Olimpijakosu oba derbija

Fudbaleri i košarkaši Olimpijakosa ostvarili su pobede u nedelju nad velikim gradskim rivalom Panatinaikosom.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Pa vi grobari niste normalni,pa zar ne vidite da od toliko utakmica morate da odigrate neku da vas hoce svaka lopta,a da drugu ekipu nece nista,KK Sledeca Sezona je dokazala da moze da pobedi Panatanaikos,i ne znam cemu se nadate stvarno,ima da vidimo kako cete u Grcku da budete razvaljeni.Da necete mozda ovom pobedom sebe da dignete da mozete da osvojite Evroligu,jer ste njih dobili,smesni ste bre..
    (OMG, 30. novembar 2009 22:06)

    # Link komentara

  2. Znate li kako se kaže KK Sledeća Sezona na grčkom jeziku ?

    KAE Epomeni Saison !!
    (Partizan - to smo mi !, 30. novembar 2009 14:48)

    # Link komentara

  3. Ovo je samo jos jedan dokaz koliko je u stvari pobeda Partizana nad Olimpijakosim velika i znacajna. Ipak je Olimpijakos jedna od najjacih ekipa u Evropi! To sto nije igrao Papalukas u Beogradu ne znaci nista posto tim kakav je Olimpijakos ne sme da zavisi od jednog igraca, a uostalom i Partizan je u subotu pobedio Olimpiju bez najboljeg igraca Marica!
    (nemanja, 30. novembar 2009 13:33)

    # Link komentara

  4. Naucio Janakis ponesto u Beogradu na katedri DV. Ipak na kraju nema sanse Zeljko je to.
    (theGreat, 30. novembar 2009 00:29)

    mislis kod D1V1?
    (Niksicko pivo, 30. novembar 2009 12:13)

    # Link komentara

  5. heheheh...konacno...idemo...MISFITS..
    (gasa, 30. novembar 2009 11:58)

    # Link komentara

  6. otkud papalukas da da 20 poena zar nije ima svinjski grip i zato nije igrao protiv partizana kakav je to grip od dva dana
    (guga, 30. novembar 2009 11:45)

    # Link komentara

  7. grobari major Tepic vam nije igao, veliki igrac!
    (nenad m, 30. novembar 2009 10:08)

    # Link komentara

  8. koliko komentara ostrascenih, to nije normalno!

    Fudbal necu ni da komentarisem to je dole normalno vec decenijama. Sto se kosarke tice,katedra velikog DV, dranja i slicno... Ljudi shvatite da ste mec u Pioniru dobili iz nehata, i zbog cinjenice da su sve ulozili u taj moce koji resava prvesntvo. Da su izgubili, mogli bi da se oproste vec sada i od plej ofa, jer tamo ne mozes da dobijes gostujuci, osim ako nisi Zeljko. Dakle, Papalukas najefikasniji, dovoljno. Jel taj igrao u Beogradu?
    (Pera Drnda, 30. novembar 2009 08:40)

    # Link komentara

  9. Bela je boja grada iz vremena proslih, davnih, a crvena boja krvi njegovih cuvara slavnih!!!
    (Vlada_NBgd, 30. novembar 2009 08:17)

    # Link komentara

  10. kako drugacije!!! hah
    (nikola malta, 30. novembar 2009 03:53)

    # Link komentara

  11. Ako su ih oni pobedili 11 razlike mi bi ih pobedili sa 22 :)
     (Rakija, 30. novembar 2009 02:15)

    # Link komentara

  12. Sad bi po matematici navijaca zvezde znacilo da smo mi ponovo bolji od Panatinaikosa...samim tim Zvezda jaca od nas,a Radnicki iz Kragujevca najbolji u Evropi xa xa xa
    (legolas, 30. novembar 2009 02:01)

    # Link komentara

  13. Bitno je da smo mi njih deknuli.
    (PFC, 30. novembar 2009 01:46)

    # Link komentara

  14. Dzaba im obe pobede :)
    (_Daniel_91_, 30. novembar 2009 01:34)

    # Link komentara

  15. Neka neko posalje taj Olimpijakos u BG da mu Partizan ponovo pokaze neke stvari !!! Sram ih bilo tuku "tamo neki " PAO>
    (Ne bitan, 30. novembar 2009 01:32)

    # Link komentara

  16. Aj nek se malo i crveno bela braca raduju posto su izgubili od Partizana :))))
    (Pfc do groba, 30. novembar 2009 01:31)

    # Link komentara

  17. kao da je moja Zvezda pobedila..
    (DELIJA DO GROBA..., 30. novembar 2009 01:15)

    # Link komentara

  18. макар су они улепшали овај викенд!!! сјајно и брилијантно нек се неки БРАТСКИ КЛУБОВИ угледају на ово...мада смо и ми славили у кошарци (као гости), али кикснули као домаћини у фудбалу!!! ПРАВОСЛАВНА БРАЋА - ORTHODOX BROTHERS >>>DELIJE- GATE 7- FRATRIA
    (АГНИ - Никшић, 30. novembar 2009 01:03)

    # Link komentara

  19. Krenulo ovim crveno-belim nesto u kosarkaskim derbijima.
    (legenda, 30. novembar 2009 01:03)

    # Link komentara

  20. Po ovome mozemo zakljuciti da zvezda moze da odere PAO jedno 20-ak razlike xDDDDDD
    (Novica Velickovic #12, 30. novembar 2009 01:01)

    # Link komentara

  21. sto tepic nije igrao jel povradjen ili?
    (srbija, 30. novembar 2009 00:37)

    # Link komentara

  22. vidi, vidi :). Dodjite vi nama opet u BG da se druzimo...
    (pravnik, 30. novembar 2009 00:36)

    # Link komentara

  23. E moj Pao, nasta si ti spao.
    Kad dopustas da te deru neke neznalice!
    Pod hitno na par casova kod Duleta Groznog!
    A za takvu vrstu neznalica cak i Stevanovic nije za baciti!
     (Srecan sto sam Grobar, 30. novembar 2009 00:35)

    # Link komentara

  24. Dzaba sve kad se zna ko ih pere. Gavri munjaaa...
    (Nex, 30. novembar 2009 00:35)

    # Link komentara

  25. Naucio Janakis ponesto u Beogradu na katedri DV. Ipak na kraju nema sanse Zeljko je to.
    (theGreat, 30. novembar 2009 00:29)

    # Link komentara

  26. I posle nase pobede nad olimpijakosom cigani lupaju kako nisu bili kompletni,te slabo igrali kad oni razbise Pao!Ito kakav Pao!
    (koji ste vi likovi, 30. novembar 2009 00:25)

    # Link komentara

  27. Ganci evo malo radosti i za vas
    (ja, 30. novembar 2009 00:17)

    # Link komentara

  28. Bravo miso. Dosta mi je vise i zelenih al i crno belih pa te molim imaj to u vidu prilikom sledeceg susreta sa Partizanom.
    (Dragan Jeremic, 30. novembar 2009 00:16)

    # Link komentara

  29. Neki su na ovom sajtu prozivali Olimpijakos i govorili kako ih treba zvati KK Sledeca Sezona.A kako treba onda zvati fudbalere Panatainikosa?FK Sledeca Decenija(mozda)? RED STAR I OLIMPIJAKOS- ORTODOX BROTHERS
    (Stefan Herceg-Novi, 30. novembar 2009 00:14)

    # Link komentara

  30. jedva ste cekali da objavite,d obradujete severnjke,ali dzabe Pao ce biti prvk i u basketu i u futbalu.
    (paok, 30. novembar 2009 00:10)

    # Link komentara

  31. Uzmi Dule KK PAO!

    Igraju očajno kao da je Željko izgubio sve motive. Uzgred Tepić je izgleda nešto ozbiljnije povređen, ko zna detalje neka ih prenese
    (samo Partizan, samo Srbija, 30. novembar 2009 00:08)