Utorak, 08.01.2008.

22:35

Sevilja opet najbolja na svetu

Izvor: B92

Sevilja opet najbolja na svetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

salito

pre 16 godina

preporucujem citanje teksta na stranici gore navedene federacije ovde: http://www.iffhs.de/
milanu je nedostajala jedne pobeda u kupu i 4 u seriji A, dok je npr. Sevilla uzela spanski kup...

Vladan R

pre 16 godina

@ Milos

Ja i nisam imao nameru da dokazem da oni kradu a i znam da se boduju sve utakmice ne znam da li se dodatno boduje i osvajanje neke titule mada imam utisak da se boduju i titule jer ne vidim kako bi se u dvadeset i kusur odigranih utakmica u kupu Uefa i Spanskom kupu doneli 220 bodova Sevilji naspram svega 80 u nacionalnom prvenstvu, a i ne zelim da znam jer moj prevashodni cilj mi nije bio ni da bilo sta sakrivam vec samo da ukazem na nelogicnost njihovog nacina bodovanaj time sto se pri podjednakom ucinku u nacionalnom sampionatu cak i za Sevilju nesto losijem osvajanje kupa Uefa i nacionalnog kupa pa kako god se bodovalo makar i bez dodatnih poena za osvajanje vec samo sve utakmice, vise vrednuje nego osvajanje LS, superkupa Evrope i prvenstva sveta.Samo to.Drugarski pozdrav

Milos, Srbija

pre 16 godina

@Vladan R
Kad stvarno nemas druga posla ti onda pronadji sve utakmice, a ne samo one koje treba nesto da dokazu, a nisu jedine koje se racunaju - ne racunaju sa samo utakmice iz prvenstva, nego sve iz svih takmicenja (kao bikini, i ti mnogo pokazes a bitno sakrijes). Ponovicu - radi se o utakmicama, a ne o tome da li si nesto osvojio. Sumnjam da bi se jedna kakva-takva organizacija (razlog postojanja ni meni nije bas najjasniji, ali nije sporno da postoji) bavila statistikom i onda pokusavala da krade, bas da bi ih ti tako jednostavno ukebao. Zasto bi, na kraju krajeva, krali?
I jos jedna stvar koju si promasio, ja ne podrzavam ove liste, cak ni UEFA-listu koja radi na ruku jakim i prosecnim timovima iz jakih liga.
Pozdrav.

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

@BL
Ma nema veze,sa neke strane si i u pravu-ona rečenica da sam zaluđena klinka... :)
Ali nisam od onih navijača(što se iz mojih komentara lako moglo zaključiti)koji olako zaboravljaju poraze svog omiljenog tima...A i nisam uvek sve pisala baš toliko crno o Milanu,jednostavno-ne mogu više da slušam njihove navijače kako su oni nepobedivi i slično...
Mnogi za klasu slabiji klubovi od Rossonera su dokazali upravo suprotno!A i Inter je onom skorašnjom pobedom u velikom gradskom derbiju dokazao da Milanezi nisu nepobedivi!
Baš mi je žao što misliš da ManUtd ne bi mogao da ih pobedi...
Nadam se da će ih Arsenal sa troduplo mlađom ekipom malo spustiti na zemlju...
I od mene ISKREN POZDRAV!

BL

pre 16 godina

@Obožavateljka Cristiana Ronalda, citajuci ranije komentare stekao sam utisak da se razumes u fudbal, ali sa prvim komentarom ovde vidim da si vjerovatno jedna zaludjena klinka (izvinjavam se na grubosti, ali ne znam kako da drugacije opisem Tvoj komentar), navijam i ja za Manchester i uopste mi nije krivo (posto vidim da Tebi jeste) proslogodisnji poraz od AC Milana koji je bio za klasu bolji u obe utakmice! Sta vise i ove godine mozemo do finaa samo ako na tom putu izbjegnemo Milan, oni su jednostavno toliko iskusni i dobri u dvije utakmice kada igraju maksimalno motivisano da su NEPOBJEDIVI! I trenutno su ubjedljivo najjaca ekipa na svijetu pa tek onda dolaze Real M i Man. UTD! Prestani se vise javljati sa podsmijehom na sve negativne vijesti o AC Milanu, jer nisu oni krivi za to sto ih ne mozemo pobijediti! ISKRENI POZDRAV

Vladan R

pre 16 godina

Milosu i svima onima koji podrzavaju prvo mesto Sevilje samo par STATISTICKIH PODATAKA u prolecnom delu prvenstava 2006/2007 tj onom delu koji se igrao u 2007 godinini Sevilja je imala sledece rezultate 9 7 6 a u drugom delu 2007 7 2 8 , dakle u 2007 u Spanskom prvenstvu 16 9 14 i to je 82 boda a Mi lan je imao respektivno 12 5 3 tj 4 6 4 odnosno ukupno 16 11 9 a to je 86 bodova dakle i u prvenstvu ako se racuna samo 2007 Milan je osvojio 6 bodova vise jer je u prvenstvu 2006/2007 mnogo bolji bio u drugom delu tj onom igranom u 2007 godini a Sevilja je bila losija u tom delu sampionata tj delu igranom 2007 godine.E SAD KOLIKO JE TA KONACNA LISTA TOG NAZOVI INSTITUTA CEGA LI VEC REALNA POKAZJU PODATAK DA JE BODOVANJEM SEVILJA OSVOJILA 26 BODOVA VISE U OSVAJANJU KUPA UEFA I KUPA SPANIJE NEGO STO JE MILAN OSVOJIO BODOVA U OSVAJANJU LS SUPERKUPA I SAMPIONAT SVETA.Pa ako je i od bikini statistike mnogo je. One kojima je ovo normalno i realno svaka cast

Vladan R

pre 16 godina

I jos nesto da dodam MU je u 2007 imao bilans 25 5 6 110 bodova tj 28 vise nego Sevilja pa dakle osvajanje kupa UEFA i Spanskog kupa donosi 53 boda vise nego polufinale LS i finale Engleskog kupa, pa mnogo je kume posebno kada se uporedi sa samo 28 bodova viska u prvenstvima.

Q7

pre 16 godina

@ rossoner

jeste Milan pobedio Manchester ali su Djavoli uzeli Premijer ligu, igrali finale kupa i polufinale LS! A Milan je osvojio samo LS! Opet samo LS sto je vrhunski rezultat ali je u prvenstvu i kupu igrao jako lose!!! Sevilla je zasluzeno prva jer uzela je UEFA cup borila se za Primeru a ne znam sta je uradila u Kupu kralja!!! Svakako dobar rezultat!!!

Jowana

pre 16 godina

Ma SEVILjA je to potpuno zasluzila!!!Stvarno su liga,i mislim da imaju jednu od najboljih ekipa od Evropi,samo sto ih je Puertina smrt totalno izbacila iz kolosjeka!!!Naravno da je na 2 mjestu najnajnajbolji klub na svijetu MAN UTD!!!Ali mi je ipak draze sto je Sevilja na 1 mjestu-zasluzili su!Pozz za sve navijace MAN UTD-a i SEVILjE

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

Pročitah neke komentare ovde,i prosto ne mogu da verujem svojim očima...
Pa zar niste mogli MALO bolje da se informišete o rezultatima Seville u prošloj sezoni?!
Pa da tek onda ovde pišete o tome kako ne možete da verujete da su oni prvi,i kako je to apsolutno nezasluženo...
Televizija B92 je emitovala emisiju Pobedničkih 11,u kojoj su gosti bili svi naši igrači koji igraju u LŠ,i u jednoj od poslednjih epizoda kada je gost bio reprezentativac Srbije i prvotimac Seville-Ivica Dragutinović,voditelj ga je izrazito pohvalio jer je sa Sevillom osvojio TRIPLU krunu,a ne samo Kup UEFA kako mnogi ovde govore,i kako je taj neverovatan uspeh,samim tim i klupski rekord...
A i to kako Sevilla nije imala nikakve šanse u Primeri je takođe netačna stvar,jer su se nalazili odmah iza Reala i Barce,i da su oni kojim slučajem(što se naravno nije desilo)kiksnuli u poslednjem kolu,Sevilla je mogla da bude Prvak Španije..
Toliko od mene...
PozZ za sve... :)

sven

pre 16 godina

ovi navijači milana još uvijek žive u prošlosti, pa šta onda ako je manchester prošle sezone izgubio 3 0 to više nije ista ekipa od prošle sezone i da se bar opet susretnu pa da onda bude žikino kolo za milan.

Milos, Srbija

pre 16 godina

Logicno je, iako malo cudno.
Evo niza: Milan (na pr.) 3-0, 1-1, 0-1, 0-1 - znaci 4 boda na tabeli (gol razlika 4-3), a 4+2=6 u statistici. A Inter (na pr.) 1-1, 1-1, 1-1, 1-1 (4 boda na tabeli gol razlika 4-4, znaci iza Milana) ali u statistici 4x2=8 bodova.
Pa sad ko hoce nek proveri sve tekme Seville, Milana i ostalih :)

VIVA MEXICO!

pre 16 godina

@ Milan

i ti se razumes u fudbal? neka amerika?! pa ta amerika je uz chivas ubedljivo najpopularniji klub u meksiku i jedan od najtrofejnijih. nerviraju me ljudi koji misle da se fudbal igra samo u evropi i ni ne ubrajaju juzno americke ekipe u grupu najboljih na svetu. odakle dolaze nosioci ige svih velikih evropskih ekipa. ta neka amerika je najveci klub iz meksiko sitija drugog najveceg grada na planeti a ti za njih nisi cuo. znaci nisi pravi ljubitelj fudbala jer za sve van evrope pojma nemas!

R10

pre 16 godina

@MILOS,SRBIJA

Pa prema ovome Sevilja nikako ne moze da bude 1. pogotovo ne sa 20 bodova u odnosu na drugog,sad mi jos vise nije jasno kako su dospeli na 1. measto!!!

Milos

pre 16 godina

Manchester-ove godine se penje na ubedljivo prvo mesto, najbolji su a i to ce pokazati, a ovaj milan dace bog da ga ne bude na listi.A Partizan ulazi u 20 ove godine osvaja ligu, kup, i ulazi u ligu sampiona-zasluzeno najboli na balkanu

nataly

pre 16 godina

Jao,bre ljudi...nemojte se zamarati.Ionako je taj institut sigurno osnovan da bi neki judi dobii (ne)radna mesta.Te se tako bakcu i stvarima o kojima malo imaju pojma(cini mi se).Ja sam navijac Partizana i Arsenala.I bas ne volim Milan!!!Ali,sta ces...ljudi prosle godine bili najbolji i kraj.Pozdrav!

millanista

pre 16 godina

sevilja je dobra,ali milan uprkos losoj formi u domacoj ligi zasluzio je prvo mjesto.ali nema veze osvojicemo ponovo ligu smpiona i kup.podgorica

Milos, Srbija

pre 16 godina

Since 1991, the entity has produced a monthly club world ranking.

The ranking takes into consideration the results of twelve months of continental and intercontinental competitions, national league matches (including play-offs) and the most important national cup (excluding points won before the round of 16).

All countries are rated at four levels based upon the national league performance -- clubs in the highest level leagues receive 4 points for each match won, 2 for a draw and 0 for a defeat. Level 2 is assigned 3 pts. (win), 1.5 (draw) and 0 (lost), and so on with the next lower levels.

In continental competitions, all clubs receive the same number of points at all stages regardless of the performance level of their leagues. However, the UEFA Champions League and the Libertadores Cup yield more points than minor competitions UEFA Cup and Copa Sudamericana, respectively. The point assignment system is still lower for African, Asian, CONCACAF and Oceaniac continental tournaments. Competitions between two continents are evaluated depending upon their importance. Competitions not organised by a continental confederation, or any intercontinental events not recognized by FIFA, are not taken into consideration.

Pa sad racunajte, neverne Tome, Sevilla je po ovome zaista najbolja, a racunica nije bas toliko nelogicna da bi Vi "objektivni" navijaci mogli da pljujete po njoj. Racuna se od utakmice do utakmice, a ne da li ste prosli dalje (podseticu vas MU-Milan 3:2 na pr.) i uz to Liga Sampiona nosi vise bodova nego UEFA. Znaci, prema "bikini" statistici to Vam je to - Sevilla je ovde najbolja.
A, meni licno je ekstra drago sto uz to igraju i lep fudbal.

wanja

pre 16 godina

ma katastrofa...!!! Lista je malo nerealna,ali ok... Na osnovu cega Sevilja koja je osvojila samo ligu Uefa moze da bude bolja od Milana koji je osvojio 3 titule?!?! Ok,slabiji su u prvenstvu,ali i trenutno najbolji klub sveta! Nisam fan Milana,ali mi se ne svidja ova lista! Samo mislim da je UNITED ZASLUZENO na drugom mestu!

dovla

pre 16 godina

alo vea .koliko pobeda ima milan kod kuce u seriji a?da ti bude jasnije-milan Ne moze da igra u kontinuitetu.jer znas kad bi kaka bio najbolji igrac da igra u engleskoj.?N I K A D

gandra - Čelsi

pre 16 godina

Sestro... zašto komentarišeš svaku milanovu vest? Ni ja ih ne volim ali veruj, da ova lista ne može da se poredi ni sa karling kupom, a ne sa ligom šampiona pa molim te... Pravi rezultati su oni na terenu a ne oni koji se dodeljuju za zelenim stolom(izuzev titule Intera). Nije mi jasno što toliko pišeš o milanu, dobili su taj tvoj mančester 3:0, i Kaka je dobio tvog kristijana, u čemu je poblem? Mislim da imaš veliki neizlečivi kompleks... Navijaj za svoje i ne traži izgovore za izgubljene utakmice, ajde da je milan dobio one utakmice tesno ili na produžetke, penale, nego je mančester brutalno razbijen 3:0! Kad neko Čelsi razbije 3:0 i pri tome još osvoji ligu šampiona, veruj da se ja neću javljati na njihove vesti! Pozdrav svima i živeo Čelsi, danas dobili everton sa igračem manje u 93-em minutu!

Vladan R

pre 16 godina

Kako li su samo ti idioti izracunali da je Sevilja ispred Milana jer sto se prvenstav tice Milan je bio 4-ti a Sevilja 3-ca sa pribliznim brojem bodova jesenji deo 2007 Milan 12-ti ali sa 3 utakmice manje(moze realno do prvih 5) a Sevilja je 8-ma , znaci priblizan ucinak.Milan osvojio LS , prvenstvo sveta i Superkup Evrope u direktnom okrsaju sa Seviljom a Sevilja je osvojila kup Spanije i kup UEFA pa nisu valjda UEFA i Spanski kup jaci od LS zacinjene sa Super kupom i klupskim prvenstvom sveta.Da nije tragicno bilo bi smesno pa tim individuama i spodobama treba zabraniti i da gledaju fudbal na televiziji a ne da im se jos dozvoli da prave ovakve izvestaje.SRAMOTA bas me intresuje po kojim kriterijumima su bodovali pojedina takmicenja

R10

pre 16 godina

@DANILOS

Ja imam nesto protiv kako Brasa moze da bude 11. kad je podelila 1. mesto sa realom na kraju sezone slazem se da u LS nije briljirala ali Sevilja u tom takmicenju nije ni igrala ipak ne mogu da se porede LS i kup UEFA,u voj sezoni Barsa ne blista, ali Sevilja je mnogo losija razumem ja da je to dobrim delom zbog nesrecne smrti Antonia Puerte(stvarno mi je zao decka)ali ipak to ne bi trebalo da udje u statistiku,eto ti par razloga zbog kojih se ne slazem sa ovimizborom.

POZDRAV SVIM NAVIJACIMA BARSE!!!

Markoni

pre 16 godina

Ovo je potpuno nekorektno i bez bilo kakvog jasnog kriterijuma. Jedan evropski i svetski prvak i uz to osvajac super kupa Evrope Milan iza Sevilje koja je osvojila samo UEFA kup i nije bila ni blizu borbe za titulu u Spaniji. Ja ne volim ni jedne ni druge ali mislim da je Milan bio daleko uspesniji, da ne govorimo o Realu koji je nepobediv, ili o Interu koji je u 2007. oborio sve rekorde.
Totalno besmisleno!!!

dins

pre 16 godina

stvarno logicno da klub koji je zavrsio treci prosle i peti predprosle sezone u domacem sampionatu zavrsi kao najbolji klub svijeta i to ispred svih klubova koji su ispred njega(iz domace lige) kao i onih koji su sampioni u drugim jakim ligama(engleska, italija, njemacka,..)sevilja osvaja dvije godine zaredom uefa kup(citati kup onih koji su iza 4 mjesta u jakim ligama i ostalih prosjecnih klubova) bas bih volio znat koju su formulu upotrebili mozgovi koji su stvorili ovu listu(mozda su pomnozili broj kornera sa brojem auta pa podijelili sa brojen zutih kartona i konacno dodali posjed lopte u kvadratu) inace ne vidim drugog nacina da se stigne do ovako cudnog zakljucka. prije svega i barsa i madrid trebaju biti ispred pa onda i naravno sampioni liga mancester inter itd..

vu

pre 16 godina

Ovde se u obzir uzimaju i budzeti klubova u odnosu na postignute rezultate. Pa Zvezdina evropska titula vise vredi od bilo koje italijanske, spanske ili engleske. Sa svojim igracima, bez basnoslovnog budzeta i jos iz socijalizma. A Milan prosle godine nije jurio titulu, pa je mogao da kalkulise, kao sto je radio i Liverpul, koji ima 2 finala LS a u Engleskoj nije uzeo titulu 15 godina.

Milan

pre 16 godina

Sta je bre ovo Libertad ili kako vec,Amerika.. koji su to bre klubovi? sta je to?kakva je ovo glupost?
institu za istoriju fudbala..ma nemoj mi reci! budalastina

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

Sevilla je sasvim zasluženo osvojila prvo mesto...SVE POHVALE!Stvarno su odigrali briljantno prošlu sezonu...
Drugo mesto,iskreno ne bih da komentarišem...Mislim šta reći..ĐAVOLI SU TO!Isto zasluženo... :)
Ali šta ja to vidim..???!!!
Aktuelni prvaci Evrope i sveta TEK na trećem mestu?!Ma mora da je došlo do nekog nesporazuma...Ha,ha,ha...
Još jedan pokazatelj da im to njihovo zapostavljanje sopstvene lige neće doneti ništa dobro...
Drago mi je što su se Rossoneri našli iza Cristiana,Rooney-ja,Vide,Ria i kompanije...
POZZ za sve MANCHESTEROVCE!!

Zorz Vea

pre 16 godina

Cestitke Sevilji na laskavom priznanju...ALI...Mogu da nabrojim 1000 razloga zasto AC Milan ne bi trebao da bude na 1. mestu,ali mogu i da navedem 4,koja ce razgrnuti celu listu u stranu:PRVAK EVROPE 07.,OSVAJAC SUPER KUPA EVROPE 07. I PRVAK SVETA 07. i NAJBOLJI FUDBALER 07.!!!
Statistikom se moze dokazati sve,ali se ne moze pobiti cinjenica koji TIM je najbolji u 2007. godini!!!
Zivela Srbija i forza AC Milan,prvak Sveta!!!

darkoKV

pre 16 godina

I kakav je to upošte institut, dal' neko zna da to objasni.
Očigledno je neki veoma kompetentan kada može dve godine za redom da proglasi Sevilju za najbolji klub na svetu, a ove godine drugi i treći Mančester junajted i Milan.
Užasi promiskuiteta, šta drugo reći.

Zorz Vea

pre 16 godina

Cestitke Sevilji na laskavom priznanju...ALI...Mogu da nabrojim 1000 razloga zasto AC Milan ne bi trebao da bude na 1. mestu,ali mogu i da navedem 4,koja ce razgrnuti celu listu u stranu:PRVAK EVROPE 07.,OSVAJAC SUPER KUPA EVROPE 07. I PRVAK SVETA 07. i NAJBOLJI FUDBALER 07.!!!
Statistikom se moze dokazati sve,ali se ne moze pobiti cinjenica koji TIM je najbolji u 2007. godini!!!
Zivela Srbija i forza AC Milan,prvak Sveta!!!

darkoKV

pre 16 godina

I kakav je to upošte institut, dal' neko zna da to objasni.
Očigledno je neki veoma kompetentan kada može dve godine za redom da proglasi Sevilju za najbolji klub na svetu, a ove godine drugi i treći Mančester junajted i Milan.
Užasi promiskuiteta, šta drugo reći.

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

Sevilla je sasvim zasluženo osvojila prvo mesto...SVE POHVALE!Stvarno su odigrali briljantno prošlu sezonu...
Drugo mesto,iskreno ne bih da komentarišem...Mislim šta reći..ĐAVOLI SU TO!Isto zasluženo... :)
Ali šta ja to vidim..???!!!
Aktuelni prvaci Evrope i sveta TEK na trećem mestu?!Ma mora da je došlo do nekog nesporazuma...Ha,ha,ha...
Još jedan pokazatelj da im to njihovo zapostavljanje sopstvene lige neće doneti ništa dobro...
Drago mi je što su se Rossoneri našli iza Cristiana,Rooney-ja,Vide,Ria i kompanije...
POZZ za sve MANCHESTEROVCE!!

gandra - Čelsi

pre 16 godina

Sestro... zašto komentarišeš svaku milanovu vest? Ni ja ih ne volim ali veruj, da ova lista ne može da se poredi ni sa karling kupom, a ne sa ligom šampiona pa molim te... Pravi rezultati su oni na terenu a ne oni koji se dodeljuju za zelenim stolom(izuzev titule Intera). Nije mi jasno što toliko pišeš o milanu, dobili su taj tvoj mančester 3:0, i Kaka je dobio tvog kristijana, u čemu je poblem? Mislim da imaš veliki neizlečivi kompleks... Navijaj za svoje i ne traži izgovore za izgubljene utakmice, ajde da je milan dobio one utakmice tesno ili na produžetke, penale, nego je mančester brutalno razbijen 3:0! Kad neko Čelsi razbije 3:0 i pri tome još osvoji ligu šampiona, veruj da se ja neću javljati na njihove vesti! Pozdrav svima i živeo Čelsi, danas dobili everton sa igračem manje u 93-em minutu!

Markoni

pre 16 godina

Ovo je potpuno nekorektno i bez bilo kakvog jasnog kriterijuma. Jedan evropski i svetski prvak i uz to osvajac super kupa Evrope Milan iza Sevilje koja je osvojila samo UEFA kup i nije bila ni blizu borbe za titulu u Spaniji. Ja ne volim ni jedne ni druge ali mislim da je Milan bio daleko uspesniji, da ne govorimo o Realu koji je nepobediv, ili o Interu koji je u 2007. oborio sve rekorde.
Totalno besmisleno!!!

Vladan R

pre 16 godina

Kako li su samo ti idioti izracunali da je Sevilja ispred Milana jer sto se prvenstav tice Milan je bio 4-ti a Sevilja 3-ca sa pribliznim brojem bodova jesenji deo 2007 Milan 12-ti ali sa 3 utakmice manje(moze realno do prvih 5) a Sevilja je 8-ma , znaci priblizan ucinak.Milan osvojio LS , prvenstvo sveta i Superkup Evrope u direktnom okrsaju sa Seviljom a Sevilja je osvojila kup Spanije i kup UEFA pa nisu valjda UEFA i Spanski kup jaci od LS zacinjene sa Super kupom i klupskim prvenstvom sveta.Da nije tragicno bilo bi smesno pa tim individuama i spodobama treba zabraniti i da gledaju fudbal na televiziji a ne da im se jos dozvoli da prave ovakve izvestaje.SRAMOTA bas me intresuje po kojim kriterijumima su bodovali pojedina takmicenja

Milan

pre 16 godina

Sta je bre ovo Libertad ili kako vec,Amerika.. koji su to bre klubovi? sta je to?kakva je ovo glupost?
institu za istoriju fudbala..ma nemoj mi reci! budalastina

dins

pre 16 godina

stvarno logicno da klub koji je zavrsio treci prosle i peti predprosle sezone u domacem sampionatu zavrsi kao najbolji klub svijeta i to ispred svih klubova koji su ispred njega(iz domace lige) kao i onih koji su sampioni u drugim jakim ligama(engleska, italija, njemacka,..)sevilja osvaja dvije godine zaredom uefa kup(citati kup onih koji su iza 4 mjesta u jakim ligama i ostalih prosjecnih klubova) bas bih volio znat koju su formulu upotrebili mozgovi koji su stvorili ovu listu(mozda su pomnozili broj kornera sa brojem auta pa podijelili sa brojen zutih kartona i konacno dodali posjed lopte u kvadratu) inace ne vidim drugog nacina da se stigne do ovako cudnog zakljucka. prije svega i barsa i madrid trebaju biti ispred pa onda i naravno sampioni liga mancester inter itd..

wanja

pre 16 godina

ma katastrofa...!!! Lista je malo nerealna,ali ok... Na osnovu cega Sevilja koja je osvojila samo ligu Uefa moze da bude bolja od Milana koji je osvojio 3 titule?!?! Ok,slabiji su u prvenstvu,ali i trenutno najbolji klub sveta! Nisam fan Milana,ali mi se ne svidja ova lista! Samo mislim da je UNITED ZASLUZENO na drugom mestu!

nataly

pre 16 godina

Jao,bre ljudi...nemojte se zamarati.Ionako je taj institut sigurno osnovan da bi neki judi dobii (ne)radna mesta.Te se tako bakcu i stvarima o kojima malo imaju pojma(cini mi se).Ja sam navijac Partizana i Arsenala.I bas ne volim Milan!!!Ali,sta ces...ljudi prosle godine bili najbolji i kraj.Pozdrav!

vu

pre 16 godina

Ovde se u obzir uzimaju i budzeti klubova u odnosu na postignute rezultate. Pa Zvezdina evropska titula vise vredi od bilo koje italijanske, spanske ili engleske. Sa svojim igracima, bez basnoslovnog budzeta i jos iz socijalizma. A Milan prosle godine nije jurio titulu, pa je mogao da kalkulise, kao sto je radio i Liverpul, koji ima 2 finala LS a u Engleskoj nije uzeo titulu 15 godina.

R10

pre 16 godina

@DANILOS

Ja imam nesto protiv kako Brasa moze da bude 11. kad je podelila 1. mesto sa realom na kraju sezone slazem se da u LS nije briljirala ali Sevilja u tom takmicenju nije ni igrala ipak ne mogu da se porede LS i kup UEFA,u voj sezoni Barsa ne blista, ali Sevilja je mnogo losija razumem ja da je to dobrim delom zbog nesrecne smrti Antonia Puerte(stvarno mi je zao decka)ali ipak to ne bi trebalo da udje u statistiku,eto ti par razloga zbog kojih se ne slazem sa ovimizborom.

POZDRAV SVIM NAVIJACIMA BARSE!!!

dovla

pre 16 godina

alo vea .koliko pobeda ima milan kod kuce u seriji a?da ti bude jasnije-milan Ne moze da igra u kontinuitetu.jer znas kad bi kaka bio najbolji igrac da igra u engleskoj.?N I K A D

VIVA MEXICO!

pre 16 godina

@ Milan

i ti se razumes u fudbal? neka amerika?! pa ta amerika je uz chivas ubedljivo najpopularniji klub u meksiku i jedan od najtrofejnijih. nerviraju me ljudi koji misle da se fudbal igra samo u evropi i ni ne ubrajaju juzno americke ekipe u grupu najboljih na svetu. odakle dolaze nosioci ige svih velikih evropskih ekipa. ta neka amerika je najveci klub iz meksiko sitija drugog najveceg grada na planeti a ti za njih nisi cuo. znaci nisi pravi ljubitelj fudbala jer za sve van evrope pojma nemas!

Milos, Srbija

pre 16 godina

Since 1991, the entity has produced a monthly club world ranking.

The ranking takes into consideration the results of twelve months of continental and intercontinental competitions, national league matches (including play-offs) and the most important national cup (excluding points won before the round of 16).

All countries are rated at four levels based upon the national league performance -- clubs in the highest level leagues receive 4 points for each match won, 2 for a draw and 0 for a defeat. Level 2 is assigned 3 pts. (win), 1.5 (draw) and 0 (lost), and so on with the next lower levels.

In continental competitions, all clubs receive the same number of points at all stages regardless of the performance level of their leagues. However, the UEFA Champions League and the Libertadores Cup yield more points than minor competitions UEFA Cup and Copa Sudamericana, respectively. The point assignment system is still lower for African, Asian, CONCACAF and Oceaniac continental tournaments. Competitions between two continents are evaluated depending upon their importance. Competitions not organised by a continental confederation, or any intercontinental events not recognized by FIFA, are not taken into consideration.

Pa sad racunajte, neverne Tome, Sevilla je po ovome zaista najbolja, a racunica nije bas toliko nelogicna da bi Vi "objektivni" navijaci mogli da pljujete po njoj. Racuna se od utakmice do utakmice, a ne da li ste prosli dalje (podseticu vas MU-Milan 3:2 na pr.) i uz to Liga Sampiona nosi vise bodova nego UEFA. Znaci, prema "bikini" statistici to Vam je to - Sevilla je ovde najbolja.
A, meni licno je ekstra drago sto uz to igraju i lep fudbal.

millanista

pre 16 godina

sevilja je dobra,ali milan uprkos losoj formi u domacoj ligi zasluzio je prvo mjesto.ali nema veze osvojicemo ponovo ligu smpiona i kup.podgorica

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

Pročitah neke komentare ovde,i prosto ne mogu da verujem svojim očima...
Pa zar niste mogli MALO bolje da se informišete o rezultatima Seville u prošloj sezoni?!
Pa da tek onda ovde pišete o tome kako ne možete da verujete da su oni prvi,i kako je to apsolutno nezasluženo...
Televizija B92 je emitovala emisiju Pobedničkih 11,u kojoj su gosti bili svi naši igrači koji igraju u LŠ,i u jednoj od poslednjih epizoda kada je gost bio reprezentativac Srbije i prvotimac Seville-Ivica Dragutinović,voditelj ga je izrazito pohvalio jer je sa Sevillom osvojio TRIPLU krunu,a ne samo Kup UEFA kako mnogi ovde govore,i kako je taj neverovatan uspeh,samim tim i klupski rekord...
A i to kako Sevilla nije imala nikakve šanse u Primeri je takođe netačna stvar,jer su se nalazili odmah iza Reala i Barce,i da su oni kojim slučajem(što se naravno nije desilo)kiksnuli u poslednjem kolu,Sevilla je mogla da bude Prvak Španije..
Toliko od mene...
PozZ za sve... :)

Milos

pre 16 godina

Manchester-ove godine se penje na ubedljivo prvo mesto, najbolji su a i to ce pokazati, a ovaj milan dace bog da ga ne bude na listi.A Partizan ulazi u 20 ove godine osvaja ligu, kup, i ulazi u ligu sampiona-zasluzeno najboli na balkanu

R10

pre 16 godina

@MILOS,SRBIJA

Pa prema ovome Sevilja nikako ne moze da bude 1. pogotovo ne sa 20 bodova u odnosu na drugog,sad mi jos vise nije jasno kako su dospeli na 1. measto!!!

Milos, Srbija

pre 16 godina

Logicno je, iako malo cudno.
Evo niza: Milan (na pr.) 3-0, 1-1, 0-1, 0-1 - znaci 4 boda na tabeli (gol razlika 4-3), a 4+2=6 u statistici. A Inter (na pr.) 1-1, 1-1, 1-1, 1-1 (4 boda na tabeli gol razlika 4-4, znaci iza Milana) ali u statistici 4x2=8 bodova.
Pa sad ko hoce nek proveri sve tekme Seville, Milana i ostalih :)

sven

pre 16 godina

ovi navijači milana još uvijek žive u prošlosti, pa šta onda ako je manchester prošle sezone izgubio 3 0 to više nije ista ekipa od prošle sezone i da se bar opet susretnu pa da onda bude žikino kolo za milan.

Jowana

pre 16 godina

Ma SEVILjA je to potpuno zasluzila!!!Stvarno su liga,i mislim da imaju jednu od najboljih ekipa od Evropi,samo sto ih je Puertina smrt totalno izbacila iz kolosjeka!!!Naravno da je na 2 mjestu najnajnajbolji klub na svijetu MAN UTD!!!Ali mi je ipak draze sto je Sevilja na 1 mjestu-zasluzili su!Pozz za sve navijace MAN UTD-a i SEVILjE

Vladan R

pre 16 godina

Milosu i svima onima koji podrzavaju prvo mesto Sevilje samo par STATISTICKIH PODATAKA u prolecnom delu prvenstava 2006/2007 tj onom delu koji se igrao u 2007 godinini Sevilja je imala sledece rezultate 9 7 6 a u drugom delu 2007 7 2 8 , dakle u 2007 u Spanskom prvenstvu 16 9 14 i to je 82 boda a Mi lan je imao respektivno 12 5 3 tj 4 6 4 odnosno ukupno 16 11 9 a to je 86 bodova dakle i u prvenstvu ako se racuna samo 2007 Milan je osvojio 6 bodova vise jer je u prvenstvu 2006/2007 mnogo bolji bio u drugom delu tj onom igranom u 2007 godini a Sevilja je bila losija u tom delu sampionata tj delu igranom 2007 godine.E SAD KOLIKO JE TA KONACNA LISTA TOG NAZOVI INSTITUTA CEGA LI VEC REALNA POKAZJU PODATAK DA JE BODOVANJEM SEVILJA OSVOJILA 26 BODOVA VISE U OSVAJANJU KUPA UEFA I KUPA SPANIJE NEGO STO JE MILAN OSVOJIO BODOVA U OSVAJANJU LS SUPERKUPA I SAMPIONAT SVETA.Pa ako je i od bikini statistike mnogo je. One kojima je ovo normalno i realno svaka cast

Q7

pre 16 godina

@ rossoner

jeste Milan pobedio Manchester ali su Djavoli uzeli Premijer ligu, igrali finale kupa i polufinale LS! A Milan je osvojio samo LS! Opet samo LS sto je vrhunski rezultat ali je u prvenstvu i kupu igrao jako lose!!! Sevilla je zasluzeno prva jer uzela je UEFA cup borila se za Primeru a ne znam sta je uradila u Kupu kralja!!! Svakako dobar rezultat!!!

Vladan R

pre 16 godina

I jos nesto da dodam MU je u 2007 imao bilans 25 5 6 110 bodova tj 28 vise nego Sevilja pa dakle osvajanje kupa UEFA i Spanskog kupa donosi 53 boda vise nego polufinale LS i finale Engleskog kupa, pa mnogo je kume posebno kada se uporedi sa samo 28 bodova viska u prvenstvima.

BL

pre 16 godina

@Obožavateljka Cristiana Ronalda, citajuci ranije komentare stekao sam utisak da se razumes u fudbal, ali sa prvim komentarom ovde vidim da si vjerovatno jedna zaludjena klinka (izvinjavam se na grubosti, ali ne znam kako da drugacije opisem Tvoj komentar), navijam i ja za Manchester i uopste mi nije krivo (posto vidim da Tebi jeste) proslogodisnji poraz od AC Milana koji je bio za klasu bolji u obe utakmice! Sta vise i ove godine mozemo do finaa samo ako na tom putu izbjegnemo Milan, oni su jednostavno toliko iskusni i dobri u dvije utakmice kada igraju maksimalno motivisano da su NEPOBJEDIVI! I trenutno su ubjedljivo najjaca ekipa na svijetu pa tek onda dolaze Real M i Man. UTD! Prestani se vise javljati sa podsmijehom na sve negativne vijesti o AC Milanu, jer nisu oni krivi za to sto ih ne mozemo pobijediti! ISKRENI POZDRAV

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

@BL
Ma nema veze,sa neke strane si i u pravu-ona rečenica da sam zaluđena klinka... :)
Ali nisam od onih navijača(što se iz mojih komentara lako moglo zaključiti)koji olako zaboravljaju poraze svog omiljenog tima...A i nisam uvek sve pisala baš toliko crno o Milanu,jednostavno-ne mogu više da slušam njihove navijače kako su oni nepobedivi i slično...
Mnogi za klasu slabiji klubovi od Rossonera su dokazali upravo suprotno!A i Inter je onom skorašnjom pobedom u velikom gradskom derbiju dokazao da Milanezi nisu nepobedivi!
Baš mi je žao što misliš da ManUtd ne bi mogao da ih pobedi...
Nadam se da će ih Arsenal sa troduplo mlađom ekipom malo spustiti na zemlju...
I od mene ISKREN POZDRAV!

Milos, Srbija

pre 16 godina

@Vladan R
Kad stvarno nemas druga posla ti onda pronadji sve utakmice, a ne samo one koje treba nesto da dokazu, a nisu jedine koje se racunaju - ne racunaju sa samo utakmice iz prvenstva, nego sve iz svih takmicenja (kao bikini, i ti mnogo pokazes a bitno sakrijes). Ponovicu - radi se o utakmicama, a ne o tome da li si nesto osvojio. Sumnjam da bi se jedna kakva-takva organizacija (razlog postojanja ni meni nije bas najjasniji, ali nije sporno da postoji) bavila statistikom i onda pokusavala da krade, bas da bi ih ti tako jednostavno ukebao. Zasto bi, na kraju krajeva, krali?
I jos jedna stvar koju si promasio, ja ne podrzavam ove liste, cak ni UEFA-listu koja radi na ruku jakim i prosecnim timovima iz jakih liga.
Pozdrav.

Vladan R

pre 16 godina

@ Milos

Ja i nisam imao nameru da dokazem da oni kradu a i znam da se boduju sve utakmice ne znam da li se dodatno boduje i osvajanje neke titule mada imam utisak da se boduju i titule jer ne vidim kako bi se u dvadeset i kusur odigranih utakmica u kupu Uefa i Spanskom kupu doneli 220 bodova Sevilji naspram svega 80 u nacionalnom prvenstvu, a i ne zelim da znam jer moj prevashodni cilj mi nije bio ni da bilo sta sakrivam vec samo da ukazem na nelogicnost njihovog nacina bodovanaj time sto se pri podjednakom ucinku u nacionalnom sampionatu cak i za Sevilju nesto losijem osvajanje kupa Uefa i nacionalnog kupa pa kako god se bodovalo makar i bez dodatnih poena za osvajanje vec samo sve utakmice, vise vrednuje nego osvajanje LS, superkupa Evrope i prvenstva sveta.Samo to.Drugarski pozdrav

salito

pre 16 godina

preporucujem citanje teksta na stranici gore navedene federacije ovde: http://www.iffhs.de/
milanu je nedostajala jedne pobeda u kupu i 4 u seriji A, dok je npr. Sevilla uzela spanski kup...

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

Sevilla je sasvim zasluženo osvojila prvo mesto...SVE POHVALE!Stvarno su odigrali briljantno prošlu sezonu...
Drugo mesto,iskreno ne bih da komentarišem...Mislim šta reći..ĐAVOLI SU TO!Isto zasluženo... :)
Ali šta ja to vidim..???!!!
Aktuelni prvaci Evrope i sveta TEK na trećem mestu?!Ma mora da je došlo do nekog nesporazuma...Ha,ha,ha...
Još jedan pokazatelj da im to njihovo zapostavljanje sopstvene lige neće doneti ništa dobro...
Drago mi je što su se Rossoneri našli iza Cristiana,Rooney-ja,Vide,Ria i kompanije...
POZZ za sve MANCHESTEROVCE!!

darkoKV

pre 16 godina

I kakav je to upošte institut, dal' neko zna da to objasni.
Očigledno je neki veoma kompetentan kada može dve godine za redom da proglasi Sevilju za najbolji klub na svetu, a ove godine drugi i treći Mančester junajted i Milan.
Užasi promiskuiteta, šta drugo reći.

dovla

pre 16 godina

alo vea .koliko pobeda ima milan kod kuce u seriji a?da ti bude jasnije-milan Ne moze da igra u kontinuitetu.jer znas kad bi kaka bio najbolji igrac da igra u engleskoj.?N I K A D

Zorz Vea

pre 16 godina

Cestitke Sevilji na laskavom priznanju...ALI...Mogu da nabrojim 1000 razloga zasto AC Milan ne bi trebao da bude na 1. mestu,ali mogu i da navedem 4,koja ce razgrnuti celu listu u stranu:PRVAK EVROPE 07.,OSVAJAC SUPER KUPA EVROPE 07. I PRVAK SVETA 07. i NAJBOLJI FUDBALER 07.!!!
Statistikom se moze dokazati sve,ali se ne moze pobiti cinjenica koji TIM je najbolji u 2007. godini!!!
Zivela Srbija i forza AC Milan,prvak Sveta!!!

Milos

pre 16 godina

Manchester-ove godine se penje na ubedljivo prvo mesto, najbolji su a i to ce pokazati, a ovaj milan dace bog da ga ne bude na listi.A Partizan ulazi u 20 ove godine osvaja ligu, kup, i ulazi u ligu sampiona-zasluzeno najboli na balkanu

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

Pročitah neke komentare ovde,i prosto ne mogu da verujem svojim očima...
Pa zar niste mogli MALO bolje da se informišete o rezultatima Seville u prošloj sezoni?!
Pa da tek onda ovde pišete o tome kako ne možete da verujete da su oni prvi,i kako je to apsolutno nezasluženo...
Televizija B92 je emitovala emisiju Pobedničkih 11,u kojoj su gosti bili svi naši igrači koji igraju u LŠ,i u jednoj od poslednjih epizoda kada je gost bio reprezentativac Srbije i prvotimac Seville-Ivica Dragutinović,voditelj ga je izrazito pohvalio jer je sa Sevillom osvojio TRIPLU krunu,a ne samo Kup UEFA kako mnogi ovde govore,i kako je taj neverovatan uspeh,samim tim i klupski rekord...
A i to kako Sevilla nije imala nikakve šanse u Primeri je takođe netačna stvar,jer su se nalazili odmah iza Reala i Barce,i da su oni kojim slučajem(što se naravno nije desilo)kiksnuli u poslednjem kolu,Sevilla je mogla da bude Prvak Španije..
Toliko od mene...
PozZ za sve... :)

gandra - Čelsi

pre 16 godina

Sestro... zašto komentarišeš svaku milanovu vest? Ni ja ih ne volim ali veruj, da ova lista ne može da se poredi ni sa karling kupom, a ne sa ligom šampiona pa molim te... Pravi rezultati su oni na terenu a ne oni koji se dodeljuju za zelenim stolom(izuzev titule Intera). Nije mi jasno što toliko pišeš o milanu, dobili su taj tvoj mančester 3:0, i Kaka je dobio tvog kristijana, u čemu je poblem? Mislim da imaš veliki neizlečivi kompleks... Navijaj za svoje i ne traži izgovore za izgubljene utakmice, ajde da je milan dobio one utakmice tesno ili na produžetke, penale, nego je mančester brutalno razbijen 3:0! Kad neko Čelsi razbije 3:0 i pri tome još osvoji ligu šampiona, veruj da se ja neću javljati na njihove vesti! Pozdrav svima i živeo Čelsi, danas dobili everton sa igračem manje u 93-em minutu!

nataly

pre 16 godina

Jao,bre ljudi...nemojte se zamarati.Ionako je taj institut sigurno osnovan da bi neki judi dobii (ne)radna mesta.Te se tako bakcu i stvarima o kojima malo imaju pojma(cini mi se).Ja sam navijac Partizana i Arsenala.I bas ne volim Milan!!!Ali,sta ces...ljudi prosle godine bili najbolji i kraj.Pozdrav!

Milan

pre 16 godina

Sta je bre ovo Libertad ili kako vec,Amerika.. koji su to bre klubovi? sta je to?kakva je ovo glupost?
institu za istoriju fudbala..ma nemoj mi reci! budalastina

vu

pre 16 godina

Ovde se u obzir uzimaju i budzeti klubova u odnosu na postignute rezultate. Pa Zvezdina evropska titula vise vredi od bilo koje italijanske, spanske ili engleske. Sa svojim igracima, bez basnoslovnog budzeta i jos iz socijalizma. A Milan prosle godine nije jurio titulu, pa je mogao da kalkulise, kao sto je radio i Liverpul, koji ima 2 finala LS a u Engleskoj nije uzeo titulu 15 godina.

Markoni

pre 16 godina

Ovo je potpuno nekorektno i bez bilo kakvog jasnog kriterijuma. Jedan evropski i svetski prvak i uz to osvajac super kupa Evrope Milan iza Sevilje koja je osvojila samo UEFA kup i nije bila ni blizu borbe za titulu u Spaniji. Ja ne volim ni jedne ni druge ali mislim da je Milan bio daleko uspesniji, da ne govorimo o Realu koji je nepobediv, ili o Interu koji je u 2007. oborio sve rekorde.
Totalno besmisleno!!!

dins

pre 16 godina

stvarno logicno da klub koji je zavrsio treci prosle i peti predprosle sezone u domacem sampionatu zavrsi kao najbolji klub svijeta i to ispred svih klubova koji su ispred njega(iz domace lige) kao i onih koji su sampioni u drugim jakim ligama(engleska, italija, njemacka,..)sevilja osvaja dvije godine zaredom uefa kup(citati kup onih koji su iza 4 mjesta u jakim ligama i ostalih prosjecnih klubova) bas bih volio znat koju su formulu upotrebili mozgovi koji su stvorili ovu listu(mozda su pomnozili broj kornera sa brojem auta pa podijelili sa brojen zutih kartona i konacno dodali posjed lopte u kvadratu) inace ne vidim drugog nacina da se stigne do ovako cudnog zakljucka. prije svega i barsa i madrid trebaju biti ispred pa onda i naravno sampioni liga mancester inter itd..

R10

pre 16 godina

@DANILOS

Ja imam nesto protiv kako Brasa moze da bude 11. kad je podelila 1. mesto sa realom na kraju sezone slazem se da u LS nije briljirala ali Sevilja u tom takmicenju nije ni igrala ipak ne mogu da se porede LS i kup UEFA,u voj sezoni Barsa ne blista, ali Sevilja je mnogo losija razumem ja da je to dobrim delom zbog nesrecne smrti Antonia Puerte(stvarno mi je zao decka)ali ipak to ne bi trebalo da udje u statistiku,eto ti par razloga zbog kojih se ne slazem sa ovimizborom.

POZDRAV SVIM NAVIJACIMA BARSE!!!

Vladan R

pre 16 godina

Kako li su samo ti idioti izracunali da je Sevilja ispred Milana jer sto se prvenstav tice Milan je bio 4-ti a Sevilja 3-ca sa pribliznim brojem bodova jesenji deo 2007 Milan 12-ti ali sa 3 utakmice manje(moze realno do prvih 5) a Sevilja je 8-ma , znaci priblizan ucinak.Milan osvojio LS , prvenstvo sveta i Superkup Evrope u direktnom okrsaju sa Seviljom a Sevilja je osvojila kup Spanije i kup UEFA pa nisu valjda UEFA i Spanski kup jaci od LS zacinjene sa Super kupom i klupskim prvenstvom sveta.Da nije tragicno bilo bi smesno pa tim individuama i spodobama treba zabraniti i da gledaju fudbal na televiziji a ne da im se jos dozvoli da prave ovakve izvestaje.SRAMOTA bas me intresuje po kojim kriterijumima su bodovali pojedina takmicenja

wanja

pre 16 godina

ma katastrofa...!!! Lista je malo nerealna,ali ok... Na osnovu cega Sevilja koja je osvojila samo ligu Uefa moze da bude bolja od Milana koji je osvojio 3 titule?!?! Ok,slabiji su u prvenstvu,ali i trenutno najbolji klub sveta! Nisam fan Milana,ali mi se ne svidja ova lista! Samo mislim da je UNITED ZASLUZENO na drugom mestu!

Milos, Srbija

pre 16 godina

Since 1991, the entity has produced a monthly club world ranking.

The ranking takes into consideration the results of twelve months of continental and intercontinental competitions, national league matches (including play-offs) and the most important national cup (excluding points won before the round of 16).

All countries are rated at four levels based upon the national league performance -- clubs in the highest level leagues receive 4 points for each match won, 2 for a draw and 0 for a defeat. Level 2 is assigned 3 pts. (win), 1.5 (draw) and 0 (lost), and so on with the next lower levels.

In continental competitions, all clubs receive the same number of points at all stages regardless of the performance level of their leagues. However, the UEFA Champions League and the Libertadores Cup yield more points than minor competitions UEFA Cup and Copa Sudamericana, respectively. The point assignment system is still lower for African, Asian, CONCACAF and Oceaniac continental tournaments. Competitions between two continents are evaluated depending upon their importance. Competitions not organised by a continental confederation, or any intercontinental events not recognized by FIFA, are not taken into consideration.

Pa sad racunajte, neverne Tome, Sevilla je po ovome zaista najbolja, a racunica nije bas toliko nelogicna da bi Vi "objektivni" navijaci mogli da pljujete po njoj. Racuna se od utakmice do utakmice, a ne da li ste prosli dalje (podseticu vas MU-Milan 3:2 na pr.) i uz to Liga Sampiona nosi vise bodova nego UEFA. Znaci, prema "bikini" statistici to Vam je to - Sevilla je ovde najbolja.
A, meni licno je ekstra drago sto uz to igraju i lep fudbal.

millanista

pre 16 godina

sevilja je dobra,ali milan uprkos losoj formi u domacoj ligi zasluzio je prvo mjesto.ali nema veze osvojicemo ponovo ligu smpiona i kup.podgorica

VIVA MEXICO!

pre 16 godina

@ Milan

i ti se razumes u fudbal? neka amerika?! pa ta amerika je uz chivas ubedljivo najpopularniji klub u meksiku i jedan od najtrofejnijih. nerviraju me ljudi koji misle da se fudbal igra samo u evropi i ni ne ubrajaju juzno americke ekipe u grupu najboljih na svetu. odakle dolaze nosioci ige svih velikih evropskih ekipa. ta neka amerika je najveci klub iz meksiko sitija drugog najveceg grada na planeti a ti za njih nisi cuo. znaci nisi pravi ljubitelj fudbala jer za sve van evrope pojma nemas!

R10

pre 16 godina

@MILOS,SRBIJA

Pa prema ovome Sevilja nikako ne moze da bude 1. pogotovo ne sa 20 bodova u odnosu na drugog,sad mi jos vise nije jasno kako su dospeli na 1. measto!!!

Milos, Srbija

pre 16 godina

Logicno je, iako malo cudno.
Evo niza: Milan (na pr.) 3-0, 1-1, 0-1, 0-1 - znaci 4 boda na tabeli (gol razlika 4-3), a 4+2=6 u statistici. A Inter (na pr.) 1-1, 1-1, 1-1, 1-1 (4 boda na tabeli gol razlika 4-4, znaci iza Milana) ali u statistici 4x2=8 bodova.
Pa sad ko hoce nek proveri sve tekme Seville, Milana i ostalih :)

sven

pre 16 godina

ovi navijači milana još uvijek žive u prošlosti, pa šta onda ako je manchester prošle sezone izgubio 3 0 to više nije ista ekipa od prošle sezone i da se bar opet susretnu pa da onda bude žikino kolo za milan.

Jowana

pre 16 godina

Ma SEVILjA je to potpuno zasluzila!!!Stvarno su liga,i mislim da imaju jednu od najboljih ekipa od Evropi,samo sto ih je Puertina smrt totalno izbacila iz kolosjeka!!!Naravno da je na 2 mjestu najnajnajbolji klub na svijetu MAN UTD!!!Ali mi je ipak draze sto je Sevilja na 1 mjestu-zasluzili su!Pozz za sve navijace MAN UTD-a i SEVILjE

Vladan R

pre 16 godina

Milosu i svima onima koji podrzavaju prvo mesto Sevilje samo par STATISTICKIH PODATAKA u prolecnom delu prvenstava 2006/2007 tj onom delu koji se igrao u 2007 godinini Sevilja je imala sledece rezultate 9 7 6 a u drugom delu 2007 7 2 8 , dakle u 2007 u Spanskom prvenstvu 16 9 14 i to je 82 boda a Mi lan je imao respektivno 12 5 3 tj 4 6 4 odnosno ukupno 16 11 9 a to je 86 bodova dakle i u prvenstvu ako se racuna samo 2007 Milan je osvojio 6 bodova vise jer je u prvenstvu 2006/2007 mnogo bolji bio u drugom delu tj onom igranom u 2007 godini a Sevilja je bila losija u tom delu sampionata tj delu igranom 2007 godine.E SAD KOLIKO JE TA KONACNA LISTA TOG NAZOVI INSTITUTA CEGA LI VEC REALNA POKAZJU PODATAK DA JE BODOVANJEM SEVILJA OSVOJILA 26 BODOVA VISE U OSVAJANJU KUPA UEFA I KUPA SPANIJE NEGO STO JE MILAN OSVOJIO BODOVA U OSVAJANJU LS SUPERKUPA I SAMPIONAT SVETA.Pa ako je i od bikini statistike mnogo je. One kojima je ovo normalno i realno svaka cast

Q7

pre 16 godina

@ rossoner

jeste Milan pobedio Manchester ali su Djavoli uzeli Premijer ligu, igrali finale kupa i polufinale LS! A Milan je osvojio samo LS! Opet samo LS sto je vrhunski rezultat ali je u prvenstvu i kupu igrao jako lose!!! Sevilla je zasluzeno prva jer uzela je UEFA cup borila se za Primeru a ne znam sta je uradila u Kupu kralja!!! Svakako dobar rezultat!!!

Vladan R

pre 16 godina

I jos nesto da dodam MU je u 2007 imao bilans 25 5 6 110 bodova tj 28 vise nego Sevilja pa dakle osvajanje kupa UEFA i Spanskog kupa donosi 53 boda vise nego polufinale LS i finale Engleskog kupa, pa mnogo je kume posebno kada se uporedi sa samo 28 bodova viska u prvenstvima.

BL

pre 16 godina

@Obožavateljka Cristiana Ronalda, citajuci ranije komentare stekao sam utisak da se razumes u fudbal, ali sa prvim komentarom ovde vidim da si vjerovatno jedna zaludjena klinka (izvinjavam se na grubosti, ali ne znam kako da drugacije opisem Tvoj komentar), navijam i ja za Manchester i uopste mi nije krivo (posto vidim da Tebi jeste) proslogodisnji poraz od AC Milana koji je bio za klasu bolji u obe utakmice! Sta vise i ove godine mozemo do finaa samo ako na tom putu izbjegnemo Milan, oni su jednostavno toliko iskusni i dobri u dvije utakmice kada igraju maksimalno motivisano da su NEPOBJEDIVI! I trenutno su ubjedljivo najjaca ekipa na svijetu pa tek onda dolaze Real M i Man. UTD! Prestani se vise javljati sa podsmijehom na sve negativne vijesti o AC Milanu, jer nisu oni krivi za to sto ih ne mozemo pobijediti! ISKRENI POZDRAV

Obožavateljka Cristiana Ronalda

pre 16 godina

@BL
Ma nema veze,sa neke strane si i u pravu-ona rečenica da sam zaluđena klinka... :)
Ali nisam od onih navijača(što se iz mojih komentara lako moglo zaključiti)koji olako zaboravljaju poraze svog omiljenog tima...A i nisam uvek sve pisala baš toliko crno o Milanu,jednostavno-ne mogu više da slušam njihove navijače kako su oni nepobedivi i slično...
Mnogi za klasu slabiji klubovi od Rossonera su dokazali upravo suprotno!A i Inter je onom skorašnjom pobedom u velikom gradskom derbiju dokazao da Milanezi nisu nepobedivi!
Baš mi je žao što misliš da ManUtd ne bi mogao da ih pobedi...
Nadam se da će ih Arsenal sa troduplo mlađom ekipom malo spustiti na zemlju...
I od mene ISKREN POZDRAV!

Milos, Srbija

pre 16 godina

@Vladan R
Kad stvarno nemas druga posla ti onda pronadji sve utakmice, a ne samo one koje treba nesto da dokazu, a nisu jedine koje se racunaju - ne racunaju sa samo utakmice iz prvenstva, nego sve iz svih takmicenja (kao bikini, i ti mnogo pokazes a bitno sakrijes). Ponovicu - radi se o utakmicama, a ne o tome da li si nesto osvojio. Sumnjam da bi se jedna kakva-takva organizacija (razlog postojanja ni meni nije bas najjasniji, ali nije sporno da postoji) bavila statistikom i onda pokusavala da krade, bas da bi ih ti tako jednostavno ukebao. Zasto bi, na kraju krajeva, krali?
I jos jedna stvar koju si promasio, ja ne podrzavam ove liste, cak ni UEFA-listu koja radi na ruku jakim i prosecnim timovima iz jakih liga.
Pozdrav.

Vladan R

pre 16 godina

@ Milos

Ja i nisam imao nameru da dokazem da oni kradu a i znam da se boduju sve utakmice ne znam da li se dodatno boduje i osvajanje neke titule mada imam utisak da se boduju i titule jer ne vidim kako bi se u dvadeset i kusur odigranih utakmica u kupu Uefa i Spanskom kupu doneli 220 bodova Sevilji naspram svega 80 u nacionalnom prvenstvu, a i ne zelim da znam jer moj prevashodni cilj mi nije bio ni da bilo sta sakrivam vec samo da ukazem na nelogicnost njihovog nacina bodovanaj time sto se pri podjednakom ucinku u nacionalnom sampionatu cak i za Sevilju nesto losijem osvajanje kupa Uefa i nacionalnog kupa pa kako god se bodovalo makar i bez dodatnih poena za osvajanje vec samo sve utakmice, vise vrednuje nego osvajanje LS, superkupa Evrope i prvenstva sveta.Samo to.Drugarski pozdrav

salito

pre 16 godina

preporucujem citanje teksta na stranici gore navedene federacije ovde: http://www.iffhs.de/
milanu je nedostajala jedne pobeda u kupu i 4 u seriji A, dok je npr. Sevilla uzela spanski kup...