vuku rep meriti.Sto ga nisu pobedili na zadnja dva GS-a?Ili se te pobede ne racunaju jer Nadal igra "na snagu" a Novak je svileni tehnicar?
Mislim da je Marej trenutno ubedljivo najjaci igrac na betonu i kladio bih se na njega u vecini meceva osim u finalu GS jer tu igraju i neke stvari iz glave,ne samo trenutna forma.Djokovic igra bolje nego poslednjih nekoliko meseci,ali to jos uvek nije dovoljno za prvo mesto.Jeste da mi malo navijacki gledamo na njega,ali mislim da smo ga malo precenili.Kriv je i njegov cale sa cuvenom izjavom o mrtvom kralju,tako da je sam sebi nametnuo obavezu da bude prvi.To ce biti pakleno tesko jer osim Mareja,Del Potra i Rafe(koga uporno potcenjuju i sahranjuju a on osvoji osam GS-a a stariji je od Novaka nepunu godinu)doci ce i novi igraci koji jedva cekaju svoju sansu.Ne bih zapostavljao ni oldtajmere jer videli smo kako Rodik zna da ga vrati u stvarnost.Ali,bice zanimljivo videti Novaka kako se nosi sa tim.

Dylan Dog

pre 13 godina

Definitvno je malo važno na kom je mestu Novak.

Važnije da je počeo da pronalazi onu igru "kontrolisane agresivnosti" koja ga je krasila 2007. i 2008. Nadam se da će i servis doći na svoje mesto, a onda ćemo videti šta ovaj momak stvarno može. Kada je osvojio AO 2008. imao je prosečnu brzinu prvog servisa oko 195km/h, a možda i najbolji drugi servis na turu. Sada mu je prosečan 1. servis znatno sporiji, a drugi vrlo nesiguran.
Pomenutih godina je mogao da pobeđuje Federera i Nadala samo uz pomoć fenomenalnog servisa i svoje najbolje igre. Sada ih pobeđuje gotovo bez servisa - što po sebi znači izuzetan napredak u samoj igri.

@Predo, moje pohvale za dobru elaboraciju trenutnog stanja na ATP listi!

Pozdrav,

micke

pre 13 godina

@Dylan Dog
Negativni ti je lepo odgovorio o pobedama Djokoviće na Nadalom krajem prošle godine.
Ovo je ubedljivio rezultatski nalošija sezona Djokovića od kada je postao igrač.Samo jedna pobeda na manjem turniru
ni jedno finale na većim. Od sedam mečeva na turnirima iz prvi dvadeset dobijo je samo jedan. Na zadnja četiri turnira dobio je samo jednog igrača iz prvih 30, sve ostalo je izgubio.Pogledaj samo njegovi igru sa kraja prošle godine i sada pa ćeš
videti kolika je razlika. Uostalom sada u Cincinnati-ju trebalo bi da igra protiv Nalbandian-a,Soderling-a i ako kojim slučajem prođe, Marray-a pa će mo videti kako će proći. Na Wimbledon-u i Torontu Djoković došao polufinala a da nije imao protivnika iz prvih 25. Čim je naišao na jačeg protivnika ispao je.Da li je to uspeh? Proceni sam.Po meni nije. A ti možeš da uočavaš napredak u Djokovićevoj igri koliko hoćeš, ali rezutata nema.

milwood

pre 13 godina

Ništa strašno za Noleta . Kruna preostalog dela sezone je USO . Drugo ili treće mesto ne znače mnogo . I kad je bio drugi mogao je da se susretne u polufinalu sa Federerom ( što se i dogodilo ) , koji je opasniji na američkom betonu od Rafe . Mislim da nas očekuje bolji USO od prošlogodišnjeg . Tu su izvanredna prva četiri igrača , tu je Berdih , domaća nada Rodik , Soderling , probuđeni Nalbandijan , enigma Davidenko ... Sve u svemu biće uživanja . Sinsinati , iako masters biće samo ''pripremni'' turnir .

Goldmen

pre 13 godina

Trenutno trece mesto mu je ustvari prvo, jer su vec godinama Nadal i Federer van konkurencije! Niko im nije ni blizu i dok budu igrali (ako ne bude ozbiljnijih povreda) niko im se nece ni pribliziti!
A Novak ako ne bude ozbiljnije podigao nivo igre nece dugo ostati ni 3-ci! Tu su sve bolji Marej, Soderling, Berdih i dugo odsutni Del Potro.
Najbolji pokazatelj igre u poslednje vreme Novaka je jedno pitanje: Setite se kada je zadnji put pobedio nekog iz top 10?

Neo

pre 13 godina

Jedna zanimljivost.Ako Nole izgubi u cetvrfinalu a Fed u polufinalu,Nole se vraca na 2 mesto.A ako Nole udje u polufinale,Fed mora da osvoji turnir da bi zadrzao 2 mesto.Ipak,bolje je za njega da bude 3 nosioc na USO a ne drugi.A vi sami shvatite zasto..?

Braca

pre 13 godina

E pa burazeru da bi opstao kao drugi,mora da se uzme neki turnir,da se odigra par finala. A ne samo odigrati polufinale i cekati da mu tamo neki Berdich zavrsi posao sa Federerom,u cetvrtfinalu.

Robin

pre 13 godina

Rodzer bi verovatno vise voleo da bude 3. nosilac na US openu, jer onda sigurno ima relativno lako polufinale (Nadal (na betonu) ili Djokovic), a u finalu grand slema znamo kako Rodzer igra. Kao drugi nosilac imao bi mozda imao lakog Djokovica, ali moze da mu se desi i neko nezgodan poput Soderlinga, Berdicha, ili tako nekog. Kao 3 nosilac ne ide nikako na Mari-a sve do finala.
(Kika Majstor, 16. avgust 2010 11:11)

Lak Djokovic, tezak Soderling i Berdih?! Protiv Soderlinga vodi 11:1 u skoru ( :( za mene), a sa Berdihom igra kao sa Novakom. Nadal na betonu?! Skor na betonu im je 3:3, tako da to ništa ne znači! Zna se kako igra finale GS-a?! Finale GS-a je od Nadala gubio na svim mogućim podlogama, a na US-open-u je prošle godine izgubio od Del-Potra.
Slažem se samo za Mareja.

ja

pre 13 godina

@Negativni
Nadal tokom cele svoje karijere dominira na sljaci.
Na travi nije toliko dobar iako je igrao 2 finala Vimbldona i osvojio 2 titule. Ni ove godine nije imao ozbiljnijeg protivnika na travi, sem Mareja u polufinalu.
Marej je igrao pod velikim pristiskom i ocekivanjem domace publike da osvoji titulu. Pa i u tom polufinalu je jedna lopta odlucila ceo mec, jedna lopta u tai brejku koja je na set lopti zakacila mrezu i pobegla Mareju koji je vec imao cist volej.
Umesto da bude 1:1 ta lopta pravi 2:0 i naravno da Nadal pobedjuje, a onda u finalu igra protiv Berdiha koji pre toga nikada nije video ni polufinale nekog GS.

Sto se tice betona postaju vec smesne price o nekim nazovi Nadalovim povredama.
2005. ga je na betonu dobijao ko god je stigao. 2006. isti slucaj. 2007. pa i 2008. kada je bio prvi isti slucaj.
Jel moguce da je taj covek povredjen 5 godina za redom kad god se igraju turniri na betonu i zdrav kad god se igra na sljaci???
Jel bio povredjen i u Torontu prosle nedelje?
Malo je falilo da izgubi od jednog Kolsajbera, a u mecu sa Marejem nije imao ni 2% sansi da osvoji ni set, a kamoli da pobedi.
Jel Nadala bio povredjen i 2007. na mastersima u Majamiju i Kanadi?
Jel bio povredjen 2008. na mastersima u IW i Sinsinatiju?
Nemoguce da je uvek bio povredjen, a u svakom tom mecu protiv Djokovica na betonu jedva je uzimamo 5 gemova po mecu.
Pa i na OI 2008. je jedva osvojio jedan set, u drugom ga Novak razbio sa 6:1 da bi u trecem dobio mec zbog jednog Novakovog neodmerenog smeca.
On samo na takav nacin i moze da pobedi nekog ozbiljnijeg tenisera na betonu, jer svojom igrom to ne moze da uradi.
Kad cete vise shvatiti da on nije igrac za beton i kad cete shvatiti da te tituule na sljaci nisu dovoljne za prvo mesto?
Ovaj broj bodova koji Nadal ima prosle i pretprosle godine mu ne bi bio dovoljan ni za 4. mesto, a ne za prvo.
Prvi je samo iz prostog razloga sto su u prvoj polovini sezone na betonu svi podbacili. I Federer i Djokovic, Marej , Delpo , Davidenko, pa su na mastersima na betonu finala igrali Ljubicic i Rodik. Na sljaci do finala umesto Federera i Djokovica stizali Verdasko i Ferer.
Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
On te 4 titule na sljaci osvaja svake godine u poslednjih 5 godina, a ipak se jedva drzao i na drugom mestu, bez ikakvih sansi za prvo.
Ostace Nadal na prvom mestu verovatno do proleca sledece godine, ali tada pada sa tog prvog mesta, jer jednostavno je nemoguce drzati prvo mesto samo zahvaljujuci tim titulama na sljaci.
Cim neko pocne da dominira na betonu, kao sto je to u svoje vreme radio Federer videcete na kom ce se mestu Nadal naci.
Igrac koji ne zna da igra na betonu jednostavno ne moze i ne zasluzuje da bude prvi.

Kod Nadala nista nije cudno. Koliko je samo meceva u svojoj karijeri nezasluzeno dobio uopste nije cudno da se ovako nezasluzeno nalazi i na prvom mestu.

Neki ovde postavljaju pitanje kada je Djokovic poslednji put dobio nekog tenisera iz prvih 10.
Postavicu vam isto pitanje "Kada je Nadal poslednji put dobio nekog top ten igraca na betonu?"
Odgovor je pre tacno 18 meseci u martu 2008. u finalu Indian Welsa gde je pobedio Mareja, a i tad je do pobede dosao samo zahvaljujuci ludackom vetru koji je duvao tokom celog meca.
Da li po vama teniser koji godinu i po dana ne moze da na betonu pobedi ni jednog tenisera iz prvih 10 zasluzuje da bude prvi???
Ja mislim da ne zasluzjuje i da je njegovo prvo mesto velika nepravda.

Sigurno ce neki reci kako ja mrzim Nadala. Ne, ja samo mrzim nepravdu.
Pravda je ponekad spora, ali na kraju ipak pobedi.

micke

pre 13 godina

@ja

Postavicu vam isto pitanje "Kada je Nadal poslednji put dobio nekog top ten igraca na betonu?"
Odgovor je pre tacno 18 meseci u martu 2008. u finalu Indian Welsa gde je pobedio Mareja, a i tad je do pobede dosao samo zahvaljujuci ludackom vetru koji je duvao tokom celog meca.

Služiš se neistinama.
Nadal je pobedio Tsongu u Majamiju ove godine i u Parizu
krajem prošle godine. Propusito si da kažeš da je na IW 2009 (ne 2008 kako si ti naveo) pobedio tri igraca iiz top ten(još Roddick-i Del Poltr-a).

@ja
Da li po vama teniser koji godinu i po dana ne moze da na betonu pobedi ni jednog tenisera iz prvih 10 zasluzuje da bude prvi???

Ovo je neistina.

Da li igrac koji ove godine nije pobedio nikog ispod 15og mesta zalužuje da bude medju prvih pet(Djokovic,izgubio svih pet meceva).
Da li igrac koji je osvojio dva GS tri mastersa i igrao 3 polufinala na mastersima koji se igraju na betonu ne zaslužuje da bude na prvom mestu?
Nadal ove godine ima bolje rezultate od Ðokovica na betonu (tri polufinala na mastersima Djokovic samo jedno, na Miaami-u je odmah ispao).
Inace Nadal ima 5(pet) titula
na betonskim mastersima a Djokovic 4(cetiri). Van šljake
Nadal ima 3 GS Djokovic samo jedan. Znaci na betonu imaju
slicne rezultate. Dok se na travi ne mogu se ni porediti.Nadal dva GS i jedno finale Ðokovic ništa.
@ja

Sigurno ce neki reci kako ja mrzim Nadala. Ne,ja samo mrzim nepravdu.
Ne ti si mnogo nepravedan prema njemu.

@ja
2005. ga je na betonu dobijao ko god je stigao.
2005 je osvojio dva mastersa na betonu.
2007 masters IW
2008 masters Canada i OI
@ja
Malo je falilo da izgubi od jednog Kolsajbera.
Opet biser.
Da bi neko imao šansu da pobedi Nadala trebalo bi da ima bar mec loptu ili da servira za pobedu, pa i onda nije sigurno.

@ja
Sto se tice betona postaju vec smesne price o nekim nazovi Nadalovim povredama.

A sta ce mo sa Ðokovicem. Tek
njemu stalno nešto fali.

@ja
Pa i u tom polufinalu je jedna lopta odlucila ceo mec, jedna lopta u tai brejku koja je na set lopti zakacila mrezu i pobegla Mareju koji je vec imao cist volej.

Ti hoceš da kaže da je Murray dobio ta set da bi dobio sigurno i mec?
E pa ja kažem da i tom slucaju Nadal sigurno pobedio. I kako cemo u tvrditi ko je u prvu. Zato batali "šta bi bil ka bi bilo". Cinjenica je da je Nadal Pobedio galtko sa 3-0 i da Murray nije imao nikakve šanse da ga pobedi(isto kao u Torontu samo u obrnutim ulogama.

On samo na takav nacin i moze da pobedi nekog ozbiljnijeg tenisera na betonu, jer svojom igrom to ne moze da uradi.
Pobedio je Federera na AO.
Hoce da kažeš nezasuženo.

@ja

Ovaj broj bodova koji Nadal ima prosle i pretprosle godine mu ne bi bio dovoljan ni za 4. mesto, a ne za prvo.

Opet neistina. Pošle godine izuzev
Nadal niko nije imao prakticno
više od 12000bodova(Fedrer 12040 dve nedelje) Nadal sada ima blizu 11000 bodova i verovatno ce do kraja godine
povecati broj bodova(ne brani puno).
@ja

Na travi nije toliko dobar iako je igrao 2 finala Vimbldona i osvojio 2 titule

A ko je bolji trenutno na travi od njega.(dva GS u tri
godine stim da jedanput nije
ucestvovao).
@ja
Ni ove godine nije imao ozbiljnijeg protivnika na travi.
To se može reci i za svaku titulu koju je Djokovic osvojio.Da li je on mnogo bolji od ostalih ili su drug
i mnogo lošiji to je predmet za mlacenje prazne slame, cime se nebih bavio.

@ja
Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
A Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
A Nadal nije osvoijo Wimbledon

@ja
Koliko je samo meceva u svojoj karijeri nezasluzeno dobio uopste nije cudno da se ovako nezasluzeno nalazi i na prvom mestu.

Ako to važi za Nadal to isto tako važi i za Federera i Ðokovica. Spomenucu samo jedan
mec,Djokovic protiv Kolsajbera
ove godine u Miami-u ako je taj mec dobio zaslužemo onda je i Nadal svaki mec u svojoj
karijeri dobio zaslužemo.

Po meni ne postoje nezaslužene
pobede. Ako nisi iskoristio svoje šanse onda i nisi dovoljno dobar za pobedu.

xzx

pre 13 godina

Covek koji je osvojio TRI mastersa i DVA GS za redom,ukupno OSAM GS i OSAMNAEST mastersa(vlasnik rekorda),ne zasluzuje 1.mesto?E bas me zanima ko u ovom trenutku to 1.mesto zasluzuje da bi "pravda" bila zadovoljena za izvesnog "ja"!Samo jos da odvali da Djokovicu pripada to mesto pa da glupost bude kompletna :D

@ja

pre 13 godina

Iznosis netacne podatke. Nadal je ove godine u Majamiju pobedio Congu, tada 10. tenisera sveta. To je ove godine. A, Nadal na betonu ima devet titula ukljucujuci OI i Ozi open. Objasni mi, kako onda ne zna da igra na betonu?

I reci mi koliko Rodzer ima titula na sljaci?

Neo

pre 13 godina

@neve mind,brzi americ. beton(Sinsinati,USO)manje odgovara Noletu kad igra protiv Feda nego sporiji(IW,Majami).Bolje je da u poluf USO-a igra sa Rafom nego sa Fedom ili sa Marijem koji je u strasnoj formi.Kao 3nosioc imao bi 50% sanse da se sastane s njim.

objasnjenje

pre 13 godina

@neve mind
Neo ocigledno misli na to da bi Federeru bilo bolje da pred US Open bude treci upravo zbog Mareja. U takvoj poziciji bi bio siguran da nece biti u istoj polovini sa Marejem, jer su 3. i 4. uvek u suprotnim polovinama zreba.
Ako bi Federer bio drugi onda bi od zreba zavislilo u kojoj ce polovini biti Marej i imao bi 50% sansi da bude u istoj polovini sa njim.

Normalno je da bi za Federera bilo bolje da ne bude u istoj polovini sa Marejem jer bi tako lakse dosao do finala.
Ipak je Marej teniser koji je ubedljivo najvise puta pobedjivao Federera.
Sa ovom poslednjom pobedom Marej ima 7:5 protiv Federera.
Ako tu jos dodamo 2 pobede sa egzibicionih turnira to je 9:5 i svi mecevi su igrani na betonu.
Jednostavno ne postoji teniser koji je 9 puta pobedjivao Federera na betonu i ako Federer zeli nekog da izbegne u mecevima na betonu onda je to upravo Marej koji je prosto postao penicilin za njega.

Dragance

pre 13 godina

@Micke
Ti mislis da ce neko ko se potpisuje sa "ja" moci da razume ovo sto si napisao (to jest argumente)?
Pa "ja"-u nisu vazne cinjenice, samo njegove emocije.

Teniser

pre 13 godina

@ja
tenis na betonu je relativno nova inovacija. Jeftinije za odrzavanje.
Pravi tenis je bio (i jos uvek je) na sljaci. Tu se vidi ko je majstor. Tu mora da se izgradi poen. Tu nema skrivanja, nema servisa koji ti odradjuju sav posao. Tu sve treba znati. Tu trebaju kondicija i strpljenje.
To je najlepsi i najelegantniji tenis.
E, sad, za one koji nemaju strpljenja da zaista gledaju tenis i njegove finese, bum-bum, beton varijante su atraktivnije.
Nadal ne treba da trosi vreme i talenat na prilagodjavanje inferiornoj podlozi (betonu), vec treba da ostane majstor na najtezoj i najvaznijoj podlozi (sljaka).

ja

pre 13 godina

@micke
1. Napravio sam lapsus kada sam napisao 2008. umesto 2009. U svakom slucaju radi se o poslednjih 18 meseci. Tacno pobedjivao je dva puta Congu koji je u tim trenutcima bio na 10. mestu, mada ja tog desetog ni ne smatram za top ten. Mozda bi preciznije bilo top 9.

2. Nemaju na betonu ni priblizno iste rezultate. I Djokovic ima 5 mastera na betonu iako igra 2 godine krace od Nadala. (Nadal je poceo da igra profi tenis 2001., a Djokovic 2003.)
Hoces da kazes da zavrsni masters nije masters? Pa tamo ucestvuje 8 najboljih tenisera i tezi je turnir od bilo kog mastersa. Djokovic je taj zavrsni masters osvojio iz treceg pokusaja, a Nadal jos uvek nije video ni finale tog turnira.
Ako oduzmes masterse Nadal na betonu ima jos samo 4 titule za 10 godina igranja, a Djokovic jos 8 titula.
Nadal na betonu ima 206 pobeda i 67 poraza odnosno procenat dobijenih meceva mu je oko 75%.
Djokovic 176 pobeda i 53 poraza odnosno procenat dobijenih meceva mu je oko 77%

Dakle i po tome je bar za nijansu uspesniji od Nadala.

U svojoj karijeri Nadal u susretima sa top 10 teniserima na betonu ima ukupno 15 pobeda uz cak 34 poraza. Djokovic ima 26 pobeda i 26 poraza.
Samo prosle godine je na betonu 10 puta pobedjivao top ten igrace, a Nadal u celoj svojoj desetogodisnjoj karijeri jedva 15 puta.

3. Jeste osvajao tih godina po jedan turnir na betonu od preko 10 odigranih. Ja ne mislim da je to neki uspeh pogotovo ne za nekog ko bi trebao da vazi za najboljeg igraca na svetu.

4. Velika je razlika. Naravno da i Djokovic ima zdravstvenih problema ali on i pored tih problema pravi na betonu duplo bolje rezultate od Nadala. I kada izgubi ne pravda se time sto je imalo probleme, vec jednostavno kaze odigrao sam lose, protivnik je bio bolji i tacka.
Nadal poslednjih par godina kad god gubi na betonu ima neke zdravstvene probleme.
Nisu ti zdravstveni problemi uzrok njegovih poraza na betonu, vec je naprotiv samo sreca uzrok njegovih retkih znacajnijih pobeda na betonu, posto do tih pobeda ne dolazi zahvaljujuci dobroj igri.

5. Naravno da je pobeda u tom finalu AO bila nezasluzena.
Federer je ceo mec bio bolji.
I u prvom i u trecem setu je imao po brejk prednosti i na kraju gubio te setove.
Federer od 19 brejk prilika iskoristio 6,a Nadal od 16 prilika 7.
Cak je na kraju meca Federer imao vise osvojenih poena od Nadala, a ipak izgubio. Po meni je to nezasluzena pobeda i zbog toga je Federer i plakao na kraju. Ne zato sto nije osvojio titulu, vec zato sto je znao da je bio bolji u tom mecu i da je realno trebao da pobedi sa 3:0 a ne da izgubi sa 3:2.

6. Djokovic je na primer 2008. imao oko 6000 bodova po onom starom sistemu bodovanja odnosno 12000 po novom sistemu pa je opet bio tek na 3. mestu, tako da sam ubedjen da ni ovih 11000 bodova nije dovoljno za prvo mesto u muskom tenisu.
Takodje nema sansi da Nadal poveca svoj broj bodova. Do kraja godine brani 4 polufinala i jedno finale. S obzirom da se igra na betonu to je za Rafu "mison imposible".
Uostalom uverices se u to u nastavku.

Naravno da je to prvo mesto nezasluzeno jer se zasniva samo na tim titulama na sljaci i toj jednoj tituli sa Vimbldona.
OD ovih Nadalovih 11000 bodova 5000 je sa sljake, 2000 sa Vimbldona i manje od 4000 sa turnira na betonu.
Na betonu se igra vise od dve trecine svih turnira.
Dakle da se svi turniri igraju samo na betonu Nadal sada ne bi imao ni 6000 bodova i bio bi negde na 4-5 mestu.
To sto je uspeo da sa ovom jednom trecinom turnira bude i ukupno prvi nije njegova krivica , vec krivica drugih tenisera koji su mu to dozvolili. Objasni mi koja je to logika da covek po igri na dve trecine turnira ne bude ni u prvih 5, a na jednoj trecini bude prvi i na kraju i u ukupnom zbiru bude prvi.
Nema tu nikakve logike i jedina je logika ona narodna "dok se dvojica tuku, treci koristi priliku".

7. Tenis je sport u kome se ovaj termin nezasluzeno ubedljivo najcesce pojavljuje. Bar jednu cetvrtinu meceva dobijaju losiji teniseri, odnosno bolji teniseri gube te meceve. Igraju bolje od svog protivnika tokom celog meca, nadigraju protivnika u svakom segmentu igra, a ipak na kraju izgube samo zbog nedostatka srece ili par greski u kljucnim momentima.
Opet Nadal obara i taj zakon jer on bar 3 cetvrtine svojih meceva dobija nezasluzeno.
Stvarno su retki mecevi u kojima Nadal pobedi svoje protivnike , a da ih je istovremeno i nadigrao i bio bolji na terenu od njih.
Sto se Djokovica tice on spada u onu drugu grupu tenisera koji ubedljivo najcesce nezasluzeno gube meceve. U celoj karijeri je mozda nezasluzeno dobio 3-4 meca, ali zato bar 30 nezasluzeno izgubio.

Na kraju ni jednog trenutka nisam rekao da Djokovic zasluzuje da bude prvi, vec samo pisem da to prvo mesto ne zasluzjuje Nadal svojom igrom.
Bar 10 tenisera pre zasluzuje to prvo mesto od Nadala, a ako pitas koji su to teniseri, pa recimo svi oni koji tog istog Nadala redovno demoliraju na betonu.

ja

pre 13 godina

@xzx
Ocigledno ne razlikujes babe i zabe.
Pominjes tu neke cfre koje mogu impresionirati samo nekog ko ne zna sta te cifre predstavljaju.

Od tih 18 mastersa, 13 su na sljci. Od tih 8 gren slemova, 5 je na sljaci. Od tih 5 uzastopnih turnira 4 su na sljaci, od ukupno osvojene 41 titule 29 je na sljaci...
Ne igra se tenis samo na sljaci, odnosno na toj podlozi se igra svega 3 meseca, a na betonu bar 8 meseci u toku godine.
Tenis se igra tokom cele godina i u vecem delu godine se igra upravo na betonu.

Na tom betonu Nadala nigde nema, jer jednostavno na betonu nikada nije znao da igra niti ce ikada nauciti.

Na US Openu su ga izbacivali : Blejk (49.), Juzni (54.), Ferer (15.), Marej (6.) i Del Potro (6.)
Sa Australia Opena su ga izbacivali: Hjuit (11.), Gonzales (9.), Conga (38.) i Marej (4.)


Sve ovo se desavalo dok je Nadal bio drugi ili prvi igrac na listi.
E jak mi je taj prvi igrac koji na betonu nikoga ne moze da pobedi.
Za 9 godina igranja osvojio je ukupno 9 titula na betonu.
S obzirom kako trenutno igra na betonu, nije nemoguce da ove godine na US Openu izgubi od nekog tenisera koji nije ni u prvih 100.

Da odgovorim i ovom sto pita koliko je Federer osvojio titula na sljaci. Osvojio je 9 komada isto koliko i Nadal na betonu.
E sad da ne bude zabune, Federer je na sljaci odigrao jedva 40 turnira i osvojio 9 titula, dakle osvajao je svaki 4 turnir na sljaci na kome se pojavio iako je vecinu tih turnira igrao upravo za vreme Nadalove vladavine na sljaci.
A da nije bilo Nadala Federer bi osvojio bar jos 10 titula na sljaci, jer ga je upravo Nadal 10 puta pobedjivao i uvek u finalima turnira na sljaci.

Sa druge strane Nadal je na betonu odigrao preko 80 turnira i osvojio ukupno 9 titula, odnosno osvajao je otprile svaki deveti turnir na kome se pojavio.
Uz to nije mu uopste Federer smetao da osvaja turnire na betonu, jer je od njega izgubio samo 3 puta od ovih 70 poraza. Sve ostalo su bili porazi od mnogo nepoznatijih tenisera.

Iz svega izlozenog vidi se da je Federer na sljaci duplo uspesnije nego Nadal na betonu. Na betonu je bar 10 puta uspesniji od Nadala a Nadal je jedino uspesniji od Federera na samoj sljaci.

U svakom slucaju Federer je toliko daleko od Nadala da je smesno i samo poredjenje njih dvojice.
Pozitivne ocene takvim vasim komentarima mogu da daju samo osobe koje su juce pocele da prate tenis.

Svako ko malo duze prati tenis i ko se razume u isti shvata da su takvi komentari obicno izvrtanje realnosti i prikazivanje neke lazne slike.
Sto se Nadala tice, na sljaci se pojavio, na sljaci ce i nestati. Na turnirima na betonu se vise pojavljuje kao turista i tamo ga niko ne shvata previse ozbiljno.

ja

pre 13 godina

@Teniser
O ukusima ne vredi raspravljati. Tebi je tenis na sljaci lepsi, meni nije.
Ja cak ni na toj sljaci ne vidim da Nadal ima neku umetnost, sem umetnost trcanja, brzinu i kondiciju, sa kojom stize vecinu lopti.
Cak i na toj sljaci na kojoj Nadal dominira vecina njegovim protivnika u mecevima sa njim pravi vise vinera od njega.
Pa ne dolaze ti vineri sami od sebe, vec upravo tim gradjenjem poena koje ti pominjes. Nadal do iznemoglosti vraca loptice svojih protivnika i 80% poena osvaja zbog greski svojih protivnika, a ne zato sto je on izgradio te poene. Jedino sto on gradi su te greske.
Ja stvarno ne znam sta ima lepo i zanimljivo u gledanju par sati Nadalovog trcanja sa jednog kraja terena na drugi i u besomucnom pokusavanju da nekako vrati tu lopticu u teren i doceka gresku protivnika.
Ako ti je zanimljivo trcanje, bolje gledaj atletiku.
Moze Nadal da osvoji 1000 takvih poena, ali poenta je u tome da je u svakom takvom poenu nadigran. Covek igra najruzniji tenis koji sam ikada gledao i stvarno ne znam kome taj njegov tenis moze biti lep i zanimljiv.
mene ne zanima da li on gubi ili dobija poene, da li gubi ili dobija setove i meceve.
Jedino sto me zanima je kako igra, a igra tako da ga cesto nadigra i neki teniser koji nije ni u prvih 100 na svetu.

Sem toga uzasno umori ono cekanje po par minuta da se Rafa smiluje da odservira jedan servis. Gomila rituala koju izvodi svaki puta kao da mu od tih rituala zavisi zivot.
Pa kad se nama gledaocima smuci to cekanje da Rafa zapocne poen na svoj servis, mogu samo da zamislim kako je tek njegovim protivnicima.
Sigurno si nekad stajao na semaforu, a ispred tebe automobil kome treba pola minuta da krene svaki put kada se ukljuci zeleno svetlo.
Sad zamisli kako bi se osecao da moras dva sata da vozis za tim automobilom i da jedno 50 puta moras da stanes na semaforu. E pa isto tako se oseca svaki Rafin protivnik kada igra protiv njega u svakom njegovom servis gemu.
Normalno da se ljudmo to smuci i da izgube zivce i izgube i mec iako su duplo bolji.

Tenis nije zamisljen kao sport u kome treba da se dokazuje ko ima vecu kondiciju, ko je izdrzljiviji i ko brze trci, vec je zamisljen kao sport u kome treba da se dokazuje ko bolje udara lopticu, ko ima jace i preciznije udarce, ko se bolje salazi u tome da u svakom trenutku izabere najbolji udarac i najbolje resenje.
I tenis je upravo tako i izgledao poslednjih 100 godina. E sad se pojavio jedan Rafael Nadal koji pokusava da tenis napravi onakvim kakav nikada nije bio, da ga jednostavno pretvori u jednu atleticarsku disciplinu.
E pa nece moci. Postojao je tenis i pre Nadala, postojace i posle njega, a on ce samo ostati upamcen kao neko ko je ubijao svu lepotu te lepe igre.
Na svu srecu pa postoje i ovi brojni turniri na betonu, gde taj Nadalov antitenis ne donosi nikakve rezultate.
Evo i nocas je morao da spasava mec lopte protiv tamo nekog francuza.
Samo jos jedna potvrda onog sto vec nekoliko godina ponavljam, a to je cinjenica da on nikada nece nauciti da igra dobar tenis na betonu.

ja

pre 13 godina

@Dragance
Sve sto si napisao je u suprotnosti sa istinom.
Ako neko na ovom sajtu pokusava da sve sto napise obrazlozi cinjenicama - onda sam to upravo ja.
Ne volim ljude koji pisu stvari na pamet i zato se trudim da ni sam to ne radim.
Bas zbog tih argumenata koje uvek iznosim, moji komentari su cesto prilicno dugacki.
Kao sto vidis i na ovaj prethodni Mickov komenat i njegove argumente, izneo sam kontraargumente.
Svako ima pravo na svoje misljenje kakvo god ono bilo.
Zato i ja koristim pravo na svoje misljenje i uvek to misljenje obrazlozim jasnim argumentima.
Ali vazno je da si ti zakljucio kako mene argumenti ne zanimaju, iako si procitao mozda moja 3 komentara od 1000 napisanih.

Evo iskoristicu i ovu priliku da iznesem jos jedan argument za svoje tvrdnje.
Rafa je nocas u drugom kolu soppasavao mec lopte protiv tamo nekog francuza koji nije ni u prvih 30. Jos jedan dokaz da ne zna da igra na betonu.

Od svih ovih ljudi koji tvrde kako je Nadal najbolji 80% njih to tvrdi zato jer su tako procitali ili culi, neko im je to rekao i oni u to veruju. Ostatak ni ne gleda Nadalovu igru, vec samo rezultate.
Njih je bas briga sto je Rafa protiv jednog Benetoa morao da spasava mec lopte. Njima je jedino vazno da je pobedio, a kako igra to nikog ne zanima.
Kad u sledecem mecu izgubi od nekog prosecnog tenisera kao razlog ce opet smisliti neku povredu i nikada sebi nece priznati da je jedini razlog to sto ne zna da igra.

Pominjali ste taj IW odnosno poslednji turnir koji je Nadal osvojio na betonu i poslednji puta kada je pobedjivao igrace iz prvih 10 na betonu.
Pobedio je tada i Del Potra i Mareja, samo ste zaboravili da je na tom istom turniru u drugom kolu spasavao 5 mec lopti protiv Nalbandiana.
U prevodu i tada je lose igrao, kao sto uvek lose igra na betonu.
Iskoristio je splet srecnih okolnosti, jedan los Del Potrov dan, vetar koji je duvao u mecu finala i na kraju osvojio titulu.
Da je bio u pitanju los Del Potrov dan dokazuje cinjenica da ga je posle toga taj isti Del Potro tukao na betonu 3 puta za redom, a ono ponizenje na US Openu je nesto sto odavno nije vidjeno.
Da je Mareja pobedio samo zahvaljujuci tom vetru potvrdjuje cinjenica da je Nadalu to bila jedina pobeda u 5 poslednjih meceva koje su njih dvojica odigrali na betonu.

Mogu ja do suta da iznosim argumente, ali to nece mnogo pomoci.
Kad neko nema oci, normalno je da nista ne vidi.
Nazalost tuzno je sto su mnogi ljudi ovde slepi pored sopstvenih ociju.

Kika Majstor

pre 13 godina

Rodzer bi verovatno vise voleo da bude 3. nosilac na US openu, jer onda sigurno ima relativno lako polufinale (Nadal (na betonu) ili Djokovic), a u finalu grand slema znamo kako Rodzer igra. Kao drugi nosilac imao bi mozda imao lakog Djokovica, ali moze da mu se desi i neko nezgodan poput Soderlinga, Berdicha, ili tako nekog. Kao 3 nosilac ne ide nikako na Mari-a sve do finala.

Miša

pre 13 godina

Siguran sam da Novak ima talenat i kvalitet da bude broj 1, čak i sada, pored Rođe i Rafe. Ko je gledao meč protiv Federera mogao je da vidi dokaze za ovu tvrdnju, ali i da se uveri zašto i nije broj 1. Mislim da u sledećih nekoliko meseci ima možda poslednju šansu da se odluči: ili da zadovoljno tapka za tandemom snova, ili da napravi korak više. Za taj korak ima sve, samo mislim da nema adekvatnog trenera; dakle, promena trenera (ne kombinovanje dvojice, trojice, nego promena (i trener da mu bude trener, a ne dobar drugar)); drugo, distanca od tate! Samo tako i nikako drugačije. Čak i servis je koliko-toliko ponovo tu, igra je potpuno tu, samo neke kockice u glavi i 2 pomenuta neophodna faktora.

ja

pre 13 godina

@Negativni
Nadal tokom cele svoje karijere dominira na sljaci.
Na travi nije toliko dobar iako je igrao 2 finala Vimbldona i osvojio 2 titule. Ni ove godine nije imao ozbiljnijeg protivnika na travi, sem Mareja u polufinalu.
Marej je igrao pod velikim pristiskom i ocekivanjem domace publike da osvoji titulu. Pa i u tom polufinalu je jedna lopta odlucila ceo mec, jedna lopta u tai brejku koja je na set lopti zakacila mrezu i pobegla Mareju koji je vec imao cist volej.
Umesto da bude 1:1 ta lopta pravi 2:0 i naravno da Nadal pobedjuje, a onda u finalu igra protiv Berdiha koji pre toga nikada nije video ni polufinale nekog GS.

Sto se tice betona postaju vec smesne price o nekim nazovi Nadalovim povredama.
2005. ga je na betonu dobijao ko god je stigao. 2006. isti slucaj. 2007. pa i 2008. kada je bio prvi isti slucaj.
Jel moguce da je taj covek povredjen 5 godina za redom kad god se igraju turniri na betonu i zdrav kad god se igra na sljaci???
Jel bio povredjen i u Torontu prosle nedelje?
Malo je falilo da izgubi od jednog Kolsajbera, a u mecu sa Marejem nije imao ni 2% sansi da osvoji ni set, a kamoli da pobedi.
Jel Nadala bio povredjen i 2007. na mastersima u Majamiju i Kanadi?
Jel bio povredjen 2008. na mastersima u IW i Sinsinatiju?
Nemoguce da je uvek bio povredjen, a u svakom tom mecu protiv Djokovica na betonu jedva je uzimamo 5 gemova po mecu.
Pa i na OI 2008. je jedva osvojio jedan set, u drugom ga Novak razbio sa 6:1 da bi u trecem dobio mec zbog jednog Novakovog neodmerenog smeca.
On samo na takav nacin i moze da pobedi nekog ozbiljnijeg tenisera na betonu, jer svojom igrom to ne moze da uradi.
Kad cete vise shvatiti da on nije igrac za beton i kad cete shvatiti da te tituule na sljaci nisu dovoljne za prvo mesto?
Ovaj broj bodova koji Nadal ima prosle i pretprosle godine mu ne bi bio dovoljan ni za 4. mesto, a ne za prvo.
Prvi je samo iz prostog razloga sto su u prvoj polovini sezone na betonu svi podbacili. I Federer i Djokovic, Marej , Delpo , Davidenko, pa su na mastersima na betonu finala igrali Ljubicic i Rodik. Na sljaci do finala umesto Federera i Djokovica stizali Verdasko i Ferer.
Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
On te 4 titule na sljaci osvaja svake godine u poslednjih 5 godina, a ipak se jedva drzao i na drugom mestu, bez ikakvih sansi za prvo.
Ostace Nadal na prvom mestu verovatno do proleca sledece godine, ali tada pada sa tog prvog mesta, jer jednostavno je nemoguce drzati prvo mesto samo zahvaljujuci tim titulama na sljaci.
Cim neko pocne da dominira na betonu, kao sto je to u svoje vreme radio Federer videcete na kom ce se mestu Nadal naci.
Igrac koji ne zna da igra na betonu jednostavno ne moze i ne zasluzuje da bude prvi.

Kod Nadala nista nije cudno. Koliko je samo meceva u svojoj karijeri nezasluzeno dobio uopste nije cudno da se ovako nezasluzeno nalazi i na prvom mestu.

Neki ovde postavljaju pitanje kada je Djokovic poslednji put dobio nekog tenisera iz prvih 10.
Postavicu vam isto pitanje "Kada je Nadal poslednji put dobio nekog top ten igraca na betonu?"
Odgovor je pre tacno 18 meseci u martu 2008. u finalu Indian Welsa gde je pobedio Mareja, a i tad je do pobede dosao samo zahvaljujuci ludackom vetru koji je duvao tokom celog meca.
Da li po vama teniser koji godinu i po dana ne moze da na betonu pobedi ni jednog tenisera iz prvih 10 zasluzuje da bude prvi???
Ja mislim da ne zasluzjuje i da je njegovo prvo mesto velika nepravda.

Sigurno ce neki reci kako ja mrzim Nadala. Ne, ja samo mrzim nepravdu.
Pravda je ponekad spora, ali na kraju ipak pobedi.

?!?

pre 13 godina

uu tesko ce nole zadrzati 3.poziciju do kraja godine. ako se dobro secam, djokica brani 3 ili 4 turnira, jedno finale i polu-finale us-opena, ispravite me ako gresim posto me mrzi da trazim, ali to su sigurno 3 do 4.000 hiljade poena!

micke

pre 13 godina

Ova lista može da zavara. Zašto? Pogledajte ovogodišnju listu:

1. nadal 8815
2. federer 4320
3. murray 3775
4. solering 3570
5. berdych 3545
6. djokovic 3395
7. ferrer 2885
8. roddick 2765
9. verdasco 2725
10. tsonga 2090
11. Cilic 2085


Iz liste se vidi da ja Nadal praktično obezbedio prvo mesto na kraju godine, da predstoji grčevita borba za mesta izmedju drugog i šestog,
da je tu u maloj prednosti Federer i veliko pitanje je na kom će mestu Đoković završiti godinu. Đoković če verovatno biti drugi lil treći sve Pariza, ali tu brani 1000 poena i skidaju mu se poeni sa mastersa(400) i pitanje je na kom će mestu biti tada.

Goldmen

pre 13 godina

Trenutno trece mesto mu je ustvari prvo, jer su vec godinama Nadal i Federer van konkurencije! Niko im nije ni blizu i dok budu igrali (ako ne bude ozbiljnijih povreda) niko im se nece ni pribliziti!
A Novak ako ne bude ozbiljnije podigao nivo igre nece dugo ostati ni 3-ci! Tu su sve bolji Marej, Soderling, Berdih i dugo odsutni Del Potro.
Najbolji pokazatelj igre u poslednje vreme Novaka je jedno pitanje: Setite se kada je zadnji put pobedio nekog iz top 10?

Dylan Dog

pre 13 godina

Definitvno je malo važno na kom je mestu Novak.

Važnije da je počeo da pronalazi onu igru "kontrolisane agresivnosti" koja ga je krasila 2007. i 2008. Nadam se da će i servis doći na svoje mesto, a onda ćemo videti šta ovaj momak stvarno može. Kada je osvojio AO 2008. imao je prosečnu brzinu prvog servisa oko 195km/h, a možda i najbolji drugi servis na turu. Sada mu je prosečan 1. servis znatno sporiji, a drugi vrlo nesiguran.
Pomenutih godina je mogao da pobeđuje Federera i Nadala samo uz pomoć fenomenalnog servisa i svoje najbolje igre. Sada ih pobeđuje gotovo bez servisa - što po sebi znači izuzetan napredak u samoj igri.

@Predo, moje pohvale za dobru elaboraciju trenutnog stanja na ATP listi!

Pozdrav,

objasnjenje

pre 13 godina

@neve mind
Neo ocigledno misli na to da bi Federeru bilo bolje da pred US Open bude treci upravo zbog Mareja. U takvoj poziciji bi bio siguran da nece biti u istoj polovini sa Marejem, jer su 3. i 4. uvek u suprotnim polovinama zreba.
Ako bi Federer bio drugi onda bi od zreba zavislilo u kojoj ce polovini biti Marej i imao bi 50% sansi da bude u istoj polovini sa njim.

Normalno je da bi za Federera bilo bolje da ne bude u istoj polovini sa Marejem jer bi tako lakse dosao do finala.
Ipak je Marej teniser koji je ubedljivo najvise puta pobedjivao Federera.
Sa ovom poslednjom pobedom Marej ima 7:5 protiv Federera.
Ako tu jos dodamo 2 pobede sa egzibicionih turnira to je 9:5 i svi mecevi su igrani na betonu.
Jednostavno ne postoji teniser koji je 9 puta pobedjivao Federera na betonu i ako Federer zeli nekog da izbegne u mecevima na betonu onda je to upravo Marej koji je prosto postao penicilin za njega.

Robin

pre 13 godina

Rodzer bi verovatno vise voleo da bude 3. nosilac na US openu, jer onda sigurno ima relativno lako polufinale (Nadal (na betonu) ili Djokovic), a u finalu grand slema znamo kako Rodzer igra. Kao drugi nosilac imao bi mozda imao lakog Djokovica, ali moze da mu se desi i neko nezgodan poput Soderlinga, Berdicha, ili tako nekog. Kao 3 nosilac ne ide nikako na Mari-a sve do finala.
(Kika Majstor, 16. avgust 2010 11:11)

Lak Djokovic, tezak Soderling i Berdih?! Protiv Soderlinga vodi 11:1 u skoru ( :( za mene), a sa Berdihom igra kao sa Novakom. Nadal na betonu?! Skor na betonu im je 3:3, tako da to ništa ne znači! Zna se kako igra finale GS-a?! Finale GS-a je od Nadala gubio na svim mogućim podlogama, a na US-open-u je prošle godine izgubio od Del-Potra.
Slažem se samo za Mareja.

Neo

pre 13 godina

Jedna zanimljivost.Ako Nole izgubi u cetvrfinalu a Fed u polufinalu,Nole se vraca na 2 mesto.A ako Nole udje u polufinale,Fed mora da osvoji turnir da bi zadrzao 2 mesto.Ipak,bolje je za njega da bude 3 nosioc na USO a ne drugi.A vi sami shvatite zasto..?

Negativni

pre 13 godina

Dylan dog,kako je to Novak pobedio Rafu "bez servisa"?Mislis na one pobede posle Nadalove povrede i tromesecne pauze?Tada su Nadala pobedjivali i Juzni i Davidenko i Berdih...Lako je mrtvom vuku rep meriti.Sto ga nisu pobedili na zadnja dva GS-a?Ili se te pobede ne racunaju jer Nadal igra "na snagu" a Novak je svileni tehnicar?
Mislim da je Marej trenutno ubedljivo najjaci igrac na betonu i kladio bih se na njega u vecini meceva osim u finalu GS jer tu igraju i neke stvari iz glave,ne samo trenutna forma.Djokovic igra bolje nego poslednjih nekoliko meseci,ali to jos uvek nije dovoljno za prvo mesto.Jeste da mi malo navijacki gledamo na njega,ali mislim da smo ga malo precenili.Kriv je i njegov cale sa cuvenom izjavom o mrtvom kralju,tako da je sam sebi nametnuo obavezu da bude prvi.To ce biti pakleno tesko jer osim Mareja,Del Potra i Rafe(koga uporno potcenjuju i sahranjuju a on osvoji osam GS-a a stariji je od Novaka nepunu godinu)doci ce i novi igraci koji jedva cekaju svoju sansu.Ne bih zapostavljao ni oldtajmere jer videli smo kako Rodik zna da ga vrati u stvarnost.Ali,bice zanimljivo videti Novaka kako se nosi sa tim.

Predo

pre 13 godina

Ubjedljivo najneizvjesnija teniska godina sa toliko promjena, povreda, igrackih kriza, povratka "otpisanih", sto je uticalo na odredjeni pad kvaliteta u poredjenju sa prethodinm sezonama. Prvo Nadal nije mogao da se "sastavi" i mnogi su predvidjeli njegov pad, koji se i dogodio u prvom djelu sezone, pa je onda eksplodirao sa pet velikih titula i prakticno obezbjedio prvo mjesto na kraju. Federer poceo godinu trijumfom u Australiji i onda potpuno podbacio sredinom sezone. Djokovic je pomalo profitirao iz tih njihovih padova i po prvi put spletom okolnosti se u dva navrata popeo na drugo mjesto, mada zvuci interesantno da je on jedini u konstantnoj krizi citavu sezonu. Marej odlicno odigrao Australiju i onda pao da bi se sad podigao i istakao kandidaturu za US Open. Soderling odigrao losije nego prosle godine, ili mozda na istom nivou, samo je sada "procitan". Berdih je definitivno najprijatnije iznenadjenje. Del Potro, Davidenko i Rodik nestali sa scene zbog povreda, bolesti itd. Ostali su uglavnom epizodisti, poput Verdaska, Cilica, Tsonge i mnogih drugih, od kojih se vise ocekivalo.
Djokovic je sada pred imperativom da mora napraviti dobre rezultate u Sinsinatiju i na US Openu, a to znaci najmanje polufinala, inace gotovo sigurno zavrsava sezonu na cetvrtom mjestu, pa cak i nize. Puno bodova je u igri, a i puno prostora da se osvoje. U Torontu je napravio iskorak i ipak zaradio dodatnih 180 bodova (prosle godine cetvrtfinale), ali su njegovi direktni konkurenti Federer i Marej napravili puno vise.
Zrijeb u Sinsinatiju je paklen za nase. Troicki igra prvo kolo sa Scepanekom, a ako pobjedi igra sa NOvakom, koji nakon u svom djelu zrijeba ima servera do servera: Nalbandijana, Ljubicica, Rodika, Soderlinga, Mareja itd. Nedostaje samo Berdih, koji je jedini na drugoj strani. No, NOvaku su sada potrebni jaki mecevi, jer igrajuci sa Haneskuom, Sardijem i slicno ne moze znati gdje je i sta mu fali u igri i ne moze se pripremiti za susrete sa najboljim. To po meni i jeste bio jedan od presudnih faktora u mecu protiv Federera, pogotovo u prvom setu.
Idemo uzivati, a ne se nervirati.

micke

pre 13 godina

@Dylan Dog
Negativni ti je lepo odgovorio o pobedama Djokoviće na Nadalom krajem prošle godine.
Ovo je ubedljivio rezultatski nalošija sezona Djokovića od kada je postao igrač.Samo jedna pobeda na manjem turniru
ni jedno finale na većim. Od sedam mečeva na turnirima iz prvi dvadeset dobijo je samo jedan. Na zadnja četiri turnira dobio je samo jednog igrača iz prvih 30, sve ostalo je izgubio.Pogledaj samo njegovi igru sa kraja prošle godine i sada pa ćeš
videti kolika je razlika. Uostalom sada u Cincinnati-ju trebalo bi da igra protiv Nalbandian-a,Soderling-a i ako kojim slučajem prođe, Marray-a pa će mo videti kako će proći. Na Wimbledon-u i Torontu Djoković došao polufinala a da nije imao protivnika iz prvih 25. Čim je naišao na jačeg protivnika ispao je.Da li je to uspeh? Proceni sam.Po meni nije. A ti možeš da uočavaš napredak u Djokovićevoj igri koliko hoćeš, ali rezutata nema.

ja

pre 13 godina

@xzx
Ocigledno ne razlikujes babe i zabe.
Pominjes tu neke cfre koje mogu impresionirati samo nekog ko ne zna sta te cifre predstavljaju.

Od tih 18 mastersa, 13 su na sljci. Od tih 8 gren slemova, 5 je na sljaci. Od tih 5 uzastopnih turnira 4 su na sljaci, od ukupno osvojene 41 titule 29 je na sljaci...
Ne igra se tenis samo na sljaci, odnosno na toj podlozi se igra svega 3 meseca, a na betonu bar 8 meseci u toku godine.
Tenis se igra tokom cele godina i u vecem delu godine se igra upravo na betonu.

Na tom betonu Nadala nigde nema, jer jednostavno na betonu nikada nije znao da igra niti ce ikada nauciti.

Na US Openu su ga izbacivali : Blejk (49.), Juzni (54.), Ferer (15.), Marej (6.) i Del Potro (6.)
Sa Australia Opena su ga izbacivali: Hjuit (11.), Gonzales (9.), Conga (38.) i Marej (4.)


Sve ovo se desavalo dok je Nadal bio drugi ili prvi igrac na listi.
E jak mi je taj prvi igrac koji na betonu nikoga ne moze da pobedi.
Za 9 godina igranja osvojio je ukupno 9 titula na betonu.
S obzirom kako trenutno igra na betonu, nije nemoguce da ove godine na US Openu izgubi od nekog tenisera koji nije ni u prvih 100.

Da odgovorim i ovom sto pita koliko je Federer osvojio titula na sljaci. Osvojio je 9 komada isto koliko i Nadal na betonu.
E sad da ne bude zabune, Federer je na sljaci odigrao jedva 40 turnira i osvojio 9 titula, dakle osvajao je svaki 4 turnir na sljaci na kome se pojavio iako je vecinu tih turnira igrao upravo za vreme Nadalove vladavine na sljaci.
A da nije bilo Nadala Federer bi osvojio bar jos 10 titula na sljaci, jer ga je upravo Nadal 10 puta pobedjivao i uvek u finalima turnira na sljaci.

Sa druge strane Nadal je na betonu odigrao preko 80 turnira i osvojio ukupno 9 titula, odnosno osvajao je otprile svaki deveti turnir na kome se pojavio.
Uz to nije mu uopste Federer smetao da osvaja turnire na betonu, jer je od njega izgubio samo 3 puta od ovih 70 poraza. Sve ostalo su bili porazi od mnogo nepoznatijih tenisera.

Iz svega izlozenog vidi se da je Federer na sljaci duplo uspesnije nego Nadal na betonu. Na betonu je bar 10 puta uspesniji od Nadala a Nadal je jedino uspesniji od Federera na samoj sljaci.

U svakom slucaju Federer je toliko daleko od Nadala da je smesno i samo poredjenje njih dvojice.
Pozitivne ocene takvim vasim komentarima mogu da daju samo osobe koje su juce pocele da prate tenis.

Svako ko malo duze prati tenis i ko se razume u isti shvata da su takvi komentari obicno izvrtanje realnosti i prikazivanje neke lazne slike.
Sto se Nadala tice, na sljaci se pojavio, na sljaci ce i nestati. Na turnirima na betonu se vise pojavljuje kao turista i tamo ga niko ne shvata previse ozbiljno.

milwood

pre 13 godina

Ništa strašno za Noleta . Kruna preostalog dela sezone je USO . Drugo ili treće mesto ne znače mnogo . I kad je bio drugi mogao je da se susretne u polufinalu sa Federerom ( što se i dogodilo ) , koji je opasniji na američkom betonu od Rafe . Mislim da nas očekuje bolji USO od prošlogodišnjeg . Tu su izvanredna prva četiri igrača , tu je Berdih , domaća nada Rodik , Soderling , probuđeni Nalbandijan , enigma Davidenko ... Sve u svemu biće uživanja . Sinsinati , iako masters biće samo ''pripremni'' turnir .

Braca

pre 13 godina

E pa burazeru da bi opstao kao drugi,mora da se uzme neki turnir,da se odigra par finala. A ne samo odigrati polufinale i cekati da mu tamo neki Berdich zavrsi posao sa Federerom,u cetvrtfinalu.

xzx

pre 13 godina

Covek koji je osvojio TRI mastersa i DVA GS za redom,ukupno OSAM GS i OSAMNAEST mastersa(vlasnik rekorda),ne zasluzuje 1.mesto?E bas me zanima ko u ovom trenutku to 1.mesto zasluzuje da bi "pravda" bila zadovoljena za izvesnog "ja"!Samo jos da odvali da Djokovicu pripada to mesto pa da glupost bude kompletna :D

@ja

pre 13 godina

Iznosis netacne podatke. Nadal je ove godine u Majamiju pobedio Congu, tada 10. tenisera sveta. To je ove godine. A, Nadal na betonu ima devet titula ukljucujuci OI i Ozi open. Objasni mi, kako onda ne zna da igra na betonu?

I reci mi koliko Rodzer ima titula na sljaci?

micke

pre 13 godina

@ja

Postavicu vam isto pitanje "Kada je Nadal poslednji put dobio nekog top ten igraca na betonu?"
Odgovor je pre tacno 18 meseci u martu 2008. u finalu Indian Welsa gde je pobedio Mareja, a i tad je do pobede dosao samo zahvaljujuci ludackom vetru koji je duvao tokom celog meca.

Služiš se neistinama.
Nadal je pobedio Tsongu u Majamiju ove godine i u Parizu
krajem prošle godine. Propusito si da kažeš da je na IW 2009 (ne 2008 kako si ti naveo) pobedio tri igraca iiz top ten(još Roddick-i Del Poltr-a).

@ja
Da li po vama teniser koji godinu i po dana ne moze da na betonu pobedi ni jednog tenisera iz prvih 10 zasluzuje da bude prvi???

Ovo je neistina.

Da li igrac koji ove godine nije pobedio nikog ispod 15og mesta zalužuje da bude medju prvih pet(Djokovic,izgubio svih pet meceva).
Da li igrac koji je osvojio dva GS tri mastersa i igrao 3 polufinala na mastersima koji se igraju na betonu ne zaslužuje da bude na prvom mestu?
Nadal ove godine ima bolje rezultate od Ðokovica na betonu (tri polufinala na mastersima Djokovic samo jedno, na Miaami-u je odmah ispao).
Inace Nadal ima 5(pet) titula
na betonskim mastersima a Djokovic 4(cetiri). Van šljake
Nadal ima 3 GS Djokovic samo jedan. Znaci na betonu imaju
slicne rezultate. Dok se na travi ne mogu se ni porediti.Nadal dva GS i jedno finale Ðokovic ništa.
@ja

Sigurno ce neki reci kako ja mrzim Nadala. Ne,ja samo mrzim nepravdu.
Ne ti si mnogo nepravedan prema njemu.

@ja
2005. ga je na betonu dobijao ko god je stigao.
2005 je osvojio dva mastersa na betonu.
2007 masters IW
2008 masters Canada i OI
@ja
Malo je falilo da izgubi od jednog Kolsajbera.
Opet biser.
Da bi neko imao šansu da pobedi Nadala trebalo bi da ima bar mec loptu ili da servira za pobedu, pa i onda nije sigurno.

@ja
Sto se tice betona postaju vec smesne price o nekim nazovi Nadalovim povredama.

A sta ce mo sa Ðokovicem. Tek
njemu stalno nešto fali.

@ja
Pa i u tom polufinalu je jedna lopta odlucila ceo mec, jedna lopta u tai brejku koja je na set lopti zakacila mrezu i pobegla Mareju koji je vec imao cist volej.

Ti hoceš da kaže da je Murray dobio ta set da bi dobio sigurno i mec?
E pa ja kažem da i tom slucaju Nadal sigurno pobedio. I kako cemo u tvrditi ko je u prvu. Zato batali "šta bi bil ka bi bilo". Cinjenica je da je Nadal Pobedio galtko sa 3-0 i da Murray nije imao nikakve šanse da ga pobedi(isto kao u Torontu samo u obrnutim ulogama.

On samo na takav nacin i moze da pobedi nekog ozbiljnijeg tenisera na betonu, jer svojom igrom to ne moze da uradi.
Pobedio je Federera na AO.
Hoce da kažeš nezasuženo.

@ja

Ovaj broj bodova koji Nadal ima prosle i pretprosle godine mu ne bi bio dovoljan ni za 4. mesto, a ne za prvo.

Opet neistina. Pošle godine izuzev
Nadal niko nije imao prakticno
više od 12000bodova(Fedrer 12040 dve nedelje) Nadal sada ima blizu 11000 bodova i verovatno ce do kraja godine
povecati broj bodova(ne brani puno).
@ja

Na travi nije toliko dobar iako je igrao 2 finala Vimbldona i osvojio 2 titule

A ko je bolji trenutno na travi od njega.(dva GS u tri
godine stim da jedanput nije
ucestvovao).
@ja
Ni ove godine nije imao ozbiljnijeg protivnika na travi.
To se može reci i za svaku titulu koju je Djokovic osvojio.Da li je on mnogo bolji od ostalih ili su drug
i mnogo lošiji to je predmet za mlacenje prazne slame, cime se nebih bavio.

@ja
Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
A Rezultat svega toga je prvo mesto Nadala sa svega 4 titule na sljaci.
A Nadal nije osvoijo Wimbledon

@ja
Koliko je samo meceva u svojoj karijeri nezasluzeno dobio uopste nije cudno da se ovako nezasluzeno nalazi i na prvom mestu.

Ako to važi za Nadal to isto tako važi i za Federera i Ðokovica. Spomenucu samo jedan
mec,Djokovic protiv Kolsajbera
ove godine u Miami-u ako je taj mec dobio zaslužemo onda je i Nadal svaki mec u svojoj
karijeri dobio zaslužemo.

Po meni ne postoje nezaslužene
pobede. Ako nisi iskoristio svoje šanse onda i nisi dovoljno dobar za pobedu.

ja

pre 13 godina

@micke
1. Napravio sam lapsus kada sam napisao 2008. umesto 2009. U svakom slucaju radi se o poslednjih 18 meseci. Tacno pobedjivao je dva puta Congu koji je u tim trenutcima bio na 10. mestu, mada ja tog desetog ni ne smatram za top ten. Mozda bi preciznije bilo top 9.

2. Nemaju na betonu ni priblizno iste rezultate. I Djokovic ima 5 mastera na betonu iako igra 2 godine krace od Nadala. (Nadal je poceo da igra profi tenis 2001., a Djokovic 2003.)
Hoces da kazes da zavrsni masters nije masters? Pa tamo ucestvuje 8 najboljih tenisera i tezi je turnir od bilo kog mastersa. Djokovic je taj zavrsni masters osvojio iz treceg pokusaja, a Nadal jos uvek nije video ni finale tog turnira.
Ako oduzmes masterse Nadal na betonu ima jos samo 4 titule za 10 godina igranja, a Djokovic jos 8 titula.
Nadal na betonu ima 206 pobeda i 67 poraza odnosno procenat dobijenih meceva mu je oko 75%.
Djokovic 176 pobeda i 53 poraza odnosno procenat dobijenih meceva mu je oko 77%

Dakle i po tome je bar za nijansu uspesniji od Nadala.

U svojoj karijeri Nadal u susretima sa top 10 teniserima na betonu ima ukupno 15 pobeda uz cak 34 poraza. Djokovic ima 26 pobeda i 26 poraza.
Samo prosle godine je na betonu 10 puta pobedjivao top ten igrace, a Nadal u celoj svojoj desetogodisnjoj karijeri jedva 15 puta.

3. Jeste osvajao tih godina po jedan turnir na betonu od preko 10 odigranih. Ja ne mislim da je to neki uspeh pogotovo ne za nekog ko bi trebao da vazi za najboljeg igraca na svetu.

4. Velika je razlika. Naravno da i Djokovic ima zdravstvenih problema ali on i pored tih problema pravi na betonu duplo bolje rezultate od Nadala. I kada izgubi ne pravda se time sto je imalo probleme, vec jednostavno kaze odigrao sam lose, protivnik je bio bolji i tacka.
Nadal poslednjih par godina kad god gubi na betonu ima neke zdravstvene probleme.
Nisu ti zdravstveni problemi uzrok njegovih poraza na betonu, vec je naprotiv samo sreca uzrok njegovih retkih znacajnijih pobeda na betonu, posto do tih pobeda ne dolazi zahvaljujuci dobroj igri.

5. Naravno da je pobeda u tom finalu AO bila nezasluzena.
Federer je ceo mec bio bolji.
I u prvom i u trecem setu je imao po brejk prednosti i na kraju gubio te setove.
Federer od 19 brejk prilika iskoristio 6,a Nadal od 16 prilika 7.
Cak je na kraju meca Federer imao vise osvojenih poena od Nadala, a ipak izgubio. Po meni je to nezasluzena pobeda i zbog toga je Federer i plakao na kraju. Ne zato sto nije osvojio titulu, vec zato sto je znao da je bio bolji u tom mecu i da je realno trebao da pobedi sa 3:0 a ne da izgubi sa 3:2.

6. Djokovic je na primer 2008. imao oko 6000 bodova po onom starom sistemu bodovanja odnosno 12000 po novom sistemu pa je opet bio tek na 3. mestu, tako da sam ubedjen da ni ovih 11000 bodova nije dovoljno za prvo mesto u muskom tenisu.
Takodje nema sansi da Nadal poveca svoj broj bodova. Do kraja godine brani 4 polufinala i jedno finale. S obzirom da se igra na betonu to je za Rafu "mison imposible".
Uostalom uverices se u to u nastavku.

Naravno da je to prvo mesto nezasluzeno jer se zasniva samo na tim titulama na sljaci i toj jednoj tituli sa Vimbldona.
OD ovih Nadalovih 11000 bodova 5000 je sa sljake, 2000 sa Vimbldona i manje od 4000 sa turnira na betonu.
Na betonu se igra vise od dve trecine svih turnira.
Dakle da se svi turniri igraju samo na betonu Nadal sada ne bi imao ni 6000 bodova i bio bi negde na 4-5 mestu.
To sto je uspeo da sa ovom jednom trecinom turnira bude i ukupno prvi nije njegova krivica , vec krivica drugih tenisera koji su mu to dozvolili. Objasni mi koja je to logika da covek po igri na dve trecine turnira ne bude ni u prvih 5, a na jednoj trecini bude prvi i na kraju i u ukupnom zbiru bude prvi.
Nema tu nikakve logike i jedina je logika ona narodna "dok se dvojica tuku, treci koristi priliku".

7. Tenis je sport u kome se ovaj termin nezasluzeno ubedljivo najcesce pojavljuje. Bar jednu cetvrtinu meceva dobijaju losiji teniseri, odnosno bolji teniseri gube te meceve. Igraju bolje od svog protivnika tokom celog meca, nadigraju protivnika u svakom segmentu igra, a ipak na kraju izgube samo zbog nedostatka srece ili par greski u kljucnim momentima.
Opet Nadal obara i taj zakon jer on bar 3 cetvrtine svojih meceva dobija nezasluzeno.
Stvarno su retki mecevi u kojima Nadal pobedi svoje protivnike , a da ih je istovremeno i nadigrao i bio bolji na terenu od njih.
Sto se Djokovica tice on spada u onu drugu grupu tenisera koji ubedljivo najcesce nezasluzeno gube meceve. U celoj karijeri je mozda nezasluzeno dobio 3-4 meca, ali zato bar 30 nezasluzeno izgubio.

Na kraju ni jednog trenutka nisam rekao da Djokovic zasluzuje da bude prvi, vec samo pisem da to prvo mesto ne zasluzjuje Nadal svojom igrom.
Bar 10 tenisera pre zasluzuje to prvo mesto od Nadala, a ako pitas koji su to teniseri, pa recimo svi oni koji tog istog Nadala redovno demoliraju na betonu.

Neo

pre 13 godina

@neve mind,brzi americ. beton(Sinsinati,USO)manje odgovara Noletu kad igra protiv Feda nego sporiji(IW,Majami).Bolje je da u poluf USO-a igra sa Rafom nego sa Fedom ili sa Marijem koji je u strasnoj formi.Kao 3nosioc imao bi 50% sanse da se sastane s njim.

ja

pre 13 godina

@Dragance
Sve sto si napisao je u suprotnosti sa istinom.
Ako neko na ovom sajtu pokusava da sve sto napise obrazlozi cinjenicama - onda sam to upravo ja.
Ne volim ljude koji pisu stvari na pamet i zato se trudim da ni sam to ne radim.
Bas zbog tih argumenata koje uvek iznosim, moji komentari su cesto prilicno dugacki.
Kao sto vidis i na ovaj prethodni Mickov komenat i njegove argumente, izneo sam kontraargumente.
Svako ima pravo na svoje misljenje kakvo god ono bilo.
Zato i ja koristim pravo na svoje misljenje i uvek to misljenje obrazlozim jasnim argumentima.
Ali vazno je da si ti zakljucio kako mene argumenti ne zanimaju, iako si procitao mozda moja 3 komentara od 1000 napisanih.

Evo iskoristicu i ovu priliku da iznesem jos jedan argument za svoje tvrdnje.
Rafa je nocas u drugom kolu soppasavao mec lopte protiv tamo nekog francuza koji nije ni u prvih 30. Jos jedan dokaz da ne zna da igra na betonu.

Od svih ovih ljudi koji tvrde kako je Nadal najbolji 80% njih to tvrdi zato jer su tako procitali ili culi, neko im je to rekao i oni u to veruju. Ostatak ni ne gleda Nadalovu igru, vec samo rezultate.
Njih je bas briga sto je Rafa protiv jednog Benetoa morao da spasava mec lopte. Njima je jedino vazno da je pobedio, a kako igra to nikog ne zanima.
Kad u sledecem mecu izgubi od nekog prosecnog tenisera kao razlog ce opet smisliti neku povredu i nikada sebi nece priznati da je jedini razlog to sto ne zna da igra.

Pominjali ste taj IW odnosno poslednji turnir koji je Nadal osvojio na betonu i poslednji puta kada je pobedjivao igrace iz prvih 10 na betonu.
Pobedio je tada i Del Potra i Mareja, samo ste zaboravili da je na tom istom turniru u drugom kolu spasavao 5 mec lopti protiv Nalbandiana.
U prevodu i tada je lose igrao, kao sto uvek lose igra na betonu.
Iskoristio je splet srecnih okolnosti, jedan los Del Potrov dan, vetar koji je duvao u mecu finala i na kraju osvojio titulu.
Da je bio u pitanju los Del Potrov dan dokazuje cinjenica da ga je posle toga taj isti Del Potro tukao na betonu 3 puta za redom, a ono ponizenje na US Openu je nesto sto odavno nije vidjeno.
Da je Mareja pobedio samo zahvaljujuci tom vetru potvrdjuje cinjenica da je Nadalu to bila jedina pobeda u 5 poslednjih meceva koje su njih dvojica odigrali na betonu.

Mogu ja do suta da iznosim argumente, ali to nece mnogo pomoci.
Kad neko nema oci, normalno je da nista ne vidi.
Nazalost tuzno je sto su mnogi ljudi ovde slepi pored sopstvenih ociju.

Dragance

pre 13 godina

@Micke
Ti mislis da ce neko ko se potpisuje sa "ja" moci da razume ovo sto si napisao (to jest argumente)?
Pa "ja"-u nisu vazne cinjenice, samo njegove emocije.

Teniser

pre 13 godina

@ja
tenis na betonu je relativno nova inovacija. Jeftinije za odrzavanje.
Pravi tenis je bio (i jos uvek je) na sljaci. Tu se vidi ko je majstor. Tu mora da se izgradi poen. Tu nema skrivanja, nema servisa koji ti odradjuju sav posao. Tu sve treba znati. Tu trebaju kondicija i strpljenje.
To je najlepsi i najelegantniji tenis.
E, sad, za one koji nemaju strpljenja da zaista gledaju tenis i njegove finese, bum-bum, beton varijante su atraktivnije.
Nadal ne treba da trosi vreme i talenat na prilagodjavanje inferiornoj podlozi (betonu), vec treba da ostane majstor na najtezoj i najvaznijoj podlozi (sljaka).

ja

pre 13 godina

@Teniser
O ukusima ne vredi raspravljati. Tebi je tenis na sljaci lepsi, meni nije.
Ja cak ni na toj sljaci ne vidim da Nadal ima neku umetnost, sem umetnost trcanja, brzinu i kondiciju, sa kojom stize vecinu lopti.
Cak i na toj sljaci na kojoj Nadal dominira vecina njegovim protivnika u mecevima sa njim pravi vise vinera od njega.
Pa ne dolaze ti vineri sami od sebe, vec upravo tim gradjenjem poena koje ti pominjes. Nadal do iznemoglosti vraca loptice svojih protivnika i 80% poena osvaja zbog greski svojih protivnika, a ne zato sto je on izgradio te poene. Jedino sto on gradi su te greske.
Ja stvarno ne znam sta ima lepo i zanimljivo u gledanju par sati Nadalovog trcanja sa jednog kraja terena na drugi i u besomucnom pokusavanju da nekako vrati tu lopticu u teren i doceka gresku protivnika.
Ako ti je zanimljivo trcanje, bolje gledaj atletiku.
Moze Nadal da osvoji 1000 takvih poena, ali poenta je u tome da je u svakom takvom poenu nadigran. Covek igra najruzniji tenis koji sam ikada gledao i stvarno ne znam kome taj njegov tenis moze biti lep i zanimljiv.
mene ne zanima da li on gubi ili dobija poene, da li gubi ili dobija setove i meceve.
Jedino sto me zanima je kako igra, a igra tako da ga cesto nadigra i neki teniser koji nije ni u prvih 100 na svetu.

Sem toga uzasno umori ono cekanje po par minuta da se Rafa smiluje da odservira jedan servis. Gomila rituala koju izvodi svaki puta kao da mu od tih rituala zavisi zivot.
Pa kad se nama gledaocima smuci to cekanje da Rafa zapocne poen na svoj servis, mogu samo da zamislim kako je tek njegovim protivnicima.
Sigurno si nekad stajao na semaforu, a ispred tebe automobil kome treba pola minuta da krene svaki put kada se ukljuci zeleno svetlo.
Sad zamisli kako bi se osecao da moras dva sata da vozis za tim automobilom i da jedno 50 puta moras da stanes na semaforu. E pa isto tako se oseca svaki Rafin protivnik kada igra protiv njega u svakom njegovom servis gemu.
Normalno da se ljudmo to smuci i da izgube zivce i izgube i mec iako su duplo bolji.

Tenis nije zamisljen kao sport u kome treba da se dokazuje ko ima vecu kondiciju, ko je izdrzljiviji i ko brze trci, vec je zamisljen kao sport u kome treba da se dokazuje ko bolje udara lopticu, ko ima jace i preciznije udarce, ko se bolje salazi u tome da u svakom trenutku izabere najbolji udarac i najbolje resenje.
I tenis je upravo tako i izgledao poslednjih 100 godina. E sad se pojavio jedan Rafael Nadal koji pokusava da tenis napravi onakvim kakav nikada nije bio, da ga jednostavno pretvori u jednu atleticarsku disciplinu.
E pa nece moci. Postojao je tenis i pre Nadala, postojace i posle njega, a on ce samo ostati upamcen kao neko ko je ubijao svu lepotu te lepe igre.
Na svu srecu pa postoje i ovi brojni turniri na betonu, gde taj Nadalov antitenis ne donosi nikakve rezultate.
Evo i nocas je morao da spasava mec lopte protiv tamo nekog francuza.
Samo jos jedna potvrda onog sto vec nekoliko godina ponavljam, a to je cinjenica da on nikada nece nauciti da igra dobar tenis na betonu.