Subota, 27.02.2010.

21:36

Stravična povreda Arona Ramzija

Užasavajuća povreda mladog Arona Ramzija bacila je u drugi plan pobedu Arsenala nad Stoukom 3:1.

Izvor: B92

Stravièna povreda Arona Ramzija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Sale Ars

pre 14 godina

Tek sad sam video kakav je start bio, ono je grozno i ako mislim da je bilo nenamerno.

Nego ne znam kako neke nije sramota da pisu da su igraci Arsenala (prevenstveno Fabregas) jurili sudiju da da crveni? Uopste nije bilo tako vec je Fabregas imao histericnu reakciju kad je video sta se desilo, nije bilo nikakve jurnjave za sudijom radi dodeljivanja crvenog (jer mislim da mu to nije tog momenta ni bilo na pameti).

Pires

pre 14 godina

Inace, dobri decko Shokros je dok je igrao sa Stoukom u nizem rangu takmicenja, startovao na Frencisa Dzefersa (bivseg igraca Arsenala-tada igraca Sefilda) i pokidao mu ligamente, zbog cega je ovaj bio van terena 3 meseca.

Sezone 2008-2009, kada je Stouk usao u Premier ligu, isti igrac je startovao na tadasnjeg igraca Arsenala, Emanuela Adebajora, izvan terena - direktno na clanak...pravdajuci se da ga je Adebajor ranije tokom utakmice udario. adebajor je bio van terena 3 nedelje.

Sada se desilo ovo sa Remzijem...

Tako da je Rajan daleko od dobrog decka.

P.S. Da ne bude da izmisljam , ima sve na wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Shawcross

stex

pre 14 godina

http://www.sarajevo-x.com/sport/nogomet/clanak/100228084

10 najgorih povreda u fudbalu...prvih 9 je iz premier lige...prema tome opet kazem citava engleska liga je silovanje i trcanje...fino upalis Calcio gledas takticki i tehnicki potkovan fudal gdje se vise igra mozgom...

tomtomtom

pre 14 godina

Verujem da onaj nije imao nameru da onako skrši dečka, ali svejedno su posledice strašne. I koliko mi je žao Remzija, toliko mi je žao i Arsenala u potpunosti, jer im se očigledno ne da da uzmu titule i obezbede mesto u istoriji iako igraju najlepši fudbal na svetu, ne samo u ovoj deceniji, nego uopšte. Mogu samo da držim palčeve Arsenu Vengeru i ekipi, i da se nadam da postoji neka kosmička pravda da nadoknadi za sve ovo.

3pr

pre 14 godina

Vi koji navijate za druge klubove, moracete da se slozite sa time da svi klubovi koji igraju protiv arsenalovih igraca igraju na snagu jer je to jedini nacin na koji mogu da ih zaustave. Ne govorim ovo zbog toga sto navijam za Arsenal, vec zbog toga sto su to javno iznosili gotovo svi menadzeri u premijer ligi (medju prvima je bio Ferguson, zbog cega je u to vreme kritikovan od strane Vengera). Druga jako bitna stvar, pogledajte neku utakmicu arsenala i uporedite odnos faulova sa protivnickim ekipama. Retko kad ispune bonus od 10.

Ovo sto se desilo Aaron-u, najveca je krivica sudije jer je tokom utakmice brojnim ne sviranim prekrsajima samo dao podstrek za ovako nesto. Song je prvi igrac koji je dobio zuti karton, zbog toga sto je bio jaci u guranju sa jednim od igracem Stouk-a u trku za loptom, pa kada uporedite taj zuti karton sa ostalim ne sviranim prekrsajima jasno ce vam biti kojoj ekipi se vise tolerise. Slicno sudjenje je bilo i sa Dijabijem, i sa Eduardom tako da ovo ne moze da bude slucajnost. Za 5 sezona 3 igraca jednog istog kluba... malo previse za slucajnost?!

Sale Ars

pre 14 godina

Slazem se sa komentarom Grove-a. Nije mi jasno kako se tako nesto nikad ne desi igracu M.U.-a i pored toga sto imaju neke manekene i drkace lopte kao C.R. ili Nani, na njih niko tako ne startuje. Protivnicki igraci se ne popale kao kad igraju protiv Arsenala. Moze da prica ko sta hoce ali ovo jeste sumnjivo. Da je bar neko jednom skoro polomio tako nogu naduvanku pa i ajde ali njih cim pipnu, odma se dobije karton, a za Arsenal samo posle preloma (i tad se premisljaju).

mirkica_kokos

pre 14 godina

Kako mozete tako da pricate? U koliko duela se ulazi snazno? u milion po utakmici, pa to je fudbal. jednostavno ramzi nije imao srece, desilo se. Nije momak htio nogu da mu slomi usao je u duel snazno i desilo se. Najlakse je sad rec da je manit.
Nadam se da ce se ramzi opraviti sto prije i sto bolje.

R80

pre 14 godina

Najgora liga i najruzniji fudbal...u Italiji se ovo nikad ne bi desilo a u Engleskoj ovo redovno gledamo...obicna drva i divljaci od igraca

Delija-Kraljevo

pre 14 godina

Auuuuu Brate!!! Tuga! Godinu do dve nece tebe teren da vidi... Uzas! Sta snadje decka?! Brz oporavak mu zelim. Ali takvi prelomi mogu coveku da ugroze karijeru. Moguce je da nikad vise ne zaigra fudbal. A i ovaj sivonja kako je startovao nad njim ko da je hteo da pokupi blok cigle a ne loptu. Spremio se da loptu udari snagom nosoroga. A Aron naisao pa puf! u cevanicu. Tuga kao sto rekoh. :(

x

pre 14 godina

Ovo se nije desilo slucajno.Ovaj drvoseca iz stoka je krenuo da udari remzija,naravno da nije hteo da mu polomi nogu,ali hteo je malo jace da ga udari i posle kada je video sta je uradio normalno da mu je bilo krivo.Samo lud covek ne bi zaplakao kada nekome slomi nogu.Nadam se da ce se Remzi uspesno oporaviti i bilo bi jako lose da zavrsi karijeru sa 19 godina

Barry Ferguson

pre 14 godina

Dva Velsanina. Jako tuzna vest. Obozavao sam Remzija jos iz doba Kardifa. Mislim da je bio fenomenalan mladi igrac,ali da je on sa vrhunskim fudbalom zavrsio. Nema tu povratka. Vels je izgubio mnogo sa ovim,jer ni Soukrosu nece biti lako posle ovoga.

IVORY

pre 14 godina

Ja sam zaplakao dok sam gledao snimak, mogu samo da zamislim koliko ovo boli.
Opet ni ovaj decko nije kriv, desilo se, nije imao nameru da mu slomi nogu, on je krenuo na loptu, klinac poturio nogu da prvi dodje do nje i krc. To je delic sekunde, a ni jedan ni drugi nemaju vreme da odreaguju i da do povrede ne dodje.
Ne znam kome je gore trenutno, ovom sto mu je noga slomljena ili ovom koji mu je slomio nogu, sta li se njemu sada mota po glavi. Jos ako se mali nikad ne vrati u staru formu nosice na dusi jednu propalu karijeru.
P.S. Sramota za igrace Arsenala, da u ovakvom trenutku oni jure sudiju da pokaze crveni karton, dok im klupski drug lezi na travi sa slomljenom nogom. Pa ne, dace mu zuti ili opomenu, pa normalno da ce da dobije crveni, sta ima tu da se razmislja i da se juri sudija, krajnje degutantno i neumesno.

Grove

pre 14 godina

@kisser ili ko god da je pricao o navijacima stoka

Ti isti navijaci su posle pevali "he's only got one leg" i "your f****d and you know you are", pa ti vidi mentalitet tog kluba, njihovih navijaca, igraca, menadzera i uprave.
Klubovi kao stoke, bolton, sunderland, hull i slicni ne umeju da igraju fudbal protiv Arsenala jer neznaju, i zato primenjuju ove mesarske taktike i za to ih hvale mediji u engleskoj sto stvar naravno cini sasvim normalnom... Sudije mancesteru i liverpulu sviraju najmanje od faulova, dok Arsenalu penal da bi svirali protivnicki igrac treba da uhvati loptu u ruke, a crveni daju samo kad Arsenalovom igracu pukne noga. Ne kazem da postoji teorija zavere protiv Arsenala ali da imaju isti tretman kao mancester, liverpul ili celsi - nemaju..
Mozete da pricate sta ocete ali to je istina i mene i ostale simpatizere Arsenala u to necete ubediti..

pogrebnjak

pre 14 godina

Ovakvim divljacima treba dozivotno zabraniti da igraju fudbal!Nije ovo prvi put da se u engleskoj dogadjaju ovakve stvari i to opet fudbalerima Arsenala, treba to vec jedanput da se sankcionishe dozivotnom zabranom ili sa bar par godina suspenzije pa vishe nikom nece pasti na pamet da tako brutalno ulazi u duele i lomi noge protivnichkim fudbalerima!

pravoslavac

pre 14 godina

forza Milan

ti opet zivis u nekom svome svijetu...o kakvoj ti drugoj ligi pricas??talijanska mozda spada u 3-4 ligu na svijetu..kazem mozda..a mozda i peta...jos jedan pozzz za navijace najjace lige na svijetu!!

stex

pre 14 godina

ne znam na cemu ste vi... ja prvi pratim italijane prije nego engleze... italijane i spance pratim 7 godina redovno i bas mi se svidja nacin na koji se igra u tim ligama... vise se mozgom igra nego za razliku od premier lige gdje se mecevi dobijaju na trcanje i bomba-centarsuteve... plus me iritiraju engleski navijaci...ne znam zasto ali po meni ce italija uvjek ostat br 1...

Giggs

pre 14 godina

Shokros jeste napravio faul ali nije imao nameru i mogu reci da i nije kriv koliko glavni sudija.
Sudija je ocajno vodio mec i dozvolio grubu igru. Do tog nesrecnog trenutka, pokazao je sao jedan zuti karton i to Songu (za remplovanje uz aut liniju), igracu Arsenala.
A kada ekipu poput Stouka na vreme ne umirite kartonima, vec ih samo opominjete i dopustate "cvrstu" igru, onda ste i odgovorni za ovako nesto.

Zelim brz oporavak Aronu!!!

Sasha LFC

pre 14 godina

Uvek kada se dogode ovako strasne povrede covek pocne da razmislja da li je u fudbalu potrebno nesto promeniti. Pitanje je da li ce jedan super talentovan decak ikada vise igrati fudbal na najvisem nivou. Ja se iskreno nadam da je vec potpisao ozbiljan profesionalni ugovor sa Arsenalom i da ce od njega zaraditi dovoljno para da mu je buducnost obezbedjena. U principu i kada se igraci vrate na teren posle takvih povreda nikada vise nisu toliko dobri koliko su bili. Meni jedino Maradona pada na pamet kao primer igraca koji je bio najbolji i posle preloma noge.

Igrac koji ga je povredio iskreno place i iskreno govori da nije zeleo da to ucini. Ipak fudbalska pravila, a shodno tome i taktika koju postavljaju treneri, su tako surovi da u principu postoji samo savest igraca da ne startuje na nacin na koji moze da povredi protivnika. I tu je problem. Fudbal mora nekako da menja pravila da igraci ne dodju u situaciju da povrede tako strasno protivnika. To se naravno nece desiti. Sve ce biti isto kao i pre.

Kada se to zna, izjava igraca da nikada ne zeli da povredi igraca i da mu je zao je jednako kao sto bi strelac na strelistu mogao da puca u trenutku dok neko postavlja metu pa ako slucajno pogodi umesto mete onog ko je namesta da kaze da nikako nije imao nameru da povredi. Nije to nikakav izgovor.

Na kraju za navijace Arsenala. Ova tragedija moze uciniti sam tim jos jacim i uz dobar raspored koji tobdzije imaju do kraja prvenstva verujem da stvarno imaju sanse za titulu. Mozda bi to i bila pravda nakon ovakve povrede.

Zvezdan

pre 14 godina

Bez obzira što je engleska liga izuzetno atraktivna,između ostalog i zbog bespoštednih startova,ovo prevazilazi ozbiljno poimanje sporta!Pogledajte izvođenje kornera na nekom meču Premier lige!Tu se ne zna ko koga udara,a golmani su suštinski najugroženiji!Kod njih ne postoji problem da igrač skoči u peterac i oduva golmana u skoku,a često se golovi postignuti u takvim situacijama proglašavaju regularnim.Kad sam ja trenirao fudbal,a verujem da to pravilo i dalje važi,svaki kontajt sa golmanom u petercu je prekršaj!!!

asdfgh

pre 14 godina

a li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.
(MilanForza, 27. februar 2010 23:57)
bio je dvostruki prelom noge na standard - anderleht kad je onom poljaku polomljenja noga krvnicki, mislim da je to bilo u prvom delu ove sezone ili krajem prosle, ne secam se tacno, tako da ima i u drugim ligama

David

pre 14 godina

Ja verujem da su se javljali sve sami poznavaoci fudbala sa malih ekrana... Aj probajte otici i igrati makar mali fudbal sa momcima iz vaseg kraja pa onda pricajte takve gluposti. Ovo nije bio nameran prekrsaj, mada sto se tice namernog povredjivanja Arsenalovih igraca mislim da ste u pravu jer ce smak sveta biti 2012 pa se svi zdusno bore da Arsenal ne osvoji titulu do tada, a jos kad se pogleda koliko je nesrecni Remzi zasluzan za ovogodisnje rezultate sve vam je jasno.
Sada ozbiljno. Mislim da je i ovaj klinja pomalo kriv jer se nalozio pa krenuo u duele bez razmisljanja. Sto se tice povreda Arsenalovih igraca, nista nije cudno ako se pogleda da im je prosek kilaze prvog tima pedesetak kila sa dresovima i kopackama zajedno (fudbal ipak nije balet). Zelim mu brz oporavak i blistavu karijeru.

milosh-nish

pre 14 godina

a li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.
(MilanForza, 27. februar 2010 23:57)

samo ti gledaj zabare(italijane) sa njihovom smornom ligom koja je manje zanimljiva cak i od nase,a sto se tice preloma i to otvorenog,nenad brnovic je pre par godina imao dvostruki otvoreni prelom i od tada nikako da bude onaj stari...mislim da je u radu trenutno,utakmica protiv zete ako se ne varam..

andreas kisser

pre 14 godina

ne znam da li je u srbiji prikazivan ovaj mec uzivo, ali ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi da je sokros plakao dok je izlazio sa terena; tako da nema potrebe da se stvaraju teorije zavere, tragedija se dogodila ali svi igraci stouka su bili duboko potreseni ovim sto se dogodilo i nikome (narocito ne sokrosu) nije ni palo na pamet da se buni zbog crvenog - dok je fabregas jurio sudiju i mlatio rukama, prvi su igraci stouka pozivali lekare da hitno udju u teren, a dok su ramzija iznosili sa terena, ceo stadion 'britanija' je dugo aplaudirao. desilo se i to je to ... da postoji neverovatna slicanost sa slucajem eduarda, postoji, ali stvarati od svega paranoju i nekakvu zaveru protiv arsenala je smesno! i mala informacija za potpisnika jednog od prethodnih komentara - ramzi je velsanin a ne englez!

wiener

pre 14 godina

i onda su vam portugalci "dajveri" zato sto ne cekaju da im lome noge vec se preventivno bacaju na zemlju cim ih pipnu.

mislim, ovo sto se vec redovono desava u engleskoj nema veze sa sporton. fudbal je igra a ne rat.

VanjaLFC

pre 14 godina

Igrac Stoke-a nije imao nameru da povredi protivnickog igraca. Lopta je bila ispred Ramzija koji je prilikom dodavanja u stranu nakrivio stopalo. Sokros je startovao na loptu ali je Ramzi bio mnogo brzi, tako da je sokros uleteo u njega. Ne opravdavam ga. Trebao bi i on da pauzira dok se Ramzi ne vrati na teren. Ali namera nije postojala.
Usput, nije on stavljen na spisak za reprezentaciju nakon te utakmice. Capelo je to sastavio jos ranije.

masna pogaca sa lukom

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.
(ZooM2, 27. februar 2010 22:43)

zaboravio si da napomenes da su isto tako i namjerno povrijedili i dzo kola da bi bili bolji od hrvatske.

partibrejker

pre 14 godina

Kada Venger, kao posle utakmice sa Mancesterom, kaze da su neki igraci morali zbog startova da dobiju crveni karton, onda Venger trazi izgovor, e sada se svi hvataju za glavu, ovo nije slucajnost, to je generalno taktika koju primenjuju svi klubovi Premijer lige kada igraju protiv Arsenala, slucaj Eduarda ide u prilog tome, jedino se pitam ko je sledeci.

Alexandar

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.
(ZooM2, 27. februar 2010 22:43)

pa pa pa paranoja...

Andrya

pre 14 godina

Dokle bre vise,ma Arsenal je neko prokleo,vec smo izgubili titulu posle jedne ovakve povrede,nadam se da ce sada biti obrnuto!!!
Nadam se da ce se Remzi vratiti,jer je jedan od najtalentovanijih mladih igraca i naravno da ce Arsenal uzeti titulu u sta duboko verujem jos od pocetka sezone,oni je najvise zasluzuju uzimajuci u obzir kroz sta sve prolaze sto se tice povreda igraca!!
AFC

MilanForza

pre 14 godina

Da li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.

pravoslavac

pre 14 godina

ja

oko Premier liga lome se lone ali smor liga???a zasto je onda najbolja liga na svijetu???sigurno si ljubitelj talijanske defanzivne SMOR igre...pozz za sve ljubitelje najbolje lige na svijetu!!!

Branko

pre 14 godina

Za tog sto je startovao dozivotna suspenzija! Postoji dobra sansa da je unistio karijeru jednom od najtalentovanijem veznom igracu u Evropi. Najezio sam se dok sam citao! Strasno!

pirke

pre 14 godina

Pa ovo je strasno, pa tamo ce jos malo i glave da padaju na terenu. A sve ove borbene koji lome noge i sad i u proslosti, a bice ih verovatno i u buducnosti kaznjavati dozivotnim zabranama pa da ne mogu da igraju ni u 10 ligi Bocvane, a kamoli u Premijer ligi. Strasno za ovog decka, velikog talenta, unazadjen je 5, ako ne i vise godina.

ZooM2

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.

keown

pre 14 godina

Ramzi ce se vratiti, ali zasto hendikepirani timovi vecito lome Arsenalovim igracima noge??? Kapiram da je fudbal muska igra, ali eto odgovora zasto su najcesce povrede kod ganera!

Jedina uteha je sto ce ovaj momenat dodatno ujediniti tim, i zahvaljujuci najlaksem rasporedu do kraja... titula stize na Ashburton!

Daka CG

pre 14 godina

Vrlo teska utakmica za Arsenal jer na tom Britania stadionu nije pobjedio ima 26god a jos teze je bilo nakon stravicne povrede Remzija kome zelim brz oporavak ali drustvo na kraju uspjeva do zasluzene pobjede koju sigurno posvjecuju ovom nesrecnom decku.
Arsenal do titule i sa ovoliko povrijedjenih igraca !

mance1

pre 14 godina

pitanje je vremena kad ce neko i poginuti u ligi gde se igra najgrublji fudbal na svetu i gde sudije tolerisu fudbalere huligane i vandale.u premijer ligi na svakoj utakmici ima najmanje po jedan faul koji se moze tretirati kao pokusaj ubojstva(setite se Pavela Ceha,Cudicinija,Da Silve itd...)

milosrs

pre 14 godina

mislim da je jedini nacin da se ovo sprijeci DA SE POCNU KAZNJAVATI SA NEKOLIKO UTAKMICA ZABRANE..ILI NESTO SLICNO..ovo vise nema smisla nikakvog

stoca21

pre 14 godina

meni je iskreno žao toga dečka i svih iz arsenala koji proživljavaju ovu nogometnu tragediju.

nije mi žao onog majmuna bez obzira koliko njemu bilo žao što je to napravio. da ima imalo mozga u glavi ne bi išao na loptu/nogu onako kako je išao.

najtragičnije od svega je što se ovakvi startovi toleriraju kao "borbenost" i kažnjavaju se samo ako pukne noga.

ne bih to požalio nikome, ali taj arsenal je baš ukleta ekipa...

gunner serbia

pre 14 godina

Gledao sam utakmicu, i ono sto je razlicito u odnosu na onaj star Tejlora na Eduardu pre gotovo tacno 2 godine, je sto Šokros izgleda da nije imao nameru (sto se za prvog ne moze reci).

Ipak, rezultat je isti(prelom) i verovatno je karijera ovog mladica ugrozena. Steta!

keown

pre 14 godina

Ramzi ce se vratiti, ali zasto hendikepirani timovi vecito lome Arsenalovim igracima noge??? Kapiram da je fudbal muska igra, ali eto odgovora zasto su najcesce povrede kod ganera!

Jedina uteha je sto ce ovaj momenat dodatno ujediniti tim, i zahvaljujuci najlaksem rasporedu do kraja... titula stize na Ashburton!

gunner serbia

pre 14 godina

Gledao sam utakmicu, i ono sto je razlicito u odnosu na onaj star Tejlora na Eduardu pre gotovo tacno 2 godine, je sto Šokros izgleda da nije imao nameru (sto se za prvog ne moze reci).

Ipak, rezultat je isti(prelom) i verovatno je karijera ovog mladica ugrozena. Steta!

Daka CG

pre 14 godina

Vrlo teska utakmica za Arsenal jer na tom Britania stadionu nije pobjedio ima 26god a jos teze je bilo nakon stravicne povrede Remzija kome zelim brz oporavak ali drustvo na kraju uspjeva do zasluzene pobjede koju sigurno posvjecuju ovom nesrecnom decku.
Arsenal do titule i sa ovoliko povrijedjenih igraca !

andreas kisser

pre 14 godina

ne znam da li je u srbiji prikazivan ovaj mec uzivo, ali ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi da je sokros plakao dok je izlazio sa terena; tako da nema potrebe da se stvaraju teorije zavere, tragedija se dogodila ali svi igraci stouka su bili duboko potreseni ovim sto se dogodilo i nikome (narocito ne sokrosu) nije ni palo na pamet da se buni zbog crvenog - dok je fabregas jurio sudiju i mlatio rukama, prvi su igraci stouka pozivali lekare da hitno udju u teren, a dok su ramzija iznosili sa terena, ceo stadion 'britanija' je dugo aplaudirao. desilo se i to je to ... da postoji neverovatna slicanost sa slucajem eduarda, postoji, ali stvarati od svega paranoju i nekakvu zaveru protiv arsenala je smesno! i mala informacija za potpisnika jednog od prethodnih komentara - ramzi je velsanin a ne englez!

stoca21

pre 14 godina

meni je iskreno žao toga dečka i svih iz arsenala koji proživljavaju ovu nogometnu tragediju.

nije mi žao onog majmuna bez obzira koliko njemu bilo žao što je to napravio. da ima imalo mozga u glavi ne bi išao na loptu/nogu onako kako je išao.

najtragičnije od svega je što se ovakvi startovi toleriraju kao "borbenost" i kažnjavaju se samo ako pukne noga.

ne bih to požalio nikome, ali taj arsenal je baš ukleta ekipa...

pravoslavac

pre 14 godina

ja

oko Premier liga lome se lone ali smor liga???a zasto je onda najbolja liga na svijetu???sigurno si ljubitelj talijanske defanzivne SMOR igre...pozz za sve ljubitelje najbolje lige na svijetu!!!

Branko

pre 14 godina

Za tog sto je startovao dozivotna suspenzija! Postoji dobra sansa da je unistio karijeru jednom od najtalentovanijem veznom igracu u Evropi. Najezio sam se dok sam citao! Strasno!

Alexandar

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.
(ZooM2, 27. februar 2010 22:43)

pa pa pa paranoja...

partibrejker

pre 14 godina

Kada Venger, kao posle utakmice sa Mancesterom, kaze da su neki igraci morali zbog startova da dobiju crveni karton, onda Venger trazi izgovor, e sada se svi hvataju za glavu, ovo nije slucajnost, to je generalno taktika koju primenjuju svi klubovi Premijer lige kada igraju protiv Arsenala, slucaj Eduarda ide u prilog tome, jedino se pitam ko je sledeci.

MilanForza

pre 14 godina

Da li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.

Grove

pre 14 godina

@kisser ili ko god da je pricao o navijacima stoka

Ti isti navijaci su posle pevali "he's only got one leg" i "your f****d and you know you are", pa ti vidi mentalitet tog kluba, njihovih navijaca, igraca, menadzera i uprave.
Klubovi kao stoke, bolton, sunderland, hull i slicni ne umeju da igraju fudbal protiv Arsenala jer neznaju, i zato primenjuju ove mesarske taktike i za to ih hvale mediji u engleskoj sto stvar naravno cini sasvim normalnom... Sudije mancesteru i liverpulu sviraju najmanje od faulova, dok Arsenalu penal da bi svirali protivnicki igrac treba da uhvati loptu u ruke, a crveni daju samo kad Arsenalovom igracu pukne noga. Ne kazem da postoji teorija zavere protiv Arsenala ali da imaju isti tretman kao mancester, liverpul ili celsi - nemaju..
Mozete da pricate sta ocete ali to je istina i mene i ostale simpatizere Arsenala u to necete ubediti..

pirke

pre 14 godina

Pa ovo je strasno, pa tamo ce jos malo i glave da padaju na terenu. A sve ove borbene koji lome noge i sad i u proslosti, a bice ih verovatno i u buducnosti kaznjavati dozivotnim zabranama pa da ne mogu da igraju ni u 10 ligi Bocvane, a kamoli u Premijer ligi. Strasno za ovog decka, velikog talenta, unazadjen je 5, ako ne i vise godina.

Andrya

pre 14 godina

Dokle bre vise,ma Arsenal je neko prokleo,vec smo izgubili titulu posle jedne ovakve povrede,nadam se da ce sada biti obrnuto!!!
Nadam se da ce se Remzi vratiti,jer je jedan od najtalentovanijih mladih igraca i naravno da ce Arsenal uzeti titulu u sta duboko verujem jos od pocetka sezone,oni je najvise zasluzuju uzimajuci u obzir kroz sta sve prolaze sto se tice povreda igraca!!
AFC

mance1

pre 14 godina

pitanje je vremena kad ce neko i poginuti u ligi gde se igra najgrublji fudbal na svetu i gde sudije tolerisu fudbalere huligane i vandale.u premijer ligi na svakoj utakmici ima najmanje po jedan faul koji se moze tretirati kao pokusaj ubojstva(setite se Pavela Ceha,Cudicinija,Da Silve itd...)

masna pogaca sa lukom

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.
(ZooM2, 27. februar 2010 22:43)

zaboravio si da napomenes da su isto tako i namjerno povrijedili i dzo kola da bi bili bolji od hrvatske.

milosrs

pre 14 godina

mislim da je jedini nacin da se ovo sprijeci DA SE POCNU KAZNJAVATI SA NEKOLIKO UTAKMICA ZABRANE..ILI NESTO SLICNO..ovo vise nema smisla nikakvog

Giggs

pre 14 godina

Shokros jeste napravio faul ali nije imao nameru i mogu reci da i nije kriv koliko glavni sudija.
Sudija je ocajno vodio mec i dozvolio grubu igru. Do tog nesrecnog trenutka, pokazao je sao jedan zuti karton i to Songu (za remplovanje uz aut liniju), igracu Arsenala.
A kada ekipu poput Stouka na vreme ne umirite kartonima, vec ih samo opominjete i dopustate "cvrstu" igru, onda ste i odgovorni za ovako nesto.

Zelim brz oporavak Aronu!!!

IVORY

pre 14 godina

Ja sam zaplakao dok sam gledao snimak, mogu samo da zamislim koliko ovo boli.
Opet ni ovaj decko nije kriv, desilo se, nije imao nameru da mu slomi nogu, on je krenuo na loptu, klinac poturio nogu da prvi dodje do nje i krc. To je delic sekunde, a ni jedan ni drugi nemaju vreme da odreaguju i da do povrede ne dodje.
Ne znam kome je gore trenutno, ovom sto mu je noga slomljena ili ovom koji mu je slomio nogu, sta li se njemu sada mota po glavi. Jos ako se mali nikad ne vrati u staru formu nosice na dusi jednu propalu karijeru.
P.S. Sramota za igrace Arsenala, da u ovakvom trenutku oni jure sudiju da pokaze crveni karton, dok im klupski drug lezi na travi sa slomljenom nogom. Pa ne, dace mu zuti ili opomenu, pa normalno da ce da dobije crveni, sta ima tu da se razmislja i da se juri sudija, krajnje degutantno i neumesno.

Sasha LFC

pre 14 godina

Uvek kada se dogode ovako strasne povrede covek pocne da razmislja da li je u fudbalu potrebno nesto promeniti. Pitanje je da li ce jedan super talentovan decak ikada vise igrati fudbal na najvisem nivou. Ja se iskreno nadam da je vec potpisao ozbiljan profesionalni ugovor sa Arsenalom i da ce od njega zaraditi dovoljno para da mu je buducnost obezbedjena. U principu i kada se igraci vrate na teren posle takvih povreda nikada vise nisu toliko dobri koliko su bili. Meni jedino Maradona pada na pamet kao primer igraca koji je bio najbolji i posle preloma noge.

Igrac koji ga je povredio iskreno place i iskreno govori da nije zeleo da to ucini. Ipak fudbalska pravila, a shodno tome i taktika koju postavljaju treneri, su tako surovi da u principu postoji samo savest igraca da ne startuje na nacin na koji moze da povredi protivnika. I tu je problem. Fudbal mora nekako da menja pravila da igraci ne dodju u situaciju da povrede tako strasno protivnika. To se naravno nece desiti. Sve ce biti isto kao i pre.

Kada se to zna, izjava igraca da nikada ne zeli da povredi igraca i da mu je zao je jednako kao sto bi strelac na strelistu mogao da puca u trenutku dok neko postavlja metu pa ako slucajno pogodi umesto mete onog ko je namesta da kaze da nikako nije imao nameru da povredi. Nije to nikakav izgovor.

Na kraju za navijace Arsenala. Ova tragedija moze uciniti sam tim jos jacim i uz dobar raspored koji tobdzije imaju do kraja prvenstva verujem da stvarno imaju sanse za titulu. Mozda bi to i bila pravda nakon ovakve povrede.

VanjaLFC

pre 14 godina

Igrac Stoke-a nije imao nameru da povredi protivnickog igraca. Lopta je bila ispred Ramzija koji je prilikom dodavanja u stranu nakrivio stopalo. Sokros je startovao na loptu ali je Ramzi bio mnogo brzi, tako da je sokros uleteo u njega. Ne opravdavam ga. Trebao bi i on da pauzira dok se Ramzi ne vrati na teren. Ali namera nije postojala.
Usput, nije on stavljen na spisak za reprezentaciju nakon te utakmice. Capelo je to sastavio jos ranije.

milosh-nish

pre 14 godina

a li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.
(MilanForza, 27. februar 2010 23:57)

samo ti gledaj zabare(italijane) sa njihovom smornom ligom koja je manje zanimljiva cak i od nase,a sto se tice preloma i to otvorenog,nenad brnovic je pre par godina imao dvostruki otvoreni prelom i od tada nikako da bude onaj stari...mislim da je u radu trenutno,utakmica protiv zete ako se ne varam..

wiener

pre 14 godina

i onda su vam portugalci "dajveri" zato sto ne cekaju da im lome noge vec se preventivno bacaju na zemlju cim ih pipnu.

mislim, ovo sto se vec redovono desava u engleskoj nema veze sa sporton. fudbal je igra a ne rat.

pravoslavac

pre 14 godina

forza Milan

ti opet zivis u nekom svome svijetu...o kakvoj ti drugoj ligi pricas??talijanska mozda spada u 3-4 ligu na svijetu..kazem mozda..a mozda i peta...jos jedan pozzz za navijace najjace lige na svijetu!!

Sale Ars

pre 14 godina

Slazem se sa komentarom Grove-a. Nije mi jasno kako se tako nesto nikad ne desi igracu M.U.-a i pored toga sto imaju neke manekene i drkace lopte kao C.R. ili Nani, na njih niko tako ne startuje. Protivnicki igraci se ne popale kao kad igraju protiv Arsenala. Moze da prica ko sta hoce ali ovo jeste sumnjivo. Da je bar neko jednom skoro polomio tako nogu naduvanku pa i ajde ali njih cim pipnu, odma se dobije karton, a za Arsenal samo posle preloma (i tad se premisljaju).

Pires

pre 14 godina

Inace, dobri decko Shokros je dok je igrao sa Stoukom u nizem rangu takmicenja, startovao na Frencisa Dzefersa (bivseg igraca Arsenala-tada igraca Sefilda) i pokidao mu ligamente, zbog cega je ovaj bio van terena 3 meseca.

Sezone 2008-2009, kada je Stouk usao u Premier ligu, isti igrac je startovao na tadasnjeg igraca Arsenala, Emanuela Adebajora, izvan terena - direktno na clanak...pravdajuci se da ga je Adebajor ranije tokom utakmice udario. adebajor je bio van terena 3 nedelje.

Sada se desilo ovo sa Remzijem...

Tako da je Rajan daleko od dobrog decka.

P.S. Da ne bude da izmisljam , ima sve na wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Shawcross

Delija-Kraljevo

pre 14 godina

Auuuuu Brate!!! Tuga! Godinu do dve nece tebe teren da vidi... Uzas! Sta snadje decka?! Brz oporavak mu zelim. Ali takvi prelomi mogu coveku da ugroze karijeru. Moguce je da nikad vise ne zaigra fudbal. A i ovaj sivonja kako je startovao nad njim ko da je hteo da pokupi blok cigle a ne loptu. Spremio se da loptu udari snagom nosoroga. A Aron naisao pa puf! u cevanicu. Tuga kao sto rekoh. :(

Barry Ferguson

pre 14 godina

Dva Velsanina. Jako tuzna vest. Obozavao sam Remzija jos iz doba Kardifa. Mislim da je bio fenomenalan mladi igrac,ali da je on sa vrhunskim fudbalom zavrsio. Nema tu povratka. Vels je izgubio mnogo sa ovim,jer ni Soukrosu nece biti lako posle ovoga.

3pr

pre 14 godina

Vi koji navijate za druge klubove, moracete da se slozite sa time da svi klubovi koji igraju protiv arsenalovih igraca igraju na snagu jer je to jedini nacin na koji mogu da ih zaustave. Ne govorim ovo zbog toga sto navijam za Arsenal, vec zbog toga sto su to javno iznosili gotovo svi menadzeri u premijer ligi (medju prvima je bio Ferguson, zbog cega je u to vreme kritikovan od strane Vengera). Druga jako bitna stvar, pogledajte neku utakmicu arsenala i uporedite odnos faulova sa protivnickim ekipama. Retko kad ispune bonus od 10.

Ovo sto se desilo Aaron-u, najveca je krivica sudije jer je tokom utakmice brojnim ne sviranim prekrsajima samo dao podstrek za ovako nesto. Song je prvi igrac koji je dobio zuti karton, zbog toga sto je bio jaci u guranju sa jednim od igracem Stouk-a u trku za loptom, pa kada uporedite taj zuti karton sa ostalim ne sviranim prekrsajima jasno ce vam biti kojoj ekipi se vise tolerise. Slicno sudjenje je bilo i sa Dijabijem, i sa Eduardom tako da ovo ne moze da bude slucajnost. Za 5 sezona 3 igraca jednog istog kluba... malo previse za slucajnost?!

ZooM2

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.

asdfgh

pre 14 godina

a li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.
(MilanForza, 27. februar 2010 23:57)
bio je dvostruki prelom noge na standard - anderleht kad je onom poljaku polomljenja noga krvnicki, mislim da je to bilo u prvom delu ove sezone ili krajem prosle, ne secam se tacno, tako da ima i u drugim ligama

Zvezdan

pre 14 godina

Bez obzira što je engleska liga izuzetno atraktivna,između ostalog i zbog bespoštednih startova,ovo prevazilazi ozbiljno poimanje sporta!Pogledajte izvođenje kornera na nekom meču Premier lige!Tu se ne zna ko koga udara,a golmani su suštinski najugroženiji!Kod njih ne postoji problem da igrač skoči u peterac i oduva golmana u skoku,a često se golovi postignuti u takvim situacijama proglašavaju regularnim.Kad sam ja trenirao fudbal,a verujem da to pravilo i dalje važi,svaki kontajt sa golmanom u petercu je prekršaj!!!

x

pre 14 godina

Ovo se nije desilo slucajno.Ovaj drvoseca iz stoka je krenuo da udari remzija,naravno da nije hteo da mu polomi nogu,ali hteo je malo jace da ga udari i posle kada je video sta je uradio normalno da mu je bilo krivo.Samo lud covek ne bi zaplakao kada nekome slomi nogu.Nadam se da ce se Remzi uspesno oporaviti i bilo bi jako lose da zavrsi karijeru sa 19 godina

R80

pre 14 godina

Najgora liga i najruzniji fudbal...u Italiji se ovo nikad ne bi desilo a u Engleskoj ovo redovno gledamo...obicna drva i divljaci od igraca

stex

pre 14 godina

ne znam na cemu ste vi... ja prvi pratim italijane prije nego engleze... italijane i spance pratim 7 godina redovno i bas mi se svidja nacin na koji se igra u tim ligama... vise se mozgom igra nego za razliku od premier lige gdje se mecevi dobijaju na trcanje i bomba-centarsuteve... plus me iritiraju engleski navijaci...ne znam zasto ali po meni ce italija uvjek ostat br 1...

pogrebnjak

pre 14 godina

Ovakvim divljacima treba dozivotno zabraniti da igraju fudbal!Nije ovo prvi put da se u engleskoj dogadjaju ovakve stvari i to opet fudbalerima Arsenala, treba to vec jedanput da se sankcionishe dozivotnom zabranom ili sa bar par godina suspenzije pa vishe nikom nece pasti na pamet da tako brutalno ulazi u duele i lomi noge protivnichkim fudbalerima!

David

pre 14 godina

Ja verujem da su se javljali sve sami poznavaoci fudbala sa malih ekrana... Aj probajte otici i igrati makar mali fudbal sa momcima iz vaseg kraja pa onda pricajte takve gluposti. Ovo nije bio nameran prekrsaj, mada sto se tice namernog povredjivanja Arsenalovih igraca mislim da ste u pravu jer ce smak sveta biti 2012 pa se svi zdusno bore da Arsenal ne osvoji titulu do tada, a jos kad se pogleda koliko je nesrecni Remzi zasluzan za ovogodisnje rezultate sve vam je jasno.
Sada ozbiljno. Mislim da je i ovaj klinja pomalo kriv jer se nalozio pa krenuo u duele bez razmisljanja. Sto se tice povreda Arsenalovih igraca, nista nije cudno ako se pogleda da im je prosek kilaze prvog tima pedesetak kila sa dresovima i kopackama zajedno (fudbal ipak nije balet). Zelim mu brz oporavak i blistavu karijeru.

mirkica_kokos

pre 14 godina

Kako mozete tako da pricate? U koliko duela se ulazi snazno? u milion po utakmici, pa to je fudbal. jednostavno ramzi nije imao srece, desilo se. Nije momak htio nogu da mu slomi usao je u duel snazno i desilo se. Najlakse je sad rec da je manit.
Nadam se da ce se ramzi opraviti sto prije i sto bolje.

tomtomtom

pre 14 godina

Verujem da onaj nije imao nameru da onako skrši dečka, ali svejedno su posledice strašne. I koliko mi je žao Remzija, toliko mi je žao i Arsenala u potpunosti, jer im se očigledno ne da da uzmu titule i obezbede mesto u istoriji iako igraju najlepši fudbal na svetu, ne samo u ovoj deceniji, nego uopšte. Mogu samo da držim palčeve Arsenu Vengeru i ekipi, i da se nadam da postoji neka kosmička pravda da nadoknadi za sve ovo.

stex

pre 14 godina

http://www.sarajevo-x.com/sport/nogomet/clanak/100228084

10 najgorih povreda u fudbalu...prvih 9 je iz premier lige...prema tome opet kazem citava engleska liga je silovanje i trcanje...fino upalis Calcio gledas takticki i tehnicki potkovan fudal gdje se vise igra mozgom...

Sale Ars

pre 14 godina

Tek sad sam video kakav je start bio, ono je grozno i ako mislim da je bilo nenamerno.

Nego ne znam kako neke nije sramota da pisu da su igraci Arsenala (prevenstveno Fabregas) jurili sudiju da da crveni? Uopste nije bilo tako vec je Fabregas imao histericnu reakciju kad je video sta se desilo, nije bilo nikakve jurnjave za sudijom radi dodeljivanja crvenog (jer mislim da mu to nije tog momenta ni bilo na pameti).

ZooM2

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.

MilanForza

pre 14 godina

Da li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.

David

pre 14 godina

Ja verujem da su se javljali sve sami poznavaoci fudbala sa malih ekrana... Aj probajte otici i igrati makar mali fudbal sa momcima iz vaseg kraja pa onda pricajte takve gluposti. Ovo nije bio nameran prekrsaj, mada sto se tice namernog povredjivanja Arsenalovih igraca mislim da ste u pravu jer ce smak sveta biti 2012 pa se svi zdusno bore da Arsenal ne osvoji titulu do tada, a jos kad se pogleda koliko je nesrecni Remzi zasluzan za ovogodisnje rezultate sve vam je jasno.
Sada ozbiljno. Mislim da je i ovaj klinja pomalo kriv jer se nalozio pa krenuo u duele bez razmisljanja. Sto se tice povreda Arsenalovih igraca, nista nije cudno ako se pogleda da im je prosek kilaze prvog tima pedesetak kila sa dresovima i kopackama zajedno (fudbal ipak nije balet). Zelim mu brz oporavak i blistavu karijeru.

stex

pre 14 godina

ne znam na cemu ste vi... ja prvi pratim italijane prije nego engleze... italijane i spance pratim 7 godina redovno i bas mi se svidja nacin na koji se igra u tim ligama... vise se mozgom igra nego za razliku od premier lige gdje se mecevi dobijaju na trcanje i bomba-centarsuteve... plus me iritiraju engleski navijaci...ne znam zasto ali po meni ce italija uvjek ostat br 1...

R80

pre 14 godina

Najgora liga i najruzniji fudbal...u Italiji se ovo nikad ne bi desilo a u Engleskoj ovo redovno gledamo...obicna drva i divljaci od igraca

keown

pre 14 godina

Ramzi ce se vratiti, ali zasto hendikepirani timovi vecito lome Arsenalovim igracima noge??? Kapiram da je fudbal muska igra, ali eto odgovora zasto su najcesce povrede kod ganera!

Jedina uteha je sto ce ovaj momenat dodatno ujediniti tim, i zahvaljujuci najlaksem rasporedu do kraja... titula stize na Ashburton!

Branko

pre 14 godina

Za tog sto je startovao dozivotna suspenzija! Postoji dobra sansa da je unistio karijeru jednom od najtalentovanijem veznom igracu u Evropi. Najezio sam se dok sam citao! Strasno!

pravoslavac

pre 14 godina

ja

oko Premier liga lome se lone ali smor liga???a zasto je onda najbolja liga na svijetu???sigurno si ljubitelj talijanske defanzivne SMOR igre...pozz za sve ljubitelje najbolje lige na svijetu!!!

mance1

pre 14 godina

pitanje je vremena kad ce neko i poginuti u ligi gde se igra najgrublji fudbal na svetu i gde sudije tolerisu fudbalere huligane i vandale.u premijer ligi na svakoj utakmici ima najmanje po jedan faul koji se moze tretirati kao pokusaj ubojstva(setite se Pavela Ceha,Cudicinija,Da Silve itd...)

stoca21

pre 14 godina

meni je iskreno žao toga dečka i svih iz arsenala koji proživljavaju ovu nogometnu tragediju.

nije mi žao onog majmuna bez obzira koliko njemu bilo žao što je to napravio. da ima imalo mozga u glavi ne bi išao na loptu/nogu onako kako je išao.

najtragičnije od svega je što se ovakvi startovi toleriraju kao "borbenost" i kažnjavaju se samo ako pukne noga.

ne bih to požalio nikome, ali taj arsenal je baš ukleta ekipa...

pogrebnjak

pre 14 godina

Ovakvim divljacima treba dozivotno zabraniti da igraju fudbal!Nije ovo prvi put da se u engleskoj dogadjaju ovakve stvari i to opet fudbalerima Arsenala, treba to vec jedanput da se sankcionishe dozivotnom zabranom ili sa bar par godina suspenzije pa vishe nikom nece pasti na pamet da tako brutalno ulazi u duele i lomi noge protivnichkim fudbalerima!

stex

pre 14 godina

http://www.sarajevo-x.com/sport/nogomet/clanak/100228084

10 najgorih povreda u fudbalu...prvih 9 je iz premier lige...prema tome opet kazem citava engleska liga je silovanje i trcanje...fino upalis Calcio gledas takticki i tehnicki potkovan fudal gdje se vise igra mozgom...

Alexandar

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.
(ZooM2, 27. februar 2010 22:43)

pa pa pa paranoja...

milosrs

pre 14 godina

mislim da je jedini nacin da se ovo sprijeci DA SE POCNU KAZNJAVATI SA NEKOLIKO UTAKMICA ZABRANE..ILI NESTO SLICNO..ovo vise nema smisla nikakvog

milosh-nish

pre 14 godina

a li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.
(MilanForza, 27. februar 2010 23:57)

samo ti gledaj zabare(italijane) sa njihovom smornom ligom koja je manje zanimljiva cak i od nase,a sto se tice preloma i to otvorenog,nenad brnovic je pre par godina imao dvostruki otvoreni prelom i od tada nikako da bude onaj stari...mislim da je u radu trenutno,utakmica protiv zete ako se ne varam..

partibrejker

pre 14 godina

Kada Venger, kao posle utakmice sa Mancesterom, kaze da su neki igraci morali zbog startova da dobiju crveni karton, onda Venger trazi izgovor, e sada se svi hvataju za glavu, ovo nije slucajnost, to je generalno taktika koju primenjuju svi klubovi Premijer lige kada igraju protiv Arsenala, slucaj Eduarda ide u prilog tome, jedino se pitam ko je sledeci.

Andrya

pre 14 godina

Dokle bre vise,ma Arsenal je neko prokleo,vec smo izgubili titulu posle jedne ovakve povrede,nadam se da ce sada biti obrnuto!!!
Nadam se da ce se Remzi vratiti,jer je jedan od najtalentovanijih mladih igraca i naravno da ce Arsenal uzeti titulu u sta duboko verujem jos od pocetka sezone,oni je najvise zasluzuju uzimajuci u obzir kroz sta sve prolaze sto se tice povreda igraca!!
AFC

andreas kisser

pre 14 godina

ne znam da li je u srbiji prikazivan ovaj mec uzivo, ali ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi da je sokros plakao dok je izlazio sa terena; tako da nema potrebe da se stvaraju teorije zavere, tragedija se dogodila ali svi igraci stouka su bili duboko potreseni ovim sto se dogodilo i nikome (narocito ne sokrosu) nije ni palo na pamet da se buni zbog crvenog - dok je fabregas jurio sudiju i mlatio rukama, prvi su igraci stouka pozivali lekare da hitno udju u teren, a dok su ramzija iznosili sa terena, ceo stadion 'britanija' je dugo aplaudirao. desilo se i to je to ... da postoji neverovatna slicanost sa slucajem eduarda, postoji, ali stvarati od svega paranoju i nekakvu zaveru protiv arsenala je smesno! i mala informacija za potpisnika jednog od prethodnih komentara - ramzi je velsanin a ne englez!

IVORY

pre 14 godina

Ja sam zaplakao dok sam gledao snimak, mogu samo da zamislim koliko ovo boli.
Opet ni ovaj decko nije kriv, desilo se, nije imao nameru da mu slomi nogu, on je krenuo na loptu, klinac poturio nogu da prvi dodje do nje i krc. To je delic sekunde, a ni jedan ni drugi nemaju vreme da odreaguju i da do povrede ne dodje.
Ne znam kome je gore trenutno, ovom sto mu je noga slomljena ili ovom koji mu je slomio nogu, sta li se njemu sada mota po glavi. Jos ako se mali nikad ne vrati u staru formu nosice na dusi jednu propalu karijeru.
P.S. Sramota za igrace Arsenala, da u ovakvom trenutku oni jure sudiju da pokaze crveni karton, dok im klupski drug lezi na travi sa slomljenom nogom. Pa ne, dace mu zuti ili opomenu, pa normalno da ce da dobije crveni, sta ima tu da se razmislja i da se juri sudija, krajnje degutantno i neumesno.

mirkica_kokos

pre 14 godina

Kako mozete tako da pricate? U koliko duela se ulazi snazno? u milion po utakmici, pa to je fudbal. jednostavno ramzi nije imao srece, desilo se. Nije momak htio nogu da mu slomi usao je u duel snazno i desilo se. Najlakse je sad rec da je manit.
Nadam se da ce se ramzi opraviti sto prije i sto bolje.

pirke

pre 14 godina

Pa ovo je strasno, pa tamo ce jos malo i glave da padaju na terenu. A sve ove borbene koji lome noge i sad i u proslosti, a bice ih verovatno i u buducnosti kaznjavati dozivotnim zabranama pa da ne mogu da igraju ni u 10 ligi Bocvane, a kamoli u Premijer ligi. Strasno za ovog decka, velikog talenta, unazadjen je 5, ako ne i vise godina.

pravoslavac

pre 14 godina

forza Milan

ti opet zivis u nekom svome svijetu...o kakvoj ti drugoj ligi pricas??talijanska mozda spada u 3-4 ligu na svijetu..kazem mozda..a mozda i peta...jos jedan pozzz za navijace najjace lige na svijetu!!

Sale Ars

pre 14 godina

Slazem se sa komentarom Grove-a. Nije mi jasno kako se tako nesto nikad ne desi igracu M.U.-a i pored toga sto imaju neke manekene i drkace lopte kao C.R. ili Nani, na njih niko tako ne startuje. Protivnicki igraci se ne popale kao kad igraju protiv Arsenala. Moze da prica ko sta hoce ali ovo jeste sumnjivo. Da je bar neko jednom skoro polomio tako nogu naduvanku pa i ajde ali njih cim pipnu, odma se dobije karton, a za Arsenal samo posle preloma (i tad se premisljaju).

Grove

pre 14 godina

@kisser ili ko god da je pricao o navijacima stoka

Ti isti navijaci su posle pevali "he's only got one leg" i "your f****d and you know you are", pa ti vidi mentalitet tog kluba, njihovih navijaca, igraca, menadzera i uprave.
Klubovi kao stoke, bolton, sunderland, hull i slicni ne umeju da igraju fudbal protiv Arsenala jer neznaju, i zato primenjuju ove mesarske taktike i za to ih hvale mediji u engleskoj sto stvar naravno cini sasvim normalnom... Sudije mancesteru i liverpulu sviraju najmanje od faulova, dok Arsenalu penal da bi svirali protivnicki igrac treba da uhvati loptu u ruke, a crveni daju samo kad Arsenalovom igracu pukne noga. Ne kazem da postoji teorija zavere protiv Arsenala ali da imaju isti tretman kao mancester, liverpul ili celsi - nemaju..
Mozete da pricate sta ocete ali to je istina i mene i ostale simpatizere Arsenala u to necete ubediti..

wiener

pre 14 godina

i onda su vam portugalci "dajveri" zato sto ne cekaju da im lome noge vec se preventivno bacaju na zemlju cim ih pipnu.

mislim, ovo sto se vec redovono desava u engleskoj nema veze sa sporton. fudbal je igra a ne rat.

VanjaLFC

pre 14 godina

Igrac Stoke-a nije imao nameru da povredi protivnickog igraca. Lopta je bila ispred Ramzija koji je prilikom dodavanja u stranu nakrivio stopalo. Sokros je startovao na loptu ali je Ramzi bio mnogo brzi, tako da je sokros uleteo u njega. Ne opravdavam ga. Trebao bi i on da pauzira dok se Ramzi ne vrati na teren. Ali namera nije postojala.
Usput, nije on stavljen na spisak za reprezentaciju nakon te utakmice. Capelo je to sastavio jos ranije.

x

pre 14 godina

Ovo se nije desilo slucajno.Ovaj drvoseca iz stoka je krenuo da udari remzija,naravno da nije hteo da mu polomi nogu,ali hteo je malo jace da ga udari i posle kada je video sta je uradio normalno da mu je bilo krivo.Samo lud covek ne bi zaplakao kada nekome slomi nogu.Nadam se da ce se Remzi uspesno oporaviti i bilo bi jako lose da zavrsi karijeru sa 19 godina

tomtomtom

pre 14 godina

Verujem da onaj nije imao nameru da onako skrši dečka, ali svejedno su posledice strašne. I koliko mi je žao Remzija, toliko mi je žao i Arsenala u potpunosti, jer im se očigledno ne da da uzmu titule i obezbede mesto u istoriji iako igraju najlepši fudbal na svetu, ne samo u ovoj deceniji, nego uopšte. Mogu samo da držim palčeve Arsenu Vengeru i ekipi, i da se nadam da postoji neka kosmička pravda da nadoknadi za sve ovo.

Daka CG

pre 14 godina

Vrlo teska utakmica za Arsenal jer na tom Britania stadionu nije pobjedio ima 26god a jos teze je bilo nakon stravicne povrede Remzija kome zelim brz oporavak ali drustvo na kraju uspjeva do zasluzene pobjede koju sigurno posvjecuju ovom nesrecnom decku.
Arsenal do titule i sa ovoliko povrijedjenih igraca !

masna pogaca sa lukom

pre 14 godina

Nakon sto su slomii noge Modricu i Eduardu, jer je to bilo potrebno da bi bili bolji od Hrvatske i plasirali se na SP u Africi, sada je povrijedn i jedan Englez. E pa da sada vidimo kakva ce se sada hajka dignuti u engleskim novinama.
(ZooM2, 27. februar 2010 22:43)

zaboravio si da napomenes da su isto tako i namjerno povrijedili i dzo kola da bi bili bolji od hrvatske.

Delija-Kraljevo

pre 14 godina

Auuuuu Brate!!! Tuga! Godinu do dve nece tebe teren da vidi... Uzas! Sta snadje decka?! Brz oporavak mu zelim. Ali takvi prelomi mogu coveku da ugroze karijeru. Moguce je da nikad vise ne zaigra fudbal. A i ovaj sivonja kako je startovao nad njim ko da je hteo da pokupi blok cigle a ne loptu. Spremio se da loptu udari snagom nosoroga. A Aron naisao pa puf! u cevanicu. Tuga kao sto rekoh. :(

Barry Ferguson

pre 14 godina

Dva Velsanina. Jako tuzna vest. Obozavao sam Remzija jos iz doba Kardifa. Mislim da je bio fenomenalan mladi igrac,ali da je on sa vrhunskim fudbalom zavrsio. Nema tu povratka. Vels je izgubio mnogo sa ovim,jer ni Soukrosu nece biti lako posle ovoga.

Sasha LFC

pre 14 godina

Uvek kada se dogode ovako strasne povrede covek pocne da razmislja da li je u fudbalu potrebno nesto promeniti. Pitanje je da li ce jedan super talentovan decak ikada vise igrati fudbal na najvisem nivou. Ja se iskreno nadam da je vec potpisao ozbiljan profesionalni ugovor sa Arsenalom i da ce od njega zaraditi dovoljno para da mu je buducnost obezbedjena. U principu i kada se igraci vrate na teren posle takvih povreda nikada vise nisu toliko dobri koliko su bili. Meni jedino Maradona pada na pamet kao primer igraca koji je bio najbolji i posle preloma noge.

Igrac koji ga je povredio iskreno place i iskreno govori da nije zeleo da to ucini. Ipak fudbalska pravila, a shodno tome i taktika koju postavljaju treneri, su tako surovi da u principu postoji samo savest igraca da ne startuje na nacin na koji moze da povredi protivnika. I tu je problem. Fudbal mora nekako da menja pravila da igraci ne dodju u situaciju da povrede tako strasno protivnika. To se naravno nece desiti. Sve ce biti isto kao i pre.

Kada se to zna, izjava igraca da nikada ne zeli da povredi igraca i da mu je zao je jednako kao sto bi strelac na strelistu mogao da puca u trenutku dok neko postavlja metu pa ako slucajno pogodi umesto mete onog ko je namesta da kaze da nikako nije imao nameru da povredi. Nije to nikakav izgovor.

Na kraju za navijace Arsenala. Ova tragedija moze uciniti sam tim jos jacim i uz dobar raspored koji tobdzije imaju do kraja prvenstva verujem da stvarno imaju sanse za titulu. Mozda bi to i bila pravda nakon ovakve povrede.

3pr

pre 14 godina

Vi koji navijate za druge klubove, moracete da se slozite sa time da svi klubovi koji igraju protiv arsenalovih igraca igraju na snagu jer je to jedini nacin na koji mogu da ih zaustave. Ne govorim ovo zbog toga sto navijam za Arsenal, vec zbog toga sto su to javno iznosili gotovo svi menadzeri u premijer ligi (medju prvima je bio Ferguson, zbog cega je u to vreme kritikovan od strane Vengera). Druga jako bitna stvar, pogledajte neku utakmicu arsenala i uporedite odnos faulova sa protivnickim ekipama. Retko kad ispune bonus od 10.

Ovo sto se desilo Aaron-u, najveca je krivica sudije jer je tokom utakmice brojnim ne sviranim prekrsajima samo dao podstrek za ovako nesto. Song je prvi igrac koji je dobio zuti karton, zbog toga sto je bio jaci u guranju sa jednim od igracem Stouk-a u trku za loptom, pa kada uporedite taj zuti karton sa ostalim ne sviranim prekrsajima jasno ce vam biti kojoj ekipi se vise tolerise. Slicno sudjenje je bilo i sa Dijabijem, i sa Eduardom tako da ovo ne moze da bude slucajnost. Za 5 sezona 3 igraca jednog istog kluba... malo previse za slucajnost?!

Zvezdan

pre 14 godina

Bez obzira što je engleska liga izuzetno atraktivna,između ostalog i zbog bespoštednih startova,ovo prevazilazi ozbiljno poimanje sporta!Pogledajte izvođenje kornera na nekom meču Premier lige!Tu se ne zna ko koga udara,a golmani su suštinski najugroženiji!Kod njih ne postoji problem da igrač skoči u peterac i oduva golmana u skoku,a često se golovi postignuti u takvim situacijama proglašavaju regularnim.Kad sam ja trenirao fudbal,a verujem da to pravilo i dalje važi,svaki kontajt sa golmanom u petercu je prekršaj!!!

Giggs

pre 14 godina

Shokros jeste napravio faul ali nije imao nameru i mogu reci da i nije kriv koliko glavni sudija.
Sudija je ocajno vodio mec i dozvolio grubu igru. Do tog nesrecnog trenutka, pokazao je sao jedan zuti karton i to Songu (za remplovanje uz aut liniju), igracu Arsenala.
A kada ekipu poput Stouka na vreme ne umirite kartonima, vec ih samo opominjete i dopustate "cvrstu" igru, onda ste i odgovorni za ovako nesto.

Zelim brz oporavak Aronu!!!

gunner serbia

pre 14 godina

Gledao sam utakmicu, i ono sto je razlicito u odnosu na onaj star Tejlora na Eduardu pre gotovo tacno 2 godine, je sto Šokros izgleda da nije imao nameru (sto se za prvog ne moze reci).

Ipak, rezultat je isti(prelom) i verovatno je karijera ovog mladica ugrozena. Steta!

asdfgh

pre 14 godina

a li je neko skorije cuo da je u nekoj drugoj ligi u SVETU igrac imao prelom noge zbog starta drugog igraca u toku utakmice,a posebno OTVORENI prelom noge,osim u Engleskoj tj. na ostrvu! Na ostrvu se svake godine polomi jedna noga,vise rebara,ruku,potresa mozga i sl negu u svim evro ligama za 5 godina. Samo jos nikome nisu polomili kicmu,daleko bilo. Toliko od mene,kao o ljubitelju talijanske lige,o ostrvskom fudbal,mislim "fudbalu" i njihovoj "muskoj" igri.
(MilanForza, 27. februar 2010 23:57)
bio je dvostruki prelom noge na standard - anderleht kad je onom poljaku polomljenja noga krvnicki, mislim da je to bilo u prvom delu ove sezone ili krajem prosle, ne secam se tacno, tako da ima i u drugim ligama

Pires

pre 14 godina

Inace, dobri decko Shokros je dok je igrao sa Stoukom u nizem rangu takmicenja, startovao na Frencisa Dzefersa (bivseg igraca Arsenala-tada igraca Sefilda) i pokidao mu ligamente, zbog cega je ovaj bio van terena 3 meseca.

Sezone 2008-2009, kada je Stouk usao u Premier ligu, isti igrac je startovao na tadasnjeg igraca Arsenala, Emanuela Adebajora, izvan terena - direktno na clanak...pravdajuci se da ga je Adebajor ranije tokom utakmice udario. adebajor je bio van terena 3 nedelje.

Sada se desilo ovo sa Remzijem...

Tako da je Rajan daleko od dobrog decka.

P.S. Da ne bude da izmisljam , ima sve na wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Shawcross

Sale Ars

pre 14 godina

Tek sad sam video kakav je start bio, ono je grozno i ako mislim da je bilo nenamerno.

Nego ne znam kako neke nije sramota da pisu da su igraci Arsenala (prevenstveno Fabregas) jurili sudiju da da crveni? Uopste nije bilo tako vec je Fabregas imao histericnu reakciju kad je video sta se desilo, nije bilo nikakve jurnjave za sudijom radi dodeljivanja crvenog (jer mislim da mu to nije tog momenta ni bilo na pameti).