Petak, 17.08.2007.

13:26

Partizan i Igokea započeli saradnju

Izvor: Miloš Todoroviæ

Partizan i Igokea zapoèeli saradnju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

stanko

pre 16 godina

Sudeci po komentarima koje ne razumem:
Kosarku ne treba razvijati!
Svi koji pokusaju razvoj su krivi!
Ne treba kosarka u nekim manjim mestima jer eto za to je odredjen samo Beograd.
Sta nam treba kosarka u Republici Srpskoj.
Cinjenica da je Bodiroga iz Kleka, Divac iz... Macvan iz Vukovara... ne menja nista na komentarima jer eto oni su krivi sto se nisu rodili gde su vajni kriticari odredili.
Srecom da se isti ne bave kosarkom pa samim tim nemaju uticaja a kosarka neka se igra u Laktasima, Cacku, Rakovici, Vrscu... pa neka ostvarujemo rezultate kao sto su to uradili mladi ove godine.

djordje

pre 16 godina

igokea(dodig) se cupa na partizan nece li maknuti sirokog i bosnu bar iz kosarke, jer nas je sport u federaciji otiso bre u KU...

Hell

pre 16 godina

@ navijac, 17. avgust 2007 20:40

A jesi li video kako je hiljadu puta na utakmicama pljuvao te iste sudije koje ti pominjes i kada je gadjao navijace Partizana flasom punom vode i pokazivao srednji prst,jesi to video "ne navijacu Zvezdane"!

novak

pre 16 godina

@analiticar Nemoj da mislis da ne prepoznajem specificnost Hercegovine,a narocito Trebinja za srpski sport i kulturu uopste .Popovo polje i okolina Trebinja su postojbina blagorodne loze Petrovica od kojih su nastale dinastije Petrovica i Karadjordjevica,sv.Vasilija Ostroskog[Vasilija Jovanovica],Jovana Ducica i uz sve navedene kosarkase i jos mnogih drugih sportista,umetnika,politicara i koga sve ne.Ipak bez obzira na natprosecan broj visokih i izuzetno visokih ljudi iz Trebinja i okoline,sto je prirodna predispozicija za kosarku,talenat se deli po normalnoj raspodeli i tih 2% supertalentovanih za sport,nauku,umetnost i bilo koju drugu delatnost mozes naci na bilo kom prostoru i bilo kojoj grupi ljudi,a narocito na Balkanu gde smo svi toliko izmesani.Ono sto izdvaja fenomen srpske kosarke su znanje,rad i organizacija.Ja ocekujem da organizacija stigne i u taj deo RS-a i da pocne da daje rezultate.Ne slazem se sa tobom da je bezuslovno tacno da talenti iz Trebinja,Srpskog Sarajeva i Bjeljine ne mogu biti grupisani oko KK Igokea Partizan , mada bi bilo prirodnije da jedan takav klub postoji u Trebinju ili Srpskom Sarajevu.Ja sam zato u svom komentaru i rekao da ovde Dodik ulaze u Partizan a ne obrnuto.Stvarno je grehota da najtalentovanija deca iz Hercegovine odlaze u Buducnost i nastupaju za Crnogorsku reprezentaciju[Savovic,Goran Bodiroga].Valjda ce se neko setiti da preduzme nesto i po tom pitanju.Za Praju sam ti dao poredjenje sa Mesom Selimovicem i ne bih vise o tome.

*bane*

pre 16 godina

*Pošto je Danilović kažnjen 2god. bilo kakvog posla u košarci, to izgleda ne važi, pa će sada DODIK da šamara sudije ovde , a Danilović u Rep.Srpskoj !! Da li i to spada u specijalne veze Srbije i rep,Srpske ?? Gospodin Vesić je kažnjen jer je pokušao da odbrani navijače od huligane iz policije - čitaj žandarmerije , i On je ispoštovao kaznu, a "gospodin" Danilović , valjda zato što je Radikal , ne priznaje taj sud i kaznu !!Šta je On , novi Tito !! Sramota !!E moj Bojiću !!

Stojan

pre 16 godina

U kako ste se zaj***ali, pa vi umjesto u evropu da idete, vi se oslanjate na neko selo pored Gradiske, necete se vi hljeba najesti od Igosa, bolje da ste pomogli malo onom jadnom Borcu... Jos na sve to ima da vas i za***u... ako!!!, a videcete i kako

analitičar

pre 16 godina

@RS
@novak
Sve vaše teorije imaju veze sa realnošću ali baš ničim ne dokazuju osnovu diskusije a to je da saradnja KK Partizan i KK Igokea ničim ne može dovesti talente iz RS u Partizan. Ono što je hoću da kažem je da SKORO NIJEDAN talenat iz dela RS gde gravitira KK Igokea (a ti Novače daj geografska i etnografska imena) nije napravio karijeru približnu talentima (i otac Dražena i Ace Petrovića je iz okoline Trebinja) iz Hercegovine. Ono što sam ja hteo da kažem (a možda nisam imao najkvalitetniji literarni prikaz) je da KK Igokea nije RS, da je Dodik pozitivna košarkaška figura i da ako je reč o talentima praksa pokazuje da u okolini Banja luke nisu dominantna grupa.
Inače, velikog igrača i čoveka, Dražena Dalipagića sam nazvao Hercegovcem (krajevi gde su ljudi rođeni i odrasli se inače koriste u redovnom dijalogu)jer za čoveka kome je majka Hrvatica, otac Musliman, koji je veliki deo života proveo u Srbiji i sa Srbima i koji je igrom i ponašanjem proslavio Jugoslaviju nisam našao adekvatniji naziv. A osnova je da kao i ostali nije iz okoline Banja luke.

MistfiX

pre 16 godina

Kako ste smesni? Niko u drzavi nece da vam bude sponzor pa ste nasli neki niskobudzetni klub u RS da vam daje pare. Kakav glup potez, ovde samo oni mogu da izvuku korist.

dekiiii

pre 16 godina

juce ste se radovali sto ste hteli da se udruzite sa fmp.Veliki kupuju male.Ovako Danilovic ima zabranu rada u Srbiji.A nema u Republici Srpskoj.Sto ce moci da radi nesmetano.To Srbiii obradujte malo ljude RS.Ziveo Partizan i majka Srbija.

novak

pre 16 godina

@analiticar
Mislim da vrsis vivisekciju komentara i pokusavas da atom pocepas na proton,neutron i elektron pa ti i to nije dovoljno.Ako kazes da je Danilovic iz Zubaca,Bodiroga i Gurovic deca kolonista iz Hercegovine[ali ne bilo koje Hercegovine vec Istocne],da je Avdalovicev otac iz okoline Gacka,onda mozes jednom recju reci da su oni iz Republike Srpske,jedinstvene teritorije koja ne poznaje teritorijalne podele,osim geografske,po navedenim toponimima.Zatim, navodis imena tih sela i naseljenih mesta kao da su to zasebene drzave a ne delovi sadasnje Republike Srpske.Sto se tice Savica,moji prijatelji iz Nevesinja kazu da je on od Savica iz Nevesinja,u svakom slucaju je sigurno da je Srbin iz Istocne Hercegovine,a to gde je nastupao u toku karijere,i za Zvezdu je nastupao Zufer Avdija,pa svi znamo da covek nije Srbin,nije uopste relevantno.Za Dalipagica kazes da je Hercegovac,prvi put cujem za tu nacionalnu odrednicu,ali iz postovanja zbog svega sto je ucinio za Jugoslovensku kosarku ne zelim da dublje ulazim u komentar vec bih samo spomenuo primere Ive Andrica,Skendera Kulenovica a narocito Emira Kusturice,i Dalipagicevog zemljaka Mese Selimovica.Sto se tice Stojacica,tu informaciju sam cuo iz komentara prenosa sa Svetskog prvenstva u Novom sadu.Za Rebracu sam pretpostavio,jer mi je prezime zvucalo prilicno kao da je iz Hercegovine.Cinjenica je da su svi ti igraci poreklom iz jugo-istocne Srpske[Istocne Hercegovine kad vec zelis da budes precizan],ali je to i rezultat tadasnje politike centralizacije koja je bila usmerena da se stvori jaka kosarka,i sport uopste, u Sarajevu, zapostavljajuci Banjaluku.Siguran sam da ima mnogo talenata u Krajini,uostalom kao i u celoj Republici Srpskoj a da nisu dobili pravu sansu da iskazu svoj potencijal.Sada je prilika i nadam se da ce i drugi klubovi krenuti stopama Partizana,i ne samo u RS-u vec i u Crnoj Gori i svugde gde srpski narod zivi.

savkejf

pre 16 godina

Bravo care za poslednji komentar. Nije bre Srbija Beograd, nego ima tu malo više. Mislim da je glupo pričati o tome što cela Republika Srpska gleda u Srbiju kao u Boga. Mislim da je ovo dobar potez, jer Danilović i Dule su dva čoveka koja rade isključivo u interesu Partizan, što su do sada i dokazali x puta.
P.S. Kad nismo mogli postati državni projekat Republike Srbije, onda smo postali projekat Republike Srpske.

mladen 44

pre 16 godina

Niko od njih ne zna znacenje reci "logistika",posle kohabitacije,sinergije,srpski narod ce nauciti i znacenje nove reci koju nam serviraju dubokoumni politicari,ovaj put nije zabrinjavajuce jer dolazi sa "one strane"Drine,nekako se podrazumeva.
ps.Ako nekog zanima logistika je termin kojim se opisuje efikasno rukovanje zalihama. Tako da je Dodik napravio "bosansku metaforu"
igrac=dzak

Gost

pre 16 godina

@Nemanja

Mrznja nije dobra za onoga koju poseduje, ni psihu a ni za telo. I nemoj ti koji mrzis da nama govoris sta je dobro a sta nije. Ipak mi se cini da je u pitanju ljubomora.

superhik

pre 16 godina

@Republika Srpska Voli Srbiju
I Srbija voli Republiku Srpsku koja je deo Srbije i ova saradnja je dobar potez.Pusti ti ove neznalice koje su pametne samo na internetu.Pozdrav!

bogdan

pre 16 godina

@navijac
On je pljunuo i šutnuo sudiju na terenu, a kao nagradu dobio je kapitensku traku, ali dosta o njemu...Tema je Partizan!

Марко РС

pre 16 godina

Ало људи, о чему се прича овдје? Је ли неко од вас био у Српској, макар на пијаци Аризона? У општини лакташи у којој је александровац има више фирми за увоз свега и свачега, него становника. О каквим талентима ви причате? Додиковом сину? По таленте се иде у Требиње, Вишеград, Српско Сарајево, а не у Игокеу, која је легионарски клуб, по сезони промијени 15 ислужених ветерана из Србије и опет ни босни ни широком не може прићи испод 10 разлике. Играју у буџеној школској дворани од 500 мјеста. И кад направе већу, ко ће их гледати. Све је ово глупо да не може бити глупље. Додику би боље било да помогне Борцу, био је у одбору за његово спасавање, а они су одмах испали из лиге. Почео је ко у прошлом мандату, све дај у своје село. Зна се како је прошао.
Које фирме спомињете? Хемофармову испоставу, Марбо чипс постројења, или нешто што је Мишковић ili MTS већ купио?
PS: ИГОКЕА је име бивше пропале додикове фабрике намјештаје, пародија на ИКЕА-у.

Republika Srpska voli Srbiju

pre 16 godina

Da samo znate koliko Srbima iz Republike Srpske znači ovaj potez Partizana, vjerovatno bi većina od vas slala drugačije komentare.

Donnie Brasco

pre 16 godina

Ovo mu dodje ko'ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Horgos - Pozega! Nemas pojma ko koga i zasto, koji su tu interesi, kako suspendovani funkcioner moze da potposuje bilo sta, a gde je patrijarh pavle da sve to blagosilja, treba da kazu da je vreme za povratak srbskih vojnika na Kosovo, Andrija Mladenovic da odrzi konferenciju za novinare..........

Sasa

pre 16 godina

Ovo je velika greska Partizana, saradjuju sa nekim lokalnim klubom iz R. Srpske. Ugledajte se na veliku Zvezdu i uzmite valjanog sponzora, npr. croacia osiguranje, to je u interesu srpske kosarke.

партизан београд

pre 16 godina

Немојте бре људи да сте смешни, који бре босански лобији АЛО МИ СМО ИСТИ НАРОД И КРАЈ ПРИЧЕ! Ако има лобија иѕмеђу ФМП-а и Борца из Чачка онда има и овде јасно ко дан, немојте да се брукате коментарима и пишете којешта. БЕОГРАД = БАЊА ЛУКА = НОВИ САД = ТРЕБИЊЕ = НИШ = АЛЕКСАНДРОВАЦ

Zoran

pre 16 godina

...kao navijaca Partizana, a prvenstveno kao Srbina, raduje me ova vijest...da ne davim o tome sta radi Cibona/Dinamo, Hajduk/Split itd. za klubove iz "federacije"...ali eto, opet ta srpska NESLOGA dovodi do toga da se javljaju navijaci CZ koji se ismijavaju ovoj vijesti...ali ja ipak navijam za vas da udjete u CL...toliko

NESA

pre 16 godina

Mislim da se ovde vise radi o novcu i interesu , nego o sportu , za mene je to ok ali da se to prizna, a ne da nam prosipaju pricu o nekoj pomoci ? O kakvoj pomoci ,koliko tu Partizan moze da unapreduje , ovo je odlican posao za Dodika i Danilovica .Ali sa sportske strane nema veze ,uzgred receno , ovim potezom Danilovic je dokazao da ga KSS uopste i ne znama ,koliko me pamcenje sluzi coveku je ZABRANJENO da vrsi funkciju. Ne secam se da su mu ublazili kaznu.A da neka mi neko nabroji 3 igraca iz igokea koji mogu da igraju u Partizanu. pozdrav

777

pre 16 godina

Ova vest je namenjena učesnicima LIGE ŠAMPIONA jer u lokalnim ligama PARTIZAN objektivno i nema ozbiljnog protivnika.Kao i obično uprava i DULE vuku prave poteze,rezultati su SVIMA POZNATI.
7 TITULA JE SUDBINA...

Fanatik!

pre 16 godina

Sramota! Jasno je zasto niko o ovome nije mogao nista da sazna, zato sto bi navijaci reagovali a sad kad su bacili paraf gotova stvar. Batalili ste sveto ime! Partizan Igokea?! Sramota! Sram da vas bude!!! I nemojte mi prosipati price kako ne razumem!!! Bruka!!!

UNTOUCHABLE

pre 16 godina

Pejo prestani da se folirash i lozish neduzhne ljude... Izmishljash tu kao neka pojachanja. Pa, aj mi reci, da li skoro pogodio bar jedno.

Ozrenac

pre 16 godina

Raduje me bilo kakva saradnja izmedju Srbije i Srpske pa i ova. Ovaj ugovor nije samo sportskog karaktera, njime se sve vise zblizava jedan isti narod. Zivela Srbija, zivela Srpska!!!

Misa

pre 16 godina

Pozdravljam ovu saradnju jer PArtizan se siri!Veci broj igraca,vise sponzora,vise navijaca,vece trziste...Samo napred,tek ce se videti dobre strane!P.S.STo niko nije napisao da je Dule na konferenciji rekao da je "americki plejmejker pred potpisom,da je stvar skoro gotova,ali da nece govoriti ime dok ne sleti na aerodrom"

analitičar

pre 16 godina

Mislim da je osnovni vid sarasnje finansiranje Partizana. Tu nema ništa loše. Naprotiv. Mile Dodik je silne pare obezbedio za košarku i razne košarkaše pa je OK da se finansije ulože u projekat koji je višestruki uzastopni šampion Srbije (i CG), redovni učesnik Evrolige(bez ugovora!). On je deklarisani i iskreni ljubitelj košarke i ja ovo maksimalno pozdravljam.E sad baš ne bi trebalo da pišemo bajke.
Prvo, u KK Igokea nema talenata ni za njihov seniorski tim nego tokom sezone promene gomilu igrača iz Srbije, a kamoli za nivo Partizana
Drugo, kada se priča o kvaslitetnim igračima rodom ili poreklom iz RS nisam nešto primetio da ih ima mnogo iz njenog severnog dela. Velika većina je poreklom iz Hercegovine.
E sad tu ima raznih komentara poluinformisanih ljudi, kao i nekih geografskih vratolomija.
Dalipagić Dražen je Hercegovac, iz Mostara, bez ikakve veze sa RS.
Saša Danilović jeste rođen u Sarajevu, ali mu je otac sa Zubaca (visoravan kojom ide put Trebinje-H.novi).
Avdalović je rodom iz Sarajeva, ali mu je otac iz Stepena, južno od Gacka, gde je sagradio i crkvu.
Radmanoviću je otac bio vojno lice pa je igrom slučaja rođen u Trebinju.
Bodiroga i Gurović su deca (ili unuci) kolonista iz trebinjske opštine.
Rebračini preci (on je iz Prigrevice kod Apatina) su iz Like, a to još uvek ne pripada RS niti mislim da će pripadati.
Savićeva životno-košarkaška priča se odvijala na relaciji Zenica-Čapljina što takođe nije RS, a kao i Trebinje je udaljeno preko 300 km od Laktaša i Aleksandrovca.
Stefan Stojačić nije ustupljen KK Mega aqua monte nego Partizan nije potpisao ugovor s njim nakon 18.og rođendana (u februaru ove godine) jer su procenili da nije kapacitet za njih. On je svoj igrački kvalitet prezentirao našoj javnosti ovog leta i puno obradovao sve ljubitelje košarke i dao veliki doprinos osvjanju 2 zlatne medalje.

TrebinjacRS

pre 16 godina

Samo leajte kerovi, kad ne znate nista drugo! PArtizan je dobio velikog sponzora! Zar izjava da Partizan moze mirno da se okrene igranju kosarke ne govori dovoljno! Ni malo me ne brine ova ugovor! Cak sta vise, raduje me! Nisu ni oni ludi da potpisuju nesto sto ce da im se obije od glavu. Inace Laktasi su jedna od najbogatijih opstina u BiH, a to sve zahvaljujuci ovom covjeku, a u ratu on nije imao nikakvu funkciju, nego je imao svoju veliku zemlju i radio na njoj! A o njegovom postenju govori podatak da je na izborima u RS osvojio preko 60% glasova! Pa ne bi valjda toliki ljudi glasali za lopova? U BiH ima mnogo talentovane djece! Da malo bolje pratite znali bi ste da je upravfo jedan momak iz Trebinja potpisao ugovor sa Partizanom! A vi.... KK Sledeca sezona... Poklopite se usima i glasa ne pustajte! Sasa Danilovic je zaduzio srpsku kosarku, a taj vas jadni cetnik je uvrijedio 2 miliona Grobara i to mu Srbija nikada nece oprostiti! Sve sto je uradio srusio je tim rijecima! Sale, izdrzi Grobari su uz tebe!

PBC

pre 16 godina

Čini mi se da je najzvučnije ime koje je igralo za Igoke-u u nedavno završenoj sezoni bivši zvezdin igrač
- Jovan Koprivica -

Kefalo

pre 16 godina

@Nevena

Idi andjele gledaj malo tenis batali ti ovo ,Partizan jadan , asta ste vi gani pa ko je Sampion bre???
Nemoj ovde, ovde ti nije mesto veruj lutko!

RS

pre 16 godina

@novak
Bravo majstore! Svi nasi najbolji kosarkasi su porijeklm iz Republike Srpske narocito iz Hercegovine. Samo si zaboravio Radmanovica Milicica Gurovica pa i Avdalovica.

19G70

pre 16 godina

Licno, na prvi pogled mi se ne svidja ovaj dil, ali verovatno da imaju neki razlog za njega...
Svejedno, samo Vujosevica nemojte da pljujete, cigancici, covek je u Partizanu 7 godina zato sto ima rezultate, i u svakom derbiju vas spusti na zemlju. 6 puta za redom prvaci zemlje!!! To be continued...

penzos

pre 16 godina

Najbolji igrac koga Igokea ima je Slobodan Tosic bivsi bek OKK Beograda koji je 81 god a i prosek od igraca, mlade bosance mozemo da tucemo sa +30 kad god?Od njih partizan sigurno nece traziti talente nego su se uortacili sa Dodikom cisto radi sponzorstva...crno ispod noktiju imamo da im izvucemo...SHVATATE!!!Mi njima buraniju Borovnjaka, Bakica, Tapuskovica a oni nama kesh.

navijac

pre 16 godina

@bogdan:

u pravu si, ja necu nikada zaduziti Srbiju zato sto ne umem da tucem sudije. Ne zelim da zaduzim Srbiju kad bolje razmislim.

Srle

pre 16 godina

Svi ste ko neke babe vracare, samo sto su ga potpisali svi nesto popuju kao da vide kroz buducnost.
Ni meni nije jasan ovaj vid saradnje, ali ako ce koristiti i jednom i drugom klubu sto da ne probati.
Sacekajte malo da vidite o cemu se radi a nemojte odma pametovati ko da vec sve znate sta ce biti.
Po meni svaka saradnja je dobro dosla ako od nje ima obostrane koristi.

sasa

pre 16 godina

Deco, dali znate ko je i sta je Milorad Dodik??? Ovo je najbolji potez KK Partizan u zadnjih 10 godina. Imacemo bolju, sposobniju upravu i vise love, citajte izmedju redova, dvorana se spominje. Kad Dule kase "logistika" znate li na sta misli? Lova!
Da ne spominjem da je Dodik omogucio akvizicije Dunav osiguranju i telekomu u RS.Ko razume shvatice... RS.
Bravo za najboljeg srpskog kosarkasa svih vremena Saleta Danilovica!

Korgacin

pre 16 godina

Nije mi baš sve najjasnije ovde...ali, mene to i ne brine...na kraju, sigurno da, ako i postoji neka pretnja od ovog ugovora, to je onda možda neka loša konotacija zbližanja Dodika sa KK Partizanom. Ali, opet, zar Dodik nije, iz nekog razloga, IN ovde u Srbiji već neko vreme. Svi vole da se slikaju sa njim, i da se pohvale slikom :)
A KK Partizan, šta fali imati podršku u Srpskoj...zar nije odatle došlo puno kvalitetnih igrača, i zar deca nemaju sad motiv više da treniraju košarku tamo, sad kad znaju da im je put do KK Partizana i vrhunske košarke...

RS

pre 16 godina

@novak
Bravo majstore! Najveci igraci nase reprezentacije su rodjeni u ili porijeklom iz Republike Srpske narocito Hercegovine.Samo si zaboravio Radmanovica Gurovica Milicica pa i Avdalovica.

peja

pre 16 godina

Partizan i Igokea potpisali ugovor o sportskoj saradnji

Košarkaški klubovi Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su danas ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.

Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima nositi natpise "Partizan Igokea" i "Igokea Partizan", imaće zajednički Upravni odbor, zajedničke prostorije, a u planu je i izgradnja hale.

Ugovor su na stadionu "crno-belih" potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.

"Celo sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak", rekao je Danilović.

Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da "juriša" na uspehe u Evropi.

"Naša ambicija je da uđemo u Jadransku ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za spajanjem je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno-pravno, imaćemo jednu upravu", rekao je Dodik.

Upravni odbor će imati šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat, a objaviće se u sledećih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova.

Trener Partizana Duško Vujošević bio je jako zadovoljan postizanjem sporazuma i čestitao je klubu na takvom potezu.

"Jako je bitno da se povisi nivo kvaliteta logistike, to su jaki preduslovi za obavljanje posla na terenu. Potez je veoma značajan, donosi nam dodatnu stabilnost", rekao je Vujošević.

Dodik nije mogao još da kaže gde će se graditi dvorana. On je naveo da se razmatra nekoliko lokacija, ali prvo treba da se vide urbanistički planovi i nabave dozvole, pa će se tek onda znati.

Na pitanje novinara kada će Partizan prvi put gostovati u Republici Srpskoj, Danilović je odgovorio da se to više ne može nazvati "gostovanjem".

"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički", objasnio je Danilović.

Vujošević je kroz osmeh dodao: "Ovo je više od sponzorstva, manje od promene rukovodstva".

Александра, Гробари - Кумодраж

pre 16 godina

Ми њима салу и можда мало популације, а они нама младе талентоване играче, а предпостављам да ће и наши поред Партизана 2, и тамо ићи на каљење. Ако тако, биће од тога користи.

novak

pre 16 godina

Ocigledno je da Dodik ulaze u Partizan jer ne znam sta moze Partizan da ulozi u Igokeu.Mladje kategorije Partizana su ocajne,ono par dobrih igraca ce biti prikljuceno prvom timu[Djurkovic] a ostali su vec posudjeni Megaishrani[Stojacic] tako da navijaci Partizana imaju razloga da slave jer je ovo u stvari sponzorisanje Partizana od strane Republike Srpske.Ako je vec htio da doprinese razvoju kosarke u RS-u,Dodik je trebao da uspostavi saradnju sa FMP-om,za sta uostalom jos nije kasno.Uz dobre uslove koje Dodik zeli da obezbedi,strucnjake iz Partizana a narocito FMP-a[nadam se i toj saradnji],Republika Srpska moze postati svetski poznata na kosarkaskoj mapi sveta.Da podsetim samo na Dalipagica,Danilovica,Savica pa i Bodirogu i Rebracu cije je poreklo iz Republike Srpske.Ovim se jaca i reprezentacija Srbije jer se prosiruje baza potencijalnih reprezentativaca.Potez za 8,uz odredjene korekcije mozda zasluzi u buducnosti i cistu 10!

PFC

pre 16 godina

Nevena, osvojicete i vi titulu, ali "sledece sezone". U ovoj deceniji, veku i milenijumu jos niste, ali polako, ima vremena, prvo mi da izbrojimo do 10...

banebl

pre 16 godina

@nemanja
cek a laktasi nisu srpski grad? koja je razlika izmedju kraljeva i laktasa ili recimo banjaluke? isti narod i ovdije i tamo.
iako ne podnosim ni partizan ni igokeu, ovo je jako dobar posao. svaka cast.

gile

pre 16 godina

nevena ???
tebi nije dobro??/
imas temperaturicu???
LECI svoje komplekse sama u svojoj sobi nemoj da prosipas gomilu lazi ovde , jer znam da se tebi i tvojim ganima ne svidja sto PARTIZAN saradjuje sa srpskim klubovima ipak ste za bolji vid saradnje izmedju vas i nekog kluba iz tirane,zagreba....

zerocool

pre 16 godina

Браво браћо Срби. Није ми јасно да ли се то јављају навијачи комшинице, клуба који прије неки дан потписао спонзорски уговор са НЛБ развојном банком (бањалучка). И како то клуб који већ годинама (још мало па деценијама(!)) нема реѕултате сваке године буде све јачи финансијски; па о ком прању новца се сада овде прича??? А ви који се питате за Господина Даниловића, он је још увијек предсједник јер се треба размотрити жалба а док то не буде суспензија није правоснажна. А што се тиче задуживања, свакако је земљу задужио више него мали самозвани четник чије понашање нећу ни да коментаришем. Поздрав за све праве Србе које вијест о сарадњи братских народа радује из Републике Српске!!!

cedocukic

pre 16 godina

Ljudi sta se palite bolje je ikakva saradnja nego nikakva.Nek potpisu i sa Zvezdom,bilo bi ok.Ljudima su potrebni igraci(kao i brojnim klubovima u Srbiji),i zasto ne bi saradjivali sa velikanima poput Zvezde i Partizana.Dok god ima koristi dobro je za sve.Vozdra

Isha

pre 16 godina

Gledao sam na atv prilog o ovom sporazumu ,po njemu u KK Igokeu bi dolazili mladi igraci Partizana na kaljenje i pozajmicu,a sto se tice kompleksa ta ce Igokea graditi od novca svojih sponzora koji ce takodje ulagati novac u Partizan. Iako nisam ljubitelj tima iz Aleksandrovca mislim da je ovo veoma velika stvar za kosarku u RS ,a svi oni ovdje prosipaju srbovanje i pljuju po Igokei ili bilo kome timu iz RS pokazali su svoj patriotizam i solidarnost sa sunarodnicima preko Drine.
Da je kojim slucaj potpisan ugovor o saradnji LA Lakers-a i KK Partizan ovdje bi pisane ode rukovodstvu crno belih ali sada se to smatra kao izdajom kluba u korist bosanskog lobija!!!????

Kežman

pre 16 godina

@dasa
Ako misliš da je Milorad Dodik ratni profiter, onda nemaš pojma o tome šta se dešavalo u BiH 90-ih...Ali baš baš nemaš pojma,ali to je tvoj problem. Njemu su navodnu kriminalnu prošlost pokušali mnogi da dokažu,ali nisu uspeli jer je čovek čist kao suza,a uz to i izuzetno uspešan. Vidim da je Dule zadovoljan, ta dvorana će se praviti u Beogradu, za informaciju navijačima KK Sledeći milenijum, nema ničeg lošeg u ovoj vesti,a koliko ima dobrog videćemo... Da je KK Sledeći milenijum u pitanju, javljali bi se sada velikosrbi tipa Milana Gurovića i pričali kako je ovo prava stvar... Ovako... Nema veze...Sedma, osma...niz titula bez kraja...

bogdan

pre 16 godina

Nevenice kompleksašice, koliki je rezultat između naša dva kluba u poslednjih 11 mečeva?Mislim da je 10:1 za nas... Nemoj ti molim te da pričaš šta je naša mera...

Dragan

pre 16 godina

Zaista ne znam sta da mislim...Da pokusamo da analiziramo eventualne pozitivne i negativne strane ovog sporazuma. Pozitivne:pretpostavljam da se na ovaj nacin zeli obezbediti neki jaci sponzor iz RS,u svakom slucaju sto veci broj igraca i sto vece trziste pokriva jedan klub,on je zanimljivivji sponzorima.Drugo,sada nemaju igraca dostojnih Partizana,ali u RS ima mnogo talentove dece koja ce sada mahom pocinjati da trenira u Igokei,i to na duze staze moze da da rezultat(koncept slican FMP-u).Trece,mi njima mozemo davati mlade igrace da se kale i na taj nacin sticu iskustvo.Cetvrto,izgradnja hale mi ne izgleda mnogo verovatno(ne znam sta nam ova saradnja donosi novo u tom pogledu,osim eventualnih para koje bi resile problem).Peto,emotivni razlozi,saradnja sa nasom bracom svakako prija,i znam mnogo ljudi iz RS koji ce se ovome iskreno obradovati!
Negativni bi svakako bili novo ime Partizan-Igokea,mislim da to nije trebalo dozvoliti(mada to treba tretirati i kao Partizan ICN,Mobtel,Pivara MB...)Drugo,je mesanje sa politickim strukturama u RS,cime nekima u Srbiji stavljamo prst u oko i nove mogucnosti za sabotiranje sponzora,Trece moguci gubitak vremena dok ova stvar ne legne i ne konsoliduje se u potpunosti,a vremena s obzirom na nedostatak igraca,nemamo...Sacekajmo jos malo za konacne zakljucke,a to tada dovodite plejmejkere pod hitno!

PetarM

pre 16 godina

@Pesimista

Kako ne shvatas?
Partizan i te kako ima koristi od ovog dogovora..
Mi njima dvoranu oni nama salju malde i talentovane igrace u narednih 10 godina..
Isto kao FMP i Borac iz Cacka.

marvin

pre 16 godina

Sa sportskog aspekta znaci srbovanje, tj da napokon stanu na rep Sirokom i Bosni u BiH, i da Partizan ima na raspolaganju nekog od talenata iz Igokee. Sa drugog aspekta znaci veliko pranje para :)

navijac

pre 16 godina

Cekaj malo, sta bi sa zabranom za Danilovica? Nikom nista. Predraze sine, opljackaj banku! Ne sme ti niko nista, zakucao si preko Sabonisa. Ma Predraze sine, nemoj banku, opljackaj drzavni trezor, treba kesh partizanu. Ne sme ti niko nista, zaduzio si srpsku kosarku!

V.Radosavljevic

pre 16 godina

Opet taj bosansko-crnogorski lobi nesto muti po klubu...

Alo bre, pustite Igokeu i razmatrajte ponude za pojacanja. Sve je manje vremena, a mi tanki za bar 3 igraca...

BUNT

pre 16 godina

Firme, firme su u pitanju, druze! Dodik, kao vatreni navijac Partizana, zeli da nam obezbedi sponzore koji ce nas dovesti na vrh Evrope?! Daj, mani me tih varijanti ala FK "Partizan" i njegovih bratija iz Saudijske Arabije, video sam kakav je Dodik Grobar kad je obukao Zvezdin dres, ozracio se jadan a nije ni svestan:))Todoricu, gde su ta pojacanja na 1, 4 i 5? Vreme prolazi a vi nista!

Radovan

pre 16 godina

@pesimista

To lepo znaci da ce se Igokea jednog dana takmiciti u sampionatu Srbije a ovo je samo prvi stepenik koji vodi do tog cilja i drago mi je sto je Partizan prvi preduzeo korake po tom pitanju.

br.8

pre 16 godina

@pesimista
Nije tebi lako, tesko je u zivotu biti pesimista.
Nije mi jasno kako mozes ovako lepu vest da komentarises negativno.
To se zove osvajanje trzista, tako da ce veci broj dece biti pod prismotrom Partizana.

dasa

pre 16 godina

Tek ce sada da bude para, kada ozbiljne komapnije vide da pored serbovanjem, Partizan se bavi pranjem para ratnih profitera. Ovo nam bas, ama bas ne treba

Nemanja

pre 16 godina

Mislim grobari stvarno ! Od tolike Srbije vi ste otisli u Bosnu da pomazete neki tamo klub. Kakva crna logistika u RS ! A niste se setili npr. da u Kraljevu napravite jedna sportski centar " Vlade Divac " ili u Beogradu neku novu halu nego igrate 35 godina u raspalom Pioniru. Muka mi je vise od ovog Danilovica koji uzgred suspendovan !
Ako toliko voli Dodika nek ide tamo pa nek preuzme taj klub a da u Partizan dodje neka legenda srpske kosarke koji nece posle dosudjenog faula peglati sudije nego ce kao i svaki sports men cestitati ekipi na pobedi a ne kao ovaj Pedja i onaj "debeli" vecito plakati da su svi protiv njih itd. Vujosevicu da si toliko dobar kao sto svi tripuju ne bi ti trenirao Partizan 7 godina :-))
Mrzim Partizan !!!!!

Nevena

pre 16 godina

I kako se sada zovete? Partizan Igokea! Ha, ha. Mnogo ste smešni. Usput, super je da napravite sportski centar u Aleksandrovcu. To je inače blizu Beograda a Aleksandrovac odnosno Laktaši su veličine Stepojevca. To vam je i mera!

Pesimista

pre 16 godina

Sta sada ovo znaci? Jasno je da u ovoj prici nema para, ostalo me ne zanima. Sta znaci logistika i takvo trosenje imena i brenda kao sto je Partizan. Dajte neke igrace! Mislim da je ovo samo manevar ili pokusaj da se preko Dodika dodje do nekih para u nekim firmama u RS posto ovde ocigledno niko nece da daje pare za KK Partizan. Ali i to je na dugackom stapu koliko vidim... Ode i Bakic, igraca i para sve manje

Makaveli

pre 16 godina

Auuu, sta nam je to trebalo? Doticni gospodin (citaj Dodik) bolje da se zalagao da spase banjalucki Borac, nego sto je izmislio neki klub u nekom selu. Sta Partizan ima od toga? Da nece mozda da nam prodaju njihove brojne talente? Haha...Jedino logicno mi je to da ovde neko pere pare, a ko pere pare - saberite 2+2.

zerocool

pre 16 godina

Браво браћо Срби. Није ми јасно да ли се то јављају навијачи комшинице, клуба који прије неки дан потписао спонзорски уговор са НЛБ развојном банком (бањалучка). И како то клуб који већ годинама (још мало па деценијама(!)) нема реѕултате сваке године буде све јачи финансијски; па о ком прању новца се сада овде прича??? А ви који се питате за Господина Даниловића, он је још увијек предсједник јер се треба размотрити жалба а док то не буде суспензија није правоснажна. А што се тиче задуживања, свакако је земљу задужио више него мали самозвани четник чије понашање нећу ни да коментаришем. Поздрав за све праве Србе које вијест о сарадњи братских народа радује из Републике Српске!!!

Republika Srpska voli Srbiju

pre 16 godina

Da samo znate koliko Srbima iz Republike Srpske znači ovaj potez Partizana, vjerovatno bi većina od vas slala drugačije komentare.

Radovan

pre 16 godina

@pesimista

To lepo znaci da ce se Igokea jednog dana takmiciti u sampionatu Srbije a ovo je samo prvi stepenik koji vodi do tog cilja i drago mi je sto je Partizan prvi preduzeo korake po tom pitanju.

novak

pre 16 godina

Ocigledno je da Dodik ulaze u Partizan jer ne znam sta moze Partizan da ulozi u Igokeu.Mladje kategorije Partizana su ocajne,ono par dobrih igraca ce biti prikljuceno prvom timu[Djurkovic] a ostali su vec posudjeni Megaishrani[Stojacic] tako da navijaci Partizana imaju razloga da slave jer je ovo u stvari sponzorisanje Partizana od strane Republike Srpske.Ako je vec htio da doprinese razvoju kosarke u RS-u,Dodik je trebao da uspostavi saradnju sa FMP-om,za sta uostalom jos nije kasno.Uz dobre uslove koje Dodik zeli da obezbedi,strucnjake iz Partizana a narocito FMP-a[nadam se i toj saradnji],Republika Srpska moze postati svetski poznata na kosarkaskoj mapi sveta.Da podsetim samo na Dalipagica,Danilovica,Savica pa i Bodirogu i Rebracu cije je poreklo iz Republike Srpske.Ovim se jaca i reprezentacija Srbije jer se prosiruje baza potencijalnih reprezentativaca.Potez za 8,uz odredjene korekcije mozda zasluzi u buducnosti i cistu 10!

banebl

pre 16 godina

@nemanja
cek a laktasi nisu srpski grad? koja je razlika izmedju kraljeva i laktasa ili recimo banjaluke? isti narod i ovdije i tamo.
iako ne podnosim ni partizan ni igokeu, ovo je jako dobar posao. svaka cast.

партизан београд

pre 16 godina

Немојте бре људи да сте смешни, који бре босански лобији АЛО МИ СМО ИСТИ НАРОД И КРАЈ ПРИЧЕ! Ако има лобија иѕмеђу ФМП-а и Борца из Чачка онда има и овде јасно ко дан, немојте да се брукате коментарима и пишете којешта. БЕОГРАД = БАЊА ЛУКА = НОВИ САД = ТРЕБИЊЕ = НИШ = АЛЕКСАНДРОВАЦ

peja

pre 16 godina

Partizan i Igokea potpisali ugovor o sportskoj saradnji

Košarkaški klubovi Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su danas ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.

Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima nositi natpise "Partizan Igokea" i "Igokea Partizan", imaće zajednički Upravni odbor, zajedničke prostorije, a u planu je i izgradnja hale.

Ugovor su na stadionu "crno-belih" potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.

"Celo sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak", rekao je Danilović.

Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da "juriša" na uspehe u Evropi.

"Naša ambicija je da uđemo u Jadransku ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za spajanjem je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno-pravno, imaćemo jednu upravu", rekao je Dodik.

Upravni odbor će imati šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat, a objaviće se u sledećih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova.

Trener Partizana Duško Vujošević bio je jako zadovoljan postizanjem sporazuma i čestitao je klubu na takvom potezu.

"Jako je bitno da se povisi nivo kvaliteta logistike, to su jaki preduslovi za obavljanje posla na terenu. Potez je veoma značajan, donosi nam dodatnu stabilnost", rekao je Vujošević.

Dodik nije mogao još da kaže gde će se graditi dvorana. On je naveo da se razmatra nekoliko lokacija, ali prvo treba da se vide urbanistički planovi i nabave dozvole, pa će se tek onda znati.

Na pitanje novinara kada će Partizan prvi put gostovati u Republici Srpskoj, Danilović je odgovorio da se to više ne može nazvati "gostovanjem".

"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički", objasnio je Danilović.

Vujošević je kroz osmeh dodao: "Ovo je više od sponzorstva, manje od promene rukovodstva".

Kežman

pre 16 godina

@dasa
Ako misliš da je Milorad Dodik ratni profiter, onda nemaš pojma o tome šta se dešavalo u BiH 90-ih...Ali baš baš nemaš pojma,ali to je tvoj problem. Njemu su navodnu kriminalnu prošlost pokušali mnogi da dokažu,ali nisu uspeli jer je čovek čist kao suza,a uz to i izuzetno uspešan. Vidim da je Dule zadovoljan, ta dvorana će se praviti u Beogradu, za informaciju navijačima KK Sledeći milenijum, nema ničeg lošeg u ovoj vesti,a koliko ima dobrog videćemo... Da je KK Sledeći milenijum u pitanju, javljali bi se sada velikosrbi tipa Milana Gurovića i pričali kako je ovo prava stvar... Ovako... Nema veze...Sedma, osma...niz titula bez kraja...

sasa

pre 16 godina

Deco, dali znate ko je i sta je Milorad Dodik??? Ovo je najbolji potez KK Partizan u zadnjih 10 godina. Imacemo bolju, sposobniju upravu i vise love, citajte izmedju redova, dvorana se spominje. Kad Dule kase "logistika" znate li na sta misli? Lova!
Da ne spominjem da je Dodik omogucio akvizicije Dunav osiguranju i telekomu u RS.Ko razume shvatice... RS.
Bravo za najboljeg srpskog kosarkasa svih vremena Saleta Danilovica!

navijac

pre 16 godina

Cekaj malo, sta bi sa zabranom za Danilovica? Nikom nista. Predraze sine, opljackaj banku! Ne sme ti niko nista, zakucao si preko Sabonisa. Ma Predraze sine, nemoj banku, opljackaj drzavni trezor, treba kesh partizanu. Ne sme ti niko nista, zaduzio si srpsku kosarku!

bogdan

pre 16 godina

Nevenice kompleksašice, koliki je rezultat između naša dva kluba u poslednjih 11 mečeva?Mislim da je 10:1 za nas... Nemoj ti molim te da pričaš šta je naša mera...

TrebinjacRS

pre 16 godina

Samo leajte kerovi, kad ne znate nista drugo! PArtizan je dobio velikog sponzora! Zar izjava da Partizan moze mirno da se okrene igranju kosarke ne govori dovoljno! Ni malo me ne brine ova ugovor! Cak sta vise, raduje me! Nisu ni oni ludi da potpisuju nesto sto ce da im se obije od glavu. Inace Laktasi su jedna od najbogatijih opstina u BiH, a to sve zahvaljujuci ovom covjeku, a u ratu on nije imao nikakvu funkciju, nego je imao svoju veliku zemlju i radio na njoj! A o njegovom postenju govori podatak da je na izborima u RS osvojio preko 60% glasova! Pa ne bi valjda toliki ljudi glasali za lopova? U BiH ima mnogo talentovane djece! Da malo bolje pratite znali bi ste da je upravfo jedan momak iz Trebinja potpisao ugovor sa Partizanom! A vi.... KK Sledeca sezona... Poklopite se usima i glasa ne pustajte! Sasa Danilovic je zaduzio srpsku kosarku, a taj vas jadni cetnik je uvrijedio 2 miliona Grobara i to mu Srbija nikada nece oprostiti! Sve sto je uradio srusio je tim rijecima! Sale, izdrzi Grobari su uz tebe!

PetarM

pre 16 godina

@Pesimista

Kako ne shvatas?
Partizan i te kako ima koristi od ovog dogovora..
Mi njima dvoranu oni nama salju malde i talentovane igrace u narednih 10 godina..
Isto kao FMP i Borac iz Cacka.

Isha

pre 16 godina

Gledao sam na atv prilog o ovom sporazumu ,po njemu u KK Igokeu bi dolazili mladi igraci Partizana na kaljenje i pozajmicu,a sto se tice kompleksa ta ce Igokea graditi od novca svojih sponzora koji ce takodje ulagati novac u Partizan. Iako nisam ljubitelj tima iz Aleksandrovca mislim da je ovo veoma velika stvar za kosarku u RS ,a svi oni ovdje prosipaju srbovanje i pljuju po Igokei ili bilo kome timu iz RS pokazali su svoj patriotizam i solidarnost sa sunarodnicima preko Drine.
Da je kojim slucaj potpisan ugovor o saradnji LA Lakers-a i KK Partizan ovdje bi pisane ode rukovodstvu crno belih ali sada se to smatra kao izdajom kluba u korist bosanskog lobija!!!????

gile

pre 16 godina

nevena ???
tebi nije dobro??/
imas temperaturicu???
LECI svoje komplekse sama u svojoj sobi nemoj da prosipas gomilu lazi ovde , jer znam da se tebi i tvojim ganima ne svidja sto PARTIZAN saradjuje sa srpskim klubovima ipak ste za bolji vid saradnje izmedju vas i nekog kluba iz tirane,zagreba....

Ozrenac

pre 16 godina

Raduje me bilo kakva saradnja izmedju Srbije i Srpske pa i ova. Ovaj ugovor nije samo sportskog karaktera, njime se sve vise zblizava jedan isti narod. Zivela Srbija, zivela Srpska!!!

Nemanja

pre 16 godina

Mislim grobari stvarno ! Od tolike Srbije vi ste otisli u Bosnu da pomazete neki tamo klub. Kakva crna logistika u RS ! A niste se setili npr. da u Kraljevu napravite jedna sportski centar " Vlade Divac " ili u Beogradu neku novu halu nego igrate 35 godina u raspalom Pioniru. Muka mi je vise od ovog Danilovica koji uzgred suspendovan !
Ako toliko voli Dodika nek ide tamo pa nek preuzme taj klub a da u Partizan dodje neka legenda srpske kosarke koji nece posle dosudjenog faula peglati sudije nego ce kao i svaki sports men cestitati ekipi na pobedi a ne kao ovaj Pedja i onaj "debeli" vecito plakati da su svi protiv njih itd. Vujosevicu da si toliko dobar kao sto svi tripuju ne bi ti trenirao Partizan 7 godina :-))
Mrzim Partizan !!!!!

Sasa

pre 16 godina

Ovo je velika greska Partizana, saradjuju sa nekim lokalnim klubom iz R. Srpske. Ugledajte se na veliku Zvezdu i uzmite valjanog sponzora, npr. croacia osiguranje, to je u interesu srpske kosarke.

Nevena

pre 16 godina

I kako se sada zovete? Partizan Igokea! Ha, ha. Mnogo ste smešni. Usput, super je da napravite sportski centar u Aleksandrovcu. To je inače blizu Beograda a Aleksandrovac odnosno Laktaši su veličine Stepojevca. To vam je i mera!

Makaveli

pre 16 godina

Auuu, sta nam je to trebalo? Doticni gospodin (citaj Dodik) bolje da se zalagao da spase banjalucki Borac, nego sto je izmislio neki klub u nekom selu. Sta Partizan ima od toga? Da nece mozda da nam prodaju njihove brojne talente? Haha...Jedino logicno mi je to da ovde neko pere pare, a ko pere pare - saberite 2+2.

Dragan

pre 16 godina

Zaista ne znam sta da mislim...Da pokusamo da analiziramo eventualne pozitivne i negativne strane ovog sporazuma. Pozitivne:pretpostavljam da se na ovaj nacin zeli obezbediti neki jaci sponzor iz RS,u svakom slucaju sto veci broj igraca i sto vece trziste pokriva jedan klub,on je zanimljivivji sponzorima.Drugo,sada nemaju igraca dostojnih Partizana,ali u RS ima mnogo talentove dece koja ce sada mahom pocinjati da trenira u Igokei,i to na duze staze moze da da rezultat(koncept slican FMP-u).Trece,mi njima mozemo davati mlade igrace da se kale i na taj nacin sticu iskustvo.Cetvrto,izgradnja hale mi ne izgleda mnogo verovatno(ne znam sta nam ova saradnja donosi novo u tom pogledu,osim eventualnih para koje bi resile problem).Peto,emotivni razlozi,saradnja sa nasom bracom svakako prija,i znam mnogo ljudi iz RS koji ce se ovome iskreno obradovati!
Negativni bi svakako bili novo ime Partizan-Igokea,mislim da to nije trebalo dozvoliti(mada to treba tretirati i kao Partizan ICN,Mobtel,Pivara MB...)Drugo,je mesanje sa politickim strukturama u RS,cime nekima u Srbiji stavljamo prst u oko i nove mogucnosti za sabotiranje sponzora,Trece moguci gubitak vremena dok ova stvar ne legne i ne konsoliduje se u potpunosti,a vremena s obzirom na nedostatak igraca,nemamo...Sacekajmo jos malo za konacne zakljucke,a to tada dovodite plejmejkere pod hitno!

Zoran

pre 16 godina

...kao navijaca Partizana, a prvenstveno kao Srbina, raduje me ova vijest...da ne davim o tome sta radi Cibona/Dinamo, Hajduk/Split itd. za klubove iz "federacije"...ali eto, opet ta srpska NESLOGA dovodi do toga da se javljaju navijaci CZ koji se ismijavaju ovoj vijesti...ali ja ipak navijam za vas da udjete u CL...toliko

analitičar

pre 16 godina

Mislim da je osnovni vid sarasnje finansiranje Partizana. Tu nema ništa loše. Naprotiv. Mile Dodik je silne pare obezbedio za košarku i razne košarkaše pa je OK da se finansije ulože u projekat koji je višestruki uzastopni šampion Srbije (i CG), redovni učesnik Evrolige(bez ugovora!). On je deklarisani i iskreni ljubitelj košarke i ja ovo maksimalno pozdravljam.E sad baš ne bi trebalo da pišemo bajke.
Prvo, u KK Igokea nema talenata ni za njihov seniorski tim nego tokom sezone promene gomilu igrača iz Srbije, a kamoli za nivo Partizana
Drugo, kada se priča o kvaslitetnim igračima rodom ili poreklom iz RS nisam nešto primetio da ih ima mnogo iz njenog severnog dela. Velika većina je poreklom iz Hercegovine.
E sad tu ima raznih komentara poluinformisanih ljudi, kao i nekih geografskih vratolomija.
Dalipagić Dražen je Hercegovac, iz Mostara, bez ikakve veze sa RS.
Saša Danilović jeste rođen u Sarajevu, ali mu je otac sa Zubaca (visoravan kojom ide put Trebinje-H.novi).
Avdalović je rodom iz Sarajeva, ali mu je otac iz Stepena, južno od Gacka, gde je sagradio i crkvu.
Radmanoviću je otac bio vojno lice pa je igrom slučaja rođen u Trebinju.
Bodiroga i Gurović su deca (ili unuci) kolonista iz trebinjske opštine.
Rebračini preci (on je iz Prigrevice kod Apatina) su iz Like, a to još uvek ne pripada RS niti mislim da će pripadati.
Savićeva životno-košarkaška priča se odvijala na relaciji Zenica-Čapljina što takođe nije RS, a kao i Trebinje je udaljeno preko 300 km od Laktaša i Aleksandrovca.
Stefan Stojačić nije ustupljen KK Mega aqua monte nego Partizan nije potpisao ugovor s njim nakon 18.og rođendana (u februaru ove godine) jer su procenili da nije kapacitet za njih. On je svoj igrački kvalitet prezentirao našoj javnosti ovog leta i puno obradovao sve ljubitelje košarke i dao veliki doprinos osvjanju 2 zlatne medalje.

marvin

pre 16 godina

Sa sportskog aspekta znaci srbovanje, tj da napokon stanu na rep Sirokom i Bosni u BiH, i da Partizan ima na raspolaganju nekog od talenata iz Igokee. Sa drugog aspekta znaci veliko pranje para :)

Александра, Гробари - Кумодраж

pre 16 godina

Ми њима салу и можда мало популације, а они нама младе талентоване играче, а предпостављам да ће и наши поред Партизана 2, и тамо ићи на каљење. Ако тако, биће од тога користи.

777

pre 16 godina

Ova vest je namenjena učesnicima LIGE ŠAMPIONA jer u lokalnim ligama PARTIZAN objektivno i nema ozbiljnog protivnika.Kao i obično uprava i DULE vuku prave poteze,rezultati su SVIMA POZNATI.
7 TITULA JE SUDBINA...

cedocukic

pre 16 godina

Ljudi sta se palite bolje je ikakva saradnja nego nikakva.Nek potpisu i sa Zvezdom,bilo bi ok.Ljudima su potrebni igraci(kao i brojnim klubovima u Srbiji),i zasto ne bi saradjivali sa velikanima poput Zvezde i Partizana.Dok god ima koristi dobro je za sve.Vozdra

Misa

pre 16 godina

Pozdravljam ovu saradnju jer PArtizan se siri!Veci broj igraca,vise sponzora,vise navijaca,vece trziste...Samo napred,tek ce se videti dobre strane!P.S.STo niko nije napisao da je Dule na konferenciji rekao da je "americki plejmejker pred potpisom,da je stvar skoro gotova,ali da nece govoriti ime dok ne sleti na aerodrom"

Srle

pre 16 godina

Svi ste ko neke babe vracare, samo sto su ga potpisali svi nesto popuju kao da vide kroz buducnost.
Ni meni nije jasan ovaj vid saradnje, ali ako ce koristiti i jednom i drugom klubu sto da ne probati.
Sacekajte malo da vidite o cemu se radi a nemojte odma pametovati ko da vec sve znate sta ce biti.
Po meni svaka saradnja je dobro dosla ako od nje ima obostrane koristi.

RS

pre 16 godina

@novak
Bravo majstore! Najveci igraci nase reprezentacije su rodjeni u ili porijeklom iz Republike Srpske narocito Hercegovine.Samo si zaboravio Radmanovica Gurovica Milicica pa i Avdalovica.

Kefalo

pre 16 godina

@Nevena

Idi andjele gledaj malo tenis batali ti ovo ,Partizan jadan , asta ste vi gani pa ko je Sampion bre???
Nemoj ovde, ovde ti nije mesto veruj lutko!

dekiiii

pre 16 godina

juce ste se radovali sto ste hteli da se udruzite sa fmp.Veliki kupuju male.Ovako Danilovic ima zabranu rada u Srbiji.A nema u Republici Srpskoj.Sto ce moci da radi nesmetano.To Srbiii obradujte malo ljude RS.Ziveo Partizan i majka Srbija.

V.Radosavljevic

pre 16 godina

Opet taj bosansko-crnogorski lobi nesto muti po klubu...

Alo bre, pustite Igokeu i razmatrajte ponude za pojacanja. Sve je manje vremena, a mi tanki za bar 3 igraca...

bogdan

pre 16 godina

@navijac
On je pljunuo i šutnuo sudiju na terenu, a kao nagradu dobio je kapitensku traku, ali dosta o njemu...Tema je Partizan!

dasa

pre 16 godina

Tek ce sada da bude para, kada ozbiljne komapnije vide da pored serbovanjem, Partizan se bavi pranjem para ratnih profitera. Ovo nam bas, ama bas ne treba

PFC

pre 16 godina

Nevena, osvojicete i vi titulu, ali "sledece sezone". U ovoj deceniji, veku i milenijumu jos niste, ali polako, ima vremena, prvo mi da izbrojimo do 10...

Korgacin

pre 16 godina

Nije mi baš sve najjasnije ovde...ali, mene to i ne brine...na kraju, sigurno da, ako i postoji neka pretnja od ovog ugovora, to je onda možda neka loša konotacija zbližanja Dodika sa KK Partizanom. Ali, opet, zar Dodik nije, iz nekog razloga, IN ovde u Srbiji već neko vreme. Svi vole da se slikaju sa njim, i da se pohvale slikom :)
A KK Partizan, šta fali imati podršku u Srpskoj...zar nije odatle došlo puno kvalitetnih igrača, i zar deca nemaju sad motiv više da treniraju košarku tamo, sad kad znaju da im je put do KK Partizana i vrhunske košarke...

RS

pre 16 godina

@novak
Bravo majstore! Svi nasi najbolji kosarkasi su porijeklm iz Republike Srpske narocito iz Hercegovine. Samo si zaboravio Radmanovica Milicica Gurovica pa i Avdalovica.

Fanatik!

pre 16 godina

Sramota! Jasno je zasto niko o ovome nije mogao nista da sazna, zato sto bi navijaci reagovali a sad kad su bacili paraf gotova stvar. Batalili ste sveto ime! Partizan Igokea?! Sramota! Sram da vas bude!!! I nemojte mi prosipati price kako ne razumem!!! Bruka!!!

superhik

pre 16 godina

@Republika Srpska Voli Srbiju
I Srbija voli Republiku Srpsku koja je deo Srbije i ova saradnja je dobar potez.Pusti ti ove neznalice koje su pametne samo na internetu.Pozdrav!

novak

pre 16 godina

@analiticar
Mislim da vrsis vivisekciju komentara i pokusavas da atom pocepas na proton,neutron i elektron pa ti i to nije dovoljno.Ako kazes da je Danilovic iz Zubaca,Bodiroga i Gurovic deca kolonista iz Hercegovine[ali ne bilo koje Hercegovine vec Istocne],da je Avdalovicev otac iz okoline Gacka,onda mozes jednom recju reci da su oni iz Republike Srpske,jedinstvene teritorije koja ne poznaje teritorijalne podele,osim geografske,po navedenim toponimima.Zatim, navodis imena tih sela i naseljenih mesta kao da su to zasebene drzave a ne delovi sadasnje Republike Srpske.Sto se tice Savica,moji prijatelji iz Nevesinja kazu da je on od Savica iz Nevesinja,u svakom slucaju je sigurno da je Srbin iz Istocne Hercegovine,a to gde je nastupao u toku karijere,i za Zvezdu je nastupao Zufer Avdija,pa svi znamo da covek nije Srbin,nije uopste relevantno.Za Dalipagica kazes da je Hercegovac,prvi put cujem za tu nacionalnu odrednicu,ali iz postovanja zbog svega sto je ucinio za Jugoslovensku kosarku ne zelim da dublje ulazim u komentar vec bih samo spomenuo primere Ive Andrica,Skendera Kulenovica a narocito Emira Kusturice,i Dalipagicevog zemljaka Mese Selimovica.Sto se tice Stojacica,tu informaciju sam cuo iz komentara prenosa sa Svetskog prvenstva u Novom sadu.Za Rebracu sam pretpostavio,jer mi je prezime zvucalo prilicno kao da je iz Hercegovine.Cinjenica je da su svi ti igraci poreklom iz jugo-istocne Srpske[Istocne Hercegovine kad vec zelis da budes precizan],ali je to i rezultat tadasnje politike centralizacije koja je bila usmerena da se stvori jaka kosarka,i sport uopste, u Sarajevu, zapostavljajuci Banjaluku.Siguran sam da ima mnogo talenata u Krajini,uostalom kao i u celoj Republici Srpskoj a da nisu dobili pravu sansu da iskazu svoj potencijal.Sada je prilika i nadam se da ce i drugi klubovi krenuti stopama Partizana,i ne samo u RS-u vec i u Crnoj Gori i svugde gde srpski narod zivi.

*bane*

pre 16 godina

*Pošto je Danilović kažnjen 2god. bilo kakvog posla u košarci, to izgleda ne važi, pa će sada DODIK da šamara sudije ovde , a Danilović u Rep.Srpskoj !! Da li i to spada u specijalne veze Srbije i rep,Srpske ?? Gospodin Vesić je kažnjen jer je pokušao da odbrani navijače od huligane iz policije - čitaj žandarmerije , i On je ispoštovao kaznu, a "gospodin" Danilović , valjda zato što je Radikal , ne priznaje taj sud i kaznu !!Šta je On , novi Tito !! Sramota !!E moj Bojiću !!

Pesimista

pre 16 godina

Sta sada ovo znaci? Jasno je da u ovoj prici nema para, ostalo me ne zanima. Sta znaci logistika i takvo trosenje imena i brenda kao sto je Partizan. Dajte neke igrace! Mislim da je ovo samo manevar ili pokusaj da se preko Dodika dodje do nekih para u nekim firmama u RS posto ovde ocigledno niko nece da daje pare za KK Partizan. Ali i to je na dugackom stapu koliko vidim... Ode i Bakic, igraca i para sve manje

BUNT

pre 16 godina

Firme, firme su u pitanju, druze! Dodik, kao vatreni navijac Partizana, zeli da nam obezbedi sponzore koji ce nas dovesti na vrh Evrope?! Daj, mani me tih varijanti ala FK "Partizan" i njegovih bratija iz Saudijske Arabije, video sam kakav je Dodik Grobar kad je obukao Zvezdin dres, ozracio se jadan a nije ni svestan:))Todoricu, gde su ta pojacanja na 1, 4 i 5? Vreme prolazi a vi nista!

penzos

pre 16 godina

Najbolji igrac koga Igokea ima je Slobodan Tosic bivsi bek OKK Beograda koji je 81 god a i prosek od igraca, mlade bosance mozemo da tucemo sa +30 kad god?Od njih partizan sigurno nece traziti talente nego su se uortacili sa Dodikom cisto radi sponzorstva...crno ispod noktiju imamo da im izvucemo...SHVATATE!!!Mi njima buraniju Borovnjaka, Bakica, Tapuskovica a oni nama kesh.

19G70

pre 16 godina

Licno, na prvi pogled mi se ne svidja ovaj dil, ali verovatno da imaju neki razlog za njega...
Svejedno, samo Vujosevica nemojte da pljujete, cigancici, covek je u Partizanu 7 godina zato sto ima rezultate, i u svakom derbiju vas spusti na zemlju. 6 puta za redom prvaci zemlje!!! To be continued...

br.8

pre 16 godina

@pesimista
Nije tebi lako, tesko je u zivotu biti pesimista.
Nije mi jasno kako mozes ovako lepu vest da komentarises negativno.
To se zove osvajanje trzista, tako da ce veci broj dece biti pod prismotrom Partizana.

navijac

pre 16 godina

@bogdan:

u pravu si, ja necu nikada zaduziti Srbiju zato sto ne umem da tucem sudije. Ne zelim da zaduzim Srbiju kad bolje razmislim.

MistfiX

pre 16 godina

Kako ste smesni? Niko u drzavi nece da vam bude sponzor pa ste nasli neki niskobudzetni klub u RS da vam daje pare. Kakav glup potez, ovde samo oni mogu da izvuku korist.

Hell

pre 16 godina

@ navijac, 17. avgust 2007 20:40

A jesi li video kako je hiljadu puta na utakmicama pljuvao te iste sudije koje ti pominjes i kada je gadjao navijace Partizana flasom punom vode i pokazivao srednji prst,jesi to video "ne navijacu Zvezdane"!

stanko

pre 16 godina

Sudeci po komentarima koje ne razumem:
Kosarku ne treba razvijati!
Svi koji pokusaju razvoj su krivi!
Ne treba kosarka u nekim manjim mestima jer eto za to je odredjen samo Beograd.
Sta nam treba kosarka u Republici Srpskoj.
Cinjenica da je Bodiroga iz Kleka, Divac iz... Macvan iz Vukovara... ne menja nista na komentarima jer eto oni su krivi sto se nisu rodili gde su vajni kriticari odredili.
Srecom da se isti ne bave kosarkom pa samim tim nemaju uticaja a kosarka neka se igra u Laktasima, Cacku, Rakovici, Vrscu... pa neka ostvarujemo rezultate kao sto su to uradili mladi ove godine.

UNTOUCHABLE

pre 16 godina

Pejo prestani da se folirash i lozish neduzhne ljude... Izmishljash tu kao neka pojachanja. Pa, aj mi reci, da li skoro pogodio bar jedno.

Donnie Brasco

pre 16 godina

Ovo mu dodje ko'ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Horgos - Pozega! Nemas pojma ko koga i zasto, koji su tu interesi, kako suspendovani funkcioner moze da potposuje bilo sta, a gde je patrijarh pavle da sve to blagosilja, treba da kazu da je vreme za povratak srbskih vojnika na Kosovo, Andrija Mladenovic da odrzi konferenciju za novinare..........

Gost

pre 16 godina

@Nemanja

Mrznja nije dobra za onoga koju poseduje, ni psihu a ni za telo. I nemoj ti koji mrzis da nama govoris sta je dobro a sta nije. Ipak mi se cini da je u pitanju ljubomora.

mladen 44

pre 16 godina

Niko od njih ne zna znacenje reci "logistika",posle kohabitacije,sinergije,srpski narod ce nauciti i znacenje nove reci koju nam serviraju dubokoumni politicari,ovaj put nije zabrinjavajuce jer dolazi sa "one strane"Drine,nekako se podrazumeva.
ps.Ako nekog zanima logistika je termin kojim se opisuje efikasno rukovanje zalihama. Tako da je Dodik napravio "bosansku metaforu"
igrac=dzak

savkejf

pre 16 godina

Bravo care za poslednji komentar. Nije bre Srbija Beograd, nego ima tu malo više. Mislim da je glupo pričati o tome što cela Republika Srpska gleda u Srbiju kao u Boga. Mislim da je ovo dobar potez, jer Danilović i Dule su dva čoveka koja rade isključivo u interesu Partizan, što su do sada i dokazali x puta.
P.S. Kad nismo mogli postati državni projekat Republike Srbije, onda smo postali projekat Republike Srpske.

analitičar

pre 16 godina

@RS
@novak
Sve vaše teorije imaju veze sa realnošću ali baš ničim ne dokazuju osnovu diskusije a to je da saradnja KK Partizan i KK Igokea ničim ne može dovesti talente iz RS u Partizan. Ono što je hoću da kažem je da SKORO NIJEDAN talenat iz dela RS gde gravitira KK Igokea (a ti Novače daj geografska i etnografska imena) nije napravio karijeru približnu talentima (i otac Dražena i Ace Petrovića je iz okoline Trebinja) iz Hercegovine. Ono što sam ja hteo da kažem (a možda nisam imao najkvalitetniji literarni prikaz) je da KK Igokea nije RS, da je Dodik pozitivna košarkaška figura i da ako je reč o talentima praksa pokazuje da u okolini Banja luke nisu dominantna grupa.
Inače, velikog igrača i čoveka, Dražena Dalipagića sam nazvao Hercegovcem (krajevi gde su ljudi rođeni i odrasli se inače koriste u redovnom dijalogu)jer za čoveka kome je majka Hrvatica, otac Musliman, koji je veliki deo života proveo u Srbiji i sa Srbima i koji je igrom i ponašanjem proslavio Jugoslaviju nisam našao adekvatniji naziv. A osnova je da kao i ostali nije iz okoline Banja luke.

djordje

pre 16 godina

igokea(dodig) se cupa na partizan nece li maknuti sirokog i bosnu bar iz kosarke, jer nas je sport u federaciji otiso bre u KU...

PBC

pre 16 godina

Čini mi se da je najzvučnije ime koje je igralo za Igoke-u u nedavno završenoj sezoni bivši zvezdin igrač
- Jovan Koprivica -

NESA

pre 16 godina

Mislim da se ovde vise radi o novcu i interesu , nego o sportu , za mene je to ok ali da se to prizna, a ne da nam prosipaju pricu o nekoj pomoci ? O kakvoj pomoci ,koliko tu Partizan moze da unapreduje , ovo je odlican posao za Dodika i Danilovica .Ali sa sportske strane nema veze ,uzgred receno , ovim potezom Danilovic je dokazao da ga KSS uopste i ne znama ,koliko me pamcenje sluzi coveku je ZABRANJENO da vrsi funkciju. Ne secam se da su mu ublazili kaznu.A da neka mi neko nabroji 3 igraca iz igokea koji mogu da igraju u Partizanu. pozdrav

Марко РС

pre 16 godina

Ало људи, о чему се прича овдје? Је ли неко од вас био у Српској, макар на пијаци Аризона? У општини лакташи у којој је александровац има више фирми за увоз свега и свачега, него становника. О каквим талентима ви причате? Додиковом сину? По таленте се иде у Требиње, Вишеград, Српско Сарајево, а не у Игокеу, која је легионарски клуб, по сезони промијени 15 ислужених ветерана из Србије и опет ни босни ни широком не може прићи испод 10 разлике. Играју у буџеној школској дворани од 500 мјеста. И кад направе већу, ко ће их гледати. Све је ово глупо да не може бити глупље. Додику би боље било да помогне Борцу, био је у одбору за његово спасавање, а они су одмах испали из лиге. Почео је ко у прошлом мандату, све дај у своје село. Зна се како је прошао.
Које фирме спомињете? Хемофармову испоставу, Марбо чипс постројења, или нешто што је Мишковић ili MTS већ купио?
PS: ИГОКЕА је име бивше пропале додикове фабрике намјештаје, пародија на ИКЕА-у.

Stojan

pre 16 godina

U kako ste se zaj***ali, pa vi umjesto u evropu da idete, vi se oslanjate na neko selo pored Gradiske, necete se vi hljeba najesti od Igosa, bolje da ste pomogli malo onom jadnom Borcu... Jos na sve to ima da vas i za***u... ako!!!, a videcete i kako

novak

pre 16 godina

@analiticar Nemoj da mislis da ne prepoznajem specificnost Hercegovine,a narocito Trebinja za srpski sport i kulturu uopste .Popovo polje i okolina Trebinja su postojbina blagorodne loze Petrovica od kojih su nastale dinastije Petrovica i Karadjordjevica,sv.Vasilija Ostroskog[Vasilija Jovanovica],Jovana Ducica i uz sve navedene kosarkase i jos mnogih drugih sportista,umetnika,politicara i koga sve ne.Ipak bez obzira na natprosecan broj visokih i izuzetno visokih ljudi iz Trebinja i okoline,sto je prirodna predispozicija za kosarku,talenat se deli po normalnoj raspodeli i tih 2% supertalentovanih za sport,nauku,umetnost i bilo koju drugu delatnost mozes naci na bilo kom prostoru i bilo kojoj grupi ljudi,a narocito na Balkanu gde smo svi toliko izmesani.Ono sto izdvaja fenomen srpske kosarke su znanje,rad i organizacija.Ja ocekujem da organizacija stigne i u taj deo RS-a i da pocne da daje rezultate.Ne slazem se sa tobom da je bezuslovno tacno da talenti iz Trebinja,Srpskog Sarajeva i Bjeljine ne mogu biti grupisani oko KK Igokea Partizan , mada bi bilo prirodnije da jedan takav klub postoji u Trebinju ili Srpskom Sarajevu.Ja sam zato u svom komentaru i rekao da ovde Dodik ulaze u Partizan a ne obrnuto.Stvarno je grehota da najtalentovanija deca iz Hercegovine odlaze u Buducnost i nastupaju za Crnogorsku reprezentaciju[Savovic,Goran Bodiroga].Valjda ce se neko setiti da preduzme nesto i po tom pitanju.Za Praju sam ti dao poredjenje sa Mesom Selimovicem i ne bih vise o tome.

Nemanja

pre 16 godina

Mislim grobari stvarno ! Od tolike Srbije vi ste otisli u Bosnu da pomazete neki tamo klub. Kakva crna logistika u RS ! A niste se setili npr. da u Kraljevu napravite jedna sportski centar " Vlade Divac " ili u Beogradu neku novu halu nego igrate 35 godina u raspalom Pioniru. Muka mi je vise od ovog Danilovica koji uzgred suspendovan !
Ako toliko voli Dodika nek ide tamo pa nek preuzme taj klub a da u Partizan dodje neka legenda srpske kosarke koji nece posle dosudjenog faula peglati sudije nego ce kao i svaki sports men cestitati ekipi na pobedi a ne kao ovaj Pedja i onaj "debeli" vecito plakati da su svi protiv njih itd. Vujosevicu da si toliko dobar kao sto svi tripuju ne bi ti trenirao Partizan 7 godina :-))
Mrzim Partizan !!!!!

Nevena

pre 16 godina

I kako se sada zovete? Partizan Igokea! Ha, ha. Mnogo ste smešni. Usput, super je da napravite sportski centar u Aleksandrovcu. To je inače blizu Beograda a Aleksandrovac odnosno Laktaši su veličine Stepojevca. To vam je i mera!

navijac

pre 16 godina

Cekaj malo, sta bi sa zabranom za Danilovica? Nikom nista. Predraze sine, opljackaj banku! Ne sme ti niko nista, zakucao si preko Sabonisa. Ma Predraze sine, nemoj banku, opljackaj drzavni trezor, treba kesh partizanu. Ne sme ti niko nista, zaduzio si srpsku kosarku!

Pesimista

pre 16 godina

Sta sada ovo znaci? Jasno je da u ovoj prici nema para, ostalo me ne zanima. Sta znaci logistika i takvo trosenje imena i brenda kao sto je Partizan. Dajte neke igrace! Mislim da je ovo samo manevar ili pokusaj da se preko Dodika dodje do nekih para u nekim firmama u RS posto ovde ocigledno niko nece da daje pare za KK Partizan. Ali i to je na dugackom stapu koliko vidim... Ode i Bakic, igraca i para sve manje

navijac

pre 16 godina

@bogdan:

u pravu si, ja necu nikada zaduziti Srbiju zato sto ne umem da tucem sudije. Ne zelim da zaduzim Srbiju kad bolje razmislim.

UNTOUCHABLE

pre 16 godina

Pejo prestani da se folirash i lozish neduzhne ljude... Izmishljash tu kao neka pojachanja. Pa, aj mi reci, da li skoro pogodio bar jedno.

Fanatik!

pre 16 godina

Sramota! Jasno je zasto niko o ovome nije mogao nista da sazna, zato sto bi navijaci reagovali a sad kad su bacili paraf gotova stvar. Batalili ste sveto ime! Partizan Igokea?! Sramota! Sram da vas bude!!! I nemojte mi prosipati price kako ne razumem!!! Bruka!!!

zerocool

pre 16 godina

Браво браћо Срби. Није ми јасно да ли се то јављају навијачи комшинице, клуба који прије неки дан потписао спонзорски уговор са НЛБ развојном банком (бањалучка). И како то клуб који већ годинама (још мало па деценијама(!)) нема реѕултате сваке године буде све јачи финансијски; па о ком прању новца се сада овде прича??? А ви који се питате за Господина Даниловића, он је још увијек предсједник јер се треба размотрити жалба а док то не буде суспензија није правоснажна. А што се тиче задуживања, свакако је земљу задужио више него мали самозвани четник чије понашање нећу ни да коментаришем. Поздрав за све праве Србе које вијест о сарадњи братских народа радује из Републике Српске!!!

Makaveli

pre 16 godina

Auuu, sta nam je to trebalo? Doticni gospodin (citaj Dodik) bolje da se zalagao da spase banjalucki Borac, nego sto je izmislio neki klub u nekom selu. Sta Partizan ima od toga? Da nece mozda da nam prodaju njihove brojne talente? Haha...Jedino logicno mi je to da ovde neko pere pare, a ko pere pare - saberite 2+2.

Radovan

pre 16 godina

@pesimista

To lepo znaci da ce se Igokea jednog dana takmiciti u sampionatu Srbije a ovo je samo prvi stepenik koji vodi do tog cilja i drago mi je sto je Partizan prvi preduzeo korake po tom pitanju.

dasa

pre 16 godina

Tek ce sada da bude para, kada ozbiljne komapnije vide da pored serbovanjem, Partizan se bavi pranjem para ratnih profitera. Ovo nam bas, ama bas ne treba

Sasa

pre 16 godina

Ovo je velika greska Partizana, saradjuju sa nekim lokalnim klubom iz R. Srpske. Ugledajte se na veliku Zvezdu i uzmite valjanog sponzora, npr. croacia osiguranje, to je u interesu srpske kosarke.

sasa

pre 16 godina

Deco, dali znate ko je i sta je Milorad Dodik??? Ovo je najbolji potez KK Partizan u zadnjih 10 godina. Imacemo bolju, sposobniju upravu i vise love, citajte izmedju redova, dvorana se spominje. Kad Dule kase "logistika" znate li na sta misli? Lova!
Da ne spominjem da je Dodik omogucio akvizicije Dunav osiguranju i telekomu u RS.Ko razume shvatice... RS.
Bravo za najboljeg srpskog kosarkasa svih vremena Saleta Danilovica!

V.Radosavljevic

pre 16 godina

Opet taj bosansko-crnogorski lobi nesto muti po klubu...

Alo bre, pustite Igokeu i razmatrajte ponude za pojacanja. Sve je manje vremena, a mi tanki za bar 3 igraca...

Kežman

pre 16 godina

@dasa
Ako misliš da je Milorad Dodik ratni profiter, onda nemaš pojma o tome šta se dešavalo u BiH 90-ih...Ali baš baš nemaš pojma,ali to je tvoj problem. Njemu su navodnu kriminalnu prošlost pokušali mnogi da dokažu,ali nisu uspeli jer je čovek čist kao suza,a uz to i izuzetno uspešan. Vidim da je Dule zadovoljan, ta dvorana će se praviti u Beogradu, za informaciju navijačima KK Sledeći milenijum, nema ničeg lošeg u ovoj vesti,a koliko ima dobrog videćemo... Da je KK Sledeći milenijum u pitanju, javljali bi se sada velikosrbi tipa Milana Gurovića i pričali kako je ovo prava stvar... Ovako... Nema veze...Sedma, osma...niz titula bez kraja...

penzos

pre 16 godina

Najbolji igrac koga Igokea ima je Slobodan Tosic bivsi bek OKK Beograda koji je 81 god a i prosek od igraca, mlade bosance mozemo da tucemo sa +30 kad god?Od njih partizan sigurno nece traziti talente nego su se uortacili sa Dodikom cisto radi sponzorstva...crno ispod noktiju imamo da im izvucemo...SHVATATE!!!Mi njima buraniju Borovnjaka, Bakica, Tapuskovica a oni nama kesh.

MistfiX

pre 16 godina

Kako ste smesni? Niko u drzavi nece da vam bude sponzor pa ste nasli neki niskobudzetni klub u RS da vam daje pare. Kakav glup potez, ovde samo oni mogu da izvuku korist.

BUNT

pre 16 godina

Firme, firme su u pitanju, druze! Dodik, kao vatreni navijac Partizana, zeli da nam obezbedi sponzore koji ce nas dovesti na vrh Evrope?! Daj, mani me tih varijanti ala FK "Partizan" i njegovih bratija iz Saudijske Arabije, video sam kakav je Dodik Grobar kad je obukao Zvezdin dres, ozracio se jadan a nije ni svestan:))Todoricu, gde su ta pojacanja na 1, 4 i 5? Vreme prolazi a vi nista!

novak

pre 16 godina

Ocigledno je da Dodik ulaze u Partizan jer ne znam sta moze Partizan da ulozi u Igokeu.Mladje kategorije Partizana su ocajne,ono par dobrih igraca ce biti prikljuceno prvom timu[Djurkovic] a ostali su vec posudjeni Megaishrani[Stojacic] tako da navijaci Partizana imaju razloga da slave jer je ovo u stvari sponzorisanje Partizana od strane Republike Srpske.Ako je vec htio da doprinese razvoju kosarke u RS-u,Dodik je trebao da uspostavi saradnju sa FMP-om,za sta uostalom jos nije kasno.Uz dobre uslove koje Dodik zeli da obezbedi,strucnjake iz Partizana a narocito FMP-a[nadam se i toj saradnji],Republika Srpska moze postati svetski poznata na kosarkaskoj mapi sveta.Da podsetim samo na Dalipagica,Danilovica,Savica pa i Bodirogu i Rebracu cije je poreklo iz Republike Srpske.Ovim se jaca i reprezentacija Srbije jer se prosiruje baza potencijalnih reprezentativaca.Potez za 8,uz odredjene korekcije mozda zasluzi u buducnosti i cistu 10!

banebl

pre 16 godina

@nemanja
cek a laktasi nisu srpski grad? koja je razlika izmedju kraljeva i laktasa ili recimo banjaluke? isti narod i ovdije i tamo.
iako ne podnosim ni partizan ni igokeu, ovo je jako dobar posao. svaka cast.

analitičar

pre 16 godina

Mislim da je osnovni vid sarasnje finansiranje Partizana. Tu nema ništa loše. Naprotiv. Mile Dodik je silne pare obezbedio za košarku i razne košarkaše pa je OK da se finansije ulože u projekat koji je višestruki uzastopni šampion Srbije (i CG), redovni učesnik Evrolige(bez ugovora!). On je deklarisani i iskreni ljubitelj košarke i ja ovo maksimalno pozdravljam.E sad baš ne bi trebalo da pišemo bajke.
Prvo, u KK Igokea nema talenata ni za njihov seniorski tim nego tokom sezone promene gomilu igrača iz Srbije, a kamoli za nivo Partizana
Drugo, kada se priča o kvaslitetnim igračima rodom ili poreklom iz RS nisam nešto primetio da ih ima mnogo iz njenog severnog dela. Velika većina je poreklom iz Hercegovine.
E sad tu ima raznih komentara poluinformisanih ljudi, kao i nekih geografskih vratolomija.
Dalipagić Dražen je Hercegovac, iz Mostara, bez ikakve veze sa RS.
Saša Danilović jeste rođen u Sarajevu, ali mu je otac sa Zubaca (visoravan kojom ide put Trebinje-H.novi).
Avdalović je rodom iz Sarajeva, ali mu je otac iz Stepena, južno od Gacka, gde je sagradio i crkvu.
Radmanoviću je otac bio vojno lice pa je igrom slučaja rođen u Trebinju.
Bodiroga i Gurović su deca (ili unuci) kolonista iz trebinjske opštine.
Rebračini preci (on je iz Prigrevice kod Apatina) su iz Like, a to još uvek ne pripada RS niti mislim da će pripadati.
Savićeva životno-košarkaška priča se odvijala na relaciji Zenica-Čapljina što takođe nije RS, a kao i Trebinje je udaljeno preko 300 km od Laktaša i Aleksandrovca.
Stefan Stojačić nije ustupljen KK Mega aqua monte nego Partizan nije potpisao ugovor s njim nakon 18.og rođendana (u februaru ove godine) jer su procenili da nije kapacitet za njih. On je svoj igrački kvalitet prezentirao našoj javnosti ovog leta i puno obradovao sve ljubitelje košarke i dao veliki doprinos osvjanju 2 zlatne medalje.

Donnie Brasco

pre 16 godina

Ovo mu dodje ko'ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Horgos - Pozega! Nemas pojma ko koga i zasto, koji su tu interesi, kako suspendovani funkcioner moze da potposuje bilo sta, a gde je patrijarh pavle da sve to blagosilja, treba da kazu da je vreme za povratak srbskih vojnika na Kosovo, Andrija Mladenovic da odrzi konferenciju za novinare..........

br.8

pre 16 godina

@pesimista
Nije tebi lako, tesko je u zivotu biti pesimista.
Nije mi jasno kako mozes ovako lepu vest da komentarises negativno.
To se zove osvajanje trzista, tako da ce veci broj dece biti pod prismotrom Partizana.

marvin

pre 16 godina

Sa sportskog aspekta znaci srbovanje, tj da napokon stanu na rep Sirokom i Bosni u BiH, i da Partizan ima na raspolaganju nekog od talenata iz Igokee. Sa drugog aspekta znaci veliko pranje para :)

bogdan

pre 16 godina

Nevenice kompleksašice, koliki je rezultat između naša dva kluba u poslednjih 11 mečeva?Mislim da je 10:1 za nas... Nemoj ti molim te da pričaš šta je naša mera...

Dragan

pre 16 godina

Zaista ne znam sta da mislim...Da pokusamo da analiziramo eventualne pozitivne i negativne strane ovog sporazuma. Pozitivne:pretpostavljam da se na ovaj nacin zeli obezbediti neki jaci sponzor iz RS,u svakom slucaju sto veci broj igraca i sto vece trziste pokriva jedan klub,on je zanimljivivji sponzorima.Drugo,sada nemaju igraca dostojnih Partizana,ali u RS ima mnogo talentove dece koja ce sada mahom pocinjati da trenira u Igokei,i to na duze staze moze da da rezultat(koncept slican FMP-u).Trece,mi njima mozemo davati mlade igrace da se kale i na taj nacin sticu iskustvo.Cetvrto,izgradnja hale mi ne izgleda mnogo verovatno(ne znam sta nam ova saradnja donosi novo u tom pogledu,osim eventualnih para koje bi resile problem).Peto,emotivni razlozi,saradnja sa nasom bracom svakako prija,i znam mnogo ljudi iz RS koji ce se ovome iskreno obradovati!
Negativni bi svakako bili novo ime Partizan-Igokea,mislim da to nije trebalo dozvoliti(mada to treba tretirati i kao Partizan ICN,Mobtel,Pivara MB...)Drugo,je mesanje sa politickim strukturama u RS,cime nekima u Srbiji stavljamo prst u oko i nove mogucnosti za sabotiranje sponzora,Trece moguci gubitak vremena dok ova stvar ne legne i ne konsoliduje se u potpunosti,a vremena s obzirom na nedostatak igraca,nemamo...Sacekajmo jos malo za konacne zakljucke,a to tada dovodite plejmejkere pod hitno!

Isha

pre 16 godina

Gledao sam na atv prilog o ovom sporazumu ,po njemu u KK Igokeu bi dolazili mladi igraci Partizana na kaljenje i pozajmicu,a sto se tice kompleksa ta ce Igokea graditi od novca svojih sponzora koji ce takodje ulagati novac u Partizan. Iako nisam ljubitelj tima iz Aleksandrovca mislim da je ovo veoma velika stvar za kosarku u RS ,a svi oni ovdje prosipaju srbovanje i pljuju po Igokei ili bilo kome timu iz RS pokazali su svoj patriotizam i solidarnost sa sunarodnicima preko Drine.
Da je kojim slucaj potpisan ugovor o saradnji LA Lakers-a i KK Partizan ovdje bi pisane ode rukovodstvu crno belih ali sada se to smatra kao izdajom kluba u korist bosanskog lobija!!!????

PBC

pre 16 godina

Čini mi se da je najzvučnije ime koje je igralo za Igoke-u u nedavno završenoj sezoni bivši zvezdin igrač
- Jovan Koprivica -

Republika Srpska voli Srbiju

pre 16 godina

Da samo znate koliko Srbima iz Republike Srpske znači ovaj potez Partizana, vjerovatno bi većina od vas slala drugačije komentare.

Марко РС

pre 16 godina

Ало људи, о чему се прича овдје? Је ли неко од вас био у Српској, макар на пијаци Аризона? У општини лакташи у којој је александровац има више фирми за увоз свега и свачега, него становника. О каквим талентима ви причате? Додиковом сину? По таленте се иде у Требиње, Вишеград, Српско Сарајево, а не у Игокеу, која је легионарски клуб, по сезони промијени 15 ислужених ветерана из Србије и опет ни босни ни широком не може прићи испод 10 разлике. Играју у буџеној школској дворани од 500 мјеста. И кад направе већу, ко ће их гледати. Све је ово глупо да не може бити глупље. Додику би боље било да помогне Борцу, био је у одбору за његово спасавање, а они су одмах испали из лиге. Почео је ко у прошлом мандату, све дај у своје село. Зна се како је прошао.
Које фирме спомињете? Хемофармову испоставу, Марбо чипс постројења, или нешто што је Мишковић ili MTS већ купио?
PS: ИГОКЕА је име бивше пропале додикове фабрике намјештаје, пародија на ИКЕА-у.

*bane*

pre 16 godina

*Pošto je Danilović kažnjen 2god. bilo kakvog posla u košarci, to izgleda ne važi, pa će sada DODIK da šamara sudije ovde , a Danilović u Rep.Srpskoj !! Da li i to spada u specijalne veze Srbije i rep,Srpske ?? Gospodin Vesić je kažnjen jer je pokušao da odbrani navijače od huligane iz policije - čitaj žandarmerije , i On je ispoštovao kaznu, a "gospodin" Danilović , valjda zato što je Radikal , ne priznaje taj sud i kaznu !!Šta je On , novi Tito !! Sramota !!E moj Bojiću !!

Hell

pre 16 godina

@ navijac, 17. avgust 2007 20:40

A jesi li video kako je hiljadu puta na utakmicama pljuvao te iste sudije koje ti pominjes i kada je gadjao navijace Partizana flasom punom vode i pokazivao srednji prst,jesi to video "ne navijacu Zvezdane"!

PetarM

pre 16 godina

@Pesimista

Kako ne shvatas?
Partizan i te kako ima koristi od ovog dogovora..
Mi njima dvoranu oni nama salju malde i talentovane igrace u narednih 10 godina..
Isto kao FMP i Borac iz Cacka.

cedocukic

pre 16 godina

Ljudi sta se palite bolje je ikakva saradnja nego nikakva.Nek potpisu i sa Zvezdom,bilo bi ok.Ljudima su potrebni igraci(kao i brojnim klubovima u Srbiji),i zasto ne bi saradjivali sa velikanima poput Zvezde i Partizana.Dok god ima koristi dobro je za sve.Vozdra

PFC

pre 16 godina

Nevena, osvojicete i vi titulu, ali "sledece sezone". U ovoj deceniji, veku i milenijumu jos niste, ali polako, ima vremena, prvo mi da izbrojimo do 10...

gile

pre 16 godina

nevena ???
tebi nije dobro??/
imas temperaturicu???
LECI svoje komplekse sama u svojoj sobi nemoj da prosipas gomilu lazi ovde , jer znam da se tebi i tvojim ganima ne svidja sto PARTIZAN saradjuje sa srpskim klubovima ipak ste za bolji vid saradnje izmedju vas i nekog kluba iz tirane,zagreba....

Александра, Гробари - Кумодраж

pre 16 godina

Ми њима салу и можда мало популације, а они нама младе талентоване играче, а предпостављам да ће и наши поред Партизана 2, и тамо ићи на каљење. Ако тако, биће од тога користи.

Srle

pre 16 godina

Svi ste ko neke babe vracare, samo sto su ga potpisali svi nesto popuju kao da vide kroz buducnost.
Ni meni nije jasan ovaj vid saradnje, ali ako ce koristiti i jednom i drugom klubu sto da ne probati.
Sacekajte malo da vidite o cemu se radi a nemojte odma pametovati ko da vec sve znate sta ce biti.
Po meni svaka saradnja je dobro dosla ako od nje ima obostrane koristi.

Korgacin

pre 16 godina

Nije mi baš sve najjasnije ovde...ali, mene to i ne brine...na kraju, sigurno da, ako i postoji neka pretnja od ovog ugovora, to je onda možda neka loša konotacija zbližanja Dodika sa KK Partizanom. Ali, opet, zar Dodik nije, iz nekog razloga, IN ovde u Srbiji već neko vreme. Svi vole da se slikaju sa njim, i da se pohvale slikom :)
A KK Partizan, šta fali imati podršku u Srpskoj...zar nije odatle došlo puno kvalitetnih igrača, i zar deca nemaju sad motiv više da treniraju košarku tamo, sad kad znaju da im je put do KK Partizana i vrhunske košarke...

peja

pre 16 godina

Partizan i Igokea potpisali ugovor o sportskoj saradnji

Košarkaški klubovi Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su danas ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.

Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima nositi natpise "Partizan Igokea" i "Igokea Partizan", imaće zajednički Upravni odbor, zajedničke prostorije, a u planu je i izgradnja hale.

Ugovor su na stadionu "crno-belih" potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.

"Celo sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak", rekao je Danilović.

Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da "juriša" na uspehe u Evropi.

"Naša ambicija je da uđemo u Jadransku ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za spajanjem je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno-pravno, imaćemo jednu upravu", rekao je Dodik.

Upravni odbor će imati šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat, a objaviće se u sledećih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova.

Trener Partizana Duško Vujošević bio je jako zadovoljan postizanjem sporazuma i čestitao je klubu na takvom potezu.

"Jako je bitno da se povisi nivo kvaliteta logistike, to su jaki preduslovi za obavljanje posla na terenu. Potez je veoma značajan, donosi nam dodatnu stabilnost", rekao je Vujošević.

Dodik nije mogao još da kaže gde će se graditi dvorana. On je naveo da se razmatra nekoliko lokacija, ali prvo treba da se vide urbanistički planovi i nabave dozvole, pa će se tek onda znati.

Na pitanje novinara kada će Partizan prvi put gostovati u Republici Srpskoj, Danilović je odgovorio da se to više ne može nazvati "gostovanjem".

"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički", objasnio je Danilović.

Vujošević je kroz osmeh dodao: "Ovo je više od sponzorstva, manje od promene rukovodstva".

RS

pre 16 godina

@novak
Bravo majstore! Najveci igraci nase reprezentacije su rodjeni u ili porijeklom iz Republike Srpske narocito Hercegovine.Samo si zaboravio Radmanovica Gurovica Milicica pa i Avdalovica.

19G70

pre 16 godina

Licno, na prvi pogled mi se ne svidja ovaj dil, ali verovatno da imaju neki razlog za njega...
Svejedno, samo Vujosevica nemojte da pljujete, cigancici, covek je u Partizanu 7 godina zato sto ima rezultate, i u svakom derbiju vas spusti na zemlju. 6 puta za redom prvaci zemlje!!! To be continued...

RS

pre 16 godina

@novak
Bravo majstore! Svi nasi najbolji kosarkasi su porijeklm iz Republike Srpske narocito iz Hercegovine. Samo si zaboravio Radmanovica Milicica Gurovica pa i Avdalovica.

TrebinjacRS

pre 16 godina

Samo leajte kerovi, kad ne znate nista drugo! PArtizan je dobio velikog sponzora! Zar izjava da Partizan moze mirno da se okrene igranju kosarke ne govori dovoljno! Ni malo me ne brine ova ugovor! Cak sta vise, raduje me! Nisu ni oni ludi da potpisuju nesto sto ce da im se obije od glavu. Inace Laktasi su jedna od najbogatijih opstina u BiH, a to sve zahvaljujuci ovom covjeku, a u ratu on nije imao nikakvu funkciju, nego je imao svoju veliku zemlju i radio na njoj! A o njegovom postenju govori podatak da je na izborima u RS osvojio preko 60% glasova! Pa ne bi valjda toliki ljudi glasali za lopova? U BiH ima mnogo talentovane djece! Da malo bolje pratite znali bi ste da je upravfo jedan momak iz Trebinja potpisao ugovor sa Partizanom! A vi.... KK Sledeca sezona... Poklopite se usima i glasa ne pustajte! Sasa Danilovic je zaduzio srpsku kosarku, a taj vas jadni cetnik je uvrijedio 2 miliona Grobara i to mu Srbija nikada nece oprostiti! Sve sto je uradio srusio je tim rijecima! Sale, izdrzi Grobari su uz tebe!

Kefalo

pre 16 godina

@Nevena

Idi andjele gledaj malo tenis batali ti ovo ,Partizan jadan , asta ste vi gani pa ko je Sampion bre???
Nemoj ovde, ovde ti nije mesto veruj lutko!

NESA

pre 16 godina

Mislim da se ovde vise radi o novcu i interesu , nego o sportu , za mene je to ok ali da se to prizna, a ne da nam prosipaju pricu o nekoj pomoci ? O kakvoj pomoci ,koliko tu Partizan moze da unapreduje , ovo je odlican posao za Dodika i Danilovica .Ali sa sportske strane nema veze ,uzgred receno , ovim potezom Danilovic je dokazao da ga KSS uopste i ne znama ,koliko me pamcenje sluzi coveku je ZABRANJENO da vrsi funkciju. Ne secam se da su mu ublazili kaznu.A da neka mi neko nabroji 3 igraca iz igokea koji mogu da igraju u Partizanu. pozdrav

777

pre 16 godina

Ova vest je namenjena učesnicima LIGE ŠAMPIONA jer u lokalnim ligama PARTIZAN objektivno i nema ozbiljnog protivnika.Kao i obično uprava i DULE vuku prave poteze,rezultati su SVIMA POZNATI.
7 TITULA JE SUDBINA...

Misa

pre 16 godina

Pozdravljam ovu saradnju jer PArtizan se siri!Veci broj igraca,vise sponzora,vise navijaca,vece trziste...Samo napred,tek ce se videti dobre strane!P.S.STo niko nije napisao da je Dule na konferenciji rekao da je "americki plejmejker pred potpisom,da je stvar skoro gotova,ali da nece govoriti ime dok ne sleti na aerodrom"

Ozrenac

pre 16 godina

Raduje me bilo kakva saradnja izmedju Srbije i Srpske pa i ova. Ovaj ugovor nije samo sportskog karaktera, njime se sve vise zblizava jedan isti narod. Zivela Srbija, zivela Srpska!!!

Zoran

pre 16 godina

...kao navijaca Partizana, a prvenstveno kao Srbina, raduje me ova vijest...da ne davim o tome sta radi Cibona/Dinamo, Hajduk/Split itd. za klubove iz "federacije"...ali eto, opet ta srpska NESLOGA dovodi do toga da se javljaju navijaci CZ koji se ismijavaju ovoj vijesti...ali ja ipak navijam za vas da udjete u CL...toliko

партизан београд

pre 16 godina

Немојте бре људи да сте смешни, који бре босански лобији АЛО МИ СМО ИСТИ НАРОД И КРАЈ ПРИЧЕ! Ако има лобија иѕмеђу ФМП-а и Борца из Чачка онда има и овде јасно ко дан, немојте да се брукате коментарима и пишете којешта. БЕОГРАД = БАЊА ЛУКА = НОВИ САД = ТРЕБИЊЕ = НИШ = АЛЕКСАНДРОВАЦ

bogdan

pre 16 godina

@navijac
On je pljunuo i šutnuo sudiju na terenu, a kao nagradu dobio je kapitensku traku, ali dosta o njemu...Tema je Partizan!

superhik

pre 16 godina

@Republika Srpska Voli Srbiju
I Srbija voli Republiku Srpsku koja je deo Srbije i ova saradnja je dobar potez.Pusti ti ove neznalice koje su pametne samo na internetu.Pozdrav!

Gost

pre 16 godina

@Nemanja

Mrznja nije dobra za onoga koju poseduje, ni psihu a ni za telo. I nemoj ti koji mrzis da nama govoris sta je dobro a sta nije. Ipak mi se cini da je u pitanju ljubomora.

mladen 44

pre 16 godina

Niko od njih ne zna znacenje reci "logistika",posle kohabitacije,sinergije,srpski narod ce nauciti i znacenje nove reci koju nam serviraju dubokoumni politicari,ovaj put nije zabrinjavajuce jer dolazi sa "one strane"Drine,nekako se podrazumeva.
ps.Ako nekog zanima logistika je termin kojim se opisuje efikasno rukovanje zalihama. Tako da je Dodik napravio "bosansku metaforu"
igrac=dzak

savkejf

pre 16 godina

Bravo care za poslednji komentar. Nije bre Srbija Beograd, nego ima tu malo više. Mislim da je glupo pričati o tome što cela Republika Srpska gleda u Srbiju kao u Boga. Mislim da je ovo dobar potez, jer Danilović i Dule su dva čoveka koja rade isključivo u interesu Partizan, što su do sada i dokazali x puta.
P.S. Kad nismo mogli postati državni projekat Republike Srbije, onda smo postali projekat Republike Srpske.

novak

pre 16 godina

@analiticar
Mislim da vrsis vivisekciju komentara i pokusavas da atom pocepas na proton,neutron i elektron pa ti i to nije dovoljno.Ako kazes da je Danilovic iz Zubaca,Bodiroga i Gurovic deca kolonista iz Hercegovine[ali ne bilo koje Hercegovine vec Istocne],da je Avdalovicev otac iz okoline Gacka,onda mozes jednom recju reci da su oni iz Republike Srpske,jedinstvene teritorije koja ne poznaje teritorijalne podele,osim geografske,po navedenim toponimima.Zatim, navodis imena tih sela i naseljenih mesta kao da su to zasebene drzave a ne delovi sadasnje Republike Srpske.Sto se tice Savica,moji prijatelji iz Nevesinja kazu da je on od Savica iz Nevesinja,u svakom slucaju je sigurno da je Srbin iz Istocne Hercegovine,a to gde je nastupao u toku karijere,i za Zvezdu je nastupao Zufer Avdija,pa svi znamo da covek nije Srbin,nije uopste relevantno.Za Dalipagica kazes da je Hercegovac,prvi put cujem za tu nacionalnu odrednicu,ali iz postovanja zbog svega sto je ucinio za Jugoslovensku kosarku ne zelim da dublje ulazim u komentar vec bih samo spomenuo primere Ive Andrica,Skendera Kulenovica a narocito Emira Kusturice,i Dalipagicevog zemljaka Mese Selimovica.Sto se tice Stojacica,tu informaciju sam cuo iz komentara prenosa sa Svetskog prvenstva u Novom sadu.Za Rebracu sam pretpostavio,jer mi je prezime zvucalo prilicno kao da je iz Hercegovine.Cinjenica je da su svi ti igraci poreklom iz jugo-istocne Srpske[Istocne Hercegovine kad vec zelis da budes precizan],ali je to i rezultat tadasnje politike centralizacije koja je bila usmerena da se stvori jaka kosarka,i sport uopste, u Sarajevu, zapostavljajuci Banjaluku.Siguran sam da ima mnogo talenata u Krajini,uostalom kao i u celoj Republici Srpskoj a da nisu dobili pravu sansu da iskazu svoj potencijal.Sada je prilika i nadam se da ce i drugi klubovi krenuti stopama Partizana,i ne samo u RS-u vec i u Crnoj Gori i svugde gde srpski narod zivi.

dekiiii

pre 16 godina

juce ste se radovali sto ste hteli da se udruzite sa fmp.Veliki kupuju male.Ovako Danilovic ima zabranu rada u Srbiji.A nema u Republici Srpskoj.Sto ce moci da radi nesmetano.To Srbiii obradujte malo ljude RS.Ziveo Partizan i majka Srbija.

analitičar

pre 16 godina

@RS
@novak
Sve vaše teorije imaju veze sa realnošću ali baš ničim ne dokazuju osnovu diskusije a to je da saradnja KK Partizan i KK Igokea ničim ne može dovesti talente iz RS u Partizan. Ono što je hoću da kažem je da SKORO NIJEDAN talenat iz dela RS gde gravitira KK Igokea (a ti Novače daj geografska i etnografska imena) nije napravio karijeru približnu talentima (i otac Dražena i Ace Petrovića je iz okoline Trebinja) iz Hercegovine. Ono što sam ja hteo da kažem (a možda nisam imao najkvalitetniji literarni prikaz) je da KK Igokea nije RS, da je Dodik pozitivna košarkaška figura i da ako je reč o talentima praksa pokazuje da u okolini Banja luke nisu dominantna grupa.
Inače, velikog igrača i čoveka, Dražena Dalipagića sam nazvao Hercegovcem (krajevi gde su ljudi rođeni i odrasli se inače koriste u redovnom dijalogu)jer za čoveka kome je majka Hrvatica, otac Musliman, koji je veliki deo života proveo u Srbiji i sa Srbima i koji je igrom i ponašanjem proslavio Jugoslaviju nisam našao adekvatniji naziv. A osnova je da kao i ostali nije iz okoline Banja luke.

Stojan

pre 16 godina

U kako ste se zaj***ali, pa vi umjesto u evropu da idete, vi se oslanjate na neko selo pored Gradiske, necete se vi hljeba najesti od Igosa, bolje da ste pomogli malo onom jadnom Borcu... Jos na sve to ima da vas i za***u... ako!!!, a videcete i kako

novak

pre 16 godina

@analiticar Nemoj da mislis da ne prepoznajem specificnost Hercegovine,a narocito Trebinja za srpski sport i kulturu uopste .Popovo polje i okolina Trebinja su postojbina blagorodne loze Petrovica od kojih su nastale dinastije Petrovica i Karadjordjevica,sv.Vasilija Ostroskog[Vasilija Jovanovica],Jovana Ducica i uz sve navedene kosarkase i jos mnogih drugih sportista,umetnika,politicara i koga sve ne.Ipak bez obzira na natprosecan broj visokih i izuzetno visokih ljudi iz Trebinja i okoline,sto je prirodna predispozicija za kosarku,talenat se deli po normalnoj raspodeli i tih 2% supertalentovanih za sport,nauku,umetnost i bilo koju drugu delatnost mozes naci na bilo kom prostoru i bilo kojoj grupi ljudi,a narocito na Balkanu gde smo svi toliko izmesani.Ono sto izdvaja fenomen srpske kosarke su znanje,rad i organizacija.Ja ocekujem da organizacija stigne i u taj deo RS-a i da pocne da daje rezultate.Ne slazem se sa tobom da je bezuslovno tacno da talenti iz Trebinja,Srpskog Sarajeva i Bjeljine ne mogu biti grupisani oko KK Igokea Partizan , mada bi bilo prirodnije da jedan takav klub postoji u Trebinju ili Srpskom Sarajevu.Ja sam zato u svom komentaru i rekao da ovde Dodik ulaze u Partizan a ne obrnuto.Stvarno je grehota da najtalentovanija deca iz Hercegovine odlaze u Buducnost i nastupaju za Crnogorsku reprezentaciju[Savovic,Goran Bodiroga].Valjda ce se neko setiti da preduzme nesto i po tom pitanju.Za Praju sam ti dao poredjenje sa Mesom Selimovicem i ne bih vise o tome.

djordje

pre 16 godina

igokea(dodig) se cupa na partizan nece li maknuti sirokog i bosnu bar iz kosarke, jer nas je sport u federaciji otiso bre u KU...

stanko

pre 16 godina

Sudeci po komentarima koje ne razumem:
Kosarku ne treba razvijati!
Svi koji pokusaju razvoj su krivi!
Ne treba kosarka u nekim manjim mestima jer eto za to je odredjen samo Beograd.
Sta nam treba kosarka u Republici Srpskoj.
Cinjenica da je Bodiroga iz Kleka, Divac iz... Macvan iz Vukovara... ne menja nista na komentarima jer eto oni su krivi sto se nisu rodili gde su vajni kriticari odredili.
Srecom da se isti ne bave kosarkom pa samim tim nemaju uticaja a kosarka neka se igra u Laktasima, Cacku, Rakovici, Vrscu... pa neka ostvarujemo rezultate kao sto su to uradili mladi ove godine.