Četvrtak, 22.10.2020.

13:45

"Cilj mi je da budem GOAT, možda to nekome smeta"

Novak Đoković, prvi reket sveta, jasno je stavio do znanja da do okončanja karijere želi da postane najbolji teniser u istoriji.

Izvor: PT

"Cilj mi je da budem GOAT, možda to nekome smeta" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

Ljubo

pre 3 godine

Ja ne znam šta je to Majkl Džordan izmislio što ostali igrači nisu,ja pratim košarku od kada znam za sebe i ne vidim šta je to on radio što ostali najbolji igrači nisu.Igrao je u ubedljivo najjačoj ekipi toga vremena i normalno da je osvojio te titule i imao takvu statistiku.Da je bio u najslabijih ekipi videli bi vi broj titula i njegovu statistiku.A što se

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

Ne dirajte Nola!

Njega priznaju i mama i tata i Jela i...

Da, i on je pobeđivao Nadala i Federera kad su bili najjači, a oni njega kad je bio najslabiji!

Ne dirajte Nola!

Beobrad

pre 3 godine

Za mene je G.o.a.t. Novak po kriterijumu "najvisi prikazani nivo teniske igre". To je pikazao 2011. Do tada niko tako nije igrao tenis, a ni posle!
Cak ni Novak.

Čvorović

pre 3 godine

Када је приступ игри у питању ту су Надал и Федерер далеко испред тебе.
(Мистер но, 22. oktobar 2020 19:35)

O bože, ovaj se obraća lično Đokoviću!!???

Tru detektiv

pre 3 godine

OK. Prvi put je to izgovorio. Sad i ima sanse da bude. Do sad se sve nesto snebivao.
(Jovan, 23. oktobar 2020 01:06)

Promenio je ploču (i neka ne!) otkada su ga diskvalifikovali sa USO. Nije ni on veverica, svi znamo da je mogla da se donese i manje drastična odluka/kazna.

Kvo

pre 3 godine

Goat nie samo broj nekih rekorda. Goat je onaj koji igra najbolje u proseku. Neko ko ne ume da izadje na mrezu, nema smec ni drop sot nije bas najbolji svih vremena...
(Nista od toga, 23. oktobar 2020 00:59) #

Goat je pre svega neko ko diktira stil igre koji dovodi do neoborivih rekorda. Jedan Majkl Dzordan je izmilsio kako se igra kosarka i sada svi to pokusavaju da kopiraju. Federorva dominacija 2004-2008 je smesna jer nije imao pravog rivala u tom periodu, nakon 2008 uzeo je samo 7 GS, Rafa i Novak 37!

Potpuno je smesno da ti nekome sa 17 GS pricas kako ne zna da izadje na mrezu, nema smec niti drop shot. Novak prosto pokazuje da su ta tri elementa igre nepotrebna da bi savladao protivnika.

Novakova igra jeste teska za gledanje, i naravno da je lepse gledati Rafu ili Federera, ali Novak je obojicu pobedjivao kad su bili najjaci. Pa kako onda ako nista ne ume?

Novakov stil igre je jednostavno. Covek igra tenis. Poenta tenisa je da vratis loptu na drugu stranu, sto jace i sto nezgodnijei. E to je nesto u cemu je Novak najbolji. Ni Rafa ni Federer ne mogu da vracaju 20 kvalitetnih lopti preko mreze u svakom poenu koji igraju, Novak moze. Oni znaju da ne umeju i zato idu na mrezu i drop shotuju jer zele da skrate poen. Novak moze na mrezu, ali ne zeli. Cilj mu je da protivniku nametne svoju igru, da mu udje u glavu i diktira da ne sme ni da pomisli da pridje mrezi. To je mentalna dominacija Novaka kojoj je tesko diviti se, ali tako je srusio sve pred sobom.

citrus bangus

pre 3 godine

@uros

Svi smo slobodni da verujemo u sta hocemo.

Novaku, naravno, nije pravo kada na zapadu svi dizu u nebesa Rodzera i Rafu, kada i Novak i Rodzer i Rafa i svi koji imaju pojma o tenisu znaju ko je najbolji i ko ih dere vec deset godina. To mu sigurno nije pravo.

Ali to ne znaci da on zeli da ga svi vole. Naprotiv, zabole ga cosak. Covek tera po svom, kako i prilici najvecem i najboljem teniseru svih vremena.

Nista od toga

pre 3 godine

Goat nie samo broj nekih rekorda. Goat je onaj koji igra najbolje u proseku. Neko ko ne ume da izadje na mrezu, nema smec ni drop sot nije bas najbolji svih vremena...

Helenista (postsokratovac)

pre 3 godine

Koliko čovek, ovde su uglavnom deca (urnisali su nekada sjajan sajt), mora da bude skučen pa da Novaka smatra najvećim teniserom u istoriji?
Kad je Novak bio briljantan u igri? Koliko su jadni ovi što pokušavaju da budu duhoviti pominjući "dojam", ne vole lepotu u igri nego samo "poene"!? Ko će normalan Novakovo dosadno prebacivanje, uz sve one kreature na terenu, kad se krivi, trrrći, i cepa onaj sirovi dvoručni bekhend, kao da lopatom prebacuje šljaku preko zida, ko će normalan da uporedi sa jednoručnim bekhendom fizičkog radnika, koji je titule uzimao na neverovatnu fizičku izdržljivost, koju je stekao meditacijama, a one zaista mogu da izmene biohemijsko tkivo organizma. To su metodi koje imaju i šamansko-hinduistički fakiri, koji mogu da se bodu iglama i da ne bude krvi.

fc apatrid

pre 3 godine

@Vladimir
A tenis se igra od 2011-te,ono pre ne postoji jelda.A najbolji sportista sa ovih prostora je Jasna Sekaric,5 OI medalja,gde je Djokovic na najvaznijem takmicenju,kada treba da igra za zemlju a ne zelembace?

uros

pre 3 godine

@citrus bangus
Kazes zabole ga uvo sta ko misli,au,pa ajde necu biti prvi koji to izgovara ali covek je bukvalno bolesno opterecen da ga svi vole,i strasno mu tesko pada sto ga manje cene od one dvojice.Pa lik ima placene novinare i internet botove,o cemu dalje da pricamo.I to mu realno i poprilicno poremetilo karijeru,nesto poput Jelene Jankovic kojoj je kopleks Ane Ivanovic doveo do opterecenja koja su se itekako osetila u igri i sprecilo je da ima vecu karijeru.A sve ide iz kuce,Novak,Jelena onda Jelena Dokic,Dabovicka,svi kretene od roditelja i to im se itekako odrazilo na psihu,sa druge strane ostali sportisti kojima i ne znamo kako izgledaju roditelji,i koji su mnogo stabilnije licnosti

xman

pre 3 godine

@Srba
Upravo tako,od reci do reci,naravno malo li je i to,ali prosto koliko god se lozili da je drugacije upravo je ovako kao sto si napisao,naravno moglo je i drugacije,sve mu se bilo otvorilo ali lik je previse celu karijeru opterecen neteniskim stvarima,ima okruzenje ne do bog nikome(od oca,novinara slihtara do preostrascenih navijaca)koji ga godinama tapsu po ramenu,govore da je Bog,pa jedno 3-4 Slema i Olimpijadu je izgubio kada su mu unapred vec pripisali lagano osvajanje,previse Balkana u njemu a opet previse zelje da bude zapad,nek izdrzi bar ovih par meseci da bude br.1 u nedeljama inace realno nece biti ni po cemu posebno pamcen,voleli mi to ili ne.

Treci kamen od sunceta

pre 3 godine

Nisu Dzordan i Muhamed Ali najveci zato sto su drzali rekorde u svojim sportovima. Bil Rasel ima 11 titula, pet vise od leteceg Majkla, Dzabar i Brajant su npr.postigli vise poena od njega ali se zna ko je no1. Mo.Ali takodje nema najvise pobeda u boksu, imao je 5-6 poraza za razliku od Marciana koji se povukao neporazen. GOAT je najveci jer je u svojoj disciplini mogao da uradi nesto sto nije mogao niko drugi. GOAT ima smeka, harizmu i foru. Realno je to u tenisu samo Federer koji ne zivi za trenutak, njegova nonsalancija i lakoca jednorucnog bekenda u kljucnim trenucima, pored titula i stila igre izdvaja ga i krunise medju 'besmrtne'.

DinoL

pre 3 godine

Nadal se plasi mraka i spava sa upaljenim svetlom. Stil igre mu je ocajan, cist steroid. Vidi se na njemu sve to. Federer je vecinu titula osvojio protiv kesa od igraca. Djoka ih je izdobijao obojicu. Najmladji je i zapravo ce veoma lako biti GOAT.
Komentari su uzasni, prozivaju djoku uglavnom za mentalno stanje, a covek je statisticki ubedljivo najjaci igrac svih vremena u odlucujucim momentima. I mentalno daleko ispred ove dvojice siromaha po tom pitanju. Takodje djoka ima nesto sto ga tehnicki izdvaja, najtezi udarac u tenisu, ritern, koji verovatno nikad niko nece nadmasiti niti se pribliziti istom. Treba Srbi da se ponose i slusaju pazljivije sta djoka prica i gledaju sta djoka radi van terena. Zadaje djoka mnoge lekcije

Ljubo

pre 3 godine

Đokoviću ja sam tvoj najveći navijač još od 2005 godine i onoga čuvenog a Dejvis kupa protiv Belgije kada sam te prvi puta i video i odma sam znao da ćeš biti jedan od najboljih igrača ali sada posle 15 godina sam pomalo razočaran jer mislim da si ti mogao već odavno da prešišaš tvoja dva najveća rivala po svim parametrima teniske igre,ali ti se iz ne znam kojih razloga uvek unervoziš kada im trebaš zadati poslednji udarac i upisati se u istoriju kao ubedljivo najveći teniser svih vremena.Od onoga poraza protiv Federera u polufinalu Roland Garosa pa sve do ovoga zadnjeg a finala sa Nadalom u tebe kao da uđu neki demoni i tada kad je najpotrebnije ti ne ličiš na sebe i uvek zakažeš.Nadam se da ćeš konačno svatiti da treba manje da filozofiraš a više da se posvetiš tenisu i da ostvariš ono što i ti a i mi tvoji navijači želimo a to je da pretekneš ovu dvojicu i postaneš najbolji svih vremena.

No name

pre 3 godine

Ljudi nisu svesni da, kada je 2011e Novak uzeo svoj drugi GS razlika u odnosu na Nadala je bila 7 Grend Slemova (on ih je tad imao 9). Rodžer ih je tada imao 16. Danas je ta razlika 3 GSa.
Neko će reći ali sada ima manje godina da stigne Nadala i Federera. Netačno. Federer je sa 37 godina uzeo svoj poslednji Grend Slem. Djoković sad ima 33.
(Aleksandar, 22. oktobar 2020 17:04)

Pogledajmo stvari ovako: Federer je vec imao osvojenih 13GS a Nadal 5GS kada je Djokovic uzeo svoj prvi u Australiji 2008.
(nikos, 22. oktobar 2020 17:07)

Sad koja je godina treba da se uzme u razmatranje je veliki znak pitanja? Naravno 2011 i to januar najviše idu Nolu u korist.

Da uzmemo kraj 2012:
Federer 17GS, Nadal 11GS Nolo 5Gs
I Nadal i Nolo smanjuju zaostatak za Roždom. Nolo nešto više, ali od toga je prošlo 8 godina. I Nolo za Nadalom samo za pola titula.

Nego samo da naznačimo još nešto kad je Nolo 2008 osvoji prvu titulu u januaru , znači da ispravimo taj pogrešan podatak.
Nadal 3GS , Fedrer 12Gs.

Tako da ne može da napravi neka formula šta će biti, osim da su svi stariji. I Rodza je uzeo poslednju titulu sa 36,5 godina.

Мистер но

pre 3 godine

Са својим понашањем на терену и приступу игре, нажалост нема ништа од тога. Изгубио би и полуфинале Ролан гароса од циципаса, али се Грк повредио а ти имао среће за пролазак. Јер онакав пад у игри против Грка Ђоковић из 2015 неби себи дозволио. Ту је показатељ колико си пуко пре свега психички. Када је приступ игри у питању ту су Надал и Федерер далеко испред тебе.

Nenad

pre 3 godine

Novace neces nikad biti GOAT ako se i dalje budes bavio politikom, mani se ''asocijacija'' i gledaj sebe i komcetrise se na tenis a ne na neke asocijacije. Trosis enegriju bezpoterbno na gluposti. Pogledaj Federa i Nadala.

Petar

pre 3 godine

Tak kad budete shvatili da Novaka nema ko zvanično da proglasi za "goata", sve je prepušteno slobodnom navijačkom teniskom svetu, a Federer je "miljenik sveta".

absolutezero

pre 3 godine

Najveći (GOAT) i najbolji (najuspešniji, najtrofejniji) svih vremena u nekom sportu ne mora da bude ista osoba. Ima sijaset primera.

Helenista

pre 3 godine

Opet se vraćamo na "goata", na tu populističku "titulu", koja se kroz vreme nekako formira i odnosi na tenisera koji se u svesti navijača celog sveta urezao kao najveći od svih, i to svakako nije Novak, ta "priča" o "goatu" nastajala je početkom ovog veka i za prvih 12 godina Federer se duboko usadio u svest teniskih navijača, igrom, pojavom, uglađenim ponašanjem, i što je najvažnije - on je omiljen u tom zapadnjačkom svetu, u svetskim centrima tenisa. Primer za to je Vimbldon, gde ceo stadion simpatiše njega, a ne Novaka, nije Novak omiljen ni u Njujorku, gradu na reci Hadson, ne prolazi dobro ni u gradu na Seni, a za Hoangho i Jangce nemamo pouzdane dokaze (nolomani misle da milijarda Kineze navija za Srbina, jer smo braća). Ovo besomučno brojanje bodova, nedelja, titula, primenite na F1, znate kad će Hamilton ili Fetel biti "goati", iako Sena ima samo tri titule i duplo manje pobeda od ove dvojice. Zato što se "najveći svih vremena" ne meri brojkama, nego impresijom i emocijom ljubitelja tenisa celog sveta, a ne samo Srbije. Platon: "Drag mi je Sokrat, ali mi je istina draža", i meni je drag Novak ali mi je Federer veći.

nikos

pre 3 godine

@CroFed
Pogledajmo stvari ovako: Federer je vec imao osvojenih 13GS a Nadal 5GS kada je Djokovic uzeo svoj prvi u Austaliji 2008.! Drugacije receno, njih dvojica su uzeli 18 GS u eri bez Djokovica. Od 2008. kada je su sva trojica na sceni Grand Slamova, Federer je uzeo 7GS, Nadal 15GS a Djokovic 17GS! I pri tom, ima pozitivan medjusobni skor sa obojicom i najbolji procenat uopste u osvajanju velikih naslova - svakih 3,3 nastupa osvoji veliki naslov (nasuprot 3,4 Nadalovih i 4,4 Federerovih).

Zemunac

pre 3 godine

Verujem da će uspeti da prestigne Federera ali pitanje je na kom broju GS će tada biti Nadal. Federer je ipak slabiji igrač od obojice što medjusobni dueli i jasno govore. o stari šampioni ove igre. Ljudi to vide i
Federer je veliki šampion i poslednji igrač koji igra agresivno ka cene i ja kao Novakov navijač to priznajem. Takav stil umire sa njim i ljudi to osećaju. Budućnost pripada Novaku i njegova igra će se izučavati na teniskim akademijama.

mg

pre 3 godine

Mozes 40 GS uzeti i dalje ces biti vjeciti treci. I Inzagi je cesto davao najvise golova i osvajao titule ga niko ne spominje medju najboljima. Nadal i Federer su svoje osvojili dominantno, umjetnoscu igre, a ti svoje srecom na zrijebu i kreveljenjem, svadjanjem i bjesomucnim vracanjem loptice dok protivnik ne pogrijesi.

aco

pre 3 godine

Довољно ће бити још 3-4 ГС и биће најбољи свих времена. Чак и да Надал освоји два ГС више од Ђоковића, опет је Ђоковић већи, јер је временски доста дуже бр. 1.

Aleksandar

pre 3 godine

Ljudi nisu svesni da, kada je 2011e Novak uzeo svoj drugi GS razlika u odnosu na Nadala je bila 7 Grend Slemova (on ih je tad imao 9). Rodžer ih je tada imao 16. Danas je ta razlika 3 GSa.
Neko će reći ali sada ima manje godina da stigne Nadala i Federera. Netačno. Federer je sa 37 godina uzeo svoj poslednji Grend Slem. Djoković sad ima 33. To su još pune 4 godine igranja. U igri su, ako sve bude bilo okej, 16 Grend slemova. Ako je uspeo da smanji zaostatak u odnosu na Federera od 14 Grend Slemova, šta mu je problem da osvoji ova 3. Mislim da Rodžer više neće uzeti nijedan Grend Slem. Borba za GOAT poziciju će se voditi isključivo između Nadala i Đokovića. Svako ima jedan aspekt na svojoj strani. Đoković će uskoro biti najuspešniji teniser po broju nedelja kao No1, Nadal je teniser sa najviše osvojenih GS titula. Videćemo šta će doneti narednih 3-4 možda i više godina.

ccc?

pre 3 godine

Molim da neko prevede ovu vest zasto Novak govori ko je protiv i pominje Ameriku. Da ne govori o zapadu ili prica o Americi kada su druge stvari u pitanju. I da im neko objasni da svi oni vole Novakove dolare kada hoce nesto da kupi...U Americi i na zapadu. Hvala.

CroFed

pre 3 godine

@Laki

Pa ako osvoji najviše Grand Slamova i uvjerljivo ostavi Rogera iza sebe po pitanju tjedana na vrhu biti će GOAT, doduše vjerojatno najantipatičniji i omraženiji GOAT u svim relevantnim sportovima, ali će biti najveći. Najvažniji je argument broj GS, pa tjedni, ostalo je samo dodatak priče a i tu Novica sjajno kotira. Jedino da uhvati Rafu i Rogera po pitanju GS, da mu nije bilo onih 4-5 kikseva protiv Murraya, Wawrinke...

Anonymous

pre 3 godine

Pričam pre par godina s kolegom iz Nemačke koji kaže "cenim ja Novaka, sve njegove pobede i kvalitete, ali on je za nas (sa Zapada moja prim.) jednostavno kao greška u matriksu. Ne bi smeo da postoji tako superioran teniser iz male zemlje, ali eto, tu je."
I zato...
U očima sveta (znamo kog) verovatno nikada nećeš biti ispred Nadala i Federera. Ali GOAT po svakoj mogućoj statistici možeš. I zato trebaš da stremiš tome majstore.
H2H je već odavno u tvoju korist, broj godina i broj nedelja na No.1 mestu je blizu, još tih par GS titula i onda batali ;-)

Nebojša

pre 3 godine

No1 rekord je praktično završena stvar a uz još par godina koje ima ispred sebe može do barem 4 grenslem trofeja ti koji sumnjaju neka se sete šta su pisali 2017te a mi ostali ćemo da uživamo u pisanju istorije.

da se ne lazemo

pre 3 godine

Nije mozda nego nekome odnosno nekima sigurno smeta isto kao sto tebi
smetaju njihovi rekordi koje zelis da oboris, ali ce ostati nesto sto
tebi smeta a to je da nikada neces biti omiljen kod publike kao oni a
to je tvoja greska. Jedini si koji je uspio da "rastjera" veliki dio
svojih fanova. Tenis si doktorirao ali urodjenog sarma nemas i dzaba
se trudis. Samo pokazujes koliko ti je stalo da te svi vole.

indianac

pre 3 godine

Nadal ima isti cilj,tako i treba,samo sto on ne misli da ce mu ovakve izjave pomoci..niti je opterecen,on kad igra , igra tako da daje sve od sebe taj dan..ide dan po dan,mec po mec pa dokle moze..uvjek se trudi najvise sto moze..sad hoce li to donijeti nove GS titule to nitko ne moze predviditi,a kao sto i Nadal sam kaze pita se nesto i protivnik...sigurno ne igra da bi izgubio ali si ne stvara pritisak..velika je razlika to sto ima puno normalnije okruzenje nego Novak,drugacije je odgojen(znaci kulturan i ne smejulji se protivnicima) a brojevi govore sami za sebe .. 20 je jos uvjek vece nego 17 koliko god vi potezali statistike koje vam idu u prilog GS su uvjek bili i biti ce mjerilo,barem ono mjerilo koje je bitno tenisacima,ovo ostalo je za statisticare..vidim ima vas tu podosta pa samo uzivajte u brojevima..

Laki

pre 3 godine

Nisu samo titule dovoljne da bi ti bio GOAT. Trebaš biti celokupna ličnost da bi to postigao u očima svih simpatizera tenisa. Nemaš klasu Federera, ponašanje i stil, niti imidž Nadala. Suviše si sirov, providan i svi znaju da glumiš. Kao što reče Beker, imaš kompleks što te ne vole kao ovu dvojicu. I neće nikada. A što se tiče igre, tu svaka čast. Da me ne shvate pogrešno, uvek navijam za njega, ali po meni nikada neće biti ljubimac navijača, kao celokupna ličnost. Posebno zahvaljujući svome ocu koji priča i šta treba i ne treba. Po broju titula će možda biti, ali kao kompletna ličnost ne. Nešto kao Magic i Jordan, Jordan ima sve naj, ali Magic J. je jedan jedini.

citrus bangus

pre 3 godine

Meni je Novak izuzetno simpatican, bas zato sto ima svoje fiks ideje i tera po svome, i zabole ga uvo da li ce neko to da voli ili ne. Samo iskompleksirani likovi ovde trube kako se Novak trudi da ga svi vole, a u stvari samo projektuju svoju sopstvenu mizeriju.

Novak, samo cepaj, deli srca kad ti dodje, urlaj na terenu kad moras, oteraj u k koga moras, najbolji si. Nemoj samo na Vajdu da vices, da nema njega, ne bi bio to gde jesi.

A sto se tice poraza od Nadala u finalu RG, samo da kazemo da nije sramota izgubiti ponekad a pogotovo nije sramota izgubiti od Nadala na RG. Bio si nadigran, ali ima dana za megdana, namestice se on tebi opet.

Zdenko

pre 3 godine

Drago mi je da je Novak u tom fazonu, da želi najviše u tenisu. Jedino tako može uspeti u nameri da bude najbolji. Ja mu želim da uradi to što želi već sledeće godine. Možda preterujem ali može mnogo da postigne. Vidim po komentarima da se potcenjuje njegov prvi cilj, obaranje rekorda Federera po broju nedelja na prvom mestu. Da bi to uspeo mora da osvaja turnire, to ide jedno sa drugim pod ruku. Zamislite taj broj na vrhu liste, koji će možda neko jednog dana oboriti a šanse za to su veoma male. Kao što su male šanse da neko jednog dana osvoji više od 13 RG što je uspeo Nadal. Šteta je što se ova afera sa virusom koristi za sputavanje sportista u njihovim namerama, pa imamo mogućnost da se AO odloži ili otkaže i eto problema za Novaka. Tako se daje mogućnost Nadalu da igra opet samo na RG i pobegne ispred. Politika će odraditi svoje pre nego što Novak nešto učini. Ali hajde da sačekamo početak sledeće sezone. Novaku želim sve najbolje kao svaki normalan građanin Srbije. Radovaću se njegovim uspesima kao da ih je moj sin postigao. U zdravlje svima.

Mikii

pre 3 godine

Pogledajte dobro sliku i stavite ruku na srce: Zar covek ovakvog izgleda moze da bude GOAT belog, gospodskog sporta? Vidite kako i sami znate odgovor na to pitanje. Neka osvoji koliko god hoce, i on i Nadal, Federer je bio, jeste i ostace sinonim za ovaj sport. Kraj. Tacka.

bagzi

pre 3 godine

dobar dan Srbima zeli najbolji teniser sveta i buduci Goat ?
jos 4 grand slama, Kragujevac ceka nestrpljivo!
(posle, 22. oktobar 2020 13:59)

a sta cemo sa tim sto ce Nadal da osvoji jos 5 Roland Garrosova?

Srbendin klon

pre 3 godine

Pa samo u masti moze biti najbolji.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 15:19)

Naravno, samo on može da izmašta tvom Herr Rogeru 3*(40:15).

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Neka samo srusi rekord RF po broju nedelja na prvom mestu i nakon toga ce veoma veoma biti upitno da li je Svajcarac zaista GOAT iako i sada je to diskutabilno!.

jolly

pre 3 godine

Koji komentari, majko mila. Ovaj narod nista ne zna o tome koliko vredi podrska svakog pojedinca na putu do uspeha. Pa ljudi, imamo coveka koji je jedan od trojice najvecih ikada u istoriji tenisa. To jos imaju samo Svajcarska i Spanija. Nema Engleska, nema Amerika i nema Nemacka. Pa dajte malo podrske coveku. Ali ne, bolest je to - ili si bolji od svih, ili nije trebalo ni da pocinjes sa tenisom. Ne zezam se - to je dusevna bolest. To vam je ono ludilo kako seljaci razmisljaju o demokratiji: Pobedi ti na izborima pa cu da glasam za tebe. To je samo pretoceno u nepruzanje podrske Djokovicu koji jos uvek nije GOAT. Pa koji ce mu podrska kada jednom bude postao GOAT?

II

pre 3 godine

"Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati."

Kandidujte se, ljudi, bavite se politikom, dajte da vidimo vase politicke programe i viziju buduce Srbije. Bar je to jednostavno u demokratskom drustvu gde svako ima pravo da se kandiduje i ostvari velika dela. Demokratija je na strani svakog ko zeli da realizuje svoje velike vizije.
Nekakvo kukanje i optuzivanje drugih ne vodi nicemu.:-)

maconii

pre 3 godine

po nekim tabelama i sistemima bodovanja za najboljeg svih vremena,Novak kada prestigne uskoro Federera po broju nedelja izbija na prvo mesto te liste ispred Nadala...tu se racunaju slemovi koji nose najvise bodova,broj nedelja na prvom mestu,broj osvojenih mastersa,broj osvojenih turnita itd...ali po mnogima u trci za Goata jedino su validni slemovi...pa zasto postoje uopste mastersi i ostali turniri ako nisu vazni?tako da stvar je jasna,Novak ako na kraju trke bude imao najvise slemova bice ubedljivo najbolji igrac svih vremena po svim parametrima i ti ce morati da se pomire sa tim...imace i bolji medjusobni skor sa ovom dvojicom i onda ce Nadal i Federer dobiti titulu za najomiljenije i najtalentovanije igrace u istoriji,ali GOAT u ovom burzujskom i pristrasnom sportu ce biti neko ko vecina ne zeli da bude....Srbin!!!!

Јабучило

pre 3 godine

За то му требају бар још 4 гренд слема. Све је само до његове луде главе.
А било би лепо да успе.

Djed Gavrilo

pre 3 godine

Novače,kad budeš prešao pedesetu,shvatićeš da je uzaludno trošenje vremena to sto ponekad pokusavas.Nije dobro bavljenje stvarima koje ni malo ne zavise od tebe.
Tvoja priča o pomoći nekim teniserima je isprazna naivnost.
Zašto?
Covek ode da se bavi tenisom zato sto hoće dobro da zaradi,a nema sve mentalno fizicke performanse za to.Ti bi da mu pomogneš da lako živi,a pn nema sposobnost za to?
Alo,mani se ćorava posla.
Nije to slučaj samo u tenisu.Gledam fudbal i košarku.Polutalenti treniraju od pet godina.Tu su jer hoće lako do novca.Nemaju ni t od talenta.Nauce nešto,ali ja sam pobegao sa tribina jer nemam šta da vidim.Kad sam ja bio u dvadesetim,na terenu je bilo 11 igraca sa talentom.Manje su trenirali,sli pokazivali vic u igri i tako nas kupovali.Sekija,Mocu Vukotića,Dzaju,Boru Djordjevica ....smo isli gledati zbog virtuoznosti i nepredvidljivosti poteza.Koga danas da gledam?
Uvezbzne ne talente.Izgledaju rigidno i neću ni TV da uključim zbog njih.Nema zabave.
Fokusoraj se na svoje ciljeve i pokušaj ostvariti svoje želje.To je jedino sto je normalno i ja ti želim srecu u tome.Imas puno zavidnih i zlobnih na svom putu.Pokusaj ih zaobici i nedaj da te uzdrmaju,a i ne Diskutuj sa njim.
Tvoja dominacija je udružila pakosne,zlobne i mocne.
Njih je udružila zloba i interes.
Ne diskutuj sa tim ambijentom,nego sportski guraj.
Nadal je u tome pametniji od tebe.
Federer više nije u igri!!!

Kaiser Roger

pre 3 godine

Tesko sa krompirima u finalu najvaznijeg GS.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 14:54)
Mislis na Vimbldon, slazem se, videli smo da i ,,car" guli krompirice, a uz to i posluzuje boljeg od sebe.
(dmristpl, 22. oktobar 2020 15:05)

6:0,6:2,7:5.kme, kme, kme.

ikac klisa

pre 3 godine

Onda treniraj, mani se politike i davanja izjava. Kad budes prvi sa GS-ovima onda raspredaj i o miru u svetu, asocijaciji igraca, bliskom istoku, vakcinama i cemu 'oces.

No1e GOAT already!!!

pre 3 godine

Hahahaha~ Oni misle da je No1e gotov a tek sad ce ih sve razvaliti!!! Pa decko drzi sve najvaznije rekorde u tenisu, ali odjednom ti rekordi vise nisu vazni po prici zapada vec je vazan samo onaj jedan koji No1e TRENUTNO ne drzi. E pa dobro, sad ce i taj da obori!!!

dmristpl

pre 3 godine

Tesko sa krompirima u finalu najvaznijeg GS.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 14:54)
Mislis na Vimbldon, slazem se, videli smo da i ,,car" guli krompirice, a uz to i posluzuje boljeg od sebe.

Aleksej

pre 3 godine

proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
(Srba, 22. oktobar 2020 14:12)rak te pojeo seljacino mes u selo cuvaj ovce

Canuck

pre 3 godine

Naravno da smeta!
Bolesniku čiji jedan od je nickova Kaiser Roger prvom smeta, umalo ga strefio šlog.
Moraš malo opreznije da daješ ovakve izjave Đokoviću.

Stevo

pre 3 godine

Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
(Srba, 22. oktobar 2020 14:12)

Novak najinteligentniji i najsvestraniji teniser današnjice. Da je Amer proglasili bi ga najvećim ikada.
Rođa fino izgleda, ali dosadan kao Rafa.

Radoslav

pre 3 godine

O da. Neces.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gargleblaster, 22. oktobar 2020 14:15) E ako si ti takva dokazana velicina to procenio onda sigurno nece.

S TRONE

pre 3 godine

Mislim, lično mišljenje da nema kome da se dokazuje i da su ovo samo frustracije a ako želi da bude naj, moraće još malo da se potrudi....

Idolatrija i Tito aka alavi Nolito

pre 3 godine

Mora sve ciljeve da verbalizuje u nekom trenutku, jer je to deo kabalisatičke prakse kojom se on i njegova porodica služe godinama, bolje reći decenijama. Zato se već sada, iako stidljivo najavljuje i njegova politička karijera (iako se on već sada bavi njome). Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati.

321

pre 3 godine

Novak je osvajao 3 slema u sezoni a i 4 vezana ali ne u istoj sezoni. Tako da se ja ne sekiram. Pa prosele godine je osvojio 2GS. Nece tu biti problema, samo gledajte..A onda ce Rafi da zagusti jer moze samo RG da ceka..Rodzer vise nikoga ne interesuje. Taj do AO maltene nece godinu dana da igra..

Andrea Djani

pre 3 godine

Nole i ja zelim isto , ali i sam kazes da je ova sezona blizu 2011 ili 2015 , znaci svaka peta je prava . A istina je ipak da je prava bila samo 2011 i steta da se nije taj nivo zadrzao , mada je to nesto najteze u istoriji tenisa . Da je taj nivo zadrzao ne bi Nadal bio ispred i svakako ne bi imao trinaest Rolan Garosa , sto je pored njegove klase , ipak i rezultati konkurenciji na sljaci koja nikad nije bila gora . Tesko je reci sa li ce uspeti , a cini mi se da i dalje sve od njega zavisi, mada mozda jos sezonu dve , posle ce ipak doci mladji .

Eugen

pre 3 godine

"Cilj mi je da budem GOAT, možda to nekome smeta"

Pa smeta nama, tvojim navijacima, jer nismo vise sigurni da ce ti to i uspeti. Nisi ti odavno vise fokusiran samo na tenis; ima toliko drugih stvari koje te sve vise odvlace od tenisa. Posledicu toga videli smo na RG '20. Ne bavim se tenis statistikom, ali ne verujem da je ikada neki ATP br.1 na tako ponizavajuci nacin izgubio jedno GS finale.

unknown

pre 3 godine

E kada sve bude poobarao po statistikama a vec je gotovo tu negde ovi Federererovi navijaci nece moci nizasta vise da se uhvate,kako mu po jedna statistika izmice iz reketa oni kao e kad on bude imao ovo pa ono i na kraju ce ostati to da ce sve poobarati i bice ono "E Federer je elegancija,Jordan,robna marka itd " ma pusti statistike cemu to sluzi :)) Sve dok je Fedja drzao u rukama sve rekorde bio je car i na to su se pozivali,a kako ovaj naš polako kupi sve njegove rekorde unazadi se Nole načisto,na stranu aj sto nije elegantan vise je onako sportski !

Radoslav

pre 3 godine

GOAT se ne postaje jer ti to zelis. GOAT-om te proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 22. oktobar 2020 14:12) Da li si Srba ili Hrvoje pitanje je sad?

max

pre 3 godine

Svi mladi teniseri kopiraju Noleta jer je ta vrsta tenisa budučnost pa je samim tim goat.Nadala se ne može kopirati jer je njegova igra samoubistvo za telo.Federer je imao sreću da igra prvih godina bez konkurencije pa nabio brojeve a kad su došli Nole i Nadal slabo protiv njih ,obojica su bolji od njega.

Pera

pre 3 godine

Smeta itekako, i cinice oni razna podmetanja da te onemoguce u tome. Molicu Boga da sve to izdrzis i ostvaris i svoj san i san nas koji te volimo.

Srba

pre 3 godine

GOAT se ne postaje jer ti to zelis. GOAT-om te proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.

Vladimir

pre 3 godine

Aj Djole ne peri više s tim,svakako si GOAT.Demolirao si ih sve,i sve osvojio po 5 puta osim rg,ali nije bitno to,
nego šta hočeš više da dokažeš?
najblizi si savršenom teniseru i tačka.
Niko to nije uradio što si ti.
nastavi da igraš na visokom nivou koliko god možeš i posle se posveti više porodici.
Srbija te voli,pamtiće te kao najboljeg sportistu ove male i siromašne zemlje čiji si bio najbolji ambasador.
Aj pozz svima,ljubi vas brat :)

Poslednji samuraj

pre 3 godine

Ono sto bi mu pozeleo je da osvoji sledece godine sva 4 GS i OI ili ti zlatni slem. Posle takve godine imao bi sve i jednostavno bi nio to. To da uspe je nevidjeno tesko, ali bi time i samo time svima za vjek i vjekova zacepio usta.

sadsa

pre 3 godine

Mora sve ciljeve da verbalizuje u nekom trenutku, jer je to deo kabalisatičke prakse kojom se on i njegova porodica služe godinama, bolje reći decenijama. Zato se već sada, iako stidljivo najavljuje i njegova politička karijera (iako se on već sada bavi njome). Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati.
(Idolatrija i Tito aka alavi Nolito, 22. oktobar 2020 14:32)

Ja sam citao svakakve komentare ovde, ali ovo je apsolutni pobednik! Ziv bio ti i tvoj mozak jos sto godina prijatelju! :D

NOLE CARRRRRRRRR

pre 3 godine

JA TO JEDVA CEKAM, za mene si vec GOAT, daj boze jos 4 GS a onda da uzivam u gledanju Noleta ... Izvini Nole ali ja tebe sada ne smem da gledam - nisi dobar za moje srce ... dok ne osvojis bar jos 4 GS

Radoslav

pre 3 godine

Pa budi, ko ti brani? Osvoji najvise GS i GOAT si.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MILENA, 22. oktobar 2020 13:59 Znaci strucnjace,jedino su slemovi bitni,nista mastersi,nedelje,h2h odnos?

Poslednji samuraj

pre 3 godine

Ono sto bi mu pozeleo je da osvoji sledece godine sva 4 GS i OI ili ti zlatni slem. Posle takve godine imao bi sve i jednostavno bi nio to. To da uspe je nevidjeno tesko, ali bi time i samo time svima za vjek i vjekova zacepio usta.

jolly

pre 3 godine

Koji komentari, majko mila. Ovaj narod nista ne zna o tome koliko vredi podrska svakog pojedinca na putu do uspeha. Pa ljudi, imamo coveka koji je jedan od trojice najvecih ikada u istoriji tenisa. To jos imaju samo Svajcarska i Spanija. Nema Engleska, nema Amerika i nema Nemacka. Pa dajte malo podrske coveku. Ali ne, bolest je to - ili si bolji od svih, ili nije trebalo ni da pocinjes sa tenisom. Ne zezam se - to je dusevna bolest. To vam je ono ludilo kako seljaci razmisljaju o demokratiji: Pobedi ti na izborima pa cu da glasam za tebe. To je samo pretoceno u nepruzanje podrske Djokovicu koji jos uvek nije GOAT. Pa koji ce mu podrska kada jednom bude postao GOAT?

Stevo

pre 3 godine

Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
(Srba, 22. oktobar 2020 14:12)

Novak najinteligentniji i najsvestraniji teniser današnjice. Da je Amer proglasili bi ga najvećim ikada.
Rođa fino izgleda, ali dosadan kao Rafa.

Radoslav

pre 3 godine

GOAT se ne postaje jer ti to zelis. GOAT-om te proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 22. oktobar 2020 14:12) Da li si Srba ili Hrvoje pitanje je sad?

No1e GOAT already!!!

pre 3 godine

Hahahaha~ Oni misle da je No1e gotov a tek sad ce ih sve razvaliti!!! Pa decko drzi sve najvaznije rekorde u tenisu, ali odjednom ti rekordi vise nisu vazni po prici zapada vec je vazan samo onaj jedan koji No1e TRENUTNO ne drzi. E pa dobro, sad ce i taj da obori!!!

Srba

pre 3 godine

GOAT se ne postaje jer ti to zelis. GOAT-om te proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.

Idolatrija i Tito aka alavi Nolito

pre 3 godine

Mora sve ciljeve da verbalizuje u nekom trenutku, jer je to deo kabalisatičke prakse kojom se on i njegova porodica služe godinama, bolje reći decenijama. Zato se već sada, iako stidljivo najavljuje i njegova politička karijera (iako se on već sada bavi njome). Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Neka samo srusi rekord RF po broju nedelja na prvom mestu i nakon toga ce veoma veoma biti upitno da li je Svajcarac zaista GOAT iako i sada je to diskutabilno!.

Laki

pre 3 godine

Nisu samo titule dovoljne da bi ti bio GOAT. Trebaš biti celokupna ličnost da bi to postigao u očima svih simpatizera tenisa. Nemaš klasu Federera, ponašanje i stil, niti imidž Nadala. Suviše si sirov, providan i svi znaju da glumiš. Kao što reče Beker, imaš kompleks što te ne vole kao ovu dvojicu. I neće nikada. A što se tiče igre, tu svaka čast. Da me ne shvate pogrešno, uvek navijam za njega, ali po meni nikada neće biti ljubimac navijača, kao celokupna ličnost. Posebno zahvaljujući svome ocu koji priča i šta treba i ne treba. Po broju titula će možda biti, ali kao kompletna ličnost ne. Nešto kao Magic i Jordan, Jordan ima sve naj, ali Magic J. je jedan jedini.

citrus bangus

pre 3 godine

Meni je Novak izuzetno simpatican, bas zato sto ima svoje fiks ideje i tera po svome, i zabole ga uvo da li ce neko to da voli ili ne. Samo iskompleksirani likovi ovde trube kako se Novak trudi da ga svi vole, a u stvari samo projektuju svoju sopstvenu mizeriju.

Novak, samo cepaj, deli srca kad ti dodje, urlaj na terenu kad moras, oteraj u k koga moras, najbolji si. Nemoj samo na Vajdu da vices, da nema njega, ne bi bio to gde jesi.

A sto se tice poraza od Nadala u finalu RG, samo da kazemo da nije sramota izgubiti ponekad a pogotovo nije sramota izgubiti od Nadala na RG. Bio si nadigran, ali ima dana za megdana, namestice se on tebi opet.

Eugen

pre 3 godine

"Cilj mi je da budem GOAT, možda to nekome smeta"

Pa smeta nama, tvojim navijacima, jer nismo vise sigurni da ce ti to i uspeti. Nisi ti odavno vise fokusiran samo na tenis; ima toliko drugih stvari koje te sve vise odvlace od tenisa. Posledicu toga videli smo na RG '20. Ne bavim se tenis statistikom, ali ne verujem da je ikada neki ATP br.1 na tako ponizavajuci nacin izgubio jedno GS finale.

max

pre 3 godine

Svi mladi teniseri kopiraju Noleta jer je ta vrsta tenisa budučnost pa je samim tim goat.Nadala se ne može kopirati jer je njegova igra samoubistvo za telo.Federer je imao sreću da igra prvih godina bez konkurencije pa nabio brojeve a kad su došli Nole i Nadal slabo protiv njih ,obojica su bolji od njega.

Anonymous

pre 3 godine

Pričam pre par godina s kolegom iz Nemačke koji kaže "cenim ja Novaka, sve njegove pobede i kvalitete, ali on je za nas (sa Zapada moja prim.) jednostavno kao greška u matriksu. Ne bi smeo da postoji tako superioran teniser iz male zemlje, ali eto, tu je."
I zato...
U očima sveta (znamo kog) verovatno nikada nećeš biti ispred Nadala i Federera. Ali GOAT po svakoj mogućoj statistici možeš. I zato trebaš da stremiš tome majstore.
H2H je već odavno u tvoju korist, broj godina i broj nedelja na No.1 mestu je blizu, još tih par GS titula i onda batali ;-)

Aleksandar

pre 3 godine

Ljudi nisu svesni da, kada je 2011e Novak uzeo svoj drugi GS razlika u odnosu na Nadala je bila 7 Grend Slemova (on ih je tad imao 9). Rodžer ih je tada imao 16. Danas je ta razlika 3 GSa.
Neko će reći ali sada ima manje godina da stigne Nadala i Federera. Netačno. Federer je sa 37 godina uzeo svoj poslednji Grend Slem. Djoković sad ima 33. To su još pune 4 godine igranja. U igri su, ako sve bude bilo okej, 16 Grend slemova. Ako je uspeo da smanji zaostatak u odnosu na Federera od 14 Grend Slemova, šta mu je problem da osvoji ova 3. Mislim da Rodžer više neće uzeti nijedan Grend Slem. Borba za GOAT poziciju će se voditi isključivo između Nadala i Đokovića. Svako ima jedan aspekt na svojoj strani. Đoković će uskoro biti najuspešniji teniser po broju nedelja kao No1, Nadal je teniser sa najviše osvojenih GS titula. Videćemo šta će doneti narednih 3-4 možda i više godina.

Vladimir

pre 3 godine

Aj Djole ne peri više s tim,svakako si GOAT.Demolirao si ih sve,i sve osvojio po 5 puta osim rg,ali nije bitno to,
nego šta hočeš više da dokažeš?
najblizi si savršenom teniseru i tačka.
Niko to nije uradio što si ti.
nastavi da igraš na visokom nivou koliko god možeš i posle se posveti više porodici.
Srbija te voli,pamtiće te kao najboljeg sportistu ove male i siromašne zemlje čiji si bio najbolji ambasador.
Aj pozz svima,ljubi vas brat :)

CroFed

pre 3 godine

@Laki

Pa ako osvoji najviše Grand Slamova i uvjerljivo ostavi Rogera iza sebe po pitanju tjedana na vrhu biti će GOAT, doduše vjerojatno najantipatičniji i omraženiji GOAT u svim relevantnim sportovima, ali će biti najveći. Najvažniji je argument broj GS, pa tjedni, ostalo je samo dodatak priče a i tu Novica sjajno kotira. Jedino da uhvati Rafu i Rogera po pitanju GS, da mu nije bilo onih 4-5 kikseva protiv Murraya, Wawrinke...

DinoL

pre 3 godine

Nadal se plasi mraka i spava sa upaljenim svetlom. Stil igre mu je ocajan, cist steroid. Vidi se na njemu sve to. Federer je vecinu titula osvojio protiv kesa od igraca. Djoka ih je izdobijao obojicu. Najmladji je i zapravo ce veoma lako biti GOAT.
Komentari su uzasni, prozivaju djoku uglavnom za mentalno stanje, a covek je statisticki ubedljivo najjaci igrac svih vremena u odlucujucim momentima. I mentalno daleko ispred ove dvojice siromaha po tom pitanju. Takodje djoka ima nesto sto ga tehnicki izdvaja, najtezi udarac u tenisu, ritern, koji verovatno nikad niko nece nadmasiti niti se pribliziti istom. Treba Srbi da se ponose i slusaju pazljivije sta djoka prica i gledaju sta djoka radi van terena. Zadaje djoka mnoge lekcije

Nenad

pre 3 godine

Novace neces nikad biti GOAT ako se i dalje budes bavio politikom, mani se ''asocijacija'' i gledaj sebe i komcetrise se na tenis a ne na neke asocijacije. Trosis enegriju bezpoterbno na gluposti. Pogledaj Federa i Nadala.

sadsa

pre 3 godine

Mora sve ciljeve da verbalizuje u nekom trenutku, jer je to deo kabalisatičke prakse kojom se on i njegova porodica služe godinama, bolje reći decenijama. Zato se već sada, iako stidljivo najavljuje i njegova politička karijera (iako se on već sada bavi njome). Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati.
(Idolatrija i Tito aka alavi Nolito, 22. oktobar 2020 14:32)

Ja sam citao svakakve komentare ovde, ali ovo je apsolutni pobednik! Ziv bio ti i tvoj mozak jos sto godina prijatelju! :D

bagzi

pre 3 godine

dobar dan Srbima zeli najbolji teniser sveta i buduci Goat ?
jos 4 grand slama, Kragujevac ceka nestrpljivo!
(posle, 22. oktobar 2020 13:59)

a sta cemo sa tim sto ce Nadal da osvoji jos 5 Roland Garrosova?

Nebojša

pre 3 godine

No1 rekord je praktično završena stvar a uz još par godina koje ima ispred sebe može do barem 4 grenslem trofeja ti koji sumnjaju neka se sete šta su pisali 2017te a mi ostali ćemo da uživamo u pisanju istorije.

absolutezero

pre 3 godine

Najveći (GOAT) i najbolji (najuspešniji, najtrofejniji) svih vremena u nekom sportu ne mora da bude ista osoba. Ima sijaset primera.

ikac klisa

pre 3 godine

Onda treniraj, mani se politike i davanja izjava. Kad budes prvi sa GS-ovima onda raspredaj i o miru u svetu, asocijaciji igraca, bliskom istoku, vakcinama i cemu 'oces.

Mikii

pre 3 godine

Pogledajte dobro sliku i stavite ruku na srce: Zar covek ovakvog izgleda moze da bude GOAT belog, gospodskog sporta? Vidite kako i sami znate odgovor na to pitanje. Neka osvoji koliko god hoce, i on i Nadal, Federer je bio, jeste i ostace sinonim za ovaj sport. Kraj. Tacka.

Zdenko

pre 3 godine

Drago mi je da je Novak u tom fazonu, da želi najviše u tenisu. Jedino tako može uspeti u nameri da bude najbolji. Ja mu želim da uradi to što želi već sledeće godine. Možda preterujem ali može mnogo da postigne. Vidim po komentarima da se potcenjuje njegov prvi cilj, obaranje rekorda Federera po broju nedelja na prvom mestu. Da bi to uspeo mora da osvaja turnire, to ide jedno sa drugim pod ruku. Zamislite taj broj na vrhu liste, koji će možda neko jednog dana oboriti a šanse za to su veoma male. Kao što su male šanse da neko jednog dana osvoji više od 13 RG što je uspeo Nadal. Šteta je što se ova afera sa virusom koristi za sputavanje sportista u njihovim namerama, pa imamo mogućnost da se AO odloži ili otkaže i eto problema za Novaka. Tako se daje mogućnost Nadalu da igra opet samo na RG i pobegne ispred. Politika će odraditi svoje pre nego što Novak nešto učini. Ali hajde da sačekamo početak sledeće sezone. Novaku želim sve najbolje kao svaki normalan građanin Srbije. Radovaću se njegovim uspesima kao da ih je moj sin postigao. U zdravlje svima.

maconii

pre 3 godine

po nekim tabelama i sistemima bodovanja za najboljeg svih vremena,Novak kada prestigne uskoro Federera po broju nedelja izbija na prvo mesto te liste ispred Nadala...tu se racunaju slemovi koji nose najvise bodova,broj nedelja na prvom mestu,broj osvojenih mastersa,broj osvojenih turnita itd...ali po mnogima u trci za Goata jedino su validni slemovi...pa zasto postoje uopste mastersi i ostali turniri ako nisu vazni?tako da stvar je jasna,Novak ako na kraju trke bude imao najvise slemova bice ubedljivo najbolji igrac svih vremena po svim parametrima i ti ce morati da se pomire sa tim...imace i bolji medjusobni skor sa ovom dvojicom i onda ce Nadal i Federer dobiti titulu za najomiljenije i najtalentovanije igrace u istoriji,ali GOAT u ovom burzujskom i pristrasnom sportu ce biti neko ko vecina ne zeli da bude....Srbin!!!!

Canuck

pre 3 godine

Naravno da smeta!
Bolesniku čiji jedan od je nickova Kaiser Roger prvom smeta, umalo ga strefio šlog.
Moraš malo opreznije da daješ ovakve izjave Đokoviću.

Petar

pre 3 godine

Tak kad budete shvatili da Novaka nema ko zvanično da proglasi za "goata", sve je prepušteno slobodnom navijačkom teniskom svetu, a Federer je "miljenik sveta".

Pera

pre 3 godine

Smeta itekako, i cinice oni razna podmetanja da te onemoguce u tome. Molicu Boga da sve to izdrzis i ostvaris i svoj san i san nas koji te volimo.

Srbendin klon

pre 3 godine

Pa samo u masti moze biti najbolji.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 15:19)

Naravno, samo on može da izmašta tvom Herr Rogeru 3*(40:15).

Helenista

pre 3 godine

Opet se vraćamo na "goata", na tu populističku "titulu", koja se kroz vreme nekako formira i odnosi na tenisera koji se u svesti navijača celog sveta urezao kao najveći od svih, i to svakako nije Novak, ta "priča" o "goatu" nastajala je početkom ovog veka i za prvih 12 godina Federer se duboko usadio u svest teniskih navijača, igrom, pojavom, uglađenim ponašanjem, i što je najvažnije - on je omiljen u tom zapadnjačkom svetu, u svetskim centrima tenisa. Primer za to je Vimbldon, gde ceo stadion simpatiše njega, a ne Novaka, nije Novak omiljen ni u Njujorku, gradu na reci Hadson, ne prolazi dobro ni u gradu na Seni, a za Hoangho i Jangce nemamo pouzdane dokaze (nolomani misle da milijarda Kineze navija za Srbina, jer smo braća). Ovo besomučno brojanje bodova, nedelja, titula, primenite na F1, znate kad će Hamilton ili Fetel biti "goati", iako Sena ima samo tri titule i duplo manje pobeda od ove dvojice. Zato što se "najveći svih vremena" ne meri brojkama, nego impresijom i emocijom ljubitelja tenisa celog sveta, a ne samo Srbije. Platon: "Drag mi je Sokrat, ali mi je istina draža", i meni je drag Novak ali mi je Federer veći.

Мистер но

pre 3 godine

Са својим понашањем на терену и приступу игре, нажалост нема ништа од тога. Изгубио би и полуфинале Ролан гароса од циципаса, али се Грк повредио а ти имао среће за пролазак. Јер онакав пад у игри против Грка Ђоковић из 2015 неби себи дозволио. Ту је показатељ колико си пуко пре свега психички. Када је приступ игри у питању ту су Надал и Федерер далеко испред тебе.

uros

pre 3 godine

@citrus bangus
Kazes zabole ga uvo sta ko misli,au,pa ajde necu biti prvi koji to izgovara ali covek je bukvalno bolesno opterecen da ga svi vole,i strasno mu tesko pada sto ga manje cene od one dvojice.Pa lik ima placene novinare i internet botove,o cemu dalje da pricamo.I to mu realno i poprilicno poremetilo karijeru,nesto poput Jelene Jankovic kojoj je kopleks Ane Ivanovic doveo do opterecenja koja su se itekako osetila u igri i sprecilo je da ima vecu karijeru.A sve ide iz kuce,Novak,Jelena onda Jelena Dokic,Dabovicka,svi kretene od roditelja i to im se itekako odrazilo na psihu,sa druge strane ostali sportisti kojima i ne znamo kako izgledaju roditelji,i koji su mnogo stabilnije licnosti

Djed Gavrilo

pre 3 godine

Novače,kad budeš prešao pedesetu,shvatićeš da je uzaludno trošenje vremena to sto ponekad pokusavas.Nije dobro bavljenje stvarima koje ni malo ne zavise od tebe.
Tvoja priča o pomoći nekim teniserima je isprazna naivnost.
Zašto?
Covek ode da se bavi tenisom zato sto hoće dobro da zaradi,a nema sve mentalno fizicke performanse za to.Ti bi da mu pomogneš da lako živi,a pn nema sposobnost za to?
Alo,mani se ćorava posla.
Nije to slučaj samo u tenisu.Gledam fudbal i košarku.Polutalenti treniraju od pet godina.Tu su jer hoće lako do novca.Nemaju ni t od talenta.Nauce nešto,ali ja sam pobegao sa tribina jer nemam šta da vidim.Kad sam ja bio u dvadesetim,na terenu je bilo 11 igraca sa talentom.Manje su trenirali,sli pokazivali vic u igri i tako nas kupovali.Sekija,Mocu Vukotića,Dzaju,Boru Djordjevica ....smo isli gledati zbog virtuoznosti i nepredvidljivosti poteza.Koga danas da gledam?
Uvezbzne ne talente.Izgledaju rigidno i neću ni TV da uključim zbog njih.Nema zabave.
Fokusoraj se na svoje ciljeve i pokušaj ostvariti svoje želje.To je jedino sto je normalno i ja ti želim srecu u tome.Imas puno zavidnih i zlobnih na svom putu.Pokusaj ih zaobici i nedaj da te uzdrmaju,a i ne Diskutuj sa njim.
Tvoja dominacija je udružila pakosne,zlobne i mocne.
Njih je udružila zloba i interes.
Ne diskutuj sa tim ambijentom,nego sportski guraj.
Nadal je u tome pametniji od tebe.
Federer više nije u igri!!!

Kaiser Roger

pre 3 godine

Tesko sa krompirima u finalu najvaznijeg GS.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 14:54)
Mislis na Vimbldon, slazem se, videli smo da i ,,car" guli krompirice, a uz to i posluzuje boljeg od sebe.
(dmristpl, 22. oktobar 2020 15:05)

6:0,6:2,7:5.kme, kme, kme.

Zemunac

pre 3 godine

Verujem da će uspeti da prestigne Federera ali pitanje je na kom broju GS će tada biti Nadal. Federer je ipak slabiji igrač od obojice što medjusobni dueli i jasno govore. o stari šampioni ove igre. Ljudi to vide i
Federer je veliki šampion i poslednji igrač koji igra agresivno ka cene i ja kao Novakov navijač to priznajem. Takav stil umire sa njim i ljudi to osećaju. Budućnost pripada Novaku i njegova igra će se izučavati na teniskim akademijama.

NOLE CARRRRRRRRR

pre 3 godine

JA TO JEDVA CEKAM, za mene si vec GOAT, daj boze jos 4 GS a onda da uzivam u gledanju Noleta ... Izvini Nole ali ja tebe sada ne smem da gledam - nisi dobar za moje srce ... dok ne osvojis bar jos 4 GS

aco

pre 3 godine

Довољно ће бити још 3-4 ГС и биће најбољи свих времена. Чак и да Надал освоји два ГС више од Ђоковића, опет је Ђоковић већи, јер је временски доста дуже бр. 1.

Јабучило

pre 3 godine

За то му требају бар још 4 гренд слема. Све је само до његове луде главе.
А било би лепо да успе.

mg

pre 3 godine

Mozes 40 GS uzeti i dalje ces biti vjeciti treci. I Inzagi je cesto davao najvise golova i osvajao titule ga niko ne spominje medju najboljima. Nadal i Federer su svoje osvojili dominantno, umjetnoscu igre, a ti svoje srecom na zrijebu i kreveljenjem, svadjanjem i bjesomucnim vracanjem loptice dok protivnik ne pogrijesi.

Treci kamen od sunceta

pre 3 godine

Nisu Dzordan i Muhamed Ali najveci zato sto su drzali rekorde u svojim sportovima. Bil Rasel ima 11 titula, pet vise od leteceg Majkla, Dzabar i Brajant su npr.postigli vise poena od njega ali se zna ko je no1. Mo.Ali takodje nema najvise pobeda u boksu, imao je 5-6 poraza za razliku od Marciana koji se povukao neporazen. GOAT je najveci jer je u svojoj disciplini mogao da uradi nesto sto nije mogao niko drugi. GOAT ima smeka, harizmu i foru. Realno je to u tenisu samo Federer koji ne zivi za trenutak, njegova nonsalancija i lakoca jednorucnog bekenda u kljucnim trenucima, pored titula i stila igre izdvaja ga i krunise medju 'besmrtne'.

fc apatrid

pre 3 godine

@Vladimir
A tenis se igra od 2011-te,ono pre ne postoji jelda.A najbolji sportista sa ovih prostora je Jasna Sekaric,5 OI medalja,gde je Djokovic na najvaznijem takmicenju,kada treba da igra za zemlju a ne zelembace?

321

pre 3 godine

Novak je osvajao 3 slema u sezoni a i 4 vezana ali ne u istoj sezoni. Tako da se ja ne sekiram. Pa prosele godine je osvojio 2GS. Nece tu biti problema, samo gledajte..A onda ce Rafi da zagusti jer moze samo RG da ceka..Rodzer vise nikoga ne interesuje. Taj do AO maltene nece godinu dana da igra..

citrus bangus

pre 3 godine

@uros

Svi smo slobodni da verujemo u sta hocemo.

Novaku, naravno, nije pravo kada na zapadu svi dizu u nebesa Rodzera i Rafu, kada i Novak i Rodzer i Rafa i svi koji imaju pojma o tenisu znaju ko je najbolji i ko ih dere vec deset godina. To mu sigurno nije pravo.

Ali to ne znaci da on zeli da ga svi vole. Naprotiv, zabole ga cosak. Covek tera po svom, kako i prilici najvecem i najboljem teniseru svih vremena.

nikos

pre 3 godine

@CroFed
Pogledajmo stvari ovako: Federer je vec imao osvojenih 13GS a Nadal 5GS kada je Djokovic uzeo svoj prvi u Austaliji 2008.! Drugacije receno, njih dvojica su uzeli 18 GS u eri bez Djokovica. Od 2008. kada je su sva trojica na sceni Grand Slamova, Federer je uzeo 7GS, Nadal 15GS a Djokovic 17GS! I pri tom, ima pozitivan medjusobni skor sa obojicom i najbolji procenat uopste u osvajanju velikih naslova - svakih 3,3 nastupa osvoji veliki naslov (nasuprot 3,4 Nadalovih i 4,4 Federerovih).

Ljubo

pre 3 godine

Đokoviću ja sam tvoj najveći navijač još od 2005 godine i onoga čuvenog a Dejvis kupa protiv Belgije kada sam te prvi puta i video i odma sam znao da ćeš biti jedan od najboljih igrača ali sada posle 15 godina sam pomalo razočaran jer mislim da si ti mogao već odavno da prešišaš tvoja dva najveća rivala po svim parametrima teniske igre,ali ti se iz ne znam kojih razloga uvek unervoziš kada im trebaš zadati poslednji udarac i upisati se u istoriju kao ubedljivo najveći teniser svih vremena.Od onoga poraza protiv Federera u polufinalu Roland Garosa pa sve do ovoga zadnjeg a finala sa Nadalom u tebe kao da uđu neki demoni i tada kad je najpotrebnije ti ne ličiš na sebe i uvek zakažeš.Nadam se da ćeš konačno svatiti da treba manje da filozofiraš a više da se posvetiš tenisu i da ostvariš ono što i ti a i mi tvoji navijači želimo a to je da pretekneš ovu dvojicu i postaneš najbolji svih vremena.

Kvo

pre 3 godine

Goat nie samo broj nekih rekorda. Goat je onaj koji igra najbolje u proseku. Neko ko ne ume da izadje na mrezu, nema smec ni drop sot nije bas najbolji svih vremena...
(Nista od toga, 23. oktobar 2020 00:59) #

Goat je pre svega neko ko diktira stil igre koji dovodi do neoborivih rekorda. Jedan Majkl Dzordan je izmilsio kako se igra kosarka i sada svi to pokusavaju da kopiraju. Federorva dominacija 2004-2008 je smesna jer nije imao pravog rivala u tom periodu, nakon 2008 uzeo je samo 7 GS, Rafa i Novak 37!

Potpuno je smesno da ti nekome sa 17 GS pricas kako ne zna da izadje na mrezu, nema smec niti drop shot. Novak prosto pokazuje da su ta tri elementa igre nepotrebna da bi savladao protivnika.

Novakova igra jeste teska za gledanje, i naravno da je lepse gledati Rafu ili Federera, ali Novak je obojicu pobedjivao kad su bili najjaci. Pa kako onda ako nista ne ume?

Novakov stil igre je jednostavno. Covek igra tenis. Poenta tenisa je da vratis loptu na drugu stranu, sto jace i sto nezgodnijei. E to je nesto u cemu je Novak najbolji. Ni Rafa ni Federer ne mogu da vracaju 20 kvalitetnih lopti preko mreze u svakom poenu koji igraju, Novak moze. Oni znaju da ne umeju i zato idu na mrezu i drop shotuju jer zele da skrate poen. Novak moze na mrezu, ali ne zeli. Cilj mu je da protivniku nametne svoju igru, da mu udje u glavu i diktira da ne sme ni da pomisli da pridje mrezi. To je mentalna dominacija Novaka kojoj je tesko diviti se, ali tako je srusio sve pred sobom.

Andrea Djani

pre 3 godine

Nole i ja zelim isto , ali i sam kazes da je ova sezona blizu 2011 ili 2015 , znaci svaka peta je prava . A istina je ipak da je prava bila samo 2011 i steta da se nije taj nivo zadrzao , mada je to nesto najteze u istoriji tenisa . Da je taj nivo zadrzao ne bi Nadal bio ispred i svakako ne bi imao trinaest Rolan Garosa , sto je pored njegove klase , ipak i rezultati konkurenciji na sljaci koja nikad nije bila gora . Tesko je reci sa li ce uspeti , a cini mi se da i dalje sve od njega zavisi, mada mozda jos sezonu dve , posle ce ipak doci mladji .

Radoslav

pre 3 godine

Pa budi, ko ti brani? Osvoji najvise GS i GOAT si.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MILENA, 22. oktobar 2020 13:59 Znaci strucnjace,jedino su slemovi bitni,nista mastersi,nedelje,h2h odnos?

S TRONE

pre 3 godine

Mislim, lično mišljenje da nema kome da se dokazuje i da su ovo samo frustracije a ako želi da bude naj, moraće još malo da se potrudi....

unknown

pre 3 godine

E kada sve bude poobarao po statistikama a vec je gotovo tu negde ovi Federererovi navijaci nece moci nizasta vise da se uhvate,kako mu po jedna statistika izmice iz reketa oni kao e kad on bude imao ovo pa ono i na kraju ce ostati to da ce sve poobarati i bice ono "E Federer je elegancija,Jordan,robna marka itd " ma pusti statistike cemu to sluzi :)) Sve dok je Fedja drzao u rukama sve rekorde bio je car i na to su se pozivali,a kako ovaj naš polako kupi sve njegove rekorde unazadi se Nole načisto,na stranu aj sto nije elegantan vise je onako sportski !

Radoslav

pre 3 godine

O da. Neces.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gargleblaster, 22. oktobar 2020 14:15) E ako si ti takva dokazana velicina to procenio onda sigurno nece.

dmristpl

pre 3 godine

Tesko sa krompirima u finalu najvaznijeg GS.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 14:54)
Mislis na Vimbldon, slazem se, videli smo da i ,,car" guli krompirice, a uz to i posluzuje boljeg od sebe.

da se ne lazemo

pre 3 godine

Nije mozda nego nekome odnosno nekima sigurno smeta isto kao sto tebi
smetaju njihovi rekordi koje zelis da oboris, ali ce ostati nesto sto
tebi smeta a to je da nikada neces biti omiljen kod publike kao oni a
to je tvoja greska. Jedini si koji je uspio da "rastjera" veliki dio
svojih fanova. Tenis si doktorirao ali urodjenog sarma nemas i dzaba
se trudis. Samo pokazujes koliko ti je stalo da te svi vole.

xman

pre 3 godine

@Srba
Upravo tako,od reci do reci,naravno malo li je i to,ali prosto koliko god se lozili da je drugacije upravo je ovako kao sto si napisao,naravno moglo je i drugacije,sve mu se bilo otvorilo ali lik je previse celu karijeru opterecen neteniskim stvarima,ima okruzenje ne do bog nikome(od oca,novinara slihtara do preostrascenih navijaca)koji ga godinama tapsu po ramenu,govore da je Bog,pa jedno 3-4 Slema i Olimpijadu je izgubio kada su mu unapred vec pripisali lagano osvajanje,previse Balkana u njemu a opet previse zelje da bude zapad,nek izdrzi bar ovih par meseci da bude br.1 u nedeljama inace realno nece biti ni po cemu posebno pamcen,voleli mi to ili ne.

indianac

pre 3 godine

Nadal ima isti cilj,tako i treba,samo sto on ne misli da ce mu ovakve izjave pomoci..niti je opterecen,on kad igra , igra tako da daje sve od sebe taj dan..ide dan po dan,mec po mec pa dokle moze..uvjek se trudi najvise sto moze..sad hoce li to donijeti nove GS titule to nitko ne moze predviditi,a kao sto i Nadal sam kaze pita se nesto i protivnik...sigurno ne igra da bi izgubio ali si ne stvara pritisak..velika je razlika to sto ima puno normalnije okruzenje nego Novak,drugacije je odgojen(znaci kulturan i ne smejulji se protivnicima) a brojevi govore sami za sebe .. 20 je jos uvjek vece nego 17 koliko god vi potezali statistike koje vam idu u prilog GS su uvjek bili i biti ce mjerilo,barem ono mjerilo koje je bitno tenisacima,ovo ostalo je za statisticare..vidim ima vas tu podosta pa samo uzivajte u brojevima..

Nista od toga

pre 3 godine

Goat nie samo broj nekih rekorda. Goat je onaj koji igra najbolje u proseku. Neko ko ne ume da izadje na mrezu, nema smec ni drop sot nije bas najbolji svih vremena...

No name

pre 3 godine

Ljudi nisu svesni da, kada je 2011e Novak uzeo svoj drugi GS razlika u odnosu na Nadala je bila 7 Grend Slemova (on ih je tad imao 9). Rodžer ih je tada imao 16. Danas je ta razlika 3 GSa.
Neko će reći ali sada ima manje godina da stigne Nadala i Federera. Netačno. Federer je sa 37 godina uzeo svoj poslednji Grend Slem. Djoković sad ima 33.
(Aleksandar, 22. oktobar 2020 17:04)

Pogledajmo stvari ovako: Federer je vec imao osvojenih 13GS a Nadal 5GS kada je Djokovic uzeo svoj prvi u Australiji 2008.
(nikos, 22. oktobar 2020 17:07)

Sad koja je godina treba da se uzme u razmatranje je veliki znak pitanja? Naravno 2011 i to januar najviše idu Nolu u korist.

Da uzmemo kraj 2012:
Federer 17GS, Nadal 11GS Nolo 5Gs
I Nadal i Nolo smanjuju zaostatak za Roždom. Nolo nešto više, ali od toga je prošlo 8 godina. I Nolo za Nadalom samo za pola titula.

Nego samo da naznačimo još nešto kad je Nolo 2008 osvoji prvu titulu u januaru , znači da ispravimo taj pogrešan podatak.
Nadal 3GS , Fedrer 12Gs.

Tako da ne može da napravi neka formula šta će biti, osim da su svi stariji. I Rodza je uzeo poslednju titulu sa 36,5 godina.

Aleksej

pre 3 godine

proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
(Srba, 22. oktobar 2020 14:12)rak te pojeo seljacino mes u selo cuvaj ovce

Helenista (postsokratovac)

pre 3 godine

Koliko čovek, ovde su uglavnom deca (urnisali su nekada sjajan sajt), mora da bude skučen pa da Novaka smatra najvećim teniserom u istoriji?
Kad je Novak bio briljantan u igri? Koliko su jadni ovi što pokušavaju da budu duhoviti pominjući "dojam", ne vole lepotu u igri nego samo "poene"!? Ko će normalan Novakovo dosadno prebacivanje, uz sve one kreature na terenu, kad se krivi, trrrći, i cepa onaj sirovi dvoručni bekhend, kao da lopatom prebacuje šljaku preko zida, ko će normalan da uporedi sa jednoručnim bekhendom fizičkog radnika, koji je titule uzimao na neverovatnu fizičku izdržljivost, koju je stekao meditacijama, a one zaista mogu da izmene biohemijsko tkivo organizma. To su metodi koje imaju i šamansko-hinduistički fakiri, koji mogu da se bodu iglama i da ne bude krvi.

Čvorović

pre 3 godine

Када је приступ игри у питању ту су Надал и Федерер далеко испред тебе.
(Мистер но, 22. oktobar 2020 19:35)

O bože, ovaj se obraća lično Đokoviću!!???

Tru detektiv

pre 3 godine

OK. Prvi put je to izgovorio. Sad i ima sanse da bude. Do sad se sve nesto snebivao.
(Jovan, 23. oktobar 2020 01:06)

Promenio je ploču (i neka ne!) otkada su ga diskvalifikovali sa USO. Nije ni on veverica, svi znamo da je mogla da se donese i manje drastična odluka/kazna.

II

pre 3 godine

"Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati."

Kandidujte se, ljudi, bavite se politikom, dajte da vidimo vase politicke programe i viziju buduce Srbije. Bar je to jednostavno u demokratskom drustvu gde svako ima pravo da se kandiduje i ostvari velika dela. Demokratija je na strani svakog ko zeli da realizuje svoje velike vizije.
Nekakvo kukanje i optuzivanje drugih ne vodi nicemu.:-)

ccc?

pre 3 godine

Molim da neko prevede ovu vest zasto Novak govori ko je protiv i pominje Ameriku. Da ne govori o zapadu ili prica o Americi kada su druge stvari u pitanju. I da im neko objasni da svi oni vole Novakove dolare kada hoce nesto da kupi...U Americi i na zapadu. Hvala.

Beobrad

pre 3 godine

Za mene je G.o.a.t. Novak po kriterijumu "najvisi prikazani nivo teniske igre". To je pikazao 2011. Do tada niko tako nije igrao tenis, a ni posle!
Cak ni Novak.

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

Ne dirajte Nola!

Njega priznaju i mama i tata i Jela i...

Da, i on je pobeđivao Nadala i Federera kad su bili najjači, a oni njega kad je bio najslabiji!

Ne dirajte Nola!

Ljubo

pre 3 godine

Ja ne znam šta je to Majkl Džordan izmislio što ostali igrači nisu,ja pratim košarku od kada znam za sebe i ne vidim šta je to on radio što ostali najbolji igrači nisu.Igrao je u ubedljivo najjačoj ekipi toga vremena i normalno da je osvojio te titule i imao takvu statistiku.Da je bio u najslabijih ekipi videli bi vi broj titula i njegovu statistiku.A što se

Srba

pre 3 godine

GOAT se ne postaje jer ti to zelis. GOAT-om te proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.

Radoslav

pre 3 godine

GOAT se ne postaje jer ti to zelis. GOAT-om te proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 22. oktobar 2020 14:12) Da li si Srba ili Hrvoje pitanje je sad?

Laki

pre 3 godine

Nisu samo titule dovoljne da bi ti bio GOAT. Trebaš biti celokupna ličnost da bi to postigao u očima svih simpatizera tenisa. Nemaš klasu Federera, ponašanje i stil, niti imidž Nadala. Suviše si sirov, providan i svi znaju da glumiš. Kao što reče Beker, imaš kompleks što te ne vole kao ovu dvojicu. I neće nikada. A što se tiče igre, tu svaka čast. Da me ne shvate pogrešno, uvek navijam za njega, ali po meni nikada neće biti ljubimac navijača, kao celokupna ličnost. Posebno zahvaljujući svome ocu koji priča i šta treba i ne treba. Po broju titula će možda biti, ali kao kompletna ličnost ne. Nešto kao Magic i Jordan, Jordan ima sve naj, ali Magic J. je jedan jedini.

mg

pre 3 godine

Mozes 40 GS uzeti i dalje ces biti vjeciti treci. I Inzagi je cesto davao najvise golova i osvajao titule ga niko ne spominje medju najboljima. Nadal i Federer su svoje osvojili dominantno, umjetnoscu igre, a ti svoje srecom na zrijebu i kreveljenjem, svadjanjem i bjesomucnim vracanjem loptice dok protivnik ne pogrijesi.

Aleksej

pre 3 godine

proglase ostali. A ti ni u Srbiji nemas konsenzus oko toga da si GOAT. U svojoj zemlju te bar 50% ljudi ne smatra GOAT-om. A znacajan procenat ne misli da ces ikad biti.
Vec sam nedje iznio svoje misljenje... Federer je Majkl Dzordan tenisa. Nadal Lebron. Ti si trenutno Tim Dankan, a ako uzmes GS titula koliko oni bices Lu Alsindor. Bices neko ciju ce karijeru svi da postuju. Poneko ce te spominjati kao najboljeg, vecina kao 3. najboljeg. Ako ostanes na ovih 17 titula, sto nije nemoguce, ili ih ne prestignes u GS, bices Tim Dankan. Strasan igrac dosasnog stila, kog se za 20 godina niko nece sjecati. Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
(Srba, 22. oktobar 2020 14:12)rak te pojeo seljacino mes u selo cuvaj ovce

Mikii

pre 3 godine

Pogledajte dobro sliku i stavite ruku na srce: Zar covek ovakvog izgleda moze da bude GOAT belog, gospodskog sporta? Vidite kako i sami znate odgovor na to pitanje. Neka osvoji koliko god hoce, i on i Nadal, Federer je bio, jeste i ostace sinonim za ovaj sport. Kraj. Tacka.

Eugen

pre 3 godine

"Cilj mi je da budem GOAT, možda to nekome smeta"

Pa smeta nama, tvojim navijacima, jer nismo vise sigurni da ce ti to i uspeti. Nisi ti odavno vise fokusiran samo na tenis; ima toliko drugih stvari koje te sve vise odvlace od tenisa. Posledicu toga videli smo na RG '20. Ne bavim se tenis statistikom, ali ne verujem da je ikada neki ATP br.1 na tako ponizavajuci nacin izgubio jedno GS finale.

Idolatrija i Tito aka alavi Nolito

pre 3 godine

Mora sve ciljeve da verbalizuje u nekom trenutku, jer je to deo kabalisatičke prakse kojom se on i njegova porodica služe godinama, bolje reći decenijama. Zato se već sada, iako stidljivo najavljuje i njegova politička karijera (iako se on već sada bavi njome). Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati.

Kaiser Roger

pre 3 godine

Tesko sa krompirima u finalu najvaznijeg GS.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 14:54)
Mislis na Vimbldon, slazem se, videli smo da i ,,car" guli krompirice, a uz to i posluzuje boljeg od sebe.
(dmristpl, 22. oktobar 2020 15:05)

6:0,6:2,7:5.kme, kme, kme.

bagzi

pre 3 godine

dobar dan Srbima zeli najbolji teniser sveta i buduci Goat ?
jos 4 grand slama, Kragujevac ceka nestrpljivo!
(posle, 22. oktobar 2020 13:59)

a sta cemo sa tim sto ce Nadal da osvoji jos 5 Roland Garrosova?

fc apatrid

pre 3 godine

@Vladimir
A tenis se igra od 2011-te,ono pre ne postoji jelda.A najbolji sportista sa ovih prostora je Jasna Sekaric,5 OI medalja,gde je Djokovic na najvaznijem takmicenju,kada treba da igra za zemlju a ne zelembace?

Stevo

pre 3 godine

Ustvari hoce, ali kao Ivana Lendla sad. Dosadni i hladni sampion sa istoka.
(Srba, 22. oktobar 2020 14:12)

Novak najinteligentniji i najsvestraniji teniser današnjice. Da je Amer proglasili bi ga najvećim ikada.
Rođa fino izgleda, ali dosadan kao Rafa.

Helenista

pre 3 godine

Opet se vraćamo na "goata", na tu populističku "titulu", koja se kroz vreme nekako formira i odnosi na tenisera koji se u svesti navijača celog sveta urezao kao najveći od svih, i to svakako nije Novak, ta "priča" o "goatu" nastajala je početkom ovog veka i za prvih 12 godina Federer se duboko usadio u svest teniskih navijača, igrom, pojavom, uglađenim ponašanjem, i što je najvažnije - on je omiljen u tom zapadnjačkom svetu, u svetskim centrima tenisa. Primer za to je Vimbldon, gde ceo stadion simpatiše njega, a ne Novaka, nije Novak omiljen ni u Njujorku, gradu na reci Hadson, ne prolazi dobro ni u gradu na Seni, a za Hoangho i Jangce nemamo pouzdane dokaze (nolomani misle da milijarda Kineze navija za Srbina, jer smo braća). Ovo besomučno brojanje bodova, nedelja, titula, primenite na F1, znate kad će Hamilton ili Fetel biti "goati", iako Sena ima samo tri titule i duplo manje pobeda od ove dvojice. Zato što se "najveći svih vremena" ne meri brojkama, nego impresijom i emocijom ljubitelja tenisa celog sveta, a ne samo Srbije. Platon: "Drag mi je Sokrat, ali mi je istina draža", i meni je drag Novak ali mi je Federer veći.

Helenista (postsokratovac)

pre 3 godine

Koliko čovek, ovde su uglavnom deca (urnisali su nekada sjajan sajt), mora da bude skučen pa da Novaka smatra najvećim teniserom u istoriji?
Kad je Novak bio briljantan u igri? Koliko su jadni ovi što pokušavaju da budu duhoviti pominjući "dojam", ne vole lepotu u igri nego samo "poene"!? Ko će normalan Novakovo dosadno prebacivanje, uz sve one kreature na terenu, kad se krivi, trrrći, i cepa onaj sirovi dvoručni bekhend, kao da lopatom prebacuje šljaku preko zida, ko će normalan da uporedi sa jednoručnim bekhendom fizičkog radnika, koji je titule uzimao na neverovatnu fizičku izdržljivost, koju je stekao meditacijama, a one zaista mogu da izmene biohemijsko tkivo organizma. To su metodi koje imaju i šamansko-hinduistički fakiri, koji mogu da se bodu iglama i da ne bude krvi.

Nista od toga

pre 3 godine

Goat nie samo broj nekih rekorda. Goat je onaj koji igra najbolje u proseku. Neko ko ne ume da izadje na mrezu, nema smec ni drop sot nije bas najbolji svih vremena...

max

pre 3 godine

Svi mladi teniseri kopiraju Noleta jer je ta vrsta tenisa budučnost pa je samim tim goat.Nadala se ne može kopirati jer je njegova igra samoubistvo za telo.Federer je imao sreću da igra prvih godina bez konkurencije pa nabio brojeve a kad su došli Nole i Nadal slabo protiv njih ,obojica su bolji od njega.

No1e GOAT already!!!

pre 3 godine

Hahahaha~ Oni misle da je No1e gotov a tek sad ce ih sve razvaliti!!! Pa decko drzi sve najvaznije rekorde u tenisu, ali odjednom ti rekordi vise nisu vazni po prici zapada vec je vazan samo onaj jedan koji No1e TRENUTNO ne drzi. E pa dobro, sad ce i taj da obori!!!

Vladimir

pre 3 godine

Aj Djole ne peri više s tim,svakako si GOAT.Demolirao si ih sve,i sve osvojio po 5 puta osim rg,ali nije bitno to,
nego šta hočeš više da dokažeš?
najblizi si savršenom teniseru i tačka.
Niko to nije uradio što si ti.
nastavi da igraš na visokom nivou koliko god možeš i posle se posveti više porodici.
Srbija te voli,pamtiće te kao najboljeg sportistu ove male i siromašne zemlje čiji si bio najbolji ambasador.
Aj pozz svima,ljubi vas brat :)

Radoslav

pre 3 godine

Pa budi, ko ti brani? Osvoji najvise GS i GOAT si.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MILENA, 22. oktobar 2020 13:59 Znaci strucnjace,jedino su slemovi bitni,nista mastersi,nedelje,h2h odnos?

dmristpl

pre 3 godine

Tesko sa krompirima u finalu najvaznijeg GS.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 14:54)
Mislis na Vimbldon, slazem se, videli smo da i ,,car" guli krompirice, a uz to i posluzuje boljeg od sebe.

maconii

pre 3 godine

po nekim tabelama i sistemima bodovanja za najboljeg svih vremena,Novak kada prestigne uskoro Federera po broju nedelja izbija na prvo mesto te liste ispred Nadala...tu se racunaju slemovi koji nose najvise bodova,broj nedelja na prvom mestu,broj osvojenih mastersa,broj osvojenih turnita itd...ali po mnogima u trci za Goata jedino su validni slemovi...pa zasto postoje uopste mastersi i ostali turniri ako nisu vazni?tako da stvar je jasna,Novak ako na kraju trke bude imao najvise slemova bice ubedljivo najbolji igrac svih vremena po svim parametrima i ti ce morati da se pomire sa tim...imace i bolji medjusobni skor sa ovom dvojicom i onda ce Nadal i Federer dobiti titulu za najomiljenije i najtalentovanije igrace u istoriji,ali GOAT u ovom burzujskom i pristrasnom sportu ce biti neko ko vecina ne zeli da bude....Srbin!!!!

jolly

pre 3 godine

Koji komentari, majko mila. Ovaj narod nista ne zna o tome koliko vredi podrska svakog pojedinca na putu do uspeha. Pa ljudi, imamo coveka koji je jedan od trojice najvecih ikada u istoriji tenisa. To jos imaju samo Svajcarska i Spanija. Nema Engleska, nema Amerika i nema Nemacka. Pa dajte malo podrske coveku. Ali ne, bolest je to - ili si bolji od svih, ili nije trebalo ni da pocinjes sa tenisom. Ne zezam se - to je dusevna bolest. To vam je ono ludilo kako seljaci razmisljaju o demokratiji: Pobedi ti na izborima pa cu da glasam za tebe. To je samo pretoceno u nepruzanje podrske Djokovicu koji jos uvek nije GOAT. Pa koji ce mu podrska kada jednom bude postao GOAT?

DinoL

pre 3 godine

Nadal se plasi mraka i spava sa upaljenim svetlom. Stil igre mu je ocajan, cist steroid. Vidi se na njemu sve to. Federer je vecinu titula osvojio protiv kesa od igraca. Djoka ih je izdobijao obojicu. Najmladji je i zapravo ce veoma lako biti GOAT.
Komentari su uzasni, prozivaju djoku uglavnom za mentalno stanje, a covek je statisticki ubedljivo najjaci igrac svih vremena u odlucujucim momentima. I mentalno daleko ispred ove dvojice siromaha po tom pitanju. Takodje djoka ima nesto sto ga tehnicki izdvaja, najtezi udarac u tenisu, ritern, koji verovatno nikad niko nece nadmasiti niti se pribliziti istom. Treba Srbi da se ponose i slusaju pazljivije sta djoka prica i gledaju sta djoka radi van terena. Zadaje djoka mnoge lekcije

Treci kamen od sunceta

pre 3 godine

Nisu Dzordan i Muhamed Ali najveci zato sto su drzali rekorde u svojim sportovima. Bil Rasel ima 11 titula, pet vise od leteceg Majkla, Dzabar i Brajant su npr.postigli vise poena od njega ali se zna ko je no1. Mo.Ali takodje nema najvise pobeda u boksu, imao je 5-6 poraza za razliku od Marciana koji se povukao neporazen. GOAT je najveci jer je u svojoj disciplini mogao da uradi nesto sto nije mogao niko drugi. GOAT ima smeka, harizmu i foru. Realno je to u tenisu samo Federer koji ne zivi za trenutak, njegova nonsalancija i lakoca jednorucnog bekenda u kljucnim trenucima, pored titula i stila igre izdvaja ga i krunise medju 'besmrtne'.

aco

pre 3 godine

Довољно ће бити још 3-4 ГС и биће најбољи свих времена. Чак и да Надал освоји два ГС више од Ђоковића, опет је Ђоковић већи, јер је временски доста дуже бр. 1.

Мистер но

pre 3 godine

Са својим понашањем на терену и приступу игре, нажалост нема ништа од тога. Изгубио би и полуфинале Ролан гароса од циципаса, али се Грк повредио а ти имао среће за пролазак. Јер онакав пад у игри против Грка Ђоковић из 2015 неби себи дозволио. Ту је показатељ колико си пуко пре свега психички. Када је приступ игри у питању ту су Надал и Федерер далеко испред тебе.

indianac

pre 3 godine

Nadal ima isti cilj,tako i treba,samo sto on ne misli da ce mu ovakve izjave pomoci..niti je opterecen,on kad igra , igra tako da daje sve od sebe taj dan..ide dan po dan,mec po mec pa dokle moze..uvjek se trudi najvise sto moze..sad hoce li to donijeti nove GS titule to nitko ne moze predviditi,a kao sto i Nadal sam kaze pita se nesto i protivnik...sigurno ne igra da bi izgubio ali si ne stvara pritisak..velika je razlika to sto ima puno normalnije okruzenje nego Novak,drugacije je odgojen(znaci kulturan i ne smejulji se protivnicima) a brojevi govore sami za sebe .. 20 je jos uvjek vece nego 17 koliko god vi potezali statistike koje vam idu u prilog GS su uvjek bili i biti ce mjerilo,barem ono mjerilo koje je bitno tenisacima,ovo ostalo je za statisticare..vidim ima vas tu podosta pa samo uzivajte u brojevima..

Poslednji samuraj

pre 3 godine

Ono sto bi mu pozeleo je da osvoji sledece godine sva 4 GS i OI ili ti zlatni slem. Posle takve godine imao bi sve i jednostavno bi nio to. To da uspe je nevidjeno tesko, ali bi time i samo time svima za vjek i vjekova zacepio usta.

Pera

pre 3 godine

Smeta itekako, i cinice oni razna podmetanja da te onemoguce u tome. Molicu Boga da sve to izdrzis i ostvaris i svoj san i san nas koji te volimo.

da se ne lazemo

pre 3 godine

Nije mozda nego nekome odnosno nekima sigurno smeta isto kao sto tebi
smetaju njihovi rekordi koje zelis da oboris, ali ce ostati nesto sto
tebi smeta a to je da nikada neces biti omiljen kod publike kao oni a
to je tvoja greska. Jedini si koji je uspio da "rastjera" veliki dio
svojih fanova. Tenis si doktorirao ali urodjenog sarma nemas i dzaba
se trudis. Samo pokazujes koliko ti je stalo da te svi vole.

Kvo

pre 3 godine

Goat nie samo broj nekih rekorda. Goat je onaj koji igra najbolje u proseku. Neko ko ne ume da izadje na mrezu, nema smec ni drop sot nije bas najbolji svih vremena...
(Nista od toga, 23. oktobar 2020 00:59) #

Goat je pre svega neko ko diktira stil igre koji dovodi do neoborivih rekorda. Jedan Majkl Dzordan je izmilsio kako se igra kosarka i sada svi to pokusavaju da kopiraju. Federorva dominacija 2004-2008 je smesna jer nije imao pravog rivala u tom periodu, nakon 2008 uzeo je samo 7 GS, Rafa i Novak 37!

Potpuno je smesno da ti nekome sa 17 GS pricas kako ne zna da izadje na mrezu, nema smec niti drop shot. Novak prosto pokazuje da su ta tri elementa igre nepotrebna da bi savladao protivnika.

Novakova igra jeste teska za gledanje, i naravno da je lepse gledati Rafu ili Federera, ali Novak je obojicu pobedjivao kad su bili najjaci. Pa kako onda ako nista ne ume?

Novakov stil igre je jednostavno. Covek igra tenis. Poenta tenisa je da vratis loptu na drugu stranu, sto jace i sto nezgodnijei. E to je nesto u cemu je Novak najbolji. Ni Rafa ni Federer ne mogu da vracaju 20 kvalitetnih lopti preko mreze u svakom poenu koji igraju, Novak moze. Oni znaju da ne umeju i zato idu na mrezu i drop shotuju jer zele da skrate poen. Novak moze na mrezu, ali ne zeli. Cilj mu je da protivniku nametne svoju igru, da mu udje u glavu i diktira da ne sme ni da pomisli da pridje mrezi. To je mentalna dominacija Novaka kojoj je tesko diviti se, ali tako je srusio sve pred sobom.

Ljubo

pre 3 godine

Đokoviću ja sam tvoj najveći navijač još od 2005 godine i onoga čuvenog a Dejvis kupa protiv Belgije kada sam te prvi puta i video i odma sam znao da ćeš biti jedan od najboljih igrača ali sada posle 15 godina sam pomalo razočaran jer mislim da si ti mogao već odavno da prešišaš tvoja dva najveća rivala po svim parametrima teniske igre,ali ti se iz ne znam kojih razloga uvek unervoziš kada im trebaš zadati poslednji udarac i upisati se u istoriju kao ubedljivo najveći teniser svih vremena.Od onoga poraza protiv Federera u polufinalu Roland Garosa pa sve do ovoga zadnjeg a finala sa Nadalom u tebe kao da uđu neki demoni i tada kad je najpotrebnije ti ne ličiš na sebe i uvek zakažeš.Nadam se da ćeš konačno svatiti da treba manje da filozofiraš a više da se posvetiš tenisu i da ostvariš ono što i ti a i mi tvoji navijači želimo a to je da pretekneš ovu dvojicu i postaneš najbolji svih vremena.

uros

pre 3 godine

@citrus bangus
Kazes zabole ga uvo sta ko misli,au,pa ajde necu biti prvi koji to izgovara ali covek je bukvalno bolesno opterecen da ga svi vole,i strasno mu tesko pada sto ga manje cene od one dvojice.Pa lik ima placene novinare i internet botove,o cemu dalje da pricamo.I to mu realno i poprilicno poremetilo karijeru,nesto poput Jelene Jankovic kojoj je kopleks Ane Ivanovic doveo do opterecenja koja su se itekako osetila u igri i sprecilo je da ima vecu karijeru.A sve ide iz kuce,Novak,Jelena onda Jelena Dokic,Dabovicka,svi kretene od roditelja i to im se itekako odrazilo na psihu,sa druge strane ostali sportisti kojima i ne znamo kako izgledaju roditelji,i koji su mnogo stabilnije licnosti

Anonymous

pre 3 godine

Pričam pre par godina s kolegom iz Nemačke koji kaže "cenim ja Novaka, sve njegove pobede i kvalitete, ali on je za nas (sa Zapada moja prim.) jednostavno kao greška u matriksu. Ne bi smeo da postoji tako superioran teniser iz male zemlje, ali eto, tu je."
I zato...
U očima sveta (znamo kog) verovatno nikada nećeš biti ispred Nadala i Federera. Ali GOAT po svakoj mogućoj statistici možeš. I zato trebaš da stremiš tome majstore.
H2H je već odavno u tvoju korist, broj godina i broj nedelja na No.1 mestu je blizu, još tih par GS titula i onda batali ;-)

sadsa

pre 3 godine

Mora sve ciljeve da verbalizuje u nekom trenutku, jer je to deo kabalisatičke prakse kojom se on i njegova porodica služe godinama, bolje reći decenijama. Zato se već sada, iako stidljivo najavljuje i njegova politička karijera (iako se on već sada bavi njome). Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati.
(Idolatrija i Tito aka alavi Nolito, 22. oktobar 2020 14:32)

Ja sam citao svakakve komentare ovde, ali ovo je apsolutni pobednik! Ziv bio ti i tvoj mozak jos sto godina prijatelju! :D

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Neka samo srusi rekord RF po broju nedelja na prvom mestu i nakon toga ce veoma veoma biti upitno da li je Svajcarac zaista GOAT iako i sada je to diskutabilno!.

ccc?

pre 3 godine

Molim da neko prevede ovu vest zasto Novak govori ko je protiv i pominje Ameriku. Da ne govori o zapadu ili prica o Americi kada su druge stvari u pitanju. I da im neko objasni da svi oni vole Novakove dolare kada hoce nesto da kupi...U Americi i na zapadu. Hvala.

citrus bangus

pre 3 godine

@uros

Svi smo slobodni da verujemo u sta hocemo.

Novaku, naravno, nije pravo kada na zapadu svi dizu u nebesa Rodzera i Rafu, kada i Novak i Rodzer i Rafa i svi koji imaju pojma o tenisu znaju ko je najbolji i ko ih dere vec deset godina. To mu sigurno nije pravo.

Ali to ne znaci da on zeli da ga svi vole. Naprotiv, zabole ga cosak. Covek tera po svom, kako i prilici najvecem i najboljem teniseru svih vremena.

Radoslav

pre 3 godine

O da. Neces.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gargleblaster, 22. oktobar 2020 14:15) E ako si ti takva dokazana velicina to procenio onda sigurno nece.

nikos

pre 3 godine

@CroFed
Pogledajmo stvari ovako: Federer je vec imao osvojenih 13GS a Nadal 5GS kada je Djokovic uzeo svoj prvi u Austaliji 2008.! Drugacije receno, njih dvojica su uzeli 18 GS u eri bez Djokovica. Od 2008. kada je su sva trojica na sceni Grand Slamova, Federer je uzeo 7GS, Nadal 15GS a Djokovic 17GS! I pri tom, ima pozitivan medjusobni skor sa obojicom i najbolji procenat uopste u osvajanju velikih naslova - svakih 3,3 nastupa osvoji veliki naslov (nasuprot 3,4 Nadalovih i 4,4 Federerovih).

Čvorović

pre 3 godine

Када је приступ игри у питању ту су Надал и Федерер далеко испред тебе.
(Мистер но, 22. oktobar 2020 19:35)

O bože, ovaj se obraća lično Đokoviću!!???

Srbendin klon

pre 3 godine

Pa samo u masti moze biti najbolji.
(Kaiser Roger, 22. oktobar 2020 15:19)

Naravno, samo on može da izmašta tvom Herr Rogeru 3*(40:15).

Canuck

pre 3 godine

Naravno da smeta!
Bolesniku čiji jedan od je nickova Kaiser Roger prvom smeta, umalo ga strefio šlog.
Moraš malo opreznije da daješ ovakve izjave Đokoviću.

Zdenko

pre 3 godine

Drago mi je da je Novak u tom fazonu, da želi najviše u tenisu. Jedino tako može uspeti u nameri da bude najbolji. Ja mu želim da uradi to što želi već sledeće godine. Možda preterujem ali može mnogo da postigne. Vidim po komentarima da se potcenjuje njegov prvi cilj, obaranje rekorda Federera po broju nedelja na prvom mestu. Da bi to uspeo mora da osvaja turnire, to ide jedno sa drugim pod ruku. Zamislite taj broj na vrhu liste, koji će možda neko jednog dana oboriti a šanse za to su veoma male. Kao što su male šanse da neko jednog dana osvoji više od 13 RG što je uspeo Nadal. Šteta je što se ova afera sa virusom koristi za sputavanje sportista u njihovim namerama, pa imamo mogućnost da se AO odloži ili otkaže i eto problema za Novaka. Tako se daje mogućnost Nadalu da igra opet samo na RG i pobegne ispred. Politika će odraditi svoje pre nego što Novak nešto učini. Ali hajde da sačekamo početak sledeće sezone. Novaku želim sve najbolje kao svaki normalan građanin Srbije. Radovaću se njegovim uspesima kao da ih je moj sin postigao. U zdravlje svima.

Nebojša

pre 3 godine

No1 rekord je praktično završena stvar a uz još par godina koje ima ispred sebe može do barem 4 grenslem trofeja ti koji sumnjaju neka se sete šta su pisali 2017te a mi ostali ćemo da uživamo u pisanju istorije.

citrus bangus

pre 3 godine

Meni je Novak izuzetno simpatican, bas zato sto ima svoje fiks ideje i tera po svome, i zabole ga uvo da li ce neko to da voli ili ne. Samo iskompleksirani likovi ovde trube kako se Novak trudi da ga svi vole, a u stvari samo projektuju svoju sopstvenu mizeriju.

Novak, samo cepaj, deli srca kad ti dodje, urlaj na terenu kad moras, oteraj u k koga moras, najbolji si. Nemoj samo na Vajdu da vices, da nema njega, ne bi bio to gde jesi.

A sto se tice poraza od Nadala u finalu RG, samo da kazemo da nije sramota izgubiti ponekad a pogotovo nije sramota izgubiti od Nadala na RG. Bio si nadigran, ali ima dana za megdana, namestice se on tebi opet.

unknown

pre 3 godine

E kada sve bude poobarao po statistikama a vec je gotovo tu negde ovi Federererovi navijaci nece moci nizasta vise da se uhvate,kako mu po jedna statistika izmice iz reketa oni kao e kad on bude imao ovo pa ono i na kraju ce ostati to da ce sve poobarati i bice ono "E Federer je elegancija,Jordan,robna marka itd " ma pusti statistike cemu to sluzi :)) Sve dok je Fedja drzao u rukama sve rekorde bio je car i na to su se pozivali,a kako ovaj naš polako kupi sve njegove rekorde unazadi se Nole načisto,na stranu aj sto nije elegantan vise je onako sportski !

II

pre 3 godine

"Reč je o neiskazano velikim ambicijama, a o prosledicama po srpsako društvo će se tek razglabati."

Kandidujte se, ljudi, bavite se politikom, dajte da vidimo vase politicke programe i viziju buduce Srbije. Bar je to jednostavno u demokratskom drustvu gde svako ima pravo da se kandiduje i ostvari velika dela. Demokratija je na strani svakog ko zeli da realizuje svoje velike vizije.
Nekakvo kukanje i optuzivanje drugih ne vodi nicemu.:-)

xman

pre 3 godine

@Srba
Upravo tako,od reci do reci,naravno malo li je i to,ali prosto koliko god se lozili da je drugacije upravo je ovako kao sto si napisao,naravno moglo je i drugacije,sve mu se bilo otvorilo ali lik je previse celu karijeru opterecen neteniskim stvarima,ima okruzenje ne do bog nikome(od oca,novinara slihtara do preostrascenih navijaca)koji ga godinama tapsu po ramenu,govore da je Bog,pa jedno 3-4 Slema i Olimpijadu je izgubio kada su mu unapred vec pripisali lagano osvajanje,previse Balkana u njemu a opet previse zelje da bude zapad,nek izdrzi bar ovih par meseci da bude br.1 u nedeljama inace realno nece biti ni po cemu posebno pamcen,voleli mi to ili ne.

Zemunac

pre 3 godine

Verujem da će uspeti da prestigne Federera ali pitanje je na kom broju GS će tada biti Nadal. Federer je ipak slabiji igrač od obojice što medjusobni dueli i jasno govore. o stari šampioni ove igre. Ljudi to vide i
Federer je veliki šampion i poslednji igrač koji igra agresivno ka cene i ja kao Novakov navijač to priznajem. Takav stil umire sa njim i ljudi to osećaju. Budućnost pripada Novaku i njegova igra će se izučavati na teniskim akademijama.

NOLE CARRRRRRRRR

pre 3 godine

JA TO JEDVA CEKAM, za mene si vec GOAT, daj boze jos 4 GS a onda da uzivam u gledanju Noleta ... Izvini Nole ali ja tebe sada ne smem da gledam - nisi dobar za moje srce ... dok ne osvojis bar jos 4 GS

Andrea Djani

pre 3 godine

Nole i ja zelim isto , ali i sam kazes da je ova sezona blizu 2011 ili 2015 , znaci svaka peta je prava . A istina je ipak da je prava bila samo 2011 i steta da se nije taj nivo zadrzao , mada je to nesto najteze u istoriji tenisa . Da je taj nivo zadrzao ne bi Nadal bio ispred i svakako ne bi imao trinaest Rolan Garosa , sto je pored njegove klase , ipak i rezultati konkurenciji na sljaci koja nikad nije bila gora . Tesko je reci sa li ce uspeti , a cini mi se da i dalje sve od njega zavisi, mada mozda jos sezonu dve , posle ce ipak doci mladji .

321

pre 3 godine

Novak je osvajao 3 slema u sezoni a i 4 vezana ali ne u istoj sezoni. Tako da se ja ne sekiram. Pa prosele godine je osvojio 2GS. Nece tu biti problema, samo gledajte..A onda ce Rafi da zagusti jer moze samo RG da ceka..Rodzer vise nikoga ne interesuje. Taj do AO maltene nece godinu dana da igra..

CroFed

pre 3 godine

@Laki

Pa ako osvoji najviše Grand Slamova i uvjerljivo ostavi Rogera iza sebe po pitanju tjedana na vrhu biti će GOAT, doduše vjerojatno najantipatičniji i omraženiji GOAT u svim relevantnim sportovima, ali će biti najveći. Najvažniji je argument broj GS, pa tjedni, ostalo je samo dodatak priče a i tu Novica sjajno kotira. Jedino da uhvati Rafu i Rogera po pitanju GS, da mu nije bilo onih 4-5 kikseva protiv Murraya, Wawrinke...

Aleksandar

pre 3 godine

Ljudi nisu svesni da, kada je 2011e Novak uzeo svoj drugi GS razlika u odnosu na Nadala je bila 7 Grend Slemova (on ih je tad imao 9). Rodžer ih je tada imao 16. Danas je ta razlika 3 GSa.
Neko će reći ali sada ima manje godina da stigne Nadala i Federera. Netačno. Federer je sa 37 godina uzeo svoj poslednji Grend Slem. Djoković sad ima 33. To su još pune 4 godine igranja. U igri su, ako sve bude bilo okej, 16 Grend slemova. Ako je uspeo da smanji zaostatak u odnosu na Federera od 14 Grend Slemova, šta mu je problem da osvoji ova 3. Mislim da Rodžer više neće uzeti nijedan Grend Slem. Borba za GOAT poziciju će se voditi isključivo između Nadala i Đokovića. Svako ima jedan aspekt na svojoj strani. Đoković će uskoro biti najuspešniji teniser po broju nedelja kao No1, Nadal je teniser sa najviše osvojenih GS titula. Videćemo šta će doneti narednih 3-4 možda i više godina.

Petar

pre 3 godine

Tak kad budete shvatili da Novaka nema ko zvanično da proglasi za "goata", sve je prepušteno slobodnom navijačkom teniskom svetu, a Federer je "miljenik sveta".

Djed Gavrilo

pre 3 godine

Novače,kad budeš prešao pedesetu,shvatićeš da je uzaludno trošenje vremena to sto ponekad pokusavas.Nije dobro bavljenje stvarima koje ni malo ne zavise od tebe.
Tvoja priča o pomoći nekim teniserima je isprazna naivnost.
Zašto?
Covek ode da se bavi tenisom zato sto hoće dobro da zaradi,a nema sve mentalno fizicke performanse za to.Ti bi da mu pomogneš da lako živi,a pn nema sposobnost za to?
Alo,mani se ćorava posla.
Nije to slučaj samo u tenisu.Gledam fudbal i košarku.Polutalenti treniraju od pet godina.Tu su jer hoće lako do novca.Nemaju ni t od talenta.Nauce nešto,ali ja sam pobegao sa tribina jer nemam šta da vidim.Kad sam ja bio u dvadesetim,na terenu je bilo 11 igraca sa talentom.Manje su trenirali,sli pokazivali vic u igri i tako nas kupovali.Sekija,Mocu Vukotića,Dzaju,Boru Djordjevica ....smo isli gledati zbog virtuoznosti i nepredvidljivosti poteza.Koga danas da gledam?
Uvezbzne ne talente.Izgledaju rigidno i neću ni TV da uključim zbog njih.Nema zabave.
Fokusoraj se na svoje ciljeve i pokušaj ostvariti svoje želje.To je jedino sto je normalno i ja ti želim srecu u tome.Imas puno zavidnih i zlobnih na svom putu.Pokusaj ih zaobici i nedaj da te uzdrmaju,a i ne Diskutuj sa njim.
Tvoja dominacija je udružila pakosne,zlobne i mocne.
Njih je udružila zloba i interes.
Ne diskutuj sa tim ambijentom,nego sportski guraj.
Nadal je u tome pametniji od tebe.
Federer više nije u igri!!!

Јабучило

pre 3 godine

За то му требају бар још 4 гренд слема. Све је само до његове луде главе.
А било би лепо да успе.

Tru detektiv

pre 3 godine

OK. Prvi put je to izgovorio. Sad i ima sanse da bude. Do sad se sve nesto snebivao.
(Jovan, 23. oktobar 2020 01:06)

Promenio je ploču (i neka ne!) otkada su ga diskvalifikovali sa USO. Nije ni on veverica, svi znamo da je mogla da se donese i manje drastična odluka/kazna.

Nenad

pre 3 godine

Novace neces nikad biti GOAT ako se i dalje budes bavio politikom, mani se ''asocijacija'' i gledaj sebe i komcetrise se na tenis a ne na neke asocijacije. Trosis enegriju bezpoterbno na gluposti. Pogledaj Federa i Nadala.

absolutezero

pre 3 godine

Najveći (GOAT) i najbolji (najuspešniji, najtrofejniji) svih vremena u nekom sportu ne mora da bude ista osoba. Ima sijaset primera.

ikac klisa

pre 3 godine

Onda treniraj, mani se politike i davanja izjava. Kad budes prvi sa GS-ovima onda raspredaj i o miru u svetu, asocijaciji igraca, bliskom istoku, vakcinama i cemu 'oces.

No name

pre 3 godine

Ljudi nisu svesni da, kada je 2011e Novak uzeo svoj drugi GS razlika u odnosu na Nadala je bila 7 Grend Slemova (on ih je tad imao 9). Rodžer ih je tada imao 16. Danas je ta razlika 3 GSa.
Neko će reći ali sada ima manje godina da stigne Nadala i Federera. Netačno. Federer je sa 37 godina uzeo svoj poslednji Grend Slem. Djoković sad ima 33.
(Aleksandar, 22. oktobar 2020 17:04)

Pogledajmo stvari ovako: Federer je vec imao osvojenih 13GS a Nadal 5GS kada je Djokovic uzeo svoj prvi u Australiji 2008.
(nikos, 22. oktobar 2020 17:07)

Sad koja je godina treba da se uzme u razmatranje je veliki znak pitanja? Naravno 2011 i to januar najviše idu Nolu u korist.

Da uzmemo kraj 2012:
Federer 17GS, Nadal 11GS Nolo 5Gs
I Nadal i Nolo smanjuju zaostatak za Roždom. Nolo nešto više, ali od toga je prošlo 8 godina. I Nolo za Nadalom samo za pola titula.

Nego samo da naznačimo još nešto kad je Nolo 2008 osvoji prvu titulu u januaru , znači da ispravimo taj pogrešan podatak.
Nadal 3GS , Fedrer 12Gs.

Tako da ne može da napravi neka formula šta će biti, osim da su svi stariji. I Rodza je uzeo poslednju titulu sa 36,5 godina.

S TRONE

pre 3 godine

Mislim, lično mišljenje da nema kome da se dokazuje i da su ovo samo frustracije a ako želi da bude naj, moraće još malo da se potrudi....

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

Ne dirajte Nola!

Njega priznaju i mama i tata i Jela i...

Da, i on je pobeđivao Nadala i Federera kad su bili najjači, a oni njega kad je bio najslabiji!

Ne dirajte Nola!

Beobrad

pre 3 godine

Za mene je G.o.a.t. Novak po kriterijumu "najvisi prikazani nivo teniske igre". To je pikazao 2011. Do tada niko tako nije igrao tenis, a ni posle!
Cak ni Novak.

Ljubo

pre 3 godine

Ja ne znam šta je to Majkl Džordan izmislio što ostali igrači nisu,ja pratim košarku od kada znam za sebe i ne vidim šta je to on radio što ostali najbolji igrači nisu.Igrao je u ubedljivo najjačoj ekipi toga vremena i normalno da je osvojio te titule i imao takvu statistiku.Da je bio u najslabijih ekipi videli bi vi broj titula i njegovu statistiku.A što se