Utorak, 15.12.2009.

17:42

Milošević traži tumačenje statuta

Kandidat za predsednika FK Partizan <a href="http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2009&amp;mm=12&amp;dd=12&amp;nav_id=397902" class="text-link" target= "_blank">Savo Milosević </a>zatražio je od Komisije za pravna pitanja FSS tumačenje statuta i poslovnika za izbor prvog čoveka tog kluba.

Izvor: B92

Miloševiæ traži tumaèenje statuta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Davil

pre 14 godina

Ostanak DJurica:
-Prodaja Dijare,Fejse?,Moreire?,LJajica?...
-dolazak sumnjivih pojacanja
-gubitak titule
-finansijsko slabljenje
-dalja propast kluba

Dolazak Save:
-Reorganizacija
-dolazak bogatih sponzora?
-dolazak kvalitetnog trenera?
-dolazak kvalitetnih pojacanja?
-povratak legendi u klub
-ulazak Mijatovica u klub
-titula?
-reorganizacija omladinske skole

Znaci,na jednoj strani imamo siguran sunovrat kluba a na drugoj imamo NADU(zato sam i stavio onolike upitnike)da ce biti bolje.Zato MORAMO verovati u NADU i podrzati Savu!

Moj predlog;
-Grobari javno da podrze Savu,da organizuju skup podrske na dan glasanja i predstavnici da glasaju za njega.
-Podrsku ograniciti na 6 meseci i za taj period traziti:
-jacanje tima
-titulu
-finansijsku stabilnost
-reorganizaciju kluba
-ulazak legendi u klub
-modernizovanje omladinske skole

Ako to ne ostvari okupljanjima zatraziti njegov odlazak!

Ponavljam:biramo izmenju sigurnog nazadovanja i NADE da ce biti bolje.
Klub je vazniji od svih nas i MORAMO podrzati kandidata koji bar uliva kakvu-takvu nadu!
Ovo su najverovatnije najznacajniji izbori u istoriji Partizana!

Clubber

pre 14 godina

Koje je ovo masovno gubljenje vremena... predsednika bira skupstina koju ozvanicava upravni odbor postavljen od strane predsednika, koji je inace i kandidat UO itd itd itd. To samo jos moze u nasim klubovima, da ljudi sami sebi podnose izvestaje i zvanicno ocenjuju sopstveni (ne)rad. I sta onda uopste ocekivati od nekakvih "transparentnih" izbora?

mare

pre 14 godina

Pod prvo Savo je u žestokom sukobu sa Grobarima pa da i sutra dodje na čelo Partizana ne bi se sadržao više od tri meseca ,Djurić ima ogromnu podršku na skupštini pa sa tim pobedjuje sigurno.Savo je bivši fudbaler nema fakultet i nema te organiuzacijone sposobnosti da vodi jedan klub , ljudi privatizacija pod hitno nema budućnosti ovako.

Darko

pre 14 godina

Milosevic je apsolutno najbolje resenje za tu funkciju,a grobare treba proterati sa tribine ukoliko budu ponovo bili neki bojkoti i uvesti porodicnu atmosferu na stadionu.Tako ce i klub da profitira.

mire

pre 14 godina

Savo Milosevic je u DS-u , a nevidim da je pomogao KKP kao sto je DS pomagala CZ. Znam da jedini ko je pomogao KKP je FKP sa 100000 evra na pocetku sezone

Nenad Milic

pre 14 godina

Savo isece granu na kojoj sedi. Ako je skupstina nelegitimna on onda nije clan skupstine i znaci ne moze da bude mkandidat za predsednika. Inace nelogicno bi bilo da je stara skupstina birala predsednika, pa kad joj u februaru istekne mandat, nova zakaze nove izbore.
Ova Savina brzopleta reakcija dovoljno govori o njemu, da nema potrebno znanje i obrazovanje da bi vodio Partizan. Nadam se da ce na skupstini biti predlozen i izabran neko treci za predsednika a ne neko od ove dvojice.

NEUTRALAN

pre 14 godina

Pošto nisam navijač Partizana u izboru predsednika potpuno sam neutralan. Međutim moram da naglasim da me je Milošević u svom intervjuu na B92 potpuno razočarao i prosto sumnjam da on može nešto dobro da donese Partizanu ili srpskom fudbalu. Naravno pri tom sumnjam i u drugog kandidata bar prema dosadašnjim njegovim rezultatima (jadni). Potpuno mi je smešno da Milišević ima primedbe na izbor novih članova Skupštine Partizana - pre isteka njihovog mandata u čamu smatram da je na prvi pogled u pravu , ali šta biva sa njegovom kandidaturom ako je izbor novih članova nelegalan- pošto je i on sam na taj način izabran - a uslov za kandidaturu je da budeš član skupštine. E moj Miloševiću, nisi ti za to iako si po tvojoj izjavi prijatelj sa Tadićem. A šta je sa pravilima FIFE i UEFE da se politika ne sme mešati u fudbal. Dali možda toga ima i u ovom slučaju????

Fudbaler

pre 14 godina

"Izmena članova skupštine je urađena protivno statutu i poslovniku kako bi se eliminisali delegati koji nisu za sadašnje rukovodstvo». U pravu si.Ja bih voleo da ti budes sadasnji rukovodilac i da dovedes nas Partizan na najveci evropski nivo. Covece, ti samo znas da sutiras loptu i niste vise. Mani se tog posla, zato sto nisi sposoban zato.Rukovoditi i sutirati loptu su dve razlicite stvari. Danas ne ide nista silom.

nego

pre 14 godina

Vas izbor za predednika FK Partizan je?
Odgovor Broj % Grafika
Savo Milosevic 1845 - 92%
Dragan Djuric 152 - 8%
Broj ucesnika u anketi: 1997

i sta sad?
lepo kaze Sava...samo fudbaler Partizan spasava...

Bad scouting in Serbia

pre 14 godina

Voleo bih da dodam pitanje i komentar na jednu temu koja je poprilicno povezana za ovom temom! Umesto da se u partizanu (i uopste u celoj Srbiji) brinu o mladjim igracima, da njima daju sto bolju persepktivu...iz sezone u sezonu se samo vode Borbe za dirketorsku fotelju....Smesno i Zalosno!!!

Evo prvo pitanje koje bi postavio ne Partizanu ni Zvezdi nego nasem Fudbalskom Savezu!!

Da li ste ista naucili od toga, da mladi (najtalentovaniji Igraci Sveta) poput Krkica, Marina, Arnautovica itd...nisu se odlucili da zaigraju za Srbiju? Da li ste se pitali zasto???

Evo mali Marin pre nekog dana izjavio na jednom Intervju da nikada nije dobio poziv da zaigra za nasu reprezentaciju! Ponavljam, "Nikada!" Bilo Razgovora, ali zvanican poziv nikada nije stigao! Danas je decko jedan od najvecih Perspektiva nemackog fudbala! A mi se brinemo o tome, da li ce Djuric ili Milosevic na fotelju ili ce Djoric u penziju itd...

Verovatno je veliki broj citalaca upoznat sa tim slucajem. Ali hteo sam ponovo da vam dam do znanja da obrati te paznju na sledeceg Igraca!

Zove se Alen Stevanovic! Decko ima 18 godina i igra u Interu! Jedan je od najtalentovanih igraca Intera!

Murinjo ga vec sa samo 18 god. pozvao u Sastav prvog tima za sledecu igru kupa Italije protiv Livorna! Znaci nas mali Stevanovic pored Stankovica, Muntarija, Sneijdera itd!

Umesto da nase Sportske Medijske Kuce obrate malo paznju na njega i vrse pritisak nasem (nazalost po mom misljenju malo lenjom) Savezu time sto pisu o njegovom uspehu, radje se svakodnevno pise ko je blizi partizanovoj fotelji!

Samo da vam obratim paznju da taj mladi Decko jos nije ni pozvan u mladu reprezentaciju Srbije, a da se tamo radje guraju neki Gulan, Bosancic, Tomic itd... A Svajcarska je vec gadno zagrizla za njim! Jer poseduje takodje i njihovo Drzavljanstvo! znaci nemoj opet da bude sa nase strane...pa otkud taj? Sram ga bilo, Srbin a nije ni hteo da zaigra za nas...

Hvala!

realan

pre 14 godina

Ala se vrti golem novac oko fudbala pa to je strasno!Ne bi se za malo para cimalo 60 clanova kojekakvih skupstina,odbora,komisija...i naravno ZARKO-ZEKA ZECEVIC!!

marko cg

pre 14 godina

Sto se tice Save Milosevica,od sveg srca mu zelim da bude predsjednik omiljenog mi kluba,ali mi se cini da sve ide u tom pravcu da on to ne bude.covjeku treba dati podrsku da istraje u tome,posto ruku na srce ovako vise ne moze.Ne mogu da vjerujem da je pojedincima uspjeh dobiti Zvezdu,Vojvodinu,i samo ucestvovati u Ligi Evrope?Pa zar je to uspjeh kojem treba da se radujemo?Covjeku treba dati sansu,da ispuni sto obecava,jer mislim da od ovog stanja kakvo je sad ne moze biti gore!Pa taj covjek je dao dosta Parizanu i nemamo ni jedan razlog da budemo protiv njega?Npr.Da se Sale Djordjevic kandiduje za predsjednika KK Partizan,da li bi bili protiv njega?Ja,a i velika vecina zeli rezultate i u Evropi,zelim da gledam ligu samipona i Partizan u njoj?Da li bi se pominjala fantasticna atmosfera u kosarci da nema te Evrope?Protiv koga da je napravimo,mozda Cedevize,Radnickog,Olimpije,Zvezde?Mozda ce se neko sloziti sa mnom,amozda i ne,ali ja mislim da Savu treba dati sansu da napravi nesto od kluba!Veliki pozdrav svim GROBARIMA!

dragan

pre 14 godina

Neverovatno da ima i ljudi koji sumnjaju u takvog coveka kao sto je Savo. Ako Djuric pobedi mislim da cemo dotaci dno,pa on vec sad planira da proda pola tima. Pa tako i ja mogu da vodim klub.

blakrules

pre 14 godina

Kako bih voleo da Savo bude predsednik.
Brate on je igrao u 3 najbolje lige u evropi (Engleska, Italijanska, Spanska) lik ima iskustva kolko neces. Zna na koji se nacin radi u zapadnoj evropi.

p.s. Za MODERAN PARTIZAN

ribnica

pre 14 godina

dzabe Savo sav tvoj trud,ne daju lopovi,lepo spakuj zenu i decu i pali u toplije i lepse krajeve,tamo gde te vise postuju,a mi cemo ostati i dalje gledati voljeni klub kako se bruka po evropi,jedina nam je uteha sto one nesretnike tucemo redovno u poslednje vreme

ma jel moguće

pre 14 godina

Savo vidiš da te navijači ne žele..slabo plaćaš za podršku, zato od...!
(Grobar, 15. decembar 2009 18:16)

Baš zato što ne plaća za podršku "navijačima" će i biti predsednik. Došlo je vreme da ti i tebi slični urade to na OD.... od kluba.

Inače prolazo Savo 100% jer su mu se sklopile kockice. Izbori uleću u sezoni borbe protiv huligana i ovo će se izgurati makar po političkoj liniji, kao interes države u borbi protiv navijačkih grupa. Po prvi put biće mi milo što će se država direktno mešati u sportksi klub.

Čim postane predsednik Savo će javno distancirati od militantnih navijačkih grupa, a kasnije će se aličan pritisak izvršiti i na Zvezdu. Bez upora u klubovima navijačke grupe su osuđene na tiho odumiranje.

Normalno ovde se radi isključivo o Brankicinam pacijentima dok će se na sve načine privući oni koji su normalni i pacifikovani. Stare vođe če završti u apsu a nove će raditi kako im se kaže i kako treba da se radi. Ponovo će Sever i Jug biti puni ali to više neće biti kao sada već jedna evropska umivena navijačka populacija.

Goran PFC

pre 14 godina

Ajde objavite mi ovo bar jednom...
Vec vidim veceras kod Cosica sledeci scenario:
Jugoslav kao ostar, a Sava vrcavo odgovara, prosto fascinira naucenim odgovorima sa unapred skrojenim pitanjima.
Jugoslave, Jugoslave, ne devalviraj svoju emisiju zbog jednog bivseg preambicioznog fudbalera koji uporno zeli tamo gde mu nije mesto (ako nista po obrazovanju...)

dalibor

pre 14 godina

Poštovani tzv navijaci Partizana. Potpuno mi je jasan vaš stav prema Savi na osnovu komentara onog grobara koji je napisao da "slabo plaćaš za podršku i zato od...". Sjajno, a pitao sam se čemu onaj transparent na jugu. Ako Savo, Pera, Mika ili Žika obećaju samo jedno, a to je da se neću blamirati dok gledam kako Partizan igra u Evropi, imaće moj glas.

Zmaj

pre 14 godina

@Duka-dizel

Glupost vrca iz tebe na sve strane. Svakom normalnom je logicno da zatrazi tumacenje necega sto je neko verovatno namerno napravio nejasnim da bi mogao da manipulise s tim...

Zoran

pre 14 godina

A toliko su proste stvari ovde i toliko su daleko od fudbala, Partizana i svega sto bi se naizgled pomislilo.

Jasno je iz aviona da je ovde jedino i iskljucivo rec o duelu izmedju SPS-a (Dacic, Bjekovic, Zecevic,..) i DS-a (Savo Milosevic,..)

I sta mislite ko ce pobediti? :)

Popi

pre 14 godina

Grobaru....a koji to navijaci ne zele Savu za predsednika? Ko si ti i odakle ti pravo da govoris u ime svih navijaca? Dosta je bilo Djurica...on ne zna ni sta je F od FudBala a kamoli o vodjenji jednog kluba...pa on ni neki nizerazredni klub iz SrpSke lige ne bi znao da vodi...Ko je za SAVU neka preporuci..ko nije za SAVU neka stavi "nepreporucujem"....pa da vidimo sta navijaci zaista misle...

Marko RS

pre 14 godina

Tesko tebi Savo.ovi lopovi nece tako lako da izgube fotelju, ali ti si veliki Grobar i veliki covek pa se nadam da ces uspeti u svojim zamislima da oporavis nas Partizan, a tu ti je podrska i drugih velikih Grobara kao sto su Bata, Nadj, Tumba, Antara, Tomic, Petric itd a nadam se i da ce Zeka i Bjeka da pravo glasaju, a za one placenike od vodja nemoj da brines oni se krecu kako vetar duva.GROBAR.

Dragan

pre 14 godina

Na navijackom sajtu
http://partizan.net/srpski.html
uvrsteno je i glasanje!
Vidite ko ubedljivo vodi, pa recite ko to ne zeli Savu za predsenika!!!

Duka-dizel

pre 14 godina

Njemu je baš gadno zapelo da se uvali u fotelju predsednika Partizana. Mogu samo da zamislim kakvo tek samo-reklamerstvo predstoji večeras u "Interviju"-u na b92!

Popi

pre 14 godina

Grobaru....a koji to navijaci ne zele Savu za predsednika? Ko si ti i odakle ti pravo da govoris u ime svih navijaca? Dosta je bilo Djurica...on ne zna ni sta je F od FudBala a kamoli o vodjenji jednog kluba...pa on ni neki nizerazredni klub iz SrpSke lige ne bi znao da vodi...Ko je za SAVU neka preporuci..ko nije za SAVU neka stavi "nepreporucujem"....pa da vidimo sta navijaci zaista misle...

Bad scouting in Serbia

pre 14 godina

Voleo bih da dodam pitanje i komentar na jednu temu koja je poprilicno povezana za ovom temom! Umesto da se u partizanu (i uopste u celoj Srbiji) brinu o mladjim igracima, da njima daju sto bolju persepktivu...iz sezone u sezonu se samo vode Borbe za dirketorsku fotelju....Smesno i Zalosno!!!

Evo prvo pitanje koje bi postavio ne Partizanu ni Zvezdi nego nasem Fudbalskom Savezu!!

Da li ste ista naucili od toga, da mladi (najtalentovaniji Igraci Sveta) poput Krkica, Marina, Arnautovica itd...nisu se odlucili da zaigraju za Srbiju? Da li ste se pitali zasto???

Evo mali Marin pre nekog dana izjavio na jednom Intervju da nikada nije dobio poziv da zaigra za nasu reprezentaciju! Ponavljam, "Nikada!" Bilo Razgovora, ali zvanican poziv nikada nije stigao! Danas je decko jedan od najvecih Perspektiva nemackog fudbala! A mi se brinemo o tome, da li ce Djuric ili Milosevic na fotelju ili ce Djoric u penziju itd...

Verovatno je veliki broj citalaca upoznat sa tim slucajem. Ali hteo sam ponovo da vam dam do znanja da obrati te paznju na sledeceg Igraca!

Zove se Alen Stevanovic! Decko ima 18 godina i igra u Interu! Jedan je od najtalentovanih igraca Intera!

Murinjo ga vec sa samo 18 god. pozvao u Sastav prvog tima za sledecu igru kupa Italije protiv Livorna! Znaci nas mali Stevanovic pored Stankovica, Muntarija, Sneijdera itd!

Umesto da nase Sportske Medijske Kuce obrate malo paznju na njega i vrse pritisak nasem (nazalost po mom misljenju malo lenjom) Savezu time sto pisu o njegovom uspehu, radje se svakodnevno pise ko je blizi partizanovoj fotelji!

Samo da vam obratim paznju da taj mladi Decko jos nije ni pozvan u mladu reprezentaciju Srbije, a da se tamo radje guraju neki Gulan, Bosancic, Tomic itd... A Svajcarska je vec gadno zagrizla za njim! Jer poseduje takodje i njihovo Drzavljanstvo! znaci nemoj opet da bude sa nase strane...pa otkud taj? Sram ga bilo, Srbin a nije ni hteo da zaigra za nas...

Hvala!

Dragan

pre 14 godina

Na navijackom sajtu
http://partizan.net/srpski.html
uvrsteno je i glasanje!
Vidite ko ubedljivo vodi, pa recite ko to ne zeli Savu za predsenika!!!

Marko RS

pre 14 godina

Tesko tebi Savo.ovi lopovi nece tako lako da izgube fotelju, ali ti si veliki Grobar i veliki covek pa se nadam da ces uspeti u svojim zamislima da oporavis nas Partizan, a tu ti je podrska i drugih velikih Grobara kao sto su Bata, Nadj, Tumba, Antara, Tomic, Petric itd a nadam se i da ce Zeka i Bjeka da pravo glasaju, a za one placenike od vodja nemoj da brines oni se krecu kako vetar duva.GROBAR.

dalibor

pre 14 godina

Poštovani tzv navijaci Partizana. Potpuno mi je jasan vaš stav prema Savi na osnovu komentara onog grobara koji je napisao da "slabo plaćaš za podršku i zato od...". Sjajno, a pitao sam se čemu onaj transparent na jugu. Ako Savo, Pera, Mika ili Žika obećaju samo jedno, a to je da se neću blamirati dok gledam kako Partizan igra u Evropi, imaće moj glas.

ma jel moguće

pre 14 godina

Savo vidiš da te navijači ne žele..slabo plaćaš za podršku, zato od...!
(Grobar, 15. decembar 2009 18:16)

Baš zato što ne plaća za podršku "navijačima" će i biti predsednik. Došlo je vreme da ti i tebi slični urade to na OD.... od kluba.

Inače prolazo Savo 100% jer su mu se sklopile kockice. Izbori uleću u sezoni borbe protiv huligana i ovo će se izgurati makar po političkoj liniji, kao interes države u borbi protiv navijačkih grupa. Po prvi put biće mi milo što će se država direktno mešati u sportksi klub.

Čim postane predsednik Savo će javno distancirati od militantnih navijačkih grupa, a kasnije će se aličan pritisak izvršiti i na Zvezdu. Bez upora u klubovima navijačke grupe su osuđene na tiho odumiranje.

Normalno ovde se radi isključivo o Brankicinam pacijentima dok će se na sve načine privući oni koji su normalni i pacifikovani. Stare vođe če završti u apsu a nove će raditi kako im se kaže i kako treba da se radi. Ponovo će Sever i Jug biti puni ali to više neće biti kao sada već jedna evropska umivena navijačka populacija.

blakrules

pre 14 godina

Kako bih voleo da Savo bude predsednik.
Brate on je igrao u 3 najbolje lige u evropi (Engleska, Italijanska, Spanska) lik ima iskustva kolko neces. Zna na koji se nacin radi u zapadnoj evropi.

p.s. Za MODERAN PARTIZAN

ribnica

pre 14 godina

dzabe Savo sav tvoj trud,ne daju lopovi,lepo spakuj zenu i decu i pali u toplije i lepse krajeve,tamo gde te vise postuju,a mi cemo ostati i dalje gledati voljeni klub kako se bruka po evropi,jedina nam je uteha sto one nesretnike tucemo redovno u poslednje vreme

nego

pre 14 godina

Vas izbor za predednika FK Partizan je?
Odgovor Broj % Grafika
Savo Milosevic 1845 - 92%
Dragan Djuric 152 - 8%
Broj ucesnika u anketi: 1997

i sta sad?
lepo kaze Sava...samo fudbaler Partizan spasava...

marko cg

pre 14 godina

Sto se tice Save Milosevica,od sveg srca mu zelim da bude predsjednik omiljenog mi kluba,ali mi se cini da sve ide u tom pravcu da on to ne bude.covjeku treba dati podrsku da istraje u tome,posto ruku na srce ovako vise ne moze.Ne mogu da vjerujem da je pojedincima uspjeh dobiti Zvezdu,Vojvodinu,i samo ucestvovati u Ligi Evrope?Pa zar je to uspjeh kojem treba da se radujemo?Covjeku treba dati sansu,da ispuni sto obecava,jer mislim da od ovog stanja kakvo je sad ne moze biti gore!Pa taj covjek je dao dosta Parizanu i nemamo ni jedan razlog da budemo protiv njega?Npr.Da se Sale Djordjevic kandiduje za predsjednika KK Partizan,da li bi bili protiv njega?Ja,a i velika vecina zeli rezultate i u Evropi,zelim da gledam ligu samipona i Partizan u njoj?Da li bi se pominjala fantasticna atmosfera u kosarci da nema te Evrope?Protiv koga da je napravimo,mozda Cedevize,Radnickog,Olimpije,Zvezde?Mozda ce se neko sloziti sa mnom,amozda i ne,ali ja mislim da Savu treba dati sansu da napravi nesto od kluba!Veliki pozdrav svim GROBARIMA!

dragan

pre 14 godina

Neverovatno da ima i ljudi koji sumnjaju u takvog coveka kao sto je Savo. Ako Djuric pobedi mislim da cemo dotaci dno,pa on vec sad planira da proda pola tima. Pa tako i ja mogu da vodim klub.

realan

pre 14 godina

Ala se vrti golem novac oko fudbala pa to je strasno!Ne bi se za malo para cimalo 60 clanova kojekakvih skupstina,odbora,komisija...i naravno ZARKO-ZEKA ZECEVIC!!

Zmaj

pre 14 godina

@Duka-dizel

Glupost vrca iz tebe na sve strane. Svakom normalnom je logicno da zatrazi tumacenje necega sto je neko verovatno namerno napravio nejasnim da bi mogao da manipulise s tim...

Duka-dizel

pre 14 godina

Njemu je baš gadno zapelo da se uvali u fotelju predsednika Partizana. Mogu samo da zamislim kakvo tek samo-reklamerstvo predstoji večeras u "Interviju"-u na b92!

Goran PFC

pre 14 godina

Ajde objavite mi ovo bar jednom...
Vec vidim veceras kod Cosica sledeci scenario:
Jugoslav kao ostar, a Sava vrcavo odgovara, prosto fascinira naucenim odgovorima sa unapred skrojenim pitanjima.
Jugoslave, Jugoslave, ne devalviraj svoju emisiju zbog jednog bivseg preambicioznog fudbalera koji uporno zeli tamo gde mu nije mesto (ako nista po obrazovanju...)

NEUTRALAN

pre 14 godina

Pošto nisam navijač Partizana u izboru predsednika potpuno sam neutralan. Međutim moram da naglasim da me je Milošević u svom intervjuu na B92 potpuno razočarao i prosto sumnjam da on može nešto dobro da donese Partizanu ili srpskom fudbalu. Naravno pri tom sumnjam i u drugog kandidata bar prema dosadašnjim njegovim rezultatima (jadni). Potpuno mi je smešno da Milišević ima primedbe na izbor novih članova Skupštine Partizana - pre isteka njihovog mandata u čamu smatram da je na prvi pogled u pravu , ali šta biva sa njegovom kandidaturom ako je izbor novih članova nelegalan- pošto je i on sam na taj način izabran - a uslov za kandidaturu je da budeš član skupštine. E moj Miloševiću, nisi ti za to iako si po tvojoj izjavi prijatelj sa Tadićem. A šta je sa pravilima FIFE i UEFE da se politika ne sme mešati u fudbal. Dali možda toga ima i u ovom slučaju????

Zoran

pre 14 godina

A toliko su proste stvari ovde i toliko su daleko od fudbala, Partizana i svega sto bi se naizgled pomislilo.

Jasno je iz aviona da je ovde jedino i iskljucivo rec o duelu izmedju SPS-a (Dacic, Bjekovic, Zecevic,..) i DS-a (Savo Milosevic,..)

I sta mislite ko ce pobediti? :)

Davil

pre 14 godina

Ostanak DJurica:
-Prodaja Dijare,Fejse?,Moreire?,LJajica?...
-dolazak sumnjivih pojacanja
-gubitak titule
-finansijsko slabljenje
-dalja propast kluba

Dolazak Save:
-Reorganizacija
-dolazak bogatih sponzora?
-dolazak kvalitetnog trenera?
-dolazak kvalitetnih pojacanja?
-povratak legendi u klub
-ulazak Mijatovica u klub
-titula?
-reorganizacija omladinske skole

Znaci,na jednoj strani imamo siguran sunovrat kluba a na drugoj imamo NADU(zato sam i stavio onolike upitnike)da ce biti bolje.Zato MORAMO verovati u NADU i podrzati Savu!

Moj predlog;
-Grobari javno da podrze Savu,da organizuju skup podrske na dan glasanja i predstavnici da glasaju za njega.
-Podrsku ograniciti na 6 meseci i za taj period traziti:
-jacanje tima
-titulu
-finansijsku stabilnost
-reorganizaciju kluba
-ulazak legendi u klub
-modernizovanje omladinske skole

Ako to ne ostvari okupljanjima zatraziti njegov odlazak!

Ponavljam:biramo izmenju sigurnog nazadovanja i NADE da ce biti bolje.
Klub je vazniji od svih nas i MORAMO podrzati kandidata koji bar uliva kakvu-takvu nadu!
Ovo su najverovatnije najznacajniji izbori u istoriji Partizana!

Nenad Milic

pre 14 godina

Savo isece granu na kojoj sedi. Ako je skupstina nelegitimna on onda nije clan skupstine i znaci ne moze da bude mkandidat za predsednika. Inace nelogicno bi bilo da je stara skupstina birala predsednika, pa kad joj u februaru istekne mandat, nova zakaze nove izbore.
Ova Savina brzopleta reakcija dovoljno govori o njemu, da nema potrebno znanje i obrazovanje da bi vodio Partizan. Nadam se da ce na skupstini biti predlozen i izabran neko treci za predsednika a ne neko od ove dvojice.

Fudbaler

pre 14 godina

"Izmena članova skupštine je urađena protivno statutu i poslovniku kako bi se eliminisali delegati koji nisu za sadašnje rukovodstvo». U pravu si.Ja bih voleo da ti budes sadasnji rukovodilac i da dovedes nas Partizan na najveci evropski nivo. Covece, ti samo znas da sutiras loptu i niste vise. Mani se tog posla, zato sto nisi sposoban zato.Rukovoditi i sutirati loptu su dve razlicite stvari. Danas ne ide nista silom.

Darko

pre 14 godina

Milosevic je apsolutno najbolje resenje za tu funkciju,a grobare treba proterati sa tribine ukoliko budu ponovo bili neki bojkoti i uvesti porodicnu atmosferu na stadionu.Tako ce i klub da profitira.

mare

pre 14 godina

Pod prvo Savo je u žestokom sukobu sa Grobarima pa da i sutra dodje na čelo Partizana ne bi se sadržao više od tri meseca ,Djurić ima ogromnu podršku na skupštini pa sa tim pobedjuje sigurno.Savo je bivši fudbaler nema fakultet i nema te organiuzacijone sposobnosti da vodi jedan klub , ljudi privatizacija pod hitno nema budućnosti ovako.

Clubber

pre 14 godina

Koje je ovo masovno gubljenje vremena... predsednika bira skupstina koju ozvanicava upravni odbor postavljen od strane predsednika, koji je inace i kandidat UO itd itd itd. To samo jos moze u nasim klubovima, da ljudi sami sebi podnose izvestaje i zvanicno ocenjuju sopstveni (ne)rad. I sta onda uopste ocekivati od nekakvih "transparentnih" izbora?

mire

pre 14 godina

Savo Milosevic je u DS-u , a nevidim da je pomogao KKP kao sto je DS pomagala CZ. Znam da jedini ko je pomogao KKP je FKP sa 100000 evra na pocetku sezone

Duka-dizel

pre 14 godina

Njemu je baš gadno zapelo da se uvali u fotelju predsednika Partizana. Mogu samo da zamislim kakvo tek samo-reklamerstvo predstoji večeras u "Interviju"-u na b92!

Goran PFC

pre 14 godina

Ajde objavite mi ovo bar jednom...
Vec vidim veceras kod Cosica sledeci scenario:
Jugoslav kao ostar, a Sava vrcavo odgovara, prosto fascinira naucenim odgovorima sa unapred skrojenim pitanjima.
Jugoslave, Jugoslave, ne devalviraj svoju emisiju zbog jednog bivseg preambicioznog fudbalera koji uporno zeli tamo gde mu nije mesto (ako nista po obrazovanju...)

Popi

pre 14 godina

Grobaru....a koji to navijaci ne zele Savu za predsednika? Ko si ti i odakle ti pravo da govoris u ime svih navijaca? Dosta je bilo Djurica...on ne zna ni sta je F od FudBala a kamoli o vodjenji jednog kluba...pa on ni neki nizerazredni klub iz SrpSke lige ne bi znao da vodi...Ko je za SAVU neka preporuci..ko nije za SAVU neka stavi "nepreporucujem"....pa da vidimo sta navijaci zaista misle...

Nenad Milic

pre 14 godina

Savo isece granu na kojoj sedi. Ako je skupstina nelegitimna on onda nije clan skupstine i znaci ne moze da bude mkandidat za predsednika. Inace nelogicno bi bilo da je stara skupstina birala predsednika, pa kad joj u februaru istekne mandat, nova zakaze nove izbore.
Ova Savina brzopleta reakcija dovoljno govori o njemu, da nema potrebno znanje i obrazovanje da bi vodio Partizan. Nadam se da ce na skupstini biti predlozen i izabran neko treci za predsednika a ne neko od ove dvojice.

Fudbaler

pre 14 godina

"Izmena članova skupštine je urađena protivno statutu i poslovniku kako bi se eliminisali delegati koji nisu za sadašnje rukovodstvo». U pravu si.Ja bih voleo da ti budes sadasnji rukovodilac i da dovedes nas Partizan na najveci evropski nivo. Covece, ti samo znas da sutiras loptu i niste vise. Mani se tog posla, zato sto nisi sposoban zato.Rukovoditi i sutirati loptu su dve razlicite stvari. Danas ne ide nista silom.

NEUTRALAN

pre 14 godina

Pošto nisam navijač Partizana u izboru predsednika potpuno sam neutralan. Međutim moram da naglasim da me je Milošević u svom intervjuu na B92 potpuno razočarao i prosto sumnjam da on može nešto dobro da donese Partizanu ili srpskom fudbalu. Naravno pri tom sumnjam i u drugog kandidata bar prema dosadašnjim njegovim rezultatima (jadni). Potpuno mi je smešno da Milišević ima primedbe na izbor novih članova Skupštine Partizana - pre isteka njihovog mandata u čamu smatram da je na prvi pogled u pravu , ali šta biva sa njegovom kandidaturom ako je izbor novih članova nelegalan- pošto je i on sam na taj način izabran - a uslov za kandidaturu je da budeš član skupštine. E moj Miloševiću, nisi ti za to iako si po tvojoj izjavi prijatelj sa Tadićem. A šta je sa pravilima FIFE i UEFE da se politika ne sme mešati u fudbal. Dali možda toga ima i u ovom slučaju????

Zoran

pre 14 godina

A toliko su proste stvari ovde i toliko su daleko od fudbala, Partizana i svega sto bi se naizgled pomislilo.

Jasno je iz aviona da je ovde jedino i iskljucivo rec o duelu izmedju SPS-a (Dacic, Bjekovic, Zecevic,..) i DS-a (Savo Milosevic,..)

I sta mislite ko ce pobediti? :)

ma jel moguće

pre 14 godina

Savo vidiš da te navijači ne žele..slabo plaćaš za podršku, zato od...!
(Grobar, 15. decembar 2009 18:16)

Baš zato što ne plaća za podršku "navijačima" će i biti predsednik. Došlo je vreme da ti i tebi slični urade to na OD.... od kluba.

Inače prolazo Savo 100% jer su mu se sklopile kockice. Izbori uleću u sezoni borbe protiv huligana i ovo će se izgurati makar po političkoj liniji, kao interes države u borbi protiv navijačkih grupa. Po prvi put biće mi milo što će se država direktno mešati u sportksi klub.

Čim postane predsednik Savo će javno distancirati od militantnih navijačkih grupa, a kasnije će se aličan pritisak izvršiti i na Zvezdu. Bez upora u klubovima navijačke grupe su osuđene na tiho odumiranje.

Normalno ovde se radi isključivo o Brankicinam pacijentima dok će se na sve načine privući oni koji su normalni i pacifikovani. Stare vođe če završti u apsu a nove će raditi kako im se kaže i kako treba da se radi. Ponovo će Sever i Jug biti puni ali to više neće biti kao sada već jedna evropska umivena navijačka populacija.

blakrules

pre 14 godina

Kako bih voleo da Savo bude predsednik.
Brate on je igrao u 3 najbolje lige u evropi (Engleska, Italijanska, Spanska) lik ima iskustva kolko neces. Zna na koji se nacin radi u zapadnoj evropi.

p.s. Za MODERAN PARTIZAN

Marko RS

pre 14 godina

Tesko tebi Savo.ovi lopovi nece tako lako da izgube fotelju, ali ti si veliki Grobar i veliki covek pa se nadam da ces uspeti u svojim zamislima da oporavis nas Partizan, a tu ti je podrska i drugih velikih Grobara kao sto su Bata, Nadj, Tumba, Antara, Tomic, Petric itd a nadam se i da ce Zeka i Bjeka da pravo glasaju, a za one placenike od vodja nemoj da brines oni se krecu kako vetar duva.GROBAR.

nego

pre 14 godina

Vas izbor za predednika FK Partizan je?
Odgovor Broj % Grafika
Savo Milosevic 1845 - 92%
Dragan Djuric 152 - 8%
Broj ucesnika u anketi: 1997

i sta sad?
lepo kaze Sava...samo fudbaler Partizan spasava...

Dragan

pre 14 godina

Na navijackom sajtu
http://partizan.net/srpski.html
uvrsteno je i glasanje!
Vidite ko ubedljivo vodi, pa recite ko to ne zeli Savu za predsenika!!!

ribnica

pre 14 godina

dzabe Savo sav tvoj trud,ne daju lopovi,lepo spakuj zenu i decu i pali u toplije i lepse krajeve,tamo gde te vise postuju,a mi cemo ostati i dalje gledati voljeni klub kako se bruka po evropi,jedina nam je uteha sto one nesretnike tucemo redovno u poslednje vreme

dragan

pre 14 godina

Neverovatno da ima i ljudi koji sumnjaju u takvog coveka kao sto je Savo. Ako Djuric pobedi mislim da cemo dotaci dno,pa on vec sad planira da proda pola tima. Pa tako i ja mogu da vodim klub.

mare

pre 14 godina

Pod prvo Savo je u žestokom sukobu sa Grobarima pa da i sutra dodje na čelo Partizana ne bi se sadržao više od tri meseca ,Djurić ima ogromnu podršku na skupštini pa sa tim pobedjuje sigurno.Savo je bivši fudbaler nema fakultet i nema te organiuzacijone sposobnosti da vodi jedan klub , ljudi privatizacija pod hitno nema budućnosti ovako.

marko cg

pre 14 godina

Sto se tice Save Milosevica,od sveg srca mu zelim da bude predsjednik omiljenog mi kluba,ali mi se cini da sve ide u tom pravcu da on to ne bude.covjeku treba dati podrsku da istraje u tome,posto ruku na srce ovako vise ne moze.Ne mogu da vjerujem da je pojedincima uspjeh dobiti Zvezdu,Vojvodinu,i samo ucestvovati u Ligi Evrope?Pa zar je to uspjeh kojem treba da se radujemo?Covjeku treba dati sansu,da ispuni sto obecava,jer mislim da od ovog stanja kakvo je sad ne moze biti gore!Pa taj covjek je dao dosta Parizanu i nemamo ni jedan razlog da budemo protiv njega?Npr.Da se Sale Djordjevic kandiduje za predsjednika KK Partizan,da li bi bili protiv njega?Ja,a i velika vecina zeli rezultate i u Evropi,zelim da gledam ligu samipona i Partizan u njoj?Da li bi se pominjala fantasticna atmosfera u kosarci da nema te Evrope?Protiv koga da je napravimo,mozda Cedevize,Radnickog,Olimpije,Zvezde?Mozda ce se neko sloziti sa mnom,amozda i ne,ali ja mislim da Savu treba dati sansu da napravi nesto od kluba!Veliki pozdrav svim GROBARIMA!

Zmaj

pre 14 godina

@Duka-dizel

Glupost vrca iz tebe na sve strane. Svakom normalnom je logicno da zatrazi tumacenje necega sto je neko verovatno namerno napravio nejasnim da bi mogao da manipulise s tim...

dalibor

pre 14 godina

Poštovani tzv navijaci Partizana. Potpuno mi je jasan vaš stav prema Savi na osnovu komentara onog grobara koji je napisao da "slabo plaćaš za podršku i zato od...". Sjajno, a pitao sam se čemu onaj transparent na jugu. Ako Savo, Pera, Mika ili Žika obećaju samo jedno, a to je da se neću blamirati dok gledam kako Partizan igra u Evropi, imaće moj glas.

Bad scouting in Serbia

pre 14 godina

Voleo bih da dodam pitanje i komentar na jednu temu koja je poprilicno povezana za ovom temom! Umesto da se u partizanu (i uopste u celoj Srbiji) brinu o mladjim igracima, da njima daju sto bolju persepktivu...iz sezone u sezonu se samo vode Borbe za dirketorsku fotelju....Smesno i Zalosno!!!

Evo prvo pitanje koje bi postavio ne Partizanu ni Zvezdi nego nasem Fudbalskom Savezu!!

Da li ste ista naucili od toga, da mladi (najtalentovaniji Igraci Sveta) poput Krkica, Marina, Arnautovica itd...nisu se odlucili da zaigraju za Srbiju? Da li ste se pitali zasto???

Evo mali Marin pre nekog dana izjavio na jednom Intervju da nikada nije dobio poziv da zaigra za nasu reprezentaciju! Ponavljam, "Nikada!" Bilo Razgovora, ali zvanican poziv nikada nije stigao! Danas je decko jedan od najvecih Perspektiva nemackog fudbala! A mi se brinemo o tome, da li ce Djuric ili Milosevic na fotelju ili ce Djoric u penziju itd...

Verovatno je veliki broj citalaca upoznat sa tim slucajem. Ali hteo sam ponovo da vam dam do znanja da obrati te paznju na sledeceg Igraca!

Zove se Alen Stevanovic! Decko ima 18 godina i igra u Interu! Jedan je od najtalentovanih igraca Intera!

Murinjo ga vec sa samo 18 god. pozvao u Sastav prvog tima za sledecu igru kupa Italije protiv Livorna! Znaci nas mali Stevanovic pored Stankovica, Muntarija, Sneijdera itd!

Umesto da nase Sportske Medijske Kuce obrate malo paznju na njega i vrse pritisak nasem (nazalost po mom misljenju malo lenjom) Savezu time sto pisu o njegovom uspehu, radje se svakodnevno pise ko je blizi partizanovoj fotelji!

Samo da vam obratim paznju da taj mladi Decko jos nije ni pozvan u mladu reprezentaciju Srbije, a da se tamo radje guraju neki Gulan, Bosancic, Tomic itd... A Svajcarska je vec gadno zagrizla za njim! Jer poseduje takodje i njihovo Drzavljanstvo! znaci nemoj opet da bude sa nase strane...pa otkud taj? Sram ga bilo, Srbin a nije ni hteo da zaigra za nas...

Hvala!

mire

pre 14 godina

Savo Milosevic je u DS-u , a nevidim da je pomogao KKP kao sto je DS pomagala CZ. Znam da jedini ko je pomogao KKP je FKP sa 100000 evra na pocetku sezone

Davil

pre 14 godina

Ostanak DJurica:
-Prodaja Dijare,Fejse?,Moreire?,LJajica?...
-dolazak sumnjivih pojacanja
-gubitak titule
-finansijsko slabljenje
-dalja propast kluba

Dolazak Save:
-Reorganizacija
-dolazak bogatih sponzora?
-dolazak kvalitetnog trenera?
-dolazak kvalitetnih pojacanja?
-povratak legendi u klub
-ulazak Mijatovica u klub
-titula?
-reorganizacija omladinske skole

Znaci,na jednoj strani imamo siguran sunovrat kluba a na drugoj imamo NADU(zato sam i stavio onolike upitnike)da ce biti bolje.Zato MORAMO verovati u NADU i podrzati Savu!

Moj predlog;
-Grobari javno da podrze Savu,da organizuju skup podrske na dan glasanja i predstavnici da glasaju za njega.
-Podrsku ograniciti na 6 meseci i za taj period traziti:
-jacanje tima
-titulu
-finansijsku stabilnost
-reorganizaciju kluba
-ulazak legendi u klub
-modernizovanje omladinske skole

Ako to ne ostvari okupljanjima zatraziti njegov odlazak!

Ponavljam:biramo izmenju sigurnog nazadovanja i NADE da ce biti bolje.
Klub je vazniji od svih nas i MORAMO podrzati kandidata koji bar uliva kakvu-takvu nadu!
Ovo su najverovatnije najznacajniji izbori u istoriji Partizana!

realan

pre 14 godina

Ala se vrti golem novac oko fudbala pa to je strasno!Ne bi se za malo para cimalo 60 clanova kojekakvih skupstina,odbora,komisija...i naravno ZARKO-ZEKA ZECEVIC!!

Darko

pre 14 godina

Milosevic je apsolutno najbolje resenje za tu funkciju,a grobare treba proterati sa tribine ukoliko budu ponovo bili neki bojkoti i uvesti porodicnu atmosferu na stadionu.Tako ce i klub da profitira.

Clubber

pre 14 godina

Koje je ovo masovno gubljenje vremena... predsednika bira skupstina koju ozvanicava upravni odbor postavljen od strane predsednika, koji je inace i kandidat UO itd itd itd. To samo jos moze u nasim klubovima, da ljudi sami sebi podnose izvestaje i zvanicno ocenjuju sopstveni (ne)rad. I sta onda uopste ocekivati od nekakvih "transparentnih" izbora?