Иван ПФК СД
pre 14 godina
Партизан не игра Јадранску лигу у ватерполу јер не би било интересантно, одмах био се знао првак као у Јадранској лиги у кошарци. И ТАЧКА !
Subota, 03.05.2008.
14:28
Izvor: B92
pre 14 godina
Партизан не игра Јадранску лигу у ватерполу јер не би било интересантно, одмах био се знао првак као у Јадранској лиги у кошарци. И ТАЧКА !
pre 14 godina
Možda bi i ovde VK Katanac, kao i njihov KKSS-"najveći srpski brend" prvi ući u tu kvazi ligu da bi posle uslovili i Partizan da se priključi, inače će nam pretiti izbacivanjem iz svih evropskih takmičenja.
pre 14 godina
Ma ne treba nama ta liga da bi bili najtrofejniji u vaterpolu... PARTIZAN SAMPION!!!!
pre 14 godina
Partizan ne igra Jadransku ligu jer Srbija nije na Jadranu. Točka.
pre 14 godina
I ne trebamo igrati tu ligu bice kao i u kosarci, monotonija.
pre 15 godina
To tako treba, eto vam Madjara pa tamo kombinujte koliko 'ocete.....
pre 15 godina
@(krle, 8. maj 2008 11:41)
ko ti brani da ides iz ove zemlje??
idi i ne okreci se sine...
pre 15 godina
e slazem se u potpunosti sa nnidzom, treba da koristimo ovakve prilike, koliko bi samo to donelo iskustva i napredka mladim igracima, pa uporedo da jacamo nasu ligu..nista ne bih imao protiv da ovi tajkuni malo pomognu (finansijski)nase klubove, pa da i to iskoristimo, mozda da isplivaju neki novi klinci.. nije istina da nemamo infrastrukturu. U Beceju su ostali bazeni (istina fali malo sredstava da se to dotera na stari nivo ali nije nedostizno), Novi Sad, Subotica, ZR, BG, NIŠ...zasto da se odricemo nase lige, mislim da ima potencijala, a za neko vreme ovakve alternative (JL) su uvek dobrodosle
pre 15 godina
"krivo je more"...
pre 15 godina
Pa nije niko kriv nego VSS jer je trazio da u JL udju dva srpska kluba a ne samo Partizan. Tako barem kazu Hrvati( vidi sportnet.hr).Naravno, VKP je veoma oastecen i fakticki ostaje bez kvalitetnog takmicenja. Apsurdno je da ga cak oslobadjaju ligaskog dela takmicenja vec da samo udje u plejof!
Raduje, medjutim jedna stvar na vidiku. Vojvodina izrasta u ozbiljan klub a beograd je (mozda na putuda to postane takodje. Zalosno je da je CZ nestala sa karte vaterpola, a da li je to sudbina svih klubova iz tog smesnog drustva, ne znam. Nesto mi Djekna sluti....!
U svakom slucaju, VSS bi na zahtev Partizana mogao preko crnogorskih klubova da pokusa da ubaci VKP u JL i to bi bio dobar pocetak a nasa liga neka odrasta a VKP se uvek moze ukljuciti na kraju da uzme te trofeje, proforme.
pre 15 godina
Mislim da bi ova regionalna liga dobro dosla Partizanu s obzirom na nedostatak jakih utakmica u domacoj ligi. Ali, sta je tu je, ocigledno da nas kolege iz Hrvatske, Crne Gore i Slovenije ne zele u toj ligi. Zato moramo da sse fokusiramo na domacu ligu i da napravimo sto je vise moguce kvalitetnih klubova. Naravno, za to je potrebno da prodje odredjeno vreme, ali ne mozemo vise da cekamo jer nam vaterpolo polako propada. Ne moze zemlja da ima dobru reprezentaciju ako ima samo jedan izvor skolovanih igraca, tj. Partizan. Mora se promeniti nesto u VSS-u i to radikalno...
pre 15 godina
Samo je jedan komentar pogodio u srce problema! Srbija je najzaostalija zemlja sa plivackim bazenima! Mi prakticno nemamo zimske bazene a sto ima to je propalo. U Obrenovcu je jedan prvoklasnog kvaliteta, olimpiski, ali prakticno nikad ne radi. Tamo bi omladina iz okoline mogla da organizuje vaterpolo klub ali treba profesionalni treneri.
Glavni gradovi kao NIS, KRAGUJEVAC, LESKOVAC, UZICE, NOVI SAD, SUBOTICA, SMEDEREVO, morali bi imati olimpiske i zimske i otvorene bazene. To je neophodno za zdravstvenu kulturu omladine a ne samo za vaterpolo. Vaznije od vaterpola je da onaj ko pliva, ne moze da pusi, onaj ko pusi ne moze da pliva. Mi smo narod skloni plivanju ali vlastima nije stalo do dobrobiti za narod.
Inace povremeni turniri a ne liga sa Madjarima, Rumunima, Bugarima i Makedoncima je odlicna ideja a Crnogorci su takodje dobrodosli kao prvi susedi.
pre 15 godina
Mislim da bi drzava trebalo da stane iza srpskog sporta u celini. Ulaganjem novca, a ne formiranjem ko zna kakvih liga, se moze resiti problem kvaliteta.
Izkompleksirani Hrvati nek gledaju svoja posla, i nek ne komentarisu!
DALEKO VAM 'LEPA VASA'
pre 15 godina
Jel neko razmislja o regionalnoj ligi sa Madjarima? Budimpesta je udaljena svega 450km autoputem, sto se ne moze reci ni za jedan veci grad bivse Jugoslavije, osim za Zagreb.
pre 15 godina
Ulazak u ovakvu ligu srpskih klubova mozda i ne bi bilo lose resenje. Naravno ne ispod tri kluba jer za toliko kvaliteta sigurno ima. Srbiji bi naravno interes trebao da bude jacanje vaterpolo centara u Srbiji a nikako lige jer iz nje jednostavno treba izaci cim se stvore uslovi. Ne razumem zasto ne koristimo prilike koje nam se nude. Parola kaze "uzmi novac kad god ti se nudi"... A za Partizan bi i juniori mogli da igraju prvu ligu Srbije... Taman bi imali dve ekipe, juniori prostora za napredak...
pre 15 godina
Jadranska liga u basketu ne bi imala smisla bez klubova iz Srbije, dok Jadranska u vaterpolu moze bez Srba - to je sustina. Cinjenica je, medjutim, da srpskim klubovima ide u prilog takmicenje u novostvorenim ligama iz prostog razloga sto nije isto igrati protiv Cibone i Masinca, ili protiv Juga i Studenta. I sto je jos problematicnije, ako nas Savez ne odreaguje inicijativom za formiranje lige u kojoj ce biti i Madjari, tesko nam se pise. To ne mogu da ukapiraju samo oni sto pate od viska nacionalizma, pa prete ostatku regiona Partizanom. To nema veze s mozgom, pogotovo ako se uzme u obzir cinjenica da je Partizan ove godine podbacio u Evropi samo zbog ucesca u ocajnoj domacoj ligi.
Kod basketa je stvar jasna: svako ko ume da broji do dvadeset moze da izbroji koliko su ucesca u ULEB kupu ostvarili domaci klubovi na racun Jadranske. Da nisu igrali tu ligu, morali bi da nastupaju u Kupu Andrije - Ere Ojdanica i bore se za trofej Dragacevske trube, jer bi nas Savez dobio samo jedno mesto u Ulebu. Ovako, godinama unazad po tri srpska kluba izlaze u Evropu preko ULEB kupa, dok se, s druge strane, Zadar mlatio po FIBA i ostalim smesnim kupovima.
Ako Partizan potpise ugovor s Evroligom na osnovu ucesca u Jadranskoj, ne znam sta jos treba da se desi da protivnici regionalne lige umuknu.
pre 15 godina
Pre ulaska Partizana u Jadransku ligu košarkaši umalo nisu linčovani u ZG! Osim Cibosa niko drugi ne bi pojačao srpsku košarku. Tamo smo zato što moramo da budemo tamo.
A zašto mi moramo?
pre 15 godina
a zašto da srbi igraju jadransku ligu.pa da opet pune bazene,kao što sada pune dvorane.ne i ne.zar da se ponovi kranj.
pre 15 godina
za neku regionalnu ligu sa mađarima srbima za početak trebaju vize, mađarska je u EU...
hrvate stalno pljujete i obezvrijeđujete i onda se još naljutite kad vas se ne pozove...
sami ste rekli da je košarkaška regionalna liga štetna za vaše klubove i da je bolje da istupite iz nje, pa zašto onda srljati u novu regionalnu ligu sa mrskim hrvatima...
pre 15 godina
Znam ja šta je njima., kompleks jedne druge lige Jadranske -košarkaške.
pre 15 godina
A ček šta će to Partizanu., pa on je već godinama jači od državnog vaterpolo sistema -snage za Italijansku ligu. Neka tu morsku igraju sližne komšije njima treba oni su je i izmislili.
pre 15 godina
kakav je ovo komentar SRBI misu konkurentni a jesu li mozda slovenci nego sta uvek su bili velesila.Setite se samo i jadransku kad su u basketu pravili niko nije racunao na nase klubove,a tako i u fudbalu sve rade nesto iza ledja. licemeri sareni.
pre 15 godina
Ko je ovde lud?Mi naravno.Dok srpski klubovi učestvuju u košarkaškoj regionalnoj ligi i tako pomažu hrvatskim klubovima,vodeći ljudi hrvatskog vaterpolo saveza sa ponosom ističu da Srpski klubovi neće učestvovati u regionalnoj ligi.Direktor Mladosti koji je jedan od inicijatora ovog takmičenja je izjavio da su sjećanja hrvatskog naroda na protekli rat još uvek sveža i "nek sad oni malo stagniraju".
pre 15 godina
Cemu opet SFRJ lige? Napravimo novu regionalnu ligu u svim sportovima (narocito u fudbalu) sa Mmadjarima, Rumunima, Bugarima, Grcima bice pet puta jace od bilo koje Jadranske lige!
pre 15 godina
Svako normalan zna da smo pateticno zaostali u mogucnostima plivackih sportova. Koliko imamo zimskih bazena u celoj Srbiji?
Verovatno smo samo ispred Albanije.
Umesto da gradimo zimske bazene - olimpiske u svim glavnoim mestima Srbije: Nis, Novi Sad, Kragujevac, Leskovac, Kraljevo, Subotica, mu smo se uhvatili jednog jedinog - "Partizana" dok drugi narodi imaju masovne lige visokog kvaliteta. Svugde i uvek smo daleko iza ostalih naroda u uslovima za sport i ne samo za sport.
pre 15 godina
Odmah treba istupiti iz Košarkaške NLB lige zbog bezbedonosnog faktora koji se navodi ovde...POZZ
pre 15 godina
A sad lepo ne budite debili, nego trazite (i dobijte) od drzave 10-15 miliona jura, koliko je uopste vec potrebno za oporavak klubova, i ponudite Madjarima saradnju- zajednicku ligu. Nisu nam nikad bili braca, niti ce ikad biti, znaci ne bi trebalo da bude problema...
pre 15 godina
Bolje je što Partizan ne igra jer bi bilo glupo da sve redom pobedjuju sa po 10 golova razlike!
pre 15 godina
Znači, vaterpolo u Srbiji posle olimpijade potpuno propada, srozava se a Partizan neće moći sam da podnese i prvenstvo i evro ligu i savez i sav sitnosopstvenički aparat. Što da ne propadne kada je sve ionako u raspadu!??? Cvetko vić
pre 15 godina
Jedini spas za naše sportove je učestvovanje naših klubova u regionalnim takmičenjima , samo klubovi koji igraju u jakim ligama sa jakim protivnicima imaju šanse da nešto naprave u evropskim takmičenjima.Priče da regionalna takmičenja upropaštavju naše sportove ne stoji jer onda bi i Englezi mogli da kažu da je za neuspeh njihove fudbalske reprezetacije u kvalifikacijama za EURO 2008 kriva liga šampiona.
pre 15 godina
Slozio bi se sa komentarom br.13 (Mladen), jer kada malo bolje razmislimo, nama su ipak najblizi Turci, pa oko 500 godina smo bili u zajednickoj drzavi, a i geni nisu voda...Komentar je zaista super, a i ideja bratstva i jedinstva je bila zaista "retrogradna"!Kamo srece da smo je malo ozbiljnije shvatili (tj, malo manje tenkova na Vukovar
i granata na Sarajevo!), pa imali bi i sada najacu vaterpolo ligu, najacu kosarkasku ligu, najacu rukometnu ligu itd. itd.Nismo imali pameti i to je to.
pre 15 godina
Istina je da je Partizan dobra ekipa ... ali govoriti da je jača od Juga je malo ... pre-preambiciozno ... Ipak u njemu igraju 99 % njegove djece od kojih su 6 - orica pripadnici reprezentacije prvaka svijeta , zar ne ?
pre 15 godina
Mika onda ko gleda vasa losa sprska liga? mozda vasi i kossovari. Ko vise gleda taj patligan kako se zove? Vasa liga nemoze se usporedit sa nasom(kad nasa je skoro jedna od najaca liga u evropu isvijetu) ajde ne seri. Pa dobro pozdravljam vasu losu ligu i nek tamo ostanete. Jos niste ni usli u final cetri a jos hvalite da ste nesto bolji kad niste. Ali ciao samo ostanete tamo, jel jadranska nece imat mijesto za patligana.
pre 15 godina
meni i ada ciganlija dovoljna! da svi tako razmišljate bilo bi super.
pre 15 godina
Pozdrav za Jadransku ligu.Ovi sto ne mogu da ukapiraju da je to korak napred nisu krivi,verovatno su "patriotski" nastrojeni a tu pameti nema.Verovatno im je bolje da budu u svom sopstvenom glibu i da uzivaju u utakmicama koje niko ne gleda nego da vide nesto kvalitetno i zanimljivo.To sto smo opet sami sebi dovoljni nije dobro jer smo uvek tada lose prolazili.Pozdrav za legendarnog I.Milanovica.
pre 15 godina
stvarno nemogu da verujem koliko hrvata komentarise ovo...
srecna vam bila jadranska liga!!!
pre 15 godina
Cisti Dunav??? U Dunav se uliva Sava,a koliko samo Hrvata vrsi nuzdu u Savu???Cisti Dunav :)
pre 15 godina
Dunavska Liga??? A,himna lige neka bude>Oj,Moravo moje more malo!!!
pre 15 godina
krivo je sportsko drustvo Partizan
treba biti jedinstven i reci
ili celo drustvo (gde je to moguce) ili niko
i fala dovidjenja.
pre 15 godina
Veliki klub sa 3(tri) titule u istoriji?
pre 15 godina
ha ha ha ,e kakvih gluposti ovdje ima!
Poruka za "realnog",slobodno oformite "dunavsku ligu" u prekrasnome i svakako "nezagadjenom" dunavu i ostavite nas da igramo u "zagadjenom" jadranu i bicemo vam zahvalni.
E sto bi ste dali da imate "zagadjeni" Jadran!!!
pre 15 godina
Ovo rukovodstvo VSS-a će da uništi srpski vaterpolo ko što je uništen rukomet. Uboli su fotelje i ne rade ništa. Inače, ne mislim da je rešenje jadranska liga u kojoj bi igrao samo Partizan niti mislim da je moguća liga sa Mađarima, a tek ne sa Grcima (daleko su). Srpskom vaterpolu je potreban još koji klub, još koji vaterpolo centar. Neće moći samo Partizan u budućnosti da drži naš vaterpolo. SRJ i SCG je bila jaka jer su tu konstantno bila bar dva jaka crnogorska tima. Pola reprezentacije je bilo iz CG. Ovako će se dogoditi da ćemo reprezentaciju da formiramo isključivo od igrača Partizana koji će igrati 10 jakih utakmica godišnje.
pre 15 godina
partizan s mađarima, pa prije će maccabi i cska u nba ligu, nego grobari u mađarsku!
pre 15 godina
Formiranjem Balaknske lige je bolja stvar, dva grcka, cetiri madjarska i dva Srpska kluba su resenje. i Jos stvoriti drugu Balkansku ligu sa dva madjarska, dva Srpska, jedan rumunski, te dva turska i jedan makedonski klub.
I to nekosta mnogo, nie daleko u grcku a jos blize u Madjarsku.
Ja sam zavalan sto rvati nece snama, al me boli sto neki bolesnici komunisti placu za tim a da udju u tu gumenjarskokamenjarsku ligu bik kukali.
Dunavksa liga je bolje resenje, Balkanska liga je jos bolje resenje i jos dobar kapacitet za dve lige, prvih sest i prve+prva dva iz druge bik mogli igrati play of a onda F4.
Liga sa madjarskim, Srpskim, rumunskim i bugarskim klubovima je OK, a liga za Grcima i turcima jeisto OK--uz malo slabiji status.
I ta rvatska liga propada, verujte mi.
sdruge strane sto drzava neulozi tri miliona u nasu lepu ligu, uz taj budzet mogli bik imati jaku liguod 8 prestavnika?
pre 15 godina
Petre
I Primorac i Jadran i Budva i Jug i Mladost , mogu već sada da pariraju Partizanu a razmisli na kraju sledeće sezone klince koji će igrati ovu ligu i koji će igrati u reprezentacijama koliko će napredovati a koliko će Partizani klinci napredovati jer ih još polovina neće biti u reprezentaciji, misli malo o budućnosti srpskog vaterpola, jaki igrači se prave jakim utakmicama , i živi bili pa vidjeli primorac ide na f4 sledeće sezone
pre 15 godina
Ne mislim da je hrvatska liga jaka vec sada. Pa tamo Jug igra protiv Mladosti finala od kada postoji Hrvatska drzava. Mislim da im je malo dosadilo.
Ne vidim zasto bi Madjari igrali ligu sa Partizanom? Njima je njihova liga dobra kakva jeste. Sto bi oni pomagali Partizanu?
Partizan i igraci Partizana bi morali da malo paze kako govore o Hrvatima i Rudicu npr. Lepo ponasanje nije na odmet jer oni trebaju Partizanu a ne Partizan njima. Zao mi je sto Partizan ne igra jer da mozda je i najjaci medju njima. A Parizan Mladost utakmica je uvek bila nesto posebno.
Na kraju se nadam da ce svi pomoci da se Partizan ipak prikljuci - pa i Rudic je svoj igracki vek proveo na Banjici a i Bone je svoje najbolje utakmice tu igrao.
Jedino mi nije jasno kako su to bivsa braca iz CG otisla u ligu bez brata iz Beograda? Sve se menja, zar ne?
pre 15 godina
@petar
Pa Partizan bi bio favorit, ali nikad se ne zna. U toj ligi igra i Mladost, a secamo se kako je to proslo.
Prema tome, uvek za tu regionalnu ligu jer bi bilo stvarno na pretek vrhunskih utakmica. Osim sa Jugom i Mladosti, CG klubovi su jaki i sve se vise pojacavaju. To bi bila liga malo slabija od Evrolige. Mozda se i u Partizanu pomalo plase jacine te lige.
pre 15 godina
partizanu ne trebaju te smesne lige te utakmice bi bile samo formalnost zar primorac da parira partizanu,smesno
pre 15 godina
Ovde j... lud radoznalog.Novinari pitaju a nadlezni ih zaj....!Kakva su ovo obrazlozenja!Neverovatno!Kaze covek u buducnosti ce gledati da se prikljuce.A do tad gospodine Sovrovicu?!Srpski vaterpolo ce da nestane zbog vase nesposobnosti!Da li vi mislite da vam Partizan moze sam drzati srpski vaterpolo u zivotu.Kako sebicno! Sram vas bilo!Bolje bi vam bilo da ozivite druge klubove i ulazete u njih i bazene.Zar vam to do sad nije sto puta receno.I mogli bi ste dok cekate tu buducnost,kontaktirati Madjare i Grke,pa i Italijane i predloziti pokrenetanje regionalne lige.Makar samo Madjare za pocetak jer su nam najblizi susedi.Pokrenite inicijativu gospodo iz VSS,jer ce u protivnom nestati srpskog vaterpola.Zar ste toliko sebicni slepi!
pre 15 godina
Ko je kriv? Pre bi rekao hvala Bogu.. Dokle vise sa tim regionalnim ligama..Nemamo dobro iskustvo.
pre 15 godina
krle kralju i viteže opis dostojan, ali si ipak malo ublažio dijagnozu! ja kao iskusan doktor vidim da je stanje debelo kronificirano i da če liječenje biti teško, ali uvijek ima nade!
pre 15 godina
Ma kakva regionalna liga, ma sve mi možemo sami, mi smo nebeski narod ne treba nam niko! Ne treba nam ni EU, ni Amerika, ni strani investitori, ni pasoši, ni vize... Sedećemo u ovoj veličanstvenoj zemlji i pričaćemo kako smo jedino mi u pravu i kako smo mi najbolji, a svi ostali su nama ni do kolena.
pre 15 godina
Principijelno protiv svih regionalnih liga jer uništavaju domaća prvenstva i manje klubove.
pre 15 godina
Milane, u tome sto pises ima malo istine ali nisi u pravu za Primorac.
Primorac je ove godine osvojio titulu u CG i na nesrecan nacin ispao na korak od Final Four-a u Evroligi. To je sve uradio sa momcima iz Kotora plus dva Hrvata (jedan poznat, drugi prilicni anonimus).
Tako da to nema veze ni sa Becejom ni sa Buducnoscu.
Mislim da je Jadranska liga odlicna stvar. Bice mnogo jakih i uzbudljivih utakmica. U toj ligi ce ucestvovat 5 (ili 6) ucesnika Evrolige 2008/2009. Steta sto nece bit Partizana.
pre 15 godina
Milane, razumijem ja tebe sto hoces da kazes, ali trpati Primorac u isti kos sa Becejom je u najmanju ruku neozbiljno. Sto se tice KK Buducnost, ta ekipa je igrala i u onoj velikoj Jugi, dala jednog Paspalja, Duska Ivanovica, Scepanovica, Pavlovica, da ne nabrajam vise... Pogledaj koliko je samo dala juniorskih reprezentativaca Srbiji i Crnoj Gori posljednjih godina...Ono sto je rukovodstvo kluba uradilo tih godina bio je uspjesan pokusaj da Buducnost izadje iz anonimnosti i udje na kartu Evrope. Uspjelo im je, danas svako ko prati kosarku zna za Buducnost, koja ima jednu od boljih skola kosarke u regionu. Toliko...
pre 15 godina
Pozdrav svima!
Necu da komentarisem prepucavanja i nadmudrivanja. Slazem se sa idejom o formiranju dunavske lige. Srbija, Madjerska i Rumunija. Veliki pozdrav.
pre 15 godina
Bas mi drago sto neucestvujemo....
pre 15 godina
Za Milana i sve ostale
VK "Primorac" je osnovan 1922. godine.
• 1956.g. postao je prvak Crne Gore.
• 1960. i 1961. g. je igrao u drugoj saveznoj ligi.
• 1962.g. je usao u prvu saveznu ligu.
• 1963.g. je ispao iz prve savezne lige.
• 1964.g. je ponovo usao u prvu saveznu ligu.
• 1977.g. je bio finalista Nacionalnog kupa i stekao pravo ucesca u Kupu kupova, gporažen u finalu od "Ferenc-Varoš"a
• 1986.g. prvak Jugoslavije i osvajac Nacionalnog kupa. u Kupu sampiona i izgubio u polufinalu. Od "Spandau" - a
• 2003. osvajaci kupa SRJ
• 2007 prvak Crne Gore
• 2008 Prvak Crne Gore
•
1972.g.-juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije;
1974.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1978.g.-juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije;
1980.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1982.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci kupa;
1984.g.-kadeti do 16 godina osvajaci kupa;
1992.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa;
1993.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa;
1994.g.-kadeti do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1995.g.kadeti do 13 godina prvaci Jugoslavije i prvaci Otvorenog prvenstva Jugoslavije;
1996.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa Jugoslavije;
1996.g.-Juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci Kupa;
1997.g.-kadeti do 13 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci Kupa;
1998.g.-pioniri do 11 godina prvaci na Otvorenom prvenstvu Jugoslavije;
1999.g.-pioniri do 10 godina prvaci Jugoslavije;
1999.g.-juniori do 17 godina prvaci Jugoslavije
U "Primorcu" su iznikla velika imena plivackog i vaterpolo sporta
(Milosevic Marko, Kicovic Slobodan, Perisic Djordje,
Gopcevic Zoran, Krivokapic Milorad, Popovic Andrija, Vicevic Mirko, Vicevic Zeljko, Uskokovic Veljko, Milić Nebojša, Vukanic Nenad, Janović.Nikola...)
Na području kotorske opština(oko 24000 stanovnika) bitišu 4 vaterpolo kluba .
U ovom gradu se dakle vaterpolo igra već 100 godina sa parama ili bez njih i igraće se uvijek...
I zbog svega ovoga navedenoga molim Vas ne dirajte nam Primorac
pre 15 godina
@Podgoricanin
Ti da si hteo da razumes sta sam napisao to bi valjda i uradio tako da postoji mogucnost da ovo sto pisem opet nece biti "procesuirano" na pravi nacin. ALi ajde da pokusam jos jednom...
Timovi poput Budve i Primorca su trenutno dobri jer je nekim budzosima na primorju dunulo da uloze malo vece pare u vaterpolo, a ne zato sto su ti timovi napravili igrace. Treba li da te podsetim da se ista stvar desila sa KK Buducnost i da je taj eksperiment crnogorskog rezima trajao do 2001. godine kada se sve srusilo kao kula od karata (citaj: Milo prestao da daje kintu za kosarku), a Buducnost se vratila tamo gde joj je objektivno i mesto - mediokritet i pocetno oblikovanje igraca koje ce posle da preuzmu ozbiljniji klubovi. Imas i primer VK Beceja. Koliko para toliko i muzike. Svi ti reprezentativci Srbije, Madjarske, Italije i Spanije koji trenutno igraju ili razmisljaju da dodju u te primorske vaterpolo klubove rade to jer tu trenutno ima tajkunskih para. Kada toga nestane, ....pa dalje znas i sam. I za KK Buducnost su nekad igrali sve dokazani asovi Dejan Tomasevic, Dejan Milojevic, Sasa Obradovic, Igor Rakocevic, Jerome James itd...a pogledaj ko im sad igra.
pre 15 godina
Milane, nemas ti pojma o vaterpolu. CG Klubovi lakrdija? Imas ti pojma kakvu tradiciju imaju Primorac i Jadran? Budva je ambiciozna, ali vidis nije nestala. Naprotiv, tek ce postati prava, a vec se govorka o dovodjenju Ivana Pereza, ako si uopste cuo za njega. Pitaj Sefika, Ikodinovica, Cirica... Mozda i oni misle da je CG liga lakrdija. Trebao si da na satelitu odgledas utakmice, vidis atmosferu na bazenima i uvjeris se da pricas gluposti.
btw. Mislim da je jedini razlog sto srpski timovi ne ucestvuju taj sto srpski savez nije htjeo da prihvati da igra samo Partizan. Ipak Srbija na reprezentativnom planu ima velike rezultate. Toliko, pozdrav.
pre 15 godina
ova je liga je jos smesnija od Jadranske u kosarci. 8 klubova iz Hrvatske??? mislim sta reci... a i ovi naprasno bogati CG klubovi (Primorac i Budva) su lakrdija. lokalni duvanski budzosi su dole poceli da ulazu u vaterpolo kao niskobudzetni sport jer ih to bacanje para najmanje kosta (pouceni iskustvom sa upumpavanjem para u KK Buducnost, ne treba im jos jedna takva avantura). kad oni dignu ruke i to ce da se srusi kao kula od karata, odnosno kao VK Becej.
pre 15 godina
Pa kad bismo mi ucestvovali razneli bi ih sve!niko nam nista ne bi mogao
pre 15 godina
ma daj...molice oni nas da dodjemo u tu njihovu ligu....sledece godine kad budemo na krovu evrope...videcemo...ali...mislim i poplasheni su,znaste..nije svejedno kad neki tim uvuceet u jadransku ligu..i on tamo bude shampion dvostruki,i 2 puta finalista..mislim...poplasheni su zato sto to moze dase desi i sa vk paartizan,kao sto je to slucaj i sa kk partizan...ajde..ma ko ih shisha...smorili su me ti hrvati,kompleksashi..a milaanovic i drugari neka se zapitaju,,,zato sto su molili len da ih ne izbaci iz svih takmicenja...zato su oni danas prvaci sveta....milanovicu,milanovicu....nesreco....eto kakonam se vraca..umesto da ste ih gurnuli da potonu....vi ste ih vazdigli...sramota je neprijatelja dizati.uzas...ziveo partizan..
pre 15 godina
Kako ne shvatate!!Hrvatska je odavno razradila strategiju da za Zagreb veze Bosnu, Crnu Goru i Sloveniju. Ovo je samo jedan korak i Srbija sa Partizanom bi joj samo smetala i kvarila planove. Uostalom Srbija ne treba ni u kom slucaju zaliti, sta vise, trebala bi istupiti i sa kosarkasima iz Jadranske Lige i to iz najmanje 3 razloga: zbog problema iz bliske proslosti, koji se jos uvek nisu razresili, zato sto ne trebamo raditi na obnavljanju dokazano porazene ideje Bratstva i Jedinstva i zato sto Srbija u okruzenju ima i drugih mogucnosti, koje mozda predstavljaju i mnogo bolju opciju, kao npr. Madjarska, Rumunija, Bugarska, Makedonija , Grcka, a mozda cak i Turska.
Komentare nekih citalaca, da HR ne zeli Srbiju, jer smatra da je HR najbolja na svetu, su samo kompleksi, iluzije i zelje i necu ih detaljnije komentarisati.
pre 15 godina
@ REALNO
BRATE AKO TI TAKO RAZMISLJAS MENI JE TEBE JAKO ZAO...VJERUJ MI
ovo sto si ti napisao procitaj ponovo pa malo razmisli sta si napisao
pre 15 godina
Ajde bre, Srbija nema more! Neka se oni samo igraju i buckaraju u zagadjenom Jadranu. Mi zato trebamo da se igramo i buckaramo u nas prekrasni Dunav, tj. u novoformiranu "Dunavsku Ligu"!! Ucesnici: Srbija, Madjarska i Rumunija!! Pa da vidimo koja voda je "bolja"!! Samo sto se nas tunjavi savez nece prisetiti nesto ovako pametno! 2-3 kluba iz SRB, 3-4 iz HUN i 1-2 iz RUM!! Cujem da makedonci grade 10 novih bazena posle velikog uspeha sa plasmanom na EP i zestoko napreduju, sto znaci da oni mogu biti nasi "slovenci" (po kvalitetu slovenaca u Jadransku ligu)...ili Jadranski "srbi" (mi nemano more, makedonci nemaju Dunav)!! ;)
p.s.
Ako treba, Partizan ce i sam da prezivi i odrzi SRB vaterpolo na visokom nivou.
p.p.s.
@torca du
Jeste 5 razlicitih klubova osvojilo EL za vas...ali - realno - na kojem nivou su ti klubovi danas? Jedino Jug i Mladost (ajde, neka bude i Sibenik) nesto vrede danas, a Jadran ti je propao kao i nas Becej i Crvena zvezda. Sta njima danas vrede raniji uspesi i naslovi prvaka EL? Nista...
O kosarci da i ne govorim. Kad je jedan CRO klub osvojio neku evropsku titulu? A da...za vreme stare YU. Vi nista sami (kosarkasko) niste uspeli, zato ste i stvorili J.L. - a koliko primecujem ni to vam nesto ne pomaze! One medalje koje ste osvojili sa repkom to je bilo sa igracima koji su izrasli u sistemu YU kosarke, a ne CRO kosarke!
pre 15 godina
"U krajnjoj liniji, možda su imali problem sa Partizanom u smislu da je Partizan možda za njih najjači i da zato nisu želeli da igraju sa njima..."
hahahaha
pre 15 godina
A što Partizan barem polusezonu ne igra u madjarskoj ligi? Bilo bi korisno i nima i nama!?
pre 15 godina
Poslije one bruke 2003.g. u Kranju koje su izazvali hrvatski navijaci, Milanovic, Sostar i slicni su apelovali, kumili i molili da LEN ne kazni ni Hrvatski vaterpolo savez ni hrvatsku reprezentaciju, jer sportisti, vaterpolisti, njihovi dojucerasnji saigraci i prijatelji , nisu krivi za ono sto se desavalo u Kranju. Sasvim sportski, u redu, ispravno i za svaku pohvalu. E sad vidimo kako im njihovi "prijatelji" na celu sa Pericom Bukicem, inacem zastupnikom HDZ-a u parlamentu, uzvracaju na onaj sportski gest. Sve je vise politike, a sve manje sporta. Nazalost.
pre 15 godina
rjesenje za ovo bi bila druga liga!
mislim da su se u prvoj ligi mogle okupiti najjacih 5 ekipa iz HR, 3 iz CG i 3 iz SRB a onda bi taj kljuc bio ukinut i ko opstane opstane. tako ne bi samo napredovali odredjeni timovi nego bi svi imali sansu!
vjerovatno bi srbijanske 2 otpale ali onda bi 2. najjace iz druge usle u 1. ligu. to bi bilo neko rjesenje i za kosarkasku ligu.
al bih kopar dao u drugu :)
pre 15 godina
Ovo samo jos jednom pokazuje to,da u nasem spotu nema saradnje izmedju klubova i saveza,sad savez drzi slovo o tome da je partizan jak za njih,pa koga lazu,sebe ili nas, SRAMOTA za savez
pre 15 godina
Pojacajmo Zvezdu, Nish, garantujem da bi Kraljevo izgradnjom plivalista-dvorane (sto se nadam da ce uskoro i biti) imalo dobar tim, gde je Shabac, Vojvodina, Becej? Onda cemo imati argumente i tezinu. A te price o najjacoj ligi itd. to je niskobudzetni sport, i ja vaterpolo gledam samo kada igra reprezentacija. Kada smo mi 3 puta Prvaci Evrope zaredom a imamo jedan pravi klub i manje od 10 plivalista u Srbiji. A to da je razvoj vaterpola u korelaciji sa morem, pa Madjarska ga nema pa su ko Yugoslavia u basketu. Smesno.
pre 15 godina
Pa bolje i sto ne igraju,necemo valjda da ih molimo da ucestvujemo!Moze Partizan i bez njih da bude jak
pre 15 godina
apsolutno sam protiv ovoga jer Hrvatska već sad ima najjaču vaterpolo ligu u Svijetu,osvojila je daleko najviše eurotitula sa 5 različitih klubova,isto nam se desilo sa košarkom imali smo pet titula prvaka europe a di smo sad,protiv do daske,adioooo
pre 15 godina
Problem je i zbog toga sto ostali klubovi iz Srbije nisu konkurentni sa ostalima u ligi, a vjerovano srpski savez ne bi prihvatio da samo Partizan ucestvuje, kao sto je slucaj sa Slovencima. Inace crnogorski timovi se vec zestoko pojacavaju pa je Jadran vec doveo Gojkovica i Ikodinovica, Primorac Mladjana Janovica i prekjuce cak i Gj. Kisa iz Honveda. Budva je takodje najavile nove "bombe" tipa Sefika prosle godine.Nadam se da ce se dogodine i Partizan prikljuciti i jos dodatno dati snagu vec sad najjacoj svjetskoj ligi Pozdrav za sve koji prate b92 iz Podgorice
pre 15 godina
Upoznat sam sa situacijom oko regionalne lige i moram vam reći da je bilo govora da se priključi Partizan, ali je stopirana ova mogućnost iz sigurnosnih razloga. Isto tako grčki se klubovi nude, ali zbog skupih putovanja koja si ne bi mogla platiti većina klubova je bila protiv. Od klubova iz Srbije samo bi Partizan bio konkurentan i to je još jedan od razloga zašto Srbi ne sudjeluju u toj ligi. Hrvati imaju u toj ligi 8 klubova i svi su zadovoljni. A na osnovu tih rezultata igrat će se u Hrvatskoj liga za prvaka i liga za ostanak. A u hrvatskoj javnosti se može čuti kako nije dobro imati posla sa Srbima pa tako nitko ne želi preuzeti odgovornost za eventualno "bratstvo i jedinstvo" između Hrvata i Srba.
pre 15 godina
Ma kakva regionalna liga, ma sve mi možemo sami, mi smo nebeski narod ne treba nam niko! Ne treba nam ni EU, ni Amerika, ni strani investitori, ni pasoši, ni vize... Sedećemo u ovoj veličanstvenoj zemlji i pričaćemo kako smo jedino mi u pravu i kako smo mi najbolji, a svi ostali su nama ni do kolena.
pre 15 godina
Ajde bre, Srbija nema more! Neka se oni samo igraju i buckaraju u zagadjenom Jadranu. Mi zato trebamo da se igramo i buckaramo u nas prekrasni Dunav, tj. u novoformiranu "Dunavsku Ligu"!! Ucesnici: Srbija, Madjarska i Rumunija!! Pa da vidimo koja voda je "bolja"!! Samo sto se nas tunjavi savez nece prisetiti nesto ovako pametno! 2-3 kluba iz SRB, 3-4 iz HUN i 1-2 iz RUM!! Cujem da makedonci grade 10 novih bazena posle velikog uspeha sa plasmanom na EP i zestoko napreduju, sto znaci da oni mogu biti nasi "slovenci" (po kvalitetu slovenaca u Jadransku ligu)...ili Jadranski "srbi" (mi nemano more, makedonci nemaju Dunav)!! ;)
p.s.
Ako treba, Partizan ce i sam da prezivi i odrzi SRB vaterpolo na visokom nivou.
p.p.s.
@torca du
Jeste 5 razlicitih klubova osvojilo EL za vas...ali - realno - na kojem nivou su ti klubovi danas? Jedino Jug i Mladost (ajde, neka bude i Sibenik) nesto vrede danas, a Jadran ti je propao kao i nas Becej i Crvena zvezda. Sta njima danas vrede raniji uspesi i naslovi prvaka EL? Nista...
O kosarci da i ne govorim. Kad je jedan CRO klub osvojio neku evropsku titulu? A da...za vreme stare YU. Vi nista sami (kosarkasko) niste uspeli, zato ste i stvorili J.L. - a koliko primecujem ni to vam nesto ne pomaze! One medalje koje ste osvojili sa repkom to je bilo sa igracima koji su izrasli u sistemu YU kosarke, a ne CRO kosarke!
pre 15 godina
rjesenje za ovo bi bila druga liga!
mislim da su se u prvoj ligi mogle okupiti najjacih 5 ekipa iz HR, 3 iz CG i 3 iz SRB a onda bi taj kljuc bio ukinut i ko opstane opstane. tako ne bi samo napredovali odredjeni timovi nego bi svi imali sansu!
vjerovatno bi srbijanske 2 otpale ali onda bi 2. najjace iz druge usle u 1. ligu. to bi bilo neko rjesenje i za kosarkasku ligu.
al bih kopar dao u drugu :)
pre 15 godina
Za Milana i sve ostale
VK "Primorac" je osnovan 1922. godine.
• 1956.g. postao je prvak Crne Gore.
• 1960. i 1961. g. je igrao u drugoj saveznoj ligi.
• 1962.g. je usao u prvu saveznu ligu.
• 1963.g. je ispao iz prve savezne lige.
• 1964.g. je ponovo usao u prvu saveznu ligu.
• 1977.g. je bio finalista Nacionalnog kupa i stekao pravo ucesca u Kupu kupova, gporažen u finalu od "Ferenc-Varoš"a
• 1986.g. prvak Jugoslavije i osvajac Nacionalnog kupa. u Kupu sampiona i izgubio u polufinalu. Od "Spandau" - a
• 2003. osvajaci kupa SRJ
• 2007 prvak Crne Gore
• 2008 Prvak Crne Gore
•
1972.g.-juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije;
1974.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1978.g.-juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije;
1980.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1982.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci kupa;
1984.g.-kadeti do 16 godina osvajaci kupa;
1992.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa;
1993.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa;
1994.g.-kadeti do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1995.g.kadeti do 13 godina prvaci Jugoslavije i prvaci Otvorenog prvenstva Jugoslavije;
1996.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa Jugoslavije;
1996.g.-Juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci Kupa;
1997.g.-kadeti do 13 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci Kupa;
1998.g.-pioniri do 11 godina prvaci na Otvorenom prvenstvu Jugoslavije;
1999.g.-pioniri do 10 godina prvaci Jugoslavije;
1999.g.-juniori do 17 godina prvaci Jugoslavije
U "Primorcu" su iznikla velika imena plivackog i vaterpolo sporta
(Milosevic Marko, Kicovic Slobodan, Perisic Djordje,
Gopcevic Zoran, Krivokapic Milorad, Popovic Andrija, Vicevic Mirko, Vicevic Zeljko, Uskokovic Veljko, Milić Nebojša, Vukanic Nenad, Janović.Nikola...)
Na području kotorske opština(oko 24000 stanovnika) bitišu 4 vaterpolo kluba .
U ovom gradu se dakle vaterpolo igra već 100 godina sa parama ili bez njih i igraće se uvijek...
I zbog svega ovoga navedenoga molim Vas ne dirajte nam Primorac
pre 15 godina
Problem je i zbog toga sto ostali klubovi iz Srbije nisu konkurentni sa ostalima u ligi, a vjerovano srpski savez ne bi prihvatio da samo Partizan ucestvuje, kao sto je slucaj sa Slovencima. Inace crnogorski timovi se vec zestoko pojacavaju pa je Jadran vec doveo Gojkovica i Ikodinovica, Primorac Mladjana Janovica i prekjuce cak i Gj. Kisa iz Honveda. Budva je takodje najavile nove "bombe" tipa Sefika prosle godine.Nadam se da ce se dogodine i Partizan prikljuciti i jos dodatno dati snagu vec sad najjacoj svjetskoj ligi Pozdrav za sve koji prate b92 iz Podgorice
pre 15 godina
Poslije one bruke 2003.g. u Kranju koje su izazvali hrvatski navijaci, Milanovic, Sostar i slicni su apelovali, kumili i molili da LEN ne kazni ni Hrvatski vaterpolo savez ni hrvatsku reprezentaciju, jer sportisti, vaterpolisti, njihovi dojucerasnji saigraci i prijatelji , nisu krivi za ono sto se desavalo u Kranju. Sasvim sportski, u redu, ispravno i za svaku pohvalu. E sad vidimo kako im njihovi "prijatelji" na celu sa Pericom Bukicem, inacem zastupnikom HDZ-a u parlamentu, uzvracaju na onaj sportski gest. Sve je vise politike, a sve manje sporta. Nazalost.
pre 15 godina
@Podgoricanin
Ti da si hteo da razumes sta sam napisao to bi valjda i uradio tako da postoji mogucnost da ovo sto pisem opet nece biti "procesuirano" na pravi nacin. ALi ajde da pokusam jos jednom...
Timovi poput Budve i Primorca su trenutno dobri jer je nekim budzosima na primorju dunulo da uloze malo vece pare u vaterpolo, a ne zato sto su ti timovi napravili igrace. Treba li da te podsetim da se ista stvar desila sa KK Buducnost i da je taj eksperiment crnogorskog rezima trajao do 2001. godine kada se sve srusilo kao kula od karata (citaj: Milo prestao da daje kintu za kosarku), a Buducnost se vratila tamo gde joj je objektivno i mesto - mediokritet i pocetno oblikovanje igraca koje ce posle da preuzmu ozbiljniji klubovi. Imas i primer VK Beceja. Koliko para toliko i muzike. Svi ti reprezentativci Srbije, Madjarske, Italije i Spanije koji trenutno igraju ili razmisljaju da dodju u te primorske vaterpolo klubove rade to jer tu trenutno ima tajkunskih para. Kada toga nestane, ....pa dalje znas i sam. I za KK Buducnost su nekad igrali sve dokazani asovi Dejan Tomasevic, Dejan Milojevic, Sasa Obradovic, Igor Rakocevic, Jerome James itd...a pogledaj ko im sad igra.
pre 15 godina
Petre
I Primorac i Jadran i Budva i Jug i Mladost , mogu već sada da pariraju Partizanu a razmisli na kraju sledeće sezone klince koji će igrati ovu ligu i koji će igrati u reprezentacijama koliko će napredovati a koliko će Partizani klinci napredovati jer ih još polovina neće biti u reprezentaciji, misli malo o budućnosti srpskog vaterpola, jaki igrači se prave jakim utakmicama , i živi bili pa vidjeli primorac ide na f4 sledeće sezone
pre 15 godina
Pojacajmo Zvezdu, Nish, garantujem da bi Kraljevo izgradnjom plivalista-dvorane (sto se nadam da ce uskoro i biti) imalo dobar tim, gde je Shabac, Vojvodina, Becej? Onda cemo imati argumente i tezinu. A te price o najjacoj ligi itd. to je niskobudzetni sport, i ja vaterpolo gledam samo kada igra reprezentacija. Kada smo mi 3 puta Prvaci Evrope zaredom a imamo jedan pravi klub i manje od 10 plivalista u Srbiji. A to da je razvoj vaterpola u korelaciji sa morem, pa Madjarska ga nema pa su ko Yugoslavia u basketu. Smesno.
pre 15 godina
Ne mislim da je hrvatska liga jaka vec sada. Pa tamo Jug igra protiv Mladosti finala od kada postoji Hrvatska drzava. Mislim da im je malo dosadilo.
Ne vidim zasto bi Madjari igrali ligu sa Partizanom? Njima je njihova liga dobra kakva jeste. Sto bi oni pomagali Partizanu?
Partizan i igraci Partizana bi morali da malo paze kako govore o Hrvatima i Rudicu npr. Lepo ponasanje nije na odmet jer oni trebaju Partizanu a ne Partizan njima. Zao mi je sto Partizan ne igra jer da mozda je i najjaci medju njima. A Parizan Mladost utakmica je uvek bila nesto posebno.
Na kraju se nadam da ce svi pomoci da se Partizan ipak prikljuci - pa i Rudic je svoj igracki vek proveo na Banjici a i Bone je svoje najbolje utakmice tu igrao.
Jedino mi nije jasno kako su to bivsa braca iz CG otisla u ligu bez brata iz Beograda? Sve se menja, zar ne?
pre 15 godina
Kako ne shvatate!!Hrvatska je odavno razradila strategiju da za Zagreb veze Bosnu, Crnu Goru i Sloveniju. Ovo je samo jedan korak i Srbija sa Partizanom bi joj samo smetala i kvarila planove. Uostalom Srbija ne treba ni u kom slucaju zaliti, sta vise, trebala bi istupiti i sa kosarkasima iz Jadranske Lige i to iz najmanje 3 razloga: zbog problema iz bliske proslosti, koji se jos uvek nisu razresili, zato sto ne trebamo raditi na obnavljanju dokazano porazene ideje Bratstva i Jedinstva i zato sto Srbija u okruzenju ima i drugih mogucnosti, koje mozda predstavljaju i mnogo bolju opciju, kao npr. Madjarska, Rumunija, Bugarska, Makedonija , Grcka, a mozda cak i Turska.
Komentare nekih citalaca, da HR ne zeli Srbiju, jer smatra da je HR najbolja na svetu, su samo kompleksi, iluzije i zelje i necu ih detaljnije komentarisati.
pre 15 godina
Pozdrav svima!
Necu da komentarisem prepucavanja i nadmudrivanja. Slazem se sa idejom o formiranju dunavske lige. Srbija, Madjerska i Rumunija. Veliki pozdrav.
pre 15 godina
ha ha ha ,e kakvih gluposti ovdje ima!
Poruka za "realnog",slobodno oformite "dunavsku ligu" u prekrasnome i svakako "nezagadjenom" dunavu i ostavite nas da igramo u "zagadjenom" jadranu i bicemo vam zahvalni.
E sto bi ste dali da imate "zagadjeni" Jadran!!!
pre 15 godina
apsolutno sam protiv ovoga jer Hrvatska već sad ima najjaču vaterpolo ligu u Svijetu,osvojila je daleko najviše eurotitula sa 5 različitih klubova,isto nam se desilo sa košarkom imali smo pet titula prvaka europe a di smo sad,protiv do daske,adioooo
pre 15 godina
Istina je da je Partizan dobra ekipa ... ali govoriti da je jača od Juga je malo ... pre-preambiciozno ... Ipak u njemu igraju 99 % njegove djece od kojih su 6 - orica pripadnici reprezentacije prvaka svijeta , zar ne ?
pre 15 godina
Pa bolje i sto ne igraju,necemo valjda da ih molimo da ucestvujemo!Moze Partizan i bez njih da bude jak
pre 15 godina
Upoznat sam sa situacijom oko regionalne lige i moram vam reći da je bilo govora da se priključi Partizan, ali je stopirana ova mogućnost iz sigurnosnih razloga. Isto tako grčki se klubovi nude, ali zbog skupih putovanja koja si ne bi mogla platiti većina klubova je bila protiv. Od klubova iz Srbije samo bi Partizan bio konkurentan i to je još jedan od razloga zašto Srbi ne sudjeluju u toj ligi. Hrvati imaju u toj ligi 8 klubova i svi su zadovoljni. A na osnovu tih rezultata igrat će se u Hrvatskoj liga za prvaka i liga za ostanak. A u hrvatskoj javnosti se može čuti kako nije dobro imati posla sa Srbima pa tako nitko ne želi preuzeti odgovornost za eventualno "bratstvo i jedinstvo" između Hrvata i Srba.
pre 15 godina
Milane, u tome sto pises ima malo istine ali nisi u pravu za Primorac.
Primorac je ove godine osvojio titulu u CG i na nesrecan nacin ispao na korak od Final Four-a u Evroligi. To je sve uradio sa momcima iz Kotora plus dva Hrvata (jedan poznat, drugi prilicni anonimus).
Tako da to nema veze ni sa Becejom ni sa Buducnoscu.
Mislim da je Jadranska liga odlicna stvar. Bice mnogo jakih i uzbudljivih utakmica. U toj ligi ce ucestvovat 5 (ili 6) ucesnika Evrolige 2008/2009. Steta sto nece bit Partizana.
pre 15 godina
Milane, nemas ti pojma o vaterpolu. CG Klubovi lakrdija? Imas ti pojma kakvu tradiciju imaju Primorac i Jadran? Budva je ambiciozna, ali vidis nije nestala. Naprotiv, tek ce postati prava, a vec se govorka o dovodjenju Ivana Pereza, ako si uopste cuo za njega. Pitaj Sefika, Ikodinovica, Cirica... Mozda i oni misle da je CG liga lakrdija. Trebao si da na satelitu odgledas utakmice, vidis atmosferu na bazenima i uvjeris se da pricas gluposti.
btw. Mislim da je jedini razlog sto srpski timovi ne ucestvuju taj sto srpski savez nije htjeo da prihvati da igra samo Partizan. Ipak Srbija na reprezentativnom planu ima velike rezultate. Toliko, pozdrav.
pre 15 godina
Pozdrav za Jadransku ligu.Ovi sto ne mogu da ukapiraju da je to korak napred nisu krivi,verovatno su "patriotski" nastrojeni a tu pameti nema.Verovatno im je bolje da budu u svom sopstvenom glibu i da uzivaju u utakmicama koje niko ne gleda nego da vide nesto kvalitetno i zanimljivo.To sto smo opet sami sebi dovoljni nije dobro jer smo uvek tada lose prolazili.Pozdrav za legendarnog I.Milanovica.
pre 15 godina
"U krajnjoj liniji, možda su imali problem sa Partizanom u smislu da je Partizan možda za njih najjači i da zato nisu želeli da igraju sa njima..."
hahahaha
pre 15 godina
A što Partizan barem polusezonu ne igra u madjarskoj ligi? Bilo bi korisno i nima i nama!?
pre 15 godina
Bas mi drago sto neucestvujemo....
pre 15 godina
ova je liga je jos smesnija od Jadranske u kosarci. 8 klubova iz Hrvatske??? mislim sta reci... a i ovi naprasno bogati CG klubovi (Primorac i Budva) su lakrdija. lokalni duvanski budzosi su dole poceli da ulazu u vaterpolo kao niskobudzetni sport jer ih to bacanje para najmanje kosta (pouceni iskustvom sa upumpavanjem para u KK Buducnost, ne treba im jos jedna takva avantura). kad oni dignu ruke i to ce da se srusi kao kula od karata, odnosno kao VK Becej.
pre 15 godina
ma daj...molice oni nas da dodjemo u tu njihovu ligu....sledece godine kad budemo na krovu evrope...videcemo...ali...mislim i poplasheni su,znaste..nije svejedno kad neki tim uvuceet u jadransku ligu..i on tamo bude shampion dvostruki,i 2 puta finalista..mislim...poplasheni su zato sto to moze dase desi i sa vk paartizan,kao sto je to slucaj i sa kk partizan...ajde..ma ko ih shisha...smorili su me ti hrvati,kompleksashi..a milaanovic i drugari neka se zapitaju,,,zato sto su molili len da ih ne izbaci iz svih takmicenja...zato su oni danas prvaci sveta....milanovicu,milanovicu....nesreco....eto kakonam se vraca..umesto da ste ih gurnuli da potonu....vi ste ih vazdigli...sramota je neprijatelja dizati.uzas...ziveo partizan..
pre 15 godina
Ovo samo jos jednom pokazuje to,da u nasem spotu nema saradnje izmedju klubova i saveza,sad savez drzi slovo o tome da je partizan jak za njih,pa koga lazu,sebe ili nas, SRAMOTA za savez
pre 15 godina
@petar
Pa Partizan bi bio favorit, ali nikad se ne zna. U toj ligi igra i Mladost, a secamo se kako je to proslo.
Prema tome, uvek za tu regionalnu ligu jer bi bilo stvarno na pretek vrhunskih utakmica. Osim sa Jugom i Mladosti, CG klubovi su jaki i sve se vise pojacavaju. To bi bila liga malo slabija od Evrolige. Mozda se i u Partizanu pomalo plase jacine te lige.
pre 15 godina
Pa kad bismo mi ucestvovali razneli bi ih sve!niko nam nista ne bi mogao
pre 15 godina
@ REALNO
BRATE AKO TI TAKO RAZMISLJAS MENI JE TEBE JAKO ZAO...VJERUJ MI
ovo sto si ti napisao procitaj ponovo pa malo razmisli sta si napisao
pre 15 godina
Milane, razumijem ja tebe sto hoces da kazes, ali trpati Primorac u isti kos sa Becejom je u najmanju ruku neozbiljno. Sto se tice KK Buducnost, ta ekipa je igrala i u onoj velikoj Jugi, dala jednog Paspalja, Duska Ivanovica, Scepanovica, Pavlovica, da ne nabrajam vise... Pogledaj koliko je samo dala juniorskih reprezentativaca Srbiji i Crnoj Gori posljednjih godina...Ono sto je rukovodstvo kluba uradilo tih godina bio je uspjesan pokusaj da Buducnost izadje iz anonimnosti i udje na kartu Evrope. Uspjelo im je, danas svako ko prati kosarku zna za Buducnost, koja ima jednu od boljih skola kosarke u regionu. Toliko...
pre 15 godina
Ko je ovde lud?Mi naravno.Dok srpski klubovi učestvuju u košarkaškoj regionalnoj ligi i tako pomažu hrvatskim klubovima,vodeći ljudi hrvatskog vaterpolo saveza sa ponosom ističu da Srpski klubovi neće učestvovati u regionalnoj ligi.Direktor Mladosti koji je jedan od inicijatora ovog takmičenja je izjavio da su sjećanja hrvatskog naroda na protekli rat još uvek sveža i "nek sad oni malo stagniraju".
pre 15 godina
Ko je kriv? Pre bi rekao hvala Bogu.. Dokle vise sa tim regionalnim ligama..Nemamo dobro iskustvo.
pre 15 godina
Slozio bi se sa komentarom br.13 (Mladen), jer kada malo bolje razmislimo, nama su ipak najblizi Turci, pa oko 500 godina smo bili u zajednickoj drzavi, a i geni nisu voda...Komentar je zaista super, a i ideja bratstva i jedinstva je bila zaista "retrogradna"!Kamo srece da smo je malo ozbiljnije shvatili (tj, malo manje tenkova na Vukovar
i granata na Sarajevo!), pa imali bi i sada najacu vaterpolo ligu, najacu kosarkasku ligu, najacu rukometnu ligu itd. itd.Nismo imali pameti i to je to.
pre 15 godina
za neku regionalnu ligu sa mađarima srbima za početak trebaju vize, mađarska je u EU...
hrvate stalno pljujete i obezvrijeđujete i onda se još naljutite kad vas se ne pozove...
sami ste rekli da je košarkaška regionalna liga štetna za vaše klubove i da je bolje da istupite iz nje, pa zašto onda srljati u novu regionalnu ligu sa mrskim hrvatima...
pre 15 godina
a zašto da srbi igraju jadransku ligu.pa da opet pune bazene,kao što sada pune dvorane.ne i ne.zar da se ponovi kranj.
pre 15 godina
Principijelno protiv svih regionalnih liga jer uništavaju domaća prvenstva i manje klubove.
pre 15 godina
Dunavska Liga??? A,himna lige neka bude>Oj,Moravo moje more malo!!!
pre 15 godina
Bolje je što Partizan ne igra jer bi bilo glupo da sve redom pobedjuju sa po 10 golova razlike!
pre 15 godina
Cisti Dunav??? U Dunav se uliva Sava,a koliko samo Hrvata vrsi nuzdu u Savu???Cisti Dunav :)
pre 15 godina
krle kralju i viteže opis dostojan, ali si ipak malo ublažio dijagnozu! ja kao iskusan doktor vidim da je stanje debelo kronificirano i da če liječenje biti teško, ali uvijek ima nade!
pre 15 godina
Ovde j... lud radoznalog.Novinari pitaju a nadlezni ih zaj....!Kakva su ovo obrazlozenja!Neverovatno!Kaze covek u buducnosti ce gledati da se prikljuce.A do tad gospodine Sovrovicu?!Srpski vaterpolo ce da nestane zbog vase nesposobnosti!Da li vi mislite da vam Partizan moze sam drzati srpski vaterpolo u zivotu.Kako sebicno! Sram vas bilo!Bolje bi vam bilo da ozivite druge klubove i ulazete u njih i bazene.Zar vam to do sad nije sto puta receno.I mogli bi ste dok cekate tu buducnost,kontaktirati Madjare i Grke,pa i Italijane i predloziti pokrenetanje regionalne lige.Makar samo Madjare za pocetak jer su nam najblizi susedi.Pokrenite inicijativu gospodo iz VSS,jer ce u protivnom nestati srpskog vaterpola.Zar ste toliko sebicni slepi!
pre 15 godina
partizanu ne trebaju te smesne lige te utakmice bi bile samo formalnost zar primorac da parira partizanu,smesno
pre 15 godina
Veliki klub sa 3(tri) titule u istoriji?
pre 15 godina
A sad lepo ne budite debili, nego trazite (i dobijte) od drzave 10-15 miliona jura, koliko je uopste vec potrebno za oporavak klubova, i ponudite Madjarima saradnju- zajednicku ligu. Nisu nam nikad bili braca, niti ce ikad biti, znaci ne bi trebalo da bude problema...
pre 15 godina
Odmah treba istupiti iz Košarkaške NLB lige zbog bezbedonosnog faktora koji se navodi ovde...POZZ
pre 15 godina
Mika onda ko gleda vasa losa sprska liga? mozda vasi i kossovari. Ko vise gleda taj patligan kako se zove? Vasa liga nemoze se usporedit sa nasom(kad nasa je skoro jedna od najaca liga u evropu isvijetu) ajde ne seri. Pa dobro pozdravljam vasu losu ligu i nek tamo ostanete. Jos niste ni usli u final cetri a jos hvalite da ste nesto bolji kad niste. Ali ciao samo ostanete tamo, jel jadranska nece imat mijesto za patligana.
pre 15 godina
Pre ulaska Partizana u Jadransku ligu košarkaši umalo nisu linčovani u ZG! Osim Cibosa niko drugi ne bi pojačao srpsku košarku. Tamo smo zato što moramo da budemo tamo.
A zašto mi moramo?
pre 14 godina
I ne trebamo igrati tu ligu bice kao i u kosarci, monotonija.
pre 15 godina
Jedini spas za naše sportove je učestvovanje naših klubova u regionalnim takmičenjima , samo klubovi koji igraju u jakim ligama sa jakim protivnicima imaju šanse da nešto naprave u evropskim takmičenjima.Priče da regionalna takmičenja upropaštavju naše sportove ne stoji jer onda bi i Englezi mogli da kažu da je za neuspeh njihove fudbalske reprezetacije u kvalifikacijama za EURO 2008 kriva liga šampiona.
pre 15 godina
Svako normalan zna da smo pateticno zaostali u mogucnostima plivackih sportova. Koliko imamo zimskih bazena u celoj Srbiji?
Verovatno smo samo ispred Albanije.
Umesto da gradimo zimske bazene - olimpiske u svim glavnoim mestima Srbije: Nis, Novi Sad, Kragujevac, Leskovac, Kraljevo, Subotica, mu smo se uhvatili jednog jedinog - "Partizana" dok drugi narodi imaju masovne lige visokog kvaliteta. Svugde i uvek smo daleko iza ostalih naroda u uslovima za sport i ne samo za sport.
pre 15 godina
Cemu opet SFRJ lige? Napravimo novu regionalnu ligu u svim sportovima (narocito u fudbalu) sa Mmadjarima, Rumunima, Bugarima, Grcima bice pet puta jace od bilo koje Jadranske lige!
pre 15 godina
A ček šta će to Partizanu., pa on je već godinama jači od državnog vaterpolo sistema -snage za Italijansku ligu. Neka tu morsku igraju sližne komšije njima treba oni su je i izmislili.
pre 14 godina
Ma ne treba nama ta liga da bi bili najtrofejniji u vaterpolu... PARTIZAN SAMPION!!!!
pre 15 godina
Formiranjem Balaknske lige je bolja stvar, dva grcka, cetiri madjarska i dva Srpska kluba su resenje. i Jos stvoriti drugu Balkansku ligu sa dva madjarska, dva Srpska, jedan rumunski, te dva turska i jedan makedonski klub.
I to nekosta mnogo, nie daleko u grcku a jos blize u Madjarsku.
Ja sam zavalan sto rvati nece snama, al me boli sto neki bolesnici komunisti placu za tim a da udju u tu gumenjarskokamenjarsku ligu bik kukali.
Dunavksa liga je bolje resenje, Balkanska liga je jos bolje resenje i jos dobar kapacitet za dve lige, prvih sest i prve+prva dva iz druge bik mogli igrati play of a onda F4.
Liga sa madjarskim, Srpskim, rumunskim i bugarskim klubovima je OK, a liga za Grcima i turcima jeisto OK--uz malo slabiji status.
I ta rvatska liga propada, verujte mi.
sdruge strane sto drzava neulozi tri miliona u nasu lepu ligu, uz taj budzet mogli bik imati jaku liguod 8 prestavnika?
pre 15 godina
partizan s mađarima, pa prije će maccabi i cska u nba ligu, nego grobari u mađarsku!
pre 15 godina
Ovo rukovodstvo VSS-a će da uništi srpski vaterpolo ko što je uništen rukomet. Uboli su fotelje i ne rade ništa. Inače, ne mislim da je rešenje jadranska liga u kojoj bi igrao samo Partizan niti mislim da je moguća liga sa Mađarima, a tek ne sa Grcima (daleko su). Srpskom vaterpolu je potreban još koji klub, još koji vaterpolo centar. Neće moći samo Partizan u budućnosti da drži naš vaterpolo. SRJ i SCG je bila jaka jer su tu konstantno bila bar dva jaka crnogorska tima. Pola reprezentacije je bilo iz CG. Ovako će se dogoditi da ćemo reprezentaciju da formiramo isključivo od igrača Partizana koji će igrati 10 jakih utakmica godišnje.
pre 15 godina
kakav je ovo komentar SRBI misu konkurentni a jesu li mozda slovenci nego sta uvek su bili velesila.Setite se samo i jadransku kad su u basketu pravili niko nije racunao na nase klubove,a tako i u fudbalu sve rade nesto iza ledja. licemeri sareni.
pre 15 godina
Znam ja šta je njima., kompleks jedne druge lige Jadranske -košarkaške.
pre 15 godina
stvarno nemogu da verujem koliko hrvata komentarise ovo...
srecna vam bila jadranska liga!!!
pre 15 godina
meni i ada ciganlija dovoljna! da svi tako razmišljate bilo bi super.
pre 15 godina
Jadranska liga u basketu ne bi imala smisla bez klubova iz Srbije, dok Jadranska u vaterpolu moze bez Srba - to je sustina. Cinjenica je, medjutim, da srpskim klubovima ide u prilog takmicenje u novostvorenim ligama iz prostog razloga sto nije isto igrati protiv Cibone i Masinca, ili protiv Juga i Studenta. I sto je jos problematicnije, ako nas Savez ne odreaguje inicijativom za formiranje lige u kojoj ce biti i Madjari, tesko nam se pise. To ne mogu da ukapiraju samo oni sto pate od viska nacionalizma, pa prete ostatku regiona Partizanom. To nema veze s mozgom, pogotovo ako se uzme u obzir cinjenica da je Partizan ove godine podbacio u Evropi samo zbog ucesca u ocajnoj domacoj ligi.
Kod basketa je stvar jasna: svako ko ume da broji do dvadeset moze da izbroji koliko su ucesca u ULEB kupu ostvarili domaci klubovi na racun Jadranske. Da nisu igrali tu ligu, morali bi da nastupaju u Kupu Andrije - Ere Ojdanica i bore se za trofej Dragacevske trube, jer bi nas Savez dobio samo jedno mesto u Ulebu. Ovako, godinama unazad po tri srpska kluba izlaze u Evropu preko ULEB kupa, dok se, s druge strane, Zadar mlatio po FIBA i ostalim smesnim kupovima.
Ako Partizan potpise ugovor s Evroligom na osnovu ucesca u Jadranskoj, ne znam sta jos treba da se desi da protivnici regionalne lige umuknu.
pre 15 godina
krivo je sportsko drustvo Partizan
treba biti jedinstven i reci
ili celo drustvo (gde je to moguce) ili niko
i fala dovidjenja.
pre 15 godina
Znači, vaterpolo u Srbiji posle olimpijade potpuno propada, srozava se a Partizan neće moći sam da podnese i prvenstvo i evro ligu i savez i sav sitnosopstvenički aparat. Što da ne propadne kada je sve ionako u raspadu!??? Cvetko vić
pre 15 godina
Ulazak u ovakvu ligu srpskih klubova mozda i ne bi bilo lose resenje. Naravno ne ispod tri kluba jer za toliko kvaliteta sigurno ima. Srbiji bi naravno interes trebao da bude jacanje vaterpolo centara u Srbiji a nikako lige jer iz nje jednostavno treba izaci cim se stvore uslovi. Ne razumem zasto ne koristimo prilike koje nam se nude. Parola kaze "uzmi novac kad god ti se nudi"... A za Partizan bi i juniori mogli da igraju prvu ligu Srbije... Taman bi imali dve ekipe, juniori prostora za napredak...
pre 15 godina
Jel neko razmislja o regionalnoj ligi sa Madjarima? Budimpesta je udaljena svega 450km autoputem, sto se ne moze reci ni za jedan veci grad bivse Jugoslavije, osim za Zagreb.
pre 15 godina
Mislim da bi drzava trebalo da stane iza srpskog sporta u celini. Ulaganjem novca, a ne formiranjem ko zna kakvih liga, se moze resiti problem kvaliteta.
Izkompleksirani Hrvati nek gledaju svoja posla, i nek ne komentarisu!
DALEKO VAM 'LEPA VASA'
pre 15 godina
e slazem se u potpunosti sa nnidzom, treba da koristimo ovakve prilike, koliko bi samo to donelo iskustva i napredka mladim igracima, pa uporedo da jacamo nasu ligu..nista ne bih imao protiv da ovi tajkuni malo pomognu (finansijski)nase klubove, pa da i to iskoristimo, mozda da isplivaju neki novi klinci.. nije istina da nemamo infrastrukturu. U Beceju su ostali bazeni (istina fali malo sredstava da se to dotera na stari nivo ali nije nedostizno), Novi Sad, Subotica, ZR, BG, NIŠ...zasto da se odricemo nase lige, mislim da ima potencijala, a za neko vreme ovakve alternative (JL) su uvek dobrodosle
pre 15 godina
To tako treba, eto vam Madjara pa tamo kombinujte koliko 'ocete.....
pre 15 godina
Samo je jedan komentar pogodio u srce problema! Srbija je najzaostalija zemlja sa plivackim bazenima! Mi prakticno nemamo zimske bazene a sto ima to je propalo. U Obrenovcu je jedan prvoklasnog kvaliteta, olimpiski, ali prakticno nikad ne radi. Tamo bi omladina iz okoline mogla da organizuje vaterpolo klub ali treba profesionalni treneri.
Glavni gradovi kao NIS, KRAGUJEVAC, LESKOVAC, UZICE, NOVI SAD, SUBOTICA, SMEDEREVO, morali bi imati olimpiske i zimske i otvorene bazene. To je neophodno za zdravstvenu kulturu omladine a ne samo za vaterpolo. Vaznije od vaterpola je da onaj ko pliva, ne moze da pusi, onaj ko pusi ne moze da pliva. Mi smo narod skloni plivanju ali vlastima nije stalo do dobrobiti za narod.
Inace povremeni turniri a ne liga sa Madjarima, Rumunima, Bugarima i Makedoncima je odlicna ideja a Crnogorci su takodje dobrodosli kao prvi susedi.
pre 14 godina
Partizan ne igra Jadransku ligu jer Srbija nije na Jadranu. Točka.
pre 15 godina
Mislim da bi ova regionalna liga dobro dosla Partizanu s obzirom na nedostatak jakih utakmica u domacoj ligi. Ali, sta je tu je, ocigledno da nas kolege iz Hrvatske, Crne Gore i Slovenije ne zele u toj ligi. Zato moramo da sse fokusiramo na domacu ligu i da napravimo sto je vise moguce kvalitetnih klubova. Naravno, za to je potrebno da prodje odredjeno vreme, ali ne mozemo vise da cekamo jer nam vaterpolo polako propada. Ne moze zemlja da ima dobru reprezentaciju ako ima samo jedan izvor skolovanih igraca, tj. Partizan. Mora se promeniti nesto u VSS-u i to radikalno...
pre 15 godina
Pa nije niko kriv nego VSS jer je trazio da u JL udju dva srpska kluba a ne samo Partizan. Tako barem kazu Hrvati( vidi sportnet.hr).Naravno, VKP je veoma oastecen i fakticki ostaje bez kvalitetnog takmicenja. Apsurdno je da ga cak oslobadjaju ligaskog dela takmicenja vec da samo udje u plejof!
Raduje, medjutim jedna stvar na vidiku. Vojvodina izrasta u ozbiljan klub a beograd je (mozda na putuda to postane takodje. Zalosno je da je CZ nestala sa karte vaterpola, a da li je to sudbina svih klubova iz tog smesnog drustva, ne znam. Nesto mi Djekna sluti....!
U svakom slucaju, VSS bi na zahtev Partizana mogao preko crnogorskih klubova da pokusa da ubaci VKP u JL i to bi bio dobar pocetak a nasa liga neka odrasta a VKP se uvek moze ukljuciti na kraju da uzme te trofeje, proforme.
pre 14 godina
Možda bi i ovde VK Katanac, kao i njihov KKSS-"najveći srpski brend" prvi ući u tu kvazi ligu da bi posle uslovili i Partizan da se priključi, inače će nam pretiti izbacivanjem iz svih evropskih takmičenja.
pre 14 godina
Партизан не игра Јадранску лигу у ватерполу јер не би било интересантно, одмах био се знао првак као у Јадранској лиги у кошарци. И ТАЧКА !
pre 15 godina
"krivo je more"...
pre 15 godina
@(krle, 8. maj 2008 11:41)
ko ti brani da ides iz ove zemlje??
idi i ne okreci se sine...
pre 15 godina
apsolutno sam protiv ovoga jer Hrvatska već sad ima najjaču vaterpolo ligu u Svijetu,osvojila je daleko najviše eurotitula sa 5 različitih klubova,isto nam se desilo sa košarkom imali smo pet titula prvaka europe a di smo sad,protiv do daske,adioooo
pre 15 godina
Ajde bre, Srbija nema more! Neka se oni samo igraju i buckaraju u zagadjenom Jadranu. Mi zato trebamo da se igramo i buckaramo u nas prekrasni Dunav, tj. u novoformiranu "Dunavsku Ligu"!! Ucesnici: Srbija, Madjarska i Rumunija!! Pa da vidimo koja voda je "bolja"!! Samo sto se nas tunjavi savez nece prisetiti nesto ovako pametno! 2-3 kluba iz SRB, 3-4 iz HUN i 1-2 iz RUM!! Cujem da makedonci grade 10 novih bazena posle velikog uspeha sa plasmanom na EP i zestoko napreduju, sto znaci da oni mogu biti nasi "slovenci" (po kvalitetu slovenaca u Jadransku ligu)...ili Jadranski "srbi" (mi nemano more, makedonci nemaju Dunav)!! ;)
p.s.
Ako treba, Partizan ce i sam da prezivi i odrzi SRB vaterpolo na visokom nivou.
p.p.s.
@torca du
Jeste 5 razlicitih klubova osvojilo EL za vas...ali - realno - na kojem nivou su ti klubovi danas? Jedino Jug i Mladost (ajde, neka bude i Sibenik) nesto vrede danas, a Jadran ti je propao kao i nas Becej i Crvena zvezda. Sta njima danas vrede raniji uspesi i naslovi prvaka EL? Nista...
O kosarci da i ne govorim. Kad je jedan CRO klub osvojio neku evropsku titulu? A da...za vreme stare YU. Vi nista sami (kosarkasko) niste uspeli, zato ste i stvorili J.L. - a koliko primecujem ni to vam nesto ne pomaze! One medalje koje ste osvojili sa repkom to je bilo sa igracima koji su izrasli u sistemu YU kosarke, a ne CRO kosarke!
pre 15 godina
Ma kakva regionalna liga, ma sve mi možemo sami, mi smo nebeski narod ne treba nam niko! Ne treba nam ni EU, ni Amerika, ni strani investitori, ni pasoši, ni vize... Sedećemo u ovoj veličanstvenoj zemlji i pričaćemo kako smo jedino mi u pravu i kako smo mi najbolji, a svi ostali su nama ni do kolena.
pre 15 godina
Poslije one bruke 2003.g. u Kranju koje su izazvali hrvatski navijaci, Milanovic, Sostar i slicni su apelovali, kumili i molili da LEN ne kazni ni Hrvatski vaterpolo savez ni hrvatsku reprezentaciju, jer sportisti, vaterpolisti, njihovi dojucerasnji saigraci i prijatelji , nisu krivi za ono sto se desavalo u Kranju. Sasvim sportski, u redu, ispravno i za svaku pohvalu. E sad vidimo kako im njihovi "prijatelji" na celu sa Pericom Bukicem, inacem zastupnikom HDZ-a u parlamentu, uzvracaju na onaj sportski gest. Sve je vise politike, a sve manje sporta. Nazalost.
pre 15 godina
@ REALNO
BRATE AKO TI TAKO RAZMISLJAS MENI JE TEBE JAKO ZAO...VJERUJ MI
ovo sto si ti napisao procitaj ponovo pa malo razmisli sta si napisao
pre 15 godina
Za Milana i sve ostale
VK "Primorac" je osnovan 1922. godine.
• 1956.g. postao je prvak Crne Gore.
• 1960. i 1961. g. je igrao u drugoj saveznoj ligi.
• 1962.g. je usao u prvu saveznu ligu.
• 1963.g. je ispao iz prve savezne lige.
• 1964.g. je ponovo usao u prvu saveznu ligu.
• 1977.g. je bio finalista Nacionalnog kupa i stekao pravo ucesca u Kupu kupova, gporažen u finalu od "Ferenc-Varoš"a
• 1986.g. prvak Jugoslavije i osvajac Nacionalnog kupa. u Kupu sampiona i izgubio u polufinalu. Od "Spandau" - a
• 2003. osvajaci kupa SRJ
• 2007 prvak Crne Gore
• 2008 Prvak Crne Gore
•
1972.g.-juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije;
1974.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1978.g.-juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije;
1980.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1982.g.-pioniri do 14 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci kupa;
1984.g.-kadeti do 16 godina osvajaci kupa;
1992.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa;
1993.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa;
1994.g.-kadeti do 14 godina prvaci Jugoslavije;
1995.g.kadeti do 13 godina prvaci Jugoslavije i prvaci Otvorenog prvenstva Jugoslavije;
1996.g.-pioniri do 12 godina osvajaci kupa Jugoslavije;
1996.g.-Juniori do 18 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci Kupa;
1997.g.-kadeti do 13 godina prvaci Jugoslavije i osvajaci Kupa;
1998.g.-pioniri do 11 godina prvaci na Otvorenom prvenstvu Jugoslavije;
1999.g.-pioniri do 10 godina prvaci Jugoslavije;
1999.g.-juniori do 17 godina prvaci Jugoslavije
U "Primorcu" su iznikla velika imena plivackog i vaterpolo sporta
(Milosevic Marko, Kicovic Slobodan, Perisic Djordje,
Gopcevic Zoran, Krivokapic Milorad, Popovic Andrija, Vicevic Mirko, Vicevic Zeljko, Uskokovic Veljko, Milić Nebojša, Vukanic Nenad, Janović.Nikola...)
Na području kotorske opština(oko 24000 stanovnika) bitišu 4 vaterpolo kluba .
U ovom gradu se dakle vaterpolo igra već 100 godina sa parama ili bez njih i igraće se uvijek...
I zbog svega ovoga navedenoga molim Vas ne dirajte nam Primorac
pre 15 godina
"U krajnjoj liniji, možda su imali problem sa Partizanom u smislu da je Partizan možda za njih najjači i da zato nisu želeli da igraju sa njima..."
hahahaha
pre 15 godina
Milane, razumijem ja tebe sto hoces da kazes, ali trpati Primorac u isti kos sa Becejom je u najmanju ruku neozbiljno. Sto se tice KK Buducnost, ta ekipa je igrala i u onoj velikoj Jugi, dala jednog Paspalja, Duska Ivanovica, Scepanovica, Pavlovica, da ne nabrajam vise... Pogledaj koliko je samo dala juniorskih reprezentativaca Srbiji i Crnoj Gori posljednjih godina...Ono sto je rukovodstvo kluba uradilo tih godina bio je uspjesan pokusaj da Buducnost izadje iz anonimnosti i udje na kartu Evrope. Uspjelo im je, danas svako ko prati kosarku zna za Buducnost, koja ima jednu od boljih skola kosarke u regionu. Toliko...
pre 15 godina
ha ha ha ,e kakvih gluposti ovdje ima!
Poruka za "realnog",slobodno oformite "dunavsku ligu" u prekrasnome i svakako "nezagadjenom" dunavu i ostavite nas da igramo u "zagadjenom" jadranu i bicemo vam zahvalni.
E sto bi ste dali da imate "zagadjeni" Jadran!!!
pre 15 godina
Ko je ovde lud?Mi naravno.Dok srpski klubovi učestvuju u košarkaškoj regionalnoj ligi i tako pomažu hrvatskim klubovima,vodeći ljudi hrvatskog vaterpolo saveza sa ponosom ističu da Srpski klubovi neće učestvovati u regionalnoj ligi.Direktor Mladosti koji je jedan od inicijatora ovog takmičenja je izjavio da su sjećanja hrvatskog naroda na protekli rat još uvek sveža i "nek sad oni malo stagniraju".
pre 15 godina
Pa bolje i sto ne igraju,necemo valjda da ih molimo da ucestvujemo!Moze Partizan i bez njih da bude jak
pre 15 godina
rjesenje za ovo bi bila druga liga!
mislim da su se u prvoj ligi mogle okupiti najjacih 5 ekipa iz HR, 3 iz CG i 3 iz SRB a onda bi taj kljuc bio ukinut i ko opstane opstane. tako ne bi samo napredovali odredjeni timovi nego bi svi imali sansu!
vjerovatno bi srbijanske 2 otpale ali onda bi 2. najjace iz druge usle u 1. ligu. to bi bilo neko rjesenje i za kosarkasku ligu.
al bih kopar dao u drugu :)
pre 15 godina
Kako ne shvatate!!Hrvatska je odavno razradila strategiju da za Zagreb veze Bosnu, Crnu Goru i Sloveniju. Ovo je samo jedan korak i Srbija sa Partizanom bi joj samo smetala i kvarila planove. Uostalom Srbija ne treba ni u kom slucaju zaliti, sta vise, trebala bi istupiti i sa kosarkasima iz Jadranske Lige i to iz najmanje 3 razloga: zbog problema iz bliske proslosti, koji se jos uvek nisu razresili, zato sto ne trebamo raditi na obnavljanju dokazano porazene ideje Bratstva i Jedinstva i zato sto Srbija u okruzenju ima i drugih mogucnosti, koje mozda predstavljaju i mnogo bolju opciju, kao npr. Madjarska, Rumunija, Bugarska, Makedonija , Grcka, a mozda cak i Turska.
Komentare nekih citalaca, da HR ne zeli Srbiju, jer smatra da je HR najbolja na svetu, su samo kompleksi, iluzije i zelje i necu ih detaljnije komentarisati.
pre 15 godina
ma daj...molice oni nas da dodjemo u tu njihovu ligu....sledece godine kad budemo na krovu evrope...videcemo...ali...mislim i poplasheni su,znaste..nije svejedno kad neki tim uvuceet u jadransku ligu..i on tamo bude shampion dvostruki,i 2 puta finalista..mislim...poplasheni su zato sto to moze dase desi i sa vk paartizan,kao sto je to slucaj i sa kk partizan...ajde..ma ko ih shisha...smorili su me ti hrvati,kompleksashi..a milaanovic i drugari neka se zapitaju,,,zato sto su molili len da ih ne izbaci iz svih takmicenja...zato su oni danas prvaci sveta....milanovicu,milanovicu....nesreco....eto kakonam se vraca..umesto da ste ih gurnuli da potonu....vi ste ih vazdigli...sramota je neprijatelja dizati.uzas...ziveo partizan..
pre 15 godina
Pa kad bismo mi ucestvovali razneli bi ih sve!niko nam nista ne bi mogao
pre 15 godina
krle kralju i viteže opis dostojan, ali si ipak malo ublažio dijagnozu! ja kao iskusan doktor vidim da je stanje debelo kronificirano i da če liječenje biti teško, ali uvijek ima nade!
pre 15 godina
Bolje je što Partizan ne igra jer bi bilo glupo da sve redom pobedjuju sa po 10 golova razlike!
pre 15 godina
Ne mislim da je hrvatska liga jaka vec sada. Pa tamo Jug igra protiv Mladosti finala od kada postoji Hrvatska drzava. Mislim da im je malo dosadilo.
Ne vidim zasto bi Madjari igrali ligu sa Partizanom? Njima je njihova liga dobra kakva jeste. Sto bi oni pomagali Partizanu?
Partizan i igraci Partizana bi morali da malo paze kako govore o Hrvatima i Rudicu npr. Lepo ponasanje nije na odmet jer oni trebaju Partizanu a ne Partizan njima. Zao mi je sto Partizan ne igra jer da mozda je i najjaci medju njima. A Parizan Mladost utakmica je uvek bila nesto posebno.
Na kraju se nadam da ce svi pomoci da se Partizan ipak prikljuci - pa i Rudic je svoj igracki vek proveo na Banjici a i Bone je svoje najbolje utakmice tu igrao.
Jedino mi nije jasno kako su to bivsa braca iz CG otisla u ligu bez brata iz Beograda? Sve se menja, zar ne?
pre 15 godina
Upoznat sam sa situacijom oko regionalne lige i moram vam reći da je bilo govora da se priključi Partizan, ali je stopirana ova mogućnost iz sigurnosnih razloga. Isto tako grčki se klubovi nude, ali zbog skupih putovanja koja si ne bi mogla platiti većina klubova je bila protiv. Od klubova iz Srbije samo bi Partizan bio konkurentan i to je još jedan od razloga zašto Srbi ne sudjeluju u toj ligi. Hrvati imaju u toj ligi 8 klubova i svi su zadovoljni. A na osnovu tih rezultata igrat će se u Hrvatskoj liga za prvaka i liga za ostanak. A u hrvatskoj javnosti se može čuti kako nije dobro imati posla sa Srbima pa tako nitko ne želi preuzeti odgovornost za eventualno "bratstvo i jedinstvo" između Hrvata i Srba.
pre 15 godina
Mika onda ko gleda vasa losa sprska liga? mozda vasi i kossovari. Ko vise gleda taj patligan kako se zove? Vasa liga nemoze se usporedit sa nasom(kad nasa je skoro jedna od najaca liga u evropu isvijetu) ajde ne seri. Pa dobro pozdravljam vasu losu ligu i nek tamo ostanete. Jos niste ni usli u final cetri a jos hvalite da ste nesto bolji kad niste. Ali ciao samo ostanete tamo, jel jadranska nece imat mijesto za patligana.
pre 15 godina
Istina je da je Partizan dobra ekipa ... ali govoriti da je jača od Juga je malo ... pre-preambiciozno ... Ipak u njemu igraju 99 % njegove djece od kojih su 6 - orica pripadnici reprezentacije prvaka svijeta , zar ne ?
pre 15 godina
Milane, nemas ti pojma o vaterpolu. CG Klubovi lakrdija? Imas ti pojma kakvu tradiciju imaju Primorac i Jadran? Budva je ambiciozna, ali vidis nije nestala. Naprotiv, tek ce postati prava, a vec se govorka o dovodjenju Ivana Pereza, ako si uopste cuo za njega. Pitaj Sefika, Ikodinovica, Cirica... Mozda i oni misle da je CG liga lakrdija. Trebao si da na satelitu odgledas utakmice, vidis atmosferu na bazenima i uvjeris se da pricas gluposti.
btw. Mislim da je jedini razlog sto srpski timovi ne ucestvuju taj sto srpski savez nije htjeo da prihvati da igra samo Partizan. Ipak Srbija na reprezentativnom planu ima velike rezultate. Toliko, pozdrav.
pre 15 godina
partizanu ne trebaju te smesne lige te utakmice bi bile samo formalnost zar primorac da parira partizanu,smesno
pre 15 godina
Slozio bi se sa komentarom br.13 (Mladen), jer kada malo bolje razmislimo, nama su ipak najblizi Turci, pa oko 500 godina smo bili u zajednickoj drzavi, a i geni nisu voda...Komentar je zaista super, a i ideja bratstva i jedinstva je bila zaista "retrogradna"!Kamo srece da smo je malo ozbiljnije shvatili (tj, malo manje tenkova na Vukovar
i granata na Sarajevo!), pa imali bi i sada najacu vaterpolo ligu, najacu kosarkasku ligu, najacu rukometnu ligu itd. itd.Nismo imali pameti i to je to.
pre 15 godina
@Podgoricanin
Ti da si hteo da razumes sta sam napisao to bi valjda i uradio tako da postoji mogucnost da ovo sto pisem opet nece biti "procesuirano" na pravi nacin. ALi ajde da pokusam jos jednom...
Timovi poput Budve i Primorca su trenutno dobri jer je nekim budzosima na primorju dunulo da uloze malo vece pare u vaterpolo, a ne zato sto su ti timovi napravili igrace. Treba li da te podsetim da se ista stvar desila sa KK Buducnost i da je taj eksperiment crnogorskog rezima trajao do 2001. godine kada se sve srusilo kao kula od karata (citaj: Milo prestao da daje kintu za kosarku), a Buducnost se vratila tamo gde joj je objektivno i mesto - mediokritet i pocetno oblikovanje igraca koje ce posle da preuzmu ozbiljniji klubovi. Imas i primer VK Beceja. Koliko para toliko i muzike. Svi ti reprezentativci Srbije, Madjarske, Italije i Spanije koji trenutno igraju ili razmisljaju da dodju u te primorske vaterpolo klubove rade to jer tu trenutno ima tajkunskih para. Kada toga nestane, ....pa dalje znas i sam. I za KK Buducnost su nekad igrali sve dokazani asovi Dejan Tomasevic, Dejan Milojevic, Sasa Obradovic, Igor Rakocevic, Jerome James itd...a pogledaj ko im sad igra.
pre 15 godina
@petar
Pa Partizan bi bio favorit, ali nikad se ne zna. U toj ligi igra i Mladost, a secamo se kako je to proslo.
Prema tome, uvek za tu regionalnu ligu jer bi bilo stvarno na pretek vrhunskih utakmica. Osim sa Jugom i Mladosti, CG klubovi su jaki i sve se vise pojacavaju. To bi bila liga malo slabija od Evrolige. Mozda se i u Partizanu pomalo plase jacine te lige.
pre 15 godina
Pojacajmo Zvezdu, Nish, garantujem da bi Kraljevo izgradnjom plivalista-dvorane (sto se nadam da ce uskoro i biti) imalo dobar tim, gde je Shabac, Vojvodina, Becej? Onda cemo imati argumente i tezinu. A te price o najjacoj ligi itd. to je niskobudzetni sport, i ja vaterpolo gledam samo kada igra reprezentacija. Kada smo mi 3 puta Prvaci Evrope zaredom a imamo jedan pravi klub i manje od 10 plivalista u Srbiji. A to da je razvoj vaterpola u korelaciji sa morem, pa Madjarska ga nema pa su ko Yugoslavia u basketu. Smesno.
pre 15 godina
ova je liga je jos smesnija od Jadranske u kosarci. 8 klubova iz Hrvatske??? mislim sta reci... a i ovi naprasno bogati CG klubovi (Primorac i Budva) su lakrdija. lokalni duvanski budzosi su dole poceli da ulazu u vaterpolo kao niskobudzetni sport jer ih to bacanje para najmanje kosta (pouceni iskustvom sa upumpavanjem para u KK Buducnost, ne treba im jos jedna takva avantura). kad oni dignu ruke i to ce da se srusi kao kula od karata, odnosno kao VK Becej.
pre 15 godina
Ovo samo jos jednom pokazuje to,da u nasem spotu nema saradnje izmedju klubova i saveza,sad savez drzi slovo o tome da je partizan jak za njih,pa koga lazu,sebe ili nas, SRAMOTA za savez
pre 15 godina
Bas mi drago sto neucestvujemo....
pre 15 godina
Principijelno protiv svih regionalnih liga jer uništavaju domaća prvenstva i manje klubove.
pre 15 godina
Formiranjem Balaknske lige je bolja stvar, dva grcka, cetiri madjarska i dva Srpska kluba su resenje. i Jos stvoriti drugu Balkansku ligu sa dva madjarska, dva Srpska, jedan rumunski, te dva turska i jedan makedonski klub.
I to nekosta mnogo, nie daleko u grcku a jos blize u Madjarsku.
Ja sam zavalan sto rvati nece snama, al me boli sto neki bolesnici komunisti placu za tim a da udju u tu gumenjarskokamenjarsku ligu bik kukali.
Dunavksa liga je bolje resenje, Balkanska liga je jos bolje resenje i jos dobar kapacitet za dve lige, prvih sest i prve+prva dva iz druge bik mogli igrati play of a onda F4.
Liga sa madjarskim, Srpskim, rumunskim i bugarskim klubovima je OK, a liga za Grcima i turcima jeisto OK--uz malo slabiji status.
I ta rvatska liga propada, verujte mi.
sdruge strane sto drzava neulozi tri miliona u nasu lepu ligu, uz taj budzet mogli bik imati jaku liguod 8 prestavnika?
pre 15 godina
partizan s mađarima, pa prije će maccabi i cska u nba ligu, nego grobari u mađarsku!
pre 15 godina
za neku regionalnu ligu sa mađarima srbima za početak trebaju vize, mađarska je u EU...
hrvate stalno pljujete i obezvrijeđujete i onda se još naljutite kad vas se ne pozove...
sami ste rekli da je košarkaška regionalna liga štetna za vaše klubove i da je bolje da istupite iz nje, pa zašto onda srljati u novu regionalnu ligu sa mrskim hrvatima...
pre 14 godina
Partizan ne igra Jadransku ligu jer Srbija nije na Jadranu. Točka.
pre 15 godina
Problem je i zbog toga sto ostali klubovi iz Srbije nisu konkurentni sa ostalima u ligi, a vjerovano srpski savez ne bi prihvatio da samo Partizan ucestvuje, kao sto je slucaj sa Slovencima. Inace crnogorski timovi se vec zestoko pojacavaju pa je Jadran vec doveo Gojkovica i Ikodinovica, Primorac Mladjana Janovica i prekjuce cak i Gj. Kisa iz Honveda. Budva je takodje najavile nove "bombe" tipa Sefika prosle godine.Nadam se da ce se dogodine i Partizan prikljuciti i jos dodatno dati snagu vec sad najjacoj svjetskoj ligi Pozdrav za sve koji prate b92 iz Podgorice
pre 15 godina
Milane, u tome sto pises ima malo istine ali nisi u pravu za Primorac.
Primorac je ove godine osvojio titulu u CG i na nesrecan nacin ispao na korak od Final Four-a u Evroligi. To je sve uradio sa momcima iz Kotora plus dva Hrvata (jedan poznat, drugi prilicni anonimus).
Tako da to nema veze ni sa Becejom ni sa Buducnoscu.
Mislim da je Jadranska liga odlicna stvar. Bice mnogo jakih i uzbudljivih utakmica. U toj ligi ce ucestvovat 5 (ili 6) ucesnika Evrolige 2008/2009. Steta sto nece bit Partizana.
pre 15 godina
meni i ada ciganlija dovoljna! da svi tako razmišljate bilo bi super.
pre 15 godina
A što Partizan barem polusezonu ne igra u madjarskoj ligi? Bilo bi korisno i nima i nama!?
pre 15 godina
Svako normalan zna da smo pateticno zaostali u mogucnostima plivackih sportova. Koliko imamo zimskih bazena u celoj Srbiji?
Verovatno smo samo ispred Albanije.
Umesto da gradimo zimske bazene - olimpiske u svim glavnoim mestima Srbije: Nis, Novi Sad, Kragujevac, Leskovac, Kraljevo, Subotica, mu smo se uhvatili jednog jedinog - "Partizana" dok drugi narodi imaju masovne lige visokog kvaliteta. Svugde i uvek smo daleko iza ostalih naroda u uslovima za sport i ne samo za sport.
pre 15 godina
Ovde j... lud radoznalog.Novinari pitaju a nadlezni ih zaj....!Kakva su ovo obrazlozenja!Neverovatno!Kaze covek u buducnosti ce gledati da se prikljuce.A do tad gospodine Sovrovicu?!Srpski vaterpolo ce da nestane zbog vase nesposobnosti!Da li vi mislite da vam Partizan moze sam drzati srpski vaterpolo u zivotu.Kako sebicno! Sram vas bilo!Bolje bi vam bilo da ozivite druge klubove i ulazete u njih i bazene.Zar vam to do sad nije sto puta receno.I mogli bi ste dok cekate tu buducnost,kontaktirati Madjare i Grke,pa i Italijane i predloziti pokrenetanje regionalne lige.Makar samo Madjare za pocetak jer su nam najblizi susedi.Pokrenite inicijativu gospodo iz VSS,jer ce u protivnom nestati srpskog vaterpola.Zar ste toliko sebicni slepi!
pre 15 godina
Petre
I Primorac i Jadran i Budva i Jug i Mladost , mogu već sada da pariraju Partizanu a razmisli na kraju sledeće sezone klince koji će igrati ovu ligu i koji će igrati u reprezentacijama koliko će napredovati a koliko će Partizani klinci napredovati jer ih još polovina neće biti u reprezentaciji, misli malo o budućnosti srpskog vaterpola, jaki igrači se prave jakim utakmicama , i živi bili pa vidjeli primorac ide na f4 sledeće sezone
pre 15 godina
Pozdrav za Jadransku ligu.Ovi sto ne mogu da ukapiraju da je to korak napred nisu krivi,verovatno su "patriotski" nastrojeni a tu pameti nema.Verovatno im je bolje da budu u svom sopstvenom glibu i da uzivaju u utakmicama koje niko ne gleda nego da vide nesto kvalitetno i zanimljivo.To sto smo opet sami sebi dovoljni nije dobro jer smo uvek tada lose prolazili.Pozdrav za legendarnog I.Milanovica.
pre 15 godina
kakav je ovo komentar SRBI misu konkurentni a jesu li mozda slovenci nego sta uvek su bili velesila.Setite se samo i jadransku kad su u basketu pravili niko nije racunao na nase klubove,a tako i u fudbalu sve rade nesto iza ledja. licemeri sareni.
pre 15 godina
Znam ja šta je njima., kompleks jedne druge lige Jadranske -košarkaške.
pre 15 godina
A ček šta će to Partizanu., pa on je već godinama jači od državnog vaterpolo sistema -snage za Italijansku ligu. Neka tu morsku igraju sližne komšije njima treba oni su je i izmislili.
pre 15 godina
"krivo je more"...
pre 15 godina
Ko je kriv? Pre bi rekao hvala Bogu.. Dokle vise sa tim regionalnim ligama..Nemamo dobro iskustvo.
pre 15 godina
Dunavska Liga??? A,himna lige neka bude>Oj,Moravo moje more malo!!!
pre 15 godina
Jedini spas za naše sportove je učestvovanje naših klubova u regionalnim takmičenjima , samo klubovi koji igraju u jakim ligama sa jakim protivnicima imaju šanse da nešto naprave u evropskim takmičenjima.Priče da regionalna takmičenja upropaštavju naše sportove ne stoji jer onda bi i Englezi mogli da kažu da je za neuspeh njihove fudbalske reprezetacije u kvalifikacijama za EURO 2008 kriva liga šampiona.
pre 15 godina
Znači, vaterpolo u Srbiji posle olimpijade potpuno propada, srozava se a Partizan neće moći sam da podnese i prvenstvo i evro ligu i savez i sav sitnosopstvenički aparat. Što da ne propadne kada je sve ionako u raspadu!??? Cvetko vić
pre 15 godina
Jadranska liga u basketu ne bi imala smisla bez klubova iz Srbije, dok Jadranska u vaterpolu moze bez Srba - to je sustina. Cinjenica je, medjutim, da srpskim klubovima ide u prilog takmicenje u novostvorenim ligama iz prostog razloga sto nije isto igrati protiv Cibone i Masinca, ili protiv Juga i Studenta. I sto je jos problematicnije, ako nas Savez ne odreaguje inicijativom za formiranje lige u kojoj ce biti i Madjari, tesko nam se pise. To ne mogu da ukapiraju samo oni sto pate od viska nacionalizma, pa prete ostatku regiona Partizanom. To nema veze s mozgom, pogotovo ako se uzme u obzir cinjenica da je Partizan ove godine podbacio u Evropi samo zbog ucesca u ocajnoj domacoj ligi.
Kod basketa je stvar jasna: svako ko ume da broji do dvadeset moze da izbroji koliko su ucesca u ULEB kupu ostvarili domaci klubovi na racun Jadranske. Da nisu igrali tu ligu, morali bi da nastupaju u Kupu Andrije - Ere Ojdanica i bore se za trofej Dragacevske trube, jer bi nas Savez dobio samo jedno mesto u Ulebu. Ovako, godinama unazad po tri srpska kluba izlaze u Evropu preko ULEB kupa, dok se, s druge strane, Zadar mlatio po FIBA i ostalim smesnim kupovima.
Ako Partizan potpise ugovor s Evroligom na osnovu ucesca u Jadranskoj, ne znam sta jos treba da se desi da protivnici regionalne lige umuknu.
pre 15 godina
Mislim da bi ova regionalna liga dobro dosla Partizanu s obzirom na nedostatak jakih utakmica u domacoj ligi. Ali, sta je tu je, ocigledno da nas kolege iz Hrvatske, Crne Gore i Slovenije ne zele u toj ligi. Zato moramo da sse fokusiramo na domacu ligu i da napravimo sto je vise moguce kvalitetnih klubova. Naravno, za to je potrebno da prodje odredjeno vreme, ali ne mozemo vise da cekamo jer nam vaterpolo polako propada. Ne moze zemlja da ima dobru reprezentaciju ako ima samo jedan izvor skolovanih igraca, tj. Partizan. Mora se promeniti nesto u VSS-u i to radikalno...
pre 15 godina
A sad lepo ne budite debili, nego trazite (i dobijte) od drzave 10-15 miliona jura, koliko je uopste vec potrebno za oporavak klubova, i ponudite Madjarima saradnju- zajednicku ligu. Nisu nam nikad bili braca, niti ce ikad biti, znaci ne bi trebalo da bude problema...
pre 15 godina
Cemu opet SFRJ lige? Napravimo novu regionalnu ligu u svim sportovima (narocito u fudbalu) sa Mmadjarima, Rumunima, Bugarima, Grcima bice pet puta jace od bilo koje Jadranske lige!
pre 15 godina
Pre ulaska Partizana u Jadransku ligu košarkaši umalo nisu linčovani u ZG! Osim Cibosa niko drugi ne bi pojačao srpsku košarku. Tamo smo zato što moramo da budemo tamo.
A zašto mi moramo?
pre 15 godina
Ulazak u ovakvu ligu srpskih klubova mozda i ne bi bilo lose resenje. Naravno ne ispod tri kluba jer za toliko kvaliteta sigurno ima. Srbiji bi naravno interes trebao da bude jacanje vaterpolo centara u Srbiji a nikako lige jer iz nje jednostavno treba izaci cim se stvore uslovi. Ne razumem zasto ne koristimo prilike koje nam se nude. Parola kaze "uzmi novac kad god ti se nudi"... A za Partizan bi i juniori mogli da igraju prvu ligu Srbije... Taman bi imali dve ekipe, juniori prostora za napredak...
pre 15 godina
Mislim da bi drzava trebalo da stane iza srpskog sporta u celini. Ulaganjem novca, a ne formiranjem ko zna kakvih liga, se moze resiti problem kvaliteta.
Izkompleksirani Hrvati nek gledaju svoja posla, i nek ne komentarisu!
DALEKO VAM 'LEPA VASA'
pre 15 godina
Samo je jedan komentar pogodio u srce problema! Srbija je najzaostalija zemlja sa plivackim bazenima! Mi prakticno nemamo zimske bazene a sto ima to je propalo. U Obrenovcu je jedan prvoklasnog kvaliteta, olimpiski, ali prakticno nikad ne radi. Tamo bi omladina iz okoline mogla da organizuje vaterpolo klub ali treba profesionalni treneri.
Glavni gradovi kao NIS, KRAGUJEVAC, LESKOVAC, UZICE, NOVI SAD, SUBOTICA, SMEDEREVO, morali bi imati olimpiske i zimske i otvorene bazene. To je neophodno za zdravstvenu kulturu omladine a ne samo za vaterpolo. Vaznije od vaterpola je da onaj ko pliva, ne moze da pusi, onaj ko pusi ne moze da pliva. Mi smo narod skloni plivanju ali vlastima nije stalo do dobrobiti za narod.
Inace povremeni turniri a ne liga sa Madjarima, Rumunima, Bugarima i Makedoncima je odlicna ideja a Crnogorci su takodje dobrodosli kao prvi susedi.
pre 15 godina
Pa nije niko kriv nego VSS jer je trazio da u JL udju dva srpska kluba a ne samo Partizan. Tako barem kazu Hrvati( vidi sportnet.hr).Naravno, VKP je veoma oastecen i fakticki ostaje bez kvalitetnog takmicenja. Apsurdno je da ga cak oslobadjaju ligaskog dela takmicenja vec da samo udje u plejof!
Raduje, medjutim jedna stvar na vidiku. Vojvodina izrasta u ozbiljan klub a beograd je (mozda na putuda to postane takodje. Zalosno je da je CZ nestala sa karte vaterpola, a da li je to sudbina svih klubova iz tog smesnog drustva, ne znam. Nesto mi Djekna sluti....!
U svakom slucaju, VSS bi na zahtev Partizana mogao preko crnogorskih klubova da pokusa da ubaci VKP u JL i to bi bio dobar pocetak a nasa liga neka odrasta a VKP se uvek moze ukljuciti na kraju da uzme te trofeje, proforme.
pre 15 godina
e slazem se u potpunosti sa nnidzom, treba da koristimo ovakve prilike, koliko bi samo to donelo iskustva i napredka mladim igracima, pa uporedo da jacamo nasu ligu..nista ne bih imao protiv da ovi tajkuni malo pomognu (finansijski)nase klubove, pa da i to iskoristimo, mozda da isplivaju neki novi klinci.. nije istina da nemamo infrastrukturu. U Beceju su ostali bazeni (istina fali malo sredstava da se to dotera na stari nivo ali nije nedostizno), Novi Sad, Subotica, ZR, BG, NIŠ...zasto da se odricemo nase lige, mislim da ima potencijala, a za neko vreme ovakve alternative (JL) su uvek dobrodosle
pre 15 godina
@(krle, 8. maj 2008 11:41)
ko ti brani da ides iz ove zemlje??
idi i ne okreci se sine...
pre 14 godina
Партизан не игра Јадранску лигу у ватерполу јер не би било интересантно, одмах био се знао првак као у Јадранској лиги у кошарци. И ТАЧКА !
pre 15 godina
Pozdrav svima!
Necu da komentarisem prepucavanja i nadmudrivanja. Slazem se sa idejom o formiranju dunavske lige. Srbija, Madjerska i Rumunija. Veliki pozdrav.
pre 15 godina
Veliki klub sa 3(tri) titule u istoriji?
pre 15 godina
stvarno nemogu da verujem koliko hrvata komentarise ovo...
srecna vam bila jadranska liga!!!
pre 15 godina
Odmah treba istupiti iz Košarkaške NLB lige zbog bezbedonosnog faktora koji se navodi ovde...POZZ
pre 15 godina
a zašto da srbi igraju jadransku ligu.pa da opet pune bazene,kao što sada pune dvorane.ne i ne.zar da se ponovi kranj.
pre 15 godina
Ovo rukovodstvo VSS-a će da uništi srpski vaterpolo ko što je uništen rukomet. Uboli su fotelje i ne rade ništa. Inače, ne mislim da je rešenje jadranska liga u kojoj bi igrao samo Partizan niti mislim da je moguća liga sa Mađarima, a tek ne sa Grcima (daleko su). Srpskom vaterpolu je potreban još koji klub, još koji vaterpolo centar. Neće moći samo Partizan u budućnosti da drži naš vaterpolo. SRJ i SCG je bila jaka jer su tu konstantno bila bar dva jaka crnogorska tima. Pola reprezentacije je bilo iz CG. Ovako će se dogoditi da ćemo reprezentaciju da formiramo isključivo od igrača Partizana koji će igrati 10 jakih utakmica godišnje.
pre 15 godina
krivo je sportsko drustvo Partizan
treba biti jedinstven i reci
ili celo drustvo (gde je to moguce) ili niko
i fala dovidjenja.
pre 15 godina
Cisti Dunav??? U Dunav se uliva Sava,a koliko samo Hrvata vrsi nuzdu u Savu???Cisti Dunav :)
pre 15 godina
Jel neko razmislja o regionalnoj ligi sa Madjarima? Budimpesta je udaljena svega 450km autoputem, sto se ne moze reci ni za jedan veci grad bivse Jugoslavije, osim za Zagreb.
pre 15 godina
To tako treba, eto vam Madjara pa tamo kombinujte koliko 'ocete.....
pre 14 godina
I ne trebamo igrati tu ligu bice kao i u kosarci, monotonija.
pre 14 godina
Ma ne treba nama ta liga da bi bili najtrofejniji u vaterpolu... PARTIZAN SAMPION!!!!
pre 14 godina
Možda bi i ovde VK Katanac, kao i njihov KKSS-"najveći srpski brend" prvi ući u tu kvazi ligu da bi posle uslovili i Partizan da se priključi, inače će nam pretiti izbacivanjem iz svih evropskih takmičenja.
76 Komentari
Sortiraj po: