Rajkovic
pre 1 godinu
Covek igra rugobatnu I tehnicka sturu kosarku sto bi se reklo milina ga je negledati ( pa onaj njegove sin Lebron kao sad je broni tehnicki je za njega Kari ) Ali masa je masa I to je njegove kosarka.
Četvrtak, 18.08.2022.
17:15
Lebron Džejms će, najverovatnije, u sezoni 2022/23 postati najbolji strelac svih vremena.
Izvor: SN
pre 1 godinu
Covek igra rugobatnu I tehnicka sturu kosarku sto bi se reklo milina ga je negledati ( pa onaj njegove sin Lebron kao sad je broni tehnicki je za njega Kari ) Ali masa je masa I to je njegove kosarka.
pre 1 godinu
Čitam komentare i ne mogu da verujem. Ljudi bukvalno pokušavaju da omalovaže ovaj broj poena koje je Lebron pistigao. Šta je sledeće, počeće da pišu da on to nije postigao, nego neko drugi. I da ko u ovom postu uopšte pominje Džordana? Vidim da ga mnogo provlačite po komentarima, a da nije u središtu događaja. Ps, prestanite da plačete u vezi Lebrona, to vam ništa neće olakšati, jer ste puni kompleksa i slepi da prepoznate prave veličine.
pre 1 godinu
Da bi bio najbolji igrač svih vremena trebalo bi da bude najbolji Lakers svih vremena, a on je šesti..ili peti u vrh glave.
pre 1 godinu
Ovi bre nisu normalni koliko im je mozak ispran covece,ne znaju da razlikuju zonsku odbranu i udvajanje,da se lupis u celo prosto sta zadrugari rade. Naravno da je bilo udvajanja i triple teama,to nema veze sa zonskom odbranom pojmasi,zonska odbrana je formacija na terenu 2-3 zona najcesce i ona ne moze da se igra u Lebronovo vreme jer visoki igraci zbog pravila moraju da izadju iz reketa za 3 sekunde,znaci zbog pominjanja zonske odbrane pojmasi su ustalili da se nekad igralo jedan na jedan,aj sad ako znate da koristite youtube,Sonix defense on Jordan,svaka akcija je udvajanje,ljudi komentarisu kosarku a ne znaju razliku izmedju zonske odbrane i udvanja,znaci "zona" to je kad stanes u odredjenu poziciju,formacija..jao koliko ste ograniceni,stvarno strasno! Shaq u finalu 95 imao 9,7,6 asistencija jer je bio udvajan pa delio povratnee..kaze nije bilo udvajanja😅
pre 1 godinu
@Vosak idi brale umij se. Bullsi 91,92,93 su bili tim sa svojom draft klasom i bez Kukoca,Rodmana,Harpera,Kera. Trojica od njih su pojacali Pipenove Bullse a Rodman je kasnije dosao sa 34 godine na mesto Horace Granta. Taj tim uopste nije smatran supertimom,a tek ne 1998 kada su svi bili veterani,Pipen propustio 40 meceve a igrao povredjen u playoffu a Rodman sa 36 igrao najgoru sezonu u Chicagu. Jesu Bullsi ustvari 96 bili supertim,ali zato sto se Jordan vratio u full sezoni 72-10. Mada kazem svejedno pojmasi kazu da bullsi nisu imali konkurenciju i da su imali srecu sto Lejkersi i Seltiksi nisu tu jer isto je potpuno kad Bullsi 86te sa 43 poraza bez mladog Dzordana igraju protiv Seltiksa ili Bullsi sa 45 pobeda iz 89te koji uzimaju 2 pobede Pistonsima i da su protiv njih igrali 72-10 Bullsi ili 61-21 iz 1991...ma potpuno istoo :)))
pre 1 godinu
Ljudi mozete da se prepirete do sutra ko je malo stariji zna kako je Dzordan igrao ovi mladji misle da je Dzejms nesto,daleko od toga da nije…Ali zna se ko je Dzordan tako ce i ostati zauvek covek je mit,legenda.Ne samo sportska nego uopste zivece zauvek znace za Dzordana i za 100 godina i svi ce pokusavati da budu kao on ali to niko nece uspeti. Sportski pozdrav
pre 1 godinu
@(nba cirkus, 18. avgust 2022 20:20)
Kakav handchecking? Pa to ne bi njega zaustavilo jer je gromada. LBJ bi u eri bez zonske odbrane ili ti u eri odbrane 1na1 bez udvajanje se nadavao poena najmanje kao i danas ako ne i vise.
pre 1 godinu
Mrtva trka između @nista o nicemu i @vince carter ko više nema pojma o NBA...
Tragikomično je čitati šta sve ljudi pišu.
pre 1 godinu
@ Banjaluka druze, promasio si temu, ali to vise nije ni cudo!! KAzes Dzordan nisata nije mogao dok su Leri i Medzik bili u prajmu?! Ista prica je bila Bil Rasel 11. Vilt samo dve titul?! Da je Dzordan/ Vilt igrao samo protiv Lerija,Medzika/ RAsela, pa da razumem argumentaciju i poredjenje, ali Dzordan je protiv sebe imao Lerija i dva HOF i jos par olstar igraca! Sta mislis, kakav bi rezultat bio da je bilo obruto? Isto je i Vilt igrao protiv Rasela i cak 4,5 HOF i svi se bune kako nije vise osvajao? Da ne duzim, Lebron ima jednu titulu za koju mora da mu se skine kapa, ali i tada je imao dva olstara pored sebe! Toliko o njegovom mestu pricu o najboljem ikada!
(Oto, 18. avgust 2022 23:09)
Sva sreća pa šest puta kad je osvajao Jordan nije imao samo legitimno najveći tim svih vremena uz GSW i Showtime Lejkerse, hahahahhaha
pre 1 godinu
Sve je to super ali sve i da ga prestigne dao bi manje koseva od njega u totalu.. Karim Abdul Dzabar je samo jednom probao da sutne za 3 poena i dao je u ruki sezoni Magic-a, pa vi sad samo razmislite koliko se on iscimao da to postigne.
Sa druge strane Lebron ima 2140 datih trojki dakle to je 2140x3= 6420 poena koje nije postigao na foru..... Tako da je veoma diskutabilno da li bi bio najbolji strelac jer je to postigao sa visestruko manje datih koseva samim tim i manje suteva ka istom itd..
(Dusan, 18. avgust 2022 19:20)
Džabar je imao 1 od 18 u šutu za 3 poena (5.6%) u celoj karijeri. U ruki sezoni nije mogao da šutira za 3, jer je to bilo 12 godina pre nego što je trojka uvedena u NBA.
pre 1 godinu
@ Banjaluka druze, promasio si temu, ali to vise nije ni cudo!! KAzes Dzordan nisata nije mogao dok su Leri i Medzik bili u prajmu?! Ista prica je bila Bil Rasel 11. Vilt samo dve titul?! Da je Dzordan/ Vilt igrao samo protiv Lerija,Medzika/ RAsela, pa da razumem argumentaciju i poredjenje, ali Dzordan je protiv sebe imao Lerija i dva HOF i jos par olstar igraca! Sta mislis, kakav bi rezultat bio da je bilo obruto? Isto je i Vilt igrao protiv Rasela i cak 4,5 HOF i svi se bune kako nije vise osvajao? Da ne duzim, Lebron ima jednu titulu za koju mora da mu se skine kapa, ali i tada je imao dva olstara pored sebe! Toliko o njegovom mestu pricu o najboljem ikada!
pre 1 godinu
Lebron ima 33,7% za 3 poena u playoffu a Dzordan 33,2 ali Lebron zna a Dzordan ne zna da sutira🤣 Dzordan ima 83% sa linije penala a Lebron 73% i sad je Lebron bolji suter od Dzordana zbog trojki koje u Dzordanovo vreme ni vrhunski suteri kao Bird nisu uzimali mnogo po mecu,sad i Westbruk sutira vise od Birda ili Dzordana. Dzordan je 91,92,93 sutirao 38% za 3 poena u playoffu...kad je izazvan za trojke,pogodio ih je 6 za poluvreme,zamislite takmicara kao sto je Dzordan koji se potrudio da postane top defanzivac u ovoj eri gde je sut za 3 neko merilo..
pre 1 godinu
Zbog trojki jer se promenio pristup igri.
(nista o nicemu, 18. avgust 2022 21:52)
Svejedno Džordan nije znao da ih šutira, šta je loše u tome što Lebron zna?
pre 1 godinu
@Banjaluka poznati laik,neverovatni su mi ovi komentari koje on i njemu slicni pisu. Kaze Bird i Medzik su pobedjivali Dzordana,onda je Dankan pobedio Lebrona a ne San Antonio,onda je Kari pobedio Jokica a ne Golden Stejt. Pazi Bird,Mekhejl,Parish,Denis Dzonson u svom prajmu protiv Dzordana od 23,24 godine i nikog zivog u njegovom timu,ekipa koja je 86te zavrsila 21-43 bez njega i likovi ladno pisu da je cekao da Bird i Medzik sa kojim nije igrao ni u istoj konferenciji padnu,a istina je da su Bad Boysi zavrsili Boston i Lejkerse ali da,to niko ne pominje,takodje niko ne pominje da su Stokton i Malone kao mladi umalo dobili showtime Lejkerse ali bitno je da pisu kako daleko bolja Juta nije bila konkurencija Bullsima ili da su Finix Sunsi bez Barklija demolirali 63-19 Lejkerse 90te godine sa 3 all stara i Pat Rajlijem na klupi. 89te Bullsi imaju skor 45-37 cini mi se a 1991 61-21..pa ti Bullsi bi satrli i Lejkerse i Bad Boyse iz bilo koje godine. 45-37 Bullsi su im uzeli 2 pobede a 61-21 bi ih satrli kao sto i jesu. @Uros Kuzma,Cole Anthony,Porter,Lilard pre neki dan odgovaraju Dzordan je najveci...dakle 15 godina mladji ljudi od Lebrona smatraju Dzordana za najveceg. A MJ sa 33,4ppg u playoffu je najbolji strelac ikada,pri per i prvi u plus minus,nije sigurno Dzabar sa 24ppg bio najbolji strelac.
pre 1 godinu
nista o nicemu, kontam da trolujes, ako ne onda nemoj vise gledati kosarku.
(Banjaluka, 18. avgust 2022 22:09)
Prekini sa uvredama vec iznesi cinjenice da je Lebron bolji od Dzordana.
Niti jedan pokazatelj ti ne ide na ruku. Jednostavno Lebron je jedva mozda u top 15 kosarkasa svih vremena, a u top 5 ne moze uci bez da celom svetu kolektivno obrises pamcenje.
pre 1 godinu
nista o nicemu, kontam da trolujes, ako ne onda nemoj vise gledati kosarku.
pre 1 godinu
Moze sve zive rekorde da obori kao sto verovatno i oce zato sto ce igrati do 50-te ako treba samo da bi ih poobaro ali nikad nece biti goat,nije ni u top 3 u toj trci
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
(madridista, 18. avgust 2022 18:28)
Pa tako onda znači da ni Djokovic nije najbolji svih vremena iako ima najviše nedelja na broju jedan i uskoro nadam se najviše GS
(Di je glava Lajovicu, 18. avgust 2022 20:46)
Sta poredis ti jesi normalan?
pre 1 godinu
@Todor
Brao za komentar.. potpisujem sve sto si napisao.
pre 1 godinu
Lebron je stigao Džordana u poenima sa manjim brojem šuteva samo za tvoju informaciju.
(Miličić Darko NBA šampion, 18. avgust 2022 18:50)
Zbog trojki jer se promenio pristup igri.
pre 1 godinu
davor, kako vi ljudi ne mozete shvatiti da Lebron i Dzordan nisu isti tip igraca da je Dzordan skorer kao i Kobi, kao i Djurent, kao i Kari, a da je Lebron tipa Medzika i da se oni mogu porediti. Druga stvar razlicite ere svakih 10-20 godina mijenja se stil kosarke, Majkl nije mogao nista napraviti dok su na vrhuncu bili Medzik i Leri. Ali zato je 90 tih doslo njegovo vrijeme u kojem je ubijao. Lebron na stranu njegove izjave van terena, sto se tice igre je presao kosarku dakle covjek ima sve elemente igre obzirom na visinu pa skoro pa savrsene, fizicka sprema, kosarkaski IQ, brzina, timska igra itd. Neki od vas su prespavali 20 godina, a pucaju glupe komentare. Preko 40000 poena sto u sezoni sto u plejofu se dalo samo. 4 titule sa 3 razlicita tima. Papir svasta trpi.
(Banjaluka, 18. avgust 2022 20:02)
Lebron nije tip Medzika. Medzik ima kosarku u malom prstu, a Lebron nema pojma. Cinjenica.
pre 1 godinu
Lebron je mozda sjajan atleta , al kosarkasko znanje jako upitno .Dribling tu itamo sut , jrdno vreme covekje vrcinu pooena davao ulazim i tako stvorio tu statistiku, posleo radio na sutu za tri svaka cast za to.Zaista ima puno i skokova i asistrncija ,postoji jedno veliko ali sto se tice svega oko njegove karijere .Ko god gleda uzakmice al cele moze videti , da prvk on ne zna da igrw kad gubi , i kad je rezultat u egalu tu nr mislim svaki put al u gotovo 80posto slucajeva se to desavalo .Cim je super tim Majamija zaribao , pogotovu kad ih je ona ekuoa veterana Sparsa sa Kavajrm picistila ,odmah je trazio drugu sredinu .U onim finalima sa Votiorsima samo jednom je odigrao kako valja , u vrcini slucajeva nije to bas bilo najbilje iako statistika drugacije pokazuje .Pogotov nije mogao da zaustavi Durenta , koji je rasturao kavalirsepreko njega sa svih mogucih mesta na terenu .Jeste da je taj tim bio zaisga nesavladiv , al Lebton nije uspeo ni 10 posto da ga uspori .Ima 10 finala i samo 4 prstena sto je najgoru procenat pobeda u svum americkim profi sportovima kako oni vole da kazu .Ta njehova statistika pokazjne koliki je to beznacajni kad on ima ove cifre orosle godine a Lejkersi ni u olej of nisu usli .Jeste Vestbruk malo izgubljen al ako si lider ti ces se truditi da to popravis pomognee saigracu ,pa Dzordan jr jutio Rodmana po klubovima , nije bilo nimalo lako saradjivati sa takvim mozgom .Uglavnom Lebron jeste sjajan igrac al tu negdr u prvih 20 da kazes .
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
(madridista, 18. avgust 2022 18:28)
Pa tako onda znači da ni Djokovic nije najbolji svih vremena iako ima najviše nedelja na broju jedan i uskoro nadam se najviše GS
pre 1 godinu
U celoj sezoni odigra 15 jacih utakmica, sa odbranom je na Vi, u danasnjem “letecem cirkusu” gde nema “hand checking” spoljne linije, starije generacije igraca (oni najbolji) bi davali 50 po mecu… tako da taj broj poena stvarno nista ne znaci, niti je bilo kakvo merilo. Danas se i ide samo na statistiku sto vise zakucavanja da bi utakmice bile posecenije, a to opet sve zbog novca.
Voleo bih ga videti protiv Detroita koliko bi poena dao, Rodmanu, Lambiru Dumarsu i ostalima, i generalno svim ekipa tada, kada se igrala kosarka.
Danasnja kosarka u sezoni je vecinom kao All Star utakmica bez ozbiljne odbrane, zabava za siroke narodne mase.
Daleko je on od najboljeg igraca, ikada, u novije vreme - poslednjih 15god, najbolji svakako.
pre 1 godinu
Dusan
Izuzetno nelogična, da se ne izrazim drugačije, konstatacija.
pre 1 godinu
davor, kako vi ljudi ne mozete shvatiti da Lebron i Dzordan nisu isti tip igraca da je Dzordan skorer kao i Kobi, kao i Djurent, kao i Kari, a da je Lebron tipa Medzika i da se oni mogu porediti. Druga stvar razlicite ere svakih 10-20 godina mijenja se stil kosarke, Majkl nije mogao nista napraviti dok su na vrhuncu bili Medzik i Leri. Ali zato je 90 tih doslo njegovo vrijeme u kojem je ubijao. Lebron na stranu njegove izjave van terena, sto se tice igre je presao kosarku dakle covjek ima sve elemente igre obzirom na visinu pa skoro pa savrsene, fizicka sprema, kosarkaski IQ, brzina, timska igra itd. Neki od vas su prespavali 20 godina, a pucaju glupe komentare. Preko 40000 poena sto u sezoni sto u plejofu se dalo samo. 4 titule sa 3 razlicita tima. Papir svasta trpi.
pre 1 godinu
Džaba!
pre 1 godinu
Lebron je najbolji igrač svih vremena, ovi što su kupovali kineske patikice za po dve ili tri plate svojih roditelja, sad nešto tupe samo da ne ispadnu glupi što su kupovali robu koju je taj maneken reklamirao.
pre 1 godinu
Nikad!
pre 1 godinu
Vrhunski atleta i pristojan košarkaš ako se gleda samo kosarkaško umeće, hajpovan još od pre drafta 2003 (slično kao što su radili sa Zionom pre par godina), svakako jer se Dzordan penzionisao i morao je neko da preuzme "štafetu", a Nike ume da ishajpuje svoje favorite. Svakako je među 15-20 najboljih ikada (iskljucivo zbog dugovečnosti), ali je daleko od top 5. Sve što radi (osim zakucavanja i onoga što mu čista fizika donosi) je nekako "tako-tako", skoro negledljivo, dovoljno je pogledati npr njegove takozvane "no look pass"-ove i uporediti ih sa recimo Jokićevim, Lebron izbaci loptu iz ruku, pa pogleda u stranu dok se kod Jokića vidi da sve hvata perifernim vidom i okreće glavu pre ili tokom izbacivanja lopte ka saigraču, procenti šuta prosečni...mehanika takođe, ball handling lošiji i od Janisovog pre par godina, i tako redom. Opterećenost Džordanom (ovo pišem kao neko ko smatra Medžika za najboljeg ikada) ga gura da igra i postavlja nekakve rekorde, ali kada se podvuče crta, daleko od vrha (uporediti kako su instant svoje ekipe dizali po broju pobeda Džordan, Medžik, Bird, Dankan, itd...i kako Lebron to nigde nije uspeo,pa su se punile njegove ekipe kako bi bio konkurentan i biće vam jasno da je u pitanju dobar košarkaš, ali ne i prirodan vođa/pobednik).Svakako dobra karijera, ali takvih he bilo i biće i kasnije
pre 1 godinu
Pola komentatora nije pogledalo 5 utakmica po sezoni. O Jordanu tek necu da pricam, niste se ni rodili kada je igrao. Ali kakvi komentari da pocrvenis od blama.
pre 1 godinu
Ostace zapamceno i kako Kajl Kuzma u toku meca gura sa ledja kralja Lebrona da igra odbranu.
Zamislite da neko gura MJ-a zato sto nece da se trudi.
Daleko je on od najveceg.
pre 1 godinu
Sve je to super ali sve i da ga prestigne dao bi manje koseva od njega u totalu.. Karim Abdul Dzabar je samo jednom probao da sutne za 3 poena i dao je u ruki sezoni Magic-a, pa vi sad samo razmislite koliko se on iscimao da to postigne.
Sa druge strane Lebron ima 2140 datih trojki dakle to je 2140x3= 6420 poena koje nije postigao na foru..... Tako da je veoma diskutabilno da li bi bio najbolji strelac jer je to postigao sa visestruko manje datih koseva samim tim i manje suteva ka istom itd..
pre 1 godinu
Lebron je odavno najbolji strelac, samo sto iz nekog razloga ne racunaju PO utakmice…
pre 1 godinu
Neverovatan igrač, jedan od najboljih plejmejkera ikad koji će u isto vreme biti najbolji strelac u istoriji košarke i još će stići do brojke od 40k poena 10k asistencija i 10k skokova
pre 1 godinu
Rasel Vestbruk ima vise poena, skokova, asistencija i ukradenih lopti od Stef Karija. Taj podatak sve govori o tim rekordima. Lebron igra 20 godina kosarsku na vrhunskom nivou, bez povreda, svaka cast. Da li ce ga taj rekord dici na neki veci nivo, iznad Majkla, Kobija, Karima? Ni blizu.
pre 1 godinu
Jokara to sve obara.
pre 1 godinu
Pe ove je strašna glupost. LBJ već ima najviše poena ikada, kada se broje regularna sezona i plejof. Sada zašto je ovaj rekord, koji je samo o regularnoj sezoni, bitniji u medijima, to meni nikako nije jasno
pre 1 godinu
pa ako se LeBron ne povredi ili treba da odigra bar 50 utakmica u sledecoj sezoni po 26 poena po mecu onda ce prestici Karima. S obzirom da poslednjih par sezona ne igra cak ni pola sezone videcemo da li ce to biti izvodljivo ove sezone.
pre 1 godinu
I još kad se uzme u obzir da je Džabar u karijeri dao samo jednu trojku.Ali će zato da se,kad se to desi,napravi takav hajp oko Lebrona da se neće ni primetiti da će Lejkersi opet biti truba.
pre 1 godinu
Svaka cast, ali Majkl je Majkl!
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
pre 1 godinu
Džordan ima nešto više od 32000 za 15 sezona. Da podsetim, ovo će biti dvadeseta sezona za Lebrona.
Džordan je sa 40 postizao preko 40 poena, eto kolika je to veličina od igrača.
Da se nije povlačio zbog smrti oca, da se nije glupirao sa bejzbolom i golfom, imao bi preko 40000 poena u karijeri.
pre 1 godinu
Џаба све...MJ 23 way to make a pain...;)
pre 1 godinu
nije vazno previse, mozes ti da ubacis i 60 ali ako na kraju izgubis utakmicu, ti si gubitnik
pre 1 godinu
Tada će i zvanično postati G.O.A.T! Jedva čekam.
pre 1 godinu
Statistika je kao bikini. Sve se vidi, a ništa ne pokazuje.
pre 1 godinu
Džordan ima nešto više od 32000 za 15 sezona. Da podsetim, ovo će biti dvadeseta sezona za Lebrona.
Džordan je sa 40 postizao preko 40 poena, eto kolika je to veličina od igrača.
Da se nije povlačio zbog smrti oca, da se nije glupirao sa bejzbolom i golfom, imao bi preko 40000 poena u karijeri.
(davor, 18. avgust 2022 18:35)
Lebron je stigao Džordana u poenima sa manjim brojem šuteva samo za tvoju informaciju.
pre 1 godinu
Statisticar koji juri supertimove. Poslednje 4 sezone kao cunj u odbrani.Neosporno, fizicki jedan od najboljih igraca svih vremena, kosarkaski. Mogu se setiti odmah par boljih od njega. MJ se ne racuna, Liga za sebe. Kobe, Iverson, Dankan... neuporedivo talentovaniji kosarkaski od njega.
pre 1 godinu
Џаба све...MJ 23 way to make a pain...;)
pre 1 godinu
I još kad se uzme u obzir da je Džabar u karijeri dao samo jednu trojku.Ali će zato da se,kad se to desi,napravi takav hajp oko Lebrona da se neće ni primetiti da će Lejkersi opet biti truba.
pre 1 godinu
Jokara to sve obara.
pre 1 godinu
Pe ove je strašna glupost. LBJ već ima najviše poena ikada, kada se broje regularna sezona i plejof. Sada zašto je ovaj rekord, koji je samo o regularnoj sezoni, bitniji u medijima, to meni nikako nije jasno
pre 1 godinu
Rasel Vestbruk ima vise poena, skokova, asistencija i ukradenih lopti od Stef Karija. Taj podatak sve govori o tim rekordima. Lebron igra 20 godina kosarsku na vrhunskom nivou, bez povreda, svaka cast. Da li ce ga taj rekord dici na neki veci nivo, iznad Majkla, Kobija, Karima? Ni blizu.
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
pre 1 godinu
Džordan ima nešto više od 32000 za 15 sezona. Da podsetim, ovo će biti dvadeseta sezona za Lebrona.
Džordan je sa 40 postizao preko 40 poena, eto kolika je to veličina od igrača.
Da se nije povlačio zbog smrti oca, da se nije glupirao sa bejzbolom i golfom, imao bi preko 40000 poena u karijeri.
pre 1 godinu
Lebron je odavno najbolji strelac, samo sto iz nekog razloga ne racunaju PO utakmice…
pre 1 godinu
Ostace zapamceno i kako Kajl Kuzma u toku meca gura sa ledja kralja Lebrona da igra odbranu.
Zamislite da neko gura MJ-a zato sto nece da se trudi.
Daleko je on od najveceg.
pre 1 godinu
Statistika je kao bikini. Sve se vidi, a ništa ne pokazuje.
pre 1 godinu
Svaka cast, ali Majkl je Majkl!
pre 1 godinu
Statisticar koji juri supertimove. Poslednje 4 sezone kao cunj u odbrani.Neosporno, fizicki jedan od najboljih igraca svih vremena, kosarkaski. Mogu se setiti odmah par boljih od njega. MJ se ne racuna, Liga za sebe. Kobe, Iverson, Dankan... neuporedivo talentovaniji kosarkaski od njega.
pre 1 godinu
Džordan ima nešto više od 32000 za 15 sezona. Da podsetim, ovo će biti dvadeseta sezona za Lebrona.
Džordan je sa 40 postizao preko 40 poena, eto kolika je to veličina od igrača.
Da se nije povlačio zbog smrti oca, da se nije glupirao sa bejzbolom i golfom, imao bi preko 40000 poena u karijeri.
(davor, 18. avgust 2022 18:35)
Lebron je stigao Džordana u poenima sa manjim brojem šuteva samo za tvoju informaciju.
pre 1 godinu
nije vazno previse, mozes ti da ubacis i 60 ali ako na kraju izgubis utakmicu, ti si gubitnik
pre 1 godinu
Vrhunski atleta i pristojan košarkaš ako se gleda samo kosarkaško umeće, hajpovan još od pre drafta 2003 (slično kao što su radili sa Zionom pre par godina), svakako jer se Dzordan penzionisao i morao je neko da preuzme "štafetu", a Nike ume da ishajpuje svoje favorite. Svakako je među 15-20 najboljih ikada (iskljucivo zbog dugovečnosti), ali je daleko od top 5. Sve što radi (osim zakucavanja i onoga što mu čista fizika donosi) je nekako "tako-tako", skoro negledljivo, dovoljno je pogledati npr njegove takozvane "no look pass"-ove i uporediti ih sa recimo Jokićevim, Lebron izbaci loptu iz ruku, pa pogleda u stranu dok se kod Jokića vidi da sve hvata perifernim vidom i okreće glavu pre ili tokom izbacivanja lopte ka saigraču, procenti šuta prosečni...mehanika takođe, ball handling lošiji i od Janisovog pre par godina, i tako redom. Opterećenost Džordanom (ovo pišem kao neko ko smatra Medžika za najboljeg ikada) ga gura da igra i postavlja nekakve rekorde, ali kada se podvuče crta, daleko od vrha (uporediti kako su instant svoje ekipe dizali po broju pobeda Džordan, Medžik, Bird, Dankan, itd...i kako Lebron to nigde nije uspeo,pa su se punile njegove ekipe kako bi bio konkurentan i biće vam jasno da je u pitanju dobar košarkaš, ali ne i prirodan vođa/pobednik).Svakako dobra karijera, ali takvih he bilo i biće i kasnije
pre 1 godinu
Pola komentatora nije pogledalo 5 utakmica po sezoni. O Jordanu tek necu da pricam, niste se ni rodili kada je igrao. Ali kakvi komentari da pocrvenis od blama.
pre 1 godinu
Neverovatan igrač, jedan od najboljih plejmejkera ikad koji će u isto vreme biti najbolji strelac u istoriji košarke i još će stići do brojke od 40k poena 10k asistencija i 10k skokova
pre 1 godinu
davor, kako vi ljudi ne mozete shvatiti da Lebron i Dzordan nisu isti tip igraca da je Dzordan skorer kao i Kobi, kao i Djurent, kao i Kari, a da je Lebron tipa Medzika i da se oni mogu porediti. Druga stvar razlicite ere svakih 10-20 godina mijenja se stil kosarke, Majkl nije mogao nista napraviti dok su na vrhuncu bili Medzik i Leri. Ali zato je 90 tih doslo njegovo vrijeme u kojem je ubijao. Lebron na stranu njegove izjave van terena, sto se tice igre je presao kosarku dakle covjek ima sve elemente igre obzirom na visinu pa skoro pa savrsene, fizicka sprema, kosarkaski IQ, brzina, timska igra itd. Neki od vas su prespavali 20 godina, a pucaju glupe komentare. Preko 40000 poena sto u sezoni sto u plejofu se dalo samo. 4 titule sa 3 razlicita tima. Papir svasta trpi.
pre 1 godinu
pa ako se LeBron ne povredi ili treba da odigra bar 50 utakmica u sledecoj sezoni po 26 poena po mecu onda ce prestici Karima. S obzirom da poslednjih par sezona ne igra cak ni pola sezone videcemo da li ce to biti izvodljivo ove sezone.
pre 1 godinu
davor, kako vi ljudi ne mozete shvatiti da Lebron i Dzordan nisu isti tip igraca da je Dzordan skorer kao i Kobi, kao i Djurent, kao i Kari, a da je Lebron tipa Medzika i da se oni mogu porediti. Druga stvar razlicite ere svakih 10-20 godina mijenja se stil kosarke, Majkl nije mogao nista napraviti dok su na vrhuncu bili Medzik i Leri. Ali zato je 90 tih doslo njegovo vrijeme u kojem je ubijao. Lebron na stranu njegove izjave van terena, sto se tice igre je presao kosarku dakle covjek ima sve elemente igre obzirom na visinu pa skoro pa savrsene, fizicka sprema, kosarkaski IQ, brzina, timska igra itd. Neki od vas su prespavali 20 godina, a pucaju glupe komentare. Preko 40000 poena sto u sezoni sto u plejofu se dalo samo. 4 titule sa 3 razlicita tima. Papir svasta trpi.
(Banjaluka, 18. avgust 2022 20:02)
Lebron nije tip Medzika. Medzik ima kosarku u malom prstu, a Lebron nema pojma. Cinjenica.
pre 1 godinu
Lebron je mozda sjajan atleta , al kosarkasko znanje jako upitno .Dribling tu itamo sut , jrdno vreme covekje vrcinu pooena davao ulazim i tako stvorio tu statistiku, posleo radio na sutu za tri svaka cast za to.Zaista ima puno i skokova i asistrncija ,postoji jedno veliko ali sto se tice svega oko njegove karijere .Ko god gleda uzakmice al cele moze videti , da prvk on ne zna da igrw kad gubi , i kad je rezultat u egalu tu nr mislim svaki put al u gotovo 80posto slucajeva se to desavalo .Cim je super tim Majamija zaribao , pogotovu kad ih je ona ekuoa veterana Sparsa sa Kavajrm picistila ,odmah je trazio drugu sredinu .U onim finalima sa Votiorsima samo jednom je odigrao kako valja , u vrcini slucajeva nije to bas bilo najbilje iako statistika drugacije pokazuje .Pogotov nije mogao da zaustavi Durenta , koji je rasturao kavalirsepreko njega sa svih mogucih mesta na terenu .Jeste da je taj tim bio zaisga nesavladiv , al Lebton nije uspeo ni 10 posto da ga uspori .Ima 10 finala i samo 4 prstena sto je najgoru procenat pobeda u svum americkim profi sportovima kako oni vole da kazu .Ta njehova statistika pokazjne koliki je to beznacajni kad on ima ove cifre orosle godine a Lejkersi ni u olej of nisu usli .Jeste Vestbruk malo izgubljen al ako si lider ti ces se truditi da to popravis pomognee saigracu ,pa Dzordan jr jutio Rodmana po klubovima , nije bilo nimalo lako saradjivati sa takvim mozgom .Uglavnom Lebron jeste sjajan igrac al tu negdr u prvih 20 da kazes .
pre 1 godinu
Lebron ima 33,7% za 3 poena u playoffu a Dzordan 33,2 ali Lebron zna a Dzordan ne zna da sutira🤣 Dzordan ima 83% sa linije penala a Lebron 73% i sad je Lebron bolji suter od Dzordana zbog trojki koje u Dzordanovo vreme ni vrhunski suteri kao Bird nisu uzimali mnogo po mecu,sad i Westbruk sutira vise od Birda ili Dzordana. Dzordan je 91,92,93 sutirao 38% za 3 poena u playoffu...kad je izazvan za trojke,pogodio ih je 6 za poluvreme,zamislite takmicara kao sto je Dzordan koji se potrudio da postane top defanzivac u ovoj eri gde je sut za 3 neko merilo..
pre 1 godinu
Tada će i zvanično postati G.O.A.T! Jedva čekam.
pre 1 godinu
Moze sve zive rekorde da obori kao sto verovatno i oce zato sto ce igrati do 50-te ako treba samo da bi ih poobaro ali nikad nece biti goat,nije ni u top 3 u toj trci
pre 1 godinu
Čitam komentare i ne mogu da verujem. Ljudi bukvalno pokušavaju da omalovaže ovaj broj poena koje je Lebron pistigao. Šta je sledeće, počeće da pišu da on to nije postigao, nego neko drugi. I da ko u ovom postu uopšte pominje Džordana? Vidim da ga mnogo provlačite po komentarima, a da nije u središtu događaja. Ps, prestanite da plačete u vezi Lebrona, to vam ništa neće olakšati, jer ste puni kompleksa i slepi da prepoznate prave veličine.
pre 1 godinu
Sve je to super ali sve i da ga prestigne dao bi manje koseva od njega u totalu.. Karim Abdul Dzabar je samo jednom probao da sutne za 3 poena i dao je u ruki sezoni Magic-a, pa vi sad samo razmislite koliko se on iscimao da to postigne.
Sa druge strane Lebron ima 2140 datih trojki dakle to je 2140x3= 6420 poena koje nije postigao na foru..... Tako da je veoma diskutabilno da li bi bio najbolji strelac jer je to postigao sa visestruko manje datih koseva samim tim i manje suteva ka istom itd..
pre 1 godinu
U celoj sezoni odigra 15 jacih utakmica, sa odbranom je na Vi, u danasnjem “letecem cirkusu” gde nema “hand checking” spoljne linije, starije generacije igraca (oni najbolji) bi davali 50 po mecu… tako da taj broj poena stvarno nista ne znaci, niti je bilo kakvo merilo. Danas se i ide samo na statistiku sto vise zakucavanja da bi utakmice bile posecenije, a to opet sve zbog novca.
Voleo bih ga videti protiv Detroita koliko bi poena dao, Rodmanu, Lambiru Dumarsu i ostalima, i generalno svim ekipa tada, kada se igrala kosarka.
Danasnja kosarka u sezoni je vecinom kao All Star utakmica bez ozbiljne odbrane, zabava za siroke narodne mase.
Daleko je on od najboljeg igraca, ikada, u novije vreme - poslednjih 15god, najbolji svakako.
pre 1 godinu
Džaba!
pre 1 godinu
Sve je to super ali sve i da ga prestigne dao bi manje koseva od njega u totalu.. Karim Abdul Dzabar je samo jednom probao da sutne za 3 poena i dao je u ruki sezoni Magic-a, pa vi sad samo razmislite koliko se on iscimao da to postigne.
Sa druge strane Lebron ima 2140 datih trojki dakle to je 2140x3= 6420 poena koje nije postigao na foru..... Tako da je veoma diskutabilno da li bi bio najbolji strelac jer je to postigao sa visestruko manje datih koseva samim tim i manje suteva ka istom itd..
(Dusan, 18. avgust 2022 19:20)
Džabar je imao 1 od 18 u šutu za 3 poena (5.6%) u celoj karijeri. U ruki sezoni nije mogao da šutira za 3, jer je to bilo 12 godina pre nego što je trojka uvedena u NBA.
pre 1 godinu
Ljudi mozete da se prepirete do sutra ko je malo stariji zna kako je Dzordan igrao ovi mladji misle da je Dzejms nesto,daleko od toga da nije…Ali zna se ko je Dzordan tako ce i ostati zauvek covek je mit,legenda.Ne samo sportska nego uopste zivece zauvek znace za Dzordana i za 100 godina i svi ce pokusavati da budu kao on ali to niko nece uspeti. Sportski pozdrav
pre 1 godinu
Lebron je najbolji igrač svih vremena, ovi što su kupovali kineske patikice za po dve ili tri plate svojih roditelja, sad nešto tupe samo da ne ispadnu glupi što su kupovali robu koju je taj maneken reklamirao.
pre 1 godinu
nista o nicemu, kontam da trolujes, ako ne onda nemoj vise gledati kosarku.
(Banjaluka, 18. avgust 2022 22:09)
Prekini sa uvredama vec iznesi cinjenice da je Lebron bolji od Dzordana.
Niti jedan pokazatelj ti ne ide na ruku. Jednostavno Lebron je jedva mozda u top 15 kosarkasa svih vremena, a u top 5 ne moze uci bez da celom svetu kolektivno obrises pamcenje.
pre 1 godinu
Nikad!
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
(madridista, 18. avgust 2022 18:28)
Pa tako onda znači da ni Djokovic nije najbolji svih vremena iako ima najviše nedelja na broju jedan i uskoro nadam se najviše GS
pre 1 godinu
@Banjaluka poznati laik,neverovatni su mi ovi komentari koje on i njemu slicni pisu. Kaze Bird i Medzik su pobedjivali Dzordana,onda je Dankan pobedio Lebrona a ne San Antonio,onda je Kari pobedio Jokica a ne Golden Stejt. Pazi Bird,Mekhejl,Parish,Denis Dzonson u svom prajmu protiv Dzordana od 23,24 godine i nikog zivog u njegovom timu,ekipa koja je 86te zavrsila 21-43 bez njega i likovi ladno pisu da je cekao da Bird i Medzik sa kojim nije igrao ni u istoj konferenciji padnu,a istina je da su Bad Boysi zavrsili Boston i Lejkerse ali da,to niko ne pominje,takodje niko ne pominje da su Stokton i Malone kao mladi umalo dobili showtime Lejkerse ali bitno je da pisu kako daleko bolja Juta nije bila konkurencija Bullsima ili da su Finix Sunsi bez Barklija demolirali 63-19 Lejkerse 90te godine sa 3 all stara i Pat Rajlijem na klupi. 89te Bullsi imaju skor 45-37 cini mi se a 1991 61-21..pa ti Bullsi bi satrli i Lejkerse i Bad Boyse iz bilo koje godine. 45-37 Bullsi su im uzeli 2 pobede a 61-21 bi ih satrli kao sto i jesu. @Uros Kuzma,Cole Anthony,Porter,Lilard pre neki dan odgovaraju Dzordan je najveci...dakle 15 godina mladji ljudi od Lebrona smatraju Dzordana za najveceg. A MJ sa 33,4ppg u playoffu je najbolji strelac ikada,pri per i prvi u plus minus,nije sigurno Dzabar sa 24ppg bio najbolji strelac.
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
(madridista, 18. avgust 2022 18:28)
Pa tako onda znači da ni Djokovic nije najbolji svih vremena iako ima najviše nedelja na broju jedan i uskoro nadam se najviše GS
(Di je glava Lajovicu, 18. avgust 2022 20:46)
Sta poredis ti jesi normalan?
pre 1 godinu
Lebron je stigao Džordana u poenima sa manjim brojem šuteva samo za tvoju informaciju.
(Miličić Darko NBA šampion, 18. avgust 2022 18:50)
Zbog trojki jer se promenio pristup igri.
pre 1 godinu
@Vosak idi brale umij se. Bullsi 91,92,93 su bili tim sa svojom draft klasom i bez Kukoca,Rodmana,Harpera,Kera. Trojica od njih su pojacali Pipenove Bullse a Rodman je kasnije dosao sa 34 godine na mesto Horace Granta. Taj tim uopste nije smatran supertimom,a tek ne 1998 kada su svi bili veterani,Pipen propustio 40 meceve a igrao povredjen u playoffu a Rodman sa 36 igrao najgoru sezonu u Chicagu. Jesu Bullsi ustvari 96 bili supertim,ali zato sto se Jordan vratio u full sezoni 72-10. Mada kazem svejedno pojmasi kazu da bullsi nisu imali konkurenciju i da su imali srecu sto Lejkersi i Seltiksi nisu tu jer isto je potpuno kad Bullsi 86te sa 43 poraza bez mladog Dzordana igraju protiv Seltiksa ili Bullsi sa 45 pobeda iz 89te koji uzimaju 2 pobede Pistonsima i da su protiv njih igrali 72-10 Bullsi ili 61-21 iz 1991...ma potpuno istoo :)))
pre 1 godinu
Zbog trojki jer se promenio pristup igri.
(nista o nicemu, 18. avgust 2022 21:52)
Svejedno Džordan nije znao da ih šutira, šta je loše u tome što Lebron zna?
pre 1 godinu
Ovi bre nisu normalni koliko im je mozak ispran covece,ne znaju da razlikuju zonsku odbranu i udvajanje,da se lupis u celo prosto sta zadrugari rade. Naravno da je bilo udvajanja i triple teama,to nema veze sa zonskom odbranom pojmasi,zonska odbrana je formacija na terenu 2-3 zona najcesce i ona ne moze da se igra u Lebronovo vreme jer visoki igraci zbog pravila moraju da izadju iz reketa za 3 sekunde,znaci zbog pominjanja zonske odbrane pojmasi su ustalili da se nekad igralo jedan na jedan,aj sad ako znate da koristite youtube,Sonix defense on Jordan,svaka akcija je udvajanje,ljudi komentarisu kosarku a ne znaju razliku izmedju zonske odbrane i udvanja,znaci "zona" to je kad stanes u odredjenu poziciju,formacija..jao koliko ste ograniceni,stvarno strasno! Shaq u finalu 95 imao 9,7,6 asistencija jer je bio udvajan pa delio povratnee..kaze nije bilo udvajanja😅
pre 1 godinu
nista o nicemu, kontam da trolujes, ako ne onda nemoj vise gledati kosarku.
pre 1 godinu
Mrtva trka između @nista o nicemu i @vince carter ko više nema pojma o NBA...
Tragikomično je čitati šta sve ljudi pišu.
pre 1 godinu
@ Banjaluka druze, promasio si temu, ali to vise nije ni cudo!! KAzes Dzordan nisata nije mogao dok su Leri i Medzik bili u prajmu?! Ista prica je bila Bil Rasel 11. Vilt samo dve titul?! Da je Dzordan/ Vilt igrao samo protiv Lerija,Medzika/ RAsela, pa da razumem argumentaciju i poredjenje, ali Dzordan je protiv sebe imao Lerija i dva HOF i jos par olstar igraca! Sta mislis, kakav bi rezultat bio da je bilo obruto? Isto je i Vilt igrao protiv Rasela i cak 4,5 HOF i svi se bune kako nije vise osvajao? Da ne duzim, Lebron ima jednu titulu za koju mora da mu se skine kapa, ali i tada je imao dva olstara pored sebe! Toliko o njegovom mestu pricu o najboljem ikada!
(Oto, 18. avgust 2022 23:09)
Sva sreća pa šest puta kad je osvajao Jordan nije imao samo legitimno najveći tim svih vremena uz GSW i Showtime Lejkerse, hahahahhaha
pre 1 godinu
@Todor
Brao za komentar.. potpisujem sve sto si napisao.
pre 1 godinu
@ Banjaluka druze, promasio si temu, ali to vise nije ni cudo!! KAzes Dzordan nisata nije mogao dok su Leri i Medzik bili u prajmu?! Ista prica je bila Bil Rasel 11. Vilt samo dve titul?! Da je Dzordan/ Vilt igrao samo protiv Lerija,Medzika/ RAsela, pa da razumem argumentaciju i poredjenje, ali Dzordan je protiv sebe imao Lerija i dva HOF i jos par olstar igraca! Sta mislis, kakav bi rezultat bio da je bilo obruto? Isto je i Vilt igrao protiv Rasela i cak 4,5 HOF i svi se bune kako nije vise osvajao? Da ne duzim, Lebron ima jednu titulu za koju mora da mu se skine kapa, ali i tada je imao dva olstara pored sebe! Toliko o njegovom mestu pricu o najboljem ikada!
pre 1 godinu
Da bi bio najbolji igrač svih vremena trebalo bi da bude najbolji Lakers svih vremena, a on je šesti..ili peti u vrh glave.
pre 1 godinu
@(nba cirkus, 18. avgust 2022 20:20)
Kakav handchecking? Pa to ne bi njega zaustavilo jer je gromada. LBJ bi u eri bez zonske odbrane ili ti u eri odbrane 1na1 bez udvajanje se nadavao poena najmanje kao i danas ako ne i vise.
pre 1 godinu
Dusan
Izuzetno nelogična, da se ne izrazim drugačije, konstatacija.
pre 1 godinu
Covek igra rugobatnu I tehnicka sturu kosarku sto bi se reklo milina ga je negledati ( pa onaj njegove sin Lebron kao sad je broni tehnicki je za njega Kari ) Ali masa je masa I to je njegove kosarka.
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
pre 1 godinu
Tada će i zvanično postati G.O.A.T! Jedva čekam.
pre 1 godinu
Џаба све...MJ 23 way to make a pain...;)
pre 1 godinu
Lebron je najbolji igrač svih vremena, ovi što su kupovali kineske patikice za po dve ili tri plate svojih roditelja, sad nešto tupe samo da ne ispadnu glupi što su kupovali robu koju je taj maneken reklamirao.
pre 1 godinu
Rasel Vestbruk ima vise poena, skokova, asistencija i ukradenih lopti od Stef Karija. Taj podatak sve govori o tim rekordima. Lebron igra 20 godina kosarsku na vrhunskom nivou, bez povreda, svaka cast. Da li ce ga taj rekord dici na neki veci nivo, iznad Majkla, Kobija, Karima? Ni blizu.
pre 1 godinu
Neverovatan igrač, jedan od najboljih plejmejkera ikad koji će u isto vreme biti najbolji strelac u istoriji košarke i još će stići do brojke od 40k poena 10k asistencija i 10k skokova
pre 1 godinu
Džordan ima nešto više od 32000 za 15 sezona. Da podsetim, ovo će biti dvadeseta sezona za Lebrona.
Džordan je sa 40 postizao preko 40 poena, eto kolika je to veličina od igrača.
Da se nije povlačio zbog smrti oca, da se nije glupirao sa bejzbolom i golfom, imao bi preko 40000 poena u karijeri.
(davor, 18. avgust 2022 18:35)
Lebron je stigao Džordana u poenima sa manjim brojem šuteva samo za tvoju informaciju.
pre 1 godinu
Vrhunski atleta i pristojan košarkaš ako se gleda samo kosarkaško umeće, hajpovan još od pre drafta 2003 (slično kao što su radili sa Zionom pre par godina), svakako jer se Dzordan penzionisao i morao je neko da preuzme "štafetu", a Nike ume da ishajpuje svoje favorite. Svakako je među 15-20 najboljih ikada (iskljucivo zbog dugovečnosti), ali je daleko od top 5. Sve što radi (osim zakucavanja i onoga što mu čista fizika donosi) je nekako "tako-tako", skoro negledljivo, dovoljno je pogledati npr njegove takozvane "no look pass"-ove i uporediti ih sa recimo Jokićevim, Lebron izbaci loptu iz ruku, pa pogleda u stranu dok se kod Jokića vidi da sve hvata perifernim vidom i okreće glavu pre ili tokom izbacivanja lopte ka saigraču, procenti šuta prosečni...mehanika takođe, ball handling lošiji i od Janisovog pre par godina, i tako redom. Opterećenost Džordanom (ovo pišem kao neko ko smatra Medžika za najboljeg ikada) ga gura da igra i postavlja nekakve rekorde, ali kada se podvuče crta, daleko od vrha (uporediti kako su instant svoje ekipe dizali po broju pobeda Džordan, Medžik, Bird, Dankan, itd...i kako Lebron to nigde nije uspeo,pa su se punile njegove ekipe kako bi bio konkurentan i biće vam jasno da je u pitanju dobar košarkaš, ali ne i prirodan vođa/pobednik).Svakako dobra karijera, ali takvih he bilo i biće i kasnije
pre 1 godinu
Jokara to sve obara.
pre 1 godinu
Statisticar koji juri supertimove. Poslednje 4 sezone kao cunj u odbrani.Neosporno, fizicki jedan od najboljih igraca svih vremena, kosarkaski. Mogu se setiti odmah par boljih od njega. MJ se ne racuna, Liga za sebe. Kobe, Iverson, Dankan... neuporedivo talentovaniji kosarkaski od njega.
pre 1 godinu
Sve je to super ali sve i da ga prestigne dao bi manje koseva od njega u totalu.. Karim Abdul Dzabar je samo jednom probao da sutne za 3 poena i dao je u ruki sezoni Magic-a, pa vi sad samo razmislite koliko se on iscimao da to postigne.
Sa druge strane Lebron ima 2140 datih trojki dakle to je 2140x3= 6420 poena koje nije postigao na foru..... Tako da je veoma diskutabilno da li bi bio najbolji strelac jer je to postigao sa visestruko manje datih koseva samim tim i manje suteva ka istom itd..
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
(madridista, 18. avgust 2022 18:28)
Pa tako onda znači da ni Djokovic nije najbolji svih vremena iako ima najviše nedelja na broju jedan i uskoro nadam se najviše GS
pre 1 godinu
Džordan ima nešto više od 32000 za 15 sezona. Da podsetim, ovo će biti dvadeseta sezona za Lebrona.
Džordan je sa 40 postizao preko 40 poena, eto kolika je to veličina od igrača.
Da se nije povlačio zbog smrti oca, da se nije glupirao sa bejzbolom i golfom, imao bi preko 40000 poena u karijeri.
pre 1 godinu
I još kad se uzme u obzir da je Džabar u karijeri dao samo jednu trojku.Ali će zato da se,kad se to desi,napravi takav hajp oko Lebrona da se neće ni primetiti da će Lejkersi opet biti truba.
pre 1 godinu
U celoj sezoni odigra 15 jacih utakmica, sa odbranom je na Vi, u danasnjem “letecem cirkusu” gde nema “hand checking” spoljne linije, starije generacije igraca (oni najbolji) bi davali 50 po mecu… tako da taj broj poena stvarno nista ne znaci, niti je bilo kakvo merilo. Danas se i ide samo na statistiku sto vise zakucavanja da bi utakmice bile posecenije, a to opet sve zbog novca.
Voleo bih ga videti protiv Detroita koliko bi poena dao, Rodmanu, Lambiru Dumarsu i ostalima, i generalno svim ekipa tada, kada se igrala kosarka.
Danasnja kosarka u sezoni je vecinom kao All Star utakmica bez ozbiljne odbrane, zabava za siroke narodne mase.
Daleko je on od najboljeg igraca, ikada, u novije vreme - poslednjih 15god, najbolji svakako.
pre 1 godinu
Zbog trojki jer se promenio pristup igri.
(nista o nicemu, 18. avgust 2022 21:52)
Svejedno Džordan nije znao da ih šutira, šta je loše u tome što Lebron zna?
pre 1 godinu
Ostace zapamceno i kako Kajl Kuzma u toku meca gura sa ledja kralja Lebrona da igra odbranu.
Zamislite da neko gura MJ-a zato sto nece da se trudi.
Daleko je on od najveceg.
pre 1 godinu
davor, kako vi ljudi ne mozete shvatiti da Lebron i Dzordan nisu isti tip igraca da je Dzordan skorer kao i Kobi, kao i Djurent, kao i Kari, a da je Lebron tipa Medzika i da se oni mogu porediti. Druga stvar razlicite ere svakih 10-20 godina mijenja se stil kosarke, Majkl nije mogao nista napraviti dok su na vrhuncu bili Medzik i Leri. Ali zato je 90 tih doslo njegovo vrijeme u kojem je ubijao. Lebron na stranu njegove izjave van terena, sto se tice igre je presao kosarku dakle covjek ima sve elemente igre obzirom na visinu pa skoro pa savrsene, fizicka sprema, kosarkaski IQ, brzina, timska igra itd. Neki od vas su prespavali 20 godina, a pucaju glupe komentare. Preko 40000 poena sto u sezoni sto u plejofu se dalo samo. 4 titule sa 3 razlicita tima. Papir svasta trpi.
pre 1 godinu
Pe ove je strašna glupost. LBJ već ima najviše poena ikada, kada se broje regularna sezona i plejof. Sada zašto je ovaj rekord, koji je samo o regularnoj sezoni, bitniji u medijima, to meni nikako nije jasno
pre 1 godinu
Lebron je mozda sjajan atleta , al kosarkasko znanje jako upitno .Dribling tu itamo sut , jrdno vreme covekje vrcinu pooena davao ulazim i tako stvorio tu statistiku, posleo radio na sutu za tri svaka cast za to.Zaista ima puno i skokova i asistrncija ,postoji jedno veliko ali sto se tice svega oko njegove karijere .Ko god gleda uzakmice al cele moze videti , da prvk on ne zna da igrw kad gubi , i kad je rezultat u egalu tu nr mislim svaki put al u gotovo 80posto slucajeva se to desavalo .Cim je super tim Majamija zaribao , pogotovu kad ih je ona ekuoa veterana Sparsa sa Kavajrm picistila ,odmah je trazio drugu sredinu .U onim finalima sa Votiorsima samo jednom je odigrao kako valja , u vrcini slucajeva nije to bas bilo najbilje iako statistika drugacije pokazuje .Pogotov nije mogao da zaustavi Durenta , koji je rasturao kavalirsepreko njega sa svih mogucih mesta na terenu .Jeste da je taj tim bio zaisga nesavladiv , al Lebton nije uspeo ni 10 posto da ga uspori .Ima 10 finala i samo 4 prstena sto je najgoru procenat pobeda u svum americkim profi sportovima kako oni vole da kazu .Ta njehova statistika pokazjne koliki je to beznacajni kad on ima ove cifre orosle godine a Lejkersi ni u olej of nisu usli .Jeste Vestbruk malo izgubljen al ako si lider ti ces se truditi da to popravis pomognee saigracu ,pa Dzordan jr jutio Rodmana po klubovima , nije bilo nimalo lako saradjivati sa takvim mozgom .Uglavnom Lebron jeste sjajan igrac al tu negdr u prvih 20 da kazes .
pre 1 godinu
Lebron je odavno najbolji strelac, samo sto iz nekog razloga ne racunaju PO utakmice…
pre 1 godinu
nije vazno previse, mozes ti da ubacis i 60 ali ako na kraju izgubis utakmicu, ti si gubitnik
pre 1 godinu
@ Banjaluka druze, promasio si temu, ali to vise nije ni cudo!! KAzes Dzordan nisata nije mogao dok su Leri i Medzik bili u prajmu?! Ista prica je bila Bil Rasel 11. Vilt samo dve titul?! Da je Dzordan/ Vilt igrao samo protiv Lerija,Medzika/ RAsela, pa da razumem argumentaciju i poredjenje, ali Dzordan je protiv sebe imao Lerija i dva HOF i jos par olstar igraca! Sta mislis, kakav bi rezultat bio da je bilo obruto? Isto je i Vilt igrao protiv Rasela i cak 4,5 HOF i svi se bune kako nije vise osvajao? Da ne duzim, Lebron ima jednu titulu za koju mora da mu se skine kapa, ali i tada je imao dva olstara pored sebe! Toliko o njegovom mestu pricu o najboljem ikada!
(Oto, 18. avgust 2022 23:09)
Sva sreća pa šest puta kad je osvajao Jordan nije imao samo legitimno najveći tim svih vremena uz GSW i Showtime Lejkerse, hahahahhaha
pre 1 godinu
@(nba cirkus, 18. avgust 2022 20:20)
Kakav handchecking? Pa to ne bi njega zaustavilo jer je gromada. LBJ bi u eri bez zonske odbrane ili ti u eri odbrane 1na1 bez udvajanje se nadavao poena najmanje kao i danas ako ne i vise.
pre 1 godinu
davor, kako vi ljudi ne mozete shvatiti da Lebron i Dzordan nisu isti tip igraca da je Dzordan skorer kao i Kobi, kao i Djurent, kao i Kari, a da je Lebron tipa Medzika i da se oni mogu porediti. Druga stvar razlicite ere svakih 10-20 godina mijenja se stil kosarke, Majkl nije mogao nista napraviti dok su na vrhuncu bili Medzik i Leri. Ali zato je 90 tih doslo njegovo vrijeme u kojem je ubijao. Lebron na stranu njegove izjave van terena, sto se tice igre je presao kosarku dakle covjek ima sve elemente igre obzirom na visinu pa skoro pa savrsene, fizicka sprema, kosarkaski IQ, brzina, timska igra itd. Neki od vas su prespavali 20 godina, a pucaju glupe komentare. Preko 40000 poena sto u sezoni sto u plejofu se dalo samo. 4 titule sa 3 razlicita tima. Papir svasta trpi.
(Banjaluka, 18. avgust 2022 20:02)
Lebron nije tip Medzika. Medzik ima kosarku u malom prstu, a Lebron nema pojma. Cinjenica.
pre 1 godinu
Da bi bio najbolji igrač svih vremena trebalo bi da bude najbolji Lakers svih vremena, a on je šesti..ili peti u vrh glave.
pre 1 godinu
nista o nicemu, kontam da trolujes, ako ne onda nemoj vise gledati kosarku.
(Banjaluka, 18. avgust 2022 22:09)
Prekini sa uvredama vec iznesi cinjenice da je Lebron bolji od Dzordana.
Niti jedan pokazatelj ti ne ide na ruku. Jednostavno Lebron je jedva mozda u top 15 kosarkasa svih vremena, a u top 5 ne moze uci bez da celom svetu kolektivno obrises pamcenje.
pre 1 godinu
Mrtva trka između @nista o nicemu i @vince carter ko više nema pojma o NBA...
Tragikomično je čitati šta sve ljudi pišu.
pre 1 godinu
Svaka cast, ali Majkl je Majkl!
pre 1 godinu
Moze on postati sta god hoces al on realno nije medju 5 ikada, 10 mozda..
Medijska propaganda, sponzori itd itd itd prave od njega nesto sto realno nije ..
(madridista, 18. avgust 2022 18:28)
Pa tako onda znači da ni Djokovic nije najbolji svih vremena iako ima najviše nedelja na broju jedan i uskoro nadam se najviše GS
(Di je glava Lajovicu, 18. avgust 2022 20:46)
Sta poredis ti jesi normalan?
pre 1 godinu
Nikad!
pre 1 godinu
Lebron je stigao Džordana u poenima sa manjim brojem šuteva samo za tvoju informaciju.
(Miličić Darko NBA šampion, 18. avgust 2022 18:50)
Zbog trojki jer se promenio pristup igri.
pre 1 godinu
Čitam komentare i ne mogu da verujem. Ljudi bukvalno pokušavaju da omalovaže ovaj broj poena koje je Lebron pistigao. Šta je sledeće, počeće da pišu da on to nije postigao, nego neko drugi. I da ko u ovom postu uopšte pominje Džordana? Vidim da ga mnogo provlačite po komentarima, a da nije u središtu događaja. Ps, prestanite da plačete u vezi Lebrona, to vam ništa neće olakšati, jer ste puni kompleksa i slepi da prepoznate prave veličine.
pre 1 godinu
Pola komentatora nije pogledalo 5 utakmica po sezoni. O Jordanu tek necu da pricam, niste se ni rodili kada je igrao. Ali kakvi komentari da pocrvenis od blama.
pre 1 godinu
Statistika je kao bikini. Sve se vidi, a ništa ne pokazuje.
pre 1 godinu
Moze sve zive rekorde da obori kao sto verovatno i oce zato sto ce igrati do 50-te ako treba samo da bi ih poobaro ali nikad nece biti goat,nije ni u top 3 u toj trci
pre 1 godinu
pa ako se LeBron ne povredi ili treba da odigra bar 50 utakmica u sledecoj sezoni po 26 poena po mecu onda ce prestici Karima. S obzirom da poslednjih par sezona ne igra cak ni pola sezone videcemo da li ce to biti izvodljivo ove sezone.
pre 1 godinu
Džaba!
pre 1 godinu
@ Banjaluka druze, promasio si temu, ali to vise nije ni cudo!! KAzes Dzordan nisata nije mogao dok su Leri i Medzik bili u prajmu?! Ista prica je bila Bil Rasel 11. Vilt samo dve titul?! Da je Dzordan/ Vilt igrao samo protiv Lerija,Medzika/ RAsela, pa da razumem argumentaciju i poredjenje, ali Dzordan je protiv sebe imao Lerija i dva HOF i jos par olstar igraca! Sta mislis, kakav bi rezultat bio da je bilo obruto? Isto je i Vilt igrao protiv Rasela i cak 4,5 HOF i svi se bune kako nije vise osvajao? Da ne duzim, Lebron ima jednu titulu za koju mora da mu se skine kapa, ali i tada je imao dva olstara pored sebe! Toliko o njegovom mestu pricu o najboljem ikada!
pre 1 godinu
Lebron ima 33,7% za 3 poena u playoffu a Dzordan 33,2 ali Lebron zna a Dzordan ne zna da sutira🤣 Dzordan ima 83% sa linije penala a Lebron 73% i sad je Lebron bolji suter od Dzordana zbog trojki koje u Dzordanovo vreme ni vrhunski suteri kao Bird nisu uzimali mnogo po mecu,sad i Westbruk sutira vise od Birda ili Dzordana. Dzordan je 91,92,93 sutirao 38% za 3 poena u playoffu...kad je izazvan za trojke,pogodio ih je 6 za poluvreme,zamislite takmicara kao sto je Dzordan koji se potrudio da postane top defanzivac u ovoj eri gde je sut za 3 neko merilo..
pre 1 godinu
nista o nicemu, kontam da trolujes, ako ne onda nemoj vise gledati kosarku.
pre 1 godinu
@Banjaluka poznati laik,neverovatni su mi ovi komentari koje on i njemu slicni pisu. Kaze Bird i Medzik su pobedjivali Dzordana,onda je Dankan pobedio Lebrona a ne San Antonio,onda je Kari pobedio Jokica a ne Golden Stejt. Pazi Bird,Mekhejl,Parish,Denis Dzonson u svom prajmu protiv Dzordana od 23,24 godine i nikog zivog u njegovom timu,ekipa koja je 86te zavrsila 21-43 bez njega i likovi ladno pisu da je cekao da Bird i Medzik sa kojim nije igrao ni u istoj konferenciji padnu,a istina je da su Bad Boysi zavrsili Boston i Lejkerse ali da,to niko ne pominje,takodje niko ne pominje da su Stokton i Malone kao mladi umalo dobili showtime Lejkerse ali bitno je da pisu kako daleko bolja Juta nije bila konkurencija Bullsima ili da su Finix Sunsi bez Barklija demolirali 63-19 Lejkerse 90te godine sa 3 all stara i Pat Rajlijem na klupi. 89te Bullsi imaju skor 45-37 cini mi se a 1991 61-21..pa ti Bullsi bi satrli i Lejkerse i Bad Boyse iz bilo koje godine. 45-37 Bullsi su im uzeli 2 pobede a 61-21 bi ih satrli kao sto i jesu. @Uros Kuzma,Cole Anthony,Porter,Lilard pre neki dan odgovaraju Dzordan je najveci...dakle 15 godina mladji ljudi od Lebrona smatraju Dzordana za najveceg. A MJ sa 33,4ppg u playoffu je najbolji strelac ikada,pri per i prvi u plus minus,nije sigurno Dzabar sa 24ppg bio najbolji strelac.
pre 1 godinu
Ljudi mozete da se prepirete do sutra ko je malo stariji zna kako je Dzordan igrao ovi mladji misle da je Dzejms nesto,daleko od toga da nije…Ali zna se ko je Dzordan tako ce i ostati zauvek covek je mit,legenda.Ne samo sportska nego uopste zivece zauvek znace za Dzordana i za 100 godina i svi ce pokusavati da budu kao on ali to niko nece uspeti. Sportski pozdrav
pre 1 godinu
@Vosak idi brale umij se. Bullsi 91,92,93 su bili tim sa svojom draft klasom i bez Kukoca,Rodmana,Harpera,Kera. Trojica od njih su pojacali Pipenove Bullse a Rodman je kasnije dosao sa 34 godine na mesto Horace Granta. Taj tim uopste nije smatran supertimom,a tek ne 1998 kada su svi bili veterani,Pipen propustio 40 meceve a igrao povredjen u playoffu a Rodman sa 36 igrao najgoru sezonu u Chicagu. Jesu Bullsi ustvari 96 bili supertim,ali zato sto se Jordan vratio u full sezoni 72-10. Mada kazem svejedno pojmasi kazu da bullsi nisu imali konkurenciju i da su imali srecu sto Lejkersi i Seltiksi nisu tu jer isto je potpuno kad Bullsi 86te sa 43 poraza bez mladog Dzordana igraju protiv Seltiksa ili Bullsi sa 45 pobeda iz 89te koji uzimaju 2 pobede Pistonsima i da su protiv njih igrali 72-10 Bullsi ili 61-21 iz 1991...ma potpuno istoo :)))
pre 1 godinu
Ovi bre nisu normalni koliko im je mozak ispran covece,ne znaju da razlikuju zonsku odbranu i udvajanje,da se lupis u celo prosto sta zadrugari rade. Naravno da je bilo udvajanja i triple teama,to nema veze sa zonskom odbranom pojmasi,zonska odbrana je formacija na terenu 2-3 zona najcesce i ona ne moze da se igra u Lebronovo vreme jer visoki igraci zbog pravila moraju da izadju iz reketa za 3 sekunde,znaci zbog pominjanja zonske odbrane pojmasi su ustalili da se nekad igralo jedan na jedan,aj sad ako znate da koristite youtube,Sonix defense on Jordan,svaka akcija je udvajanje,ljudi komentarisu kosarku a ne znaju razliku izmedju zonske odbrane i udvanja,znaci "zona" to je kad stanes u odredjenu poziciju,formacija..jao koliko ste ograniceni,stvarno strasno! Shaq u finalu 95 imao 9,7,6 asistencija jer je bio udvajan pa delio povratnee..kaze nije bilo udvajanja😅
pre 1 godinu
Covek igra rugobatnu I tehnicka sturu kosarku sto bi se reklo milina ga je negledati ( pa onaj njegove sin Lebron kao sad je broni tehnicki je za njega Kari ) Ali masa je masa I to je njegove kosarka.
pre 1 godinu
@Todor
Brao za komentar.. potpisujem sve sto si napisao.
pre 1 godinu
Sve je to super ali sve i da ga prestigne dao bi manje koseva od njega u totalu.. Karim Abdul Dzabar je samo jednom probao da sutne za 3 poena i dao je u ruki sezoni Magic-a, pa vi sad samo razmislite koliko se on iscimao da to postigne.
Sa druge strane Lebron ima 2140 datih trojki dakle to je 2140x3= 6420 poena koje nije postigao na foru..... Tako da je veoma diskutabilno da li bi bio najbolji strelac jer je to postigao sa visestruko manje datih koseva samim tim i manje suteva ka istom itd..
(Dusan, 18. avgust 2022 19:20)
Džabar je imao 1 od 18 u šutu za 3 poena (5.6%) u celoj karijeri. U ruki sezoni nije mogao da šutira za 3, jer je to bilo 12 godina pre nego što je trojka uvedena u NBA.
pre 1 godinu
Dusan
Izuzetno nelogična, da se ne izrazim drugačije, konstatacija.
49 Komentari
Sortiraj po: