Sreda, 03.08.2022.

18:00

Plejmejkerska škola Nikole Jokića

Srpski košarkaš Nikola Jokić tokom karijere beleži ubedljivo najviše asistencija po meču u istoriji NBA lige kada su centri u pitanju.

Izvor:

Plejmejkerska škola Nikole Jokiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

23 Komentari

Sortiraj po:

Roki

pre 1 godinu

Mile

Samo dve opaske. Ne znaš šta pričaš kad su asistencije u pitanju. Ako misliš da znas, pokaži nam kad se promenilo pravilo. Drugo, to što ubacujes reč iste umesto asistencija te ne čini inteligentijim i pismenijim, upravo je suprotno.

Kole

pre 1 godinu

Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.
(Dejan, 03. avgust 2022 20:02)

Stavi Bodirogu u Španiju '00-ih i Španci bi bili Jugoslavija umesto nas. Jedan igrač itekako pravi razliku, ako ume bolje od drugih. Gledaj dečko Dončića šta radi u reprezentaciji. Slovenci su konstantno jaki u košarci 15 godina unazad, a tek na zadnjem su osvojili, kada su po papiru imali čak i slabiju reprezentaciju nego na prethodna dva evropska prvenstva. Da mi imamo Dončića, bili bi opet svetski prvaci, a bili bi egal sa Amerima na olimpijadi. Potpisujem!

Milan

pre 1 godinu

Dzaba sve kada Denver sa njim kao glavnim igracem ispada stalno u prvom-drugom krugu na nikada slabijim Zapadu.
Jokic je u odbrani busan kao sito, i takvog centra 90-ih godina niko ne bi drzao u timu.
On ima ludu srecu sto je NBA danas kecerskog karaktera, inace da se igra kao nekada on bi tesko rezerva bio.
(baron, 3. avgust 2022 20:44)

Bukvalno od 4 ucesca su samo jednom ispali u prvom kolu sa 4:1 i to ove godine od GS koji ni u jednoj seriji nisu izgubili vise od 2 utakmice. A Denveru pri tom falili Marej i MPJ, na jednoj od prve 2 utakmice samo Jokic imao dvocifren broj poena. Denver nikad slabiji, GS jak skoro kao u vreme kad je Durant igrao za njih. A od 4 ucesca, eto jedno ispadanje u prvom kolu, ali i jedno finale konferencije, i to sa Jokicem koji jos nije bio na ovim nivou. Cekamo da vidimo u kakvom stanju ce biti povratnici, ali za predstojecu sezonu, pod uslovom da ih zdravlje posluzi, bice medju ozbiljnijim timovima.

Milan

pre 1 godinu

Na žalost, ti si nam svojim komentarom tek pokazao koliko ne pratiš i koliko se ne razumeš u košarku. Komentarišeš nečiju igru i uticaj na igru ekipe poredeći Nba ekipu i reprezentaciju na evropskom prvenstvu? Kao na nivou deteta koje igra video igricu i sklapa ekipe. Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.
(Dejan, 03. avgust 2022 20:02
ali decko nemamo samo jednog igraca

Milan

pre 1 godinu

Razumijem da je razlika u dodijeljivanju asistencija nekada i sada! I ne sporim da bi neki stariji igraci imali,mozda,vise asistencija!
Ali,sada su svima ista pravila i,takva su kakva su,pa zasto onda nema ni jednog centra u top 50 najboljih asistenata?
Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!
(Moje skromno misljenje.., 03. avgust 2022 20:11)
pa naravno , apsolutno tacno

smeh

pre 1 godinu

Može li neko od ovih koji govore da ima razlike između asistencija danas i nekada da napiše kada su menjali pravilo o asistencijama u NBA. Valjda znaju da kažu i taj podatak.

Dejan

pre 1 godinu

@Napisao je neki tip juce komentar o tome kako bi nama , koji tvrdimo da smo sa Jokicem prvi favoriti na EP, napisao nesto a da ne zna kako da izbjegne da nas ne uvrijedi i dobio brdo "lajkova" .
Ocigledno da tip ne prati kosarku , jer da je gledao kakav je Denver Jokic odveo do plej-ofa , onda ne bi izustio takav komentar . Covjek je tokom sezone dobio svaki tim makar po jednom , a sam se sa liliputancima nosio sa svim onim Azdajama , neke isprasio toliko da su krenuli da se biju sa njime (gdje su takodje lose prosli) .
(MarkoSimpson, 03. avgust 2022 18:15)

Na žalost, ti si nam svojim komentarom tek pokazao koliko ne pratiš i koliko se ne razumeš u košarku. Komentarišeš nečiju igru i uticaj na igru ekipe poredeći Nba ekipu i reprezentaciju na evropskom prvenstvu? Kao na nivou deteta koje igra video igricu i sklapa ekipe. Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.

Orlando

pre 1 godinu

Ne sramotite se, u vreme Rasela i Čemberlena su asistencije bile čiste, to što se danas računa u iste nikada se tada ne bi pisalo. Bez nemere da unizim nečiji neosporni uspeh, to je istina a vi kako hoćete.
(Mile, 03. avgust 2022 18:07)

Ti hoces da kazes da Rasel i Cemberlejn imaju pregled igre kao Nikola, pa samo zbog drugacijih pravila nisu imali vise asistencija?! Ne sranoti se ti!

ej…

pre 1 godinu

Ima i napredna statistika i analiza … koliko bi imao da oni njegovi, da ne vredjam, znaju da pogode bar pola otvorenih suteva koje im on napravi.
Tek bi to ludilo bilo…

baron

pre 1 godinu

Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!
(Moje skromno misljenje.., 3. avgust 2022 20:11)

Dzaba sve kada Denver sa njim kao glavnim igracem ispada stalno u prvom-drugom krugu na nikada slabijim Zapadu.
Jokic je u odbrani busan kao sito, i takvog centra 90-ih godina niko ne bi drzao u timu.
On ima ludu srecu sto je NBA danas kecerskog karaktera, inace da se igra kao nekada on bi tesko rezerva bio.

Moje skromno misljenje..

pre 1 godinu

Razumijem da je razlika u dodijeljivanju asistencija nekada i sada! I ne sporim da bi neki stariji igraci imali,mozda,vise asistencija!
Ali,sada su svima ista pravila i,takva su kakva su,pa zasto onda nema ni jednog centra u top 50 najboljih asistenata?
Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!

vince carter

pre 1 godinu

Mene i dalje fasciniraju pojmasi sa komentarima "redefinisao centarsku poziciju" sto bi znacilo da bi u svim drugim timovima centri poceli da igraju kao Jokic,a jedina istina je da je Jokic igrao pleja u mladjim kategorijama,izrastao je i promenio poziciju a igrom slucaja je dobio priliku da bude u ovakvoj ulozi jer je draftovan u ekipi koja nema organizatora igre i u kojem su sve bili mladi igraci. Cemberlen je bio najbolji asistent lige,Bil Wolton je bio ozbiljan dodavac i nije se redefinisala pozicija kao sto nece ni sad,Jokic ostaje unikatan i to je valjda i kompliment,na stranu sto domaci fanovi Zadruge zele da ga svi kopiraju kao Karija. Recimo pojmasu Draganu Borci na izjavu da sada centri imaju vise asistencija nego nekad sam dokazao suprotno i ovde ispisao podatke a posto sada ne mogu da ih ispisem sve,evo recimo od drugog najboljeg dodavaca posle Jokica,Domantasa Sabonisa i Chris Weber i Barkli imaju vise dodavanja u proseku,ostali visoki igraci dodaju manje vise isto,sa tim sto je daleko lakse dodavati kad je teren otvoren suterima za 3 poena i brzim igracima koji lako utrcavaju i istrcavaju. Takodje se nastavlja pljuvanje Jokicevih saigraca tako da ne znamo kako su doticni zavrsili u Nba bez Jokica,kako znaju da hodaju. Takodje niko ne gleda kakvi su timovi ispod Denvera,jedan Redzi Dzekson je predvodio Kliperse bez Lenarada i Dzordza.

Milan

pre 1 godinu

Jedno su asistencije nekad i sada. Sad bacis coveku na post, on odradi par finti i da kos i tebi prepisu asistenciju. Samo da se budze statistika. Sou biznis.
(Dava, 03. avgust 2022 17:43)
tacno ali to ne umanjuje doktorsku igru Nikole Jokica ...maestro

MarkoSimpson

pre 1 godinu

Napisao je neki tip juce komentar o tome kako bi nama , koji tvrdimo da smo sa Jokicem prvi favoriti na EP, napisao nesto a da ne zna kako da izbjegne da nas ne uvrijedi i dobio brdo "lajkova" .
Ocigledno da tip ne prati kosarku , jer da je gledao kakav je Denver Jokic odveo do plej-ofa , onda ne bi izustio takav komentar . Covjek je tokom sezone dobio svaki tim makar po jednom , a sam se sa liliputancima nosio sa svim onim Azdajama , neke isprasio toliko da su krenuli da se biju sa njime (gdje su takodje lose prosli) .

Mile

pre 1 godinu

Ne sramotite se, u vreme Rasela i Čemberlena su asistencije bile čiste, to što se danas računa u iste nikada se tada ne bi pisalo. Bez nemere da unizim nečiji neosporni uspeh, to je istina a vi kako hoćete.

Dava

pre 1 godinu

Jedno su asistencije nekad i sada. Sad bacis coveku na post, on odradi par finti i da kos i tebi prepisu asistenciju. Samo da se budze statistika. Sou biznis.

Milan

pre 1 godinu

Jedno su asistencije nekad i sada. Sad bacis coveku na post, on odradi par finti i da kos i tebi prepisu asistenciju. Samo da se budze statistika. Sou biznis.
(Dava, 03. avgust 2022 17:43)
tacno ali to ne umanjuje doktorsku igru Nikole Jokica ...maestro

MarkoSimpson

pre 1 godinu

Napisao je neki tip juce komentar o tome kako bi nama , koji tvrdimo da smo sa Jokicem prvi favoriti na EP, napisao nesto a da ne zna kako da izbjegne da nas ne uvrijedi i dobio brdo "lajkova" .
Ocigledno da tip ne prati kosarku , jer da je gledao kakav je Denver Jokic odveo do plej-ofa , onda ne bi izustio takav komentar . Covjek je tokom sezone dobio svaki tim makar po jednom , a sam se sa liliputancima nosio sa svim onim Azdajama , neke isprasio toliko da su krenuli da se biju sa njime (gdje su takodje lose prosli) .

Mile

pre 1 godinu

Ne sramotite se, u vreme Rasela i Čemberlena su asistencije bile čiste, to što se danas računa u iste nikada se tada ne bi pisalo. Bez nemere da unizim nečiji neosporni uspeh, to je istina a vi kako hoćete.

Dava

pre 1 godinu

Jedno su asistencije nekad i sada. Sad bacis coveku na post, on odradi par finti i da kos i tebi prepisu asistenciju. Samo da se budze statistika. Sou biznis.

Orlando

pre 1 godinu

Ne sramotite se, u vreme Rasela i Čemberlena su asistencije bile čiste, to što se danas računa u iste nikada se tada ne bi pisalo. Bez nemere da unizim nečiji neosporni uspeh, to je istina a vi kako hoćete.
(Mile, 03. avgust 2022 18:07)

Ti hoces da kazes da Rasel i Cemberlejn imaju pregled igre kao Nikola, pa samo zbog drugacijih pravila nisu imali vise asistencija?! Ne sranoti se ti!

Moje skromno misljenje..

pre 1 godinu

Razumijem da je razlika u dodijeljivanju asistencija nekada i sada! I ne sporim da bi neki stariji igraci imali,mozda,vise asistencija!
Ali,sada su svima ista pravila i,takva su kakva su,pa zasto onda nema ni jednog centra u top 50 najboljih asistenata?
Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!

Milan

pre 1 godinu

Dzaba sve kada Denver sa njim kao glavnim igracem ispada stalno u prvom-drugom krugu na nikada slabijim Zapadu.
Jokic je u odbrani busan kao sito, i takvog centra 90-ih godina niko ne bi drzao u timu.
On ima ludu srecu sto je NBA danas kecerskog karaktera, inace da se igra kao nekada on bi tesko rezerva bio.
(baron, 3. avgust 2022 20:44)

Bukvalno od 4 ucesca su samo jednom ispali u prvom kolu sa 4:1 i to ove godine od GS koji ni u jednoj seriji nisu izgubili vise od 2 utakmice. A Denveru pri tom falili Marej i MPJ, na jednoj od prve 2 utakmice samo Jokic imao dvocifren broj poena. Denver nikad slabiji, GS jak skoro kao u vreme kad je Durant igrao za njih. A od 4 ucesca, eto jedno ispadanje u prvom kolu, ali i jedno finale konferencije, i to sa Jokicem koji jos nije bio na ovim nivou. Cekamo da vidimo u kakvom stanju ce biti povratnici, ali za predstojecu sezonu, pod uslovom da ih zdravlje posluzi, bice medju ozbiljnijim timovima.

ej…

pre 1 godinu

Ima i napredna statistika i analiza … koliko bi imao da oni njegovi, da ne vredjam, znaju da pogode bar pola otvorenih suteva koje im on napravi.
Tek bi to ludilo bilo…

smeh

pre 1 godinu

Može li neko od ovih koji govore da ima razlike između asistencija danas i nekada da napiše kada su menjali pravilo o asistencijama u NBA. Valjda znaju da kažu i taj podatak.

Milan

pre 1 godinu

Razumijem da je razlika u dodijeljivanju asistencija nekada i sada! I ne sporim da bi neki stariji igraci imali,mozda,vise asistencija!
Ali,sada su svima ista pravila i,takva su kakva su,pa zasto onda nema ni jednog centra u top 50 najboljih asistenata?
Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!
(Moje skromno misljenje.., 03. avgust 2022 20:11)
pa naravno , apsolutno tacno

Roki

pre 1 godinu

Mile

Samo dve opaske. Ne znaš šta pričaš kad su asistencije u pitanju. Ako misliš da znas, pokaži nam kad se promenilo pravilo. Drugo, to što ubacujes reč iste umesto asistencija te ne čini inteligentijim i pismenijim, upravo je suprotno.

Kole

pre 1 godinu

Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.
(Dejan, 03. avgust 2022 20:02)

Stavi Bodirogu u Španiju '00-ih i Španci bi bili Jugoslavija umesto nas. Jedan igrač itekako pravi razliku, ako ume bolje od drugih. Gledaj dečko Dončića šta radi u reprezentaciji. Slovenci su konstantno jaki u košarci 15 godina unazad, a tek na zadnjem su osvojili, kada su po papiru imali čak i slabiju reprezentaciju nego na prethodna dva evropska prvenstva. Da mi imamo Dončića, bili bi opet svetski prvaci, a bili bi egal sa Amerima na olimpijadi. Potpisujem!

Milan

pre 1 godinu

Na žalost, ti si nam svojim komentarom tek pokazao koliko ne pratiš i koliko se ne razumeš u košarku. Komentarišeš nečiju igru i uticaj na igru ekipe poredeći Nba ekipu i reprezentaciju na evropskom prvenstvu? Kao na nivou deteta koje igra video igricu i sklapa ekipe. Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.
(Dejan, 03. avgust 2022 20:02
ali decko nemamo samo jednog igraca

Dejan

pre 1 godinu

@Napisao je neki tip juce komentar o tome kako bi nama , koji tvrdimo da smo sa Jokicem prvi favoriti na EP, napisao nesto a da ne zna kako da izbjegne da nas ne uvrijedi i dobio brdo "lajkova" .
Ocigledno da tip ne prati kosarku , jer da je gledao kakav je Denver Jokic odveo do plej-ofa , onda ne bi izustio takav komentar . Covjek je tokom sezone dobio svaki tim makar po jednom , a sam se sa liliputancima nosio sa svim onim Azdajama , neke isprasio toliko da su krenuli da se biju sa njime (gdje su takodje lose prosli) .
(MarkoSimpson, 03. avgust 2022 18:15)

Na žalost, ti si nam svojim komentarom tek pokazao koliko ne pratiš i koliko se ne razumeš u košarku. Komentarišeš nečiju igru i uticaj na igru ekipe poredeći Nba ekipu i reprezentaciju na evropskom prvenstvu? Kao na nivou deteta koje igra video igricu i sklapa ekipe. Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.

vince carter

pre 1 godinu

Mene i dalje fasciniraju pojmasi sa komentarima "redefinisao centarsku poziciju" sto bi znacilo da bi u svim drugim timovima centri poceli da igraju kao Jokic,a jedina istina je da je Jokic igrao pleja u mladjim kategorijama,izrastao je i promenio poziciju a igrom slucaja je dobio priliku da bude u ovakvoj ulozi jer je draftovan u ekipi koja nema organizatora igre i u kojem su sve bili mladi igraci. Cemberlen je bio najbolji asistent lige,Bil Wolton je bio ozbiljan dodavac i nije se redefinisala pozicija kao sto nece ni sad,Jokic ostaje unikatan i to je valjda i kompliment,na stranu sto domaci fanovi Zadruge zele da ga svi kopiraju kao Karija. Recimo pojmasu Draganu Borci na izjavu da sada centri imaju vise asistencija nego nekad sam dokazao suprotno i ovde ispisao podatke a posto sada ne mogu da ih ispisem sve,evo recimo od drugog najboljeg dodavaca posle Jokica,Domantasa Sabonisa i Chris Weber i Barkli imaju vise dodavanja u proseku,ostali visoki igraci dodaju manje vise isto,sa tim sto je daleko lakse dodavati kad je teren otvoren suterima za 3 poena i brzim igracima koji lako utrcavaju i istrcavaju. Takodje se nastavlja pljuvanje Jokicevih saigraca tako da ne znamo kako su doticni zavrsili u Nba bez Jokica,kako znaju da hodaju. Takodje niko ne gleda kakvi su timovi ispod Denvera,jedan Redzi Dzekson je predvodio Kliperse bez Lenarada i Dzordza.

baron

pre 1 godinu

Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!
(Moje skromno misljenje.., 3. avgust 2022 20:11)

Dzaba sve kada Denver sa njim kao glavnim igracem ispada stalno u prvom-drugom krugu na nikada slabijim Zapadu.
Jokic je u odbrani busan kao sito, i takvog centra 90-ih godina niko ne bi drzao u timu.
On ima ludu srecu sto je NBA danas kecerskog karaktera, inace da se igra kao nekada on bi tesko rezerva bio.

Mile

pre 1 godinu

Ne sramotite se, u vreme Rasela i Čemberlena su asistencije bile čiste, to što se danas računa u iste nikada se tada ne bi pisalo. Bez nemere da unizim nečiji neosporni uspeh, to je istina a vi kako hoćete.

baron

pre 1 godinu

Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!
(Moje skromno misljenje.., 3. avgust 2022 20:11)

Dzaba sve kada Denver sa njim kao glavnim igracem ispada stalno u prvom-drugom krugu na nikada slabijim Zapadu.
Jokic je u odbrani busan kao sito, i takvog centra 90-ih godina niko ne bi drzao u timu.
On ima ludu srecu sto je NBA danas kecerskog karaktera, inace da se igra kao nekada on bi tesko rezerva bio.

Dava

pre 1 godinu

Jedno su asistencije nekad i sada. Sad bacis coveku na post, on odradi par finti i da kos i tebi prepisu asistenciju. Samo da se budze statistika. Sou biznis.

vince carter

pre 1 godinu

Mene i dalje fasciniraju pojmasi sa komentarima "redefinisao centarsku poziciju" sto bi znacilo da bi u svim drugim timovima centri poceli da igraju kao Jokic,a jedina istina je da je Jokic igrao pleja u mladjim kategorijama,izrastao je i promenio poziciju a igrom slucaja je dobio priliku da bude u ovakvoj ulozi jer je draftovan u ekipi koja nema organizatora igre i u kojem su sve bili mladi igraci. Cemberlen je bio najbolji asistent lige,Bil Wolton je bio ozbiljan dodavac i nije se redefinisala pozicija kao sto nece ni sad,Jokic ostaje unikatan i to je valjda i kompliment,na stranu sto domaci fanovi Zadruge zele da ga svi kopiraju kao Karija. Recimo pojmasu Draganu Borci na izjavu da sada centri imaju vise asistencija nego nekad sam dokazao suprotno i ovde ispisao podatke a posto sada ne mogu da ih ispisem sve,evo recimo od drugog najboljeg dodavaca posle Jokica,Domantasa Sabonisa i Chris Weber i Barkli imaju vise dodavanja u proseku,ostali visoki igraci dodaju manje vise isto,sa tim sto je daleko lakse dodavati kad je teren otvoren suterima za 3 poena i brzim igracima koji lako utrcavaju i istrcavaju. Takodje se nastavlja pljuvanje Jokicevih saigraca tako da ne znamo kako su doticni zavrsili u Nba bez Jokica,kako znaju da hodaju. Takodje niko ne gleda kakvi su timovi ispod Denvera,jedan Redzi Dzekson je predvodio Kliperse bez Lenarada i Dzordza.

Dejan

pre 1 godinu

@Napisao je neki tip juce komentar o tome kako bi nama , koji tvrdimo da smo sa Jokicem prvi favoriti na EP, napisao nesto a da ne zna kako da izbjegne da nas ne uvrijedi i dobio brdo "lajkova" .
Ocigledno da tip ne prati kosarku , jer da je gledao kakav je Denver Jokic odveo do plej-ofa , onda ne bi izustio takav komentar . Covjek je tokom sezone dobio svaki tim makar po jednom , a sam se sa liliputancima nosio sa svim onim Azdajama , neke isprasio toliko da su krenuli da se biju sa njime (gdje su takodje lose prosli) .
(MarkoSimpson, 03. avgust 2022 18:15)

Na žalost, ti si nam svojim komentarom tek pokazao koliko ne pratiš i koliko se ne razumeš u košarku. Komentarišeš nečiju igru i uticaj na igru ekipe poredeći Nba ekipu i reprezentaciju na evropskom prvenstvu? Kao na nivou deteta koje igra video igricu i sklapa ekipe. Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.

MarkoSimpson

pre 1 godinu

Napisao je neki tip juce komentar o tome kako bi nama , koji tvrdimo da smo sa Jokicem prvi favoriti na EP, napisao nesto a da ne zna kako da izbjegne da nas ne uvrijedi i dobio brdo "lajkova" .
Ocigledno da tip ne prati kosarku , jer da je gledao kakav je Denver Jokic odveo do plej-ofa , onda ne bi izustio takav komentar . Covjek je tokom sezone dobio svaki tim makar po jednom , a sam se sa liliputancima nosio sa svim onim Azdajama , neke isprasio toliko da su krenuli da se biju sa njime (gdje su takodje lose prosli) .

Milan

pre 1 godinu

Jedno su asistencije nekad i sada. Sad bacis coveku na post, on odradi par finti i da kos i tebi prepisu asistenciju. Samo da se budze statistika. Sou biznis.
(Dava, 03. avgust 2022 17:43)
tacno ali to ne umanjuje doktorsku igru Nikole Jokica ...maestro

Orlando

pre 1 godinu

Ne sramotite se, u vreme Rasela i Čemberlena su asistencije bile čiste, to što se danas računa u iste nikada se tada ne bi pisalo. Bez nemere da unizim nečiji neosporni uspeh, to je istina a vi kako hoćete.
(Mile, 03. avgust 2022 18:07)

Ti hoces da kazes da Rasel i Cemberlejn imaju pregled igre kao Nikola, pa samo zbog drugacijih pravila nisu imali vise asistencija?! Ne sranoti se ti!

Moje skromno misljenje..

pre 1 godinu

Razumijem da je razlika u dodijeljivanju asistencija nekada i sada! I ne sporim da bi neki stariji igraci imali,mozda,vise asistencija!
Ali,sada su svima ista pravila i,takva su kakva su,pa zasto onda nema ni jednog centra u top 50 najboljih asistenata?
Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!

ej…

pre 1 godinu

Ima i napredna statistika i analiza … koliko bi imao da oni njegovi, da ne vredjam, znaju da pogode bar pola otvorenih suteva koje im on napravi.
Tek bi to ludilo bilo…

Milan

pre 1 godinu

Na žalost, ti si nam svojim komentarom tek pokazao koliko ne pratiš i koliko se ne razumeš u košarku. Komentarišeš nečiju igru i uticaj na igru ekipe poredeći Nba ekipu i reprezentaciju na evropskom prvenstvu? Kao na nivou deteta koje igra video igricu i sklapa ekipe. Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.
(Dejan, 03. avgust 2022 20:02
ali decko nemamo samo jednog igraca

Milan

pre 1 godinu

Dzaba sve kada Denver sa njim kao glavnim igracem ispada stalno u prvom-drugom krugu na nikada slabijim Zapadu.
Jokic je u odbrani busan kao sito, i takvog centra 90-ih godina niko ne bi drzao u timu.
On ima ludu srecu sto je NBA danas kecerskog karaktera, inace da se igra kao nekada on bi tesko rezerva bio.
(baron, 3. avgust 2022 20:44)

Bukvalno od 4 ucesca su samo jednom ispali u prvom kolu sa 4:1 i to ove godine od GS koji ni u jednoj seriji nisu izgubili vise od 2 utakmice. A Denveru pri tom falili Marej i MPJ, na jednoj od prve 2 utakmice samo Jokic imao dvocifren broj poena. Denver nikad slabiji, GS jak skoro kao u vreme kad je Durant igrao za njih. A od 4 ucesca, eto jedno ispadanje u prvom kolu, ali i jedno finale konferencije, i to sa Jokicem koji jos nije bio na ovim nivou. Cekamo da vidimo u kakvom stanju ce biti povratnici, ali za predstojecu sezonu, pod uslovom da ih zdravlje posluzi, bice medju ozbiljnijim timovima.

smeh

pre 1 godinu

Može li neko od ovih koji govore da ima razlike između asistencija danas i nekada da napiše kada su menjali pravilo o asistencijama u NBA. Valjda znaju da kažu i taj podatak.

Kole

pre 1 godinu

Možeš i Džordana da ubaciš u evropsku reprezentaciju, pa da ga istambura neka tamo "dobra EKIPA".
Jedan igrač u ekipi u evro košarci, koliko god da je dominantan, ne može uvek napraviti toliku razliku kao u NBA ligi. Toliko primera smo imali.
(Dejan, 03. avgust 2022 20:02)

Stavi Bodirogu u Španiju '00-ih i Španci bi bili Jugoslavija umesto nas. Jedan igrač itekako pravi razliku, ako ume bolje od drugih. Gledaj dečko Dončića šta radi u reprezentaciji. Slovenci su konstantno jaki u košarci 15 godina unazad, a tek na zadnjem su osvojili, kada su po papiru imali čak i slabiju reprezentaciju nego na prethodna dva evropska prvenstva. Da mi imamo Dončića, bili bi opet svetski prvaci, a bili bi egal sa Amerima na olimpijadi. Potpisujem!

Roki

pre 1 godinu

Mile

Samo dve opaske. Ne znaš šta pričaš kad su asistencije u pitanju. Ako misliš da znas, pokaži nam kad se promenilo pravilo. Drugo, to što ubacujes reč iste umesto asistencija te ne čini inteligentijim i pismenijim, upravo je suprotno.

Milan

pre 1 godinu

Razumijem da je razlika u dodijeljivanju asistencija nekada i sada! I ne sporim da bi neki stariji igraci imali,mozda,vise asistencija!
Ali,sada su svima ista pravila i,takva su kakva su,pa zasto onda nema ni jednog centra u top 50 najboljih asistenata?
Ipak je Nikola redefinisao kosarkasku igru i poziciju!
(Moje skromno misljenje.., 03. avgust 2022 20:11)
pa naravno , apsolutno tacno