Utorak, 27.04.2010.

18:58

Gulbis preokretom izbacio Rodžera!

Letonac Ernests Gulbis priredio je najveće iznenađenje turnira u Rimu tako što je izbacio Rodžera Federera u drugom kolu rezultatom 2:6, 6:1, 7:5.

Izvor: AY

Gulbis preokretom izbacio Rodžera! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

RN+

pre 13 godina

Da se razumemo,NE spadam u grupu koja mrzi Rodzera,cak naprotiv,on je legenda!Finala Rodzer-Rafa su uvek praznici tenisa,i to svaki ljubitelj ovog sporta ocekuje,to su GALA FINALA(doduse ovoga puta polufinale)!Ali, cinjenica je da Rodzer i sljaka bas NE stimaju..

FedererSimpleTheBest

pre 13 godina

Jojjjjj ljudi zasto pisete romane?? :))) Ono sto stoji jeste to da je Roger bio najbolji, jeste i bice...to niko na ovom svetu ne moze da ospori...oni koji prate tenis duze od jednog dana mogu to da zakljuce...mogu svi da ga mrze koliko hoce...ali to ne vredi...otprilike mozete samo da mu se sagnete...svi samo jedva cekate njegov poraz...pa dobro ako je tako...uzivajte...necete moci jos dugo... RF rules!!!

dusan

pre 13 godina

zbog navedenih okolnosti pao sam u tenziju, mislim da je krajnje vreme da odem u penziju....
krajnje je vreme da taj se..nja ode u penziju samouvereni i naduveni balon..1000 puta su veci teniseri(kao ljudi koji pre svega postuju svoje protivnike u izjavama) od njega bili i agasi i beker i edberg i sampras iako nemaju toliko titula ,federer je imao ludu srecu da nekih 4-5 godina nije imao pravu konkurenciju pa je zahvaljujuci tome i postigao to sto je postigao ... no ko je spreman da se kladi da naduvenko nece ove godine osvojiti nijedan turnir...ajde federashii...

Vladan R

pre 13 godina

RN+ ne znam sta ti od navedenog nije jasno: 12 finala od 20 turnira i 4 titule, pa tvrdis da na slajci nema blage veze(u poseldnjih 5 godina a ima jos i Hamburg 2004). Bas me zivo intresuje kako tretiras kvalitete ostalih igraca na sljaci, koji svi zajedno imaju ukupno 2 i slovima da ne bude greske dve titule, naravno ne racunajucu Nadala, koji je definitivno van konkurencije na sljaci kao i Federer uostalom generalno u tenisu. Ono sto je takodje intresantno je da je i ranije Federer najbolje razultate na mastersima na slajci postizao na poslednjem turniru uoci RG, do 2008 Hamburg a prosle godine Madrid, i to samo potvrdjuje tezu, da formu uvek tempira za GS konkretno RG, a da li ce to biti uspesno ostaje da se vidi.

Vladan R

pre 13 godina

Da jos dodam navedeni broj osvojenih turniri odnosno finala odnosi se samo na rang mastersa i GS, a nikako ranga Estorilja, koje usput budi receno Federer osvaja ali ih igra svake prestupne.

Vladan R

pre 13 godina

@ realno

Ja bas nisam to hteo da tvrdim, ali ako se uzme u obzir da je u potonjih 5 godina Federer gubio na RG samo od Nadala skoro da mogu da tvrdim da bi imao jos, ne 3, nego 4 RG(3 poraza u finalu i jedan u polufinalu od NadalA). Ipak necu ici toliko daleko, vec cu se ograniciti na tvrdnju da bi imao bar jos 2 RG. Sa druge strane Novak je na US gubio i od drugih igraca sem Federera, odnosno i od drugih igraca sem Nadala na RG. Kad dodam jos da Federer jeste iskoristio ranu eliminaciju Nadala da osvoji RG2009, a Novak nije onda ta tvoja paralela apsolutno ne stoji. Ipak da nije ove pomenute dvojce verujem da Novak imao jos neki GS. U sutini sve ovo je prica u stilu sbb kbb, a ono sto je istinito je da Federer ima 16 GS da ima i RG i da svakako posle Nadala ima ubedljivo najbolje rezultate na sljaci u poslednjih 5 godina, tj na 20 turnira 12 finala i od toga 4 titule. Suma sumarum, svega i u prethodnom i u ovom komentaru napisanog, nije da li bi i sta bi jos osvojio da nije bilo onoga ili ovoga, vec je, da se za igraca, koji ima takve rezultate nikako ne moze reci da nije bio bas nesto na sljaci, nego eventualno samo to da na slajci nije toliko dobar, pre svega kao na travi, odnosno betonu.

Kika Majstor

pre 13 godina

@Nemanja86
Federer u celom svetu nema toliko neprijatelja kao u tuznoj zemlji Srbiji.
To je fenomen kojim bi trebalo sociolozi, psihijatri i psihopatolozi da se ozbiljno pozabave. Nije to vijetnamski sindrom (koji je prolazan). To je neka mnogo ozbiljnija bolest.
Da li klinci koji u glas vicu "Dole Federer, los covek!" imaju predstavu kavu glupost govore i kako su te njhove zelje i ti njihovi stavovi bolesni?

nemanja86

pre 13 godina

Vidim da vecina u Srbiji opako zeli da Federera vise nema na Turu...ali jedno je sigurno...TAKAV IGRAC CE SVIMA NEDOSTAJATI!!!!..Njegova igra..ponasanje na terenu...humanost ga cine velikim covekom i teniserom...Nadam se da cemo ga jos dugo gledati....i uzivati u njegovoj igri....Sto se tice njegove igre na slhjaci....slazem se da nije odlicna kao na ostalim podlogama...ali mislim da je dobra...Juce je odigrao svoj prvi mec na sljaci i bilo je mnogo oscilacija..Logicno...nadam se da ce kroz turnire u Estorilu i Madridu stici do zavidnije forme..pred odbranu titule na RG...Navijam za Rogera i zelim mu puno uspeha....Aaaa..zlim komentarima...da se malo suzdrze....Bice Roger pravi kada se oni najmanje budu nadali...

Jovana

pre 13 godina

Roger Federer ce sigurno stici i rekord Stefi Graf od 22 grand slam titule. Evo, zapamtite pa me prozivajte za 3-4 godine kad bude prestao da se bavi tenisom.
Realno, njegovo je pravo da kalkulise i ne bude zainteresovan za pojedine turnire. Druga je stvar sto to isto ne bi radio prije par godina. Iskreno, meni se ipak cini da je titula u Rimu trebala biti na listi priotiteta s obzirom da nikada nije tamo slavio. Ali, juce stvarno nekako sve islo naopako. Servis, a posebno taktika.
A, o tome kakva je njegova godina do sada: odlicna. Realno nije mnogo ni igrao, a osvojio je prvi GS u sezoni. za podsjecanje: prosle godine u ovom periodu je imao katastrofalan ucinak i nije imao titulu na svom kontu, a onda su uslijedili Madrid, RG, Wimbledon, Sinsinati... Stoga, opusteno...

Bobana

pre 13 godina

Ubedjena sam da se Federer ne opterećuje bodovima, kao i da broj osvojenih bodova nije toliko bitan u tenisu koliko osvojene titule i to na najvećim turnirima. Federer i Nadal uživaju u tenisu i tenis im je ubedljivo najbitniji u životu ( kod Federera se to sad verovatno promenilo) i zbog toga su oni jedini šampioni ovog vremena, a Nole i ostali dok budu imali filozofiju da ima i drugih stvari jednako bitnih neće moći da postižu velike rezultate u kontinuitetu. Poštujem svačiji život i filozofiju života, ali kao veliki ljubitelj sporta i tenisa i Srbije malo mi smeta što kod Noleta ne prepoznajem to šampionsko. Želim da dugo potraju i Federer i Nadal i Nole i Gonzales i ostali koji znaju lepo da igraju, kao i to da Nole osvoji još neki Grand slem, jer to je najbitnije a ne biti broj 1,3,5..

bane

pre 13 godina

Ja ne bih izvlacio neke velike zakljucke iz ovog poraza jer nista se bitno ne menja. Gulbis je dobio jedan mec sa Fedom i sada su 1:1 i nista vise od toga. Viskovic lupeta kada vidi Gulbisa kao pobednika GS, ne ide to tako lako. Za Djokovica glavni problem u Rimu nije ni bio Federer nego Nadal. Ni njega se ne treba da plasi jer trenutno Djokovic ipak igra najbolji tenis na turu a pogotovo na sljaci.

Vladan R

pre 13 godina

@ ja

Ne znam da li imas nesto protiv Federera, ali znam da su ti se proslogodisnje prognoze vrlo slicne ovim poslednjim pokazale kao ocajne. Jedino si pogodio da Nadal pada sa prvog mesta, ali pri tom si izjavio da ce pre Srbija biti prvak sveta u fudbalu nego sto ce ga Federer smeniti na mestu 1. Kad smo vec kod Federera protiv koga kako rece nista nemas(?????) da te potsetim da si od Rafinog ispadanja u svakom kolu najavljivao eliminaciju Federera sa proslogodisnjeg RG, a covek ga na kraju osvoji. Kad smo vec kod sljake tih samo 9 titula su posledica nekoloko cinjenica, maltene nedodirljivog Nadala ali i toga da vrhunski igraci od nekih 18 turnira godisnje koje trebaju odigrati (uglavnom GS masters i ATP500) svega 4 do 5 igraju na sljaci, kao i naravno to da je Federeru sljaka najmanje lezi od svih podloga. Dalje Federera, cak i nakon osvajanja RG nisi video kao favorita na W2009 i na kraju si prognozirao ako ne na W vec oko jeseni borbu Mareja i Noleta za mesto br1. kad ono Federer prvi sa "sitnih" dve tri hiljade pa i vise bodova ispred tvojih favorita i sto je najintresantnije, gle cuda I Nadal ispred njih. Dobro je sto bar sad ne spominjes Mareja kao potencijalnog br1.(ne kazem da ne psotoji takva mogucnost u daljoj buducnosti , ali dok je zdravih Nadala i Federera moze samo da sanja o tako necemu). Jedino ti je tacna kalkulacija o broju poena koje brane Federer i Novak kao i prilika potonjeg da ugrozi prvo mesto prvoimenovanom, ali svesno zaboravljas Nadala koji je svega 1000 bodova iza Novaka a brani manje poena na turnirima nakon Rima(licno verujem da ce odbraniti Rim i bar finale Madrida ako i ne osvoji isti) . Verovatnije je da Nadal smeni Novaka sa mesta br2 posle RG(jer sam siguran da ce ostvariti bolji rezultat na RG od Novaka, a da li ce to biti dovoljno za br2 videce se) nego Novak Federera nakon W( sumnjam da moze osvojiti W pored Fedrera). Novakova prava sansa za br.1 je uz dobre rezultate na RG i W(bar polufinale na oba) serija turnira uoci i zakljucna sa FM, jer i tada ne brani mnogo manje poena od Federera a podloga mu lezi vise nego Nadalu, za razliku od preioda nakon FM kada od svih pomenutih brani daleko najvise poena. Za kraj ne zaboravi da ti i slicni tebi koji "nemaju nista protiv Federera" , nakon svakog losijeg rezultata, vec drugu ili trecu godinu zaredom, ga saljete u penziju a on neprestano na GS turnirima pokazuje velicinu, odnosno zasto je i naj svih vremena. Naravno jednom cete i pogoditi(ali to nece biti sto ste dobri prognozeri vec jednostavno kombinacija narodne poslovice da i slepa koka ubode neko zrno, odnosno prirodne cinjenice da je Federer sve stariji). Jer je sve ociglednije, uostalom to je i prirodno i ocekivano, da Federer sve vise oseca teret godina, i da mu nivo igre, ili preciznije kontinuitet vrhunskih rezultat vremenom lagano opada.

danijel

pre 13 godina

Rano je govoriti o tome, ali mozda je Gulbis novi Safin. Decko je po temperamentu isti kao on. Kad mu se igra moze da oljusti svakog, ali u suprotnom gubi i od slabo rangiranih. Za one koji ne znaju, Gulbis je bio na teniskoj akademiji kod Nikole Pilica kad i Djokovic. Mislim da mu je potreban dobar trener da ga obuzda, mada... A pustite Federera, nije ni on vecan. Iskreno bih voleo da ostane prvi negde do kraja jula, i tako postavi rekord kao NO.1 koji je to najvise nedelja bio. E onda Djole, tj.Nole moze da ga smeni.

RN+

pre 13 godina

Napokon da neko kaze nesto o velicanstvenom!Tako je Gogo!Cinjenica je da Rodzer nikada i nije znao na sljaci..do finala je nekako i stizao na foru "imena"ali ga zato uvek Rafa razbijao(kao Verdaska u MK),prepustajuci mu par gemova u tri seta(cak i sa po nekom nulom)!Izvinite,ali jedan "svih vremena"tako nesto sebi ne bi smeo da dozvoli,svaka njemu cast na SVEMU ostalom,ali ocigledno da na sljaci NEMA BLAGE VEZE!A o tome govori i par mrsavih titula,uglavnom osvojenih na manjim turnirima tipa Estoril...e da,dobio je Rafu par puta,uglavnom kada mu je posao zavrsavao drugi(Djokovic u Madridu prosle god.npr.i tome sl.),tako da Rodzer i sljaka NIKAKO...

NIDZA

pre 13 godina

Federera ove godine ne interesuje nista drugo sem GS titula. On je to i najavio rekavsi da ce da juri kalendarski GS. Nemojte se zavaravati i zamajavati potcenjivackim komentarima ili misterioznim bolestima. Zar nije vise nego superiorno osvojio AO ove godine. I na sljaci je izuzetno jak, jedini razlog te nema vise titula je sto mu je tu glavni rival Rafa koji je najbolji sljakas ikad. Pa ipak i tu ima 4 titule i 8 finala od 20 turnira. S druge strane sezona na sljaci je kratka tako da nema smisla porediti ukupan broj osvojenih titula sa onim na sljaci, jer je on jak na svim podlogama.

sasa jokic

pre 13 godina

Ne moze danas Federer da preskace turnire i gadja samo velike! Danas su klinci toliko napredovali da ukoliko nisu u punoj formi, ovakve stvari su neminovne! Razlika medju teniserima je minimalna, i koliko god neko tvrdio da nije, ova sva cesca "iznenadjenja" ih demantuju.

Goga

pre 13 godina

U čoveče,koliko luzeeeraaaaa.. tenis pratim desetak godina,žao mi je što mi godina rođenja nije dozvolila više!Samo htedoh da proverim ko će sve da se obruši na mene :-D..kao što se za Nadala ovde priča da ne zna da igra na drugim podlogama,sem na šljaci(sudeći prema osvojenim titulama),tako ja rekoh za Rodzera na šljaci.U čemu je problem?Inače,obožavam obojicu..ne trudite se sa statistikom,imam je u malom prstu.Za mene je GRAND finale praznik tenisa,bez stresa,molim vas..

MIa

pre 13 godina

Jel vi toliko volite Gulbisa ili isto toliko ne volite Federera? Ono sto je do sada uradio ne moze se izbrisati. Simpatican nije, pogotovo posle raznih izjava, ali ono sto je osvojio niko od ovih aktuelnih tenisera nikad nece osvojiti.

Ivana

pre 13 godina

Bas mi je zao sto je Fedrer izgubio, ali bice bolje, dugo nije igrao, a pogotovo na sljaci. Zelim mu da ponovo zaigra kao sto smo od njega navikli i da vec u Madridu pokaze da se privikao na sljku! Danas je komentator Viskovic rekao jednu veliku istinu, da ce tenisu mnogo nedostajati Federer kad ode u penziju i da nikad nije isto kada njega nema na turniru, kao sto je to bilo u Monte Karlu, nekako se oseca praznina. Sa njim je tenis mnogo lepsi.Zelim mu da osvoji RG! Sto se tice ovog turnira, posto je ispao Tipsarevic, pa je ispao i Federer navijam za Troickog, ali posto realno tesko da moze osvojiti masters zelim mu da sto vise dogura na turniru, a Hjuit da osvoji titulu, mada je i to tesko jer se covek skoro vratio tenisu, nakon operacije kuka, ali nada poslednja umire. Uzgred, jeste da nije tema, ali kada vec pominjem operaciju kuka, zelim Tomiju Hasu sto brzi i uspesniji oporavik i da se ubrzo vrati na teren!

Vladan R

pre 13 godina

@ ja

Ne znam da li imas nesto protiv Federera ali znam da su ti se proslogodisnje prognoze vrlo slicne ovim poslednjim pokazale kao ocajne. Jedino si pogodio da Nadal pada sa prvog mesta, ali pri tom si izjavio da ce pre Srbija biti prvak sveta u fudbalu nego sto ce ga Federer smeniti na mestu 1. Kad smo vec kod Federera protiv koga kako rece nista nemas(?????) da te potsetim da si od Rafinog ispadanja u svakom kolu najavljivao eliminaciju Federera sa proslogodisnjeg RG, a covek ga na kraju osvoji. Potom slicno kao i sada ga cak i nakon osvajanja RG nisi video kao favorita na W i na kraju si prognozirao ako ne na W vec oko jeseni borbu Mareja i Noleta za mesto br1. kad ono Federer prvi sa "sitnih" dve tri hiljade pa i vise bodova ispred tvojih favorita i sto je najintresantnije, gle cuda Nadalom ispred njih. Dobro je sto bar sad ne spominjes Mareja kao potencijalnog br1.(ne kazem da ne psotoji takva mogucnost ali dok je zdravih Nadala i Federera moze samo da sanja o tako necemu). Jedino ti je tacna kalkulacija o broju poena koje brane Federer i Novak kao i prilika potonjeg da ugrozi prvo mesto prvoimenovanom, ali svesno zaboravljas Nadala koji je svega 1000 bodova iza Novaka a brani manje poena na turnirima nakon Rima(licno verujem da ce odbraniti Rim i bar finale Madrida ako i ne osvoji isti) . Verovatnije je da Nadal smeni Novaka sa mesta br2 posle RG(jer sam siguran da ce ostvariti bolji rezultat na RG od Novaka, a da li ce to biti dovoljno za br2 videce se) nego Novak Federera nakon W( sumnjam da moze osvojiti W pored Fedrera). Novakova prava sansa za br.1 je uz dobre rezultate na RG i W(bar polufinale na oba) serija turnira uoci i zakljucna sa FM, jer i tada ne brani mnogo manje poena od Federera a podloga mu lezi vise nego nadalu, za razliku od preioda nakon FM. Za kraj ne zaboravi da ti i slicni tebi koji "nemaju nista nakon federera" nakon svakog losijeg rezultata vec drugu ili trecu godinu zaredom ga saljete u penziju a on neprestano ne GS turnirima pokazuje velicinu i zasto je uostalom i naj svih vremena. Naravno jednom cete i pogoditi(ali to nece biti sto ste dobri prognozeri vec jednostavno kombinacija narodne da i slepa koka ubode neko zrni i prirodne cinjenice da je Federer sve stariji). Jer je sve ociglednija, uostalom to je i prirodno i ocekivano, da Federer kao sto rekoh, sve vise oseca teret godina i da mu nivo igre odnosno, posebno kontinuitet vrhunskih rezultat lagano opada.

realno

pre 13 godina

@Vladan R
Mislim da ti i nije neka logika. Po istoj logici Djokovic je 3 puta na US Openu ispadao od Federera. Da li to znaci da bi da nije bilo Federera sada imao 3 GS titule samo na US Openu?
Isto tako na Rolan Garrosu je 3 puta ispadao od Nadala. Po istoj logici ispada da bi i Djokovic da nije bilo Nadala sada imao jos 3 GS titule na Rolan Garrosu?
Nije ti bas dobra ta logika. Nije Federer na sljaci gubio samo od Nadala. Imao je on puno poraza i od mnogih drugih igraca, sto samo govori u prilog cinjenici da na sljaci i nije narocito dobar.
Tih nekoliko finala na RG mu je umnogome olaksala pozicija na listi. Bio je prvi, a Nadal drugi, pa se jednostavno nije mogao susresti sa Nadalom pre finala. Da je imao Novakov zreb ne bi verovatno video ni jedno finale u Parizu.

Sad il' nika!

pre 13 godina

Posto smo Rafu rasarafili i otpisali prosle godine, Mareja pre 2 - 3 sedmice, predlazem da to sad ucinimo sa Fedexom. Evo, ja cu prvi:

Gotovo je s tobom, matori. Ne znam kako si, uopste, prvi na listi i kako si osvojio one neke turnire.

Vladan R

pre 13 godina

@ goga

Intresuje me otkada pratis tenis verovatno, od danasnjeg dana i to od meca Federer-Gulbis. Pored Nadala, svakako najboljeg na sljaci svih vremena , niti za jednog tenisera se ne moze reci da je nesto posebno na sljaci. Ipak ako se uzme u obzir da je od sve ukupno 20 velikih turnira na sljaci (mastersi i RG) pocev od 2005 do 2009 Nadal rivalima prepustio svega 6 , a da je od tih 6 Federer osvojio 4 plus igrao jos 3 finala RG i 5 finala mastersa , onda prica o tome da nije nesto na sljjaci bas i ne stoji(tek da rezimiramo zasto : 12 finala na 20 turnia u pet godina, od cega 4 osvojene titule). Naravno, jos ostaje, nedokazana prica da nikada ne bi osvojio RG, pa ni te 2010te da je naleteo na Nadala, ali Nadala je bilo na tom RG i izgubio je od Soderlinga, , prethodno i od Federera u Madridu. Pri tom treba reci i da je Fedrer glatko u finalu dobio Soderlinga. Stoga ce ta prica da ne bi osvojio RG ostati samo kao fikcija, a u stvarnosti Federer ima osvojena sva 4 GS, odnosno ukupno 16 GS , i time definitivno dokazuje da je naj svih vremena.

ja

pre 13 godina

Nemam nista protiv Federera, ali sada je stvarno dosao u zanimljivu situaciju.
Imace posle ovog turnira 10330 bodova.
Na sledeca 4 turnira covek brani titule i ukupno 6000 bodova. Madrid, RG, Wimbldon i Sinsinati. Osim toga na preostala 2 gren slema brani jos 3200 bodova.
Ovih 6000 su neodbranjivi cak i za Federera. Pa samo ispadanjem u finalima ta 4 turnira izgubice 2400 bodova.
Realno je da izgubi bar 3000.
Lepo neko rece da Federer nikada nije bio narocito dobar na sljaci. Tome u prilog govori i podatak da je od svoje 62 titule svega 9 osvojio na sljaci.
Mislim da se Novaku sada stvarno otvara prilika da prestigne Federera mozda vec i posle Rolan Garrosa na kome Novak brani svega 90, a Federer 2000 bodova.Dakle teorijski samo na tom jednom gren slemu ta razlika moze da se promeni za 3900 bodova.
Verovatno se nece promeniti za tih 3900, ali bar za 2000 bodova sigurno hoce. U svakom slucaju ja vec krajem leta ocekujem Djokovica na prvom mestu, a nadam se da ce to prvo mesto biti zacinjeno Wimbldonskom titulom.

Ne verujem u te price o kalkulisanju i planiranju kalendarskog gren slema.

I na kraju ne razumem bas ovo kako Federer nije igrao 3 meseca, Koliko ja znam pre manje od mesec dana Federer je igrao u Majamiju i izgubio u trecem kolu od Berdiha.
Pauzirao je mesec dana, propustio Monte Karlo i tako odmoran nije mogao da prodje prvo kolo u Rimu. Nesto imam utisak da ni na naredna dva gren slema nece biti mnogo bolji.
Prosle godine je uglavnom gubio od igraca iz vrha: Mareja, Djokovica, Nadala, Del Potra i Davidenka.
Sada su poceli da ga pobedjuju Bagdatis, Berdih, Gulbis... Mislim da je to pokazatelj Federerove ozbiljne krize i uopste ga ne bih favorizovao cak ni na Wimbldonu.

poliglota

pre 13 godina

Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..
(Goga, 27. april 2010 20:49)

Vidim da opet neki samoprozvani poznavaoci tenisa daju svoje prepametne komentare. Aj se ti vrati na one igre koje najbolje znas... gumi gumi, zmure, crni petar itd.

Dylan Dog

pre 13 godina

Čestitke Gulbisu. Pobeda nad Federerom je gotovo ravna osvajanju manjeg turnira.
Mene interesuje šta će Rodžer izjaviti na konferenciji za štampu posle meča.

@znanje-imanje
Sve je jasno. Barem meni jeste. ;)

Pegone

pre 13 godina

@•Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..
(Goga, 27. april 2010 20:49)
Uf sto me slatko nasmeja da Federer nije nista posebno na sljaci pored RG prosle godine tu su bila tri finala zaredom 2008,2007 i 2006.Kao sto je Federer bio dominator na travi pa je morao kad tad da izgubi Wimbledon isto se dogodilo i Nadalu prosle godine da se povuce zbog povreda.
BTW nadam se da ce svi biti OK i da ih zaobidju povrede.

Marko

pre 13 godina

@MARKO
na atp-ovom sajtu pise dokle qe dogurati na RG i ne u rimu
bas mi je zao sto je RF izgubio ja sam njegova navijacica ali dosta mi je njegove ravnodusnosti iako hocu da on dobije kalendarski GS ipak hocu da gledam kako igra na drugim turnirima i ne samo kako pobedjuje
(steta, 27. april 2010 21:07)

Roger Federer is set to begin his 2010 clay campaign in Rome. How will he fare in his first clay tournament since winning Roland Garros?

Direktno sa ATP sajta.

Najviše volim vas koji pametišete a i ne pročitate lepo šta piše!

milwood

pre 13 godina

Svaka čast Gulbisu , posle Noletovog u kolelciji ima i Federerov skalp.Dečko je '88 . godište i ima vrhunske teniske potencijale , problem je što je iz veoma bogate familije te tenis ne igra da bi osvajao turnire već izgleda da bi pobeđivao najbolje . Druga stvar , upravo sam pogledao statistiku i video da Federer od WIMB 04. na GS nije ispadao pre polufinala i samo tri puta je poklekao u polufinalu . Dakle potpuno je osnovano misliti da Federer cilja kalendarski GS , pogotovo što treba očekivati da ovu i sledeću sezonu Federer može da odigra na svom nivou . Posle toga imaće 30 godina i '' pevaće labudovu pesmu'' . Posle tridesete godine jedino je Agasi , čini mi se , uspeo da osvoji dva GS . Poenta je : teško mogu da zamislim Federera da ispadne u prvom ili drugom kolu GS ove sezone . Možda se u potpunosti fokusirao na GS ( imaće ih još sedam ove sezone i sledeće) . Ali ukoliko i u Madridu , generalnoj probi za RG , ne zabeleži bar polufinale , možda teorija o kalendarskom GS pada u vodu . Ostaje da se vidi .

steta

pre 13 godina

@MARKO
na atp-ovom sajtu pise dokle qe dogurati na RG i ne u rimu
bas mi je zao sto je RF izgubio ja sam njegova navijacica ali dosta mi je njegove ravnodusnosti iako hocu da on dobije kalendarski GS ipak hocu da gledam kako igra na drugim turnirima i ne samo kako pobedjuje

doktor

pre 13 godina

Sima koji je poslao komentar u 16.35 je dobio dosta poz preporuka. Ko mi desifruje sta je hteo reci,sledi mu nagrada.Mada ,moguce je da kod nas ima dosta 'sima',pa se oni lako razumeju.

Goga

pre 13 godina

Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..

milan

pre 13 godina

bravo gulbise....napred nas nole....iskoristi sansu.da li neko zna da mi kaze sta je federer radio prosle godine u rimu?a nas nole?hvala unapred...

znanje-imanje

pre 13 godina

Nisam gledao Novaka, gledao sam ceo meč Federera. Em sam predosećao em da bih proverio moje teorije. Nakon ovoga teško će me neko razuveriti o sveopštoj dopingovanosti u vrhunskom tenisu. Rodžer je igrao traljavo prvi set a posle toga se totalno izmorio. Gulbis je bio toliko nervozan da je sam sebe pobedio u prvom setu. U drugom čim je bio brejk Federer je tankirao ceo set ne bi li pokušao na "psihologiju" u trećem. Ipak čak ni uz pomoć silnih grešaka mahnitog Gulbisa ništa nije mogao. Igrao je nekarakteristično, skraćivo lopte kao da je Novak, blefirao pri izlasku na mrežu... Na kraju komedija. Gulbis propušta prve dve brejk-meč lopte, drugu laki čist forhend viner šalje u aut. Na svoj servis dolazi do tri pa još jedne meč lopte, sve ih upropaštava, petu sa duplom servis greškom. Bukvalno ceo stadion se smeje. Servira as na drugi servis od 233 km na šljaci da bi sa još tri grčevite greške dao Federeru nazad brejk na 5:5. I kad svi misle da je Gulbis pukao (a i jeste) Federer osvaja samo jedan poen na svoj servis jer prosto ne može da se sastavi. Najzad Gulbis, koji je pao u totalni bedak uspeva da prebaci loptu nekoliko puta preko i Federer šarajući lake lopte svuda okolo daje Gulbisu pobedu.
Svako može da ima loš dan - ali... RF je bio prilično svež na 16:14 u petom setu nakon dve nedelje Wimbledona. RF nako dugog odmora ne može da igra ni sat i po tenisa. Misterija, ali samo za naivne.

bebica

pre 13 godina

Steta, covek jos uvek igra NAJLEPSI tenis na svetu, ali godine su ga stigle i dolaze mlade nade kojima je najveci izazov pobediti nekada nepobedivog, mada im se najcesce desava da ispadnu u sledecem ili za par kola. Izgleda da je legendi ipak doslo vreme da ode u legendu, mada mu ja zelim jos neki Gren slem.

Milan

pre 13 godina

Kada je Marej izgubio,jedan od citalaca sajta je najbolje opisao desavanja u buducnosti,tj. sezone su postale prenaporne,ostali igraci veoma brzo napreduju,i tesko ce biti ko ostvariti primat na 2 ili 3 turnira zaredom.Plus Fedex nije igrao 3 mjeseca a svi vrlo dobro znamo sta on moze .
Idealna prilika za Noleta !

Djoksa

pre 13 godina

Bravo Ernest!Mozda je Fed tankovao,a mozda je Gulbis konacno slozio sve kockice.U svakom slucaju Fedov cilj je kalendarski GS.Nadam se da ce ga konacno stignuti kazna,u vidu rane eliminacije sa RG za ovoliko kalkulisanje!

ivan-valjevo

pre 13 godina

Tako jeeeeeeeeeeee..mnogo sam srecan sto je izgubio.a djokovic je odigrao dobro,zato sto je ovaj protiv njega odigra ocajno..sad se sve otvara nadalu za 17-u masters titulu,kojom ce stici agasija..

roman empire

pre 13 godina

Genius at work, going home
from eternal city Rome,
Mirka and my kids be ready
here it comes your daddy.


I`m preserving my energy
for the main events,
grand slams are my aims
till then I`m on vacation.

Neven KGB

pre 13 godina

Gulbils i onaj kolumbijac sto je izbacio Ferera imaju stvarno ogroman poltencijal. Sto rece voditelj, Gulbils ima igru da osvoji GS,i po meni vec je trebao da bude u prvih deset igraca,jer mu je tu i mesto.

Djoksa

pre 13 godina

Bravo Ernest!Mozda je Fed tankovao,a mozda je Gulbis konacno slozio sve kockice.U svakom slucaju Fedov cilj je kalendarski GS.Nadam se da ce ga konacno stignuti kazna,u vidu rane eliminacije sa RG za ovoliko kalkulisanje!

znanje-imanje

pre 13 godina

Nisam gledao Novaka, gledao sam ceo meč Federera. Em sam predosećao em da bih proverio moje teorije. Nakon ovoga teško će me neko razuveriti o sveopštoj dopingovanosti u vrhunskom tenisu. Rodžer je igrao traljavo prvi set a posle toga se totalno izmorio. Gulbis je bio toliko nervozan da je sam sebe pobedio u prvom setu. U drugom čim je bio brejk Federer je tankirao ceo set ne bi li pokušao na "psihologiju" u trećem. Ipak čak ni uz pomoć silnih grešaka mahnitog Gulbisa ništa nije mogao. Igrao je nekarakteristično, skraćivo lopte kao da je Novak, blefirao pri izlasku na mrežu... Na kraju komedija. Gulbis propušta prve dve brejk-meč lopte, drugu laki čist forhend viner šalje u aut. Na svoj servis dolazi do tri pa još jedne meč lopte, sve ih upropaštava, petu sa duplom servis greškom. Bukvalno ceo stadion se smeje. Servira as na drugi servis od 233 km na šljaci da bi sa još tri grčevite greške dao Federeru nazad brejk na 5:5. I kad svi misle da je Gulbis pukao (a i jeste) Federer osvaja samo jedan poen na svoj servis jer prosto ne može da se sastavi. Najzad Gulbis, koji je pao u totalni bedak uspeva da prebaci loptu nekoliko puta preko i Federer šarajući lake lopte svuda okolo daje Gulbisu pobedu.
Svako može da ima loš dan - ali... RF je bio prilično svež na 16:14 u petom setu nakon dve nedelje Wimbledona. RF nako dugog odmora ne može da igra ni sat i po tenisa. Misterija, ali samo za naivne.

Milan

pre 13 godina

Kada je Marej izgubio,jedan od citalaca sajta je najbolje opisao desavanja u buducnosti,tj. sezone su postale prenaporne,ostali igraci veoma brzo napreduju,i tesko ce biti ko ostvariti primat na 2 ili 3 turnira zaredom.Plus Fedex nije igrao 3 mjeseca a svi vrlo dobro znamo sta on moze .
Idealna prilika za Noleta !

roman empire

pre 13 godina

Genius at work, going home
from eternal city Rome,
Mirka and my kids be ready
here it comes your daddy.


I`m preserving my energy
for the main events,
grand slams are my aims
till then I`m on vacation.

Neven KGB

pre 13 godina

Gulbils i onaj kolumbijac sto je izbacio Ferera imaju stvarno ogroman poltencijal. Sto rece voditelj, Gulbils ima igru da osvoji GS,i po meni vec je trebao da bude u prvih deset igraca,jer mu je tu i mesto.

Goga

pre 13 godina

Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..

ja

pre 13 godina

Nemam nista protiv Federera, ali sada je stvarno dosao u zanimljivu situaciju.
Imace posle ovog turnira 10330 bodova.
Na sledeca 4 turnira covek brani titule i ukupno 6000 bodova. Madrid, RG, Wimbldon i Sinsinati. Osim toga na preostala 2 gren slema brani jos 3200 bodova.
Ovih 6000 su neodbranjivi cak i za Federera. Pa samo ispadanjem u finalima ta 4 turnira izgubice 2400 bodova.
Realno je da izgubi bar 3000.
Lepo neko rece da Federer nikada nije bio narocito dobar na sljaci. Tome u prilog govori i podatak da je od svoje 62 titule svega 9 osvojio na sljaci.
Mislim da se Novaku sada stvarno otvara prilika da prestigne Federera mozda vec i posle Rolan Garrosa na kome Novak brani svega 90, a Federer 2000 bodova.Dakle teorijski samo na tom jednom gren slemu ta razlika moze da se promeni za 3900 bodova.
Verovatno se nece promeniti za tih 3900, ali bar za 2000 bodova sigurno hoce. U svakom slucaju ja vec krajem leta ocekujem Djokovica na prvom mestu, a nadam se da ce to prvo mesto biti zacinjeno Wimbldonskom titulom.

Ne verujem u te price o kalkulisanju i planiranju kalendarskog gren slema.

I na kraju ne razumem bas ovo kako Federer nije igrao 3 meseca, Koliko ja znam pre manje od mesec dana Federer je igrao u Majamiju i izgubio u trecem kolu od Berdiha.
Pauzirao je mesec dana, propustio Monte Karlo i tako odmoran nije mogao da prodje prvo kolo u Rimu. Nesto imam utisak da ni na naredna dva gren slema nece biti mnogo bolji.
Prosle godine je uglavnom gubio od igraca iz vrha: Mareja, Djokovica, Nadala, Del Potra i Davidenka.
Sada su poceli da ga pobedjuju Bagdatis, Berdih, Gulbis... Mislim da je to pokazatelj Federerove ozbiljne krize i uopste ga ne bih favorizovao cak ni na Wimbldonu.

doktor

pre 13 godina

Sima koji je poslao komentar u 16.35 je dobio dosta poz preporuka. Ko mi desifruje sta je hteo reci,sledi mu nagrada.Mada ,moguce je da kod nas ima dosta 'sima',pa se oni lako razumeju.

milwood

pre 13 godina

Svaka čast Gulbisu , posle Noletovog u kolelciji ima i Federerov skalp.Dečko je '88 . godište i ima vrhunske teniske potencijale , problem je što je iz veoma bogate familije te tenis ne igra da bi osvajao turnire već izgleda da bi pobeđivao najbolje . Druga stvar , upravo sam pogledao statistiku i video da Federer od WIMB 04. na GS nije ispadao pre polufinala i samo tri puta je poklekao u polufinalu . Dakle potpuno je osnovano misliti da Federer cilja kalendarski GS , pogotovo što treba očekivati da ovu i sledeću sezonu Federer može da odigra na svom nivou . Posle toga imaće 30 godina i '' pevaće labudovu pesmu'' . Posle tridesete godine jedino je Agasi , čini mi se , uspeo da osvoji dva GS . Poenta je : teško mogu da zamislim Federera da ispadne u prvom ili drugom kolu GS ove sezone . Možda se u potpunosti fokusirao na GS ( imaće ih još sedam ove sezone i sledeće) . Ali ukoliko i u Madridu , generalnoj probi za RG , ne zabeleži bar polufinale , možda teorija o kalendarskom GS pada u vodu . Ostaje da se vidi .

Vladan R

pre 13 godina

@ goga

Intresuje me otkada pratis tenis verovatno, od danasnjeg dana i to od meca Federer-Gulbis. Pored Nadala, svakako najboljeg na sljaci svih vremena , niti za jednog tenisera se ne moze reci da je nesto posebno na sljaci. Ipak ako se uzme u obzir da je od sve ukupno 20 velikih turnira na sljaci (mastersi i RG) pocev od 2005 do 2009 Nadal rivalima prepustio svega 6 , a da je od tih 6 Federer osvojio 4 plus igrao jos 3 finala RG i 5 finala mastersa , onda prica o tome da nije nesto na sljjaci bas i ne stoji(tek da rezimiramo zasto : 12 finala na 20 turnia u pet godina, od cega 4 osvojene titule). Naravno, jos ostaje, nedokazana prica da nikada ne bi osvojio RG, pa ni te 2010te da je naleteo na Nadala, ali Nadala je bilo na tom RG i izgubio je od Soderlinga, , prethodno i od Federera u Madridu. Pri tom treba reci i da je Fedrer glatko u finalu dobio Soderlinga. Stoga ce ta prica da ne bi osvojio RG ostati samo kao fikcija, a u stvarnosti Federer ima osvojena sva 4 GS, odnosno ukupno 16 GS , i time definitivno dokazuje da je naj svih vremena.

ivan-valjevo

pre 13 godina

Tako jeeeeeeeeeeee..mnogo sam srecan sto je izgubio.a djokovic je odigrao dobro,zato sto je ovaj protiv njega odigra ocajno..sad se sve otvara nadalu za 17-u masters titulu,kojom ce stici agasija..

Sad il' nika!

pre 13 godina

Posto smo Rafu rasarafili i otpisali prosle godine, Mareja pre 2 - 3 sedmice, predlazem da to sad ucinimo sa Fedexom. Evo, ja cu prvi:

Gotovo je s tobom, matori. Ne znam kako si, uopste, prvi na listi i kako si osvojio one neke turnire.

bebica

pre 13 godina

Steta, covek jos uvek igra NAJLEPSI tenis na svetu, ali godine su ga stigle i dolaze mlade nade kojima je najveci izazov pobediti nekada nepobedivog, mada im se najcesce desava da ispadnu u sledecem ili za par kola. Izgleda da je legendi ipak doslo vreme da ode u legendu, mada mu ja zelim jos neki Gren slem.

milan

pre 13 godina

bravo gulbise....napred nas nole....iskoristi sansu.da li neko zna da mi kaze sta je federer radio prosle godine u rimu?a nas nole?hvala unapred...

Marko

pre 13 godina

@MARKO
na atp-ovom sajtu pise dokle qe dogurati na RG i ne u rimu
bas mi je zao sto je RF izgubio ja sam njegova navijacica ali dosta mi je njegove ravnodusnosti iako hocu da on dobije kalendarski GS ipak hocu da gledam kako igra na drugim turnirima i ne samo kako pobedjuje
(steta, 27. april 2010 21:07)

Roger Federer is set to begin his 2010 clay campaign in Rome. How will he fare in his first clay tournament since winning Roland Garros?

Direktno sa ATP sajta.

Najviše volim vas koji pametišete a i ne pročitate lepo šta piše!

Dylan Dog

pre 13 godina

Čestitke Gulbisu. Pobeda nad Federerom je gotovo ravna osvajanju manjeg turnira.
Mene interesuje šta će Rodžer izjaviti na konferenciji za štampu posle meča.

@znanje-imanje
Sve je jasno. Barem meni jeste. ;)

Pegone

pre 13 godina

@•Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..
(Goga, 27. april 2010 20:49)
Uf sto me slatko nasmeja da Federer nije nista posebno na sljaci pored RG prosle godine tu su bila tri finala zaredom 2008,2007 i 2006.Kao sto je Federer bio dominator na travi pa je morao kad tad da izgubi Wimbledon isto se dogodilo i Nadalu prosle godine da se povuce zbog povreda.
BTW nadam se da ce svi biti OK i da ih zaobidju povrede.

nemanja86

pre 13 godina

Vidim da vecina u Srbiji opako zeli da Federera vise nema na Turu...ali jedno je sigurno...TAKAV IGRAC CE SVIMA NEDOSTAJATI!!!!..Njegova igra..ponasanje na terenu...humanost ga cine velikim covekom i teniserom...Nadam se da cemo ga jos dugo gledati....i uzivati u njegovoj igri....Sto se tice njegove igre na slhjaci....slazem se da nije odlicna kao na ostalim podlogama...ali mislim da je dobra...Juce je odigrao svoj prvi mec na sljaci i bilo je mnogo oscilacija..Logicno...nadam se da ce kroz turnire u Estorilu i Madridu stici do zavidnije forme..pred odbranu titule na RG...Navijam za Rogera i zelim mu puno uspeha....Aaaa..zlim komentarima...da se malo suzdrze....Bice Roger pravi kada se oni najmanje budu nadali...

Kika Majstor

pre 13 godina

@Nemanja86
Federer u celom svetu nema toliko neprijatelja kao u tuznoj zemlji Srbiji.
To je fenomen kojim bi trebalo sociolozi, psihijatri i psihopatolozi da se ozbiljno pozabave. Nije to vijetnamski sindrom (koji je prolazan). To je neka mnogo ozbiljnija bolest.
Da li klinci koji u glas vicu "Dole Federer, los covek!" imaju predstavu kavu glupost govore i kako su te njhove zelje i ti njihovi stavovi bolesni?

poliglota

pre 13 godina

Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..
(Goga, 27. april 2010 20:49)

Vidim da opet neki samoprozvani poznavaoci tenisa daju svoje prepametne komentare. Aj se ti vrati na one igre koje najbolje znas... gumi gumi, zmure, crni petar itd.

steta

pre 13 godina

@MARKO
na atp-ovom sajtu pise dokle qe dogurati na RG i ne u rimu
bas mi je zao sto je RF izgubio ja sam njegova navijacica ali dosta mi je njegove ravnodusnosti iako hocu da on dobije kalendarski GS ipak hocu da gledam kako igra na drugim turnirima i ne samo kako pobedjuje

Vladan R

pre 13 godina

@ ja

Ne znam da li imas nesto protiv Federera, ali znam da su ti se proslogodisnje prognoze vrlo slicne ovim poslednjim pokazale kao ocajne. Jedino si pogodio da Nadal pada sa prvog mesta, ali pri tom si izjavio da ce pre Srbija biti prvak sveta u fudbalu nego sto ce ga Federer smeniti na mestu 1. Kad smo vec kod Federera protiv koga kako rece nista nemas(?????) da te potsetim da si od Rafinog ispadanja u svakom kolu najavljivao eliminaciju Federera sa proslogodisnjeg RG, a covek ga na kraju osvoji. Kad smo vec kod sljake tih samo 9 titula su posledica nekoloko cinjenica, maltene nedodirljivog Nadala ali i toga da vrhunski igraci od nekih 18 turnira godisnje koje trebaju odigrati (uglavnom GS masters i ATP500) svega 4 do 5 igraju na sljaci, kao i naravno to da je Federeru sljaka najmanje lezi od svih podloga. Dalje Federera, cak i nakon osvajanja RG nisi video kao favorita na W2009 i na kraju si prognozirao ako ne na W vec oko jeseni borbu Mareja i Noleta za mesto br1. kad ono Federer prvi sa "sitnih" dve tri hiljade pa i vise bodova ispred tvojih favorita i sto je najintresantnije, gle cuda I Nadal ispred njih. Dobro je sto bar sad ne spominjes Mareja kao potencijalnog br1.(ne kazem da ne psotoji takva mogucnost u daljoj buducnosti , ali dok je zdravih Nadala i Federera moze samo da sanja o tako necemu). Jedino ti je tacna kalkulacija o broju poena koje brane Federer i Novak kao i prilika potonjeg da ugrozi prvo mesto prvoimenovanom, ali svesno zaboravljas Nadala koji je svega 1000 bodova iza Novaka a brani manje poena na turnirima nakon Rima(licno verujem da ce odbraniti Rim i bar finale Madrida ako i ne osvoji isti) . Verovatnije je da Nadal smeni Novaka sa mesta br2 posle RG(jer sam siguran da ce ostvariti bolji rezultat na RG od Novaka, a da li ce to biti dovoljno za br2 videce se) nego Novak Federera nakon W( sumnjam da moze osvojiti W pored Fedrera). Novakova prava sansa za br.1 je uz dobre rezultate na RG i W(bar polufinale na oba) serija turnira uoci i zakljucna sa FM, jer i tada ne brani mnogo manje poena od Federera a podloga mu lezi vise nego Nadalu, za razliku od preioda nakon FM kada od svih pomenutih brani daleko najvise poena. Za kraj ne zaboravi da ti i slicni tebi koji "nemaju nista protiv Federera" , nakon svakog losijeg rezultata, vec drugu ili trecu godinu zaredom, ga saljete u penziju a on neprestano na GS turnirima pokazuje velicinu, odnosno zasto je i naj svih vremena. Naravno jednom cete i pogoditi(ali to nece biti sto ste dobri prognozeri vec jednostavno kombinacija narodne poslovice da i slepa koka ubode neko zrno, odnosno prirodne cinjenice da je Federer sve stariji). Jer je sve ociglednije, uostalom to je i prirodno i ocekivano, da Federer sve vise oseca teret godina, i da mu nivo igre, ili preciznije kontinuitet vrhunskih rezultat vremenom lagano opada.

Bobana

pre 13 godina

Ubedjena sam da se Federer ne opterećuje bodovima, kao i da broj osvojenih bodova nije toliko bitan u tenisu koliko osvojene titule i to na najvećim turnirima. Federer i Nadal uživaju u tenisu i tenis im je ubedljivo najbitniji u životu ( kod Federera se to sad verovatno promenilo) i zbog toga su oni jedini šampioni ovog vremena, a Nole i ostali dok budu imali filozofiju da ima i drugih stvari jednako bitnih neće moći da postižu velike rezultate u kontinuitetu. Poštujem svačiji život i filozofiju života, ali kao veliki ljubitelj sporta i tenisa i Srbije malo mi smeta što kod Noleta ne prepoznajem to šampionsko. Želim da dugo potraju i Federer i Nadal i Nole i Gonzales i ostali koji znaju lepo da igraju, kao i to da Nole osvoji još neki Grand slem, jer to je najbitnije a ne biti broj 1,3,5..

Jovana

pre 13 godina

Roger Federer ce sigurno stici i rekord Stefi Graf od 22 grand slam titule. Evo, zapamtite pa me prozivajte za 3-4 godine kad bude prestao da se bavi tenisom.
Realno, njegovo je pravo da kalkulise i ne bude zainteresovan za pojedine turnire. Druga je stvar sto to isto ne bi radio prije par godina. Iskreno, meni se ipak cini da je titula u Rimu trebala biti na listi priotiteta s obzirom da nikada nije tamo slavio. Ali, juce stvarno nekako sve islo naopako. Servis, a posebno taktika.
A, o tome kakva je njegova godina do sada: odlicna. Realno nije mnogo ni igrao, a osvojio je prvi GS u sezoni. za podsjecanje: prosle godine u ovom periodu je imao katastrofalan ucinak i nije imao titulu na svom kontu, a onda su uslijedili Madrid, RG, Wimbledon, Sinsinati... Stoga, opusteno...

NIDZA

pre 13 godina

Federera ove godine ne interesuje nista drugo sem GS titula. On je to i najavio rekavsi da ce da juri kalendarski GS. Nemojte se zavaravati i zamajavati potcenjivackim komentarima ili misterioznim bolestima. Zar nije vise nego superiorno osvojio AO ove godine. I na sljaci je izuzetno jak, jedini razlog te nema vise titula je sto mu je tu glavni rival Rafa koji je najbolji sljakas ikad. Pa ipak i tu ima 4 titule i 8 finala od 20 turnira. S druge strane sezona na sljaci je kratka tako da nema smisla porediti ukupan broj osvojenih titula sa onim na sljaci, jer je on jak na svim podlogama.

RN+

pre 13 godina

Napokon da neko kaze nesto o velicanstvenom!Tako je Gogo!Cinjenica je da Rodzer nikada i nije znao na sljaci..do finala je nekako i stizao na foru "imena"ali ga zato uvek Rafa razbijao(kao Verdaska u MK),prepustajuci mu par gemova u tri seta(cak i sa po nekom nulom)!Izvinite,ali jedan "svih vremena"tako nesto sebi ne bi smeo da dozvoli,svaka njemu cast na SVEMU ostalom,ali ocigledno da na sljaci NEMA BLAGE VEZE!A o tome govori i par mrsavih titula,uglavnom osvojenih na manjim turnirima tipa Estoril...e da,dobio je Rafu par puta,uglavnom kada mu je posao zavrsavao drugi(Djokovic u Madridu prosle god.npr.i tome sl.),tako da Rodzer i sljaka NIKAKO...

dusan

pre 13 godina

zbog navedenih okolnosti pao sam u tenziju, mislim da je krajnje vreme da odem u penziju....
krajnje je vreme da taj se..nja ode u penziju samouvereni i naduveni balon..1000 puta su veci teniseri(kao ljudi koji pre svega postuju svoje protivnike u izjavama) od njega bili i agasi i beker i edberg i sampras iako nemaju toliko titula ,federer je imao ludu srecu da nekih 4-5 godina nije imao pravu konkurenciju pa je zahvaljujuci tome i postigao to sto je postigao ... no ko je spreman da se kladi da naduvenko nece ove godine osvojiti nijedan turnir...ajde federashii...

MIa

pre 13 godina

Jel vi toliko volite Gulbisa ili isto toliko ne volite Federera? Ono sto je do sada uradio ne moze se izbrisati. Simpatican nije, pogotovo posle raznih izjava, ali ono sto je osvojio niko od ovih aktuelnih tenisera nikad nece osvojiti.

Vladan R

pre 13 godina

@ ja

Ne znam da li imas nesto protiv Federera ali znam da su ti se proslogodisnje prognoze vrlo slicne ovim poslednjim pokazale kao ocajne. Jedino si pogodio da Nadal pada sa prvog mesta, ali pri tom si izjavio da ce pre Srbija biti prvak sveta u fudbalu nego sto ce ga Federer smeniti na mestu 1. Kad smo vec kod Federera protiv koga kako rece nista nemas(?????) da te potsetim da si od Rafinog ispadanja u svakom kolu najavljivao eliminaciju Federera sa proslogodisnjeg RG, a covek ga na kraju osvoji. Potom slicno kao i sada ga cak i nakon osvajanja RG nisi video kao favorita na W i na kraju si prognozirao ako ne na W vec oko jeseni borbu Mareja i Noleta za mesto br1. kad ono Federer prvi sa "sitnih" dve tri hiljade pa i vise bodova ispred tvojih favorita i sto je najintresantnije, gle cuda Nadalom ispred njih. Dobro je sto bar sad ne spominjes Mareja kao potencijalnog br1.(ne kazem da ne psotoji takva mogucnost ali dok je zdravih Nadala i Federera moze samo da sanja o tako necemu). Jedino ti je tacna kalkulacija o broju poena koje brane Federer i Novak kao i prilika potonjeg da ugrozi prvo mesto prvoimenovanom, ali svesno zaboravljas Nadala koji je svega 1000 bodova iza Novaka a brani manje poena na turnirima nakon Rima(licno verujem da ce odbraniti Rim i bar finale Madrida ako i ne osvoji isti) . Verovatnije je da Nadal smeni Novaka sa mesta br2 posle RG(jer sam siguran da ce ostvariti bolji rezultat na RG od Novaka, a da li ce to biti dovoljno za br2 videce se) nego Novak Federera nakon W( sumnjam da moze osvojiti W pored Fedrera). Novakova prava sansa za br.1 je uz dobre rezultate na RG i W(bar polufinale na oba) serija turnira uoci i zakljucna sa FM, jer i tada ne brani mnogo manje poena od Federera a podloga mu lezi vise nego nadalu, za razliku od preioda nakon FM. Za kraj ne zaboravi da ti i slicni tebi koji "nemaju nista nakon federera" nakon svakog losijeg rezultata vec drugu ili trecu godinu zaredom ga saljete u penziju a on neprestano ne GS turnirima pokazuje velicinu i zasto je uostalom i naj svih vremena. Naravno jednom cete i pogoditi(ali to nece biti sto ste dobri prognozeri vec jednostavno kombinacija narodne da i slepa koka ubode neko zrni i prirodne cinjenice da je Federer sve stariji). Jer je sve ociglednija, uostalom to je i prirodno i ocekivano, da Federer kao sto rekoh, sve vise oseca teret godina i da mu nivo igre odnosno, posebno kontinuitet vrhunskih rezultat lagano opada.

Vladan R

pre 13 godina

@ realno

Ja bas nisam to hteo da tvrdim, ali ako se uzme u obzir da je u potonjih 5 godina Federer gubio na RG samo od Nadala skoro da mogu da tvrdim da bi imao jos, ne 3, nego 4 RG(3 poraza u finalu i jedan u polufinalu od NadalA). Ipak necu ici toliko daleko, vec cu se ograniciti na tvrdnju da bi imao bar jos 2 RG. Sa druge strane Novak je na US gubio i od drugih igraca sem Federera, odnosno i od drugih igraca sem Nadala na RG. Kad dodam jos da Federer jeste iskoristio ranu eliminaciju Nadala da osvoji RG2009, a Novak nije onda ta tvoja paralela apsolutno ne stoji. Ipak da nije ove pomenute dvojce verujem da Novak imao jos neki GS. U sutini sve ovo je prica u stilu sbb kbb, a ono sto je istinito je da Federer ima 16 GS da ima i RG i da svakako posle Nadala ima ubedljivo najbolje rezultate na sljaci u poslednjih 5 godina, tj na 20 turnira 12 finala i od toga 4 titule. Suma sumarum, svega i u prethodnom i u ovom komentaru napisanog, nije da li bi i sta bi jos osvojio da nije bilo onoga ili ovoga, vec je, da se za igraca, koji ima takve rezultate nikako ne moze reci da nije bio bas nesto na sljaci, nego eventualno samo to da na slajci nije toliko dobar, pre svega kao na travi, odnosno betonu.

Goga

pre 13 godina

U čoveče,koliko luzeeeraaaaa.. tenis pratim desetak godina,žao mi je što mi godina rođenja nije dozvolila više!Samo htedoh da proverim ko će sve da se obruši na mene :-D..kao što se za Nadala ovde priča da ne zna da igra na drugim podlogama,sem na šljaci(sudeći prema osvojenim titulama),tako ja rekoh za Rodzera na šljaci.U čemu je problem?Inače,obožavam obojicu..ne trudite se sa statistikom,imam je u malom prstu.Za mene je GRAND finale praznik tenisa,bez stresa,molim vas..

danijel

pre 13 godina

Rano je govoriti o tome, ali mozda je Gulbis novi Safin. Decko je po temperamentu isti kao on. Kad mu se igra moze da oljusti svakog, ali u suprotnom gubi i od slabo rangiranih. Za one koji ne znaju, Gulbis je bio na teniskoj akademiji kod Nikole Pilica kad i Djokovic. Mislim da mu je potreban dobar trener da ga obuzda, mada... A pustite Federera, nije ni on vecan. Iskreno bih voleo da ostane prvi negde do kraja jula, i tako postavi rekord kao NO.1 koji je to najvise nedelja bio. E onda Djole, tj.Nole moze da ga smeni.

Vladan R

pre 13 godina

RN+ ne znam sta ti od navedenog nije jasno: 12 finala od 20 turnira i 4 titule, pa tvrdis da na slajci nema blage veze(u poseldnjih 5 godina a ima jos i Hamburg 2004). Bas me zivo intresuje kako tretiras kvalitete ostalih igraca na sljaci, koji svi zajedno imaju ukupno 2 i slovima da ne bude greske dve titule, naravno ne racunajucu Nadala, koji je definitivno van konkurencije na sljaci kao i Federer uostalom generalno u tenisu. Ono sto je takodje intresantno je da je i ranije Federer najbolje razultate na mastersima na slajci postizao na poslednjem turniru uoci RG, do 2008 Hamburg a prosle godine Madrid, i to samo potvrdjuje tezu, da formu uvek tempira za GS konkretno RG, a da li ce to biti uspesno ostaje da se vidi.

FedererSimpleTheBest

pre 13 godina

Jojjjjj ljudi zasto pisete romane?? :))) Ono sto stoji jeste to da je Roger bio najbolji, jeste i bice...to niko na ovom svetu ne moze da ospori...oni koji prate tenis duze od jednog dana mogu to da zakljuce...mogu svi da ga mrze koliko hoce...ali to ne vredi...otprilike mozete samo da mu se sagnete...svi samo jedva cekate njegov poraz...pa dobro ako je tako...uzivajte...necete moci jos dugo... RF rules!!!

realno

pre 13 godina

@Vladan R
Mislim da ti i nije neka logika. Po istoj logici Djokovic je 3 puta na US Openu ispadao od Federera. Da li to znaci da bi da nije bilo Federera sada imao 3 GS titule samo na US Openu?
Isto tako na Rolan Garrosu je 3 puta ispadao od Nadala. Po istoj logici ispada da bi i Djokovic da nije bilo Nadala sada imao jos 3 GS titule na Rolan Garrosu?
Nije ti bas dobra ta logika. Nije Federer na sljaci gubio samo od Nadala. Imao je on puno poraza i od mnogih drugih igraca, sto samo govori u prilog cinjenici da na sljaci i nije narocito dobar.
Tih nekoliko finala na RG mu je umnogome olaksala pozicija na listi. Bio je prvi, a Nadal drugi, pa se jednostavno nije mogao susresti sa Nadalom pre finala. Da je imao Novakov zreb ne bi verovatno video ni jedno finale u Parizu.

Ivana

pre 13 godina

Bas mi je zao sto je Fedrer izgubio, ali bice bolje, dugo nije igrao, a pogotovo na sljaci. Zelim mu da ponovo zaigra kao sto smo od njega navikli i da vec u Madridu pokaze da se privikao na sljku! Danas je komentator Viskovic rekao jednu veliku istinu, da ce tenisu mnogo nedostajati Federer kad ode u penziju i da nikad nije isto kada njega nema na turniru, kao sto je to bilo u Monte Karlu, nekako se oseca praznina. Sa njim je tenis mnogo lepsi.Zelim mu da osvoji RG! Sto se tice ovog turnira, posto je ispao Tipsarevic, pa je ispao i Federer navijam za Troickog, ali posto realno tesko da moze osvojiti masters zelim mu da sto vise dogura na turniru, a Hjuit da osvoji titulu, mada je i to tesko jer se covek skoro vratio tenisu, nakon operacije kuka, ali nada poslednja umire. Uzgred, jeste da nije tema, ali kada vec pominjem operaciju kuka, zelim Tomiju Hasu sto brzi i uspesniji oporavik i da se ubrzo vrati na teren!

Vladan R

pre 13 godina

Da jos dodam navedeni broj osvojenih turniri odnosno finala odnosi se samo na rang mastersa i GS, a nikako ranga Estorilja, koje usput budi receno Federer osvaja ali ih igra svake prestupne.

RN+

pre 13 godina

Da se razumemo,NE spadam u grupu koja mrzi Rodzera,cak naprotiv,on je legenda!Finala Rodzer-Rafa su uvek praznici tenisa,i to svaki ljubitelj ovog sporta ocekuje,to su GALA FINALA(doduse ovoga puta polufinale)!Ali, cinjenica je da Rodzer i sljaka bas NE stimaju..

sasa jokic

pre 13 godina

Ne moze danas Federer da preskace turnire i gadja samo velike! Danas su klinci toliko napredovali da ukoliko nisu u punoj formi, ovakve stvari su neminovne! Razlika medju teniserima je minimalna, i koliko god neko tvrdio da nije, ova sva cesca "iznenadjenja" ih demantuju.

bane

pre 13 godina

Ja ne bih izvlacio neke velike zakljucke iz ovog poraza jer nista se bitno ne menja. Gulbis je dobio jedan mec sa Fedom i sada su 1:1 i nista vise od toga. Viskovic lupeta kada vidi Gulbisa kao pobednika GS, ne ide to tako lako. Za Djokovica glavni problem u Rimu nije ni bio Federer nego Nadal. Ni njega se ne treba da plasi jer trenutno Djokovic ipak igra najbolji tenis na turu a pogotovo na sljaci.

ivan-valjevo

pre 13 godina

Tako jeeeeeeeeeeee..mnogo sam srecan sto je izgubio.a djokovic je odigrao dobro,zato sto je ovaj protiv njega odigra ocajno..sad se sve otvara nadalu za 17-u masters titulu,kojom ce stici agasija..

bebica

pre 13 godina

Steta, covek jos uvek igra NAJLEPSI tenis na svetu, ali godine su ga stigle i dolaze mlade nade kojima je najveci izazov pobediti nekada nepobedivog, mada im se najcesce desava da ispadnu u sledecem ili za par kola. Izgleda da je legendi ipak doslo vreme da ode u legendu, mada mu ja zelim jos neki Gren slem.

Goga

pre 13 godina

Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..

znanje-imanje

pre 13 godina

Nisam gledao Novaka, gledao sam ceo meč Federera. Em sam predosećao em da bih proverio moje teorije. Nakon ovoga teško će me neko razuveriti o sveopštoj dopingovanosti u vrhunskom tenisu. Rodžer je igrao traljavo prvi set a posle toga se totalno izmorio. Gulbis je bio toliko nervozan da je sam sebe pobedio u prvom setu. U drugom čim je bio brejk Federer je tankirao ceo set ne bi li pokušao na "psihologiju" u trećem. Ipak čak ni uz pomoć silnih grešaka mahnitog Gulbisa ništa nije mogao. Igrao je nekarakteristično, skraćivo lopte kao da je Novak, blefirao pri izlasku na mrežu... Na kraju komedija. Gulbis propušta prve dve brejk-meč lopte, drugu laki čist forhend viner šalje u aut. Na svoj servis dolazi do tri pa još jedne meč lopte, sve ih upropaštava, petu sa duplom servis greškom. Bukvalno ceo stadion se smeje. Servira as na drugi servis od 233 km na šljaci da bi sa još tri grčevite greške dao Federeru nazad brejk na 5:5. I kad svi misle da je Gulbis pukao (a i jeste) Federer osvaja samo jedan poen na svoj servis jer prosto ne može da se sastavi. Najzad Gulbis, koji je pao u totalni bedak uspeva da prebaci loptu nekoliko puta preko i Federer šarajući lake lopte svuda okolo daje Gulbisu pobedu.
Svako može da ima loš dan - ali... RF je bio prilično svež na 16:14 u petom setu nakon dve nedelje Wimbledona. RF nako dugog odmora ne može da igra ni sat i po tenisa. Misterija, ali samo za naivne.

Djoksa

pre 13 godina

Bravo Ernest!Mozda je Fed tankovao,a mozda je Gulbis konacno slozio sve kockice.U svakom slucaju Fedov cilj je kalendarski GS.Nadam se da ce ga konacno stignuti kazna,u vidu rane eliminacije sa RG za ovoliko kalkulisanje!

Vladan R

pre 13 godina

@ goga

Intresuje me otkada pratis tenis verovatno, od danasnjeg dana i to od meca Federer-Gulbis. Pored Nadala, svakako najboljeg na sljaci svih vremena , niti za jednog tenisera se ne moze reci da je nesto posebno na sljaci. Ipak ako se uzme u obzir da je od sve ukupno 20 velikih turnira na sljaci (mastersi i RG) pocev od 2005 do 2009 Nadal rivalima prepustio svega 6 , a da je od tih 6 Federer osvojio 4 plus igrao jos 3 finala RG i 5 finala mastersa , onda prica o tome da nije nesto na sljjaci bas i ne stoji(tek da rezimiramo zasto : 12 finala na 20 turnia u pet godina, od cega 4 osvojene titule). Naravno, jos ostaje, nedokazana prica da nikada ne bi osvojio RG, pa ni te 2010te da je naleteo na Nadala, ali Nadala je bilo na tom RG i izgubio je od Soderlinga, , prethodno i od Federera u Madridu. Pri tom treba reci i da je Fedrer glatko u finalu dobio Soderlinga. Stoga ce ta prica da ne bi osvojio RG ostati samo kao fikcija, a u stvarnosti Federer ima osvojena sva 4 GS, odnosno ukupno 16 GS , i time definitivno dokazuje da je naj svih vremena.

roman empire

pre 13 godina

Genius at work, going home
from eternal city Rome,
Mirka and my kids be ready
here it comes your daddy.


I`m preserving my energy
for the main events,
grand slams are my aims
till then I`m on vacation.

RN+

pre 13 godina

Napokon da neko kaze nesto o velicanstvenom!Tako je Gogo!Cinjenica je da Rodzer nikada i nije znao na sljaci..do finala je nekako i stizao na foru "imena"ali ga zato uvek Rafa razbijao(kao Verdaska u MK),prepustajuci mu par gemova u tri seta(cak i sa po nekom nulom)!Izvinite,ali jedan "svih vremena"tako nesto sebi ne bi smeo da dozvoli,svaka njemu cast na SVEMU ostalom,ali ocigledno da na sljaci NEMA BLAGE VEZE!A o tome govori i par mrsavih titula,uglavnom osvojenih na manjim turnirima tipa Estoril...e da,dobio je Rafu par puta,uglavnom kada mu je posao zavrsavao drugi(Djokovic u Madridu prosle god.npr.i tome sl.),tako da Rodzer i sljaka NIKAKO...

poliglota

pre 13 godina

Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..
(Goga, 27. april 2010 20:49)

Vidim da opet neki samoprozvani poznavaoci tenisa daju svoje prepametne komentare. Aj se ti vrati na one igre koje najbolje znas... gumi gumi, zmure, crni petar itd.

steta

pre 13 godina

@MARKO
na atp-ovom sajtu pise dokle qe dogurati na RG i ne u rimu
bas mi je zao sto je RF izgubio ja sam njegova navijacica ali dosta mi je njegove ravnodusnosti iako hocu da on dobije kalendarski GS ipak hocu da gledam kako igra na drugim turnirima i ne samo kako pobedjuje

Sad il' nika!

pre 13 godina

Posto smo Rafu rasarafili i otpisali prosle godine, Mareja pre 2 - 3 sedmice, predlazem da to sad ucinimo sa Fedexom. Evo, ja cu prvi:

Gotovo je s tobom, matori. Ne znam kako si, uopste, prvi na listi i kako si osvojio one neke turnire.

dusan

pre 13 godina

zbog navedenih okolnosti pao sam u tenziju, mislim da je krajnje vreme da odem u penziju....
krajnje je vreme da taj se..nja ode u penziju samouvereni i naduveni balon..1000 puta su veci teniseri(kao ljudi koji pre svega postuju svoje protivnike u izjavama) od njega bili i agasi i beker i edberg i sampras iako nemaju toliko titula ,federer je imao ludu srecu da nekih 4-5 godina nije imao pravu konkurenciju pa je zahvaljujuci tome i postigao to sto je postigao ... no ko je spreman da se kladi da naduvenko nece ove godine osvojiti nijedan turnir...ajde federashii...

Milan

pre 13 godina

Kada je Marej izgubio,jedan od citalaca sajta je najbolje opisao desavanja u buducnosti,tj. sezone su postale prenaporne,ostali igraci veoma brzo napreduju,i tesko ce biti ko ostvariti primat na 2 ili 3 turnira zaredom.Plus Fedex nije igrao 3 mjeseca a svi vrlo dobro znamo sta on moze .
Idealna prilika za Noleta !

ja

pre 13 godina

Nemam nista protiv Federera, ali sada je stvarno dosao u zanimljivu situaciju.
Imace posle ovog turnira 10330 bodova.
Na sledeca 4 turnira covek brani titule i ukupno 6000 bodova. Madrid, RG, Wimbldon i Sinsinati. Osim toga na preostala 2 gren slema brani jos 3200 bodova.
Ovih 6000 su neodbranjivi cak i za Federera. Pa samo ispadanjem u finalima ta 4 turnira izgubice 2400 bodova.
Realno je da izgubi bar 3000.
Lepo neko rece da Federer nikada nije bio narocito dobar na sljaci. Tome u prilog govori i podatak da je od svoje 62 titule svega 9 osvojio na sljaci.
Mislim da se Novaku sada stvarno otvara prilika da prestigne Federera mozda vec i posle Rolan Garrosa na kome Novak brani svega 90, a Federer 2000 bodova.Dakle teorijski samo na tom jednom gren slemu ta razlika moze da se promeni za 3900 bodova.
Verovatno se nece promeniti za tih 3900, ali bar za 2000 bodova sigurno hoce. U svakom slucaju ja vec krajem leta ocekujem Djokovica na prvom mestu, a nadam se da ce to prvo mesto biti zacinjeno Wimbldonskom titulom.

Ne verujem u te price o kalkulisanju i planiranju kalendarskog gren slema.

I na kraju ne razumem bas ovo kako Federer nije igrao 3 meseca, Koliko ja znam pre manje od mesec dana Federer je igrao u Majamiju i izgubio u trecem kolu od Berdiha.
Pauzirao je mesec dana, propustio Monte Karlo i tako odmoran nije mogao da prodje prvo kolo u Rimu. Nesto imam utisak da ni na naredna dva gren slema nece biti mnogo bolji.
Prosle godine je uglavnom gubio od igraca iz vrha: Mareja, Djokovica, Nadala, Del Potra i Davidenka.
Sada su poceli da ga pobedjuju Bagdatis, Berdih, Gulbis... Mislim da je to pokazatelj Federerove ozbiljne krize i uopste ga ne bih favorizovao cak ni na Wimbldonu.

bane

pre 13 godina

Ja ne bih izvlacio neke velike zakljucke iz ovog poraza jer nista se bitno ne menja. Gulbis je dobio jedan mec sa Fedom i sada su 1:1 i nista vise od toga. Viskovic lupeta kada vidi Gulbisa kao pobednika GS, ne ide to tako lako. Za Djokovica glavni problem u Rimu nije ni bio Federer nego Nadal. Ni njega se ne treba da plasi jer trenutno Djokovic ipak igra najbolji tenis na turu a pogotovo na sljaci.

realno

pre 13 godina

@Vladan R
Mislim da ti i nije neka logika. Po istoj logici Djokovic je 3 puta na US Openu ispadao od Federera. Da li to znaci da bi da nije bilo Federera sada imao 3 GS titule samo na US Openu?
Isto tako na Rolan Garrosu je 3 puta ispadao od Nadala. Po istoj logici ispada da bi i Djokovic da nije bilo Nadala sada imao jos 3 GS titule na Rolan Garrosu?
Nije ti bas dobra ta logika. Nije Federer na sljaci gubio samo od Nadala. Imao je on puno poraza i od mnogih drugih igraca, sto samo govori u prilog cinjenici da na sljaci i nije narocito dobar.
Tih nekoliko finala na RG mu je umnogome olaksala pozicija na listi. Bio je prvi, a Nadal drugi, pa se jednostavno nije mogao susresti sa Nadalom pre finala. Da je imao Novakov zreb ne bi verovatno video ni jedno finale u Parizu.

Pegone

pre 13 godina

@•Da se ne lažemo!Federer nikad i nije bio ništa posebno na šljaci..zato neka pošalje zahvalnicu Nadalu što je prošle godine izgubio na RG jer bi mu isti ostao nedosanjani san!Kakvo crno tankovanje i spremanje za godišnji GS?U Estoril ili,još bolje,u Bg da se lepo spremi za RG,ne vežba se nešto što se ne zna ljuljajući decu..e sad,pričajte šta god hoćete:te najbolji svih vremena bla bla bla,16 GS,kalkuliše..činjenica je da je na šljaci dobijao na ime,VELIKO ime,ali,sve češće mu to ne prolazi..
(Goga, 27. april 2010 20:49)
Uf sto me slatko nasmeja da Federer nije nista posebno na sljaci pored RG prosle godine tu su bila tri finala zaredom 2008,2007 i 2006.Kao sto je Federer bio dominator na travi pa je morao kad tad da izgubi Wimbledon isto se dogodilo i Nadalu prosle godine da se povuce zbog povreda.
BTW nadam se da ce svi biti OK i da ih zaobidju povrede.

nemanja86

pre 13 godina

Vidim da vecina u Srbiji opako zeli da Federera vise nema na Turu...ali jedno je sigurno...TAKAV IGRAC CE SVIMA NEDOSTAJATI!!!!..Njegova igra..ponasanje na terenu...humanost ga cine velikim covekom i teniserom...Nadam se da cemo ga jos dugo gledati....i uzivati u njegovoj igri....Sto se tice njegove igre na slhjaci....slazem se da nije odlicna kao na ostalim podlogama...ali mislim da je dobra...Juce je odigrao svoj prvi mec na sljaci i bilo je mnogo oscilacija..Logicno...nadam se da ce kroz turnire u Estorilu i Madridu stici do zavidnije forme..pred odbranu titule na RG...Navijam za Rogera i zelim mu puno uspeha....Aaaa..zlim komentarima...da se malo suzdrze....Bice Roger pravi kada se oni najmanje budu nadali...

Kika Majstor

pre 13 godina

@Nemanja86
Federer u celom svetu nema toliko neprijatelja kao u tuznoj zemlji Srbiji.
To je fenomen kojim bi trebalo sociolozi, psihijatri i psihopatolozi da se ozbiljno pozabave. Nije to vijetnamski sindrom (koji je prolazan). To je neka mnogo ozbiljnija bolest.
Da li klinci koji u glas vicu "Dole Federer, los covek!" imaju predstavu kavu glupost govore i kako su te njhove zelje i ti njihovi stavovi bolesni?

Neven KGB

pre 13 godina

Gulbils i onaj kolumbijac sto je izbacio Ferera imaju stvarno ogroman poltencijal. Sto rece voditelj, Gulbils ima igru da osvoji GS,i po meni vec je trebao da bude u prvih deset igraca,jer mu je tu i mesto.

FedererSimpleTheBest

pre 13 godina

Jojjjjj ljudi zasto pisete romane?? :))) Ono sto stoji jeste to da je Roger bio najbolji, jeste i bice...to niko na ovom svetu ne moze da ospori...oni koji prate tenis duze od jednog dana mogu to da zakljuce...mogu svi da ga mrze koliko hoce...ali to ne vredi...otprilike mozete samo da mu se sagnete...svi samo jedva cekate njegov poraz...pa dobro ako je tako...uzivajte...necete moci jos dugo... RF rules!!!

milwood

pre 13 godina

Svaka čast Gulbisu , posle Noletovog u kolelciji ima i Federerov skalp.Dečko je '88 . godište i ima vrhunske teniske potencijale , problem je što je iz veoma bogate familije te tenis ne igra da bi osvajao turnire već izgleda da bi pobeđivao najbolje . Druga stvar , upravo sam pogledao statistiku i video da Federer od WIMB 04. na GS nije ispadao pre polufinala i samo tri puta je poklekao u polufinalu . Dakle potpuno je osnovano misliti da Federer cilja kalendarski GS , pogotovo što treba očekivati da ovu i sledeću sezonu Federer može da odigra na svom nivou . Posle toga imaće 30 godina i '' pevaće labudovu pesmu'' . Posle tridesete godine jedino je Agasi , čini mi se , uspeo da osvoji dva GS . Poenta je : teško mogu da zamislim Federera da ispadne u prvom ili drugom kolu GS ove sezone . Možda se u potpunosti fokusirao na GS ( imaće ih još sedam ove sezone i sledeće) . Ali ukoliko i u Madridu , generalnoj probi za RG , ne zabeleži bar polufinale , možda teorija o kalendarskom GS pada u vodu . Ostaje da se vidi .

Dylan Dog

pre 13 godina

Čestitke Gulbisu. Pobeda nad Federerom je gotovo ravna osvajanju manjeg turnira.
Mene interesuje šta će Rodžer izjaviti na konferenciji za štampu posle meča.

@znanje-imanje
Sve je jasno. Barem meni jeste. ;)

Ivana

pre 13 godina

Bas mi je zao sto je Fedrer izgubio, ali bice bolje, dugo nije igrao, a pogotovo na sljaci. Zelim mu da ponovo zaigra kao sto smo od njega navikli i da vec u Madridu pokaze da se privikao na sljku! Danas je komentator Viskovic rekao jednu veliku istinu, da ce tenisu mnogo nedostajati Federer kad ode u penziju i da nikad nije isto kada njega nema na turniru, kao sto je to bilo u Monte Karlu, nekako se oseca praznina. Sa njim je tenis mnogo lepsi.Zelim mu da osvoji RG! Sto se tice ovog turnira, posto je ispao Tipsarevic, pa je ispao i Federer navijam za Troickog, ali posto realno tesko da moze osvojiti masters zelim mu da sto vise dogura na turniru, a Hjuit da osvoji titulu, mada je i to tesko jer se covek skoro vratio tenisu, nakon operacije kuka, ali nada poslednja umire. Uzgred, jeste da nije tema, ali kada vec pominjem operaciju kuka, zelim Tomiju Hasu sto brzi i uspesniji oporavik i da se ubrzo vrati na teren!

Vladan R

pre 13 godina

RN+ ne znam sta ti od navedenog nije jasno: 12 finala od 20 turnira i 4 titule, pa tvrdis da na slajci nema blage veze(u poseldnjih 5 godina a ima jos i Hamburg 2004). Bas me zivo intresuje kako tretiras kvalitete ostalih igraca na sljaci, koji svi zajedno imaju ukupno 2 i slovima da ne bude greske dve titule, naravno ne racunajucu Nadala, koji je definitivno van konkurencije na sljaci kao i Federer uostalom generalno u tenisu. Ono sto je takodje intresantno je da je i ranije Federer najbolje razultate na mastersima na slajci postizao na poslednjem turniru uoci RG, do 2008 Hamburg a prosle godine Madrid, i to samo potvrdjuje tezu, da formu uvek tempira za GS konkretno RG, a da li ce to biti uspesno ostaje da se vidi.

Vladan R

pre 13 godina

Da jos dodam navedeni broj osvojenih turniri odnosno finala odnosi se samo na rang mastersa i GS, a nikako ranga Estorilja, koje usput budi receno Federer osvaja ali ih igra svake prestupne.

Vladan R

pre 13 godina

@ ja

Ne znam da li imas nesto protiv Federera ali znam da su ti se proslogodisnje prognoze vrlo slicne ovim poslednjim pokazale kao ocajne. Jedino si pogodio da Nadal pada sa prvog mesta, ali pri tom si izjavio da ce pre Srbija biti prvak sveta u fudbalu nego sto ce ga Federer smeniti na mestu 1. Kad smo vec kod Federera protiv koga kako rece nista nemas(?????) da te potsetim da si od Rafinog ispadanja u svakom kolu najavljivao eliminaciju Federera sa proslogodisnjeg RG, a covek ga na kraju osvoji. Potom slicno kao i sada ga cak i nakon osvajanja RG nisi video kao favorita na W i na kraju si prognozirao ako ne na W vec oko jeseni borbu Mareja i Noleta za mesto br1. kad ono Federer prvi sa "sitnih" dve tri hiljade pa i vise bodova ispred tvojih favorita i sto je najintresantnije, gle cuda Nadalom ispred njih. Dobro je sto bar sad ne spominjes Mareja kao potencijalnog br1.(ne kazem da ne psotoji takva mogucnost ali dok je zdravih Nadala i Federera moze samo da sanja o tako necemu). Jedino ti je tacna kalkulacija o broju poena koje brane Federer i Novak kao i prilika potonjeg da ugrozi prvo mesto prvoimenovanom, ali svesno zaboravljas Nadala koji je svega 1000 bodova iza Novaka a brani manje poena na turnirima nakon Rima(licno verujem da ce odbraniti Rim i bar finale Madrida ako i ne osvoji isti) . Verovatnije je da Nadal smeni Novaka sa mesta br2 posle RG(jer sam siguran da ce ostvariti bolji rezultat na RG od Novaka, a da li ce to biti dovoljno za br2 videce se) nego Novak Federera nakon W( sumnjam da moze osvojiti W pored Fedrera). Novakova prava sansa za br.1 je uz dobre rezultate na RG i W(bar polufinale na oba) serija turnira uoci i zakljucna sa FM, jer i tada ne brani mnogo manje poena od Federera a podloga mu lezi vise nego nadalu, za razliku od preioda nakon FM. Za kraj ne zaboravi da ti i slicni tebi koji "nemaju nista nakon federera" nakon svakog losijeg rezultata vec drugu ili trecu godinu zaredom ga saljete u penziju a on neprestano ne GS turnirima pokazuje velicinu i zasto je uostalom i naj svih vremena. Naravno jednom cete i pogoditi(ali to nece biti sto ste dobri prognozeri vec jednostavno kombinacija narodne da i slepa koka ubode neko zrni i prirodne cinjenice da je Federer sve stariji). Jer je sve ociglednija, uostalom to je i prirodno i ocekivano, da Federer kao sto rekoh, sve vise oseca teret godina i da mu nivo igre odnosno, posebno kontinuitet vrhunskih rezultat lagano opada.

danijel

pre 13 godina

Rano je govoriti o tome, ali mozda je Gulbis novi Safin. Decko je po temperamentu isti kao on. Kad mu se igra moze da oljusti svakog, ali u suprotnom gubi i od slabo rangiranih. Za one koji ne znaju, Gulbis je bio na teniskoj akademiji kod Nikole Pilica kad i Djokovic. Mislim da mu je potreban dobar trener da ga obuzda, mada... A pustite Federera, nije ni on vecan. Iskreno bih voleo da ostane prvi negde do kraja jula, i tako postavi rekord kao NO.1 koji je to najvise nedelja bio. E onda Djole, tj.Nole moze da ga smeni.

sasa jokic

pre 13 godina

Ne moze danas Federer da preskace turnire i gadja samo velike! Danas su klinci toliko napredovali da ukoliko nisu u punoj formi, ovakve stvari su neminovne! Razlika medju teniserima je minimalna, i koliko god neko tvrdio da nije, ova sva cesca "iznenadjenja" ih demantuju.

Jovana

pre 13 godina

Roger Federer ce sigurno stici i rekord Stefi Graf od 22 grand slam titule. Evo, zapamtite pa me prozivajte za 3-4 godine kad bude prestao da se bavi tenisom.
Realno, njegovo je pravo da kalkulise i ne bude zainteresovan za pojedine turnire. Druga je stvar sto to isto ne bi radio prije par godina. Iskreno, meni se ipak cini da je titula u Rimu trebala biti na listi priotiteta s obzirom da nikada nije tamo slavio. Ali, juce stvarno nekako sve islo naopako. Servis, a posebno taktika.
A, o tome kakva je njegova godina do sada: odlicna. Realno nije mnogo ni igrao, a osvojio je prvi GS u sezoni. za podsjecanje: prosle godine u ovom periodu je imao katastrofalan ucinak i nije imao titulu na svom kontu, a onda su uslijedili Madrid, RG, Wimbledon, Sinsinati... Stoga, opusteno...

Vladan R

pre 13 godina

@ realno

Ja bas nisam to hteo da tvrdim, ali ako se uzme u obzir da je u potonjih 5 godina Federer gubio na RG samo od Nadala skoro da mogu da tvrdim da bi imao jos, ne 3, nego 4 RG(3 poraza u finalu i jedan u polufinalu od NadalA). Ipak necu ici toliko daleko, vec cu se ograniciti na tvrdnju da bi imao bar jos 2 RG. Sa druge strane Novak je na US gubio i od drugih igraca sem Federera, odnosno i od drugih igraca sem Nadala na RG. Kad dodam jos da Federer jeste iskoristio ranu eliminaciju Nadala da osvoji RG2009, a Novak nije onda ta tvoja paralela apsolutno ne stoji. Ipak da nije ove pomenute dvojce verujem da Novak imao jos neki GS. U sutini sve ovo je prica u stilu sbb kbb, a ono sto je istinito je da Federer ima 16 GS da ima i RG i da svakako posle Nadala ima ubedljivo najbolje rezultate na sljaci u poslednjih 5 godina, tj na 20 turnira 12 finala i od toga 4 titule. Suma sumarum, svega i u prethodnom i u ovom komentaru napisanog, nije da li bi i sta bi jos osvojio da nije bilo onoga ili ovoga, vec je, da se za igraca, koji ima takve rezultate nikako ne moze reci da nije bio bas nesto na sljaci, nego eventualno samo to da na slajci nije toliko dobar, pre svega kao na travi, odnosno betonu.

doktor

pre 13 godina

Sima koji je poslao komentar u 16.35 je dobio dosta poz preporuka. Ko mi desifruje sta je hteo reci,sledi mu nagrada.Mada ,moguce je da kod nas ima dosta 'sima',pa se oni lako razumeju.

Bobana

pre 13 godina

Ubedjena sam da se Federer ne opterećuje bodovima, kao i da broj osvojenih bodova nije toliko bitan u tenisu koliko osvojene titule i to na najvećim turnirima. Federer i Nadal uživaju u tenisu i tenis im je ubedljivo najbitniji u životu ( kod Federera se to sad verovatno promenilo) i zbog toga su oni jedini šampioni ovog vremena, a Nole i ostali dok budu imali filozofiju da ima i drugih stvari jednako bitnih neće moći da postižu velike rezultate u kontinuitetu. Poštujem svačiji život i filozofiju života, ali kao veliki ljubitelj sporta i tenisa i Srbije malo mi smeta što kod Noleta ne prepoznajem to šampionsko. Želim da dugo potraju i Federer i Nadal i Nole i Gonzales i ostali koji znaju lepo da igraju, kao i to da Nole osvoji još neki Grand slem, jer to je najbitnije a ne biti broj 1,3,5..

RN+

pre 13 godina

Da se razumemo,NE spadam u grupu koja mrzi Rodzera,cak naprotiv,on je legenda!Finala Rodzer-Rafa su uvek praznici tenisa,i to svaki ljubitelj ovog sporta ocekuje,to su GALA FINALA(doduse ovoga puta polufinale)!Ali, cinjenica je da Rodzer i sljaka bas NE stimaju..

milan

pre 13 godina

bravo gulbise....napred nas nole....iskoristi sansu.da li neko zna da mi kaze sta je federer radio prosle godine u rimu?a nas nole?hvala unapred...

Marko

pre 13 godina

@MARKO
na atp-ovom sajtu pise dokle qe dogurati na RG i ne u rimu
bas mi je zao sto je RF izgubio ja sam njegova navijacica ali dosta mi je njegove ravnodusnosti iako hocu da on dobije kalendarski GS ipak hocu da gledam kako igra na drugim turnirima i ne samo kako pobedjuje
(steta, 27. april 2010 21:07)

Roger Federer is set to begin his 2010 clay campaign in Rome. How will he fare in his first clay tournament since winning Roland Garros?

Direktno sa ATP sajta.

Najviše volim vas koji pametišete a i ne pročitate lepo šta piše!

Goga

pre 13 godina

U čoveče,koliko luzeeeraaaaa.. tenis pratim desetak godina,žao mi je što mi godina rođenja nije dozvolila više!Samo htedoh da proverim ko će sve da se obruši na mene :-D..kao što se za Nadala ovde priča da ne zna da igra na drugim podlogama,sem na šljaci(sudeći prema osvojenim titulama),tako ja rekoh za Rodzera na šljaci.U čemu je problem?Inače,obožavam obojicu..ne trudite se sa statistikom,imam je u malom prstu.Za mene je GRAND finale praznik tenisa,bez stresa,molim vas..

NIDZA

pre 13 godina

Federera ove godine ne interesuje nista drugo sem GS titula. On je to i najavio rekavsi da ce da juri kalendarski GS. Nemojte se zavaravati i zamajavati potcenjivackim komentarima ili misterioznim bolestima. Zar nije vise nego superiorno osvojio AO ove godine. I na sljaci je izuzetno jak, jedini razlog te nema vise titula je sto mu je tu glavni rival Rafa koji je najbolji sljakas ikad. Pa ipak i tu ima 4 titule i 8 finala od 20 turnira. S druge strane sezona na sljaci je kratka tako da nema smisla porediti ukupan broj osvojenih titula sa onim na sljaci, jer je on jak na svim podlogama.

Vladan R

pre 13 godina

@ ja

Ne znam da li imas nesto protiv Federera, ali znam da su ti se proslogodisnje prognoze vrlo slicne ovim poslednjim pokazale kao ocajne. Jedino si pogodio da Nadal pada sa prvog mesta, ali pri tom si izjavio da ce pre Srbija biti prvak sveta u fudbalu nego sto ce ga Federer smeniti na mestu 1. Kad smo vec kod Federera protiv koga kako rece nista nemas(?????) da te potsetim da si od Rafinog ispadanja u svakom kolu najavljivao eliminaciju Federera sa proslogodisnjeg RG, a covek ga na kraju osvoji. Kad smo vec kod sljake tih samo 9 titula su posledica nekoloko cinjenica, maltene nedodirljivog Nadala ali i toga da vrhunski igraci od nekih 18 turnira godisnje koje trebaju odigrati (uglavnom GS masters i ATP500) svega 4 do 5 igraju na sljaci, kao i naravno to da je Federeru sljaka najmanje lezi od svih podloga. Dalje Federera, cak i nakon osvajanja RG nisi video kao favorita na W2009 i na kraju si prognozirao ako ne na W vec oko jeseni borbu Mareja i Noleta za mesto br1. kad ono Federer prvi sa "sitnih" dve tri hiljade pa i vise bodova ispred tvojih favorita i sto je najintresantnije, gle cuda I Nadal ispred njih. Dobro je sto bar sad ne spominjes Mareja kao potencijalnog br1.(ne kazem da ne psotoji takva mogucnost u daljoj buducnosti , ali dok je zdravih Nadala i Federera moze samo da sanja o tako necemu). Jedino ti je tacna kalkulacija o broju poena koje brane Federer i Novak kao i prilika potonjeg da ugrozi prvo mesto prvoimenovanom, ali svesno zaboravljas Nadala koji je svega 1000 bodova iza Novaka a brani manje poena na turnirima nakon Rima(licno verujem da ce odbraniti Rim i bar finale Madrida ako i ne osvoji isti) . Verovatnije je da Nadal smeni Novaka sa mesta br2 posle RG(jer sam siguran da ce ostvariti bolji rezultat na RG od Novaka, a da li ce to biti dovoljno za br2 videce se) nego Novak Federera nakon W( sumnjam da moze osvojiti W pored Fedrera). Novakova prava sansa za br.1 je uz dobre rezultate na RG i W(bar polufinale na oba) serija turnira uoci i zakljucna sa FM, jer i tada ne brani mnogo manje poena od Federera a podloga mu lezi vise nego Nadalu, za razliku od preioda nakon FM kada od svih pomenutih brani daleko najvise poena. Za kraj ne zaboravi da ti i slicni tebi koji "nemaju nista protiv Federera" , nakon svakog losijeg rezultata, vec drugu ili trecu godinu zaredom, ga saljete u penziju a on neprestano na GS turnirima pokazuje velicinu, odnosno zasto je i naj svih vremena. Naravno jednom cete i pogoditi(ali to nece biti sto ste dobri prognozeri vec jednostavno kombinacija narodne poslovice da i slepa koka ubode neko zrno, odnosno prirodne cinjenice da je Federer sve stariji). Jer je sve ociglednije, uostalom to je i prirodno i ocekivano, da Federer sve vise oseca teret godina, i da mu nivo igre, ili preciznije kontinuitet vrhunskih rezultat vremenom lagano opada.

MIa

pre 13 godina

Jel vi toliko volite Gulbisa ili isto toliko ne volite Federera? Ono sto je do sada uradio ne moze se izbrisati. Simpatican nije, pogotovo posle raznih izjava, ali ono sto je osvojio niko od ovih aktuelnih tenisera nikad nece osvojiti.