Petak, 29.09.2023.

09:30

Ko je najbolji plej u istoriji NBA lige? ANKETA

Medžik Džonson prokomentarisao je debatu o tome da li je najbolji plejmejker u NBA istoriji on ili Stef Kari.

Izvor: B92

Ko je najbolji plej u istoriji NBA lige? ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

meda

pre 9 meseci

Za šta je bila ova anketa, PG (point-guard) ili plejmejker?
Pošto te dve stvari nisu iste u engleskom, a u srpskom jesu.
Što se mene tiče, da bi neko bio PG, mora da bude to i u odbrani i u napadu, a Medžik u odbrani nije mogao da čuva male brze bekove, pa nikako ne može da bude PG.

1. Stokton
2. Neš (iako više volim njega od Stoktona)

.

pre 9 meseci

1. Medzik
2. Kari
3. Robertson
4. Ajzea
5. Stokton
6. Neš
7. Kid
8. Cp3
9. Bob Kuzi
10. Parker/Vestbruk/Pejton/Frejzer

Kari je zasigurno top 2, a uz jos jednu titulu ili mvp mozda i najbolji. Staviti Stoktona ispred njega je takva glupost, covek ima 2 mvpa, 4 prstena i najbolji je suter ikada.

vince carter

pre 9 meseci

Kasnim na zurku pa je tako ovaj "Medzik" i mogao da se razmase u komentarima,kaze Lejkersi bili slabi kad su birali Medzika,bili su polufinalista zapada dve godine za redom,a tip ocigledno ne zna Norm Nixona i Jamesa Wilkesa kome je povucen dres,Nixon je imao skoro jednak broj asistencija kao Medzik i bio je kombo bek,logicno da je Medzik kao prvi pik samo jos poboljsao tu ekipu,a to sto je kao centar dobio sestu utakmicu bez Dzabara ne znaci da bi dobio celu seriju bez njega niti da bi Fila ne bi imala odgovor na njega kao centra u svakom mecu,Fila je inace zato i trejdovala za Mozesa Melouna i odmah pocistila Lejkerse sa 4-0. Sto tad Medzik nije igrao centra? :)) A zapitaj se i kako su Lejkersi kao aktuelni sampioni dobili prvog pika,ni manje ni vise nego James Whortija :))

R.I.P. Marko 666

pre 9 meseci

Da dopunim listu do top 20-
1.Magic
2.Kidd
3.Robertson
4.Stockton
5.Curry(iako nije pass first)
6.Frazier
7.Thomas
8.P.Hardaway(pre povreda)
9.Payton
10.Paul
11.Nash
12.Billups
13.Porter
14.Parker
15.Cousy
16.Price
17.Archibald
18.Lillard(iako nije pass first)
19.Lever
20.T.Hardaway

Dominique Wilkins

pre 9 meseci

1. Medžik
2. Kari
3. Oskar Robertson
4. Ajzeja Tomas
5. Kid
6. Neš
7. Pejton
8. Stokton
9. Kevin Džonson
10. Mark Prajs

Aleksandar

pre 9 meseci

Nisu za poredjenje ta dva igraca, Medzik je mogao da igra na svim pozicijama i da sa njih razigrava ceo tim, Kari je mnogo bolji suter i kao takav opasniji za protivnicku odbranu. U svakom slucaju i jedan i drugi su promenili nacin igre u NBA ali vrlo je tesko porediti ih na poziciji plejmejkera jer to nisu

SrkiBoj

pre 9 meseci

Pravi ratnik i vođa i najbolji plej je Kevin Johnson, kao što neko reče u komentarima, i po brojkama i subjektivno. Preko 20 poena i 10 asistencija, procenat preko 50%. Iverson je za njega rekao da je to jedini igrač zbog koga je plakao posle utakmice.
Evo malog podsećanja.

https://youtu.be/YHfKfVMbcgs?si=QmzduOTCbIvFWy_P

Pozdrav za sve ljubitelje košarke

R.I.P. Marko 666

pre 9 meseci

1.Magic
2.Kidd
3.Robertson
4.Stockton
5.Curry(iako nije klasican play)
6.Penny(pre povreda)
7.Frazier
8.Thomas
9.Payton
10.Paul
11.Nash
12.Billups
13.Porter
14.Lever
15.Cousy

Magic jedini GOAT

pre 9 meseci

Medžik je unedljivo najbolji plej. Alo ne samo to. Jedini košarkaš koji može bez problema da udje u uži izbor najboljeg na svakoj poziciji. Čak je mogao da bude u najužem izboru za najboljeg centra, da je odigrao još nekoliko utakmica na toj poziciji.

Ustaše

pre 9 meseci

Playmaker je igrač koji izvodi zacrtane akcije. Ako je akcija na Currya, nepotreban je dedicirani playmaker koji će mu dodati loptu. On je i playmaker i play za sebe. Ako je akcija na Thompsona, može mu dodati ili Curry ili Draymond. Čak je bolje ako to radi Draymond jer Curry onda prelazi u roaming, gdje se može osloboditi ili backdoor.
Ti stari playmakeri su imali play dodaj centru.

"
Ako se priča samo o pleju i definiciji pleja onda je Medžik bez premca. Čovek je sve ono što plej treba da bude. Ako pričamo o beku čiji je zadatak zatrpavanje protivničkog koša onda je Kari bez premca. Mada Ameri to gledaju na sasvim drugačiji način sada i verovatno mnogi ni ne znaju šta je pravi plej. Za njih plej danas odigra vrhunski ako utrpa 25+ poena i ima recimo par asistencija maksimum i košarka im odavno nije timski sport, mnogi to zaboravljaju i u poslednje vreme se sve više priča o recimo sudaru Lebrona i Jokića a ne o sudaru Lejkersa i Denvera, što je verovatno najveći razlog zbog čega više nisu u stanju da pošalju C ekipu i da dominiraju ostatkom Sveta. Zato smatraju Karijem jednim od najboljih plejeva a on po definiciji pleja ne može da uđe ni u isti koš sa Stoktonom ili Nešom.
(smeh, 29. septembar 2023 15:01)

Magic jedini GOAT

pre 9 meseci

... postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.
(Magic jedini GOAT., 29. septembar 2023 14:36)

Postigavši.
(Dezurni smarac


E ovakve "najviše volim". Koji ne znaju da išta odgovore pa svoj nedostatak pameti nadoknadjuju "lovom" na pravopisne greške.
Strašno.

neverovatno

pre 9 meseci

nema Jokica, mozda zato sto jos nije pri kraju karijere.
(kod, 29. septembar 2023 12:37)

Nije ovo anketa za najsmesnijeg ili najprecenjenijeg igraca, zato ga nema.

Vlada

pre 9 meseci

Iako bez titule i sa kasnijim problemima u privatnom životu, ipak igrački idol moje mladosti, neponovljiv u svemu, šut, prodor, asistencija, energija i srce na terenu, odbrana (jedini, uz Džona Starksa, koji je mogao parirati u odbrani na MJ, iako je niži), cela karijera Feniks Sans, zakucao preko Hakima, profil idealnog pleja, za mene bez sumnje najbolji na postavljeno pitanje: Kevin Džonson.

smeh

pre 9 meseci

Ako se priča samo o pleju i definiciji pleja onda je Medžik bez premca. Čovek je sve ono što plej treba da bude. Ako pričamo o beku čiji je zadatak zatrpavanje protivničkog koša onda je Kari bez premca. Mada Ameri to gledaju na sasvim drugačiji način sada i verovatno mnogi ni ne znaju šta je pravi plej. Za njih plej danas odigra vrhunski ako utrpa 25+ poena i ima recimo par asistencija maksimum i košarka im odavno nije timski sport, mnogi to zaboravljaju i u poslednje vreme se sve više priča o recimo sudaru Lebrona i Jokića a ne o sudaru Lejkersa i Denvera, što je verovatno najveći razlog zbog čega više nisu u stanju da pošalju C ekipu i da dominiraju ostatkom Sveta. Zato smatraju Karijem jednim od najboljih plejeva a on po definiciji pleja ne može da uđe ni u isti koš sa Stoktonom ili Nešom.

Dezurni smarac

pre 9 meseci

P.S. Ako se ne varam baš protiv '76ersa je odigrao maestralno finale i to poslednju utakmicu je odigrao na poziciji centra i postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.
(Magic jedini GOAT., 29. septembar 2023 14:36)

Postigavši.

Žera

pre 9 meseci

U poslednje vreme često čitamo da ljudi za sebe govore da su najbolji u nečemu. To su neke nove tendencije, i meni se ne dopadaju.

Sergei

pre 9 meseci

Koga briga za kategoriju, IGRAC je najbolji Medzik sa liste jer je bio najuspešniji, 5 titula i svasta nesto, Stef Kari je drugo mesto 4 titule, 73:9 rekord sezone.... ispravite me ako je neko drugi uspesniji

Magic jedini GOAT.

pre 9 meseci

Pa zato sto je odmah upao u odlican tim, dok su ostalima gradili timove po nekoliko sezona, zato je imao toliki doprinos odmah, da se ne lazemo. Svakako bio je MVP finala odmah, to mu ne oduzimam, ali druze igrao je u Soutajm Lejkersima.
(76er

Mislim da nisi u pravu. Pod jedan on nije upao u odličan tim već tim koji je bio prosečan. Jesu imali Džabara ali nisu bili odličan tim. Pre njega Lejkersi su tek '72 osvojili titulu. Dokaz tome je i to da su njega birali u prvom krugu(mada nisam siguran da li je bio prvi pik), što znači da su bili slabi kada su bili u mogućnosti da njega biraju.
Pod dva, on je (ako se ne varam) jedini koji je već prve godine doneo titulu svom timu u NBA!!!! Možda grešim, ali ako i nisam u pravu onda je jedan od malobrojnih kojima je to uspelo.
Pod tri, nije on "igrao" u šutajm Lejkersima, već su Lejkersi NJEGOVIM DOLASKOM POSTALI šoutsjm Lejkersi!!!

P.S. Ako se ne varam baš protiv '76ersa je odigrao maestralno finale i to poslednju utakmicu je odigrao na poziciji centra i postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.

nemanja1512

pre 9 meseci

volim karija i on je najbolji kojeg sam ikada gledao,ali on nije plej, i to ce se videti ove sezone ako pol ostane u gsw, koliko ce rasteriti karija te pozicije i koliko ce kari jos biti bolji, nece se puno trositi na organizaciju igre i to, naravno ako budu igrali zajedno kao starteri.

Aleksandar iz Osla

pre 9 meseci

I ja mislim da su najbolji pjelevi ikada Medžik i Stokton, zavisno od toga kako definišemo ulogu.

Kari je najbolji šuter, ali ne samo to. Isticano je skoro da Lilard recimo ne zaostaje mnogo u samom šutu iza Karija, ali nije ni blizu njemu u kretanju bez lopte. To je, uz sam šut, glavni razlog kako Kari razbija protivničke odbrane i tako potpuno menja igru.

Lex

pre 9 meseci

Већ се једном овде писало о овој теми, људи не разликују позицију 1 и термин "плејмејкер". Знате ко је најбољи плеј данас и један од најбољих икада? Јокић. Зато што плејмејкер може играти на било којој позицији, као на пример и термин стрелац, може бити 1 као Лилард или 3-4 као Дурент. Тако да Кари није вероватно ни у топ10 плејмејкера свих времена, Меџик, Кид, Неш, Стоктон... сви су они бољи од њега у том сегменту, ал када причамо искључиво о позицији 1 онда је Кари несумњиво раме уз раме са Меџиком.

kralj

pre 9 meseci

Medzik je bio umetnik sa loptom,Kari je nesumnjivo najbolji strelac u istoriji,cini mi se da je Medzik kompletniji igrac,Robertson je samo malo losiji od Medzika,Stokton je verovatno najbolji beli plej i sigurno je u pet najboljih u istoriji,ja licno najvise volim Vilijamsa ali on nije u istoj ravni sa ovom cetvoricom.

Direwolf

pre 9 meseci

Обожавам Карија, али он је бек заробљен у телу плејмејкера. Рекао бих да је најбољи шутер у историји НБА, али сигурно не и најбољи плејмејкер, далеко од тога.

pa pa

pre 9 meseci

ne mogu da verujem da Stockton ima vise glasova od curry-a.Pogledajte sta je jedan naspram drugog uradio Curry 4 prstena 1 Finalni MVP jedini MVP u istoriji za kog su svi glasali.Ne kazem da je Stockton los ali bolji od Curry-a i medzika nije sigurno.

76er

pre 9 meseci

Ljudi iskreno da se ne lažemo, ono što je uradio Medzik nece nikad nikome uspeti, odmah takav doprinos igri nije imao cak ni Dzordan. Pogledajte danasnje rukije i probajte da zamislite da iko uspe iole deo onoga sto je Medzik uspeo - nemoguce je.
S druge strane, Kari definitivno ostaje upamcen kao najveći šuter ikada, tu mislim da neće biti previše dileme.
(Tomasso, 29. septembar 2023 12:40)

Pa zato sto je odmah upao u odlican tim, dok su ostalima gradili timove po nekoliko sezona, zato je imao toliki doprinos odmah, da se ne lazemo. Svakako bio je MVP finala odmah, to mu ne oduzimam, ali druze igrao je u Soutajm Lejkersima.

,,

pre 9 meseci

Kari nikako ne može da bude najbolji plej, on ne više šuter nego što je klasičan plej. Meni najbolju tehniku i najviše volim da gledam Irvinga

Don Andres Iniesta

pre 9 meseci

Džon Stockton bez dileme. Pravi plej mora da ima 3 puta više asistencija nego poena. Kari nije plej, ne može biti plej igrač koji šutira 100 puta po utakmici...

Ljubitelj košarke

pre 9 meseci

Medžik i Stok su najbolji naravno. Medžik mora ispred zbog titula
Posle toga Kid, Zik, i Neš, Džeri Vest, iz ove generacije možda Pol.

Ne znam šta će Kari na ovoj listi. Čovek je čisti kombo bek. Nema p od plejmejkera u sebi.

manuginobili

pre 9 meseci

Ono sto je MJ medu svim igracima to je Magic medju playevima, znaci undispited GOAT!...Uostalom njegov nadimak sve govori i savrseno ga opisuje, ne znam odakle im ideja da uopste i raspravljau o tome.

rme

pre 9 meseci

medzik i kari su promenili kosarku. bukvalno.

ako gledamo striktno poziciju pleja, onako evropski, za mene je stokton 'taj'.

ali sveukupno gledano medzik il kari. zavisi da l vise volite pas ili sut za 3...

xoxo

pre 9 meseci

Gledam rezultate glasanja u Anketi B92 i mogu da razumem da Medzik bude ispred Curry ali kako Stockon moze da bude bolji u Anketi ne idem mi u glavu da ljudi to stvarni misle.

Ne razumem…

hoćeš iskreno ?!

pre 9 meseci

Kari je najbolji šuter trojki u istoriji košarke i to je to u čemu je najbolji .
Lik je promenio definiciju košarke .

Tomasso

pre 9 meseci

Ljudi iskreno da se ne lažemo, ono što je uradio Medzik nece nikad nikome uspeti, odmah takav doprinos igri nije imao cak ni Dzordan. Pogledajte danasnje rukije i probajte da zamislite da iko uspe iole deo onoga sto je Medzik uspeo - nemoguce je.
S druge strane, Kari definitivno ostaje upamcen kao najveći šuter ikada, tu mislim da neće biti previše dileme.

nikola

pre 9 meseci

Kari nije plej, bez obzira što igra na toj poziciji. Kad neko pomene plejmejkere, prva asocijacija su mi Medžik, Stokton, Kid, Neš itd..

ИзНенада

pre 9 meseci

Kid je po meni bio top PG nešto poput teodosića ali sa puno više energije i žara . Košarku volim zbog akcije ,timske igre a ne zbog nerazonskih šuteva bez ikakvih akcija tako da kari otpada u startu i ako je fantastičan šuter .

Top

pre 9 meseci

Gledao sam Džordana na nekoliko utakmica koje je igrao na poziciji plejmejkera, da je hteo to da igra bio bi najbolji... nestvarne brojke je imao i uticaj na igru... ovako Medžik verovatno bez dileme..

glupi zmaj

pre 9 meseci

Ako se prica o pleju onda su tu Medzik, Stokton, Nes i Kid, Rebertsona nisam imao priliku da gledam.
Medzik je bio all round igrac i mogao je da pokrije pozicije od 1 do 5 sto je za nekog ko je primarno plej gotovo neverovatno. Ako gledamo samo ulogu pleja, organizaciju igre, asistencije meni je tu Stokton broj jedan. Ne kazem da su Nes i Kid bili losi, naprotiv, ali u poredjenju sa Stoktonom su bili atraktiviniji ali ne i bolji.

ShooBeeDoo

pre 9 meseci

Ova debata nije potpuna bez Isiah Thomasa. Po meni ispred Kidda, Nesha, Pola pa mozda i Karija koji mi vise vuce na dvojku zbog poenterskih sposobnosti. Ako se gleda ko je najbolji cist play, onda je to Magic za dlaku isped Stocktona

Direwolf

pre 9 meseci

Обожавам Карија, али он је бек заробљен у телу плејмејкера. Рекао бих да је најбољи шутер у историји НБА, али сигурно не и најбољи плејмејкер, далеко од тога.

ShooBeeDoo

pre 9 meseci

Ova debata nije potpuna bez Isiah Thomasa. Po meni ispred Kidda, Nesha, Pola pa mozda i Karija koji mi vise vuce na dvojku zbog poenterskih sposobnosti. Ako se gleda ko je najbolji cist play, onda je to Magic za dlaku isped Stocktona

Lex

pre 9 meseci

Већ се једном овде писало о овој теми, људи не разликују позицију 1 и термин "плејмејкер". Знате ко је најбољи плеј данас и један од најбољих икада? Јокић. Зато што плејмејкер може играти на било којој позицији, као на пример и термин стрелац, може бити 1 као Лилард или 3-4 као Дурент. Тако да Кари није вероватно ни у топ10 плејмејкера свих времена, Меџик, Кид, Неш, Стоктон... сви су они бољи од њега у том сегменту, ал када причамо искључиво о позицији 1 онда је Кари несумњиво раме уз раме са Меџиком.

Tomasso

pre 9 meseci

Ljudi iskreno da se ne lažemo, ono što je uradio Medzik nece nikad nikome uspeti, odmah takav doprinos igri nije imao cak ni Dzordan. Pogledajte danasnje rukije i probajte da zamislite da iko uspe iole deo onoga sto je Medzik uspeo - nemoguce je.
S druge strane, Kari definitivno ostaje upamcen kao najveći šuter ikada, tu mislim da neće biti previše dileme.

nikola

pre 9 meseci

Kari nije plej, bez obzira što igra na toj poziciji. Kad neko pomene plejmejkere, prva asocijacija su mi Medžik, Stokton, Kid, Neš itd..

Magic jedini GOAT.

pre 9 meseci

Pa zato sto je odmah upao u odlican tim, dok su ostalima gradili timove po nekoliko sezona, zato je imao toliki doprinos odmah, da se ne lazemo. Svakako bio je MVP finala odmah, to mu ne oduzimam, ali druze igrao je u Soutajm Lejkersima.
(76er

Mislim da nisi u pravu. Pod jedan on nije upao u odličan tim već tim koji je bio prosečan. Jesu imali Džabara ali nisu bili odličan tim. Pre njega Lejkersi su tek '72 osvojili titulu. Dokaz tome je i to da su njega birali u prvom krugu(mada nisam siguran da li je bio prvi pik), što znači da su bili slabi kada su bili u mogućnosti da njega biraju.
Pod dva, on je (ako se ne varam) jedini koji je već prve godine doneo titulu svom timu u NBA!!!! Možda grešim, ali ako i nisam u pravu onda je jedan od malobrojnih kojima je to uspelo.
Pod tri, nije on "igrao" u šutajm Lejkersima, već su Lejkersi NJEGOVIM DOLASKOM POSTALI šoutsjm Lejkersi!!!

P.S. Ako se ne varam baš protiv '76ersa je odigrao maestralno finale i to poslednju utakmicu je odigrao na poziciji centra i postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.

Ljubitelj košarke

pre 9 meseci

Medžik i Stok su najbolji naravno. Medžik mora ispred zbog titula
Posle toga Kid, Zik, i Neš, Džeri Vest, iz ove generacije možda Pol.

Ne znam šta će Kari na ovoj listi. Čovek je čisti kombo bek. Nema p od plejmejkera u sebi.

Žera

pre 9 meseci

U poslednje vreme često čitamo da ljudi za sebe govore da su najbolji u nečemu. To su neke nove tendencije, i meni se ne dopadaju.

,,

pre 9 meseci

Kari nikako ne može da bude najbolji plej, on ne više šuter nego što je klasičan plej. Meni najbolju tehniku i najviše volim da gledam Irvinga

glupi zmaj

pre 9 meseci

Ako se prica o pleju onda su tu Medzik, Stokton, Nes i Kid, Rebertsona nisam imao priliku da gledam.
Medzik je bio all round igrac i mogao je da pokrije pozicije od 1 do 5 sto je za nekog ko je primarno plej gotovo neverovatno. Ako gledamo samo ulogu pleja, organizaciju igre, asistencije meni je tu Stokton broj jedan. Ne kazem da su Nes i Kid bili losi, naprotiv, ali u poredjenju sa Stoktonom su bili atraktiviniji ali ne i bolji.

manuginobili

pre 9 meseci

Ono sto je MJ medu svim igracima to je Magic medju playevima, znaci undispited GOAT!...Uostalom njegov nadimak sve govori i savrseno ga opisuje, ne znam odakle im ideja da uopste i raspravljau o tome.

Top

pre 9 meseci

Gledao sam Džordana na nekoliko utakmica koje je igrao na poziciji plejmejkera, da je hteo to da igra bio bi najbolji... nestvarne brojke je imao i uticaj na igru... ovako Medžik verovatno bez dileme..

Don Andres Iniesta

pre 9 meseci

Džon Stockton bez dileme. Pravi plej mora da ima 3 puta više asistencija nego poena. Kari nije plej, ne može biti plej igrač koji šutira 100 puta po utakmici...

hoćeš iskreno ?!

pre 9 meseci

Kari je najbolji šuter trojki u istoriji košarke i to je to u čemu je najbolji .
Lik je promenio definiciju košarke .

ИзНенада

pre 9 meseci

Kid je po meni bio top PG nešto poput teodosića ali sa puno više energije i žara . Košarku volim zbog akcije ,timske igre a ne zbog nerazonskih šuteva bez ikakvih akcija tako da kari otpada u startu i ako je fantastičan šuter .

kralj

pre 9 meseci

Medzik je bio umetnik sa loptom,Kari je nesumnjivo najbolji strelac u istoriji,cini mi se da je Medzik kompletniji igrac,Robertson je samo malo losiji od Medzika,Stokton je verovatno najbolji beli plej i sigurno je u pet najboljih u istoriji,ja licno najvise volim Vilijamsa ali on nije u istoj ravni sa ovom cetvoricom.

Vlada

pre 9 meseci

Iako bez titule i sa kasnijim problemima u privatnom životu, ipak igrački idol moje mladosti, neponovljiv u svemu, šut, prodor, asistencija, energija i srce na terenu, odbrana (jedini, uz Džona Starksa, koji je mogao parirati u odbrani na MJ, iako je niži), cela karijera Feniks Sans, zakucao preko Hakima, profil idealnog pleja, za mene bez sumnje najbolji na postavljeno pitanje: Kevin Džonson.

Aleksandar iz Osla

pre 9 meseci

I ja mislim da su najbolji pjelevi ikada Medžik i Stokton, zavisno od toga kako definišemo ulogu.

Kari je najbolji šuter, ali ne samo to. Isticano je skoro da Lilard recimo ne zaostaje mnogo u samom šutu iza Karija, ali nije ni blizu njemu u kretanju bez lopte. To je, uz sam šut, glavni razlog kako Kari razbija protivničke odbrane i tako potpuno menja igru.

Ustaše

pre 9 meseci

Playmaker je igrač koji izvodi zacrtane akcije. Ako je akcija na Currya, nepotreban je dedicirani playmaker koji će mu dodati loptu. On je i playmaker i play za sebe. Ako je akcija na Thompsona, može mu dodati ili Curry ili Draymond. Čak je bolje ako to radi Draymond jer Curry onda prelazi u roaming, gdje se može osloboditi ili backdoor.
Ti stari playmakeri su imali play dodaj centru.

"
Ako se priča samo o pleju i definiciji pleja onda je Medžik bez premca. Čovek je sve ono što plej treba da bude. Ako pričamo o beku čiji je zadatak zatrpavanje protivničkog koša onda je Kari bez premca. Mada Ameri to gledaju na sasvim drugačiji način sada i verovatno mnogi ni ne znaju šta je pravi plej. Za njih plej danas odigra vrhunski ako utrpa 25+ poena i ima recimo par asistencija maksimum i košarka im odavno nije timski sport, mnogi to zaboravljaju i u poslednje vreme se sve više priča o recimo sudaru Lebrona i Jokića a ne o sudaru Lejkersa i Denvera, što je verovatno najveći razlog zbog čega više nisu u stanju da pošalju C ekipu i da dominiraju ostatkom Sveta. Zato smatraju Karijem jednim od najboljih plejeva a on po definiciji pleja ne može da uđe ni u isti koš sa Stoktonom ili Nešom.
(smeh, 29. septembar 2023 15:01)

Magic jedini GOAT

pre 9 meseci

... postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.
(Magic jedini GOAT., 29. septembar 2023 14:36)

Postigavši.
(Dezurni smarac


E ovakve "najviše volim". Koji ne znaju da išta odgovore pa svoj nedostatak pameti nadoknadjuju "lovom" na pravopisne greške.
Strašno.

rme

pre 9 meseci

medzik i kari su promenili kosarku. bukvalno.

ako gledamo striktno poziciju pleja, onako evropski, za mene je stokton 'taj'.

ali sveukupno gledano medzik il kari. zavisi da l vise volite pas ili sut za 3...

Magic jedini GOAT

pre 9 meseci

Medžik je unedljivo najbolji plej. Alo ne samo to. Jedini košarkaš koji može bez problema da udje u uži izbor najboljeg na svakoj poziciji. Čak je mogao da bude u najužem izboru za najboljeg centra, da je odigrao još nekoliko utakmica na toj poziciji.

smeh

pre 9 meseci

Ako se priča samo o pleju i definiciji pleja onda je Medžik bez premca. Čovek je sve ono što plej treba da bude. Ako pričamo o beku čiji je zadatak zatrpavanje protivničkog koša onda je Kari bez premca. Mada Ameri to gledaju na sasvim drugačiji način sada i verovatno mnogi ni ne znaju šta je pravi plej. Za njih plej danas odigra vrhunski ako utrpa 25+ poena i ima recimo par asistencija maksimum i košarka im odavno nije timski sport, mnogi to zaboravljaju i u poslednje vreme se sve više priča o recimo sudaru Lebrona i Jokića a ne o sudaru Lejkersa i Denvera, što je verovatno najveći razlog zbog čega više nisu u stanju da pošalju C ekipu i da dominiraju ostatkom Sveta. Zato smatraju Karijem jednim od najboljih plejeva a on po definiciji pleja ne može da uđe ni u isti koš sa Stoktonom ili Nešom.

nemanja1512

pre 9 meseci

volim karija i on je najbolji kojeg sam ikada gledao,ali on nije plej, i to ce se videti ove sezone ako pol ostane u gsw, koliko ce rasteriti karija te pozicije i koliko ce kari jos biti bolji, nece se puno trositi na organizaciju igre i to, naravno ako budu igrali zajedno kao starteri.

Aleksandar

pre 9 meseci

Nisu za poredjenje ta dva igraca, Medzik je mogao da igra na svim pozicijama i da sa njih razigrava ceo tim, Kari je mnogo bolji suter i kao takav opasniji za protivnicku odbranu. U svakom slucaju i jedan i drugi su promenili nacin igre u NBA ali vrlo je tesko porediti ih na poziciji plejmejkera jer to nisu

Sergei

pre 9 meseci

Koga briga za kategoriju, IGRAC je najbolji Medzik sa liste jer je bio najuspešniji, 5 titula i svasta nesto, Stef Kari je drugo mesto 4 titule, 73:9 rekord sezone.... ispravite me ako je neko drugi uspesniji

Dezurni smarac

pre 9 meseci

P.S. Ako se ne varam baš protiv '76ersa je odigrao maestralno finale i to poslednju utakmicu je odigrao na poziciji centra i postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.
(Magic jedini GOAT., 29. septembar 2023 14:36)

Postigavši.

neverovatno

pre 9 meseci

nema Jokica, mozda zato sto jos nije pri kraju karijere.
(kod, 29. septembar 2023 12:37)

Nije ovo anketa za najsmesnijeg ili najprecenjenijeg igraca, zato ga nema.

SrkiBoj

pre 9 meseci

Pravi ratnik i vođa i najbolji plej je Kevin Johnson, kao što neko reče u komentarima, i po brojkama i subjektivno. Preko 20 poena i 10 asistencija, procenat preko 50%. Iverson je za njega rekao da je to jedini igrač zbog koga je plakao posle utakmice.
Evo malog podsećanja.

https://youtu.be/YHfKfVMbcgs?si=QmzduOTCbIvFWy_P

Pozdrav za sve ljubitelje košarke

pa pa

pre 9 meseci

ne mogu da verujem da Stockton ima vise glasova od curry-a.Pogledajte sta je jedan naspram drugog uradio Curry 4 prstena 1 Finalni MVP jedini MVP u istoriji za kog su svi glasali.Ne kazem da je Stockton los ali bolji od Curry-a i medzika nije sigurno.

.

pre 9 meseci

1. Medzik
2. Kari
3. Robertson
4. Ajzea
5. Stokton
6. Neš
7. Kid
8. Cp3
9. Bob Kuzi
10. Parker/Vestbruk/Pejton/Frejzer

Kari je zasigurno top 2, a uz jos jednu titulu ili mvp mozda i najbolji. Staviti Stoktona ispred njega je takva glupost, covek ima 2 mvpa, 4 prstena i najbolji je suter ikada.

76er

pre 9 meseci

Ljudi iskreno da se ne lažemo, ono što je uradio Medzik nece nikad nikome uspeti, odmah takav doprinos igri nije imao cak ni Dzordan. Pogledajte danasnje rukije i probajte da zamislite da iko uspe iole deo onoga sto je Medzik uspeo - nemoguce je.
S druge strane, Kari definitivno ostaje upamcen kao najveći šuter ikada, tu mislim da neće biti previše dileme.
(Tomasso, 29. septembar 2023 12:40)

Pa zato sto je odmah upao u odlican tim, dok su ostalima gradili timove po nekoliko sezona, zato je imao toliki doprinos odmah, da se ne lazemo. Svakako bio je MVP finala odmah, to mu ne oduzimam, ali druze igrao je u Soutajm Lejkersima.

xoxo

pre 9 meseci

Gledam rezultate glasanja u Anketi B92 i mogu da razumem da Medzik bude ispred Curry ali kako Stockon moze da bude bolji u Anketi ne idem mi u glavu da ljudi to stvarni misle.

Ne razumem…

R.I.P. Marko 666

pre 9 meseci

1.Magic
2.Kidd
3.Robertson
4.Stockton
5.Curry(iako nije klasican play)
6.Penny(pre povreda)
7.Frazier
8.Thomas
9.Payton
10.Paul
11.Nash
12.Billups
13.Porter
14.Lever
15.Cousy

vince carter

pre 9 meseci

Kasnim na zurku pa je tako ovaj "Medzik" i mogao da se razmase u komentarima,kaze Lejkersi bili slabi kad su birali Medzika,bili su polufinalista zapada dve godine za redom,a tip ocigledno ne zna Norm Nixona i Jamesa Wilkesa kome je povucen dres,Nixon je imao skoro jednak broj asistencija kao Medzik i bio je kombo bek,logicno da je Medzik kao prvi pik samo jos poboljsao tu ekipu,a to sto je kao centar dobio sestu utakmicu bez Dzabara ne znaci da bi dobio celu seriju bez njega niti da bi Fila ne bi imala odgovor na njega kao centra u svakom mecu,Fila je inace zato i trejdovala za Mozesa Melouna i odmah pocistila Lejkerse sa 4-0. Sto tad Medzik nije igrao centra? :)) A zapitaj se i kako su Lejkersi kao aktuelni sampioni dobili prvog pika,ni manje ni vise nego James Whortija :))

R.I.P. Marko 666

pre 9 meseci

Da dopunim listu do top 20-
1.Magic
2.Kidd
3.Robertson
4.Stockton
5.Curry(iako nije pass first)
6.Frazier
7.Thomas
8.P.Hardaway(pre povreda)
9.Payton
10.Paul
11.Nash
12.Billups
13.Porter
14.Parker
15.Cousy
16.Price
17.Archibald
18.Lillard(iako nije pass first)
19.Lever
20.T.Hardaway

Dominique Wilkins

pre 9 meseci

1. Medžik
2. Kari
3. Oskar Robertson
4. Ajzeja Tomas
5. Kid
6. Neš
7. Pejton
8. Stokton
9. Kevin Džonson
10. Mark Prajs

meda

pre 9 meseci

Za šta je bila ova anketa, PG (point-guard) ili plejmejker?
Pošto te dve stvari nisu iste u engleskom, a u srpskom jesu.
Što se mene tiče, da bi neko bio PG, mora da bude to i u odbrani i u napadu, a Medžik u odbrani nije mogao da čuva male brze bekove, pa nikako ne može da bude PG.

1. Stokton
2. Neš (iako više volim njega od Stoktona)

xoxo

pre 9 meseci

Gledam rezultate glasanja u Anketi B92 i mogu da razumem da Medzik bude ispred Curry ali kako Stockon moze da bude bolji u Anketi ne idem mi u glavu da ljudi to stvarni misle.

Ne razumem…

pa pa

pre 9 meseci

ne mogu da verujem da Stockton ima vise glasova od curry-a.Pogledajte sta je jedan naspram drugog uradio Curry 4 prstena 1 Finalni MVP jedini MVP u istoriji za kog su svi glasali.Ne kazem da je Stockton los ali bolji od Curry-a i medzika nije sigurno.

76er

pre 9 meseci

Ljudi iskreno da se ne lažemo, ono što je uradio Medzik nece nikad nikome uspeti, odmah takav doprinos igri nije imao cak ni Dzordan. Pogledajte danasnje rukije i probajte da zamislite da iko uspe iole deo onoga sto je Medzik uspeo - nemoguce je.
S druge strane, Kari definitivno ostaje upamcen kao najveći šuter ikada, tu mislim da neće biti previše dileme.
(Tomasso, 29. septembar 2023 12:40)

Pa zato sto je odmah upao u odlican tim, dok su ostalima gradili timove po nekoliko sezona, zato je imao toliki doprinos odmah, da se ne lazemo. Svakako bio je MVP finala odmah, to mu ne oduzimam, ali druze igrao je u Soutajm Lejkersima.

neverovatno

pre 9 meseci

nema Jokica, mozda zato sto jos nije pri kraju karijere.
(kod, 29. septembar 2023 12:37)

Nije ovo anketa za najsmesnijeg ili najprecenjenijeg igraca, zato ga nema.

Dezurni smarac

pre 9 meseci

P.S. Ako se ne varam baš protiv '76ersa je odigrao maestralno finale i to poslednju utakmicu je odigrao na poziciji centra i postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.
(Magic jedini GOAT., 29. septembar 2023 14:36)

Postigavši.

Lex

pre 9 meseci

Већ се једном овде писало о овој теми, људи не разликују позицију 1 и термин "плејмејкер". Знате ко је најбољи плеј данас и један од најбољих икада? Јокић. Зато што плејмејкер може играти на било којој позицији, као на пример и термин стрелац, може бити 1 као Лилард или 3-4 као Дурент. Тако да Кари није вероватно ни у топ10 плејмејкера свих времена, Меџик, Кид, Неш, Стоктон... сви су они бољи од њега у том сегменту, ал када причамо искључиво о позицији 1 онда је Кари несумњиво раме уз раме са Меџиком.

R.I.P. Marko 666

pre 9 meseci

1.Magic
2.Kidd
3.Robertson
4.Stockton
5.Curry(iako nije klasican play)
6.Penny(pre povreda)
7.Frazier
8.Thomas
9.Payton
10.Paul
11.Nash
12.Billups
13.Porter
14.Lever
15.Cousy

Magic jedini GOAT

pre 9 meseci

... postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.
(Magic jedini GOAT., 29. septembar 2023 14:36)

Postigavši.
(Dezurni smarac


E ovakve "najviše volim". Koji ne znaju da išta odgovore pa svoj nedostatak pameti nadoknadjuju "lovom" na pravopisne greške.
Strašno.

Don Andres Iniesta

pre 9 meseci

Džon Stockton bez dileme. Pravi plej mora da ima 3 puta više asistencija nego poena. Kari nije plej, ne može biti plej igrač koji šutira 100 puta po utakmici...

Dominique Wilkins

pre 9 meseci

1. Medžik
2. Kari
3. Oskar Robertson
4. Ajzeja Tomas
5. Kid
6. Neš
7. Pejton
8. Stokton
9. Kevin Džonson
10. Mark Prajs

Vlada

pre 9 meseci

Iako bez titule i sa kasnijim problemima u privatnom životu, ipak igrački idol moje mladosti, neponovljiv u svemu, šut, prodor, asistencija, energija i srce na terenu, odbrana (jedini, uz Džona Starksa, koji je mogao parirati u odbrani na MJ, iako je niži), cela karijera Feniks Sans, zakucao preko Hakima, profil idealnog pleja, za mene bez sumnje najbolji na postavljeno pitanje: Kevin Džonson.

.

pre 9 meseci

1. Medzik
2. Kari
3. Robertson
4. Ajzea
5. Stokton
6. Neš
7. Kid
8. Cp3
9. Bob Kuzi
10. Parker/Vestbruk/Pejton/Frejzer

Kari je zasigurno top 2, a uz jos jednu titulu ili mvp mozda i najbolji. Staviti Stoktona ispred njega je takva glupost, covek ima 2 mvpa, 4 prstena i najbolji je suter ikada.

Sergei

pre 9 meseci

Koga briga za kategoriju, IGRAC je najbolji Medzik sa liste jer je bio najuspešniji, 5 titula i svasta nesto, Stef Kari je drugo mesto 4 titule, 73:9 rekord sezone.... ispravite me ako je neko drugi uspesniji

Ustaše

pre 9 meseci

Playmaker je igrač koji izvodi zacrtane akcije. Ako je akcija na Currya, nepotreban je dedicirani playmaker koji će mu dodati loptu. On je i playmaker i play za sebe. Ako je akcija na Thompsona, može mu dodati ili Curry ili Draymond. Čak je bolje ako to radi Draymond jer Curry onda prelazi u roaming, gdje se može osloboditi ili backdoor.
Ti stari playmakeri su imali play dodaj centru.

"
Ako se priča samo o pleju i definiciji pleja onda je Medžik bez premca. Čovek je sve ono što plej treba da bude. Ako pričamo o beku čiji je zadatak zatrpavanje protivničkog koša onda je Kari bez premca. Mada Ameri to gledaju na sasvim drugačiji način sada i verovatno mnogi ni ne znaju šta je pravi plej. Za njih plej danas odigra vrhunski ako utrpa 25+ poena i ima recimo par asistencija maksimum i košarka im odavno nije timski sport, mnogi to zaboravljaju i u poslednje vreme se sve više priča o recimo sudaru Lebrona i Jokića a ne o sudaru Lejkersa i Denvera, što je verovatno najveći razlog zbog čega više nisu u stanju da pošalju C ekipu i da dominiraju ostatkom Sveta. Zato smatraju Karijem jednim od najboljih plejeva a on po definiciji pleja ne može da uđe ni u isti koš sa Stoktonom ili Nešom.
(smeh, 29. septembar 2023 15:01)

vince carter

pre 9 meseci

Kasnim na zurku pa je tako ovaj "Medzik" i mogao da se razmase u komentarima,kaze Lejkersi bili slabi kad su birali Medzika,bili su polufinalista zapada dve godine za redom,a tip ocigledno ne zna Norm Nixona i Jamesa Wilkesa kome je povucen dres,Nixon je imao skoro jednak broj asistencija kao Medzik i bio je kombo bek,logicno da je Medzik kao prvi pik samo jos poboljsao tu ekipu,a to sto je kao centar dobio sestu utakmicu bez Dzabara ne znaci da bi dobio celu seriju bez njega niti da bi Fila ne bi imala odgovor na njega kao centra u svakom mecu,Fila je inace zato i trejdovala za Mozesa Melouna i odmah pocistila Lejkerse sa 4-0. Sto tad Medzik nije igrao centra? :)) A zapitaj se i kako su Lejkersi kao aktuelni sampioni dobili prvog pika,ni manje ni vise nego James Whortija :))

Top

pre 9 meseci

Gledao sam Džordana na nekoliko utakmica koje je igrao na poziciji plejmejkera, da je hteo to da igra bio bi najbolji... nestvarne brojke je imao i uticaj na igru... ovako Medžik verovatno bez dileme..

Ljubitelj košarke

pre 9 meseci

Medžik i Stok su najbolji naravno. Medžik mora ispred zbog titula
Posle toga Kid, Zik, i Neš, Džeri Vest, iz ove generacije možda Pol.

Ne znam šta će Kari na ovoj listi. Čovek je čisti kombo bek. Nema p od plejmejkera u sebi.

smeh

pre 9 meseci

Ako se priča samo o pleju i definiciji pleja onda je Medžik bez premca. Čovek je sve ono što plej treba da bude. Ako pričamo o beku čiji je zadatak zatrpavanje protivničkog koša onda je Kari bez premca. Mada Ameri to gledaju na sasvim drugačiji način sada i verovatno mnogi ni ne znaju šta je pravi plej. Za njih plej danas odigra vrhunski ako utrpa 25+ poena i ima recimo par asistencija maksimum i košarka im odavno nije timski sport, mnogi to zaboravljaju i u poslednje vreme se sve više priča o recimo sudaru Lebrona i Jokića a ne o sudaru Lejkersa i Denvera, što je verovatno najveći razlog zbog čega više nisu u stanju da pošalju C ekipu i da dominiraju ostatkom Sveta. Zato smatraju Karijem jednim od najboljih plejeva a on po definiciji pleja ne može da uđe ni u isti koš sa Stoktonom ili Nešom.

Magic jedini GOAT

pre 9 meseci

Medžik je unedljivo najbolji plej. Alo ne samo to. Jedini košarkaš koji može bez problema da udje u uži izbor najboljeg na svakoj poziciji. Čak je mogao da bude u najužem izboru za najboljeg centra, da je odigrao još nekoliko utakmica na toj poziciji.

ИзНенада

pre 9 meseci

Kid je po meni bio top PG nešto poput teodosića ali sa puno više energije i žara . Košarku volim zbog akcije ,timske igre a ne zbog nerazonskih šuteva bez ikakvih akcija tako da kari otpada u startu i ako je fantastičan šuter .

ShooBeeDoo

pre 9 meseci

Ova debata nije potpuna bez Isiah Thomasa. Po meni ispred Kidda, Nesha, Pola pa mozda i Karija koji mi vise vuce na dvojku zbog poenterskih sposobnosti. Ako se gleda ko je najbolji cist play, onda je to Magic za dlaku isped Stocktona

nikola

pre 9 meseci

Kari nije plej, bez obzira što igra na toj poziciji. Kad neko pomene plejmejkere, prva asocijacija su mi Medžik, Stokton, Kid, Neš itd..

Magic jedini GOAT.

pre 9 meseci

Pa zato sto je odmah upao u odlican tim, dok su ostalima gradili timove po nekoliko sezona, zato je imao toliki doprinos odmah, da se ne lazemo. Svakako bio je MVP finala odmah, to mu ne oduzimam, ali druze igrao je u Soutajm Lejkersima.
(76er

Mislim da nisi u pravu. Pod jedan on nije upao u odličan tim već tim koji je bio prosečan. Jesu imali Džabara ali nisu bili odličan tim. Pre njega Lejkersi su tek '72 osvojili titulu. Dokaz tome je i to da su njega birali u prvom krugu(mada nisam siguran da li je bio prvi pik), što znači da su bili slabi kada su bili u mogućnosti da njega biraju.
Pod dva, on je (ako se ne varam) jedini koji je već prve godine doneo titulu svom timu u NBA!!!! Možda grešim, ali ako i nisam u pravu onda je jedan od malobrojnih kojima je to uspelo.
Pod tri, nije on "igrao" u šutajm Lejkersima, već su Lejkersi NJEGOVIM DOLASKOM POSTALI šoutsjm Lejkersi!!!

P.S. Ako se ne varam baš protiv '76ersa je odigrao maestralno finale i to poslednju utakmicu je odigrao na poziciji centra i postignuvši 42 poena doneo titulu Lejkersima.

R.I.P. Marko 666

pre 9 meseci

Da dopunim listu do top 20-
1.Magic
2.Kidd
3.Robertson
4.Stockton
5.Curry(iako nije pass first)
6.Frazier
7.Thomas
8.P.Hardaway(pre povreda)
9.Payton
10.Paul
11.Nash
12.Billups
13.Porter
14.Parker
15.Cousy
16.Price
17.Archibald
18.Lillard(iako nije pass first)
19.Lever
20.T.Hardaway

hoćeš iskreno ?!

pre 9 meseci

Kari je najbolji šuter trojki u istoriji košarke i to je to u čemu je najbolji .
Lik je promenio definiciju košarke .

,,

pre 9 meseci

Kari nikako ne može da bude najbolji plej, on ne više šuter nego što je klasičan plej. Meni najbolju tehniku i najviše volim da gledam Irvinga

rme

pre 9 meseci

medzik i kari su promenili kosarku. bukvalno.

ako gledamo striktno poziciju pleja, onako evropski, za mene je stokton 'taj'.

ali sveukupno gledano medzik il kari. zavisi da l vise volite pas ili sut za 3...

kralj

pre 9 meseci

Medzik je bio umetnik sa loptom,Kari je nesumnjivo najbolji strelac u istoriji,cini mi se da je Medzik kompletniji igrac,Robertson je samo malo losiji od Medzika,Stokton je verovatno najbolji beli plej i sigurno je u pet najboljih u istoriji,ja licno najvise volim Vilijamsa ali on nije u istoj ravni sa ovom cetvoricom.

nemanja1512

pre 9 meseci

volim karija i on je najbolji kojeg sam ikada gledao,ali on nije plej, i to ce se videti ove sezone ako pol ostane u gsw, koliko ce rasteriti karija te pozicije i koliko ce kari jos biti bolji, nece se puno trositi na organizaciju igre i to, naravno ako budu igrali zajedno kao starteri.

Žera

pre 9 meseci

U poslednje vreme često čitamo da ljudi za sebe govore da su najbolji u nečemu. To su neke nove tendencije, i meni se ne dopadaju.

glupi zmaj

pre 9 meseci

Ako se prica o pleju onda su tu Medzik, Stokton, Nes i Kid, Rebertsona nisam imao priliku da gledam.
Medzik je bio all round igrac i mogao je da pokrije pozicije od 1 do 5 sto je za nekog ko je primarno plej gotovo neverovatno. Ako gledamo samo ulogu pleja, organizaciju igre, asistencije meni je tu Stokton broj jedan. Ne kazem da su Nes i Kid bili losi, naprotiv, ali u poredjenju sa Stoktonom su bili atraktiviniji ali ne i bolji.

manuginobili

pre 9 meseci

Ono sto je MJ medu svim igracima to je Magic medju playevima, znaci undispited GOAT!...Uostalom njegov nadimak sve govori i savrseno ga opisuje, ne znam odakle im ideja da uopste i raspravljau o tome.

Aleksandar iz Osla

pre 9 meseci

I ja mislim da su najbolji pjelevi ikada Medžik i Stokton, zavisno od toga kako definišemo ulogu.

Kari je najbolji šuter, ali ne samo to. Isticano je skoro da Lilard recimo ne zaostaje mnogo u samom šutu iza Karija, ali nije ni blizu njemu u kretanju bez lopte. To je, uz sam šut, glavni razlog kako Kari razbija protivničke odbrane i tako potpuno menja igru.

meda

pre 9 meseci

Za šta je bila ova anketa, PG (point-guard) ili plejmejker?
Pošto te dve stvari nisu iste u engleskom, a u srpskom jesu.
Što se mene tiče, da bi neko bio PG, mora da bude to i u odbrani i u napadu, a Medžik u odbrani nije mogao da čuva male brze bekove, pa nikako ne može da bude PG.

1. Stokton
2. Neš (iako više volim njega od Stoktona)

Tomasso

pre 9 meseci

Ljudi iskreno da se ne lažemo, ono što je uradio Medzik nece nikad nikome uspeti, odmah takav doprinos igri nije imao cak ni Dzordan. Pogledajte danasnje rukije i probajte da zamislite da iko uspe iole deo onoga sto je Medzik uspeo - nemoguce je.
S druge strane, Kari definitivno ostaje upamcen kao najveći šuter ikada, tu mislim da neće biti previše dileme.

Direwolf

pre 9 meseci

Обожавам Карија, али он је бек заробљен у телу плејмејкера. Рекао бих да је најбољи шутер у историји НБА, али сигурно не и најбољи плејмејкер, далеко од тога.

SrkiBoj

pre 9 meseci

Pravi ratnik i vođa i najbolji plej je Kevin Johnson, kao što neko reče u komentarima, i po brojkama i subjektivno. Preko 20 poena i 10 asistencija, procenat preko 50%. Iverson je za njega rekao da je to jedini igrač zbog koga je plakao posle utakmice.
Evo malog podsećanja.

https://youtu.be/YHfKfVMbcgs?si=QmzduOTCbIvFWy_P

Pozdrav za sve ljubitelje košarke

Aleksandar

pre 9 meseci

Nisu za poredjenje ta dva igraca, Medzik je mogao da igra na svim pozicijama i da sa njih razigrava ceo tim, Kari je mnogo bolji suter i kao takav opasniji za protivnicku odbranu. U svakom slucaju i jedan i drugi su promenili nacin igre u NBA ali vrlo je tesko porediti ih na poziciji plejmejkera jer to nisu