Ponedeljak, 06.04.2009.

10:44

JJ pala na četvrto mesto, Ana sedma

Srpska teniserka Jelena Janković pala je sa treće na četvrtu poziciju WTA liste, dok je Ana Ivanović ostala na sedmom mestu.

Izvor: B92

JJ pala na èetvrto mesto, Ana sedma IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

realista

pre 15 godina

Ova Race lista uvek daje realnije stanje nego ona glavna.
Jednostavno pokazuje rezultate za tu godinu, kako vase tako i vasih protivnica.
Kako godina odmice ta race lista daje sve realnije stanje i sve je bliza onoj glavnoj, da bi na kraju godine obe liste bile iste.
Dakle glavna lista se prilagodjava ovoj race listi, a ne obrnuto.
Ana je i na glavnoj i na race listi 7. Dakle ako nastavi sa ovakvim rezultatima koji su trenutno malo dobri-malo losi, zadrzace to mesto.
Jelena je na glavnoj 4., a na race 25. Dakle i ona ako nastavi ovako da igra zavrsice godinu izmedju 20. i 50. mesta.
Opet ako pocne da pravi bolje rezultate popravice se na listi.
Po kvalitetu sigurno obe zasluzuju da budu u prvih 5.
Medjutim taj kvalitet treba potvrditi i igrom i rezultatima.
U zesnskom kalendaru postoje 4 GS, 5 najjacih turnira Premier serije i jos 15 nesto slabijih turnira serije Premier 5.
Upravo tu se zaradjuju najveci bodovi.
Racuna se 16 rezultata.
Kada se oduzmu 4 GS i ovih 5 velikih turnira koji su obavezni u bodovanju, ostaje jos 7 turnira na kojima mozete zaraditi bodove.
Od tih 7 - maximalno 5 moze biti sa ovih turnira Premier 5.
Dakle trebaju vam i bar 2 dobra rezultata sa nekih manjih turnira.

Kod Ane je recimo problem sto je ove godine u svoj raspored uvrstila samo 16 turnira. Naravno taj raspored podleze promenama, ali ako ostane pri njemu, onda jednostavno nece moci nadoknaditi los rezultat na nekom manjem turniru.

Jelena ce sigurno odigrati bar 5-6 turnira vise. Medjutim nece moci popraviti ove lose rezultate sa pocetka godine.
Rezultate sa IW, Majamija i Pariza ne moze nadoknaditi, a to su joj upravo i najlosiji rezultati ove godine. Jedino sto trenutno moze popraviti je rezultat iz Pariza (200 bodova). Ako osvoji neki turnir iste kategorije moze da zaradi dodatnih 600 bodova, sto bi je vratilo u prvih 10 na race.
Dakle nije toliko vazno sta branite u toku godine, vec kakve rezultate pravite na ovim velikim i obaveznim turnirima.
S obzirom da je odigrana gotovo trecina ovih velikih turnira, Jelena ima sve manje prilika da uopste sacuva i ovu cetvrtu poziciju i po mojoj proceni uz dobre igre do kraja godine moze maksimalno da se vrati na trece mesto.
Ana je ipak nesto bolje zapocela godinu i jos uvek ima sanse da zavrsi godinu i kao prva.
Naravno i ona moze da zavrsi na nekom 20.-30. mestu, ako krene sa serijom losih rezultata.
Narednih nekoliko turnira ce dati malo realniju sliku sta ce biti u nastavku sezone.
Kada se odigra Madrid i Rolan Garros - moci ce da se prave i neke konkretnije prognoze za ovu godinu.
Glavna lista u toku godine je najvaznija zbog pravljenja zrebova za turnire.
Ako ste na toj listi u prvih 8, na svakom turniru ste nosioc i skoro uvek (sem na GS) slobodni u prvom kolu.
Ako padnete ispod tog osmog mesta, stvari odmah idu malo teze.

Ha ha ha ha

pre 15 godina

Draganche ne lupaj. Naravno da ce JJ posle Us opena braniti poene to sto ce se Studgart odrzavati u nekom drugom mestu, nema nikakve veze. CCCC tvoji komentari vezani za Jelenu kao i tvoje misljenje o njoj je varljivo kao vetar. Pravi navijaci ne menjeju tako lako misljenje, nego su tu iz za pobede i za poraze! Vec duze vreme se na ovom sajtu smejemo tvojim u najmanju ruku neintaligentnim postovima.


E moj Bane, hahahahhah..sigurno si se pokajao sto si uopste dosao ovde sa tako glupom idejom. No, da te podsetim Jelena je Mladjana upoznala U Pekingu i od tada je sve krenulo na bolje i u tenisu, i jos je sa njim, a ipak gubi, tako da to nema nikakve veze. Ne daj se JJ.

kokan kokanovic

pre 15 godina

Velika stvar u ovoj nadnacionalnoj prici je sto broj NEmalicioznih i NEzluradih komentara DALEKO nadmasuje broj onih drugih. U njihovim godinama, mislim na oba pola tenisera koji su nas promovisali bolje nego bilo ko u svetu, sami su svojim radom i trudom postigli to gde su sada. To sto i lepota ide uz tu mladost moze da smeta samo pakosnicima. Tu su naravno i lep zivot i prateci programi u najlepsim mestima kugle zemaljske, to moze samo da imponuje. Budimo ponosni sto su iz Srbije. Tolicko

Draganche

pre 15 godina

@lucky_luke
Nece ona(Jelena)nista braniti posle US opena jer se promenio raspored turnira.Studgart ce se sada igrati na sljaci,moskvu mozda nece ni igrati,a Peking je sad jaci turnir no sto je bio prosle godine,pa sad ne znam kako tu stvari stoje.Najteze ce tu biti upravo finale US opena.Dakle sad ide Studgart,pa ce braniti Rim i polufinale Roland Garrosa i sve to ce biti jako tesko.Na turnirima na kojima moze da dobije jesu Marbelj(na kojem sad igra),celokupna sezona na travi(neki turnir pre Wimbledona i Wimbledon gde vec tri godine zaredom nije prosla cetvrto kolo) i eventualno pre US opena na americkoj seriji...

Igysa

pre 15 godina

@sipi
Pravi navijaci nikada ne gube nadu.. ja naprimer licno verujem, cak sta vidse siguran sam da ce ove devojke tek da pokazu koliko vrede ! krize su sastavni deo tenisa, dodju i prodju. ja mogu da kazem za sebe da pratim 95 posto njihovim meceva i znam da vrede mnogo vise nego neke druge igracice iz top 10.. ali covek se cesto veoma umori objasnjavajuci to raznim znalcima koji pogleadju mec 3 puta godisnej i pljuju sve sto je nase,, a to je srpski cef !

nikol dž. femija

pre 15 godina

@ Luka @ Race

VOLELA BIH AKO SMETE da odgovorite da li ste INSISTIRALI NA race listi i 2007.godine KADA JE JJ na toj listi započela kao 1.a cele godine bila i završila je kao 2.iza Enan??I da li ste INSISTIRALI na toj listi 2008.godine kada JE JJ CELE GODINE NA RACE LISTI bila 1.na svetu??

Ako je ste,a vi to znate,ja ću vam verovati šta god da kažete,onda je u redu što insistirate i sada,ali ako niste....zaključite sami,ne bih da u vreme posta bilo šta zakljuujem ja...!

A ODGOVOR JE ...zašto ne bi moglo da se sve objavi,kako stvari stoje sada,zar je to nešto sramno ili nešto čega se treba stideti? Uostalom svako može da pogleda, ali koga mrzi evo:

NA WTA LISTI : JJ je 4.sa 7290 bodova, ANA je 7. sa 5174, a Dokić je 71.sa 842 boda.

NA RACE LISTI: JJ je 25.sa 600 bodova, za Anu nisam sigurna, a Dokić 27.sa 566 bodova.

NA LISTI ZARADA ZA 2009.GODINU: ANA je 7.sa 449107, Dokić 29.sa 147442, a JJ je 33. sa 133439.

PODACI SU OD JUČE 6.4.2009.

NADAM SE DA ste zadovoljni.

Pozdrav.

Dr.M.Cirovic

pre 15 godina

Cela se Srbija radovala kada se pored njihovih imena pomene i Srbija kao njihova postojbina,to je velika obaveza za njih ali tu obavezu treba i odrzavati a ne blesnuti jedno leto kao Zivojinovic,potpisati odgovarajuce ugovore staviti pare na konto i nakriviti sesirce.
Kao sto smo se vama radovali tako isto mozemo da vas ignorisemo.Obaveze i leptirici u stomaku ne idu uvek zajedno,niste vi glumci nego profesionalcu u vasoj struci.Imam utisak da ce njih dve da pocnu da pisu memoare kao i propali vrhunski politicar.

odlazi cirkus

pre 15 godina

Jedino pravo merilo za ovu godinu je lista. Na listi je Ana 7., Jelena 25.
Obe su odigrale po 5 turnira, Serena 6, a Dementieva cak 7.
Ana ove godinu jednostavno ne moze zavrsiti plasirana losije od 4. mesta, jer i sa prosecnom igrom je po kvalitetu bolja od vecine ovih teniserki.
Ne smem da tvrdim da je bolja od sestara i mozda od Safine.
Za sve ostale mogu slobodno da kazem da je Ana bar za 3 klase bolja od njih.
Kakva Dementieva, Zvonareva, Azarenka? To je smehotresna olimpijada.
Ana igra sve bolje i bolje i iz turnira u turnir pokazuje sve bolju i sigurniju igru. Jos uvek je to dalek od prosle i pretprosle godine kada je Ana razbijala.
Verovatno se sada vraca i Sharapova. Uz nju i Anu i sestre Villiams ove razne Dementieve, Zvonareve, Azarenke i slicne ce ubuduce moci samo da sanjaju ulazak u bilo kakvo cetvrtfinale na narednim turnirima.

Mislim da je doslo vreme da se malo stvari u zenskom tenisu postave na pravo mesto.
Ovo je vec malo pocelo da lici na cirkus.
Zvonareva osvojila Indian Wels, a Azarenko Majami?
Stvarno odlican materijal da se snimi jedna dobra komedija.
Naravno nisu one jadnice krive, ali valjda ce prave teniserke napokon shvatiti apsurdnost do koje su dovele zenski tenis svojom neozbiljnoscu i poceti malo ozbiljnije da rade svoj posao.
A prvi zadatak im je da vrate sve ove koje su zalutale u prvih 10 tamo gde i pripadaju.
Dementieva realno 10. mesto
Zvonareva 20.
Azarenka 30.

boze ima li te

pre 15 godina

@Bane
Kao prvo postavio bih ti jedno pitanje. Da li ti uopste znas sta znaci rec svaler i svaleracija.
Da znas sigurno ne bi koristio tu rec.
Svaler je onaj ko vec ima nekog: decka, devojku, muza ili zenu, pa ga vara sa drugom osobom.
Postoji jos jedan izraz u nasem jeziku za istu stvar, a zove se kurv..nje.
Obe te reci imaju isto znacenje.

E sad prvi je problem sto iznos neistine.
Ni Ana ni Jelena se ne svalerisu, jer ni jedna od njih nije imala ni momka ni muza, pa je nasla nekog drugog i varala osobu sa kojom je u vezi.
Drugo sta je tu cudno da devojke njihovih godina (Ana-21, Jelena-24) imaju momke. U njihovim godinama je to sasvim normalno, a puno devojaka u tim godinama se i udaje.
Ne mislis valjda da bi obe trebale narednih 10 godina da provedu samo igrajuci tenis i da im cela mladost prodje u tome.

Trece bash me zanima da li je tvoja devojka/zena, ako je uopste imas imala pre tebe nekog.
Verovatno si je ozenio nevinu sa 30 godina?

Ja sam 5 puta citao ovaj tvoj komentar i prosto nisam mogao da verujem svojim ocima.
Na ovom sajtu u poslednjih 10 godina nisam procitao vecu glupost.
Definitivno si rekorder za ovu deceniju.

mokica

pre 15 godina

Ma nema sanse da me uvucete u diskusije tipa "vise volim ovu zato sto manje volim onu".
Navijam bre za obe moje lepote.
A sto se tice pozicije na listi, ma videcemo jos. Nekima ce pozliti od gledanja u visinu, samo da Jeca i Anci malo stabilizuju formu.
Ako vi sumnjate da ce JJ i Ana procerdati svoje karijere zarad lakih nota (slikanje, mondenski dogadjaji, i sl.) onda vi pojima nemate ni o zivotu ni o tenisu.
Kada lutke moje nadju svoju igru jedino pitanje na WTA turu ce biti kako dve igracice mogu istovremeno da budu na prvom mestu.

dosta fanatizma i fanatika

pre 15 godina

E, Sipi, 'aj' ti zaboravi svoje ljubavne intrige, slicice (kakve god) i ostale "zezalice" i lepo se posveti samo svom poslu! Rezultat nece izostati...

A posle mozes i da kazes (po)nesto drugima!

bilo bi smesno

pre 15 godina

Dok sam citala komentar broj 6, zaklela bih se da ga je napisala ljubomorna zena, kad u potpisu, "aleksa".
Da nije tuzno...

Već viđeno

pre 15 godina

Od turnira do turnira, što niža kategorija to veća šansa za uspeh. Zna Jeka šta radi. Zna da nikad neće osvojiti "grend slem", zato daj šta daš.

Itsl.

pre 15 godina

@etc
Ovo je zaista smešno koliko ovi Jekini navijači pojma nemaju. Ti pišeš da će Ana, ako ne osvoji RG, pasti na 3100 bodova. Ti misliš da finale, polufinale, četvrt finale ne donosi ništa?! Pa ti si teniski ekspert. Ako izgubi, recimo, 500-600 bodova može da bude zadovoljna, jer do kraja godine nema šta da izgubi, osim da gomila. Velike muke imaće Jelena. Nauči nešto što je osnovno, pa se onda javi.

asdas

pre 15 godina

(Bane, 6. april 2009 19:11)

Ovaj lik je garant bio zaljubljen u Anu Ivanovic i mastao o njoj, pa kad je nasla decka smorio se jer su se njegovi snovi raspali.. Kakvih sve likova ima.. :S

eh, Bane

pre 15 godina

Zalim svaku zenu koja dodje u kontakt s Banetom i ne zna bolje, nego krene da se "svalerise" s njim.
Verujem da ce uvideti da ima posla sa nesigurnim malim sovinistom koji ne moze da podnese uspesnu zenu i da ce pobeci glavom bez obzira.

Sipi

pre 15 godina

Boga mi,sve cesce i cesce citam komentare tipa "pa biti i medju prvih 10 je velik uspeh"!, Sta je sledece, "pa biti i medju prvih 20 nije tako lose"? Izgleda da i najvatreniji navijaci polako gube nadu da ce nase cure uspeti da se povrate,narocito ako se uzme u obzir nadiranje nekih novih klinki,povratak Klajsters,mozda uskoro i Sarapove itd...
Komentar #31 je mozda malo prenaglio sa izrazom "svaleracija",ali bez obzira na to, cinjenica je da su ljubavne intrige, dosle karijere mnogim jakim igracima.Sto naravno nije zaobislo ni nase devojke.Plus ako se samo malo "progugla",mogu tu i da se vide i poneke "razgolicene" slicice.Ali to je sto je.Obe su veoma talentovane,i siguran sam da ako se opet posvete iskljucivo tenisu,da mogu da budu u samom vrhu!

Pekarka

pre 15 godina

@Aleksa

Pa ti si stvarno......aj' sad moram birati reci,ovo je ipak javna web stranica jedne ozbiljne tv stanice,inace bih ti ja ocitala bukvicu...


Jelena je imala operaciju sinusa zbog zdravstvenih problema,kakva estetska hirurgija...

A ako se iko slika to je ANA IVANOVIIC!

Ali ja ne kazem da je to lose!!


Pa slikaju se i politicari,voditelji,fudbaleri,pa opet rade svoj posao,kao i nase teniserke!!


Njima je tenis promenio zivot,zato bi ga zapostavile???



Ma,ljudi koji nisu kako kazu "bas sa glave" ne treba da imaju prilaz vestima gde se spominje ime kojeg nisu vredni!


Brate moj,prevedeno na srpski,ti Jeleni nisi ni ono crno ispod nokta,pa mozes sam sebe da ugrizes.......tamo gde ne treba...



Izvinite stvarno ako sam bila preostra...ali realna...



Molim,objavite komentar....

Bane

pre 15 godina

@Venera

Izvini a sta je to degutantno u mom postu? Jel sam nesto pogresno naveo ili neko ime pogresio? Ovako misli puno ljudi oko mene i ne znam zasto neko priziva cenzuru.

Riiiiiiiiiight...

pre 15 godina

Boze, pojedini komentari, ni trunke postovanja prema ovim teniserkama, ulicni recnik, blam..
Spominjete "slikanje" za novine itd. pa da, treba da se pokriju po glavi u cvetu mladosti, lepote i slave da bi zadoljile par luzera. O, i da odbiju sve reklame sponzora da ne probude vasu ljubomoru. Kao da vi ne biste isto uradili na njihovom mestu.
Jeste, mogu da imaju SVE a vi puknite od muke.
Pozdrav pravim navijacima!

hahhahahhahhha

pre 15 godina

@ Luka
Kakav crni raspust, svi znamo koliko je bitno zavrsiti godninu kao najbolji, ne kaze se dzabe KRALJICA IZ 2008 npr.
U ostalom Jelena je bar kao najbolja nila na visini zadatka i sovajala TITULe, imala fanntasticne rezultate i pobede nad vrhunskim teniserkama, za razliku od npr.Ane koja kao prva nije mogla da poveze ni jed nu pobedu. TISINA.

Bane

pre 15 godina

I Ana i Jelena su pocele da propadaju kada su pocele sa svaleracijom sa pogresnim tipovima. Narocito ovo vazi za Anu koja se bacila u zagrljaj zenskarosa Verdaska koji ju je upropastio i kao zenu i kao igracicu. Vise nema onu nevinost u igri. Nazalost ona nastavlja u istom tonu i menja svalera sa nekim Australcem i ko zna sa kim je sada. Tako ne treba da se ponasa pretendentkinja na prvo mesto. Jelena pak, kao da je jedva cekala da se baci na onog Crnogorca i da skoro batali tenis za koji vise nema vremena.. E, to je rezultovalo propadanjem na rang listi i tesko da ce se vratiti....

Kole

pre 15 godina

@ Luka


Kazes za Jecu:"A koliko se samo trajao zimski raspust"
Pa o tome se i radi, dragi moj, sto je Jelena tek 9. u istoriji wta koja je zavrsila godinu na prvom mestu, i koliki je to ogroman uspeh.
Naravno da se racunaju i nedelje raspusta, jer je za njih posteno i krvavo zaradjeno, jer to se mesto na kraju godine zaradjuje a ne dobija - zato je toliko vazno i cenjeno.
Da je lako, mnogi, tacnije svi, bi ga osvojili.

lucky_luke

pre 15 godina

Steffi Graf 8
Martina Navratilova 7
Chris Evert 5
Lindsay Davenport 4
Justine Henin 3
Martina Hingis 3
Monica Seles 3
Serena Williams 1
Jelena Janković 1

e moj luka pa tim komentarom samo pokazujes koliko ne znas...pa lista onih koji su neku godinu zavrsili kao br1 je jos probranija i kraca i to je poseban i jos veci uspjeh. samo se najveci doseg pamti sa wta/atp liste a godisnji plasmani tenisera ostaju za uvjek upisani za svaku godinu. da li bi ti vise volio da ti partizan ili zvezda ili za koga vec navijas bude u nekom dijelu sezone prvi ili na kraju godine? a za rejs je tek glupost. i ko je imao kakav plasman na rejs listi se nikad i nigdje ne zapisuje jeca je bila prva ili druga tu puno ranije nego na ovoj wta listi koja je glavna. pa na rejs listi je uvjek prvi onaj koji osvoji prvi mali turnircic u godini na kome najveci ni ne ucestvuju. treba drzati kontinuitet duzi vremenski period u wta listi je yo 52 sedmice da bi se zasluzio plasman a ne uci u formu 3 sedmice i poslije ispasti iz nje. jeca je cjelu 2008 igrala vrhunski, ana dobar dio i jedna je zasluzila da bude br1 i gs a druga da zavrsi godinu kao br1 i dobije priznanje od itf kao najbolja teniserka na svijetu za tu godinu a to su ogromna priznanja. jecu je zeznuo trener koji je ubjedio da nabaci misicnu masu da bi dobila na snazi a to jednostavno nije niti moze biti njeno prirodno oruzje jer prosto nije za to pravljena i gradjena. time se gubi pokretljivost i osjecaj sto joj je i oruzje kojim je i bila br1. trebat ce sad malo vremena da se to povrati ali ako istraje nema sumnje da ce se vratiti u vrh. a ana se vec vraca. htjeli vi to ili ne. samo od njih zavisi. a kvalitet ne trebaju dokazivati jer su to obje vec davno uradile. osim toga za sada se igralo samo na tvrdom, treba se dokazati i na sljaci i travi pa u dvorani....a nase cure kao i nole su u vrhu na svim podlogama.....zato se i racuna period od jedne godine kada se sve podloge i svi turniri prodju.

etc

pre 15 godina

nezgodno je to što Ana brani 2000 poena sa RG, to ako ne odbrani pašće na 3100 poena...što znači da će biti oko 15 mesta...jedina šansa da do RG sakupi poena na drugim turnirima...a da, posle RG Ana nema šta da brani i onda može samo da napreduje.

Io

pre 15 godina

Ko sto neko napisa pre mene,najbolji su oni komentari "ne zasluzuju to mesto".Jok,vi zsluzujete!
Sve sami teniski "strucnjaci" do bola.

JJ uvek se smej!

pre 15 godina

Zivot ide dalje, kada ti ne ide dobro nije ni bitno koli ces pasti, ja bih sve dala za jednu pobedu, makar i opet pala na listi. Samo za jedan osmeh i dva seta.:))).
Toliko radosti od ove devojke se ne zabboravlja, jos mi je draza sada.

Ti si nas ponos, glavu gore, tenis je bitan, ui drago mi je sto vdidim da treniras, mnogi bi poklekli pri takvi problemima, moras da verujes u sebe i znas da ima mnogo ljudi koji ce uvek verovati u tebe. Ja sam prrezadovoljna sto si posle tako loseg rezultata pala samo za jedno mesto, a branila si dosta poena. Uzivaj u zivotu. U nadji pauzu izmedju turnira da svratis u BG.
Svin se postuju, Jelena se voli.

Atleta

pre 15 godina

@ Aleksa
A Sta nas briga za tvoje misljenje!?
Da loi te je neko nesto pitao!? Ne!
I posle su navijaci JJ losi, a AI super. Ma dajte, iako to ne zelim ucinicete da gledam na Anu kao vi na Jelenu. Ni jedan sportista to ne zasluzuje, jadna devojka ni kriva ni duzna, koliko duggo gledam ten=nis jos nisam video da neko ima tako ogorcene navijace.

Srecno!

Luka

pre 15 godina

@lucky
A koliko je nedelja trajao zimski raspust? I ne gnjavate beznačajnim detaljima, bodovima, nedeljama... Imajte milosti! Ako imaš hrabrosti, objavi "Race" listu za 2009! Ona bolje govori ko je ko trenutno u tenisu.

Volim sajt b92

pre 15 godina

Kakvi su to komentari tipa NE ZASLUZUJU NI TE POZICIJE. Ma nemoj? Naravno da zasluzuju, lista je tako napravljena, moras da odbranis poene da bi opstao na vrhu, i nije to preveliki pad sa obzirom na to kakve partije pruzaju. Prava kriza je kada ne mozes da povezes neku pobedu u pola sezone i samim tim ispadnes iz top 20. Jos nije kasno da se vrate, ima jos mnogo da se igra.
I to sto neki govore da se MANU REKLAMA I SLICNO, ni sa tim se ne slazem, mlade su kada ce ako ne sada da iskoriste slavu i obave sve obaveze prema sponzorima, naravno da tenis treba i jeste njihov prioritet.
Primera radi JJ je na kraju sezone imala mnogo obaveza i prema sponzorim i snimanja reklama i revije u Moni i premijera filma, pa ju je ipak zavrsila kao najbolja. A sada kada moze da bude mnogo posvecenija tenisu nista! Tako da ni to nije istina. Jednostavno moramo da se pomirimo sa time da niko nije masina i verujemo u povratak.
Ne slazem se ni sa time da treba menjati trenera (Jelena). Ona je sa Rikardom radila i kada je osvajala najvece titule i treba da nastavi, nije u pitanju trener. Jednostavno moraju da veruju u sebe, ne opterecuju se porazima vec da uce iz njih i naravno treniraju sto jacim tempom. Verujem da ce sve biti u redu. Nadam se da ce JJ dobro proci u Spaniji, sto joj i zelim.

Raca

pre 15 godina

Koliko neka teniserka danas vredi, to bolje pokazuje "Race" lista. Na toj listi, za godinu 2009, stanje je ovakvo: Jelena 25, Ana 7. I nije tačno da samo Ana brani mnogo bodova. Ona ima RG, prvo mesto, pa doguraće bar do polufinala, zašto ne i finala, posle RG ima slabi Linz, sve ostalo je luft. Jelenu tek čekaju muke: Rim, prvo mesto, Štutgart, Moskva, Peking, bez šansi da ode na završni turnir (danas je 25, kad će ona da preskoči 18 teniserki), što će opet značiti novi gubitak bodova, koje ne može da odbrani, jer igra katastrofalno i tu svoju defanzivku. To je tačno, a ne šta sin Dragaaan piše.

Srdjan

pre 15 godina

Najjaci su mi komentari da one "ne zasluzuju".
Mesta na ATP i WTA listama se ne dodeljuju po zaslugama vec po osvojenim bodovima. Dakle, 1+1=2. Bilo i ostace tako.
Ukoliko neko padne u formi, lista to brzo i pokaze. Isto vazi i za skok u formi.
Jasno je da su i Jelena i Ana u padu vec neko vreme. Ako nastave tako, brzo ce ispasti iz top 10. Ali ako se podignu, brzo ce se i vratiti na stare pozicije jer ne brane prakticno nista. Simple as that!

Mrs.Djokovic

pre 15 godina

Aleksa,ti pricas Jeleni o tome kako joj je tenis u DRUGOM PLANU????????
Mislim .. ne bih ovde da pisem romane kome je tenis u drugom planu..Ani ili Jeleni.To su svi videli ja mislim. :) ..

Tom Jones

pre 15 godina

Kako sada stoje stvari i gledajuci listu moze se desiti da Ana vrlo brzo ispadne iz deset a JJ bude 6-7 jedno izvesno vreme a onda i ona ispada iz deset. To je nas mentalitet i psiho;ogija i tu nema leka

Veca

pre 15 godina

@Zero , Aleksa

Sramota od komentara.
Ako Jelena nije zasluzila mesto koje je osvojila postenim dugogodisnjim radom i retkim ogromnim talentom - onda cete vi videti po broju crvenih preporuka na kojem ste mestu ljudske rang liste.

lucky_luke

pre 15 godina

10. Tracy Austin 21
11. Kim Clijsters 19
12. Jelena Jankovic 18
13. Jennifer Capriati 17
= Maria Sharapova 17
15. Ana Ivanović 12
= Arantxa Sánchez Vicario 12
17. Venus Williams 11
18. Evonne Goolagong Cawley 2

po tebi su sve ove bile slucajno br1 jer je sve to eto u mjesec dva.

milan

pre 15 godina

Kako je pala tako ce se i podici, to je sasvim normalno,nema vise superiornih i svi imaju samo jedan cilj a to je prvo mesto!
Samo napred JJ i Anci pravi Srbi i navijaci su uz vas i Noleta,Viktora,Janka,Zikija...
Iazvinjavam se ako sam nekog izostavio!

art

pre 15 godina

@(ZeroCool, 6. april 2009 11:06)
A sta je to za tebe realno? Vjerovatno po samo tebi znanom sistemu bodovanja nase cure ne zasluzuju da budu tu gdje jesu. Cijeli svijet priznaje ovaj sistem a samo ti ne. Postoje dvije mogucnosti: ili si u susjedstvu ili si iskompleksiran pa zelis po svaku cijenu da "talasas" pa makar i negativno.

Zvone

pre 15 godina

U vrhu zenskog tenisa ako izbacis ove dvije Amerikanke,sta dobijes???

Rusiju i njene satelite!!!

Sve same Ruskinje,Bjeloruskinje,Azerbejdjanke,Srpkinje,Cehinje,Slovakinje,Ukrajinke,Bugarke,Rumunjke....

lucky_luke

pre 15 godina

1. Steffi Graf 377
2. Martina Navratilova 332
3. Chris Evert 260
4. Martina Hingis 209
5. Monica Seles 178
6. Justine Henin 117
7. Lindsay Davenport 98
8. Serena Williams 71
9. Amélie Mauresmo 39
10. Tracy Austin 21
11. Kim Clijsters 19
12. Jelena Jankovic 18
13. Jennifer Capriati 17
= Maria Sharapova 17
15. Ana Ivanović 12
= Arantxa Sánchez Vicario 12
17. Venus Williams 11
18. Evonne Goolagong Cawley 2

to vam je broj sedmica koliko je neko bio br1 na wta. o kakvim 2-3 nedeljama ti pricas. pa obje su bile duze od recimo venus a jeca i od recimo sarapove i kaprijati a samo sedmicu krace od klajsters. bar seinformisite prije nego lupite neku glupost.

a ti dragance na koji naredni period mislis. jeca najveci broj poena brani tek od us-opena i poslije i do tada je sigurna bar medju prvih 8 sto joj obezbjedjuje uloge nosioca i bolje zrijebanje. tako da ako udje u formu moze dosta napraviti na velikim turnirima. a ima vremena....vise zabrinjava trenutna forma ali kao sto rekoh....neka bude uporna i par mjeseci trazenja forme joj nece puno nastetiti, najvaznije je da na kraju ipak nadje svoju formu.

Draganche

pre 15 godina

Safina nije daleko od Serene,Jelena nije daleko od Dementieve,a bome ni Venus od Jelene(a Jelena u narednom periodu dosta brani,a forma blagi boze),Zvonareva opusteno,Ana pazi se Azarenke...i tako vecito o listi!

Cucurigu

pre 15 godina

Sve po zasluzi.Konacno bi trebalo da se pocne,ako ne nista drugo,a ono ,sa osrednjim igrama.

PS: Zero Cool(kom1)-Da naste slucajno pobrkali Reiting listu i Sampionsku trku.I jedna i druga se boduju u skladu sa postojecim vazecim pravilima i one su ,svaka za sebe,jedinstvene!!!

aleksa

pre 15 godina

Bas me briga za JELENIN rezultat. Stajling, reklame, estetske operacije nosa sve to u PRVI PLAN. Tenis u DRUGI PLAN. Pa ti i dalje gledas da ne pokvaris sminku tokom meca kada brises znoj-aloooo. Drago mi je da otvarujes rezultate OVE GOGINE kao i tvoje sportsko drustvo odakle si dosla. Napred ANA, vratila si reket u ruke i rezultati polako dolaze- bice sve OK.

Pittsburgh

pre 15 godina

Naravno da je uspeh da 2 nase teniserke budu u 10 najboljih na svetu. Ali, mogu one mnogo bolje. A za sve to, mora se zaboraviti snimanje reklama, modne kolekcije, i izjave tipa "bila sam prva na svetu, niko mi to ne moze oduzeti". To jeste tacno, i svaka cast, samo je OGROMNA razlika, da li je neko prvi, kao npr Justine Henan 4-5 godina, ili je neko prvi 2-3 nedelje/meseca. Ovo prvo dokazuje da prvo mesto nije dobijeno slucajno, a drugo dokazuje bas obrnuto.
Sve u svemu, vratite se devojke tenisu, a foliranje i reklame ostavite kad uramite rekete.

obscured

pre 15 godina

Bravo devojke. Kad se samo setim koliko sam bio srecan kad ste tek usle u prvih 10 ne smem sada dopustiti da me oscilacije u toj istoj grupi razocaraju.

obscured

pre 15 godina

Bravo devojke. Kad se samo setim koliko sam bio srecan kad ste tek usle u prvih 10 ne smem sada dopustiti da me oscilacije u toj istoj grupi razocaraju.

lucky_luke

pre 15 godina

1. Steffi Graf 377
2. Martina Navratilova 332
3. Chris Evert 260
4. Martina Hingis 209
5. Monica Seles 178
6. Justine Henin 117
7. Lindsay Davenport 98
8. Serena Williams 71
9. Amélie Mauresmo 39
10. Tracy Austin 21
11. Kim Clijsters 19
12. Jelena Jankovic 18
13. Jennifer Capriati 17
= Maria Sharapova 17
15. Ana Ivanović 12
= Arantxa Sánchez Vicario 12
17. Venus Williams 11
18. Evonne Goolagong Cawley 2

to vam je broj sedmica koliko je neko bio br1 na wta. o kakvim 2-3 nedeljama ti pricas. pa obje su bile duze od recimo venus a jeca i od recimo sarapove i kaprijati a samo sedmicu krace od klajsters. bar seinformisite prije nego lupite neku glupost.

a ti dragance na koji naredni period mislis. jeca najveci broj poena brani tek od us-opena i poslije i do tada je sigurna bar medju prvih 8 sto joj obezbjedjuje uloge nosioca i bolje zrijebanje. tako da ako udje u formu moze dosta napraviti na velikim turnirima. a ima vremena....vise zabrinjava trenutna forma ali kao sto rekoh....neka bude uporna i par mjeseci trazenja forme joj nece puno nastetiti, najvaznije je da na kraju ipak nadje svoju formu.

Veca

pre 15 godina

@Zero , Aleksa

Sramota od komentara.
Ako Jelena nije zasluzila mesto koje je osvojila postenim dugogodisnjim radom i retkim ogromnim talentom - onda cete vi videti po broju crvenih preporuka na kojem ste mestu ljudske rang liste.

Srdjan

pre 15 godina

Najjaci su mi komentari da one "ne zasluzuju".
Mesta na ATP i WTA listama se ne dodeljuju po zaslugama vec po osvojenim bodovima. Dakle, 1+1=2. Bilo i ostace tako.
Ukoliko neko padne u formi, lista to brzo i pokaze. Isto vazi i za skok u formi.
Jasno je da su i Jelena i Ana u padu vec neko vreme. Ako nastave tako, brzo ce ispasti iz top 10. Ali ako se podignu, brzo ce se i vratiti na stare pozicije jer ne brane prakticno nista. Simple as that!

milan

pre 15 godina

Kako je pala tako ce se i podici, to je sasvim normalno,nema vise superiornih i svi imaju samo jedan cilj a to je prvo mesto!
Samo napred JJ i Anci pravi Srbi i navijaci su uz vas i Noleta,Viktora,Janka,Zikija...
Iazvinjavam se ako sam nekog izostavio!

aleksa

pre 15 godina

Bas me briga za JELENIN rezultat. Stajling, reklame, estetske operacije nosa sve to u PRVI PLAN. Tenis u DRUGI PLAN. Pa ti i dalje gledas da ne pokvaris sminku tokom meca kada brises znoj-aloooo. Drago mi je da otvarujes rezultate OVE GOGINE kao i tvoje sportsko drustvo odakle si dosla. Napred ANA, vratila si reket u ruke i rezultati polako dolaze- bice sve OK.

Draganche

pre 15 godina

Safina nije daleko od Serene,Jelena nije daleko od Dementieve,a bome ni Venus od Jelene(a Jelena u narednom periodu dosta brani,a forma blagi boze),Zvonareva opusteno,Ana pazi se Azarenke...i tako vecito o listi!

Pittsburgh

pre 15 godina

Naravno da je uspeh da 2 nase teniserke budu u 10 najboljih na svetu. Ali, mogu one mnogo bolje. A za sve to, mora se zaboraviti snimanje reklama, modne kolekcije, i izjave tipa "bila sam prva na svetu, niko mi to ne moze oduzeti". To jeste tacno, i svaka cast, samo je OGROMNA razlika, da li je neko prvi, kao npr Justine Henan 4-5 godina, ili je neko prvi 2-3 nedelje/meseca. Ovo prvo dokazuje da prvo mesto nije dobijeno slucajno, a drugo dokazuje bas obrnuto.
Sve u svemu, vratite se devojke tenisu, a foliranje i reklame ostavite kad uramite rekete.

Volim sajt b92

pre 15 godina

Kakvi su to komentari tipa NE ZASLUZUJU NI TE POZICIJE. Ma nemoj? Naravno da zasluzuju, lista je tako napravljena, moras da odbranis poene da bi opstao na vrhu, i nije to preveliki pad sa obzirom na to kakve partije pruzaju. Prava kriza je kada ne mozes da povezes neku pobedu u pola sezone i samim tim ispadnes iz top 20. Jos nije kasno da se vrate, ima jos mnogo da se igra.
I to sto neki govore da se MANU REKLAMA I SLICNO, ni sa tim se ne slazem, mlade su kada ce ako ne sada da iskoriste slavu i obave sve obaveze prema sponzorima, naravno da tenis treba i jeste njihov prioritet.
Primera radi JJ je na kraju sezone imala mnogo obaveza i prema sponzorim i snimanja reklama i revije u Moni i premijera filma, pa ju je ipak zavrsila kao najbolja. A sada kada moze da bude mnogo posvecenija tenisu nista! Tako da ni to nije istina. Jednostavno moramo da se pomirimo sa time da niko nije masina i verujemo u povratak.
Ne slazem se ni sa time da treba menjati trenera (Jelena). Ona je sa Rikardom radila i kada je osvajala najvece titule i treba da nastavi, nije u pitanju trener. Jednostavno moraju da veruju u sebe, ne opterecuju se porazima vec da uce iz njih i naravno treniraju sto jacim tempom. Verujem da ce sve biti u redu. Nadam se da ce JJ dobro proci u Spaniji, sto joj i zelim.

Io

pre 15 godina

Ko sto neko napisa pre mene,najbolji su oni komentari "ne zasluzuju to mesto".Jok,vi zsluzujete!
Sve sami teniski "strucnjaci" do bola.

Cucurigu

pre 15 godina

Sve po zasluzi.Konacno bi trebalo da se pocne,ako ne nista drugo,a ono ,sa osrednjim igrama.

PS: Zero Cool(kom1)-Da naste slucajno pobrkali Reiting listu i Sampionsku trku.I jedna i druga se boduju u skladu sa postojecim vazecim pravilima i one su ,svaka za sebe,jedinstvene!!!

asdas

pre 15 godina

(Bane, 6. april 2009 19:11)

Ovaj lik je garant bio zaljubljen u Anu Ivanovic i mastao o njoj, pa kad je nasla decka smorio se jer su se njegovi snovi raspali.. Kakvih sve likova ima.. :S

Riiiiiiiiiight...

pre 15 godina

Boze, pojedini komentari, ni trunke postovanja prema ovim teniserkama, ulicni recnik, blam..
Spominjete "slikanje" za novine itd. pa da, treba da se pokriju po glavi u cvetu mladosti, lepote i slave da bi zadoljile par luzera. O, i da odbiju sve reklame sponzora da ne probude vasu ljubomoru. Kao da vi ne biste isto uradili na njihovom mestu.
Jeste, mogu da imaju SVE a vi puknite od muke.
Pozdrav pravim navijacima!

art

pre 15 godina

@(ZeroCool, 6. april 2009 11:06)
A sta je to za tebe realno? Vjerovatno po samo tebi znanom sistemu bodovanja nase cure ne zasluzuju da budu tu gdje jesu. Cijeli svijet priznaje ovaj sistem a samo ti ne. Postoje dvije mogucnosti: ili si u susjedstvu ili si iskompleksiran pa zelis po svaku cijenu da "talasas" pa makar i negativno.

boze ima li te

pre 15 godina

@Bane
Kao prvo postavio bih ti jedno pitanje. Da li ti uopste znas sta znaci rec svaler i svaleracija.
Da znas sigurno ne bi koristio tu rec.
Svaler je onaj ko vec ima nekog: decka, devojku, muza ili zenu, pa ga vara sa drugom osobom.
Postoji jos jedan izraz u nasem jeziku za istu stvar, a zove se kurv..nje.
Obe te reci imaju isto znacenje.

E sad prvi je problem sto iznos neistine.
Ni Ana ni Jelena se ne svalerisu, jer ni jedna od njih nije imala ni momka ni muza, pa je nasla nekog drugog i varala osobu sa kojom je u vezi.
Drugo sta je tu cudno da devojke njihovih godina (Ana-21, Jelena-24) imaju momke. U njihovim godinama je to sasvim normalno, a puno devojaka u tim godinama se i udaje.
Ne mislis valjda da bi obe trebale narednih 10 godina da provedu samo igrajuci tenis i da im cela mladost prodje u tome.

Trece bash me zanima da li je tvoja devojka/zena, ako je uopste imas imala pre tebe nekog.
Verovatno si je ozenio nevinu sa 30 godina?

Ja sam 5 puta citao ovaj tvoj komentar i prosto nisam mogao da verujem svojim ocima.
Na ovom sajtu u poslednjih 10 godina nisam procitao vecu glupost.
Definitivno si rekorder za ovu deceniju.

Zvone

pre 15 godina

U vrhu zenskog tenisa ako izbacis ove dvije Amerikanke,sta dobijes???

Rusiju i njene satelite!!!

Sve same Ruskinje,Bjeloruskinje,Azerbejdjanke,Srpkinje,Cehinje,Slovakinje,Ukrajinke,Bugarke,Rumunjke....

Mrs.Djokovic

pre 15 godina

Aleksa,ti pricas Jeleni o tome kako joj je tenis u DRUGOM PLANU????????
Mislim .. ne bih ovde da pisem romane kome je tenis u drugom planu..Ani ili Jeleni.To su svi videli ja mislim. :) ..

etc

pre 15 godina

nezgodno je to što Ana brani 2000 poena sa RG, to ako ne odbrani pašće na 3100 poena...što znači da će biti oko 15 mesta...jedina šansa da do RG sakupi poena na drugim turnirima...a da, posle RG Ana nema šta da brani i onda može samo da napreduje.

eh, Bane

pre 15 godina

Zalim svaku zenu koja dodje u kontakt s Banetom i ne zna bolje, nego krene da se "svalerise" s njim.
Verujem da ce uvideti da ima posla sa nesigurnim malim sovinistom koji ne moze da podnese uspesnu zenu i da ce pobeci glavom bez obzira.

lucky_luke

pre 15 godina

10. Tracy Austin 21
11. Kim Clijsters 19
12. Jelena Jankovic 18
13. Jennifer Capriati 17
= Maria Sharapova 17
15. Ana Ivanović 12
= Arantxa Sánchez Vicario 12
17. Venus Williams 11
18. Evonne Goolagong Cawley 2

po tebi su sve ove bile slucajno br1 jer je sve to eto u mjesec dva.

Raca

pre 15 godina

Koliko neka teniserka danas vredi, to bolje pokazuje "Race" lista. Na toj listi, za godinu 2009, stanje je ovakvo: Jelena 25, Ana 7. I nije tačno da samo Ana brani mnogo bodova. Ona ima RG, prvo mesto, pa doguraće bar do polufinala, zašto ne i finala, posle RG ima slabi Linz, sve ostalo je luft. Jelenu tek čekaju muke: Rim, prvo mesto, Štutgart, Moskva, Peking, bez šansi da ode na završni turnir (danas je 25, kad će ona da preskoči 18 teniserki), što će opet značiti novi gubitak bodova, koje ne može da odbrani, jer igra katastrofalno i tu svoju defanzivku. To je tačno, a ne šta sin Dragaaan piše.

Atleta

pre 15 godina

@ Aleksa
A Sta nas briga za tvoje misljenje!?
Da loi te je neko nesto pitao!? Ne!
I posle su navijaci JJ losi, a AI super. Ma dajte, iako to ne zelim ucinicete da gledam na Anu kao vi na Jelenu. Ni jedan sportista to ne zasluzuje, jadna devojka ni kriva ni duzna, koliko duggo gledam ten=nis jos nisam video da neko ima tako ogorcene navijace.

Srecno!

JJ uvek se smej!

pre 15 godina

Zivot ide dalje, kada ti ne ide dobro nije ni bitno koli ces pasti, ja bih sve dala za jednu pobedu, makar i opet pala na listi. Samo za jedan osmeh i dva seta.:))).
Toliko radosti od ove devojke se ne zabboravlja, jos mi je draza sada.

Ti si nas ponos, glavu gore, tenis je bitan, ui drago mi je sto vdidim da treniras, mnogi bi poklekli pri takvi problemima, moras da verujes u sebe i znas da ima mnogo ljudi koji ce uvek verovati u tebe. Ja sam prrezadovoljna sto si posle tako loseg rezultata pala samo za jedno mesto, a branila si dosta poena. Uzivaj u zivotu. U nadji pauzu izmedju turnira da svratis u BG.
Svin se postuju, Jelena se voli.

Kole

pre 15 godina

@ Luka


Kazes za Jecu:"A koliko se samo trajao zimski raspust"
Pa o tome se i radi, dragi moj, sto je Jelena tek 9. u istoriji wta koja je zavrsila godinu na prvom mestu, i koliki je to ogroman uspeh.
Naravno da se racunaju i nedelje raspusta, jer je za njih posteno i krvavo zaradjeno, jer to se mesto na kraju godine zaradjuje a ne dobija - zato je toliko vazno i cenjeno.
Da je lako, mnogi, tacnije svi, bi ga osvojili.

kokan kokanovic

pre 15 godina

Velika stvar u ovoj nadnacionalnoj prici je sto broj NEmalicioznih i NEzluradih komentara DALEKO nadmasuje broj onih drugih. U njihovim godinama, mislim na oba pola tenisera koji su nas promovisali bolje nego bilo ko u svetu, sami su svojim radom i trudom postigli to gde su sada. To sto i lepota ide uz tu mladost moze da smeta samo pakosnicima. Tu su naravno i lep zivot i prateci programi u najlepsim mestima kugle zemaljske, to moze samo da imponuje. Budimo ponosni sto su iz Srbije. Tolicko

Itsl.

pre 15 godina

@etc
Ovo je zaista smešno koliko ovi Jekini navijači pojma nemaju. Ti pišeš da će Ana, ako ne osvoji RG, pasti na 3100 bodova. Ti misliš da finale, polufinale, četvrt finale ne donosi ništa?! Pa ti si teniski ekspert. Ako izgubi, recimo, 500-600 bodova može da bude zadovoljna, jer do kraja godine nema šta da izgubi, osim da gomila. Velike muke imaće Jelena. Nauči nešto što je osnovno, pa se onda javi.

mokica

pre 15 godina

Ma nema sanse da me uvucete u diskusije tipa "vise volim ovu zato sto manje volim onu".
Navijam bre za obe moje lepote.
A sto se tice pozicije na listi, ma videcemo jos. Nekima ce pozliti od gledanja u visinu, samo da Jeca i Anci malo stabilizuju formu.
Ako vi sumnjate da ce JJ i Ana procerdati svoje karijere zarad lakih nota (slikanje, mondenski dogadjaji, i sl.) onda vi pojima nemate ni o zivotu ni o tenisu.
Kada lutke moje nadju svoju igru jedino pitanje na WTA turu ce biti kako dve igracice mogu istovremeno da budu na prvom mestu.

Igysa

pre 15 godina

@sipi
Pravi navijaci nikada ne gube nadu.. ja naprimer licno verujem, cak sta vidse siguran sam da ce ove devojke tek da pokazu koliko vrede ! krize su sastavni deo tenisa, dodju i prodju. ja mogu da kazem za sebe da pratim 95 posto njihovim meceva i znam da vrede mnogo vise nego neke druge igracice iz top 10.. ali covek se cesto veoma umori objasnjavajuci to raznim znalcima koji pogleadju mec 3 puta godisnej i pljuju sve sto je nase,, a to je srpski cef !

lucky_luke

pre 15 godina

Steffi Graf 8
Martina Navratilova 7
Chris Evert 5
Lindsay Davenport 4
Justine Henin 3
Martina Hingis 3
Monica Seles 3
Serena Williams 1
Jelena Janković 1

e moj luka pa tim komentarom samo pokazujes koliko ne znas...pa lista onih koji su neku godinu zavrsili kao br1 je jos probranija i kraca i to je poseban i jos veci uspjeh. samo se najveci doseg pamti sa wta/atp liste a godisnji plasmani tenisera ostaju za uvjek upisani za svaku godinu. da li bi ti vise volio da ti partizan ili zvezda ili za koga vec navijas bude u nekom dijelu sezone prvi ili na kraju godine? a za rejs je tek glupost. i ko je imao kakav plasman na rejs listi se nikad i nigdje ne zapisuje jeca je bila prva ili druga tu puno ranije nego na ovoj wta listi koja je glavna. pa na rejs listi je uvjek prvi onaj koji osvoji prvi mali turnircic u godini na kome najveci ni ne ucestvuju. treba drzati kontinuitet duzi vremenski period u wta listi je yo 52 sedmice da bi se zasluzio plasman a ne uci u formu 3 sedmice i poslije ispasti iz nje. jeca je cjelu 2008 igrala vrhunski, ana dobar dio i jedna je zasluzila da bude br1 i gs a druga da zavrsi godinu kao br1 i dobije priznanje od itf kao najbolja teniserka na svijetu za tu godinu a to su ogromna priznanja. jecu je zeznuo trener koji je ubjedio da nabaci misicnu masu da bi dobila na snazi a to jednostavno nije niti moze biti njeno prirodno oruzje jer prosto nije za to pravljena i gradjena. time se gubi pokretljivost i osjecaj sto joj je i oruzje kojim je i bila br1. trebat ce sad malo vremena da se to povrati ali ako istraje nema sumnje da ce se vratiti u vrh. a ana se vec vraca. htjeli vi to ili ne. samo od njih zavisi. a kvalitet ne trebaju dokazivati jer su to obje vec davno uradile. osim toga za sada se igralo samo na tvrdom, treba se dokazati i na sljaci i travi pa u dvorani....a nase cure kao i nole su u vrhu na svim podlogama.....zato se i racuna period od jedne godine kada se sve podloge i svi turniri prodju.

Bane

pre 15 godina

I Ana i Jelena su pocele da propadaju kada su pocele sa svaleracijom sa pogresnim tipovima. Narocito ovo vazi za Anu koja se bacila u zagrljaj zenskarosa Verdaska koji ju je upropastio i kao zenu i kao igracicu. Vise nema onu nevinost u igri. Nazalost ona nastavlja u istom tonu i menja svalera sa nekim Australcem i ko zna sa kim je sada. Tako ne treba da se ponasa pretendentkinja na prvo mesto. Jelena pak, kao da je jedva cekala da se baci na onog Crnogorca i da skoro batali tenis za koji vise nema vremena.. E, to je rezultovalo propadanjem na rang listi i tesko da ce se vratiti....

Pekarka

pre 15 godina

@Aleksa

Pa ti si stvarno......aj' sad moram birati reci,ovo je ipak javna web stranica jedne ozbiljne tv stanice,inace bih ti ja ocitala bukvicu...


Jelena je imala operaciju sinusa zbog zdravstvenih problema,kakva estetska hirurgija...

A ako se iko slika to je ANA IVANOVIIC!

Ali ja ne kazem da je to lose!!


Pa slikaju se i politicari,voditelji,fudbaleri,pa opet rade svoj posao,kao i nase teniserke!!


Njima je tenis promenio zivot,zato bi ga zapostavile???



Ma,ljudi koji nisu kako kazu "bas sa glave" ne treba da imaju prilaz vestima gde se spominje ime kojeg nisu vredni!


Brate moj,prevedeno na srpski,ti Jeleni nisi ni ono crno ispod nokta,pa mozes sam sebe da ugrizes.......tamo gde ne treba...



Izvinite stvarno ako sam bila preostra...ali realna...



Molim,objavite komentar....

dosta fanatizma i fanatika

pre 15 godina

E, Sipi, 'aj' ti zaboravi svoje ljubavne intrige, slicice (kakve god) i ostale "zezalice" i lepo se posveti samo svom poslu! Rezultat nece izostati...

A posle mozes i da kazes (po)nesto drugima!

bilo bi smesno

pre 15 godina

Dok sam citala komentar broj 6, zaklela bih se da ga je napisala ljubomorna zena, kad u potpisu, "aleksa".
Da nije tuzno...

nikol dž. femija

pre 15 godina

@ Luka @ Race

VOLELA BIH AKO SMETE da odgovorite da li ste INSISTIRALI NA race listi i 2007.godine KADA JE JJ na toj listi započela kao 1.a cele godine bila i završila je kao 2.iza Enan??I da li ste INSISTIRALI na toj listi 2008.godine kada JE JJ CELE GODINE NA RACE LISTI bila 1.na svetu??

Ako je ste,a vi to znate,ja ću vam verovati šta god da kažete,onda je u redu što insistirate i sada,ali ako niste....zaključite sami,ne bih da u vreme posta bilo šta zakljuujem ja...!

A ODGOVOR JE ...zašto ne bi moglo da se sve objavi,kako stvari stoje sada,zar je to nešto sramno ili nešto čega se treba stideti? Uostalom svako može da pogleda, ali koga mrzi evo:

NA WTA LISTI : JJ je 4.sa 7290 bodova, ANA je 7. sa 5174, a Dokić je 71.sa 842 boda.

NA RACE LISTI: JJ je 25.sa 600 bodova, za Anu nisam sigurna, a Dokić 27.sa 566 bodova.

NA LISTI ZARADA ZA 2009.GODINU: ANA je 7.sa 449107, Dokić 29.sa 147442, a JJ je 33. sa 133439.

PODACI SU OD JUČE 6.4.2009.

NADAM SE DA ste zadovoljni.

Pozdrav.

Ha ha ha ha

pre 15 godina

Draganche ne lupaj. Naravno da ce JJ posle Us opena braniti poene to sto ce se Studgart odrzavati u nekom drugom mestu, nema nikakve veze. CCCC tvoji komentari vezani za Jelenu kao i tvoje misljenje o njoj je varljivo kao vetar. Pravi navijaci ne menjeju tako lako misljenje, nego su tu iz za pobede i za poraze! Vec duze vreme se na ovom sajtu smejemo tvojim u najmanju ruku neintaligentnim postovima.


E moj Bane, hahahahhah..sigurno si se pokajao sto si uopste dosao ovde sa tako glupom idejom. No, da te podsetim Jelena je Mladjana upoznala U Pekingu i od tada je sve krenulo na bolje i u tenisu, i jos je sa njim, a ipak gubi, tako da to nema nikakve veze. Ne daj se JJ.

Luka

pre 15 godina

@lucky
A koliko je nedelja trajao zimski raspust? I ne gnjavate beznačajnim detaljima, bodovima, nedeljama... Imajte milosti! Ako imaš hrabrosti, objavi "Race" listu za 2009! Ona bolje govori ko je ko trenutno u tenisu.

Već viđeno

pre 15 godina

Od turnira do turnira, što niža kategorija to veća šansa za uspeh. Zna Jeka šta radi. Zna da nikad neće osvojiti "grend slem", zato daj šta daš.

hahhahahhahhha

pre 15 godina

@ Luka
Kakav crni raspust, svi znamo koliko je bitno zavrsiti godninu kao najbolji, ne kaze se dzabe KRALJICA IZ 2008 npr.
U ostalom Jelena je bar kao najbolja nila na visini zadatka i sovajala TITULe, imala fanntasticne rezultate i pobede nad vrhunskim teniserkama, za razliku od npr.Ane koja kao prva nije mogla da poveze ni jed nu pobedu. TISINA.

odlazi cirkus

pre 15 godina

Jedino pravo merilo za ovu godinu je lista. Na listi je Ana 7., Jelena 25.
Obe su odigrale po 5 turnira, Serena 6, a Dementieva cak 7.
Ana ove godinu jednostavno ne moze zavrsiti plasirana losije od 4. mesta, jer i sa prosecnom igrom je po kvalitetu bolja od vecine ovih teniserki.
Ne smem da tvrdim da je bolja od sestara i mozda od Safine.
Za sve ostale mogu slobodno da kazem da je Ana bar za 3 klase bolja od njih.
Kakva Dementieva, Zvonareva, Azarenka? To je smehotresna olimpijada.
Ana igra sve bolje i bolje i iz turnira u turnir pokazuje sve bolju i sigurniju igru. Jos uvek je to dalek od prosle i pretprosle godine kada je Ana razbijala.
Verovatno se sada vraca i Sharapova. Uz nju i Anu i sestre Villiams ove razne Dementieve, Zvonareve, Azarenke i slicne ce ubuduce moci samo da sanjaju ulazak u bilo kakvo cetvrtfinale na narednim turnirima.

Mislim da je doslo vreme da se malo stvari u zenskom tenisu postave na pravo mesto.
Ovo je vec malo pocelo da lici na cirkus.
Zvonareva osvojila Indian Wels, a Azarenko Majami?
Stvarno odlican materijal da se snimi jedna dobra komedija.
Naravno nisu one jadnice krive, ali valjda ce prave teniserke napokon shvatiti apsurdnost do koje su dovele zenski tenis svojom neozbiljnoscu i poceti malo ozbiljnije da rade svoj posao.
A prvi zadatak im je da vrate sve ove koje su zalutale u prvih 10 tamo gde i pripadaju.
Dementieva realno 10. mesto
Zvonareva 20.
Azarenka 30.

Tom Jones

pre 15 godina

Kako sada stoje stvari i gledajuci listu moze se desiti da Ana vrlo brzo ispadne iz deset a JJ bude 6-7 jedno izvesno vreme a onda i ona ispada iz deset. To je nas mentalitet i psiho;ogija i tu nema leka

Draganche

pre 15 godina

@lucky_luke
Nece ona(Jelena)nista braniti posle US opena jer se promenio raspored turnira.Studgart ce se sada igrati na sljaci,moskvu mozda nece ni igrati,a Peking je sad jaci turnir no sto je bio prosle godine,pa sad ne znam kako tu stvari stoje.Najteze ce tu biti upravo finale US opena.Dakle sad ide Studgart,pa ce braniti Rim i polufinale Roland Garrosa i sve to ce biti jako tesko.Na turnirima na kojima moze da dobije jesu Marbelj(na kojem sad igra),celokupna sezona na travi(neki turnir pre Wimbledona i Wimbledon gde vec tri godine zaredom nije prosla cetvrto kolo) i eventualno pre US opena na americkoj seriji...

realista

pre 15 godina

Ova Race lista uvek daje realnije stanje nego ona glavna.
Jednostavno pokazuje rezultate za tu godinu, kako vase tako i vasih protivnica.
Kako godina odmice ta race lista daje sve realnije stanje i sve je bliza onoj glavnoj, da bi na kraju godine obe liste bile iste.
Dakle glavna lista se prilagodjava ovoj race listi, a ne obrnuto.
Ana je i na glavnoj i na race listi 7. Dakle ako nastavi sa ovakvim rezultatima koji su trenutno malo dobri-malo losi, zadrzace to mesto.
Jelena je na glavnoj 4., a na race 25. Dakle i ona ako nastavi ovako da igra zavrsice godinu izmedju 20. i 50. mesta.
Opet ako pocne da pravi bolje rezultate popravice se na listi.
Po kvalitetu sigurno obe zasluzuju da budu u prvih 5.
Medjutim taj kvalitet treba potvrditi i igrom i rezultatima.
U zesnskom kalendaru postoje 4 GS, 5 najjacih turnira Premier serije i jos 15 nesto slabijih turnira serije Premier 5.
Upravo tu se zaradjuju najveci bodovi.
Racuna se 16 rezultata.
Kada se oduzmu 4 GS i ovih 5 velikih turnira koji su obavezni u bodovanju, ostaje jos 7 turnira na kojima mozete zaraditi bodove.
Od tih 7 - maximalno 5 moze biti sa ovih turnira Premier 5.
Dakle trebaju vam i bar 2 dobra rezultata sa nekih manjih turnira.

Kod Ane je recimo problem sto je ove godine u svoj raspored uvrstila samo 16 turnira. Naravno taj raspored podleze promenama, ali ako ostane pri njemu, onda jednostavno nece moci nadoknaditi los rezultat na nekom manjem turniru.

Jelena ce sigurno odigrati bar 5-6 turnira vise. Medjutim nece moci popraviti ove lose rezultate sa pocetka godine.
Rezultate sa IW, Majamija i Pariza ne moze nadoknaditi, a to su joj upravo i najlosiji rezultati ove godine. Jedino sto trenutno moze popraviti je rezultat iz Pariza (200 bodova). Ako osvoji neki turnir iste kategorije moze da zaradi dodatnih 600 bodova, sto bi je vratilo u prvih 10 na race.
Dakle nije toliko vazno sta branite u toku godine, vec kakve rezultate pravite na ovim velikim i obaveznim turnirima.
S obzirom da je odigrana gotovo trecina ovih velikih turnira, Jelena ima sve manje prilika da uopste sacuva i ovu cetvrtu poziciju i po mojoj proceni uz dobre igre do kraja godine moze maksimalno da se vrati na trece mesto.
Ana je ipak nesto bolje zapocela godinu i jos uvek ima sanse da zavrsi godinu i kao prva.
Naravno i ona moze da zavrsi na nekom 20.-30. mestu, ako krene sa serijom losih rezultata.
Narednih nekoliko turnira ce dati malo realniju sliku sta ce biti u nastavku sezone.
Kada se odigra Madrid i Rolan Garros - moci ce da se prave i neke konkretnije prognoze za ovu godinu.
Glavna lista u toku godine je najvaznija zbog pravljenja zrebova za turnire.
Ako ste na toj listi u prvih 8, na svakom turniru ste nosioc i skoro uvek (sem na GS) slobodni u prvom kolu.
Ako padnete ispod tog osmog mesta, stvari odmah idu malo teze.

Bane

pre 15 godina

@Venera

Izvini a sta je to degutantno u mom postu? Jel sam nesto pogresno naveo ili neko ime pogresio? Ovako misli puno ljudi oko mene i ne znam zasto neko priziva cenzuru.

Sipi

pre 15 godina

Boga mi,sve cesce i cesce citam komentare tipa "pa biti i medju prvih 10 je velik uspeh"!, Sta je sledece, "pa biti i medju prvih 20 nije tako lose"? Izgleda da i najvatreniji navijaci polako gube nadu da ce nase cure uspeti da se povrate,narocito ako se uzme u obzir nadiranje nekih novih klinki,povratak Klajsters,mozda uskoro i Sarapove itd...
Komentar #31 je mozda malo prenaglio sa izrazom "svaleracija",ali bez obzira na to, cinjenica je da su ljubavne intrige, dosle karijere mnogim jakim igracima.Sto naravno nije zaobislo ni nase devojke.Plus ako se samo malo "progugla",mogu tu i da se vide i poneke "razgolicene" slicice.Ali to je sto je.Obe su veoma talentovane,i siguran sam da ako se opet posvete iskljucivo tenisu,da mogu da budu u samom vrhu!

Dr.M.Cirovic

pre 15 godina

Cela se Srbija radovala kada se pored njihovih imena pomene i Srbija kao njihova postojbina,to je velika obaveza za njih ali tu obavezu treba i odrzavati a ne blesnuti jedno leto kao Zivojinovic,potpisati odgovarajuce ugovore staviti pare na konto i nakriviti sesirce.
Kao sto smo se vama radovali tako isto mozemo da vas ignorisemo.Obaveze i leptirici u stomaku ne idu uvek zajedno,niste vi glumci nego profesionalcu u vasoj struci.Imam utisak da ce njih dve da pocnu da pisu memoare kao i propali vrhunski politicar.

aleksa

pre 15 godina

Bas me briga za JELENIN rezultat. Stajling, reklame, estetske operacije nosa sve to u PRVI PLAN. Tenis u DRUGI PLAN. Pa ti i dalje gledas da ne pokvaris sminku tokom meca kada brises znoj-aloooo. Drago mi je da otvarujes rezultate OVE GOGINE kao i tvoje sportsko drustvo odakle si dosla. Napred ANA, vratila si reket u ruke i rezultati polako dolaze- bice sve OK.

Bane

pre 15 godina

I Ana i Jelena su pocele da propadaju kada su pocele sa svaleracijom sa pogresnim tipovima. Narocito ovo vazi za Anu koja se bacila u zagrljaj zenskarosa Verdaska koji ju je upropastio i kao zenu i kao igracicu. Vise nema onu nevinost u igri. Nazalost ona nastavlja u istom tonu i menja svalera sa nekim Australcem i ko zna sa kim je sada. Tako ne treba da se ponasa pretendentkinja na prvo mesto. Jelena pak, kao da je jedva cekala da se baci na onog Crnogorca i da skoro batali tenis za koji vise nema vremena.. E, to je rezultovalo propadanjem na rang listi i tesko da ce se vratiti....

Zvone

pre 15 godina

U vrhu zenskog tenisa ako izbacis ove dvije Amerikanke,sta dobijes???

Rusiju i njene satelite!!!

Sve same Ruskinje,Bjeloruskinje,Azerbejdjanke,Srpkinje,Cehinje,Slovakinje,Ukrajinke,Bugarke,Rumunjke....

Pittsburgh

pre 15 godina

Naravno da je uspeh da 2 nase teniserke budu u 10 najboljih na svetu. Ali, mogu one mnogo bolje. A za sve to, mora se zaboraviti snimanje reklama, modne kolekcije, i izjave tipa "bila sam prva na svetu, niko mi to ne moze oduzeti". To jeste tacno, i svaka cast, samo je OGROMNA razlika, da li je neko prvi, kao npr Justine Henan 4-5 godina, ili je neko prvi 2-3 nedelje/meseca. Ovo prvo dokazuje da prvo mesto nije dobijeno slucajno, a drugo dokazuje bas obrnuto.
Sve u svemu, vratite se devojke tenisu, a foliranje i reklame ostavite kad uramite rekete.

Tom Jones

pre 15 godina

Kako sada stoje stvari i gledajuci listu moze se desiti da Ana vrlo brzo ispadne iz deset a JJ bude 6-7 jedno izvesno vreme a onda i ona ispada iz deset. To je nas mentalitet i psiho;ogija i tu nema leka

Veca

pre 15 godina

@Zero , Aleksa

Sramota od komentara.
Ako Jelena nije zasluzila mesto koje je osvojila postenim dugogodisnjim radom i retkim ogromnim talentom - onda cete vi videti po broju crvenih preporuka na kojem ste mestu ljudske rang liste.

Mrs.Djokovic

pre 15 godina

Aleksa,ti pricas Jeleni o tome kako joj je tenis u DRUGOM PLANU????????
Mislim .. ne bih ovde da pisem romane kome je tenis u drugom planu..Ani ili Jeleni.To su svi videli ja mislim. :) ..

Raca

pre 15 godina

Koliko neka teniserka danas vredi, to bolje pokazuje "Race" lista. Na toj listi, za godinu 2009, stanje je ovakvo: Jelena 25, Ana 7. I nije tačno da samo Ana brani mnogo bodova. Ona ima RG, prvo mesto, pa doguraće bar do polufinala, zašto ne i finala, posle RG ima slabi Linz, sve ostalo je luft. Jelenu tek čekaju muke: Rim, prvo mesto, Štutgart, Moskva, Peking, bez šansi da ode na završni turnir (danas je 25, kad će ona da preskoči 18 teniserki), što će opet značiti novi gubitak bodova, koje ne može da odbrani, jer igra katastrofalno i tu svoju defanzivku. To je tačno, a ne šta sin Dragaaan piše.

Luka

pre 15 godina

@lucky
A koliko je nedelja trajao zimski raspust? I ne gnjavate beznačajnim detaljima, bodovima, nedeljama... Imajte milosti! Ako imaš hrabrosti, objavi "Race" listu za 2009! Ona bolje govori ko je ko trenutno u tenisu.

Bane

pre 15 godina

@Venera

Izvini a sta je to degutantno u mom postu? Jel sam nesto pogresno naveo ili neko ime pogresio? Ovako misli puno ljudi oko mene i ne znam zasto neko priziva cenzuru.

Sipi

pre 15 godina

Boga mi,sve cesce i cesce citam komentare tipa "pa biti i medju prvih 10 je velik uspeh"!, Sta je sledece, "pa biti i medju prvih 20 nije tako lose"? Izgleda da i najvatreniji navijaci polako gube nadu da ce nase cure uspeti da se povrate,narocito ako se uzme u obzir nadiranje nekih novih klinki,povratak Klajsters,mozda uskoro i Sarapove itd...
Komentar #31 je mozda malo prenaglio sa izrazom "svaleracija",ali bez obzira na to, cinjenica je da su ljubavne intrige, dosle karijere mnogim jakim igracima.Sto naravno nije zaobislo ni nase devojke.Plus ako se samo malo "progugla",mogu tu i da se vide i poneke "razgolicene" slicice.Ali to je sto je.Obe su veoma talentovane,i siguran sam da ako se opet posvete iskljucivo tenisu,da mogu da budu u samom vrhu!

Pekarka

pre 15 godina

@Aleksa

Pa ti si stvarno......aj' sad moram birati reci,ovo je ipak javna web stranica jedne ozbiljne tv stanice,inace bih ti ja ocitala bukvicu...


Jelena je imala operaciju sinusa zbog zdravstvenih problema,kakva estetska hirurgija...

A ako se iko slika to je ANA IVANOVIIC!

Ali ja ne kazem da je to lose!!


Pa slikaju se i politicari,voditelji,fudbaleri,pa opet rade svoj posao,kao i nase teniserke!!


Njima je tenis promenio zivot,zato bi ga zapostavile???



Ma,ljudi koji nisu kako kazu "bas sa glave" ne treba da imaju prilaz vestima gde se spominje ime kojeg nisu vredni!


Brate moj,prevedeno na srpski,ti Jeleni nisi ni ono crno ispod nokta,pa mozes sam sebe da ugrizes.......tamo gde ne treba...



Izvinite stvarno ako sam bila preostra...ali realna...



Molim,objavite komentar....

Atleta

pre 15 godina

@ Aleksa
A Sta nas briga za tvoje misljenje!?
Da loi te je neko nesto pitao!? Ne!
I posle su navijaci JJ losi, a AI super. Ma dajte, iako to ne zelim ucinicete da gledam na Anu kao vi na Jelenu. Ni jedan sportista to ne zasluzuje, jadna devojka ni kriva ni duzna, koliko duggo gledam ten=nis jos nisam video da neko ima tako ogorcene navijace.

Srecno!

JJ uvek se smej!

pre 15 godina

Zivot ide dalje, kada ti ne ide dobro nije ni bitno koli ces pasti, ja bih sve dala za jednu pobedu, makar i opet pala na listi. Samo za jedan osmeh i dva seta.:))).
Toliko radosti od ove devojke se ne zabboravlja, jos mi je draza sada.

Ti si nas ponos, glavu gore, tenis je bitan, ui drago mi je sto vdidim da treniras, mnogi bi poklekli pri takvi problemima, moras da verujes u sebe i znas da ima mnogo ljudi koji ce uvek verovati u tebe. Ja sam prrezadovoljna sto si posle tako loseg rezultata pala samo za jedno mesto, a branila si dosta poena. Uzivaj u zivotu. U nadji pauzu izmedju turnira da svratis u BG.
Svin se postuju, Jelena se voli.

odlazi cirkus

pre 15 godina

Jedino pravo merilo za ovu godinu je lista. Na listi je Ana 7., Jelena 25.
Obe su odigrale po 5 turnira, Serena 6, a Dementieva cak 7.
Ana ove godinu jednostavno ne moze zavrsiti plasirana losije od 4. mesta, jer i sa prosecnom igrom je po kvalitetu bolja od vecine ovih teniserki.
Ne smem da tvrdim da je bolja od sestara i mozda od Safine.
Za sve ostale mogu slobodno da kazem da je Ana bar za 3 klase bolja od njih.
Kakva Dementieva, Zvonareva, Azarenka? To je smehotresna olimpijada.
Ana igra sve bolje i bolje i iz turnira u turnir pokazuje sve bolju i sigurniju igru. Jos uvek je to dalek od prosle i pretprosle godine kada je Ana razbijala.
Verovatno se sada vraca i Sharapova. Uz nju i Anu i sestre Villiams ove razne Dementieve, Zvonareve, Azarenke i slicne ce ubuduce moci samo da sanjaju ulazak u bilo kakvo cetvrtfinale na narednim turnirima.

Mislim da je doslo vreme da se malo stvari u zenskom tenisu postave na pravo mesto.
Ovo je vec malo pocelo da lici na cirkus.
Zvonareva osvojila Indian Wels, a Azarenko Majami?
Stvarno odlican materijal da se snimi jedna dobra komedija.
Naravno nisu one jadnice krive, ali valjda ce prave teniserke napokon shvatiti apsurdnost do koje su dovele zenski tenis svojom neozbiljnoscu i poceti malo ozbiljnije da rade svoj posao.
A prvi zadatak im je da vrate sve ove koje su zalutale u prvih 10 tamo gde i pripadaju.
Dementieva realno 10. mesto
Zvonareva 20.
Azarenka 30.

Cucurigu

pre 15 godina

Sve po zasluzi.Konacno bi trebalo da se pocne,ako ne nista drugo,a ono ,sa osrednjim igrama.

PS: Zero Cool(kom1)-Da naste slucajno pobrkali Reiting listu i Sampionsku trku.I jedna i druga se boduju u skladu sa postojecim vazecim pravilima i one su ,svaka za sebe,jedinstvene!!!

lucky_luke

pre 15 godina

1. Steffi Graf 377
2. Martina Navratilova 332
3. Chris Evert 260
4. Martina Hingis 209
5. Monica Seles 178
6. Justine Henin 117
7. Lindsay Davenport 98
8. Serena Williams 71
9. Amélie Mauresmo 39
10. Tracy Austin 21
11. Kim Clijsters 19
12. Jelena Jankovic 18
13. Jennifer Capriati 17
= Maria Sharapova 17
15. Ana Ivanović 12
= Arantxa Sánchez Vicario 12
17. Venus Williams 11
18. Evonne Goolagong Cawley 2

to vam je broj sedmica koliko je neko bio br1 na wta. o kakvim 2-3 nedeljama ti pricas. pa obje su bile duze od recimo venus a jeca i od recimo sarapove i kaprijati a samo sedmicu krace od klajsters. bar seinformisite prije nego lupite neku glupost.

a ti dragance na koji naredni period mislis. jeca najveci broj poena brani tek od us-opena i poslije i do tada je sigurna bar medju prvih 8 sto joj obezbjedjuje uloge nosioca i bolje zrijebanje. tako da ako udje u formu moze dosta napraviti na velikim turnirima. a ima vremena....vise zabrinjava trenutna forma ali kao sto rekoh....neka bude uporna i par mjeseci trazenja forme joj nece puno nastetiti, najvaznije je da na kraju ipak nadje svoju formu.

Već viđeno

pre 15 godina

Od turnira do turnira, što niža kategorija to veća šansa za uspeh. Zna Jeka šta radi. Zna da nikad neće osvojiti "grend slem", zato daj šta daš.

Ha ha ha ha

pre 15 godina

Draganche ne lupaj. Naravno da ce JJ posle Us opena braniti poene to sto ce se Studgart odrzavati u nekom drugom mestu, nema nikakve veze. CCCC tvoji komentari vezani za Jelenu kao i tvoje misljenje o njoj je varljivo kao vetar. Pravi navijaci ne menjeju tako lako misljenje, nego su tu iz za pobede i za poraze! Vec duze vreme se na ovom sajtu smejemo tvojim u najmanju ruku neintaligentnim postovima.


E moj Bane, hahahahhah..sigurno si se pokajao sto si uopste dosao ovde sa tako glupom idejom. No, da te podsetim Jelena je Mladjana upoznala U Pekingu i od tada je sve krenulo na bolje i u tenisu, i jos je sa njim, a ipak gubi, tako da to nema nikakve veze. Ne daj se JJ.

Kole

pre 15 godina

@ Luka


Kazes za Jecu:"A koliko se samo trajao zimski raspust"
Pa o tome se i radi, dragi moj, sto je Jelena tek 9. u istoriji wta koja je zavrsila godinu na prvom mestu, i koliki je to ogroman uspeh.
Naravno da se racunaju i nedelje raspusta, jer je za njih posteno i krvavo zaradjeno, jer to se mesto na kraju godine zaradjuje a ne dobija - zato je toliko vazno i cenjeno.
Da je lako, mnogi, tacnije svi, bi ga osvojili.

hahhahahhahhha

pre 15 godina

@ Luka
Kakav crni raspust, svi znamo koliko je bitno zavrsiti godninu kao najbolji, ne kaze se dzabe KRALJICA IZ 2008 npr.
U ostalom Jelena je bar kao najbolja nila na visini zadatka i sovajala TITULe, imala fanntasticne rezultate i pobede nad vrhunskim teniserkama, za razliku od npr.Ane koja kao prva nije mogla da poveze ni jed nu pobedu. TISINA.

Itsl.

pre 15 godina

@etc
Ovo je zaista smešno koliko ovi Jekini navijači pojma nemaju. Ti pišeš da će Ana, ako ne osvoji RG, pasti na 3100 bodova. Ti misliš da finale, polufinale, četvrt finale ne donosi ništa?! Pa ti si teniski ekspert. Ako izgubi, recimo, 500-600 bodova može da bude zadovoljna, jer do kraja godine nema šta da izgubi, osim da gomila. Velike muke imaće Jelena. Nauči nešto što je osnovno, pa se onda javi.

lucky_luke

pre 15 godina

Steffi Graf 8
Martina Navratilova 7
Chris Evert 5
Lindsay Davenport 4
Justine Henin 3
Martina Hingis 3
Monica Seles 3
Serena Williams 1
Jelena Janković 1

e moj luka pa tim komentarom samo pokazujes koliko ne znas...pa lista onih koji su neku godinu zavrsili kao br1 je jos probranija i kraca i to je poseban i jos veci uspjeh. samo se najveci doseg pamti sa wta/atp liste a godisnji plasmani tenisera ostaju za uvjek upisani za svaku godinu. da li bi ti vise volio da ti partizan ili zvezda ili za koga vec navijas bude u nekom dijelu sezone prvi ili na kraju godine? a za rejs je tek glupost. i ko je imao kakav plasman na rejs listi se nikad i nigdje ne zapisuje jeca je bila prva ili druga tu puno ranije nego na ovoj wta listi koja je glavna. pa na rejs listi je uvjek prvi onaj koji osvoji prvi mali turnircic u godini na kome najveci ni ne ucestvuju. treba drzati kontinuitet duzi vremenski period u wta listi je yo 52 sedmice da bi se zasluzio plasman a ne uci u formu 3 sedmice i poslije ispasti iz nje. jeca je cjelu 2008 igrala vrhunski, ana dobar dio i jedna je zasluzila da bude br1 i gs a druga da zavrsi godinu kao br1 i dobije priznanje od itf kao najbolja teniserka na svijetu za tu godinu a to su ogromna priznanja. jecu je zeznuo trener koji je ubjedio da nabaci misicnu masu da bi dobila na snazi a to jednostavno nije niti moze biti njeno prirodno oruzje jer prosto nije za to pravljena i gradjena. time se gubi pokretljivost i osjecaj sto joj je i oruzje kojim je i bila br1. trebat ce sad malo vremena da se to povrati ali ako istraje nema sumnje da ce se vratiti u vrh. a ana se vec vraca. htjeli vi to ili ne. samo od njih zavisi. a kvalitet ne trebaju dokazivati jer su to obje vec davno uradile. osim toga za sada se igralo samo na tvrdom, treba se dokazati i na sljaci i travi pa u dvorani....a nase cure kao i nole su u vrhu na svim podlogama.....zato se i racuna period od jedne godine kada se sve podloge i svi turniri prodju.

Dr.M.Cirovic

pre 15 godina

Cela se Srbija radovala kada se pored njihovih imena pomene i Srbija kao njihova postojbina,to je velika obaveza za njih ali tu obavezu treba i odrzavati a ne blesnuti jedno leto kao Zivojinovic,potpisati odgovarajuce ugovore staviti pare na konto i nakriviti sesirce.
Kao sto smo se vama radovali tako isto mozemo da vas ignorisemo.Obaveze i leptirici u stomaku ne idu uvek zajedno,niste vi glumci nego profesionalcu u vasoj struci.Imam utisak da ce njih dve da pocnu da pisu memoare kao i propali vrhunski politicar.

nikol dž. femija

pre 15 godina

@ Luka @ Race

VOLELA BIH AKO SMETE da odgovorite da li ste INSISTIRALI NA race listi i 2007.godine KADA JE JJ na toj listi započela kao 1.a cele godine bila i završila je kao 2.iza Enan??I da li ste INSISTIRALI na toj listi 2008.godine kada JE JJ CELE GODINE NA RACE LISTI bila 1.na svetu??

Ako je ste,a vi to znate,ja ću vam verovati šta god da kažete,onda je u redu što insistirate i sada,ali ako niste....zaključite sami,ne bih da u vreme posta bilo šta zakljuujem ja...!

A ODGOVOR JE ...zašto ne bi moglo da se sve objavi,kako stvari stoje sada,zar je to nešto sramno ili nešto čega se treba stideti? Uostalom svako može da pogleda, ali koga mrzi evo:

NA WTA LISTI : JJ je 4.sa 7290 bodova, ANA je 7. sa 5174, a Dokić je 71.sa 842 boda.

NA RACE LISTI: JJ je 25.sa 600 bodova, za Anu nisam sigurna, a Dokić 27.sa 566 bodova.

NA LISTI ZARADA ZA 2009.GODINU: ANA je 7.sa 449107, Dokić 29.sa 147442, a JJ je 33. sa 133439.

PODACI SU OD JUČE 6.4.2009.

NADAM SE DA ste zadovoljni.

Pozdrav.

Srdjan

pre 15 godina

Najjaci su mi komentari da one "ne zasluzuju".
Mesta na ATP i WTA listama se ne dodeljuju po zaslugama vec po osvojenim bodovima. Dakle, 1+1=2. Bilo i ostace tako.
Ukoliko neko padne u formi, lista to brzo i pokaze. Isto vazi i za skok u formi.
Jasno je da su i Jelena i Ana u padu vec neko vreme. Ako nastave tako, brzo ce ispasti iz top 10. Ali ako se podignu, brzo ce se i vratiti na stare pozicije jer ne brane prakticno nista. Simple as that!

art

pre 15 godina

@(ZeroCool, 6. april 2009 11:06)
A sta je to za tebe realno? Vjerovatno po samo tebi znanom sistemu bodovanja nase cure ne zasluzuju da budu tu gdje jesu. Cijeli svijet priznaje ovaj sistem a samo ti ne. Postoje dvije mogucnosti: ili si u susjedstvu ili si iskompleksiran pa zelis po svaku cijenu da "talasas" pa makar i negativno.

obscured

pre 15 godina

Bravo devojke. Kad se samo setim koliko sam bio srecan kad ste tek usle u prvih 10 ne smem sada dopustiti da me oscilacije u toj istoj grupi razocaraju.

Draganche

pre 15 godina

Safina nije daleko od Serene,Jelena nije daleko od Dementieve,a bome ni Venus od Jelene(a Jelena u narednom periodu dosta brani,a forma blagi boze),Zvonareva opusteno,Ana pazi se Azarenke...i tako vecito o listi!

lucky_luke

pre 15 godina

10. Tracy Austin 21
11. Kim Clijsters 19
12. Jelena Jankovic 18
13. Jennifer Capriati 17
= Maria Sharapova 17
15. Ana Ivanović 12
= Arantxa Sánchez Vicario 12
17. Venus Williams 11
18. Evonne Goolagong Cawley 2

po tebi su sve ove bile slucajno br1 jer je sve to eto u mjesec dva.

Draganche

pre 15 godina

@lucky_luke
Nece ona(Jelena)nista braniti posle US opena jer se promenio raspored turnira.Studgart ce se sada igrati na sljaci,moskvu mozda nece ni igrati,a Peking je sad jaci turnir no sto je bio prosle godine,pa sad ne znam kako tu stvari stoje.Najteze ce tu biti upravo finale US opena.Dakle sad ide Studgart,pa ce braniti Rim i polufinale Roland Garrosa i sve to ce biti jako tesko.Na turnirima na kojima moze da dobije jesu Marbelj(na kojem sad igra),celokupna sezona na travi(neki turnir pre Wimbledona i Wimbledon gde vec tri godine zaredom nije prosla cetvrto kolo) i eventualno pre US opena na americkoj seriji...

milan

pre 15 godina

Kako je pala tako ce se i podici, to je sasvim normalno,nema vise superiornih i svi imaju samo jedan cilj a to je prvo mesto!
Samo napred JJ i Anci pravi Srbi i navijaci su uz vas i Noleta,Viktora,Janka,Zikija...
Iazvinjavam se ako sam nekog izostavio!

Volim sajt b92

pre 15 godina

Kakvi su to komentari tipa NE ZASLUZUJU NI TE POZICIJE. Ma nemoj? Naravno da zasluzuju, lista je tako napravljena, moras da odbranis poene da bi opstao na vrhu, i nije to preveliki pad sa obzirom na to kakve partije pruzaju. Prava kriza je kada ne mozes da povezes neku pobedu u pola sezone i samim tim ispadnes iz top 20. Jos nije kasno da se vrate, ima jos mnogo da se igra.
I to sto neki govore da se MANU REKLAMA I SLICNO, ni sa tim se ne slazem, mlade su kada ce ako ne sada da iskoriste slavu i obave sve obaveze prema sponzorima, naravno da tenis treba i jeste njihov prioritet.
Primera radi JJ je na kraju sezone imala mnogo obaveza i prema sponzorim i snimanja reklama i revije u Moni i premijera filma, pa ju je ipak zavrsila kao najbolja. A sada kada moze da bude mnogo posvecenija tenisu nista! Tako da ni to nije istina. Jednostavno moramo da se pomirimo sa time da niko nije masina i verujemo u povratak.
Ne slazem se ni sa time da treba menjati trenera (Jelena). Ona je sa Rikardom radila i kada je osvajala najvece titule i treba da nastavi, nije u pitanju trener. Jednostavno moraju da veruju u sebe, ne opterecuju se porazima vec da uce iz njih i naravno treniraju sto jacim tempom. Verujem da ce sve biti u redu. Nadam se da ce JJ dobro proci u Spaniji, sto joj i zelim.

Io

pre 15 godina

Ko sto neko napisa pre mene,najbolji su oni komentari "ne zasluzuju to mesto".Jok,vi zsluzujete!
Sve sami teniski "strucnjaci" do bola.

etc

pre 15 godina

nezgodno je to što Ana brani 2000 poena sa RG, to ako ne odbrani pašće na 3100 poena...što znači da će biti oko 15 mesta...jedina šansa da do RG sakupi poena na drugim turnirima...a da, posle RG Ana nema šta da brani i onda može samo da napreduje.

Riiiiiiiiiight...

pre 15 godina

Boze, pojedini komentari, ni trunke postovanja prema ovim teniserkama, ulicni recnik, blam..
Spominjete "slikanje" za novine itd. pa da, treba da se pokriju po glavi u cvetu mladosti, lepote i slave da bi zadoljile par luzera. O, i da odbiju sve reklame sponzora da ne probude vasu ljubomoru. Kao da vi ne biste isto uradili na njihovom mestu.
Jeste, mogu da imaju SVE a vi puknite od muke.
Pozdrav pravim navijacima!

asdas

pre 15 godina

(Bane, 6. april 2009 19:11)

Ovaj lik je garant bio zaljubljen u Anu Ivanovic i mastao o njoj, pa kad je nasla decka smorio se jer su se njegovi snovi raspali.. Kakvih sve likova ima.. :S

bilo bi smesno

pre 15 godina

Dok sam citala komentar broj 6, zaklela bih se da ga je napisala ljubomorna zena, kad u potpisu, "aleksa".
Da nije tuzno...

boze ima li te

pre 15 godina

@Bane
Kao prvo postavio bih ti jedno pitanje. Da li ti uopste znas sta znaci rec svaler i svaleracija.
Da znas sigurno ne bi koristio tu rec.
Svaler je onaj ko vec ima nekog: decka, devojku, muza ili zenu, pa ga vara sa drugom osobom.
Postoji jos jedan izraz u nasem jeziku za istu stvar, a zove se kurv..nje.
Obe te reci imaju isto znacenje.

E sad prvi je problem sto iznos neistine.
Ni Ana ni Jelena se ne svalerisu, jer ni jedna od njih nije imala ni momka ni muza, pa je nasla nekog drugog i varala osobu sa kojom je u vezi.
Drugo sta je tu cudno da devojke njihovih godina (Ana-21, Jelena-24) imaju momke. U njihovim godinama je to sasvim normalno, a puno devojaka u tim godinama se i udaje.
Ne mislis valjda da bi obe trebale narednih 10 godina da provedu samo igrajuci tenis i da im cela mladost prodje u tome.

Trece bash me zanima da li je tvoja devojka/zena, ako je uopste imas imala pre tebe nekog.
Verovatno si je ozenio nevinu sa 30 godina?

Ja sam 5 puta citao ovaj tvoj komentar i prosto nisam mogao da verujem svojim ocima.
Na ovom sajtu u poslednjih 10 godina nisam procitao vecu glupost.
Definitivno si rekorder za ovu deceniju.

Igysa

pre 15 godina

@sipi
Pravi navijaci nikada ne gube nadu.. ja naprimer licno verujem, cak sta vidse siguran sam da ce ove devojke tek da pokazu koliko vrede ! krize su sastavni deo tenisa, dodju i prodju. ja mogu da kazem za sebe da pratim 95 posto njihovim meceva i znam da vrede mnogo vise nego neke druge igracice iz top 10.. ali covek se cesto veoma umori objasnjavajuci to raznim znalcima koji pogleadju mec 3 puta godisnej i pljuju sve sto je nase,, a to je srpski cef !

realista

pre 15 godina

Ova Race lista uvek daje realnije stanje nego ona glavna.
Jednostavno pokazuje rezultate za tu godinu, kako vase tako i vasih protivnica.
Kako godina odmice ta race lista daje sve realnije stanje i sve je bliza onoj glavnoj, da bi na kraju godine obe liste bile iste.
Dakle glavna lista se prilagodjava ovoj race listi, a ne obrnuto.
Ana je i na glavnoj i na race listi 7. Dakle ako nastavi sa ovakvim rezultatima koji su trenutno malo dobri-malo losi, zadrzace to mesto.
Jelena je na glavnoj 4., a na race 25. Dakle i ona ako nastavi ovako da igra zavrsice godinu izmedju 20. i 50. mesta.
Opet ako pocne da pravi bolje rezultate popravice se na listi.
Po kvalitetu sigurno obe zasluzuju da budu u prvih 5.
Medjutim taj kvalitet treba potvrditi i igrom i rezultatima.
U zesnskom kalendaru postoje 4 GS, 5 najjacih turnira Premier serije i jos 15 nesto slabijih turnira serije Premier 5.
Upravo tu se zaradjuju najveci bodovi.
Racuna se 16 rezultata.
Kada se oduzmu 4 GS i ovih 5 velikih turnira koji su obavezni u bodovanju, ostaje jos 7 turnira na kojima mozete zaraditi bodove.
Od tih 7 - maximalno 5 moze biti sa ovih turnira Premier 5.
Dakle trebaju vam i bar 2 dobra rezultata sa nekih manjih turnira.

Kod Ane je recimo problem sto je ove godine u svoj raspored uvrstila samo 16 turnira. Naravno taj raspored podleze promenama, ali ako ostane pri njemu, onda jednostavno nece moci nadoknaditi los rezultat na nekom manjem turniru.

Jelena ce sigurno odigrati bar 5-6 turnira vise. Medjutim nece moci popraviti ove lose rezultate sa pocetka godine.
Rezultate sa IW, Majamija i Pariza ne moze nadoknaditi, a to su joj upravo i najlosiji rezultati ove godine. Jedino sto trenutno moze popraviti je rezultat iz Pariza (200 bodova). Ako osvoji neki turnir iste kategorije moze da zaradi dodatnih 600 bodova, sto bi je vratilo u prvih 10 na race.
Dakle nije toliko vazno sta branite u toku godine, vec kakve rezultate pravite na ovim velikim i obaveznim turnirima.
S obzirom da je odigrana gotovo trecina ovih velikih turnira, Jelena ima sve manje prilika da uopste sacuva i ovu cetvrtu poziciju i po mojoj proceni uz dobre igre do kraja godine moze maksimalno da se vrati na trece mesto.
Ana je ipak nesto bolje zapocela godinu i jos uvek ima sanse da zavrsi godinu i kao prva.
Naravno i ona moze da zavrsi na nekom 20.-30. mestu, ako krene sa serijom losih rezultata.
Narednih nekoliko turnira ce dati malo realniju sliku sta ce biti u nastavku sezone.
Kada se odigra Madrid i Rolan Garros - moci ce da se prave i neke konkretnije prognoze za ovu godinu.
Glavna lista u toku godine je najvaznija zbog pravljenja zrebova za turnire.
Ako ste na toj listi u prvih 8, na svakom turniru ste nosioc i skoro uvek (sem na GS) slobodni u prvom kolu.
Ako padnete ispod tog osmog mesta, stvari odmah idu malo teze.

eh, Bane

pre 15 godina

Zalim svaku zenu koja dodje u kontakt s Banetom i ne zna bolje, nego krene da se "svalerise" s njim.
Verujem da ce uvideti da ima posla sa nesigurnim malim sovinistom koji ne moze da podnese uspesnu zenu i da ce pobeci glavom bez obzira.

dosta fanatizma i fanatika

pre 15 godina

E, Sipi, 'aj' ti zaboravi svoje ljubavne intrige, slicice (kakve god) i ostale "zezalice" i lepo se posveti samo svom poslu! Rezultat nece izostati...

A posle mozes i da kazes (po)nesto drugima!

mokica

pre 15 godina

Ma nema sanse da me uvucete u diskusije tipa "vise volim ovu zato sto manje volim onu".
Navijam bre za obe moje lepote.
A sto se tice pozicije na listi, ma videcemo jos. Nekima ce pozliti od gledanja u visinu, samo da Jeca i Anci malo stabilizuju formu.
Ako vi sumnjate da ce JJ i Ana procerdati svoje karijere zarad lakih nota (slikanje, mondenski dogadjaji, i sl.) onda vi pojima nemate ni o zivotu ni o tenisu.
Kada lutke moje nadju svoju igru jedino pitanje na WTA turu ce biti kako dve igracice mogu istovremeno da budu na prvom mestu.

kokan kokanovic

pre 15 godina

Velika stvar u ovoj nadnacionalnoj prici je sto broj NEmalicioznih i NEzluradih komentara DALEKO nadmasuje broj onih drugih. U njihovim godinama, mislim na oba pola tenisera koji su nas promovisali bolje nego bilo ko u svetu, sami su svojim radom i trudom postigli to gde su sada. To sto i lepota ide uz tu mladost moze da smeta samo pakosnicima. Tu su naravno i lep zivot i prateci programi u najlepsim mestima kugle zemaljske, to moze samo da imponuje. Budimo ponosni sto su iz Srbije. Tolicko