Četvrtak, 04.03.2021.

12:00

Da li je Jokić MVP?

Srpski centar Nikola Jokić igra fenomenalnu sezonu.

Izvor: SN

Da li je Jokiæ MVP? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Beogradjanin

pre 3 godine

Mnogo se ljudi lože na statistiku. Jeste važna, naravno, ali MVP je nagrada za najkorisnojeg igrača. A to se najbolje vidi ako gledate utakmice, a ne neke statistike i brojeve.

Denver bez Nikole ne postoji. Tačka. Fila može da odmara Embida kad god mu treba, Netsi imaju 2 superstara pored Hardena, LAL da ne spominjem.

Ako budu u top 3-4 na Zapadu, Nikola je MVP. I ako tako ne bude, to će biti neviđena krađa.
(stefkw, 4. mart 2021 18:20) 

Nije tačno. MVP illi most valube player je igrač tima koji zbog statistiske i stila igra svom tim omogućuje jedan od najboljih skora u ligi. I stavlja taj tim kao glavnog kandidata za titulu( ili barem sigurnog finalistu) pred playoff. E sad što to ne važi već dugo, i što NBA liga ne sme da napravi predikciju i da nekom nagradu pre zavšetka v. finala( ako se ne varam) da se valjda ne bi blamirala ili da je ne bi pljuvali, to je sad druga priča. U zlatno doba i do pre 15 godina tome je služila. Sad se valjda daje za neku reputaciji, iskazivanje poštovanja. Ne vidim problem da je i ukinu, ali ajde tradicija.

p.s otkud ovoliko botova na NBa?.. od Jermije se namnožilo, ...naravno sa nekom drugom pričom?

Ostin A

pre 3 godine

Treba napomenuti da taj rejting obično padne za 1, 2 kroz mesece, ali ajde nije to bitno.

Jokiću treba da je minimum u top 4 tima na Zapadu. Jedini igrač ikada ko nije bio u top4 tima je bio Vestbruk u onoj ludačkoj sezoni kada je Oklahoma bila šesta. Nakon toga je toliko kritika došlo na račun NBA lige, da im se takav propust više nije dogodio. Ali ukoliko Denver bude u Top4 tima. Jokić osvaja, u suprotnom verovatno Embid.

Denver trenutno ne zauzima ni poziciju za plejof, već ako ovako nastave će ulaznicu za Play off morati da traži kroz ovaj novi format sa Play In-om

WillyWonka

pre 3 godine

Ako izdrži u ovakvom ritmu do kraja sezone, sigurno je zaslužioda bude MVP, ne vjerujem da se ovakve statistike mogu zanemariti. Po meni, pored lične statistike, biće samo važno da se Denver plasira u play off, a sa kojeg mjesta, mislim da nije bitno.

Dražen

pre 3 godine

Statistika Jokićeva kaže :11.strelac, 6.asistent, 8 skakač uz procente 56% iz igre. Čovek vidi kretanje odbrane i sve rešava. Da ima još dva-tri pismena igrača bili bi verovatno u top 3 na zapadu. Svi koji su navedeni u kandidaturi za MVP-a imaju u svojim redovima po barem još jednog superstara i dva-tri korektna igrača, Jokić to u Denveru nema. Ima igrače u pokušaju i igrače u penziji. Poslednji MVP čija ekipa nije bila u top 3 je Westbrook. Atletske predispozicije Jokić kompenzuje čitanjem igre, a ko poznaje košarku zna da odbranu igra cela ekipa a ne pojedinac. Voleo bih da ga proglase MVP, ali mislim da je ove godine to rezervisan za Lebrona zbog njegovog doprinosa celoj ligi NBA.

Pera Ždera

pre 3 godine

Kao sto napisah pre dva dana...

MVP = Most Valuable Player, najbitniji/najkorisniji igrac za svoj tim u ligi. Sto Nikola ove sezone svakako jeste. Da li je Lebron korisniji za Lejkerse od Jokica za Denver? Da li je Janis za Milvoki, Embiid za Filadelfiju? Sve ove ekipe bez svojih vodecih igraca bi bile ubedljivo bolje plasirane od Denvera bez Nikole = Most Valuable Player.

Kada daje 40+ poena, ima istorijsku statistiku, mediji tamo - da ali puni kolone a tim gubi. Bez razmisljanja i objektivnosti ko su mu saigraci. Pritom statistika koju ima postize kroz izrazito timsku igru.

Ako se neko prikljuci, Jamal, Porter, odmah zaboravljaju kada sam vuce na ledjima 90% sezone - super je on ali ima Jamala bla bla. Dok se ti argumenti ne koriste u slucaju da Lebron ima Dejvisa (Lejkersi se raspadaju od kako je povredjen), Embiid jedno trojicu saigraca boljih od kompletnog Denvera itd.

A realnost je da je Denver bez Nikole ubedljivo najgori ili poslednja tri tima lige. Covek najbolji poenter, skakac, asistent, kradljivac ekipe sa najboljim procentima i to kroz sve vreme razigravanje svakoga. Sto proigravanjima, sto blokivima na i od lopte. Pritom je "prisiljen" da bude toliko agresivan cesto jer mu samo to preostaje. Svi znamo sta se desava kada je nekom vece, kada pocne da pogadja od ostalih - Nikola se povlaci i hrani loptama vruce ruke.

I sta je sve ovo ako ne MVP? Najnesebicniji superstar lige. O svim naprednim statistikama prvi u ligi. Bez pola igraca iz glavne rotacije (Heris, Milsap, Grin, sad i Kampaco... ).

Sasvim je jasno da  pozicija tima na ivici POffa ili van njega daje milijardu razloga za protiv, posebno likovima koji ne prate Denver pa mogu da lupaju budalastine kako puni kolone a tim gubi (kao da je do njega, sto nema veze sa realnoscu), zbog cega jos vise nerviraju potezi Denverovog FOffice-a u medjusezoni. Od finaliste zapada da (ispod)prosecnog tima u Jokicevoj MVP sezoni :( Neverovatno.

Ako se Denver ikako ugura u prvih 4, 5 svako ime na MvP nagradi osim N. Jokic ce biti teska budalastina! :)

realista

pre 3 godine

@društvance iz predgrađa - Nece Jokic nista uraditi svakako... Sa ili bez Mareja. Al oni bez Mareja ne mogu, to je cinjenica, covek zatvorenih ociju ubacuje poene.

dap

pre 3 godine

Lillard uvodi osakaceni Porland lagano u plej of, a vas Denver sa tim Jokicem u zoni ispadanja. Kakav bre MVP, ima 20x boljih igraca. A da kazemo da i taj Denver ima bolje igrace od Portlanda pa Jokic na sredini tabele opet. Nema nista od njega

Zeleni Zub

pre 3 godine

Ono što se olako zaboravlja je da Jokić igra SVAKU utakmicu.
Dakle, kod njega nema odmaranja kao kod modernih štrumfeta nba kao što su Embid, Dejvis, Durent i sl. koji malo malo pa ne igraju, odmaraju palac ili idu na večeru u striptiz bar.

Sad ne daj bože da se povredi pa Denver bi bio ko Detroit a možda i gori jer Zapad ima više kvalitetnih timova.

Ko isto malo pažljivije prati ovu sezonu verovatno zna da je Denver odigrao skoro sve utakmice na gostovanjima protiv istočnih timova.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pisu kako Denver bez Jokica ne bi usao ni u plej of, al niko da napise kako ni bez Mareja Denver i Jokic ne bi takodje usli u plej of, to se videlo i prosle sezone u kojoj je Marej propustio neke utakmice Denver je sve te utakmice gubio ubedljivo. Marej im je kljucna karika bio i u onom prolasku sa Klipersima. Al ne bi to nas narod nikad rekao jer Marej nije nas covek. E zbog takvih stvari nas niko u svetu i ne voli, sto ne vidimo nikog drugog sem da uzdizemo nase.
(realista, 04. mart 2021 19:35)

E znalcu veliki...
Marej je običan divljak i samo koš vidi. Igrač koji nije konstantan. Bez Jokića bi i on paso travu...

Lajavi Krelac

pre 3 godine

Po brojevima izgleda da jeste.

Ali ono što je po mom skrommom mišljenju (barem za mene) mnogo bitnije, pošto su svi kandidati po ciframa skoro izjednačeni, jeste njihov međusobni okršaj.

Bez ikakvog preterivanja Jokić je u većini slučajeva svoje konkurentne u direktnim susretima potpuno nadigrao. Iako nisu čuvali jedan drugoga.

Videli ste prekjuče protiv Atentokumpoa.

U trenutku dok ovo pišem poredak bi trebalo da izgleda ovako:

1.Embiid
1.Jokić
3.Harden

pa svi ostali

Namerno sam stavio pored obojice broj 1.

Mrtva trka između Embiida i Jokića, oni su skoro nezaustavljivi kao i Harden.

Nažalost MVP će biti onaj koji uspe da odigra najviše utakmica a da se ne povredi, jer će se situacija sa nekompletnim timovima zbog Covid-a sve više komplikovati.

Dragan Borca

pre 3 godine

Nikola ima:

132 ofanzivni rejting na 100 poseda
Zasto je ovaj statisticki parametar jako precizan u 99% slucajeva

Zato sto bukvalno skoro svim najboljim igracima NBA ikada najbolje sezone idu od nekih 120 do 126
Znaci Jokiceve brojke su toliko efikasne da premasuju najbolje ofanzivne rejtinge i Lebrona i Dzordana i Medzika i Duranta i Karija itd

Ludilo

Najveci PER u istoriji NBA
Najveci ofanzivni rejting u istoriji NBA
Cetvrti BPM svih vremena posle jedne sezone Dzordana, jedne Lebrona i Karijeve iz 2016

Da je Dzoni neki Amer sa koledza ne bi silazio sa njihovih sportskih vesti

Jedino ko ima onu stvar da im kaze je doktor Greg Popovic sa izjavom o reinkarnaciji Leri Birda

Bokileyah

pre 3 godine

Ne znam zbog čega ovoliko negativne energije oko Jokićeve MVP kandidature. Ja pratim Denver u zadnje 3 godine i zaista sam zadivljen Nikolinom nivoom i napredkom. Njegov stil je originalan i neponovljiv - bukvalno suvi talenat. Ne izgleda "naučeno" kao većina vrhunskih košarkaša (na primer Dončić), a to ljudi kako znaju košarku prepoznaju. Svi novinari i reporteri se utrkuju u korišćenju superlativa za njegove partije. Nikada nisam čuo niti osetio da neko, ne daj bože, ima nešto protiv njega zato što je iz Srbije. To samo našim ljudima ovde koji nisu videli dalje od svog dvorišta može da padne na pamet. E sad da li neko više voli Embida ili Jamesa, to je stvar ukusa. Meni se čini da Nikola ima ogromnu armiju navijača. Jako je poštovan od saigrača i protivnika.

realista

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pisu kako Denver bez Jokica ne bi usao ni u plej of, al niko da napise kako ni bez Mareja Denver i Jokic ne bi takodje usli u plej of, to se videlo i prosle sezone u kojoj je Marej propustio neke utakmice Denver je sve te utakmice gubio ubedljivo. Marej im je kljucna karika bio i u onom prolasku sa Klipersima. Al ne bi to nas narod nikad rekao jer Marej nije nas covek. E zbog takvih stvari nas niko u svetu i ne voli, sto ne vidimo nikog drugog sem da uzdizemo nase.

Kikujiro

pre 3 godine

Haha, kakve gluposti, takvo pitanje ne postoji, Jokić je MVP, ko god kaže da Jokić nije MVP ili je licemer, ili mrzitelj, ili je neznalica, ili jeftini provokator za naivne, meni je svejedno iz koje ste sekte, da u pravu ste, ko nije za Jokiča taj je protiv nas, nismo realni, a vi ste gde, vi ste šta, a vi ste kto, bitno je šta mi mislimo, i to je realnost, a ne šta nba.com,dvoličnost.usa štampa, ili šta nekoliko ovde nesretnika kojima "izlazi pena na usta.rs" da spuštaju i nipodaštavaju Jokića, na današnji dan Jokić je najbolji igrač u NBA, end. Ko nije u ovoj realnosti znajte da taj sa košarkom nema veze, nikakve. Živeo Jokić, Živela Srbija

stefan12345

pre 3 godine

(Karleuša, 04. mart 2021 18:54)

Auu covece pa sta napisa ti, da li si ti realan? Jesi li citao tekst da vidis sta ovaj covek sve postize u ovoj sezoni, kakve sve brojke ima ili si samo usao da stavis komentar? Jesi gledao neki mec Jokicev ove sezone? Sta si sve napisao govori da nisi. Po tebi MVP treba da bude nabildovan, da skace ko lud, da je atleta i da zakucava atraktivno, sta? Jokic je amerikancima srusio koncepciju savrsenog igraca. On ih ubija mozgom i oni to nikad nece da prihvate i jedino si u pravu da nece zbog toga verovatno da bude MVP, sto je sramota.

hoćeš iskreno ?!

pre 3 godine

Sve vrsni poznavaoci košarke...
Žao mi je što ću da vas razočaram, ali današnje računjanje skokova i asistencija , nema veze sa onim od ranije,otud ovoliki brojevi danas.
Jokić neće dobiti MVP titulu , ako Denver ne završi u top 4 ekipe makar postizao triple double na svakoj utakmici do kraja.
Jokić igra na nivou MVPa , ali ostatak tima je krš koji mora da se poboljša.
Tužno je što će Jokić ostati u Denveru još 4 godine minimum , a oni za to vreme neče napraviti kršten tim.

delboj

pre 3 godine

4 su kandidata. Jokic, Embid, Harden i Lilard. Mozda I Kari. Sve ce zavisiti od plasmana tima. Ako Denver bude 7 ili 8 a Fila ili Bruklin prvi onda tesko da ce dati Jokicu.
I Harden je pretproslu sezonu bio ubjedljivo najbolji igrac lige ali je platio ceh loseg plasmana tima.

steva

pre 3 godine

Nikola Jokic vec sad ima vise triple-doubleva nego Jabbar , Russell , Walton , O'Neal , Ewing , Duncan zajedno . Svi kad se skupe na gomilu nemaju koliko ima Jokic . Znate li ko su bili ovi ljudi ?

ZenMaster

pre 3 godine

Ljudi ko prati americke emisije, jokica malo ko i spomene, a i ako ga spomenu on je 4 ili 5 opcija(first take prije svih pa i ostali), po njima su embid, harden i lebron prva tri kandidata jer se to bolje prodaje i u boljim marketinskim timovima igraju, a nije nezanemarivo to sto oni pricaju jer mediji imaju veliki udio u glasanju za mvp, steta za Nikolu da ne vide njegovu velicinu...

321

pre 3 godine

Skinuo kilazu i evo kako igra. Pa on kuca na svakoj utakmici sto nije nikada radio? U poslednjoj utakmici 3 puta je zakucao? Ni jedan igrac nema takav uticaj na igru tima kao on. PER to govori. Dalas je nocas pobedio bez Doncica, Denver bez Jokica, nema sanse.Ko da igra centra, asistira, skace, poentira?Za mene je on MVP. Jer Embiid poenterski donosi timu ali Jokic donosi ne samo poenterski vec je bolji u svim drugim kategorijama.

Dr.Primarijus

pre 3 godine

PER je realno jako merodavan statisticki podatak u pogledu realne korisnosti igraca. Tako da Jokic jeste MVP, ali do sada. Da li ce biti to ne znam. Mora da nastavi najmanje u ovom ritmu, jer ima jos mnogo da se igra. Jer velika je stvar biti MVP lige, pogotovo ako nisi Amerikanac.

Иван

pre 3 godine

Све што је рекао коментатор "ја" потпуно је тачно.

Што се тиче поређења Јокић-Ембид, мало ко узима у обзир да Камерунац не мора да размишља, на пример, како да преведе лопту, где да намести саиграче у нападу, којем саиграчу да дода... Никола мора и све то да одради.

Друго, кажу да МВП мора бити из екипе која је у врху, али Ембид игра на Истоку, где је конкуренција много слабија. Тамо има 4-5 иоле јаких екипа, и ниједна нема крштеног центра, ни Бостон, ни Бруклин, ни Мајами, ни Милвоки. Лако је пумпати статистику када већину мечева свакако играш против неких Орланда, Кливленда и Чикага, и уз то одмараш када твој тим гостује јаким екипама на Западу. Баш ме занима да ли би Ембид имао тако добру статистику и да четири пута годишње игра против Лејкерса, Клиперса, Денвера, Блејзерса, Јуте, Голден Стејта.

Треће, он има један једини потез у нападу, онај када се окрене с леве стране од коша на 2 метра и погоди. То је увежбао, а притом зна да ће му судије поклонити бацања на сваки мрки поглед ривала. То је исто у функцији паритета Истока и Запада; да Никси имају иоле крштену екипу, не би се ни знало за Ембида.

И четврто, Ембид је увек имао боље саиграче, бар за регуларну сезону. Он је не вуче сам, Симонс и Херис су одлични за другу и трећу опцију. Денвер ту стабилност, осим у Јокићу, нема. Мареју се не игра до плеј-офа, Портер је још зелен.

Кад се све сабере, Јокић убедљиво. Али неће добити због онога што ја написао коментатор потписн као "ја".

Davor

pre 3 godine

Ljudi moji... Jokic igra basket tek posle all stara. Poslednjih 3~4 godine. Zelim mu sve najbolje. I hvala za buđenje u 2 ujutru. Kao nekada kada su Pedja i Divac lomili u Sakramentu.

Karleuša

pre 3 godine

Da bi bio zvezda treba da kida i u odbrani, a on mlak, preko njega trpaju i babe i žabe, neubedljiv, ne zakucava, ne daje atraktivne koševe, a kad ga odbrana malo prišarafi iz nemoći deli vruće krompire koje drugi pretvaraju u poene. Na "Ol-staru" u pitanju su nadmetanja u šutiranju trojki, zakucavanjima i "skills chalenge", odnosno, dribling veštinama na poligonu, a šta će Somborac tamo da im dodaje lopte? Nema dribling "face to face", postiže koševe na guranje ko što stari pezejac pali na guranje. Jednostavno da skratim, mlakonja. Prema tome po kriterijumima nekad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. Nakon svega gore navedenog, jer su to činjenice ništa nam drugo ne preostaje, nego moramo prihvatiti kao paket, Somborac nikad neće biti zvezda.

Milutin

pre 3 godine

Po meni su Jokić i Embid glavni kandidati. Obojica nose tim, Jokić bolji u napadu a Embid u odbrani, ali mislim da je trenutno Embid malo ispred samo zato što Filadelfija igra bolje od Denvera. Ako vežu koju pobedu i poprave plasman, biće teško ignorisati Jokića.

Jedna stvar koja me posebno nervira su američki mediji koji bezobrazno forsiraju LeBrona, samo zato što je “LeBron MVP” bolja priča koja se bolje prodaje. LeBron ni po čemu ne zaslužuje da se nadje u konkurenciji Jokića i Embida za MVP.

Jokić je bolji od LeBrona u apsolutno SVAKOJ statističkoj kategoriji. Više poena, skokova, asistencija, blokada, ukradenih lopti. Manje izgubljenih lopti, bolji procenat šuta sa svake pozicije (za 2, za 3, za 1). Ne postoji jedna jedina kategorija u kojoj je LeBron bolji, osim što su Lejkersi trenutno ispred Denvera na tabeli. Ali kako igraju jedni i drugi, neće ni to dugo, baš me zanima kakvu će bajku onda da smisle mediji za LeBrona.

Eto..Da

pre 3 godine

Jeste. Košarka je nnaš sport, imamo legendi na pretek..ali ovakvog.. Moma sa tankim fiz.predisp.ali košarkaška inteligencija i vizija, neviđeno. Takav način i "mozak", Kića pa Bodiroga, ali Jokić to isto ali u NBA !!! A to je vrh. Gledajte samo ko sve tamo nije prošao od naših. A hteli. Ameri vode EL a oni tamo ni u 12 u ekipi. A on tamo car. Veliiiki respekt i pozdrav od grobara iz Le.

Milutin

pre 3 godine

Kako neko moze da bude MVP ko ne igra odbranu, dobije 40 poena u reketu po utakmici, i taj da bude MVP?! , nema sanse!
(deni, 4. mart 2021 17:21)

Misliš kad je onomad Antetokumpo dobio 37 komada samo od Jokića? Slažem se!

stefkw

pre 3 godine

Mnogo se ljudi lože na statistiku. Jeste važna, naravno, ali MVP je nagrada za najkorisnojeg igrača. A to se najbolje vidi ako gledate utakmice, a ne neke statistike i brojeve.

Denver bez Nikole ne postoji. Tačka. Fila može da odmara Embida kad god mu treba, Netsi imaju 2 superstara pored Hardena, LAL da ne spominjem.

Ako budu u top 3-4 na Zapadu, Nikola je MVP. I ako tako ne bude, to će biti neviđena krađa.

Hm

pre 3 godine

Kad kazete Denver igra lose i plasiran je lose, ne vidite da zaostaje dve tri pobjede za drugim mjestom..Pola utakmica su izgubili na kos razlike. Juce sam gledao na youtube neka debata ko je bolje jokic il embid i lik kaze da embid ima vise slobodnih od jokica dal 160 il tako nesto. Uglavnom mislim da ce denver medju top pet zavrsit al isto tako mislim ako Nikola nastavi ovim tempom i cak bude bolji imao tripl prosjek da nece biti mvp, vjerovatno embid ili lebron.

Dejan

pre 3 godine

Jedina stvar koja moze doneti MVP titulu Jokicu je da u direktnom duelu sa Embidom bude vidno dominantan. Nece mu pomoci ni 3. ni 4. mesto jer je ovaj prvi, a Denver sigurno nece biti prvi na Zapadu. A u plejofu standardno ocekujem da se Jokic bolje pokaze. Prosto su mediji na strani Embida, fanovi su puno vise utakmcia filadelfije gledali i slicno.

skocko

pre 3 godine

Ako Jokic ovako nastavi do kraja ovo bi mogla biti jedna od najboljih napadackih sezona u istoriji, mislim da niko sem mozda Karija nije imao ovakvu efikasnost na toliki broj poena(Sek je na vrhuncu imao oko 57% iz igre s tim sto nije sutirao trojke a na slobodnim je jedva prelazio 50% dok je jokic na 90% skoro). E sad kriterijumi za MVP su konstantni vecinom(najbolji igrac iz nekog od top2 tima u konferenciji) tako da nema nikakve zavere u tome sto ce izvisiti za MVP ako denver bude 6-8. mesta.

Goks

pre 3 godine

Bez daljeg MVP. Prvo, brojke same za sebe govore i drugo važnije, niko nema takav uticaj na igru svoje ekipe kao Jokić. Denver s njim i bez njega su nebo i zemlja. Svaka čast Embidu ali poredjenje sa Jokićem nije primereno.

Western Devil

pre 3 godine

Zanemaruje se da za 3 poena ima 42 %, nznm da li je neko centar ovo imao?
(sarlo, 04. mart 2021 17:14)

Embid ima 41.6%. Takođe, Embid je sinoć pogodio clutch trojku za produžetak protiv prve ekipe u NBA (Juta) i strpao 40 uz 19 skokova i šut preko 50% protiv Gobera i preokrenuo utakmicu koju su gubili nonstop. Gledao sam drugo pol. improduzetak, pokrale su Jutu sudije, ali ostaje zapisano ovo gore i to je overeno prvo mesto za Filu.

Ja naravno navijam za Jokića ali ako Embid ne popusti malo a Denver ne pojača, neće asistencije pomoći u toj trci. Da sutra odlucujem ja sam pred celim svetom ne bih imao izbora nego Embid. Ima 30ppg i mnogo skokova i blokada kao i prvoplasirana ekipa.

Jedini način je da Jokić uništi Embida u direktnom duelu. Gober nažalost više nije merilo, uzeo je pare a juče ga Dvajt Hauard pravi smešnim, dok se Jokić-Vučević-Embid već standardno iživljavaju nad njim.

xyz

pre 3 godine

A jel smemo mi da volimo nekog drugog igraca osim Jokica, jel to zabranjeno?? Zasto na silu pokusavate da neko voli samo njega. Meni on nije nikakav igrac za gledanje, previse trom, spor, negledljiv totalno... Nema lepotu igre..

Viktor

pre 3 godine

Jokića najviše volim zbog toga što nije igrao nikad u poganim blizancima,znate one što se pljuju stalno a isti ih tata napravio.

bradina

pre 3 godine

@Deni,

Ne s..i, Embid je sinoc primio vise koseva pa je ipak najveci kandidat po medijima USA.Uostalom ova individualna "titula" u NBA daje se na osnovu licnog ucesca u uspehu tima a to Embid,Harden i Jokic rade!Najznacajniji i najkorisniji igrac tima to je definicija MVP,nauci vec nesto! E sad sto zavisi od plasmana tima to je druga stvar a ne nikako koliko mu tim prima koseva iz reketa!svasta cu ovde procitati.

Marko

pre 3 godine

Najbolji igrac NBA lige ove sezone i to ubedljivo po svim naprednim statistikama je Nikola Jokic.
I niko od ovih njihovih analiticara ga ne pominje, znaci stvarno mi je vise muka gledati prvo Djokovica pa sad i Jokica kako ih ljudi podcenjuju i ne vole...ne razumem zasto.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Embid je ove sezone MVP pa mozda i Kari, jednostavno Jokic nema nikakvog uticaja na ekipu Denvera, da je MVP Denver bi bio bar u top 3 ovako nista.
(Marko, 04. mart 2021 17:30)

Ovako izgleda kada se javi neki glupan, koji blage veze sa košarkom nema...
Jokić nema uticaja na ekipu?!
Pa da im nije njega, ne bi imali do sada ni 5 pobeda.
Ko sve ne komentariše, Bože sačuvaj...

Emvipi

pre 3 godine

Evo sad je Embiid napunio Gobera i bukvalno ceo NBA svet bruji o tome. Na instagramu, jutjubu... Sve stranice objavljuju, a ljudi pisu MVP. Ali me najvise iznervira kad iznesu "argument" kako je Embid prvo dao 50 Cikagu pa sad i Gobera napunio. Naravno niko pojma nema da je Jokic dao 50 Sakramentu, sa boljim centrima od Cikaga, kao i da je 47 za 3 ipo cetvtine utrpao Juti. Nece mediji da pokriju Jokicev Denver nikako.
Zato bih sad bas jako voleo da igraju i Embid i Jokic zdravi i raspolozeni pred kraj marta, kada se sastaju Denver i Fila. Pa da vidimo ko je zaista u boljoj formi. Ja verujem da ce ga Jokic napuniti, kao i prosli put kada im je pogodio onaj game winner.

P.S Danas neki analiticari ESPN rekli kako je Embid, da se tako izrazim, "most skilled" centar jos od Hakima. To mi je neverovarno da tako nesto pored Jokica zivog izjave...

St3fan KG

pre 3 godine

Jokic je zasluzio mvp po svim statistickim kategorijama, ali koliko znam nikad niko nije bio MVP cija je ekipa na sredini tabele, osim Westbrooka

bradina

pre 3 godine

Kad bi bilo ni po "babu ni po stricevicima" JESTE!
Medjutim gledajuci americku TV i komentare sve se namece da Embid ili Harden budu to! Zasto?Dva su razloga: prvi sto Drenver nema zavidan rekord u sezoni,drugi Denver je mali klub a lova vrti sve! Jucerasnja pobeda File nad Jutom otvorila je vrata putu Embida sa 40poena i 19 skokova da istakne kandidaturu narocito onom trojkom za odlazak u "over time" i kasnije pobedom u sinocnoj utakmici protiv Jute.Na stranu to sto u svom timu Embid ima bar jos trojicu koji mu uveliko pomazu,a usput celu masineriju medija, meni je kosarkaski slabiji i od Hardena i Jokica,ali nazalost ni ja a ni milioni koji uzivaju u tom sportu shvataju da NBA nece dozvoliti ni Jokicu ni Doncicu da se okite tom "titulom"! MVP nagrada u prevodu znaci najkorisniji i najznacajniji igrac,ali se ona izjednacuje kao najbolji igrac za mnoge koji to tumace ukljucujuci i sportske medije USA.Zato sam napisao onu prvu recenicu a ispod redova, uvek ce biti kad ne moze King Lebron,naci ce se drugi iste boje koze.Uostalom od Stiv Nesa i Dirka Novickog proslo je 15 godina pa zakljucite sami.Nemoguca misija je da pored izvrsne igre i nosenja na svojim ledjima tima, samo uz pomoc Marija,nas igrac osvoji to laskavo priznanje,ako tim nije bar medju dva u diviziji i to ce nazalost odluciti.

Goran

pre 3 godine

da ima pravde na ovom svetu kao što je nema biće mvp. da ima kriterijum kao embid, harden, bron i jos njih 30-ak imao bi bar 10-15 bacanja više po meču. ućutali se ovi stompominju timski učinak otkad lal zaredjase sa porazima. dominacija u svakom smislu, konačno je krenuo da igra kako treba, shvatio je da je za pobedu denvera on najsigurnija opcija da on zavrsava sutira a ne da izbacuje pasove na tri i kad je sam ispod koša. sreca pa mu maltene jedinom stalo da ne gubi inače bi i dalje bile brojke 15 poena i 45 pokušaja asistencija. shvatio je da je ofanzivna sila broj jedan u nba, da je nezaustavljiv, da hoce 50-60 poena bi mogao da mu bude prosek po meču i tad denver ne bi gubio nijedan meč.

Benny Hill

pre 3 godine

nazaloalst ekipa igra lose....a inace kad bi bili u top 3 u konfernciji realno bi bio MVP....ali ove Godine dobija ili Embid ili Harden mada i Janis se budi u poslednje vreme

mik

pre 3 godine

Ali naša košarka je nikad slabija, nemamo mlade igrače. Kako to da tri Srbina igraju na ol staru?
U El tri Srbina među 6 najboljih strelaca ali srpska košarka nikad slabija što bi reko pudlica

ja

pre 3 godine

sto pre ukapirate da je NBA loga rasisticka organizacija ali obrnuto okrenuta protiv belaca bice vam lakse. Liga u kojoj crnci vode glavnu rec. neki beli igrac kaze nigga crncu ne bi vise zaigrao u NBA a prosle godine Harell kaze Doncicu white boy i oni kao nikom nista reci coveku izvini i to je to... isto ce vam biti i za MVP nagradu...Jokic bi trebao da ima bar 35,36 poena u proseku ili neki jak tripl dabl u proseku na kraju sezone i da mu ekipa bude u prve tri na Zapadu da bi mu dali MVP nagradu

Marko

pre 3 godine

Embid je ove sezone MVP pa mozda i Kari, jednostavno Jokic nema nikakvog uticaja na ekipu Denvera, da je MVP Denver bi bio bar u top 3 ovako nista.

tocka

pre 3 godine

Mislim da kada bi Nikola sad otvorio instagram nalog i postovao onaj video gde od njega Kobi trazi da bude MVP, da bi u istom momentu prevagnuo u trci za MVP.
Bukvalno to uradi, uzme MVP, i onda zatvori instagram.

Poznavalac ©®

pre 3 godine

Jedini način da bude MVP je da bude šampion, ali ako se ne varam MVP se proglasava pre nego sto neko osvoji titulu. Tako da nema nista od toga.

beker

pre 3 godine

Drago ce mi biti i jedva cekam da Jokic ne bude mvp, uzivacu u tome i citati komentare plača. Samo zato sto nas narod na silu hoce nekoga da neko voli, da se svi loze na njega, da je on centar sveta, da je neprikosnoven, a covek u odbrani jedna velika 0. Pritom bar 6 igraca bolja u nba ligi ima od njega. A jos smesnije sto ovaj pise kako ameri uzdizu samo crnce i da namestaju njima sve, pa to je njihova liga, njihova kosarka, i vi bi radili isto da je liga vasa, a tu nesto lupate gluposti. Embidova ekipa je prva na tabeli, a Jokiceva 9-ta. Izmisljate razloge zbog koje je Jokic bolji a on nije ni u top 5 igraca nba lige. Nastavite da zivite u zabludi.

bskfan

pre 3 godine

Ovo sto trenutno radi Jokic je nestvarno. Obicno se ceka da neki igrac ima cuveni 50-40-90 sut kako bi ga digli u nebesa, a Jokicu trenutno fali samo 3% za ukupni sut i 1.5% za slobodna bacanja da bi imao 60-40-90 sto je za igraca koji igra toliko minuta prosto neverovatno.

Legend

pre 3 godine

ne nije dovoljno za mvp. igra sjajno jokic ali ruku na srce ima dosta boljih kosarkasa
(as, 04. mart 2021 17:10)

"Ruku na srce" ko to ima u kontinuitetu ovakve partije i ubedljivo je najbolji u svom timu i vuce celu ekipu sam? A pritom jos i nije alavko.
(Keynes, 4. mart 2021 17:27)

Nalupetao se lik samo tako. Jokić je trenuto uz Embiida najbolji košarkaš na planeti. Ali i Steph vuče Warriorse slično kao i Jokić. Bez Jokića i Stepha Nuggetsi i Warriorsi postaju najgori timovi zapada,lagano.

Keynes

pre 3 godine

ne nije dovoljno za mvp. igra sjajno jokic ali ruku na srce ima dosta boljih kosarkasa
(as, 04. mart 2021 17:10)

"Ruku na srce" ko to ima u kontinuitetu ovakve partije i ubedljivo je najbolji u svom timu i vuce celu ekipu sam? A pritom jos i nije alavko.

Konformista

pre 3 godine

Apsolutno jeste, ali će nagrada u ruke Embida. I jedan i drugi igraju fenomenalno, ne pokušavam da osporim ono što Džoel radi u Fili, ali je Jokara personifikacija košarke. On je prosto ima u malom prstu. U svakom trenutku bira pravi potez, bivajući dva koraka ispred protivnika. To je teško raditi na ovom nivou, pritom iz noći u noć i bez atleticizma koji ovaj drugi posjeduje.

Mare

pre 3 godine

Zaboravili ste da napisete i da je Denver u top 2 ekipe po ofanzivi kad je Jokic na terenu, a medju najgorima dok je on na klupi. Meni je samo to dovoljno. Takodje, Jokic nema tu mogucnost da odmori malo i da ga neko zameni. Mora da provede skoro 40 minuta svaku utakmicu. Pogledajte na primer utakmicu od sinoc izmedju Jute i File. Fila je u zadnjoj cetvrtini gubila 10 razlike, Embida je onda na terenu zamenio Hauard. Ljudi su za 2 minuta napravili seriju 11-0, gde je Hauard postigao 7 poena, imao par skokova i blokadu. Znate kad bi se to kod Nagetsa desilo? Nikad. Fila moze Embida, a Nagetsi bez Jokica nikad.

Sabre

pre 3 godine

Ali naša košarka je nikad slabija, nemamo mlade igrače. Kako to da tri Srbina igraju na ol staru?
U El tri Srbina među 6 najboljih strelaca ali srpska košarka nikad slabija što bi reko pudlica
(mik, 4. mart 2021 17:10)


Pudlica si jedino ti intelektualno, kao i vecina modernih grobara. Prica se o mladjim generacijama, Jokara ima 26 godina sto tesko da je mator igrac ali i daleko od cveta mladosti. Za Bogdana i Bjelog isto vazi. Jel kapirate neke makar ono osnovne stvari, tipa da se "nove snage" "mladi talenti" smatraju decaci od 16 do tipa 20, ili mora da vam se crta?! Imamo svakako u Megi onog malog koji obecava, ali overall je to slabo..

Hakeem

pre 3 godine

Naravno da jeste, prosle godine je janis imao najveci per u istoriji pa je osvojio,a i preprosle takodje..
Nidza je trenutno najbolji kosarkas na svetu, ubedljivo najinteligentniji. Imam osecaj da je ovako mogao da igra i prosle i preprosle sezone nego nije forsirao.
I da, dovoljno ce biti da denver bude bar 6. za mvp a ne u prvih 4.

Nas plan

pre 3 godine

Nije. Dok Denver ne udje u top 3 na zapadu ili dok Filadelfija i Lejkersi ne budu na nekom od prva dva mesta, Lebron i Embiid ce biti ispred njega u mvp trci.

Kozarska peta

pre 3 godine

Ako Denver dogura do trećeg mesta na zapadu MVP je njegov, ako nastavi sa ovim ciframa. Sve ostalo ide Embidu ili gospođici.

делиробар

pre 3 godine

Не, ово није довољно у Србији,за МВП НБА логично у Србији се гледа да ли има злато на европском, светском и Олимпијади, зависи за који клуб навија у Србији, зависно и од тога да ли је или није подржао неку политичку опцију, да ли је неком симпатичан као појава или није, значи искључиво спортски показатељи остварени у НБА.

Mare

pre 3 godine

Zaboravili ste da napisete i da je Denver u top 2 ekipe po ofanzivi kad je Jokic na terenu, a medju najgorima dok je on na klupi. Meni je samo to dovoljno. Takodje, Jokic nema tu mogucnost da odmori malo i da ga neko zameni. Mora da provede skoro 40 minuta svaku utakmicu. Pogledajte na primer utakmicu od sinoc izmedju Jute i File. Fila je u zadnjoj cetvrtini gubila 10 razlike, Embida je onda na terenu zamenio Hauard. Ljudi su za 2 minuta napravili seriju 11-0, gde je Hauard postigao 7 poena, imao par skokova i blokadu. Znate kad bi se to kod Nagetsa desilo? Nikad. Fila moze Embida, a Nagetsi bez Jokica nikad.

Emvipi

pre 3 godine

Evo sad je Embiid napunio Gobera i bukvalno ceo NBA svet bruji o tome. Na instagramu, jutjubu... Sve stranice objavljuju, a ljudi pisu MVP. Ali me najvise iznervira kad iznesu "argument" kako je Embid prvo dao 50 Cikagu pa sad i Gobera napunio. Naravno niko pojma nema da je Jokic dao 50 Sakramentu, sa boljim centrima od Cikaga, kao i da je 47 za 3 ipo cetvtine utrpao Juti. Nece mediji da pokriju Jokicev Denver nikako.
Zato bih sad bas jako voleo da igraju i Embid i Jokic zdravi i raspolozeni pred kraj marta, kada se sastaju Denver i Fila. Pa da vidimo ko je zaista u boljoj formi. Ja verujem da ce ga Jokic napuniti, kao i prosli put kada im je pogodio onaj game winner.

P.S Danas neki analiticari ESPN rekli kako je Embid, da se tako izrazim, "most skilled" centar jos od Hakima. To mi je neverovarno da tako nesto pored Jokica zivog izjave...

mik

pre 3 godine

Ali naša košarka je nikad slabija, nemamo mlade igrače. Kako to da tri Srbina igraju na ol staru?
U El tri Srbina među 6 najboljih strelaca ali srpska košarka nikad slabija što bi reko pudlica

Marko

pre 3 godine

Najbolji igrac NBA lige ove sezone i to ubedljivo po svim naprednim statistikama je Nikola Jokic.
I niko od ovih njihovih analiticara ga ne pominje, znaci stvarno mi je vise muka gledati prvo Djokovica pa sad i Jokica kako ih ljudi podcenjuju i ne vole...ne razumem zasto.

Keynes

pre 3 godine

ne nije dovoljno za mvp. igra sjajno jokic ali ruku na srce ima dosta boljih kosarkasa
(as, 04. mart 2021 17:10)

"Ruku na srce" ko to ima u kontinuitetu ovakve partije i ubedljivo je najbolji u svom timu i vuce celu ekipu sam? A pritom jos i nije alavko.

ja

pre 3 godine

sto pre ukapirate da je NBA loga rasisticka organizacija ali obrnuto okrenuta protiv belaca bice vam lakse. Liga u kojoj crnci vode glavnu rec. neki beli igrac kaze nigga crncu ne bi vise zaigrao u NBA a prosle godine Harell kaze Doncicu white boy i oni kao nikom nista reci coveku izvini i to je to... isto ce vam biti i za MVP nagradu...Jokic bi trebao da ima bar 35,36 poena u proseku ili neki jak tripl dabl u proseku na kraju sezone i da mu ekipa bude u prve tri na Zapadu da bi mu dali MVP nagradu

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Embid je ove sezone MVP pa mozda i Kari, jednostavno Jokic nema nikakvog uticaja na ekipu Denvera, da je MVP Denver bi bio bar u top 3 ovako nista.
(Marko, 04. mart 2021 17:30)

Ovako izgleda kada se javi neki glupan, koji blage veze sa košarkom nema...
Jokić nema uticaja na ekipu?!
Pa da im nije njega, ne bi imali do sada ni 5 pobeda.
Ko sve ne komentariše, Bože sačuvaj...

Benny Hill

pre 3 godine

nazaloalst ekipa igra lose....a inace kad bi bili u top 3 u konfernciji realno bi bio MVP....ali ove Godine dobija ili Embid ili Harden mada i Janis se budi u poslednje vreme

tocka

pre 3 godine

Mislim da kada bi Nikola sad otvorio instagram nalog i postovao onaj video gde od njega Kobi trazi da bude MVP, da bi u istom momentu prevagnuo u trci za MVP.
Bukvalno to uradi, uzme MVP, i onda zatvori instagram.

Иван

pre 3 godine

Све што је рекао коментатор "ја" потпуно је тачно.

Што се тиче поређења Јокић-Ембид, мало ко узима у обзир да Камерунац не мора да размишља, на пример, како да преведе лопту, где да намести саиграче у нападу, којем саиграчу да дода... Никола мора и све то да одради.

Друго, кажу да МВП мора бити из екипе која је у врху, али Ембид игра на Истоку, где је конкуренција много слабија. Тамо има 4-5 иоле јаких екипа, и ниједна нема крштеног центра, ни Бостон, ни Бруклин, ни Мајами, ни Милвоки. Лако је пумпати статистику када већину мечева свакако играш против неких Орланда, Кливленда и Чикага, и уз то одмараш када твој тим гостује јаким екипама на Западу. Баш ме занима да ли би Ембид имао тако добру статистику и да четири пута годишње игра против Лејкерса, Клиперса, Денвера, Блејзерса, Јуте, Голден Стејта.

Треће, он има један једини потез у нападу, онај када се окрене с леве стране од коша на 2 метра и погоди. То је увежбао, а притом зна да ће му судије поклонити бацања на сваки мрки поглед ривала. То је исто у функцији паритета Истока и Запада; да Никси имају иоле крштену екипу, не би се ни знало за Ембида.

И четврто, Ембид је увек имао боље саиграче, бар за регуларну сезону. Он је не вуче сам, Симонс и Херис су одлични за другу и трећу опцију. Денвер ту стабилност, осим у Јокићу, нема. Мареју се не игра до плеј-офа, Портер је још зелен.

Кад се све сабере, Јокић убедљиво. Али неће добити због онога што ја написао коментатор потписн као "ја".

Dragan Borca

pre 3 godine

Nikola ima:

132 ofanzivni rejting na 100 poseda
Zasto je ovaj statisticki parametar jako precizan u 99% slucajeva

Zato sto bukvalno skoro svim najboljim igracima NBA ikada najbolje sezone idu od nekih 120 do 126
Znaci Jokiceve brojke su toliko efikasne da premasuju najbolje ofanzivne rejtinge i Lebrona i Dzordana i Medzika i Duranta i Karija itd

Ludilo

Najveci PER u istoriji NBA
Najveci ofanzivni rejting u istoriji NBA
Cetvrti BPM svih vremena posle jedne sezone Dzordana, jedne Lebrona i Karijeve iz 2016

Da je Dzoni neki Amer sa koledza ne bi silazio sa njihovih sportskih vesti

Jedino ko ima onu stvar da im kaze je doktor Greg Popovic sa izjavom o reinkarnaciji Leri Birda

Hakeem

pre 3 godine

Naravno da jeste, prosle godine je janis imao najveci per u istoriji pa je osvojio,a i preprosle takodje..
Nidza je trenutno najbolji kosarkas na svetu, ubedljivo najinteligentniji. Imam osecaj da je ovako mogao da igra i prosle i preprosle sezone nego nije forsirao.
I da, dovoljno ce biti da denver bude bar 6. za mvp a ne u prvih 4.

steva

pre 3 godine

Nikola Jokic vec sad ima vise triple-doubleva nego Jabbar , Russell , Walton , O'Neal , Ewing , Duncan zajedno . Svi kad se skupe na gomilu nemaju koliko ima Jokic . Znate li ko su bili ovi ljudi ?

Viktor

pre 3 godine

Jokića najviše volim zbog toga što nije igrao nikad u poganim blizancima,znate one što se pljuju stalno a isti ih tata napravio.

Milutin

pre 3 godine

Po meni su Jokić i Embid glavni kandidati. Obojica nose tim, Jokić bolji u napadu a Embid u odbrani, ali mislim da je trenutno Embid malo ispred samo zato što Filadelfija igra bolje od Denvera. Ako vežu koju pobedu i poprave plasman, biće teško ignorisati Jokića.

Jedna stvar koja me posebno nervira su američki mediji koji bezobrazno forsiraju LeBrona, samo zato što je “LeBron MVP” bolja priča koja se bolje prodaje. LeBron ni po čemu ne zaslužuje da se nadje u konkurenciji Jokića i Embida za MVP.

Jokić je bolji od LeBrona u apsolutno SVAKOJ statističkoj kategoriji. Više poena, skokova, asistencija, blokada, ukradenih lopti. Manje izgubljenih lopti, bolji procenat šuta sa svake pozicije (za 2, za 3, za 1). Ne postoji jedna jedina kategorija u kojoj je LeBron bolji, osim što su Lejkersi trenutno ispred Denvera na tabeli. Ali kako igraju jedni i drugi, neće ni to dugo, baš me zanima kakvu će bajku onda da smisle mediji za LeBrona.

Dr.Primarijus

pre 3 godine

PER je realno jako merodavan statisticki podatak u pogledu realne korisnosti igraca. Tako da Jokic jeste MVP, ali do sada. Da li ce biti to ne znam. Mora da nastavi najmanje u ovom ritmu, jer ima jos mnogo da se igra. Jer velika je stvar biti MVP lige, pogotovo ako nisi Amerikanac.

Bokileyah

pre 3 godine

Ne znam zbog čega ovoliko negativne energije oko Jokićeve MVP kandidature. Ja pratim Denver u zadnje 3 godine i zaista sam zadivljen Nikolinom nivoom i napredkom. Njegov stil je originalan i neponovljiv - bukvalno suvi talenat. Ne izgleda "naučeno" kao većina vrhunskih košarkaša (na primer Dončić), a to ljudi kako znaju košarku prepoznaju. Svi novinari i reporteri se utrkuju u korišćenju superlativa za njegove partije. Nikada nisam čuo niti osetio da neko, ne daj bože, ima nešto protiv njega zato što je iz Srbije. To samo našim ljudima ovde koji nisu videli dalje od svog dvorišta može da padne na pamet. E sad da li neko više voli Embida ili Jamesa, to je stvar ukusa. Meni se čini da Nikola ima ogromnu armiju navijača. Jako je poštovan od saigrača i protivnika.

Kozarska peta

pre 3 godine

Ako Denver dogura do trećeg mesta na zapadu MVP je njegov, ako nastavi sa ovim ciframa. Sve ostalo ide Embidu ili gospođici.

Goran

pre 3 godine

da ima pravde na ovom svetu kao što je nema biće mvp. da ima kriterijum kao embid, harden, bron i jos njih 30-ak imao bi bar 10-15 bacanja više po meču. ućutali se ovi stompominju timski učinak otkad lal zaredjase sa porazima. dominacija u svakom smislu, konačno je krenuo da igra kako treba, shvatio je da je za pobedu denvera on najsigurnija opcija da on zavrsava sutira a ne da izbacuje pasove na tri i kad je sam ispod koša. sreca pa mu maltene jedinom stalo da ne gubi inače bi i dalje bile brojke 15 poena i 45 pokušaja asistencija. shvatio je da je ofanzivna sila broj jedan u nba, da je nezaustavljiv, da hoce 50-60 poena bi mogao da mu bude prosek po meču i tad denver ne bi gubio nijedan meč.

bradina

pre 3 godine

Kad bi bilo ni po "babu ni po stricevicima" JESTE!
Medjutim gledajuci americku TV i komentare sve se namece da Embid ili Harden budu to! Zasto?Dva su razloga: prvi sto Drenver nema zavidan rekord u sezoni,drugi Denver je mali klub a lova vrti sve! Jucerasnja pobeda File nad Jutom otvorila je vrata putu Embida sa 40poena i 19 skokova da istakne kandidaturu narocito onom trojkom za odlazak u "over time" i kasnije pobedom u sinocnoj utakmici protiv Jute.Na stranu to sto u svom timu Embid ima bar jos trojicu koji mu uveliko pomazu,a usput celu masineriju medija, meni je kosarkaski slabiji i od Hardena i Jokica,ali nazalost ni ja a ni milioni koji uzivaju u tom sportu shvataju da NBA nece dozvoliti ni Jokicu ni Doncicu da se okite tom "titulom"! MVP nagrada u prevodu znaci najkorisniji i najznacajniji igrac,ali se ona izjednacuje kao najbolji igrac za mnoge koji to tumace ukljucujuci i sportske medije USA.Zato sam napisao onu prvu recenicu a ispod redova, uvek ce biti kad ne moze King Lebron,naci ce se drugi iste boje koze.Uostalom od Stiv Nesa i Dirka Novickog proslo je 15 godina pa zakljucite sami.Nemoguca misija je da pored izvrsne igre i nosenja na svojim ledjima tima, samo uz pomoc Marija,nas igrac osvoji to laskavo priznanje,ako tim nije bar medju dva u diviziji i to ce nazalost odluciti.

bskfan

pre 3 godine

Ovo sto trenutno radi Jokic je nestvarno. Obicno se ceka da neki igrac ima cuveni 50-40-90 sut kako bi ga digli u nebesa, a Jokicu trenutno fali samo 3% za ukupni sut i 1.5% za slobodna bacanja da bi imao 60-40-90 sto je za igraca koji igra toliko minuta prosto neverovatno.

Milutin

pre 3 godine

Kako neko moze da bude MVP ko ne igra odbranu, dobije 40 poena u reketu po utakmici, i taj da bude MVP?! , nema sanse!
(deni, 4. mart 2021 17:21)

Misliš kad je onomad Antetokumpo dobio 37 komada samo od Jokića? Slažem se!

Konformista

pre 3 godine

Apsolutno jeste, ali će nagrada u ruke Embida. I jedan i drugi igraju fenomenalno, ne pokušavam da osporim ono što Džoel radi u Fili, ali je Jokara personifikacija košarke. On je prosto ima u malom prstu. U svakom trenutku bira pravi potez, bivajući dva koraka ispred protivnika. To je teško raditi na ovom nivou, pritom iz noći u noć i bez atleticizma koji ovaj drugi posjeduje.

Davor

pre 3 godine

Ljudi moji... Jokic igra basket tek posle all stara. Poslednjih 3~4 godine. Zelim mu sve najbolje. I hvala za buđenje u 2 ujutru. Kao nekada kada su Pedja i Divac lomili u Sakramentu.

321

pre 3 godine

Skinuo kilazu i evo kako igra. Pa on kuca na svakoj utakmici sto nije nikada radio? U poslednjoj utakmici 3 puta je zakucao? Ni jedan igrac nema takav uticaj na igru tima kao on. PER to govori. Dalas je nocas pobedio bez Doncica, Denver bez Jokica, nema sanse.Ko da igra centra, asistira, skace, poentira?Za mene je on MVP. Jer Embiid poenterski donosi timu ali Jokic donosi ne samo poenterski vec je bolji u svim drugim kategorijama.

stefan12345

pre 3 godine

(Karleuša, 04. mart 2021 18:54)

Auu covece pa sta napisa ti, da li si ti realan? Jesi li citao tekst da vidis sta ovaj covek sve postize u ovoj sezoni, kakve sve brojke ima ili si samo usao da stavis komentar? Jesi gledao neki mec Jokicev ove sezone? Sta si sve napisao govori da nisi. Po tebi MVP treba da bude nabildovan, da skace ko lud, da je atleta i da zakucava atraktivno, sta? Jokic je amerikancima srusio koncepciju savrsenog igraca. On ih ubija mozgom i oni to nikad nece da prihvate i jedino si u pravu da nece zbog toga verovatno da bude MVP, sto je sramota.

Pera Ždera

pre 3 godine

Kao sto napisah pre dva dana...

MVP = Most Valuable Player, najbitniji/najkorisniji igrac za svoj tim u ligi. Sto Nikola ove sezone svakako jeste. Da li je Lebron korisniji za Lejkerse od Jokica za Denver? Da li je Janis za Milvoki, Embiid za Filadelfiju? Sve ove ekipe bez svojih vodecih igraca bi bile ubedljivo bolje plasirane od Denvera bez Nikole = Most Valuable Player.

Kada daje 40+ poena, ima istorijsku statistiku, mediji tamo - da ali puni kolone a tim gubi. Bez razmisljanja i objektivnosti ko su mu saigraci. Pritom statistika koju ima postize kroz izrazito timsku igru.

Ako se neko prikljuci, Jamal, Porter, odmah zaboravljaju kada sam vuce na ledjima 90% sezone - super je on ali ima Jamala bla bla. Dok se ti argumenti ne koriste u slucaju da Lebron ima Dejvisa (Lejkersi se raspadaju od kako je povredjen), Embiid jedno trojicu saigraca boljih od kompletnog Denvera itd.

A realnost je da je Denver bez Nikole ubedljivo najgori ili poslednja tri tima lige. Covek najbolji poenter, skakac, asistent, kradljivac ekipe sa najboljim procentima i to kroz sve vreme razigravanje svakoga. Sto proigravanjima, sto blokivima na i od lopte. Pritom je "prisiljen" da bude toliko agresivan cesto jer mu samo to preostaje. Svi znamo sta se desava kada je nekom vece, kada pocne da pogadja od ostalih - Nikola se povlaci i hrani loptama vruce ruke.

I sta je sve ovo ako ne MVP? Najnesebicniji superstar lige. O svim naprednim statistikama prvi u ligi. Bez pola igraca iz glavne rotacije (Heris, Milsap, Grin, sad i Kampaco... ).

Sasvim je jasno da  pozicija tima na ivici POffa ili van njega daje milijardu razloga za protiv, posebno likovima koji ne prate Denver pa mogu da lupaju budalastine kako puni kolone a tim gubi (kao da je do njega, sto nema veze sa realnoscu), zbog cega jos vise nerviraju potezi Denverovog FOffice-a u medjusezoni. Od finaliste zapada da (ispod)prosecnog tima u Jokicevoj MVP sezoni :( Neverovatno.

Ako se Denver ikako ugura u prvih 4, 5 svako ime na MvP nagradi osim N. Jokic ce biti teska budalastina! :)

Hm

pre 3 godine

Kad kazete Denver igra lose i plasiran je lose, ne vidite da zaostaje dve tri pobjede za drugim mjestom..Pola utakmica su izgubili na kos razlike. Juce sam gledao na youtube neka debata ko je bolje jokic il embid i lik kaze da embid ima vise slobodnih od jokica dal 160 il tako nesto. Uglavnom mislim da ce denver medju top pet zavrsit al isto tako mislim ako Nikola nastavi ovim tempom i cak bude bolji imao tripl prosjek da nece biti mvp, vjerovatno embid ili lebron.

Dejan

pre 3 godine

Jedina stvar koja moze doneti MVP titulu Jokicu je da u direktnom duelu sa Embidom bude vidno dominantan. Nece mu pomoci ni 3. ni 4. mesto jer je ovaj prvi, a Denver sigurno nece biti prvi na Zapadu. A u plejofu standardno ocekujem da se Jokic bolje pokaze. Prosto su mediji na strani Embida, fanovi su puno vise utakmcia filadelfije gledali i slicno.

Western Devil

pre 3 godine

Zanemaruje se da za 3 poena ima 42 %, nznm da li je neko centar ovo imao?
(sarlo, 04. mart 2021 17:14)

Embid ima 41.6%. Takođe, Embid je sinoć pogodio clutch trojku za produžetak protiv prve ekipe u NBA (Juta) i strpao 40 uz 19 skokova i šut preko 50% protiv Gobera i preokrenuo utakmicu koju su gubili nonstop. Gledao sam drugo pol. improduzetak, pokrale su Jutu sudije, ali ostaje zapisano ovo gore i to je overeno prvo mesto za Filu.

Ja naravno navijam za Jokića ali ako Embid ne popusti malo a Denver ne pojača, neće asistencije pomoći u toj trci. Da sutra odlucujem ja sam pred celim svetom ne bih imao izbora nego Embid. Ima 30ppg i mnogo skokova i blokada kao i prvoplasirana ekipa.

Jedini način je da Jokić uništi Embida u direktnom duelu. Gober nažalost više nije merilo, uzeo je pare a juče ga Dvajt Hauard pravi smešnim, dok se Jokić-Vučević-Embid već standardno iživljavaju nad njim.

ZenMaster

pre 3 godine

Ljudi ko prati americke emisije, jokica malo ko i spomene, a i ako ga spomenu on je 4 ili 5 opcija(first take prije svih pa i ostali), po njima su embid, harden i lebron prva tri kandidata jer se to bolje prodaje i u boljim marketinskim timovima igraju, a nije nezanemarivo to sto oni pricaju jer mediji imaju veliki udio u glasanju za mvp, steta za Nikolu da ne vide njegovu velicinu...

stefkw

pre 3 godine

Mnogo se ljudi lože na statistiku. Jeste važna, naravno, ali MVP je nagrada za najkorisnojeg igrača. A to se najbolje vidi ako gledate utakmice, a ne neke statistike i brojeve.

Denver bez Nikole ne postoji. Tačka. Fila može da odmara Embida kad god mu treba, Netsi imaju 2 superstara pored Hardena, LAL da ne spominjem.

Ako budu u top 3-4 na Zapadu, Nikola je MVP. I ako tako ne bude, to će biti neviđena krađa.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pisu kako Denver bez Jokica ne bi usao ni u plej of, al niko da napise kako ni bez Mareja Denver i Jokic ne bi takodje usli u plej of, to se videlo i prosle sezone u kojoj je Marej propustio neke utakmice Denver je sve te utakmice gubio ubedljivo. Marej im je kljucna karika bio i u onom prolasku sa Klipersima. Al ne bi to nas narod nikad rekao jer Marej nije nas covek. E zbog takvih stvari nas niko u svetu i ne voli, sto ne vidimo nikog drugog sem da uzdizemo nase.
(realista, 04. mart 2021 19:35)

E znalcu veliki...
Marej je običan divljak i samo koš vidi. Igrač koji nije konstantan. Bez Jokića bi i on paso travu...

Eto..Da

pre 3 godine

Jeste. Košarka je nnaš sport, imamo legendi na pretek..ali ovakvog.. Moma sa tankim fiz.predisp.ali košarkaška inteligencija i vizija, neviđeno. Takav način i "mozak", Kića pa Bodiroga, ali Jokić to isto ali u NBA !!! A to je vrh. Gledajte samo ko sve tamo nije prošao od naših. A hteli. Ameri vode EL a oni tamo ni u 12 u ekipi. A on tamo car. Veliiiki respekt i pozdrav od grobara iz Le.

Goks

pre 3 godine

Bez daljeg MVP. Prvo, brojke same za sebe govore i drugo važnije, niko nema takav uticaj na igru svoje ekipe kao Jokić. Denver s njim i bez njega su nebo i zemlja. Svaka čast Embidu ali poredjenje sa Jokićem nije primereno.

realista

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pisu kako Denver bez Jokica ne bi usao ni u plej of, al niko da napise kako ni bez Mareja Denver i Jokic ne bi takodje usli u plej of, to se videlo i prosle sezone u kojoj je Marej propustio neke utakmice Denver je sve te utakmice gubio ubedljivo. Marej im je kljucna karika bio i u onom prolasku sa Klipersima. Al ne bi to nas narod nikad rekao jer Marej nije nas covek. E zbog takvih stvari nas niko u svetu i ne voli, sto ne vidimo nikog drugog sem da uzdizemo nase.

Legend

pre 3 godine

ne nije dovoljno za mvp. igra sjajno jokic ali ruku na srce ima dosta boljih kosarkasa
(as, 04. mart 2021 17:10)

"Ruku na srce" ko to ima u kontinuitetu ovakve partije i ubedljivo je najbolji u svom timu i vuce celu ekipu sam? A pritom jos i nije alavko.
(Keynes, 4. mart 2021 17:27)

Nalupetao se lik samo tako. Jokić je trenuto uz Embiida najbolji košarkaš na planeti. Ali i Steph vuče Warriorse slično kao i Jokić. Bez Jokića i Stepha Nuggetsi i Warriorsi postaju najgori timovi zapada,lagano.

bradina

pre 3 godine

@Deni,

Ne s..i, Embid je sinoc primio vise koseva pa je ipak najveci kandidat po medijima USA.Uostalom ova individualna "titula" u NBA daje se na osnovu licnog ucesca u uspehu tima a to Embid,Harden i Jokic rade!Najznacajniji i najkorisniji igrac tima to je definicija MVP,nauci vec nesto! E sad sto zavisi od plasmana tima to je druga stvar a ne nikako koliko mu tim prima koseva iz reketa!svasta cu ovde procitati.

Nas plan

pre 3 godine

Nije. Dok Denver ne udje u top 3 na zapadu ili dok Filadelfija i Lejkersi ne budu na nekom od prva dva mesta, Lebron i Embiid ce biti ispred njega u mvp trci.

Dražen

pre 3 godine

Statistika Jokićeva kaže :11.strelac, 6.asistent, 8 skakač uz procente 56% iz igre. Čovek vidi kretanje odbrane i sve rešava. Da ima još dva-tri pismena igrača bili bi verovatno u top 3 na zapadu. Svi koji su navedeni u kandidaturi za MVP-a imaju u svojim redovima po barem još jednog superstara i dva-tri korektna igrača, Jokić to u Denveru nema. Ima igrače u pokušaju i igrače u penziji. Poslednji MVP čija ekipa nije bila u top 3 je Westbrook. Atletske predispozicije Jokić kompenzuje čitanjem igre, a ko poznaje košarku zna da odbranu igra cela ekipa a ne pojedinac. Voleo bih da ga proglase MVP, ali mislim da je ove godine to rezervisan za Lebrona zbog njegovog doprinosa celoj ligi NBA.

xyz

pre 3 godine

A jel smemo mi da volimo nekog drugog igraca osim Jokica, jel to zabranjeno?? Zasto na silu pokusavate da neko voli samo njega. Meni on nije nikakav igrac za gledanje, previse trom, spor, negledljiv totalno... Nema lepotu igre..

skocko

pre 3 godine

Ako Jokic ovako nastavi do kraja ovo bi mogla biti jedna od najboljih napadackih sezona u istoriji, mislim da niko sem mozda Karija nije imao ovakvu efikasnost na toliki broj poena(Sek je na vrhuncu imao oko 57% iz igre s tim sto nije sutirao trojke a na slobodnim je jedva prelazio 50% dok je jokic na 90% skoro). E sad kriterijumi za MVP su konstantni vecinom(najbolji igrac iz nekog od top2 tima u konferenciji) tako da nema nikakve zavere u tome sto ce izvisiti za MVP ako denver bude 6-8. mesta.

beker

pre 3 godine

Drago ce mi biti i jedva cekam da Jokic ne bude mvp, uzivacu u tome i citati komentare plača. Samo zato sto nas narod na silu hoce nekoga da neko voli, da se svi loze na njega, da je on centar sveta, da je neprikosnoven, a covek u odbrani jedna velika 0. Pritom bar 6 igraca bolja u nba ligi ima od njega. A jos smesnije sto ovaj pise kako ameri uzdizu samo crnce i da namestaju njima sve, pa to je njihova liga, njihova kosarka, i vi bi radili isto da je liga vasa, a tu nesto lupate gluposti. Embidova ekipa je prva na tabeli, a Jokiceva 9-ta. Izmisljate razloge zbog koje je Jokic bolji a on nije ni u top 5 igraca nba lige. Nastavite da zivite u zabludi.

delboj

pre 3 godine

4 su kandidata. Jokic, Embid, Harden i Lilard. Mozda I Kari. Sve ce zavisiti od plasmana tima. Ako Denver bude 7 ili 8 a Fila ili Bruklin prvi onda tesko da ce dati Jokicu.
I Harden je pretproslu sezonu bio ubjedljivo najbolji igrac lige ali je platio ceh loseg plasmana tima.

Zeleni Zub

pre 3 godine

Ono što se olako zaboravlja je da Jokić igra SVAKU utakmicu.
Dakle, kod njega nema odmaranja kao kod modernih štrumfeta nba kao što su Embid, Dejvis, Durent i sl. koji malo malo pa ne igraju, odmaraju palac ili idu na večeru u striptiz bar.

Sad ne daj bože da se povredi pa Denver bi bio ko Detroit a možda i gori jer Zapad ima više kvalitetnih timova.

Ko isto malo pažljivije prati ovu sezonu verovatno zna da je Denver odigrao skoro sve utakmice na gostovanjima protiv istočnih timova.

St3fan KG

pre 3 godine

Jokic je zasluzio mvp po svim statistickim kategorijama, ali koliko znam nikad niko nije bio MVP cija je ekipa na sredini tabele, osim Westbrooka

Kikujiro

pre 3 godine

Haha, kakve gluposti, takvo pitanje ne postoji, Jokić je MVP, ko god kaže da Jokić nije MVP ili je licemer, ili mrzitelj, ili je neznalica, ili jeftini provokator za naivne, meni je svejedno iz koje ste sekte, da u pravu ste, ko nije za Jokiča taj je protiv nas, nismo realni, a vi ste gde, vi ste šta, a vi ste kto, bitno je šta mi mislimo, i to je realnost, a ne šta nba.com,dvoličnost.usa štampa, ili šta nekoliko ovde nesretnika kojima "izlazi pena na usta.rs" da spuštaju i nipodaštavaju Jokića, na današnji dan Jokić je najbolji igrač u NBA, end. Ko nije u ovoj realnosti znajte da taj sa košarkom nema veze, nikakve. Živeo Jokić, Živela Srbija

hoćeš iskreno ?!

pre 3 godine

Sve vrsni poznavaoci košarke...
Žao mi je što ću da vas razočaram, ali današnje računjanje skokova i asistencija , nema veze sa onim od ranije,otud ovoliki brojevi danas.
Jokić neće dobiti MVP titulu , ako Denver ne završi u top 4 ekipe makar postizao triple double na svakoj utakmici do kraja.
Jokić igra na nivou MVPa , ali ostatak tima je krš koji mora da se poboljša.
Tužno je što će Jokić ostati u Denveru još 4 godine minimum , a oni za to vreme neče napraviti kršten tim.

Karleuša

pre 3 godine

Da bi bio zvezda treba da kida i u odbrani, a on mlak, preko njega trpaju i babe i žabe, neubedljiv, ne zakucava, ne daje atraktivne koševe, a kad ga odbrana malo prišarafi iz nemoći deli vruće krompire koje drugi pretvaraju u poene. Na "Ol-staru" u pitanju su nadmetanja u šutiranju trojki, zakucavanjima i "skills chalenge", odnosno, dribling veštinama na poligonu, a šta će Somborac tamo da im dodaje lopte? Nema dribling "face to face", postiže koševe na guranje ko što stari pezejac pali na guranje. Jednostavno da skratim, mlakonja. Prema tome po kriterijumima nekad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. Nakon svega gore navedenog, jer su to činjenice ništa nam drugo ne preostaje, nego moramo prihvatiti kao paket, Somborac nikad neće biti zvezda.

dap

pre 3 godine

Lillard uvodi osakaceni Porland lagano u plej of, a vas Denver sa tim Jokicem u zoni ispadanja. Kakav bre MVP, ima 20x boljih igraca. A da kazemo da i taj Denver ima bolje igrace od Portlanda pa Jokic na sredini tabele opet. Nema nista od njega

WillyWonka

pre 3 godine

Ako izdrži u ovakvom ritmu do kraja sezone, sigurno je zaslužioda bude MVP, ne vjerujem da se ovakve statistike mogu zanemariti. Po meni, pored lične statistike, biće samo važno da se Denver plasira u play off, a sa kojeg mjesta, mislim da nije bitno.

Marko

pre 3 godine

Embid je ove sezone MVP pa mozda i Kari, jednostavno Jokic nema nikakvog uticaja na ekipu Denvera, da je MVP Denver bi bio bar u top 3 ovako nista.

делиробар

pre 3 godine

Не, ово није довољно у Србији,за МВП НБА логично у Србији се гледа да ли има злато на европском, светском и Олимпијади, зависи за који клуб навија у Србији, зависно и од тога да ли је или није подржао неку политичку опцију, да ли је неком симпатичан као појава или није, значи искључиво спортски показатељи остварени у НБА.

Sabre

pre 3 godine

Ali naša košarka je nikad slabija, nemamo mlade igrače. Kako to da tri Srbina igraju na ol staru?
U El tri Srbina među 6 najboljih strelaca ali srpska košarka nikad slabija što bi reko pudlica
(mik, 4. mart 2021 17:10)


Pudlica si jedino ti intelektualno, kao i vecina modernih grobara. Prica se o mladjim generacijama, Jokara ima 26 godina sto tesko da je mator igrac ali i daleko od cveta mladosti. Za Bogdana i Bjelog isto vazi. Jel kapirate neke makar ono osnovne stvari, tipa da se "nove snage" "mladi talenti" smatraju decaci od 16 do tipa 20, ili mora da vam se crta?! Imamo svakako u Megi onog malog koji obecava, ali overall je to slabo..

Lajavi Krelac

pre 3 godine

Po brojevima izgleda da jeste.

Ali ono što je po mom skrommom mišljenju (barem za mene) mnogo bitnije, pošto su svi kandidati po ciframa skoro izjednačeni, jeste njihov međusobni okršaj.

Bez ikakvog preterivanja Jokić je u većini slučajeva svoje konkurentne u direktnim susretima potpuno nadigrao. Iako nisu čuvali jedan drugoga.

Videli ste prekjuče protiv Atentokumpoa.

U trenutku dok ovo pišem poredak bi trebalo da izgleda ovako:

1.Embiid
1.Jokić
3.Harden

pa svi ostali

Namerno sam stavio pored obojice broj 1.

Mrtva trka između Embiida i Jokića, oni su skoro nezaustavljivi kao i Harden.

Nažalost MVP će biti onaj koji uspe da odigra najviše utakmica a da se ne povredi, jer će se situacija sa nekompletnim timovima zbog Covid-a sve više komplikovati.

Poznavalac ©®

pre 3 godine

Jedini način da bude MVP je da bude šampion, ali ako se ne varam MVP se proglasava pre nego sto neko osvoji titulu. Tako da nema nista od toga.

realista

pre 3 godine

@društvance iz predgrađa - Nece Jokic nista uraditi svakako... Sa ili bez Mareja. Al oni bez Mareja ne mogu, to je cinjenica, covek zatvorenih ociju ubacuje poene.

Ostin A

pre 3 godine

Treba napomenuti da taj rejting obično padne za 1, 2 kroz mesece, ali ajde nije to bitno.

Jokiću treba da je minimum u top 4 tima na Zapadu. Jedini igrač ikada ko nije bio u top4 tima je bio Vestbruk u onoj ludačkoj sezoni kada je Oklahoma bila šesta. Nakon toga je toliko kritika došlo na račun NBA lige, da im se takav propust više nije dogodio. Ali ukoliko Denver bude u Top4 tima. Jokić osvaja, u suprotnom verovatno Embid.

Denver trenutno ne zauzima ni poziciju za plejof, već ako ovako nastave će ulaznicu za Play off morati da traži kroz ovaj novi format sa Play In-om

Beogradjanin

pre 3 godine

Mnogo se ljudi lože na statistiku. Jeste važna, naravno, ali MVP je nagrada za najkorisnojeg igrača. A to se najbolje vidi ako gledate utakmice, a ne neke statistike i brojeve.

Denver bez Nikole ne postoji. Tačka. Fila može da odmara Embida kad god mu treba, Netsi imaju 2 superstara pored Hardena, LAL da ne spominjem.

Ako budu u top 3-4 na Zapadu, Nikola je MVP. I ako tako ne bude, to će biti neviđena krađa.
(stefkw, 4. mart 2021 18:20) 

Nije tačno. MVP illi most valube player je igrač tima koji zbog statistiske i stila igra svom tim omogućuje jedan od najboljih skora u ligi. I stavlja taj tim kao glavnog kandidata za titulu( ili barem sigurnog finalistu) pred playoff. E sad što to ne važi već dugo, i što NBA liga ne sme da napravi predikciju i da nekom nagradu pre zavšetka v. finala( ako se ne varam) da se valjda ne bi blamirala ili da je ne bi pljuvali, to je sad druga priča. U zlatno doba i do pre 15 godina tome je služila. Sad se valjda daje za neku reputaciji, iskazivanje poštovanja. Ne vidim problem da je i ukinu, ali ajde tradicija.

p.s otkud ovoliko botova na NBa?.. od Jermije se namnožilo, ...naravno sa nekom drugom pričom?

Marko

pre 3 godine

Embid je ove sezone MVP pa mozda i Kari, jednostavno Jokic nema nikakvog uticaja na ekipu Denvera, da je MVP Denver bi bio bar u top 3 ovako nista.

xyz

pre 3 godine

A jel smemo mi da volimo nekog drugog igraca osim Jokica, jel to zabranjeno?? Zasto na silu pokusavate da neko voli samo njega. Meni on nije nikakav igrac za gledanje, previse trom, spor, negledljiv totalno... Nema lepotu igre..

dap

pre 3 godine

Lillard uvodi osakaceni Porland lagano u plej of, a vas Denver sa tim Jokicem u zoni ispadanja. Kakav bre MVP, ima 20x boljih igraca. A da kazemo da i taj Denver ima bolje igrace od Portlanda pa Jokic na sredini tabele opet. Nema nista od njega

Karleuša

pre 3 godine

Da bi bio zvezda treba da kida i u odbrani, a on mlak, preko njega trpaju i babe i žabe, neubedljiv, ne zakucava, ne daje atraktivne koševe, a kad ga odbrana malo prišarafi iz nemoći deli vruće krompire koje drugi pretvaraju u poene. Na "Ol-staru" u pitanju su nadmetanja u šutiranju trojki, zakucavanjima i "skills chalenge", odnosno, dribling veštinama na poligonu, a šta će Somborac tamo da im dodaje lopte? Nema dribling "face to face", postiže koševe na guranje ko što stari pezejac pali na guranje. Jednostavno da skratim, mlakonja. Prema tome po kriterijumima nekad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. Nakon svega gore navedenog, jer su to činjenice ništa nam drugo ne preostaje, nego moramo prihvatiti kao paket, Somborac nikad neće biti zvezda.

beker

pre 3 godine

Drago ce mi biti i jedva cekam da Jokic ne bude mvp, uzivacu u tome i citati komentare plača. Samo zato sto nas narod na silu hoce nekoga da neko voli, da se svi loze na njega, da je on centar sveta, da je neprikosnoven, a covek u odbrani jedna velika 0. Pritom bar 6 igraca bolja u nba ligi ima od njega. A jos smesnije sto ovaj pise kako ameri uzdizu samo crnce i da namestaju njima sve, pa to je njihova liga, njihova kosarka, i vi bi radili isto da je liga vasa, a tu nesto lupate gluposti. Embidova ekipa je prva na tabeli, a Jokiceva 9-ta. Izmisljate razloge zbog koje je Jokic bolji a on nije ni u top 5 igraca nba lige. Nastavite da zivite u zabludi.

realista

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pisu kako Denver bez Jokica ne bi usao ni u plej of, al niko da napise kako ni bez Mareja Denver i Jokic ne bi takodje usli u plej of, to se videlo i prosle sezone u kojoj je Marej propustio neke utakmice Denver je sve te utakmice gubio ubedljivo. Marej im je kljucna karika bio i u onom prolasku sa Klipersima. Al ne bi to nas narod nikad rekao jer Marej nije nas covek. E zbog takvih stvari nas niko u svetu i ne voli, sto ne vidimo nikog drugog sem da uzdizemo nase.

realista

pre 3 godine

@društvance iz predgrađa - Nece Jokic nista uraditi svakako... Sa ili bez Mareja. Al oni bez Mareja ne mogu, to je cinjenica, covek zatvorenih ociju ubacuje poene.

Kikujiro

pre 3 godine

Haha, kakve gluposti, takvo pitanje ne postoji, Jokić je MVP, ko god kaže da Jokić nije MVP ili je licemer, ili mrzitelj, ili je neznalica, ili jeftini provokator za naivne, meni je svejedno iz koje ste sekte, da u pravu ste, ko nije za Jokiča taj je protiv nas, nismo realni, a vi ste gde, vi ste šta, a vi ste kto, bitno je šta mi mislimo, i to je realnost, a ne šta nba.com,dvoličnost.usa štampa, ili šta nekoliko ovde nesretnika kojima "izlazi pena na usta.rs" da spuštaju i nipodaštavaju Jokića, na današnji dan Jokić je najbolji igrač u NBA, end. Ko nije u ovoj realnosti znajte da taj sa košarkom nema veze, nikakve. Živeo Jokić, Živela Srbija

mik

pre 3 godine

Ali naša košarka je nikad slabija, nemamo mlade igrače. Kako to da tri Srbina igraju na ol staru?
U El tri Srbina među 6 najboljih strelaca ali srpska košarka nikad slabija što bi reko pudlica

Ostin A

pre 3 godine

Treba napomenuti da taj rejting obično padne za 1, 2 kroz mesece, ali ajde nije to bitno.

Jokiću treba da je minimum u top 4 tima na Zapadu. Jedini igrač ikada ko nije bio u top4 tima je bio Vestbruk u onoj ludačkoj sezoni kada je Oklahoma bila šesta. Nakon toga je toliko kritika došlo na račun NBA lige, da im se takav propust više nije dogodio. Ali ukoliko Denver bude u Top4 tima. Jokić osvaja, u suprotnom verovatno Embid.

Denver trenutno ne zauzima ni poziciju za plejof, već ako ovako nastave će ulaznicu za Play off morati da traži kroz ovaj novi format sa Play In-om

ja

pre 3 godine

sto pre ukapirate da je NBA loga rasisticka organizacija ali obrnuto okrenuta protiv belaca bice vam lakse. Liga u kojoj crnci vode glavnu rec. neki beli igrac kaze nigga crncu ne bi vise zaigrao u NBA a prosle godine Harell kaze Doncicu white boy i oni kao nikom nista reci coveku izvini i to je to... isto ce vam biti i za MVP nagradu...Jokic bi trebao da ima bar 35,36 poena u proseku ili neki jak tripl dabl u proseku na kraju sezone i da mu ekipa bude u prve tri na Zapadu da bi mu dali MVP nagradu

Marko

pre 3 godine

Najbolji igrac NBA lige ove sezone i to ubedljivo po svim naprednim statistikama je Nikola Jokic.
I niko od ovih njihovih analiticara ga ne pominje, znaci stvarno mi je vise muka gledati prvo Djokovica pa sad i Jokica kako ih ljudi podcenjuju i ne vole...ne razumem zasto.

hoćeš iskreno ?!

pre 3 godine

Sve vrsni poznavaoci košarke...
Žao mi je što ću da vas razočaram, ali današnje računjanje skokova i asistencija , nema veze sa onim od ranije,otud ovoliki brojevi danas.
Jokić neće dobiti MVP titulu , ako Denver ne završi u top 4 ekipe makar postizao triple double na svakoj utakmici do kraja.
Jokić igra na nivou MVPa , ali ostatak tima je krš koji mora da se poboljša.
Tužno je što će Jokić ostati u Denveru još 4 godine minimum , a oni za to vreme neče napraviti kršten tim.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pisu kako Denver bez Jokica ne bi usao ni u plej of, al niko da napise kako ni bez Mareja Denver i Jokic ne bi takodje usli u plej of, to se videlo i prosle sezone u kojoj je Marej propustio neke utakmice Denver je sve te utakmice gubio ubedljivo. Marej im je kljucna karika bio i u onom prolasku sa Klipersima. Al ne bi to nas narod nikad rekao jer Marej nije nas covek. E zbog takvih stvari nas niko u svetu i ne voli, sto ne vidimo nikog drugog sem da uzdizemo nase.
(realista, 04. mart 2021 19:35)

E znalcu veliki...
Marej je običan divljak i samo koš vidi. Igrač koji nije konstantan. Bez Jokića bi i on paso travu...

Emvipi

pre 3 godine

Evo sad je Embiid napunio Gobera i bukvalno ceo NBA svet bruji o tome. Na instagramu, jutjubu... Sve stranice objavljuju, a ljudi pisu MVP. Ali me najvise iznervira kad iznesu "argument" kako je Embid prvo dao 50 Cikagu pa sad i Gobera napunio. Naravno niko pojma nema da je Jokic dao 50 Sakramentu, sa boljim centrima od Cikaga, kao i da je 47 za 3 ipo cetvtine utrpao Juti. Nece mediji da pokriju Jokicev Denver nikako.
Zato bih sad bas jako voleo da igraju i Embid i Jokic zdravi i raspolozeni pred kraj marta, kada se sastaju Denver i Fila. Pa da vidimo ko je zaista u boljoj formi. Ja verujem da ce ga Jokic napuniti, kao i prosli put kada im je pogodio onaj game winner.

P.S Danas neki analiticari ESPN rekli kako je Embid, da se tako izrazim, "most skilled" centar jos od Hakima. To mi je neverovarno da tako nesto pored Jokica zivog izjave...

Lajavi Krelac

pre 3 godine

Po brojevima izgleda da jeste.

Ali ono što je po mom skrommom mišljenju (barem za mene) mnogo bitnije, pošto su svi kandidati po ciframa skoro izjednačeni, jeste njihov međusobni okršaj.

Bez ikakvog preterivanja Jokić je u većini slučajeva svoje konkurentne u direktnim susretima potpuno nadigrao. Iako nisu čuvali jedan drugoga.

Videli ste prekjuče protiv Atentokumpoa.

U trenutku dok ovo pišem poredak bi trebalo da izgleda ovako:

1.Embiid
1.Jokić
3.Harden

pa svi ostali

Namerno sam stavio pored obojice broj 1.

Mrtva trka između Embiida i Jokića, oni su skoro nezaustavljivi kao i Harden.

Nažalost MVP će biti onaj koji uspe da odigra najviše utakmica a da se ne povredi, jer će se situacija sa nekompletnim timovima zbog Covid-a sve više komplikovati.

Mare

pre 3 godine

Zaboravili ste da napisete i da je Denver u top 2 ekipe po ofanzivi kad je Jokic na terenu, a medju najgorima dok je on na klupi. Meni je samo to dovoljno. Takodje, Jokic nema tu mogucnost da odmori malo i da ga neko zameni. Mora da provede skoro 40 minuta svaku utakmicu. Pogledajte na primer utakmicu od sinoc izmedju Jute i File. Fila je u zadnjoj cetvrtini gubila 10 razlike, Embida je onda na terenu zamenio Hauard. Ljudi su za 2 minuta napravili seriju 11-0, gde je Hauard postigao 7 poena, imao par skokova i blokadu. Znate kad bi se to kod Nagetsa desilo? Nikad. Fila moze Embida, a Nagetsi bez Jokica nikad.

Benny Hill

pre 3 godine

nazaloalst ekipa igra lose....a inace kad bi bili u top 3 u konfernciji realno bi bio MVP....ali ove Godine dobija ili Embid ili Harden mada i Janis se budi u poslednje vreme

Sabre

pre 3 godine

Ali naša košarka je nikad slabija, nemamo mlade igrače. Kako to da tri Srbina igraju na ol staru?
U El tri Srbina među 6 najboljih strelaca ali srpska košarka nikad slabija što bi reko pudlica
(mik, 4. mart 2021 17:10)


Pudlica si jedino ti intelektualno, kao i vecina modernih grobara. Prica se o mladjim generacijama, Jokara ima 26 godina sto tesko da je mator igrac ali i daleko od cveta mladosti. Za Bogdana i Bjelog isto vazi. Jel kapirate neke makar ono osnovne stvari, tipa da se "nove snage" "mladi talenti" smatraju decaci od 16 do tipa 20, ili mora da vam se crta?! Imamo svakako u Megi onog malog koji obecava, ali overall je to slabo..

steva

pre 3 godine

Nikola Jokic vec sad ima vise triple-doubleva nego Jabbar , Russell , Walton , O'Neal , Ewing , Duncan zajedno . Svi kad se skupe na gomilu nemaju koliko ima Jokic . Znate li ko su bili ovi ljudi ?

Keynes

pre 3 godine

ne nije dovoljno za mvp. igra sjajno jokic ali ruku na srce ima dosta boljih kosarkasa
(as, 04. mart 2021 17:10)

"Ruku na srce" ko to ima u kontinuitetu ovakve partije i ubedljivo je najbolji u svom timu i vuce celu ekipu sam? A pritom jos i nije alavko.

stefan12345

pre 3 godine

(Karleuša, 04. mart 2021 18:54)

Auu covece pa sta napisa ti, da li si ti realan? Jesi li citao tekst da vidis sta ovaj covek sve postize u ovoj sezoni, kakve sve brojke ima ili si samo usao da stavis komentar? Jesi gledao neki mec Jokicev ove sezone? Sta si sve napisao govori da nisi. Po tebi MVP treba da bude nabildovan, da skace ko lud, da je atleta i da zakucava atraktivno, sta? Jokic je amerikancima srusio koncepciju savrsenog igraca. On ih ubija mozgom i oni to nikad nece da prihvate i jedino si u pravu da nece zbog toga verovatno da bude MVP, sto je sramota.

Pera Ždera

pre 3 godine

Kao sto napisah pre dva dana...

MVP = Most Valuable Player, najbitniji/najkorisniji igrac za svoj tim u ligi. Sto Nikola ove sezone svakako jeste. Da li je Lebron korisniji za Lejkerse od Jokica za Denver? Da li je Janis za Milvoki, Embiid za Filadelfiju? Sve ove ekipe bez svojih vodecih igraca bi bile ubedljivo bolje plasirane od Denvera bez Nikole = Most Valuable Player.

Kada daje 40+ poena, ima istorijsku statistiku, mediji tamo - da ali puni kolone a tim gubi. Bez razmisljanja i objektivnosti ko su mu saigraci. Pritom statistika koju ima postize kroz izrazito timsku igru.

Ako se neko prikljuci, Jamal, Porter, odmah zaboravljaju kada sam vuce na ledjima 90% sezone - super je on ali ima Jamala bla bla. Dok se ti argumenti ne koriste u slucaju da Lebron ima Dejvisa (Lejkersi se raspadaju od kako je povredjen), Embiid jedno trojicu saigraca boljih od kompletnog Denvera itd.

A realnost je da je Denver bez Nikole ubedljivo najgori ili poslednja tri tima lige. Covek najbolji poenter, skakac, asistent, kradljivac ekipe sa najboljim procentima i to kroz sve vreme razigravanje svakoga. Sto proigravanjima, sto blokivima na i od lopte. Pritom je "prisiljen" da bude toliko agresivan cesto jer mu samo to preostaje. Svi znamo sta se desava kada je nekom vece, kada pocne da pogadja od ostalih - Nikola se povlaci i hrani loptama vruce ruke.

I sta je sve ovo ako ne MVP? Najnesebicniji superstar lige. O svim naprednim statistikama prvi u ligi. Bez pola igraca iz glavne rotacije (Heris, Milsap, Grin, sad i Kampaco... ).

Sasvim je jasno da  pozicija tima na ivici POffa ili van njega daje milijardu razloga za protiv, posebno likovima koji ne prate Denver pa mogu da lupaju budalastine kako puni kolone a tim gubi (kao da je do njega, sto nema veze sa realnoscu), zbog cega jos vise nerviraju potezi Denverovog FOffice-a u medjusezoni. Od finaliste zapada da (ispod)prosecnog tima u Jokicevoj MVP sezoni :( Neverovatno.

Ako se Denver ikako ugura u prvih 4, 5 svako ime na MvP nagradi osim N. Jokic ce biti teska budalastina! :)

Hakeem

pre 3 godine

Naravno da jeste, prosle godine je janis imao najveci per u istoriji pa je osvojio,a i preprosle takodje..
Nidza je trenutno najbolji kosarkas na svetu, ubedljivo najinteligentniji. Imam osecaj da je ovako mogao da igra i prosle i preprosle sezone nego nije forsirao.
I da, dovoljno ce biti da denver bude bar 6. za mvp a ne u prvih 4.

Nas plan

pre 3 godine

Nije. Dok Denver ne udje u top 3 na zapadu ili dok Filadelfija i Lejkersi ne budu na nekom od prva dva mesta, Lebron i Embiid ce biti ispred njega u mvp trci.

Poznavalac ©®

pre 3 godine

Jedini način da bude MVP je da bude šampion, ali ako se ne varam MVP se proglasava pre nego sto neko osvoji titulu. Tako da nema nista od toga.

Иван

pre 3 godine

Све што је рекао коментатор "ја" потпуно је тачно.

Што се тиче поређења Јокић-Ембид, мало ко узима у обзир да Камерунац не мора да размишља, на пример, како да преведе лопту, где да намести саиграче у нападу, којем саиграчу да дода... Никола мора и све то да одради.

Друго, кажу да МВП мора бити из екипе која је у врху, али Ембид игра на Истоку, где је конкуренција много слабија. Тамо има 4-5 иоле јаких екипа, и ниједна нема крштеног центра, ни Бостон, ни Бруклин, ни Мајами, ни Милвоки. Лако је пумпати статистику када већину мечева свакако играш против неких Орланда, Кливленда и Чикага, и уз то одмараш када твој тим гостује јаким екипама на Западу. Баш ме занима да ли би Ембид имао тако добру статистику и да четири пута годишње игра против Лејкерса, Клиперса, Денвера, Блејзерса, Јуте, Голден Стејта.

Треће, он има један једини потез у нападу, онај када се окрене с леве стране од коша на 2 метра и погоди. То је увежбао, а притом зна да ће му судије поклонити бацања на сваки мрки поглед ривала. То је исто у функцији паритета Истока и Запада; да Никси имају иоле крштену екипу, не би се ни знало за Ембида.

И четврто, Ембид је увек имао боље саиграче, бар за регуларну сезону. Он је не вуче сам, Симонс и Херис су одлични за другу и трећу опцију. Денвер ту стабилност, осим у Јокићу, нема. Мареју се не игра до плеј-офа, Портер је још зелен.

Кад се све сабере, Јокић убедљиво. Али неће добити због онога што ја написао коментатор потписн као "ја".

delboj

pre 3 godine

4 su kandidata. Jokic, Embid, Harden i Lilard. Mozda I Kari. Sve ce zavisiti od plasmana tima. Ako Denver bude 7 ili 8 a Fila ili Bruklin prvi onda tesko da ce dati Jokicu.
I Harden je pretproslu sezonu bio ubjedljivo najbolji igrac lige ali je platio ceh loseg plasmana tima.

bradina

pre 3 godine

Kad bi bilo ni po "babu ni po stricevicima" JESTE!
Medjutim gledajuci americku TV i komentare sve se namece da Embid ili Harden budu to! Zasto?Dva su razloga: prvi sto Drenver nema zavidan rekord u sezoni,drugi Denver je mali klub a lova vrti sve! Jucerasnja pobeda File nad Jutom otvorila je vrata putu Embida sa 40poena i 19 skokova da istakne kandidaturu narocito onom trojkom za odlazak u "over time" i kasnije pobedom u sinocnoj utakmici protiv Jute.Na stranu to sto u svom timu Embid ima bar jos trojicu koji mu uveliko pomazu,a usput celu masineriju medija, meni je kosarkaski slabiji i od Hardena i Jokica,ali nazalost ni ja a ni milioni koji uzivaju u tom sportu shvataju da NBA nece dozvoliti ni Jokicu ni Doncicu da se okite tom "titulom"! MVP nagrada u prevodu znaci najkorisniji i najznacajniji igrac,ali se ona izjednacuje kao najbolji igrac za mnoge koji to tumace ukljucujuci i sportske medije USA.Zato sam napisao onu prvu recenicu a ispod redova, uvek ce biti kad ne moze King Lebron,naci ce se drugi iste boje koze.Uostalom od Stiv Nesa i Dirka Novickog proslo je 15 godina pa zakljucite sami.Nemoguca misija je da pored izvrsne igre i nosenja na svojim ledjima tima, samo uz pomoc Marija,nas igrac osvoji to laskavo priznanje,ako tim nije bar medju dva u diviziji i to ce nazalost odluciti.

St3fan KG

pre 3 godine

Jokic je zasluzio mvp po svim statistickim kategorijama, ali koliko znam nikad niko nije bio MVP cija je ekipa na sredini tabele, osim Westbrooka

Bokileyah

pre 3 godine

Ne znam zbog čega ovoliko negativne energije oko Jokićeve MVP kandidature. Ja pratim Denver u zadnje 3 godine i zaista sam zadivljen Nikolinom nivoom i napredkom. Njegov stil je originalan i neponovljiv - bukvalno suvi talenat. Ne izgleda "naučeno" kao većina vrhunskih košarkaša (na primer Dončić), a to ljudi kako znaju košarku prepoznaju. Svi novinari i reporteri se utrkuju u korišćenju superlativa za njegove partije. Nikada nisam čuo niti osetio da neko, ne daj bože, ima nešto protiv njega zato što je iz Srbije. To samo našim ljudima ovde koji nisu videli dalje od svog dvorišta može da padne na pamet. E sad da li neko više voli Embida ili Jamesa, to je stvar ukusa. Meni se čini da Nikola ima ogromnu armiju navijača. Jako je poštovan od saigrača i protivnika.

ZenMaster

pre 3 godine

Ljudi ko prati americke emisije, jokica malo ko i spomene, a i ako ga spomenu on je 4 ili 5 opcija(first take prije svih pa i ostali), po njima su embid, harden i lebron prva tri kandidata jer se to bolje prodaje i u boljim marketinskim timovima igraju, a nije nezanemarivo to sto oni pricaju jer mediji imaju veliki udio u glasanju za mvp, steta za Nikolu da ne vide njegovu velicinu...

321

pre 3 godine

Skinuo kilazu i evo kako igra. Pa on kuca na svakoj utakmici sto nije nikada radio? U poslednjoj utakmici 3 puta je zakucao? Ni jedan igrac nema takav uticaj na igru tima kao on. PER to govori. Dalas je nocas pobedio bez Doncica, Denver bez Jokica, nema sanse.Ko da igra centra, asistira, skace, poentira?Za mene je on MVP. Jer Embiid poenterski donosi timu ali Jokic donosi ne samo poenterski vec je bolji u svim drugim kategorijama.

Goran

pre 3 godine

da ima pravde na ovom svetu kao što je nema biće mvp. da ima kriterijum kao embid, harden, bron i jos njih 30-ak imao bi bar 10-15 bacanja više po meču. ućutali se ovi stompominju timski učinak otkad lal zaredjase sa porazima. dominacija u svakom smislu, konačno je krenuo da igra kako treba, shvatio je da je za pobedu denvera on najsigurnija opcija da on zavrsava sutira a ne da izbacuje pasove na tri i kad je sam ispod koša. sreca pa mu maltene jedinom stalo da ne gubi inače bi i dalje bile brojke 15 poena i 45 pokušaja asistencija. shvatio je da je ofanzivna sila broj jedan u nba, da je nezaustavljiv, da hoce 50-60 poena bi mogao da mu bude prosek po meču i tad denver ne bi gubio nijedan meč.

Legend

pre 3 godine

ne nije dovoljno za mvp. igra sjajno jokic ali ruku na srce ima dosta boljih kosarkasa
(as, 04. mart 2021 17:10)

"Ruku na srce" ko to ima u kontinuitetu ovakve partije i ubedljivo je najbolji u svom timu i vuce celu ekipu sam? A pritom jos i nije alavko.
(Keynes, 4. mart 2021 17:27)

Nalupetao se lik samo tako. Jokić je trenuto uz Embiida najbolji košarkaš na planeti. Ali i Steph vuče Warriorse slično kao i Jokić. Bez Jokića i Stepha Nuggetsi i Warriorsi postaju najgori timovi zapada,lagano.

Dražen

pre 3 godine

Statistika Jokićeva kaže :11.strelac, 6.asistent, 8 skakač uz procente 56% iz igre. Čovek vidi kretanje odbrane i sve rešava. Da ima još dva-tri pismena igrača bili bi verovatno u top 3 na zapadu. Svi koji su navedeni u kandidaturi za MVP-a imaju u svojim redovima po barem još jednog superstara i dva-tri korektna igrača, Jokić to u Denveru nema. Ima igrače u pokušaju i igrače u penziji. Poslednji MVP čija ekipa nije bila u top 3 je Westbrook. Atletske predispozicije Jokić kompenzuje čitanjem igre, a ko poznaje košarku zna da odbranu igra cela ekipa a ne pojedinac. Voleo bih da ga proglase MVP, ali mislim da je ove godine to rezervisan za Lebrona zbog njegovog doprinosa celoj ligi NBA.

tocka

pre 3 godine

Mislim da kada bi Nikola sad otvorio instagram nalog i postovao onaj video gde od njega Kobi trazi da bude MVP, da bi u istom momentu prevagnuo u trci za MVP.
Bukvalno to uradi, uzme MVP, i onda zatvori instagram.

skocko

pre 3 godine

Ako Jokic ovako nastavi do kraja ovo bi mogla biti jedna od najboljih napadackih sezona u istoriji, mislim da niko sem mozda Karija nije imao ovakvu efikasnost na toliki broj poena(Sek je na vrhuncu imao oko 57% iz igre s tim sto nije sutirao trojke a na slobodnim je jedva prelazio 50% dok je jokic na 90% skoro). E sad kriterijumi za MVP su konstantni vecinom(najbolji igrac iz nekog od top2 tima u konferenciji) tako da nema nikakve zavere u tome sto ce izvisiti za MVP ako denver bude 6-8. mesta.

Milutin

pre 3 godine

Kako neko moze da bude MVP ko ne igra odbranu, dobije 40 poena u reketu po utakmici, i taj da bude MVP?! , nema sanse!
(deni, 4. mart 2021 17:21)

Misliš kad je onomad Antetokumpo dobio 37 komada samo od Jokića? Slažem se!

Dragan Borca

pre 3 godine

Nikola ima:

132 ofanzivni rejting na 100 poseda
Zasto je ovaj statisticki parametar jako precizan u 99% slucajeva

Zato sto bukvalno skoro svim najboljim igracima NBA ikada najbolje sezone idu od nekih 120 do 126
Znaci Jokiceve brojke su toliko efikasne da premasuju najbolje ofanzivne rejtinge i Lebrona i Dzordana i Medzika i Duranta i Karija itd

Ludilo

Najveci PER u istoriji NBA
Najveci ofanzivni rejting u istoriji NBA
Cetvrti BPM svih vremena posle jedne sezone Dzordana, jedne Lebrona i Karijeve iz 2016

Da je Dzoni neki Amer sa koledza ne bi silazio sa njihovih sportskih vesti

Jedino ko ima onu stvar da im kaze je doktor Greg Popovic sa izjavom o reinkarnaciji Leri Birda

Kozarska peta

pre 3 godine

Ako Denver dogura do trećeg mesta na zapadu MVP je njegov, ako nastavi sa ovim ciframa. Sve ostalo ide Embidu ili gospođici.

делиробар

pre 3 godine

Не, ово није довољно у Србији,за МВП НБА логично у Србији се гледа да ли има злато на европском, светском и Олимпијади, зависи за који клуб навија у Србији, зависно и од тога да ли је или није подржао неку политичку опцију, да ли је неком симпатичан као појава или није, значи искључиво спортски показатељи остварени у НБА.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Embid je ove sezone MVP pa mozda i Kari, jednostavno Jokic nema nikakvog uticaja na ekipu Denvera, da je MVP Denver bi bio bar u top 3 ovako nista.
(Marko, 04. mart 2021 17:30)

Ovako izgleda kada se javi neki glupan, koji blage veze sa košarkom nema...
Jokić nema uticaja na ekipu?!
Pa da im nije njega, ne bi imali do sada ni 5 pobeda.
Ko sve ne komentariše, Bože sačuvaj...

Dejan

pre 3 godine

Jedina stvar koja moze doneti MVP titulu Jokicu je da u direktnom duelu sa Embidom bude vidno dominantan. Nece mu pomoci ni 3. ni 4. mesto jer je ovaj prvi, a Denver sigurno nece biti prvi na Zapadu. A u plejofu standardno ocekujem da se Jokic bolje pokaze. Prosto su mediji na strani Embida, fanovi su puno vise utakmcia filadelfije gledali i slicno.

Dr.Primarijus

pre 3 godine

PER je realno jako merodavan statisticki podatak u pogledu realne korisnosti igraca. Tako da Jokic jeste MVP, ali do sada. Da li ce biti to ne znam. Mora da nastavi najmanje u ovom ritmu, jer ima jos mnogo da se igra. Jer velika je stvar biti MVP lige, pogotovo ako nisi Amerikanac.

Zeleni Zub

pre 3 godine

Ono što se olako zaboravlja je da Jokić igra SVAKU utakmicu.
Dakle, kod njega nema odmaranja kao kod modernih štrumfeta nba kao što su Embid, Dejvis, Durent i sl. koji malo malo pa ne igraju, odmaraju palac ili idu na večeru u striptiz bar.

Sad ne daj bože da se povredi pa Denver bi bio ko Detroit a možda i gori jer Zapad ima više kvalitetnih timova.

Ko isto malo pažljivije prati ovu sezonu verovatno zna da je Denver odigrao skoro sve utakmice na gostovanjima protiv istočnih timova.

bskfan

pre 3 godine

Ovo sto trenutno radi Jokic je nestvarno. Obicno se ceka da neki igrac ima cuveni 50-40-90 sut kako bi ga digli u nebesa, a Jokicu trenutno fali samo 3% za ukupni sut i 1.5% za slobodna bacanja da bi imao 60-40-90 sto je za igraca koji igra toliko minuta prosto neverovatno.

Konformista

pre 3 godine

Apsolutno jeste, ali će nagrada u ruke Embida. I jedan i drugi igraju fenomenalno, ne pokušavam da osporim ono što Džoel radi u Fili, ali je Jokara personifikacija košarke. On je prosto ima u malom prstu. U svakom trenutku bira pravi potez, bivajući dva koraka ispred protivnika. To je teško raditi na ovom nivou, pritom iz noći u noć i bez atleticizma koji ovaj drugi posjeduje.

Hm

pre 3 godine

Kad kazete Denver igra lose i plasiran je lose, ne vidite da zaostaje dve tri pobjede za drugim mjestom..Pola utakmica su izgubili na kos razlike. Juce sam gledao na youtube neka debata ko je bolje jokic il embid i lik kaze da embid ima vise slobodnih od jokica dal 160 il tako nesto. Uglavnom mislim da ce denver medju top pet zavrsit al isto tako mislim ako Nikola nastavi ovim tempom i cak bude bolji imao tripl prosjek da nece biti mvp, vjerovatno embid ili lebron.

Eto..Da

pre 3 godine

Jeste. Košarka je nnaš sport, imamo legendi na pretek..ali ovakvog.. Moma sa tankim fiz.predisp.ali košarkaška inteligencija i vizija, neviđeno. Takav način i "mozak", Kića pa Bodiroga, ali Jokić to isto ali u NBA !!! A to je vrh. Gledajte samo ko sve tamo nije prošao od naših. A hteli. Ameri vode EL a oni tamo ni u 12 u ekipi. A on tamo car. Veliiiki respekt i pozdrav od grobara iz Le.

bradina

pre 3 godine

@Deni,

Ne s..i, Embid je sinoc primio vise koseva pa je ipak najveci kandidat po medijima USA.Uostalom ova individualna "titula" u NBA daje se na osnovu licnog ucesca u uspehu tima a to Embid,Harden i Jokic rade!Najznacajniji i najkorisniji igrac tima to je definicija MVP,nauci vec nesto! E sad sto zavisi od plasmana tima to je druga stvar a ne nikako koliko mu tim prima koseva iz reketa!svasta cu ovde procitati.

stefkw

pre 3 godine

Mnogo se ljudi lože na statistiku. Jeste važna, naravno, ali MVP je nagrada za najkorisnojeg igrača. A to se najbolje vidi ako gledate utakmice, a ne neke statistike i brojeve.

Denver bez Nikole ne postoji. Tačka. Fila može da odmara Embida kad god mu treba, Netsi imaju 2 superstara pored Hardena, LAL da ne spominjem.

Ako budu u top 3-4 na Zapadu, Nikola je MVP. I ako tako ne bude, to će biti neviđena krađa.

Davor

pre 3 godine

Ljudi moji... Jokic igra basket tek posle all stara. Poslednjih 3~4 godine. Zelim mu sve najbolje. I hvala za buđenje u 2 ujutru. Kao nekada kada su Pedja i Divac lomili u Sakramentu.

Goks

pre 3 godine

Bez daljeg MVP. Prvo, brojke same za sebe govore i drugo važnije, niko nema takav uticaj na igru svoje ekipe kao Jokić. Denver s njim i bez njega su nebo i zemlja. Svaka čast Embidu ali poredjenje sa Jokićem nije primereno.

Viktor

pre 3 godine

Jokića najviše volim zbog toga što nije igrao nikad u poganim blizancima,znate one što se pljuju stalno a isti ih tata napravio.

WillyWonka

pre 3 godine

Ako izdrži u ovakvom ritmu do kraja sezone, sigurno je zaslužioda bude MVP, ne vjerujem da se ovakve statistike mogu zanemariti. Po meni, pored lične statistike, biće samo važno da se Denver plasira u play off, a sa kojeg mjesta, mislim da nije bitno.

Western Devil

pre 3 godine

Zanemaruje se da za 3 poena ima 42 %, nznm da li je neko centar ovo imao?
(sarlo, 04. mart 2021 17:14)

Embid ima 41.6%. Takođe, Embid je sinoć pogodio clutch trojku za produžetak protiv prve ekipe u NBA (Juta) i strpao 40 uz 19 skokova i šut preko 50% protiv Gobera i preokrenuo utakmicu koju su gubili nonstop. Gledao sam drugo pol. improduzetak, pokrale su Jutu sudije, ali ostaje zapisano ovo gore i to je overeno prvo mesto za Filu.

Ja naravno navijam za Jokića ali ako Embid ne popusti malo a Denver ne pojača, neće asistencije pomoći u toj trci. Da sutra odlucujem ja sam pred celim svetom ne bih imao izbora nego Embid. Ima 30ppg i mnogo skokova i blokada kao i prvoplasirana ekipa.

Jedini način je da Jokić uništi Embida u direktnom duelu. Gober nažalost više nije merilo, uzeo je pare a juče ga Dvajt Hauard pravi smešnim, dok se Jokić-Vučević-Embid već standardno iživljavaju nad njim.

Milutin

pre 3 godine

Po meni su Jokić i Embid glavni kandidati. Obojica nose tim, Jokić bolji u napadu a Embid u odbrani, ali mislim da je trenutno Embid malo ispred samo zato što Filadelfija igra bolje od Denvera. Ako vežu koju pobedu i poprave plasman, biće teško ignorisati Jokića.

Jedna stvar koja me posebno nervira su američki mediji koji bezobrazno forsiraju LeBrona, samo zato što je “LeBron MVP” bolja priča koja se bolje prodaje. LeBron ni po čemu ne zaslužuje da se nadje u konkurenciji Jokića i Embida za MVP.

Jokić je bolji od LeBrona u apsolutno SVAKOJ statističkoj kategoriji. Više poena, skokova, asistencija, blokada, ukradenih lopti. Manje izgubljenih lopti, bolji procenat šuta sa svake pozicije (za 2, za 3, za 1). Ne postoji jedna jedina kategorija u kojoj je LeBron bolji, osim što su Lejkersi trenutno ispred Denvera na tabeli. Ali kako igraju jedni i drugi, neće ni to dugo, baš me zanima kakvu će bajku onda da smisle mediji za LeBrona.

Beogradjanin

pre 3 godine

Mnogo se ljudi lože na statistiku. Jeste važna, naravno, ali MVP je nagrada za najkorisnojeg igrača. A to se najbolje vidi ako gledate utakmice, a ne neke statistike i brojeve.

Denver bez Nikole ne postoji. Tačka. Fila može da odmara Embida kad god mu treba, Netsi imaju 2 superstara pored Hardena, LAL da ne spominjem.

Ako budu u top 3-4 na Zapadu, Nikola je MVP. I ako tako ne bude, to će biti neviđena krađa.
(stefkw, 4. mart 2021 18:20) 

Nije tačno. MVP illi most valube player je igrač tima koji zbog statistiske i stila igra svom tim omogućuje jedan od najboljih skora u ligi. I stavlja taj tim kao glavnog kandidata za titulu( ili barem sigurnog finalistu) pred playoff. E sad što to ne važi već dugo, i što NBA liga ne sme da napravi predikciju i da nekom nagradu pre zavšetka v. finala( ako se ne varam) da se valjda ne bi blamirala ili da je ne bi pljuvali, to je sad druga priča. U zlatno doba i do pre 15 godina tome je služila. Sad se valjda daje za neku reputaciji, iskazivanje poštovanja. Ne vidim problem da je i ukinu, ali ajde tradicija.

p.s otkud ovoliko botova na NBa?.. od Jermije se namnožilo, ...naravno sa nekom drugom pričom?