Ponedeljak, 20.03.2023.

08:48

Mitrović na stubu srama – zahtevaju drakonsku kaznu

Srpski napadač Aleksandar Mitrović je na stubu srama u Engleskoj, nakon incidenta u FA Kupu.

Izvor: B92

Mitroviæ na stubu srama – zahtevaju drakonsku kaznu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

Your Mader Faker

pre 1 godinu

Treba da ga oderu, da mu nikada ne padne na um da pomisli na nesto tako. Pa ovakvog ponasanja vise nema ni u mojoj seoskoj ligi.

anon

pre 1 godinu

Čitajući ove komentare suze mi navieu na oči od saznanja koliko u mojoj zemlji ima autošovinista. Mislim da to nigde nije slučaj kao u Srbiji. Na stranu Mitar. Glorifikujemo jednu divljačku i prostačku i zalikovačku zemlju a svoju unižavamo.Poražavajuće.
(chica, 20. mart 2023 14:26)

Niko nikoga ne glorifikuje, ljudi samo konstatuju cinjenice. Cinjenica je da ljudi iz ove "predivne" zemlje beze, i to izmedju ostalih, u tu "divljacku, prostacku i zlikovacku" zemlju. Pa ti vidi zasto i ima li razloga da se ova zemlja kritikuje, a ona hvali.

chica

pre 1 godinu

Čitajući ove komentare suze mi navieu na oči od saznanja koliko u mojoj zemlji ima autošovinista. Mislim da to nigde nije slučaj kao u Srbiji. Na stranu Mitar. Glorifikujemo jednu divljačku i prostačku i zalikovačku zemlju a svoju unižavamo.Poražavajuće.

Fljamurtari

pre 1 godinu

Za mene bi ista kazna bila primerena i igraču koji je igrao rukom, ono je očigledna odbrana rukom , i onda negira kao telom je izbacio loptu.Ja samo ne razumem te mozgove koji znaju da se sve snima ,da se sve pregleda pi 10 puta ,da tehnika obezbeđuje da se nešto uveličali,smanji,postoje kamere it svih uglova, u to sve znaš i lažeš

Hrco

pre 1 godinu

Uvijek neralni , svoga obraniti i opravdati pošto-poto , suca ispljuvati obavezno , naći neki presedan također obavezno. Sudac ako je pogrješio biti će kažnjen , prije nekog vremena sudac dobio otkaz kad je oštetio Arsenal. Vi ne bi Mitru dali ni crveni karton , vjerojatno zato što je na Balkanu napadanje suca dio folklora. Ako se Mitru je sviđa tamo igrati za visoku plaću neki domaći klub bi ga dočekao raširenih ruku , pa neka kući natjeruje suce. Poledajte snimku još jednom pa recite čiste savjesti da ne zaslužuje visoku kaznu. Umjesto da osudite takvo ponašanje vi ga opravdavate, kakvi ljudi takvi i komentari. Uvjek je kriv neko drugi a netko treći je dobio manju kaznu prije 20 godina kao DiCanio, a ako vam je ovo isto kao ono što je Fernandez napravio onda svaka rasprava prestaje..najbolje bi bilo da se FA i sudac osobno ispričaju Mitru i nikome ništa.

Ђенерал

pre 1 godinu

Дечко није паметан једноставно. Најбољи је српски голгетер као што је Видић најбољи српски бек , али обојица не умеју да саставе три смислене простопроширене реченице.
И није да је то што су фудбалери, Душан Тадић је исто фудбалер па му се по лицу види да је за ове доктор наука.

Nikola

pre 1 godinu

Odavno fudbal nije ono sto je nekad bio. Zamislite gledaju i deca. Pa sta? Treba da se pretvori u deciju predstavu zato sto i deca gledaju? Nekad je bio muska igra i ovakvoh ispada je bilo deset po utakmici.

pelikan

pre 1 godinu

Paulo Di Canio je za guranje sudije dobio isto tako nešto oko 10 tekmi bez igranja, ali ga je momački gurnuo, Mitrović max 5 bez igranja. a pogledajte na yt di cania kako je to izveo

Savac

pre 1 godinu

Sto se tice kontakta igrača i sudije, tu treba da bude nulta tolerantna i za svaki kontakt da se daje crveni. Ovo sto je Mitar uradio nije bilo naročito nasilno i ne znam koliko strasno da bi "deca koja gledaju" pretrpela traume. Naprotiv, bio je blag kontakt, ali crveni je kao vrata, tu nema dileme.
E sad, bas da ga treba kazniti 10 utakmica, pa to je više nego preterano.

Miljana Kuljić

pre 1 godinu

O cemu raspravljate, crveni karton zasluzen, ovakvo ponasanje je nedopustivo, divljacko i bahato.
(Jasno, 20. mart 2023 10:31)

Ima tu i politike, kaže noćas jedan što je prenosio na SK tenis, kad je dete Alkaraz odigralo "za istoriju", tako je to kad se umeša politika pa Novaku bilo zabranjeno da osvoji turnir. Ko su ti što ovako pričaju, po glasu bih rekao da je "reporter" maloletan (17 goduina uvrh glave). Sećate se kad je "ona baba" (58 godina) namerno pometnuča vrfat da je Nolo pogodi loipticom i još je odglumila da je pala u nesvest. Kažem, politika, jer su Mitar i Novak Srbi, narod najstariji.

Mile 0407

pre 1 godinu

Nimalo ne opravdavam Mitra, fizicki kontakt sa sudijom je apsolutno nedopustiv i treba biti kaznjen. Licno mislim da ce dobiti neku novcanu i nekih 2-3 utakmice neigranja. Nece dobiti vise jer je ovakvih slucajeva vec bilo i slicno su kaznjavani. Takodje, mislim da je penal pogresno dosudjen, cak mi se cini da je sudija prvo pokazao na korner.
Ali, na stranu sve sto se tice sporta, kad Briti pocnu o civilizaciji i kulturi to mi je onako bas bljutavo i jadno.

Salle

pre 1 godinu

Zaslužuje kaznu. Ali, ako me sećanje služi, zar nije Bruno iz Mančestera gurnuo linijskog sudiju pre par nedelja? Šta od toga bi? Neki iz Mančestera su zaštićeni, a boranija iz Fulama u aps.

Mitar

pre 1 godinu

Ne znate braćo englezi naše dobre običaje, kod nas ko glasniji i bezobrazniji bolji je čovek.
Bila je idealna prilika za unest se sudiji jer je znao da mu sudija neće i ne smije odgovorit a ja ću ispast dasa. Samo zaboravio sam da ima u džepu crveni.

TIGER

pre 1 godinu

Evo ovih napaćenih renta navijača iz predgrađa. Jedva dočekali 😂😂😂
Kaže ovaj jel vidi ABA. I ja se pitam da li vidi ono udaranje Vildoze igrača Cibone pred očima sudije. Koliko je dobio mečeva suspenzije za ono krvničko udaranje igrača bez lopte!!??

chica

pre 1 godinu

Čoveku se povraća od ovog licemerja Engleza. Čuj, gledaju deca. Pa gledaju deca i trpe sve zločine koje radite po svetu. Gledaju deca i kako prosipate bombe po nedužjim civilima kao kod nas 1999. Ili to prikazujete posle ponoći.

fensi

pre 1 godinu

Po meni je jedini problem što ga nije iznabadao glavom. Kao što je neko već napisao: "Gdje su nestale emocije?" Skoro sve zlatne legende ovog sporta su imale slične situacije, to je sport, to je borba.

Eto

pre 1 godinu

Slazem se, Mitrovic je uzor mnogo vecem broju dece u svetu nego Bruno Fernandes. Dozivotna suspenzija, ni na tribine da udje niti da ikad moze fudbal da komentarise!

Dragan -Sava

pre 1 godinu

I treba da bude kaznjen, koliko godina Mitar ima da ne zna da iskontroliše emocije? Prostački se unosi sudiji u lice i jos ga i gura. Strašna nekultura, učimo sada od Engleza i kad se u našoj ligi desi nešto slično zna se da kazne treba da budu drakonske i bez relativizacije i opravdanja. I bez obzira o kom igraču da je reč i o kom klubu da se radi, najstrozije kaznjavati!!

Felix

pre 1 godinu

Nije dao gol maltene tri meseca tako da bi fulam bio ugrozen da ga je stavio u prvu postavu. Ovako to vinicius rešava i fulham ima poziciju na kraju sezone da igra evropu. Mitru preporučujem neki čempionšip klub poput west broma gde će igrati svoju igru panjeva..

Dirty

pre 1 godinu

Sudije toliko favorizuju MU, MC, Liverpul da to vređa zdrav razum; VAR se tumači tendenciozno itd...Ovaj slučaj je samo jedan u nizu, koji dodatno komplikuje PL i uvodi istu u sferu neregularnosti...

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Jel povlačio ili gurao sudiju?
Ja koliko vidim, odgurnuo ga je, a ne povukao. Ili sam ja glup, pa ne razlikujem ta dva...

Maki

pre 1 godinu

Mitar se nije bunio zbog penala nego zbog crvenog kartona Vilijanu. Što i ja mislim da je prestrogo, ruka mu je skoro bila uz telo, vidi se da je nogom pokušao blokira udarac ali ruke svi imamo i ne razumem, još malo će uvesti da odbrambenim igračima zavezuju ruke iza leđa ili da ih amputiraju da ne bi dolazilo do ovoga...

ojha

pre 1 godinu

jao izgovor, bilo je djece :O. pa covjece ta ista djeca su izloze mnogo nasilnijem sadrzaju od ovoga. ali ajde neka ovo sto je uradio mitro uzasavajuce za pogledati.

Smuki

pre 1 godinu

Ma da je Runi ili Nevil nesto slicno uradio ne bi dobio ni zuti karton, nego posto se radi o englezima i njihovom odnosu prema strancima, jos pa srbin, onda daj da ga streljamo za primer.

Maki

pre 1 godinu

Mitar se nije bunio zbog penala nego zbog crvenog kartona Vilijanu. Što i ja mislim da je prestrogo, ruka mu je skoro bila uz telo, vidi se da je nogom pokušao blokira udarac ali ruke svi imamo i ne razumem, još malo će uvesti da odbrambenim igračima zavezuju ruke iza leđa ili da ih amputiraju da ne bi dolazilo do ovoga...

dtb_pro

pre 1 godinu

"Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo.
(expert za šverc, 20. mart 2023 09:27)

Ista ta djeca paralelno treba da shvate poruku: "Sudija je nedodirljiv. On je od strane onih koji su iznad vas postavljen da odlučuje o vama. Nije bitno ako griješi, nije bitno ako krade, nije bitno ako ne zna - bitno je da je on nedodirljivi autoritet. Tvoje nije da dovodiš u pitanje njegove odluke, već da radiš što ti se kaže i šutiš."

Djeca treba da pomisle: Ako niko ne smije da prigovara sudiji (u Engleskoj je zabranjeno komentarisanje suđenja i kažnjava se rigorozno), onda ne smijem ni ja da prigovaram iako i ja kao dijete vidim da ovo nije u redu. A onda se to naravno preslika na život. Ko misli da pretjerujem, neka pogleda neku utakmicu iz ugla suđenja. Engleske sudije su bez konkurencije najgore od svih u ligama petice.

A uprkos svemu, ja jesam za princip da sudije moraju biti zaštićene. Istetovirane i natapirane muške primadone godišnje zarade na milione funti pikajući loptu i valjajući se po travi za dodir koji ni leptira ne bi oborio, a sudija zaradi godišnje par hiljada da ne znam koliko utakmica da sudi. Platite sudije momački, kažnjavajte ih otvoreno za greške koje naprave za vrijeme utakmice pa da vidiš kako će se stvar popraviti. I kao nekada: samo kapiten smije (i može) raspravljati sa sudijom (bez vrijeđanja, naravno) i sudija mora da prihvati raspravu bez odbijanja, odmahivanja rukama, potezanja za kartonima. Samo kapiten. Ali smije i može da dovodi u pitanje odluku sudije. Osim kapitena, ostali momentalni žuti karton. Pa da vidiš balansa.

Ali ne! Naučite djeco da su oni "iznad vas" nedodirljivi. Tako se gradi napredno društvo. Na zapadu ga čak zovu Demokratija.

sviđalo se ili ne

pre 1 godinu

A ko kažnjava sudije kad ne sudi kako treba već pokloni pobedu, tim odradi skupe pripreme, igrači se muce dva meseca da se spreme za utakmicu potrošili brdo para na trenere a sve to dzape kad se pojavi Sudija i ne sudi pošteno, jer je protivnik platio samo sudiji i na kraju dobije utakmicu zar to nije losa slika? Hoćemo sad svi tako da radimo… Englezi ne znaju ni šta je slika a kamoli da o nečemu pričaju..moze Sudija da pogresi jednom ili tri puta može i da ispravi, ali ne da gresi na celoj utakmici i onda se pravi lud, ja sam da se kazni Mitrovic ali isto tako i sudije da plati sve sto je klub uložio u igrace, ako neće onda da ne sudi vise..Jer Sudija moze od jedne utakmice u ligi sampiona dobiti pare od kluba za ceo život čak i vise…

Cinik

pre 1 godinu

Ja odavno tvrdim da je dečko dijabola, to se jednostavno vidi na njegovoj faci i po njegovom ponašanju!
To što je on dao, ne znam koliko golova za reprezentaciju, to svaka čast, ali nas je i premnogo puta ukopao njegovim sebičlukom, kao na SP u Kataru npr.!
Ispali smo samo zbog njega, jer je dijabola bio uporan da samo on može i ume da pogodi gol, promašio je X šansi gde je mogao dodati loptu nekom saigraču, a sve samo zato, jer je njemu najvažniji njegov lični rekord, a ne uspeh cele reprezentacije!
Ja da sam bio na mestu Piksija u Kataru, Mitrović bi ulazio tek na 20 min do kraja meča, ovako nas je ukopao i upropastio nam SP!

Prsli Klark

pre 1 godinu

Kao i tenisu kada Feki slucajno udari nekog lopticom a Djokovic to uradi jer zeli genocifld da izvrsi. To je tako i ja sam navikao. Osecam isto prema njima sto i oni prema meni.
Idi brate iz Fulama negde u Evropu, opusteno....
Usput, bitno da deca nisu gledela sta imperija radi vekovima po planeti. Sve milosrdni andjeli. I cija ono bese rec huligan?

Berisa

pre 1 godinu

Zašto tražiti izgovore za ovakvo ponašanje? Odmah na nacionalnu kartu igrati. Var sve provjerava , ponašanje Mitrovića nije primjereno niti malo. U Engleskoj nisam primjetio da ikome pada na pamet unositi se sucu u lice ili ga gurati ali važno je naći opravdanje za svoga. Treba biti kažnjen .

Londoner

pre 1 godinu

Da je Vidić isto uradio ne bi se govorilo o 10 utakmica. Znaju da se radi o čoveku sa divljačkim temperamentom i to je uzeto u obzir. Mislili su da se najzad skrasio ove godine i da se fokusirao na davanje golova, ali eto pokazalo se da nije. Premijer Liga naplaćuje svoje prenose papreno po celom svetu kao izbor zabave najvišeg kvaliteta, i ovakvi ispadi se ne dopadaju stanicama koje plaćaju, pre svega na Zapadu, gde vlada civilno pravo. U Britaniji je fudbal nižih klasa, i ovakvi ispadi odgovoraju svim neprijateljima ovog sporta.

B

pre 1 godinu

I treba da ga kazne.
Žestoko.
Ovde smo devedesetih poceli da tolerisemo primitivizam, i evo gde smo dogurali. Nek dodje u zvezdu ili partizan, pa nek se ponaša tako po livadama na nameštenim utakmicama.

brave new world

pre 1 godinu

Ala je Engleze najednom lako sablaznuti. Fudbal je nekada bio zestok sport, energican, strastven, sa dosta kontakta.. Da li zaista treba svaku emociju iskoreniti? Ko je iole igrao rektreativno fudbal - tesko da nikada nije usao barem u verbalni kontakt sa nekim na terenu. Najbolje da svi zivimo kao u onom filmu "Equilibrium".

Ubi nas politicka korektnost.

komentator

pre 1 godinu

Deca su gledala utakmicu i šokirana su??? Pa, ta deca iz Engleske gledaju svoje roditelje kada se na letovanju u Grčkoj napiju ko svinje pa povraćaju na ulici! Ta deca iz Engleske svakog dana u kući slušaju sočne psovke, svaka druga reč odraslih tamo je "fuck"! Ta deca znaju ko su najveći huligani među navijačima u Evropi a na internetu mogu da gledaju mnogo gore stvari od ovog "genocida"!

jhvbkj

pre 1 godinu

Dok nisam pogledao snimak na osnovu procitanog teksta ocekivao sam nesto mnogo gore. U sustini se nije desilo nista strasno, malo ostrija reakcija na sudijsku odluku i nista vise. Za zuti karton, nista vise od toga.

popov

pre 1 godinu

Preteruju. Klasično Englezi.. jeste Mitar preterao, ali deset utakmica za ovo. Sada od njega prave primer, u nastojanju da naprave potpuno sterilno društvo, a znamo gde oni meću svoj otpad..

mikloš

pre 1 godinu

I sad će da ga kazne ni za šta, da ga je bar zakucao pesnicom ko čovek pa da ovaj nazovi sudija ide malo na rekonstrukciju konjske glave onda vi bar znao za šta su ga kaznili… A i ovome ne bi više nikada palo na pamet da namešta utakmice, plus novi facijalno izgled, učinio bi mu uslugu. Prljavi Englezi, stoka bezrepa…

Tromi

pre 1 godinu

Ne znam stvarno sta mu ovo treba. Otkako VAR postoji dobro znaju da ne mogu vise simulirati i da je u vecini slucajeva kamera zabelezila neke momente koji se na prvo oko ne vide. Uticaj na sudijsku odluku minimalan, mozete samo zaraditi sankciju i ispasti vrlo vrlo primitivni. Ovo je navika iz seoske lige. I nas fudbal je evoluirao u civilizovanije ponasanje, tako da je Mitar apsolutno ubrljao. Ali nekako ga volim sta god da uradi! :) Nas Eric Cantona!

bus

pre 1 godinu

Čovek je primitivac, OK, ali čitajući tekst, pomislio sam da je tukao sudiju ili zamahnuo na njega. Piše "digao ruku".
Kao sam odgledao snimak, vidim da je uhvatio za rame, što je takođe prekršaj, ali nije divljaštvo zbog kojeg bi se pisalo d aovo "i deca gledaju".

krle

pre 1 godinu

@Ako misliš da su te dve situacije imalo slične onda te je mržnja mnogo zaslepila. Bruno ga bukvalno "sklonio" rukom dok je prolazio, dok je Mitrović agresivno odgurnuo sudiju dok se sve vreme unosio u njegovo lice. Kako ljudi imaju obraza da upoređuju ove dve situacije, meni nije jasno. A da, znam, zato što je Mitro srbenda hrabra, a United mrzimo pa moramo da lupamo subjektivne gluposti zbog toga

Sta me briga sta je mitrovic meni to nije bitno nego sto za nekog vazi a za nekog ne bio to srbin hrvat il marsovac bas me briga i mani me tog sklonio ga videlo se jasno kako ga je kao sklonio,a ako je zabranjen kontakt sa sudijom onda je svejedno dal ga je odgurnuo il sklonio,nije tebi sto sta jasno vidim ja i sto bi ja mrzeo junajted zaboli me bas za njih oni su mi bas bitan faktor u zivotu

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Čitam komentare, pa da li ste ljudi prsli? 10 utakmica suspenzije za šta? Sećam se Ronalda protiv Barselone (mislim da je bila kup utakmica) odgurnuo sudiju i to dosta jače nego Mitar i ništa ni zuti karton. Sudija je prelomio meč, Vilian nije imao nameru da igra rukom, ali prepostenu sudija posle sekunde gledanja videa je zaključio da je direktni crveni karton. Mitrović nije trebao tako da reaguje, ali da je bio upravu bio je.

rd14

pre 1 godinu

Ma sta mi naprica pa idi zivi onda u tom divnom drustvu,pre neku nedelju na mecu liverpul mancester junajted fernandes je jos jace odgurnuo i to sa ledja linijskog sudiji i nista se nije dogodilo nije ni upozoren,nije problem sto je mitrovic to uradio al vidimo kako se razmislja z anekog vazi a za nekog ne
(krle, 20. mart 2023 09:36)

Ako misliš da su te dve situacije imalo slične onda te je mržnja mnogo zaslepila. Bruno ga bukvalno "sklonio" rukom dok je prolazio, dok je Mitrović agresivno odgurnuo sudiju dok se sve vreme unosio u njegovo lice. Kako ljudi imaju obraza da upoređuju ove dve situacije, meni nije jasno. A da, znam, zato što je Mitro srbenda hrabra, a United mrzimo pa moramo da lupamo subjektivne gluposti zbog toga.

istina

pre 1 godinu

"Митрогол је невероватан човек, са невероватном енергијом, који даје невероватвне ствари овој екипи, и фудбалски и људски. Али, оно што је урадио на утакмици је потпуно непотребно. Ја као менаџер желим да се извиним судији. Да ли је био пенал пре тога  , не знам, погледаћемо снимак, видећемо да ли је била нека провокација, али ни то није разлог за онакву рекацију. "

krle

pre 1 godinu

@Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo


Ma sta mi naprica pa idi zivi onda u tom divnom drustvu,pre neku nedelju na mecu liverpul mancester junajted fernandes je jos jace odgurnuo i to sa ledja linijskog sudiji i nista se nije dogodilo nije ni upozoren,nije problem sto je mitrovic to uradio al vidimo kako se razmislja z anekog vazi a za nekog ne

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

U fudbalu bi se moralo nešto promijeniti da se ove stvari ne dešavaju. To što igrači raspravljaju sa studijom nakon svake sporne situacije je nedopustivo. To nema ni u jednom sportu. Pogledajte samo ragbi ili košarku, ne smiješ sudiju ni krivo pogledati.
(djomla, 20. mart 2023 09:14)

Od igraca se ocekuje maksimalna poslusnost, disciplina i postovanje bilo kakve sudijine odluke. Igraci se bore a u zaru borbe emocije uvek prorade i to je normalno! Ak0 se od igraca, koji su u afektu, ocekuju bezgresnost, onda treba isto da se ocekuje i od sudije koji nije tu da se bori i ulazi hladne glave. Koliko su samo sudije u svim sportovima osakatile timove, neke greske i dan danas imaju trag. I nikom nista. Sudije su sve i svja, a igraci ispadaju po ovoj prica neka nakaradna stoka. Pa to su ljudi od krvi, mesa i emocija - ako zelite igru bez emocija, bez svadje i borbe - onda cekajte jos malo da se razvije AI i robotika, pa nek igraju roboti tu ce biti sve savrseno i DOSADNO i bezlicno.

Miroslav

pre 1 godinu

Mitrović zaslužuje kaznu ali je sudija pre gledanja snimka odmah dao crveni karton treneru za mali prigovor i po mom mišljenju Vilian nije igrao namerno rukom nego je zakasnio da je povuče direkt uz telo.Sudija je faktički ovakvim postupkom dao automatski pobedu Mančesteru. Ako je sviran penal samo očigledna namera igrača da igra rukom trebala bi biti njemu crveni karton!

expert za šverc

pre 1 godinu

"Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo.

Dex

pre 1 godinu

Bruno kaznjen dve utakmice za istu stvar a Mitrovic mora deset. Preposteni englezi
(Dragan, 20. mart 2023 08:42)

Mislim da je ipak red da se mi iz Srbije suzdrzimo kad je tema postenje. Osvrni se oko sebe, zamisli malo, pa reci da li imas pravo na tu generalizovanu kritiku nekog drugog (naroda koji ima deset puta uredjeniju drzavu od nas).

OgiZe

pre 1 godinu

Gadi mi se više ovo, gledaju djeca. Gledaju i stoku pijanu i nadrogiranu na tribinama pa nikom ništa. Ako ti treba neki fudbaler ili bilo koja javna ličnost ,ko god to bio, pored roditelja, biti mjerilo za uzorno ponašanje, onda smo dotakli dno.

haha

pre 1 godinu

sada ce englezi da se ubiju da kazne divljeg srbina i daju primer drugima, dakle kazni ce ga 10 puta vise nego sto bi nekog holandjanina da je isto uradio.. jer holandjanin je to slucanjno u naletu besa, a divlji srbin je to namerno i promisljeno :)

djomla

pre 1 godinu

U fudbalu bi se moralo nešto promijeniti da se ove stvari ne dešavaju. To što igrači raspravljaju sa studijom nakon svake sporne situacije je nedopustivo. To nema ni u jednom sportu. Pogledajte samo ragbi ili košarku, ne smiješ sudiju ni krivo pogledati.

ime

pre 1 godinu

I ovo (cirkus) je pokazatelj strmoglavljenja engleskog fudbala. Sve podseca na onaj tuzni period s kraja 80ih i pocetka 90ih. Nema kaliteta, ima skandala.

nema na čemu

pre 1 godinu

par utakmica zabrane je zaslužio, ali 10 je previše! oni nisu normalni, pa hajde nek navedu jednog igrača koji je zbog slične stvari dobio 10 utakmica suspenzije?!

na stranu što je sudija navlačio za Junajted, neko je morao da reaguje ali Mitrović jeste malo preterao. Junajtedu se namešta trofej ove godine, kao klub sa najviše navijača u svetu pokušavaju da ga vrate u konkurenciju ne bi li Premier Liga bila zanimljivija. Liverpul i Čelsi su pali, Arsenal donekle parira Sitiju.

Messi The Goat

pre 1 godinu

Naravno da zahtevaju, to je prljavi Srbin. Da je u pitanju neki Englez svi živi bi stali u njegovu odbranu, kako je morao da reaguje, da zaštiti svoj tim, ima autoritet kod sudija i sl. ali pošto je Srbin, daj da ga razapnemo! Odvratni Englezi, pri tom ne branim Mitrovića uopšte

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Koliko su meki postali, ili , koliko su zeljni apsolutne poslusnosti i poniznosti. Citajuci zahteve nekih, pomislio sam da ga je Mitrovic izlupao kao kantu, kad ono on ga dodirnuo i uneo mu se u facu. Auu, ovo zasluzuje elektricnu stolicu. I cuj patetike - deca gledaju. A nije im problem da gledaju pijanu publiku kako urla, to je okej. Nije problem da ih uce da se ponose ratnim podvizima njihove vojske koja seje smrt zajedno sa NATO po svetu jos od 1949. To je sve okej, ali ako neki igrac pokaze prstom sudiji, e to je kraj sveta. Licemerje i patetika.

Zika

pre 1 godinu

Crveni za Mitrovica i penal, ok, ali je meni upitan crveni za Vilijana. Nikad mi nije bilo jasno to kaznjavanje i penalom i crvenim, osim kad igrac namerno igra rukom da spreci gol.
Mimo toga, izvodjenje kornera nakon onog gola Japana je postalo smesno. Svi pre izvodjenja gurnu loptu napred i kao lopta je iznad linije.

Realnost

pre 1 godinu

Evo zasto ce uvek da bude igrac za male timove. Svaka njemu cast za golove za Srbiju ali protiv koga? Malih timova. Sa Srbijom nikada nista nije postigao osim sto se kvalifikovao na mundijal, znamo sta je napravio u barazu za euro.
Donedavno u drugoj ligi,2 meseca dobre forme u PL sa 28,29 godina, to je sve sto smo videli od Mitra. On je sigurno nas najbolji igrac ali na globalnom nivou je prosek.
Zasto?
Pa pogledajte njegovo ponasanje i mentalitet i sve ce vam bude jasno

Avatar Ang

pre 1 godinu

Dragane, Bruna je sudija prvi uhvatio i odgurnuo, ali to niko ne spominje pošto ne odgovara vašoj agendi anti uniteda, mitar je zasluzio veliku kaznu ako je dobije sam je kriv. Ovo pričam kao neko ko ga mnogo poštuje i neko ko ga je mnogo branio.

Samo napred

pre 1 godinu

"Imao je pomračenje. To nije izgovor. Ne možete da dignete ruku na zvaničnika meča. Bilo je dece koja su gledala ovaj meč" - mi ni ne znamo šta je to, naša deca gledaju zadrugu. MI smo poremećeni, ali samo tuđe dvorište gledamo.

Mirko

pre 1 godinu

Mitrovica gotivim kao igrača ali ostao mu set up iz Partizana da može šta hoce i kako hoce a da prođe bez kazne. To je bilo zlatno vreme

Aleksis Sanco Panco

pre 1 godinu

Okej, sudija je bio u pravu, ne Mitrović, ali je l’ sudija može da se ponaša kako hoće prema igračima i tretira ih kako želi i ‘nedopustivo je staviti ruke na zvaničnike meča’? Kako da ne.

Ja

pre 1 godinu

Englezi ne mogu da shvate... Srbima je to normalno, za sve što se dešava kriv je sudija, komšija, brat, kolega... i normalno je da ga odalami. 10 utakmica kazne, podržavam.

1

pre 1 godinu

To kažu prljavi englezi na čijim je livadama polomljeno najviše noga u istoriji ove igre i bili najviše tuča u istoriji ove igre i najviše mrtvih za vreme utakmice, pre utakmice i posle utakmice
Kad neko nema obraza i kulture ni promil -englezi i civilizovano ponašanje ne može u istu rečenicu .

доктор?љарт5рт48

pre 1 godinu

Дали би у Енглеској био кажњен играч кад другог играча удари песницом??? Или би можда због тога био кажњен ударен играч што није узвратио. А Митра вероватно чека казна.

Brada

pre 1 godinu

"Kritikovao sam što se nije kaznio Bruno Fernandeš kada je u meču Mančester junajteda i Liverula stavio ruku na sudiju", jasan je Heket"

Znači u Engleskoj ima onih koji mogu da čine prekršaje i ne budu uopšte kažnjeni, ali eto Mitrović mora biti drakonski kažnjen.

Vlada

pre 1 godinu

Tako treba, uneo se sudiji u lice i 1p utakmica kazna.. kod nas ti dodje stranac crnac koji udari pesnicom u glavo Srpskog igrač pred punom salom " Srba" i naš narod to podržava a igrač dobije 2 utakmice kazne i da plati 10.000 evra..Zapitajte se kakav smo narod

Ja

pre 1 godinu

Englezi ne mogu da shvate... Srbima je to normalno, za sve što se dešava kriv je sudija, komšija, brat, kolega... i normalno je da ga odalami. 10 utakmica kazne, podržavam.

OgiZe

pre 1 godinu

Gadi mi se više ovo, gledaju djeca. Gledaju i stoku pijanu i nadrogiranu na tribinama pa nikom ništa. Ako ti treba neki fudbaler ili bilo koja javna ličnost ,ko god to bio, pored roditelja, biti mjerilo za uzorno ponašanje, onda smo dotakli dno.

Dex

pre 1 godinu

Bruno kaznjen dve utakmice za istu stvar a Mitrovic mora deset. Preposteni englezi
(Dragan, 20. mart 2023 08:42)

Mislim da je ipak red da se mi iz Srbije suzdrzimo kad je tema postenje. Osvrni se oko sebe, zamisli malo, pa reci da li imas pravo na tu generalizovanu kritiku nekog drugog (naroda koji ima deset puta uredjeniju drzavu od nas).

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Koliko su meki postali, ili , koliko su zeljni apsolutne poslusnosti i poniznosti. Citajuci zahteve nekih, pomislio sam da ga je Mitrovic izlupao kao kantu, kad ono on ga dodirnuo i uneo mu se u facu. Auu, ovo zasluzuje elektricnu stolicu. I cuj patetike - deca gledaju. A nije im problem da gledaju pijanu publiku kako urla, to je okej. Nije problem da ih uce da se ponose ratnim podvizima njihove vojske koja seje smrt zajedno sa NATO po svetu jos od 1949. To je sve okej, ali ako neki igrac pokaze prstom sudiji, e to je kraj sveta. Licemerje i patetika.

expert za šverc

pre 1 godinu

"Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo.

djomla

pre 1 godinu

U fudbalu bi se moralo nešto promijeniti da se ove stvari ne dešavaju. To što igrači raspravljaju sa studijom nakon svake sporne situacije je nedopustivo. To nema ni u jednom sportu. Pogledajte samo ragbi ili košarku, ne smiješ sudiju ni krivo pogledati.

Messi The Goat

pre 1 godinu

Naravno da zahtevaju, to je prljavi Srbin. Da je u pitanju neki Englez svi živi bi stali u njegovu odbranu, kako je morao da reaguje, da zaštiti svoj tim, ima autoritet kod sudija i sl. ali pošto je Srbin, daj da ga razapnemo! Odvratni Englezi, pri tom ne branim Mitrovića uopšte

Vlada

pre 1 godinu

Tako treba, uneo se sudiji u lice i 1p utakmica kazna.. kod nas ti dodje stranac crnac koji udari pesnicom u glavo Srpskog igrač pred punom salom " Srba" i naš narod to podržava a igrač dobije 2 utakmice kazne i da plati 10.000 evra..Zapitajte se kakav smo narod

Miroslav

pre 1 godinu

Mitrović zaslužuje kaznu ali je sudija pre gledanja snimka odmah dao crveni karton treneru za mali prigovor i po mom mišljenju Vilian nije igrao namerno rukom nego je zakasnio da je povuče direkt uz telo.Sudija je faktički ovakvim postupkom dao automatski pobedu Mančesteru. Ako je sviran penal samo očigledna namera igrača da igra rukom trebala bi biti njemu crveni karton!

Brada

pre 1 godinu

"Kritikovao sam što se nije kaznio Bruno Fernandeš kada je u meču Mančester junajteda i Liverula stavio ruku na sudiju", jasan je Heket"

Znači u Engleskoj ima onih koji mogu da čine prekršaje i ne budu uopšte kažnjeni, ali eto Mitrović mora biti drakonski kažnjen.

haha

pre 1 godinu

sada ce englezi da se ubiju da kazne divljeg srbina i daju primer drugima, dakle kazni ce ga 10 puta vise nego sto bi nekog holandjanina da je isto uradio.. jer holandjanin je to slucanjno u naletu besa, a divlji srbin je to namerno i promisljeno :)

Mirko

pre 1 godinu

Mitrovica gotivim kao igrača ali ostao mu set up iz Partizana da može šta hoce i kako hoce a da prođe bez kazne. To je bilo zlatno vreme

Prsli Klark

pre 1 godinu

Kao i tenisu kada Feki slucajno udari nekog lopticom a Djokovic to uradi jer zeli genocifld da izvrsi. To je tako i ja sam navikao. Osecam isto prema njima sto i oni prema meni.
Idi brate iz Fulama negde u Evropu, opusteno....
Usput, bitno da deca nisu gledela sta imperija radi vekovima po planeti. Sve milosrdni andjeli. I cija ono bese rec huligan?

1

pre 1 godinu

To kažu prljavi englezi na čijim je livadama polomljeno najviše noga u istoriji ove igre i bili najviše tuča u istoriji ove igre i najviše mrtvih za vreme utakmice, pre utakmice i posle utakmice
Kad neko nema obraza i kulture ni promil -englezi i civilizovano ponašanje ne može u istu rečenicu .

nema na čemu

pre 1 godinu

par utakmica zabrane je zaslužio, ali 10 je previše! oni nisu normalni, pa hajde nek navedu jednog igrača koji je zbog slične stvari dobio 10 utakmica suspenzije?!

na stranu što je sudija navlačio za Junajted, neko je morao da reaguje ali Mitrović jeste malo preterao. Junajtedu se namešta trofej ove godine, kao klub sa najviše navijača u svetu pokušavaju da ga vrate u konkurenciju ne bi li Premier Liga bila zanimljivija. Liverpul i Čelsi su pali, Arsenal donekle parira Sitiju.

chica

pre 1 godinu

Čoveku se povraća od ovog licemerja Engleza. Čuj, gledaju deca. Pa gledaju deca i trpe sve zločine koje radite po svetu. Gledaju deca i kako prosipate bombe po nedužjim civilima kao kod nas 1999. Ili to prikazujete posle ponoći.

Berisa

pre 1 godinu

Zašto tražiti izgovore za ovakvo ponašanje? Odmah na nacionalnu kartu igrati. Var sve provjerava , ponašanje Mitrovića nije primjereno niti malo. U Engleskoj nisam primjetio da ikome pada na pamet unositi se sucu u lice ili ga gurati ali važno je naći opravdanje za svoga. Treba biti kažnjen .

Mitar

pre 1 godinu

Ne znate braćo englezi naše dobre običaje, kod nas ko glasniji i bezobrazniji bolji je čovek.
Bila je idealna prilika za unest se sudiji jer je znao da mu sudija neće i ne smije odgovorit a ja ću ispast dasa. Samo zaboravio sam da ima u džepu crveni.

Samo napred

pre 1 godinu

"Imao je pomračenje. To nije izgovor. Ne možete da dignete ruku na zvaničnika meča. Bilo je dece koja su gledala ovaj meč" - mi ni ne znamo šta je to, naša deca gledaju zadrugu. MI smo poremećeni, ali samo tuđe dvorište gledamo.

B

pre 1 godinu

I treba da ga kazne.
Žestoko.
Ovde smo devedesetih poceli da tolerisemo primitivizam, i evo gde smo dogurali. Nek dodje u zvezdu ili partizan, pa nek se ponaša tako po livadama na nameštenim utakmicama.

Realnost

pre 1 godinu

Evo zasto ce uvek da bude igrac za male timove. Svaka njemu cast za golove za Srbiju ali protiv koga? Malih timova. Sa Srbijom nikada nista nije postigao osim sto se kvalifikovao na mundijal, znamo sta je napravio u barazu za euro.
Donedavno u drugoj ligi,2 meseca dobre forme u PL sa 28,29 godina, to je sve sto smo videli od Mitra. On je sigurno nas najbolji igrac ali na globalnom nivou je prosek.
Zasto?
Pa pogledajte njegovo ponasanje i mentalitet i sve ce vam bude jasno

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

U fudbalu bi se moralo nešto promijeniti da se ove stvari ne dešavaju. To što igrači raspravljaju sa studijom nakon svake sporne situacije je nedopustivo. To nema ni u jednom sportu. Pogledajte samo ragbi ili košarku, ne smiješ sudiju ni krivo pogledati.
(djomla, 20. mart 2023 09:14)

Od igraca se ocekuje maksimalna poslusnost, disciplina i postovanje bilo kakve sudijine odluke. Igraci se bore a u zaru borbe emocije uvek prorade i to je normalno! Ak0 se od igraca, koji su u afektu, ocekuju bezgresnost, onda treba isto da se ocekuje i od sudije koji nije tu da se bori i ulazi hladne glave. Koliko su samo sudije u svim sportovima osakatile timove, neke greske i dan danas imaju trag. I nikom nista. Sudije su sve i svja, a igraci ispadaju po ovoj prica neka nakaradna stoka. Pa to su ljudi od krvi, mesa i emocija - ako zelite igru bez emocija, bez svadje i borbe - onda cekajte jos malo da se razvije AI i robotika, pa nek igraju roboti tu ce biti sve savrseno i DOSADNO i bezlicno.

bus

pre 1 godinu

Čovek je primitivac, OK, ali čitajući tekst, pomislio sam da je tukao sudiju ili zamahnuo na njega. Piše "digao ruku".
Kao sam odgledao snimak, vidim da je uhvatio za rame, što je takođe prekršaj, ali nije divljaštvo zbog kojeg bi se pisalo d aovo "i deca gledaju".

Tromi

pre 1 godinu

Ne znam stvarno sta mu ovo treba. Otkako VAR postoji dobro znaju da ne mogu vise simulirati i da je u vecini slucajeva kamera zabelezila neke momente koji se na prvo oko ne vide. Uticaj na sudijsku odluku minimalan, mozete samo zaraditi sankciju i ispasti vrlo vrlo primitivni. Ovo je navika iz seoske lige. I nas fudbal je evoluirao u civilizovanije ponasanje, tako da je Mitar apsolutno ubrljao. Ali nekako ga volim sta god da uradi! :) Nas Eric Cantona!

Mile 0407

pre 1 godinu

Nimalo ne opravdavam Mitra, fizicki kontakt sa sudijom je apsolutno nedopustiv i treba biti kaznjen. Licno mislim da ce dobiti neku novcanu i nekih 2-3 utakmice neigranja. Nece dobiti vise jer je ovakvih slucajeva vec bilo i slicno su kaznjavani. Takodje, mislim da je penal pogresno dosudjen, cak mi se cini da je sudija prvo pokazao na korner.
Ali, na stranu sve sto se tice sporta, kad Briti pocnu o civilizaciji i kulturi to mi je onako bas bljutavo i jadno.

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Čitam komentare, pa da li ste ljudi prsli? 10 utakmica suspenzije za šta? Sećam se Ronalda protiv Barselone (mislim da je bila kup utakmica) odgurnuo sudiju i to dosta jače nego Mitar i ništa ni zuti karton. Sudija je prelomio meč, Vilian nije imao nameru da igra rukom, ali prepostenu sudija posle sekunde gledanja videa je zaključio da je direktni crveni karton. Mitrović nije trebao tako da reaguje, ali da je bio upravu bio je.

Avatar Ang

pre 1 godinu

Dragane, Bruna je sudija prvi uhvatio i odgurnuo, ali to niko ne spominje pošto ne odgovara vašoj agendi anti uniteda, mitar je zasluzio veliku kaznu ako je dobije sam je kriv. Ovo pričam kao neko ko ga mnogo poštuje i neko ko ga je mnogo branio.

krle

pre 1 godinu

@Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo


Ma sta mi naprica pa idi zivi onda u tom divnom drustvu,pre neku nedelju na mecu liverpul mancester junajted fernandes je jos jace odgurnuo i to sa ledja linijskog sudiji i nista se nije dogodilo nije ni upozoren,nije problem sto je mitrovic to uradio al vidimo kako se razmislja z anekog vazi a za nekog ne

komentator

pre 1 godinu

Deca su gledala utakmicu i šokirana su??? Pa, ta deca iz Engleske gledaju svoje roditelje kada se na letovanju u Grčkoj napiju ko svinje pa povraćaju na ulici! Ta deca iz Engleske svakog dana u kući slušaju sočne psovke, svaka druga reč odraslih tamo je "fuck"! Ta deca znaju ko su najveći huligani među navijačima u Evropi a na internetu mogu da gledaju mnogo gore stvari od ovog "genocida"!

Maki

pre 1 godinu

Mitar se nije bunio zbog penala nego zbog crvenog kartona Vilijanu. Što i ja mislim da je prestrogo, ruka mu je skoro bila uz telo, vidi se da je nogom pokušao blokira udarac ali ruke svi imamo i ne razumem, još malo će uvesti da odbrambenim igračima zavezuju ruke iza leđa ili da ih amputiraju da ne bi dolazilo do ovoga...

Hrco

pre 1 godinu

Uvijek neralni , svoga obraniti i opravdati pošto-poto , suca ispljuvati obavezno , naći neki presedan također obavezno. Sudac ako je pogrješio biti će kažnjen , prije nekog vremena sudac dobio otkaz kad je oštetio Arsenal. Vi ne bi Mitru dali ni crveni karton , vjerojatno zato što je na Balkanu napadanje suca dio folklora. Ako se Mitru je sviđa tamo igrati za visoku plaću neki domaći klub bi ga dočekao raširenih ruku , pa neka kući natjeruje suce. Poledajte snimku još jednom pa recite čiste savjesti da ne zaslužuje visoku kaznu. Umjesto da osudite takvo ponašanje vi ga opravdavate, kakvi ljudi takvi i komentari. Uvjek je kriv neko drugi a netko treći je dobio manju kaznu prije 20 godina kao DiCanio, a ako vam je ovo isto kao ono što je Fernandez napravio onda svaka rasprava prestaje..najbolje bi bilo da se FA i sudac osobno ispričaju Mitru i nikome ništa.

Maki

pre 1 godinu

Mitar se nije bunio zbog penala nego zbog crvenog kartona Vilijanu. Što i ja mislim da je prestrogo, ruka mu je skoro bila uz telo, vidi se da je nogom pokušao blokira udarac ali ruke svi imamo i ne razumem, još malo će uvesti da odbrambenim igračima zavezuju ruke iza leđa ili da ih amputiraju da ne bi dolazilo do ovoga...

rd14

pre 1 godinu

Ma sta mi naprica pa idi zivi onda u tom divnom drustvu,pre neku nedelju na mecu liverpul mancester junajted fernandes je jos jace odgurnuo i to sa ledja linijskog sudiji i nista se nije dogodilo nije ni upozoren,nije problem sto je mitrovic to uradio al vidimo kako se razmislja z anekog vazi a za nekog ne
(krle, 20. mart 2023 09:36)

Ako misliš da su te dve situacije imalo slične onda te je mržnja mnogo zaslepila. Bruno ga bukvalno "sklonio" rukom dok je prolazio, dok je Mitrović agresivno odgurnuo sudiju dok se sve vreme unosio u njegovo lice. Kako ljudi imaju obraza da upoređuju ove dve situacije, meni nije jasno. A da, znam, zato što je Mitro srbenda hrabra, a United mrzimo pa moramo da lupamo subjektivne gluposti zbog toga.

istina

pre 1 godinu

"Митрогол је невероватан човек, са невероватном енергијом, који даје невероватвне ствари овој екипи, и фудбалски и људски. Али, оно што је урадио на утакмици је потпуно непотребно. Ја као менаџер желим да се извиним судији. Да ли је био пенал пре тога  , не знам, погледаћемо снимак, видећемо да ли је била нека провокација, али ни то није разлог за онакву рекацију. "

Smuki

pre 1 godinu

Ma da je Runi ili Nevil nesto slicno uradio ne bi dobio ni zuti karton, nego posto se radi o englezima i njihovom odnosu prema strancima, jos pa srbin, onda daj da ga streljamo za primer.

dtb_pro

pre 1 godinu

"Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo.
(expert za šverc, 20. mart 2023 09:27)

Ista ta djeca paralelno treba da shvate poruku: "Sudija je nedodirljiv. On je od strane onih koji su iznad vas postavljen da odlučuje o vama. Nije bitno ako griješi, nije bitno ako krade, nije bitno ako ne zna - bitno je da je on nedodirljivi autoritet. Tvoje nije da dovodiš u pitanje njegove odluke, već da radiš što ti se kaže i šutiš."

Djeca treba da pomisle: Ako niko ne smije da prigovara sudiji (u Engleskoj je zabranjeno komentarisanje suđenja i kažnjava se rigorozno), onda ne smijem ni ja da prigovaram iako i ja kao dijete vidim da ovo nije u redu. A onda se to naravno preslika na život. Ko misli da pretjerujem, neka pogleda neku utakmicu iz ugla suđenja. Engleske sudije su bez konkurencije najgore od svih u ligama petice.

A uprkos svemu, ja jesam za princip da sudije moraju biti zaštićene. Istetovirane i natapirane muške primadone godišnje zarade na milione funti pikajući loptu i valjajući se po travi za dodir koji ni leptira ne bi oborio, a sudija zaradi godišnje par hiljada da ne znam koliko utakmica da sudi. Platite sudije momački, kažnjavajte ih otvoreno za greške koje naprave za vrijeme utakmice pa da vidiš kako će se stvar popraviti. I kao nekada: samo kapiten smije (i može) raspravljati sa sudijom (bez vrijeđanja, naravno) i sudija mora da prihvati raspravu bez odbijanja, odmahivanja rukama, potezanja za kartonima. Samo kapiten. Ali smije i može da dovodi u pitanje odluku sudije. Osim kapitena, ostali momentalni žuti karton. Pa da vidiš balansa.

Ali ne! Naučite djeco da su oni "iznad vas" nedodirljivi. Tako se gradi napredno društvo. Na zapadu ga čak zovu Demokratija.

Cinik

pre 1 godinu

Ja odavno tvrdim da je dečko dijabola, to se jednostavno vidi na njegovoj faci i po njegovom ponašanju!
To što je on dao, ne znam koliko golova za reprezentaciju, to svaka čast, ali nas je i premnogo puta ukopao njegovim sebičlukom, kao na SP u Kataru npr.!
Ispali smo samo zbog njega, jer je dijabola bio uporan da samo on može i ume da pogodi gol, promašio je X šansi gde je mogao dodati loptu nekom saigraču, a sve samo zato, jer je njemu najvažniji njegov lični rekord, a ne uspeh cele reprezentacije!
Ja da sam bio na mestu Piksija u Kataru, Mitrović bi ulazio tek na 20 min do kraja meča, ovako nas je ukopao i upropastio nam SP!

anon

pre 1 godinu

Čitajući ove komentare suze mi navieu na oči od saznanja koliko u mojoj zemlji ima autošovinista. Mislim da to nigde nije slučaj kao u Srbiji. Na stranu Mitar. Glorifikujemo jednu divljačku i prostačku i zalikovačku zemlju a svoju unižavamo.Poražavajuće.
(chica, 20. mart 2023 14:26)

Niko nikoga ne glorifikuje, ljudi samo konstatuju cinjenice. Cinjenica je da ljudi iz ove "predivne" zemlje beze, i to izmedju ostalih, u tu "divljacku, prostacku i zlikovacku" zemlju. Pa ti vidi zasto i ima li razloga da se ova zemlja kritikuje, a ona hvali.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

I treba da bude kaznjen, koliko godina Mitar ima da ne zna da iskontroliše emocije? Prostački se unosi sudiji u lice i jos ga i gura. Strašna nekultura, učimo sada od Engleza i kad se u našoj ligi desi nešto slično zna se da kazne treba da budu drakonske i bez relativizacije i opravdanja. I bez obzira o kom igraču da je reč i o kom klubu da se radi, najstrozije kaznjavati!!

Savac

pre 1 godinu

Sto se tice kontakta igrača i sudije, tu treba da bude nulta tolerantna i za svaki kontakt da se daje crveni. Ovo sto je Mitar uradio nije bilo naročito nasilno i ne znam koliko strasno da bi "deca koja gledaju" pretrpela traume. Naprotiv, bio je blag kontakt, ali crveni je kao vrata, tu nema dileme.
E sad, bas da ga treba kazniti 10 utakmica, pa to je više nego preterano.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Jel povlačio ili gurao sudiju?
Ja koliko vidim, odgurnuo ga je, a ne povukao. Ili sam ja glup, pa ne razlikujem ta dva...

krle

pre 1 godinu

@Ako misliš da su te dve situacije imalo slične onda te je mržnja mnogo zaslepila. Bruno ga bukvalno "sklonio" rukom dok je prolazio, dok je Mitrović agresivno odgurnuo sudiju dok se sve vreme unosio u njegovo lice. Kako ljudi imaju obraza da upoređuju ove dve situacije, meni nije jasno. A da, znam, zato što je Mitro srbenda hrabra, a United mrzimo pa moramo da lupamo subjektivne gluposti zbog toga

Sta me briga sta je mitrovic meni to nije bitno nego sto za nekog vazi a za nekog ne bio to srbin hrvat il marsovac bas me briga i mani me tog sklonio ga videlo se jasno kako ga je kao sklonio,a ako je zabranjen kontakt sa sudijom onda je svejedno dal ga je odgurnuo il sklonio,nije tebi sto sta jasno vidim ja i sto bi ja mrzeo junajted zaboli me bas za njih oni su mi bas bitan faktor u zivotu

fensi

pre 1 godinu

Po meni je jedini problem što ga nije iznabadao glavom. Kao što je neko već napisao: "Gdje su nestale emocije?" Skoro sve zlatne legende ovog sporta su imale slične situacije, to je sport, to je borba.

pelikan

pre 1 godinu

Paulo Di Canio je za guranje sudije dobio isto tako nešto oko 10 tekmi bez igranja, ali ga je momački gurnuo, Mitrović max 5 bez igranja. a pogledajte na yt di cania kako je to izveo

chica

pre 1 godinu

Čitajući ove komentare suze mi navieu na oči od saznanja koliko u mojoj zemlji ima autošovinista. Mislim da to nigde nije slučaj kao u Srbiji. Na stranu Mitar. Glorifikujemo jednu divljačku i prostačku i zalikovačku zemlju a svoju unižavamo.Poražavajuće.

Aleksis Sanco Panco

pre 1 godinu

Okej, sudija je bio u pravu, ne Mitrović, ali je l’ sudija može da se ponaša kako hoće prema igračima i tretira ih kako želi i ‘nedopustivo je staviti ruke na zvaničnike meča’? Kako da ne.

Zika

pre 1 godinu

Crveni za Mitrovica i penal, ok, ali je meni upitan crveni za Vilijana. Nikad mi nije bilo jasno to kaznjavanje i penalom i crvenim, osim kad igrac namerno igra rukom da spreci gol.
Mimo toga, izvodjenje kornera nakon onog gola Japana je postalo smesno. Svi pre izvodjenja gurnu loptu napred i kao lopta je iznad linije.

ojha

pre 1 godinu

jao izgovor, bilo je djece :O. pa covjece ta ista djeca su izloze mnogo nasilnijem sadrzaju od ovoga. ali ajde neka ovo sto je uradio mitro uzasavajuce za pogledati.

доктор?љарт5рт48

pre 1 godinu

Дали би у Енглеској био кажњен играч кад другог играча удари песницом??? Или би можда због тога био кажњен ударен играч што није узвратио. А Митра вероватно чека казна.

ime

pre 1 godinu

I ovo (cirkus) je pokazatelj strmoglavljenja engleskog fudbala. Sve podseca na onaj tuzni period s kraja 80ih i pocetka 90ih. Nema kaliteta, ima skandala.

jhvbkj

pre 1 godinu

Dok nisam pogledao snimak na osnovu procitanog teksta ocekivao sam nesto mnogo gore. U sustini se nije desilo nista strasno, malo ostrija reakcija na sudijsku odluku i nista vise. Za zuti karton, nista vise od toga.

Ђенерал

pre 1 godinu

Дечко није паметан једноставно. Најбољи је српски голгетер као што је Видић најбољи српски бек , али обојица не умеју да саставе три смислене простопроширене реченице.
И није да је то што су фудбалери, Душан Тадић је исто фудбалер па му се по лицу види да је за ове доктор наука.

Fljamurtari

pre 1 godinu

Za mene bi ista kazna bila primerena i igraču koji je igrao rukom, ono je očigledna odbrana rukom , i onda negira kao telom je izbacio loptu.Ja samo ne razumem te mozgove koji znaju da se sve snima ,da se sve pregleda pi 10 puta ,da tehnika obezbeđuje da se nešto uveličali,smanji,postoje kamere it svih uglova, u to sve znaš i lažeš

brave new world

pre 1 godinu

Ala je Engleze najednom lako sablaznuti. Fudbal je nekada bio zestok sport, energican, strastven, sa dosta kontakta.. Da li zaista treba svaku emociju iskoreniti? Ko je iole igrao rektreativno fudbal - tesko da nikada nije usao barem u verbalni kontakt sa nekim na terenu. Najbolje da svi zivimo kao u onom filmu "Equilibrium".

Ubi nas politicka korektnost.

popov

pre 1 godinu

Preteruju. Klasično Englezi.. jeste Mitar preterao, ali deset utakmica za ovo. Sada od njega prave primer, u nastojanju da naprave potpuno sterilno društvo, a znamo gde oni meću svoj otpad..

Eto

pre 1 godinu

Slazem se, Mitrovic je uzor mnogo vecem broju dece u svetu nego Bruno Fernandes. Dozivotna suspenzija, ni na tribine da udje niti da ikad moze fudbal da komentarise!

Dirty

pre 1 godinu

Sudije toliko favorizuju MU, MC, Liverpul da to vređa zdrav razum; VAR se tumači tendenciozno itd...Ovaj slučaj je samo jedan u nizu, koji dodatno komplikuje PL i uvodi istu u sferu neregularnosti...

mikloš

pre 1 godinu

I sad će da ga kazne ni za šta, da ga je bar zakucao pesnicom ko čovek pa da ovaj nazovi sudija ide malo na rekonstrukciju konjske glave onda vi bar znao za šta su ga kaznili… A i ovome ne bi više nikada palo na pamet da namešta utakmice, plus novi facijalno izgled, učinio bi mu uslugu. Prljavi Englezi, stoka bezrepa…

Felix

pre 1 godinu

Nije dao gol maltene tri meseca tako da bi fulam bio ugrozen da ga je stavio u prvu postavu. Ovako to vinicius rešava i fulham ima poziciju na kraju sezone da igra evropu. Mitru preporučujem neki čempionšip klub poput west broma gde će igrati svoju igru panjeva..

Nikola

pre 1 godinu

Odavno fudbal nije ono sto je nekad bio. Zamislite gledaju i deca. Pa sta? Treba da se pretvori u deciju predstavu zato sto i deca gledaju? Nekad je bio muska igra i ovakvoh ispada je bilo deset po utakmici.

Londoner

pre 1 godinu

Da je Vidić isto uradio ne bi se govorilo o 10 utakmica. Znaju da se radi o čoveku sa divljačkim temperamentom i to je uzeto u obzir. Mislili su da se najzad skrasio ove godine i da se fokusirao na davanje golova, ali eto pokazalo se da nije. Premijer Liga naplaćuje svoje prenose papreno po celom svetu kao izbor zabave najvišeg kvaliteta, i ovakvi ispadi se ne dopadaju stanicama koje plaćaju, pre svega na Zapadu, gde vlada civilno pravo. U Britaniji je fudbal nižih klasa, i ovakvi ispadi odgovoraju svim neprijateljima ovog sporta.

Your Mader Faker

pre 1 godinu

Treba da ga oderu, da mu nikada ne padne na um da pomisli na nesto tako. Pa ovakvog ponasanja vise nema ni u mojoj seoskoj ligi.

sviđalo se ili ne

pre 1 godinu

A ko kažnjava sudije kad ne sudi kako treba već pokloni pobedu, tim odradi skupe pripreme, igrači se muce dva meseca da se spreme za utakmicu potrošili brdo para na trenere a sve to dzape kad se pojavi Sudija i ne sudi pošteno, jer je protivnik platio samo sudiji i na kraju dobije utakmicu zar to nije losa slika? Hoćemo sad svi tako da radimo… Englezi ne znaju ni šta je slika a kamoli da o nečemu pričaju..moze Sudija da pogresi jednom ili tri puta može i da ispravi, ali ne da gresi na celoj utakmici i onda se pravi lud, ja sam da se kazni Mitrovic ali isto tako i sudije da plati sve sto je klub uložio u igrace, ako neće onda da ne sudi vise..Jer Sudija moze od jedne utakmice u ligi sampiona dobiti pare od kluba za ceo život čak i vise…

Salle

pre 1 godinu

Zaslužuje kaznu. Ali, ako me sećanje služi, zar nije Bruno iz Mančestera gurnuo linijskog sudiju pre par nedelja? Šta od toga bi? Neki iz Mančestera su zaštićeni, a boranija iz Fulama u aps.

TIGER

pre 1 godinu

Evo ovih napaćenih renta navijača iz predgrađa. Jedva dočekali 😂😂😂
Kaže ovaj jel vidi ABA. I ja se pitam da li vidi ono udaranje Vildoze igrača Cibone pred očima sudije. Koliko je dobio mečeva suspenzije za ono krvničko udaranje igrača bez lopte!!??

Miljana Kuljić

pre 1 godinu

O cemu raspravljate, crveni karton zasluzen, ovakvo ponasanje je nedopustivo, divljacko i bahato.
(Jasno, 20. mart 2023 10:31)

Ima tu i politike, kaže noćas jedan što je prenosio na SK tenis, kad je dete Alkaraz odigralo "za istoriju", tako je to kad se umeša politika pa Novaku bilo zabranjeno da osvoji turnir. Ko su ti što ovako pričaju, po glasu bih rekao da je "reporter" maloletan (17 goduina uvrh glave). Sećate se kad je "ona baba" (58 godina) namerno pometnuča vrfat da je Nolo pogodi loipticom i još je odglumila da je pala u nesvest. Kažem, politika, jer su Mitar i Novak Srbi, narod najstariji.

Ja

pre 1 godinu

Englezi ne mogu da shvate... Srbima je to normalno, za sve što se dešava kriv je sudija, komšija, brat, kolega... i normalno je da ga odalami. 10 utakmica kazne, podržavam.

expert za šverc

pre 1 godinu

"Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Koliko su meki postali, ili , koliko su zeljni apsolutne poslusnosti i poniznosti. Citajuci zahteve nekih, pomislio sam da ga je Mitrovic izlupao kao kantu, kad ono on ga dodirnuo i uneo mu se u facu. Auu, ovo zasluzuje elektricnu stolicu. I cuj patetike - deca gledaju. A nije im problem da gledaju pijanu publiku kako urla, to je okej. Nije problem da ih uce da se ponose ratnim podvizima njihove vojske koja seje smrt zajedno sa NATO po svetu jos od 1949. To je sve okej, ali ako neki igrac pokaze prstom sudiji, e to je kraj sveta. Licemerje i patetika.

Vlada

pre 1 godinu

Tako treba, uneo se sudiji u lice i 1p utakmica kazna.. kod nas ti dodje stranac crnac koji udari pesnicom u glavo Srpskog igrač pred punom salom " Srba" i naš narod to podržava a igrač dobije 2 utakmice kazne i da plati 10.000 evra..Zapitajte se kakav smo narod

Dex

pre 1 godinu

Bruno kaznjen dve utakmice za istu stvar a Mitrovic mora deset. Preposteni englezi
(Dragan, 20. mart 2023 08:42)

Mislim da je ipak red da se mi iz Srbije suzdrzimo kad je tema postenje. Osvrni se oko sebe, zamisli malo, pa reci da li imas pravo na tu generalizovanu kritiku nekog drugog (naroda koji ima deset puta uredjeniju drzavu od nas).

Messi The Goat

pre 1 godinu

Naravno da zahtevaju, to je prljavi Srbin. Da je u pitanju neki Englez svi živi bi stali u njegovu odbranu, kako je morao da reaguje, da zaštiti svoj tim, ima autoritet kod sudija i sl. ali pošto je Srbin, daj da ga razapnemo! Odvratni Englezi, pri tom ne branim Mitrovića uopšte

1

pre 1 godinu

To kažu prljavi englezi na čijim je livadama polomljeno najviše noga u istoriji ove igre i bili najviše tuča u istoriji ove igre i najviše mrtvih za vreme utakmice, pre utakmice i posle utakmice
Kad neko nema obraza i kulture ni promil -englezi i civilizovano ponašanje ne može u istu rečenicu .

Mirko

pre 1 godinu

Mitrovica gotivim kao igrača ali ostao mu set up iz Partizana da može šta hoce i kako hoce a da prođe bez kazne. To je bilo zlatno vreme

Aleksis Sanco Panco

pre 1 godinu

Okej, sudija je bio u pravu, ne Mitrović, ali je l’ sudija može da se ponaša kako hoće prema igračima i tretira ih kako želi i ‘nedopustivo je staviti ruke na zvaničnike meča’? Kako da ne.

Realnost

pre 1 godinu

Evo zasto ce uvek da bude igrac za male timove. Svaka njemu cast za golove za Srbiju ali protiv koga? Malih timova. Sa Srbijom nikada nista nije postigao osim sto se kvalifikovao na mundijal, znamo sta je napravio u barazu za euro.
Donedavno u drugoj ligi,2 meseca dobre forme u PL sa 28,29 godina, to je sve sto smo videli od Mitra. On je sigurno nas najbolji igrac ali na globalnom nivou je prosek.
Zasto?
Pa pogledajte njegovo ponasanje i mentalitet i sve ce vam bude jasno

Miljana Kuljić

pre 1 godinu

O cemu raspravljate, crveni karton zasluzen, ovakvo ponasanje je nedopustivo, divljacko i bahato.
(Jasno, 20. mart 2023 10:31)

Ima tu i politike, kaže noćas jedan što je prenosio na SK tenis, kad je dete Alkaraz odigralo "za istoriju", tako je to kad se umeša politika pa Novaku bilo zabranjeno da osvoji turnir. Ko su ti što ovako pričaju, po glasu bih rekao da je "reporter" maloletan (17 goduina uvrh glave). Sećate se kad je "ona baba" (58 godina) namerno pometnuča vrfat da je Nolo pogodi loipticom i još je odglumila da je pala u nesvest. Kažem, politika, jer su Mitar i Novak Srbi, narod najstariji.

OgiZe

pre 1 godinu

Gadi mi se više ovo, gledaju djeca. Gledaju i stoku pijanu i nadrogiranu na tribinama pa nikom ništa. Ako ti treba neki fudbaler ili bilo koja javna ličnost ,ko god to bio, pored roditelja, biti mjerilo za uzorno ponašanje, onda smo dotakli dno.

Prsli Klark

pre 1 godinu

Kao i tenisu kada Feki slucajno udari nekog lopticom a Djokovic to uradi jer zeli genocifld da izvrsi. To je tako i ja sam navikao. Osecam isto prema njima sto i oni prema meni.
Idi brate iz Fulama negde u Evropu, opusteno....
Usput, bitno da deca nisu gledela sta imperija radi vekovima po planeti. Sve milosrdni andjeli. I cija ono bese rec huligan?

Felix

pre 1 godinu

Nije dao gol maltene tri meseca tako da bi fulam bio ugrozen da ga je stavio u prvu postavu. Ovako to vinicius rešava i fulham ima poziciju na kraju sezone da igra evropu. Mitru preporučujem neki čempionšip klub poput west broma gde će igrati svoju igru panjeva..

krle

pre 1 godinu

@Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo


Ma sta mi naprica pa idi zivi onda u tom divnom drustvu,pre neku nedelju na mecu liverpul mancester junajted fernandes je jos jace odgurnuo i to sa ledja linijskog sudiji i nista se nije dogodilo nije ni upozoren,nije problem sto je mitrovic to uradio al vidimo kako se razmislja z anekog vazi a za nekog ne

chica

pre 1 godinu

Čitajući ove komentare suze mi navieu na oči od saznanja koliko u mojoj zemlji ima autošovinista. Mislim da to nigde nije slučaj kao u Srbiji. Na stranu Mitar. Glorifikujemo jednu divljačku i prostačku i zalikovačku zemlju a svoju unižavamo.Poražavajuće.

Brada

pre 1 godinu

"Kritikovao sam što se nije kaznio Bruno Fernandeš kada je u meču Mančester junajteda i Liverula stavio ruku na sudiju", jasan je Heket"

Znači u Engleskoj ima onih koji mogu da čine prekršaje i ne budu uopšte kažnjeni, ali eto Mitrović mora biti drakonski kažnjen.

haha

pre 1 godinu

sada ce englezi da se ubiju da kazne divljeg srbina i daju primer drugima, dakle kazni ce ga 10 puta vise nego sto bi nekog holandjanina da je isto uradio.. jer holandjanin je to slucanjno u naletu besa, a divlji srbin je to namerno i promisljeno :)

chica

pre 1 godinu

Čoveku se povraća od ovog licemerja Engleza. Čuj, gledaju deca. Pa gledaju deca i trpe sve zločine koje radite po svetu. Gledaju deca i kako prosipate bombe po nedužjim civilima kao kod nas 1999. Ili to prikazujete posle ponoći.

Mile 0407

pre 1 godinu

Nimalo ne opravdavam Mitra, fizicki kontakt sa sudijom je apsolutno nedopustiv i treba biti kaznjen. Licno mislim da ce dobiti neku novcanu i nekih 2-3 utakmice neigranja. Nece dobiti vise jer je ovakvih slucajeva vec bilo i slicno su kaznjavani. Takodje, mislim da je penal pogresno dosudjen, cak mi se cini da je sudija prvo pokazao na korner.
Ali, na stranu sve sto se tice sporta, kad Briti pocnu o civilizaciji i kulturi to mi je onako bas bljutavo i jadno.

доктор?љарт5рт48

pre 1 godinu

Дали би у Енглеској био кажњен играч кад другог играча удари песницом??? Или би можда због тога био кажњен ударен играч што није узвратио. А Митра вероватно чека казна.

Smuki

pre 1 godinu

Ma da je Runi ili Nevil nesto slicno uradio ne bi dobio ni zuti karton, nego posto se radi o englezima i njihovom odnosu prema strancima, jos pa srbin, onda daj da ga streljamo za primer.

Avatar Ang

pre 1 godinu

Dragane, Bruna je sudija prvi uhvatio i odgurnuo, ali to niko ne spominje pošto ne odgovara vašoj agendi anti uniteda, mitar je zasluzio veliku kaznu ako je dobije sam je kriv. Ovo pričam kao neko ko ga mnogo poštuje i neko ko ga je mnogo branio.

B

pre 1 godinu

I treba da ga kazne.
Žestoko.
Ovde smo devedesetih poceli da tolerisemo primitivizam, i evo gde smo dogurali. Nek dodje u zvezdu ili partizan, pa nek se ponaša tako po livadama na nameštenim utakmicama.

Ђенерал

pre 1 godinu

Дечко није паметан једноставно. Најбољи је српски голгетер као што је Видић најбољи српски бек , али обојица не умеју да саставе три смислене простопроширене реченице.
И није да је то што су фудбалери, Душан Тадић је исто фудбалер па му се по лицу види да је за ове доктор наука.

nema na čemu

pre 1 godinu

par utakmica zabrane je zaslužio, ali 10 je previše! oni nisu normalni, pa hajde nek navedu jednog igrača koji je zbog slične stvari dobio 10 utakmica suspenzije?!

na stranu što je sudija navlačio za Junajted, neko je morao da reaguje ali Mitrović jeste malo preterao. Junajtedu se namešta trofej ove godine, kao klub sa najviše navijača u svetu pokušavaju da ga vrate u konkurenciju ne bi li Premier Liga bila zanimljivija. Liverpul i Čelsi su pali, Arsenal donekle parira Sitiju.

djomla

pre 1 godinu

U fudbalu bi se moralo nešto promijeniti da se ove stvari ne dešavaju. To što igrači raspravljaju sa studijom nakon svake sporne situacije je nedopustivo. To nema ni u jednom sportu. Pogledajte samo ragbi ili košarku, ne smiješ sudiju ni krivo pogledati.

Miroslav

pre 1 godinu

Mitrović zaslužuje kaznu ali je sudija pre gledanja snimka odmah dao crveni karton treneru za mali prigovor i po mom mišljenju Vilian nije igrao namerno rukom nego je zakasnio da je povuče direkt uz telo.Sudija je faktički ovakvim postupkom dao automatski pobedu Mančesteru. Ako je sviran penal samo očigledna namera igrača da igra rukom trebala bi biti njemu crveni karton!

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Čitam komentare, pa da li ste ljudi prsli? 10 utakmica suspenzije za šta? Sećam se Ronalda protiv Barselone (mislim da je bila kup utakmica) odgurnuo sudiju i to dosta jače nego Mitar i ništa ni zuti karton. Sudija je prelomio meč, Vilian nije imao nameru da igra rukom, ali prepostenu sudija posle sekunde gledanja videa je zaključio da je direktni crveni karton. Mitrović nije trebao tako da reaguje, ali da je bio upravu bio je.

jhvbkj

pre 1 godinu

Dok nisam pogledao snimak na osnovu procitanog teksta ocekivao sam nesto mnogo gore. U sustini se nije desilo nista strasno, malo ostrija reakcija na sudijsku odluku i nista vise. Za zuti karton, nista vise od toga.

Londoner

pre 1 godinu

Da je Vidić isto uradio ne bi se govorilo o 10 utakmica. Znaju da se radi o čoveku sa divljačkim temperamentom i to je uzeto u obzir. Mislili su da se najzad skrasio ove godine i da se fokusirao na davanje golova, ali eto pokazalo se da nije. Premijer Liga naplaćuje svoje prenose papreno po celom svetu kao izbor zabave najvišeg kvaliteta, i ovakvi ispadi se ne dopadaju stanicama koje plaćaju, pre svega na Zapadu, gde vlada civilno pravo. U Britaniji je fudbal nižih klasa, i ovakvi ispadi odgovoraju svim neprijateljima ovog sporta.

Eto

pre 1 godinu

Slazem se, Mitrovic je uzor mnogo vecem broju dece u svetu nego Bruno Fernandes. Dozivotna suspenzija, ni na tribine da udje niti da ikad moze fudbal da komentarise!

Maki

pre 1 godinu

Mitar se nije bunio zbog penala nego zbog crvenog kartona Vilijanu. Što i ja mislim da je prestrogo, ruka mu je skoro bila uz telo, vidi se da je nogom pokušao blokira udarac ali ruke svi imamo i ne razumem, još malo će uvesti da odbrambenim igračima zavezuju ruke iza leđa ili da ih amputiraju da ne bi dolazilo do ovoga...

Berisa

pre 1 godinu

Zašto tražiti izgovore za ovakvo ponašanje? Odmah na nacionalnu kartu igrati. Var sve provjerava , ponašanje Mitrovića nije primjereno niti malo. U Engleskoj nisam primjetio da ikome pada na pamet unositi se sucu u lice ili ga gurati ali važno je naći opravdanje za svoga. Treba biti kažnjen .

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

U fudbalu bi se moralo nešto promijeniti da se ove stvari ne dešavaju. To što igrači raspravljaju sa studijom nakon svake sporne situacije je nedopustivo. To nema ni u jednom sportu. Pogledajte samo ragbi ili košarku, ne smiješ sudiju ni krivo pogledati.
(djomla, 20. mart 2023 09:14)

Od igraca se ocekuje maksimalna poslusnost, disciplina i postovanje bilo kakve sudijine odluke. Igraci se bore a u zaru borbe emocije uvek prorade i to je normalno! Ak0 se od igraca, koji su u afektu, ocekuju bezgresnost, onda treba isto da se ocekuje i od sudije koji nije tu da se bori i ulazi hladne glave. Koliko su samo sudije u svim sportovima osakatile timove, neke greske i dan danas imaju trag. I nikom nista. Sudije su sve i svja, a igraci ispadaju po ovoj prica neka nakaradna stoka. Pa to su ljudi od krvi, mesa i emocija - ako zelite igru bez emocija, bez svadje i borbe - onda cekajte jos malo da se razvije AI i robotika, pa nek igraju roboti tu ce biti sve savrseno i DOSADNO i bezlicno.

krle

pre 1 godinu

@Ako misliš da su te dve situacije imalo slične onda te je mržnja mnogo zaslepila. Bruno ga bukvalno "sklonio" rukom dok je prolazio, dok je Mitrović agresivno odgurnuo sudiju dok se sve vreme unosio u njegovo lice. Kako ljudi imaju obraza da upoređuju ove dve situacije, meni nije jasno. A da, znam, zato što je Mitro srbenda hrabra, a United mrzimo pa moramo da lupamo subjektivne gluposti zbog toga

Sta me briga sta je mitrovic meni to nije bitno nego sto za nekog vazi a za nekog ne bio to srbin hrvat il marsovac bas me briga i mani me tog sklonio ga videlo se jasno kako ga je kao sklonio,a ako je zabranjen kontakt sa sudijom onda je svejedno dal ga je odgurnuo il sklonio,nije tebi sto sta jasno vidim ja i sto bi ja mrzeo junajted zaboli me bas za njih oni su mi bas bitan faktor u zivotu

Nikola

pre 1 godinu

Odavno fudbal nije ono sto je nekad bio. Zamislite gledaju i deca. Pa sta? Treba da se pretvori u deciju predstavu zato sto i deca gledaju? Nekad je bio muska igra i ovakvoh ispada je bilo deset po utakmici.

mikloš

pre 1 godinu

I sad će da ga kazne ni za šta, da ga je bar zakucao pesnicom ko čovek pa da ovaj nazovi sudija ide malo na rekonstrukciju konjske glave onda vi bar znao za šta su ga kaznili… A i ovome ne bi više nikada palo na pamet da namešta utakmice, plus novi facijalno izgled, učinio bi mu uslugu. Prljavi Englezi, stoka bezrepa…

rd14

pre 1 godinu

Ma sta mi naprica pa idi zivi onda u tom divnom drustvu,pre neku nedelju na mecu liverpul mancester junajted fernandes je jos jace odgurnuo i to sa ledja linijskog sudiji i nista se nije dogodilo nije ni upozoren,nije problem sto je mitrovic to uradio al vidimo kako se razmislja z anekog vazi a za nekog ne
(krle, 20. mart 2023 09:36)

Ako misliš da su te dve situacije imalo slične onda te je mržnja mnogo zaslepila. Bruno ga bukvalno "sklonio" rukom dok je prolazio, dok je Mitrović agresivno odgurnuo sudiju dok se sve vreme unosio u njegovo lice. Kako ljudi imaju obraza da upoređuju ove dve situacije, meni nije jasno. A da, znam, zato što je Mitro srbenda hrabra, a United mrzimo pa moramo da lupamo subjektivne gluposti zbog toga.

dtb_pro

pre 1 godinu

"Bilo je dece koja su gledala ovaj meč. Ako ne bude oštro kažnjen, onda će da pomisle, ako Mitrović može, mogu i ja"

Tako se razmišlja ako želiš uspešno društvo.
(expert za šverc, 20. mart 2023 09:27)

Ista ta djeca paralelno treba da shvate poruku: "Sudija je nedodirljiv. On je od strane onih koji su iznad vas postavljen da odlučuje o vama. Nije bitno ako griješi, nije bitno ako krade, nije bitno ako ne zna - bitno je da je on nedodirljivi autoritet. Tvoje nije da dovodiš u pitanje njegove odluke, već da radiš što ti se kaže i šutiš."

Djeca treba da pomisle: Ako niko ne smije da prigovara sudiji (u Engleskoj je zabranjeno komentarisanje suđenja i kažnjava se rigorozno), onda ne smijem ni ja da prigovaram iako i ja kao dijete vidim da ovo nije u redu. A onda se to naravno preslika na život. Ko misli da pretjerujem, neka pogleda neku utakmicu iz ugla suđenja. Engleske sudije su bez konkurencije najgore od svih u ligama petice.

A uprkos svemu, ja jesam za princip da sudije moraju biti zaštićene. Istetovirane i natapirane muške primadone godišnje zarade na milione funti pikajući loptu i valjajući se po travi za dodir koji ni leptira ne bi oborio, a sudija zaradi godišnje par hiljada da ne znam koliko utakmica da sudi. Platite sudije momački, kažnjavajte ih otvoreno za greške koje naprave za vrijeme utakmice pa da vidiš kako će se stvar popraviti. I kao nekada: samo kapiten smije (i može) raspravljati sa sudijom (bez vrijeđanja, naravno) i sudija mora da prihvati raspravu bez odbijanja, odmahivanja rukama, potezanja za kartonima. Samo kapiten. Ali smije i može da dovodi u pitanje odluku sudije. Osim kapitena, ostali momentalni žuti karton. Pa da vidiš balansa.

Ali ne! Naučite djeco da su oni "iznad vas" nedodirljivi. Tako se gradi napredno društvo. Na zapadu ga čak zovu Demokratija.

bus

pre 1 godinu

Čovek je primitivac, OK, ali čitajući tekst, pomislio sam da je tukao sudiju ili zamahnuo na njega. Piše "digao ruku".
Kao sam odgledao snimak, vidim da je uhvatio za rame, što je takođe prekršaj, ali nije divljaštvo zbog kojeg bi se pisalo d aovo "i deca gledaju".

Dragan -Sava

pre 1 godinu

I treba da bude kaznjen, koliko godina Mitar ima da ne zna da iskontroliše emocije? Prostački se unosi sudiji u lice i jos ga i gura. Strašna nekultura, učimo sada od Engleza i kad se u našoj ligi desi nešto slično zna se da kazne treba da budu drakonske i bez relativizacije i opravdanja. I bez obzira o kom igraču da je reč i o kom klubu da se radi, najstrozije kaznjavati!!

fensi

pre 1 godinu

Po meni je jedini problem što ga nije iznabadao glavom. Kao što je neko već napisao: "Gdje su nestale emocije?" Skoro sve zlatne legende ovog sporta su imale slične situacije, to je sport, to je borba.

Zika

pre 1 godinu

Crveni za Mitrovica i penal, ok, ali je meni upitan crveni za Vilijana. Nikad mi nije bilo jasno to kaznjavanje i penalom i crvenim, osim kad igrac namerno igra rukom da spreci gol.
Mimo toga, izvodjenje kornera nakon onog gola Japana je postalo smesno. Svi pre izvodjenja gurnu loptu napred i kao lopta je iznad linije.

sviđalo se ili ne

pre 1 godinu

A ko kažnjava sudije kad ne sudi kako treba već pokloni pobedu, tim odradi skupe pripreme, igrači se muce dva meseca da se spreme za utakmicu potrošili brdo para na trenere a sve to dzape kad se pojavi Sudija i ne sudi pošteno, jer je protivnik platio samo sudiji i na kraju dobije utakmicu zar to nije losa slika? Hoćemo sad svi tako da radimo… Englezi ne znaju ni šta je slika a kamoli da o nečemu pričaju..moze Sudija da pogresi jednom ili tri puta može i da ispravi, ali ne da gresi na celoj utakmici i onda se pravi lud, ja sam da se kazni Mitrovic ali isto tako i sudije da plati sve sto je klub uložio u igrace, ako neće onda da ne sudi vise..Jer Sudija moze od jedne utakmice u ligi sampiona dobiti pare od kluba za ceo život čak i vise…

Maki

pre 1 godinu

Mitar se nije bunio zbog penala nego zbog crvenog kartona Vilijanu. Što i ja mislim da je prestrogo, ruka mu je skoro bila uz telo, vidi se da je nogom pokušao blokira udarac ali ruke svi imamo i ne razumem, još malo će uvesti da odbrambenim igračima zavezuju ruke iza leđa ili da ih amputiraju da ne bi dolazilo do ovoga...

Cinik

pre 1 godinu

Ja odavno tvrdim da je dečko dijabola, to se jednostavno vidi na njegovoj faci i po njegovom ponašanju!
To što je on dao, ne znam koliko golova za reprezentaciju, to svaka čast, ali nas je i premnogo puta ukopao njegovim sebičlukom, kao na SP u Kataru npr.!
Ispali smo samo zbog njega, jer je dijabola bio uporan da samo on može i ume da pogodi gol, promašio je X šansi gde je mogao dodati loptu nekom saigraču, a sve samo zato, jer je njemu najvažniji njegov lični rekord, a ne uspeh cele reprezentacije!
Ja da sam bio na mestu Piksija u Kataru, Mitrović bi ulazio tek na 20 min do kraja meča, ovako nas je ukopao i upropastio nam SP!

komentator

pre 1 godinu

Deca su gledala utakmicu i šokirana su??? Pa, ta deca iz Engleske gledaju svoje roditelje kada se na letovanju u Grčkoj napiju ko svinje pa povraćaju na ulici! Ta deca iz Engleske svakog dana u kući slušaju sočne psovke, svaka druga reč odraslih tamo je "fuck"! Ta deca znaju ko su najveći huligani među navijačima u Evropi a na internetu mogu da gledaju mnogo gore stvari od ovog "genocida"!

TIGER

pre 1 godinu

Evo ovih napaćenih renta navijača iz predgrađa. Jedva dočekali 😂😂😂
Kaže ovaj jel vidi ABA. I ja se pitam da li vidi ono udaranje Vildoze igrača Cibone pred očima sudije. Koliko je dobio mečeva suspenzije za ono krvničko udaranje igrača bez lopte!!??

Samo napred

pre 1 godinu

"Imao je pomračenje. To nije izgovor. Ne možete da dignete ruku na zvaničnika meča. Bilo je dece koja su gledala ovaj meč" - mi ni ne znamo šta je to, naša deca gledaju zadrugu. MI smo poremećeni, ali samo tuđe dvorište gledamo.

ime

pre 1 godinu

I ovo (cirkus) je pokazatelj strmoglavljenja engleskog fudbala. Sve podseca na onaj tuzni period s kraja 80ih i pocetka 90ih. Nema kaliteta, ima skandala.

popov

pre 1 godinu

Preteruju. Klasično Englezi.. jeste Mitar preterao, ali deset utakmica za ovo. Sada od njega prave primer, u nastojanju da naprave potpuno sterilno društvo, a znamo gde oni meću svoj otpad..

anon

pre 1 godinu

Čitajući ove komentare suze mi navieu na oči od saznanja koliko u mojoj zemlji ima autošovinista. Mislim da to nigde nije slučaj kao u Srbiji. Na stranu Mitar. Glorifikujemo jednu divljačku i prostačku i zalikovačku zemlju a svoju unižavamo.Poražavajuće.
(chica, 20. mart 2023 14:26)

Niko nikoga ne glorifikuje, ljudi samo konstatuju cinjenice. Cinjenica je da ljudi iz ove "predivne" zemlje beze, i to izmedju ostalih, u tu "divljacku, prostacku i zlikovacku" zemlju. Pa ti vidi zasto i ima li razloga da se ova zemlja kritikuje, a ona hvali.

Your Mader Faker

pre 1 godinu

Treba da ga oderu, da mu nikada ne padne na um da pomisli na nesto tako. Pa ovakvog ponasanja vise nema ni u mojoj seoskoj ligi.

brave new world

pre 1 godinu

Ala je Engleze najednom lako sablaznuti. Fudbal je nekada bio zestok sport, energican, strastven, sa dosta kontakta.. Da li zaista treba svaku emociju iskoreniti? Ko je iole igrao rektreativno fudbal - tesko da nikada nije usao barem u verbalni kontakt sa nekim na terenu. Najbolje da svi zivimo kao u onom filmu "Equilibrium".

Ubi nas politicka korektnost.

Salle

pre 1 godinu

Zaslužuje kaznu. Ali, ako me sećanje služi, zar nije Bruno iz Mančestera gurnuo linijskog sudiju pre par nedelja? Šta od toga bi? Neki iz Mančestera su zaštićeni, a boranija iz Fulama u aps.

Dirty

pre 1 godinu

Sudije toliko favorizuju MU, MC, Liverpul da to vređa zdrav razum; VAR se tumači tendenciozno itd...Ovaj slučaj je samo jedan u nizu, koji dodatno komplikuje PL i uvodi istu u sferu neregularnosti...

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Jel povlačio ili gurao sudiju?
Ja koliko vidim, odgurnuo ga je, a ne povukao. Ili sam ja glup, pa ne razlikujem ta dva...

istina

pre 1 godinu

"Митрогол је невероватан човек, са невероватном енергијом, који даје невероватвне ствари овој екипи, и фудбалски и људски. Али, оно што је урадио на утакмици је потпуно непотребно. Ја као менаџер желим да се извиним судији. Да ли је био пенал пре тога  , не знам, погледаћемо снимак, видећемо да ли је била нека провокација, али ни то није разлог за онакву рекацију. "

ojha

pre 1 godinu

jao izgovor, bilo je djece :O. pa covjece ta ista djeca su izloze mnogo nasilnijem sadrzaju od ovoga. ali ajde neka ovo sto je uradio mitro uzasavajuce za pogledati.

Tromi

pre 1 godinu

Ne znam stvarno sta mu ovo treba. Otkako VAR postoji dobro znaju da ne mogu vise simulirati i da je u vecini slucajeva kamera zabelezila neke momente koji se na prvo oko ne vide. Uticaj na sudijsku odluku minimalan, mozete samo zaraditi sankciju i ispasti vrlo vrlo primitivni. Ovo je navika iz seoske lige. I nas fudbal je evoluirao u civilizovanije ponasanje, tako da je Mitar apsolutno ubrljao. Ali nekako ga volim sta god da uradi! :) Nas Eric Cantona!

Mitar

pre 1 godinu

Ne znate braćo englezi naše dobre običaje, kod nas ko glasniji i bezobrazniji bolji je čovek.
Bila je idealna prilika za unest se sudiji jer je znao da mu sudija neće i ne smije odgovorit a ja ću ispast dasa. Samo zaboravio sam da ima u džepu crveni.

pelikan

pre 1 godinu

Paulo Di Canio je za guranje sudije dobio isto tako nešto oko 10 tekmi bez igranja, ali ga je momački gurnuo, Mitrović max 5 bez igranja. a pogledajte na yt di cania kako je to izveo

Savac

pre 1 godinu

Sto se tice kontakta igrača i sudije, tu treba da bude nulta tolerantna i za svaki kontakt da se daje crveni. Ovo sto je Mitar uradio nije bilo naročito nasilno i ne znam koliko strasno da bi "deca koja gledaju" pretrpela traume. Naprotiv, bio je blag kontakt, ali crveni je kao vrata, tu nema dileme.
E sad, bas da ga treba kazniti 10 utakmica, pa to je više nego preterano.

Hrco

pre 1 godinu

Uvijek neralni , svoga obraniti i opravdati pošto-poto , suca ispljuvati obavezno , naći neki presedan također obavezno. Sudac ako je pogrješio biti će kažnjen , prije nekog vremena sudac dobio otkaz kad je oštetio Arsenal. Vi ne bi Mitru dali ni crveni karton , vjerojatno zato što je na Balkanu napadanje suca dio folklora. Ako se Mitru je sviđa tamo igrati za visoku plaću neki domaći klub bi ga dočekao raširenih ruku , pa neka kući natjeruje suce. Poledajte snimku još jednom pa recite čiste savjesti da ne zaslužuje visoku kaznu. Umjesto da osudite takvo ponašanje vi ga opravdavate, kakvi ljudi takvi i komentari. Uvjek je kriv neko drugi a netko treći je dobio manju kaznu prije 20 godina kao DiCanio, a ako vam je ovo isto kao ono što je Fernandez napravio onda svaka rasprava prestaje..najbolje bi bilo da se FA i sudac osobno ispričaju Mitru i nikome ništa.

Fljamurtari

pre 1 godinu

Za mene bi ista kazna bila primerena i igraču koji je igrao rukom, ono je očigledna odbrana rukom , i onda negira kao telom je izbacio loptu.Ja samo ne razumem te mozgove koji znaju da se sve snima ,da se sve pregleda pi 10 puta ,da tehnika obezbeđuje da se nešto uveličali,smanji,postoje kamere it svih uglova, u to sve znaš i lažeš