Nedelja, 22.07.2007.

22:09

Još jedna pobeda Zvezde za kraj

Izvor: Vladimir Novakoviæ

Još jedna pobeda Zvezde za kraj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Josko

pre 16 godina

@Deki
Deki majstore svaka cast,realno ali....
1.TUTORIC NIJE IGRAC ZA TAKO ODGOVORNU POZICIJU U ZVEZDU I MORA DA SE DOVEDE KVALITETAN STOPER (NEZNAM SE ZASTO VISE NE SPOMINJE MAKEDONAC SEDLOSKI KOGA BOSKO OBOZAVA I MNOGO CENI KAO IGRACA).I BAJALICA JE PO MENI U PREDNOSTI U ODNOS NA TUTORICA...
2.LJUBOJA MORA DA IGRA AKO DODJE,A SVE IDE U TOM PRAVCU.SIGURNO NECE IGRATI SA LEVADIJOM (ILI POBEDOM DAJ BOZE) ALO ZA 3 KOLO ZA NJEGA MORA IMATI MESTA...
3.GDE JE CASTILLO BRATE?

Gavrilo

pre 16 godina

Lukas mora da igra, odlican je i to ce brzo da se pokaze. A Kastiljo ide u Juventus pa ide. Bilo bi dobor da pomogne da konacno udjemo u Ligu sampiona. Sa ovim latinoamerikancima mozda i bude dobro. Al, najbitnije je da nas na zrebu opet ne izmalerise ko lani

stevo

pre 16 godina

nemam poverenja u ova pojacanja,nadam se da gresim,ali setite se koliko smo svi bili optimisti kada su prosle godine dosli georgijev,kastiljo,tadeu i ostali.jedino su kastiljo i gaj opravdali ocekivanja.mislim da cemo biti jaci ako nam ova nova pojacanja budu sedela na klupi,jer su mi burza,milijas,milovanovic,koroman,gaj,kastiljo(ako ne ode),basta ipak drazi.stvarno bih voleo da gresim i da smo ipak dobili nekog novog kastilj.pozdrav delijama,svi na marakanu!

Lopez

pre 16 godina

boze...

posto cemo uci u 8 u ligi sampiona,to znaci da moramo da pobedimo i u rundi pre toga,odnosno za ulazak u 16.

sta ti tu nije jasno?

ЗВЕЗДА У СРЦУ

pre 16 godina

Како овде неки могу да састављају најбољих 11, а да у њих не сврстају Саласа. Он, затим Баркос, Броновицки, Молина су доведени да играју и да чине јак костур екипе. Жао ми је једино Милијаша и Бурзановића, пошто ће у таквој ситуацији бити у другом плану, али јаке екипе имају и јаке клупе. Мада ако појачања покажу супротност од очекиваног, њих двојица ће свакако бити стандарни у тиму, али тада следи минус управи, јер зна се шта у оваквој ситуацији треба да покаже појачање које је доведено да игра на позицији Бурзановића или Милијаша на пример (пре њих).
У сваком случају немамо право да се жалимо што се доведе оволика појачања, јер састав из сезоне 2006-07 није показао ни трунку могућности да крене у озбиљније европске походе. И зато треба довести и још једног штопера. То је морање, а не неки хир или тако нешто, ако шелимо резултате.
Значи, у једној реченици се може рећи: Бошко и појачања ИЗВОЛИТЕ, покажите шта знате, тј. шта Пикси зна.
СВИ НА СТАДИОН, ДА НАПУНИМО МАРАКАНУ!

nesa delija

pre 16 godina

Vreme je da se Marakana bude puna. Vreme je da u domacem sampionatu bude izmedju 15000 i 25000 ljudi. Vreme je jer jedino tako u takvoj atmosferi nastaju pravi igraci. Takodje, molim delije da se za vreme evropskih utakmica suzdrze od paljena baklji i na Mari i na gostovanjima ako se ide,a narocito da ne prave ekcese kao grobari u Mostaru. Takvo ponasanje nas nigde ne vodi samo sebe unistavamo na taj nacin. Koliko sam ja mogao da procitam u novinama Zvezda ima jos godinu dana uslovne kazne u UEFA takmicenjima sto znaci ako se ne daj boze desi ono sto se desilo Partizanu, Zvezdu ce automatski UEFA diskvalifikovati sa evropskih takmicenja. To bi bilo strasno, narocito ako pocnu da se beleze dobri rezultati. Suzdrzite se MOLIM VAS, nedozvolite da prodjemo kao Partizan i da se trud igraca,trenera i celog kluba dovede u pitanje zbog neodgovornog ponasanja. Pokazimo svetu da smo civilizovana nacija, budimo iznad politike. MOLIM VAS.

Balansero

pre 16 godina

Golman (Hapoela!) ispucao do napadaca i 0-1.

Liga sampiona!? S Boskom!? He he he.

Imali sre priliku da vidite kako se ulazi u LS. I? Nista ne nauciste. Tuga.

Zivko

pre 16 godina

Iz pouzdanih izvora preko mog tece iz Valjeva i njegovog kuma iz Mionice saznaje se da Ljuboja ne dolazi u Zvezdu, Koroman ipak ide u Olimpijakos, odlaze Pantic,Basta, Milovanovic, Kastiljo, Banovic i Trisovic a dolaze: centarhalf ekvatorske reprezentacije Hertigo i mladi americki napadac Adu.
Tim za LS:
Randjelovic
Palasios
Bronovicki
Bajalica
Gaj
Lukas
Milijas
Burzanovic
Silas
Molina
Barkos
Rezerve:
Radivojevic
Andjelkovic
Tutoric
Trajkovic
Stancic
Raskovic
Djordjevic F.

buducnost-hajduk 3-0(sluzbeno)

pre 16 godina

Burzanovic je dete buducnosti.=)) dok je bio u buducnosti swi ste ga mrcili,a sad wam dokazuje da je klasa.burzo maradona!!!!!

BOBA DELIJA

pre 16 godina

Ovaj Palasios je dosta dobar, treba sa njim potpisati ugovor i odmah ga ubaciti u prvu postavu kako bi izbacio Pantica. Takodje treba forsirati Bajalicu, jer Boskove genijalne ideje sa Tutoricem i Panticem u odbrani donose nam velike probleme!

Teacher Sd

pre 16 godina

Da bi postali stvarno ozbiljna ekipa trebalo bi da da imamo jos jednog pravog stopera i golmana,ali i ovo nije lose:Radivojevic,Bajalica,Gaj,Bronovicki,Palasios,Kastiljo,Lukas,Molina,Koroman Salas,Barkos.
Mnogo su jadni svi ovi koji omalovazavaju Boska Djurovskog,pa on je legenda Zvezde!Bolje dodjite na stadion da konacno i Zvezdi krene na bolje,hocemo da Marakana bude ispunjena do poslednjeg mesta jer samo tako mozemo da uspemo.SVI NA STADION!!!Nase vreme tek dolazi,napred ZVEZDO!!!

Vlada

pre 16 godina

Sve sami strucnjaci sad pljujete Djurovskog,kakvi ste bre to ljudi!?Pustite coveka neka radi da vidimo koliko moze,a moze mnogo 100% sam siguran!!Ovaj nesrecnik sto kaze da su bacene pare za pojacanja sto vec pljuje,a nema veze sa zivotom kakvih ljudi sve ima to ja zalosno,jer ce takvi kao sto je on dolaze jednom godisnje na stadion i zbog takvih masa ljudi ne moze da dodje do ulznice!!!!Kao onog pijanog Djorica da slusam!!!Sto se mene tice moze i 11 eskima da igra samo neka ima rezultata

rodjen los

pre 16 godina

unistice nas bosko sa bajevicevih 4-5-1 ... ta taktika moze da se igra iskljucivo kada igramo protiv nekoga ko je jaci od nas i to na njihovom terenu ... sa jednim spicem u postavi sami sebi pravimo more nepotrebnih problema ... murinjo juce za nepismene objasnjavao da kada igras protiv slabijeg tima obavezno je igrati sto ofanzivniju taktiku ... netreba previse objasnjavati zasto u napadu treba igrati sa vise spiceva ... i u odbrani znaci ako imate veci broj spiceva vezuju za sebe vise igraca protivnika kad je on u napadu ... pametniji od mene kazu da ako imate jednog spica kad protivnik krece u napad dvojica kontrolisu tog napadaca ... dva spica i vezali ste cetiri protivnicka igraca ... 90% utakmica igramo protiv ekipa koje su slabije od nas a mi uigravamo 4-5-1 ... strasno ... inace bosko vice na sva usta da igramo 4-3-3 ... kao racuna koromana i salasa u spiceve ... koroman klasican poluspic ( ofanzivni vezni ) , pa cak pre i krilo nego spic ... salas je isti koroman ... on je sam rekao da najbolje igra iza napadaca ... ja licno najvise volim formaciju 3-4-3 ali zvezda bez spiceva to nemoze da igra ... sa ovim igracima najbolja bi bila formacija 4-4-2 ... i to ovako ...

gosa ... randjel (kukulele)
odbra ... bronowicki i palasio bekovi tutoric i gaj stoperi ...
sredina ... castilo zadnji vezni ... milijas , koroman , burzanovic ofanzivni vezni
napad ... barcos i f.djordj

zamene u timu lukas iskljucivo umesto castila ... njih dvojica ne bi smeli nikada da su zajedno u postavi ... molina ... umesto milijasa ... salas umesto koromana ili burzanovica ... milovanovica treba koristiti za promenu stila igre tima shodno aktuelnom rezultatu ... ako je rezultat negativan umesto castila jer je ofanzivniji , a ako je rezultat povoljan umesto burzanovica ili koromana jer je od njih bolji u defanzivi ... tacno je da nam fale golman , spic i stoper , ali najneophodniji nam je u ovom trenutku spic ... plasim se boska ... mnogo ...

zagor-te-nej

pre 16 godina

Posto uprava FK SS ne zna kako do LS evo predloga koga da kupe . Na gol Bufon , bekovi D.Alves i Evra , CB Teri i Ferdinand , od igraca sredine terena kupiti Vieru , Ronaldinja , Kaku i K.Ronalda .U napad bi bilo dobro staviti Van Nistelroja i Drogbu ,Garantujem da ce se ovaj tim plasirati makar u 3.kolo kvalifikacija .Sadasnji sastav :Pixi-Babarogic,Terzic,Arsic,Tanovic-Filipovic ,Markovic,Latinovic,Delevic-Dzajic,jugoslovenski-aevo-tvanspovt, nije u stanju da uradi nesto u evropi , samo su kod kuce jaki.

ЗВЕЗДА У СРЦУ

pre 16 godina

Формација 4-3-3

Голман: Ранђеловић (нека брани, мада свакако може и бољи голман, али тај сигурно не би био нешто ЗНАЧАЈНИЈЕ бољи);

Одбрана: леви бек- Броновицки (Анђелковић, ако то буде неизбежно решење), десни бек- Баста, Паласиос (мислим да је свеједно, али сигурно је да ниједан од њих нема потребне дефанзивне карактеристике), штопери- Гај свакако, а поред њега за сад најбоље делује Тутурић (пре свега треба покушати за треће коло довести искусног и провереног штопера који ће га заменити, или покушати уиграти Бајалицу јер мислим да је његов максимум већи од Тутурићевог);

Средина:
Мало дефанзивније да делује Кастиљо, Миловановића је најбоље продати и пустити Милијаша (ако не функционише најбоље пустити Лукаша). Нешто испред њих играће плејмејкер Бурзановић (ако је Мао бољи нека он узме то место, али иислим да то место треба да буде резервисно за звездину 10-ку, а уасталом за 90 минута тренер има право да начини 3 измене). По крилима је Короман неприкосновен (десно), а Саласа треба поставити лево па да Звездини напади тутње по левој и десној страни. Као најистуренијег треба ставити Баркоса, а ако њему не крене најбоље у наредних 20-ак дана (11. Августа), свим СИЛАМА кренути по Љубоју који ће га заменити (сигуран сам успешно).

Тренер и управа: Мислим да Ђуровски, затим Пикси и Дика за сада раде свој посао феноменално, а није им нимало лако. Ако резултаи то не покажу и дође време да се врше промене, зна се по неписаним правилима ко је први на удару.
Звезди је пре свега потребна срећа, стога СРЕЋНО!

Vlada

pre 16 godina

Piksi, molim te kupi stopera jer sa Djordjevicem, Tutoricem i Bajalicom nemamo cemu da se nadamo... Visoka lopta pada na ivicu kaznenog prostora, neki patuljak iz Hapoela u sendvicu izmedju Bajalice i Djordjevica i ni jedan od ove dve vezare da pocisti i izbije loptu. Neverovatno!!!! Uz put se nasa dva vrhunska igraca smotaju, lopta dodje do patuljka, i on nam da gol... Jednostavno, nemam reci koliko su losi. Ovo bre nije fudbal, ovo je komedija, ili sto bi Bekam rekao, kafanska liga...

Alternativa je da date malom Adamovicu da igra u paru sa Gajem. Od gore pomenute trojice ne moze da bude gori, garantujem.

Mrmot

pre 16 godina

Nisam imao vremena da procitam bas svaki komentar, ali video sam da preovladjuju komentari tipa nema veze nasa igra, Partizan je slabiji po automatizmu. Voleo bih da se javi neki realan navijac koji je gledao utakmicu sa Zrinjskim da da komentar... Naravno da je Zrinjski mnoooogo slaba ekipa, ali realno Partizan ima mnogo bolju igru nego prosle sezone, a pojacanja su na mestu, i vasi glupavi komentari to nece promeniti. Zvezdu nisam gledao, pa necu ni da komentarisem, pretpostavljam da je jaca nego prosle godine....

gistro

pre 16 godina

PENAL!PENAL!PENAL! ovo su bas prave pripreme za narednu sezonu, a i nase sudije se takodje pripremaju za da sviraju 11-erac za crveno-bele!

Boze...

pre 16 godina

(Lopez, 23. jul 2007 00:58)

Ulazak u 16 u LS?
Na chemu si ti,choveche????
Pa vi necete uci ni u kup Uefa.Ko lozi ove navijache crv zvezde,da mi je znati...?

Vlada Sa

pre 16 godina

Ne znam zasto toliko svi kukate zbog odbrane, nije nam toliko losa. Cinjenica je da treba da se dovede jos jedan dobar centralni pored Gaja, ali ni ovako nije lose. Primili smo uvek gol, ali zato sto igra 25 igraca na utakmici, nismo odigrali ni jedan mec sa mogucih startnih 11. Ja sam licno molio boga i svaki dan samo cekao da kupim novine da vidim da li ce Bajalica konacno potpisati za Zvezdu. Pratio sam njegove igre iz OFK-a gde me je odusevljavao, svetska klasa. Kako je samo naseg Zigica cuvao na utakmici gde mu je Ziga polomio nos, nije mogao da dobije duel sa njim, cak ni u skoku. Samo treba da se uigra sa ostalima, a to moze SAMO AKO bude starter u svim ovim pripremnim mecevima, da dobije neophodno samopouzdanje, jer on moze mnogo. Kako je delovao Bisevac kad je stigao, duplo je gore partije pruzao, tek je u sledecoj sezoni pokazao kakva je igracina. Znaci Bajalica obavezno, pored njega Gaj. Desno Basta, ali kad bi igrao iz forme kad smo tukli Romu jer ne treba pricati kakav kvalitet poseduje, i levo Bronovicki, koga jos uvek nismo gledali, ali je njegov kvalitet neosporan. A sto se Tutorica tice, nije on uopste rupa kao sto pricaju. Sve bolje i sigurnije igra, iz utakmice u utakmicu je pokazivao napredak, ali realno, nije za startnih 11, ali osecam da ce za godinu dana biti jedan od najjacih stopera, ima potencijala. Sredina nikad jaca, samo se plasim viska (kvalitetnog) igrackog kadra na tim pozicijama. Napad na prvi pogled respektabilan, ali u isto vreme rizican. Mac sa dve ostrice. Ali kad bi doveli Ljuboju, stvarno bih bio spokojan. On je pravi igrac za Zvezdu, uklopio bio se posle 2 utakmice, a tek za nasu ligu bi bio smesan. Dao bi makar 30 golova za jednu sezonu, kad su mogli jedan Baljak i Despotovic po 20, a igraju za slabije timove. Samo da Bosko napravi pravi potez u sastavljanju tima i sve ce biti O.K.

Razanka Stip MK

pre 16 godina

Dobro moze li neko vise od ;strcnjaka; koje se pale na zvezdu da objasni po cemu je to zvezda jaca ove godine od Partizana.Samo se pise mnogo smo bolji pa imamo mnogo jaci tim bla bla bla....Partizan mozda nije doveo neka zvucna imena ali pa ko je cuo za zvezdina pojacanja prije dolaska.Nego da nisu jaci za Terzica i onog Babarogica,to treba da bude briga za Partizan.

Milan i Ivan DELIJE sa SEVERA

pre 16 godina

@ Svim nerealnim grobarima i "delijama" koji Zvezdu prate preko novina, tv-a, neta... A ne odlaskom na stadion!!!


Gacete tu svi, vi, nevernici i licemeri kako Zvezda na PRIPREMNIM utakmicama POBEDJUJE sa 2:1! Pa onda na to kukate, "jao pa to je malo, pa zasto, pa kako itd.", Barkos, Salas, Molina, Bronovicki, Palasios su tek dosli videli ste Salasa 20min. a Barkosa sve ukupno 90 u dve tekme i treba imati u vidu da je u obe zvezda sa njim pocela sa dva razlicita tima. Kako ga je nas Pixy najavio i kada ste videli snimke ocekivali ste da ce da izadje na teren i da prvoj ekipi "nabije" 5-6 golova. Sad vam to smeta sto vec nema prosek 5 golova po tekmi, "plakali" ste sto je potpisao na god sa pravom produzetka saradnje. Bar se na prvi pogled vidi da nije neupotrebljiv. Kad primi loptu ne odbija se od njega kao da je drvo, jes da ju je retko primao ali za to je kriva ne uigranost, napadac dobija lopte od veznog reda, a oni ocigledno jos uvek ne funkcionisu najbolje, ali mi verujemo kao i svi kojima je zvezda u srcu da hoce!!! A sto se njegovog ugovora tice, sigurno ce biti produzen na polusezoni ukoliko pokaze da vredi, jer za njega se najmanje zna, a i da zvezda ukoliko nije dovoljno dobar ne baca previse para na njegov ugovor pa posle da se kajemo! A jos treba dodati da se svi privikavaju na novu formaciju i da je Barkos jedini spic i da je tada potrebno da se mnogo vise trudi i ucestvuje u igri, sacekajmo da nauci 5 recikao i lukas pa cemo suditi to je najlakse. Zadovoljni smo Lukasom, a i on je sa nama tek mesec dana, palasiosa necemo da komentarisemo jer nije jos nas igrac, ali me je zadovoljijo! A grobari sto se rugaju zemlji za koju igra, reci cu samo da je on drugi najbolji igrac njihove reprezentacije posle Suaza oko koga su se tukli Milan I Inter. Mi iskreno verujemo da ce sve to izaci na dobro! Imaju jos mesec dana do pravih utakmica to je sasvim dovoljno da se kockice bar malo sloze, jer Levadiju ili Pobedu Zvezda mora da dozivljava kao pripremnu, jer smo mi za njih Real!

Samo se kod nas ljudi bave REZULTATIMA na pripremnim utakmicama koje jedino sluze prvenstveno da se vidi ko koliko moze pa onda za uigravanje! Zbog toga Bosko rotira i zbog toga ne igramo konstantno! Na pripremama dok igrate utakmice intenzitet treninga je jak i to znaju svi koji su ikada trenirali neki sport, noge su jake, cesto se menjaju formacije i nacini igranja odbrane, pa se zanemaruju neki segmenti igre da bi se stvorio pritisak...! Uostalom kakve god to ekipe bile zvezda nema poraz na pripremama i to mnogo znaci za moral ekipe! Zasto je Partizan zakazao poslednju tekmu protiv peto-ligasa i izveo najjacu postavu koja je igrala protiv Zrinjskog i napunio ih! Pa naravno da bi podigli moral i naostrili se za jako bitan mec kojeg su se plasili, jer su se pribojavali istorije i Dinama! Pa je rezultat svega toga bila kanonada! Ali necemo o njima, nek' oni misle o tome! Setite se da je Zvezda poslednjih sezona bas iz tih razloga pravila premijeru na Marakani protiv rada i punila ga do vrha! Kad se bude spustio intenzitet treninga i kad se bude znalo ko je u prvih 11 pocece veliko dokazivanje rezervista i prava igra tad dolazi, kao i brusenje forme a za to ce izmedju ostalog posluziti i Levadia! Tada ce se videti ko se kako nosi sa pritiskom jer je Zvezdi imperativ pobede u tom mecu iako je zvezda totalni favorit! Mozda ove godine necemo imati takvu utakmicu jer igramo turnir u Bergamu, ali ko zna zasto je to dobro. Dovljni pokazatelji da pripreme i sezona nisu isto su utakmice protiv Libereca kao i prethodnih sezona protiv Verdera, Galate itd.

Neverne Tome pogledajte samo Live score i tamo cete videti pregrst rezultata prijateljskih utakmica gde autsajderi pobedjuju ili remiziraju sa vrhunskim ekipama. Najbolji primeri toga su Man utd, Fener i to bas protiv ovih Austrijanaca koje smo mi dobili, Bajern izgubio od gladbaha, pa je veliki celsi igrao skromnih 1:0 sa Amerikom i sa Galaksijem iz Holivuda. Pa to bi trebale takodje da budu katastrofe, ali nisu jer ljudi znaju da to nisu prava lica ekipa.

Vidimo da mnogi od vas pljuju Boska i pisu da on nije dorastao Zvezdi! Podseticu vas "Veliki zvezdasi", da je taj covek samo 400 puta nosio kapitensku traku na zvanicnim utakmicama naseg kluba, ne racunajuci utakmice koje je odigrao bez iste!!! EEEEJJJJ ljudi kakvog vi coveka otrcavate, slazem se da nije Kapelo ili Murinjo, ali ne shvatam zasto mnogi od vas pisu da je Zenga bolji! Sto on je kao vrstan strucnjak, a zvezda mu je bila najveci klub koji je vodio i jedino je sa nama napravio neki uspeh, imali smo jako dobar tim a nikakvu igru nismo imali, jer je sve zavisilo od Zigica! Sve sto je napravio bilo je zbog harizme i zbog toga sto je dobar motivator! Da se ne bih ponavljao recicu da je Mateus isto to uradio u Partizanu s tim sto je za razliku od Zenge imao pol poziciju pa je igrao LS, a ne Ligu UEFA! I pardon pored toga ozenio je jednu od srpskih lepotica! ha ha ha! Zar ne? Sad je Srpski zet! Dok je Bosko Djurovski VOJNIK Zvezde i kako sam kaze sve bi dao da nas uvede u LS i trebali bi da mislimo da ima sta da da i da nam ostvari snove, jer on je taj koji trazi brzu igru, agresivnu zvezdu koja igra lepo i vraca ljude na stadion i da je prosla sezona jos malo potrajala Zvezda bi igrala neuporedivo lepse i bolje nego sa pocetka sezone! Pokusali su da dovedu neko od velikih trenerskih imena i da Bosko bude asistent kako bi ucio, jer covek se uci dok je ziv,ali posto su svi trazili mnogo i bolje sto je ostao Bosko nego da daolazi novi Zenga i da ode posle 1 god zbog zene! Bosko je potpisao na jednu godinu i verovatno ce neki od neznalica koje ovde pisu da kazu, "sto samo na godinu"! Pa evo mi da vam kazemo, zato sto ukoliko zvezda ne bude zadovoljna da ne mora da isplacuje ugovor prilikom otkaza, a oni koji igraju Football Manager znaju da neafirmisani menadzeri potpisuju na 1 god.! Ako je Pixy, jedan od legendi naseg kluba ukazao poverenje ovom coveku, ajde onda i mi da ucinimo isto!

Grobari pisu svasta za nasu upravu, a svoju cak ni nemaju! Nasa "nova" uprava donela nam je 4 trofeja u dve godine, a njihova stara zamalo trece mesto u prosloj sezoni! Kako sada stvari stoje, Zeka i Bjeka ce im biti opravdanja jos dugo, dugo vremena(godna,titula)! :)

Toliko od nas, za sada!
Pozdravljamo sve PRAVE DELIJE i pozivamo vas da i protiv Levadije napunimo Marakanu i da pokazemo nevernicima sta je Zvezda!

stefan

pre 16 godina

zvezdi je potrebna 3 pojacanja/ spic ljuboja ,golman zilic ili disljenkovic,i neki iskusan fudbaler takinardi (sl.igrac) .treba prodati milovanovica

Moral

pre 16 godina

Netreba vise da dovodi igrace te pare sto dobije od zige itd treba da kaze igracima ako udjete u LS delimo ovih 5 miliona na svakog igraca kao bonus. Pa ce onda da se istinski trube. Pogotovo ovi latinosi kojima ca familija ziveti 2 godine od tih para.

Nikola_bgd

pre 16 godina

ma sve je to ok...ali jos smo mi tanki...pa ne daj boze da se povredi neko od ovih stranaca ko onda da igra...ovakvom politikom(koja mi se inace svidja) tek za dve tri god cemo biti prava evropska ekipa...sve pre toga je extra...kad sam cekoa ovolike god cekacu i jos godinu dve...

zleca

pre 16 godina

Mislim da je zvezda na dobrom putu da napravi ekstra tim.Fali jos taj jedan centralni odbrambeni koji je jak i pametan, i golman koji je mlad i perspektivan(kahriman ako ga pusti vosa). Sto se spica tice treba uzeti nekog mladog stranca koji ce postati zvezda ili dovesti ljuboju. Po meni zvezdin ti za ovu godinu ce biti Golman: Randjelovic(ili nov ako ga dovedemo) Odbrana: centrala: Bajalica(nov neki dobar, Tutoric) i Gaj, desno:Palasios(lakic ako dodje pozto basta ide valjda), levo: Bronovicki(Andjelkovic) Sredina: zadnji vezni: Lukas ili Milijas(posto Milovanovic valjda ide, Stancic) i Kastiljo, levo: Salas(Trisovic, Perovic kada se oporavi) desno: Koroman(Trajkovic) poluspic: molina(Burzanovic) Spic:Barkos(Filip i neki novi koga bih trebalo dovesti moze i ljuboja) formacija 4-2-3-1 po meni idealno za zvezdo, za brz i lep fudbal kratkih pasova sa dosta dobrih tehnicara u ekipi. Sa ovim timom uz malo srece i u ligi sampiona. Pozdrav za sve delije od navijacke grupe iz arandjelovca.
Spartanci Arandjelovac

GROBAR

pre 16 godina

Evo sad nisam pristrasan ali realno imate ekipu za prvo kolo kupa UEFA plafon ! Jer ako Djurovski od ovoga napravi ekipu moze komotno da ide da trenira Barcelonu ... Toliko od mene zivi bili pa videli ...

Pera Zajecar

pre 16 godina

Pixy dobijas 2 ili 3 miliona od prodaje Zigica u Viljareal.Pa za te pare,pare Puroviceve i Djokiceve prodaje,i Jankoviceve prodaje od koje si dobio 700000 evra dovedi jednog KVALITETNOG stopera iz inostranstva.Da ima najmanje 30 god.i da u tandemu sa Gajem cepa stvari...

B-Layer

pre 16 godina

sve je super,samo jos kad bi svatili da burza MORA da igra jer je GenijEEE...
ne,ozbiljno sad,znaci momak je jedini koji moze ovoj ekipi da stvori minimum 5,6 sansi...e sad ne znam koliko su dobri ovi juznoamerikanci i koliko je to prepumpano u medijima,ali...uglavnom,titula je nasa o5,a LS...ko zna...sve zavisi ko bude igrao....

Lopez

pre 16 godina

sigurno je da imamo bolju ekipu od partizana,ali kako neko moze da kaze da imaju slabiju ekipu nego prosle godine,ovaj tim je mnogo jaci.


odlazak bajica je pojacanje za partizan,covek je igrao 7 godina u partizanu,samo zato jer nije mogao da se proda,grobari su slavili kad je otisao ko mi kad smo prodali(poklonili) joksu.

odlazak smiljanica nije problem,ne racunajuci njegove tekme za mladu reprezentaciju gde je briljirao,u ligi je igrao traljavo,taj zuka ce da igra barem na istom nivou ko smiljanic.

cak se moze reci da su grobari jaci na svakoj poziciji nego prosle godine,sem na levom beku gde je bio lomic.

ali uvek postoji ali.

mnogo smo jaci,partizan moze da uzme titulu samo ako se mi budemo koncentrisali na ulazak u 16 u ligi sampiona.

Milan

pre 16 godina

Srednji red nam je BABAROGA. Komotno moze u LS.
Tu se vec iskristalisala srednja linija sa Burzom,Milijasem i Trajkovicem. Dopunjavace se i rotirati za Lukasom i Kastiljom u zavisnosti od potrebe i protivnika.
Drago mi je da se istice Filip Djordjevic. Cenim da ce igrati u paru sa Barkosom.
Zasto nije napisano da je Milijas na iznudjeni slobodni udarac od strane Barkosa pogodio stativu?
Ali pusta odbrana...jos uvek kiksira.

Mislim da ce sve to biti ok. Bosko radi postepeno,da ne preforsira ekipu. Da dostignu najbolju formu kada bude najpotrebnije,a to je za start prvenstva i 3. kolo LS.
Cekam 26. (cini mi se) i triagonale u Bergamu protiv Atalante i Portoa. Tu ce Bosko izvesti igrace kojima najvise veruje i koji ce igrati kvalifikacije za LS.

Kakav igrac

pre 16 godina

Zvezda ce da propadne ako se ne otarasi ovo SUPERIORNO levo krilo koji ga svi znaju po njegovim IZVRSNIM potezima nazvanim Trajkovic daj bre covek nezna ni da dobaci loptu a kamoli da centrira a ako Djurovski misli da ga stavi u prvu protiv nekog u trecem kolu kvalif. za LS. onda neznam jadna Zvezda

CACI

pre 16 godina

delije nemojte se obazirati na poruke grobara i spustati se na njihov nivo.Mi smo do sada bar njima pokazali koji klub je veci,kvalitetniji,cija su pojacanja atraktivnija i bolja.Normalno je da im je krivo sto smo doveli mnogo,mnogo bolje igrace i sto su zaboravili kako izgleda kad osvojis bilo koji trofej.Neka samo oni traze utehu u tome sto ce nas da ljagaju preko poruka.Ja im zelim da naprave sto bolji tim ali trenutno je realno da budu treci u ovoj sezoni.
Neka ostave na miru nasu upravu jer "imaju" svoju TZV.upravu za primedbe.
PIXI SAMO TAKO NASTAVI

Roy Keane

pre 16 godina

Izgleda da niko ne provaljuje da ce nam prvih 5 utakmica u sezoni odrediti istu. Ponovo je igralo 20 igraca sa sve Panticem i omladincima. Stvarno ne razumem. Sta kao tempira se forma? To Mancester tempira formuza drugi deo sezone kada se juri sa Celzijem. Zvezda nema sa kim da se juri u aprilu. Nasa forma mora da se tempira za pocetak sezone i ulazak u LS. A ispred groblja cemo da budemo i ovako i onako. Cak smo i prosle sezone sa onako ocajnim igrama osvoili titulu. Voleo bih da se varam, ali ponovo nema nista od Evrope.

Sone Zvornik

pre 16 godina

Ljudi,mora ovo bolje,pa ako necemo da mi ganjamo grobare.Ne znam sta vise radi Djurovski,izgleda da cuva igrace da se ne povrede?

Deja

pre 16 godina

A kad su oni mislili da se uigra onaj Molina koji se jos nije ni upoznao sa igracima?Moze neko da mi kaze kakva je Salasova povreda i oce li se oporaviti?

ksdadsa

pre 16 godina

najaci rival do sada i sigurna pobeda..glodari nemaju sta da traze u prvenstvu..slabiji su nego prosle godine.. otisao im je lola koje je bio pola ekipe,dobar bajic a dosao spori sikimic..moreireredsda je solidan igrac i nista vise..+13 u ondosu na patlidzan ,minimum

Makaveli

pre 16 godina

Jel neko od pojacanja dalo gol u dresu zvezde?Mene iskreno brine sto samo Stancic,Milijas i burzanovic daju golove............

Stefan DELIJA

pre 16 godina

Morali se uvjek primiti gol!Pixi daj sve pare na stopera i jos jednog napadaca jer nam samo srednjaci daju golove,uskoro ce poceti i odbrambeni.Jos ako se Salas povrijedi,ionako nece igrati na prvoj utakmici protiv Levadije.
P.S. Pogledajte kako hrvati guraju nos gdje im nije mjesto na index-u!Pisu da UEFA izbacuje Partizan.Kako da ne!Nikad ne napisu o nekom pojacanju Zvezde ili Partizana a znaju pisati ovakve gluposti.

Svi u Bergamo!

pre 16 godina

Ako mi dozvole moderatori jos jednom bih uputio apel svima onima kojima je Zvezda u srcu:Braco Delije,mi sto zivimo u inostranstvu nismo u mogucnosti da cesto dodjemo na Marakanu i navijamo za nasu Zvezdu.Zato je sada sansa za sve Delije iz Italije i blize okoline da dodju i podrze nasu Zvezdu pred pohod na Ligu Sampiona.Naime Zvezda igra u cetvrtak 26.jula triagonal u Bergamu protiv Atalante i Porta i to je prilika da nas se skupi sto vise a znam da nas ima dosta narocito u Vicenci i Veroni a to je udaljeno samo nekih sat vremena od Bergama.Zato u cetvrtak svi u Bergamo jer Zvezda se voli svakoga dana a ne samo protiv Milana.Za detaljnije informacije i eventualno neku organizaciju javite se ovde.Pozdrav za sve Delije!

misa

pre 16 godina

igracemo 4-2-3-1 a to ce na terenu izgledati ovako:

Randjelovic (prilikom popunjavanja rupa u timu realno je bilo da se o golmanu poslednje razmislja. nije klasa ali bolji je od Pantica, Andjelkovica i Trisovica na njihovim pozicijama ZAR NE?!)

Basta (Palacio)
Gaj
Bajalica (Tutoric,Djordjevic)Bajalica je bio sjajan u OFK-i ali nije se uklopio za sada pa Djordjevic tutoric imaju vise sansi za prvi tim... nazalost
Bronovicki-beton (Andjelkovic, za ne daj boze)

zadnji vezni:
Milovanovic(Lukas)
Kastiljo (Milijas, Stancic)

u sredini smo krcati:
levo mogu da igraju:
Molina, Salas, muceni Trisovic.
centralni vezni: Molina, Burzanovic, Milijas, Trajkovic
desno:
Koroman, Palasios, Basta (Basta nija bek a nije ni Palasios tako da ce njih dvojica uz Koromana pokrivati mesto desnog beka i krila a tu ce doci i Lakic posto Basta jos malo pa ode...)
sve u svemu u sredini NE BI SMELO BITI PROBLEMA! inace smo mnogo lose kupovali a mislim-NADAM SE da nismo...

Barkos spic ( mali Filip, Zvezdino dete, je nadam se prva rezervna opcija...ipak to je realno uz golmana i problematican kvalitet 2gog stopera najtanja tacka u timu...)
SPIC JE REALNO CRNA TACKA... ako ne proradi (ili se ne daj boze povredi) Barkos bice katastrofa... Salas moze to da igra ali vise bi voleo njega kao levo krilo... pri tom OPET PROBLEMI SA POVREDOM I TO U PRVOM MECU U 20om MINUTU UFFF! Filip Djordjevic je talenat ali bilo bi to pretesko breme za njega, Raskovic nije taj kalibar
mislim da se nazalost ceka zreb za 3 kolo pa ce se tek onda kupiti jos jedan centarfor ako budemo imali srece u zrebu onda za lS stvarno dobar=skup ili ako nam opet dodje buduci sampion LS u goste, A NADAM SE DA NECE, dovodi se prosecan centarfor=jeftin ili bez ugovora, za podrsku Barkosu... (e tu je u opciji i onaj crnogorac u paru sa Lakicem koji ce verovatno odmah posle poraza od Hajduka OBOJICA u Zvezdu!)

nadam se da nisam ugusio a mislim da je ovo najbliza opcija po izboru igraca i njihovih mogucnosti kao i po prici sa Marakane... cenim da mi je tacnost oko 70-80%!

:)

ajde BOSKO samo ih skockaj makar malo za to drugo kolo pa do "dana D" bice to prava ZVEZDA posle duzeg vremena!!!

Dupla kruna je obaveza u ovakvoj Ligi i sa ovakvim mucenim grobarima... JA HOCE EVROPU pa makar i Ligu UEFA!

Milan i Ivan DELIJE sa SEVERA

pre 16 godina

@ Svim nerealnim grobarima i "delijama" koji Zvezdu prate preko novina, tv-a, neta... A ne odlaskom na stadion!!!


Gacete tu svi, vi, nevernici i licemeri kako Zvezda na PRIPREMNIM utakmicama POBEDJUJE sa 2:1! Pa onda na to kukate, "jao pa to je malo, pa zasto, pa kako itd.", Barkos, Salas, Molina, Bronovicki, Palasios su tek dosli videli ste Salasa 20min. a Barkosa sve ukupno 90 u dve tekme i treba imati u vidu da je u obe zvezda sa njim pocela sa dva razlicita tima. Kako ga je nas Pixy najavio i kada ste videli snimke ocekivali ste da ce da izadje na teren i da prvoj ekipi "nabije" 5-6 golova. Sad vam to smeta sto vec nema prosek 5 golova po tekmi, "plakali" ste sto je potpisao na god sa pravom produzetka saradnje. Bar se na prvi pogled vidi da nije neupotrebljiv. Kad primi loptu ne odbija se od njega kao da je drvo, jes da ju je retko primao ali za to je kriva ne uigranost, napadac dobija lopte od veznog reda, a oni ocigledno jos uvek ne funkcionisu najbolje, ali mi verujemo kao i svi kojima je zvezda u srcu da hoce!!! A sto se njegovog ugovora tice, sigurno ce biti produzen na polusezoni ukoliko pokaze da vredi, jer za njega se najmanje zna, a i da zvezda ukoliko nije dovoljno dobar ne baca previse para na njegov ugovor pa posle da se kajemo! A jos treba dodati da se svi privikavaju na novu formaciju i da je Barkos jedini spic i da je tada potrebno da se mnogo vise trudi i ucestvuje u igri, sacekajmo da nauci 5 recikao i lukas pa cemo suditi to je najlakse. Zadovoljni smo Lukasom, a i on je sa nama tek mesec dana, palasiosa necemo da komentarisemo jer nije jos nas igrac, ali me je zadovoljijo! A grobari sto se rugaju zemlji za koju igra, reci cu samo da je on drugi najbolji igrac njihove reprezentacije posle Suaza oko koga su se tukli Milan I Inter. Mi iskreno verujemo da ce sve to izaci na dobro! Imaju jos mesec dana do pravih utakmica to je sasvim dovoljno da se kockice bar malo sloze, jer Levadiju ili Pobedu Zvezda mora da dozivljava kao pripremnu, jer smo mi za njih Real!

Samo se kod nas ljudi bave REZULTATIMA na pripremnim utakmicama koje jedino sluze prvenstveno da se vidi ko koliko moze pa onda za uigravanje! Zbog toga Bosko rotira i zbog toga ne igramo konstantno! Na pripremama dok igrate utakmice intenzitet treninga je jak i to znaju svi koji su ikada trenirali neki sport, noge su jake, cesto se menjaju formacije i nacini igranja odbrane, pa se zanemaruju neki segmenti igre da bi se stvorio pritisak...! Uostalom kakve god to ekipe bile zvezda nema poraz na pripremama i to mnogo znaci za moral ekipe! Zasto je Partizan zakazao poslednju tekmu protiv peto-ligasa i izveo najjacu postavu koja je igrala protiv Zrinjskog i napunio ih! Pa naravno da bi podigli moral i naostrili se za jako bitan mec kojeg su se plasili, jer su se pribojavali istorije i Dinama! Pa je rezultat svega toga bila kanonada! Ali necemo o njima, nek' oni misle o tome! Setite se da je Zvezda poslednjih sezona bas iz tih razloga pravila premijeru na Marakani protiv rada i punila ga do vrha! Kad se bude spustio intenzitet treninga i kad se bude znalo ko je u prvih 11 pocece veliko dokazivanje rezervista i prava igra tad dolazi, kao i brusenje forme a za to ce izmedju ostalog posluziti i Levadia! Tada ce se videti ko se kako nosi sa pritiskom jer je Zvezdi imperativ pobede u tom mecu iako je zvezda totalni favorit! Mozda ove godine necemo imati takvu utakmicu jer igramo turnir u Bergamu, ali ko zna zasto je to dobro. Dovljni pokazatelji da pripreme i sezona nisu isto su utakmice protiv Libereca kao i prethodnih sezona protiv Verdera, Galate itd.

Neverne Tome pogledajte samo Live score i tamo cete videti pregrst rezultata prijateljskih utakmica gde autsajderi pobedjuju ili remiziraju sa vrhunskim ekipama. Najbolji primeri toga su Man utd, Fener i to bas protiv ovih Austrijanaca koje smo mi dobili, Bajern izgubio od gladbaha, pa je veliki celsi igrao skromnih 1:0 sa Amerikom i sa Galaksijem iz Holivuda. Pa to bi trebale takodje da budu katastrofe, ali nisu jer ljudi znaju da to nisu prava lica ekipa.

Vidimo da mnogi od vas pljuju Boska i pisu da on nije dorastao Zvezdi! Podseticu vas "Veliki zvezdasi", da je taj covek samo 400 puta nosio kapitensku traku na zvanicnim utakmicama naseg kluba, ne racunajuci utakmice koje je odigrao bez iste!!! EEEEJJJJ ljudi kakvog vi coveka otrcavate, slazem se da nije Kapelo ili Murinjo, ali ne shvatam zasto mnogi od vas pisu da je Zenga bolji! Sto on je kao vrstan strucnjak, a zvezda mu je bila najveci klub koji je vodio i jedino je sa nama napravio neki uspeh, imali smo jako dobar tim a nikakvu igru nismo imali, jer je sve zavisilo od Zigica! Sve sto je napravio bilo je zbog harizme i zbog toga sto je dobar motivator! Da se ne bih ponavljao recicu da je Mateus isto to uradio u Partizanu s tim sto je za razliku od Zenge imao pol poziciju pa je igrao LS, a ne Ligu UEFA! I pardon pored toga ozenio je jednu od srpskih lepotica! ha ha ha! Zar ne? Sad je Srpski zet! Dok je Bosko Djurovski VOJNIK Zvezde i kako sam kaze sve bi dao da nas uvede u LS i trebali bi da mislimo da ima sta da da i da nam ostvari snove, jer on je taj koji trazi brzu igru, agresivnu zvezdu koja igra lepo i vraca ljude na stadion i da je prosla sezona jos malo potrajala Zvezda bi igrala neuporedivo lepse i bolje nego sa pocetka sezone! Pokusali su da dovedu neko od velikih trenerskih imena i da Bosko bude asistent kako bi ucio, jer covek se uci dok je ziv,ali posto su svi trazili mnogo i bolje sto je ostao Bosko nego da daolazi novi Zenga i da ode posle 1 god zbog zene! Bosko je potpisao na jednu godinu i verovatno ce neki od neznalica koje ovde pisu da kazu, "sto samo na godinu"! Pa evo mi da vam kazemo, zato sto ukoliko zvezda ne bude zadovoljna da ne mora da isplacuje ugovor prilikom otkaza, a oni koji igraju Football Manager znaju da neafirmisani menadzeri potpisuju na 1 god.! Ako je Pixy, jedan od legendi naseg kluba ukazao poverenje ovom coveku, ajde onda i mi da ucinimo isto!

Grobari pisu svasta za nasu upravu, a svoju cak ni nemaju! Nasa "nova" uprava donela nam je 4 trofeja u dve godine, a njihova stara zamalo trece mesto u prosloj sezoni! Kako sada stvari stoje, Zeka i Bjeka ce im biti opravdanja jos dugo, dugo vremena(godna,titula)! :)

Toliko od nas, za sada!
Pozdravljamo sve PRAVE DELIJE i pozivamo vas da i protiv Levadije napunimo Marakanu i da pokazemo nevernicima sta je Zvezda!

Roy Keane

pre 16 godina

Izgleda da niko ne provaljuje da ce nam prvih 5 utakmica u sezoni odrediti istu. Ponovo je igralo 20 igraca sa sve Panticem i omladincima. Stvarno ne razumem. Sta kao tempira se forma? To Mancester tempira formuza drugi deo sezone kada se juri sa Celzijem. Zvezda nema sa kim da se juri u aprilu. Nasa forma mora da se tempira za pocetak sezone i ulazak u LS. A ispred groblja cemo da budemo i ovako i onako. Cak smo i prosle sezone sa onako ocajnim igrama osvoili titulu. Voleo bih da se varam, ali ponovo nema nista od Evrope.

Svi u Bergamo!

pre 16 godina

Ako mi dozvole moderatori jos jednom bih uputio apel svima onima kojima je Zvezda u srcu:Braco Delije,mi sto zivimo u inostranstvu nismo u mogucnosti da cesto dodjemo na Marakanu i navijamo za nasu Zvezdu.Zato je sada sansa za sve Delije iz Italije i blize okoline da dodju i podrze nasu Zvezdu pred pohod na Ligu Sampiona.Naime Zvezda igra u cetvrtak 26.jula triagonal u Bergamu protiv Atalante i Porta i to je prilika da nas se skupi sto vise a znam da nas ima dosta narocito u Vicenci i Veroni a to je udaljeno samo nekih sat vremena od Bergama.Zato u cetvrtak svi u Bergamo jer Zvezda se voli svakoga dana a ne samo protiv Milana.Za detaljnije informacije i eventualno neku organizaciju javite se ovde.Pozdrav za sve Delije!

misa

pre 16 godina

igracemo 4-2-3-1 a to ce na terenu izgledati ovako:

Randjelovic (prilikom popunjavanja rupa u timu realno je bilo da se o golmanu poslednje razmislja. nije klasa ali bolji je od Pantica, Andjelkovica i Trisovica na njihovim pozicijama ZAR NE?!)

Basta (Palacio)
Gaj
Bajalica (Tutoric,Djordjevic)Bajalica je bio sjajan u OFK-i ali nije se uklopio za sada pa Djordjevic tutoric imaju vise sansi za prvi tim... nazalost
Bronovicki-beton (Andjelkovic, za ne daj boze)

zadnji vezni:
Milovanovic(Lukas)
Kastiljo (Milijas, Stancic)

u sredini smo krcati:
levo mogu da igraju:
Molina, Salas, muceni Trisovic.
centralni vezni: Molina, Burzanovic, Milijas, Trajkovic
desno:
Koroman, Palasios, Basta (Basta nija bek a nije ni Palasios tako da ce njih dvojica uz Koromana pokrivati mesto desnog beka i krila a tu ce doci i Lakic posto Basta jos malo pa ode...)
sve u svemu u sredini NE BI SMELO BITI PROBLEMA! inace smo mnogo lose kupovali a mislim-NADAM SE da nismo...

Barkos spic ( mali Filip, Zvezdino dete, je nadam se prva rezervna opcija...ipak to je realno uz golmana i problematican kvalitet 2gog stopera najtanja tacka u timu...)
SPIC JE REALNO CRNA TACKA... ako ne proradi (ili se ne daj boze povredi) Barkos bice katastrofa... Salas moze to da igra ali vise bi voleo njega kao levo krilo... pri tom OPET PROBLEMI SA POVREDOM I TO U PRVOM MECU U 20om MINUTU UFFF! Filip Djordjevic je talenat ali bilo bi to pretesko breme za njega, Raskovic nije taj kalibar
mislim da se nazalost ceka zreb za 3 kolo pa ce se tek onda kupiti jos jedan centarfor ako budemo imali srece u zrebu onda za lS stvarno dobar=skup ili ako nam opet dodje buduci sampion LS u goste, A NADAM SE DA NECE, dovodi se prosecan centarfor=jeftin ili bez ugovora, za podrsku Barkosu... (e tu je u opciji i onaj crnogorac u paru sa Lakicem koji ce verovatno odmah posle poraza od Hajduka OBOJICA u Zvezdu!)

nadam se da nisam ugusio a mislim da je ovo najbliza opcija po izboru igraca i njihovih mogucnosti kao i po prici sa Marakane... cenim da mi je tacnost oko 70-80%!

:)

ajde BOSKO samo ih skockaj makar malo za to drugo kolo pa do "dana D" bice to prava ZVEZDA posle duzeg vremena!!!

Dupla kruna je obaveza u ovakvoj Ligi i sa ovakvim mucenim grobarima... JA HOCE EVROPU pa makar i Ligu UEFA!

Vlada Sa

pre 16 godina

Ne znam zasto toliko svi kukate zbog odbrane, nije nam toliko losa. Cinjenica je da treba da se dovede jos jedan dobar centralni pored Gaja, ali ni ovako nije lose. Primili smo uvek gol, ali zato sto igra 25 igraca na utakmici, nismo odigrali ni jedan mec sa mogucih startnih 11. Ja sam licno molio boga i svaki dan samo cekao da kupim novine da vidim da li ce Bajalica konacno potpisati za Zvezdu. Pratio sam njegove igre iz OFK-a gde me je odusevljavao, svetska klasa. Kako je samo naseg Zigica cuvao na utakmici gde mu je Ziga polomio nos, nije mogao da dobije duel sa njim, cak ni u skoku. Samo treba da se uigra sa ostalima, a to moze SAMO AKO bude starter u svim ovim pripremnim mecevima, da dobije neophodno samopouzdanje, jer on moze mnogo. Kako je delovao Bisevac kad je stigao, duplo je gore partije pruzao, tek je u sledecoj sezoni pokazao kakva je igracina. Znaci Bajalica obavezno, pored njega Gaj. Desno Basta, ali kad bi igrao iz forme kad smo tukli Romu jer ne treba pricati kakav kvalitet poseduje, i levo Bronovicki, koga jos uvek nismo gledali, ali je njegov kvalitet neosporan. A sto se Tutorica tice, nije on uopste rupa kao sto pricaju. Sve bolje i sigurnije igra, iz utakmice u utakmicu je pokazivao napredak, ali realno, nije za startnih 11, ali osecam da ce za godinu dana biti jedan od najjacih stopera, ima potencijala. Sredina nikad jaca, samo se plasim viska (kvalitetnog) igrackog kadra na tim pozicijama. Napad na prvi pogled respektabilan, ali u isto vreme rizican. Mac sa dve ostrice. Ali kad bi doveli Ljuboju, stvarno bih bio spokojan. On je pravi igrac za Zvezdu, uklopio bio se posle 2 utakmice, a tek za nasu ligu bi bio smesan. Dao bi makar 30 golova za jednu sezonu, kad su mogli jedan Baljak i Despotovic po 20, a igraju za slabije timove. Samo da Bosko napravi pravi potez u sastavljanju tima i sve ce biti O.K.

nesa delija

pre 16 godina

Vreme je da se Marakana bude puna. Vreme je da u domacem sampionatu bude izmedju 15000 i 25000 ljudi. Vreme je jer jedino tako u takvoj atmosferi nastaju pravi igraci. Takodje, molim delije da se za vreme evropskih utakmica suzdrze od paljena baklji i na Mari i na gostovanjima ako se ide,a narocito da ne prave ekcese kao grobari u Mostaru. Takvo ponasanje nas nigde ne vodi samo sebe unistavamo na taj nacin. Koliko sam ja mogao da procitam u novinama Zvezda ima jos godinu dana uslovne kazne u UEFA takmicenjima sto znaci ako se ne daj boze desi ono sto se desilo Partizanu, Zvezdu ce automatski UEFA diskvalifikovati sa evropskih takmicenja. To bi bilo strasno, narocito ako pocnu da se beleze dobri rezultati. Suzdrzite se MOLIM VAS, nedozvolite da prodjemo kao Partizan i da se trud igraca,trenera i celog kluba dovede u pitanje zbog neodgovornog ponasanja. Pokazimo svetu da smo civilizovana nacija, budimo iznad politike. MOLIM VAS.

ksdadsa

pre 16 godina

najaci rival do sada i sigurna pobeda..glodari nemaju sta da traze u prvenstvu..slabiji su nego prosle godine.. otisao im je lola koje je bio pola ekipe,dobar bajic a dosao spori sikimic..moreireredsda je solidan igrac i nista vise..+13 u ondosu na patlidzan ,minimum

CACI

pre 16 godina

delije nemojte se obazirati na poruke grobara i spustati se na njihov nivo.Mi smo do sada bar njima pokazali koji klub je veci,kvalitetniji,cija su pojacanja atraktivnija i bolja.Normalno je da im je krivo sto smo doveli mnogo,mnogo bolje igrace i sto su zaboravili kako izgleda kad osvojis bilo koji trofej.Neka samo oni traze utehu u tome sto ce nas da ljagaju preko poruka.Ja im zelim da naprave sto bolji tim ali trenutno je realno da budu treci u ovoj sezoni.
Neka ostave na miru nasu upravu jer "imaju" svoju TZV.upravu za primedbe.
PIXI SAMO TAKO NASTAVI

Stefan DELIJA

pre 16 godina

Morali se uvjek primiti gol!Pixi daj sve pare na stopera i jos jednog napadaca jer nam samo srednjaci daju golove,uskoro ce poceti i odbrambeni.Jos ako se Salas povrijedi,ionako nece igrati na prvoj utakmici protiv Levadije.
P.S. Pogledajte kako hrvati guraju nos gdje im nije mjesto na index-u!Pisu da UEFA izbacuje Partizan.Kako da ne!Nikad ne napisu o nekom pojacanju Zvezde ili Partizana a znaju pisati ovakve gluposti.

Pera Zajecar

pre 16 godina

Pixy dobijas 2 ili 3 miliona od prodaje Zigica u Viljareal.Pa za te pare,pare Puroviceve i Djokiceve prodaje,i Jankoviceve prodaje od koje si dobio 700000 evra dovedi jednog KVALITETNOG stopera iz inostranstva.Da ima najmanje 30 god.i da u tandemu sa Gajem cepa stvari...

ЗВЕЗДА У СРЦУ

pre 16 godina

Формација 4-3-3

Голман: Ранђеловић (нека брани, мада свакако може и бољи голман, али тај сигурно не би био нешто ЗНАЧАЈНИЈЕ бољи);

Одбрана: леви бек- Броновицки (Анђелковић, ако то буде неизбежно решење), десни бек- Баста, Паласиос (мислим да је свеједно, али сигурно је да ниједан од њих нема потребне дефанзивне карактеристике), штопери- Гај свакако, а поред њега за сад најбоље делује Тутурић (пре свега треба покушати за треће коло довести искусног и провереног штопера који ће га заменити, или покушати уиграти Бајалицу јер мислим да је његов максимум већи од Тутурићевог);

Средина:
Мало дефанзивније да делује Кастиљо, Миловановића је најбоље продати и пустити Милијаша (ако не функционише најбоље пустити Лукаша). Нешто испред њих играће плејмејкер Бурзановић (ако је Мао бољи нека он узме то место, али иислим да то место треба да буде резервисно за звездину 10-ку, а уасталом за 90 минута тренер има право да начини 3 измене). По крилима је Короман неприкосновен (десно), а Саласа треба поставити лево па да Звездини напади тутње по левој и десној страни. Као најистуренијег треба ставити Баркоса, а ако њему не крене најбоље у наредних 20-ак дана (11. Августа), свим СИЛАМА кренути по Љубоју који ће га заменити (сигуран сам успешно).

Тренер и управа: Мислим да Ђуровски, затим Пикси и Дика за сада раде свој посао феноменално, а није им нимало лако. Ако резултаи то не покажу и дође време да се врше промене, зна се по неписаним правилима ко је први на удару.
Звезди је пре свега потребна срећа, стога СРЕЋНО!

zagor-te-nej

pre 16 godina

Posto uprava FK SS ne zna kako do LS evo predloga koga da kupe . Na gol Bufon , bekovi D.Alves i Evra , CB Teri i Ferdinand , od igraca sredine terena kupiti Vieru , Ronaldinja , Kaku i K.Ronalda .U napad bi bilo dobro staviti Van Nistelroja i Drogbu ,Garantujem da ce se ovaj tim plasirati makar u 3.kolo kvalifikacija .Sadasnji sastav :Pixi-Babarogic,Terzic,Arsic,Tanovic-Filipovic ,Markovic,Latinovic,Delevic-Dzajic,jugoslovenski-aevo-tvanspovt, nije u stanju da uradi nesto u evropi , samo su kod kuce jaki.

GROBAR

pre 16 godina

Evo sad nisam pristrasan ali realno imate ekipu za prvo kolo kupa UEFA plafon ! Jer ako Djurovski od ovoga napravi ekipu moze komotno da ide da trenira Barcelonu ... Toliko od mene zivi bili pa videli ...

zleca

pre 16 godina

Mislim da je zvezda na dobrom putu da napravi ekstra tim.Fali jos taj jedan centralni odbrambeni koji je jak i pametan, i golman koji je mlad i perspektivan(kahriman ako ga pusti vosa). Sto se spica tice treba uzeti nekog mladog stranca koji ce postati zvezda ili dovesti ljuboju. Po meni zvezdin ti za ovu godinu ce biti Golman: Randjelovic(ili nov ako ga dovedemo) Odbrana: centrala: Bajalica(nov neki dobar, Tutoric) i Gaj, desno:Palasios(lakic ako dodje pozto basta ide valjda), levo: Bronovicki(Andjelkovic) Sredina: zadnji vezni: Lukas ili Milijas(posto Milovanovic valjda ide, Stancic) i Kastiljo, levo: Salas(Trisovic, Perovic kada se oporavi) desno: Koroman(Trajkovic) poluspic: molina(Burzanovic) Spic:Barkos(Filip i neki novi koga bih trebalo dovesti moze i ljuboja) formacija 4-2-3-1 po meni idealno za zvezdo, za brz i lep fudbal kratkih pasova sa dosta dobrih tehnicara u ekipi. Sa ovim timom uz malo srece i u ligi sampiona. Pozdrav za sve delije od navijacke grupe iz arandjelovca.
Spartanci Arandjelovac

BOBA DELIJA

pre 16 godina

Ovaj Palasios je dosta dobar, treba sa njim potpisati ugovor i odmah ga ubaciti u prvu postavu kako bi izbacio Pantica. Takodje treba forsirati Bajalicu, jer Boskove genijalne ideje sa Tutoricem i Panticem u odbrani donose nam velike probleme!

ЗВЕЗДА У СРЦУ

pre 16 godina

Како овде неки могу да састављају најбољих 11, а да у њих не сврстају Саласа. Он, затим Баркос, Броновицки, Молина су доведени да играју и да чине јак костур екипе. Жао ми је једино Милијаша и Бурзановића, пошто ће у таквој ситуацији бити у другом плану, али јаке екипе имају и јаке клупе. Мада ако појачања покажу супротност од очекиваног, њих двојица ће свакако бити стандарни у тиму, али тада следи минус управи, јер зна се шта у оваквој ситуацији треба да покаже појачање које је доведено да игра на позицији Бурзановића или Милијаша на пример (пре њих).
У сваком случају немамо право да се жалимо што се доведе оволика појачања, јер састав из сезоне 2006-07 није показао ни трунку могућности да крене у озбиљније европске походе. И зато треба довести и још једног штопера. То је морање, а не неки хир или тако нешто, ако шелимо резултате.
Значи, у једној реченици се може рећи: Бошко и појачања ИЗВОЛИТЕ, покажите шта знате, тј. шта Пикси зна.
СВИ НА СТАДИОН, ДА НАПУНИМО МАРАКАНУ!

Kakav igrac

pre 16 godina

Zvezda ce da propadne ako se ne otarasi ovo SUPERIORNO levo krilo koji ga svi znaju po njegovim IZVRSNIM potezima nazvanim Trajkovic daj bre covek nezna ni da dobaci loptu a kamoli da centrira a ako Djurovski misli da ga stavi u prvu protiv nekog u trecem kolu kvalif. za LS. onda neznam jadna Zvezda

Lopez

pre 16 godina

sigurno je da imamo bolju ekipu od partizana,ali kako neko moze da kaze da imaju slabiju ekipu nego prosle godine,ovaj tim je mnogo jaci.


odlazak bajica je pojacanje za partizan,covek je igrao 7 godina u partizanu,samo zato jer nije mogao da se proda,grobari su slavili kad je otisao ko mi kad smo prodali(poklonili) joksu.

odlazak smiljanica nije problem,ne racunajuci njegove tekme za mladu reprezentaciju gde je briljirao,u ligi je igrao traljavo,taj zuka ce da igra barem na istom nivou ko smiljanic.

cak se moze reci da su grobari jaci na svakoj poziciji nego prosle godine,sem na levom beku gde je bio lomic.

ali uvek postoji ali.

mnogo smo jaci,partizan moze da uzme titulu samo ako se mi budemo koncentrisali na ulazak u 16 u ligi sampiona.

stefan

pre 16 godina

zvezdi je potrebna 3 pojacanja/ spic ljuboja ,golman zilic ili disljenkovic,i neki iskusan fudbaler takinardi (sl.igrac) .treba prodati milovanovica

Nikola_bgd

pre 16 godina

ma sve je to ok...ali jos smo mi tanki...pa ne daj boze da se povredi neko od ovih stranaca ko onda da igra...ovakvom politikom(koja mi se inace svidja) tek za dve tri god cemo biti prava evropska ekipa...sve pre toga je extra...kad sam cekoa ovolike god cekacu i jos godinu dve...

Razanka Stip MK

pre 16 godina

Dobro moze li neko vise od ;strcnjaka; koje se pale na zvezdu da objasni po cemu je to zvezda jaca ove godine od Partizana.Samo se pise mnogo smo bolji pa imamo mnogo jaci tim bla bla bla....Partizan mozda nije doveo neka zvucna imena ali pa ko je cuo za zvezdina pojacanja prije dolaska.Nego da nisu jaci za Terzica i onog Babarogica,to treba da bude briga za Partizan.

rodjen los

pre 16 godina

unistice nas bosko sa bajevicevih 4-5-1 ... ta taktika moze da se igra iskljucivo kada igramo protiv nekoga ko je jaci od nas i to na njihovom terenu ... sa jednim spicem u postavi sami sebi pravimo more nepotrebnih problema ... murinjo juce za nepismene objasnjavao da kada igras protiv slabijeg tima obavezno je igrati sto ofanzivniju taktiku ... netreba previse objasnjavati zasto u napadu treba igrati sa vise spiceva ... i u odbrani znaci ako imate veci broj spiceva vezuju za sebe vise igraca protivnika kad je on u napadu ... pametniji od mene kazu da ako imate jednog spica kad protivnik krece u napad dvojica kontrolisu tog napadaca ... dva spica i vezali ste cetiri protivnicka igraca ... 90% utakmica igramo protiv ekipa koje su slabije od nas a mi uigravamo 4-5-1 ... strasno ... inace bosko vice na sva usta da igramo 4-3-3 ... kao racuna koromana i salasa u spiceve ... koroman klasican poluspic ( ofanzivni vezni ) , pa cak pre i krilo nego spic ... salas je isti koroman ... on je sam rekao da najbolje igra iza napadaca ... ja licno najvise volim formaciju 3-4-3 ali zvezda bez spiceva to nemoze da igra ... sa ovim igracima najbolja bi bila formacija 4-4-2 ... i to ovako ...

gosa ... randjel (kukulele)
odbra ... bronowicki i palasio bekovi tutoric i gaj stoperi ...
sredina ... castilo zadnji vezni ... milijas , koroman , burzanovic ofanzivni vezni
napad ... barcos i f.djordj

zamene u timu lukas iskljucivo umesto castila ... njih dvojica ne bi smeli nikada da su zajedno u postavi ... molina ... umesto milijasa ... salas umesto koromana ili burzanovica ... milovanovica treba koristiti za promenu stila igre tima shodno aktuelnom rezultatu ... ako je rezultat negativan umesto castila jer je ofanzivniji , a ako je rezultat povoljan umesto burzanovica ili koromana jer je od njih bolji u defanzivi ... tacno je da nam fale golman , spic i stoper , ali najneophodniji nam je u ovom trenutku spic ... plasim se boska ... mnogo ...

B-Layer

pre 16 godina

sve je super,samo jos kad bi svatili da burza MORA da igra jer je GenijEEE...
ne,ozbiljno sad,znaci momak je jedini koji moze ovoj ekipi da stvori minimum 5,6 sansi...e sad ne znam koliko su dobri ovi juznoamerikanci i koliko je to prepumpano u medijima,ali...uglavnom,titula je nasa o5,a LS...ko zna...sve zavisi ko bude igrao....

gistro

pre 16 godina

PENAL!PENAL!PENAL! ovo su bas prave pripreme za narednu sezonu, a i nase sudije se takodje pripremaju za da sviraju 11-erac za crveno-bele!

Boze...

pre 16 godina

(Lopez, 23. jul 2007 00:58)

Ulazak u 16 u LS?
Na chemu si ti,choveche????
Pa vi necete uci ni u kup Uefa.Ko lozi ove navijache crv zvezde,da mi je znati...?

Vlada

pre 16 godina

Sve sami strucnjaci sad pljujete Djurovskog,kakvi ste bre to ljudi!?Pustite coveka neka radi da vidimo koliko moze,a moze mnogo 100% sam siguran!!Ovaj nesrecnik sto kaze da su bacene pare za pojacanja sto vec pljuje,a nema veze sa zivotom kakvih ljudi sve ima to ja zalosno,jer ce takvi kao sto je on dolaze jednom godisnje na stadion i zbog takvih masa ljudi ne moze da dodje do ulznice!!!!Kao onog pijanog Djorica da slusam!!!Sto se mene tice moze i 11 eskima da igra samo neka ima rezultata

Teacher Sd

pre 16 godina

Da bi postali stvarno ozbiljna ekipa trebalo bi da da imamo jos jednog pravog stopera i golmana,ali i ovo nije lose:Radivojevic,Bajalica,Gaj,Bronovicki,Palasios,Kastiljo,Lukas,Molina,Koroman Salas,Barkos.
Mnogo su jadni svi ovi koji omalovazavaju Boska Djurovskog,pa on je legenda Zvezde!Bolje dodjite na stadion da konacno i Zvezdi krene na bolje,hocemo da Marakana bude ispunjena do poslednjeg mesta jer samo tako mozemo da uspemo.SVI NA STADION!!!Nase vreme tek dolazi,napred ZVEZDO!!!

Milan

pre 16 godina

Srednji red nam je BABAROGA. Komotno moze u LS.
Tu se vec iskristalisala srednja linija sa Burzom,Milijasem i Trajkovicem. Dopunjavace se i rotirati za Lukasom i Kastiljom u zavisnosti od potrebe i protivnika.
Drago mi je da se istice Filip Djordjevic. Cenim da ce igrati u paru sa Barkosom.
Zasto nije napisano da je Milijas na iznudjeni slobodni udarac od strane Barkosa pogodio stativu?
Ali pusta odbrana...jos uvek kiksira.

Mislim da ce sve to biti ok. Bosko radi postepeno,da ne preforsira ekipu. Da dostignu najbolju formu kada bude najpotrebnije,a to je za start prvenstva i 3. kolo LS.
Cekam 26. (cini mi se) i triagonale u Bergamu protiv Atalante i Portoa. Tu ce Bosko izvesti igrace kojima najvise veruje i koji ce igrati kvalifikacije za LS.

Deja

pre 16 godina

A kad su oni mislili da se uigra onaj Molina koji se jos nije ni upoznao sa igracima?Moze neko da mi kaze kakva je Salasova povreda i oce li se oporaviti?

Makaveli

pre 16 godina

Jel neko od pojacanja dalo gol u dresu zvezde?Mene iskreno brine sto samo Stancic,Milijas i burzanovic daju golove............

Moral

pre 16 godina

Netreba vise da dovodi igrace te pare sto dobije od zige itd treba da kaze igracima ako udjete u LS delimo ovih 5 miliona na svakog igraca kao bonus. Pa ce onda da se istinski trube. Pogotovo ovi latinosi kojima ca familija ziveti 2 godine od tih para.

Mrmot

pre 16 godina

Nisam imao vremena da procitam bas svaki komentar, ali video sam da preovladjuju komentari tipa nema veze nasa igra, Partizan je slabiji po automatizmu. Voleo bih da se javi neki realan navijac koji je gledao utakmicu sa Zrinjskim da da komentar... Naravno da je Zrinjski mnoooogo slaba ekipa, ali realno Partizan ima mnogo bolju igru nego prosle sezone, a pojacanja su na mestu, i vasi glupavi komentari to nece promeniti. Zvezdu nisam gledao, pa necu ni da komentarisem, pretpostavljam da je jaca nego prosle godine....

Zivko

pre 16 godina

Iz pouzdanih izvora preko mog tece iz Valjeva i njegovog kuma iz Mionice saznaje se da Ljuboja ne dolazi u Zvezdu, Koroman ipak ide u Olimpijakos, odlaze Pantic,Basta, Milovanovic, Kastiljo, Banovic i Trisovic a dolaze: centarhalf ekvatorske reprezentacije Hertigo i mladi americki napadac Adu.
Tim za LS:
Randjelovic
Palasios
Bronovicki
Bajalica
Gaj
Lukas
Milijas
Burzanovic
Silas
Molina
Barkos
Rezerve:
Radivojevic
Andjelkovic
Tutoric
Trajkovic
Stancic
Raskovic
Djordjevic F.

Josko

pre 16 godina

@Deki
Deki majstore svaka cast,realno ali....
1.TUTORIC NIJE IGRAC ZA TAKO ODGOVORNU POZICIJU U ZVEZDU I MORA DA SE DOVEDE KVALITETAN STOPER (NEZNAM SE ZASTO VISE NE SPOMINJE MAKEDONAC SEDLOSKI KOGA BOSKO OBOZAVA I MNOGO CENI KAO IGRACA).I BAJALICA JE PO MENI U PREDNOSTI U ODNOS NA TUTORICA...
2.LJUBOJA MORA DA IGRA AKO DODJE,A SVE IDE U TOM PRAVCU.SIGURNO NECE IGRATI SA LEVADIJOM (ILI POBEDOM DAJ BOZE) ALO ZA 3 KOLO ZA NJEGA MORA IMATI MESTA...
3.GDE JE CASTILLO BRATE?

Gavrilo

pre 16 godina

Lukas mora da igra, odlican je i to ce brzo da se pokaze. A Kastiljo ide u Juventus pa ide. Bilo bi dobor da pomogne da konacno udjemo u Ligu sampiona. Sa ovim latinoamerikancima mozda i bude dobro. Al, najbitnije je da nas na zrebu opet ne izmalerise ko lani

Sone Zvornik

pre 16 godina

Ljudi,mora ovo bolje,pa ako necemo da mi ganjamo grobare.Ne znam sta vise radi Djurovski,izgleda da cuva igrace da se ne povrede?

Vlada

pre 16 godina

Piksi, molim te kupi stopera jer sa Djordjevicem, Tutoricem i Bajalicom nemamo cemu da se nadamo... Visoka lopta pada na ivicu kaznenog prostora, neki patuljak iz Hapoela u sendvicu izmedju Bajalice i Djordjevica i ni jedan od ove dve vezare da pocisti i izbije loptu. Neverovatno!!!! Uz put se nasa dva vrhunska igraca smotaju, lopta dodje do patuljka, i on nam da gol... Jednostavno, nemam reci koliko su losi. Ovo bre nije fudbal, ovo je komedija, ili sto bi Bekam rekao, kafanska liga...

Alternativa je da date malom Adamovicu da igra u paru sa Gajem. Od gore pomenute trojice ne moze da bude gori, garantujem.

Balansero

pre 16 godina

Golman (Hapoela!) ispucao do napadaca i 0-1.

Liga sampiona!? S Boskom!? He he he.

Imali sre priliku da vidite kako se ulazi u LS. I? Nista ne nauciste. Tuga.

Lopez

pre 16 godina

boze...

posto cemo uci u 8 u ligi sampiona,to znaci da moramo da pobedimo i u rundi pre toga,odnosno za ulazak u 16.

sta ti tu nije jasno?

stevo

pre 16 godina

nemam poverenja u ova pojacanja,nadam se da gresim,ali setite se koliko smo svi bili optimisti kada su prosle godine dosli georgijev,kastiljo,tadeu i ostali.jedino su kastiljo i gaj opravdali ocekivanja.mislim da cemo biti jaci ako nam ova nova pojacanja budu sedela na klupi,jer su mi burza,milijas,milovanovic,koroman,gaj,kastiljo(ako ne ode),basta ipak drazi.stvarno bih voleo da gresim i da smo ipak dobili nekog novog kastilj.pozdrav delijama,svi na marakanu!

buducnost-hajduk 3-0(sluzbeno)

pre 16 godina

Burzanovic je dete buducnosti.=)) dok je bio u buducnosti swi ste ga mrcili,a sad wam dokazuje da je klasa.burzo maradona!!!!!

GROBAR

pre 16 godina

Evo sad nisam pristrasan ali realno imate ekipu za prvo kolo kupa UEFA plafon ! Jer ako Djurovski od ovoga napravi ekipu moze komotno da ide da trenira Barcelonu ... Toliko od mene zivi bili pa videli ...

Boze...

pre 16 godina

(Lopez, 23. jul 2007 00:58)

Ulazak u 16 u LS?
Na chemu si ti,choveche????
Pa vi necete uci ni u kup Uefa.Ko lozi ove navijache crv zvezde,da mi je znati...?

Roy Keane

pre 16 godina

Izgleda da niko ne provaljuje da ce nam prvih 5 utakmica u sezoni odrediti istu. Ponovo je igralo 20 igraca sa sve Panticem i omladincima. Stvarno ne razumem. Sta kao tempira se forma? To Mancester tempira formuza drugi deo sezone kada se juri sa Celzijem. Zvezda nema sa kim da se juri u aprilu. Nasa forma mora da se tempira za pocetak sezone i ulazak u LS. A ispred groblja cemo da budemo i ovako i onako. Cak smo i prosle sezone sa onako ocajnim igrama osvoili titulu. Voleo bih da se varam, ali ponovo nema nista od Evrope.

ksdadsa

pre 16 godina

najaci rival do sada i sigurna pobeda..glodari nemaju sta da traze u prvenstvu..slabiji su nego prosle godine.. otisao im je lola koje je bio pola ekipe,dobar bajic a dosao spori sikimic..moreireredsda je solidan igrac i nista vise..+13 u ondosu na patlidzan ,minimum

Razanka Stip MK

pre 16 godina

Dobro moze li neko vise od ;strcnjaka; koje se pale na zvezdu da objasni po cemu je to zvezda jaca ove godine od Partizana.Samo se pise mnogo smo bolji pa imamo mnogo jaci tim bla bla bla....Partizan mozda nije doveo neka zvucna imena ali pa ko je cuo za zvezdina pojacanja prije dolaska.Nego da nisu jaci za Terzica i onog Babarogica,to treba da bude briga za Partizan.

Milan i Ivan DELIJE sa SEVERA

pre 16 godina

@ Svim nerealnim grobarima i "delijama" koji Zvezdu prate preko novina, tv-a, neta... A ne odlaskom na stadion!!!


Gacete tu svi, vi, nevernici i licemeri kako Zvezda na PRIPREMNIM utakmicama POBEDJUJE sa 2:1! Pa onda na to kukate, "jao pa to je malo, pa zasto, pa kako itd.", Barkos, Salas, Molina, Bronovicki, Palasios su tek dosli videli ste Salasa 20min. a Barkosa sve ukupno 90 u dve tekme i treba imati u vidu da je u obe zvezda sa njim pocela sa dva razlicita tima. Kako ga je nas Pixy najavio i kada ste videli snimke ocekivali ste da ce da izadje na teren i da prvoj ekipi "nabije" 5-6 golova. Sad vam to smeta sto vec nema prosek 5 golova po tekmi, "plakali" ste sto je potpisao na god sa pravom produzetka saradnje. Bar se na prvi pogled vidi da nije neupotrebljiv. Kad primi loptu ne odbija se od njega kao da je drvo, jes da ju je retko primao ali za to je kriva ne uigranost, napadac dobija lopte od veznog reda, a oni ocigledno jos uvek ne funkcionisu najbolje, ali mi verujemo kao i svi kojima je zvezda u srcu da hoce!!! A sto se njegovog ugovora tice, sigurno ce biti produzen na polusezoni ukoliko pokaze da vredi, jer za njega se najmanje zna, a i da zvezda ukoliko nije dovoljno dobar ne baca previse para na njegov ugovor pa posle da se kajemo! A jos treba dodati da se svi privikavaju na novu formaciju i da je Barkos jedini spic i da je tada potrebno da se mnogo vise trudi i ucestvuje u igri, sacekajmo da nauci 5 recikao i lukas pa cemo suditi to je najlakse. Zadovoljni smo Lukasom, a i on je sa nama tek mesec dana, palasiosa necemo da komentarisemo jer nije jos nas igrac, ali me je zadovoljijo! A grobari sto se rugaju zemlji za koju igra, reci cu samo da je on drugi najbolji igrac njihove reprezentacije posle Suaza oko koga su se tukli Milan I Inter. Mi iskreno verujemo da ce sve to izaci na dobro! Imaju jos mesec dana do pravih utakmica to je sasvim dovoljno da se kockice bar malo sloze, jer Levadiju ili Pobedu Zvezda mora da dozivljava kao pripremnu, jer smo mi za njih Real!

Samo se kod nas ljudi bave REZULTATIMA na pripremnim utakmicama koje jedino sluze prvenstveno da se vidi ko koliko moze pa onda za uigravanje! Zbog toga Bosko rotira i zbog toga ne igramo konstantno! Na pripremama dok igrate utakmice intenzitet treninga je jak i to znaju svi koji su ikada trenirali neki sport, noge su jake, cesto se menjaju formacije i nacini igranja odbrane, pa se zanemaruju neki segmenti igre da bi se stvorio pritisak...! Uostalom kakve god to ekipe bile zvezda nema poraz na pripremama i to mnogo znaci za moral ekipe! Zasto je Partizan zakazao poslednju tekmu protiv peto-ligasa i izveo najjacu postavu koja je igrala protiv Zrinjskog i napunio ih! Pa naravno da bi podigli moral i naostrili se za jako bitan mec kojeg su se plasili, jer su se pribojavali istorije i Dinama! Pa je rezultat svega toga bila kanonada! Ali necemo o njima, nek' oni misle o tome! Setite se da je Zvezda poslednjih sezona bas iz tih razloga pravila premijeru na Marakani protiv rada i punila ga do vrha! Kad se bude spustio intenzitet treninga i kad se bude znalo ko je u prvih 11 pocece veliko dokazivanje rezervista i prava igra tad dolazi, kao i brusenje forme a za to ce izmedju ostalog posluziti i Levadia! Tada ce se videti ko se kako nosi sa pritiskom jer je Zvezdi imperativ pobede u tom mecu iako je zvezda totalni favorit! Mozda ove godine necemo imati takvu utakmicu jer igramo turnir u Bergamu, ali ko zna zasto je to dobro. Dovljni pokazatelji da pripreme i sezona nisu isto su utakmice protiv Libereca kao i prethodnih sezona protiv Verdera, Galate itd.

Neverne Tome pogledajte samo Live score i tamo cete videti pregrst rezultata prijateljskih utakmica gde autsajderi pobedjuju ili remiziraju sa vrhunskim ekipama. Najbolji primeri toga su Man utd, Fener i to bas protiv ovih Austrijanaca koje smo mi dobili, Bajern izgubio od gladbaha, pa je veliki celsi igrao skromnih 1:0 sa Amerikom i sa Galaksijem iz Holivuda. Pa to bi trebale takodje da budu katastrofe, ali nisu jer ljudi znaju da to nisu prava lica ekipa.

Vidimo da mnogi od vas pljuju Boska i pisu da on nije dorastao Zvezdi! Podseticu vas "Veliki zvezdasi", da je taj covek samo 400 puta nosio kapitensku traku na zvanicnim utakmicama naseg kluba, ne racunajuci utakmice koje je odigrao bez iste!!! EEEEJJJJ ljudi kakvog vi coveka otrcavate, slazem se da nije Kapelo ili Murinjo, ali ne shvatam zasto mnogi od vas pisu da je Zenga bolji! Sto on je kao vrstan strucnjak, a zvezda mu je bila najveci klub koji je vodio i jedino je sa nama napravio neki uspeh, imali smo jako dobar tim a nikakvu igru nismo imali, jer je sve zavisilo od Zigica! Sve sto je napravio bilo je zbog harizme i zbog toga sto je dobar motivator! Da se ne bih ponavljao recicu da je Mateus isto to uradio u Partizanu s tim sto je za razliku od Zenge imao pol poziciju pa je igrao LS, a ne Ligu UEFA! I pardon pored toga ozenio je jednu od srpskih lepotica! ha ha ha! Zar ne? Sad je Srpski zet! Dok je Bosko Djurovski VOJNIK Zvezde i kako sam kaze sve bi dao da nas uvede u LS i trebali bi da mislimo da ima sta da da i da nam ostvari snove, jer on je taj koji trazi brzu igru, agresivnu zvezdu koja igra lepo i vraca ljude na stadion i da je prosla sezona jos malo potrajala Zvezda bi igrala neuporedivo lepse i bolje nego sa pocetka sezone! Pokusali su da dovedu neko od velikih trenerskih imena i da Bosko bude asistent kako bi ucio, jer covek se uci dok je ziv,ali posto su svi trazili mnogo i bolje sto je ostao Bosko nego da daolazi novi Zenga i da ode posle 1 god zbog zene! Bosko je potpisao na jednu godinu i verovatno ce neki od neznalica koje ovde pisu da kazu, "sto samo na godinu"! Pa evo mi da vam kazemo, zato sto ukoliko zvezda ne bude zadovoljna da ne mora da isplacuje ugovor prilikom otkaza, a oni koji igraju Football Manager znaju da neafirmisani menadzeri potpisuju na 1 god.! Ako je Pixy, jedan od legendi naseg kluba ukazao poverenje ovom coveku, ajde onda i mi da ucinimo isto!

Grobari pisu svasta za nasu upravu, a svoju cak ni nemaju! Nasa "nova" uprava donela nam je 4 trofeja u dve godine, a njihova stara zamalo trece mesto u prosloj sezoni! Kako sada stvari stoje, Zeka i Bjeka ce im biti opravdanja jos dugo, dugo vremena(godna,titula)! :)

Toliko od nas, za sada!
Pozdravljamo sve PRAVE DELIJE i pozivamo vas da i protiv Levadije napunimo Marakanu i da pokazemo nevernicima sta je Zvezda!

gistro

pre 16 godina

PENAL!PENAL!PENAL! ovo su bas prave pripreme za narednu sezonu, a i nase sudije se takodje pripremaju za da sviraju 11-erac za crveno-bele!

Zivko

pre 16 godina

Iz pouzdanih izvora preko mog tece iz Valjeva i njegovog kuma iz Mionice saznaje se da Ljuboja ne dolazi u Zvezdu, Koroman ipak ide u Olimpijakos, odlaze Pantic,Basta, Milovanovic, Kastiljo, Banovic i Trisovic a dolaze: centarhalf ekvatorske reprezentacije Hertigo i mladi americki napadac Adu.
Tim za LS:
Randjelovic
Palasios
Bronovicki
Bajalica
Gaj
Lukas
Milijas
Burzanovic
Silas
Molina
Barkos
Rezerve:
Radivojevic
Andjelkovic
Tutoric
Trajkovic
Stancic
Raskovic
Djordjevic F.

Kakav igrac

pre 16 godina

Zvezda ce da propadne ako se ne otarasi ovo SUPERIORNO levo krilo koji ga svi znaju po njegovim IZVRSNIM potezima nazvanim Trajkovic daj bre covek nezna ni da dobaci loptu a kamoli da centrira a ako Djurovski misli da ga stavi u prvu protiv nekog u trecem kolu kvalif. za LS. onda neznam jadna Zvezda

zagor-te-nej

pre 16 godina

Posto uprava FK SS ne zna kako do LS evo predloga koga da kupe . Na gol Bufon , bekovi D.Alves i Evra , CB Teri i Ferdinand , od igraca sredine terena kupiti Vieru , Ronaldinja , Kaku i K.Ronalda .U napad bi bilo dobro staviti Van Nistelroja i Drogbu ,Garantujem da ce se ovaj tim plasirati makar u 3.kolo kvalifikacija .Sadasnji sastav :Pixi-Babarogic,Terzic,Arsic,Tanovic-Filipovic ,Markovic,Latinovic,Delevic-Dzajic,jugoslovenski-aevo-tvanspovt, nije u stanju da uradi nesto u evropi , samo su kod kuce jaki.

Balansero

pre 16 godina

Golman (Hapoela!) ispucao do napadaca i 0-1.

Liga sampiona!? S Boskom!? He he he.

Imali sre priliku da vidite kako se ulazi u LS. I? Nista ne nauciste. Tuga.

stefan

pre 16 godina

zvezdi je potrebna 3 pojacanja/ spic ljuboja ,golman zilic ili disljenkovic,i neki iskusan fudbaler takinardi (sl.igrac) .treba prodati milovanovica

Vlada

pre 16 godina

Piksi, molim te kupi stopera jer sa Djordjevicem, Tutoricem i Bajalicom nemamo cemu da se nadamo... Visoka lopta pada na ivicu kaznenog prostora, neki patuljak iz Hapoela u sendvicu izmedju Bajalice i Djordjevica i ni jedan od ove dve vezare da pocisti i izbije loptu. Neverovatno!!!! Uz put se nasa dva vrhunska igraca smotaju, lopta dodje do patuljka, i on nam da gol... Jednostavno, nemam reci koliko su losi. Ovo bre nije fudbal, ovo je komedija, ili sto bi Bekam rekao, kafanska liga...

Alternativa je da date malom Adamovicu da igra u paru sa Gajem. Od gore pomenute trojice ne moze da bude gori, garantujem.

misa

pre 16 godina

igracemo 4-2-3-1 a to ce na terenu izgledati ovako:

Randjelovic (prilikom popunjavanja rupa u timu realno je bilo da se o golmanu poslednje razmislja. nije klasa ali bolji je od Pantica, Andjelkovica i Trisovica na njihovim pozicijama ZAR NE?!)

Basta (Palacio)
Gaj
Bajalica (Tutoric,Djordjevic)Bajalica je bio sjajan u OFK-i ali nije se uklopio za sada pa Djordjevic tutoric imaju vise sansi za prvi tim... nazalost
Bronovicki-beton (Andjelkovic, za ne daj boze)

zadnji vezni:
Milovanovic(Lukas)
Kastiljo (Milijas, Stancic)

u sredini smo krcati:
levo mogu da igraju:
Molina, Salas, muceni Trisovic.
centralni vezni: Molina, Burzanovic, Milijas, Trajkovic
desno:
Koroman, Palasios, Basta (Basta nija bek a nije ni Palasios tako da ce njih dvojica uz Koromana pokrivati mesto desnog beka i krila a tu ce doci i Lakic posto Basta jos malo pa ode...)
sve u svemu u sredini NE BI SMELO BITI PROBLEMA! inace smo mnogo lose kupovali a mislim-NADAM SE da nismo...

Barkos spic ( mali Filip, Zvezdino dete, je nadam se prva rezervna opcija...ipak to je realno uz golmana i problematican kvalitet 2gog stopera najtanja tacka u timu...)
SPIC JE REALNO CRNA TACKA... ako ne proradi (ili se ne daj boze povredi) Barkos bice katastrofa... Salas moze to da igra ali vise bi voleo njega kao levo krilo... pri tom OPET PROBLEMI SA POVREDOM I TO U PRVOM MECU U 20om MINUTU UFFF! Filip Djordjevic je talenat ali bilo bi to pretesko breme za njega, Raskovic nije taj kalibar
mislim da se nazalost ceka zreb za 3 kolo pa ce se tek onda kupiti jos jedan centarfor ako budemo imali srece u zrebu onda za lS stvarno dobar=skup ili ako nam opet dodje buduci sampion LS u goste, A NADAM SE DA NECE, dovodi se prosecan centarfor=jeftin ili bez ugovora, za podrsku Barkosu... (e tu je u opciji i onaj crnogorac u paru sa Lakicem koji ce verovatno odmah posle poraza od Hajduka OBOJICA u Zvezdu!)

nadam se da nisam ugusio a mislim da je ovo najbliza opcija po izboru igraca i njihovih mogucnosti kao i po prici sa Marakane... cenim da mi je tacnost oko 70-80%!

:)

ajde BOSKO samo ih skockaj makar malo za to drugo kolo pa do "dana D" bice to prava ZVEZDA posle duzeg vremena!!!

Dupla kruna je obaveza u ovakvoj Ligi i sa ovakvim mucenim grobarima... JA HOCE EVROPU pa makar i Ligu UEFA!

Sone Zvornik

pre 16 godina

Ljudi,mora ovo bolje,pa ako necemo da mi ganjamo grobare.Ne znam sta vise radi Djurovski,izgleda da cuva igrace da se ne povrede?

Lopez

pre 16 godina

sigurno je da imamo bolju ekipu od partizana,ali kako neko moze da kaze da imaju slabiju ekipu nego prosle godine,ovaj tim je mnogo jaci.


odlazak bajica je pojacanje za partizan,covek je igrao 7 godina u partizanu,samo zato jer nije mogao da se proda,grobari su slavili kad je otisao ko mi kad smo prodali(poklonili) joksu.

odlazak smiljanica nije problem,ne racunajuci njegove tekme za mladu reprezentaciju gde je briljirao,u ligi je igrao traljavo,taj zuka ce da igra barem na istom nivou ko smiljanic.

cak se moze reci da su grobari jaci na svakoj poziciji nego prosle godine,sem na levom beku gde je bio lomic.

ali uvek postoji ali.

mnogo smo jaci,partizan moze da uzme titulu samo ako se mi budemo koncentrisali na ulazak u 16 u ligi sampiona.

Mrmot

pre 16 godina

Nisam imao vremena da procitam bas svaki komentar, ali video sam da preovladjuju komentari tipa nema veze nasa igra, Partizan je slabiji po automatizmu. Voleo bih da se javi neki realan navijac koji je gledao utakmicu sa Zrinjskim da da komentar... Naravno da je Zrinjski mnoooogo slaba ekipa, ali realno Partizan ima mnogo bolju igru nego prosle sezone, a pojacanja su na mestu, i vasi glupavi komentari to nece promeniti. Zvezdu nisam gledao, pa necu ni da komentarisem, pretpostavljam da je jaca nego prosle godine....

rodjen los

pre 16 godina

unistice nas bosko sa bajevicevih 4-5-1 ... ta taktika moze da se igra iskljucivo kada igramo protiv nekoga ko je jaci od nas i to na njihovom terenu ... sa jednim spicem u postavi sami sebi pravimo more nepotrebnih problema ... murinjo juce za nepismene objasnjavao da kada igras protiv slabijeg tima obavezno je igrati sto ofanzivniju taktiku ... netreba previse objasnjavati zasto u napadu treba igrati sa vise spiceva ... i u odbrani znaci ako imate veci broj spiceva vezuju za sebe vise igraca protivnika kad je on u napadu ... pametniji od mene kazu da ako imate jednog spica kad protivnik krece u napad dvojica kontrolisu tog napadaca ... dva spica i vezali ste cetiri protivnicka igraca ... 90% utakmica igramo protiv ekipa koje su slabije od nas a mi uigravamo 4-5-1 ... strasno ... inace bosko vice na sva usta da igramo 4-3-3 ... kao racuna koromana i salasa u spiceve ... koroman klasican poluspic ( ofanzivni vezni ) , pa cak pre i krilo nego spic ... salas je isti koroman ... on je sam rekao da najbolje igra iza napadaca ... ja licno najvise volim formaciju 3-4-3 ali zvezda bez spiceva to nemoze da igra ... sa ovim igracima najbolja bi bila formacija 4-4-2 ... i to ovako ...

gosa ... randjel (kukulele)
odbra ... bronowicki i palasio bekovi tutoric i gaj stoperi ...
sredina ... castilo zadnji vezni ... milijas , koroman , burzanovic ofanzivni vezni
napad ... barcos i f.djordj

zamene u timu lukas iskljucivo umesto castila ... njih dvojica ne bi smeli nikada da su zajedno u postavi ... molina ... umesto milijasa ... salas umesto koromana ili burzanovica ... milovanovica treba koristiti za promenu stila igre tima shodno aktuelnom rezultatu ... ako je rezultat negativan umesto castila jer je ofanzivniji , a ako je rezultat povoljan umesto burzanovica ili koromana jer je od njih bolji u defanzivi ... tacno je da nam fale golman , spic i stoper , ali najneophodniji nam je u ovom trenutku spic ... plasim se boska ... mnogo ...

buducnost-hajduk 3-0(sluzbeno)

pre 16 godina

Burzanovic je dete buducnosti.=)) dok je bio u buducnosti swi ste ga mrcili,a sad wam dokazuje da je klasa.burzo maradona!!!!!

Milan

pre 16 godina

Srednji red nam je BABAROGA. Komotno moze u LS.
Tu se vec iskristalisala srednja linija sa Burzom,Milijasem i Trajkovicem. Dopunjavace se i rotirati za Lukasom i Kastiljom u zavisnosti od potrebe i protivnika.
Drago mi je da se istice Filip Djordjevic. Cenim da ce igrati u paru sa Barkosom.
Zasto nije napisano da je Milijas na iznudjeni slobodni udarac od strane Barkosa pogodio stativu?
Ali pusta odbrana...jos uvek kiksira.

Mislim da ce sve to biti ok. Bosko radi postepeno,da ne preforsira ekipu. Da dostignu najbolju formu kada bude najpotrebnije,a to je za start prvenstva i 3. kolo LS.
Cekam 26. (cini mi se) i triagonale u Bergamu protiv Atalante i Portoa. Tu ce Bosko izvesti igrace kojima najvise veruje i koji ce igrati kvalifikacije za LS.

Deja

pre 16 godina

A kad su oni mislili da se uigra onaj Molina koji se jos nije ni upoznao sa igracima?Moze neko da mi kaze kakva je Salasova povreda i oce li se oporaviti?

Vlada Sa

pre 16 godina

Ne znam zasto toliko svi kukate zbog odbrane, nije nam toliko losa. Cinjenica je da treba da se dovede jos jedan dobar centralni pored Gaja, ali ni ovako nije lose. Primili smo uvek gol, ali zato sto igra 25 igraca na utakmici, nismo odigrali ni jedan mec sa mogucih startnih 11. Ja sam licno molio boga i svaki dan samo cekao da kupim novine da vidim da li ce Bajalica konacno potpisati za Zvezdu. Pratio sam njegove igre iz OFK-a gde me je odusevljavao, svetska klasa. Kako je samo naseg Zigica cuvao na utakmici gde mu je Ziga polomio nos, nije mogao da dobije duel sa njim, cak ni u skoku. Samo treba da se uigra sa ostalima, a to moze SAMO AKO bude starter u svim ovim pripremnim mecevima, da dobije neophodno samopouzdanje, jer on moze mnogo. Kako je delovao Bisevac kad je stigao, duplo je gore partije pruzao, tek je u sledecoj sezoni pokazao kakva je igracina. Znaci Bajalica obavezno, pored njega Gaj. Desno Basta, ali kad bi igrao iz forme kad smo tukli Romu jer ne treba pricati kakav kvalitet poseduje, i levo Bronovicki, koga jos uvek nismo gledali, ali je njegov kvalitet neosporan. A sto se Tutorica tice, nije on uopste rupa kao sto pricaju. Sve bolje i sigurnije igra, iz utakmice u utakmicu je pokazivao napredak, ali realno, nije za startnih 11, ali osecam da ce za godinu dana biti jedan od najjacih stopera, ima potencijala. Sredina nikad jaca, samo se plasim viska (kvalitetnog) igrackog kadra na tim pozicijama. Napad na prvi pogled respektabilan, ali u isto vreme rizican. Mac sa dve ostrice. Ali kad bi doveli Ljuboju, stvarno bih bio spokojan. On je pravi igrac za Zvezdu, uklopio bio se posle 2 utakmice, a tek za nasu ligu bi bio smesan. Dao bi makar 30 golova za jednu sezonu, kad su mogli jedan Baljak i Despotovic po 20, a igraju za slabije timove. Samo da Bosko napravi pravi potez u sastavljanju tima i sve ce biti O.K.

ЗВЕЗДА У СРЦУ

pre 16 godina

Формација 4-3-3

Голман: Ранђеловић (нека брани, мада свакако може и бољи голман, али тај сигурно не би био нешто ЗНАЧАЈНИЈЕ бољи);

Одбрана: леви бек- Броновицки (Анђелковић, ако то буде неизбежно решење), десни бек- Баста, Паласиос (мислим да је свеједно, али сигурно је да ниједан од њих нема потребне дефанзивне карактеристике), штопери- Гај свакако, а поред њега за сад најбоље делује Тутурић (пре свега треба покушати за треће коло довести искусног и провереног штопера који ће га заменити, или покушати уиграти Бајалицу јер мислим да је његов максимум већи од Тутурићевог);

Средина:
Мало дефанзивније да делује Кастиљо, Миловановића је најбоље продати и пустити Милијаша (ако не функционише најбоље пустити Лукаша). Нешто испред њих играће плејмејкер Бурзановић (ако је Мао бољи нека он узме то место, али иислим да то место треба да буде резервисно за звездину 10-ку, а уасталом за 90 минута тренер има право да начини 3 измене). По крилима је Короман неприкосновен (десно), а Саласа треба поставити лево па да Звездини напади тутње по левој и десној страни. Као најистуренијег треба ставити Баркоса, а ако њему не крене најбоље у наредних 20-ак дана (11. Августа), свим СИЛАМА кренути по Љубоју који ће га заменити (сигуран сам успешно).

Тренер и управа: Мислим да Ђуровски, затим Пикси и Дика за сада раде свој посао феноменално, а није им нимало лако. Ако резултаи то не покажу и дође време да се врше промене, зна се по неписаним правилима ко је први на удару.
Звезди је пре свега потребна срећа, стога СРЕЋНО!

BOBA DELIJA

pre 16 godina

Ovaj Palasios je dosta dobar, treba sa njim potpisati ugovor i odmah ga ubaciti u prvu postavu kako bi izbacio Pantica. Takodje treba forsirati Bajalicu, jer Boskove genijalne ideje sa Tutoricem i Panticem u odbrani donose nam velike probleme!

stevo

pre 16 godina

nemam poverenja u ova pojacanja,nadam se da gresim,ali setite se koliko smo svi bili optimisti kada su prosle godine dosli georgijev,kastiljo,tadeu i ostali.jedino su kastiljo i gaj opravdali ocekivanja.mislim da cemo biti jaci ako nam ova nova pojacanja budu sedela na klupi,jer su mi burza,milijas,milovanovic,koroman,gaj,kastiljo(ako ne ode),basta ipak drazi.stvarno bih voleo da gresim i da smo ipak dobili nekog novog kastilj.pozdrav delijama,svi na marakanu!

CACI

pre 16 godina

delije nemojte se obazirati na poruke grobara i spustati se na njihov nivo.Mi smo do sada bar njima pokazali koji klub je veci,kvalitetniji,cija su pojacanja atraktivnija i bolja.Normalno je da im je krivo sto smo doveli mnogo,mnogo bolje igrace i sto su zaboravili kako izgleda kad osvojis bilo koji trofej.Neka samo oni traze utehu u tome sto ce nas da ljagaju preko poruka.Ja im zelim da naprave sto bolji tim ali trenutno je realno da budu treci u ovoj sezoni.
Neka ostave na miru nasu upravu jer "imaju" svoju TZV.upravu za primedbe.
PIXI SAMO TAKO NASTAVI

Makaveli

pre 16 godina

Jel neko od pojacanja dalo gol u dresu zvezde?Mene iskreno brine sto samo Stancic,Milijas i burzanovic daju golove............

Svi u Bergamo!

pre 16 godina

Ako mi dozvole moderatori jos jednom bih uputio apel svima onima kojima je Zvezda u srcu:Braco Delije,mi sto zivimo u inostranstvu nismo u mogucnosti da cesto dodjemo na Marakanu i navijamo za nasu Zvezdu.Zato je sada sansa za sve Delije iz Italije i blize okoline da dodju i podrze nasu Zvezdu pred pohod na Ligu Sampiona.Naime Zvezda igra u cetvrtak 26.jula triagonal u Bergamu protiv Atalante i Porta i to je prilika da nas se skupi sto vise a znam da nas ima dosta narocito u Vicenci i Veroni a to je udaljeno samo nekih sat vremena od Bergama.Zato u cetvrtak svi u Bergamo jer Zvezda se voli svakoga dana a ne samo protiv Milana.Za detaljnije informacije i eventualno neku organizaciju javite se ovde.Pozdrav za sve Delije!

Stefan DELIJA

pre 16 godina

Morali se uvjek primiti gol!Pixi daj sve pare na stopera i jos jednog napadaca jer nam samo srednjaci daju golove,uskoro ce poceti i odbrambeni.Jos ako se Salas povrijedi,ionako nece igrati na prvoj utakmici protiv Levadije.
P.S. Pogledajte kako hrvati guraju nos gdje im nije mjesto na index-u!Pisu da UEFA izbacuje Partizan.Kako da ne!Nikad ne napisu o nekom pojacanju Zvezde ili Partizana a znaju pisati ovakve gluposti.

B-Layer

pre 16 godina

sve je super,samo jos kad bi svatili da burza MORA da igra jer je GenijEEE...
ne,ozbiljno sad,znaci momak je jedini koji moze ovoj ekipi da stvori minimum 5,6 sansi...e sad ne znam koliko su dobri ovi juznoamerikanci i koliko je to prepumpano u medijima,ali...uglavnom,titula je nasa o5,a LS...ko zna...sve zavisi ko bude igrao....

Pera Zajecar

pre 16 godina

Pixy dobijas 2 ili 3 miliona od prodaje Zigica u Viljareal.Pa za te pare,pare Puroviceve i Djokiceve prodaje,i Jankoviceve prodaje od koje si dobio 700000 evra dovedi jednog KVALITETNOG stopera iz inostranstva.Da ima najmanje 30 god.i da u tandemu sa Gajem cepa stvari...

Moral

pre 16 godina

Netreba vise da dovodi igrace te pare sto dobije od zige itd treba da kaze igracima ako udjete u LS delimo ovih 5 miliona na svakog igraca kao bonus. Pa ce onda da se istinski trube. Pogotovo ovi latinosi kojima ca familija ziveti 2 godine od tih para.

Nikola_bgd

pre 16 godina

ma sve je to ok...ali jos smo mi tanki...pa ne daj boze da se povredi neko od ovih stranaca ko onda da igra...ovakvom politikom(koja mi se inace svidja) tek za dve tri god cemo biti prava evropska ekipa...sve pre toga je extra...kad sam cekoa ovolike god cekacu i jos godinu dve...

zleca

pre 16 godina

Mislim da je zvezda na dobrom putu da napravi ekstra tim.Fali jos taj jedan centralni odbrambeni koji je jak i pametan, i golman koji je mlad i perspektivan(kahriman ako ga pusti vosa). Sto se spica tice treba uzeti nekog mladog stranca koji ce postati zvezda ili dovesti ljuboju. Po meni zvezdin ti za ovu godinu ce biti Golman: Randjelovic(ili nov ako ga dovedemo) Odbrana: centrala: Bajalica(nov neki dobar, Tutoric) i Gaj, desno:Palasios(lakic ako dodje pozto basta ide valjda), levo: Bronovicki(Andjelkovic) Sredina: zadnji vezni: Lukas ili Milijas(posto Milovanovic valjda ide, Stancic) i Kastiljo, levo: Salas(Trisovic, Perovic kada se oporavi) desno: Koroman(Trajkovic) poluspic: molina(Burzanovic) Spic:Barkos(Filip i neki novi koga bih trebalo dovesti moze i ljuboja) formacija 4-2-3-1 po meni idealno za zvezdo, za brz i lep fudbal kratkih pasova sa dosta dobrih tehnicara u ekipi. Sa ovim timom uz malo srece i u ligi sampiona. Pozdrav za sve delije od navijacke grupe iz arandjelovca.
Spartanci Arandjelovac

Vlada

pre 16 godina

Sve sami strucnjaci sad pljujete Djurovskog,kakvi ste bre to ljudi!?Pustite coveka neka radi da vidimo koliko moze,a moze mnogo 100% sam siguran!!Ovaj nesrecnik sto kaze da su bacene pare za pojacanja sto vec pljuje,a nema veze sa zivotom kakvih ljudi sve ima to ja zalosno,jer ce takvi kao sto je on dolaze jednom godisnje na stadion i zbog takvih masa ljudi ne moze da dodje do ulznice!!!!Kao onog pijanog Djorica da slusam!!!Sto se mene tice moze i 11 eskima da igra samo neka ima rezultata

Teacher Sd

pre 16 godina

Da bi postali stvarno ozbiljna ekipa trebalo bi da da imamo jos jednog pravog stopera i golmana,ali i ovo nije lose:Radivojevic,Bajalica,Gaj,Bronovicki,Palasios,Kastiljo,Lukas,Molina,Koroman Salas,Barkos.
Mnogo su jadni svi ovi koji omalovazavaju Boska Djurovskog,pa on je legenda Zvezde!Bolje dodjite na stadion da konacno i Zvezdi krene na bolje,hocemo da Marakana bude ispunjena do poslednjeg mesta jer samo tako mozemo da uspemo.SVI NA STADION!!!Nase vreme tek dolazi,napred ZVEZDO!!!

Lopez

pre 16 godina

boze...

posto cemo uci u 8 u ligi sampiona,to znaci da moramo da pobedimo i u rundi pre toga,odnosno za ulazak u 16.

sta ti tu nije jasno?

nesa delija

pre 16 godina

Vreme je da se Marakana bude puna. Vreme je da u domacem sampionatu bude izmedju 15000 i 25000 ljudi. Vreme je jer jedino tako u takvoj atmosferi nastaju pravi igraci. Takodje, molim delije da se za vreme evropskih utakmica suzdrze od paljena baklji i na Mari i na gostovanjima ako se ide,a narocito da ne prave ekcese kao grobari u Mostaru. Takvo ponasanje nas nigde ne vodi samo sebe unistavamo na taj nacin. Koliko sam ja mogao da procitam u novinama Zvezda ima jos godinu dana uslovne kazne u UEFA takmicenjima sto znaci ako se ne daj boze desi ono sto se desilo Partizanu, Zvezdu ce automatski UEFA diskvalifikovati sa evropskih takmicenja. To bi bilo strasno, narocito ako pocnu da se beleze dobri rezultati. Suzdrzite se MOLIM VAS, nedozvolite da prodjemo kao Partizan i da se trud igraca,trenera i celog kluba dovede u pitanje zbog neodgovornog ponasanja. Pokazimo svetu da smo civilizovana nacija, budimo iznad politike. MOLIM VAS.

ЗВЕЗДА У СРЦУ

pre 16 godina

Како овде неки могу да састављају најбољих 11, а да у њих не сврстају Саласа. Он, затим Баркос, Броновицки, Молина су доведени да играју и да чине јак костур екипе. Жао ми је једино Милијаша и Бурзановића, пошто ће у таквој ситуацији бити у другом плану, али јаке екипе имају и јаке клупе. Мада ако појачања покажу супротност од очекиваног, њих двојица ће свакако бити стандарни у тиму, али тада следи минус управи, јер зна се шта у оваквој ситуацији треба да покаже појачање које је доведено да игра на позицији Бурзановића или Милијаша на пример (пре њих).
У сваком случају немамо право да се жалимо што се доведе оволика појачања, јер састав из сезоне 2006-07 није показао ни трунку могућности да крене у озбиљније европске походе. И зато треба довести и још једног штопера. То је морање, а не неки хир или тако нешто, ако шелимо резултате.
Значи, у једној реченици се може рећи: Бошко и појачања ИЗВОЛИТЕ, покажите шта знате, тј. шта Пикси зна.
СВИ НА СТАДИОН, ДА НАПУНИМО МАРАКАНУ!

Josko

pre 16 godina

@Deki
Deki majstore svaka cast,realno ali....
1.TUTORIC NIJE IGRAC ZA TAKO ODGOVORNU POZICIJU U ZVEZDU I MORA DA SE DOVEDE KVALITETAN STOPER (NEZNAM SE ZASTO VISE NE SPOMINJE MAKEDONAC SEDLOSKI KOGA BOSKO OBOZAVA I MNOGO CENI KAO IGRACA).I BAJALICA JE PO MENI U PREDNOSTI U ODNOS NA TUTORICA...
2.LJUBOJA MORA DA IGRA AKO DODJE,A SVE IDE U TOM PRAVCU.SIGURNO NECE IGRATI SA LEVADIJOM (ILI POBEDOM DAJ BOZE) ALO ZA 3 KOLO ZA NJEGA MORA IMATI MESTA...
3.GDE JE CASTILLO BRATE?

Gavrilo

pre 16 godina

Lukas mora da igra, odlican je i to ce brzo da se pokaze. A Kastiljo ide u Juventus pa ide. Bilo bi dobor da pomogne da konacno udjemo u Ligu sampiona. Sa ovim latinoamerikancima mozda i bude dobro. Al, najbitnije je da nas na zrebu opet ne izmalerise ko lani