Četvrtak, 26.01.2023.

10:10

Tragičar SP u šoku; Selektor: Moramo mu pomoći VIDEO

Rukometni svet ostao je u neverici zbog način na koji je Norveška ispala u četvrtfinalu Svetskog prvenstva.

Izvor: B92

Tragièar SP u šoku; Selektor: Moramo mu pomoæi VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

negovan

pre 1 godinu

Kriv je i ovaj sto je dobio loptu, umesto da je šutne prema golu on je spušta na pod, dobio bi isključenje, ali Spanci ne bi dali gol

Uz iskljucenje, po novim pravilima bi bio dosudjen i sedmerac za Spaniju. Pravilo vezano za opstrukciju igre u zadnjih 30(15,60) sekundi, ako se ne varam.

g

pre 1 godinu

Kriv je i ovaj sto je dobio loptu, umesto da je šutne prema golu on je spušta na pod, dobio bi isključenje, ali Spanci ne bi dali gol

NNN

pre 1 godinu

Lik je ispao tolika... da je zaslužio da ispadnu,
na stranu što su pravila u rukometu jadna čim su toliko sklona "slobodnom sudijskom uverenju" (koje je uvek nekako na strani Španije :P).

Evo jedna situacija svetsko prvenstvo 2005. u Tunisu, mi smo u polufinalnoj grupi sa Špancima i na par minuta do kraja vodimo 2 razlike i imamo igrača više, sudija VIŠE OD 50 SEKUNDI drži podignutu ruku za pasivan napad Špancima (nikad ništa slično nisam video), ali im ne oduzima loptu, a ovi se dodaju dok im se nije vratiio isključeni igrač i kasnije nam iz tog napada daju gol, a posle još jedan i izvlače nerešeno (kasnije postaju svetski prvaci, inače da su izgubili ne bi prošli u polufinale, nego bismo mi prošli).

Dag Kristi

pre 1 godinu

Čovek nije kriv. Imali su Norvežani 3 situacije da idu ka golu i da reše sve, oni se dodaju. Dva razlike 10 sekundi pre kraja je isto što 20 razlike u košarci minut pre kraja.

Jim Beam

pre 1 godinu

Pravila su jasna i nemaju veze sa vremenom napada. Ukoliko imas sansu da das gol a okrenes se ka svom golu po pravilima se svima pasivan napad. Sto je po meni sasvim u redu.
(Stevan, 26. januar 2023 11:11)

Po kom pravilu je podignuta ruka nakon 9 sekundi napada? Španci rade presing po celom terenu, a lopta Norvežana ide napred i sudija odmah podiže ruku. Vrši se pritisak na ekipu, i logično je da u tim situacijama donose nerazumne odluke pa i da vratiš loptu iako ti je otvoren put. Da nije bilo podignute ruke, ne bi bilo ni drame.

Mucak

pre 1 godinu

Molio bih sve koji se zalazu za ogranicenje vremena i kao primer daju kosarku da mucnu malo glavom pre nego sto im prsti dohvate tastaturu.
Kosarka je sport u kome se nakon 4. faula u cetvrtini sa svakim sledecim (ne nuzno :)) sutiraju bacanja. Takodje, igraci su optereceni licnim greskama. Iz ova dva razloga faul se izbegava jer imate malu marginu da ga ne platite i ne budete kaznjeni nekad i petom licnom i bacanjima za protivnika.
Rukomet je sport gde nakon gradjenja akcije 15-20 sekundi te drvoseca scepa (sta ce drugo covek kad se ka golu stusti trokorakom sa malom loptom koju je skoro ne moguce izbiti drugi drvoseca) i ako u tom zahvatu ne pretera, vracamo se na pocetak. Pa jedan tim bi mogao tako da napada celu utakmicu kad bi se vreme vracalo nakon toga, drugi da se brani ako ne.
Zakljucak: poredite babe i zabe za pocetak, a ako bi se i odlucili za merenje vremena, moralo bi da ga prati i puno drugih izmena (koje nuzno ne moraju biti lose).

luka

pre 1 godinu

Za one koji kazu da je igrac Norveske mogao da baci loptu u aut i dobio bi 2 min - to je tacno, ali bi isto tako bio dosudjen i sedmerac za Spaniju. To pravilo je uvedeno bas zbog ovakvih situacija…

Pera

pre 1 godinu

I u fudbalu sve više odlučuju sudije i sviraju penale za sve i svašta.Igrači ulaze u kazneni, kreću za loptom i ciljaju nogu odbrambenog igrača. Trebalo bi uvesti da takav penal ipak vredi nešto manje od gola iz igre (0,5) pau košarci, bezbolu itd postoje gradacije.

zigi

pre 1 godinu

postoji li jedan sport u kojem se ne navlaci za spance. nije sporan samo ovaj poslednji gol, nego cela utakmica. koliko im je iskljucena oprosteno itd.

Rukomet pivot

pre 1 godinu

Jim beam dobije sve pluseve?
Ljudi, je l vi poznajete rukometna pravila?
Ovo sto su uradili Norvezani nije dozvoljeno. Nista sudije nisu krive i pasivan napad se ne meri samo sekundama i dodavanjima nego i kad igrac ima otvorenu priliku da da gol, a okrene se na drugu stranu. Sto je ovde i ucinio.

Ovo pravilo je predivno jer cini rukomet jos zanimljivijim. Najbolje da se dodaju do kraja i da protivnik nema bas nikakve sanse...

vukica

pre 1 godinu

Gledala sam prenos u Hrvatskoj, komentator nije prestajao da govori o greskama tog igraca zbog kojih je izgubljena utakmica, ali celo vreme do kraja, ne bi toliko žalio ni da je bilo reč o Hrvatskoj

ford

pre 1 godinu

A niko da spomene zašto nije isključen drugi španski igrač na kraju regularnog dela i to za start koji nije samo za 2 minuta!?
Na onom potezu bi i kečeri pozavideli..!!

bobo mk

pre 1 godinu

Rukomet je prelepi sport, ali je nažalost osuđen na propast zbog pravila koja se različito tumače od strane sudija.
U ovom slučaju je sve čisto, ali...

Savo iz Kikinde

pre 1 godinu

Da je neko od Norvezana namerno sutnuo loptu u aut ili je zadrzao posle sudijskog zvizduka, po pravilima bi bio dosudjen sedmerac za Spance. Isto tako da su napravili grub faul na centru da sprece kontru. Dakle bez obzira sto je na njihovoj polovini, to se sudi kada je poslednji minut.

aca

pre 1 godinu

Trebalo bi ili da vremenski ogranice napad ili da ga ogranice na nekih 15tak dodavanja kad ekipa predje na polovinu protivnika, s tim da ako se napravi faul u poslednjih 2,3 dodavanja dati timu jos 5 dodavanja. Koja je logika da ekipa koja gubi ima ceo minut da napada a ekipa koja vodi 1 razlike pred kraj jedva ima 10sec dok sudije ne podignu ruku?

BojanNS

pre 1 godinu

A i ovaj drugi sto je odmah ostavio loptu. Pa drzi je da ti se saigraci vrate u odbranu, ti ces dobiti 2 min ali ce ti ekipa pobediti. Slicno kao kad Tosic nije srusio Sacirija u Rusiji.

Cinik

pre 1 godinu

Sve dok se u rukometu ne uvede vremensko ograničenje napada od recimo 30-40 sekundi, sudije će rešavati utakmice na ovakav način, kao i mnoge utakmice pre ove!
Zato je rukomet najgluplji sport na svetu i zato nikada neće imati popularnost drugih kolektivnih sportova!
Kakav je to sport gde jedna ekipa ima napad od 2 minuta ili sve dok ne postigne gol, a druga ima napad od 12 sekundi?
Svaki sport gde se sudije previše mešaju u igru, a veoma često one i odlučuju o pobedniku, to nije sport koji može steći veliku popularnost, zato su rukomet i vaterpolo tu gde jesu!
Ta dva sporta i medalje iz njih niko u svetu ne uzima za ozbiljno, kakav je to sport gde su sudije glavni akteri na terenu?

JDY

pre 1 godinu

Pitanje za nekoga ko bolje razume pravila rukometa - kada bi norveški igrač kome je dodata lopta zadržao loptu (ne predajući je protivniku), da li bi, potencijalno, dobio samo crveni karton/isključenje ili bi tim mogao da bude kažnjen i sedmercem (čini mi se da je postojao takav jedan slučaj skoro)?

Stevan

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.
(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Pravila su jasna i nemaju veze sa vremenom napada. Ukoliko imas sansu da das gol a okrenes se ka svom golu po pravilima se svima pasivan napad. Sto je po meni sasvim u redu.

gagan

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.
(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Iako sam saglasan da sudije prevelik uticaj imaju na igru, u ovoj situaciji nije fora klasicni pasivni napad sudjen, vec ukoliko imas otvoren put prema goli, sto je imao, ne vracas loptu nazad, jer momentalno gubis loptu, pa i da je 5s napada.

Mikii

pre 1 godinu

Svi ignorišu činjenicu da nije ovaj momak izgubio utakmicu, nego tim. Imali su produžetke i tek nakon njih izgubili, ne nakon gola koji je postigao Dušebajev. Prema tome, nema razloga za bilo kakvu depresiju, porazi su sastavni deo sport. Norveška je rukometna sila, biće još mnogo prilika za medalje.

davor

pre 1 godinu

Za sport nije dovoljna samo dobra fizička sprema. Da bi bio vrhunski sportista, trebaš imati i nešto u glavi. Dokazano milion puta.

Da dodam

pre 1 godinu

Mada i ovaj Norvezanin sto je spustio loptu, mogao je da sutne ka golu Spanije ili u aut, a ne da spusti loptu (da, znam da mora da spusti loptu kad sudija svira). Bio bi kaznjen 2 minuta, ali saigraci bi se vratili i skoro sigurno bi Norveska pobedila.
Jedna velika glupost Norvezana, koju su Spanci kaznili.

x

pre 1 godinu

(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Slažem se. Ne znam zašto ne uvedu vremensko ograničenje napada i počnu da štopuju vreme. Npr. poluvreme da traje 20 minuta, a napad 40 sekundi. Svaka ekipa bi imala po otprilike 20 napada za poluvreme, sto je slučaj i sada.

Jim Beam

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.

Jim Beam

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.

Cinik

pre 1 godinu

Sve dok se u rukometu ne uvede vremensko ograničenje napada od recimo 30-40 sekundi, sudije će rešavati utakmice na ovakav način, kao i mnoge utakmice pre ove!
Zato je rukomet najgluplji sport na svetu i zato nikada neće imati popularnost drugih kolektivnih sportova!
Kakav je to sport gde jedna ekipa ima napad od 2 minuta ili sve dok ne postigne gol, a druga ima napad od 12 sekundi?
Svaki sport gde se sudije previše mešaju u igru, a veoma često one i odlučuju o pobedniku, to nije sport koji može steći veliku popularnost, zato su rukomet i vaterpolo tu gde jesu!
Ta dva sporta i medalje iz njih niko u svetu ne uzima za ozbiljno, kakav je to sport gde su sudije glavni akteri na terenu?

BojanNS

pre 1 godinu

A i ovaj drugi sto je odmah ostavio loptu. Pa drzi je da ti se saigraci vrate u odbranu, ti ces dobiti 2 min ali ce ti ekipa pobediti. Slicno kao kad Tosic nije srusio Sacirija u Rusiji.

Da dodam

pre 1 godinu

Mada i ovaj Norvezanin sto je spustio loptu, mogao je da sutne ka golu Spanije ili u aut, a ne da spusti loptu (da, znam da mora da spusti loptu kad sudija svira). Bio bi kaznjen 2 minuta, ali saigraci bi se vratili i skoro sigurno bi Norveska pobedila.
Jedna velika glupost Norvezana, koju su Spanci kaznili.

gagan

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.
(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Iako sam saglasan da sudije prevelik uticaj imaju na igru, u ovoj situaciji nije fora klasicni pasivni napad sudjen, vec ukoliko imas otvoren put prema goli, sto je imao, ne vracas loptu nazad, jer momentalno gubis loptu, pa i da je 5s napada.

davor

pre 1 godinu

Za sport nije dovoljna samo dobra fizička sprema. Da bi bio vrhunski sportista, trebaš imati i nešto u glavi. Dokazano milion puta.

aca

pre 1 godinu

Trebalo bi ili da vremenski ogranice napad ili da ga ogranice na nekih 15tak dodavanja kad ekipa predje na polovinu protivnika, s tim da ako se napravi faul u poslednjih 2,3 dodavanja dati timu jos 5 dodavanja. Koja je logika da ekipa koja gubi ima ceo minut da napada a ekipa koja vodi 1 razlike pred kraj jedva ima 10sec dok sudije ne podignu ruku?

x

pre 1 godinu

(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Slažem se. Ne znam zašto ne uvedu vremensko ograničenje napada i počnu da štopuju vreme. Npr. poluvreme da traje 20 minuta, a napad 40 sekundi. Svaka ekipa bi imala po otprilike 20 napada za poluvreme, sto je slučaj i sada.

Stevan

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.
(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Pravila su jasna i nemaju veze sa vremenom napada. Ukoliko imas sansu da das gol a okrenes se ka svom golu po pravilima se svima pasivan napad. Sto je po meni sasvim u redu.

JDY

pre 1 godinu

Pitanje za nekoga ko bolje razume pravila rukometa - kada bi norveški igrač kome je dodata lopta zadržao loptu (ne predajući je protivniku), da li bi, potencijalno, dobio samo crveni karton/isključenje ili bi tim mogao da bude kažnjen i sedmercem (čini mi se da je postojao takav jedan slučaj skoro)?

Mikii

pre 1 godinu

Svi ignorišu činjenicu da nije ovaj momak izgubio utakmicu, nego tim. Imali su produžetke i tek nakon njih izgubili, ne nakon gola koji je postigao Dušebajev. Prema tome, nema razloga za bilo kakvu depresiju, porazi su sastavni deo sport. Norveška je rukometna sila, biće još mnogo prilika za medalje.

bobo mk

pre 1 godinu

Rukomet je prelepi sport, ali je nažalost osuđen na propast zbog pravila koja se različito tumače od strane sudija.
U ovom slučaju je sve čisto, ali...

Savo iz Kikinde

pre 1 godinu

Da je neko od Norvezana namerno sutnuo loptu u aut ili je zadrzao posle sudijskog zvizduka, po pravilima bi bio dosudjen sedmerac za Spance. Isto tako da su napravili grub faul na centru da sprece kontru. Dakle bez obzira sto je na njihovoj polovini, to se sudi kada je poslednji minut.

ford

pre 1 godinu

A niko da spomene zašto nije isključen drugi španski igrač na kraju regularnog dela i to za start koji nije samo za 2 minuta!?
Na onom potezu bi i kečeri pozavideli..!!

NNN

pre 1 godinu

Lik je ispao tolika... da je zaslužio da ispadnu,
na stranu što su pravila u rukometu jadna čim su toliko sklona "slobodnom sudijskom uverenju" (koje je uvek nekako na strani Španije :P).

Evo jedna situacija svetsko prvenstvo 2005. u Tunisu, mi smo u polufinalnoj grupi sa Špancima i na par minuta do kraja vodimo 2 razlike i imamo igrača više, sudija VIŠE OD 50 SEKUNDI drži podignutu ruku za pasivan napad Špancima (nikad ništa slično nisam video), ali im ne oduzima loptu, a ovi se dodaju dok im se nije vratiio isključeni igrač i kasnije nam iz tog napada daju gol, a posle još jedan i izvlače nerešeno (kasnije postaju svetski prvaci, inače da su izgubili ne bi prošli u polufinale, nego bismo mi prošli).

luka

pre 1 godinu

Za one koji kazu da je igrac Norveske mogao da baci loptu u aut i dobio bi 2 min - to je tacno, ali bi isto tako bio dosudjen i sedmerac za Spaniju. To pravilo je uvedeno bas zbog ovakvih situacija…

Rukomet pivot

pre 1 godinu

Jim beam dobije sve pluseve?
Ljudi, je l vi poznajete rukometna pravila?
Ovo sto su uradili Norvezani nije dozvoljeno. Nista sudije nisu krive i pasivan napad se ne meri samo sekundama i dodavanjima nego i kad igrac ima otvorenu priliku da da gol, a okrene se na drugu stranu. Sto je ovde i ucinio.

Ovo pravilo je predivno jer cini rukomet jos zanimljivijim. Najbolje da se dodaju do kraja i da protivnik nema bas nikakve sanse...

Dag Kristi

pre 1 godinu

Čovek nije kriv. Imali su Norvežani 3 situacije da idu ka golu i da reše sve, oni se dodaju. Dva razlike 10 sekundi pre kraja je isto što 20 razlike u košarci minut pre kraja.

Mucak

pre 1 godinu

Molio bih sve koji se zalazu za ogranicenje vremena i kao primer daju kosarku da mucnu malo glavom pre nego sto im prsti dohvate tastaturu.
Kosarka je sport u kome se nakon 4. faula u cetvrtini sa svakim sledecim (ne nuzno :)) sutiraju bacanja. Takodje, igraci su optereceni licnim greskama. Iz ova dva razloga faul se izbegava jer imate malu marginu da ga ne platite i ne budete kaznjeni nekad i petom licnom i bacanjima za protivnika.
Rukomet je sport gde nakon gradjenja akcije 15-20 sekundi te drvoseca scepa (sta ce drugo covek kad se ka golu stusti trokorakom sa malom loptom koju je skoro ne moguce izbiti drugi drvoseca) i ako u tom zahvatu ne pretera, vracamo se na pocetak. Pa jedan tim bi mogao tako da napada celu utakmicu kad bi se vreme vracalo nakon toga, drugi da se brani ako ne.
Zakljucak: poredite babe i zabe za pocetak, a ako bi se i odlucili za merenje vremena, moralo bi da ga prati i puno drugih izmena (koje nuzno ne moraju biti lose).

Jim Beam

pre 1 godinu

Pravila su jasna i nemaju veze sa vremenom napada. Ukoliko imas sansu da das gol a okrenes se ka svom golu po pravilima se svima pasivan napad. Sto je po meni sasvim u redu.
(Stevan, 26. januar 2023 11:11)

Po kom pravilu je podignuta ruka nakon 9 sekundi napada? Španci rade presing po celom terenu, a lopta Norvežana ide napred i sudija odmah podiže ruku. Vrši se pritisak na ekipu, i logično je da u tim situacijama donose nerazumne odluke pa i da vratiš loptu iako ti je otvoren put. Da nije bilo podignute ruke, ne bi bilo ni drame.

vukica

pre 1 godinu

Gledala sam prenos u Hrvatskoj, komentator nije prestajao da govori o greskama tog igraca zbog kojih je izgubljena utakmica, ali celo vreme do kraja, ne bi toliko žalio ni da je bilo reč o Hrvatskoj

zigi

pre 1 godinu

postoji li jedan sport u kojem se ne navlaci za spance. nije sporan samo ovaj poslednji gol, nego cela utakmica. koliko im je iskljucena oprosteno itd.

g

pre 1 godinu

Kriv je i ovaj sto je dobio loptu, umesto da je šutne prema golu on je spušta na pod, dobio bi isključenje, ali Spanci ne bi dali gol

negovan

pre 1 godinu

Kriv je i ovaj sto je dobio loptu, umesto da je šutne prema golu on je spušta na pod, dobio bi isključenje, ali Spanci ne bi dali gol

Uz iskljucenje, po novim pravilima bi bio dosudjen i sedmerac za Spaniju. Pravilo vezano za opstrukciju igre u zadnjih 30(15,60) sekundi, ako se ne varam.

Pera

pre 1 godinu

I u fudbalu sve više odlučuju sudije i sviraju penale za sve i svašta.Igrači ulaze u kazneni, kreću za loptom i ciljaju nogu odbrambenog igrača. Trebalo bi uvesti da takav penal ipak vredi nešto manje od gola iz igre (0,5) pau košarci, bezbolu itd postoje gradacije.

Jim Beam

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.

Cinik

pre 1 godinu

Sve dok se u rukometu ne uvede vremensko ograničenje napada od recimo 30-40 sekundi, sudije će rešavati utakmice na ovakav način, kao i mnoge utakmice pre ove!
Zato je rukomet najgluplji sport na svetu i zato nikada neće imati popularnost drugih kolektivnih sportova!
Kakav je to sport gde jedna ekipa ima napad od 2 minuta ili sve dok ne postigne gol, a druga ima napad od 12 sekundi?
Svaki sport gde se sudije previše mešaju u igru, a veoma često one i odlučuju o pobedniku, to nije sport koji može steći veliku popularnost, zato su rukomet i vaterpolo tu gde jesu!
Ta dva sporta i medalje iz njih niko u svetu ne uzima za ozbiljno, kakav je to sport gde su sudije glavni akteri na terenu?

Stevan

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.
(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Pravila su jasna i nemaju veze sa vremenom napada. Ukoliko imas sansu da das gol a okrenes se ka svom golu po pravilima se svima pasivan napad. Sto je po meni sasvim u redu.

BojanNS

pre 1 godinu

A i ovaj drugi sto je odmah ostavio loptu. Pa drzi je da ti se saigraci vrate u odbranu, ti ces dobiti 2 min ali ce ti ekipa pobediti. Slicno kao kad Tosic nije srusio Sacirija u Rusiji.

Da dodam

pre 1 godinu

Mada i ovaj Norvezanin sto je spustio loptu, mogao je da sutne ka golu Spanije ili u aut, a ne da spusti loptu (da, znam da mora da spusti loptu kad sudija svira). Bio bi kaznjen 2 minuta, ali saigraci bi se vratili i skoro sigurno bi Norveska pobedila.
Jedna velika glupost Norvezana, koju su Spanci kaznili.

Mikii

pre 1 godinu

Svi ignorišu činjenicu da nije ovaj momak izgubio utakmicu, nego tim. Imali su produžetke i tek nakon njih izgubili, ne nakon gola koji je postigao Dušebajev. Prema tome, nema razloga za bilo kakvu depresiju, porazi su sastavni deo sport. Norveška je rukometna sila, biće još mnogo prilika za medalje.

davor

pre 1 godinu

Za sport nije dovoljna samo dobra fizička sprema. Da bi bio vrhunski sportista, trebaš imati i nešto u glavi. Dokazano milion puta.

aca

pre 1 godinu

Trebalo bi ili da vremenski ogranice napad ili da ga ogranice na nekih 15tak dodavanja kad ekipa predje na polovinu protivnika, s tim da ako se napravi faul u poslednjih 2,3 dodavanja dati timu jos 5 dodavanja. Koja je logika da ekipa koja gubi ima ceo minut da napada a ekipa koja vodi 1 razlike pred kraj jedva ima 10sec dok sudije ne podignu ruku?

Pera

pre 1 godinu

I u fudbalu sve više odlučuju sudije i sviraju penale za sve i svašta.Igrači ulaze u kazneni, kreću za loptom i ciljaju nogu odbrambenog igrača. Trebalo bi uvesti da takav penal ipak vredi nešto manje od gola iz igre (0,5) pau košarci, bezbolu itd postoje gradacije.

Jim Beam

pre 1 godinu

Pravila su jasna i nemaju veze sa vremenom napada. Ukoliko imas sansu da das gol a okrenes se ka svom golu po pravilima se svima pasivan napad. Sto je po meni sasvim u redu.
(Stevan, 26. januar 2023 11:11)

Po kom pravilu je podignuta ruka nakon 9 sekundi napada? Španci rade presing po celom terenu, a lopta Norvežana ide napred i sudija odmah podiže ruku. Vrši se pritisak na ekipu, i logično je da u tim situacijama donose nerazumne odluke pa i da vratiš loptu iako ti je otvoren put. Da nije bilo podignute ruke, ne bi bilo ni drame.

g

pre 1 godinu

Kriv je i ovaj sto je dobio loptu, umesto da je šutne prema golu on je spušta na pod, dobio bi isključenje, ali Spanci ne bi dali gol

gagan

pre 1 godinu

Suđenje u rukometu je razlog zašto taj sport nikada neće biti popularniji, nešto poput vaterpola, naprotiv. U 20. minutu napad može da ti traje minut, nikom ništa. Ovde u 59. minutu napad traje 12 sekundi i sudije ti sviraju pasivan napad. Nije momak kriv nego su pravila glupa.
(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Iako sam saglasan da sudije prevelik uticaj imaju na igru, u ovoj situaciji nije fora klasicni pasivni napad sudjen, vec ukoliko imas otvoren put prema goli, sto je imao, ne vracas loptu nazad, jer momentalno gubis loptu, pa i da je 5s napada.

x

pre 1 godinu

(Jim Beam, 26. januar 2023 10:56)

Slažem se. Ne znam zašto ne uvedu vremensko ograničenje napada i počnu da štopuju vreme. Npr. poluvreme da traje 20 minuta, a napad 40 sekundi. Svaka ekipa bi imala po otprilike 20 napada za poluvreme, sto je slučaj i sada.

bobo mk

pre 1 godinu

Rukomet je prelepi sport, ali je nažalost osuđen na propast zbog pravila koja se različito tumače od strane sudija.
U ovom slučaju je sve čisto, ali...

zigi

pre 1 godinu

postoji li jedan sport u kojem se ne navlaci za spance. nije sporan samo ovaj poslednji gol, nego cela utakmica. koliko im je iskljucena oprosteno itd.

Rukomet pivot

pre 1 godinu

Jim beam dobije sve pluseve?
Ljudi, je l vi poznajete rukometna pravila?
Ovo sto su uradili Norvezani nije dozvoljeno. Nista sudije nisu krive i pasivan napad se ne meri samo sekundama i dodavanjima nego i kad igrac ima otvorenu priliku da da gol, a okrene se na drugu stranu. Sto je ovde i ucinio.

Ovo pravilo je predivno jer cini rukomet jos zanimljivijim. Najbolje da se dodaju do kraja i da protivnik nema bas nikakve sanse...

Savo iz Kikinde

pre 1 godinu

Da je neko od Norvezana namerno sutnuo loptu u aut ili je zadrzao posle sudijskog zvizduka, po pravilima bi bio dosudjen sedmerac za Spance. Isto tako da su napravili grub faul na centru da sprece kontru. Dakle bez obzira sto je na njihovoj polovini, to se sudi kada je poslednji minut.

ford

pre 1 godinu

A niko da spomene zašto nije isključen drugi španski igrač na kraju regularnog dela i to za start koji nije samo za 2 minuta!?
Na onom potezu bi i kečeri pozavideli..!!

Mucak

pre 1 godinu

Molio bih sve koji se zalazu za ogranicenje vremena i kao primer daju kosarku da mucnu malo glavom pre nego sto im prsti dohvate tastaturu.
Kosarka je sport u kome se nakon 4. faula u cetvrtini sa svakim sledecim (ne nuzno :)) sutiraju bacanja. Takodje, igraci su optereceni licnim greskama. Iz ova dva razloga faul se izbegava jer imate malu marginu da ga ne platite i ne budete kaznjeni nekad i petom licnom i bacanjima za protivnika.
Rukomet je sport gde nakon gradjenja akcije 15-20 sekundi te drvoseca scepa (sta ce drugo covek kad se ka golu stusti trokorakom sa malom loptom koju je skoro ne moguce izbiti drugi drvoseca) i ako u tom zahvatu ne pretera, vracamo se na pocetak. Pa jedan tim bi mogao tako da napada celu utakmicu kad bi se vreme vracalo nakon toga, drugi da se brani ako ne.
Zakljucak: poredite babe i zabe za pocetak, a ako bi se i odlucili za merenje vremena, moralo bi da ga prati i puno drugih izmena (koje nuzno ne moraju biti lose).

JDY

pre 1 godinu

Pitanje za nekoga ko bolje razume pravila rukometa - kada bi norveški igrač kome je dodata lopta zadržao loptu (ne predajući je protivniku), da li bi, potencijalno, dobio samo crveni karton/isključenje ili bi tim mogao da bude kažnjen i sedmercem (čini mi se da je postojao takav jedan slučaj skoro)?

vukica

pre 1 godinu

Gledala sam prenos u Hrvatskoj, komentator nije prestajao da govori o greskama tog igraca zbog kojih je izgubljena utakmica, ali celo vreme do kraja, ne bi toliko žalio ni da je bilo reč o Hrvatskoj

luka

pre 1 godinu

Za one koji kazu da je igrac Norveske mogao da baci loptu u aut i dobio bi 2 min - to je tacno, ali bi isto tako bio dosudjen i sedmerac za Spaniju. To pravilo je uvedeno bas zbog ovakvih situacija…

NNN

pre 1 godinu

Lik je ispao tolika... da je zaslužio da ispadnu,
na stranu što su pravila u rukometu jadna čim su toliko sklona "slobodnom sudijskom uverenju" (koje je uvek nekako na strani Španije :P).

Evo jedna situacija svetsko prvenstvo 2005. u Tunisu, mi smo u polufinalnoj grupi sa Špancima i na par minuta do kraja vodimo 2 razlike i imamo igrača više, sudija VIŠE OD 50 SEKUNDI drži podignutu ruku za pasivan napad Špancima (nikad ništa slično nisam video), ali im ne oduzima loptu, a ovi se dodaju dok im se nije vratiio isključeni igrač i kasnije nam iz tog napada daju gol, a posle još jedan i izvlače nerešeno (kasnije postaju svetski prvaci, inače da su izgubili ne bi prošli u polufinale, nego bismo mi prošli).

negovan

pre 1 godinu

Kriv je i ovaj sto je dobio loptu, umesto da je šutne prema golu on je spušta na pod, dobio bi isključenje, ali Spanci ne bi dali gol

Uz iskljucenje, po novim pravilima bi bio dosudjen i sedmerac za Spaniju. Pravilo vezano za opstrukciju igre u zadnjih 30(15,60) sekundi, ako se ne varam.

Dag Kristi

pre 1 godinu

Čovek nije kriv. Imali su Norvežani 3 situacije da idu ka golu i da reše sve, oni se dodaju. Dva razlike 10 sekundi pre kraja je isto što 20 razlike u košarci minut pre kraja.