Džomba:Lukića isključiti iz fudbala

Finansijer kulskog Hajduka Nikola Džomba rekao je da bi Vladana Lukića trebalo isključiti iz fudbala ako je tačno da je pretio Tomislavu Karadžiću..

Izvor: B92, Sportski žurnal
Pošaljite komentar
  1. jos jedna pobeda , samo za toleta,za dzombu i prijatelje iz crno-bele familije.GAZI ZVEZDO
    (JEN, 20. mart 2010 14:34)

    # Link komentara

  2. Kad vidim koji sljam te napada mogu samo da ti kazem:
    O ZVEZDO, VELKIA SI !!!
    (anti franjevac, 20. mart 2010 13:39)

    # Link komentara

  3. Evo ga. Baš sam se pitao ko će da upali inicijalnu kapislu za razbijanje nakrpljenog jedinstva oko reprezentacije. Setite se isto uspešnih kvalifikacija sa selektorom Petkoviće. Primili smo samo jedan gol. On jadan stavi na širi spisak svog sina i onda naša slavna sedma sila uze sve u svoje ruke i mi poprimasmo po 5-6 golova i ispadosmo smešni. Takav rezultat je imao veoma teške posledice pre svega za klupski fudbal.
    Šta se sada događa. Čovek koji misli da štiti svoj klub pošinje da rastura državu. Pitam ga da li je on čuo za legalne institucije sistema-fudbala. On direktno iz Sopota na državu.Kada budemo svatili da su Partizan i Zvezda samo obični klubovi kao i Jagodina ili Spartak onda će nestati većina problema u našem sportu. I molim vas da mi neko objasni šta to znači VEČITI. Kako neko može da nosi to ime kad je nastao 1946. godine.Daće Bog da ti klubovi promene imena jer ime CRVENA i PARTIZAN nam ničega dobro nisu doneli.
    Zbogom Afriko.
    (Ljubivoje I, 20. mart 2010 13:28)

    # Link komentara

  4. Al su soldidarni, treba se ugledati na njih, jedan drugog brane !
    (Nikola, 20. mart 2010 13:23)

    # Link komentara

  5. E imam drugara koji igra u Napretku ali mi je rekao da mu ne kazem ime...rekao je da onaj laze da je Bina usao i rekao PUSTAJ, gluv je taj,rece BINA NE PUSTAJ NIKAKO...kad nisam Zvezdina Zvezda
    (milan, 20. mart 2010 13:21)

    # Link komentara

  6. nasa snaga njima,problem je najveci!
    (Zvezdas, 20. mart 2010 11:27)

    # Link komentara

  7. Smatram da su dve marionete sa dve različite teme: tajkunizacija CZ i pomaganje suparničkom klubu nasrnule su na CZ i Lukića. Možda će Lukića voditi sa lisacama kao Džajića ali to neće dati rezultat, naprotiv...
    (Doca, 20. mart 2010 11:01)

    # Link komentara

  8. Svaki monarh ima svog Šešelja.
    (Batan, 20. mart 2010 10:19)

    # Link komentara

  9. rece dzomba,i ostade ziv (po ko zna koji put)!
    (nenad, 20. mart 2010 09:08)

    # Link komentara

  10. Bas sam cekao da vidim koja ce budala prva da se javi bez pitanja...
    Boga mi, bila je zestoka konkurencija...
    (Milan, 20. mart 2010 03:32)

    # Link komentara

  11. Rece golubar, zelenas i veliki prijatelj milorada ulemeka legije
    (uti, 20. mart 2010 03:09)

    # Link komentara

  12. Ko je ovaj zvekan?
    Iz cije se to filijale on javlja?
    (Branislav Zekic Zeka, 20. mart 2010 00:43)

    # Link komentara

  13. E Dzomba Dzomba,klikeru stari...a sta ti dodje Mirza Dzomba ?
     (saban, 20. mart 2010 00:08)

    # Link komentara

  14. Ivane pozdravi druga iz Napretka... i ne predstavljaj se kao Zvezdas, i pitaj druga zasto Binic nije u KRUSEVCU rekao PUSTAJ nego nam otkinuli 2 boda... Skini masku lopataru!!!
    (Delija, 20. mart 2010 00:03)

    # Link komentara

  15. hahahaha....al' je smesan ovaj Dzomba... :DDD
    (milos, 19. mart 2010 21:57)

    # Link komentara

  16. Lukicu nedaj Zvezdu nikome samo napred do titule,s tobom su sve delije iz Srbije
    (MILENKO, 19. mart 2010 21:21)

    # Link komentara

  17. Hoce da nam otmu titulu na silu.Lukicu care nedaj se delije su uz tebe!
    (nex, 19. mart 2010 21:04)

    # Link komentara

  18. Potpuno se slazem sa mojim drugarom Nikolom Dzombom
    (Ibrahim Gueye, 19. mart 2010 20:51)

    # Link komentara

  19. Kad je Lukic rekao pred pocetak prolecnog dela prvenstva da su se odredjeni ljudi dogovarali i pravili planove kako da sruse Zvezdu,mnogi su se smejali,i ako on nikog nije prozvao po imenu ovi se sad sami oglasavaju ,djuric,karadzic,dzomba,hajka o namestanju utakmica u medijima,eto ko je u pravu,ne treba puno da se shvati,a dok su ovi pomenuti u nasem fudbalu nama boljitka nikad nece biti tonucemo sve dublje.
    (Miskokv, 19. mart 2010 20:48)

    # Link komentara

  20. opacha reaguj :))
    (bob-rock, 19. mart 2010 20:43)

    # Link komentara

  21. Sto se ne ugledas malo na Palmu?Covek lepo sredio klub,organizovao dobre uslove i mirno gleda klub iz svog grada...Ti si smesan bre covece..
    (veerghoen, 19. mart 2010 20:42)

    # Link komentara

  22. zvezdin Brigel-Ignjatijevic...ahahahahahahahahhahahahahahah...da se upišam od smeha..ahahhahahahahahahahahhahhahahahahahhhahhahahahahahah
    (tuga i bluz, 19. mart 2010 19:55)

    # Link komentara

  23. U teoriji gledano zbog ovakvih izjava ako se iz fife dokazu nas imaju puno pravo da iskljuce sa svetskog prvenstva jer covek izjavljuje da je fss drzavni organ a po fifi i uefi NAJSTROZE JE ZABRANJENO MESANJE DRZAVE U SPORT( FUDBAL).
    Da i za kraj pridruzujem se pozdravima mom drugu dzombi.
    (isah aval, 19. mart 2010 19:28)

    # Link komentara

  24. Treba tebe i tvoj Hajduk iskljuciti iz Prve Lige!!!
    (DareRedStar, 19. mart 2010 18:47)

    # Link komentara

  25. Ti nekome da kažeš,da bude isključen iz fudbala!?Tebe bi trebalo najuriti iz Srbije a ne samo iz sporta,potpuno si zalutao u tu sferu,ne razumeš se ni u šta iz fudbala a mešaš se u sve i popuješ svima.Gubi se iz fudbalske Srbije jer si smešan i kao pojava,moralna nulo od čoveka.
    (70%Srbije, 19. mart 2010 18:36)

    # Link komentara

  26. * Sada će morati da traži od Ivice i lično obezbeđenje , kao pretili mu elektronskom poštom !! Ovo sada nije pretnja, nego samo konstatacija da nije u redu sve ovo sa Džombom, koji bi trebao da bude pored Uroša Mišića u sudu kao podstrekač "pokušaja ubistva" tajnog agenta, koji je dobio nemoguću misiju i ko je njemu rekao da ide tamo i šta tamo da radi , zar je to tolika tajna akcija, da može i na filmsko platno !!
    (*pancho villa*, 19. mart 2010 17:59)

    # Link komentara

  27. Rece Fred Kremenko!
    (madmax, 19. mart 2010 17:47)

    # Link komentara

  28. Tvoje mi misljenje i konstantacija mnogo znace.Hvala ti sto postojis, jer da nije tebe,ne bi bilo ni mog samopouzdanja.
    (Glupost je beskonacna, 19. mart 2010 17:41)

    # Link komentara

  29. Javlja se ziva legenda i institucija srpskog fudbala, Dzombu barem ne treba iskljucivati, on je odavno iskljucen.
    (slucaj Zjajo, 19. mart 2010 17:40)

    # Link komentara

  30. jebes cak norisa i duleta vujosevica kad LUKIC preti karadzicu
    (Matija Lukic, 19. mart 2010 17:14)

    # Link komentara

  31. Pogodio ih Dzomba bas u srce.Zvezdin novi idol, verovatno sedma zvezda Lukic se toliko provaljuje po medijima da mu se i sedmo koleno stidi reci koje nekontrolisano zbori.Koliko su te delije na intelektualnom nivou najbolje pokazuje njihova bezuslovna podrzka velikom "postenjacini" i "uspesnom" sportskom radniku Lukicu.Nikad slabiji tim nisu imali a nikad se nisu toliko k.r.i.i ko sad.Dodje mi da povratim od raznih komentara koji ne da ne odgovaraju istini nego se granice i sa sizofrenuijom.Zvezdasi upamtite,Partizan c da odbrani titulu ne sto ima jacu pozadinu u raznim fudbalskim krugovima nego sto ima za tri klase jaci tim od vaseg zbrda zdola skrpanog jeftinog tima.Vec sutra posle podne bit ce vam mnogo sta jasnije.
    (Eloy, 19. mart 2010 17:07)

    # Link komentara

  32. Da li će mi neko obijasniti šta je to "finansijer"?Da li to "zanimanje","titula" ili šta je već postoji u evropi gde težimo da odemo(sa Džombom,Karadžićem...teško)...
    (Marjan, 19. mart 2010 16:36)

    # Link komentara

  33. ko o cemu dzomba o postenju...pa kako ga bre nije sramota vise..
    (Marko_bgd, 19. mart 2010 16:15)

    # Link komentara

  34. Ljubi te majka postenog :) A odakle tebi postenom pare da finansiras fudbalski klub? Da nisi slucajno nosio gajbice sa pivom, pa zaradio par miliona eura?
    (Milutin, BRE, 19. mart 2010 16:15)

    # Link komentara

  35. Slozio bih se sa misljenjem uvazenog gospodina.
    (jasamja, 19. mart 2010 15:53)

    # Link komentara

  36. lukic ili vesic.mislite o tome.
    (slavisa, 19. mart 2010 15:50)

    # Link komentara

  37. Jednostavno neki ljudi ne mogu da vide Zvezdu na prvom mestu!!!Gledajte u svoje dvoriste!
    (d00x, 19. mart 2010 15:48)

    # Link komentara

  38. Džomba ???
    (Lol, 19. mart 2010 15:39)

    # Link komentara

  39. Ovaj gospodin ne izlazi van granica svoga prezimena
    (Libelula, 19. mart 2010 15:36)

    # Link komentara

  40. Драгиша Бинић је у полувремену утакмице Звезда – Напредак ушао у свлачионицу и рекао играчима Напредка :“ПУШТАЈ“!!!…!!
    Ово сам сазнао од једног играча Напредка, нећу да кажем име да не бих направио проблеме момку али је жива ИСТИНА!
    Некада сам одвајао од уста да идем да гледам МОЈУ ЗВЕЗДУ али сада не бих отишао ни да ми плате управо због Лукића, Аџића и осталих који се куну у Звезду а ту су само због НОВЦА!!!
    Тај Лукић једини није дошао на прославу десетогодишњице од освајања Купа Шампиона, Просинечком су Туђман и екипа претили па није ни смео да дође, а сада је он НАЈВЕЋИ ЗАШТИТНИК Црвене Звезде!
    Жао ми је клинаца који као и ја некада стопирају, шверцују се по возовима да би дошли до Београда да гледају и да навијају за Звезду а паразити који је воде безобзирно користе њено име да би дошли до новца.
    Тако су радили и у кошаркашком клубу па је сад на реду стечај или гашење клуба пошто нема шта да се прода.
    Од Црвене Звезде, некадашњег првака Европе и Света је остало само име јер су је лешинари очерупали и неби ме чудило да на месту Маракане „никне“ шопинг мол или стамбени блок.
    Разноразни играчи, тренери, менаџери, политичари су се у последњих 20 година гребали о Звезду и сада је дошао дан да се сведу рачуни!!!!!!!!!!
    (ИВАН СТОЈАНОВИЋ - ВАРВАРИН, 19. mart 2010 12:14)

    Pozdravi druga! hahahahha
    Pa prijatelju jel ti stvarno mislis da se tako to radi i jel stvarno verujes u to???
    Ne kazem ja da Zvezda a i Partizan ne namestaju utakmice, namestaju naravno i jedni i drugi godinama unazad. Ali nemoj se praviti pametan jer se to ne radi tako ulazi u svlacionicu i kaze PUSTAJ. hahahahha... e moj ti...
    A ja cu ti, kao neko ko je bio za vreme poluvremena te utakmice reci jednu stvar: Binic je sve vreme pauze bio u red star caffe-u na Zapadu. Odatle se minut pre pocetka poluvremena uputio ka lozi.

    Radnik kafica red star!!!
    (..., 19. mart 2010 15:27)

    # Link komentara

  41. Kadu Savio Isah Laval Ibrahim Gaj
    (delija, 19. mart 2010 15:24)

    # Link komentara

  42. Dzomba ozeni me!
    (Sirko, 19. mart 2010 15:20)

    # Link komentara

  43. Stanje svesti, mozak i ponasanje ovoga coveka u neverovatnoj su sprezi sa njegovim prezimenom. Prosto neverovatno. Nema potrebe da dalje objasnjavam posto se doticni gospodin u godinama koje su iza nas svojski potrudio da nam svojim postupcima objasni ko je i kakav je.
    (Ivan Liverpool, 19. mart 2010 15:15)

    # Link komentara

  44. Meni uopste ne smeta ovo sto je rekao Dzomba, pa ni Karadzic jer NIJE BITNO sta se kaze, vec KO kaze !
    Pametnome dosta, ko razume shvatice...
    (Rocky Balboa, 19. mart 2010 15:09)

    # Link komentara

  45. Pa dobro taj mali partizan kako ga vi nazivate osvojice trecu uzastopbu duplu krunu...a vi se i dalje raspravljajte sa dzombom i karadzicem...hahahahaha :D
    (Bogdanelo, 19. mart 2010 14:49)

    # Link komentara

  46. Kakvi sve likovi neće uzeti sebi za pravo da kritikuju predsednika našeg najtrofejnijeg i najpopularnijeg kluba!!Džombu je dovoljno samo pogledati,da shvatiš da je u pitanju veoma 'inteligentan' čovek..'BIZBISMEN':))Očigledno je da grobarskim klubovima u JSL ne odgovara što je konačno na čelu Zvezde čovek koji se ne libi da kaže svakom,pa i predsedniku FSS šta ga sleduje,i šta je zaslužio..Ali tako nam i treba kad nas je u Zajednici SL do pre par godina predstavljao grobar..Gradi Lukić polako temelje Zvezdine dominacije u Srbiji,samo da ove grobare malo pomjerimo sa funkcija,da nam ne spletkare iza leđa..
    (Delija, 19. mart 2010 14:48)

    # Link komentara

  47. E, ako je ovo Dzomba izjavio, cenim da Lukic ipak radi dobar posao :D
    (Mandrak, 19. mart 2010 14:45)

    # Link komentara

  48. ..dzomba je i najveci problem fudbala kao i njegova njiva od stadiona..sram te bilo
    (ccc, 19. mart 2010 14:35)

    # Link komentara

  49. Haha iskljuciti Dzombu bolje.Ali Karadzic i on su prijatelji jos od vremena kad je ovaj bio predsednik Partizana tako da ga on stiti od kazni za sve one izjave u medijama i ispade na terenima.
    (DoleDzomba, 19. mart 2010 14:30)

    # Link komentara

  50. Hhahaa...nista nisam cuo,nista nisam video.Mene necete sludeti sa tim medijskim napadima,a ni bilo kog Deliju na ovom svetu.
    (rilezi, 19. mart 2010 14:29)

    # Link komentara

  51. Andija Milosevicu, znas li ti u sportu sta znaci SRCE na terenu, a ako znas onda treba da shvatis da ga Zvezda nije imala, dzaba kvalitet ako igras samo zbog para, i cekas kad ce ti leci pare na racun! Ovaj tim je pun talenata, i svi igraju kao jedan, a pogledaj kad neko udje sa klupe kako se zalaze, toga nije do sad bilo!
    (hp, 19. mart 2010 14:25)

    # Link komentara

  52. @ andija miloševic


    Tebi stvarno nije dobro.

    kazes Zvezda je drugi najveci tim u zemlj??????
    Atlas u sake, Real igra u Spaniji a ne Srbiji.

    Nego, kada cete vi uspeti da makar polovicno ispunite tribinu?
    Marakana je od kada je sazidana najposeceniji stadion u zemlji a za ves je nasa prosecna posecenost nedostizni san.
    Milan Rac
    (Milan Rac, 19. mart 2010 14:14)

    # Link komentara

  53. Tako je Dzomba grobarchino....zove me ortak za vikend iz Austrije i kaze Zvezda-Napredak iz 2-1 i da je tamo kvota pala na 8!!! Pa vi vidite ko nameshta!!!
    (grobar 100%, 19. mart 2010 14:06)

    # Link komentara

  54. Sta se ovaj javlja, bre?
    (snorkijevac, 19. mart 2010 14:03)

    # Link komentara

  55. Podrška gos.Lukiću.Konačno je neko iz Zvezde progovorio o stanju u našem fudbalu.Nađ se ovih dana oglasio da će Zvezda da izgubi neke bodove.Pitam se kako on to zna ?Možda je već dogovoreno.A da li će Partizan da izgubi takođe neke bodove ili su predvideli da dobiju sve utakmice do kraja prvenstva.Videćemo.
    (Časlav, 19. mart 2010 13:54)

    # Link komentara

  56. znamo svi da je Dzomba grobar, tako da mene ovo uopste ne iznenadjuje, jadna je ova urota protiv Zvezde! svaka cast Lukicu, konacno neko kome je Zvezda sve na svetu, da se bori za SRCE SRBIJE!
    (hp, 19. mart 2010 13:50)

    # Link komentara

  57. Ma pustite Dzombu,on je covek bez ikakve moralne i fudbalske tezine! Kao sto neko rece-ljudi,stiglo je prolece,vreme je za produzeni espreso u basti nekog kafica.Samo opusteno.
    PS. moze i pivce!
    (gogo, 19. mart 2010 13:38)

    # Link komentara

  58. @(ИВАН СТОЈАНОВИЋ - ВАРВАРИН, 19. mart 2010 12:14)

    A rekao ti čovek pouzdano, je l'? Dobro...
    (hm, 19. mart 2010 13:29)

    # Link komentara

  59. A sta je taj Dzomba, sta je to hajduk Kula..de bre ljudi pa njih i partizan moze da pobedi...o cemu mi pricamo...otkud njima pravo uopste da se javljaju...da li je neko video ili cuo da je Dzomba digao dva prsta pre nego sto je progovorio? Lukicu sankcionisi..! Licno sam cuo od jednog igraca zvezde da mi je rekao posle utakmice sa Radom-usao je Lukic u svlacionicu i rekao-napravite penal u zadnjem minutu, ali necu da kazem ime igraca da mu ne bi napravio probleme..nekad sam navijao za partizan, ali kad sam video kako osvajaju titule i sta se sve radi da bi oni osvajali bodove onda sam resio da pocnem da navija za Zvezdu i skontah usput da je ipak Zvezda zivot....
    Na ovim komentarima koliko gluposti ljudi mogu da nalupaju...pazi ovog kralja, njemu je rekao igrac napredka sta mu je rekao Binic...ahahahahahahaa, care pobedio si bez konkurencije!
    (stena, 19. mart 2010 13:28)

    # Link komentara

  60. Kao prvo sve najgore mislim o Dzombi,ali mi je muka da slusam kako je pola lige Partizanovo,a Napredak?Binic?2-1?Penal za Napredak da bi se skinuo pritisak sa sudija. A predsednik Javora nije clan Zvezde?Ima ih jos...Golman Rada pusta loptu sa 35 m,pola sata ide lopta,pa ja bi procenio..Penali 5 komada od toga 1 bio,padaju na 18 metara sudije sviraju penal ako ne onda sl udarac na 17 pa mora da udje ...6. zvezdina zvezda Babarogic...I onda dodje Lukic i svadja se tu sa pola lige,ako vec Zvezda mora da uzme titulu ove sezone da se ne bi ugasila cutite i muljajte a ne hvali se tu nesto ...
    (bas me briga, 19. mart 2010 13:24)

    # Link komentara

  61. Imajući u vidu da je Partizan država ispada da je Lukić izvršio državni udar...

    I zašto Tole govori kroz Džombu, i koliko ovakvih "Džombi" Partizan ima u ligi ?
    (Bole, 19. mart 2010 13:22)

    # Link komentara

  62. Rece Tole Dzombi-ej ja cu sad malo udarit na Lukica pa onda ti nastavi!Dzomba odgovara-ok,stari sve za partizan a Djuric ustade sa sivace masine i rece-E onda od mene ODJELA ZA SVE i prenesite nasima na sjednici!!!
    (ti si samo mali partizan, 19. mart 2010 13:19)

    # Link komentara

  63. @sale

    dve godine ti plačes i sedis u rupi,i sad si izmileo.da si imalo objektivan kao sto nisi rekao bi da je ovaj tim zvezde toliko smesan i limitran da je pravo cudo kako oni imaju samo jedan remi.proslogodisnji tim sa koromanom milijasem i ostalim mnogo kvalitetnijim fudbalerima od brigela ignjatijevica kome se smeju vasi navijaci i ostalih polu-igraca.i ti ces sad nekog da ubedis da taj tim ima kvalitet da u toku cele lige ima jedan remi.ako tako mislis onda si za lecenje.jednostavno je potrebano da zvezda uzme titulu da bi klub izasao iz krize uzeo nesto novca od ulaznica i tv prava za ligu sampiona itd...i ja se slazem treba pomoci ,jer je zvezda ipak veliki klub drugi najveci klub u ovoj zemlji i grehota je da propada.niste vi nikakve institucija,vi ste u dugovima do guse sa oskudnim igrackim kadrom i izmanupulisanim i subjektivnim navijacima kao sto si ti.vas se skupilo 12.000 protiv napretka...zasto svaku utakmicu u zadnjih 10 g niste dolazili u tolikom broju na tribine ,nego se desavalao da vas bude i 1500..dolazite na utakmice da bi lecili svoje komplekse a ne zato sto volite klub...da bi pricali eto nas je bilo...ponavljam zasto niste svaku utakmicu u zadnjih 10 g dolazili u tolikom broju?ja vam zelim da uzmete titulu iako ovaj smesni tim to zaista nije zasluzio ,samo mislim da bez adekvatnih pojacanja za koje nemate para bice velikih debaklova u evropi.
    (andija miloševic, 19. mart 2010 13:14)

    # Link komentara

  64. Dzomba nema pojma šta priča. Kaže "Imajući u vidu da je Fudbalski savez Srbije državni organ, onda ispada da su Lukićeve pretnje udar na državu! "

    Pa da je FSS državni organ, odavno bi nas FIFA isključila. FSS ima veze sa državom koliko i kvirijia ili prodavnica ljubičica.

    Osim toga, kako je moguće da je predsednik FSS u isto vreme i član uprave jednog kluba (Partizana). Ovo je sve montirano da bi se odvukla pažnja sa terena i destabilizovala FK CZ, kako bi izgubili koju utakmicu.
    (Goran, 19. mart 2010 13:11)

    # Link komentara

  65. Ko je pitao golubara da se javi? Samo ceka neku vest iz Zvezde da iznese neke svoje nebulozne konstatacije! Poruka za golubara DALJE RUKE OD ZVEZDE!
    (Sin Dragan, 19. mart 2010 13:06)

    # Link komentara

  66. A jel tebe neko nesto pitao??? Sva sreca pa se ti nista ne pitas. Ne mislim da je u redu ako je Lukic vrijedjao Karadzica ali ovo sto se radi je smijesno. Recite mi samo da li jos negdje ima da je predsjednik fudbalskog saveza clan skupstine kluba u istoj zemlji? To samo moze u Srbiji i nigdje drugo. I ko je Karadzic da kaze kako ce prodati Zvezdu?
    (M V P, 19. mart 2010 11:54)

    Поздравио те
    (Бабарогић, 19. mart 2010 12:47)

    # Link komentara

  67. Ovakve kakav je ovaj nazovi biznimen treba pod hitno najuriti iz FSS.Njegova rec ima vecu tezinu od predstavnika mnogih klubova pa i Zvezda.One je desna ruka Tomislavu Karadzicu.Koliko samo izjava do sada, koliko skandla, koliko navijackih strasti ( setimo se samo posle incidenta Zvezda-Hajduk( koliko simpatisanja velikog brata Partizana. zato se nadam da ce ovaj klub izleteti iz Super lige i nikada vise da se u istu vrati dok je Dzomba tamo i dok ne naprave teren na kome mogu da se igraju utakmice
    (fabregas, 19. mart 2010 12:45)

    # Link komentara

  68. Kakve li ironije, Džomba kaže da nekoga treba iskjučiti iz fudbala.
    Ali kad Džomba nekoga brani to je i dobar pokazatelj stvari, možete misliti kakvi su oni kojima Džomba drži stranu. Karadžić, Buturović, Džomba ..., sve provjereni "fudbalski radnici".
    (siniša, 19. mart 2010 12:40)

    # Link komentara

  69. (Sale, 19. mart 2010 11:51)
    decko smesan si, ak imas manje od 7 godina onnda OK
    (svasta, 19. mart 2010 12:38)

    # Link komentara

  70. Ljudi, dolazi do privatizacije i sada se vodi bitka. Izgleda da se MIskovic vraca u zvezdu preko Karadzica. Ocigledno sa Cukarickim ne ide bas najbolje. za Zvezdu je najbolje da je kupi stranac koji voli fudbal i od nje napravi nesto. Bez toga nema nista. Medjutim Karadzic kaze da vec zna ko je kupac, znaci nista od trzisne ekonomije.
    (Krivokapic, 19. mart 2010 12:38)

    # Link komentara

  71. Sto kaze jedan komentar ovde,tek sada se vidi koliko je zvezda sama u ovoj ligi da su svi protiv nje,pa kakva je to liga kada finansijer hajduka partizanov covek,predsednik metalca isto,predsednik jagodine isto,predsenik saveza opet njihov,pa zvezda nema jadna nikoga igra protiv svih i to je regularna liga,vi grobari uvek ste unistavali nas fudbal i nastavljate s tim,mada mi se savo cini kao posten covek i ako sam zvezdas i bilo bi dobro kad bi on bio predsednik pfc bilo bi ja mislim sve regularno.
    (gazi zvezdo, 19. mart 2010 12:37)

    # Link komentara

  72. @(Reformator, 19. mart 2010 11:17)

    E bravo majstore, sjajan komentar i redak glas razuma u ovoj frci poslednjih par sedmica.
    (', 19. mart 2010 12:27)

    # Link komentara

  73. Znaci, covek je ladno rekao da je FSS drzavni organ!!! Ne mogu da verujem! On cak ne zna ni to da je FSS samo udruzenje gradjana i nista vise, niti moze biti! Jadan je nas fudbal kad su ovkavi u njemu!
    (cercil, 19. mart 2010 12:20)

    # Link komentara

  74. Драгиша Бинић је у полувремену утакмице Звезда – Напредак ушао у свлачионицу и рекао играчима Напредка :“ПУШТАЈ“!!!…!!
    Ово сам сазнао од једног играча Напредка, нећу да кажем име да не бих направио проблеме момку али је жива ИСТИНА!
    Некада сам одвајао од уста да идем да гледам МОЈУ ЗВЕЗДУ али сада не бих отишао ни да ми плате управо због Лукића, Аџића и осталих који се куну у Звезду а ту су само због НОВЦА!!!
    Тај Лукић једини није дошао на прославу десетогодишњице од освајања Купа Шампиона, Просинечком су Туђман и екипа претили па није ни смео да дође, а сада је он НАЈВЕЋИ ЗАШТИТНИК Црвене Звезде!
    Жао ми је клинаца који као и ја некада стопирају, шверцују се по возовима да би дошли до Београда да гледају и да навијају за Звезду а паразити који је воде безобзирно користе њено име да би дошли до новца.
    Тако су радили и у кошаркашком клубу па је сад на реду стечај или гашење клуба пошто нема шта да се прода.
    Од Црвене Звезде, некадашњег првака Европе и Света је остало само име јер су је лешинари очерупали и неби ме чудило да на месту Маракане „никне“ шопинг мол или стамбени блок.
    Разноразни играчи, тренери, менаџери, политичари су се у последњих 20 година гребали о Звезду и сада је дошао дан да се сведу рачуни!!!!!!!!!!
    (ИВАН СТОЈАНОВИЋ - ВАРВАРИН, 19. mart 2010 12:14)

    # Link komentara

  75. „Imajući u vidu da je Fudbalski savez Srbije državni organ, onda ispada da su Lukićeve pretnje udar na državu! To je kriminalni gest i niko nema pravo da zatvara oči pred tim problemom“, dodao je Džomba.

    Pa kud na organ crni Lukicu?! Znas li ti da tu najvise boli?!
    (Stefan Prvovencani, 19. mart 2010 12:09)

    # Link komentara

  76. Ako nekog treba isterati iz fudbala to si ti.
    (! ! ! ! !, 19. mart 2010 12:06)

    # Link komentara

  77. (Nostradamu, 19. mart 2010 10:50)

    Podarzavam ovaj komentar 1000%.

    Sada ce se javiti Lukic da kaze nesto protiv Dzombe i tako u krug. Liga sve bolja i bolja trenutno smo 25 na listi ko zna mozda uskoro budemo i 50.

    Umesto da se bave poboljsanju lige oni se prepucavaju koje od koga posteniji. Onda dodje Gruzijski predstavnik ili Albanski i izvuku ih iz gaca.
    (Vesti za b, 19. mart 2010 12:04)

    # Link komentara

  78. Jel ovog čoveka iko išta pitao????
    (h8er, 19. mart 2010 12:04)

    # Link komentara

  79. A jel tebe neko nesto pitao??? Sva sreca pa se ti nista ne pitas. Ne mislim da je u redu ako je Lukic vrijedjao Karadzica ali ovo sto se radi je smijesno. Recite mi samo da li jos negdje ima da je predsjednik fudbalskog saveza clan skupstine kluba u istoj zemlji? To samo moze u Srbiji i nigdje drugo. I ko je Karadzic da kaze kako ce prodati Zvezdu?
    (M V P, 19. mart 2010 11:54)

    # Link komentara

  80. "Imajući u vidu da je Fudbalski savez Srbije državni organ, onda ispada da su Lukićeve pretnje udar na državu! To je kriminalni gest i niko nema pravo da zatvara oči pred tim problemom“, dodao je Džomba."

    I jos jedan dokaz kakva je neznalica ovaj grobar!!! Da je FSS drzavni organ FIFA bi Srbiju momentalno iskljucila sa svih reprezentativnih takmicenja, jer se upravo i propagira da drzavnog uticaja na rad fudbalskih organa (ne i klubova, nazalost) NE SME da bude.

    Sveto trojstvo Partizana, ponos "crno-belih" - Djura, Toma i Dzomba - samo tebi verni, samo tebi odani!!!
    (Vlada_NBgd, 19. mart 2010 11:54)

    # Link komentara

  81. Meni nije jasano kako nije sramota navijace partizana da se jave??? Mi namestamo ligu? Pizon je posle utakmice na Marakani dzombi rekao sta ti hoces je... te ovde je... te i u kuli... Sutra igramo protiv metalca kojeg je partizan naravno lagano pobedio tamo(prvi covek metalca, u upravi partizana) kao sto su lagano dobili i u kuli. Mi namestamo pa liga nije ni krenula oni imaju 12 bodova upisanih, mi kupujemo tekme a u dugovima smo od kojih to para onda mi kupujemo? Maske polako padaju i vidi se ko je ko... Mi smo institucija i najjaca navijacka grupa a oni su samo dusmani koji ce plakati na kraju sezone !!!
    (Sale, 19. mart 2010 11:51)

    # Link komentara

  82. Sram da te bude!!! "Sistem 3 za 3 se odavno ne primenjuje".. Ti ga svakako ne primenjujes.. Ti das partizanu svih 6 kad mu treba, a oni ce tebi dati kad se budes borio za opstanak.. Ne znam samo odakle ti moralno pravo da se oglasavas po tom pitanju.. Ma sta ti znas sta je moral.. Sramoto..
    (Gio, 19. mart 2010 11:50)

    # Link komentara

  83. Пази, пази, што су се гробари узнемирили задњих дана... "Господо", само да знате да ћемо бити шампиони у инат свима вама! Да нисте смешни били би тужни. Гледамо вас и слушамо, а грохотом се смејемо :)
    (ЗВЕЗДА ЈЕ ЖИВОТ, ОСТАЛО СУ СИТНИЦЕ, 19. mart 2010 11:48)

    # Link komentara

  84. Vidi ga Dzombe?! ....
    (JAS, 19. mart 2010 11:47)

    # Link komentara

  85. Bas me zanima ko će sve da ustane u odbranu karadžićevu. Prvo je ustao džomba- moralna gromada od čoveka. Sledeći je Vukadinović iz Metalca, pa će Milanović iz Jagodine.
    (BD, 19. mart 2010 11:45)

    # Link komentara

  86. Tako je Dzomba.Lukic je za kratko vreme koje je proveo na usijanoj zvezdinoj fotelji napravio toliko ispada koji stvaraju super negativnu sliku o njemu licno a i o njegovom klubu.Posteni,casni zvezdasi se cupaju za kose slusajuci dnevne skandalozne izjave doticnog "gospodina".Da li ce ovaj nacin komuniciranja sa javnoscu doneti nesto bolje zvezdi ostaje da se vidi.Pre ce biti da ce ionako poljuljan imidz kluba biti jos vise narusen i definitivno sahraniti sve snove o eventualnoj tituli.
    (Zoe, 19. mart 2010 11:45)

    # Link komentara

  87. djombo ti si korov naseg fudbala
    (pedja tattoo nis, 19. mart 2010 11:39)

    # Link komentara

  88. Džomba , Lukić , Karadzić , Zeka , Bjeka , Bata Kan Kan , Djorić , Dan Tana ...
    I posle se čude broju gledalaca na utakmicama.Najgora stvar što je naš fudbal u sluzbi tih likova i njihovog skromnog života.Dok je tako nema ni evrope a ni gledalaca na stadionima.

    Sad malo Zvezda šampion , pa malo Partizan , pa opet malo Zvezda i tako u krug.Manji klubovi uzimaju svoj deo sa kojim su zadovoljni + se tu i proda neki klinac koji je napunio 18 pre neki dan...
    Fudbal se igra po njivama i Beogradskim predgradjima ...

    Ja sam davno odustao , dok zaista ne vidim da se nešto menja na bolje - za početak prvo da se sklone ovi Veliki fudbalski radnici - entuzijasti.
    (nikola, 19. mart 2010 11:39)

    # Link komentara

  89. Rasformirati ligu s ovakvim ljudima..Ovo je prestalo da bude smesno,postaje tragicno.svet nam se smeje,verovatno!!!
    (sinisa Prijepolje, 19. mart 2010 11:38)

    # Link komentara

  90. Jos jedan junak iz sveta fudbala koji pljuje i vredja sudije a onda staje na stranu korumpiranog fudbalskog saveza, ali kad treba ulizivanje za 2-3 boda on je medju prvima..ajde Tole obecaj mu opstanak u Tole super ligi da bi s smirio...vidis da gori do zelje da to cuje! Vlado majstore okreni i Dzombu, pokazi ko je pravi delija, ko je srbenda, kakav Tole, kakve Dzombe...lobiraju za jsd part. danas i sutra i nestace u neki staracki dom, a Zvezda ostaje, institucija, brend, sampion, olicenje SRBIJE! Kad bismo imali i predsednika drzave poput Lukica gde bi nam bio kraj...Vlado sever se ponosi tobom! Zvezda je zivot...
    (stena, 19. mart 2010 11:32)

    # Link komentara

  91. Lukiće je nevin dok se ne dokaže suprotno. Ako se dokaže trebao bi biti udaljen od sporta doživotno. A ako se ne dokaže onda bi Karadžić trebao isto
    (Peđa, 19. mart 2010 11:30)

    # Link komentara

  92. opet ovaj...sta se ti oglasavas najnebitnija sporedna licnosti u fudbalu...
    (Pirotehnicari Vracar, 19. mart 2010 11:30)

    # Link komentara

  93. Pa da to bi ti hteo... Pa da tvoj voljeni klub uzme titulu, pustaj ti partizan kolko god hoces. Protiv tebe i vas nije samo Lukic nego vise od pola Srbije koja navija za Zvezdu...
    (Delija, 19. mart 2010 11:29)

    # Link komentara

  94. Ne postoji rec kojom bi ja mogao da opisem Dzombu, zaista.
    Sramota je ko je sve u vrhovima Srpskog fudbala i ko sve igra prvu ligu.
    Velika sramota.
    (Dzoni, 19. mart 2010 11:27)

    # Link komentara

  95. Dzomba, dok se ne utvrdi ko je kriv, ko si ti da predlazes da se neko izbaci iz fudbala. Osim toga, ako si neutralan, zasto uopste ne pominjes Lukicevu izjavu da je njemu i Karadzic pretio. Zato bolje cuti, pogledaj samo kako ste igrali u nedelju. Centar niste posteno presli!!!
    (Bojan, 19. mart 2010 11:25)

    # Link komentara

  96. Bravo Dzomba treba ga izbaciti iz fudbala odakle njemu pravo da preti predsedniku saveza
    (Grobar, 19. mart 2010 11:23)

    # Link komentara

  97. Pazi nije frka, upravu si 100 %, ali ti takodje treba da letis.
     (ZEX, 19. mart 2010 11:22)

    # Link komentara

  98. Džomba partizanov potrčko.
    (zee, 19. mart 2010 11:22)

    # Link komentara

  99. DZomba idi igraj Klikere!!!
    (NadDzomba, 19. mart 2010 11:20)

    # Link komentara

  100. ma ja bi tebe izbacio... tu se kao busas u grudi "razbicemo partizan" a ustvari ti je to bio alibi da bi ih pustio da pobede...
    (Dzombic, 19. mart 2010 11:17)

    # Link komentara

  101. Partizanovac sam ali od sveg srca podrska Lukicu. Zasto?? Po prvi put zelim da Zvezda bude prvak, da ovima u Partizanu vidim ledja, i da dodje Savo. Svugde u evropi su klubovi iznad saveza,savezu je posao reprezentacija. A Karadzic je toliko toga unistio,od firmi do klubova,ko zna sta sve nije radio,da bi samo o njemu imalo materijala za serijal Insajdera. Nedaj Lukicu Zvezdu mesetarima, imas srce i znanje kako da bude Zvezda opet jaka.
    (Reformator, 19. mart 2010 11:17)

    # Link komentara

  102. Prvo se javljaju nevini, zar ne?
    (al' u lakat!, 19. mart 2010 11:16)

    # Link komentara

  103. Dusmani hoce da nas uniste i da te prodaju, ali im nece poci za rukom jer oni ne znaju, na Severu svi tvoji sinovi, Zvezdo bez tebe ne mogu ziveti!
    (cogi, 19. mart 2010 11:16)

    # Link komentara

  104. Sve ako neces ti da ga iskljucis.Gledaj u svoje dvoriste i dogovaraj se sa bratom Karadzicem oko opstanka inace ode mast u propast
     (Delija, 19. mart 2010 11:16)

    # Link komentara

  105. Ma ko tebe pita da se oglasavas? Gledaj u svoje dvoriste. O Boze
    (ja, 19. mart 2010 11:13)

    # Link komentara

  106. A ko je ovaj gospodin ?
    (Milorad, 19. mart 2010 11:10)

    # Link komentara

  107. Sta se sad on mesa, kao on navodno brine za srpski fudbal. Karadzic je cekao 20 pa se onda setio da ga je Lukic zvao. Ko zna sta je sve Karadzic radio protiv Zvezde pa je Lukicu pukao film. Mozda nije trebao, ali ne moze vise da se izdrzi da vas neko gazi.

    Zvezda je zivot sve drugo su sitnice
    (zika, 19. mart 2010 11:10)

    # Link komentara

  108. Ja bih samo da pozdravim mog druga Dzombu!
    (Ibrahim Gaj, 19. mart 2010 11:09)

    # Link komentara

  109. To je kriminalni gest i niko nema pravo da zatvara oči pred tim problemom“ kaze Nikola Dzomba bivsi bliski saradnik Arkana.
    Neverovatno kakvi se sve likovi motaju po srpskom klupskom fudbalu. Nije ni cudo sto smo na dnu.
    (pfc, 19. mart 2010 11:09)

    # Link komentara

  110. Ja mislim da bi sve vas trebalo iskljuciti iz fudbala.....a fudbal iskljuciti iz drzave Srbije, mislim da bilo manje problema.
    (Zoran, 19. mart 2010 11:06)

    # Link komentara

  111. Сада ће у српском фудбалу све доћи на своје место, пошто је познати и признати фудбалски радник понови изашао у јавност. Господине Џомба било би боље да се позабавите са ораницом на којој играте, а не са највећом институцијом у Србији која вам изгледа највише смета и копа очи. Или вам је чика Толе обећао неку функцијицу и у управном одбору ЈСД "Партизан"
    (Младен, 19. mart 2010 11:06)

    # Link komentara

  112. bravo Džomba,neka i njemu neko nešto kaže,dosta se vodja navijača opustio.On ne gleda utakmice iz lože nego sa severne tribine.Pali baklju lukiću
    (cvikos, 19. mart 2010 11:06)

    # Link komentara

  113. Dzomba, znas ko se javlja bez pitanja ;)
     (jozza, 19. mart 2010 11:05)

    # Link komentara

  114. Svi ovi ljudi su skroz pukli!!!!!umesto da gledaju kako da poboljsaju fudbal u zemlji,oni se prozivaju preko medija i samo mazu oci vecini ljudi...
    (chaki, 19. mart 2010 11:04)

    # Link komentara

  115. To,Dzombo!Care,kralju!Isti si kao Lukic,trebalo bi vas sve najuriti!
    (Svirko, 19. mart 2010 11:02)

    # Link komentara

  116. Ako postoji pakao... svi ćete u njega!
    (hladnokrvne zveri!, 19. mart 2010 11:00)

    # Link komentara

  117. Da li je Džomba Karadžićev advokat? Sad će se verovatno javiti i vlasnik Metalca i ostali Partizanovi sateliti. Ne možete da podnesete što nećete osvojiti titulu. Stvarno shvatam sve ljude koji mrze Partizan i to više nego što vole svoj klub.
    (srbija, 19. mart 2010 10:57)

    # Link komentara

  118. haha, a ti dzomba bese sedis kod njih u upravi ili?
    pa ceo stadion vas, ups "njiva" vam je ispisana "grobari Beograd"
    kako te nije sramota, dokle cete topalovici da unistavate Srpski fudbal
    (kad si bio dete malo, 19. mart 2010 10:57)

    # Link komentara

  119. Dzomba i Karadzic, najbolji ortaci! :)
    (Boka, 19. mart 2010 10:55)

    # Link komentara

  120. Tek sad izlazi sve lepo na videlo da vise od pola lige igra za Partizan,da je Zvezda usamljena
    I Partizan i njegove filijale : Hajduk Kula,OFK Beograd, Jagodina... nemaju ni 30 posto navijaca koliko Zvezda ima po jednoj utakmici.Sad se javlja Dzomba sa ovakvim komentarima,a pre utakmice sa Partizanom je pricao da ce da "odere boraniju" - njegovi igraci se sklanjali i padali pred fudbalerima Partizana i izgubila sa 2-0.Ja se gospodine Dzomba na vasem mestu ne bih uopste javljao vise.
    Toliko
    (Marko, 19. mart 2010 10:55)

    # Link komentara

  121. E Dzomba Dzomba, da je ova drzava bar 10% normalna, ti bi bio najuren iz fudbala odavno. Ai ne brini se, i ti ces doci na tapet uskoro.
    (Dule, 19. mart 2010 10:53)

    # Link komentara

  122. Tako je! Konacno da se cuje glas razuma. Pa neka prosipa svoju nepismenost i nekulturu na ulici
    (aol, 19. mart 2010 10:53)

    # Link komentara

  123. pali, bre!
    (bane sine, 19. mart 2010 10:53)

    # Link komentara

  124. Sad će ovi jedni da pišu ovde "Bravo Džomba", opet ovi prozvani će da pišu svoje "nedamo našu zvezdu", "mobilizacija" i sl. i tako u nedogled...koga bre zanima šta govore jedni drugima...iskulirajte malo ljudi, došlo je proleće :)
    (Nostradamu, 19. mart 2010 10:50)