Ponedeljak, 06.07.2009.

17:12

Ivković: "Nema naknadnog dolaska"

Selektor košarkaške reprezentacije Srbije Dušan Ivković izjavio je u ponedeljak da neće dozovliti nikom od igrača da se naknadno uključi u pripreme za EP.

Izvor: B92

Ivkoviæ: "Nema naknadnog dolaska" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

predrag

pre 14 godina

o cemu se ljudi ovde raspravlja uopste...ko je najbolji...ko je gobar a ko delija...ko je pametniji...aloooo....SRBIJA! svi k'o jedan....neka dodje na vreme...neka bude kapiten....neka odigra najbolje EP ikad...bilo ko sa spiska...bilo ko....zajedno smo jaci...kada vidis da "stari" majstor vuce, normalno je da ces ti kao mlad ginuti jos vise...jace... zato svi od starta grizi grizi i srce na teren!... za S R B I J U ! samo tako se mozemo necemu nadati....

Dudo, care najveci na svetu!

pre 14 godina

Imamo problem! Duda Ivkovic je pokazao da "mu Zvezda nije u srcu". Ja mislim da to znaci da vise ne moze da bude selektor Srbije, niti da ima srpsko drzavljanstvo.

Brk

pre 14 godina

Sta sve mozes da cujes,ovi po nasim ligama sto nemaju dinar imaju motiva a ovi sto dosta zaradjuju ne valjaju jer nemaju motiva i ne bore se.Pa da je tako najbolji bi bili pakistanci a ne amerikanci.Ovi iz dreamtima nece da igraju ako im se ne obezbedi hotel sa 5zvezdica(+milion stvari) a nasima se zamera sto hoce da zakasne,naravno daleko su od tih igraca ali su najbolji koje imamo.Pa sta ti mislis da ovi po nba legnu u 8 da bi ustali rano za trening.Napravili se pemetni jednom amerikanci i poslali NCAA ligu,svi znamo kako su prosli,a siguran sam da je njihova koledz liga 10x jaca od nase lige.Nama bre ne igra Milicic sigurno najbolji evropski igrac o cemu mi pricamo ko ce njega da zemeni u reprezentaciji!?!Pa koji imalo bolji igrac bi dozvolio da mu trener tu nesto diktira strogocu i glumi nekog "tatka",to moze da prodje kod klinaca samo,kod odraslih ljudi postoji dogovor.A ti sto si protiv bogatih,preplacenih igraca vec za mlade igrace koji ginu na terenu jer nemaju dinar nemoj da gledas ligu sampiona vec pusti uzbekstansku ligu i gledaj ljude kako se bore na terenu.
(Anony, 7. jul 2009 16:09)

Miličić najbolji u čemu? Psuvanju sudija? Prošle sezone igra je petnaestak minuta i davao oko 5 poena po meču. Zar je sa 5 poena po meču zaslužio privilegije?
Isto važi i za Radmanovića, čoveka koji je imao konflikte sa svim trenerima u svojoj karijeri. Sa Pešićem, Obradovićem, Phil Jackson-om. VErovatnije je da je problem u njegovoj glavi, a ne u trenerima.


A što se tiče Dream Team-a zlato u Pekingu im je prvo posle Sidnjeja, od tada su kiskali na dva SP i jednim OI.
A zanimljivo je da su njihove pripreme pred ove OI trajale najduže od svih priprema njihovih selekcija do tada...

samo čitam

pre 14 godina

Smešni ste, svi!
Niti je Rakočević rekao da neće igrati, niti je to rekao Ivković!
Rakočević je rekao, jednom prilikom, da mu treba odmor. Nije tražio da kasni na pripreme.
"Što se tiče Rakočevića, potrebno je da se obavi još jedan pregled i tada ćemo imati konačnu odluku. Sve će biti poznato do 13. jula, kada se reprezentacija okuplja i počinje pripreme za Evropski šampionat u Poljskoj" -Ivković. Otkud vam to da ga Ivković ne želi. Lepo kaže da treba da obavi još jedan pregled i da od toga sve zavisi!

Pregledajte lepo arhivu vesti! Ili ne umete da čitate, ili ne želite da čitate! Bitno je da se svi razumete u tuđa posla! Ostavite profesionalcima da se bave onime za šta su plaćeni! Nisu tu postavljeni po stricu od tetke.

U svemu i uvek: Dobri rezultati se postižu samo radom, napornim. Šta je bilo prekjuče ne važi za sutra.

Ljubitelj godišnjeg odmora

pre 14 godina

Nekako, stičem utisak, kao da nije suština u rezultatu koji se želi postići na EP, već na autoritetu koji se želi staviti u prvi plan.
Šta će ti igrač koji je izjavi da je izuzetno premoren? Šta dobijaš time ako mu ne daš vremena da se odmori već ga primiš u reprezentaciju premorenog?
Zar nije logično da mu otkažeš poziv ako je premoren, a vremena za odmor nema dovoljno? Ovo što je Duda izjavio nema nikakvog smisla! Znači "DOĐI BEZ OBZIRA ŠTO MI NISI OD KORISTI ZA IGRU."

Mislim da je u pitanju sujeta.

Anony

pre 14 godina

Sta sve mozes da cujes,ovi po nasim ligama sto nemaju dinar imaju motiva a ovi sto dosta zaradjuju ne valjaju jer nemaju motiva i ne bore se.Pa da je tako najbolji bi bili pakistanci a ne amerikanci.Ovi iz dreamtima nece da igraju ako im se ne obezbedi hotel sa 5zvezdica(+milion stvari) a nasima se zamera sto hoce da zakasne,naravno daleko su od tih igraca ali su najbolji koje imamo.Pa sta ti mislis da ovi po nba legnu u 8 da bi ustali rano za trening.Napravili se pemetni jednom amerikanci i poslali NCAA ligu,svi znamo kako su prosli,a siguran sam da je njihova koledz liga 10x jaca od nase lige.Nama bre ne igra Milicic sigurno najbolji evropski igrac o cemu mi pricamo ko ce njega da zemeni u reprezentaciji!?!Pa koji imalo bolji igrac bi dozvolio da mu trener tu nesto diktira strogocu i glumi nekog "tatka",to moze da prodje kod klinaca samo,kod odraslih ljudi postoji dogovor.A ti sto si protiv bogatih,preplacenih igraca vec za mlade igrace koji ginu na terenu jer nemaju dinar nemoj da gledas ligu sampiona vec pusti uzbekstansku ligu i gledaj ljude kako se bore na terenu.

SRBIJA ISPRE VECITIH!!!

pre 14 godina

pre svega,sramota je da vi partizani ovako pljujete po igoru samo zato sto je zvezdzino dete,da je kojim slucajem neki vas igrac prvi strelac evrolige i jedan od najboljih igraca u evropi vi bi ovde sigurno pisali da je najbolji u istoriji kosarke.
pre svega neosporiv je podatak da je igor samo jednom u zivotu odbio poziv reprezentacije,pre 2 godine-slavnicev poziv zbog rovitosti od povrede butine(opravdano il ne nije to poenta sad),prethodnih 15 godina svako je leto igrao za srbiju(il jugoslaviju) sto u seniorskim sto u juniorskim selekcijama(ne racunam onaj cirkus iz 2003.kad ga je vujosevic mrtav ladan pitao'oces da te vodim na EP al da znas odma da neces ulaziti u igru'),i svaki put se podredio ekipi 2001. i 2002.bio je rezerva malo je ulazio,tad jos nije bio ni tako dobar kao danas pa je to i normalno al mu nije palo na pamet da se pobuni,2004.2005.i2006.je bio najbolji,al bez podrske ostalih igraca zbog cega je doslo do neuspeha.za njega licno bi sigurno bilo mnogo bolje da odbije ovaj poziv jer ce proci 2 meseca zastarelih komunistickih priprema(koje su u njegovim godinama apsurdne i pogubne),a onda posle EP kad ne ostvarimo neki uspeh(sto je s ovom ekipom realnost,iako je sve moguce naravno)skoro pola zemlje-tj. navijaci partizana ce ga opljuvati sto nije sam dobio gasola,navara i kompaniju,naravno nece biti krivi sveti TNT cak i ako on odigra duplo bolje od njih zajedno,kao sto su i prosli put razapeti milicic,jaric i gurovic da su krivi a po svim parametrima su bili ubedljivo najbolji nasi igraci na tom takmicenju,ne daj ti boze da neko okrivi tepica,stefana markovica,ercega koji nisu smeli da sutnu na kos i kad su bili samia ukuono dali 2 poena.
najsmesniji je taj fazon lozenja posle ovih kvalifikacija,naprzili ste se da je ta ekipa iz kval. drim tim jer je oprala rumuniju,madjarsku,bugarsku!?a izgubila je od finske?ja nisam znao ni da su ti finci culi za kosarku,a vi?nisam cuo ni za jednog igraca bugarske,rumunije,finske,a vi?zaista ne znam kako bi najbolji strelac evrolige mogao da pokvari ekipu koja gubi od finske?!aj vi mi objasnite,znaci da je igrao on protiv njih izgubili bi 30razlike vise?!svasta...
a ko to bese garantuje da ce svi ovi mladi igraci hteti da igraju 2012.?voleo je krstic dok je bio mlad da igra za reprezentaciju pa je posle bio umoran i zauzet za nju i avdalovic i milojevic i radmanovic itd.cak je i kosta perovic odbio slavnica zbog letnje lige!daj boze da svi oni u 31.godini budu imali samo jedan odbijen poziv reprezentacije!
i ko nam uopste garantuje da ce ova ekipa uzeti medalju 2012.i ako se odazovu svi?slazem se da ce napredovati al nece valjda rudi fernandez,navaro,mark gasol da cirkaju jelena u kraju dok ovi budu trenirali i napredovali?!
upravo su ovakva zlocudna i sebicna misljenja vas neupucenih pristrasnih navijaca(nebitno zvezde il partizana) i novinara kriva u velikoj meri za sunovrat rep.jer stalno stvarate neku negativnu tenziju,velicate i uzdizete preterano pa pljujete po svima-jasikevicijus kad je bionajbolji igrac evrope rekao ljudi ja se odmaram od rep.na par sezona i posle se vratio i ljudi ga nisu pljuvali ko vi vec rekose dobro nam dosao nazad care!al zaboravih,nemaju litvanci zvezdase i partizane oni su ipak najpre litvanci a onda navijaci zalgirisa i lijetvusa...TO JE IPAK SUSTINA SVEGA!
P.S. slobodno partizani kliknite 'ne preporucujem' posto drugi argument nemate

Ivan

pre 14 godina

Gasol i Ginobili mogu da se prikljuce kasnije, mogu i Grbic i Miljkovic, mogli su nekada i nasi najbolji kosarkasi, jer smo imali tim, ekipu. Kad se Gasol pojavi na pripremama ostali ce mu reci "gde si matoriii jel si se dobro odmorio ... :-)" i nastavice gde su stali, kad se Rakocevic kao velika zvezda pojavi kasnije na pripremama pocece da prica klincima sta da rade i smorice ih sve. Od ovih klinaca treba praviti tim i ako neki matori hoce da se uklopi treba da bude ravan sa njima a na terenu da pokaze godine i iskustvo, da zasluzi poverenje kako su Divac i ekipa to radili sa mladjima. Rakocevic to ne moze i zato podrzavam Ivkovica. A oni koji komentarisu kako je on nikakav trener kao i Obradovic ili Vujosevic, ne zasluzuju nikakav komentar.

Ma vise..

pre 14 godina

Ok je Ivkovic, sad treba neko da ceka Rakocevica unedogled, a jos i ne znas ni kako ce odigrati ni kako tacnije da li ce se i sa kim u timu slagati

Detroit

pre 14 godina

Ideju ‘kolektivnih’ priprema nije izmislio Ivkovic i ostali nasi strucnjaci, ona potice od cuvene ruske skole generala Gomeljskog. Ona je imala smisla u doba amaterskog sporta kada su sportisti bili bez mogucnosti da sami rade i treniraju. Ta ideja u svetu je odavno prevazidjena, cim se preslo na profesionalizam nestalo je potrebe za kolektivizmom.

Danasnji sportisti i za vreme odmora rade po specijalnom programu koji je za njih napravio trener, angazuju privatne trenere i slicno tako da na zajednicke pripreme dodju fizicki i mentalno potpuno spremni. Ko dodje nespreman vraca se ekspresno kuci ! Zajednicke pripreme sluze da se ekipa uigra, ne da se fizicki pripremi i stoga traju krace od mesec dana. Americka kosarkaska reprezentacija ima tzv. vikend treninge u Las Vegasu par puta svake godine na kojima se uigravaju, fizicke pripreme obavljaju u klubovima ili sa privatnim trenerima pojedinacno. Pred takmicenje (olimpijadu npr) okupljaju se par nedelja ranije i uglavnom igraju utakmice.

Dvomesecne pripreme su prema tome ZASTARELE, sluze uglavnom ljudima iz saveza da se cesto pojavljuju u stampi i na TV, a nekima i da dobro zarade i odmaraju se besplatno na Zlatiboru ili ko zna gdje. U isto vreme su isprika da se iz reprezentacije oteraju igraci koji igraju u medjunarodnim klubovima (Stojakovic je jedan od primera) a onda se kroz sredstva informisanja protura ideja kako doticni ne zeli da igra za reprezentaciju. Ili ove godine Ivkovic kaze da Milicic ne moze da igra jer mu se supruga poradja u Julu. Koja glupost, prvenstvo je u Septembru cini mi se ?

Ja sam to jednom davno rekao pa da ponovim : Imam utisak da u reprezentaciji igraju samo oni od cijih ugovora Savez i pojedinci u Savezu modu da uzmu neku ‘pinku’. Eto praticemo situaciju sa Krsticem, daj boze da ostane u reprezentaciji do pocetka prvenstva.

Nasa posla.

NNN

pre 14 godina

Mrzi me da čitam ovu gomilu "patriJotskih" komentara, ali tako je radio i "veliki Željko" pred Olimpijadu 2004., uz gomilu jeftine demagogije, pa smo bili pretposlednji, nije dozvolio Stojakoviću (koji je te sezone bio 2. strelac NBA lige i koji se tad oženio da dođe na pripreme početkom avgusta), dok se, sa druge strane, Đinobili (koji se isto tad oženio) priključio reprezentaciji početkom avgusta i bio je MVP na Olimpijadi, dakle NIJE BITNO KADA SE PRIKLJUČI, NEGO KO SE PRIKLJUČI.
Pozdrav i srećno.

boki

pre 14 godina

(nenad m, 7. jul 2009 08:43)

nemoj da uzimaš novickog u usta kad je u pitanju igra za reprezentaciju
pogotovo nemoj da ga porediš sa kakav je rakočević.
ne treba nam i tačka.

totti

pre 14 godina

@ja bih voleo da Igor ne igra pa da reprezentacija partizana predvodjena "najboljim" mladim igracem u Evropi pokaze sta zna. Ionako bi samo smetao Duletovim "proizvodima"
(RED DOGG, 6. jul 2009 18:21)

Dok su Partizanovi igrači činili 95% reprezentacije mi smo bili evropski i svetski prvaci, igrali finale OI.... Čim su počeli Gurović, Miličić, Rakočević, Stojaković da preuzimaju glavnu ulogu raspali smo se. Lako im je bilo da igraju pored Divca, Djordjevića, Danilovića, Paspalja, Vujanića,...Te "zvezde" mogu da igraju samo sporednu ulogu, da budu džokeri, kao Gurović protiv SAD 2002, ali ne mogu da budu vodje na terenu zato što nemaju ni igračke a ni ljudske kvalitete

Maxim

pre 14 godina

Prvi deo priprema bice sproveden u kasarni, a drugi u zatvoru. Ozbiljna situacija zahteva ozbiljne mere, uoceno je da nasi sportisti najbolje rezultate postizu trenirajuci po metodama iz vremena hladnog rata.

ofk

pre 14 godina

Demagog sta bi sa nasom kosarkom .Nema nas nigde zadnjih 10 godina a ti skupljas i dalje poene na istu foru...disciplina i te stvari...daj rezultate.Pobedio si finsku,Madjarsku i Italiju-3 sastav.....sad ce mo da vidimo na prvenstvu kako ce da prodje Duda..ako bude 5 seci me .....Moras da stavis najbolje igrace a ne poslusnike...nekad je to palilo imali smo sveukupni kvalitet sad mora da igraju najbolji posto gubimo i od Albanije

frenki

pre 14 godina

Pre cetiri godine ja sam licno sluzio pijanog Radmanovica i njegove "prijatelje" do 6 ujutro. Dosli su u cetiri na cevape vec pijani. Jedan od njegovih ga je molio da ide da spava jer u 9 ima trening, a on je samo nastavio da loce i da se pravi mangup. A uvlakaci oko njega da se smeju njegovim glupim forama. Kosarka nije u statistici vec kakav si covek u dusi, da li si stvarno smeker? Foliranje se brzo provali na parketu i van njega. Zato bolje da idemo u Poljsku sa ljudima koji ce da ginu za svaku loptu nego sa samozvanim smekerima.

nenad m

pre 14 godina

Neka nam je bog u pomoci sa ovako autisticnim selektorom, zasto samo mi izmisljamo toplu vodu, ne razumem,ako Gasol i Novicki hronicno kasne na pripreme pa zasto ne bi i naljbolji srpski igrac Rakoc zakasnio ako je umoran,,a jeste nema dileme,sa velicinama kao sto su Tepic,Tripkovic pucamo, a to mediokriteti kao Tegi,i veci deo nacije neshvataju.Licno mislim da necemo imati ni pobedu a kamoli ono mesto koje vodi do svetskog prvenstva.zivi bili i videli,a vi ljubitelji tandema TNT nemojte da se "vadite" posle kada bude kasno!

dejanp

pre 14 godina

koliko vidim, ovde se rakocevic poredi sa gasolom, sto je smesno, kao i sa nikolom grbicem,sto je takodje smesno. on moze da ubaci 20 tak koseva i sl., ALI NIJE POBEDNIK I NE MOZE BITI NICIJI VODJA, pogotovu ne ekipi koja hoce medalje. to trener kao sto je g.ivkovic zna i nema tu price.

Oki

pre 14 godina

Ako kod odbojkasa mogu Grbic i Miljkovic da se prikljuce kasnije i da to ne pravi nikakav problem u a tako je vec godinama ne vidim zasto i kod kosarkasa to ne bi bio slucaj.
(Vladan R, 6. jul 2009 18:15)

Evropsko prvenstvo u odbojci počinje 3. septembra, a u košarci 7. septembra.
Ne bi ja imao ništa protiv da su košarkaši počeli pripreme četri dana posle Grbića i Miljkovića.

A Nikola nije propustio ni jedno takmičenje od 1995, zaista je sramota porediti njega sa jednim Rakočevićem kome se igra svake prestupne, a nekad ni tad.

Na čega bi tek ličilo da košarkaši igraju neku svetsku ligu...

Spale

pre 14 godina

Igraci koji zele necim da se bave kad zavrse igracku karijeru moraju da se budu nacionalni heroji ( bar u evropi ) .

Ko zeli da igra za Srbiju zna shta to znachi !

Nemojte da zaboravite da RAkocevic je igrao i osvajao titule ako nece da bude kao Divac ili Danilovic niko mu nije kriv .

Za srpski dres se gine i ovi momci koji dodju ce biti prvaci . To je generacija koji je imala skor 34\33 pobede , ne treba im Gurovic (bez podsenjivanja ) ni Stojakovic ni Rakocevic ni Milicic VERUJTE MI .

Pa ni Brazil nije uvek sampion ali svi znaju koje najbolji .

NOVICA , TEPIC , TEODOSIC , TRIKOVIC , MACVAN I BJELICA SU BUDOCNOST KOSARKE .

IMAJTE MALO VERE !!!

Laki

pre 14 godina

Grobar jesam, ali iznad toga sam navijac nase reprezentacije, i boli me uvo sto je Rakocevic Zvezdin igrac.

Ljudi ovde govore kako bi trebao i on, a i jos neki igraci da se pridruze repki, makar i nekoliko nedelja pred EP. E pa, momci (i devojke :D), imam nekoliko argumenata protiv takve odluke:

1) Vise puta je naglasavano da Ivkovic i Savez stvaraju repku za buducnost (preciznije, OI 2012), sto znaci da moraju da se mladji igraci uigraju, steknu iskustvo, i uspeh na ovogodisnjem EP je u drugom planu.

2) Ne mogu igraci koji nisu igrali za reprezentaciju godinama da se tek tako prikljuce. Gasol SVAKE godine igra za Spaniju, a ove nase 'zvezde' nisu igrale 2 ili vise godina zajedno. To je veoma lose za hemiju ekipe, koja je toliko bila prisutna u onom zlatnom periodu 90-ih pa do 2002.

3) Reprezentacija je SVETINJA koja se postuje, za koju se ostavlja srce na teren, bez obzira na bilo koji umor, ili neki vec drugi razlog. Jedini igrac poslednjih godina kome mogu da skinem kapu za takav doprinos je Gurovic, koji je maestralno odigrao i vodio repku 2007, iako smo katasrofalno zavrsili to EP.

4) Ako ste toliki strucnjaci, idite pomozite KK Sledeca Sezona, dokazite se, pa da vam KSS lepo ponudi mesto selektora. A cekajte, niste strucnjaci? Niste trenirali kosarku 10 godina, ne pratite SVE meceve repke, vec samo ovako pratite preko interneta, i povremeno 'analizirate' postignut ucinak? Ne znam kako vas nije sramota da pljujete po coveku za kojeg ljudi kazu da je jedini evropski trener (sem Mesine) koji moze da vodi NBA ekipu.

Zelim puno srece narednih godina Ivkovicu i reprezentaciji, za koju verujem da ce, ako ne ove godine, onda bar u sledece 2-3 da zablista sjajem kojom je generacija od pre 10 godina zaslepila ceo svet, toliko da nisu mogli cak ni Ameri da im pariraju.

zeka

pre 14 godina

Moze da dodje Gasol kasnije na pripreme u sampionskoj reprezentaciji spanije, akod nas ne moze niko. Sad polako pocinjes da me nerviras Ivkovicu. Sprovodis anarhiju,polako ali sigurno. Pa moraju i neki konpromisi da se prave,pobogu

Stefan NS

pre 14 godina

Tepić, Veličković i Tripković su imali veći broj utakmica ove sezone kada se zbroje EL, NLB, Prvenstvo, Kup i kvalifikacije za EP.

Pre su oni zaslužili duži odmor...

Duda zna znanje

pre 14 godina

5 extra individualaca je daleko od extra tima sto se pokazuje u svim sportovima.. poenta je u timskom duhu.. zasto to kvariti...

Moma

pre 14 godina

Ljudi, pa mi nazalost nemamo igrace kalibra jednog Gasola,Navara, ili Novickog, tako da ne vidim razloga zasto se svi ne bi okupili istoga dana.
Nadam se prijatnim vestima sa prvenstva.

Stanko

pre 14 godina

Igrac kao sto je Rakocevic potreban je svakom timu a kamo li ovoj nasoj mladoj ekipi.Imamo vrhunskog trenera, perspektivne igrace mozda bi Igor mogao da bude konacno vodja tima, ipak je on prvi strelac Evrlige.Spanci bi ga sacekali par dana pa mozemo valjda i mi.

Дејан Топаловић

pre 14 godina

Свака част за Дуду! Нема повлашћених. Кад бисмо имали Ивана Миљковића, Николу Грбића и Андрију Герића у кошарци нормално би било да се тако заслужним прогледа кроз прсте због обавеза, година, замора, заслуга, квалитета. Међутим, у кошарци ми такве асове и величине немамо тако да се треба "захвалити" свима који мисле да имају право на привилегије.

Chaos Is Me

pre 14 godina

Ne treba dizati tenziju. Pred ovim momcima (ko god na kraju bude igrao) bice vrazje tezak zadatak. Vi koji pljujete DUDU IVKOVICA nemate veze sa mozgom! Ni ja ne volim Partizan, i ljude koji teze da to postane jedini srpski klub koji daje reprezentativce itd., ali realno Partizanovi igrachi su bili najbolji proteklih godina i zasluzuju pozive. Da se ne lazemo, nisam za privilegovan polozaj pojedinih igracha, ali Igor Rakochevic je trenutno UBEDLJIVO NAJBOLJI igrach kojeg ova zemlja ima i mozda bi moglo da mu se izadje u susret jer bez njega, potpuno objektivno, teshko da mozemo da prodjemo grupu. Ljudi, budite jednom u zivotu realni, Novica je dobar igrach, Tepic isto tako, ali ni jedan od njih nije vrhunski igrach. Tripkovic je specifican kosarkas, ali ko se u njega uzda jao si ga njemu. Zec obichan. Centri su nam uzas. Ja sam uvek optimista kada je reprezentacija u pitanju, verujem i u ovaj tim ali daj da uchinimo sve da odemo u shto jachem sastavu. Nazalost, doshli smo u situaciju da je izostanak jednog Vuleta Avdalovica ozbiljan hendikep, ali to je istina. Budimo realni, TNT (verovatno je naziv tvorevina nekog maloletnog ili maloumnog Partizanovog navijaca) mora da iznese veliki teret, ali bez Igora teshko da cemo moci... Nadam se najboljem.

Lgrobar

pre 14 godina

bravo, dule!
sta ce nam takva nesreca od igraca?
zao mi je sto nema pravo da nastupa za spaniju!
lepo bi bilo videti ga u njihovom dresu.
sa njim na drugoj strani uvek je lepo, lako i zanimljivo!

borkes

pre 14 godina

Pa naravno !!!
Najbitnije je da se ekipa uigra. Pa ako u njoj i nema vrhunskih igrača to se ne vidi jer ekipa funkcioniše kao švajcarski sat.
Pa primer Obilića nije dokazao da jedan prosečan, ali do bola uigran tim može iz druge lige u ligu šampiona.
Rad, rad i samo rad :-)))

marko

pre 14 godina

grobari nastave da uniste nasu kosarku. Prvo je Dule poceo posao, onda je Obradovic nastavio sa Stojakovicem i sada ce Ivkovic zavrsiti sa Rakocevicem.
(Aco, 6. jul 2009 17:47
Daj boze da i vi pocnete da unistavate kosarku kao Obradovic,Duda i Dule!
Citavo sportsko drustvo vam propada zbod mrznje prema svemu sto ne dolazi iz "stuba srpstva"!!! Reci za Duleta koji je dao toliko igraca Jugoslaviji,Srbiji i Crnoj Gori i sada Srbiji da unistava srpsku kosarku je cista glupost.Sto se tice Dude i Zeljka to vec ne zasluzuje ni da se komentarise vec samo izaziva gadjenje prema klubu ciji je navijac doticni i prema navijacima "stuba srpstva".E Srbijo ako ti je zvezda stub bilo cega!!!
E kako da zaboravim cuvenog Moku i Sakotu koji su sa reprezentacijom napravili ne vidjene rezultate!!!Cak su uspjeli medju najgorima da budu pa i da izgube od Kineza,Nigerije,Portorika...Sramota!!!

samo tako

pre 14 godina

Ja bih samo da prokomentarisem prvo pisanije.

Pod 1) E pa se pise odvojeno,
Pod 2) DvoJica se pise sa J,
Pod 3) Ako je dogovoreno 15. jula onda se to treba ispostovati,
Pod 4) Nije rakocevic tolika zvezda da se njemu moze dozvoliti da se kasnije prikljuci.

Eto toliko.

posmatrac iz daleka

pre 14 godina

@koki
Covek bi mogao da vam pozavidi na prisnosti
sa selektorom nase kosarkaske reprezetnacije.
A tek na stil pisanja !!!

kao nisu komplexi!?:)

pre 14 godina

joj grobari grobari kolki vam je trn u oku rakoc,sve bi dali da najbolji i najcenjeniji srpski igrac nije cigan al dzaba vam je!dzaba vam i titule i uspesi,prokletstvo je vase preveliko:)) a krstic inace 3put odbio poziv drzavnog tima-ma patriota do koske!ae pljujte ga jos malo da se smejem,al ne zaboravite da kazete da je sebican,nevaspitan,da kvari vasu omladinu i tako te budalastine :))) a ja sam cigan pa mi omiljeni igrac sale djordjevic!a i on odbio 2 puta,vala sta ima veze...ajde pljujte rakocha jos malo da se smejem :)))

Slavko Vranes

pre 14 godina

au bre dulence sve je ove nase selektor zvao,sto li je samo mene preskocio,bicu ja tu trinaestog za svaki slucaj,a ti probaj da ga ubedis za mene i zarka jos koji put!!! :)))

P.S.nece valjda ova neznalica rakocevic da igra pre mene,pa ipak je zvezdin igrac!!!

božo

pre 14 godina

Da se igrači odmore!!! Od čega, odigraju dve do tri utakmice sedmično i umorni su, a ja koji ustajem svaki dan u pola šest, radim svaki dan osim nedelje u fabrici, dođem kući u pet. Ko mene pita za odmor... Umorni su oni od trošenja miliona... ma hajte molim vas

Poplaws

pre 14 godina

Ova glupost je i unistila nasu kosarku!!!zbog takvog stava poslednih godina nemamo nijednu medalju sa nekog veceg takmicenja a dugo je necemo ni imati...ali nemogu da verujem da neko misli da je npr.Tepic bolji od Rakocevica ili da nam netrebaju Stojakovic ,Milicic ,Radmanovic i jos neki NBA igraci...Pa ljudi Spanija ima da se sprda sa nama ima da nas nabiju i Slovenci ali vazno da se mi odricemo nekih zvezda i da guramo u reprezentaciju neke nabedjene igrace,svaka cast Velickovicu ali ljudi moji pa zar vi mislite da Tepic i Tripkovic mogu da se nose sa njima oni su cist prosek nase lige zivi bili pa videli...ali ne nekim navijacima nekog tima vazno da igraju njihovi igraci ili nece ni navijati...boze kakav smo mi narod???

Nemanja

pre 14 godina

kakve vi komentare dajete treba da vas je sramota.Pustite naseg najboljeg strucnjaka da radi svoj posao.Da nesto znate vi biste bili na njegovom mestu

Mare

pre 14 godina

E zbog takvog stava mi i necemo nista da osvojimo!!! Igraci koji su nabolji u svojim ekipama a imaju iza sebe teske sezone dolaze nedelju dana pred takmucenje. Takav je slucaj sa gasolom, Kalderonom, Kirilenkom... Sad kao ako zakasni 3 nedelje ne moze da bude u repki?!?! Ma daj. Pa covek koji se naigrao utakmica ove sezono i natrenirao bolje ce nam posluziti odmoan tamo nego "utreniran" i umoran! Svi znaju koji je posao Igora Rakocevica, das mu loptu na 3 i on je pogodi. Mnogo prosto.

Aca_Maler

pre 14 godina

Ma tako i treba, ovo je cist inat selektora, prema trenutnom stanju u savezu. Dok god u savezu licni interesi pojedinaca budu ispred interesa nase kosarke, selektor treba ovako da se ponasa.

RED DOGG

pre 14 godina

ja bih voleo da Igor ne igra pa da reprezentacija partizana predvodjena "najboljim" mladim igracem u Evropi pokaze sta zna. Ionako bi samo smetao Duletovim "proizvodima"

Vladan R

pre 14 godina

Ako kod odbojkasa mogu Grbic i Miljkovic da se prikljuce kasnije i da to ne pravi nikakav problem u a tako je vec godinama ne vidim zasto i kod kosarkasa to ne bi bio slucaj.

KOSTUNICA

pre 14 godina

DA NISTE SLUCAJNO KUMOVI TI I ZELJKO OBRADOVIC. Kada nas je Zeljko zaveo u crno zbog toga sto nije hteo Pedju (drugog strelca NBA) da saceka par dana zato sto se covek zenio, niko nije rekao nista! Pa da li je moguce da sada to rade sa Rakocevicem??? Sve sto vredi nije na spisku ili se ucenjuju, samo klinci iz domace lige imaju protekcije. HOCEMO RADMANOVICA, STOJAKOVICA, MILICICA, JARICA, PAVLOVICA, ODMAAAAAAH!!!!!!

*nesa*

pre 14 godina

samo tako selektore!!! nema vise popustanja...dok su selektori poustali nismo prolazili ni 1. fazu takmicenja(Atina,Novi Sad,Spanija...)pa dokle vise...ti milioneri vise nemaju za sta da se dokazuju,za zemlju igraju bez i malo motivacije i zara, a takvi nam ne trebaju!
Velickovic,Tepic i Krstic su oslonci ove nove reprzentacije i na njima treba da gradimo buducnost srpske reprez. kosarke!
u Poljskoj cemo biti 6. a ja taj rzultat smatram uspehom...
napred SRBIJA!!!

delija

pre 14 godina

Vidite ovo.Spisak najvernijih navijaca...vidite gde je patlizan i negovi topalovici koji su uvek uz njega (al samo u evroligi)..Ovo je statistika i domace lige.
http://www.ballineurope.com/countries/spain/cai-zaragoza-tops-the-club-ranking-again/

Dule

pre 14 godina

Pa ko ce bre da igra??
Jel onaj TNT sto su protiv Smodisa i Lorbeka dali 3 kosa u prvoj cetvrtini..A tu su i Lakovic,Becirovic,Brezec..a britance i spance da ne nabrajam

Koki

pre 14 godina

Epa nek ti je sa srecom sa ovim klincima. Kod spancima nije problem da se Gasol i Navaro prikljuce u augustu a kod nas jeste.
E bas ce ta dvoica da ti pokazu da to nije veliki problem.
ps. 8-10 mesto

Aco

pre 14 godina

grobari nastave da uniste nasu kosarku. Prvo je Dule poceo posao, onda je Obradovic nastavio sa Stojakovicem i sada ce Ivkovic zavrsiti sa Rakocevicem.

srdjanns

pre 14 godina

Tako i treba,niko ne bi trebalo da bude povlasten,pa taman se zvao Igor Rakocevic... Zvezde kao sto su radmanovic,stojakovic... treba da bude sramota! Treba svi da se ugledaju na spance,i Gasol je imao dugu sezonu pa ce igrati! Uostalom i bolje sto ih nema tu je NOVICA UBICA,TEPIC,TRIPKOVIC ... I NARAVNO DUDA!!!!

zlatni momci

pre 14 godina

To je osobina koju najvise cenim kod njega jer da je i Kobi Brajant na spisku morao bi da se pojavi na tacno zakazano vreme inace bi otpao i zato verujem u njega,njegov izbor i u ove momke.

srdjanns

pre 14 godina

Tako i treba,niko ne bi trebalo da bude povlasten,pa taman se zvao Igor Rakocevic... Zvezde kao sto su radmanovic,stojakovic... treba da bude sramota! Treba svi da se ugledaju na spance,i Gasol je imao dugu sezonu pa ce igrati! Uostalom i bolje sto ih nema tu je NOVICA UBICA,TEPIC,TRIPKOVIC ... I NARAVNO DUDA!!!!

zlatni momci

pre 14 godina

To je osobina koju najvise cenim kod njega jer da je i Kobi Brajant na spisku morao bi da se pojavi na tacno zakazano vreme inace bi otpao i zato verujem u njega,njegov izbor i u ove momke.

božo

pre 14 godina

Da se igrači odmore!!! Od čega, odigraju dve do tri utakmice sedmično i umorni su, a ja koji ustajem svaki dan u pola šest, radim svaki dan osim nedelje u fabrici, dođem kući u pet. Ko mene pita za odmor... Umorni su oni od trošenja miliona... ma hajte molim vas

*nesa*

pre 14 godina

samo tako selektore!!! nema vise popustanja...dok su selektori poustali nismo prolazili ni 1. fazu takmicenja(Atina,Novi Sad,Spanija...)pa dokle vise...ti milioneri vise nemaju za sta da se dokazuju,za zemlju igraju bez i malo motivacije i zara, a takvi nam ne trebaju!
Velickovic,Tepic i Krstic su oslonci ove nove reprzentacije i na njima treba da gradimo buducnost srpske reprez. kosarke!
u Poljskoj cemo biti 6. a ja taj rzultat smatram uspehom...
napred SRBIJA!!!

Nemanja

pre 14 godina

kakve vi komentare dajete treba da vas je sramota.Pustite naseg najboljeg strucnjaka da radi svoj posao.Da nesto znate vi biste bili na njegovom mestu

Koki

pre 14 godina

Epa nek ti je sa srecom sa ovim klincima. Kod spancima nije problem da se Gasol i Navaro prikljuce u augustu a kod nas jeste.
E bas ce ta dvoica da ti pokazu da to nije veliki problem.
ps. 8-10 mesto

Vladan R

pre 14 godina

Ako kod odbojkasa mogu Grbic i Miljkovic da se prikljuce kasnije i da to ne pravi nikakav problem u a tako je vec godinama ne vidim zasto i kod kosarkasa to ne bi bio slucaj.

Dule

pre 14 godina

Pa ko ce bre da igra??
Jel onaj TNT sto su protiv Smodisa i Lorbeka dali 3 kosa u prvoj cetvrtini..A tu su i Lakovic,Becirovic,Brezec..a britance i spance da ne nabrajam

KOSTUNICA

pre 14 godina

DA NISTE SLUCAJNO KUMOVI TI I ZELJKO OBRADOVIC. Kada nas je Zeljko zaveo u crno zbog toga sto nije hteo Pedju (drugog strelca NBA) da saceka par dana zato sto se covek zenio, niko nije rekao nista! Pa da li je moguce da sada to rade sa Rakocevicem??? Sve sto vredi nije na spisku ili se ucenjuju, samo klinci iz domace lige imaju protekcije. HOCEMO RADMANOVICA, STOJAKOVICA, MILICICA, JARICA, PAVLOVICA, ODMAAAAAAH!!!!!!

marko

pre 14 godina

grobari nastave da uniste nasu kosarku. Prvo je Dule poceo posao, onda je Obradovic nastavio sa Stojakovicem i sada ce Ivkovic zavrsiti sa Rakocevicem.
(Aco, 6. jul 2009 17:47
Daj boze da i vi pocnete da unistavate kosarku kao Obradovic,Duda i Dule!
Citavo sportsko drustvo vam propada zbod mrznje prema svemu sto ne dolazi iz "stuba srpstva"!!! Reci za Duleta koji je dao toliko igraca Jugoslaviji,Srbiji i Crnoj Gori i sada Srbiji da unistava srpsku kosarku je cista glupost.Sto se tice Dude i Zeljka to vec ne zasluzuje ni da se komentarise vec samo izaziva gadjenje prema klubu ciji je navijac doticni i prema navijacima "stuba srpstva".E Srbijo ako ti je zvezda stub bilo cega!!!
E kako da zaboravim cuvenog Moku i Sakotu koji su sa reprezentacijom napravili ne vidjene rezultate!!!Cak su uspjeli medju najgorima da budu pa i da izgube od Kineza,Nigerije,Portorika...Sramota!!!

Poplaws

pre 14 godina

Ova glupost je i unistila nasu kosarku!!!zbog takvog stava poslednih godina nemamo nijednu medalju sa nekog veceg takmicenja a dugo je necemo ni imati...ali nemogu da verujem da neko misli da je npr.Tepic bolji od Rakocevica ili da nam netrebaju Stojakovic ,Milicic ,Radmanovic i jos neki NBA igraci...Pa ljudi Spanija ima da se sprda sa nama ima da nas nabiju i Slovenci ali vazno da se mi odricemo nekih zvezda i da guramo u reprezentaciju neke nabedjene igrace,svaka cast Velickovicu ali ljudi moji pa zar vi mislite da Tepic i Tripkovic mogu da se nose sa njima oni su cist prosek nase lige zivi bili pa videli...ali ne nekim navijacima nekog tima vazno da igraju njihovi igraci ili nece ni navijati...boze kakav smo mi narod???

samo tako

pre 14 godina

Ja bih samo da prokomentarisem prvo pisanije.

Pod 1) E pa se pise odvojeno,
Pod 2) DvoJica se pise sa J,
Pod 3) Ako je dogovoreno 15. jula onda se to treba ispostovati,
Pod 4) Nije rakocevic tolika zvezda da se njemu moze dozvoliti da se kasnije prikljuci.

Eto toliko.

Mare

pre 14 godina

E zbog takvog stava mi i necemo nista da osvojimo!!! Igraci koji su nabolji u svojim ekipama a imaju iza sebe teske sezone dolaze nedelju dana pred takmucenje. Takav je slucaj sa gasolom, Kalderonom, Kirilenkom... Sad kao ako zakasni 3 nedelje ne moze da bude u repki?!?! Ma daj. Pa covek koji se naigrao utakmica ove sezono i natrenirao bolje ce nam posluziti odmoan tamo nego "utreniran" i umoran! Svi znaju koji je posao Igora Rakocevica, das mu loptu na 3 i on je pogodi. Mnogo prosto.

Aco

pre 14 godina

grobari nastave da uniste nasu kosarku. Prvo je Dule poceo posao, onda je Obradovic nastavio sa Stojakovicem i sada ce Ivkovic zavrsiti sa Rakocevicem.

RED DOGG

pre 14 godina

ja bih voleo da Igor ne igra pa da reprezentacija partizana predvodjena "najboljim" mladim igracem u Evropi pokaze sta zna. Ionako bi samo smetao Duletovim "proizvodima"

frenki

pre 14 godina

Pre cetiri godine ja sam licno sluzio pijanog Radmanovica i njegove "prijatelje" do 6 ujutro. Dosli su u cetiri na cevape vec pijani. Jedan od njegovih ga je molio da ide da spava jer u 9 ima trening, a on je samo nastavio da loce i da se pravi mangup. A uvlakaci oko njega da se smeju njegovim glupim forama. Kosarka nije u statistici vec kakav si covek u dusi, da li si stvarno smeker? Foliranje se brzo provali na parketu i van njega. Zato bolje da idemo u Poljsku sa ljudima koji ce da ginu za svaku loptu nego sa samozvanim smekerima.

Дејан Топаловић

pre 14 godina

Свака част за Дуду! Нема повлашћених. Кад бисмо имали Ивана Миљковића, Николу Грбића и Андрију Герића у кошарци нормално би било да се тако заслужним прогледа кроз прсте због обавеза, година, замора, заслуга, квалитета. Међутим, у кошарци ми такве асове и величине немамо тако да се треба "захвалити" свима који мисле да имају право на привилегије.

delija

pre 14 godina

Vidite ovo.Spisak najvernijih navijaca...vidite gde je patlizan i negovi topalovici koji su uvek uz njega (al samo u evroligi)..Ovo je statistika i domace lige.
http://www.ballineurope.com/countries/spain/cai-zaragoza-tops-the-club-ranking-again/

Chaos Is Me

pre 14 godina

Ne treba dizati tenziju. Pred ovim momcima (ko god na kraju bude igrao) bice vrazje tezak zadatak. Vi koji pljujete DUDU IVKOVICA nemate veze sa mozgom! Ni ja ne volim Partizan, i ljude koji teze da to postane jedini srpski klub koji daje reprezentativce itd., ali realno Partizanovi igrachi su bili najbolji proteklih godina i zasluzuju pozive. Da se ne lazemo, nisam za privilegovan polozaj pojedinih igracha, ali Igor Rakochevic je trenutno UBEDLJIVO NAJBOLJI igrach kojeg ova zemlja ima i mozda bi moglo da mu se izadje u susret jer bez njega, potpuno objektivno, teshko da mozemo da prodjemo grupu. Ljudi, budite jednom u zivotu realni, Novica je dobar igrach, Tepic isto tako, ali ni jedan od njih nije vrhunski igrach. Tripkovic je specifican kosarkas, ali ko se u njega uzda jao si ga njemu. Zec obichan. Centri su nam uzas. Ja sam uvek optimista kada je reprezentacija u pitanju, verujem i u ovaj tim ali daj da uchinimo sve da odemo u shto jachem sastavu. Nazalost, doshli smo u situaciju da je izostanak jednog Vuleta Avdalovica ozbiljan hendikep, ali to je istina. Budimo realni, TNT (verovatno je naziv tvorevina nekog maloletnog ili maloumnog Partizanovog navijaca) mora da iznese veliki teret, ali bez Igora teshko da cemo moci... Nadam se najboljem.

kao nisu komplexi!?:)

pre 14 godina

joj grobari grobari kolki vam je trn u oku rakoc,sve bi dali da najbolji i najcenjeniji srpski igrac nije cigan al dzaba vam je!dzaba vam i titule i uspesi,prokletstvo je vase preveliko:)) a krstic inace 3put odbio poziv drzavnog tima-ma patriota do koske!ae pljujte ga jos malo da se smejem,al ne zaboravite da kazete da je sebican,nevaspitan,da kvari vasu omladinu i tako te budalastine :))) a ja sam cigan pa mi omiljeni igrac sale djordjevic!a i on odbio 2 puta,vala sta ima veze...ajde pljujte rakocha jos malo da se smejem :)))

Laki

pre 14 godina

Grobar jesam, ali iznad toga sam navijac nase reprezentacije, i boli me uvo sto je Rakocevic Zvezdin igrac.

Ljudi ovde govore kako bi trebao i on, a i jos neki igraci da se pridruze repki, makar i nekoliko nedelja pred EP. E pa, momci (i devojke :D), imam nekoliko argumenata protiv takve odluke:

1) Vise puta je naglasavano da Ivkovic i Savez stvaraju repku za buducnost (preciznije, OI 2012), sto znaci da moraju da se mladji igraci uigraju, steknu iskustvo, i uspeh na ovogodisnjem EP je u drugom planu.

2) Ne mogu igraci koji nisu igrali za reprezentaciju godinama da se tek tako prikljuce. Gasol SVAKE godine igra za Spaniju, a ove nase 'zvezde' nisu igrale 2 ili vise godina zajedno. To je veoma lose za hemiju ekipe, koja je toliko bila prisutna u onom zlatnom periodu 90-ih pa do 2002.

3) Reprezentacija je SVETINJA koja se postuje, za koju se ostavlja srce na teren, bez obzira na bilo koji umor, ili neki vec drugi razlog. Jedini igrac poslednjih godina kome mogu da skinem kapu za takav doprinos je Gurovic, koji je maestralno odigrao i vodio repku 2007, iako smo katasrofalno zavrsili to EP.

4) Ako ste toliki strucnjaci, idite pomozite KK Sledeca Sezona, dokazite se, pa da vam KSS lepo ponudi mesto selektora. A cekajte, niste strucnjaci? Niste trenirali kosarku 10 godina, ne pratite SVE meceve repke, vec samo ovako pratite preko interneta, i povremeno 'analizirate' postignut ucinak? Ne znam kako vas nije sramota da pljujete po coveku za kojeg ljudi kazu da je jedini evropski trener (sem Mesine) koji moze da vodi NBA ekipu.

Zelim puno srece narednih godina Ivkovicu i reprezentaciji, za koju verujem da ce, ako ne ove godine, onda bar u sledece 2-3 da zablista sjajem kojom je generacija od pre 10 godina zaslepila ceo svet, toliko da nisu mogli cak ni Ameri da im pariraju.

totti

pre 14 godina

@ja bih voleo da Igor ne igra pa da reprezentacija partizana predvodjena "najboljim" mladim igracem u Evropi pokaze sta zna. Ionako bi samo smetao Duletovim "proizvodima"
(RED DOGG, 6. jul 2009 18:21)

Dok su Partizanovi igrači činili 95% reprezentacije mi smo bili evropski i svetski prvaci, igrali finale OI.... Čim su počeli Gurović, Miličić, Rakočević, Stojaković da preuzimaju glavnu ulogu raspali smo se. Lako im je bilo da igraju pored Divca, Djordjevića, Danilovića, Paspalja, Vujanića,...Te "zvezde" mogu da igraju samo sporednu ulogu, da budu džokeri, kao Gurović protiv SAD 2002, ali ne mogu da budu vodje na terenu zato što nemaju ni igračke a ni ljudske kvalitete

Aca_Maler

pre 14 godina

Ma tako i treba, ovo je cist inat selektora, prema trenutnom stanju u savezu. Dok god u savezu licni interesi pojedinaca budu ispred interesa nase kosarke, selektor treba ovako da se ponasa.

Oki

pre 14 godina

Ako kod odbojkasa mogu Grbic i Miljkovic da se prikljuce kasnije i da to ne pravi nikakav problem u a tako je vec godinama ne vidim zasto i kod kosarkasa to ne bi bio slucaj.
(Vladan R, 6. jul 2009 18:15)

Evropsko prvenstvo u odbojci počinje 3. septembra, a u košarci 7. septembra.
Ne bi ja imao ništa protiv da su košarkaši počeli pripreme četri dana posle Grbića i Miljkovića.

A Nikola nije propustio ni jedno takmičenje od 1995, zaista je sramota porediti njega sa jednim Rakočevićem kome se igra svake prestupne, a nekad ni tad.

Na čega bi tek ličilo da košarkaši igraju neku svetsku ligu...

NNN

pre 14 godina

Mrzi me da čitam ovu gomilu "patriJotskih" komentara, ali tako je radio i "veliki Željko" pred Olimpijadu 2004., uz gomilu jeftine demagogije, pa smo bili pretposlednji, nije dozvolio Stojakoviću (koji je te sezone bio 2. strelac NBA lige i koji se tad oženio da dođe na pripreme početkom avgusta), dok se, sa druge strane, Đinobili (koji se isto tad oženio) priključio reprezentaciji početkom avgusta i bio je MVP na Olimpijadi, dakle NIJE BITNO KADA SE PRIKLJUČI, NEGO KO SE PRIKLJUČI.
Pozdrav i srećno.

Lgrobar

pre 14 godina

bravo, dule!
sta ce nam takva nesreca od igraca?
zao mi je sto nema pravo da nastupa za spaniju!
lepo bi bilo videti ga u njihovom dresu.
sa njim na drugoj strani uvek je lepo, lako i zanimljivo!

Stanko

pre 14 godina

Igrac kao sto je Rakocevic potreban je svakom timu a kamo li ovoj nasoj mladoj ekipi.Imamo vrhunskog trenera, perspektivne igrace mozda bi Igor mogao da bude konacno vodja tima, ipak je on prvi strelac Evrlige.Spanci bi ga sacekali par dana pa mozemo valjda i mi.

Stefan NS

pre 14 godina

Tepić, Veličković i Tripković su imali veći broj utakmica ove sezone kada se zbroje EL, NLB, Prvenstvo, Kup i kvalifikacije za EP.

Pre su oni zaslužili duži odmor...

dejanp

pre 14 godina

koliko vidim, ovde se rakocevic poredi sa gasolom, sto je smesno, kao i sa nikolom grbicem,sto je takodje smesno. on moze da ubaci 20 tak koseva i sl., ALI NIJE POBEDNIK I NE MOZE BITI NICIJI VODJA, pogotovu ne ekipi koja hoce medalje. to trener kao sto je g.ivkovic zna i nema tu price.

Spale

pre 14 godina

Igraci koji zele necim da se bave kad zavrse igracku karijeru moraju da se budu nacionalni heroji ( bar u evropi ) .

Ko zeli da igra za Srbiju zna shta to znachi !

Nemojte da zaboravite da RAkocevic je igrao i osvajao titule ako nece da bude kao Divac ili Danilovic niko mu nije kriv .

Za srpski dres se gine i ovi momci koji dodju ce biti prvaci . To je generacija koji je imala skor 34\33 pobede , ne treba im Gurovic (bez podsenjivanja ) ni Stojakovic ni Rakocevic ni Milicic VERUJTE MI .

Pa ni Brazil nije uvek sampion ali svi znaju koje najbolji .

NOVICA , TEPIC , TEODOSIC , TRIKOVIC , MACVAN I BJELICA SU BUDOCNOST KOSARKE .

IMAJTE MALO VERE !!!

SRBIJA ISPRE VECITIH!!!

pre 14 godina

pre svega,sramota je da vi partizani ovako pljujete po igoru samo zato sto je zvezdzino dete,da je kojim slucajem neki vas igrac prvi strelac evrolige i jedan od najboljih igraca u evropi vi bi ovde sigurno pisali da je najbolji u istoriji kosarke.
pre svega neosporiv je podatak da je igor samo jednom u zivotu odbio poziv reprezentacije,pre 2 godine-slavnicev poziv zbog rovitosti od povrede butine(opravdano il ne nije to poenta sad),prethodnih 15 godina svako je leto igrao za srbiju(il jugoslaviju) sto u seniorskim sto u juniorskim selekcijama(ne racunam onaj cirkus iz 2003.kad ga je vujosevic mrtav ladan pitao'oces da te vodim na EP al da znas odma da neces ulaziti u igru'),i svaki put se podredio ekipi 2001. i 2002.bio je rezerva malo je ulazio,tad jos nije bio ni tako dobar kao danas pa je to i normalno al mu nije palo na pamet da se pobuni,2004.2005.i2006.je bio najbolji,al bez podrske ostalih igraca zbog cega je doslo do neuspeha.za njega licno bi sigurno bilo mnogo bolje da odbije ovaj poziv jer ce proci 2 meseca zastarelih komunistickih priprema(koje su u njegovim godinama apsurdne i pogubne),a onda posle EP kad ne ostvarimo neki uspeh(sto je s ovom ekipom realnost,iako je sve moguce naravno)skoro pola zemlje-tj. navijaci partizana ce ga opljuvati sto nije sam dobio gasola,navara i kompaniju,naravno nece biti krivi sveti TNT cak i ako on odigra duplo bolje od njih zajedno,kao sto su i prosli put razapeti milicic,jaric i gurovic da su krivi a po svim parametrima su bili ubedljivo najbolji nasi igraci na tom takmicenju,ne daj ti boze da neko okrivi tepica,stefana markovica,ercega koji nisu smeli da sutnu na kos i kad su bili samia ukuono dali 2 poena.
najsmesniji je taj fazon lozenja posle ovih kvalifikacija,naprzili ste se da je ta ekipa iz kval. drim tim jer je oprala rumuniju,madjarsku,bugarsku!?a izgubila je od finske?ja nisam znao ni da su ti finci culi za kosarku,a vi?nisam cuo ni za jednog igraca bugarske,rumunije,finske,a vi?zaista ne znam kako bi najbolji strelac evrolige mogao da pokvari ekipu koja gubi od finske?!aj vi mi objasnite,znaci da je igrao on protiv njih izgubili bi 30razlike vise?!svasta...
a ko to bese garantuje da ce svi ovi mladi igraci hteti da igraju 2012.?voleo je krstic dok je bio mlad da igra za reprezentaciju pa je posle bio umoran i zauzet za nju i avdalovic i milojevic i radmanovic itd.cak je i kosta perovic odbio slavnica zbog letnje lige!daj boze da svi oni u 31.godini budu imali samo jedan odbijen poziv reprezentacije!
i ko nam uopste garantuje da ce ova ekipa uzeti medalju 2012.i ako se odazovu svi?slazem se da ce napredovati al nece valjda rudi fernandez,navaro,mark gasol da cirkaju jelena u kraju dok ovi budu trenirali i napredovali?!
upravo su ovakva zlocudna i sebicna misljenja vas neupucenih pristrasnih navijaca(nebitno zvezde il partizana) i novinara kriva u velikoj meri za sunovrat rep.jer stalno stvarate neku negativnu tenziju,velicate i uzdizete preterano pa pljujete po svima-jasikevicijus kad je bionajbolji igrac evrope rekao ljudi ja se odmaram od rep.na par sezona i posle se vratio i ljudi ga nisu pljuvali ko vi vec rekose dobro nam dosao nazad care!al zaboravih,nemaju litvanci zvezdase i partizane oni su ipak najpre litvanci a onda navijaci zalgirisa i lijetvusa...TO JE IPAK SUSTINA SVEGA!
P.S. slobodno partizani kliknite 'ne preporucujem' posto drugi argument nemate

posmatrac iz daleka

pre 14 godina

@koki
Covek bi mogao da vam pozavidi na prisnosti
sa selektorom nase kosarkaske reprezetnacije.
A tek na stil pisanja !!!

Ivan

pre 14 godina

Gasol i Ginobili mogu da se prikljuce kasnije, mogu i Grbic i Miljkovic, mogli su nekada i nasi najbolji kosarkasi, jer smo imali tim, ekipu. Kad se Gasol pojavi na pripremama ostali ce mu reci "gde si matoriii jel si se dobro odmorio ... :-)" i nastavice gde su stali, kad se Rakocevic kao velika zvezda pojavi kasnije na pripremama pocece da prica klincima sta da rade i smorice ih sve. Od ovih klinaca treba praviti tim i ako neki matori hoce da se uklopi treba da bude ravan sa njima a na terenu da pokaze godine i iskustvo, da zasluzi poverenje kako su Divac i ekipa to radili sa mladjima. Rakocevic to ne moze i zato podrzavam Ivkovica. A oni koji komentarisu kako je on nikakav trener kao i Obradovic ili Vujosevic, ne zasluzuju nikakav komentar.

Duda zna znanje

pre 14 godina

5 extra individualaca je daleko od extra tima sto se pokazuje u svim sportovima.. poenta je u timskom duhu.. zasto to kvariti...

borkes

pre 14 godina

Pa naravno !!!
Najbitnije je da se ekipa uigra. Pa ako u njoj i nema vrhunskih igrača to se ne vidi jer ekipa funkcioniše kao švajcarski sat.
Pa primer Obilića nije dokazao da jedan prosečan, ali do bola uigran tim može iz druge lige u ligu šampiona.
Rad, rad i samo rad :-)))

boki

pre 14 godina

(nenad m, 7. jul 2009 08:43)

nemoj da uzimaš novickog u usta kad je u pitanju igra za reprezentaciju
pogotovo nemoj da ga porediš sa kakav je rakočević.
ne treba nam i tačka.

Moma

pre 14 godina

Ljudi, pa mi nazalost nemamo igrace kalibra jednog Gasola,Navara, ili Novickog, tako da ne vidim razloga zasto se svi ne bi okupili istoga dana.
Nadam se prijatnim vestima sa prvenstva.

samo čitam

pre 14 godina

Smešni ste, svi!
Niti je Rakočević rekao da neće igrati, niti je to rekao Ivković!
Rakočević je rekao, jednom prilikom, da mu treba odmor. Nije tražio da kasni na pripreme.
"Što se tiče Rakočevića, potrebno je da se obavi još jedan pregled i tada ćemo imati konačnu odluku. Sve će biti poznato do 13. jula, kada se reprezentacija okuplja i počinje pripreme za Evropski šampionat u Poljskoj" -Ivković. Otkud vam to da ga Ivković ne želi. Lepo kaže da treba da obavi još jedan pregled i da od toga sve zavisi!

Pregledajte lepo arhivu vesti! Ili ne umete da čitate, ili ne želite da čitate! Bitno je da se svi razumete u tuđa posla! Ostavite profesionalcima da se bave onime za šta su plaćeni! Nisu tu postavljeni po stricu od tetke.

U svemu i uvek: Dobri rezultati se postižu samo radom, napornim. Šta je bilo prekjuče ne važi za sutra.

Slavko Vranes

pre 14 godina

au bre dulence sve je ove nase selektor zvao,sto li je samo mene preskocio,bicu ja tu trinaestog za svaki slucaj,a ti probaj da ga ubedis za mene i zarka jos koji put!!! :)))

P.S.nece valjda ova neznalica rakocevic da igra pre mene,pa ipak je zvezdin igrac!!!

Detroit

pre 14 godina

Ideju ‘kolektivnih’ priprema nije izmislio Ivkovic i ostali nasi strucnjaci, ona potice od cuvene ruske skole generala Gomeljskog. Ona je imala smisla u doba amaterskog sporta kada su sportisti bili bez mogucnosti da sami rade i treniraju. Ta ideja u svetu je odavno prevazidjena, cim se preslo na profesionalizam nestalo je potrebe za kolektivizmom.

Danasnji sportisti i za vreme odmora rade po specijalnom programu koji je za njih napravio trener, angazuju privatne trenere i slicno tako da na zajednicke pripreme dodju fizicki i mentalno potpuno spremni. Ko dodje nespreman vraca se ekspresno kuci ! Zajednicke pripreme sluze da se ekipa uigra, ne da se fizicki pripremi i stoga traju krace od mesec dana. Americka kosarkaska reprezentacija ima tzv. vikend treninge u Las Vegasu par puta svake godine na kojima se uigravaju, fizicke pripreme obavljaju u klubovima ili sa privatnim trenerima pojedinacno. Pred takmicenje (olimpijadu npr) okupljaju se par nedelja ranije i uglavnom igraju utakmice.

Dvomesecne pripreme su prema tome ZASTARELE, sluze uglavnom ljudima iz saveza da se cesto pojavljuju u stampi i na TV, a nekima i da dobro zarade i odmaraju se besplatno na Zlatiboru ili ko zna gdje. U isto vreme su isprika da se iz reprezentacije oteraju igraci koji igraju u medjunarodnim klubovima (Stojakovic je jedan od primera) a onda se kroz sredstva informisanja protura ideja kako doticni ne zeli da igra za reprezentaciju. Ili ove godine Ivkovic kaze da Milicic ne moze da igra jer mu se supruga poradja u Julu. Koja glupost, prvenstvo je u Septembru cini mi se ?

Ja sam to jednom davno rekao pa da ponovim : Imam utisak da u reprezentaciji igraju samo oni od cijih ugovora Savez i pojedinci u Savezu modu da uzmu neku ‘pinku’. Eto praticemo situaciju sa Krsticem, daj boze da ostane u reprezentaciji do pocetka prvenstva.

Nasa posla.

zeka

pre 14 godina

Moze da dodje Gasol kasnije na pripreme u sampionskoj reprezentaciji spanije, akod nas ne moze niko. Sad polako pocinjes da me nerviras Ivkovicu. Sprovodis anarhiju,polako ali sigurno. Pa moraju i neki konpromisi da se prave,pobogu

Ma vise..

pre 14 godina

Ok je Ivkovic, sad treba neko da ceka Rakocevica unedogled, a jos i ne znas ni kako ce odigrati ni kako tacnije da li ce se i sa kim u timu slagati

Brk

pre 14 godina

Sta sve mozes da cujes,ovi po nasim ligama sto nemaju dinar imaju motiva a ovi sto dosta zaradjuju ne valjaju jer nemaju motiva i ne bore se.Pa da je tako najbolji bi bili pakistanci a ne amerikanci.Ovi iz dreamtima nece da igraju ako im se ne obezbedi hotel sa 5zvezdica(+milion stvari) a nasima se zamera sto hoce da zakasne,naravno daleko su od tih igraca ali su najbolji koje imamo.Pa sta ti mislis da ovi po nba legnu u 8 da bi ustali rano za trening.Napravili se pemetni jednom amerikanci i poslali NCAA ligu,svi znamo kako su prosli,a siguran sam da je njihova koledz liga 10x jaca od nase lige.Nama bre ne igra Milicic sigurno najbolji evropski igrac o cemu mi pricamo ko ce njega da zemeni u reprezentaciji!?!Pa koji imalo bolji igrac bi dozvolio da mu trener tu nesto diktira strogocu i glumi nekog "tatka",to moze da prodje kod klinaca samo,kod odraslih ljudi postoji dogovor.A ti sto si protiv bogatih,preplacenih igraca vec za mlade igrace koji ginu na terenu jer nemaju dinar nemoj da gledas ligu sampiona vec pusti uzbekstansku ligu i gledaj ljude kako se bore na terenu.
(Anony, 7. jul 2009 16:09)

Miličić najbolji u čemu? Psuvanju sudija? Prošle sezone igra je petnaestak minuta i davao oko 5 poena po meču. Zar je sa 5 poena po meču zaslužio privilegije?
Isto važi i za Radmanovića, čoveka koji je imao konflikte sa svim trenerima u svojoj karijeri. Sa Pešićem, Obradovićem, Phil Jackson-om. VErovatnije je da je problem u njegovoj glavi, a ne u trenerima.


A što se tiče Dream Team-a zlato u Pekingu im je prvo posle Sidnjeja, od tada su kiskali na dva SP i jednim OI.
A zanimljivo je da su njihove pripreme pred ove OI trajale najduže od svih priprema njihovih selekcija do tada...

nenad m

pre 14 godina

Neka nam je bog u pomoci sa ovako autisticnim selektorom, zasto samo mi izmisljamo toplu vodu, ne razumem,ako Gasol i Novicki hronicno kasne na pripreme pa zasto ne bi i naljbolji srpski igrac Rakoc zakasnio ako je umoran,,a jeste nema dileme,sa velicinama kao sto su Tepic,Tripkovic pucamo, a to mediokriteti kao Tegi,i veci deo nacije neshvataju.Licno mislim da necemo imati ni pobedu a kamoli ono mesto koje vodi do svetskog prvenstva.zivi bili i videli,a vi ljubitelji tandema TNT nemojte da se "vadite" posle kada bude kasno!

Anony

pre 14 godina

Sta sve mozes da cujes,ovi po nasim ligama sto nemaju dinar imaju motiva a ovi sto dosta zaradjuju ne valjaju jer nemaju motiva i ne bore se.Pa da je tako najbolji bi bili pakistanci a ne amerikanci.Ovi iz dreamtima nece da igraju ako im se ne obezbedi hotel sa 5zvezdica(+milion stvari) a nasima se zamera sto hoce da zakasne,naravno daleko su od tih igraca ali su najbolji koje imamo.Pa sta ti mislis da ovi po nba legnu u 8 da bi ustali rano za trening.Napravili se pemetni jednom amerikanci i poslali NCAA ligu,svi znamo kako su prosli,a siguran sam da je njihova koledz liga 10x jaca od nase lige.Nama bre ne igra Milicic sigurno najbolji evropski igrac o cemu mi pricamo ko ce njega da zemeni u reprezentaciji!?!Pa koji imalo bolji igrac bi dozvolio da mu trener tu nesto diktira strogocu i glumi nekog "tatka",to moze da prodje kod klinaca samo,kod odraslih ljudi postoji dogovor.A ti sto si protiv bogatih,preplacenih igraca vec za mlade igrace koji ginu na terenu jer nemaju dinar nemoj da gledas ligu sampiona vec pusti uzbekstansku ligu i gledaj ljude kako se bore na terenu.

Ljubitelj godišnjeg odmora

pre 14 godina

Nekako, stičem utisak, kao da nije suština u rezultatu koji se želi postići na EP, već na autoritetu koji se želi staviti u prvi plan.
Šta će ti igrač koji je izjavi da je izuzetno premoren? Šta dobijaš time ako mu ne daš vremena da se odmori već ga primiš u reprezentaciju premorenog?
Zar nije logično da mu otkažeš poziv ako je premoren, a vremena za odmor nema dovoljno? Ovo što je Duda izjavio nema nikakvog smisla! Znači "DOĐI BEZ OBZIRA ŠTO MI NISI OD KORISTI ZA IGRU."

Mislim da je u pitanju sujeta.

Dudo, care najveci na svetu!

pre 14 godina

Imamo problem! Duda Ivkovic je pokazao da "mu Zvezda nije u srcu". Ja mislim da to znaci da vise ne moze da bude selektor Srbije, niti da ima srpsko drzavljanstvo.

Maxim

pre 14 godina

Prvi deo priprema bice sproveden u kasarni, a drugi u zatvoru. Ozbiljna situacija zahteva ozbiljne mere, uoceno je da nasi sportisti najbolje rezultate postizu trenirajuci po metodama iz vremena hladnog rata.

predrag

pre 14 godina

o cemu se ljudi ovde raspravlja uopste...ko je najbolji...ko je gobar a ko delija...ko je pametniji...aloooo....SRBIJA! svi k'o jedan....neka dodje na vreme...neka bude kapiten....neka odigra najbolje EP ikad...bilo ko sa spiska...bilo ko....zajedno smo jaci...kada vidis da "stari" majstor vuce, normalno je da ces ti kao mlad ginuti jos vise...jace... zato svi od starta grizi grizi i srce na teren!... za S R B I J U ! samo tako se mozemo necemu nadati....

ofk

pre 14 godina

Demagog sta bi sa nasom kosarkom .Nema nas nigde zadnjih 10 godina a ti skupljas i dalje poene na istu foru...disciplina i te stvari...daj rezultate.Pobedio si finsku,Madjarsku i Italiju-3 sastav.....sad ce mo da vidimo na prvenstvu kako ce da prodje Duda..ako bude 5 seci me .....Moras da stavis najbolje igrace a ne poslusnike...nekad je to palilo imali smo sveukupni kvalitet sad mora da igraju najbolji posto gubimo i od Albanije

Koki

pre 14 godina

Epa nek ti je sa srecom sa ovim klincima. Kod spancima nije problem da se Gasol i Navaro prikljuce u augustu a kod nas jeste.
E bas ce ta dvoica da ti pokazu da to nije veliki problem.
ps. 8-10 mesto

Dule

pre 14 godina

Pa ko ce bre da igra??
Jel onaj TNT sto su protiv Smodisa i Lorbeka dali 3 kosa u prvoj cetvrtini..A tu su i Lakovic,Becirovic,Brezec..a britance i spance da ne nabrajam

Aco

pre 14 godina

grobari nastave da uniste nasu kosarku. Prvo je Dule poceo posao, onda je Obradovic nastavio sa Stojakovicem i sada ce Ivkovic zavrsiti sa Rakocevicem.

KOSTUNICA

pre 14 godina

DA NISTE SLUCAJNO KUMOVI TI I ZELJKO OBRADOVIC. Kada nas je Zeljko zaveo u crno zbog toga sto nije hteo Pedju (drugog strelca NBA) da saceka par dana zato sto se covek zenio, niko nije rekao nista! Pa da li je moguce da sada to rade sa Rakocevicem??? Sve sto vredi nije na spisku ili se ucenjuju, samo klinci iz domace lige imaju protekcije. HOCEMO RADMANOVICA, STOJAKOVICA, MILICICA, JARICA, PAVLOVICA, ODMAAAAAAH!!!!!!

delija

pre 14 godina

Vidite ovo.Spisak najvernijih navijaca...vidite gde je patlizan i negovi topalovici koji su uvek uz njega (al samo u evroligi)..Ovo je statistika i domace lige.
http://www.ballineurope.com/countries/spain/cai-zaragoza-tops-the-club-ranking-again/

Mare

pre 14 godina

E zbog takvog stava mi i necemo nista da osvojimo!!! Igraci koji su nabolji u svojim ekipama a imaju iza sebe teske sezone dolaze nedelju dana pred takmucenje. Takav je slucaj sa gasolom, Kalderonom, Kirilenkom... Sad kao ako zakasni 3 nedelje ne moze da bude u repki?!?! Ma daj. Pa covek koji se naigrao utakmica ove sezono i natrenirao bolje ce nam posluziti odmoan tamo nego "utreniran" i umoran! Svi znaju koji je posao Igora Rakocevica, das mu loptu na 3 i on je pogodi. Mnogo prosto.

RED DOGG

pre 14 godina

ja bih voleo da Igor ne igra pa da reprezentacija partizana predvodjena "najboljim" mladim igracem u Evropi pokaze sta zna. Ionako bi samo smetao Duletovim "proizvodima"

Vladan R

pre 14 godina

Ako kod odbojkasa mogu Grbic i Miljkovic da se prikljuce kasnije i da to ne pravi nikakav problem u a tako je vec godinama ne vidim zasto i kod kosarkasa to ne bi bio slucaj.

srdjanns

pre 14 godina

Tako i treba,niko ne bi trebalo da bude povlasten,pa taman se zvao Igor Rakocevic... Zvezde kao sto su radmanovic,stojakovic... treba da bude sramota! Treba svi da se ugledaju na spance,i Gasol je imao dugu sezonu pa ce igrati! Uostalom i bolje sto ih nema tu je NOVICA UBICA,TEPIC,TRIPKOVIC ... I NARAVNO DUDA!!!!

Poplaws

pre 14 godina

Ova glupost je i unistila nasu kosarku!!!zbog takvog stava poslednih godina nemamo nijednu medalju sa nekog veceg takmicenja a dugo je necemo ni imati...ali nemogu da verujem da neko misli da je npr.Tepic bolji od Rakocevica ili da nam netrebaju Stojakovic ,Milicic ,Radmanovic i jos neki NBA igraci...Pa ljudi Spanija ima da se sprda sa nama ima da nas nabiju i Slovenci ali vazno da se mi odricemo nekih zvezda i da guramo u reprezentaciju neke nabedjene igrace,svaka cast Velickovicu ali ljudi moji pa zar vi mislite da Tepic i Tripkovic mogu da se nose sa njima oni su cist prosek nase lige zivi bili pa videli...ali ne nekim navijacima nekog tima vazno da igraju njihovi igraci ili nece ni navijati...boze kakav smo mi narod???

kao nisu komplexi!?:)

pre 14 godina

joj grobari grobari kolki vam je trn u oku rakoc,sve bi dali da najbolji i najcenjeniji srpski igrac nije cigan al dzaba vam je!dzaba vam i titule i uspesi,prokletstvo je vase preveliko:)) a krstic inace 3put odbio poziv drzavnog tima-ma patriota do koske!ae pljujte ga jos malo da se smejem,al ne zaboravite da kazete da je sebican,nevaspitan,da kvari vasu omladinu i tako te budalastine :))) a ja sam cigan pa mi omiljeni igrac sale djordjevic!a i on odbio 2 puta,vala sta ima veze...ajde pljujte rakocha jos malo da se smejem :)))

Slavko Vranes

pre 14 godina

au bre dulence sve je ove nase selektor zvao,sto li je samo mene preskocio,bicu ja tu trinaestog za svaki slucaj,a ti probaj da ga ubedis za mene i zarka jos koji put!!! :)))

P.S.nece valjda ova neznalica rakocevic da igra pre mene,pa ipak je zvezdin igrac!!!

Chaos Is Me

pre 14 godina

Ne treba dizati tenziju. Pred ovim momcima (ko god na kraju bude igrao) bice vrazje tezak zadatak. Vi koji pljujete DUDU IVKOVICA nemate veze sa mozgom! Ni ja ne volim Partizan, i ljude koji teze da to postane jedini srpski klub koji daje reprezentativce itd., ali realno Partizanovi igrachi su bili najbolji proteklih godina i zasluzuju pozive. Da se ne lazemo, nisam za privilegovan polozaj pojedinih igracha, ali Igor Rakochevic je trenutno UBEDLJIVO NAJBOLJI igrach kojeg ova zemlja ima i mozda bi moglo da mu se izadje u susret jer bez njega, potpuno objektivno, teshko da mozemo da prodjemo grupu. Ljudi, budite jednom u zivotu realni, Novica je dobar igrach, Tepic isto tako, ali ni jedan od njih nije vrhunski igrach. Tripkovic je specifican kosarkas, ali ko se u njega uzda jao si ga njemu. Zec obichan. Centri su nam uzas. Ja sam uvek optimista kada je reprezentacija u pitanju, verujem i u ovaj tim ali daj da uchinimo sve da odemo u shto jachem sastavu. Nazalost, doshli smo u situaciju da je izostanak jednog Vuleta Avdalovica ozbiljan hendikep, ali to je istina. Budimo realni, TNT (verovatno je naziv tvorevina nekog maloletnog ili maloumnog Partizanovog navijaca) mora da iznese veliki teret, ali bez Igora teshko da cemo moci... Nadam se najboljem.

Stanko

pre 14 godina

Igrac kao sto je Rakocevic potreban je svakom timu a kamo li ovoj nasoj mladoj ekipi.Imamo vrhunskog trenera, perspektivne igrace mozda bi Igor mogao da bude konacno vodja tima, ipak je on prvi strelac Evrlige.Spanci bi ga sacekali par dana pa mozemo valjda i mi.

samo tako

pre 14 godina

Ja bih samo da prokomentarisem prvo pisanije.

Pod 1) E pa se pise odvojeno,
Pod 2) DvoJica se pise sa J,
Pod 3) Ako je dogovoreno 15. jula onda se to treba ispostovati,
Pod 4) Nije rakocevic tolika zvezda da se njemu moze dozvoliti da se kasnije prikljuci.

Eto toliko.

borkes

pre 14 godina

Pa naravno !!!
Najbitnije je da se ekipa uigra. Pa ako u njoj i nema vrhunskih igrača to se ne vidi jer ekipa funkcioniše kao švajcarski sat.
Pa primer Obilića nije dokazao da jedan prosečan, ali do bola uigran tim može iz druge lige u ligu šampiona.
Rad, rad i samo rad :-)))

božo

pre 14 godina

Da se igrači odmore!!! Od čega, odigraju dve do tri utakmice sedmično i umorni su, a ja koji ustajem svaki dan u pola šest, radim svaki dan osim nedelje u fabrici, dođem kući u pet. Ko mene pita za odmor... Umorni su oni od trošenja miliona... ma hajte molim vas

*nesa*

pre 14 godina

samo tako selektore!!! nema vise popustanja...dok su selektori poustali nismo prolazili ni 1. fazu takmicenja(Atina,Novi Sad,Spanija...)pa dokle vise...ti milioneri vise nemaju za sta da se dokazuju,za zemlju igraju bez i malo motivacije i zara, a takvi nam ne trebaju!
Velickovic,Tepic i Krstic su oslonci ove nove reprzentacije i na njima treba da gradimo buducnost srpske reprez. kosarke!
u Poljskoj cemo biti 6. a ja taj rzultat smatram uspehom...
napred SRBIJA!!!

nenad m

pre 14 godina

Neka nam je bog u pomoci sa ovako autisticnim selektorom, zasto samo mi izmisljamo toplu vodu, ne razumem,ako Gasol i Novicki hronicno kasne na pripreme pa zasto ne bi i naljbolji srpski igrac Rakoc zakasnio ako je umoran,,a jeste nema dileme,sa velicinama kao sto su Tepic,Tripkovic pucamo, a to mediokriteti kao Tegi,i veci deo nacije neshvataju.Licno mislim da necemo imati ni pobedu a kamoli ono mesto koje vodi do svetskog prvenstva.zivi bili i videli,a vi ljubitelji tandema TNT nemojte da se "vadite" posle kada bude kasno!

Aca_Maler

pre 14 godina

Ma tako i treba, ovo je cist inat selektora, prema trenutnom stanju u savezu. Dok god u savezu licni interesi pojedinaca budu ispred interesa nase kosarke, selektor treba ovako da se ponasa.

marko

pre 14 godina

grobari nastave da uniste nasu kosarku. Prvo je Dule poceo posao, onda je Obradovic nastavio sa Stojakovicem i sada ce Ivkovic zavrsiti sa Rakocevicem.
(Aco, 6. jul 2009 17:47
Daj boze da i vi pocnete da unistavate kosarku kao Obradovic,Duda i Dule!
Citavo sportsko drustvo vam propada zbod mrznje prema svemu sto ne dolazi iz "stuba srpstva"!!! Reci za Duleta koji je dao toliko igraca Jugoslaviji,Srbiji i Crnoj Gori i sada Srbiji da unistava srpsku kosarku je cista glupost.Sto se tice Dude i Zeljka to vec ne zasluzuje ni da se komentarise vec samo izaziva gadjenje prema klubu ciji je navijac doticni i prema navijacima "stuba srpstva".E Srbijo ako ti je zvezda stub bilo cega!!!
E kako da zaboravim cuvenog Moku i Sakotu koji su sa reprezentacijom napravili ne vidjene rezultate!!!Cak su uspjeli medju najgorima da budu pa i da izgube od Kineza,Nigerije,Portorika...Sramota!!!

zlatni momci

pre 14 godina

To je osobina koju najvise cenim kod njega jer da je i Kobi Brajant na spisku morao bi da se pojavi na tacno zakazano vreme inace bi otpao i zato verujem u njega,njegov izbor i u ove momke.

ofk

pre 14 godina

Demagog sta bi sa nasom kosarkom .Nema nas nigde zadnjih 10 godina a ti skupljas i dalje poene na istu foru...disciplina i te stvari...daj rezultate.Pobedio si finsku,Madjarsku i Italiju-3 sastav.....sad ce mo da vidimo na prvenstvu kako ce da prodje Duda..ako bude 5 seci me .....Moras da stavis najbolje igrace a ne poslusnike...nekad je to palilo imali smo sveukupni kvalitet sad mora da igraju najbolji posto gubimo i od Albanije

Nemanja

pre 14 godina

kakve vi komentare dajete treba da vas je sramota.Pustite naseg najboljeg strucnjaka da radi svoj posao.Da nesto znate vi biste bili na njegovom mestu

Lgrobar

pre 14 godina

bravo, dule!
sta ce nam takva nesreca od igraca?
zao mi je sto nema pravo da nastupa za spaniju!
lepo bi bilo videti ga u njihovom dresu.
sa njim na drugoj strani uvek je lepo, lako i zanimljivo!

Дејан Топаловић

pre 14 godina

Свака част за Дуду! Нема повлашћених. Кад бисмо имали Ивана Миљковића, Николу Грбића и Андрију Герића у кошарци нормално би било да се тако заслужним прогледа кроз прсте због обавеза, година, замора, заслуга, квалитета. Међутим, у кошарци ми такве асове и величине немамо тако да се треба "захвалити" свима који мисле да имају право на привилегије.

Detroit

pre 14 godina

Ideju ‘kolektivnih’ priprema nije izmislio Ivkovic i ostali nasi strucnjaci, ona potice od cuvene ruske skole generala Gomeljskog. Ona je imala smisla u doba amaterskog sporta kada su sportisti bili bez mogucnosti da sami rade i treniraju. Ta ideja u svetu je odavno prevazidjena, cim se preslo na profesionalizam nestalo je potrebe za kolektivizmom.

Danasnji sportisti i za vreme odmora rade po specijalnom programu koji je za njih napravio trener, angazuju privatne trenere i slicno tako da na zajednicke pripreme dodju fizicki i mentalno potpuno spremni. Ko dodje nespreman vraca se ekspresno kuci ! Zajednicke pripreme sluze da se ekipa uigra, ne da se fizicki pripremi i stoga traju krace od mesec dana. Americka kosarkaska reprezentacija ima tzv. vikend treninge u Las Vegasu par puta svake godine na kojima se uigravaju, fizicke pripreme obavljaju u klubovima ili sa privatnim trenerima pojedinacno. Pred takmicenje (olimpijadu npr) okupljaju se par nedelja ranije i uglavnom igraju utakmice.

Dvomesecne pripreme su prema tome ZASTARELE, sluze uglavnom ljudima iz saveza da se cesto pojavljuju u stampi i na TV, a nekima i da dobro zarade i odmaraju se besplatno na Zlatiboru ili ko zna gdje. U isto vreme su isprika da se iz reprezentacije oteraju igraci koji igraju u medjunarodnim klubovima (Stojakovic je jedan od primera) a onda se kroz sredstva informisanja protura ideja kako doticni ne zeli da igra za reprezentaciju. Ili ove godine Ivkovic kaze da Milicic ne moze da igra jer mu se supruga poradja u Julu. Koja glupost, prvenstvo je u Septembru cini mi se ?

Ja sam to jednom davno rekao pa da ponovim : Imam utisak da u reprezentaciji igraju samo oni od cijih ugovora Savez i pojedinci u Savezu modu da uzmu neku ‘pinku’. Eto praticemo situaciju sa Krsticem, daj boze da ostane u reprezentaciji do pocetka prvenstva.

Nasa posla.

totti

pre 14 godina

@ja bih voleo da Igor ne igra pa da reprezentacija partizana predvodjena "najboljim" mladim igracem u Evropi pokaze sta zna. Ionako bi samo smetao Duletovim "proizvodima"
(RED DOGG, 6. jul 2009 18:21)

Dok su Partizanovi igrači činili 95% reprezentacije mi smo bili evropski i svetski prvaci, igrali finale OI.... Čim su počeli Gurović, Miličić, Rakočević, Stojaković da preuzimaju glavnu ulogu raspali smo se. Lako im je bilo da igraju pored Divca, Djordjevića, Danilovića, Paspalja, Vujanića,...Te "zvezde" mogu da igraju samo sporednu ulogu, da budu džokeri, kao Gurović protiv SAD 2002, ali ne mogu da budu vodje na terenu zato što nemaju ni igračke a ni ljudske kvalitete

zeka

pre 14 godina

Moze da dodje Gasol kasnije na pripreme u sampionskoj reprezentaciji spanije, akod nas ne moze niko. Sad polako pocinjes da me nerviras Ivkovicu. Sprovodis anarhiju,polako ali sigurno. Pa moraju i neki konpromisi da se prave,pobogu

SRBIJA ISPRE VECITIH!!!

pre 14 godina

pre svega,sramota je da vi partizani ovako pljujete po igoru samo zato sto je zvezdzino dete,da je kojim slucajem neki vas igrac prvi strelac evrolige i jedan od najboljih igraca u evropi vi bi ovde sigurno pisali da je najbolji u istoriji kosarke.
pre svega neosporiv je podatak da je igor samo jednom u zivotu odbio poziv reprezentacije,pre 2 godine-slavnicev poziv zbog rovitosti od povrede butine(opravdano il ne nije to poenta sad),prethodnih 15 godina svako je leto igrao za srbiju(il jugoslaviju) sto u seniorskim sto u juniorskim selekcijama(ne racunam onaj cirkus iz 2003.kad ga je vujosevic mrtav ladan pitao'oces da te vodim na EP al da znas odma da neces ulaziti u igru'),i svaki put se podredio ekipi 2001. i 2002.bio je rezerva malo je ulazio,tad jos nije bio ni tako dobar kao danas pa je to i normalno al mu nije palo na pamet da se pobuni,2004.2005.i2006.je bio najbolji,al bez podrske ostalih igraca zbog cega je doslo do neuspeha.za njega licno bi sigurno bilo mnogo bolje da odbije ovaj poziv jer ce proci 2 meseca zastarelih komunistickih priprema(koje su u njegovim godinama apsurdne i pogubne),a onda posle EP kad ne ostvarimo neki uspeh(sto je s ovom ekipom realnost,iako je sve moguce naravno)skoro pola zemlje-tj. navijaci partizana ce ga opljuvati sto nije sam dobio gasola,navara i kompaniju,naravno nece biti krivi sveti TNT cak i ako on odigra duplo bolje od njih zajedno,kao sto su i prosli put razapeti milicic,jaric i gurovic da su krivi a po svim parametrima su bili ubedljivo najbolji nasi igraci na tom takmicenju,ne daj ti boze da neko okrivi tepica,stefana markovica,ercega koji nisu smeli da sutnu na kos i kad su bili samia ukuono dali 2 poena.
najsmesniji je taj fazon lozenja posle ovih kvalifikacija,naprzili ste se da je ta ekipa iz kval. drim tim jer je oprala rumuniju,madjarsku,bugarsku!?a izgubila je od finske?ja nisam znao ni da su ti finci culi za kosarku,a vi?nisam cuo ni za jednog igraca bugarske,rumunije,finske,a vi?zaista ne znam kako bi najbolji strelac evrolige mogao da pokvari ekipu koja gubi od finske?!aj vi mi objasnite,znaci da je igrao on protiv njih izgubili bi 30razlike vise?!svasta...
a ko to bese garantuje da ce svi ovi mladi igraci hteti da igraju 2012.?voleo je krstic dok je bio mlad da igra za reprezentaciju pa je posle bio umoran i zauzet za nju i avdalovic i milojevic i radmanovic itd.cak je i kosta perovic odbio slavnica zbog letnje lige!daj boze da svi oni u 31.godini budu imali samo jedan odbijen poziv reprezentacije!
i ko nam uopste garantuje da ce ova ekipa uzeti medalju 2012.i ako se odazovu svi?slazem se da ce napredovati al nece valjda rudi fernandez,navaro,mark gasol da cirkaju jelena u kraju dok ovi budu trenirali i napredovali?!
upravo su ovakva zlocudna i sebicna misljenja vas neupucenih pristrasnih navijaca(nebitno zvezde il partizana) i novinara kriva u velikoj meri za sunovrat rep.jer stalno stvarate neku negativnu tenziju,velicate i uzdizete preterano pa pljujete po svima-jasikevicijus kad je bionajbolji igrac evrope rekao ljudi ja se odmaram od rep.na par sezona i posle se vratio i ljudi ga nisu pljuvali ko vi vec rekose dobro nam dosao nazad care!al zaboravih,nemaju litvanci zvezdase i partizane oni su ipak najpre litvanci a onda navijaci zalgirisa i lijetvusa...TO JE IPAK SUSTINA SVEGA!
P.S. slobodno partizani kliknite 'ne preporucujem' posto drugi argument nemate

NNN

pre 14 godina

Mrzi me da čitam ovu gomilu "patriJotskih" komentara, ali tako je radio i "veliki Željko" pred Olimpijadu 2004., uz gomilu jeftine demagogije, pa smo bili pretposlednji, nije dozvolio Stojakoviću (koji je te sezone bio 2. strelac NBA lige i koji se tad oženio da dođe na pripreme početkom avgusta), dok se, sa druge strane, Đinobili (koji se isto tad oženio) priključio reprezentaciji početkom avgusta i bio je MVP na Olimpijadi, dakle NIJE BITNO KADA SE PRIKLJUČI, NEGO KO SE PRIKLJUČI.
Pozdrav i srećno.

dejanp

pre 14 godina

koliko vidim, ovde se rakocevic poredi sa gasolom, sto je smesno, kao i sa nikolom grbicem,sto je takodje smesno. on moze da ubaci 20 tak koseva i sl., ALI NIJE POBEDNIK I NE MOZE BITI NICIJI VODJA, pogotovu ne ekipi koja hoce medalje. to trener kao sto je g.ivkovic zna i nema tu price.

Anony

pre 14 godina

Sta sve mozes da cujes,ovi po nasim ligama sto nemaju dinar imaju motiva a ovi sto dosta zaradjuju ne valjaju jer nemaju motiva i ne bore se.Pa da je tako najbolji bi bili pakistanci a ne amerikanci.Ovi iz dreamtima nece da igraju ako im se ne obezbedi hotel sa 5zvezdica(+milion stvari) a nasima se zamera sto hoce da zakasne,naravno daleko su od tih igraca ali su najbolji koje imamo.Pa sta ti mislis da ovi po nba legnu u 8 da bi ustali rano za trening.Napravili se pemetni jednom amerikanci i poslali NCAA ligu,svi znamo kako su prosli,a siguran sam da je njihova koledz liga 10x jaca od nase lige.Nama bre ne igra Milicic sigurno najbolji evropski igrac o cemu mi pricamo ko ce njega da zemeni u reprezentaciji!?!Pa koji imalo bolji igrac bi dozvolio da mu trener tu nesto diktira strogocu i glumi nekog "tatka",to moze da prodje kod klinaca samo,kod odraslih ljudi postoji dogovor.A ti sto si protiv bogatih,preplacenih igraca vec za mlade igrace koji ginu na terenu jer nemaju dinar nemoj da gledas ligu sampiona vec pusti uzbekstansku ligu i gledaj ljude kako se bore na terenu.

posmatrac iz daleka

pre 14 godina

@koki
Covek bi mogao da vam pozavidi na prisnosti
sa selektorom nase kosarkaske reprezetnacije.
A tek na stil pisanja !!!

Laki

pre 14 godina

Grobar jesam, ali iznad toga sam navijac nase reprezentacije, i boli me uvo sto je Rakocevic Zvezdin igrac.

Ljudi ovde govore kako bi trebao i on, a i jos neki igraci da se pridruze repki, makar i nekoliko nedelja pred EP. E pa, momci (i devojke :D), imam nekoliko argumenata protiv takve odluke:

1) Vise puta je naglasavano da Ivkovic i Savez stvaraju repku za buducnost (preciznije, OI 2012), sto znaci da moraju da se mladji igraci uigraju, steknu iskustvo, i uspeh na ovogodisnjem EP je u drugom planu.

2) Ne mogu igraci koji nisu igrali za reprezentaciju godinama da se tek tako prikljuce. Gasol SVAKE godine igra za Spaniju, a ove nase 'zvezde' nisu igrale 2 ili vise godina zajedno. To je veoma lose za hemiju ekipe, koja je toliko bila prisutna u onom zlatnom periodu 90-ih pa do 2002.

3) Reprezentacija je SVETINJA koja se postuje, za koju se ostavlja srce na teren, bez obzira na bilo koji umor, ili neki vec drugi razlog. Jedini igrac poslednjih godina kome mogu da skinem kapu za takav doprinos je Gurovic, koji je maestralno odigrao i vodio repku 2007, iako smo katasrofalno zavrsili to EP.

4) Ako ste toliki strucnjaci, idite pomozite KK Sledeca Sezona, dokazite se, pa da vam KSS lepo ponudi mesto selektora. A cekajte, niste strucnjaci? Niste trenirali kosarku 10 godina, ne pratite SVE meceve repke, vec samo ovako pratite preko interneta, i povremeno 'analizirate' postignut ucinak? Ne znam kako vas nije sramota da pljujete po coveku za kojeg ljudi kazu da je jedini evropski trener (sem Mesine) koji moze da vodi NBA ekipu.

Zelim puno srece narednih godina Ivkovicu i reprezentaciji, za koju verujem da ce, ako ne ove godine, onda bar u sledece 2-3 da zablista sjajem kojom je generacija od pre 10 godina zaslepila ceo svet, toliko da nisu mogli cak ni Ameri da im pariraju.

Maxim

pre 14 godina

Prvi deo priprema bice sproveden u kasarni, a drugi u zatvoru. Ozbiljna situacija zahteva ozbiljne mere, uoceno je da nasi sportisti najbolje rezultate postizu trenirajuci po metodama iz vremena hladnog rata.

boki

pre 14 godina

(nenad m, 7. jul 2009 08:43)

nemoj da uzimaš novickog u usta kad je u pitanju igra za reprezentaciju
pogotovo nemoj da ga porediš sa kakav je rakočević.
ne treba nam i tačka.

Dudo, care najveci na svetu!

pre 14 godina

Imamo problem! Duda Ivkovic je pokazao da "mu Zvezda nije u srcu". Ja mislim da to znaci da vise ne moze da bude selektor Srbije, niti da ima srpsko drzavljanstvo.

Stefan NS

pre 14 godina

Tepić, Veličković i Tripković su imali veći broj utakmica ove sezone kada se zbroje EL, NLB, Prvenstvo, Kup i kvalifikacije za EP.

Pre su oni zaslužili duži odmor...

Ivan

pre 14 godina

Gasol i Ginobili mogu da se prikljuce kasnije, mogu i Grbic i Miljkovic, mogli su nekada i nasi najbolji kosarkasi, jer smo imali tim, ekipu. Kad se Gasol pojavi na pripremama ostali ce mu reci "gde si matoriii jel si se dobro odmorio ... :-)" i nastavice gde su stali, kad se Rakocevic kao velika zvezda pojavi kasnije na pripremama pocece da prica klincima sta da rade i smorice ih sve. Od ovih klinaca treba praviti tim i ako neki matori hoce da se uklopi treba da bude ravan sa njima a na terenu da pokaze godine i iskustvo, da zasluzi poverenje kako su Divac i ekipa to radili sa mladjima. Rakocevic to ne moze i zato podrzavam Ivkovica. A oni koji komentarisu kako je on nikakav trener kao i Obradovic ili Vujosevic, ne zasluzuju nikakav komentar.

Duda zna znanje

pre 14 godina

5 extra individualaca je daleko od extra tima sto se pokazuje u svim sportovima.. poenta je u timskom duhu.. zasto to kvariti...

Ljubitelj godišnjeg odmora

pre 14 godina

Nekako, stičem utisak, kao da nije suština u rezultatu koji se želi postići na EP, već na autoritetu koji se želi staviti u prvi plan.
Šta će ti igrač koji je izjavi da je izuzetno premoren? Šta dobijaš time ako mu ne daš vremena da se odmori već ga primiš u reprezentaciju premorenog?
Zar nije logično da mu otkažeš poziv ako je premoren, a vremena za odmor nema dovoljno? Ovo što je Duda izjavio nema nikakvog smisla! Znači "DOĐI BEZ OBZIRA ŠTO MI NISI OD KORISTI ZA IGRU."

Mislim da je u pitanju sujeta.

samo čitam

pre 14 godina

Smešni ste, svi!
Niti je Rakočević rekao da neće igrati, niti je to rekao Ivković!
Rakočević je rekao, jednom prilikom, da mu treba odmor. Nije tražio da kasni na pripreme.
"Što se tiče Rakočevića, potrebno je da se obavi još jedan pregled i tada ćemo imati konačnu odluku. Sve će biti poznato do 13. jula, kada se reprezentacija okuplja i počinje pripreme za Evropski šampionat u Poljskoj" -Ivković. Otkud vam to da ga Ivković ne želi. Lepo kaže da treba da obavi još jedan pregled i da od toga sve zavisi!

Pregledajte lepo arhivu vesti! Ili ne umete da čitate, ili ne želite da čitate! Bitno je da se svi razumete u tuđa posla! Ostavite profesionalcima da se bave onime za šta su plaćeni! Nisu tu postavljeni po stricu od tetke.

U svemu i uvek: Dobri rezultati se postižu samo radom, napornim. Šta je bilo prekjuče ne važi za sutra.

Spale

pre 14 godina

Igraci koji zele necim da se bave kad zavrse igracku karijeru moraju da se budu nacionalni heroji ( bar u evropi ) .

Ko zeli da igra za Srbiju zna shta to znachi !

Nemojte da zaboravite da RAkocevic je igrao i osvajao titule ako nece da bude kao Divac ili Danilovic niko mu nije kriv .

Za srpski dres se gine i ovi momci koji dodju ce biti prvaci . To je generacija koji je imala skor 34\33 pobede , ne treba im Gurovic (bez podsenjivanja ) ni Stojakovic ni Rakocevic ni Milicic VERUJTE MI .

Pa ni Brazil nije uvek sampion ali svi znaju koje najbolji .

NOVICA , TEPIC , TEODOSIC , TRIKOVIC , MACVAN I BJELICA SU BUDOCNOST KOSARKE .

IMAJTE MALO VERE !!!

frenki

pre 14 godina

Pre cetiri godine ja sam licno sluzio pijanog Radmanovica i njegove "prijatelje" do 6 ujutro. Dosli su u cetiri na cevape vec pijani. Jedan od njegovih ga je molio da ide da spava jer u 9 ima trening, a on je samo nastavio da loce i da se pravi mangup. A uvlakaci oko njega da se smeju njegovim glupim forama. Kosarka nije u statistici vec kakav si covek u dusi, da li si stvarno smeker? Foliranje se brzo provali na parketu i van njega. Zato bolje da idemo u Poljsku sa ljudima koji ce da ginu za svaku loptu nego sa samozvanim smekerima.

Ma vise..

pre 14 godina

Ok je Ivkovic, sad treba neko da ceka Rakocevica unedogled, a jos i ne znas ni kako ce odigrati ni kako tacnije da li ce se i sa kim u timu slagati

Moma

pre 14 godina

Ljudi, pa mi nazalost nemamo igrace kalibra jednog Gasola,Navara, ili Novickog, tako da ne vidim razloga zasto se svi ne bi okupili istoga dana.
Nadam se prijatnim vestima sa prvenstva.

Brk

pre 14 godina

Sta sve mozes da cujes,ovi po nasim ligama sto nemaju dinar imaju motiva a ovi sto dosta zaradjuju ne valjaju jer nemaju motiva i ne bore se.Pa da je tako najbolji bi bili pakistanci a ne amerikanci.Ovi iz dreamtima nece da igraju ako im se ne obezbedi hotel sa 5zvezdica(+milion stvari) a nasima se zamera sto hoce da zakasne,naravno daleko su od tih igraca ali su najbolji koje imamo.Pa sta ti mislis da ovi po nba legnu u 8 da bi ustali rano za trening.Napravili se pemetni jednom amerikanci i poslali NCAA ligu,svi znamo kako su prosli,a siguran sam da je njihova koledz liga 10x jaca od nase lige.Nama bre ne igra Milicic sigurno najbolji evropski igrac o cemu mi pricamo ko ce njega da zemeni u reprezentaciji!?!Pa koji imalo bolji igrac bi dozvolio da mu trener tu nesto diktira strogocu i glumi nekog "tatka",to moze da prodje kod klinaca samo,kod odraslih ljudi postoji dogovor.A ti sto si protiv bogatih,preplacenih igraca vec za mlade igrace koji ginu na terenu jer nemaju dinar nemoj da gledas ligu sampiona vec pusti uzbekstansku ligu i gledaj ljude kako se bore na terenu.
(Anony, 7. jul 2009 16:09)

Miličić najbolji u čemu? Psuvanju sudija? Prošle sezone igra je petnaestak minuta i davao oko 5 poena po meču. Zar je sa 5 poena po meču zaslužio privilegije?
Isto važi i za Radmanovića, čoveka koji je imao konflikte sa svim trenerima u svojoj karijeri. Sa Pešićem, Obradovićem, Phil Jackson-om. VErovatnije je da je problem u njegovoj glavi, a ne u trenerima.


A što se tiče Dream Team-a zlato u Pekingu im je prvo posle Sidnjeja, od tada su kiskali na dva SP i jednim OI.
A zanimljivo je da su njihove pripreme pred ove OI trajale najduže od svih priprema njihovih selekcija do tada...

Oki

pre 14 godina

Ako kod odbojkasa mogu Grbic i Miljkovic da se prikljuce kasnije i da to ne pravi nikakav problem u a tako je vec godinama ne vidim zasto i kod kosarkasa to ne bi bio slucaj.
(Vladan R, 6. jul 2009 18:15)

Evropsko prvenstvo u odbojci počinje 3. septembra, a u košarci 7. septembra.
Ne bi ja imao ništa protiv da su košarkaši počeli pripreme četri dana posle Grbića i Miljkovića.

A Nikola nije propustio ni jedno takmičenje od 1995, zaista je sramota porediti njega sa jednim Rakočevićem kome se igra svake prestupne, a nekad ni tad.

Na čega bi tek ličilo da košarkaši igraju neku svetsku ligu...

predrag

pre 14 godina

o cemu se ljudi ovde raspravlja uopste...ko je najbolji...ko je gobar a ko delija...ko je pametniji...aloooo....SRBIJA! svi k'o jedan....neka dodje na vreme...neka bude kapiten....neka odigra najbolje EP ikad...bilo ko sa spiska...bilo ko....zajedno smo jaci...kada vidis da "stari" majstor vuce, normalno je da ces ti kao mlad ginuti jos vise...jace... zato svi od starta grizi grizi i srce na teren!... za S R B I J U ! samo tako se mozemo necemu nadati....