Petak, 30.09.2022.

09:40

ABA se vraća: Zvezda i Partizan za titulu, a ostali?

Izvor: Stefan Nikoliæ

ABA se vraæa: Zvezda i Partizan za titulu, a ostali? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Batko

pre 1 godinu

(cukce, 30. septembar 2022 12:36)

Uđi ti malo u školu za promenu, neće zmija da te ujede.
(Vule, 30. septembar 2022 13:30)


Blam. Nekome piše za školu, a u stvari on ni sam ne zna.

WalterNBGD

pre 1 godinu

Nama ovi stranci ne trebaju uopste.Lepo da mi igramo sa ovim nasima sto ih imamo,plus Jovic i guraj.Svi navijaci bi bili zadovoljni,sta god da uradimo.Ovako,kao imamo neka ocekivanja,previse placamo strance a rezultat verovatno isti,mozda ce biti i gori.

E

pre 1 godinu

Iskreno se radujem novoj sezoni i Zvezdi, da moglo je i bolje ali videcemo. Dosta vise sa Radonjicem, po drugi put kad je video da nece imati najjaci tim (samo onda ume da osvoji nesto) je pobegao, licno mi se nikada nije svidjao njegov nacin rada i stil igre, njegov domet i jeste ABA kad je dominantan tim. Puno srece novom timu i treneru!

Školobocna

pre 1 godinu

Problem sa Zvezdom je kvantitet , mnogo igrača a fali kvalitet na 1 i 3 plus prebukirani na 5 . Pitanje je i koliko će povreda biti jer je veliki broj utakmica a imamo igrače koji su skloni tome . Partizanov problem je što ima odličnih 6 , 7 igrača i ostale za koje je pitanje da li mogu da ih odmene, videće se to brzo kad bude počela EL I 3 utakmice za 7 dana plus putovanja . Budućnost i Cedevita imaju ok rostere i manje mečeva , biće svežiji , mada je najbitnija stvar kako se igrači prekale u EL I uigraju kao tim , kad bude došla borba za trofeje to odlučuje . Sviđa mi se ovo pravilo za 8 u play offu, neće biti mnogo nebitnih mečeva .

Vule

pre 1 godinu

partizan ulazi u F8
(ende, 30. septembar 2022 11:16)

Sigurno da ulazi, zato je i proširen play off ABA lige na 8 tima, da i Partizan može da uđe, a ne kao pre 2 sezone kadaje spojio zimski sa prolećnim raspustom! Još ove sezone u KLS da se ne beži sa megdana FMP-u!
(cukce, 30. septembar 2022 12:36)

Uđi ti malo u školu za promenu, neće zmija da te ujede.

NBGD

pre 1 godinu

Tesko cemo ove godine sacuvari titulu, Partizan je pojacan,a sto je najbitnije proslogodisnji sastav je ostao plus Rumeni se prilagodio na prvenstvo. Ali....videcemo, bice zanimljivo.

cukce

pre 1 godinu

partizan ulazi u F8
(ende, 30. septembar 2022 11:16)

Sigurno da ulazi, zato je i proširen play off ABA lige na 8 tima, da i Partizan može da uđe, a ne kao pre 2 sezone kadaje spojio zimski sa prolećnim raspustom! Još ove sezone u KLS da se ne beži sa megdana FMP-u!

kaktus

pre 1 godinu

I opet isto zeleznicari placu kako partizan ima budzet 200 miliona. Prosle godine ubiste smarajuci o budzetu partizana i na kraj godine Sinisa Mali crno na belo iznese da je zvezda potrosila skoro milion vise za proteklu godinu. Ajmo sad opet iznova i iznova...

Miroljub

pre 1 godinu

Somi, da jasno je da kada otpustis Zagorca, Dangubica i Miletica a dovedes Papapetrua za 1,3 miliona evra, Nanelija za 950 hiljada evra, Exuma za 850 hiljada evra, Andjusica za 550 hiljada evra i kada produzis ugovor sa Lesorom za 600 hiljada evra da je fakticki tu Partizan ustedeo. Sa druge strane kada iz Zvezde ode trener i 7 kljucnih igraca a dodju jeftiniji trener i jeftiniji igraci, eto Zvezda ima vise para. Samo u mozgu grobara i nigde vise.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 11:31)

onda je Zveda prosle godine imala skuplji tim od Partizana a ovde kmecite kako su prosle godine domaci jeftini igraci doneli titulu Zvezdi

Miroljub

pre 1 godinu

Po rosteru, sa dobrim trenerom Partizan bi se prošetao ABA ligom. Ovako, teško jer nema te utakmice protiv bilo koga koju Željko ne može da izgubi. Bio to Zadar, Split ili Cibona u nedelju. Nekada veliki trener je postao parodija samog sebe, skoro pa tragikomedija. Bez smislene akcije u napadu, sa suludim preuzimanjima u odbrani, bez skoka, bez stabilnog šuta...sa velikom dozom nesigurnosti koju unosi u igrače, sa histerijom na klupi. Kao navijač Partizana plašim se da će ovo ličiti na prošlu godinu ako ne bude i gore jer će imati daleko teže protivnike. Biće zanimljivo slušati njegova pravdanja za lose igre i rezulate. Tipa, nema koncentracije, mladi su, ne slušaju sta im se kaže, Bugari ušli u Sofiju itd itd itd.
(Goks, 30. septembar 2022 11:36)

Na zvanicnom sajtu Eurolige stoji da Partizan ima najmladji sastav od svih ucesnika, Zvezdin najmladji igrac prosle godine je imao 26 godina i maltene i nije igrao jer je neiskusan...

Retro

pre 1 godinu

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?
(Luke Babbit gravedigger, 30. septembar 2022 11:33) # Link komentara

Xaxa...šta kažeš Tegijevac 400k?

Jao zemljo Inđijo, čim ovako nešto pročitaš odmah znaš kakav je to mentalni sklop koji kusa takve splačine.

Moram da priznam da Vam ipak lepo serviraju to...za dobru splačinu je bitna i svinja i ambijent.

matori

pre 1 godinu

Alo redakcija zaboravili ste Radulju u sastav, nemoj da bijem ja ovde !!!

Nije se još znalo da li će čuveni navijači dozvoliti taj transfer , ili neće, pa da ne pogreše. Inače njih ( navijače) Čović pita za sve ( ha ha ha ha ).Smešni su da smešniji ne mogu biti ali tako je to kad te neko rentira evo već celu deceniju. Ima da radiš šta se kaže i da navijaš za koga ti se naredi, kao i kod Terze poštenjačine

Стари гробар

pre 1 godinu

Приче унапред могу, али не морају ништа да значе, припремне утакмице апсолутно ништа не значе, није важно како тим игра у септембру, већ у априлу и мају...прошле године је Партизан остао са четворицом играча, а да нису имали уговор, и они би отишли (Загорац, Дангубић, Милетић, Трифуновић), доведено је девет играча, а у току сезоне још два и то је укупно 15, што је минимум...сада је отишло четири играла и толико доведено...Звезда је сада у сличној ситуацији као Партизан прошле године, отишло седам играча, доведене замене...на почетку сезоне је илузорно очекивати да покажу уиграност, зато служи сезона...и немојте о буџетима, они су приближни, али је Звездин нешто већи као и прошле сезоне (има и више играча)...посебно је иритантно причати о платама кад се оне не објављују од стране клубова, већ сазнајемо из иностраних медија, за које је упитно колико су тачни...спортски поздрав и да уживамо у кошарци...

Dzeronimo

pre 1 godinu

onda je Zveda prosle godine imala skuplji tim od Partizana a ovde kmecite kako su prosle godine domaci jeftini igraci doneli titulu Zvezdi
(Miroljub, 30. septembar 2022 12:1

To su potvrdili Sinisa Mali i Covic.
Ipak, neko voli da spinuje, samo neka nastave da lazu sebe.

zoran

pre 1 godinu

Zvezda i Oartizan glavni favoriti.
-Zvezda ima zanimljiv roster puno je tu dobrih igrača.... Kod Zvezde skripi na mestu pleja. Adams nije pokazao mnogo u priprenama.
-Partizan zadržao mnogo igrača i dobar roster ojačao Egzumom, Nanelijem a tu je i Papapetru.
Partizanov roster veoma skreće pažnju jer ima mnogo kvaliteta.

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

#ŠTEDITESTRUJU za Zeljka Obradovica
(Dexim, 30. septembar 2022 10:16)

Da da kako da ne,mi doveli 4,vi 9 novih igraca.Sigurno se zbog nas stedi

zdravko

pre 1 godinu

Добро гробари јел вам није прошла сезона опомена, тако сте се будали и прошле сезоне па сте добили ћорак тако ће и ове године. Само да вам кажем даћу вас отрести звезда и ове сезоне ко и прошле домаћи играчи Недовић Добрић Марковић Лазић Ивановић Кузмић Радуљица петрушев Митровић Лазаревић Илић Јовић.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Ne tako davno, odmah po zavrsetku sezone, je Civic izjavio da su budzeti Partizana i Zvezde tu negde i da je Zvezda imala tek nesto veci budzet.

Cinjenice

pre 1 godinu

Somi, da jasno je da kada otpustis Zagorca, Dangubica i Miletica a dovedes Papapetrua za 1,3 miliona evra, Nanelija za 950 hiljada evra, Exuma za 850 hiljada evra, Andjusica za 550 hiljada evra i kada produzis ugovor sa Lesorom za 600 hiljada evra da je fakticki tu Partizan ustedeo. Sa druge strane kada iz Zvezde ode trener i 7 kljucnih igraca a dodju jeftiniji trener i jeftiniji igraci, eto Zvezda ima vise para. Samo u mozgu grobara i nigde vise.

Cinjenice

pre 1 godinu

Nikada u ABA ligi nije postojao skuplji tim od Partizana ove godine. Samo pogledajte ovaj tim: Panter 1.5m evra, Ledej 1.1m evra, Papapetru 1.3m evra, Naneli 1.2 miliona evra, Exum 850 hiljada evra, Lesor 600 hiljada evra, Smajalgic 500 hiljada evra. Trener i strucni stab preko milion evra. Ako sa ovim timom ne mogu da osvoje ABA ligu, to bi bila sramota.

tajna limarove livade

pre 1 godinu

Luke, nije mi smetalo zato sto ni vama nije smetala 2011 kada ste nas gazili, a nama igrao Drca i ekipa i budzet nam je bio 200 hiljada evra. Ne samo da vam nije smetalo, vec se radijete tim pobedama a general je pricao kako Zvezdi ne treba pomoci. Tako da ticulica o budzetima i licemerstvu jer je 2011 bila pre 2017.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Moramo jako puno da radimo na timu i definisanju uloga. Vise cemo moci da zakljucimo gde smo vec za mesec dana. Dosta jakih meceva u EL plus teski mecevi u ABA pre svih Buducnost kuci i Cedevita u gostima i to sve u oktobru. Ono sto sam video na pripremama za sada ne deluje dobro. I dalje nemamo definisane uloge i dalje imamo 5 centra a Kuzmic je i dalje tu. I dalje ne vidim kako ce minutaza biti podeljena i kako ce tim izgledati. Nemam ideju iskreno. Nesto cemo mozda videti tek sutra. U svakom slucaju, favoriti nismo za osvajanje, a da li mozemo zavisi od toga kako ce Jovanovic skockati tim.

Deki

pre 1 godinu

Hahahahhaha, kako pantere boli Željkov dolazak, kukaju na svakoj objavi mada ni nama ne bi bilo svejedno da nam je najveća legenda kluba Nebojša Čović...
(Rayo, 30. septembar 2022 10:29)

Boli bas sto ga je Radonja skolovao prosle sezone.

Ivan

pre 1 godinu

Panteri doveli 9 kosarkasa,Partizan 4,crno-beli isli na kvalitet a crveni na kvantitet,ne,necete uspeti panteri da nam ovde progurate pricu da smo vise para ulozili i potrosili,cifra je tu negde.. 10 godina ste imali duplo veci budzet od nas i nista niste uradili,e sada cete videti kako se to radi i kako se ulazi u plej of,u top 8.. Ajmo crno-beli! Ajmo institucijo!
(Šomi, 30. septembar 2022 10:50)

hahahahaha decko ti mora da se budeš, partizan je samo otstranio najlosije igrace a doveo vrhunske igrače (egzum, papapetru, nanaeli) i sacuvao najbolje igrace, sad mi kazi koji rezultati su to omogucili? pritom zvezdi otisli Kalinić, Volters, Holins i Davidovac uz Radonjića. prva postava plus trener. pa vi sad ako u ovakvom odnosu snaga ne uzmete ni jedan trofej onda vas treba ugasiti definitivno.
a za evro ligu ne pricaj nista, kad krenu utakmice na dva dana spusticete se začas na zemlju.

excelom do pobede

pre 1 godinu

panteri o željku i parama?
saberite koliko je love skrljano prvo u 'evropsku zvezdu' za vreme žike pauka i vesare (ono posle čega su prodavali koševe i grb) pa onda u FMP/excel/dr/saopštenja/kosovska majka/samo da dule ode - projekat.

Goks

pre 1 godinu

Po rosteru, sa dobrim trenerom Partizan bi se prošetao ABA ligom. Ovako, teško jer nema te utakmice protiv bilo koga koju Željko ne može da izgubi. Bio to Zadar, Split ili Cibona u nedelju. Nekada veliki trener je postao parodija samog sebe, skoro pa tragikomedija. Bez smislene akcije u napadu, sa suludim preuzimanjima u odbrani, bez skoka, bez stabilnog šuta...sa velikom dozom nesigurnosti koju unosi u igrače, sa histerijom na klupi. Kao navijač Partizana plašim se da će ovo ličiti na prošlu godinu ako ne bude i gore jer će imati daleko teže protivnike. Biće zanimljivo slušati njegova pravdanja za lose igre i rezulate. Tipa, nema koncentracije, mladi su, ne slušaju sta im se kaže, Bugari ušli u Sofiju itd itd itd.

Deki

pre 1 godinu

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?
(Luke Babbit gravedigger, 30. septembar 2022 11:33)

Koliko je samo to skupa bila ekipa Zvezde na celu sa Kuzmicem, Simonovicem, Jovicem, mladim Guduricem....

Željko

pre 1 godinu

Ima li išta u ovoj zemlji osim Zvezde i Partizana. Grupe ljudi bliskih državnoj vlasti, otimaju ogromne narodne pare i plaćaju belosvetske polovne igrače i trenere. A naša talentovana deca nemaju gde da nauče košarku a ni da igraju.

WillyWonka

pre 1 godinu

Kakva neizvjesnost? Pa odmah mogu Zvezda i Partizan da odigraju finale, a ostali neka igraju ligu. Nemoguće je za ostale timove da finansijski prate ova dva državna projekta i tu je kraj svih priča. Mislim da nas čeka jedna od najlošijih sezona, što se kvalitete košarke tiče. Većina klubova je oslabila u odnosu na prošlu godinu, a valjda će najzad isplivati neki vanserijski talent.
I nadam se samo da će biti više košarke, a manje divljanja navijača i prekida utakmica.

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

Lako je Partizanu da bude sampion kada ima ubedljivo najveci budzet u celoj ligi i kada su iz Zvezde oterani trener i glavni igraci.
(tajna limarove livade, 30. septembar 2022 10:49)

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?

Kojaa

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.

Srdjan

pre 1 godinu

Nemam pojma o budžetima, ali Zvezda i šta je imala loše je potrošila.

Partizan išao na apsolutni overkill ove godina sa pojačanjima.

A i nije im to bilo neophodno za ABA, pošto Zvezdi nema Radonjića. Zvezda će ove godine žalosno izgedati, na žalost.

kouc

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

"Predlog da se nacionalna kvota klubova poveća prihvatili su Partizan, Crvena zvezda, FMP, Mega i Igokea, dok Borac nije imao pravo glasa, a svi ostali klubovi bili su protiv."

Pa neće niko da jede kiselo grožđe.
Kada bi pustili da učestvuju klubovi koji to zasluže znanjem i talentom 95 posto lige bili bi srpski klubovi.

Bard Živa

pre 1 godinu

Zvezda 17 igrača (Niste upisali Topića, Raduljicu itd) + dovode verovatno Jovića i još jednog... Partizan 13 igrača...

U zvezdu se sipa kao lopatom, imaju bezmalo 4 petorke.... Ima se, može se... A struja, nafta, gas sve skuplji.... Sada znamo ko troši akcize...

Rayo

pre 1 godinu

Hahahahhaha, kako pantere boli Željkov dolazak, kukaju na svakoj objavi mada ni nama ne bi bilo svejedno da nam je najveća legenda kluba Nebojša Čović...

Bard Živa

pre 1 godinu

Zvezda 17 igrača (Niste upisali Topića, Raduljicu itd) + dovode verovatno Jovića i još jednog... Partizan 13 igrača...

U zvezdu se sipa kao lopatom, imaju bezmalo 4 petorke.... Ima se, može se... A struja, nafta, gas sve skuplji.... Sada znamo ko troši akcize...

Ronin

pre 1 godinu

#ŠTEDITESTRUJU za Zeljka Obradovica
(Dexim, 30. septembar 2022 10:16)

Kasno je sad, nakon 15 godina #EVROPSKAZVEZDA, treba da stedimo do 2035. da nadoknadimo

Kojadin

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Je l računaš i FMP2?
To sve vodi jedan isti gazda.

Čak i bez toga, Partizan i Zvezda imaju ISTI budžet ove godine.

Vladan

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.
(Kojaa, 30. septembar 2022 10:21)
Da, bas je neobicno da se diraju i menjaju sampionski klubovi. Kako su samo smeli??

5. STAR

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Tako je. Samo ima jedna bitna razlika, Zvezdin trener. Ipak nam Radonjić zna složiti tim kao što će retko ko moći. Ovako u odnosu na Partizanov sastav to će nam biti još jedna otežavajuća okolnost. I naravno zdravstveno stanje nam mora biti gotovo perfektno. Pogotovo kad je u pitanju Nedović koji treba i mora da bude nosilac ovog tima.

Šomi

pre 1 godinu

Panteri doveli 9 kosarkasa,Partizan 4,crno-beli isli na kvalitet a crveni na kvantitet,ne,necete uspeti panteri da nam ovde progurate pricu da smo vise para ulozili i potrosili,cifra je tu negde.. 10 godina ste imali duplo veci budzet od nas i nista niste uradili,e sada cete videti kako se to radi i kako se ulazi u plej of,u top 8.. Ajmo crno-beli! Ajmo institucijo!

Kojadin

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.
(Kojaa, 30. septembar 2022 10:21)

Partizan je dominarao skoro deceniju i po pod Vujoševićem, a rasprodavao je skoro ceo tim svake godine.

Vi čak ni ovih 8 godina ne dominirate sa autoritetom.
Gubili ste na terenu mnogo puta, a Evroligu ste često dobijali za zelenim stolom.

Ne znam šta je problem.

luk

pre 1 godinu

Potpuno je nebitno. Ovo izmedju Zvezde i Partizana nije sport, postao je rat za prevlast, da ne upotrebim neki gori izraz, ionako cenzurisete komentare. Doći će djavo po svoje kad tad!

tajna limarove livade

pre 1 godinu

Lako je Partizanu da bude sampion kada ima ubedljivo najveci budzet u celoj ligi i kada su iz Zvezde oterani trener i glavni igraci.

Kojaa

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.

kouc

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...

luk

pre 1 godinu

Potpuno je nebitno. Ovo izmedju Zvezde i Partizana nije sport, postao je rat za prevlast, da ne upotrebim neki gori izraz, ionako cenzurisete komentare. Doći će djavo po svoje kad tad!

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

"Predlog da se nacionalna kvota klubova poveća prihvatili su Partizan, Crvena zvezda, FMP, Mega i Igokea, dok Borac nije imao pravo glasa, a svi ostali klubovi bili su protiv."

Pa neće niko da jede kiselo grožđe.
Kada bi pustili da učestvuju klubovi koji to zasluže znanjem i talentom 95 posto lige bili bi srpski klubovi.

Šomi

pre 1 godinu

Panteri doveli 9 kosarkasa,Partizan 4,crno-beli isli na kvalitet a crveni na kvantitet,ne,necete uspeti panteri da nam ovde progurate pricu da smo vise para ulozili i potrosili,cifra je tu negde.. 10 godina ste imali duplo veci budzet od nas i nista niste uradili,e sada cete videti kako se to radi i kako se ulazi u plej of,u top 8.. Ajmo crno-beli! Ajmo institucijo!

Kojadin

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.
(Kojaa, 30. septembar 2022 10:21)

Partizan je dominarao skoro deceniju i po pod Vujoševićem, a rasprodavao je skoro ceo tim svake godine.

Vi čak ni ovih 8 godina ne dominirate sa autoritetom.
Gubili ste na terenu mnogo puta, a Evroligu ste često dobijali za zelenim stolom.

Ne znam šta je problem.

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

Lako je Partizanu da bude sampion kada ima ubedljivo najveci budzet u celoj ligi i kada su iz Zvezde oterani trener i glavni igraci.
(tajna limarove livade, 30. septembar 2022 10:49)

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?

tajna limarove livade

pre 1 godinu

Lako je Partizanu da bude sampion kada ima ubedljivo najveci budzet u celoj ligi i kada su iz Zvezde oterani trener i glavni igraci.

Rayo

pre 1 godinu

Hahahahhaha, kako pantere boli Željkov dolazak, kukaju na svakoj objavi mada ni nama ne bi bilo svejedno da nam je najveća legenda kluba Nebojša Čović...

Cinjenice

pre 1 godinu

Somi, da jasno je da kada otpustis Zagorca, Dangubica i Miletica a dovedes Papapetrua za 1,3 miliona evra, Nanelija za 950 hiljada evra, Exuma za 850 hiljada evra, Andjusica za 550 hiljada evra i kada produzis ugovor sa Lesorom za 600 hiljada evra da je fakticki tu Partizan ustedeo. Sa druge strane kada iz Zvezde ode trener i 7 kljucnih igraca a dodju jeftiniji trener i jeftiniji igraci, eto Zvezda ima vise para. Samo u mozgu grobara i nigde vise.

Bard Živa

pre 1 godinu

Zvezda 17 igrača (Niste upisali Topića, Raduljicu itd) + dovode verovatno Jovića i još jednog... Partizan 13 igrača...

U zvezdu se sipa kao lopatom, imaju bezmalo 4 petorke.... Ima se, može se... A struja, nafta, gas sve skuplji.... Sada znamo ko troši akcize...

Ivan

pre 1 godinu

Panteri doveli 9 kosarkasa,Partizan 4,crno-beli isli na kvalitet a crveni na kvantitet,ne,necete uspeti panteri da nam ovde progurate pricu da smo vise para ulozili i potrosili,cifra je tu negde.. 10 godina ste imali duplo veci budzet od nas i nista niste uradili,e sada cete videti kako se to radi i kako se ulazi u plej of,u top 8.. Ajmo crno-beli! Ajmo institucijo!
(Šomi, 30. septembar 2022 10:50)

hahahahaha decko ti mora da se budeš, partizan je samo otstranio najlosije igrace a doveo vrhunske igrače (egzum, papapetru, nanaeli) i sacuvao najbolje igrace, sad mi kazi koji rezultati su to omogucili? pritom zvezdi otisli Kalinić, Volters, Holins i Davidovac uz Radonjića. prva postava plus trener. pa vi sad ako u ovakvom odnosu snaga ne uzmete ni jedan trofej onda vas treba ugasiti definitivno.
a za evro ligu ne pricaj nista, kad krenu utakmice na dva dana spusticete se začas na zemlju.

Ronin

pre 1 godinu

#ŠTEDITESTRUJU za Zeljka Obradovica
(Dexim, 30. septembar 2022 10:16)

Kasno je sad, nakon 15 godina #EVROPSKAZVEZDA, treba da stedimo do 2035. da nadoknadimo

Goks

pre 1 godinu

Po rosteru, sa dobrim trenerom Partizan bi se prošetao ABA ligom. Ovako, teško jer nema te utakmice protiv bilo koga koju Željko ne može da izgubi. Bio to Zadar, Split ili Cibona u nedelju. Nekada veliki trener je postao parodija samog sebe, skoro pa tragikomedija. Bez smislene akcije u napadu, sa suludim preuzimanjima u odbrani, bez skoka, bez stabilnog šuta...sa velikom dozom nesigurnosti koju unosi u igrače, sa histerijom na klupi. Kao navijač Partizana plašim se da će ovo ličiti na prošlu godinu ako ne bude i gore jer će imati daleko teže protivnike. Biće zanimljivo slušati njegova pravdanja za lose igre i rezulate. Tipa, nema koncentracije, mladi su, ne slušaju sta im se kaže, Bugari ušli u Sofiju itd itd itd.

Retro

pre 1 godinu

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?
(Luke Babbit gravedigger, 30. septembar 2022 11:33) # Link komentara

Xaxa...šta kažeš Tegijevac 400k?

Jao zemljo Inđijo, čim ovako nešto pročitaš odmah znaš kakav je to mentalni sklop koji kusa takve splačine.

Moram da priznam da Vam ipak lepo serviraju to...za dobru splačinu je bitna i svinja i ambijent.

Cinjenice

pre 1 godinu

Nikada u ABA ligi nije postojao skuplji tim od Partizana ove godine. Samo pogledajte ovaj tim: Panter 1.5m evra, Ledej 1.1m evra, Papapetru 1.3m evra, Naneli 1.2 miliona evra, Exum 850 hiljada evra, Lesor 600 hiljada evra, Smajalgic 500 hiljada evra. Trener i strucni stab preko milion evra. Ako sa ovim timom ne mogu da osvoje ABA ligu, to bi bila sramota.

Srdjan

pre 1 godinu

Nemam pojma o budžetima, ali Zvezda i šta je imala loše je potrošila.

Partizan išao na apsolutni overkill ove godina sa pojačanjima.

A i nije im to bilo neophodno za ABA, pošto Zvezdi nema Radonjića. Zvezda će ove godine žalosno izgedati, na žalost.

Vule

pre 1 godinu

partizan ulazi u F8
(ende, 30. septembar 2022 11:16)

Sigurno da ulazi, zato je i proširen play off ABA lige na 8 tima, da i Partizan može da uđe, a ne kao pre 2 sezone kadaje spojio zimski sa prolećnim raspustom! Još ove sezone u KLS da se ne beži sa megdana FMP-u!
(cukce, 30. septembar 2022 12:36)

Uđi ti malo u školu za promenu, neće zmija da te ujede.

Kojadin

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Je l računaš i FMP2?
To sve vodi jedan isti gazda.

Čak i bez toga, Partizan i Zvezda imaju ISTI budžet ove godine.

Deki

pre 1 godinu

Hahahahhaha, kako pantere boli Željkov dolazak, kukaju na svakoj objavi mada ni nama ne bi bilo svejedno da nam je najveća legenda kluba Nebojša Čović...
(Rayo, 30. septembar 2022 10:29)

Boli bas sto ga je Radonja skolovao prosle sezone.

excelom do pobede

pre 1 godinu

panteri o željku i parama?
saberite koliko je love skrljano prvo u 'evropsku zvezdu' za vreme žike pauka i vesare (ono posle čega su prodavali koševe i grb) pa onda u FMP/excel/dr/saopštenja/kosovska majka/samo da dule ode - projekat.

cukce

pre 1 godinu

partizan ulazi u F8
(ende, 30. septembar 2022 11:16)

Sigurno da ulazi, zato je i proširen play off ABA lige na 8 tima, da i Partizan može da uđe, a ne kao pre 2 sezone kadaje spojio zimski sa prolećnim raspustom! Još ove sezone u KLS da se ne beži sa megdana FMP-u!

Bard Živa

pre 1 godinu

Zvezda 17 igrača (Niste upisali Topića, Raduljicu itd) + dovode verovatno Jovića i još jednog... Partizan 13 igrača...

U zvezdu se sipa kao lopatom, imaju bezmalo 4 petorke.... Ima se, može se... A struja, nafta, gas sve skuplji.... Sada znamo ko troši akcize...

Dzeronimo

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Ne tako davno, odmah po zavrsetku sezone, je Civic izjavio da su budzeti Partizana i Zvezde tu negde i da je Zvezda imala tek nesto veci budzet.

zdravko

pre 1 godinu

Добро гробари јел вам није прошла сезона опомена, тако сте се будали и прошле сезоне па сте добили ћорак тако ће и ове године. Само да вам кажем даћу вас отрести звезда и ове сезоне ко и прошле домаћи играчи Недовић Добрић Марковић Лазић Ивановић Кузмић Радуљица петрушев Митровић Лазаревић Илић Јовић.

Vladan

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.
(Kojaa, 30. septembar 2022 10:21)
Da, bas je neobicno da se diraju i menjaju sampionski klubovi. Kako su samo smeli??

Željko

pre 1 godinu

Ima li išta u ovoj zemlji osim Zvezde i Partizana. Grupe ljudi bliskih državnoj vlasti, otimaju ogromne narodne pare i plaćaju belosvetske polovne igrače i trenere. A naša talentovana deca nemaju gde da nauče košarku a ni da igraju.

Miroljub

pre 1 godinu

Po rosteru, sa dobrim trenerom Partizan bi se prošetao ABA ligom. Ovako, teško jer nema te utakmice protiv bilo koga koju Željko ne može da izgubi. Bio to Zadar, Split ili Cibona u nedelju. Nekada veliki trener je postao parodija samog sebe, skoro pa tragikomedija. Bez smislene akcije u napadu, sa suludim preuzimanjima u odbrani, bez skoka, bez stabilnog šuta...sa velikom dozom nesigurnosti koju unosi u igrače, sa histerijom na klupi. Kao navijač Partizana plašim se da će ovo ličiti na prošlu godinu ako ne bude i gore jer će imati daleko teže protivnike. Biće zanimljivo slušati njegova pravdanja za lose igre i rezulate. Tipa, nema koncentracije, mladi su, ne slušaju sta im se kaže, Bugari ušli u Sofiju itd itd itd.
(Goks, 30. septembar 2022 11:36)

Na zvanicnom sajtu Eurolige stoji da Partizan ima najmladji sastav od svih ucesnika, Zvezdin najmladji igrac prosle godine je imao 26 godina i maltene i nije igrao jer je neiskusan...

Dzeronimo

pre 1 godinu

onda je Zveda prosle godine imala skuplji tim od Partizana a ovde kmecite kako su prosle godine domaci jeftini igraci doneli titulu Zvezdi
(Miroljub, 30. septembar 2022 12:1

To su potvrdili Sinisa Mali i Covic.
Ipak, neko voli da spinuje, samo neka nastave da lazu sebe.

5. STAR

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Tako je. Samo ima jedna bitna razlika, Zvezdin trener. Ipak nam Radonjić zna složiti tim kao što će retko ko moći. Ovako u odnosu na Partizanov sastav to će nam biti još jedna otežavajuća okolnost. I naravno zdravstveno stanje nam mora biti gotovo perfektno. Pogotovo kad je u pitanju Nedović koji treba i mora da bude nosilac ovog tima.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Moramo jako puno da radimo na timu i definisanju uloga. Vise cemo moci da zakljucimo gde smo vec za mesec dana. Dosta jakih meceva u EL plus teski mecevi u ABA pre svih Buducnost kuci i Cedevita u gostima i to sve u oktobru. Ono sto sam video na pripremama za sada ne deluje dobro. I dalje nemamo definisane uloge i dalje imamo 5 centra a Kuzmic je i dalje tu. I dalje ne vidim kako ce minutaza biti podeljena i kako ce tim izgledati. Nemam ideju iskreno. Nesto cemo mozda videti tek sutra. U svakom slucaju, favoriti nismo za osvajanje, a da li mozemo zavisi od toga kako ce Jovanovic skockati tim.

Miroljub

pre 1 godinu

Somi, da jasno je da kada otpustis Zagorca, Dangubica i Miletica a dovedes Papapetrua za 1,3 miliona evra, Nanelija za 950 hiljada evra, Exuma za 850 hiljada evra, Andjusica za 550 hiljada evra i kada produzis ugovor sa Lesorom za 600 hiljada evra da je fakticki tu Partizan ustedeo. Sa druge strane kada iz Zvezde ode trener i 7 kljucnih igraca a dodju jeftiniji trener i jeftiniji igraci, eto Zvezda ima vise para. Samo u mozgu grobara i nigde vise.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 11:31)

onda je Zveda prosle godine imala skuplji tim od Partizana a ovde kmecite kako su prosle godine domaci jeftini igraci doneli titulu Zvezdi

matori

pre 1 godinu

Alo redakcija zaboravili ste Radulju u sastav, nemoj da bijem ja ovde !!!

Nije se još znalo da li će čuveni navijači dozvoliti taj transfer , ili neće, pa da ne pogreše. Inače njih ( navijače) Čović pita za sve ( ha ha ha ha ).Smešni su da smešniji ne mogu biti ali tako je to kad te neko rentira evo već celu deceniju. Ima da radiš šta se kaže i da navijaš za koga ti se naredi, kao i kod Terze poštenjačine

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

#ŠTEDITESTRUJU za Zeljka Obradovica
(Dexim, 30. septembar 2022 10:16)

Da da kako da ne,mi doveli 4,vi 9 novih igraca.Sigurno se zbog nas stedi

WillyWonka

pre 1 godinu

Kakva neizvjesnost? Pa odmah mogu Zvezda i Partizan da odigraju finale, a ostali neka igraju ligu. Nemoguće je za ostale timove da finansijski prate ova dva državna projekta i tu je kraj svih priča. Mislim da nas čeka jedna od najlošijih sezona, što se kvalitete košarke tiče. Većina klubova je oslabila u odnosu na prošlu godinu, a valjda će najzad isplivati neki vanserijski talent.
I nadam se samo da će biti više košarke, a manje divljanja navijača i prekida utakmica.

tajna limarove livade

pre 1 godinu

Luke, nije mi smetalo zato sto ni vama nije smetala 2011 kada ste nas gazili, a nama igrao Drca i ekipa i budzet nam je bio 200 hiljada evra. Ne samo da vam nije smetalo, vec se radijete tim pobedama a general je pricao kako Zvezdi ne treba pomoci. Tako da ticulica o budzetima i licemerstvu jer je 2011 bila pre 2017.

E

pre 1 godinu

Iskreno se radujem novoj sezoni i Zvezdi, da moglo je i bolje ali videcemo. Dosta vise sa Radonjicem, po drugi put kad je video da nece imati najjaci tim (samo onda ume da osvoji nesto) je pobegao, licno mi se nikada nije svidjao njegov nacin rada i stil igre, njegov domet i jeste ABA kad je dominantan tim. Puno srece novom timu i treneru!

kaktus

pre 1 godinu

I opet isto zeleznicari placu kako partizan ima budzet 200 miliona. Prosle godine ubiste smarajuci o budzetu partizana i na kraj godine Sinisa Mali crno na belo iznese da je zvezda potrosila skoro milion vise za proteklu godinu. Ajmo sad opet iznova i iznova...

zoran

pre 1 godinu

Zvezda i Oartizan glavni favoriti.
-Zvezda ima zanimljiv roster puno je tu dobrih igrača.... Kod Zvezde skripi na mestu pleja. Adams nije pokazao mnogo u priprenama.
-Partizan zadržao mnogo igrača i dobar roster ojačao Egzumom, Nanelijem a tu je i Papapetru.
Partizanov roster veoma skreće pažnju jer ima mnogo kvaliteta.

Deki

pre 1 godinu

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?
(Luke Babbit gravedigger, 30. septembar 2022 11:33)

Koliko je samo to skupa bila ekipa Zvezde na celu sa Kuzmicem, Simonovicem, Jovicem, mladim Guduricem....

Školobocna

pre 1 godinu

Problem sa Zvezdom je kvantitet , mnogo igrača a fali kvalitet na 1 i 3 plus prebukirani na 5 . Pitanje je i koliko će povreda biti jer je veliki broj utakmica a imamo igrače koji su skloni tome . Partizanov problem je što ima odličnih 6 , 7 igrača i ostale za koje je pitanje da li mogu da ih odmene, videće se to brzo kad bude počela EL I 3 utakmice za 7 dana plus putovanja . Budućnost i Cedevita imaju ok rostere i manje mečeva , biće svežiji , mada je najbitnija stvar kako se igrači prekale u EL I uigraju kao tim , kad bude došla borba za trofeje to odlučuje . Sviđa mi se ovo pravilo za 8 u play offu, neće biti mnogo nebitnih mečeva .

WalterNBGD

pre 1 godinu

Nama ovi stranci ne trebaju uopste.Lepo da mi igramo sa ovim nasima sto ih imamo,plus Jovic i guraj.Svi navijaci bi bili zadovoljni,sta god da uradimo.Ovako,kao imamo neka ocekivanja,previse placamo strance a rezultat verovatno isti,mozda ce biti i gori.

NBGD

pre 1 godinu

Tesko cemo ove godine sacuvari titulu, Partizan je pojacan,a sto je najbitnije proslogodisnji sastav je ostao plus Rumeni se prilagodio na prvenstvo. Ali....videcemo, bice zanimljivo.

Стари гробар

pre 1 godinu

Приче унапред могу, али не морају ништа да значе, припремне утакмице апсолутно ништа не значе, није важно како тим игра у септембру, већ у априлу и мају...прошле године је Партизан остао са четворицом играча, а да нису имали уговор, и они би отишли (Загорац, Дангубић, Милетић, Трифуновић), доведено је девет играча, а у току сезоне још два и то је укупно 15, што је минимум...сада је отишло четири играла и толико доведено...Звезда је сада у сличној ситуацији као Партизан прошле године, отишло седам играча, доведене замене...на почетку сезоне је илузорно очекивати да покажу уиграност, зато служи сезона...и немојте о буџетима, они су приближни, али је Звездин нешто већи као и прошле сезоне (има и више играча)...посебно је иритантно причати о платама кад се оне не објављују од стране клубова, већ сазнајемо из иностраних медија, за које је упитно колико су тачни...спортски поздрав и да уживамо у кошарци...

Batko

pre 1 godinu

(cukce, 30. septembar 2022 12:36)

Uđi ti malo u školu za promenu, neće zmija da te ujede.
(Vule, 30. septembar 2022 13:30)


Blam. Nekome piše za školu, a u stvari on ni sam ne zna.

Kojaa

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.

Šomi

pre 1 godinu

Panteri doveli 9 kosarkasa,Partizan 4,crno-beli isli na kvalitet a crveni na kvantitet,ne,necete uspeti panteri da nam ovde progurate pricu da smo vise para ulozili i potrosili,cifra je tu negde.. 10 godina ste imali duplo veci budzet od nas i nista niste uradili,e sada cete videti kako se to radi i kako se ulazi u plej of,u top 8.. Ajmo crno-beli! Ajmo institucijo!

kouc

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...

tajna limarove livade

pre 1 godinu

Lako je Partizanu da bude sampion kada ima ubedljivo najveci budzet u celoj ligi i kada su iz Zvezde oterani trener i glavni igraci.

Kojadin

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.
(Kojaa, 30. septembar 2022 10:21)

Partizan je dominarao skoro deceniju i po pod Vujoševićem, a rasprodavao je skoro ceo tim svake godine.

Vi čak ni ovih 8 godina ne dominirate sa autoritetom.
Gubili ste na terenu mnogo puta, a Evroligu ste često dobijali za zelenim stolom.

Ne znam šta je problem.

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

Lako je Partizanu da bude sampion kada ima ubedljivo najveci budzet u celoj ligi i kada su iz Zvezde oterani trener i glavni igraci.
(tajna limarove livade, 30. septembar 2022 10:49)

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?

Bard Živa

pre 1 godinu

Zvezda 17 igrača (Niste upisali Topića, Raduljicu itd) + dovode verovatno Jovića i još jednog... Partizan 13 igrača...

U zvezdu se sipa kao lopatom, imaju bezmalo 4 petorke.... Ima se, može se... A struja, nafta, gas sve skuplji.... Sada znamo ko troši akcize...

Rayo

pre 1 godinu

Hahahahhaha, kako pantere boli Željkov dolazak, kukaju na svakoj objavi mada ni nama ne bi bilo svejedno da nam je najveća legenda kluba Nebojša Čović...

Bard Živa

pre 1 godinu

Zvezda 17 igrača (Niste upisali Topića, Raduljicu itd) + dovode verovatno Jovića i još jednog... Partizan 13 igrača...

U zvezdu se sipa kao lopatom, imaju bezmalo 4 petorke.... Ima se, može se... A struja, nafta, gas sve skuplji.... Sada znamo ko troši akcize...

Cinjenice

pre 1 godinu

Somi, da jasno je da kada otpustis Zagorca, Dangubica i Miletica a dovedes Papapetrua za 1,3 miliona evra, Nanelija za 950 hiljada evra, Exuma za 850 hiljada evra, Andjusica za 550 hiljada evra i kada produzis ugovor sa Lesorom za 600 hiljada evra da je fakticki tu Partizan ustedeo. Sa druge strane kada iz Zvezde ode trener i 7 kljucnih igraca a dodju jeftiniji trener i jeftiniji igraci, eto Zvezda ima vise para. Samo u mozgu grobara i nigde vise.

Ronin

pre 1 godinu

#ŠTEDITESTRUJU za Zeljka Obradovica
(Dexim, 30. septembar 2022 10:16)

Kasno je sad, nakon 15 godina #EVROPSKAZVEZDA, treba da stedimo do 2035. da nadoknadimo

Goks

pre 1 godinu

Po rosteru, sa dobrim trenerom Partizan bi se prošetao ABA ligom. Ovako, teško jer nema te utakmice protiv bilo koga koju Željko ne može da izgubi. Bio to Zadar, Split ili Cibona u nedelju. Nekada veliki trener je postao parodija samog sebe, skoro pa tragikomedija. Bez smislene akcije u napadu, sa suludim preuzimanjima u odbrani, bez skoka, bez stabilnog šuta...sa velikom dozom nesigurnosti koju unosi u igrače, sa histerijom na klupi. Kao navijač Partizana plašim se da će ovo ličiti na prošlu godinu ako ne bude i gore jer će imati daleko teže protivnike. Biće zanimljivo slušati njegova pravdanja za lose igre i rezulate. Tipa, nema koncentracije, mladi su, ne slušaju sta im se kaže, Bugari ušli u Sofiju itd itd itd.

Vladan

pre 1 godinu

Sampionski tim zvezde je uništen dok partizanov skupoceni magično je ostao isti i još pojacan sa tri preskupa igraca i pored 0 trofeja, Zemlja cuda.
(Kojaa, 30. septembar 2022 10:21)
Da, bas je neobicno da se diraju i menjaju sampionski klubovi. Kako su samo smeli??

Cinjenice

pre 1 godinu

Nikada u ABA ligi nije postojao skuplji tim od Partizana ove godine. Samo pogledajte ovaj tim: Panter 1.5m evra, Ledej 1.1m evra, Papapetru 1.3m evra, Naneli 1.2 miliona evra, Exum 850 hiljada evra, Lesor 600 hiljada evra, Smajalgic 500 hiljada evra. Trener i strucni stab preko milion evra. Ako sa ovim timom ne mogu da osvoje ABA ligu, to bi bila sramota.

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

#ŠTEDITESTRUJU za Zeljka Obradovica
(Dexim, 30. septembar 2022 10:16)

Da da kako da ne,mi doveli 4,vi 9 novih igraca.Sigurno se zbog nas stedi

Miroljub

pre 1 godinu

Po rosteru, sa dobrim trenerom Partizan bi se prošetao ABA ligom. Ovako, teško jer nema te utakmice protiv bilo koga koju Željko ne može da izgubi. Bio to Zadar, Split ili Cibona u nedelju. Nekada veliki trener je postao parodija samog sebe, skoro pa tragikomedija. Bez smislene akcije u napadu, sa suludim preuzimanjima u odbrani, bez skoka, bez stabilnog šuta...sa velikom dozom nesigurnosti koju unosi u igrače, sa histerijom na klupi. Kao navijač Partizana plašim se da će ovo ličiti na prošlu godinu ako ne bude i gore jer će imati daleko teže protivnike. Biće zanimljivo slušati njegova pravdanja za lose igre i rezulate. Tipa, nema koncentracije, mladi su, ne slušaju sta im se kaže, Bugari ušli u Sofiju itd itd itd.
(Goks, 30. septembar 2022 11:36)

Na zvanicnom sajtu Eurolige stoji da Partizan ima najmladji sastav od svih ucesnika, Zvezdin najmladji igrac prosle godine je imao 26 godina i maltene i nije igrao jer je neiskusan...

Kojadin

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Je l računaš i FMP2?
To sve vodi jedan isti gazda.

Čak i bez toga, Partizan i Zvezda imaju ISTI budžet ove godine.

zdravko

pre 1 godinu

Добро гробари јел вам није прошла сезона опомена, тако сте се будали и прошле сезоне па сте добили ћорак тако ће и ове године. Само да вам кажем даћу вас отрести звезда и ове сезоне ко и прошле домаћи играчи Недовић Добрић Марковић Лазић Ивановић Кузмић Радуљица петрушев Митровић Лазаревић Илић Јовић.

Miroljub

pre 1 godinu

Somi, da jasno je da kada otpustis Zagorca, Dangubica i Miletica a dovedes Papapetrua za 1,3 miliona evra, Nanelija za 950 hiljada evra, Exuma za 850 hiljada evra, Andjusica za 550 hiljada evra i kada produzis ugovor sa Lesorom za 600 hiljada evra da je fakticki tu Partizan ustedeo. Sa druge strane kada iz Zvezde ode trener i 7 kljucnih igraca a dodju jeftiniji trener i jeftiniji igraci, eto Zvezda ima vise para. Samo u mozgu grobara i nigde vise.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 11:31)

onda je Zveda prosle godine imala skuplji tim od Partizana a ovde kmecite kako su prosle godine domaci jeftini igraci doneli titulu Zvezdi

excelom do pobede

pre 1 godinu

panteri o željku i parama?
saberite koliko je love skrljano prvo u 'evropsku zvezdu' za vreme žike pauka i vesare (ono posle čega su prodavali koševe i grb) pa onda u FMP/excel/dr/saopštenja/kosovska majka/samo da dule ode - projekat.

kaktus

pre 1 godinu

I opet isto zeleznicari placu kako partizan ima budzet 200 miliona. Prosle godine ubiste smarajuci o budzetu partizana i na kraj godine Sinisa Mali crno na belo iznese da je zvezda potrosila skoro milion vise za proteklu godinu. Ajmo sad opet iznova i iznova...

Deki

pre 1 godinu

Hahahahhaha, kako pantere boli Željkov dolazak, kukaju na svakoj objavi mada ni nama ne bi bilo svejedno da nam je najveća legenda kluba Nebojša Čović...
(Rayo, 30. septembar 2022 10:29)

Boli bas sto ga je Radonja skolovao prosle sezone.

Retro

pre 1 godinu

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?
(Luke Babbit gravedigger, 30. septembar 2022 11:33) # Link komentara

Xaxa...šta kažeš Tegijevac 400k?

Jao zemljo Inđijo, čim ovako nešto pročitaš odmah znaš kakav je to mentalni sklop koji kusa takve splačine.

Moram da priznam da Vam ipak lepo serviraju to...za dobru splačinu je bitna i svinja i ambijent.

Vule

pre 1 godinu

partizan ulazi u F8
(ende, 30. septembar 2022 11:16)

Sigurno da ulazi, zato je i proširen play off ABA lige na 8 tima, da i Partizan može da uđe, a ne kao pre 2 sezone kadaje spojio zimski sa prolećnim raspustom! Još ove sezone u KLS da se ne beži sa megdana FMP-u!
(cukce, 30. septembar 2022 12:36)

Uđi ti malo u školu za promenu, neće zmija da te ujede.

Srdjan

pre 1 godinu

Nemam pojma o budžetima, ali Zvezda i šta je imala loše je potrošila.

Partizan išao na apsolutni overkill ove godina sa pojačanjima.

A i nije im to bilo neophodno za ABA, pošto Zvezdi nema Radonjića. Zvezda će ove godine žalosno izgedati, na žalost.

Ivan

pre 1 godinu

Panteri doveli 9 kosarkasa,Partizan 4,crno-beli isli na kvalitet a crveni na kvantitet,ne,necete uspeti panteri da nam ovde progurate pricu da smo vise para ulozili i potrosili,cifra je tu negde.. 10 godina ste imali duplo veci budzet od nas i nista niste uradili,e sada cete videti kako se to radi i kako se ulazi u plej of,u top 8.. Ajmo crno-beli! Ajmo institucijo!
(Šomi, 30. septembar 2022 10:50)

hahahahaha decko ti mora da se budeš, partizan je samo otstranio najlosije igrace a doveo vrhunske igrače (egzum, papapetru, nanaeli) i sacuvao najbolje igrace, sad mi kazi koji rezultati su to omogucili? pritom zvezdi otisli Kalinić, Volters, Holins i Davidovac uz Radonjića. prva postava plus trener. pa vi sad ako u ovakvom odnosu snaga ne uzmete ni jedan trofej onda vas treba ugasiti definitivno.
a za evro ligu ne pricaj nista, kad krenu utakmice na dva dana spusticete se začas na zemlju.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Ne tako davno, odmah po zavrsetku sezone, je Civic izjavio da su budzeti Partizana i Zvezde tu negde i da je Zvezda imala tek nesto veci budzet.

matori

pre 1 godinu

Alo redakcija zaboravili ste Radulju u sastav, nemoj da bijem ja ovde !!!

Nije se još znalo da li će čuveni navijači dozvoliti taj transfer , ili neće, pa da ne pogreše. Inače njih ( navijače) Čović pita za sve ( ha ha ha ha ).Smešni su da smešniji ne mogu biti ali tako je to kad te neko rentira evo već celu deceniju. Ima da radiš šta se kaže i da navijaš za koga ti se naredi, kao i kod Terze poštenjačine

E

pre 1 godinu

Iskreno se radujem novoj sezoni i Zvezdi, da moglo je i bolje ali videcemo. Dosta vise sa Radonjicem, po drugi put kad je video da nece imati najjaci tim (samo onda ume da osvoji nesto) je pobegao, licno mi se nikada nije svidjao njegov nacin rada i stil igre, njegov domet i jeste ABA kad je dominantan tim. Puno srece novom timu i treneru!

Deki

pre 1 godinu

A nije ti smetao budzet pre par godina kad je Partizan imao 400k budzet s Vrabcem i ostalima ,a vi 7 miliona eura.Tad je bilo top,a?
(Luke Babbit gravedigger, 30. septembar 2022 11:33)

Koliko je samo to skupa bila ekipa Zvezde na celu sa Kuzmicem, Simonovicem, Jovicem, mladim Guduricem....

tajna limarove livade

pre 1 godinu

Luke, nije mi smetalo zato sto ni vama nije smetala 2011 kada ste nas gazili, a nama igrao Drca i ekipa i budzet nam je bio 200 hiljada evra. Ne samo da vam nije smetalo, vec se radijete tim pobedama a general je pricao kako Zvezdi ne treba pomoci. Tako da ticulica o budzetima i licemerstvu jer je 2011 bila pre 2017.

Стари гробар

pre 1 godinu

Приче унапред могу, али не морају ништа да значе, припремне утакмице апсолутно ништа не значе, није важно како тим игра у септембру, већ у априлу и мају...прошле године је Партизан остао са четворицом играча, а да нису имали уговор, и они би отишли (Загорац, Дангубић, Милетић, Трифуновић), доведено је девет играча, а у току сезоне још два и то је укупно 15, што је минимум...сада је отишло четири играла и толико доведено...Звезда је сада у сличној ситуацији као Партизан прошле године, отишло седам играча, доведене замене...на почетку сезоне је илузорно очекивати да покажу уиграност, зато служи сезона...и немојте о буџетима, они су приближни, али је Звездин нешто већи као и прошле сезоне (има и више играча)...посебно је иритантно причати о платама кад се оне не објављују од стране клубова, већ сазнајемо из иностраних медија, за које је упитно колико су тачни...спортски поздрав и да уживамо у кошарци...

cukce

pre 1 godinu

partizan ulazi u F8
(ende, 30. septembar 2022 11:16)

Sigurno da ulazi, zato je i proširen play off ABA lige na 8 tima, da i Partizan može da uđe, a ne kao pre 2 sezone kadaje spojio zimski sa prolećnim raspustom! Još ove sezone u KLS da se ne beži sa megdana FMP-u!

Dzeronimo

pre 1 godinu

onda je Zveda prosle godine imala skuplji tim od Partizana a ovde kmecite kako su prosle godine domaci jeftini igraci doneli titulu Zvezdi
(Miroljub, 30. septembar 2022 12:1

To su potvrdili Sinisa Mali i Covic.
Ipak, neko voli da spinuje, samo neka nastave da lazu sebe.

luk

pre 1 godinu

Potpuno je nebitno. Ovo izmedju Zvezde i Partizana nije sport, postao je rat za prevlast, da ne upotrebim neki gori izraz, ionako cenzurisete komentare. Doći će djavo po svoje kad tad!

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Moramo jako puno da radimo na timu i definisanju uloga. Vise cemo moci da zakljucimo gde smo vec za mesec dana. Dosta jakih meceva u EL plus teski mecevi u ABA pre svih Buducnost kuci i Cedevita u gostima i to sve u oktobru. Ono sto sam video na pripremama za sada ne deluje dobro. I dalje nemamo definisane uloge i dalje imamo 5 centra a Kuzmic je i dalje tu. I dalje ne vidim kako ce minutaza biti podeljena i kako ce tim izgledati. Nemam ideju iskreno. Nesto cemo mozda videti tek sutra. U svakom slucaju, favoriti nismo za osvajanje, a da li mozemo zavisi od toga kako ce Jovanovic skockati tim.

Željko

pre 1 godinu

Ima li išta u ovoj zemlji osim Zvezde i Partizana. Grupe ljudi bliskih državnoj vlasti, otimaju ogromne narodne pare i plaćaju belosvetske polovne igrače i trenere. A naša talentovana deca nemaju gde da nauče košarku a ni da igraju.

NBGD

pre 1 godinu

Tesko cemo ove godine sacuvari titulu, Partizan je pojacan,a sto je najbitnije proslogodisnji sastav je ostao plus Rumeni se prilagodio na prvenstvo. Ali....videcemo, bice zanimljivo.

Batko

pre 1 godinu

(cukce, 30. septembar 2022 12:36)

Uđi ti malo u školu za promenu, neće zmija da te ujede.
(Vule, 30. septembar 2022 13:30)


Blam. Nekome piše za školu, a u stvari on ni sam ne zna.

5. STAR

pre 1 godinu

Partizan je svakako dosta skuplji tim na celu sa strucnim stabom, ali i prosle godine smo videli da nije sve u parama i da ima nesto u mentalitetu domacih igraca. Tako da, videcemo...
(kouc, 30. septembar 2022 10:18)

Tako je. Samo ima jedna bitna razlika, Zvezdin trener. Ipak nam Radonjić zna složiti tim kao što će retko ko moći. Ovako u odnosu na Partizanov sastav to će nam biti još jedna otežavajuća okolnost. I naravno zdravstveno stanje nam mora biti gotovo perfektno. Pogotovo kad je u pitanju Nedović koji treba i mora da bude nosilac ovog tima.

zoran

pre 1 godinu

Zvezda i Oartizan glavni favoriti.
-Zvezda ima zanimljiv roster puno je tu dobrih igrača.... Kod Zvezde skripi na mestu pleja. Adams nije pokazao mnogo u priprenama.
-Partizan zadržao mnogo igrača i dobar roster ojačao Egzumom, Nanelijem a tu je i Papapetru.
Partizanov roster veoma skreće pažnju jer ima mnogo kvaliteta.

WalterNBGD

pre 1 godinu

Nama ovi stranci ne trebaju uopste.Lepo da mi igramo sa ovim nasima sto ih imamo,plus Jovic i guraj.Svi navijaci bi bili zadovoljni,sta god da uradimo.Ovako,kao imamo neka ocekivanja,previse placamo strance a rezultat verovatno isti,mozda ce biti i gori.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

"Predlog da se nacionalna kvota klubova poveća prihvatili su Partizan, Crvena zvezda, FMP, Mega i Igokea, dok Borac nije imao pravo glasa, a svi ostali klubovi bili su protiv."

Pa neće niko da jede kiselo grožđe.
Kada bi pustili da učestvuju klubovi koji to zasluže znanjem i talentom 95 posto lige bili bi srpski klubovi.

WillyWonka

pre 1 godinu

Kakva neizvjesnost? Pa odmah mogu Zvezda i Partizan da odigraju finale, a ostali neka igraju ligu. Nemoguće je za ostale timove da finansijski prate ova dva državna projekta i tu je kraj svih priča. Mislim da nas čeka jedna od najlošijih sezona, što se kvalitete košarke tiče. Većina klubova je oslabila u odnosu na prošlu godinu, a valjda će najzad isplivati neki vanserijski talent.
I nadam se samo da će biti više košarke, a manje divljanja navijača i prekida utakmica.

Školobocna

pre 1 godinu

Problem sa Zvezdom je kvantitet , mnogo igrača a fali kvalitet na 1 i 3 plus prebukirani na 5 . Pitanje je i koliko će povreda biti jer je veliki broj utakmica a imamo igrače koji su skloni tome . Partizanov problem je što ima odličnih 6 , 7 igrača i ostale za koje je pitanje da li mogu da ih odmene, videće se to brzo kad bude počela EL I 3 utakmice za 7 dana plus putovanja . Budućnost i Cedevita imaju ok rostere i manje mečeva , biće svežiji , mada je najbitnija stvar kako se igrači prekale u EL I uigraju kao tim , kad bude došla borba za trofeje to odlučuje . Sviđa mi se ovo pravilo za 8 u play offu, neće biti mnogo nebitnih mečeva .