Ćirić i Šapić se povukli

Vaterpolisti Aleksandar Šapić i Aleksandar Ćirić saopštili su da se povlače iz reprezentacije.

Izvor: B92, Beta
Pošaljite komentar
  1. Da se Sapic vrati i da ostvari taj san od 1000 golova. Nakon toga puno srece svima u daljem zivotu.
    (milan, 20. oktobar 2008 10:35)

    # Link komentara

  2. Bravo Sapicu ZVEZDASU.
    (Borg, 17. oktobar 2008 16:48)

    # Link komentara

  3. Dodjite na Banjicu da vidite kako svako vece "otimaju" igrace!!!Stoje roditelji sa decom i mole ih da ih prime u klub....TOLIKO O OTIMANJU
    (zoran, 17. oktobar 2008 12:47)

    # Link komentara

  4. Legende,svaka vam cast a to ste trebali i prije kazat jer ste sve znali.Pita li se neko gdje su Belamaric,Popovic,Dabovic,Zambelic i neki mladi koji po Evropi zaraduju hleb kao treneri.Pita li se neko zasto ovi ljudi gase tv kad su vaterpolo utakmice i zasto ovi DIDIMONI -Udovicic i Jovovic stoje na celu saveza.Sramota
    (mrkonja, 17. oktobar 2008 11:25)

    # Link komentara

  5. Svaka cast momci! Konacno je neko progovorio o stanju u vaterpolu! I to ne "neko", nego velicine poput Cirica,Sapica i ostalih.
    Sta cekaju ostali? Iz drugih sportova? Iz odbojke? Zasto ne progovore Spasojevic,Vujevic,Tomasevic? Zasto ne kazu igracice zasto su morale da odu u Zvezdu ili Metal Galaci u Rumuniji, gde je (gle cuda) trener bas selektor Srbije!!!Zasto se ne kaze sta rade menadzeri (koji su najveci problem i ubice naseg sporta), kako "potplacuju" trenere mladjih selekcija da bi "vrbovali" mlade talente???
    Razlika je u tome sto je Vaterpolo savez razjedinjen, sto dopusta kojekakvim novinarima da pisu svasta i iznose prljav ves iz repke kako hoce. Odbojkaski savez to NE DOPUSTA. Novinarima se diktira sta da pisu, a sta se ne sme! Posle BRONZANE vaterpolo medalje na OI, pisu novinari: Bruka, potukli se, slomili se, svadjaju se... A posle bruke zenske reprezentacije na OI, pise se: uspeh je bio i sto smo se plasirali; Nikad bolje, drugarstvo vlada (caruje)... A selektor ne govori sa dizacem, jer se, boze moj, "osmelila" da ode iz rumunskog raja u prljavu Italiju.
    Ljudi, nemojmo se cuditi. Vaterpolisti su samo rekli ono sto je javna tajna i sto se radi, verovatno, u SVIM sportovima!
    (Nenad, 17. oktobar 2008 10:40)

    # Link komentara

  6. hvala vam momci!
    (Daniel, 16. oktobar 2008 17:04)

    # Link komentara

  7. I TAKO KAD SAM JA PRICAO O TOME SVI SU SE SMEJALI. BRACA MANOJLOVIC SU UVEK BILI TU DA ORGANIZUJU NESTO A IGRACI JOS NISU ISPALCENI, PA MOZETE NOVINARI DA SE MALO PROBUDITE I INTERVJUISETE JOS NEKE VATERPOLISTE I SVE CE VAM BITI JASNO,I KO IMA STANOVE U PRAGU A KO JOS NIJE ISPLACEN.
    I TAKO KAD DODAMO JOS DVA BRATA UDOVICIC KOJI SU U SVOJIM KARIJERAMA IMALI ZAPAZENU ULOGU U PIONIRIMA, VRSNOG GOLMANA, JOS "BOLJEG" BIZNISMENA "TURBO" SOSTARA, DOBIJEMO ISKREN OSECAJ ZALJENA DA SU USPELI DA OVAJ PLEMENITI SPORT SVEDU NA NIVO SNAGA IZ PERIODA STAMENICA KOJI IH JE SA VLADOM ORLICEM STVORIO. A STA SU ONI URADILI TO CE MO UBRZO VIDETI SA NOVIM GENERACIJAMA, KOJE UCE PO SISTEMU, PARTIZAN PA REPREZENTACIJA.
    P.S.

    Pa zar svaki talentovani klinac koji potekne u Zemunu, Vojvodini, Beogradu.... mora da predje u Partizan kao kadet, i da ga Braca predtavljaju kao skolu Partizana.........Tuzno
    (CEPTEROVIC, 16. oktobar 2008 12:55)

    # Link komentara

  8. На страну навијачка препуцавања али ко год ради у нашем спорту види и зна шта се дешава. У ватерполо савезу и у свим осталим савезима влада опште расуло, где стари идеолошки или млади политички или приватни кадар влада нашим спортом. Врх нерада и незнања, да не кажем нешто горе, лежи у Олимпијском комитету. Поента је да будете на месту где не морате ништа да радите а камоли тржишно да послујете, док вам држава сипа финансијска средства из буџета. То се огледа на крају на тоталну небригу тих малих владарчића према спортистима и самом спорту. Зашто се Закон о спорту не доноси толико дуго? Из једноставног разлога, да би се задовољили апетити разних тајкуна, јер је након многих области у нашем друштву, дошао ред и на спортске објекте да се рашчерече и продају у бесцење. Иначе, ватерполисти су потпуно у праву, чак шта више, били су веома благи у коментарисању. Међутим, можда ће и бити неке смене али само ће доћи још неки заслужан политичар или спортиста, типа Шоштара који ништа не ради без сагласности ''базе'' или типа Пиксија или Деје који без и једног дана факултетског усавршавања постану Председници савеза или тренери националних селекција. Пуна подршка свим спортистима који се противе даљем распаду српског спорта!
    (Жак Рог, 16. oktobar 2008 12:44)

    # Link komentara

  9. Pa resenje problema je jednostavno. Neka Sapic i Ciric sa istomisljenicima pojacaju neki nas klub i eto konkurencije Partizanu.
    (superhik, 16. oktobar 2008 12:19)

    # Link komentara

  10. Sovro legendo!
    (reza, 16. oktobar 2008 12:12)

    # Link komentara

  11. Niste morali ovako da obrazložite odlazak da igrate za "braću" crnogorce;Slobodno idite i igrajte i posle vas vaterpolo u SRBIJI će se igrati;Pričati možete zaslužni ste za brdo medalja (sa ostalim igračima)i na tome HVALA,ali ne i lagati to što ste poznati i priznati vam ne daje za pravo da lažete(Petar Porobić bi bio trener SRBIJE da su mu ponudili)to reče ćirić i osta živ e moj ćiriću slobodno idi i igraj za montenegro nemoj prodavati m... za bubrege!!!!!!!
    (dugi, 16. oktobar 2008 12:09)

    # Link komentara

  12. i ovaj sport je kao i sve ostale partizan uzeo!!!! kosarka (gepekovanje i lupanje samara), fudbal (bolje i da ne pricam), a vaterpolo sam samo slusao pa nisma siguran, ali ako se kuva vec duze vreme, znaci da ima nesto.
    nama (navijacima) je vazno da samo klubovi igraju dobro... e to je greska
    samo pogledajte hrvate
    (balvan, 16. oktobar 2008 12:07)

    # Link komentara

  13. Nemojte ljudi pisati nista ako ne poznajete prilike u srpskom vaterpolu,ja vec 5 godina igram za razne klubove i sve je istina sto ova dva asa pominju!!!Imao sam priliku da treniram u doticnom klubu i video na delu selektora i ostalu klijentelu kako unistavaju sve sto su neki pre njih stvorili neki velikim naporima!!Odnosi se na mlade igrace kojima je uslovljen ugovor od 4 godine ne bi li igrali za rezne selekcije drzavne reprezentacije,a da pritom nemaju nijednu jedinu utakmicu u domacem prvenstvu koje je jadno i zalosno!!Pogledajte nasu muku mladih na ovogodisnjem Evropskom prvenstvu na Banjici?Izgubili smo od Madjara u finalu,ako se secam,12:7 a gubili smo 10:1!!To je odnos snaga najjacih reprezentacija u tim uzrastima,a sastav je magican...10 igraca iz Partizana(od toga 5 napravljenih mladih nada,za sta im treba skinuti kapu, i 5 ukradenih momaka iz recimo Beograda,Vojvodine,Crne Gore)i 4 momka iz klubova koji obecavaju vrh tabele u srpskom vaterpolu,ato su Vojvodina,Nis,Beograd,nekada Zvezda... to su mladji uzrasti!!!Da li se iko zapitao zasto je Liga ocaj???Nastupao sam za Becej,Zvezdu,Dinamo Pancevo,TENT..Rezultati izmedju slicnih ekipa su relativno tesni i zanimljivi ali ukoliko se jedan istice kao talenat,Partizan pomenutim gestom dolazi do njega,igraca i dalja sudbina se zna!!Klubovi nemaju novca ni za putovanja do drugog grada,hranarina posto se tako zove sada plata u vaterpolu:HRANARINA!!!!!!!!to je bednih 2-3 stotine evra za nekog istaknutog igraca!!I zasto onda ljudi na polozajima kukaju kada Crna Gora ili bilo koja slicna drzava takvim momcima ponudi egzistenciju i vidu sporta i novca i rada!!Ako se iko seca Milosa Korolije koji je kao clan Partizana igrao u drzavnomn timu,a ove godine naspupa za Sentes iz Madjarske i nije ni pozvan na pripreme a bio je prvi centar prosle godine!!!Ljudima su bitne medalje i samo medalje,sada cete biti svedoci kako se nijedna medalja nece osvojiti dugi niz godina,kako taj pomenut podmladak treba prolagoditi radu reprezentacije,jer je vaterpolo specifican sport u kom je i iskustvo vazan faktor,a stice se godinama i utakmicama..a bezene ne treba pominjati!Ljudi ne znaju da je Banjica vlasnistvo Partizana i oni od toga zive jednim delom,svaki drugi se u Beogradu raspao,TAS,25.MAJ,11.APRIL..ovo je samo prica u prazno!!Zabolece onda kada izostanu rezultati....SRAMOTA
    (Pulo, 16. oktobar 2008 11:50)

    # Link komentara

  14. Apsolutno se slazem po pitanju bazena i Udovicica.
    Ali o ovome da Partizan otima igrace se na slazem.Svi znaju da je to najbolja skola na svetu.A i da talentovana deca ne dodju u Partizan ,nista ne bi postigli.Ja bih voleo da imamo i CZV,Nis,Vosu,i ostale.Ali gospodo ,dok se ne izgarade bazeni,bolje je da Partizan i otima decu nego da plivaju po nekim rupama i to samo leti.Tako cemo imati bar 10-15 dobrih igraca,dok ne stvorimo uslove da imamo mnogo vise.

    A vi zvezdasi da vas podsetim,i ova dva divna momka bi propala da nisu sa 16 god otisli u Becej.Tako da ne likujete mnogo.Vasa nesposobna uprava je najveci krivac za stanje u vaterpolu,jer nije uspela da stvori tako dobru vaterpolo skolu i da obezbedi bazene za rad svih kategorija.Za jak sport su nam neophodni jaka Zvezda,Partizan i Vojvodina,a ostali nam trebaju kao baze za decu koja ce se usavrsiti u ovim klubovima.
    (banja vb, 16. oktobar 2008 11:47)

    # Link komentara

  15. A nije im smetalo kada su sredinom devedesetih igrali za rezimski klub Becej koji je bio neprikosnoven zna se kako. Dvostruki standardi...
    Sta treba, da brukamo Srbuju u ligi sampiona kao Zvezda u rukometu...
    (nemanja, 16. oktobar 2008 10:45)

    # Link komentara

  16. E, bas me zabole za Sapica i Cirica! Ako hoce da igraju za repku neka igraju a ako nece ima ko hoce! Ionako je vreme da se reprezentacija podmladi! Za svoju zemlju se igra zbog patriotizma i nije njihovo da vode politiku i da filozofiraju nego da igraju iskreno, posteno i maksimalno do kraja! Ma kakav Partizan, savez, trice i kucine, odnosi medju samim vaterpolistima su katastrofalni zato brod i tone. Koliko su zasluzni za sve uspehe toliko i za sva posrtanja u poslednje vreme!Tuku se po hotelima kao obicni ulicari! Sramota!
    (Ivan, 16. oktobar 2008 10:38)

    # Link komentara

  17. Šta da se priča, monopol na tržištu, monopol u sportu.
    (Vlad, 16. oktobar 2008 10:32)

    # Link komentara

  18. auuuu, iako je u poslednje vreme malo degustirano moram reci da su nevidjeni kompleksi izasli na povrsinu. znate svi na koga mislim. alo bre ljudi, da li ste svesni sta pricate? te Partizan u fudbalu preko Toleta vam sve oteo (a zaboravljate kako se radilo sa mladima poslednjih 10 godina), pa vam u kosarci Dule sve otima preko saveza (a zaboravljate kako se radilo sa mladima poslednjih 10 godina), pa vam sad i u vaterpolu Partizan kriv (a zaboravljate kako se radilo sa mladima poslednjih 10 godina). Krivo mi je sto gledam kako se u sva ova tri sporta polako gasite kao klubovi, ali me nakada naterate da mi bude milo. Ostao vam je samo rukomet. Pa gospodin Antic nam preporodi reprezentaciju, a vi odma naglasavate kako cigani igraju u njoj (btw igrali su i kad nas je Djukic blamirao).

    Sad se i ovi uskurcili. Sad je i njima Partizan kriv. A bili su u zvezdi da pomognu, to zaboravljaju. Tada Partizan nije otimao? Uspeli su da je ugase, i to je sve od njih. A zasto njihovi treneri nisu u vaterpolo savezu?! Da preformulisem, da li uopste postoje njihovi treneri?! Da li su Vujas i Soro budale pa sad igraju za taj Partizan?! Treba tebi Ciro jedan Stamenic da di prisije koju vaspitnu iza usiju, pa bi malo zacepio gubicu.

    Ako necete vise da igrate = dovidjenja i hvala za sve !!! Manite se laprdanja, deluje veoma jadno. Sami sebe degradirate.
    (Misho Novi Sad, 16. oktobar 2008 10:30)

    # Link komentara

  19. Pokazali ste i dokazali svima ko ste i koliko vredite, svoj posao ste odrađivali na najbolji mogući način, hvala vam na svim lepim trenutcima koje sam poslednjih godina doživeo uz vaterpolo. Vaterpolo savez može sada izvaditi glavu iz guzi_e i razmisliti o šteti koju su napravili. U danima kada oživljavamo reprezentativni fudbal sahranjujemo vaterpolo...
    Zar je toliko teško smeniti nesposobne u Srbiji!?
    Izgleda da jeste, kada pogledam košarku, odbojku, fudbal poslednjih 15 godina a sada i vaterpolo!!!!!!
    SRAMOTA!!!
    (Satir, 16. oktobar 2008 09:57)

    # Link komentara

  20. Jednom mi je jedan prijatelj vaterpolista rekao da su vaterpolo utakmice kao sahrana: dolaze ti samo prijatelji i rodbina. Znalo se da će doći do ovakvog raspleta u našem najtrofejnijem sportu. Na krilima energije, entuzijazma i talenta osvajali smo sve što se moglo osvojiti. Sada je došao kraj. Kao i u svim ostalim sportovima treba pogledati malo južnije i severnije od Beograda, razvijati klubove van glavnog grada jer i tu ima talentovane dece. Da li je moguće da države u okruženju manje od naše imaju jače vaterpolo lige. Partizan je veliki klub koji treba poštovati i čiji je doprinos ovom sportu nesporan, ali dugoročno i on je na velikom gubitku jer igranjem u nekvalitetnoj ligi neće moći da napreduje. Dajte ljudi, promenite nešto, razvijajte klubove širom Srbije, pa nećete više moći ni te pare da uzimate ukoliko vaterpolo ne preživi ovu krizu.
    Vlado, Aco, Ćiro, Dejane, Dačo, hvala vam na svemu...
    (S. J., 16. oktobar 2008 09:40)

    # Link komentara

  21. Sapicu da Partizan nije kriv i sto ti nikome ne dajes loptu nego cim je dobijes sutiras.Tako i moja baba moze dati 981 go.Nijednu jacu utakmicu nisi odigrao kako treba.Davao si po 10 golova jadnim kinezima,njemcima,australijancima a kada dodju Madjarska,Hrvatska nema te nidje samo sutiras i derktni si krivac sto nije Srbija prosla u finale OI.A to se potvrdilo i u mecu za 3 mjesto gdje tebe nije bilo pa smo vidjeli igru reprezentacije.
    Inace zbog tvog karaktera te je iz reprezentacije ISTJERAO najbolji trener svijeta STAMENIC ili si to zaboravio.U ekipu te vratio upravo Manojlovic a ti sada po njemu pljujes.JEL TE SRAM!!!!????
    (marko, 16. oktobar 2008 09:12)

    # Link komentara

  22. A, dokle ćemo da se kao iščuđavamo što nam mladi sportisti odlaze po svetu. Pa, gde da trenira? U hladnoj vodi ili da mu plafon pada na glavu? U Mađarskoj svako selo ima bazen. Za 1 milion evra su u Hodmezevašarheljiju (to je selo 20km od Segedina), podigli olimpijski bazen da ti pamet stane. Zar je Beograd toliko jadan i bedan da sebi to ne može da priušti?Moj sin trenira plivanje i srce mi se cepa jer će sledeće godine pokušati da dobije sportsku stipendiju u Americi. Ali, možda je tako i bolje, pošto nisu bolji ni ovi na fakultetima. Neka bar deca malo prožive. SRAMOTA ZA NAŠU DRŽAVU koja očigledno nema gazdu da lupi o sto.
    (Gordana, 16. oktobar 2008 09:01)

    # Link komentara

  23. Kraljevi...carevi... LEGENDE!!! Sve sto ste rekli je tacno i za bazene i za odnose nekih ljudi prema ovom veoma popularnom sportu u Srbiji i naravno da je vreme da to vec jednom prodje.ALI!!! ZASTO STE CUTALI DO SADA?ZASTO JE MORALO DA PRODJE TOLIKO GODINA?ZASTO STE DOPUSTILI DA ,,NEKI LJUDI'' RADE NA STETU SVIH NAS KOJI VOLIMO VATERPOLO A U SVOJU KORIST...TO NIJE U REDU SA VASE STRANE.U SVAKOM SLUCAJU ZAHVALNI SMO VAM NA SVEMU STO STE UCINILI ZA NASU ZEMLJU.
    (Dragan, 16. oktobar 2008 08:30)

    # Link komentara

  24. Svaka cast JUNACINE!!!Uz vase golove sam odrastao,vase postere sam lepio po zidovima sobe,zbog vas sam poceo da treniram vaterpolo...VI STE BILI MOJI IDOLI...A ko ce buducim klincima biti idol???
    Potpuno ste u pravu i imate pravo da kritikujete koga go pozelite....A o prodanim dusam iz vaterpolo saveza ne treba trositi reci...SVAKA CAST I PUNO SRECE!!!!
    (Boza, 16. oktobar 2008 03:28)

    # Link komentara

  25. Neka su otisli.Da su velicine, prije svega ljudske,ostali bi da pomognu,da prenesu iskustvo na mlade na mladje,a ne bi se kao p.... povukli i pljuvali po svima.Sapic i Sefik prvo zakuvali,umalo nas kostali medalje na OI,a sad pametuju. Sve su to kvazi patriote i veliki egoisti i jednom je moralo puci.Nisu ova desavanja od juce,godina se to vuce,mnogo prije Udovicica, samo su ih ti prozvani vjesto skrivali od javnosti stiteci ih.Sad im odjednom ne valjaju. Partizan im vjerovatno smeta zato sto je iz dubioze,dosao do respektabilne ekipe koja se igra po Srbiji.Mozda su i krivi zato sto su vratile legende naseg vaterpola idugogodisnjim mukotrpnim radom se penjali stepenik po stepenik.Neka im je na cast. Ima talenata u Srbiji,koji su zeljni da igraju za svoj narod i otadzbinu i nece dugo proci do nove medalje.Ove sitne duse nekaju laju po novinama. Tu bi jedino izdvojio vise puta dokazanu legendu,koja je pricala iskljucivo u bazenu i koji ovi mogu samo da zavide i da mu se dive,a to je velicina Vlada Vujasinovic i njmu treba da zahvalimo i za njim da tugujemo.Takav vodja,mozak, motivator se ne radja svaki dan.Velicina u vodi,skroman na suvom. Tako je i otisao,bez pompe,pljuvanja, vrijedjanja i halabuke
    (Nenad B.L., 16. oktobar 2008 03:18)

    # Link komentara

  26. STETA!Hvala vam za sve...Za sve radosti,tuge i ne prespavane noci uz vas...Vi ste ponos Srbije...Svaka vam cast,borili ste se srcem za nas...Ovo je veliki gubitak za sport!
    (jasmin, 16. oktobar 2008 03:04)

    # Link komentara

  27. Ma 'ajde bre...sve je to tacno ljudi,ali zar nisu mogli da se povuku kao Vujasinovic[kada budu u godinama] nego sada zbog ovoga...tuzno i zalosno,razocaran sam skroz.
    (kastastrofa!, 16. oktobar 2008 02:34)

    # Link komentara

  28. Ovaj narod su znacajno vise od ostalih zaduzila tri covjeka sto se tice sporta: Nikola Grbic, Dejan Bodiroga i Vladimir Vujasinovic.Ikone!
    Ovoj dvojici u svakom slucaju hvala do neba, ali na kraju su se samo uspjeli uklopiti u sveopste sivilo...
    (Ko razumije shvatice, 16. oktobar 2008 01:38)

    # Link komentara

  29. Sad će mnogi reći, evo ga iskompleksirani ganci, ali ovo što su danas rekli Šapa i Ćira je ono što već godinama stoji-Partizan, CSKA(M), CSKA(S), Sparta(P) isotali vojno-državni timovi su samo recidivi prošlog nam sistema, ako nisi s nama onda si protiv nas. Pogledajmo unazad, kuknjava na sudije u fudbalu, pa onda dovedu svog čoveka, onda Vujošević, kad god sudije sude realno, povlači igrače sa terena, slično i u rukometu...
    Kompleksi su, izgleda, neizlečivi, naročito kompleks niže vrednosti, i onda su vam svi drugi krivi. Inače, i Šapa i Ćira su osvedočeni Zvezdaši, tako da verujem da je ovo što pričaju 100% istina, a za ono što su pružili za Srbiju, svaka im čast.
    (Crveno-crno-beli, 16. oktobar 2008 01:35)

    # Link komentara

  30. Ćiro majstore, svaka ti je na mestu!!!
    (Koalicija grobari-policija, 16. oktobar 2008 01:28)

    # Link komentara

  31. Hvala vam na svemu!
    (Paja, 16. oktobar 2008 00:47)

    # Link komentara

  32. Ajde sad da srozamo i vaterpolo kao sto smo to uradili sa kosarkom!!
    (branislav, 16. oktobar 2008 00:46)

    # Link komentara

  33. Drago mi je da su ovo rekli,iz prostog razloga sto je vecina recenog tacna i neko je to morao da kaze...i shvatite vi sto hocete da se vrate u srpske klubove da se vaterpolo malo placa i da od toga se ne moze ziveti ako ne igras za neki jako dobar strani klub,ali nikako se ne mozes obezbediti kao fudbaleri ili kosarkasi...a sto se tice bazena jeste sramota sto ih u beogradu ima tako malo i voda je skoro uvek hladna...a u ostalim gradovima svakako treba pohvaliti Becej,Kikindu...gde su bazeni uvek dostupni za sve reprezentativne selekcije za pripreme
    (Chuck, 16. oktobar 2008 00:17)

    # Link komentara

  34. Ljudi koji su na najodgovornijim pozicijama u vaterpolo savezu nemaju obraza i iz iskustva vam kazem da je iluzorno nadati se ostavkam ljudi kao sto su Jovovic, Udovicic $ CO.
    Koliko treba biti beskrupulozan i izjaviti da ovo ne remeti plan i program kao i dalji rad reprezentacije i samog saveza?!
    Ako se i pojavi neko ko nije clan "njihove price" to se automatski ignorise, omalovazava sto smo mi Becejci prosle godine osetili na svojoj kozi.
    (BorbaProtivVetrenjaca, 16. oktobar 2008 00:11)

    # Link komentara

  35. Trener Nikola Stamenic uveo je zestok ritam, prave profesionalne odnose u Klubu . rezultati nisu mogli da izostanu . Prvenstvo Jugoslavije 1991/92. godine osvojili su : Jugoslav Vasovic , Vlada Vujasinovic , Dragan Dobric , Pino Dragojevic , Viktor Jelenic , Igor Milanovic , Dragoljub Milosevic , Ratko Pejovic , Dejan Perisic , Todor Prlainovic , Nikola Ribic , Dragan Strugar , Vaso Subotic , Milan Tadic ,Dragan Strugar , Aleksandar Ticic .
    Crvena Zvezda pod vodjstvom trenera Milorada Krivokapica zabelezila je 18 pobeda , tri neresene igre i tri poraza . Te 1992/93. godine ekipu su sacinjavali : Jugoslav Vasovic , Vlada Vujasinovic , Dragan Dobric , Cedomir Draskovic , Viktor Jelenic , Vladimir Mitrovic , Dejan Perisic , Nikola Ribic , Vaso Subotic , Milan Tadic , Aleksandar Ticic , Aleksandar Ciric i Aleksandar Sapic.
    (neno, 16. oktobar 2008 00:06)

    # Link komentara

  36. Price o Partizanu koji otima igrace je veoma smesna. Zar mislite da mladi igraci prelaze iz svog maticnog kluba samo zarad igranja u reprezentaciji? Prvo i osnovno je novac,a to je ono sto u ovom trenutku izdvaja Partizan od ostalih klubova. Zatim postoji jos jedna jako bitna stvar. Kako mislite da se mladi igraci razvijaju ako u klubu ne postoji ozbiljna senijorska ekipa i da bez prave i zdrave konkurencije izbore mesto u ekipi? Dovoljan je uslov da redovno treniraju,budu strpljivi i sve ce im se otvoriti. Ne treba zaboraviti i medjunarodna takmicenja i ambicije Partizana kao i njegove sanse da uradi nesto u evroligi. Vojvodina koja je trenutno druga po kvalitetu u Srbiji ima budzet koji je ravan ugovoru osrednjeg vaterpoliste u Italiji. Jedan igrac kosta koliko i cela ekipa. Jos kad se doda stanje na nasim bazenima i uslovi koji postoje za rad zajedno sa gore navedenim dobijamo jasnu sliku zasto Srbija sa svim sto jeste u svetskom vaterpolu ima jednu od najgorih ako ne i najgoru ligu u Evropi.Mislim da svako normalan ko ima sansu da zaigra u Partizanu i uzme u obzir sta sve dobija a nista ne gubi odlaskom iz svog kluba nema razloga za razmisljanje. Partizan je jedini klub u nasoj zemlji dok je sve ostalo smejurija,sto se vaterpola tica mada ni u ostalim sportovima nije drugacija prica.Ne postoji volja niti zelja da se pomogne srpskom vaterpolu na koji smo toliko ponosni i koji je jedini zadrzao kontinuitet sve ove godine. Jos mali komentar sto se tice Cirica i Sapica-Ljudi su izuzetno naivni sto veruju u ovako izlozenu pricu. Vreme ce pokazati i pravi razlog ovoga sto se danas dogodilo. Cira i Sapic su dva coveka koji nisu mogli da se pogledaju do pre par godina a sada prave zajednicke izjave. Interes je cudo...
    (neko, 16. oktobar 2008 00:04)

    # Link komentara

  37. Pa ljudi,da li vidite da sportovi u kojima Partizan ima glavnu rec (kosarka a sad i vaterpolo ) polako ali sigurno propadaju .
    (Dejan S., 15. oktobar 2008 23:52)

    # Link komentara

  38. hvala na svemu !!!
    (Kofi Anan, 15. oktobar 2008 23:50)

    # Link komentara

  39. Hvala za sve ali Partizan nedirajte jer je on ponos Srpskog vaterpola...a kada nije bilo ovih ljudi Partizan je bio 6 puta prvak evrope i zato tisina jer ce doci igraci koji ce Vas zameniti...
    (zlaja, 15. oktobar 2008 23:14)

    # Link komentara

  40. Значи Партитан вам је крив за све.Па добро можда га је најбоље угасити то би вам највише одговарало и срце би вам било пуно.Права ц.г....а посла.А што се тиче базена ево примера у Н.Саду-буџетом је била предвиђено завршетак отвореног базена на спенс-у али је то промењено да би се уместо тога купила нека машина за клизалиште.И о чему ми овде уопште причамо.
    (д.н.с., 15. oktobar 2008 23:13)

    # Link komentara

  41. U jednoj godini 'ostadosmo' bez Sapica, Vujasinovica, Savica, Ikodinovica i Cirica !
    Mnogo odjednom !
    (aco_bar, 15. oktobar 2008 23:00)

    # Link komentara

  42. samo totalni vaterpolo laik moze da kaze da srbski vaterpolo nema buducnost pored vanje udovicica, filipovica, prlainovica, aleksica,gocica,pijetlovica.zrtvovati jedno prvenstvo a onda opet juris na medalje.bice tu jos sjajnih asova u srbskom vaterpolu
    (zubac, 15. oktobar 2008 22:56)

    # Link komentara

  43. ja sam sigurna da ce se oni vratiti......kada se postani novi selektor Srbije i kada drugi ljudi dodju u savez..... pozdrav iz Crne Gore!
    (lama, 15. oktobar 2008 22:38)

    # Link komentara

  44. Hvala im za sve radosti koje su nam doneli!!!! Ali nisu smeli da pominju Partizan kao krivca za stanje u nasem vaterpolu oni nisu toliko veliki igraci kao sto je Partizan velik kao klub koji je iznedrio velike igrace naseg vaterpola. Pitanj za njih: Zasto se ne vrate u neki srpski klub pa pomognu nasem vaterpolu? Nego ce do penzije igrati u inostranstvu jer para nikad dosta!!!! Neka se ugledaju na neke druge igrace koji se vrate u svoje bivse klubove, nekad a ne kao nasi NIKADA (cast izuzecima koji su retki)
    (Rasha, 15. oktobar 2008 22:31)

    # Link komentara

  45. Zar nije Sapic u upravnom odboru Zvezde. To bi objasnilo njegovu ogorcenost prema Partizanu.
    (nz, 15. oktobar 2008 22:10)

    # Link komentara

  46. Meni je stvarno jako zao sto se sve ovo desilo...

    Ocito da se cela prica ne zna.
    Ali ono sto sigurno znamo jeste da su nas ovi momci zaduzili i da su toliko ucinili za srpski vaterpolo...

    Momci,puno vam hvala na svemu.
    Zelim vam svu srecu u zivotu.
    (Jeca, 15. oktobar 2008 21:53)

    # Link komentara

  47. Nista novo u zemlji Srbiji, punoj nepravde i razocarenja.Sta je osvojeno samo ce se spominjati a prava istina nikada nece doci do javnosti.Sidjite malo gospodo do ``propalih vaterpolista`` medju njima ima tako dobrih igraca i momaka, kvalitetnih ljudi i sportista za primer da moze Srbija da ima jos najmanje 4 vrhunska kluba mimo Partizana.Samo je problem sto je to previse za jadnu i siromasnu Srbiju.
    Sve se moze kad se hoce samo treba malo onoga sto Djokovic udara desnom rukom posle svakog meca.
    (becej, 15. oktobar 2008 21:41)

    # Link komentara

  48. Momci hvala za sve , za sve one prelepe trenutke koji se ne mogu ni nabrojiti kada je srce kucalo hiljadu na sat i kada smo slavili nakon vasih neverovatnih pobeda.
    Steta sto ostaje gorak ukus nakon svega i svih tih silnih godina igranja za Srbiju i nas narod ali sve ono sto ste vi i vasi drugovi napravili pozitivno ne moze se recima opisati a vi mozete biti ponosni na sebe jer niko nikada ni u jednom sportu nije dominirao kao vi.
    Sve najbolje vama i vasim porodicama zeli jedan vas iskreni navijac koji se nada da ce ovi mladji biti dostojna zamena za vas koji ste vaterpolo izdigli na jedan istinski visi nivo a svi mi koji smo to sa divljenjem pratili znamo da posle vas tesko da iko moze da pruzi ono sto ste vi.
    (Darko, 15. oktobar 2008 21:32)

    # Link komentara

  49. Potukli?
    (Velja, 15. oktobar 2008 21:25)

    # Link komentara

  50. Хвала овим момцима за све радости које су нам приштили и нека им је са срећом убудуће.
    Можда је и 100% тачно све што су рекли, не знам, али запажам једну чињеницу. 95% дискутаната се увијек прилепи за изјаву играча (не само у ватреполу) и апсолутно окривљује руководство, тренере и сл. Мислим да баш не пије воде прича да су ови у савезу радили лоше, али су стизале медаље јер смо ми били ванземаљци. Без добре логистике нема резултата.
    (Миле, 15. oktobar 2008 18:48)

    # Link komentara

  51. OSTAVKE, OSTAVKE I SAMO OSTAVKE !!!
    A legendama ne zbogom nego dovidjenja!
    (pera, 15. oktobar 2008 18:34)

    # Link komentara

  52. A koliko smo to bazena imali nekad? Zar je Partizan kriv sto nema bazena u Srbiji??? Kad je Becej kupio sve sto valja u Srbiji, to je bilo ok? Koliko ja znam, Sapicu nije valjao ni Stamenic. Ne vidim zasto stanje u Srpskom vaterpolu toliko boli BAS ove igrace, oba igraju u inostranstvu. Koji to klub u bilo kom sportu u Srbiji pravi svij stadion, svoju dvoranu, svoj bazen? Valjda je za stanje bazena odgovoran vlasnik? Nas su samo cudo i improvizacija drzali u vrhu svetskog vaterpola, kosarke,..
    Koji su to veliki Srpski klubovi osim Partizana igrali u SFRJ? Izgleda da ih Partizan gusi od svog postanka. Mladost, Jug, Mornar,Primorje, POSK, Jadran(S), Solaris, Kotor, Jadran (HN),Partizan, kasnije i Becej su bile ekipe koje su nesto znacile u SFRJ.
    Da li je Zvezda ikad bila prvak SFRJ? Vojvodina mozda? Nije sve bas tako kako momci kazu.
    (Pop, 15. oktobar 2008 18:33)

    # Link komentara

  53. Grobarska posla...
    (Peja, 15. oktobar 2008 18:23)

    # Link komentara

  54. hval im za sve,ali kao ljudi nece se osetiti sto ih nema.napred nenade m.a ova dvojca nek biraju izmedju c.gore i hrvatske
    (goran, 15. oktobar 2008 18:22)

    # Link komentara

  55. hvala vam momci što ste i ovoliko izdržali
    (milan t, 15. oktobar 2008 18:16)

    # Link komentara

  56. Ovo je naprosto strasno.
    (Nedeljko, 15. oktobar 2008 18:11)

    # Link komentara

  57. Ovo je ocekivana katastrofa,ali kao i za sve do sada dozivljenih katastrofa NIKO NE ODGOVARA,samo nas najbolji napustaju,pa to je "GREH" mislim necemo imati nista i nikoga narednih mnogo godina.Ovo je gore od incesta,odgovornost mora da postoji u suprotnom unistecemo sve, m.U.D.ovicic zato sto je takava sramota kakva je i ostali slicni njemu a ostali zato sto to gledaju i neosudjuju smotani saucesnici.
    (igorr, 15. oktobar 2008 18:01)

    # Link komentara

  58. nemojte bre da napustate repku...sapic i ciric jos mogu da igraju i mnogo pridonesu toj repki.ne mogu da verujem da posle svega sto je sapic uradio za nas vaterpolo da se ovako pluje po njemu.SRAMOTA!!!..trebamo vasssss!!!!!...nadam se da nece ostati na tome
    (zasto, 15. oktobar 2008 17:55)

    # Link komentara

  59. To da su se neki igraci, a predvodjeni Udovicicem kladili je SUVA istina! Svakodnevno su bile usijane telefonske linije Peking-Bgd! Odredjeni rezultati odnosno gol razlika (protiv smesnih protivnika) su se namerno "gadjali". Na kladjenju iz Pekinga, braca Udovicic su uzela velike pare. Verujte mi, ovo je SUROVA ISTINA
    (bond james, 15. oktobar 2008 17:55)

    # Link komentara

  60. Kako Partizan moze biti grobar srpskog vaterpola kada je to najtrofeniji klub na svetu?6 puta prvak evrope 1 kup kupova 1 len kup 1 mediteranski kup klub koji je dao asove poput Milanovica,Sostara,Krivokapica,Jankovica,Perisica itd.Zar je takav klub grobar vatepola?Molim pametne bisere da prvo razmisle sta ce da napisu.
    (bojan, 15. oktobar 2008 17:28)

    # Link komentara

  61. Za neupucene, ova dva momka nikada nisu igrali za Partizan, a postali su veliki igraci sto pokazuje da njihova prica ne stoji. Pogotovu jer u vreme velikog Beceja gde su oni igrali niko nije smeo da spomene neki Partizan. Goviriti ovako o timu koji je izvojevao 6 titula evropskog sampiona najbalze receno nije korektno. Kako neko rece ovde, za drzavni tim se igra zbog svoje otadzbine a ne zbog trenera i funkcionera. Ovom najanovijom brukom pljunuli ste u lice svom kapitenu Vujasinoivcu koji se vratio u taj zli Partizan. Hvala vama dvojici na svemu i dovidjenja! A vi ostali sajtovci koji sa tolko mrznje pljujete po Partizanu samo se setitie da je Crvenoj Zvezdi taj zli Partizan prosle sezone poklonio igrace i ne samo to. Da bi ste vi osatli smeli da pricate o Partizanu prvo morate nauciti da plivate!
    (ma daj bre!, 15. oktobar 2008 17:23)

    # Link komentara

  62. Hvala im za svr!!!!! Nikada vise necemo imati ovako jak drzavni tim.... A ovi ljudi sto blate ime Sapica su obicni neznanci!!!Napred SRBIJA
    (duki, 15. oktobar 2008 17:07)

    # Link komentara

  63. -Da,da,ne walja wam Udowichic,a?-Ali zato walja Wladi Wujasinowicu,koji eto,igra u Partizanu...Mozhda zato shto su ga ucenili da bi igrao za reprezentaciju,a???
    (akcidroni, 15. oktobar 2008 17:00)

    # Link komentara

  64. Politika je ušla u sport i posledice su očigledne. Najbolji primjeri su futbalski
    i košarkaški klub CZ i sada vaterpolo reprezentacija. Niko za Stamenića ne može reći
    ništa negativno a on je prvi isključio Šapića iz reprezentacije. Nijesam siguran ni da je Udovičić cvećka ali postajalo je mnogo načina da se ovaj momak uvede u kolotečinu ili da se smijeni. Što se tiće Tašmajdana ne gazduju njime Vaterpolo savez ili Nenad Manojlović da bi bili odgovorni za stanje na njemu. Direktor Taša je poslanik, član DS-a, inače Crnogorac i pretorijanac Mila Djukanovića i kako neko nagovijesti moguće je da sjutra i Ćirić i Šefik i Šapić odigraju za CG.
    Uostalom, sramotno je bilo kako je Šapić odigrao utakmicu na EŠ sa Crnom Gorom.
    Lazar Špalaver
    (Lazar Špalaver, Nikšić, 15. oktobar 2008 16:57)

    # Link komentara

  65. Slazem se sa kritikom Udovicica. I laik vidi da on ne moze da izvuce iz svojih ekipa maksimum.
    Manojlovic je vbio veliki igrac i dokazao se kao trener, tako da kritika njega mi je vrlo nategnuta. Primedbe na racun Partizana su besmislene. Sta bi trebalo, da ga ugasimo? Pa, to je jedini tim koji ima kvalitet. Sa napadom na Partizan defitinivno bi mogli da ugasimo vaterpolo kod nas. Sapic je pokazao kako menadzerise u Zvezdi, doveo je klub do propasti...radi se o malignoj licnosti koja svuda truje atmosferu.
    (nemanja, 15. oktobar 2008 16:55)

    # Link komentara

  66. Od EP u Beogradu iz tadasnje reprezentacije otisli su 4 igraca i selektor Petar Porobic u reprezentaciju Crne Gore,i uz pomoc ta 4igraca on je doneo Crnogorcima prvo EP zlato i na ozbiljnom je putu da napravi nesto sto smo mi bili (zajedno sa njima),i vec su ljudi poceli da prave 3 bazena znaci da njihov savez ulaze u njihov vaterpolo i zato i njihovi klubovi od ove godine igraju Jadransku ligu.
    A nas savez je posle toliko zlata u EX YU i SCG jedva renovirao bazene na Banjici i Tasu i to zahvaljujuci Evropskom prvenstvu koji se odrzavao u Beogradu. Imamo vaterpolo ligu koja je nikakva i jedino tu odskace Partizan (zahvaljujuci igracima jer su to skoro svi nasi reprezentativci a ne treneru Udovicicu) i ja neznam kako nasem savezu odgovara da nasa liga ima svega 6 klubova,i posle ocekujemo neke rezultate od repke.Treba ih sve oterati i dovesti neke ljude koji ce nesto uraditi po pitanju reprezentacije i nasih klubova i da izgrade bazene a ne da ih renoviraju pa da opet plafoni padaju u bazene,da nasi klubovi igraju npr. Jadransku ligu jer jedino tako se mogu postici neki bolji rezultati u nasem vaterpolu.
    Navijam za partizan ali su ova dvojica potpuno u pravu
    (Realan, 15. oktobar 2008 16:52)

    # Link komentara

  67. Majstori hvala VAM za sve! Srecno u daljem nastavku karijere! A vaterpolo savez i Partizan treba da bude sramota! Sve tvrdnje iznete na konferenciji za stampu su istinite, nesrecni Partizan je ugasio vaterpolo klubove kao sto su Vojvodina, Zvezda, Becej, Sabac,...Da podsetimo Becej je bio prvak Evrope,igrace koje je Vojvodina napravila kao sto su braca Pjetlovici,Cuk koji je nekada igrao, Bane golman Partizan je naravno otimao kako bi gasio klub. Zvezda je ugasena zbog duga prema Partizanu, a i iz nje je Partzan pokupio najtalentovanije igrace kao sto su Aleksic i Cakic i jos mnogi drugi koji su prosledjeni drugoj ekipi Partizana tj. Studentu. Sram VAS bre bilo imamo najjacu reprezentaciju 10 god i dodje jedan Udovicic da ucenjuje ovakve velicine od igraca! U zadnje vreme se rusi pola bazena po Srbiji i deca u gradovima kao sto je Sabac nemaju bazen al zato Banjica se svaki dan doteruje! Rasturili ste najbolju generaciju zadnjih 10 god! Svaka cast promenite ime reprezentacije u PARTIZAN! SRAMOTA!
    (H2O_Polo, 15. oktobar 2008 16:47)

    # Link komentara

  68. ako JE BAS PARTIZAN KRIV ZA SVE,ZAR STVARNO MISLITE DA BI JEDNA TAKVA LJUDINA ZVANA VLADIMIR VUJASINOVIC DOSAO U PARTIZAN?
    (nemanja, 15. oktobar 2008 16:44)

    # Link komentara

  69. Sampioni,hvala vam od srca za sve sto ste ucinili za ovaj napaceni narod!Ono sto ste rekli se po ko zna koji put ponavlja ne samo u vatrepolu!
    (Viljuska, 15. oktobar 2008 16:43)

    # Link komentara

  70. Moralo je i do toga da dodje. Ne mogu ljudi vise da trpe ponizenja, pa jos od koga! Od jednog visepartijskog poltrona (N.M) ijednog nikad dokazanog vaterpoliste koji se bavi ucenama (D.U).
    Sve je istina sto su rekli: ljudi ja vaterpolo igram amaterski i mogu da kazem da su, recimo, ti ljudi 2006. pred EP u Bgd trenirali na 25. maju, bazenu koji nema svlacionice, nema ni cestite tuseve ali ima (imao je dok je radio) najhladniju vodu. Boljre da us trenirali u savi bilo bi im toplije. Osim toga, stvarno je bruka i sramota da ja amater igram u istom bazenu gde i (u tom trenutku) aktuelni sampioni Sveta!
    Tacno je i da Partizan doslovno ucenom otima decu iz drugih klubova. Odlaskom te dece klubovi ostaju upropasteni a tek mozda svaki deseti od tih decaka uspe u Partizanu. O tuzbama npr Zimonjica, Riste Maljkovica, Urosa Ganovica (koji zbog sukoba sa Partizanom nije uspeo da napravi karijeru kakvu je trebalo da napravi) i drugih da i ne govorim.
    Mislim da bi sada cela ova generacija trebalo da se sretne sa mladima koji ostaju u reprezentaciji i da se dogovore oko bojkota. Niko ne treba da igra za nacionalni tim dok se ne smene gorepomenuti likovi.Oni su kao Milosevic-mogu da odu samo silom.
    I za kraj poruka ovima sto pisu kako se ne igra za savez nego za naciju-vaterpolo je sport u kome nema mnogo novca a karijera traje nesto krace nego u drugim sportovima i prosto nema vremena za gubljenje. Ovi momci su uprkos tome sve ove godine dvali maksimum i nisu se stedeli za svoje klubove u kojima su bili tek solidno placeni, nego su se svaki put odazvali pozivu i dali maksimum za neku sitnu lovu rizikujuci pritom ozbiljnu povredu.Oni od klupskog vaterpola zive a za reprezentaciju su zaista igrali 98% iz ljubavi. za lovu koju su oni dobijali kada osvoje prvenstvo prosecni fudbaler ili kosarkas ne bi ni potrcao. A savez im ovako vraca. E pa granica mora da postoji.
    Sve najbolje lavovi i HVALA na svemu!
    (Beogradjanin u rasejanju, 15. oktobar 2008 16:41)

    # Link komentara

  71. Sigurna sam da momci govore istinu.Nezavisni su finansijski i mogu da kazu onako kako jeste.Hvala im na svim lepim emocijama koje su izazivali u nama dok su pobedjivali i postizali golove,radovali su se i oni kojima nije bilo do radovanja,i tu je njihov uspeh.nazalost u svim nasim savezima sede ljige koji nisu videli kako to sve napolju funkcionise i koliko pojedine drzave ulazu u reprezentaciju bez obzira na to da li ima rezultata ili ne.Nista se ovde promeniti nece,emisija Insajder koja je emitovana pre 7 meseci o mafiji u fudbalu sve je bilo istina,ali nazalost niko ovde istina ne zanima,pa verovatno ni ovi momci nece mnogo toga promeniti vsojim izlaganjem,Havala vam momci ponosni smo na vas
    (ivana, 15. oktobar 2008 16:39)

    # Link komentara

  72. Najlakse je okriviti nekog drugog! Sto se niste vratili u nas vaterpolu, eto igrajte za zvezdu, dignite malo nivo naseg vaterpola kako to rade hrvatski reprezentativci! Kako su Divac, Djordjevic, Bodroga, itd spremni da pomognu a ja jos ne pamtim da je to uradio neki vaterpolista (ne racunam bivse igrace Partizana koji se vracaju u Partizan)!
    Svaka vam cast i hvala za uspehe ali ovo sada na kraju, iznosenje prljavog vesa, nije trebalo nikome! Zamislite da su tako pricali Divac, Bodiroga, braca Grbic i ostale legende kad su odlazile a isto situacija u savezima nije bila najbolja...
    (uke, 15. oktobar 2008 16:39)

    # Link komentara

  73. SRAMOTA!!! Dva velika igrača a tako bezveze ružno govore.Sad im je nešto savez i Partizan kriv.Sitni interesi
    (atheista, 15. oktobar 2008 16:39)

    # Link komentara

  74. Eto to je tako kada se covek ne drzi onog sto najbolje u zivotu moze da radi. Bio izvaredan trener ali hteo malo i da gazduje. I kako je gazdovao>Svetsko prvenstvo u Australiji cetvrto mest, EP u Spaniji drugo mesto.OI trece mesto. Samo svetska liga prvo koje nema nikakvog znacaja. I on se povukao dosao Pera Porobic bilo sjajno , otisla CG i dosao neznalica Dejan Udovicic.Sta je uradio savez da bude jos koji klub u Srbiji osim Partizana. Sta je uradio savez da barem dva nasa tima igraju u Jadranskoj ligi. Ovako sledi nam sunovrat. To sam pisao i za vreme OI.Mi nemamo mladje i adekvatne zamene za Vujasinovica,Cirica, Savica, sapica Ikodinovica. Bicemo jedna prosecna ekipa u buducnosti a plasim se da ne dozivimo krah kao sto su doziveli rusi
    (teoreticar, 15. oktobar 2008 16:39)

    # Link komentara

  75. Ma los je Udovicic trener !!! E bre, a Vujas je "dilea" koja je kod njega dosla da sa njim napadne vrh Evrope!!! I to kaze golgeter Sapic!!! Decko koji deli samare saigracima!!! Decko koji je u stanju da protiv Kine da i po 50 golova, a onda dodju Madjari, hrvati ili ovi sto priznaju kojekakve tvorevine na tlu nase Srbije i njih "razvali" sa po ni jednim ili jednim golom!!! Ciricu nije smetalo kad je igrao u Beceju i imao istu konkurenciju kao Partizan danas?
    Da me ne shvatite pogresno, hvala njima za sve. Niko ne kaze da savez sljaka besprekorno... Al ajde napadnite savez koji vec deceniju terorise Evropu... Mene bas briga za odnose medju ljudima u savezu, naravno dok su tu rezultati. Ajde pitajte ljude na ulici sta bi vise voleli dobre odnose u savezu ili titule!
    Ja mislim da je ovde vise rec o gradjenju nekih pozicija za posle (mislim na napad na fotelje nakon bazena)...
    (Mare, 15. oktobar 2008 16:15)

    # Link komentara

  76. Ovo je sastav repezentacije Jugoslavije na SP u vaterpolu u Pertu pre tačno 10 godina:

    Dragan Jovanović, Petar Trbojević, Dušan Popović, Aleksandar Nikolić, DEJAN SAVIĆ, DANILO IKODINOVIĆ, Željko Vičević, Veljko Uskoković, ALEKSANDAR ĆIRIĆ, ALEKSANDAR ŠAPIĆ, VLADIMIR VUJASINOVIĆ, Nenad Vukanić i Nikola Kuljača.

    Dok su druge reprezentacije (izuzev možda Mađarske) u međuvremenu izvršile i po dve smene generacija, ključni igrači naše reprezentacije pre 10 godina su to bili i sada.

    Kao i u odbojci, sa povlačenjem Nikole Grbića, sada nastupa pravi trenutak istine i za srpski vaterpolo. Da li stvarno imamo dostojne naslednike ovih asova, kao što volimo da mislimo, ili kreće sunovrat, sličan onom košarkaškom.
    (Blejone, 15. oktobar 2008 16:03)

    # Link komentara

  77. Nevjerovatno...koji pe*eri...takve priče su nama u Hrvatskoj prodavali Toni Kukoč i Dino Radja nakon Draženove smrti....
    (Ivica76, 15. oktobar 2008 16:02)

    # Link komentara

  78. Godinama sam u vaterpolu i kao igrac i kao trener i sve sto su Ciric i Sapic danas rekli je apsolutno tacno.Partizan godinama gura svoje ljude u savez i za sve se oni pitaju.Udovicic nema ni autoritet ni znanje ali je podoban.I ima izuzetno visoko misljenje o sebi,sto je totalno nerealno.Novoselac kao pomocni trener,pomozi Boze o njegovom znanju ali i on je Partizanov i podoban je za to mesto.Lako je sa ovakvim igracima osvajati medalje.Neka napravi neku generaciju on sam,ali od pocetka,od prvog zaveslaja u bazenu.To nikada nece znati da uradi,jer uvek dobije gotove igrace i samo ih uplivava.Samo je bilo pitanje kada ce sve to da pukne.Ciricu i Sapicu svaka cast na svemu sto su pokazali i pruzili ali i oni imaju svoje dostojanstvo i ne treba ih odmah pljuvati da nisu patriote.Ljudi nisu imali 10 godina posten odmor jer su sve pruzili ovoj domovini koja im nije ni pola od toga vratila.Pozdrav Bane
    (Becejac, 15. oktobar 2008 15:55)

    # Link komentara

  79. stvarno ne znam sta cemo sad... jos ce proci godina dok budemo imali takve velicine... cini se da nam propade i vaterpolo kao i vecina drugih sportova...
    (AlexGunner, 15. oktobar 2008 15:45)

    # Link komentara

  80. ...zemljo partizanijo!!!!!!
    (Lepi Gaga, 15. oktobar 2008 15:37)

    # Link komentara

  81. HVALA VAM NA SVEMU!!!
    (aleksa, 15. oktobar 2008 15:35)

    # Link komentara

  82. Thanks for the memories.
    (Red Devil, 15. oktobar 2008 15:27)

    # Link komentara

  83. momci hvala za sve i sve naj u buducnosti a sto se tice saveza mislio sam da oni iole dobro rade ali sam bio u zabludi pa sve smo unistili pocevsi od rukometa preko basketa a sada i vaterpolo STVARNO SRAMOTA!!!!!
    (alexa82, 15. oktobar 2008 15:27)

    # Link komentara

  84. Hvala na svemu sto ste uradili i na radosti koju ste nam pruzali!
    Takodje, u potpunosti vas podrzavam. Sve sto je receno je apsolutna istina, a Partizan ako misli da ce opstati kao jedini klub u zemlji, jer prakticno to i jeste, grdno se vara. Bez jake lige, organizovanog rada u savezu i drugim klubovima, nema ni Partizana, ni nase reprezentacije.
    Nadam se da ce se Vujasinovic, Savic, Sefik, Ikodinovic, Sapic i Ciric, po okoncanju svojih igrackih karijera, ukljuciti u rad saveza i da ce postaviti stvari na svoje mesto.
    U suprotnom, vaterpolo ce u Srbiji otici u istoriju!
    (perrke, 15. oktobar 2008 15:20)

    # Link komentara

  85. Ti isti ''prijatelji vaterpola'' su oterali Porobića sa klupe. Vidite šta radi čovek sa novom reprezentacijom. Vama momci svaka čast, bože moj, napustiće i oni fotelju pa ćemo videti i taj 1.000 gol.
    (Cvele, 15. oktobar 2008 15:13)

    # Link komentara

  86. Nije mi jasno kako se ljudi sad pale na ove price,Partizan ovo,Partizan ono...To je klub koji je jedan od najtrofejnijih na svijetu,institucija,i treba da se podgignete kad izgovorite njegovo ime!Smijesno je uporedjivat CZ i neke druge klubove s Partizanom,normalno je da u takve klubove nece niko,kad ne igraju ni evropsko takmicenje,ni nista!
    @Nikola:Becej je bio visestruki sampion,ali kako?Zbog cega je tu dje jeste?Zbog postenog poslovanja?Ma dajte molim vas...Steta je sto ovi momci odlaze,ali negativno pricati o Partizanu...
    (Ludilo, 15. oktobar 2008 15:10)

    # Link komentara

  87. Ma mi smo takav narod. Svi sanjaju da se domognu neke bitne funkcije, fotelje. Da se slikaju, idu po promocijama, mlate svim i svacim, da ne rade nista dok drugi treniraju i giljaju. Takva svetska sila ima samo dva bazena?!?!?! jos sa ovog pade krov...Uzas... treniras cele godine, pa onda celo leto sa selekcijom na pripremama i po turnirima, a posle dobijes pravo medju oci. Tuzno je sto na ovaj nacin izgubismo najvece vrednosti, idole, asove, a foteljasi, profiteri i sta vec sve ne, slobodno leskare i ostaju na polozaju. Stariji igraci odose, digose ruku, moze im se. Ali sta ce mladi sa ovom garniturom sam Bog zna... Srecno ljudine...
    (Ja, 15. oktobar 2008 15:09)

    # Link komentara

  88. @Glisa
    Slazem se sa tobom ali moram da te demantujem za jedno.U Kragujevcu je upravo u izgradnji zatvoreni bazen.Tacnije kompletni idejni projekt je uradjen,placen,dobijena dozvola,isparcelisano zemljiste,izabran izvodjac radova i sto je najvaznije izdvojena sredstva u budzetu grada do poslednjeg dinara.Te pred radnje koje su neminovne i bez kojih fizicka izgradnja ne moze da otpocne su upravo okoncane pre desetak dana a fizicka izgradnja otpocinje do kraja meseca i bice sve zavrseno za devet meseci.Bazen ce biti za sve sportove na vodi a sam objekat ce imati dosta pratecih sadrzaja ekonomske i biznis prirode sto je sada vec i uobicajeno.Tako da imas pogresnu informaciju da bazen nije ni u najavi.Bice gotov vrlo brzo kao i mnogo drugih stvari koje se rade u KG.
    To sto do sada nije imao zatvoren bazen sem nekoliko skolskih bazena za decu je stvarno sramota.
    (Dubac, 15. oktobar 2008 15:07)

    # Link komentara

  89. Znaci puce i vaterpolo....
    (Vlado KV, 15. oktobar 2008 15:06)

    # Link komentara

  90. ZAsto? ZASTO? ZASTO? to i dalje sebi ponavljam...Prvo je otisao Dacha,pa Vujas i Deja,pa sad i dva Ace...:( Ko ce sad da nam igra? Radjen? Mitrovic? ili neki novi partizanov talenat? i koga sad da gledamo? KO da nam budu idoli? Marionete u rukama Udovicica,koji je i sam marioneta Sostara i MIlanovica...Sve se zna,ali se cuti o tome...ZAto se ovi momci i povlace,jer su vaspitani da igraju srcem,a ne ucenama...zato su i stigli,tu gde jesu...Mozda se nisu obogatili od svog posla,iako su najbolji u tome sto rade...Doziveli su da budu vise cenjeni u svetu,nego u Srbiji,koju su toliko puta predstavljali...CAk i kad su im zivoti u Kanju 2003. bili ugrozeni,nisu se uplasili i povukli,vec su hrabro branili cast svoje zemlje...I odbranili je...Osvojili su sve,a od drzave dobili nista...Ostaje im samo nada da ce se nesto u buducnosti promeniti,da ce bar neko drugi biti cenjen onako kako oni nisu bili...A mi,njihovi najverniji navijaci,zelimo im sve najbolje u svojim klubovima i u privatnom zivotu...Shvatice Srbija jednog dana sta je imala,a sta je izgubila...
    Pozdrav za dvojicu velikana!
    (najvernija obozavateljka, 15. oktobar 2008 15:06)

    # Link komentara

  91. halo,pa šta sad.idite gde god hoćete.možda da zaigrate za crnu goru.to vam je cilj.pa Vlada je barem rekao da odlazi iz reprezentacije,ali u partizan.a vi,gospodo,široki vam putevi.pa niste zar mislili doveka igrati
    (rolex, 15. oktobar 2008 15:04)

    # Link komentara

  92. Ako ce Nikola Radjen da nam postize rezultate,onda stvarno...
    (NI Ko, 15. oktobar 2008 15:03)

    # Link komentara

  93. Odjednom su problem bazeni!Pa nije ih ni bilo prosle godine pa su igrali!Trazi se pogodan izgovor!Gde su trenirali sve ove godine?Jel su im potrebni odjednom posebni uslovi?SRAMOTA
    (strateg, 15. oktobar 2008 15:00)

    # Link komentara

  94. Pa hajde onda da gledamo to sa vedrije strane. Njihovo povlacenje je bila neminovnost, tj. obojica su u tim godinama kada se polako i oprasta iz reprezentacije, tako da bi ova situacija kad-tad dosla. Svi trpe smenu generacije, pa moramo i mi. U svakom slucaju, hvala im do neba, a nama preostaje da se nadamo da ce nas neki novi klinci jednog dana radovati sa balkona Skupstine kao sto su oni prethodnu deceniju.
    (MIa, 15. oktobar 2008 14:55)

    # Link komentara

  95. Veliki udarac za naš vaterpolo. Kada čoveku nedostaje 19 golova da ostvari neverovatan rekord od 1 000 postignutih golova i kada on odustane od tog realno ostvarivog cilja znači da je stvarno situacija katastrofa.
    Sve najbolje u daljoj karijeri Šapiću i Ćiriću.
    (Bili Piton, 15. oktobar 2008 14:49)

    # Link komentara

  96. zbogom i ne vratili se nikad
    (urosh, 15. oktobar 2008 14:49)

    # Link komentara

  97. Svaka cast ovim momcima za sve sto su uradili za ovu zemlju,ali moje misljenje je da se za istu igra zbog svog naroda a ne zbog pojedinaca iz saveza!
    (vlada013, 15. oktobar 2008 14:47)

    # Link komentara

  98. Neka Sapi kao istaknuti clan DS preuzme ministarstvo sporta... Koliko su puta pravili marketing na njemu Ds-ovci mogli bi i da mu se oduze... Ionako je nas ministar za sport jedan od najgorih u Vladi...
    (djordje,zr, 15. oktobar 2008 14:46)

    # Link komentara

  99. auuuuuuuu....steglo me nesto u grudima..kakva greota...od odbojke, vaterpola i kosarke sta nam je preostalo.. tuga, tuga, takav neprofesionalizam i nesistematizam su boljka naseg celog drustva, sport nije postedjen. hvala vam za sve legende!
    (kentaur, 15. oktobar 2008 14:44)

    # Link komentara

  100. Steta ekstra ste igraci, nez nam kako cemo bez vas, al mi je nesto i svejedno.
    (Republika Srpska, 15. oktobar 2008 14:42)

    # Link komentara

  101. 21. vek je, a Kragujevac, koji je treci, cetvrti grad po velicini i broju stanovnika u Srbiji, nema zatvoren bazen, niti postoje izgledi da ce ga dobiti u skorije vreme. Potpuno su u pravu Sapic i Ciric. Sve ove godine reprezentacija je srpski vaterpolo drzala u zivotu: uspesima, igrom, sjajnim igracima, ... Bez tih rezultata srpski vaterpolo bi totalno potonuo. A potonuce sada definitivno sledi.
    (glisa, 15. oktobar 2008 14:41)

    # Link komentara

  102. Možda je kasno sada, ali Udovičiću otkaz odmah, ali odmah!!!!!!!!!
    (Maja, 15. oktobar 2008 14:38)

    # Link komentara

  103. Auuuuuuu, al je ovde pukla tikva.... Moguce da je tacno ovo sto pricaju njih dvojica, ali Partizan ne smeju da uzimaju u usta. Partizan je veci od svih njih.
    I nije mi jasno zasto se ne bi vratili u reprezentaciju ako bi se promenilo rukovodstvo i sve krenulo na bolje.
    (Under TTT, 15. oktobar 2008 14:35)

    # Link komentara

  104. Pre svega veliko hvala i svaka čast za ono što su učinili za svoju zemlju!
    Možda mogu Nešto da zamerim Šapiću(ponašanje u nekim trenutcima,nedovoljno viđen u nekim važnim utakmicama), ali takođe mislim da je najveća propast za naš vaterpolo Dejan Udovičić,ne Partizan već on lično,i Partizan bi bio prvak Evrope sa drugim trenerom, barem jednom u proteklih nekoliko godina, takođe i reprezentacija bi imala više zlata!
    (Navijač, 15. oktobar 2008 14:35)

    # Link komentara

  105. Sramna odluka!Moramo da se pomirimo sa tim kao kada su iz kosarke odlazili Divac, Djordjevic, Danilovic, Rebraca, Paspalj,Bodiroga;iz fudbala Mijatovic,Savicevic,Stojkovic,Jugovic...Ali svi oni su igrali do kraja za reprezentaciju,bili su u poznim godinama kada su odlucili da se povuku.Niko nikad nije od njih rekao "e ja sam dosta zaduzio reprezentaciju,moram malo da se odmorim"!Igrali su do zadnjeg trzaja.Razumem da je taj dan morao da dodje kad tad ali sramno je da tek onako ostave nas vaterpolo na cedilu u najgorem trenutku koji je zadesio nas vaterpolo ikada!Ostaje nam samo da se nadamo se ovo nece mnogo odraziti na uspehe nase reprezentacije,tim pre sto se smene ocekuju i u ostalim vaterpolo velesilama...Ostaje nam da pamtimo Vujasinovica, Ikodinovica,Sapica,Cirica,Savica,Sefika...
    (Lazar, 15. oktobar 2008 14:33)

    # Link komentara

  106. A sto bi sa onom pricom da ce Sapke i Ciric jos minimum 4 god. da igraju za reprezentaciju. Nije to davno bilo. Odmah nakon OI.
    (Gospodin, 15. oktobar 2008 14:33)

    # Link komentara

  107. Ja sam matoran za vaterpolo, igram ga rekreativno, skoro sam poceo da igram rekreativno u nasoj zemlji na Tashu. Tuzno je stanje bazena, vaterpola i klubova kojih u stvari i nema. Igraci ne mogu da igraju, jer nemaju gde, a zelje stvarno ima. Mislim da je najveci problem u infrastrukturi, nema dovoljno bazena, termina a zbog toga ni ljudi koji bi ucestvovali u popularizaciji sporta i gradjenja lige ... stvarno tuzno :(, a ja ovaj sport stvarno mnogo volim ...
    (Amater, 15. oktobar 2008 14:32)

    # Link komentara

  108. Na trenutak da neko od pravih igraca progovori o situaciji u nasem vaterpolu cekao sam osam godina.Sve sam video sta ovi momci kazu, ali, posto sam roditelj vaterpoliste, bio sam proglasen za problematicnog roditelja koji se nista ne razume, a mesa se u STRUKU, po recima Manojlovica, Udovicica, Perisica, Solomona i ostale svite vaterpolske.Mozete zamisliti kako je bilo godinama gledat kako se sklanjaju i unistavaju talentovani decaci,kako sude sudije kad Partizan igra protiv klubova koji su imali bolje i trenere i timove,kako im se preti otvoreno pred svima da ne smeju da sude protiv Partizana, jer nece da napreduju, kako se sklanjaju kvalitetni treneri koji nisu u njihovom sistemu, kako se unapred na nekom prvenstvu odstampa na zlatnom peharu da ga je dobio Partizan, a on izgubi u finalu,kako savezni selektor za mladje kategorije Vasilovski na zvanicnim takmicenjima gde predstavlja nasu zemlju, psuje deci majku, naziva ih majmunima, idiotima, budalama i drugim pogrdnim imenima, a to su decaci od 16,17,18 i 19. godina, kako sef za mladje kategorije za celu Srbiju, Dejan Jovovic unistava podmladak Crvene zvezde i citav klub na kraju price.Strasno!!!Udovicic osvaja zlato na evropskom prvenstvu u Beogradu sa ekipom koju je na nepun mesec pre prvenstva preuzeo od Porobica i sebi pripisuje uspeh.To je moglo da prodje samo kod onih koji ne prate vaterpolo, sem rezultate reprezentacije.Jedino sam se u svojim predvidjanjima prevario. Mislio sam, posto smo osvojili bronzu na Olimpijadi i tako NASTAVILI KONTINUITET OSVAJANJA MEDALJA, kako oni kazu, da se o ovome nece progovoriti do svetskog prvenstva, kada su nam male sanse za medalju, ali, na srecu, momci nisu mogli vise da podnesu da gledaju kako se zatvaraju klubovi, bazeni i kvalitetni momci odlaze u inostranstvo, niti da pristanu da budu saucesnici propadanja naseg najtrofejnijeg sporta.Zao mi je sto napustaju reprezentaciju, ali ih potpuno razumem i cestitam na postenju.
    (vaterpolo analiticar, 15. oktobar 2008 14:30)

    # Link komentara

  109. Hvala za sve!!! Citava generacija ce ostati upamcena i to ne samo kod nas nego u celom svetu! Harali ste godinama, bili dominantni i cinili nas ponosnima! Veliko hvala, srecno i ziveli!
    (Mario, 15. oktobar 2008 14:29)

    # Link komentara

  110. Mislim da Nenad Manojlovic nije kriv toliko zbog toga sta je uradio vec pre zbog toga sta nije!
    Poslednjih godina se sve vise povlacio i distancirao od reprezentacije kako ne bi bio eventualni krivac za neuspehe! Coveku je u interese bio biznis a ne veterpolo u nasoj zemlji! Manojlovic otvara sada skolu za trenere, pa ce svi kod njega u setifikat! Verovatno ce savez usvojiti predlog da bez Manjloviceve skole ne mozes nikada da vodis rerpezentaciju i eto ti...
    Drugo, Manjlovic je dozvolio braci Udovicic da rade sta hoce i unistavaju sprski vaterpolo!!! Dejan Udovicic nije los trener, ima i gorih kod nas, ali za reprezentaciju - NIKAKO!!! Pogotovo covek sa takvom skrupulom koji je spreman da ucenjivanjima izdejstvuje svoje ili klupske interese!!!
    (Milan, 15. oktobar 2008 14:29)

    # Link komentara

  111. svaka cast momci...toliko toga ste dali ovoj drzavi..srecno vam u daljoj karijeri..
    a u savezu se slabo sta moze promeniti..jedino da se veliko ciscenje napravi..
    (ivana, 15. oktobar 2008 14:29)

    # Link komentara

  112. Sorovića za premijera. Konačno neko ko zna šta znači savest.
    (Nenad Radić, 15. oktobar 2008 14:28)

    # Link komentara

  113. Hvala Bogu da je konacno neko progovorio o stvarnim problemima u vaterpolu, i da su apostrofirani pravi krivci imenom i prezimenom. I to ih ne optuzuje bilo ko, nego zive legende srpskog vaterpola sa ukupno 18 osvojenih medalja. Tacno je da ni jedan bazen nije sagradjen za poslednjih, ne 8 nego 28 godina, Udovicic je pravi amater koji je sa ovom ekipom i u ovakvoj konkurenciji MORAO samo zlata da osvaja. Posebna prica je JugoslAvenski VK Partizan koji ucenjuje igrace, a to je javna tajna vec nekoliko zadnjih godina a da se nadlezni organi ne pozabave ovim problemom. Za to vreme dok JVK Partizan ucenjuje igrace i drzi monopol gasi se jedan visestruki Evropski sampion Becej, gasi se jedna Crvena Zvezda, o manjim klubovima po provinicji i da ne govorim. Svaka cast legendama na iskrenosti, one njihove suze su mi tesko pale, gospodo (seljaci) iz saveza stidite se! Izvinjavam se ako sam malo vise bio emotivan, one suze su me potresle i kao coveka i kao sportistu!
    (Nikola, 15. oktobar 2008 14:27)

    # Link komentara

  114. Momci HVALA VAM sto ste nas usrecivali dugi niz godina.Mislim da su ovi momci jedni od najboljih svih vremena, mada je to tesko reci,tu su jos kosarkasi,odbojkasi i mnogi drugi
    (Zoki, 15. oktobar 2008 14:26)

    # Link komentara

  115. Dobrodosli u Srbiju!!
    Ovi velikani mole godinama za jedan ljudski bazen, a ni to da im se omoguci, a da ne pricamo o novcanim nagradama koje su trebali da dobiju za sve medalje, makar zlatne(10,8)....sramota
    (noa, 15. oktobar 2008 14:24)

    # Link komentara

  116. Dejan Udovicic i njegov brat su najveca zalost za srpski vaterpolo,zalosno je da takvi ljudi vode sve u savezu i da se uopste pitaju .. igrace razumem i hvala za sve sto ste uradili.. ziveli !!
    (faca No.1 u gradu!!, 15. oktobar 2008 14:23)

    # Link komentara

  117. nedostajacete mnogo...
    hvala vam legende!
    (srle, 15. oktobar 2008 14:23)

    # Link komentara

  118. Problemi srpskog vaterpola su poznati. I Sapic i Ciric su tu potpuno u pravu. Imamo samo jedan klub, nemamo bazene.Rezultate na reprezentativnom planu smo imali jer smo imali igrace stvorene jos u u drzavnoj zajednici SCG. Ljudi u Vaterpolo savezu ne cine dovoljno (skoro nista)da to stanje poprave...

    Ali....Zasto su veliki igraci tipa Sapica, Vujasinovica, Ikodinovica, Sefika, Cirica itd sutili o tome godinama? Zato nisu trazli sastanak sa vrhom Vaterpolo saveza? Zasto nisu pre dve ili tri godine kada su bili u zizi javnosti odrzali (i to SVI)
    pres-konferenciju i zapretili povlacenjem ako se nesto ne promeni? Mogli su da animaruju i javnost, i politicare, a onda i privrednike...

    Zasto su cutali o nesporazumima sa selektorom Udovicicem? Pa svi su znali jos nakon Montreala prosle godine da je puklo izmedju nekih igraca i izmedju igraca i Udovicica. Zasto nisu trazili da ode? I to od celnih ljudi saveza... Ako ima malverzacija u Partizanu i ako se igraci ucenjuju, zasto nisu o tome govorili. Pa svi oni igraju vani i nemaju razloga za strah.
    Ovako, tuzan kraj jedne velike generacije. Proci ce mnogo vode dok Srbi opet ne budu dominantni u vaterpolu. Ako se to uopste vise ikada i desi.
    (nikola, 15. oktobar 2008 14:23)

    # Link komentara

  119. Kud polovi ovaj brod,verovatno je najblizi Nijagarinim vodopadima ,pravo u ponor kao i svi ostali sportovi.Toliko o Srpskom vaterpolu na duze staze
    (HEAT, 15. oktobar 2008 14:22)

    # Link komentara

  120. "Udovicic je uveo amaterizam u vaterpolo"
    Ako se malo raspitate po Beogradu saznacete da se vecina vaterpolo igraca kladila sama na sebe ne velikim turnirima, svetska liga, evropsko, svetsko, olimpijada...
    Najgore od svega je sto Udovicic ne samo da je dozvoljavao igracima da kalkulisu sa potrebnim score-om, vec se covek i sam kladio???…??
    U bilo kojoj drugoj zemlji bio bi dozivotno odstranjen iz sveta sporta...
    (ja nisam kockar ali gubim...., 15. oktobar 2008 14:22)

    # Link komentara

  121. I opet je Partizan kriv za sve.
    (Xwave, 15. oktobar 2008 14:21)

    # Link komentara

  122. "Pukosmo" i u vaterpolu... Tesko ce "mlade snage" u narednim godinama postici znacajne rezultate...
    (Nesa, 15. oktobar 2008 14:19)

    # Link komentara

  123. Čekaj malo... povukli jedan drugoga, ili...?
    (Frizzle Fry, 15. oktobar 2008 14:18)

    # Link komentara

  124. Dejan Udovicic je poznat po ucenjivanju igraca...
    Nad starijim igracima nikada nije imao autoritet pa je tako nastajao haos u reprezentaciji, a prema mladjim igracima je imao totalno neposten tretman.
    Zna se da Vanja Udovici koji je trenutno jedan od 3 nasa najbolja igraca u reprezentaciji ima skromnu ulogu i minutazu jer je u sukobu sa Udovicicem. Filipovic je takodje izgubio minutazu cim je dosao u sukob sa Udovicicem. Da nekazemo da mu nisu dali da ode iz Partizana u inostranstvo raznim ucenama...
    Takodje ako Partizan ima losiji odnos prema nekim klubovima, ti igraci jednostavno nece biti pozvani da igraju za mladje kategorije reprezentacije.
    Veoma je bitno napomnuti da su kampovi mladih repreznatacija jako bitni, jer odrzavaju u periodu kada ostali klubovi ne treniraju, pa samim tim se igraci unapredjuju i stasavaju za velika dela...
    (znalac, 15. oktobar 2008 14:18)

    # Link komentara

  125. Kakav brz odlazak generacije. Pitanje je da li su mladje generacije dovoljno dobre da se odrze na samom vrhu.
    (nz, 15. oktobar 2008 14:17)

    # Link komentara

  126. Bravo gospodo iz saveza, ja prosto ne mogu da verujem da u svakom kolektivnom sportu dotaknemo vrh i onda se survamo u provaliju!
    Potpuno su u pravu kad govore o izgradnji bazena imao sam priliku da budem na Tasu kad je bilo evropsko prvenstvo stvarno strasno izgleda tribina od skela zidarskih sramota, a ti ljudi nas godinama drze u svetskom vrhu dizu reputaciju i ugled drzave a ovi nisu u stanju da naprave jedan normalan bazen.
    Sad cemo da se cesemo i gde nas ne svrbi kad nas svi budu punili...…..
    (VUCZ, 15. oktobar 2008 14:17)

    # Link komentara

  127. Hmmm....lose vesti ali ne iznenadjujuce vesti...od nekih vaterpolista se moglo ocekivati povlacenje zbog godina a i da se otvori prostor mladjim kategorijama...ipak Srbija nece biti onakva kakva je nekada bila u senjorskoj kategoriji. Barem ne neko vreme, dok se ne nadju naslednici i novi talenti sazreju i postanu igracine...ipak ova prica u vezi savezu mogu da zabrinu sve kojima je stalo do ove repke...secam se komentatora tokom Evropskog kako je isticao da u Evropskom vatrpolu vec godinama nema priliva novih talenata...neki igraci u dubokim 30 godinama jos uvek igraju. Madjarska dobar primer. Mozda se i njima desi smena generacije...Sada ce neki drugi doci do jos veceg izrazaja: CG, HR...
    (Edd, 15. oktobar 2008 14:15)

    # Link komentara

  128. Opa! Otvorila se prica...Mislio sam da do ovog trenutka nikada nece doci...
    Ovo sto je Ciric izjavio je aposolutna istina. Ovo je poznato vec 10 godina unazad, sreca ili nesreca je u tome da je trulez mogao da se odrzi zahvaljuljuci ogromnom broju tlanetovanih igraca koje ova zemlja ima...
    Svako ko se ikada bavio 5min vaterpoom zna da Partizan ucenje igrace da bi igrali u reprezentaciji, Partizan otima igrace i preko svih trenera mladih reprezentacija koju su gle cuda iz Parizana ucenjuje ih da dodju u Partizan.
    Sta se onda desava, talentovani igraci umesto da stasaju u svojim klubovima, pa samim tim i pojacaju kvalitet i ravnopravnost lige, prinudjeni su da odu u Partizan, gde ce pola njih na kraju biti otpisano...Partizan tu pravi selekciju, dobija vrhunske igrace, a ostali propadaju, i nisu vise ni vredni za bivse klubove...
    (waterpolista, 15. oktobar 2008 14:11)

    # Link komentara

  129. Mogli bi i neki iz fudbala da se povuku. Ako neće, neka povuku mene.
    (Miša, 15. oktobar 2008 14:10)

    # Link komentara

  130. Užasan je utisak da se sve cepa! Vaterpolo je potonuo kao i košarka! Trebaće dosta vremena i autoriteta da se krene izpočetka. Nažalost, sve je po sistemu, "koliko sam JA dobar u tome"! Niko neće da radi a ne postoji ni sistem koji važi za sve. Sve je vezano za ličnost i posle "njega" propast! Tako je od gore do dole i u svim segmentima života. Društvo nam je poljuljano i iskvareno od temelja! Od mediokriteta i mešetara niko normalan i vredan neće da se hvata posla. Strašno!
    Cvetko
    (Cvetko, 15. oktobar 2008 14:10)

    # Link komentara

  131. Ciric je do prije neki dan po Budvi pricao da ce sigurno i dalje igrati za reprezentaciju, a sad je okrenuo plocu.
    Mogu da prihvatim da ima dosta istine u ovome sto su ispricali, ali apostrofirati Partizan kao glavnog krivca je smijesno.
    Mislim da Udovicic momentalno treba da napusti nas vaterpolo i da je svo zlo od njega pocelo.Taj tip jednostano nema autoritet,kao igrac je bio tu da popuni roster a kao trener je gubio kompas uvijek kad je bilo najvaznije.Ciricu i Sapicu HVALA za sve!!!!
    (radek(smeker)stepanek, 15. oktobar 2008 14:09)

    # Link komentara

  132. Ljudi moji recite vi meni šta će biti sa nama sad?!
    (Delija Rijeka, 15. oktobar 2008 14:08)

    # Link komentara

  133. Dakle, ovo je definitivno konačan udarac ovom našem najtrofejnijem sportu. Mi jednostavno, nemamo više odakle da crpimo mlade igrače. Jedini klubovi gde se ozbiljno radi sa mladima jesu Partizan, Voša, Niš i Beograd, i to je vrlo malo. Još kad se uzme u obzir da Partizan( čiji sam inače navijač, ali fudbalu i košarci) bukvalno otima najbolje igrače drugim ekipama, pritom ne dajući ni dinara za njih, i time uništavajući već ionako jadne i bedne klubove, kojima svaka čast i što uopste postoje, i što ima entuzijasta koji se još s njima bave. Pohvalio bih Niš, gde ima mnogo mlade dece, gde se ljudi bore svaki dan da naprave što bolju ekipu, a koga grad Niš mizerno pomaže, tj. klub svake godine jedva preživi, i to zahvaljujući nekolicini zaista vrednih ljudi. taj klub ne igra sparing mečeve jer ko će da ide čak tamo u taj Niš, da se maje bezveze, dok ostali koliko toliko igarju među sobom. npr. Voša će igarti i tu MOL ligu, i njoj svaka čast zbog toga, zaista, ali savez treba da sagleda i malo južnije.... A da ne pominjem Kraljevo, Vr.Banju, Kruševac, Valjevo, Jagodinu, Paraćin itd. itd. ovo su gradovi u kojima postoji velika tradicija igranja ovog divnog sporta, akoji nemaju zatvoren bazen. npr. onoliki Kragujevac nema ztvoren bazen pa to je debakl države,saveza, svih... Napravimo bazene, ali ne u Beogradu, nego svuda po Srbiji, i imaćemo doveka uspehe u vaterpolu, ovako nećemo više omirisati medalju.

    pozdrav svim ljubiteljima vaterpola!!!!!
    (Vaterpolista prve lige, 15. oktobar 2008 14:07)

    # Link komentara

  134. Tužan sam, ne znam šta da kažem, takvih 6 igrača neće više da se rode, a kamo li da se sastave zajedno.
    (NNN, 15. oktobar 2008 14:04)

    # Link komentara

  135. Hvala vam za sve sto ste nam dali. Sa vama smo se veselili i plakali. i ovo je kraj najvece i najbolje generacije sto je ikad postojala u vaterpolu. Sta nam sledi niko ne zna, nadamo se najboljem.
    (reality, 15. oktobar 2008 14:03)

    # Link komentara

  136. Hm malo kada da ostavljam komentare na ovoj stranicu u zavisnosti koliko sam ovde na njoj,ali sada sam osjecao tu zellju i tezinu u mom srcu da kazem i ja nestoo!Jako mi je zaoo ovih igraca,iskreno bas jako,kada sam sada citao ovo i vidio sta pricaju i kako im je tako receno tesko bilo sve to pricati,moram da kazem da je i meni jako tesko da cujem da je npr jedan ali znaci jedan za mene najbolji vatropolista sveta Sapic rekao "ne zelim vise"!znaci da je bas doslo do toga da se vise ne moze stvarnoo dalje ovakoo a oni uposte (igraci)nisu zasluzili da ispastaju zbog stvari u savezu i njihova j eodluka razumljiva!Da sam bio tu kada je Sapic rekao da nece vise da igra iskreno suze bih mi krenule,jer toliko me je stezalo kad sam ovo vidio sada a kamoli kad bih osjetio!Zelim im sve najbolje u daljem toku i preporucujem im da jednog dana oni uzmu savez u svoje rukee!Volim Vass i zivi mi bili!!
    (pit_bull, 15. oktobar 2008 14:03)

    # Link komentara

  137. od manojlovica i curkovica nikakav komentar NIKAD necete dobiti... to su ljudi koji upravljaju OGROMNIM sredstvima kojima olimpijski komitet raspolaze bez ikakve kontrole.
    (neo, 15. oktobar 2008 14:01)

    # Link komentara

  138. To bi bilo to sto se tice naseg vaterpola i bice u narednih 10 godina minimum..Od sada nece uopste biti cudno kada se budemo borili za 7.mesto u Evropi sa npr. Nemackom..
    (F#07, 15. oktobar 2008 14:00)

    # Link komentara

  139. Bilo je pitanje dana, kada će se trenutno najuspešniji i najtrofejniji sport uništiti, a teniseri čuvajte se, jer ovde se ne trpi uspeh i rad.
    Bežite glavom bez obzira, jer će Vas snaći mržnja svih onih, koji su bili ispod balkona.
    (zorans, 15. oktobar 2008 13:59)

    # Link komentara

  140. Jbg,bas steta!Ali moglo je nesto da se nasluti,a jbg...nesto kod nas ne funkcionise...ama videlo se to ove godine, ala bas se videlo da nesto nije na svom mestu...
    Svim igracima koji su resili da ne nastupaju vise za nas jedno veliko HVALA...ogromno,stvarno svaka Vam cast i hvala na svemu.Nadam se da ce svako od njih naci svoj put,a bilo bi lepo kada bi takvi asovi vodili nas savez.I slazem se sa njima u vezi mnogo stvari.Ja sam partizanovac,ali mi je neverovatno da samo Partizan u ovoj zemlji igra vaterpolo i niko vise...I da nemamo bazene u Bg-u,Ns-u,Nisu...stvarno BRE sramota...ko zna jos koliko razloga ima za sve ovo...ali...
    I verujem u svaku rec koju su vaterpolisti rekli. Nazalost,nas vaterpolo ce verovatno proci kao kosarka,mozda nece tako nisko pasti ali...plasio sam se i pre odlaska : Vujasinovica,Savica,Sapica,Cirica...
    (Marcolinho, 15. oktobar 2008 13:59)

    # Link komentara

  141. Strasno! Da li je moguce?! Valjda ce neko ove optuzbe uzeti u razmatranje i utvrditi ko je kriv za ovakav rasplet u nasem vaterpolu. Podrska Ciricu i Sapicu u nadi da su ovo uradili da bi ukazali na katastrofu koja sledi. Bolje na vreme, nego da se leci vaterpol dugo kao kosarka...
    (sveta, 15. oktobar 2008 13:56)

    # Link komentara

  142. Momci,
    Jako sam tužan zbog ove vaše odluka ali još jednom želim da vam se zahvalim za svu radost koju ste mi priredili. Puno sreće i HVALA još jednom na svemu.
    (Navijac, 15. oktobar 2008 13:56)

    # Link komentara

  143. Manojlovica i Udovicica niko nece pamtiti, a takve dve velicine kao sto su Sapic i Ciric vecno ostati u secanju svim ljudima o za 10,20,30... godina...
    Vi ste zaduzili ovu drzavu u veliko Vam hvala!!!
    (Djole, 15. oktobar 2008 13:55)

    # Link komentara

  144. "A mi smo za osam godina tri puta renovirali Banjicu. Imamo dva bazena, a na Tašu se pre neki dan srušio krov", rekao je Ćirić.
    Kako smo jadni...
    (Oshtri, 15. oktobar 2008 13:54)

    # Link komentara

  145. Ovakve Asove necemo imati, jos dugo dugo godina.....sve sto su rekli je ziva istina, da partizan vrbuje mlade igrace da ih ucenjuje da ce jedino igranjem za doticni klub doci i do najdraze kapice!!!!
    poslednji primer tog MOBINGA su Andrija Prlainovic i Filip Filipovic. Pa Filipa su cak i suspendovali i pretili da ce da mu ugroze karijeru???!!! SRAMOTA DA NAM TAKVI NESPOSOBNJAKOVICI VODE DRZAVNI TIM!!!!!
    ŠAPO I ĆIRO HVALA VAM ZA SVE OVE GODINE, MEDALJE I USPEHE....VI STE NAŠE LEGENDE!
    VKCZ
    (Pedja, 15. oktobar 2008 13:54)

    # Link komentara

  146. Ne ulazeći u to šta i kako je bilo, jedno je sigurno, sa Udovičićem nema šanse da osvojimo neku titulu.
    (Realno, 15. oktobar 2008 13:52)

    # Link komentara

  147. A kad je Filipović pričao, bio je kažnjen! Da li se, u našem vaterpolu, pravo glasa stiče kad odlučiš da izlaziš iz cele priče!!! Žao mi je ako je tako! Volela bih da su momci mogli na drugi način da reše medjuljudske odnose. Ovako, želim im svaku sreću i hvala za sve radosti koje su nam pružili
    (dragan, 15. oktobar 2008 13:51)

    # Link komentara

  148. Koja tragedija! Siguran sam da je sve istina šta se priča! Ovo je kraj jedne nevjerovatne genaeracije koja se više nikad neće ponoviti, i od ovog momenta smo zauvjek izgubljeni na Vatrepolo mapi evrope i svjeta.Hvala vam za sve!
    Na kraju
    Partizan grobar srpskog vaterpola!
    (dak_bl, 15. oktobar 2008 13:49)

    # Link komentara

  149. atmosfera ovog dogadjaja pomalo podseca na kosarkaski debakl+ako se doda afera Filipovic-Partizan(Udovicic)cini mi se da nam predstoji jedno duuugo prepucavanje putem medija ali ce se na kraju ipak sve zataskati. interesuje me komentar ne toliko N.Manojlovica koliko Dejana Udovicica.Verujem Sapicu i Ciricu ali se,pre nego sto se ospe drvlje i kamenje,mora cuti i druga strana.samo da se ovo ne odrazi negativno na kontinuitet osvajanja odlicja na velikim takmicenjima.
    (ivan, 15. oktobar 2008 13:49)

    # Link komentara

  150. Ne mogu da verujem... Ne krivim ih... Verujem da bih i ja slicno portpio kad bih video da se celnici saveza ponasaju na takav nacin. Sta da kazem. Doslo mi je da zaplacem kad sam video vest. Jedini sport koji nam je donosio prave trenutke srece, slavlja na ulicama grada, u poslednjim godinama i ovim nenormalnim vremenima, je poceo da se raspada. Nije bilo dovoljno sto smo upropastili kosarku, rukomet, sad je dosao i vaterpolo na red... Momci, hvala vam na svemu sto ste ucinili za reprezentaciju. Mnogo ste nas zaduzili...
    (Nikola, 15. oktobar 2008 13:49)

    # Link komentara

  151. a zato Partizan nema konkurenciju vec godinama...
    (xxx, 15. oktobar 2008 13:49)

    # Link komentara

  152. Hvala vam legende na svemu, nikada vas nećemo zaboraviti. Takve vaterpoliste ćemo teško opet imati
    (Milan KG, 15. oktobar 2008 13:48)

    # Link komentara

  153. Odlazak jedne fantasticne generacije. Ono sto ostaje iza njih su brojne osvojene medalje, a ono sto ostaje VSS je rasulo i jedna reprezentacija koja je perspektivna ali za sada samo osrednja.
    (gogo, 15. oktobar 2008 13:48)

    # Link komentara

  154. nadam se da ce se sledeci oprostiti Udovicic i Manojlovic,ako njih dvojica ovo tvrde onda su 100% u pravu.
    (miles, 15. oktobar 2008 13:47)

    # Link komentara

  155. Nisu nam rekli nista sto se vec nije znalo.Ova odlazeca generacija je svojim medaljama
    godinama pokrivala sistemski nerad VSS(ranije VSJ).Ista situacija je bila i kod kosarkasa.
    Hvala Ciricu i Sapicu na svemu sto su uradili za svoj narod,a gdinu Sovrovicu pitanje: ako odlazak 2 Aleksandra smatra i svojom odgovornoscu,da li je spreman da da ostavku na mesto predsednika VSS?
    (Miki82, 15. oktobar 2008 13:47)

    # Link komentara

  156. Znaci sto smo osvajali osvajali smo to nam,je vise nema.Kraj price i za vaterpolo.ccccc
    (Necko, 15. oktobar 2008 13:47)

    # Link komentara

  157. Svaka Vam cast za sve one medalje, sve one sjajne utakmice, za sva gazenja protivnika kojima ste sve nas cinili ponosnim.
    Puno srece u nastavku zivota Vam zelim. I ne samo Sapi I Ciri, nego i Shefu i Vujasu i Savicu i naravno Daci...
    (Marko Vozdovac, 15. oktobar 2008 13:47)

    # Link komentara

  158. Mislim da smo ove godine uzeli poslednju medelju na velikim tekmicenjima u veterpolu,makar narednih 7-8 godina...
    (Belgrade_boy, 15. oktobar 2008 13:46)

    # Link komentara

  159. a zasto o tome nisu pricali sve ovo vreme,pa samo oni su mogli svemu tome da stanu na put i da nastave da igraju n reprezentaciju.da me neko neshvati pogresno podrzavam ih za ovakvu reakciju.dobili smo odgovor kako je moguce da su svi klubovi toliko propali u odnosu na partizan....(becej,zvezda a i svi ostali).
    (sinisa, 15. oktobar 2008 13:45)

    # Link komentara

  160. auuuuuuuu....steglo me nesto u grudima..kakva greota...od odbojke, vaterpola i kosarke sta nam je preostalo?!? ..tuga, tuga, takav neprofesionalizam i nesistematizam su boljka naseg celog drustva, sport nije postedjen. hvala vam za sve legende!
    (kentaur, 15. oktobar 2008 13:44)

    # Link komentara

  161. Srećni su oni koji su imali takve igrače, a mi čast i zadovoljstvo da su bili naši.Hvala Vam puno za sve tuge i radosti koje ste nam podarili.Vi ste naš ponos!!!
    (prvulov rada Prle, 15. oktobar 2008 13:44)

    # Link komentara

  162. Hvala Bogu! Zao mi zbog Ćirica,prava je ajkula,ali zbog Šapica nimalo! Naša reprezentacija dobila je mnogo povlačenjem Šapića.Hvala mu.
    (Claudio, 15. oktobar 2008 13:42)

    # Link komentara

  163. Hvala jim za sve!
    Sretno momci i živi bili!
    (Donnie Brasco, 15. oktobar 2008 13:40)

    # Link komentara

  164. Srecno vam bilo i hvala vam za sve pobede i medalje kojima ste usrecili ovaj narod !!!
    (coolinar, 15. oktobar 2008 13:39)

    # Link komentara

  165. Sve sto su rekli je ziva istina, a najgore od svega je to sto se ti ljudi nece povuci za jos 20 god. Nema smisla da imamo jedan bazen u celoj drzavi!Gospodo, ako ste nesposobni, prepustite funkcije nekim novim ljudima!
    (Marko, 15. oktobar 2008 13:39)

    # Link komentara

  166. BROD TONE!!!!!! Kad ce smene, posto nema ostavki???????
    (amater, 15. oktobar 2008 13:39)

    # Link komentara

  167. Ćiro majstore!
    (Safari, 15. oktobar 2008 13:37)

    # Link komentara

  168. Hvala za sve, bez obzira na isto!
    (d, 15. oktobar 2008 13:37)

    # Link komentara

  169. alo bre ljudi sta je ovo?
    sta se desava sa vama>?
    (miki, 15. oktobar 2008 13:36)

    # Link komentara

  170. cemu ovo, znaci cao jos jedan sport....
    (WLADO, 15. oktobar 2008 13:36)

    # Link komentara

  171. Ljudi samo kazu ono sto svi vide vec godinama u nazad, ali isto tako i cute. Za sve je kriv Partizan, koji je postavio svoje ljude na sve iole bitnije pozicije i ne dozvoljava bilo kome da radi ista znacajnije u vaterpolu. Ucenjuju igrace, zgrcu sebi pare, bukvalno vaterpolo savez stoji i radi za Partizan. Oni ce jednom u 15 godina da budu prvaci Evrope i onda ce reci, ''pa vidite kako mi planski radimo''!
    A sto se vaterpolo u Srbiji gasi, nikom nista.
    PRST NA CELO!!!...ako je koga i briga za svim ovim
    (Djordje, 15. oktobar 2008 13:34)

    # Link komentara

  172. Veliko HVALA momci!!!!!!!!!
    (kako se zove, 15. oktobar 2008 13:32)

    # Link komentara

  173. Sramota!
    Za drzavnu reprezentaciju se ne igra zbog selektora ili trenera.
    Nego zbog svoje domovine.
    A mi kao ludi, pa ne znamo da ste dobili ponudu da igrate za neku drugu zemlju.
    (Sramota, 15. oktobar 2008 13:32)

    # Link komentara

  174. Hvala Vam zasve sto ste ucinili za nas vaterpolo, i za sve /pogotovo Ciric/ sto ste rekli na danasnjoj konferenciji.
    (boco, 15. oktobar 2008 13:31)

    # Link komentara

  175. Vratite Stamenica da lupa shamare! :)
    (kolektivno samoubistvo kao resenje, 15. oktobar 2008 13:31)

    # Link komentara

  176. Hvala na svemu. Puno srece u nastavku zivota.
    (Grof, 15. oktobar 2008 13:30)

    # Link komentara