1. Voljeli ga ili ne, najbolji je srpski kosarkas svih vremena i vec je u 5 najboljih Evropljana...
    nknknk

    Covek koji nije osvojio Nikad nista najbolji?? Najbolji mozda za svoju statistiku
    (dzo, 21. oktobar 2021 09:00)
    ***…**
    Osvojio je ono sto nijedan ex-YU nikad nije osvojio cak nije bio ni blizu toga da ga uzmu u razmatranje, NBA trofej najkorisnijeg igraca u sezoni. Ali sta zna sitna zlobna dusa koji je to uspeh, bolji su Bogdanovic, Teodosic, Djordjevic, Danilovic ili Bodiroga. No cudno da to nisu prepoznali ljudi u postojbini kosarke (gde po "analizama" komentatora sa ovog portala igraju losu kosarku), cudno je da se u najjacoj ligi sveta dokazao kao vrhunski igrac samo Jokic.
    (pacificka_obala, 21. oktobar 2021 20:25)

    # Link komentara

  2. doktor kosarke.
    (leBru, 21. oktobar 2021 17:06)

    # Link komentara

  3. Koliko smo mnogi od nas ljuti na Jokića pokazuje podatak da na vesti o njemu u kojoj je odigrao MVP partiju ima samo 76 komentara
    (Danijel, 21. oktobar 2021 14:07)

    # Link komentara

  4. Ideeeemoooo majstore...
    (Pixy, 21. oktobar 2021 13:52)

    # Link komentara

  5. Ko bi se drugi zakacio na moj komentar nego kompleksas "Jaran Oden" :)) Dzordan je zadnji put igrao pre 18 godina,gde ode ti buculo :D Moji komentari su replike i svakako me manje ima od tebe i tebi slicnih uvlakaca :D
    (vince carter, 21. oktobar 2021 13:43)

    # Link komentara

  6. Zanimljiv detalj. Jeferson komentarise kako je pre meca popricao sa Nikolom i kako mu je rekao da bi voleo da svaki NBA igrac bar jednu godinu igra u Evropi. Da vide kako je ovde svaki napad bitan, svaka lopta, posed.... i da je to glavna razlika, u sustini, u odnosu na ponekad opusten pristup kod mnogih NBA igraca pri igubljenoj lopti, neispostovanom napadu, nevracanju u odbranu itd.
    (Pera Ždera, 21. oktobar 2021 12:56)

    # Link komentara

  7. U ovoj cirkus ligi 27 poena bi dala moja baba Smilja....totalno nebitna stvar za sve nas,baš me briga koliko je neki tikvan bez manira i kulture ubacio poena u nekoj američkoj gluposti od sporta
    (Buljko, 21. oktobar 2021 11:40)

    Pa sto ne postigne 27 poena baba Smilja? Umesto toga uziva u penziji od 10.000 i ceka izbore da bi dobila zejtin, sapune i brasno. MOzda ode i na miting da aplaudira.
    (Pljuvac svih stilova, 21. oktobar 2021 12:49)

    # Link komentara

  8. to sto jokic nije igrao za reprezentaciju je u stvari povecalo citanost vesti o njemu. :D
    pored svih onih koji su pratili i komentarisali nba, sada su tu i oni koji nisu, ali dolaze da pljunu lika kojeg ce svet pamtiti kao najveceg srpskog kosarkasa, MVP-a i mnogo vise od toga.
    gazi jokaraaaaa!
    (vrg, 21. oktobar 2021 12:15)

    # Link komentara

  9. U ovoj cirkus ligi 27 poena bi dala moja baba Smilja....totalno nebitna stvar za sve nas,baš me briga koliko je neki tikvan bez manira i kulture ubacio poena u nekoj američkoj gluposti od sporta
    (Buljko, 21. oktobar 2021 11:40)

    # Link komentara

  10. Patnja za licemerne nesretnike, bol za isprane mozgove i duše prljave, Jokić legenda, uživancija od košarke gledati ga na terenu, nula izgubljenih lopti u drugom poluvremenu, nula slobodnih bacanja, jedan od šest za tri i opet 27 poena, 80% za dva poena, hahaha, genije, jednostavno genije. Poštovanje za Jokića, i nadam se da više nikada neće igrati za repku, to mu stvarno nije potrebno u karijeri, ni u životu.

    "Razbiće Jokića sa 30 razlike" "Jokić neće u PO" Hahahaha, patnja za srca smrdljiva. Jokić legenda. kada se Marej vrati biće još gori nego što su sada, haha, bum.
    (Kikujiro, 21. oktobar 2021 11:36)

    # Link komentara

  11. Super igrac, vrhunski kosarskas Ali dzabe kad nema narod koji ga voli.
    (Kg, 21. oktobar 2021 10:11)

    Svi ga vole, osim grupice pacenika koji, na zalost, pripadaju istom narodu iz koga je potekao.
    (Binsr, 21. oktobar 2021 11:10)

    # Link komentara

  12. deniro
    Cekaj, cekaj, cekaj, cekaj... CEKAJ. Jel ti to najozbiljnije zelis da kazes da je Dejan Bodiroga BOLJI kosarkas od Jokica? xD
    (Kozuki Oden, 21. oktobar 2021 11:09)

    # Link komentara

  13. (deniro, 21. oktobar 2021 10:19)

    Toliko los da jednostavno niko ne moze da ih pobedi cak i kad dovedu neki treci tim......
    (dusan, 21. oktobar 2021 11:07)

    # Link komentara

  14. Dobri ste što poredite Đokovićevo odbijanje DK sa Jokićevim odbijanjem OI, pa DK ne prate troje krštenih ljudi u celoj Srbiji, takmičenje petog ranga. Odbijanje OI pogotovo košarkaške reprezentacije u Srbiji se može podvesti pod pojam veleizdaje.
    (Obrad, 21. oktobar 2021 11:06)

    # Link komentara

  15. vince carter
    Isto tako ti smaras o Dzordanu i kosarci pre 30-40 godina 24/7. Izbalansirano, zar ne?
    (Kozuki Oden, 21. oktobar 2021 11:05)

    # Link komentara

  16. Molim ove koje ne zanima Jokic da se isključe sa vesti i komenntara! Ostavite nas koji pratimo NBA i Nuggetse da uživamo u Jokicu. Molim peru zderu, znanje imanje i ostale da se uključe sa analizama za nas koji ne stižemo da odgledamo detaljno sve!
    (Nik drejk, 21. oktobar 2021 10:50)

    # Link komentara

  17. Pa druze moj ja nisam po glavi izgorio da zbog takvih osoba ustajem i da se nerviram hoce li oni pobjediti ili nece.
    (Stefan, 21. oktobar 2021 08:24)

    Pa ko te tera da ustaješ zbog naših igrača - vi nemate svoje u NBA?
    (Bojan, 21. oktobar 2021 10:38)

    # Link komentara

  18. Ne znam zaista šta vam nije jasno.Ovog čoveka prezire po svim anketama 80% ljudi.I vi i dalje sve nas iritirate vestima o ovom igraču Denvera i terate nas da kad vidimo vest setimo se i vama i njemu sve bliže rodbine.Stavite u sportsku rubriku pa ko hoće neka otvara,nemojte nas vređati.
    (Mrdak, 21. oktobar 2021 07:57)

    Imaš 4x više minusa od pluseva, znači takvi kao ti možete samo da se "sećate" da ste bitni.
    (Nemanja, 21. oktobar 2021 10:36)

    # Link komentara

  19. @Kikujiro Meni na primer uopste nije bilo potrebno da vidim hoce li Jokic zaigrati za reprezentaciju pa da promenim misljenje o njemu,meni je potrebno da vidim komentare takvih kao sto si ti da bi mi se neki igrac ogadio,takve idolopoklonicke komentare. Cesto smo ovde culi da se nekim igracima zbog ponasanja van terena osporava dosta toga,onaj snimak letos iz budve gde Jokic mrtav pijan hoda u pridrzava se za zid pre ulaska u klub zelim da jednako cenite kao i kod drugih igraca koje pomenete u tom kontekstu. A sta reci za ljude koji se bude u 4 ujutru da bi gledali nebitne meceve regularne sezone,sta na primer reci za ljude koji su vec posle prosle sezone rekli da je Jokic nadmasio Djokovica i sto bi vam se na to u lice smejali i najvatrenini Nba americki fanovi.
    (vince carter, 21. oktobar 2021 10:29)

    # Link komentara

  20. Denverov problem je plejmejker i klupa. Sinoc je Jokic morao da bude +28 da bi pobodeli sa +12 sto znaci da su bez Jokica isli cak -16. Neverovatno je da za 7 godina ne mogu da skockaju klupu koja bi barem bila na nuli.

    Inace, znalo se koja ce Feniksova strategija da bude: branjenje Jokicivih asistencija a na njemu odbranu samo Ejton pa sta uradi. Jokic je morao da ide na davanje koseva, a da drugi asistiraju, sto se za divno cudo i desilo. MPJ je jos u predsezoni pokzaoa napredak po tom pitanju, a sinoc je imao, za njega, velikih 5 asistencija.

    Plasio sam se najava o "vecoj ulozi Gordona u napadu", na srecu nista od toga, samo 6 suteva sto je tacno onoliko koliko on i treba da ima. Bitna je efikasnost, ne koliko ko da poena.

    Iznenadio i Moris, 3 trojke. Ja ga cesto kritikujem ali nije njegova krivica, on se silom prilika nasao na mestu startera, njegovo mesto je sa klupe.

    Kampaco po pravilu 0 poena. U napadu skoro pa neupotrebljiv. Nece proci mnogo pa ce ga zameniti Bons.

    Najvece iznenadjenje je trojka Rivers-Grin-Grin koja je imala najveci minus. Tu Malone mora da promesa karte jer ne funkcionise. Dzefu ne odgovara pozicija centra, Kampaco ih ubija, Dozijer je bolji fit za stertere nego sa klupe. Drugog zentra nemaju tako da je tesko reci sta Malone tu moze da promeni.
    (bskfan, 21. oktobar 2021 10:28)

    # Link komentara

  21. nknknk
    Dete,
    dva svetska i tri evropska zlata kad osvoji......srebro sa OI u Atlanti je NAJLOŠIJI plasman Dejana B........a ovaj tvoj idol može samo da pumpa statistku u nikad lošijoj NBA.
    (deniro, 21. oktobar 2021 10:19)

    # Link komentara

  22. Ovde ima lepih ali i nebuloznih komentara. Cinjenica je da je Jokic nas najbolji kosarkas svih vremena i da trebamo da uzivamo u njegovoj igri i lucidnosti koju poseduje.Pa on je MVP i to ne preko veze nego zaslugom, poput Novaka, sve je to debelo zasluzio. Za reprezentaciju je igrao na proslim OI i opet ce kad se bude osetio sposobnim. To treba postovati. A ovi sto ga pljuju, ko su oni, jedno veliko niko i nista, frustrirani i neostvareni.
    (S.M.Kuća, 21. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  23. Samo malo respekta molim, ako nije frka.
    (Jimmy, 21. oktobar 2021 09:05)

    Slazem se za selektora, imao je vise dobrih nego losih stvari, ali to sa Bircevicem i onda podizanjem Bogdana na pedestal koji nije bolji od Bjelice ali je imao uvek jaka ledja (Atlanta mu je prvi tim u karijeri gde nema nekog naseg) i nisu ga terali da bude nesto sto nije, kao sto su od Bjelice pravili spot up shootera. To je bio prst u oko Jokicu, najjace da ce da se lomi jos po pripremama umesto da odmara i vidi svoje, da bi onom ego manijaku sedeo na klupi. Samo mi koji zivimo na zapadu (ili bilo gde van Srbije) i odvojeni smo od porodice, znamo koliko nam znaci to malo odmora sto mozemo da priustimo da budemo sa svojima.
    (Western Devil, 21. oktobar 2021 10:16)

    # Link komentara

  24. Patnja za licemerne nesretnike, bol za isprane mozgove i duše prljave, Jokić legenda, uživancija od košarke gledati ga na terenu, nula izgubljenih lopti u drugom poluvremenu, nula slobodnih bacanja, jedan od šest za tri i opet 27 poena, 80% za dva poena, hahaha, genije, jednostavno genije. Poštovanje za Jokića, i nadam se da više nikada neće igrati za repku, to mu stvarno nije potrebno u karijeri, ni u životu.

    "Razbiće Jokića sa 30 razlike" "Jokić neće u PO" Hahahaha, patnja za srca smrdljiva. Jokić legenda. kada se Marej vrati biće još gori nego što su sada, haha, bum.
    (Kikujiro, 21. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  25. Super igrac, vrhunski kosarskas Ali dzabe kad nema narod koji ga voli.
    (Kg, 21. oktobar 2021 10:11)

    # Link komentara

  26. "...I realno pre bih zbog Đokovića ustao nego zbog Jokića jer više poštujem ljude koji vole svoju zemlju i ne odbijaju je kad joj zatreba..."

    Aha, secamo se kako je godinama nije odbijao posle osvajanja Dejvis Kupa. :^)
    (Kozuki Oden, 21. oktobar 2021 09:57)

    # Link komentara

  27. Pobeda Denvera je veliko iznenadjenje! Ocekivalo se da ce ih Feniks razbiti s obzirom na pripremne meceve. Medjutim desio se preokret. Jokic uz Bartona jedini irac koga smo gledali pre jedno 4 godine iz one ekipe skroz nova ekipa Marej nece jos da igra. Mudiej je zavrsio u Zalgirisu,Ferid Kenet u CSKA ,Geri Heris u Orlandu ostali u drugim timovima. Moze se reci da nisu uspeli .Jokic jeste i kako vidimo i dalje se dokazuje. Ne zameram mu nista jer moras da znas prioritete.
    (zemunski kej, 21. oktobar 2021 09:43)

    # Link komentara

  28. Prošle sezone sam ustajao zbog Jokića , ove neću ne zbog toga što ga ne volim ili šta već ,već zato što mi opala želja da ispratim svaki njegov meč . Pratiću njegove učinke i odgledaći snimke to je sasvim dovoljno . Neko napisao da je to paćenički a meni više deluje da je neko neradnik i zgubidan ako ima prostora da ostaje do kasno budan zbog utakmice Denvera . Svakako na prvom mestu mi nije Jokić i Denver već posao i porodica . I realno pre bih zbog Đokovića ustao nego zbog Jokića jer više poštujem ljude koji vole svoju zemlju i ne odbijaju je kad joj zatreba . Izgoreli ljudi mnogo u mozak pipneš im nekog ko im nije ni rod odma grizu ko kerovi sa lanca.
    (dtegaq62, 21. oktobar 2021 09:41)

    # Link komentara

  29. Da je postojao internet 80-tih i 90-tih, i da su naši košarkaši mogli da vide šta neki šabani pišu o njima po netu, mislim da pola njih ne bi ni igralo za reprezentaciju. Koliko kompleksaša na jednom mestu neverovatno.
    (Milan, 21. oktobar 2021 09:41)

    # Link komentara

  30. nadobudni selektor je od njega napravio Birčevićevu zamenu.
    (NoName, 21. oktobar 2021 08:45)

    Druže slažem se da dečko nije upravu ali nisi ni ti. Nadobudni selektor je od rekreativaca napravio reprezentaciju koja je bila konkurent za medalju gde god igrala, a na 3 od 4 prvenstva je i osvojila medalju. Nadobudni selektor je jedan od najzasluznijih za bar 7,8 naših medalja u istoriji, a i za prvo mesto jednog našeg kluba u EL što je do danas neponovljiv uspeh. Nadobudni selektor je legenda srpske i jugoslovenske košarke.

    Samo malo respekta molim, ako nije frka.
    (Jimmy, 21. oktobar 2021 09:05)

    Druze, znamo svi ko je najzasluzniji za medalje, nije ih on magicno naucio da igraju, dobar motivator sa dobrim strucnim stabom. Sa mnogo boljim ekipama kao trener nista osvojio nije i mislim da ti to dosta govori. Drugo ne izjednacavaj njega kao igraca i kao selektora, to su dve razlicite stvari, nigde ne vidim da ga neko proziva kao igraca.
    (76er, 21. oktobar 2021 09:35)

    # Link komentara

  31. Kaze lik nije ustao na vrijeme, za utakmicu, americke lige, totalno nebitnu. Pa Boze radi li ovaj narod na balkanu ista !?
    (strucAnjak, 21. oktobar 2021 08:56)

    Ne znam, izgleda samo komentarišu, kao neki strucnjAci.
    (Salle, 21. oktobar 2021 09:30)

    # Link komentara

  32. ZBOG CEGA VEST O JOKICUUU?????
    (Corleone, 21. oktobar 2021 09:25)

    # Link komentara

  33. @NoName
    @Jimmy

    Pored toga sto vam sarkazam ocigledno nije jaca strana, imate pozdrave od Doncica, Holideja, Midltona i Bukera.
    Dovidjenja, prijatno!
    (Stefan, 21. oktobar 2021 09:23)

    # Link komentara

  34. @Mrdak: primetili smo svi vec davno, da vas, obratno od pametnih, ima u SRB bas povecan %. Ali 80% ne. Mozda obratno, jedno 20%.
    (Slovenac, 21. oktobar 2021 09:22)

    # Link komentara

  35. Bas me interesuje...
    (Ljufa, 21. oktobar 2021 09:21)

    # Link komentara

  36. Finale Zapada GSW-Denver
    (Aco, 21. oktobar 2021 09:20)

    # Link komentara

  37. Not interested
    (nolekralj, 21. oktobar 2021 09:18)

    # Link komentara

  38. Tužno je da ljudi ovde ne znaju kako funkcioniše nba sezona, i da prva trećina služi za uigravanje i finišira trejdovima... Zatim se malo uozbilje do all stara, pa tek onda kreće takmičarska košarka. Lepa partija Jokića, neka nastavi ovako, ali su ovo prvi mačići...
    (drama, 21. oktobar 2021 09:13)

    # Link komentara

  39. Mozda bi kouč mogao da objasni svojoj ekipi da se u pobedi ne uznesu, a u porazu ne unize. Ja ne znam da li su ikada ikome čestitali pobedu. Stvarno bedno od sportista sa bqsnoslovnim ugovorima i koji su idoli milionima. Pre svih Buker.
    (poz, 21. oktobar 2021 09:11)

    # Link komentara

  40. nadobudni selektor je od njega napravio Birčevićevu zamenu.
    (NoName, 21. oktobar 2021 08:45)

    Druže slažem se da dečko nije upravu ali nisi ni ti. Nadobudni selektor je od rekreativaca napravio reprezentaciju koja je bila konkurent za medalju gde god igrala, a na 3 od 4 prvenstva je i osvojila medalju. Nadobudni selektor je jedan od najzasluznijih za bar 7,8 naših medalja u istoriji, a i za prvo mesto jednog našeg kluba u EL što je do danas neponovljiv uspeh. Nadobudni selektor je legenda srpske i jugoslovenske košarke.

    Samo malo respekta molim, ako nije frka.
    (Jimmy, 21. oktobar 2021 09:05)

    # Link komentara

  41. Voljeli ga ili ne, najbolji je srpski kosarkas svih vremena i vec je u 5 najboljih Evropljana...
    nknknk

    Covek koji nije osvojio Nikad nista najbolji?? Najbolji mozda za svoju statistiku
    (dzo, 21. oktobar 2021 09:00)

    # Link komentara

  42. Je l tebe neko tera da ustaješ? Je l tebe neko tera da navijaš? Došao si ovde da komentarišeš nešto što te ne zanima??? Smanji doživljaj, bre, i svoje frustracije leči kod doktora. Jokić je igrao za reprezentaciju, ali su se polupismeni selektor i predsednik saveza sprdali sa njim. Jokić je naš najbolji igrač, a nadobudni selektor je od njega napravio Birčevićevu zamenu. Na sve to nadovežu se takvi kao ti koji brane takvu sumanutu odluku govoreći da u košarci nema startne petorke. Pa ako je nema zašto selektor nije zvao Nenadića da igra startera, pa da u 7-8 minutu ubaci Bogdana? Hteli ste Birčevića, dobili ste Birčevića. Šta sad hoćete? Da vam MVP lige dođe i da glumi rezervu? Kome? Štimcu možda.
    (NoName, 21. oktobar 2021 08:45)

    Hoćeš da kažeš da je Jokic sujetan i da nije hteo da se podredi reprezentaciji? Jer sam ja mislio da je državni tim najbitniji, a ne to da l će se neko uvrediti jer nije starter. I srećom smo se tog nadobudnog selektora rešili i odmah smo napravili istorijski uspeh u vidu gledanja Italijana sa 2 kretena igrača na olimpijadi. Nadam se da si uživao u uspehu.
    (Bagira, 21. oktobar 2021 08:59)

    # Link komentara

  43. Dobro je, odmorio se.
    (Shok, 21. oktobar 2021 08:58)

    # Link komentara

  44. Po tebi je paćenički ako ne ustanem da gledam Denver?

    (Stefan, 21. oktobar 2021 08:24)

    Druže ja ću da ti objasnim ako nisi shvatio, nije čovek rekao da je paćenički ne ustajati da se gleda Denver nego je paćenički ovaj drugi deo komentara:

    "Zbog kog mog igraca zivota ti? Kampaca, Portera, Bartona?
    Koji to nas igrac igra u Denveru?"

    Taj igrač koga ćeš videti prvi put kad dogodine uzme zlato sa reprezentacijom.

    Eto ukratko, to te čini plaćenikom pošto izgleda nisi skontao :) Ne moraš da mi zahvaljuješ, kupi mi piće nekad u gradu, meni dovoljno. Živeli!
    (Jimmy, 21. oktobar 2021 08:58)

    # Link komentara

  45. Kaze lik nije ustao na vrijeme, za utakmicu, americke lige, totalno nebitnu. Pa Boze radi li ovaj narod na balkanu ista !?
    (strucAnjak, 21. oktobar 2021 08:56)

    # Link komentara

  46. Treba spomenuti i da mali Bouns Hajlend nije igrao, decko bi mogao da bude jako koristan dok se Dzamal ne vrati na parket. Naravno, to zavisi i od Melouna koji je poznat po tome da daje lose minute za one pri dnu spiska.
    (Kozuki Oden, 21. oktobar 2021 08:55)

    # Link komentara

  47. Odmoran Jokić, zdrav Barton plus Džef Grin i ovako bi izgledale i ostale utakmice protiv Sansa u prošlom PO.
    Iako su Sansi vodili skoro celu utakmicu vidi se da to sad nije isti odnos snaga.
    Ohrabruju Porterove asistencije, počinje da razume igru. Ako on postane nešto više od haubice onda je to već neki drugi tim.
    I dalje bode oči prva petorka koja je cela oko plus 20, dok je klupa u proseku nešto manje od toga u minusu. Moraju nekako da reše klupu, jer izuzev Džef Grina ono je jako loše.
    (tocka, 21. oktobar 2021 08:55)

    # Link komentara

  48. Voljeli ga ili ne, najbolji je srpski kosarkas svih vremena i vec je u 5 najboljih Evropljana... Narednih godina nas ocekuju strasne bitke izmedju njega, Luke i Janisa, ko ce koje sezone biti najbolji igrac sa starog kontinenta
    (nknknk, 21. oktobar 2021 08:53)

    # Link komentara

  49. Kako su pali kad je Jokic izasao, posle one druge cetvrtine mislio sam da im nema spasa. Sta se desava posle pauze? PREGAZILI su ih u prvih 8 minuta trece cetvrtine, Finiks dao valjda 7 poena za to vreme. Porter "pokazuje" znake da je napredovao (pokusava da donosi odluke iz driblinga), a Barton da je jedan od lidera u ekipi. PJ Dozir je mnogo falio ekipi, decko je zaista kvalitetna rezerva. Gordonu cim je glava na mestu emocionalno on u oba pravca odradi sve sto treba. Jokic pokazao da je sve bolji i bolji. Terao je Ejtona da se oznoji za svoje poene, dobro preuzimao i - ono najbitnije - dokazao da iz meca u mec uci i adaptira se protiv onih koji ga okej/dobro cuvaju. Secamo se kako ga je Mark Gasol mucio, vremenom je naucio kako da postize poene preko njega. To je nesto sto se retko vidja, a to imaju samo najbolji kosarkasi.

    Buker je totalno zakazao, sve dobro sto je klupa Finiksa uradila on je uspeo da unisti za par minuta. Nije se ni CP3 proslavio, ceo mec su mu branili mid-range i nije uspeo da se adaptira na tu odbranu. Semet bi mogao da bude dobar sa Pejnom kao rezerve.
    (Kozuki Oden, 21. oktobar 2021 08:51)

    # Link komentara

  50. Zasto Jokic igra? Zar ne bi trebalo da bude uz zenu i dete?
    (Lokomotiva, 21. oktobar 2021 08:50)

    # Link komentara

  51. Kakvi komentari😂 prave zvezde pokazuju šta znaju u plejofu, i ključnim utakmica regularne sezone, a ne u regularnoj sezoni, pogotovo ne na početku sezone. Zato jokić koji se provukao sticajem okolnost za mvp više nikada neće biti ni ni u prvih 5 najboljih.
    (Razum, 21. oktobar 2021 08:49)

    # Link komentara

  52. Ne vidim da je nesto opao broj pregleda Jokicevih Hajlajtsa? ili ste mazohisti pa volite da mucite sami sebe.

    Nemojte lagati sebe ako nista.
    Hocete da ispadnete kul u komentarima i da pricate kako je izdajica, a ovamo jedva cekate da izadje bilo koji klip o njemu a kamo li hajlajtsi.
    (DJ, 21. oktobar 2021 08:49)

    # Link komentara

  53. Jokić reče: Eto da se Booker odmorio umesto što je igrao za reprezentaciju,sad bi Fenix dobio. Ovako propade Feniksu sezona jer je Booker uprkos timu sebično odlučio da igra za reprezentaciju.
    (ff, 21. oktobar 2021 08:48)

    # Link komentara

  54. Računamo da će doći za prvi prozor
    (milepile, 21. oktobar 2021 08:48)

    # Link komentara

  55. U svakom slučaju, počela je nova sezona, u kojoj će pravi ljubitelji košarke uživati u odličnim utakmicama, a oni koji žele uspeh našim košarkašima ustajati rano ujutru i gledati Denver, Atlantu, Voriorse, pa i Oklahomu, Dalas i Čikago. A oni koje to ne zanima, čekaće od ranog jutra sekund kad izađe vest o utakmici Denvera da što pre uđu i među prvima ostave komentar kako ih to ne zanima. A to je baš paćenički, zar ne?
    (Moljac, 21. oktobar 2021 08:13)

    Po tebi je paćenički ako ne ustanem da gledam Denver? Zbog kog mog igraca zivota ti? Kampaca, Portera, Bartona?
    Koji to nas igrac igra u Denveru, jer ga ja ne vidim u reprezentaciji. Mali Puku, koji realno ne moze da se sastavi isto ispalio repku, a da nije ni dobio poziv. 19 godina, alo! Pa druze moj ja nisam po glavi izgorio da zbog takvih osoba ustajem i da se nerviram hoce li oni pobjediti ili nece.
    (Stefan, 21. oktobar 2021 08:24)

    Je l tebe neko tera da ustaješ? Je l tebe neko tera da navijaš? Došao si ovde da komentarišeš nešto što te ne zanima??? Smanji doživljaj, bre, i svoje frustracije leči kod doktora. Jokić je igrao za reprezentaciju, ali su se polupismeni selektor i predsednik saveza sprdali sa njim. Jokić je naš najbolji igrač, a nadobudni selektor je od njega napravio Birčevićevu zamenu. Na sve to nadovežu se takvi kao ti koji brane takvu sumanutu odluku govoreći da u košarci nema startne petorke. Pa ako je nema zašto selektor nije zvao Nenadića da igra startera, pa da u 7-8 minutu ubaci Bogdana? Hteli ste Birčevića, dobili ste Birčevića. Šta sad hoćete? Da vam MVP lige dođe i da glumi rezervu? Kome? Štimcu možda.
    (NoName, 21. oktobar 2021 08:45)

    # Link komentara

  56. Samo je nastavio gde je stao. Biće i ove godine pri vrhu NBA lestvice, a ako ostali isprate kako treba može da bude svašta. Samo nek je zdrav, da ne pregori zbog nesposobnosti ostalih da bilo šta urade kad nije na terenu i biće sjajno. Ovakve partije su odavno postale automatika.

    Idemo dalje.
    (Gde ja živim, 21. oktobar 2021 08:41)

    # Link komentara

  57. @Pera
    Perkins u zivotu nije rekao nesto pametno, radi kao voditelj samo jer mu se smeju
    (Neven, 21. oktobar 2021 08:38)

    # Link komentara

  58. "Još jedna godina, još jedan opao pramen od Bartonovih cigli."

    Da nije bilo Bartona da izvuče rezerve iz blata, izgubili bi ovu utakmicu. I sa starterima je bio odličan.

    Njegov najveći problem je što je vječito povrijeđen, slično kao Haris onomad. Valjda ga posluži zdravlje ove sezone, odličan je sa Jokićem, koliko god to ljudima teško bilo priznati.
    (S, 21. oktobar 2021 08:36)

    # Link komentara

  59. Jokic legenda
    (johnny, 21. oktobar 2021 08:32)

    # Link komentara

  60. Nije vise umoran?
    (dr Konj, 21. oktobar 2021 08:32)

    # Link komentara

  61. Ne znam zaista šta vam nije jasno.Ovog čoveka prezire po svim anketama 80% ljudi.I vi i dalje sve nas iritirate vestima o ovom igraču Denvera i terate nas da kad vidimo vest setimo se i vama i njemu sve bliže rodbine.Stavite u sportsku rubriku pa ko hoće neka otvara,nemojte nas vređati.
    (Mrdak, 21. oktobar 2021 07:57

    Loša ti matematika. Možda vas 80 ima koji ga ne volite. Na svaku vijest o Jokiću letite kao nenormalni da pljujete dečka koji vam apsolutno ništa nije uradio. Bolje se pozabavite sa sobom i mržnjom koju širite.
    Molim redakciju da kao i prošlih sezona prati i objavljuje vijesti o Jokiću. SP.
    (stevo, 21. oktobar 2021 08:30)

    # Link komentara

  62. Hoću više vesti o Jokiću, ne zanimaju me oni koje on ne zanima.
    (Casa, 21. oktobar 2021 08:28)

    # Link komentara

  63. @gobline

    Pricas o Mareju kao Jordan licno da je, zaboravljas koliko je tamo prazna glava, sad kad se vrati pa pocne da..
    Nema od Mareja ove sezone nista posebno!
    (Grease of leaves, 21. oktobar 2021 08:28)

    # Link komentara

  64. Koga briga?
    (ja, 21. oktobar 2021 08:26)

    # Link komentara

  65. Portland izgubi od Kingsa… Dajm magija 0/9 za tri…
    (JPR24, 21. oktobar 2021 08:25)

    # Link komentara

  66. U svakom slučaju, počela je nova sezona, u kojoj će pravi ljubitelji košarke uživati u odličnim utakmicama, a oni koji žele uspeh našim košarkašima ustajati rano ujutru i gledati Denver, Atlantu, Voriorse, pa i Oklahomu, Dalas i Čikago. A oni koje to ne zanima, čekaće od ranog jutra sekund kad izađe vest o utakmici Denvera da što pre uđu i među prvima ostave komentar kako ih to ne zanima. A to je baš paćenički, zar ne?
    (Moljac, 21. oktobar 2021 08:13)

    Po tebi je paćenički ako ne ustanem da gledam Denver? Zbog kog mog igraca zivota ti? Kampaca, Portera, Bartona?
    Koji to nas igrac igra u Denveru, jer ga ja ne vidim u reprezentaciji. Mali Puku, koji realno ne moze da se sastavi isto ispalio repku, a da nije ni dobio poziv. 19 godina, alo! Pa druze moj ja nisam po glavi izgorio da zbog takvih osoba ustajem i da se nerviram hoce li oni pobjediti ili nece.
    (Stefan, 21. oktobar 2021 08:24)

    # Link komentara

  67. Buker se izgubio u transu, nije znao gde bije.
    (JPR24, 21. oktobar 2021 08:24)

    # Link komentara

  68. Odlicna utakmica.Jos sladje je to sto se navijaci titovih blizanaca nerviraju.Ajde momci vi polako na kablove,prosla je pauza.😉
    (Vojvodina Katalonija, 21. oktobar 2021 08:22)

    # Link komentara

  69. Odličan finiš druge četvrtine (serija 10-1) je vratila Denver u igru. Barton je počeo da pogadja, kasnije je Jokić doprineo da se razlika uveća. Sve u svemu, iznenadjujuća pobeda Denvera.
    (Alex, 21. oktobar 2021 08:21)

    # Link komentara

  70. Kao što njega ne zanimam ja ni moja reprezentacija, tako ni mene ne zanima on i njegov klub, njegovi konji, njegova braća, njegovi milioni,...
    (Nije nego, 21. oktobar 2021 08:18)

    # Link komentara

  71. Nisam se na vreme probudio, pa sam gledao samo poslednju četvrtinu. U njoj je Jokić imao 4/6, a ubrao je i tri kruške. Čim on dobije loptu, protivnički tim striktno pazi na to kako će on dodati, i teško mu je da pravi asistencije kao nekad. Ali zato on zaglavinja, krene u reket, i odjednom stane i ubaci fejdavej. To deluje tako lako, kao da igra s decom.

    U svakom slučaju, počela je nova sezona, u kojoj će pravi ljubitelji košarke uživati u odličnim utakmicama, a oni koji žele uspeh našim košarkašima ustajati rano ujutru i gledati Denver, Atlantu, Voriorse, pa i Oklahomu, Dalas i Čikago. A oni koje to ne zanima, čekaće od ranog jutra sekund kad izađe vest o utakmici Denvera da što pre uđu i među prvima ostave komentar kako ih to ne zanima. A to je baš paćenički, zar ne?
    (Moljac, 21. oktobar 2021 08:13)

    # Link komentara

  72. Vrhunsko drugo poluvreme Denvera.Ako rezultati Denvera isprate Jokićevu ličnu statistiku(koja će ponovo biti brutalno dobra) onda je on uz Janisa najveći favorit u trci za MVP titulu.Prognoze koje ga po tom pitanju stavljaju na neko 6-7 mesto deluju smešno.Denveru će sezona zavisiti od toga kakav će Marej biti kada se vrati nakon povrede.Ako on može da dođe do svojih 100 posto Denver je onda najjači tim na zapadu.
    (goblin, 21. oktobar 2021 08:12)

    # Link komentara

  73. Kako beše ona pesma od Bitlsa...
    "Hey Jude"
    (Pit, 21. oktobar 2021 08:12)

    # Link komentara

  74. Može neko da ga voli ili ne, on dečko ume da igra košarku.
    (Miško, 21. oktobar 2021 08:07)

    # Link komentara

  75. Kako su i šta rade komentatori Denver vesti iz pred sezone?
    (bob, 21. oktobar 2021 08:04)

    # Link komentara

  76. Još jedna godina, još jedan opao pramen od Bartonovih cigli. Gordon sve da ne pipne loptu u napadu do kraja sezone vredi svaki dolar. Green-i solidni. Što bi rekao Skip Bejliz za Kavaja pre par sezona, dobra partija broja 15.

    Tradicija je tradicija- gde je tabela zapada?
    Takođe, kolko se uprasio Džamal, izgleda da je i on otrkio burek ovog leta.
    (DrE, 21. oktobar 2021 08:03)

    # Link komentara

  77. Јел’ се то мени чини, или је овај снимак нешто убрзан? (Поред тога што је семплован).
    (А. Петров, 21. oktobar 2021 08:01)

    # Link komentara

  78. Lagano
    (aca, 21. oktobar 2021 08:01)

    # Link komentara

  79. Ne znam zaista šta vam nije jasno.Ovog čoveka prezire po svim anketama 80% ljudi.I vi i dalje sve nas iritirate vestima o ovom igraču Denvera i terate nas da kad vidimo vest setimo se i vama i njemu sve bliže rodbine.Stavite u sportsku rubriku pa ko hoće neka otvara,nemojte nas vređati.
    (Mrdak, 21. oktobar 2021 07:57)

    # Link komentara

  80. Kendrick Perkins i mnogi drugi u USA ladno pricaju kako je Ayton nadigrao Jokica u proslom PO. Brojke kazu:
    Jokic - 25 / 13.3 /5.8
    Ayton - 14.3 / 10.5 / 0.5
    Veceras:
    Jokic 27 / 13 / 2
    Ayton 15 / 6 / 2
    U prognozama za ovogodisnjeg MVP Nikolu pominju samo ako nabrajaju vise od 5 kandidata. A on ladno protiv igraca koji ga najbolje cuva odigra 35 min mirno, ostvari +/- od +28, donese timu pobedu (a jos da su mu isle trojke, a ici ce).
    Rekli su ovde na b92 Nuggets nemaju sanse za PO ove godine, ocajan tim, Nikola menjaj. Prva utakmica, pobede vicesampiona u gostima.
    Kao sto sam mislio i pre ove utakmice, Jokic je opet jedan od 2-3 najveca kadidata za MVP, a Denver ladno ulazi u PO, a ako se Murray dobro oporavi, sve je moguce.
    SVE!
    (Pera, 21. oktobar 2021 07:57)

    # Link komentara

  81. Neverovatno kako su se vratili nakon ocajne druge cetvrtine.
    Jokic standardno dobar.
    Koliko god kritikovali Bartona, njegovi kosevi i energija su presudili u ovom mecu.
    (Globetroter88, 21. oktobar 2021 07:56)

    # Link komentara

  82. Bravo denver.Zanimljivo da je jokic bio najslabiji asistent u prvoj petorki...
    (🇸🇮🇲🇰, 21. oktobar 2021 07:54)

    # Link komentara

  83. Majstor ! Još vakcinisan !!
    (VUK, 21. oktobar 2021 07:52)

    # Link komentara