Četvrtak, 08.06.2023.

17:30

Da li će Partizan pristati na predlog ABA lige?

KK Partizan još se nije oglasio po pitanju predloga čelnika ABA lige o tome kada će se igrati finalne sa Crvenom zvezdom.

Izvor: B92

Da li æe Partizan pristati na predlog ABA lige? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

POPE

pre 10 meseci

@Sasa
Decko Partizan je trebao da igra u polufinalu KLS sa Zvezdom i onda do ovog cirkusa ne bi doslo. Ali jednom pobegulje uvek pobegulje.

Sasa

pre 10 meseci

Zar nije lakse da se dogovore sa FMP -om o pometanju . Nego očekuju da ABA i Partizan pomete termine kako bi oni igrali trening utakmicu . I još da objasne svima kako su oni jadni ugroženi . Smesno

Алекса

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!
(Evropejac, 8. jun 2023 18:49)

Е да...то ми сад није јасно...
Ако АБА мора да пита Партизан да ли се слаже, ваљда је морала да пита и Звезду?

Па или није питала Звезду и сад нема шта да пита Партизан или морају да траже трећи датум?

Velizar

pre 10 meseci

mutimir, 08. jun 2023 18:02

Slobodan dan za nesto sto se igra uvece ahahhah isto radni dan kao 12, ala si lupio....
(Ijaooo, 8. jun 2023 18:10)

Da, slobodan dan. Sta ti nije jasno? Dan traje 24h i deli se na noc i obdanicu, a ne na noc i dan. Znas, poslovne obaveze, druga smena, uranak na poslovni put, privatna poseta, neki rodjendan, mami, tati, detetu..bilo sta moze biti razlog da ti odgovara ponedeljak, a ne utorak pa si zato kupio kartu i sad ti to odjednom neko menja..Bilo kako biko svako ima pravo da trazi novac nazad i tu krecu problemi o kojima sam pisao. Ali,znas, potreban je makar minimalan IQ da bi se shvatiko receno. Potrudi se jace sledeci put, a ne da lupetas ovako javno !

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Partizan da se oštro kazni zato što ne igraju domaću ligu! Kakav je to način i gde to ima da se odbija igranje domaće lige??

Sofronije III

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30)

Pa kad malo bolje pogledamo i vi ste naša filijala, kada ste nas poslednji put pobedili u borbi za neki pehar?

Johnny

pre 10 meseci

Ni govora da pristajemo. Zamislite da se svetsko u fudbalu odlaze za kasnije zbog Ekvadorske druge lige to vam je otprilike to. Zalosno je sta ovi rade.

dasdah

pre 10 meseci

A sto ne bi pristao Partizan, ima cist raspored, mogu i domacu ligu da igraju ako im je do takmicarskog ritma, oporavice im se povredjeni igraci, a po pravilniku finalisti ABA lige treba da se zajednicki dogovore oko termina, sto znaci da ako su karte pustene za 12.06 da dogovora nije ni bilo nego Milija i Savic kuvaju.

trisa

pre 10 meseci

Kakve veze ima sto smo pustili karte u prodaju? Te karte vaze za tu utakmicu, a dali se ona igra 12., 13. ili 15. to je nebitno. Ko je kupio kartu moci ce na tribine sigurno

Sofronije III

pre 10 meseci

Ni govora da pristajemo. Zamislite da se svetsko u fudbalu odlaze za kasnije zbog Ekvadorske druge lige to vam je otprilike to. Zalosno je sta ovi rade.
(Johnny, 8. jun 2023 19:03) # Link komentara

Dakle, vi igrate samo svetsko prvenstvo, zar ne? Jeste li se poslednja dva puta kvalifikovali za ta svetska prvenstva? Niste? Platili ste? To znači da je vama ispod časti da igrate prvenstvo države u kojoj ste valjda nastali i to prvenstvo porediš sa drugom ligom Ekvadora u fudbalu? Brate slatki...

Markp

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!
(Evropejac, 08. jun 2023 18:49)

Termin je odredjen za igranje finala dok su Partizan i Cedevita igrali polufinale, ko je tada znao da je Partizan siguran ucesnik?

Dzeronimo

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30)

Pa kad malo bolje pogledamo i vi ste naša filijala, kada ste nas poslednji put pobedili u borbi za neki pehar?
(Sofronije III, 08. jun 2023 19:07)

Jedino tako mozete i doci do nekog zapazenijeg uspeha, i ove godine vam je vasa filijala dokazala kako se to radi.

komsija

pre 10 meseci

А јесте ли ви сигурни да је Звезда пристала да игра? Распоред је такав да Звезда треба да одигра три утакмице у три дана ако буде 1:1 у КЛС-у. Ово решење је глупо исто колико и комплетна европска кошарка. Серем се у уста и ФИБИ, и УЛЕБ-у, и АБИ и КЛС-у. Гомила имбецила која не уме ништа да организује. Репрезентације играју квалификације са трећим тимовима, па се онда дешава да на финалним турнирима не играју најбоље репрезентације. Па кад си већ толико јадан да не можеш да окупиш најбоље играче не само из НБА, него чак ни из Евролиге и Еврокупа, онда прилагоди систем такмичења, тако да се квалификације не играју по систему свако са сваким, већ направиш куп систем и у три рунде добијеш учеснике. ФИБА је дозволила да јој УЛЕБ преотме најјаче клубове у Европи. У Евролиги се до самог почетка такмичења не зна који клубови ће играти. Ми још увек нисмо сигурни да ли у то говно од такмичења иде првак АБА лиге, или ће можда Црвена звезда и Партизан зато што се неком у усраном УЛЕБ-у тако хоће. Толико о УЛЕБ-у и ФИБИ. А што се тиче КЛС-а и АБА о томе тек не треба трошити речи. Ова свињарија око термина је уобичајена слика шугавиих балксанких организација. Шампион те усране Евролиге не би добио 5 утакмица у НБА лиги. И после велики љубитељи европске кошарке нас убеђују како је НБА циркус, а како се у Европи игра нека "тактичка" кошарка. У Европи игра ко не може у НБА. Цела Европа полудела кад се Кампацо вратио, а у Денверу је он носио торбу Јокићу.
(Марко, 08. jun 2023 18:22)

Bravoooo

N.

pre 10 meseci

Možda će, po svom običaju, ko zna koji put da pobegnu sa megdana a onda da orkestrirano da pljuju rivala?
(Maks, 08. jun 2023 17:39)

Zar nije Zvezda pretila da će da pobegne sa, megdana? Ili se to zvalo nekako drugačije? Ma ja bih izašao iz svih tih vaših takmičenja u blatu ili poslao juniore da igraju, a igrao samo EL. Nikakvog smisla, više to nema...

UNI DG6

pre 10 meseci

hajdemo realno. ABA liga je objavila termine. Partizan je u skladu sa tim termiinima pustio karte u prodaju.(mutimir, 8. jun 2023 18:02)

За шта је тачно пуштао карте ако је знао да Звезда неће доћи тог дана? Зар у том случају свакако не би морао да рефундира? Тако да, не пије ти воду та теорија.

Nemanja

pre 10 meseci

Ne razumem zašto Partizan mora da pristane. Je l' Zvezda pristala da čeka toliko dugo? Je l' Zvezda pristala na prvobitne termine koji su određeni NAKON što je Kls odredila svoje?

Bljuc

pre 10 meseci

Dakle Partizan apsolutno nema nikakvu zakonsku niti moralnu obavezu da pristane na novi termin jer trpi gubitke koji su izazvani od strane lige, a na to te niko ne moze naterati ni po jednom zakonu. Liga sa druge strane nema pravo da proglasi pobednika u tom slucaju jer ce to svaki sud (pa i sportski u Lozani) ponistiti. Dakle, samo Partizan se sada pita tako da ne mlatite praznu slamu vise !
(mutimir, 08. jun 2023 18:02)

Ala si se izlupetao... tragican si...

pustite mi komentar

pre 10 meseci

Kada ce biti kazna za bezanje iz kls-a? ah da to novinari ne smeju da pitaju Danilovica ali znaju kako eto partizan se jos misli da prihvati odlaganje od 1 dana?

Evropejac

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!

basketaš

pre 10 meseci

Mogao je i Partizan da igra KLS i iskoristi tih par mečeva kao pripremu za Aba finale. Ovako su hteli da zavrnu Zvezdu da bude bez forme i mečeva skoro mesec dana. Međutim, bumerang se vratio.

Najvećem Srbinu Želimiru i njegovim vedetama je ispod časti da troše svoje milionske nogice na neku srpsku ligu. Valjda navikli na mečeve sa Milvokijem i Majamijem.

Sofronije III

pre 10 meseci

Naravno da ne treba pristajati na nikakve dogovore sa ovima.
Seju mržnju, pišu saopštenja, targetiraju, prete i onda bi da se dogovaraju.
Neka budu jednom od reči a ne da prete pa posle igraju ako da ništa nije bilo.

Nikad ništa sa njima
(nikako, 8. jun 2023 18:23) # Link komentara


Mi nikad, ali nikad nismo prvo pobegli sa megdana, a onda sledeće godine "zaboravili" da se prihjavimo na vreme. Licemerje, level pro!

Марко

pre 10 meseci

А јесте ли ви сигурни да је Звезда пристала да игра? Распоред је такав да Звезда треба да одигра три утакмице у три дана ако буде 1:1 у КЛС-у. Ово решење је глупо исто колико и комплетна европска кошарка. Серем се у уста и ФИБИ, и УЛЕБ-у, и АБИ и КЛС-у. Гомила имбецила која не уме ништа да организује. Репрезентације играју квалификације са трећим тимовима, па се онда дешава да на финалним турнирима не играју најбоље репрезентације. Па кад си већ толико јадан да не можеш да окупиш најбоље играче не само из НБА, него чак ни из Евролиге и Еврокупа, онда прилагоди систем такмичења, тако да се квалификације не играју по систему свако са сваким, већ направиш куп систем и у три рунде добијеш учеснике. ФИБА је дозволила да јој УЛЕБ преотме најјаче клубове у Европи. У Евролиги се до самог почетка такмичења не зна који клубови ће играти. Ми још увек нисмо сигурни да ли у то говно од такмичења иде првак АБА лиге, или ће можда Црвена звезда и Партизан зато што се неком у усраном УЛЕБ-у тако хоће. Толико о УЛЕБ-у и ФИБИ. А што се тиче КЛС-а и АБА о томе тек не треба трошити речи. Ова свињарија око термина је уобичајена слика шугавиих балксанких организација. Шампион те усране Евролиге не би добио 5 утакмица у НБА лиги. И после велики љубитељи европске кошарке нас убеђују како је НБА циркус, а како се у Европи игра нека "тактичка" кошарка. У Европи игра ко не може у НБА. Цела Европа полудела кад се Кампацо вратио, а у Денверу је он носио торбу Јокићу.

nikako

pre 10 meseci

Naravno da ne treba pristajati na nikakve dogovore sa ovima.
Seju mržnju, pišu saopštenja, targetiraju, prete i onda bi da se dogovaraju.
Neka budu jednom od reči a ne da prete pa posle igraju ako da ništa nije bilo.

Nikad ništa sa njima

Auuuu bree

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30) 


A što si toliko nervozan? Haha.
Epa neće de može, zna se ko je ovde gazda!
Ko drugome jamu kopa,sam u nju upada.
Hteli ste da zvezda uđe u pad forme zbog čekanja i ne igranja utakmicu 20 dana,epa čekajte sad vi 2 nedelje bez utakmice. Krk 🥰😘🤣

Ali hoćeš. I.

pre 10 meseci

Samo izadji mala. Sve ostalo cemo lagano resiti.
(Makaveli, 8. jun 2023 18:03
OSAM GODINA SLUŠAMO OVO ahahaha
Moralo se kupovati samo crno ove godine da bi se skinula kruna jedinom Srpskom klubu

kg

pre 10 meseci

Ne vidim razlog da ne pristanu, osim ako su se uplasili, onda ih razumemo nista drugo nismo ni ocekivali posle onog tuzakanja Evroligi....:D

Realno

pre 10 meseci

hajdemo realno. ABA liga je objavila termine. Partizan je u skladu sa tim termiinima pustio karte u prodaju.(mutimir, 8. jun 2023 18:02)

За шта је тачно пуштао карте ако је знао да Звезда неће доћи тог дана? Зар у том случају свакако не би морао да рефундира? Тако да, не пије ти воду та теорија.
(UNI DG6, 8. jun 2023 18:16)

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.

astriox

pre 10 meseci

Siguran sam da je obrnuta situacija CZ ne bi pristala na pomeranje.
Tako da po meni ni Partizan ne treba da pristane.
Ali svi znamo da ce Ostoji stici naredba "sa vrha" i da ce pristati.

Zivko

pre 10 meseci

Ma sta ih briga i da odbiju i pobegnu, pa nije im sefte poBogu...imaju iskustva ljudi, znaju kako se to radi...
Uzmi Zeljko neku titulu...

aaa

pre 10 meseci

Ahahahahaha, ma sigurno… cekamo saopstenje lazne institucije, casove ljubavi i postenja…


Aaa da,oni to ne pisu!


KK sledeca sezona i FK pred gasenje

aaa

pre 10 meseci

Ahahahahaha, ma sigurno… cekamo saopstenje lazne institucije, casove ljubavi i postenja…


Aaa da,oni to ne pisu!


KK sledeca sezona i FK pred gasenje

basketaš

pre 10 meseci

Mogao je i Partizan da igra KLS i iskoristi tih par mečeva kao pripremu za Aba finale. Ovako su hteli da zavrnu Zvezdu da bude bez forme i mečeva skoro mesec dana. Međutim, bumerang se vratio.

Najvećem Srbinu Želimiru i njegovim vedetama je ispod časti da troše svoje milionske nogice na neku srpsku ligu. Valjda navikli na mečeve sa Milvokijem i Majamijem.

pustite mi komentar

pre 10 meseci

Kada ce biti kazna za bezanje iz kls-a? ah da to novinari ne smeju da pitaju Danilovica ali znaju kako eto partizan se jos misli da prihvati odlaganje od 1 dana?

Bljuc

pre 10 meseci

Dakle Partizan apsolutno nema nikakvu zakonsku niti moralnu obavezu da pristane na novi termin jer trpi gubitke koji su izazvani od strane lige, a na to te niko ne moze naterati ni po jednom zakonu. Liga sa druge strane nema pravo da proglasi pobednika u tom slucaju jer ce to svaki sud (pa i sportski u Lozani) ponistiti. Dakle, samo Partizan se sada pita tako da ne mlatite praznu slamu vise !
(mutimir, 08. jun 2023 18:02)

Ala si se izlupetao... tragican si...

Sofronije III

pre 10 meseci

Ni govora da pristajemo. Zamislite da se svetsko u fudbalu odlaze za kasnije zbog Ekvadorske druge lige to vam je otprilike to. Zalosno je sta ovi rade.
(Johnny, 8. jun 2023 19:03) # Link komentara

Dakle, vi igrate samo svetsko prvenstvo, zar ne? Jeste li se poslednja dva puta kvalifikovali za ta svetska prvenstva? Niste? Platili ste? To znači da je vama ispod časti da igrate prvenstvo države u kojoj ste valjda nastali i to prvenstvo porediš sa drugom ligom Ekvadora u fudbalu? Brate slatki...

Марко

pre 10 meseci

А јесте ли ви сигурни да је Звезда пристала да игра? Распоред је такав да Звезда треба да одигра три утакмице у три дана ако буде 1:1 у КЛС-у. Ово решење је глупо исто колико и комплетна европска кошарка. Серем се у уста и ФИБИ, и УЛЕБ-у, и АБИ и КЛС-у. Гомила имбецила која не уме ништа да организује. Репрезентације играју квалификације са трећим тимовима, па се онда дешава да на финалним турнирима не играју најбоље репрезентације. Па кад си већ толико јадан да не можеш да окупиш најбоље играче не само из НБА, него чак ни из Евролиге и Еврокупа, онда прилагоди систем такмичења, тако да се квалификације не играју по систему свако са сваким, већ направиш куп систем и у три рунде добијеш учеснике. ФИБА је дозволила да јој УЛЕБ преотме најјаче клубове у Европи. У Евролиги се до самог почетка такмичења не зна који клубови ће играти. Ми још увек нисмо сигурни да ли у то говно од такмичења иде првак АБА лиге, или ће можда Црвена звезда и Партизан зато што се неком у усраном УЛЕБ-у тако хоће. Толико о УЛЕБ-у и ФИБИ. А што се тиче КЛС-а и АБА о томе тек не треба трошити речи. Ова свињарија око термина је уобичајена слика шугавиих балксанких организација. Шампион те усране Евролиге не би добио 5 утакмица у НБА лиги. И после велики љубитељи европске кошарке нас убеђују како је НБА циркус, а како се у Европи игра нека "тактичка" кошарка. У Европи игра ко не може у НБА. Цела Европа полудела кад се Кампацо вратио, а у Денверу је он носио торбу Јокићу.

Zivko

pre 10 meseci

Ma sta ih briga i da odbiju i pobegnu, pa nije im sefte poBogu...imaju iskustva ljudi, znaju kako se to radi...
Uzmi Zeljko neku titulu...

Evropejac

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!

Sofronije III

pre 10 meseci

Naravno da ne treba pristajati na nikakve dogovore sa ovima.
Seju mržnju, pišu saopštenja, targetiraju, prete i onda bi da se dogovaraju.
Neka budu jednom od reči a ne da prete pa posle igraju ako da ništa nije bilo.

Nikad ništa sa njima
(nikako, 8. jun 2023 18:23) # Link komentara


Mi nikad, ali nikad nismo prvo pobegli sa megdana, a onda sledeće godine "zaboravili" da se prihjavimo na vreme. Licemerje, level pro!

UNI DG6

pre 10 meseci

hajdemo realno. ABA liga je objavila termine. Partizan je u skladu sa tim termiinima pustio karte u prodaju.(mutimir, 8. jun 2023 18:02)

За шта је тачно пуштао карте ако је знао да Звезда неће доћи тог дана? Зар у том случају свакако не би морао да рефундира? Тако да, не пије ти воду та теорија.

kg

pre 10 meseci

Ne vidim razlog da ne pristanu, osim ako su se uplasili, onda ih razumemo nista drugo nismo ni ocekivali posle onog tuzakanja Evroligi....:D

Sofronije III

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30)

Pa kad malo bolje pogledamo i vi ste naša filijala, kada ste nas poslednji put pobedili u borbi za neki pehar?

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Partizan da se oštro kazni zato što ne igraju domaću ligu! Kakav je to način i gde to ima da se odbija igranje domaće lige??

Auuuu bree

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30) 


A što si toliko nervozan? Haha.
Epa neće de može, zna se ko je ovde gazda!
Ko drugome jamu kopa,sam u nju upada.
Hteli ste da zvezda uđe u pad forme zbog čekanja i ne igranja utakmicu 20 dana,epa čekajte sad vi 2 nedelje bez utakmice. Krk 🥰😘🤣

Realno

pre 10 meseci

hajdemo realno. ABA liga je objavila termine. Partizan je u skladu sa tim termiinima pustio karte u prodaju.(mutimir, 8. jun 2023 18:02)

За шта је тачно пуштао карте ако је знао да Звезда неће доћи тог дана? Зар у том случају свакако не би морао да рефундира? Тако да, не пије ти воду та теорија.
(UNI DG6, 8. jun 2023 18:16)

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.

trisa

pre 10 meseci

Kakve veze ima sto smo pustili karte u prodaju? Te karte vaze za tu utakmicu, a dali se ona igra 12., 13. ili 15. to je nebitno. Ko je kupio kartu moci ce na tribine sigurno

komsija

pre 10 meseci

А јесте ли ви сигурни да је Звезда пристала да игра? Распоред је такав да Звезда треба да одигра три утакмице у три дана ако буде 1:1 у КЛС-у. Ово решење је глупо исто колико и комплетна европска кошарка. Серем се у уста и ФИБИ, и УЛЕБ-у, и АБИ и КЛС-у. Гомила имбецила која не уме ништа да организује. Репрезентације играју квалификације са трећим тимовима, па се онда дешава да на финалним турнирима не играју најбоље репрезентације. Па кад си већ толико јадан да не можеш да окупиш најбоље играче не само из НБА, него чак ни из Евролиге и Еврокупа, онда прилагоди систем такмичења, тако да се квалификације не играју по систему свако са сваким, већ направиш куп систем и у три рунде добијеш учеснике. ФИБА је дозволила да јој УЛЕБ преотме најјаче клубове у Европи. У Евролиги се до самог почетка такмичења не зна који клубови ће играти. Ми још увек нисмо сигурни да ли у то говно од такмичења иде првак АБА лиге, или ће можда Црвена звезда и Партизан зато што се неком у усраном УЛЕБ-у тако хоће. Толико о УЛЕБ-у и ФИБИ. А што се тиче КЛС-а и АБА о томе тек не треба трошити речи. Ова свињарија око термина је уобичајена слика шугавиих балксанких организација. Шампион те усране Евролиге не би добио 5 утакмица у НБА лиги. И после велики љубитељи европске кошарке нас убеђују како је НБА циркус, а како се у Европи игра нека "тактичка" кошарка. У Европи игра ко не може у НБА. Цела Европа полудела кад се Кампацо вратио, а у Денверу је он носио торбу Јокићу.
(Марко, 08. jun 2023 18:22)

Bravoooo

Markp

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!
(Evropejac, 08. jun 2023 18:49)

Termin je odredjen za igranje finala dok su Partizan i Cedevita igrali polufinale, ko je tada znao da je Partizan siguran ucesnik?

Ali hoćeš. I.

pre 10 meseci

Samo izadji mala. Sve ostalo cemo lagano resiti.
(Makaveli, 8. jun 2023 18:03
OSAM GODINA SLUŠAMO OVO ahahaha
Moralo se kupovati samo crno ove godine da bi se skinula kruna jedinom Srpskom klubu

N.

pre 10 meseci

Možda će, po svom običaju, ko zna koji put da pobegnu sa megdana a onda da orkestrirano da pljuju rivala?
(Maks, 08. jun 2023 17:39)

Zar nije Zvezda pretila da će da pobegne sa, megdana? Ili se to zvalo nekako drugačije? Ma ja bih izašao iz svih tih vaših takmičenja u blatu ili poslao juniore da igraju, a igrao samo EL. Nikakvog smisla, više to nema...

dasdah

pre 10 meseci

A sto ne bi pristao Partizan, ima cist raspored, mogu i domacu ligu da igraju ako im je do takmicarskog ritma, oporavice im se povredjeni igraci, a po pravilniku finalisti ABA lige treba da se zajednicki dogovore oko termina, sto znaci da ako su karte pustene za 12.06 da dogovora nije ni bilo nego Milija i Savic kuvaju.

Nemanja

pre 10 meseci

Ne razumem zašto Partizan mora da pristane. Je l' Zvezda pristala da čeka toliko dugo? Je l' Zvezda pristala na prvobitne termine koji su određeni NAKON što je Kls odredila svoje?

nikako

pre 10 meseci

Naravno da ne treba pristajati na nikakve dogovore sa ovima.
Seju mržnju, pišu saopštenja, targetiraju, prete i onda bi da se dogovaraju.
Neka budu jednom od reči a ne da prete pa posle igraju ako da ništa nije bilo.

Nikad ništa sa njima

astriox

pre 10 meseci

Siguran sam da je obrnuta situacija CZ ne bi pristala na pomeranje.
Tako da po meni ni Partizan ne treba da pristane.
Ali svi znamo da ce Ostoji stici naredba "sa vrha" i da ce pristati.

Johnny

pre 10 meseci

Ni govora da pristajemo. Zamislite da se svetsko u fudbalu odlaze za kasnije zbog Ekvadorske druge lige to vam je otprilike to. Zalosno je sta ovi rade.

Dzeronimo

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30)

Pa kad malo bolje pogledamo i vi ste naša filijala, kada ste nas poslednji put pobedili u borbi za neki pehar?
(Sofronije III, 08. jun 2023 19:07)

Jedino tako mozete i doci do nekog zapazenijeg uspeha, i ove godine vam je vasa filijala dokazala kako se to radi.

Алекса

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!
(Evropejac, 8. jun 2023 18:49)

Е да...то ми сад није јасно...
Ако АБА мора да пита Партизан да ли се слаже, ваљда је морала да пита и Звезду?

Па или није питала Звезду и сад нема шта да пита Партизан или морају да траже трећи датум?

Sasa

pre 10 meseci

Zar nije lakse da se dogovore sa FMP -om o pometanju . Nego očekuju da ABA i Partizan pomete termine kako bi oni igrali trening utakmicu . I još da objasne svima kako su oni jadni ugroženi . Smesno

POPE

pre 10 meseci

@Sasa
Decko Partizan je trebao da igra u polufinalu KLS sa Zvezdom i onda do ovog cirkusa ne bi doslo. Ali jednom pobegulje uvek pobegulje.

Velizar

pre 10 meseci

mutimir, 08. jun 2023 18:02

Slobodan dan za nesto sto se igra uvece ahahhah isto radni dan kao 12, ala si lupio....
(Ijaooo, 8. jun 2023 18:10)

Da, slobodan dan. Sta ti nije jasno? Dan traje 24h i deli se na noc i obdanicu, a ne na noc i dan. Znas, poslovne obaveze, druga smena, uranak na poslovni put, privatna poseta, neki rodjendan, mami, tati, detetu..bilo sta moze biti razlog da ti odgovara ponedeljak, a ne utorak pa si zato kupio kartu i sad ti to odjednom neko menja..Bilo kako biko svako ima pravo da trazi novac nazad i tu krecu problemi o kojima sam pisao. Ali,znas, potreban je makar minimalan IQ da bi se shvatiko receno. Potrudi se jace sledeci put, a ne da lupetas ovako javno !

aaa

pre 10 meseci

Ahahahahaha, ma sigurno… cekamo saopstenje lazne institucije, casove ljubavi i postenja…


Aaa da,oni to ne pisu!


KK sledeca sezona i FK pred gasenje

Johnny

pre 10 meseci

Ni govora da pristajemo. Zamislite da se svetsko u fudbalu odlaze za kasnije zbog Ekvadorske druge lige to vam je otprilike to. Zalosno je sta ovi rade.

basketaš

pre 10 meseci

Mogao je i Partizan da igra KLS i iskoristi tih par mečeva kao pripremu za Aba finale. Ovako su hteli da zavrnu Zvezdu da bude bez forme i mečeva skoro mesec dana. Međutim, bumerang se vratio.

Najvećem Srbinu Želimiru i njegovim vedetama je ispod časti da troše svoje milionske nogice na neku srpsku ligu. Valjda navikli na mečeve sa Milvokijem i Majamijem.

Realno

pre 10 meseci

hajdemo realno. ABA liga je objavila termine. Partizan je u skladu sa tim termiinima pustio karte u prodaju.(mutimir, 8. jun 2023 18:02)

За шта је тачно пуштао карте ако је знао да Звезда неће доћи тог дана? Зар у том случају свакако не би морао да рефундира? Тако да, не пије ти воду та теорија.
(UNI DG6, 8. jun 2023 18:16)

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.

nikako

pre 10 meseci

Naravno da ne treba pristajati na nikakve dogovore sa ovima.
Seju mržnju, pišu saopštenja, targetiraju, prete i onda bi da se dogovaraju.
Neka budu jednom od reči a ne da prete pa posle igraju ako da ništa nije bilo.

Nikad ništa sa njima

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Partizan da se oštro kazni zato što ne igraju domaću ligu! Kakav je to način i gde to ima da se odbija igranje domaće lige??

N.

pre 10 meseci

Možda će, po svom običaju, ko zna koji put da pobegnu sa megdana a onda da orkestrirano da pljuju rivala?
(Maks, 08. jun 2023 17:39)

Zar nije Zvezda pretila da će da pobegne sa, megdana? Ili se to zvalo nekako drugačije? Ma ja bih izašao iz svih tih vaših takmičenja u blatu ili poslao juniore da igraju, a igrao samo EL. Nikakvog smisla, više to nema...

Zivko

pre 10 meseci

Ma sta ih briga i da odbiju i pobegnu, pa nije im sefte poBogu...imaju iskustva ljudi, znaju kako se to radi...
Uzmi Zeljko neku titulu...

UNI DG6

pre 10 meseci

hajdemo realno. ABA liga je objavila termine. Partizan je u skladu sa tim termiinima pustio karte u prodaju.(mutimir, 8. jun 2023 18:02)

За шта је тачно пуштао карте ако је знао да Звезда неће доћи тог дана? Зар у том случају свакако не би морао да рефундира? Тако да, не пије ти воду та теорија.

Bljuc

pre 10 meseci

Dakle Partizan apsolutno nema nikakvu zakonsku niti moralnu obavezu da pristane na novi termin jer trpi gubitke koji su izazvani od strane lige, a na to te niko ne moze naterati ni po jednom zakonu. Liga sa druge strane nema pravo da proglasi pobednika u tom slucaju jer ce to svaki sud (pa i sportski u Lozani) ponistiti. Dakle, samo Partizan se sada pita tako da ne mlatite praznu slamu vise !
(mutimir, 08. jun 2023 18:02)

Ala si se izlupetao... tragican si...

pustite mi komentar

pre 10 meseci

Kada ce biti kazna za bezanje iz kls-a? ah da to novinari ne smeju da pitaju Danilovica ali znaju kako eto partizan se jos misli da prihvati odlaganje od 1 dana?

Auuuu bree

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30) 


A što si toliko nervozan? Haha.
Epa neće de može, zna se ko je ovde gazda!
Ko drugome jamu kopa,sam u nju upada.
Hteli ste da zvezda uđe u pad forme zbog čekanja i ne igranja utakmicu 20 dana,epa čekajte sad vi 2 nedelje bez utakmice. Krk 🥰😘🤣

Evropejac

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!

Sofronije III

pre 10 meseci

Ni govora da pristajemo. Zamislite da se svetsko u fudbalu odlaze za kasnije zbog Ekvadorske druge lige to vam je otprilike to. Zalosno je sta ovi rade.
(Johnny, 8. jun 2023 19:03) # Link komentara

Dakle, vi igrate samo svetsko prvenstvo, zar ne? Jeste li se poslednja dva puta kvalifikovali za ta svetska prvenstva? Niste? Platili ste? To znači da je vama ispod časti da igrate prvenstvo države u kojoj ste valjda nastali i to prvenstvo porediš sa drugom ligom Ekvadora u fudbalu? Brate slatki...

kg

pre 10 meseci

Ne vidim razlog da ne pristanu, osim ako su se uplasili, onda ih razumemo nista drugo nismo ni ocekivali posle onog tuzakanja Evroligi....:D

astriox

pre 10 meseci

Siguran sam da je obrnuta situacija CZ ne bi pristala na pomeranje.
Tako da po meni ni Partizan ne treba da pristane.
Ali svi znamo da ce Ostoji stici naredba "sa vrha" i da ce pristati.

Sofronije III

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30)

Pa kad malo bolje pogledamo i vi ste naša filijala, kada ste nas poslednji put pobedili u borbi za neki pehar?

Markp

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!
(Evropejac, 08. jun 2023 18:49)

Termin je odredjen za igranje finala dok su Partizan i Cedevita igrali polufinale, ko je tada znao da je Partizan siguran ucesnik?

Dzeronimo

pre 10 meseci

Šta mi imamo sa vama i vašim saopštenjima ??
Znao da Zvezda neće doći ?? Koga to zanima ??
Termini postoje, karte su puštene, ako ne dođete, kraj priče i to je to.
Te neke uslove, preteće tonove i ucene možete sa vašom filijalolm da radite. Pokazali su vam i u Evropi koliko ste bitni.
(Realno, 8. jun 2023 18:30)

Pa kad malo bolje pogledamo i vi ste naša filijala, kada ste nas poslednji put pobedili u borbi za neki pehar?
(Sofronije III, 08. jun 2023 19:07)

Jedino tako mozete i doci do nekog zapazenijeg uspeha, i ove godine vam je vasa filijala dokazala kako se to radi.

Nemanja

pre 10 meseci

Ne razumem zašto Partizan mora da pristane. Je l' Zvezda pristala da čeka toliko dugo? Je l' Zvezda pristala na prvobitne termine koji su određeni NAKON što je Kls odredila svoje?

Sofronije III

pre 10 meseci

Naravno da ne treba pristajati na nikakve dogovore sa ovima.
Seju mržnju, pišu saopštenja, targetiraju, prete i onda bi da se dogovaraju.
Neka budu jednom od reči a ne da prete pa posle igraju ako da ništa nije bilo.

Nikad ništa sa njima
(nikako, 8. jun 2023 18:23) # Link komentara


Mi nikad, ali nikad nismo prvo pobegli sa megdana, a onda sledeće godine "zaboravili" da se prihjavimo na vreme. Licemerje, level pro!

Ali hoćeš. I.

pre 10 meseci

Samo izadji mala. Sve ostalo cemo lagano resiti.
(Makaveli, 8. jun 2023 18:03
OSAM GODINA SLUŠAMO OVO ahahaha
Moralo se kupovati samo crno ove godine da bi se skinula kruna jedinom Srpskom klubu

Марко

pre 10 meseci

А јесте ли ви сигурни да је Звезда пристала да игра? Распоред је такав да Звезда треба да одигра три утакмице у три дана ако буде 1:1 у КЛС-у. Ово решење је глупо исто колико и комплетна европска кошарка. Серем се у уста и ФИБИ, и УЛЕБ-у, и АБИ и КЛС-у. Гомила имбецила која не уме ништа да организује. Репрезентације играју квалификације са трећим тимовима, па се онда дешава да на финалним турнирима не играју најбоље репрезентације. Па кад си већ толико јадан да не можеш да окупиш најбоље играче не само из НБА, него чак ни из Евролиге и Еврокупа, онда прилагоди систем такмичења, тако да се квалификације не играју по систему свако са сваким, већ направиш куп систем и у три рунде добијеш учеснике. ФИБА је дозволила да јој УЛЕБ преотме најјаче клубове у Европи. У Евролиги се до самог почетка такмичења не зна који клубови ће играти. Ми још увек нисмо сигурни да ли у то говно од такмичења иде првак АБА лиге, или ће можда Црвена звезда и Партизан зато што се неком у усраном УЛЕБ-у тако хоће. Толико о УЛЕБ-у и ФИБИ. А што се тиче КЛС-а и АБА о томе тек не треба трошити речи. Ова свињарија око термина је уобичајена слика шугавиих балксанких организација. Шампион те усране Евролиге не би добио 5 утакмица у НБА лиги. И после велики љубитељи европске кошарке нас убеђују како је НБА циркус, а како се у Европи игра нека "тактичка" кошарка. У Европи игра ко не може у НБА. Цела Европа полудела кад се Кампацо вратио, а у Денверу је он носио торбу Јокићу.

dasdah

pre 10 meseci

A sto ne bi pristao Partizan, ima cist raspored, mogu i domacu ligu da igraju ako im je do takmicarskog ritma, oporavice im se povredjeni igraci, a po pravilniku finalisti ABA lige treba da se zajednicki dogovore oko termina, sto znaci da ako su karte pustene za 12.06 da dogovora nije ni bilo nego Milija i Savic kuvaju.

Velizar

pre 10 meseci

mutimir, 08. jun 2023 18:02

Slobodan dan za nesto sto se igra uvece ahahhah isto radni dan kao 12, ala si lupio....
(Ijaooo, 8. jun 2023 18:10)

Da, slobodan dan. Sta ti nije jasno? Dan traje 24h i deli se na noc i obdanicu, a ne na noc i dan. Znas, poslovne obaveze, druga smena, uranak na poslovni put, privatna poseta, neki rodjendan, mami, tati, detetu..bilo sta moze biti razlog da ti odgovara ponedeljak, a ne utorak pa si zato kupio kartu i sad ti to odjednom neko menja..Bilo kako biko svako ima pravo da trazi novac nazad i tu krecu problemi o kojima sam pisao. Ali,znas, potreban je makar minimalan IQ da bi se shvatiko receno. Potrudi se jace sledeci put, a ne da lupetas ovako javno !

trisa

pre 10 meseci

Kakve veze ima sto smo pustili karte u prodaju? Te karte vaze za tu utakmicu, a dali se ona igra 12., 13. ili 15. to je nebitno. Ko je kupio kartu moci ce na tribine sigurno

Sasa

pre 10 meseci

Zar nije lakse da se dogovore sa FMP -om o pometanju . Nego očekuju da ABA i Partizan pomete termine kako bi oni igrali trening utakmicu . I još da objasne svima kako su oni jadni ugroženi . Smesno

POPE

pre 10 meseci

@Sasa
Decko Partizan je trebao da igra u polufinalu KLS sa Zvezdom i onda do ovog cirkusa ne bi doslo. Ali jednom pobegulje uvek pobegulje.

komsija

pre 10 meseci

А јесте ли ви сигурни да је Звезда пристала да игра? Распоред је такав да Звезда треба да одигра три утакмице у три дана ако буде 1:1 у КЛС-у. Ово решење је глупо исто колико и комплетна европска кошарка. Серем се у уста и ФИБИ, и УЛЕБ-у, и АБИ и КЛС-у. Гомила имбецила која не уме ништа да организује. Репрезентације играју квалификације са трећим тимовима, па се онда дешава да на финалним турнирима не играју најбоље репрезентације. Па кад си већ толико јадан да не можеш да окупиш најбоље играче не само из НБА, него чак ни из Евролиге и Еврокупа, онда прилагоди систем такмичења, тако да се квалификације не играју по систему свако са сваким, већ направиш куп систем и у три рунде добијеш учеснике. ФИБА је дозволила да јој УЛЕБ преотме најјаче клубове у Европи. У Евролиги се до самог почетка такмичења не зна који клубови ће играти. Ми још увек нисмо сигурни да ли у то говно од такмичења иде првак АБА лиге, или ће можда Црвена звезда и Партизан зато што се неком у усраном УЛЕБ-у тако хоће. Толико о УЛЕБ-у и ФИБИ. А што се тиче КЛС-а и АБА о томе тек не треба трошити речи. Ова свињарија око термина је уобичајена слика шугавиих балксанких организација. Шампион те усране Евролиге не би добио 5 утакмица у НБА лиги. И после велики љубитељи европске кошарке нас убеђују како је НБА циркус, а како се у Европи игра нека "тактичка" кошарка. У Европи игра ко не може у НБА. Цела Европа полудела кад се Кампацо вратио, а у Денверу је он носио торбу Јокићу.
(Марко, 08. jun 2023 18:22)

Bravoooo

Алекса

pre 10 meseci

ABA nije mogla da zakaže termine bez konsultacija sa učesnicima finala! Kako je KKP pustio u prodaju karte za termin koji drugi učesnik nije potvrdio? To samo znači da ABA i KKP rade zajedno protiv Zvezde i to ne kriju!
(Evropejac, 8. jun 2023 18:49)

Е да...то ми сад није јасно...
Ако АБА мора да пита Партизан да ли се слаже, ваљда је морала да пита и Звезду?

Па или није питала Звезду и сад нема шта да пита Партизан или морају да траже трећи датум?