Četvrtak, 04.03.2010.

12:51

UNS i USNS pozivaju na solidarnost

Novinarska udruženja, UNS i USNS u zajedničkom saopštenju ocenila su da je raskid saradnje TSS sa Nebojšom Viškovićem "urađen na neprihvatljiv način".

Izvor: B92

UNS i USNS pozivaju na solidarnost IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

pep

pre 14 godina

I tako to obicno biva sa gospodom kao sto je Stojanovic...Kada je video sta se pise i reakciju ljudi oko sebe, brze - bolje se povukao..Ali eto ispade da se njegovo ime slucajno naslo na saopstenju TSS..A on naivan i u cudu...
Srbijo, moja..Samo je bitan PR i sta ce drugi da kazu..Zato Tegeltiji, svaka cast na jucerasnjem komentaru i podrsci Viskovicu...
Stojanovicu , stidi se....I ti i takvi, kao ti kojih je sve vise u Srbiji...

Aleksandar

pre 14 godina

Koliko vidim Stojanović ne radi meč. Ako sada niko više ne priča o tome znači li to da je on bio problem? Očekujem saopštenje UNS-a i NUNS-a. Je li sada prestao razlog za pljuvanje ili ih ima i dalje? Ko uostalom sada radi taj posao, šta je sa njegovom solidarnošću ili se samo od Stojanovića očekuje solidarnost?

Vladan NS

pre 14 godina

Srđane, stidi se, a sa Srđanom i oni koji anatemišu ovog, fenomenalnog novinara!
Hoće li Srđan Đoković birati komentatora i kada Novak prestane da igra?
Da li će otac Dejana Stankovića ili otac Nemanje Vidića birati komentatora za svetsko prvenstvo u fudbalu!?
BRUKA!

Mile

pre 14 godina

Oba udruženja novinara (mada ne znam-koje je zavisno a koje nezavisno i od koga?)izgleda nemaju druga posla nego da se bave - sa novinarskog stanovišta - nevažnim detaljima, koji nemaju nikakve veze sa stanjem u našem sportskom novinarstvu! Moralo bi bar neko "udruženje" da zatraži da komentatori (ne samo sportski) bolje i pravilnije govore, bez UVEZENIH izraza i akcenata. Toliko su ušli u sve domove da postoji opasnost od lošeg uticaja na govor najmladjih!!! A govor je osnovno obeležje jedne nacije. Ako neko u fudbalskom prenosu iz Alžira kaže "..taj i taj IZVODI PREKID..." onda nemamo o čemu da raspravljamo!U tom stilu ima mnogo primera.

bane

pre 14 godina

Živo me zanima na kakvu to solidarnost pozivaju UNS i USNS i sa kim? Višković želi da otme honorar A. Stojanoviću koji je radio to isto prošlog meseca na Fed kupu u toj Areni i oni bi da se solidarišu sa njim. Pa zar i A. Stojanović nije novinar, koje udrženje će njega da brani?
Ovo je sve zamešateljstvo tog lukavog Viškovića koji pravi probleme Novaku Djokoviću i vrši na njega psihološki pritisak. Tako sebi pravi reklamu na jedan krajnje nekorektan način i prema drugim novinarima a naročito prema navijačima Novaka Djokovića.
Inače je nikakav novinar.

Blasa

pre 14 godina

Pozdravljam i podrzavam Nebojsu Viskovica.Veliki sam njegov postovalac,jer covek fenomenalno prenosi sportske dogadjaje,pogotovo tenis.
Mislim da je ova bahatost i arogantnost od strane pojedinih clanova porodice Djokovic,sramotna.Novak jeste vrhunski teniser,ali to ne daje za pravo njegovoj porodici da se bezobrazno ponasa prema jednom komentatoru,koji je veoma korektno prenosio meceve.Pa,ne moze da hvali Novakove promasaje i umanjuje vrednost poena njegovih protivnika.
Novinska udruzenja bi zustrije trebala da reaguju na ovu temu.

Wogy

pre 14 godina

Nista novo...tako je bilo kada sam ja napustio Jugoslaviju (bivsu) pre 62 godine. Komunisti su namestali i menjali koga su hteli, niko se nije bunio, jer posledice su bile velike a kazne rigorozne dok danas vladaju ljudi koji imaju neverovatan uticaj cak i na politicare i velike kompanije (jer poseduju ogromno bogatstvo) ali zato nema rigoroznih kazni izuzev gubitka u zaposlenju.Danas,bar tako izgleda, novinarska etika ne igra vaznu ulogu kada je u pitanju visina honorara i naravno prestiza. Neznam da li postoji Novinarsko Udruzenje koje se brine o zastiti Novinara, ako postoji, trebalo bi da bojkotuju RTS...siguran sam da bi se i "Bogovi" iz RTS upitali kako je i doslo do ovog nevidjenog fijaska.

dupla greska

pre 14 godina

Veliki broj novinara traži pare da nekog protežira kroz prenos, tekst,fotografiju... Isto kao političari za tender ili pevaljka za suknju...
ene plaši ovo jednoumlje kada se jedna odluka podržava bez druge strane... Sad admini filuju i dodaju nove poruke da bi nekog osudili... Ako nije po njihovoj volji onda ne objave....Dokle da trpimo jednoumlje nekada 90 u politici sada u novinarstvu

Pele

pre 14 godina

Sledece sto ocekujem je da Otac Djokovic upotrebi svoj uticaj, pa da, koliko sutra, Viskovic bude uhapsen, osisan do glave, posut katranom, uvaljan u perje i proteran iz Beograda.
SRAMOTA!

Lionac

pre 14 godina

Ko je uopšte taj Višković i gde piše da on mora da bude moderator u Areni? Pa i na Fed kupu je Aleksandar Stojanović to radio zašto ne bi i sada?
Izgleda da je taj Višković umislio da je postao ravan Novaku Djokoviću, samo ne znam po čemu.
Njegovi pajtosi pišu ovde svakakve komentare.
(bane, 5. mart 2010 00:15)

Ne radi se uopste o tome ko je on vec o tome da je ispaljen za posao par dana pre dogadjaja... Voleo bi da tebe u zivotu ispale za neki posao neposredno pre istog pa da se neko drugi pita "ko je uopste taj bane pa da ga ne ispaljujemo"

Maletić

pre 14 godina

Čime se vi bavite, na šta vi lupate mozak, o čemu vi pišete, za šta se vi zalažete... to je dokaz da ste verovatno deca, koja se bave "državnim" pitanjima. Neko je lepo napisao da bi ga portiri vratili još sa ulaza u svaku svetsku televiziju. Novinar "od ugleda" mora tako i da izgleda. Nema dobrih reportera više, zato potpuno utišavam tom, a ovo je sve koješta. Srbe ne brine novo poskupljenje struje, oni brinu u tome ko će da bude spiker Feda. Birokrate iz Unsa i Nunsa ne misle kako novinari žive, kakve su im plate, imaju li stanove, imaju li slobodu i nezavisnost u radu, oni brinu o spikeru Feda. Neko je napisao da bi deci trebalo dati poseban sajt, pa tamo neka se igraju, jer ih pravi život još ne zanima. Što je prirodno. Oni tek odrastaju i uče. Ovo je hajka na Novaka, a to je sramota. Najveća je glupost što neko kaže da onaj ko,bude spiker mora honorar da da Viškoviću. Pravo prve bračne noći? Prestanite da se igrate nesuvislih igara.

Crni bombarder

pre 14 godina

Da se razumemo,volim Djokovića i kao sportski novinar već 14 godina, poštujem Nebojšu Viškovića.Mislim da je čitava stvar otišla malo predaleko.Činjenica da bi S.Đoković stvarno mogao da povede malo više računa o svom ponašanju ali i činjenica da za jednog majstor-komentatora tenisa nije posebno veliki izazov da bude oficijelni spiker u Areni. Istina problem je u tome što će jedan smor od komentatora kakav je Stojanović(svaki put zaspim kad taj momak prenosi utakmicu pa makar i repke)raditi kao spiker u Areni.Želim podsetiti da je Aco bio oficijelni spiker i 2005 na završnici Eurobasketa kada je prilikom proglašenja MVP-a EP(bio Novicki)u neviđenom transu pred 20 000 ljudi usklikno"Danke Dirke".Međutim želim podsetiti na još jedan detalj,po završetku Novakovog meča u Areni pre valjda tri godine(možda i jače,jer vreme baš leti) kada smo pobedili Australiju u DC,Novak s obzirom da se mučio protiv nekog dugajlije Ozija,glatko na konferenciji za štampu izjavio ovako"Neki su novinari moj meč sa dugajlijom(nikako da se setim kako se zove)unapred proglasili kao lagan,što samo govori o tome koliko ne poznaju tenis".Izjava je tada bila upućena upravo na račun Viškovića i toga se dobro sećam i dan danas.Tada sam prešao preko toga iako sam bio razočaran činjenicom da je uzeo za pravo sebi da komentariše rad komentartora.Danas pak smatram da bi upravo Novak morao da reši nastali problem,ako je šmeker što nam uporno želi dokazati morao bi da se oglasi po ovom slučaju,pa makar za posledicu proizvelo da mu se tata malo naljuti ili pak Nebojšu oteraju i sa Sport Kluba.Treća opcija ćutanje je najgora,jer svi dobro znamo da je ršumonijada ispala upravo zbog njega.

bane

pre 14 godina

Ko je uopšte taj Višković i gde piše da on mora da bude moderator u Areni? Pa i na Fed kupu je Aleksandar Stojanović to radio zašto ne bi i sada?
Izgleda da je taj Višković umislio da je postao ravan Novaku Djokoviću, samo ne znam po čemu.
Njegovi pajtosi pišu ovde svakakve komentare.

vasa

pre 14 godina

''...Stojanović će samo pokazati koliko je veliki čovek ako žrtvuje svoj honorar u ime kolegijalnosti i poštovanja svoje profesije... Ja sam optimista i verujem da će se i on solidarisati sa Viškovićem... Jer najvažnije je biti čovek, a honorara će biti...''
(eusebio, 4. mart 2010 14:58)

On da je čovek i da je hteo do sada bi se već solidarisao... Veliki si optimista...

Nikola

pre 14 godina

Podrska Viskovicu, ubedljivo je NAJUMERENIJI od svih komentatora ovde, lepo radi prenose i sto rece neko vec pre mene, ne moram da mutiram kad gledam prenos.. pomenuo bih, najiritantniji je onaj novinar RTS sto je skoro dosao sa Foxa i prenosi tenis i fudbal i ukljucuje se sa sagovornikom na poluvremenu partizanovih utakmica evrolige... Taj covek tokom 90 min fudbala, 85min iznosi statisticke podatke tipa:" Ibrahimovic uglavnom postize pogodak izmedju 28 i 56 minuta ako Barsa igra kuci i nema padavina, naprotiv ako igra u gostima golovi padaju izmedju 78 i 90 min ako duva vetar..." Nema veze sto je gol sansa ili stativa on ce covek da isprica svoj KURIOZITET do kraja... Da se ubijes... Podrska i Noletu fin je decko i dobar teniser, ali stric ti je... da se ne izrazavam

Ni po babu, ni po stricevima...

pre 14 godina

Prvo, nijedan komentator nije vazniji od dogadjaja koji prenosi, tj. konferansije nije vazniji od manifestacije. To je naprosto tako.

Drugo, ideja da se obavezno u prvom planu svakog prenosa u individualnim sportovima nalazi domaci (nekad YU, sad srpski) takmicar i da publiku treba trovati samo njegovim bravurama (ili "bravurama"), to je jedna teska bolestina koje se na drzavnoj televiziji mnogi pridrzavaju kao dogme.

Secam se kad sam kao klinac slusao tlapnje: "N.N. je bio odlican, 23. od 25. ucesnika." Fiktivni sportski patriotizam, kakva besmislica!

Milija Zmija

pre 14 godina

Mislim da svi, koliko god nas ima, treba da poležemo po autoputu u znak podrške Nebojši Viškoviću. E, kad nas jedno 200-300 pogaze kola, da vidiš da li onda neće da dozvole Nebojši da vodi taj program. Ne treba da žalimo da za Nebojšu damo ni svoj život, jer on je taj. Dakle, sutra ujutro - svi na autoput i zaleži. Kome je autoput daleko, neka zalegne na najbližu prugu. Priznaje se.

navijac

pre 14 godina

Procitala sam da ce neko ici u arenu da zvizdi Novaku, ili da ce te zbog ovoga prestati da navijate za njega.Slazem se da je Viskovic najbolji komentator ali mi ne znamo sta se stvarno desava na relaciji Viskovic-Djokovic(Srdjan), zasto bi ja otisla u arenu da zvizdim Novaku, pa treba da idemo sutra i svim srcem navijamo za nasu reprezentaciju ako necemo mi ko ce?! Sigurna sam da Novak nema nista sa postupcima svoga oca, isto tako mislim da je njemu sada najgore jer ce on ispastati zbog toga jer ovo steti samo njemu.Sutra u arenu da navijamo, napred nasi, napred Nole,Ziki,Vico,Tipsa....NAPRED SRBIJA!!!

olja

pre 14 godina

E, a ko je taj Srđan? Višković je jedan od retkih sportskih komentatora, sa ovih prostora, koga ne "mutiram" kada prenosi neki sportski događaj.

upuceni Dr

pre 14 godina

Licno sam upoznao Viskovica i licno sam bio tu kad je Visko govorio o tom sukobu svom prijatelju. Stvar je u tome da Srdjan Djokovic ne voli Viskove prenose Noletovih meceva jer se vise osvrce na tenis kao igru nego na ponos nacije-njegovog sina. Spakovano jednostavnije,Srdjan kaze da Viskovic ne navija dovoljno za njegovog sina dok igra. Da je Viskovic neko drugi (necu spomenuti ime) pa da hvali i Novakov udarac ramom reketa,onda ne bi bio nas najbolji poznavalac ove dzentlmenske igre i najbolji komentator kojeg cak i ljudi sa prostora bivse Juge vole slusati dok prenosi.
Zao mi je sto samovolja pojedinih ljudi uspeva u ovoj zemlji.
I na kraju,Nole nece izaci pred javnost i reci nesto povodom ovog slucaja jer sta god da kaze ishod i reakcije javnosti mu nece ici u prilog,sa podrzavanjem oca bice omrazen u javnosti,a sa podrzavanjem Viskovica njegov otac gubi kredibilitet!

zoran

pre 14 godina

Ovo je najbolji pokazatelj gde je Srbija danas. Porodica Djokovic ne odredjuje samo ko ce biti spiker na Davis kupu vec postrojava ljude iz samog politickog vrha nase drzave..Primer Nebojse Viskovica je samo pokazatelj trenutne moci Srdjana, kompanije oko njega, ali i kompromisa koje na koje je Boba kao predsednik Saveza spreman kako bi sacuvao kakav takav mir u kuci (TSS)...
Aleksanadra Stojanovic je posebna prica. Pa to je covek koji je mrtav hladan oberucke preuzeo da radi vaterpolo na nacionalnom servisu (pritom ne znajuci pravila sporta i radio ga je samo kako bi se dodvorio igracima i publici), dok mu je kolega SM bio na bolovanju zbog ozbiljnih privatnih problema..
Toliko o ljudskim vrednostima buduceg spikera u Areni...Svi i petak da podrzimo nase, ali i da konacno pokazemo gde je raznim Srdjanima i Acama mesto...

nenad

pre 14 godina

SRAMOTA! I DOKLE TAKO? e vo je valjda poslednje. kos kad bi se taj stojanovic ogradio, da ne dozvoli da ga izvizde sutra, mozda bi se i sami djokovici opametili.
podrska visku koga bi smo slusali i na radiju.

Djorgo

pre 14 godina

Novak Djokovic bi trebalo da reaguje, u dogledno vreme. On je sigurno nas najpopularniji sportista i mladima je (ili ce) uzor.
Novinari da reaguju? Naravno!

Tenisoman

pre 14 godina

krle,
Moras pazljivo da citas sa razumevanjem, ja takodje uzivam u lepim poenima tako da i ti mozes takodje jer to radis privatno, a on je bio voditelj slovima Srpske radio televizije i nema pravo da svoje licno odusevljenje osvojenim poenima stranog tenisera prenosi nama bar je to tako svuda u svetu. Nemoj da me ucis sta tenis kao sport nosi sa sobom jer sam ga trenirao 10 godina sve stvari su koje si nabrojao su u redu, ali nema voditelja drzavne televizije koji se u svakom trenutku ne ponasa pristrasno prema svom zemljaku to mu je posao i obaveza. Ne mislim pritom na eurosport i slicne jer su to internacionalne privatne televizije.

dejan

pre 14 godina

Ako Djokovic ne zeli da mu Viskovic prenosi meceve niti otvara sutrosnji duel, onda tu nema mnogo rasprave. Jel Viskovica ima na hiljade a Djokovic je samo JEDAN, drugi na svetu. Nije Viskovic naterao ljude u Srbiji da gledaju tenis, vec je porodica DJokovic tome zasluzna, iliti njihov sin. Djokovic je stub i nosioc reprezentacije sutra kao i u buducnosti. Osvojio je i medalju na olimpijadi za Srbiju. Pa samim tim ima prava da trazi da neko ne moze da prenosi njegove meceve, ako mu se hoce. Nema tu demokratije i slicnih gluposti. Pa sta sad treba, da ostavimo komentatora na svom mestu a odreknemo se Djokovica da igra za reprezentaciju.

steva

pre 14 godina

Sad bi bilo fer da Novak urgira da vrate coveka,mislim da njegova rec ipak ima najvecu Tezinu u savezu.To bi bilo najpostenije,a Aca vidite kako lepo prenosi repku,cudo jedno.

Dejan

pre 14 godina

Da sam novinar,pozvao bih kolege da bojkotuju TS Srbije!Novaku Đokoviću svaka čast,ali ovo što radi njegov otac je neprihvatljivo!Oterao je Viskovića sa RTS-a,sada ovo...pa šta je sledeće?Ponavljam,nijedan novinar koji drži do svog profesionalnog integriteta treba da bojkotuje sve konferencije za štampu u organizaciji TS Srbije!

Penelope

pre 14 godina

"U kojoj to zemlji vrsni strucnjak navija za stranog tenisera umesto domaceg. Zasto pricate o necemu a ne znate ni sta se dogodilo ni kad? Pre jedno dve, tri godine on je u potpuno neizvesnom mecu izmedju Nedala i Djokovica vise puta vikao uz veliko odusevljenje fantasticno posle Nadalovih poena. Ja koji ga mnogo postujem kao najupucenijeg voditelja u tenis i volim da ga slusam hteo sam da poludim. Posle takvih ispada svaka drzavna televizija podvlacim drzavna morala je da reaguje, u rts to nisu jer ovde je izgleda najlepsi sport biti protiv svog. Tada se desio sukob u kome je ovaj voditelj branio svoje pravo da navija za Nadala tako da mi je sve ovo logican sled dogadjaja."

Gledala sam taj mec kao i svaki Nadalov, i kao njegov fan mogu pouzdano da tvrdim da Viskovic ni u jednom trenutku nije navio za njega, ne samo tokom tog cuvenog meca u MOnte Carlu nego tokom svih meceva Rafe. Mislim da i najludji mogu da primete da Viskovic OBOZAVA Novaka i Federera, i zaista zvuci neverovatno glupo da neko izjavi kako Nebojsa ne navaija za Novaka!! Sta vise, bilo je vrlo iritantno slusati ga kako komentarise meceve izmedju Nadala i DJokovica kada je doticnog gospodina hvalio na sve strane a Nadal je bik i ne znam ni ja sta jos.
A to sto neko kaze fantasticno posle nekoliko poena je sasvim normalna stvar i pokazuje profesionalnost. Jer on kao komentator ima apsolutno pravo i cak sta vise i treba da pohvali svaki dobar poen. A mislim da je svako ko prati tenis svestan da je vecina poena koje Rafa odigra na sljaci upravo to, fantasticna.
A to sto tatica S.DJ. smatra da neko treba da balavi za njegovim sinom i da ga dize u nebesa samo zato sto je Srbin je iskljucivo njegov licni problem. Ljudi koji zaista vole tenis nisu duzni da to trpe a njemu ako ne odgovara nek kupi sebi svoju televiziju pa neka se tamo izivljava.
Jadni su da jadniji ne mogu biti, Djokovici sa sve TSS.

krle

pre 14 godina

@Tenisoman, 4. mart 2010 14:04
Lepota poena u tenisu ne zavisi od toga koji ga je igrač izveo, nego od toga kako ga je izveo. Ako je poen fantastičan, onda je tako bez obzira da li ga je izveo Federer, Nadal, Đoković ili Tipsarević. Tenis je džentlmentski sport, ni nalik drugima, i tako se ponašaju svi koji ga prate ili u njemu učestvuju-od igrača, publike, skupljača loptica, sudija, novinara i na kraju, sportskih komentatora. Uostalom, to je jedini sport u kome publika, ma koliko bila fanatična, mora da ćuti tokom poena i da ne ometa protivničkog igrača. Ko to ne može da shvati, ne treba ni da prati tenis. Ja lično navijam za Novaka, ali nebrojeno puta sam sam ispred televizora aplaudirao potezima Novakovih protivnika. Šta da radim, možda je to greh, ali priznajem da više volim tenis od Novaka.

Tenisoman

pre 14 godina

U kojoj to zemlji vrsni strucnjak navija za stranog tenisera umesto domaceg. Zasto pricate o necemu a ne znate ni sta se dogodilo ni kad? Pre jedno dve, tri godine on je u potpuno neizvesnom mecu izmedju Nedala i Djokovica vise puta vikao uz veliko odusevljenje fantasticno posle Nadalovih poena. Ja koji ga mnogo postujem kao najupucenijeg voditelja u tenis i volim da ga slusam hteo sam da poludim. Posle takvih ispada svaka drzavna televizija podvlacim drzavna morala je da reaguje, u rts to nisu jer ovde je izgleda najlepsi sport biti protiv svog. Tada se desio sukob u kome je ovaj voditelj branio svoje pravo da navija za Nadala tako da mi je sve ovo logican sled dogadjaja.

Иван ПФК Смедерево

pre 14 godina

Ма најбоље да Срђан Ђоковић коментарише мечеве свог сина, свима нам соли памет и прави нас лудима. Е сад ћу З'ИНАТ да навијам за Амере у мечевима где игра Ђоковић.

Trla baba lan

pre 14 godina

Gotovo se ništa nije desilo. Što malo ne dirnete onog iz TSS? Ovaj Višković, da ima bar malo otmenosti, ćutao bi. Neće ga neko ko je važniji od njega i kraj. Zašto samo njega neće? Jedan piše da nikada boljeg nije slušao. Kad bi samo znao ko je nekada prenosuo utakmice, ne bi ovako lupao. Meni je Novak Đoković, veliki teniser i drugi igrač sveta, mnogo važniji od jednog reportera. Postojao je u Francuskoj poznati novinar velikog lista kome Miteran, iako demokrata, nikada nije hteo da da intervju. Zato što je o Miteranu, dok nije postao predsednik, pisao ružno, ne štedeći ni njegovu maloletnu vanbračnu kćerku. Uostalom, gde radi taj Višković? U takvoj "nošnji" portir Bibisija ne bi ga ni u zgradu pustio.

Rasturko

pre 14 godina

Odavno se pitam da li iko vodi racuna o kvalitetu sportskih komentatora na nasim televizijama.Ocigledno da ljudi imaju prece probleme nego time da se bave. Pratim skoro sve sportske dogadjaje i zaista ne znam boljeg komentatora od Viskovica (ne mislim samo na tenis). Nazalost mnoge sportske manifestacije moram da gledam sa prigusenim tonom jer ne mogu da slusam razne gluposti,losu dikciju,pogresno akcentovanje komentatora i to uglavnom na javnom servisu.
No kakava nam je drzava takav i javni servis....

The Navijac

pre 14 godina

Znaci istina je da ga je ovaj (necu ni ime da mu spomenem) brutalno odstranio.
Sramota!

Nije mi samo jasno zasto. Slusam kako Viskovic komentarise Noletove meceve i ne vidim sta je protiv njega rekao. Naprotiv, ocigledno je da Novaka tretira kao jednog od najboljih igraca na svetu.

Verovatno ni Noletu nije lako sa takvim ocem. Kada bi se on sam "odstranio" verujem da bi Novak bolje igrao i stig'o do br. 1.

I ja Aleksandar

pre 14 godina

Uostalom da li mislite da se Novak ne pita za sve ovo? Zašto Novak ne kaže javno...hoću da bude Višković. Ili hoću da bude Stojanović.

d

pre 14 godina

kakvo je ovo izvjestavanje, ko za hendikepirane, ko da mi ne znamo zasto se to dogodilo. ovo priopcenje je zecije, kod nas u hrvatskoj bi rigali vatru. zato vam se i desava novinarima to sto se desava.

I ja Aleksandar

pre 14 godina

Mislim da je ovde u najtežoj poziciji baš Aleksandar Stojanović kojeg su i Višković i Đokovići i TSS i UNS i NUNS stavili pred svršen čin. Sada će se priča o sukobu Đokovići - Višković preneti na priču šta će Stojanović da uradi. To nije fer prema njemu.
Ovo saopštenje je upućeno na adresu Aleksandra Stojanovića. I to nije fer. Višković je mogao da ispadne laf i kaže da nema ništa protiv Stojanovića i da bi on trebalo da radi posao, još tokom svog prvog saopštenja. A ono što mu smeta mogao je da kaže i posle meča.
Osim toga, koliko se sećam, Stojanović je bio spiker na meču Srbija - Australija a posle se niko nije pitao zašto on ne radi sledeće mečeve. I šta sad?

Djordje

pre 14 godina

Nebojsa Viskovic je novinar koji je svojim komentarima doprineo da ljudi u Srbiji zavole tenis i uspeo u tome da ljudi uvidjaju neke stvari koje bez njega sigurno nebi mogli uz postovanje ostalih sportskih novinara u nasoj zemlji.On je obrazovao naciju po pitanju tenisa kao sporta koji je u poslednjih nekoliko godina usao u nasa srca.U pitanju je profesionalac koji poznaje tenis bolje od mnogih ljudi a sto se komentara Novakovih meceva tice,moje misljenje je da je uticao i na to da ljudi jos vise zavole naseg najboljeg tenisera i da uzivaju u njegovim mecevima.Mene je pogodila vest da je ovaj komentator otisao sa Rts-a zbog jednog subjektivnog misljenja i uobrazenja Srdana Djokovica.Najbolji komentatori treba da rade na nacionalnoj televiziji kao i sto svi oni koji su najbolji treba da rade na mestima koja im po pravdi i pripadaju.

Miodrag

pre 14 godina

U redu je SOLIDARNOST. Dugo čekam da neko iz novinarske organizacije - ANEM, NUNS, UNS, USN (udruženje sp. novinara) itd, pokrene nešto tako, ali u obrnutom smeru. Morali bismo kad-tad da preispitamo - da li su nekad reagovanja javnosti, gledalaca, slušalaca,čitalaca, sp. organizacija i pojedinaca - OPRAVDANA?! Ima li nekada samokritike medju poslenicima javne reči, u ovom slučaju sportske. Kako se postaje sp. komentator? Kad je "navijanje" poželjno, a kada kontraproduktivno? I za koga?Javna tribina o tome je neophodna, što pre! Svakako uz učešće lingvističkih, psiho-socijalnih znalaca itd, itd...Ima li analiza prenosa? Da li i ko sluša, osim "običnih"gledalaca?!

Leo Krstin

pre 14 godina

Aleksandar Stojanovic mora prihvatiti taj zadatak, inace ce dobiti otkaz!!Ja bi pre ocekivao da Novak bude
smeker (to uglavnom i izigrava, zajedno sa svojim klovnovskim umecima!), te da kaze ocu da se mani corava posla.To bi bio veliki plus za Novaka, verujem kod vecine ljubitelja tenisa.Pa valjda nije reprezentacija Srdjanova privatna prcija??

eusebio

pre 14 godina

''...Aleksandar Stojanovic mora prihvatiti taj zadatak, inace ce dobiti otkaz!!...''
(Leo Krstin, 4. mart 2010 14:06)
Koji otkaz? Ovo je honorarni amgažman i Stojanović će samo pokazati koliko je veliki čovek ako žrtvuje svoj honorar u ime kolegijalnosti i poštovanja svoje profesije... Ja sam optimista i verujem da će se i on solidarisati sa Viškovićem... Jer najvažnije je biti čovek, a honorara će biti...

ali ako gazda Srle tako kaze...

pre 14 godina

Ovakve gluposti mogu da se desavaju smo kod nas, pa taj lik je najbolji i najkompetentniji komentator tenisa kog imamo.

marsupilami

pre 14 godina

Nažalost, tako se to radi u našoj Srbiji, ko drugačije razmišlja on je po automatizmu neprijatelj, i to državni!
Puna podrška Nebojši Viškoviću

Markinjo

pre 14 godina

Ovo je otišlo predaleko!!!! Srdjan Đoković prezazišao je svaku meru!!! A velika je sramota da TSS dopušta da pojedinac tako manipuliše njegovim radom!! A još veća je sramota za RTS, što je onomad postupio tako prema Viškoviću! Nebojša, svaka čast na dosadašnjim potezima, pokazao si da si čovek, a ne nečija igračka!!! I, potpuno se slažem sa komentarom, da je Aca Stojanović pravi kolega ne bi prihvatio posao koji je bio namenjen Viškoviću!! Baš me interesuje dokle će ovo da ide! Šta je Srdjanov sledeći potez!!!!!

Пера

pre 14 godina

Овде испада да је Вишковић патентирао преносе тениса у Србији, па нико други нема права да преноси.

Kristina

pre 14 godina

Dobro došli u zemlju Srbiju u kojoj vrsni stručnjaci ne mogu da obavljaju svoj posao... I posle se pitamo zašto toliko mladih stručnjaka napušta našu zemlju.

unuk

pre 14 godina

ako vec pricate o solidarnost i zelite postovanje za profesiju trebalo bi prvo da aleksandar stojanovic odbije viskovicev posao. a udruzenja da se zaloze za to da viskovic bude spiker na mecu. trazite solidarnost i u svojim redovima. bojkotujte mec, bilo sta ali ne dajte raznim djokovicima da vas maltretiraju!

aleksa sda

pre 14 godina

Bravo za UNS I NUNS, tako treba da se reaguje protiv ovakvih stvari koje dolaze od mocnih ljudi, u ovom slucaju Srdjana Djokovica. Vi novinari trebate da javno podrzite Vuskovica, da pokazete da ste solidarni da se to isto i sutra vama ne bi desilo. Valjda ce posle ovog saopstenja Srdjan Djokovic prestati da proganja Nebojsu Viskovica naseg najboljeg teniskog komentatora i velikog tenioskog strucnjaka jer je on i trener, ali pre svega dobar i objektivan covek.

liksi

pre 14 godina

A sta naj komentator ima od vase "solidarnosti"? I sta mi koji cemo gledati penose teniskih meceva imamo od toga? Budite konkretniji i kolegijalniji...danas je Viskovic, sutra ste vi na redu

Ni oko šta

pre 14 godina

Svaka čast kolegu Viškoviću, ali ovolika prašina diže se samo zato što neće biti neki spiker na Fedu, prevazilazi sve granice. Nisam član ni Unsa ni Nunsa niti osećam potrebu, ali pitam ih gde su bili kad su u Ninu smenjeni iskusni urednici, koji su Nin vodili godinama, a umesto njih došli blicoidi. Danas je ovaj list postao partijski bilten dveju stranaka i svi ćute. Muka čoveka hvata kad vidi koliko se novinarstvo svelo na lična poznanstva i partijsku privrženost. Ako nisi u nekom klanu, ne bi se oglasili ni da te tajfuni (moćnici raznih fela - političkih, ekonomskih, monopolskih, kumovskih, crnoberzijanskih...) nabijaju na kolac.

vicko jugović

pre 14 godina

Puna podrška Viškoviću.Ipak, bi najbolje bilo da kolege novinari saopšte koliko su javna preduzeća morala da doniraju firmu dotičnog Đokovića prošle godine a da oni pri tom plaćaju porez u nekoj stranoj državi. Iznosi su višemilionski u evrima.Radnici su sada višak a gospodin Srđan Đoković prebrojava račune po stranim bankama i obračunava se sa novinarima koji korektno obavljaju svoj posao.

gonzo

pre 14 godina

njegov otac se ponasa u najmanju ruku-bahato i nekulturno. izuzetno antipatican i bezobrazan, ovo je sramota, napred nasi, napred novak, srdjane STOP

kolondrito

pre 14 godina

Mislim da je Viskovic najbolji komentator tenisa koga sam ja slusao.Porodica Novaka Djokovica,koga inace neizmerno postujem i volim kao Srbina i tenisera,se ponasa jako bahato.Ne znam odakle njemu ideja za ovako nesto,zasto se ove organizacije tek sada oglasavaju?Covek komentarise tenis na jedan krajnje korektan i objektivan nacin,vratite Visnjica na rts,a Srdjanu ili kome vec iz porodice Djokovic ako se to ne svidja,neka otvori svoju tv stanicu na kojoj ce meceve da prenosi neko ko zadovoljava njihove kriterijume!

Vlada_Nbgd

pre 14 godina

Aca Stojanovic mora da odbije ovo... A gledaoci ce u Areni vec reci svoje... znam da nas dvadesetak, koji dolazimo, vec imamo spreman repertoar za svakog ko bude najavljivac... Novaku sve najbolje, jer je car!!! Ali kad za desetak godina zavrsi karijeru, nas ce se TS raspasti, ako se dozvoli da ga kontrolise njegov otac...

Kristina

pre 14 godina

Dobro došli u zemlju Srbiju u kojoj vrsni stručnjaci ne mogu da obavljaju svoj posao... I posle se pitamo zašto toliko mladih stručnjaka napušta našu zemlju.

ali ako gazda Srle tako kaze...

pre 14 godina

Ovakve gluposti mogu da se desavaju smo kod nas, pa taj lik je najbolji i najkompetentniji komentator tenisa kog imamo.

gonzo

pre 14 godina

njegov otac se ponasa u najmanju ruku-bahato i nekulturno. izuzetno antipatican i bezobrazan, ovo je sramota, napred nasi, napred novak, srdjane STOP

krle

pre 14 godina

@Tenisoman, 4. mart 2010 14:04
Lepota poena u tenisu ne zavisi od toga koji ga je igrač izveo, nego od toga kako ga je izveo. Ako je poen fantastičan, onda je tako bez obzira da li ga je izveo Federer, Nadal, Đoković ili Tipsarević. Tenis je džentlmentski sport, ni nalik drugima, i tako se ponašaju svi koji ga prate ili u njemu učestvuju-od igrača, publike, skupljača loptica, sudija, novinara i na kraju, sportskih komentatora. Uostalom, to je jedini sport u kome publika, ma koliko bila fanatična, mora da ćuti tokom poena i da ne ometa protivničkog igrača. Ko to ne može da shvati, ne treba ni da prati tenis. Ja lično navijam za Novaka, ali nebrojeno puta sam sam ispred televizora aplaudirao potezima Novakovih protivnika. Šta da radim, možda je to greh, ali priznajem da više volim tenis od Novaka.

liksi

pre 14 godina

A sta naj komentator ima od vase "solidarnosti"? I sta mi koji cemo gledati penose teniskih meceva imamo od toga? Budite konkretniji i kolegijalniji...danas je Viskovic, sutra ste vi na redu

vicko jugović

pre 14 godina

Puna podrška Viškoviću.Ipak, bi najbolje bilo da kolege novinari saopšte koliko su javna preduzeća morala da doniraju firmu dotičnog Đokovića prošle godine a da oni pri tom plaćaju porez u nekoj stranoj državi. Iznosi su višemilionski u evrima.Radnici su sada višak a gospodin Srđan Đoković prebrojava račune po stranim bankama i obračunava se sa novinarima koji korektno obavljaju svoj posao.

upuceni Dr

pre 14 godina

Licno sam upoznao Viskovica i licno sam bio tu kad je Visko govorio o tom sukobu svom prijatelju. Stvar je u tome da Srdjan Djokovic ne voli Viskove prenose Noletovih meceva jer se vise osvrce na tenis kao igru nego na ponos nacije-njegovog sina. Spakovano jednostavnije,Srdjan kaze da Viskovic ne navija dovoljno za njegovog sina dok igra. Da je Viskovic neko drugi (necu spomenuti ime) pa da hvali i Novakov udarac ramom reketa,onda ne bi bio nas najbolji poznavalac ove dzentlmenske igre i najbolji komentator kojeg cak i ljudi sa prostora bivse Juge vole slusati dok prenosi.
Zao mi je sto samovolja pojedinih ljudi uspeva u ovoj zemlji.
I na kraju,Nole nece izaci pred javnost i reci nesto povodom ovog slucaja jer sta god da kaze ishod i reakcije javnosti mu nece ici u prilog,sa podrzavanjem oca bice omrazen u javnosti,a sa podrzavanjem Viskovica njegov otac gubi kredibilitet!

Markinjo

pre 14 godina

Ovo je otišlo predaleko!!!! Srdjan Đoković prezazišao je svaku meru!!! A velika je sramota da TSS dopušta da pojedinac tako manipuliše njegovim radom!! A još veća je sramota za RTS, što je onomad postupio tako prema Viškoviću! Nebojša, svaka čast na dosadašnjim potezima, pokazao si da si čovek, a ne nečija igračka!!! I, potpuno se slažem sa komentarom, da je Aca Stojanović pravi kolega ne bi prihvatio posao koji je bio namenjen Viškoviću!! Baš me interesuje dokle će ovo da ide! Šta je Srdjanov sledeći potez!!!!!

Vlada_Nbgd

pre 14 godina

Aca Stojanovic mora da odbije ovo... A gledaoci ce u Areni vec reci svoje... znam da nas dvadesetak, koji dolazimo, vec imamo spreman repertoar za svakog ko bude najavljivac... Novaku sve najbolje, jer je car!!! Ali kad za desetak godina zavrsi karijeru, nas ce se TS raspasti, ako se dozvoli da ga kontrolise njegov otac...

kolondrito

pre 14 godina

Mislim da je Viskovic najbolji komentator tenisa koga sam ja slusao.Porodica Novaka Djokovica,koga inace neizmerno postujem i volim kao Srbina i tenisera,se ponasa jako bahato.Ne znam odakle njemu ideja za ovako nesto,zasto se ove organizacije tek sada oglasavaju?Covek komentarise tenis na jedan krajnje korektan i objektivan nacin,vratite Visnjica na rts,a Srdjanu ili kome vec iz porodice Djokovic ako se to ne svidja,neka otvori svoju tv stanicu na kojoj ce meceve da prenosi neko ko zadovoljava njihove kriterijume!

Leo Krstin

pre 14 godina

Aleksandar Stojanovic mora prihvatiti taj zadatak, inace ce dobiti otkaz!!Ja bi pre ocekivao da Novak bude
smeker (to uglavnom i izigrava, zajedno sa svojim klovnovskim umecima!), te da kaze ocu da se mani corava posla.To bi bio veliki plus za Novaka, verujem kod vecine ljubitelja tenisa.Pa valjda nije reprezentacija Srdjanova privatna prcija??

marsupilami

pre 14 godina

Nažalost, tako se to radi u našoj Srbiji, ko drugačije razmišlja on je po automatizmu neprijatelj, i to državni!
Puna podrška Nebojši Viškoviću

Penelope

pre 14 godina

"U kojoj to zemlji vrsni strucnjak navija za stranog tenisera umesto domaceg. Zasto pricate o necemu a ne znate ni sta se dogodilo ni kad? Pre jedno dve, tri godine on je u potpuno neizvesnom mecu izmedju Nedala i Djokovica vise puta vikao uz veliko odusevljenje fantasticno posle Nadalovih poena. Ja koji ga mnogo postujem kao najupucenijeg voditelja u tenis i volim da ga slusam hteo sam da poludim. Posle takvih ispada svaka drzavna televizija podvlacim drzavna morala je da reaguje, u rts to nisu jer ovde je izgleda najlepsi sport biti protiv svog. Tada se desio sukob u kome je ovaj voditelj branio svoje pravo da navija za Nadala tako da mi je sve ovo logican sled dogadjaja."

Gledala sam taj mec kao i svaki Nadalov, i kao njegov fan mogu pouzdano da tvrdim da Viskovic ni u jednom trenutku nije navio za njega, ne samo tokom tog cuvenog meca u MOnte Carlu nego tokom svih meceva Rafe. Mislim da i najludji mogu da primete da Viskovic OBOZAVA Novaka i Federera, i zaista zvuci neverovatno glupo da neko izjavi kako Nebojsa ne navaija za Novaka!! Sta vise, bilo je vrlo iritantno slusati ga kako komentarise meceve izmedju Nadala i DJokovica kada je doticnog gospodina hvalio na sve strane a Nadal je bik i ne znam ni ja sta jos.
A to sto neko kaze fantasticno posle nekoliko poena je sasvim normalna stvar i pokazuje profesionalnost. Jer on kao komentator ima apsolutno pravo i cak sta vise i treba da pohvali svaki dobar poen. A mislim da je svako ko prati tenis svestan da je vecina poena koje Rafa odigra na sljaci upravo to, fantasticna.
A to sto tatica S.DJ. smatra da neko treba da balavi za njegovim sinom i da ga dize u nebesa samo zato sto je Srbin je iskljucivo njegov licni problem. Ljudi koji zaista vole tenis nisu duzni da to trpe a njemu ako ne odgovara nek kupi sebi svoju televiziju pa neka se tamo izivljava.
Jadni su da jadniji ne mogu biti, Djokovici sa sve TSS.

Djordje

pre 14 godina

Nebojsa Viskovic je novinar koji je svojim komentarima doprineo da ljudi u Srbiji zavole tenis i uspeo u tome da ljudi uvidjaju neke stvari koje bez njega sigurno nebi mogli uz postovanje ostalih sportskih novinara u nasoj zemlji.On je obrazovao naciju po pitanju tenisa kao sporta koji je u poslednjih nekoliko godina usao u nasa srca.U pitanju je profesionalac koji poznaje tenis bolje od mnogih ljudi a sto se komentara Novakovih meceva tice,moje misljenje je da je uticao i na to da ljudi jos vise zavole naseg najboljeg tenisera i da uzivaju u njegovim mecevima.Mene je pogodila vest da je ovaj komentator otisao sa Rts-a zbog jednog subjektivnog misljenja i uobrazenja Srdana Djokovica.Najbolji komentatori treba da rade na nacionalnoj televiziji kao i sto svi oni koji su najbolji treba da rade na mestima koja im po pravdi i pripadaju.

unuk

pre 14 godina

ako vec pricate o solidarnost i zelite postovanje za profesiju trebalo bi prvo da aleksandar stojanovic odbije viskovicev posao. a udruzenja da se zaloze za to da viskovic bude spiker na mecu. trazite solidarnost i u svojim redovima. bojkotujte mec, bilo sta ali ne dajte raznim djokovicima da vas maltretiraju!

Rasturko

pre 14 godina

Odavno se pitam da li iko vodi racuna o kvalitetu sportskih komentatora na nasim televizijama.Ocigledno da ljudi imaju prece probleme nego time da se bave. Pratim skoro sve sportske dogadjaje i zaista ne znam boljeg komentatora od Viskovica (ne mislim samo na tenis). Nazalost mnoge sportske manifestacije moram da gledam sa prigusenim tonom jer ne mogu da slusam razne gluposti,losu dikciju,pogresno akcentovanje komentatora i to uglavnom na javnom servisu.
No kakava nam je drzava takav i javni servis....

aleksa sda

pre 14 godina

Bravo za UNS I NUNS, tako treba da se reaguje protiv ovakvih stvari koje dolaze od mocnih ljudi, u ovom slucaju Srdjana Djokovica. Vi novinari trebate da javno podrzite Vuskovica, da pokazete da ste solidarni da se to isto i sutra vama ne bi desilo. Valjda ce posle ovog saopstenja Srdjan Djokovic prestati da proganja Nebojsu Viskovica naseg najboljeg teniskog komentatora i velikog tenioskog strucnjaka jer je on i trener, ali pre svega dobar i objektivan covek.

zoran

pre 14 godina

Ovo je najbolji pokazatelj gde je Srbija danas. Porodica Djokovic ne odredjuje samo ko ce biti spiker na Davis kupu vec postrojava ljude iz samog politickog vrha nase drzave..Primer Nebojse Viskovica je samo pokazatelj trenutne moci Srdjana, kompanije oko njega, ali i kompromisa koje na koje je Boba kao predsednik Saveza spreman kako bi sacuvao kakav takav mir u kuci (TSS)...
Aleksanadra Stojanovic je posebna prica. Pa to je covek koji je mrtav hladan oberucke preuzeo da radi vaterpolo na nacionalnom servisu (pritom ne znajuci pravila sporta i radio ga je samo kako bi se dodvorio igracima i publici), dok mu je kolega SM bio na bolovanju zbog ozbiljnih privatnih problema..
Toliko o ljudskim vrednostima buduceg spikera u Areni...Svi i petak da podrzimo nase, ali i da konacno pokazemo gde je raznim Srdjanima i Acama mesto...

Иван ПФК Смедерево

pre 14 godina

Ма најбоље да Срђан Ђоковић коментарише мечеве свог сина, свима нам соли памет и прави нас лудима. Е сад ћу З'ИНАТ да навијам за Амере у мечевима где игра Ђоковић.

olja

pre 14 godina

E, a ko je taj Srđan? Višković je jedan od retkih sportskih komentatora, sa ovih prostora, koga ne "mutiram" kada prenosi neki sportski događaj.

Dejan

pre 14 godina

Da sam novinar,pozvao bih kolege da bojkotuju TS Srbije!Novaku Đokoviću svaka čast,ali ovo što radi njegov otac je neprihvatljivo!Oterao je Viskovića sa RTS-a,sada ovo...pa šta je sledeće?Ponavljam,nijedan novinar koji drži do svog profesionalnog integriteta treba da bojkotuje sve konferencije za štampu u organizaciji TS Srbije!

I ja Aleksandar

pre 14 godina

Mislim da je ovde u najtežoj poziciji baš Aleksandar Stojanović kojeg su i Višković i Đokovići i TSS i UNS i NUNS stavili pred svršen čin. Sada će se priča o sukobu Đokovići - Višković preneti na priču šta će Stojanović da uradi. To nije fer prema njemu.
Ovo saopštenje je upućeno na adresu Aleksandra Stojanovića. I to nije fer. Višković je mogao da ispadne laf i kaže da nema ništa protiv Stojanovića i da bi on trebalo da radi posao, još tokom svog prvog saopštenja. A ono što mu smeta mogao je da kaže i posle meča.
Osim toga, koliko se sećam, Stojanović je bio spiker na meču Srbija - Australija a posle se niko nije pitao zašto on ne radi sledeće mečeve. I šta sad?

Пера

pre 14 godina

Овде испада да је Вишковић патентирао преносе тениса у Србији, па нико други нема права да преноси.

Ni oko šta

pre 14 godina

Svaka čast kolegu Viškoviću, ali ovolika prašina diže se samo zato što neće biti neki spiker na Fedu, prevazilazi sve granice. Nisam član ni Unsa ni Nunsa niti osećam potrebu, ali pitam ih gde su bili kad su u Ninu smenjeni iskusni urednici, koji su Nin vodili godinama, a umesto njih došli blicoidi. Danas je ovaj list postao partijski bilten dveju stranaka i svi ćute. Muka čoveka hvata kad vidi koliko se novinarstvo svelo na lična poznanstva i partijsku privrženost. Ako nisi u nekom klanu, ne bi se oglasili ni da te tajfuni (moćnici raznih fela - političkih, ekonomskih, monopolskih, kumovskih, crnoberzijanskih...) nabijaju na kolac.

nenad

pre 14 godina

SRAMOTA! I DOKLE TAKO? e vo je valjda poslednje. kos kad bi se taj stojanovic ogradio, da ne dozvoli da ga izvizde sutra, mozda bi se i sami djokovici opametili.
podrska visku koga bi smo slusali i na radiju.

eusebio

pre 14 godina

''...Aleksandar Stojanovic mora prihvatiti taj zadatak, inace ce dobiti otkaz!!...''
(Leo Krstin, 4. mart 2010 14:06)
Koji otkaz? Ovo je honorarni amgažman i Stojanović će samo pokazati koliko je veliki čovek ako žrtvuje svoj honorar u ime kolegijalnosti i poštovanja svoje profesije... Ja sam optimista i verujem da će se i on solidarisati sa Viškovićem... Jer najvažnije je biti čovek, a honorara će biti...

Trla baba lan

pre 14 godina

Gotovo se ništa nije desilo. Što malo ne dirnete onog iz TSS? Ovaj Višković, da ima bar malo otmenosti, ćutao bi. Neće ga neko ko je važniji od njega i kraj. Zašto samo njega neće? Jedan piše da nikada boljeg nije slušao. Kad bi samo znao ko je nekada prenosuo utakmice, ne bi ovako lupao. Meni je Novak Đoković, veliki teniser i drugi igrač sveta, mnogo važniji od jednog reportera. Postojao je u Francuskoj poznati novinar velikog lista kome Miteran, iako demokrata, nikada nije hteo da da intervju. Zato što je o Miteranu, dok nije postao predsednik, pisao ružno, ne štedeći ni njegovu maloletnu vanbračnu kćerku. Uostalom, gde radi taj Višković? U takvoj "nošnji" portir Bibisija ne bi ga ni u zgradu pustio.

Djorgo

pre 14 godina

Novak Djokovic bi trebalo da reaguje, u dogledno vreme. On je sigurno nas najpopularniji sportista i mladima je (ili ce) uzor.
Novinari da reaguju? Naravno!

Nikola

pre 14 godina

Podrska Viskovicu, ubedljivo je NAJUMERENIJI od svih komentatora ovde, lepo radi prenose i sto rece neko vec pre mene, ne moram da mutiram kad gledam prenos.. pomenuo bih, najiritantniji je onaj novinar RTS sto je skoro dosao sa Foxa i prenosi tenis i fudbal i ukljucuje se sa sagovornikom na poluvremenu partizanovih utakmica evrolige... Taj covek tokom 90 min fudbala, 85min iznosi statisticke podatke tipa:" Ibrahimovic uglavnom postize pogodak izmedju 28 i 56 minuta ako Barsa igra kuci i nema padavina, naprotiv ako igra u gostima golovi padaju izmedju 78 i 90 min ako duva vetar..." Nema veze sto je gol sansa ili stativa on ce covek da isprica svoj KURIOZITET do kraja... Da se ubijes... Podrska i Noletu fin je decko i dobar teniser, ali stric ti je... da se ne izrazavam

Tenisoman

pre 14 godina

U kojoj to zemlji vrsni strucnjak navija za stranog tenisera umesto domaceg. Zasto pricate o necemu a ne znate ni sta se dogodilo ni kad? Pre jedno dve, tri godine on je u potpuno neizvesnom mecu izmedju Nedala i Djokovica vise puta vikao uz veliko odusevljenje fantasticno posle Nadalovih poena. Ja koji ga mnogo postujem kao najupucenijeg voditelja u tenis i volim da ga slusam hteo sam da poludim. Posle takvih ispada svaka drzavna televizija podvlacim drzavna morala je da reaguje, u rts to nisu jer ovde je izgleda najlepsi sport biti protiv svog. Tada se desio sukob u kome je ovaj voditelj branio svoje pravo da navija za Nadala tako da mi je sve ovo logican sled dogadjaja.

Blasa

pre 14 godina

Pozdravljam i podrzavam Nebojsu Viskovica.Veliki sam njegov postovalac,jer covek fenomenalno prenosi sportske dogadjaje,pogotovo tenis.
Mislim da je ova bahatost i arogantnost od strane pojedinih clanova porodice Djokovic,sramotna.Novak jeste vrhunski teniser,ali to ne daje za pravo njegovoj porodici da se bezobrazno ponasa prema jednom komentatoru,koji je veoma korektno prenosio meceve.Pa,ne moze da hvali Novakove promasaje i umanjuje vrednost poena njegovih protivnika.
Novinska udruzenja bi zustrije trebala da reaguju na ovu temu.

Crni bombarder

pre 14 godina

Da se razumemo,volim Djokovića i kao sportski novinar već 14 godina, poštujem Nebojšu Viškovića.Mislim da je čitava stvar otišla malo predaleko.Činjenica da bi S.Đoković stvarno mogao da povede malo više računa o svom ponašanju ali i činjenica da za jednog majstor-komentatora tenisa nije posebno veliki izazov da bude oficijelni spiker u Areni. Istina problem je u tome što će jedan smor od komentatora kakav je Stojanović(svaki put zaspim kad taj momak prenosi utakmicu pa makar i repke)raditi kao spiker u Areni.Želim podsetiti da je Aco bio oficijelni spiker i 2005 na završnici Eurobasketa kada je prilikom proglašenja MVP-a EP(bio Novicki)u neviđenom transu pred 20 000 ljudi usklikno"Danke Dirke".Međutim želim podsetiti na još jedan detalj,po završetku Novakovog meča u Areni pre valjda tri godine(možda i jače,jer vreme baš leti) kada smo pobedili Australiju u DC,Novak s obzirom da se mučio protiv nekog dugajlije Ozija,glatko na konferenciji za štampu izjavio ovako"Neki su novinari moj meč sa dugajlijom(nikako da se setim kako se zove)unapred proglasili kao lagan,što samo govori o tome koliko ne poznaju tenis".Izjava je tada bila upućena upravo na račun Viškovića i toga se dobro sećam i dan danas.Tada sam prešao preko toga iako sam bio razočaran činjenicom da je uzeo za pravo sebi da komentariše rad komentartora.Danas pak smatram da bi upravo Novak morao da reši nastali problem,ako je šmeker što nam uporno želi dokazati morao bi da se oglasi po ovom slučaju,pa makar za posledicu proizvelo da mu se tata malo naljuti ili pak Nebojšu oteraju i sa Sport Kluba.Treća opcija ćutanje je najgora,jer svi dobro znamo da je ršumonijada ispala upravo zbog njega.

dejan

pre 14 godina

Ako Djokovic ne zeli da mu Viskovic prenosi meceve niti otvara sutrosnji duel, onda tu nema mnogo rasprave. Jel Viskovica ima na hiljade a Djokovic je samo JEDAN, drugi na svetu. Nije Viskovic naterao ljude u Srbiji da gledaju tenis, vec je porodica DJokovic tome zasluzna, iliti njihov sin. Djokovic je stub i nosioc reprezentacije sutra kao i u buducnosti. Osvojio je i medalju na olimpijadi za Srbiju. Pa samim tim ima prava da trazi da neko ne moze da prenosi njegove meceve, ako mu se hoce. Nema tu demokratije i slicnih gluposti. Pa sta sad treba, da ostavimo komentatora na svom mestu a odreknemo se Djokovica da igra za reprezentaciju.

Miodrag

pre 14 godina

U redu je SOLIDARNOST. Dugo čekam da neko iz novinarske organizacije - ANEM, NUNS, UNS, USN (udruženje sp. novinara) itd, pokrene nešto tako, ali u obrnutom smeru. Morali bismo kad-tad da preispitamo - da li su nekad reagovanja javnosti, gledalaca, slušalaca,čitalaca, sp. organizacija i pojedinaca - OPRAVDANA?! Ima li nekada samokritike medju poslenicima javne reči, u ovom slučaju sportske. Kako se postaje sp. komentator? Kad je "navijanje" poželjno, a kada kontraproduktivno? I za koga?Javna tribina o tome je neophodna, što pre! Svakako uz učešće lingvističkih, psiho-socijalnih znalaca itd, itd...Ima li analiza prenosa? Da li i ko sluša, osim "običnih"gledalaca?!

The Navijac

pre 14 godina

Znaci istina je da ga je ovaj (necu ni ime da mu spomenem) brutalno odstranio.
Sramota!

Nije mi samo jasno zasto. Slusam kako Viskovic komentarise Noletove meceve i ne vidim sta je protiv njega rekao. Naprotiv, ocigledno je da Novaka tretira kao jednog od najboljih igraca na svetu.

Verovatno ni Noletu nije lako sa takvim ocem. Kada bi se on sam "odstranio" verujem da bi Novak bolje igrao i stig'o do br. 1.

navijac

pre 14 godina

Procitala sam da ce neko ici u arenu da zvizdi Novaku, ili da ce te zbog ovoga prestati da navijate za njega.Slazem se da je Viskovic najbolji komentator ali mi ne znamo sta se stvarno desava na relaciji Viskovic-Djokovic(Srdjan), zasto bi ja otisla u arenu da zvizdim Novaku, pa treba da idemo sutra i svim srcem navijamo za nasu reprezentaciju ako necemo mi ko ce?! Sigurna sam da Novak nema nista sa postupcima svoga oca, isto tako mislim da je njemu sada najgore jer ce on ispastati zbog toga jer ovo steti samo njemu.Sutra u arenu da navijamo, napred nasi, napred Nole,Ziki,Vico,Tipsa....NAPRED SRBIJA!!!

Lionac

pre 14 godina

Ko je uopšte taj Višković i gde piše da on mora da bude moderator u Areni? Pa i na Fed kupu je Aleksandar Stojanović to radio zašto ne bi i sada?
Izgleda da je taj Višković umislio da je postao ravan Novaku Djokoviću, samo ne znam po čemu.
Njegovi pajtosi pišu ovde svakakve komentare.
(bane, 5. mart 2010 00:15)

Ne radi se uopste o tome ko je on vec o tome da je ispaljen za posao par dana pre dogadjaja... Voleo bi da tebe u zivotu ispale za neki posao neposredno pre istog pa da se neko drugi pita "ko je uopste taj bane pa da ga ne ispaljujemo"

Vladan NS

pre 14 godina

Srđane, stidi se, a sa Srđanom i oni koji anatemišu ovog, fenomenalnog novinara!
Hoće li Srđan Đoković birati komentatora i kada Novak prestane da igra?
Da li će otac Dejana Stankovića ili otac Nemanje Vidića birati komentatora za svetsko prvenstvo u fudbalu!?
BRUKA!

I ja Aleksandar

pre 14 godina

Uostalom da li mislite da se Novak ne pita za sve ovo? Zašto Novak ne kaže javno...hoću da bude Višković. Ili hoću da bude Stojanović.

vasa

pre 14 godina

''...Stojanović će samo pokazati koliko je veliki čovek ako žrtvuje svoj honorar u ime kolegijalnosti i poštovanja svoje profesije... Ja sam optimista i verujem da će se i on solidarisati sa Viškovićem... Jer najvažnije je biti čovek, a honorara će biti...''
(eusebio, 4. mart 2010 14:58)

On da je čovek i da je hteo do sada bi se već solidarisao... Veliki si optimista...

Pele

pre 14 godina

Sledece sto ocekujem je da Otac Djokovic upotrebi svoj uticaj, pa da, koliko sutra, Viskovic bude uhapsen, osisan do glave, posut katranom, uvaljan u perje i proteran iz Beograda.
SRAMOTA!

d

pre 14 godina

kakvo je ovo izvjestavanje, ko za hendikepirane, ko da mi ne znamo zasto se to dogodilo. ovo priopcenje je zecije, kod nas u hrvatskoj bi rigali vatru. zato vam se i desava novinarima to sto se desava.

bane

pre 14 godina

Ko je uopšte taj Višković i gde piše da on mora da bude moderator u Areni? Pa i na Fed kupu je Aleksandar Stojanović to radio zašto ne bi i sada?
Izgleda da je taj Višković umislio da je postao ravan Novaku Djokoviću, samo ne znam po čemu.
Njegovi pajtosi pišu ovde svakakve komentare.

steva

pre 14 godina

Sad bi bilo fer da Novak urgira da vrate coveka,mislim da njegova rec ipak ima najvecu Tezinu u savezu.To bi bilo najpostenije,a Aca vidite kako lepo prenosi repku,cudo jedno.

Wogy

pre 14 godina

Nista novo...tako je bilo kada sam ja napustio Jugoslaviju (bivsu) pre 62 godine. Komunisti su namestali i menjali koga su hteli, niko se nije bunio, jer posledice su bile velike a kazne rigorozne dok danas vladaju ljudi koji imaju neverovatan uticaj cak i na politicare i velike kompanije (jer poseduju ogromno bogatstvo) ali zato nema rigoroznih kazni izuzev gubitka u zaposlenju.Danas,bar tako izgleda, novinarska etika ne igra vaznu ulogu kada je u pitanju visina honorara i naravno prestiza. Neznam da li postoji Novinarsko Udruzenje koje se brine o zastiti Novinara, ako postoji, trebalo bi da bojkotuju RTS...siguran sam da bi se i "Bogovi" iz RTS upitali kako je i doslo do ovog nevidjenog fijaska.

Ni po babu, ni po stricevima...

pre 14 godina

Prvo, nijedan komentator nije vazniji od dogadjaja koji prenosi, tj. konferansije nije vazniji od manifestacije. To je naprosto tako.

Drugo, ideja da se obavezno u prvom planu svakog prenosa u individualnim sportovima nalazi domaci (nekad YU, sad srpski) takmicar i da publiku treba trovati samo njegovim bravurama (ili "bravurama"), to je jedna teska bolestina koje se na drzavnoj televiziji mnogi pridrzavaju kao dogme.

Secam se kad sam kao klinac slusao tlapnje: "N.N. je bio odlican, 23. od 25. ucesnika." Fiktivni sportski patriotizam, kakva besmislica!

Tenisoman

pre 14 godina

krle,
Moras pazljivo da citas sa razumevanjem, ja takodje uzivam u lepim poenima tako da i ti mozes takodje jer to radis privatno, a on je bio voditelj slovima Srpske radio televizije i nema pravo da svoje licno odusevljenje osvojenim poenima stranog tenisera prenosi nama bar je to tako svuda u svetu. Nemoj da me ucis sta tenis kao sport nosi sa sobom jer sam ga trenirao 10 godina sve stvari su koje si nabrojao su u redu, ali nema voditelja drzavne televizije koji se u svakom trenutku ne ponasa pristrasno prema svom zemljaku to mu je posao i obaveza. Ne mislim pritom na eurosport i slicne jer su to internacionalne privatne televizije.

pep

pre 14 godina

I tako to obicno biva sa gospodom kao sto je Stojanovic...Kada je video sta se pise i reakciju ljudi oko sebe, brze - bolje se povukao..Ali eto ispade da se njegovo ime slucajno naslo na saopstenju TSS..A on naivan i u cudu...
Srbijo, moja..Samo je bitan PR i sta ce drugi da kazu..Zato Tegeltiji, svaka cast na jucerasnjem komentaru i podrsci Viskovicu...
Stojanovicu , stidi se....I ti i takvi, kao ti kojih je sve vise u Srbiji...

bane

pre 14 godina

Živo me zanima na kakvu to solidarnost pozivaju UNS i USNS i sa kim? Višković želi da otme honorar A. Stojanoviću koji je radio to isto prošlog meseca na Fed kupu u toj Areni i oni bi da se solidarišu sa njim. Pa zar i A. Stojanović nije novinar, koje udrženje će njega da brani?
Ovo je sve zamešateljstvo tog lukavog Viškovića koji pravi probleme Novaku Djokoviću i vrši na njega psihološki pritisak. Tako sebi pravi reklamu na jedan krajnje nekorektan način i prema drugim novinarima a naročito prema navijačima Novaka Djokovića.
Inače je nikakav novinar.

Milija Zmija

pre 14 godina

Mislim da svi, koliko god nas ima, treba da poležemo po autoputu u znak podrške Nebojši Viškoviću. E, kad nas jedno 200-300 pogaze kola, da vidiš da li onda neće da dozvole Nebojši da vodi taj program. Ne treba da žalimo da za Nebojšu damo ni svoj život, jer on je taj. Dakle, sutra ujutro - svi na autoput i zaleži. Kome je autoput daleko, neka zalegne na najbližu prugu. Priznaje se.

Maletić

pre 14 godina

Čime se vi bavite, na šta vi lupate mozak, o čemu vi pišete, za šta se vi zalažete... to je dokaz da ste verovatno deca, koja se bave "državnim" pitanjima. Neko je lepo napisao da bi ga portiri vratili još sa ulaza u svaku svetsku televiziju. Novinar "od ugleda" mora tako i da izgleda. Nema dobrih reportera više, zato potpuno utišavam tom, a ovo je sve koješta. Srbe ne brine novo poskupljenje struje, oni brinu u tome ko će da bude spiker Feda. Birokrate iz Unsa i Nunsa ne misle kako novinari žive, kakve su im plate, imaju li stanove, imaju li slobodu i nezavisnost u radu, oni brinu o spikeru Feda. Neko je napisao da bi deci trebalo dati poseban sajt, pa tamo neka se igraju, jer ih pravi život još ne zanima. Što je prirodno. Oni tek odrastaju i uče. Ovo je hajka na Novaka, a to je sramota. Najveća je glupost što neko kaže da onaj ko,bude spiker mora honorar da da Viškoviću. Pravo prve bračne noći? Prestanite da se igrate nesuvislih igara.

dupla greska

pre 14 godina

Veliki broj novinara traži pare da nekog protežira kroz prenos, tekst,fotografiju... Isto kao političari za tender ili pevaljka za suknju...
ene plaši ovo jednoumlje kada se jedna odluka podržava bez druge strane... Sad admini filuju i dodaju nove poruke da bi nekog osudili... Ako nije po njihovoj volji onda ne objave....Dokle da trpimo jednoumlje nekada 90 u politici sada u novinarstvu

Aleksandar

pre 14 godina

Koliko vidim Stojanović ne radi meč. Ako sada niko više ne priča o tome znači li to da je on bio problem? Očekujem saopštenje UNS-a i NUNS-a. Je li sada prestao razlog za pljuvanje ili ih ima i dalje? Ko uostalom sada radi taj posao, šta je sa njegovom solidarnošću ili se samo od Stojanovića očekuje solidarnost?

Mile

pre 14 godina

Oba udruženja novinara (mada ne znam-koje je zavisno a koje nezavisno i od koga?)izgleda nemaju druga posla nego da se bave - sa novinarskog stanovišta - nevažnim detaljima, koji nemaju nikakve veze sa stanjem u našem sportskom novinarstvu! Moralo bi bar neko "udruženje" da zatraži da komentatori (ne samo sportski) bolje i pravilnije govore, bez UVEZENIH izraza i akcenata. Toliko su ušli u sve domove da postoji opasnost od lošeg uticaja na govor najmladjih!!! A govor je osnovno obeležje jedne nacije. Ako neko u fudbalskom prenosu iz Alžira kaže "..taj i taj IZVODI PREKID..." onda nemamo o čemu da raspravljamo!U tom stilu ima mnogo primera.

Trla baba lan

pre 14 godina

Gotovo se ništa nije desilo. Što malo ne dirnete onog iz TSS? Ovaj Višković, da ima bar malo otmenosti, ćutao bi. Neće ga neko ko je važniji od njega i kraj. Zašto samo njega neće? Jedan piše da nikada boljeg nije slušao. Kad bi samo znao ko je nekada prenosuo utakmice, ne bi ovako lupao. Meni je Novak Đoković, veliki teniser i drugi igrač sveta, mnogo važniji od jednog reportera. Postojao je u Francuskoj poznati novinar velikog lista kome Miteran, iako demokrata, nikada nije hteo da da intervju. Zato što je o Miteranu, dok nije postao predsednik, pisao ružno, ne štedeći ni njegovu maloletnu vanbračnu kćerku. Uostalom, gde radi taj Višković? U takvoj "nošnji" portir Bibisija ne bi ga ni u zgradu pustio.

Tenisoman

pre 14 godina

U kojoj to zemlji vrsni strucnjak navija za stranog tenisera umesto domaceg. Zasto pricate o necemu a ne znate ni sta se dogodilo ni kad? Pre jedno dve, tri godine on je u potpuno neizvesnom mecu izmedju Nedala i Djokovica vise puta vikao uz veliko odusevljenje fantasticno posle Nadalovih poena. Ja koji ga mnogo postujem kao najupucenijeg voditelja u tenis i volim da ga slusam hteo sam da poludim. Posle takvih ispada svaka drzavna televizija podvlacim drzavna morala je da reaguje, u rts to nisu jer ovde je izgleda najlepsi sport biti protiv svog. Tada se desio sukob u kome je ovaj voditelj branio svoje pravo da navija za Nadala tako da mi je sve ovo logican sled dogadjaja.

dejan

pre 14 godina

Ako Djokovic ne zeli da mu Viskovic prenosi meceve niti otvara sutrosnji duel, onda tu nema mnogo rasprave. Jel Viskovica ima na hiljade a Djokovic je samo JEDAN, drugi na svetu. Nije Viskovic naterao ljude u Srbiji da gledaju tenis, vec je porodica DJokovic tome zasluzna, iliti njihov sin. Djokovic je stub i nosioc reprezentacije sutra kao i u buducnosti. Osvojio je i medalju na olimpijadi za Srbiju. Pa samim tim ima prava da trazi da neko ne moze da prenosi njegove meceve, ako mu se hoce. Nema tu demokratije i slicnih gluposti. Pa sta sad treba, da ostavimo komentatora na svom mestu a odreknemo se Djokovica da igra za reprezentaciju.

Пера

pre 14 godina

Овде испада да је Вишковић патентирао преносе тениса у Србији, па нико други нема права да преноси.

bane

pre 14 godina

Ko je uopšte taj Višković i gde piše da on mora da bude moderator u Areni? Pa i na Fed kupu je Aleksandar Stojanović to radio zašto ne bi i sada?
Izgleda da je taj Višković umislio da je postao ravan Novaku Djokoviću, samo ne znam po čemu.
Njegovi pajtosi pišu ovde svakakve komentare.

Иван ПФК Смедерево

pre 14 godina

Ма најбоље да Срђан Ђоковић коментарише мечеве свог сина, свима нам соли памет и прави нас лудима. Е сад ћу З'ИНАТ да навијам за Амере у мечевима где игра Ђоковић.

Tenisoman

pre 14 godina

krle,
Moras pazljivo da citas sa razumevanjem, ja takodje uzivam u lepim poenima tako da i ti mozes takodje jer to radis privatno, a on je bio voditelj slovima Srpske radio televizije i nema pravo da svoje licno odusevljenje osvojenim poenima stranog tenisera prenosi nama bar je to tako svuda u svetu. Nemoj da me ucis sta tenis kao sport nosi sa sobom jer sam ga trenirao 10 godina sve stvari su koje si nabrojao su u redu, ali nema voditelja drzavne televizije koji se u svakom trenutku ne ponasa pristrasno prema svom zemljaku to mu je posao i obaveza. Ne mislim pritom na eurosport i slicne jer su to internacionalne privatne televizije.

bane

pre 14 godina

Živo me zanima na kakvu to solidarnost pozivaju UNS i USNS i sa kim? Višković želi da otme honorar A. Stojanoviću koji je radio to isto prošlog meseca na Fed kupu u toj Areni i oni bi da se solidarišu sa njim. Pa zar i A. Stojanović nije novinar, koje udrženje će njega da brani?
Ovo je sve zamešateljstvo tog lukavog Viškovića koji pravi probleme Novaku Djokoviću i vrši na njega psihološki pritisak. Tako sebi pravi reklamu na jedan krajnje nekorektan način i prema drugim novinarima a naročito prema navijačima Novaka Djokovića.
Inače je nikakav novinar.

Ni oko šta

pre 14 godina

Svaka čast kolegu Viškoviću, ali ovolika prašina diže se samo zato što neće biti neki spiker na Fedu, prevazilazi sve granice. Nisam član ni Unsa ni Nunsa niti osećam potrebu, ali pitam ih gde su bili kad su u Ninu smenjeni iskusni urednici, koji su Nin vodili godinama, a umesto njih došli blicoidi. Danas je ovaj list postao partijski bilten dveju stranaka i svi ćute. Muka čoveka hvata kad vidi koliko se novinarstvo svelo na lična poznanstva i partijsku privrženost. Ako nisi u nekom klanu, ne bi se oglasili ni da te tajfuni (moćnici raznih fela - političkih, ekonomskih, monopolskih, kumovskih, crnoberzijanskih...) nabijaju na kolac.

Maletić

pre 14 godina

Čime se vi bavite, na šta vi lupate mozak, o čemu vi pišete, za šta se vi zalažete... to je dokaz da ste verovatno deca, koja se bave "državnim" pitanjima. Neko je lepo napisao da bi ga portiri vratili još sa ulaza u svaku svetsku televiziju. Novinar "od ugleda" mora tako i da izgleda. Nema dobrih reportera više, zato potpuno utišavam tom, a ovo je sve koješta. Srbe ne brine novo poskupljenje struje, oni brinu u tome ko će da bude spiker Feda. Birokrate iz Unsa i Nunsa ne misle kako novinari žive, kakve su im plate, imaju li stanove, imaju li slobodu i nezavisnost u radu, oni brinu o spikeru Feda. Neko je napisao da bi deci trebalo dati poseban sajt, pa tamo neka se igraju, jer ih pravi život još ne zanima. Što je prirodno. Oni tek odrastaju i uče. Ovo je hajka na Novaka, a to je sramota. Najveća je glupost što neko kaže da onaj ko,bude spiker mora honorar da da Viškoviću. Pravo prve bračne noći? Prestanite da se igrate nesuvislih igara.

Milija Zmija

pre 14 godina

Mislim da svi, koliko god nas ima, treba da poležemo po autoputu u znak podrške Nebojši Viškoviću. E, kad nas jedno 200-300 pogaze kola, da vidiš da li onda neće da dozvole Nebojši da vodi taj program. Ne treba da žalimo da za Nebojšu damo ni svoj život, jer on je taj. Dakle, sutra ujutro - svi na autoput i zaleži. Kome je autoput daleko, neka zalegne na najbližu prugu. Priznaje se.

Leo Krstin

pre 14 godina

Aleksandar Stojanovic mora prihvatiti taj zadatak, inace ce dobiti otkaz!!Ja bi pre ocekivao da Novak bude
smeker (to uglavnom i izigrava, zajedno sa svojim klovnovskim umecima!), te da kaze ocu da se mani corava posla.To bi bio veliki plus za Novaka, verujem kod vecine ljubitelja tenisa.Pa valjda nije reprezentacija Srdjanova privatna prcija??

navijac

pre 14 godina

Procitala sam da ce neko ici u arenu da zvizdi Novaku, ili da ce te zbog ovoga prestati da navijate za njega.Slazem se da je Viskovic najbolji komentator ali mi ne znamo sta se stvarno desava na relaciji Viskovic-Djokovic(Srdjan), zasto bi ja otisla u arenu da zvizdim Novaku, pa treba da idemo sutra i svim srcem navijamo za nasu reprezentaciju ako necemo mi ko ce?! Sigurna sam da Novak nema nista sa postupcima svoga oca, isto tako mislim da je njemu sada najgore jer ce on ispastati zbog toga jer ovo steti samo njemu.Sutra u arenu da navijamo, napred nasi, napred Nole,Ziki,Vico,Tipsa....NAPRED SRBIJA!!!

vicko jugović

pre 14 godina

Puna podrška Viškoviću.Ipak, bi najbolje bilo da kolege novinari saopšte koliko su javna preduzeća morala da doniraju firmu dotičnog Đokovića prošle godine a da oni pri tom plaćaju porez u nekoj stranoj državi. Iznosi su višemilionski u evrima.Radnici su sada višak a gospodin Srđan Đoković prebrojava račune po stranim bankama i obračunava se sa novinarima koji korektno obavljaju svoj posao.

Vlada_Nbgd

pre 14 godina

Aca Stojanovic mora da odbije ovo... A gledaoci ce u Areni vec reci svoje... znam da nas dvadesetak, koji dolazimo, vec imamo spreman repertoar za svakog ko bude najavljivac... Novaku sve najbolje, jer je car!!! Ali kad za desetak godina zavrsi karijeru, nas ce se TS raspasti, ako se dozvoli da ga kontrolise njegov otac...

unuk

pre 14 godina

ako vec pricate o solidarnost i zelite postovanje za profesiju trebalo bi prvo da aleksandar stojanovic odbije viskovicev posao. a udruzenja da se zaloze za to da viskovic bude spiker na mecu. trazite solidarnost i u svojim redovima. bojkotujte mec, bilo sta ali ne dajte raznim djokovicima da vas maltretiraju!

Dejan

pre 14 godina

Da sam novinar,pozvao bih kolege da bojkotuju TS Srbije!Novaku Đokoviću svaka čast,ali ovo što radi njegov otac je neprihvatljivo!Oterao je Viskovića sa RTS-a,sada ovo...pa šta je sledeće?Ponavljam,nijedan novinar koji drži do svog profesionalnog integriteta treba da bojkotuje sve konferencije za štampu u organizaciji TS Srbije!

I ja Aleksandar

pre 14 godina

Mislim da je ovde u najtežoj poziciji baš Aleksandar Stojanović kojeg su i Višković i Đokovići i TSS i UNS i NUNS stavili pred svršen čin. Sada će se priča o sukobu Đokovići - Višković preneti na priču šta će Stojanović da uradi. To nije fer prema njemu.
Ovo saopštenje je upućeno na adresu Aleksandra Stojanovića. I to nije fer. Višković je mogao da ispadne laf i kaže da nema ništa protiv Stojanovića i da bi on trebalo da radi posao, još tokom svog prvog saopštenja. A ono što mu smeta mogao je da kaže i posle meča.
Osim toga, koliko se sećam, Stojanović je bio spiker na meču Srbija - Australija a posle se niko nije pitao zašto on ne radi sledeće mečeve. I šta sad?

kolondrito

pre 14 godina

Mislim da je Viskovic najbolji komentator tenisa koga sam ja slusao.Porodica Novaka Djokovica,koga inace neizmerno postujem i volim kao Srbina i tenisera,se ponasa jako bahato.Ne znam odakle njemu ideja za ovako nesto,zasto se ove organizacije tek sada oglasavaju?Covek komentarise tenis na jedan krajnje korektan i objektivan nacin,vratite Visnjica na rts,a Srdjanu ili kome vec iz porodice Djokovic ako se to ne svidja,neka otvori svoju tv stanicu na kojoj ce meceve da prenosi neko ko zadovoljava njihove kriterijume!

marsupilami

pre 14 godina

Nažalost, tako se to radi u našoj Srbiji, ko drugačije razmišlja on je po automatizmu neprijatelj, i to državni!
Puna podrška Nebojši Viškoviću

Markinjo

pre 14 godina

Ovo je otišlo predaleko!!!! Srdjan Đoković prezazišao je svaku meru!!! A velika je sramota da TSS dopušta da pojedinac tako manipuliše njegovim radom!! A još veća je sramota za RTS, što je onomad postupio tako prema Viškoviću! Nebojša, svaka čast na dosadašnjim potezima, pokazao si da si čovek, a ne nečija igračka!!! I, potpuno se slažem sa komentarom, da je Aca Stojanović pravi kolega ne bi prihvatio posao koji je bio namenjen Viškoviću!! Baš me interesuje dokle će ovo da ide! Šta je Srdjanov sledeći potez!!!!!

aleksa sda

pre 14 godina

Bravo za UNS I NUNS, tako treba da se reaguje protiv ovakvih stvari koje dolaze od mocnih ljudi, u ovom slucaju Srdjana Djokovica. Vi novinari trebate da javno podrzite Vuskovica, da pokazete da ste solidarni da se to isto i sutra vama ne bi desilo. Valjda ce posle ovog saopstenja Srdjan Djokovic prestati da proganja Nebojsu Viskovica naseg najboljeg teniskog komentatora i velikog tenioskog strucnjaka jer je on i trener, ali pre svega dobar i objektivan covek.

eusebio

pre 14 godina

''...Aleksandar Stojanovic mora prihvatiti taj zadatak, inace ce dobiti otkaz!!...''
(Leo Krstin, 4. mart 2010 14:06)
Koji otkaz? Ovo je honorarni amgažman i Stojanović će samo pokazati koliko je veliki čovek ako žrtvuje svoj honorar u ime kolegijalnosti i poštovanja svoje profesije... Ja sam optimista i verujem da će se i on solidarisati sa Viškovićem... Jer najvažnije je biti čovek, a honorara će biti...

I ja Aleksandar

pre 14 godina

Uostalom da li mislite da se Novak ne pita za sve ovo? Zašto Novak ne kaže javno...hoću da bude Višković. Ili hoću da bude Stojanović.

gonzo

pre 14 godina

njegov otac se ponasa u najmanju ruku-bahato i nekulturno. izuzetno antipatican i bezobrazan, ovo je sramota, napred nasi, napred novak, srdjane STOP

ali ako gazda Srle tako kaze...

pre 14 godina

Ovakve gluposti mogu da se desavaju smo kod nas, pa taj lik je najbolji i najkompetentniji komentator tenisa kog imamo.

d

pre 14 godina

kakvo je ovo izvjestavanje, ko za hendikepirane, ko da mi ne znamo zasto se to dogodilo. ovo priopcenje je zecije, kod nas u hrvatskoj bi rigali vatru. zato vam se i desava novinarima to sto se desava.

The Navijac

pre 14 godina

Znaci istina je da ga je ovaj (necu ni ime da mu spomenem) brutalno odstranio.
Sramota!

Nije mi samo jasno zasto. Slusam kako Viskovic komentarise Noletove meceve i ne vidim sta je protiv njega rekao. Naprotiv, ocigledno je da Novaka tretira kao jednog od najboljih igraca na svetu.

Verovatno ni Noletu nije lako sa takvim ocem. Kada bi se on sam "odstranio" verujem da bi Novak bolje igrao i stig'o do br. 1.

Pele

pre 14 godina

Sledece sto ocekujem je da Otac Djokovic upotrebi svoj uticaj, pa da, koliko sutra, Viskovic bude uhapsen, osisan do glave, posut katranom, uvaljan u perje i proteran iz Beograda.
SRAMOTA!

Penelope

pre 14 godina

"U kojoj to zemlji vrsni strucnjak navija za stranog tenisera umesto domaceg. Zasto pricate o necemu a ne znate ni sta se dogodilo ni kad? Pre jedno dve, tri godine on je u potpuno neizvesnom mecu izmedju Nedala i Djokovica vise puta vikao uz veliko odusevljenje fantasticno posle Nadalovih poena. Ja koji ga mnogo postujem kao najupucenijeg voditelja u tenis i volim da ga slusam hteo sam da poludim. Posle takvih ispada svaka drzavna televizija podvlacim drzavna morala je da reaguje, u rts to nisu jer ovde je izgleda najlepsi sport biti protiv svog. Tada se desio sukob u kome je ovaj voditelj branio svoje pravo da navija za Nadala tako da mi je sve ovo logican sled dogadjaja."

Gledala sam taj mec kao i svaki Nadalov, i kao njegov fan mogu pouzdano da tvrdim da Viskovic ni u jednom trenutku nije navio za njega, ne samo tokom tog cuvenog meca u MOnte Carlu nego tokom svih meceva Rafe. Mislim da i najludji mogu da primete da Viskovic OBOZAVA Novaka i Federera, i zaista zvuci neverovatno glupo da neko izjavi kako Nebojsa ne navaija za Novaka!! Sta vise, bilo je vrlo iritantno slusati ga kako komentarise meceve izmedju Nadala i DJokovica kada je doticnog gospodina hvalio na sve strane a Nadal je bik i ne znam ni ja sta jos.
A to sto neko kaze fantasticno posle nekoliko poena je sasvim normalna stvar i pokazuje profesionalnost. Jer on kao komentator ima apsolutno pravo i cak sta vise i treba da pohvali svaki dobar poen. A mislim da je svako ko prati tenis svestan da je vecina poena koje Rafa odigra na sljaci upravo to, fantasticna.
A to sto tatica S.DJ. smatra da neko treba da balavi za njegovim sinom i da ga dize u nebesa samo zato sto je Srbin je iskljucivo njegov licni problem. Ljudi koji zaista vole tenis nisu duzni da to trpe a njemu ako ne odgovara nek kupi sebi svoju televiziju pa neka se tamo izivljava.
Jadni su da jadniji ne mogu biti, Djokovici sa sve TSS.

steva

pre 14 godina

Sad bi bilo fer da Novak urgira da vrate coveka,mislim da njegova rec ipak ima najvecu Tezinu u savezu.To bi bilo najpostenije,a Aca vidite kako lepo prenosi repku,cudo jedno.

Kristina

pre 14 godina

Dobro došli u zemlju Srbiju u kojoj vrsni stručnjaci ne mogu da obavljaju svoj posao... I posle se pitamo zašto toliko mladih stručnjaka napušta našu zemlju.

krle

pre 14 godina

@Tenisoman, 4. mart 2010 14:04
Lepota poena u tenisu ne zavisi od toga koji ga je igrač izveo, nego od toga kako ga je izveo. Ako je poen fantastičan, onda je tako bez obzira da li ga je izveo Federer, Nadal, Đoković ili Tipsarević. Tenis je džentlmentski sport, ni nalik drugima, i tako se ponašaju svi koji ga prate ili u njemu učestvuju-od igrača, publike, skupljača loptica, sudija, novinara i na kraju, sportskih komentatora. Uostalom, to je jedini sport u kome publika, ma koliko bila fanatična, mora da ćuti tokom poena i da ne ometa protivničkog igrača. Ko to ne može da shvati, ne treba ni da prati tenis. Ja lično navijam za Novaka, ali nebrojeno puta sam sam ispred televizora aplaudirao potezima Novakovih protivnika. Šta da radim, možda je to greh, ali priznajem da više volim tenis od Novaka.

zoran

pre 14 godina

Ovo je najbolji pokazatelj gde je Srbija danas. Porodica Djokovic ne odredjuje samo ko ce biti spiker na Davis kupu vec postrojava ljude iz samog politickog vrha nase drzave..Primer Nebojse Viskovica je samo pokazatelj trenutne moci Srdjana, kompanije oko njega, ali i kompromisa koje na koje je Boba kao predsednik Saveza spreman kako bi sacuvao kakav takav mir u kuci (TSS)...
Aleksanadra Stojanovic je posebna prica. Pa to je covek koji je mrtav hladan oberucke preuzeo da radi vaterpolo na nacionalnom servisu (pritom ne znajuci pravila sporta i radio ga je samo kako bi se dodvorio igracima i publici), dok mu je kolega SM bio na bolovanju zbog ozbiljnih privatnih problema..
Toliko o ljudskim vrednostima buduceg spikera u Areni...Svi i petak da podrzimo nase, ali i da konacno pokazemo gde je raznim Srdjanima i Acama mesto...

olja

pre 14 godina

E, a ko je taj Srđan? Višković je jedan od retkih sportskih komentatora, sa ovih prostora, koga ne "mutiram" kada prenosi neki sportski događaj.

Djordje

pre 14 godina

Nebojsa Viskovic je novinar koji je svojim komentarima doprineo da ljudi u Srbiji zavole tenis i uspeo u tome da ljudi uvidjaju neke stvari koje bez njega sigurno nebi mogli uz postovanje ostalih sportskih novinara u nasoj zemlji.On je obrazovao naciju po pitanju tenisa kao sporta koji je u poslednjih nekoliko godina usao u nasa srca.U pitanju je profesionalac koji poznaje tenis bolje od mnogih ljudi a sto se komentara Novakovih meceva tice,moje misljenje je da je uticao i na to da ljudi jos vise zavole naseg najboljeg tenisera i da uzivaju u njegovim mecevima.Mene je pogodila vest da je ovaj komentator otisao sa Rts-a zbog jednog subjektivnog misljenja i uobrazenja Srdana Djokovica.Najbolji komentatori treba da rade na nacionalnoj televiziji kao i sto svi oni koji su najbolji treba da rade na mestima koja im po pravdi i pripadaju.

Ni po babu, ni po stricevima...

pre 14 godina

Prvo, nijedan komentator nije vazniji od dogadjaja koji prenosi, tj. konferansije nije vazniji od manifestacije. To je naprosto tako.

Drugo, ideja da se obavezno u prvom planu svakog prenosa u individualnim sportovima nalazi domaci (nekad YU, sad srpski) takmicar i da publiku treba trovati samo njegovim bravurama (ili "bravurama"), to je jedna teska bolestina koje se na drzavnoj televiziji mnogi pridrzavaju kao dogme.

Secam se kad sam kao klinac slusao tlapnje: "N.N. je bio odlican, 23. od 25. ucesnika." Fiktivni sportski patriotizam, kakva besmislica!

liksi

pre 14 godina

A sta naj komentator ima od vase "solidarnosti"? I sta mi koji cemo gledati penose teniskih meceva imamo od toga? Budite konkretniji i kolegijalniji...danas je Viskovic, sutra ste vi na redu

Nikola

pre 14 godina

Podrska Viskovicu, ubedljivo je NAJUMERENIJI od svih komentatora ovde, lepo radi prenose i sto rece neko vec pre mene, ne moram da mutiram kad gledam prenos.. pomenuo bih, najiritantniji je onaj novinar RTS sto je skoro dosao sa Foxa i prenosi tenis i fudbal i ukljucuje se sa sagovornikom na poluvremenu partizanovih utakmica evrolige... Taj covek tokom 90 min fudbala, 85min iznosi statisticke podatke tipa:" Ibrahimovic uglavnom postize pogodak izmedju 28 i 56 minuta ako Barsa igra kuci i nema padavina, naprotiv ako igra u gostima golovi padaju izmedju 78 i 90 min ako duva vetar..." Nema veze sto je gol sansa ili stativa on ce covek da isprica svoj KURIOZITET do kraja... Da se ubijes... Podrska i Noletu fin je decko i dobar teniser, ali stric ti je... da se ne izrazavam

Rasturko

pre 14 godina

Odavno se pitam da li iko vodi racuna o kvalitetu sportskih komentatora na nasim televizijama.Ocigledno da ljudi imaju prece probleme nego time da se bave. Pratim skoro sve sportske dogadjaje i zaista ne znam boljeg komentatora od Viskovica (ne mislim samo na tenis). Nazalost mnoge sportske manifestacije moram da gledam sa prigusenim tonom jer ne mogu da slusam razne gluposti,losu dikciju,pogresno akcentovanje komentatora i to uglavnom na javnom servisu.
No kakava nam je drzava takav i javni servis....

vasa

pre 14 godina

''...Stojanović će samo pokazati koliko je veliki čovek ako žrtvuje svoj honorar u ime kolegijalnosti i poštovanja svoje profesije... Ja sam optimista i verujem da će se i on solidarisati sa Viškovićem... Jer najvažnije je biti čovek, a honorara će biti...''
(eusebio, 4. mart 2010 14:58)

On da je čovek i da je hteo do sada bi se već solidarisao... Veliki si optimista...

Djorgo

pre 14 godina

Novak Djokovic bi trebalo da reaguje, u dogledno vreme. On je sigurno nas najpopularniji sportista i mladima je (ili ce) uzor.
Novinari da reaguju? Naravno!

nenad

pre 14 godina

SRAMOTA! I DOKLE TAKO? e vo je valjda poslednje. kos kad bi se taj stojanovic ogradio, da ne dozvoli da ga izvizde sutra, mozda bi se i sami djokovici opametili.
podrska visku koga bi smo slusali i na radiju.

Lionac

pre 14 godina

Ko je uopšte taj Višković i gde piše da on mora da bude moderator u Areni? Pa i na Fed kupu je Aleksandar Stojanović to radio zašto ne bi i sada?
Izgleda da je taj Višković umislio da je postao ravan Novaku Djokoviću, samo ne znam po čemu.
Njegovi pajtosi pišu ovde svakakve komentare.
(bane, 5. mart 2010 00:15)

Ne radi se uopste o tome ko je on vec o tome da je ispaljen za posao par dana pre dogadjaja... Voleo bi da tebe u zivotu ispale za neki posao neposredno pre istog pa da se neko drugi pita "ko je uopste taj bane pa da ga ne ispaljujemo"

upuceni Dr

pre 14 godina

Licno sam upoznao Viskovica i licno sam bio tu kad je Visko govorio o tom sukobu svom prijatelju. Stvar je u tome da Srdjan Djokovic ne voli Viskove prenose Noletovih meceva jer se vise osvrce na tenis kao igru nego na ponos nacije-njegovog sina. Spakovano jednostavnije,Srdjan kaze da Viskovic ne navija dovoljno za njegovog sina dok igra. Da je Viskovic neko drugi (necu spomenuti ime) pa da hvali i Novakov udarac ramom reketa,onda ne bi bio nas najbolji poznavalac ove dzentlmenske igre i najbolji komentator kojeg cak i ljudi sa prostora bivse Juge vole slusati dok prenosi.
Zao mi je sto samovolja pojedinih ljudi uspeva u ovoj zemlji.
I na kraju,Nole nece izaci pred javnost i reci nesto povodom ovog slucaja jer sta god da kaze ishod i reakcije javnosti mu nece ici u prilog,sa podrzavanjem oca bice omrazen u javnosti,a sa podrzavanjem Viskovica njegov otac gubi kredibilitet!

Wogy

pre 14 godina

Nista novo...tako je bilo kada sam ja napustio Jugoslaviju (bivsu) pre 62 godine. Komunisti su namestali i menjali koga su hteli, niko se nije bunio, jer posledice su bile velike a kazne rigorozne dok danas vladaju ljudi koji imaju neverovatan uticaj cak i na politicare i velike kompanije (jer poseduju ogromno bogatstvo) ali zato nema rigoroznih kazni izuzev gubitka u zaposlenju.Danas,bar tako izgleda, novinarska etika ne igra vaznu ulogu kada je u pitanju visina honorara i naravno prestiza. Neznam da li postoji Novinarsko Udruzenje koje se brine o zastiti Novinara, ako postoji, trebalo bi da bojkotuju RTS...siguran sam da bi se i "Bogovi" iz RTS upitali kako je i doslo do ovog nevidjenog fijaska.

Blasa

pre 14 godina

Pozdravljam i podrzavam Nebojsu Viskovica.Veliki sam njegov postovalac,jer covek fenomenalno prenosi sportske dogadjaje,pogotovo tenis.
Mislim da je ova bahatost i arogantnost od strane pojedinih clanova porodice Djokovic,sramotna.Novak jeste vrhunski teniser,ali to ne daje za pravo njegovoj porodici da se bezobrazno ponasa prema jednom komentatoru,koji je veoma korektno prenosio meceve.Pa,ne moze da hvali Novakove promasaje i umanjuje vrednost poena njegovih protivnika.
Novinska udruzenja bi zustrije trebala da reaguju na ovu temu.

Miodrag

pre 14 godina

U redu je SOLIDARNOST. Dugo čekam da neko iz novinarske organizacije - ANEM, NUNS, UNS, USN (udruženje sp. novinara) itd, pokrene nešto tako, ali u obrnutom smeru. Morali bismo kad-tad da preispitamo - da li su nekad reagovanja javnosti, gledalaca, slušalaca,čitalaca, sp. organizacija i pojedinaca - OPRAVDANA?! Ima li nekada samokritike medju poslenicima javne reči, u ovom slučaju sportske. Kako se postaje sp. komentator? Kad je "navijanje" poželjno, a kada kontraproduktivno? I za koga?Javna tribina o tome je neophodna, što pre! Svakako uz učešće lingvističkih, psiho-socijalnih znalaca itd, itd...Ima li analiza prenosa? Da li i ko sluša, osim "običnih"gledalaca?!

Mile

pre 14 godina

Oba udruženja novinara (mada ne znam-koje je zavisno a koje nezavisno i od koga?)izgleda nemaju druga posla nego da se bave - sa novinarskog stanovišta - nevažnim detaljima, koji nemaju nikakve veze sa stanjem u našem sportskom novinarstvu! Moralo bi bar neko "udruženje" da zatraži da komentatori (ne samo sportski) bolje i pravilnije govore, bez UVEZENIH izraza i akcenata. Toliko su ušli u sve domove da postoji opasnost od lošeg uticaja na govor najmladjih!!! A govor je osnovno obeležje jedne nacije. Ako neko u fudbalskom prenosu iz Alžira kaže "..taj i taj IZVODI PREKID..." onda nemamo o čemu da raspravljamo!U tom stilu ima mnogo primera.

Vladan NS

pre 14 godina

Srđane, stidi se, a sa Srđanom i oni koji anatemišu ovog, fenomenalnog novinara!
Hoće li Srđan Đoković birati komentatora i kada Novak prestane da igra?
Da li će otac Dejana Stankovića ili otac Nemanje Vidića birati komentatora za svetsko prvenstvo u fudbalu!?
BRUKA!

pep

pre 14 godina

I tako to obicno biva sa gospodom kao sto je Stojanovic...Kada je video sta se pise i reakciju ljudi oko sebe, brze - bolje se povukao..Ali eto ispade da se njegovo ime slucajno naslo na saopstenju TSS..A on naivan i u cudu...
Srbijo, moja..Samo je bitan PR i sta ce drugi da kazu..Zato Tegeltiji, svaka cast na jucerasnjem komentaru i podrsci Viskovicu...
Stojanovicu , stidi se....I ti i takvi, kao ti kojih je sve vise u Srbiji...

Crni bombarder

pre 14 godina

Da se razumemo,volim Djokovića i kao sportski novinar već 14 godina, poštujem Nebojšu Viškovića.Mislim da je čitava stvar otišla malo predaleko.Činjenica da bi S.Đoković stvarno mogao da povede malo više računa o svom ponašanju ali i činjenica da za jednog majstor-komentatora tenisa nije posebno veliki izazov da bude oficijelni spiker u Areni. Istina problem je u tome što će jedan smor od komentatora kakav je Stojanović(svaki put zaspim kad taj momak prenosi utakmicu pa makar i repke)raditi kao spiker u Areni.Želim podsetiti da je Aco bio oficijelni spiker i 2005 na završnici Eurobasketa kada je prilikom proglašenja MVP-a EP(bio Novicki)u neviđenom transu pred 20 000 ljudi usklikno"Danke Dirke".Međutim želim podsetiti na još jedan detalj,po završetku Novakovog meča u Areni pre valjda tri godine(možda i jače,jer vreme baš leti) kada smo pobedili Australiju u DC,Novak s obzirom da se mučio protiv nekog dugajlije Ozija,glatko na konferenciji za štampu izjavio ovako"Neki su novinari moj meč sa dugajlijom(nikako da se setim kako se zove)unapred proglasili kao lagan,što samo govori o tome koliko ne poznaju tenis".Izjava je tada bila upućena upravo na račun Viškovića i toga se dobro sećam i dan danas.Tada sam prešao preko toga iako sam bio razočaran činjenicom da je uzeo za pravo sebi da komentariše rad komentartora.Danas pak smatram da bi upravo Novak morao da reši nastali problem,ako je šmeker što nam uporno želi dokazati morao bi da se oglasi po ovom slučaju,pa makar za posledicu proizvelo da mu se tata malo naljuti ili pak Nebojšu oteraju i sa Sport Kluba.Treća opcija ćutanje je najgora,jer svi dobro znamo da je ršumonijada ispala upravo zbog njega.

Aleksandar

pre 14 godina

Koliko vidim Stojanović ne radi meč. Ako sada niko više ne priča o tome znači li to da je on bio problem? Očekujem saopštenje UNS-a i NUNS-a. Je li sada prestao razlog za pljuvanje ili ih ima i dalje? Ko uostalom sada radi taj posao, šta je sa njegovom solidarnošću ili se samo od Stojanovića očekuje solidarnost?

dupla greska

pre 14 godina

Veliki broj novinara traži pare da nekog protežira kroz prenos, tekst,fotografiju... Isto kao političari za tender ili pevaljka za suknju...
ene plaši ovo jednoumlje kada se jedna odluka podržava bez druge strane... Sad admini filuju i dodaju nove poruke da bi nekog osudili... Ako nije po njihovoj volji onda ne objave....Dokle da trpimo jednoumlje nekada 90 u politici sada u novinarstvu