Subota, 23.09.2023.

08:54

Lilard sve dalje od Majamija – nove dve potencijalne destinacije

Glavno pitanje ovog leta u NBA svetu je gde će Demijen Lilard nastaviti karijeru?

Izvor:

Lilard sve dalje od Majamija – nove dve potencijalne destinacije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

23 Komentari

Sortiraj po:

meda

pre 10 meseci

Ne treba ići ni u jednu krajnost.
Lilard je kako god okreneš top20 igrač. Jeste, ima 33 godine i ogroman ugovor, ali takvi igrači su i dalje premija.
Za tim kao Majami gde se uklapa po godinama, trejd bi bio idealan.

E sad, šta je fer vrednost nije lako proceniti.
Npr. Hero, Lowry, 2 pika iz prve runde (koji ne obećavaju da budu sjajni) i Jović je prilično fer vrednost. Hero u neki drugi tim za ističući ugovor i dodatni pik.

Zapravo bi im idealan trade partner bio Bruklin (mada se nešto ne pominje). Duguju sve pikove i pik swapove do isticanja Lilardovog ugovora pa ne mogu da tankuju, imaju veliki ugovor (Simmons) za trade, i dovoljno tuđih pikova.
Npr. Simmons, dva ovogodišnja rukija iz prve runde (oba su bila oko 20-te pozicije, krila što treba Portlandu, a za koje nam minuta za razvoj u Bruklinu pošto imaju gomilu odličnih krila) i par pikova za Lilarda.

meda

pre 10 meseci

Grantov ugovor nije nikakav problem, njega će da trejduju čim budu mogli (ne može odmah pošto je potpisao na 5 godina).
Prvo moraju da završe Lilardov trejd.
Nije problem trejdovati ugovor kao Grantov, istina teško da mogu da dobiju nešto za to osim istišućeg ugovora.

Memfis

pre 10 meseci

(R.I.P. Marko 666, 23. septembar 2023 13:34)

Да ли ти заиста верујеш да је Портланд за Сијакама далеко од титуле :). Можда од плејофа, а и то је упитно.
Што се тиче побројаниј плејмејкера, слажем се да је Лилард бољи од свих осим можда Мареја.
Лојалност исмевам јер је узео сваки могући цент а сада цвили, могао је и за мање паре потписати ако му је баш стало да има јаку екипу око себе у Портланду као што је то радио нпр Данкан или Ђинобили. Фолирант обичан.

znanje-imanje

pre 10 meseci

Kakvi hvalospevi... Lilard je bio odličan igrač ali nikad baš sam vrh. Jer nikad nije bio pa ni prosečan u odbrani. Niti je ikad bio odličan dodavač. Lilard je u svakom smislu skup igrač, jer pored njega teško možeš imati još dve zvezde finansijski, a da bi on bio zvezda teško ima dovoljno lopte i za druge. Bili su opasni kada je i CJ bio u top formi i to im je i bio realni maksimum dometa. Ovo da on pati, jer eto on je igrač za titulu samo mu nisu našli koga treba, to je žvaka za baš naivne.
A sada je situacija još gora. Nije više tako dobar ni kad igra, a sve češće ne može da igra i to će biti samo gore iz sezone u sezonu. Na sve vrlo je očito da je bio "veran" Portlandu za max ugovor a sada ganja šta mu je sledeće bolje, nakon uzetih max para...
Prema tome od odmah je bilo očito da bi u Majamiju morali da su baš budale; a nisu. Jedino da ponude 1:1 Heroa, a već da daju i Jovića pa je Portland bolje prošao. Lilard dakle može da ide negde samo ako imaju koju od nebuloznih franšiza da prevare, trostruko. 1 da preuzmu njegov enormni ugovor 2 da imaju svlačionicu u raspadu pa im treba iskusni kojeg će da slušaju 3 da imaju talente za razmenu ali iz nekog razloga su im sumnjivi ili ne mogu da ih čekaju...
Pitanje da li uopšte postoji takav tim u NBA, a kamoli još da i hoće.

R.I.P. Marko 666

pre 10 meseci

@Memfis
Tu lojalnost njegovu koju uporno ismejavas je pogazio GM Portlanda koji mu je obecao all star pojacanje(u igri bili Brown,Zion,Ayton,Siakam) u zamenu za treci pik sa drafta(Henderson)...umesto toga-obecanje pogazeno,Grant pretplacen,Nurkic jos uvek popunja roster kao starter na 5 a rezervni centar ne postoji jer je Eubanks poklonjen Sunsima,a na sve to kratki Simons ostao kao prva opcija na 2...pa sad Portland ima 4 kvalitetna beka(Lillard,Henderson,Sharpe,Simmons),samo dva kvalitetna krila(Little i Grant) i rupetinu na centru,pa ne racunajuci mladice poput Watforda,Murraya i Walkera na krilnim pozicijama to je sve sto valja u Blazersima a Lillard ima 33 godine i sa Scootom nije kompaktibilan na bekovskim pozicijama...zasto da ostane onda kada ga ne postuju a od odlaska Alldridgea nije imao all star igraca pored sebe svih ovih godina,sta mislis da je ocekivanje bilo da SAM osvoji titulu sa Choker Jumpshot McCollumom i 'silama' u reketu-balvanom Plumleeom i truplom od Nurkica?A u inat tebi i vecini na sajtu tvrdim-JEDINI bolji igraci na njegovoj poziciji trenutno su Curry i Doncic!Kakvi Morant,Murray,Young,Haliburton,ma jos uvek moze da ih nosi u zubima!

Milan

pre 10 meseci

@Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Zar mu nisu iskazali poštovanje tako što su mu davali maksimalne ugovore? Baš zbog toga im je dao celu svoju karijeru. Da malo uključiš mozak u priču?
(smeh, 23. septembar 2023 11:10)


Ne samo to. Lilard ih je zavrnuo. Pricao im je da ce da ostane ako zadrze, izmedju ostalih, Granta. Oni Grantu dali jak ugovor koji nisu planirali, i onda Lilard poceo da trazi trejd. Ok, ali nece biti pod tvojim uslovima. Klub ce da izvuce najbolje sto moze, ili ces da izgubis mozda i poslednju godinu svog prajma.

Donny Brasco

pre 10 meseci

Realno , ostao je u Portlandu da potpiše za najveću moguću svotu novaca i sada ultimativno želi u Miami .. kako da ne ..mogao je tražiti trade i ranije , mogao je postati free agent i potpisati gdje god želi , pa i u Miami ako baš tamo hoće .. ali ipak je odlučio prvo uzeti supermaxi ugovor . Portland je lud ako ga pošaljuna Floridu za paket koji Miami može ponuditi .. neka sjedi na tribini i nek se tamo duri , ako ne želi ispunjavati ugovorne obaveze ne moraju ga plaćati .. a on neka sjedi i gleda kako mu propadaju zadnje dobre godine kad je već odabrao samo jednu ekipu u koju želi .. i na kraju da kažem da je to jedan ipak malo precjenjen igrač koji nije kadar ekipu ni u play off dovući .. nisu tamo u Portlandu baš sve sami leševi , ima tu i dobrih igrača

smeh

pre 10 meseci

@Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Zar mu nisu iskazali poštovanje tako što su mu davali maksimalne ugovore? Baš zbog toga im je dao celu svoju karijeru. Da malo uključiš mozak u priču?

meda

pre 10 meseci

Čekaj polako, evo prošle godine, Lilard "najbolju sezonu u karijeri", kako mislite nije imao sa kim da igra?
Džerami Grant, kad je bio u Denveru, kovali su ga u zvezde, porediv igrač sa Aaron Gordonom.
Anfernee Simons - dobar bek, nisu ga džaba platili 20M po sezoni.
Hart i Geri Pejton II najbolji mogući role igrači koje možeš da imaš.
Bosanac nije ni blizu moj izbor za centra ali je ipak prosečan igrač na toj poziciji.
Plus dužina (Sharpe je imao dobru sezonu za rukija, Eubanks, Watford, Little).

Nije baš skockan tim kao Denver, ali daleko od toga da nije imao sa kime da igra. I šta je uradio? Ništa. 33 pobede.
Prethodne sezone 27 pobeda, isto solidan tim.
Ljudi potcenjivački pominju CJ McColluma, a on je odličan bek. Norman Powell takođe. Nisu baš bili dobro izbalansirani, ali svejedno solidan tim.

Ako je Lilard stvarno top10 igrač, kako od solidnog tima ne može da izvuče makar plej-of iz godine u godinu?

vlaDa

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)


Ne idu tako stvari , niko ga nije terao da potpisuje ugovore od 200+ miliona ako nije siguran da zeli tu da bude.
Sad cekaj pa gde te utrape.

Džeremi Lin

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)


Ne, oni ne treba da mu pokažu ništa i da ga pošalju tamo gde je najbolji paket. On je imao milion šansi da traži trejd i ode kao slobodan igrač do sada i ostajao je zato što mu niko ne bi ponudio toliki ugovor kao Portland. Sada se ponaša kao dete i on ne poštuje njih, a ne obrnuto

Memfis

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Није он дао ништа, за то је био папрено плаћен. А сад хоће и јаре и паре - тим за титулу и уговор за своју "лојалност".

Filip

pre 10 meseci

Bas mi drago! Ne zbog toga sto bi Majami sigurno igrao finale (ima tu sjajnih ekipa na istoku) kolko zbog toga sto ne postuje svoj klub. Igrao si za maksimalne ugovore ostao u klubu 12god i sad se pravis pametan da uslovljavas gde ce da te trejduju. Polako ne drzis ti konce u rukama, moze kad ti istekne ugovor do tad pokazi postovanje.
(vlaDa, 23. septembar 2023 09:13)
Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.

Geralt

pre 10 meseci

@(JPR, 23. septembar 2023 08:58)
Majami se ipak otreznio izgleda ! No dobro, Pat Rajli, Spoelstra, imaju ipak malo duži vidik neko da prospu pola ekipe za jednog Lilarda koji je ipak u godinama, i realno ne vredi toliko, šta je pak učinio kao lider Portlanda, osim individualnih brojka, ništa !

Lilard je jedan od najboljih NBA igraca i vredi svaki dolar. Batlerova je generacija, tako da se uklapa u ``time line`` Majamija. Prosla sezona mu je bila najbolja u karijeri. Sa Portlandom je ranije igrao finale Zapada, tako da nije da je bas nista uradio. Za 12 godina koliko je u Portlandu najbolji saigraci su mu je bili CJ Mekkolum i Nurkic. E sad ako je sa njima trebao da osvoji titulu pored Warriorsa u prajmu onda tvoj komentar ima smisla. Isto je kada su napadali Jokica zasto ne osvoji titulu sa petorkom Kampaco, Rivers, Barton, JaMajkl Grin, Jokic. Nije se ``Majami otreznio``. Oni znaju da Dzimi ima 33 godine kao i Lilard i da vreme istice. Nema se vremena za ``razvoj mladih igraca`` iako to Majami radi jako dobro. Fanovi koji prate NBA znaju da je Lilardu obecano od strane GM-a dolazak pojacanja. A doveli su - ni jedno jedino. Imali su dobar draft, i sta sad? Lilard treba da ceka da se klinci od 18 godina razvijaju pa da sa 43 napadne titulu? Mislim da bi trejd bio na obostranu korist. Sta Lilard da radi u Torontu ili u Cikagu koji se raspada i uskoro ceka rebild?

vlaDa

pre 10 meseci

Bas mi drago! Ne zbog toga sto bi Majami sigurno igrao finale (ima tu sjajnih ekipa na istoku) kolko zbog toga sto ne postuje svoj klub. Igrao si za maksimalne ugovore ostao u klubu 12god i sad se pravis pametan da uslovljavas gde ce da te trejduju. Polako ne drzis ti konce u rukama, moze kad ti istekne ugovor do tad pokazi postovanje.

JPR

pre 10 meseci

Majami se ipak otreznio izgleda ! No dobro, Pat Rajli, Spoelstra, imaju ipak malo duži vidik neko da prospu pola ekipe za jednog Lilarda koji je ipak u godinama, i realno ne vredi toliko, šta je pak učinio kao lider Portlanda, osim individualnih brojka, ništa !

JPR

pre 10 meseci

Majami se ipak otreznio izgleda ! No dobro, Pat Rajli, Spoelstra, imaju ipak malo duži vidik neko da prospu pola ekipe za jednog Lilarda koji je ipak u godinama, i realno ne vredi toliko, šta je pak učinio kao lider Portlanda, osim individualnih brojka, ništa !

Geralt

pre 10 meseci

@(JPR, 23. septembar 2023 08:58)
Majami se ipak otreznio izgleda ! No dobro, Pat Rajli, Spoelstra, imaju ipak malo duži vidik neko da prospu pola ekipe za jednog Lilarda koji je ipak u godinama, i realno ne vredi toliko, šta je pak učinio kao lider Portlanda, osim individualnih brojka, ništa !

Lilard je jedan od najboljih NBA igraca i vredi svaki dolar. Batlerova je generacija, tako da se uklapa u ``time line`` Majamija. Prosla sezona mu je bila najbolja u karijeri. Sa Portlandom je ranije igrao finale Zapada, tako da nije da je bas nista uradio. Za 12 godina koliko je u Portlandu najbolji saigraci su mu je bili CJ Mekkolum i Nurkic. E sad ako je sa njima trebao da osvoji titulu pored Warriorsa u prajmu onda tvoj komentar ima smisla. Isto je kada su napadali Jokica zasto ne osvoji titulu sa petorkom Kampaco, Rivers, Barton, JaMajkl Grin, Jokic. Nije se ``Majami otreznio``. Oni znaju da Dzimi ima 33 godine kao i Lilard i da vreme istice. Nema se vremena za ``razvoj mladih igraca`` iako to Majami radi jako dobro. Fanovi koji prate NBA znaju da je Lilardu obecano od strane GM-a dolazak pojacanja. A doveli su - ni jedno jedino. Imali su dobar draft, i sta sad? Lilard treba da ceka da se klinci od 18 godina razvijaju pa da sa 43 napadne titulu? Mislim da bi trejd bio na obostranu korist. Sta Lilard da radi u Torontu ili u Cikagu koji se raspada i uskoro ceka rebild?

Filip

pre 10 meseci

Bas mi drago! Ne zbog toga sto bi Majami sigurno igrao finale (ima tu sjajnih ekipa na istoku) kolko zbog toga sto ne postuje svoj klub. Igrao si za maksimalne ugovore ostao u klubu 12god i sad se pravis pametan da uslovljavas gde ce da te trejduju. Polako ne drzis ti konce u rukama, moze kad ti istekne ugovor do tad pokazi postovanje.
(vlaDa, 23. septembar 2023 09:13)
Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.

vlaDa

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)


Ne idu tako stvari , niko ga nije terao da potpisuje ugovore od 200+ miliona ako nije siguran da zeli tu da bude.
Sad cekaj pa gde te utrape.

smeh

pre 10 meseci

@Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Zar mu nisu iskazali poštovanje tako što su mu davali maksimalne ugovore? Baš zbog toga im je dao celu svoju karijeru. Da malo uključiš mozak u priču?

meda

pre 10 meseci

Čekaj polako, evo prošle godine, Lilard "najbolju sezonu u karijeri", kako mislite nije imao sa kim da igra?
Džerami Grant, kad je bio u Denveru, kovali su ga u zvezde, porediv igrač sa Aaron Gordonom.
Anfernee Simons - dobar bek, nisu ga džaba platili 20M po sezoni.
Hart i Geri Pejton II najbolji mogući role igrači koje možeš da imaš.
Bosanac nije ni blizu moj izbor za centra ali je ipak prosečan igrač na toj poziciji.
Plus dužina (Sharpe je imao dobru sezonu za rukija, Eubanks, Watford, Little).

Nije baš skockan tim kao Denver, ali daleko od toga da nije imao sa kime da igra. I šta je uradio? Ništa. 33 pobede.
Prethodne sezone 27 pobeda, isto solidan tim.
Ljudi potcenjivački pominju CJ McColluma, a on je odličan bek. Norman Powell takođe. Nisu baš bili dobro izbalansirani, ali svejedno solidan tim.

Ako je Lilard stvarno top10 igrač, kako od solidnog tima ne može da izvuče makar plej-of iz godine u godinu?

Džeremi Lin

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)


Ne, oni ne treba da mu pokažu ništa i da ga pošalju tamo gde je najbolji paket. On je imao milion šansi da traži trejd i ode kao slobodan igrač do sada i ostajao je zato što mu niko ne bi ponudio toliki ugovor kao Portland. Sada se ponaša kao dete i on ne poštuje njih, a ne obrnuto

vlaDa

pre 10 meseci

Bas mi drago! Ne zbog toga sto bi Majami sigurno igrao finale (ima tu sjajnih ekipa na istoku) kolko zbog toga sto ne postuje svoj klub. Igrao si za maksimalne ugovore ostao u klubu 12god i sad se pravis pametan da uslovljavas gde ce da te trejduju. Polako ne drzis ti konce u rukama, moze kad ti istekne ugovor do tad pokazi postovanje.

Donny Brasco

pre 10 meseci

Realno , ostao je u Portlandu da potpiše za najveću moguću svotu novaca i sada ultimativno želi u Miami .. kako da ne ..mogao je tražiti trade i ranije , mogao je postati free agent i potpisati gdje god želi , pa i u Miami ako baš tamo hoće .. ali ipak je odlučio prvo uzeti supermaxi ugovor . Portland je lud ako ga pošaljuna Floridu za paket koji Miami može ponuditi .. neka sjedi na tribini i nek se tamo duri , ako ne želi ispunjavati ugovorne obaveze ne moraju ga plaćati .. a on neka sjedi i gleda kako mu propadaju zadnje dobre godine kad je već odabrao samo jednu ekipu u koju želi .. i na kraju da kažem da je to jedan ipak malo precjenjen igrač koji nije kadar ekipu ni u play off dovući .. nisu tamo u Portlandu baš sve sami leševi , ima tu i dobrih igrača

Memfis

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Није он дао ништа, за то је био папрено плаћен. А сад хоће и јаре и паре - тим за титулу и уговор за своју "лојалност".

Milan

pre 10 meseci

@Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Zar mu nisu iskazali poštovanje tako što su mu davali maksimalne ugovore? Baš zbog toga im je dao celu svoju karijeru. Da malo uključiš mozak u priču?
(smeh, 23. septembar 2023 11:10)


Ne samo to. Lilard ih je zavrnuo. Pricao im je da ce da ostane ako zadrze, izmedju ostalih, Granta. Oni Grantu dali jak ugovor koji nisu planirali, i onda Lilard poceo da trazi trejd. Ok, ali nece biti pod tvojim uslovima. Klub ce da izvuce najbolje sto moze, ili ces da izgubis mozda i poslednju godinu svog prajma.

znanje-imanje

pre 10 meseci

Kakvi hvalospevi... Lilard je bio odličan igrač ali nikad baš sam vrh. Jer nikad nije bio pa ni prosečan u odbrani. Niti je ikad bio odličan dodavač. Lilard je u svakom smislu skup igrač, jer pored njega teško možeš imati još dve zvezde finansijski, a da bi on bio zvezda teško ima dovoljno lopte i za druge. Bili su opasni kada je i CJ bio u top formi i to im je i bio realni maksimum dometa. Ovo da on pati, jer eto on je igrač za titulu samo mu nisu našli koga treba, to je žvaka za baš naivne.
A sada je situacija još gora. Nije više tako dobar ni kad igra, a sve češće ne može da igra i to će biti samo gore iz sezone u sezonu. Na sve vrlo je očito da je bio "veran" Portlandu za max ugovor a sada ganja šta mu je sledeće bolje, nakon uzetih max para...
Prema tome od odmah je bilo očito da bi u Majamiju morali da su baš budale; a nisu. Jedino da ponude 1:1 Heroa, a već da daju i Jovića pa je Portland bolje prošao. Lilard dakle može da ide negde samo ako imaju koju od nebuloznih franšiza da prevare, trostruko. 1 da preuzmu njegov enormni ugovor 2 da imaju svlačionicu u raspadu pa im treba iskusni kojeg će da slušaju 3 da imaju talente za razmenu ali iz nekog razloga su im sumnjivi ili ne mogu da ih čekaju...
Pitanje da li uopšte postoji takav tim u NBA, a kamoli još da i hoće.

Memfis

pre 10 meseci

(R.I.P. Marko 666, 23. septembar 2023 13:34)

Да ли ти заиста верујеш да је Портланд за Сијакама далеко од титуле :). Можда од плејофа, а и то је упитно.
Што се тиче побројаниј плејмејкера, слажем се да је Лилард бољи од свих осим можда Мареја.
Лојалност исмевам јер је узео сваки могући цент а сада цвили, могао је и за мање паре потписати ако му је баш стало да има јаку екипу око себе у Портланду као што је то радио нпр Данкан или Ђинобили. Фолирант обичан.

meda

pre 10 meseci

Ne treba ići ni u jednu krajnost.
Lilard je kako god okreneš top20 igrač. Jeste, ima 33 godine i ogroman ugovor, ali takvi igrači su i dalje premija.
Za tim kao Majami gde se uklapa po godinama, trejd bi bio idealan.

E sad, šta je fer vrednost nije lako proceniti.
Npr. Hero, Lowry, 2 pika iz prve runde (koji ne obećavaju da budu sjajni) i Jović je prilično fer vrednost. Hero u neki drugi tim za ističući ugovor i dodatni pik.

Zapravo bi im idealan trade partner bio Bruklin (mada se nešto ne pominje). Duguju sve pikove i pik swapove do isticanja Lilardovog ugovora pa ne mogu da tankuju, imaju veliki ugovor (Simmons) za trade, i dovoljno tuđih pikova.
Npr. Simmons, dva ovogodišnja rukija iz prve runde (oba su bila oko 20-te pozicije, krila što treba Portlandu, a za koje nam minuta za razvoj u Bruklinu pošto imaju gomilu odličnih krila) i par pikova za Lilarda.

R.I.P. Marko 666

pre 10 meseci

@Memfis
Tu lojalnost njegovu koju uporno ismejavas je pogazio GM Portlanda koji mu je obecao all star pojacanje(u igri bili Brown,Zion,Ayton,Siakam) u zamenu za treci pik sa drafta(Henderson)...umesto toga-obecanje pogazeno,Grant pretplacen,Nurkic jos uvek popunja roster kao starter na 5 a rezervni centar ne postoji jer je Eubanks poklonjen Sunsima,a na sve to kratki Simons ostao kao prva opcija na 2...pa sad Portland ima 4 kvalitetna beka(Lillard,Henderson,Sharpe,Simmons),samo dva kvalitetna krila(Little i Grant) i rupetinu na centru,pa ne racunajuci mladice poput Watforda,Murraya i Walkera na krilnim pozicijama to je sve sto valja u Blazersima a Lillard ima 33 godine i sa Scootom nije kompaktibilan na bekovskim pozicijama...zasto da ostane onda kada ga ne postuju a od odlaska Alldridgea nije imao all star igraca pored sebe svih ovih godina,sta mislis da je ocekivanje bilo da SAM osvoji titulu sa Choker Jumpshot McCollumom i 'silama' u reketu-balvanom Plumleeom i truplom od Nurkica?A u inat tebi i vecini na sajtu tvrdim-JEDINI bolji igraci na njegovoj poziciji trenutno su Curry i Doncic!Kakvi Morant,Murray,Young,Haliburton,ma jos uvek moze da ih nosi u zubima!

meda

pre 10 meseci

Grantov ugovor nije nikakav problem, njega će da trejduju čim budu mogli (ne može odmah pošto je potpisao na 5 godina).
Prvo moraju da završe Lilardov trejd.
Nije problem trejdovati ugovor kao Grantov, istina teško da mogu da dobiju nešto za to osim istišućeg ugovora.

vlaDa

pre 10 meseci

Bas mi drago! Ne zbog toga sto bi Majami sigurno igrao finale (ima tu sjajnih ekipa na istoku) kolko zbog toga sto ne postuje svoj klub. Igrao si za maksimalne ugovore ostao u klubu 12god i sad se pravis pametan da uslovljavas gde ce da te trejduju. Polako ne drzis ti konce u rukama, moze kad ti istekne ugovor do tad pokazi postovanje.

Filip

pre 10 meseci

Bas mi drago! Ne zbog toga sto bi Majami sigurno igrao finale (ima tu sjajnih ekipa na istoku) kolko zbog toga sto ne postuje svoj klub. Igrao si za maksimalne ugovore ostao u klubu 12god i sad se pravis pametan da uslovljavas gde ce da te trejduju. Polako ne drzis ti konce u rukama, moze kad ti istekne ugovor do tad pokazi postovanje.
(vlaDa, 23. septembar 2023 09:13)
Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.

R.I.P. Marko 666

pre 10 meseci

@Memfis
Tu lojalnost njegovu koju uporno ismejavas je pogazio GM Portlanda koji mu je obecao all star pojacanje(u igri bili Brown,Zion,Ayton,Siakam) u zamenu za treci pik sa drafta(Henderson)...umesto toga-obecanje pogazeno,Grant pretplacen,Nurkic jos uvek popunja roster kao starter na 5 a rezervni centar ne postoji jer je Eubanks poklonjen Sunsima,a na sve to kratki Simons ostao kao prva opcija na 2...pa sad Portland ima 4 kvalitetna beka(Lillard,Henderson,Sharpe,Simmons),samo dva kvalitetna krila(Little i Grant) i rupetinu na centru,pa ne racunajuci mladice poput Watforda,Murraya i Walkera na krilnim pozicijama to je sve sto valja u Blazersima a Lillard ima 33 godine i sa Scootom nije kompaktibilan na bekovskim pozicijama...zasto da ostane onda kada ga ne postuju a od odlaska Alldridgea nije imao all star igraca pored sebe svih ovih godina,sta mislis da je ocekivanje bilo da SAM osvoji titulu sa Choker Jumpshot McCollumom i 'silama' u reketu-balvanom Plumleeom i truplom od Nurkica?A u inat tebi i vecini na sajtu tvrdim-JEDINI bolji igraci na njegovoj poziciji trenutno su Curry i Doncic!Kakvi Morant,Murray,Young,Haliburton,ma jos uvek moze da ih nosi u zubima!

Geralt

pre 10 meseci

@(JPR, 23. septembar 2023 08:58)
Majami se ipak otreznio izgleda ! No dobro, Pat Rajli, Spoelstra, imaju ipak malo duži vidik neko da prospu pola ekipe za jednog Lilarda koji je ipak u godinama, i realno ne vredi toliko, šta je pak učinio kao lider Portlanda, osim individualnih brojka, ništa !

Lilard je jedan od najboljih NBA igraca i vredi svaki dolar. Batlerova je generacija, tako da se uklapa u ``time line`` Majamija. Prosla sezona mu je bila najbolja u karijeri. Sa Portlandom je ranije igrao finale Zapada, tako da nije da je bas nista uradio. Za 12 godina koliko je u Portlandu najbolji saigraci su mu je bili CJ Mekkolum i Nurkic. E sad ako je sa njima trebao da osvoji titulu pored Warriorsa u prajmu onda tvoj komentar ima smisla. Isto je kada su napadali Jokica zasto ne osvoji titulu sa petorkom Kampaco, Rivers, Barton, JaMajkl Grin, Jokic. Nije se ``Majami otreznio``. Oni znaju da Dzimi ima 33 godine kao i Lilard i da vreme istice. Nema se vremena za ``razvoj mladih igraca`` iako to Majami radi jako dobro. Fanovi koji prate NBA znaju da je Lilardu obecano od strane GM-a dolazak pojacanja. A doveli su - ni jedno jedino. Imali su dobar draft, i sta sad? Lilard treba da ceka da se klinci od 18 godina razvijaju pa da sa 43 napadne titulu? Mislim da bi trejd bio na obostranu korist. Sta Lilard da radi u Torontu ili u Cikagu koji se raspada i uskoro ceka rebild?

JPR

pre 10 meseci

Majami se ipak otreznio izgleda ! No dobro, Pat Rajli, Spoelstra, imaju ipak malo duži vidik neko da prospu pola ekipe za jednog Lilarda koji je ipak u godinama, i realno ne vredi toliko, šta je pak učinio kao lider Portlanda, osim individualnih brojka, ništa !

znanje-imanje

pre 10 meseci

Kakvi hvalospevi... Lilard je bio odličan igrač ali nikad baš sam vrh. Jer nikad nije bio pa ni prosečan u odbrani. Niti je ikad bio odličan dodavač. Lilard je u svakom smislu skup igrač, jer pored njega teško možeš imati još dve zvezde finansijski, a da bi on bio zvezda teško ima dovoljno lopte i za druge. Bili su opasni kada je i CJ bio u top formi i to im je i bio realni maksimum dometa. Ovo da on pati, jer eto on je igrač za titulu samo mu nisu našli koga treba, to je žvaka za baš naivne.
A sada je situacija još gora. Nije više tako dobar ni kad igra, a sve češće ne može da igra i to će biti samo gore iz sezone u sezonu. Na sve vrlo je očito da je bio "veran" Portlandu za max ugovor a sada ganja šta mu je sledeće bolje, nakon uzetih max para...
Prema tome od odmah je bilo očito da bi u Majamiju morali da su baš budale; a nisu. Jedino da ponude 1:1 Heroa, a već da daju i Jovića pa je Portland bolje prošao. Lilard dakle može da ide negde samo ako imaju koju od nebuloznih franšiza da prevare, trostruko. 1 da preuzmu njegov enormni ugovor 2 da imaju svlačionicu u raspadu pa im treba iskusni kojeg će da slušaju 3 da imaju talente za razmenu ali iz nekog razloga su im sumnjivi ili ne mogu da ih čekaju...
Pitanje da li uopšte postoji takav tim u NBA, a kamoli još da i hoće.

Memfis

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Није он дао ништа, за то је био папрено плаћен. А сад хоће и јаре и паре - тим за титулу и уговор за своју "лојалност".

vlaDa

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)


Ne idu tako stvari , niko ga nije terao da potpisuje ugovore od 200+ miliona ako nije siguran da zeli tu da bude.
Sad cekaj pa gde te utrape.

meda

pre 10 meseci

Čekaj polako, evo prošle godine, Lilard "najbolju sezonu u karijeri", kako mislite nije imao sa kim da igra?
Džerami Grant, kad je bio u Denveru, kovali su ga u zvezde, porediv igrač sa Aaron Gordonom.
Anfernee Simons - dobar bek, nisu ga džaba platili 20M po sezoni.
Hart i Geri Pejton II najbolji mogući role igrači koje možeš da imaš.
Bosanac nije ni blizu moj izbor za centra ali je ipak prosečan igrač na toj poziciji.
Plus dužina (Sharpe je imao dobru sezonu za rukija, Eubanks, Watford, Little).

Nije baš skockan tim kao Denver, ali daleko od toga da nije imao sa kime da igra. I šta je uradio? Ništa. 33 pobede.
Prethodne sezone 27 pobeda, isto solidan tim.
Ljudi potcenjivački pominju CJ McColluma, a on je odličan bek. Norman Powell takođe. Nisu baš bili dobro izbalansirani, ali svejedno solidan tim.

Ako je Lilard stvarno top10 igrač, kako od solidnog tima ne može da izvuče makar plej-of iz godine u godinu?

smeh

pre 10 meseci

@Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Zar mu nisu iskazali poštovanje tako što su mu davali maksimalne ugovore? Baš zbog toga im je dao celu svoju karijeru. Da malo uključiš mozak u priču?

Džeremi Lin

pre 10 meseci

Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)


Ne, oni ne treba da mu pokažu ništa i da ga pošalju tamo gde je najbolji paket. On je imao milion šansi da traži trejd i ode kao slobodan igrač do sada i ostajao je zato što mu niko ne bi ponudio toliki ugovor kao Portland. Sada se ponaša kao dete i on ne poštuje njih, a ne obrnuto

meda

pre 10 meseci

Grantov ugovor nije nikakav problem, njega će da trejduju čim budu mogli (ne može odmah pošto je potpisao na 5 godina).
Prvo moraju da završe Lilardov trejd.
Nije problem trejdovati ugovor kao Grantov, istina teško da mogu da dobiju nešto za to osim istišućeg ugovora.

Donny Brasco

pre 10 meseci

Realno , ostao je u Portlandu da potpiše za najveću moguću svotu novaca i sada ultimativno želi u Miami .. kako da ne ..mogao je tražiti trade i ranije , mogao je postati free agent i potpisati gdje god želi , pa i u Miami ako baš tamo hoće .. ali ipak je odlučio prvo uzeti supermaxi ugovor . Portland je lud ako ga pošaljuna Floridu za paket koji Miami može ponuditi .. neka sjedi na tribini i nek se tamo duri , ako ne želi ispunjavati ugovorne obaveze ne moraju ga plaćati .. a on neka sjedi i gleda kako mu propadaju zadnje dobre godine kad je već odabrao samo jednu ekipu u koju želi .. i na kraju da kažem da je to jedan ipak malo precjenjen igrač koji nije kadar ekipu ni u play off dovući .. nisu tamo u Portlandu baš sve sami leševi , ima tu i dobrih igrača

Milan

pre 10 meseci

@Oni treba da pokazu postovanje nakon sto im je dao celu karijeru.
(Filip, 23. septembar 2023 09:43)

Zar mu nisu iskazali poštovanje tako što su mu davali maksimalne ugovore? Baš zbog toga im je dao celu svoju karijeru. Da malo uključiš mozak u priču?
(smeh, 23. septembar 2023 11:10)


Ne samo to. Lilard ih je zavrnuo. Pricao im je da ce da ostane ako zadrze, izmedju ostalih, Granta. Oni Grantu dali jak ugovor koji nisu planirali, i onda Lilard poceo da trazi trejd. Ok, ali nece biti pod tvojim uslovima. Klub ce da izvuce najbolje sto moze, ili ces da izgubis mozda i poslednju godinu svog prajma.

Memfis

pre 10 meseci

(R.I.P. Marko 666, 23. septembar 2023 13:34)

Да ли ти заиста верујеш да је Портланд за Сијакама далеко од титуле :). Можда од плејофа, а и то је упитно.
Што се тиче побројаниј плејмејкера, слажем се да је Лилард бољи од свих осим можда Мареја.
Лојалност исмевам јер је узео сваки могући цент а сада цвили, могао је и за мање паре потписати ако му је баш стало да има јаку екипу око себе у Портланду као што је то радио нпр Данкан или Ђинобили. Фолирант обичан.

meda

pre 10 meseci

Ne treba ići ni u jednu krajnost.
Lilard je kako god okreneš top20 igrač. Jeste, ima 33 godine i ogroman ugovor, ali takvi igrači su i dalje premija.
Za tim kao Majami gde se uklapa po godinama, trejd bi bio idealan.

E sad, šta je fer vrednost nije lako proceniti.
Npr. Hero, Lowry, 2 pika iz prve runde (koji ne obećavaju da budu sjajni) i Jović je prilično fer vrednost. Hero u neki drugi tim za ističući ugovor i dodatni pik.

Zapravo bi im idealan trade partner bio Bruklin (mada se nešto ne pominje). Duguju sve pikove i pik swapove do isticanja Lilardovog ugovora pa ne mogu da tankuju, imaju veliki ugovor (Simmons) za trade, i dovoljno tuđih pikova.
Npr. Simmons, dva ovogodišnja rukija iz prve runde (oba su bila oko 20-te pozicije, krila što treba Portlandu, a za koje nam minuta za razvoj u Bruklinu pošto imaju gomilu odličnih krila) i par pikova za Lilarda.