Ana sa Hradeckom, JJ sa Gerges

U Londonu je obavljen žreb za ovogodišnji Vimbldon i najteži posao, gledajući rejtinge, imaće Ana Ivanović koja se u prvom kolu sastaje sa Lusi Hradeckom.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Da dodam samo jos i RG 2009 = osvojio dakle 10 odnosno 8 GS od svih 14 od pojave Nadala. Izvinajavam se zbog previda za RG 2009.
    (Vladan R, 22. jun 2009 00:02)
  2. Izvinjavam se. U svom poslednjem komentaru sam napisala 14 GS-a, umesto 14-tog GS-a.
    (Rafaelica, 21. jun 2009 20:10)
  3. @ Uglješa
    Dobro pitanje: Zašto ne zaslužuje?
    Mislim da nije najbolji igrač svih vremena, ako bi osvojio 15. zvanično bi bio.
    Zašto mislim da nije?
    Zato što je većinu slemova osvojio pre pojave Nadala, dakle, kada nije imao konkurenciju, zato što zdravog Nadala ne može da pobedi.
    Zato što mi osvajanje 14 GS-a, deluje namešteno.
    Zato što sam, posle AO-a, osećala strepnju, da će dobiti ovaj RG. Subjektivni utisak da će ga Nadal pustiti.
    Mislim da ove godine nema igru kakvu je imao, da su od januara bolji od njega, sem Nadala i Marej i Djoković. Marej na betonu, Novak na šljaci. Na travi videćemo. Psihički je ove godine labilniji nego ikad, čim počne da gubi, propada načisto. Et caetera.
    (Rafaelica, 21. jun 2009 18:53)
  4. Sad je najlakse, kako to vec nama ide od ruke, da onako zdusno pljujemo po JJ i Ani, eto zamisli, ne ide im bas najbolje sada. Kako bilo, nisam se nadao da ce mi samo godinu dana kasnije izgledati nevjerovatnim da su u proslogodisnji Wimbledon usle kao prvi i drugi nosilac, ako se ne varam...prebrzo, prebrzo...
    (Ugljesa, 21. jun 2009 11:53)
  5. @Rafaelica
    Novače, smireno i fokusirano do polufinala, a onda samouvereno Federera sa 3-0. Imaš priliku da osvojiš turnir. Federer ima kompleks i od tebe. Ne dozvoli mu da se dokopa 15 GS-a, ne zaslužuje to.

    A po cemu to ne zasluzuje, draga moja Rafaelice? 'Ma neka ga i ne uzme, ali dokle vise taj govor mrznje...?
    (Ugljesa, 21. jun 2009 11:49)
  6. @Luka
    Mnogo si oštar. Nisam primetio ono "x2", zato je bolje napisati "dva puta". Nije bitno, važno je da obojica realno mislimo i ne pišemo, zaslepljeni, koješta. Novak je na Vimbldonu (travi) zaista uradio mnogo, za razliku od nemoćnog Feda. Pozdrav.
    (Peron, 20. jun 2009 18:49)
  7. @Jova
    Mislim da grešite. Prate oni tenis, gledaju mečeve, samo što ne mogu da shvate šta to gledaju. To vam je kao kad bih ja mojoj baki pustio neki Bergmanov film, a onda je zamolio da napiše svoj komentar.
    (Rajko, 20. jun 2009 15:16)
  8. Izgleda da je Nadal otzazao dolazak u London... Pa sad sta bude bice!
    (Dragana, 20. jun 2009 15:08)
  9. Loptica je okrugla i nema lakih protivnika (a ni protivnica), poshto danas svi znaju da igraju tenis.

    Nadam se Mashi i Mareju na pobednichkom postolju. On ima realne shanse, dok Masha ipak ima prilichno tezak zreb, ali ko zna. Ona je veliki borac, a Vimbldon je najveci turnir, te se vredi boriti za njega (ponovo).
    (Devil, 20. jun 2009 13:37)
  10. Za komentar 17. "zizu"

    Ajd covece ne pricaj gluposti,logicno je da cemo da bodrimo nase tenisere i teniserke bez obira na rezultat,komentar ti je van pameti.

    Za komentar 20. "Ron Jeremy"

    Neverovatno kako ljudi ne prate tenis a komentarisu. Pa Anina igra bas jeste za travu,alo covece,jel ti uopste znas kakav tenis Ana igra. Ako ne bude imala mentalnih problema na Wimbledon-u ce daleko da dogura. Kad resi psihu eto je u vrhu.

    Sto se tice Stosur,jeste u zivotnoj formi ali se na travi pokazala ocajno,pratio sam je u Eastbornu,servis ocajan,puno gresaka,jeste njena igra za travu ali ovog puta je slaba.

    Sto se tice Novaka,ako bude pokazao svoju mentalnu snagu koju je pokazivao u Rimu,Madridu itd realno je ocekivati ga u polufinalu,samo je potrebno psihicki da se stabilizuje a igra je tu i to svi znamo.

    Jeca,hm,ko zna,posle ovako burnih reakcija u svetskim medijima i njenog navodnog odustajanja od tenisa,ko zna,videcemo,ona je sada nepredvidiva,barem je to moje misljenje. Ali i mislim da je od svih nasih asova u naj zescoj mentalnoj krizi.

    Janko i Troicki,eh eh,ko zna,mogu da iznenade. Zao mi je samo Troickog,mislim da bi mogao u top 20,samo dobar trener i eto ga.

    Pozdrav pravim poznavaocima i ljubiteljima tenisa.
    (Jova, 20. jun 2009 09:38)
  11. @Anna
    Mislila si reci "sreca uz moju ljubimicu Jecu"?
    Potrazi malo koje su je sve teniserke pobedile proteklih meseci i njihov renking,pa nam se ponovo javi:)
    (Sandy, 20. jun 2009 08:38)
  12. @Rafaelica
    Potonuše ti sve lađe. Nemaš nikakve šanse da se istakneš svojim egocentrizmom. Vamos Rafa gubi prvo mesto, Novak nema snage za pet setova, niko ne garantuje da će doći do polufinala, Marej je slab za najboljeg igrača svih vremena. Nadal se nikada neće potpuno oporaviti, nažalost, jer je to najopasnija povreda u tenisu, zbog kolena otišla je i Žistin. Nije tebi lako. Opet si počela da nas daviš svojim nebulozama.
    (Rafajlo Maksić, 20. jun 2009 08:13)
  13. @ 54 (Peron) : hvala, ali ne moraš me ispravljati, napisao sam Đoković i Nadal x2 :)

    @ 58 (Rafaelica) : hmmm, prvo je bilo "ajmo Rafa, osvajaš 100%" , sad Đoković gazi Federera s 3-0, a kada se ni to ne dogodi, hoćeš onda za Murraya navijati? Slobodno, ali vjerojatno i sama znaš gdje će pehat otići - tamo gdje i pripada, u Basel... Ali ne brini, uvijek možeš napisati kako je imao sreće što je osvojio....
    (Luka, 20. jun 2009 07:48)
  14. @aussie
    Rodik u polufinalu Wimbldona?
    Mora da se salis.
    Pa pocistice ga Davidenko u cetvrtfinalu, ako uopste stigne i do cetvrtfinala.
    Uostalom gledajuci zreb mislim da Davidenko ima lepe sanse i za finale (nadam se protiv Djokovica) - jer je po meni favorit i protiv Mareja.
    Rodik ima sanse za polufinale isto koliko i Ivo Karlovic.
    Sto se tice drugog polufinala, prilicno je realno, mada ne treba iskljuciti ni neko iznenadjenje, na primer da Soderling izbaci Federera pa mozda cak i Djokovica.
    Mislim da ono njegovo finale na RG nije samo trenutni bljesak i da ce biti jos iznenadjenja od njega.
    Uostalom kad vidim one njegove forhende uopste se ne cudim sto je stigao u finale RG. Njegovi protivnici mogu samo da se mole da pravi sto vise greski, inace ako ga krene - tesko ga je pobediti.
    Kazu da Djokovic i Federer igraju ofanzivni tenis. Ne znam kako se samo zove ono sto igra Soderling. Verovatno razarajuci tenis.
    (razarac, 20. jun 2009 01:35)
  15. Evo ga link sa zrebom pa i sami pogledjte.

    [link]

    GORNJA POLOVINA ZREBA

    Del Potro koji je presao na Murray-evo mesto u zrebu nema nekog posebno teskog protivnika, tj sve do cetvrtfinala gde bi trebalo da ide na Rodick-a

    Murray koji je u zrebu zauzeo mesto Nadla, realno nema pravog protivnika sve do polufinala. Tu su doduse na travi nezgodni Wawrinka i Simon.

    DONJA POLOVINA

    Novak je cetvrti noslilac, i u svome delu od opasnijih ima, Haas-a, Blake-a mada se tu najopasniji cini Cilic.

    Federerov zreb ima sledeca interesantna imena Verdasco, Karlovic, Tsonga, Soderling, znaci ubedljivo najtezi put do polufinala.

    Po imenima, na osnovu dosadasnje igre na travi, u polufinalima bi trebalo da se sastanu Murray- Rodick i Djokovic Federer.

    Sve u svemu, meni izgleda da su Englezi lepo namestili zreb da bi Murray igrao u finalu.

    Videcemo
    (aussie, 20. jun 2009 00:17)
  16. STWARNO TREBAMO DA BUDEMO REALNI! Dok su nasi pobedjiwali bili su "PONOS SRBIJE".....a sad??? pogledajte sta wi pisete...SRAMOTA! MOJE PROGNOZE:viktor sigurno do treceg kola...janko ako prodje fisha pobedjuje i djokowica(100%)....znaci nowak do 4 kola....jelena jankovic(ukoliko bude u formi) ide do cetwrtfinala...ana ivanovic(takodje ako bude igrala swoju igru) kao sto je i rekla OSWAJA TITULU!
    (nemanja, 19. jun 2009 23:04)
  17. Novače, smireno i fokusirano do polufinala, a onda samouvereno Federera sa 3-0. Imaš priliku da osvojiš turnir. Federer ima kompleks i od tebe. Ne dozvoli mu da se dokopa 15 GS-a, ne zaslužuje to.
    (Rafaelica, 19. jun 2009 22:38)
  18. Komentarisaću samo Novaka. Želim mu svu sreću, verujem u njega, samo da on veruje u sebe i ima samopouzdanja i sve je moguće. Iako u poslednje vreme nije igrao svoj najbolji tenis, mislim da svaki njegov meč više zavisi od njegovog pristupa i volje, nego od protivnika. Što se tiče kapiranja ove igre, Novak je jedan od najinteligentnijih tenisera. Znam da to nije dovoljno, bitna je fizička snaga, izdržljivost, samopouzdanje, volja, želja... Ali one njegove igre protiv (spremnog) Nadala (posebno Madrid) pokazale su nam da može mnogo i daju nam za pravo da verujemo da može dobiti svakoga, pa i Federera. Manje bitno, ali mislim da je Novak delimično "kriv" što se Rafa istrošio (jer dovodio ga je do situacija da igra sa poslednjim atomom snage), nije se štedeo, otišao je iscrpljen i načet na RG, a na Wimbledonu ne može ni da učestvuje. Videćemo kako se Novak psihički i fizički pripremio za turnir, u svakom slučaju, on je ozbiljan igrač, pa nije nerealno da imamo velika očekivanja.

    Inače, i ostalim našim teniserima želim sreću i uspeh, i naravno navijamo za sve.
    (Bo, 19. jun 2009 21:45)
  19. @ shauma
    A koga briga za Sharaopovu?
    Ako cemo tako!
    Mozes li ti da izneses svoje misljenje ne osporavajuci misljenje drugih?
    Naravno da me vise zanima zreb nsih teniserki.
    Jer nije Sharapova igala i donela sve pobede SRBIJI u fed cuou, nije Srbija postala TENISKA VELESILA dolaskom LEPE MASE na prvo mesto, ne pominju Srbiju na GS.kada ona igra vec Rusiju.
    Daleko od toga da treba da navijate za njih samo jer su Srpkinje, ali zasluzuju postovanje i kada im ne ide.
    Jer cete ako JJ ili AI nekada jos pobede Sharapovu doci ovde da cestitate na uspehu i likujete samo pod tudjim nickom.
    (I u dobru i u zlu, sve za moju Jelenu!, 19. jun 2009 21:01)
  20. Agnjeska Radvanska iz Ceske??Ma otkad,molicu?Sto se zreba tice,zaista se cini,vise nego ikada u zadnjih 2,5godine da nije previse ,sto se nasih tice ,vazan.Svakako,svim srcem im zelim uspeh.
    (pufta, 19. jun 2009 20:35)
  21. @Luka
    Slažem se s tobom, jedino te moram ispraviti: Federer nema "grend slem" titula koliko Novak i Nadal zajedno, nego dva puta više titula od njih. Novak na travi nema zaista nikakve šanse protiv Feda, ako do njega uopšte dođe.
    (Peron, 19. jun 2009 20:12)
  22. @Komentar br. 42

    Kad vec skrecemo paznju na razne stvari - u kucanju, posle zapete, tacke, dvotacke i drugih znakova interpunkcije tog tipa, pravi se razmak. Naucite to, ni to nije sramota.
    (e vidis Danice koliko si naivna..., 19. jun 2009 20:05)
  23. Ovde objaviti clanak o tenisu je kao hraniti pirane.
    Mora da je grozno biti u glavi pljuvaca, necu ni da mislim kako to izgleda ici kroz zivot i mrzeti i zavideti...
    Pozz cool ljudima ovde i napred nasi!:)
    (Magenta, 19. jun 2009 19:47)
  24. Koga briga za Anu i Jelenu..
    Da mi vidimo kako Sarapova stoji sa zrebom.:):

    U trecem kolu bi mogla da igra sa Petrovom(8), u cetvrtom kolu sa Azarenkom, u 1/4 finalu sa Serenom Williams, a u 1/2 finalu sa Dementievom ili Zvonarevom...

    Bice tesko..
    (NE)moguca misija????
    (To nisam ja, to je moja shauma, 19. jun 2009 19:33)
  25. Ako vec nije sudjeno da jedna od nasih osvoji onda barem da se sastanu ali Venus je tu...
    Novak ima skoro isti zreb kao i na RG!Na Federerovoj strani zreba,a u medjuvremenu Robredo,Del Potro...
    Definitivno nije lako osvojiti GS...
    (Draganche, 19. jun 2009 18:32)
  26. I Klinton u lozi kod Ane i Jelene.
    (haha, 19. jun 2009 18:29)
  27. Oavajamo titule u muskom i zenskom singlu, kao i u muskom dublu.
    Bice ovo srpski Wimbldon.
    (vidovit, 19. jun 2009 17:34)
  28. Posto je Soderling izjavio da niko ne moze da ga pobedi 11 puta za redom, bas me interesuje ishod potencijalnog meca Soderling-Federer :)
    (MM, 19. jun 2009 17:31)
  29. Ma Ana osvaja Wimbledon!!!
    hahahahahahahha..
    (Wimbledon, 19. jun 2009 17:31)
  30. Zreb uopste nije vazan.S obzirom na formu nasih tenisera, ako bilo ko dodje do treceg kola, mozemo biti zadovoljni.Toliko od mene.
    P.S. Nadam se da sam dubokko u zabludi.
    (Leo Krstin, 19. jun 2009 17:05)
  31. Po nekom nepisanom pravilu,obe polovine zreba su ujednacene.Medjutim ovoga puta,cini mi se da je prva polovina,u zenskoj konkurenciji,zanimljivija i "jaca".Kao nikada do sada,ovaj GS,docekujem pesimisticki.Nista spektakularno ne ocekujem.
    Nasimm takmicarima zelim sve najbjlje,svaka njihova pobeda bice mi draga.
    (Cucurigu, 19. jun 2009 16:53)
  32. Sve ove priče, lak težak protivnik su manje bitne bitno je kako naši teniseri igraju. Situacija nije ružičasta ali nada poslednja umire, bitno je da daju svoj maximum a da li će to biti dovoljno videćemo od ponedeljka. Uživajmo u tenisu, Wimbledon je jednom godišnje. Iskreno se nadam da ove godine sestre Wiliams osvojiti turnir, bilo bi previše.
    (Zoe, 19. jun 2009 16:44)
  33. @ šta reći a nezaplakati/ 30.komenatar

    Zaista je to teško izvesti - JER rečca NE sa GLAGOLOM - piše se ODVOJENO. ZNAČI, hajde da ne biste stalno plakali-NAUČITE to pravilo i sledeći put napišite - NE ZAPLAKATI-Nemojte se inatiti,biti sujetni,jer nije sramota ne znati već ne naučiti.Iskren pozdrav za Vas.
    ---…--

    Što se tiče žreba - turnir će osvojiti verovatno,kao i do sada,neko iz prvih 10-20 na listi najboljih.

    Možda se dogode iznenađenja do polufinala, kao i na Garosu.Ali postavlja se pitanje i šta su više iznenađenja.

    Biće zanimljivo ako dođe do meča Fed-Soderling.Robin je rekao da ga sledeći put Fed neće pobediti,a čovek se drži za reč!

    Još nema informacije ŠTA JE NADAL ODLUČIO.Trebalo je danas da da izjavu igra li ili ne.

    Izgleda da nemački teniseri postaju brojni i opasni.Francuzi više ne deluju tako nepobedivo kao ni Španci.Rusi su tu ali deluju bezopasno.

    A ŠTA ako Janko dobije Novaka?Ili je to pitanje naučne fantastike?

    Ana i JJ mogu da pobede Venus,ako Venus uopšte stigne do četvrtfinala.VENUS ume da gubi od ne toliko poznatih.

    Videćemo HOĆE LI NAŠA ANA krenuti u osvajanje još jednog slema,KAO ŠTO JE NAJAVILA.

    Jelena JANKOVIĆ...biće dobro ako joj se uopšte bude igralo,a to ćemo videti već u prvom meču.

    MOŽDA TROICKI BUDE IZNENAĐENJE i pobedi Marija,jer Srba uvek ima tu gde su glavni događaji.

    Biće zabavno i u Londonu i na ovom sajtu!

    SREĆNO !
    (nikol dž.femija, 19. jun 2009 16:37)
  34. Ajaooo! Djokovic prolazi samo dva kola!
    Onda ide na Janka! Tu boga mi nece proci.
    (Dagance, 19. jun 2009 16:21)
  35. Izvun'te, vi čike sa B92, kako je Troicki 3.teniser Srbije po rankingu?
    (iggy, 19. jun 2009 15:48)
  36. U 3. kolu Novak protiv Fisha

    To ce biti tezak mec.
    Janko ce mozda proci prvo kolo i tu je kraj.Isto kao i Troicki, jer ga u drugom ceka amer Dent, a u eventualnom trecem Murry (njemu je zdreb namesten, jer tu su osim povredjenih Nadala i Rodicka sve sami luzeri) Dakle niko ga nemoze zaustaviti do finala.
    Ocekujem finale Federer - Murray.
    Novak mozda do 1/4 protiv Del Potra, a devojke ako pobede ikoga to ce biti senzacija. Ali ko zna kad Jeca oseti miris cokolade.... Pa cini mi se da je Ana nedavno izjavila da bi mogla osvojiti ovaj"turnircic".
    (jovan, 19. jun 2009 15:29)
  37. Najbolje su prosli crnogorci i bosanci. Oni nemaju ni jednog prestavnika, pa se tako nece ni osramotiti. Sanse za srpski Wimbldon, extremno minimalne. Ostaje utjesna, vazno je ucestvovati.Heh
    (pero, 19. jun 2009 15:20)
  38. @ 19 (Mladen) :Pa čekaj, zar je Fed kriv što su I Nadal i Murray i Đoković pometeni s terena u RG-u?? Mislim da nije... A te priče da je ovo idealna prilika za Đokovića da u polufinalu skine "naduvanka", kako ga ti zoveš (pokaži bar malo poštovanja, čovjek ima Gs-ova kao Nadal i Đoković zajedno x2)....Vjerojatno si se smijao sam sebi dok si to pisao. Đoković mu ne može seta uzeti na travi, a kamoli 3...
    (Luka, 19. jun 2009 15:13)
  39. Da je Marej sam birao protivnike tesko da bi ih ovako dobro izbrao kao sto mu je zreb bio naklonjen jer je izbegao sve potencaijalne mine do polufinala jer od svih potencijalnih rivala imama utisak da su mu Simon Triocki najjaci rival. U Nadalovoj cetvrtini je Rodik kao potencijalni protivnik u cetvrtfinalu i eventualno Hjuit kao nesto tezi rival. Ako jos Nadal odustane u Marejevoj polovini zreba sem Rodika nema igraca od koga bi i mogao pomisliti da izgubi ako vredi bar polovinu toga koliko se prica da vredi. U Novakovoj cetvrtini od nezgodnih igraca su Del Potro, Has i Cilic ali je olaksavajuca okolnost sto se sva trojca medjusobno sastaju tako da Novak do cetvrtfinala ne bi smeo imati problema. Na kraju u Federerovom delu zreba su Karlovic Tsonga Verdasko i Soderling, s tim sto prva trojca igraju pre cetvrtfinala medjusobno i samo jedan od te trojce moze biti Federerov rival.
    (Vladan R, 19. jun 2009 14:53)
  40. Prvi deo zreba puca od zvucnih imena, u drugom Dementieva, Serena i Sharapova... Kakav cudan zreb
    (IVan, 19. jun 2009 14:52)
  41. Da, Ana će u osmini finala na Venus, koja je pobedila 2007. i 2008. Janko i Novak će se sastati u trećem kolu, a Jelena u osmini finala na, za nju, uvek neugodnu Bartoli. A ako obe prodju to, nase ce igrati jedna protiv druge u cetvrtfinalu. Troicki vec u trecem kolu na Mareja. Nije povoljan zreb, ali treba da budemo uz njih.
    (Novi Sad, 19. jun 2009 14:51)
  42. Ma daj bre koja Hradecka.

    Nego, i Ana i Jelena sukod Venus. Pri cemu Ana ide na Dokicku.

    Sve je to na kraju krajeva nebitno jer za Anu vise nema lakog zreba. Ne moze se vise napredovati na racun mesta na listi i stare slave. Vreme je da se osvoje neki novi skalpovi, od stare slave se ne zivi (dugo).

    Ali sa druge strane Novak ima strava priliku. A to me ujedno i plasi.
    Nema vecih mina do polufinala, u polufinalu Federer - sto je ipak bolje nego da je on u finalu, jer ga je u finalu teze pobediiti. Znaci sve je idealno. E sad, jedino ako se ne nadamo da mu upadne Rafa u polovinu, pa da odustane...

    Sve u svemu, devojke moraju da se dokazuju ako hoce nesto da urade (sto mozda i nije lose za njih, jer dok su se dokazivale dotle su i pobedjivale), a Novak... sta da kazem, sem da ponovim:

    AIN'T NO CHANCE IF YOU DON'T TAKE IT!
    (JAS, 19. jun 2009 14:39)
  43. Marej je imao srece da se ne padne u Federerovoj polovini zreba.Steta. :-(
    Napred,Nole!
    (Julija, 19. jun 2009 14:35)
  44. Ajmo Nole i Rafa do finala pa neka bolji pobedi!!!!
    (Linda, 19. jun 2009 14:22)
  45. "najtezi posao ima ce Ana Ivanovic koja se sastaje sa 57. igracicom sveta"
    eeeee Srbijo medju sljivama
    (sta reci a nezaplakati, 19. jun 2009 14:17)
  46. napred naši
    (andrija, 19. jun 2009 14:17)
  47. da vidimo anine snase za osvajanje wibledona :))...GOOD LUCK TO EVRYBODY :))
    (mixi, 19. jun 2009 14:13)
  48. Da li vi stvarno ocekujete da Djokovic dodje do polufinala da bi igrao sa Federerom... Ispasce do osmine finala, kao i Ana i Jelena...
    (Flash, 19. jun 2009 13:48)
  49. Baz bezveze zreb. Tipsarevic ima veoma težak zreb. U drugom kolu Fish, a ako to prođe u trećem ga ćeka Djoković.
    Troickog u trećem kolu čeka Murray ako uopšte dogura dotle.
    Novak je imao malo sreće u zrebu. Do četvrtfinala nema skoro niko ko bi mogao da ga dobije ako bude igrao iole pristojno, a u četvrtfinalu ga čeka najverovatnije Del Potro ili Haas.
    (Marko, 19. jun 2009 13:38)
  50. Finale

    Federer - Murray
    Serena W. - Safina ili Venus W.
    (mate mišo a.k.a. Milan Tarot, 19. jun 2009 13:26)
  51. e ladno su u istom kosturu zreba Ana i Jelena,a i moguc je mec Janka i Noleta u trecem kolu.Viktor moze ladno do treceg kola a tamo ga ceka Marej.U svakom slucaju bice zanimljivo-;)
    (hej hoj, 19. jun 2009 13:23)
  52. Slusajte veoma pazljivo ovo cu reci samo jednom~ Mislim da ce nasi na Wimbldonu da prevazidju krizu. Pa vreme je!~ A sto se tice ostalih,Federer osvaja trofej. Mislim da ce,ako Nadal ne bude pruzao dobre partije,vratiti prvo mesto,sto iskreno,ne bih volela.Uzdajmo se u nase,i samo napred!
    (Misel,Pokret otpora, 19. jun 2009 13:21)
  53. Hajmo djevojke,ako ovo ne prodete onda stvarno neznam ali svim srcem se nadam i znam da hocete proci.Srecno JJ i Anci a i Djokovicu.
    (emir, 19. jun 2009 13:16)
  54. Nije lose za pocetak,samo se nadam da ce nasi odmah prikazati igru dostojnu njihovih rejtinga. Oni poseduju veliki kvalitet,i bez obzira sto su u krizi,ne treba ih otpisati,jer su itekako kadar da postignu dobar rezultat. Ana ce imati najtezi posao,ne samo na pocetku,vec i u daljem takmicenju,ali,ajde da verujemo u njih. Neka Wimbledon bude prekretnica u ovoj sezoni. SRECNO!
    (Srbija ce gledati Wimbledon, 19. jun 2009 13:13)
  55. Ana Ivanovic ne bi trebala da ima vecih problema u prva dva kola ali je onda ceka Stosur koja je u zivotnoj formi i koja ima igru za travu za razliku od Ane. Realno, Ana ispada u tom slucaju vec u 3. kolu.
    Jelena Jankovic takodje ne bi trebala da ima vecih problema u prva dva kola ali je u trecem ceka verovatno Bamer koja je nezgodna ali daleko od toga da je nepobediva. Za dalje ce da vidimo mada ako dobije Li u 4.kolu to je verovatno kraj za nju.
    Novak bi mogao da ispadne vec u 1.kolu protiv Benetoa ukoliko ne shvati mec ozbiljno. U drugom kolu bi imao vec lakseg protivnika dok bi ga u trecem verovatno cekao uvek neugodni Fish. Ako njega prodje verovatno ga ceka Malis koji je slabiji od Fish-a ali ume da bude neugodan na travi.
    Tipsarevic ako ne izgubi u 1.kolu sigurno gubi od Fish-a u 2.kolu.
    Troicki takodje gubi u 2.kolu od Denta-a.
    Sve u svemu drugu nedelju u Vimbledonu docekace verovatno samo Novak i eventualno Jelena. Voleo bih da gresim.
    (Ron Jeremy, 19. jun 2009 13:11)
  56. Beneto nije nimalo naivan protivnik za prvo kolo ali bi Djokovic morao da pobedjuje redom i popravi bledo izdanje od prosle godine.Polufinale sa Federerom bi sigurno bio fantastican mec i prilika da se zacepe usta naduvanku koji misli da je posle osvojenog Roland Garosa uz puno srece ponovo najbolji na svetu.
    (Mladen, 19. jun 2009 13:06)
  57. koga jos ovo interesuje???
    (///, 19. jun 2009 13:05)
  58. molim bez komentara tipa :

    " ajmo nole, jeco, ana, ziki, viki, janko, ilija, duki, boki do nove gren slem titule, mnogo vas volim najbolji ste :))))) "

    ljudi, sagledajmo stvari realno, svi su u losoj formi i tesko da ce i do cetvrtfinala stici

    ali ja im zelim sve najbolje, pa sta bog da
    (zizu, 19. jun 2009 13:04)
  59. Naravno da je Mari na Nadalovoj strani zreba,posto je spanac povredjen,mozda cak odluci i da ne igra.Ma nije namesteno.
    (Goran, 19. jun 2009 13:03)
  60. Nasi ce da osvoje Vimbldon tek za 5 godina! Kad god JJ i Ana u nekom intervjuu kazu da ce da osvoje ovaj ili onaj turnir, uvek nas iznervere. Pogledajte ih sad na WTA listi, a pogledajte prosle godine. Pa one nema sanse ni prvo kolo da prodju!
    (rocky, 19. jun 2009 12:56)
  61. Ajmo Nole,rasturi F(P)ederera i pokazi svimo ko je car...
    (Stefan, 19. jun 2009 12:56)
  62. Novak opet u cetvrtfinalu ide na del potra ako sve bude po planu dok kod devojaka ana u 4 kolu ako uopste dodje dotle ide na najgoru mogucu protivnicu, na venus tako da je zreb generalno bio los i moguce je trece kolo djokovic-tipsarevic.
    (keny, 19. jun 2009 12:55)
  63. Ove dve ako ostvare 2-3pobede,to je uspeh,a Nole..kad god mu je Federer u potencijalnom polufinalu lose odigra turnir,sem na Ozi Openu,kad je osvojio..ali dobro bar je Rodik u drugom delu zreba kod sreckovica Murraya i povredjenog Rafe...a Federer sad,,jaci nego ikad''i to na svojoj omiljenoj podlozi..davno nije bio veci faforit..
    (ivka, 19. jun 2009 12:53)
  64. Kako to da ima 2 janeza na wimbledonu????zemlja i gregorc!!!!!cudo.I otkad montanes 32.nositelj???bruka
    (bube, 19. jun 2009 12:53)
  65. Ovaj Wimbldon ce biti jedan od najneizvjesnijih proteklih godina. Jos uvjek ne znamo u kakvoj je formi Nadal. Federer i Del Potro nisu igrali na pripremnim turnirima. Rodik se povrijedio. Marej je od top igraca pokazao najvise, ali Grand Slam je druga prica. Usporavanje Wimbldonske trave dalo je veliku sansu specijalistima za sljaku, ali do odredjenih granica.
    Sto se zenskog turnira tice, tu je vise, manje stara prica. Ruskinje i sestre Vilijams. Jelena i Ana zasad nisu ni u drugom planu, ali vidicemo kad turnir pocne. Nastojacu da sto manje gubim vremena i oci na zenski turnir, jer je izgubio svoju draz, potpuno nevezano za losu igru Ane i Jelene. Sestre Vilijams, Morezmo i ruskinje su od zenskog tenisa napravile snagatorski sport, bez imalo maste i ljepote, za razliku od muskog turnira, gdje pored servisa od preko 200 km/h mozete vidjeti takticka nadmudrivanja, mnostvo dobrih igraca, bez obzira na ranking. Nole je ocigledno postao nepoznanica samom sebi, pa ni on ne zna svoje domete. Radio je puno na servisu, igri na mrezi, forhend spinu i bekend slajsu, ali to sve nije leglo onako kako je on ocekivao, pa se pojavila odredjena nesigurnost i malodusnost. Usput, u mecu protiv Hasa nije islo bas nista, ali to je samo jedan pripremni mec i nista vise. Tipsarevic ko Tipsarevic, zavisi na koju je nogu ustao. MOze ispasti u prvom kolu, moze do cetvrtfinala (dalje ne moze ni na jednom turniru, to mu j ementalna barijera, bez obzira ko je protivnik). Troicki nema tu mentalnu barijeru, ali je limitiran igrom i svojim svojim drugim servisom. Inace sam kod sve trojice primjetio da im je drugi servis vrlo los, pa ako prvi ne ide, sto se cesto desava, mrka kapa. Ljudi cesto zapostavljaju taj drugi servis, ali on je kljuc Vimbldona. Mozete imati 60 asova i izgubiti mec. Ivanisevic onomad nije osvojio Vimbldon asevima i prvim servisom, vec drugim, sa kojim je takodje stvarao prednost. Drugi servis nase trojice musketira uglavnom predstavlja veliku prednost protivniku, bez obzira na podlogu. Nole i Tipsa to mogu jos popraviti, jer im taj drugi servis u osnovi nisu losi, a Troicki se oslanja na snagu kod prvog servisa, a drugi je samo sporija verzija prvog. Taj drugi servis je jedna od Federerovih najvecih prednosti. Dakle, bez obzira na usporavanje terena, recept za Vimblodon je i dalje drzanje svog servisa i cekanje protivnikovih gresaka na njihovom servisu. Sretno.
    (Predo, 19. jun 2009 12:51)
  66. Napred nasi!Jel neko moze da mi kaze sta ce se desiti ako se mecevi nasih tenisera preklope?Kako ce se birati ciji mec ce se prenositi uzivo?Ajde Ana kraljice,krajnje je vreme da se probudis!!!
    (Damir, 19. jun 2009 12:51)
  67. pratim tenis i moram priznati da hradecka i nije bas najbolji izbor za anu ivanovic.hradecka je u veoma dobroj formi.sretno ana
    (edin_sarajevo, 19. jun 2009 12:48)
  68. Toliko su nam radosti doneli ovi nasi teniseri, ne smemo to da zaboravljamo, a cini mi se da je sve vise onih koji su skloni tome da nipodastavaju uspehe, a kao da sa zadovoljstvom docekuju neuspehe (ili neke izjave) kako bi ih cinicno i bezobrazno prokomentarisali. Ako je ovo sto su do sada uradili maksimum, opet bi im trebalo cestitati! Malo li je to sto su uradili? Cija se himna cula na Roland Garros-u 2008? ko je osvojio Australian Open 2008? Ko je bio na prvom mestu WTA liste? Trebalo bi da nam je jasno sta sve to znaci. Iako smatram da je sve do sada i vise nego dovoljno da se nasima pruzi ruka vec sada, ja sam uveren da cemo jos da se radujemo, ko zna, mozda vec posle Wimbledon-a... Zato, neka vam je svima sa srecom!
    (ole, 19. jun 2009 12:42)
  69. nazalost, novaku je svejedno da li je na njegovoj strani zreba rodzer, rafa ili endi. do polufinala ce tesko.
    voleo bih da pogresim, ali...
    (RAF, 19. jun 2009 12:37)
  70. Murray - Federer finale bicje zanimljivo :)
    (Vanja, 19. jun 2009 12:29)
  71. Kako to mislite da će Hradecka za Anu biti ozbiljna protivnica? Dajte bar jedan razlog.
    (Bez nagađanja, 19. jun 2009 12:28)
  72. ne bi me cudilo da ispane vec ispane u 1 kolu...
    (Niksicko pivo, 19. jun 2009 12:26)
  73. Sreca uz Anu! Ona ne moze da dobije nijednu igracicu iz prvih 50, a Hradecka je 57. Bogu hvala, prolazi prvo kolo!
    (Anna, 19. jun 2009 12:24)
  74. Napokon malo tenisa na kvalitetnoj slici.. :)

    Jedva čekam da vidim kompletan žrijeb... ženske me toliko ne zanimaju, one nakon 1/8 finala mogu ispasti od svakoga, tako da.. svejedno... a što se muških tiče... nadam se hrpi Argentinaca i Španjolaca.. tamo nekome Ferreru, Ferreru.. Del Potru.. Nadalu.. i zašto to onda ne iskoristiti? :)
    (stoka17, 19. jun 2009 12:10)